0

گام ۷۸: بدون اراده و انگیزه لاغری، لاغر شوید

انگیزه لاغری
اندازه متن

ویدیوی آموزشی بروزرسانی شد

بسیاری از افراد چاق عقیده دارند انگیزه لاغری خود را از دست داده اند. این در حالی است که هر روز از طرف چاقی تحت فشار ذهنی و جسمی قرار می گیرند.

شاید برای لاغر شدن از طریق هر روشی نیاز به انگیزه و اشتیاق داشته باشید اما در روش لاغری با ذهن بدون نیاز به انگیزه لاغری می توانید لاغر شوید.

چرا انگیزه لاغری نداریم؟!

سی و پنج سال از زندگی من با چاقی گذشت به همین دلیل به خوبی می دانم چه افکار و نگرش هایی در ذهن افراد چاق وجود دارد که مانع اقدام کردن آنها برای لاغر شدن می شود.

انگیزه لاغری ندارم

سال های اول که از طریق متلک ها و توصیه های اطرافیان متوجه چاقی خودم شدم فکر نمی کردم راهی برای لاغر شدن وجود داشته باشد چون از سال ها قبل شنیده بودم که چاقی در خانواده ما ارثی است و سال ها بود که مادرم تلاش می کرد تا از طریق رژیم گرفتن و ورزش کردن لاغر شود اما هیچ وقت لاغر نشد.

در دوران راهنمایی اولین بار که مربی ورزش به من پیشنهاد کرد: اگه می خوای با بچه ها فوتبال بازی کنی باید یه کم لاغر بشی. ذوق و شوق زیادی برای لاغر شدن پیدا کردم. به من پیشنهاد کرد یه کم رژیم غذایی بگیری لاغر میشی.

شنیدن این حرف از مربی ورزش که یه کم رژیم بگیرم یه کم لاغر می شم و می تونم با بچه ها فوتبال بازی کنم انگیزه لاغری زیادی در من ایجاد کرد و از همان روز سعی کردم غذای کمتری بخورم اما هفته بعد در زنگ ورزش من هنوز لاغر نشده بودم.

یک هفته دیگر گذشت و باز هم من یه کم لاغر نشده بودم.

قید فوتبال بازی کردن را زدم و تمام زنگ های ورزش من بسکتبال بازی کردم در حالی که عاشق فوتبال بازی کردن بودم.

سال بعد که چاق تر شده بودم بچه های که بسکتبال بازی می کردند دوست نداشتن من در تیم آنها باشم و مجبور شدم پینگ پنگ بازی کنم.

چاق تر شدن من سبب شد که انگیزه لاغری من بیشتر شود و از همان سال ها تلاش من برای لاغر شدن از طریق رژیم گرفتن و ورزش کردن شروع شد.

بارها از برنامه های رژیمی مختلف استفاده کردم اما تاثیری نداشت.

چند ماه در کلاس تکواندو ثبت نام کردم ولی باز هم لاغر نشدم.

مدت ها برای رفتن به مدرسه از دوچرخه استفاده می کردم ولی باز هم لاغر نشدم.

سالها تلاش کردن برای لاغر شدن و نتیجه نگرفتن سبب شد تا انگیزه لاغری در من کم و کمتر شد تا جایی که دیگه برای لاغر شدن اقدام جدیدی نمی کردم.

در سال هایی که برای لاغر شدن از طریق برنامه های رژیمی و روش های لاغری اقدام می کردم هربار که در استفاده از هر روشی شکست می خوردم سعی می کردم روشی که محدودیت غذایی و فعالیت سنگین تری داشت را انتخاب کنم و همین نگرش سبب شد به مرحله ای رسیدم که دیگر توان تحمل رنج و سختی رژیم و ورزش کردن برای لاغر شدن را نداشتم.

تسلیم چاقی شدن

تسلیم چاقی شدن

نتیجه نگرفتن از روش های لاغری مهمترین عامل از دست دادن انگیزه لاغری و پذیرش چاقی است.

هربار که از روش لاغری نتیجه نمی گرفتم امید و انگیزه لاغری من کمتر می شد تا جایی که هیچ رغبت و تمایلی برای استفاده از هیچ روشی برای لاغر شدن نداشتم.

در واقع من تسلیم چاقی شدم.

من قبول کردم که هیچ راهی برای لاغر شدن نیست و من لاغر بشو نیستم.

همه افراد چاقی که انگیزه لاغری ندارند به این دلیل نیست که بی عرضه یا ناتوان هستند بلکه اتفاقاٌ خیلی باانگیزه و با اراده هستند اما تلاش کردن برای لاغر شدن و نتیجه نگرفتن به مرور باعث از بین رفتن انگیزه لاغری آنها شده است.

هربار که در استفاده از روش لاغری شکست می خورید بیشتر باور می کنید که لاغر شدن کار سخت و طاقت فرسایی است که شما اراده انجام آن را ندارید.

بیشتر باور می کنید که از پس چاقی بر نمی آیید و شک و تردید شما برای لاغر شدن بیشتر و بیشتر می شود تا جایی که به طور کلی اشتیاق و انگیزه لاغری خود را از دست می دهید و در پاسخ به سوال و توصیه افراد که شما را برای لاغر شدن تشویق می کنند پاسخ می دهید انگیزه لاغری ندارم.

اگر عبارت انگیزه لاغری را در گوگل جستجو کنید با عبارت های مشابه زیادی مواجه می شوید که افراد چاق برای ایجاد انگیزه لاغری در خود جستجو کرده اند:

  • انگیزه برای لاغری
  • خیلی چاق شدم اصلا انگیزه واسه لاغری ندارم چیکار کنم؟!
  • متن انگیزه لاغری
  • فیلم انگیزه لاغری
  • انگیزه لاغری دکتر …
  • میخوام لاغر بشم اراده ندارم
  • رژیم لاغری برای افراد بی اراده

متاسفانه بسیاری از افراد چاق عقیده دارند که اراده لاغری ندارند درحالی که آنها بیشتر از هر فرد دیگری که برای رسیدن به خواسته خود تلاش کرده است برای لاغر شدن تلاش کرده اند، بارها شکست خورده اند اما دوباره از روش دیگر برای لاغری اقدام کرده اند اما نتیجه نگرفتن باعث شده است که نه تنها خود را بی اراده بدانند بلکه تصور کنند عرضه و توانایی لازم برای رسیدن به هیچ هدفی را ندارند.

اهمیت لاغر شدن در ذهن

برای فردی که اضافه وزن دارد لاغر شدن مهمترین هدف زندگی اش است. اینکه فرد عنوان کند آرزوی لاغر شدن دارد یا کتمان کند دوست دارد لاغر شود اهمیت ندارد چون آرزوی لاغر شدن به شکل خودبخودی در ذهن افراد چاق ایجاد می شود.

این سیستم خلقت انسان است که نسبت به هرآنچه ندارد احساس نیاز و آرزو می کند.

همه افراد فقیر آرزوی ثروتمند شدن دارند حتی اگر هرگز اقدامی برای آن نکنند یا حتی بر زبان نیاورند که تنها آرزوی آنها ثروتمند شدن است.

همه افراد چاق آرزوی لاغر شدن دارند حتی اگر هرگز آرزوی خود را بیان نکرده باشند.

آرزوی من لاغر شدن بود اما از آنجا که تصور می کردم اراده لاغر شدن ندارم از اینکه به دیگران بگویم آرزویم لاغر شدن است خجالت می کشیدم.

از دست دادن انگیزه لاغری در من به حدی بود که حتی وقتی در ذهنم با خودم مرور می کردم که چقدر خوب می شد اگر لاغر می شدم بلافاصله صدایی در ذهنم جواب می داد: شتر در خواب بیند پنبه دانه!

هر انسانی نسبت به هرآنچه ندارد در وجودش (ذهنش) احساس نیاز و آرزوی رسیدن به آن شکل می گیرد.

در مورد چاقی شکل گیری آرزوی لاغر شدن حتی شدیدتر از هر موضوع دیگری است چون چاق بودن نه تنها از نظر ذهنی فرد را تحت فشار قرار می دهد بلکه از نظر جسمی هم فرد تحت فشار قرار می گیرد که باید این وضعیت را تغییر دهد.

چاقی برای جسم مانند یک بیماری یا زخمی شدن است. همانگونه که جسم انسان بیماری یا زخمی شدن را تحمل نمی کند و با تمام توان در جهت بهبود بیماری یا زخم اقدام می کند با همان نیرو در جهت لاغر شدن و کاهش وزن تلاش می کند.

اما از آنجا که در موضوع لاغر شدن فرد می تواند از طریق نگرش و عملکرد خود مانع لاغر شدن جسم شود این وضعیت در بدن باقی می ماند. در حالی که ما توانایی جلوگیری از بهبود زخم توسط بدن را نداریم مگر اینکه به شکل فیزیکی هر روز محل زخم را تازه کنیم.

بنابراین آرزوی لاغر شدن به شکل خودبخودی در ذهن و وجود فرد چاق ایجاد می شود از این رو فقط کافی است ذهن خود را از موانع لاغر شدن پاک کنید. جسم به شکل خودبخودی مسیر لاغر شدن را در پیش گرفته و تا تناسب اندام ایده آل پیش می رود.

انگیزه لاغری

چگونه بدون اراده و انگیزه لاغر شویم

انگیزه و اشتیاق مهمترین عامل موفقیت در هر جنبه از زندگی است. بنابراین حفظ انگیزه لاغری برای لاغر شدن بسیار مهم و ضروری است.

تلاش چندین ساله من برای لاغر شدن از طریق روش های مختلف سبب شد تا درک مناسبی از عوامل تاثیرگذار بر از دست رفتن انگیزه لاغری پیدا کنم و از این جهت دوره های آموزشی لاغری با ذهن به گونه ای طراحی و اجرا شده است که نه تنها برای لاغر شدن از این روش نیازی به انگیزه لاغری ندارید بلکه هرچه در مسیر دوره به حرکت خود ادامه دهید انگیزه لاغری شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.

یکی از مهمترین دلایل لاغر شدن بدون داشتن انگیزه لاغری در روش لاغری با ذهن است است که در ذهن همه افراد چاق انگیزه لاغری مربوط به اراده داشتن برای اجرای برنامه های رژیمی و رفتن به باشگاه یا انجام حرکات ورزشی است.

از آنجا که در دوره های لاغری با ذهن برنامه غذایی، ورزشی و هیچ محدودیت دیگری اعمال نمی شود بنابراین شما نیاز به هیچگونه انگیزه لاغری برای لاغر شدن در این دوره ها ندارید.

ارائه فایل های آموزشی تصویری، صوتی و ارائه تمرینات نوشتاری که همگی در جهت برنامه ریزی مجدد ذهن برای لاغر شدن هستند سبب شده است که نه تنها برای لاغر شدن از این روش نیاز به انگیزه لاغری ندارید بلکه هرچه در این مسیر حرکت می کنید به شکل خودبخودی انگیزه لاغری شما به دلیل افزایش اعتماد به نفس، احساس خوب، خودباوری و آگاهی از اشتباه بودن نگرش هایی که سالها تصور میکردید صحیح هستند اشتیاق و انگیزه لاغری شما را افزایش می دهد.

ایجاد انگیزه و اشتیاق لاغری بعنوان جایگزین انگیزه لاغری در هنرجویان مسیر لاغری با ذهن نقش تعیین کننده در شگفتی ساز شدن استفاده کنندگان دارد.

از ویژگی های منحصر به فرد دوره های لاغری با ذهن این است که خودم به همراه هنرجویان در این مسیر هستم.

آنچه از قدرت ذهن و عملکرد ذهن در لاغری آسان را درک و تجربه می کنم با دوستانم به اشتراک می گذارم و به این سبب دوره های لاغری با ذهن همیشه در حال به روز رسانی هستند.

نوشتن تمرینات آموزشی توسط هنرجویان و بررسی همه نوشته ها توسط من، سبب شده است که برداشت واضحی از عملکرد هنرجویان دوره های لاغری با ذهن داشته باشم و همچنین نحوه تاثیرپذیری هنرجویان از طریق آگاهی های ارائه شده در جلسات آموزشی را دنبال می کنم و هرگونه ابهام در درک صحیح از آنچه گفته شده است را در صورت نیاز به دوره های آموزشی اضافه میکنم.

این انگیزه و اشتیاق من برای لاغرتر شدن و کمک به دوستانی است که آرزوی لاغر شدن دارند.

به لطف خدای مهربان با هدایت افراد از شهرها و کشورهای مختلف با روش لاغری با ذهن آگاهی وسیع تری از نحوه شکل گیری افکار چاق کننده که از طریق والدین، فرهنگ و آداب و رسوم مناطق مختلف در ذهن افرادی که اضافه وزن دارند ایجاد میشود کسب کرده ام و همین امر سبب شده تا با تسلط بیشتری از طریق عملکرد ذهن در استفاده از آگاهی های چاق کننده را با استفاده کنندگان از دوره های لاغری با ذهن به اشتراک بگذارم.

تداوم حرکت من در درک و به کارگیری اصول ذهن در لاغر شدن و انتخاب هدف های بزرگتر برای ایجاد چالش در زندگی شخصی سبب شده که همواره در تلاش برای ارائه محتوایی تاثیرگذارتر باشم و این مهم در به روز رسانی دوره ورود به سرزمین لاغرها (گام اول) که تحت عنوان در امتداد مسیر لاغری به دوره  آموزش اضافه شد به وضوح مشخص است.

دوره پاکسازی چاقی ذهن (گام دوم)، شاهکار دیگری از تاثیرگذاری ذهن در لاغر شدن است که تمرکز بر ایجاد شخصیت متناسب در ما دارد، در این دوره با کار کردن بر نقاط ضعف شخصیت خود علاوه بر ایجاد شخصیت متناسب و متفاوت از قبل در خود، به شکل گیری فردی که همواره در مسیر متناسب شدن است و با انتخاب های صحیح به متناسب تر شدن و متناسب ماندن خود کمک میکند تبدیل می شویم.

و در گام سوم، دوره پیشرفته لاغری با ذهن مجموعه ای بی نظیر برای دست یابی به سطحی بالاتر از تجربه زندگی است. در این دوره می آموزیم چگونه با کنترل احساس و توجه به نکات مثبت زندگی شرایط متفاوتی را در مسیر زندگی خود تجربه کنیم.

در این دوره با قدرت خلق کردن خود از طریق توجه به آنچه دوست داریم در زندگی تجربه کنیم، آشنا میشویم. این آشنایی نه تنها باعث درک بهتر چگونه خلق کردن جسم خود میشود بلکه به ما می آموزد چگونه از قدرت خلق کردن خود در تغییر سایر جنبه های زندگی استفاده کنیم و در نهایت هم از نظر جسمی و هم از نظر شرایط زندگی در وضعیتی متفاوت قرار بگیریم.

در این فایل آموزشی توضیحات تکمیلی و مفصلی درباره عدم نیاز به انگیزه لاغری و چگونگی ایجاد و حفظ اشتیاق برای ادامه مسیر لاغری با ذهن برای علاقمندان به خلق رویای لاغر شدن ارائه شده است.

لاغری آسان با قدرت ذهن

تجربه هنرجوی لاغری با ذهن

اولویت اول زندگی ما باید احساس خوب خودمون باشه و اولین شخصیت زندگی ما شخص خودمان باشد …

برای انجام هر کاری و البته موفقیت در هر مسیری انگیزه و اشتیاق لازم است ….

هر کدام از ما به دلیلی اینجا هستیم که دلیلهای ما انگیزه های ما هستند ولی برای اینکه انگیزه به حالت حرکت در بیاد اشتیاق لازمه یعنی انگیزه لاغری من نوعی تغییر جسمم هست که با آزادی و لذت به دست میاد ولی اشتیاق را به خاطر شناخت قدرت ذهنم و البته مهارت کنترل ذهن برای خلق شرایط جدید و لمس تجربه های جدید در تمام جنبه های زندگیم به دست میارم.

اینکه استاد عزیز در این مسیر ما را همراهی می کنند خودش به نوعی ایجاد انگیزه و اشتیاق در ما به وجود میاره منم دوره های بسیاری شرکت کردم ولی به اینصورت پشتیبانی نداشته یعنی انگار یک کتاب پایه ای خریدی و حالا خودت باید معماهای زندگی خودتو حل کنی !…

اینکه خود استاد همراه این مسیر هستند و قبل از رسیدن به وزن ایده آلشون تصمیم گرفتند هدف را دورتر کنند و به نوعی زیبایی اندام را انتخاب کردند نشون دهنده این هست که مسیر درست و مستقیم انتها نداره یعنی نعمتها و موهبتهای الهی بی پایانه.

یه جورایی از بچگی هم زیاد شنیدیم هرچی خدا بهت بده بعد از مدتی بیشترش را می خوای و این به صورت فطری در ما وجود داره که به دنبال گسترش و تجربه های بیشتری باشیم ….در موضوع تناسب زیبایی اندام و سلامتی و جوانی خیلی به هم مرتبط هستند که ما هم می تونیم همیشه در این مسیر با معیارهای خودمون بمونیم و هدفهای دورتری را انتخاب کنیم  …

نوشتن تمرینات که از تجزیه و تحلیل فکری در ذهن ما به وجود میاد همان اثرگزاری یادگیری در ذهن ما هست از طرفی خواندن دیدگاه ها میتونه خیلی کمک کننده باشه چون همه ما از زبان مشترک چاقی استفاده کردیم و چالشهای شبیه به هم را تجربه کردیم و البته به خاطر فرهنگ و آداب و رسوم مختلفی که جامعه هر کدوم از ما دارند و محتوای ذهنی خاص هر کدوم از ما ممکنه با چالشهای متفاوتی روبرو بشیم و وقتی  مینویسیم و استاد در جریان این چالشهای ذهنی ما قرار میگیرند آگاهی های در این زمینه به ما ارائه می کنند که مسیر برای ما راحتتر میشه و نتیجه میشه زمان کمتر.

شاید خود استاد چون به تنهایی در این مسیر قرار گرفتند خیلی آزمون و خطا داشتند و زمان بیشتری هم گذاشتند تا به نتیجه دلخواه خودشون برسند ولی چون ایشون به چالشهای این مسیر آگاه هستند و همچنان در این مسیر ما را همراهی می کنند آگاهی ها به روزرسانی می شوند که حد الامکان مسیری که به هدف سریعتر میرسه در اختیار ما قرار بگیره ….

تآیید تمرینات زیر نظر استاد اول باعث انگیزه و اشتیاقی برای شرکت کننده هاست یعنی این احساس در ما وجود میاد که به طور واقعی با راه بلدی در مسیر لاغری با ذهن در حرکت هستیم و بعد اینکه ایشون با توجه به تمرینات ما متوجه چالشهای مسیر ما می شوند و به غیر از اینکه گاها خیلی با راهنمایی هاشون کمک می کنند نسبت به چالشهای مسیر برای افراد شرکت کننده راه حلهایی در خصوص فایل های آموزشی ارائه می دهند ….

موضوع ترس از خوردن به صورت ریشه ای در ذهن همه افراد چاق وجود دارد که در دوره های اصلی به این موضوع زیاد پرداختند و این فرمول مخرب ذهنی چاق هرچقدر هم که اصلاح بشه حتی اگر ۱۰ درصد در ذهن ما باشه چون روزانه چندبار تکرار میشه اصلاحش کمی زمانبر هست.

ما روزانه چند بار غذا می خوریم و البته موادغذایی متنوع هستند اگر این فرمول مخرب در ذهن ما باشه چون خوردن با احساس ترس ما ادغام میشه و بار قدرتش زیاد میشه و مانع لاغری در ما میشه !….

درسته فرمولهای مخرب زیادی در ذهن داریم مثل اینکه خوابیدن باعث چاقی میشه اما چون روزانه یکبار تکرار میشه راحت تر میتونیم این موضوع را اصلاح کنیم بنابراین به این تیجه می رسیم که همیشه قبل از رسیدن به خواسته خود کیفیت خواسته و هدف خود را دورتر کنیم یعنی سطح کیفی آن را ارتقا بدهیم و بدونین همیشه و در هر شرایط و موقعیتی آگاهی بالاتر و لمس تجربه های بهتری هم وجود دارد …

روزگارتون مملو برکت 🍃🌸 

(نوشته ملکه عشق عزیز در بخش نظرات)

✍️ تمرین آموزشی 📖

برای انجام عالی تمرین جلسه آموزشی بدون اراده و انگیزه لاغری، لاغر شوید توصیه می شود ابتدا توضیحات نوشتاری آموزشی را با دقت مطالعه کنید، سپس ویدیوی آموزشی را با تمرکز تماشا کنید و بعد از آن به سوالات مطرح شده در بخش نظرات به صورت شرح انشایی پاسخ دهید.

  • عقیده شما درباره لازم بودن اراده و انگیزه لاغری چیست؟ شرح دهید.
  • در گذشته چقدر برای لاغر شدن اراده و انگیزه داشتید؟ شرح دهید.
  • استفاده از روش های رژیمی نیاز با اراده و انگیزه داشت یا با ذوق و شوق آنها را انجام می دادید؟ شرح دهید.
  • به نظر شما افراد لاغر چگونه اراده و انگیزه لاغری را در خود ایجاد و حفظ می کنند که همیشه متناسب هستند؟! شرح دهید.
  • قبل از آشنایی با سایت تناسب فکری چه میزان اراده و انگیزه لاغری در شما وجود داشت و چطور به این سایت هدایت شدید؟
  • چگونه اراده و انگیزه لاغری را در خود ایجاد کردید که از محتوای لاغری با ذهن استفاده می کنید؟! شرح دهید.
  • از محتوای ویدیوی آموزشی برای خود تمرین ایجاد کرده و در بخش نظرات تمرینی که باید انجام دهید را بنویسید.

منتظر خواندن نوشته های شما هستم

همراه همشگی شما: رضا عطارروشن

با دادن ستاره به این مطلب امتیاز بگیرید.

Rating 4.37 from 43 votes

https://tanasobefekri.net/?p=20655
برچسب ها:
38 نظر توسط کاربران ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

اندازه متن دیدگاه ها
      آواتار تینا.عالی
      1403/01/25 16:55
      مدت عضویت: 130 روز
      امتیاز کاربر: 11738 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 660 کلمه

      بنام خداوند شاد و مهربان و همیشه عاشقو معشوق خودمان،

      و درود رحمت خداوند باحال و عزیمون نثار هر لحظه زندگی شما استاد گرامی ،

      استاد من در مورد این فایل آنقدر خوشحالم دوست دارم دوباره در موردش کمی بیشتر بنویسم،

      اراده و انگیزه به نظر من الان دو معنا الان پیدا کرده :

      اراده به معنای خواستن، محبّت، طلب و (((امر و دستور))) آمده است. در قرآن کریم به انواع مختلفی از اراده اشاره شده است که ارادة الهی در بالاترین سطح آن قرار دارد و پس از آن ارادة انسانی برای انتخاب تصمیماتش،

      معنای اصلی اراده, دو صورت هست:

      (هم لحظه ای و هم استقامتی)

      و بالاترین قدرت  اراده برای خلق کردن در هر زمان و با هر سرعتی  مال خداوند و

      بعد اراده ای که برای خلق چیزی به انسان داده شده می‌تونه: ۱) در لحظه باش که  انسان اراده کنه مثلا همون‌ موقع یک چیزیو رو برداره بخوره،یا پاس پیاده‌روی کنه یا دریو ببنده یا حرفیو‌بزنه یا چیزی بنویسه یا بکشه با موسیقی بنوازه،

       یا می‌تونه :

      ۲)اراده اش استقامتی باشه نیاز به استمرار داشته باش تا بتونه به هدفش برسه،و  بیاد اراده مستمری و مداومی کنه در طی مسیری برای رسیدن  به خواسته اش یا تصویر چیزی که  در ذهنش در همون لحظه دیده و برای رسیدن بهش این اراده را در طی مسیرش باید استقامتی نگه داره، تا در دنیای فیزیکی پیدا و معلوم و یا ملموس به طریقهای گوناگون،

       حالا می‌تونه:  دیدنی، یا حس کردنی یا لمسی به تحقق بپیونده خواسته یک انسان،

      معنی لغوی :

      (اراده به شوق شدید به تحقق فعل اطلاق می‌شود. خواستن و همّت و اراده، آن قدر مهم است که گفته شده، خواستن، توانستن است، یعنی این که اگر کسی علاقمند به انجام کاری باشد در مقابل سختی‌ها و مشقت‌های آن مقاومت می‌کند، پس گویا که از همین الان به مقصد و مقصودش رسیده است.

      یا در اشعار می‌خوانیم:- همّت بلند دار که مردان روزگار از همّت بلند به جائی رسیده‌اند- همّت اگر سلسله جنبان شود مور تواند که سلیمان شود.)

      (((پس اراده در هر کاری برای انسان هم میتوان«« لحظه ای باشد»» و هم ««ادامه دار و استقامتی برای تحقق فعلی»» در طی کردن مسیری برای رسیدن به اون چیزی که خلق کردیم در ذهنمون و خواستیمش))).

      انگیزه :

      • کلمه «Motivation» به معنای «انگیزه» در گوگل: از کلمه لاتین «Movere» به‌معنای «حرکت‌کردن» گرفته شده است. انگیزه به همه عواملی مربوط می‌شود که باعث بروز رفتار خاصی در فرد می‌شوند، این رفتار را در مسیر خاصی هدایت می‌کنند و برای دستیابی به هدف خاصی آن‌ها را حفظ می‌کنند.
      • در گوگل انگیزه اینطوری معنی شده اما همون حرکت مداوم و استقامتی در مسیر ازش باید برداشت بشه و درستتره به نظرم.

      انگیزه هم می‌تونه:

      ۱) در لحظه باش،

      ۲)یا استقامتی برای رسیدن به هدفی ،

      در هر صورت هر دوی این اراده و انگیزه چاشنی آنها استقامت منتهی نه استقامتی که بریم ۶۰ روز فقط یک کوهی را فتح کنیم البته اونم میشه،

       اما در ارتباط با موضوع چاقی با وارد مسیری میشیم که معنای در لحظه ای بودن این دو کلمه ( اراده و انگیزه ) را نمیخواهیم بلکه استمرار و استقامت این دو در مسیر طبیعی زندگی ما به درمان میخورد به قولی جو‌گیر شدن نمی‌خوایم یا  سخت گیر شدن برای مدتی بعدشم دل سرد شدن را نمی‌خواهیم ,بلکه استقامتی باید باشن در مسیرمون تا به هدفمون برسیم.

      همون اراده و انگیزه باید آرام پیوسته آهسته سوزان یک‌امر طبیعی مثل بقیه صفات خوب برای زندگی طبیعی ما دائمی باشن.

      کلا برای برای لاغری با ذهن :

      نتیجه را توجه نباید کرد 

      باید رها و آسان گرفت 

      و طبیعی زندگیکرپ و  طبیعت و ذات  خود را دوباره بدست آورد و از سر گرفتو ادامه اش داد،استقامت با تکیه به خدا که حتما شدنی هر چه که دلمون‌بخواد و آن چیز خیر باش، 

      ما باید از زندگیهامون‌ لذت ببریم توجهمون و علاقمون را برای تجربیات زیبا و خوش و حتی سلامتی بزاریم منتهی نه وسواس گونه و نه جو گیر گونه نه مدام در انتظار تلخ بودن و رنج دائمی کشیدن برای رسیدن به چیزی در زندگیمون حالا هر چی حتی لاغری ،

      باید طبیعت نرمال شاد رها آسان و مداوم در این مسیر زیبا رو طی میکنیم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار تینا.عالی
      1403/01/25 13:30
      مدت عضویت: 130 روز
      امتیاز کاربر: 11738 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,900 کلمه

      بنام خداوند مهربان بخشنده یکتا و همیشه حاضر و ناظر و حامی و عاشق پیشرفت ما ،

      و درود و رحمت و کمال و خیر تماما از سوی خداوند رو به سوی زندگی شما استاد ارجمند و گرامی جاری باشد،

      چقدر استاد نگرشهاتون بدون هیچ بار قصاوتی مثبت و یا منفی هست در مورد نگرش افراد دیگه ،که من اینو دارم میفهمم و درس زندگی خود میکنم،

      و هر  فایل شما با اینکه قبلا ازشون دانسته ای داشتم اما انگار ورقق عمیق‌تری نیمه و  فهم عمیق‌تری برام ایجاد می‌کنه،

      من میدونستم که اراده جدیدا در کتابها خونده بودم اصلا کارآمد نیست یا انگیزه به درد نمی‌خورد نظم و منضبط بودن بهتره،

      اما یک وقت‌هایی انگار عمیق‌تر میشه فهم آدم از شنیدن آنچه که قبلا هم شنیده بود میرسه به درک کردن و فهم بیشتر ،

      هر بار که گوش میدم عمیق‌تر میشه درکم و زاودیه دیدم بعد به خودت میگیااا آره چرا من تا حالا اینطوری با این عمق به قضیه نگاه نکرده بودم یا با این زاویه ، انگار درب جدیدتری از همون موضوع فهمش برات باز میشه ،

      و من چقدر برام‌امروز این فایل شگفت انگیز بود آنقدر فایلهاتون کامل و زیباست و الماسن که نمیخوام حتی از یکدونه ازشون بگذرم و از زیر دستم هیچکدوم رد نشه، امروز ۲۵ فروردین شنبه ۱۴۰۲ هست فایل جدیدی گذاشتید از زندگی با خداوند 

      من هی حرص میخورم کاش،وقت کنم بخونم کاش بتونم یعنی بحث همون پیش اومده برام که من الان فقط علاقه مند شدم نه اراده دار و با انگیزه  ؟!!!

      من تازه دارم عاشق لاغری با فهم بیشتری از قبل میشم قبلا هم فکر میکردم من لاغریو می‌خوام اما در سطح ابتدایی از خواستن لاغری بودم ، من براش می‌خوام کاری کنم واقعا نشون بدم بهش برای ورودشو ماندنش عاشقشم و  بهش احترام بزارم مهمانی میاد خونم احترام میزارم برای لاغری همون حالت شدم انگار فرد زنده و جدیدی داره میاد می‌خوام عشقمو بهش عملی نشون بدم تا آخر عمر بهم وافادار بمونه و بهش وفادار بمونم مثل شریک زندگیم که مراقب عشقمون هستم منتهی مراقبتی از ته دلم و ناخودآگاه و عاشقانه و آسان و لذت از بدون هیچ سختی و فکر دائمی و خسته کننده طبیعیه طبیعی!.

      چقدر زیبا فرمودید خدا میدونسته از اراده خبری نیست اصلا نمیدونم‌این اراده چیه و کی ؟و از کجا آوردن تو زندگی ما حسو حالت و اسمشو اصلا معنی اشتباه کردن این لغتو‌برای ما کاربردشو اشتباه گفتن به ما ؟؟؟

      خدا خودش فقط برای پیروزی از استقامت گفته نگفته فلان استعداد و فلان فکر و سختی به همه هم هر چند عادلانه همه استعدادی لازم برای هر خوشبختی در هر مسیری را داده ،

      و کلا خدا از اراده فقط برای خلقت و خلق کردن گفته ،و من ندیدم بگه اراده کنید تا پیروز بشوید من شنیدم و خواندم همیشه استقامت کنید ای مومنان تا پیروز شوید ،

      و استاد چقدر زیبا گفتید همه چیز در دنیا خیر هست،خدا دیوانه نبوده که بگه شکرم کن بدو‌سریع من کمبود شکر تورو دارم وگرنه که بدتر از این مسائل را بهت میدم و همین بلایی که بدترشو سرت نیاوردم باید پابوسم باشی،وگرنه پدرتو در میارم برا من گناه کردی تاوانشو تا ندی از بخشش خبری نیست تازه یکسری از گناهاتم تاوانش برا اون دنیا برات گذاشتم با چوبهای شعله دار آتشی تا از خجالتت در بیارم برا من گناه میکنی پدرسوخته تازه همین الآنم برا بدتر نکردنش باید عجزو گربه و ناله کنی و بدبختی بکشی …

      من قلبم میگه که می‌دونم خداوند هر موقع ما بگیم توبه، چونکه الرحمن و الرحیم بودن را بر خودش واجب کرده سریعا مارو میبخشه،خدا آنقدر عاشق ماست اصلا سریع دنبال بهانه هست تا بگه این خصلت خوبو بندم داره و تازه اینجا هم گفت ببخشید من دوستش دارم و حالا فرشته های عزیز برید برا کمک بهش،

      خدا اتفاقا دنبال کوچکترین بهانه و‌نگاه ما به خودش تا عاشقی با کنه هر لحظه و خداوند فقط معرفت خالصانه و عشق خالصانه از ما میخواد نه ریا نه دروغگویی نه فکر ترس و ضعیفی که خدا مارو بدبخت آفریده حالا هم که گناهم کرده خدا وایساده مچ منو بگیره چون عقده ای و جدی و با عدالت و دقیق و جبار حالا میخواد پدرمو در بیاره و هیچ بخششی هم نداره خدا بیشتر از اینکه مجازات کنه مدام تخفیف داده پاداش گذاشته همین بحث چاقی دلشمیخچاد ما علاقه از ته دل پیدا کنیم باور خالصانه داشته باشیم به ما بگه بفرما عطا شده بهت و داریشاصلا از قبل مال تو لاغری بفرما تا چزه اونم با لذت و آسانی و راههای و شادی و آرام ،

      مگه نمیگن رهر انرژی تولید میشه و گم نمیشه و تبدیل میشه فقط پس جواب اون همه گناه من بعد از عذر خواهی از خدا کجا می‌ره ؟به نظر من خدای قدرتمند مطلق من و مهربانم با همون قانون تبدیلش  می‌کنه به بخشش و عشق تمام اون جریان انرژی را،خدایا تو چقدر مهربانی و قادر مطلقی واقعا الله اکبر،من‌بارها در این فایلها زبانم بند اومده مغزم سوت کشیده لاغری و چاقی یادم می‌ره گریه شادی میکنم  ببرای رسیدن به معشوقم که هر لحظه هم می‌دونم رسیدم بهش اصلا درون من ، ناراحت هم که نباید باشم اما افسوسمیخورم چرا اصلا لحظه ای باهاش عشق نکردم یادش نبودم قورچی خدا برم ،من از حجم این مقدار بخشش محبت عشق خدا به خودمون حیرانم بعد میخواد لاغری به ما نده؟

      استاد همه چی این دنیا خیر هست،من نیروی دشمن و شری ندارم که همش بخواد بدون اجازه و خواست خودم اینم از لطف خداست به من که اختیار و آزادم در انتخابم که بخواد اون نیروی چاقی دنبالم کنه تا پدرمو در بیاره حتی چاقی هم نیرویی نداره من تو ذهنم قدرت بهش میدم ،پس باورمون ایمانم میگذارم بر خیر و لاغری و سلامتی ذاتی و دنیای خیری که تماما عشق خداوندم برای پیشرفت من،

      واقعا آدم لاغر متناسب اراده نکرده و تو زندگی طبیعی خودش با باور درست و پاک داره زندگی می‌کنه پس منم همین بودم و هستم ،

      واقعا قبل اومدن در این سایت نمیدونم‌چند بار اما دو الی چهار سال بود درماندگی را داشتم حس میکردم در مقابل اراده آهنین و  انگیزه هام ،دو روز انگیزه بود بعدش محو شده بود یادم‌نمیومد اصلا نمیدونم با چه حسی شروع کردم انگیزه رژیممو درمشم یادم می‌رفت که اون خسچه شکلی بود تازه بدنم نیومد از ادامه مسیر متنفر بودم همش زجر همش عذاب،تسلیم شده بودمو‌ درمانده با بی میلی با تنفر راهو ادامه میدادم و بعد دو هفته رهاش میکردم ،

      این هزاران بار شکست قوی شده تو‌ذعنم که باورم بشه من دیگه بی عرضه هستم بی اراده هستم خاک تو سر شدم رفت بدبختی در خونم اومده از مریضی و زشتی اندام و دیگه حتی کسی به حرفهامم اهمیت نمی‌ده که آره تو فقط حرف میزنی آدم بی اراده و بی عرضه ای هستی ،باز من شانسی که داشتم ورزشکار بودم اونم فقط از روی علاقه مند بودنم ورزش میکردم و تا قبل اومدن به این سایت برای لاغری خیلی شدید ورزش میکردم فقط چاقی من معلوم نبود همه اندامم سر جایش هستن اما با سایز بزرگ سایزم بزرگ شده بود ۸۲ کیلو بودم ۱۸ آذر پارسال ۱۴۰۲ ،اما الان می‌دونم ۵۶ کیلو قبلی خودم هستم و تثورشمدام دارم اما به طور طبیعی راهم میرم آرام با لذت بدون فکر به نتیجه با لذت از مسیر فقط‌

      هر فایل و آموزش میکوله به قلبم حقانیت و حق بودنشخداوند می‌دونه چقدر حیرت زده میشم دود از سرم بلند میشه و هی میگفتم یا خداااا این موضوع دیگه چی بود آنقدر زیبا استاد راهنمای راه ما و نور خدا برای ما ارائه دادن به والله،

      استاا شما پیغمبر راه لاغری هستید برای ما از سوی خدا، واقعا خدا خفظتون کنه رسالتتون‌را عالی هم انجام دادید و هم  دارید انجام میدید به روز میکنید با کیفیت بیشتر این حقانیت کار شماست دارید با علاقه و خالصانه واقعا میگید که واقعا همراه ما هستیدو واقعا واقعا همراه ما بودید من هر موقع سئوال کردم شما جواب دادید و شما اینجنین بر حق دارید  پیش میروید این اگر علاقه نیست اگر حق نیست اگر خدایی نیست اگر باور و ایمان واقعی نیست در کارتون پس چیه؟ من ایمان آوردم والله به اینکه لاغری با ذهن و سایت تناسب فکری از طرف خدا از طریق شما نور خدا دست خدا برای نجات ما و یادآوری به ما اومده،

       که لاغری اسان لاغری در ذات ماست لاغری اراده و سختی نداره اصلا کلمه اراده برای لاغری اشتباه کاربردش جای دیگه هست و فقط مختص خداست برای خلق کردنش،

      لاغری لذت آرامش استقامت و ایمان میخواد.

      ااصلابه نظر من اراده و انگیزه را برای ما اشتباه معنا کردن 

      خود همین اراده و انگیزه باید در مسیر خلق چیزی استمرار داشته باشه، نباید یک واکنش یا حس  لحظه ای معنی بشن، به نظر من یعنی شادی و حال و قدرتی مداوم و پیوسته همراه با راحتی و آرامش معنی بشن بهتره .

      • عقیده شما درباره لازم بودن اراده و انگیزه لاغری چیست؟ شرح دهید.اراده و انگیزه 
      • اراده ابزار نادرستی که بخواهیم ما استفاده کنیم ازش در لاغری، اراده یک قدرت لحظه ای و آنی هست در لحظه در یک پلک زدن اما برای خلق  لاغری ما استقامت لازم داریم یک مسیری که باید با علاقه طیبشع و با استقامت و ایمان که خلق بشه و پایدار بمونه آنی و لحظه ای نیست، 
      • در مورد انگیزه برای لاغری انگیزه فکر میکنم حس لحظه ای برای ما جا افتاده و یک چیز موقتی برای ما  که اونم کاربردی نداره ،مگر تعبیرش کنیم به یک علاقه مداوم و شمعی روشن و سوزان و آرام و مدام در حال حرکت و روشن ماندن آرام شمع مثل لامپ قدرتمند زیاد و سریع نورش نمی‌ده اما کم آرام سوزان نوری مداوم میده ،که با مراقبت از این شمع لازم تا مدام آرام روشن بماند ،
      • کلمه «Motivation» به معنای «انگیزه» در گوگل: از کلمه لاتین «Movere» به‌معنای «حرکت‌کردن» گرفته شده است. انگیزه به همه عواملی مربوط می‌شود که باعث بروز رفتار خاصی در فرد می‌شوند، این رفتار را در مسیر خاصی هدایت می‌کنند و برای دستیابی به هدف خاصی آن‌ها را حفظ می‌کنند.
      • در گوگل انگیزه اینطوری معنی شده اما همون حرکت مداوم در مسیر ازش باید برداشت بشه و درستتره به نظرم.
      •  
      • در گذشته چقدر برای لاغر شدن اراده و انگیزه داشتید؟ شرح دهید.
      • انگیزه به معنای یک حس موقتی شادی و بنزین اعترافی لحظه ای  موتورم فقط دو سه روز روشن نگه می‌داشت و بود،
      • اما اراده هم اگر به معنای قدرت لحظه ای ببینم همان دو سه روز ،
      • به نظر من اراده و انگیزه هم ما باید بهشون دو صفت  استقامتی و استمرار گونه نگاه کنیم تا بگیم ما آنها را داریم تا یک چیزی را با اراده و انگیزه خلق کنیم یا بدست بیاریم.
      •  
      • استفاده از روش های رژیمی نیاز با اراده و انگیزه داشت یا با ذوق و شوق آنها را انجام می دادید؟ شرح دهید.
      • نه و با تنفر ادامه می‌دادیم.
      • به نظر شما افراد لاغر چگونه اراده و انگیزه لاغری را در خود ایجاد و حفظ می کنند که همیشه متناسب هستند؟! شرح دهید.هیچ اصلا فکری ندارن زندگی طبیعی آنهاست اصلا زور نزدن که به زور و رنج بدست بیارن لاغریو.
      • قبل از آشنایی با سایت تناسب فکری چه میزان اراده و انگیزه لاغری در شما وجود داشت و چطور به این سایت هدایت شدید؟صفر میزان با درماندگی و خستگی و تسلیم بودن مطلق خدا صدای درخواستمو شنید و دعوتم کرد و کاملا معجزه وار به خدا .
      • چگونه اراده و انگیزه لاغری را در خود ایجاد کردید که از محتوای لاغری با ذهن استفاده می کنید؟! شرح دهید.
      • اصلا ایجاد نکردمخود روحم  علاقمند واچباپر به  حقانیت به این که این راه داره که با ذات حقیقی من فقط و تنها این راه کاملا مطابقت دارد.
      • با تشکر از خدا و 
      • استاد بی نظیر واقعا انتخاب ندا برای راهنما بودن شما برای ما دقیق بوده هست 
      • خدایا ممنونیم ازت برای انتخابت.
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حیرت انگیز
      1402/08/08 23:36
      مدت عضویت: 325 روز
      امتیاز کاربر: 706 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 659 کلمه

      به نام خداوند هستی بخشم 

      سلام خدمت استاد ارجمند و دوستان همگام 

      حل تمرینات انگیزه لاغری 

      • عقیده شما درباره لازم بودن اراده و انگیزه لاغری چیست؟ شرح دهید.
      • به نظر من زمانی که ما به خواسته ای فکر می‌کنیم چه آن خواسته جز عوامل غریزی و درونی ما باشد چه جز عوامل بیرونی و محیطی ما برای تحقق آن خواسته در ابتدا نیاز به تصمیم و نیروی اراده برای انجام یک سری کارها در راستای تحقق آن خواسته داریم و برای بهتر نتیجه گرفتن از آن خواسته نیازمند تقویت انگیزه و اشتیاق خود هستیم 
      • مثلا در جهت نیروی غریزی جسم که لاغری است ما باید تصمیم به لاغری بگیریم سپس اراده لاغر شدن بکنیم و از انجام کارهایی که ما را از مسیر منحرف می‌کنند به کمک نیروی اراده جلوگیری کنیم 
      • در گذشته چقدر برای لاغر شدن اراده و انگیزه داشتید؟ شرح دهید.
      • در گذشته استفاده از روش‌های لاغری مختلف نیازمند داشتن اراده ای قوی و عزمی راسخ بود و گرنه آن همه رنج و فشار و سختی بدون اراده و انگیزه لاغری امکان پذیر نبود 
      • استفاده از روش های رژیمی نیاز با اراده و انگیزه داشت یا با ذوق و شوق آنها را انجام می دادید؟ شرح دهید.
      • استفاده از روش‌های لاغری رژیمی نیاز به اراده پولادین داشت و محتاج انگیزه بودند و اصلا ذوق و شوقی در من به وجود نمی‌آوردند چون همگی آن کارها را از سر اجبار انجام می‌دادم و با عزم و اراده و توجه به خواسته لاغری جلو میرفتم برای همین در تمام آن روش‌ها نیاز بود کسی از بیرون ما را حمایت کند مثل دکتر تغذیه یا مربی باشگاه ،چون بخاطر سختی مسیر گاها داشتن اراده هم کافی نبود و باید یک نیروی بیرونی انگیزه ما را شارژ می‌کرد 
      • به نظر شما افراد لاغر چگونه اراده و انگیزه لاغری را در خود ایجاد و حفظ می کنند که همیشه متناسب هستند؟! شرح دهید.
      • افراد لاغر اصلا برای لاغری خود اراده و انگیزه ای نکرده اند آنها طبق ذات و طبیعت جسم و همان غریزه لاغر هستند 
      • اما افراد چاق چون طبیعت را دستکاری کرده اند و در روند غریزی جسم دخالت کرده اند برای لاغر شدن نیاز به یک اراده اولیه برای استارت کار دارند البته در مسیر لاغری با ذهن منظور ما از اراده آن اراده پولادین زمان‌های رژیم نیست بلکه منظور این است با خواسته همسو شویم و چوب لای چرخ طبیعت جسم نگذاریم 
      • مثل زمانی که زخمی داریم اگر مدام زخم خودمان را دست کاری کنیم و چوب لای چرخ ترمیم زخم بگذاریم بدن فرصت ترمیم زخم را پیدا نمی‌کند. 
      • قبل از آشنایی با سایت تناسب فکری چه میزان اراده و انگیزه لاغری در شما وجود داشت و چطور به این سایت هدایت شدید؟
      • قبل از هدایت به سایت تناسب فکری من از بس انواع و اقسام روش‌ها و رژیم‌ها و ورزشها و داروها و……را به کار برده بودم اما نتیجه لاغری به دست نیاورده بودم اصلا انگیزه و اراده ای برای لاغر شدن نداشتم و طبق همان میل طبیعی روح که تناسب است برخلاف جهت منطقم که می‌گفت لاعری تو غیر ممکن است با وجود این همه شکست باز هم مایل به لاغری بودم ؛
      • اما نه با اراده قوی و انگیزه و اشتیاق فقط از سر درماندگی و ناچاری 
      • اما زمانی که تحت آموزش قرار گرفتم روز به روز تغییرات بی‌نظیری را تجربه میکردم و بودن در این مسیر خودش در درون من انگیزه زیادی ایجاد کرد و من هر روز از سر شوق با انگیزه بالا آموزش‌ها را دنبال میکنم الهی شکرت
      • چگونه اراده و انگیزه لاغری را در خود ایجاد کردید که از محتوای لاغری با ذهن استفاده می کنید؟! شرح دهید.
      • من در این مسیر اراده آهنینی به خرج ندادم بلکه فقط در حدی که چوب لای چرخ نگذارم با خواسته ام همسو شدم 
      • اما این خود آموزش‌ها بودند که انگیزه من برای لاغری را هر روز بالاتر می‌بردند و من هر روز ذوق یادگیری چیز تازه ای را داشتم ،حتی از تکرار مطالب هم لذت میبرم از خواندن کامنتها و چقدر خواندن و تکرار تاثیرات عالی در روند لاغری با ذهن دارد 
      • خداوندا روزیمان را فراوان کن 
      • خداوندا سپاسگزارم برای رزق امروزم 
      • الهی به امید تو 
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حیرت انگیز
      1402/08/08 22:54
      مدت عضویت: 325 روز
      امتیاز کاربر: 706 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,876 کلمه

      به نام خداوند خیرخواهم

      سلام خدمت استاد ارجمند و دوستان همگام 

      انگیزه لاغری لازمه لاغر شدن است 

      خداوند جهان هستی رو بسیار قانونمند و منظم خلق کرده است ،در آفرینش تمام موجودات اعم از انسان و حیوانات و گیاهان خداوند در درون تمام این موجودات نیرویی خلق کرده به نام غریزه  و هر کدام از این آفریده های خداوند در مواجهه با مسائل و مشکلات درونی یا بعضا بیرونی به کمک همین نیروی غریزی موانع زندگی‌شان را رفع می‌کنند. و این نیروی غریزی مربوط به بعد جسمانی است .

      مثل تولید مثل ،غذا خوردن ،رشد کردن و ……

      اما در انسان علاوه بر غریزه نیروی برتر دیگری بنام فطرت قرار داده ،فطرت مربوط به بعد روحانی وجود انسان است .

      مثل خدا پرستی ،میل به پیشرفت و تکامل ،دوست داشتن سلامت و ثروت و به طور کلی هر چیزی در شعاع عقل قرار می‌گیرد و باعث پیشرفت و تکامل انسان است فطری محسوب می‌شود. 

      انگیزه  و اراده داشتن در اصل همان فطرت کمال طلبی در وجود انسان ها است.و خداوند در آیات مختلف قرآن به آزادی انسان در انتخاب اشاره شده است .

      ما با نیروی اراده انتخاب میکنیم که به سمت خواسته ای که در ذهنمان داریم برسیم یا نه ؟

      و با نیروی اشتیاق و انگیزه مسیر رسیدن به خواسته را برای خودمان راحت تر میکنیم .

      سوال مهم 

      آیا وقتی چیزی ذات و غریزه جسمی ماست آیا برای داشتنش نیاز به نیروی اراده و انگیزه داریم ؟

      اراده داشتن در نیروهای غریزی هم تاثیر دارند اما نه به آن معنی که در سایر موارد تاثیرگذارند 

      مثلا شخصی موی بلند دوست دارد خوب طبیعت بدن رویش مو است و هر روز و هر هفته و هر لحظه موی ما در حال رشد است حالا اگر این فرد بیاید اراده کند و برخلاف قانون طبیعت جسم، موهایش را کوتاه کند؛ آیا به خواسته دوست داشتن موهای بلند می‌رسد؟ 

      نه مشخص است نمی‌رسد چون او به صورت ارادی و خودخواسته جلوی رسیدن به خواسته اش را گرفته است .

      حالا اگر این شخص که دوست دارد موهای بلندی داشته باشد اراده کند ،موهایش بلند بماند و بیایید با تراپی و مراقبت از موهایش انگیزه خودش را بالاتر ببرد و شوق داشتن موهای زیبا و پر پشت وبلند را در درون خودش ایجاد کند آیا به خواسته اش به بهترین حالت ممکن می‌رسد؟ 

      خوب با طرح همین دو سوال به خوبی متوجه می‌شویم  داشتن اراده در مسیر لاغری با ذهن هم اهمیت دارد اما ملاک آن اراده و عزم فولادین که برای رژیم و روشهای لاغری گذشته، داشتیم نیست ،بلکه منظور این است که بخواهیم و به خواسته لاغریمان توجه کنیم و با ایجاد شوق و انگیزه مسیر رسیدن به لاغری را برای خودمان هموارتر کنیم .

      دوست خوبم من و تو چه باشیم چه نباشیم ، چه  اراده کرده باشیم و در مسیر درست قرار گرفته باشیم چه در مسیر نادرست ،چه انگیزه داشته باشیم برای زندگی چه نداشته باشیم، خورشید هر روز وظیفه اش را به درستی انجام میدهد، به حال من و تو هم دلسوزی نمی‌کند  !!

      ما در زندگیمان هر چه باشیم و هر کجا باشیم نفع و ضررش دامن گیر خودمان است .پس با اشتیاق و انگیزه خواسته هایمان را دنبال کنیم و لذت ببریم .

      برای ایجاد انگیزه مهمترین کار این است که در زمان حال زندگی کنیم و از تمام لحظاتمان لذت ببریم و طبق قانون فرکانس داشتن حال خوب یعنی جذب بهتر و بیشتر خوبی ها به سمت خودمان و قطعا زندگی بهتر .

      هدف اصلی این است که با عشق زندگی کنیم ، لاغر شدن یا ثروتمند شدن و …..قرار نیست به ما لذت بدهند بلکه اینها فقط رنگ و لعاب زندگی را بیشتر میکنند و کمی لذت را بیشتر می‌کنند ،بد نیستند اما همه چیز هم نیستند 

      به زمانی که بیمار هستیم توجه کنیم واقعا هیچ چیز لذت ندارد ،خوردن ،ماشین آنچنانی،خانه لوکس وغیره 

      انگار در آن زمان همه چیز از سکه می افتد ،ما باید فقط دنبال حال خوب باشیم دنبال لذت بردن از زندگی ؛

      دقیقا مثل بچه ها که دنیایشان بدون ترس و نگرانی طی می‌شود و از هر کاری لذت نبرند حتی به زور هم انجامش نمی‌دهند و با گریه و جیغ و داد اعتراضشان را نشان می‌دهند 

      بچه ها دنبال حال خوب هستند دنبال همان چیزی هستند که اصلا خداوند ما را برای آن آفرید حال خووووووب

      اما ما در بهبوهه دنیا پر شدیم از فرمولها و اطلاعات اشتباه ،اطلاعاتی که به جای پیشرفت و کمال انسانی ما را، تا درجه پست تر از حیوان هم سوق دادند 

      واقعا مقصر این اوضاع نابسامان کیست؟

      پاسخ صریح و واضح است :خودمان  

      شاید بگویید من چه تقصیری دارم به من اینطور آموزش داده اند ،اینطور تلقین کرده اند، اصلا مرا غرق کرده اند در این اشتباهات 

      خداوند بارها در قرآن کریم انسان را دعوت به گشتن و پیدا کردن ،دعوت کرده به علم آموزی به یادگیری به جهان بینی 

      پس اگر من غرق شده ام چون خودم نرفتم و نیاموخته ام و تغییر نکرده ام ؛

      پس راه فراری برای توجیه این خفت و ذلت وجود ندارد مخصوصا الان که عصر تکنولوژی و اینترنت و سرعت است .

      برای داشتن زندگی عالی باید باورهای خوب داشته باشیم باید بیاموزیم و به کار ببریم  و انرژی‌های درونی خودمان را با هم همسو کنیم باید از ویژگی های خاص انسان بودنمان در جهت تکامل استفاده کنیم .

      ما باید وجودمان را معتدل کنیم .باید انگیزه و اشتیاقمان را در راه رسیدن به خواسته هایمان تقویت کنیم .با دید خوب و زیبا به جهان بنگریم .

      مثلا خوردن یک لیوان آب 

      آیا تا به حال فکر کرده اید که این آب گوارا اگر نبود چه زجری را باید تحمل میکردید؟!!!تا به حال تشنگی کشیده اید؟!!!

      بیایید قبل از خوردن آب ،خوب به آن آب نگاه کنید چقدر قطرات آب زیباست ،صدای آب چه دلنشین است ،من عاشق صدای آبم و خیلی از شنیدن صدای یخ داخل لیوان آب لذت میبرم و آرامش میگیرم؛” امتحان کنید”

       نگرشتان را به همین یک لیوان آب تغییر دهید، ببینید ،همین آب بدون طعم و رنگ چقدر خوردنش دلچسبتر می‌شود با معجزه شکر گزاری ترکیبش کنید ببینید چقدر گواراتر می‌شود 

      خداوندا سپاسگزارم که آب را خلق کردی و از آن مهم‌تر به من سلامتی دادی تا آن را بخورم و لذت ببرم .

      چقدر زیاد هستند بیمارانی که آرزوی خوردن چند قطره آب دارند پس شاکر خداوند باشیم و لذت ببریم از نوشیدن این مایه ی حیات .

      خداوندا تمام بیماران را شفای عاجل عنایت بفرما 

      یا من اسمه دوا و ذکرهو شفا 

      در زندگیمان اگر انگیزه نداریم، اگر شوق نداریم ،اگر حالمان خوب نیست، تماما بخاطر این است که خودمان نمی‌خواهیم 

      آنقدر ذهنمان را با باورهای اشتباه پر کرده ایم که پذیرش ما سخت شده ،درک و نگرش ما سخت شده ،تغییر برایمان جان فرسا شده .

      باید برای خودمان مسائل و خواسته هایمان را آسان کنیم 

      چون ذهن ما آن خواسته را برای ما بزرگ میداند، در صورتی که برای جهان خواستن یک مداد به همان میزان انرژی نیاز دارد که خواستن یک ماشین . 

      یعنی ما برای رسیدن به هر خواسته ای انرژی مشابهی صرف میکنیم اما اینکه مثلا به یک مداد راحتتر میرسیم تا یک ماشین  فقط و فقط به خاطر مقاومتهای درونی و ذهنی ماست. 

      در مقاله ای میخواندم که یه قانونی در فیزیک هست که میگوید اگر اصطکاک و مقاومت وجود نداشته باشد در واقع ما با یک فوت میتوانیم هم یک تکه کاغذ را حرکت بدهیم و هم یک دایناسور را . 

      پس هر چقدر ما موانع و مقاومت ذهنیمان را کمتر کنیم سریعتر به خواسته هایمان میرسیم . 

      پس تا وقتی خواسته ها برای ما بزرگ باشند ما به آنها نمیرسیم پس بهترین راه این است که اهدافمان را به اهداف کوچکتری تقسیم کنیم که دستیابی به آنها راحتتر باشه و برای آنهاتلاش ذهنی و عملی کنیم و موانع و فرمولهای اشتباه را رفع کنیم ..

      همچنین نباید از خودمان توقع بالایی داشته باشیم 

      زمان لازم است ،تکامل و تغییر نیازمند گذر زمان است .

      گاهی بی انگیزگی از فطرت کمالگرایی ما نشات میگیرد که حالا با عوامل بیرونی ترکیب شده اند.

       مثلا خواسته ما یا باید به بهترین حالتش برای ما سریع پیش بیاید یا اصلا نمیخواهیم پیش بیاید 

      همین لاغر شدن ؛دوست داریم در سریعترین زمان ممکن بیشترین کاهش وزن را داشته باشیم و دنبال روش‌های زود بازده می‌رویم و چون تمام این داده ها دروغ و مارکتی است ما نتیجه وعده داده شده را نمیگیریم و سرخورده می‌شویم و فکر می‌کنیم ایراد داریم .

      در همین مسیر لاغری با ذهن از بس ذهن ما پر شده از اصول اشتباه ما در طی مسیر بارها انگیزه خودمان را از دست می‌دهیم 

      چرا ؟؟؟؟؟؟

      چون همیشه راه هایی به ما پیشنهاد می‌شده که “در سه ماه ده کیلو لاغر شوید ،با این روش بدون گرسنگی لاغر شوید” و هزاران باور مخرب دیگر 

      و الان نگاه می‌کنیم میبینیم مثلا چند ماه از ادامه مسیرمان گذشته ولی ما لاغر نشده ایم تازه بعضی‌ها چاقتر هم شده اند و همین توجه به بعد جسمی سبب سرخوردگی و از دست رفتن انگیزه می‌شود 

      اینجا اسمش با خودش است تناسب فکری؛

       یعنی تا زمانی که ذهنت به تناسب نرسد تناسب در جسمت رقم نمی‌خورد 

      پس ما نباید عجله داشته باشیم و باید به تغییرات مثبت ذهنیمان  توجه کنیم  و به خودمان پاداش بدهیم و خودمان را تشویق کنیم و در مسیر بمانیم  و ادامه بدهیم .

       بالاخره ذات غریزی جسم کار خودش را انجام میدهد ما اول باید ذهنمان را به حالت طبیعی درآوریم بعد پشت بندش جسم ما هم به طبیعت خودش باز می‌گردد 

       من معتقدم سرنوشت هر کس دست خودش است  و این چیزهایی که سالها شنیده ایم درباره خداوند بزرگ و مهربان که استاد هم در این فایل به آن اشاره کردند فقط یک سری باورهای اشتباه است .

       مثلا بارها شنیده ایم :”تا خواست خدا چی باشه،حکمت خدا هر چی باشه “و هزاران جمله شبیه اینها معنایشان را به ما اشتباه گفته اند،یعنی ما را گول زده اند 

      حکمت خدا می‌شود همین قوانین ثابت و محکم جهان هستی ، قوانینی که مو ،لای درزش نمیرود و همیشه هم ثابت هستند حالا اگر من خواسته ای داشته باشم چه خوب ، چه بد ، قانون این است که “من باید به خواسته ام برسم ”.

       حالا اگر من خواسته ای داشته باشم چه خوب ، چه بد ، قانون این است که من باید به خواسته ام برسم . پس راهکار این است که  برای رسیدن به خواسته ،من باید قوانین رسیدن به خواسته را بلد باشم

      قانون میگوید : هر اتفاقی که در زندگی ما می افتد نتیجه افکار یعنی کانون توجه ماست ، به هر چیزی که توجه کنیم از جنس همان چیز را وارد زندگی مان می کنیم .

       مثلا اگر خواسته مان عشق  باشد و روی روابطمان تمرکز کافی نداشته باشیم و افکارمان حول این مساله باشد که آدم خوب پیدا نمیشود بنابراین عشق را هم در زندگی تجربه نمی کنیم .

      اینجاست که اگر به قانون توجه نکنیم ، میگوییم : حتما حکمتی هست که مثلا این رابطه از بین رفت ! در حالیکه ما به دلیل عدم توجه به قانون خدا در مسیری قرار گرفته ایم که عشق را تجربه نکرده ایم .یعنی اگر ما در مورد چیزی اراده کنیم که بدستش بیاوریم خواست خدا بر این است که آن اتفاق مطابق قوانین ثابت و غیرقابل تغییر جهان هستی یعنی همان حکمت خداوند اتفاق بیفتد ، یعنی باید خواسته ما و باورهای ما با قوانین جهان همسو شوند یعنی ما اراده می کنیم و با باورهای درست روی خواسته خودمان، توجه و تمرکز می کنیم و خداوند بزرگ ، طبق حکمت خودش ما را به مسیر درست ، آسان و راحت هدایت می کند ، یعنی به قلبمان الهام می کند که مثلا فلان کار و فلان کار را به این صورت انجام بدهیم .

      پروردگارا سپاسگزارم برای نعمتهای بی نظیری که در هر لحظه من جاری هستند 

      الهی به امید تو 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار زهرا
      1402/06/15 13:43
      مدت عضویت: 374 روز
      امتیاز کاربر: 21860 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 387 کلمه

      سلام استاد 

      خدایا شکرت که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۵ روز اربعین توانستم این فایل را گوش بدم 

      ما همیشه از خدا چیز زیادی را نمی خواستیم چون فکر می‌کردیم که نباید چیز زیادی از خدا بخواهیم و باید قانع باشیم چون خداوند می داند که چه مقدار به چه کسی بدهد 

      ما افراد چاق خیلی مواقع تلاش کردیم که لاغر شویم وچون این اتفاق نمی افتد ما فکر می کنیم اصلا اراده نداریم ، من می دانم که اگر در این مسیر باشیم حتما لاغر می شویم فقط باید انگیزه و اشتیاق در این مسیر را زیاد کنیم و دقیقا احساس خودمان را خوب کنیم و عجله نکنیم ممنون استاد که این فایلها را یادآوری می کنید 

      • عقیده شما درباره لازم بودن اراده و انگیزه لاغری چیست؟ شرح دهید. همه انگیزه و اراده بابت لاغری داریم فقط باید توجه کنیم و آن را با احساس خوب درک کنیم
      •  در گذشته چقدر برای لاغر شدن اراده و انگیزه داشتید؟ شرح دهید. وقتی که برای لاغر شدن اقدام میکردیم و اتفاق خاصی نمی افتاد ناامید می شدم و باز دوباره با دیدن یک رژیم دوباره سعی می کردم دوباره لاغر بشوم 
      • استفاده از روش های رژیمی نیاز با اراده و انگیزه داشت یا با ذوق و شوق آنها را انجام می دادید؟ شرح دهید.من ابتدا با ذوق و شوق انجام می دادم ووقتی نتیجه نمی داد و ذوق وشوق من کم می شد آن را رها می کردم 
      • به نظر شما افراد لاغر چگونه اراده و انگیزه لاغری را در خود ایجاد و حفظ می کنند که همیشه متناسب هستند؟! شرح دهید آنها اصلا اراده و انگیزه برای لاغری ندارند بلکه در ذهن آنها فرمول‌های لاغری ثبت شد .و همیشه متناسب هستند 
      • قبل از آشنایی با سایت تناسب فکری چه میزان اراده و انگیزه لاغری در شما وجود داشت و چطور به این سایت هدایت شدید؟  اصلا اراده برای لاغری نداشتم وفقط  انگیزه برای لاغری داشتم و همیشه لاغری یک آرزو برای من بود 
      • چگونه اراده و انگیزه لاغری را در خود ایجاد کردید که از محتوای لاغری با ذهن استفاده می کنید؟! شرح دهید. با دیدن و گوش کردن به فایلها اراده و انگیزه لاغری در من بوجود آمد و بسیار خوشحالم که در این مسیر هستم 
      • از محتوای ویدیوی آموزشی برای خود تمرین ایجاد کرده و در بخش نظرات تمرینی که باید انجام دهید را بنویسید.
      • ما باید اراده و انگیزه داشته باشیم تا در این مسیر قرار بگیریم 
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1402/06/13 21:43
      مدت عضویت: 1644 روز
      امتیاز کاربر: 27821 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,428 کلمه

      سلام و درود به همگی 

       نکته : چاقی خود به خود ما رو به سمت لاغر شدن  هل میدهد پس هر فرد چاق آرزوش لاغری هست هر چند اگر به زبون نیاره اما در درونش این نیاز و ارزو هست . و اما چون خیلی از چاق ها مثل گذشته ی خودم چون بارها تلاش کرده بودم و مقطعی لاغر،شده بودم به همه میگفتم من لاغر بشو برای همیشه  نیستم  انگار من استعداد چاقی دارمو یا میگفتم  من چون  اشتهام بازه  چاق میشم و یا میگفتم من  چون بدنم با لاغر ها فرق داره چاق هستم  و یا  این اواخر  رژیمم میگفتم دیگه کاری نیست که  نکنم اما لاغر که نمیشم هیچ چاقتر هم دارم میشم و …و  بقیه هم بهم میگفتن چون قرص تیرویید و هورمونی میخوری تو از این لاغر تر نمیشی و یا بعضیا  به من میگفتن چون سالها هست ورزش میری  دیگه بدنت به این ورزش ها  عادت کرده  و دیگه جواب نمیده و از این هست که چاق شدی و یا میگفتن  سوخت و ساز بون تو پایین هست که تو  چاق میشی  و این اواخر چقدر پزشکان و کارشناس تغذیه به من میگفتن چون تو قرص تیرویید میخوری و قرص هورمونی میخوری دیگه لاغر،شدن تو سخت هست و من هم باور کردم و دقیقا از همون ایام من هر ماه با وحود تلاش بیشتر در محدودیت عدایی و ورزش هام داشتم چاقتر میشدم و چقدر میترسیدیم و ناراحت بودم اما نمیدونستم باید چیکار کنم و ناامید از همه چیز شده بودم چون ورزش و رژیمم رو سخت تر کرده بودم و آخر هر دو بودم اما خبری از لاعری نبود   تا با این راه آشنا شدم .(اما همین جا باید بگم در این مدت که به خاطر یه موصوعی استرس و ناراحتی داشتم اصلا غدا بهم نمیخورد و من خیلی راحت وزنهای زیادی کم کردم که از حرف بقیه فهمیدم و از لباسهام فهمیدم چقدر لاغر شدم و همونجا  به خودم گفتم  بازم برام تایید شد که  تیرویید و قرص هورمونی  هیچ کاره  هستند و بیشتر برام تایید شد که اینها همه باور اشتباه هستند که مانع لاغری ما میشن  )

       واقعا موافقم چقدر حرفهای بقیه و اطرافیان و جامعه روی ما تاثیر داشتن   مثلا  بارها به ما میگفتن مگر الکیه که تو همه چیز رو با هم داشته باشی هرگز نمیشه  ،،، خدا همه چیز رو با هم به هیچ کس نداده و نمیده حتما باید زندگیت در یه جایی بلنگه و من هم هر وقت مشکلی در زندگی خودم  داشتم و یا مشکلی  در زندگی بقیه وجود داشت میگفتم طبیعی هست که زندگی در جایی بلنگه نمیشه  خدا همه چیز رو با هم  به کسی بده .و واقعا زندگی مطابق با همین باورهامون هم تجربه میکردیم خدا رو شکر که دیگه الان اگاه هستم .

      من خودم در گذشته ی  چاقی خودم که قدمتش شاید ۱۵ سال بود ( چون بعد از ازدواج چاق شدم ) بیش از ده بار من رژیم گرفتم و هر بار بیست کیلو و سی کیلو و پانزده کیلو و ….کم کرده بودم اما چون نتجه برام ماندگار نبود فکر میکردم اراده و توان لاغری ندارم خصوصا که بار اخر که برای لاعری تلاش میکردم  باورهام  توسط پزشکان خراب شده بود و من به هیچ طریقی نه تنها لاغر نمیشدم بلکه چاقتر  هم میشدم و من بارها میگفتم من توان لاغری ندارم اما هیچ وقت به خودم نگفتم  نه خیر من ادم توانمندی هستم که این همه زمان من به خوبی لاغر شدم و تازه اونم لاغری در سایز و وزنهای بالا که بارها مورد توجه بقیه قرار میگرفتم اما چون در اخرین بار به شدت توسط پزشکان ناامید شده بودم که بدن من نمیشه لاغر بشه بلکه باید چاقتر بشه  بسیار ناراحت و تسلیم بودم و دیگه از خدا کمک میخواستم تا با این راه اشنا شدم و  همون اول اشنایی با استاد چنان مسیر رو جدی گرفتم و حرفهای استاد رو باور کردم که دیگه هیچ چیز برام‌ مهم نبود و خیلی سریع  رفتم داخل جعبه  ی خودم و رژیم هام رو پاره کردم و ورزشم رو خیلی یک دفعه قطع کردم( سخت بود اما انجام دادم ) در حالی که هفت سال پشت سر هم در هر شرایطی من رزیم و باشگاه رو داشتم و این برام واقعا سخت بود اما اجراش کردم و  باید بگم مو به مو حرفهای استاد رو روی برگه برای خودم  مینوشتم و تمرینات رو عملی انجام میدادم و جالب اینجا بود که من راحت بدون هیچ تلاش فیزیکی  لاغر شدم و همه به من میگفتن  چقدر لاغر شدی و همون باعث شد من این راه رو بهتر و بیشتر باور کنم و من چنان از لحاظ روحی و جسمی متحول شدم که هنوزم بعد از چندین سال دارم راهم رو با اشتیاق ادامه میدم .

      من بلید بارها به خودم بگم طبیعت جسم من لاغری هست مثل اینکه طبیعت جسم من  این هست که ناخن هام بلند بشه یا موهام بلند بشه و نیازه به هیچ اراده ای نیست این طبعت جسم من هست و نیاز به انگیزه و اشتیاق و اراده نیست و اونها خود به خود رشد میکنن مثل همون موقع که دست من زخم میشه و خود به خود خوب میشه پس اگر کمی هم اضافه وزن دارم طبیعی هست که خود به خود اون رفع بشه .

      لاغری اراده نمیخواد فقط ذهن تنظیم شده روی لاغری میخواد .یعنی من تا وقتی که  بیام تو سایت فایل گوش بدم و بنویسم کفایت میکنه لاغری همین هست و نیاز،به هیچ اراده ای نیست من خواهرم و دخترم و بقیهی لاغر ها رو میبینم که هیچ اراده ای ندارن و اونها نمیدونن اراده برای لاغری چی هست ؟؟

      وظیفه ی خدا هست در این دنبا به راحتی  به ما سلامتی و لاغری و ثروت و .. بده و ما اصلا نباید نگران این چیزها باشیم مثل بچه ها که خیلی راحت بدون نگرانی زندگی میکنن و لذت میبرن 

       واقعا قبول دارم که ذهن بچه ها پاک هست کاش تا اخر عمر همینطور ذهنشون پاک بمونه تا زندگی بسیار زیبایی رو تجربه کنن .من هم مثل شما استاد سعی میکنم آگاهانه به بچه هام در مورد خیلی از چیزها در زندگی مثل سلامتی و ثروت و رابطه و خداو … یاورهای اشتباه ندم .

      من هم  با نوشتن خیلی ررابطه خوبی دارم و بسیار ارامش بهم میده همین امروز فایل زیبایی گوش دادم  که داخل اون  چند ین دعا و باور خوب و حرف خوب بود که سریع رفتم دفتر اوردم و اونها  رو نوشتم   پس  هم یه سری چیزا رو  تو دفتر مینوسم  هم داخل سایت مینویسم و وقتی مینویسم عجیب  حال خوبم  و آرامشم  بسیار بهتر میشه .

      لاغر شدن نیاز به اراده نداره من خودم  فقط با بودن در این مسیر  بدون هیچ کار خاصی تونستم کلی متناسب تر بشم و همچنان هم جذابیت سایت من رو میکشونه که باز هم در میسر باشم و مطمعنم به زودی خوش اندام تر هم میشم .پس لاعر شدن نیاز به اراده نداره و اصلا به هیچ پزشک و کارشناش و هیچ فردی هم ارتباط نداره و من بارها به خودم  میگم من  بدون رنج و سختی و اراده لاغر میشم مثل چاق شدن من یادم میاد در مسیر چاقی از تک تک رفتارهام لذت میبردم پس باید حالا هم لذت ببرم تا لاغر بشم .

       اگاه باشید هر فرد موفق نمیگه من سختی کشیدم میگه من کلی کار کردم تا به اینجا رسیدم و حرف از اراده نیست اراده باعث شکست میشه،اما  اشتیاق باعث موفقیت میشه   پس همینجا باید بگم اشتیاق باعث حضور من در سایت میشه نه اراده ی من چون من از بودن در این سایت لذت میبرم .

      همینجا باید بگم من چند دقیقه پیش داشتم با همسایه روبه رویی خونمون حرف میزدم و حرف از  سرویس مدارس بچه ها دراومد اول اینکه باید بگم این خانم همسایه ی ما بسیار بسیار لاغر  هستن و اندام ظریف و دخترونه ای داره که باورت نمیشه دو بچه داره و اتفاقا همسایه ی دیگه ی ما در همین محله که با ایشون خیلی صمیمی هست بسیار چاق هست و این خانم همسایه لاعر گفت پسرم دوست داره پیاده بره مدرسه اما من دوست ندارم نهایتا یه روز تفریحی شاید همراه خودم بزاره بره اما نه بیشتر چون اصلا حوصله پیاده روی ندارم  و  اتفاقا ایشون گفت  اما همسایه بغلی خانم فلانی که من میدونستم کی رو میگن و بسیار چاق هست مشتاق پیاده روی هست و اگر فهمید میگه من میام باهات صبح زود تا  بچه ها رو ببری مدرسه  چون ایشون دنبال پیاده روی هستند  و من همونجا گفتم ببین چاقی و لاغری هیچ ربطی به ورزش و پیاده روی ندلره و ایشون خیلی راحت بدون هیچ زحمتی لاغر هستن اما اون یکی همسایه با وجود تلاش فراوان و پیاده روی های طولانی در صبح زود اما بازم چاق هستند 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار منیره.ف
      1402/06/05 20:35
      مدت عضویت: 1677 روز
      امتیاز کاربر: 10481 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 173 کلمه

      سلام دوستان متعهد و استاد گرامی

      از اونجایی فکر کردم که اراده برای لاغری ندارم که لاغری رو برای خودمون سخت کردیم

      امروز یه جا خوندم بدون گرسنگی لاغر شوید و با خودم گفتم اصلا مگه من گرسنه میشم من فردی بودم که اگر قبلا همچین تیتری رو میدیدم سریع به سمتش میرفتم 

      لاغری برابر بود با انجام ندادن نیاز عادی مثل خوردن خوب معلومه که نخوردن وقتی گرسنه ای اراده میخواد 

      اما مشکل از جایی شروع شد که ما لاغری رو برابر دونستیم با نخوردن

      اما واقعا لاغری این نیست لاغری پروسه طبیعی بدن که نیاز به اراده ندارد

      من خیلی نا امید بودم وقتی با این سایت اشنا شدم

      افراد لاغر نه اراده دارن نه رژیم میگیرن و نه دارای ژن خوب هستن اونها چاق شدن رو یاد نگرفتن در واقع هنر چاق شدن رو ندارن و ما هم هنر چاق شدن رو داریم و هم هنر لاغر شدن رو یاد گرفتیم 

      به قدری تکرار اموزه های لاغری در ذهنمان تثبیت میشه که گاها فکر میکردم برای لاغر شدن کاری نمیکنم و نکنه مریض شدم که دارم لاغر میشم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار عطا
      1402/02/11 07:08
      مدت عضویت: 476 روز
      امتیاز کاربر: 11065 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,141 کلمه

      سلام و درود .

      خیلی ترفندا به کار گرفتم که رفتار پرخوریم رو تغییر بدم و البته که تغییر کرده . ولی به صفر نرسیده .

      میدونید در نظر من هنوز خوردن = لذت و بیشتر خوردن = بیشتر لذت بردنه . خوردن هنوز برام بزرگترین تفریحه اما در کنارش خیلی تفریحات دیگه اضافه کردم . 

      من از نوشتن لذت میبرم .

      از تفکر کردن لذت میبرم .

      از کارم لذت میبرم . 

      از پیاده رویم لذت میبرم .

      از جور کردن بساط تفریح و لذت و رفتن به گردش با دوستا یا خانواده لذت میبرم . 

      از خندیدن و شاد بودن لذت میبرم .

      از نظر من بزرگترین عاملی که به من اشتیاق میده لذت بردنه . 

      من خیلی تغییر کردم .

      عاملی که منو از غذا خوردن منصرف می کنه ترس از چاقی نیست سیر شدنه . 

      عاملی که منو به خوردن غذا دعوت می کنه ولع و محدودیت نیست احساس گرسنگی طبیعی جسمه . 

      عاملی که منو از پرخوری کردن منصرف می کنه ترس از چاقی نیست بد شدن حالمه سنگین شدنمه . جلوی فرز بودنمو گرفتنه  . 

      حتی رنج چاقی دیگه به خاطر بد بودن چاقی نیست . بلکه رنج چاقی به این دلیل در وجودم شکل میگیره که به واسطه ی چاقی من از لذت بیشتر بردن محروم میشم .

      چاقی نمیزاره من راحت بدوم و بازی کنم . 

      چاقی نمیزاره من سریع باشم و از سرعت لذت ببرم .

      چاقی نمیزاره نشستن و بلند شدن برام لذت بخش باشه . 

      وقتی لذتام کم میشه در نتیجه اندوهگین میشم . من  چاقی رو پذیرفتم ولی چاق بودن زندگی رو برام سخت کرده . 

      اما هنوز سختی لاغر شدن برام بیشتره . هنوزم در تصورم لاغر بودن یعنی حذف لقمه های اضافه . یعنی حذف لذت .  

      خب من در این جا میخوام در مورد این صحبت کنم که حذف لقمه های اضافه لذته . 

      لقمه های اضافه یعنی لقمه هایی که تو دیگه از خوردنشون لذت نمیبری . 

      من از یه جایی به بعد دیگه نمیتونم بخورم . این طبیعت بدنمه . حالا این مقدار اگه منو چاق میکنه به این دلیل نیست که اضافه است . به این دلیله که من فکرم اینه که این مقدار منو چاق می کنه . باور ندارم بابا این نیاز بدنمه . اگه بدنم نیاز نداشته باشه حتی یه لقمه هم نمیتونم بخورم . میگن بدن جا باز می کنه . هر چی بخوری باز اون رو هضم می کنه و جا باز می کنه برای بیشتر خوردن . سلولهای چربی رو زیاد می کنه که کارخونه چربی سوزی بیشتری درست کنه  . بدن کارش خیلی خارق العادست . از هر راهی وارد میشی باز میبینی یه چیزی هست که هنوز متوجهش نشدی . خب این همه فرمول رو ما درست کردیم باز میبینیم چاقی هنوز وجود داره . پس یه سری فرمولها هنوز هست که درست نشدن بهشون آگاه نشدیم و اونها در ضمیر ناخوداگاه دارن کار می کنند . 

      این که میگن چاقی ژنتیکه  از یه جهت درسته . اما ژنتیکی که خودمون در اثر تکرار  ایجادش کردیم .   ژن یعنی حافظه ی سلولی . حافظه ی سلولی  از حافظه ی  مرکزی فرمان میگیره و دیده ها و شنیده های ما حافظه ی ما رو شکل میدن . آموزشها و تکرارهایی که سالیان سال انجام دادیم همه در حافظه مرکزی ما هست و از اون انتقال پیدا می کنه به حافظه ی سلولی . خب در نسلهای گذشته ما بارها و بارها چاقی رو تکرار کردیم . مادرم از مادرش از اطرافیانش دیده شنیده یاد گرفته و انها نیز از مادران خود و اطرافیان خودشان و در حافظه ها ذخیره شده . خودمم از اطرافیانم بارها دیدم شنیدم یاد گرفتم و اینها همه رفته در حافظه سلولی . خب حافظه ی سلولی هم که گفتیم همون ژنهای ما هستند . 

      پس چاقی از طریق دیده ها و شنیده ها در ژنهای ما جاری شده و در حافظه ی سلولی ما هست . خب حالا ما اگه بخوایم این ژن رو تغییر بدیم باید دیده ها و شنیده هامون رو تغییر بدیم . باید آموزشهامون رو تغییر بدیم . باید تکرارهای خودمون رو تغییر بدیم . باید جستجوی خودمون رو تغییر بدیم و بگردیم تمام کدهای ژنی رو پیدا کنیم و اون قبلی رو باطل کنیم و کد جدید رو بدیم . کد قدیمی با آگاهی شناخته میشه . هر چقدر بیشتر آگاه بشیم  تغییرات بیشتری میتونیم در خودمون ایجاد کنیم . هر چقدر بیشتر آموزشهای لاغری رو تکرار کنیم فرمولهای لاغریمون فعال تر میشه و ما اشتیاق به لاغر شدن رو بیشتر در خودمون مشاهده می کنیم . 

      فرمول امروز اشتیاقه . 

       در راه لاغر شدن اشتیاق داشته باشیم . 

       امروز اشتیاق لاغر شدن را در خودم ایجاد می کنم .

      امروز در مسیر لاغری هستم . 

      امروز افکاری در سر میپرورانم که اشتیاق لاغر شدن را در من شعله ورتر کند .

      لاغر شدن طبیعت بدن من است .

      من در هر نفس مواد زائد را بیرون میریزم و لاغر میشوم .

      بدن من مواد زائدش را به راحتی دفع می کند .

      من فرکانس احتیاج به لاغر شدن را تبدیل به فرکانس اشتیاق به لاغر شدن می کنم .

      من از چاقتر شدن نمیترسم چرا که آن فقط یک احساس است در حالیکه واقعیت بدن من لاغر شدن است .

      لاغر شدن دائمیست .

      در هر لحظه کلی مواد زائد از بدن خارج میشوند

      بدن مواد خارج از نیاز خود را دفع می کند ذخیره نمیکند .

      بدن مقداری از مواد را ذخیره می کند که به آن نیاز داشته باشد .

      اگر در فرکانس جنگ و محدودیت  باشیم بدن در فرکانس ذخیره ی نیرو میرود . از طرفی میل به درخواست نیرو بیشتر و از طرفی میل به دفع کردن آن کمتر میشود .

      وقتی بدنی چاق میشود چون نیاز دارد .

      اگر  بدن احساس نیاز نکند همه را  به راحتی دفع می کند .

      ترس از چاقتر شدن بدن را نیازمند می کند و واکنش بدن ذخیره نیروست .

      اجبار به لاغر شدن بدن را نیازمند می کند و واکنش بدن ذخیره نیروست .

      من اجبار را به اشتیاق تبدیل می کنم .

      من مشتاق لاغر شدن آسان هستم .

      من دوست دارم راحت و آسان لاغر شوم نه به زور و اجبار و ترس

      لاغر بودن طبیعت بدن ماست .

      برای همین ما مشتاق لاغر شدنیم .

      من لاغر شدن را دوست دارم .

      عشق به لاغر شدن در من شعله می کشد .

      من انرژی به فراوانی دارم .

      من از انرژی عشق تغذیه می کنم .

      سلولهای خودم را با انرژی عشق پر می کنم که احساس نیاز را از آن پاک کنم .

      عشق انسان را شاد و جوان می کند .

      عشق به لاغر شدن یعنی لاغر شدن را در تک تک سلولهایم مشاهده کنم .

      سلولها هر لحظه دارند به سمت زیبایی قدم بر می دارند .

      طبیعت بدن زیباتر شدنه .

      طبیعت بدن سالمتر شدنه .

      طبیعت بدن پاکسازیه

      طبیعت بدن رهایی و سبک بودنه .

      من  احساسات متعالی در خودم ایجاد می کنم تا بدنم  از انرژی عشق و اشتیاق پر شود و نیاز آن به جذب انرژی  از بیرون کم شود .

      من انرژی درونی خودم را زیاد می کنم با هر چه که بتوانم . با اعتماد به نفس . با عشق با اطمینان با حال خوب و …‌

      من مشتاق متناسب شدنم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار مریم
      1402/01/27 14:11
      مدت عضویت: 531 روز
      امتیاز کاربر: 4810 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 522 کلمه

                  “به نام ”الله” یکتا پروردگار هستی “

      درود به همه ی شما دوستان عزیز و استاد ارجمند ؛

      گام هفتاد و هشتم : انگیزه و اشتیاق خود را حفظ کنید.

      امروز یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ با یاری پروردگارم توانستم گام هفتاد و هشتم را بر دارم ، خدایا شکرت .

      انگیزه و اشتیاق مهمترین عامل موفقیت در هر جنبه ی زندگی است. اگر ما تناسب فکری ها بتوانیم همچنان با انگیزه و اشتیاق در مسیر بمانیم و ادامه بدهیم قطعا روزی ما هم یکی از شگفتی سازان این مسیر خواهیم شد و به خود بیشتر از هر زمانی افتخار خواهیم کرد .من و شما دوستان هم مسیر از هر لحاظ و به خصوص داشتن انگیزه و اشتیاق باید خود استاد عطار روشن را الگو قرار بدهیم که با وجود اینکه به تناسب اندام رسیده اند اما همچنان در مسیر هستند و در این راه با ایجاد هدف های جدید و دور تر مانند زیبایی اندام برای خود به راه خود ادامه می دهند و هر روز نسبت به روز قبل ، خود را بیشتر به روز می کنند و همچنین بهترین پشتیبان و راهنما برای ما که هنوز اول راه هستیم ، هستند و این خود مایه ی دلگرمی ما هنرجویان می باشد و با دیدن ایشان خود من بیشتر از قبل انگیزه و اشتیاق پیدا می کنم که این مسیر را ادامه بدهم تا بالاخره به تناسب اندام دلخواهم برسم .در مورد پیشنهاد برای دوره ی پیشرفته ی لاغری با ذهن چون من این دوره را تا این زمان تهیه نکرده ام و آن را نگذرانده ام پس قطعا نمی توانم پیشنهادی ارائه بدهم اما نظر من در مورد نوشتن جزوه و دیدگاه در دفتر این است که حال و هوای نوشتن در دفتر بسیار با نوشتن در سایت فرق دارد و این احساس را دارم که نوشتن روی کاغذ بسیار تاثیر گذار تر و روح نواز  و عمیق است چون هر فردی این نوشته ها را تنها برای خود می نویسد و در نوشتن بعضی از موارد دست بازتری دارد و راحت تر خیلی چیزها را برای خود شرح می دهد هر چند خود من نوشتن در سایت را نیز دوست دارم و سعی می کنم به بهترین نحو آن را انجام بدهم و هم در دفتر مواردی را یاد داشت می کنم و بارها آن را مطالعه می کنم و می خوانم .البته باید به این نکته هم اشاره کنم که هر وقت دیدگاه خود را در سایت می نویسم و توسط خود استاد خوانده می شود و مدال طلایی یا دیدگاه فنی به آن تعلق می گیرد بسیار تاثیر گذار است در انگیزه گرفتن و اشتیاق من به ادامه ی راه و از همین جا از استاد گرامی بسیار تشکر می کنم که با کارهایی که انجام می دهند به ما کمک می کنند و مشوق ما هستند .به هر حال نوشتن در هر صورتی بسیار تاثیر گذار و مهم می باشد چون باعث می شود تا آگاهی هایی را که کسب می کنیم در ناخود آگاه خود ثبت و تثبیت کنیم و بیشتر به آنها بپردازیم .پس بیایید همچنان با انگیزه و اشتیاق به مسیر خود با لذت و شادی ادامه بدهیم .

      “ یا حق ”

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار صالحه
      1402/01/08 10:05
      مدت عضویت: 456 روز
      امتیاز کاربر: 48930 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 504 کلمه

      سلام وصبح زیبایی بهارتوت به خیر وشادی هم مسیران 

      امروز با خوندن متن اول خواستم ازشماسوال کنم کی میتونم با گروه کارم شروع کنم ؟

      دل میخواهد اساسی کارکنم اصلابه وج کم کاری نکنم وبا گروه اگه بهتر هست بهم ازازطلاع بدید حاضرم صبر کنم توسایت 

      باشم با هم شوع کنبم اگه  نه من از ۱۹ فروردین  شروع کنم 

      خودم که وزنم داره کم میشه بخاطر اینکه فبلا اگه ایستاده بودم  فقط نگاه میکردم شکمم میدیدم ولی حالابایدکردنم تا کنم تا شکمم بینم بچه ها به شوخی میگم کردنم تا میشه برای دیدن شکمم تو این زمان پشتر فت خوبی هست مقایسه اصلاندارم ولی دو روز پیش از دیدن تو اینه همونطوری یی لخظه که رعد میشدم کیف زیبایی به خودم دست داد دائم تا شب به خودم میگفتم خدایا شکرت دارم لاغرمیشم  دارم به افرادی که این قسمت هستن تلاش کنید حتما نتیجه میگیرید برای من که اینطور بوده تاحالاکه کاره خواستی وتعحب برانگیزی نکردم فقط یاد گیری درست کامل مرور وتکرار خوردن به اندازه 

      بعضی زمان ولی کم از دستم در رفته پر خوری کردم ولی دارم نتیجه میکیرم توچالش من این نخوردم هم ازفایل۳۵ شرکت کردم اونجاهم سعی خودم کردم پیش وجدان راحت هستم که بهونه نیاوردم 

      وفتی دوره شروع کنم انشالله خیلی بهتر میشم امید خیلی بهترمشه  واز تلاشم کم نمی  کنم 

      افرادی که میکن مانتبجه نگرفتیم من احساس میکنم کامل قبول نکردن این دوره رو اخه مگه درست وحسابی کار کرده باشی اونوفت نتیجه نگیری من هنوز دوره ام شروع نکردم تو همین  قسمت رایگان حدود ۳ ماه خورده هست که شب روزم شد سایت از هر کاری زدم تا باسایت اون پر گردم حتی تو خواب هم دارم کارمیکنم دائم ذهنم درگیرش هست هی از خودم سوال خواب بعضی ساعت دارم اشپزی میکنم یا دارم ظرف مشیورم   چای درست مبکنم هم زمان دارم فکر ویاد گیری رو تکرارمیکنم شاید از شب روزم حدود ۴ تا۶ ساعت شاید بیشتر ساعت نگرفتم دارم ذهن فکرم درگیرش کردم لابه لاش کارهامو انجام میدم دختر مبگه مامان یاداره  کار میکنه یاداره سایت میبنه نمی بینه هم داره فکر میکنه اول باید صداش کنیم تا حواسش باشه خواب بده من از شروع روز اول سایت باز گرده متن فایل رو میبینم بعد صبحانه رو درست میکنم تو زمان درست کردن صبحانه هم مضوعات  روز فکر کرده تو ذهنم مرو میکنم بعددوباره میام دیگاهم مینویسم بعدنهارم درست میکنم بعضی زمان دارم فایل اون روزتکرار گوش میدم ینعی حتی ازکمترین رمان هم استفاده مبکنم تاخوب بفهمم ویاد گیری درستی داشته باشم بر ای منکه اینوطوی شاید شمابانیم ساعت یاد گیری داشته باشید ولی برای من تقریبا زمان نوشتن خیلی زیاد بود ولی شکر خدا تازگی زمانش کمترشده 

      هنین امروز ۸ /۱ /۱۴۰۲

       دارم هم فایل مینوسیم وهم صبحانه درست میکنم هم فال هم تماشا 

      دورام هنوز شروع نکردم اگه شروع کنم برای خودم از تجربه  دیگران که نتیجه عالی گرفتن سرمشق میگیرم

       َتو جمعی که بزگان هستن تو گوچکترین باشه به زه تو جمعی تو بزگ ودیگران کوچک باشه جمع اولی تو باید بزگ کرده  تابه اونها برسی   ولی جمع دوم تو همونی که هستی ولی دیگران تلاش میکن به تو برسن وبزگ شن 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 39190 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 18 کلمه

      سلام استاد گرامی و دوستان هم مسیر 

      مطالبتون باعث شد که به خودم بگم  عاشقتم 🙂

      ممنونم مفید بود .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار متناسب شاد
      1401/02/08 19:55
      مدت عضویت: 1433 روز
      امتیاز کاربر: 6727 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 639 کلمه

      سلام

      منم که اوایل وارد دوره شدم دیدم استاد خیلی برنوشتن تاکید داره . اوایل خوب برام سخت بود چون نمیدونستم دقیقا چی بنویسم . 

      کم و بیش مینوشتم کم کم جوری شد وقتی کامنتم رو مینوشتم یهو ذهنم شیفت میشد به چند سال پیش و باورهای مخرب شناسایی میشد واقعا نوشتن معجزه میکنه . واین انگیزه ای شد که علاقم به نوشتن بیستر بشه . واینجا بود که متوجه شدم چرا استاد تاکید بر نوشتن داره .

      چون حتی ذهن رو به چالش میکشونه و وقتی کامنت دوستان رو میخوندم بازم همینطور . چون من فکر میکردم نحوه رفتارم طبیعی هست اما وقتی دوستان اشاره میکردن که مثلا باعجله غذا میخوریم یا حرص و ولع داریم یا ریزه خواری داریم علاقه ام به خوندن کامنت چندین برابر شد و فهمیدم خیلی کار دارم و همه رفتارهام رفتار چاقی است . (وچقدر ما چاقها نحوه عملکردمون شبیه هم هست .)

      باید اصولی روی ذهنم کار کنم و هرچی بیشتر پیش میرفتم  اطمینان به اینکه این روش درست هست بیشتر پی میبردم .

      من حرص و ولع خوردن رو میخاستم با دمنوش یا پیاده روی کم کنم وکم کم راههایی که خودم برای لاغری انجام میدادم برام مسخره بود .واطمینان به این روش بیشتر .

      چقدر کامنتها کمکم کرد که من دراین مسیر تنها نیستم و انرژی میگرفتم و ما بچه ها بهم انرژی میدادیم و جاهایی که لازم بود همو کمک میکردیم .وکلی باورهای مخرب که داشتم وحواسم بهش نبود تونستم شناساییش کنم .

      و وقتی دیدم بچه ها خیلی بیشتر ازمن با چاقی جنگیدن و راههایی رو رفتن که من بعضا اون راهها رو امتحان نکرده بودم  اما حریفش نشدن رنج چاقی در ذهنم بیشتر وبیشتر شد و تمایلم به لاغری با ذهن بیشتر وبیشتر شد . 

      جاهایی که استاد مدال میدادن متوجه میشدم دارم درست پیش میرم وانگیزم بیشتر میشد .

      در بحث زیبایی اندام  اگرچه میدونم منم لازم دارم و قبلن یه مربی بهم گفت بایستی فیتنس کار کنی تا بدنت فرمش خوب بشه . 

      ولی من اومدم روی اعتماد به نفسم کارکردم به اون حالت ایده آل نرسید اما خیلی بهترشد .

      راستشو بخاین از باشگاه رفتن میترسم . میترسم که نکنه جسم زیبایی که با لاغری با ذهن خلق کردم دستکاری بشه و دوباره سیستمش بهم بخوره . هیچی دیگه  دارم روی اعتمادبه نفسم کار میکنم بلکه فرم بدنم صاف تر و زیباتر بشه .

      من قبل این فایل که داشتم واسه شام ماکارونی درست میکردم دیدم چقدر زمان زود میگذره . چون ما هرشب پنجشنبه ماکارونی میخوریم وجالب اینجاست که همون لحظه یاد فایل چقدر زمان زود میگذره استاد افتادم .

      واقعا زمان زود میگذره انگار دو روز پیش ماکارونی درست کردم والان کی یک هفته شد .

      و الان به یادم اومد چرا من الان مدتهاست بیشتر پنجشنبه ها ماکارونی درست میکنم یا هر روز شام وناهار درست میکنیم خسته نمیشیم ولی همین که بیام یک ساعت فایل گوش میدادم و تمرین مینوشتم  خسته میشدم. 

      چرا چون که من به اشتباه ذهنم رو برای چاقی برنامه ریزی کرده بودم واون تعریف وتمجید دوران کودکی قویتر از این بود که من بخام اوایل دوره دوام بیارم .

      مثلا یادم میاد مادرم همش تعریف میکرد که من کلاس اول بودم دختر سفید رو وچاق بودم و معلمم مهر صدآفرین رو به صورتم زد . و منم چقدر ذوق میکردم اما خبر نداشتم بذر چاقی رو در ذهنم دارم میکارم .

      و با بارها وبارها تکرار برای ذهنم شیرینش کردم .

      به قول استاد که در اول فایل گفتن اولویت در زندگیتون شخص خودتان باشه چقدر من بیگانه ام با این جمله .و چقدر در زندگیم به خودم واهدافم بها میدم .چقدر مراقب حال خوب خودم هستم ؟

      دیگه امسال به خودم قول دادم بیام واقعا روی خودم کارکنم و به خودم بها بدم و برای خودم ارزش قایل باشم .

      و سرمو از زندگی دیگران بکشم بیرون .

      میدونم کاملا نمیشه اما من سعی خودم رو میکنم .

      چون خواستن توانستن است .

      شکر میکنم خدای متعادل رو .

      و تشکر میکنم  از استاد عزیز بابت نشر آگاهیها.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ملکه عشق
      1400/11/02 21:03
      مدت عضویت: 1223 روز
      امتیاز کاربر: 10303 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 712 کلمه

      سلام و درود استاد و دوستان عزیز پاینده باشید

      انگیزه و اشتیاق خود را حفظ کنید 

      🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

      اولویت اول زندگی ما باید احساس خوب خودمون باشه و اولین شخصیت زندگی ما شخص خودمان باشد …

      برای انجام هر کاری و البته موفقیت در هر مسیری انگیزه و اشتیاق لازم است ….

      هر کدام از ما به دلیلی اینجا هستیم که دلیلهای ما انگیزه های ما هستند ولی برای اینکه انگیزه به حالت حرکت در بیاد اشتیاق لازمه یعنی انگیزه من برای لاغری نوعی تغییرجسمم هست که با آزادی و لذت به دست میاد ولی اشتیاق را به خاطر شناخت قدرت ذهنم و البته مهارت کنترل ذهن برای خلق شرایط جدید و لمس تجربه های جدید در تمام جنبه های زندگیم به دست میارم اینکه استاد عزیز در این مسیر ما را همراهی می کنند خودش به نوعی ایجاد انگیزه و اشتیاق در ما به وجود میاره منم دوره های بسیاری شرکت کردم ولی به اینصورت پشتیبانی نداشته یعنی انگار یک کتاب پایه ای خریدی و حالا خودت باید معماهای زندگی خودتو حل کنی !…

      اینکه خود استاد همراه این مسیر هستند و قبل از رسیدن به وزن ایده آلشون تصمیم گرفتند هدف را دورتر کنند و به نوعی زیبایی اندام را انتخاب کردند نشون دهنده این هست که مسیر درست و مستقیم انتها نداره یعنی نعمتها و موهبتهای الهی بی پایانه یه جورایی از بچگی هم زیاد شنیدیم هرچی خدا بهت بده بعد از مدتی بیشترش را می خوای و این به صورت فطری در ما وجود داره که به دنبال گسترش و تجربه های بیشتری باشیم ….در موضوع تناسب زیبایی اندام و سلامتی و جوانی خیلی به هم مرتبط هستند که ما هم می تونیم همیشه در این مسیر با معیارهای خودمون بمونیم و هدفهای دورتری را انتخاب کنیم  …

      نوشتن تمرینات که از تجزیه و تحلیل فکری در ذهن ما به وجود میاد همان اثرگزاری یادگیری در ذهن ما هست از طرفی خواندن دیدگاه ها میتونه خیلی کمکم کننده باشه چون همه ما از زبان مشترک چاقی استفاده کردیم و چالشهای شبیه به هم را تجربه کردیم و البته به خاطر فرهنگ و آداب و رسوم مختلفی که جامعه هر کدوم از ما دارند و محتوای ذهنی خاص هر کدوم از ما ممکنه با چالشهای متفاوتی روبرو بشیم و وقتی  مینویسیم و استاد در جریان این چالشهای ذهنی ما قرار میگیرند آگاهی های در این زمینه به ما ارائه می کنند که مسیر برای ما راحتتر میشه و نتیجه میشه زمان کمتر یعنی شاید خود استاد چون به تنهایی در این مسیر قرار گرفتند خیلی آزمون و خطا داشتند و زمان بیشتری هم گذاشتند تا به نتیجه دلخواه خودشون برسند ولی چون ایشون به چالشهای این مسیر آگاه هستند و همچنان در این مسیر ما راهمراهی می کنند آگاهی ها به روزرسانی می شوند که حدالامکان مسیری که به هدف سریعتر میرسه در اختیار ما قرار بگیره ….

      تآیید تمرینات زیر نظر استاد اول باعث انگیزه و اشتیاقی برای شرکت کننده هاست یعنی این احساس در ما وجود میاد که به طور واقعی با راه بلدی در مسیر لاغری با ذهن در حرکت هستیم و بعد اینکه ایشون با توجه به تمرینات ما متوجه چالشهای مسیر ما می شوند و به غیر از اینکه گاها خیلی با راهنمایی هاشون کمک می کنند نسبت به چالشهای مسیر برای افراد شرکت کننده راه حلهایی در خصوص فایل های آموزشی ارائه می دهند ….

      موضوع ترس از خوردن به صورت ریشه ای در ذهن همه افراد چاق وجود دارد که در دوره های اصلی به این موضوع زیاد پرداختند و این فرمول مخرب ذهنی چاق هرچقدر هم که اصلاح بشه حتی اگر ۱۰درصد در ذهن ما باشه چون روزانه چندبار تکرار میشه اصلاحش کمی زمانبر هست چون ما روزانه چندبار غذا می خوریم والبته موادغذایی متنوع هستند اگر این فرمول مخرب در ذهن ما باشه چون خوردن با احساس ترس ما ادغام میشه و بار قدرتش زیاد میشه و مانع لاغری در ما میشه !….درسته فرمولهای مخرب زیادی در ذهن داریم مثل اینکه خوابیدن باعث چاقی میشه اما چون روزانه یکبار تکرار میشه راحتتر میتونیم این موضوع را اصلاح کنیم بنابراین با این تیجه می رسیم که همیشه قبل از رسیدن به خواسته خود کیفیت خواسته و هدف خود را دورتر کنیم یعنی سطح کیفی آن را ارتقا بدهیم و بدونین همیشه و در هر شرایط و موقعیتی آگاهی بالاتر و لمس تجربه های بهتری هم وجود دارد …

      روزگارتون مملو برکت 🍃🌸 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار azamhoseinzadeh0180@gmail.com
      1400/08/28 08:10
      مدت عضویت: 973 روز
      امتیاز کاربر: 189 سطح ۱: کاربر مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 486 کلمه

      سلام به استاد عزیز  و همراهان گرامی 

      گام ۷۸ حفظ انگیزه و اشتیاق

      انگیزه و اشتیاق مانند موتور محرکه است که عامل اصلی برای حرکت کردن تلاش کردن هستش اول باید انگیزه و اشتیاق داشته باشی تا بتونی کاری رو شروع کنی و گرنه هیچ کاری شروع نمیشه 

      من هر روز صبح با انگیزه و اشتیاق اولین کار صبح ام که از خواب بیدار میشم بعد نماز و شکرگزاری ام اومدن به این سایت هست خدارو شکر در این مدت تونستم با انگیزه و اشتیاق هر روز این کار رو انجام بدم اوایل ممکن بود بعد ازظهر یا شب هم گوش بدم کم کم متوجه شدم بهترین موقع برای من و تاثیر گذاشتن و اینکه صبح تا بچه ها از خواب بیدار نشدن می تونم به راحتی و با فراغ بال به تمرینات برسم 

      من دیروز یک دیدگاه در سایت نوشتم دفعه بعد که سراغ گوشی ام رفتم اینقدر هیجان زده شدم که دیدم پیامش اومده و مدال طلایی گرفتم انگیزه ام برای نوشتن دیدگاه هايم در سایت خیلی بیشتر شد چون فهمیدم کسی هست که بخونه و امتیاز بده

      شما واقعا استاد هستید من چون خودم معلم هستم می بینم که کار شما مانند معلمان سخت کوش و واقعی هست 

      معلم نمی تونه موفق باشه و حتی بهترین مطالب رو داشته باشه ولی وقتی تکالیف بچه ها رو نگاه نکنه اشکالات شون رو متوجه نشه نفهمه بچه ها کجا مشکل دارن کجا خوبن که دیگه تکرار اضافی و خسته کننده نداشته باشه کجا رو باید بیشتر کار کنه واقعا استاد سپاسگزارم به خاطر وقتی که میذارید

      به روز بودن و آپدیت بودن سایت و دوره ها هم از ویژگی های یک معلم موفق هست که شما دارید

      همراه بودن با دانش آموزان تون با ما هم نکته مثبت دیگه است

      مهمتر از همه از نظر من همدرد بودن هم مسیر بودن شما با ماست اینکه ما مطالب و آگاهی ها رو از کسی داریم می گیریم که خودشون این مسیر رو طی کردن تجربه کردن ما رو درک می کنند ما رو مسخره نمی کنند اگه مشکلی داشته باشیم خیلی وقت ها آدم می‌ترسه مشکلش بیماری اش رو به کسی بگه و اون طرف مسخره اش کنه ولی ما از این موضوع نمی ترسیم

      در مورد نوشتن استاد نطر من این هست که نوشتن خیلی عالی هست نوشتن روی کاغذ اثرش خیلی بالاتر از خوندن و گوش دادن هست حتی من شنیدم در مورد درس خوندن نوشتن مطلب مورد نظر ۲۵ بار تاثیرش بیشتر از خوندن مطلب هست 

      در ضمن ممکن است فردی مشکل در تایپ کردن یا به خاطر سن و شرایط جسمی کار کردن با گوشی سخت باشه البته نوشتن در سایت خیلی خوبه به خاطر به اشتراک گذاشتن اطلاعات و آگاهی ها ولی نوشتن روی کاغذ هم در کنارش برای خود فرد به عنوان مرور و در هنگامی که اینترنت نیست شرایطش رو نداشته باشیم یا حتی به عنوان خوندن و برگه زدن مانند یک دفتر خاطره می مونه و تغییراتمون رو بعد از یک مدت پی بینیم خیلی عالیه و انرژی زاست 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1400/06/16 10:02
      مدت عضویت: 1595 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 435 کلمه

      سلام

      یه وجه تمایز خیلی مهم سایت شما با سایر سایتهای آموزشی و حتی دوره های آموزشی همینه که دیدگاهها اول توسط شخص شما خونده میشه و بعد از تایید شما در سایت نمایش داده میشه و هر ومن در این مدت کا با شما هستم هر وقت مشکلی یا سوالی داشتم در قالب همون کامنت نوشتم و شما من رو راهنمایی کردین 

      ایده دادن مدال طلایی فنی و همیاری هم که واقعا بی نظیره و فکر میکنم بعد از اینکه این ایده رو اجرایی کردین خیلی سطح دیدگاهها بالاتر رفته و کامنت دوستان خیلی عالی و پیشرفته است که به قول شما خیلی از دیدگاهها شایسته مدال طلایی و فنی هست و ادم از خوندنشون واقعا لذت میبره.

      و مدال همیاری هم که تشویقی هست برای اینکه نظرات همدیگه رو بخونیم و کمک کنیم به همدیگه برای درک بهتر و آسونتر لاغری.

      در این دوسال من شاهد بروزرسانیهای زیادی بودم هم در دوره های آموزشی هم در فایلهای رایگان و هم در شکل ظاهری سایت و استفاده راحت تره کاربران از سایت که واقعا جای تشکر داره .خیلی ممنونم ازتون 🙏🙏

      من در خیلی از سایتهای آموزشی دنبال مطالب میگردم و انصافا سایت شما جزئ سایتهایی هست که دسترسی به مطالب خیلی راحته و حتی گذاشتن عکس پروفایل فقط بازدن یه دکمه انجام میشه و این از مزیتهای فوق العاده سایت هست.

      فایلهای رایگان اینقدر مطالب عالی و کاربردی توش مطرح میشه که به راحتی با دنبال کردن همون آموزشها میشه محتویات ذهن رو درباره چاقی و لاغری کشف کنیم و هر کسی به هر دلیلی نخواد در دوره آموزشی شرکت کنه با استفاده از محتواهای رایگان و مرور اونا میتونه هم جسمش رو تغییر بده و هم زندکیش رو .به قول خودتون اینکه فایلی رایگان هست به معنی بی ارزش بودن اون محتویات نیست فقط بهای مالی نداره وگرنه هر کسی از اونا استفاده کرده میتونه ادعا کنه که از بسیاری از دوره های پولی که در ایران داره برگزار میشه محتویات ارزشمندتری داره و این لطف شماست که آگاهیها رو در اختیار بقیه قرار میدین آگاهیهای نابی که هزار بار هم بشنوی باز هم برات تازگی داره چون از سرچشمه آگاهی اومده و بسیار بسیار ارزشمنده.

      اون جمله ای که شما در انتهای نوشته فایلها میذارین یا در آخر فایلها میگید که”منتظر خوندن نوشته هاتون هستم”اینقدر انگیزه بخشه که یه جورایی آدم رو مشتاق میکنه به اینکه هم فایل رو خوب گوش بده و هم برداشتش رو از اون آموزش در قالب یه متن بنویسه و بعد هم با اشتیاق منتظر تایید دیدگاهش باشه مثل دانش آموز خوبی که مشقش رو قشنگ و مرتب مینویسه و منتظره که معلم ببینه و زیرش کنار امضا یه مهر صد آفرین بزنه.🙂

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5961 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 52 کلمه

        سلام و درود
        از لطف و محبت شما دوست عزیز سپاسگزارم
        همه تغییرات سایت ایده های ساده ای هستند که در لحظه داده شدن به ظاهر هیچ اهمیتی ندارند ولی بعد از مدتی که اجرا میشه تاثیر عالی در عملکرد سایت و اعضای سرزمین لاغرها داره
        خدا رو شکر هر روز در حال گسترش هستیم

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار maryamkhazaie0000@gmail.com
      1400/06/15 19:21
      مدت عضویت: 1203 روز
      امتیاز کاربر: 458 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 73 کلمه

      بنام خداوند بخشنده مهربان سلام ب استاد عزیز و دوستان همراه، گام ۷۸ انگیزه و اشتیاق خود را حفظ کنید

      مهمترین موارد برای ادامه دادن هر مسیری داشتن انگیزه و اشتیاق هست ک این متاسفانه در من اونقدر ها نیس و و همیشه بی انگیزه و اشتیاقی ندارم ،و نمی دونم واقعا چی کار کنم و خیلی بی انگیزه میام ی فایلی گوش میدم و ی چیزی می نویسم  و تا روز بعد ……

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار متناسب موفق
      1400/05/05 14:46
      مدت عضویت: 1147 روز
      امتیاز کاربر: 13414 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 523 کلمه

      همگام ۷۸ انگیزه و اشتیاق خود را حفظ کنید 

      به نام خدا 

      انگیزه و اشتیاق مهمترین عامل موفقیت در هر جنبه ای از زندگی است از ویژگی های مهم و منحصر به فرد دوره های لاغری با ذهن همراهی استاد با ما هنرجویان است و هر آنچه از قدرت ذهن و عملکرد ذهن در لاغری آسان رادرک و تجربه می‌کند با دوستانش به اشتراک می‌گذارد.

       هرچه درک استادبیشتر میشود دوره‌ها بیشتر و بیشتر به روز می شود.

      نوشتن تمرینات آموزشی توسط ما و بررسی نوشته ها توسط استاد سبب می‌شود که برداشت واضحی از عملکرد هنرجویان دوره لاغری با ذهن داشته باشیم .

      این انگیزه و اشتیاق استاد کمک زیادی به ما کسانی که آرزوی لاغر شدن داریم میکند.

       تداوم حرکت در درک و به کارگیری اصول ذهن در لاغر شدن و انتخاب هدف های بزرگتر برای ایجاد چالش در زندگی شخصی و ارائه محتوای تاثیرگذار در دوره ورود به سرزمین لاغرها (گام اول)شده است .

      دوره پاکسازی چاقی ذهن (گام دوم) شاهکار دیگر از تاثیر پذیری ذهن در لاغر شدن است که تمرکز بر ایجاد شخصیت  متناسب در ما دارد با کار کردن بر نقاط ضعف شخصیت خود علاوه بر ایجاد شخصیت متناسب و متفاوت از قبل خود.

       گام سوم دوره پیشرفته لاغری باذهن مجموعه ای بی نظیر برای دستیابی به سطحی بالاتر از تجربه زندگی است که می آموزیم چگونه با کنترل احساس و توجه به نکات مثبت زندگی شرایط متفاوتی را در مسیر زندگی خود تجربه کنید.

       با قدرت خلق کردن خود از طریق توجه به آنچه دوست داریم در زندگی تجربه کنیم که آشنا می شویم .

      این آشنایی ۱_ باعث درک بهتر است چگونه حال کردن جسم خود می شود ۳_ می آموزد چگونه از قدرت خلق کردن خود در تغییر سایر جنبه های زندگی استفاده کنیم در نهایت هم از نظر جسمی و از نظر شرایط زندگی در وضعیت متفاوت قرار بگیریم.

       تجسم خلاق خیلی مهمه مثلاً ده دقیقه اندیشیدن به حال و هوای پیاده روی با یک لباس ورزشی شیک بر اندام متناسب 

       یا تجسم یک مهمانی به افتخار رسیدن به تناسب رویاییمون در یک رستوران شیک

       اولویت اول تون بودن در حال خوب باشد و شخص خودتان باشه .

      نکته: استاد راه‌های زیادی رفت شکست خورد ولی ناامید نشد و حاصل موفقیت هایش را در اختیار ما قرار داد .

      این شور واشتیاقی که ما داریم این جهانی نیست امکان ندارد که چیزی هرقدر عالی و خوب باشد ولی با استمرار در آن متنفر نشویم .یک ورزش خوراکی یا لباس یا رنگ یا تفریح …وقتی هرروز استفاده بشه دیگه لذت و جذابیتی ندارد .

      ولی بودن در این راه لذتی به طعم فطرت الهی دارد که نه تنها از آن سیر نمی شویم بلکه مشتاق تر میشویم که فردا زودتر و بیشتر دراین راه باشیم .خدایا سپاسگزارم که این لذت وطعم را به من چشاندی .

      از تو می خواهم که این شورو اشتیاق را از من نگیری و هرروز بیشتر وبیشترش کنی تا بتوانم خودم وزندگیم را تغییر دهم و بیشتر رنگ خدا بگیرند .

      باور اشتباه خواب باعث چاقی میشه که به راحتی این باور حل میشه چون تنوع ندارد .

      ولی خوردن چون چند بار باید غذا بخوریم و تنوع زیادی دارد به راحتی ترس از خوردن برداشته نمی شود اگر ۱۰ درصد هم از خوردن ترس داشته باشیم زیاد است.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ZahraKasaeipour@gimal.com
      1400/04/22 00:35
      مدت عضویت: 1096 روز
      امتیاز کاربر: 268 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 253 کلمه

      سلام و درود فراوان

      برای ادای احترام و  سپاسگزاری از استاد گرامی و تمام دوستان عزیزی که بدون دیدن آنها احساس میکنم سالهاست  آنها را میشناسم، دنبال عبارت مناسب میگردم و فکر میکنم بهترین عبارت همان سپاس بی نهایت است که استاد در اغاز هر سخن تقدیم خداوند مهربان می نمایند.

      حدود دو ماه است که همراه سایت تناسب فکری هستم و سعی میکنم تا همگام شوم . بدون اغراق لحظات درس گرفتن از استاد گرامی و همه عزیزان جزو بهترین و کاربردیترین لحظات زندگیم بود که به جز خیر، آرامش ، امید، نشاط، تناسب فکر و اندام حاصل دیگری نداشته . ساده سازی روشها و احساس لذت از انجام تمریم ها و کسب نتایج حیرت آور برای من به قدری شادی آفرین بوده که احساس میکنم خداوند مهربان با لطفی ویژه مرا هدایت کرده و هدایت خواهد نمود. تمام این نتایج هر لحظه انگیزه و اشتیاقم را برای دانستن بیشتر و کسب آگاهی بیشتر میکند . نمیتوانم با این نتایج حیرت آور به روش های قبل برگردم بعضی وقتها فکر میکنم قبلا چطور با این ابهامات زندگی میکردم مثل افرادی که در دنیای دیجیتال تصویری از دنیای قبل نمی توانند داشته باشند از جمله فرزندان که دایما میپرسند مگه میشه بدون اینترنت زندگی کرد من هم از خودم میپرسم تا الان چطور زندگی خودم را پیش برده ام و خدا چه قدر مهربان و پر رحمت است که در عین تمام نا اگاهی هایم مرا محفوظ داشته وو به این مسیر سبز هدایت نموده‌است    از همه عزیزان و استاد گرامی بی نهایت سپاسگزارم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Laleh
      1400/04/20 05:50
      مدت عضویت: 1360 روز
      امتیاز کاربر: 18317 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 461 کلمه

      فایل “انگیزه و اشتیاق خود را حفظ کنید.”

      خیلی از ماها معتقديم که وقت نداریم، بنابراین هر روز تمرین خودمون را انجام میدهیم و بعد که با گذشت یکسال یا دو سال، بعد از همه تغییرات روحیکه در ما ایجاد میشود ،میبینیم که هنوز جسممون تغییر خاصی نکرده است.🤢

      دلیلش چی است ؟🤔

      بگذاریم  24 ساعت ازوقت یک روز را با هم در دنباله بررسی کنیم:🙄

      ما سر کار میرویم وبه طور میانگین حدود 9 ساعت روزانه وقت میگذاریم.  برای چای و میوه خوردن و غذا دور خانواده خوردن هم که حدود 2 ساعت روزانه وقت میگذاریم.😋

      برای دوش گرفتن و یا راز و نیاز با خدا هم که حدود 1 ساعت روزانه وقت میگذاریم.برای خواب هم که حدود 8 ساعت به طور متوسط هر شب وقت میگذاریم.😴

      برای خرید روزانه و رانندگي کردن هم حدود 2 ساعت وقت میگذاریم.  برای تماشای تلویزیون هم حدود 2 ساعت روزانه وقت میگذاریم. میبینید که 24 ساعت تمام شد ، پس ما اصلا وقت نداریم که برای تمرین تناسب ذهنی وقت بگذاریم، تا چه برسد به خواندن تمرینهای دیگر دوستانمان در سایت.😢

      واقعاً ما هنوز عاشق لاغر ی هستیم ؟🤔

      جواب این است ؟ نه نیستیم ، ما عاشق لاغر ی نیستیم چون حاضر نیستیم انجام تمرین و دیدن فایل و خواندن تمرینهای ديگران را در ابتدای لیست روزانه خودمون قرار بدهیم.🤓

      پس چطور میتوانیم این موضوع را اصلاح کنيم ؟🤔

      ما میتوانیم لیست کارهای روزانه خودمون را بنویسیم و در همان اول روز،جایی را برای سایت تناسب فکری قرار دهیم.😉

      بعد کارهای واجب و ضروری را در برنامه خود قرار دهیم.شايد در ابتدا سخت باشد ، ولی اگر اصرار کنید و استمرار داشته باشید، عادت میکنید.😬

      من چون در خارج از ایران زندگی میکنم، یک گوشی مخصوص نوشتن تمرینها دارم، چون من مثل استاد یا دوستان دیگر ساکن ایرانم، در لپ تاپم، امکان تایپ فارسی را ندارم پس مجبورم که در گوشی تمرینها را در یک دفترچه اینترنتی بنویسم ، بعد مطلب را کپی بگیرم.😳

      به سایت مراجعه کنم و مطلب کپی شده را انجا قرار بدهم.  گاهی اینقدر این مراحل ارام انجام میشود که من باید خیلی صبوری کنم.😍

      در ضمن این را بگويم در اوایل دوره ،من مجبور بودم که در یک صفحه فارسی تایپ، دراینترنت یک خط یک خط بنویسم و بعد کپی کنم.😎

      بعضی مواقع در اتاق که مشغول انجام تمرین بودم ، گریه میکردم و تمرینها را انجام میدادم و استاد برام نوشتند “خیلی کم مینویسید ولی اگر در جزوه بیشتر مینویسید قابل قبول است.”😏

      بعد که ذهنم باز شد ، یک گوشی را مخصوص این کار قرار دادم. این را گفتم تا بگویم اشتیاق تا چه حد میتواند یک فرد را در مسیر رو به جلو هدایت کند و انگیزه در دل اشتياق خود به خود به وجود می اید. بعد ان فرد خود به خود راه رسیدن به هدفش را مییابد اگر واقعاً بخواهد و رسیدن به هدف برایش مهم باشد. 💆

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 29 از 6 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار ZahraKasaeipour@gimal.com
        1400/04/22 00:21
        مدت عضویت: 1096 روز
        امتیاز کاربر: 268 سطح ۱: کاربر مبتدی
        محتوای دیدگاه: 4 کلمه

        درود بر شما افرین

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 5 از 1 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار Laleh
          1400/04/26 06:23
          مدت عضویت: 1360 روز
          امتیاز کاربر: 18317 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
          محتوای دیدگاه: 1 کلمه

          بسیارممنونم.

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار s.mohammadi8195
      1400/04/08 09:41
      مدت عضویت: 1433 روز
      امتیاز کاربر: 6727 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 150 کلمه

      سلام بر همگی

      من یه پیشنهاد دارم .

      چون استاد علاوه بر متناسب شدن در زمینه مالی هم موفق بودند.

      وچون ما به نحوه تدریس و آموزش استاد وپشتیبانی اش   آشنایی داریم و دراین مسیر هستیم و هممون مطمئنیم که نتیجه میگیریم حالا یکی زودتر ویکی دیرتر.

      به جای اینکه یه دوره از یه استاد دیگه برای موفقیت مالی بخریم از استاد خواهش کنیم که یه دوره برای موفقیت مالی بزاره و اون هم مثل دوره متناسب شدن با جزیات روی مساله مالی کارکنیم و با حل تمرینات باورهای غلطی که داریم رو با کمک هم شناسایی کنیم تا در زمینه مالی هم موفق بشیم . چون اینجوری خودمون شاید ۱۰ تا باور غلط رو کشف کنیم ولی اگه استاد آموزش بدن و همه تمرینات رو حل کنیم کلی باور را شناسایی میکنیم و زودتر به نتیجه می رسیم.  

      چون در جامعه امروز فکرنکنم قضیه مالی دست کمی از متناسب شدن داشته باشه 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5961 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 36 کلمه

        سلام دوست عزیز
        از اعتماد و لطف و محبت شما بی نهایت سپاسگزارم
        انشاالله در مورد مسائل مالی و کسب و کار موفق در قسمت 4 دوره رسیدن به آرزوها با قدرت ذهن توضیحات کامل داده خواهد شد.

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faridehhasani5455
      1400/03/07 13:43
      مدت عضویت: 1610 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,042 کلمه

      گام ۷۸ ،،انگیزه و اشتیاق خود را حفظ کنید ،،،سلام وقت بخیر ،، یکی از آپشن های خوبی که این دوره ها داره ،انجام تمریناته که باعث میشه مدام ذهن ما درگیر این موضاعات باشه و همراهی استاد در کنار هنرجوها ،باعث داشتن انرژی مضاعف برای طی کردن مسیر خواهد بود ، اشتیاق داشتن در این راه ، میتونه راه رو کوتاهتر ، راحتر و شادتر کنه ،،، خدارو شکر میکنم که در همون ابتدا هر ۳ دوره + خدا هرگز دیر نمیکند و الان هم خلق آرزوها با قدرت ذهنو ،خریداری کردم و تا چند ماهه دیگه که یکمی تو تکرار ها بودم ،میرم برای خرید روانشناس لاغری خود باشید ،،، ، مجموعه ای از دانستن و عمل کردن به تمام دوره ها و همینطور دوره هاییکه در سایت هست ،میتونه از ریشه ،شخصیت و هویت تازه و نویی با داده های جدید و متناسب کننده از ما بسازه ،،این کار باید آرام و با صبوری طی بشه ،عجله ای نداشته باشیم ،به بدن خسته و ناراحت خودمون زمان بدیم که بازسازی کنه هر آنچه که ما سالها خرابش کردیم ،هر کدوم از دوره ها قسمتی از تخریب ذهنمونو ترمیم میکنه ،وقتیکه تمام فرمانها از مغز صادر میشه که برنامه هاش در ذهن ماست،پس در ابتدا باید محتویات ذهن ما مورد بررسی قرار بگیره،شناسایی بشه ،روشون تمرین بشه ،و آرام آرام ،مسیرهای ذهنی یا نورون های مغزی جدیدی در ما ساخته بشه که بر اثر زیاد تکرار کردن اصولی به سطح مغز ما بچسبه و شروع تغییرات ما استارت خواهد خورد ،بعد از اون نیازه که ادامه بدیم و اطلاعات بیشتری وارد مغزمون کنیم ،این پروسه میتونه با دوره پاکسازی ادامه پیدا کنه و با شروع دوره پیشرفته ،بیشتر ترس های ما از خوردن کمو کمتر میشه ،همه این آموزش ها بهم متصل هستند و مجموعه ای از همشون ،میتونه تمام سوراخ های ذهنی مارو بپوشونه و مهم تر از همه استفاده کردن این دانسته ها در زندگی ،که وقتی یاد گرفتیم چطور باورهای قدیم رو نقض کنیم و نگرشمون عوض میشه ،باز هم نخواییم که از داده های قدیم استفاده کنیم ،یعنی دیالوگ های ما با خودمون و نگرشمونو همسان با آموزش هامون تغییر بدیم ، مثلا وقتی گرسنه ایم و هزاران فکر منفی میاد سراغمون که بهمون میگه ،مبادا چیزی بخوری ها ، اگر خوراکی شیرین بخوری چاق میشی ،اگر برنج در وعده شام یا دیر وقت بخوری چاق میشی ، و اگر اگر های زیادی که درونمون مارو میترسونه ،بتونیم در اون لحظات خودمونو بکشیم بیرون از اون دایره ترس ها که همون ترسها باعث نجواهای چاقی بیشتر در ما خواهند شد که باعث میشن باورسازی در مسیر  مضرش پیش بره و در ادامه مشاهده میکنیم که حال و احساسمون بشدت بد شده که احساس بد سرمنشاء رفتن به مسیر لیز خوردن و سقوطه ، پس مهمه که بتونیم و این قدرتو بدست بیاریم که با خودمون رفتار قدرتمندانه داشته باشیم که اون حس توانمندی در ما ،مارو میبره به مسیر بالا و زیبا ،،، مهم اجرا  کردن آموزه هاست ،وگرنه که ما بینهایت دوره و کلاس شرکت کردیم که هیچ وقت ازشون در زندگی استفاده ای نکردیم و فقط بصورت دانسته در مغز ما موندن  ،،  روزهای اول که دوره رو شروع کرده بودم و خیلی با فضای سایت آشنا نبودم ،تمریناتمو فقط در جزوه م انجام میدادم ،بعد از یه مدت کوتاه که مدام میشنیدم که کامنت خوندن چقدر مفیده ،نوشتن چقدر اثر گذاره ،وارد قسمت کامنت ها شدم و متوجه شدم ،خوندن نظرات دوستانم چقدر میتونه به باورسازی های من کمک کنه ، نوشتن خودم باعث میشه که محتویات ذهنی م یه شخم اساسی بخوره و از اون به بعد یکی از کارهای مورد علاقم که هم به باورسازی هم کمک میکنه هم حال درونیم بهتر میشه ،بودن در سایته ،،مجموعه ای از انجام تمام این کارها باعث تغییر و پیشرفت ما خواهد شد ،،،دیشب دخترم داشت از رستوران رفتن خودش با دوستانشون میگفت ،میگفت یکی از دوستانش که یکمی چاق بوده و با ورزش ها و رژیم های  سخت لاغرتر شده ،دیشب تو جمعشون بوده ،اینها توی رستوران داشتن غذای فست فود سفارش میدادن و اون دوستشون که قبلا چاق بوده ،هیچی سفارش نداده و گفته من نمیتونم اینجور غذاهارو بخورم ، دخترم بهش گفته ،مامان من قبلا چاق بود  و همش تو رژیم بود ولی الان ۱سال و نیمه داره با قدرت ذهن و دوره هاییکه طی میکنه هم لاغر میشه هم رژیم و محدودیت نداره ،دوستش بهش گفته بود یعنی فست فود هم اجازه داره بخوره ،دخترم گفته همه چیز میخوره ،سبک شون با تغییر ذهنه ،دخترم بهش گفته بود تو غذاتو بخور تا جاییکه سیر شدی دیگه ادامه نده ،دخترم میگفت بهش گفتم بهت سایتشونو میدم برو راحت میشی از این وضعیتت ، دوستش انقدر خوشحال شده بود و دخترم میگفت ،با اشتیاق سفارش غذا داد و انقدر خوشحال شد ،بعد گفته بود میتونم نوشابه هم بخورم ؟ دخترم گفته بود اره بخور،،، ،یعنی انقدر این باورهای خوردن نخوردن در ذهن ما وحشتناک ریشه دار شده که با ترس حرف نوشابه رو میزنیم ،،،دیشب  با خودم فکر کردم ،گفتم فریده تو  که در مورد این دوره ها با بچه هات حرفی نزدی ولی رفتارت با خودت  داره روی بچه هات هم  اثر میذاره ، قبلا همیشه منو در رژیم و ورزش و سختی دیده بودن و یه باور بزرگ در ذهنشون بود که مامانم چاقه و داره رنج میکشه و ۱۰۰ درصد رفتار ترسوی من روی اونها اثر میذاشته ولی الان همه چیز برعکس شده ،حتی دخترانمم باور کردن که رژیم و ورزش کارساز نیست ،چونکه مورد عملی منو میبینن ،،  ترس از خوردن یکی از ریشه ای ترین ترس هاست و یک باور قوی در ماست که در طی این دوره ها کمرنگ میشه و در دوره پیشرفته بصورت کاملا ریشه ای حل میشه و در انتها تکرار همون تکرارها باعث تغییرات بنیادین در ما خواهد شد ،حواسمون باشه که ما فعلا در حال یادگیری نت های لاغری هستیم بعد از اون باید شروع به نواختن موسیقی لاغری کنیم ،،، شاید بعضی از ما تصور کردیم که با گذروندن دوره و لاغر شدن دیگه باید همه این تمرین هارو رها کنیم و برگردیم به زندگی قبلیمون ولی ،تازه از این به بعد میخواییم از دوره ها در زندگی استفاده کنیم و لذت ببریم ،،،خوشحالم که تونستم تا اینجا به خوبی پیش برم و میدونم در حال ساخت مسیرهای تناسب هستم🌹 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 50 از 10 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار سهیلا عظیمی ویشته
        1400/03/07 19:27
        مدت عضویت: 1703 روز
        امتیاز کاربر: 15098 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
        محتوای دیدگاه: 87 کلمه

        عالی بود فریده جون   خوشحالم که از موفقیت هات مینویسی همین تشویق بزرگی برای ما همراهان میشه  منم الان که دوره پاکسازی را شروع کردم   تا جلسه ۱۵ هستم کلی  دیدگاه ام  تغییر کرده    پاکسازی  دوره ایی که باید آرام آرام پیش رفت در واقع مثل غذای خوشمزه ایی که باید خوب جا بیافته  تا مزه اش بهتر حس کرد   برای همین جلسات اش را طولانی تر میکنم تا بهتر درک کنم    و بعد انشالله برم پیشرفته      ممنونم دوست خوبم 

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار faridehhasani5455
          1400/03/08 12:18
          مدت عضویت: 1610 روز
          امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
          محتوای دیدگاه: 53 کلمه

          سلام سهیلای عزیز دوست همراهم 

          خب خدارو شکر بقیه دوره هارو خریدید ، یادتونه که ازم پرسیدید بقیه دوره هارو بخرم یا نه ،بهتون گفتم هر دوره قسمتی از ذهن مارو میسازه و بنظر من همه دوره ها با هم غوغا میکنه 😊 موفقتر باشی دوستم 🌹

          خدارو شکر نوشته هام کمک کننده است 🥰

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار farkhondeshahrivar280
      1400/02/06 19:52
      مدت عضویت: 1382 روز
      امتیاز کاربر: 687 سطح ۲: کاربر متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 736 کلمه

      سلام گام 78در مسیر لاغری من ،😍😊 اشتیاق انگیزه خود را حفظ کنید
      پایه و اساس رسیدن به هدف و طی کردن مسیر احساس خوب داشتن است و وقتی اشتیاق انگیزه داشته باشیم با احساس خوب لذت مسیر طی میکنیم  و این دوره بهترین دوره جهان هست  کامل جامعه است از همه نظر
      ;بنظر من استاد چون خودش یک فرد چاق بوده که تصمیم گرفت با تغییر جسم خودش از روشی کاملا اصولی و رسیدن به لاغری از طریق ذهن که کاملا روشی متفاوت بود کاملا صحیح بود وبدون محدودیتی سختی رنج رژیم ورزش بود و این ها این دوره منحصربفرد کرده
      استاد خودشان این مشکل چاقی داشته و از این طریق لاغرشده و هرروز هم داره اگاهی جدیدی به ما اموزش میده و افراد زیادی از این طریق لاغر شدن نه که لاغر شدن بلکه به تناسب ذهنی رسیدن و این هم خودش انگیزه شوراشتیاق زیاد میکنه &
      😌☺️     وچه فایل رایگان گوش بدی تمرین انجام بدی چه محصولات بخری هرسوالی از استاد داشته باشی جواب میده واین کارم باعث ارامش خاطراست که  افراد میتونن با استاد در ارتباط باشن وسوال بپرسن انتقاد پیشنهاد بدن به استاد و استاد خودشان جواب میدهند و این خیلی به افراد انگیزه میده از نظر اعتماد بنفس هم خیلی اعتماد بنفسشان میره بالا که مهم هستن و به خودشون بیشتر اعتماد میکنن و احساسشون خیلی بهتر میشه
      استاد تمرینات خودشون جواب میدهندوقت میذارند چه فایل رایگان باشه چه محصولات باشه فرقی نمیزارن خودشون پاسخگو هستن مدال میدن بیشتر جاهایی که نیاز به جواب داشته باشه جواب میدهند اینم خیلی تاثیر داره در شور اشتیاق و اینکه مهم اعتماد بنفست نیره بالا بیشتر خودت قبول داری آرامش بیشتری بهت دست میده و خیلی تاثیرات عالی میزاره وافراد مسیر با ارامش خاطر طی میکنن.
      خیلی دوره جامعه کامل هست واسمش واقعا برازندش است تناسب فکری واقعا هم همین جور است حتی افرادی که فایل رایگان گوش میدن میتونن تغییر کنن و نتایج عالی بدست بیاورند
      روشی که
      هر روز در حال بروزرسانی است هر روز اگاهی ها جدیدتری در هر زمینه ای میزارند استاد خودشون این کارو میکنن و همه وقتشون میزارند واسه ارتقا دوره و راحتی دوستان افرادی که هدایت میشوند به این مسیر خیلی راحتت بدون هزینه ای میتونن از دوره ها رایگان استفاده کنن و هیچ فشاری نیست به خریدن محصول وهیچ اسراری نیست و یک محیط دوستانه است که افراد میتونن از دیدگاه هم خبردار بشن بخونن جواب بدهند وبنویسند دیدگاه خودشون رو  😍🤩    البوم شگفتی سازان است که گذاشته شده واسه اینکه افراد باور کنن که این دوره نتیجه میده که ببین افرادی بودن که از نظر سنی ازخودشان  بزرگتر بوده حتی وزنی هم بیشتر ولی لاغر شدند شاداب هستن زیباتر شدند پوستی شفاف تر از قبل دارند و اینها همش انگیزه شور اشتیاق است &
      با این دوره افراد
      خودشون باور میکنن بعد میفهمن مسیر قبلی اشتباه بوده و بهترین مسیر برای رسیدن به هرچیزی از طریق ذهن انجام میشه و باور میکنن که همه افراد از این نعمت الهی برخوردار هستند وهمیشه در حال اموزش دیدن تجربه کردن است با خودشون اشتی میکنن بعد با خدای خودشان و بهترین مسیر برای خداشناسی است و کلا تحول عظیمی رخ میده در انسان و از جهنمی که یرای خودشان ناخواسته درست کردن بهشتی اگاهانه میسازه این دوره   🤩😍       وهمین مسیر صد روزه لاغری با ذهن خودش بهترین دوره است و کلی اگاهی مفید هست و رایگان در اختیار همه گذاشته شده و من اینجا از استاد عزیزم ممنونم بهترین مسیر است تولدی اگاهانه است و پر از شور اشتیاق همین لایوها زنده  خودش بهترین اگاهی درش گفته میشه میتونی خیلی راحت سوال بپرسی شرکت کنی نظر بدی و خیلی خیلی انرژی بخش است شور استیاق میبره بالا
      هرچی بگم کم گفتم بهترین مسیر است واسه رسیدن به خواسته و همیشه هم در حال تغییر واگاهی مفیدتری در اختیارافرادمیذاره
      ; ،،🤩😍😌ممنونم استاد که هستید همیشه و با لبخندی که همیشه سر لب دارید خودش شور اشتیاق من چند برابر می‌کنه و شما بنظر من تنها استادی هستین که به آگاهی و قوانینی که آموزش میدید عمل میکنیدچون شمارو موقعی که مادر عزیزاتان رو از دست دادیدخدا رحمتش کنه دیدم که لبخند به لب اومدید جلو دوربین لایو گذاشتید و تمرینات پاسخگو بودید و پابند بودید به قوانین که در هر شرایطی هم که باشی باید از مسیر دوره خارج نشی  و خیلی خوشحالم که هدایت شدم به بهترین مسیر دنیا ☺️😊استاد عزیزم همیشه شاد پیروز باشید شاگرد همیشگی شما که زندگی کردن یادش دادی 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 15 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1400/01/22 10:38
      مدت عضویت: 1595 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      همیاری
      محتوای دیدگاه: 748 کلمه

      سلام🙂همیشه شما روی حال خوب داشتن و اینکه شخص خودمون اولویت اول زندگیمون باشه تاکید میکنین🤗🤗که خود من الان که بیش از یکساله با شما همراه هستم درکش میکنم که چقدر موضوع مهمیه و اینکه توی این یکسال بارها شما رو در لایوها و فایلهای آموزشی دیدم که واقعا چقدر احساس خوبی دارین و خود این الگو گرفتنها باعث میکنه ما باور کنیم که حرفی که شما میزنین با عملتون یکی هست آونوقت حرف شما خیلی بیشتر در ما تاثیر میذاره👌👌👌حتی در زمانی که شما مادرتون رو از دست داده بودین و پستی در همین رابطه گذاشته بودین من خیلی نگران حال و روحیه شما بودم ولی وقتی لایو گذاشتین و دیدم که با تک پوش رنگی سر و صورت اصلاح کرده و مرتب و چهره خندون و روحیه همیشگی حاضر شدین کلی ازتون یاد گرفتم و تحسینتون کردم که چقدر عالی طبق آگاهیها و قوانین دارین رفتار میکنین👏👏👌👌👌😍😍😍باز هم که دوباره سه نفر از نزدیکانتونو در مدت ۲ هفته از دست دادین و باز هم لایو گذاشتین و ادامه رسالتتون و هدفتون که آموزش لاغری هست رو رفتین باز هم برای من درس بزرگی داشت که استادی که من دارم ازشون یادمیگیرم چقدر خودشون به آموزشهاشون پایبند هستن و استمرار رو در هر شرایطی دارن👌👌👌به نوبه خودم از طرف تمامی اعضای سایت از شما تشکر میکنم 🙏🙏🙏🙏🙏توی این ۱۵،۱۶ ماهی که با شما هستم بارها دیدم که در جهت ارتقای سایت و به روز رسانی دوره ها و حتی باز نویسی و ضبط و ادیت فایلها چقدر وقت گذاشتین و از اونجاییکه خود شما پشت صحنه تمام این مسیر هستین و کامنت تک تک ماها رو میخونین و فرقی بین کساییکه دوره های رایگان رو دارن استفاده میکنن با کساییکه هزینه گامهای لاغری رو پرداخت کردن نمیذارین خییییییلی دلگرمی بزرگی هست و خود این تایید کامنتها توسط شخص شما برای خود من به شخصه یکی از عوامل مهم استمرار و ادامه بوده که باز هم خیلی خیلی سپاسگزارم🙏🙏🙏🙏این حرکت اخیر شما برای ایجاد مسیر صد روزه “مسیر لاغری من”کمک خیلی بزرگی کرده به همه کساییکه در سایت شما هستن و با اشتیاق فایلهای شما رو دنبال میکنن👌👌👌 بسیار سپاسگزارم که با یادگیری قدرت ذهن هدایت شدین که مهمترین مساله خودتون که چاقی هست رو برطرف کنین و بعد از اون هم به مسیر آموزش هدایت شدین و مسیر تازه و جدید ونابی رو در برطرف کردن مساله جهانی چاقی ایجاد کردین و امیدی شدین برای تمام افراد چاقی که از همه روشهای لاغری استفاده کردن و جواب نگرفتن یا دوباره چاق شدن و دیگه یه جورایی خسته و نا امید هستن از این چاقی که مثل کنه به جسم و روانشون چسبیده و قصد رها کردن هم نداره😑🤨🤨ممنون که اینقدر با علاقه و اشتیاق تمام موضوعاتی که به ما کمک میکنه که مسیر رو هموارتر و ساده تر و لذت بخشتر طی کنیم رو با ما در قالب فایلهای صوتی تصویری لایوها واستوریها به اشتراک میذارین👏👏👏👏یکی دیگه از خصوصیاتی که شما دارین اینه که خیلی صادقانه و خودمونی ضعفها و ترسها و مواردی که خودتون از مسیر خارج شدین رو میگین و ما انگار با یه دوست صمیمی همراه هستیم  تا در سمت شاگردی یه استادی که خودش رو مغز لاغری میدونه و از موضع بالاتر به شاگردها نگاه میکنه وبه همین دلیله که ما راحت میایم در نوشته هامون به اشتباهاتمون اعتراف میکنیم و با خیال راحت بدون اینکه احساس بدی داشته باشیم که توبیخ بشیم یا مورد انتقاد و سرزنش قرار بگیریم اونا رو مینویسیم👌👌👌احساس همراهی با استاد و دوستانی که همه درد مشترک دارن و زخم خورده از حرف و حدیثهای دوستان و نزدیکان هستن و نا امید از شرایط جسمیشون وارد سایت میشن خییییلی خییییلی به همه ما کمک میکنه که کم کم جسم و روانمون رو ترمیم کنیم و خودمون رو با هر جسمی که داریم دوست داشته باشیم و خودمون رو در اولویت زندگیمون قرار بدیم و انقدر اعتماد به نفسمون بالا بره  که دیگه نیازی به تایید شدن توسط بقیه نداشته باشیم، هم لاغر بشیم و هم سالم ،هم لاغر بشیم و هم حالمون خوب باشه ،هم لاغر بشیم و هم جوان و شاداب،  هم لاغر بشیم و هم پر از عشق به خود، هم لاغر بشیم و هم زیبا ،هم لاغر بشیم و هم به خود شناسی و خداشناسی برسیمخدایی کدوم دوره در جهان هست که همه اینها در یک دوره آموزشی بهت اضافه کنهاینها حرفای دلم بود که مدتها بود میخواستم بهتون بگم و اینجا نوشتمش 😊😊😊بسیارممنونم که اینقدر خوب و عالی و عاشقانه همراه ما هستین و وجودتون و حضور مجازیتون اینقدر برای ما دلگرم کننده است🙏🙏🙏🙏💐💐💐

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5961 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 59 کلمه

        سلام دوست عزیز
        از خوندن نوشته شما واقعا به احساس بهتر رسیدم و شما را دستی از دستان خداوند برای انتقال انرژی مثبت به خودم می بینم و مدال همیاری لاغری با من را به شما اهدا کردم
        تا به خودم تاکید کنم که این سایت و افراد حاظر در آن همه از لطف و بخشنده بودن خداونده
        خدا رو شکر

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 5 از 1 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        آواتار saberizahra80
        1400/01/23 09:18
        مدت عضویت: 1595 روز
        امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 9 کلمه

        سپاسگزارم استاد🙏🙏🙏

        افتخاری هست برای من که همیار لاغری باشم🙂🙂

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار طوبی حاج احمدی
      1399/01/29 02:31
      مدت عضویت: 1679 روز
      امتیاز کاربر: 3344 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 96 کلمه

      سلام استاد عزیز ودوستان گرامی
      با تشکر ویژه از زحمات شما استاد روشن ک مارا رها نکردید برای اینکه درمسیر بمانیم واز هدفمون دور نشویم زحمت میکشید باعث دلگرمی ما هستید
      استاد من خیلی خوشحالم ک دوره گام سوم را تهیه کردم ولی متاسفانه هنوز گام دوم را تهیه نکردم ک انشالا ب زودی تهیه میکنم سوالی داشتم
      شما از چه زمانی گام سوم را شروع میکنید؟
      من که در گام اول وتکرار دوره روز ۵۷ هستم ایا میتونم با شما گام سوم را شروع کنم؟ یا اینکه باید تکرار دوره تمام بشود؟
      از شما سپاسگذارم ??

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faridehhasani5455
      1399/01/16 00:17
      مدت عضویت: 1610 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 152 کلمه

      سلام
      منم خدارو شکر هر ۳دوره رو ۱۰آذر ۹۸ تهیه کردم
      دوره اول که عالی بود ،هنوز در تکرار هستم،البته دوره پاکسازیو شروع کردم وتا جلسه ۵گوش دادم که خیلی آگاهی های بینظیری داره ،دوره سوم بعد از پاکسازی وتکرار دوره اول ،شروع میکنم و خیلی خوشحالم که داره آپدیت میشه ،نوشتن در سایت برای من خیلی مفید بوده وخیلی مورد علاقمه ،نظرات دوستان خودش یه دنیای باورسازیه برای من ،زیاد با جزوه موافق نیستم بدلیل اینکه اوایل که تو جزوه تمریناتمو انجام میدادم دیگه تو سایت نمیومدم ،ولی الان فقط تو سایت هستم و راضی ترم ،ولی ممکنه دوستان دیگه بودن جزوه دوست داشته باشن،البته میتونه جزوه هم باشه هر کسی دوست داشته باشه استفاده کنه
      دوره ها بینظیرن ،منکه خیلی راضی م ،همینکه میتونم سئوالاتمو بنویسم و مطمئنم از طرف استاد وبعضی از دوستان جواب داده میشه خیلی عالیه
      هر روز منتظر شنیدن آگاهی های جدید هستم
      ممنونم استاد از ایده های جدیدتون

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Fati.fatahi
      1399/01/15 02:54
      مدت عضویت: 1531 روز
      امتیاز کاربر: 162 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 149 کلمه

      سلام خدمت استاد عطار روشن گرامی
      من خواهر خانم فتاحی هستم
      استاد از شما خیلی ممنونم برای دوره های خیلی عالی و فوق العادتون
      استاد ما هم یک سالی میشه دوره پیشرفته لاغری با ذهن رو خریداری کردیم ولی تا حالا ازش استفاده نکردیم و این یه فرصت خیلی خوب و عالی هستش که با آپدیت این دوره همزمان با دیگر دوستان دوره پیشرفته رو شروع کنیم. استاد اگر میشه لطف کنید در مورد خوردن هایی که تحت تاثیر جمع قرار میگیریم و باعث میشه پرخوری کنیم و بیشتر از نیاز بدنمون مصرف کنیم بیشتر ما رو راهنمایی کنید و اینکه من خودم به شخصه با اینکه بعضی وقتا پیغام سیری رو دریافت میکنم و میدونم که بدنم نیاز نداره ولی باز میخورم لطفا در این مورد هم بیشتر راهنمایی کنید
      و اینکه اگه جزوه هم همچنان در دسترس ما باشه به نظرم خیلی خوب میشه
      با تشکر از شما استاد عزیز

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار 941121024
      1399/01/11 22:18
      مدت عضویت: 1704 روز
      امتیاز کاربر: 15
      محتوای دیدگاه: 320 کلمه

      به نام خداوند بخشنده مهربان
      سلام استاد گرامی
      من فروردین ۹۷ با دوره لاغری با قدرت ذهن بصورت کاملا تصادفی آشنا شدم و در دوره مقدماتی شرکت کردم و مدت زمان دوره ۸ هفته بود و ۸ هفته هم تکرار دوره،من قصد داشتم ۳۰ کیلو وزن کم کنم و طی گذشت یکسال،یعنی تا فروردین ۹۸،از وزن ۸۶ کیلو رسیدم به ۷۳ کیلو،و هنوز هم ۷۳ کیلو هستم و در این وزن باقی موندم.حس و حالم خیلی خوب و عالیه و مطمئنم که هنوز هم وزن کم می کنم چندبار تصمیم گرفتم دوره پیشرفته لاغری رو شرکت کنم ولی نمی دونم چرا شروع نکردم و همش به خودم می گفتم چرا من فقط این مقدار وزن کم کردم من که قصد داشتم ۳۰ کیلو وزن کم کنم، خیلی با خودم درگیر بودم و خیلی فکر می کردم که چکار کنم.
      تا اینکه تقریبا چند وقتی هست که یه موضوعی به ذهنم خطور کرد، در مورد طبعها،افرادی که دموی،صفراوی،سودایی و بلغمی مزاج هستن.
      متوجه شدم که من بلغمی مزاج هستم،در مورد افراد بلغمی مزاج زیاد سرج کردم که چه عواملی باعث افزایش خلط بلغم در بدن میشه، خیلی وقت گذاشتم و یه چیزایی رو متوجه شدم.
      طبق صحبت های شما استاد گرامی،که گفته بودید همه چیز در درون توست و هیچ عامل بیرونی باعث چاقی تو نیست،در مورد خودم حس می کنم که باید تعادل در بدن من برقرار بشه تا به وزن مورد نظرم برسم و خیلی جالبه استاد، یکی از آروزهای من هم اینه که وقتی به وزن دلخواهم رسیدم،برم و زیبای اندام کار کنم .ولی من هم بعد از گذشت ۲ سال هنوز ترس از خوردن دارم.
      استاد گرامی،نمی دونم چجوری بگم،فقط اینو بگم که من تمام وقتم رو با گوش دادن به صحبت های شما و عمل کردن به آنچه یاد می دهید، صرف می کنم.خیلی چیزا ازتون یاد گرفتم،در پایان، خیلی سپاسگزارم از شما که اینهمه وقت می زارید برای ما،واقعا خدا قوت.
      خداوند رو سپاسگزارم که مرا به این راه درست هدایت کرد.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار عشق
      1399/01/10 17:41
      مدت عضویت: 1703 روز
      امتیاز کاربر: 4227 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 769 کلمه

      چه خبر خوبی امروز دادین☺️☺️
      من اوایل دوره‌ی مقدماتی بودم که دوره‌ی پاکسازی استارت خورد و من شانس اینو داشتم که از اول در اون دوره حضور داشته باشم. از همون موقع همیشه به این فکر می‌کردم که کاش دو سال زودتر با تناسب فکری آشنا می‌شدم تا جزو گروه اول شرکت‌کننده‌های دوره‌ی مقدماتی باشم و همیشه رویاپردازی می‌کردم که انجام دادن دسته‌جمعی دوره چه حسی میتونه داشته باشه. همش دلم می‌خواست به یه طریقی اینو تجربه کنم.
      بعد یه روز در کمال تعجب خبر تکرار دوره رو به ما دادین و چقدر روزهای عالییی بودن…
      دوره‌ی پیشرفته رو که سه ماه پیش خریدم یه حسی بهم میگفت هنوز وقت شروعش نرسیده.
      با شروع سال جدید به شروع دوره‌ی پیشرفته فکر کردم ولی بازم میدونستم که این‌کارو نمیکنم چون از اولشم ته دلم مطمئن بودم که این دوره رو به نوعی قراره لایو انجام بدیم. در اواخر دوره‌ی تکرار یه بار استاد به این موضوع اشاره کردن اون موقع فکر کردم خواسته‌ام داره به حقیقت می‌پیونده ولی بعد هیچ خبری نشد. در عین حال متوجه بودم که حتی اگر قرار باشه دوره‌ی پیشرفته مرور بشه من اول باید انجامش بدم و بعد به مرور برسم و نمیتونم یهو مرور رو شروع کنم .
      الان می‌بینم دقیقا در بهترین زمان ممکن برای من قراره دوره‌ی پیشرفته رو نه به شکل مرور بلکه به شکل یه شروع جدید کار کنیم. دیگه از این بهتر نمیشه.???
      حتی لازم نیست مرور دوره‌ی پاکسازی رو قطع کنم میتونم با فراغ بال هر قدر می‌خوام براش وقت بذارم.
      همه‌ی این اتفاقات درس و نشانه‌ای دیگه برای منه که هر چه رو ادم از صمیم قلب و با اشتیاق ارزو کنه زمین و زمان دست به‌دست هم میدن تا به وقوع بپیونده.حتی اگر نیاز باشه همه چی طوری دست به دست هم میده که یک ایده‌ی جدید به ذهن استاد روشن برسه برای اجرای دوره‌ی پیشرفته به شیوه‌ای جدید ??????☺️☺️☺️ ?♥️.

      من با اینکه جزوه‌ی دوره رو همون سه ماه پیش پرینت کردم اما حتی لاشو باز نکردم یه نگاه بندازم چون دوست داشتم زمانش که برسه برای مطلع شدن از محتویات هر صفحش همون اشتیاق دوره‌ی مقدماتی رو حس کنم. نمی‌خواستم‌برای لحظه‌ای کنجکاوی سورپرایز از بین بره برای همین از محتویاتش اطلاع ندارم اما خود استاد روشن قبلا گفتن که تمرکز زیادی رو تجسم خلاق شده.
      دلم می‌خواد تو این دوره هر روز دقایقی به تجسم یه موضوع خاص اختصاص پیدا کنه که به شکل یه تیتر بهمون داده میشه. مثلا ده دقیقه اندیشیدن به حال و هوای پیاده‌روی با یه لباس ورزش شیک بر اندام متناسبمون وقتی دوره تموم شده . یا تجسم یه مهمانی به افتخار رسیدن به تناسب رویاییمون در یه رستوران شیک.
      حتی در پیدا کردن تیترهای متنوع میشه از نظرات همه‌ی هنرجوها استفاده کرد.
      در هر حال از همین حالا خیلی هیجان دارم.

      در مورد انجام تمرین‌ها تو سایت که من به شخصه خیلی از این کار خوشم میاد با اینهمه معتقدم سایت جای نوشتن رو کاغذو نمیگیره و به چند دلیل من مایلم هر دو در کنار هم باشن:
      ۱- نوشتن رو کاغذ روح داره و ارامش و لذت خاصی ایجاد می‌کنه و لااقل برای من سریع‌تر از تایپ کردن پیش میره در نتیجه اگه حتی روزی نرسم کار نوشتن تو سایتو انجام بدم اما تمرین تو جزوه عقب نمیفته و میشه راحت‌تر با دوره پیش رفت.
      ۲-من به شخصه وقتی هم تو جزوه می‌نویسم هم تو سایت در اصل دو بار به موضوع فکر می‌کنم دو بار نوشته‌هامو مجسم می‌کنم و دو تا متن مختلف می‌نویسم. یکی خلاصه‌تر و کلی‌تر برای سایت و یکی مفصل‌تر و ازادانه‌تر برای جزوه.
      ۳- بعضی موضوعات وقتی به شکل خصوصی نوشته میشه میتونه کامل‌تر باشه. خیلی وقت‌ها من موضوعی رو به شکل موردی و با مثال برای خودم مینویسم ولی تو سایت چون در اختیار عمومه به شکل کلی بهش می‌پردازم و ریز نمیشم چون میتونه مربوط به مسائل خصوصی باشه.
      ۴- جزوه‌ی مقدماتی من همیشه دم دستمه و هر روز تمرینی رو ازش می‌خونم دسترسی بهش خیلی آسونه و فقط کافیه دستمو دراز کنم و‌به مطلب مورد نظرم دست پیدا کنم ولی اگه قرار بود تمرین‌هامو از تو سایت بخونم وقت زیادی میگرفت و به این آسونی در دسترس نمی‌بود.در مورد دوره‌ی پیشرفته هم فکر می‌کنم به همین شکل باشه.

      می‌خوام به دوستانم پیشنهاد کنم حتی اگه تازه در این مسیر قدم گذاشتن دوره‌ی پیشرفته رو هم تهیه کنن چون بعدتر حتما این کارو خواهند کرد. من خودم بارها فکر کردم که کاش همون اول همه‌ی دوره‌ها رو تهیه می‌کردم چون به‌صرفه‌تر میبود.

      در نهایت می‌خوام بار دیگه از شما سپاسگزاری کنم جناب روشن که همیشه در کنارمون هستید و پشتیبانی شما دائما حس میشه و اینهمه برای اینکه هنرجوهاتون بهتر مسیر تناسب رو طی کنن تلاش می‌کنید.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 0
        محتوای دیدگاه: 390 کلمه

        سلام استاد ودوستان گرامی گام ۷۸ همیشه انتخاب اولتون احساس خوب باشهدالویت اولتون بودن در احساس خوب باشه وتوجه کردن به احساس خوب باشه والویت در زندگی شخصیتونوخودتومن باشید یکی از مزایای لاغری با ذهن اینکه استادم دارن همزمان با نا  مسیر لاغری با ذهن طی میکنن ومنم بخاطر اینکه از مسیر خارج نشم تصمیم دارم وقتی تونستم دوره تهیه کنم یکی یکی اونارو تهیه میکنم این دفعه اصولیتر واین دفه با تمام اگاهیهایی که از دوره رایگان بدست اوردم اونها رو تهیه میکنم که هر فایلی رو که گوش دادم چند بار تکرار میکنم موضوع اونو یاداشت میکنم تا در تمام زمینهای زندگی ازش استفاده کنم وبه عمل تبدیل کنم ووقتی فایل دوم گوش دادم بازم فایل قبلی تکرار میکنم تمرینشو که یادم نره واینجوری نتیجه بهتری میگیرم ومن فکر میکنم تازه روند لاعریم شروع شده چون حس میکنم یکم داره شکمم کوچیکتر میشهدنمیدونم این نشانه شروع روند لاعری یا نه ومن خوشحالم بخاطر ابدیت کردن دورها نه بخاطر رایگان بودن اونها فقط بخاطر اینکه شما اگاهیهای جدیدتونو در اختیار دوستان قرار میدید وبغص وقتها هم وقتی دیدگاه بچه ها رو میخونید به مشکلاتشون توجه میکنید وبرای رفع اونها اقدام میکنید ومهمتر النکه شاید شما اون مشکل نداشته باشید ولی بچه ها دارن شما با ابدیت کردن اونهارو رفع میکنید ومن خیلی خوشحالم که شما انقد خوبین وما انسانهای مجزا از هم زندگی میکنیم درسته که چاقی ی زبان مشترکه اما در جزییات با هم متفاوتهدچون محتویات دهنی ما افکار ما شنیدهای مادفرهنگ ما در مورد چاقی متفاوتهدواین خیلی خوبه که وقتی دوره تهیه میکنی یا از فایلهای رایگان استفاده میکنیم اگر سوالی پیش اومد از استادمون بتونیم بپرسیپ ومن هر وقت سوالی برام پیش اومده جوابشو در فایل بعدی گرفتم یا اینکه از طریق تلگرام با شما مشورت کردم ومشکلم حل شده وبابت این موصوع هم بینهایت سپاسگزارم ومنم هنوز ترس از غذا خوردن نسبت به بعصی از مواد غذایی دارم مثلا ارده مربا چون شنیدم چربه وچربی هم باعث چاقی میشه وتجربه هم قبلا داشتم که استفاده کردم چاقتر شدم وبخاطر همین وقتی میخورم میترسم که نکنه چاق بشم وبعد بافاصله حرف عوض میکنم ومیگم نه من چاق نمیشم من تازه روند لاغریم شروع شده وبرای من مخربترین عامل فکر میکم اول بیماریم باشه وبعد چاقیم همون غولیکه جلوی اون رودخانه نعمتهای خداوند گرفته ومیذاره وارد زندگی من بشن ومن دوتا غول دارم یکی بیماری ودیگری چاقی 

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        آواتار Laleh
        1400/04/20 05:56
        مدت عضویت: 1360 روز
        امتیاز کاربر: 18317 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
        همیاری
        محتوای دیدگاه: 413 کلمه

        سلام دوست خوبم

        نوشته شما یکی از زیباترین نوشته هایی بود که تا حالا در سایت خوانده بودم.چقدرزیبا نوشتید که “هر چیزی را از صمیم قلب و با اشتیاق اروز کنیم ، زمین و زمان دست به دست هم میدهند تا ان هدف به وقوع بپیوندد.”🌞

        این فقط یک جمله نیست ، بلکه یک حقيقت است.من میتوانم قسم بخورم که شاید کل فایلهای “زندگی با طعم خدا” ، فایلهای “پیاده موثر” و حتی فایلها ی “زندگی خود را تغییر دهیم” را میشود در همین یک جمله خلاصه کرد.🌞

        من روی این جمله خیلی کار کرده ام. چرا؟🦉

        چون استاد در فایلهای ذکر شده عنوان کردند و هر دفعه تکرارش میکردند.من این جمله را زندگی کردم و هر چه بیشتر این ورد را در چراغ جادو گفتم و بیشتر تمرینش کردم ، غول چراغ جادو، برایم بیشتر از قبل ارزوها و خواسته هایم را براورده کرده است.🌞

        شاید برای بعضی افراد ،باور این صحبت من غیر ممکن باشد؛ ولی من این جمله را تمرین کردم ، زندگیش کردم و شغل مناسب خودم را یافتم ،خانه ای که در ان ارامش داشته باشم، را اجاره کردم ، همسرم با من مهربان شد ، پسرم عاشقم شد ، روابطم با افرادی که بد بود و سالها قطع بود؛ دوباره از نو دوستانه، سر گرفت.🌞

        دوستان این حرفها دارد برای من که ساکن ایران نیستم هم کار میکند، چون قانون یکی است؛ اگر بخواهی باورش کنی، اگر هم که نخواهی حتما یک بهانه یا دلیلی پیدا میکنی و ردش میکنی.🌞

        اگر مثل من فقط تمرین کنی، به مرور صدای نجواها ی ذهنی ات کم میشود ، قطع نمیشود ولی خوب ، کم کم صداش از بم بودن در ذهنت میافتد و تو خالق زندگی زیبای خودت میشوی.🌞

        ما هر روز جوانتر و زیباتر میشویم، اگر فقط و فقط و فقط ،خودمون را دوست بداریم و به تمرین کردنمان ادامه بدهیم حتی تا اخر عمر.🌞

        فکر کنید اینجا در این سایت ،مطب طبیب حاذقی است که شما هر روز نوبت دارید ، پس امیدوارم هر روز برای دیدن “خود دوست داشتنی تان” وقت بگذارید ،که بهترین پزشک حاذق ما خداوند است که در درون ماست و نه در محیط خارج.🌞

        یک بار هزینه کنید و در یکی از دوره های سایت ثبت نام کنید و تا اخر عمر علاوه بر درمان هر نوع بیماری جسمی و روحی خود، بیمه هم میشوید هم بیمه عمر و هم بیمه روح ، دیگرهیچ تعلل و تردیدی جایز نیست. پس مطمئن باش ، اقدام کن و زیبایی را که خداوند مهربان به تو عطا کرده را ببین .🌞

        🌼🌼🌼سالم و متناسب باشید. 🌼🌼🌼

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 4 از 1 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم