0

گام ۶۶: تعهد داشتن برای لاغر شدن

تعهد داشتن
اندازه متن

همه افراد چاق تجربه بارها استفاده از روش های مختلف برای لاغر شدن را دارند و به خوبی می دانند تعهد داشتن برای اجرای برنامه های رژیمی، ورزشی و … چقدر سخت و طاقت فرسا است.

تعهد داشتن در همه برنامه های رژیمی و روش های لاغری شاید کار سخت و طاقت فرسایی باشد اما تعهد داشتن در مسیر لاغری با ذهن بسیار لذتبخش و آسان است.

تعهد داشتن در مسیر اشتباه

احتمال می دهم هر فردی که اضافه وزن دارد حداقل یک بار برای لاغر شدن از طریق یکی از روشهای معمول زمان خود اقدام کرده است. اما اطمینان دارم همه افرادی که اضافه وزن دارند از هر طریقی برای لاغر شدن اقدام کرده اند موفق نشده اند و به رویای لاغری خود نرسیده اند.

مسیر صحیح لاغری

نکته جالب توجه اینکه بسیاری از افراد چاق عقیده دارند انسان های بی اراده ای هستند که نمی توانند لاغر شوند، این در حالی است که تعهد داشتن آنها برای استفاده از روش های اشتباه برای لاغر شدن آنها را در گروه بااراده ترین انسان های جهان قرار داده است.

توجه به این موضوع تعهد داشتن افراد چاق را بیشتر واضح می کند:

تعهد داشتن مهمترین خصوصیت موفق ترین افراد در هر حوزه ای است. فوتبالیست، بازیگر، معمار، پزشک و یا در هر حوزه ای بخواهید وارد شوید برای موفق شدن و رسیدن به درجات عالی باید به مقدار کافی ویژگی تعهد داشتن را در خود ایجاد کنید.

هر انسانی بخواهد به هر شرایط و موقعیتی در زندگی برسد خواسته او هدف و رسالتش در زندگی می شود.

برای بسیاری از افراد چاق می توان گفت لاغر شدن مهمترین هدف و رسالتشان در زندگی است. هدفی که از جان و دل برای رسیدن به آن مایه گذاشته اند.

تعهدی که افراد چاق برای لاغر شدن داشته اند را هیچ انسانی برای رسیدن به هدفش نداشته است اما متاسفانه به دلیل نگرش اشتباه متولیان روش های لاغری و اظهار نظرهای نادرست برخی از پزشکان و … افراد چاق انسان های بی اراده و ناتوان معرفی شده اند.

شاید از اینکه افراد چاق را متعهدترین انسان ها در جهان معرفی کردم به نظر خواننده عجیب و دور از واقعیت باشد درحالی که عین واقعیت است.

فردی که به فوتبال علاقه دارد هرگز به اشتباه در کلاس های آموزش بسکتبال عضو نمی شود، فردی که به بازیگری علاقه دارد هم هرگز به اشتباه در کلاس های سفالگری ثبت نام نمی کند. هر انسانی به هر آنچه علاقه دارد از همان اول می تواند به راحتی وارد مسیر مورد علاقه اش شود.

اما هیچ فرد چاقی در جهان نیست که بخواهد لاغر شود و از همان ابتدا بداند که برای لاغر شدن باید وارد چه مسیری شود یا چه روشی را در پیش بگیرد.

اطمینان دارم که همه افراد چاق برای لاغر شدن بارها و بارها از مسیرهای اشتباه اقدام کرده اند و به همین دلیل نتیجه نگرفته اند. اما دست از تلاش برای رسیدن به هدف خود بر نداشته و دوباره برای لاغر شدن از مسیر اشتباه دیگری اقدام کرده اند.

اکنون شما قضاوت کنید:

تعهد داشتن برای رسیدن به هدف در مسیر صحیح را با تعهد داشتن در رسیدن به هدف در مسیرهای اشتباه را مقایسه کنید.

تعهد داشتن فردی که دوست دارد فوتبالیست شود و وارد مسیر مورد علاقه اش می شود را با فردی که دوست دارد لاغر شود و وارد مسیر اشتباه می شود را با هم مقایسه کنید.

فردی که دوست دارد فوتبالیست شود هرگز بعد از مدتها سعی و تلاش به این نتیجه نمی رسد که این روشی که برای فوتبالیست شدن در پیش گرفته است راه به جایی نخواهد بود اما همه افراد چاق در سعی و تلاش خود برای لاغر شدن بارها به این نتیجه می رسند که این مسیری که برای لاغری انتخاب کرده اند باعث موفقیت آنها در لاغری نخواهد شد.

اگر چاق هستید و بارها برای لاغر شدن اقدام کرده اید اما شکست خورده اید و تصور میکنید به دلیل بی اراده بودن نتوانسته اید در لاغر شدن موفق شوید مطمئن باشید درباره خودتان قضاوت اشتباه کرده اید.

شما جزء متعهدترین انسان ها برای رسیدن به خواسته تان هستید اما متاسفانه همه سعی و تلاش و تعهد داشتن خود را در مسیرهای اشتباه برای رسیدن به لاغری به کار گرفته اید و از آنجا که هرچقدر با اشتیاق و انگیزه در مسیر نادرست حرکت کنید به هدف خود نمی رسید تصور کرده اید که انسان بی اراده ای هستید.

هرچه فردی که اضافه وزن دارد، دفعات بیشتری برای لاغر شدن اقدام کرده باشد نشان دهنده تعهد داشتن او برای رسیدن به خواسته اش می باشد.

دلیل اینکه با این همه تعهد داشتن و استمرار ورزیدن برای لاغر شدن به موفقیت نرسیده اید فقط انتخاب روش نادرست برای لاغر شدن بوده است.

اگر یک فرد چاق مانند یک فوتبالیست، بازیگر، پزشک یا … از همان اول وارد مسیر صحیح شده بود با این میزان تعهد داشتن قطعا به موفقیت می رسید و احساس غرور و توانمندی نسبت به تعهد داشتن خود می کرد.

تعهد داشتن

تعهد داشتن در مسیر صحیح لاغری

بارها گفته ام اما بازم هم با تاکید و ایمان بیشتر اعلام می کنم همه افرادی که اضافه وزن دارند از طریق ذهن خود دچار اضافه وزن شده اند و از تنها روشی که می توانند دوباره لاغر شوند یادگیری لاغری با ذهن است.

در همه روش های دیگر از طریق اعمال فشار بر جسم از طریق ورزش کردن برای بالا بردن سوخت و ساز و ایجاد محدودیت غذایی به منظور تامین نکردن انرژی مورد نیاز بدن می خواهند جسم را مجبور کنند که از ذخیره های چربی بعنوان منبع انرژی استفاده کند.

با توجه به روند رو به شد چاقی در جهان و البته لاغر نشدن همه ما در سال هایی که تلاش کردیم تا از طریق روش های لاغری نتیجه بگیرم مسلم است که طریقه عملکرد روش های لاغری تاثیرگذار نبوده است.

اطمینان دارم اکنون که شما در سایت تناسب فکری هستید، مسیرهای متعددی برای لاغری را طی کرده اید که همه منجر به شکست یا نتایج موقتی بوده است و به دلیل درخواست خودتان از خداوند برای پیدا کردن روشی که به شما کمک کند لاغر شوید به سایت تناسب فکری هدایت شده اید.

اگر آشنایی شما با سایت تناسب فکری از طریق هدایت الهی بوده است، شایسته است که به پاس قدردانی از خداوند تمام تلاش کنید با تعهد داشتن در مسیر لاغری با ذهن به رویایی که سالهاست زندگی شما را تحت تاثیر قرار داده است برسید.

تصمیم برای لاغر شدن فقط گام اول این مسیر است، از آن مهمتر تعهد داشتن به ادامه دادن و طی کردن گام به گام مسیر لاغری با ذهن است.

مسیری که تمام نمی شود، اما به مرور ساده تر و لذتبخش تر می شود و به همین دلیل تعهد داشتن برای استمرار در این مسیر کار بسیار ساده و لذتبخشی است.

خیلی از افرادی که می خواهند لاغر شوند بارها تصمیم قاطع گرفته اند که از روشهای مختلف مثل رژیم غذایی، مصرف دارو و دمنوش، ورزش های سخت و حتی عمل جراحی خود را از شر اضافه وزن خلاص کنند اما همه این افراد را می شود به دو گروه تقسیم کرد.

گروه اول: افرادی که تصمیم گرفته اند لاغر شوند.

گروه دوم: افرادی که علاوه بر تصمیم گرفتن برای لاغر شدن به اندازه کافی از ویژگی تعهد داشتن برخوردار هستند.

افرادی که مجهز به ویژگی تعهد داشتن بودند از روش های اشتباه هم به مراتب نتایج بهتری کسب کردند نسبت به افرادی که بدون تعهد داشتن فقط تصمیم گرفتند لاغر شوند.

اما به وضوح مشخص است که تعهد داشتن حتی در مسیرهای اشتباه نتایج بهتری به ارمغان می آورد، بنابراین اکنون که در مسیر صحیح لاغری با ذهن هستید لازم است تعهد لازم برای لاغر شدن را داشته باشید.

معنای تعهد داشتن چیست؟

تعهد داشتن یعنی وظیفه یا ضمانت در مقابل کسی یا برای چیزی و خود را ملزم به انجام آن دانستن.

مترادف تعهد داشتن چیست؟ پیمان، تضمین، به عهده گرفتن و عهد بستن است.

زمانی که در ورود به سرزمین لاغرها ثبت نام کردم، تعهد کتبی دادم که تا آخر دوره و تا اخر عمر خودم را متعد به انجام دادن تمرینها کنم و خودم را ملزم به استمرار در دوره کنم. الان برای من که در دوره پیشرفته هستم میبینم روزی نشده که بخواهم بدون گوش دادن یا تماشا ی فایلها گذرانده باشم.

من مسیولیت خودم را بر عهده گرفته ام، استاد هم مرتب دوره را بروزرسانی می کنند، پس من با استمرار در دوره به تدریج شاهد تغییرات درونی و بیرونی خودم هستم.

همسر من همواره به من ميگفت که من تغییرات درونی زیادی در دوره داشته ام ولی تغییرات جسم ای خاصی نداشته ام ولی من باز هم تحت تاثیر حرف همسرم قرار نگرفتم و به انجام وظیفه خودم ادامه دادم تا اینکه مجبور شدم که دیروز یک شلوار برای خودم بخرم.

میدونم استاد گفتند که نباید خرید کنیم ولی من چون چند هفته قبل بلوزها، تاپها و شلوار های که سایزشان برایم بزرگ شده بود را اهدا کردم مجبور شدم برای خودم یک شلوار تو خونه ای بخرم. پسرم به من گفت که مامان سایزت M بود و من یک ثانیه فکر کردم و احساس کردم بگم اره.

من شلوار را بدون اینکه پرو کنم خریدم و توی خونه پوشیدمش. دوستان این را عنوان کردم که بهتون بگم حدود 15 سال سایز من L بود و من همیشه سایز لارج میپوشیدم. این شلوار رنگ خاکستری روشن است. بعد از پوشیدن آن، همسر من یک نگاهی به پاها ی من کرد و به من گفت “چقدر شگفت انگيز که تو اینقدر پاهایت لاغر شده و من تا حالا متوجه نشده بودم.”

دوستان عزیزم من فقط تعهد داشتن و استمرار را در پیش گرفتم و الان احساسی را که استاد گفتند که سایز کوچکتر پوشيدن چه احساسی لذتبخشی است را کاملاً درک میکنم. دوستان عزيزم نظم، تعهد، تکرار و استمرار همه و همه با هم ما را به لاغری میرساند.

مطمئن باشید، متعهد باشید، صبور باشيد

به تدریج اتفاق افتادن این تجربه خیلی بهتر از یک شبه رسیدن به ان است. چرا ؟ چون ابدی و ماندگار است ، این روش شمارا به چاقی دوباره بر نمی گرداند. باید اضافه کنم من راجع به خرید مواد غذایی و خوردن آنها خیلی کمتر از قبل حتی فکر میکنم.

من لیست خرید خاصی ندارم، از همسر و پسرم در مقایسه با قبل خیلی کمتر سهم غذا می خورم، قبلا بیشتر از آنها می خوردم. من متحول شدم. این کلمه تحول کاملترین کلمه ای است که میتونم بگم برای من اتفاق افتاده، ما از ذهن لاغر میشویم و بس.

من الان کاملا آگاهم و نگرانی و ترسی ندارم که چاقیم برگردد چون فرمولها ی ذهنی من تغییر کرده، روابط من تغییر کرده، همسر من رفتارش جوری تغییر کرده که انگار پا به پای من فایلها را دیده در صورتی که من همیشه فقط خودم تنها فایل میبینم در اتاق، کاملا خصوصی، بدون حضور کسی و با هدفون.

این تغییرات همسر من خیلی زندگی را برای من لذت بخش کرده، دوستان ببینید که من نه تنها تغییرات فیزیکی بلکه تغییرات عالی در بهبود روابط داشته ام. خوب حالا باز هم شما شک دارید تعهد داشتن لازمه حرکت در مسیر لاغری با ذهن و لاغر شدن است؟!

من الان واقعا شغلی که ازش لذت ببرم را پیدا کردم. وقتی به خاطر وجود کرونا شغلها در مکانی که من زندگی میکنم کم شدند، من با تمرین روی ذهنم این شغل عالی را با درآمد خوب بعد از حدود یکماه و نیم در حالیکه همه شغلها ی ثابتشون را از دست مي دادند، من پیدایش کردم. 🤗

جهان براي من شغل، همسر و زندگى که الان لایقش هستم را فراهم آورد.

حرفها ی من را باور کنید. من هنوز شش ماه نشده در این دوره هستم و این همه اتفاقات خوب برایم رقم خورده، پس مطمئن باشید برای شما هم وفور نعمت است.

خورشید به همه ما می تابد، بین ما فرقی نمی گذارد. پس باور کنید اتفاقات خوب و روزها ی عالی در انتظار شماست.

باور کنید، متعهد باشيد و جواب بگیرید. ما هر کدام میتوانیم خالق ارزوهای خود باشیم. فقط باید متعهد باشیم.

ما همه میتوانیم خدای لاغری خود باشیم، فقط ادامه دهیم و متعهد باشیم. سپاس از همه به ویژه استاد فرهیخته.😇”

در توضیحات فایل تصویری برای لاغر شدن باید متعهد باشیم توضیحات تکمیلی درباره چگونه متعهد شدن برای لاغر شدن را با شما به اشتراک گذاشته ام.

ایمان دارم عزیزانی که با دقت و بارها این فایل فوق العاده را استفاده کنند و از آن مهمتر سعی کنند به گفته های آن عمل کنند به سادگی در مسیر صحیح خلق رویای لاغری خود قرار می گیرند و طولی نخواهد کشید که تصویر آنان بعنوان شگفتی ساز دوره لاغری با ذهن در آلبوم شگفتی سازان ثبت خواهد شد.

✍️ تمرین آموزشی 📖

برای انجام عالی تمرین مربوط به تعهد داشتن برای لاغری توصیه می شود ابتدا محتوایی نوشتاری را با دقت مطالاع کنید، سپس ویدیوی آموزشی را تماشاش کنید و بعد از آن به سوالات مطرح شده در بخش نظرات به شکل انشایی پاسخ دهید.

  • به نظر شما تعهد داشتن چقدر در لاغر شدن یا موفقیت در هر تصمیمی اهمیت دارد؟
  • در استفاده از روش های قبلی برای لاغری چقدر تعهد داشته اید؟ با ذکر مثال شرح دهید.
  • نگرش خود درباره تعهد داشتن در چاق شدن را شرح دهید. چگونه برای چاق شدن متعهد بوده اید؟
  • چرا با وجود تعهد داشتن در اجرای دقیق روش های لاغری نتیجه عالی کسب نکرده اید؟
  • با شرح دادن برای خود منطقی کنید که از ویژگی تعهد داشتن برای لاغر شدن برخوردار بوده اید؟
  • بعد از آشنایی با سایت تناسب فکری چه تغییری در نگرش شما درباره خودتان درباره متعهد بودن ایجاد شده است.
  • لاغری با ذهن چگونه به شما کمک می کند تا از نیروی تعهد داشتن خود در مسیر صحیح برای کسب موفقیت استفاده کنید.
  • از محتوای ویدیوی آموزشی برای خود تمرین ایجاد کرده و در بخش نظرات تمرینی که باید انجام دهید را بنویسید.

منتظر خواندن نوشته های شما هستم

همراه همشگی شما: رضا عطارروشن

با دادن ستاره به این مطلب امتیاز بگیرید.

Rating 4.41 from 44 votes

https://tanasobefekri.net/?p=17457
برچسب ها:
103 نظر توسط کاربران ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

اندازه متن دیدگاه ها
      آواتار تینا.عالی
      1402/12/02 23:16
      مدت عضویت: 103 روز
      امتیاز کاربر: 9708 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,297 کلمه

      بنام خدای وفادار متعهد و یکتا مهربان و همیشه زنده و حاضر و عاشق و حامی پیشرفت ما در هر شرایطی با هر چند بار تکرار ما و بخشیدن اشتباهات ما،

      و درود و رحمت برکت و قدرت و سعادت و نعمت و سلامتی ارامش آسایش و هدایت و عزت و عمر طولانی و هر آنچه خیرو برکت و کمال هست از سوی خداوند مهربان به هر لحظه زندگی شما ا ستاد ارجمندو گرامی جاری،

      انگیزه و اشتیاق بالاو پایین میشه در انسان ،نباید منتظره انگیزه بود،

      اما تعهد تو همه شرایط باید انجام بشه خوب بد سرد گرم دیر زود با حال بد با حال خوب آنقدر ادامه داد تا نتیجه بیاد و مطمئنا میاد،

      تعهد واقعا اول و اخر کلید همه خوشبختیهاست

      تعهد تعهد تعهد و

      و بعد استمرااااااار استمرار استمرااااار در 

      و کنار تعهد و استمرار کلید بعدی خوشبختی 

      عملگراا اااا بودن عملگراااااااا بودن عملگرااااااا بودن و 

      کلید بعدیشم

      باااااااااااااااااااااور داشته باشیم خدا برای ما همه چی رو خیر برای پیشرفت آفریده و مارو قدردمند خالق آفریده،

      ما باید به قدرت خدا و قدرتی که به ما داده باید اییییییییییییمان داشته باشیم ،

      به لطف الله یکتا ،استاد بزرگوار 

      من لطفی که خدا بهم داشته همیشه ،

      با تمااااام این تفاسیر‌ تو همه شرایط ورزشمو داشتم 

      خدا این موردو نور امید در زندگی من نگه داشته و عطا کرده و الان نه تنها لاغری با ذهن و قدرت ذهنمو و اصول یادگیری با ذهنو دارم یاد میگیرم 

      به من خیلی چیزهای دیگه هم داره د ر این مسیر یادآوری میکنه تا شکرگزارشم باشم 

      و یادم هم میده از طریق هدایت خودش و از طریق آموزشهای شما استاد بزرگوار ،

      و خبر خوب اینکه:

      حالا من نمی‌دونم اصلا یادم رفته موقع خوردن دیگه استرسی و فکری و نقشه ای و تذکر مدام برای لاغری داشته باشم و تذکر دیگه بهم‌ ذهنم نمیده بلکه با خیال راحت میخورم اما 

      فقط کم‌ خوراک‌ شدم منتهی و  به خدا مراقب کم‌خوردنمم نیستم، خود ذهنم میگه کافی بعدش نگاه میکنم میبینم وای من چقدر تغییر کرده خوردنم ،چون از خدا خواستم تذکر و  مدام نجوای ذهنیم و ترسم بره عقب ذهنم خیلی ازم انرژی می‌گرفت و حالمو بد میکرد این زمزمه درونیم،

      خداروشکر  اتوماتیک شده ذهنم‌ کم میخوره 

      و چون میگم‌  بازم لطف خدا بوده و چون قبلا لاغر بودم اون فرمول‌های قبلیم کم‌کم داره میاد جلوتر و به لطف الله باز دارم در سایت از طریق آموزشها بیشتر یاد میگیرم،

      و مدام هم میگم‌خدایا تورودارم فقط و تو بخوای آنقدر قدرتمندم و شجاعم و آرومم می‌کنی تا بی نهایت که خودت میدونی ای مهربان قادر و یکتا ،

      و الان کلا از زمان آموزش شما در فایلها چاقی رو مسئولشو خودم میدونم،عجله هم نمیکنم با آرامش برای لاغریم وقت گذاشتم و تا آخر عمرمم‌براش جونمم میدم 

      ۲۰ کیلو هم هیچی نیست در مقابل اون ۴۰ تن خوردن من در سال!!!!!!چون خدا بهم قدرت ذهن و جسم برای دفع داده و متناسب آفریده منو و منم نمیام ترمز ایجاد کنم براش دیگه تازه ترمزها رو هم برمیدارم همکاری با قانون خیر و برکت خدای مهربانم و بدن خوبی که بهم داده هم میکنم ،

      و حتی برای یادگیری زبان لاغری و به عقب بردن فرمول چاقی هم عجللللللله نمیکنم، 

      تعهد دادم و باهاش در صلح رفتم ع ادتهامو‌کم‌کم خدشه دار میکنم و خردش میکنم و آسان و نزدیک به خودم تمام هدفهامو،

      به خودم گفتم باید از لحظه به لحظه مسیر لاغریت لذت ببری چون از لحظه به لحظه چاقیم واقعا با خوردن لذت بردم اما الان با متعادل خوردن حالا لذتم بیشتر شده ،

      من عاشق زیبایی و تناسب اندامم و سلامتی،

      می‌خوام عمر با کیفیتی داشته باشم و پر از کمک و خیرو برکت ،

      و همچنین دارم میگردم دیگه مدام در طرز رفتارم و 

      یک خبر خوشحال کننده اینکه :

      امروز شیرینی گرفتم برای شوهرم و دونفر از فامیلامون که لاغر بودن همه خوردن من نخوردم منتهی به ذهنم گفتم ببین عزیز تینا ذهن گلم از یکجا باید شروع کنیم می‌دونم‌ هم تواناییت چقدر بالاست ا ینم بگم بهت که اصلا ذهن گل من تو محدود نیستی بخوری،

      ( چون محدودیت یکی ازترمزهام بود و بعدش حریص میشدم )

      ،بهش گفتم نازنینم برای قند خونت و سلامتیت ضرر پیدا کرده ،و ممکنه از این به بعد یکسری چیزها رو ببینی و بخوای اما همه چی دوست داشتن لحظه ای و هوس ز ودگذر تو نیست،و کنترلتم دست خودت ذهن گلم   

      بیا لذت سلامتیو ذهن قشنگم اولویت بر مزه و شکم قرار بده ،

      نیا فقط برای یک لحظه که از دهان تا مری که می‌ره پایین و مزه اشم که سریع تموم میشه رو خودتو نابود کن،

      بلکه با قدرت رها کن رهاااااا کن رها کردن و با اقتدار انجام‌بده تا اخر عمرت با لذت تو تمام زمینه های زندگیت تکرارش کن عادتش کن ،

      ذهن گلم بیا ارجحیت و لذتمونو سلامتیمون باش ای ذهن عزیزم 

       تصویر سازی برای عمر طولانی با کیفیت 

      برای بدن زیبا 

      لباس خریدن 

      حال روحی عالی 

      شغل عالی 

      روابط عالی و 

       بدست آوردن خوشبختیهای بعدی 

      هر چند ذهنم کمی مرور کرد با تصویر سازی از مزه اش و لذت خوردنش خواست مثل قبل رفتار کنه 

      اما گفتم تو محدود نیستی میتونی بخوری ولی 

      با تکرار عادت ذهن عزیزم از پسه همین انجام کارهای کوچک بر میای و تو‌درست میشی تو عوض میشی بازم بعدش گفتم تکرار کردم براش تو محدود نیستی کمی اولش میخواست  اما انتخاب مرد و رها کرد و توانستم نخورم خواستم به خودم ثابت کنم قدرت دست خودمه نه ذهنم ،

      به قول شما من خدای لاغریم هستم بعد از خداوند یکتا،

      گفتم بهت ایمان دارم قدرت تو‌از مزه غذای یک‌لحظه ای بیشتر با تکرار ا منهای درستم ای ذهن عزیزم درست میشی دیدی عزیزم نخوردیم چیزی نشد و تو هم تونستی اتفاقی نیفتاده و حالا خوشحالیمونو ببین چقدر حالمون خوبتره که از نظر جسمی نخوردیم، 

      میدوووونم کار داره ذهنم اما همینکه دیگه نترسیدم وایسادم گفتم میتونی با تکرار درست میشی و اصلا هم ذهن خوبم و قدرتمندم محدود هم نیستی 

      اما انتخابت داره سلامتی میشه و لذتهای بعدی از اندام‌زیبا رو مدام براش گفتم تکرار کردم و از عشق و مزایای لاغری مرور کردم آروم شد ،

      «اینم شایان ذکر من میلمم به وضوح کم شده ذهنم یعنی واقعا همکارم شده چون امکان نداشت مثل امروز من با پای خودم استاد برم شیرینی بخرم و همه جلوی من بخورند و من نخورم من قبلا تا ته اون شیرینیو باید میخوردم»

      باز می‌دونم که باید تکرار کنم و ادامه بدم تا ملکه ذهنم بشه، 

      ولی واقعا امروز در بیرون تو اون شرایط سر تعهد به لاغری با ذهنم موندم مثل قبلا افسار گسیخته عمل نکردم بگم حالا اومدم بیرونم اینبار بخورم چی میشه نه درست عمل کردم و عذاب وجدانی ندارم دیگه استرس ندارم سراسر ارامشو الهی شکرش،

      استاد خیلی ممنونم .

      به نظر شما تعهد داشتن چقدر در لاغر شدن یا موفقیت در هر تصمیمی اهمیت دارد؟عین موفقیت خود موفقیت 

      • در استفاده از روش های قبلی برای لاغری چقدر تعهد داشته اید؟ با ذکر مثال شرح دهیدتعهد نداشتم اصلا تصمیم داشتم فقط.
      • نگرش خود درباره تعهد داشتن در چاق شدن را شرح دهید. چگونه برای چاق شدن متعهد بوده اید؟اصلا بیخبر ازش بودم تعهدی بهشواقعا نداشتم استمرار در مبارزه با چاقی و توجه به چاقی بود که در من ثویترش کرد.
      • چرا با وجود تعهد داشتن در اجرای دقیق روش های لاغری نتیجه عالی کسب نکرده اید؟من تعهدی نداشتم هر بار جو گیر میشدم 
      • با شرح دادن برای خود منطقی کنید که از ویژگی تعهد داشتن برای لاغر شدن برخوردار بوده اید؟بله من آرام‌آرام دارم هر روز واقعا عالی پیش میرم به قول دوستمون متحول شدم.
      • بعد از آشنایی با سایت تناسب فکری چه تغییری در نگرش شما درباره خودتان درباره متعهد بودن ایجاد شده است.خبلی متعهد و عالی شدم خودمو دوست دارم و توانایی در من بیشتر شده احساس قدرت و لیاقت میکنم 
      • لاغری با ذهن چگونه به شما کمک می کند تا از نیروی تعهد داشتن خود در مسیر صحیح برای کسب موفقیت استفاده کنید.لاغری با ذهن باعث شد کلیدهای موفقیت را پیدا کنم جفت شش واقعا آوردم در این سایت هستم و متعهد ماندم واقعا آفرین دارم و بیشتر ازاون خدا و شما واقعا ممنونم .
      • از محتوای ویدیوی آموزشی برای خود تمرین ایجاد کرده و در بخش نظرات تمرینی که باید انجام دهید را بنویسید.مرور نکات آموزشی.
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حیرت انگیز
      1402/07/26 16:22
      مدت عضویت: 297 روز
      امتیاز کاربر: 696 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 604 کلمه

      به نام خداوند بی نیازم 

      سلام خدمت استاد ارجمند و دوستان همگام 

      حل تمرینات متعهد بودن برای لاغری 

      • به نظر شما تعهد داشتن چقدر در لاغر شدن یا موفقیت در هر تصمیمی اهمیت دارد؟
      • برای انجام هر فعلی اگر ما متعهد نباشیم ،قطعا کلی کار انجام نشده پیش رویمان صف می‌کشند 
      • فقط تصمیم گرفتن ملاک عمل نیست بلکه باید با اراده و تعهد تا رسیدن به خواسته تلاش کرد 
      • مثلا من تصمیم دارم پزشک شوم 
      • آیا اگر برای تصمیمم درس نخوانم و تلاش نکنم و محکم در حوادث سر راه ثابت قدم قرار نگیرم با گفتن یک تصمیم من پزشک شده ام ؟نه هرگز چنین چیزی ممکن نیست 
      • برای اجرایی شدن هر تصمیمی نیاز به تلاش و تعهد و استمرار است .
      •  
      • در استفاده از روش های قبلی برای لاغری چقدر تعهد داشته اید؟ با ذکر مثال شرح دهید.
      • در روشهای قبلی لاغری در بسیاری از این روش‌ها متعهد بودم و با پشتکار و اراده بالا این روش‌ها را انجام می‌دادم ولی چون مسیر غلط و طاقت فرسا بود و نتیجه مطلوب من کسب نمیشد اکثرا باعث رها کردن و از این شاخه به آن شاخه رفتن در من میشد 
      • نگرش خود درباره تعهد داشتن در چاق شدن را شرح دهید. چگونه برای چاق شدن متعهد بوده اید؟
      • من در مسیر چاق شدن هر روز و قدم به قدم با توجه کردن به فرمول‌های غلط چاقی و تکرار آنها در مسیر چاقی استمرار داشته ام و تعهد خودم را خیلی خوب انجام داده‌ام که اکنون استاد چاقی خودم شده ام 
      • چرا با وجود تعهد داشتن در اجرای دقیق روش های لاغری نتیجه عالی کسب نکرده اید؟
      • چون خانه از پای بست ویران است 
      • من خواسته بودم بواسطه عوامل بیرونی بر عوامل درونی خودم تاثیر بگذارم و قطعا این کار غیر ممکن و نشدنی است 
      • فرض کنید مادر بارداری که باید نه ماه زمان بارداری اش طول بکشد و این فطرت و ذات درونی انسان است را با زودپز مخصوصی به جای نه ماه نه ساعته به مرحله زایمان برسانیم 
      • آیا خنده دار نیست 
      • آیا عجیب نیست 
      • پس چطور انتظار داریم جسممان را به سرعت لاعر کنیم در حال که فرمول‌های درونی ما هنوز اصلاح نشده و عناصر وجودی ما هنوز هماهنگ نشده اند 
      • با شرح دادن برای خود منطقی کنید که از ویژگی تعهد داشتن برای لاغر شدن برخوردار بوده اید؟
      • من چون خودم را متعهد میدیدم وقتی مسیری را برای لاعری انتخاب می‌کنم حتما نتیجه لاغری بگیرم 
      • حدود یک سال و خرده ای خام گیاه خواری را ادامه دادم تا شاید به وزن مجردی ام برسم اما بعد از چسبندگی وزنی در وزن ۷۸ کیلو که یکسال همین وزن با وجود سخت تر کردن رژیم و ورزش تغییر نکرد من به تعهدم پایان دادم و خام گیاه خواری را رها کردم چون صورتم بسیار افتاده و پیر شده بود و واقعا تحمل آن سبک زندگی هم برایم خیلی سخت بود 
      • بعد از آشنایی با سایت تناسب فکری چه تغییری در نگرش شما درباره خودتان درباره متعهد بودن ایجاد شده است.
      • فهمیدم تعهد داشتن به معنای اینکه تلاش کنم و کارهایی را انجام دهم تا لاغر شوم نیست 
      • مثلا ما قبلا همیشه گفته بودیم چی بخورم لاغر بشم 
      • چیکار کنم لاعر بشم 
      • ولی هیچ وقت نگفتیم چه کار نکنم تا لاغر بشوم
      • تعهد اینجا معنای خودش را نشان می‌دهد تعهد یعنی انجام ندادن کارهای اشتباهی که ما را از لاغری دور می‌کند 
      • مثل همان فرمول‌های غلط ثبت شده در ذهن 
      • مثلا فرمول  اشتباه پرخوری که در همه افراد چاق وجود دارد نیاز به مصرف داروی ضد اشتها ندارد بلکه فقط باید تکرار نشود 
      • لاغری با ذهن چگونه به شما کمک می کند تا از نیروی تعهد داشتن خود در مسیر صحیح برای کسب موفقیت استفاده کنید.
      • لاغری با ذهن به من اشتیاق می‌دهد،امید می‌دهد،مسیر را برایم ساده انگاری می‌کند،به من قدرت می‌دهد در خودم کنکاش کنم و علت گرفتاری ام را رفع کنم 
      • الهی به امید تو 
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حیرت انگیز
      1402/07/26 16:03
      مدت عضویت: 297 روز
      امتیاز کاربر: 696 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 892 کلمه

      به نام خداوند حکیمم 

      سلام خدمت استاد ارجمند و دوستان همگام 

      تهعد داشتن برای لاغر شدن 

      تمرینم را نوشتم بیشتر از ۱۷۰۰ کلمه ولی  پاک شد هرچه تلاش کردم نوشته ام برنگشت گفتم حتما حکمتی است با نام خدا دوباره مینویسم امیدوارم حق مطلب را ادا کنم چون بخاطر مصرف دارو تمرکز ایده آلی  ندارم الهی به امید تو 

      وقتی از تعهد حرف می‌زنیم ذهن ما متمرکز بر خواسته خاصی میشود ؛ به نظرم تعهد بیشتر از مقید بودن در انجام کارهایی برای رسیدن به خواسته به معنای   انجام ندادن کارهایی است که ما را از آن خواسته دور می‌کند 

      مثلا 

      من متعهد می‌شوم  لاغر شوم . ترجمۀ این جمله می‌تواند چنین باشد: من تمرکز می‌کنم تا هر چه مانع لاغری من می‌شود را نادیده بگیرم و انجام ندهم .

       یا مثلا 

      من به همسرم تعهد یک رابطه خوب را داده ام . معنی ساده‌اش این است که هر چه آسیب‌زننده و تهدیدکنندۀ رابطه‌ام هست را نادیده می‌گیرم و انجام نمی‌دهم. 

      یا مثلا 

      من برای رسیدن به لاغری از طریق یادگیری اصول ذهنی متعهد می‌شوم   یعنی تمرکز می‌کنم تا هر چه مرا از یادگیری دور می‌کند از سر راه بردارم.مثلا اینستا و غیره 

       پس تعهد یعنی چه؟

      یعنی به جای تمرکز برای داشتن خواسته تلاش مداوم کنم برای هر آنچه مانع رسیدن  من به خواسته ام می‌شود 

      به طور کلی 

      ما با آنچه تصمیم می‌گیریم نداشته باشیم تعریف می‌شویم.

      پس من دوباره در این گام باید خودم را درونم را کنکاش کنم و ببینم چه عواملی باعث می‌شود من به مسیر لاغری ام متعهد نباشم 

      ۱-مسیولیت پذیر باشم 

      کسی را مقصر چاقی خودم ندانم بپذیرم که خودم با تکرار رفتارهای اشتباه باعث شده ام چاق شوم و دیگر آه و ناله نکنم و چاقی ام را گردن زمین و زمان نیندازم 

      ۲-اشتباهاتم را تکرار نکنم

      مدام اشتباهات تکرار شونده نداشته باشم به امید اینکه در آینده دیگر آن اشتباه را تکرار نمیکنم  

      مثلا وقتی پرخوری می‌کنم مدام این کار را به امید اینکه از فردا،یا از شنبه دیگر پرخوری نمیکنم تکرار نکنم 

      پرخوری نکردن باید ذره ذره و قاشق قاشق اتفاق بیفتد و با یک شب قول دادن اتفاق نمی افتد بلکه آن قاشقهای اشتباه نباید تکرار شوند

      ۳-مقید و منظم باشم 

      به هر بهانه ای از انجام یادگیری ام طفره نروم و به مسیرم پایبند باشم و به شکل منظم هر روز گامی در جهت اصلاح فرمول‌های ذهنی ام بردارم 

      ۴-خسته نشوم و عجله نکنم و کار را سخت جلوه ندهم 

      در طی مسیر سختی ها و موانع زیادی وجود دارد 

      همانطور که می‌دانیم تغییر عادت‌ها بسیار سخت است ولی ما باید آنها را برای خودمان آسان کنیم و از تکرار و تمرین خسته نشویم و مهمتر از همه عجله برای نتیجه جسمی نداشته باشیم توجه ما باید روی تغییرات درونی ما باشد ،تصمیم گرفتن ساده است تعهد داشتن است که سخت است

      ۵-از این شاخه به آن شاخه نروم و استمرار داشته باشم 

      در مسیر صحیح باقی بمانم و هر روز گامی جهت رسیدن به خواسته استه ام بردارم 

      البته هر چند اگر کسی مسیر اشتباهی را هم برود با استمرار داشتن به مرور زمان به مسیر درست هدایت می‌شود 

      مثلا در زمان پیامبر(ص)شخصی نزد پیامبر آمد و گفت:فلانی شخص خیلی گنهکار است و کارهای بدی انجام می‌دهد ولی نماز هم می‌خواند 

      پیامبر فرمودند:بالخره روزی نمازش نجاتش می‌دهد

      خوب پر واضح است که با استمرار داشتن می‌توان دو درجه دو درجه تغییر کرد و به مسیر صحیح هدایت شد 

      اینها تعدادی از عوامل متعهد بودن به مسیر لاغری است ودر هر شخصی متفاوت از شخص دیگری است، تعهد داشتن برای رسیدن به یک خواسته باعث ایجاد تغییر در کل زندگی ما می‌شود

      سوال 

      دلیل اینکه ما در راه رسیدن به خواسته لاغری عجله داریم چیست؟

      چه چیزی باعث می‌شود خسته شویم ؟همانطور که میدانیم جهان  هر روز در حال گسترش و پیشرفت است ،زمان انتظار برای بدست آوردن خواسته ها کم شده ،چون نیاز بشر به مصرف زمان کمتر شده است، یعنی سرعت زندگی زیاد شده است 

      ما فکر می‌کنیم باید خیلی سریع به خواسته هایمان برسیم و برای رسیدن به خواسته هایمان از عوامل بیرونی استفاده می‌کنیم تا به زمان رسیدن سرعت بدهیم 

      اما عوامل درونی همیشه با یک سرعت ثابت تغییر کرده اند و این در اصل تغییر سرعت پیشرفت دانش انسان است که مربوط به عوامل فیزیکی و بیرونی است نه عوامل درونی 

      مثلا نحوه تنفس من با انسان اولیه از لحاظ زمان و تعداد و مصرف اکسیژن همچنان یکسان است با وجود این همه پیشرفت علم 

      یا روند رشد و سن انسان و سایر موجودات همچنان از آغاز نسل بشر بدون تغییر یا سرعت بیشتر ادامه پیدا کرده 

      تا به حال ندیده ایم که مادر بارداری بوسیله عوامل بیرونی بتواند زمان بارداری اش را از نه ماه به نه روز تغییر دهد 

       پس انرژی حاکم بر جهان هستی  سرعتش را تغییر نداده بلکه  بشر تازه دارد به دانش و علم دسترسی پیدا میکند و این سرعت ها و عجول کردن انسانها فقط مربوط به دانش انسان است 

      زمانی که حضرت مهدی موعود (عج)ظهور می‌کنند تازه دو شاخه از ۲۷ شاخه علم کشف شده و ۲۵ شاخه آن بعد از ظهور نمایان میشود پس این سرعت علم نباید ما را عجول و خسته کند جسم ما از همان ابتدا با همین سرعت تغییر میکرده گردش خون و ضربان قلب من تغییر نکرده یعنی جسم سرعتش تغییر نکرده شاید با علم پزشکی سرعت بهبود بیماری بهتر شده ولی عوامل غریزی و درونی تغییر نکرده

      پس لاغری نیاز به زمان دارد ابتدا باید عوامل درونی اصلاح شوند تا هماهنگی بین سه عنصر وجودی اتفاق بیفتد و جسم بصورت خود به خودی لاغر شود

      فقط باید متعهد بود و در مسیر درست هر روز گامی برداشت و کارهای اشتباه انجام نداد 

      الهی به امید تو 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ستوده
      1402/06/18 20:39
      مدت عضویت: 233 روز
      امتیاز کاربر: 1905 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 403 کلمه

      به نام خداوند بزرگ و مهربان.

      سلام 

      در این گام می آموزیم: لاغر نشدن افراد چاقبه خاطر بی اراده بودن و یا تعهد نداشتن نبوده بلکه به خاطر راه و روش اشتباهی بوده که رفتن.

      حالا که خداوند مهربان من رو به روش صحیح هدایت کرده پس من هم باید برای تشکر از خداوند در این راه راست متعهد باشم.برای رسیدن به هر هدفی فقط تصمیم گرفتن کافی نیست بلکه باید متعهد به انجام اون کار باشیم و هر چیزی هم که پیش بیاد نباید مسیر درست رو رها کنیم .

      متعهد بودن جزو مراحل لاغری هست.در لاغری با ذهن محتوای آموزشی ارائه میشود و افراد زیادی از ان استفاده میکنن اما باید اینو بدونیم که افراد نتایج مختلفی میگیرن چون انسانهای چاق عادتهای غذایی مختلفی دارن ، دلایل چاقی آنها و تعدادشون یکسان نیست و افراد در بازه های زمانی مختلفی به تناسب اندام میرسن.به هر حال در هر وضعیتی که باشیم باید برای گرفتن نتیجه متعهد به ادامه ی مسیر باشیم و در هر شرایطی ادامه بدیم ، نه فقط در لاغری بلکه هر هدفی نیاز به استمرار دارد.

      نباید فراموش کنیم که عجله کردن در هر کاری فقط باعث پس رفت ودر نهایت شکست میشود.زیرا سرعت تغییر جسم ما ثابت است وبا عجله کردن افزایش نمیابد و وقتی جسم ما تغییر می کند که ذهن ما تغییر بکند و این تغییرات جدید به اندازه ای باشند که بر فرمولهای قدیمی غالب شوند و این جز با استمرار و تکرار حاصل نمیشود.

      تعهد یعنی استمرار داشتن در کاری.من باید سعی کنم هر روز به مطالبی که آموختم فکر کنم فکر های جدید رو مرور کنم و برای خودم منطقی شون کنم به رفتار غذایی متناسبها توجه کنم .و اینو فراموش نکنم که در هر شرایطی که باشم باید به راهم ادامه بدم و زندگی من باید ادامه دادن باشه. اولویت من باید استمرار در رسیدن به آزادیم باشه.ما تعیین میکنیم که شرایط زندگیمون چطور باشه پس اگه الان از شرایطمون ناراضی هستیم مقصر خودمونیم و خودمون هم میتونیم تغییرش بدیم چون راهشو یاد گرفتیم . اگه ما در کارمون تعهد داشته باشیم و جا نزنیم مسیر درست توسط خداوند به ما نشان داده خواهد شد. 

      پس بدون تعهد داشتن، در هیچ کاری موفق نخواهیم شد

      لاغری باذهن  مسیر فوق العاده لذت بخشی هست که همین باعث میشه من دوست داشته باشم که ادامه بدهم هرگز این راه را رها نمیکنم من قدر این نعمت خداوند رو میدونم و ازش میخام که در این راه منو ثابت قدم نگه داره.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار daryasy41
      1402/06/05 13:45
      مدت عضویت: 1534 روز
      امتیاز کاربر: 2770 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 662 کلمه

      • به نظر شما تعهد داشتن چقدر در لاغر شدن یا موفقیت در هر تصمیمی اهمیت دارد؟

      به نظر من خیلی خیلی تاثیر دارد و اصلا بدون تعهد داشتن نمیشه به مقصد و هدف نهایی هر موضوعی رسید موقع دیدن ویدئو وقتی استاد مثال میزدن مثال هایی از خودم اومد تو ذهنم دیدم من در هر مسئله ای در زندگیم که به هدفم رسیدم تعهد داشتم مثلا من چدن به زبان انگلیسی خیلی’علاقه داشتم هر اتفاقی می افتاد من زبان مو میخوندم حتی موقع امتحان های نهایی مدرسه من زبان مو ول نکردم و آخر هم به مدرکش رسیدم و خوب یادش گرفتم ولی در بقیه موضوعات که به هدفم نرسیدم دیدم واقعا متعهد نبودم و همه اش بهانه و دنبال یه وقت اضافی که اون کار رو انجام بدم

      در استفاده از روش های قبلی برای لاغری چقدر تعهد داشته اید؟ با ذکر مثال شرح دهید.من خیلی به رژیم و ورزش متعهد بودم جوری که میرفتم در دستشویی مدرسه که کسی نبینه و ورزش میکردم و حتی در روز تولدم کیک تولد خودم رو نخوردم چون رژیم بورس یا هر مهمانی میرفتیم من رژیم مو رعایت میکردم و بقیه افراد فامیل که اون ها هم مثلا رژیم بودن تعجب میکردن میگفتن حالا یه شبه بخور ولی من رعایت میکردم جوری که یک سال برنج و قرمه سبزی نخوردم که البته این تعهد به رژیم و غیره وقتی دیدم که من تعهد دارم ولی وزنم نمیاد پایین گشتم و یه روزی بهم الهام شد که لاغری با ذهن رو در گوگل سرچ کنم و با ما شما آشنا بشم

      نگرش خود درباره تعهد داشتن در چاق شدن را شرح دهید. چگونه برای چاق شدن متعهد بوده اید؟خب من از موقعی که بچه بودم چاق نبودم فقط لپ های تپلی داشتم ولی بدنم لاغر بود اینقدر خانواده و اطرافیانم بخاطر لپ هاپ بهم گفتن تپل و اینا و هی بهم هشدار چاقی میدادن که حواست باشه و اینا که من انگار بد تر به خوردن و پرخوری حریس تر میشدم و تعهد باورنکردنی به خوردن و پرخوری داشتم و تحت هرشرایطی من باید پرخوری میکردم 

      • چرا با وجود تعهد داشتن در اجرای دقیق روش های لاغری نتیجه عالی کسب نکرده اید؟چون راه و روش ام درست نبود ورزش کردن برای سلامتی هست نه برای لاغری و رژیم بنظرم اصلا هیچ کاری جز ضرر نمیکنه مثلا وقتی حذف کامل مواد غذایی به جز سیب و میوه کرده بودم تمام موهام ریخت و سلامتیم تحت خطر بودولی اون تعهد عه آخرش به آشنایی با شما ختم شد 

      با شرح دادن برای خود منطقی کنید که از ویژگی تعهد داشتن برای لاغر شدن برخوردار بوده اید؟ در اون زمانی که اصلا نه میتونستم رژیم بگیرم و نه ورزش کنم و هر روز چاق تر میشدم اصلا به لاغری تعهد نداشتم چون همه اش دنبال پیدا کردن بهانه بودم که چرا چاق هشتم و تقصیر من نیست و دنبال بهانه که نمیتونم رژیم بگیرم و هی به شنبه موکول میکردم .ولی وقتی واقعا به لاغر شدن متعهد شدم و تحت هر شرایطی حتی مریضی به فکر رژیمم بودم و حتی با اصرار بقیه نمیشکوندمش باعث شد این تعهد من با دوره ذهنی شما آشنا بشم و تا آخر عمرم راحت بشم در همه‌ جنبه های زندگیم 

      بعد از آشنایی با سایت تناسب فکری چه تغییری در نگرش شما درباره خودتان درباره متعهد بودن ایجاد شده است.من فهمیدم که متعهد بودن مهم ترین بخش رسیدن به هدف هست و قبلا همیشه اصلا به این فکر نمیکردم که دلیل نرسیدن به هدف هام کم کاری و متعهد  نبودن هست همیشه یا گردن عوامل بیرونی یا شانش مینداختم یا خودم رو ضعیف می‌شمردم ولی فهمیدم با متعهد بودن و استمرار و انتخاب راه درست میتونم به همه هدف هام برسم

      لاغری با ذهن چگونه به شما کمک می کند تا از نیروی تعهد داشتن خود در مسیر صحیح برای کسب موفقیت استفاده کنید.

      لاغری با ذهن در من باعث ایجاد آرامش و امید به آینده و حس و حال خوب و شادی شده و اینها باعث میشه که من متعهد تر بشم و استمرار بیشتری در این مسیر داشته باشم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار زهرا
      1402/05/30 09:39
      مدت عضویت: 347 روز
      امتیاز کاربر: 20130 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 530 کلمه

      سلام استاد صبح شما بخیر و شادی
      خیلی خوشحالم که تا به امروز خودم متعهد بودم و هرروز یک فایل را گوش دادم و تغییرات خوبی را دراحساس و بدن خودم مشاهده کردم
      تعهد داشتن گام مهمی برای مسیر لاغری است یکبار استاد دریکی از فایلها گفتند باید تعهد شما طوری باشد که اگر سنگ از آسمان ببارد شما متعهد باشید هرروز فایل گوش بدهید .نظرات دوستان را بخوانید و بهانه نیاورید من از اون روز به خودم قول دادم حتما از استراحت ، خواب، تفریح ، و خیلی از کارها را بزنم و به این تعهد پایبند باشم
      و لاغرشدن درذهن من باید = متناسب شدن باشد نه وزن کم کردن
      من متعهد شدم اصلا خودم را وزن کشی نکنم چون به قول استاد مثل مین عمل میکه و کاملا احساس خوب ما را از هم می پاشه پس باید متعهد باشیم به این کار ، خیلی مواقع ذهن منفی باف به آدم میگه حالا برو خودت را وزن کن ببین لاغر شدی یا نه ولی من میگم خودم با تغییر درسایز لباسهام متوجه میشوم
      به نظر شما تعهد داشتن چقدر در لاغر شدن یا موفقیت در هر تصمیمی اهمیت دارد؟ خیلی زیرا اگر کسی تعهد به هرکاری نداشته باشد اصلا آموزش به درستی انجام نمیشود ودر اخر کار نتیجه عالی نخواهد شد
      در استفاده از روش های قبلی برای لاغری چقدر تعهد داشته اید؟ با ذکر مثال شرح دهید. تعهد به رعایت رژیم را ابتدا خیلی خوب انجام میدادم ولی بعد ازیک هفته انگیزه من کم میشد و رها میکردم . خداراشکر دراین مسیر با اشتیاق و تعهد جلو میروم
      نگرش خود درباره تعهد داشتن در چاق شدن را شرح دهید. چگونه برای چاق شدن متعهد بوده اید؟ تعهد برای چاقی را به مروز زمان با آموزش از اطرافیان و شنیده ها انجام میدادیم بدون اینکه بدانیم دقیقا تعهد برای چاق شدن را داریم اجرا میکنیم
      چرا با وجود تعهد داشتن در اجرای دقیق روش های لاغری نتیجه عالی کسب نکرده اید؟ چون باید با آموزشها ابتدا فرمولهای چاقی را پاک کنیم و فرمولهای لاغری را جایگزین کنیم
      با شرح دادن برای خود منطقی کنید که از ویژگی تعهد داشتن برای لاغر شدن برخوردار بوده اید؟ من با این همه مشغله کاری تعهد دادم به خودم که هرروز یک فایل گوش بدم
      چرا با وجود تعهد داشتن در اجرای دقیق روش های لاغری نتیجه عالی کسب نکرده اید؟ چون هنوز خیلی از موانع لاغری را پیدا نکردم و آموزش من کامل نیست
      بعد از آشنایی با سایت تناسب فکری چه تغییری در نگرش شما درباره خودتان درباره متعهد بودن ایجاد شده است.؟ من اگر در هرکاری متعهد باشم نتیجه عالی کسب خواهم کرد
      لاغری با ذهن چگونه به شما کمک می کند تا از نیروی تعهد داشتن خود در مسیر صحیح برای کسب موفقیت استفاده کنید.
      تعهد داشتن باعث میشود برای انجام هرکاری احساس مسئولیت داشته باشیم و نتیجه عالی باشد
      از محتوای ویدیوی آموزشی برای خود تمرین ایجاد کرده و در بخش نظرات تمرینی که باید انجام دهید را بنویسید. برای لاغری نباید عجله کنیم مثل دیگ زود پز بلکه بگذاریم با استمرار و اموزش و متعهد بودن دراین مسیر بدن خودش خودبه خود لاغر شود و نباید زیاد به لاغری فکر کنم من عاقبت متناسب خواهم شد .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار NAZANIN KOOCHAKPOOR
      1402/05/08 18:02
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 363 سطح ۱: کاربر مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 611 کلمه

      متعهد بودن یعنی در هر شرایطی الویت دادن به هدفی که به آن متعهد هستیم و باقی ماندن در مسیر.

       مثلا ازدواج یک تعهد است در زندگی افراد بسیار بالا و پایین وجود دارد و ممکن است خیلی وقتها افراد با سختیهایی مواجه شوند ولی تعهد و پیمانی که با شریک عاطفی خود بسته اند آنها را در مسیر نگه میدارد و تمام تلاش خود را برای بهبود اوضاع می کنند. یا وقتی در خرید خانه یا ملک متعهد به پرداخت قسط هستیم در هر شرایطی چون متعهد شدیم باید آن پول را پرداخت کنیم بنابراین تعهد یک« باید مطلق» است که در هر شرایطی باید انجام شود. 

      در موضوع لاغری تعهد یعنی در هر شرایطی الویت زندگی من لاغری است و در این مسیر میمانم مهم نیست چقدر سخت من متعهد هستم یعنی برای خودم یک باید مطلق قابیل هستم یاد جمله استاد افتادم که می گفتند یا میمیرم یا لاغر می شوم این یعنی تعهد یعنی من ادامه میدهم تا رسیدن به هدف. 

      ما بارها در زندگی فردی خود این موضوع را تمرین کرده آیم و ناخودآگاه به مفهوم آن آگاهیم خیلی از ما تحصیلات عالیه داریم و متعهد به ادامه مسیر سالهای زیادی درس خوانده آیم خیلی از ما متعهد به شریک عاطفی هستیم و سالهای زیادی برای بهبود روابطمان تلاش کرده آیم حتی چاقی امروز ما هم نتیجه تلاش. و تعهد به هدف بیش از حد خوردن بوده است هر روز یک لقمه بیشتر شاید ما بله عنوان فرد چاق متوجه میزان تلاش و تعهد خود به چاقی نباشیم چون به مرور زمان و بر حسب عادت هر روز تلاش کرده آیم چاقتر. شویم ولی میزان تلاش خود را وقتی متوجه می شوید که با یک فرد لاغری که برای. چاق شدن تلاش می کند صحبت کنید. یادم میآید سالها قبل پیش یک دکتر تغذیه معروف که خیلی مطبش شلوغ بود می رفتم این. دکتر رژیم غذایی ماهیانه میداد و هر سه بیمار با هم به مطب می رفتیم قبل از اینکه نوبت من شود فرد قبل از من دختر بسیار. لاغری بود که دکتر داشت دستور غذایی چاق شدن میداد یکی از چیزها خوردن یک ظرف سالاد الویه برای صبحانه بود و دکتر تاکید می کرد حتی اگر بالا آوردی مهم نیست باید بخوری هنوز قیافه آن دختر در ذهنم است که می گفت آخه من اصلا سالاد الویه دوست ندارم آن روز تازه متوجه شدم چقدر. چاق شدن کار سختی است همین کاری که ما با لذت و از سر شوق انجام میدهیم وقتی به اجبار و تحمیل رژیم باشد چقدر سخت و طاقت فرساست برای همین دقیقا مسیر لاغری ما باید برگشت مسیر چاقی باشد با شادی هر روز یک لقمه کمتر 😉

      تفاوت مسیر لاغری با ذهن آن است که مسیر را سهل می کند و کار را کوچک و راحت نشان میدهد و تمایل. ماندن در مسیر را بیشتر می کند و چون همراه با عشق به خود است ناخودآگاه شما جلو میروید و هر روز احساس بهتری دارید و گامها را با علاقه و اشتیاق برمیدارید شاید اهمیت نتیجه گرفتن آخرین الویت شما بشود چون از همه چیز بیشتر لذت می برید مهم نیست الان در چه شرایطی جسمی هستید من قبلاً وقتی عکس می گرفتم همش غصه می خوردم ببین چقدر شدی بی خود نیست همه بهت می. گن یکم رژیم بگیر برای همین از عکس گرفتن فراری بودم ولی الان فقط زیبایی می بینم صورت و بدن زیبای یک زن دوست داشتنی همینی که هست را با تمام وجودم دوست دارم. 

      من به خودم متعهد شده ام که از زندگیم لذت ببرم و متعهد شده ام در کنار لذت از زندگی لاغر هم بشوم برای همین مسیری را انتخاب کرده. ام که با لذت به هدفم برسم و متعهد به مسیر خواهم. ماند 👌

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار amirali2020110@gmail.com
      1402/02/31 19:47
      مدت عضویت: 1147 روز
      امتیاز کاربر: 9953 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 259 کلمه

      بنام خدا 

      عرض سلام خدمت دوستان و استاد روشن عزیز

      من این فایل را چندین بار دارم گوش می‌کنم و فکر کنم کامنت هم نوشتم اما باز هم دوست دارم گوش کنم و بنویسم هر وقت گوش می‌کنم برام تازگی داره چون واقعا یادم میره مطالب پس هی دورشون می‌کنم چقدر حالم خوب میشه با گوش دادن این مطالب هر هر مشغولیات ذهنی که داشته باشم را فراموش می‌کنم و دهنم میره سمت لاغری دنیای جدیدی که برای خودم ساختم من مدام هنسفری تو گوشم هست نه اینکه بگم زودتر لاغر شوم نه نمیخوام به چیزهای دیگه فکر کنم با اینکه با مخالفت شدید همسر و بچه هام روبرو هستم که چرا اینقدر فایل گوش می‌کنم اما پن همچنان ادامه میدم چون تعهد بستم که تا زنده هستم تو مسیر باشم من قبلا مثل سایر دوستان خیلی تصمیم گرفته بودم که رژیم بگیرم لاغر شوم باشگاه برم نمی‌دانم پیاده روی برم که لاغر شوم اما هیچ کدام را تا آخر نرفتم رها کردم خسته شدم بدو بیراه گفتم که چرا لاغر نمی‌شوم تا اینکه با سایت تناسب فکری آشنا شدم و از همان روز اول که تو دفترم تعهد را نوشتم دارم ادامه میدم نمیگم مشکلات نبوده چرا زیاد بوده اما هیچی باعث نشد من از مسیرم خارج شوم و خدا شکر تا الان که دارم مینویسم استمرار داشتم و از این به بعد هم همینطور است و در مسیرم باقی می مانم دیگه مطمئن هستم که هیچ مانعی نمیتونه منو از مسیرم خارج کنه 

      و از خداوند بی نهایت سپاس که منو هدایت کرد و سپاس از استاد روشن عزیز .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار پونه عدل تهرانی
      1402/02/06 04:56
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 14745 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 526 کلمه

      به نام خدای مهربان 

      وقت بخیر عزیزان 

      من امروز اومدم دوباره چند روز مسافرت بودم و در اینجا همش به تغییراتم فکر کردم چون همش در معرض تعارف کردن و اینها بودم غذای بیرون و خلاصه دیدم نه بیشتر نکات و رعایت کردم مثلا  غذای بیرون که رستوران رفتیم همش ولی من خیلی عالی عمل کردم چون با خالم اینها رفته بودیم شوهر خالم چون چاقه چند تا پیش غذا سفارش داد و بعد غذا و بعد دسر ولی من اونروز یه دونه از اوکاکادو اگ رول خوردم بعد غذام و قارچ شکم پر سفارش دادم ولی قارچهای کوچیک بود خیلی ریز سه تاشو خوردم فقط و بعد دسر هم دو تا چنگال از چیز کیک یعنی یاد گرفتم و همینطور اونروز که خونشون چلو کباب درست کرده بودن من خوردم با سالاد هم پلو و هم کباب به اندازه و نوشابه هم خوردم و سیر شدم .و شب که اومدیم خونه دیگه شام نداشتیم من کاچی یه کاسه کوچولو داشتم تو یخچال همونو خوردم ..

      و مثلا خواهر شوهر خالم خیلی متناسبه اونروز دقت کردم به غذا خوردن اون خانم البته یه نظر خیلی نگاه نکردم ولی پلو نخوردن ولی ته دیگ خوردن بعد با چنگال فقط می خوردن بعد کباب و خیلی ریز می کرد با چنگال می خورد خوب آدم وقتی غذاش و کم کم بخوره خیلی طول می کشه ..

      برای رسیدن به یه خواسته نیاز داری متعهد باشی .با اشتیاق و علاقه زیادی اون مسیر رو دنبال کنی تا به نتیجه عالی برسی .جهان در حال پیشرفت کردن همه چیز داره بهتر می شه .سرعته بیشتر می شن .سرعت موبایل .سرعت طبخ غذا .زمان بندی ها و زمان انتظار کم شده .سرعت زندگی داره اضافه می شه اما این توجه و نداریم که جسم ما و انرژی حاکم بر جهان هستی سرعتش و تغییر نداده .در یادگیری می شه سرعت و بالا برد به این معنا نیست که سرعت جسم و سرعت سلول سازی تغییر کرده باشه .سرعت ضربان قلب و اینها تغییر نکرده .جسم سرعتش تغییر نکرده 

      باید توجه به تغییرات باشه و باید استمرار داشته باشی .ما با تصمیم نمی تونیم لاغر شیم تعهد می خواد .من متعهد که کار و دنبال می کنم .خیلی مهمه که متعهد باشی که هر روز دنبال کنی به این شکل خواسته تبدیل می شه به تصویر ذهنی و بعد به جسم .اینها و نمی شه سرعتش و زیاد کرد .

      در ذات بشر اینه که ادامه نده یه چیزی و .اگر می خوای یه چیزی و که عاشقش هستی جلو پات بیاد باید همین کاری که داری رو با تعهد و لذت انجام بدی بعد به راحتی به اونجایی که لایقش هستی منتقل می شی .در هر شرایطی که هستی حقتون همینه .گله و شکایت نداره .نمی خوای باید بلند شی یه جسم دیگه بسازیم .وقتی متعهد باشی حتی اگر در مسیر اشتباه بری مسیرت درست می شه .

      امروز خونه مامانم بودم مامانم  هیچ وقت توجه نمی کنه به من گفت امروز هر دفعه که می بینمت لاغر تر می شی گفتم پس چرا نگفتی می گه اخه تو همش چیزای گشاد می پوشی .

      بعد که اومدم پایین همسایشون و دیدم گفت به به چه هیکلی رقم زدی ! خلاصه اینم از جوانه های امروز من .خدایا شکرت 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار عطا
      1402/01/19 12:14
      مدت عضویت: 448 روز
      امتیاز کاربر: 11045 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 910 کلمه

      سلام و درود .

      وقتی مسیری آسون باشه انسان چه بخواد چه نخواد بهش تعهد میده . 

      ما سالها به مسیر چاقی متعهد بودیم چون برای خودمون آسونش کرده بودیم .

      ولی من دیگه چاق موندن رو راحت نمیدونم . 

      چاقی واقعا سخته . 

      هر روز باید کلی زحمت بکشی برای اینکه بلند بشی یه برق خاموش کنی . 

      چاقی خیلی سختیا داره . 

      توجه به سختیهای چاقی باعث میشه من نخوام مسیر چاقی رو هی تکرار کنم . 

       سختی چاقی در همین زندگی معمولی قابل مشاهده است .  نفس نفس زدن موقع راه رفتن . سختی کشیدن در زمان سوار ماشین و موتور  شدن . کارهای روزمره انجام دادن . از نردبان بالا و پایین رفتن . 

      حتی امسال که یکم به مادرم در خونه تکونی کمک کردم خیلی راحتتر از سالهای پیش بودم نمیگم خیلی کم کردم حداقل عذاب روحیم و سنگینی بار فکرم کمتر شده . بار جسمم هم کمی کمتر از گذشته و تونستم راحتتر به مادرم کمک کنم . 

      چاقی خیلی سخته و با وجود این همه سختی ما فقط به طمع خوردن برای خودمون با هزار راه راحتش می کردیم . 

      در حالیکه مگه لذت خوردن در زمان چاقی چقدره . لذتش فقط همون چند لحظه اوله . مابقیش فقط زجره . 

      وقتی انسان پرخوری می کمه زجر کمبود رو بیشتر حس می کنه . ولی وقتی نرمال میخوره اصلا حس کمبود نمی کنه .

      مثلا همین افطار و سحرها وقتی پرخوری می کنم اصلا در طی روز نمیتونم روزه داری رو تحمل کنم ولی وقتی به اندازه نیازم میخورم در طول روزه داری هم گرسنگی اصلا بهم فشار نمیاره . 

      بارها تجربه کردم .

      زیاده خوردن فقط حالمو بدتر می کنه . 

      چاقی منو اذیت می کنه . 

      پرخوری انسان رو چاق نمی کنه .

      ولی قطعا تمام انسانهای چاق پرخوری و کم خوریهای بی رویه دارن . 

      اصلا چون پرخوری می کنند و  رنج می کشند   کم خوری های رنج آور هم به خودشون میدن . 

      به هر حال اگه فقط روی ذهنمون کار کنیم که لاغر شدن رو آسونی بدونه و زندگی راحتتر در لاغربودن رو ببینه لاغری رو خیلی راحت در طی روز به دست میاریم .

      تعهد دادن در عمل خیلی مهمه . 

      ما عملاً باید متعهد باشیم که در رفتارهای روزمره انتخابهای لاغری داشته باشیم . 

      ۱- وقتی سیریم نخوریم . 

      ۲- گرسنگیهای طولانی مدت به خودمون ندیم .

      ۳- در میان وعده ها فقط اونقدری بخوریم که رفع گرسنگی بشه .

      ۴- برای ناهار و شام هم که موقع گرسنگی بخوریم و وقتی سیر شدیم و مزه غذا از دهنمون افتاد دیگه ادامه ندیم . 

      همین چند نکته رو اگه انجام بدیم در طی روز و همین تغییرات کوچیک رو اعمال کنیم در عمل به لاغری پایبندیم . 

      لاغری چیز پیچیده و سختی نیست که نشه انجامش داد .

      اتفاقا خیلی هم راحته . 

      همیشه سبکیم سیریم از خوردن و نخوردنمون لذت میبریم از شخصیتمون لذت میبریم . دوتا تفریح میخوایم بکنیم لازم نیست همش بار سنگین با خودمون این طرف و اون طرف بکشیم . 

      اصلا همین که دیگه چاقی رو انتخاب نکنیم خودش یعنی لاغری . 

      ما بیشتر بعد  از پرخوری دچار حس چاقی میشیم . 

      حتی به چاقی  انداممون هم بیشتر  بعد از پرخوری ها توجه می کنیم .

      وقتی پرخوری کمتر تکرار بشه و تعهدمون رو باهاش بشکنیم و با به اندازه نیاز خوردن تعهد ببندیم خب این تعهد مارو لاغر می کنه .

      تعهدهای سنگین هم لازم نیست ببندیم .

      میخوایم برای راحت بودن تعهد بدیم .

      برای لذت بردن بیشتر از زندگی .

      برای سبک بودن . 

      به عشق نفسمون قلبمون معده مون خونمون .

      به عشق خودمون .

      من به عشق خودم میخوام با لاغری تعهد ببندم چون لایق لاغری هستم . 

      من عطا علی بزرگی از امروز تعهد میدم که هر صبح که از خواب بیدار میشم تا فردا صبح همون ساعت انتخابهام در جهت راحتتر زندگی کردن باشه . راحت تر زندگی کردن یعنی انتخاب لاغری داشتن . یعنی سبک بودن . یعنی همسو شدن با بدن . یعنی فشار نیاوردن به خود . 

      من با لاغریم متعهدم و در عمل و انتخابهام لاغر بودن رو انتخاب می کنم . 

      موقع گرسنگی خوردن عمل لاغر کننده است و نخوردن عمل چاق کننده . 

      در حالیکه موقع سیری نخوردن عمل لاغر کننده است و خوردن عمل چاق کننده . 

      پس خیلی مهمه چه فعلی در چه زمانی انجام بشه . 

      خوردن و نخوردن هم باعث چاقی میشه هم باعث لاغری . بستگی به زمانش داره که چه حسی در ما ایجاد میکنه  . 

      پس خود فعل نیست که باعث چاقی و لاغری میشه بلکه حسی که به ما میده مهمه . 

      زمان گرسنگی ،  فعل نخوردن مارو چاق می کنه چون حس ولع و کمبود میاره .

      زمان سیری  ، فعل خوردن مارو چاق می کنه . چون حس عذاب وجدان و سرزنش میاره . 

      زمان گرسنگی ، فعل خوردن مارو لاغر می کنه . چون حس رضایت و سپاسگزاری در وجودمون شکل میگیره . 

      زمان سیری ، فعل نخوردن مارو لاغر می کنه چون حس رضایت و احترام مندی به خود و لیاقت در ما پدید میاره . 

      پس اینکه چه فعلی رو در چه زمانی به کار ببریم خیلی مهمه چون افعال در ما ایجاد احساس می کنند و اینکه چه حسی در ما تولید می کنند بستگی به اون نیازی داره که ما در لحظه حسش می کنیم . 

      برای همینه که فرمول اصلی غذا خوردن ما به اندازه نیاز خوردن هست . چون زمان سیری و گرسنگی نیاز انسان متفاوته و احساس انسان هم متفاوت . پس انجام افعال هم تاثیر متفاوتی روی ما میزاره . 

      چیزی که مهمه اینه در همه ی زمانها انتخابهایی داشته باشیم که به لاغری نزدیکتر باشه و حس  رضایت و عشق و امید و حال خوب در ما پدید بیاره . 

      به نظر من زندگی کردن در این مسیر یعنی تعهد داشتن به لاغری 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار صالحه
      1401/12/29 07:24
      مدت عضویت: 429 روز
      امتیاز کاربر: 46645 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 763 کلمه

               سللم روز خوبی داشته باشید هم مسیران 

      متعهد شدن به نظر من یی قولی قلبی وعملی هست که به خودت میدی که کاری رو که قبول داری در بهترانجام دادن یعنی کا رچه اون کار یاد گیری باشه وچه رفتاریی باشه وچه عملی من تو مسیر که هستم باید باخودم متعهد بشم که برای به دست اوردن این هدیه که از خودم گرفتم حالا اگاهی به درست دارم میدم  توهمه جنبه باتعهد انجام بدم نه نصفه ونیمه این نشون دهنده تعهد  کم داشتن هست میخوام دوباره باز گشت کنم به چالش باید انقد  این تکرار زیادکنم که ملکه ذهنم بشه تو اون قسمت یی کمی در خودم احساس کم کاری دارم ویا شاید زیادی به اون بخش حساس شدم 

      حتی تو بخش افکار منفی هم تا وفتی نمی نوشتم فایلهای مربوط بهش سعی میگردم تا انجام ندادم دیگاهشو ننویسم 

      تو چند جا بودن برام زمان میخواهد تا با هم هما هنگ کنم 

      استاد به نظرتون من هر روز یی بخش خوب کار کنم فردا یی بخش دیگه رو بهتر نیست مثلا یی روز فقط چالش  یی رور فقط افکار منفی ویی روز هم ۱۰۰ گام اینوطوری همه حواسم به اون بخش خلاصه میشه من گه عجله ندارم بهتر به نظرم باشه اینطوری کامل حواسم هست ولی با سه بخش شدن هی می خوام همه رو کامل انجام بدم کم میارم زمان زیادی از من میگیره چون تو نوشتن خیلی زیاد زمان میزارم فکر کنم درام بهونه میارم قرار بود بهونه نداشته باشیم تبلیی بی تنبلی 

      انجام میدم اشتباه شد من متعهد هستم پس باید انجام بدم کار نشد نداره خواستم مثل افرادی که بهونه میارن رفتار کنم 

      ابن کلمه تعهد من  یادی دست دادن مردهای در قدیم وسیل گروه گذاشتت میدازه 

      وفتی به چیزی که در انجامش قول وقرار گذاشتی  پایبند نباشی اون کار درست پیش نمیره قول یعنی من قبول کردم در بهتر انجام شدن قولی که دادم سعی وتلاش رو اضافه  کنم 

      کسی که به تعهد خودش خوب عمل نمیکنه یعنی اون کار رو خیلی قبول نداره یا داره تبلیی میکنه 

      من در چاقی خیلی خوب به تعهد عمل کردم حالا  تومسیر برگشت اون باید سر لوحه قرار بدم برای نتیحه خوب وعالی 

      تو مسیر برگشت از باند لاغریی هیچ بهون هیج کم کاری وهیچ بی نظمی در نظرم قبول نیست من درام تغییر میکنم 

      تا همه مورد باهم هماهنگ بشن زمان میبره تا باانجام بشه 

      باید وقت بزارم اگه درست انجام بدم خودم هم  بهتر نتیجه گرفتن موفق عمل کردم کمی اولش سخت هست ولی رویی غلطک می یوفته ولذتش مال خودم هست همین حلا هن با احساس سبکی به خودم پاداش دادم یاد سال گذشته که حتی پاشودن برام خیلی سخت بود چه به راه  رفتن ولی شکر خدا کمی که سبک شدم تو پا شدن بهتر رفتار میکنم پس درام نتیجه  میگیرم همین حس ارامش که تو مسیر هستم به یی دنیا می ارزه چون تو سایه امن ارامش هستی حی فکرت وذهنم درگیر این نیست که دنبال جای برای رهایی از چاقی باشم 

      این قسمت سختر از هر چیر دیگر هست خدابا شکرت که دیگه این حس تحربه نمیکنم بر ام سخت بود حالا فقط تلاش  علاقه اعتماد به نفس انگیزه سعی وکوشش در بهتر یاد گیری بهتررفتار کردن وبهتر عمل کردن هست جای امنی دارم خیالم راحته به یی ناخدا کار بلد سکان به دست داره من با د رنظر گرفتن اینگه من تو این مسیر باید از لیز خوردن خودم حفظ کنم باره به هر شکل نجوای ذهنی خواسته من از مسیر دل سرد کنه اون قول یا تعهد که به شما تو قسمت لیز خوردن دادم بارهه به کمک امد چه خوب که اون قول به شما دادم 

      من اونجا متعهد شدم ولی به زبان قول که ازطرف خودم به شما دادم د اددم خودم خیلی وظیفه میدونم که درست کامل تو هر کاری که برهدف  رسیدن باشه کم نزارم تاحالا که خدارو شکر از مسیرخارج نشدم پس ادامه میدم تارسیدن به انجه لایقش هستم تو همه مسیرنه فقط لاغریی 

      این مسیرچندین مسیر وچندین راهکار داره برای بهتر شدن زندگی سعی می کنم   تو هر مسیر که به من کمک میکنه  باشن

       کم کاری ممنوع بهانه ممنوع  تبلی ممنوع  هرکاره بی هوده ممنوع تو اینستا ممنوع تو فضای رژیمهای بیهوده ممنوع حتی فکرش ممنوع ورد هر افکارکه من دلسرد کنه ممنوع 

      امید زیاد انگیزه زیاد اعتماد به نفس زیاد شادی وعشق به انجه خواهی داشت تلاش وکوشش برای به دست اوردن انجه از تو بخاطرچاقی کرفته شده اولش حس سبکی وداشتن تو مبتونی تو حتما میتونی در تو لایقت هست که به دست بیاری درتو لایقت داری بهتر زندگی کنی خداوند تو رو هدایت کرده تمام دیگه هر چیزی که اون بخواد تمام من کاری نیستم فقط یا رب من 

      خدا پشت پناهتون باشه یاحق حق نگهدارتون 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5956 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 17 کلمه

        سلام و درود
        به شکلی که احساس بهتری دارید و از نتیجه کار راضی هستید عمل کنید.

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 5 از 1 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار صالحه
          1402/01/01 13:45
          مدت عضویت: 429 روز
          امتیاز کاربر: 46645 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
          محتوای دیدگاه: 40 کلمه

                         سلام عیدتون مبارک باشه 

          از این که روراول عید وقت میزارید جواب می دید ودیگاه رو  می خوا نید تشکر دارم انشالله عید خوبی با همراه خانواده  سال پر برکتی داشته باشید 

          درپناه خدا باشید 

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار مریم
      1401/12/28 11:38
      مدت عضویت: 504 روز
      امتیاز کاربر: 4810 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 603 کلمه

                    “به نام خداوند هستی بخش”  

      درود به استاد ارجمند و دوستان هم مسیر ؛

      گام شصت و ششم : برای لاغر شدن باید متعهد باشیم ؛

      پروردگار مهربانم ،سپاس می گویم تو را که بالاخره امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ توانستم به لطف و یاری تو ، گام شصت و ششم را بردارم ،خدایا شکرت .

      این روزها که نزدیک به ایام عید است و رسم عیدی بردن برای خانواده های دو طرف و دیگر کارهای مربوط به عید و برای من همزمان شده است با مراسم عروسی خواهرم ، با تمامی کارهایی که باید انجام بدهیم و تدارک ببینیم ، چند روزی است ‌که نتوانسته ام دیدگاه این گام را بنویسم و بالاخره امروز با خودم گفتم که به هر طریقی شده است باید این گام را نیز به طور کامل انجام دهم و دیدگاه خودم را بنویسم و خدا را شکر که بالاخره موفق به انجام این کار شدم .در این چند روز چند بار نوشته های استاد مربوط به این گام را خوانده ام و دو یا سه بار فایل تصویری را دیده ام و دیدگاه های دوستان را نیز مطالعه کرده ام و حالا نوبت به نوشتن دیدگاه خودم رسیده است.در ابتدا می خواهم متعهد شدن و تعهد را تعریف کنم .به نظر من تعهد یعنی عهد و پیمان محکمی که با خود یا دیگری درباره ی موضوع خاصی می بندی و خود را موظف به انجام و رعایت نکات مربوط به آن موضوع می کنی و وظیفه ی خود می دانی که به هر طریقی شده است با میل و رغبت در هر شرایطی آن را به انجام برسانی ، گفته می شود .در واقع متعهد شدن یک قرارداد و میل درونی و پایدار در مورد موضوع خاصی است مانند متعهد شدن و تعهد بستن دو نفر بعد از عقد و ازدواج نسبت به همدیگر که باید خود را موظف به انجام و رعایت تمامی نکات مربوط به عهد و پیمان زناشویی بدانند در هر زمان و هر موقعیتی .در موضوع لاغری هم ما باید برای لاغر شدن متعهد باشیم یعنی در هر شرایط و موقعیتی با خود عهد ببندیم که در مسیر بمانیم و تمام سعی خود را به کار ببندیم تا آموزش های مربوطه را به طور کامل یاد بگیریم و آموزش ببینیم و در زندگی به کار ببریم.باید به این نکته توجه داشته باشیم که متعهد شدن با تصمیم گرفتن تفاوت دارد .تصمیم گرفتن به این شکل می باشد که در یک لحظه انسان با خود می گوید و فکر می کند که از فردا یا تاریخ فلان مثلا سعی می کنم زود از خواب بیدار شوم و این در حد همان فکر باقی می ماند اما متعهد شدن به این شکل می باشد که فرد خود را موظف می کند که هر طور شده کاری را که می خواهد باید انجام دهد و آن را به عمل تبدیل می کند و انجام می دهد و در آن استمرار و مداومت دارد .به نظر من افرادی که اضافه وزن دارند و دچار چاقی هستند انسان هایی بسیار متعهدی می باشند چون هر بار از طریق راه و روش مختلفی اقدام به لاغر شدن می کنند اما چون مسیر و روش آنها درست نبوده نمی توانند لاغر شوند ولی اینک که من و شما دوستان عزیز با مسیر لاغری با ذهن آشنا شده ایم و در حال طی کردن این مسیر هستیم کافی است خود را موظف به انجام تمرینات مربوطه کنیم و آنها را در هر شرایطی انجام دهیم و در این کار استمرار و مداومت داشته باشیم و چون راه و روش و مسیر ما درست و صحیح می باشد یقینا به لاغری و تناسب دست پیدا می کنیم .

      یا حق ”

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 0
      محتوای دیدگاه: 249 کلمه

      سلام و وقت بخیر.

      بله واقعا تعهد داشتن تو‌ هر مسئله ای آخرش موفقیت هست چه در زمینه لاغری باشه چه هر کاری دیگه منم تا زمانی که هر روز صبح نسبت به تعهدی که داشتم یک گام پیش میرفتم تو هر موقعیتی بودم اولویتم اول لاغری با ذهن و این سایت بود خیلی عالی و با ذهن فعال پیش میرفتم از زمانی که هفته دو سه بار به سایت سر میزدم و یه فایلی رو تا نصفه هاش گوش میکردم و یه کاری برام پیش میومد میرفتم فراموش میکردم به گوش کردن تمرین فایلم برگردم خودم به وضوح دیدم که توی 20 روز حتی یک سانت هم از دور کمرم کم نشد درسته اضافه نشد اما کم هم نشد و این یعنی یه جای کار من مشکل داشت و میلنگید اونم تنها مشکل من که امروز کامل بهش رسیدم تعهد نداشتن به وظایف خودم نسبت به لاغری بود با خودم گفتم چطور وقتی میخواستم برم باشگاه یا رژیم لاغری داشتم برنامه می‌نوشتم که فراموش نکنم سر موقع برم بیام اینقدر اضافه تر نون نخورم این چند کالری بخورم اما چطور فراموش کردم که گوش کردن به فایل روزانه ام‌ و انجام تمرینش برام اینقدر بی اهمیت شده و به جای فکر کردن به این موضوع شکستن تعهد گفتم‌ مغزم دیگه کشش نداره ولی خداروشکر میکنم دوباره برگشتم به مسیرم خیلی خوشحالم که این سایت هست که تا یکمی میای راه رو اشتباه بری کمکت می‌کنه برگردی به سمت هدفت خلاصه به امید روزهای بهتر و اندام زیباتر برای همه

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 38210 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 82 کلمه

      سلام استاد گرامی و دوستان هم مسیر 

      واقعا لازمه که روی این فایل بیشتر کار کنم و تلاش کنم برای متعهد بودن.

      بنظر خودم مشکل من اینه که هر روز نمیتونم فایل گوش بدم،

      باید نظم کارهام رو بیشتر کنم تا هر روز برای یک فایل وقت گیر بیارم و تکالیفم رو انجام بدم.

      امیدوارم من هم مثل شما دوست عزیزی که تا این حد سورپرایز شدی با کم کردن سایز ما هم سورپرایز بشیم و بتونیم اعلام کنیم موفقیت مون رو.

      ممنونم استاد عزیز 

      خسته نباشید هرگز

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ملکه عشق
      1401/04/29 17:09
      مدت عضویت: 1196 روز
      امتیاز کاربر: 10303 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,362 کلمه

      به نام خدایی که بی دریغ می بخشد 

      من لایق عالیترین زندگی هستم و به لطف خدای مهربان و تلاش خودم آن را دارم (:

      جانم از اوست خودم را تأیید می کنم و خودم را دوست دارم و هرروز زندگی ام بهتر می شود (:

      سلام و درود دوستان متعهد و پرانرژی ..

      متعهد بودن به رسیدن خواسته یعنی تلاش کردن برای داشتن آن رویا و ادامه دادن …

      تلاش ذهنی یا فیزیکی یا هردو؟!…

      تلاش برای آموختن و یادگیری و تبدیل آگاهی به مهارت زندگی صحیح ترین راه در مسیر رسیدن به هر خواسته ای است ..

      سالهای زیادی که در لاغری و چاقی رفت و آمد داشتم از روشهای بسیاری که هر کدام به گونه ای سختی و درد و رنج بهم تحمیل می کردند ،استفاده می کردم و هر بار سعی می کردم با اراده و تلاش مضاعف خود به خواسته ام برسم ولی به دلیل اشتباه بودن مسیر هربار شکست می خوردم، یا یک نتیجه مقطعی می گرفتم …ولی ادامه دادن همون مسیرهای اشتباه باعث شد به این نتیجه برسم که یک نیرویی فراتر از ذهنم باید راه را بهم نشون بده و وقتی درمانده شدم و تسلیم درگاه خالقم شدم او هدایتم کرد تا به آسونی و از راه و روش صحیح و خیلی آسون و لذت بخش به رویای خود برسم ….

      تعهد داشتن در مسیر اشتباه انقدر مهم هست که مسیر را درست می کند و از بیراهه به راه مستقیم می رسی شاید همون اشتیاق هم باشه ….

      و چقدر این جمله شگفت انگیز بود …

      به پاس تشکر از هدایت پروردگارم این مسیر را ادامه می دهم و می خواهم رویای خود را خلق کنم و از آن لذت ببرم.

      بارها در زندگی تصمیم گرفتیم کاری انجام بدیم که احتمالا هم قرار بود از شنبه روزی شروع بشه !..

      ولی بعد بیخیال شدیم …چون این تصمیم در سطح افکار ما بوده است ولی یه جاهایی عزم راسخ داشتیم و به گفته استاد با این نوع تفکر که یا میمیرم یا لاغر میشم و در همچین حالتی متعهد شدیم به ادامه دادن مسیر برای رسیدن به هدفمون..

       استمرار داشتن در مسیر ،هم خودش سطحهای مختلفی دارد که میتوان هر بار بهتر این استمرارداشتن  را تجربه کرد …

      اینکه هرروز فایل گوش بدیم یک استمراره …ولی اگر تمرینات را بنویسیم تعهد بهتر میشه …حالا اگر روزانه برای تکرار هم فایل گوش بدیم یعنی خواسته ما قویتره و در نهایت فردی که بتونه آگاهی ها را تبدیل به مهارت زندگی کنه واقعا متعهده و به نظرم اون شخصی که با سبک لاغری زندگی می کنه یعنی تمام آگاهی ها را هرروز زندگی میکنه حتما تا الآن شگفتی ساز شده و یک فرد متناسب طبیعی هست با لبی خندون و البته اعتماد به نفس بالا ….(:

      من تغییر کردن را دوست دارم و خداوند هم خیلی لطفش شامل حالم هست که بتونم با لذت و خوشحالی و به آسونی تغییر کنم ولی با این حال وقتی با سایت تناسب فکری آشنا شدم واقعا درک مطلب خوبی نسبت به موضوعات ذهنی چاقی و اصلاح آنها نداشتم یعنی اگر می خواستم طبق گفته ها عمل کنم می شد کنترل بیرونی !…

      چون هنوز محتوای ذهنم انقدر آگاهی نداشت و کفه ترازوی لاغری ذهنم سنگین نشده بود …

      می خوام بگم این همان موضوع زمان هست که خیلی کمکم کرد به مروز زمان لایه لایه این آگاهی ها در ذهنم قرار گرفتند و بدون اینکه بخوام سختی بکشم یا کاری انجام بدم، تغییرات و تمایلات رفتاری برام ایجاد شد .

      پس تعهد داشتن با زمان همسو میشه و جدایی از اراده است که من بخوام از صبح اراده کنم تغییر کنم یک شبه نمیشه و اگر بشه این تغییر میشه مبارزه و همون ناهنجاری های قبل که در رژیم و ورزش و …تجربه کردیم  !…

      سالها با آموزشها و ذهنیت غیرصحیح نسبت به مواد غذایی زندگی کردیم و به همین دلیل دوستمون فکر می کردند که شکلات حتما خیلی چاق کننده است که وقتی چند روز نخوردند حالا قراره خیلی لاغر بشوند؟!!

      واقعا من با خودم فکر کردم مثلا اگر در یک وعده غذایی پرخوری کنم و حدود ۲۰۰گرم اضافه هم بخورم قرار نیست که این۲۰۰گرم بسته بندی بشه و بچسبه به شکم یا پهلو من !؟؟…

      موضوع ترس و نگرانی منه که به اون ۲۰۰گرم قدرت میده و از طرفی تکرار این عادت پرخوری هربار و بارها در روز !…

      وقتی در روز چهاربار هم پرخوری کنی…باز همون روز یک کیلو اضافه نمی کنی چون تعریق و چربی پوست داری و در نهایت دفع!…

      بنابراین اصلاح این رفتار پرخوری به خاطر خودمون هست که احساس خوبی داشته باشیم و از رفتار خود به احساس رضایت و ارزشمندی برسیم که با مرور و تکرار و البته تبدیل آگاهی ها به عملکرد ایجاد می شود.

      با گزارش نویسی هرروز نسبت به رفتار خودمون بهتر نسبت به رفتار خود و البته شناسایی الگوهای چاق ذهنمون آگاه می شویم و تغییرات رفتاری را ایجاد می کنیم …

      از طرفی مثلا در ذهن من لاغری یعنی۵۴کیلو وزن و یک تصویر لاغراندام با قد کشیده …اما در ذهن هر کدام از دوستان این وزن ممکنه متفاوت باشه….و چون در ذهن من لاغری یک تصویر و عدد تعریف شده است، وقتی می خواهم لاغر بشم یا به زبان میارم که لاغر بشم، منظورم اینه که یهو بشم اون تصویر نهایی !…و این در مدت کوتاه …غیر ممکنه !!!  

      همه دوستانی که می گویند ما لاغر نشدیم هم دقیقا منظورشون همون تصویر نهایی است …وگرنه قانونه اگر ذهن ما و بینش ما تغییر کنه حتما رفتار ما تغییر می کنه و کوچکترین تغییرات نتیجه های بزرگی را رقم می زنند …

      دوست من اون گرم های کم شده از وزنتون یا حتی کمتر شدن سایزتون به چشمتون نمیاد چون با تصویر نهایی ذهن مقایسه می کنید گاهی فقط بدنتون منسجم میشه و این شگفت انگیزه… کاری که هیچ جراحی نمی تونه انجام بده !!!…. 

      و به همین دلیل باید به تغییرات احساسی و رفتاری خود توجه کنیم تا چشم از نتیجه برداریم که حالمون بد نشه و انقدر مسیر را ادامه بدیم تا به اون تصویر نهایی در ذهنمون نزدیک بشیم …

      هر چقدر هم از نظر تکنولوژی پیشر۴ت داشته باشیم و وسایل سرعتی بسیاری در منزل و جامعه راهگشای مسایل روزمرگی ما باشند …انواع خوراک پز برقی و وای فای و ….باز بدن ما جزئی از طبیعت است و به همان مقدار زمانی که برای شکفتن یک غنچه نیاز هست برای لاغر شدن ما و حتی تغییرات ذهن و بینش و رفتاریمون زمان نیاز هست که با موضوع صبوربودن در ارتباطه و خداوند پاداش بدون حساب به صابرین عطا می کند …

      خیلی جالبه ما واسه همه کارها عجله داریم به فرض قرمه سبزی را در زودپز یک ساعته می پزیم و با وقت اضافه خود چه می کنیم ؟!..اینستاگردی یا سریال یا نشستن پای تلفن؟؟؟!!! ….

      واقعا اگر انقدر زمان گرانبها بوده که باید یک سری کارهای روزمره به سرعت انجام شوند …چرا برای زمانمون برنامه نداریم؟؟؟؟ …

      سریع غذا را می پزیم که بریم بخوابیم ….در مورد لاغری هم همینگونه است می خواهیم سریع لاغر بشیم که در نهایت چیکار کنیم ؟!…باز بریم یقه خدا را بگیریم که چیز دیگری کم است !….

      در مسیر تناسب فکری ما روش و سبک زندگی متعادل را می آموزیم که همسو با حالت طبیعی و ذاتی ما هست و از خود نتیجه لاغری با اهمیت تر است و عاااشقشم اون ربّ را که پرورش دهنده همه جهانیان است .

      ما سالها با پیامهای اشتباه مغزمون زندگی کردیم و اصلاح این موضوع زمانبر هست ولی با اشتیاق و تشویق خودمون که نسبت به تغییرات روزانه خود داریم می تونیم سطح و لول این یادگیری را بالا ببریم …

      فردی که اضافه وزن داره وقتی بیماره می خواد بخوره که جون بگیره و زود خوب بشه …وقتی خوابش نمیبره میگه حتما گرسنمه …وقتی خسته میشه می خواد با خوردن رفعش کنه ….شادی و عصبانیت ….تفریح و لذت و ….همه چیز را سالها ربط به خوردن داده و زندگیش کرده آن هم کنار افرادی که همین روش را در پیش گرفته بودند یا حداقل توجهش به اینگونه افراد و الگوهای رفتاریشون بوده است …..

      اما یه جایی همون خواستن و پذیرش مسئولیت که این چاقی انتخاب خودمون بوده و الآن هم با همان توانمندی لاغری طبیعیت خودمون را انتخاب می کنیم ،باعث توانمندی ما میشه که با شجاعت و ایمان به همون خدایی که انتخابمون کرد شخصیت و سبک جدید و طبیعی زندگی خودمون را بسازیم. 

      خدایا سپااااسگزارتم /عااااشقتم 

      عشق به ذرات هوشمند کائنات و وفور رزق و روزی های آسمانی و زمینی 

      پاینده و برقرار باشید 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار زهرا رضاخانی
      1401/04/25 04:55
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 16069 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 626 کلمه

      تعهد داشتن 

      برای رسیدن به هر هدف چندین مرحله است مرحله ی اول تصمیم گرفتن است من سه سال پیش وقتی از تمام راه های کاهش وزن خسته شدم بودم و ناامید 

      من اون سال دقیقا یک سال در رژیم ورزش سخت بودم و چندین ستیز کم کرده بودن که پای من در باشگاه شکست در طی اون ۵۰ روز تمام کاهش وزن برگشت بود خیلی ناراحت ناامید بودم که برادر شوهرم یک فایل رایگان از استاد رو برام فرستادند

      یک نوری در دلم گفت خودشه دقیقا یادمه ۹۹۹هزار تومن روز بعد واریز کردم ومن واقعا بعد از ۲۶ سال زحمت کشیدن ودر مسیر روش های کاهش وزن دیگه بریده بودم و شروع کردم روزهای اول ماه‌های اول درک نمیکردم حتی سال اول ولی ادامه دادم استمرار  داشتم بعد از ماه‌ها دیرم من عوض شدم روح من عوص شده باز ادامه دادم من از یک آدم افسرده ناراحت نا امید عصبی به یک آدم آرام شاد امیدوار تبدیل شده بودم یکی یکی خواسته های من داشت تحقق می‌گرفت روابط خوب زناشوی خونه خوب ماشین خوب شعل خوب  و من باز هم تعهد دارم در این مسیر تنها مسیر تمام موفقیت ها ی زندگی مسیر با قدرت ذهن است وتنها کلید موفقیت همین تعهد داشتن است من هروز بلا استثنا ۵ صبح بیدار میشم یک ساعت فایل های خودم گوش میدهم تمرین انجام می‌دهم و کیف میکنم کل روز در مورد اون فایل فکر میکنم این مسیر برای من تمامی ندارد تا امروز تمام می‌شود روز بعد شروع میکنم خود دوره ی لاغری ذهن در امتداد مسیر پاکسازی 

      و کیف میکنم و هر دفعه فایل ها رو تکرار میکنم اصلا احساس نمیکنم خسته کننده شده بلکه انگار درک من بیشتر می‌شود و چیزهایی رو متوجه میشم‌ که دفعه قبل نفهمیده بودم این مسیر مسیر صحیح است من آنقدر در مسیر اشتباه تعهد  داشتم که به مسیر صحیح هدایت شدم سال ها دنبال برنامه های مختلف رژیمی بودم اروبیک بدنسازی قرص لاغری پودر لاغری دمنوش ووووو

      تا در نهایت به مسیر صحیح هدایت شدم من باید همان تعهدی که در مسیر چاق شدن داشتم اینجا داشته باشم تا لاغر بشم یادمه هروز هروز هرلحظه من در مسیر چاقتر شدن بودم پس الان هم همان است باید با همان تعهد ادامه بدهم 

      و تعهد خیلی خیلی مهم تر از تصمیم گرفتن است باید ادامه بدهم مدام به تغییرات مثبت خودم توجه کنم تا ذهن من ابن تغییرات رو بیشتر بکند 

      من در شرایط آرامی بزرگ نشدم و مسلما شرایط زندگی خیلی در برنامه ریزی ذهن موثر است تو حتی خودتو نباید با خواهر برادرانت مقایسه کنی هر انسان ذهن خودش رو دارد و افکار خودش 

      من دارم آرام آرام آرام خط های کتاب لاغری خودم رو پر میکنم و یادت نره تو قبلا رمان ها از چاقی پر کردی پس فقط باید با احساس خوب در این زیبا ادامه بدهی و مطمئن باش خواسته ی لاغری تو در جهان منتظر تو است تا تو در بغلش بگیری فقط به گام های کوچک وپیوسته ی خودت ادامه بده فقط به حال خوب خودت توجه کن با حال خوب پیش برو 

      تعهد مهم ترین عامل موفقیت در هر زمینه ای است تو ۲۳ ساعت در روز برای دیگران خدمت میکنی یک ساعت به خودت خدمت کن تو مهم تربن شخص زندگی خودت هستی که میتونی به خودت کمک کنی 

      هر زمانی که میتونی باید صرف این دوره کنم چون ذهن ناخودآگاه ما وجهان هستی با توجه کار می‌کند اون تصمیمی که داری فایل گوش می‌دهی و تمرین مینویسی یعنی داری اطلاعات خوب به ذهن خودت می‌دهی و ذهن تو مرکز تبادل تو با جهان هستی است شیطان هر لحظه سعی می‌کند ذهن تو رو با افکار پوچ مثل فکر کردن در مورد دیگران گرانی …….‌‌پر کند ولی تو مخودت مسئول ورودی های ذهن خودت هستی باید اطلاعات‌ مثبت بهش بدهی تا خواسته های مثبت تو رو به جهان ساطع کند .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 8 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Banoo
      1401/04/24 14:28
      مدت عضویت: 1398 روز
      امتیاز کاربر: 4461 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 145 کلمه

      به نام خداوند وهاب

      سلام خدمت استاد ارجمندم و همه دوستانم

      خدارو صدهزار مرتبه شكر ميكنم بابت هدايت و حمايتش در اين مسير زيبا و از استاد عزيز بابت فايل فوق العاده امروز كمال تشكر و قدرداني را دارم.

      از روزي كه من با اين دوره آشنا شدم به خودم تعهد دادم كه در اين مسير الهي بمونم و هميشه استمرار داشته باشم،وقتي دوره اي هست كه باعث تغيير افكار و رفتار من و آرامش و ايمان به خدا در من شده است چرا نخوام تو اون دوره باشم.

      هدف نهايي همه ما در اين دنيا ،لذت بردن از هر لحظه زندگي و شاد بودن و آرامش هست و اين دوره چون دوره الهي هست همه اينها رو به من داده و من مجدد تعهد ميدهم تا در اين مسير زيبا تداوم داشته باشم و تا زماني كه زنده هستم تعهد ميدم به خودم .

      من به خداوند ايمان دارم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار شیرین محصلی
      1401/04/02 17:34
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 12593 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 214 کلمه

      باعرض سلام خدمت استادگلم ودوستان خوبم ،استاد من برای لاغری متعهد هستم چون در طول زندگیم روشهای مختلفی رو انجام دادم برای اینکه لاغر بشم درسته نتیجه مدنظرم رو نگرفتم ولی لاغر می شدم اما ماندگار نبود ودلیلش اشتباه بودن  روشها بوده وزمانی که من خیلی خسته ومونده بودم شرایطم خیلی سخت بود واز ته قلبم از خداخواستم که شرایطم رو تغییر بده وخدا من روبه این دوره هدایت کرد ودر هفته ی اول تغییر روحی رو در خودم دیدم والان بعداز نزیک سه سال هنوز به آموزشهای لاغری متعهد هستم درسته بخاطر اینکه خدا یک هدیه خوشکل که پسرمه داده وبخاطر نگهداری ازش وقت نمی کنم هرروز تمرینات رو در سایت بنویسم ولی هرروز فایل هم رو گوش می دم وبه عملی کردن آموزشها متعهد هستم وخودم انسان متعهدی هستم وهمه کارها روباتعهد انجام می دم ،به روابطم بادوستام وهمسرم وفرزندام وخانواده ام متعهد هستم وبنظر من تا در کاری تعهد نداشته باشی در اون کار موفق نمی شی چون تعهد به اون کار باعث تکرار واستمرار می شه واین تکرار رمز  موفقیت در اون کاره ،من هم عاشق لاغری هستم وباتعهد دنبال می کنم وباید نتیجه که لاغریه رو ببینم.فقط زمان بره واین هم بخاطر اینه که پروسه ی لاغری تکاملیه وکم کم اتفاق میوفته چون اصلا روند جهان به این رواله

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار متناسب شاد
      1401/02/24 19:57
      مدت عضویت: 1406 روز
      امتیاز کاربر: 6727 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 221 کلمه

      سلام 

      من یادم میاد که یه سمیناری ازخانم استرهیکس دیده بودم که ایشون میگفتن که برای زندگی کردن راه بی مقاومت رو برید وهمش تو خونمون وقتی کاری رو میخاست خواهرم انجام بده وحوصله نداشت میگفت ببین خانم استرهیکس میگه مسیری که بهت لذت بده روانتخاب کن وبارها پیش میومد وکاری روبرنامه ریزی میکردیم و اون میراشت به حساب حرف خانم استرهیکس که نه الان حوصله ام نمیگیره وسختمه و مسیر بی مقاومت روانجام میدم .

      من همش تو این فکر بودم اگه این خانم درست میگه پس تعهد واستمرار دریک کاری معنیش رو از دست میده .

      کم کم متوجه شدم مسیر بی مقاومت یعنی  مسیری که در اون ادامه دادن و استمرار لذت بخشه و بهمون حس خوبی میده .

      مثل روش لاغری با ذهن . که متناسب شدن دراین مسیر اصلا رنجی نداره و مرتب باحال خوب و آرامش توام هست .

      اما لاغری با رژیم مرتب درگیری ذهنی داره و عصبی شدن .

      تعهد واستمرار موافقت ذهن ناخودآگاه رو میخاد و ما دراین روش بیس اصلی رو داریم . وبقیش دست خودمونه .

      ما به روش ذهنی زندگی خودمان رو خلق میکنیم پس با همین روش ذهنی میتونیم زندگیمون رو تغییر بدیم .

      وهرجا سختی و نا آرامی هست یعنی مسیری که انتخاب کردیم اشتباهه .

      وگرنه مسیر ذهنی خودبه خود لذت بخشه و آرامش بخش .

      خدایا شکرت بابت هدایت دراین مسیر زیبا 

      تشکر از استاد گرانقدر

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Banoo
      1401/02/14 16:50
      مدت عضویت: 1398 روز
      امتیاز کاربر: 4461 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 175 کلمه

      به نام خداوند وهاب

      سلام خدمت استاد ارجمندم و همه دوستان

      من ٤ ماه هست كه از سايت تناسب فكري هر روز به صورت مستمر استفاده ميكنم و هر روز تعهدم بيشتر ميشه و اصلا نميتونم سراغ روش ديگري برم چون نميتونم و دلم نميزاره و اين يعني تعهد زياد،همش فرشته درونم ميگه صبر داشته باش و تو به هدفت ميرسي .

      حتي يك روز هم نشده تو اين مدت كه من فايل گوش نكنم و تمرينم رو انجام ندم ،اگه انجام ندم حالم بد ميشه و عذاب وجدان ميگيرم و معمولا در روز چند بار فايل ها رو وقت كنم گوش ميكنم.

      استاد كاملا درست ميگن كه تعهد تو هر كاري يعني موفقيت و اين به من ثابت شده است و به اميد خدا بعد اتمام دوره ورود به سرزمين لاغرها ،دوره هاي ديگه رو خريداري ميكنم و ميخوام تعهد بدم كه تا اخر عمرم اين مسير رو ادامه بدم چرا كه حالم رو خوب ميكنه و احساس ارامش در زندگيم پيدا ميكنم و چي از اين مهمتر.

      خدارو صدهزار مرتبه شكر بابت هدايت و حمايتش در اين مسير.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار shahrbanou1346
        1401/02/25 02:23
        مدت عضویت: 1357 روز
        امتیاز کاربر: 22276 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
        همیاری
        محتوای دیدگاه: 193 کلمه

        سلام و عرض ارادت  به دوست هم مسیرم ‌خانم   Banoo   :

        خیلی خوب نوشتی  از اینکه نوشتی در این مسیر آرامش داری و می خوای تا آخر عمر   در این مسیر  باقی بمونی   کاملا صحیحه ،

        روش لاغری با ذهن ، یک شیوه جدید در زندگی ماست که باید تا آخر  در اون بمونیم و تموم شدنی  نیست ..و با اتمام  هر دوره  ،به سطح بالاتری از آگاهی می رسیم که  ذوق  رسیدن به  اطلاعات  بالاتری رو در ما  شعله ور می کنه  و اینقدر اینجا در این سایت  و با مدیریت خوب جناب عطار روشن  مطلب برای یادگیری و تکامل هست که  نمیشه نقطه پایان  درش  گذاشت …و اتفاقا  این طرز تفکر مانع عجله ارو از جلو پای ما برمی داره  …و این دوره ها میشه حالت طبیعی زندگی  ما  که باید طی یک‌زندگی عادی با آرامش  همیشه با ما باشه …عجله کنیم که  به کجا برسیم  مگر نه اینه که  هر گاه به تناسب هم برسیم بازم باید برای  غیر فعال ماندن اطلاعات غلط گذشته  به طور مرتب  با این سایت در تماس و در ارتباط فکری  باقی بمونیم   ……

               با آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 5 از 1 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Vafraze12
      1400/12/22 01:59
      مدت عضویت: 1456 روز
      امتیاز کاربر: 10646 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 1,021 کلمه

      با سلام روز ۳۹ تکرار

      من اول چالش امروزم را می گویم .امشب شام دخترم برای من ظرف اورد تا برای همه اعضای خانواده شام را بکشم .من خیلی راخت برای همه کشیدم و خودم توی ظرفی که دخترم برای من آورده بود چیزی نریختم.و اصلا ختی خواستم به اجبار خودم برم سر سفره واقعا چیزی دلم نیامد .بعد یک ساعت رفتم و یک نان خونگی به اندازه کف دست از یخچال برداشتم و با چایی خوردم و تا حالا اصلا سیر سیرم.واقعا برام جالب شده من امشب خودم داشتم به خودم نه مز گفتم

      *متعهد بودن* متعهد بودن جزء مراحل متناسب بودن هست.ما یک سرس عادتها و رفتارهایی داریم که جزء طبیعت زندگی ما هستند. و در خیلی از مراحل زندگی به ما لطمه می زنه.ولی چون بهش توجه نمی کنیم و در لاغری وقتی لاغر نمی شیم فک می کنیم ما مشکل داریم.تعهد داشتن در هر موضوعی باید باشد تا تغییر ایجاد شود.برای تغییر نیاز داریم که متعهد باشیم.نیاز داری با اشتیاق اون موضوع را دنبال کنی اصلا ربطی به تناسب نداره.نمی شه شما یک هفته بیایید تمام فایلها را خوب گوش کنی بعد بگی چون نتیجه نگرفتم پس فایده نداره.

      می دونید دلیل اینکه ما زود خسته می شیم چیه؟؟جهان در حال پیشرفت کردنه.همه چیز در حال سرعت و پیشرفت سریع هست.یعنی سرعت زندگی داره اضافه می شود امااااا ما توجه نداریم که جسم ما و انرژی حاکم در هستی که سرعتش را تغییر نداده* مخصوصا جسم ما درسته در یادگیری می شه سرعت را بالا برد.اما هیچ کدوم به این معنا نیست سرعت جسم من هم تغییر کرده.سرعت قلب و سلولهای من تغییر نکرده.شاید سرعت بهبود بیماریها زیاد شده اماااا همه اینها عامل بیرونیه*عوامل درونی ما تغییر نکرده.حالا چند ماه هست که تغییر جسمی نکردید نباید رها کنید.

      در ذهن ما هر کلمه یک معنی داره.لاغر به چی می گن؟؟لاغری در ذهن ما به معنای متناسب شدنه ۵ کیلو یا ۱۰ کیلو کم کردن معنای لاغری در ذهن نیست.یعنی نتیجه لاغری ما می شود معنی لاغری برای ذهن.پس یک هفته یا یک ماه قرار نیست ما لاغر بشیم.شما باید توجهت به تغییراتت باشه.

      باید استمرار داشته باشیم.

      این مساله تعهد می خواست .تصمیم گرفتن خیلی ساده هست.مثلا می گید من از فردا این کارو می کنم.بعد انجام نمی دادیم.ما با تصمیم نمی تونیم لاغر بشیم.تعهد فرق می کنه با تصمیم.ما قبلا از اضافه وزن ناراحت بودیم دوست داشتیم لاغر بشیم و از خدا خواستیم.بعد با سایت تناسب اندام آشنا می شویم.یعنی اول می خواهیم بعد هدایت می شیم به مثلا سایت تناسب فکری. حالا ممکن چند روز مطالب را دنبال کنی علاقه ات ایجاد می شه و می رویم در سایت ثبت نام می کنیم تازه اینجا می شه تصمیم*حالا از اینجا به بعد کار با تصمیم پیش نمی ره باید تعهد بدی.

      همواره باید تمرینها رو انجام بدیم. این می شه تعهد مثلا همین چالش اینو نمی خورم را اگه ادامه بدی می شه تعهد دو دلی در ذات بشره هی تصمیم می گیره.  پس اگر می خواهیم متناسب بشیم از روزی که می خواهیم متناسب بشیم باید این تصمیم را دنبال کنیم و هر روز دنبال کنیم.کم کم که دنبال کنیم تبدیل می شود به تصویر ذهنی* و بعد تبدیل به جسم می شه.

      نمی شه از یادگیری  به  تصویر ذهنی   را نمی شه سرعتشو زیاد کرد.

      ما در چاقی متعهد بودیم.چون هی وزنمون زیاد می شد.نمی شه فرمولهای چاقی را با یک تصمیم دو روزه تغییر داد.

      باید دنبال کنیم     باید متعهد باشی که ادامه بدی بنویسی و فیلم ببینی و بخونی مطالب دوستان را.

      تعهد یعنی کاری را که می خوای انجام بدی همیشه*انجام بدی.در ذات بشر اینه که یک کار و انجام ندن  و ادامه ندن.

      باید انجام بشه و کوتاه نیاییم.مثلا من کلاس حضوری گذاشتم با وجود تعطیلی مدارس با خودم گفتم باید دوازدهم چون نهایی دارند باید چند بار نمونه سوال نهایی کار کنم و انجام دادم بعد اصلا کوتاه نیومدم و رفتم حالا می فهمم که چطور این تعهد را دارم انجام می دهم اصلا خسته نمی شم لذت می برم از صبح می رم تاااااا۴ یا۵ بعدظهر بعضی مواقع خودمم تعجب می کنم بابت این استمرارم.حالا می فهمم که این تعهد را من از این دوره یاد گرفتم.من هر روز فایل گوش می کنم هر روز یعنی امکان نداشته که رها کرده باشم تمام تلاشم را کردم که ادامه بدهم شاید چند بار وقفه پیش آمد ولی دوباره ادامه دادم و کوتاه نیامدم.

      استاد این حرف شما خیلی قشنگه که گفتید اگه کاری که توش هستید را با عشق انجام بدی بعد خییییلیییی راحت به کاری که لایقش هستی می رسی.من دوست دارم استاد دانشگاه بشم و علشق معلمی هستم لذت می بر م از آموزش .اصلا بعضی مواقع تو حین تدریس یک روش جدید را برای یاددهی به بچه ها کشف می کنم و هی هر بار این روشها به بهترین شکل جواب داده.

      در هر شرایطی که هستیم حقم همونه.نمی خواهی این شرایطو پاشو بساز.این جسم رو نمی خوای پاشو یک جسم دیگه بساز .این خونه رو نمی خوای پاشو ذهنتو ثروتمند کن.

      من خودم خودم را چاق کردم و من که خدای چاقی خودم بودم حالا خدای لاغری خودم هستم . استاد این حرفتونخیلی فوق العاده هست .مقصر چاقی خودمون هستیم.باید متعهد باشیم باید اینقد ادامه بدهیم تا برسی.حرف قشنگ دیگه اگه متعهد باشی حتی اگه مسیرت را اشتباه  رفتی . مسیرت درست* می شه.

      اگر متعهد باشی خطاهارا پیدا می کنی و اصلاح می کنی و تمومی نداره.

      خیلی ها از افراد چاق می گن ما همینیم همیشه تو همون حال می مونه چون برای تغییر کاری نکرده تا کم کم متعهد بشه.باید به تناسب اندام برسیم باید متعهد باشیم .وقتی متعهد می شی به یادگیری لاغری با ذهن*خیلی چیزهای دیگه هم تغییر می کنه.چطور تعهد را قوی تر کنیم؟؟ادامه دادن ما را قوی می کند.اگر دنبال کردن را با نتیجه همراه کنی نا امید می شی اصلا نباید نگات به جسمت باشه زمان می بره.اول ذهن باید تغییر کنه اطلاعات جدید بهش داده بشه بعد اطلاعات به تصویر ذهنی و بعد به جسم تبدیل می شه.این پرسه را باید طی کنیم.متعهد بودن یعنی ادامه دادن.

      گرسنگی زنگ نیست قشنگ حسش می کنیم.حالا در افرادی که اضافه وزن دارند خیلی از پیغام ها را فک می کنن که پیغام گرسنگی هست.مثل یک کم سرشون درد می کنه ربط می دهند به گرسنگی.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار آرانا
      1400/12/19 14:38
      مدت عضویت: 986 روز
      امتیاز کاربر: 6412 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 554 کلمه

      سلام به همه دوستان همراه 🙋‍♀️

      خیلی از افراد چاق وقتی از شرایط جسمی خودشان و حرف های دیگران خسته می شوند، تصمیم می‌گیرند که لاغر شوند، ولی بیشتر تلاشهای آنها برای لاغری با شکست مواجه می شود و فقط عده کمی نتیجه می گیرند. چرا وقتی روش ها یکسان است و بدنها هم آفرینش یک جور دارند، نتایج متفاوت است؟؟ 

      عمده‌ترین دلیل آن این است: کسانی که فقط تصمیم می گیرند بعد از مدتی نسبت به تصمیم خودشان بی تفاوت می شوند و دیگر مثل اول پیگیر نیستند و تصمیم آنها قاطع و جدی نبوده است و تحت عواملی و برای برداشتن فشار از روی خودشان در یک مقطعی تصمیم می‌گیرند که اقدام کنند ولی بعد که از آن احساس لحظه‌ای، فاصله می گیرند، تقریباً تصمیم خودشان را فراموش می‌کنند و به روال قبلی برمی‌گردند، اما کسانی که برای تصمیمشان تعهد می دهند و آن را واقعاً می‌خواهند و به طور مستمر آن را پیگیری و دنبال می کنند، قطعاً به نتیجه می‌رسند. حتی اگر در ابتدا مسیری که انتخاب کرده باشند درست نباشد ولی در نهایت به مسیر درست هدایت می‌شوند. 

      به دلیل پیشرفت جهان و بالا رفتن سرعت و کاهش زمان انتظار در رسیدن به خواسته ها، عجله کردن برای لاغری عاملی است که می‌تواند هر کسی را وارد این پروسه شده است، درگیر کند. اما باید بدانیم که سیستم بدنی ما از روز ازل تا ابد یکسان و بدون تغییر است. شاید الان با پیشرفت تکنولوژی سرعت آموزش و یادگیری ها بالاتر رفته باشد ولی همچنان ضربان قلب، گردش خون، سلول سازی و فعالیت های داخلی و روتین بدن ما با سرعت معمول خودش در حال انجام شده است. خواسته هایمان با دنبال کردن به تصویر ذهنی تبدیل می‌شوند و در نهایت این تصویر ذهنی است که جسم ما را رقم می‌زند، اما این فرآیند احتیاج به زمان دارد و عجله کردن ما روند آن را سریع تر نمی کند و وقتی تعهد داشته باشیم این زمان‌بر بودن مسیر را درک می کنیم و همچنان با اشتیاق ادامه می‌دهیم. 

      ما خدای چاقی خودمان بوده ایم و من کاملاً این را قبول دارم. زمانی را یادم هست که ۴ عدد پفک کوچک را در ظرف ریختم و خواستم انقدر بخورم که دیگر دلم پفک نخواهد و از آن زده بشوم و البته نتوانستم همه آن را بخورم و روی علاقه‌ام هم تاثیری نگذاشت، ولی همین موارد ریز روی هم انباشت شده که بدنم در طی سالها به این شکل درآمده است. پس الان هم می‌خواهم خودم خالق لاغریم باشم. 

      من خودم را آدم متعهدی می‌دانم و خیلی کارها را با تعهد داشتن به اتمام رسانده ام. در شرایطی مدرک کاردانی ام را به کارشناسی ارتقا دادم که هیچ تاثیری روی حقوقم نداشت و خودم ۱۲ ساعت سر کار بودم و هیچ کس هم از من چنین توقعی نداشت ولی چون خودم میخواستم آن را انجام دادم. 

      چون تمام هفته سرکار بودم، روزهای جمعه به کلاس زبان می‌رفتم و حتی یک روز تعطیلم را صرف کاری که علاقه داشتم می کردم، تا بالاخره دوره ام را تمام کردم. 

      حتی وقتی دمنوش های بدمزه برای لاغری می‌خریدم، تا آخر آنها را مصرف می کردم و با اینکه از باشگاه بدنسازی رفتن خوشم نمی‌آمد ولی به خاطر تعهدی که داشتم در هر شرایطی، حتی روزهای بارانی هم می‌رفتم و از وقتی این دوره را شروع کرده ام، یک روز نبوده که فایل گوش ندهم و تمرینات آن را انجام نداده باشم. 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار هانیه
      1400/12/18 14:30
      مدت عضویت: 1081 روز
      امتیاز کاربر: 12598 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 326 کلمه

      به نام خدایی که راه رو نشونم میده

      سلام به استاد عزیز و دوستان همراه

      روز سی و نهم تکرار: 

      برای لاغر شدن باید متعهد باشیم : واقعا تعهد با تصمیم فرق می کنه، من تصمیمم رو برای لاغری خیلی وقته گرفتم..همون اولی که با این سایت آشنا شدم هم تصمیم خودم رو گرفتم، اما انصافا با شرکت توی دوره تو تصمیمم مصمم تر شدم، و به خودم تعهد دادم. این تعهد که اول دوره نوشتم بماند، مهم تر از اون تعهد قلبی و عملی دارم که واقعا پای تصمیمم بایستم. همینکه هر روز دارم پیگیری و تکرار می کنم و فایلها رو توی زندگی روزمره م هم اجراش می کنم یعنی من متعهدم به متناسب شدن و هر روز سعی می کنم پای تعهدم واستم و با اشتیاق ادامه بدم. من متعهدم که مطالب رو یاد بگیرم، مرور کنم و اجرا کنم چون می دونم ایمانی که عمل نیاورد حرف مفت است، من تعهد دارم که تا روزی که زنده هستم در مسیر تناسب اندام و صلح درون باشم و حال خوبم رو حفظ کنم. از آفت ها نترسم و بدونم وقتی کود و مواد مغذی کافی به ریشه درخت سلامتی و تناسب اندامم بدم و همیشه در حال هرس افکار و باورهای اشتباه باشم، تا وقتی ریشه هام رو تقویت کنم، هیچ آفتی موندگار نیست و هیچ پرنده ای هم نمی تونه بدنه تنومند و برگهای سبزم رو خراب کنه…به شرطی که مداوم و مستمر مراقب خودم باشم.

      من فکر می کنم تعهد داشتن هم از ایمان میاد..ایمان هم به مسیر، هم به خودم و توانمندیم و هم به خدایی که همراه منه، حامی منه و هدایتم می کنه و لحظه ای دستهام رو از دستش بیرون نمیاره. من ایمان دارم که تعهد داشتن از اشتیاق میاد..اشتیاقی که تو رو هر لحظه مصمم تر می کنه که ادامه بدی و بری جلوتر. .. بسازی و خلق کنی رویایی که همیشه از خودت داشتنی. من ایمان دارم که متعهدانه دارم اندام متناسب و زندگی زیبام رو خلق می کنم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار پونه عدل تهرانی
      1400/12/07 01:11
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 14745 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 551 کلمه

      به نام خدای مهربون

      وقت بخیر عزیزان

      متعهد بودن جزو مراحل متناسب شدنه .یک سری عادتها و ما داریم در زندگی که جز طبیعت زندگیمونه  و چون نمی دونیم ضربه می زنیم فکر می کنیم مشکل داریم ،آموزشی که استفاده می کنم مشکل داره . این قسمت خیلی عمیقه واقعا داشتم فکر می کردم به این یه سری عادتهای که ضربه می زنن به ما و ما متوجه اونها نیستیم و هر روز تکرار می کنیم بعد تقصیر و می ندازیم گردن یه چیز و کس دیگه ای . 

      در هر جنبه از زندگی بخوایم تغییر کنیم نیاز داریم که متعهد باشیم و با عشق و علاقه باید انجام بدیم . مثل الان من که از امروز شروع کردم خونه تکانی کردن و یه مقداری حالا به قول معروف زنگ تفریح گرفتم که این فایلهای امروزم و گوش بدم و تمرینات بعدش ادامه بدم البته عجله ندارم سرفرصت دوست دارم این کار رو خیلی خوبه این سنت خونه تکونی .

      جهان در حال پیشرفته و همه چیز داره بهتر و بهتر میشه .زمان انتظار برای بدست اوردن خواسته ها کم شده .سرعت زندگی داره اضافه می شه در جنبه های مختلف زندگی .اما جهان هستی سرعتش رو تغییر نداده . این مثالها که زدین جالب بودن برا سرعت مثلا غذا توی زودپز و اینا ولی جسم اینطور نیست سرعت تغییرش ثابته رضربان قلب و گردش خون …. با سرعت های دیگه تغییر نمی کنه .پس چرا من یک هفته ای لاغر نشدم !

      خدا رو شکر من از اول این انتظارها رو نداشتم به کسی هم نگفتم کار خودمو می کردم و سه ماه تکرار کردم ۱۲ فایل رایگان و حالا الان که بچه ها اون ۱۰۰ فایل رایگان مسیر لاغری با من و دارن که تقریبا برای سه ماهه . 

      والا به جای دل دل کردن و امروز و فردا اگه شروع کنن و انتظار یه هفته ای هم نداشته باشن خوب نتیجه می گیرن .

      لاغری به معنای متناسب شدنه ، نتیجه نهایی شما می شه لاغر شدن . قرار نیست در یک هفته لاغر بشی .باید همیشه توجهت به تغییراتت باشه . باید استمرار داشته باشی و این تغییرات در جسمش نشون داده بشه ..و تعهد خیلی بالاتر از تصمیمه.  این تصمیم باید با بقیه تصمیم‌ها فرق کنه و هر روز دنبال کنی .، 

      خواسته تبدیل می شه به تصویر ذهنی و اون تصویر به جسم تبدیل می شه .و یادگیری از تصویر ذهنی رو نمی شه سرعتشو زیاد کرد از تصویر ذهنی به جسم هم نمی شن سرعتشو زیاد کرد با صبر باید ادامه بدی .

      اینکه گفتین در هر شرایطی هستیم حقمونه من خیلی بهش فکر می کنم ولی یه وقتها ناراحت می شم نه برای خودم برای اطرافیان یه وقتا نمی تونم ناراحتیاشون و ببینم و ناراحت میشم و سعی می کنم یه جوری حال اونها و حال خودمو عوض کنم با یاداوری خاطرات خوب گذشته .

      این جمله و خیلی دوست داشتم . وقتی متعهد باشی حتی اگر مسیرت و اشتباه بری ،مسیرت درست می شه بالاخره .

      وقتی متعهد باشی به تغییر گردن دنبال کردن شما رو قوی می کنه . نباید توجه به جسمت باشه .اول باید ذهن تغییر کنه .

      ما هم خانوادگی به غیر از همسرم این باورها رو داریم فشارت افتاده گشنته یه چیزی بخور . من هنوزم یه وقتا این و به اطرافیان می گم البته خودم اوکی هستم برای خودم بکار نمی برم خیلی شاید بعضی وقتا فقط .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار متعهد بمان
      1400/11/24 23:05
      مدت عضویت: 1671 روز
      امتیاز کاربر: 5293 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 567 کلمه

      سلام

      راستش موضوعی که الان میخوام بنویسم یکم بعد از جدال با ذهنم تصمیم گرفتم بنویسم، ذهن میگفت ولشکن حالا استاد چه فکری میکنه در موردت لابد میگه چقد بی ارادست ولی حسم میگفت بنویس، من به احساسم گوش دادم و با خودم گفتم حتما قراره به درد کسی بخوره که حسم میگه بگو، راستش بعد از دیدن استاد عباسمنش و اندام جدیدشون حدود یه ماه پیش من دروغ چرا با خودم گفتم منم یه مدت انجامش بدم ولی انقد محدودیت غذایی داشت ترغیب نمیشدم انجامش بدم، تا دو روز پیش که گفتم چند روز امتحانش کنم ببینم چه جوریه، دیروز رو یه جوری بالاخره سر کردم با وجود سر درد و خوردن مدلی از غذا که بهم مزه نمیداد گوشت خالی تخم مرغ خالی و این داستانا، امروزم تا ناهار اون شکلی خوردم ولی دیدم نمیتونم از نظر روحی بیشتر داره بهم فشار میاد تا جسمی، با اینکه خودم میدونستم نمیخوام ادامش بدم و فقط برای چند روز میخواستم امتحانش کنم ولی بیشتر از یه روز و نصف نتونستم دووم بیارم، البته اینم بگم اگه من قبل از آشنایی با این سایت با اون مدل رژیم آشنا شده بودم شک نکنین تا آخر با همه سختی هاش انجامش میدادم چون سابقم در انجام رژیم های سخت و لاغر شدن خوبه، یعنی توانایی غذا نخوردن و دارم وقتی تصمیم میگیرم، ولی انقدرررررر در روش لاغری با ذهن آزادی هست آزادی در انتخاب غذا خوراکی ساعت خوردن و وقتی این همه آزادی دیگه خودت تصمیم میگیری از نخوردن های اضافی لذت ببری نه اجبار، این همه حس محدودیت باور کنین باعث سر درد شدیدم شده بود، به محض اینکه تصمیم گرفتم دیگه هرگز این روش و امتحان نکنم نمیدونم باور میکنید یا نه تمام سر دردم رفت، همه ی اون حس گرسنگیم رفت، یک آرامش عجیبی گرفتم، حالا انگار کسی با چاقو بالا سرم وایساده بود که من انقدر حس اسارت داشتم خوبه تصمیم خودم بود، من امشب با یه ملاقه آش رشته خالی سیر شدم و خودم تصمیم گرفتم دیگه از کتلت نخورم، نه محدودیتی نه اجباری، فقط اختیار بود و اختیار، نیاز به این همه محدودیت نیست اخه واقعا لاغری، یعنی حتی به امتحان کردنشم نمی ارزه، هرچی هم آدم تو زمان کم لاغر بشه ولی تا کی نون و برنج و عسل و خرما و این همه میوه های خوشمزه که نعمت خداست و بارها اسمشون تو قرآن اومده و اینهمه شفا دهندست نخوریم،وقتی میشه به اندازه از همه نعمت ها خورد و هم سالم بود هم لاغر چرا محدود کنیم خودمونو، مگه نه اینکه اصل و اساس تمام موجودات به آزادیه؟؟ ولی هرررررر نوع رژیمی و سبک تغذیه ای خود خود خود اسارته، اون مدل خوردنی لذت بخشه که خودت تصمیم میگیری بدنت نیاز نداره و نمیخوریش نه اینکه کسی بیاد برات تعیین کنه نخور، من کاری ندارم کلی از بیماریها باهاش درمان شدن ولی با همین روش لاغری با ذهنم بارها خوندم خانمی میگرن داشتن و درمان شدن آقایی کبد چرب داشتن و درمان شدن خانمی دیابت داشتن و درمان شدن، چرا؟؟ چون توجهشون از بیماریشون برداشته شده و معطوف به فایل ها شده و در ضمنش شروع کردن به درست خوردن و این وسط بدن هم فرصتی پیدا کرده خودشو درمان کنه و کلی از دوستان ضمن لاغری سلامتیشونم بدست آوردن، میخوام بگم هرچی هم اون روش علمی باشه و باعث درمان بیماریها بشه روش ذهنی هم علاوه بر آزادی و لذت باعث درمان میشه، استاد با قدرت ادامه بده کارتون خیلی درسته

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 9 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فریده حسنی
      1400/11/01 20:31
      مدت عضویت: 1583 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,348 کلمه

      جلسه ۷۱ تکرار 

      برای لاغر شدن باید متعهد باشیم 

      سلام و درود به دوستان همراه و متناسبم و استاد گرامی ،سپاسگذار خداوندم برای بودن در اینهمه فرصت های طلایی زندگی و امیدوارم که بتونم چشمان بینایی داشته باشم برای دیدن و لذت بردن 

      خدارو شکر میکنم که من در متعهد بودن در انجام بیشتر کارهام اسطوره بودم و هستم ،در دفعات زیادی در قبل برای لاغر شدن اقدام و عمل کردم ،انقدر متعهدانه مراحلو طی میکردم که احساس میکردم یک ناظر کنارم هست و مدام داره کارهای منو چک و رصد میکنه ،پس اینو در خودم میبینم که فرد متعهدی هستم 

      همونجوری که بالای ۲ ساله در این دوره ها هستم و متعهدانه هر روز فایل گوش کردم و نوشتم و خوندم ،اینو خوب متوجه شدم که استمرار در ادامه دادن رمز موفقیته ،شاید قبلا کارهاییو انجام دادم و نصفه رها کردم ولی به متدهای ذهنی اطمینان کامل دارم

      و میدونم زمانیکه با تمرین و تکرار ناخوداگاهم جدید ساخته بشه حتما حتما منو در مسیر لاغری هدایت خواهد کرد مثل همون زمان هاییکه منو بسمت چاقی هدایت کرد

      الان به این اطمینان رسیدم که تمام اتفاقات زندگیمو از طریق برنامه های ذهنم تجربه کردم و از این به بعد میخوام کاملا متفاوت تر از گذشته فکر ،رفتار و عمل کنم 

      در مغز من مسیرهایی شبیه به نتایج الانم سیو شده ،یعنی هر روز همون رشته های نورونی در مسیرهای آشنا و قدیمی مغزم ،روشن و شروع به فعالیت میکنن ،اون رشته های آشنا ،منو یک تایم خاص که عادت کردم ،بیدار میکنن ،از همون طرفی که از تختم هر روز خارج میشم‌، خارج میشم‌، مثل دیروزم صورتمو میشورم ،سپاسگذاری هامو انجام میدم ،صبحانه میخورم ،فایل هامو گوش میکنم ،نهار درست میکنم و میخورم وووو و این ریتم  تکراری هر روز برای من بوجود میاد

      مسیرهای ذهنی تکراری و آشنا ، حالا اگر میخوام مسیرهای جدید مغزی متفاوت تر از گذشته بسازم ،نباید کارهای تکراری انجام بدم ،نباید فکرهای قدیمیو تکرار کنم ،فکرهای جدید، رفتارهای جدید،اعمال جدید و همینطور میتونم در طول روزمرگی هامم تغییراتی ایجاد کنم که مسیرهای نورونی جدید در من ساخته بشه که با تکرارشون به رفتارهای من ختم میشه 

      برای لاغر شدن ذهنی هم همینطور ،من هر روز عادت داشتم یسری فکرهای مرتبط با چاقیو تکرار کنم ،بترسم ،ناراحت بشم ،دنبال چاره و راهکار باشم ،لذت نبرم ،شاد نباشم ،در رژیم های مختلف باشم و سخت ورزش کنم وووو

      ارتعاش ترس و ناآگاهی بسمت چاقی ،در انتها به چاقی بیشتر ختم میشد ، الان داریم چکار میکنیم ؟ آگاهانه افکارمونو تغییر دادیم‌( یعنی ساختن مسیرهای نورونی جدید) بدنبال اون رفتارهای ما چه عمدی چه خودبخود تغییراتی خواهد داشت که منجر به اعمال جدید میشه و عادت های جدید باعث بوجود اومدن جسم جدید میشه، همین نوشتن ،خوندن و گوش کردن فایل داره در مغزم مسیر لاغری میسازه که به زودی به جاده قدرتمندی تبدیل میشه

      اولین اتفاقی که رخ میده ،روند چاقی متوقف میشه و جسم بسمت لاغر شدن حرکت میکنه ، چرا ؟ چون مسیرهای جدید مغزی بسمت لاغریه و رفتار، اعمال و جسم خودبخود بسمت لاغری حرکت خواهد کرد 

      وقتی فرمان ماشین رو بسمت راست میچرخونیم تمام ماشین بسمت راست تغییر جهت میده ،پس با ساخته شدن نورون های عصبی ،تمام وجود ما بسمت دیدگاه های جدید ،تغییر جهت میدن ،اینها رو به خودم مجدد یادآوری میکنم که درک کنم داره چه اتفاقی در  سیستم درونی  بدنم بوجود میاد و براش باور پذیرتر بشه 

      یادمه منم ۴ بار تردمیل خریده بودم که به جای آویزون کردن لباس تبدیل شده بود  و هر بار که میفروختمشون به خودم قول میدادم که دیگه تردمیل نخواهم خرید ولی باز هم میخریدم و جالب بود تردمیل داشتم ولی میرفتم باشگاه ثبت نام میکردم و دقیقه ها در نوبت تردمیل میموندم که مثلا بتونم ۳ تا ۲۰ دقیقه تردمیل برم آخه اون وقتا باور داشتم که ورزش های  هوازی لاغر کننده است 

      و آخرین بار که تردمیل حرفه ای خریدم و مجبور شدم به قیمت ارزون بفروشم دیگه توبه کردم از خریدنش و بعد از اون هم وارد دوره های لاغری با ذهن شدم که کلا مسیر فکری و رفتاری منو تغییر داد ولی من برای لاغر شدن هر راهیو رفتم که موفق بشم ولی بصورت دائمی موفق نبودم 

      البته اگر الان در موقعیتی باشم که بخوام از تردمیل استفاده کنم با کمال میل استفاده میکنم چونکه دیگه نه اجباری هست نه ترس از چاق شدن ،اون وقتا سر موقع میرفتم تردمیل که مبادا چاق نشم ولی الان این حسو ندارم ،الان حتی پیاده روی ها هم برام حکم لاغر شدن نداره ،برام تفریحه ،لذته ،قبلا انقدر تند تند راه میرفتم که ضربان قلبم بالا بره و مثلا بدنم بره تو چربی سوزی ،الان واسه خودم تفریح میکنم و پیاده روی آروم میرم ،انگار روی تند رفتن حساس شده بودم ،هر چند گاهی هم طبق عادت قدیمم تند تند راه میرم 

      قبلا که از اساتید مختلف میشنیدم که هر کی هر جایی هست جای درستشه ناراحت میشدم ،با خودم فکر میکردم یعنی منم که از شرایطم راضی نیستم حقمه که رنج ببرم ؟ و ذهنم درگیر این جمله بود و به مرور که با قوانین آشنا تر شدم درک کردم که درسته من اگر هر موقعیتیو تجربه میکنم خودم اون شرایطو خلق کردم

      با چی ؟ با توجه کردن بهش ،مثلا از اول عمرم به چاقی ، چاق ها و عوارضش توجه کردم ،در موردش حرف زدم ،ترسیدم ،نق زدم ،گله و شکایت کردم ،حالم بد شده ووو و اتفاقا تمام مدت چاقیو تجربه میکردم 

      اگر مسائل مختلفیو دارم تجربه میکنم چونکه مدام توجهم روی اون مسائل بوده و آفرینش افکار خودم بوده ،خودم زایششون کردم ،اونا بچه های خودم هستن و هر روز دارن از افکارم تغذیه میکنن ،خب مسئولیتشونو بپذیرم و اگر نمیخوامشون راهکارشو یاد بگیرم 

      الان هم میپذیرم که جایگاه الان من همین جاست اگر دوسش ندارم ،دقت کنم ببینم احساسم کجاها گیر کرده که نتایجش شده اینی که الان دارم تجربش میکنم ،توجهمو بذارم روی نقطه مقابلش 

      خدای لاغریمون باشیم چونکه خدای چاقیمون هم خودمون بودیم ،دقیقا جمله درستیه ،من از دوران کودکی باور کردم که دختر چاقی هستم و بعد چاقیو تجربه کردم ،الان هم اول باید باور کنم که دختر لاغری هستم تا بعد لاغر بشم ،کافیه اون باورهای مخربی که از قبل در مغزم ضبط کردم و به عنوان قوانین بدن ،جهان و خودم پذیرفتم رو نقض کنم و وقتی اونها نقض بشه ،من بسمت لاغری حرکت خواهم کرد 

      امشب تصمیم دارم بعد از تموم شدن فایل امروز بشینم مجدد تمام باورهای مخربم در تمام جنبه های زندگیمو بنویسم و مجدد بهشون بپردازم البته این دفعه با درک متفاوت تر از قبل که خودم متوجه میشم درونم ،نگرشم و نگاهم به خودم و درونیاتم داره به سمت دیگه ای میره 

      من متعهدانه به مسیرم ادامه میدم و حتی اگر اشتباه هم برم میدونم به مسیر صحیح برده میشم ،همونجوری که چند ساله در این مسیرها هستم و بارها پیش اومده که تمریناتی انجام دادم‌ که به دردم نخورده یا دوره هایو خریدم که بی فایده بوده یا کتابی خوندم که موثر نبوده ولی در انتها من دارم هر بار هدایت میشم ،پویا بودن بهتر از ساکن بودنه ،بلخره تو حرکت باشم زلال میشم و به مقصد میرسم ،در آخر کائنات خودش تعجب میکنه که بابا این انسان کیه که ول کن نیست و هر لحظه در یک تکاپویی هست برای موفق شدنش 

      مشخصه که زندگی در جسم متناسب بسیار لذت بخشه ،لذت بخشه که هر لباسی که دوست داری بپوشی و زیباتر بشی ،جوانتر بشی ،جداب تر و سبکتر بشی ،اعتمادبنفست بالاتر بره ،سالمتر باشی ،خوشحالتر و فرز تر بشی ،شادتر بشی و در آرامش و خوشحالی زندگی کنی 

      خدارو شکر میکنم که جزء هدایت شده ها هستم و به مسیر لاغری با ذهن هدایت شدم که اصلا اومدنم در این مسیر رو شانسی و اتفاقی نمیدونم ،خودم خواستم که راحت و قشنگ لاغر بشم و باور کردم که میتونم به این سبک لاغر بشم ،خدا هم دستمو گذاشت تو دست این آموزش ها 

      قبلا هم‌ باور کرده بودم که برای لاغر شدن باید پوستم کنده بشه و رنج ببرم ،تو اون مسیرهای سخت هدایت میشدم ،در انتها همه چیز به باورهای من بستگی داره 

      و یادمون باشه یادآوری هر روزه تغییرات حتی خیلی بنظر خودمون کوچیک هم باعث میشه اون گلوله برف کوچیک به بهمنی بزرگ تبدیل بشه

       خدارو شکر میکنم که تصمیم گرفتم که لاغر بشم و اومدم در دوره ها و متعهدانه ادامه مسیر میدم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ملکه عشق
      1400/10/17 22:34
      مدت عضویت: 1196 روز
      امتیاز کاربر: 10303 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,113 کلمه

      عشق✨به تمام ذرات عالم هستی 

      سپاس از وجود تمام ذرات هوشمند عالم هستی که این فضای  خوشایند را در مسیر بهتر زندگی کردنم برای من رقم زدند

      سلام و درود دوستان متعهد و پرانرژی😍

      برای لاغر شدن باید متعهد باشیم …

      همه افراد چاقی که سالها در تلاش بودند تا از طریق روشهای مختلف و متداولی لاغر شوند انسانهای متعهدی هستند چرا که با اینکه نتیجه ماندگاری نداشتند و بارها شکست می خوردند باز مسیر را ادامه می دادند و دلیلش هم این بود که اگر نتیجه موفقیت آمیزی نداشتند چون مسیر و روش غیر صحیح بوده اما تعهد داشتن به استمرار در مسیر رسیدن به خواسته انقدر مهم هست که اگر مسیر هم صحیح نباشه این تعهد خودش را به مسیر صحیح می رسونه و در جای صحیح خود قرار میگیره و همان تعهد ما به مسیرهای سخت و دشوار باعث شد که هدایت بشیم به مسیر صحیح لاغری با ذهن و الآن به لطف خداوند اینجا در سایت تناسب فکری 😇هستیم …

      جهان هرروز داره گسترده تر میشه و زندگی روزمره و حتی کارهای خیلی ساده با سرعتی بیشتر انجام می شوند و نسبت به سالهای گذشته از نظر سرعت در کارها تغییرات بسیاری ایجاد شده است سرعت اینترنت و وسایل پخت غذا مثل زودپز ها یا مایکروویو یا باجه خودپرداز و مراحل انتقال وجه و….و اینها بیشتر عوامل بیرونی هستند اما در سرعت ساختار و پایه ای جهان هستی تغییری ایجاد نشده که مثلا زمین سریعتر به دورخورشید بچرخه یا ماه سریعتر نو بشه یا جزرو مد سریعتر اتفاق بیفته !…و به همین دلیل انسانها عجول و کم حوصله شدند و افراد چاق هم در ذهنشون یه محاسبه ای اینگونه دارند که پس چی شد؟!…

       من الآن یک هفته یا یک ماهه در مسیر لاغری با ذهن هستم ولی لاغر نشدم !؟…البته ممکنه ما ۳۰ کیلو اضافه وزن داشته باشیم و منظورمون از لاغری نتیجه نهایی باشه و در پروسه تغییر جسم این ممکن نیست که یک ماهه ۳۰کیلوی اضافه وزن ما کم بشه!…

      همانطور که طی سالها آرام آرام گرم به گرم وزن اضافه کردیم الآن هم با این آموزه ها ذهنی گرم به گرم اضافه وزنمون کم میشه فقط باید در این مسیر استمرار داشته باشیم کسی که متعهد به مسیرش باشه با اشتیاق هرروز یک گام برای لاغری بر می داره اگر شده چندبار فایلها را گوش میده و دیدگاه دیگر دوستان را می خونه و آلبوم شگفتی سازان را میبینه و تمرینهاش را با شوق انجام می ده یعنی دنبال بهونه ای برای فرار کردن نیست …

      .در واقع روشهای قبلی که برای لاغری استفاده می کردیم مسیری بسیار سخت و دشوار بودند هرروز رنج می کشیدیم و احساس اسارت داشتیم ولی با این حال ادامه می دادیم …اما مسیر لاغری با ذهن یک مسیر آسون هست و لذت بخش یعنی روش بیرونی و محدود کننده نداره بلکه آموزش ذهنی هست و چاقی را در ذهن ما درمان می کند بنابراین خیلی راحت و با شوق میشه ساعتها برای این مسیر وقت گذاشت …

      البته که استاد نمی توانند ۲۴ساعته فایل ارائه بدهند یا ما را مجبور به دریافت آگاهی کنند اما فردی که مشتاق یادگیری هست حتما از وقتهایی که بیهوده در روزمرگی می گذرند استفاده می کنه برای یادگیری بیشتر و بهتر و بیشتر به جوانه های لاغریش رسیدگی می کند 

      همه افراد چاق به طور کلی دودسته  هستند افرادی که تصمیم می گیرند لاغر شوند و افرادی که متعهد هستند که لاغر شوند ما در طول روز تصمیمهای بسیاری می گیریم دیگه اینستاگردی نمی کنم دیگه بحث نمی کنم دیگه ناسپاسی نمی کنم اما بارها و بارها انجام می دهیم .پس تصمیم گرفتن خیلی سطحی در افکار ما ایجاد میشه ولی اگر قراره یک تغییر و تحولی صورت بگیره در استمرار مادر مسیر درست هست …

      متعهد بودن را باید از چیزهای کوچیک شروع کرد به محض بیداری در صبح سپاسگزاری کردن یا لبخندزدن به زندگی و مرتب کردن تخت یا دوش روزانه و معطر بودن …مسواک زدن و حتی شستن ظرفها به وقت …اگر فردی بتونه تو انجام کارهای شخصی و روزانه خودش متعهد باشه حتما میتونه برای رسیدن به خواسته هاش هم متعهد باشه و در انجام کارهای لازم استمرار داشته باشه …

      من به اراده یکدانه ام انسان متعهدی هستم ولی اعتراف می کنم همیشه در کارهایی که مسئولیتی داشتم خیلی متعهد بودم ولی در کارهای شخصی خودم در حدود این دوسال که در مسیر خودسازی هستم خیلی بیشتر و بهتر متعهد شدم …یه وقتهایی هم تعهد با حال خیلی بده یا اجبار مثل تکالیف زیادی که اون قدیما مدارس می دادند یا طراحی لباسی که به اجبار کارفرما باید تا صبح انجام می شد … اما استمرار در مسیر یادگیری یعنی خواسته من فقط یک رویا یا خیال نیست بلکه من براش وقت می زارم و هزینه می کنم و اطمینان دارم بهش می رسم ….

      چقدر نوشته دوست عزیزمون پر انرژی و پر قدرت بود اینکه ادامه بدین حتما تغییرات در جسم خودنمایی می کنند اینکه دلسرد نشی از حرف همسر یا دیگران اینکه نتیجه را ول کن فقط لذت ببر از این دریافت آگاهی ها لاغری بهانه ای شده تا کل زندگیمون متحول بشه اینکه انسان به حرف خودش و تصمیم خودش ارزش بده و متعهد باشه یعنی به کائنات هم ثابت می کنه من در راه رسیدن به خواسته هام جدی هستم و شوخی ندارم ولی اگر به تصمیم خودمون و هدفمون احترام نزاریم البته هیچ شخص دیگری هم روی حرف ما حساب نمی کنه …من از دیشب با همسرم صحبت کردم که صبح زودتر بیدار بشیم و امروز که جمعه هست بریم جاده چالوس اما هماهنگ نشد و نرفتیم اما من به شدت دلم می خواست برم بیرون می گفتم امروز حق تفریح منو بچه ها هست کمی هم دودل بودم که تنهایی برم اما گفتم باید برای خواسته قلبی ام و حرفم ارزش قائل باشم و آماده شدم گفتم من می خوام برم بیرون و بچه ها هم ذوق کردند و باهم رفتیم و خیلی حالمون خوب شد …

      بارها شده در طول این مسیر من درگیری ذهنی داشتم یا فعالیت جسمی ام زیاد بوده و خسته بودم …اما به اراده الله مهربانم و هدایتش یک نیروی در قلبم گفته باید تمرین امروز انجام بشه این سبک استمرار حال خیلی خوبی به خود آدم میده من متعهد هستم و توانمند من به وقت خودم و البته وجودم احترام می زارم و فقط باید صبور باشم آرام آرام شخصیت حقیقی و زیبا و لاغر اندامم پیله چاقی را رها خواهد کرد و رخ عیان می کند🦋✨

      هر کاری که با اشتیاق و استمرار انجام بشه حتما به یک نتیجه فوق العاده و شگفت انگیز می رسه 🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️ 

      قدم به قدم تا آلبوم مقدس شگفتی سازان🌻

      درود بر استاد پر مهر …..روح پدرو مادرتون در آغوش پر مهر خدا آراااااااام باشند🍃🌸

      خدایا شکرت 

      خدایا عااااشقتم 💕

      دوستان عزیز در مسیر بالندگی و در جایگاه الهی خود همچو جریان زلال رودخانه آرام و روان باشید .  

        

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار amirali2020110@gmail.com
      1400/08/10 17:12
      مدت عضویت: 1147 روز
      امتیاز کاربر: 9953 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 177 کلمه

      بنام خدا 

      سلام استاد و دوستان همراه 

      منم تعهد بستم دو بار هم نوشتم و از زمانی که تعهد دادم تا به امروز هر روز ادامه دادم استمرار دارم عاشق مسیرم هستم و می‌دانم تنها مسیری هست که می‌توانم متناسب بشم .

      سالهای زیادی از خیلی از،روش‌ها تصمیم میگرفتم و انجام می‌دادم و بعد مدتی رها میکردم رژیم ،انواع ورزش ،پیاده روی وووو  وقتی میدیدم نتیجه ای نداره رها میکردم اما یادمه هیچ وقت تعهد نبستم و فقط برای لاغری با ذهن هست که تعهد بستم و این نزدیک به یک سال هست که هر روز در این مسیرم و ادامه میدم و البته نا گفته نمانه که افکار منفی و اضافه همراه من هستن و من همچنان با این کوله بار ادامه میدم افکار منفی همش تمرکز منو میبره که چرا شکمت لاغر نشده اما من سریع فکرم را تغییر میدم ومیگم فقط استمرار و راه خودم را ادامه میدم چون میدانم این مسیر سر بالایی یه روزی میرم به سوی سرازیری و در نهایت لاغری .

      چون تعهد دادم که تا زنده هستم در این مسیر باقی بمانم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار shahla mahmoudi
      1400/08/07 02:14
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 21107 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 264 کلمه

      سلام استاد عزیز و دوستان همراهم

      فایل جالبی بود فرق بین تصمیم گرفتن و تعهد داشتن توضیح داده شد و این نکته آموزنده ای عالی بود

      یادآوری مراحل تکامل جسم که مثل بقیه چیزها در زندگی که سریع تر شده است نمی باشد

      درک اینکه ایجاد فرمولهای لاغری در ذهنمان باید تسبیط شده و تکامل خودش را طی کند تا به تصویر ذهنی تبدیل شود و آن تصویرها با طی کردن دوران تکامل تبدیل به تغییر جسم  ددر ما شود

      ما با درک این مطلب میتوانیم بر عجله کردنمان تسلط داشته باشیم

      مطلب جالب دیگر این بود که ما با تعهد داشتن حتی اگر در مسیر اشتباه باشیم به مسیر درست هدایت میشویم 

      من خودم را شخص متعهدی در بودن مسیر لاغری با ذهن میدانم 

      در طول سه ماه اول شروع دوره نتایج عالی گرفتم و تغییرات قابل ملاحظه ای داشتم چه درونی و چه جسمی 

      اما متاسفانه با برخورد با یک مشکل در زندگی خصوصی ام تمرکزم از دوره کم شد و با احساس بدی که به خاطر مشکلم در من ایجاد شده بود روند تغییراتم متوقف شد این موضوع برای دو سال ادامه داشت اما من دوره را رها نکردم و همانطور استمرار داشتم تا اینکه به خودم آمدم و متوجه شدم که توقف من به علت مراقبت نکردن از ورودی های ذهنم بوده است 

      آنوقت بود که اول تصمیم گرفتم مراقب ورودی های ذهنم باشم و بعد متعهد شدم که به هیچ نحوی احساسم را بد نکنم و تمرکزم به هدفم باشد و اینکه من متناسب شدن و متناسب ماندن را تجربه میکنم و این هدیه ای است که من به خودم میدهم برای اینکه هیچکس مهمتر از من نیست 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1400/08/02 17:30
      مدت عضویت: 1617 روز
      امتیاز کاربر: 26851 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,411 کلمه

      سلام خدمت استاد گرامی و دوستان خوب و پر تلاشم 

      متعهد بودن در این مسیر و کلا در هر  مسیر موفقیت بسیار ضروری و  امری مهم هست و این ویژگی  در مسیر متناسب بودن هم بسیار تاثیر گذار هست  که همیشه روی خودتون کار کنید و با اشتیاق گام بردارید .حتی اگر شما مدتها در سایت باشید و روی خودتون کار کنید اما نتیجه ی دلخواه رو  در جسم نگیرید نباید از تعهد و انگیزه ی شما برای  ادامه دادن  و لاغر شدن کم کنه چون این پروسه یه مقدار زمان بر هست و با عجله کردن هیچ چیز درست نمیشه ،آخه درسته که زمان انجام خیلی از کارها به مرور زمان در جهان کمتر شده مثل آشپزی و یا طی مسیر کردن و یا اتصال به اینترنت و ….اما ما باید آگاه باشیم سرعت جسم ماکه  تغییر نمیکنه چون ما جزیی از طبیعت هستیم همانطور که سالها هست سرعت تغییر روز و شب و فصلها و ماه ها و … یکسان هست پس لاغری هم در جسم ما با عجله به وجود نمیاد همانطور  که سالها هست جسم من با یه سرعت مشخص داره سلول سازی و گردش خودن و ضربان قلب رو انجام میده و تغییری در سرعت اونها به وجود نمیاره چون موضوعات درونی ما هستن پس سرعت  لاغری هم هیچ فرقی نکرده .

      من به،شخصه انسان متعهدی هستم در زندگیم هر کاری رو شروع کنم به اون احساس تعهد دارم تا  واقعا تمومش کنم  از همون موقع هم که رژیم میگرفتم دقیقا همینطور بودم اگر اقدام به شروع رژیمی میکردم دست بردار خودم نبودم تا به تناسب دلخواهم برسم و چون من عاشق لاغری بودم  چقدر من بارها خودم رو درگیر رژیم های سخت و ورزش میکردم  و ول کن نبودم تا به تناسب برسم تا جایی که بعضی اوقات اطرافیانم به من میگفتن  بسه دیگه ول کن چقدر باشگاه میری چقدر  رژیم سخت داری اما من به خاطر تعهدم مخصوصا در این ۵ سال قبل از ورودم  به سایت   من همیشه در حال تلاش برای رسیدن به لاغری بودم  ولی چون نتیجه ی لازم رو نمیدیدم دیگه به حالت تسلیم در اومده بودم تا اینکه وارد سایت شدم و حاضرم به جرات قسم بخورم از زمان ورودم به سایت تا الان که ده روز دیگه دوسالش میشه من به جز زمانی که در شهر خودم نبودم و یا شاید کار واقعا خاصی داشتم که نشده  بیام بقیه  ی مواقع با اشتیاق   دارم روی خودم کار میکنم و نشده حتی یک بار بگم ولش کن اصلا از این کار  لذت میبرم جز تفریحاتم شده این کار .،اصلا دوست دارم مرور کردن این اگاهی ها رو و حال و هوای سایت رو برای همین بیشتر اوقات خودم رو یا در حال خواندن کامنتهای بچه ها و یا نوشته های استاد و یا نگاه کردن به فایلهاو   گذاشتن کامنت هستم و واقعا تاثیرش رو  در  رفتارهای غذایی جدید خودم و مقدار خوردنهای خودم میبینم و   لذت میبرم و راضی هستم یکی از بهترین تغییرات اخیرم این هست که ولقعا ترسی از گرسنگی کشیدن و رسیدن به اون حالت گرسنگی  ندارم و عمدا میزارم تا کار به قار و قور شکمی برسه بعد بخورم قبلا میترسیدم یکم از سیری که میومدم پایین تر میگفتم وای حالا چه کنم گرسنه هستم نکنه برم بیرون عذا نباشه و گرسنه بمونم و یا نکنه غدا نخورم و خیلی گرسنه بشم و زیاده روی کنم در خورد ن و اما حالا به جایی رسیدم که خیلی با این حالت در صلحم هیچ ترسی ندارم و تازه میگم مگر چی هست  هیچ اتفاق خاصی قرار نیست بیفته فقط الارم بدن منه که نیاز به مواد عدایی داری و هر وقت به این حالت رسیدم با خیال راحت از هر چیزی به اندازه نیازم میخورم و  رسیدن به این  حالت واقعا برای من ارزشمند هست چون در گدشته از ترس اینکه اشتها ی زیاد دارم هیچ وقت نمیزاشتم به این حالت  گرسنگی برسم و قبل از بیرون رفتن حتما شام رژیمی میخوردم که نکنه بیرون از خونه گرسنه بشم و کنترلم رو از دست بدم و خیلی غدا بخورم پس حتی اگر سیر هم بودم میخوردم  قبل از ناهار و شام حتما میوه و سالاد میخورم که مبادا  زیاد گرسنه بشم و زیاد عدا بخورم کلا همیشه هراس داشتم به این حالت قار قور شکمی برسم و هیچ وقت بدن خودم رو در این حالت قرار نمیدادم  اما دقیقا حالا بعد از مدتها در سایت بودن اینقدر تسلط من بر مواد عذایی و خودم زیاد شده که اول دوست دارم به این حالت برسم یا شایدم ناخود اگاه غدا نمیخورم میلم نمیکشه  تا با این صدا رو به رو میشم و بعد شروع به خوردن مورد نیازم میکنم (البته باید بگم بیشتر اوقات نه همیشه ) و این تغییرات  عالی رو مدیون همین سایت و تعهد و انگیزه و اشتیاق خودم میدونم و اینه که استاد گرامی میگن در مسیر بمونید و کار کنید تا خود به خود تغیییرات از راه برسن منم دارم تغییر میکنم .

      بازم اگر بخوام از تعهدم بگم من هر فایلی رو چندین بار تا حالا  گوش دادم و نوشتم و نکته برداری کردم ولی بازم ادامه میدم و با اشتیاق جلو میرم و مینویسم تا شگفتی ها خلق کنم .من در  گذشته هم در مسیر چاقی متعهد بودم و پیوسته رفتارهای غلط داشتم که هر روز چاقتر میشدم پس حالا هم باید به لاغری متعهد باشم تا تغییر کنم .و اما اگر بازم از تعهدم به لاعری با ذهن  بخوام بگم اینه که من شده در طول روز وقت نکنم  و  یا در گیر درسهای آنلاین پسرم شدم و یا برای کاری بیرون رفتم اما شب که برگشتم خونه و یا بیکار شدم تا نصفه شب بیدار موندم و فایلها رو گوش دادم و  تمرینات  رو انجام دادم و بعد رفتم خوابیدم چون اینطوری  راحت تر خوابیدم و آرامش بیشتری داشتم کلا من از هر کار بیهوده ای میزنم از هر تماس بیهوده ای و  از هر دیدن فیلم و سریال الکی  و…. میزنم تا به تعهد م پایبند باشم چقدر من به خاطر تعهدم به تغییر کردن زمان خوابم کمتر شده و کم خوابتر شدم و همش به دنبال کسب آگاهی و کار کردن روی خودم برای تغییر در تمام جنبه ها  ی زندگیم و جسمم هستم و انصافا زمانی متوجه این تغییرات خودم میشم که در کنار اطرافیانم قرار میگیریم و یه  سری چیز هاکه برای من طبیعی هست برای اونها نیست و برعکس یه سری چیزها رو که من  اصلا طبیعی در زندگی نمیدونم اونها طبیعی میدونن و سعی میکنم سریع از اون محیط دور بشم که باورهای تازه جوانه زدی من رو تخریب نکن و قبلا با بقیه که هم نظرنم نبودن بحث میکردم و یا دوست داشتم اگاهشون کنم اما حالا دیگه به خاطر خودم که از مسیر خارج نشم و حالم بد نشه با هیچ کس بحث نمیکنم .

      من خودم خودم رو چاق کردم یعنی نقش خدایی داشتم در خلق کردن چاقیم و حالا میخوام از این به بعد بشم خدای لاعری خودمو لاغری رو خلق کنم  و دست بردار نیستم و تازندم در این مسیر هستم و استفاده میکنم من خدای لاغری خودم هستم چون خدای چاقی هم خودم بودم و تقصیر رو گردن خدا و بقیه نمیندازم و اصل قضیه همین هست که من بپذیریم من خدای چاقیم بودم و حالا میخوام خدای لاغری خودم باشم و با تعهد داشتن حتی اگر مسیر و اشتباه بری بلخره مسیر درست میشه من متعهد هستم به موفقیت در کسب و کار و بلخره اینقدر ادامه میدم تا در مسیر درست قرار بگیرم .

      و دقیقا من در زمینه ی رژیم همینطور بودم اینقدر تعهد داشتم در رژیم و ورزش تا با این سایت آشنا شدم و همین متعهد بودن من باعث شد که من کلی خطا و ازمون کنم تا به اینجا برسم پس همچنان به این تعهدم پایبندم تا سطح متفاوتی از زندگی رو تجربه کنم در تمام جنبه ها تغییر کنم دررایمانم در سلامتیم در اندامم در کسب و کار م در روابطم در اعتماد به نفسم و ……

      من واقعا به این مسیر هدایت شدم و الکی نیست که اینجا هستم و مطمعنم قطعا نتیجه میگیریم و پاسخ این همه تعهد و پشتکارو انگیزه و تلاش  خودم رو میبینم .

      نکته :

      • ادامه دادن تعهد شما رو قویتر میکنه فارغ از اینکه جسم من تعییر کرده یا نه ؟من باید ادامه بدم .
      • گرسنگی بوق نبست که بگی نمیزنه نه خیلی راحت حسش میکنی و برطرفش میکنی 
      • افراد چاق خیلی از مشکلات و حالتهای روحی و  جسمی رو ربط میدن به گرسنگی مثل سر درد و خستگی و …. برای همین مدام در حال خوردنن و این اشتباه هست و تشخیص درست در احساس گرسنگی ندارن 
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار zary.ahmadi
      1400/06/16 13:47
      مدت عضویت: 1341 روز
      امتیاز کاربر: 10007 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 885 کلمه

      با سلام:گام ۶۶

      برای لاغر شدن باید متعهد باشیم

      همه ما با متعهد شدن آشنایی داریم و کاملا انرا درک می کنیم‌.چرا؟چون سال‌های سال مرتب در حال گرفتن رژیم ها و روشهای مختلف برای لاغر شدن بوده آبم و هر بار با کلی ذوق و شوق شروع می کردیم و یک مقدار کم می کردیم و خسته می شدیم باز بک مدت استراحت و باز دوباره شروع می کردیم و هیچوقت تسلیم نشدیم !می دونی چرا؟چون تعهد می داشتیم که مرتب ادامه می دادیم !!چه تعهدی؟لاغر شدن !!!لاغری که همراه با سختی چه از نظر روحی و چه جسمی    در حالی که اگر باور کنیم که لاغری با ذهن آسان آست تعهد داشتن در ما احساس خوبی ایجاد می کند !!چرا؟چون در این روش همه چی با آرامش و احساس فوق العاده ای پیش می رود 

      اما در تمام سالها با روش های سخت و طاقت فرسا برای لاغری اقدام می کردیم و به نتیجه نمی رسیدیم چون مسیر را اشتباه می رفتیم و به لطف خدا هدایت شدیم به روش ذهنی واقعا فوق العاده است

      فقط باید باورش کنیم و باور در ما آرامش بوجود می آورد و آرامش ما را به سمت لاغری بیشتر هدایت می کند برای لاغری بابد متعهد باشیم همانطور که در تمام سالها با وجود راه اشتباه متعهد شده بودیم که لاغر شویم برای همین هیچوقت تسلیم نشدیم تا بالاخره هدایت شدیم به راه و روش صیحیح 

      تعهد چیست؟قراردادی  که با خودمون پیمان می بندیم بک کاری را انجام دهیم و گاهی در مقابل کسی یا برای چیزی خود را ملزم به انجام کاری می دانیم 

      زمانی که در این مسیر قرار گرفتم تعهد دادم که تا آخر عمرم خودم را تعهد به انجام دادن تمرین ها کنم و استمرار داشته باشم .مدتی است از نظر جسمی قدری کسالت داشتم در این مدت هر روز مطالب را خواندم و گوش دادم

      معنای تعهد چیست؟وقتی ما در درون خودمون و حسمون رو موظف می کنیم که کارهای لازم برای رسیدن به او جایگاهی که مد نظر ماست انجام بدیم .

      اگر خواهان تغییر هستید باید تعهد داشته باشیم تعهد کمک می کند بر بسیاری از مشکلات زندگی غلبه کنید همه ما تو این دینا مشکل داریم سوال اینجاست که چگونه باید با مسایل بر خورد کرد؟اشتباه بزرگی آست که فکر کنیم تنها توابغ موفق می شوند

      اشتباه بزرگی است که فکر کنیم جادویی در کار است 

      موفقیت ناشی از تلاش کردن و دست بر نداشتن است 

      مثلا تصمیم می گیریم زبان انگلیسی بخوانیم  موسیقی بنوازیم  در یک دوره آموزشی شرکت کنیم   ورزش کنیم. در این کارها موفق می شوید یا شکست ؟همه چیز بستگی به استفامت و مداومت دارد اگر هیچ عاملی نتواند مانع شود به موفقیت می رسیم

      هر گاه نسبت به کاری متعهد می شوید ،آزمون می شوید .شاهد بزرگ‌ترین چالش پیش روی تعهد شکست باشد. دستیابی به هدف احساس خوبی ایجاد می کند اما برای موفق شدن باید شکست را پست سر بذاریم باید بتوانیم خودمون را جمع و جور کنیم و ادامه دهیم مثلا؛سال‌های سال با راه و روش‌های مختلف برای لاغر شدن مرتب اقدام می کردیم و هر دفعه شکست می خوردیم تا آنقدر ادامه دادیم تا به شکلی به این روس صیحیح هدایت شدیم

      هر کیی برای موفق شدن تلاش می کند باید برای رسیدن به سطح عالی ترین ها متعهد باشد رسیدن به سطح بهترین ها مستلزم آن است که در همه کارها بمون بیشترین تلاش خود را بکنیم این تعهد ما را به جایی می رساند که که افراد هرکز  در دل به آن نمی رسند اگر بتوانیم متعهد بافی بمانیم و بعد از خداوند بخواهیم که به ما کمک کند این انفاق می افتد وقتی کاری را می کنیم که زمانی فکر می کردیم غیر ممکن است از ما انسان جدیدی خلق می شود که می توانیم خود و دینا را به سگل دیگری ببینیم 

      در تعهد به خود . تنها به استعداد تکیه نکنید. اگر بخواهیم به حداکثر توانمندی خود برسیم باید علاوه بر استعدادی که داریم از اخلاق کاری خوبی بر خوردار باشیم یعنی باید استمرار داشته و مدام در مسیر باشیم فایلهارا گوش کنیم مطلب را بخوانیم و بنویسیم اگر می خواهیم به لاغری یا هر هدف دیگری داریم برسیم باید از خود همتی نشان دهیم

      استعداد ما آن چیزی است که خداوند قبل از تولد ما در ما ودیعه گذاشته 

      مهارتهای ما چیزی است که دیروز به دست آوردیم 

      تعهد ما آن چیزی آست که امروز نصیب خود می کنیم تا فردا به موفقیت برسیم

      تعهد در واقع نیرویی است که ما را به طرف اهدافمان سوق می دهد تعهد و هدف به تنهایی برای رساندن ما به مقصد کافی نمی باشد چون برای طی کردن یک مسیر نیاز به خط پایان هم داریم و برای رسیدن به خط پایان نیاز به انرژی     توان و مایه ی حیات است که مایع حیات در واقع هدف و خط پایان چیزی نیست جز عمل به تعهد .اما جه تعهدی؟تعهدی که هدف لاغر شدن و خط پایان عمل کردن به تعهدی که با خود بسته‌ایم 

      من زری الان ساعت ۱:۵۳ در تاریخ۷ September سال2021 تعهد می کنم که برای رسیدن به هدفم از هیچ گونه تلاش و استمرار دست بر ندارم صبور باشم زمان تعیین نکنم فقط فایل گوش کنم  بخوانم. و بنویسم همانطور که تا الان انجام دادم ادامه دهم نا به وزن دلخواهم برسم .

      یکی از مهم ترین و اصلی ترین رکن های موفقیت در هر کاری متعهد بودن به اهدافی که برای خود تعیین کرده ایم می باشد .خدا سپاسگزارم استاد  سپاسگزارم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1400/05/31 10:10
      مدت عضویت: 1568 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 671 کلمه

      سلام🙂

      متعهد بودن شرط موفق بودنه

      بسیاری از ما بارها و بارها وقتی از شرایطی خسته و کلافه شدیم تصمیم گرفتیم اونو تغییر بدیم ولی انصافا چند درصد ما به تصمیممون متعهد بودیم…

      خوب مشخصه …یه آماری هست در مورد افراد موفق که ۳ درصد از ۱۰۰ درصد مردم دنیاست…

      یعنی ۹۷ درصد متعهد نبودن …۹۷ درصد با شرایطشون سازگار شدن …۹۷درصد کاری برای خودشون نکردن ….۹۷ درصد حاضر نشدن یه قدم برای خودشون بردارن اونوقت انتظار دارن خدا یه کاری براشون بکنه…

      دیروز توی کتاب دبی فورد میخوندم دعا یعنی اقدام کردن…وخداییش چند تا از ما این انتظار رو از دعا کردن داریم

      دعا از نظر ما یعنی گفتن به خدا و انتظار معجزه داشتن….

      در صورتیکه به قول استاد شما با کلافه شدن و خسته شدن و نا امید شدن درواقع دارین درخواستتون رو به خدا میدید و خداوند هم شما رو هدایت کرده به مسیر درست و شما رو ابتدای راه قرار داده …ولی کسب نتیجه با خود شماست…خدا که شما رو لاغر نمیکنه او سیستم هدایتگر شماست و به صحیحترین وآسانترین مسیر هدایت میکنه خوب حالا ادامه دادن دراین مسیر و کسب نتیجه وظیفه خود شماست….

      تعریفتون از تعهد رو دوست داشتم 

      تعهد یعنی ادامه دادن…

      کی ادامه میده ؟؟؟اونی که متعهد هست به کسب نتیجه

      کی متعهد هست؟؟؟؟اونی که ادامه میده

      یعنی ادامه دادن همون متعهد بودنه….

      من خودم بارها و بارها در این مدت خسته شدم ازاین سرعت کند تغییرم

      بارها و بارها خودم رو مقایسه کردم با دوستانی که در مدت کوتاه نتایج خیلی خوب گرفتن

      بارها و بارها نا امید شدم

      بارها و بارها لیز خوردم 

      بارها و بارها تصمیم گرفتم وزن کنم یا سایز کنم که اونم فریب ذهنمه برای اینکه نا امیدترم کنه

      بارها و بارها از خودم پرسیدم چرا منی که شاگرد خوبی هستم نتیجه نگرفتم 

      ولی با تمام اینها باز هم ادامه دادم چون به نظرم دیگه اسونترین راه و ماندگارترین راهه …سختی که نداره پس ادامه میدم یا حال خوب با حال بد با مشغله با بیکاری با مهمان داشتن و…در هر شرایطی سعی کردم انجام بدم تمرینم رو 

      در نوشته فایل گفته بودین اگه باور کرده باشین که لاغری با ذهن آسونترین راه هست پس تعهد داشتن براتون سخت نیست…

      زندگینامه افراد موفق رو که میخونی یا فیلمهایی که درباره افراد موفق میبینی مهمترین فاکتوری که به چشم میاد همون تعهد هست تعهد به هدفی که دارن تعهد به رسیدن تعهد به ادامه دادن…

      تعهد که باشه استعداد و توانایی و مهارت رو هم با خودش میاره….

      تعهد که داشته باشی هم به خودت و هم به کائنات نشون میدی که برای رسیدن به هدفت هر شرایطی هم که باشه ادامه میدی نشون میدی که این تویی که تعیین میکنی نه محیط …

      برای تعهد داشتن مهمترین مساله اینه که بپذیری هر جایی که هستی حقته خودت بوجودش آوردی مسئولیتش رو بپذیری و دیگه دست از خدا و کشور و پدر و مادر و شهر و ….برداری خودت خلقش کردی با تو جه ات خوب …پس خودت هم میتونی تغییرش بدی اونم با تغییر کانون توجهت ….تو خدای چاقیت هستی پس میتونی خدای لاغریت هم باشی چرا که نه؟؟؟؟ مگه همه قدرت دست تو نیست؟؟؟؟ مگه همه چی توجه تو نیست؟؟    مگه به هر چیزی توجه کنی اونو خلق نمیکنی؟؟؟؟  پس توحهت رو از نافرمیهای جسمت بردار 

      از سرعت کم تغییرت بردار

      از مقایسه خودت با بقیه دست بردار

      از توحه به حرفهای دیگران دست بردار

      یه نکته ای که برام تازگیها مشخص شده اینه که قبلا ناراحت میشدم چرا بهم میگفتن چاق شدی …

      حالا ناراحت میشم چرا بهم نمیگن لاغر شدی؟؟؟ 😬

      همینم از نیاز به تایید دیگرانه …همینم از عزت نفس پایینه….😶

      و کم کم درست میشه👌

      توجهت رو بذار روی احساس خوبت

      بذار روی لذت آموزش و یاد گیری

      بذار روی آسونی مسیر لاغری

      بذار روی تغییرات عادتها و رفتارهای غذایی ات که بدون هیچ زحمت و رنج و محدودیتی دارن رخ میدن

      بذار روی کم شدن علاقه ات به خوردن هله هوله

      بذار ردی کوچکترین تغییرات جسمی ات

      بذار روی اینکه چقدر عالی و عمیق مطالب رو درک میکنی

      بذار روی تعهدی که داری

      بذار روی هدفی که دوس داری بهش برسی

      اونوقت سرعت برات بی معنی میشه مقایسه برات بی معنی میشه و لذت بودن در لحظه حال رو با آموزش و یادگیری خیلی بهتر درک میکنی…مگه زندگی غیر از اینه….🤗

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار maryamkhazaie0000@gmail.com
      1400/05/20 01:18
      مدت عضویت: 1176 روز
      امتیاز کاربر: 458 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 142 کلمه

      بنام خداوند بخشنده مهربان سلام ب استاد عزیزم ودوستان همراه گام ۶۶ برای لاغر شدن  باید متعهد باشید .ما در روش هایی قبلی با اعمال فشار بر روی جسم خواستیم خودمون رو لاغر کنیم و ب همین خاطر موفقیت آمیز نبوده ،چون ک جسم ی نمایشگره و دستورات رو از ذهن میگیره و ب نمایش میزاره ،در هر کاری اگر می خواهیم موفق بشیم باید تعهد داشته باشیم ،و تعهد داشتن یعنی نظم داشتن و تکرار کردن ی کار رو ب صورت پیوسته در روش لاغری باذهن هم ما باید ب تمارین متعهد باشیم استمرار داشته باشیم تا فرمان های مغز مون تغییر کنه ،وقتی فرمان های مغز تغییر کنه تصویرات ذهن هم تغییر میکنه و آرام آرم جسم هم شروع ب تغییر کردن میکنه ،استمرار داشتن در این راه ما رو روز ب روز مشتاق تر و متناسب تر میکنه .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار angelikian4040@gmail.com
      1400/05/06 15:26
      مدت عضویت: 1043 روز
      امتیاز کاربر: 210 سطح ۱: کاربر مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 614 کلمه

      من خالق زندگی خودم هستم من با تعهد و اشتیاق و استمرار می توانم بدنی متناسب داشته باشم و هرروز بطرف نور و آگاهی حرکت کنم من میخوام تغییر کنم ومیخوام  الگوهای ذهنی گذشته رو اصلاح کنم  اولین فایل استاد این بود که تعهدنامه بنویسید و امضا کنید اول به خوت تعهد بده یعنی برای خودت کاری بکن مسئولیت کارهاتو بعهده بگیر بهانه نیار و من باز هم بارها و بارها تعهد خودم رو فراموش کردم و فقط دوست داشتم و تصمیم گرفتم شروع کنم ولی آدم متعهدی نبودم اولین الویت رو باید میذاشتم روی لاغری و سلامتی خودم و دارم ابن کاررو شروع میکنم میدونید دوستان من به یک تجربه رسیدم من حدود یکسال هست که به این سایت هدایت شدم چون از چاقی خودم خسته شده بودم تسلیم شدم ناتوانی رو در وجود خودم درک کردم و از خداوند بزرگ خواستم یک راهی رو نشون من بده و به این سایت هدایت شدم اینقدر با اشتیاق تو این مسیر بودم که زندگی واقعی  رو تجربه کردم از حس خوب  ،آرامش درونی ،از بین رفتن ترس و حرص و ولع به خوردن ، یک عید عالی با نگرش خوب و یک ماه رمضان پر برکت داشتم ولی فکر کردم من که دارم خوب پیش میرم دیگه فایل گوش نمیدم و لیز خوردم چه لیز خوردنی و من فکر میکنم چون ناشکری کردم و از مسیری که خداوند بمن نشون داد خوب استفاده نکردم دوماه هر کاری می کردم نمی تونستم فایل گوش بدم حسم بد شد حرص وولع من بیشتر شد حالم بد شد به استاد پیام دادم ایشون گفتن ادامه بده خیلی برام سخت بود احساس ناامیدی و بی انگیزگی می کردم ولی دوباره از خدا خواستم و دوباره تعهد دادم این مسیررو ترک نکنم و شروع کردم حس سرزندگی ،حس قدرت و حس آرامش رو دوباره دارم تجربه میکنم من فکر می کردم حالا که ترس از خوردن در من ازبین رفته باید هرچقدر میخوام بخورم دوباره به استاد عزیزم  پیام دادم ایشون گفتن کسی که از مرگ نمی ترسه پس با یک ماشین با سرعت حرکت کنه وبگه من از مرگ نمی ترسم و از اون روز فهمیدم چکار کنم الان از خوردن لذت می برم ولی زیاده روی نمیکنم به خودم آفرین میگم که دوباره پا شدم و شروع کردم صبح ها فایل جدید گوش میدم دو بار و بعد دیدگاهم رو می نویسم و عصرها برمی گردم از اول شروع میکنم به گوش دادن فایلهای قبلی و چه لذتی داره این مسیر و چه آگاهی های در این مسیر نهفته است خدا گواه که با موندن و ادامه دادن میشه شگفت انگیز  شداستاد فرمودن نکته مهم در این راه فقط و فقط ادامه دادن است چون بعد از مدتی نمیدونم چی شد که خیلی از مسائل  که درکش برام سخت بود برام فهمیدنش آسون شده ،قبلا درک بعضی از حرفهای استاد سخت بود ولی الان تازه کانال های نورونی مغز من فعال شدن توی هر کاری حداقل ۲ سال باید کارآموزی کرد و تازه از سال سوم میفهمی داره چه اتفاقی میفته ،مهارت پیدا میکنی یاد میگیری و کم کم در جسمت تغییر شروع میشه تغییر الگوهای ذهنی آسون ولی باید براش وقت بذاری به چگونگی اون کار نداشته باش فقط چرایی رو برو دنبالش چرا چاق شدم چگونه لاغر میشم رو دنبال نکنیم خودش اتفاق میفته مگه ما فهمیدیم چه جوری چاق شدیم ولی میدونیم چرا چاق شدیم و داریم از همون راه لاغر بشیم پس اول به خودم فرشته لطفا ادامه بده،مسیرت درسته به تغییرات نگاه کن نه به نتیجه ،از مسیر لذت ببر و زندگی کن نتیجه خودبخود بوجود میاد چون مطمئن  هستی که در مسیر درست هستی پس با خیال راحت ولی با سخت کوشی ادامه بده قطعا شگفتی ساز میشی قطعا ،شک نکن

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار zohre.taheri.345
      1400/05/04 00:46
      مدت عضویت: 1545 روز
      امتیاز کاربر: 985 سطح ۲: کاربر متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 988 کلمه

      به نام خدای مهربان….

      با سلام محضر استاد عزیز عطار روشن و دوستان پرتلاشم.

      « متعهد بودن»

      چه واژه ی مقدسی!! اگر در همه ی شرایط و موقعیت های زندگی متعهد بودیم قطعا خیلی از مشکلات در زندگی مون بوجود نمی اومد یا خیلی از مشکلات زندگی مون حل میشد و خیلی درگیری ها دل نگرانی ها و اظطراب ها را نداشتیم و آرامش بر زندگی مون حکمفرما بود و هر کس وظیفه ی خودش را میدونست و با تعهدی که داشت اون را به بهترین وجهی انجام میداد و اصلا دنیا دنیای زیباتری میشد و جای بهتری برای زندگی…شاید بشه گفت همه ی مشکلات یا حداقل بیشتر مشکلات ما بخاطر نداشتن تعهد در انجام وظایف مون هست…همونطور که استاد فرمودن تصمیم با تعهد خیلی فرقق داره وقتی  زندگی خودم  را مرور می کنم به یاد میارم هزاران بار که تصمیم های مهم و ریز و درشت و گوناگونی که گرفتم و هیچیک را انجام ندادم فقط بخاطر اینکه به خودم متعهد نبودم…برای اینکه خودم برای خودم مهم نبودم به شخصیت خودم احترام نمیذاشتم خودم را دوست نداشتم.وقتی که آدم خودش را دوست داشته باشه و برای خودش ارزش و احترام قائل باشه برای تصمیمات خودش هم ارزش قائل میشه و متعهدانه اونها را عملی میکنه و به ثمر می رسونه…در مورد لاغری هم دقیقا همینطوره،الان لاغری و رسیدن به تناسب اندام مهمترین تصمیم زندگی منه ولی چرا گاهی دچار سستی میشم و به قول استاد عزیز لیز می خورم چون پای تعهدم گاهی می لنگه و مرا سست و بی اراده میکنه…

      باید برای رسیدن به تناسب اندام متعهد باشم که فایل ها را مرتب گوش بدم تمریناتم را بنویسم و هیچ کاری مانع انجام تمرینات و پیگیری و استمرارم در مسیر زیبای لاغری با ذهن نباشه…شاید یکی از دلایلی که گاهی سست میشیم و یا شاید قدری ناامید، این باشه که ما متاسفانه به تغییرات خوب و عالی که در ذهن و احساس و رفتارمون ایجاد شده که مهمترینش احساس خوب آرامش هست،اهمیت نمیدیم اون همه تغییرات عالی را نمی بینیم و روش تمرکز و توجه نمی کنیم ولی همش چشم مون به جسم مون هست که چرا لاغر نشده؟!!! تغییراتی که در احساس و رفتارمون در این دوره ایجاد شده بسیار ارزشمنده و مطمئنا به مرور به تغییرات جسم مون تبدیل میشه اما ما متاسفانه همش به جسم مون توجه می کنیم و انتظار داریم چندتا فایل که گوش دادیم و چندتا تمرین که نوشتیم لاغر بشیم!!!!باید بدونیم که این غیرممکنه…گر چه سرعت همه چیز در جهان بیشتر شده سرعت وسایل نقلیه…سرعت پخت و پز، بوجود اومدن فست فود ها برای سرعت بیشتر در طبخ و سرو و خوردن غذا…حتی سرعت یادگیری هم بیشتر شده و بچه های خیلی کم سن هم با فناوری آشنا هستن، اما سرعت جسم ما با هزار سال و میلیون ها سال پیش فرقی نکرده…طپش قلب،تعداد تنفس ، رشد و تکثیر سلولها،ممکنه سرعت بهبود بیماریها بیشتر شده باشه با پیشرفت علم، اما اینها همه از عوامل بیرونیه و عوامل درونی ما تغییری نکرده، بنابراین نباید انتظار داشته باشیم در زمان کوتاهی لاغر بشیم…با شروع دوره و گوش دادن به فایل ها و نوشتن تمرینات و استمرار در این مسیر به مرور علاوه بر تغییرات عالی که در ذهن ،احساس و رفتارمون بوجود میاد به مرور وزن مون هم کم میشه چون تغییرات رفتاری و احساسی در جسم ما تجلی پیدا میکنه ولی ما همش میگیم لاغر نشدیم باید ببینیم تعریف مون از لاغری چیه؟لاغری برای آخر کاره یعنی کم کردن اضافه وزن مورد نظر و رسیدن به وزن مطلوب که این هدف نهائیه و همون اول کار ایجاد نمیشه بلکه باید مسیر لاغری را به درستی طی کنیم متعهد باشیم و استمرار داشته باشیم تا بعد از مدتی که مشخص نیست چقدر باشه و برای افراد مختلف فرق میکنه، به تناسب مورد نظرمون برسیم اگر عجله داشته باشیم و دائما جسم مون را با نگرانی چک کنیم کار خودمون را سخت تر میکنیم و دیرتر به نتیجه میرسیم.باید طاقت و صبر داشته باشیم تا مراحل به آرامی و درستی طی بشه باید یادگیری به تصویر ذهنی و تصویر ذهنی به جسم تبدیل بشه هیچکدوم از این مراحل را نمیشه سرعتش را زیاد کرد با صبر و آرامش باید ادامه بدیم،باید ادامه بدیم ،باید ادامه بدیم…همانطور که برای چاق شدن طی سالها متعهد بودیم و هر چه زمان گذشت چاقتر شدیم و طی این سالها اینقدر فرمول ها و الگوهای رفتاری چاق کننده در ذهن مون ایجاد شده که با یکی و دو روز برطرف نمیشه و باید همانطور هم برای لاغری متعهد باشیم.هر چقدر وقت بیشتری بذاریم برای گوش دادن فایل ها و نوشتن تمرینات و خوندن نوشته های دوستان در سایت، توجه و تمرکزمون بیشتر میشه روی لاغری و این به ایجاد تصویرهای ذهنی و رسیدن به تناسب اندام خیلی به ما کمک میکنه.

      در همه ی جنبه های زندگی باید تعهد داشته باشیم.مثلا اگر شاغلیم متعهد باشیم که اون کار را با رضایت و به بهترین شکل انجام بدیم تا جهان هستی ما را در جایگاه و شغلی که لایقش هستیم قرار بده..اگر از موقعیت و جایگاهی که هستیم راضی نیستیم خودمون باید حرکت کنیم متعهد باشیم و تغییرش بدیم و جایگاهی را که دوست داریم برای خودمون بسازیم.اگر از جسم مون راضی نیستیم باید حرکت کنیم و خدای جسم خودمون باشیم و جسمی را که دوست داریم خودمون خلق کنیم خدا که ما را چاق خلق نکرده، ن ژنتیک نه ارثی نه بی تحرکی نه پدر و مادر هیچکدوم مسئول چاقی ما نیستند ما خودمون خدای چاقی خودمون هستیم پس باید خدای لاغری خودمون هم باشیم.متعهد باشیم و اینقدر ادادمه بدیم تا به هدف برسیم اگر متعهد باشیم حتی اگر مسیر را اشتباه بریم درست میشه و ما مسیر درست را بالاخره پیدا میکنیم و به مسیر صحیح هدایت میشیم.برای متعهد بودن باید در مسیر لاغری باشیم و درس ها را دنبال کنیم و اینقدر ادامه بدیم و ذهن مون را آموزش بدیم تا اطلاعات صحیح به تصویر ذهنی و تصویر ذهنی به جسم متناسب تبدیل بشه و ما لذت شیرین داشتن جسم زیبا و متناسب را تجربه کنیم.به امید آن روز

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار متناسب موفق
      1400/04/17 20:11
      مدت عضویت: 1120 روز
      امتیاز کاربر: 13014 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 755 کلمه

      گام۶۶ برای لاغرشدن باید متعهدباشیم 

      به نام خدا 💞💞

      در هر جنبه از زندگی بخواهید تغییر کنی باید متعهد باشیم جهان در حال پیشرفت کردنه، همه چیز در حال تغییر و پیشرفته.

       زمان انتظار برای خیلی از خواسته هامون کم شده ولی جسم ما و انرژی حاکم بر جهان هستی سرعت خود را تغییر نداده .

      در یادگیری میشه سرعت رو بالا برد اما هیچکدام به این معنا نیست که سرعت سلول سازی کرده .

      نباید فکر کرد با یک هفته فایل گوش دادن می توان متناسب شد.

       تصمیم گرفتن ساده است ما با تصمیم گرفتن نمی توانیم لاغر شویم.

       هر چند سال که اضافه وزن داشتیم فرق نمیکنه ولی باید از این به بعد که میخواهیم  تناسب باشیم مرتب در مسیر باشیم و دنبال کنیم .

      این تصمیم از همه تصمیمات فرق می کنه و متعهد باشید با دنبال کردن در مسیر بودن باعث میشه  خواسته ما ⏪تصویر ذهنی بشه .

      که این خود به خود انجام میشه چرا خود به خود؟ چون وقتی ما دنبال کنیم پیگیر باشیم خود به خود تبدیل میشه ⏪به تصویر ذهنی و تصویر ذهنی تبدیل میشه⏪ به جسم ما

       مراحل آموزش تبدیل میشه به تصویر ذهنی. تصویر ذهنی به جسم اینها رو سرعتشون نمیشه زیاد کرد ولی با صبر درست میشه.

       مانند چاقی که با تعهد یواش یواش چاق شدیم.

       نمیشه با ذهنی پر از فرمول های چاق کننده یک یا دو روزه لاغر شویم .

      ✅پس دنبال باید بکنیم و پیگیر بشیم

      ✅ هر قدر زمان برای فایلهای صوتی و تصویری بزاریم

      ✅ هر چقدر که زمان برای خوندن دیدگاه دیگران بگذاریم توجه ما را به موضوع تناسب جلبز می کند و این باعث میشه که تصاویر ذهن ما واضح تر بشه .

      🔴اگر بخواهی کاری را درست انجام بدهیم باید همیشه انجام بدهیم .

      اگر از شغل خود راضی نیستی می‌خواهی شغلی که عاشقش هستی رو دنیا جلو پات قرار بده باید همین کاری رو که دوستش نداریم با تعهد و لذت انجام بدهی ببین دنیا چطور شرایطی به وجود میاره که به جایی که لایقش هستی منتقل بشویم.

       در هر شرایطی که هستی حقت همونه😣 نمیخواهی؟ بلند شو و خودت بساز .

      از روزی که فهمیدم می توانیم متناسب بشوم با خودم گفتم خدا که منو چاق خلق نکرد من خودم خودم را چاق کردم .

      خودم چاقیم خلق کردم.

      🔴 پس خودم می‌خواهم لاغری خودم را خلق کنم .

      خدای لاغری خود باشید.

       باید بپذیریم مقصر چاقی خودتی و از امروز باید تعهدبدهی که خالق لاغری خودت باشی اگر متعهد باشید در لاغری مسیر هم اشتباه باشه آخرش به مسیر درست هدایت می شی.

       اونی که الان اینجاست کلی مسیر اشتباه رفته ولی تعهدش اونو به اینجا هدایت کرده.

      ✳ اگر می خواهید به سطح متفاوت از زندگی برسی باید متعهد باشی به تغییر کردن.

      🔴 تعهد را با دنبال کردن قوی کنید تعهد را اگر بخواهی با نتیجه تست کنی از مسیر انصراف میدهیم.

       اول باید ذهن تغییر کنه بعد تصویر ذهنی تغییر کنه بعد جسم تغییر می کند.

       تعهد معمولاً کلمه‌ای با بار منفی یا کلمه‌ای است که مسئولیت سنگینی را می آورد وقتی کسی یا دانش آموزی کاری را انجام نمی ده ازش تعهد می گیرند که انجام بده و با یک حالت زور و اجباری وادار به انجام کارمی شود .

      ولی این مسیری که خودش زور و اجبار ندارد رژیم و ورزش ندارد و آسان ترین کار دنیاست است تعهد در آن هم اجبار و زوری نیست و تعهد در آن باعث آرامش و لذت است.

      به لطف خدا از عید که همسیراین راه روشن هستم یادرحال گوش دادن به فایلهام یا خوندن دیدگاه دوستان درسایت وتلگرام هستم یانوشتن دردفتر وسایت 

      هیچ فیلم وکتابی برایم اینقدر جذاب نیست که دراین سایت 

      هستم باورم نمیشود که اینقدر زمان رو دراین راه صرف کنم و تازه لذت هم ببرم .

      کدام تعهد می تواند مارا اینگونه برسرعهد وپیمان نگاه داردکه ازاستراحت وخواب خودبزنیم وازاین مطالب استفاده کنیم .

      روزهای اول فکرمیکردم لذت من از سرهیجان و خوش باوری منه ولی الان دلم میخواهد همه عزیزانم این مطالب رو بشنوند .

      موفق شدم رابط خواهر وپسرم به این راه بشوم .اونها دردوره زندگی باطعم خدا لذت میبرند و زندگی میکنند .

      برام جالب بود خواهرم میگفت نمی دونم بااین هوای گرم چرا هوس بستنی نمی کنم بااینکه عاشق بستنی هستم و همه اش احساس سبکی ولاغری دارم 😍گفتم عههه اینها اثرات فایل هاست .

      جالبه اون برای تغییر زندگی شرکت کرده ولی خودبه خود بدنش داره واکنش نشون میده و تغییر مثبت نشون میده .

      تصمیم برای لاغر شدن  فقط گام اول این ماجراست از آن مهمتر متعهد بودن به ادامه دادن و طی کردن گام به گام مسیر لاغری با ذهن است مسیری که تمام نمی‌شود اما به مرور ساده تر و لذت بخش می شود و همین دلیل استمرار در این وسیله کار بسیار ساده ای است .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار s.mohammadi8195
      1400/04/01 18:11
      مدت عضویت: 1406 روز
      امتیاز کاربر: 6727 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 156 کلمه

      سلام بر همگی

      وقتی هدفمون رو انتخاب میکنیم دیگه بایستی خودمان رو متعهد و مسولیت پذیر بدانیم تا به هدفمون برسیم . 

      برای لاغری با ذهن هم همینطوره.  بایستی گامهای دوره آموزشی رو طی کنیم . تمرینات هر گام رو انجام بدیم و در زندگی روزمره  پیاده کنیم . 

      افکار منفی رو به ذهنمان راه ندیم . باورهای غلط رو تو ذهنمان شناسایی کنیم و باورهای درست رو جایگزین کنیم

       ودر این کار تکرار و استمرار داشته باشیم و عشق بورزیم به هدفمون.

      وقتی عشق به هدف داشته باشیم چه حالت خوب باشه چه نباشه هرکاری هم برات پیش بیاد باز یه تایم کوچیک هم شده میزاری تا کاراتو پیگیری کنی .و خیلی چیزا رو هم فدا میکنی تا به هدفت برسی . 

      مثلا اون سری خانواده رفتن اماکن تفریحی ولی من نرفتم ترجیح دادم تو خونه باشم و تمریناتم رو در جای ساکت انجام بدم .

      اگه کسی بخواهد کاری رو انجام دهد راهش رو پیدامیکند اگه نه بهانه اش را . 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فاطمه سادات
      1400/02/26 02:21
      مدت عضویت: 1664 روز
      امتیاز کاربر: 3716 سطح ۴: هنرجوی مبتدی

      نشان های دریافت شده

      سطح مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 876 کلمه

      گام ۶۶ 

      تعهد 

      امروز من تعهد دوباره دادم برای شروعی نو و چقدر زیبا که موضوع فایل  در اینجا هم تعهد بود . 

      وقتی به اینجا رسیدم دستام یکم خسته شد گفتم خدایا تو که میدونی چقدر دوست دارم ادامه بدم به نوشتن  . یه مطلب خوب در مورد تعهد میخوام و بعد شروع کردم به سرچ . یک مطلب بسیار جذاب و عالی رو پیدا کردم در سایت آکادمی باور مثبت :   

      این مطلب اونقدر عالی بود که واقعا حیفم اومد فقط تیکه هاییشون رو در اینجا بزارم همش هم خیلی طولانیه ولی واقعا خط به خطش سرشار از آگاهیه . 

      به نام خدا 

      در آموزش تعهد به مباحث زیر میپردازیم:

      • تعهد اولین گام برای شروع تغییرات
      • معنای تعهد
      • تعهد درونی بهترین نوع تعهد به خود
      • تعهد از دیدگاه قرآن
      • راز تعهد در موفقیت
      • رعایت نکات ارزشمندی که در تعهد الزامیست

      تعهد اولین گام برای ایجاد تغییرات

      شاید موضوع تعهد رو در آموزش های اول میگفتیم چون زمانی که هر کسی میخواد شروع به تغییر کنه و سعی به این داره که موفقیت به پیشرفت رو به دست بیاره در اولین قدم قبل از هر چیزی باید یه تعهد رو در درون خودش ایجاد کنه تعهد به هدف باعث میشه،

      همیشه در مسیر بمونه و به سمت خواسته ها و اهداف حرکت کنه، تعهد قبل از شروع هر تغییر لازمه و یه ضرورت برای اون تغییر هست خب اول یه تعریف از تعهد داشته باشیم که بهتر درک کنیم با چه موضوعی امروز سرو کار داریم 

      معنای تعهد چیست؟

      وقتی ما در درون ، خودمون و حسمون رو موظف میکنیم که کارهای لازم رو برای رسیدن به اون جایگاهی که مد نظرمونه رو انجام بدیم یعنی تعهد داده ایم، در واقع وقتی ما بیایم خودمون رو ملزم کنیم و وظیفه خودمون بدونیم که باید تغییر بدیم در واقع تعهد رو در خودمون ایجاد کردیم و مسئولیت کامل اون کار رو پذیرفتیم.

      یکی از مواردی که لازمه موفقیته همین داشتن تعهده که باعث میشه حس مسئولیت پذیری رو داشته باشیم و وقتی در مسیر مسئله چالشی به وجود میاد، ما از تعهدمون و هدفمون دست نکشیم اگه بخوایم یه معادل هم برای تعهد داشته باشیم،

      میشه اون رو عهد بدونیم که در قرآن در این باره آیه های زیادی وجود داره و تعهد بین انسان و خدا یه رابطه دو جانبه میشه در قرآن که در حد امکان هم این موضوعات رو باز میکنیم حالا که تونستیم باهم تعهد رو بشناسیم بهتره یکی از جنبه های تعهد رو باهم بررسی کنیم که این آموزش هدفش درک بهتر همین جنبه از تعهده که اون تعهد درونیه.

      تعهد داشتن یعنی چه؟

      همونطوری که از نگاه اول میشه فهمید تعهدی که از درون فرد بیاد رو تعهد درونی میگن و بر اساس انگیزه های درونی شکل میگیره وقتی ما در درونمون یه هدف داشته باشیم که تمام وجود ما برای رسیدن به اون هدف در تکاپو باشه همین موضوع یه انگیزه درونی قوی رو در ما ایجاد میکنه،

      و باعث میشه که تعهد به هدف داشته باشیم، برای رسیدن به اون هدف و هر روز تلاش کنیم و وقتی این نوع تعهد در درون هر کسی شکل بگیره، اونوقته که فعالیت هایی که انجام میدیم بر اساس تعهدیه که داریم،

      یه هدف بدون تعهد یه رویا باقی می مونه . 

      تا اینجا دونستیم تعهد چیه و امروز با چه نوع تعهدی سروکار داریم اما اول بیایم تعهد رو از نگاه قرآن باز کنیم: 

      تعهد از دیدگاه قرآن

      توی قرآن کاملا روانشناسانه میگه که تعهدی که داریم رو باید انجام بدیم و توی موفقیت ما زمانی به موفقیت میرسیم که متعهد معنی اش رو بدونیم و متعهد شدن به اصول رو ما یاد بگیریم و تعهد اخلاقی داشته باشیم.

      وَأَوْفُوا بِالْعَهْدِ إِنَّ الْعَهْدَ كَانَ مَسْئُولًا (إسراء آیه ۳۴)و به عهد خود وفا کند زیرا عهد مورد مسئولیت است (إسراء آیه ۳۴)

      اگه میخواین وارد مسیری بشین یا داخل مسیر نشین یا وقتی وارد مسیر شدین به تعهداتون عمل کنید و عمل و تعهد باهم رابطه مستقیمی دارن، وقتی تعهد داشته باشیم اما عملی نداشته باشیم پس باز تعهد نداریم،

      بَلَى مَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ وَاتَّقَى فَإِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُتَّقِينَ (آل عمران آیه ۷۶)کسی که به عهد خود وفا کرد و تقوا ورزید، خدا متقیان را دوست دارد ( آل عمران آیه ۷۶ )

      تقوا مهم ترین ابزار همراه در مسیر موفقیت

      وَأَوْفُوا بِعَهْدِ اللَّهِ إِذَا عَاهَدْتُمْ وَلَا تَنْقُضُوا الْأَيْمَانَ بَعْدَ تَوْكِيدِهَا وَقَدْ جَعَلْتُمُ اللَّهَ عَلَيْكُمْ كَفِيلًا إِنَّ اللَّهَ يَعْلَمُ مَا تَفْعَلُونَ (نحل آیه ۹۱)

      و چون با خدا پيمان بستيد به پيمان خود وفا كنيد و سوگندهاى [خود را] پس از استوار كردن آنها مشكنيد با اينكه خدا را بر خود ضامن [و گواه] قرار داده‏ ايد زيرا خدا آنچه را انجام مى‏ دهيد مى‏ داند (نحل آیه ۹۱)

      آیه های بیشتری در این باره هست اما در آیه های دیگر خداوند در مورد تعهدات خودش صحبت میکنه که خیلی موضوع زیبا و قابل درکیه که چند آیه رو در این قسمت میاریم و باهم بسطش میدیم و به آگاهی های قرآنیمون اضافه میکنیم و در زندگی استفاده میکنیم.

      وَأَوْفُوا بِعَهْدِي أُوفِ بِعَهْدِكُمْ وَإِيَّايَ فَارْهَبُونِ (بقره آیه ۴۰)و به عهدی که با من بسته اید وفا کنید تا به عهدی که با شما بسته ام وفا کنم (بقره آیه ۴۰)وَ مَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ( توبه آیه ۱۱۱)و چه كسى از خدا به عهد خويش وفادارتر است؟ ( توبه آیه ۱۱۱)

      وعده های خداوند در قرآن خیر و برکت و فراوانیه و دقیقا توی همین آیه میگه که به تعهداتتون عمل کنید تا خداوند هم به تموم تعهداتش عمل کنه که در 

      باور کنید زمانی که ما به تعهداتمون در هر جنبه از زندگی و موفقیت عمل میکنیم باز خورد اون تعهد رو میگیریم چون سیستمی که خداوند توی این دنیا تدارک دیده یه سیستم کاملا هوشمنده و هیچ انرژی در این دنیا از بین نمیره و با انجام تعهداتمون ما یه انرژی رو به جریان میندازیم که بازخورد اون انرژی رو میگیریم.

      أَلَمْ أَعْهَدْ إِلَيْكُمْ يَا بَنِي آدَمَ أَنْ لَا تَعْبُدُوا الشَّيْطَانَ إِنَّهُ لَكُمْ عَدُوٌّ مُبِينٌ (۶۰) وَأَنِ اعْبُدُونِي هَذَا صِرَاطٌ مُسْتَقِيمٌ (یس آیه۶۱)اى فرزندان آدم مگر با شما عهد نكرده بودم كه شيطان را مپرستيد زيرا وى دشمن آشكار شماست (۶۰) و اينكه مرا بپرستيد اين است راه راست (۶۱)

      وقتی که خداوند میاد حجتشو تموم میکنه روی ما که باید خدا رو عبادت کنیم و اگه غیر این باشه نتیجه اون اعمال رو میگیریم درک میشه که، مسئول زندگی ما در تمام جنبه های زندگی ما هستیم و نتایج با قبول مسئولیت صد در صدی به وجود میاد.

      و با قدرت اختیارمون انتخاب میکنیم در زندگی در چه جایگاهای باشیم که در مورد اختیار هم ما دو آموزش کامل به اسم آموزش اختیار و آموزش اجبار یا اختیار داریم که دعوت میکنم این دو آموزش رو گوش کنید:

        اجبار یا اختیار؟ سوالی کهنه ولی مهم!

      اگر بخوایم تعهد رو از نگاه قرآن نگاه کنیم بایستی ساعت ها در مورد همین موضوع در جنبه های مختلف صحبت کنیم همین رو بدونیم که با انجام تعهداتمون،و حرکت کردن ما بازخورد اون تعهد و حرکت کردن رو میگیریم کفایت میکنه.

       اگه ما بخوایم موفق بشیم بایستی در گام اول، تعهد عمیقی رو در خودمون ایجاد کنیم پس همین لحظه بهتره باهم یه تعهدی رو بدیم و اونو بنویسیم و بعد سراغ ادامه آموزش بریم تعهد نامه رو با کمال میل امضا کنیم و بهش پایبند بمونیم و براش تلاش کنیم.

      من فاطمه سادات در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۹۹ به خودم و مسیری که میخوام در اون رشد و پیشرفت کنم (مسیر تناسب فکری ) تعهد میدم که هر کاری لازم باشه رو برای رسیدن به اهداف و خواسته هام انجام بدیم و از این لحظه به بعد تعهداتم رو در اولویت های زندگیم قرار بدم.امضاء و اثر انگشت : فاطمه سادات 💲

      همین نوشتن تعهدنامه ساده مکتوب کردنش باعث میشه ما یه حس رو در درون و یه برنامه به ذهنمون بدیم که از این لحظه به بعد وظیفه خودمون بدونیم که رشد کنیم و مسیرو رو با قدرت ادامه بدیم و تا به هدف و خواستمون نرسیدیم دست از تلاش و کوشش بر نداریم و سبک زندگی خودمون رو داشته باشیم.

      سبک زندگی خودت رو داشته باش.

      تعهد چقدر توی زندگی تاثیر داره؟

      متعهد بودن خیلی تاثیرگزاره، توی زندگیمون اگه متعهد نباشیم نه میتونیم کار هامون رو پیش ببریم نه میتونیم تغییر ایجاد کنیم نه میتونیم رابطمون رو درست پیش ببریم و این دقیقاً اهمیت تعهد رو نشون میده چون اگه تعهد نداشته باشی ناتوان میمونیم توی مسیر زندگی 

      چرا انسان ها از تعهد فراری هستند؟

      مسئله دقیقاً اینجاست آدم‌ها از تعهد فراری هستن و یا میان تعهدی رو میدن که اصلاً از عهده اش بر نمیان، توی زندگی باید یاد بگیریم اگه متعهد نیستیم متعهد بشیم و تعهد رو درک کنیم اما چطور؟ ببین از تعهدهای کوچیک توی زندگیت شروع کن.

      از تعهدهای بزرگ شروع نکن و اگر ما بیایم آروم آروم تعهدهای کوچیک رو بپذیریم و انجامشون بدیم میتونیم بریم سراغ تعهدهای بزرگ و یادت باشه تو اگه میخوای توی مسیر زندگی، توی مسیر کاری، توی مسیر ارتباطی به یه نتیجه مطلوب برسی و ازش لذت ببری و پیشرفت کنی داخلش باید تعهد داشته باشی.

      تاثیر تعهد در زندگی چیست؟

      تاثیر تعهد در زندگی مثل آب برای ادامه زندگی یه انسانه پس بدونیم اونقدری تاثیر داره که معنادار شدن مسیرمون و اهدافمون بسته به تعهدیه که ما داریم وقتی فردی به معنای واقعی متعهد میشه همیشه در حال رشد دادن خودش و دنیای اطرافشه

      و مسیری که داره رو بررسی میکنه و کارهای که لازمه رو انجام میده، منظور از کار هم تلاش های ذهنی و هم تلاش های بیرونیه و با مسئله های بزرگ و کوچک درست نگاه میکنه و میدونه که هر موردی تاثیر داره در زندگی،

      و آینده ای که پیش رو داره، وقتی که ما تعهد میدیم اون تعهد ما به یه دلیله و اونم اینه که وقتی وارد مسیر میشیم همواره چالش ها و مسئله های به وجود خواهد اومد و تنها چیزی که مارو در مسیر نگه میداره همون تعهدیه که روز اول به خودمون و مسیرمون دادیم.

      در مسیری که من در حال طی کردنش چه در گذشته بودم و چه در آینده خواهم بود بزرگ ترین موردی که من رو در مسیر نگه داشت تعهدی بود که به خودم و مسیرم داشتم، و تاثیر و قدرت همون تعهد ساده ای که روز اول به خودم و اهدافم دادم رو در زندگیم دیدم.

      و به همگی پیشنهاد میدم که قبل از وارد شدن در مسیر حتما به خودتون تعهد بدین، اما در مورد تعهد دادن هم یه سری نکته های رو بایستی بدونیم که اون نکته ها رو میگیم که بتونیم یه تعهد واقعی رو به خودمون بدیم.

      رعایت نکات ارزشمند زیر در تعهد الزامیست

      برای اینکه تعهد در موفقیت رو کامل درک کنیم نکات ذیل رو باید در نظر داشته باشیم و همواره در خاطرمون باشه تعهد امنیت اخلاقی رو برای ما به وجود میاره چون فردی که متعهد ماندن به قلبش رو تجربه میکنه هیچوقت از مسیرش خارج نمیشه.

      نکته۱)صادق بودن با خود درونیت

      در تعهد به خود دروغ نگیم بیایم یه نگاهی به خودمون و توانایی که داریم بندازیم و بسته به این موارد به خودمون تعهد بدیم هیچ وقت نیایم تعهدی که میخوایم رو تحت تاثیر یه عامل بیرونی یا یه هیجان بگیریم 

      صادق بودن با خود یکی از نیازهای اساسی گذراندن دوازده قدم ان ای یا معتادان گمنام هست و تا وقتی با خودت صادق نباشی نمیتونی بری برای گذراندن دوازده قدم، برای اینکه بتونی زندگی پاکی رو داشته باشی و خدا در زندگیت جولان بده و همیشه در کنارت داشته باشیش،

      و پا به پات توی زندگیت حضور داشته باشه باید با خودت صادق باشی شاید هرکدوم از ما رازهایی داشته باشیم یا حرفایی داشته باشیم که نتونیم به نزدیکترین افراد خونواده،دوستان و آشناهامون بزنیم ولی با خود درونیم میتونیم بزنیم و صادق باشیم و خودمونو گول نزنیم.

      نکته ی جالب در ان ای اینه که تا زمانی که صادقی پاکی وقتی با خودت ناصادق و رو راست نیستی دچار لغزش میشی و به سمت مصرف سرازیر میشی اینکه ما از ان ای جملاتی بیان میکنیم نمیخوایم بگیم که شما معتادین یا…،میخوایم از حقیقت امر آگاه بشین بدونین کسی که نمیتونه بر مسائلش پیروز بشه دلیل شکستش چیا هستن.

      چون انسان ها وقتی آگاه میشن باهات همراه میشن و درکت میکنن ،وقتی شما از دلیل رفتار کسی آگاه میشی باهاش راحتتر کنار میای ولی وقتی دلیلش برات گنگ و ناشناختس شاید هزارن فکر و خیال باطل در ذهنت تداعی میشه، 

      خودتو بشناس .

      وقتی تحت تاثیر عوامل بیرونی و در کل تحت تاثیر احساسات بیایم تعهد بدیم خیلی زود اون تعهد از بین میره پس هر تعهدی که میخوایم بدیم به خودمون و با نگاه به درونمون تعهد به خود بدیم به قول معروف همیشه حرفی رو بزن که بتونی بنویسیش و چیزی رو بنویس که بتونی پاشو امضا کنی و چیزی رو امضا کن که از پسش بر میای،

      چون اگه چیزی رو امضا کنی و از پسش بر نیای حسابی گرفتارت میکنه وقتی شما میای ازدواج میکنی و مسئولیت خونواده جدید رو قبول میکنی و امضا میکنی فعالبتات شروع میشه دیگه علاوه بر کارای گذشته باید مسائل عضو جدید خونواده ات رو بر آورده کنی و نیازهای اولیه همسرت رو تامین کنی و این اولین تعهد به رابطه و تعهد ازدواج نامیده میشه.

      اغلب ازدواج ها بخاطر عدم تعهدی که مرد یا زن به طرف مقابلش داره به طلاق ختم میشه وگرنه کسی مه تعهد داده زندگی سالم و بی غل و غشی رو برای خونوادش فراهم کنه و روی اعمال و رفتار و باوراش کار کنه

      بهترین زندگی رو برای خونوادش به ارمغان میاره. که

      نکته۲)مکتوب کردن تعهد

      هر تعهدی که میخواید بدید رو مکتوب کنید ، وقتی موردی رو مینویسیم اون مورد در ذهن ما ثبت میشه کسی که بخواد تعهد واقعی رو به خودش بده،به راحتی اون رو مکتوب میکنه تا همیشه اون رو همراه خودش داشته باشه.

      در قرآن کریم هم از کتب در چند جا یاد شده و هم چنین در نگارش که مهمترین آیه قرآن سوره قلم هست که خداوند به قلم و آنچه که نوشته شده قسم یاد کرده:

      ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَنون سوگند به قلم و آنچه نوشته شده است(قلم آیه۱)

      یا در مورد کتب زیاد سفارش شده که چیزی که نوشته بشه مقرر میشه و اتفاق افتادنی میشه مثلا همین آیه روزه، یا بسیار آیاتی دیگه که میتونید با سرچ کلمه کتب در قرآن لیست این ایات رو مشاهده کنید و بخونید متن و تجرمه آیات رو که در یکی از این آیات خداوند میفرماید:

      يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا كُتِبَ عَلَيْكُمُ الصِّيَامُ كَمَا كُتِبَ عَلَى الَّذِينَ مِنْ قَبْلِكُمْ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ

      اى مؤمنان بر شما روزه مقرر گرديده است همچنانكه بر كسانى كه پيش از شما بودند نيز مقرر شده بود، باشد كه تقوا پيشه كنيد (بقره آیه ۱۸۳)

      پس دوستان عزیز هرچیزی که نوشته بشه مقرر میشه و سندیت پیدا میکنه وقتی شما یه حرفی رو میزنی خیلی راحت میتونی بزنی زیر حرفت اما وقتی همون حرف رو بنویسی و امضا کنی میشه یه سند و یه مدرک برای رسیدن به هدف.

      نکته۳)اولویت پیدا کردن تعهدات

      تعهدتون رو جزء اولویت های زندگیتون قرار بدین و وقتی شرایطی پیش میاد که باید بگین نه، به راحتی بگین نه و به تعهدی که دارین عمل کنین، همیشه این رو از خودمون بپرسیم که انجام این کار من رو از تعهدی که دارم دور میکنه یا نمیکنه؟

      اونوقت به راحتی میتونین به مواردی که درست نیست نه بگین وقتی توانایی انجام کاری رو ندارین به خودتون استرس و فشار وارد نکنین و بجای اینکه خودخوری کنین با اینکه کار آسونیم نیست ولی با تمرین راحت میشه هر چیزی ،در خلوت خودتون بارها به خواسته ها و افکارتون نه بگین

      کم کم میتونین در زندگیتونم به انسان های مختلف در شرایط مختلف نه با صلابت بگین بعضی وقتا توی اون زمان خاص و شرایط خاص شما موقعیت انجام دادن کاری رو ندارین پس ساده ترین کار اینه نه بگین

      یا از اهرم افراد و زمان و سرمایه دیگران استفاده کنین مثلا دوستتون از شما میخواد که برین نوبت ویزیت دکتر بگیرین در صورتی که کلی کار دارین امروز و خیلی هم کاراتون مهم هستن در کمال ادب و احترام بهش بگین؛

      دوست عزیز من امروز واقعا خیلی کار دارم و نمیرسم اینکارو برات انجام بدم ولی میتونی به آقا یا خانوم ایکس بگی،اون وقتش آزادتره و میتونه بره این کار رو برات انجام بده. یا اینکه میتونی بگی خودم نمیتونم اما میتونم به پدر یا مادر یا خواهر یا برادرم بگم و بره این کار رو برات انجام بده.

      نکته۴)یادداشت برداری از نتایج تعهد

      وقتی به تعهداتتون عمل کردید و به نتیجه ای رسیدید اون موارد رو بنویسید و بسته به نتیجه ای که به دست میارید به خودتون هدیه بدید، این هدیه میتونه از یه آب میوه تا هدیه های بزرگتر باشه و خودتون رو با ارزش بدونید

      اما گفتم هدیه ای که حالتون رو خوب میکنه مثلا نوشیدن یک قهوه در یک کافه پر انرژی و دنج ،یا رفتن به سینما و تئاتر یا خریدن یک عروسک یا خریدن یک دسته کلید خوشگل یا … میتونه احساس ارزشمندی رو در شما تقویت کنه.

      نکته۵)نوشتن عواقب عمل نکردن به تعهدات

      بنویسید اگه به تعهدی که داده اید عمل نکنید در زندگیتون چه اتفاقی میوفته؟ وقتی به این سوال به درستی جواب بدیم بهتر درک میکنیم که باید چه تصمیمی رو در زندگی بگیریم و اون رو در زندگیمون اجرا کنیم.

      پس این نکاتی که گفته شد رو در تعهداتمون رعایت کنیم مخصوصا مورد اول رو حتی شده با یه تعهد ساده و کوچیک شروع کنیم مهم اینه تعهد رو بدیم و شروع کنیم تا تاثیر اون رو در زندگی ببینیم اونوقت میتونیم بهتر انتخاب کنیم.

      برای بدست آوردن تعهدات سنگین از تعهدات سبک شروع کنین، وقتی شما متعهد میشین که به خواسته ها و اهدافتون برسین تموم کائنات به شما کمک میکنه که شمارو به هدفتون برسونه پس با قدرت جلو برید.

      معنای دیگر تعهد

      وقتی ما میایم تعهدی رو در خودمون نسبت به یک شخص یا یک موضوع ایجاد میکنیم در واقع ما داریم این قول رو میدیم که من میخوام تمرکز کنم و تمام مواردی که شاید برام ناخواسته باشه رو کنار میزنم و نادیده میگیرم،

      پس معنای دیگه تعهد یا هم معنای تعهد رو ما میتونیم تمرکز بدونیم وقتی تعهد میدم یعنی میخوام تمرکزمون به اون جنبه از زندگی بدم پس میشه این رو هم اینجا درک کرد که وقتی ما تعهدی رو دادیم،

        تمرکز شاه کلید موفقیت

      و بعد از اون تعهد اگه تمرکزمون رو به اون موضوع دادیم تعهد کاملا درستی رو داده این اما ما میتونیم این رو هم اینجا درک کنیم که تعهد و مسئولیت پذیری در کنار هم قرار دارند و یک رابطه کاملا تنگاتنگ رو باهم ایجاد میکنن.

      رابطه تعهد و مسئولیت پذیری چگونه است؟

      متعهد بودن و مسئولیت پذیری بسیار بهم نزدیک هستن چون تا زمانی که ما مسئولیت پذیر نباشیم نمیتونیم به تعهداتمون عمل کنیم پس صرفا تعهد خالی کافی نیست برای اجرایی کردن اون تعهدات ما باید ببینیم که فرد مسئولیت پذیری هستیم یا خیر؟ و ما با نگاه کردن درست به خودمون و رفتارهای که داریم.

      میتونیم به این نتیجه برسیم که کجای کارمون در زندگی ایراد داره و باید اون رو بهبود بدیم، این یکی از مسیرهای درستی است که باعث میشه ما خودسازی درستی رو انجام بدیم پس بهتره روی موضوع مسئولیت پذیری در زندگیمون حتماو حتما کار کنیم.

      ما خیلی وقت ها با بستن یک قرارداد متعهد میشیم و پای اون تعهد میمونیم و این برای هممون اتفاق افتاده پس اگه ما در زندگی با نوشتن یک قرارداد میتونیم فرد متعهدی باشیم، و فردی مسئولیت پذیر و قوی به حساب بیایم.

      در جنبه های دیگه هم میتونیم بدون نوشتن قرارداد فقط با ایجاد حس مسئولیت پذیری خودمون رو متعهد کنیم نسبت به هر چیزی که در زندگی میخوایم داشته باشیم یا میخوایم اونارو در زندگیمون با انرژی مثبت بهبود بدیم.

      تاثیر انرژی مثبت در زندگی

      وقتی به خود تعهد نگاه می‌کنیم شاید این موضوع داخل ذهنمون بیاد که ما قراره یکسری کارهارو انجام بدیم اما وقتی از یک زاویه دیگه بهش نگاه کنیم میتونیم به این نتیجه برسیم که تعهد یعنی هر کاری که باعث میشه ما از هدفمون دور بشیم رو بی‌خیال بشیم.

      در واقع هر موردی که تمرکز رو از ما بگیره و باعث بشه بی‌خیال اون موضوعی که میخوایم انجامش بدیم رو بایستی کنار بزنیم و ما تعهد میدیم که این موضوعات تمرکز و اراده مارو برای انجام اون کار از ما نگیره ما این رو میتونیم یک درک تازه از تعهد بدونیم.

      پس بیایم باهم به این موضوع نگاه کنیم که چه مواردی در زندگی ما هست که باعث میشه تمرکزمون رو از دست بدیم و نتونیم پای تعهدمون بمونیم برای اینکه بتونیم پایبند باشیم به این موضوع بایستی بیایم اون موارد اضافه رو کنار بزنیم تا تمرکزمون از ما گرفته نشه و متعهدانه ادامه بدیم.

      آیا بدون تعهد شکست خواهید خورد؟

      هر چقدر ما تعهد نداشته باشیم و خودمون رو از تعهد دور کنیم اونوقت ما شکست میخوریم چون تعهد داشتن باعث میشه که در زندگی ما موفق باشیم وقتی تعهد نداشته باشیم جسته و گریخته یک مسیر از زندگیمون رو ادامه میدیم

      و همین جسته و گریخته بودن باعث میشه که تلاش‌های که داریم بیهوده باشن و نتیجه‌ای که میخوایم بگیریم به دست نیاد در نتیجه ما شکست خواهیم خورد وقتی تعهد نداشته باشیم ما یک فرد بی‌اعتماد میشیم یک فرد بی‌اعتماد برای خودمان و اطرافیان چون ما کاری رو دنبال نمی‌کنیم پس قابل اعتماد هم نخواهیم بود.

      این رو گفتم که فقط یکی از تأثیرهای نداشتن تعهد رو درک کنید و یک فرد بی‌اعتماد در زندگی نمیتونه به اون چیزی که میخواد برسه حالا تصمیم با شماست میخواید در زندگی تعهد داشته باشید یا نداشته باشید؟ اگر تصمیم گرفتین تعهد داشته باشین پس این آموزش رو در زندگیتون پیاده سازی کنید.

       جمع بندی آموزش و کلام پایانی

      اگر شما این آموزش رو تا این لحظه خوندید بهتره اینو بدونین که همین آموزش هم نتیجه تعهد درستی بود که ما به خودمون و اهدافمون دادیم، در کل هر نتیجه ای که در اطرافتون میبینین به دلیل وجود تعهد نسبت به اون نتیجه بوده.

      دوست داشتم امروز تعهد رو حتی شده کمی بیشتر از قبل درک کنیم و بتونیم قشنگ تر اون رو برای خودمون تعریف کنیم شما لایق بهترین ها هستین و همین باعث شده که ما همیشه سعی کنیم بهترین خودمون باشیم در اون لحظه . 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 20 از 4 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faridehhasani5455
      1400/02/25 18:24
      مدت عضویت: 1583 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 933 کلمه

      گام‌ ۶۷،،سلام وقت بخیر ،،،برای لاغر شدن باید متعهد باشیم،،خدارو شکر در همه جنبه های زندگیم،تعهد و احساس مسئولیت داشتم و دارم،،،،در مورد لاغر شدن و روش هاییکه رفتم و یه مدتی نتیجه گرفتم و در انتها به بن بست خوردم ولی باز هم ادامه دادم ، هر متدیو انجام دادم ،مجدد رفتم سراغ متد دیگه ،هیچ وقت نتونستم بی خیال چاقیم بشم ،حس داشتن بدن متناسب در من زیاد بود و دوست داشتم من هم مثل دیگران ،تناسب داشته باشم و تعهدشو میپذیرفتم ،همونجوری که وقتی وارد این دوره شدم میدونستم متعهدم که کارهایو انجام ندم و کارهایو انجام بدم ،مسئولیتشو پذیرفتم ،،شاید برای بعضی افراد رفتن در روش و راهی سخت باشه ،یا انجام تمرینات اینجا برای بعضی ها ،زیبا نباشه ،ولی برای منکه اونهمه در تلاش بودم ،اینجا و تمریناتش لذت بخشه ،،من الان کاملا باور کردم و پذیرفتم که با ذهنم و فرمول های ذهنیم چاق شدم و تنها راه برگشت به فطرت تمیز وجودم ،فقط تغییر ذهنمه ،،تمام عمر در مسیر اشتباه بودم و تازه راه صحیحو پیدا کردم و با تک تک سلول هام ،در حال آموزش هستم و بسیار از کاری که انجام میدم حالم خوبه وقتی هم که قلبم و روحم کاریو دوست داره یعنی اون کار الهی و خداییه 😊آشنایی من با این سایت که الهی الهی و هدایتی بود ،آخه چرا باید به من الهام بشه که برم تو قسمت عقل کل سایت استاد عباسمنش بنویسم (آیا میشود با ذهن لاغر شد؟) و اونجا بیشتر کامنتها از عالی بودن  سایت استاد عطارروشن تعریف کنن و جالبتر از همه اینکه ،بازم به من الهام شد که بدو برو تو سایت آقای عطارروشن  ،منیکه کار با سایت بلد نبودم ،خودم به تنهایی ثبت نام کردم ،وارد سایت شدم ،انقدر برام غریبه بود صفحه سایت که ویدئوییو که میدیدم دیگه نمیتونستم بعدا پیداش کنم ،ولی یادمه ۱ هفته از این فایل میرفتم فایل بعدی ،ولعی داشتم ،انگار سالها قلبم تشنه اون مطالب بود ، با ذوق به دوستم گفتم، عکس العمل بی خیالی نشون داد ولی من توجه نکردم ،گفتم فریده این هدایت برای تو بوده ،چکار داری به دیگران ،به استاد اس ام اس دادم( اون روزا نت ایران سراسری قطع شده بود) استاد گفتن تا وصل شدن نت صبر کن ،اون یک هفته به اندازه ۱ سال دیر گذشت ، بلخره دوره هارو یکجا خریدم ،انقدر آروم شده بودم ،یه شادی ریز درونی ،بهم پیغام راه درستو میداد ،برای دوستم از محتویات فایلها میگفتم ،یجوری نگام میکرد انگار دارم جک تعریف میکنم ،با اینکه ۲ سال بود که با هم در دوره های ذهنی بودیم ولی باور نمیکرد بشه لاغر شد ،با اینکه خودشون هم ۷۰ کیلو اضافه وزن داشتن و ما تایم های طولانی با هم بودیم و یکی از عوامل چاقتر شدن این آخریای من ،بخاطر رفتارهای اشتباه غذایی  که دوستم انجام میداد و منهم ازش پیروی میکردم که باعث شده بود هم خودشون چاقتر بشن هم من ،،  من ۱۵ آذر   ۱۳۹۸  شروع کردم ،به هیچ کس نگفتم ،استاد گفته بودن به کسی نگیم که باورهامونو خراب نکنن ،،بعد از ۲ ماه و نیم ،سایزم شروع به ریختن کرد ،همراه با رفتارها ،عادت ها و آموزش هاییکه من میدیدم و همزمان به دوستم انتقال میدادم ،ایشون هم شروع به ریزش سایز کرد،،و الان دوستمم در دوره هستن،،،، ، آرام آرام این مطالب بر جان و وجودم نشست ،،فایلهارو گوش میکردم و مینوشتم و میخوندم ،اون روزها فکر میکردم که چقدر مطالبو خوب میفهمم و هر چقدر گذشت متوجه شدم ،فهم و درک من بصورت تصاعدی بالا و بالاتر رفته ، اولین قدم باور کردن این مسیره که میشود با تغییرات ذهنی به هر خواسته ای که داریم برسیم ،،،این روزها ،به آگاهی هاییکه وارد ذهنم میشه ،فکر میکنم،برای خودم تعریفشون میکنم ،در زندگیم استفاده شون میکنم ،نه اینکه فقط بصورت دانسته در من باشه و چه لذت بخشه برای من ،اینکه تو، بدن خودتو  ،خودت خلق میکنی ،شگفت انگیزه و بهم  احساس قدرت میده ،،حتی نمیخوام به سی و چند سال ،دوران رژیم و سختی هام فکر کنم ،زندگی پررنجی داشتم ،الان فقط نگاهم به جلوست و پختن این اطلاعات در درونم ،، ۱۰۰ درصد من متعهد بودم و هستم ،هر روز ذهنمو با اطلاعات لاغری ،تغذیه میکنم ،تمرین میکنم،تکرار دارم و آموزش هارو زندگیشون میکنم ،مهم انجام آموزه ها در زندگیمونه ،،،مثلا الان دارم کامنت مینویسم ،داشتم کرانچی هم میخوردم ،وقتی دلم نخواست دیگه نخوردم ،ولع ندارم ،ترس از رژیم و نخوردن ندارم ،هر وقت دلم خواست ،هر چیزی بخوام هست، مصرف میکنم ،همش تو فکر رژیم نیستم ،نجوای منفی مثل قبل ندارم ،وقتی هم‌ منفی درونم اذیتم میکنه ،میتونم خودمو سریع جمع و جور کنم و اجازه نمیدم زیاد اذیتم کنه ، دارم کم کم با درونم در مورد جسمم ،به صلح میرسم ،مدام ترس ندارم ،چی بخورم ،چی نخورم ،،وقتی گرسنه هستم ،غذا میخورم ،نمیگم ،وای شب ،نمیتونم برنج و نون بخورم ، شب و روز نداره ،دلم‌ هر چی بخواد میخورم ، بیشتر مد نظرم ،سیر شدنه ست ،این چند روز کلی شیرینی و زولبیا ،خریده بودم ،بخاطر مراسم عقد دخترم‌ ،منم از اون شیرینی ها ،خوردم ،ترسی نداشتم‌،منم مثل بقیه آدم ها ،حق استفاده از ، طبیعیات زندگیمو دارم ولی الان یه فرقی کردم با قبل ،اینکه خودمو کمتر از دیگران نمیبینم،خودمو بدبخت تصور نمیکنم که حق خوردن یه شیرینی هم‌ نداره ، چونکه محدودیت ندارم ،پس حرص و ولع هم ندارم ، مدام به چاق کردن اون خوراکی ها فکر نمیکنم ،ممکنه از ذهنم اون افکار بگذره ولی روشون فیریز نمیشم ،میتونم ذهنمو قانع کنم و انجام این تمرینات ،میتونه ،از ما شخصیت جدیدی بسازه که دیگه مثل قبل ،فکر ،رفتار و نتیجه نگیره ،،منکه متعهدانه در این مسیر خواهم بود و لذت خواهم برد

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 35 از 7 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار فروغ ریاحی
        1400/02/26 02:12
        مدت عضویت: 1617 روز
        امتیاز کاربر: 26851 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
        همیاری
        محتوای دیدگاه: 142 کلمه

        سلام فریده جان 

        تبرییک میگم به این همه تغییرات و موفقیت هاتون  من همیشه از خواندن کامنتهای شما لذت میبرم .

        منم هر چیزی رو بدون ترس به اندازه نیازم میخورم و دیگه نمیگم شب نمیشه برنج و نون خورد و …مثلا  همین امشب که دارم کامنت میزارم هوس ساندویچ بندری مخصوص از یه جای خاص رو کردم و خریدم ولی بدون ولع خوردم با خیال راحت خوردم و از همون اول گفتم یه دونه زیاده من  نصف یکی رو میخوام بخورم  و با همسرم اشتراکی خوردیم و هم کامل  سیر شدم  هم از غذام  لذت بردم و هم مطمعنم در مسیر درستم و هر روز دارم متناسبتر میشم چون بعد از خوردن اصلا حسم بد نبود و سنگین نبودم و به اندازه خورده بودم و من بسیار از خودم در رفتارهای غذایی ام  راضی هستم و به زودی یک شگفتی ساز میشم .

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 4 از 1 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار faridehhasani5455
          1400/02/26 09:42
          مدت عضویت: 1583 روز
          امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
          مدال طلایی
          همیاری
          محتوای دیدگاه: 261 کلمه

          سلام خانم فروغ عزیز 

          من هم کامنت شما و دوستانمو میخونم و لذت میبرم از اینهمه آگاهی و تغییر

          میدونم با خوندن کامنت شما یکباره دیگه اون فایل برام مرور میشه ،انقدر که کامل مینویسید🌹

          اصل شروع تغییرات ما از زمانی شروع میشه که اول این مسیرو باور کنیم و بعد به آنچه می آموزیم ،عمل میکنیم ،رفتار و اعمال جدید مارو میبره به مقصدهای جدید ،قبلا مدام در محدودیت ها و اذیت های رژیم بودیم ،دلمون یه ساندویچ کاملو میخواست که بخوریم ،اگر به خودمون اجازه خوردن میدادیم حتما به زور ،میخوردیم ،الان تشخیص میدیدم یه دونه ساندویچ برام زیاده ،رفتار جدید = نتیجه جدید

          مثلا دیروز من یه پرس مرغ و برنج گرفتم ،ظهر برای نهار شروع کردم به خوردن بعد از خوردن کمی ،احساس سنگینی کردم ، دیگه ادامه ندادم ،،شب مجدد کمی از غذای ظهرمو

          خوردم ،سیر شدم دیگه نتونستم ادامه بدم ، اگر ۲ قاشق اضافه بخورم ،بصورت ناراحت کننده ای سنگین میشم ،تازه از اون ۱ پرس غذای دیروز ،امروز نهار هم میتونم بخورم ،نه اینکه من نخوام بخورم ،تایم سیر شدنم تغییر کرده و حجم غذام ،ناخوداگاه کمتر شده ،منم آگاهانه بهش عمل میکنم ،هر چند دیگران میگن ،تو که چیزی نمیخوری ووووو ولی واقعا نمیتونم بیشتر بخورم ،گاهی هم پیش اومده ،بیشتر  خوردم ،یعنی دیرتر سیر شدم ،من مطیع فرمان های مغز جدیدم هستم ،پس عمل به دانسته ها منجر به داشتن نتیجه ها میشه

          با بودن و استمرار و تکرار در دوره ها ،ترس ها ریخته میشه و ذهنیت های جدید باعث رفتارهای متفاوت خواهد شد که نتیجش ،تناسب اندامه 

          موفق و متناسب باشید خانم فروغ فعال سایت 🌹🥰 

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 5 از 1 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
            آواتار فروغ ریاحی
            1400/02/26 18:37
            مدت عضویت: 1617 روز
            امتیاز کاربر: 26851 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
            محتوای دیدگاه: 118 کلمه

            چقدر  عالی که از رفتارهای خودتون برای ما مثال میزنید من فقط به دنبال این چنین دیدگاه هایی هستم که حرفهای استاد رو وارد  زندگیشون میکنن و منطبق با اون آموزشها رفتار میکنن  دقیقا الان منم در چنین وضعی هستم که خیلیا میگن کم میخوری یا چیزی نمیخوری ولی خودم میدونم دارم درست و به اندازه میخورم  و دقیقا مطیع فرمانهای مغزی جدید خودم هستم  حجم خوردن  یه روز من ممکنه با روز دیگه  ی من متفاوت تر باشه حتی وعده های غداییم هم ممکنه با هم متفاوت باشه و هر چقدر نیاز  داشتم میخورم بدون ترس و  عداب و جدان  

            همیشه  در مسیر تغییر کردن و موفقیت باشید دوست عزیزم خوشحالم که در جمع شما هستم  🌷🌷🌷🌷🌷

            برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
            امتیاز: 4 از 1 رأی
            افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
              آواتار faridehhasani5455
              1400/02/27 00:13
              مدت عضویت: 1583 روز
              امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
              همیاری
              محتوای دیدگاه: 477 کلمه

              من و دوستم هر وقت پیش همدیگه هستیم مدام یا از قوانین جهان هستی صحبت میکنیم یا فایل مرتبط گوش میکنیم ،امروز طبق معمول داشتیم با هم صحبت میکردیم ،دوستم هم تو دوره مقدماتیه و تازه شروع کرده ،هر چند من ۱سال و نیمه که در دوره ها هستم و مدام بهش آگاهی هارو انتقال میدادم ولی بلخره من بیشتر در معرض فایلها بودم و هستم و مدام در حال نوشتن و خوندن هستم ولی ایشون نه کامنتی میخونه یعنی وقتشو نداره ،فکر هم نکنم کامنت زیادی بنویسه ، امروز داشتم بهش میگفتم که نگران نباشه ،انگار بعد از ۱سال و نیم تازه دارم میفهمم کجای قضیه هستم ،تا ۱ سال اول که فقط دنبال گوش کردن فایل بودم که بسرعت نتیجه بگیرم  وقتی هم‌ که ۱ سال گذشت ،منفی بافم مدام میگفت ،  بدو ۱ سال گذشت تو نمیخوایی به نتایج خیلی بزرگ برسی؟

              یعنی من تا ۱ سال انگار تو اضطرار بودم که زودتر لاغر بشم ،از وقتیکه وارد دوره ۱۰۰ گام شدم ،انگار تمام اون گوش دادن ها ،نوشتن ها و خوندن ها ،به بار نشست ،یه مدتیه داره دریچه های کدری از جلوی ذهنم کنار میره ،با هر بار واضحتر شدن ذهنم ،یه قفل از من باز میشه و احساس سبکی میکنم ، مثل وقتیکه کلمه به کلمه زبان انگلیسیو یاد گرفتم و بعد از ۱ سال آرام آرام تونستم باهاشون جمله های کوتاه بسازم و با تکرار ،بعد از مدتی تونستم راحتر صحبت کنم ،،انگار تا الان استاد داشتن بمن الفبای لاغری رو آموزش میدادن ،تازه الان باید بتونم باهاشون جمله های تناسب انداممو بسازم ،تازه وقت استفاده از اونهمه آگاهیه ،الان وقت آبیاری و برداشته ،حس میکنم فشار ،(بدو ،پس نتیجه چی شد؟)  از روم سبکتر شده ،واقعا دلم میخواد با آرامش این مسیرو طی کنم ،میخوام هر دفعه فقط یکمی بهتر از قبلم عمل کنم ،فکر کنم ،،بلخره که آخر این مسیر تناسبه اندامه ،،نمیدونم چجوری گذروندن این ۱ سال و نیمو ،شرح بدم ،که چقدر درونی بالا و پایین شدم ،به تضاد خوردم ،سئوال های زیادی برام پیش اومد ،سردر گم‌ شدم ولی در تمام طول مسیرم حالم خوب بود ،میدونستم باید برای شخصیت جدیدم ،اون قبلیارو بشکونم و نشنومشون ، میدونستم  راه فقط همینه و بس ،،،همه ما این مسیرو به سبک شخصی خودمون طی کردیم که هر کسی ،تجربیات مخصوص به خودشو داره ،یه حس پختگی درونی و بیرونی دارم که وقتی به خود الانم و خود گذشتم نگاه میکنم ،هیچ شباهتی بهم ندارن ،،انگار اون قبلیه رفته ،،منه  ترسو رفته ،منه خودزشت بین رفته ،منه غرغرو نیست ،منه بی عزت نفس جاشو به یه هویت دیگه ای داده ،،و خوشحالم که دارم خودم خلق میکنم هر آنچه رو که میخوام 🥰

              میدونم همگی ما ،بنحوی داریم از این آگاهی ها در زندگیمون استفاده میکنیم‌ و نتایجشون هم کاملا مشهوده 

              منم خوشحالم که در این مسیر عالی با یک استاد بینظیر ،با همراهان عالی ،هم قدم و همسفر هستم 🌹🌹

              برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
              امتیاز: 5 از 1 رأی
              افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        آواتار farideh.ganjoortehrani@yahoo.com
        1400/02/26 21:08
        مدت عضویت: 1228 روز
        امتیاز کاربر: 4883 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 22 کلمه

         سلام دوست عزیز،

        بسیار زیبا نوشتید وموثر ، چه زیباست که همگی به هم کمک می کنیم تا به مقصدمون برسیم ،

        همراه شما 

        فریده

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار farkhondeshahrivar280
      1400/01/25 18:17
      مدت عضویت: 1355 روز
      امتیاز کاربر: 687 سطح ۲: کاربر متوسطه
      محتوای دیدگاه: 994 کلمه

      سلام گام <>66
      برای لاغرشدن باید متعهد باشیم
      تعهد داشتن رکن اصلی و اساسی هرکاری است هرچه این متعهد بودن قوی تر باشه آن هدف برای ما آسان تر میشه ولازمه رسیدن به هرکاری تعهد به انجام دادن آن کار است
      مثال میزنم که واضح تر منظورم بیان کنم خدمت دوستانم تصمیم میگیری که صبح ها بری پیاده روی و شروع می‌کنی و بعد مدتی میگی اگه از اون مسیر برم خیلی بهتر و بعد میگی اگه صبح ها آب همراه خودم ببرم عالی میشه اگه برم تو اون پارک که وسیله ورزشی است هم پیاده روی میکنم هم با اون ها کار میکنم عالی میشه اگه ست ورزشی هم بگیرم عالی میشه و وقتی شما تعهد داری و ادامه میدی این پیاده روی رفتن شما روز به روز بهتر بهتون انرژی میده بیشتر دوست دارید و اشتیاقتون بیشتر میشه براتون انجامش لذت بخش میشه و هرچه تکرار کنی متعهد باشی این تصمیم برای شما دل چسپ تر میشه و این یعنی تعهد داشتن به انجام دادن کاری.
      و تعهد داشتن یعنی ادامه دادن استمرار داشتن و پیش رفتن حتی اگه مسیر ما اشتباه باشه وقتی ادامه بدیم هر روز پیگیرش باشیم بلاخره به مسیر صحیح هدایت خواهیم شد مث همه ما که الان در این مسیر هستیم چرا افراد چاق دیگه تو این مسیر نیستن چون هدایت نشدن چون تعهد نداشتن چون به اون نقطه تسلیم نرسیدن
      وقتی فردی شروع می‌کنه به آشپزی شاید روزها اول یا ماه ها اول غذاپیشش خراب بشه ولی وقتی ادامه بده خود به خود می‌فهمه حتما باید فلان کار کنه که بهتر بشه این ادویه باید بریز به این اندازه …وکم کم با تعهد واستمرار بهترین غذاهارو درست انجام میده.
      پس تعهد داشتن رکن اصلی هرکاری است پایه اساسی رسیدن به هدف است این ادامه دادن است که کار هدف برای ما راحت تر می‌کنه و به هدف میرسیم.
      در مورد لاغری باید متعهد باشیم در هر شرایطی فایل گوش بدیم بنویسیم تمرین انجام بدیم و به قوانین لاغری متعهد باشیم وزن نکنیم عجله نکنیم واسه دیگران لاغری نخواهیم ذهنمان رو از افکار منفی دور کنیم چجوری اخبار گوش ندیم غیبت نکنیم به چاقیمون توجه نکنیم بگیم بیا الان یکماه تمرین می‌کنی چی شدی تغییرات در جسم جستجو نکنیم بلکه در رفتار خودمان در نگرش خودمان جستجو کنیم زمان مبیره‌تاجسم تغییر کنه پس اگه به اندازه خوردیم پرخوری نکردیم ترس نداشتیم این یعنی تغییر کردن این یعنی نتیجه عالی این خود تغییر کردن باید تشویق کنیم خودمان رو و این یعنی تعهد داشتن
      تعهد داشتن یعنی اینکه هر روز تمرین انجام بدی فایل گوش بدی و عمل کنی به آنچه گفته میشه تا متناسب بشیم
      ;من قبلا تو همین مسیر اشتباهی کردم که الان میگم من فایل گوش میدادم تمرینم عالی انجام میدادم ولی زیر تعهدم میزدم بارها میشد احساسم درگیر اتفاق ها بد میکردم روحم خسته میکردم حالم بد میکردم به چاقیم توجه میکردم یا هرچی میشد فوری واکنش نشون میدادم و عجله میکردم و دوست داشتم فوری لاغر بشم و خودم تو آینه همیشه تست میکردم و این کارها باعث شد بارها لیزبخورم ولی بازم ادامه دادم و الان خیلی خوشحالم چون که وقتی ادامه بدی مسیر برات هموارتر میشه و اینقدر باید متعهد باشی ادامه بدی تا مسیر روز به روز آسان تر شیرین تر بشه و شگفت زده میشی با ادامه دادن هروقت لیز میخوردم فک میکردم وای دیگه من عرضه ندارم فلان و به استاد میگفتم استاد الان چکار کنم می‌گفت ادامه بده دوست عزیز
      والان فهمیدم ادامه دادن حتی در بدترین شرایط باعث به وجود آوردن شرایط بهتر بهتر بهتر میشه و این یعنی تعهد
      و الان ما خودمان مقصررچاقیمون هستیم خودمان خدای چاقی خودمان هستیم آرام آرام این چاقی این وضعیت الان در هر شرایطی هستی خودت واسه خودت درست کردی خداوند که نیومده چاقت کنه که نتونی راحت غذا بخوری با لذت نتونی ورزش کنی با شوق ذوق نتونی تو جمع شرکت کنی …خدا همراه ما هست خداوند متناسب شدن برای ما آفریده واسه همینه که قلبت روحت بدنت دوست داره لاغر بشی ولی ذهنت که جایگاه شیطان است جایگاه افکار خودت هست مانعت میشه چون خودت لاغری واسه خودت سخت تعریف کردی پس الان تو هروضعیت هستی از نظر تناسب روابط مالی خوشبختی راحتی کسب کار مریضی همش خودت برای خودت به وجود آوردی مقصر خودتی اگه میخواه تغییر کنی متعهد باش بگو از همین ساعت به بعد در هر شرایطی باشم مسیرم ادامه خواهم داد و خودت بپذیر دوست داشته باش از الانت لذت ببر هرچی که میخواه تغییر بدی از الان ازش لذت ببر باذوق شوق همون کار انجام بده تا به بهترین مسیر ها هدایت بشی
      چاقیت دوست داشته باش با احساس خوب از خودت عکس بگیر غذا بخورورزش کن لباس بخر و از الانت لذت ببر تا به تناسب اندام رویایی خودت برسی در مورد کسب کار روابط تنهایی ..‌همین جور باش متعهد باش و شروع کن و ادامه بده اینقدر ادامه بده که از فایل گوش دادن لذت ببری که از تمرین انجام دادن عمل کردن کیف کنی عشق داشته باش به هدفت تعهد داشته باش به مسیرت وادامه بده واین راه رسیدن به هدف است باید لذت ببری از زندگیت در همه جنبه ها تا تغییر کنی با نفرت داری بیشتر بهشون توجه میکنی و ذهنم قدرت تشخیص نداره تو بدت میاد یا خوشت میاد میگه این داره توجه می‌کنه مثلا به چاقی خودش به درآمد کم به روابط خراب به اعصبانیت به کینه به شک به ناامیدی وقانون داره میگه به هرچی توجه کنی از همون دست اتفاقات بیشتری وارد زندگیش کن پس یاد بگیریم اگه میخواهیم تغییر کنیم از الان خودمان لذت ببریم و خودمان بپذیرم و با تعهد ادامه بدیم مطمعن باشید تغییر خواهید کرد و این بهترین مسیر است من امروز از خداوند سر نماز تو اولین روز ماه رمضان با زبان روزه از خداوند تشکر کردم بابت همین مسیر وگفتم خدایا من ببخش که قبلا نشناخته قضاوتت کردم الان فهمیدم تو میخاستی بهترین هارو برام من خودم جلوی نعمتهات گرفتم و ناشکری کردم خدایا شکرت بابت اینکه به بهترین مسیر هدایتم کردی

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 0
        مدال طلایی
        محتوای دیدگاه: 1,504 کلمه

        سلام استاد ودوستان گرامی گام ۶۶ چطور میشه با متعد بودن لاغر شد ما ی سری عادتها ورفتارهایی داریم تو زندگیمون که در خیلی از جهات زندگی به ما اطمه میزنن وما چون توجهی به اونا نداریم نمیدونیم که دارن بهمون ضربه میزنن ووقتی لاغر میشیم فکر میکنیم که ما نمیتونیم لاغر بشیم ما توان لاغر شدن نداریم یا این اموزش مشکل داره راستش استاد از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون که منم دچار این مشکل شدم چون من ۹ ماههکه تو سایت فعالیت دارم فایل گوش میدم تمرین مینویسم یکی دوتا از دیدگاها رو میخونم اما هنوز جسمم تغییر نکرده فقط یکبار دخترم گفت مامان یکم لاغر شدی ولی دیگه نگفت ومن خیلی خوشحال شدم وذوق کردم فکر میکردم که من نمیتونم یا شاید این دوره برای من فایده نداره ولی بعدش ی فایل گوش کردم که گفتید فکر نکنید که من ی جور خواستی هستم وتونستم به این شکل دربیام این مختص من نیست همه میتونن این کارو بکنم ومثل شگفتی سازان که تونستن وخواستن این کارو کردن منم خیلی از خودم تعجب کردم من همون وقتا که فایل رایگان لاغری با ذهن گوش میدادم ۱۲ جلسه رو میگم مطمئن شدم ایمان پیدا کرده بودم ودارم که فقط لاغری با ذهنه که میتونه منو لاغر کنه واین فایل باعث شد بفهمم که چرا من موفق نشدم منم مثل بعضی از دوستان که استاد گفتن متعهد نیستم فایل گوش میدم تمرین مینویسم دیدگاه میخونم شگفتی سازان مییبینم اما به عمل تبدیل نمیکنم اونجور که باید دوسه روز تمرین فایل انجام میدم به عمل تبدیل میکنم ولی تمرینهای فبلی یادم میره وکم وبیش که یادم میاد تکرار میکنم وبعد تصمیم گرفتم متعد بشم واز اول فایلها رو گوش کنم تا یکی یکی بنویسم یادم نره که در این موضوع فایل اول متعد باشم عمل تبدیل کنم یادم نره ومن ممنونم که به من این اموزش دادید که بفهمم چرا من حوزن کم نمیکنم شایدم کم میکنم انقدر نیست که به چشم بیاد واین موضوعات هست بین ما انسانهایی که اضافه وزن داریم یکی دوهفته ست که وارد سایت شدیم اما انتظار داریم لاغر بشیم وما برای هر خواسته مون باید متعد باشیم چون تعد لازمه هر کاریه تو هر زمینه از زندگی اگز من بخوام ی خیاط ماهر بشم باید متعد باشم وباید اموزششو ببینم واستمرار داشته باشم باور کنم که سن مهم نیست من میتونم موفق بشم ووقتی که من متعد بشم خود به خود در مسیر درست قرار میگیرم وباید با اشتیاق وعلاقه تمریناتم با حوصله انجام بدم در نهایت ی خیاط ماهر میشم ودر خیاطی پیشرفت میکنم لاغری هم همین طوره در عرض یک یا دو هفته که نمیشه تمرین کردن وتلاش کردن که نمیشه لاعر شد چون به نتیجه نرسیدیم فایده نداره میدونید چرا ما انقد زود خسته میشیم جهان در حال پیشرفته همه چیز داره بهتر وبهتر میشه سرعتها دارن افزایش پیدا میکنن ۱۰ سال پیش ماشینی نبود که سرعتش ۳۰۰۰کیلومتر در ساعت باشه ولی الان هست یادمه اون روزا با مورچه ها بازی میکردم با دستم دورشو ی حلقه میکشیدم ومورچه رو میداشتم روی دیوار ساعتها طول میکشید تا یکم بالا بره اگه نمیافتاد پایین ولی الان ی مورچه بذارین رو دیوار ببین به چه سرعتی سه سوته بالای دیوار میرسه همه چیز پیشرفت کرده اما ما به این توجه نداریم که جسم ما که وانرژی حاکم بر جهان هستی که سرعتش افزایش پیدا نکرده که فکر میکنیم میتونیم در عرض یکی دو هفته لاغر بشیم اما هیچ کدوم از اینا به این معنی نیست که سرعت جسممون تغییر کرده ودر ذهن ما هر کلمه تعریف شده ست ومن در واقع این مله رو به ی شکل دیگه شنیده بودم که اون موقیکه از سمینارهای مرتضی احمدی منش استفاده میکردم میگفت که کلمه ها انرژی دارن ی لحظه چشاتونو ببندین به خوشبختی فکر کنید ببینید چه حسی بهتون دست میده حالا بازم چشاتونو ببندید واین دفعه به بدبختی فکر کنید بازم بببنید چه حسی دارید ومن به این موضوع اعتقاد دارم که کلمه ها در ذهن ما تعریف شده هستند واقعا با عقلم جور در میاد که لاغر در ذهن ما یعنی متناسب شدن اشکال ما اینجاست که قدر یکم لاغر شدنمونو نمیدونیم شایدم نه چون عجله داریم برای لاغر شدن زودتر به چشمون نمیاد ۵ یا ۷ کیلو وزن کم کردیم ولی من وزن نکردم ولی فکر نمیکنم وزن کم کروه باشم چون خودم که احساس میکنم چقدر وزن کم کردم ودر نتیجه لاعری در ذهن ما به معنی نتیجه نهایی ونباید انتظار داشته باشیم در هفته های اول به نتیجه نهایی برسیم وما باید هواسمون به تغییراتمون باشه که باید وقتی ی تغییر کوچیک در طاهر اما ی تغییر بزرگه وقتی کسی تونسته سه روز ی عادتیکه سالهای سال اون کارو انجام میداده حالا انجام نمیده این تغییر ستایش داره ستودنیه فقط باید که درکش کنین واز خداوند واستاد سپاسگزاری کنیم بابت این ی تغییر واگه ی تغییر کرویم نباید بگیم من لاغر نشدم باید خدارو شکر کنی وبری دنبال ی تغییر دیگه وتلاش کنی اونم برطرف کنیم وباید استمرار داشته باشیم تا به نتیجه برسیم واگر بخوایم شرایطمون تعییر کنه واز این شرایط به شرایط ایدهالمون برسیم این تعد میخواد ودر اون مدت که رژیم میگرفتم بارها تصمیم گرفتم از فردا از شنبه ورزش شروع میکنم اما هنوز هنوزه اون فردا واون شنبه هنوز نیومده پس با تصمیم گرفتن نمیتونیم لاغر بشیم باید برای لاعر شدن متعهد بشم تصمیم گرفتن با متعهد شدن فرق داره وقتی ما اصافه وزن داریم سختی میکشیم ورنج میبریم ودوست داریم که لاغر بشیم این خواسته مونه این در خواست ما از خداوند ودر این شرایط ما طرف مقابل سختی کشیدن میخوایم طرف مقابل چاقی میخوایم واون موقع بود که ما با سایت هدایت شدیم وممکنه که ما چند روزی با سایت باشیم ومتوجه بشیم که این همون راهیه که مارو به مقصد میرسونه والان تصمیم میگیرم که دوره تهیه کنیم ودوره رو تهیه میکنیم اینجاست که کار تازه شروع میشه از این به بعد تصمیم کاری نمیتونه انجام بده باید متعهد باشیم که من متعد میشم که از امروز به شکلی که استادم برام برنامه ریزی کرده عمل میکنم ومتعهد میشم که طبق برنامه گام به گام از برنامه استفاده میکنم وباید ببینیم که ما فاصله بین فایلها رو چکار میکنیم چند بار از فایل استفاده میکنی چند با دوره میکنی اگر مافاصله بین این فایل تا فایل بعدی فایلهای دیگه تو سایت گوش دادیم وازشون استفاده کردیم متعهد میشیم اگر میخوایم که متناسب بشیم باید این تصمیممون با تصمیهای دیگه مون تفاوت داشته باشه استمرار داشته باشیم ورها نکنیم وبه این شکل خواستهامون در دهنمون خود به خود به تصویر دهنی تبدیل میشن وتصویر ذهنی در نهایت به جسممون تبدیل میشه ما برای چاق شدن متعهد بودیم برای لاغر شدنم باید متعهد باشیم پس دنبال کنیم پیگیر باشیم ومتعهد باشیم هر چقدر زمان بذاریم برای دیدن فایلها برای نوشتن دیدگاهمونواینا زمان میبره وکمک میکنه که تصویر سازی در دهنمون بشه اهر کاری که میخوای شروع کنی وانجامش بدی باید ادامه بدی تا به نتیجه دلخواهت برسی ودر هر زمینه هر کاری رو بخوایم انجام بدیم باید متعهد باشیم حتی وقتی که در مسفرت هستیم یا جایی دعوت هستیم استاد من اینو بگم که اگر بخوام برم مهمونی سعی میکنم اول کارمو انجام بدم اما اگه بخوام برم مسافرت نمیتونم تمرین انجام بدم چون به کسی چیزی نگفتم ومیترسم که بگم چون میدونم خوب بلدا چجوری منو نا امید کنن پس نتیجه میگیرم بهترین کار سکوته اگر شاعل هستیم با تعهد کارتو انجام بده خیلی ها هستند کارشونو دوست ندارن وسالهاست که دارن انجامش میدناگر میخوای که شعلی رو که عاشقش هستی بیاد جلوت اصلا دنیا شما رو بذاره جلوت شعلی رو که عاشقش هستی باید همین شغلی رو که داری با تعهد با لذت انجامش بدی اونوقت میبینی که جهان چجوریشما رو از این شرایط که هستی ببره شما رو به شرایطی که عاشقش هستی ما در هر جاییکه هستیم حق ماست ومن اینو قبول دارم خودم کروم وخود کرده را تدبیر نیست وباید باور کنیم گله وشکایتم نکنیم این شعل نمیخوای این جسم نمیخوای خوب عوضشون کن واین شرایط رو از چشم خدا نبینی خدا منو چاق نکرده من خودم خودمو چاق کردم پس منیکه خدای چاق شدنم هستم خدای لاغریمم میشم ودست برادرم نیستم ومیدونید مزیت متعد بودن چیه وقتی متعهدباشی اگرمسیرت اشتباه باشهمسیرت  درست میشه   اگر متعهد باشی در کسب وکارت اگر مسیرت در رابطه با کسب کار مسیرت درست میشه واگه من سرگیجه نداشته باشم هر طوری شده تمریناتم انجام میدم وواگر بخوایم سطح متفاوتی از زندگبی رو تجربه کنیم باید بتونیم به این توانایی برسیم که متعهد باشیم ونتیجه فوق تلعاده میشه وتغییر در سحح فکر ایجاد میشه ودرسطح ایمان جسم کار سلامتی رو تجربه میکنیم وما برای ی چیز نمیخوایم متناسب بشیم وقتی متعهد بشی لاغری با ذهن وخیلی چیزا رو یاد میگیری ومن تصمیم گرفتم از اول فایلها رو شروع کنم تا مراحل ذهن تغییر بدم اول باید اطلاعات جدید وارد بشه بعد اطلاعات به تصویر ذهنی بعد تصویر ذهنی هم به جسم تبدیل میشه ومن میخوام متعهد بشم ودوباره شروع میکنم تا همه مراحل لاغری رو انجام میدم یعنی به عمل تبدیل کنم وتمریناتو انجام میدم تمرین قبلی یادم نره مینویسم تا به متیجه داخواهم برسم

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1400/01/18 20:19
      مدت عضویت: 1617 روز
      امتیاز کاربر: 26851 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 2,668 کلمه

      متعهد بودن و انضباط فکری چطور باعث متتاسب شدن میشه ؟؟

      اول از همه باید بگم چقدر جالب استاد من چند باری داستان هدایتم رو به سایت نوشتم و در بخش داستان هدایت من هم نوشتم اما بازم میخوام بگم دقیقا این فایل شما همون فایلی بود که من رو به سایت شما هدایت کرد من گفتم اون اوایل که من در اینستا بودم و و خیلی اتفاقی پیج شما رو دیدیم و بدون هیچ اشنایی از این موضوعات ذهنی فقط به خاطر آشنایی فامیلی که با هم داشتیم وارد پیج شما شدم و بعد یادم میاد حرفهاتون رو که شنیدم به قدی ذوق کردم و خوشحال شدم و در دلم نشست که فالو کردم و دیگه من منتظر میموندم تا هر از گاهی شما بیایین و یه حرفی بزنید و من با جون و دل گوش بدم و اینقدر مشتاق شنیدن اون حرفها بودم که نگو و هیچ اطلاعی نداشتم که شما سایت دارین و در اونجا آموزش میدین و …. تا دقیقا دوباره میگم دقیقا همین لایو رو من اون موقع در اینستا دیدم و با حرفهای شما که میگفتین منتظر من نباشین من فوقش چند روزی یک بار چند دقیقه ای بیاام جلو دوربین بقیه ی روز ها رو میخوایین چیکار کنید ؟؟خوب برین تو سایت و متعهد باشین و این حرفها رو من اونجا بود که متوجه شدم باید از جای دیگه دنبال کنم و خیلی سریع پیگیری کردم و آبان ۹۸ وارد سایت شدم اما از چهار پنج ماه قبل هم در اینستا از طریق پیج حرفهای شما رو دنبال میکردم تا اینکه تمام اون تعهد و انگیزه و اشتیاق رو وارد دورهای رایگان شما کردم و بعد هم یه دوره ی دیگه خریداری کردم و همچنان اون تعهد و انگیزه رو دارم و دنبالش میکنم و موفق بودم و اما من به تمام حرفهای شما متعهد بودم و هستم هیچ وقت وزن نکردم ببینم چند کیلو شدم و چقدر دیگه باید کم کنم خودم حدسی میگم شاید ۵ کیلو دیگه باید کم‌کنم ولی در خرید لباسی که پارسال داشتم متوجه شدم تمام خریدهای من سایز لارج و بعضیا مدیوم هستن مثلا پالتوی من مدیوم بود اما چند لباس تو خونه که اصلا کشی نبود لارج خریدم و اونجام بود که متوجه شدم کلی تغییرات جسمی هم داشتم و هنوزم بیشتر میخواهم تا جایی که به وزن ۵۹ کیلو و سایز ۳۸ برسم .

      تعهد داشتن برای رسیدن به هر خواسته ای مثل موسیقی و نقاشی و آرایشگری و … نیاز هست که متعهد باشی تا به نتیجه برسی برای تناسب اندام هم باید متعهد باشی .(من بسیار در رژیم غذایی و ورزش کردن برای لاغری متعهد بودم وموفق بودم و عالی وزن کم میکردم که بقیه هم من رو تحسین میکردن و من چون چندین بار تونستم وزن کم کنم اونم در مقدارهای زیاد مثلا ۱۸ کیلو و ۲۵کیلو و یا ۳۵کیلو … دیگه برام ثابت شده بود با رژیم و ورزش من موفق میشم و تا اقدام میکردم نتیجه میگرفتم و حتی آخرین بار در باشگاه به من جایزه دادن به خاطر همین تعهد و پشتکارم و بسیار تشویق میشدم اما هیچ وقت نتیجه ماندگار نبود و من اذیت میشدم و این اواخر به دنبال راهی بودم تا با سایت آشنا شدم و من بارها گقتم و دوباره میگم در همین زمینه ی لاغری من بسیار ادم موفق و توانمند و شجاعی بودم چون هیچ وقت چاقی رو نپدیرفتم و نتایج عالی از راه غلط گرفتم پس حالا که در این مسیر ورستن با اون تعهد و انگیزه و اشتیاق قطعا به نتایج عالی میرسم. )

      جهان در حال پیشرفت کردن هست و همه چیز داره بهتر و بهتر میشه و سرعت ها داره بیشتر میشه مثلا چند سال گذشته ماشین نبودو سرعت جابه جایی خیلی پایین بود و یا سرعت اینترنت و یا سرعت پخت غذا قبلا خیلی کند بود و اما حالا سرعت کلی بالا رفته و زمان بندیها کم شده و نیاز بشر هست با سرعت بیشتر ی به خواسته اش برسه اما متاسفانه ما نمیتونیم در سرعت لاغری تغییر ایجاد کنیم درسته در یاد گیری میشه سرعت رو بالابرد .اما سرعت جسم ما تغییر نکرره و یا سرعت سلوسازی و صربان قلب و … تغییر نکرده هر چقدر ۲۰۰ سال قبل بوده حالا هم همین طور هست شاید سرعت پیشرفت علم بیشتر شده و بیماریها رو به روش جدید زودتر خوب بشه اما سرعت جسم تغییر نکرده .(حتی خداوند در قران گفته انسان عجول هست و بشر همیشه عجله داره و اما ما باید بدونیم روند کار جهان هستی هم تغییر ناپذیر هست مثلا شب و روز و یا تغییر فصلها و یا طلوع و عروب خورشید و یا روند رشد یک گل و یا بذر و یا درخت ویا سرعت حرکت زمین به دور خوشید و … هیچ کدوم تغییر نکرده و همچنان ثابت هستن و اصلا این قوانین کیهانی و طبیعت چون ثابت هستن علم بشر در خیلی از قضایا پیشرفت کرده و مثلا تونسته موشک به فصا پرتاب کنه و یا …همه ی ما انسانها هم چون جزیی از طبیعت هستیم پس نمیتونیم در روند جسممون تغییری ایجاد کنیم که سرعت سلولسازی و یا گردش خون و یا سرعت تتفس و یا صربان قاب رو دستی بالا ببرییم خودشون اتوماتیک در ما انجام میشن و تنظیم هستن و این لاعری هم چون مربوط به جسم ما هست پس سرعتش تغییر نمیکنه که یک شبه و یا یک هفته ای ما کامل به نتیجه برسیم احتیاج به زمان هست اما این زمان در همه ی افراد مثل هم نیستن من خودم در دوره ی اصلی شرکت نکردم اما حدود ۱۷ ماه هست در سایت فعالیت دارم و همش ۱۳ کیلویی اصافه داشتم اما کامل از بین نرفته ولی دوست شگفتی سازی بودن که استاد عکس اون رو در سایت گداشته بود که در دوماه ده کیلو کم کردن و به ذهنم بارها میگم پس منم میتونم کامل متناسب بشم و به زودی یک شگفتی ساز بشم چون من خیلی وقت هست دارم آموزش،میبینم و مقدار اصافه وزن من که چیزی نیست من به راحتی میتونم از دستش بدم )

      وقتی میگیم لاعر نشدم :
      در ذهن ما هر کلمه یک تعریف داره وقتی میگیم لاغر نشدم یعنی چی ؟لاغر در ذهن من به معنای ۵ کیلو ده کیلو کم کردن نیست به معنای لاغر ی کامل هست و نتیجه ی نهایی هست پس اگر یه مدت کار کردی نگو چرا لاغر نشدم ما باید تمام توجه مون به تغییراتمون باشه تا این تغییرات در جسم ما پیدا بشن (من بارها به ذهنم گفتم ۵ کیلو چیزی نیست من تونستم از راه غلط ۳۵ کیلو کم کنم بیش از ده بار با رژیم من متناسب شدم و وزن کم کردم حتی این ۵ کیلو رو هم به راحتی کم میکنم و متناسب میشم . همینطور که تا حالا تونستم از این مسیر کلی نتایج بگیریم شاید ۸ کیلو یا کمتر یا بیشتر نمیدونم پس دوباره هم من میتونم نتیجه های عالی بگیریم و سایزم و وزنم تغییر کنه و کلی از مانتوهام و لباسهام برام آزاد شدن خیلها مال دوران تناسب دوباره اندازم شدن و ..)

      تصمیم گرفتن ساده هست و تعهد از تصمیم بالاتر هست .
      بارها شده بود من تصمیم گرفته بودم لاعر بشم و اما حالا متوجه میشم تعهد داشتم و تونستم خودم رو لاغر کنم چون از اضافه وزن اذیت بودم و دوست داشتم لاغر بشم و از خدا خواستم شاید بدون اینکه درخواست مستقیم از خدا بکنم .
      پس من اول از خدا خواستم و بعد هدایت شدم به این سایت .و تازه که وارد این دوره ها شدم تصمیم گرفتم لاغر بشم و از شروع دوره ها از تصمیم رفتم بالاتر و وارد فاز تعهد میشیم .
      پشتکار ما نشون میده کی تعهد داره .
      (من خودم با توجه کردن به گدشته ام متوجه میشم جز عاشقان لاغری بودم نه دوست دار لاعری چون من در سالهای مختلف با تعهد و انگیزه رزیم میگرفتم و متناسب میشدم و اما چون راهم علط بوده دوباره چاق میشدم اما دست از لاغری نمیکشیدیم و دوباره تلاش میکردم و اینقدر این اواخر از سال ۹۴ به این طرف من تند و تند لاعر و چاق میشدم و زجر میکشیدیم تا با این مسیر آشنا شدم و تمام تعهد و انگیزه ام رو وراد این دوره ها کردم و دارم هر روز قدم بر میدارم و الان فقط به دنبال تغییر جسمم نیستم دوست دارم در تمام جنبه های زندگیم تغییر کنم و همینطور که الان راضیم و لدت میبرم و عالی هستم عالیتر بشم و بیشتر لدت ببرم و اگر لاعری رو برای خودم خلق کنم ایمانم به خودم و خدای خودم بیشتر میشه و محکمتر گام بر میدارم هر چند که بدون لاعری خودم با نگاه کردن به استاد عزیز ودوستان شگفتی ساز خوب میدونم انسان میتونه خالق زندگی و جسم جدید خودش باشه و به قدرت بینهایت اتصال داره و منم با همین قدرت تا حالا کلی وزن کم کردم و خالق جسم جدید خودم هستم )

      خیلی باید همتت بالا باشه که جسمت رو تغییر بدی . اگر میخوای متناسب بشی هر چند سال هست که اضافه وزن داری مهم نیست اما از روزی که تصمیم گرفتی خیلی باید متعهد باشی و هر روز باید دنبال کنی .(من به عشق لاعری هر روز دارم این اگاهی رو دنبال میکنم و لدت میبرم که در این مسیر هستم و میدونم به زودی نتیجه ی دلخواهم به وجود میاد چون واقعا در رفتارهام و عادتهای خوردنم و احساسم و افکارم تغییر ایجاد شده پس این حق من هست که در جسمم هم تغییر ایجاد بشه و من هر روز روی خودم کار میکنم و از بودن در سایت استاد عزیز و دوستان عزیزم لذت میبرم )

      من باید هر روز خواسته ام رو دنبال کنم تا خواسته ام در ذهن تبدیل بشه به تصویر ذهنی و این تصویر ذهنی تبدیل میشه به جسم شما .
      و ما باید طاقت کنیم و سرعت اینها رو نمیشه زیاد کرد از تصویر ذهنی به جسم نمیشه سرعتش رو زیاد کرد فقط با صبر باید ادامه بدی همانطور که برای اضافه وزن ما یواش یواش هر روز قدم بر میداشتیم و در ذهن ما کلی فرمولهای اشتباه بود که نمیشه یکی دور وزه اونها رو بر طرف کنی
      چه در موضوع لاغری چه در بقیه ی جنبه ها
      ما هر چقدر زمان بزاریم و بنویسیم تصویرهای ذهنمیون بهتر میشه .(من چون بعد از ازدواجم چاق شدم تا قبل از اون بسیار لاعر بودم و بعد از ازدواج هم همیشه در حال رژیم وورزش سنگین بودم مخصوصا این ۶ سال گذشته من بیشتر مواقع در تناسب اندام بودم و عکسهای من هستن که نشان از لاعری من دارن و من تصویر لاغر خودم رو به خوبی و راحتی در ذهنم دارم و اصلا کار سختی برام نیست پس با استمرار و انگیزه و عمل کردن به آموزشها من به زودی من نتیجه ی دلخواهم رو میگیرم و موفق میشم اما به شرط عمل کردن به آموزشها و گرنه حرف زدن که کار سختی نیست اصل اون هست که وقتی با سفره ی رنگین و یا یک جعبه شیرینی و یا کلی چیپس و پفک و فست فود روبه رو شدم درست عمل کنم و خودم رو محک بزنم )

      در ذات بشر این هست یک کاری رو ادامه نده پس باید با تعهد باشی و اون کار رو که میخوای انجام بدی .(من تقریبا همیشه هر کاری رو شروع کردم تا تمومش نکردم راحت نبودم و انشاا… در این مورد هم همینطور هستم و البته هیچ وقت این موضوعات برای من تموم نمیشن و غذای روح من هستن و روحم رو گرسنه نمیزارم )

      اون تعهد رو در خودتون ایجاد کنید و بسیار تاثیر داره حتی در هر جنبه مثلا در کار اگر شما شغلتون رو با تعهد و لذت انجام بدین جهان شما رو به راحتی در جایی که لایق شما هست قرار میده
      من در هر شرایطی هستم حقم همون هست (من هیچ وقت از کارهای اشپزخونه و خونه ننالیدم و گله نکردم و گفتم خدا رو شکر که سالمم و کارهام رو خودم با عشق برای خانوادم انجام میدم و در من و خانوادم سالم و سلامت در کنار هم هستیم و به شکر خدا چون خانه دارم الان آشپزخانه ای بسیار مجهز دارم که کارم بسیار راحت هست از خوردکن برقی تا مایکرو ویو تا ماشین ظرف شویی تا فر برقی و بخار شوی و آشپزخونه ی کوچیک در تراس( دو آشپزخانه دارم ) برای سرخ کردن و یخچال فریز دوقلوی عالی برند عالی و … و هر روز بر امکانتم بیشتر افزوده میشه و من بیشتر لدت میبرم و حق من هست که در امکانات عالی باشم چون از تمام داشته هاام راضیم و جهان کار من رو هم راحت تر میکنه )

      من بارها گفتم حق من هست چاق باشم چون دیگه این قرص رو میخورم و یا این که کم کاری تیرویید دارم و یا اشتهام زیاده پس من باید چاق باشم .(من این اواخر دوران رژیمم متوجه کم کاری تیروییدم شدم و مشکل هورمونی که داشتم و خودم ترس،و تنفر از چاقی داشتم و در کنار اون دو مانع جدید هم داشتم که دکترا میگفتن طبیعی که جاق بشی و من کارم برای لاِغری سختتر شده بود بسیار برای لاغری زحر میکشیدم و نتیجه اصلا راضی کننده که نبود هیچ هر ماه هم چاقتر میشدم و اشک میریختم آخه چرا و خیلی ناراحت یودم که چرا مگه یه قرص چیکار میکنه با من ؟ من که زیادتر نمیخورم؟ و چاقی که فقط بر اثر خوردن میاد پس چرا چاقتر میشم؟؟؟ و این سوال رو بارها از خودم میپرسیدیم تا با این راه آشنا شدم )

      خدا من رو چاق خلق نکرده من خودم خودم رو چاقم کردم و من خدای خلق چاقی خودم بودم و میخوام خدای لاغری خودم باشم و لاغری رو برای خودم خلق کنم .
      من معتقدم خدای چاق کردن خودم بودم و حالا میخوام خدای لاغر شدن خودم باشم اگر متعهد باشی حتی اگر مسیرت اشتباه باشه بلخره مسیرت درست میشه اگر شما متعهد باشی در کسب و کار مسیرت درست میشه .
      در هر موضوع اگر متعهد باشی بلخره مسیرت درست میشه .
      اگه متعهد باشی به رژیم اینقدر ادامه میدی تا بلخره به مسیر درست هدایت میشی و بلخره در مسیر درست قرار بگیری و انجام میدی و هیچ چیزی مانع نمیشه .
      باید به این توانایی برسی که متعهد باشی به تعییر کردن مثال :
      تعییر در روابط تغیر در سطح فکر تغییر در ایمان و تغییر در جسم و …
      من به لطف خدا در مسیر صحیحی هستم و به این مسیر هدایت شدم (من خودم باعث چاقی خودم شدم یادم میاد بعد از دواجم بسیار زیادتر میخوردم و همیشه گرسنه بودم و یا در حال خرید کردن انواع خوراکیها از سوپر مارکت و یا رفتن به انواع رستورانها بودم و بعد میگفتم نمیدونم چرا چاق شدم ولی حالا متوجه میشم خودم چاقی خودم رو خلق کردم و حالا خودم لاغری خودم رو خلق میکنم هیچ وقت هیچ غذایی اصرار نداشته به زور وارد جسم من بشه و من رو چاق کنه و من خودم با دست خودم بلندش کردم و وارد دهانم کرد و چقدر من میگفتم پر اشتها هستم و اشتهام زیاده و همیشه با غذای کم کالری میخواستم اون رو کنترل کنم و چقدر من دلیل داشتم برای چاقی خودم که چون قرص میخورم و یا … من چاق شدم اما الان میگم هیچ مانعی بر سر راه جسمم نیست و جسم و ذهن من میتونن به راحتی بدون هیچ زجر و سختی مثل راه رفتنم مثل نشست و برخاستنم مثل نو شتنم مثل حرف زدنم من رو در امر خوردن و افکار لاغری کمک کنن و لاعری رو یاد بگیرم و با هماهنگی هر دو من نتیجه رو به راحتی ببینم و لدت ببرم )

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1400/01/10 11:11
      مدت عضویت: 1568 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 731 کلمه

      سلام 🙂

      فایل ؛متعهد بودن وانضباط فکری

      متعهد بودن جزئ مراحل متناسب شدنه

      همه ما یکسری رفتار عادتی داریم که به ما داره ضربه میزنه بعد فکر میکنیم روشی که داریم استفاده میکنیم مشکل داره در صورتیکه مشکل از روش یا آموزش نبست عادتهای ما اشتباهه

      تعهد داشتن برای هر خواسته شرط لازم برای تغییر و رسیدن به اون خواسته است

      در تناسب اندام هم باید وجود داشته باشه مثل هر خواسته دیگه ای

      دلیل زود خسته شدن ما و ادامه ندادنمون اینه که؛

      جهان داره تغییر میکنه و سرعتها داره اضافه میشه

      سرعت طبخ غذاها، سرعت انتقال اطلاعات و بطور کل زمان انتظار کم شده و ما فکر میکنیم در جسم هم باید همینطور باشه

      ولی جسم ما وانرژی حاکم بر جهان هستی که سرعتش تغییر نکرده

      در یادگیری میشه سرعت رو بالا برد اما به این معنا نیست که سرعت جسم من هم تغییر کرده سرعت ضربان قلب زمان سلول سازی گردش خون و… که همونی هست که قبلا بود

      اکثر ما انتظارمون اینه که یه عادت غلط رو چند روزه انجام ندیم و لاغر بشیم و جالبه که تعریف لاغر در ذهن ما به معنای متناسب شدنه یعنی نتیجه نهایی🤭😁

      ۵کیلو و ده کیلو برامون لاغری محسوب نمیشه😉

      👈اصل اینه که توجهتون به تغییرات باشه 👉و 👈استمرار داشته باشید👉 تا نتیجه نهایی حاصل بشه

      تصمیم گرفتن ساده است همه ما یه جایی کفری میشیم با خودمون تصمیم میگیریم از فردا فلان کار رو میکنیم یا نمیکنیم ولی باز فردا انجام میدیم

      بارها تصمیم میگیریم ولی دوباره همون کار رو میکنیم

      در صورتیکه تعهد میخواد که فرق داره با تصمیم

      مسیر ماها معمولا به این صورته👇

      وقتی از اضافه وزن رنج میکشی داری درخواست تناسب میدی و بعد خداوند هدایت میکنه به مسیر تناسب فکری

      بعد از دیدن فایلهای اولیه تصمیم میگیری در دوره شرکت کنی

      بعد از اون میشه تعهد و خودت باید استمرار داشته باشی تا رسیدن به هدف نهایی

      👈 خیلی باید همتت بالا باشه تا بتونی جسمت رو تغییر بدی👉

      نیازه برای متناسب شدن تصمیم متفاوتی بگیری و با تعهد هر روز فایل گوش بدی👌👌

      👈تعهد داشتن و پیگیر بودن باعث ایجاد تصویر ذهنی میشه و تصویر ذهنی تبدیل میشه به جسم👉

      خیلی از ماها طاقت نداریم این مراحل طی بشه😶 و سرعت تبدیل این مراحل رو نمیشه تغییر داد👌👌

      همونطوری که برای چاق شدن اینقدر متعهد بودی برای لاغری هم باید متعهد باشی و پیگیر باشی🤨🤨

      منتظر فایل گذاشتن استاد نباشیم خودمون با تعهد هر روز فایل ببینیم و تمرینات رو انجام بدیم و زمان بذاریم برای لاغری با ذهن تا نتیجه رو ببینیم

      خیلی افراد تردمیل میخرن ولی استفاده اش به عنوان دکور خونه یا رخت آویز هست پس صرف خریدن تردمیل یا خریدن دوره آموزشی قرار نیست ما رو لاغر کنه

      کسی که تردمیل میخره و هر روز ازش استفاده کنه طبق برنامه خودش تعهد داره و مهمانی و عید و …تاثیری روش نمیذاره تاثیرش رد میبینه

      👈 در ذات بشر هست ادامه ندادن👉😉

      فرد موفق همون فرد متعهد هست👌👌👌

      این تعهد رو در خودتون ایجاد کنید که در تمام مراحل زندگی تغییر میکنید

      در هر شرایطی هستیم حقمون همونه😮 اگه ناراحت هستید از اون شرایط خوب تصمیمش بگیرید و با تعهد تغییرش بدین🤗

      خداوند هیچ کدوم از ما رو چاق خلق نکرده ما خودمون جسممون رو چاق کردیم و خدای چاقیمون بودیم الان هم بپذیریم که مقصر چاقیمون خودمونیم

      وتصمیم بگیرید و متعهد باشید که خدای لاغری خودتون باشید😊

      👈 اگر متعهد باشید در موفق شدن در نهایت مسیرت درست میشه

      همه ما انواع و اقسام روشهای لاغری رو امتحان کردیم و تعهد داشتیم تا بالاخره مسیر واضح و شفاف شد و به مسیر ذهنی لاغری هدایت شدیم و شکر گزاری برای این هدایت همون تعهد داشتن و استمرار داشتنه 👏👏👏

      وقتی متعهد باشی به یادگیری با ذهن خیلی موضوعات دیگه رو هم یاد میگیرین😊😊

      آشنا شدن با تناسب فکری اتفاقی نیست از نظر ماها اتفاقیه ولی هدایته، همزمانیه🤩🤩

      و وقتی اینهمه شگفتی ساز در این دوره هست برای ما هم میتونه باشه 🤗🤗

      ادامه دادن و دنبال کردن ما رو قویتر میکنه و متعهد بودن یعنی ادامه دادن ادامه دادن وادامه دادن👌👌👌👌

      ✍در افرادی که اضافه وزن دارن خیلی پیغامها رو به گرسنگی ربط میدیم مثل سردرد خستگی زود عصبانی شدن کاهش انرژی و… و خوردنها هم اضافه میشه و همین ها میشه چاقی و اضافه وزن

      و با آموزشهای لاغری با ذهن همه این ها برطرف میشه و در نهایت تناسب اندام مثل یه هدیه ارزشمند به پاس این تعهد به ما تقدیم میشه😊😊🤗🤗🎁🎁🎁

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار جاودانگی
      1400/01/07 18:44
      مدت عضویت: 1394 روز
      امتیاز کاربر: 490 سطح ۱: کاربر مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 459 کلمه

      🌹سلام🌹
      تعهد داشتن و استمرار در رسیدن به خواستمون حتی اگه مسیر اشتباه هم باشه باعث میشه به مسیر درست هدایت بشیم . این رو منی که سال ها متعهد بودم که باید به وزن دلخواهم برسم بخوبی درک میکنم . درسته نتیجه زیادی نگرفتم اذیت شدم اما همون راه های غلط مارو به این سایت هدایت کرد چون به مرز تسلیم رسیدیم و از خدا کمک خواستیم . این نتیجه ی تعهد چندین ساله ی همه ما اعضای سایته .من توی تمام کارهایی که انجام میدم صدرصد به تعهدم عمل میکنم قصدم تعریف از خودم نیست این یه رفتاریه که از سن کم دوران ابتدایی همراه من بوده و تا الان هست .خداروشکر کاری رو به عهده بگیرم چه برای شخص خودم چه برای دیگران تادرست و در زمانی که قول دادم انجامش ندم آروم نمیشینم. بحث تناسب که دیگه مهمترین و شیرین ترین موضوع زندگیمه اولویت اولم هست و بخودم و خدا قول دادم تا بهش نرسم دست برنمیدارم . 😍😍💫💫💫
      برای کسی که زیاد عاشق هدفش نیست اوایل شاید بنظر کسل کننده بیاد که من باید چند هفته چند ماه یا چند سال آخه ادامه بدم این مسیرو این فایل هارو تا نتیجه بگیرم .اصلا اومدیم و ادامه دادم نتیجه نگرفتم چی و هزارتا نجوای منفی دیگه که از همون اول آیه یاءس میخونن که طرف منصرف بشه که این ها خودش نشونه ی ایمانه کم هست .اگه با ایمان عشق فراوون ،ذوق و شوق پا بزاری تو مسیر و تعهدی بدی که هیچ چیزی نتونه مانعت بشه و توهرشرایطی پایبند بشی به انجام تمرینات و گوش دادن و خوندن و نوشتن بعد مدتی این آگاهی ها میشه جزئی از وجودت ، و همون ذهنی که ساز مخالف میزد باهات همراهی میکنه. تازه اگه یروزی هم یکم کمتر وقت بزاری همش صداهایی تو گوشته که بیشتر خودتو توفضای سایت نگه دار من که خودم اینجوری شدم هی بخودم میگم کامنتارو بخون نکته توی کامنتاروهم بنویس یا کپی کن که چندبار دیگم بخونی . حتی از توی کانال تلگرام هم میگردم دیدگاه های فنی و طلایی رو مجدد میخونم . بدون اینکه حسم بد شه یا خسته بشم . عکسای جدید میگیرم تا مدام بخودم یادآوری کنم چه اندامی چه استایلی مد نظرمه .و خود همین کار چقدر انرژیمو بیشتر میکنه . استمرار و تکرار توی مسیر لاغری باذهن نتیجه اش مشخصه حتی رفتارای چاق کننده قبلی که گاها پیش میاد هم باهمین ادامه دادن کم و کمتر و در آخر حذف میشه .الگوی حی و حاضر استاد عطار روشن عزیز ! پس دیگه هیچ توجیهی یا نگرانی و من نمیتونم و …. پذیرفته نیست . زمان براش تعیین نکنیم، آرامش داشته باشیم ،باشرایط فعلی درصلح باشیم و ادامه بدیم لاغری و تناسب اندام خودش با پای خودش میاد سراغمون .💖💖💖💖

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار sofiashirazi667
      1399/12/23 12:19
      مدت عضویت: 1271 روز
      امتیاز کاربر: 3599 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 34 کلمه

      سلام….من دوباره امروز متعهد میشم ک تمرین ها و فایل ها رو ب خوبی گوش بدم درون و قلبم رو آروم کنم عجله ای نداشته باشم سعی میکنم بیشتر نوشته های دوستانم رو بخونم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار سهیلا عظیمی ویشته
      1399/11/23 11:39
      مدت عضویت: 1675 روز
      امتیاز کاربر: 14118 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 606 کلمه

      چگونه برای لاغر شدن متعهد باشیم 
       واژه تعهد به معنی وظیفه یا ضمانتی در مقابل کسی یا برای چیزی خود را ملزم به انجام کاری دانستن است  

      یعنی وقتی ما تعهد میدهیم  کاری را انجام دهیم در هر شرایط وموقعیتی که قرار بگیریم نباید از انجام آن مسولیت سر باز بزنیم  در قرآن کریم بارها خداوند به انسان تعهد داده اگر با ایمان باشید بهشت از آن شماست   یعنی این تعهد داشتن جز قانون خداوند هم حساب میشه  حالا در لاغری با ذهن  اگر واقعا میخواهیم لاغر شویم باید متعهد به انجام تمرینات وتکرار تمرینات باشیم  همان طور که سالهای گذشته برای هر نوع رژیم گرفتن ویا ورزش کردن متعهد بودیم  درسته با تعهدی که داشتیم  به نتیجه هم میرسیدیم ولی چون مسیر را اشتباه میرفتیم این نتیجه ماندگار نبود  ماندگار نبودن نتیجه دلیلش تعهد نداشتن نبود دلیلش مسیر اشتباه رفتن بود  از وقتی که وارد دوره لاغری با ذهن شدم  اول باور کردم این تنها ودرست ترین مسیر برای لاغر شدن وهمیشه لاغر ماندن است وطبق این باور با خودم عهد بستم  که این راه را آنقدر ادامه میدهم تا به نتیجه برسم  ببینید دوستان درسته در جزوه تمرینی دوره قسمتی از کادر صفحه برای تعهد ماست  که تعهد بدهیم تمام کمال  این دوره را با تمریناتش به سرانجام برسانیم   ولی در اصل باید به خودمان تعهد بدهیم  چون هیچ کسی وهیچ چیزی قدرتش از خودمان بیشتر نیست وقتی به مسیر اعتماد کامل داریم پس تعهد طی کردن مسیر با خود خودمان است  ودیگر استاد یا راهنما در این بین مسولیتی  برای طی کردن مسیر از طرف ما ندارد این ما هستیم که باید با انجام وظیفه به تعهد خود پایبند باشیم  استاد مسولیت راهنمایی مارا دارد تا این مسیر طی شود  وقتی دوستی انتظار دارد با یکی دوهفته  جسمش تعقیر کنه  به نظر من لاغری با ذهن را  درک نکرده  ما وقتی میخواهیم یک مدرک دانشگاهی بگیریم حداقل ۴ سال باید بریم دانشگاه  تا مدرک بگیریم  امروز بریم دانشگاه فردا مدرک نمیدن  وپروسه دارد باید با تعهد درس بخوانیم زمان لازم اش بگذرد تا مدرک بگیریم وقتی در جهانی زندگی میکنیم که سرعت همه چی بالا رفته  وانسان کلا عجول است وبخاطر همین عجله  نشسته فکر کرده سرعت کارها را بیشتر کند  اما  ما باید توجه کنیم که انرژی حاکم بر جهان هستی سرعتش تعقیر نکرده  سرعت چرخش زمین به دور خورشید تعقیر نکرده چون اگر تعقیر کند دیگر ما نمیتوانیم بطور عادی زندگی کنیم ویا سرعت جسم ما تعقیر نکرده  از درون بدن میگیم مثل سرعت ضربان نبض انسان  وسرعت گردش خون  تعقیر نکرده  پس این فقط یک عجله است که بخواهیم  سرعت بدن را برای لاغر شدن زیاد کنیم و اگر حالا بخواهیم سرعت لاغر شدن را توسط رژیم ویا قرص و یا دمنوش زیاد کنیم فقط به بدن امون صدمه میزنیم  چون این سرعت دادن با ذهن وجسم هماهنگ نیست  کسانی که میاین جراحی معده میکنند وسرعت لاغری را بالا میبرند ببینید چقدر افتادگی پوست پیدا میکنند چون سرعت را بالا بردند  وطبق بدن وهماهنگی ذهن وروح  کار نکردند  وهمین برایشان نتیجه خوبی نخواهد داشت  ما تصمیم گرفتیم اومدیم تو دوره  تنها تصمیم ما ملاک نیست ملاک تعهد انجام تمرینات وتکرار آن است که با همین انجام تعهد میتوانیم فرمولهای اشتباه را کمرنگ کنیم وبحایش فرمولهای صحیح را جایگیزین وپر رنگ کنیم  پس تنها تصمیم برای شرکت در دوره مهم نیست بلکه تعهد آن مهم است  من تعهد دادم که در هر شرایطی وهر موقعیتی انجام تمریناتم را کنار نگذارم  بارها شده بخاطر مسایل شخصی ویا خانوادگی ویا شغلی مشکل داشتم  شاید نتوانستم آن روز تمرین را بنویسم چون حضور ذهن ام کم بوده باشد ولی حتما حداقل ۴ تا فایل را گوش میدم  چون متعهد به انجام تمرین هستم  وهمین گوش دادن فایل ها حالم را خوب میکند و فرداش تمرین را مینویسم ولی انجام عملی آن حتما متعهدم که عمل کنم  وقتی فکر اشتباه در ذهن ما بوده وتصویر آن در ذهن ما به شکل رفتار ما در آمده باید تمرین کنیم تا آن فرمول اشتباه به فرمول صحیح تبدیل کنیم بعد تصویر آن در ذهن ما شکل بگیرید وبعد در رفتار ما خودش را نشان بدهد وبا تمرین وتکرار همراه باشد تا  در جسم ما خودش را نشان دهد  واین ها همه زمان میبرد وتمام این مراحل تعهد به انجام تمرین میخواهد  واز همه مهمتر عشق میخواهد احساس خوب میخواهد  بارها شاید  دودل بشیم ونجوای منفی باف تاثیر کند ولی عشق به هدف وتعهد به انجام آن باعث میشه پیشرفت کنیم تا به هدف امون برسیم 
      با آرزوی موفقیت برای استاد عزیز ودوستان متناسبم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار شیرین محصلی
      1399/11/15 20:00
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 12593 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 98 کلمه

      متعهد بودن در ه کای باعث موفقیت در اون کار می شه واگه فردی در هیچ زمینه ای متعهد نباشه مطمئنن در زندگی شکست می خوره وهمواره به مشکل می خوره وآخر سر یک انسان ناامید ودپرس می شه چون نمی تونه هیچ کاری رو درست انجام بده پس به هیچکدوم از اهدافش نمی رسه ودچار شکستهای متکرر می شه،من الن همین جا باز هم متعهد می شم که حالا که به لطف هدایت الهی قدم در این مسیر پر از شگفتی وزیبایی گذاشتم دست از سعی وتلاش برندارم وتاوقتی که زنده هستم در این مسیر ادامه بدم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فرشته مهربانF.s
      1399/11/05 10:40
      مدت عضویت: 1322 روز
      امتیاز کاربر: 7576 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 464 کلمه

      با سلام
      روز ۶۴تا ۷۱
      دیشب خوابم نمیبرد فکرم به شدت درگیر دوره بود خیلی برام جالب انگار فرشته مهربونم تصمیم گرفته بود تمام نقاط ضعف من رو در انجام دوره بهم یادآوری کنه من دیشب متوجه شدم واقعا متعهد نیستم تا مشکلی پیش میاد کوتاهی میکنم دردوره واینکه انگار تصمیم قاطعی نگرفتم هنوز در ضمن خواندن نوشته های دیگران خیلی به تعویق میندازم وخودمم کم کاری میکنم در نوشتن فرشته مهربونم بهم گفت که ببین هنوز خیلی چیزا رو برای لذت وتفریح میخوری درسته خیلی بهتر از قبل شدی اما فکر نکن کامل اصلاح شدی باید بیشتر روی خودت کار کنی هنوزم وقتی کارت زیاد میشه واسترست بالا میره پناه میبری به خوردن البته که خودتو مثل قبل خفه نمیکنی که جای تبریک داره اما فکر کن ببین همه این عوامل هی مانع کاهش وزن تو شدن وروند تو رو کند کردن دیروز نتونستم این فایل گوش کنم وبا عذاب وجدان خوابیدم صبح اول در رختخوابم فایلشو دیدم اصن انگار استاد با من صحبت میکردن خیلی بهم برخورد وقتی گفتن اگه بدنتو دوست نداری بسازش هر چی هستی وهرجا هستی حقت چون تعهد نداشتی اگه همین کاری که انجام میدی رو با تعهد کامل انجام بدی اون وقت میبینی که زندگیت چقدر ارتقا پیدا میکنه تو به دنیا تعهدت نشون میدی بهم برخورد ولازمش داشتم این برخوردنو چون باخودم میگفتم حالا لک ولک کنان پیش میرم ووزنم کم میشه که یاد یک جمله ای از پدرم افتادم بهم گفته بود درستو بخون خوبم بخون چون یه زمانی ممکن برسه که دیگه شرایطشو نداشته باشی درس بخونی از این نظر که هر زمانی انسان بخواد کاری رو شروع کنه میتونه این حرف غلط اما از این نظر که وقتی که داری کاری رو انجام میدی ممکن به مرور شرایط برات سخت تر بشه ممکن اون راحتی وامکانات برات نباشه حتی از نظر مالیشم درنظر نگیریم از شوق وذوق میوفتیم وچون بقیه دارن میبیننمون سرکوفتامون شروع میشه درسته که تا جای ممکن نباید بقیه بفهمن ولی خب من الان همسرم میدونه چون خودش برام دوره رو خرید من الان دارم وارد ۶ ماه میشم و۵ ماهم تموم شده نمیگم درعرض ۶ ماه ولی اگه دوسال دیگه من پیشرفتی نداشته باشم خب ناراحت میشه میگه معلومه تلاش نمیکنی ورها کردی والکی میگی که داری دوره رو دنبال میکنی در اصل همون نیاز به تایید دیگران که بالاخره یه کمشو منم بهش احتیاج دارم ومهمترین فرد زندگیم همسرمه که تاییدش برام مهم درسته برای خودم تلاش میکنم اما برام شخص مهمیه ونظرشم اهمیت داره اینو به خودم میگم از امروز تعهد میدم که تا زمانی گرسنه نشدم چیزی نخورم وتا حد سیری بخورم تعهد میدم ادامه بدم وهر روز در هر شرایطی فایلامو گوش کنم وببینم وبنویسم ونوشته های دیگران بخونم تعهد میدم بیشتر افراد متناسب الگوی خودم قرار بدم وبه تعهدات میثاق نامه ام بیشتر توجه کنم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Laleh
      1399/10/21 05:16
      مدت عضویت: 1333 روز
      امتیاز کاربر: 17962 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 580 کلمه

      به نظرم این هفته من وارد مرحله جدیدی از انجام تمرینها در زندگی روزانه ام شدم. مطالب برای من خیلی خیلی جذابتر و متفاوت تربود. استاد در فایلها خیلی هیجان زده بودند و من کاملاً تحت تاثیر قرا ر گرفتم. من خیلی بيشتر با دوره همسو بودم. من خیلی بيشتر تحت تاثیر تمرینهای بقیه قرار گرفتم. بعضی افراد خیلی خوب نکات را لیست میکنند. این عزیزان وقتی نکات جدیدی را با ذکر مثال با ما در میان میگذارند انگار دارند واحدهای تقویتی در کنار این دوره را در اختیار ما میگذارنند. من خیلی از خواندن انها لذت میبرم مخصوصا انهاییکه مدال طلا یا حتی دو مدال طلا میگیرند. خیلی دنیای جذابی را براي من نوعی میسازند.من مطالب زیادی از نوشته های دوستان یاد میگیرم و انها را به عمل تبدیل میکنم. از ایشان سپاسگزارم. 😊

      -شرح رضایتمندی
      این هفته نسبت به هفته قبل من خیلی بیشتر توانستم در هر لحظه لاغری ذهنی، را زندگی کنم. در کل تمرینها بیشتر برای من در طول روزمرور میشد و من بیشتر به انها عمل میکردم. خیلی از این هفته بخصوص فایلهای تصویری زندگی باطعم خدا راضی بودم. دنیای من الان خیلی متفاوت شده حتی روحیه همسر و پسر من شادتر شده و انها سرحال تر هستند. من خیلی متحول شدم ، انقدر میخندم که حتی اگر موردی سر کارم پیش اید به من با احترام و یا دوستانه گفته میشود ولی از همکارانم میشنوم که انها خیلی تند و عصبی تر باهاشون برخورد میشود اگر ایرادی در کارشون و کیفیت ان نمودار بشود. من خیلی شادم و از زندگیم لذت میبرم ، سالم هم که هستم ، خدا را هم که دارم ، دیگه چیزی کم ندارم. 😀

      -شرح نارضایتی
      من احساس کردم که بعضی مواقع شاید ذهنم به خاطر مشغله کاری ام که ان هم کاری فکری است خسته بود، و یا اینکه شاید گاهی کمی خواب الوده مجبور شدم فايلها را دنبال کنم. البته خیلی نامحسوس بود ولی خوب این تنها نکته نارضایتی من بود. 🤔
      -تعهد اجرای هفته بعد
      من بااطمينان و تصمیم قاطع اعتراف میکنم که عاشق لاغر ی ام و در هر حالتی که باشم و هر چقدر شرایط زندگی من تغییر کند ،من همچنان در حال تلاش برای انجام فایلها و تمرینها و به عمل دراوردن انها تا حد توانم هستم و این تكرار برایم لذت بخش است.این دوره جز لا ینفک زندگى من شده است. من احساس میکنم که مطالب دارد بیشتر و بیشتر با تكرار و تکرار و مرور برایم جا میفتد، هر روز بیشتر از دیروز. من یا میمیرم ویا متناسب میشوم.از اینکه مطالب را به صورت ویس و یا نوشته از دوستانی که لطف میکنند درباره شگفت انگیز شدنشان به اشتراک میگذارند و استاد برای ما در واتس اپ و یا تلگرام و یا حتی ایمیل دریافت میکنم گاهی هم شگفت زده و گاهی تواما پر انگیزه میشوم. خدایا سپاسگزارم. به نظرم در دوره تکرار، فایلهای زندگی با طعم خدا مثل مرواریدهایی در دل صدف این دوره تناسب لاغری از طریق ذهن جا گرفته است. من که خیلی احساس ام رو به خوبی است. من خودم را الان پر بارتر ، اگاهتر و با انگیزه تر از قبل میبینم. هر چه بیشتر زمان از شروع دوره برایم ميگذرد ، بیشتر خودم را میبینم که همسو با متناسب شدن در رودخانه لاغری شنا میکنم و بیشتر لذت میبرم. من الان به عنوان اشرف مخلوقات به خودم میبالم که در این دوره هستم. من به دانشجو بودن خودم و سطح اگاهیم به شدت افتخار میکنم. باز هم ممنونم استاد. 😁

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Laleh
      1399/10/20 21:37
      مدت عضویت: 1333 روز
      امتیاز کاربر: 17962 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 740 کلمه

      فایل “چگونه برای لاغر شدن متعهد باشیم. “:

      معنای تعهد چیست ؟
      تعهد یعنی وظیفه یا ضمانتی در مقابل کسی یا برای چیزی و خود را ملزم به انجام کاری دانستن.

      مترادف تعهد چیست ؟
      مترادف تعهد :پذیرفتاری ، پیمان ، تضمین ، به عهده گرفتن و عهد بستن است.

      زمانی که در این دوره قرار گرفتم ، تعهد کتبی دادم که تا اخر دوره و تا اخر عمر خودم را متعد به انجام دادن تمرینها کنم و خودم را ملزم به استمرار در دوره کنم. الان برای من که در روز 71 ام تکرار هستم میبینم روزی نشده که بخواهم بدون گوش دادن یا تماشا ی فایلها گذرانده باشم.
      من مسیولیت خودم را بر عهده گرفته ام ، استاد هم مرتب دوره را به روز رسانی میکنند، پس من با استمرار در دوره به تدریج شاهد تغییرات درونی و بیرونی خودم هستم. همسر من همواره به من ميگفت که من تغییرات درونی زیادی در دوره داشته ام ولی تغییرات جسم ای خاصی نداشته ام ولی من باز هم تحت تاثیر حرف همسرم قرار نگرفتم و به انجام وظیفه خودم ادامه دادم تا اینکه مجبور شدم که دیروز یک شلوار برای خودم بخرم.
      میدونم استاد گفتند که نباید خرید کنیم ولی من چون چند هفته قبل بلوز ها ، تاپها ، شلوار های که سایزشان برایم بزرگ شده بود و غیره را اهدا کردم مجبور شدم برای خودم یک شلوار تو خونه ای بخرم. پسرم به من گفت که مامان سایزت M بود و من یک ثانیه فکر کردم و احساس کردم بگم اره.
      من شلوار را بدون اینکه پرو کنم خریدم و توی خونه پوشیدمش. دوستان این را عنوان کردم که بهتون بگم حدود 15 سال سایز من L بود و من همیشه سایز لارج میپوشیدم. این شلوار رنگ خاکستری روشن است. بعد از پوشیدن ان ،همسر من یک نگاهی به پاها ی من کرد و به من گفت “چقدر شگفت انگيز که تو اینقدر پاهایت لاغر شده و من تا حالا متوجه نشده بودم. ”
      دوستان عزیزم من فقط تعهد داشتم و استمرار. الان احساسی را که استاد گفتند که سایز کوچکتر پوشيدن چه احساسی لذتبخشی است را کاملاً درک میکنم. دوستان عزيزم نظم ، تعهد ، تکرار و استمرار همه و همه با هم ما را به لاغری میرساند.
      اطمینان داشته باشید. متعهد باشید. صبور باشيد. به تدریج اتفاق افتادن این تجربه خیلی بهتر از یک شبه رسیدن به ان است. چرا ؟ چون ابدی و ماندگار است ، این روش شمارا به چاقی دوباره بر نمیگرداند. باید اضافه کنم من راجع به خرید مواد غذایی، خوردن انها خیلی کمتر از قبل حتی فکر میکنم.
      من لیست خرید خاصی ندارم ، از همسر و پسرم در مقایسه با قبل خیلی کمتر سهم غذا میخورم ، قبلا بیشتر از انها میخوردم. من متحول شدم. این کلمه تحول کاملترین کلمه ای است که میتونم بگم برای من اتفاق افتاده ، ما از ذهن لاغر میشویمو بس.
      من الان کاملا اگاهم و نگرانی و ترسی ندارم که چاقیم برگرد د چون فرمولها ی ذهنی من تغییر کرده ، روابط من تغییر کرده ، همسر من رفتارش جوری تغییر کرده که انگار پا به پای من فایلها را دیده در صورتی که من همیشه فقط خودم تنها فایل میبینم در اتاق ، کاملا خصوصی، بدون حضور کسی و با هدفون.
      این تغییرات همسر من خیلی زندگی را برای من لذت بخش کرده ، دوستان ببینید که من نه تنها تغییرات فیزیکی بلکه تغییرات عالی در بهبود روابط داشته ام. خوب حالا باز هم شما حاضر نیستید که متعهد باشید ؟
      من الان واقعا شغلی که ازش لذت ببرم را پیدا کردم. وقتی به خاطر وجود کرونا شغلها در مکانی که من زندگی میکنم کم شدم ،من با تمرین روی ذهنم این شغل عالی را با درامد خوب بعد از حدود یکماه و نیم در حالیکه همه شغلها ی ثابتشون را از دست ميدادند ، من پیدایش کردم.🤗
      جهان براي من شغل ، همسر و زندگى که الان لایقش هستم را فراهم اورد. حرفها ی من را باور کنید. من هنوز شش ماه نشده در این دوره هستم و این همه اتفاقات خوب برایم رقم خورده ، پس مطمئن باشید برای شما هم وفور نعمت است.
      خورشید به همه ما میتابد ، بین ما فرقی نمیگذارد. پس باور کنید اتفاقات خوب و روزها ی عالی در انتظار شماست. باور کنید ، متعهد باشيد و جواب بگیرید. ما هر کدام میتوانیم خالق ارزوهای خود باشیم. ما همه میتوانیم خدای لاغری خود باشیم ، فقط ادامه دهیم و متعهد باشیم. سپاس از همه به ویژه استاد فرهیخته. 😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 453 سطح ۱: کاربر مبتدی
        محتوای دیدگاه: 16 کلمه

        دوست عزیز از خوندن دیدگاه شما بسیار لذت بردم ،آموزنده وامیدوار کننده بود موفق باشید 😍😍😍😍😍

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار شادى
      1399/10/01 22:05
      مدت عضویت: 1400 روز
      امتیاز کاربر: 22138 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 465 کلمه

      سلام و درود , استاد عزيز & دوستان سرزمين لاغرى با ذهن😊
      روز هفتاد و يكم تكرار ,
      فايل چگونه براى لاغر شدن متعهد باشيم⁉️
      🔸نكته ى طلايى اين فايل متعهد بودن و انضباط است كه هر روز من بايد متعهد باشم كه در اين مسير با اشتياق و استمرار ادامه بدم .
      همچنين تعهد داده ام كه از ترازو استفاده نكنم , و متعهد هستم هر روز فايلها رو ببينم و سپس گوش بدم و تمرينات ذهنى و نوشتارى رو هم انجام بدم . ذهن من هم , هر روز طبق هدف برنامه ريزى شده , در روند اصلاح باورها قرار مى گيره . سرعت جسم ما و درون ما و هر آنچه كه در ارتباط با خداوند و طبيعت است , تغييرى نكرده , با اينحال اگه نگاهم و اعتمادم به خدا و طبيعت باشه , مى بينم كه روند سرعت هم , طبيعى پيش مى ره .خداروشكر و سپاس كه بدن من هم به آرامى و نامحسوس در روند لاغرى قرار مى گيره , حتى روند چاقى هم آرام و نامحسوس بود و سرعتى نبود . سالها ذهن من انباشته شده از باورهاى درست و نادرست , و اصلاح باورهاى چاقى در ذهن من به مرور زمان آرام آرام انجام مى شه , تا وقتى كه من در مسير هستم اين كار به صورت خودكار انجام مى شه و هر روز يك قدم به سوى لاغرى و تناسب اندام و زندگى سالم برمى دارم . در ذهن من لاغرى يعنى خوش اندام بودن و خوش فرم بودن . ذهن من بر اساس عدد محاسبه نمى كنه , من قبلا كه مى خواستم وزنم رو كاهش بدم , برنامه م اينطور بود كه هر هفته نيم تا يك كيلو كاهش وزن داشته باشم , و چند هفته ى اول هم , همه چى بخوبى پيش مى رفت اما نمى دونم چى مى شد كه همه چى به هم مى ريخت ,و عدد روى ترازو نوسان داشت و ثابت نبود , و چون عدد ثابتى رو نشون نمى داد , ديگه تشويق به ادامه ى راه نمى شدم . حالا كه تعهد داده ام از ترازو استفاده نكنم و متعهد هستم . قبلا من ورزش مى كردم و روحيه ى بهترى داشتم اما متعهد نبودم كه با اشتياق و استمرار ورزش كنم , هر موقع كلاسا به دلايل متفاوت مثلا بارش برف , تعطيلات تقويم , عيد نوروز , مسافرت و … تعطيل مى شد , خوشحال مى شدم , اما يه جورايى بد هم نبود ! من خيلى دوست داشتم در خونه باشم اما به خاطر روحيه و تناسب اندام مجبور بودم به كلاس ورزشى برم . در اين مسير دريافتم كه در هر كارى در زندگى بايد اشتياق و استمرار و تعهد داشت .
      باتشكر فراوان , شاد و سلامت باشيد🧡🧡

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار emangholi azade
      1399/09/28 18:03
      مدت عضویت: 1664 روز
      امتیاز کاربر: 1420 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 241 کلمه

      به نام خدا سلام
      تعهدداشتن درلاغری
      من حتی زمانی که در رژیم بودم خیلی خوب دوره هایی که مربوط به رژیمم بود رو مراقب بودم درسته سخت بود ولی اون روز هارو تحمل میکردم ولی مشکلم زمانی بود که اون دوره تموم میشد ومن دیگه نمیتونستم خودمو تو خوردن کنترل کنم ودوباره به وزن قبلی یا حتی بیشتر برمیگشتم پس این یعنی مسیرم اشتباه بود وخدا رو شکر الان درمسیر درست هستم وحتی بعد از رسیدن به هدفم دست از تمرین کردن برنمیدارم چون این مسیر برای من سرتاسر عشق ولذت وآرامش است ومن از بودن در این مسیر خسته نمیشوم احساسم اینه که این تعهد درناخودآگاهم جای گرفته وخودش خودکار عمل میکند من دیشب به یک مهمانی دعوت بودم که پر از خوراکیهای رنگارنگ و غذاو تنقلاتی بودکه روزی من عاشقشان بودم ووقتی اسم این مدل مهمانی بود برایش لحظه شماری میکردم ولی دیروز چیزی که با خودم مرور میکردم این بود که امشب خودتو بسنج ،ببین چه رفتاری داری واز رفتاری که داری راضی هستی یا نه ومن شب بعدشام با وجود اینکه شامم رو کمتر از نیازم خوردم ولی اصلا نتونستم کوچکترین تنقلاتی استفاده کنم کاملا احساس سیری داشتم واصلا مغزم به من فرمان خوردن نمیداد ومیلی به خوردن نداشتم وآخر شب به خودم آفرین گفتم وکلی از خودم تعریف کردم که اینقدر عالی تونستم عمل کنم ومن به حرف استاد ایمان دارم که میگن حتی سنگ هم اگر این دوره رو طی کنه آب میشه

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار shine bright like a sky
      1399/08/26 11:37
      مدت عضویت: 1295 روز
      امتیاز کاربر: 99
      محتوای دیدگاه: 38 کلمه

      سلام سلام
      من باید تعهدم و آپدیت کنم و یک ورژن بهتر براش بسازم.
      ورژن جدید تعهد:
      *استفاده هر روز از فایل ها.
      *نوشتن هر روز تمرین بعد از گوش دادن به فایل.
      *خواندن هر روز کانت های دوستان.
      *تکرار فایل ها.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ghazalgolipur
      1399/08/20 01:52
      مدت عضویت: 1396 روز
      امتیاز کاربر: 3396 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 132 کلمه

      حس میکنم باید تعهد خودمو تمدید کنم، تااینجای راه که تعهد داده بودم تمرینای هروزم رو همیشه به درستی انجام بدم و خداروشکر که اینطورم شد اما از حالا به بعد حس میکنم باید توجه بیشتری به لاغری داشته باشم برای اینکه بهتر تو مسیر باشم و به کفه سمت لاغری ذهنم اضافه بشه …ایده هایی که به ذهنم میاد برای ادامه مسیر رو عملی کنم ….
      نظرات دوستامو بیشتر بخونم وقت بیشتری بزارم …بارها تصمیم گرقتم ولی این بار میخوام دوباره تعهد بدم.‌…
      گرسنگی فقط یه حس مشخص داره و حس های دیگه که بهش ربط میدیم از سری رفتار های چاق کنندس حالا که دقت میکنم چه قدر مثلا حالت تهوع یا سرگیجه یا خیلی موارد دیگه رو ربط میدم به گرسنگی که باید اصلاحش کنم….

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Tavassoli
      1399/08/19 10:25
      مدت عضویت: 1526 روز
      امتیاز کاربر: 17433 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 166 کلمه

      سلام به استاد و دوستان عزیز
      تعهد یعنی استمرار داشتن.
      هر هدفی با استمرار داشتن بدست میاد. اگه من با لاغری با ذهن آشنا شدم به خاطر استمرارم برای لاغر شدن بود، درسته مسیرهای قبلی من اشتباه بود اما به خاطر همین “استمرار داشتن” بالاخره به مسیر درست هدایت شدم.
      اوایلی که با لاغری با ذهن آشنا شدم و فایل ها رو گوش دادم، با خودم عهد کردم که تا متناسب شدنم آموزش های ذهنی رو دنبال کنم، اما بیشتر که ادامه دادم، دیدم آموزشهای ذهنی داره تمام جنبه های زندگی من رو تغییر میده، واقعا لذت بردم از این دوره😍😍😍، به همین دلیل این دفعه با خودم عهد کردم تا روزی که زنده هستم آموزش های ذهنی رو دنبال کنم. واقعا چی بهتر از این؟ وارد مسیری بشی که تمام جنبه های زندگیت رو تغییر بده😊.
      خداروشکر من که هر روز با عشق فایل ها رو گوش میدم، تمریناتم رو انجام میدم، تمرین دوستانم رو میخونم و خداروشکر نتایج خوبی هم از این دوره دریافت کردم😊.
      سپاسگزارم استاد 🌷🌹🌸🌹🌷

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار s99malekan
      1399/08/14 19:32
      مدت عضویت: 1310 روز
      امتیاز کاربر: 7470 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 192 کلمه

      به نام خدا
      سلام به استاد گرامی و‌دوستان گلم
      تعهد یعنی استمرار استمرار استمرار.
      نه استاد با توصیفات شما من متعهد نیستم.‌گرچه هر روز یه فایل شایدم بیشتر گوش دادم و تمریناشم انجام دادم‌ولی هیچوقت هنوز بر نگشتم عقب و دوباره بخونم.‌چون فکر میکنم باید اول تموم فایلا رو‌تموم کنم و بعد حتما بر میگردم‌ واسه مرور. سه روز بود شیفتام زیاد بود ومنم ضعف و بیحالی و کمی حس سرماخوردگی داشتم‌که خدا رو شکر بخیر گذشت و اصلا نای مطالعه نداشتم.‌فقط سعی میکردم حسم رو خوب نگه دارم تا الان که اومدم و دوباره مثل پروانه ای دور شمع سخنان گوهربار شما میچرخم.‌من حالم خوبه.‌حسم خوبه.‌تعهدم رو‌حفظمیکنم.گرچه منم میگم که چرا دوماهه همه کار کردم و‌تغییری نکردم ولی هی به نجوای منفی بافم میگم ساکت شو.‌من عجله ندارم .بزودی تغییر میکنم.قول میدم.استاد…چرا مردم اینقد بی انصافن.‌چرا فکر نمیکنن هر حرفشون مثل چاقویی در قلب یه چاق مظلوم بی پناه فرو‌میره.چرا هر کی امروز رسید به من گفت یکم لاغر کن. رژیم بگیر.چه خبره…من فقط سکوت کردم و در ذهنم گفتم بزودی نشونتون میدم.‌استاد ببخشید که ناامیدتون میکنم میخوام بهم بگین شخصا بگین منم متناسب میشم؟ میدونم نباید لاغری بخاطر بقیه باشه ولی…..

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5956 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 576 کلمه

        سلام دوست عزیز
        به این نکته توجه کنید
        راه موفقیت و تغییر کردن بسیار خلوت و کم رفت و آمد است.
        اما مسیر نابودی و ناامیدی وشکست همواره شلوغ و پر رفت و آمد.
        شما به تنهایی در مسیر تغییر کردن قدم گذاشتی
        انتظار نداشته باشید در این مسیر همراه داشته باشی یا مشوق داشته باشید
        اما در مسیر چاق شدن بسیاری مشوق شما هستند و به شما یادآوری میکنند
        شما با همسرت روابط عاشقانه داشته باشی کسی تعریف و تمجیدت نمی کنه ولی کافیه مشکلی به وجود بیاد
        خواهی دید که دلسوزان شما از راه می رسند و شما رو در مسیر تلخ ناآرامی همراهی میکنند.
        استمرار خودت رو به نظر دیگران ارتباط بدی صد در صد شکست می خوری
        من سال 93 بعد از 35 سال چاقی و ده ها بار تلاش نافرجام برای لاغری قدم در مسیر لاغری با ذهن گذاشتم
        مسیری که نه راهنمایی داشتم
        نه فایل آموزشی
        نه سایت مرتبط و نه هیچ راه و نشانه ای برای حرکت در این مسیر
        تصور می کنید مشوق من چه کسی بود؟
        شاید تصورش برای شما سخت باشد اما اکنون هم که مدت هاست در تناسب اندام هستم و شرایط زندگی کاملا متفاوتی برای خودم ساختم باز هم تشویقی از دیگران دریفات نکردم
        دیگران منظورم خانواده و نزدیکانم است
        شاید باز هم برای شما قابل باور نباشد که من به این حد از تناسب اندام رسیده ام و سایت تناسب فکری به این حد از اعتبار و گسترش جهانی رسیده است اما در اطرافیان من تا دلت بخواد آدم چاق وجود داره که همچنان در حال رژیم گرفتن و ورزش کردن و دارو مصرف کردن برای لاغر شدن هستند
        احتمالا نمی توانید باور کنید که در این چند سال موفقیت من در لاغری و آموزش لاغری بستگان نزدیک من حتی یک بار از من درباره چگونه لاغر شدنم سوال نپرسیده اند
        همچنین نمی توانید باور کنید که از سال 93 تا کنون یک بار از طرف بستگانم مورد تشویق و تحسین قرار نگرفته ام اما جالب است بدانید دوسال قبل که خبر فیلتر شدن تلگرام در ایران منتشر شد عده ای از همان بستگان به من وعده شکست و نابودی کسب و کار اینترنتی را می دادند.
        این توضیحات را دادم که آگاه باشید مسیر تغییر کردن همیشه خلوت و کم رفت و آمد است.
        انتظار تشویق و انگیزه از دیگران را نداشته باشید
        من تنها قدم در این مسیر گذاشتم
        یک فرد چاق،‌ با شرایط مالی نامناسب، شرایط کاری نامطلوب، رابط خانوادگی آشفته، با نارسایی قلبی، با کمردردی که مانع نشستن عادی من می شد و کلی مسائل و مشکلات دیگر وارد این مسیر شدم
        و اکنون به لطف خدا در شرایط کاملا متفاوت با آنچه بودم قرار دارم
        در تمام جنبه های زندگی آنچه دوست داشتم را برای خودم ساختم
        در این چند سال چشم و گوش خودم رو در مقابل مسخره و سرزنش شدن ها بستم و فقط ادامه دادم
        و در مسیری که هیچ راهنما و فایل آموزشی و تمرین و سایتی نبود به این موفقیت رسیدم
        حالا تصور کنید شما در چه شرایطی دارید در مسیر لاغری با ذهن حرکت می کنید
        سایت تناسب فکری هست، کلی فایل های آموزشی رایگان، دوره های آموزشی فوق العاده،‌کلی دوستای موفق در متناسب شدن و خیلی امکانات دیگر که هر کدام می تواند مشوق و انگیزاننده شما برای حرکت در مسیر موفقیت باشد.
        نخواهید به کسی نشون بدی که موفق شدی یا لاغر شدی
        فقط بخاطر خودت در این مسیر باش
        بخاطر احساس خوبی که به دست می یاری
        بخاطر اطلاعات و آگاهی خوبی که دریافت می کنی
        بخاطر تغییراتی که در افکار و احساس شما رخ می دهد
        تغییراتی که در نهایت در جسم شما نمایان می شود
        چه بخواهید چه نخواهید
        موفق باشید

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 5 از 1 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار الهام خوشبخت
          1399/08/15 00:50
          مدت عضویت: 1676 روز
          امتیاز کاربر: 18288 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
          محتوای دیدگاه: 352 کلمه

          سلام دوست عزیزم! راستش من وقتی سوالتون رو خوندم ناخودآگاه خنده ام گرفت نه اینکه مسخره کنم به خاطر اینکه هیچ کس نمیتونه به ما بگه لاغر میشیم یا نه ؟حتی استادم نمیتونه بگه کی یا چطور لاغر میشیم این به خودمون بستگی داره چطور داریم از این آگاه ها استفاده می کنیم واونها را در عمل به کار میبریم آیا خیلی از اوقات مثل افراد متناسب فکر می کنیم ورفتار می کنیم؟هیچ کس نمیتونه به خودش دروغ بگه باید با خودمون روراست باشیم. من خودم با این که حجم غذام کم شده مثلا قبلا نزدیک یک نان بربری می خوردم بعد دوره نصف نصف بربری میخورم بیشتر اوقات شاید بعضی مواقع نصفشم خوردم ولی ترسم هنوز نریخته از مواد غذایی وقتی روغن غذا بیشتر میشه تو ذهنم ترس دارم حالا این چاقم میکنه یا ریزه خواری بازم دارم یا تحریک به خوردن میشم وقتی مواد خوراکی می خورم نسبت به قبل بهترم ولی خیلی جای کار دارم پروسه تغییر باورها زمانبر هست وصبر میخواد من خودم عجولم ولی با عجله کاری درست نمیشه. لاغری باید برای دل خودمون برای سلامتی مون برای حال خوبمون باشه لاغری برای دیگران ارزشی نداره. من دیگه اصلا تمایلی ندارم برم عروسی یا مهمونی برای نشون دادن اندامم برای دیگران ازینکه شگفت زده کنم دیگران رو. برای خود خودم میخوام لاغری رو به دیگران چه ربطی داره چاقی یا لاغری من. اگر احساس خوبی به خودت داشته باشی وخودت باشی وبا خودت به صلح برسی وبا خودت آشتی کنی مطمئن باش دیگه کسی نمیاد بهت بگه چرا چاق شدی فکری به حالت بکن تو هنوز احساس چاقی داری وبا خودت مشکل داری وبا خودت آشتی نکردی که مردم میان بهت میگن من بعد شرکت در دوره هیچ کس نگفته چاق شدی قبل دوره هرروز یکی بهم یادآوری می کرد چاقیم رو ولی حالا نه چون احساسم خوب شده وخودمو دوست دارم بااینکه هنوز تغییر زیادی نکردم وفقط خودم می دونم که مانتوم گشاد تر شده .
          توجهت را از جسم بر دار وفقط به دوره بچسب وبه آگاهی ها عمل کن .اینها رو اول به خودم گفتم چون خودم هم همین مشکل را دارم .
          موفق باشی گلم

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار ☺️s-moazamiy0🤗
          1400/01/11 03:01
          مدت عضویت: 1173 روز
          امتیاز کاربر: 734 سطح ۲: کاربر متوسطه
          محتوای دیدگاه: 64 کلمه

          سلام استاد جان.این دیدگاهتون رو خوندم گریه م گرفت…دلم میخاد باتک تک حرفاتون گریه کنم ی دل سیر..چقدر خوبه ک هستید .چقدر خوبه ک دلداریمون میدید.چقدر خوبه ک هواستون بهمون هست .تنهایی ،تنها بودن خیلیییی سخته ..امااینجا تواین سایت ،تواین مسیر چقدر دلنشینه ،لذتبخشه…چقدر بودنتون دل گرممون میکنه ب موندن ،ب بودن ،،
          خدایا شکرت…بابت این شخصیت انسانی شریف و درستکار سرراه مسیر زندگیم….🙏

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار سحر
          1402/12/17 14:03
          مدت عضویت: 292 روز
          امتیاز کاربر: 10857 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
          محتوای دیدگاه: 39 کلمه

          سلام استاد عزیزم 

          چقدر از این نوشته شما لذت بردم چقدررر از همراهی و مسئولیت پذیری و دلسوزی شما لدت میبرم.

          خدارو شکر میکنم که خدا منو با شما آشنا کرد و شما رو به من داد🙏🏻🙏🏻🙏🏻🌹🧡

          این دیدگاه شمارو ذخیره میکنم👌👌

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        آواتار s99malekan
        1399/08/15 01:10
        مدت عضویت: 1310 روز
        امتیاز کاربر: 7470 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
        محتوای دیدگاه: 162 کلمه

        سلام بر استاد خوبی ها و‌زیبایی ها
        باز هم یک بار دیگه نجاتم دادین.‌دلم گرفته بود استاد. از اینکه همه فکر میکنن چاقی یعنی مطلق پر خوری.‌در حالی که من تنها دو ماهه دارم بی دغدغه میخورم.‌ ساعت یک شبه. وارد ۱۵ آبان ۹۹ شدیم.در گوشه خلوت از خونه دور از چشم بقیه که خوابن پاسخ زیبای شما رو‌خوندم و باز بی اختیار گریه م گرفت.‌ممنونم که اینقد ما رو درک میکنین و خوشحالم که همراهی شما همیشگیه. به اندازه تموم تنهاییاتون ماها هستیم استاد.‌ماها که زبونمون مشترکه.ماها که همه همو میفهمیم.‌قابل بدونین ما تشویقتون میکنیم.‌که همیشه تا ابد ادامه بدین. تا دیکه هیچ چاق مظلوم بی پناه و زود رنجی نمونه.دوباره برگشتم به مسیر.‌منی که همینجا قول میدم هیچوقت از این مسیر خارج نشم تا روزی که سربلندتون کنم و متناسب بشم و برای همیشه متناسب بمونم .ایشالا اون روز افتخار داشته باشم با شما از نزدیک ملاقات کنم و بابت لطف و محبت دلسوزانه و برادرانتون ازتون تشکر کنم….

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار farideh.ganjoortehrani@yahoo.com
          1399/09/06 01:01
          مدت عضویت: 1228 روز
          امتیاز کاربر: 4883 سطح ۳: کاربر پیشرفته
          محتوای دیدگاه: 235 کلمه

          بادرود بی ‌پایان به استاد انرژیهای خوب ،به انسانی والا ،شکر برای وجود گرانبهایتان، من تازه دوهفته است که با سایت شما اشنا شدم ، وخداوند را هزاران بار شکر می کنم ، در حال حاضر من یک دور اموزشهای لاغری باذهن شمارا در یوتیوپ گوش دادم وسدر همان ابتدا تعهدنامه خودرا نوشتم وبا تاریخ امضا کردم ، تمام فایلهای شمارا سعی می کنم هرکدام را بیش از پنچ بار خوب گوش بدم وباور کنید هنگام رانندگی بسوی محل کارم در هامبورگ فقط فایل صدای شماست که پخش میشه ، من هیچوقت به حقایقی که شما عنوان می کنید فکر نکرده بودم وهمیشه فقط به چاقی فکر میکردم بجای اینکه به لاغری فکر کنم ،البته این تنفر وترس از چاقی همیشه ملکه ذهن من بود وهمانطور که شما فرمودید هرچه تلاش میکردم چه رژیمی وچه باورزش مقطعی بود وهمیشه اش همان اش و کاسه همان کاسه، فقط می خوام خلاصه بگم ازحالا تولد دوباره ام را جشن میگیرم ومتعهدم با پیگیری راهکارهای ذهن لاغری شما به مقصد خود که همان تناسب اندام ووزن ۵۰ کیلوست برسم،ودراخر:
          خداحافظ رژیمهای لاغری سخت
          خداحافظ بادی بیلدینگ وورزشهای طاقت فرسا
          خداحافظ افسردگی
          خداحافظ بیماری
          وسلام به خوشبختی ،سعادت،پیشرفت.توانگری
          من خیلی عالیم با کلی انرژی وخوشبختی وخداروشکر شکر شکر برای اشنایی باشما ودوستان عالی ودوست داشتنی وموفق این سایت لاغری
          به زودی نتایج وخبرهای تناسب اندام درراه است ولاغری را با قوت ذهن به دست خواهیم اورد وما پیروزیم
          باسپاس فراوان استاد رضا عطا روش
          خداقوت

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار khandan614
      1399/08/05 21:49
      مدت عضویت: 1502 روز
      امتیاز کاربر: 19850 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 317 کلمه

      سلام دوستان عزیز و استاد گرامی
      من قبلا آدم عجولی بودم و هر کاری را که انجام میدادم سریع میخاستم به نتیجه برسم حتی کارهای روزانه را هم تند و سریع انجام میدادم و باور داشتم دنیا دنیای سرعته و نباید از دنیا عقب بمونم حتی تو رژیمها هم روشهایی را انتخاب میکردم که زود نتیجه میداد اما چه فایده خیلی زود هم نتیجه از بین میرفت و من چاقتر از قبل میشدم برای همین از کارهایی که طولانی مدت بود خسته میشدم و معمولا هم وسط راه ول میکردم ودیگه ادامه نمیدادم وقتی وارد دوره لاغری با ذهن شدم اولش مثل قبل فکر میکردم و به خودم میگفتم من که احساسم خوبه و خیلی خوب تمرینها را انجام میدم پس چرا لاغر نشدم ، نمیدونستم کار ذهنی زمانبره و عجله بردار نیست ، اول تغییرات درونی و احساس آدم مهمه و توجه به این تغییرات ، و تعهد به انجام تمرینها و استمرار داشتن و صبر و حوصله همراه با شادی ، بعد از آن نتیجه کم کم تو جسم ظاهر میشه در واقع جسم آخرین مرحله س ، در صورتیکه ما دوست داریم جسم تو اولین مرحله تغییراتشو نشون بده ، تا الان که چند ماهه تو دوره هستم روزی ۲ تا ۴ساعت برای کار کردن تمرینها وقت میگذارم تمام وقت زندگی من بر اساس فایلها تنظیم میشه به خودم خیلی تعهد دادم و به تعهدم وفادارم که من مسئول چاقی و لاغری خودم و تغییر زندگیم هستم پس باید هر روز بهتر از دیروز باشم و با احساس خوب و امید لحظه های ناب زندگی که تکرار شدنی نیست را زندگی کنم ، تصویر ذهنی که از خودم دارم بسیار عالیه یک جسم سالم متناسب ورزشکار ، خدارا شکر که جسمم این تصویر ذهنی را به شکل عالی داره نشون میده ، تا نیمه راه رسیدم انشاله چند ماه دیگه جسم من به تصویر ایده آلم تبدیل میشه خدایا شکرررت بابت این مسیر عالی

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Hedieh
      1399/07/27 20:43
      مدت عضویت: 1656 روز
      امتیاز کاربر: 2160 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 79 کلمه

      سلام استاد من از وقتی این فایل شمارو دیدم دلم میخواد منم از تردمیل استفاده کنم و بهش متعهد بشم ایا میتونم ازش هروز استفاده کنم بدون این که رو ذهنیتم برای لاغری تاثیر بذاره ؟
      و از طرفی ام من از وقتی در دوره شرکت تمام ورزش هایی که انجام میدادم کنار گذاشتم الان حس میکنم به یه رشته رزمی علاقه به یادگیری دارم ایا میتونم اینم ادامه بدم بدون این که رو ذهنیتم و دوره تاثیر بزاره ؟

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1399/07/18 19:53
      مدت عضویت: 1617 روز
      امتیاز کاربر: 26851 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 547 کلمه

      سللم
      منم میخوام خدای لاغری خودم باشم و لاعری رو در جسم ام خلق کنم و همین طور که تاحالا من خدای چاقی خودم بودم و چاقی رو خلق کردم در جسم ام
      با تعهد و استمرار و انگیزه و شور اشتیاق ادامه میدهم و عمل میکنم تا به هدفم برسم
      واقعا تو رزیم و ورزش در باشگاه از زمانی که پسرم ۷ ماه بود تا ۶ ماه پیش که کرونا نبود من متعهد بودم یعنی تا ۶ سالگی پسرم البته قبلا هم زیاد رژیم داشتم در مقطعی از زندگیم ولی حالا اخرین بار که وارد این قضیه رژیم شدم رو گفتم و همین باعث شد که به راه درست که آموزش لاغری با ذهن هست هدایت بشم و حالا من همون تعهد و استمرارم و عمل کردن به آموزشها رو اگر بیارم داخل راه درست حتما موفق میشم چون لازمه ی هر موفقیتی استمرار و تلاش هست
      و من حتی با وحود اینکه امسال پسرم کلاس اول هست و تمام کلاسهاش غیر حصوری هستند و با موبایل خودم و از وقت خودم باید زمان بزارم ولی نزاشتم اصلا صدمه ای به دورهام خورده بشه و همچنان در تلاشم برای یادگیری حتی اگه مجبور بشم از عصری شروع کنم یا دم عروب ولی حتما شروع میکنم و نمیگم دیر هست یا خسته ام یا وقت ندارم چون کارای خونه و کلی کار شخصی و چیزهای دیگه هم هست ولی تعهدی که من دارم و عشقی که به لاغری دارم باعث شده همچنان در دوره باشم و لذت ببرم
      تغییرات زیادی در خوردنم دارم همین دیشب که خواستم شام بخورم اول از خودم پرسیدم گرسنه هستم یا نه؟ و بعد انتخاب جدیدی داشتم که شام خوردم ولی یه تیکه ماهی خالی بدون نون و برنج انتخاب جدید من بود و خدا رو شکر که سیر شدم و اصلا تمایلی به برادشتن چیز دیگه از روی سفره نداشتم تازه بعد از شام کلی دسر بود در دورهمی ولی من چون احساس سیری رو قشنگ درک میکنم و میدونم دیگه مواد غذایی رو برای رفع نیاز بدن فارغ از هر تنوعی که دارن باید استفاده کنم اصلا دلم نخواست هیچ دسری حتی یه قاشق در دهنم بزارم اصلا میلم نبود و انتخابم این بود که نخورم در صورتی که حواسم به رفتار چاقهای جمع و لاغرها ی جمع بود که چاقها بعد از شام مشتاق خوردن شیرینی و انواع کلوچه و دسر با چایی بودن ولی متناسب اصلا انگار نمیدید این تنوع رو و کاری نداشت به مواد عذایی داخل جمع و منم خوشحال بودم که رفتارم چقدر زیبا و شبیه به لاغرها هست

      من متعهد هستم به تغییر کردن در روابطم در جسمم در ایمانم در فکرم در سلامتی و .. و من میخواهم سطح جدیدی از زندگیم رو با این تغییر حس کنم

      من میخواهم تعهدم رو با دنبال کردن آموزشها قوی کنم یعنی اول دهنم رو اموزش میدهم و بعد تصویر ذهنیم تغییر میکنه و بعد جسمم تعییر میکنه

      تعهد همون ادامه دادن هست ادامه دادن ادامه دادن ا دامه دادن
      امیدوارم جسمم رو به زودی در تناسب دلخواهم ببینم و من همیشه رویای تناسب اندام همراه با سلامتی رو برای خودم خواهانم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار maryam1398rahimi
      1399/07/15 08:27
      مدت عضویت: 1491 روز
      امتیاز کاربر: 10834 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 231 کلمه

      به نام خدا
      سلام به همه ي دوستان عزيز و استاد گرامي
      من از امروز تعهدم رو قوي تر ميكنم و در انجام تمرينات و فايل ها بيشتر رسيدگي مي كنم
      البته من اشتياقم هنوز همون اندازه هس فقط از موقعي كه مدرسه ها باز شده من يه كم از فايل ها دور موندم نه كه انحام ندم مثلا صبح زود بيدار ميشم فايل ها گوش ميدم ولي تمريناتش نميزسم ميفته براي فردا فرداش هم باز همين جور يه بار ديكه گوش ميدم فايل و تا اينكه تمرينش بنويسم يعني هر فايلي مخصوص به يك روز شايد توي يكي دو روز و نهايتش سه روز گير ميكنم
      اينم بخاطز بازگشايي مدارس كه هس انلايني هم هس و يك مبايل بيشتر ندارم تو خونه به روزهاي بعد موكول ميشع
      ان شاالله از امروز تعهدم رو قوي تر ميكنم و هر روز فايل و تمرينش رو مربوط به همون روز انجام ميدم
      البته من از وقتي وارد دوره شدم تا به الان اشتياقم همين جوره خيلي از خودم راضي هستم احساسم خوبه هر روز ميرم جلوي اينه خودم و نگاع ميكنم و ميكم تا اينحا خوب پيش اومدي بقيه راه هم ميتوني بري مني كه يك قدم برداشتم يك قدم ديكه هم ميتونم بردارم و قدم به قدم به قدم هاي بزرك تبديل ميشه 🙏🏻🙏🏻👏🏻👌🏻
      عاشق خودم هستم 🥰😍بزرگترين نعمته اينه كه عاشق خودت باشي خدايا شكرش خودم رو دوست دارم 😍🥰

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Kh.shariat43
      1399/05/29 12:25
      مدت عضویت: 1501 روز
      امتیاز کاربر: 683 سطح ۲: کاربر متوسطه
      محتوای دیدگاه: 121 کلمه

      با عرض سلام وخدا قوت استاد عزیز من هر فایلتون گوش میدم کلی به من امیدو انرژی میده در همه ابعاد زندگیم ویکی از یکی فوق العاده تر هست من خودم خیلی تغییر های عالی در زندگی دارم حتی غبطه می خورم میگم کاش زودتر از اینها خدا منو هدایت می کرد و به این آموزشها ومهارتها دست پیدا می کردم وکلی موفقتر و با آرامش تردر کارو زندگیم بودم یعنی به قدرت ذهنم زودتر پی میبردم ولی الان هم خدارو شکر میکنم که من را با آموزشهای شما آشنا کرد وروز به روز هم علاقه وتعهدم همراه با احساس خوب برایم ایجاد میشه ازشما بی نهایت سپاسگزارم که اینقدر خالصانه به من ودوستانم آموزش میدین .خدا یارو یاورتون باشه

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار سمیرا
      1399/05/22 12:21
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 7334 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 52 کلمه

      من هم به تعهد شما تحسین میگم و خیلی لذت بردم از این همه تعهد که به کار و لاغریتون دارید.من هم هر چند وقت یک بار تمرینات رو به روز بعد میندازم و از خودم راضی نیستم ولی امیدوارم بتونم با استمرار مثل شما باشم و خدای لاغری خودم باشم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار nana
      1399/05/08 20:46
      مدت عضویت: 1654 روز
      امتیاز کاربر: 438 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 194 کلمه

      بادرود فراوان . من متعهدم و تعهد چیزی فراتر از تصمیم هستش . اشتیاق و و استمرار همیشه تواما باهم کمک به تعهد می کنن . دودلی ذات بشره و متناسب شدن نیاز به تعهد داره باید این تصمیم با همه تصمیمات فرق کنه .
      اگر استاد ما متعهد به ماست و مرتب برامون فایل جدید میزاره ما هم بایستی با استمرار به تصویر ذهنی می رسیم که بعد تبدیل به جسم می شه که با صبر بایستی ادامه بدیم . برای لاغر شدن هم بایستی متعهد باشیم . پس دنبال می کنیم و پی گیر ی می کنیم . هر چقدر زمان بزاریم برای فایل ها بیشتر بهمون کمک می کنه که تصویر هامون بیشتر باشه.
      خدای لاغری مون باشیم . و مسولیت چاقی رو بعهده بگیریم . وقتی متعهد باشیم حتی اگر مسیر اشتباه و بریم بالاخره مسیرمون درست می شه .اتقدر ادامه بدیم و خطا هامونو زیر و رو کنیم تا درست بشه . باید متعهد باشیم و انجام بدیم و به امید خدا بایستی با تعهد به این تغییر برسیم برای یک چیز نمی توایم متعهد بشیم به بیشتر از لاغری با ذهن باید متعهد بشیم . سپاس 🙏🙏🙏🌹

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار abirozeh
      1399/04/30 22:59
      مدت عضویت: 1468 روز
      امتیاز کاربر: 614 سطح ۲: کاربر متوسطه
      محتوای دیدگاه: 96 کلمه

      سلام استاد اتفاقا در مسیر لاغری یه مدت پیش رفتم ودیگه فکر کردم درست سده ..ورفتارها وعادتهایم درست وحسابی کامل شده ودیگه یه مدت فایل گوش ندادم وهر وقت میشد میومدم وناگهان دیدم برگشت خوردم ودباره به وزن اول برگشتم ولی الان به لطف خدا وگوش کردن به این فایل فهمیدم مشکلم همن تعهد باشه که کامل نشده ولی این موضوع منو ناراحت وسرخورده کرده ولی دباره فک میکنم باید دباره شروع کنم وتعهد داشته باشم ..حالا نمیدونم نظر شما چیه …چرا من بعد از ۲ماه استفاده دباره برگشتم به پله ی اول ممنون از پاسختون

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار farideh.ganjoortehrani@yahoo.com
        1399/09/06 16:24
        مدت عضویت: 1228 روز
        امتیاز کاربر: 4883 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 235 کلمه

        بادرود بی ‌پایان به استاد انرژیهای خوب ،به انسانی والا ،شکر برای وجود گرانبهایتان، من تازه دوهفته است که با سایت شما اشنا شدم ، وخداوند را هزاران بار شکر می کنم ، در حال حاضر من یک دور اموزشهای لاغری باذهن شمارا در یوتیوپ گوش دادم وسدر همان ابتدا تعهدنامه خودرا نوشتم وبا تاریخ امضا کردم ، تمام فایلهای شمارا سعی می کنم هرکدام را بیش از پنچ بار خوب گوش بدم وباور کنید هنگام رانندگی بسوی محل کارم در هامبورگ فقط فایل صدای شماست که پخش میشه ، من هیچوقت به حقایقی که شما عنوان می کنید فکر نکرده بودم وهمیشه فقط به چاقی فکر میکردم بجای اینکه به لاغری فکر کنم ،البته این تنفر وترس از چاقی همیشه ملکه ذهن من بود وهمانطور که شما فرمودید هرچه تلاش میکردم چه رژیمی وچه باورزش مقطعی بود وهمیشه اش همان اش و کاسه همان کاسه، فقط می خوام خلاصه بگم ازحالا تولد دوباره ام را جشن میگیرم ومتعهدم با پیگیری راهکارهای ذهن لاغری شما به مقصد خود که همان تناسب اندام ووزن ۵۰ کیلوست برسم،ودراخر:
        خداحافظ رژیمهای لاغری سخت
        خداحافظ بادی بیلدینگ وورزشهای طاقت فرسا
        خداحافظ افسردگی
        خداحافظ بیماری
        وسلام به خوشبختی ،سعادت،پیشرفت.توانگری
        من خیلی عالیم با کلی انرژی وخوشبختی وخداروشکر شکر شکر برای اشنایی باشما ودوستان عالی ودوست داشتنی وموفق این سایت لاغری
        به زودی نتایج وخبرهای تناسب اندام درراه است ولاغری را با قوت ذهن به دست خواهیم اورد وما پیروزیم
        باسپاس فراوان استاد رضا عطا روش
        خداقوت

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فاطمه قدیریان
      1399/04/21 23:39
      مدت عضویت: 1646 روز
      امتیاز کاربر: 477 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 134 کلمه

      من از امروز متعهد میشوم هرروز برنامه های نوشتن وکوش دادن به فایل هارودقیقا اجرا کنم چون متوجه شدم خیلی متعهد نبودم ونتیجه زیادی در ظاهر نگرفتم اما دخترم که با تلاش وهمت همه برنامه ها رو دقیق اجرا میکرد وبا هم شروع کردیم کاملا متناسب شده وهرروز هم بهتر میشه هم جسمی وهم روحی
      البته منهم از لحاظ روحی عالی شدم واحساس بسیار خوبی به خودم دارم وتغییرات زیادی در رفتار غذاییم ایجاد شده وخیلی خوشحالم ولی منفی باف ذهنم مرتب میگه چرا لاغر نمیشی گی میخوای نتیجه بگیری
      من کتاب های روانشناسی زیادی مطالعه میکنم والان اطمینان دارم که برنامه استاد روشن از بشتوانه علمی بسیار خوبی برخوردار هست که به زبان عامیانه وخودمانی کفته میشه وحتما نتیجه بخش خواهد بود
      متشکرم استاد

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Faezeh.senobari.59
      1399/04/02 12:05
      مدت عضویت: 1463 روز
      امتیاز کاربر: 505 سطح ۲: کاربر متوسطه
      محتوای دیدگاه: 60 کلمه

      سلام خدمت استاد عزیز ودوستان همراه
      خدا رو.شکر که متوجه شدم که من تعهد زیادی دارم.همین که هر روز با اشتیاق بلند میشم وفایلهامو گوش میکنم .ایمان دارم که متاسب خواهم شد.همون طور که استاد متناسب شده .این قانون است که به هر چیزی توجه کنی اونو تو زندگیت بیشتر میکنی منم تو زندگیم تناسب اندام را در اولیت قرار دادم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار باران
      1399/03/18 12:30
      مدت عضویت: 1609 روز
      امتیاز کاربر: 3176 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 113 کلمه

      سلام به همگی
      دیروز اینجا خیلی باران امد و معمولا بعد از باران حلزون ها میان بیرون، من جدیدا خیلی فکر میکنم، پیش خودم گفتم اگر من استمرار این حلزون رو داشته باشم قطعا موفق میشم چون حلزون همواره ذره ذره به سمت هدفش حرکت میکنه و یک مسیر ده متری رو که ما با چند قدم طی میکنیم اون شاید یکساعت طول بکشه که طی کنه ولی چون متعهده و استمرار داره اون مسیر رو با سلامتی طی میکنه و به هدفش میرسه.
      با خودم گفتم ببین تو که از این حلزون کمتر نیستی پس مستمر و با تعهد به مسبرت ادامه بده و بدون انتهای مسیر تناسب، سلامتی و زیبایی در انتظارت هست😇😇

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 895 سطح ۲: کاربر متوسطه
      محتوای دیدگاه: 338 کلمه

      سلام خدمت استاد عزیز و دوستان خوبم
      در دوره لاغری چندین بار به خودم تعهد دادم که دوره رو به هر شکلی که شده ادامه بدهم و در مسیر باقی بمانم ،چندین بار هم اتفاق افتاد که به دلایل مختلف ،که البته بیشتر بهانه منفی باف بود نتوانستم چند روزی فایلهام رو گوش بدهم و تمریناتم رو انجام بدهم ،میگم بهانه چون اگر واقعا میخواستم انجامش بدهم لابه لای همه مشغله های روزانه وقتی پیدا میشد که بتوان تمرینها رو انجام داد ،اما با همه اینها از خودم راضی هستم چون سریع به تعهد خودم برگشتم و نگذاشتم از مسیر خارج بشوم و هر طور شده در مسیر باقی موندم به خاطر همین میگم تعهد داشتم و سر تعهد خودم تا الان باقی موندم و باز هم به خودم و بقیه دوستانم تعهد میدهم که در مسیر باقی بمانم .
      اما در مورد عجله داشتن این نکته به ذهنم اومد که من به دو صورت عجله رو در خودم دیدم ،اول اینکه عجله در متناسب شدنم بوده و الان هم گاهی هست که میگم چرا من هنوز به اون هدف نهایی خودم دست پیدا نکرده ام و دیگری عجله در اصلاح رفتارم هست .
      درسته که رفتار ما ادمها دست خودمون هست و اگه مثلا من هنوز جاهایی رفتار اشتباه از خودم نشون میدم مشکل از خودم هست اما خوب این رو هم باید برای خودم در نظر بگیرم که یکی مثل من حدود بیست سال هست که به واسطه افکار اشتباهم دارم رفتارهای اشتباه انجام میدهم و الان واقعا توقع بیجا یی هست که من از خودم انتظار دارم الان دیگه رفتار اشتباه نداشته باشم و تا رفتارهای اشتباهی از خودم میبینم منفی باف میاد وسط و دلسردم میکنه ،پس چه فایده ،پس تو این همه فایل گوش دادی که هنوز این همه اشتباه داری ،و این به نظر خودم نوعی دیگر از عجله هست که در من وجود داره ،و امروز با امدن این نکته به ذهنم که من دارم این مدلی عجله میکنم دیگه راه رو به روی منفی باف میبندم و باعث میشه دلسرد نشوم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار طوبی حاج احمدی
      1399/02/18 03:11
      مدت عضویت: 1652 روز
      امتیاز کاربر: 3344 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 49 کلمه

      ‌سلام دوستان عزیز واستاد گرامی خسته نباشید
      من متعهد هستم ک همیشه این دوره را دنبال میکنم وتمرینات را انجام میدم واقعا روز ۲ ساعت یا بیشتر در حال نوشتن وخواندن هستم بسبار لذت میبرم
      من خدای چاقی خودم هستم والان تصمیم دارم خدای لاغری خودم بشوم
      استاد سپاسگذارم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار من میتوانم
      1399/02/12 19:26
      مدت عضویت: 1504 روز
      امتیاز کاربر: 8598 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 174 کلمه

      سلام. افزایش سرعت در سایر جنبه های زندگی برای این است که هنوز بشر به سطح کامل آن موضوع نرسیده است و تا دنیا هست جای پیشرفت وجود دارد
      اما جسم انسان و سرعت تغییر آن توسط خداوند تنظیم شده است و کامل است و بی عیب و نقص و نیازی به افزایش یا کاهشی ندارد. و اگر تغییر کند نظم بدن بهم میخورد و ممکن است دچار بیماری شود.
      اگر کاری رو میخوای انجام بدی باید همیشه انجام بدی. =تعهد.
      برای ادامه دادن من برای خودم یک مثال دارم: وقتی دارم دسر درست میکنم و باید آن را دائما هم بزنم تا ته نگیره خیلی طول میکشه تا جوش بیاد و آماده بشه در صورتی که اگر هم نزنم زود جوش میاد اما در این حالت مواد ته نشین میشه و اصلا دسر خوبی نمیشه. لاغری با ذهن هم برای من همینه میگم اگر ادامه بدم درسته زمان میبره ولی بالخره نتیجه میگیرم و متناسب میشم و اگر رها کنم شاید در سایر روش ها زود نتیجه بگیرم اما نه ماندگاری داره و نه درست هستش.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار من میتوانم
        1399/02/24 01:17
        مدت عضویت: 1504 روز
        امتیاز کاربر: 8598 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
        محتوای دیدگاه: 8 کلمه

        باریکلا فاطمه جانم ❤️ بهت افتخار می کنم.

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار بهار تهرانی
      1399/01/01 22:12
      مدت عضویت: 1631 روز
      امتیاز کاربر: 691 سطح ۲: کاربر متوسطه
      محتوای دیدگاه: 298 کلمه

      سلام استاد عزیز
      امروز من مهمان داشتم و صبح فقط میثاق نامه را خوندم و عصر که مهمانها رفتند ، منفی باف به من گفت خسته ای و نمی خواد فایل ها را امروز گوش بدی برو فیلمی نگاه کن و استراحت کن .اما به خودم گفتم اتفاقاً الان تو بیش از هر زمانی به فایل نیاز داری و الان که این فایل را باز کردم نظز خوب دوستمون عشق را خوندم و چندین تذکر برای من داشت و فایل شما هم که نگو .دوباره خدا به موقع و قبل از انحراف از مسیر به من انرژی داد و منو مصمم تر کرد .از ته دل میگم خدایا شکرت .
      چقدر خوب تفاوت معنی لاغری را در ذهن من و در فرهنگ لغت گفتید .درسته علت ناامیدی همینه ، چون ما انتظار نتیجه نهایی را در زمان کوتاهی داریم . من که می بینم چقدر احساسم خوب شده ، بدون استرس غذا می خورم و باور چاق کنندگی مواد غذایی داره کم رنگ میشه تو ذهنم ، وقتی لباس های چند سال پیش را می تونم تنم کنم .وقتی روز به روز دارم لاغرتر میشم ، پس باید به این تغییرات مثبت توجه کنم و این بشه سوخت من برای ادامه مسیر .
      یادم میاد یکی از نویسندگان بزرگ تمثیل جالبی داشت .او در باره طرز کار تلمبه آب می گفت .وقتی چندین بار دسته تلمبه را به پائین فشار می دهیم اصلاً آبی نمیاد ولی بعد از اینکه چندین مرتبه آب در ابتدا کم کم و منقطع ولی بعد زیاد و پیوسته آب میاد .این موضوع مثل همین لاغری است که نتیجه فوری دیده نمی شود .اما اگر ناامید شویم و دست از کار بکشیم هیچ وقت به نتیجه نمیرسیم . استاد خیلی ممنونم که به من انرژی دادید که حتی فکر تنبلی هم به سراغ من نیاد .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار سمیرا
        1399/05/22 12:27
        مدت عضویت: 1676 روز
        امتیاز کاربر: 7334 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
        محتوای دیدگاه: 11 کلمه

        چه نوشته خوبی لذت بردم از مثال تلمبه و استمرار داشتن.

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار شیرین محصلی
      1398/12/14 12:37
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 12593 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 46 کلمه

      من باز هم تعهد می دم که تمام سعی وتلاشم رو در این مسیر برای رسیدن به تناسب اندام انجام بدم و هیچ چیزی وشرایطی مانع من نشه برای رسیدن به هدفم ،مرسی استاد فایل خیلی عالی بود وبا دیدنماین فایل بیشتر از قبل انگیزه گرفتم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار پونه عدل تهرانی
      1398/10/24 03:15
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 14745 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 81 کلمه

      من همچنان موظف می دونم خودم رو که این تمرینات و انجام بدم هر روز !
      صبح قبل از اینکه برم سر کار فایل صبحگاهی و میثاق نامه و گوش می دم و بعد از ظهر هم بقیه تمرینها
      و عجله هم تا الان نداشتم تغییراتم هم بیشتر دیگران بهم می گن و خودم هم از لباسهام متوجه می شم
      و از دیروز هم همش حواسم به این هست که شیطان را متولد نکنم خیلی تمرین عالی هستش
      ممنون از شما استاد بزرگوار

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار عشق
      1398/10/21 23:05
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 4177 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 211 کلمه

      روز هفتاد و یک تکرار:
      نوشته‌های دوستان رو که در ارتباط با این فایل می‌خوندم دیدم هر کس به زیبایی درسی رو که مناسب حال اون لحظه‌ی خودشه پررنگ‌تر و عمیق‌تر درک کرده و براش برجسته تر جلوه کرده و هر کدوم در جای خودش درسی بزرگ از زندگیه.
      میدونم دوستانم هم مثل من از تک‌تک مطالب این دوره و این فایل در طول زمان استفاده می‌کنن و اونچه چند روزیه بسیار به دل من میشینه و بهم احساس ارامشی عالی میده عنوان سرعت یکنواخت و تدریجی طبیعت در تکامل هر چیزی از رویش یک دانه گرفته تا روند رشد یک طفل در این فایل هست که به من یاداوری میکنه که بدن من هم با سرعتی مناسب به خودش به سمت تناسب نهایی پیش میره. این فکر عجله رو از من دور میکنه.
      تو یکی از فایل‌های صبحگاهیمون نقل قولی هست که میگه موفقیت رسیدن به هدف نیست بلکه تداوم در مسیریه که به هدف میرسه. این جمله که امروز در این فایل هم با بیانی دیگه بهش اشاره شده بارها در زمان‌های مختلف در ذهن من مرور میشه و منو به شکل بهتری در تعهدی که در تداوم مسیر تناسب دارم حفظ می‌کنه.
      برای ده‌هزارمین بار یک‌بار دیگه با خوشحالی باید بگم بابت بودن در این مسیر سپااااااااسگزارم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار عشق
        1398/10/22 00:42
        مدت عضویت: 1676 روز
        امتیاز کاربر: 4177 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 274 کلمه

        اینجا می‌خوام مطلبی رو در ارتباط با تعهد بیان کنم که دستاورد شیرین امروز من هست که برای اولین بار اتفاق میفته.
        تعهد من در تکرار فایلها و مطالب دوره هر روز باعث پیشرفتم میشه. من تعهدی در قبال نخوردن چیزی یا انجام ورزش مشخصی ندارم بلکه متعهدم که ذهنم رو با گوش دادن به فایلها و دیدن ویدیو ها و نوشتن در رابطه با حسم از انجام تمرین‌ها اموزش بدم و در این کار تداوم داشته باشم و نتیجه‌ی این تعهد بجز کاهش وزن و سایز مشهود و خوب شدن حالم تغییر در واکنش من در رویارویی با مواد غذاییه.
        من دوست داشتم اگر چند نوع غذا در سفره باشه از بیشترشون کمی بخورم با شروع دوره این عادت من به انتخاب یک نوع غذا و فقط چشیدن بقیه تغییر شکل داده بود اما امشب بعد از اتمام شام من ناگهان متوجه شدم که برای اولین بار ترجیح دادم از یک نوع غذا بخورم و مزه‌ی دهنمو عوض نکنم. اصلا نخواستم دیگری رو بچشم در حالیکه قبل از شروع شام فکر می‌کردم از هر دو یکم بخورم. این اتفاق برام‌خیلی خوش‌آیند و غافلگیرکننده بود به خاطر علاقم به چشیدن طعم‌های مختلف اصلا فکر نمی‌کردم چنین تغییری رو تجربه کنم. میدونم که بار بعد احتمال داره رفتارم مثل قبل باشه اما دیگه شروع تغییر رو در خودم دیدم. دیدم که یه فرمول متناسب جدید به فرمول‌های ذهنم اضافه شده.این اتفاق موجب خوشحالی و لذت بسیار من شد و من میدونم لذتی که بردم فرمول جدید رو قوی‌تر کرد و‌این‌چرخه همچنان ادامه خواهد داشت. درست مانند فرمول‌های دیگه‌ای که با شروع دوره به‌تدریج در ذهن‌من شکل گرفتن و تقویت شدن.

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار عشق
          1398/10/23 02:16
          مدت عضویت: 1676 روز
          امتیاز کاربر: 4177 سطح ۳: کاربر پیشرفته
          محتوای دیدگاه: 3 کلمه

          ممنونم از شما????☺️

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار بهار تهرانی
          1399/01/01 21:28
          مدت عضویت: 1631 روز
          امتیاز کاربر: 691 سطح ۲: کاربر متوسطه
          محتوای دیدگاه: 67 کلمه

          دوست من نکته خوبی را یادآوری کردید: من تعهدی در قبال نخوردن چیزی یا انجام ورزش مشخصی ندارم بلکه متعهدم که ذهنم را با گوش دادن به فایل ها و دیدن ویدیو ها و نوشتن در رابطه با حسم از انجام تمرین ها آموزش بدهم و در این کار تداوم داشته باشم .برای من یادآوری شد تعهد کاهش وزن به دنبال دارد .به شما تبریک می گویم

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 228 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 441 کلمه

      با عرض سلام
      این ویدئو را قبلا هم دیده بودم ولی امروز خیلی دقیق گوش دادم و به این موضوع فکر کردم که عجله میتونه تمام تعهد و انگیزه های ما رو از بین ببره
      ما وارد مسیری شدیم در این مسیر آموزشهای عالی رو دریافت میکنیم پشتیبانی خیلی قوی داریم پس اگر ایمان داریم مسیر درسته دیگه به بقیه چیزها دقت کردن و ریز شدن بی فایده است البته من فقط نظر خودم رو میگم .
      من به اینکه دیگران فکر کنن من خوب شدم یا بد شدم توجه نمیکنم فقط بر روی کارهایی که باید در اون لحظه انجام بدم تمرکز میکنم
      مثلا فایلها رو گوش میدم کارهایی که باید انجام بدم در رابطه با فایل تا آخر روز انجام میدم و در شرایط مختلف مثل جشن رستوران مهمانی و سایر مسائل فایلها رو در ذهنم دارم و فراموش نمیکنم .
      از صبح تا شب با تناسب فکری زندگی میکنم
      قبل از این دوره همیشه فکر میکردم که در شغل خودم خیلی موفق هستم و نتیجه کار هم همین رو نشون میداد ولی بعد از ورود به مسیر تناسب فکری شروع به پیدا کردن نقاط ضعف خودم شدم ولی فکر کردن به اونها یا بازگو کردن اونها خیلی برام سخت بود وقتی در فایلها میدیدم استاد به خودشون مراجعه میکنن و مطلبی رو با اعتماد به نفس بالا مطرح میکنن این کار رو یاد گرفتم و در صدد برطرف کردن ایرادهای خودم برآمدم .
      به این صورت که از تناسب فکری برای لاغر شدن استفاده نکردم برای رفتارهای عمومی خودم از این دوره بهره بردم و یک زمان متوجه شدم که رفتارهای غذایی من کاملا فرق کرده در فایلی مربوط به خوردن شیرینی من خیلی شوکه شدم و فکر کردم همیشه چه رفتار عجیبی با شیرینی داشتم .
      در مورد ریز بینی در باره رفتار دیگران دوره شگفتی ساز پاکسازی چاقی خیلی به من کمک کرد و بعد از گوش دادن بارها و بارها به این دوره خیلی از حساسیت های رفتاری و زود رنجی های خود را ترک کردم .
      منظور کلی من این است که برای متعهد بودن به لاغری باید به این دوره متعهد باشیم خود را تغییر دهیم بدون هیچ مقاومتی خود را به این دوره بسپاریم و عجله نکنیم .
      یکی از اساتید بزرگ مدرس بورس بین الملل گفته نتیجه ای زندگی نکنیم فرآیندی زندگی کنیم یعنی اگر مرتب منتظر نتیجه باشیم شکست میخوریم ولی وقتی فرایند زمانی و دوره ای را بررسی کنیم حتما موفق میشیم وقتی این مطلب رو دیدم متوجه شدم خیلی زودتر این مطلب را بارها در تناسب فکری شنیده بودم اگر برای نخوردن چند شکلات توقع لاغر شدن داشته باشیم کلا این مسیر و هدف آنرا درک نکردیم .
      با آرزوی موفقیت برای دوستان عزیزم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 228 سطح ۱: کاربر مبتدی
        محتوای دیدگاه: 26 کلمه

        سلام استاد محترم خیلی از توضیحات و تشویق شما ممنونم از زحمات و تلاشهای شما سپاسگزارم و از خداوند بزرگ برای شما خوشبختی و سعادت خواهانم

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        آواتار سمیرا
        1399/05/22 12:34
        مدت عضویت: 1676 روز
        امتیاز کاربر: 7334 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
        محتوای دیدگاه: 16 کلمه

        من هم از نوشته شما و استمرار شما خیلی لذت بردم و به شما افرین میگم.👏👏

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 895 سطح ۲: کاربر متوسطه
      محتوای دیدگاه: 189 کلمه

      باسلام خدمت استاد عزیز ودوستان خوبم
      واقعا این فایل عالی هست وواقعا اگه بتونیم توی هر کاری تعهد داشته باشیم غیر ممکن هست که از عهده انجام اون کار برنیایم .من در این دوره سعی کردم تعهد داشته باشم اما خوب هرکسی خودش میدونه با خودش چند چنده .وقتی خوب نگاه میکنم توانایی من برای متعهد بودن خیلی بیشتراز اینی که بودم هست منظورم اینه که با اینکه خیلی جاها وخیلی وقتها متعهد بودم اما بازهم خیلی بهتر از اینها میتوانستم عمل کنم ولی نکردم .اما نا امید نیستم من در حال تغییر دادن کل زندگی خودم هستم ومتعهد نبودن توی کارهایی که به خودم مربوط بود هم جزو همین ها است .من برای تعهدهای که مربوط به دیگران بود خیلی عالی انجام میدادم اما وقتی پای خودم در میان بود متاسفانه نه.واین ادامه دادن مسیر لاغری با ذهن اولین تعهدی بود که برای خودم داشتم وتا همین جا هم از خودم راضی هستم به عنوان اولین تعهد برای خودم اونو خوب انجام دادم گرچه بهتر از این میتوانست باشد.اما من هنوز هم در مسیر هستم وهنوز هم دیر نیست وتعهدم برای بهتر ادامه دادن را محکمتر میکنم .?

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فاطمه خان احمدلو
      1398/08/03 11:30
      مدت عضویت: 1634 روز
      امتیاز کاربر: 100 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 55 کلمه

      سلام استاد
      خسته نباشید مثل همیشه ویوئویی که تماشا کرد عالی وپر محتوا بود تردیدهای که داشتم بادیتن این برنامه برام رفع شد
      برای ادامه راهی در پیش گرفتم مصممترشدم
      ان شالله همیشه سلامت ‌پیدار باشید
      واز خداوند سپاسگزارم که شما رو بر سر راه زندگی ماگذاشت که بامتناسب شدت از زندگی سالم لذت ببریم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار بهار تهرانی
      1398/07/19 13:47
      مدت عضویت: 1631 روز
      امتیاز کاربر: 691 سطح ۲: کاربر متوسطه
      محتوای دیدگاه: 196 کلمه

      سلام استاد گرامی
      من بعد از یک وقفه سه ماهه دوباره با تشویق شما به دوره برگشتم و چون از فردا که شنبه است می خواهم دوباره دوره را شروع کنم ، تصمیم گرفتم امروز از فایل های رایگان شما استفاده کنم .وقتی فایل تعهد را دیدم فهمیدم من متعهد نبودم و فقط یک تصمیم بدون تعهد را گرفته بودم ، چون اگر تعهد می داشتم نباید با یک اتفاق ناخوشایند در زندگی ام این برنامه را کنار می گذاشتم و یادم می رفت من چه هدفی داشتم .باید اقرار کنم در مدتی که فایل ها را گوش می دادم حالم بسیار خوب بود و احساس لاغری می کردم و بدون زجر کشیدن بسیاری از عادات های بدم را کنار گذاشته بودم .از خدا می خواهم بتوانم شما و سایر دوستان موفق را الگوی خودم قرار بدهم و با جدیت برنامه را دنبال کنم چون به قول شما وقتی من خودم به خودم کمک نکنم کسی نمی تواند به من کمک کند. در پایان از شما بسیار متشکرم که بعد از خرید می‌کنم هم همیشه در کنار ما هستید و ما را تنها نمی گذارید و این بزرگترین مزیت این دوره است .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار عالیه هاشمی
      1398/07/02 18:02
      مدت عضویت: 1671 روز
      امتیاز کاربر: 990 سطح ۲: کاربر متوسطه
      محتوای دیدگاه: 99 کلمه

      سلام استاد عزیزم
      واقعا مثل همیشه صحبتاتون عالی بود
      از این جملتون خیلی خوشم آمد و چند بار با خودم تکرارش کردم. ** من خدای چاقیه خودم هستم و الان میخوام خدای لاغریه خودم باشم**
      منم روزهای سختی رو پشت سر گذاشتم و نا امید از همه چی با شما آشنا شدم ولی الان دو هفته هست که با تعهد دارم دوره های رایگان شما رو دنبال میکنم ک تغییرات رو به وضوح در رفتارهام و حتی زندگیم هم دارم میبینم و این منو شگفت زده میکنه
      ممنون از شما خیلی خوشحالم که با لاغری با ذهن آشنا شدم
      استاد یک دنیا ممنون

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Faezeh Heidari
      1398/06/27 13:32
      مدت عضویت: 1673 روز
      امتیاز کاربر: 10890 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 101 کلمه

      سلام استادمحترم خیلی مطالب عالی هست شماهرچی میگی درمن هست من اینقدررژیم گرفتم ‌وزن کم کردم واقعاخسته شدم ازخودم وبعددوباره. و درخوری روشروع کردم الان من اچندماهی هست که ازفایلهای رایگان شما کمابیش استفاده میکنم مطالب خیلی عالی هست اما بازمنحرف میشم ‌نمیتونم اون نتیجه ی مطلوب روبگیرم اماازشماگله ای دارم شماکه اینقدر میگی هدایت خداوند بوده چرایه هویی اینقدر گرون کردی من داشتم پولم روجمع میکردم که ثبت نام کنم فکرکسانی که درآمدکمی دارن هم بکنین دوره ی آموزشی شما ۱۵۰۰ بود شما یه دفعه کردین ۲۰۰ میلیون تازه ازآبان ماه هم گرونتر میشه خواهشا یه تجدید نظری داشته باشید

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم