0

در مسیر رؤیایی حرکت کنید

اندازه متن

همه ما بارها از یک مسیر بارها حرکت کرده ایم و می دانیم که حتما به مقصد خود خواهیم رسید.

تصور کنید شما از شهر خود حرکت کرده و در مسیر مشخص به سمت شهر مقصد حرکت می کنید.

به کجا خواهید رسید؟

حتما به شهر مقصد می رسید.

لاغر شدن هم مسیری است که باید آن را طی کرد.

بارها برای لاغر شدن از مسیرهای مختلفی استفاده کرده ایم اما نه تنها لاغر نشده ایم بلکه احساس ناامیدی و ناتوانی برای لاغر شدن در ما بیشتر شده است و در نتیجه چاق تر از قبل شده ایم.

برای هر مقصدی راه های اشتباه زیادی وجود دارد که هیچ کدام از آنها به مقصد نمی رسد اما فق یک مسیر صحیح وجود دارد که بهترین مسیر برای رسیدن به مقصد است.

در 35 سال چاقی بارها از روش های مختلف برای رسیدن به لاغری حرکت کرده ام اما هرگز لاغر نشدم و حرکت در مسیرهای اشتباه باعث سردرگمی من شده بود و چون زمان زیادی در مسیرهای اشتباه حرکت می کردم فرصت مناسبی برای چاقی بود که در من گسترش بیشتری پیدا کند.

به لطف خدا از وقتی در مسیر لاغری با ذهن قرار گرفتم پس از مدت کوتاهی اطمینان پیدا کردم که این مسیر تنها مسیر صحیح برای لاغر شدن است و از آن روز تا امروز همیشه در این مسیر حرکت کرده ام.

از شگفتی های مسیر لاغری با ذهن این است که هربار که از این مسیر حرکت کنی به مقصد جدیدی می رسید.

این ویژگی منحصربفرد روشی لاغری با ذهن است.

شما اگر صد بار از مسیر اشتباه به سمت مقصد خود حرکت کنید به مقصد نخواهید رسید.

اگر مسیر صحیح را پیدا کنید و صدبار از آن مسیر حرکت کنید در تمام موارد به همان مقصدی خواهید رسید که دفعات قبل رسیده اید.

اما مسیر لاغری با ذهن اینگونه نیست.

شما هر بار که از مسیر لاغری با ذهن حرکت کنید به مقصد متفاوت از دفعه قبل می رسید.

مقصد جدید شما از هر نظر بهتر و زیبایی های بیشتری برای تجربه کردن دارد.

این از ویژگی های شگفت انگیز مسیر لاغری با ذهن است که هربار از آن مسیر حرکت کنید، ضمن ساده تر شدن حرکت کردن، نتیجه بهتر و مقصد متفاوتی را تجربه می کنید.

برای لاغر شدن باید بارها از دوره های آموزشی لاغری با ذهن استفاده کنید تا ضمن کسب نتیجه بهتر، لذت بیشتری را تجربه کنید.

به لطف خدا سه ماه قبل تصمیم گرفتم دوره ورود به سرزمین لاغرها را بعد از چند سال دوباره تکرار کنم و نتیجه این اقدام عالی؛ اضافه شدن چند فایل بروزرسانی، بهبود نوشته های بخش تمرینات، بهبود کیفیت فایل های دوره آموزشی، نوشتن تمرین در روزهای مختلف این دوره و در نهایت کاهش یک سایز در مقصد بود.

شاید برای دیگران سوال برانگیز باشد که چگونه من از سپری کردن دوره خودم شگفت زده شده ام؟!

چون این دوره را خودم طراحی و اجرا کرده ام طبیعی است که چون می دانم چه موضوعاتی در این دوره آموزش داده شده است، از تکرار آن نباید هیجان زده شوم.

اما آموزش های لاغری با ذهن با هر موضوع دیگری تفاوت دارد.

تفاوتی ندارد تهیه کننده آن باشی یا استفاده کننده از آن باشی، به هر حال نتیجه استفاده از آن شما را شگفت زده خواهد کرد.

از روز اولی که استفاده از دوره ورود به سرزمین لاغرها را آغاز کردم از شنیدن مطالب و محتوای عالی فایل های آموزشی لذت می بردم.

بارها در طی این دوره از اینکه چه نکات کلیدی و تاثیرگذاری توضیح داده شده است شگفت زده شدم و تاثیر این احساس را در تمریناتی که برای هر جلسه نوشته و در بخش تمرینات همان روز ثبت کرده ام می توانید ملاحظه کنید.

نتیجه عالی از تکرار دوره ورود به سرزمین لاغرها سبب شد که مشتاق تکرار دوباره دوره پاکسازی چاقی ذهن و بعد از آن دوره پیشرفته لاغری با ذهن شوم.

از آنجا که تا حدودی در خاطرم است که چه موضوعات مهم و کلیدی در دوره پاکسازی مطرح شده است، اشتیاق عجیبی برای تکرار دوباره و شنیدن محتوای آموزشی این دوره عالی دارم.

این دوره از نظر طریقه اجرا با گام اول تفاوت دارد و می توان از آن همراه با دوره تکرار گام اول استفاده کرد.

بنابراین دوستانی گام اول را سپری کرده اند می توانند در مسیر دوره پاکسازی چاقی ذهن همراه من از این دوره استفاده کنند و همزمان دوره تکرار گام اول را استفاده کنند.

این دوره برای پاکسازی شخصیت چاق و همچنین اصلاح شخصیت و اعتماد به نفس تخریب شده ما توسط چاقی بسیار موثر است.

منتظر حضور و همراهی شما در دوره پاکسازی چاقی ذهن هستم.

همراه همیشگی شما: رضا عطارروشن

با دادن ستاره به این مطلب امتیاز بگیرید.

Rating 4.50 from 10 votes

https://tanasobefekri.net/?p=30169
برچسب ها:
12 نظر توسط کاربران ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

اندازه متن دیدگاه ها
      آواتار صالحه
      1402/10/22 00:28
      مدت عضویت: 456 روز
      امتیاز کاربر: 48930 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 673 کلمه

      سلام‌خدایی بخشنده مردمان ورحیم 

      خدمت. استاد وهمه دوستان 

      برای باره اول که  من‌ ابن مسیر رو طی کردم  و آگاهی دریافت کردم وتوجه شدم‌که چه اشتباهی تودذهنم دارم چه باورهایی رو بایدبرطرف کنم واستمرار داشته باشم در اثر بودن یادگرفتم یی مقدار از باوره ام رو پیدا کردم‌کم رنک کردم و کمی هم وزنم سبک شد با تکرار  باره  دوم‌ اگه  تو هر فایل از کل فایل اون به شکل کامل یادرگرفتم یی سطح دیگه از مطالب رو به خودم هدیه دادم ودرک بالاری ازباره اول به خودن دادم وبعضی ازفایلها رو انقدر اگاهی عمیقی داشت که با تکزار دتازه به فهم بهتری راز اون فایل رسیدم  من دریافت که من باید ۳ بخش افکار رفتار وگفتار  رو با هم همسو کنم که نتیجه بهتر دبیشتری دریافت کنم‌ کسانی تو این مسیر  به هدف  خودشون رسیدن که این ۳ بخش رو به هم همسو کردن صرف یاد گیری ودنوشتن اون نتیجه که دل خواه من هست روبه من نخواهد داد بلکه باید به گفتاروعملد کردم هم توجه کنم درگفت اون افکاروتوحه تو بخش لاغری طی بشه با مشکلاتی که تو منرل وجود داره هنر می‌خواهد که با این شرایط افکار وکفتار ورفتارنازه به شکلی اجرایی کنم‌که  دیگران رو دجار جبهه گیری نکنم چون آنها با مسیر من کلی تفادت توهر۳ بخش داران برای  که دارم باید تواین بخش همسو شدن اون به لاغر  از این ۳ بخش باید با خانواده‌ام خم همسو بشم خوب کاره سخت میشه من هیچ نیازه به دیدن نمایشکر ندارم تا زمانی که همسر منزل نیست اصلا نمایشکر روشن نیست ولی وفتی مترل هست اخبار فیلم مشکل داره وکلی اگاهی اشتباه تو  فًضایی منزل من هست من تو این زمان وبرای پرت شدن توجه و تمرکزم یا دارم کا رهای کلاس زبانم روانجام میدم یا دارم. دیگاه می نویسم به این شکل اون صدا تصویر رو کمی خنثی می کنم‌ر میدونم این کاره شاید به شکل کامل اون اطلاعات رو خنثی نمی کنه  ولی بهتراز توجه خیلی زیادکردن هست پس من هم بابد خودم ۳ زبخش وجودی رو همسو کنم هم خودم با خانواداهم برای افردی که تنهاست کاره آسون وراحت هست ولی برای افردی مثل من که با بچه درتماس هست بایدطوزی رفتارکنن  که آنها هم‌ ناراحت نشه آرامش تومتزل حاکم باشه پس فقط ،خودم‌ تنها نیستم کلی تلاش اضافه رو طلب داره ولی من کوتا بیا نیستم با همین شرایط هم خوب کاره کردم 

      به تکرار  باره دوم‌ که به شکر خدا دارم  انجام میدم اون کسترش اطلاعات روهم دارم به سطح بالاتری ازفبل رفتم چون‌کسترش اطلاعات توذهنم هم بیشتر شده پس باید بمونم ادامه بدم‌تمام فایل با تکرار کردم بهتر بیشتر  ریاد بگریم تا کمک خوبی به خودم بکنم‌

      کل زندگی هرانسان درطول زندگیش یی سری تکرار هر روز هست مثل بیدارشدن صحبانه وخوردن نهاردرست کردم سر کار رفتن‌ منزل تمیز کردن‌ وسایل منرل تمیزنگه داشتم‌ کلی  کاره که همه تکراری هست  اون آنجام‌ میدم  برای این مسبر هم‌ برای نشست آگاهی توذهن نیاز به این‌ تکرار وتمرین داره  چون در بیرون این سایت هیج هم زبانونی  نیست که با من هم فرکانس باشه اصلا از حرف از صحبت من خوشش بیاد و تاره اون متوجه بشه  بخاطر همین من‌ باید تکراردکنم که با نوشتن دیدگاه بودن خواندن  اون حرف زدن با کسانی انجام بدم‌که من درک کنن ازصحبتم سر دربیاره به این شکل اون بخش گفتار رو تو بخش درست انجام‌  میدم  و۳ بخش روبا هم‌همسو می کنم‌ من بابدهر روزدتمرین  انجام بدم‌ وفتی کل تمرین‌های رو انجام میدم حال حسم هم خیلی بهترینه جون به ذهنم با تمرینها یاد آور میشم که برای جی اینجا هستم وچه هدفی رو درنظر دارم‌که بهش برسم پس میمونم یادمی گرم یادگرفتم رواول تمرین میکنم اون به اجرا. درپیارم‌ اون عمل می کنم با عمل کردم تعداد اشتباهت کم شده وحس حالم بهتر میشه 

      روهای که‌تحلیل دارم‌ با بخش مثبت درارتباط هستم اون روز حال حسم‌ به شکل خیلی بهتری هست دوست دارم همیشه توهمون حس حال باشم‌که شادی درونم‌ تو اون روزها به شدت بالا هست واین برای من بسار کمک کننده هست هرجی توحس خوب باشن این نشان  از درستی مسیر وبودن خوب تومسبر هست 

      خدا نگه دار در پناه  خداوند باشید 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 39190 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 48 کلمه

      سلام استاد عزیز و سلام به دوستان هم مسیرم 

      مسیر رویایی

      مسیر لاغری با ذهن تنها مسیری ست در دنیا که با تکرارش هر بار مسیر راحتتر میشود و مقصد متفاوت خواهد شد .

      من هم امیدوارم به لطف خدا و تغییرات عالی در این مسیر با ارزش .

      ممنون استاد گرامی

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار متناسب شاد
      1401/02/02 21:49
      مدت عضویت: 1433 روز
      امتیاز کاربر: 6727 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 290 کلمه

      سلام

      اگه یه نگاه به کامنتای قبلم بندازم متوجه میشم که چقدر من تغییرات داشتم وچقدر من حس وحال خوبی نسبت به قبل رو دارم تجربه میکنم .

      الان بارسومی هست که دارم آموزشها رو تکرار میکنم و هر سری یه باورهای غلطی  که در ذهنم هست بهم الهام میشع و اونها را منطقی ردش میکنم و انگار آرامشمم بیشتر میشه 

      حرص و ولع های غذایی ام نسبت به سری های قبل کمتر وکمتر شده . و رفتارهای غذایی بهتری رو دارم تحربه میکنم . وهمینطور تسلط بهتری روی رفتارهای غذایی ام دارم .

      و ذهنم انگار اتوماتیک وار میره روی رفتار آدم های متناسب .

      مثلا امروز خاهرم یک ظرف پر آش آورد من حتی یک قاشق هم میلم نکشید بخورم . 

      وبرادرم که متناسب هست در حد چند قاشق خورد . ومن متعجبم با اینکه اینهمه وعده های غذاییش کمه بازم متناسبه . من انتظارم اینه که خیلی لاغرباشه اما متناسبه .

      و اونهم به خاطر اینه که فرمولهای ذهنیش درسته .

      یا اوایل دوره درحد چندتا دونه نمونه میتونستم بیارم که برای ذهنم منطقی کنم که باورهای قبلی ام اشتباه بوده. اما الان که دارم یه کار دیگه ای انجام میدم اتوماتیک وار نمونه هایی میاد توذهنم که نگاه دیدی تفکرات قبلیت اشتباه بوده .

       لاغری با ذهن ایستگاهایی متفاوتی دارد که با رسیدن به هرایستگاهی هدیه های آن که کاهش وزن و حال خوب وآرامش هست رو دریافت میکنیم و  لذت میبریم .

      لازمه رسیدن به ایستگاه جدید تمرین و تکرار وعمل هست که نتایج شگفت انگیز آن را میبینیم .

      لاغری با ذهن مسیر زیبای سلامتی هست که تمومی نداره .

      و به خودم افتخار میکنم که مسافر این مسیرم و میخام تو این جاده زیبای سلامتی بگردم و لذت ببرم .

      خدایا شکرت بابت هدایتم به این جاده خوشبختی و تشکر از استاد گرانقدر بابت آموزشهای نابش.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 9 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ملکه عشق
      1401/01/07 18:17
      مدت عضویت: 1223 روز
      امتیاز کاربر: 10303 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 848 کلمه

      به نام خدایی که انتخابم کرد 

      به زمانبندی خداوند اعتماد دارم🦋

      سلام و درود دوستان مشتاق تناسب فکر

      در مسیر رویایی حرکت کنید 

      هر مسیری یک مبدأ داره و یک مقصد همیشه برای سفر کردن به شهر مورد نظر چون به درستی مسیر مطمئن هستیم در مسیر حرکت می کنیم و حرکت ما در مسیر ،در نتیجه ما را به مقصد می رسونه .

      سالهای بسیاری که اضافه وزن داشتیم از طریق راه و روشهای گوناگون برای تناسب اندام اقدام می کردیم ولی چون مسیرها صحیح نبودند هیچ نتیجه ماندگاری هم نداشتیم و هربار احساس ناتوانی و ناامیدی درما بیشتر می شد و تمام آن راههای اشتباه فرصتی می شدند برای اینکه چاقی ما در ذهن و جسم ما گسترش بیشتری پیدا کند.

      هربار حرکت در مسیر آموزش ذهنی یک نتیجه متفاوت و بهتر رقم می زنه یعنی اگر برای مقصدی مسیرمون اشتباه باشه که هرگز به مقصد نمی رسیم و اگر صحیح باشه هم همیشه یک نتیجه دریافت میشه و مقصد یک مکان هست ولی هربار که دوره های آموزش ذهنی را تکرار می کنیم یعنی مسیر مستقیم ما را به نعمتهای بیشتری میرسونه یعنی هر بار با مدار فرکانسی بالاتر مسیر را طی می کنیم و نتیجه متفاوت از قبل می شود یعنی مهارت ما و تسلط بر افکار و رفتارمون بهتر میشه بنابراین آرامش و سلامتی و تناسب ما هم بهتر میشه .

      درروشهای غیر صحیح که سالهای پیشین برای لاغری استفاده می کردیم هر بار باید یک نفر دیگه برای ما یک برنامه غذایی یا ورزشی جدید تنظیم می کرد و اصولا محدودیت و منع غذایی سخت تر می شد و فشار ورزشی بیشتر چون مبنای فکریشون بر این بود که بدن عادت کرده و باید بهش شوک وارد بشه همون فرمول مخرب ذهنی که بدن استپ کرده که از بی لیاقتی یعنی توجه به آنچه که نمی خواهیم به وجود آمده و البته باور کردن حرف افرادی که از نظر ما مورد اعتماد بودند وگرنه در آفرینش و طلوع و غروب هیچ استپی وجود نداره و جهان و طبیعت همواره در حال زنده و پویایی به ادامه زندگی می پردازد .

      ولی در آموزه های ذهنی هر بار نقشه ذهنی واضح تر میشه و مسیر آسانتر و لذت بخش تر از قبل و همیشه آگاهی های جدیدی دریافت میشه که انگار قبلا نشنیدی و این خیلی شگفت انگیزه 😍

      هر بار فرمولسازی ذهن قویتر میشه و غنی تر و نتیجه آرامش و شادی پذیرش و صلح با خود بیشتر و درنتیجه سلامتی و تناسب و زیبایی جسم هم بیشتر .

      برای اینکه به نتیجه دلخواه و هدفمون برسیم باید در مسیر باشیم و از مسیر خارج نشیم و اگر به آخرین فایل رسیدیم فکر نکنیم پایان راه است باید از نو شروع کنیم و رمز موفقیت در هر کاری تکرار و تمرین و استمرار است .

      در مسیر لاغری با ذهن همه افراد شوق لاغر شدن دارند و این طبیعی هست چون سالها از روشهای گوناگون استفاده کردند و نتیجه نگرفتند و لاغری را دور از دسترس می دونند و در تلاشند که لاغری را به دست بیاورند و به همین دلیل عجله می کنند و از مسیر خارج می شوند اما فردی که مدتی از محتویات آموزشی استفاده کرده باشد و به کمی شناخت و درک عملکرد ذهن خود رسیده باشد متوجه می شود که فرمولهای بسیاری در ذهن الگو شده اند که تمام جنبه های زندگی ما را تحت تأثیر قرار داده اند که تمام این ناهماهنگی ها خودتخریبی ها و عوامل بسیاری در ذهن و روان باعث شدند که جسم ما خودش را به حالت چاق و نامتناسب و ناهماهنگ نشون بده و در این مسیر با هر گام قمستی از آنچه تخریب شده ترمیم و بازسازی میشه که اعتماد به نفس خودباوری پذیرش زندگی بسیاری از موهبتهای زندگی که در ذهن ما کمرنگ شده بودند غبارگیری می شوند و قبل از رسیدن به نتیجه جسم و لاغری از نظر روح و روان و ذهن به آسایش خوبی می رسیم .

      چندروزی کنترل ذهنم به خاطر محتویات و کنترل نکردن ورودی های ذهن دچار اختلال شده بود ذهنم می خواد فرافکنی کنه به خاطر عید به خاطر کنار افراد منفی بودن به خاطر مسافرت به خاطر عدم خودباوری و …..بگذریم هر روز که می خواستم بیام سایت اتفاقی رخ میداد که دقیقا همسو با فرکانس من بود یک بار سردرد شدید بار دیگر نداشتن شارژ باطری گوشی سری بعد خواسته های فرزند و ….در نهایت سرزنش منفی باف که استمرار نداشتی و …

      بالاخره گفتم هرچی بود تمام شد از الآن باز ادامه می دهم .نتایج فوق العاده تغییر ذهنم در مورد چاقی و البته تعادل بهترم و سکوتم بارها به من ثابت کرده این مسیر صحیح هست احساس خوبم و فضای امنی که باعث میشه حس کنم افراد بسیاری هستند در مسیر تغییر و تحول در مسیر یادگیری و افرادی که هم مسیر من هستند احساس قدرت بهم میده اینکه همه ما حق انتخاب داریم و اتفاقا بر خلاف عموم مردم که یک زندگی تکراری را انتخاب کردند فکر می کنیم و زندگی آزادانه و هدفمندی را با ایمان به خدایی که حضورش آرام بخشدلهاست انتخاب کردیم یعنی خود زندگی برای حقیقی تر بودن برای طبیعی بودن اصل بود .

      خدایاسپاسگزارم 

      خدایا عاشقتم 

      همواره به انتخاب خداوند و هدایت او اعتماد می کنیم    

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 9 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1400/09/25 15:46
      مدت عضویت: 1644 روز
      امتیاز کاربر: 27811 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 676 کلمه

      سلام و درود خدمت استاد گرامی و دوستان پر تلاشم 

      چقدر حرفهای شما استاد درست و دقیق هست و بر دل و جان من میشینه و روح من رو نوازش میکنه خود من هم کسی بودم که در گذشته با رژیم و ورزش میتونستم وزن عالی   کم کنم و اما بعد از یه مدت که از رژیمم میگدشت و من در وزن نرمالی بودم  ،کم کم شاهد  برگشت  چاقی در جسمم میشدم برای همین  میترسیدم و سریع  سراع همون کارشناس تغذیه میرفتم و درخواست رژیم جدیدتر میکردم که اون اقا هم تنها کاری که میکردن محدودیت و سختیهای رژیم من  رو بیشتر میکردن و منم قبول میکردم چون عاشق لاغری بودم و میخولستم به هر قیمتی به اون برسم و یا اینکه چون نزدیک به ۶ سال پشت سر هم  ورزش میکردم و این اواخر  هیچ تغییری در جسمم نمیدیم  تازه چاقتر هم شده بودم دیگه یه جاهایی  خسته میشدم و بارها از مدیر باشگاه  در خواست مربی دیگه که کارش حرفه ای تر باشه میکردم و یا ورزشی که سخت تر باشه و عرق من رو در بیاره و یا به قولی  کالری سوزی بیشتری داشته باشه میخواستم  و اینقدر تایمهای مختلف به باشگاه میرفتم و با مربیهای مختلف کار میکردم تا اونی که به جسم  من  بیشتر فشار میورد رو در نهایت پیدا کنم و  انتخاب کنم چون بارها از اطرافیانم  شنیده بودم  که بدن تو به این مقدار ورزش عادت کرده و  باید به مراتب  ورزشت رو سنگین ترش کنی تا جواب بگیری  و  یادم میاد که مربی از من میخواست  به جای یک وزنه ی نیم کیلویی دو تا با هم بگیرم و به مراتب سنگین ترش کنم و …..و اینقدر خودم رو تحت فشار ورزشهای سنگین گذاشتم تا اون ورزشهای سنگین  منجر به زانو درد و کمر درد در من شدن و تا مدتها من در گیر درد این ناحیه ها بودم و  باید در تمام ورزشهام  رعایت این دو قسمت از بدنم رو میکردم و خیلی به اونها فشار نیارم  ولی در لاغری با ذهن دقیقا  راه ما برعکس  هست یعنی هر چقدر دوره های این سایت برای ما تکرار بشن فرقی نداره چه پولی چه غیر پولی ما مهارت بیشتری پیدا میکنیم  و مسیر برای ما راحت تر میشه و ما راحت تر لاغر میشیم و  ما با لذت بیشتری لاغر  میشیم چون در هر بار انجام دوره کلی تغییر رفتارهای جسمی و روحی  و افکار خواهیم داشت که با حال بهتر به سمت دوباره تکرار کردن قدم برمیداریم و با حال خوب بیشتر در این مسیر استمرار خواهیم داشت .

      من با استمرار داشتن در این مسیر  عالی  فرمولهای ذهنی لاغری خودم رو تقویت بیشتری میکنم و اونها رو غنی تر میکنم و با استمرار داشتن در این مسیر من به مراتب لاغر تر میشم و ارامشم و حال خوبم و تناسبم و ….  همه چیز من  با هم در من بهتر میشه و این  مسیر لاغری با ذهن تنها مسیری هست  که هر چقدر  در اون استمرار داشته باشی نتیجه های متفاوت تری از قبل خواهی  داشت .

      و از خدا میخوام بلخره یه روزی منم به استقلال مالی عالی برسم  که این دوره های ارزشمند رو تهییه کنم  چون واقعا از داشتن این اگاهیها و شنیدن اونها لذت میبرم و حالم خوب میشه فعلا که  من این دوره ها رو ندارم پس به خودم میگم همچنان بقیه ی فایلها رو تکرار کن و گوش بده و بنویس و اونها رو  تبدیل به عمل بکن تا شرایط خریده دوره بلخره یه روزی برات مهیا بشه واقعا  مشتاقم  بشنوم استاد در این دوره ها چه حرفی برای گفتن داره واقعا ارزو دارم در تمام دوره ها باشم و ناامید نمیشم و مطعنم در بهترین زمان ممکن من به شرایط عالی برای خرید این دوره ها میرسم و هم دینم رو به استاد عزیز و هم دینم رو به خودم ادا میکنم  من عاشق این هزینه کردنها و سرمایه گذاری ها روی  خودم هستم و مطعنم هیچ سرمایه گذاری ارزشمند تر از این در دنیا برای من وجود نداره .پر از شوق و امید و انگیزه و لذت به راهم ادامه میدم و مطمعنم  نتایج عالی و شگفت انگیزی  میگیرم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 15 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار هانیه
      1400/05/28 13:53
      مدت عضویت: 1108 روز
      امتیاز کاربر: 12738 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 531 کلمه

      به نام خدایی که راه رو نشونم میده

      سلام به استاد عزیز و دوستان همراه

      راستش من هنوز نتونستم دوره اول (ورود به سرزمین لاغرها) رو تهیه کنم و واقعا جزو خواسته هام هست…تازه امروز فهمیدم که از الان این خواسته برای من پررنگ تر شده، همیشه با حسرت بود و در جدال بین خرید این دوره یا موارد دیگه بودم (خارج از این سایت) من مدتها با فایلهای رایگان پیش رفتم و هی نصفه می موند.. چون تو ذهنم اینه که اصل موضوع اون دوره ست که تو نمی تونی الان بخری…وقتی استاد عکسش رو بعد از اتمام مرور دوره گذاشت که کاهش یک سایز داشت وای به قدری این خواسته در من پررنگ تر شد که خدا می دونه اما از طرفی همون باور که باید این دوره رو بخری تا نتیجه بگیری هم خودش رو بیشتر تو ذهنم مطرح کرد …

       اما امروز میخوام اینجور به قضیه نگاه کنم که: هانیه خانوم! تو تا توی فایلهای رایگان متعهدانه پیش نری، برات خریدن دوره مهیا نمیشه….تا زمانی که 100 قدم و 12 گام رو تموم نکنی، اونم با تعهد و حال خوب و هی وسطش جا نزنی، اصلا نباااااااااید بتونی دوره رو بخری و انتظار نتیجه داشته باشی…مگه دوره مشابه فرد دیگه رو نخریدی؟ مگه همونم تا نصفه ولش نکردی و نتونستی لاغر شی و تازه چاق تر هم شدی؟ پس بدون که تو تعهد لازم و ایمان لازم و باور قلبی به اینکه می تونی رو نداری …اینکه هدایت شدی به این سایت حتما و قطعا که هدایت خدا بوده و مسیر رشد تو از اینجاست..اما کافیه باور کنی خودت مهمی نه دیگه…بقیه فقز راه رو برات روشن می کنن، اما گاز و ترمز زیر پای تو و فرمون تو دست توست (برو و کامنتهای قبلی خودت رو توی دوره های رایگان بخون بارها و بارها)…. مثل اون فایل استاد که گفتن تو منتظری فایلها و منتورهای مختلف برات معجزه کنن و تو رو لاغر کنن، درحالی که این تویی که می تونی لاغر بشی…هانیه باور کن که اگه بخوایی و باور کنی و ایمان داشته باشی، قطعا می تونی…پس خوشحال باش که هنوز نتونستی دوره رو بخری…برو و دوره های رایگان که نصفه مونده رو تموم کن….اصلا خودت هم اینو نخواه که تا دوره های رایگان رو تموم نکردی وارد دوره اصلی بشی…چون حتما نیستی توی اون مدار و فرکانس..اونقدر غرق فایلها بشو که برسی به مدار و فرکانس بالاتر..که برسی به منبع نور….بارها و بارها ادامه بده و از استاد یاد بگیر لذت مرور و دوره کردن مسیر رو …استاد که استاده و خودش اینها رو آماده کرده، توی این مرور به کاهش یک سایز رسید، مطمئن باش تو هم می تونی…مطمئن باش استاد اگه دوره های رایگان رو هم از گام اول شروع می کرد و مرور می کرد بازم نتیجه خلق می کرد…چون به مسیر ایمان داشت، به خودش ایمان داشت و باور داشت که می تونه ..فرمول همینه هانیه…تو خودت رو باور کن، صبح تا شب تو همین سایت باش و بخون و ببین و بنویس…بخدا که این نوشتن معجزه می کنه …تو می تونی دختر

      استاد عاشقتم که هر فایلی میذارین برام یه نشونه ست…یه محرکه…خدا رو هزار بار شکر برای وجود ارزشمندتون و وجود ارزشمند خودم که کاش یادم بمونه چقدر با رارزشم که اینجام

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فریده حسنی
      1400/05/18 21:50
      مدت عضویت: 1610 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,052 کلمه

      در مسیر رویایی حرکت کنید

      سلام استاد عطارروشن و دوستان همراهم ،خوشحالم که باز هم‌ فایل جدیدی استاد عزیز روی سایت گذاشتن ،هر فایل جدیدی که ضبط میشه من خیلی خوشحال میشم ،انگار این ولع یادگیری در من تموم نمیشه ،همیشه اشتیاق اموزش دیدن دارم ،خدارو شکر تو این مسیر ولع خوردن خوراکی در من از بین رفت و جاشو به دلع یادگیری و خودشناسیم داده 

      یادآوری خاطرات گذشته من در مورد راه های اشتباهی که قبلا رفتم ،هم حال منو بد میکنه هم خوب ، حالمو بد میکنه بخاطر اونهمه تجربیات ناراحت کننده که دوست ندارم بهشون فکر کنم 

      و حال منو بهتر میکنه بدلیل اینکه الان که اینجا هستم و در حال آموزشم ،قدر خلق کردن وجود جدیدمو حس میکنم ،اینکه دارم آجر به آجر شخصیت جدیدمو آنالیز میکنم و با مصالح تمیز و  مرغوب خودی جدید میسازم و همین حالا هم دارم از ساخت و ساز خودم لذت میبرم 

      مسیر خوشگلیه ،حالم تو این راه خوبه ،عجله ندارم ،میدونم جاده م صحیحه بلخره به مقصدم خواهم رسید، آخه این جاده فقط یک مسیر داره  ،فقط به یک مقصد ختم میشه ،راه انحرافی به چپ و راست نداره ، پس در انتهاش به تناسب خواهیم رسید

      کافیه این راهو باورش کنیم ، بخواهیم و به شجاعت و توانمندی های‌ خودمون ایمان و اعتماد کنیم 

      باور کنیم که برای ما هم میشود ،شاید میانه راه ،منفی بافمون بگه ،آره این‌ راه صحیحه ولی نه برای تو ،  اتفاقا باید بهش بگیم ،این‌ راه صحیحه اتفاقا برای من ، این متد برای من آفرینش شده ،چونکه من به اینجا هدایت شدم ،چرا هیچ کدوم از اطرافیان من نیومدن؟ مگه نمیدونن من تو این مسیرم؟ میدونن ولی نمیخوان ،چونکه تو این مدارها نیستن

      اگر من الان دارم وقت میذارم این فایلو گوش میدم ،مقالشو میخونم و مینویسم ،یعنی دارم برای هدفم وقت میذارم و نتیجه متفاوت حقه منه 

      اگر خودمونو متفاوت ببینیم ،نتیجه متفاوت هم خواهیم گرفت 

      امروز  تو یکی از دوره های کلاس های مرتبط  ذهنیم  لایو مشترک با استادمون داشتم  ،لایو  ساعت ۵ تا ۷ غروب بود، منهم دقیقا ساعت ۴ تا ۶ کلاس انعطاف و رقص داشتم ،نمیتونستم هیچ کدوم از کلاس هامو از دست بدم 

      کلی فکر کردم و بعد تصمیم گرفتم نیم ساعت زودتر   کلاس رقصمو تموم کنم که به لایو هم برسم ولی اون نیم ساعت اول لایو از دست میدادم 

      به ذهنم رسید که  برم تو صفحه لایو و اسکرین رکورد بگیرم از نیم ساعت اول لایو  که بعدا بتونم  ببینمش ،صفحه لایو روشن کردم ،گوشیمو گذاشتم تو لاکر ،درشو قفل کردم و رفتم تو کلاسم‌

      چند دقیقه بعد خانمی که تو اتاق لاکرها نشسته بود ،اومد به مربیم گفت ،یه صدای صحبت کردن  از یکی از لاکرها میاد ، انگار ترسیده بود ،خنده م گرفت ،بهش گفتم نترس ،لایو استاد منه  دارم ضبطش میکنم

      وقتی به این کارم فکر کردم با خودم گفتم کی انقدر مثل تو تعهد داره برای کلاس هاش ؟ خب معلومه که نتایجت باید عالی باشه ،ما دلمون میخواد از مسیرهای قبلی بریم ولی به نتایج متفاوت برسیم ،نمیشه ،باید تغییر کنیم

      نتیجه سالها رژیم و راه های قبلی ،مقصدش کاملا مشخص بود ،یه مدت لاغر میشدیم و مجدد برگشت وزن داشتیم 

      ولی هر بار که از مسیر لاغری با ذهن حرکت میکنیم به مقصدهای متفاوت از قبل میرسیم

      اولین بار که دوره ورود به سرزمین لاغرها رو گوش کردم و تمریناتشو  مینوشتم ، بعد از ۲ ماه و نیم ،سایزم کم شد ،اون موقع درک مطالب برام مثل الان نبود ،هر چقدر گذشت و من غرق اگاهی ها شدم ،احساس کردم گوشم واضح تر میشنوه ، حس میکردم پرده هایی از جلوی دید سرم کنار میره و این اتفاق آرام آرام رخ میداد

      دوره ۱۰۰ گام باورهای  درونی منو متحول کرد ،انگار کار کردن روی باورها باعث شده بود ،عقیده های ریشه ای درونم خیس بخوره و با مرور دوره ۱۰۰ گام ، فرمول های ناشناخته درونم که بسیار زیرکانه و زیر پوستی در حال اذیت کردن من بودند شناسایی بشن و هر بار که این اتفاق رخ میداد ،درون من سبکتر از قبل میشد ،اضطراب های من کمتر میشد و من رها تر میشدم

      یکی از باورهای مخربی که امسال شناسایش کردم ،این بود که منفی بافم مدام بهم میگفت ،دیگه دورهات تموم شده و تو مجدد چاق میشی و این در من مثل قبل که رژیمم تموم میشد و ترس هام شروع میشد ، حس ترس بوجود میورد 

      خیلی با خودم کلنجار میرفتم و خودم هم متوجه نشدم که ۶ ماه درگیر این ترس شده بودم  دوست نداشتم از استاد بپرسم و استاد هم بمن بگن  ادامه بده  ،میدونستم جواب ها در تکرار ها بمن داده میشه 

      یک روز که فایلی از ۱۰۰ گامو گوش میکردم یکدفعه کدی در ذهنم باز شد 

      از اونجاییکه من با خودم زیاد صحبت میکنم ،از خودم سئوال پرسیدم ،فریده مگه این دوره هاییکه شرکت کردی رژیم غذاییه که وقتی رژیمت تموم میشد میترسیدی که حالا چکار کنم دوباره چاق میشم

      گفتم نه ، به خودم گفتم اتفاقا باید خوشحال باشی که یکبار تونستی تمام دوره هارو گوش کنی و از این به بعد که میری واسه تکرار ،تازه موقع نتیجه گرفتن موندگاره 

      انگار تازه الفبای زبان لاغری رو یاد گرفتی و میخوایی با الفباش جمله بسازی و سوادشو یاد بگیری،مثل وقتیکه نت های موسیقیو یاد گرفتیم و بعدش تونستیم آهنگ بنوازیم

      تازه اول راهی ،از این به بعد تمام مطالبی که یاد گرفتیو میخوایی درک کنی و بهتر عمل کنی 

      اولش که شروع کردی که تا چند وقتی یکمی مطالب برات گنگ بود ،حالا تازه میخوایی با خیال راحت بفهمیشون و لذت بیشتری ازشون ببری 

      الان که در تکرار دوره ها هستم درکم از مطالب بیشتر شده و با شنیدن فایلها  متوجه میشم که‌ قراره کدوم قسمت از محتویات ذهنم ترمیم بشه و یجورایی برام شفاف شده 

      قبلا که رژیم میگرفتم و تا حدودی وزنم کم میشد ،متخصص تغذیه م میگفت اگر میخوایی لاغرتر بشی باید حجم غذاتو کمتر کنم که یه شوک به بدنت بزنی یا ورزشتو سنگین تر کن و تمام اون راهکارها هر روز حال منو  بدتر میکرد و ناامیدتر میشدم

      و با این مدل صحبت کردن با خودم ،تمام اون حس های ترس از من ریخته شد که با اتمام دوره هام تازه کار من شروع شده و باید بسازم اون شخصیتی که دلم میخواد باشمو

      منهم دوست دارم مثل اولین بار که از دوره مقدماتی استفاده کردم و سایزم کم شد ،الان هم دوست دارم سایزم ۴۰ بشه که لذت صد چندان ببرم 

      در حال حاضر که در تکرار  هفته ششم دوره مقدماتی هستم ،به محض تموم شدن این دوره ،وارد پاکسازی و دوره پیشرفته خواهم شد 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 25 از 5 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار آرمیتا صدیقی
      1400/05/18 09:43
      مدت عضویت: 1009 روز
      امتیاز کاربر: 192 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 65 کلمه

      سلام استاد

      چقدر عالی به ما اموزش دادین که تکرار کنیم.خودم هم تصمیم داشتم الان که دوباره صد گام رو شروع کردم در اخر یک تکرار هم برای خودم بزارم.

      به معنای واقعی میخوام در روند تکاملم کل این فایلهای رایگان رو قورت بدم و مطمئنم زمانی که در مدار دوره اموزشی اصلی باشم ، دوره خودش به اسانی سمت من میاد..

      ممنون استاد چه فایل نابی بود

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 15 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار سیده آمنه یاقوتی
        1400/05/20 01:11
        مدت عضویت: 1140 روز
        امتیاز کاربر: 921 سطح ۲: کاربر متوسطه
        همیاری
        محتوای دیدگاه: 154 کلمه

        سلام آرمیتای عزیزم

        پیامتون که درجواب من بود برام بسیار عالی بود

        از همتت و تعهدت و عشقت به تناسب اندام واقعا لذت بردم که این کامنت و خوندم

        دوست عزیزم دلم میخواد بیشتر باهاتون صحبت کنم و در ارتباط باشیم 

        چون من کمی سرد شدم از ادامه ی مسیر ومیدونم برای چیه

        چون لذت چاقی از رنج لاغری بیشتره و این رنج ولذت همسو نیستن

        و وزنم خیلی اضافه شده طوری که قشنگ سنگین شدنم و حس میکنم

        دامشب استارت شروع مجدد برای بار سوم رو زدم و میدونم این خودش عالیه که برمیگردم و دلم میخواد مثل تمام عمرم که لاغر بودم وروی وزن 58کیلو ثابت بودم برگردم و ثابت باشم بااین تفاوت که این بار بدون ترس از برگشت

        خدارو شکر میکنم که این سایت هست

        استاد عباسمنش خلق شد

        تا شاگردی از شاگردان ممتاز و بینظیرش بیاد و بگه راحت میتونی متناسب شی

        هروقت که تصمیم بگیری قطعا میتونی و هرگز دیر نیست

        متشکرم استاد عزیز و قشنگم آقای رضا عطار روشن

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1400/05/17 10:25
      مدت عضویت: 1595 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 505 کلمه

      سلام🙂

      من هم برای دومین بار با شروع مجدد شما دوره صد گام رو شروع کردم البته قبلش توی قسمت مقالات بودم و الان جلسه پنجاه و دو هستم 

      کانلا با حرف شما موافقم که تکرار آموزشهای لاغری با ذهن مسیر لاغر شدن رو هموارتر میکنه و لاغر شدن آسونتر میشه چون یادگیری بهتر میشه

      جالبه که وقتی ما یه دوره رو گوش دادیم همیشه ته ذهنمون یه عالمه اطلاعات داریم درباره موضوعات فایلها و شاید همین فریبمون بده که تو که همه رو گوش دادی و بلدی دیگه چرا میخوای دوباره گوش بدی و اینجا ممکنه فرد لیز بخوره و ادامه نده ولی اگه بلند شه و ادامه بده و مجدد فایلها  رو گوش بده اونوقت بهتر حرفای شما رو درک میکنه

      من قبلا هم بسیاری از فایلهای مسیر لاغری من رو گوش کرده بودم اونموقع به این انسجام نبود و تحت عنوان نکات طلایی لاغری  و دسته بندیهای مربوطه گوش میکردم برای بعضی از اونا کامنت گذاشتم که وقتی میرسم و کامنتم رو میخونم میبینم که چقدر کلاس اولی بوده به قول شما نهایتا یه موضوع از فایل رو درک کردم و کمی توضیح دادم از بهمن ماه که مسیر لاغری من استارت خورد من هم مجدد شروع کردم و باید اعتراف کنم که در فایلهای طولانی و نزدیک به یه ساعتی که بعضی فایلها هست چون نگران فراموش کردن مطالب بودم همزمان با گوش دادن فایل نوت برمیداشتم و کامنت هم همون نوتها بود فقط یه جاهایی مثالهایی از خودم میزدم 

      ولی از ۳ ماه پیش و شروع مجدد شما من تصمیم گرفتم دیگه نوت برندارم و هر آنچه از فایل درک میکنم و یادم می مونه رو به عنوان دیدگاه بذارم 

      و خود همین مساله باعث شد مغزم خیلی بهتر روی موضوعات مطرح شده در فایل تمرکز کنه و بسیاری از مواقع در همون لحظه ای که موضوعی در فایل مطرح میشد مثالی از زندگی خود من برام واضح میشد و مطلب رو بهتر درک میکردم و کامنتهای باکیفیت تری هم مینوشتم که خیلیهاش مدال طلایی یا فنی گرفته😍

      موضوع دیگه ای که من از تکرار دوره توسط شما یادگرفتم این بود که خود شما که سالهاست دارین روی لاغری با ذهن کار میکنین واستاد و نفر اول این مسیر هستین با انجام تمرینات این دوره اونم به صورت خیلی عالی نتیجه تون کاهش یک سایز بوده  و این خودش فرمول عجله کردن رو کمرنگ میکنه چون فکر میکنم اکثر ماها توقع داریم با خرید می‌کنم لاغری با ذهن و انجام دست وپا شکسته تمرینات کاملا لاغر و متناسب بشیم وهمه اضافه وزن رو در اون دوره کم کنیم در صورتیکه اصلا ذهن و جسم روندش به این سرعتی که ما انتظار داریم نیست و باید به ذهن و جسممون فرصت بدیم تا خودشون رو ترمیم کنن 

      این موضوع رو خیلی در فایلها عنوان کرده بودین ولی اینقدر عالی برای من واضح نشده بود🙂

      من هم در خیابون کناری با شما ادامه میدم چون اصلا معتاد این آموزشها و انجام تمرینات شدم و اگه روزم با این سایت نگذره احساسم بد میشه و روزی که تمرینم رو انجام میده به یه آرامش و اسودگی خیال میرسم که خیلی لذت بخشه👌👌

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 15 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار سهیلا عظیمی ویشته
      1400/05/17 08:43
      مدت عضویت: 1703 روز
      امتیاز کاربر: 15098 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 74 کلمه

      سلام    استاد عزیز  من هم در دوره پاکسازی  همراه شما  ودوستان عزیزم شرکت میکنم چون دوره پاکسازی  واقعا دوره عالیه  چند فایل ازش گوش کردم  کلی درسهای جدید برام داشت نه تنها در مسیر لاغری بلکه در شخصیت فردی تاثیر گذاره  ممنونم از زحمات شما امیدوارم دوستان هم در این دوره با ما باشند.  چون بودنشان به همه ما دلگرمی میده  وقتی که در کنار هم این فایل های ارزشمند را  تجربه میکنیم. 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار شیرین محصلی
      1400/05/17 02:24
      مدت عضویت: 1704 روز
      امتیاز کاربر: 13353 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 135 کلمه

      باعرض سلام خدمت استاد عزیزم ،به به چه عالی من هستم خیلی جالبه من خودم می خواستم بهتون پیام بدم که آیا شما نمی خواید دوره پاکسازی رو انجام بدید چون واقعا همراهی باشما ودوستان عزیزم در تکرار دوره ی لاغری باذهن خیلی لذت بردم ونتایجم هم از نظر ذهنی وهم جسمی تغییرات خوبی داشتم وتمریناتم رو هم بهتر انجام دادم وهمیشه در هر هفته حداقل یک مدال طلا داشتم واین در حالیه که توی دوه ی تکرار اصلا به خودم ضحمت نمی دادم که تمریناتم رو به صورت کامل در سایت بنویسم وخیلی لذت بردم وواقعا مشتاق همراهی دوباره باشما ودوستان عزیزم هستم چون از خوندن نوشته های هم گروهیهام خیلی لذت می بردم وخیلی مفید بود بدون مبالغه می گم تا الان از انجام هیچ آموزشی اینقدر لذت نبردم پس ادامه می دم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم