0

گام ۹۹: رویای لاغری را خط نزنید

رویای لاغری
اندازه متن

بسیاری از افراد چاق رویای لاغری دارند اما استفاده از روش های مختلف برای لاغر شدن و نتیجه نگرفتن سبب می شود که رویای خود را فراموش کنند.

اگر رویای لاغر شدن دارید و از مسیر صحیح برای تحقق رویای خود حرکت کنید، لاغر شدن دیگر برای شما رویا نخواهد بود بلکه واقعیتی شیرین است که تا ابد از تجربه آن لذت می برید.

آرزوی لاغر شدن

رویای لاغری داشتن

رویای لاغری یکی از مهمترین و بزرگترین رؤیاهای افرادی است که اضافه وزن دارند.

آنهایی که فقیر هستند رؤیای ثروتمند شدن دارند.

افرادی که روابط پرتنشی دارند رویای داشتن روابط عاشقانه و عالی را دارند.

این طبیعی است که هرچه را نداریم، رؤیای داشتن آن را داشته باشیم.

خواستن، آرزو کردن و تمایل داشتن برای تجربه آنچه نداریم،‌ فرصتی است که خداوند در اختیار همه ما قرار داده است تا با درخواست کردن، آنچه را نداریم خلق کنیم و لذت خلق کردن اش را تجربه کنیم.

تجربه های خلق کردن ما همان اعمال نیک هستند که در پرونده اعمال ما ثبت می شوند. البته این عقیده شخصی بنده است و انتظار ندارم شما یا دیگران با من هم عقیده باشند.

زمانی که شما به همسر دلخواه خود می رسید و زندگی سراسر عشق و مودت را تجربه می کنید، درخواست شما اجابت شده است و از آنجا که نتیجه درخواست شما همان چیزی است که در رؤیای خود داشته اید، خواسته شما نیک و حسنه می باشد و در نامه اعمالتان ثبت می شود.

رسیدن به رویای لاغری، رؤیای خانه، ماشین، پول، همسر، فرزند و هر موضوعی که در زندگی دوست دارید تجربه کنید در واقع خلق کردن خواسته هایتان است و خلق کردن خواسته ها عملی مقدس و مورد تایید و حمایت پروردگار است.

اگر چاق هستید و رویای لاغری دارید بدانید که این فرصتی برای خلق کردن جسم مورد علاقه تان است.

  • شما با خلق کردن رویای لاغری برای خود سلامتی به ارمغان می آورید.
  • با خلق کردن رویای لاغری احساس خوب و عشق به خود را تجربه می کنید.
  • با خلق کردن رویای لاغری اعتماد به نفس بالاتری را در خود ایجاد می کنید.
  • لذت های متعددی در لاغر شدن است که تا زمانی که چاق هستید از تجربه آن ها محروم هستید.

سلامتی، احساس خوب،‌ شادی،‌ آرامش، لذت از زندگی، آرامش ذهنی، رسیدن به صلح با خود و … دستاوردهای خلق کردن لاغری هستند که همگی مقدس و از صفات بی انتهای خداوند هستند.

پس قدم برداشتن در مسیر خلق رویای لاغری خود اقدامی مقدس و ارزشمند است و بالاترین ثواب را برای شما به ارمغان می آورد.

یادآوری می کنم این عقیده بنده است و انتظار ندارم مورد تایید دیگران باشد اما چیزی را مطرح کردم که در چند سال بودن در مسیر لاغری با ذهن به وضوح تجربه کرده ام و البته در نوشته های بسیاری از شرکت کنندگان خوانده ام که چه تغییراتی در احساس و اعمال آنها ایجاد شده است و جسم آنها چقدر تغییر کرده است.

لاغر شدن آسان ترین کار دنیاست

نتایج خلق رویای لاغری

در مسیر خلق رویای لاغری دوستانم بارها خوانده ام که چه بیماری هایی از جسم آنها خارج شده و سلامتی جای آن را پر کرده است.

اینکه چگونه به احساس خوب وصلح با خود رسیده اند و این تغییر احساس باعث بهبود روابط آنها با فرزندان،‌ همسر، خانواده و اطرافیان آنها شده است.

خلق رویای لاغری باعث بهبود عملکرد افراد در کسب و کار و انجام وظیفه مسئولیت های اجتماعی آنها شده است و باعث بالا رفتن سطح کیفی زندگی شغلی آنها شده است.

خلق رویای لاغری باعث رفع مشکل نازایی و تجربه رویای چندین ساله بچه دار شدن آنها شده است.

خلق رویای لاغری باعث افزایش عزت نفس و بهبود شخصیت آنها و بالا رفتن سطح کیفی زندگی آنها در جنبه های مختلف شده است.

تغییراتی که در زندگی آنها ایجاد شده است همه نوعی خلق کردن است.

خلق کرد خواسته ای که شاید سال هاست دوست داشته اند در زندگی خود آن را داشته باشند اما راهش را نمی دانستند.

لاغری با ذهن راهی برای خلق خواسته های شماست.

خواسته هایی که به شکل مستقیم یا غیرمستقیم به وضعیت جسمانی (چاقی یا لاغری)‌ آنها ارتباط دارد.

مثال های مشابه زیادی در زندگی همه وجود دارد که خواسته ای در ذهن ما ایجاد شده است و مدتی بعد به طریق گوناگون آن خواسته وارد زندگی ما شده است.

اما خواسته های زیادی هستند که از مدت ها قبل در ذهن ما ایجاد شده اند اما کماکان وارد زندگی ما نشده اند و البته بیشتر آنها هرگز وارد زندگی ما نخواهند شد.

رویای خود را خط نزنید

نکته کلیدی و جالب توجه این است که:

تفاوت بین خواسته هایی که وارد زندگی ما می شوند با آنهایی که نمی شوند تنها به دلیل خط کشیدن روی آن رؤیاها در ذهن خودمان است.

ما به طور ناخودآگاه روی رؤیاهای ذهن خود خط می کشیم و اجازه ورود آنها را به زندگی خود نمی دهیم.

شاید شما هم مثل من این تجربه را داشته باشید که: مدت ها است دوست داشته ام خواسته ای در زندگی داشته باشم اما شرایط آن مهیا نشده است.

اما دیده ام که خواسته ای که برای من محقق نشده است در زندگی فرد دیگری وجود دارد و او دارد از آن خواسته استفاده می کند.

دیدن داشته های او باعث ایجاد حسرت در من می شود و این شروع خط کشیدن روی رؤیای خودم است.

حسرت خوردن برای داشته های دیگران به مفهوم خط کشیدن روی رؤیای داشتن آن خواسته است.

حسرت خوردن به مفهوم غیرممکن دانستن تجربه داشتن آن خواسته در ذهن مان است و در قوانین ذهنی هیچ غیرممکنی به ممکن تبدیل نخواهد شد.

اهمیت موضوع زنده نگه داشتن رؤیاهای خود مخصوصا رویای لاغری سبب شد تا آنچه باعث تغییر زندگی ام شده است را از طریق این فایل آموزشی  با شما به اشتراک بگذارم.

اطمینان دارم درک این موضوع و عمل کردن به آنچه توضیح داده شده است سبب می شود تا ابتدا به احساس بهتری نسبت به خواسته های خود برسید، سپس امکان تجربه آن خواسته از حالت غیرممکن به حالت ممکن در ذهن شما تبدیل شود و سپس شجاعت و لیاقت داشتن آن خواسته در شما شکل گرفته و در نهایت آن رؤیا در زندگی شما متجلی می شود.

رویای لاغری

تجربه هنرجوی لاغری با ذهن

داشتن رویا و آرزو، باعث میشه ما در زندگی انگیزه داشته باشیم و برای هدفمون اشتیاق داشته باشیم، تصور کنیم که از فردا که از خواب بیدار میشیم به همه آرزوهامون رسیده باشیم، هیچ مسئله ای نداشته باشیم، به هیچ چیزی نیاز نداشته باشیم.

ممکنه تا یه مدتی حالمون خوب باشه، خوشحال باشیم ولی اگر جهان به همون ریتم، ادامه میداشت، زندگی کسل کننده میشد، هیچ هدفی نداشتیم، برای هیچ کدوم از خواسته هامون تلاشی نمیکردیم، بلخره خسته میشدیم از راکد موندن.

اهمیت رویا داشتن در زندگی

داشتن رویا، به ما کمک میکنه، نو بشیم، کاری انجام بدیم، حرکتی کنیم، یاد بگیریم و یاد بدیم، حس اشتیاق در ما بوجود میاره، همین بودن ما در این مسیر برای بدست آوردن یک خواسته ایه به نام تناسب فکر و اندام، همین تلاش ها، بودن ها، گوش دادن ها و نوشتن ها، باعث میشه ما احیا بشیم، سرحال بشیم، آپ دیت بشیم، مغزمون فعالیت کنه، رفرش بشه، سلول هاش بازسازی بشه.

من افرادیو که میبینم هیچ کاری، هیچ تلاشی و هیچ اکتی ندارن، بهشون میگم که تو سکون موندن هاشون میگندن، مثل آبی که راکد باشه، پس رویا و آرزو به ما کمک میکنه که برای خواسته هامون حرکتی داشته باشیم.

جهان هستی بخاطر رویاهایی که انسان ها در سر داشتند، وسعت پیدا کرده و داره اینهمه رشد میکنه، این قانون سیستم جهان هستیه.

 مثلا رویای پرواز در ذهن برادران رایت بوجود اومد، که جهان بسمت پیشرفت بره، اینهمه اختراع و تکنولوژی اومدن که جهانو وسعت بدن و برای جهان های جدیدتر هم، پیشرفت های خارق العاده ای در راهه، برای همین بچه هایی که جدید بدنیا میان آنقدر با هوش تر از ما هستن، چونکه ذهن اونها برای پیشرفت های بعدی باید قویتر ساخته بشه.

دوران ما اینترنت، جهانو دگرگون کرد، جهان های بعدی خدا میدونه چه چیزهایی بوجود میاد که ما حتی نمیتونیم بهشون فکر کنیم.

من میدونم یک روزی لاغری با ذهن جهانی میشه، گسترش جهان به سمت راحت تر زندگی کردن میره، آدم ها بیشتر با متافیزیک و قدرت ذهنشون آشنا میشن و بدلیل اینکه روش خوب و راحتیه، بسمتش هدایت میشن.

همونجوری که خیلی از افراد بسمت ثروتمند شدن از طریق تغییر ذهنشون کشیده شدن و آدم های الان بسیار هوشمندتر از قبل هستن و این آگاهی ها داره گسترش پیدا میکنه و خوشحالم که ما جزء اون دسته از آدم هایی بودیم که زودتر به این مسیرها قدم گذاشتیم‌.

نتایج لاغری با ذهن

یکی از مهمترین دستاوردهای لاغری با ذهن، حال خوب و آرامشه، آرامش هم که سرچشمه ی اتفاقات خوبه، وقتی حس خوب داری، آرامش داری، در واقع با خودت در صلحی، درونت که آرام باشه، با جهان بیرونت هم حالت خوبه، حتی اگر کسی بهت بی احترامی هم بکنه، میگذری، چونکه حال خودت خوبه ولی وقتی حال خودت خوب نیست، کسی بهت سلام هم بکنه، میخوایی خفش کنی، حال هیچ چیزیو نداری.

تصور کنیم وقتی که چاقیم و میخواییم بریم مهمونی وقتی کل کمد لباسو ریختی بیرون و هر لباسیو میپوشی، یکی از یکی زشتره تو تنت، چه حالی میشی😖 انرژی درونت بهم میریزه، منفی بافت حالتو میگیره، حس دوست نداشتنی بودنت بیشتر میشه، خودتو دوست نداری، چندین تا چین چربی از کمر و شکم و پاهات زده بیرون، تو اون لحظه دوست نداری بری مهمونی، لباسو پرت میکنی و بغزت میگیره.

تصور کنید همون لحظه همسرت یا دخترت بیاد تو اتاقت و بگه آیا آماده شدی که بریم؟ اون لحظه حتی حوصله صحبت کردن هم نداری، پس حاله بده خیلی میتونه مضر باشه، وقتی متناسب شدی و حالت سرحاله، انرژی عشق به همه میدی، پس آرامش خیلی مهمه، با یه لاغر شدن که در اون یه عالمه انرژی خوب هست، میتونیم به جهان اطرافمون هم حس شادابیو منتقل کنیم.

ما انسان های خوشبختی هستیم، چونکه از حال بد و چاقی، بسمت لاغری و حال خوب در حرکت هستیم.

قدر لحظات متناسب بودنمونو خوب متوجه میشیم، مثل شخصی که بیماری داشته و شفا پیدا کرده و قدر نفس کشیدنشو میفهمه.

رویای لاغری من

رویای لاغری یکی از خواسته هایی بود که این ۷ سال اخیر، من برای همیشه روش خط کشیده بودم و پذیرفته بودم که راه صحیحی برای لاغر شدن نیست، البته راهی بنام محدودیت، رژیم و ورزش بود ولی من دیگه توان رفتن تو اون مسیرها رو نداشتم و تصمیم گرفتم که چاق بمانم.

تو این مدت هم فقط حسرت میخوردم، حرص میخوردم، عصبی میشدم، غمگین بودم، ناامید بودم تا اینکه با قدرت ذهنم برای لاغر شدن آشنا شدم و ورق زندگی من برگشت.

در کودکی بدلیل اینکه هنوز ذهن منطقی ما بوجود نیومده و ما با منبع خود در ارتباط هستیم، هر چیزیو که بخواییم، دوست داریم بهش برسیم، به راه و چگونگی بدست آوردنش فکر نمیکنیم، فقط خواسته مونو میخواییم.

بزرگتر که میشیم، ذهن منطقیه ما میره تو حساب کتاب کردن اون خواسته ها، چطور و چگونه رسیدن ها شروع میشه و چونکه باورهای قدرتمند کننده ای در ما نیست، باور به فراوانی نداریم، باور به کمبود و شکست داریم پس انتظارات ما هم بسمت نشدن ها میره.

قبلا تصور میکردم خدا نخواسته من به هدف هام برسم و با اینکه مطمئن بودم نمیتونم بهشون برسم ولی دلم میخواستشون، بعدا که متوجه شدم همه چیز برمیگرده به محتویات ذهن من و وارد مطالب آموزشی ذهنی شدم، تازه فهمیدم که اونهمه سال که زجه زدم، حسرت خوردم، حالم بد شد و ناامید شدم، راهم اشتباه بوده.

برای جهان هستی چه فرقی میکنه، که من سوار ماشین خاصی بشم یا یه شخص دیگه سوار بشه، من یه خونه چند هزار متری داشته باشم یا فلانی، اونها پذیرفتن و خودشونو لایق دیدن، پس تجربه کردن، مشگل ما اینه که خواستمونو بزرگ میبینیم، خواسته بزرگ از باورهای کوچیک ما رد نمیشه، خواسته مونو بزرگتر از خدای خودمون میبینیم.

وقتی دلمون یه خونه و ماشین خاص میخواد، حتی نمیتونیم خواسته مونو عنوان کنیم، میترسیم، فکر میکنیم اون خواسته ها نباید به ما برسه، مال ما نیست 😒 قبلا که به کرات در حال حسرت خوردن بدن لاغر آدم ها بودم، تازه اگر پولدار هم بود که دیگه بیشتر حالم خراب میشد که ببین مردم هم لاغرن، هم پولدارن هم اونوقت من هم چاقم هم هر چی سنگه مال پای منه.

این رفتارهای هر روز من بود  👈 تا اینکه با قدرت ذهن خودم آشنا شدم و شروع کردم به تغییر دادن محتویات ذهنم و رفتارهام.

اقدام برای تحقق رویا

اولین کارهایی که انجام دادم، ترک کردن تمام فیلم ها و سریال ها بود که من اون زمانها علاقه شدیدی به دیدن‌ سریال های ترکی داشتم، دنبال کردن صفحه حوادث روزنامه همشهری که جزء علایقم بود، حذف شد، دیدن هر نوع اخبار حذف شد.

صحبت کردن در مورد موضوعات منفی با آدم های منفی حذف شد، هر چند اون زمانها خودم از همه منفی تر بودم، پس نوع گویش خودم با خودم هم تغییر کرد.

من یکی از مخبرهای خبرهای بد در خانواده بودم که بسرعت اون رفتارمو عوض کردم و با همون تغییرات کوچیک کوچیک، سیل عظیمی از اتفاقات خوب وارد زندگیم شد و من رفتم در مسیرهای بهتر، در واقع من کار خاصی انجام ندادم، من کارهایو که قبلا انجام میدادمو دیگه انجام ندادم.

دیدن دوستانیکه از این راه لاغر شدن به ما کمک میکنه که با اشتیاق بیشتری ادامه بدیم،

همین الان که دارم این فایلو میبینم، دوستم برام عکسی از خودش فرستاد (دوستم هم در دوره مقدماتیه)، متوجه شدم میخواد نشون بده که لباسش گشاد شده براش، عکسی از برچسب خشکشویی که روی لباسش بود برام فرستاد به تاریخ ۲۰۱۹، در واقع از اون تاریخ اون لباس دیگه براش تنگ شده بوده و نتونسته بپوشتش و الان تو تنش راحت شده بود، بهش تبریک گفتم، بهش گفتم هر کسی در دوره های ذهنی باشه، لاغر خواهد شد.

بقول استاد سنگ هم تو دوره ها شرکت کنه لاغر میشه 😄 تازه این دوست من اصلا این دوره رو قبول نداشت، وقتی منو دید که لاغر شدم هم قبول نداشت و میگفت تو چونکه ۲۷ کیلو اضافه داری برای تو اثر میکنه ولی برای منکه اضافه وزنم خیلی بیشتره، اثر نداره، و با وجود اینکه ذهنش بشدت مقاومت میکرد که نذاره این روشو بپذیره ولی در انتها جسم ایشون شروع کرده به ریختن، بهش گفتم به زودی عکست میره در شگفتی سازان 😊

لذت های لاغر شدن:

☘ با تحقق رویای لاغری من انسان خیلی بهتر و مفیدتری خواهم بود هم برای خودم هم برای اطرافیانم، لاغر که باشم بیمار نخواهم شد پس خودم و دیگران را رنج نمیدهم، کارهای شخصی خودمو انجام میدم پس مزاحم دیگران نخواهم شد.

 ☘ با رویای لاغری من شادتر خواهم بود، هر لباسی که خوشم بیاد میخرم و میپوشم، انرژیم بالاتر میره، حالم بهتره، خوشحالترم، اعتماد بنفسم بالاتره، خودمو بیشتر دوست خواهم داشت، در جمع ها بیشتر حضور خواهم داشت، شاد که باشم با دیگران رفتار متعادلتری خواهم داشت، غر نمیزنم.

☘ تحقق رویای لاغری باعث میشه دوستی هام با دوستانم با کیفیتر خواهد شد، دوستانم در کنار من احساس بهتری دارن، پایه کوه و پیاده روی و ورزش دوستانم خواهم بود، بمن افتخار میکنن بجای اینکه از بودن با من خجالت بکشن…

☘ با تحقق رویای لاغری من مهربانتر خواهم بود، چونکه حس های بد ندارم، چونکه حسرت دیگران رو نمیخورم و حسادت نمیکنم، پس مهربانتر خواهم شد، لاغر که باشم حالم خوبه پس حوصله منهم بیشتر میشه و آدم متعادلتری خواهم بود.

☘ با تحقق رویای لاغری خداشناسیم قویتر میشه، سالها مسبب تمام چاقی هامو خدا میدونستم، فکر میکردم خدا منو ناقص خلق کرده، خواست خدا بوده و با اون افکار از خدا دور شده بودم ولی لاغر که باشم دیگه دست از سر خدا برمیدارم و بهش نزدیکتر میشم.

☘ با تحقق رویای لاغری عشق ورزی من عالیتر میشه، به خودم که عشق بورزم اون عشق به بیرون هم سرایت میکنه، وجود پر از عشق، عشق تراوش میکنه، قبلا وجود چاقم پر از نفرت از خود بود و نفرت به جهان میفرستاد، عشق ورزیم به جهان بیشتر میشه و جهان اطراف من عاشقانه تر خواهد شد.

 ☘ با تحقق رویای لاغری رابطم با خانواده م بهتر میشه، اونها دیگه نگران من و مشگلات چاقیم نیستن، اونها هم خوشحال میشن و به داشتن فرزند، خواهر و مادری مثل من افتخار میکنن، حالم که خوب باشه رفتار مودبانه تر و صمیمانه تری با اونها خواهم داشت.

☘ با تحقق رویای لاغری رابطه من با خودم عالیتر میشه، به خودم نزدیکتر خواهم شد، خودمو دوست خواهم داشت، به خودم نگاه میکنم لذت میبرم، از خودم راضی خواهم بود و حس رضایت بیشتر منو به مسیرهای بهتر هدایت میکنه.

☘ با تحقق رویای لاغری حالم بهتره، حالم که بهتر باشه رابطه من با اتفاقات و رویدادها بهتر خواهد شد، منکه با حوصله باشم در مواجه شدن با اتفاقات در آرامش رفتار خواهم کرد، مثلا وقتی من چاقم و یک عالمه عوارض چاقی بهم فشار میاره، وقتی با اتفاقی روبرو میشم، توان مقابله با اونو ندارم، آرامش ندارم ولی وقتی متناسبم و آرومم، میتونم با رویدادهای زندگیم برخورد بهتری داشته باشم.

☘ با تحقق رویای لاغری رابطم با متناسب ها هم بهتر میشه، مرتب بهشون حسادت نمیکنم، حسرت نمیخورم، منم احساس نرمال بودن خواهم داشت و فرقی بین من و اونها نخواهد بود ☘رابطم با چاق ها هم بهتر میشه، باهاشون کلنجار نمیرم چونکه من دیگه تو اون جایگاه نیستم، میتونم بهشون کمک کنم بیان تو مسیر لاغری با ذهن.

 ☘ با تحقق رویای لاغری من سلام تر خواهم بود، سبکتر میشم، جوانتر میشم، سرحالتر و پرانرژی تر میشم. 

  ☘ با تحقق رویای لاغری تفریحات بیشتری خواهم داشت، براحتی تو جمع میرقصم، توی کلاس رقصم بهتر عمل میکنم چونکه دقت کردم اونهاییکه متناسب هستن، رقص تو تنشون قشنگتر میشینه، لباسها تو تنشون قشنگتره، میتونم با اعتماد بنفس همه جا حضور داشته باشم و این یکی از قشنگترین لذت های لاغر شدنه.

 ☘ با تحقق رویای لاغری آینده بهتری خواهم داشت، در سلامتی و زیبایی بسر خواهم برد و آرامش خواهم داشت و دلهره ای ندارم برای آینده.

☘ با تحقق رویای لاغری منشاء اثر خواهم بود، میتونم برای افرادی که منو میبینن موثر باشم، میتونم این متدو به دیگران معرفی کنم تا دیگران هم امیدوار بشن برای لاغر شدن، لاغر بشم نفعم بیشتره تا چاق باشم، حداقل آلودگی تصویری برای خونم و جامعه م نخواهم داشت، میتونم لباس های رنگی بپوشم که محیط شهرم خوشرنگتر بشه بجای تیره پوشیدنم.

☘ با تحقق رویای لاغری، حالم بهتره پس رابطم با حیوانات و گیاهان و پرندگان بهتر خواهد بود، چونکه دیگران را مقصر چاقیم نمیدونم و با خودم در صلحم، با حیوانات و گیاهان هم مهربانتر خواهم بود

☘ با تحقق رویای لاغری خوشبختر خواهم بود،خوشحالتر خواهم بود،یکی از گزینه های خوشبختی، داشتن سلامتیه، وقتی لاغر باشم سلامترم پس خوشبخترم 

☘ با تحقق رویای لاغری انسان بهتر و بخشنده تر، با خدا تر، معنوی تر، مهربانتر، شادتر، با گذشت تر و با کیفیتری خواهم بود

من هم میتونم متناسبتر بشم و رویایی لاغر شدن خودمو تجربه کنم فقط کافیه به نیروی قدرتمند درونی خودم ایمان بیارم، محتویات ذهنمو تغییر بدم‌، اونوقت نتایج وارد زندگیم میشه 

 همونجوری که به خیلی از خواسته هام رسیدم، به تناسب دلخواهم هم براحتی خواهم رسید و لذتشو خواهم برد فقط کافیه بمونم در این راه تمرین و تکرار کنم، من رویای خودمو تیک خواهم زد همونجوری که خداوند منو هدایت کرد اینجا در ادامه راهم هم کمکم خواهد کرد تا به نتایج مورد دلخواهم برسم 

(خلاصه دیدگاه خانم فریده حسنی عزیز در بخش نظرات)

✍️ تمرین آموزشی 📖

برای انجام عالی تمرین جلسه آموزشی رویای لاغری را خط نزنید توصیه می شود ابتدا توضیحات نوشتاری آموزشی را با دقت مطالعه کنید، سپس ویدیوی آموزشی را با تمرکز تماشا کنید و بعد از آن به سوالات مطرح شده در بخش نظرات به صورت شرح انشایی پاسخ دهید.

  • نگرش شما درباره رویا داشتن چیست؟ آیا رویاها به واقعیت تبدیل می شوند؟
  • در زندگی خود رویاهایی که به واقعیت تبدیل شده اند را شرح دهید.
  • در زندگی خود رویاهایی که به واقعیت تبدیل نشده اند را با ذکر علت آن شرح دهید.
  • به نظر شما لاغری می تواند رویایی باشد که به واقعیت تبدیل شود؟!
  • استفاده از روش های قبلی برای لاغر شدن چقدر به شما کمک کرد تا رویای لاغری خود را به واقعیت تبدیل کنید؟! شرح دهید.
  • تا قبل از آشنایی با سایت تناسب فکری نگرش شما درباره لاغری و احتمال لاغر شدنتان چگونه بود؟ شرح دهید.
  • استفاده از آموزش های لاغری با ذهن چه تغییری در نگرش شما درباره لاغری و امکان لاغر شدنتان ایجاد کرد؟ شرح دهید
  • از محتوای ویدیوی آموزشی برای خود تمرین ایجاد کرده و در بخش نظرات تمرینی که باید انجام دهید را بنویسید.

منتظر خواندن نوشته های شما هستم

همراه همیشگی شما: رضا عطارروشن

با دادن ستاره به این مطلب امتیاز بگیرید.

Rating 4.20 from 30 votes

https://tanasobefekri.net/?p=23482
برچسب ها:
42 نظر توسط کاربران ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

اندازه متن دیدگاه ها
      آواتار فهیمه حیاتی
      1402/09/25 11:39
      مدت عضویت: 232 روز
      امتیاز کاربر: 7745 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 375 کلمه

      به نام خدای هستی بخش 

      گام 99 : رویای لاغری را خط نزنید

      ما باید اینو یاد بگیرم که در خواستن خواسته  هامون مثل زمان بچگی مون رفتار کنیم چقدر جسورانه چقدر با اطمینان و دل قرص یه چیزی رو میخواستیم و اصلا برامون مهم نبود که الان پولش نیست و من نمیتونم این وسیله رو داشته باشم خودمون رو لایق داشتن هر چیزی میدونستیم چیزی که از چند سال پیش زمانی که خواهرزاده م خیلی کوچیک بود یادم افتاد همین الان ، یادمه که یه روز با مادرش به بازار رفته بودیم و اون درخواست یه خواسته ای داشت و مادرش در جوابش گفت که پول ندارم و الان امکانش نیست که اون وسیله رو برات بخرم و خواهر زاده م در جواب خواهرم گفت که برو عابربانک بانک بهت پول میده و اون زمان برداشت ما از حرف خواهر زاده م این بود که دنیای بچگی چه دنیایی فک میکنی پول باد هواست و همین جوری به دست میاد نمیدونه که همین جوری پول به دست نمیاد ولی الان که بهش توجه میکنم چرا باید دیدگاه ما اینجوری باشه که نمیشه هر موقع که اراده کنیم پول توی عابربانک مون باشه هر لحظه اراده کنیم پول باشه . همیشه این باورها به ما القا شده که پول علف خرس نیست  برای پول به دست آوردن اون هم نه مقدار زیاد بلکه به اندازه ای که بتونی یه زندگی معمولی داشته باشی باید جون بکنی نابرده رنج گنج میسر نمی شود و همین باورها باعث شده که ما خیلی از خواسته هامون رو خط بزنیم و هر وقت خواسته مون توی ذهن مون اومده بگیم نه بابا مگه چه خبره که من هم بتونم به این خواسته برسم  و خودمونو سرکوب می کنیم ولی باید این سرکوب کردن این خط زدن رو بزاریم کنار تا بتونم اون زندگی که رویا آرزوش رو داشتیم رقم بزنیم همیشه وقتی افراد متناسب رو میدیدم که از هر جهتی متناسب بودن تنها چیزی که توی ذهنم میومد فقط حسرت خوردن بود که من نمیتونم همچین هیکلی داشته باشم و هیچ وقت خودمو لایق هیکل خوب داشتن ندونستم همین حسرت خوردن یعنی نداشتن و نبود اون چیز و طرف مقابل ش رو داشتن یعنی نداشتن هیکل خوب . پس باید دست از حسرت خوردن برداریم و رویاهامون رو زندگی کنیم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حیرت انگیز
      1402/09/01 00:39
      مدت عضویت: 296 روز
      امتیاز کاربر: 696 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 946 کلمه

      به نام خداوند رازقم 

      سلام خدمت استاد ارجمند و دوستان همگام 

      رویای لاغری 

      همه ما خیلی خوب می دانیم که در زندگیمان زیاد پیش آمده است که آرزوی داشتن چیزی را داشته ایم.

       مثلا من خودم همیشه آرزوی لاغر شدن را داشتم اما لاغری در همان حد آرزو باقی مانده بود.

       آن هم نه یک آرزوی شدنی، بلکه یک آرزوی محال و نشدنی؛ و هر بار هم که از روش‌های مختلف لاغری، استفاده میکردم. انگار خودم را از این آرزو دورتر احساس می‌کردم .

      چرا که با وجود رنجهای فراوان در جهت لاغر شدن ،نه تنها هیچ خبری از لاغری نبود.

       بلکه در اکثر اوقات من چاقتر هم میشدم .

      تا قبل از ورودم به سایت تناسب فکری، لاغری آرزویی غیر ممکن بود .و من خودم را لایق آن نمیدیدم. و کلی به چاقی ام قدرت داده بودم. و آنقدر این چاقی را قوی کرده بودم، که برایم شاخ شده بود و من حریفش نمیشدم .

      تا اینکه به لطف خدای بزرگم، به این مسیر هدایت شدم و فهمیدم لاغری آرزو نیست؛ بلکه رویایی است که با هدفگذاری و تلاش در مسیر درست، به آسانی و آسایش به دست می آید.

       من فهمیدم که جهان هستی را خداوند خالق بر مدار آسانی و راحتی خلق کرده است و این من بودم که با باورهای اشتباهم گمان میکردم برای رسیدن به خواسته هایم حتما باید کلی زجر بکشم .

      ما خیلی از خواسته هایمان را که توان برآورده کردنشان را داریم را خیلی راحت می پذیریم.

       اما خواسته هایی که توان برآورده کردنشان را در خودمان نمی‌بینیم و منطق و استدلال ما، به ما می‌گوید، رسیدن به این خواسته نیازمند انجام یک سری کارها است.

       و ما در اینگونه مواقع راحت روی خواسته و رویای خودمان خط میکشیم و با سرزنش کردن خودمان ،و با گلایه به خداوند و با نگاه حسرت و حسادت به افرادی که خواسته ما را دارند، اما ما نداریم .روز به روز خودمان را از آن خواسته دورتر میکنیم. و طبق قوانین جهان هستی، ما فرکانسهایی را که درباره آن خواسته‌ ساتع میکنیم ،از کائنات دریافت میکنیم .

      مثلا درباره رویای لاغری بگوییم 

      همه ما افراد چاق ، رویای لاغری داریم اما در ذهنمان اطلاعاتی ثبت کرده ایم که لاغر شدن را مستلزم تحمل درد و رنج و محدودیت می‌دانیم و می‌گوییم:” نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود “

      اولین قدمی که ما در خط زدن رویای لاغریمان بر میداریم ،تحلیل لاغری است .کلی دلیل و منطق می آوریم که لیاقت ما چاقیست و لاغری غیر ممکن است .

      باورهای قوی ذهنی که با استدلال و منطق به ما می‌گویند که: لاغر شدن، بدون کم خوردن و ورزش کردن بوجود نمی آید .

      و ما چون نه رژیم می‌توانیم بگیریم و نه توان ورزش کردن را داریم به راحتی روی رویای لاغری خودمان خط بطلان می‌زنیم و می‌گوییم” ما که لاغر بشو نیستیم خدا شانس بدهد فلانی چقدر می‌خورد ولی لاغر لاغر است .اما من بدبخت هیچ چیز هم نمی‌خورم ولی چاقم .”

      و کلی خودمان را سرزنش میکنیم و احساسمان را بد میکنیم .و در اصل از الگوی فرد لاغر به ضرر  خودمان استفاده میکنیم و دوباره کلی تحلیل‌های اشتباه میکنیم و دوباره رویای لاغری مان را خط می‌زنیم 

      این تا اینجای ماجرا که ما کلی احساس بد به سوی کائنات ارسال کرده ایم 

      و اما ادامه ماجرا 

      با حسادت و نفرت از افراد لاغر حالمان بدتر هم می‌شود و کلا لاغری را چیزی دور از خودمان تصور می‌کنیم .

      در این مرحله ما به چاقی کلی قدرت داده ایم و بارها به خودمان یادآوری کرده ایم ،که:

      ” ای بابا ،صد بار رژیم و ورزش گرفتم ،ولی لاغر نشدم .”

      و در اینجا چاقی قلدرتر میشود و قدرتمند تر میشود .و ما مرتکب شرک می‌شویم .و دوباره رویای لاغریمان را خط می‌زنیم. 

      رجوع میکنیم به تلاش‌های معمول تا شاید به رویای لاغریمان برسیم از روش‌های مرسوم لاغری در جامعه، مانند رژیم و ورزش .

      می‌خواهیم اقدام کنیم اما یک نیروی بازدارنده در درون ما به ما این اجازه را نمی‌دهد .

      درست مثل یک ترمز قوی، یک سد قوی، جلوی ما را می‌گیرد و کلی تحلیل جدید نتیجه آن است که:”ای بابا من که عرضه ندارم کم بخورم و درست بخورم و ورزش کنم پس چاقی حق من است” و دوباره روی رویای لاغریمان را خط می‌زنیم. 

       وقتی نتیجه تمام تلاش‌های گذشته را به یاد می آوریم اینبار چاقی را سرنوشت اجباری خودمان میبینیم و شروع میکنیم به گله و شکایت از خداوند و چون چاقی را سرنوشت غیر قابل تغییر خودمان می‌دانیم.

       مجددا رویای لاغری را خط می‌زنیم. 

      بله ما بارها و بارها رویای لاغریمان را خط می‌زنیم و طبق قوانین جهان هستی در هر بار خط زدن رویایمان ما دچار احساسات بدی شده ایم و فرکانسی به جهان ساتع کرده ایم و طبق قانون فرکانس ما انرژی برابر و همسو با همان دریافت میکنیم و در مدار چاقی قرار می‌گیریم به همین راحتی دیگر رویای لاغری برای ما وجود ندارد و لاغری تبدیل به یک آرزوی محال میشود .

      رویاهای خودمان را نباید خط بزنیم اصلا تفاوت رویا و آرزو در همینجا خودنمایی می‌کند. آرزو یعنی دوست داشتن چیزی دور از دسترس و واقعیت ولی رویا یعنی هدفگذاری و تصور رسیدن به هدف .البته این نظر و دیدگاه من است نمیدانم چقدر درست است ولی نگرش من نسبت به رویا و آرزو اینگونه است .

      پس رویاهای خودمان را نباید خط بزنیم بلکه باید با هدف گزاری درست و مرحله به مرحله مسیر رسیدن به رویایمان را هموارتر کنیم .باید در مسیر رویایمان حرکت کنیم ،الگوها را ببینیم ،احساسمان را خوب نگه داریم ،آن را دور از خودمان نبینیم ،در جهت مخالف آن حرکت نکنیم و وقتی  به موانع میرسیم به آنها قدرت ندهیم .وقتی آگاهانه تلاش کنیم کم کم نجواهای ذهنی و نیروی بازدارنده متوقف می‌شوند و ما با شتابی صحیح در مسیر رسیدن به خواسته رویای خودمان را محقق میکنیم .

      خدای بزرگوارم از تو سپاسگزارم که به من نعمات بسیار عنایت کردی 

      استاد سپاسگزارم برای آگاهی این فایل 

      الهی به امید تو 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حیرت انگیز
      1402/08/30 21:11
      مدت عضویت: 296 روز
      امتیاز کاربر: 696 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 722 کلمه

      به نام خداوندم که رحمان است 

      سلام خدمت استاد ارجمند و دوستان همگام 

      حل تمرینات رویای لاغری 

      • نگرش شما درباره رویا داشتن چیست؟ آیا رویاها به واقعیت تبدیل می شوند؟

      رویا داشتن چیز خوبی است .رویا داشتن باعث می‌شود ما برای رسیدن به رویایمان هدف گذاری کنیم و برای رسیدن به اهدافمان تلاش کنیم تا رویاهایمان را به واقعیت تبدیل کنیم .

      اگر رویاها در حد همان آرزو و خیال باقی بمانند و ما برای دستیابی آنها تلاش نکنیم هرگز به واقعیت زندگی ما تبدیل نمی‌شوند. 

      • در زندگی خود رویاهایی که به واقعیت تبدیل شده اند را شرح دهید.
      • خوب در زندگی هر کسی رویاهای زیادی وجود دارد که واقعیت زندگی آن فرد شده است .من هم از این اصل مستثنی نبوده ام .
      • مثلا زمانی که من مجرد بودم رویای معلمی داشتم و همیشه به بچه های محله یمان رایگان درس میدادم از بس عشق معلمی داشتم .وقتی ازدواج کردم و بخاطر تغییر شرایط زندگی ام نتوانستم دانشگاه بروم بسیار ناراحت بودم اما همچنان رویای معلمی و داشتن مدرک دانشگاهی را در سر می‌پروراندم تا اینکه چند سال بعد از ازدواجم شرایطی برایم مهیا شد که بتوانم ادامه تحصیل دهم و من که عاشق درس خواندن بودم با کلی انگیزه شروع به تحصیل کردم و به شغل شریف معلمی پرداختم و رویای خودم را واقعی کردم .
      • در زندگی خود رویاهایی که به واقعیت تبدیل نشده اند را با ذکر علت آن شرح دهید.
      • رویای این را داشتم که وکیل موفقی باشم و در دانشگاه اساتید مطرح بسیار از آینده روشنی که برای من می‌دیدند صحبت می‌کردند و من را تشویق می‌کردند .اما وقتی کرونا آمد و من از فضای دانشگاه و مدرسه و کار دور شدم ،ترس از آزمون وکالت تمام وجودم را پر کرده بود و من بخاطر باورهای اشتباهی که مقصر ایجادشان خودم بودم نتوانستم آزمون وکالت را بدهم و هرگز این رویا را واقعی نکردم .البته اگر شرط سن را از این آزمون بردارند قطعا شرکت خواهم کرد .
      • به نظر شما لاغری می تواند رویایی باشد که به واقعیت تبدیل شود؟!
      • قطعا لاغری رویای زیبایی است که با هدفگزاری و تلاش به صد در صد واقعیت زندگی من بدل می‌شود. 
      • وقتی من هر روز با عشق و اشتیاق و انگیزه به ذهنم از طریق آموزش‌های سایت خوراک خوب می‌دهم 
      • وقتی من هر روز با عشق و اشتیاق و انگیزه به روحم با ورزش کردن خوراک خوب می‌دهم 
      • وقتی من هر روز با عشق و اشتیاق و انگیزه به جسمم با عملکرد خوب ،خوراک خوب می‌دهم. 
      • آیا نتیجه چیزی جز تحقق رویای لاغری می‌شود؟!!
      • من با هماهنگ کردن ابعاد وجودی ام در مسیر زیبای لاغری پیشتاز هستم و به یاری خداوند رویایم را زندگی میکنم .
      • استفاده از روش های قبلی برای لاغر شدن چقدر به شما کمک کرد تا رویای لاغری خود را به واقعیت تبدیل کنید؟! شرح دهید.
      • در گذشته که برای رسیدن به آرزوی لاغری ام تن به هر کار و هر روشی میدادم تا با فشار وارد کردن بر جسمم بتوانم به آرزوی دور و دراز لاغری ام برسم هرگز لاغری را رویایی که قابل بر آورده شدن باشد نمیدیدم .لاغری برای من یک آرزوی محال بود .و هر چقدر هم از روش‌های مختلف فشار بیشتری به خودم می آوردم محال بودن آرزوی لاغری بیشتر و بیشتر می‌شد. 
      • تا قبل از آشنایی با سایت تناسب فکری نگرش شما درباره لاغری و احتمال لاغر شدنتان چگونه بود؟ شرح دهید.
      • تا قبل از آشنایی من با سایت تناسب فکری من لاغر شدن خودم را غیر ممکن میدیدم و میگفتم محال است من لاغر شوم چون خیلی قبلا زور زده ام و همه ی راه‌ها را رفته ام اما لاغری در کار نبود برای همین لاغری در حد همان آرزو باقی مانده بود .
      • استفاده از آموزش های لاغری با ذهن چه تغییری در نگرش شما درباره لاغری و امکان لاغر شدنتان ایجاد کرد؟ شرح دهید
      • آموزش‌های لاغری با ذهن به من آموخت که لاغری اصلا اساس و بنیاد و ذات جسم من است و طبیعت من لاغری است و این چاقی را من با باورها و عملکردهای اشتباه خودم به وجود آورده ام و یک چیز غیر طبیعی است که اگر من ذهنم را اصلاح کنم به طبع آن رفتار من اصلاح می‌شود و در نتیجه جسم من هم لاغر می‌شود. 
      • خدای عزیزم از تو سپاسگزارم که آرزوی لاغری من را به رویای لاغری و هدف اصلی زندگی کنونی ام تبدیل کردی با هدایتت و با آرامشی که به من عنایت نمودی الهی شکرت .
      • استاد سپاسگزارم که راه رسیدن به رویاهایمان را به ما می آموزید 
      • الهی به امید تو 
      •  
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار زهرا
      1402/07/15 08:26
      مدت عضویت: 346 روز
      امتیاز کاربر: 20100 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 385 کلمه

      سلام استاد 

      خدارا شاکرم که توانستم درتاریخ 1402/07/15 توانستم این فایل را گوش بدهم 

      چقدر شفاف گفتید که رویای خودرا خط نزنید چون اگر این رویا را خط بزنیم اصلا انگیزه و تلاشی برای رسیدن به متناسب شدن را درخود نداریم و مثل روشهای قبلی که شکست خوردیم دراین مسیر هم شکست میخوریم چون اگر فردی امید نداشته باشد درطول مسیر باز میماند .

      رویای لاغری یکی از مهمترین و بزرگترین اقدامی است که یک فرد چاق درذهن خودش دارد و اولین اقدام این است که باید دراین مسیر لاغر شویم تا سلامتی به دست بیاوریم و باید اجازه ورورد لاغری را به ذهن خود بدهیم ودراین مسیر همیشه احساس خوب داشته باشیم .

      • نگرش شما درباره رویا داشتن چیست؟ آیا رویاها به واقعیت تبدیل می شوند؟ نگرش من درمورد رویا داشتن این است تا ما درمورد چیزی فکر نکنیم و احساس شادی نداشته باشیم به ان رویا نمیرسیم . بله خیلی از رویاها بعد از مدتی به واقعیت تبدیل شدند 
      • در زندگی خود رویاهایی که به واقعیت تبدیل شده اند را شرح دهید. درس خواندن – شاغل بودن – رانندگی یاد گرفتن – خریدن خانه و ماشین 
      • در زندگی خود رویاهایی که به واقعیت تبدیل نشده اند را با ذکر علت آن شرح دهید. مثل خرید باغ – خرید ماشین سنگین -علت ان ابتدا بی پولی و بعد هم دوراز انتظار بودن ارزو بوده و زیاد به ان فکر نکردم 
      • به نظر شما لاغری می تواند رویایی باشد که به واقعیت تبدیل شود؟! بله چون دقیقا هرروز ب ان فکر میکنم و احساس خوبی دارم و اصلا ان را دوراز واقعیت نمیدانم 
      • به نظر شما لاغری می تواند رویایی باشد که به واقعیت تبدیل شود؟!هیچ کمکی به من نکرد اعتماد به نفس من را هم پایین اورد 
      • تا قبل از آشنایی با سایت تناسب فکری نگرش شما درباره لاغری و احتمال لاغر شدنتان چگونه بود؟ شرح دهید. من برای همیشه چاق هستم و فقط از طریق رژیم های سخت میتوانم لاغر بمانم 
      • استفاده از آموزش های لاغری با ذهن چه تغییری در نگرش شما درباره لاغری و امکان لاغر شدنتان ایجاد کرد؟ شرح دهید خیلی وقتی باورهای اشتباه چاقی را تغییر بدهم خود به خود لاغر میشوم 
      • از محتوای ویدیوی آموزشی برای خود تمرین ایجاد کرده و در بخش نظرات تمرینی که باید انجام دهید را بنویسید. یاد گرفتم رویای لاغرشدن را میتوان به راحتی به واقعیت تبدیل کرد پس از آن صرف نظر نمیکنم 
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار مریم هادیان
      1402/06/02 08:17
      مدت عضویت: 234 روز
      امتیاز کاربر: 3615 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 6 کلمه

      متشکرم مرصی تشکر سلامت باشید خوشحالم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار عطا
      1402/04/03 10:46
      مدت عضویت: 447 روز
      امتیاز کاربر: 11045 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 646 کلمه

      سلام و درود 

      گام ۹۹ رویای لاغری خود را خط نزنیم  

      رویای لاغری رویاییست که دیگر یک رویا نیست . 

      رویاییست که وارد زندگی ما شده است . 

      رویاییست که از اول در زندگی ما بوده است اما ما آن را نمیدیدیم . 

      هر آنچه ما دلمان میخواهد چون نداریم دلمان میخواهد . 

      اما نداشتن از کجا می آید از ندیدن 

      از نگرش غلط 

      ما همه ی آرزوهای خودمان را در دست داریم .

      آنقدر به ما نزدیک هستند که مشاهده اش نمی کنیم درست مثل خدا از بس نزدیک است و همیشگی نمیبینیمش . 

      وقتی لاغری را در وجود خود ببینیم دیگر رویای چاقی را خلق نمی کنیم . 

      در حقیقت ما باید رویای چاقی خود را خط بزنیم تا بتوانیم رویای لاغری خود را همیشه ببینیم .

      حسرت داشتن احساسیست که از نگرش غلط در زندگی پدید می آید . 

      نگرش من ندارم و دیگری دارد . 

      ما این نگرش رو خط بزنیم نه رویای خودمان را . 

      من دارم همچون دیگری که دارد . 

      خب  ذهن منطقی میگوید کجاست .

      میگویم نشانه ها را دنبال کن تا ببینی . 

      این معمای توست . تو باید درکش کنی تا ببینی . 

      رد پاها را دنبال کن . 

      وقتی تنفس می کنی چه از بدن خارج میشود 

      دی اکسید کربن 

      چربی وقتی تجزیه میشود به چه عناصری تبدیل میشود آب دی اکسید کربن و اکسیژن 

      پس دی اکسید کربنی که از تجزیه چربی حاصل میشود از طریق تنفس در حال خروج است پس لاغر شدن دارد از اول عمر ما اتفاق می افتد . 

      هر غذایی که میخوریم چه میشود 

      هضم جذب و دفع 

      هضم کردن فعالیت همیشگی معده است در راستای تناسب 

      جذب کردن مواد مورد نیاز بدن به مصرف سلولهای داخلی میرسد برای کارکرد مناسب فعالیتی در جهت متناسب شدن است 

      دفع مواد زائد در ادرار و مدفوع و عرق کردن فرایندهایی همه در جهت تناسب جسمیست که  کاملا خود به خود است .

      پس لاغری را درگوارش خود میتوان دید . 

      خون ما همواره از مغز سر تا نوک پا جریان دارد . طول مویرگهای بدن حتی از کل کره ی زمین بیشتر است . خون مسافتی بیشمار را پیاده روی می کند تا هر لحظه دوبار پمپاژ شود . پس قلب ما در جهت تناسب در حرکت است . 

      و … 

      تمام اندامهای بدن در حال متناسب کردن ما هستند و ما با نگرش به اینها میتوانیم نتیجه بگیریم 

      لاغری را داریم . 

      پس من لاغری را همچون دیگران در بدن دارم .

      این نگرش در من تولید احساس اعتماد به نفس می کند و حالم را خوب می کند . 

      لاغری در من آسان وجود دارد . این طور نگرش رویای لاغری مرا پرورش میدهد و تمرکز و توجه ذهن مرا همیشه بر لاغری می گذارد .

      من وقتی به لاغری توجه کنم اصلا فرصتی برای خلق چاقی توسط افکارم ندارم . چون فکر مرا لاغری در بر گرفته . 

      الگوی لاغری برای من کارکرد بدن خودم است . 

      خدارو شکر که با این تغییر نگرشها ۱۵ کیلو کاهش داشته ام چون دیگر طبیعت بدن خودم را پیدا کرده ام .

      من هر آنچه میلم میکشد را میخورم و هر آنچه میل ندارم را به راحتی نمیخورم نخوردن زور و تحمیل نیست خود به خود رخ میدهد .

      وقتی من سیرم خود به خود نمیخورم .

      نخوردن در زمان سیری اتفاق می افتد خود به خود و کاملا طبیعی .

      پس من لاغر شدن را بلد هستم . 

      پس نگرشهای اشتباهم را خط زده ام . گرچه نگرش اشتباه باز هم دارم ولی هر روز در جهت لاغری ذهنی گام بر میدارم و هر روز قدم های کوچک اما مستمر در این راه بر میدارم .

      من تناسب فکری را در خودم جریان داده ام و ذهن خودم را هر روز در این مسیر هدایت می کنم . 

      در نتیجه رویای لاغری من گسترده و خلق میشود . 

      تمام بدن من در جهت خلق رویای من قرار دارند . 

      ذهن من همسو با خلق آسان و راحت لاغری کاملا  با خواسته ی من همسو و هم جهت است و افکاری مکمل لاغری من به من ارائه می دهد . 

      من تناسبم را روز به روز بیشتر و بیشتر میپرورانم و آن را میبینم و زندگی می کنم . 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار فهيمه
        1402/04/10 01:13
        مدت عضویت: 398 روز
        امتیاز کاربر: 6215 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 107 کلمه

        به نام خداي هدايتگرم

        سلام آقا عطا بهتون تبريك ميگم براي پشتكارتون و كاهش وزنتون 

        چقدر جالب توضيح ميديد كه چربي بعد از آب شدن به دي اكسيد كربن تبديل ميشه 

        در حين خوندن پست شما رفتم سرچ كردم گفته شما رو و ديدم بله همينطور هست كه شما ميگيد 

        “محاسبات آماری نشان می‌دهند که زمانی که چربی از بین می‌رود،۸۴% آن به‌عنوان دی‌اکسید کربن آزاد می‌شود.۱۶% باقی‌مانده نیز به‌عنوان آب خارج می‌گردد. در طی تبدیل انرژی، دی‌اکسید کربن و آب، محصولات جانبی یا اضافات به شمار می‌آیند که از طریق ادرار، تعریق و تنفس خارج می‌شوند.”

        من اين موضوع رو نميدونستم

        ممنون كه اطلاعاتتون رو با ما به اشتراك ميزاريد
        ممنونم ازتون 

        موفق باشيد

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار عطا
          1402/04/10 07:19
          مدت عضویت: 447 روز
          امتیاز کاربر: 11045 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
          محتوای دیدگاه: 15 کلمه

          سلام و درود .

          ممنون بانو .

          نظر لطف شماست . 

          درس پس میدم خدمت شما بزرگواران .

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار mrmr19791357@gmail.com
      1402/03/06 17:44
      مدت عضویت: 578 روز
      امتیاز کاربر: 28664 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 715 کلمه

      ب نام خداوند عاشق زیباییها 

      با تشکر از زحمات استاد عزیز بابت این فایلهای عالی این فایل هم برام خیلی خیلی ارزشمند بوده است.از مثال‌های که استاددر مورد خودشون زدند واقعا خیلی خیلی شگفت زده شدم.

      واقعا یعنی رویا پردازی اینقدر درزندگی فرد نقش دارد.متوجه شدم ما برای رسیدن ب خواسته ها باید منطق را کنار بگذاریم برای رسیدن ب آرزوها بایداز دیوار منطق رد بشیم وپا بگذاریم ب سرزمین آرزوها.

      ما هر وقت با حسرت ب داشته های دیگران نگاه کنیم در واقع رویای آن چیز را در ذهن خود خط می زنیم یعنی نباید با دید منفی ب داشته‌ های دیگران بنگریم چون اگر هر چه این کار را انجام دهیم نه تنها ب ایده خود نمی رسیم بلکه اوضاع خودرا بدتر هم می کنیم.

      مثلا اگر فکر کنیم چرا فلانی مثلا وضعش توپ لست دست ب خاک می زنه طلا می‌شود چقدر پیشرفت دارد ولی ما همش وضعمان خراب است،فلانی چکار می کند که کارش خوب است ولی ما هیچ وقت درامدمان خوب نمی شود یعنی واقعا ب خودمان انگ و برچسب بی عرضگی می زنیم ووقتی این انگ را‌ برخودمان بزنیم چطور پیشرفت می کنیم؟روز به روز فقیر تر می شویم.

      وقتی مرتب می گوییم نمی توانیم من نمی توانم این کار نمی شود وقتی فکر ما همش بر انجام نشدن متمرکز است چطور انتظار داریم که انجام بشود؟ما اگر چیزی را بخواهیم اگر انواع و اقسام دلایل منطقی برای نداشتنش بیاوریم وهرچه دلیل بیشتر بیاوریم در واقع از رویای داشتن آن چیز دور و دورتر می شویم.

      مثلا اگر خانه ای دیدیم یا هر وسیله دیگر جایی دیدیم خوشمان آمد نباید هیچ وقت هیچوقت بگوییم از کجا از چه راهی میتونیم بدستش بیاوریم فقط باید رویای آن چیز رادر ذهنمان بپرورانیم اگر دنبال این که چگونه من باید آن را بدست بیاورم باشیم ب هیچ عنوان ب آن نمی رسیم.خوب حالا در مورد لاغر شدن ما ناخواسته با کارهایمان رویای لاغری خود را خط می زنیم.وقتی مرتب خود را وزن می کنیم وقتی می گوییم چرا بقیه می خورند ما چاق می شویم‌ وقتی می گوییم بقیه شانس دارند ما نداریم وقتی می گوییم حتی آب بخوریم چاق می شویم‌ وقتی فکر می کنیم سرنوشت ما چاق بودن هست وقتی یا حسرت ب افراد لاغر نگاه می کتیم وقتی از چاقی خود صحبت می کنیم در همه این موارد ما جای آنکه رویای لاغری رو در سرمان بپرورانیم در واقع رویای خود را خط می زنیم و چاق و چاق تر می شویم.

      پس باید بگوییم من هم مثل فلانی متناسب می شوم باید خودمان را در آن شرایط قرار دهیم.من وقتی لاغر شوم چقد راحت از جایم بلند می شوم من وقتی لاغر شوم چقدر سریع و پر جنب و جوش و پر تحرک می شوم من متناسب شوم دیگه همه دردهایم از بین میره من وقتی لاغر بشم چقد لباس‌های خوشکل و مورد علاقه ام رو می پوشم من وقتی متناسب شدم هر کاری که الان نمیتونم رو اون موقع چقد راحت انجام می دهم.من وقتی متناسب بشم چقد لحظات پر از شادی رو کنار دوستان و خانواده واقوام می گذرانم.

      من برادر بزرگم دو فرزند دارد که سه سال با هم فاصله سنی دارند.من وقتی اولین فرزند آنها کوچک بود؛یک روز پیش خودم آینده آنها را تجسم کردم پیش خودم گفتم چن سال بعد اینها یک خانواده چهار نفره می شوند یعنی اینکه برادرم دو فرزند خواهد داشت.در حالی که هیچ کس هیچ حرفی ازین موارد ب میان نیاورده بود ومن هم به هیچ کسی در این مورد چیزی صحبت نکرده بودم.بعنی هیچ کس تصور نمی کرد که آنها دارای دو فرزند باشند.

      چون برادرم و همسرش هر دو سر کار می رفتند وفرزند اولش پیش ما بزرگ شده بود خوب با مشکلات و سختی‌های خاص خودش. من سختی‌های آنها رو می دیدیم پیش خودم تصور می کردم اگر فرزند دومی باشه واقعا همسر برادرم خیلی براش سخت میشه ب هردوشون رسیدگی کنه؟ ولی این رویا رو من واقعا در سرم می پروراندم در واقع من دوست داشتم این اتفاق بیفته.واین رویای من ب حقیقت پیوست الان خدارو شکر خدارو شکر این برادرم دو فرزند سالم دارد.

      اللان اینقدر هم پشیمان هستم وهم برام شگفت انگیز که چرا من این رویاها رو در موارد دیگه ب کار نگرفتم و روی اون متمرکز نشدم چون مطمعنا به حقیقت می پیوست.سعی کنیم‌ رویاهای زیبایمان را پرورش دهیم رویاهایمان را خط نزنیم‌.

      دوستان گلم شب وروزتان وسال و ماهتان رویایی باشد…

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار مریم
      1402/02/27 09:13
      مدت عضویت: 503 روز
      امتیاز کاربر: 4810 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 879 کلمه

           “ به نام خداوند خالق رویاها و آرزوهای خوب ”

      درود به همگی ؛

      گام نود و نهم : رویای لاغری را خط نزنید .

      پروردگارا ،عزیزا ،از تو سپاسگزارم که امروز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ به من کمک کردی تا بتوانم گام نود و نهم را بر دارم ، خدایا شکرت.

      رویای لاغری یکی از مهمترین و بزرگترین رویای افرادی است که اضافه وزن دارند .افراد فقیر رویای ثروتمند شدن را دارند و افراد با روابط پر تنش ، آرزوی روابطی عالی و عاشقانه را دارند.

      این طبیعی است که هر چه را نداریم ، رویای داشتن آن را داشته باشیم .

      خواستن ، فرصتی است که خداوند در اختیار همه ی ما قرار داده است تا با در خواست کردن ، آنچه را نداریم خلق کنیم و لذت خلق کردنش را تجربه کنیم .اگر چاق هستیم و رویای لاغری داریم باید بدانیم که این فرصتی برای خلق کردن جسم مورد علاقه مان است .

      سوال : من با خلق کردن لاغری برای خود چه چیزهایی را به دست می آورم ؟! 

      هر وقت به این سوال فکر می کنم به این نتیجه می رسم که با خلق لاغری و تناسب اندام ،من به خودم ثابت می کنم که می توانم راحت و آسان متناسب شوم و با این کار اعتماد به نفس بیشتری به دست می آورم و راحت تر ورزش هایی مانند کوهنوردی ، دوچرخه سواری ، شنا و پیاده روی را می توانم انجام دهم و لباس هایی را که دوست دارم می توانم به راحتی و با لذت بیشتری بپوشم و بدن و جسم من در حالت سلامت تر و شاداب تری قرار می گیرد و در کل از لحاظ روحی و جسمی در شرایط بهتر و عالی تری قرار خواهم گرفت .

      لاغری با ذهن راهی برای خلق خواسته های ماست.

      توجه : سلامتی ، احساس خوب ، شادی ، آرامش ، لذت از زندگی ، آرامش ذهنی ، رسیدن به صلح با خود و … دستاورد های خلق کردن لاغری هستند که همگی مقدس و از صفات بی انتهای خداوند هستند .

      نکته ی کلیدی و جالب توجه این است که : 

      تفاوت بین خواسته هایی که وارد زندگی ما می شوند با آنهایی که نمی شوند تنها به دلیل خط کشیدن روی آن رویاها در ذهن خود ما می باشد.ما به طور ناخود آگاه روی رویاهای ذهن خود خط می کشیم و اجازه ی ورود آنها را به زندگی خود نمی دهیم .

      توجه : حسرت خوردن برای داشته های دیگران به مفهوم خط کشیدن روی رویای داشتن آن خواسته است . 

      حسرت خوردن به مفهوم غیر ممکن دانستن تجربه داشتن آن خواسته در ذهن مان است و در قوانین ذهنی هیچ غیر ممکنی به ممکن تبدیل نخواهد شد.

      همه ی انسان ها از توانایی ذهنی و مغزی خود نه به شکل صد در صد اما استفاده می کنند. خیلی از ما انسان ها در جهت منفی از ابزار ذهنی خود خیلی خوب استفاده می کنیم. اما باید توجه داشته باشیم که ما از ابزارهای ذهنی می توانیم در جهت مثبت و تغییر شرایط زندگی خود نیز بسیار بهره ببریم و استفاده کنیم .

      نکته : بسیاری از ما انسان ها خواسته های خود را با توانایی های فعلی خود می سنجیم و خیلی راحت آن را خط می زنیم چون آن خواسته با توانایی (مالی و پولی ) ما جور در نمی آید.

      نکته : اگر خواسته ای بزرگتر یا بیشتر از توانایی ما باشد نباید با سرزنش کردن و تحقیر کردن خود ، روی آن خط بکشیم بلکه با دیدن الگو در پیرامون خود می توانیم آن خواسته را به زندگی خود وارد کنیم .

      **یکی از قوی ترین ابزارهای ذهن برای رسیدن ما به خواسته هایمان دیدن الگو است. این که ما ببینیم یک نفر چیزی را که ما می خواهیم دارد یا به راحتی به دست آورده است به ما می فهماند که این خواسته هم می تواند وجود داشته باشد و ما هم قادر به داشتن آن هستیم .

      ما نباید در هنگام ایجاد یک خواسته در ذهن خود ، آن را تحلیل کنیم که چطوری و چگونه باید آن را به دست آورم و نباید آن را خط بزنیم .

      نکته : ما باید نیروی شتاب دهنده و مشتاق کننده را در درون خود برای رسیدن به خواسته هایمان بیدار کنیم .

      با دیدن الگوهای جدید و این فکر که من هم می توانم آن خواسته را داشته باشم می توانیم خود را مشتاق رسیدن به خواسته ی خود کنیم .

      من چون نمونه های بسیاری برای لاغری با ذهن در دسترس دارم افرادی مانند خود استاد و شگفتی سازان ، پس بهتر و راحت تر و زودتر به تناسب اندام و لاغری می رسم چون با دیدن آنها این رویا را در خودم تقویت می کنم و آن را برای ذهنم ممکن و گسترش می دهم .

      وقتی ما یک مدتی آگاهانه فایل ها را می بینیم و می شنویم و تمرینات را انجام می دهیم و الگوها را می بینیم (دیدن ، شنیدن و نوشتن ) رویای خود را ذهن مان پرورش می دهیم و باعث می شویم نیروی بازدارنده ی درون ما خاموش شود و نیروی شتاب دهنده و مشتاق درون ما بیدار شود و کم کم گفتگوهای منفی درون ما کم می شود و گفتگوهای مثبت درون ما افزایش پیدا می کند .

      نکته : ما باید نیروی انگیزانند ه ی درون خود را فعال کنیم .

      نکته : یاد بگیریم رویای خود را خط نزنیم و آن را زنده نگه داریم.

      “ یا حق ”

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار صالحه
      1402/01/17 14:14
      مدت عضویت: 428 روز
      امتیاز کاربر: 46365 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 624 کلمه

               سلام اقایی عطار روشن وهم راه پر تلاش 

      دوسال گذشته برحسب اتفاق تویی جاده کرح من با دین اقایی که گود حیوانی میفروخت خواستم به گلدوانم یی کمکی کرده وتقویتی انجام بدم کود از اون اقا تهیه کردم دو بار هم ازش پر سیدم گود پوسیده میخوام اون اقابا کمال ارامش گفت گود پوسیده خوبی هست از اون زمان دوسال میگزاره بحای کمک به گیاهم یی علفی زیادی دور گلون بزرگ میشه تو گلدوانم سبز میشه زمستهای که زیر نایلون میزارمشون شده یی مشکل  بزگ فکر تقویتشون بودن گو داشتم علف هرزبه خاکشون اضافه میگردم امسال مجبورم هستم گل خاک تعویض داشته باشم  این کار و ما خط زدن لاغریی تو خودمون انجام میدیم یی نیروی اشتباهی رو تقویت میکنیم بجای کم کردن نیروش اون زیاد کرده توان از ما میگیره قدرت حرکت ازما میگیره 

       عمل کرد مغز برای لاغر شدن 

      این فایل کامل مربوط به کاراشتباه بود که گردم نیت کمک برای لاغر کردن جسم هست ولی داریم با حظ زدن لاغریی مواجه میشیم توذهن یی فکر دیگه داریم ولی درنتیجه پیروزی چاقی هست 

      خیلی از ما درجهت استفاده  ابزار ذهنی تو قسمت منفی خیلی خوب عمل کرداریم ونمدونیم ازهمین ابزار درحهت مثبت استفاده کنیم برای بهتر  شدن شرایط زندگی خودمون

      با دیدن افراد چاقتر ا زخودمون تو دلمون اول نیت این  بود که جاقیی ما از اون کمتر  هست  وضعیتما بهتره از اون فرده  خوب که من مثل اون نیستم ولی اصل تو ذهنمون خواستنون رسیدن با اون فرد چاقتر هست 

      با رفتن روی ترازو بازم داریم همین کارروتکرار کردا که اضافه    وزن مبخواهیم چاقتر  شیم رو در ذهن درخواست میکنیم و:  ذهن اصلا به بعد وخوب بودن درخواست توجه نداره اون درخواست بزرگ میکنه برای رسیدن به خواسته درنتیجه ما چاقترشده 

      ما با دیدن هر الکویی اکثر موارد بر عبله خودمون استفاده  مبکنیم اگه این کاررو برای پیشرفت استفاده میگردیم چها که نمیشد با دیدن افراد متناسب اول در افراد چاق حسرت شکل 

      میگیره خوردن انهااولین  فکر توذهن افرادچاق چه خوب میخوره اگه من انقدر میخوردم که خیلی چاقتر شده بود خلاف حرکت کرده وباعث تشدید چاقی بیشتر خودمون میشیم

      با این حرکت اول رویای لاغریی رو خط کشیده وچاقیرو تشدیدکرده باعث چاقی یشتر خودمون میشیم  نیروی حرکت به جلو رو از ما گرفته بعضی زمان هم اگه بخواهیم کاری بکنیم انگار یی نیرویی جلوی مارو میگیره 

      مامیتونیم یی حرکت دیگه جای گزین حرکت اول کنیم بادیدن

      بافراد متناسب بگیم وفکر کنیم اگه مابه این تناسب برسیم چه کارهایی رو بهتر  انجام میدیم ونیروی مشتاق کننده وشتاب دهند بیدارمیکنیم 

      من فبل از شروع این مسیر توقسمت اول بودم اصلا هی تقویتشم میکردم نیروی مشاق کننده وشتاب دهنده بی رقم  هم میکردم تا بهتر چاق بشم حالا باید معکوس عمل کنم باید دائم توقسمت دوم باشم تا بازم این نیرو خدا دادی رو به فعالیت بکشم تا ازاین وضعییت خلاص بشم تاحالا که فکر کنم بهتر عمل کردم ساعتهای زیادی از وفتم به یادگیری پرداختم حی تو هرفایل کلی نمونه پیدا کردم برای اسبات به خودم که افکارصحیح بشه بعدار اون که عمل کردم درست میشه ودرنتیجه جسم لاغر میشه انشالله 

      با دیدن افراد شگفتی سازه تواین مسیر یی نیرویی به ما میرسه چون فبل  وبعد این افراد رو میبیم باعث تقوییت نیرویی شتاب دهند میشه وباعث کم شدن صدای نیروی باز دارنده شده وتقویت نیروی شتاب دهنده برای لاغریی بیشتر میشیم 

      باخط تزدن رویا خودمون وتقویت کردن رویا خودمون به دست میاریم وحتی همه اون رویای به واقعیت تبدیل شد

      خودمون تواون رویا وباوره  اینکه من هم مبتونم ولاغر خواهم شد ودرنتیجه من هم تواون جسم خودم خواهم دید باور شده که من زمانی لاغر بودم ار دست دادمش حالایا دگرفتم به دستش میاره وقدرشو خواهم دونست اون زمان دیگه خدا کمک کنه چه کارهایی رو بتونم انجام بدم چه کارهایی که نمتونستم با چاق بودن انجامش ندادم انجام میدم به امید خداوند مهربان 

      خدا پشت وپنهاهتون یا حق حق نگه دارتون 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 38200 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 267 کلمه

      سلام استاد گرامی و دوستان هم مسیر 

      خیلی عالی بود و کاملا درک کردم که دقیقا باید اون برخورد درست رو داشته باشیم با چیزهایی که می‌خواهیم.

      هر چیزی رو که می‌خواهیم،فقط به داشتنش فکر کنیم خودش کم کم میاد سراغمون.

      از این به بعد بیشتر به مزایای لاغری فکر میکنم،

      وقتی لاغر شدم،خیلی سبکترم و سریعتر کارهام رو انجام میدم ، راحت میتونم با دخترم بازی کنم و اون سنگینی و اضافه بار رو با خودم ندارم که زود خسته م کنه ،

      مشکل کمر درد و پا دردم خیلی کم میشه و شدت تخریبش کمتر میشه و سالهای بیشتری بدون نیاز به عمل با سلامتی زندگی خواهم کرد ،

      اون اعتماد بنفس رو خیلی دوست دارم که بعد لاغری خیلی بیشتر میشه و راحت میتونم  کسایی رو که دوست دارم راهنمایی کنم ،

      ظاهرم خیلی جوانتر بنظر میرسه و از دید دیگران و همسرم قطعا زیباتر خواهم بود،

      خوش استیل تر، خوش اندام تر ، 

      دیگه وقتی جایی غذا یا چیزی میخورم نگران نگاه دیگران نیستم چون لاغرم دیگه احساس نمیکنم نگام میکنند،

      کلا اون همه آرزو و رویای لاغری من به واقعیت تبدیل شده و حالم خوب خوب خوب خواهد بود . 

      پس هر وقت فرد لاغر و متناسبی رو دیدم دیگه حسرت داشتن اندام اون رو نمیخورم فقط میگم ای چ عالی منم میتونم مثل اون لاغر بشم و به خواستم که لاغر شدنه برسم،

      به خواسته هام فکر میکنم .

      ولی مرحله اول اینه که باور کنم منم میتونم داشته باشم، هر چیز عالی که در این دنیای پهناور وجود داره ، اون همه نعمتی که خداوند گذاشته تو این جهان ، من میتونم اون رو بخوام و بهش برسم .

      ممنونم استاد از مطالب عالیتون

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ملکه عشق
      1400/11/29 08:32
      مدت عضویت: 1195 روز
      امتیاز کاربر: 10303 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,121 کلمه

      به نام خداوند بخشنده و مهربان 

      و توکل علی الله و کفی بالله وکیلا

      (سپردن بار به خدا )و آزادی ✨🦋 

      🍃🍃🍃🍃🍃🍃

      سلام و درود دوستان زیبا اندیشم 

      رؤیای لاغری خود را خط نزنید !…

      هر انسانی رؤیایی داره ک خواستن اون رؤیا فرصتی است برای خلق کردن اون خواسته و جز اعمال نیک ماست .

      فردی که چاقه رویاش لاغریه 

      و اونی که فقیر رویاش ثروتمند شدنه دیگری بیماره و رویاش سلامتیه و افرادی که روابط عاطفی متشنجی دارند رویاشون داشتن یک رابطه عاطفی و عاشقانه است .

      وقتی از خداوند طلب می کنیم و در مسیر خلق خواسته به اقتدار و عزت خودمون پی میبریم ثواب کردیم چون اون خواسته بهانه ای شده که بودن و کیستی خودمون پی ببریم .

      وقتی با خلق کردن خواسته هامون احساس خوب و شوق و لذت بیشتر از زندگی را تجربه می کنیم یعنی داریم ثواب می کنیم خوشحالیم و سپاسگزاریم و این ارتعاش مثبت حال خوبمون را به اطرافیان و حتی جهانمون هدیه می کنیم .

      طی کردن مسیر آموزش های ذهنی برای خلق خواسته هامون کاری بسیار ارزشمند و مقدس است و لاغر شدن هم یکی از این خواسته هاست که برای ما لذت و شوق و اعتماد به نفس و آزادی و رهایی به ارمغان می آورد .

      بارها شده در زندگیمون به یک سری خواسته هامون خیلی راحت رسیدیم ولی به بعضی هاش که اتفاقا خیلی هم برامون مهم بودند نرسیدیم و ممکنه هیچوقت هم نرسیم !…😲.

      چطور مگر!؟وقتی خواسته خود را در زندگی دیگران میبینیم و احساس ناتوانی و نداری وضعف می کنیم در واقع رؤیای خود را داریم خط می زنیم یعنی شوق داشتن را تبدیل می کنیم به حسرت یعنی ممکنی که برای خیلی افراد وجود داشته و داره همین الآن …..را ما با ناآگاهی خود غیر ممکن می کنیم .

      مغز و ذهن ما ابزاری فوق العاده هوشمند هستند در اختیار ما برای خلق خواسته هامون و همه انسانها از این ابزار هرروز استفاده می کنند هرچند که راه و روش کار را با این دو ابزار را بلد نیستند و در جهت منفی و به ضرر خود استفاده می کنند ولی به لطف خداوند در زندگی همه انسانها نشانه های هدایت وجود دارد به شرط اینکه خود طالب تغییر کردن باشند.

      دیدن آنچه که تا به حال تجربه نکردیم در زندگی دیگران باعث میشه یک انگیزه ای پیدا کنیم برای تجربه کردن سهولت بیشتر در کارهامون و در واقع ایده بگیریم یعنی یک فکری در ذهنمون بپرورانیم و خلقش کنیم .

      بارها شده لباسی یا وسیله خونه ای یا حتی یک خوراکی دوست داشتیم و چون در توان مالیمون بوده خرید کردیم و خیلی راحت در اختیارمون قرار گرفته اما اگر تو یه شرایطی و همون روز خواسته ای داشتیم که در حد توان مالیمون اون زمان ما نبوده و رویای خود را خط زدیم یا شده حسرت یا سرزنش خود و خودتخریبی و بدوبیراه به فردی که اون خواسته را داشته چون تحلیل کردیم  چطوری داره !؟….

      اگر من با این همه تلاش ندارم پس اون از راه درستش نداره ….ولی به جای این کارها بیاییم  رویامون را با شوق و انگیزه در ذهنمون گسترده کنیم مزایای داشتنش را بررسی کنیم و الگوهای موفق انتخاب کنیم الگویی که یک روز شرایطشون مثل ما بوده ولی تونستند شرایط را تغییر بدهند و به خواسته هاشون برسند 

      داشتن یک الگو موفق یعنی خلق رویاها به آسونی …

      اگر برای لاغری متناسبها را الگو قرار بدم ممکنه بازم ذهنم بهونه بیاره و بگه اینها شانس داشتند، از روز اول اینطوری لاغر بودند و منو منحرف کنه ولی وقتی آلبوم شگفتی سازان را هرروز ببینم برای ذهنم بیشتر منطقی میشه که این افراد هم چاق بودند طی سالها ولی تونستند رؤیاشون را خلق کنند و به آسونی لاغر بشوند 

      دیدن آلبوم شگفتی سازان خیلی مؤثر هست من پارسال همراه دوره هرروز آلبوم را نگاه می کردم و تغییرات خوبی تو جسمم رخ داد ولی این سری تنبلی کردم ولی حدود دوهفته ای میشه شروع کردم جز برنامه روزانه ام شده وقشنگ حس لاغری بهم پیدا می کنم .

      خیلی وقتها شده بود که وقتی فردی خیلی چاق می دیدم خوشحال می شدم و می گفتم خداراشکر دیگه انقدرم نیستم و اینم آموزش خانوادگی بود که همیشه می گفتند فلانی را ببین تو چاق نیستی تپل خوش اندامی دیگه آدم انقدرهم نباید ضعیف و استخونی باشه !….

      نگو که داشتم بیشتر به چاقی اون فرد توجه می کردم و این موضوع را تشدید می کردم من همین امروز قصد داشتم برای استاد پیامی بزارم و الآن میگم در طی این سه ماه هر انسانی و اندامی که من قضاوتش کردم یا توجه بهش کردم و یا توذهنم نقش بسته را تجربه کردم یعنی انگار هرروزی یا هر چندروزی خودم را به یک شکلی می دیدم دقیقا مثل یومأ مجادله این مسیر مقدسه ما فکر می کنیم فقط لاغر میشیم اما …..گاهی سکوت….بگذریم …

      من اوایل ورود به دوره های خودشناسی بودم که یک زمین ۵۰۰متری رؤیام شد و البته با عقل استدلال گرم و پولمون جور در نمی اومد اما در مدت کوتاهی حدود دوماه، ما زمینی خریدیم که ۳۰۰متر سندقدیمی داشت و حدود ۲۰۰متر حریم و مشاعات و اما از همه جالبتر این بود که وقتی برای سندتکبرگ جدید اقدام کردیم ۳۰۰متر سندی با کارشناسی تبدیل شد به حدود ۴۶۵متر سندی و همانجا بود که معجزه خدارا دیدم که  در قرآن می فرماید ما زمین را پهناور می کنیم ….

      یک سری دیگه هندزفری من خراب شد و گفتم حتما قراره بهترش بیاد همسرم از مدل فیک آیفون برام خریدند که جعبه مشکی داشت ولی در ذهن من اصلیش بود و جعبه سفید بعد از مدتی اون مشکیه دیگه کار نکرد و قابل به تعمیر کردنم نبود و ما اصلش را خریدیم و جالبه حدود ۶ماه بیشتر میگذره چندروز پیش پسرم مشکی را آورد تست کردیم باز سالم بود ….

      این داستان خونه مبله استاد خیلی برام جذاب بود و سری قبل که شنیدم منم خوشم اومد و اتفاقا مدتی در یک پیج عضو شده بودم که فقط ویلاهای لوکس مبله فروش داشت و چقدر هم زیاد توی همین شمال خودمون و ایده خیلی خوبی بود منم از خداوندمیخوام که خونه ای که حق الهیم هست را با تمام وسایل نو و لوکس که خدایم صلاح می داند بهم عطا کند .

      کارهای اینترنتی و فروش مجازی 

      رزو ویلا و خرید تورو بلیط و یک عالمه شگفتی و ایده فوق العاده هست که میشه خلقشون کرد و جهانی باشکوه ساخت .خیلی وقتها این ایده ها یک تلنگر هستند برای ما که بیاییم با خلاقیتمون گسترده ترشون کنیم و رؤیامون را خلق کنیم .

      پس برای لاغری کافیه به مزایای لاغری فکر کنیم و با احساس توانمندی و شوق مسیرآموزش و یادگیری را ادامه بدهیم در کنارش دیدن الگوهای بسیار شگفتی ساز و خواندن دیدگاه دوستان همه باعث میشه این رویا خلق بشه و وقتی کاملا باورش کنی برای خلق رویاهای دیگر با شوق و اطمینان بیشتری گام بر می داری … 

        

      درود بیکران بر دوستان جان همواره در مسیر مستقیم و پرنعمت الهی شادمان باشید🍃🌸

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار من میتونم تغییر کنم
      1400/11/24 22:00
      مدت عضویت: 1005 روز
      امتیاز کاربر: 1306 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 338 کلمه

      رویاتو خط نزن
      چ زیبا
      چ نگرش زیبایی
      چ نگاه زیبایی
      چن وقته این تمرینو شروع کردم که هر چیو در کسی دیدم ک ندارم بگم به به عجب طعمی
      خدایا شکر ک چنین طعمی هس
      با دیدن ماشینهای خوشگل میگم چ حال میده سوار این ماشین بشم
      بادیدن افراد لاغر میگم ببین فریبا این همه فرد لاغر پس منم میتونم خدا هیچ وقت بین بنده هاش فرق نمیزاره منم میتونم لاغری ک چیزی نیس این همه ادم لاغرن یکیش من
      سعی میکنم عشق کنم ک من هم اون لحظه احساسی ازداشتن اون نعمت رو درخودم بوجود میارم
      ممکن میدونم ک میتونم داشته باشم
      بجای حسرت
      بجای ناامیدی
      امید در خودم میکارم
      واقعا از ته قلبم برای همه کسایی ک از محصولات این ایت استفاده میکنم خوشحالم خوشحالم که همنوع خودم داره اگاهی ناب رو میشنوه
      خوشحالم دوستای عزیزم لاغر شدن و حسشون بهتر شده ب خواستشون رسیدن
      چ زیبا ک ی تمرین زیبای دیگه هم یاد فتم که هر موقع چیزی دیدم ک دوستش داشتم بم رویاتو خط نزن
      فریبا تو هم میتونی داشته باشیش
      دوروورم پر ادمهایی هس ک میگن فلانی پولدارها گنج پیدا کرده یا نزول خوره با بدجنسه
      اما من میخوام یجور دیگه ببینم
      چشمامو شستم تا جور دیگه ببنم نابینایی ب نداشتن نور نیس قبلا من هنین چشمارو داستم ولی هیچی نمیدیم جز غصه غم و حسرت
      اما الان با آگاهی دارم چشمامو میشورم
      تا زیبا ببینم خدارو ببینم
      از طرف خداببینن
      من انقدر این مسیر زیبا ادامه بدم ک ی روز بیام اینجا بنویسم من خوب شدم کنترل ذهنم دست خودمه
      من دنیا رو زیبا میبینم چن زیباست
      ما ادمها یاد گرفتیم ک نداشته هامون وقتی کسی داره اونو گناه کار بدونیم
      من خودم رفته بودم خونه دختر داییم وقتی دیدم مادرشوهر و خانواده شوهرش با اینک تو ی ساختمون بودن نیومدن کلی حسرت خوردم کلی خاطرات تلخم مرور شد ک نمیتونم یکی بیاد خونم مادرشوهرم نیاد
      اونقدر حالم بد شد ک نگو
      ولی بعدش نشستم ب خودم گفتم فریبا چته خوشحال باش ک دختر دایی ات داره چنین طعمی میچشه
      واز اون روز سعیم کردم از داشته های دیگران خوشحال باشم
      وبخودم افتخار میکنم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1400/09/11 20:54
      مدت عضویت: 1616 روز
      امتیاز کاربر: 26841 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,405 کلمه

      سلام خدمت استاد گرامی و ارجمند و دوستان خوب و پر انرژیم 

      چقدر عالی گفتین استاد  که یکی از قویترین ابزارهای ذهن دیدن الگو برای رسیدن به خواسته هست پس من  اگر ببینیم  یکی تونسته به اون خواسته برسه و یا یک خواسته ی ای داشته که به اون رسیده پس منم میگم حالا که اون تونسته پس منم میتونم یا اینکه میگم این خواسته هم هست پس  منم میخوام به اون برسم  و دیگه چون آگاهم خودم رو سرکوب نمیکنم و نمیگم نه بابا من کجا و اون ماشین و یا خونه و یا رابطه ی عاطفی زیبا و اندام و زیبا و … کجا آگاهانه میگم اگر اون انسان تونسته به این خواسته ها برسه پس منم میتونم برسم چون اون انسان منم انسانم پس تحلیل نکنید و نگید که نه برای  من نمیشه و روی اون خواسته خط بکشید  تمرکز خودت رو ببر روی داشتن اون خواسته و بارها بگو اگر منم این خواسته رو  در زندگیم داشته باشم چقدر خوب میشه و چقدر بیشتر  لذت میبرم هر چقدر بیشتر به اون خواسته فکر کنم خداوند راه های رسیدن به اون خواسته رو واضح تر میکنه پس فقط من باید حرکت کنم .

      بیشتر ما در مواقعی که الگو   در اطرافمون می ببینیم  که فردی به اون موفقیت و خواسته  رسیده به ضرر خودمون ازش استفاده میکنیم و خیلی راحت روش خط میزنیم چون با حسرت بهش نگاه میکنیم و همش میگیم خوش به حال فلانی  که این رو داره و من ندارم با این کار هم  روی رویای خودم خط میرنم هم نرسیدن به اون رو تقویت میکنم وروی نداشته های خودمون تمرکز میکنیم .

      منم از وقتی آگاه شدم و در این مسیر هستم اگاهانه توجهم رو گداشتم روی زیبایی های اطرافم روی موفقیتهای انسانهای  اطرافم و اگاهانه اونها رو تحسین میکنم بدون اینکه خودم توانایی  انجام خیلی از اونها رو داشته باشم ولی    ناامید نیستم  و منم دوست دارم و امیدوارم که  اون موفقیتها رو تجربه کنم و لذت ببرم .من  در این مدت بودن در مسیر تمام سعیم این هست که  کانون توجهم رو  اگاهانه کنترل کنم و ورودی خوب به خودم بدم تا به هر انچه که دوست دارم برسم .

      و در زمینه ی لاغری  باید بگم من در گذشته همیشه حسرت افراد لاغر رو میخوردم که خوش به حالشون چقدر کم میخورن  و میل خوردن به خیلی چیزها رو ندارن و بیشتر اوقات میگن سیر هستم ولی چرا من همیشه گرسنه هستم و از هر چیزی زیاد باید بخورم تا سیر بشم ؟و همیشه میگفتم انگار بدن من با اونها فرق داره و اینم سرنوشت منه که با زجر و سختی و چنگ و دندون و  محدودیت و مبارزه خودم رو لاغر کنم و اونها خیلی راحت هر چی که بخوان مبخورن و لاغر هستن و  اما در گذشته  در خیلی از  جنبه های  دیگه هم همینطور بودم من وقتی یه فرد با روابط عالی  رو میدیم که بین اطرافیانش خیلی  محبوب  و دوست داشتنی   بود  و همه احترام اون رو داشتن حسرت میخوردم و یا وقتی  فردی با اعتماد به تفس بالا میدیدم حسرت میخوردم  و یا وقتی کسی با قدرت بیان بالا و زیبا و رسا میدیم حسرت میخوردم و یا وقتی فردی  با شخصیت زیبا و آرام و  دلنشین میدیدم حسادت میکردم  …….خلاصه کلی چیز برای حسرت داشتن بود که من هی از اونها دورتر میشدم اما همیشه هم به دنبال راهی بودم که منم مثل اونها بشم همیشه میپرسیدم علتش چیه چرا یکی باید اینطور باشه یکی طور دیگه ؟؟؟شاید مرور کردن همیشگی  همین سوالها در ذهنم باعث،شده که الان در این مسیر باشم و از ته دلم حس میکنم گمشده ی خودم رو پیدا کردم و بسیار این اگاهی ها بر جان و دل من میشینن.

      و حالا که در این مسیرم همیشه  به خودم میگم منم میتونم همه چیز رو با هم داشته باشم و به چطورش فکر نمیکنم چون اگر بگم چطور  دارم روی رویام خط میزنم .

      من الان وقتی زن موفقی در تمام جنبه ها میبینم خوشحال میشم و میگم اگر این فرد  تونسته  پس منم میتونم  یا حد ااقلش اینه که بگم اگر  همچین چیزی هم هست پس منم میخو ام و  چون  نمونه زیاد در اطرافم دیدم خیلی وقته خواستش در من شکل گرفته و دوست دارم همه چیز با هم داشته باشم هم محبوبیت هم ثروت و هم سلامتی و هم اعتماد به نفس و هم روابط زیبا و هم اندام زیبا و جوانی و شادابی و  هم فرزندان عالی و ….و مطعنم بلخره  یه روزی به مسیر درست برای رسیدن به خواسته هام هدایت میشم  .

      من با بودن در این سایت و دیدن استاد و بقیه ی دوستان شگفتی ساز که تونستن از این راه به راحتی وزن  کم کنن  الگو میگیریم و  بارها میگم اگر اونها و بقیه تونستن پس منم میتونم و بارها به مزایای لاغری فکر میکنم که اگر للعر  بشم چه چیزهایی رو به دست میارم و این انگیزه ی خودم    رو قویتر میکنم که منم میتونم لاعر بشم و کم کم صداهای منفی در من کمتر میشن که تو نمیتونی و بلعکس احساس خود باوری دارم که میتونم در واقع روی رویای لاغری خط نمیکشم  و یا روی رویای زندگی بهتر  داشتن  در تمام جنبه ها خط نمیکشم .و اما  مزیتهای وقتی من لاغر بشم :

      زیباتر و جوانتر و شادابتر میشم و  سبکتر  میشم و در لباسها ازادتر و رها تر میشم  در خوردنم و در فعالیت کردنم ازادی  خواهم داشت در زمانم از ادی بیشتری  خواهم داشت حالم بهتر و از دیدن خودم بیشتر لدت میبرم خوشتیپ تر میشم لباسهای رنگ شاد بیشتری میپوشم و خرید کردن بسبار راحت تری خواهم داشت رفتارهای زیباتر و ارام تری خواهم داشت و در همه جا با بهترین پوشش،میتونم ظاهر بشم و اعتناد به نفس بالاتری خواهم داشت و روابط بهتری با همه خواهم داشت و  به خودم بیشتر ایمان میارم برای خلق خواسته هام و   توکلم و ایمانم بهتر میشه  و میتونم فرد تاثیر گذاری بشم  و برای خیلیها الگو بشم .

      استاد با تعریف این داستان قضیه خونه خریدن شما کلی خواسته ی جدید دیگه هم در من شکل گرفته که چه جالبه حالا که میشه به این شکل خونه خرید  پس منم میخوام  و دوست دارم در شهر دیگه خصوصا تهران خونه ای با این شرایط بخرم  .چقدر زیبا رویای شما به واقعیت تبدیل شد .

      من مطمعنم با قدرت ذهن  همه چیز رو میشه به دست اورد و ما این توانایی رو داریم که هر انچه رو که میخواهیم خلق کنیم اما به شرط اینکه رویاها و خواسته ها رو در  دلمون زنده نگه داریم و روی اونها خط نزنیم .

      من از وقتی که در مسیرم خیلی چیزهای کوچیک و حالا نسبتا بزرگ تونستم جذب کنم فقط،به این دلیل که تحسینشون کردم و گفتم منم میتونم داشته باشم ولی هنوز خیلی خواسته دارم که بهشون نرسیدم و باید روی خودم کار کنم و بیشتر باور کنم که میشه همه چیز رو با هم در بهترین کیفیت ها داشته باشم و کاری به چطورش نداشته باشم و امیدوار باشم که من خالق زندگی خودم هستم تا به مسرهای عالی برای رسیدن به خواسته هام هدایت بشم  

      من قبلا هم در یه کامنت دیگه گفتم که استاد پسر من مصداق همین فایل شما هست هر خواسته ای  داشته باشه  خصوصا در خریدن وسایل دلخواهش اینقدر اون رو در دلش زنده نگه میداره  تا به اون برسه چطور ؟؟با سرچ کردن در اینترنت میره ابعاد اون وسیله و جنس،و شکل و …. تمام جوانب اون رو نگاه میکنه و یا  بیشتز اوقات در مورد داشتن اون با من یا خواهرش حرف میزنه و یا نقاشیش رو میکشه و یا با لگو درستش میکنه و یا با کاعد و چسب  درستش میکنه  تا به دستش بیاره اونم خیلی راحت در واقع باید بگم دل پدرش نرم میشه و خیلی راحت باباش که  قبلا بهش،گفته بود نمیشه میبرش،و براش میخره و همیشه به خودم میگم ببین  رویاهایی که رویا نیستن همینه و من نباید روی اونها خط بزنم و نا گفته نماند من خودم هم  با این راه کلی چیزهای عالی جدب کردم ولی هنوزم بیشتر و با کیفیت تر و بزرگتر میخوام و اینجا هست که بازم پای خدا رو  وسط میکشم و میگم من میخوام چطوریش  رو نمیدونم  من بندگیم رو میکنم تو هم خداییت رو بکن تو خودت گفتی اگر بنده ی من یک قدم برداری من صد قدم برای تو برمیدارم  به قول شاعر اگر اشتباه نکنم میگه  تو خودت پای در ره بنه و هیچ مپرس ….

      پس خدای  مهربانم تو  هدایتم کن به مسیرهای  رسیدن به خواسته هام اونم به سادگی و راحتی و عزتمندانه و کاملا طبیعی 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1400/07/13 12:06
      مدت عضویت: 1567 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 638 کلمه

      سلام 🙂

      به به چه فایل فوق العاده ای هم انگیزشی هم امید بخش هم آموزشی در جنبه لاغری و سایر جنبه های زندگی واقعا لذت بردم و خیلی ممنونم که این نکات ریز و ساده دست یابی به رویاها رو که تجربه خودتون هست با ما به اشتراک میذارین بسیار متشکرم

      کاملا درسته تمام آنچه ما در بچگی به دست آوردیم خیلی راحت بوده فقط کافی بوده اصرار کنیم یا بهانه بیاریم یا قهر کنیم(برای ما دخترا…)و بدون توجه به توانایی مالی خانواده بالاخره بدستش می آوردیم چون فقط به داشتنش فکر میکردیم رویاش رو میدیدیم و فقط میخواستیم و باید داشته باشیمش وجهان هم طبق قانون هر آنچه بخوایم رو از هزاران راه مختلف بهمون میده 

      بزرگتر که شدیم فراپوش کردیم نحوه درخواست ها رو ونحوه دریافتها رو و همش ذهنمون رفت دنبال اینکه پس چطور ممکنه من که پولش رو ندارم منکه بابای پولداری ندارم منکه ارث بهم نرسیده و نخواهد رسید شانس برنده شدن توی قرعه کشیها رو ندارم ….خلاصه از این دست افکار که فقط کلکهای ذهنه برای اینکه ما رویامون رو خط بزنیم

      درواقع اولین قدم برای خط زدن رویا همون حسرته و حسادت نسبت به دیگران و داشته هاشون و فراموش کردیم که در جهان بی نهایت همه چیز بی نهایته و اگه یکی اون خواسته رو داره به این معنی نیست که بقیه نمیتونن داشته باشن چون فقط یه دونه است و اونم در اختیار اون یه نفره…..نه بینهایت وجود داره و به اندازه تمام آدمها هم هست و خیلی بیشترش…

      دومین راه همین فکر منطقی و استدلالی ما است که میگه چطور ؟از چه راهی؟ کی قراره کمک کنه؟….و این سوالا …و چون پاسخی براش نداریم بی خیال اون رویا میشیم…

      در صورتیکه اصلا چطور و چگونه اش وظیفه ما نیست ..و به ما مربوط نیست…

      وظیفه ما فقط درخواست کردنه و ایمان داشتن به اینکه حتما محقق میشه …همین

      برای همینه که میگن نشان ظاهری ایمان آرامشه…چون تو وقتی ارومی که مطمئن باشی اتفاق می افته…نگران نیستی چطور قراره رخ بده …ترس نداری که نکنه رخ نده‌…ارامی و امید داری …واین یعنی ایمان ومومنان کسانی هستن که به غیب ایمان دارن…به آنچه نمیبینند ….ولی مطمئن هستن از خالق این جهان ….مطمئن هستن از خدایی که از رسیدن ما به خواسته هامون کیف میکنه و لذت میبره خیلی بیشتر از خود ما مشتاقه که به آرزوهامون برسیم چون با رسیدن ما قدرت او جلوه گر میشه حضور او اثبات میشه….

      و به قول شما این خلق کردن آرزو توسط خودما همون عمل صالحی هست که بارها در قرآن ازش نام برده شده و چه عملی صالح تر از این که ما وجود خدا رو ثابت کنیم و قدرت او رو به آدمها نشون بدیم…

      فقط کافیه در این راه از خواسته مون دست نکشیم زمانش اصلا مهم نیست در زمان درستش رخ میده و ما در همین زمانبندی هم باید به خدا اعتماد کنیم وظیفمون اینه به عنوان مخلوق ….

      لاغری هم خواسته من بوده از زمانی که چاق شدم و روشهای مختلف رو هم براش امتحان کردم ولی جواب نداد و چون از این رویا دست نکشیدم ولی بقیه روشها رو رها کردم به لطف خدا هدایت شدم به لاغری با ذهن و وقتی تصاویر شگفتی سازان رو دیدم خیلی امیدوار و مشتاق شدم که این راه رو ادامه بدم تا به رویام برسم و تصمیم دارم تا با متناسب شدنم از این راه خودم هم یه نمونه باشم برای اثبات درستی این روش…

      روشی که خیییییلی آسون وساده و بی محدودیت و بدون یه ذره عرق ریختن لاغرت میکنه و این طریق درست هست همیشه گفتن بهترین روش آسونترین اون هست و چه روشی آسونتر از لاغری با ذهن 

      با استفاده از نعمت بی نظیر و توانمند و پرقدرت ذهن خودت….

      به قول شما به جای اینکه حسرت بخوریم به اندام متناسب آدمها با خودمون بگیم اینهمه آدم تونستن منم میتونم و اگه فقط همین راه رو رفتن منم باید ادامه بدم توی همین مسیر تا به لاغری دوست داشتنیم برسم👌👌

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Laleh
      1400/05/24 06:12
      مدت عضویت: 1332 روز
      امتیاز کاربر: 17962 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 446 کلمه

      فایل “رویای لاغری خود را خط نزنید.”:

      برای رسیدن به خواسته هایمان تلاش ذهنی و عملی هر دو لازم است.ما در طول این دوره صد گام، تا الان 99 بار تمرین ذهنی داشته ایم ، بعد از ان هم، انها را به طور عملی تمرین کرده ایم.

      بنابراين وقت ان است که نوشتن خواسته ها و رویاهای خودمون را شروع کنیم. همانطور که استاد گفتند ما با یک سری فرامین ابتدایی به دنیا امده ایم، ولی خیلی از رفتارها و فرامين هایی که ما را به خواسته های خودمون برساند را یاد نگرفته ایم.

      چرا ؟

      چون در فرهنگ ما، ایرانیها انسانهای مهربان و با گذشتی هستند، بنابراین با بزرگ شدنمان به عنوان مادر یا پدر ، خواهر یا برادر ، حتی مادر بزرگ یا پدر بزرگ شدن ، روی خواسته های خودمون راخط زده ایم تا برای ديگران فداکاری کرده باشیم.

      الان پس از سپری کردن 99 گام، موقعیت خوبی داریم که سری به درون خود بزنیم و دنبال خواسته های خودمون باشیم.

      به نظرم ذهن ما مثل یک لپ تاپ میماند. ما وقتی یک لپ تاپ تهیه میکنیم، دکمه روشن و خاموش و یک سری نرم افزار روی ان وجود دارد، بعد ما فرامین دیگری مثل  عکس ، ویدیو و تایپ وغیره را روی ان اضافه میکنیم. دقیقاهمه ما مثل یک لپ تاپ با یک سری نرم افزار روی ذهنمان، به دنیا امده ایم مثل بلد بودن گریه کردن ، خوابیدن ، نفس کشیدن. ما برای انها اموزش ندیدیم.

      اما بعد از ان، برای رسیدن به خواسته هایمان یا تحت اموزش نا صحيح قرار گرفته ایم و یا جوری تربیت شده ایم که اصلا اینقدر درگير مسایل دیگر زندگی بوده ایم که اصلا وقت نکرده ایم که به خواسته هایمان، فکر کنیم.

      الان ما میخواهیم روی لپ تاپ ذهنمان ،مثلا9ویدیو نصب کنیم یا میخواهیم مثلا روی ان عکس بریزیم، بنابراین میتوانیم دو حالت انتخاب داشته باشيم:

      1. انتخاب درست و صحیح:

      به عنوان مثال من دوست دارم هر روز عکس شگفتی سازان را روی لپ تاپ ذهنم بریزم.من دوست دارمبیشتروقتم چه در خانه یا سر کار به فایلهای تناسب فکری، گوش کنم پس من ذهنی و عملی دارم در جهتجهت رسیدن به رویای لاغری ام گام برمیدارم.

      در ضمن اضافه کنم که تکرار این اعمال ارادی ما در جهت خواسته مون باعث میشود که بعد از مدتی ما به صورت غیر ارادی،اتوماتیکی به لاغری و تناسب اندام دلخواهمان برسیم. 2. انتخاب بد و ناشايست:

      به عنوان مثال من دوست دارم هر روز عکس تبلیغات لاغری در یک هفته را روی لپ تاپ ذهنم بریزم.من دوست دارم بیشتروقتم چه در خانه یا سر کار به حسرت خوردن افراد متناسب دور وبرم اهمیت بدهم ،پس من ذهنی و عملی دارم در جهت خلاف رویای لاغری ام قدم برمیدارم و رویای لاغری من به مرور خط میخورد و از بین میرود. 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار آینا کاوه
      1400/05/22 22:32
      مدت عضویت: 1134 روز
      امتیاز کاربر: 25304 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 351 کلمه

      با سلام خدمت استاد و همگروهیهای عزیزم.

      خط نزدن رویاها…

      در زندگی همیشه آرزوهایم در حد موجودی وتوانم شکل میگرفت یعنی همون پاتو به اندازه گلیمت دراز کن…ناخودآگاه پاهام همیشه روی گلیم خودم بود و بر طبق موجودی وداشته ها بر روی حساب وکتاب خواسته هام تنظیم میشد..و وقتی بهشون میرسیدم چندان هم خوشحال نمیشدم.‌

      واگر خواسته ای کمی دور از ذهن داشتم اونقدر در حال نقشه وبررسی بودم که وقتی بهش میرسیدم بازم توان خوشحالی نداشتم..

      الان من دارم فکر میکنم که چرا من از بدست آوردن ورسیدن به خواسته هایم حالا در حد واندازه خودم اصلا خوشحال نمیشدم…شاد خوشحاا شدن را بلد نبودم.

      و تازه وقتی یکی یه وسیله ایی..چیزی میخرید وهی ذوق میکرد..مداوم در حال تعجب بودم که حالا یه چیزی خریدی..چرا اینقدر ذوق میکنه.‌

      یعنی ذوق کردن هم بلد نبودم.‌‌وتازه بعد از این دوره های جدب..موفقیت وقرار گرفتن در وادی سایت تناسب ذهنی درک میکنم که خوشحالی وذوق کردن یک نوع سپاسگزاری از خداوند است.وحتما من سپاسگزاری درست وحسابی هم بلد نبودم..

      وحالا اگه خودم یه وسیله نو میخریدم وهنوز راه اندازی نشده بود..یکی میومد ومیدید وتبریک میگفت سریع میگفتم تازه نخریدم…ممنونم.‌

      یعنی اینقدر..بی ذوق بودم من…..

      ولی الان متوجه شدم که میتوانم دامنه توقعاتم را بالا تر ببرم…از لاغری با ذهن شروع کردم..کمی از حد انتظارم طولانی تر شده…ولی هرگز نه تنها بفکر خط زدن این آرزو نیستم .بلکه با استمرار واشتیاق هر روز در این وادی مشغول خواندن و تمرین هستم وبسیار امیدوار.‌

      وجسورانه آرزوهای دور از ذهن هم در خیالم شکفته شده که نه تنها آنها را سرکوب نکردم بلکه با ذوق وشوق در ذهنم مشغول پرورش آنها هستم وامیدوارم که بتوانم آن رویاهایم را تجربه کنم.

      من اعتقادم را به فرامین این سایت بیشتر کردم وهمچنین کوشش واستمرارم را..وتا رسیدن به هدف با جدیت ادامه خواهم داد وپس ار آن هم..چون این راه راه صحیح و درست است..

      مگر میشود راه صحیح را رها کرده دنبال کوره راه باشی…هرگز..هرگز

      امیدوارم که به احساس بهتر نسبت به خواسته های دور از ذهنم دروضعیت فعلی برسم..

      وامکان تجربه آن خواسته ها از حالت غیر ممکن به حالت ممکن در ذهنم تبدیل شود

      وسپس آنقدر شجاعت ولیاقت داشته باشم که در زندگیم رخ بدهد و از رویا به واقعیت تبدیل شود.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faridehhasani5455
      1400/03/29 23:05
      مدت عضویت: 1582 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 2,619 کلمه

      گام ۹۹ 

      سلام وقت بخیر

      رویای لاغری خود را خط نزنید

      داشتن رویا و آرزو ، باعث میشه ما در زندگی انگیزه داشته باشیم و برای هدفمون اشتیاق داشته باشیم ، تصور کنیم که از فردا که از خواب بیدار میشیم به همه آرزوهامون رسیده باشیم ،هیچ مسئله ای نداشته باشیم ، به هیچ چیزی نیاز نداشته باشیم ، ممکنه تا یه مدتی حالمون خوب باشه ،خوشحال باشیم ولی اگر جهان به همون ریتم ،ادامه میداشت ،زندگی کسل کننده میشد ، هیچ هدفی نداشتیم ، برای هیچ کدوم از خواسته هامون تلاشی نمیکردیم ، بلخره خسته میشدیم از راکد موندن 

      پس داشتن رویا ،به ما کمک میکنه ،نو بشیم ، کاری انجام بدیم ، حرکتی کنیم ،یاد بگیریم و یاد بدیم ، حس اشتیاق در ما بوجود میاره ، همین بودن ما در این مسیر برای بدست آوردن یک خواسته ایه به نام تناسب فکر و اندام ، همین تلاش ها ، بودن ها ،گوش دادن ها و نوشتن ها ،باعث میشه ما احیا بشیم ،سرحال بشیم ،آپ دیت بشیم ،مغزمون فعالیت کنه ،فرش بشه ،سلول هاش بازسازی بشه ،  من افرادیو که میبینم هیچ کاری ،هیچ تلاشی و هیچ اکتی ندارن ،بهشون میگم که تو سکون موندن هاشون میگندن ،مثل آبی که راکد باشه ، پس رویا و آرزو به ما کمک میکنه که برای خواسته هامون حرکتی داشته باشیم 

      جهان هستی بخاطر رویاهایی که انسان ها در سر داشتند ،وسعت پیدا کرده و داره اینهمه رشد میکنه ، این قانون سیستم جهان هستیه ،  مثلا رویای پرواز در ذهن برادران رایت بوجود اومد ،که جهان بسمت پیشرفت بره ، اینهمه اختراع و تکنولوژی اومدن که جهانو وسعت بدن و برای جهان های جدیدتر هم ، پیشرفت های خارق العاده ای در راهه ، برای همین بچه هایی که جدید بدنیا میان انقدر با هوش تر از ما هستن ، چونکه ذهن اونها برای پیشرفت های بعدی باید قویتر ساخته بشه ، دوران ما اینترنت ،جهانو دگرگون کرد ،جهان های بعدی خدا میدونه چه چیزهایی بوجود میاد که ما حتی نمیتونیم بهشون فکر کنیم 

      و من میدونم یک روزی لاغری با ذهن جهانی میشه ، گسترش جهان به  سمت راحتر زندگی کردن میره ، آدم ها بیشتر با متافیزیک و قدرت ذهنشون آشنا میشن و بدلیل اینکه روش خوب و راحتیه ،بسمتش هدایت میشن ، همونجوری که خیلی از افراد بسمت ثروتمند شدن از طریق تغییر ذهنشون کشیده شدن و آدم های الان بسیار هوشمندتر از قبل هستن و این آگاهی ها داره گسترش پیدا میکنه و خوشحالم که ما جزء اون دسته از آدم هایی بودیم که زودتر به این مسیرها قدم گذاشتیم‌

      من تو چندین تا پیج اینستاگرام  مرتبط با مطالب ذهنی هستم و میبینم که بعضی از فالورهای منهم در پیج های آموزش ذهنی هستن ، این نشون دهنده اینه که ذهن ها در حال تغییر کردنه ، وقتی وارد کلاب هاوس اساتید آموزش ذهنی میشم و میبینم چقدر انسان مشتاق ،۴ ساعت در اون روم هستن که اون مطالبو گوش کنن و یا صحبت کنن متوجه میشم که جهان بسمت پیشرفته 

      یکی از مهمترین دستاوردهای لاغری با ذهن ،حال خوب و آرامشه ، آرامش هم که سرچشمه ی اتفاقات خوبه ، وقتی حس خوب داری ،آرامش داری ،در واقع با خودت در صلحی ، درونت که آرام باشه ،با جهان بیرونت هم حالت خوبه ،حتی اگر کسی بهت بی احترامی هم بکنه ،میگذری ،چونکه حال خودت خوبه ولی وقتی حال خودت خوب نیست ،کسی بهت سلام هم بکنه ،میخوایی خفش کنی ،حال هیچ چیزیو نداری ،تصور کنیم وقتیکه چاقیم و میخواییم بریم مهمونی وقتی کل کمد لباسو ریختی بیرون و هر لباسیو میپوشی ،یکی از یکی زشتره  تو تنت  ،چه حالی میشی😖 انرژی درونت بهم میریزه ، منفی بافت حالتو میگیره ،حس دوست نداشتنی بودنت بیشتر میشه ، خودتو دوست نداری ، چندین تا چین چربی از کمر و شکم و پاهات زده بیرون ، تو اون لحظه دوست نداری بری مهمونی ، لباسو پرت میکنی و بغزت میگیره ، تصور کنید همون لحظه همسرت یا دخترت بیاد تو اتاقت و بگه آیا آماده شدی که بریم ؟  اون لحظه حتی حوصله صحبت کردن هم نداری ، پس حاله بده خیلی میتونه مضر باشه ، وقتی متناسب شدی و حالت سرحاله ،انرژی عشق به همه میدی ، پس آرامش خیلی مهمه ،با یه لاغر شدن که در اون یه عالمه انرژی خوب هست ،میتونیم به جهان اطرافمون هم حس شادابیو منتقل کنیم   و ما انسان های خوشبختی هستیم ،چونکه از حال بد و چاقی ،بسمت لاغری و حال خوب در حرکت هستیم ،قدر لحظات متناسب بودنمونو خوب متوجه میشیم ،مثل شخصی که بیماری داشته و شفا پیدا کرده و قدر نفس کشیدنشو میفهمه 

      لاغر شدن یکی از خواسته هایی بود که این ۷ سال اخیر، من برای همیشه روش خط کشیده بودم و پذیرفته بودم که راه صحیحی برای لاغر شدن نیست ، البته راهی بنام محدودیت ،رژیم و ورزش بود ولی من دیگه توان رفتن تو اون مسیرهارو نداشتم و تصمیم گرفتم که چاق بمانم ، تو این مدت هم فقط حسرت میخوردم ،حرص میخوردم ،عصبی میشدم ،غمگین بودم ، ناامید بودم  تا اینکه ……..   با قدرت ذهنم برای لاغر شدن آشنا شدم و ورق زندگی من برگشت

       بچه که بودم دلم چیزیو میخواست به پدرم میگفتم و میخرید برام ، عاشق دوچرخه سواری بودم ،اوایل که بلد نبودم که با ۲ تا چرخ کار کنم ، ۴ چرخ استفاده میکردم و یادمه اولین بار که سوار دوچرخه شدم و تونستم چند متر بدون خوردن زمین دوچرخه رو  کنترل کنم ،خیلی خوشحال شدم و بعدش که دوچرخه خریدم از صبح میرفتم دوچرخه سواری تا چندین ساعت بازی میکردم ، اون زمانها فقط به بدست آوردنش فکر میکردم ،میدونستم پدرم برام میخره 

      در کودکی بدلیل اینکه هنوز ذهن منطقی ما بوجود نیومده و ما با منبع خود در ارتباط هستیم ،هر چیزیو که بخواییم، دوست داریم بهش برسیم ،به راه و چگونگی بدست آوردنش فکر نمیکنیم ، فقط خواسته مونو میخواییم ،بزرگتر که میشیم ،ذهن منطقیه ما میره تو حساب کتاب کردن اون خواسته ها ، چطور و چگونه رسیدن ها شروع میشه و چونکه باورهای قدرتمند کننده ای در ما نیست ،باور به فراوانی نداریم ، باور به کمبود و شکست داریم پس انتظارات ما هم بسمت نشدن ها میره 

       بخاطر شنیده ها و دیده های ما ،باورهای غالب ما شکل میگیرن ، باورهای ما ،مشاورین درون ما هستند که به ما میگن میشود یا نمیشود ، اگر باور به داشتن خواسته ایو نداشته باشیم ، اون باور ،مارو  بسمت نداشتن اون خواسته هدایت میکنه و تا زمانیکه بازدارنده هایی در ذهن ما سیو شده باشه ،جز حسرت خوردن راه دیگه ای نداریم ، همونطور که به خیلی از خواسته هامون نرسیدیم و به خیلی هاشون هم رسیدیم ،بستگی داره در ذهن ما چه برنامه های تعریف شده باشه 

      قبلا تصور میکردم خدا نخواسته من به هدف هام برسم و با اینکه مطمئن بودم نمیتونم بهشون برسم ولی دلم میخواستشون ، بعدا که متوجه شدم همه چیز برمیگرده به محتویات ذهن من و وارد مطالب آموزشی ذهنی شدم ، تازه فهمیدم که اونهمه سال که زجه زدم ،حسرت خوردم ،حالم بد شد و ناامید شدم ، راهم اشتباه بوده 

       با بودن در مسیر صحیح ،یاد گرفتم که منهم میتونم به خواسته هام برسم حتی به خواسته هایی که بنظر ذهن من دور از دسترسه ، فقط کافیه موانع ذهنیو پاک کنم ،قفل هاییکه در زمان های کودکیم شدم باز کنم ، و توانمندی های خودمو تقویت کنم ، اونوقت در مسیر هدف هام قرار خواهم گرفت ،ذهنم که برنامه ریزی مجدد بشه ، منو به مسیرهای راحتری برای رسیدنم میبره که اونوقت نیازی نیست من کار زیادی انجام بدم ،خودبخود تو مسیر رسیدن قرار خواهم گرفت ،مثل ساختن فرمول های لاغری ،که وقتی ساخته بشه ، بخوام نخوام لاغر میشم 

      برای جهان هستی چه فرقی میکنه ،که من سوار ماشین خاصی بشم یا یه شخص دیگه سوار بشه ، من یه خونه چند هزار متری داشته باشم یا فلانی ، اونها پذیرفتن و خودشونو لایق دیدن ،پس تجربه کردن ، مشگل ما اینه که خواستمونو بزرگ میبینیم ،خواسته بزرگ از باورهای کوچیک ما رد نمیشه ، خواسته مونو بزرگتر از خدای خودمون میبینیم ، وقتی دلمون یه خونه و ماشین خاص میخواد ، حتی نمیتونیم خواسته مونو عنوان کنیم ، میترسیم ، فکر میکنیم اون خواسته ها نباید به ما برسه ،مال ما نیست 😒قبلا که به کرات در حال حسرت خوردن بدن لاغر آدم ها بودم ،تازه اگر پولدار هم بود که دیگه بیشتر حالم خراب میشد که ببین مردم هم لاغرن ،هم پولدارن هم …….. اونوقت من هم چاقم هم هر چی سنگه مال پای منه    و این رفتارهای هر روز من بود    👈 تا اینکه با قدرت ذهن خودم آشنا شدم و شروع کردم به تغییر دادن محتویات ذهنم و رفتارهام 

      اولین کارهایی که انجام دادم  ، ترک کردن تمام فیلم ها و سریال ها بود که من اون زمانها علاقه شدیدی به دیدن‌ سریال های ترکی داشتم ، دنبال کردن صفحه حوادث روزنامه همشهری که جزء علایقم بود ،حذف شد ، دیدن هر نوع اخبار حذف شد ، صحبت کردن در مورد موضوعات منفی با آدم های منفی حذف شد ،هر چند اون زمانها خودم از همه منفی تر بودم ،پس نوع گویش خودم با خودم هم تغییر کرد ، من یکی از مخبرهای خبرهای بد در خانواده بودم که بسرعت اون رفتارمو عوض کردم و با همون تغییرات کوچیک کوچیک ،سیل عظیمی از اتفاقات خوب وارد زندگیم شد و من رفتم در مسیرهای بهتر ،در واقع من کار خاصی انجام ندادم ،من کارهایو که قبلا انجام میدادمو دیگه انجام ندادم 

      دیدن دوستانیکه از این راه لاغر شدن به ما کمک میکنه که با اشتیاق بیشتری ادامه بدیم ،همین الان که دارم این فایلو میبینم ،دوستم برام عکسی از خودش فرستاد( دوستم هم در دوره مقدماتیه) ،متوجه شدم میخواد نشون بده  که لباسش گشاد شده براش ، عکسی از برچسب خشکشویی که روی لباسش بود برام فرستاد به تاریخ ۲۰۱۹ ، در واقع از اون تاریخ اون لباس دیگه براش تنگ شده بوده و نتونسته بپوشتش و الان تو تنش راحت شده بود ، بهش تبریک گفتم ،بهش گفتم هر کسی در دوره های ذهنی باشه ،لاغر خواهد شد ،بقول استاد سنگ هم تو دوره ها شرکت کنه لاغر میشه😄  تازه این دوست من اصلا  این دوره رو قبول نداشت ، وقتی منو دید که لاغر شدم هم قبول نداشت و میگفت تو چونکه ۲۷  کیلو اضافه داری برای تو اثر میکنه ولی برای منکه اضافه وزنم خیلی بیشتره ،اثر نداره ، و با وجود اینکه ذهنش بشدت مقاومت میکرد که نذاره  این روشو بپذیره ولی  در انتها جسم ایشون شروع کرده به ریختن ، بهش گفتم به زودی عکست میره در شگفتی سازان😊

      لذت های لاغر شدن :

      ☘من وقتیکه لاغر باشم انسان خیلی بهتر و مفیدتری خواهم بود هم برای خودم هم برای اطرافیانم ، لاغر که باشم بیمار نخواهم شد پس خودم و دیگران را رنج نمیدهم ، کارهای شخصی خودمو انجام میدم پس مزاحم دیگران نخواهم شد

       ☘من شادتر خواهم بود ،هر لباسی که خوشم بیاد میخرم و میپوشم ، انرژیم بالاتر میره ،حالم بهتره، خوشحالترم ، اعتمادبنفسم بالاتره،خودمو بیشتر دوست خواهم داشت ، در جمع ها بیشتر حضور خواهم داشت ، شاد که باشم با دیگران رفتار متعادلتری خواهم داشت ،غر نمیزنم  ☘دوستی هام با دوستانم با کیفیتر خواهد شد ،دوستانم در کنار من احساس بهتری دارن ،پایه کوه و پیاده روی و ورزش دوستانم خواهم بود ، بمن افتخار میکنن بجای اینکه از بودن با من خجالت بکشن ☘وقتی لاغر باشم مهربانتر خواهم بود ، چونکه حس های بد ندارم ،چونکه حسرت دیگران رو نمیخورم و حسادت نمیکنم ،پس مهربانتر خواهم شد ،لاغر که باشم حالم خوبه پس حوصله منهم بیشتر میشه و آدم متعادلتری خواهم بود 

      ☘لاغر که باشم‌خداشناسیم  قویتر میشه ،سالها مسبب تمام چاقی هامو خدا میدونستم ،فکر میکردم خدا منو ناقص خلق کرده ،خواست خدا بوده و با اون افکار از خدا دور شده بودم ولی لاغر که باشم دیگه دست از سر خدا برمیدارم و بهش نزدیکتر میشم 

      ☘ عشق ورزی من عالیتر میشه ،به خودم که عشق بورزم اون عشق به بیرون هم سرایت میکنه ،وجود پر از عشق ،عشق تراوش میکنه ،قبلا وجود چاقم پر از نفرت از خود بود و نفرت به جهان میفرستاد ،عشق ورزیم به جهان بیشتر میشه و جهان اطراف من عاشقانه تر خواهد شد

       ☘رابطم با خانواده م بهتر میشه ، اونها دیگه نگران من و مشگلات چاقیم نیستن ، اونها هم خوشحال میشن و به داشتن فرزند ،خواهر و مادری مثل من افتخار میکنن ،حالم که خوب باشه رفتار مودبانه تر و صمیمانه تری با اونها خواهم داشت 

      ☘ رابطه من با خودم عالیتر میشه ،به خودم نزدیکتر خواهم شد ،خودمو دوست خواهم داشت ،به خودم نگاه میکنم لذت میبرم ،از خودم راضی خواهم بود و حس رضایت بیشتر منو به مسیرهای بهتر هدایت میکنه

      ☘ لاغر که باشم ،حالم بهتره ،حالم که بهتر باشه رابطه من با اتفاقات و رویدادها بهتر خواهد شد ،منکه با حوصله باشم در مواجه شدن با اتفاقات در آرامش رفتار خواهم کرد ،مثلا وقتی من چاقم و یک عالمه عوارض چاقی بهم  فشار میاره ،وقتی با اتفاقی روبرو میشم ،توان مقابله با اونو ندارم ،آرامش ندارم ولی وقتی متناسبم و آرومم ،میتونم با رویدادهای زندگیم برخورد بهتری داشته باشم

      ☘رابطم با متناسب ها هم بهتر میشه ،مرتب بهشون حسادت نمیکنم ،حسرت نمیخورم ،منم احساس نرمال بودن خواهم داشت و فرقی بین من و اونها نخواهد بود ☘رابطم با چاق ها هم بهتر میشه ،باهاشون کلنجار نمیرم چونکه من دیگه تو اون جایگاه  نیستم ،میتونم بهشون کمک کنم بیان تو مسیر لاغری با ذهن

       ☘ من سلامتر خواهم بود، سبکتر میشم ،جوانتر میشم ،سرحالتر و پرانرژی تر میشم 

      دیروز رفته بودم خشکشویی محلمون ،صاحبش یه خانمیه ،چند ساله من لباس میبرم اونجا ، ۱ ماه پیش که عقد دخترم بود و لباس عقد دخترمو بردم برای شستن ،وقتی فهمید من دختر بزرگ دارم تعجب کرد ،دیروز که مجدد رفتم لباس بدم برای شستن ، بهم گفت توروخدا راستشو بگو ، دختر بزرگ داری ؟ گفتم آره  ، یکمی شروع کرد به حرفایی در مورد این بیماری زدن ،بهش گفتم رهاش کن انقدر درگیر ناراحتی ها نباش ، بهم گفت مطمئنم شما یه کاری انجام میدی که اینهمه مثبت و جوانی ، بهش گفتم آره من تو کارهای ذهنی هستم ، گفت دیدی گفتم تو یه کاری میکنی 😊 اینها همگی نتیجه کار کردن بر ذهنه 

         ☘لاغر که باشم تفریحات بیشتری خواهم داشت ، براحتی تو جمع میرقصم ، توی کلاس رقصم بهتر عمل میکنم چونکه دقت کردم اونهاییکه متناسب هستن ،رقص تو تنشون قشنگتر میشینه ،لباسها تو تنشون قشنگتره ، میتونم با اعتماد بنفس همه جا حضور داشته باشم و این یکی از قشنگترین لذت های لاغر شدنه

       ☘ لاغر که باشم آینده بهتری خواهم داشت ،در سلامتی و زیبایی بسر خواهم برد و آرامش خواهم داشت و دلهره ای ندارم برای آینده 

      ☘ لاغر باشم منشاء اثر خواهم بود ،میتونم برای افرادی که منو میبینن موثر باشم ،میتونم این متدو به دیگران معرفی کنم تا دیگران هم امیدوار بشن برای لاغر شدن ،لاغر بشم نفعم بیشتره تا چاق باشم ،حداقل آلودگی تصویری برای خونم و جامعه م نخواهم داشت ، میتونم لباس های رنگی بپوشم که محیط شهرم خوشرنگتر بشه بجای تیره پوشیدنم

      ☘ وقتی لاغر باشم ، حالم بهتره پس رابطم با حیوانات و گیاهان و پرندگان بهتر خواهد بود ،چونکه دیگران را مقصر چاقیم نمیدونم و با خودم در صلحم ،با حیوانات و گیاهان هم مهربانتر خواهم بود

      ☘ من لاغر باشم خوشبختر خواهم بود،خوشحالتر خواهم بود،یکی از گزینه های خوشبختی، داشتن سلامتیه ،وقتی لاغر باشم سلامترم پس خوشبخترم 

      ☘در کل وقتی لاغر باشم انسان بهتر و بخشنده تر ،با خدا تر ،معنوی تر ،مهربانتر ،شادتر ،با گذشت تر و با کیفیتری خواهم بود

      من هم میتونم متناسبتر بشم و رویایی لاغر شدن خودمو تجربه کنم فقط کافیه به نیروی قدرتمند درونی خودم ایمان بیارم ،محتویات ذهنمو تغییر بدم‌ ،اونوقت نتایج وارد زندگیم میشه 

       همونجوری که  به خیلی از خواسته هام رسیدم ،به تناسب دلخواهم هم براحتی خواهم رسید و لذتشو خواهم برد فقط کافیه بمونم در این راه تمرین و تکرار کنم ،من رویای خودمو تیک خواهم زد همونجوری که خداوند منو هدایت کرد اینجا در ادامه راهم هم کمکم خواهد کرد تا به نتایج مورد دلخواهم برسم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 15 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار parham.63@yahoo.com
      1400/03/22 00:59
      مدت عضویت: 1195 روز
      امتیاز کاربر: 10303 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 845 کلمه

      سلام و درود پاینده باشید 😍

      رویای لاغری یکی از مهمترین رویاهای افراد چاق هست همانطور که رویای فقیران ثروتمند شدن است و رویای بیماران سلامت بودن و رویای افرادی که در روابط عاطفیشون شکست خوردن یک رابطه ی صمیمانه ی عاشقانه و این طبیعی است که اون چیزی رو که نداریم رویامون باشه .

      و خداوند درخواست رسیدن به رویاهامون رو در ما قرار داده تا تجربه ای جدید خلق کنیم و در صورت لذت بردن از خواسته و عملی کردن هدفمون یک نامه اعمال  

      نیک برامون ثبت بشه و ثواب ببریم  و خداوند خودش ما را در رسیدن به خواستمون حمایت می کنه و خودش ابزاری در ذهن ما قرار داده برای خلق رویامون اما ما خیلی وقتها از این ابزار قدرتمند نا اگاهانه در جهت خط زدن رویامون استفاده می کنیم .افرادی هستند که خیلی راحت به بعضی از رویاهاشون رسیدند چون در ذهنشون توان رسیدن به اون خواسته رو داشتند و اما تعدادی از خواسته هاشون رو با اینکه خیلی بهشون علاقه مند بودند  دریافت نکردند و رویاهایی هم هستند که هرگز عملی نمی شوند ‼️بارها شده از کودکی تا کنون ما اون وسیله و شرایطی که رویامونه رو در دست افراد دیگری و یا شرایط زندگشون دیدیم مثلا در کودکی وقتی اسباب بازی یا دوچرخه یا خوراکیهای در دست دیگران و هم سن و سالهای خودمون می دیدیم اون لحظه دلمون می خواست داشته باشیم و اون حس رو تجربه کنیم و چون تجزیه تحلیل فکری نداشتیم و گفتگویی که حالا پدرم توان مالی خرید این وسیله رو نداره و یا من کجا و این خواسته کجا یا چگونه و چطور میشه !؟و فقط ما می خواستیم می خواستیم و کاری به شرایطش رسیدن نداشتیم و با بهانه گیری و تکرار و یاداوری موضوع بالاخره به خواستمون می رسیدیم و اما وقتی بزرگ شدیم و آموزشهای غلط ذهنی انبوه افکار و فرمول های ذهنی نمی توانم را در ذهن ما به وجود آورد  با تجزیه و تحلیل فکریمون احساس ناتوانی پیدا کردیم و رویامون رو خط زدیم و سرکوبش کردیم و در ما تبدیل شد به حسرت ‼️وقتی نمی تونیم درست فکر کنیم  و اون خواسته رو بزرگ و دور از خودمون میبینیم 

      سریع شروع می کنیم به تجزیه تحلیل میگیم خدا شانس بده یا خوش به حالش یا این بچه پولداره بهش ارث رسیده شانس دارند پارتی دارند دزدی کرده و غیره .و نا آگاهانه رویامون رو خط می زنیم و اون رویا رو خیلی بزرگ و دور از خودمون می بینیم .

      اما اگر به صورت الگو به موضوع نگاه کنیم که اونم مثل من انسانه اگر اون تونسته منم میتونم و خودمون رو تو اون شرایط ببینیم و اون لذت رو حس کنیم و باور داشته باشیم که ما هم می تونیم داشته باشیم خداوند مسیر رسیدن به اون رویا رو برامون واضح می کنه .

      رویای لاغری هم باعث میشه با قدرت خودمون از فرصتی که در اختیار داریم جسمی جدید خلق کنیم و به سلامتی برسیم ،اعتماد به نفس بالایی بگیریم ،زیبای و سبکی رو تجربه کنیم پوشیدن لباسهای شیک و متنوع و رنگهای شاد و روشن و از همه مهتر رسیدن به صلح با خودمون و خدا و مواد غذایی 😍

      اما خیلی وقتها با دیدن افراد متناسب ناراحت میشیم میگیم چطور تونسته خوش به حالش ،راحته همه چی میخوره چاقم نمیشه و حسرت ایجاد میشه تا رویای لاغری من خط بخوره و تاکید بر فرمول ذهنی چاق میشه که من نمی خورم ولی چاق میشم و توجه و تمرکز می ره روی موضوع چاقی گاهی هم افراد چاقتر از خودمون رو میبینیم و میگیم خدارو شکر حالا من دیگه انقدرم چاق نیستم بیچاره !و باز توجه ما روی چاقی میره .

      خیلی وقتها شد که  ما تصمیم میگرفتیم از فردا ورزش کنیم یا رژیم غذایی بگیریم اما انگار یه نیروی درونی اجازه نمی داد و اون همون نیروی سرکوب شده لاغری بود …بنابراین ما باید از الگوهایی که داریم به رویای لاغریمون قدرت ببخشیم  مثل استاد جان و شگفتی سازان عزیز و ببینیم رویامون وجود داره اونا چه حسی دارند و انگیزه و اشتیاق بگیریم برای خلق رویامون .

      من به خیلی از رویاهام رسیدم گردنبد طلایی که پشت ویترین بود و من عاشقش شده بودم و می گفتم اون مال منه و در عرض سه روز مال من شد همین هفته ی پیش بود سیم هندزفری گوشیم قطعی پیدا کرد و من گفتم حتما عالیترش میاد و همه چیز به نفع من در جریانه و همسرم همون شب به طرز عجیبی یک هندزفری بی سیم به روز برام خرید ….دختر سه ساله من مدتی است دوچرخه میخواد هرروزم یادآوری می کنه و بهم خبر رسید که از چندماه جلوتر پدربزرگش براش خریده همسرم همیشه می گفت یعنی میشه ما یه صدمتر زمین تو شمال داشته باشیم ؟اما من رویای داشتن زمینی ۵۰۰متری رو داشتم و در کمال ناباوری ما باهمون پولی که باید برای زمینی ۱۰۰متری هزینه می کردیم صاحب زمینی ۵۰۰متری شدیم از وقتی در مسیر آموزشهای ذهنی هستم به طرزی شگفت انگیز رویاهام محقق می شوند مخصوصا ثروتهای معنوی و امروز من خیلی خواسته دارم تازه دارم زندگی کردن رو یاد می گیریم لذت بردن و خدایی که همواره تحت حفاظت و هدایت و حمایت او هستم ….🍃🌸🍃🌸🍃🌸

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 0
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 907 کلمه

      سلام دوستان واستاد گرامی گام ۹۹ اینکه ما ادمها از تواناییهای ذهنیمون استفاده میکنیم اما خیلی از ماها در جهت منفی از ذهنمون استفاده میکنیم  ونمیدونیم که از این شرایط میتونیم در جهت بهتر کردن زندگیمون وشرایطمون وجسممون استفاده کنیم وهمه ما از بچگی بخاطر داریم که ی اسباب بازی وچیزی رو در دست دوستمون هم سن وسالامون میدیدیم وهمون لحظه دوست داشتیم که ما هم اونو داشته باشیم وشروع میکردیم به بهانه گرفتن که منم اونو میخوام واون وارد زندگیمون میشد ومن از دوسالگی تا الان خاطراتشو وقتی فکر میکنم یادم میاد اما یاد ندارم که اینجوری تونسته باشم چیزی رو وارد زندگیم کنم واین ی عقده تو دل من شده بود به طوریکه وقتی دختر بزرگم‌بدنیا اومد وچند ماهه شد از دوچرخه که اون روزا شکل خرگوش بود وجنسش خیلی محکم بود براش خریدم یکم بزرگتر که شد ی موتور پلاستیکی بود که چرخ داشت خریدم واگر خراب میشد ی بچه بزرگتر سوار میشد میشکست دوباره میرفتم میخریدم یکم بزرگتر دوچرخه وهمین طور دوچرخه ها بزرگ وبزرگتر شدن اینجوری فکر میکردم عقده من از بین میره خدائ کم میشد ولی از بین نمیرفت وبرای بچه دومم همین طور از دوچرخه اسکوتر اسکیت و…براش تهیه کردم ولی در بزرگسالی از این روش استفاده کردم که دیدم ی مبلی رو خیلی دوستش داشتم که ما هم مبل داشته باشیم وبعد از مدت کمی وارد زندگیم شد مبل فرش روفرشی ال ای دی ودیگه یادم نمیاد وهمه بچه ها همین کار رو میکنن وقتی اسباب بازی چیزی میخوان میان ومیگن واگر براشون نخری پا فشاری میکنن تا براشون تهیه کنی والان هم از این روش استفاده میکنیم که ی وسیله رو میبینیم حالا هر جا که چقدر اسون میکنه کار ما رو اگر وارد زندگیمون بشه مثل تسیاب برقی چقدر کارمون راحت وبهتر میشه ووما هم دوست داریم که داشته باشیم وحالا داریم ونکته مهم اینجاست که ما خواسته هامونو با تواناهیهامون مقایسه میکنیم وقتی میبینیم که من که نمیتونم اونو بخرم سریع روی خواسته مون خط میکشیم وما الان بعصی موقعها وقتی میبینیم که مثلا دوستم ی تیشرت خریده ومنم میگم‌خوب منم لازم دارم ووتوان خریدشو دارم میرم ومیخرم اما اگر دوستم ی چیز گرونتر بخره مثل موبایل ماشین که در توان مالی اون لحطه من نیست من چجوری میتونم اونو بخرم اون گرون من پول ندارم اون خواسته رو تو دهنم خط میزنم واین باعث حسرت وعقده در ما میشه ومیگیم خوشبحال فلانی فلان گوشی خرید چقدر خوب میشد منم میتونستم بخرم وخیلی وقتا هم به خودمون بد وبیراه میگیم که منکه شانس ندارم ی شوهر پولدارم که ندارم هر چی بخوام برام بخره این حرفا وواگر ی خواستهای بزرگتر از توانایی شماست بجای اینکه حسرت بخوری وخودتو سرزنش کنی من ندارم کاشکه منم میتونستم بخرم این فکرها باعث میشه رویات خط بخوره ویکی از قویترین ابزار دهنی برای رسیدن به خواسته هامون دیدن ودیدن الگو وقتی ی چیزی رو میبینی باید بگی عه اینم هست پس اینم میشه که داشته باشم واینجوری این خواسته در شما شکل میگیره وقتی ی چیزی رو میبینید ویا از چیزی خوشت میاد بجای اینکه سرکوبش کنی باید بگی عه من میتونم داسته باشم فلانی داره پس منم میتونم داشته باشم وتحایل نکنید که اون بهش ارث رسیده تو چی داری اون پول داره تو که مول نداری ونباید خواسته مونو خط بزنیم باید اجازه بدیم به داشتنش فکر کنیم که اگه داشته باشم چی میشه اگه تو زندگیم باشه ندگیم چقدر راحترمیشه ومن با رسیدن به این خواسته ها چه لدتهایی میبرموچقدر حالم خوب میشه چقدر احساسم خوب میشه وباید بشینی وبهش فکر کنی هر چه بیشتر فکر کنی خداوند راهای وارد شدن اون خواسته به زندگیتو بهتون نشون میده وایندمثالددر مورد لاعریم صدق میکنه وما با توجه کردن به فرد چاق احساسمون بد میشه میگیم بابا منکه خوبم این دیگه چه بدبخت بیچاره ایه نمیدونیم که داریم این خواسته رو در دهنمون شکل میدیم که من میخوان عین این باشم چرا من عقبترموهی سال به سال چاقتر میشیم وحالا از طرف دیگه اگه فردی متناسب ببینیم میگیم هر چی دوست داره میخوره وما با حسرت خوردن به خودمون صرر میرسونیم بنابر این شما میتونید با دیدن افراد متناسب وفکر کردن به اینکهدتناسب اندام میتونه چه نقشی در زندگی من داشته باشه ذهن ومعزتو تحریک کنی که شما رو به سمت لاعری هل بده وقتی ما به روی رویاهامون خط میکشیم ی نیرویی در ما بوجود میاد که که وقتیم ما تصمیم میگیریم ورزش کنیم رژیم بگیریم این نیرو نمیداره رویاها رو نباید خط بزنیم باید به داشتنش فکر کنیم به احساسی که در شما ایجاد میکنه فکر کنید وباید باور نی که تو هم میتونی اون رویاتو داشته باشی وتجربه ش کنی ویواش یواش قدم اول برمیداری وهمه چیز اینجوری باید بدست بیاری ولاعریم همینه رویای لاعریتو خط نزن برید عکسهای شگفتی سازان ببینید که اینا هم ی روزی مثل من وشما بودند والان در این شرایط عتلی هستند خوا رو شکر وقتی عکسها رو میبینی داری الگو به دهنت میدی به چطورش فکر نکن که فلانی لاعر شده من هنوز لاعر نشدم بگو منم میتونم اگه بشه چقدر خوب میشه چقدر روحیه ام تعییر میکنه چقدر شاد میشم چقدر احساسم خوب میشه ترامش میگیرم وچقدرهای دیگه  به مزایای لاعری فکر کن اینجوری رویا تو تقویت میکنی وقتی شما هر روز فایل گوش میدی تمرین مینویسی دیدگاه میخونی تصویر شگفتی سازان میبینی داری به دهنت اگاهانه تایید میکنی که منم میتونم لاعر بشم واین روند ادامه بدی میبینی که انتطارت تعییر میکنه نیروی دورنیت تعییر میکنه این دفعه میگه تو میتونی این کار رویای شما رو تقویت میکنه 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1400/02/24 19:24
      مدت عضویت: 1616 روز
      امتیاز کاربر: 26841 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,926 کلمه

      خیلی از ما در استفاده ی منفی از ابزار  ذهنی خودمون خیلی خوب و عالی و با مهارت هستیم حالا شاید ناگاهانه  اما نمیدونیم از اون میشه در جهت  مثبت هم استفاده کنیم .(واقعا استفاده از ابن ابزار  ذهن رو به ما یاد ندادن  و به ما نگفتن چه قدرتی داریم  و ما  اصلا نمیدونم این ابزار چه استفاده هایی داره و  برای همین نمیتونیم زندگی دلخواهمون رو رقم بزنیم و خودمون رو محکوم به  سر نوشت از پیش تعیین شده میدونیم و هیچ تلاشی نمیکنیم و یا باور داریم نمیشه  اون طور که دوست داریم زندگی کنیم و  زندگی شانسی هست  و یا زندگی روی خوش به بعضیا نشون داده و  به بعضیا نشون نداده  و چیزی دست ما نیست هر طور خدا بخواد ما هم راضیم به رضای خدا و   … اما باید بدونیم هر جا هستیم حق ما هست و خودمون خلقش،کردیم )

      ما از بچگی شده  خیلی وقتا اسباب بازی  میخواستیم  و به پدر و مادر گفتیم و اونها هم برای ما خریدن .و من یادم میاد در گذشته چون خیلی از دوستهام فلان چیز رو داشتن منم به اون رسیدم  حتی الان هم خیلی وقتها یه وسیله رو میبینم تو  خونه بعضیا و  میبینم چقدر کار رو ساده کرده و به اون فضا و  زیبایی داده و ما هم میریم میخریم  و یا من خیلی وقتها میبینم یه لباس قشنگ تن دوستم  بوده و  من خوشم  اومد  و  رفتم خریدم و اما خیلی وقتها یه چیزی میبینم اما چون اون خواسته در توان ما نیست مثل ماشین یا موبایل  روی اون خط میزنیم و اون رو تبدیل به حسرت میکنیم .(من بسیار این تجربه رو داشتم مخصوصا از وقتی وارد این دوره ها شدم یه همزمانی هایی رو تجربه میکنم که فقط بعدش  از شدت خوشحالی و هیجان نمیدونم به کی بگم و خدا رو شکر میکنم و اما منتظر چیزهای بزرگتر هستم و از این نوع همزمانی ها در مقیاس بزرگ میخوام و منتطر اونها هستم و میدونم از همین خلق جیزهای کوچیک به چیزهای بزرگ میرسم و اگر به اونها توجه کنم و اگر همیشه به خودم یاد اور بشم که میتونم منم خلق کنم  موفق  می شم و  برای من بزرگترین و بهترین  خلقم خلق اندام ایده الم بوده و شکر خدا با این کار ایمانم به خودم بسیار بیشتر شده )

      پس حواست باشه خودت رو تخریب نکن حسرت نخور و  خواسته ات رو سرکوب نکن و  روش خط نزن و به جاش  بگو منم میتونم اون رو داشته باشم اون انسان  هست و منم انسان هستم و تحلیلش نکن  تا به خواسته ات برسی و همیشه به خودت  بگو با داشتن  اون خواسته چقدر حالت بهتر  هست و  چقدر لذت بیشتری میبری و خداوند شما رو بهتر هدایت میکنه .(من همیشه به خودم میگم من که تا اینجا تونستم برای خودم اندام عالی خلق کنم پس  یک جسم بهتر  و عالی تر  هم  میتونم  خلق کنم و به اون لاغری مد نطرم که اندام کشیده و لاغری هست برسم به شرط استمرار و تعهد و اشتیاق من به هر چی که دوست دارم میرسم و هر گز بر روی رویای خودم که اندام با وزن ۵۹ کیلو و سایز ۳۸ هست  خط نمیزنم و مییدونم  که  میرسم  و هیچ مانعی بر سر راه خودم نمیبینم و خیلی برام  طبیعی هست که در جسم ایده الم باشم و حق من هست که باشم و هیچ استرس و دلهره ی ندارم که شاید نرسم نه مطمعنم به زودی میرسم )

      همه ی افراد چاق از این قانون به ضرر خودشون استفاده میکنن و خیلی وقتا  با رفتن روی ترازو حالشون رو بد کردن یا با دیدن افراد چاق گفتن چه خوب  که اندازه ی این فرد  نیستم و  یا با دیدن افراد لاغر حسرت خوردیم که چرا من نمیتونم مثل اون باشم و همیشه از هر چیزی که دیدم به ضرر خودمون استفاده کردیم و همیشه گفتیم خوش به حال فلانی و در واقع با این حرف زدن گفتیم من بد بخت بیچاره هر  چیز بخورم چاق میشم .(من در راه لاغری  خیلی کارها کردم که بر خلاف قوانین این دوره بوده  مثلا من بارها حسرت خوردم و یا بارها رفتم بر روی ترازو و حالم رو بد کردم و یا نگاه به چاقهای اطرافم کردم و یا …..نتیجه همیشه برای من چاقی بیشتر بوده و اما الان که دارم بر روی خودم کار  میکنم   دقیقا بر عکس این کارها رو انجام میدم و هر چی استاد گفتن به همونا عمل کردم و کلی نتیجه ی عالی گرفتم و میدونم اگر من خیلی از کارها رو نکنم و انجام ندم خود به خود لاغر میشم و نیاز به انجام کار خاصی نیست و من عاشق این سبک و این روش زندگی کردنم و لدت میبرم از بودن در ووره ها و کار کردن بر روی خودم  )

      خیلی وقتا دیدیم تصمیم به لاغری گرفتیم اما یک نیروی درونی نمیزاره من به اون چیز برسم و وقتی نااگاهانه 

      هر آنچه من در چند ساله به دست آوردم  و زندگی کردم بر اساس همین الگو بوده  که تو نمیتونی و یا تو شانس نداری و یا این ها برای تو نیستن و ….  و باعث شده بود قبلا من به هیچ جا نرسم اما از وقتی استاد با قوانین اشنا شد به هر چی خواستن رسیدین حتی همین کسب و کار اینترنتی  استاد ،زمانی که  ایشون  معازه داشتن و دیدن افرادی هستن که کار اینترنتی دارن نگفتن این شانس داره من کحا و این کجا  با وجود اینکه  ایشون توانایی صحبت کردن و ایده  ی خاصی نداشتن  ولی به اون شعل مورد نظر خودشون رسیدن 

      وقتی این افراد موفق رو دیدم   در من هم این ایده شکل گرفت و روی این خواسته ام کار کردم و خط نزدم  روی اون و بعد از یک مدت کار کردن روی خودم  من کار اینترنتی رو شروع کردم حتی در مورد ماشین خوب داشتن هم همینطور وقتی کسی رو  می دیم که ماشین عالی داره دیگه نمیگفتم این دزدی کرده کار خلاف کرده و دیگه از این افکار نداشتم چون قبلا نمیتونستم تحلیل کنم که چطور فردی اینقدر پول داشته باشه پس  روشون خط میزدم و اما حالا به چطورش فکر نکن و روش خط نزن و فقط به بودنش فکر کن و جلو برو تا بهش برسی .(تمام هنر ما همین هست که الان با این شرایط خودمون به اون چیزهایی که نیست نگاه کنیم و تمام چیزهای اطراف رو اون طور که دوست داریم باشن نگاه کنیم و رویا داشته باشیم و روی رویای خودمون خط نزنیم و با این کار رویا رو در  خو دمون زنده نگه داریم  و کاری هم به چطورش ندارم و فکر هم نمیکنم چون روند من رو کند میکنه و مانع درست میکنم برای حرکتم و  به جای این کار نمونه هاش رو در اطراف  خودمون  پیدا کنیم و بیشتر برای ذهنمنون منطقیش کنیم که میشه  من بارها گفتم میشه لاعر بشم چون استاد و دوستان شگفتی ساز تونستن حتی در زمان کم وزنهای اضافه زیادی رو کم کردن مثلا در دو ماه ده کیلو کم کردن پس منم میتونم  و من که در حد  پنج  یا چهار کیلو اضافه دارم به راحتی اون رو کم میکنم و برای جسم و ذهن من این کم کردن اصلا چیز زیادی نیست و به راحتی  از دستش میدم  مثل گدشته ی خودم که با این روش  کلی وزن کم کردم و ذهن من با این خواسته ی من کاملا هماهنگ هست و من به زودی این حلب روعن ر و هم زمین میزارم و متناسب میشم و رها و سبک میشم  ) 

      همه ی موفقیتها زندگی رو به همین روش به دست بیار و حتی لاغر شدن هم همین طور  هست . هر روز تصاویر شگفتی سازان رو برو ببین و کاری به چطورش نداشته باش و روی لاغریت خط نزن و به مزایای لاعر شدن فکر کن و اینجور رویات رو تقوبت میکنی و رویات رو خط نزن  و اما اگر بری در آلبوم شگفتی سازان خیلی منطفی تر این رویا رو زنده  تر نگه میداری .

      اگر هر روز یک فایل گوش میدی  و آگاهانه تاییدش  میکنی  که منم میتونم متناسب بشم  پس کم کم انتطار شما از خودتون تغییر میکنه و اون نیروی بازدارنده ی درون انگار صداش ضعیف میشه و تعییر میکنه  وقتی که روی خودمون کار کنیم با دیدن و گوش دادن و نوشتن تمام چیزها رو از این طریق به وجود میاری .(من هر روز یک فایل گوش میدم و اون رو تایید میکنم  با نوشتن دیدگاه هم و خوندن نطر بقیه و اصلا اون صدای منفی باف درون من بسیار صعیف هست و انصافا من از ا ول دوره  در مورد لاغری  با این روش خیلی نجوای منفی  نداشتم  که نمیشه و یا  تو لاعر نمیشی اگر هم داشتم بعضی جاها از این بود که تو چرا کاری نمیکنی برای لاعری  نه ورزشی نه رژیمی که اونم به خاطر این  بوده که  این همه   سال در مغز ما کردن تنها راه درست لاعری از طریق رژیم و ورزش هست و اما من با استمرار  داشتن و تعهد و اشتیاق و انگیزه تو نستم  صدای اون رو کم و کمتر کنم و صدای مثبت درونم که میگفت لاعری با این روش درسته و این جواب میده فقط هر روز برو جلو تو میتونی باید ادامه بدی بلند تر بود و من به خاطر ارامش،و حال خوبی که در این راه داشتم حتی حاصر نبود برای یک روز هم به روش قبل زندگی کنم و اصلا به اون سبک  غذاا بخوردم و رفتار کنم  و تا جایی که تو نستم افکار و باورهام و  رفتارهام رو تغییر بدم جسمم هم تغییر کرده و موفق شدم و هر روز به صدای مثبت درونم که میگه تو داری لاعر تر میشی گوش میکنم و ناامید نمیشم و شکست نمیخورم )

      من  هم دوست دارم یه خانه ی عالیتر با تمام امکانات بخرم و کلید بندازم برم داخلش  

      من هم دوست دارم یه ماشین بزرگ و  جادار و اپشن دار    خارجی و به روز و شاسی بلند داشته باشیم 

      من هم میتونم یک شغل عالی با در آمد خوب بدون زحمت فیزیکی خاصی و بدو ن نیار به سرمایه و مدرک خاصی  داشته باشم  و در اون موفق بشم 

      من هم میتونم یک شخصیت تاثیر گذار و مثبت داشته باشم   و  قدرت بیان  خیلی خوبی  داشته باشم .

      و من میدونم رویا های  من به  واقعیت تبدیل میشن  وبه بودنشون  فکر  میکنم  که اگر الان  باشن  چه تغییری در  من  و زندگی  من  به وجود میارن و به خودم   میگم  من هم میتونم چون بقیه تونستن.(من واقعا قبول دارم میتونم یک زندگی عالی رو خلق کنم و از چیزی که الان دارم بازم بهتر و بهتر بشم و اینقدر لاعری برای من چیز  ساده و طبیعی  و  دست یافتنی شده که دیگه فکر میکنم  نیاز به هیچ کار خاصی نیست و همین طور که دارم هر روز  حلو میرم لاعر تر هم میشم و به دنبال بهتر کردن بقیه جوانب زندگیم هستم  و قطعا میدونم به مسیرهای درست هداست میشم و اونها رو خلق میکنم من خالق زندگی خودم هستم  استاد چقدر عالیه این سبک لاعری من اصلا وارد سایت شما شدم که به اندام  ایده الم برسم و اما  الان به دنبال جست  و جوی این دنیا و قوانینش و خودم و خالق این دنیا و خیلی از چیزها شدم و من همه ی اینها رو از لطف خدا به خودم و از لطف و مهربانی شما استاد گرامی  میدونم  و  یادم میاد میخواستم به چی برسم و از شر چاقی رها باشم  و حالا چه افکاری دارم و میخوام به کجا برسم و اما روی هیچ کدوم از رویاهام خط نمیزنم و همه رو زنده نگه میدارم حتی لاعری ایده ال خودم شاید از نظر خیلیها من الان لاعر باشم ولی بازم میخوام ایده آلتر بشم  و میدونم به زودی بهش میرسم چه بخوام چه نخوام میرسم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1400/02/12 10:57
      مدت عضویت: 1567 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 874 کلمه

      سلام🙂

      اسم فایل که خودش کلی انگیزاننده است

      نوشته های ابتدای فایل رو که میخونی از اینکه این رویا رو داری که لاغر بشی کلی کیف میکنی که رسیدن به این خواسته و خلق اون چه نیکی و حسناتی برات میاره و از اینکه خداوند این قدرت و توانایی ذهن رو در خلق رویاهات برات قرار داده چقدر لذت میبری و شکر گزارش میشی🙏🙏🙏

      همه ما انسانها با این توانایی ذهن به دنیا میایم چون ما همگی از جنس اون انرژی مبدا هستیم که قدرت خلق کنندگی داره ومیتونیم با داشتن آرزو ورویا و زنده نگه داشتنش و درنهایت خلق آون آرزو دنیا رو گسترش بدیم هم خودمون لذت ببریم و هم دنیا رو جای بهتری برای سایر آدمها کنیم😍😍

      تمام آدمهای دنیا این توانایی رو دارن و هیییییچ فرقی بین اونها نیست چون وقتی مبدا همه یکی هست پس ذرات جدا شده از اون مبدا هم مثل هم هستن و مثل اون مبدا و در واقع همه یکی هستن و اینه معنی اون وحدت و یگانگی و توحید 👌👌👌🙂

      اینهمه انسان موفقی که در موضوعات مختلف میبینیم که در قسمتهای مختلف دنیا رو گسترده کردن هیچ فرقی با ماها ندارن فقط به این توانایی آگاه شدن و از اون دارن استفاده میکنن افرادی مثل بیل گیتس ،برادران رایت،هنری فورد،ادیسون،انیشتین و….

      این توانایی ذهن ما است که به هر چیزی توجه و تمرکز کنه میتونه اونو تا بی نهایت گسترش بده و هیچ محدودیتی هم براش وجود نداره ما با ذهنمون میتونیم خودمون رو به تناسب برسونیم و حتی بیماریهامونو شفا بدیم حتی بدون استفاده از دارو وکم کم علم اینو ثابت میکنه که همانطور که با توجهات منفی و استرسهای مزمن و فعال کردن مداوم محور هیپوتالاموس هیپوفیز ادرنال سیستم ایمنی رو ضعیف کردیم و رشد و ترمیم و بازسازی رو در خودمون متوقف کردیم میتونیم خودمون رو از این وضعیت خلاص کنیم و اونوقت بدنمون همیشه سالم و زیبا و جوان و متناسب بمونه چون دیگه استرسها و توجهات منفی رو متوقف کردیم و برگشتیم به تنظیمات کارخونه که خداوند در روز اول در ذات و طبیعت تک تک ما قرار داده😍😍😍👌👌👌

      ذات و طبیعت این ذهن اینه که میتونه تا بی نهایت گسترش پیدا کنه ولی اختیار به دست ما است که به کدوم جهت هدایتش کنیم اکثر ما انسانها در جهت منفی داریم گسترش میدیم با باورهای اشتباه و افکار منفی و گسترش اونا با تمرکزو توجهمون به همین دلیله که اینهمه بیماری و ترس و نگرانی و روابط درب و داغون و کسب و کارهای ورشکسته و اقتصادهای بدردنخور و فقر و …در دنیا وجود داره

      چقدر تکنیک شما برام جالب بود که وقتی خواسته ای داریم که بقیه دارنش به جای اینکه حسرت بخوریم به خاطر نداشتنش با خودمون بگیم عه چه جالب پس میشه اینو هم داشت اگه اون ادم داره پس منم میتونم داشته باشم چون ما هر دو آدمیم و از یک جنسیم و فرقی با هم نداریم اینجوری رویا ی اون خواسته رو در ذهنمون زنده نگه داریم چون حسرت خوردن یعنی توجه به شرایط الان که نداشتن اون خواسته است و توجه به شرایط الان ما رو از اون خواسته دور میکنه و شروع خط زدن اون رویا است🤨🤨

      یه جایی شنیدم که اگه چیزی رو دیدین که رویای شما است و کس دیگه ای اونو داره به خودتون بگین دنیا و کائنات و خداوند داره اینو بهم نشون میده که ببین اینو هم دارم اگه میخوای میتونم بهت بدمش (شاید هم خود شما گفتین) خوب حالا نقش ما میاد وسط که با دیدن اون خواسته در دست دیگران حسرت بخوریم که ای بابا بقیه رو ببین چجوری دارن عشق میکنن و من بدبخت چطور…‌😶😶😶یا بگیم ای ول چقدر عالیه اینو داشته باشی چقدر راحت تر میشه زندگی چقدر لذت بیشتری میبری😍😍😍 منم میخوامش😍😍😍👌👌

      در واقع خواسته برای خداوند و کائنات بزرگ و کوچیک نداره این ذهن ما است که خواسته ای رو بزرگ میکنه یا کوچیک برای خدا همه یکیه بستگی داره من اونو چطور میبینم و از چه کسی هم دارم درخواست میکنم وقتی عظمت خداوند رو درک کنم متوجه میشم که خواسته من در برابر اون عظمت و قدرت عددی نیست و اتفاقا خدا لذت میبره وقتی من بیشتر بخوام چون میدونه که اون رو به اون بزرگی و عظمت درک کردم که خواسته های بیشتر و بزرگتر میخوام🤩🤩🤩🤩👌👌👌

      یکی از اساتید قانون جذب میگفت موقع درخواست کردن مثل بچه ها باشید بچه ها وقتی چیزی رو میخوان اصلا به شرایط مالی پدر مادر کاری ندارن اینقدر اصرار میکنن تا بالاخره ما براشون اون خواسته رو برآورده میکنیم  حالا ما به عنوان پدر مادر که در برابر عظمت خدا عددی نیستیم پس اگر خواسته ای داریم ازش دست برنداریم ولی عجله هم نداشته باشیم و به خداوند و زمان بندیش ایمان داشته باشیم تا خواسته مون رو دریافت کنیم

      جایی شنیدم اگه خواسته ای در ما شکل گرفته به این دلیله که توانایی رسیدن به اون خواسته در ما قرار داده شده پس با ایمان ادامه بدیم که درنهایت مقصد رسیدنه 🤩🤩🤩🤗🤗🤗

      رویای لاغری هم برای همه ما هست و مسیرش هم به لطف خداوند و همت استاد ساخته شده فقط کافیه که ما هر روز یه قدم در این راه برداریم تا ما هم به تناسب انداممون برسیم و زندگی در تناسب اندام رو تجربه کنیم زندگی ای که همراه با شادی اعتماد به نفس دوست داشتن خود و زیبایی و جوانی هست که این حق ما است و جز این نیست🤩🤩🤩😍😍😍👌👌👌👌🤗🤗🤗🤗🎊🎊🎊

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ریحانه دوست محمدی
      1399/12/10 13:27
      مدت عضویت: 1197 روز
      امتیاز کاربر: 425 سطح ۱: کاربر مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 564 کلمه

      سلام استاد…. اولین رویایی که برام محال و باورنکردنی بود رویای لاغرشدنم بود… چون از نوزادی گفته بودن من تپل و چاق بودم. یعنی ذهنم نمیتونست جسم لاغرم رو تصور کنه، حتی اینکه بخوام براش تلاشی هم بکنم فایده نداشت…قبل از ورود به این سایت واستارتم برای تغییر، همیشه حسرت لاغری تو دلم بود. یعنی همیشه میگفتم ارزو به گور شدم برای لاغر بودن .. اززمانی ک یادم میومد من تو رژیم بودم و درگیر لاغری ولی چه فایده. فقط تلاش بیهوده بود و پشتش کلی حسرت و اه و ناله… کلی به ادمای متناسب دروبرم حسودیم میشد.. استخر میرفتم بجای شنا و لذت بردن از اون روزم، تمام حواسم به اندام متناسب دیگران بود که چه حالی میکنن، هرچی میخوان میپوشن، هر چ میخوان میخورن ولی من مدام دنبال دلیل برای چاقی خودم و لاغری اونا میگشتم.. ولی بااین همه ناامیدی و نتیجه نگرفتن، هیچ وقت دست از تلاش برای لاغریم برنداشتم. یکی از دلایل اینکه من الان درمسیر لاغری باذهن هستم همینه که خداوند بخاطر تعهدم به رویای لاغریم، و خط نزدن رویای لاغریم، بلاخره منو درمسیر اصلی و درست هدایت کرد.
      دقیقا سه ماه قبل ک استارت واقعی زدم برا تغییر جسمم و زندگیم، اول عکس های چالش لاغری قبل و بعد رو نگاه کردم. اینقدر برام انگیزه شد که من چقدر راهم کوتاه تره نسبت به این ادما…چون ادم های اون عکسا خیلی چاق تر از من بودن و با هرطریقی به رویای لاغریشون رسیده بودن. مهمم نبود برام که از چه راهی رسیدن به رویاشون . مهم نتیجشون بود که نگاه میکردم و بهم انگیزه میداد که لاغری رویا نیس. حقیقته جسمه هر انسانه که پشت چربی های اضافی بدنش مخفی و پنهان شده. حتی یه عکس رو به عنوان نمونه و الگو در گالری ذخیره کردم و تمام این مدت بهش نگاه میکنم و هدفم اینه که منم همون جسم ایده المو بسازم وتجربه کنم… و تا الان خداروهزار بار شکر کلی تغییر جسمی داشتم و هنوزهم درمسیرم.و دارم رویایی که همیشه برام به ارزو تبدیل شده بود رو واقعی می کنم و حسش می کنم. رویای زندگی مورد علاقم هم شبیه رویای لاغریم بود.. یعنی برام محال بود رسیدن به ماشین و زندگی رویاییم.. ولی همیشه به همسرم میگفتم تازنده باشم دست از خواسته هام برنمیدارم. حتی شده یه روز از عمرم زنده باشم، میخوام به ارزوهام برسم..همین تعهدم هم روی خواسته هام باعث بودنم دراین مسیره و خداوند منو هدایت کرد. البته بگم اون زمان برام همه چی آرزو بود. الان آرزویی برام وجود نداره. همه چی واقعی و حقیقیه.. هرچی هست برای چشیدنه.وگرنه وجود مادی نداشت. ما خودمون رویامونو خط زدیم. وگرنه خداوند نعمتهاش برای همه سرازیره. خداوند به هرکس بخواهدبدون حساب روزی میدهد…. الان میفهمم که تاالان من خودم نخواستم رویاهام محقق بشه وگرنه خداوند عدالتش برای همه یکسانه. فرقی براش نداره ادما. هرکس در گرو خواسته هاش و باورش به خداوند و رویاهاش،زندگیشو میسازه و تجربه میکنه. من الان تمام رویاهام که رویا بودن وفقط در ذهن و فکرم میتونستم تجسم کنم، برام شده واقعیت بیرونی زندگیم. زندگی که درانتظار رسیدنش هستم. دیگه محالی وجود نداره. همه چی رو تجربه خواهم کرد به لطف خداوند… و حسرتی برام وجود نداره از دیدن طعم های قشنگی که دوست دارم.، از ماشین مورد علاقم و زندگی لاکچری که دوستش دارم….من با ورودم به سرزمین تناسب فکری و لاغری باذهن، رویاهام رو به واقعیت تبدیل میکنم. رویا نه، آرزو نه، بلکه خواسته هامو.انشالله…عمرتون با برکت.. یاعلی

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1399/10/21 20:25
      مدت عضویت: 1616 روز
      امتیاز کاربر: 26841 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 1,059 کلمه

      ما یه توانایی ذهنی داریم که خیلیها ازاون تقریبا دارن نآاگاهانه یا اگاهانه استفاده میکنن ولی در جهت منفی از این ابزار استفاده میکنن و اما غافل از اینکه از اون میشه در جهت مثبت و بهتر کردن زندگیمون هم میشه استفاده کنیم .
      و خیلی وقتا شده ما قبلا که بچه بودیم و بهانه ی یه وسیله ی بازی و اسباب بازی رو گرفتیم و دوست داشتیم که اون رو داشته باشیم و پدر و مادر خودمون رو مجبور به خرید کردیم .
      بچها وقتی خواسته ای دارن روی خواستشون پافشاری میکنن و امیدوار هستن که پدر و مادر براشون تهییه میکنه و اصلا براشون پولش مهم نیست و اگر میبینن که پدر و مادر شون سخته براشون تهییه کنن اونها بیشتر پافشاری میکنن و بهانه میگیرین تا به اون برسن یعنی اصلا دست از خواستهای خودشون برنمیدارن و ناامید نمیشن و کاری هم ندارن که الان پدر و مادر من پول دارن یا نه فقط به خواسته ی خودشون فکر میکنن.

      خیلی وقتا ما بزرگا هم یه چیزی جایی دیدیم که باعث راحتتر شدن کارها میشه یا زیبایی مکانی میشه و در توان مالی ما هم بوده و تونستیم و رفتیم خریدیم ولی اگر چیزی رو دیدیم که در توان مالی ما نیست ولی یکی دیگه اون رو داره ما سریع روی رویای خودمون خط میزنیم و با حسرت به اون نگاه میکنیم و میگیم ما که نمیتونیم بخریم خوش به حال فلانی که داره و شروع میکنیم به بد و بیراه گفتن و اینا و خودمون رو تحقیر کردن و سرزنش کردن خودمون پس اگر حواسمون نباشه ما به راحتی یه خواسته ای که در توان ما نباشه ذهن ما رو میبره به سمت حسرت و تحقیر و ..
      ولی مهمترین الگوی ذهن دیدن هست پس اگر کسی رو دیدین که یه چیز خوب رو داره باید بگی اگر این فرد تونسته منم میتونم پس به جای تحقیر و سرزنش بگو اگر این قرد تونسته منم میتونم و هیچ وقت تحلیل نکنید که از کجا من به این خواسته برسم چطور بهش دست پیدا کنم فقط به خوبیها و نقاط مثبتش فکر کن و خداوند راه رسیدنش رو به تو میده در لاغری هم همین طور هست .
      پس اگر یه فرد متناسب دیدی حسرت نخور بگو اگر این فرد تونسته منم میتونم پس نگو این فرد هر چی بخواد میخوره ولی من اینطور نیستم چی از این فرد لاغرکمتر دارم که نمیتونم لاعر بشم یعنی هر وقت یه چیز خوب میبینیم به ضرر خودمون از اون استفاده میکنیم و کاری میکنیم که خیلی سریع داخل ذهن ما خط میخوره و از بین میره .
      و وقتی میگیم خوش به حال فلانی هر چی بخوره چاق نمیشه یعنی اینکه من بد بخبت بیچاره هر چی بخورم چاق میشم پس هم لاغری رو خط زدیم هم چاقی رو با توجه داریم جدبش میکنیم .
      پس این ذهنتون رو به سمت لاغری هل بدین و خیلی جاها که ما روی رویاهمون خط زدیم و هی گفتیم ما نمیتونیم که این چیز رو داشته باشم و یا لاعر باشم و اینقدر گفتم من نمیتونم که این نیرو نمیزاره ما به خواستهامون برسیم و به ما میگه تو نمیتونی .
      هر وقت چیزی رو که دوست داری میبینی نگو این فرد شانس داره بابا تو کجا و این کجا محال بهش برسی در حالی که هیچ ایده و هیچ نشانه ای از اون رویا در زندگیت نباشه باید به خودت بگی چون اون فرد تونسته منم میتونم پس بذر ش رو در ذهنت بکار که منم دوست دارم این چیز رو داشته باشم پس سریع خط نکش و اون رویا رو زنده نگه دار و به مزیتهاش فکر کن و اینکه اگر باشه چقدر عالی میشه و اینطور خیلی سریع وارد زندگی تو میشه حالا هر خواسته ای مثل ماشین خونه و لاغری و ..
      پس وقتی خواسته ای رو تو نداری ولی بقبه دارن واما تو نمیتونی داشتن اون خواسته رو تحلیل کنی ذهنت میگه این از راه حلال نیست و از راه دزدی و … هست چون نمیتونی تحلیل ‌کنی چطور میشه اون فرد اون رو داشته باش پس روی اون رو خط میزنی .
      باید به رویاهات فکر کنی و باور کن که میتونی داشته باشی و به چطور داشتنش فکر نکن چون خطش میرنی فقط به مزیتهاش و بودنش فکر کن در مورد رویای خودت فکر کن و خوشحال باش که تو هم میتونی به دستش بیاری و اون رو زنده نگه دار .
      برای لاعری خودت هم همینطور وقتی دوستان شگفتی ساز رو میبینی خوشحال باش که تو هم میتونی چون دوستان ما تونستن پس با دیدن هر روز عکس دوستان شگفتی ساز به رویات فکر کن و به مزیتهاش فکر کن که حالت خوب میشه و سبک میشی و ازاد میشی و …پس رویات رو خط نزن و قتی یه فرد لاعر رو دیدی نگو خوش به حالش ما که نمیتونیم نه خیر رویات رو زنده نگه دار و به سمتش حرکت کن با گوش دادن و نوشتن و دیدن و خوندن فایلها و با دیدن تصویرها و اگاهانه در ذهنت تایید کن که منم میتونم متناسب بشم میبینی انتطارت از خودت تغییر میکنه و اون صدای درونت که هی میگفت تو نمیتونی ولی حالا میگه تو میتونی لاعر بشی ادامه بده و به این صورت رویات رو زنده نگه میداری .
      پس اول باور کن که میتونی داشته باشه میتونی ثروت و یا سلامتی و لاعری و ..داشته باشی پس رویات رو باطل نکن و روی رویات خط نزن.
      وقتی رویایی در ذهن شما شکل میگریه به بودن و داشتنش فکر کن و چه تغییری در زنگی شما به وجود میاد و تاکید کن به خودت که من هم میتونم و این باعث حرکت شما به سمت لاعری میشه
      کسی به ما یاد نداده از این تواناییمون استفاده کنیم ولی من یادگرفتم به لطف این دورها و فایلهای عالی و استاد عزیز و میخوام استفاده کنم و به رویاهای خودم برسم و اونها رو خلق کنم و هیچ وقت به چطور رسیدنشون فکر نمیکنم من چی کار دارم که چطور خود خدا میدونه که چطور و از چه راهی به من بده من فقط باید رویاهام رو زنده نگه دارم و روشون خط نزنم تا به من داده بشه من در خونه ی امید رویاهای خودم رو با عشق و امید زنده نگه میدارم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 0
      محتوای دیدگاه: 359 کلمه

      سلام به همه دوستان عزیزم
      خط نزدن رویای لاغری یا بهتر بگویم رویای خوشبختی
      انصافا کلید خوشبختی در خط نزدن رویاهاست دو سال پیش با مسرم مستندی نگاه میکردم که در شهری در آمریکا همه مردم صاحب یک هواپیمای شخصی کوچک بودند وقتی پسرم پرسید مامان میشه ما هم هواپیما داشته باشیم من طوری بهش نگاه کردم که از پرسیدن سوالش پشیمون شد 😃😃کودکان در مقایسه با ما فقط رویای داشتن رو در سر دارن اونا به خاطر اینکه فطرت خدایی دارن خواستن به هر چیزی رو ممکن میدونن ولی ما کم کم بهشون یاد میدیم منطقی باشن پاشون رو به اندازه گلیمشون دراز کنن و زیاده خواهی نکنن اینجا همون جایی که ما زندگیشون رو شبیه به خودمون میکنیم و همیشه از دو دو تا چهار تا کردن و اهل حساب و کتاب بودن خودمون خوشحالیم چرا چون در حیطه منطق به رویاها نگاه میکنیم در قوانین طلایی زیستن در دنیا پرسیدن چگونه و چجوری راه بستن همه درهای آرزوست دنیا پر از نعمت سلامتی شادی ثروت و تناسبه ولی وقتی خودت رو دور از دستیابی به اونا میبینی و میپرسی چجوری اخه
      چجوری پولدار بشم چجوری لاغر بشم چجوری خوشبخت یشم
      چجوری ها رو رها کن رویاپردازی کن نترس توکل کن رها باش چجوری بن بسته فکر شیطانه کاینات پر از نعمتهایی که تو در آرزوشون هستی پس منطق رو رها کن اونی که باید بده انقدر در توانش هست که با عقل کوچیک خودمون نمیتونیم چجوری رو درک کنیم خدا از دادن نعمت به بنده اش دریغ نمیکنه ولی من بنده راه رو میبندم چون دنبال چجوری هستم مگه میدونی چجوری خلق شدی مگه میدونی دنیا به لین عظمت چجوری کار میکنه مگه میدونی چطور فصلها عوض میشن مگه میدونی چطور حتی کسری از ثانیه طلوع و غروب خورشید عقب نمی افته ما هیچی از این نظم بزرگ و چگونگی کارکردش نمیدونیم پس چطور برای این آرزوهای کوچک دنبال چگونگی هستیم
      رویای متناسب بودن تا اخر عمر رو در سر می‌میپرورانم و به چگونگی اش کاری ندارم من حسم رو خوب میکنم من نمیخوام بدونم از چه راهی و چگونه قراره وزن کم کنم ورای منطق ورای عقل کوچکم ورای ترسهایم فقط امیدوار باقی میمانم من 💞💞💞💞💞💞

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار سنا سعادت
        1399/10/30 17:46
        مدت عضویت: 1663 روز
        امتیاز کاربر: 337 سطح ۱: کاربر مبتدی
        محتوای دیدگاه: 8 کلمه

        چقدر زیبا نوشته اید، دوست دارم چندبار بخونم

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار نرگس مرادی
      1399/09/18 20:29
      مدت عضویت: 1647 روز
      امتیاز کاربر: 7386 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 796 کلمه

      سلام خدمت خوبان همسفر و دوستان عزیزم و همچنین خدمت استادعزیزو بزرگوار ،من روز به روز شاهد رشد باورهایی درخودم هستم که یک روز در زندگیم،برای دیگران، آن را به خوش شانسی و طالع داشتن نفر، ویا نظر کرده های خدا میدانستم،وربط میدادم.البته کسانی که خیلی چیزها را ساده وبدون دردسر به دست می آوردند ،چون خودم هم از کسانی بودم که اول آخر به خواسته هایم می رسیدم ،ولی همیشه برایم نحوه ی درخواست عجیب بود و عدالت خدا را خیلی متفاوت می دیدم در اینکه بخواهیم اینقدر برای چیزهایی که خیلی ها راحت واز دید من مثل آب خوردن به آن میرسندما این قدر تقلا کنیم ،ولی حالا مطمئن هستم خداوند از ما اخلاص میخواهد ،از ما پاکی نیت میخواهد برای خدا مهم نیست که گیر ما از درون خودمان باشد یا از بیرون ،مهم نیست انسان باشد یا اشیاع، خدا از ما فقط یک چیز میخواهد،که تنهای تنها از او بخواهیم حتی یک درصد ناخالصی هم در خواسته هایمان نداشته باشیم، از هیچ کس واز هیچ چیز،چون خلقتش چنین است که حتما اذن و قدرت و اجازه ی خودش مقدمه هر خواسته ی انسان باشد ،و آنجا هست که خداوند نه بدنبال دلیل نه مدرک نه موقعیت ونه سند است ، او از ما میخواهد هر گونه دلیل محدود کننده ی زمینی ،هر گونه سند و مدرک زمینی را بر روی زمین بگذاریم وخودمان را خلع سلاح از جنس محدودیت های زمینی کنیم ،آنوقت هست که در تمام خزانه غیب به روی ما باز میشود باید برای کمک خواستن از نعمت هایش و نزول برکاتش،ازعالم غیب، باحالت تسلیم ودستان وافکار خالی وبا زبان بی واسطه ،بدون ربط دادن به کسی وچیزی ،در راه وروش خودش جلو رفت با دست خالی وبدون عذر و بهانه، بدون دلایل زمینی ،ومن خودم در هر مرحله از موفقیت هایی که در طی این دوره به آن رسیده ام، دیده ام هر کجا که دلیل مشکلات را کلا حذف کردم ،که به این خاطر چاق هستم ویا لاغر نمی شوم ویا به خاطر فلان کس و فلان دلیل پولدار نمیشوم وغیره وبه تمام دلایل دنیوی دانه دانه کات دادم و حذف کردم به نتیجه رسیدم، در مورد متناسب شدنم ایمان و باور شدیدی برای غذاخوردن داشتم که علت چاقیم غذا خوردنم هست وروی این مورد خیلی وقت گذاشتم، وبعد از اینکه تمام دلایل اشتباه و باورهای غلطم را یکی یکی پاک کردم ،و خیلی وقت از من گرفت، دارم به نتیجه میرسم ،چون فرمول درتمام گرههای زندگی یکی هست، علت میشود دلیلی که می آوریم ، وبهانه میکنیم، ،معلول هم میشود نتیجه نگرفتن .چون خدا ما را وامورمان را به هر دلیل وعلتی که می آوریم واگزار میکند که برو تا همان دلیل وعلت کارت را درست کند ،نه من،و این توکل ودست خالی بودن درمقابل خدا،وبدون قید و شرط بودنمان، یک شاه کلید برای تمام خواسته ها وآمال آرزوهای ما میباشد و حالامن، باور دارم که ذهن ما هیچ گونه دشمنی وبدخواهی نسبت به ما ندارد فقط به اندازه ی قدرت باورهایی که در ذهن داریم رفتارهای منفی از ما سر میزند واینکه یک سری اتیکت ها وبرچسبهایی که افراد آسیب دیده ی روحی و جسمی به خودشان میزنند باعث ادامه ی مشکلاتشان میشود ،همه بستگی به قدرت باور مخرب در ذهن هست و آنچه که منعکس کننده ی رفتار نامطلوب هست ،بودن وقدرت خود دلیل وعلت نامطلوب هست که برای پاکسازی و ترمیم و تصحیح آن باید،رفتار درست، وبه اندازه کار و تکرار و باور سازی بشود، در مورد خودم برای هر فکر اشتباهم،همین گونه در به دست آوردن راه حل مسائل خودم در زندگیم به پیش میروم ،وهر روز ،هر اندازه که به تصحیح و تبدیل باورهای غلطم به درست ،قدم بر میدارم واز معایب و مزایای هر رفتار برای خودم ،آگاه میشوم به همان اندازه که می نویسم وتوجیح و باز سازی میکنم ،داره از قدرت و شدت و تکرار رفتارهای چاق کننده ام یا رفتارهای دیگرم کم و کمتر میکند، و باید از در توجیح،برای رفتارها در خودمان بسیار تلاش کنیم و ذهن ما بسیار هوشمند وبه نفع ما خودش مهر تایید بر رفتار درست میزند وقدرتمندانه آن را در برنامه ی کاریش قرار میدهد ودر مسیر علم و آگاهی ناب در هر مورد از خواسته هایمان برای انتخابهای خوب وعالی کمکمان میکند،پس باید رویا هایمان را خط نزنیم ودرذهنمان نگه داریم و خردمندانه وجسورانه وباشجاعت آنها را در برنامه های پیش رویمان قرار دهیم ،وثابت قدم وبااشتیاق جلو برویم، وبدانیم که آن خواسته ها از آن ما هستند ومال ما هستند،واگر برای ما نباشد ،خداوند آنرا مگر برای کدام مخلوقات دیگرش خلق کرده ،ما انسانها هستیم که سوگلی و عزیز کرده های خدا هستیم و هیچ تبعیضی هم برای ما انسانها در انسان بودن مان و بهره بردن از نعمت هایش قاعل نشده است ،همه در پیشگاهش یکی وبرابرهستیم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار saberizahra80
        1399/09/27 10:36
        مدت عضویت: 1567 روز
        امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 20 کلمه

        سلام چقدر لذت بخش بود و پر از باورهای توحیدی احسنت به شما که اینقدر عالی قانون رو درک کردین👏👏👏

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار leylaeskandariorta
      1399/09/05 12:46
      مدت عضویت: 1360 روز
      امتیاز کاربر: 5124 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 74 کلمه

      سلام درود عرض میکنم خدمت استاد عزیز. نمیتونم چطور باید بگم خیلی فایل عالی بود هر چی بگم کم گفتم. الان که دارم توجه میکنم من تا حالا چه خواسته های را خط زدم خیلی نگرانم. ومن از الان به بعد تعهد میدم که هر خواسته ای که دارم رو بهش فکر میکنم نه اینکه خط بزنم به خصوص درمورد لاغری. خونه. ماشین. خدایا شکرت بابت آشنا شدن با استاد عزیز من خیلی خوشحالم😊

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار panahafshar0008870
      1399/08/22 00:44
      مدت عضویت: 1580 روز
      امتیاز کاربر: 2003 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 76 کلمه

      چقدر خوب بود
      وقتی نگاه میکنم میبینم خیلی رویاها داشتم که بدون که بفهمم الان واقعی شدن
      پس چرا لاغری و پس میزدم؟
      یکش حاملگیم که رویا بود واقعا خیال بود اما خداروشکر الان شده یه دخمل ۱۴ماهه ناز وسالم
      رسیدن ب عشقم رویا بود والان خداروشکر شده آقای زندگیم….
      وچیزای دیگه و دیگه….
      پس میخوام این رویای لاغری نگهش دارم بهش قدرت بدم بهش محبت بدم و اونم یهو قشنگ بیاد واقعی بشع
      چقدر چشمم ب جهانی دیگه روشن شد سپاس استادم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 18
      محتوای دیدگاه: 75 کلمه

      سلام به نکته مهمی توجه ما رو جلب کردید استاد خیلی خوب بود . من در جعبه آرزوهام یک باغ قشنگ خواسته بودم که چندین سال آرزوی چنین باغی رو داشتم بعد از دو ماه قشنگتر از اون باغی که در انتظار ش بودم رو خدا بهم داد چون ایمان داشتم و تمرینات رو انجام داده بودم و به چطوریش کاری نداشتم پس بیایم ارزوهامون رو خط نزنیم بلکه با تمام وجود از خدا بخواهیم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار نرگس مرادی
      1399/08/12 01:14
      مدت عضویت: 1647 روز
      امتیاز کاربر: 7386 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 728 کلمه

      بدنبال کامنت قبلم که دوست داشتم از رویاهای زندگیم حرف بزنم درسته که در بعضی از رویاهام یه خورده ناخالصی وجودداشتند ودیر رسیدند ولی رسیدم ،چون اونها رو خط نزدم من حالا که دقت میکنم به گذشته ام می بینم تمام خواسته های زندگیم همه از نوع رویاهایی بوده که میخواستم، درسته که تقریبا آدم عجول بودم ولی همیشه رویاهامو دوست داشتم ودنبالشون پیگیر می شدم البته اون رویاهایی که برامون آماده کرده بودند مثل همسر و فرزند و خانه، وشاید خیلی از رویاهای دیگه هم که داشته ام اما اولویت دوم وبعد بودند و تا جاهایی پیش رفتند و متوقف شدند ولی اساسی ها رو احساس میکنم دست پیدا کردم مثل همسر خوب که با اینکه سن کمی داشتم ولی برای انتخابم ارزش قاعل بودم و با مرد مورد نظرم ازدواج کردم و فرزند هم همین ،اصلا تسلیم نمی شدم و حتی جنس جور رو هم از خدا با آرامش میخواستم که هم پسر وهم دختر میخواهم و لطف خدا شامل حالم شد،من قبل از اینکه فرزند دومم را از خداوند هدیه بگیرم ،مدتی صاحب فرزند نشدم چون برای فرزند اولم خیلی دوا و دکتر کردم وخیلی برایم با طی زمان همراه بود،و بدنبال اون زمانی که قصد کردم فرزند دومم رو به دنیا بیارم دیدم باز اون قضایا داره تکرار میشه و دکتر گفت که باید از نو تمام درمانها رو برای بچه دار شدن انجام بدی ،ومن یک روز با حال خراب وترس از شروع یک پروسه ی خیلی عذاب آور دوباره برای بچه دارشدن خودم رو جلو محلی برای عکس های رنگی وجکاپ سیستم بارداری دیدم ،و همانجا بود که من اتفاقا ترس وناامیدیم را خط زدم وبه سمت خدا وامید به او دل بستم و همانجا بدون اینکه وارد مطب دکتربشوم برگشتم خونه وگفتم خدایا من امیدم رو به تو می سپارم واگر تو قصد داشته باشی که به واسطه ی من انسانی ،ویک روح انسانی به زمین بفرستی حتما همین کار رو بدون دوا و دکتر خواهی کرد واگر نخواهی بندگان هیچکاره هستند ،وخداراشاهد میگیرم که همان ماه من متوجه شدم که باردار شده ام و این خیلی عالی و زیبا در ذهنم حک شده والبته من خودم چون خیلی به علم روانشناسی باور داشتم بیشتر نعمتهای زندگیم ،بدنبال کسب آگاهیهایم در این زمینه بوده است یک مورد دیگه زمانی بود که یک اتفاق ناخوشایندی برایم پیش آمد که خیلی احساساتم رو در گیر کرد ومن به واسطه ی آن توانستم ارتباط معنویم راباخدارا خیلی قوی کنم وخیلی عالی دیدگاهم مثبت شده بود،ودر کتاب قانون توانگری کاترین پاندر خواندم که گفته بود برای خودتون روی مقوای بزرگی یک چرخ گردون بسازید و تمام خواسته ها تون رو در اون بنویسید و طراحی کنید ومن عکس خانه ی خدا را مرکز قرار داده بودم و تمام چیزهای دیگه که میخواستم دور تا دور آن عکس چسباندم واون زمان یک پیکان مزدا داشتیم واز خدا یک ماشین سفید آردی خواستیم ویک سفر شمال با همان ماشین و زیارت خانه ی خدا ودانه دانه تمام تصاویر به واقعیت پیوست البته هر روز به آن نگاه میکردم و حالم خیلی خوب میشد،ماشین آردی سفید خریدیم بعد یک مو قعیت خوب ورزرو مهمانسرای بابلسر برامون پیش آمد و همان تابستان شمال رفتیم و به مرور هوس زیارت خانه ی خدا بدجوری به دلم افتاد و همان روزها بود که برای همسرم یک مورد مالی فوق العاده پیش اومد که حتی خودمون هم باور نمی کردیم که یک تقاضای مشاوره و همکاری درتخصص کاری همسرم نسبت به اداره و سازمان کاریش به اون خوبی بگیره، و آن اداره توانسته بودپس از کسب موفقیت به کمک همسرم ،مبلغ خیلی عالی به عنوان دستمزد به او بدهد،وهمسرم خودش هم باورش نمی شد میگفت مبلغ دستمزد را من همینطوری درخواست دادم ولی خیلی عالی با آن موافقت شد وبرای ما یک فرصت عالی در زندگیمان شد وخیلی عجیب چندماه بعد هم به سفر حج عمره رفتیم و سفر به یاد ماندنی برای ما بودو کم کم شروع کردیم به ساخت خانه مورد نظرو مطلوب برای خودمان ،که الان همه به خاطر آن موقعیت عالی که از خدا خواستیم و باور کردیم که خدا ما رو ساپورت خواهد کرد. و الان در شرایط خیلی خوب و رضایتمندی داریم زندگی میکنیم ،ومطمعن هستم که خزانه و گنجینه های خداوند وسیع وبی انتهاست و منتظر هستند که ما لب تر کنیم چه برسد که بطلبیم .خدایا سپاسگزارم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 9 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5956 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 15 کلمه

        سلام دوست عزیز
        از خوندن نوشته شما لذت بردم
        خدا رو شکر که همیشه همراه ما انسانهاست

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار نرگس مرادی
      1399/08/11 23:56
      مدت عضویت: 1647 روز
      امتیاز کاربر: 7386 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 648 کلمه

      سلام و عرض ادب .
      واقعا فایلتون عالی بود استاد عزیز ،خیلی خوشحالم ازاینکه به این راحتی گوش من میتونه با این آگاهیهای ناب و ارزشمند گفته های شما ،هماهنگ بشود ،واقعا شما با تمام زبانهایی که ذهن ما بتواند توانمند بشود وروی پای خودش بایستد ،دارید برای ما مسیر را به صورت آماده و هضم شده در اختیار هنر جویانتون قرار میدید ،ان شاءالله خدا قوت استاد عزیز.من از زمانی که در دوره شرکت کرده ام وروز به روز در مسیر، تلاش کرده ام که باحرف دل شما ،خودم را هم مسیر کنم ،خداراهزاران هزار مرتبه شکر روز به روز به آگاهیهایی دست یافته ام که دارند از درون پیکره ی باور های مخرب من را باز سازی می کنند ودرست است که هم زمان ،باید بگذاریم، وهم همت و تلاش، ولی چیزهایی که به دست می آوریم ،فراتر و بیشتر از سعی ما به ما انگیزه و امیدواری میدهد وخیلی عالی داریم همزمان تمام زیر وبم و ساختار زندگیمان را آپدیت وبه روز رسانی میکنیم و همراه استاد عزیز که باطی زمان سایت ودوره را به روزتر میکنند ما هم داریم شخصیت و منش ووجودمان را به روز رسانی و کاملتر میکنیم و این خودش بسیار عالی هست وما پیروز هستیم که باهمراهی استاد عزیز و استفاده از این آموزشهارا میکنیم ،از طرف دیگه زندگیمان در مسیری در حرکت هست که داعم جلو رویمان با امید و روشنی و تدبیر روز افزون و مسیر تکامل جسمی و روحی داریم سپری میکنیم ،ومن هر چه در میان افراد موفق و تحصیلکرده ی اطرافم نگاه میکنم اصلا هیچ مسیر ویا دانشگاه وجایی را نمی بینم که اون نفر در تمام ابعاد زندگیش در حال کسب علم و آگاهی ،و صاحب موفقیت باشد واگر هم نتیجه ای کسب کند بعد از چند سال ،بسیار کم ویا شاید در زمینه ی یک کسب وکار کوچک باشد، ولی وااااقعا دوره های استاد یک جور عجیب ما رو وادار میکند که ناخودآگاه ، تمام ظاهر وباطن زندگی خودمان وخانواده وهم آینده مان در کنارش، به سمت تعالی و موفقیت و ارزشمندی هدایت کنیم .چیزیکه تمام افراد بشر سالیان سال دارند برای به دست آوردنش که همان خوشبختی و خوشبخت شدن هست ،اینقدر خودشان را به هر آب وآتیشی بزنند،ولی دوره ی عالی استادعزیز تمام گفته های ناگفته ی همه ی انسانها رو توی خودش داره ،و این بزرگترین و تنها ترین فرصت برای هر کسی هست که با این دوره آشنا شده و واقعا ارزش آن را دارد که ما حتی شبانه روز برای آن وقت بگذاریم ،من خودم روز به روز شاهد یک سری تغییرات عالی برای خودم هستم در تمام زمینه ها که فکر میکنم اینها همه خواسته ی تمام انسانها در تمام مرحله های زندگانی بوده نه فقط جسمی بلکه پایه و اساس وحقیقت محض وجود بشر که همیشه داشته با ناشتاخته های کور و مجهول خودش سر و کله میزده ونیاز به منجی ورهنما داشته است و این مسیر همانند فانوسی ،میتواند قدرتمندانه و بسیار مطمئن دستان مارا بگیرد واز جهالتهای خفته وویرانگر درونیمان، مارا به مسیر روشن و سرشار از آگاهی هدایت کند ،من خودم تا قبل از ورود به این دوره ، کسی بودم که با هزاران گره ی کور وسفت ومحکم در زندگیم برخورد داشتم ومانند کسی که در تاریکی محض داره حرکت میکنه وداعم در حرکتش با یک برخورد ویک سری موانع سخت روبه رو میشود در حال کلنجار بودم ولی واقعا توی این مدت دلم خیلی محکم شده سپیدی های صبح روشن زندگی را دارم احساس میکنم ،دیگه از اون همه تاریکی ها وترسها و دلهره ها کمتر میترسم ،وبه امید صبح صادق زندگی بیشتر امیدوارتر شده ام ودل را به خورشید گرم و نورانی برای روشنایی والاتر، بیشتر خوش کرده ام و هیچ کس نمی تواند طلوع خورشید را بعد از سپیده دم انکار کند، اگر که بالقوه رهرو این راه باشیم وبر تعهد خودمان پابرجا باشیم .وبه امید خداوند که هستیم و تا ابد خواهیم بود.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faribapiri5
      1399/08/10 10:08
      مدت عضویت: 1516 روز
      امتیاز کاربر: 2534 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 121 کلمه

      سلام بر الله یکتا💖🌹💖💖🌹💖🌹💖سلام بر استاد گرامی ۰💖🌹💖🌹💖
      من همیشه رویاهای رو خط زدم بیشتر تو جنبه وضعیت مال داشتن خونه ای ک همیشه تو رو باهام بوده بعد میگفتم از کجا ما ک پولی برای خرید نداریم.پس بیخیال شدم ‘دوست ماشین مدل بالا ‘
      ولی از وقتی با این دوره آشنا شدم فهمیدم ک رویا هام دست یافتنی هستن و من هم لیاقت داشتن چنین خونه و ماشین رو دارم ‘و به شکر خدا خیلی دیدم عوض شده مرتب نوشته دوستان رو میخونم وب من انگیزه میده ک من هم میتونم ‘هر چیزی ک میخام داشته باشم از تناسب اندام و ماشین و خونه وهر چیزی ک رویاهایش رو دارم .ممنون استاد بابت این آگاهی هایی ک ب مامیدهی 🌹💙🌹💙

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار الهام خوشبخت
      1399/08/09 22:38
      مدت عضویت: 1675 روز
      امتیاز کاربر: 18288 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 579 کلمه

      به نام خدای مهربان
      سلام استاد عزیزم !چقدر این فایل فوق العاده وارزشمند وطلایی بود . به نظرم اگر به اگاهی های این فایل عمل کنم صدرصد لاغر ومتناسب میشم نه تنها لاغر میشم بلکه به خواسته های دیگه م هم حتما میرسم فقط بایدباور کنم وایمان داشته باشم که اگر یک نفر تونسته به خواسته ای برسه من هم میتونم .چطور وچگونه اش مهم نیست من فقط باید بخواهم وباور کنم .بایدبه بودنش فکر کنم .خیلی لذت بردم ازین فایل خیلی عالی بود خونه ای هم که خریدنش را تعریف کردید خیلی تحسین برانگیز بود فقط تحسینتون کردم .من دیگه بعد ازین هیچ کدام از رویاهام رو خط نمیزنم حتی اگر خواسته ام رفتن به کره ماه باشه .من هم میتونم فقط باید باور کنم وایمان داشته باشم که من هم میتونم من هم میتونم کار من باور توانستن هست بقیه اش کار خداست .

      داستان خرید وسایل خانه ما هم شبیه داستان شماست استاد .ما یک سال اول ازدواج خانه مادر شوهر زندگی کردیم چون خانه مان هم در حال ساخت بود وکارش تمام نشده بود .خانواده ام به خاطر اختلافاتی که پیش اومد وبه خاطر فقر برای من جهیزیه تهیه نکردن .آن موقع هم به خاطر ساخت خانه همسرم بدهی زیادی داشت ومن خیلی در فکر بودم که حالا خونه هم کامل شد حالا چطورباید وسایل خانه بخریم وناراحت بودم چون خواهرشوهرم هم نیش وکنایه میزداگر جهیزیه داشتی الان خونه اجاره می کردین وخونه مامانم نبودی واذیت نمیشدی .ده سال پیش من آشنایی با قانون جذب نداشتم ولی خیلی تو فکر بودم ولی ارام بودم تا اینکه هنوز چند ماه نگذشته بود که وسایل خانه مان با قیمت خیلی پایین با یک چک قبل اینکه حتی خانه مان تکمیل بشه ازسوی خدا برایمان فرستاده شد.
      ماجرا ازین قرار بود که دایی دوست وهمکار همسرم در یک خانه ای که صاحب خانه ان در تهران بود اجاره می نشستند تاینکه سال نوددر منطقه آذربایجان ورزقان زلزله ای رخ داد ودرشهر ما هم خیلی این زلزله که نزدیک محل زلزله بود احساس شد ویک هفته مردم در کوچه وخیابانها بودند ودر خانه نمیخوابیدند خلاصه به خاطر زلزله اتاق خانه صاحبخانه که در یک اتاق وسایل خانه شان را قبل مهاجرت به تهران آنجا انبار کرده بود اسیب میرسه ودایی دوست همسرم به صاحبخانه زنگ میزنه وماجرا را تعریف میکنه ومرده میاد شهرمون ومیخواد که تمام وسایل خانه رو بفروشه .همکار همسرم قضیه رو به همسرم میگه وهمسرم با صاحبخانه حرف میزنه وتمام وسایل خانه را که خیلی تازه ونو بود میخره باقیمت خیلی خوب تنها یک میلیون چک میده .مبل میز ناهارخوری اجاق گاز بخاری لباسشویی فرش وسایل آشپزخانه ی عالی و… خیلی برای ما خبر خوشی بود وما قبل اینکه خونه مون درست بشه وسایلمون جور شد وما بعد نه ماه وسایل را تو خونمون چیدیم واقعا خیلی برای ما غیر قابل باور بود ولی خدا با ما بود ومن وهمسرم چون رویامونو خط نزده بودیم تونستیم بهش برسیم .یادمه همسرم به همه می گفت به خاطر قلب پاک الهام خدا این وسایل را فرستاد.حالاکه یادم اومد سرشار از احساس خوب شدم وحس سپاسگزاری بهم دست داد .این ماجرا یک درس مهم میده به من که الهام توقبل این آگاهی ها خیلی چیزهای خوب رو جذب کردی مثل همسر خوب وخونه وسایل خونه فززندزیبا وسالم وخیلی چیزهای دیگه .با این اگاهی ها باید به خیلی از خواسته هات باید راحتتر برسی فقط باید باور داشته باشی که خدا از جایی که فکرشو نمیکنی تو رو به خواسته هات می رسونه تو فقط باور کن که میتونی .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار saberizahra80
        1399/09/27 10:50
        مدت عضویت: 1567 روز
        امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 65 کلمه

        سلام دوست عزیز نوشته تون پر از احساس خوب و پر از درس بود برای من اشکم جاری شد وقتی دیدم خدا اینقدر به ما نزدیکه و به سادگی نعمتها رو وارد زندگی ما میکنه فقط وقتی که قلب و ذهنمون رو از حضور خودش پر کنیم و به معنی واقعی به ایک نعبد و ایاک نستعین عمل کنیم…موفق تر از قبل به پیش برید🙏🙏

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1399/08/08 15:29
      مدت عضویت: 1616 روز
      امتیاز کاربر: 26841 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 668 کلمه

      عاشق اسم این فایل شدم رویای لاعری خودتون رو خط نزنید

      وای خدا جونم چقد عالیه که میتونم و فرصت دارم که موفقیتهای بچها و استاد و رویاهاشون رو که تونستن به اونها برسن رو گوش کنم و ببینم و درمورد اونها حرف بزنیم خیلی عالیه سپاسگزارم چون واقعاا طرافیان ما مثل ما فکر نمیکنن و چون من تمرکزم بر روی خواسته ها و نقاط مثبت اطراف و زندگیم هست و دوست دارم اگاهانه به قشنگی ها به خوبی ها به موفقیت ها به پیروزیهای افراد در زمبنه های مختلف گوش کنم و نگاه کنم اصلا هیچ تمایلی به شنیدن اخبار و حرف های الکی مردم و نگرانی اونها و ناراحتیهاشون ندارم و خدا رو شکر که این چنین استاد و دورهای خوبی هست که حد اقل یه مقدار برای ما جبران بشه و ببینیم و بشنویم هم در زمینه ی لاعری هم بقیه جوانب زندگی

      من تا حالا بیش از سه بار این فایل رو تاجایی که زمان بهم اجازه داد گوش کردم و لذتش رو بردم و حالم رو خوب کردم چون هر روز رویاهم رو روی برگه ای مینویسم و از خدا میخوام بهم بده و انگار اینده برای من خیلی روشن خیلی امیدوارم که همه چیز عالیتر از الانم که عالی هست میشه و خدا رو درکنارم در زندگیم حس میکنم و حالا با این فایل انگار پیامی از طرف خداوند بود برای من که دست نکش هر روز فکر کن و بنویس اونها رو من به تو میدهم من هستم و بازم بیشتر باورم میشه خدا هر گز دیر نمیکند
      خیلی فایل شما به موقع و عالی بود و فقط باید در مسیر رسیدن به خواسته هام حرکت کنم و موفق بشم
      همین یه جمله ی رویای لاعری خودتون رو خط نزنید چقدر انرژی مثبت داره چقدر تکان دهنده هست و من واقعا خوشحالم از اینکه هدایت شدم به این راه وا ین سایت و این اگاهی ها سپاسگزارم از خدای خودم و این فایل رو یه نشونه میدونم برای خودم که بیشتر به رویاهام فکر کنم و همه رو از ان خودم بدونم
      میخواهم رویا هام رو زنده نگه دارم نمیخواهم هیچکدوم اوناا رو خط بزنم قبلا نا آگاااهانه اگه خط زدم ولی حالا اگاهانه دیگه خط نمیزنم محال ممکنه این کار رو بکنم چون ایمان دارم به خودم و خدام و اینده ای روشنی که در پیش دارم اصلا هر چقدر رویاهام رو بزرگتر میکنم انگار خدا رو خوشحالتر میکنم که آفرین عالیه که این رویا رو هم داری اون رویا رو هم اصافه کردی بهش انگار من رو هل میده به سمت رویاهام و خوشحاله که من رو با این همه رویا میبنه و اگر من خط نزنم رویام رو حتما به من میده ولی به شرط داشتن اون رویا نه خط زدنش
      من رویای لاغری به همراه سلامتی رو دارم و خدا رو شکر که جان جانان هر روز در این مسیر قشنگ و رسیدن به رویام کمکم میکنه منم قبلا بارها این رویا رو خط زدم چون هر وقت یه ادم متناسب دیدم پیش خودم گفتم خوش به حااش هر چی میخوره ولی لاغر ه و چاق نمیشه این یه نعمت که خدا به این شخص داده ولی به من نداده و حسادت میکردم یا ناراحت میشدم و این من رو دورتر میکرد از لاعری ولی حالا دیگه مدتهاس که با این مسایل دهنی اشنا هستم پس هیچ وقت رویام رو خط نمیزنم و از دیدن یه آدم متناسب دوق میکنم و خوشحال میشم و خودم رو در این شرایط جسمی تصور میکنم که منم مثل همین شخص دارم میشم و جسم متناسبی دارم و همینطورم و رویام رو زنده نگه میدارم و میگم اگه این فرد تونسته پس منم میتونم و میرسم و با ایمان و قدرت بیشتر به راهم ادامه میدهم
      پس نگو چطور به رویا م برسم چون با گفتن چطور رسیدن خطش میزنی به مزایای اون رویا فکر کن و زنده نگه اش دار

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار mojtaba.b2017
      1399/08/08 09:53
      مدت عضویت: 1448 روز
      امتیاز کاربر: 3
      محتوای دیدگاه: 198 کلمه

      درود بر آقای عطار روشن عزیز….
      صحبتهاتون خیلی زیبا و تأثیر گذار بود….درسته مربوط به لاغری هست ولی میتونه خیلی کمک کنه به انسان برای خلق بقیه اهدافش در زندگی که همشون به یه طریق خلق میشن اگر به قول شما کارکرد ذهن رو بلد بشیم….
      من خودم سنم 24 هست ولی وزنم 56 کیلو هست با اینکه در خوردن از بقیه کمتر نمیخورم خیلی موقعها بیشتر هم میخورم….ولی راستش از ظاهر و هیکلم رضایت ندارم دوست دارم پرتر شم نه چاق ، جالبه این رؤیا رو دارم ولی اقدامی هم تا الان براش نکردم، صرفا در حد رؤیا مونده به عمل نرسیده. جالبه من در ذهنم یه جورایی از لاغریم خوشم میاد (قطعا به اندازه مشکل چاقی نیست ولی همه چیز تعادلش خوبه) ولی وقتی هم سن وسالانم رو میبینم که بدن خوبی دارن حسرت میخوردم، توی اعتماد بنفسم تأثیر گذاشته
      از لباسی که میپوشم وقتی میپشیدم و گشاد بود میگفتن شبیه مترسک شدی تو چرا هر چی میخوری وزنت بالا نمیره
      به نظرم آموزشهای شما به من هم در به تعادل رسوندن وزنم از نظر ذهنی و تغییر و ریشه یابی باورهای من در مورد خودم و ظاهرم میتونه کمک فراوانی بکنه…
      شاد و سلامت و ثروتمند در پناه خدا

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Flora Mayghani
      1399/08/08 09:33
      مدت عضویت: 1675 روز
      امتیاز کاربر: 0
      محتوای دیدگاه: 47 کلمه

      سلام استاد گرامی این فایل فوق العاده زیبا بود عالی عالی ممنونیم از اینکه با عشق همه تجربیات خودتان را در مسیر موفقیت در اختیار ما قرار میدهید انشالله با استفاده از این فایل به نتایج خوبی برسم و مژده پیشرفتم را بشما و دوستان عزیز بدهم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار shahla mahmoudi
      1399/08/08 04:37
      مدت عضویت: 1675 روز
      امتیاز کاربر: 21107 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 300 کلمه

      سلام استاد عزیز و دوستان گرامی
      چه فایل قشنگ و آموزنده و دلنشینی 👏
      من که الان دارم دوره تکرار پیشرفته را انجام میدم به فایلهایم گوش میدم و تمریناتش را انجام میدم اما از البوم شگفتی سازان برای پررنگتر کردن رویایم استفاده نمیکردم 😟😟
      حالا با دیدن این فایل تصمیم گرفتم اینرا هم به برنامه روزانه ام اضافه کنم ☺☺
      من هم در خرید این خانه ای که الان دارم همین تجربه رسیدن به رویایم را بدست آوردم ☺☺☺
      من دوست داشتم که خانه ای با منظره آب و شهر سیدنی و نزدیک به شهر البته مدرن و طرح زیبا در محل ساکت و خوب داشته باشم 🤔🤔🤔
      داشتن این چنین خانه ای پولی بیشتر از آنچه که ما میتوانستیم تهیه کنیم احتیاج داشت اما چطور این پول تهیه شد به دو صورت یکی اینکه بنگاه معاملات ملکی تلاش زیاد برای گرفتن تخفیف از صاحب خانه کرد و دیگر اینکه بنگاه معاملات ملکی خودمان که خانه ای را که داشتیم به او برای فروش سپرده بودیم تلاش زیاد برای فروختن با قیمت بیشتر کرده بود و هر دو موفق شدند و ما باورمان نمی شد که خانه خودمان را بتوانیم با آن قیمت بالا بفروشیم و این خانه را با این قیمت پایین بخریم 🤲🤲🤲☺☺☺
      این فقط یک نمونه بود من این تجربه را در داشتن مغازه ای که به مدت ۲۶ سال است که آنرا داریم و دو ماشین Mercedes و BMW و مسافرتهای خارج از کشور با بلیط بیزنس کلاس دارم 🤲🤲
      البته آنموقع از قدرت ذهن و زنده نگهداشتن رویا با اطلاع نبودم ولی حالا از این آموزش در درجه اول برای متناسب شدن و همینطور خواسته های دیگر استفاده میکنم 🙏🙏👌👌🤲🤲
      خدای مهربانم سپاسگزارم که مرا به سمت روش تناسب فکری هدایت کردی و ممنونم از شما استاد عزیز که اینهمه آموزشهای ارزنده را با جان و دل در اختیار ما قرار میدهید 🙏🙏🙏☺☺☺

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم