0

گام ۹۲: آموزش ذهنی لاغری چگونه است؟

آموزش ذهنی
اندازه متن

هرآنچه می دانیم نتیجه توانایی مغز انسان و عامل بین مغز و ذهن در يادگیری است. چاق شدن نوعی آموزش است که البته نتیجه آن برای افراد خوشایند نیست.

اگر چاق هستید و می خواهید لاغر شوید،‌ کاهش وزن هم نوعی آموزش است که از طریق انجام تمرینات و آموزش ذهنی و تعامل بین ذهن و مغز حاصل می شود.

آموزش ذهنی چیست

 هرآنچه در زندگی آموخته ایم از طریق یادگیری یا آموزش ذهنی صورت گرفته است.

بسیاری از افراد تصور می کنند آموخته های آنها شامل مهارت انجام کارهای روزمره، نواختن موسیقی،‌ یادگیری رانندگی،‌ مهارت در حل مسائل درسی و به شکل کلی موضوعاتی است که نتیجه فیزیکی قابل نمایش دارد می شود.

آموزش ذهنی

در صورتی که شخصیت،‌ طرز فکر،‌ نگرش ما به زندگی،‌ علایق،‌ تکه کلام هایی که به کار می بریم،‌ وضعیت مالی، چگونگی روابط با دیگران،‌ آداب معاشرت، علاقمندی های غذایی و … و هر واکنشی که به عنوان ویژگی رفتاری ما محسوب می شود در نتیجه آموزش ذهنی در ما شکل گرفته است.

چاق شدن نوعی آموزش ذهنی است که البته در بیشتر موارد افرد به صورت ناآگاهانه تحت آموزش ذهنی برای چاق شدن قرار می گیرند و حتی زمانی که چاق می شوند تعجب می کنند که چرا چاق شده اند. اما تعداد معدودی از افراد چاق به صورت آگاهانه چاق شدن را انتخاب کرده اند و برای آن از طریق فعالیت های جسمی اقدام کرده اند.

نکته جالب توجه برای افرادی که به برای رهایی از رنج لاغری آرزوی چاق شدن دارند فقط تعداد معدودی از آنها که موفق می شوند چاقی را در ذهن خود ایجاد کنند رویای چاقی را تجربه می کنند و بسیاری دیگر هرچه تلاش می کنند هرگز چاق نمی شوند.

افراد متناسب برای وضعیت فعلی خود که تناسب اندام است نیاز به آموزش دیدن یا رعایت اصول و نکات مهم برای لاغر ماندن ندارند چون مغز همه انسانها به صورت پیش فرض برای لاغری تنظیم شده است. اما افرادی که به هر ترتیب چاق شده اند باید برای لاغر شدن تحت آموزش ذهنی لاغری قرار بگیرند.

دلیل اینکه اگر در مغز همه انسانها لاغری از قبل وجود دارد پس چرا برای لاغر شدن باید تحت آموزش ذهنی قرار بگیریم این است که: افراد تا زمانی متناسب خواهند بود که تحت آموزش ذهنی چاقی قرار نگرفته اند. زمانی که به هر طریقی چاق شدن را می آموزند برای لاغر شدن باید مجددا تحت آموزش ذهنی لاغری قرار بگیرند چون مغز انسان فقط می تواند بر یک اصلی و بی نهایت موضوع فرعی اما همسو با موضوع اصلی متمرکز شود.

وقتی ذهن فرد تحت تاثیر ایجاد فرمول های چاق کننده، چاق می شود تمرکز مغز بر چاقی و مسائل مربوط به چاقی خواهد بود و در این شرایط با اینکه تمام فرمول های و دستورالعمل های لاغری در مغز وجود دارد اما به دلیل تمرکز مغز بر آموزش ذهنی که سابقه تازه تری دارد قادر به تمرکز بر موضوع لاغری که هم در جهت مخالف با لاغری و هم سابقه قدیمی تر دارد را ندارد.

آموزش ذهنی چگونه انجام می شود

آموزش ذهنی از طریق دیدن و شنیدن صورت می گیرد.

افرادی که نابینا هستند شاید از نظر طرز فکر و علاقمندی ها شبیه والدین خود باشند ولی از نظر رفتار جسمی شباهت چندانی با والدین خود ندارند چون ذهن آنها از طریق بینایی تحت تاثیر پیرامون خود قرار نگرفته است.

از طرفی افرادی که ناشنوا هستند رفتارهای جسمی آنها شباهت بیشتری به والدینشان است دارد و از نظر طرز فکر و عقاید چندان شبیه والدین خود نیستند.

همه ما در زندگی از طریق کانال بینایی و شنوایی مورد آموزش ذهنی قرار می گیریم.

هرآنچه امروز هستیم از هر نظر و در تمام جنبه های زندگی نتیجه آموزش هایی است که از والدین، مربیان، رسانه ها و جامعه دریافت کرده ایم.

تا قبل از اینکه رسانه ها گسترش امروزی را داشته باشند، قوم های مختلف بر اساس آداب و رسوم خودشان رفتار می کردند.

از لباس محلی خود استفاده می کردند و غذاهای سنتی خود را مصرف می کردند.

اما هرچه رسانه ها گسترش بیشتری پیدا کردند، رسم و رسومات قوم های مختلف کمرنگ تر شد و زندگی انسانها شباهت بیشتری به هم پیدا کرد.

و دلیل این تغییر در سبک زندگی قوم های مختلف آموزش ذهنی از طریق رسانه ها می باشد.

آموزش ذهنی چاقی چگونه است

همانطور که ما صحبت کردن به زبان مادری را از طریق شنیدن صدا و نحوه حرف زدن والدین خود آموخیتم، چهار عمل اصلی محاسبات ریاضی را از طریق آموزش ذهنی تحصیلی و از طریق کانال شنیداری و دیداری یاد گرفتیم.

همانطور که ما موضوعات فرهنگی و دینی را بوسیله آموزش ذهنی و از طریق کانال بینایی و شنوایی یاد گرفتیم،‌ چاق شدن را نیز آموخته ایم.

نحوه آموزش ذهنی در جنبه های مختلف زندگی با هم مشابه است فقط در موضوع و محتوای آموزش تفاوت دارد.

چاق شدن و چاق ماندن نتیجه آموزش ذهنی چاقی است که طی سال های زیادی به شکل کاملا آرام و پیوسته در ذهن ما ایجاد شده است.

تمام آنچه درباره وضعیت جسمانی خود از والدین و دیگران شنیده اید محتوای آموزشی بوده اند که در ذهن شما بعنوان آموزش ذهنی چاقی ثبت شده اند.

تمام شنیده های شما درباره مزایای چاقی، هرآنچه درباره تاثیر مواد غذایی و مصرف دارو بر وضعیت چاقی شنیده اید، تمام شنیده های شما درباره ارثی بودن چاقی، مقایسه کردن شما با فردی از خانواده که چاق بوده است و هرآنچه درباره چاقی شنیده و دیده اید بعنوان محتوای آموزش ذهنی چاقی در ذهن ناخودآگاه شما ذخیره شده است.

چگونه با آموزش ذهنی چاق شدیم

آنچه در ذهن ناخودآگاه ذخیره شود به تصاویر ذهنی در مغز تبدیل می شود و در نهایت مغز دستورالعمل هایی صادر می کند که به عادت های شما تبدیل می شوند که باعث تغییر وضعیت جسم شما از حالت متناسب به چاق می شود.

نکته جالب توجه درباره تبدیل آگاهی آموزش ذهنی به تصاویر ذهنی و در نهایت اعمال شما این است که در تمام جنبه های زندگی این پروسه طی می شود.

بعنوان مثال اگر شما در زمینه روابط عاشقانه مدت ها آگاهی نامناسب دریافت کرده باشید که معمولا برای همه ما به این شکل است،‌ به مرور تصاویر ذهنی درباره داشتن روایط عاشقانه نامناسب در مغز شما ایجاد می شود.

سپس مغز شما بر اساس تصاویر ایجاد شده در شما واکنش هایی ایجاد می کند که در نهایت شما در روابط عاشقانه خود مسائل و مشکلاتی داشته باشید که تایید کننده آگاهی دریافتی شما و همچنین صحت تصاویر ذهنی شما باشد.

در مورد چاقی هم نحوه یادگیری و تبدیل شدن آموزش ذهنی به تصاویر ذهنی چاق و سپس تغییر افکار و واکنش های رفتاری صورت می گیرد.

لاغری آسان با قدرت ذهن

چگونه برای همیشه لاغر شویم

از آنجایی که همانگونه که چاق شدن به واسطه آموزش ذهنی بوده است که به شکل پایدار در فرد ماندگار است اگر تصمیم گرفته اید لاغر شوید باید برای لاغر شدن از آموزش ذهنی لاغر شدن استفاده کنید.

به این شکل شما از طریق دیدن ویدیوهای آموزشی درباره لاغری با ذهن و یا شنیدن محتوای صوتی در این باره ذهن خود را تحت آموزش ذهنی لاغری قرار می دهید.

نکته قابل توجه درباره تاثیرگذار تر بودن آموزش ذهنی که طی چند سال آموزش دوره های لاغری با ذهن به دست آمده این است که افرادی که از خواندن و نوشتن بیشتر و بهتر استفاده می کنند نتیجه بهتری کسب می کنند.

دلیل این موضوع ایجاد تمرکز بهتر و بیشتر به هنگام مطالعه کردن یا نوشتن درباره لاغری است.

وقتی شما مطالب نوشتاری ارائه شده برای محتوای آموزشی را مطالعه می کنید به شکل بهتری ذهن خود را بر روی یادگیری لاغری متمرکز می کنید.

وقتی درباره آنچه به واسطه آموزش ذهنی لاغری دریافت می کنید می نویسید شما در حال تمرکز عالی بر هدف خود هستید.

همچنین زمانی که شما نوشته دیگر دوستان هم مسیر خود را مطالعه می کنید در حال قرار دادن ذهن خود در فضای لاغری با ذهن هستید.

وقتی از زبان افراد زیادی درباره لاغری و لاغر شدن بخوانید ذهن خود را در فضای همسان با موضوع موردعلاقه و هدف خود قرار داده اید و نیتجه این طریق آموزش بسیار عالی است.

در واقع با خواندن مطالب ارائه شده و نظرات اعضای هم مسیر خود در سایت و نوشتن درباره آنچه می آموزید نقش رسانه را در آموزش ذهنی خود شبیه سازی کرده اید که تاثیر بسیار زیادی دارد.

بنابراین توصیه میکم برای یادگیری و درک بهتر آموزش ذهنی تا جایی که می توانید از انجام کارهایی که زمان شما را صرف می کند اما نتیجه مثبتی برای شما ندارد کم کنید و زمان ایجاد شده را صرف مطالعه درباره لاغری کنید.

نوشته های این سایت از هزارن جلد کتاب نوشته شده درباره لاغری مفید تر و تاثیرگذار تر است زیرا مستندی از زبان افرادی است که اضافه وزن دارند و رویای لاغر شدن دارند.

آنها از دریافت ها و تجربیات خود می نویسند.

خواندن نوشته افرادی که هم مسیر ما هستند و هدف مشترک دارند بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

✍️ تمرین آموزشی 📖

برای انجام عالی تمرین جلسه آموزشی آموزش ذهنی لاغری توصیه می شود ابتدا توضیحات نوشتاری آموزشی را با دقت مطالعه کنید، سپس ویدیوی آموزشی را با تمرکز تماشا کنید و بعد از آن به سوالات مطرح شده در بخش نظرات به صورت شرح انشایی پاسخ دهید.

  • مواردی در زندگی خود مثال بزنید که اطمینان داری از طریق آموزش ذهنی موفق به کسب مهارت شده اید.
  • نگرش شما درباره روند چاق شدن با قدرت ذهن چیست؟ تجربه خود را شرح دهید.
  • چگونه آموزش ذهنی چاقی به اضافه وزن تبدیل شده است؟‌ نگرش خود درباره پروسه تبدیل وضعیت جسم را شرح دهید.
  • قبل از آشنایی با سایت تناسب فکری نگرش شما درباره لاغر شدن چگونه بود؟ آیا می دانستید باید لاغر شدن را بیاموزید؟
  • روش های قبلی برای لاغر شدن تا چه حد لاغر شدن را به شما آموزش داده است؟ تجربه خود را شرح دهید.
  • استفاده از آموزش های لاغری با ذهن چه تغییری در نگرش شما به چگونه لاغر شدن ایجاد کرده است.
  • از محتوای ویدیوی آموزشی برای خود تمرین ایجاد کرده و در بخش نظرات تمرینی که باید انجام دهید را بنویسید.

منتظر خواندن نوشته های شما هستم

همراه همشگی شما: رضا عطارروشن

با دادن ستاره به این مطلب امتیاز بگیرید.

Rating 4.00 from 34 votes

https://tanasobefekri.net/?p=22434
برچسب ها:
58 نظر توسط کاربران ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

اندازه متن دیدگاه ها
      آواتار فهیمه
      1402/09/16 11:36
      مدت عضویت: 260 روز
      امتیاز کاربر: 8505 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 399 کلمه

      به نام خدای هستی بخش

      گام 92: آموزش ذهنی لاغری چگونه است ؟

      چقدر استاد در متن نوشتاری این گام قشنگ توضیح دادن که وقتی بحث آموزش میاد وسط ذهن ما به سمت یه چیز فیزیکی و مهارت میره ولی در صورتی که اینگونه نیست ما شخصیت مون رو از هر جنبه ای  آموزش دیدیم از اخلاق گرفته تا تمایلات تا وضع مالی و هر چیزی که به ما مربوط میشه رو آموزش دیدیم که این آموزش ها در درجه اول از خانواده و والدین شروع شده تا اطرافیان و جامعه ادامه پیدا کرده پس تا اینجا به این نتیجه رسیدیم که همه چیز در این دنیا آموزش دیدنیه یعنی هیچ چیز ثابت و مطلقی وجود نداره . درواقع همه چیز قابل تغییره و هر زمان که ما اراده کنیم در زمینه ای اموزش ببینم اون زمینه رو تغییر دادیم و دیگه مثل گذشته نیست پس هیچ چیز مطلقی وجود نداره.  حالا درمورد چاقی هم همینطوره ما چاقی رو آموزش دیدیم از طریق والدین و اطرافیان ، پس لاغری رو هم میشه به عنوان یک مهارت آموزش دید . قوائد آموزش برای تمام آموزش ها یکسانه وقتی بخوایم یک مطلب رو آموزش ببینیم باید در معرض آموزش اون مسئله قرار گرفت حالا چطور در معرض آموزش قرار میگیریم از طریق چشم و گوش یعنی ما از طریق گوش میشنویم و یک مطلب رو درک میکنیم و همچنین از طریق دیدن هم تحت آموزش قرار میگیریم حالا وقتی ما بخوایم که این دو باهم هماهنگ باشن باید از نوشتن استفاده کنیم وقتی در حال نوشتن اون چیزی که یاد گرفتیم هستیم تمام حواس ما متمرکز بر اون موضوع هستش و نمیتونیم به چیز دیگه ای توجه کنیم پس به همین خاطر که استاد اینقد تاکید برنوشتن دیدگاه دارن چون موقع نوشتن خیلی متمرکزتر عمل میکنیم و من حتی بارها شده که نمیدونستم چی بنویسم ولی شروع کردم به نوشتن و جملات به طور خودبه خود پشت سرهم در ذهن من نقش میبنده و اونو به راحتی میتونم بنویسم .ما بودن در سایت و گوش دادن و دیدن فایل و نوشتن دیدگاه از تمام ابزارهای آموزش استفاده میکنیم پس یادگیری ما قطعیه فقط باید ادامه داد نباید به خودمون شک کنیم که من دارم اشتباه عمل میکنم چون اینطوری نیست و ما تمام کاری که برای آموزش لازمه رو انجام میدیم پس دیگه شک و تردید جایز نیست و فقط باید ادامه داد تا این مهارت لاغری رو به طور عالی یاد بگیریم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حیرت انگیز
      1402/08/23 18:56
      مدت عضویت: 324 روز
      امتیاز کاربر: 706 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 755 کلمه

      به نام خداوند فراوانی دهنده ام 

      سلام خدمت استاد ارجمند و دوستان همگام 

      حل تمرینات آموزش ذهنی لاغری چگونه است 

      • مواردی در زندگی خود مثال بزنید که اطمینان داری از طریق آموزش ذهنی موفق به کسب مهارت شده اید.
      • من در زندگیم هر مهارتی که کسب کرده ام از طریق آموزش و تکرار و تمرین بوده است و تمام این یادگیریها هم مسلما از طریق ذهن بوده است .
      • مثلا من مهارت آرایشگری را از طریق دیدن و تکرار و تمرین به مرور زمان یاد گرفتم 
      • مهارت خیاطی را از طریق یادگیری الگوکشی و دوخت و دوز با تمرین و تکرار فراوان یاد گرفتم .
      • حتی مهارت آشپزی را هم با تمرین و تکرار از طریق یادگیری به دست آوردم .
      • و کلی مهارت بزرگ و کوچک دیگر 
      • نگرش شما درباره روند چاق شدن با قدرت ذهن چیست؟ تجربه خود را شرح دهید.
      • هر آنچه ما یاد گرفته ایم از طریق ذهن و با کمک آموزش بوده است .حالا فرق ندارد چاقی باشد یا لاغری یا خیاطی یا هر مهارت دیگری 
      • زمانی که ما تحت باورها و اطلاعات چاق کننده قرار گرفتیم و به طبع آن رفتار ما تغییر کرد سپس تمایلات ما تغییر کرد و عادات ما تغییر کرد و در نهایت شخصیت ما تغییر کرد و ما به یک فرد چاق تبدیل شدیم .
      • من خودم با ورود اطلاعات چاق کننده و باورهای چاق کننده مثل زیاد خوردن بخاطر بارداری و …..به مرور زمان رفتار و به طبع آن تمایلات و عاداتم تغییر کرد و شخصیت من از یک شخصیت متناسب به یک شخصیت چاق تبدیل شد .
      • منی که تا قبل این تغییرات حاضر نبودم رفتارهای پرخوری داشته باشم و یا همه چیز خوار باشم لاغر و متناسب بودم به یکباره تبدیل شدم به یک فرد چاق که رفتارهای چاقی داشت و دیگر همه چیز خوار شده بودم و به مرور بدتر هم میشدم .
      • چگونه آموزش ذهنی چاقی به اضافه وزن تبدیل شده است؟‌ نگرش خود درباره پروسه تبدیل وضعیت جسم را شرح دهید.
      • آموزش‌های ذهنی در ابتدا بصورت اطلاعات اشتباه درباره چاقی وارد ذهن ما شده اند
      •  سپس این اطلاعات اشتباه با تکرار شدن بصورت تکرار افکار تبدیل به باورهای ذهنی چاق کننده در ما شدند 
      • بعد این باورهای اشتباه چاق کننده مجددا تکرار شدند و تمایلات ما را بوجود آوردند 
      • سپس این تمایلات مجددا تکرار شدند و عادت‌های چاق کننده ما را شکل دادند 
      • و بعد عادت‌های چاق کننده ما در رفتار ما خودشان را بروز دادند 
      • و رفتارهای چاق کننده ما شخصیت چاق ما را شکل دادند 
      • و در آخر شخصیت چاق ما جسم چاق ما را خلق کرد 
      • و ما به همین راحتی از طریق ذهنمان چاق شدیم .
      • قبل از آشنایی با سایت تناسب فکری نگرش شما درباره لاغر شدن چگونه بود؟ آیا می دانستید باید لاغر شدن را بیاموزید؟
      • در گذشته من هرگز فکر نمیکردم که لاغری یا چاقی را هم باید یاد گرفت .
      • و همیشه فکر میکردم برای لاغر شدن باید تلاش زیاد جسمی انجام دهم و کلی خودم را تحت فشار قرار دهم و سخت ورزش کنم و رژیم‌های وحشتناک بگیرم و خودم را با روش‌های مختلف تنبیه کنم تا لاغر شوم چون مقصر چاقی خودم را پرخوری خودم می‌دانستم و تصور می‌کردم پرخوری من به معده ام مربوط است و انگار معده من تافته جدا بافته ای از بدنم بود که مرض داشت و با من خصومت داشت که مرا چاق کند .و هرگز فکر نمیکردم برای لاغر شدن باید چیزی را بیاموزم . 
      • روش های قبلی برای لاغر شدن تا چه حد لاغر شدن را به شما آموزش داده است؟ تجربه خود را شرح دهید.
      • روشهای قبلی لاغر شدن نه تنها لاغری را به من یاد ندادند بلکه فقط باعث زجر و بدبختی و بیماری‌های مختلف در من می‌شدند و مقاومت و باورها و موانع ذهنی من را نسبت به لاغر شدن افزایش می‌دادند و جز ضرر هیچ عایدی برای من نداشتند .
      • استفاده از آموزش های لاغری با ذهن چه تغییری در نگرش شما به چگونه لاغر شدن ایجاد کرده است.
      • بدون اغراق می‌گویم لاغری با ذهن یعنی عشق یعنی نبض زندگی یعنی خوشبختی 
      • من نه تنها نگرش‌هایم نسبت به لاغری و چگونگی لاغری تغییرات مثبت زیادی داشته است بلکه در جنبه های دیگر زندگی ام هم کلی موفقیت‌های ریز و درشت کسب کرده ام که در این ۳۸ سال زندگی ام یا اصلا تجربه نکرده بودم یا این همه خوبی را یکجا با هم تجربه نکرده بودم و خدا را بسیار بسیار سپاسگزارم .
      • خدای عزیزم سپاسگزارم از عنایاتت به من یل ارحم الراحمین 
      • خدای خوبم از تو  می‌خواهم خور و خواب و هر نفسم برای تو باشد یا آله العالمین 
      • خدایا شوق و اشتیاقت را در دلم هر لحظه بیشتر بفرما و سرم را به اطاعت و عبادتت مشغول بدار 
      • استاد سپاسگزارم برای تلاش شما برای هدایت ما 
      • الهی به امید تو 
      •  
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حیرت انگیز
      1402/08/23 15:52
      مدت عضویت: 324 روز
      امتیاز کاربر: 706 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,048 کلمه

      به نام خداوند مصورم 

      سلام خدمت استاد ارجمند و دوستان همگام 

      آموزش ذهنی لاغری چگونه است ؟

      آموزش در تمام جنبه های زندگی ما تاثیر دارد،برای انجام هر کاری که غریزی نیست نیاز به آموزش داریم .

      مثلا غذا خوردن یک نیاز غریزی در وجود تمام موجودات است اما همین خوردن ساده نیاز به آموزش دیدن و یادگیری و تکرار و تمرین آموخته ها دارد چه در انسان چه حیوان .

      نگاه کنیم نوزادی را که تازه غذا خوردن را شروع کرده و بلد نیست غذاهای سفت را بجود و قورت دهد با اصلا آداب قاشق دست گرفتن و جویدن و بلعیدن را بلد نیست ،و ممکن است موقع خوردن کلی کثیف کاری راه بیندازد .

      یا حتی در حیوانات آنها باید یاد بگیرند چطور غذایشان را بدست بیاورند و چطور بخورند .

      پس هر چیزی که جز ذات و غریزه ما نباشد  و به شخصیت ما مربوط باشد نیاز به یادگیری دارد . 

      نباید فراموش کنیم که برای موفقیت در هر کاری نیاز به آموزش درست و اصولی داریم .

      همه ی ما تجربه بارها و بارهای انجام روش‌های مختلف لاغری را داریم اما هیچ کدام از آن روش‌ها موفقیت به همراه نداشت .چون اصولی لاغری را به ما یاد نمی‌دادند. 

      پس باید اصولی لاغری را بیاموزیم 

      لاغری با ذهن کلا از طریق آموزش فرمول‌های لاغر کننده انجام می‌شود. از طریق دیدن و گوش دادن و خواندن و نوشتن  .یه سری اطلاعات جدید درباره لاغری به ذهن ما از این طریق وارد می‌شود و ذهن ما آن اطلاعات را تحلیل می‌کند و زمانی که تمریناتمان را مینویسیم ذهن دوباره آموخته هایش را بازخوانی و تحلیل مجدد می‌کند. 

      حالا فایده تکرار بارها و بارهای این پروسه چیست؟این پروسه بایدبارها و بارها تکرار و انجام شود تا ذهن برنامه ریزی شود برای لاغری تا در ذهن ما ثبت شوند و تمایلات و عادات ما تغییر کنند و به طبع آن رفتار ما هم تغییر می‌کند. و ما هر چقدر بیشتر مشغول یادگیری باشیم نتیجه بهتری خواهیم گرفت .از آنجا که زندگی ما توسط فرکانس‌های ‌مان خلق می‌شود‌، یکی از راه‌هایی که به ما کمک می‌کند تا آگاهانه کانون توجه‌مان را از ناخواسته‌ها منحرف و متمرکز بر خواسته‌هایمان نماییم‌، این است که با نوشتن جزئیات فراوان درباره آن خواسته‌ و توجه به آن‌، به احساس خوب برسیم.برای رسیدن به یک خواسته‌، باید با آن خواسته هم‌فرکانس بشویم.

      فرکانس‌های ما حاصل باورها و کانون توجه ماست. همه‌ی ما در هر لحظه‌ در حال ارسال فرکانس هستیم و جهان هستی فرکانسهای ما را چه خوب و چه بد دریافت می‌کند و بدون دخل و تصرف در آنها انرژی هم‌اندازه و هم جهت با آن صادر می‌کند تا با انرژی ما همسو شود و ما به آن خواسته خود برسیم .

      من دلیل اینکه خوراکی ها افراد چاق را چاقتر می‌کند فهمیدم با همین قانون البته نظر من است .

      من مدتهاست به این فکر میکنم چرا افراد متناسب پرخور هر چه می‌خواهند می‌خورند اما چاق نمی‌شوند !!! ؟؟

      چرا افراد چاق هر چقدر هم که کم می‌خورند باز هم چاقتر می‌شوند. 

      به این قانون که رسیدم خیلی فکر کردم تا اینکه به لطف خداوند بزرگم به پاسخی رسیدم که نگرش من است و نمیدانم درست است یا نه این طرز فکر من است .امیدوارم بتوانم منظورم را برسانم 

      خداوندا یاری ام کن الهی آمین 

      علت این است که :

      تصور کنید مثلا صد گرم خامه به خودی خودش حامل مقدار مشخصی انرژی یا همان کالری است مثلا چیزی معادل ۳۰۰کالری دارد .

      حالا یک شخص چاق اگر افکار و باورهای چاق کننده نسبت به خامه داشته باشد به اندازه عمق و قدرت باورش هنگام خوردن خامه یا حتی نخوردن خامه از خودش انرژی ساتع می‌کند مثلا چیزی معادل ۹۰۰ کالری 

      جهان هستی هم بر طبق قانون فرکانس ،انرژی معادل با همان انرژی که ما از خودمان ساتع کرده ایم با انرژی ما همسو می‌کند مثلا چیزی معادل ۹۰۰ کالری .

      حالا ما ۹۰۰ کالری خودمان صادر کردیم ۹۰۰ کالری هم کائنات صادر کرده ۳۰۰ کالری هم خود خامه دارد مجموعا ما با خوردن ۱۰۰ گرم خامه ۲۱۰۰ کالری وارد بدنمان کرده ایم 

      و حتی اگر آن خامه را هم نخوریم ۹۰۰ کالری با ترس و باورهای اشتباه صادر کرده ایم در جهت چاقی ۹۰۰کالری هم کائنات صادر کرده و ما مجموعا ۱۸۰۰ کالری دریافت کرده ایم .

      اما یک فرد متناسب وقتی صد گرم خامه می‌خورد فقط همان ۳۰۰ کالری را دریافت می‌کند چون از خودش انرژی در جهت چاقی صادر نکرده و کائنات هم انرژی در جهت چاقی دریافت نکرده که همسوی آن انرژی تولید کند و فرد لاغر فقط با مصرف هر خوراکی انرژی همان خوراکی را دریافت می‌کند 

      حالا اگر شخص لاغر هنگام مصرف همان صد گرم خامه باور و اعتقاد داشته باشد که او هرگز چاق نمی‌شود و خوراکی ها تاثیری در چاقی او ندارند و حتی باورهای لاغر کننده داشته باشد مثل اینکه الان بدنش برای سوزاندن آن خامه باید کلی انرژی مصرف کند او در جهت لاغری انرژی مثلا معادل ۹۰۰ کالری صادر کرده و کائنات هم همسو با او ۹۰۰ کالری انرژی در جهت لاغری برای او صادر کرده و مجموعا او از خوردن آن صد گرم خامه چیزی معادل فرمول زیر انرژی مصرف کرده است ۱۵۰۰_=(۹۰۰+۹۰۰۰)_۳۰۰

      یعنی این شخص تازه ۱۵۰۰ کالری منفی هم دارد یعنی انگار بدنش برای سوزاندن آن خامه ۱۵۰۰ کالری اضافه هم مصرف کرده و آن فرد به اندازه ۱۵۰۰ کالری در مسیر لاغری بیشتر قرار می‌گیرد.  

      من تصمیم گرفتم به کمک همین فرمول و با کمک گرفتن از معجزه شکرگزاری انرژی خوراکی ها را در جهت لاغری ام هدایت کنم و انرژی مواد غذایی را برای هدف لاغری ام مسخر خودم کنم .

      من عاشق خودم هستم ،عاشق بند بند وجودم هستم .

      و نمی‌توانم عاشقشان نباشمچون از سمت خداوند ساخته شده اندچون در تک تک ذرات آن ، خداوند هویداست.

      من دیگر گذشته را رها کرده ام .

      من همین الان متولد شده‌امگذشته هرچه بوده است ، در فضایِ خودش بودهو دفع شده استهیچ باوری از گذشته برای من اکنون هویدا نیست

      من با باورهای جدیدم زندگی خوبی برای خودم می‌سازم. 

      هر آن چیزی که من بخواهمخداوند برایم فراهم می کندو واقف هستم که خداوند منتظر باورها و نگرش های من است و طبق نگرش‌ها و باورهای من آن چیزی را که می خواهمدر دامان زندگی من قرار می دهد

      خدای بی نظیرم از تو سپاسگزارم برای نعمتهای بی‌پایانی که خلق کردی برای من تا زندگی کنم و لذت ببرم و شاد باشم .

      خدای خوبم از تو سپاسگزارم که مایه ی آرامش منی 

      استاد سپاسگزارم برای سایت خوب تناسب فکری و اینکه ما را به اندیشیدن تشویق میکنید .

      الهی به امید تو  

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار زهرا
      1402/06/30 22:21
      مدت عضویت: 374 روز
      امتیاز کاربر: 21820 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 713 کلمه

      سلام استاد 

      همه چیز از آموزش ذهنی شروع میشه که با دیدن و شنیدن داده ها به ذهن داده میشه مثل یک کامپیوتر که وقتی داده ها را کاربر در آن وارد کند به راحتی می تواند فایلها و داده ها را دسته بندی کنه و به راحتی به دنبال سابقه در کمترین زمان باشه مثل فرمول‌های ذهنی که ۲۰ سال قبل که سابقه در ذهن است را به صورت تصاویر ذهنی به ما در ذهن نشان دهد و ما را به خاطرات ۲۰ سال قبل ببرد و حتی احساس خوب و بد آن خاطره را ما حس می کنیم و به یاد داریم 

      قربون خدا برم که دو تا ذهن کوتاه مدت و بلند مدت به ما داده چیزهایی که دائم و همیشه و هر روز از آن استفاده می کنیم در حافظه بلندمدت مثل رانندگی ، بافندگی کاموا، ریاضیات ، غذا خوردن و حتی مقدار و نوع آن و چیزهایی که زیاد اهمیت ندارد تصویر برداری میشه ودر ذهن کوتاه مدت ذخیره میشه حالا در اینجا بحث فرمول‌های ذهنی چاقی است که سالیان سال با تکرار و تمرین در ذهن بلندمدت ما ذخیره شده پس باید مرتب و با استمرار فرمول‌های لاغری را جایگزین کنیم و مخزن ذهن بلندمدت را از فرمول‌های لاغری پر کنیم و از فرمول‌های چاقی خالی کنیم و چقدر این موضوع اهمیت دارد و مهم است و افراد سالمند چون که زیاد چیزی را تکرار و تمرین نمی کنند کم کم آلزایمر می گیرند و جالبه حافظه کوتاه مدت آنها مشکل پیدا می کند که حتی آلان چای و ناهار خوردند می گویند ما چند روزه چیزی نخوردیم و حتی آدرس منزل را فراموش می‌کنند 

      • مواردی در زندگی خود مثال بزنید که اطمینان داری از طریق آموزش ذهنی موفق به کسب مهارت شده اید.
      • درس خواندن ، رانندگی ، بافتنی،  نقاشی ، مهارت و تجربه کار و خیلی از کارها 
      • نگرش شما درباره روند چاق شدن با قدرت ذهن چیست؟ تجربه خود را شرح دهید. دقیقا مشخص است که ما از طریق فرمولها ی ذهنی چاق شدیم و فکر می کنیم همیشه چاق هستیم به خاطر فرمول‌های ذهنی و باورها ولی خدا راشکر با آشنا شدن با این سایت به زودی فرمول‌های لاغری را جایگزین می کنم و لاغر می شوم 
      • چگونه آموزش ذهنی چاقی به اضافه وزن تبدیل شده است؟‌ نگرش خود درباره پروسه تبدیل وضعیت جسم را شرح دهید. چون من فکر می کردم ارثی چاقم پس کم کم شروع به پرخوری کردم و روز به روز چاق تر شدم و چون عمه ها و عموها و خواهر و برادرهایم را می دیدم می گفتم این چاق شدن من امری عادی است و بی خیال لاغری میشدم 
      • قبل از آشنایی با سایت تناسب فکری نگرش شما درباره لاغر شدن چگونه بود؟ آیا می دانستید باید لاغر شدن را بیاموزید؟ نگرش من در مورد لاغر شدن که من هیچ وقت لاغر نمی شوم اصلا باورم نمی شد من از طریق فکر و ذهن و باور چاق شدم فکر می کردم چون پرخوری کردم چاقم و من اراده ندارم که چیزی نخورم و اصلا باورم نمی شد با آموزش میل و خوردن من کمتر خواهد شد و باید آموزش ببینم 
      • روش های قبلی برای لاغر شدن تا چه حد لاغر شدن را به شما آموزش داده است؟ تجربه خود را شرح دهید. اصلا آموزشی درآن وجود نداشت فقط رژیم و انجام دادن آن در زمان و مقدار و ساعت مشخصی بود و اصلا به ذهن و فکر کاری نداشت بیشتر فشار روی جسم بود 
      • استفاده از آموزش های لاغری با ذهن چه تغییری در نگرش شما به چگونه لاغر شدن ایجاد کرده است. خیلی نگرش من را برای لاغری تغییر داده که من هم به راحتی و بدون سختی ورزش و رژیم می توانم لاغر شوم و الان دارم آن را تجربه می کنم 
      • از محتوای ویدیوی آموزشی برای خود تمرین ایجاد کرده و در بخش نظرات تمرینی که باید انجام دهید را بنویسید.
      • یاد گرفتم که چاقی من فقط از طریق یاد گرفتن فرمول‌های چاقی بوده و فقط از طریق یاد گرفتن فرمول‌های لاغری می توانم برای یکبار و برای همیشه از این چاقی خلاص شوم پس تا یاد گرفتن تمام موانع ذهنی برای لاغری در این مسیر باید باشم ، عجله نکنم و استمرار و تکرار وتمرین داشته باشم تا فرمول‌های ذهنی بدرفتاری و عملکرد من تاثیر بگذارند که مثل یک فرد متناسب عمل کنم ،انشاالله به زودی من هم جزء شگفت انگیزان خواهم شد 🤲🤲🤲🤲👏👏👏👏👏
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار عطا
      1402/03/07 13:44
      مدت عضویت: 475 روز
      امتیاز کاربر: 11065 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,415 کلمه

      سلام  و درود .

      ما اموزه های زیادی از اطرافیانمون گرفتیم . 

      یکی از این آموزه ها چاقی هست . 

      ما یاد گرفتیم  چاقی رو با کلام خودمون خلق کنیم .

      نکنه چاق بشم . 

      نکنه زشت بشن . 

      ما یادگرفتیم چاقی  رو با نگاه خودمون خلق کنیم .

      وقتی نگاه ایرادگیر به هم داریم و همدیگه رو در جایگاه و راه و روش خودش نمیپذیریم و به خودمون اجازه میدیم در مسیرش دخالت کنیم این نگاه و ذهنیت انتقاد گر رو یاد گرفتیم . 

      البته من نگاه و ذهنیت انتقادگرم زمانی روشن میشه که یکی وارد مسیرم میشه . من اینو هم از مادرم یادگرفتم . به محض اینکه حس میکرد کسی داره در کارهاش دخالت می کنه و ازش ایراد میگرفت برآشفته میشد . 

      ولی پدرم اصلا اینطور نیست . هرکی هرچی بهش بگه سطحی میبینه و رد میشه ولی مامانم عمیقتر به  زندگی نگاه می کنه اما بابام وجودش وسیعتره . مامانم به خاطر حساسیت بالایی که داره با انسانهای کمی در ارتباطه اما با افرادی که در ارتباطه رابطه عمیقتر و عاطفی تری داره . خیلیها دوسش دارن ولی او با هرکسی ارنباط نمیگیره اما پدرم با افراد رابطه سطحی داره و نه از کسی ناراحت میشه و نه برای حرفاشون بیش از اندازه  ارزش قائله کار خودشو می کنه .  به هر حال من با هردو اینها در ارتباط بودم و تا حدودی شبیه هردو هستم اما چون بیشتر تحت تربیت مادرم بودم از ایشون بیشتر یاد گرفتم . 

      من چاقی رو از مادرم یاد گرفتم راستی استاد مادر منم لاغر شده . نسبت به قبل دیگه به غذا حساسیت نشون نمیده . 

      دیگه می گه خوردن چیه همش باید تو آشپزخونه باشی سخته . نخوردن راحتتره . خب آدم گرسنه بشه میره یه چیزی درست می کنه میخوره دیگه . 

      اون زمان به انگیزه ی من غذا درست میکرد ولی الان میبینه منم مثل قبل دیگه ولع ندارم اونم ناخوداگاه تغییر کرده . 

      بابامم که کلا لاغره و روز به روز لاغرترم میشه چون دیگه گیرای مامانم بهش تموم شده معمولا نصفه شبا غذا میخوره .

      در کل فضا و روند خونمون در مسیر ازادیه . دیگه  هرکی هرچی دلش بخواد میخوره و کسی کسی دیگه رو مجبور به خوردن نمی کنه .

      من که خیلی راحت شدم از گیرای مامانم . خودشم راحت شده میگه بچه که نیستی هی دلم برات شور بزنه اینو بخور اونو نخور عاقل شدی بالغ شدی خودت هر چی میلت بکشه میخوری . 

      خلاصه که اوضاع خیلی بهتر از قبل در خونه حاکم شده . 

      انگار که اونا هم دارن لاغری رو از من یادمیگیرن . البته شاید باز بگیم چون من  میلم طبیعی شده دارم لاغر میشم . نه چون من از نظر ذهنی  دارم لاغر میشم میلم طبیعی شده . یعنی چون لاغرم میلم طبیعی شده نه چون میلم طبیعی شده پس لاغر میشم .

      من در این چند ماه لاغر شدن رو خیلی خوب آموزش دیدم . اطرافیانم رو هم ناخوداگاه تحت تاثیر قرار دادم . 

      اونا هم چون میبینند من خیلی راحتم خب راحتی رو ناخوداگاه انتخاب می کنند . 

      من درسهای زیادی از لاغری اینجا آموختم فهمیدم هر چیزی که داره به من سختی وارد میکنه اون نگرش غلطه . 

      ما اینجا مفاهیم رو تغییر دادیم .

      مفاهیم چاقی رو به حالت طبیعی خودش برگردوندیم .

      مثلا اراده کردن برای افراد چاق خیلی سخته چرا چون معنای اراده در نظرشون اشتباهه . 

      مثلا تغییر کردن برای افراد چاق خیلی سخته چون مفهوم تغییر برای اونها اشتباهه .

      مثلا حتی به اندازه خوردن برای برخی واقعا سخته چون مفهوم به اندازه نیاز  خوردن براشون سخته چون نیازهای خودشون رو نشناختن و دائم باهاش مبارزه کردن . 

      ذهن و جسم من آفریده روح الهیمه .  چون خلق هستند انرژی میخوان و این انرژی رو از روح دریافت می کنند . هرچقدر به روح بیشتر متصل بشن احساس خلاء اونها کمتره  

      در نتیجه مجبور نیستن برای دریافت انرژی و خلاء شون دست به دامن اشخاص بیرونی بشن و انرژی خوار افراد بیرونی بشن . 

      من به انرژی الهی درون خودم متصلم و هروقت حس کنم کسی داره ازم انرژی خواری می کنه سریع ورودیم رو میبندم . در کمال احترام حرفمو میزنم و دیگه هم با اون شخص ارتباطی برقرار نمی کنم تا تاثیری که ازش گرفتم و انرژیمو خورد کمرنگ بشه . البته من خودم و مقصر میدونم که از اول مدارا می کنم شاید اون شخص درست بشه و دست از دخالت در کارای من برداره ولی اگه مدارا نکنم و همون اول وقتی میبینم حس بدی از طرف مقابل میگیرم کنارش بزارم انقدر خودمو اذیت نمی کنم . 

      اینجا باید از بابام یاد بگیرم و مثل اون عمل کنم تا حساسیتم و ارزش گذاریم به افراد کم بشه و خودم رو با ارزش بدونم . به خودم و راهم اعتماد به نفس داشته باشم تا کسی از همون اول اجازه ی دخالت در کارمو نداشته باشه . چون هیچ کسی حق نداره بدون اجازه  وارد مسیر شخصی و حریم شخصی دیگری بشه و به خودش اجازه ابراز نظر بره . میبینید هنوز ذهنم منفیه و افکار مکملش داره ساخته میشه ولی افکاری که دارم ازش حرف میزنم افکار محافظمه تا از مداری که هستم مراقبت و محافظت کنم . چون راه من راه خودمه و برای راهم ارزش قائلم  و نامحرم (کسانی که خسمو بد می کنند ) رو بهشون جواز عبور نمیدم . 

      خب بگذریم . 

      بریم ادامه اموزشها . 

      ما انسانها افکار و گفتار و رفتار و شخصیتمون رو یاد گرفتیم و ساختیمش و از وقتی وارد مسیر لاغری با ذهن شدم دارم شخصیتم رو از یک انسان چاقی که هرکی هرچی دلش میخواست بهش می گفت تبدیل می کنم به شخصی که از حق خودش دفاع می کنه . 

      یادتونه جلسه اول گفتم عموم چقدر بد و بیراه بهم گفت همین جمعه که با عموم روبرو شده بودم گفت عطا چقدر جمع و جور شدی چیکار داری می کنی افرین پسر ولی من هنوز از حرف اون روزش ناراحت بودم گفتم عمو دلمو شکستی خدا هدایتم کرد . گفت اگه با این دل شکستگی تو هدایت شدی پس کارم درست بودع بازم جایی که ببینم داری اشتباه میری میشکنمت تا دوباره هدایت بشی . گفتم عمو ولی دیگه بهتون اجازه خورد کردن نمیدم . شما حق ندارید در زندگی من دخالت کنید . به عنوان بزرگتر احترامتون واجبه ولی چون بزرگترید نباید فکر کنید اجازه دخالت در کار کوچکترها رو دارید . کار شما و سرزنشهای شما اشتباه بود . خدا هیچ کسی رو سرزنش نمی کنه . خدا توی اخر همه سوره ها میگه صدق الله العلی العظیم یعنی داره همه رو تصدیق می کنه . درسته معناش یعنی راست گفت خدای بلند مرتبه بزرگ اما ریشه صداقت یعنی تایید و تصدیق کردن  و راستگویی هم نوعی تایید و تصدیق هست . خوبه این ویژگی رو از خدا یاد بگیریم و به جای ایراد گرفتن از دیگران  همه رو تایید و تصدیق کنیم تا راهشون رو پیدا کنند . 

      گفت خب من راست گفتم که تو چاقی فکری به حال خودت بکن انقدر نخور گفتم راست نگفتی تو از درون من چه خبر داشتی . اگه از درون من خبر داشتی هیچ وقت با حرفات منو سرکوب نمیکردی . ولی خدا نزاشت بشکنم و بلندم کرد و من به مسیرم ادامه میدم تا به هدفم برسم . 

      من راه خودمو خودم انتخاب می کنم و از شما هم یه خواهشی دارم دیگه تو کار من دخالت نکن . هر وقت ازتون کمک خواستم  میتونید درخواستم رو بپذیرید و کمکم کنید و اگر هم نخواستید کمک نکنید . گفت عطا این چرت و پرتا چیه میگی بابا من دوستت دارم . عطا خپله واسه من چه خوش گفت و لفت شده . باهات شوخی می کنم عموجون ازم به دل نگیر . تو عزیز داداشمی . گفتم من با شما شوخی ندارم . گفتم هنوزم حرف منو درک نمی کنی . این دوستی نیست این تحقیر کردنه . خدا خواست هدایت شدم وگرنه الان به خاطر حرفات شاید ۲۰ کیلو دیگه اضافه میکردم . 

      گفت باشه عمو جون دیگه بهت چیزی نمیگم ولی تو هرکاری هم کنی عطا خپله ی خودمی . خندید و رفت . گفتم هنوزم بهم داره برچسب میزنه . اشکالی نداره من که تو مسیر لاغری ام اما وقتی دیگه چاق نشم  یه روزی خودت بهم گواهی میدی مثل امروز که گفتی جمع و جور شدی خودت بهم میگی آفرین عطا که انقدر عالی حرکت کردی و به کسی اجازه دخالت در مسیرنو ندادی و کار خودتو کردی و موفق شدی . بله ما همه چیز رو یاد میگیریم و چقدر خوبه چیزهایی در مسیر یاد بگیریم که کارمون رو پیشرفت بده و بتونیم برای خودمون موفقیت کسب کنیم و تا زمانیکه کسی نخواسته حس معلمی نگیرتمون و نخوایم بهش آموزش بدیم  واجازه بدیم خدا کار خودشو بکنه . چون خدا هرگز دیر نمی کند . 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار مریم
      1402/02/16 12:35
      مدت عضویت: 531 روز
      امتیاز کاربر: 4810 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 767 کلمه

                  “ به نام یکتا پروردگار عالم ”الله” “

      درود به هم مسیران خوبم و استاد گرامی ؛

      گام نود و دوم : آموزش ذهنی لاغری چگونه است ؟!

      پروردگار عزیزم ، از تو ممنونم که مرا یاری دادی تا امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ بتوانم گام نود و دوم را بر دارم ، خدایا شکرت.

      توجه : هر آنچه در زندگی خود آموخته ایم از طریق یادگیری یا آموزش ذهنی صورت گرفته است .

      خیلی از ما تصور می کنیم آموخته های ما ، شامل مهارت انجام کارهای روزمره ، نواختن موسیقی ، یادگیری رانندگی ، مهارت در حل مسائل درسی و به شکل کلی موضوعاتی است که نتیجه ی فیزیکی قابل نمایش دارد ، می شود .در صورتی که شخصیت ما ، طرز فکر ما ، نگرش ما به زندگی ، علایق ما ، تکه کلام هایی که به کار می بریم ، وضعیت مالی ، چگونگی روابط ما با دیگران ، آداب معاشرت ، علاقمندی های غذایی و … و هر واکنشی که به عنوان ویژگی رفتاری ما محسوب می شود در نتیجه ی آموزش ذهنی در ما شکل گرفته است.

      نکته : آموزش ذهنی از طریق دیدن و شنیدن صورت می گیرد.

      نکته : همه ی ما از طریق کانال بینایی و شنوایی مورد آموزش ذهنی قرار می گیریم .

      هر آنچه امروز هستیم از هر نظر و در تمام جنبه های زندگی ، نتیجه ی آموزش هایی است که از والدین ، مربیان ، رسانه ها و جامعه دریافت کرده ایم .

      نکته : نحوه آموزش ذهنی در جنبه های مختلف زندگی با هم مشابه است فقط در موضوع و محتوای آموزش تفاوت دارد.

      توجه : چاق شدن و چاق ماندن نتیجه ی آموزش ذهنی چاقی است که طی سال های زیادی به شکل کاملا آرام و پیوسته در ذهن ما ایجاد شده است .

      همه ی آنچه که درباره ی وضعیت جسمانی خود از والدین و دیگران شنیده ایم ، محتوای آموزشی بوده اند که در ذهن ما به عنوان آموزش ذهنی چاقی ثبت شده اند .

      آموزش ذهنی به این طریق انجام می شود که آنچه در ذهن ناخود آگاه ذخیره شود به تصاویر ذهنی در مغز تبدیل می شود و در نهایت مغز دستورالعمل هایی صادر می کند که به عادت های ما تبدیل می شوند که باعث تغییر وضعیت جسم ما از حالت متناسب به چاق می شود .نکته ی جالب توجه در باره ی تبدیل آگاهی آموزش ذهنی به تصاویر ذهنی و در نهایت اعمال ما این است که در تمام جنبه های  زندگی این پروسه طی می شود .

      در مورد چاقی نحوه ی یادگیری و تبدیل شدن آموزش ذهنی به تصاویر ذهنی چاق و سپس تغییر افکار و واکنش های رفتاری صورت می گیرد .

      نکته : ما اگر می خواهیم لاغر شویم برای لاغر شدن باید از آموزش ذهنی لاغر شدن استفاده کنیم .

      ما با استفاده از روش لاغری با ذهن از طریق دیدن ویدئو های آموزشی درباره ی لاغری با ذهن و یا شنیدن محتوای صوتی در این باره ، ذهن خود را تحت آموزش ذهنی لاغری قرار می دهیم .

      نکته : افرادی که از خواندن و نوشتن بیشتر و بهتر استفاده می کنند نتیجه ی بهتری کسب می کنند .دلیل این موضوع ایجاد تمرکز بهتر و بیشتر به هنگام مطالعه کردن و یا نوشتن 

      درباره ی لاغری است .

      توجه : لاغری با ذهن کلا از طریق آموزش فرمول های لاغر کننده به ذهن نا خود آگاه انجام می شود.

      اگر ما در هر مرحله از یادگیری لاغری با ذهن هستیم چه دوره های رایگان و چه دوره های ثبت نامی و هنوز نتیجه ای را که دوست داریم کسب نکرده ایم به معنای این نیست که ما درک خوبی نداریم و یا اشتباه بودن یک چیز نیست بلکه به این معنی است که ما باید بیشتر این کار را تکرار کنیم تا به آن نتیجه ای که می خواهیم برسیم .

      نکته : در صورت ثبت آموخته های خود در ذهن ما ، تمایلات، هوس ها و لذت های ما به مرور تغییر می کند .

      نکته : هر چه بیشتر خود را مشغول به یادگیری کنیم و تکرار کنیم ، بهتر نتیجه می گیریم .

      نکته : ما برای بهتر نتیجه گرفتن از این مسیر و روش ،از کارهایی که برای ما آورده ای ندارند و منفعتی به ما نمی رسانند مانند دنبال کردن اخبار و حوادث ، درگیر شدن با  مسائل مربوط به دیگران و …باید اجتناب کنیم و وقت و انرژی خود را برای یادگیری بیشتر صرف کنیم .

      نکته : دوستان عزیز بیایید از این به بعد سعی کنیم از نعمت زندگی که به ما داده شده است نهایت استفاده را ببریم و دستاورد خاصی برای خود داشته باشیم و هر روز تجربیات نو و جدید و عالی را تجربه کنیم .

      “ یا حق ”

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار صالحه
      1402/01/14 20:52
      مدت عضویت: 455 روز
      امتیاز کاربر: 48890 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 442 کلمه

           سلام ورزتون پر خیر وبرکت باشه اقایی عطار روشن 

      ما چطور اموزش چاقی دیدیم 

      هر واکنشی ما  به عنوان و ویژکی رفتاریی ما محسوب میشه ازنتیحه  اموزشی ذهنی درما شکل گرفته  

      ما ازدیدن وسنیدن مورد اموزش قرارمیگیریم وهر انچه امروزهستیم از هر نظر در هر جنبه  زندگی نتبجه اموزش زهایی هست که ازوالدین ورسانه وجامعه دریافت کرده ایم 

      نحوه اموزش ذهنی در جنبه های زندگی با هم مشابه هست 

      چاق شدن وچاق ماندن نتیجه اموزشی است که سالهای زیاد شکل گرفته وکامل ارام وپیوسته در ذهن ما درست شده 

      اول با دیدن وبعد باشنیدن وبعد با رفتاروبعد با عمل کرن وتکرار این همه مرحله به یی فرد چاقی تبدیل شدیم 

      با دین وطز خوردن اطرافیان ما تشویق به خوردن شدیم تو یی برنامه من خودم دیدم کسی که خودش اضافه وزن داره ودو دخترش همرااون فرد دارن غذا میخوردن چنان این دختر کوچک از پدرش تشکر وقدردانی میکرد برای غذایی که پدر براش تهیه کرده  بود ولی اون روز به خودم مبگفتم داره از پدرش قدر دانی میگنه ولی امرور میفهم که پدرش دا ه اون به سمت چاقی راهنمای مبکنه اون کودک که از اینده خودش خبر نداره چه به سرش بااین روش مباد وباعث  چاقی این بچه درابنده میشه واون پدر فرمولهای ذهنی کودکش دراه دستکاری میکنه  وبعد با گوش کردن ازتعریف دیگران از طمع ومزه ورن غذا مابه سمت غذا رو میاریم برای تجربه کردن خلاصه همه مراحل ذکر  شده کامل کامل انجام میدبم که درنتیجه تصویر ذهنی چاقی در خودمون بوجود میاریم 

      ابن به شکل دستور عمل ونقشه ذهن تبدل میشه 

      حال برای لاغری بازم باید بینیم وبعد بشنویم وعمل کنیم وبعد به تصویر ذهنی تبدیل کنیم اموزش دیهای خودمون رو با قرار کرفتن تو سایت این تکرار وتمرین باعث میشه از همه حسموم براییاد گیری کمک بگیریم 

       برنامه یاد گیری  توچند مرحله انحام دا ن طی مبشه اول خوندن متن بعددیدن فایل دوباره برگست به متن خوندن دیگاهای اونهای  که مدل فنی دریافت کردن چون درک بهتری داشتن ودیدن چند نوشته وبعد شروع به نوشتن دیگاه خودم می کنم 

      بعضی زمان اگه  شما به دیدگاه مدلی ندادی من اون فایل رو دوباره مرو کرده ودوباره دبگاهم مینویسم وجالب برام تو  توهمبن برگشتیی مطلب حدید که سری قبل درکش نکرده بودم برام به  شکل کامل واضح میشه وکیف بیشتری ار برگشتن وانجام اون فایل دارم 

      خوندن متن برام تمرگز بیشتری میخواد بعضی زمان تو خوندن هم بازم برگشت دارم خلاصه اسون راحت ازش نمیکزرم باید کامل برام درک بشه 

      تا فایل۷۰ من داشتتم تمام نوشته رو وجتی فابل هارو تو دو تا دفتربرزگ مینوشتم ولی از اون  بعد به شکلی که فایل میزارم دریافت اول ازش میگیرم شروع به نوشتن میکنم وبعد حی فایل نگه مدارم وبازم نوشته انجام میدم تا پایان نوشته به این شکل عمل میکنم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 39150 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 119 کلمه

      سلام استاد گرامی و دوستان هم مسیر 

      آموزش فرمولهای لاغر کننده به ذهن ناخوداگاه 

      با دیدن و شنیدن فایلهای تصویری و صوتی ، اطلاعات جدیدی وارد ذهن ما میشه ، و ذهن درگیر این ماجرا میشه ، با بازخوانی و نوشتن مطالب یادگرفته، بهتر یاد میگیریم ،،

      آروم آروم تمایلات ما تغییر میکنه ،، لذتهای ما تغییر میکنه،میکنه، احساسمون تغییر میکنه ،،حال ما بهتر میشه و تغیرات جسمی هم بعد اینها معمولا شروع میشه .

      یادمون باشه و مواظب باشیم به حاشیه ها توجه نکنیم ،

      در طول روز اونقدر زیادن که اگر درگیرش بشیم حالمون اونقدر بد میشه که اصلا نمی‌تونیم پیشرفتی داشته باشیم در زمینه ی لاغری با ذهن .

      پس حالمون رو خوب نگه داریم 🙂 

      خدایا شکرت 

      استاد ممنونم از مطالب با ارزشتون

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار متناسب شاد
      1401/03/09 19:25
      مدت عضویت: 1433 روز
      امتیاز کاربر: 6727 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 559 کلمه

      سلام

      من که تا حالا چشم بسته هرچی خانواده بهم میگفتن می پذیرفتم چه غلط وچه درست . ونافرمانی از دستورات آنها میشد سرکشی و طغیان که متعاقبا عواقبی هم به همراه داشت . تا اینکه خواهرزادم که دهه ۸۰هست و مادرش که دهه ۶۰ هست .

      چه بدبختیهایی خواهرزادم نکشید وخواهرم اون رو سرکش میدونست وخواهرزادم بارها وبارها قهر میکرد وشبها میرفت درپارک یا درخیابان سرگردان بود . اما هرگز تسلیم خانوادش نشد .

      اشتباه نشه درسش خوب بود ولی چون  خواهرم اصرار داشت اونطوری که اون دوست داره رفتار کنه . یعنی فقط درس ونه هیچ تفریح دیگه .

      حتی درکوتاه کردن ومدل موش باخواهرم بحثش میشد یا مدل لباسها . یا نمیزاشت گوشی داشته باشه . یا رانندگی کنه و…

      دورانی داشت ولی الان دیگه خانوادش تسلیمش هستن هرمدل لباس بپوشه . بادوستاش شبها بیرون بره . رانندگی کنه و من که اون رومیبینم میگم  چرا من اینطوری نبودم . چرا من یک ذره برای اهدافم جنم نداشتم . چرا من به خاطر پدر ومادرم لباس میپوشیدم به سبکی که مورد انتقاد قرارنگیرم .

      شاید بگین این خوبه ‌ ولی نه . این رفتار اونها باعث شد وقتی بزرگ تر شدم حالت مطیع شدن دربرابر دیگران بهم دست بده وقدرت دفاع کردن از خودم رو گرفت .

      اینها همه آموزش ذهنی ادب وتربیت خانوادم درقبال من بوده .

      الان به لطف استاد باورهای غلط چاقی رو بعدیکسال همت تونستم تاحدودی شناساییش کنم ولی بازم هست .

      همین امروز بود داشتم به همکارم میگفتم که یک مدیر فنی داشتیم تو شرکت که دماغشو میگرفتی می مرد ازبس لاغر بود واون شده بود مدیر .

      غافل ازاینکه کلی مدیران لایق میشناسم که خیلی نحیف ولاغرن .

      بعضی موقع واقعا هنگ میکنم وقتی درموارد دیگه زندگیم میام بااستفاده از قدرت ذهن باورهای مخربم رو شناسایی میکنم .

      انگار خدایی تمومی نداره .

      گاها میگم خوب اگه خانواده نداشتم وهمینطوری بزرگ میشدم خیلی بهتر بود .

      هرجای زندگیم ردپای باورهای غلط هست سلامتی . روابط . ثروت و… . 

      دو راه دارم یا ازخدا کمک بخام وتا میتونم درستش کنم 

      یا همینطوری زجربکشم وادامه بدم تا بمیرم .

      البته خودشان هم دارن زجرمیکشن . وقتی خودشان هزار درد وبیماری دارن وغیره . خودشان آگاه نبودن که به ما آگاهی بدن .

      وقتی وارد این سرزمین شدم دیدم تنها نیستم وخدا روشکر هدایت شدم به این مسیر زیبا . و کلی انرژی گرفتم .

      خوندن توضیحات متن و گوش دادن فایل های صوتی وانجام دادن تمرینات وتفکر به زندگی استاد که ایشون هم همین زندگی ما رو داشتن ولی همت کردن و دارن روی خودشان کارمیکنن بهم انرژی مضاعف تری میده .

      درسته سالها در رنج بودیم ولی با کمی همت استارت تغییر که بخوره بقیش زود میگذره .

      مثل روزه گرفتن در ماه رمضان . چند روز اول سخته بعد هرچی میگذره کم کم عادی تر وراحت تر میشه .

      من فقط باید به خودم قول بدم که استمرار داشته باشم وعقب نکشم .

      بالاخره درست ودرست تر میشه ومیتونم زندگیمو خلق کنم البته وقتی این عبارت رو نوشتم نمیدونم واقعن میشه . میترسم باوری باشه که من کشفش نکنم و نتونم زندگیمو خلق کنم .

      تا حالا که خوب پیش رفته بقیش هم خوب پیش میره .

      من تو زمینه لاغرشدن خیلی موفق بودم چون باهم بودیم اما درمورد باورهای دیگه مثل سلامتی . روابط و.. چون تنهام واقعن کم میارم البته خیلی پیشرفت داشتم اما چون موج سینوسی داره اذیت میشم .

      گاهی خوب وگاهی دوباره تکرارقبل .

      شاید زمان لازم هست . من ادامه میدم بقیش رو میسپارم به خدای یکتا .

      همگی موفق باشید 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 14 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ملکه عشق
      1400/11/21 23:28
      مدت عضویت: 1222 روز
      امتیاز کاربر: 10303 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,142 کلمه

      به نام بی نام او 

      سلام و درود بر استاد و دوستان هم مسیر لاغری 

      آموزش ذهنی لاغری چگونه است ؟!

      هر چیزی که یادگرفتیم از طریق آموزش ذهنی بوده است وقتی صحبت از آموزش میاد یاد کلاس و درس و مدرسه می افتیم و در حاشیه اون یادگیری مهارتهایی مثل رانندگی و خیاطی و آرایشگری ولی نتیجه آموزشهای ذهنی ما فقط جنبه فیزیکی ندارند بلکه شکل گیری شخصیت ما از کودکی مثل آداب معاشرتمون یا تیکه کلاممون یا بینش و نگرشمون نسبت به مسائل زندگی علاقه مندیهامون نسبت به غذاها یا رنگها همه تحت تأثیر آموزشهای ذهنی ما هستند و این یادگیری ها و آموزش از طریق خانواده جامعه و رسانه و معلمین به ما ارث رسیدند.آموزشهای ذهنی ما فقط از دو طریق صورت گرفته اند .بینایی و شنوایی… 

      در افراد نابینا طرز تفکر و نگرش نسبت به مسائل  شباهت زیادی به خانواده داره ولی شباهت های جسمی نسبت به والدین خود ندارند واما در افراد ناشنوا شباهتهای جسمی با خانواده بیشتره و البته طرز تفکر و بینش و نگرش آنها متفاوت تر هست .

      تا قبل از گسترش رسانه ها و ارتباطات مجازی هر قوم و قبیله ای با توجه به آداب و رسوم و فرهنگ خودش زندگی می کرد و افراد اون جامعه لباسهای محلی و غذاهای محلی خود را داشتند و اما با گسترش رسانه تقریبا آموزشهای ذهنی انسانها بیشتر به هم شبیه شد.

      دیگه سوغات هر شهری را میشه همه جا پیدا کرد پوشش لباسهای محلی هم رو به انقضا هستند و حتی لهجه ها و زبان ها به حالت فارسی رسانه ای دارند تغییر می کنند و طرز تفکر ها نسبت به دریافت آموزشی شبیه به هم شدند یعنی افکار عمومی در تمام شهرستان ها در عوام جوری هست که می گویند اوضاع مملکت و اقتصاد و بیماری فلانه و ….

      پس همانطوری که ما زبان مادری را یادگرفتیم ۴عمل محاسبات ریاضی را هم از آموزش ذهنی تحصیلی فرا گرفتیم و همانطور که چاقی را آموختیم و داریم زندگیش می کنیم باید لاغری را هم یاد بگیریم .

      وقتی کودک بودیم آموزشهای چاقی را از والدین و …فرا گرفتیم بارها از مزایای چاقی شنیدیم و دلایلی که برای چاق بودن منطقی بود !بارها مقایسه شدیم با افراد دیگر خانواده یا شبیه سازی شدیم با دایی و خاله و عمو و عمه !یا تجربه های دیگران را در موضوع چاقی دریافت کردیم و در ناخودآگاه ذهنمون ثبت شد و تصاویر چاقی در مغزمون به وجود اومد و بعد دستورات مغز باعث رفتار و عادتهای چاق کننده در ما شد و باز تکرار و تکرار …و نتیجه چاقتر شدن 

      چطور آموزش ذهنی لاغری داشته باشیم ؟!

      همون نقش رسانه را با مطالعه کردن و نوشتن و تجزیه و تحلیل فکری باید در مورد آموزشهای ذهنی جدید در ذهنمون اجرایی کنیم .

      با آموزش ذهنی خود از  طریق دریافت محتویات ذهنی و آموزشی لاغری به مرور با تکرار این آگاهی ها در ذهن ناخودآگاه ما ثبت می شوند و تصاویر لاغری در ذهنمون ایجاد میشه و بنابراین فرمانهای مغزی ما تغییر می کنه و رفتار و عادتهای لاغری در ما شکل میگیره و با تکرار و تکرار در جسم ما تغییر ایجاد میشه .

      خب ممکنه خیلی از دوستان بگویند چرا نتیجه فیزیکی هنوز در ما اعمال نشده و چراهایی در ذهن خود داشته باشند که یعنی من دارم اشتباه در این مسیر پیش میرم ؟یعنی این آموزه ها درسته ؟نکنه استعداد یادگیری ندارم ؟و …و این نجواهای ذهن ما هست که باید بشناسیمش اینکه ما شاید هنوز نتیجه فیزیکی نداشتیم یعنی باید بیشتر وقت بزاریم و بیشتر تکرار کنیم مسیر ما کاملا صحیح است و هزاران نتیجه احساسی و رفتاری خودمون میتونیم باورش کنیم اما مثل فردی که میره باشگاه برای زیبایی اندام و شاید تا چند ماه عضله ای در جسمش نمیبینه و فقط با ادامه دادن میتونه بر جسمش تأثیر بزاره ما هم برای تغییر کردن تا میتونیم باید از وقتهای بیهوده روزانه خود بزنیم و در عوض با تمرکز و توجه بیشتری از محتوای آموزشی ذهن استفاده کنیم .

      یک راهکار فوق العاده که از این فایل برداشت کردم این بود که پس از مطالعه دست به قلم بشیم یعنی تراوش های فکریمون را هدفمند کنیم و اطلاعات را در ذهنمون گسترش بدیم و این فوق العاده است …من که عاشق نوشتنم از روزی که هدایت شدم به مسیر آموزشهای ذهنی روزانه و به خصوص صبحانه فکری من نوشتنه و خودم در مورد یک عبارت تآکیدی فکر می کنم و برای خودم مثال میارم و معجزه می کنه فوق العاده است و چقدر لایه به لایه با تفکر ،شناخت و درکت نسبت به مطالب بیشتر میشه و خداوند ما درا در مسیری قرار میده که آماده بشیم برای انجام طرح الهی زندگیمون و یک روزی تو یکی از این دیدگاهام نوشتم از کجا معلوم شاید قراره من یک نویسنده خوب بشم و …خداراشاکرم از اینکه منو انتخاب کرد و هدایتگرم هست .

       خدا را هزاران بار شکر بیش از یکساله که تلوزیون خونه ما در کارتنش هست و من اصلا علاقه ای پیدا نمی کنم که از گوگل سرچ کنم و فیلمی برای سرگرمی ببینم چون وقتی آگاهانه میبینی متوجه میشی که چقدر مخرب هستند و الآن که میدونی چقدر بینایی و شنوایی و تمرکز و احساس را همزمان درگیر می کنند واقعا باید محتاط عمل کرد .

      من این مدت به عشق زبان انگلیسی چندتا کارتون عالی از دیزنی دیدم که همراستا با آموزه هام هستند مثل افسون یا روح یا پینیوکیو و سفید برفی و البته بعد از مطالعه چند کتاب تازه متوجه میشم داستان از چه قراره و لذت میبرم😊 حتی فیلم ماتریکس را چندبار خواستم ببینم همین اول کار حالم بد شد و من به حس درونی ام  اعتماد دارم بیخیال دیدنش شدم .(البته گاهی ما هنوز آماده دریافت نیستیم به هر جهت اگر آگاهی دهنده باشه در زمان مناسبش در مسیرم قرار میگیره اگر هم نه که نمی خواهم !خواست خدا خواسته من است 🙏

      دنیا چیزهای قشنگتری هم برای تجربه کردن داره جهانگردی و تفریح یا ساختن یک رابطه عاطفی عزتمندانه با آگاهی کامل تجربه ،هر آنچه که ذوق و شوق در ما ایجاد میکنه باید ظرف ذهنمون را گسترده کنیم و باور کنیم تمام این جهان برای لذت بردن ما خلق شده و برای این کار باید توجهمون را از موضوعات بیهوده که باعث احساس بد در ما می شوند قطع کنیم و فضای ذهنمون را برای آنچه می خواهیم گسترده کنیم یعنی برای خودمون یک سناریو جدید بنویسیم یعنی در تمام جنبه های زندگیمون مثل کسب و کار و شرایط مالی یا روابطمون با آدمها و فرزندانمون یا سلامتی ام چه چیزی دوست دارم تجربه کنم و با توجه به آرزوهام و علاقه مندیهام فضای ذهنم را آماده دریافت کنم .

      حرف پایانی تکرار است وقتی باور دارم مسیرم درسته وقتی قلبم آرومه فقط ادامه می دهم و به اندازه دانه خردلی اعمال من گم نمیشه و حتما نتیجه ای شگفت انگیز به همراه داره 😍

      سپاس و درود استاد پر مهر 

      روح پدرو مادرتون شاد  

      دوستان هم مسیری در مسیربالندگی و پرنعمت الهی خوش ذوق و پرهیز کار باشید 😊یعنی از حال بد بپرهیزید 😉✋🏿 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار من میتونم تغییر کنم
      1400/11/16 13:54
      مدت عضویت: 1033 روز
      امتیاز کاربر: 1306 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 297 کلمه

      سلاپ لاغری با ذهن مثل بوم نقاشی میمونه نقاشی ک بد کشیده شده و تو با مهارتی ک میبینی میای اونو درست میکنی تا اونی ک میخوام بتونی خلق کنی لذت ببری
      و من نقاش ماهری میشم بابد و نبایدها رو میفهمم و میدونم کجا رو باید درست کنم کجا ایراد داره
      لاغری با ذهن مثل بنایی میمونه کی خونه ویرون بهش دادن برای تعمیر
      اون بنا چن آموزش دیده میدونه ک کجا رو باید ترمیم کنه کجا ایراد داره کجا درز داره
      و اونو اباد میکنه اما ن باعجله ن با نگرانی و ترس
      اون با اطمینان قدم بر میداره
      چن این تونه براش ارزشمنده
      من با لاغری با ذهن شدم ی نقاش برای کشیدن زیبایی های درونم دارم تلاش میکنم زیبایی بیشتری در وجودم خلق کنم دارم تلاش میکنم بدیها رو پاک کنم فرمولهای غلط رو زیباتر کنم
      من با لاغری با ذهن شدم یک بنا
      بنایی ک داره خونه دلشو اباد میکنه
      من اطمینان دارم ک در این مسیر موفق میشوم چن میدونم من توانام سختتر از اینها رو انجام دادم رژیمی گرفتم حتی کسایی ببننش رنگشون میپره حتی ی روزم نمیتونن انجام بدن
      مراحلی در زندگیم گذراندم ک کمتر کسی میتونه تحمل کنه بیادبالا
      اما قدرت خدا رو در درونم دارم
      خدا همراه منه
      کمکم منه خدا برای من کافیه
      میونم هر قدمی ک برمیدارم کنارمه
      تشویقم میکنه
      من ب خودم افتخار میکنم ک در این مسیر موندم
      ب خودم افتخار میکنم ک ب هدایت خدا عمل کردم
      وب خودم فرصت دیدن زیبایی ها رو دادم
      فرصت ترمیمم فرصت ساختن فرصت عشق دوست داستن زندگی کردن لذت بردن
      من مثل سیندرلا بودم ک در اون لحظه ک هیچ امیدی نبود و خسته بودم خدا کمکم کرد ورق زندگیم برگشت

      لاغری با ذهن بهترین دوستی بود ک دارم
      بهترین معلمم خدای عزیزم
      استاد ک بهترین معلمه
      ممنونم برای همه محبتهاتون ک خالصانه نثار ما میکنید

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار shahla mahmoudi
      1400/09/15 11:42
      مدت عضویت: 1703 روز
      امتیاز کاربر: 23387 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 454 کلمه

      سلام استاد عزیز و گرامی و دوستان خوبم 

      من حدود سه سال هست که با سایت تناسب فکری آشنا شدم در اصل توسط خداوند مهربانم به این سایت هدایت شدم 

      از برنامه ورود به سرزمین لاغرها شروع کردم و بعد پاکسازی چاقی ذهن و بعد از آن دوره پیشرفته را ادامه دادم 

      البته دوره های دیگری را هم فراهم کرده ام که از انجام همه آنها لذت فراوان میبرم

      هرکدام از آنها را چندین بار تکرار کردم و باید بگویم هر بار تکرار برنامه به روز رسانی شده بود و کلا برنامه جدیدی بود

      الان به سایت این همه گزینه های جدید و جالب اضافه شده و چقدر زیبا مطالب دسته بندی شده است

      واقعا یک سایت عالی و پروفشنالی است که سیر و سیاحت در آن بسیار لذت بخش است

      استاد چه مطلب دلگرم کننده ای را عنوان کردید که اگر کسی نتیجه ای که میخواهد را نمیگیرد دلیل بر اشتباه انجام دادن و یا درک نکردن مطالب نیست بلکه آن افراد نیاز به مرور و تکرار بیشتر دارند و همینکه خودشان را در فضای لاغری با ذهن نگه دارند نتیجه خواهند گرفت

      در مورد نوشتن بعد از گوش دادن به فایلها باید بگویم که من بارها شده که پیش خودم فکر کردم من چه دیدگاهی میتوانم در مورد این فایل بگذارم مطلب چندانی برای گفتن ندارم

      اما وقتیکه شروع به نوشتن میکنم مطالب اتوماتیک وار وارد ذهنم میشود و آنها را می نویسم

      در مورد فیلم نگاه کردن من هم نگرشم عوض شده است حتی بعضی از فیلمهایی را که قبلا دیده بودم و خوشم آمده بود الان دیگر دوست ندارم مثلا صحنه های غمگین و یا خشونت انگیز در آنهاست

      فقط فیلمهایی را که قبلا دیده ام و داستانش را میدانم که صحنه هایی که دوست ندارم در آنها نیست تماشا میکنم

      علاقه ای به دیدن فیلم های جدید ندارم چون نمیدانم چه صحنه هایی در آنها به نمایش گذاشته میشود

      من آگاهانه مواظب ورودی های ذهنم هستم و از آن مراقبت میکنم چون الان یاد گرفته ام که چقدر مهم است که ما چه چیزهایی را وارد ذهنمان می کنیم

      اخبار را هم که اصلا دنبال نمیکنم و جالب است مثلا جایی میروم که تلویزیون روشن است و اخبار پخش میشود حالم بد میشود چون تمامش خبرهای ناراحت و نگران کننده است و میخواهم آن محیط را ترک کنم

      در جمع دوستان وقتیکه صحبت از اوضاع و احوال نا امن و خفقان و بی عدالتی و گله و شکایت از همه چیز میشود یک جورهایی احساس فشار روحی میکنم 

      البته که من مشارکت نمیکنم و حتی سعی میکنم که صحبت را عوض کنم ولی بیشتر مواقع یک چیزی را بهانه کرده و از آن جمع خارج میشوم.

      قبلا اصلا اینطور نبودم و خودم هم در آن گفتگوها سهیم میشدم

      باید بگویم رفتار الان خودم را ترجیح میدهم و با نبودن در آن فضاها احساس آرامش و سبکی میکنم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1400/09/04 17:17
      مدت عضویت: 1643 روز
      امتیاز کاربر: 27801 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,460 کلمه

      سلام خدمت استاد گرامی و دوستان خوب و شاد و پر انرژیم 

      لاغری با ذهن  از طریق آموزش فرمولهای لاغری هست که  به صورت ناخود اگاه در مغز ما به وجود میان  در واقع وقتی دارین فایل گوش میدین دارین کلی فرمولهای لاغری به ذهن خودتون آموزش، میدید 

      من خودم بعد از مدتها در سایت بودن  ولی هنوز به اون ایده الم نرسیدم  ولی الانم در شرایط بسیار خوب جسمی  هستم یعنی من راضیم از خودم ولی هنوزم  لاعر ترربشم  بازم قشنگتر میشم  و اما این  اندام  الان من به این معنا نیست که این راه اشتیاه هست یا من ناتوانم و ..‌‌ نه من باید بیشتر اموزشها رو تکرار کنم تا به نتیجه ی دلخواهم برسم خصوصا اون قسمت آموزشها که باید پرخوری رو در ذهنم کار بسیار زشت و بد و نادرست و اسیب زننده و هیولای چاقی و شیطانی  تر ی بدانم تا کمتر این کار رو انحام بدم  پس  هر وقت این کار  پرخوری رو کردم باید تنبیه بشم  چون با این کار دارم از هدفم دور میشم و به خودم آسیب میزنم و از جسمم به درستی مراقبت نمیکنم و ….و لی هر وقت به اندازه خوردم باید خودم رو تشویق کنم و بارها بگم آفرین حالا دررمسیر درست و خدایی هستی  و به اندازه خوردی و به جسمت احترام گذاشتی و  بگم حالا تو در مسیر سلامت و تناسب هستی    .

       بارها شده در گدشته  من باشگاه رفتم ولی  بعد از مدتی  اون بدن با فرم دلخواهم رو نمیگرفتم  و این به معنای اشتباه بودن  رله انتخابی خودم نیست فقط باید بیشتر ورزشها رو  تکرار کنم تا به اون اندام دلخواهم برسم پس هر چقدر من دارم در این مسیر  روی خودم کار میکنم اما بعضی جاها خطا هایی دارم که  نباید ناامید بشم بلکه  باید من  بیشتر  آموزشها رو تکرارشون کنم و به اونها عمل کنم تا در ذهن من ذخیره بشن و حالا اگر ذخیره شدن چی میشود تمایلات من تغییر میکند  برای مثال  : امروز من برای ناهار ساندویچ چیز برگر داشتم که واقعا بهش علاقمند هستم اما گفتم با زیاده روی حالم بد میشه و من نمیخوام اون حالت پرخوری رو و شکم درد رو داشته باشم  پس نونم رو از وسط نصف میکنم و یه نصفه میخورم اگر دلم خواست دوباره یه نصفه ی  دیگه میخورم و من دقیقا یه چیز برگر رو داخل نصفه نون  برگر گذاشتم چون نونش بزرگ بود و من دلم نمیخواست با این حجم زیاد  از نون که بقیه انتخاب کردن سهم هر فرد برای یک ساندویچ این مقدار نون هست  سیر بشم  و من بیشتر دلم طعم اون برگر رو میخواست و اینطور  ساندویچ رو انتخاب کردم  و خوردم و خیلی لذت بخش،بود اما با همون نصفه نون هم من فشار شکمی رو حس کردم  انگار باید خود برگر رو هم نصف میکردم چون با یه دونه برگر کامل ادیت شدم ولی خب باید بگم  بازم به نسبت قبلم خیلی کمتر خوردم که این واقعا برام لذت بخش هست  در کل تمایلات و لذتهای من و هوسهای من تغییر کرده و این تغییر فقط به خاطر استمرار داشتن من در این مسیر هست پس اینقدر ادامه میدم تا ذهنم خود به خود دستوراتش بازم   تغییر کنه و من متناسب تر بشم 

       .من در روز هرچقدر فرصت کنم  بعد از نوشتن کامنت خودم کامنت بچه ها رو میخونم و خودم  رو در فضای لاغری بیشتری قرار میدم و واقعا از خوندن و نوشتن در سایت لذت میبرم و من در واقع هم از طریق کانال بینایی هم شنوایی  اموزشها رو وارد ذهنم میکنم نا گفته نماند من در گذشته که تازه وارد سایت شده بودم و  فایل گوش میدادم  مو به مو حرفهای استاد رو حین گوش دادن مینوشتم و من چقدر از این طریق خود کار  ودفتر و سر رسید استفاده میکردم و تند و تند تموم میکردم و نه فقط،یک بار بلکه بارها این کار رو میکردم  و در همون دفترم تمرینات رو هم مینوشتم و اما بعد از مدتی که جرات نوشتن در سایت رو پیدا کردم مو به مو خرفهای استاد رو حین گوش دادن  داخل کامنتم  می نوشم و بعد تحلیل خودم از اون قسمت رو به حرفهای که از زبان استاد  شنیدم اضافه میکردم و داخل پرانتز مینوشتم تا بهتر باور کنم و اگر کامنتهای قبلی من رو نگاه کنید دقیقا متوجه حرفهای من میشید و میبینید که من چی میگم چون با این کار هم  تمرکز م  بالاتر میره و  هم ذهنم بهتر برنامه ریزی میشه و  من نتایج بهتری گرفتم پس من  همچنان به این سبک خودم برای گوش دادن به فابلها پایبندم  و هنوز حین گوش دادن نت براری میکنم و یه کلماتی رو مینوسم و حرفهای خودم رو هم اضافه میکنم تا تمرکز بهتری موقع گوش دادن به اونها داشته باشم .

      من مدتها هست  که بسیار دست به قلم شدم و هر وقت هر فایل جذابی داشته باشم  سریع شروع  میکنم به نوشتن اون اگاهیها و لدت میبرم از این کار چون انگار در مغز من دخیره میشن و من به خاطر همین کارم سررسیدها دارم که پر شدن دفترها دارم که  سیا ه شدن  و نوشتم .

      دقیقا منم  الان دارم از ذهنم هم برای لاعری هم برای موفقیت در  بقیه ی جنبه های زندگیم  استفاده میکنم و کل روز من برنامه ریزی شده هست و اصلا مشتاقم که صبحها زودتر پا شم و شبها دیرتر بخوام و حتی ظهرها باوجود اینکه چرت میزنم اما نخوابم و به این اگاهی ها گوش بدم  هرچقدر کارهام  بیشتر بشه و یا مسایلی باشه که دیگه  بخوام بگم ببین وقت نیست ولی من بلخره یه زمانی و تایمی رو برای خودم و برای گوش دادن به این اگاهی ها و نوشتن درمورد اونها  پیدا میکنم و کنار میزارم و مطعنم بهای این همه اشتیاق و انگیزه و زمان و تعهد و پولی که پرداخت شده و … رو دریافت خواهم کرد میخوام بگم بهانه نمیارم از زیر کار در نمیرم اخه علاقه دارم و لذت میبرم از این کار بهترین تفریح من و سرگرمی من بودن در همین سایت و یکی دوتا  سایت دیگه هست که واقعا روح من با بودن در این فضاها  تازه میشه و من انگار هر چقدر جلوتر میرم حرص وولعم برای شنیدن این آگاهی ها بیشتر میشه و انگار با شنیدن این اگاهی ها  دری از حقیقت و موفقیت   به روی من باز میشه و برای همین  من بیشتر از زمان استراحت خودم میرنم تا فایل گوش بدم  مخصوصا که  پسرم مدرسه اش انلاین هست و باید خودم کنارش باشم نصف روزم درگیر کلاسهای پسرم هستم ولی این  کار چیزی از اشتیاق من از کار کردن من روی خودم کم نکرده  مثلا صبح ها در فلان سایتم بعد از ظهرها در فلان سایتم و شبها اگر دوست داشته باشم دلبخواهی قر و قاطی هر چیزی رو که دوست داشته باشم  گوش میکنم و یا نگاه میکنم و یا میخونم و نتایج عالی هم گرفتم و فقط میخوام بگم چقدر از کارهای بیهوده و الکی خودم  میزنم ووقت خودم رو صرف این اگاهی ها در  این سایت و سایت دیگر در جنبه ی موفقیت فردی میکنم و من دارم مرتب  روی خودم کار میکنم و دیگه اصلا فرصت تلویزیون دیدن و اخبار دیدن و دورهمی های الکی و گشتن در بازار و تلفن زدنهای الکی و … رو ندارم و برای وقتم ارزش قایلم و  سبک زندگی من از تمام اطرافیانم متفاوت هست و واقعا  نتایج زندگی من از اونها  هم بسیار متفاوت هست  چون ورودیهام رو کنترل میکنم چون برای خودم ارزش قایلم  من هر فیلمی رو  نمیبینم هر حرفی رو  نمیزنم هر جایی نمیرم و … اینقدر غرق این اگاهی ها شدم که شنیدن هر حرف دیگه و گفتن هر حرف دیگه غیر از این گاهی ها بهم لذت نمیده بهم نمیچسبه و بقیه اخبار و حرفها و گفتینها که  در مورد دیگران و دولت و مردم اطرافیانم و تورم و گرانی و .. باشه میگم به من چه  اخه چه تاثیری در زندگی من دارن ؟؟؟؟ من باید خودم زندگی خودم رو خلق کنم و به دنبال ساختن زندگی دلخواهم هست و تمام سعی من این هست که برای  رسیدن به خواسته هام  وقت بزارم  نه اینکه هر حادثه ای بود هر اتفاق منفی بود  که در جامعه یه مدت باب میشه  و  همه در موردش حرف میزنن و فکر میکنن و .. من هم حرف بزنم و ببینم آخه زندگی و اتفاقی که برای فلانی افتاده به من چه ارتباطی داره هر کس مسول زندگی خودش، و هر کس در هر جایی هست قطعا در جای درست خودش هست پس نمیخوام برگی باشم که با هر  بادی به اون سمت برم من میخوام خودم انتخاب کنم در کدوم راه قدم بردارم و میخوام  دستااوردهای جدیدی داشته باشم و تجربه های جدیدی درراین دنیا داشته باشم چون متوجه شدم من میتونم خودم سرنوشت خودم  رو رقم بزنم و هیچ چیز از قبل  برای من نوشته شده  نیست   پس باید برای رسیدن به خواسته هام تلاش کنم و تغییر کنم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faribadeghani1371@gmail.com
      1400/07/18 20:32
      مدت عضویت: 1033 روز
      امتیاز کاربر: 1306 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 400 کلمه

      سلام
      من وقتی ازدواج کردم هیچی بلد نبودم ن اشپزی ن خانه داری هیچی
      ولی همیشه باور داشتم از همه بهتر اشپزی خواهم کرد
      سر همین باور من ذره ای اضطراب نداشتم
      اصلا نمیدونم چجوری یاد گرفتم طوری ک همه غذاهای منو میگن
      در مورد بچم هیچی بلد نبودم ولی یاد گرفتم از مادرم از اینترنت
      و ورودی دادم ب ذهنم و یاد گرفتم همه چی تو زندگی باید یاد بگیریم چاقی رو ما مثل حرف زدن مثل راه رفتن از والدینمون یاد گرفتیم
      ما تو چاقی دکترا گرفتیم الانم باید برای لاغری یاد بگیرم
      مثل ترازو کفه چاقی من زده بالا و کفه لاغری دارم پرش میکنم تا بیاد بالا لاغری موقعی ک بیاد بالا تمومه جسم نشون میده فقط باید و باید استمرار و باور داشته باشم من ایمان دارم
      این همه ادم تونستن چرا من ن
      دیروز بیرون بودم سوار واحد ک شدم ۱۰ نفر ادم بود از ده نفر دونفر چاق بود بقیه لاغر بودن و این نشون از این داره ک تناسب طبیعیه و وقتی همه هستن چرا من ن
      خب اونهام تو این دنیان تو دنیایی ک همه چی هس از چیزی ک اونها میخورن منم میخورم حتی چن نفرشون سن بالا بودن
      چن نفرشون دانشگاهی بود
      چن نفر مادر بودن
      این نشون از این داره ک چاقی ب سن ب کار ب ازدواج ب بارداری ب هیچ کدوم اینها ربطی نداره
      خواهر من لاغره و ما چاق چاقی ربطی ب ژنتیک نداره
      ربط ب مغز داره من الان حدود ۴ سال فقط و فقط دنبال پیچ های لاغری و رژیم و ورزش هستم از دوران مدرسه تو رژیم هستم در حالی برعکس خواهر من ک اندامش زیباس اصلا ب حرف بقیه اهمیت نمیده هر وق سیر شد نمیخوره حتی کیک باشه شیرینی باشه
      ما قربانی کارهای خودمون هستیم
      قربانی گوش دادن ب حرف بقیه قربانی باورها و عقیده های من دراوردی
      زندگی من قبل اینجا پراز استرس و اضطراب و عذاب وجدان و ناراحتی بود
      خدارو شکر میکنم ک با این سایت اشنا شدم خودم از زنجیر افکار و باورهام رها کردم و دارم هرروز رها و رهاتر میشم
      زیبایی زندگی رو دارم میبینم حالم خوبه حسم خوبه زندگی زیباس
      من ب مدت چندین ماه هرروز از خدا ارامش میخواستم کل ماه رمضان از خدا ارامش خواستم
      والان خیلب دارمش
      و چیزی زیباتر از ارامش ندیم
      و از معلم عزیز و استاد گرامی ممنونم ک بهترین معلمی ک تا ب الان داشتم ک درس زندگی ب من یاد دادن درس حال خوب

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1400/07/06 09:10
      مدت عضویت: 1594 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 745 کلمه

      سلام🙂

      واقعا ایده فوق العاده ای هست که برای هر فایل آموزشی یه نوشته گذاشتین بعضی از این نوشته ها مرتبط هست با موضوع فایل بعضیهاش هم غیر مرتبط هست ولی همشون پر از آگاهی هست همشون نحوه آموزش ذهنی و تشکیل تصاویر ذهنی رو توضیح دادن و من خیلی از همون نوشته ها استفاده کردم و به نظرم خیلی کمک میکنه در درک بهتر آموزشها و همچنین باور ما رو به صحیح بودن لاغری با ذهن بیشتر میکنه و حتی بیشتر باور میکنیم که ما هم میتونیم با این روش لاغر بشیم چون وقتی بارها میخونیم و میشنویم که چاق شدن ما چطوری صورت گرفته بهتر درک میکنیم که لاغری هم با همون روش میتونه رخ بده و تکرار آموزشها بالاخره تاثیر خودش رو بر ذهن ناخودآگاه میذاره و اینطوری نیست که برای به نفر جواب بده و برای یه نفر دیگه جواب نده .‌‌‌هر کسی این آموزه ها رو تکرار کنه بالاخره لاغر میشه و اگه فعلا هنوز به مقصد نرسیده و لاغر نشده تنها کاری که باید انجام بده اینه که آموزشها رو تکرار کنه و تمرینات رو انجام بده تا کم کم و آروم آروم در ذهن ناخودآگاهش بشینه اونوقت چه بخواد چه نخواد لاغر میشه…

      خود من از وقتی مجدد تصمیم گرفتم تمریناتم رو بنویسم خیلی بهتر روی آموزشها چه نوشتاری چه تصویری و چه صوتی تمرکز میکنم چون قراره ازشون مطلب بنویسم نه اینکه فایل رو پلی کنم و ذهن و فکرم دنبال هزار مساله دیگه باشه…و انصافا هم متوجه ام که چقدر درکم از محتواها عمیقتر شده و نوشته های خیلی بهتری رو ثبت میکنم 

      کاملا درسته این نوشتنها بعد از دریافت فایلهای آموزشی دقیقا همون گسترش آگاهیه و اینقدر جالبه که شما نوشته هر کدام از دوستان رو که میخونین میبینید پر از اگاهیهای ناب و منحصر به فرده که هر کدوم از ماها از یه محتوا درک کردیم و نوشتیم.

      واقعا اولش که میخوای تمرین رو بنویسی اصلا نمیدونی چی قراره بنویسی و با خودت میگی دیگه چه تمرینی داره آخه استاد که همه مطلب رو عنوان کردن !!!ولی فقط کافیه شروع کنی اصلا یه کلماتی به ذهنت میاد و اینقدر زیبا جملات دسته بندی میشن که فرصت نمیکنی اونا رو تایپ کنی و این دریافت آگاهی خیییییلی لذت بخشه 

      من همیشه با خودم فکر میکردم نویسنده شدن چطوره؟؟؟ولی الان میبینم در همین سایت چقدر نوبسنده های قابلی داریم و الان درک میکنم وقتی مثلا توی کتابهای دکتر وین دایر نوشته شده که من فقط خودم رو آماده دریافت میکردم و کلمات خودشون بر صفحه ذهنم جاری میشدن و از طریق قلم بر کاغذ می اومدن  و این مساله خودش نشون میده که ذهن همه ما چقدر قدرتمنده و چقدر خلاقانه کلمات رو خلق میکنه و ما انگار فقط وسیله ای هستیم برای اینکه این آگاهی از اون منبع آگاهی دریافت بشه و گسترش پیدا کنه اونقدر که خود ما بعد از نوشتنش خیلی لذت میبریم و متعجبیم که این متن زیبا رو چه کسی نوشته؟؟؟؟

      منم استاد چند روزیه تصمیم گرفتم قرآن رو به شیوه خودم بخونم و هر درک و آگاهی که خودم از هر کلمه و آیه دارم رو بنویسم و اصلا برام جای تعجبه که چقدر راحت معنی کلمات عربی رو درک میکنم و خزلی لذت بخشه انگار تفسیر خودت رو داری… تا حالا هر وقت که خواستم قرآن رو از معنی بخونم کلی گیج میشدم و سردرد میگرفتم از بس که ترجمه ها یه جوری هستن که روان نیست و مثل بقیه کتابها خوندنش ودرکش برات راحت نیست و فکر میکنم هر کسی خودش باید این کار رو برای خودش انجام بده البته که یه سری پیش زمینه میخواد مثلا یه آگاهیهایی درباره قوانین جهان و اگاهیهایی که استاد عباسمنش درباره کلمات قرانی گفتن ولی در هر حال کار لذت بخشیه این مدل قرآن خوندن…

      مدلی که برای درک و آگاهی از قرآن به عنوان یه کتاب جامع و کامل راهنمای زندگی استفاده کنی تا اینکه بخوای فقط کلمات رو به صورت عربی درست تلفظ کنی بدون اینکه هیچ درکی از حتی یه کلمه داشته باشی…

      تفکر کردن کار سختیه ولی خیلی لذت بخشه وقتی این عادت رو کنار بذاریم که هر حرف و صحبتی رو بدون فکر کردن فقط بپذیریم چون پدر مادر گفتن چون معلممون گفته چون فلان دکتر یا فلان روحانی گفته و بشینیم فکر کنیم درباره راستی و درستیش چیزهایی رو درک میکنیم که خیلی به خودما کمک میکنه برای درک حقایق هر اتفاق همینه که پیامبر فرمودن هر ساعت تفکر معادل هفتاد سال عبادته.‌‌ البته درک من خیلی ممکنه سطحی و ابتدایی باشه ولی همینکه دارم تلاشم رو میکنم که خودم درک کنم ارزشمنده🙂

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 20 از 4 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Vafraze12
      1400/06/23 22:13
      مدت عضویت: 1483 روز
      امتیاز کاربر: 10766 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 414 کلمه

      با سلام خدمت خدای مخربان استاد بزرگوارم و شما عزیزانی که رویای متناسب شدن را دارید خیلی خوشحالم که در جمع شما سروران هستم.مثل همیشه این فایل هم پر از آگاهی بود ما برای هر رفتاری که در ما شکل می گیرد آموزش دیدیم مثلا ما برای اینکه بخواهیم رانندگی را ب ای اولین بار یاد بگیریم نیاز به آموزش داریم و خیلی طبیعی میدانم که شخص باید آموزش لازم را بگیرد حالا لاغری هم یاد گرفتنی هست و باید آن را آموزش دید ما در زمان کودکی همواره ژنتیک ،صحبتهای دیگران در رابطه به چاقی و رسانه…..همه ی اینها ه نوعی آموزش ذهنی برای ما هستند و کم کم در ناخودآگاه ما ثبت می شوند و برای مغز تصویر سازی می کند سپس مغز به تمام اندام ها دستور می دهد تا جسم را به تصویری که ارائه کرده برسانند . و حالا ما می خواهیم تصویر مغز را عوض کنیم و ناخودآگاه خود را متوجه امر لاغری بکنیم.می پرسید چطوری؟ با شرکت در تمرین ها با نوشتن و خواندن مطالب چون برای آگاهی و آموزش در هر امری باید از کانالهای انتقال مطالب استفاده کرد که دیدن و شنیدن و به خصوص نوشتن از مهمترین این کانالها هستند. و دوره لاغری با ذهن از تمام این کانالها استفاده می کند تا ما را به سر منزل مقصود برساند.ما برای لاغری نیاز به آموزش داریم همانطور کا چاقی را آموزش دیدیم  آموزش از طریق صحبتهای نزدیکان و اطرافیان و رسانه ها ذهنیت ما شکل گرفته و در ناخودآگاه ما فرمولهای نادرستی بار گزاری شد  و مغز بنا برتصاویری که از این فرمولها کسب کرده سعی در تحقق تصویر مورد نظر دارد تمام تلاشش را می کند که جسم را به تصویری که در آن حک شده نزدیک و نزدیکتر کند .حالا که چاقی اینطوری در ما شکل گرفت تصمیم داریم از همین روش خودمان را لاغر کنیم باید فرمولهای جدید را جایگزین کنیم و تصویر جدیدی از خودمان به مغز بدهیم تا مغز هم جسم را به این تصویر نزدیک و نزدیکتر کند.خدای من چقدر لذت بردم از این فایل راستش را بخواهید همین دیروز بود که تصمیم گرفتم دیگه تلویزیون را زیاد نگاه نکنم چون وقت منو زیاد می گیره و جالب بود که حرف های استاد که در مورد تلویزیون بود خیلی خوشحال شدم فهمیدم که کاملا در مدار هستم در مسیر م خدایا ممنونم از شما استاد عزیزم سپاسگذارم که من را گام به گام با من همراه هستید ممنونم از شما دوستان هم ممنونم که  حرف های من خوانید.  سپاسگذارم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار s.mohammadi8195
      1400/04/16 18:35
      مدت عضویت: 1433 روز
      امتیاز کاربر: 6727 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 306 کلمه

      سلام 

      من تازه که بازی شطرنج رو یاد گرفته بودم یادم میاد تا چند روز کل روز رو فقط شطرنج بازی میکردم به طوریکه وقتی همه داخل یه اتاق میشستیم تو ذهنم می گفتم من اگه سرباز باشم میتونم مامان که که جهت ال رو بهم داره بزنم. یا داداشم که مورب کنارم نشسته بود تو ذهنم میومد من اگه فیل باشم و اون سرباز میتونم اون رو بزنم .

      من همینجوری که شطرنج رو یاد گرفتم الانا روی لاغری اینجوری شدم یه نفر رو تو خیابون میبینم میگم نگاه اون خوب به ذهنش آموزش داد و چقدر متناسب هستش. 

      یا اقلن چاقی رو به ذهنش آموزش نداد . 

      اون سری یه راننده ماشین سنگین فکر کنم ۱۸ چرخ بود تو خیابون دیدم لاغرلاغربود با خودم گفتم این دیگه کیه چون باور گذشتم  این بود راننده ماشین سنگین چون تحرک ندارند شکمشان همه بزرگه مثل عموم . وقتی اونو دیدم متناسب هستش تو ذهنم سریع اومد که باور غلط چاقی نداشته . 

      یا هرکی رو تو خیابون میبینم سریع زوم میشم به جسمش و میگم نه این یکی آموزش غلط داد به ذهنش ومعلومه کلی باور غلط داره . 

      میخوام سوارماشین شم به  راننده و مسافر نگاه میکنم ببینم چندتا متناسب هستند و چندتا نیستند . 

      بچه های تو خیابون و فروشندگان و مغازه دارها هم همینطور آنقدر درگیرش شدم که وقتی توخیابون ماشین میبینم سریع میگم نه این ال نود متناسب نیست جلوش اینطوریه. 

      حالا نگو خودم متناسب نیستم دارم بقیه رو آمارمیگیرم.

      وقتی استاد اینهمه برای متناسب شدن ما فایل تهیه کرده و مطلب نوشته و تمرینات رو با حوصله میخونه و به ما انگیزه میده منم باید یه خورده همت کنم وبه هدفم برسم . 

      حالا که چاقی رو به ذهنم آموزش دادم حالا آگاهانه لاغری رو به ذهنم آموزش میدم . 

      اینجا تا دلمون بخواد آنقدر مطلب لاغری هست که لازم نیست برای ماندن در فضای لاغری دنبال کتاب و مطلب بگردیم . 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار mohannaf1396@gmail.com
        1400/08/17 14:30
        مدت عضویت: 902 روز
        امتیاز کاربر: 57
        محتوای دیدگاه: 216 کلمه

        سلام
        چقدر ب این حرف ها احتیاج داشتم و اگه الان هنوز نتیجه جسمی نیس ب خاطر کم کاری من یا اشتباه نیس بلک بخاطر اینک بیشتر و بیشتر باید تکرار بشه
        اوایل کرونا ک وسائل ضدعفونی میکردیم براهمه ی ما سخت بود اما با تکرار این کار همه ما این کار رو جز کار عادی مون شده دیگه اصلا برامون سخت نیس من اصلا متوجه نمیشم کی شستم تموم شد
        الان با گوش دادن و دیدن و تکرار و تکرار ما عادت میکنیم و نتیجه رو هم کسب میکنیم
        جالبه وقتی دکتر ب ما میگه یه ماه این قرص بخور هیچی نمیگی همونجور ک تجویز کرده انجامش میدیم چن ب دکتر اعتماد داریم
        الانم من ب استاد و ب دوستانی ک نتیجه گرفتن و در مسیر هستن اعتماد دارم و دارم هرروز خودمو یجوری میبندم ب سایت
        چن ایمان دارم با بدونم تو سایت اون چیزی را ک میخوام میشه صدرصد فقط نیاز ب زمان صبر و تلاش و بدونم تو مسیر هس
        این سایت ب من یاد داد ک خودم باشم استقلال بهم یاد داد
        من خودمو باور کردم قدرت درونمو دیدم
        زندگی خیلی زیباتر شده برام
        تنها مشکلی ک دارم اینک همسرم ک میاد خونه بدش میاد گوشی بردارم و من دوس دارم ب جای این فیلمهای چرت و پرت تو سایت باشم
        استاد خیلی فایل امید بخشی بود ممنونم

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 5 از 1 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faridehhasani5455
      1400/03/22 22:31
      مدت عضویت: 1610 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,043 کلمه

      گام ۹۲     ،،، سلام وقت بخیر ،،،    آموزش ذهنی لاغری چگونه است ؟      

         منهم تا سالها فکر میکردم کارهاییکه انجام میدم فیزیکی هستن و خیلی عمیق به موضوع ذهن توجه نمیکردم ،در واقع چونکه بهش توجه نمیکردم به مسیر شناختش هم هدایت نمیشدم ، مثل خیلی از آدم ها ،که هنوزم به این مسیر هدایت نشدن ولی خدارو شکر در این ۲ سال اخیر ،ذهن آدم ها به مطالب متافیزیک  و آموزش ها جلب شده که اونم کار دنیاست که همه رو مجبور میکنه برای گسترشش وارد راهی بشن   ،مثل همون زمان هاییکه اینترنت اومد و خیلی ها نمیخواستن ازش استفاده کنن ولی در انتها مجبور شدن ،امیدوارم آموزش های ذهنی یک روزی در مدارس به بچه ها آموزش داده بشه           

      ،،آموزش های ذهنی از طریق شنیدن و دیدن در ما بوجود اومده که از طریق تلوزیون ،جامعه،دین ،مدرسه و الگوهای خانوادگی در ما شکل گرفته ، اینکه چه چیزهایی اول در محل زندگیمون دیدیم و شنیدیم ،بعد در مدرسه و محل کار و با دوستانمون ، باعث شدن الان تجربه های متفاوتی داشته باشیم ، مثلا پدر من ارتشی بود ،یه جو سنگینی در خونه ما همیشه حاکم بود  وقتیکه پدرم خونه بود ، و وقتی نبود انگار ما رو آزاد کرده بودن ،  پدرم همیشه نماد نظم و قانون بوده برام و تا حدود زیادی خشن و غیرمنعطف ، برعکس مادرم یک خانم بسیار ضعیف با خصوصیات بسیار ضعیفتر که من هیچ وقت خوشم نمیومد ،یجورایی قدرت پدرمو دوست داشتم ،هر چند همیشه از پدرم میترسیدم و حواسم بود که یه کاری نکنم که تنبیه فیزیکی بشم ، تمام اون حالاتی که من اون روزها دیدم و حس کردم ،الان در حال تجربه کردنشون هستم ، هر چند ۴ ساله در حال کمرنگ کردن اون فرمول ها هستم ولی اونها قبلا بیس ذهنی من بودن ، چونکه تو بچگی شغل پدرمو دوست داشتم و احساس قدرت از پدرم دریافت میکردم و میدیدم که تو محل کارش چقدر ازش حساب میبرن و آدم قدرتمندیه ،منهم فکر میکردم فقط میشه در اون شغل قوی شد و خیلی اصرار داشتم که منهم یک خانم ارتشی بشم ولی پدرم اجازه نداد و گفت که تو ایران اجازه نمیدم اگر از ایران رفتی میتونی وارد این شغل بشی و منهم فراموشش کردم   و گاهی در خودم همون حس های دوران بچگیمو به یاد میارم ،اینها یعنی اون برنامه های ذهنی  در من هست                

      ،در مورد چاقی هم که بسیار شنیدم ،من خودم از دوران نوزادی نمادی از چاقی بودم 😁 هر کسی میخواست مثال چاقی بزنه میگفت ،مثل فریده 🤨خب خدارو شکر من که چشم داشتم ،گوش هم داشتم ،سالها مادرمو چاق دیدم ،مادر بزرگ،عموها،زن عموها،عمه ها وووو همگی در حد زیاد ،چاق بودن ،گوش هم داشتم که مدام همه اون آدم های چاق، کنار  گوش من گفتن ،ما که ارثی چاقیم،ژنتیکمونه ،دیگه بدن ما این شکلیه ،کاریش نمیشه کرد ،،معلومه منم دیدم و شنیدم و قبول کردم ، همه افراد کنار من که مانکن نبودن 😄 مثلا وقتی میرفتیم خونه عمه های پدرم ،خدا بیامرزها ،انگار بشکه های گنده کنار هم نشسته بودن ، همیشه با خودم فکر میکردم چرا اینها انقدر گنده ن ؟ و جالبه همشون هم بنظرم خیلی پیر بودن ،مثلا وقتی من ۵ ساله بودم خالم ۴۰  ساله بوده ،   ۴۰ ساله الانو نگاه میکنی فکر میکنی ۳۰ سالشه ، اونوقت من فکر میکردم خالم پیره زنه 😁 

      محتویات ذهنی من که پر بود از چاقی و جای خالی نداشت برای لاغری و افکار لاغر کننده که اینم مدیون خانواده خود هستم 😶

        برای داشتن ذهنیت های لاغر کننده باید گوش و چشم خودمونو در معرض اطلاعات لاغری قرار بدیم که همین الان که  من در حال نوشتن هستم در واقع توجهم بر لاغریه ،وقتی مطالب سایت  یا کامنت های دوستانمو میخونم هم در حال پردازش آگاهی های لاغر کننده هستم ، خود من گاهی تا ۳ ساعت هم گوش دادن فایل و نوشتنم طول میکشه و اصلا هم متوجه زمان نمیشم،،    خدارو شکر میکنم که مدتهاست کارهای بیهوده انجام نمیدم ،صبح ها که چندین ساعت مشغول سایت و گام هام هستم ،عصر هم کلاس های دیگه ی مرتبط به آگاهی های ذهنی دارم ،کنارش ویس های زبان انگلیسی هم تمرین میکنم ،به کارهای منزل و خرید و بچه ها رسیدگی میکنم ،کلاس های تفریحی ورزشی دارم و کارهای مورد علاقه خودمو انجام میدم و برای دقیقه های زندگیم هدف گذاشتم 

      ،،  تکرار کردن هر کاری باعث میشه مسیرهای ذهنی در ما محکمتر ساخته بشه که اونم ربط داره به محکمتر چسبیده شدن نورون ها به سطح مغز ، هر چقدر بیشتر تکرار کنیم ،بهتر نتیجه خواهیم گرفت و همگی ما تجربه های زیادی داریم از انجام و تکرار یک مهارتی که آموزش دیدیم و بعد متوجه شدیم که در اون کار بسیار قدرتمند شدیم 

      ،،،  اوایل دوره که هنوز با کارایی مقاله ها و کارایی سایت زیاد آشنایی نداشتم ، ذهنم درگیر مقاله ها نمیشد یا شاید پراکنده میخوندم ولی از یه زمانی که یادم نمیاد کی بود ،علاقه زیادی به خوندن مقاله در من بوجود اومد و الان قبل از دیدن فایل ،قبلش مقاله رو میخونم و احساس میکنم خوندن مقاله ها کمک زیادی بمن کرده در درک بهتر و صحیحترم از مسیر لاغری با ذهن ،  یا من اوایل فقط فایلهای صوتی گوش میدادم چونکه تعداد زیادی از فایلهای دوره مقدماتیو دانلود کرده بودم و گوشیم جای فایلهای تصویریو نداشت ، صوتی گوش میدادم و از تایمی که بازم نمیدونم کی بود ،فایلهارو بصورت تصویری از سایت نگاه کردم و باز هم متوجه اثر گذاری بیشتر اون در خودم شدم

      ،،، حالا دیگه متوجه شدم که کلید گنج قوانین هستی ،ترمیم کردن عقاید و باورهای خودمونه ،شناسایی موانع ذهنیه و کانون توجهات ماست و استقبال میکنم از بخش جدیدی که میخواد به سایت اضافه بشه ،میدونم آگاهی های زیادی میخواد گفته بشه ،درک بشه و همه اینها کمک میکنه تا از ما شخصیت جدیدی ساخته بشه که اون شخصیت جدید مارو میبره به موقعیت های بهتر و عالیتر 

      ،،خدارو شکر ۴ ساله حتی کنترل تلوزیون خونمو دست نزدم ،فیلم که اصلا ندیدم ، یجورایی تلوزیونو جزء لوازم خونه حساب نمیکنم ،میدونم که با این جادوی سیاه ،هر آنچه رو که دلشون بخواد تزریق میکنن در ذهنم پس آگاهانه ازش دوری میکنم ،،

      سپاسگذار خداوندی هستم که ما خواستیم و او شنید و اجابت کرد

      استاد کامنت امروزمو با اینترهای فاصله دار فرستادم ،این آزمایشیه ببینم چه جوابی میده ، البته ویرگول هایی گذاشتم که اگر اینترها اعمال نشده باشه 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 24 از 5 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار 😊s-moazamiy🤗
        1400/03/23 00:53
        مدت عضویت: 1048 روز
        امتیاز کاربر: 127 سطح ۱: کاربر مبتدی
        محتوای دیدگاه: 41 کلمه

        سلام فریده خانم عزیزم ..خیلی از نوشتتون لذت بردم …و تغیبرات عالیتون رو بهتون تبریک میگم …و از برنامه ریزی ک برای ساعتها و دقیقهای زندگیتون کردید لذت بردم ….بهترینهارو برات آرزو دارم چون لایق بهترینهایی دوست عزیز و همسیرم .🌹🙏

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        آواتار فرشته مهربانF.s
        1400/03/23 09:43
        مدت عضویت: 1348 روز
        امتیاز کاربر: 7576 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
        مدال طلایی
        همیاری
        محتوای دیدگاه: 242 کلمه

        سلام فریده عزیز  منم اوایل دوره دقیقا مثل شما بودم زیاد علاقه ای به خواندن مطالب نوشتاری نداشتم وهمش فکر میکردم اگه همه نوشته های دوستان مقالات وبخونم تازه فایل های تصویری وصوتی رو باهم گوش کنم وداخل جزوه هم بنویسم حتما اعضای سایت بهم میگن چقدر بیکاره چون خانه دارم وقبلا شاغل بودم همیشه این باور درمن  بوده که خانم های خانه دار زنان چاق بد بوی ژولیده ای هستن که مدام جلو تلویزیون ولو هستن ومیخورن یه سره وفقط وقت تلف میکنن 

        برای همینم وقتی ازدواج کردم وهمسرم با کارکردنم مخالفت کرد همین حالات درخودم دیدم واحساس بیمصرف بودن کردم 

        اوایل که اومده بودم داخل سایت چند باری نوشته هاتون خوندم وچون جزو معدود اعضایی بودین که عکس با ژست گذاشته بودین ناخودآگاه ازتون بدم اومد وگفتم کی اینارو اینجا راه داده این خانم که لاغر خجالت نمیکشه اومده اینجا ومیگه میخوام لاغر کنم😅🤭از طرفی هم به نتیجه هاتون حسادت میکردم به طوری که چشم دیدنتون درسایت نداشتم 😉

        چند روز پیش لایو مشترکتون وقتی با استاد دیدم فهمیدم که چقدر خانم مهربان وخوش قلبی هستین ودقیقا دغدغه های منو دارید که به همه کمک کنید لاغر بشن حالشون خوب بشه وچقدر دوست داشتنی هستین 

        چقدر از افکار خودم خجالت کشیدم وفهمیدم که برعکس چقدر دوست دارم دوستی صمیمی با شما داشته باشم 

        من دراین سایت متوجه شدم چقدر باورهای اشتباه داشتم ودارم که یکی پس از دیگری درست میشه 

        امیدوارم دوستی منو بپذیرید واحساسات گذشتمو پای باورهای غلط قبلیم بگذارین موفق وپیروز باشی فریده عزیز💐

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        آواتار ainakaveh@gmail.com
        1400/03/25 12:28
        مدت عضویت: 1162 روز
        امتیاز کاربر: 25784 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
        همیاری
        محتوای دیدگاه: 142 کلمه

        دوست عزیز سلام

        بازم مثل همیشه ار خوندن نوشته هاتون لذت بردم.

        شما درست میفرمایید.الان کره زمین در مقطع گسترش آگاهیهای درست قرار دارد.وهر کس که آمادگی دریافت آنهاراداشته باشد دریافت میکند.

        مثل بچه های همین سایت که به کمک خداوند هدایت شدندوهر روز توسط استاد عزیز به آگاهیهای درست وصحیح دست پیدا میکنیم.واز این بابت شکر گزار خداوند وجناب استاد هستم.

        بسیار براتون خوشحالم که در مسیر درست قرار گرفتید واز هر لحظه زندگیتون لذت میبرید.

        امادر مورد نوشته دوست عزیز فرشته مهربان…

        دقیقا من برعکس ایشون از روز اول از نوشته ها وطرز فکرتون خوشم اومد وبادقت ورغبت فراوان نوشته هاتون رو میخونم.وهمیشه دوست داشتم که شما رو ببینم‌وهمونطوری که قبلا براتون نوشتم واقعا خوشحال شدم که شمارودرلایو دیدیم یعنی یه جورایی اصلا منتطرتون بودم.ودقیقا فهمیدم که همونجوری که فکر میکردم هستید.

        براتون احترام زیادی قائل هستم.وبا ارادت آرزومند رسیدن شما به تمامی اهدافتون….

        به امید خداوند 🙏🙏🙏💞💞💞

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 5 از 1 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 87
      محتوای دیدگاه: 936 کلمه

      گام ۹۲ سلام استاد ودوستان گرامی لاعری با ذهن کاملا از طریق اموزش فرمولهای لاغر کننده به دهن نا خداگاه انجام مبشه حالا این اموزشها به چه شکلی انجام میشن بخش زیادی از اون از طریق محتوا فایلهاتصویری وصوتی رایگان ودورها انجام میشه یعنی وقتی که فایلی رو میبینید یا توضیحاتی رو گوش میدید ی سری اطلاعات جدید در مکرد لاعدی رو دادی به ذهنت میدی وقتی که فایل گوش دادی ویا دادی گوش میدی ذهن شما فکر میکنه تحلیل میکنه درگیر ماجرا میشه که اینم ی پروسه مهمی از لاعری با دهنه مرحله مهم بعدی انجام تمریمات وقتی فایل میبینی خوب بهس فکر کنی ومیای سوالات مطرح شده رو جواب میدب اون چیزیکه در دهنت فکر کردی وتحلیل کروی باز خوانی میشه ویا در سایت مینویسی یا در دفترت من در هر دو مینوبسم  علاوه براون تو ی دفتر دیگه خلاصه ونکته های کلیدی ومهم مینویسم وسعی میکنم از روش بخونم هر وقت که تونستم این قیمتهای مختلف باید انجام بدیم تا دهن ناخداگاه شما برنامه ریزی مجدد بشه برای لاغری هر چقدر اینکارو بهتر انجام بدید نتیجه بهتر میگیری اما اگر داری از فایلهای رایگان یا دوره استفاده میکنی وبه نتیجه نرسیدی به این معنی نیست که شما اشتباه داری رفتار میکنی یا یاد نمیگیری ضعیف هستی درکت پایین اینا نیست فقط به این معنی ست که بایدبیشتر اینکارو انجام بدی تا در ناخداگاه برنامه دهنیت تغییر کنه وقتی میری باشگاه تمرین انجام میدی یکماه اول ومیری جلو اینه میبینی هیچ تغییری در جسمت بوجود نیومدهداین به این معنی نیست کهما اشتباه تمرین کردیم وکار کردیم به این معنی هنوز به اندازه کافیرتکرار نکردیم اینکار رو روی عضلات ما تاثییر بذاره پس اگر شما هم از دوره استفاده میکنی اما هنوز به نتیجه که دوست داری نرسیدی فکر نکن ی جای کار اشتباه بوده فکر نکن که تو داری خطا میری یا نمیفهمی یا درکت پایین یا سنت زیاده یا هزاران بهانه دیگه نه شما باید بیشتر اینکارو تکرار کنی تا در ناخداگاهت ثبت وذخیره بشه وحالا وقتی ثبت ودخیره شد چی میشه تمایلات شما تغییر میکنه هوسهای شما تغییر میکنهدلدتهای شما تغییر میکنهواینا به مرور اتفاق میافتهوهر چه بیشتر خودتو مشعول یادگیری کنی این اتفاق برای شما بهتر میافتهوحالا احساس شما لدت شما شادی سرحال بودن احساس سبکی که همون اولش تغییر میکنه  ایدهاییکه به استاد داده شد ی حسی به من میگه اینکار رو بکن اون خداییکه خودم میشناسم ومیدونم نحوه ارتباطش با من چجوریه به من میگه باید چکار کنم منم بالافاصله انجام میدم اون موقع نمیدونم چه نتیجه ای برام داره اتفاقا وقتی ببینم کاری انجام دادنش برام سخت باشه میگم این حتما نتیجه اس باید خوب باشه مثل ابدیت کردن لینکهای دانلود دوره لاعری با ذهن که انجامش بدام سخت بود گفتم این سطح بالاتری برای بچه ها به ارمعان داره ایده چیه درباره لاعری با دهن نوشته های سایت باید به روز رسانی بشن باید بنویسم محتوا رو تغییر بدم وقتی یکم انجامش بدم کار برام اسون میشه ومتنها

      دوره لاعری با دهن رایگان حتما بخونید پوچرا این ایده داده شده یکی از مهمترین دلایلش اینکهووقتی شما داری مطالعه میکنی خیلی تمرکزت بالاتر میره از زمانیکه شما فقط داری فایل گوش میدی چون وقتی داری گوش میدی چشات میتونه همه جا رو ببینه وچون چشم یکی از کا مالهای بسیار تاثیر گزار در دهن‌ومعز میتونه خیلی راحت تمرکر شما رو ببره ی جای دیگه در فایلهای تصویری اینحالت خیلی کمتره میشه  در موصوع مطالعه کردن که چشم یکب از تاثیر گزارترین عوامل ور بالا بردن تمرگز ومیاد درگیر مطالعه مبشه وشما خیلی هواستون به اون مطابی هست که میخونید وخیلی بهتر دهن شما برنامه ریزی میشه وخیلی بهتر شما متیجه میگبرید توصیه میکنم زمان بدارید ومتنهای لاعری با دهنرایگان بخونید از ی جایی شروع میشه وشما رو درگیر میکنه وبه ی جاییمیرسونهد ونتیجه اش هم در نهایت ارامش که به ما احساس توانمندی میده که میتونیم به خواسته مون برسیم ونوشته فایلهارو بخونید دربترش بنویسید وقتی متنی رو میخونید دهن شما اماده ست که افکار شما رو دسته بندی کنه وبریزه بیرون وقتی پتنی رو خوندی سعی کن بعدش دست به قلم لشی وبنوبسی چون دهن اماده ست که گسترش بده این اگاهی رو که به شما داده شده رو هر موصوعی براتون جداب بود یا در قران میخونیو ی ایه براتون جداب بود بشینید وبنویسید درباره اون موصوعدچون اونوفت دهن سما خیلی اماده ست که اگاهی رو دریافت کنه ومیخوام تجربه کنی دریافت اگاهی رو وقتیشما متمی رو میخونید به این میگن تراوشات ذهنی شما رو هدفمند میکنه ددر جهت خواستههایی که دارید کایده دیگه که ستاد میخوان ی بخش دیگه رو به سایت اصافه کنه در مکرد موصوعات دیگه ثروت سلاپتی کسب کار روابط همشون تمریماتی دارن وتمریماتشونو میدارن تو سایت از این فرصت استفاده کنید تین مطالب بخونید ببینید چه نتایجی براتون داره وقتی فرصتی پیدا میکنید خودم شروع میکنم برای خودم نوشتن فیلمی که میخوام تجربه ش کنم‌مینویسمکسناریو زندگی خودم رو فیلم زندگی خودتو لنویس بسار هر جوریکه میخوای بعد متایجش وارد زندگیت میشهدابن چند سبا هی که فرصت داریم برای تجربه کردنوب تجربه یرجدید تجربه کنیم ی هیجاناتی رو تجربه کنی فیلم زندگی خودتو لساز از اول انقدر جاهای زیباست که ندیدیم انقدر وسایل لوکس هست که میتونید از کار کردن با اون لدت ببرید اما خودمونو محدود کردیم بخاطر اینکه دایره افکارمون کوچیک دایدخ رویاهامون کوچیک خواسته هامون خیلی کوچیک در حدی که روزمونو بگدرونیم اگر بتونیم دایره بزرگتر کنیم چطکر میتونیم بزرگتر کنیم اول توجه به موصوعاتی که اهمیت نداره وفایده ای برای ما ندارن باید متوقف کنیم بعد به موصوعاتی کهومکرو توجهته بهت قدرت میده بهت احسای خوب میدهوهر چقدر به اونا توجه کنب حلقه رویاهات لزرگتر مبشه ونعمتهتی ببشتدی میتونه از این حلقه عبور کنه و وارد زندگی شما بشه 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 7 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار زهرا رضاخانی
      1400/02/27 11:55
      مدت عضویت: 1703 روز
      امتیاز کاربر: 16369 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 486 کلمه

      تمام مهارت های که الان دارم در اثر دیدن و شنیدن و تکرار این دو ایجاد شده است مثل نوشتن خواندن آشپزی رانندگی مهارت حرف زدن و هرچی که الان بلدی.

      چاق شدن نیز همین جور بوده من از وقتی یادم میاد بهم میگفتن تو شبیه مامان خانواده ی مادرتی تو چاق میشی کم بخور نخور راه برو پیاده روی کن نشین سرخ نکن وهزاران حرف شبیه این باز از جهت دیگه میگفتن چاق ها بهترن جون دارند خوشکلن قشنگن بچه های درشت به دنیا میارند باز با الفاظ مختلف صدام میکردن چاقالو کپل خپل بچه فیل فلان فلان

      الان بعد از دوسال که در این مسیرم شک ندارم چاقی من فقط فقط به خاطر فرمول های ذهنی چاقی است که در طی ۳۳سال شنیدن حرف ها و دیدن رفتار چاقی خانوادم ایجاد شده و قابل تغییر است چون من دارم با دیدن فایل ها و شنیدن فایل ها ونوشتن تمرینات و تکرار تکرار تکرار با احساس خوب اطلاعات جدید به ذهنم میدم واین مسئله آنقدر ادامه میدهم که ذهنم متناسب شود وبعد از ذهنم جسم نقشه ی ذهنی من رو اجرا میکند ومن به زیباترین شکل ممکن لاغر میشم لاغری باعث طول عمر بیشتر من میشه لاغری باعث میشه بتونم ساعت ها با بچه هام بازی کنم و کیف کنم لاغری باعث تندرستی جسمم سبکی وچالاکی من میشه. فقط باید بدونی روند تکاملی در جهان برپا است درسته سرعت ماشین ها و پخت غذا زیاد شده اما آیا ضربان قلب سرعتش بیشتر شده؟؟؟؟؟تنفس سلولی بیشتر شده؟؟؟سرعت سلول سازی بیشتر شده؟؟؟طول شبانه روز از ۲۴ساعت بیشتر شده؟؟؟؟نه نه نه سرعت تکاملی در جهان همچنان هست پس باارامش احساس خوب ادامه بده تو ۳۳سال افکار چاقی رفتار چاقی روهروز  بارها و بارها تکرار کردی وشد ۵۰ کیلو گرم اضافه وزن پس برای لاغری به همین شدت ادامه بده هروزهرساعت افکار لاغری رو مرور کن سرعت لاغری به مراتب از چاقی بیشتره چون طبیعی بدن ما وجهان وخدا لاغری زیبایی سلامتی است اصلا پیش فرض جسم ما زیبایی اندام است اگه ما یکسری کارها رو انجام ندهیم چه بخواهی چه نخواهی به زیباترین شکل لاغر میشی فقط باید بدونی سرعت ذهن با سرعت جسم متفاوت است تا نقشه ی ذهنی به جسم تبدیل شود زمان میبرد با حوصله حال خوب و توجه به تغییرات خوبت ادامه بده تو الان مدت هاست سیگار نمیکشی مشروب نمیخوری واین فقط به خاطر قدرت ذهن و فرمول نویسی های لاغری است وقتی فرمول صحیح وارد ذهنت کنی در تمام جنبه های زندگیت وارد میشود الان من برای توجه دیگران زندگی نمیکنم فقط برای خودم احساس خودم و حال خودم زندگی میکنم الان به زندگیم امیدوارم منی که چقد پیش روانشناس رفتم چقد قرص اعصاب خوردم و فایده نداشت الان بعد از دوسال که در این مسیر قشنگم دیگه قرص اعصاب نمیخورم قرص خواب نمیخورم آرامش عمیقی دارم و دارم از زندگیم و زنده بودنم لذت میبرم این ها همه اثرات مثبت است و تغییرات عالی من پس تا زنده هستم ادامه میدهم خدایا شکرت

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 18 از 4 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار parham.63@yahoo.com
        1400/03/07 19:20
        مدت عضویت: 1222 روز
        امتیاز کاربر: 10303 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
        محتوای دیدگاه: 18 کلمه

        سلام هم مسیرم نوشته شما بسیار آگاهی دهنده بود برام  موفقیت بیشتر و حال عالی براتون آرزومندم 🙏🏻🌹

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1400/02/15 20:09
      مدت عضویت: 1643 روز
      امتیاز کاربر: 27801 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,245 کلمه

      لاغری با ذهن از طریق آموزشهای فرمولهای لاغر کننده به ناخود آگاه صورت میگیره 

      حالا با شنیدن و دیدن فایلها ما داریم اطلاعات جدید در مورد لاغری به ذهنمون میدیم و ذهن رو درگیر ماجرا میکنیم و با تمرین نوشتن کار بسیار مهمی میکنیم چون به اون موضوع که شنیدیم داریم فکر میکنیم و دوباره تحلیلش میکنیم و با این کار ذهن ما برنامه ریزی میشه برای لاغری ( زمانی که ما در مسیر  چاق شدن بودیم از اطرافیان و خانواده و دوستان و … بارها در مورد چاقی خودمون   حرف زدیم و به چاقی خودمون توجه کردیم و  کارهایی انجان دادیم برای چاق شدن خودمون و اما  حالا که میخواییم با این روش لاغر بشیم نه کسی هست که در این باره با ما حرف بزنه نه کسی هست که  ما با اون حرف بزنیم و تنها جایی که میتونیم ببینیم و بشنویم در مورد لاغری با ذهن  همین سایت هست که من هر روز میام فایل میبینم و بعد گوش دادن  و دیدن نطرم رو مینویسم و به نتایج افراد و تغییرات خودم بیشتر توجه میکنم  تا  به موفقیت برسم  )

      هر چقدر تکرار بیشتر باشه بهتر نتیجه میگیریم حالا اگر زیاد تکرار کردیم و نتیجه نگرفتیم چه رایگان چه ثبت نامی به معنای اشتباه  بودن کار ما نیست باید بیشتر تکرار کنیم تا نتیجه بگیریم .(همیشه استاد استمرار در این مسیر رو از ما  خواسته و گفته تکرار کند و به قول خودش اگر  به مو رسیده اما نزارید پاره بشه  من در هر شرایطی به دوره هام  تعهد دارم  حتی در مواقعی که  خستگی یا تعطیلی و یا مسافرت و یا عید نوروز بوده من کارم رو  انجام دادم  حتی روز اول عید نوروز من دیدگاه نوشتم و وقتم رو صرف کارهای بیهوده نکردم و من حتی اگر نشده در مسافرت  بنویسم شرایط نبوده ولی گوش دادم  و تعهدم رو  انجام دادم و کلی هم نتیحه ی عالی گرفتم و قطعا تا چند روز آینده من شگفتی ساز میشم و بیشتر از همه چیز م  لذت میبرم )

      وقتی بری باشگاه دو هفته و سه هفته کار کنی هیچ نتیجه ای نمیبینی و عظلانی نشدی به معنای اشتباه بودن  کار  باشگاه نیست به معنای این هست که  باید  باشگاه رفتن  رو اینقدر تکرار کنی تا عظله ها پیدا بشن (من   همیشه در این مسیر  گفتم میشه و با ایمان جلو رفتم و اگر کمی نتیجه کند بوده و یا بزرگ نبوده ناامید نشدم  گفتم در مسیر درستم باید ادامه بدم و  قطعا نتیجه برای من به وجود میاد و من ایمان دارم با تکرار کردن تغییر میکنم و با تغییر من دنیای من و جسم من تغییر میکنه پس فقط با این افکار بودم و ادامه دادم  )

      وقتی ما دوره رو تکرار میکنیم تمایلات و هوسهای ما و لذتهای ما تغییر میکنه به مرور که جلو میری  هر چه بیشتر خودت  رو مشغول یاد گیری کنی  رفتارت بهتر  انجام میشه  فقط تکرار کن  و  ادامه بده تا به برنامه ی ناخود آ گاه ذهن شما اضافه بشه .(من الان بعد از ۱۸ ماه فعالیت در سایت کلی تغییر دارم دیگه اون حرص،و ولع  رو ندارم دیگه اون هوسهای هر روز رو ندارم برای خوردن خیلی از چیزا و اصلا رفتارهای من تغییر کرده جقدر عالی  رفتار میکنم و خودم حیرت  زده میشم اما میدونم نتیجه ی کار کردن روی ذهنم هست )

      احساس که همون اول تغییر میکنه اما نتیجه به مراتب و آروم به دست میاد .(اولین تغییر من تغییر در احساس من بود احساس ارامش کردم احساس قدرت و شادی کردم که دیگه این مشکل من به راحتی حل میشه و فقط خودم به وجودش اوردم و خودم هم میتونم از بین ببرمش  و بسیار احساس اطمینان داشتم که میتونم و خودم مسول این چاقی خودم هست همین باعث قدرت زیاد من شد )

      وقتی یک ایده به من الهام میشه  و اگر دیدم انجامش سخته بدون نتیجه اش عالیه 

      وقتی فایلی رو همزمان  که گوش  میدی   رو ببینی خیلی تا ثاثیر گذارتر هست و بهتر ذهن ما برنامه ریزی میشه .(ما از طریق کانالهای مختلفی به ذهنمون ورودی میدیم حالا هر چقدر این کانالها بیشتر در گیر باشن ورودی قویتر در ذهن  ما میشینن  با فایلهای تصویری ما هم چشم و هم گوش رو درگیر کردیم و همزمان بنویسیم عالی میشه چون هم چشم هم گوش و هم دست رو درگیر این اگاهی ها می‌کنیم  و واقعا در مغز ما خوب میشینن)

      وقتی متن رو خوندی سریع اقدام به نوشتن کنید چون ذهن شما آمادگی داره این اگاهی رو گسترش بده .(بسیار عالی هست من از وقتی که شروع به نوشتن در سایت کردم خیلی بیشتر باور کردم میتونم و خیلی بیشتر با قدرت جلو رفتم و هر روز مشتاقترم برای نوشتن و  انتظارم از خودم لاغری بیشتر هست  )

      حتی در زمان قران خوندن اگر ایه ای بسیار تاثیر گدار باشه قران رو ببند و  شروع کن به نوشتن در نورد اون آیه  و بعد خودت لذت میبری از این تراوشهای ذهنی .

      پس هر کاری که منفعتی نداره و باعث پیشرفت شما نمیشه رو کم کنید و به جاش روی این موضوعات کار کنید و میبینید نتیجه چطور میشه .(من اصلا میتونم بگم هر  کاری هر فیلیمی هر حرفی هر فکری  و هم صحبتی با هر فردی ویا  هر جمعی و یا دورهمی و یا هر  چیزی برام  بی معنی و کوچیک شده  و جدبم نمیکنه و خوشحالم نمیکنه و اصلا یک کلام با اونها حال نمیکنم  و احساس وقت تلف کردن و بیهودگی میکنم مگر در این زمینه ی موضوعهای ذهنی باشه  اون وقت هست که با عشق و علاقه و با حال خوب دنبال میکنم و اگر هر روز دنبال نکنم انگار  چیزی گم کردم و  خیلی بدون این فایلها نمیتونم دوام بیارم باید سریع به خودم از این جنس اگاهی ها تزریق کنم تا بتونم زندگی کنم )

      تلویزیون رو حذف کنید تا بتونید به این علایق خودتون برسید .من فیلیمی رو که میخوام بسازم رو خودم مینویسم و با این کار یه سری  ایده ها  به ذهنت میرسه که اون سناریو  رو به واقعیت تبدیل بشه .(من هم دقیقا فقط به دنبال خواسته ها و اهداف خودم هستم و تمام تمرکزم و توجهم  رو بر روی اونها میزارم و دنبال میکنم اونها رو و مطمعنم خداوند من رو حمایت و هدایت میکنه تا به بهترین ها برسم و از هر ناخواسته ای رو برمیگردونم  یعنی نگاه نمیکنم حرف نمیزنم و یا فیلم نمیبینم و یا  در موردش تحقیق نمیکنم و ….  )

      بیشتر برای این موضوعات وقت بزارید تا نتیجه اش رو ببینید .اینقدر جاها هستن که نرفتیم اینقدر وسایل لوکس  هستن که تجربه نکردیم چون دایره ی خواسته هامون اینقدر کوچیک شده که بتونیم  روزمره رو بگدرونیم و هر چقدر حلقه رو بزرگتر کنیم نعمتهای بیشتری وارد زندگی ما میشه .(من تمام وقتم رو صرف این اگاهی ها میکنم حتی وقتی که مشغول انجام کارهای خانه هستم هندزفری در گوشم هست و دارم فایلهای دلخواهم رو گوش میکنم و یا حتی موقع استراحت طهرم به جای خواب بودن دارم فایل گوش میدم و مینویسم و یا شبها چند ساعت دیر تر بقیه میخوابم چون دارم از این جنس اگاهی ها در زمینه ی موفقیت و تغییر کردن گوش میدم و تا جایی که بتونم دارم در مسیر تغییر قدم برمیدارم و بسیار نتایح ریز و درشت در زندگیم داشتم اما بازم بیشتر و بزرگتر میخوام بازم بزرگتر میخوام خیلی چیزا میخوام و اما میدونم باید حرکت کنم و ایمانی که عمل نیاورد حرف مفت هست و امیدوارم خداوند هدایتم کن در راه درست قدم بردارم و جلو برم  من به دنبال  تغییر کردنم  و خوب میدونم اول باید خودم تغییر کنم و بعد دنیای من تغییر خواهد کرد )

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 20 از 4 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار ainakaveh@gmail.com
        1400/03/25 13:49
        مدت عضویت: 1162 روز
        امتیاز کاربر: 25784 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 50 کلمه

        باسلام

        بسیار عالی…چقدر خوب که به اینهمه آگاهی رسیدید ودر ارامش واطمینان به نتیجه دلخواه در این راه ثابت قدم هستید.

        از خوندان نوشته هاتون استفاده میکنم وبیشتر امیدوار میشوم که درمسیر درست هستم وفقط باید ادامه بدم.

        به امید روزی که همگی در این مسیر به هر آنچه که دوست داریم برسیم.

        🙏🙏🙏

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 5 از 1 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار شادى
      1400/02/11 22:51
      مدت عضویت: 1427 روز
      امتیاز کاربر: 22463 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 1,030 کلمه

      سلام و درود , استاد عزيز & دوستان گرامى در سرزمين لاغرى با ذهن😊روز صد و سوم تكرار , فايل آموزش ذهنى لاغرى چگونه است⁉️🌙ديدن اين فايل براى من مثِ يه دمنوش آرام بخش در اين ايستگاه بود 🫖 🍵 و احساس خوبى از اميد در من ايجاد كرد .🌙نحوه ى تأثير گذارى لاغرى با ذهن چگونه است⁉️لاغرى با ذهن , با آموزش فرمولهاى لاغر كننده  به ذهن ناخودآگاه صورت مى گيره , و از طريق ديدن و گوش دادن به فايلهاى اين دوره ى آموزشى اطلاعات جديدى در باره ى لاغرى ,  به ذهن مون وارد مى شه , و ذهن رو به چالش مى كشه ,  و با انجام تمرينات نوشتارى اين روند به طور طبيعى در مسير لاغرى با ذهن پيش مى ره , و  با اشتياق و استمرار نتايج عالى در انتظار من و شماست😍🌙نكته ى طلايى و آرام بخش اين فايل  >>> اگه در اين مسير هستيد , اما هنوز به نتيجه اى كه مى خواى نرسيدى ! به اين معنى نيست كه شما اشتباه رفتار مى كنيد , بلكه فقط به اين معنى ست كه بايد بيشتر تكرار كنى و ادامه بديد ، گاهى شده , وقتى كه منم همچين احساسى رو دارم , به خودم مى گم , فقط ادامه بده و در لحظه آرامش دارم , بخاطر اينكه درك كردم كه بايد در مسير باشم و ادامه بدم و ذهنم نيز پذيرفته . من بخوبى آگاه هستم كه يادگيرى در هر زمينه اى مستلزم زماااااااااان كافى ست , و هر چيزى , يه دوره و پروسه اى داره مثِ رشد گياهان , تولد نوزاد , يادگيرى  زبان دوم , انعطاف پذيرى در ورزش , و …  🤍چاقى  , مسئله اى در ذهنه , كه به صورت تخصصى در اين مسير ذهن را از آموزشهاى فراگرفته از اينو اون پاكسازى مى كنيم  و چيزى كه در اين روش از اهميت ويژه اى برخورداره , اينه كه اين روش هيچ عوارض جانبى نداره و همه چى در روند لاغرى به طور طبيعى صورت مى گيره . شايد هر كسى مى تونه به هر روشى كه از اينو اون مى شنوه لاغر بشه اما اين لاغرى به صورت تخصصى نيست ! در ديگر روشهاى لاغرى , ذهن نقش اساسى  در روند لاغرى نداره و توجه و تمركز بيشتر روى بدن و اضافه وزن است !  هر كسى مى تونه چند تا حركت ورزشى انجام بده , هر كسى مى تونه ورزش كنه , اما همه نمى تونن حركات انعطافى و قدرتى رو انجام بدن مگه اينكه با تكرار و استمرار و با مربى ورزشى تمرين كنن .  لاغرى با ذهن هم همينطور  , با اشتياق و استمرار , با تكرار , با توجه و تمركز به لاغرى , همزمان ذهن و بدن با هم در مسير هدف پيش مى رن .🌙وقتى الگوهاى نو , در ضمير ناخودآگاه  جا بيفته , آنگاه به مرور زمان  تمايلات شما تغيير مى كنه , هوسهاى شما تغيير مى كنه , لذتهاى شما تغيير مى كنه , ما فقط تغييرات سرعتى رو مى تونيم ببينيم , اما بايد آگاه باشيم كه تغييرات درونى يواش يواش , آرام آرام بى سر و صدا و در سكوت و آرامش انجام مى شه كه ممكنه خودمون متوجه تغييرات جزئى مون نباشيم ! اما تغييرات در حال انجامه . 🤍چاق شدن هم , يه شبه اتفاق نيفتاده ! حتى روند چاقى هم طى يه دوره ى زمانى اتفاق افتاده , طورى كه خودمون هم در لحظه , متوجه ش نبوديم ! اما فكر چاقى رو در سَر داشتيم . در اين ايستگاه يادم اومد كه اغلب  در مورد چاقى و چاق شدن مى شنيدم  و با اين گفتگوها و شنيده ها ناآگاهانه , بذر چاقى رو در ذهنم مى كاشتم  . مردم حرف زياد مى زنن , رسانه هاى خبرى هم همينطور  , شبانه روزى در حال پخش و باز پخش خبر هستن و اگه من هشيار و آگاه باشم كه هر چى كه مى بينم و مى شنوم , ممكنه صد در صد درست نباشه , و يكى از تغييرات من در اين مسير اينه كه هر چيزى كه مى بينم و يا مى شنوم باور نكنم , و به خدا اعتماد كنم . نه فقط در مورد چاقى بلكه در هر چيزى در زندگيم  به خدا اعتماد كنم . خيلى چيزارو وقتى نمى دونيم , بهش فكر هم نمى كنيم و ذهن مون در آرامشه , اما همينكه خبرى به گوش مون مى رسه , نگران مى شيم و بهش فكر و فكر مى كنيم . بنابر اين خيلى خيلى بايد مراقب وروديهاى ذهنى مون باشيم چون هر چى رو كه مى بينيم و يا مى شنويم , ذهن مون بر اساس دريافت اطلاعاتى كه بهش مى  ديم , واكنش نشون مى ده , و روى حال و احساس ما تأثير مى زاره .🤍خدا رو شكر  و سپاس , در اين مسير با ديدن و گوش دادن به فايلهاى لاغرى , بذر لاغرى رو در ذهنم كاشته ام🌱🌱و لاغرى رو هم در زمان مناسب برداااشت مى كنم .🪴🌾🌙نكته ى طلايى اين فايل , توجه به موضوعاتى كه  اهميتى نداره و اصن آورده اى براى شما نداره , بايد متوقف بشه . خداروشكر و سپاس , توجهم به چاقى , رسانه هاى خبرى , كليپ ويدئوهايى از اخبار نگران كننده , كمبودها , فقر , كاهش چشمگيرى داشته , حالا نه صد درصد اما در اين زمينه تغيير اساسى كرده ام . 🤍و بعد به موضوعاتى كه مورد  توجه ت هست , بهت احساس خوبى مى ده , احساس قدرت مى ده , هر چى بيشتر توجه كنيد , حلقه ى رؤياهاى شما بزرگتر مى شه و نعمتهاى بيشترى مى تونه از اين حلقه عبور كنه و وارد زندگيت مى شه . خداروشكر و سپاس , توجهم به استمرار در اين مسير هست , به لاغرى , به چيزاى خوب , حتى ادامه دادن در اين مسير راه رو براى دريافت نعمتها و رحمتهاى خداوندى باز مى كنه . روزانه مراقب باشيم , من دارم به چى فكر مى كنم⁉️من چى دارم مى بينم⁉️من چى دارم گوش مى دم⁉️من وقتى نگران اوضاع مى شم , ذهنم به من يادآورى مى كنه , و نگاهم رو از روى مسائل برمى دارم و به خدا اعتماد مى كنم . ( در اين مسير دارم تمرين مى كنم ) با تشكر فراوان , خدا قوّت , و در آرامش باشيد🥰💜💚🌙🌙

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 9 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1400/02/05 10:40
      مدت عضویت: 1594 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 905 کلمه

      سلام🙂

       همه کارها .رفتارها .تکه کلامها.نحوه رفتار با فرزند.همسر داری .خانه داری .مشتری مداری .شوخ بودن یا جدی بودن خلاصه تمام مهارتها و رفتارهای ما حاصل آموزشی هستند که از طریق دیدن و شنیدن از والدین اطرافیان فامیل و رسانه ها وارد ذهن ما شده اند و با تکرار در قسمت ناخودآگاه مغز ما ذخیره شده اند به قول اساتید

       ما خیلی شبیه پدر و مادرهامون هستیم

      پس کانال بینایی و شنوایی دروازه ورود محتویات ذهنی ما هستند و کنترل اینکه چی میبینیم و چی میشنویم خیلی در نتیجه زندگی ما تاثیر گذاره

      البته تا یه سنی که ما به این آگاهی نرسیدیم خیلی ناخودآگاه طبق عادتهایی که باز هم اونا رو از والدین آموختیم مثل دیدن سریالهای تلویزیون و خوندن روزنامه و غیبت کردن با دوستان و خانواده و…..😑

      یه عالمه ورودی نا مناسب به ذهنمون دادیم و نتیجه هم شده اینکه میبینیم اکثر افراد در زمینه روابط  مشکل دارند یا در مسائل مالی هشتشون گرو نه اشون هست همیشه یا در زمینه سلامتی بالاخره یه بیماری دارن ….😶😑

      و وقتی با موضوعات ذهنی آشنا میشی اولین تمرینی که بهت میدن اینه که تلویزیون رو حذف کن ،پای درد و دل بقیه نشین،و آهنگهای غمگین با متن نامناسب رو گوش نده 

      اوایل خودم به عنوان تمرین این کار رو انجام میدادم و به اهمیت این تمرین به اندازه الان واقف نبودم👌👌

      الان درک میکنم که چقدر محتویات ذهن مهمه و همین محتویات هست که به عنوان فیلتر جلوی چشم ما قرار میگیره و ما زندگی و دنیا و حتی خدا رو با این فیلتر نگاه میکنیم👌👌

      در صورتیکه برای هر کسی این عینک متفاوته و اینه که دنیایی که آدمها میبینن و در اون زندگی میکنن هم با دیگران متفاوته👌👌👌

      خلاصه اینکه وقتی خودت آگاهانه انتخاب کردی چه چیزی رو بشنوی و چه چیزی رو ببینی و از سایر موضوعات چشم و گوش ببندی به مرور محتوای ذهنت همون ظرف وجودت همون حلقه آرزوهات رو از چیزهایی پر میکنی که در نهایت تو رو به اهدافت برسونه چون با اون محتویات تصاویری رو در ذهنت میسازی و مغزت بر اساس اون تصاویر دستوراتی صادر میکنه و تصمیماتی میگیری که همگی در جهت رسیدن به اون تصویر ذهنی هست👌👌👌

      خوب وقتی از آزادی خوشبختی زیبایی شادی ارامش تناسب ثروت عشق سلامتی مطالبی می آموزی و تمام توجه و تمرکزت رو روی آموزش اینها به خودت میذاری تصویری که از خودت میسازی یه انسان شاد آرام با ایمان زیبا و متناسب و خوشبخت و ثروتمند هست که در سلامت کامله و با خودش و با سایر مردم در عشق و صلح هست اونوقت ذهنت هم همینها رو وارد زندگی ات میکنه هر چه تمرکز بیشتری برای این موضوعات بذاری بیشتر و با کیفیت بهتری هم اونا رو تجربه میکنی 

      تو آزادی و حق انتخاب داری و قدرت اختیار برای اینکه زندگیت رو هر جور دوس داری بسازی و این قدرت فقط با انتخاب آگاهانه دیده ها و شنیده هات هست 

      منم مدتهاست که تلویزیون رو کنار گذاشتم و کارم هم به اینصورته که عصرا چند ساعتی براش وقت میذارم و کل تایم صبح رو به موضوعات ذهنی که علاقه خودمه در مورد تناسب و سایر موضوعات ذهنی میگذرونم و خیلی هم از اینکه زمانم به این صورت میگذره راضی و خوشحالم🙂🙂🙂

       عاشق این جملات شما هستم و باعث امیدواری و دلگرمی بوده بارها برای من

      “اینکه اگه شما دارین روی موضوع لاغری با ذهن وقت میذارین فایل گوش میدین تمرین انجام میدین نوشته های دوستان رو میخونین ولی هنوز نتیجه ای که میخواستین رو نگرفتین به معنی این نیست که شما استعداد و توانایی لاغر شدن رو ندارین فقط باید بیشتر تکرارش کنین تا برای شما هم به صورت ناخوداگاه در بیاد”👌👌👌🙂🙂🙂🙂🙂

      و بارها و بارها این جملات به من کمک کرده برای اینکه این مسیر رو ادامه بدم و جواب ذهن منفی بافم رو داشته باشم 👌👌🙏🙏🙏

      مدتی نوشته های ابتدای فایلها رو میخوندم که انصافا  خودش یه فایل آموزشی جداگانه از محتوای فایل تصویری هست بعد هم فایل رو گوش میدادم و نوشته های دوستان رو میخوندم وویسهاشونو گوش میدادم که از نتایجشون میگفتن ولی نظر خودم رو نمینوشتم و اعتراف میکنم که از زمانی که دوره مسیر لاغری من شروع شده و من خودم رو متعهد کردم که نظرم رو بنویسم خیلی بهتر و با حس عالیتر در مسیر دارم پیش میرم 

      در این مدتی که من با شما هستم بارها و بارها شاهد تغییراتی که در محتوای سایت بروز رسانی دوره ها بروز رسانی نوشته ها و مقالات و حتی بروز رسانی قسمت کامنت دادین بودم و واقعا خدا قوت میگم بهتون و این همون الهاماتی هست که به شما داده شده و اینجاست که شما میفرمایین  ساخت خداست  👌👌👌👌

      کاملا با شما موافقم در مورد قدرت نوشتن 

      من خودم قبل از اینکه نظرم رو بنویسم ایده ای ندارم یا فقط یه نکته به نظرم میاد که بیام بنویسم ولی وقتی شروع میکنم کلمات هست که روی صفحه جاری میشه و من نمیرسم اونا رو تایپ کنم و چقدر دریافت این آگاهیها و به کلمه در آوردنشون لذت بخشه اینقدر که خودم دوباره اونا رو میخونم و تعجب میکنم که این کلمات و جملات رو من نوشتم😮😮😮😍😍😍

      به شدت مشتاقم که این قسمت که تمرینات خودتون در موضوع باور سازی هست رو در سایت قرار بدین تا ما هم بتونیم استفاده کنیم 

      چون بارها و بارها من چیزهایی رو از شما آموختم که به عنوان مکمل تمام آموزشهایی بوده که چند ساله دارم دنبال میکنم و شما خیلی آسون و ساده و روان توضیحش دادین و من راحت درکش کردم.سپاسگزارم ازتون که هر انچه دریافت میکنین رو با ما به اشتراک میذارین و اون فوت کوزه گری رو هم به ما یاد میدین 👌👌👌🙏🙏🙏🙏🙏💐💐💐💐

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 19 از 4 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار شادى
        1400/02/11 23:14
        مدت عضویت: 1427 روز
        امتیاز کاربر: 22463 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
        محتوای دیدگاه: 19 کلمه

        دوست عزيز و همراه , از ديدگاه ِتون خيلى لذت بردم , نكات كليدى خيلى خوبى رو يادآورى كرديد , موّفق باشيد😍

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار جاودانگی
      1400/02/02 16:50
      مدت عضویت: 1421 روز
      امتیاز کاربر: 490 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 343 کلمه

      سلام به همگی 

      بحث امروز خیلی توی نتیجه گرفتن موثره .من تا چندروز قبل بیشتر فایل هارو صوتی گوش میدادم اما تصمیم قاطع گر فتم که اول همه رو تصویری ببینم بعد صوتی گوش بدم درطول روز . انقدر تمرکزم رفته بالا که قابل مقایسه نیست با فقط صوتی گوش دادن چون کل حواسم به تصویره اصلا نجوای ذهنی و ….. ندارم و 6دانگ حواسم به گفته های شماست . نوشتن دیدگاه هم خیلی باید جدی بگیریم چون یک بار دیگه کل مطلب برامون دوره میشه و حک میشه تو ناخودآگاهمون . من یک روز به هردلیلی کامنت نزارم حس میکنم دور شدم تز مسیر . 

       رمز موفقیت تکرار ه بیشتره . و کمک گرفتن از نوشتن باعث درک عمیقتر میشه .اینکه هرفایلی که گوش میدیم یا میبینیم رو اول خوب درک کنیم و برداشت خودمون رو روی کاغذ بیاریم یا متن های اول فایل رو درموردش بنویسیم خوب مطالعه کنیم اینجوری اون آگاهی رو گسترش میدیم و تمام آموخته هامون رو در جهت رسیدن به خواسته مون هدفمند کردیم .

      ما طی چندین سال چاقی رو آمورش دیدیم از طریق دیده ها و شنیده هامون از والدین اطرافیان رسانه ها و…… انقدر اینا تکرار شده برامون که در ذهن حک شده و تصاویر چاقی ایجاد شده و دستورات جدید مغزی صادر شده . بعد هم تبدیل به عادات رفتاریمون شدن به شکل پرخوری ترس از چاقی ترس از غذا حرص و ولع خوردن مثلا شیرینی و…. و در آخر جسممون شبیه تصاویر دهنی که بهش دادیم شد!حالا باید همون کار ها رو درجهت مخالف انجام بدیم تا متناسب بشیم . اینکه تاالان به نتیجه دلخواه نرسیدیم دلیلش این نیست که راهمون اشتباهه یا ماداریم غلط تمریناتو انجام میدیم فقط به حد کافی انجام نمیدیم .هرچی بیشتر بتونیم از کارای اضافی بزنیم و بیشتر تو فضای سایت و مطالب مختلفش باشیم از مقالات، متن فایل ها  دیدگاه دوستان و اینکه خودمون هم هدفمون رو به شکل سناریو بنویسیم باجزییات ،دراینصورت خیلی   به هدف نزدیک تر میشیم. سپاسگزارم استاد هر از چندگاهی لازمه که یادآوری کنید بهمون که باید بیشتر وقت بزاریم و تکرار کنیم 🌹🌹 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 7 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ainakaveh@gmail.com
      1400/01/29 13:08
      مدت عضویت: 1162 روز
      امتیاز کاربر: 25784 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 82 کلمه

      با سلام به شما ازتون سپاسگزارم.بیشتر وقتم با علاقه واشتیاق در مسیر تناسب فکری میگذرد ولی با کمی فکر وخیال از نتیجه..که امروز صبح بادیدن این فایل واینکه شما چندین دفعه تکرار کردیدکه راه درست است ورسیدن به نتیجه بستگی به جهد وکوشش ما دارد واقعا خیالم راحت شدکه با اطمینان بیشتری در این مسیر ادامه طریق بدهم.

      بازم تشکر میکنم به امید روزی که علائم نتیجه در من هویدا بشه ومنم پیام بذارم که شد.یعنی همون شد که میخواستم.به امید اون روز

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار سهیلا عظیمی ویشته
      1400/01/14 11:21
      مدت عضویت: 1702 روز
      امتیاز کاربر: 15098 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,174 کلمه

      آموزش ذهنی لاغری چگونه است ؟ 

      هر آنچه که در زندگی آموخته ایم از طریق یادگیری با آموزش ذهنی است 

      خداوند در وجود انسان ودیعه ایی به نام ذهن قرار داده که از طریق آن بتوان به مهارتها دست پیدا کرد ودر آن ماهر شد اکثرا فکر میکنتد که مهارتهایی مانند یاد گرفتن موسیقی یا رانندگی یا تحصیل ودیگر موضوعات ربط به یادگیری خودمان دارد ودر واقع مادر آن کار دارای استعداد آن کار هستیم  وهمین استعداد خود یک موضوع ذهنی است  ما برای یادگیری هر آنچه که خواسته ماست از طریق ذهن با دیده ها وشنیده های ما شکل میگیرد یعنی ما در رابطه با یادگیری موضوعی در باره آن میشنویم ومیبینم ویاد میگیریم ولی این بینایی وشنوایی در واقع دو دستگاه مبدل هستند برای ذهن ما  حالا اگر کسی نابینا بود یعنی از یک دستگاه مبدل محروم بود آن شخص از نظر طرز فکر وعلاقه مندی میتواند شبیه والدین واطرافیان خود باشد ولی از نظر جسمی چون نمیتواند رفتارهای اطرافیان راببنید شباهت چندانی با والدین خود ندارد چون ذهن آن فرد دستگاه بینایی را ندارد از طریق بینایی نمیتواند تحت تاثیر قرار بگیرد 

      ویا یک فرد ناشنوا رفتارهای جسمی آنها بیشتر شبیه والدین اشان است ولی از نظر طرز فکر وعقاید شباهت کمتری با والدین خود دارند چون قدرت شنوایی ذهن را ندارند 

      تمام افراد از طریق دوکانال بینایی وشنوایی تحت آموزش ذهنی قرار مبگیرند 

      از چه زمانی ما تحت آموزش ذهنی قرار میگیریم ؟ از زمان کودکی ما توسط والدین واطرافیان ومعلم ها و رساناها توسط بینایی وشنوایی تحت آموزش داده های این افراد برای برنامه ریزی ذهنی قرار میگیریم  

      وهرآنچه امروز هستیم از هر نظر وهر شرایط نتیجه آموزش هایی است که توسط والدین واطرافیان ورساناها دیده ایم 

      در قدیم چون رساناها همه گیر نبود افراد طبق آیین ورسوم خود رفتار میکردند و کودکانشان هم به همین شکل آموزش میدیدند اما با ورود رساناها در جوامع اکثر رسم ورسومات کمرنگ شد وزندگی افراد شباهت بیشتری به هم پیدا کرد ودلیل آن هم آموزشی بود که از طریق رساناها فرهنگ سازی شد ودر ذهن افراد جامعه رسوخ کرد 

      ما چگونه مورد آموزش ذهنی چاقی قرار گرفتیم ؟ 

      ما چاقی را از ولدین واطرافیان وتبلیغ رساناها یاد گرفتیم همان طور که زبان مادری را آموختیم ویا محاسبات ریاضی را یاد گرفتیم ویا رفتارهای دیگر والدین خود را آموختیم چاقی را نیز بدین شکل یاد گرفتیم چاقی وچاق ماندن نتیجه آموزشی است که ما به تدریج وآرام آن را یاد گرفتیم واجرا کردیم چون این آموزش ها پیوسته در ما تکرار میشد ودر ذهن به ثبت رسیده بود وما طبق آن آموزش ها رفتار میکردیم وچاق میشدیم 

      آیا نحوه آموزش ذهنی در هر موضوعی با هم تفاوت دارد ؟ 

      خیر نحوه آموزش ویاد گیری برای هر موضوعی مشابه هم است وخود موضوع ها با هم متفاوتند 

      دلایلی مانند چاقی من ارثی است  من هم مشابه فلان فرد از فامیلم  من آب بخورم چاق میشوم من دارو خوردم چاق شدم من ازدواج کردم چاق شدم بارداری منو چاق کرد من بی تحرکم برای همین چاق میشم واز این دست دلایل این ها همان آموزش های ذهنی هستند که به صورت فرمول در ذهن ما جای گرفته وباعث تغییر رفتار ما از تناسب به سمت چاقی شده است چون ما این حرفها را از قبل شنیدیم ویا به عینه دیدیم وهمین دیده ها و شنیده ها باعث آموزش ما از طریق ذهن برای چاقی شد وما نا آکاهانه به سمت چاقی کشیده شدیم 

      طرز عملکرد آموزش ذهنی بدین شکل است  
      آنچه که در ذهن نا خودآگاه ذخیره میشود به تصاویر ذهنی بدل میگردد ودر نهایت مغز دستور العمل صادر میکند که این دستورات به صورت رفتار وبعد عادت درما تکرار میشود که باعث تغییر جسم ما میگردد  

      این گونه عملکرد ذهن در هر دو جنبه لاغری وچاقی کاربرد دارد 

       نه تنها برای تناسب اندام بلکه در تمام حوزه های زندگی نیز کاربردش و عملکردش این چنین است 

      در مورد چاقی نیز به همین شکل است اول دیده و شنیده ها به صورت فکر در ذهن رسوخ میکند وبعد به صورت تصاویر ذهنی  در مغز شکل میگیرد وطبق آن دستور مغزی برای رفتارهای چاقی انجام میپذیرد وبا تکرار رفتارهای چاقی به شکل عادت در میایید ودر این افکلر در جسم به صورت چاقی نمایان میشود وچون چاقی از طریق آموزش ذهنی بوده در فرد پایدار است وبرای لاغر شدن باید از آموزش ذهنی لاغری برخودار شد 

      آموزش ذهنی لاغری از طریق دیدن ودیو های آموزشی و یا شنیدن صوتی آموزشی ذهن را تحت آموزش قرار داد تا افکار جدید به شکل تصاویر در مغز تشکیل شود و مغز دستور تغییر رفتار وعادت را بدهد  وبعد جسم لاغر شود بدین شکل لاغری ماندگار از طریق آموزش ذهنی بدست میاوریم در این رابطه خواندن و نوشتن در باره لاغری کمک شایانی به بهتر شدن در این موضوع میکند وبهتر به هدف خود که همان لاغرشدن است میرسیم نوشتن وخواندن تمرکز ما را بالا میبرد وباعث پیشرفت ما در لاغری میشود 

      نحوه لاغری تاثیر گذاری با آموزش در لاغری به درک بالا نیاز دارد که از طریق فایل های تصویری و صوتی که قابل دیدن وشنیدن است میباشید تا ذهن بتواند محتوا ومطالب آن را بعد از دیدن وشنیدن درک وتحلیل کند وبعد از آن انجام تمرینات و نوشتن آن تکرار آن مطالب آن محتوا را میتوانیم در ذهن ناخودآگاه ثبت کنیم وتکرار آن ضروری است تا بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم در اوایل شاید چون مطالب جدید است وبرای ذهن نا آشناست نباید خود را سرزنش کنیم که من درک نمیکنم بلکه با استمرار وتکرار بخوبی میتوانیم آن را درک کنبم بعد از درک این مطالب تمایلات ما به غذا تغییر میکند ولی با احساس خوب این تغییرات شکل میگیرد مانند رژیم ها نیست که انسان را خسته و ناتوان کند  و تمام این مطالب به روز رسانی میشود تا درک آن آسانتر شود  ور پی این مطالب نوشته های قبل فایل ها خواندن ونوشتن وتحلیل آن مطالب بسیار مهم وتاثیر گذار است ودرسهایی بسیار عالی برای درک مطالب را در خود نهفته دارد خود من مرتب از ابن نوشته های قبل فایل آموزش های بسیاری را درک کردم وهمیشه در نوشته هایم وتمرینات ام از آنها استفاده میکنم وجا دارد همین جا از زحمات و وقتی که استاد برای درک این مطالب برای ما میگذارند کمال تشکر وقدر دانی را داشته باشم  مطالعه تمرکز را بالا میبرد و دیدن از شنوایی دقیقتر است چون در دیدن چشمها تاثیر به سزایی در تمرکز مطالبی است که میخوانیم وبهتر میشود ذهن را برنامه ریزی کنیم در شنیدن کمتر تمرکز داریم چون چشمها آزاد است وممکن است توجه به سمت دیگر برود واز تمرکز خارج شویم  پس خواندن ونوشتن مطالب لاغری با ذهن تاثیر عالی بر ترسیم نقشه ذهنی دلرد و ذهن راغب به گرفتن آگاهی بیشتر وگسترش آن میشود  هرچه تمرینات ذهنی بیشتر باشد آمادگی ذهن برای دریافت مطالب جدیدتر آماده تر میشود مانند هنگامی که مدرسه ودانشگاه میرفتیم هرچه بیشتر میخواندیم ومینوشتیم بهتر مطالب را درک میکردیم ویا به دنبال مطالب جدیدتر بودیم  این آموزش ذهنی در تمام جنبه های زندگی میتواند کاربرد داشته باشد چون قوانین جهان هستی ثابت است ومیتوانیم از این قوانین برای هر موضوعی مانند کسب وکار تحصیل روابط موفقیت وخوشبختی استفاده کنیم بهترین کار این است که از وقت های اضافه زندگی به صورت بهینه استفاده کنیم تا آموزش های بیشتری را بتوانیم دریافت کنیم  من خودم سعی میکنم از هر وفت آزاد استفاده کنم تا بتوانم تمریناتم را کاملتر وبا دقت تر انجام دهم  و برنامه امسال را میخواهم بیشتر روی نوشتن تمرکز کنم وسناریوهایی برای زندگی خود با آموزش هایب که در این ۱۴ ماه دیدم بتویسم  وخواسته های خود را با تلاش خودم و یاری خداوند وراهنمایی استاد خلق کنم الهی آمین 

      با سپاس از استاد عزیزم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 14 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار سیده آمنه یاقوتی
      1400/01/06 20:19
      مدت عضویت: 1139 روز
      امتیاز کاربر: 921 سطح ۲: کاربر متوسطه
      محتوای دیدگاه: 288 کلمه

      سلام به همه ی دوستان هم مسیرم
      ازاین به بعد تصمیم گرفتم هربار میام و فایل یامطلبی رو میخونم حتماکامنت بزارم،چون الان اهمیت نوشتن مطالبی که یاد گرفتم و خوندن مطالب دوستان عزیزم چقدر تاثیرگذار ومهمه.
      واقعا این مطلب عالی بود عالی،
      آموزش ذهنی آهسته و پیوسته تکامل پیداکرده وکل زندگیمونو درگیر کرده،
      مثلاخود من که از بدوتولد متناسب و حتی لاغرلاغربودم وهمیشه بهم میگفتن وای چقد لاغری فوتت کنن می افتی،یذره گوشت بتنت نیست،بابالنگ دراز،مثل مارمولک میمونی،واین حرفها باعث رنجشم از لاغری وخواستن چاقی
      واین فرمول ها بعد از ازدواج کامل خودشو نشون داد
      وتمام شنیده ها و دیده ها رو عملی انجام دادم و باورها باتأثیر بر رفتارهام عادت هام و شکل داد و بعد ازدواج واقعا چاق شدم وحین زایمان و بعد زایمان
      ویک سال وقتی مصمم برای کاهش وزن شدم وتونسم از راه ورزش و رژیم 20کیلوکم کنم اماترس از برگشت رو داشتم
      وباورها عمقی و ریشه ایی سرگرم کاربودن وتایه لقمه میخوردم میگفتم واای الان برمیگرده
      بعدهاکه حتی نمیخوردم ولی وزنم اضافه میشد
      ودیگه خسته شدم و الان اینجام
      که اعتراف کنم تو همه ی جنبه های زندگیم برنامه ریزی شده ام بخصوص مبحث مالی و پول و پوست و اندام وتناسب اندام،
      که باید عالی وبااشتیاق سوزانتری ادامه بدم و یقین دارم که نتیجه هام رو حالا هم دارم،1هفته فقط تونستم2کیلوکم کنم و حتی سایزم کم شه و تاترس هامیاد سریع بهشون میگم نه اینها غلطه به این دلیل و این دلیل،،متشکرم ازهمه ی عزیزان،،فقط استاد یه سوال اگر موضع خاصی چاق باشه توی بدن اونو چطوری متناسب کنیم،مثلا من رون هام هستش و الان هم حتی کمی سایز کم کردن که شلوارسایز40رو میتونم پاکنم ولی نمیتونم بشینم وبخاطر چاقی داخل ران و بغل رون هامه ممنون میشم جواب بدین
      باعشق ادامه میدم
      چون مسیری که درآن هستم مهمتراز وضعیتی است که الان دارم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5961 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 33 کلمه

        سلام دوست عزیز
        فکر نمی کنم هیچ فرد چاقی تصمیم گرفته باشه که چاقی در چه قسمتی از بدن ایجاد بشه
        بنابراین برای لاغر شدن هم نیاز نیست به این موضوع فکر کنید
        فقط ادامه بده

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Laleh
      1399/12/02 04:02
      مدت عضویت: 1359 روز
      امتیاز کاربر: 18317 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 176 کلمه

      “اموزش ذهنی لاغری چگونه است ؟”:

      😊من با این نظریه کاملاً موافقم که ما هر چه کانالهای بیشتری را براي یادگیری درگیر کنیم ،بیشتر ، سریعتر و بهتر مطالب را یاد میگیریم.😀

      از زمان کودکی همه ما در مدرسه تخته سیاه یا وایت برد برای دیدن مطالب توسط چشمهایمان ، بعلاوه کتاب در دست باز هم برای با چشم دیدن ، گوش دادن به صدای بقیه بچه ها وقت مطلبی را می خواندند ، گوش دادن به صدای معلم در هنگام خواندن ، لمس کردن و گرفتن کتاب در دستمان، نوشتن مطالب درسی توسط دستان ما و یا حتی رو نویسی کردن ، همه و همه به ما با هم برای یادگیری کمک کرده است.😇😇

      تا جاییکه یادم میاد و در سریالها و فیلمهای کشورهای دیگر دیده ام ،اموزش در ان کشورهای دیگر هم مثل کشور ما است ،یعنی هدفشان درگیر کردن بیشترکانالهای ارتباطی دانش اموزان به یادگیری مطالب جدید است.🤗

      😆حتی بعضی مدارس در کشور ما یا کشورهای دیگر از وسایل کمک اموزشی دیگری مثل ازمایشگاه، کاردستی ، رجوع به کتابهای دیگر ، تحقیق در اینترنت و غیره استفاده میکنند.😉

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار emangholi azade
      1399/10/28 18:50
      مدت عضویت: 1691 روز
      امتیاز کاربر: 1430 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 132 کلمه

      به نام خدا
      خواندن ،شنیدن ،نوشتن وتکرار کردن هرروز نقشه ذهنی که برای لاغری کشیده شده باعث نقش بستن این نقشه ذهنی درناخودآگاه میشود ونتیجه آن تکرار رفتارهای درست وصحیح ولاغر کننده است .خواندن نوشته های عالی استاد بامثالهایی که در روزمره زندگی ما اتفاق میافته ،اتفاقهایی که شاید توجهی به اون نمیکردیم باعث میشه خیلی خوب متوجه بشیم که چه چیزهایی مانع لاغر شدن یا مانع پیشرفت مادر زندگی میشود ووقتی این موانع رو بشناسیم برای از بین بردن اونها تلاش میکنیم ودرنتیجه لاغری اول درذهن ما شکل میگیره وما رفتار انسانهای لاغر ومتناسب رو به دست می آوریم وبعد آرام آرام درجسم خودنمایی میکند .پس من با تکرار هرروز وهمیشه آموزشهای ذهنی لاغری ذهنم را برنامه ریزی صحیح میکنم وموفقیتی که میخواهم را به لطف خدا به دست میآورم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار khandan614
      1399/10/28 17:04
      مدت عضویت: 1528 روز
      امتیاز کاربر: 20425 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 304 کلمه

      با سلام ، روز ۱۰۳ تکرار ، باید لاغری با ذهن را آموزش ببینیم مثل هر چیز دیگه ای که آموزش دیدم و تمرین کردم تا یادش گرفتم مثل دوچرخه سواری ، رانندگی و شنا ، لاغری با ذهن فقط فکر کردن نیست ، بلکه دیدن و شنیدن فایل تصویری و تمرکز کردن روی آنچه که با چشم میبینیم و با گوش میشنویم و با ذهن تحلیل میکنیم بعد آنچه که درک کردیم را مینویسیم تا آموزشهای لاغری تو ضمیر ناخودآگاهمون بشینه و جایگزین فرمولهای چاقی بشه وقتی به عمل در آوردیم بعد از آن کم کم عادتها و رفتارهای غذایی ما تغییر میکنه و بعد آثارش تو جسم ما نمایان میشه ، حالا اگر نتیجه جسم ما آنطور که میخایم نبود دلیل بر بد کار کردن یا کم هوشی و ضعف و ناتوانی ما نیست ، هیچ اشتباهی نشده ، فقط فقط باید ادامه بدیم چون پروسه تغییر جسم آخرین مرحله س و به زمان بیشتری نیاز داره برای همین باید ادامه بدیم تا وقتی که نتیجه نهایی حاصل بشه ، وقتی این موضوع را درک کنیم دیگه عجله نمی کنیم وبا احساس خوب وشادی به زندگیمون ادامه میدیم و حساسیتمون را از روی چاقی بر میداریم نتیجه خودش براحتی میاد چه بخایم چه نخایم ، خدا را شکر میکنم در زمانی هدایت شدم به سایت لاغری که در کاملترین حد خودشه تو این مدت همه دوره ها به روز رسانی شدن ، وقتی به فایلها نگاه میکنم یا متن فایلها را میخونم میبینم هیچی کم ندارن ، تو این چند ماه فقط یکبار برام سوال پیش آمد که دیدم تو فایلهای بعد جوابش گفته شده ، من تمام وقتم را برای اینکار گذاشتم و هیچ وقت سوخته ای ندارم و تا الان هم از نتیجه لاغری که گرفتم راضی هستم و ادامه میدم تا به اندام ایده آلم برسم ، خدایا شکرت

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faribab313
      1399/10/05 23:46
      مدت عضویت: 1461 روز
      امتیاز کاربر: 3043 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 392 کلمه

      لاغری باذهن.. خرچقدر تمریم رو بهتر انجام بدیم و لاغری باذهن رو یاد بگیریم نیتجه بهتری داریم با تکرار کردن می تونیم اون رو ملکه ذهن کنیم و ب برنامه ذهنی خودموم اصافه کنیم اونموقه ک ب صورت ناخودآگاه اونرو انجام میده. یگ اشپز ماهر با یک باز اشبزی اشبز نشده یا یک خیاط بایک بار لباس ددوختن نشده خیاط انقد تمرین تمرار کرده ک الان تونسته راحت انجامش بده والبته اصل مطلب. چاقی ما بیا یک بار فکر کردن ب چاقی ک چاقنشدم انقد فکر کردم ترسیدم ک چاق نشم مراقب بودم وزن کردم وجب گرفتم….. تااا چاق شدم.
      تو این مدت ک تو دوره هستم درسته ک زیاد صبح تاشب ننشستم بخدنم گووش بدم چون اصلا همچین ادمی نیستم خیلی راحت میگرم همه چیو و اصلا دیگه به خودم سخت نمیگرم ولی باتمرکز انجامش میدم و خیلی راحت اسون هم تونسنم وزن کم کنم هم سایز امروز هم شلواری ک سال بیش خریده بودم و برام وحشتناک تنگ بود و من هروقت میبوشیدمش دل درد میگرفتم ازیس تنگ بود و بهم فشار میورد ولی امروز انقد راحت بود حتی اندازه دو انگشت هم جا داشت انقد خوشحال بودم و بخودم افرین گفتم. خب وقتی کار خودتو باعشق انجام بدی لازم میست هزار بار ولی در همون حد ک خودم راحتم ب نحو احسن انجام میدم و راضی هستم. و این تازه اول کاره من دیگه انتطار م از خودم لاغری تناسبه بدن من کارشو بلده بدن من تمام انرزی مورد نیاز رو داره. یکی از اقواممون ک خیلی پوست زیبایی داره والبته من هم همینطورم و این برام یک. باور بود ک داشتن بوست خوب ارثی هست و همیشه میگفت بدن ما همه چی مورد نیاز خودش رو داره احتیاج نیست کرم زد چروک. ماسک و فلان بزنی حتی ن کرم پودر من از کوچیکی این باورم شده بود و خدارشکر االان هم پوستم عالیه و هم از این باور در تناسب اندامم میخام استفاده کنم ک بدنم تمام چیز لازم برای تناسب رو داره خودش به حد اندازه سوخت ساز مکنه خودش دفع مکنه خودش جذب مکنه مثل وقتی دستم زخم بشه خودش ترمیم میکنه خب چاقی هم همینطور اون هم یک موع چیز غیر طبیعی بدنمه ک خودش داره حلش مکنه تنها کاری ک من مکنم توجهم رو به افکارم و چیزهای ک وارد ذهنم مکنم گزاشتم خدارشکر خیلی راصی ام خیلی نتیجه گرفتم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار سیده آمنه یاقوتی
        1400/01/06 20:30
        مدت عضویت: 1139 روز
        امتیاز کاربر: 921 سطح ۲: کاربر متوسطه
        محتوای دیدگاه: 42 کلمه

        سلام عزیزم،عالی نوشتی درمورد باورپوست که من کاملابرعکس شماهستم
        والان از این مسیرذهنیدارم برای پوستم استفاده میکنم و همین کهقصدکردم و یکم نوشتم وتمرین کردم پوستم داره خودشو ترمیم میکنه و روز به روز بهتر وبهتر میشه
        متشکرم از نوشته های خوبتون دوستان ارزشمندم

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 3 از 1 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ghazalgolipur
      1399/09/27 05:47
      مدت عضویت: 1423 روز
      امتیاز کاربر: 3396 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 166 کلمه

      در زندگیم مهارت های مختلفی از طریق آموزش یاد گرفتم مثل …آشپزی ، آرایش ، درس و …..
      الان هم مدتی میشه دارم لاغری رو یاد میگیرم ، آموزش میبینم لاغری و متناسب بودن رو ، همانطور که در کودکی چاقی را آموختم الان هم لاغری رو !
      من تمام تلاشم رو بر این میزارم که که به شکل بهتری همواره در این فضا باشم بنویسم ، گوش بدم ، ببینم ، بخونم و عمل کنم !
      و هروز گامی بردارم برای بودن در مسیر لاغری
      و توجهم رو بردارم از مسائلی که نتیجه مثبتی رو زندگی من ندارمد و فقط حواس من رو از رو خواستم برمیدارند ….
      من تمام تلاشم بر اینکه هروز توجه کنم به خواستم که لاغریه و هروز گام بردارم و حس خوب داشته باشم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1399/09/15 13:41
      مدت عضویت: 1643 روز
      امتیاز کاربر: 27801 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 581 کلمه

      مراحل آموزش ذهنی به این صورت که :

      :اموزش فرمولهای لاعر کننده بر ذهن صورت بگیرد چطور ؟
      از طریق فایلهای اموزشی هست. چطور ؟

      با گوش دادن و دیدن ،یه سری اطلاعات به ذهن ناخود اگاه میدیم
      وبا گوش دادن و دیدن ذهن درگبر میشه وبعد خوندن کامنتها و نوشتهای استا د
      حالا با انجام دادن تمرینها ما داریم هر چیزی رو که یاد گرفتیم روی برگه میاریم و یا تایپ میکنیم و یا حتی صدامون رو میتونیم ضبط کنیم واینجور نتیجه میگیریم و در این مرحله چیزی که ما به زبون میاریم یا مینویسیم میشه آگاهی خودمون و برای همیشه در دهن ما میمونه و بسیار عالی هست

      ولی اگه نتیجه نگرفتیم به معنای اشتباه بودن چیزی نیست که من هوشم کم یا سنم زیاد یا جسمم توانایی نداره یا ضعف داره و یا … ما باید این کاراها رو که بالا گفتیم که در نهایت گوش دادن به فایلها بود برای تغییر فرمولهای ذهنی بیشتر تکرار کنیم تا تاثیر گذار بشه
      چطور تاثیر گدار بودن فایلها رو درک کنیم ؟
      تمایلات و هوسها و میلهای من تغییر میکنه البته به مرور اتفاق میفته یهویی نیست و به شرط تکرارو استمرار تا به ناخوداگاه شما سپرده بشه

      حالا هر چقدر بیشتر زمان برای اینکار بزایم نتیجه عالیتر میشه در واقع اول درگیرهای ذهنی بیشتر میشه و بعد نتیجه بیشتر میشه

      هر وقت کاری برای ذهن سخت باشه بدون اون کار نتیجه خیلی خوبی و عالی برای ما داره و برو تو دل اون کار و نتیجه فوقالعاده میشه
      و یه چیز دیگه که خیلی تاثیر گدار هست اینه که ااز طریق کانال بینایی ما روی ذهن تاثیر بزاریم مثلا با دیدن فایل تصویری استاد یا خوندن نوشتهای بچها یا نوشتهای استاد اینطور بهتر بر ذهن تاثیر میزاریم جون اینطور خیلی کمتر ذهن میتونه فعالیت کنه و توجه و تمرکز ما بیشتر میشه و درواقع هم گوش و هم چشم ما درگیر میشن و خیلی بهتر اثر اون رو میبینیم
      پس چشم کانال بسیار تاثیر گذاری بر ذهن هست و ذهن من بهتر برنامه ریزی میشه و من بهتر نتیجه میگیرم
      آرامش داشتن و توانمندی در رسیدن به هدفم که لاغری با ذهن هست از نتایج همین آموزشها هست
      پس من هم گوش میدهم به فایلها و هم کامنتها رو و نوشتهای استاد رو میخونم و بعد شروع میکنم به نوشتن که این خیلی عالیه مخصوصا نوشتنم چون ذهنم بعد از دیدن و خوندن آماده ی استخراج هست که هر چی بنویسم دقیقا آگاهی های هست که به من داده میشه و من مینویسم و با این کار ذهنم رو وادار به تفکر در اون موصوع میکنم و چیزی که از ذهن من در اون لحظه چکیده میشه و من مینویسم برای همیشه در ذهن میمونه و من به عنوان آگاهی خودم در زندگیم از اون استفاده میکنم
      پس من وقتم رو صرف هر چیزی نمیکنم واز کارای بیهوده و کارهایی که وقتم رو هدر میده دست میکشم و تمام توانم و انرژی خودم و ذهنم رو میارم روی این دورها و خوندن و نوشتن تمرینها تا بتونم هم در جنبه ی تناسب و هم در بقبه ی جنبه ها من زندگی عالی و بینطیری رو تجربه کنم و در واقع من با توجه کردن روی چبزهایی که دوست دارم داشته باشم و تجربه کنم حلقه ی رویاهام رو بزرگتر میکنم و خواستهام رو وارد زندگیم میکنم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار
      1399/09/12 19:02
      مدت عضویت: 1270 روز
      امتیاز کاربر: 214 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 298 کلمه

      سلام استاد گرامی و دوستان عزیز.
      صادقانه عرض میکنم سایت تناسب فکری نه تنها سایت مربوط به لاغری بلکه برطرف‌کردن موانع های ذهنی که سالهاست در ذهن ناخودآگاه ما ذخیره شده و نیز ارتباطات سالم و دوستانه بین افراد گوناگون و از سرزمینهای مختلف است که با استفاده از نظرات، تجربیات، حکایت ها همدیگر ما رو به هم وصل میسازد و زندگی مون مملو از نشاد و رنگ های جدید میگیره.
      واقعا خداوند متعال چه قدرت عظیمی در وجود ما نهفته است به گفته استاد انسانهای باهوش از ذهن خود در هر زمینه از زندگی اش به نوع درست بدون ترس، گله و شکوه استفاده میکند و نمی‌گذرد ثانیه از وقتش رو برای مواردی که سودی برایش ندارد صرف کند.
      کانال شنوایی و بینایی ما که ابتدا از طریق ذهن ناخودآگاه و بعد تصویری در مغز ما فراهم کرده و فوری دستورالعمل اش رو در رفتار و عادت های ما عمل میکنه چه مزیتی داره اگر از این دو قدرت بزرگ در آموزش های صحیح برای داشتن زندگی مملو از شکرگذاری از نعمتهای خداوند ، شادی ، عشق به خود و دیگران و غیره….. داشته باشیم.
      قانون خداوند برای بندگانش خیلی ساده است این ما هستیم که زندگی را برای خود با آموزش غلط سخت ساخته راه رو دشوارتر می‌سازیم کافیست باور کنیم خداوند از ابتدای خلق ما روح اش رو در ما دمیده قدرت عظیمی که در ما است پس نیازی به ترسیدن از هیچ چیزی نیست. خداوند قانون جهان اش رو از نگاهی ما مدیریت می‌کنه زمانیکه این ارزش بزرگ رو به وجود ما دیده است پس پیداست ما قادر به انجام هر کاری هستیم که در آن رضایت خدایی مهربان است که ما رو پله به پله هدایت می‌کنه و هر روز شاهید نعمتهایش در پیرامون خود هستیم این همه از لطف یگانه خدای هستی ست.❤️

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار maryam1398rahimi
      1399/09/12 07:59
      مدت عضویت: 1517 روز
      امتیاز کاربر: 10834 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 144 کلمه

      به نام خدا
      سلام خدمت دوستان عزيز و استاد گرامي
      من هر.روز اول صبح تا قبل از اينكه كلاس پسرم شروع بشه فايل ها رو گوش ميكنم و تمريناتش مينويسم ولي اون بخش نوشته هاي سايت رو نميخونم يعني ميخونم ولي كم حالا ان شاالله از امروز نوشته ها رو ميخونم
      و من مدتي داشتم هنگام فايل گوش دادن بعضي از نكاتش رو يادداشت ميكردم خيلي بهم ارامش ميداد تاثير گذار بود
      نوشتن خيلي مهمه و تاثير زيادي بر ناخوداگاه ما ميزاره
      و اين روزها من تمام وقتم رو بر روي اين دوره گذاشتم و نتيجه اش اينه كه خيلي لذت بخش و ارامش بخشه
      من خيلي تغيير كردم ولي با ادامه دادن با فايل ها و تمرينات بيشتر تغييراتي بيشتري در من به وجود مياد
      هر جقدر زمان ببشتري بزارم نقشه هاي ذهنيم قوي تر ميشن و من در دام لاغري ميفتم 😀🙏🏻

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faridehhasani5455
      1399/08/08 12:24
      مدت عضویت: 1610 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 207 کلمه

      روز ۱۰۳ تکرار

      سلام وقت بخیر

      دیروز داشتم با خودم فکر میکردم چه خوبه که داره نقشه ذهنیم تغییر میکنه،وقتی تغییر شروع بشه نتایج بخوام ،نخوام وارد زندگیم میشه،کافیه بر اثر تکرار ذهن خسته بشه و برای راحتی خودش بندازتش تو ناخوداگاه و من در حال تکرار و فهم و درک بهتر هستم،هر چقدر روی تمریناتم مستمر باشم و  زمان بیشتری بذارم اون نقشه ها قویتر میشن و من فرکانس های متفاوت میفرستم،شخصیت و هویتم تغییر میکنه و در ادمه من تصمیمات وانتخاب های جدیدی خواهم داشت و عملکردهام متفاوت میشن ،در انتها نتیجه جور دیگری میشه ،اوایل برای خوردن خوراکی فکر میکردم که آیا بخورم،نخورم ،چقدرشو بخورم ولی به مرور اون اشتباهاتم تصحیح شد ،مثلا دیشب یا ظهر برای نهار وشام ،نوشیدنی توی لیوانمو ،نگاه نکردم ببینم چقدر باید بخورم،ناخوداگاه دیگه نمیخورم و گاهی مواقع بیشتر هم میخورم ،کاملا این مسئله رو خودبه خود انجام میشه،وقتی تنوع خوراکی داشته باشم دیگه ولعی ندارم،هر زمان سیر میشم دیگه حتی نمیتونم یه لقمه اضافه بخورم و منم اگاهانه نمیخورم،انگار ولع و علاقه خاص شدیدی به چیزی ندارم ،انگار مدلم عوض شده و کاملا اگاهانه بهش آگاه هستم و مرتب خودمو تشویق میکنم

      یکی از کارهای هر روزم خوندن نظرات دوستان،خوندن مقالات همون فایل و نوشتن است و با علاقه انجام میدم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Tavassoli
      1399/07/16 09:03
      مدت عضویت: 1553 روز
      امتیاز کاربر: 17868 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 480 کلمه

      سلام به استاد و دوستان عزیز
      10 آذر 98 بود که توی یوتیوب لاغری رو سرچ کردم، کلی فیلم در مورد لاغری بالا اومد، لاغری با رژیم، لاغری با ورزش، لاغری با دمنوش، لاغری با قرص، لاغری با کمربند، لاغری با ذهن…
      از بین این فیلمها اسم لاغری با ذهن خیلی واسم جدید بود چون تا حالا نشنیده بودم، خیلی واسم جذاب شد سریع رفتم فیلم لاغری با ذهن رو باز کردم که این فیلم دوبله شده، مستندی از زندگی یه خانم استرالیایی بود که با روش لاغری با ذهن تونسته بود 70 کیلو از وزنش رو کم کنه و از وزن 200 کیلو به وزن 130 کیلو رسیده بود. توی این فیلم خانم استرالیایی همش از حال خوبش میگفت، از باورسازیش و تصاویر ذهنیش میگفت، از استمرارش میگفت، از راحت بودن این روش میگفت و اینکه هنوزم میخواد این روش رو ادامه بده تا به وزن مورد علاقه اش که 80 کیلو هست برسه.
      من واقعا هنگ کرده بودم، با خودم گفتم خدایا این داره چی میگه؟ باورسازی دیگه چیه؟ تصویر ذهنی چیه؟ و ….
      با اینکه خیلی متوجه حرفاش نمیشدم ولی واقعا از دیدن این فیلم لذت بردم و کلی انگیزه گرفتم.
      این فیلم که تموم شد، سریع رفتم فیلم دیگه ای که بعد از این فیلم نمایش میداد و اونم لاغری با ذهن بود رو نگاه کنم که متاسفانه دوبله نشده بود و منم زبان انگلیسیم قوی نبود که بتونم خودم ترجمه کنم.
      تا دو روز مدام توی فکرش بودم، شب و روزم شده بود فکر کردن به لاغری با ذهن، تا اینکه بعد از 2 روز با خودم گفتم اصلا بذار توی گوگل سرچ کنم ببینم کسی هم توی ایران این روش رو استفاده کرده؟ نتیجه گرفته؟
      12 آذر 98 بود که من توی گوگل لاغری با ذهن رو سرچ کردم و فایل های تصویری لاغری با ذهن استاد رضا عطارروشن بالا اومد. سریع رفتم فایل رایگان جلسه اول رو نگاه کردم خیلی حرفاش به دلم نشست اینقد انگیزه گرفتم که سریع رفتم فایل دوم هم گوش کردم. توی فایل دوم استاد گفتند که چاقی ما ربطی به ارث و غذا و کم تحرکی و بیماری و… نداره. با کلام استاد خیلی آروم شدم و ذهنم به آرامش رسید. اصلا انگار در جدیدی به روم گشوده شده بود. همین جا بود که اول از خدا تشکر کردم که من رو با روش صحیح و اصولی لاغری آشنا کرد و بعد هم با خودم عهد کردم که هر روز فایل ها رو گوش بدم، تمریناتم رو انجام بدم، در کارم استمرار داشته باشم و با اشتیاق این مسیر زیبا رو ادامه بدم تا به هدفم برسم😊.
      خداروشکر توی این 10 ماه، به عهدی که با خودم بستم وفا کردم و هر روز یک قدم به سمت رویاهام برداشتم و از توجه کردن به موضوعاتی که برای من دستاوردی نداشت پرهیز کردم و به موضوعاتی که برای من جذابیت داشت و احساس خوبی به من میداد و من رو به هدفم نزدیک میکرد توجه کردم😊.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار F.BIGHAM93
      1399/06/13 16:02
      مدت عضویت: 1330 روز
      امتیاز کاربر: 0
      محتوای دیدگاه: 33 کلمه

      با سلام من امروز با سایت شما اشنا شدم .115 کیلو وزن دارم واراده ام برای رئیم لاغری بسیار ضعیف است و چندین بار با شکست مواجه شده ام.خواهش میکنم مرا راهنمایی کنید.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 18
      محتوای دیدگاه: 43 کلمه

      اشتها مساوی انتخاب. وقتی میگیم اشتهام زیاد شده یعنی انتخابم زیاد شده و خودم خواستم .پس اختیارش دست خودمه .پس من میتونم کنترلش کنم .و من چون تصمیم گرفتم تناسب اندام داشته باشم پس لذت تناسب اندام رو بر لذت خوردن ترجیح میدم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار amirali13872007
      1399/05/29 15:39
      مدت عضویت: 1588 روز
      امتیاز کاربر: 3447 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 144 کلمه

      کلا هر وقت که به فایلهای سایت گوش می کنم به خصوص فایلهای دوره خودبه خود الگوهای رفتاری ام اصلاح میشه .قبلا فکر می کردم تلقین است وآخه چطور با گوش دادن به فایل من اشتهام کم میشه یا صحیح خوردن را یاد می گیرم ولی الان میبینم که همین طورهست ،جوری که اگر چند روز فعالیت در دوره نداشته باشم به وضوح می بینم اشتهام بیشتر شده ،بیشتر هوس خوردن به سرم میزنه وکلا رفتار اشتباه تغذیه ایی من بیشتر میشه .خیلی برای من جالب هست که مغز تنها عضویست که وجود مشکل در آن بدون درد وحس است و همین طور تغییرات مثبت آن هم بدون درد وحس است و صرفا با مقایسه قبل وبعد میشه فهمید که چه اتفاقی افتاده است.استاد موفق باشید و همین طور همه دوستان عزیز وهم فرکانسی که با هم در مسیر پیشرفت هستیم .🤗🥰🙋‍♀️

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار khandan614
      1399/05/25 17:59
      مدت عضویت: 1528 روز
      امتیاز کاربر: 20425 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 143 کلمه

      سلام وقت بخیر ، استاد من حتما مطالب نوشته شده هر فایل را مطالعه میکنم بعد فایل تصویری را میبینم بعد فایل صوتی را چند بار گوش میدم نظرات دوستان را حتما میخونم و از خوندشون چیزهای خوبی که شاید من بی توجه بودم را بدست میارم و باعث میشه دقت بیشتری داشته باشم ، تمریناتم را تو سایت حتما مینویسم ، در دوره طعم خدا هم تو دفتر هم توسایت مطالبی را که درک کردم را مینویسم ، مدت ۲ ساله که خیلی کم تلویزیون میبینم اغلب اوقات تلویزیون خونه ما خاموشه حتی همسر و فرزندانم علاقه ای به دیدن تلویزیون ندارن ، نتایج خیلی خوبی تو همه موارد زندگیم دیدم و در زمینه لاغری هم نتایجی دیدم فقط باید ادامه بدم هنوز خیلی جای کار دارم این مسیر انتها نداره و همیشه جا برای بهتر شدن وجود داره ، خدایا شکررررت

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار farkhondeshahrivar280
      1399/05/24 01:13
      مدت عضویت: 1382 روز
      امتیاز کاربر: 687 سطح ۲: کاربر متوسطه
      محتوای دیدگاه: 109 کلمه

      سلام دوستان واستاد عزیز. من همیشه فایل های صوتی دانلود میکنم چندبار گوش میدم بعد میام دفترم میارم اون مطالبش که بنظرم خیلی مهمه می‌نویسم و هرچی ازش میفهمم می‌نویسم بعد نوشتن خیلی انرژی میگیرم وکلا یه آرامش خاص دارم و بهتر میفهمم وقتی مینویسم کلا درگیرش میشم و همه توجهم موقع نوشتن جمع است و کلا یه آرامش بهم میده فقط من یه مشکل دارم اونم اینه فقط وقتی مینویسم احساسم خوبعه ولی بعدش کلا هواسم همجا میره ویادم میره بعضی وقتها این مطلبی می‌نویسم که باید رعایت کنم یا اجراش کنم تو زندگیم یادم میره توعمل کردن ضعیفم استاد من چکار کنم لطفا من را راهنمایی کنید

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار azita
      1399/05/22 15:00
      مدت عضویت: 1686 روز
      امتیاز کاربر: 6648 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 200 کلمه

      سلام روزتون خوش
      از وقتی در دوره شرکت کردم برای خودم دفتری را جداگانه تهیه کردم و برداشت خودمو از فایل ها وصحبت ها ونوشته های شما توی اون می نویسم و همیشه سعی می کنم اول حتما فایل متنی شما را مطالعه کنم و در موردش فکر کنم و بعد برای بار اول حتما فایل تصویری را نگاه می کنم اما برای بارهای بعد فایل صوتی را گوش میدم و همیشه نظرات دوستان هم مسیر را میخونم و از نوشته هاشون استفاده می کنم و خیلی وقتا توی نوشته های دوستان به مطالبی توجه میشه که می بینم منم اون مورد را داشتم ولی بهش بی توجه بودم و این بهم خیلی کمک می کنه. روزانه سعی می کنم برای خودم وقت آزادی را درنظر بگیرم برای انجام کارها وفایل ها البته موردی که باید روش کار بکنم وتغییرش بدم اینه که گاهی تو فضای مجازی زیاد می چرخم و این وقتمو می گیره قبلا تو خیلی کانال های تلگرام عضو بودم که الان اون تعداد خیلی کاهش پیدا کرده و فقط یکی دوتا کاناله که بودن در اونا حس خوبی بهم میده و دوستشون دارم ، اگه روزی وقت کم داشته باشم از اون کانالا هم استفاده نمی کنم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار mirza
      1399/05/22 14:29
      مدت عضویت: 1674 روز
      امتیاز کاربر: 2629 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 69 کلمه

      سلام استاد
      چقدر خوشحال شدم که گفتین تصمیم دارید تمرینهای خودتان را در مورد باورسازی در سایت بگذارید. من فایلهای زندگی با طعم خدا رو گوش می دم و چند روزه که فکر می کردم که اینکه استاد میگه باورتون رو درست کنید یعنی چطور؟ چطور میشه باورم نسبت به خدا و جهان رو عوض کنم؟ چقدر عالی که شما میخواهید تمرینهای باورسازی خود را برای ما بگذارید. واقعا ممنونم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1399/05/22 12:57
      مدت عضویت: 1594 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 343 کلمه

      سلام استاد
      من قبلا توی پیج شما این فایل رو دیده بودم ولی بازهم دیدم وشنیدم و لذت بردم این جمله شما خیلی به دلم نشست “اگه شما هنوز نتیجه نگرفتین فقط به این معنی هست که بیشتر باید بشنوید وببینید و بخونید فقط همین”دلیلش هم تفاوت ما آدمها در درک و برداشت متفاوت از فایلهاست،یادگیری لاغری یک پروسه است و دلیل تفاوت در زمان نتیجه گیری به استعداد و هوش آدمها هیچ ربطی نداره و استمراره که همیشه جواب میده .استاد عباس منش یه بار توی یکی از لایوها گفتن “ما چیزی جز دیده ها و شنیده هامون نیستیم”این جمله اون موقع برای من جالب بود ولی الان دارم کم کم میفهممش ،که اینهمه که شما ودیگر اساتید تاکید دارین که تلویزیون نبینیم،درد ودل نشنویم ،و مواظب ورودیهامون باشیم تازگیها دارم درکش میکنم که چقدر این موضوع مهمه،دیده ها و شنیده ها هستن که باورهای ما رو میسازن و باورها زندگی ما رو میسازن پس برای تغییر باورها راهی جز تغییر ورودیها وجود نداره ،ورودی که تغییر کنه کم کم جای باورهای قبلی رو باورهای جدید میگیره و این باورهای جدید زندگی کاملا متفاوتی رو برای ما خلق میکنه ،اینکه میگن ما خالق زندگی خودمون هستیم یعنی همین ،یعنی الان من دارم به چی توجه میکنم همونو چند وقت دیگه وارد زندگیم میکنم.
      منم استاد مثل شما روی لاغری و روی سایر موضوعات موفقیت کار میکنم و یه روزی مثل امروز که برنامه ملاقات یه آشنایی که بیمار بودن پیش میاد و از موضوعات روتین زندگیم جا میمونم خیلی حیفم میاد از وقتی که به نظر خودم دیگه وقت تلف شده است،و الان که بعد از ۳سال ونیم کار کردن روی این موضوعات به این زندگی فوق العاده رسیدم که بارها به همسرم گفتم ما در دل بهشت داریم زندگی میکنیم متوجه میشم که چقدر ارزشش رو داره که برای خودت وقت بذاری 😍😊
      واقعا بودن در این سایت و گوش دادن به فایلهای شما و خوندن نظرات دوستان همفرکانسی جزئ تایمهای بهشتی منه❤
      سپاسگزارم از شما استاد عزیزم و امیدوارم شما و تمام دوستان روز به روز شادتر،سالمتر،موفقتر،خوش اندامتر،میلیاردرتر و پر از ارامش باشین🙏🙏

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 9 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار ainakaveh@gmail.com
        1400/03/25 16:26
        مدت عضویت: 1162 روز
        امتیاز کاربر: 25784 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 59 کلمه

        با سلام.خیلی بهتون تبریک میگویم.

        دوست همراه…واقعا لذت بخش است وقتی میبینی در راهی هستی که یکی مثل شما به مرحله های عالی وقابل پسند خودش رسیده.

        خدا رو شکر🙏🙏🙏🙏🙏

        امیدوارم که هرلحظه در بهترین شرایط زندگی خودتون خوب وخوش وسلامت وراضی باشید که در ان صورت همانطوری که خودتون اشاره فرمودید با زندگی در بهشت فرقی ندارد.

        براتون بهترینها رو آرزو میکنم.

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار من میتوانم
      1399/05/22 10:17
      مدت عضویت: 1530 روز
      امتیاز کاربر: 8923 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 400 کلمه

      با سلام. برداشت های من از این فایل :
      ۱.دوست عزیزم اگر از دوره های رایگان یا دوره های مختلف هستی و هنوز اون نتیجه ای که میخواهی نگرفتی، يعني اینکه باید بیشتر تکرار کنی.
      ۲.از تاثیر و اهمیت خواندن و نوشتن برای بهتر کردن نتايج خودت استفاده کن. از نعمت سواد خواندن و نوشتن برای تجربه ی بهترین ها در زندگی استفاده کن که خودش به نوعی شکرگزاری از این نعمت هستش.
      ۳.در دنیا تجارب شگفت انگیزی بسیاری وجود دارد اما چون دایره خواسته ها و رویا های ما کوچک شده ما به رسیدن و تجربه کردن آنها حتی فکر نمیکنیم. باید حلقه ی رویاهای خود را بزرگ و بزرگ تر کنیم تا نعمت ها و لذت های بیشتری وارد تجربه ی زندگی ما بشوند.
      ۴.از هر وقت آزادی که داری برای گشت و گذار و چیدن افکار مثبت و متناسب کننده جسم و روح زندگی ات از سایت تناسب فکری استفاده کن.
      5.اهمیت کانال های شنوایی و بینایی خود را مد نظر داشته باش و همیشه سعی کن خودت انتخاب کنی که چی بشنوی و چه چیزی را ببینی. در این جهان هرچیزی از بی نهایت بد تا بی نهایت خوب وجود دارد و تو آزادی انتخاب کنی که به کدام یک توجه بیشتری کنی و آن مدل از احساس را در زندگی تجربه کنی. پس مراقب این ورودی ها باش و برای شکرگزاری به خاطر داشتن نعمت چشم و گوش، ورودی های مثبت و عالی و انگیزه دهنده به آنها بده و از آرامش و احساس عالی ای که پیدا میکنی، لذت ببر.
      6.من عادت دارم وقتی فیلمی میبینم، داستانی میشنوم، کتابی میخوانم و یا به نحوی در جریان یک ماجرا قرار میگیرم، خودم را به جای شخصیت های مختلف آن قصه میگذارم و تصور می‌کنم که من در آن شرایط چه عکس العملی نشان میدادم. اما چون بیشتر فیلم ها، داستان شکست را با عنوان های مختلف به نمایش می‌گذارند من از اینکار احساس بدی پیدا میکردم اما برحسب عادت تکرار میکردم. اما از امروز میخواهم نویسنده و کارگردان و بازیگر زندگی ام، خودم باشم. کمتر فیلم نگاه کنم و بیشتر تمرکزم را روی فیلم زندگی خودم بگذارم. تهیه کنندگی این فیلم را هم به خداوند متعال میسپارم که شرایطی که برای ساخت و تجربه ی این فیلم نیاز دارم را در اختیار من قرار دهد و وارد زندگی من بشوند. اسم فیلم زندگی من :بهشت زیبای زندگی میگذارم و از زیباترین چیزها برای ساخت این فیلم استفاده میکنم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 9 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار پونه عدل تهرانی
      1399/05/22 06:13
      مدت عضویت: 1703 روز
      امتیاز کاربر: 15125 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 182 کلمه

      وقت شما بخیر
      همونطور که گفتین نوشتن خیلی تاثیر داره من همیشه اون موقع ها یه دفترچه داشتم و کل کارهایی که کرده بودم تو روز و هرشب اونجا می نوشتم البته وقتی مدرسه می رفتم !
      ‌و همینطور تمرینات ریاضی و فیزیک و همیشه تمرین می کردم صورت مساله و هم می نوشتم !
      من دقت کردم خیلی رفتارام عوض شدن وقت داشته باشم هر روز اضافه بر اون فایلهای روزانه یکی دیگه از این فایلهای جدید و که اضافه می کنین ممنون از شما اونا رم گوش می دم مثل امروز !
      من هم سریال نگاه می کنم ولی نه اونقدر شوهرم خیلی اهل فیلمه دیشب یه فیلم گذاشته بود من اولش و دوست نداشتم پاشدم کارهای دیگه کردم سعی می کنم اون چیزهایی که دوست ندارم و نبینم و بهشون توجه نکنم!
      و امروز اون فایل جعبه ارزوها و که تمرینشو انجام دادم در مورد خودم و دخترم داستان نوشتم و اون چیزهایی که دوست دارم باشه و حالا سعی می کنم هر روز اگه یادم باشه راجع به قسمتی از زندگیم بنویسم !
      ممنونم استاد که انقدر فایل جدید می زارین برامون🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار fereshtehgeranpayeh
      1399/05/22 02:26
      مدت عضویت: 1567 روز
      امتیاز کاربر: 17262 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 124 کلمه

      با عرض سلام و وقت به خیر
      من خوشبختانه قبل از این که هر فایل رو ببینم یا گوش کنم متن اون رو مطالعه می کنم و بسیار این کار رو دوست دارم و لذت می برم و نکته جالب این جاست که متن هیچ شباهتی به فایل ارائه شده نداره و کاملا حرفهای جدیدی درش گفته شده و کاملا آموزنده است و من کاملا جذبش می شم.
      و ایده بخش جدید درباره دل نوشته هاو تمرین های خودتون بسیار خوب و عالیه و ما می تونیم خیلی بیشتر از تجربیات شما استفاده کنیم و من بیصبرانه منتظرم تا از این بخش جدید کمال استفاده رو بکنم و از شما خیلی متشکرم به خاطر وقتی که برای بهتر ارائه دادن محتوای آموزشی به هنر جو هادارید

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم