0

بهترین روش لاغری چیست؟!

بهترین روش لاغری چیست
اندازه متن

بهترین روش لاغری چیست این سوالی است که همه افراد چاق به دنبال یافتن پاسخ آن هستند.

همه میخوان لاغر باشن، لاغری معادل زیبایی، موفقیت و جذابیته

چاق ها عاشق لاغری اما لاغرها بی تفاوت

افرادی که اضافه وزن دارند بیشتر از افراد لاغر عاشق لاغری هستند. این اشتیاق به خاطر مزایای لاغری نیست چون افراد لاغر دیدگاه افراد چاق درباره وضعیت جسمانی خود را ندارند، بلکه به دلیل مشکلات چاقی است.

شاید خواندن این جمله در مرتبه اول تا حدودی عجیب باشد اما واضح است که تا وقتی لاغر هستیم نسبت به وضعیت خود احساس خاصی نداریم اما وقتی چاق می شویم و با مشکلات متعدد چاقی مواجه می شویم و به شدت اشتیاق داریم که لاغر شویم.

دلیل اینکه افراد لاغر برای لاغر بودن خود تلاش خاصی نمی کنند اما افراد چاق دست به هر کاری می زنند بلکه لاغر شوند این است که: در ذهن ما به دست آوردن هر چیزی سخت تر از داشتن یا نگهداری از آن است.

همه افراد چاق در بدو تولد کاملا متناسب بوده اند، حتی افرادی که به هنگام تولد از وزن بیشتری نسبت به سایر نوزادان برخوردار هستند در ابتدای خلقت خود متناسب بوده اند و در مدت تکامل در رحم مادر تحت تاثیر افکار و رفتار مادر خود قرار گرفته و با وزن حدود 15 تا 25 درصد بیشتر از نوزادان دیگر متولد می شوند.

تلاش افراد چاق برای لاغر شدن مانند فردی است که به دنبال گمشده خود می گردد و این درحالی است که همه آنها روزی کاملا متناسب بوده اند و به مرور با برنامه ریزی کردن ذهن خود توسط شنیده ها و دیده های اطراف خود انتظار چاق شدن را در خود شکل داده اند و از وضعیت متناسب خارج شده و چاق شده اند.

لازم به ذکر است که اکثر افراد چاق به صورت آگاهانه تصمیم و اقدام به چاق شدن نگرفته اند به همین دلیل وقتی چاق می شوند دچار پریشان حالی و فشار عصبی زیادی می شوند و سراسیمه به دنبال روشی برای لاغر هستند.

اگر ما می دانستیم که مسئولیت چاق شدن ما به عهده خودمان است و هیچ فرد یا شرایطی مقصر چاق شدن ما نیست مطمئنا برخورد مناسب تری با موضوع چاقی داشتیم و برای لاغر شدن دست به هر کاری نمی زدیم.

جستجو برای لاغر شدن به میزان قابل توجهی تمرکز و انرژی ما را به خود اختصاص می دهد و به همین دلیل افراد چاق معمولا در جنبه های مختلف زندگی با مشکل عدم شکوفایی و رضایت از زندگی مواجه هستند.

فردی که اضافه وزن داره و از شرایط خودش راضی نیست و شور و اشتیاق عجیبی برای لاغر شدن داره در بیشتر اوقات زندگی یا در حال فکر کردن به چاقی و درگیری ذهنی با مسائلی است که چاقی برایش به وجود آورده یا مشغول اجرای روشی برای لاغر شدن است و در برخی موارد نیز مشغول جستجو برای یافتن بهترین روش لاغری است.

در این شرایط فرد فرصت چندانی برای تجربه جنبه های مختلف زندگی ندارد و به همین دلیل تقریبا میزان رضایت از زندگی در افراد چاق بسیار پایین است.

آرزوی لاغری

فروش رویای لاغر شدن

در شرایطی که عده زیادی از انسانها به دنبال رویای لاغری هستند شرایط برای تولید محصولاتی که به انسانها کمک کند تا به رویای خورد برسند مهیا می شود.

شرکت های زیادی شروع به تولید و عرضه محصولاتی می کنند که وعده تحقق رویای لاغری را به افراد چاق می دهد و خود را بهترین روش لاغری معرفی می کنند.

در واقع این شرکت ها رویای لاغری را به معرض فروش قرار می دهند.

تصور کنید چه تعداد از انسانها برای تحقق رویای خود به فروشگاه ها و مراکز فروش رویای لاغری مراجعه خواهند کرد و درخواست خرید بهترین روش لاغری را دارند.

آرزو کردن یا رویا داشتن شاید از نظر نوشتاری در زبان های مختلف به شکل های گوناگون نوشته شود اما معنی و مفهوم آن در برای تمام انسانها یکسان است. بنابراین رویای لاغر شدن بعنوان بخشی از زبان چاقی است که در بین تمام افراد چاق با هر زبان و ملیتی مشترک است.

اهمیتی ندارد زبان مادری ما فارسی، انگلیسی، فرانسه، عربی یا هر زبان دیگری باشد، همه ما به یک شکل زبان چاقی را متوجه می شویم.

زبان چاقی تشکیل شده از ترس از چاق تر شدن، ترس از غذا خوردن، اعتماد به نفس نداشتن، احساس خوب نداشتن، خودباوری نداشتن، احساس ناامیدی و بی عرضگی کردن، به دنبال روشی برای لاغری بودن و مجموعه ای از افکار و رفتارهای چاق کننده است که در ذهن همه افراد چاق در دنیا به یک صورت ذخیره شده است.

این فرایند ثابت میکند که چاقی در تمام دنیا از ذهن افراد شروع می شود و این در حالی است که در تمام دنیا برای حل مشکل چاقی، جسم را هدف قرار می دهند.

داروهایی برای تحت تاثیر قرار دادن جسم جهت لاغر شدن تولید می شود، برنامه های غذایی برای کاهش میزان کالری ورودی تنظیم می شود، برنامه های ورزشی منظم برای افزایش میزان سوخت و ساز و بالا بردن کالری مصرفی پیشنهاد می شود، عمل های جراحی گوناگون برای خارج کردن چربی ها یا برداشتن مقداری از معده انجام می شود و صدها روش دیگر که همه برای تحت تاثیر قرار دادن جسم تنظیم شده اند.

نکته جالب توجه این است که هیچ شرکت یا ارگانی برنامه مشخصی برای چاق شدن افراد ارائه نکرده است و هر فردی به صورت کاملا خودجوش چاق شده است اما وقتی تعداد افراد چاق قابل ملاحظه شد و مشکلات چاق بودن پدیدار شد انسانهای زیادی وارد عرصه رقابت برای کمک به لاغر کردن افراد چاق شدند و این در حالی است که هیچ دلیل واضح و مشخصی برای چاق شدن افراد ارائه نشده است اما روش های گوناگون برای لاغر کردن همه افراد چاق ارائه می شود.

چطور می شود بدون یافتن مشکل برای حل آن راهکار و راه حل اراده کرد؟!

علت ترس از چاقی چیست

با افزایش روزافزون افراد مبتلا به چاقی در جوامع بشری و همچنین شیوع روش های لاغری و همچنین توصیه های متعدد پزشکان درباره مشکلات چاقی سبب شد تا بسیاری از افراد متناسب، دچار ترس از چاقی شوند.

این طبیعی است که وقتی افراد زیادی را می بینیم که به وضعیت یکسان و رنج آوری مبتلا شده اند ترس از اینکه مبادا ما هم به آن شرایط مبتلاش شویم در ذهن ما ایجاد می شود.

ترس از چاق شدن در افراد متناسب همان حالتی است که در ذهن افراد چاق از چاق تر شدن ایجاد می شود. همانطور که ترس از چاق تر شدن با تمام تلاش افراد چاق برای جلوگیری از چاق تر شدن باعث افزایش وزن و سایز افراد می شود، ترس از چاقی در ذهن افراد متناسب با تمام تلاش آنها برای مراقبت از وضعیت خود باعث برهم خوردن تعادل جسمی آنان خواهد شد.

در این شرایط مشاهده می کنیم که بسیاری از افراد متناسب یا کالری ها را می شمارند یا تحت رژیم غذایی برای جلوگیری از ابتلا به چاقی هستند و این در حالی است که هیچ نشانه چاقی در جسم آنها مشاهده نمی شود.

این موضوع نیز ثابت می کند که چاقی ابتدا در ذهن افراد ایجاد می شود و سپس باعث تغییر وضعیت جسم افراد می شود اما متاسفانه در تمام روش های رایج برای لاغری هیچ توجهی به موضوع چاقی در ذهن نمی شود و تمام تمرکز بر تحت تاثیر قرار دادن جسم برای ایجاد کاهش چربی ها و رفع چاقی است.

این افراد از نظر جسمی نیازی به مراقبت یا تغییر وضعیت جسمی خود ندارند اما ترس از چاق شدن باعث شده از خود در برابر چاقی مراقبت کنند.

ترس از چاق شدن در جسم این افراد ایجاد نشده است بلکه در ذهن آنها شکل گرفته است.

مراقبت از سلامت و چاق نشدن به ظاهر خیلی عالی و تحسین برانگیز است اما فکر اصلی و پشت پرده رفتار این افراد برای اقدام به مراقبت از خود در برابر چاقی این است که اطمینان دارند در معرض چاق شدن قرار دارند.

این اطمینان باعث ایجاد انتظار چاق شدن در افراد می شود و در نهایت انتظار آنها پاسخ داده می شود و شرایط جسمی فرد پس از مدتی از وضعیت متناسب خارج شده و اولین نشانه های چاقی بروز می کنند.

تجربه نشانه های چاقی باعث تشدید ترس از چاقی در ذهن افراد شده و روند مخرب ترس و تجربه بارها تکرار می شود و فرد به مرور چاق تر می شود.

به این نکته توجه کنید که فکر چاق شدن ابتدا در ذهن افراد لاغر ایجاد می شود اما آنها برای جلوگیری از چاق شدن مشغول مراقبت از جسم خود می شوند.

چاق شدن تدریجی افرادی که متناسب هستند اما از چاق شدن ترس دارند ثابت می کند که ریشه چاقی در ذهن است نه در جسم و به همین دلیل مراقبت از جسم مانع بروز چاقی نمی شود.

در پرفروش ترین کتاب لاغری با نام “۶ هفته تا تعجب” این عبارت آورده شده است:

از همه دوستان خود لاغرتر شوید

چرا برای موضوعی که حالت طبیعی بدن ماست باید با هم رقابت کنیم؟

چرا هیچ وقت در مورد نفس کشیدن، پلک زدن، ضربان قلب و … دعوت به رقابت نشدیم؟

این عبارت هوشمندانه حتی می تواند فردی که متناسب را به چالش لاغرتر شدن وارد کند و این دقیقا برنامه ریزی ذهن برای چاق شدن است.

در نظر بگیرید فردی که متناسب است با این عبارت تبلیغاتی مواجه شود. اولین دیدگاهی که در ذهنش ایجاد می شود این است که حالت فعلی من مناسب نیست و باید برای بهتر از دیگران شدن تلاش کنم.

درست است که هدف اصلی لاغر تر شدن است اما حقیقت این است که ذهن را برای خارج شدن از حالت ایده آل برنامه ریزی می کنیم.

بهترین روش لاغری چیست؟!

چرا رژیم می گیرم اما چاق تر می شم؟

این عبارت یکی از پرتکرارترین ابهامات ذهنی افراد چاق است.

در 35 سال دوران چاق بودنم در طی یک سال بارها رژیم می گرفتم اما سال بعد چاق تر می شدم و همیشه این فکر را در ذهنم مرور می کردم که چرا هرچقدر بیشتر رژیم می گیریم چاق تر می شوم.

به لطف خدا زمانی که در مسیر لاغری با ذهن قرار گرفتم پاسخ این سوال برایم واضح شد.

هرچه بیشتر رژیم می گیریم بیشتر باور می کنیم که وضعیت جسمی ما مشکل دارد و نتیجه نهایی گسترش مشکل خواهد بود نه برطرف کردن آن.

دلیل اینکه رژیم باعث چاق تر شدن می شود این است که فرمول ذهنی “من مشکل دارم” قوی تر میشود و از آنجایی که فرمول های ذهنی نتیجه نهایی را رقم می زنند، مشکل ما (چاقی) بیشتر می شود.

این الگوی ثابت در همه افراد چاق مشاهده می شود که بعد از هربار رژیم گرفتن دوباره چاق می شوند و در بیشتر موارد وزن آنها مقداری بیشتر از قبل از شروع رژیم می شود.

این شرایط اثبات می کند تفاوتی ندارد از چه رژیم غذایی یا روشی برای لاغر شدن اقدام می کنیم چرا که در نهایت فرمول اصلی که در ذهن ما ثبت شده (من مشکل دارم) باعث میشود ما به حالت مشکل دار قبل برگردیم.

بهترین روش لاغری چیست

با حرکت یک خودکار، انسان های عادی چاق شدند

این جمله در عین حالی که تکان دهنده است اما نشان می دهد چقدر ساده و راحت ذهن ما تحت تاثیر افکار عمومی و رسانه ای قرار می گیرد.

این اتفاق ثابت می کند چقدر راحت میشود ذهن افراد را با عبارت های مثل تحقیق، بررسی عمومی، آمار و … تحت تاثیر قرار داد.

در دهه 80 میلادی با منتشر شدن گزارشی درباره تناسب بین وزن و سن افراد (BMI)، عده زیادی از مردم آمریکا به این نتیجه رسیدند که اضافه وزن دارند در حالی که تا روز قبل از انتشار این گزارش توسط معروف ترین شرکت بیمه این دیدگاه را نسبت به خود نداشتند.

پس از آن روز مردم برای جلوگیری از چاق تر شدن یا مبارزه با چاقی روانه داروخانه ها و مطب پزشکان شدند.

واکنش مردم به گزارشی که توسط یک شرکت بیمه گر ارائه شده بود ثابت می کند که چاقی ابتدا در ذهن ایجاد می شود و سپس در جسم بروز پیدا می کند.

دلیل گسترش هر روزه چاقی در دنیا شرایط زندگی یا غذایی نیست که مصرف می کنیم بلکه افکاری است که در ذهن افراد ایجاد و همواره مرور می شود و انتظار چاق شدن یا چاق تر شدن را در آنها ایجاد می کند.

دلیل اثبات این ادعا افراد متناسبی هستند که در شرایط یکسان از نظر محیطی و غذایی با افراد چاق زندگی می کنند اما کماکان متناسب باقی مانده اند.

چگونه ممکن است مصرف یک نوع غذا (مثلا فست فود) باعث چاقی عده ای از انسانها شود و بر عده ای دیگر بی اثر باشد.

انتظار چاق شدن نتیجه اش چاق شدن است و اهمیتی ندارد فردی که این انتظار را دارد به چه میزان برای جلوگیری از چاق شدن یا چاق تر شدن تلاش می کند چون در نهایت به آنچه انتظارش را دارد می رسد.

در تحقیقات گسترده ای که یک شرکت رفتارشناسی در آمریکا انجام داده است مشخص شد که بسیاری از افراد چاقی که با استفاده از روش های لاغری به تناسب اندام رسیده اند دچار یک حالت غیرمنتظره شده اند.

مغز و بدن اونها همواره احساس گرسنگی کرد و نهایت تلاش خود را برای جبران وزن از دست رفته انجام داد.

این شرایط را همه ما که بارها رژیم گرفته ایم تجربه کرده ایم که بعد از اتمام دوره رژیم غذایی یا رها کردن برنامه رژیمی بیشتر از قبل احساس گرسنگی و حرص و ولع برای خوردن انواع غذا داشته ایم.

چرا مغز که فرمانده جسم است وقتی جسم لاغر میشود دستورات خوردن را بیشتر از قبل صادر میکند و فرد را وادار به خوردن بیشتر می کن؟

به یک دلیل ساده، چون مغز تحت تاثیر ذهن است.

وقتی در ذهن خود افکار و فرمول های چاق کننده ذخیره کرده باشیم و تصاویر ذهنی چاق در ذهن ما ایجاد شده باشد با اعمال هر برنامه رژیمی برای هر مدتی که باشد انتظار چاق شدن در ذهن ما از بین نمی رود.

به هر مقدار که از وزن بدن کم شود، مغز بر اساس اطلاعاتی که در ذهن ذخیره شده است تلاش خواهد کرد تا دوباره جسم را به شرایطی که تصاویر آن از قبل در ذهن ذخیره شده است برگرداند و در این کار همواره بر اراده ما برای دوباره چاق نشدن پیروی می شود.

این موضوع اثبات می کند چاقی در ذهن ما ذخیره شده است و برای لاغر شدن نیاز نیست روی تغییر جسم و عادت های جسمی تمرکز داشته باشیم بلکه باید فرمول های چاقی ذهن خود را اصلاح کنیم.

در این شرایط همانطور که خودبخود چاق شده ایم، خودبخود لاغر میشویم.

لاغر شدن رسیدن به حالت طبیعی جسم است

ایجاد فرمول های چاقی در ذهن حالت طبیعی وجود ما نیست و توسط عوامل بیرونی در ذهن ما ایجاد و باعث اضافه وزن ما شده است، پس اگر فرمول های چاقی ذهن را اصلاح کنیم جسم هم چاقی را رها کرده و به حالت اولیه خود (لاغری) است تغییر وضعیت می دهد.

تاثیر تبلیغات روش‌های لاغری

تبلیغات، صنعتی است که پا به پای صنایع گوناگون تلاش می کند تا راه موفقیت صنایع را هموار کند.

تبلیغات بیشتر از آنکه سعی کند تا واقعیت تاثیرگذار بودن محصولات را برای مصرف کننده نمایان کند تلاش می کند تا مصرف کننده را متقاعد کند که برای رسیدن به نتیجه ایده آل نیاز به استفاده از این محصول دارد.

به این مثال توجه کنید:

اگر به ما بعنوان افراد چاق بگویند که هر روز صبح یک گلابی را با چاقو به صورت افقی به دو قسمت تبدیل کنیم و بخش بالایی را بخوریم لاغر می شویم بلافاصله باور کرده و از فردا همین شیوه را در پیش می گیریم.

در این شرایط به اندازه ای که این موضوع را باور کرده باشیم انتظار لاغر شدن در ما شکل گرفته و مقداری از وزن و سایز ما کاهش پیدا می کند در حالی که اگر همان گلابی را به صورت عمودی برش داده و مصرف کند هیچ تاثیری در روند لاغری او نخواهد داشت.

واضح است که چگونگی برش دادن گلابی تغیری در تاثیر آن بر بدن ایجاد نمی کند اما انتظاری که فرد از مصرف گلابی دونیم شده به صورت افقی در ذهنش ایجاد می شود بسیار بیشتر از مصرف همان گلابی است که به صورت عمودی برش داده شود.

چرا؟

چون تحت تاثیر توضیحاتی قرار گرفته که شرکت یا شخص ارائه کننده روش لاغری در مورد روش خود ادائه داده است.

چرا ما در برخی موارد در مواجه با روش های لاغری بسیار ساده لوحانه برخورد می کنیم؟

چون به شدت از چاقی و تلاش برای لاغر شدن خسته و ناامید شده ایم و هر حرف یا ادعای جدید برای لاغر شدن را با اشتیاق می پذیریم بلکه راهی برای رهایی از چاقی و رسیدن به رویای لاغری پیدا کنیم.

صنعت رژیم به شرمساری افراد چاق از وضعیت خود وابسته است

چقدر این جمله صحیح است!

هرچقدر از وضعیت خود بیشتر شرمسار باشیم بیشتر به دنبال روشی برای رهایی از این وضعیت خواهیم بود.

یعنی نه تنها چاقی در ذهن ایجاد میشود بلکه بعد از بروز اضافه وزن در جسم با نگاه کردن به جسم احساس چاقی و شرمساری بیشتری در ذهن ایجاد میشود و این عامل به تنهایی برای چاق تر شدن کافی است.

این در حالی است که افراد چاق برای رهایی از شرمساری تلاش جسمی می کنند و به این موضوع توجه ندارند که حالت شرمساری در ذهن ایجاد شده است نه در جسم.

مقصر لاغر نشدن ما کیست؟

همه افراد چاق هربار که از روش های لاغری استفاده می کنند و نتیجه نمی گیرند خود را مقصر لاغر نشدن شان می دانند.

بیشتر از آنکه روش لاغری را مقصر عدم کسب نتیجه خود بدانند خود را بی اراده یا بی انگیزه برای نتیجه گرفتن از روش لاغری می دانند.

افکار آدم های چاق در تمام نقاط دنیا شبیه همدیگر است و این به دلیل مشترک بودن زبان چاقی است.

من در ایران همان فکری را درباره شکست از برنامه لاغری خود دارم که فردی در آمریکا یا هر نقطه دیگری از دنیا درباره خود دارد.

همیشه خودم را مقصر نتیجه نگرفتن از برنامه های لاغری می دانستم و هربار که شکست می خوردم تصمیم می گرفتن دوباره با انگیزه و تعهد بیشتری از روش دیگری برای لاغر شدن استفاده کنم و این چرخه معیوب سالها ادامه داشت.

این پروسه معیوب و آشنا ثابت می کند که نه تنها برای چاق شدن، ذهن ما برنامه ریزی شده است بلکه برای لاغر نشدن هم برنامه ریزی شده ایم.

بهترین روش لاغری چیست

چرا خود را مقصر لاغر نشدن می دانیم

متولیان و ارائه کنندگان روش های لاغری عوامل زیادی را عامل برهم زدن تمرکز استفاده کننده از روش لاغری می دانند و عقیده دارند فرد در کنترل خود و عمل کردن به آنچه به او گفته شده است به خوبی عمل نکرده است.

بنابراین همیشه انگشت اتهام به سوی ما دراز است که خودمان عامل اصلی لاغر نشدمان هستیم.

بارها در مراجعه به پزشک تغذیه با این طرز برخورد مواجه شده ایم که به ما گفته شده حتما نتونستی طبق برنامه عمل کنی و حتی در مواردی که مطمئن بوده ایم طبق برنامه رژیمی عمل کرده ایم اما از آنجایی که او پزشک است و ما چاق هستیم به ناچار حرف او را بر عقیده و نظر خود برتر می دانستیم و قبول می کردیم که بخاطر بی عرضه و بی اراده بودن به شکل دقیق برنامه رژیمی خود را اجرا نکرده ایم.

اما نکته مهم این است که چرا همه افراد چاقی که از روش های مختلف لاغری استفاده می کنند در نهایت دوباره چاق می شوند و تلاش آنها در لاغری با هر روشی منجر به شکست می شود؟

چطور ممکن است همه افراد چاق بی اراده و بر عرضه باشند؟

چطور ممکن است همه روش های لاغری صحیح و کارآمد باشند اما هیچ فرد چاقی نباشد که بتواند از این کارآمدی برای لاغر شدن استفاده کند؟

از آنجایی که در طی دوران چاقی بارها سعی کرده ام از طریق رژیم های غذایی لاغر شوم به خوبی می دانم که عوامل زیادی وجود دارند که به آنها در رژیم غذایی اشاره ای نشده است.

در برنامه های رژیمی فقط به نوع و مقدار غذا و زمان خوردن اشاره می شود و این در حالی است که مغز ما بعنوان فرمانده جسم تحت تاثیر ذهن قرار دارد و از آنجا که ذهن یک فرد چاق مملو از افکار و عادت های چاق کننده است به هیچ عنوان نمی توان با یک برنامه منظم غذایی تمام عوامل تحریک کننده فرد چاق برای خوردن را مهار و بی اثر کرد.

دلیل شکست افراد چاق در استفاده از روش های لاغری بی اراده بودن آنها نیست بلکه عواملی است که از نظر خود فرد و عوامل اراه کننده روش های لاغری پنهان مانده اند و اتفاقا تمام رفتارها و واکنش های افراد چاق را کنترل می کنند.

اکنون به وضوح به خاطر دارم بارها در زمانی که در رژیم بودم با دیدن جعبه شیرینی یا دعوت به مهمانی اراده و تعهد من برای رژیم گرفتن شکسته می شد و جالب بود که مثلا دو هفته رژیم گرفته بودم ولی یک وعده که خراب می کردم کلا برنامه را رها می کردم.

یعنی دو هفته هر وعده خوب عمل کرده بودم اما به خاطر یک وعده خوب عمل نکردن، احساس شکست و ناامیدی می کردم و برنامه رژیمی خود را رها می کردم.

از آنجایی که در طی 35 سال دوران چاقی بارها این اتفاق را تجربه کرده ام یقین دارم که با هیچ روش لاغری که برای ما تعیین کند چگونه بخوریم، به چه مقدار بخوریم، چقدر بخوابیم، چقدر ورزش کنیم و … لاغر شد.

برای لاغر شدن باید برنامه ای در پیش بگیریم که تغییرات درونی در ما ایجاد کند، فرمول های ذهنی ما را تغییر دهد، افکار و رفتار ما درباره چاقی را تغییر دهد. در این شرایط بدون تحمل هرگونه سختی و رنج می توانیم لاغر شده و برای همیشه لاغر بمانیم.

گسترش روش های لاغری

تنها دلیل ایجاد تنوع و گسترش روش های لاغری، خودتخریبی و سرزنش کردن خودمان است.

هربار که در استفاده از هر روش لاغری شکست می خوریم ابتدا خودمان را مقصر می دانیم و با سرزنش کردن خودمان احساس بد را در ذهن خود گسترش می دهیم.

از آنجایی که شور و اشتیاق ما برای لاغر شدن بسیار زیاد است تصمیم قاطع می گیریم که بار دیگر با عزمی راسخ برای لاغر شدن اقدام کنیم.

برای لاغر شدن جستجو برای روش دیگری را آغاز می کنیم و هر روشی که بتواند تا حدودی در ما انگیزه و اطمینان ایجاد کند آن را تهیه کرده و مشغول اجرای آن می شویم.

در واقع شکست ما افراد چاق از روش های قبلی برای لاغر شدن باعث مراجعه دوباره ما به ارائه کنندگان روش های لاغری برای اجرای روش دیگر می شود و تقاضای ما سبب ایجاد تنوع و گسترش روش های لاغری شده است.

تاثیر ورزش بر لاغر شدن

یکی از روش هایی که برای لاغر شدن توصیه و تجویز می شود “ورزش کردن” است.

در دوران چاقی دوستانی داشتم که چاق بودند و سالها ورزش های سنگین انجام می دادند و در رقابت های سطح ملی شرکت می کردند اما همواره چاق بودند.

ورزش کردن باعث شده بود که از لحاظ قدرت بدنی در وضعیت خوبی باشند اما از نظر وزنی کاهش تغییری در وضعیت جسمی آنها ایجاد نشده بود.

در دورانی که از ورزش کردن برای لاغر شدن استفاده می کردم میزان آمادگی جسمانی من در سطح بسیار خوبی قرار داشت.

به راحتی از تعداد زیادی پله های ساختمان بالا می رفتم و احساس خستگی نمی کردم یا در اردوهای دسته جمعی به راحتی از کوه بالا می رفتم بدون اینکه احساس ناتوانی کنم در حالی که خیلی از افراد متناسب توانایی هم قدم شدن با من را نداشتند.

اما آمادگی جسمانی باعث تناسب اندام من نشد و این موضوع ثابت می کند که جسم را در هر وضعیتی که باشد می توان با اجرای تمرینات روزانه از نظر افزایش سطح قدرت بدنی تحت تاثیر قرار داد اما ذهن را نمی شود با ورزش کردن تغییر داد.

نکته مهم این است که آمادگی جسمانی تا وقتی ادامه دارد که ورزش روزانه ادامه داشته باشد.

اینکه برخی از افراد چاق خود را راضی میکنند که آمادگی جسمانی داشتن مهمتر از تناسب اندام داشتن است یک توجیه برای عدم موفقیت خود در لاغر شدن است. زندگی عادی به این شکل نیست که حتما هر روز مدت مشخصی ورزش کنیم که از معضلات چاقی کم کنیم. ما باید به دنبال روشی باشیم که در سلامتی و آمادگی جسمانی خوبی باشیم در حالی که وابسته به انجام روش خاصی نباشیم.

چرا باید هر روز یک ساعت و نیم تا دو ساعت ورزش کنیم و بعد خوشحال باشیم که آمادگی جسمانی داریم در عین حالی که چاق هستیم.

واقعا اگر فردی چاق نباشد برایش اهمیت دارد که در چه شرایط آمادگی جسمانی است؟

عده ای را دیده ام که در عین حال که تناسب اندام دارند اما ورزش های روزانه منظم دارند.

دلیل ورزش کردن آنها چیست؟

عموما برای جلوگیری از بروز مشکلات جسمی در دوران پیری یا مبارزه با چاقی و … هر روز مقداری ورزش می کنند.

این طرز فکر مناسبی برای زندگی کردن نیست چون در نهایت آنچه باعث ترس ما شده است را تجربه خواهیم کرد فارغ از اینکه روزی چند ساعت ورزش می کنیم.

تاثیر چربی سوزی بر لاغری

بارها درباره تاثیر چربی سوزی در لاغر شدن شنیده ایم.

قرص ها و داروهای مختلفی برای بالا بردن میزان سوخت و ساز بدون و آب کردن چربی ها تولید و عرضه شده است.

بارها در تبلیغات رسانه ای دیده ایم که توده های چربی را در حال آب شدن نشان داده اند که فرد با استفاده از دارو یا هر وسیله ای میزان سوخت و ساز بدن خود را افزایش داده است.

همه روش ها و پیشنهاد ها برای برطرف کردن چربی ها بوده است چون مشکل یک فرد چاق داشتن لایه های چربی است.

هیچوقت درباره دلیل تجمع چربی در بدن ما توضیح یا آموزشی ارائه نشده است و همه تمرکز بر روی حل مشکل بوده است و این در حالی است که باید علت بروز مشکل را برطرف کنیم.

بارها در طی سال های چاقی از قرص های چربی سوز استفاده کرده ام اما تنها نتیجه آن بهم خوردن سیستم گوارش، تهوع داشتن و شکم درد بوده است و تاثیری بر کاهش وزن نداشته است.

همیشه به دنبال طریقی برای افزایش چربی سوزی بوده ام و هیچوقت در جستجوی طریقی برای کاهش چربی سازی بدن نبوده ام.

واضح است که اگر میزان چربی سازی را کاهش دهیم میزان ذخیره چربی ها به صورت خودبخود کاهش یافته و از بین خواهند رفت.

چگونه لاغر شدم
نتیجه آموزش های لاغری با ذهن

به لطف خدا از زمانی که در مسیر لاغری با ذهن قرار گرفتم به مرور تمرکز من از افزایش چربی سوزی به کاهش چربی سازی تغییر پیدا کرد و نتیجه این تغییر کاهش حدود ۵۰ کیلوگرم از لایه های چربی قدیمی و جدید بدن من بود.

خیلی منطقی تر است که که بجای تلاش برای چربی سوزی تلاش کنیم چربی ایجاد نکنیم.

چون اگر ایجاد چربی ادامه داشته باشه دیگه چه اهمیتی داره چقدر تلاش کنیم برای چربی سوزاندن چون دوباره چربی تولید خواهد شد و جایگزین مقدار کم شده می شود.

پس بهتره این بار از طریق صحیح اقدام کنیم و بجای تلاش برای چربی سوزی سعی کنیم طریقه چربی تولید نکردن را یاد بگیریم.

در تحقیقات انجام شده مشخص شد که با یک ساعت دوچرخه ثابت کار کردن کمتر از دو عدد شکلات کالری سوزانده می شود.

این واقعیت توضیحات قبلی را ثابت می کند که به جای تمرکز بر چربی سوزی بهتر است بر اضافه نکردن چربی تمرکز کنیم.

چون سرعت ایجاد چربی در افراد چاق بسیار بیشتر از سوزاندن آن است.

افرادی که برای بالابردن میزان سوخت و ساز و چربی سوزی بدن خود فعالیت ورزشی انجام می دهند بعد از هر بار ورزش کردن به میزان مشخصی استراحت می کنند.

بدن ما از طریق استراحت کردن، میزان انرژی مصرفی خود در طول روز را متعادل می کند.

یعنی تفاوتی ندارد ورزش کنید یا نه چون درنهایت میزان کالری تقریبا مشخصی توسط بدن مصرف خواهد شد.

تغییر میزان مصرف کالری توسط بدن غیرممکن است.

این عبارت ختم کلام درباره تاثیر ورزش کردن بر لاغر شدن می باشد.

نقش انتظار فراتر از ورزش

سالها برای لاغر شدن ورزش کردم ولی نتیجه نمی گرفتم و الان متوجه شدم که اون مقداری که کاهش وزن داشتم بخاطر انتظاری بود که در من برای لاغر شدن شکل می گرفت.

من انتظار داشتم چون ورزش می کنم طبیعیه لاغر بشم.

مقداری که لاغر می شدم تصور میکردم، برای لاغری بیشتر باید بیشتر ورزش کنم و از آنجایی که بیشتر از حد مشخصی نمی توانستم ورزش کنم روند کاهش وزن من متوقف میشد.

پس از مدتی از ورزش کردن برای لاغر شدن خسته می شدم و دیگه ورزش نمی کردم و انتظار اینکه چون ورزش نمی کنم طبیعیه که چاق بشم در من شکل می گرفت و خیلی زود دوباره چاق می شدم.

یعنی همه چی به انتظار من ربط داشت و انتظار در ذهن من ایجاد میشد و سپس در جسم من نمایش داده میشد.

بارها شنیده ایم که ورزش کردن برای سلامتی بسیار مفید است اما یک نکته بسیار مهم وجود دارد.

علت ورزش کردن و انتظاری که در ما درباره ورزش نکردن ایجاد شده است مهم است نه ورزش کردن.

برای مشخص شدن نتیجه نهایی باید از خود این سوال را بپرسیم:

اگر ورزش نکنم چه خواهد شد؟

پاسخی که به این سوال می دهید نتیجه زندگی شما را مشخص می کند نه مقدار ورزشی که برای مواجه نشدن با این شرایط انجام می دهید.

اگر در ذهن ما به هر دلیل این فرمول ایجاد شود که طبیعی است من بیمار شوم پس برای جلوگیری از ابتلا به بیماری باید از الان که در سلامتی هستم ورزش کنم، هرچقدر هم که ورزش کنیم در نهایت بیمار خواهیم شد چون انتظار ما پاسخ داده می شود.

“پدر من از ترس اینکه بخاطر چربی خون سکته قلبی نکنه سالها ورزش کرد و در سن ۶۴ سالگی سه روز در هفته و هر مرتبه ده بار، دور زمین فوتبال می دوید ولی در نهایت بر اثر سکته ورزشی فوت کرد.

سال بعد شوهر خاله من که از پدرم بزرگتر بود و حتی یک بار هم دور زمین فوتبال ندویده بود نیز بر اثر سکته قلبیی فوت کرد.”

من عقیده دارم هرکاری برای تفریح و شادی انجام شود در افزایش احساس خوب و سلامتی تاثیر دارد.

یعنی درصورتی که فکر اصلی من این باشد که می خواهم شاد باشم و از زندگی لذت ببرم در این صورت نتیجه نهایی عالی خواهد شد.

اگر برای لذت بردن از زندگی از تفریحاتی مانند پیاده روی کردن، تنیس بازی کردن، دوچرخه سواری و یا هر فعالیتی که از انجام آن لذت ببرید استفاده کنید قطعا در میزان سلامتی شما تاثیر مثبت خواهد داشت.

اما انجام همین فعالیت ها برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کاملا بی تاثیر خواهد بود.

با تغییر فرمول های ذهنی می توان به شکل بهتری از فرصت خود برای زندگی کردن لذت ببریم.

منتظر خواندن نوشته های شما هستم

همراه همیشگی شما: رضا عطارروشن

با دادن ستاره به این مطلب امتیاز بگیرید.

Rating 3.33 from 24 votes

https://tanasobefekri.net/?p=28113
برچسب ها:
20 نظر توسط کاربران ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

اندازه متن دیدگاه ها
      آواتار فهیمه حیاتی
      1402/09/21 12:18
      مدت عضویت: 260 روز
      امتیاز کاربر: 8505 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 631 کلمه

      به نام خدای هستی بخش

      من از اون دسته افراد متناسب بودم که یه برهه ای از زمان کاملا متناسب بودم ولی خواهرم نسبت بمن توپرتر بود  وقتی ازدواج کرد یواش یواش چاق شد و بعد به فکر رژیم گرفتن برای لاغری افتاد و همیشه بمن میگفت خوش بحالت تو هرچی میخوری چاق نمیشی ولی به دلیل اینکه من خیلی به خواهرم وابسته بودم و خیلی اوقات به خونه اون میرفتم و رفتارهای اون رو برای لاغر شدن میدیدم باعث شد ترس از چاقی هم به سراغ من بیاد و من هم سعی میکردم از چیزهایی که اون میخوره استفاده کنم که چاق نشم و جالب اینکه منی که قبل از ازدواج خواهرم اصلا به وضعیت جسمی خودم توجه ای نداشتم و اصلا خودم رو وزن نمیکردم ولی بعد از ازدواج اون و گذروندن سه ماهه تابستون با اون باعث شد هر وقت اون روی وزنه میرفت من هم خودم رو وزن میکردم و میدیدم که دو سه کیلیویی اضافه کردم و در اون زمان این در ذهن من مرور میشد که چون تابستونه و به مدرسه نمیرم و تحرک ندارم چاق شدم و وقتی دوباره به مدرسه میرفتم دوباره وزن اضافه شد کم میشد و به وزن قبلی خودم میرسیدم این کاهش و افزایش وزن ادامه داشت تا من فارغ التحصیل شدم و دیگه به مدرسه نرفتم و بعد از مدت کوتاهی ازدواج کردم که این باعث فعال شدن دو فرمول در من شد که چون مدرسه نمیرم طبیعیه که چاق بشم چون ازدواج کردم طبیعیه چاق بشم و نمونه هم برای فرمول ذهنیم داشتم خواهرم که بعد از ازدواج چاق شده بود و همچنان با اون درگیر بود پس چاق شدن من طبیعیه و از اون جا اضافه وزن من شروع شد و من به مرور چاق شدم که در ابتدای این چاقی روند اضافه وزن من کند بود چون اصلا بهش توجه نمیکردم ولی فرمول ها همچنان کار خودشونو انجام میدادن تاجای که دیگران بهم هشدار دادن که داری چاق میشی و این گفته باعث توجه من به چاقیم شد و تلاش های من برای لاغری شروع شد و روند چاقی من شدت گرفت به طوری که وزنه شخصی برای خودم خریدم و هر روز خودمو وزن میکردم و در مدت کوتاهی اضافه وزن چشم گیری داشتم و ترس از چاق تر شدن من روز به روز بیشتر میشد و تلاش من برای لاغری روز به روز شدت میگرفت از روش های مختلفی برای لاغری استفاده میکردم برای مدت کوتاهی وزن میکردم و به محض رها کردن دوباره وزن من برمیگشت گاها بیشتر هم میشد و این کاهش وزن و ماندگار نبودنش باعث ایجاد باور بی ارادگی و بی انگیزه بودن میشد و خودم رو مقصر این اتفاق میدونستم اینکه من نمیتونم من عرضه ندارم و حتی یکبار هم به رژیم یا روش لاغری خودم شک نکردم و میگفتم که من عرضه ندارم و هربار از یک روش شکست میخوردم به دنبال روش دیگه میرفتم و به قول استاد این شکست و عجز و ناتوانی ما باعث تنوع در روش های لاغری شده وگرنه هیچ فرد متناسبی برای متناسب بودن از هیچ روشی استفاده نکرد . در تمام روش های لاغری قصد دارن که نتیجه کار را تغییر دهند و اصلا به این موضوع توجه ندارند که علت چاقی چیه ؟ چاقی چرا به وجود اومده اونو از بین ببریم چاقی جسم هم خودبه خود از بین میره همونجوری که خودبخود به وجود اومد . همه تحرک داشتن هایی که برای ما تجویز کردن به قصد چربی سوزی بود خوب عاقلانه ش اینه که مانع چربی سازی بشیم باید عامل چربی ساز رو از بین ببریم خوب ما هرچی چربی بسوزونیم که دوباره ساخته میشه و این یه تلاش بیهوده ست هیچ کس این مطالب رو به ما نگفت و با اطلاعات اشتباه باعث از بین رفتن اعتماد بنفس مون شدن که ما عرضه نداریم لاغر و متناسب باشیم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار شهربانو باقری
      1402/03/17 23:04
      مدت عضویت: 1384 روز
      امتیاز کاربر: 22276 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 552 کلمه

      سلام و درود ▪︎فایل بهترین روش لاغری چیست ؟مقصر لاغر نشدن ما چیست ؟ فصل ۷ و۸

      متاسفانه  همه افراد چاق نتیجه نگرفتن از هر برنامه و روش لاغری رو  از چشم خودشون می بینن  و حاضر نیستن  به ناکارآمدی  روش خاصی که  در پیش گرفتن  اعتراف کنن  …همیشه انگشت اتهام رو به سمت خودشون گرفتن و فکر می کنن  که  اشکال از خودشونه  که بی عورضه و بی اراده هستن و برنامه ارو  دقیق اجرا نمی کنن … این طرز فکر بدترین آسیب روحی رو بهشون وارد کرده  چون اعتماد بنفسشون رو به  پایین ترین حد خودش کشوندهو و از طرفی  چون حاضر هم نیستن دست از لاغری بردارن   باز با صرف وقت و هزینه میرن دنبال یه روش و برنامه دیگه  برای کاهش وزن …

      اگر کمی واقع بین باشن  همینکه با وجود  سختی های زیادی که متحمل میشن اما در انجام روش لاغری  شکست می خورن  ولی  باز هم با سماجت  و اراده ای  پولادین  از جا بلند میشن و از یک روش اشتباه  دیگه  می خوان به  هدفشون برسن‌ این خودش  به شکل واضح و انکار ناپذیر ثابت می کنه که اکثریت  چاقها  آدمهای هم   بسیار با اراده  هستن و هم    بسیار پرقدرتن … اما  دقیقا  برعکس این حقیقت برای خودشون  متصورن و ذهنشون رو ناخواسته  برای لاغر نشدن برنامه ریزی می کنن  …

      حالا چرا این اتفاق میفته ؟  

      چون ارائه دهندگان روشهای لاغری اعتقاد دارن عوامل زیادی تمرکز استفاده کننده از روش لاغری رو به هم می ریزه و  عقیده دارن فرد در کنترل خودش و عمل کردن به دستورات خوب عمل نکرده ▪︎ و چون  این طرز فکر  مورد قبول فرد چاقه  پس همیشه خودشو متهم  ردیف اول  لاغر نشدنش می دونه حتی اگر مطمئن باشه که  بخوبی به برنامه عمل کرده▪︎چرا  ؟  چون  چاقه  و اون پزشکه  لابد  بهتر از اون می دونه  و حرفش حجته و بی چون و‌چرا باید قبولش کنه ▪︎▪︎▪︎

      اما  نکته  و سوال  مهم  اینه که چرا  تقریبا  همه چاقها در اجرای برنامه های رژیمی نه تنها  موفق نمیشن وزن کم کنن  بلکه  در نهایت چاقتر از قبل  میشن ؟؟

      آخه چطور ممکنه  همه روشهای لاغری  درست و بی عیب و اشکال و کارآمد باشن  اما هیچ فرد چاقی پیدا نشه که از این برنامه کارآمد لاغر کنه  و لاغر بمونه ؟‌  

      جواب  سوال  :   

      اشکال برنامه های رژیمی  اینه که فقط به نوع و مقدار و زمان غذا خوردن اشاره میشه در حالی که فرمانده بدن ما  مغز ما ست که تحت تاثیر ذهنه و ذهن افراد چاق  مملو از افکار و فرمولها و عادتهای چاق کننده اس و به هیچ عنوان نمی تونیم با یک برنامه غذایی  منظم تمام عوامل تحریک کننده به خوردن رو در یک فرد چاق مهار کنیم ▪︎

      دلیل شکست افراد چاق  عواملی هست که از نظر خود فرد و  ارائه دهندگان  روشهای لاغری  پنهان  مانده که در حقیقت همین عوامل دارن  تمام رفتارها و واکنشهای یک فرد چاق رو کنترل می کنن ▪︎

      استاد خودشون  با تجربه  ۳۵ ساله از دوران چاقی  که  داشتن یقین پیدا کردن  که با هیچ روش لاغری که تعیین کننده  نوع و مقدار و زمان غذا خوردن و چقدر  ورزش کردن  باشه  نمیشه  لاغر شد▪︎ 

      بلکه برای لاغر شدن باید برنامه ای در پیش گرفت که در ما تغییرات درونی  ایجاد کنه فرمولهای ذهنی رو تغییر بده رفتارهای چاق کننده ارو تغییر بده …در اینصورت  بدون رنج و سختی میشه لاغر شد و برای همیشه لاغر موند ….

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار شهربانو باقری
      1402/03/17 21:25
      مدت عضویت: 1384 روز
      امتیاز کاربر: 22276 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 408 کلمه

      سلام و درود ▪︎

      بهترین‌روش لاغری چیست ؟  تاثیر ورزش بر لاغر شدن▪︎ فصل ۱۰ 

      ورزش کردن  یکی از روشهایی که همواره  برای لاغر شدن  توسط کارشناسان تغذیه  تجویز  میشه  ●

       ︎

      ورزش باعث میشه از قدرت بدنی خوبی برخوردار بشیم  اما از نظر کاهش وزن  یا تاثیری نمی ذاره یا ناپایدار و موقت خواهد بود ▪︎

      ما برای لاغر شدن نیاز داریم که  ذهن رو تحت تاثیر قرار بدیم  و ورزش  تاثیری در تغییر ذهن نداره  و فقط در آمادگی جسمانی می تونه‌موثر باشه ..

      یک فرد چاق هم می تونه  با ورزش چابک و فرز بشه براحتی از پله ها بالا و پایین بره  کوه پیمایی کنه  و در انجام کار  سرعت عمل داشته باشه  ولی نمی تونه‌محتویات ذهنش روبرای متناسب شدن تغییر بده ▪︎

      یک آدم‌لاغر  طی یک زندگی عادی  براش  هیچ اهمیتی نداره  که حتما  آمادگی جسمانی داشته باشه  پس یک آدم‌چاق  اگر  سمت ورزش میره  و  بهانه اش  به دست آوردن آمادگی جسمانیه  این یک توجیه  برای عدم موفقیتش برای کاهش وزنه●

       …ما باید جوری  لاغر بشیم  که  هم  جسممون وضع رو به راهی داشته باشه  هم  وابسته به روش خاصی   نباشیم ▪︎

      اینجا  یک سوال پیش می آد  افراد متناسب  کم‌نداریم که  به طور مرتب ورزش می کنن  …دلیلشون برای اینکار  چیه ؟ 

      وقتی خوب  به افکارشون  دقت کنیم  متوجه میشیم‌که  به دلیل ترس از چاق شدن و مواجه شدن با مشکلات چاقی  به ورزش چسبیدن  و رها نمی کنن   اما این روش خوبی برای پیشگیری از چاقی  نیست  چون  در نهایت  از چیزی که می ترسن به سرشون‌می آد و همه  زحماتشون به هدر خواهد رفت …

        بهترین راه برای کاهش تدریجی وزن ، متوقف کردن چربی سازیه  نه ورزش و چربی سوزی 

      اگر ورزش کنیم  برای ایجاد نشاط و شادابی  و لذت بردن  از اون حرکت ورزشی  و هیچ ترسی از بیماری یا چاقی در پس زمینه ذهنمون نداشته باشیم  اونوقته که نتایج عالی رو به دست خواهیم آورد ….

      استاد  من مدتهاست  هیچ ورزشی  نمی کنم  پیاده روی  نمی رم  نه بخاطر اینکه دوست ندارم یا تنبلم  بلکه  فقط می ترسم  که  لاغرتر بشم و فرمول  تو لاغر شدی چون  ورزش کردی چون پیاده روی کردی  فعال بشه در ذهنم …  هنوز نتونستم در ذهنم  هدف از ورزش هوازی  رو بخاطر  لذت و نشاط  جا بندازم  …پس ترجیح می دم  دیرتر لاغر بشم  اما  ورزش نکنم پیاده روی نرم  ….اما اگر همینطور  طبیعی  بدون وابستگی به ورزش یا رژیم وزنم درست حسابی بیاد پایین  اونوقت با کمال میل به سمت ورزش  و پیاده روی و باشگاه می رم و لذتشو می برم  ▪︎ 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار شهربانو باقری
      1402/03/17 07:15
      مدت عضویت: 1384 روز
      امتیاز کاربر: 22276 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 1,849 کلمه

      سلام  استاد   درود بر شما  و این فایل آموزشی عالی و کم نظیر …مثل همیشه پر از آگاهی ،

      سر فصلهای این فایل  رو بازنویسی می کنم  و سپس در تایید بیانات شما  مطالبی  عرض میشود .

      1. چاق ها عاشق لاغری اما لاغرها بی تفاوت

      2. فروش رویای لاغر شدن

      3. علت ترس از چاقی چیست

      4. بهترین روش لاغری چیست

      5. با حرکت یک خودکار، انسان های عادی چاق شدند

      6. تاثیر تبلیغات روش‌های لاغری

      7. مقصر لاغر نشدن ما کیست؟

      8. چرا خود را مقصر لاغر نشدن می دانیم

      9. گسترش روش های لاغری

      10. تاثیر ورزش بر لاغر شدن

      11. تاثیر چربی سوزی بر لاغری

       

      باید عرض کنم که  جا داره  درباره هر کدام از سرفصلهای این فایل به شکل جداگانه  خلاصه نویسی انجام بشه و سپس برای درک بیشتر  به تجزیه و تحلیل  بپردازیم ▪︎

      فصل ۱۱  بیش از قسمتهای دیگه توجه منو به خودش جلب کرد  …ابتدا  خلاصه فصل  ۱۱  رو  با هم می خونیم  و سپس نظر خودمو  درج می کنم :

      تاثیر چربی سوزی بر لاغری

      بارها درباره تاثیر چربی سوزی در لاغر شدن شنیدیم

      قرص ها و داروهای مختلفی برای بالا بردن میزان سوخت و ساز بدن و آب کردن چربی ها تولید و عرضه شده ▪︎

      بارها در تبلیغات رسانه ای دیدیم که توده های چربی رو  در حال آب شدن نشان دادن که فرد با استفاده از دارو یا هر وسیله ای میزان سوخت و ساز بدنشو افزایش داده •▪︎

      همه روش ها و پیشنهاد ها برای برطرف کردن چربی ها بوده چون مشکل یک فرد چاق داشتن لایه های چربی است.▪︎

      هیچوقت درباره دلیل تجمع چربی در بدن ما توضیح یا آموزشی ارائه نشده و همه تمرکز بر روی حل مشکل بوده  و این در حالیه که باید علت بروز مشکل رو برطرف کنیم.▪︎

       استاد میگن  بارها در طی سال های چاقی از قرص های چربی سوز استفاده کردم  اما تنها نتیجه اش بهم خوردن سیستم گوارش، تهوع داشتن و شکم درد بوده  و تاثیری بر کاهش وزن نداشته .▪︎

      همیشه به دنبال راهی  برای افزایش چربی سوزی بودم و هیچوقت در جستجوی طریقی برای کاهش چربی سازی بدن نبودم ▪︎

      واضحه  که اگر میزان چربی سازی را کاهش  بدیم میزان ذخیره چربی ها به صورت خودبخود کاهش  پیدا می کنه  و از بین خواهند رفت.▪︎

      به لطف خدا از زمانی که در مسیر لاغری با ذهن قرار گرفتم به مرور تمرکز من از افزایش چربی سوزی به کاهش چربی سازی تغییر پیدا کرد و نتیجه این تغییر   .. کاهش حدود 40 کیلوگرم از لایه های چربی قدیمی و جدید بدن من بود.

      خیلی منطقیه که که بجای تلاش برای چربی سوزی تلاش کنیم چربی ایجاد نکنیم.

      چون اگر ایجاد چربی ادامه داشته باشه دیگه چه اهمیتی داره چقدر تلاش کنیم برای چربی سوزاندن چون دوباره چربی تولید خواهد شد و جایگزین مقدار کم شده می شود.

      پس بهتره این بار از طریق صحیح اقدام کنیم و بجای تلاش برای چربی سوزی سعی کنیم طریقه چربی تولید نکردن را یاد بگیریم.

      در تحقیقات انجام شده مشخص شده که با یک ساعت دوچرخه ثابت کار کردن کمتر از دو عدد شکلات کالری سوزانده می شه ●

      پس بهتره به جای تمرکز بر چربی سوزی  بر اضافه نکردن چربی تمرکز کنیم.●

      چون سرعت ایجاد چربی در افراد چاق بسیار بیشتر از سوزاندن  اون  هست .●

      افرادی که برای بالابردن میزان سوخت و ساز و چربی سوزی  فعالیت ورزشی انجام می دن  بعد از هر بار ورزش به میزان مشخصی استراحت می کنن ●

      بدن ما از طریق استراحت کردن، میزان انرژی مصرفی خودشو در طول روز  متعادل می کنه ●

      یعنی تفاوتی نداره ورزش کنید یا نه چون درنهایت میزان کالری تقریبا مشخصی توسط بدن مصرف خواهد شد.تغییر میزان مصرف کالری توسط بدن غیرممکنه .این عبارت ختم کلام درباره تاثیر ورزش  بر لاغر شدنه ●

      سالها برای لاغر شدن ورزش کردم ولی نتیجه نمی گرفتم

       و الان متوجه شدم که اون مقداری که کاهش وزن داشتم بخاطر انتظاری بود که در من برای لاغر شدن شکل می گرفت.

      من انتظار داشتم چون ورزش می کنم طبیعیه لاغر بشم.مقداری که لاغر می شدم تصور میکردم، برای لاغری بیشتر باید بیشتر ورزش کنم و  چون بیشتر از حد مشخصی نمی تو نستم ورزش کنم روند کاهش وزن من متوقف میشد.پس از مدتی از ورزش کردن برای لاغر شدن خسته می شدم و دیگه ورزش نمی کردم و چون  باورم این بود که در صورت ورزش نکردن   طبیعیه که چاق بشم  انتظار چاق شدن مجدد  در من شکل می گرفت و خیلی زود دوباره چاق می شدم.

      یعنی همه چی به انتظار من ربط داشت و انتظار در ذهن من ایجاد میشد و سپس در جسم من نمایش داده میشد.

      بارها شنیدیم  که ورزش کردن برای سلامتی بسیار مفیده  اما یک نکته بسیار مهم وجود داره :

      علت ورزش کردن و انتظاری که در ما درباره ورزش نکردن ایجاد شده مهمه و  نه ورزش کردن.●

      برای مشخص شدن نتیجه نهایی باید از خودمون‌ این سوالو بپرسیم؟

      اگر ورزش نکنم چه خواهد شد؟

      پاسخی که به این سوال می دید نتیجه زندگی شما رو  مشخص می کنه  نه مقدار ورزشی که برای مواجه نشدن با این شرایط انجام می دید.●

      اگر در ذهن ما به هر دلیل این فرمول ایجاد بشه  که طبیعیه  من بیمار  بشم پس برای جلوگیری از ابتلا به بیماری باید از الان که در سلامتی هستم ورزش کنم، هرچقدر هم که ورزش کنیم در نهایت بیمار خواهیم شد چون انتظار ما پاسخ داده می شه ▪︎

      استاد  می فرمایند که  :  “پدر من از ترس اینکه بخاطر چربی خون سکته قلبی نکنه سالها ورزش کرد و در سن ۶۴ سالگی سه روز در هفته و هر مرتبه ده بار، دور زمین فوتبال می دوید ولی در نهایت بر اثر سکته  قلبی فوت کرد.●  ( خدا رحمتش کنه )

      سال بعد شوهر خاله من که از پدرم بزرگتر بود و حتی یک بار هم دور زمین فوتبال ندویده بود نیز بر اثر سکته قلبیی فوت کرد.”

      من عقیده دارم هرکاری برای تفریح و شادی انجام بشه   در افزایش احساس خوب و سلامتی تاثیر داره ▪︎ یعنی درصورتی که فکر اصلی من این باشه که می خوام شاد باشم و از زندگی لذت ببرم در این صورت نتیجه نهایی عالی خواهد شد.

      اگر برای لذت بردن از زندگی از تفریحاتی مانند پیاده روی کردن، تنیس بازی کردن، دوچرخه سواری و یا هر فعالیتی که از انجام آن لذت ببرید استفاده کنید قطعا در میزان سلامتی شما تاثیر مثبت خواهد داشت.▪︎

      اما انجام همین فعالیت ها برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کاملا بی تاثیر خواهد بود.

      با تغییر فرمول های ذهنی می تونیم به شکل بهتری از فرصت خود برای زندگی کردن لذت ببریم.▪︎

                  پایان خلاصه نویسی فصل ۱۱

             <<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>

      فرمایشات  استاد بسیار کامله و نیاز به توضیحات اضافی نداره  اما  چند جمله ای هم  از خودم  می نویسم …

      استاد شما در این فایل به نکته های مهمی اشاره  کردید از جمله   توقف چربی  سازی  به جای تمرکز بر چربی سوزی  بود ▪︎

      تمام  مطالب آموزشی  شما درباره  تغییر  رفتارهای غذایی  در دوره گام اول  بر همین پایه و مبنا ،شکل گرفته و بیان شده  یعنی  توقف در چربی سازی … و کلید  طلایی  کاهش وزن  همینه  نه  تلاش بی وقفه و بعضا  شدید و سنگین برای چربی سوزی ▪︎

      در برنامه های رژیمی  متداول  مبنارو  در کاهش کالری مصرفی  میگذارن  چون  تنها و تنها دلیل تجمع چربی رو  پرخوری  می دونن و بدتر از همه اینه که  غذاهارو به پر کالری و کم کالری دسته بندی می کنن و منظورشون‌از پرکالری  چاق کننده بودن اون خوراکی هاست   و تمام هدفشون اینه که  با کم کردن میزان مصرف عذاها   چربی سازی رو متوقف  و سپس به شروع چربی سوزی کمک کنن نکته اینجاست که  برنامه کمتر از نیاز خوردن رو کافی نمی دونن  و دستور پیاده روی های  روزانه میدن و در کنار اینها  قرصهای کاهنده اشتها  و چربی سوز  کاملا بی فایده   هم  تجویز می کنن  و با اینکار کمک فراوانی به سود تجاری   شرکتهای  فروش رویای لاغری می کنن  و  این وسط  فقط اون فرد چاق  بیچاره هست که باید  همت کنه  اراده به خرج بده   گشنگی بکشه کم بخوره طبق برنامه  نون یک کف دست و هر وعده  ۶ تا قاشق برنج بخوره  و به خیالشون  اینجوری  چاقی رو  درمان می کنن  ▪︎

       جالبه که این همه سال این  روش و این طرز نسخه پیچی  فایده ای نداشته  ولی باز هم اصرار دارن که بگن  این روشها درسته  و این شما  آدمای چاق  شکمو  و بی اراده  و بی عورضه اید که این برنامه ها نتیجه  نمی ده ▪︎  

      ولی واقعا  دیگه کافیه و باید بس کنن و ادامه ندن و دست از خشک‌مغزی خودشون  و تجارت و منفعت از رهاورد چاقی بردارن  و اجازه بدن  روشهای معقول و منطقی  و موثر  برای ریشه کنی چاقی  استفاده بشه  ●

      به یمن آموزشهای بی نظیر استاد خوبمون جناب عطار روشن تنها و تنها عاملی که می تونه  ام الامراض چاقی رو  برای همیشه و به شکل پایدار رفع کنه  روش تناسب  فکریست  و نه هیچ چیز دیگه….  در کنار کار فکری روی ریشه و علل اصلی چاقی ،   رفتار غذایی درست می تونه  کارو  تموم کنه ▪︎

      رفتار درست چیه  ؟ اینه  که غذا  به اندازه کافی مصرف بشه  کم خوری به شکل زوری و فشار از بیرون چاره کار نیست چون  استرس می آره  اضطراب ایجاد می کنه  آرامش ذهنی و جسمی رو هدف می گیره و در بلند مدت  کاملا بی فایده اس …

      کم کردن میزان خورد و خوراک بسیار ضروریه اما باید اینقدر روی ذهن و مغز کار بشه  اینقدر کار بشه تا فرمولها عوض بشن  و مغز با برنامه جدید ،  خودش  دستور کمتر خوردن رو بده  و این کاملا  امکانپذیره و در اینصورت  دیگه کمتر خوردن  ولع نداشتن  پرخوری نکردن  ، ریزه خوری نداشتن  بدون فشار  و زجر و شکنجه  عملی خواهد شد .. 

      در کنار  رفتار درست   افکار درست داشتن هم به شدت ضرورت  داره …فکر درست  خیلی چیزهاست که باید بیاییم در دوره های ارزشمند هدیه و دوره های خریداری شده  ماهها  شاگردی کنیم تا یادش بگیریم  ..نمونه فکر درست  این هست که  غذاها  به هیچ وجه  دخلی به چاقی یا لاغر شدن ندارن ..آخه یه بشقاب غذا چه پدرکشتگی با ما داره   که بخواد چاقی و تجمع چربی ایجاد کنه  این طرز فکر توهین به خودمون و توهین به خدای خودمونه ….

      توهین به خودمه  اگه فکر کنم خدا بین من و مثلا خواهر بسیار متناسبم فرق گذاشته  اونو لایق خوش اندامی و لذت از خیلی چیزا به دلیل لاغر بودنش دونسته  و‌منو  نه  …..آخه من چه گناهی باید کرده باشم که اینجور از چشم خدا ی خودم افتاده باشم …این طرز فکر گناهه  مجازات داره  …و مجازاتش اینه که من در باتلاق چاقی  دست و‌پا بزنم تا بمیرم …باید توبه کنیم‌از این افکار و با خودمون و خدای خودمون  آشتی کنیم  و متحول بشیم ▪︎

      توهین به خداست که فکر کنیم با بندگانش  سر دشمنی داشته  و  به نعماتش کد مخرب  چاقی رو اضافه کرده  که  فقط بعضیارو  چاق کنه  زهر چشم بگیره بدبختشون کنه از ریخت و قیافه بندازتشون و با خفت و خواری از این دنیا ببره  انگار این آدمای چاق و چپ و چلاق  و بیمار و فلک زده  تحفه نطنز هستن  براش  ….خوبه یه خورده انصاف داشته باشیم  و علم و عدالت  خدای عزیز و‌مهربان رو زیر سوال نبریم  و توهین نکنیم به وجود مقدسش …

      بیاییم  با شرکت در دوره های  پر از آگاهی و درک که تماما  الهامات  خدای  خوبمون به استاد گرامی هستش به اعجاز خدا در  تناسب اندام  پی ببریم …

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 0
      محتوای دیدگاه: 9 کلمه

      تنها روش ماندگار تناسب اندام لاغری با ذهن است.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار سنا سعادت
      1401/03/16 17:08
      مدت عضویت: 1691 روز
      امتیاز کاربر: 347 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 31 کلمه

      با عرض، سلام وادب، فکر میکنم اینجمله ک جنین تحت افکار مادرش چاق میشه صحیح نیست در واقع علمی نیست  چاقی  جنین به علت دیابت مادر نه چاق شدن خود مادر

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار سیده آمنه یاقوتی
      1401/01/14 18:38
      مدت عضویت: 1139 روز
      امتیاز کاربر: 921 سطح ۲: کاربر متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 508 کلمه

      سلام جناب عطارروشن عزیزم.

      میدونم که حالتون عالیه وخوشحالم که باشما آشناشدم.

      الان ایمان دارم که تنهاراه متناسب شدن و کم کردن چربی های بدنم از راه ذهن هست.

      استادجان واقعا من هم بلاخره گول تبلیغات و این سریع لاغرشدن هارو خوردم و چون اون شخص مطمئن بود و قبلا دوره های موفقیتش و خریده بودم رواستفاده کردم و نتایج دیدم و کلی از بچه های سایتشون هم کلی نتیجه دارن

      وحتی شما هم شاگردشون هستین.من که خععععلی دلم میخواست این ۱۰الی۱۲کیلواضافه وزن و براحتی بکنم بندازم دور.

      و وقتی دیدم ایشون در عرض ۳ماه انقدر عالی شدن خب وچون همیشه حرف قانون زده شده گفتم حتما ذهنیه روشش و من مسحور اون تبدیل چربی سفید به چربی قهوه ایی شدم و هرجورشده پول دادم و شرکت کردم.

      وتمام مطالبی که نوشتین دراین مقاله درباره ی این دوره ی استاد صدق میکنه.

      چون واقعا هزینه اش برام زیادبود.

      جالبه اولین تأکید برزمانی هست که ایشون متناسب شدن و این اولین اشتباه رایج تمام آدم هاست که اععع فلانی درعرض فقط۳ماه چی شده و من هم اغواشدم والبته بنظرم تجربه ی درستی شد تا ایمان بیارم راه همینجاست همین مطالب و همین آگاهی ها

      دومین موضوعی که توی مقاله بود و شما گفتین((توجه تمام کسانی که میگن بیایین لاغرشین سلامت شین،به وعده ی غذاییه،به کالری،چربی سوزی،به ورزش،به حذف کربوهیدرات،فقط خوردن گوشت ،حذف شیرینی و ……))

      وجالبه که ایشون هم فقط به همین ها اشاره کردن

      ومن بیشتر ایمان آوردم راه همینه.

      من چون خودم ۲۵سال عادت به پورنوگرافی وخودارضایی داشتم وبه لطف خدا مثل شما باقانون به راحتی حلش کردم

      باخوندن تک تک جملات شما و مقایسه با بحث اعتیاد جنسی میگفتم آره آره راست میگه برای من اون موقه ها همین بود

      یکیش تبلیغاته که همه میگن این دوره شمارا در عرض انقدر وقت ترک میده

      امانمیدونن که این یک عادت ذهنیه نه جسمی

      وبامحروم کردن خودمون از فیلم و حذف فیلترشکن مثل یه آدم گرسنه هرچی که خوداری کردیم و جبران میکنیم.

      یکیش همین بحث برنامه ریزی جملاتی هست که در تگ های پورن استفاده میشه خیلی به این جمله فکر کردم که بایک جمله تبلیغاتی سیلی از جمعیت میریزن سراغ اون روش یا اون عادت

      ودقیقا فیلم ها هم همینه بعدازمدتی برای هرفرد شخصی سازی میشه و دوست داره تگ مخصوصش و ببینه و دربه در دنبالش میگرده

      آقای عطارروشن عزیزم اونجا که گفتین صنعت رژیم به شرمساری افراد اشاره داره و ازش سود میبره

      دیدم کلینیک های ترک انواع اعتیادهم همینه که تو چرا نتونستی خودتو نگه داری بی اراده و ماعملا باور میکنیم نمیشه رهابشیم ازاین عادت 

      چون من که اراده ایی ندارم

      ومدام ازخودم خجالت میکشم و بعدش بدتر انجامش میدم باهر بار خجالت کشیدن میرم سراغ منطقه ی امن ذهنم که خودم اینو کشف کردم

      بعدش من همش خودم و مقصر میدونستم

      وهر روز انواع و اقسام روش های ترک پورن و خودارضایی

      جالبه که عزیزی به من گفت اتفاقا گفتن معایب یک عادت فرد رو بیشتر دچاراون کار میکنه و من واقعا دیدم راست میگه چون تمام توجه ام میره رو ناخواسته ام.

      آقای عطارروشن شما اصل جنسی،اورگانیک اورگانیک محصولاتت maid in God واقعا

      ممنونم برای پایه گذاری این سبک

      والان میدونم راحتتراز آب خوردن به تناسبم میرسم وسلامتیم.

      ممنونم

      راستی شما چشم هاتون رو چطور خوب کردین چون عینک داشتین؟

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5961 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 8 کلمه

        سلام و درود
        با استفاده از لنز داخلی

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        آواتار الهام خضرلو
        1401/01/18 13:58
        مدت عضویت: 1703 روز
        امتیاز کاربر: 18808 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
        همیاری
        محتوای دیدگاه: 421 کلمه

        سلام دوست عزیزم 

        ممنونم بابت کامنتتون عزیزم

        واقعا تحسینت میکنم که شجاعانه اومدی در مورد یک عادتی که  خیلی ها از گفتنش شرم دارن و پنهان میکنن چون میترسن مورد قضاوت قرار بگیرن 

        آفرین گلم آفرین 

        واینکه در مورد دوره استادی گفتین که دوره لاغری و سلامتی داشتن من میدونستم ذهن ناخودآگاه من به شدت مقاومت میکرد منم دیده بودم تبلیغاتش رو گلم  ولی وقتی می دیدم فایل رو حالم بد میشد اصلا یه جوری حالم بد میشد اصلا نتونستم فایل های معرفی رو ببینم پنج دقیقه اشوهم نتونستم اصلا ذهنم قبول نمی‌کردم 

        میدونستم که به زودی بچه ها میان مینویسن میگن که مثل روشهای قبلی هست 

        همه روشها پیاده روی دارن این استاد روششون هم پیاده روی داشت مگه ما کم ورزش پیاده روی کردیم اونایی که پا وکمرشون وزانوشون درد میکنه نمیتونن راه برن وتو خونه هستن اونا چطور لاغر بشن چربی حذف کنن چطور عضله سازی کنن 

        هنوز محدودیت غذایی به کنار

        من شاید در زمینه های دیگه به اساتید دیگه ایمان داشته باشم ولی در لاغری به استاد عزیزم بینظیر وتکم در ایران و دنیا اعتقاد قلبی دارم و مطمئن هستم که روش ذهنی روش لاغری صحیح آسان راحت با هر شرایطی که داشته باشی پات فلج شده باشه نتونی راه بری عاشق غذایی باشی ولی بااین روش لاغر میشی زود لاغر نمیشی شاید ولی اگر باشی ادامه بدی باور کنی نامید نشی توجه بزاری نتیجه می گیری خداروشکر ذهنم لاغری با ذهن رو قبول کرده واصلا نمیتونه سایر روشها ی اساتید رو هر چند پر اوازه باشن قبول کنه ذهنم گول نخورد نخواهد خورد 

        من تصمیم قاطع خودم رو گرفتم امسال از این سایت تکون نخورم تمرکز بزارم اینجا 

        هرچی نیاز داشته باشم اینجا استاد میان میگن 

        استاد من توجه و تمرکز هشت ساله داره تو لاغری ذهنی 

        اگر قرار بود الهاماتی راجع به پیاده روی عضله سازی  یا نخوردن چیزی بهش چیزی گفته میشد حتما میگفتن 

        من به روش ذهنی با این ماجراها بیشتر ایمان آوردم 

        ومطمئنم نتایج عالی میگیرم 

        فقط باید با امید ایمان توکل پیش بریم بقیه اش رو بسپاریم دست خدا 

        من تلاش میکنم و نتیجه رو به خدا واگذار میکنم باید تسلیم بشیم به چگونگی لاغر شدن فکر نکنیم چگونگی دست ما نیست فقط باور ایمان تسلیم تلاش کار ماست 

        امسال سال عملگرایی برای من خواهد بود 

        بچه ها مواظب باشید لیز نخورید اسم آدمها رسم ادم ها گولتون نزنه بعضی ها عوض اینکه به خدا ایمان داشته باشن به اساتید ایمان دارن وهر حرفی هر روشی رو بگن میپذیرن پیرو راه اونها میشن 

        همه سوالها همه جوابها.در درونمون هست به ندای درونمون گوش بدیم به بهترین شکل زندگی مون رو می سازیم جسممون رو پس بیراهه نرید راه اینجاست

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار سیده آمنه یاقوتی
          1401/03/02 10:53
          مدت عضویت: 1139 روز
          امتیاز کاربر: 921 سطح ۲: کاربر متوسطه
          همیاری
          محتوای دیدگاه: 219 کلمه

          سلام الهام جان عزیزم

          ممنونم از شما واین جمله ی ارزشمندت که صاف نشست وسط قلبم««بچه ها مواظب باشید لیز نخورید اسم آدمها رسم ادم ها گولتون نزنه بعضی ها عوض اینکه به خدا ایمان داشته باشن به اساتید ایمان دارن وهر حرفی هر روشی رو بگن میپذیرن پیرو راه اونها میشن »»

          واقعا من هم یه مدتی اون استاد توی ذهنم انقدر بت میشد و غول که دیگه بقول خود آقای عباسمنش اون شخص رو پروردگار اون کار میدونستم

          الهی شکر که بااین حدیث از امام علی(ع)فهمیدم برای بت نکردن افراد باید اون هارو حق معرفتشون بشناسم نه بیش و نه کم

          واینکه ممنونم برای تحسین کردنتون عزیزم

          من به مدت ۲۵سال این عادت مخرب رو داشتم و اتفاقا بایک جمله ازهمین سایت تونستم راهمو پیدا کنم و به موفقیت برسم و به خیلی از عزیزان در این رابطه کمک کنم و خوشحالم ازاین بابت

          برام سخت بود اما((این جمله که مگه برای چاق شدن من اصلا حتی بهش فکرهم کرده ام یا سختی کشیدم پس برای لاغری نباید سختی کشید و من این جمله رو سند کل روش سلامت وتناسب جنسی کردم و واقعا ازمسیر لذت میبردم و همسو بااراده ی خدا عاااالی پیش رفتم الهی شکر

          وممنونم از آقای عطارروشن عزیز برای بیان عالیشون

          برای اینهمه مقاله های مفید و بینظیر توی این سایت

          وکلی فایل رایگان و عالی

          ممنونم ازشما و از جناب عطارروشن عزیزم

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        آواتار شهربانو باقری
        1402/03/17 07:48
        مدت عضویت: 1384 روز
        امتیاز کاربر: 22276 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
        همیاری
        محتوای دیدگاه: 262 کلمه

        سلام و درود  به  شما دوست عزیز خانم آمنه یاقوتی …. من هم مثل الهام خانوم  از دوستان خیلی خوبم در دوره های استاد به شما آفرین میگم  به دلیل اینکه  جسارت  تابو شکنی دارید و درباره موضوعی  به صراحت  نوشتی که  معمولا  گفته نمیشه در صورتی که  یک واقعیتی هست غیر قابل انکار ….  دلیل اصلیش  نیازهای فیزیولوژیکی بدن انسانهاست  مرد  و زن نداره  ،پسر و دختر نداره ،کوچیک و بزرگ نداره …ارتباطات  نیاز انسانه مثل نیاز به غذا  ، هوا ، پوشاک و خیلی نیازهای طبیعی دیگه  ….   انسان تا وقتی زنده اس باید به شکل طبیعی و صحیح و سلامت نیازهاش رفع بشه  …

        میشه چکارش کنی وقتی گرسنه ای  وغذای مناسب پیدا نکنی  ناچار میری غذای آلوده می خوری که زنده بمونی  با اینکه  می دونی ممکنه مریض بشی ولی گشنگی  این‌چیزا حالیش نیست  ..یا  نیازهای جنسی  اگر از راه درست و طبیعی  رفع نشه به طور خودکار  ذهن  انسان به سمت راههای غیر طبیعی  گرایش پیدا می کنه  از جمله تمایل به فیلمهای پورنوگرافی  و خودارضایی  …  حتی خیلی وقتها  زن و‌مرد به شکل طبیعی  با هم ازدواج می کنن  ولی به دلیل ناآگاهی زن و‌مرد  از خصوصیات روحی و جسمی  همدیگه   باعث انحراف از مسیر میشن و هر کدوم  مثل دوره مجردی  راه خودشونو  میرن و با خودارضایی  یا ارتباطات خطر آفرین به دنبال آرامش ذهن  می گردن  که خوب این چیزا  نیاز به  استفاده از علم روان شناسی و آسیب شناسی داره  که مسئله از ریشه درمان بشه نه با تهدید و وعده عذاب دادن …

        باز هم ممنونم از شما دوست عزیز  .موفق باشید 

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ملکه عشق
      1400/12/23 21:34
      مدت عضویت: 1222 روز
      امتیاز کاربر: 10303 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,457 کلمه

      به نام خدایی که انتخابم کرد 

      به زمانبندی خداوند اعتماد دارم 

      سلام و درود بر ساکنین سرزمین آگاهی و تناسب فکر 

      بهترین روش لاغری چیست؟

      واژه لاغری برای همه انسانها مساوی هست با زیبایی و موفقیت و افرادی که اضافه وزن بالایی دارند خیلی بیشتر از افراد لاغر عاشق لاغری هستند چون با مشکلات زیاد چاقی هرروز درگیر هستند ولی تناسب برای خود لاغرها یک احساس طبیعی و عادی هست.

      در ذهن ما به دست آوردن چیزی خیلی سخت تر از داشتن یا نگهداری از آن است 

      همه افراد چاق یک روزی متناسب بودند و حتی اگر کودکی چاقی هم داشتند ولی متناسب متولد شدند ولی چون ناخواسته و ناآگاهانه چاقی را یادگرفتند به این صورت که به دیده ها و شنیده های والدین خود توجه کردند و تصویر چاقی در ذهنشون ایجاد شده و انتظار چاقی در ذهن آنها ایجاد شده و به مرور تغییر جسم در آنها نمایان شده است و آنها دچار فشار عصبی شدند و پریشان احوالی آنها باعث شده دائم در جستجوی گمشده خود باشند .

      اگر مسئولیت چاقی خود را می پذیرفتیم دست به هر کاری نمی زدیم ؟!…

      جستجو کردن لاغری تمرکز و انرژی ما را به خود اختتصاص می دهد و باعث می شود که دگر جنبه های زندگی را تجربه نکنیم و لذت نبریم چون دائما ذهن ما درگیر موضوع چاقی هست و بارها با جسم خود و ذهن مقایسه گر خود روبرو می شویم و بنابراین تجربه رضایت بخشی از زندگی خود نداریم !..

      فروش رویای لاغری !..

      همه شرکتها و محصولات لاغریشون فقط رویای لاغری می فروشند چون هیچ فردی به آسانی لاغر نمی شود و  لاغری ماندگار هم ندارد.همیشه با تبلیغات رسانه ای شرایط مقطعی از تغییر جسم فردی را نشان می دهند در صورتیکه در طولانی مدت همه افراد باز چاق شده اند!..و  به این دلیل که برنامه ذهنی آنها تغییر نکرده است که بتوانند با شرایط بیرونی و فشار به جسم لاغر شود .

      ✨زبان مشترک چاقی در جهان برای همه افرادی که اضافه وزن دارند ترس از چاق تر شدن ،ترس از غذا ،اعتماد به نفس نداشتن و احساس خوب نداشتن ،خودباوری نداشتن و در نهایت احساس ناامیدی است 

      تمام روشها از رژیم و ورزش و جراحی و لیزر و …جسم را هدف قرار می گیرند در صورتیکه چاقی ما به صورت خودبه خودی بوده و کاری انجام ندادیم که چاق بشیم !..

      تحقیقات نشان داده است یک ساعت ورزش با دوچرخه به اندازه دو شکلات از چربی را می سوزاند پس چرا همیشه به دنبال چربی سوزی هستیم ولی به دنبال کاهش ایجاد چربیها نیستیم ؟!…

      این درست است که چربیها را با ورزش کمی سوخت می شوند ولی اگر ایجاد آنها هر روز چندین برابر باشد دگر چه فایده ای دارد بهتر است دلیل ایجاد چربیها را جویا شویم و این کار بسیار آسان تر است .

      بدن ما کاملا هوشمند است و سوخت و ساز خودش را در موقع استراحت ما به تعادل می رساند و در یک زندگی طبیعی و عادی ورزش جز کارهای روزمره و اجباری نیست !..

      و البته با خرید محصولات چربیسوز توجه ما به تجمع چربیها بیشتر می شود و مقاومت چربیسوزی در بدن بیشتر یعنی اختلال ایجاد شده توسط ذهن خود ما !..

      ورزش کردن لاغر نمی کند!..

      افراد ورزشکار بسیاری دیده ایم که قوای جسمانی خوبی دارند ولی لاغر نیستند خیلی از افراد چاق را دیده ایم حتی من شنیدم از یک از اساتید موفقیت که خودشون چاق بودندنزدیک به دوساعت در دریا شنا کردند و ورزشکار بودند ولی لاغر نبودند بارها در دیدگاه دوستان هم خوندم که به طور منظم باشگاه می رفتند و تمرینات سخت انجام می دادند ولی یک گرم هم وزن کم نمی کردند چون آنها همه از ترس چاق شدن ورزش می کردند !؟.

      خیلی از افراد ورزش می کنند بهانه سلامتی و طول عمر و قوای جسمانی می آورند در ظاهر فکر خوبی است اما پشت پرده آن ترس نهفته از بیماری یا چاقی است که اتفاقا آنها را در دام بیماری و چاقی و مرگ می اندازد !…

      ✨یک زندگی شاد و آرام یعنی لذت بردن از هر کاری حتی اگر ورزش یا تفریح 

      افزایش چاقی در سرتاسرجهان ؟!..

      زیاد شدن روشهای لاغری و توصیه متعدد پزشکان  باعث ترس از چاق شدن در لاغر ها و ترس از چاق تر شدن در چاقها شده است و این درصورتی است که هنوز نشانه ی از چاقی در جسم آنها نیست ولی افراد به فکر پیشگیری و مراقبت از خود فرو می روند و باعث تمرکز و گسترش فرمولهای چاق کننده در ذهن خود می شوند و البته انتظار چاق شدن در ذهن آنها شکل می گیرد  !

      در کتاب پرفروش لاغری جمله ای هست :

      از همه دوستان خود لاغر تر شوید !؟..

      کاملا مشخص است که این جمله برای هر ذهنی چالش برانگیز است و در ذهن هر فردی رقابت ایجاد می کند در ذهن فرد این فکر ایجاد می شود که خود را با دیگری مقایسه کند در واقع از شرایط جسمی خودش ناراضی شود و باور کند مشکلی دارد و با تلاش بیشتری به مبارزه چاقی برود و این یعنی توجه به چاقی و چاق تر شدن (نتیجه هر کتابی سازنده نیست افلا یتفکرون !؟چرا فکر نمی کنید !؟)

      چرا هرچقدر که بیشتر رژیم میگیریم بیشتر چاق می شویم ؟!..

      سالهای سال و بارها و بارها رژیم گرفتم لاغر شدم و در زمان کوتاهتری وزن بیشتری از قبل اضافه کردم و دلیلش این بود که هر بار بیشتر باور می کردم که من مشکلی دارم و با قدرت بیشتری به جنگ چاقی می رفتم .همیشه خودمو مقصر می کردم و بیشتر خود را سرزنش می کردم .

      با حرکت خودکار ،آمریکایی های عادی اضافه وزن پیدا کردند!؟..🧐

      یعنی خیلی ساده و راحت ذهن ما تحت تأثیر افکار عمومی و رسانه قرار می گیرد (👌تلنگری بر خود)

      بررسی و تحقیقات و آمار نشون می ده که افراد به محض ترسیدن از چاقی به فکر مراقبت از خود می افتند و بیشتر در جستجوی بیشتر روشهای لاغری هستند که چاقی خود را مهار کنند و در این بازی خطرناک تا سالها نقش قربانی را بازی می کنند .

      و تحقیقات نشون داده است افرادی که رژیم می گیرند مغز و بدن آنها همواره احساس گرسنگی دارد و تلاش می کند تا کاهش وزن خود را جبران کند و به همین دلیل وقتی یک وعده از رژیم غذایی را رعایت نمی کردیم به راحتی می گفتیم خراب شد و مسیر را رها می کردیم در صورتیکه ۹۰٪مسیر تا آن وعده غذایی را دقیق و به جا رفتار کرده بودیم .

      یک رژیم غذایی یا ورزش نمی تواند تمام عادتها و رفتارهای چاقی ما را کنترل کند!..چون مغز تحت تأثیر ذهن است و آنچه در ذهن الگوسازی و تصویرسازی شده است تبدیل به رفتار و عادتهای ما می شود .

      اگر به افراد بگویند شما هرروز یک گلابی را به صورت افقی برش بزنید و قسمت باریک بالای آن را بخورید و لاغر شوید خیلی راحت افرادی که اضافه وزن دارند قبول می کنند (چون خسته هستند از تمام روشهای لاغری از سختی اش و نتیجه شکست آن )و چون باور و انتظار لاغری در ذهنشون ایجاد میشه به صورت مقطعی لاغر هم می شوند ولی اگر همان گلابی را به صورت عمودی برش بزنیم و بخوریم دگر در ذهن ما لاغر کننده نیست !…

      شرمساری چاقها باعث ایجاد صنعتهای بزرگ دنیا شده است !؟..

      هر بار افردی که اضافه وزن دارند از محصولات لاغری شرکتی استفاده می کنند و نتیجه دلخواه و البته ماندگاری نمی گیرند به خاطر تبلیغات و شگردهای صنعت گران خود را مقصر می دانند و خودتخریبی و سرزنش آنها باعث می شود تقاضای بیشتری برای روشهای لاغری داشته باشند و با خود فکر نمی کنند که شاید این روشها مشکلی دارند و هربار که رژیم می گیرند و یا روشی را امتحان می کنند در برابر چاقی خود را ضعیف تر و ناتوان تر حس می کنند و لی با اشتیاق در جستجوی روش دیگری از لاغری هستند که از مشکلات متعدد و نگرانی های خود از دیده نشدن بکاهند و همین شرمساری و احساس بی عرضه بودن باعث ایجاد محصولات بیشتر لاغری می شوند که رویای لاغری را می فروشند !..

      🍃🍃🍃

      نتیجه!…گمشده من در دسترس است همراه من است هیچ تلاشی نیاز نیست و فقط محتویات اورجینال ذهنی ام باید تقویت شوند چون لاغری حالت طبیعی من هست و فقط لازمه آگاه بشم به فرمولهای ذهن چاقم و آگاهانه زندگی کنم لیاقت لاغری را در خود پرورش بدهم خودم و قدرت ذهنم را باور کنم و منقطع کننده زنجیره ناآگاهی و اسارت چاقی باشم 

      در روشهای آموزش ذهنی تغییر در منبع ایجاد کننده (ذهن )ایجاد می شود و کمی زمانبر هست تا خودبه خودی تعادل ایجاد شده نمایان شود .

      بنابراین تمرکز بر نتیجه و شرایط جسمی یا مادی فعلی یعنی اختلال در مسیر ذهنی یعنی (هدف روی تغییر جسم هست به نوعی رژیم یا ورزش محسوب میشه )  

        خدایا سپاسگزارم 

      خدایا عاااشقتم ❤️

      عشق❤️به عالم من با آغوش باز پذیرای دریافت تمام خیر و برکت دنیا و آخرت هستم 

      سپاس از استاد و نشر آگاهی (فوق العاده بود)

      دوستان معرفت جو همواره در مسیر یادگیری مشتاق باشید طلب خیر نثارتون 🍃🌸

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار pooldarjazzab@yahoo.com
      1400/10/11 09:28
      مدت عضویت: 871 روز
      امتیاز کاربر: 549 سطح ۲: کاربر متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 700 کلمه

      سلام بر متناسبین جذاب و پولدار 

      دیروز من ابهاماتم کاملا رفع شد . اهرم رنج و لذت واقعا تاثیر عالی روی من داشت .  لذت لاغری رو به ذهنم نشون دادم . لذت رهایی آزادی سبک بودن شاد بودن اندام زیبا لباسهای زیبا والیبال بازی کردن رفتن به استخر با اندام قشنگ و …. 

      رنج چاقی هم که اونقدر حسش کردم که نیاز به گفتن نیست عذاب وجدان و ترس از چاقی و رنج و افسردگی و نومیدی و … 

      این نوشته رو که خوندم برام مکمل نوشته ی قبلی شد . 

      اینکه  انسانهای سودجو از رنج و نومیدی و افسردگی ما پول در میارن . اونها میخوان با توی دنیای چاقی و افسردگی بمونیم تا برای رهایی دائما به اونها مراجعه کنیم . بنابراین هر روشی به جز لاغری با ذهن در حقیقت چاقی رو به ذهن نشون میده تا ذهن چاقتر بشه . 

      هربار که این روشها رو استفاده می کنیم لاغری برامون سختتر و چاقی برامون راحتتر میشه . درسته دردناکتر میشه ولی به همون اندازه که چاقی دردناک میشه یعنی ما از دور بودن لاغری در رنجیم . از این که چرا نمیتونیم راحت لاغری رو تجربه کنیم ‌ . 

      در حقیقت گم شده ی ما دنیای لاغری ذهنه و همه ی روشهای بیرونی این گم شده رو از ما دورتر و دورتر می کنند و ما هرچقدر از دنیای لاغری ذهنی دورتر میشیم جسممونم از دنیای لاغری دورتر و دورتر میشه . 

      پس ما باید همه ی روشها رو رها کنیم تا ذهنمون رو به حالت اولیه برگردونیم . این اطلاعات مثل ویروس و خوره ی مغز هستند که باید از سر دور ریخته بشن و به جای اون ما از محتواهای تناسب فکری استفاده کنیم . 

      لذت دنیای لاغری رو احساس کنیم . دیروز من خیلی حالم بد بود ولی اومدم و چندتا متن اینجا گذاشتم نوشته ها رو خوندم چند تا نوشته های بچه ها رو خوندم تا برای ذهنم اهرم رنج و لذت کاملا جا افتاد . خیلی خوشحال شدم اصلا وقتی مطلب برام جا افتاد عملم تغییر کرد . خیلی لذت بردم خیلی ‌ 

      میدونم اینجا سرزمین لاغرهاست و وقتی من از دنیای لاغری فاصله میگیرم باید بیام گمشده ام رو اینجا پیدا کنم و پیدا می کنم . 

      دنیای لاغری دنیای بازی و تفریح و نشاطه . 

      من عاشق این دنیام .

      دنیای لاغری دنیای لذت بردن از تمام لحظات زندگیه من عاشق این دنیام . 

      دنیای لاغری رو میشه ساده زندگی و تجربه کرد . 

      من عاشق این دنیام . 

      دنیای لاغری یعنی رها شدن از عذاب وجدان ترس نومیدی رنج . 

      دنیای لاغری یعنی فراموش کردن رنج و لذت چاقی و ترک کردن سرزمین چاقی و قدم گذاشتن به دنیای سراسر لذت لاغری . 

      نفس کشیدن در هوای لاغری هم بسیار زیباست . 

      دیروز گفتم مانع من فقط خوردن بود . اما اونقدر خوندم مطالب رو تا کاملا برام جا افتاد که حتی در دنیای لاغری خوردنشم لذتبخش تر از دنیای چاقیه . 

      چون دنیای چاقی واقعا خوردنشم لذت نداره . چون همون وقت که داری میخوری صدای ذهنت تو گوشته که داری چاق میشی انقدر نخور بسه چه خبرته یا بر عکس خسته شدم انقدر نخوردم بخور دلی از عزا دربیار مگه ادم چند سال زنده است . ولی وقتی ذهن در دنیای لاغری  هست موقع خوردن گفتگوهای ذهنی اینا نیست . گفتگوهای ذهنی به راحتی تغییر می کنه . هنوز درست نمیدونم گفتگوهای ذهنی موقع خوردن برای یک فرد لاغر چجوریه . یه فرد لاغر موقع خوردن چه فکری توی سرشه ؟ 

      باید این موضوع رو هم کشف کنم . 

      یه فرد چاق موقع راه رفتن همش آه و ناله داره آخ خسته شدم . دیگه نمیتونم . خدایا چقدر عذاب . 

      و بعد هم رها می کنه ولی یه فرد لاغر لذت میبره از راه رفتن . خدایا چه هوای خوبی . چقدر من سبکم . چقدر دارم لذت میبرم . تنفس عمیق . نگاه کردن به زیباییها . گفتگوهای مثبت و …. 

      خلاصه که دنیای لاغری ذهن خیلی لذت داره و تنها راه لاغر شدن اینه که این دنیا رو در ذهن خودمون داشته باشیم تا ذهن ما خودبخود جسممون رو به سمتش هدایت کنه . 

      چون سلولهای بدن دقیقا بر اساس پیامهای عصبی ما ساخته میشه . وقتی پیامهای عصبی حاوی اطلاعات لذتبخش باشن سلولهای جدید ساخته شده عالی ساخته میشن . 

      من فقط باید بتونم بیشتر دنیای لاغری رو حس کنم خیلی شیرینه واقعا . 

      خدایا شکرت . 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار mohannaf1396@gmail.com
      1400/08/23 23:38
      مدت عضویت: 902 روز
      امتیاز کاربر: 57
      محتوای دیدگاه: 447 کلمه

      سلام

      واقعا استاد ممنونم واقعا نوشته های گرانبهایی هستن 

      من ک لذت بردم

      یادمه از کودکی ی پسر خاله داشتم ک بهم میگف چاق در حال ک من چاق نبودم فقط بزرگتر از بقیه بودم قدم بلند بود و استخونم درشت بود ولی متناسب بود 

      بعد ک وارد دوران دبیرستان شدم در سال کنکور ک اکثرا تمام کارم شده بود درس خوندن و نشستن انتظار چاقی در من شکل گرف  بعدش رژیم گرفتم ۳۰ کیلو کاهش داشتم بعد روال عادی زندگیمو داشتم جالب بود ک من افزایش نداشتم کاملا متناسب بودم تا اینک رفتم مسافرت خودم گفتم چاق میشم در حال ک رعایت کردم چن واقعا نمیتونستم بیشتر بخورم ی لقمه اضافه میخوردم حالت تهوع میگرفتم ولی ۳ کیلو اینا افزایش داشتم بعدش ازدواج کردم و انتظار اینو چن تو خونه مادرشوهرم شام میخورم مهمونی میرم چاق شدم بعدش تو خونه تودم اومدم گفتم چن غذا میپزم چاق میشم و من هی انتظار چاقی از خودم داشتم در حالی ک خوردن من تغییری نکرده بود سالیان زیاد ک رژیم میگرم و هر دفعه بیشتر از قبل حریصتر و وحشی تر میشدم 

      هر چ قدر ورزش میکردم تغییری نمیدیم راستش چندین بار ورزش کردم وزنم تغییری نکرد بعدش گفتم ورزش فقط جلوی چاق شدنو میگیره تا ورزش قطع میکردم شکمم میومد بالا بعدش باردارشدم و گفتم چاق میشم چن رژیم نمیگرم چن ویتامین میخورم چن ورزش نمیکنم در حالی ک پیاده روی داشتم جالبه ک من اصلا زیاد غذا نمیخوردم بعدش گفتم من میدونم من لاغر نمیشم در زمان شیردهی و وزنم کم نشد 

      بعدس دخترم صدمه دید و من رژیم ول کردم چن اعصابشو  نداشتم ورزش نکردم و گفتم طبیعیه و بعدشم گفتم از این حادثه اعصابم نمیکشه افسرده شدم در نتیجه طبیعه ک چاق بشم و چاق شدم و هر چ رژیم گرفتم دیگه نتونسم بیشتر از چن روز ادامه بدم و اینجا بود ک من با لاغری باذهن اشنا شدم الان میدونم ک همه چی ذهنه 

      من تو اوج جوونی هر روز سرما میخوردم کیست سینه داشتم و تو یه هفته ی روز سالم بود دیگه واقعا خسته بودم و همه اینها ب خاطر ذهن من بود ورودی های منفی داشتم ب شدت 

      از وقتی اومدم سایت خیلی سعیم ب کنترل ورودی های ذهنم هس و خیلی نسبت ب روزهای اول باورهام پررنگ تر شده اونقدر ادامه میدم ک کاملا باورهای لاغری نمایان بشن 

      یادمه از ماه رمضان و عید و عروسی و تولد و محرم و چله هم انتظار چاقی داشتم

      حالا ک میبینم من کلا با انتظار خیلی از بیماری ها رو ب بدنم دعوت کردم واقعا اصلا با درکی ک من از این متن گرفتم قلبم درد گرفت از اینکه ا دم بدونه مقصر تموم دردهاش خودش بوده 

      استاد ی دنیا ممنون بر ا نوشته های زیباتون از وقتی ک برا ما گذاشتید

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار 😊s-moazamiy🤗
      1400/04/15 04:04
      مدت عضویت: 1048 روز
      امتیاز کاربر: 127 سطح ۱: کاربر مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 2,022 کلمه

      سلام ب همه ی دوستان عزیز و همسیرم 🙂 

      با چ روشی میشود لاغر شد؟! قبل از هدایت من ب سایت تناسب فکری و آشنایی بااستادعزیزو دوستان همسیرم این جمله همیشه وتکرار هروزه من بود با سرچ کردن توی Google ، یا با پرسیدنم توی گروهها و حتی کانال هایی ک بودم توفضای مجازی ک بامواجهه با پرسیدنم و جستجوهای آگاهانه خودم روب رو میشدم باین جوابها ازشون رژیم های غذایی و گیاهخواری ، دمنوشها بااسمهای معروف و هزینه های برای اونا مقطوع ولی برای من هنگفت ،قهوه های سبزوسیاه بازم بااسم های معروف و هرچی اسم معروفتر چربیسوزی بیشتر ورزشهای سبک و سنگینی ک توی هر باشگاهی هم از پسشون نبایدبرمیومدم وفقط باشگاه‌ها با مربی های خاصی رو باید انتخاب و میرفتم ،،

      چندتا از مزایایی لاغری :سلامتی ، زیبایی ، جذابیت ،پس قطعا هر فرد چاقی آرزوی داشتن این خصوصیات رو داره ک حتی اگ شده یک روز بهش دست پیدا کنه مثل قبل من وحتی حال حاضر خودم باین تفاوت ک ن فقط برای یک روز بلک تاآخر عمرم 🙏 انشاءالله…اما افراد چاق بیشترازینک دنبال اون جذابیت و زیبایی باشن دنبال رهایی از مشکلات چاقی هستند البته ن اینک اون مزایای مهم نباشه ن ،ولی خیلی از افراد چاق هستند ک هم جذابن ،هم زیبا و گاهی هم خوش لباس با رنگهای روشن و شاد ک برمیگرده ب اعتماد ب نفسشون ، اما مشکلات چاقی ک ب مرور برای افراد بوجود میاد خیلی نمایان ترازاون جذابیته .خودم بارها و بارها از اطرافیان چاقم شنیدم حالا لاغر بشم بقیه ش مهم نیست صورتم شل شد که شد ، این شکم بره این پهلوها بره ، لباسه اندازه ام بشه ،، ولی برعکسشم شنیدم ک حالا لاغربشم ولی صورتم تکون نخوره ،یا اینحای بدن چربیهاش آب بشه ، اینجا عضله بشه 🤦🤣☹️ 

      افراد لاغرو متناسب تقریبا هیچ مشکلی با سایز و وزن و اندامشون ندارن ،هرچی ک بخان میخرن میپوشن یا میخرن میخورن بدون هیچ ترس و شک و شبهه ای چرا گفتم تقریبا چون عده ای ازافراد هستن ک خیلی دنبال کمی ودرحد فقط چند کیلو اضافه وزنن مثل زندایی خودم ک شب و روز تو اینستا دنبال کمی چاق شدن هست 😐 

      واین فقط افراد چاق و دارای اضافه وزن هستند ک ب محض تنگ شدن کمی از لباساشون ترس و هول ولا این دیدگاه و نسبت ب خودشون پیدا میکنن ک عه من دارم چاق میشم درحالی ک هنوز لاغره اما ترس از چاقتر شدن باعث میشه ک شروع میکنه ب رژیم گرفتن وورزش کردن و ب این ترسه فقط از روی ی احساس شاید زود گذر پروبال میده و خودش و میندازه تو منجلاب چاقی و برو ک رفیتم برای  چاقترشدن….

      اگر ما می دانستیم که مسئولیت چاق شدن ما به عهده خودمان است و هیچ فرد یا شرایطی مقصر چاق شدن ما نیست مطمئنا برخورد مناسب تری با موضوع چاقی داشتیم و برای لاغر شدن دست به هر کاری نمی زدیم.😓😥 

      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 

      فروش رویای لاغر شدن : در دنیای امروزی ک بیشتر  آدمها با چاقی و مسائل و مشکلات براثرچاقترشدن دارن دست و پنجه نرم میکنن هستن افراد سودجویی ک محصولاتی رو از شبکه های تلویزیونی وماهواره ای ووو تبلیغ میکنن برای سواستفاده کردن مشکلات و دغدغه هاازین دسته از افراد..اول تاجایی ک امکان داره لاغرشدن رو برامون سخت و طاقت فرسا میکنن بعد محصول کاری خودشون رو مطرح میکنن ک حلال مشکلات چاقی شما دست ماست حالا یا لباسه ،یا گن هست ،یا وسایل ورزشی درازو نشست وتردمیل هست از نوع پیشرفت و کُنتُر انداختن چقدر چربیسوزی کردی تو چ مدت زمان استفاده ازشون ،یا هزاران مدل وحرف و راه کارهای غلط و اشتباهی ک فقط خودشون میدونن و بس 😑 

      آرزو کردن یا رویا داشتن شاید از نظر نوشتاری در زبان های مختلف به شکل های گوناگون نوشته شود اما معنی و مفهوم آن در برای تمام انسانها یکسان است. بنابراین رویای لاغر شدن بعنوان بخشی از زبان چاقی است که در بین تمام افراد چاق با هر زبان و ملیتی مشترک است. 

      مهم نیست زبان مادری ما ب  چه صورت است مهم اینه ک همه ی ما انسانها با هر گویش و زبان و لهجه ای فقط و فقط بایک زبان چاق شدن رو آموخته ایم 

      زبان چاقی : زبان چاقی تشکیل شده از ترس از چاق تر شدن، ترس از غذا خوردن، اعتماد به نفس نداشتن، احساس خوب نداشتن، خودباوری نداشتن، احساس ناامیدی و بی عرضگی کردن، به دنبال روشی برای لاغری بودن و مجموعه ای از افکار و رفتارهای چاق کننده است که در ذهن همه افراد چاق در دنیا به یک صورت ذخیره شده است.

      پس اینجا ب من ، ب شما مخاطب عزیزی ک درحال خواندن این شرح دیدگاه هستی ثابت میشه ک ما تنها از طریق ذهنی چاق و هروز با واکنشی خوب یا بد نسبت ب جسممون و گاهی ترس و گاهی لذت باعث چاقترشدن هروزه ی جسممون شدیم .. 

      داروهایی برای تحت تاثیر قرار دادن جسم جهت لاغر شدن تولید می شود، برنامه های غذایی برای کاهش میزان کالری ورودی تنظیم می شود، برنامه های ورزشی منظم برای افزایش میزان سوخت و ساز و بالا بردن کالری مصرفی پیشنهاد می شود، عمل های جراحی گوناگون برای خارج کردن چربی ها یا برداشتن مقداری از معده انجام می شود و صدها روش دیگر که همه برای تحت تاثیر قرار دادن جسم تنظیم شده اند…

      ما برای چاق شدن از هیچ نوع دارو ،برنامه غذایی ،برنامه ی ورزشی ،وحتی عمل های جراحی استفاده نکرده بودیم اما برای لاغرشدنمون ب شدت هروز و هر دقیقه ب دنبال داروهای چربیسوز و کم اشتها ،رژیم غذایی های کم چرب و کم نمک وآبپز ،ورزشهای سنگین همراه با وزنه های کیلویی ک برای خانمها قطعا باعث آسیب های خواهدبود و همچنین رفتن دنبال عمل های جراحی خطرناک و واقعا گاهی مرگ آور ، بوده ایم .آخر چطور میشود وقتیک نمیدونستیم ک صورت مسئله مون چیه ب دنبال نتیجه بودیم و الان ک دارم بیشتر فکر میکنم بهتر درک میکنم ک چقدرافکار سطحی داشتم و چقدر کوته فکربودم 😓😓 

      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 

      چرا افراد لاغر به ترس از چاقی مبتلا می شوند؟! هنوزم افراد بسیارزیادی هستند ک از قدرت ذهن و کلن لاغری با ذهن اطلاعی ندارن ،شاید باقانون های جذب قدرت و ثروت آشنایی داشته باشن اما هنوز هم خبرندارن درواقع هدایت نشدن ب چگونگی لاغری باذهن بخاطر همین دروجود همچین افرادی ک لاغرن ولی ترس پیدا میکنن از چاقی بخاطر افکار و باورهای هست ک هروز درمخزن ورودی ذهنشون میکنن و ذهن آون افراد منتظرهست ک وقتش ک رسید اون دسته از افراد رو باترسهای ک ماه و سالها انتطارشو میکشیدن روب روکنه حالا یا بعداز بلوغ ،یاازدواج ، ،یابارداری ،یابد از زاایمان،یابچه دوم،باچهل سالگی،یا،یا یا وگاهی هم باورهای این افراد باعث میشه ک بعداز تناسب اندام ب راحتی چاقی خودشون رو میپذیرن یا بعنوان ارث یا ژنتیک ،وووو،،،، 

      ترس از چاق شدن در افراد متناسب همان حالتی است که در ذهن افراد چاق از چاق تر شدن ایجاد می شود. همانطور که ترس از چاق تر شدن با تمام تلاش افراد چاق برای جلوگیری از چاق تر شدن باعث افزایش وزن و سایز افراد می شود، ترس از چاقی در ذهن افراد متناسب با تمام تلاش آنها برای مراقبت از وضعیت خود باعث برهم خوردن تعادل جسمی آنان خواهد شد.

      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺چراهرقدر بیشتر رژیم می گیریم چاق تر می شیم؟! 

      هرچه بیشتر رژیم می گیریم بیشتر باور می کنیم که وضعیت جسمی ما مشکل دارد و نتیجه نهایی گسترش مشکل خواهد بود نه برطرف کردن آن.

      دلیل اینکه رژیم باعث چاق تر شدن میشود این است که فرمول ذهنی “من مشکل دارم” قوی تر میشود و از آنجایی که فرمول های ذهنی نتیجه نهایی را رقم می زنند، مشکل ما (چاقی) بیشتر می شود.

      این الگوی ثابت در همه افراد چاق مشاهده می شود که بعد از هربار رژیم گرفتن دوباره چاق می شوند و در بیشتر موارد وزن آنها مقداری بیشتر از قبل از شروع رژیم می شود.

      این شرایط اثبات می کند تفاوتی ندارد از چه رژیم غذایی یا روشی برای لاغر شدن اقدام می کنیم چرا که در نهایت فرمول اصلی که در ذهن ما ثبت شده (من مشکل دارم) باعث میشود ما به حالت مشکل دار قبل برگردیم.

      وقتی در ذهن خود افکار و فرمول های چاق کننده ذخیره کرده باشیم و تصاویر ذهنی چاق در ذهن ما ایجاد شده باشد با اعمال هر برنامه رژیمی برای هر مدتی که باشد انتظار چاق شدن در ذهن ما از بین نمی رود.

      به هر مقدار که از وزن بدن کم شود، مغز بر اساس اطلاعاتی که در ذهن ذخیره شده است تلاش خواهد کرد تا دوباره جسم را به شرایطی که تصاویر آن از قبل در ذهن ذخیره شده است برگرداند و در این کار همواره بر اراده ما برای دوباره چاق نشدن پیروی می شود.

      این موضوع اثبات می کند چاقی در ذهن ما ذخیره شده است و برای لاغر شدن نیاز نیست روی تغییر جسم و عادت های جسمی تمرکز داشته باشیم بلکه باید فرمول های چاقی ذهن خود را اصلاح کنیم.

      در این شرایط همانطور که خودبخود چاق شده ایم، خودبخود لاغر میشویم.

      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 

      لاغر شدن رسیدن به حالت طبیعی جسم است 🤔 

      مااگ الان دارای اضافه وزن هستیم بخاطر افکار و فرمول های غلط و اشتباهی است ک نشأت کرفته از عوامل بیرونیه از طریق دیده ها و شنیدهامون 

      واگرنه پیش فرض همه ی انسانها از بدو تولد بدنی عاری از هرگونه چربی اضافه است .پس ما در بودن وموندنمون در مسیرلاغری باقدرت ذهن افکارهای غلط و اشتباه مون رو شناسایی میکنیم و بجای اون افکار و باورهای درست و صحیح رو فرمولهاشو ایجاد میکنیم و ب پیش فرض خودمون تناسب اندام میرسیم انشاالله 🙏😍  

      تاثیر تبلیغات روش های لاغری بر ما چگونه است؟!

      کوتاه خدمتتون عرض میکنم چون نیاز خیلی مُبرمی داشتیم ب لاغرشدن خیلی زود گولشون رومیخوردیم وهرچی ک میگفتن ماقبول میکردیم 😐😄

      چرا ما در برخی موارد در مواجه با روش های لاغری بسیار ساده لوحانه برخورد می کنیم؟

      چون به شدت از چاقی و تلاش برای لاغر شدن خسته و ناامید شده ایم و هر حرف یا ادعای جدید برای لاغر شدن را با اشتیاق می پذیریم بلکه راهی برای رهایی از چاقی و رسیدن به رویای لاغری پیدا کنیم….

      مقصر لاغر نشدن ما کیست؟! در همه ی راه و روش های قبل ک من آگاهانه تصمیم میگرفتم ک لاغربشم و شروع میکردم ب رژیم گرفتن وورزش کردن باشورو اشتیاق چند روزه (۳.۴روزاول ب زور) و مواجه شدن من بعدازاون چندروز با حال زارو بدم وعصبانیت وپرخاشگررررررری این من بودم ک همیشه مقصر بودم انگار همیشه همه چی تقصیر من بود ..من خودمو بی عرضه و ناتوان فرض میکردم ک نمیتونم جلوی شکممو بگیرم ببخشید ببخشید دَله هستم برده ی مواد غذایی ها و خوراکی ها هستم وکنترلی روی خوردنم ندارم بدون اینک فکرکنم ک شاید یک درصد اون رژیم و یااون حرکت ورزشی مشکلی داره 😐😐 درحالیک ذهن من برنامه ریزی شده بوده ن تنها برای لاغرنشدن بلک چاقترهم شدن لامصب ☹️😄🤦 

      در برنامه های رژیمی فقط به نوع و مقدار غذا و زمان خوردن اشاره می شود و این در حالی است که مغز ما بعنوان فرمانده جسم تحت تاثیر ذهن قرار دارد و از آنجا که ذهن یک فرد چاق مملو از افکار و عادت های چاق کننده است به هیچ عنوان نمی توان با یک برنامه منظم غذایی تمام عوامل تحریک کننده فرد چاق برای خوردن را مهار و بی اثر کرد.

      دلیل شکست افراد چاق در استفاده از روش های لاغری بی اراده بودن آنها نیست بلکه عواملی است که از نظر خود فرد و عوامل اراه کننده روش های لاغری پنهان مانده اند و اتفاقا تمام رفتارها و واکنش های افراد چاق را کنترل می کنند.برای لاغر شدن باید برنامه ای در پیش بگیریم که تغییرات درونی در ما ایجاد کند، فرمول های ذهنی ما را تغییر دهد، افکار و رفتار ما درباره چاقی را تغییر دهد. در این شرایط بدون تحمل هرگونه سختی و رنج می توانیم لاغر شده و برای همیشه لاغر بمانیم.😍💪💃 

      چرا روش های لاغری هر روز گسترده تر می شوند؟!

      تنها دلیل ایجاد تنوع و گسترش روش های لاغری، خودتخریبی و سرزنش کردن خودمان است.

      ک باهر بار شکست رژیم در دورهمی ها ،مراسمات عروسی ،یک بیرون یا مسافرت رفتن کلن رژیم گرفتن ما خراب میشد و ماشروع میکردیم بخودمون برچسب زدن غرزدن و باز دوباره عزممون رو جزم میکردیم برای شروعی دوباره و با روزاز نو روزی ازنو☹️☹️ 

      تاثیر ورزش کردن و آمادگی جسمانی در لاغری

      یکی از روش هایی که برای لاغر شدن توصیه و تجویز می شود “ورزش کردن” است درحالیکه «ذهن را نمی شود با ورزش کردن تغییر داد.

      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 

      ب امید موفقیت همه ی دوستان همسیرم 🙏😍  

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faridehhasani5455
      1400/03/01 12:47
      مدت عضویت: 1610 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 1,708 کلمه

      بهترین روش لاغری چیست ،،  سلام وقت بخیر ،،۱۰۰درصد آدم های چاق مدام در حال پیدا کردن راهی هستن برای لاغر شدن و بیشترشون ،راه های زیادیو رفتن ،شکست های زیادی خوردن ولی باز هم ادامه دادن به امید جواب گرفتن ،، شخص چاقی که تمام عمر خودشو بدنبال راهکاری برای لاغر شدن گذرونده و از عزت نفس و اعتماد بنفس بسیار پایین یا در حد منفی برخورداره ،در بیشتر جنبه های زندگیش هم شکست میخوره ،اصل و اساس شخصیت هر انسانی با عزت نفس و خودباوریش ساخته میشه ،فرد چاق چه خودباوری هایی در مورد خودش داره ؟ این فرد خودشو ناتوان ،زشت ،بدریخت،دوست نداشتنی،خجالتی، ناکافی ،کمبود، ناراحت‌ و بیچاره وووو  میبینه و باور کرده ،معلومه نمیتونه خودشو ابراز کنه ،تو جمع قرار میگیره همه مسخره ش میکنن ،میخوان بهش راهکار لاغری بدن ،من چندین بار شاهدش بودم وقتی با دوستم بیرون میریم ،آدم ها حتی اونهایی که اصلا نمیشناسیمشون یا حتی عابر رهگذر هستن، یدفعه میان به دوستم راهکارهای لاغری میدن و اوایل دوستم ناراحت میشد وقتی یاد گرفت توجهی نکنه به حرف و نظر مردم ،الان حجم گفتن ها ،کمتر شده ، ،، با هر بار خجالتی که توی جمع کشیدیم به خودمون بد و بیراه گفتیم و دوست نداشتیم وارد جمع بشیم ،چاقی باعث میشه نتونیم حتی تو بیزینس های قوی وارد بشیم ،بدلیل همون عزت نفس و اعتماد بنفس پایین ،، آخه با اونهمه بدو بدو برای لاغر شدن اونم سالهای طولانی دیگه احساس رضایتی نمیمونه ،شاید موضوع چاقی برای اشخاصی که فقط چند سال چاقیو تجربه کردن زیاد ناراحت کننده نبوده ولی برای منکه بدنیا اومدم تپل بودم و از ۱۰ سالگی تو رژیم بودم ،اصلا خوشایند نبوده که سالها بدنبال لاغر شدن بودم  و هیچ لذتی از زندگیم نبردم ،،، منکه مدام  در حال رفتن به متخصصین تغذیه بودم، ۴ تا تردمیل خریدم و فروختم ،دوچرخه ثابت حرفه ای خریدم ،داروهای متفاوت ،دم نوش های بدمزه ،باشگاه های مختلف رفتم،رژیم های سخت و طولانی گرفتم  وووووو  افراد لاغر زیادیو دیدم که مدام از چافتر شدن ترسیدن  و مراقب خوردو خوراکشون  بودن ولی در انتها چاقتر از قبل شدن ، یکی از دوستانم که خودش روانشناسه و یه دوره هیپنوتراپی هم برای لاغر شدن آموزش میداد ، یه مدتی بود مدام میگفت دارم چاق میشم ،شکمم داره بزرگ میشه ،با اینکه هیکل بسیار زیبایی داشت و پارسال که تولدش دیدمش ،متوجه شدم یکمی چاق شده ،مخصوصا در قسمت شکم ، انقدر دست میذاشت روی شکمش و میگفت ،ببین چقدر چاق شده و کلی ترسیده بود ، چند ماه پیش که دعوتش کردیم به نهار ،گفت من نمیتونم غذاهای شمارو بخورم  ،من فعلا گیاهخوار شدم 🤔  چرا هر چقدر که رژیم میگیرم ،چاقتر میشم؟ این سئوالی بود که سالها منو دیونه کرده بود ، آخه یعنی چی ؟ مگه نمیگفتن ،فریده تو پرخوری کردی که چاقی ،پس چرا من همش تو رژیم هستم ولی هنوز هم لاغر نشدم؟ همیشه میگفتم هر کسی جای من بود باید نی قلیون میشد ،آخه چی تو من خراب کار میکرد ؟ و من با همین سئوال از ۱۰ سالگی تا ۴۵ سالگی مشغول بودم و دور خودم چرخیدم 😒 الان متوجه میشم ،تمام اون لحظاتی که در فکر رژیم جدید بودم،نگران خوردو خوراکم بودم،ترسیدم وقتی چیزی خوردم،در موردش با دیگران صحبت کردم ،در گفتگوهای ذهنیم هر روز خودمو شماتت و سرزنش کردم ،مدام ترسیدم از تنگتر شدن لباسهام و از دیدن خودم تو آینه وحشت کردم ،اونهمه هزینه کردم ،اونقدر وقت گذاشتم برای خرید و پخت غذاهای رژیمی ،اونهمه تایمی که در سالن های ورزشی ،پارکها گذاشتم،اونهمه دارو ،قرص و دم نوشی که خریدم و به زور خوردم و حالم از خودم بهم خورد ،اون حجم مسخره شدن ،احساس دوری از آدم ها، حس ناکافی بودن،حس دوست نداشتنی بودن که یکی از بدترین حس هاست،حس زشت و بدترکیب بودن ، حس خجالت ،دیدن غذاها و نخوردن اونها و احساس بی لیاقتی که برام میلیون ها بار اتفاق افتاد وووووتمام اون زمانها من در حال فرستادن انرژی چاقی،زشتی ،عدم لیاقت ووو  به جهان بودم ،یعنی داشتم مسیر چاقی خودمو محکمتر و قویتر میکردم ،در اصل ۱۰۰ درصد توجهم روی چاقی بوده و من تصور میکردم در حال رژیم گرفتن و ورزش کردن هستم و راهم درسته ،،در صورتیکه مسیرم کاملا اشتباه بوده و در اون زمانها من در حال ارسال (من چاق هستم و چاقی بیشتر را میخواهم) به جهان بودم ،،، در تلوزیون زیاد شنیده بودم که آمریکایی ها چونکه فست فود زیاد میخورن انقدر چاقن و سالها پیش تو ماهواره یه برنامه لاغر شدنیو دنبال میکردم که یک شخصی به خانواده ها برنامه غذایی میداد،ورزش های سخت میداد و چندین ماه کوچشون میکرد و اون برنامه بصورت سریالی در ماهواره پخش میشد و من سالها اون برنامه رو دنبال میکردم و نمیدونستم با دیدن اون مدل برنامه ها ،ذهن من برای چاقی بیشتر برنامه ریزی میشده که مجری اون برنامه مدام عنوان میکرد که فست فود و غذاهای سرخ کرده ،چاق کننده هستن ،همین الان یاد دیدن اون برنامه تلوزیونی افتادم😐 در واقع تلوزیون ،فیلم ها و فضای مجازی راهی برای هیپنوتیزم کردنه ذهن آدم هاست بسمت خواسته های ،ابرقدرت های جهانه که میخوان بیزینس های پرقدرت داشته باشن مثل دارو ،خوراکی های لاغر کننده وووو  ،،،   بیس اصلی بدن ما  متناسب بودن است نه چاقی و وقتیکه موانع شناسایی بشن ،جسم خودبخود بسمت فطرت خود که تناسبه ،خواهد رفت،،، چقدر از اون احساس شرمساری  بی عرضگی و تقصیری که در من بود بدم میومد ، مدام به خودم و خدا و خانواده م بدوبیراه میگفتم که آخه چرا من این شکلی آفریده شدم ،از هر چی بد و زشت بوده به من داده شده  بود ،،      همون شکست هاییکه مدام در لاغر نموندن خودمون گرفتیم ،نشان دهنده درست نبودن اون مسیرها بود و وجود ما سالها اینو فریاد میزد ولی ما بازهم به مسیر غلط ادامه میدادیم و اون احساس بی عرضگی که در ما شکل میگرفت باعث میشد ،باور کنیم که ما نتونستیم خوب عمل کنیم ،بدن ما جواب نداد و مجدد رو میبردیم به راه و روش سختر ،،یادمه اون آخریا ،تصمیم گرفته بودم غذامو کمتر کنم تا شاید نتیجه بگیرم ،ولی هر قدر تلاش کردم نشد ،مثلا ۱ دونه نون تست باید نصف میکردم و میخوردم ،یا ۴ تا قاشق برنجو ،۲ تا قاشق  میکردم ،در  واقع هیچی نمیخوردم ،همش بی جون بودم ،آخرین رژیممو که گرفتم ،اواسطش مریض شدم،  بی جون شدم و دیگه ادامه ش ندادم و تا مدتها بعد از رژیمم همش حالت تهوع داشتم ،بدن بسیار هوشمنده و با عکس العمل هاش بما هشدار میداده ،ما توجه نمیکردیم ،،،      از ورزش بخوام بگم که خودش یه کتاب میشه که هر روز صبح تا شب در باشگاها بودم ،بدمینتون سنگین ،چربی سوزی،بدنسازی، کوهنوردی،پیاده روی،اسکی ،شنای مداوم ،رقص و تمام اینهارو همزمان میرفتم ،تقسیم کرده بودم جوری که به همشون برسم به قول استاد فقط آمادگی جسمانی من بالا رفته بود و البته یه تعادل وزنی هم با اون حجم ورزش داشتم ،، اونوقتا خیلی به افراد متناسبی که ورزش نمیکردن  حسودی میکردم ، دلم میخواست متناسب میبودم که به زور ورزش نکنم ،، یه سال سیزده بدر  که تو رژیم بر اساس گروه خونی بودم و قرص های چربی سوز میخوردم و باید همراه با  قرص ها  ورزش میکردم، اون روز من صبح ۱ ساعت پیاده روی کردم ،عصر هم ۱ ساعت پیاده روی کردم ، همه اقوام مسخره م میکردن که فریده، امروز همش تو ورزش بود و واقعا هم لذتی از تفریحاتم نمیبردم یه کابوس بزرگی داشتم به اسم ورزش که باید هر روز انجامش میدادم ،،     به چه نکته جالبی اشاره شده ،اینکه به ایجاد نکردن چربی فکر کنیم نه به سوزاندن چربی ، سالها با خوردن قرص های مضر خواستیم چربی هارو آب کنیم ،دریغ از درک این موضوع که شیر فلکه ساخت چربی در بدنمون رو قطع نکرده بودیم ،یعنی از یک طرف ما چربی هارو تخلیه میکردیم و از طرف دیگه ورود چربی به مخزن بدنمون جریان داشته ☹ اگر ورزش کردن اثر زیادی داشت که من باید شکل نخ میشدم انقدر که ورزش میکردم ،،البته این هم برمیگرده به باورهای ما ،مثلا خواهر من همیشه آدم متناسبی بوده ،ایران زندگی نمیکنه،  عید که اومد ایران و بعد از ۶ ماه دیدمش ،خیلی لاغرتر شده بود ،بهش گفتم چکار کردی ،گفت یه مدت برنج ایرانی نداشتیم برنج اون کشورو دوست ندارم ،برنج نخوردم و ورزش روزانه انجام دادم ،در واقع رژیم و ورزشش کلا ۲ ماه ادامه داشته ولی اون حجم سایز ازش  ریخته بود  ،حتما تو باورهاش نخوردن برنج و ورزش کردن مساوی با لاغرتر شدنه و برای من مساوی با چاقتر نشدنه ،برای همین ایشونو لاغر کرده و برای من اثر خاصی نداشت ،،چقدر خوندن این مقالات برای ذهن مریض من اثر گذاره که سالها باور کرده بود که  من باید بینهایت ورزش کنم تازه جواب هم نگیرم ،با خوندن و تفکر بر این مقالات انگار قطره قطره اون باورها از من خارج میشه و فرمول های صحیح جایگزین میشه ،،اگر ورزش نکنم چه خواهد شد ؟ الان ورزش خاصی انجام نمیدم ،هفته ۱ بار که تنیس میرم اونم برای سرگرمی و فان بودنش و عشقی که به تنیس دارم ،هفته ۱ بار کلاس رقص میرم اونم برای بودن در فضای شاد با دوستانم و انعطافی که قبل از کلاس رقصم انجام میدم برای منعطف شدن بدنمون برای اجراهامونه ، قبلا اگر هر روز ورزشی نمیکردم عصبی میشدم ،وقتی ۸ سال پیش بر اثر آسیب زانو و کمر که دیدم ، ورزشو رها کردم ،مدام صدایی در گوشم میگفت ،حالا که بی تحرکی چاق میشی و چاق هم شدم ،ولی از شروع این دوره ها ،اون صدا کمو وکمتر شد ،،، چندین سال پیش که پیش دکتری برای طب سوزنی میرفتم ، (قبلنا مدام سرم تو این دکترو و تو اون دکتر بود ) در واقع مشکلی نداشتم ولی میرفتم طب سوزنی ،،برای  دکترم از ورزش کردن هام و تردمیل رفتن هام گفتم ،دکترم بهم گفت ،تردمیل واست لذت بخشه ؟ گفتم اصلا دوسش ندارم ،گفت رهاش کن ،برو ورزشیو انجام بده که حالت باهاش خوب باشه ،بهش گفتم من باید ورزش سخت انجام بدم  که چاقتر نشم ، در واقع هر کاری که لذت بخش باشه ذهن ما کمکمون میکنه و همراهیمون میکنه ،، خدارو شکر میکنم که هیچ ورزشیو به اجبار انجام نمیدم ،،پیاده روی که همراه همیشگی منه برای تثبیت باورسازی هام ،هر روز وقت داشته باشم یه تایمی با خودم در پیاده روی خلوت میکنم ،،، مقاله بسیار جامع و کاملی بود ،سپاسگذار هستم استاد برای زحمات شما

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 52 از 12 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 5677 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 844 کلمه

      بنام خداوند بخشنده ومهربان. سلام خدمت استاد عزیز وبی نظیر. واقعا این مقاله دیگه جایی برای وقت تلف کردن وبهانه آوردن ونمی شه ونمی تونم نمی زاره خیلی روشن وبه وضوح مثل همیشه برامون خیلی چیزهارو تحلیل کردین. مهم ترین چیزی که من با عملکرد خودم مقایسه کردم این است که من در تمام این سالها هرچی ورزش کردم وکم خوری کردم وگشنگی کشیدم فقط بخاطر انتظاری بوده که از خودم داشتم. چون گغتم دارم ورزش می کنم پس انتظار داشتم لاغر بشم وبه این علت هم بعد از رها کردن رژیم و ورزش دوباره چاقتر شدم این بوده که گفتم حالا که ورزش نمی کنم یا بازم دارم شیرینی می خورم پس طبیعی دوباره چاق بشم وخیلی وقت ها شده به خواهرم یا بقیه گفتم یا ورزش نکن یا اگه ول کنی حتما چاقتر می شی. خیلی از فوتبالیست ها بعد خداحافظی با فوتبال خیلی ظاهرشون تغییر کرده ومعمولا چاق شدن اونام انتظار داشتن چون فوتبال بازی نمی کنن پس طبیعی چاق بشن. چرا نسبت به گذشته تعداد افراد چاق بیشتر شدن بیشتر بین نوجوان ها وبچه ها حتی؟ من همیشه با خودم می گم چرا با اینکه این همه علم پیشرفت کرده ومریضی ها به خوبی تشخیص داده می شه ودارو تولید می شه بازم تعداد مرگ ومیر ها زیادتره واینکه با وجود این همه دازو چربی سوز وروش های مختلف رژیم بازم چاقی داره بیشتر می شه. حالا فهمیدم علتش انتظاری هست که افراد از خود دارن چه راجب بیماری وچه چاقی. در گذشته کسی اسم سرطان رو نمی دونست وعلت های مبتلا به این بیماری رو نمی دونست اگرم کسی در اثر سرطان فوت می شد دیگه چون وچرایی پشتش نبود وفقط می گفتن مریض شده وفوت شده. برای همین اینفدر سرطان کم بود اما حالا تا یه نغر مبتلا می شه اولین چیزی که دکتر می گه این بیماری ارثی وباید فرزندان این فرد مراقب باشن ومدام چکاپ کنن این ترس وانتظار برای چندین نغر ایجاد می شه وچون طبیعی می دونن مریض بشن هرچقدرم چکاپ کنن ورعایت کنن بی فایده است. چاقی هم همین طور در گذشته کسی زیاد به فرق بین چاق ها ولاغر ها توجه نشون نمی داد چون اکثر لباس ها یه جور بودن تازه هرکی تپل تر بود قوی تر قلمداد می شد وتوانایی وقدرت کار بیشتری داشت. با پیشترفت علم تفکیک شدن ودر معرض قرار دادن زیبایی جسم وتنوع لباس های اندامی و تلاش برای دیده شدن بیشتر ترس از چاقی در افراد متناسب ایجاد شد وبازار کسب وکار وتولید داروهای لاغری ودکترهای تغذیه داغ شد ودیگه همه به نحوی در تلاش برای از بین بردن چاقی جسم هستن. غافل از اینکه علت چاقی در ذهن است. تا وقتی ذهن به مغز فرمان چاقی بدهد وعادات ورفتارهای چاق کننده مدام در حال تکرار باشن لاغری میسر نمی شد چرا وفتی جسم با رژیم لاغر شده ومسلما بدن به غذایی کمتری باید احتیاج داشته باشه ولی بازم مغز دستوز وفرمان به خوردن بیشتر می ده؟ اینجا کاملا روشن می شود که خود مغز هم از ذهن دستور می گیرد وطبق فرمان اون عمل می کند طبیعت وپیش فرض جسم ما تناسب بوده. حالا چرا باید برای این حق الهی خودمون تلاش های طاقت فرسا بکنیم….. این چاقی است که غیر طبیعی ونا متعارف جسم ماست. در حالی که ما برای این عمر غیر طبیعی هم تلاشی نکردیم سختی نکشبدیم ودر اوج لذت به اینجا رسبدیم. الان باید هوشبار بشیم وبدونیم از همون راه که رفتیم برگزدیم کافبه کارهایی که کردیم دیگه انجام ندیدم یا کمترش کنیم. لازم نیست چربی سوزی کنیم ففط باید کاری کنیم که چربی تولید نکنیم. اگه روند تولید چربی متوقف بشه کم کم چربی های انباشه هم از بین می رن. والا چه فایده داره ما مدام چربی رو از بین ببریم وبعدش چربی تازه جایگزین بشه .. چندسال پیش ما همسایه ای داشتیم که زن وشوهر ودوتا از پسرهاش پزشک بودن. این خانوده به شدت ترس از سرطان داشتن. وخیلی مرافبت می کردن. یه روز اومدن بودن از یکی از همسایه ها سبزی قرمه بگیرن که خورشت درست کنن این بنده خدا هم سالیان سال عادت داشته سبزی رو سرخ کنه وبزار فریز وفتی بسته سبزی رو می دن دستشون با وحشت می گن شما مگه سبزی قورمه رو سرخ می کنید وکلی سفارش به ایشون کردن که دیگه این کار خطرناک سرطان زا رو انجام ندن چند سال پیش متوجه شدم متاسفانه هم خانم وهم آقا بر اثر این بیماری فوت شدن😔 با وجودی که سالها فقط آب پز وسبزیجات خوردن وورزش می کزدن. این یه خاطره بود برام که الان فهمیدم ایشون بخاطر ترس از این بیماری کم کم تصویر سازی ذهنی کردن وانتظار بیمارشدن رو از خودشون داشتن ممنونم استاد عزیزم بخاطر این مقاله بی نظیر

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 22 از 5 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار angelikian4040@mail.com
      1400/02/29 14:43
      مدت عضویت: 1074 روز
      امتیاز کاربر: 9
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 661 کلمه

      یکی از معضلات بشر بعد از عصر صنعت و تکنولوژی اضافه وزن بوده وهست وبعد از چندین سال هنوز حتی کشورهای توسعه یافته نتونستن یا نخواستن راهی برای از بین بردن چاقی پیدا کنند. چون مافیای چاقی در همه جهان هرروز با ارائه راه کارهایی که هیچ فایده ای نداره سود فراوانی می بره و چاقی یک تجارت محسوب میشه و انسانها در بردگی و اسارت چاقی قرار گرفتن به قول استاد فرد تا وقتی متناسب هست هیچ تعریفی از چاقی خودش نداره ولی وقتی ترس از چاق شدن در وجودش پیدا بشه نشانه های چاقی پدیدار میشن من سه خواهر در فامیل خودمون می شناسم که هر کدوم با ذهنیتی که در مورد چاقی دارن رفتارهای مختلفی دارن خواهر اول همیشه درگیر کالری شماری و رژیم بوده و همیشه ترس از خوردن داره و اگر یک مقدار در خوردن زیاده روی کنه چاق میشه خواهر دوم اصلا در قید هیچی نیست و بی تفاوت و همیشه متناسب هست خواهر سوم بسیار متناسب بود وهر دو وعده غذایی باید برنج می خورد و غذای ایشون زیاد بود ولی عید امسال که خواهر سوم رو دیدم متوجه شدم ایشون چاقتر شدن در صورتیکه مقدار غذاش تغییر نکرده بود همه اینها ریشه در ذهن افراد داره ولی خیلی از افراد هنوز به این درک نرسیدن که تمام تغییرات جسمی در ذهن ایجاد میشه چرا سه خواهر از یک خانواده شرایط متفاوتی از نظر جسمی دارن و جالبه که پدر خانواده الان نزدیک 60سال سن دارن همیشه وزنشون ثابت بوده و تغییری نکرده ولی مادر خانواده چاق هستن همه افراد خانواده از یک نوع موادغذایی استفاده میکنن و مقدار مصرف هم بین افراد تفاوت چشمگیری نداره پس چرا از نظر جسمی متفاوت هستن حالا اگر فرض رو بر این بگیریم که همه افراد خانواده از یک نوع ماده غذایی و به یک مقدار مساوی استفاده کنن باز هم همشون از نظر جسمی مانند یکدیگر هستن خیر قطعا به این صورت نیست پس تمام تفاوت این افراد در طرز فکرشون نسبت به موادغذایی هست که  باعث تفاوت در جسمشون شده و لاغری با ذهن سعی داره این فرمول ها رو در ذهن ما اصلاح کنه من در مدت بیست و پنج سال اضافه وزن دارم واز روشهای مختلفی استفاده کردم و فقط دو کیلو وزن کم می کردم و حتی بعد از رژیم چاق تر میشدم و همیشه دنبال این بودم که یک راه حل پیدا کنم تا برای همیشه از چاقی راحت بشم و هروقت فرد متناسبی رو می دیدم دست به دامنش میشدم بگو چیکار میکنی که اینقدر متناسب هستی و راهکار میگرفتم که من چکار کنم و سالهای سال نتیجه نگرفتم و فکر میکردم من آدم بی عرضه ای هستم و خودم رو سرزنش میکردم و جالب بود همه روشهای معمول لاغری روی داشتن اراده تاکید داشتن و من که هرروز توی سر خودم می زدم اراده رو از کجا می آوردم یک کار غیر ممکنی بود ولی استاد به یک مطلب جالبی اشاره کردن که خیلی در من تاثیر گذاشت و اون مطلب این بود آیا دربین این همه افراد چاق همشون بی عرضه و بی اراده بودن و عیب از افراد بوده که بعد از مدتی که رژیم های سخت می گرفتن و ورزش سنگین انجام میدادن دوباره به وزن قبلی بر می‌گشتن این اصلا عقلانی نیست من از زمانی که با لاغری با ذهن آشنا شدم فهمیدم تنها راه درست لاغری همین راه هست و تونستم آگاهانه برای خوردن تصمیم بگیرم چیزی که در هیچ کدوم از راههای لاغری نتونستم بهش برسم لذت بردن از خوردن ،نداشتن ترس از خوردن ،احساس خوب ،رو فقط توی این مسیر درک کردم و خداوند رو شکر میکنم که منو هدایت کرد از یگانه استاد عزیزم که دلسوزانه و کاملا با دانش و آگاهی به روزشون ما رو در این مسیر همراهی میکنن سپاسگزارم و من فقط به نتیجه شگفت انگیزه این مسیر می اندیشم و چقدر لذت بخش است که خودت بهترین جسم رو برای خودت رقم میزنی لذتی بالاتر از این نیست که تو همانی خواهی شد که اندیشه میکنی  

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 8 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1400/02/29 10:29
      مدت عضویت: 1594 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,222 کلمه

      سلام 🙂

      چقدر لذت بردم از خوندن این نوشته فوق العاده

      چکیده تمام فایلهای آموزشی که درباره نحوه لاغر شدن ارائه شده و دلایل رد یا  اثبات اونا در این مقاله ارزشمند نوشته شده👌👌

      اینکه اینقدر عالی پیگیر موضوعات چاقی هستین و کلی مقاله و تحقیق و کتاب رو در این زمینه مطالعه کردین برای من بسیار تحسین برانگیز بود و الحق والانصاف که لقب استادی براندازنده شما است همیشه شما رو الگوی خودم قرار دادم هم در موضوع لاغری با ذهن و هم در موضوعات قانون جذب و ارتباط با خدا و هم در واکنش به اتفاقات منفی و هم در اولویت قرار دادن احساس خوب در زندگی و هم در ادامه دادن و رها نکردن هدف

      یه بار برام نوشتین از محتویات سایت برای لاغر شدن استفاده نکنید برای دریافت آگاهی،برای داشتن برنامه روزانه و برای داشتن احساس خوب از اون استفاده کنید 

      من بارها و بارها توصیه شما رو خوندم و اولش با خودم گفتم خوب اگه قرار نیست لاغر بشم چرا از آموزشهای لاغری استفاده کنم …؟؟ و در واقع با تمرکز بر نتیجه لاغری من خودم رو داشتم از این نعمتهای دیگه که رایگان در اختیارم قرار داده شده بود و در واقع  آموزش طریق اصلی درست زندگی کردن بود رو نمیدیدم که همون داشتن احساس خوب ،دریافت آگاهی و داشتن برنامه روزانه هست 

      از جملات شما عکس گرفتم و اونو پس زمینه گوشیم کردم که بارها به من یادآوری کنه که هدف هر روز من چیه…😊 و واقعا با احساس بهتر دارم آموزشها رو دنبال میکنم و فقط سعیم اینه که مطالبی که میخونم رو خوب درک کنم و بتونم در زندگی روزمره ازش استفاده کنم ممنون از شما 🙏🙏🙏💐💐

      امروز با خوندن این مطلب تمام روشهایی که اکثر افراد به عنوان روش لاغری دنبال میکنن یا دارن ازش استفاده میکنن برامون مرور شد معایب و مزایای اونا رو بررسی کردیم و برامون واضحتر شد که چرا لاغری با ذهن تنها راه صحیح و دائم متناسب شدنه👌👌

      اول در مورد این صحبت کردین که چرا اینهمه روش برای لاغر شدن بوجود اومده

      اصلا چرا اینهمه آدم چاق در دنیا وجود داره

      بارها خودم عکسهای قبل از انقلاب رو دیدم و با خودم گفتم چرا اون زمان همه اینقدر لاغر و خوش اندام بودن ولی الان اینهمه چاق داریم؟

      حتی این موضوع در مورد فیلم و عکسهای سالیان قبل کشورهای دیگه هم صادقه….

      انگار قبلا که هیچ تحقیقی در مورد لاغر و چاق بودن توسط بیمه ها یا سایر مراکز علمی انجام نمیشد توجه کمتری روی این موضوع بوده و در نتیجه اکثرا هم متناسب و لاغر بودن ولی با گسترده شدن تحقیقات در مورد آمارگیری یا کشف فرمولهای تناسب مثل BMI(همونی که شما در عکس این مقاله زیر فرمهای بدنی گذاشتین) و ارئه این آمار به جهان همه آدمها رو روی فرم تناسب بدنشون حساس کردن و حتی آدمهایی که اضافه وزن نداشتن به این فکر افتادن که با رعایت اصول خوردن و سالم خوری و ورزش و….مواظب جسمشون باشن تا هم از تناسب خارج نشه و هم دچار بیماریهایی که پزشکان با چاقی ارتباط میدادن نشن

      همه این توجهات طبق قانون توجه فقط باعث گسترده شدن چاقی در سراسر جهان شده و هر روز بر تعداد آدمهای چاق دنیا اضافه میشه و البته که این روند حتی بیشتر از قبل سرعت گرفته و از بس که رسانه ها آمارهای به قول خودشون واقعی رو دارن ارائه میدن ترس و نگرانی از چاقتر شدن و بیمار شدن به دنبال چاقی هم بیشتر شده در حالیکه تمام اینها خود باعث گسترش بیشتر چاقی بوده و خواهد بود.

      در تمام کتابهای پزشکی عامل زمینه ای بسیاری از بیماریها چاقی و اضافه وزن معرفی شده و با وجودیکه همواره جامعه علمی دنبال روشی برای کاهش چاقی و به دنبال اون کاهش بیماریهای مربوط به چاقی بوده فقط چاقی بیشتر و بیشتر شده😶😮

      و تمام این تلاشها نه تنها کمکی به درمان و کم کردن چاقی نکردن بلکه باعث گسترش راههای مختلف درمان اون شدن مثل داروها،دمنوشها،دستگاههای لاغری،ورزشهای سنگین،گنهای مختلف،چربی سوزها،کم کننده های اشتها،تعریق آورهای مختلف،دستگاههای لاغری در پزشکی مثل ساکشن ها و پیکر تراشها و انواع و اقسام جراحیهای لاغر کننده 

      که همه هم عنوان میکنن که خودشون بهترین روش لاغری هستن در صورتیکه هییییییچ کدوم روش مناسبی برای لاغر شدن نیستن فقط عوارض رو هم بر جسم چاق اضافه میکنن

      به قول شما خیلی از افراد چاقی که هیچ کاری برای چاقیشون نکردن نسبت به اونایی که با روشهای مختلف میخواستن با چاقی مبارزه کنن و از شر چاقی رها بشن هم از لحاظ جسمی سالمترنو هم از لحاظ روحی و هم اینکه کمتر از گروه دوم چاق شدن حداقل با سرعت کمتری😏

      منم بارها با خودم فکر کردم که چرا هیچ کسی قبل از شما به علت چاقی فکر نکرده و اینکه چرا چاق میشیم در حالیکه همگی متناسب هستیم ؟؟؟ و چرا همه میخوان روی جسم فشار بیارن در حالیکه چاقی در ذهن آدمهاست و تا زمانی که ذهن چاق باشه هر چه هم بر جسم فشار بیاریم اونو نمیتونیم به طور دائم تغییر بدیم🤨

      مثل اینه که مشکل از فرستنده ایستگاه رادیویی باشه ولی ما رادیو که فقط گیرنده است رو مقصر بدونیم و توی سرش بزنیم و با دکمه ها و پیچ ها ور بریم درنهایت هم عصبانی بشیم و اونو پرت کنیم که چرا آهنگ رو پخش نمیکنه…🤨🤨🤨😑😑

      در واقع تمام روشهای لاغری که تمرکزشون روی جسم هست همین کار رو دارن میکنن در حالیکه اصلا جسم بیچاره کاره ای نیست اون فقط یه نمایشگره 

      نمایشگر آنچه در ذهن ما است چطور ممکنه تصاویر چاقی در ذهن باشه ولی جسم لاغری و تناسب رو نشون بده…😶😶😶😶😑😑😑

      رژیمها فقط باعث حرص و ولع بیشتر ما شدن و از هر چیزی که ما در رژیم ازش منع شده بودیم بعد از رژیم فقط میخوایم اینقدر از اون بخوریم تا این ولع بخوابه چراااااا چون مغز طبق فرمولهای ذهن دستور به خوردن داده ولی ما با اراده و رعایت رژیم به زور میخوایم جلوی این فرمان مغزی بایستیم مثل اینکه با یه سد ضعیف جلوی جریان عظیم آب رودخانه رو بخوایم بگیریم بالاخره این فشار سد رو میشکنه اونوقت همون آب با انرژی زیاد ذخیره شده در اون جاری میشه وکلی خسارت درست میکنه😶😮

      ورزش هم که دیگه تکلیفش معلومه همه ما افراد چاق روزگاری رو به باشگاه رفتن و امتحان ورزشهای مختلف گذروندیم که برای همه ما واضح شده که هیچ تاثیری در کاهش وزن و سایز ما نداشته فقط مارو نهایتا فرز تر کرده کنار تمام عوارضی که برای ما داشته

      این دوتا راهکار مهم لاغری که تکلیفشون مشخصه دیگه فاتحه سایر روشهای لاغری رو بخونید

      تنها و تنها و تنها روش لاغر شدن همونی هست که ما رو چاق کرده 

      اصلا ما یادمون نمیاد چطور چاق شدیم اصلا یادمون نمیاد تغییری در میزان و نحوه خوردنمون داده باشیم و چاقی آرام آرام خودش رو در ما نشون داده  اونقدر که خودمون هم اونقدرها متوجه اش نشدینم و اونوقت با حرفهای دیگران و تذکرهاشون متوجه اضافه وزنمون شدیم و خواستیم کاری براش بکنیم و از دیدن جسم خودمون حالمون بد شد از اینکه تلاشهامون نتیحه نداد نا امید شدیم، از خوردن ترسیدیم و عذاب وجدان گرفتیم و خلاصه که زندگی رو به کام خودمون زهر کردیم 😶😶😶😑😑😑😑

      ولی به لطف خدا با تناسب فکری آشنا شدیم و وقتی ایمان داشته باشیم که خداوند هرگز اشتباه نمیکنه و ما هدایت شده او هستیم با ایمان با صبر با حال خوب و با اشتیاق مسیر رو ادامه میدیم و هر روز یه قدم به سمت تناسب برمیداریم تا لاغری هم ارام ارام خودش رو در جسم مانشون بده  و مثل چاقی یه وقتی ببینیم که ما هم لاغر شدیم و به تناسب رسیدیم😊😊😊🤗🤗🤗💃💃💃

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 9 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار pooldarjazzab@yahoo.com
        1400/10/17 13:36
        مدت عضویت: 871 روز
        امتیاز کاربر: 549 سطح ۲: کاربر متوسطه
        همیاری
        محتوای دیدگاه: 277 کلمه

        سلام دوست متناسب زیبا 

        ممنون از متن سرشار از نکات اموزنده . 

        ولی یه نکته رو در نوشتتون که سخن استاد بود تو ذهنم بلد شد و گفتم بنویسم  تا در ذهنم گسترش بیشتری پیدا کنه . 

        از بیانات استاد فرمودید که  مطالب سایت رو به نیت لاغری مرور نکنیم . بلکه برای داشتن برنامه ی روزانه آگاهی و لذت بردن استفاده کنیم . خیلی خوب بود این هدف . 

        لاغری انگیزه ی طولانی مدته در پس زمینه ذهن هست وقتی رهاش کنیم خودبخود ایجاد میشه ولی وقتی تمرکزمون این باشه که این اموزشها برای برنامه زندگی و سبک زندگیمون به کار ببریم ذهنمون درست شکل میگیره و برنامه های خوب روش نصب میشه و این برنامه ها و آگاهیها  باعث میشن تمایلات و اعمال ما عالی تر و عالیتر بشن که منجر به احساس خوب در ما بشن . 

        دیشب یکی از فایلهای استاد رو گوش میکردم فوق العاده بود در مورد عمل صالح . گفتن عمل صالح نتیجه ی ایمانه و حال خوب رو تولید می کنه . پس اگر حالمون بده نشون میده اون عمل صالح نبوده پس هیچ ایمانی هم نبوده . 

        این فرمول دقیقا همین فرمولیه که شما میفرمایید . 

        آگاهی ……. سبک زندگی …….. احساس خوب 

        ایمان …‌…. عمل صالح ……….احساس خوب .

        در مجموع تغییر زندگی ما در جهت خوب کردن حالمونه . اگه میخوایم تغییر کنیم برای اینه که حالمون بهتر بشه . 

        پس تغییر زندگی اگه حالمون رو خوب نکنه عمل صالح نیست باید کاری کنیم حسمون تغییر کنه و اون کار ناشی از ایمانی هست که  از طریق مرور مطالب سایت در ما شکل میگیره . 

        آگاهیهای اینجا خیلی خوبه و زندگی جدید رو  در ما تثبیت می کنه . ممنون از این متن سرشار از نکته . 

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 5 از 1 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم