0

گام ۶۳: باور کنید قدرت لاغر شدن را دارید

قدرت لاغر شدن
اندازه متن

بوجود آوردن قدرت لاغر شدن در ذهن، مهمترین موضوعی است که منجر به لاغر شدن می شود.

من تا سن ۳۵ سالگی چاق بودم و آخرین عدد وزنی که در خاطرم است ۱۳۵ کیلوگرم بود.

بارها برای لاغر شدن از طریق روش های مختلف اقدام کرده بودم. هربار مقداری از وزن و سایز من کم می شد اما سریع تر از آنچه تصور می کردم دوباره به وضعیت قبلی بر می گشنم.

قدرت تغییر کردن

در استفاده از برخی روش های لاغری اصلا نتیجه نمی گرفتم و هیچ تغییری در سایز و وزن من ایجاد نمی شد و هربار تصور می کردم من قدرت لاغر شدن ندارم. این در حالی بود که من قدرت چاق شدن را در ذهنم ایجاد و پذیرفته بودم، به همین دلیل با تلاش و رنج زیاد مقدار کمی لاغر می شدم اما بدون هیچ رنج و سختی به راحتی دوباره چاق می شدم.

باور تغییر کردن

روند لاغر شدن و دوباره چاق شدن من در طی ۳۵ سال نشان دهنده وجود افکار و نگرش هایی در ذهن من بود که باعث شکل گیری قدرت چاق شدن در ذهن من شده بود.

در واقع من چاقی و چاق تر شدن را باور کرده بودم به همین دلیل هربار که مقداری از سایز یا وزن من کم می شد بیشتر از آنکه خوشحال باشم نگران دوباره چاق شدن بودم و این اثبات می کرد که انتظار من از خودم و شرایط آینده جسمم چاقی بود.

به لطف خدا در سال ۱۳۹۳ با موضوع قدرت ذهن و تغییر زندگی آشنا شدم و تصمیم گرفتم برای تغییر زندگی از قانون جذب و مطالب مربوط به روانشناسی موفقیت استفاده کنم.

پس از چند ماه مطالعه و انجام تمرینات مختلف این ایده در ذهن من ایجاد شد که از آگاهی مربوط به قانون جذب و قدرت ذهن برای لاغر شدن استفاده کنم.

نکته حائز اهمیت در تصمیم من این بود که قبل از اینکه بخواهم از قانون جذب برای لاغر شدن استفاده کنم باور کرده بودم که با استفاده از این آگاهی ها می توانم زندگی خودم را تغییر دهم.

در سال هایی که من از روش های مختلف برای لاغر شدن استفاده می کردم عقیده من این بود که توانایی تغییر زندگی و بهبود شرایطم ر ا ندارم. این نگرش فقط در مورد لاغر شدن نبود بلکه تمام جنبه های زندگی را شامل می شد. به همین دلیل من نه تنها در بهبود شرایط مالی، روابط خانوادگی، بهبود سلامتی و … ناموفق بودم بلکه در لاغر شدن هم هیچ نتیجه ای نمی گرفتم.

در جنبه مالی عقیده داشتم خداوند برای هر انسانی مقدار مشخصی از رزق و روزی را قرار داده است.

در جنبه موفقیت فردی عقیده داشتم خداوند برای هر انسانی مقدار مشخصی از استعداد و توانایی را قرار داده است و خلاصه در هر موضوع از زندگی خداوند را مسئول تعیین مقدار مجاز شرایط زندگی می دانستم و بنابراین هرچه تلاش می کردم تا شرایط زندگی را تغییر دهم در نتیجه نهایی تغییری حاصل نمی شد.

زمانی که با موضوع جذب آشنا شدم احساس کردم نور امیدی بر قلب من تابیده شد و انگیزه زیادی برای تغییر زندگی پیدا کرده بودم.

مانند فردی که پس از سال ها تلاش و کوشش برای یافتن گمشده اش آن را پیدا کرده باشد.

آنقدر شور و اشتیاق داشتم که طی چند روز تغییر زیادی در سبک زندگی خودم ایجاد کردم.

به عنوان مثال من که عادت به مطالعه نداشتم و از خواندن هرنوع کتابی متنفر بودم چنان به مطالعه کتابهای موفقیت علاقمند شدم که روزانه چندین ساعت مشغول مطالعه و خلاصه نویسی مطالب مهم بودم.

این تغییر رفتار به این دلیل در من ایجاد شد که من “باور قلبی” پیدا کرده بودم که می توانم زندگی خودم را تغییر بدم.

چند ماه پس از قرار گرفتن در مسیر تغییر زندگی به این ایده رسیدم که از آگاهی هایی که در کتاب های مختلف می خواندم برای تغییر فرمول های ذهنی برای لاغر شدن استفاده کنم.

در واقع تغییر نگرش من نسبت به امکانپذیر بودن تغییر شرایط زندگی در جنبه های مختلف از جمله مالی، عاطفی، سلامتی و … باعث شد که نگرش و باور اینکه می توانم در وضعیت جسمی خودم هم تغییر ایجاد کنم در من ایجاد شده و ایده استفاده از قوانین جذب و قدرت ذهن برای لاغر شدن در ذهن من شکل بگیرد.

نشانه های قدرت چاقی ذهن

افکار و نگرش های ما نشان دهنده میزان قدرت چاقی ذهن می باشد:

  • من لاغر بشو نیستم چون چاقی من ارثی است.
  • من لاغر نمی شوم چون فعالیت جسمی ندارم.
  • من لاغر نمی شوم چون سوخت و ساز بدنم پایین است.
  • من لاغر نمی شوم چون به دلیل بیماری دارو مصرف می کنم.
  • من لاغر نمی شوم چون استخوان بندی من درشت است.
  • من لاغر بشو نیستم چون پرخوری عصبی دارم.

اینها نمونه ای از افکار و نگرش هایی است که افراد درباره چاقی خودشان دارند. به اندازه ای که این افکار و افکار مشابه آن را در ذهن خودمان مرور می کنیم و با دیگران از طریق مطرح کردن این افکار دلیل و توجیه برای چاقی خود می آوریم نشان دهنده میزان چاقی ذهن ما می باشد.

در این صورت به هر شکل و هر روشی برای لاغر شدن تلاش کنید هرگز لاغر نخواهید شد چون نتیجه نهایی بر اساس قدرت برتر ذهن تان رقم می خورد.

افراد چاق قدرت برتر ذهنشان چاقی است به همین دلیل هرچه تلاش می کنند لاغر نمی شوند و به مرور چاق و چاق تر می شوند.

قدرت لاغر شدن

ایجاد قدرت لاغر شدن

اگر رویای لاغر شدن دارید اولین و مهمترین موضوعی که باید در ذهن خود ایجاد و تثبیت کنید این است که قدرت لاغر شدن را دارید.

قدرت لاغر شدن ذهنی با قدرت لاغر شدن جسمی از زمین تا آسمان تفاوت دارد.

همه افراد چاق در تمام سال هایی که برای رهایی از چاقی ار رژیم های غذایی و روش های مختلف لاغری استفاده می کردند در حال پرورش و تقویت قدرت لاغر شدن جسمی خود بوده اند به همین دلیل هر بار که در استفاده از روش های مختلف برای لاغری شکست می خورند بعد از چند وقت تصمیم می گرفتند بار دیگر با انگیزه و اراده قوی تری به سراغ روش بعدی برای لاغر شدن بروند.

تلاش های مکرر ما برای لاغر شدن کمکی به افزایش قدرت لاغر شدن ذهنی ما نکرده است بلکه فقط در جهت افزایش قدرت لاغر شدن جسمی موثر بوده است.

نکته جالب توجه و البته غم انگیز اینکه هرچه قدرت لاغر شدن جسمی ما افزایش پیدا می کرد در پیروی از آن قدرت چاقی ذهن هم افزایش پیدا می کرد چون ذهن ما مملو از فرمول ها و نگرش های چاق کننده بوده است بنابراین نتیجه نهایی جسم ما همیشه باید چاقی می بوده است به همین دلیل هرچه قدرت لاغر شدن جسمی خود را به صورت ناآگاهانه تقویت می کردیم قدرت چاقی ذهن نیز تقویت می شده است تا همچنان چاقی ما ادامه دار باشد.

به همین دلیل است که همه ما تجربه آسان بودن لاغر شدن در روزهای اول استفاده از هر روشی برای لاغر شدن را داریم اما هرچه از روزهای روش لاغری می گذشت احساس می کردیم که روند لاغر شدن کند و یا متوقف شده است و ما باید فشار بیشتری را برای لاغر شدن به جسم وارد می کردیم.

این شرایط واضح میکند که هر روش لاغری که استفاده کرده ایم نه تنها توفیقی در لاغر کردن ما نداشته است بلکه باعث تقویت قدرت چاقی ذهن می شده است.

نشانه های ایجاد قدرت لاغر شدن

دلیل اینکه از روزی که شروع به تمرین برای لاغری از طریق ذهن کردم تا به امروز همچنان در این مسیر حرکت می کنم این بود که من باور کرده بودم که قدرت لاغر شدن را دارم و می توانم لاغر شوم.

باوری که در ۳۵ سال قبل در استفاده از روش های مختلف برای لاغر شدن در من وجود نداشت.

باور کردن دارا بودن قدرت لاغر شدن پس از اینکه من باور کرده بودم که می توانم زندگی خودم را تغییر دهم باعث شد که ساعات زیادی از شبانه روز را مشغول مطالعه و دنبال کردن مطالب موفقیت و تبدیل آنها به تمرینات ذهنی برای لاغری باشم.

از نشانه های ایجاد قدرت لاغر شدن در ذهن من این بود که در همان روزهای اول که مشغول انجام تمرینات ذهنی برای لاغری شدن ایجاد احساس آرامش درونی نسبت به لاغر شدن بود.

تا قبل از این در استفاده از هر روشی برای لاغری من احساس آرامش و اطمینان برای لاغر شدن را نداشتم. از همان روز اول که برنامه لاغری را شروع می کردم خدا خدا می کردم که بتوانم این روش را ادامه داده و مقداری از وزنم را کم کنم. اما وقتی با روش لاغری با ذهن آشنا شدم و مشغول انجام تمرینات شدن بدون اینکه حتی یک ذره تغییر کرده باشم احساس اطمینان و امیدواری نسبت به لاغر شدن داشتم.

یکی دیگر از نشانه های واضح ایجاد قدرت لاغر شدن در ذهنم این بود که به شکل واضح دیگر تمایلی به صحبت کردن درباره چاقی و درد و دل کردن با دیگران بخاطر چاق بودن و ابراز یاس و ناامیدی از اینکه هرچه تلاش می کنم لاغر نمی شوم نداشتم.

این تغییر رفتار در صحبت کردن درباره چاقی به قدری واضح بود که در همان روزهای اول همسر و مادرم متوجه این تغییر رفتار من شدند.

نشانه بعدی ایجاد قدرت لاغر شدن این بود که به شکل واضح درباره مواد غذایی و خوردن و سفارش دادن غذاها صحبت نمی کردم. من عادت داشتم همیشه به مادرم سفارش می دادم که چه غذایی را برای من درست کند یا برای من کلوچه خرمایی و کنجدی درست کند اما چند روز بعد از شروع تمرینات ذهنی برای لاغر شدن تمایلی به این کار نداشتم و بدون اینکه تصمیم بگیرم رفتار من در سفارش تهیه غذا به مادرم تغییر کرده بود.

نشانه بعدی شکل گیری قدرت لاغر شدن، پذیرش چاقی بود. از آنجا که امید داشتم با استفاده از روش لاغری با ذهن لاغر خواهم شد دیگر نگران چاقی نبودم و نسبت به صحبت ها و نصیحت دیگران درباره چاق بودنم واکنش نمی دادم. فقط سعی میکردم بدون ایجاد بحث و طنش موضوع را تغییر داده و صحبت درباره چاقی را ادامه ندهم.

نشانه های متعددی از شکل گیری قدرت لاغر شدن در خودم می دیدم که هرفردی که از آموزش های لاغری با ذهن استفاده کند خیلی زود متوجه این تغییرات در سطح افکار و نگرش خود خواهد شد.

حدود ۱۵ ماه بعد از روزی که استفاده از تمرینات ذهنی برای لاغر شدن را آغاز کردم نتایج لاغر شدن در جسم من نمایان شد و شور و اشتیاق من برای ادامه دادن صد چندان شد.

هرچه بیشتر ادامه می دادم تغییرات من واضح تر می شد تا جایی که همه اطرافیان من از تغییرات من شگفت زده شده بودند.

مخصوصا اینکه در دفعات قبل که به هر زور و زحمتی مقداری لاغر می شدم خیلی ها به من می گفتند که لاغر شدی زشت شدی، لاغر شدی چقدر صورتت پیر نشون میده، رنگت زرد شده و … اما همان افراد پس از مشاهده تغییرات لاغری من از اینکه جوان تر به نظر می رسیدم تعجب می کردند و بیشتر مشتاق بودند بدانند از چه روشی برای لاغر شدن استفاده کرده ام.

تغییرات من واضح تر شد و شور و اشتیاق افرادی که مرا می دیدند برای به کارگیری این روش بیشتر شد و به لطف خدا به مسیر آموزش لاغری با ذهن هدایت شدم.

از نیمه های سال ۹۵ آموزش لاغری با ذهن را بر اساس تمرینات و روشی که خودم استفاده کرده بودم را شروع کردم و رفته رفته تعداد افرادی که مشتاق یادگیری لاغری با ذهن بودند بیشتر می شد و دوره آموزشی به شکل بهتر و کاملتری ارائه می شد تا به امروز که پس از بروزرسانی های مکرر تحت عنوان دوره ورود به سرزمین لاغرها جهت یادگیری علاقمندان به لاغری با ذهن اراده می شود.

ارتباط با شرکت کنندگان این فرصت را برای من مهیا کرد که با طرز فکر و نگرش افراد بسیار زیادی درباره چاقی و لاغر نشدن آشنا شوم و از طریق تحلیل اطلاعات و صحبت با شرکت کنندگان دلایل متعددی که سبب می شود افراد در مسیر لاغری با ذهن به نتیجه دلخواه نرسند را پیدا کنم و از طریق فایل های آموزشی مختلف درباره رفع آن موانع ذهنی برای لاغر شدن توضیح داده شده است.

اما یکی از مهمترین نکاتی که مانع لاغری افراد می شود و هیچ فردی درباره آن صحبت نکرد و من به دلیل استمرار در یادگیری اصول ذهنی به آن رسیدم این بود که افرادی که به مسیر لاغری با ذهن هدایت می شوند باور قدرت لاغر شدن را در خود ندارند.

آنها باور دارند که چاق هستند و برای چاق بودن خود دلایل مختلفی دارند اما برای لاغر شدن دلیل و مدرک محکمی در ذهنشان ندارند.

اتفاقا نه تنها مدرکی برای توانایی لاغر شدن ندارند بلکه به دلیل شکست های مکرر در استفاده از روش های قبلی دلایل زیادی برای اثبات نداشتن قدرت لاغر شدن در ذهن خود دارند.

این افراد با این طرز فکر زمانی که به سایت تناسب فکری می رسند تصور می کنند که گمشده خود را یافته اند و این بار قرار است از طریق روشی جدید که تا حالا درباره آن نشنیده اند و اتفاقا چقدر افراد زیادی توانسته اند با استفاده از آن لاغر شوند آنها هم لاغر خواهند شد.

حرکت خود را شروع کرده و مشغول استفاده از فایل های آموزشی می شوند اما پس از چند روز یا هفته به این دلیل که تغییرات خاصی در جسم خود نمی بینند از ادامه مسیر دلسرد شده و آن را رها می کنند.

با توجه به استفاده هزاران نفر از آموزش های لاغری با ذهن و مطالعه نوشته ها و شنیدن صحبت های آنان به این نتیجه قطعی رسیدم که تنها دلیل نتیجه نگرفتن برخی از افراد این است که آنها باور ندارند از قدرت لاغر شدن برخوردار هستند.

در واقع آنها باور می کنند که لاغری با ذهن روشی صحیح برای لاغر شدن است اما چون باور ندارند که خودشان قدرت لاغر شدن را دارند نمی توانند استفاده از این روش را ادامه داده و مسیر لاغری با ذهن را رها می کنند.

خوب دقت کنید درباره تقابل دو نوع نگرش یا باور صحبت می کنم.

1- باور صحیح بودن مسیر لاغری با ذهن.

2- باور من قدرت لاغر شدن را ندارم.

باور اول به واسطه دیدن نتایج شرکت کننده های قبلی و هیاهوی شادی و رضایت استفاده کنندگان از روش لاغری با ذهن در آنها ایجاد می شود.

باور دوم به دلیل بارها شکست خودن در استفاده از روش های لاغری قبلی در آنها باقیمانده است.

از آنجا که قدمت باور قدرت لاغر شدن را ندارم بسیار بیشتر است به راحتی بر باور اول غلبه کرده و مانع کسب نتیجه توسط این افراد می شود.

انتظار لاغری داشتن

ایجاد باور قدرت لاغر شدن

برای لاغر شدن همزمان با استفاده از روش لاغری با ذهن باید این باور را در خود ایجاد کنید که “من می توانم لاغر شوم” “من قدرت لاغر شدن را دارم” سپس با اشتیاق و انگیزه عالی آموزش های لاغری با ذهن را برای رسیدن به هدف خود دنبال کنید.

تا زمانی که شما رسیدن به هدف را غیرممکن بدانید اهمیتی ندارد از چه روشی و برای چه مدت برای رسیدن به هدف استفاده می کنید در نهایت شما موفق نخواهید شد.

اما اگر همزمان با شروع حرکت در مسیر لاغری با ذهن باور کنید که “من قدرت لاغر شدن” را دارم و سپی خوشحال باشید که مسیر صحیح برای رسیدن به هدف را پیدا کرده اید در این صورت نتیجه بسیار متفاوت خواهد بود و شما موفق به لاغر شدن و شگفتی ساز شدن می شوید.

به عبارت دیگر باید قدرت لاغر شدن را به خود بدهید نه به روشی که برای لاغر شدن از آن استفاده می کنید.

شاید از نظر کسب و کار حرفه ای کار دستی نباشد که من اعلام کنم روش لاغری با ذهن قدرتی برای لاغر کردن شما ندارد و این شما هستید که قدرت لازم برای لاغر شدن را دارید.

اما هدف من فقط کسب و کار نیست بلکه کمک به افرادی است که سال هاست مانند من از چاقی رنج می کشند و رویای لاغر شدن دارند.

از آنجایی که می دانم نداشتن این باور که من می توانم لاغر شوم تا چه میزان مانع لاغری افراد می شود بنابراین بدون توجه به رعایت کسب و کار موفق این را اعلام می کنم که تا زمانی که خودتان باور نکنید که می توانید لاغر شوید نه تنها روش لاغری با ذهن بلکه هیچ روش دیگری نمی تواند به شما کمک کند که لاغر شوید.

قدم اول: ایجاد باور “من می توانم لاغر شوم” است و قدم دوم: انتخاب مسیر صحیح برای حرکت به سمت هدف.

مسیر لاغری با ذهن قطعا مسیر صحیح برای لاغر شدن است چرا که من و بسیاری از اعضای سرزمین لاغرها از این مسیر به رویای لاغری خود رسیده ایم.

پس برای رهایی از چاقی و خلق رویای لاغری ابتدا لازم است باور “من قدرت لاغر شدن” را دارم را در خود ایجاد کنید.

سپس با شور و اشتیاق از مطالب آموزشی سایت تناسب فکری استفاده کنید تا قدم به قدم به سمت هدف خود حرکت کنید.

فردی که باور می کند می تواند لاغر شود و سپس قدم در مسیر لاغری با ذهن می گذارد همواره با شوق و اشتیاق در این مسیر به حرکت خود ادامه می دهد.

  • روزها و هفته ها را برای لاغر شدن محاسبه نمی کند.
  • هر روز خود را وزن نمی کند.
  • لباس های که برایش تنگ شده اند را هر روز به تن نمی کند تا متوجه شود که لاغر شده است یا نه.
  • با حرف دیگران از ادامه مسیر خود دلسرد نمی شود.
  • به هر دلیلی در مسیر لاغری با ذهن لیز بخورد مجددا بلند شده و به حرکت خود ادامه می دهد.

اما فردی که باور ندارد قدرت لاغر شدن را دارد و تصور می کند روش لاغری با ذهن باید او را لاغر کند:

  • روز ها را محاسبه می کند تا مطئن شود که لاغری با ذهن برای لاغر شدن موثر است.
  • هر روز خود را وزن می کند تا مطمئن شود که این روش برای او جواب داده است.
  • با شنیدن حرف های دیگران و پیشنهاد روش های لاغری دیگر وسوسه می شود که از روش های دیگر در کنار لاغری با ذهن استفاده کند تا سریع تر لاغر شود.
  • هر روز سایز خود را اندازه می گیرد تا از مطمئن شود در حال لاغر شدن است.
  • به محض اینکه مقداری کاهش وزن یا سایز پیدا کرد با شور و شوق به دیگران اعلام میکند که من دارم لاغر می شم.
  • اگر چند روز بگذرد و روند لاغری او شروع نشود یا کند شود به راحتی لیز خورده و توان بلند شدن و ادامه دادن را ندارد.

عملکرد شما در مسیر لاغری با ذهن مشخص کننده چه باوری درباره خود و روش لاغری با ذهن دارید.

آیا باور دارد قدرت لاغر شدن را دارید یا باور دارید روش لاغری با ذهن قدرت لاغر کردن شما را دارد.

تفاوت نتیجه این دو طرز نگرش از زمین تا آسمان است.

✍️ تمرین آموزشی 📖

برای انجام عالی تمرین مربوط به ایجاد قدرت لاغر شدن پیشنهاد می شود ابتدا توضیحات نوشتاری را مطالعه کنید، سپس ویدیوی آموزشی را تماشا کنید و بعد از آن به سوالات مطرح شده در بخش نظرات به شکل شرح انشایی پاسخ دهید.

  • نگرش شما درباره وجود قدرت ذهنی درباره چاق و لاغر شدن چیست؟‌ شرح دهید.
  • در گذشته که از روش های مختلف برای لاغر شدن تلاش می کردید قدرت لاغر شدن را در خود می دیدید یا تصور می کردید این روش لاغری قدرت لاغر کردن شما را دارد؟ شرح دهید.
  • چرا در استفاده از روش های مختلف برای لاغری ناامید و دلسرد می شدیم و حتی اگر لاغر می شدیم خیلی راحت دوباره چاق می شدیم؟!
  • به نظر شما ایجاد قدرت لاغر شدن در ذهن چه اهمیتی دارد؟ شرح دهید.
  • استفاده از روش های مختلف برای لاغری چرا باعث ایجاد قدرت لاغر شدن در ما نشده است؟
  • بعد از آشنایی با سایت تناسب فکری چه تغییر احساسی در خود مشاهده می کنید که نشانه شکل گیری قدرت لاغر شدن در ذهن تان است.
  • از محتوای ویدیوی آموزشی برای خود تمرین ایجاد کرده و در بخش نظرات تمرینی که باید انجام دهید را بنویسید.

منتظر خواندن نوشته های شما هستم

همراه همیشگی شما: رضا عطارروشن

با دادن ستاره به این مطلب امتیاز بگیرید.

Rating 4.30 from 33 votes

https://tanasobefekri.net/?p=29802
برچسب ها:
54 نظر توسط کاربران ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

اندازه متن دیدگاه ها
      آواتار مهلا
      1403/01/24 14:45
      مدت عضویت: 226 روز
      امتیاز کاربر: 5860 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 159 کلمه

      با سلام 

      من تا قبل از آشنایی با سایت قدرت لاغر شدن رو در خودم نمی دیدم و احساس ما یاس داشتم نسبت به لاغری و با وزنم و چاقیم کنار اومده بودم حتی وقتایی که تصمیم می گرفتم با رژیم یا ورزش وزن کم کنم اصلا در خودم نمی دیدم که بتونم دوباره لاغر بشم به همین خاطر هدفم رو نیمه کاره رها میکردم.

      اما از روزی که با سایت آشنا شدم و با دیدن عکس شما و با توجه به چیزهایی که در مورد تغییر با قدرت ذهن به گوشم خورده بود ،شک به دلم راه ندادم و اون حس کنار اومدن با چاقی و افسوس خوردن گذشته لاغرم رو کنار گذاشتم.

       تاثیر داشتن  قدرت لاغر شدن در تناسب  مثه داشتن اعتماد به نفس در اجرای یک سخنرانی هست .اگر تمام حرفها و نکته های متن سخنرانی رو حفظ باشی ولی اعتماد بنفس صحبت در جمع رو نداشته باشی ,بی فایده ست و قطعا سخنرانی خوبی از آب در نمیاد.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار تینا.عالی
      1402/11/29 15:31
      مدت عضویت: 121 روز
      امتیاز کاربر: 10793 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,499 کلمه

      بنام خداوند قدرتمند مطلق یکتا و  حاضر مهربان وشفا بخش و حامیو عاشق پیشرفت ما،

      درود و رحمت و برکت سلامت لذت هدایت ثروت معنوی و مادی  نعمت سعادت دوجهان عمر با عزت طولانی راه رشد و صدق و راستی و آگاهی نور خدا حمایت گذشت امید ایمان باور قدرت پناه و محبت خدا بخشندگی و امیدو ارامشو آسایش و لذت و شادی و مغفرت صداقت معرفت مودت رآفت بزرگواری و خیرو نیکی و نیکویی و کمال همه از سوی خداوند روانه هر لحظه به سوی زندگی شما استاد عالیقدر و گرامی، 

      استاد کلا این روش و به خود اومدن اینکه:کیم و چیم چه قدرتهایی دارم اومده وارد شده به تقویت تمام باورهام در همه زمینه ها،

       اومده وارد زندگیم از ریشه در همه مسائل مربوط به من وارد شده و داره قویترم میشه،کم کم دارم حتی فکر میکنم و حالا عمیق‌تر و بهتر میخوام‌درکش کنم،نمیخوام فقط بشنوم، من میخوام‌بفهمم با تک تک سلولهام،از ذوق و شوق آنقدری با خودم شبا قبل خواب حرف میزنم اگر همسرم طفلی بیدار نشه و اذیتش نکنم می‌خوام پاشم فایل گوش بدم و آگاهی بگیرم اصلا  ترمز بریدم گویا اما مدام به خودم میگم آرام‌آرام ،

      استاد:ایمانو باورمم داره یاد میگیره قوی بشه اطمینان کنه به خداوند  از ته قلبم و همه اعماق وجودم که نمیدونمم کجاست دارم یاد میگیرم که چگونه نسبت به عظمت و قدرت خداوندایمانم قدرتمندتر بشه،دارم به مسائلی فکر میکنم تا حالا فکر نمی‌کردم ، اصلا ایمان چی هست ؟

      یا تکرار موضوعات قبلی برام  انگار به رنگ دیگه شدن و عمیق‌تر داره برام جلوه پیدا می‌کنه انگار قبلا فقط می‌شنیدم ولی نمی‌فهمیدم و الان به خودم میگم چرا تا حالا نفهمیدم این موضوعات را تازه هنوزم می‌دونم جا داره برای گسترش بی نهایت این درک و فهمم،

      انگار درجه بندی داره درجه ام داره میاد بالاتر و دارم کم کم بیشتر میفهمم باور میکنم و ایمان میارم به شایستگی و عدالت خدا در تواناییها و لیاقت و عزت و احترام و بزرگی و قدرتی که به من داده  و مثل خودش به من از خودش عطا کرده و چقدر براش عزیزم،و اینکه نمونه کوچک مثل خودش که خالق باشم و اصلا کیم و چیم چکار باید کنم و چطوری و دارم هم یاد میگیرم هم یادم میاد که چه جایگاهی باید داشته باشم  ؟!،

      اینکه واااای خداوند مهربان که عشق هست و مارو آنقدر دوست داره و عاشقمون، خداوند عزیز  جهان و کهکشان را برای رشد و پیشرفت ما مسخر کرده،

      تا ما آزادی و لذت بیشتری بدست بیاریم و حس قدرتمندی و توانایی شادی و بینهایت و ابدی بودن را ایمان بیاریم و داشته باشیم و،نهایتا برسیم به عشق خودش و عشق ورزی و احترام و باور از ته دل و صادقانه به خود مهربان عظیم الشآن بزرگوار یکتاش،

      نکات طلایی فایل آموزشی:

      استاد :

      چقدر زیبا گفتید:وااااای ی ی خدایا شکرت از لاین آگاهیها توسط بندگان عالی و  نور و هدایت و اگاهیت و کمکت خداوندا !!!!!!!!!!!!!استاد چه فرمودید و چه آموزشی به به به به !!!!!!

      «چرا تغییر احساسی در سطح ذهن راحتتر و زودتر ایجاد میشه اما تغییر جسمی نه؟؟؟»

      یا چرا تغییر با چنین سرعتی در احساسات ما لحظه ای و ثانیه ای می‌تونه باش؟

      فرمودید :طبیعی که جسم نمیتونه به سرعت ذهن در تغییر باشه بلکه جسم میاد به برآیند و حالت پایدار کلی  واکنش ذهن شما پاسخ میده و تغییراتش را نشان میدهد!!!!!

      به اندازه احساس لاغری پایداری که در ذهنتون شکل بگیرد به همون اندازه جسمتون لاغر میشود و به شما پاسخ میدهد،

      *نکته:

      حالا برات سئوال شده ؟شما که اولش باورت چاق بوده که لاغر نمیشی حالا اومدی  فقط با چند تا فایلی که گوش میدی  و به قول خودتم تمریناتو با ذوق و شوق هم داری انجام دمیدی و مسیر را هم داری طی میکنی اما هنوز باور نداری و مطمئنی چاق می مونی و لاغر نمیشی باز می‌پرسی چرا لاغر نمیشم ؟

      خوب شمایی که از اول انتظارت روی بی ایمانی و ناباوری بوده در لاغر شدن و اینکه چاق می مونی و لاغر نمیشی  و اطمینان داشتی چاق می مونی!

      حالا اومدی در لاغری با ذهن با همون افکار و باور اشتباه انتظار پیدا کردی به یک طریق دیگر با همین فقط چند تا  فایل گوش دادن  ولی با همون باور غلط اولیه،لاغر بشی؟خوب عزیز وقتی شما هنوز نیومدی این قدرت و باور و اطمینان و عقیده را در ذهنت ایجاد کنی انتظار چی داری؟

      شما فقط و فقط خودت باعث میشی  توسط باور و ایمان و اطمینان و قدرت ذهن خودت لاغرت میشی و باید بگی من شایسته هستم من باور دارم لاغر میشم و اطمینان دارم لاغر میشم ایمان دارم 

      و فقط از راهنمایی‌های استاد و دیگر دوستان و ایجاد بااااور در خودم و ایمان به قدرت و اطمینان و باور لاغرشدن درون خودم باعث میشه که من لاغر بشم.

      حالا الان که شما آگاهی پیدا کردی که با باورت میتونی لاغر بشی و باید عقیده ات رو با دلایل درست عوض کنی که میتوان و میشود از مسیر درست لاغر شد با باور لاغر شدن و قدرت ذعن

      ما در این دوره نیومدیم فقط حالمون خوب بشه اومدیم تغییر جسمی پیدا کنیم متناسب شویم 

      *زیباترین و بالاترین جمله :

      من میتونم لاغر بشم  و الان میخوام‌یادش بگیرم،

      نگو امتحان کنم این روشو ببینم چی میشه ؟

      الان چون آگاه شدی ،بگو الان اومدم لاغر بشم حالا که آگاهی پیدا کردی اشکال تو باورت هست عوضش کن و لاغری را جزو توانایی و باور خودت بدان و انجام بده و یاد بگیر و عوض کن باورتو و بگو لاغر میشوم بدن من توانایی داره ذهن من قدرت داره من باور دارم ،

      اصلا شما از اینکه احساستون تغییر میکند ازش خبر نداشتی و تنقلات نمیخوری به هوله نمیخوری ولع و حرصت کم شده میزان خوردنت کم شده،

      الآنم کلا هم نیومدی در این دوره احساست فقط عوض شود اومدی تغییر در جسم و لاغری ببینی،

       اما الآنم چون فقط  توجهت فقط به جسمت هست و کاری به احساست نداری اونها خیلی زود عوض میشوند،

      من قرار لاغر شوم: من من من من من،خودم خودم خودم خودم 

      این نگرش باید اصلاح شود :نه فایل نه روش نه رژیم نه ورزش نه دمنوش نه ماساژ نه کمربند لاغرمون نمی‌کنه ما خودمون باید بخواهیم وباید یاد بگیریم لاغر شویم،

      مثل رفتن‌ به کلاس گیتار اگر اطمینان نداشتی یاد بگیری خوب نمیرفتی کلاس گیتار ولی  کلاسو رفتیو یاد گرفتی می‌دونی و میتونی ،تازه خیلی کلاسها هستن و بودن که دیگران بهتون گفتن نمیتونی اما گفتید میتونم و باورت بوده میتونی و رفتی یادم گرفتی چون نگرشت این بوده میتونی،

      استاد جمله همیشگی در ذهنم: 

      طبیعت ذهن و بدن من لاغری هست و 

      ذهنی که لاغر شود خود ب خود شما بخوای و نخوای لاغر میشوی استاد ایمان دارم ،

      خدایا ممنونم

      استاد ممنونم 

      استات راستی من میرم بیرون دیگه هوس نمیکنم مدام بخواهم بخورم یا در خونه هستم یا موقع خوردن غذا اصلا یادم می‌ره ترسو رژیم و وسطاش یادم میاد بعد میگم خوب مافین من حتی تصویر معده ام را در ذهنم اندازشو میبینم بعد میگم آنقدر عالی برای من ،منتهی همش به ذهنم میگم ذهن عزیزم تو محدود نیستی آزادی هر چقدر و هر وقت گفتی من محدودیت نمیکنم ولی بدون لاغریو سلامتی حق تو و من تورو از هیچ چیزی هم منع نمیکنم آزادی لذت برای تو 

      استات ذهنم لیاقتی نشون میده  آنقدر قشنگ و درست دستور میده جسمم هماهنگ خوشحال میشه و خوب رفتار می‌کنه.

      خدایا بازم شکرت استاد بازم واقعا ممنونمهم فریاد میزنید آگاهی بهمون میدهید از اون طرف من متوجه میشم دلتون میخواد ما یاد بگیریم و آگاهی پیدا کنیم در لاغر شدنمون .و این مسیر زیبا نه تنها در لاغری در همه زمینه ها که برای من عالی بوده .خدایا شکرت .

      • نگرش شما درباره وجود قدرت ذهنی درباره چاق و لاغر شدن چیست؟‌ شرح دهید.کل داستان همین واقعا دارم کار میکنم و دلم میخواد ایمانم قویتر بهتر بشه نه تنها در لاغری تو همه مسائل.
      • در گذشته که از روش های مختلف برای لاغر شدن تلاش می کردید قدرت لاغر شدن را در خود می دیدید یا تصور می کردید این روش لاغری قدرت لاغر کردن شما را دارد؟ شرح دهید.خس میکردم اپلشعالی بتونم ادامه بدم بعدش کم‌میوردم عصبی میشدم 
      • چرا در استفاده از روش های مختلف برای لاغری ناامید و دلسرد می شدیم و حتی اگر لاغر می شدیم خیلی راحت دوباره چاق می شدیم؟!اصلا من احساساتم تغییر نکرده بود همون پر خوری بودم مثل سدی که جلو ابو گرفته بودم دوباره که سد رو برمیداشتم همون پرخور قبلی بودم.
      • به نظر شما ایجاد قدرت لاغر شدن در ذهن چه اهمیتی دارد؟ شرح دهید.
      • منبع اصلی تمام خوشبختی زندگیمون هست نه تنها لاغری تو همه زمینه ها 
      • استفاده از روش های مختلف برای لاغری چرا باعث ایجاد قدرت لاغر شدن در ما نشده است؟چون من ذهنم تغییر نکرده بود احساساتم تغییر نکرده بود فرمول چاقی تو‌ذهنم بود و چون شکست خورده بودم قید رژیمو دیگه زدم تسلیم خدا شدم میگفتم نمیتونم دوباره چاقی منو از پا درآورد 
      • بعد از آشنایی با سایت تناسب فکری چه تغییر احساسی در خود مشاهده می کنید که نشانه شکل گیری قدرت لاغر شدن در ذهن تان است.ای خدا خیرتون بده هر چی ارج و قرب از خدا میخوای بهتون بده نفهمیدم نمیدونم چی شد آنقدر زیبا و با آرامش و درست غذا خوردنم از کجا اومد تو رفتارم بقران.
      • از محتوای ویدیوی آموزشی برای خود تمرین ایجاد کرده و در بخش نظرات تمرینی که باید انجام دهید را بنویسید.مرور نکات مطالب آموزشی.

       

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فهیمه
      1402/08/02 11:23
      مدت عضویت: 251 روز
      امتیاز کاربر: 8175 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 390 کلمه

      به نام خدای هستی بخش

      گام 63 : باور کنید قدرت لاغرشدن را دارید

      چیزی که من از این فایل دریافت کردم اینکه که باید مسیر لاغری با ذهن رو مثل سایر مهارت هایی که ما آموزش میبینیم در نظر بگیریم یعنی ما محور باشیم ما اون مهارت رو آموزش میبینیم و اونو یاد میگیریم . همان طوری که در سایر مهارت های با رفتن به کلاس آموزشی و مدتی آموزش دیدن اون مهارت رو یاد میگیریم و قبل از شروع یادگیری به آموزش دیدن به اون علاقه نشون دادیم وبا شرکت کردن در دوره ها اون مهارت مورد نظر رو کسب کردیم . باید در مسیر لاغری با ذهن هم به همین شکل عمل کنیم و با خودمون بگیم که من میخوام مهارت لاغر شدن رو یاد بگیرم حالا چیکار باید بکنم ؟ باید در کلاس آموزش مهارت لاغری شرکت کنم . سایت تناسب فکری کلاس آموزشی یادگیری مهارت لاغری هستش که با گوش دادن گام به گام به فایل ها در مسیر آموزش لاغری قرار میگیرم . پس فایل های سایت فقط باید ابزار یادگیری من باشن نه عامل لاغری من !!!! من با بودن در سایت تناسب فکری و با به کار بردن نکات و راهنمایی هایی که استاد در فایل ها در اختیار من قرار میدن در لاغری با ذهن مهارت پیدا میکنم ومسیر برام روشن میشه و به مرور لاغر میشم. در تمام جملاتی که در سطر بالا به کار بردم کلمه من به چشم میخوره این کلمه من یعنی من میخوام لاغر بشم و قدرت رو به خودم میدم و همه چیز به من ختم میشه و من عامل لاغری خودم هستم . در مسیر چاقی هم من خواستم که چاق باشم هرچند عوامل مختلفی رو عامل چاقی خودم میدونستم ولی باز من به اون ها قدرت داده بودم وگرنه اونها اصلا قدرت چاق کنندگی منو نداشتن ولی من این قدرت رو به اونها دادم مثلا وقتی از خوردن به نوع ماده غذایی ترس داشتم و میگفتم که این غذا منو چاق میکنه درواقع خودم این قدرت رو به اون غذا دادم واجازه رو براش صادر کردم که منو چاق بکنه. پس در چاقی با اینکه آگاه نبودم و بقیه عوامل رو عامل چاقیم میدونستم ولی در واقع در پشت پرده خودم عامل چاقیم بودم . پس در لاغری هم خودم عامل لاغریم هستم و فایل های سایت تناسب فکری راهنمای من در این راه.  

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حیرت انگیز
      1402/07/23 17:46
      مدت عضویت: 315 روز
      امتیاز کاربر: 696 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 603 کلمه

      به نام خداوند قشنگم 

      سلام خدمت استاد ارجمند و دوستان همگام 

      حل تمرینات اطمینان لاغری 

      • نگرش شما درباره وجود قدرت ذهنی درباره چاق و لاغر شدن چیست؟‌ شرح دهید.
      • قدرت ذهن در چاقی و لاغری نقش بسیار زیادی دارد چون ما تمام اطلاعاتمان را در ذهن نگهداری می‌کنیم و این قدرت میتونه باعث موفقیت یا حتی شکست ما در زندگی بشه 
      • وقتی من طی سالها ذهنم را پر از فرمولها و باورهای اشتباه چاقی کرده ام ذهن چاقم فرمان زندگی مرا در دست گرفته و با قدرت بر اریکه قدرت نشسته و من با یادگیری اصول ذهنی این باورها و نگرش‌ها را تغییر می‌دهم و در کمال صلح ذهن لاغرم را برتخت پادشاهی ذهنم مینشانم و فرمان زندگی ام را به دست ذهن آموزش دیده با اطلاعات صحیح می‌دهم 
      •  
      • در گذشته که از روش های مختلف برای لاغر شدن تلاش می کردید قدرت لاغر شدن را در خود می دیدید یا تصور می کردید این روش لاغری قدرت لاغر کردن شما را دارد؟ شرح دهید.
      • نه من هیچ قدرتی در خودم نمیدیدم بجز آراد و پشتکار برای گذراندن آن سختی های رژیمی و ورزشی و انگار من آلت دست روش‌های لاغری بودم و فکر میکردم و باور داشتم این روش‌های لاغری هستند که من را لاغر می‌کنند اصلا علت استفاده از روش‌های مختلف و متنوع لاغری نشانه بارز این نگرش است وقتی از یک روش نا امید میشدم و دنبال معجزه و روش دیگر بودم یعنی قدرت لاعر شدنم را در روش‌ها میدیدم نه در وجود خودم 
      • چرا در استفاده از روش های مختلف برای لاغری ناامید و دلسرد می شدیم و حتی اگر لاغر می شدیم خیلی راحت دوباره چاق می شدیم؟!
      • چون از همان اول مطمئن بودم هیچ روشی چاقی من را از بین نمی‌برد و فقط چند کیلویی می‌توانم لاغر شوم و همان چند کیلو هم چون دوباره مطمئن بودم برمی‌گردد در کوتاهترین زمان و به راحتی برمی‌گشت و من حتی چاقتر از قبل میشدم و امروز فهمیدم تمام اینها بخاطر اطمینان من بوده 
      • به نظر شما ایجاد قدرت لاغر شدن در ذهن چه اهمیتی دارد؟ شرح دهید.
      • با ایجاد قدرت لاغر شدن در ذهن ،ما می‌توانیم به راحتی جسممان را به حالت لاغری و سلامتی برگردانیم چون ذهن ما بخاطر اطلاعات زیادی که در درونش ذخیره شده باعث فرامین مغزی می‌شود و مغز فرمانده جسم است و قدرت دست مغز است و جسم فقط تجربه گر است 
      • استفاده از روش های مختلف برای لاغری چرا باعث ایجاد قدرت لاغر شدن در ما نشده است؟
      • آنها نه تنها باعث قدرت لاغر شدن ما نشده اند بلکه به شدت اعتماد به نفس و اطمینان ما را مورد آسیب قرار داده اند و ما احساس کردیم قدرت دست ما نیست بلکه روش‌های لاغری قدرت دارند و در ذهن ما ثبت شده بود که هر کاری کنیم چاق هستیم و اطمینان نداشتیم می‌توانیم لاغر شویم 
      • بعد از آشنایی با سایت تناسب فکری چه تغییر احساسی در خود مشاهده می کنید که نشانه شکل گیری قدرت لاغر شدن در ذهن تان است.
      • به شکر خداوند عزیزم از وقتی به سایت تناسب فکری هدایت شدم احساسهای خوب زیادی را تجربه کرده ام و مجموعه  آن احساسها باعث قدرت مند شدن من در مواجهه با باورهای غلط و راحت تر کردن برداشتن موانع ذهنی ام شد انگار من یک رودم که در طی مسیر با یادگیری هر گام بر شدت جریانم اضافه می‌شود و من به راحتی یکی یکی موانع ذهنی که مثل سنگها و صخره هابی در مسیر رود قرار دارند را از سر راهم برمیدارم و هر روز قدرت و شدت جریان رودم بهتر و بیشتر می‌شود 
      • استاد ارجمند سپاسگزارم بخاطر آگاهی های نابی که به ما می‌دهید 
      • خداوندا روزیمان کن آگاهی های بیشتر را و قدرت درک ما را از این آگاهی ها بالا ببر الهی آمین 
      • الهی به امید تو 
      •  
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حیرت انگیز
      1402/07/23 15:41
      مدت عضویت: 315 روز
      امتیاز کاربر: 696 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,274 کلمه

      به نام خداوندی که به او اطمینان کامل دارم 

      سلام خدمت استاد ارجمند و دوستان همگام 

      اطمینان لاغر شدن 

      اطمینان داشتن نه تنها در چاقی و لاغری بلکه در تمام مسائل زندگی ما نقش دارد 

      با نگاهی عمیق تر به زندگی افراد چاق متوجه می‌شویم آنها بزرگترین آسیبی که دارند از چاقی می‌خورند بخاطر یک مانع بزرگ بنام اطمینان داشتن است 

      اطمینان به چه معناست؟

      اطمینان یعنی یک جور خاطر جمعی یعنی اعتماد و ایمان داشتن و شک به دل راه ندادن 

      حالا این اطمینان چطور باعث چاقی میشه ؟

      اطمینان به خود یا همون اعتماد به نفس تاثیر خیلی زیادی در باورهای ما داره ،اینکه در درون خودمون دنبال کشف کلید حل مسائل باشیم و تمام آنچه در بیرون ما وجود دارد برای ما فقط حکم ابزاری برای رسیدن به خواسته هایمان و موفقیت بیشتر در زندگی باشد 

      وقتی یک فرد چاق به خودش اطمینان و باور ندارد ،و چاقی را جز جدا نشدنی زندگی اش می‌داند و مدام تقلا می‌کند برای رهایی از چاقی از طریق استفاده از ابزارهای بیرونی مثل توجه به نحوه خوردن و انواع رژیم و یا توجه به فعالیت‌های جسمش و انواع ورزش و یا حتی پا را فراتر می‌گذارد و روشهای دارو و جراحی را وسیله ی رفع چاقی که از رفع آن عاجز است می‌داند،در تمام این روش‌ها قدرت را از خودش می‌گیرد و به چاقی می‌دهد و روز به روز انتظار چاقی باعث چاقتر شدنش می‌شود 

      او انتظار دارد این ابزارها او را لاغر کنند برای همین تن به هر کاری می‌دهد و مدام از این شاخه به آن شاخه میپرد بلکه معجزه شود و بالاخره یکی از این ابزارها او را لاغر کنند 

      اما هرگز به این توجه نکرده که اطمینان او به پذیرش سرنوشت چاق به پذیرش شکست خوردن در برابر چاقی به پذیرش بی فایده بودن تلاش‌های پیاپی اش به پذیرش ایراد در درونش 

      او را تبدیل به یک فرد شکست خورده کرده 

      اگر کمی پایمان را فراتر از هدف لاغر شدنمان  بگذاریم به خوبی می‌بینیم افراد چاق بدلیل همین عدم اطمینان دچار مشکلات زیادی در زندگی هستند 

      من ویژگی اطمینان را در خودم بررسی کردم و نتایج جالب توجهی بدست آوردم

      دقت کردم ببینم این اطمینان و اعتماد نداشتن چه تاثیراتی در زندگی ام داشته اما من اینجا سعی میکنم در جنبه موضوع بحث لاغری آنها را بسط بدهم  متوجه شدم که باعث شده بود که:

      ۱-همیشه من بدترین حالت را تصور می‌کردم 

      و نیمه خالی لیوان را میدیدم مثلا به محض اقدام برای روشهای لاغری از همان اول میگفتم خدا کند روی من جواب بدهد و انتظارم لاغر نشدن بود 

      ۲-شکاک بودم

       و به زمین و زمان با دیده شک نگاه می‌کردم و وقتی مربی یا پزشکی برنامه خاصی را به من معرفی می‌کرد برای لاغری فکر میکردم برای پر کردن جیب خودش نگران است و قصد دارند من را گول بزنند 

      ۳-روی موارد منفی هر موضوعی تمرکز می‌کردم 

      چیزی که انتظار داشتم پیش برود نشدن بود  مثلا وقتی برنامه جدیدی برای لاغری را شروع میکردم از همان ابتدا به فکر سوزش معده و خستگی و رنج و فشار و عدم نتیجه مطلوب بودم 

      ۴-خودم را مدام تخریب می‌کردم 

      و از چاقی ام از بدنم متنفر بودم ،مثلا بارها برای سرم زدن رفتم وقتی روی تخت دراز میکشیدم میگفتم یا خدا الان میشکنه یا وقتی روی ترازو میرفتم هم میگفتم الان ترازو هنگ می‌کند و می‌پوکد و در همه جا خودم را حقیر میدیدم بخاطر چاقی ام و قبل اینکه کسی چیزی بگوید خودم را تیرباران می‌کردم 

      ۵-قدرت بخشیدن در من کم شده بود 

      اگر کسی خطایی می‌کرد نمی‌توانستم او را ببخشم من حتی خودم را هم نمی‌توانستم ببخشم و دلیل تمام رنجهایی که از چاقی می‌بردم بخاطر اینکه فکر میکردم بخاطر پرخوری و کم تحرکی من اتفاق افتاده از خودم عصبانی میشدم و نفرت من از خودم از همینجا استارت می‌خورد 

      و نمی‌توانستم خودم را ببخشم و زمانی که بواسطه رژیم‌ها و ورزش‌های رنج میکشیدم مدام به خودم میگفتم حقته حقته دلم خنک شد زجر بکش 

      ۶-از دیگران فاصله میگرفتم 

      تنهایی و انزوا را بیشتر از بودن در جمع دوست داشتم چون همیشه فوبیای قضاوت شدن داشتم و از اینکه دیگران چاقی من را ببینند بدم می آمد برای همین همیشه قبل عروسی ها یا مهمانی ها یا عید نوروز که به ناچار باید با دیگران ارتباط میگرفتم شروع میکردم به گرفتن انواع رژیم‌های زود بازده و سخت و ورزش‌های طاقت فرسا تا نکند کسی چاقی من را ببیند 

      ۷-باید روی همه چیز زندگی ام کنترل می داشتم 

       اگر چیزی از کنترل من خارج میشد بسیار عصبی و پرخاشگر میشدم کلا تاب و تحمل خارج شدن فرمان مدیریت زندگی ام را نداشتم و باید همه چیز به باب میل من پیش می‌رفت مثلا زمانی که یکی از بچه هایم مریض میشد حتی یک سرماخوردگی ساده به شدت آشفته میشدم و احساس می‌کردم نیرویی نظم زندگی مرا بهم زده و عصبی میشدم و قدرت درست فکر کردن را نداشتم در مورد چاقی هم چون کنترل چاقی ام از دستم خارج شده بود و حتی با وجود رنجهای زیاد نتوانسته بودم چاقی ام را مهار کنم عصبی و پرخاشگر میشدم 

      ۸-قدرت انتخاب نداشتم

        معمولا انتخاب میشدم و به اجبار تن به آن کار میدادم ،حتی در خرید یک لباس ساده هم چاقی قدرت انتخاب من را گرفته بود من مجبور به انتخاب بودم چون سایز من چیزی که من دوست داشتم بپوشم  پیدا نمیشد ،در مورد غذاها هم این خوراکی ها بودند که من را انتخاب می‌کردند چون من هیچ قدرتی در نخوردن و پرخوری نکردن آنها نداشتم و حتی وقتهای رژیم گرفتن دیگران بودند که به من می‌گفتند چه بخورم و من باز هم حق انتخاب نداشتم 

      این عدم اطمینان در من مشکلات زیادی بوجود آورده بود اینها بخش کوچکی از آن مشکلات است و امروز به شکر خداوند عزیز و راهنمایم من بار دیگر هدایت شدم و یک مانع ذهنی قدرتمند را یاد گرفتم و تعهد می‌دهم این مانع را رفع کنم

       این مانع لاغری نداشتن اطمینان در من بود 

      و اما بپردازیم به یک سوال مهم 

      چرا ما خیلی زود نتیجه احساسی می‌گیریم اما خیلی دیر نتیجه جسمی می‌گیریم؟

      گفتیم که انسان دارای سه بعد جسم و ذهن و روح است 

      روح که در کالبد جسم محصور شده و زمان خوابیدن ما از جسم بیرون می‌رود و در عالم معنا سیر می‌کند و قدرت جابجایی سریع را دارد مثلا ما در خواب قادریم بعد مسافت و زمان و مکان را طی کنیم اما همین روح زمانی که در جسم محصور است زمان و مکان برایش معنا دار می‌شود و زمانی که روح وارد بدن می‌شود به یک حالت پایدار می‌رسد 

       ذهن هم که بخش دیگر وجود ما بود قدرت انتقال سریع را دارد و قادر به تغییر سریع احساس است و ذهن خیلی راحت تغییر میکند مثل تبدیل شادی به غم در یک لحظه کوتاه و یا  حتی خیلی از ما تجربه تبدیل غم به شادی را در مراسم عزاداری عزیز از دست رفته ای تجربه کرده ایم 

        چون ذهن فرار است و قابلیت انتقال سریع به موضوعات مختلف را دارد مثلا بسیار پیش آمده که مشغول نماز هستیم اما فکرمان هزار جا می‌رود 

      پس ما برای موفقیت در زندگی نیازمند این هستیم که این بخش وجودمان را کنترل کنیم و آن را به حالت پایدار برسانیم 

      در مقابل این دو بعد فرار و ناپایدار، جسم پایدار ما وجود دارد که  به سرعت تغییر نمی‌کند و تجربه اینکه درمان بیماری ها به زمان نیاز دارد یا چاق شدن یا لاغر شدن مستعد گذشت زمان است این را به خوبی اثبات می‌کند 

      و در لاغری با ذهن زمانی که روح پایدار ما در جسم با انرژی‌های پاک که آنها را از احساس ما دریافت می‌کند قرار میگیرد و ذهن ما هم به کمک یادگیری اصول ذهنی به یک حالت پایدار و کنترل شده می‌رسد  کم کم جسم ما هم تحت تاثیر این دو بعد قرار می‌گیرد و لاغری پایدار اتفاق می افتد 

      خدایا سپاسگزارم که مانعی دیگر را برایم آشکار ساختی و مرا کمک کردی بتوانم تفکر کنم و در خودم کنکاش کنم تا بتوانم انسان بهتری باشم 

      الهی به امید تو 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ستوده
      1402/06/08 19:55
      مدت عضویت: 251 روز
      امتیاز کاربر: 1905 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 422 کلمه

      به نام خدای مهربان سلام خدمت استاد گرامی و دوستان عزیز.

      اولین بار که رژیم گرفتم عالی لاغر شدم دومین بار هم مدت بیشتری طول کشید ولی لاغر شدم سومین بار که چاقتر هم شده بودم تنونستم حتی یه هفته رژیم رو تحمل کنم و بعد از اون دچار ولع شدید خوردن شدم من در تمام مدتی که در حال گرفتن رژیم و ورزش کردن برای لاغر شدن بودم داشتم قدرت چاقی رو در ذهنم تقویت میکردم چون به چاقیم تمرکز کرده بودم ازش متنفر بودم و عوامل مختلفی رو دلیل چاقیم میدونستم وداشتم هر لحظه اونا رو مرور میکردم ولی خودم از این موضوع اطلاعی نداشتم الان فهمیدم به خاطر همین بود که من آخرین بار نتونستم رژیم رو ادامه بدم .چون فرمولها زیاد شده بودن باور ها قویتر شده بودن ودر نتیجه قدرت چاقی ذهن من بیشتر شده بود.

      حالا به لطف خداوند میدونم که تنها راه لاغر شدن از طریق ذهن و ایجاد قدرت لاغریست. از وقتی وارد سایت تناسب فکری شدم به این راه ایمان داشتم من چند ماه هست که اینجا هستم  هر چند تا الان به مقدار جزیی لاغر شدم اما تغییرات احساسی زیادی داشتم تغییرات غذایی هم زیاد داشتم واز مسیر لذت میبرم و عجله ای ندارم و اطمینان دارم که متناسب خواهم شد.

       دلیل محکم من برای ایجاد شدن قدرت لاغری در ذهنم این هست که خداوند در ابتدا من رو متناسب آفریده بود و من خودم این تناسب رو از بین بردم وحالا دوباره با قدرتی که خداوند به من داده خودم ، خودم رو متناسب میکنم .البته اوایل که وارد دوره شده بودم من هم فکر میکردم که با فایلها و مطالب سایت لاغر خواهم شد و اصلا به توانایی خودم فکر نمیکردم. اما بعد از مدتی که مطالب رو خوندم وفایلها رو دیدم یاد گرفتم که توانایی لاغر شدن در من هست همانطور که توانایی چاقی در من بود و من خودم هستم که میتوانم خودم رو متناسب یا چاق کنم و عوامل بیرونی در چاقی و لاغری ما هیچ تاثیری ندارند.

       این سایت در حکم راهنما ومعلم ما هست که به ما راه درست تناسب رو میآموزد که برای لاغری باید چگونه فکر کنیم و چگونه رفتار کنیم .شرایط جوی ذهنمون رو پایدار کنیم و اغلب اوقات احساس لاغری داشته باشیم ومن به لطف خداوند اغلب احساس لاغری دارم. از شما استاد بزرگوار متشکرم که مارو با قدرت ذهنمون آشنا کردین. من آفریده ی خدای بزرگ هستم ، بسیار خوشحال و سپاسگذارم که خداوند مرا به صورت خودش خلق کرده و توانا در خلق خواسته هایم. (هر چیز که در جستن آنی ، آنی)

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار زهرا
      1402/05/26 21:19
      مدت عضویت: 365 روز
      امتیاز کاربر: 21160 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 487 کلمه

      سلام استاد 

      چقدر خوشحالم که فایل من قدرت دارم که می توانم لاغر بشوم را گوش کردم و دانستم که هنوز مانع لاغری برای من وجود دارد چون هنوز گوشه‌ی ذهن من گفته میشه که شاید هنوز من لاغر نشوم نه اینکه به این روش شک داشته باشم اصلا من می دانم ۱۰۰ درصد من از این روش باید لاغر شوم ولی گاهی توجه به چاقی ، استپ وزن ، توجه به شکم خودم ، ترس از خوردن بعضی از غذاها و فکر کردن که دوباره دارم پرخوری میکنم باعث می شود که لاغری من طولانی تر بشود من با اطمینان می گویم من حتما از این روش لاغر می شوم و بایداستمرار داشته باشم 

       نگرش شما درباره وجود قدرت ذهنی درباره چاق و لاغر شدن چیست؟‌ شرح دهید. نگرش من این است که من حتما از این روش لاغر میشوم چون اصلا استرس و فشاری روی ذهنم ندارم و می دانم که حتما از فکر چاق من چاق شدم و می دانم باید از ذهن لاغر شوم و قدرت ذهن خیلی بالاست 

      در گذشته که از روش های مختلف برای لاغر شدن تلاش می کردید قدرت لاغر شدن را در خود می دیدید یا تصور می کردید این روش لاغری قدرت لاغر کردن شما را دارد؟ شرح دهید

      تصور می کردم که  روش ها من را لاغر می کند ولی بعد از رها کردن دوباره چاق می شدم و متوجه اشتباه خود می شدم  ولی الان چون من با رژیم و ورزش لاغر نمی شوم و ذهن من در آرامش است اعتماد دارم لاغری از این روش درست است 

      • چرا در استفاده از روش های مختلف برای لاغری ناامید و دلسرد می شدیم و حتی اگر لاغر می شدیم خیلی راحت دوباره چاق می شدیم؟!چون ذهن ما فرمول‌های چاقی دارد و براثر تمرین این فرمولها تقویت شده است و باید فرمولها را تغییر دهیم 
      • به نظر شما ایجاد قدرت لاغر شدن در ذهن چه اهمیتی دارد؟ شرح دهید.خیلی اهمیت دارد چون اگر ذهن ما لاغر شود کم کم در جسم من هم نمایان خواهد شد
      •  استفاده از روش های مختلف برای لاغری چرا باعث ایجاد قدرت لاغر شدن در ما نشده است؟ چون روش درست نیست و اول سراغ جسم می روند که آخرین مرحله برای لاغری است ابتدا باید فرمول‌های ذهن را تغییر بدهیم 
      • بعد از آشنایی با سایت تناسب فکری چه تغییر احساسی در خود مشاهده می کنید که نشانه شکل گیری قدرت لاغر شدن در ذهن تان است.نگرش من نسبت به خوردن انواع غذاها فرق کرده ، نگرش من نسبت به چاقی فرق کرده ، نگرش در مورد انواع رژیم‌ها فرق کرده ، نگرش من در مورد عدم تحرک فرق کرده 
      • از محتوای ویدیوی آموزشی برای خود تمرین ایجاد کرده و در بخش نظرات تمرینی که باید انجام دهید را بنویسید. من یاد گرفتم که فقط دیدن فایلها و گوش دادن باعث لاغری نمی شود اول باید به خودم اطمینان داشته باشم که من لاغر میشوم و بعد با استمرار در این راه و رفع مانع لاغری روز به روز لاغرتر شوم 
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار عطا
      1402/01/10 14:47
      مدت عضویت: 466 روز
      امتیاز کاربر: 11065 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,108 کلمه

      سلام و درود 

      ممنون بابت فایل عالیتون . در مورد قدرت لاغر شدن بهتره اول نگاه کنیم و ببینیم آیا ما قدرت چاق شدن رو داشتیم ؟ 

      من مثلا از وزن ۶۰ -۷۰ چطور سی کیلو اضافه کردیم ۴۰ کیلو اضافه کردم و شدم ۱۰۰ . هیچ وقت فکرشو میکردم زمانی خواهد رسید که من هر روز و هر روز  یک وزنه ۴۰ کیلویی رو به بدنم وصل کردمش و دارم جابجا میشم . آیا هیچ وقت به این فکر می کنم که بدنم چه توانی داره که هر روز و هر روز سالهاست داره این وزنه ۴۰ کیلویی رو با خودش این طرف و اون طرف می کشونه . واقعا ما چطور چاق شدیم ؟ چرا سختمون نبود چاق شدن ؟  خودمون کجا بودیم وقتی گرم به گرم روی وزنه افزوده می کردیم و عین خیالمون نبود . البته تا یه مدتی و بعد به خودمون اومدیم دیدیم چه باری گذاشتیم روی دوش خودمون که دیگه حتی نمیتونیم از جا بلند بشیم . 

      آیا ما برای چاق شدم و حمل این همه وزن اضافه قدرت به خرج دادیم ؟ چطور میتونیم این همه وزن رو با خودمون حمل کنیم ؟ چطور میتونیم چاق باشیم  در حالیکه این همه فشار رومونه و جالبترش اینه بازم به راحتی باور داریم بیش از این هم میتونیم حمل کنیم و روی بارمون بزاریم . 

      ما اول باید به این واقعیت ایمان بیاریم که دیگه نمیتونم چاق بشم . 

      دیگه توان چاقتر شدن ندارم . 

      دیگه توان قلب درد ندارم .

      دیگه توان کشیدن این همه بار رو ندارم .

      دیگه نمیخوام چاق بشم .

      چاقی بهم زجر میده 

      چاقی بهم فشار وارد میاره .

      من دیگه طاقت چاق بودم ندارم . 

      دیگه طاقت بالا رفتن تپش قلبمو ندارم .

      دیگه طاقت ورم معده و بادی که میپیچه توی شکمم و همش میترسم نکنه شکمم صدا بده و آبروی منو ببره ندارم . 

      دیگه طاقت کشیدن بار اضافه وزن رو ندارم . 

      چاقی همش رنج شده برام . همش رنجه . از شروعش تا آخرش . از همون وقت که گرم به گرم زیاد می کردم و هربار کسی رو میدیدم بهم می گفت عطا چرا انقدر داری چاق میشی نخور . نخور . نخور . عطا نخور . عطا پاشو کار کن پاشو دو قدم راه برو چه خبرته . هیچ کسی نمیخواست بفهمه بابا فشار چاقی نمیزاره نخورم . احساس نیاز می کنم . خودمم میخوام نخورم اما نمیتونم . چون تنها لذت چاقی رو خوردن می دونم و خوردن بیشتر برابر شد برام با چاقی بیشتر . 

      هرچی بیشتر میخوردم به غذا وابسته تر میشدم و بدون غذا دیوونه میشدم و تنها طبابت من برای رهایی از چاقی ترک چیزی بود که همیشه بهش پناه میبردم . خوردن . 

      خوردنی که منو چاق می کنه . 

      این فرمول برای من شد فرمول چاقی و متضاد اون شد لاغری نخوردن لاغر می کنه . 

      حالا هر چقدر بیشتر سفارش به نخوردن و مشتقاتش می کردن  من بیشتر از نخوردن زجر می کشیدم و همین زجر از نخوردن هم عاملی میشد برای چاق شدن من . 

      هزاران هزار فرمول به مرور در سرم ایجاد شد 

       فرمولی که همه اش رو از بیرون یاد گرفتم و خودم بهش پرو بال دادم و اجراش کردم 

       من توان چاق شدن رو اونقدر کسب کردم تا به جایی رسیدم که اونقدر ماهر شده بودم که دیگه دیدم برای چاق شدن اصلا توانی نمیخواد . من خود به خود چاق میشم . 

      و بر عکس طبیعت خودمو که لاغری بود از یاد برده بودم و فکر میکردم برای لاغری توان و قدرتی میخواد که من ندارم . اراده ای میخواد که من ندارم . من نمیتونم غذامو کم بخورم . من نمیتونم زیاد راه برم پس در نتیجه هیچ وقت نمیتونم لاغر بشم . 

      اما خدا منو هدایت کرد و وارد مسیر تناسب فکری قرار داد . 

      اولین باور در این مسیر پذیرش فرمول  لاغر شدن اسانترین کار دنیاست بود . 

      تا زمانیکه نپذیریم لاغر شدن آسانترین کار دنیاست قدم بعدی به ما گفته نمیشه . 

      بپذیر تا قدم بعدی بهت گفته بشه . 

      لاغر شدن آسانترین کار دنیاست . 

      بعد ازپذدیرش به این باور رسیدم که خب اگه این لاغر شدن  راحته پس من میتونم انجامش بدم . 

      خب برای لاغر شدن چه کار باید انجام داد؟ خب این سوال  بازم سوال ذهن چاق منه .

      اون میخواد راه رو از قبل بدونه در حالیکه خودشم میدونه راهی که از قبل بدونه رو هیچ وقت انجام نمیده . بلکه راه باید قدم به قدم انجام بشه . پس بهترین پاسخی که میتونیم به خودمون بدیم اینه که لازم نیست برای لاغر شدن کاری انجام بدیم . 

      بعدش به این باور رسیدیم خب پس اگه برای لاغر شدن لازم نیست کاری انجام بدیم چطور لاغر بشیم ؟ ما لاغر شدن رو یاد می گیریم و بعد مرحله مرحله انجامش میدیم . 

      نکته جالب اینه راه قدم به قدم به ما فته میشه و بهرین جواب اینه همونطور که قدم به قدم چاق شدم . حالا که لاغری رو شکستیمش و خوردش کردیم و فهمیدیم هیچ وقت نباید کوه اضافه وزن رو در نظر بگیریم به این فکر کنیم که آیا برای کاهش وزن فقط یک گرم از وزن کار سختی باید انجام بدم ؟ 

      خب قطعا برای کاهش وزن یک گرم انرژی زیادی نمیخواد . توان زیادی نمیخواد . 

      اما چیزی که باز اینجا هم سوال کرده میشه  اینه که چطور یه گرم یه گرم کم کنم . 

      و پاسخ اینه  با استمرار . 

      همون طور که برای چاق شدن گرم به گرم  ما هیچ توانی نزاشتیم و فقط در مرور آگاهیهای چاقی استمرار ورزیدیم حالا فقط کافیه در مرور اگاهیهای لاغری استمرار بورزیم . 

      قدم به قدم اگاهی لاغر کننده داره بر ما وارد میشه و فقط کافیه همین یه دونه  قدم و بردارریم نه بیشتر . فقط هر روز یه قدم در مسیر آگاهی برداریم و میبینیم با پذیرش همین یه قدم ما با کلی انرژی لاغری روبرو میشیم که خودش میشه توان و قدرت لاغر شدن . 

      بله قدرت لاغر شدن همون قدرت چاق شدنه . منتها اینکه ما این قدرت رو کجا و در کدوم مسیر به کار ببریم دیگه بر میگرده به انتخاب ما و ما هرچقدر لاغری رو برای خودمون ساده تر کنیم میبینیم که برای لاغر شدن به جایی میرسیم که اصلا توانی نمیخواد . بلکه خودش خود به خود رخ میده . 

      این راه لاغر شدن منه . یعنی همون راه چاقی . 

      پس انقدر لاغری با ذهن رو ادامه میدم که گرم به گرم وزنم پایین بیاد و انقدر آگاهیهاش رو مرور می کنم که به جایی برسم که ببینم اصلا دیگه چاقی وجود نداره که من بخوام لاغرش کنم . با تغییر انتخابهام در هر لحظه و در هر روز من در مسیر لاغر شدن استمرار ورزیدم و دیگه اثری از چاقی در وجود من باقی نموند که حالا من بخوام براش توانی بزارم . 

      پس میرسیم به این باور که من برای لاغر شدن هیچ توان خاصی لازم ندارم . چون لاغر شدن آسانترین کار دنیاست . 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار صالحه
      1401/12/24 19:11
      مدت عضویت: 447 روز
      امتیاز کاربر: 48510 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 967 کلمه

                    سلام به نام الله ارامش بخش قلبهای 

      تویی این میسر اصلی ترین واجب ترین مثله قبول اینکه این من هستم که میخوام لاغر بشم این من بودم که چاق شدم واین من هستم که میخوام لاغر بشم 

      تنها منه کسی دیگه این جسم من مال منه من من دچار مسکلش کردم حالا باید مشکل بوجود امده بازم خودم درست کنم مثل تربیت بچه اگه من بچه ام خوب تربیت نکن وفتی یاد گرفتم تربیت درست چطور هست وچطورباید با ید با بچه ام کار کنم تویی این مرحله بگم یی نفر دیگه بیاد بچه من رو تربیت کنه 

      من در مدرسه دوره راهنمایی کل کلاس با یی معلم مشکل داشتیم یی روز دل زدیم به دربا باهش حرف زدبم کار سازه نشد کل کلاس با هم شدیم وجلسه  بعد همه تو حیاط موندیم  تا کار سازه بشه این خانم چکار کرد امد تویی کلاس حاضر  غایب کردشروع به درس دادن کرد گل درس داد کامل کامل داداخر سر هم پای تخته نوشت جلسه بعدی امتحان ار این درس امروز رفت در صورتی که داشتیم مبدیدیم 

      برای اون وجود ما با دیوار یکی بود اون فقط میخواسن کارشو انجام بده مهم نبود ما باشیم یا نباشیم 

      افرادی که با حضور در این سایت انتظار دارن فقط با گوش کردن لاغر بشیم قبول درستی از مسیر ندارن خودشون تویی این مسبر کاره نمی دونن ما چاق شدیم حالا ما میخواهیم لاغر بشیم تو مسیر برگشت از همون مسیر که رفتیم با ید بگردیم تو رفتن ما خودمون رو با اطمییان به چاقی و چاق کردیم حالابرای برگشت اطمیان به لاغریی نداریم که ما لاغر میشیم فقط تو مسیر بودن قبول دارن بودن وجود اونها

      فابله اونهارو لاغر کنه امثل این هست که این فایلها اونهارو چاق کرده 

      چیزی که باعث میشه ما موفق باشیم یا نباشیم چقدر   احساس لاغریی داری  چقد ر اطمیان داری از لاغر شدن وچقدر خود تو لایق لاغری میدونی تویی کل رژیمهای که ما میگرفتم کلی دلیل داشتم براز لاغریی ولی تهش باور نداشیم میتونیم لاغر بشیم حالا برای برگشت اون اطمیان که من میخوام لاعز بشم 

      باور صحیح بودن مسیر  لاغریی با ذهن 

      باوره من قدرت لا غر  شدن ندارم 

      باوربه واسطه نتایج شرکت کننده وسر  وصدای شادی و  رضایت ونتیجه این افردا هست 

      جون باره از رژیم ونتیجه اون ضربه خوردیم وفتی  رژیم میگریم هر چی نتیجه بگیرم باز تهش خودمنو میدونیم که باز برگشت دارا اطمیان داریم چاق وچاقتر شدن تو ذهن ما منطقی هست  یی عالم دلیل داشیم تهش میدونستیم فاید نداره اطمیان از لاغر شدنحتی زمانی که سایز وزن کم میکردیم   وفتی به سایت رو پیدا میکنیم اول صحنه سایت این افراد میکیره خوایا شکرت که اینجا هستم چند روز که توی سایت هستن احساس عوض میشه ولی لاغریی نه 

      این افراد با دیدن فایل احساشو عوض میشه بعد از یی ساعت کلا فراموش گرده پی کارهایب روز مره خودسون میرون چون لاغریی اتفاق نیفتاده نتیجه احساسسی  دارن ونتیجه جسمی نه 

      برای لاغریزباید احساس پایدار باید داشته باشیم جسم نمی تونه دنبال ذهن باشه حالت پایداری  ذهن احساس پایدار لاغریی باید باشه این احساس در طول روز بایدباشه  یی زمان کم جواب نمی ده 

      تو چاقی خودشو دخیل میدونه که چاق کا رخودشه ولی برای لاغریی انتظارش از بیرون هست که ابن دوره براشچکارمکنن 

      وفتی بچه تربیت میگنی اگه دچا رمشکل شدی در تربیت بچه اموزش دیدی واگهای جمع گردی حالت برای بهتر شدن تربیت بگی یگی دیگه انجام بده نتیجه میکیری.

      من مبخوام لاغر بشم من قرار لاغر بشم فایله وفتی تو نخوای برات کاری نمی کنه احساس چون زود گذر بوده مایوس شده لیز میخوری واز مسیر خارج میشی این دفعه دیکه بهون نداری جون موانع رو شناختی با برطرف کردن خودت میتونی نجات بدی اولش داشت باور اینکه من می تونم لاغر بشم توان انجامش دارم درحودم می بینم میتونم اطمیان دارم انجامش میدم تو دره چون تمرکز فقط در لاغریی هست ا اون حسها کاری نداری  اصلا پیش فرض داریم احساس تغییر میکنه ما برای تغییر جسم امدیم باید اول باورهاز خودمون که میشه ا طمیان داره میشه لاغر میشیم اگه این قبول داری  بتشش بهتر نتیجه می گیری .همه چیز توی این مسی  خودما هستیم که نتیجه مشخص تلاش کوشش دقت مرو کردن استمرا  داشتن عجله نداشتن زمان گذاشتن کم کاری نکردن توحه دقت دریاد گیری مثل کلاس درس میمونه هر دانس اموز نتیجه تلاشو وباورشو اخر سال میبینه ر چی تلا ش باومون از خودمان زیاد باشه که میتونیم به همون مقدلر انجام میشه نه گمتر نه بیشتر پس اول اخر همه این مسیر این خودمن هستیم نه کسی دیگه نتیجه د رخودماست حتی من زمانی شده ۳ ساعت بدای نوشتن وقت گذاشتم که مطالبخکب درک کنم بعد بنویسم تازه گار گه تموم ش ده اشتباهی زدم کل مطالب حذف شده اویل ناراحت میشدم 

      ولی حالامبکم تو که قرار حالا حالها ابنجا باشم مسیر طولانی هست باید زمان زیادی اینجا باشیم چه بهتر دوباره مینویسم 

      هم بهتر یاد میگیرم هم یی فایل ییروز بیشتری ادامه داره مثل امروز ۴ ساعت کشید دستم اشتباهی خورد دوبارنویس داشتم حسابی انگشتم دردگرفته اصلا مهم نیست باید درست حسابی یاد بگیرم چون دراین مسیر لذت همراش هست اخرش لاغریی چه بهتر دست درد به اینهمه خوبی می ارزه چون عاشق لاغریی هستم عاشق که خسته نمیشه 

      دیوانه دل بسته اقبال خودت باش 

                          سر گرم خودت عاشق احوال خودت باش 

      یک لحضه نخور حسرت عمر را که نداری 

                               راض به همین  چندقلم مال خود باش 

      دنبال کسی باش که دنبال توباشد 

                           اینگونه اگر نیست به دنبال خودت باش 

      پرواز قشنگ است ولی بی غم منت 

                                         منت نکش غیرپر بال خودتباش

      صد سال اکر   زند بمانی گذارنی 

                          پس شاکر هر لحظ هر حال  خودت باش

      درپنا ه حق حق نگهدارتون 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار مریم
      1401/12/17 12:06
      مدت عضویت: 522 روز
      امتیاز کاربر: 4810 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 783 کلمه

       “به نام خداوندی که بخشنده است و بخشایش گر”

      درود به استاد گرامی و هم مسیران عزیز ؛

      نکات طلایی ۳ : قدرت لاغر شدن را دارید ؛

      امروز چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ من به لطف خدا توانستم یک گام دیگر را در قالب نکات طلایی بر دارم ،خدایا شکرت .

      “ قدرت لاغر شدن را دارید.”من این جمله را خیلی دوست دارم چون به من خاطر نشان می کند که تنها قدرت عظیم و حقیقی بعد از خداوند عزوجل ، از آن من است و من فردی قدرت مند و قوی از لحاظ نگرش ، فکر ، ذهن و جسم هستم .از زمانی که با روش لاغری با ذهن آشنا شدم و شروع به یادگیری درست و صحیح لاغری کردم با دیدن اولین فایل از استاد عزیز کاملا به این اطمینان قلبی دست پیدا کردم که روش لاغری با ذهن درست ترین روش موجود برای لاغر شدن می باشد و من از طریق این روش به راحتی می توانم لاغر شوم و در واقع روش لاغری با ذهن به من کمک می کند در رسیدن راحت تر به لاغری و اینکه من هم مانند خود استاد و هم مسیرانی که از این روش به لاغری دست پیدا کرده اند ، می توانم لاغر و متناسب شوم و در طول مسیر هم همیشه انتظار لاغر شدن را داشته ام و همچنان دارم چون من سال های زیادی از خداوند می خواستم که راهی را جلوی من قرار دهد که بدون رژیم گرفتن ، ورزش کردن سخت و رنج و عذاب و خیلی راحت و آسان بتوانم لاغر شوم و وقتی با این روش و مسیر آشنا شدم با خودم گفتم که من خیلی راحت تر از قبل وزن کم می کنم و متناسب می شوم چون خداوند راه و روشی درست به من نشان داده است .قبل از آشنایی با این مسیر و روش ، من از راه ها و روش های مختلفی برای وزن کم کردن استفاده می کردم ، کافی بود من احساس می کردم که چاق تر شده ام و با رفتن روی ترازو ، عدد ترازو هم دقیقا همین احساس را نشان می داد که من چاق شده ام بلافاصله به تکاپو می افتادم تا از چاق تر شدن خودم جلوگیری کنم چون مطمئن بودم که اگر همین طور پیش برود من هر روز چاق و چاق تر می شوم پس شروع به رژیم گرفتن می کردم حالا یا با نخوردن خیلی چیزها و همزمان پیاده روی کردن و یا با خوردن انواع و اقسام  دمنوش ها و قرص های گیاهی به نظر خودم لاغر کننده که در همه ی این روش ها من انتظار داشتم و مطمئن بودم که مثلا فلان دمنوش حتما من را لاغر می کند و یا با خوردن قرص گیاهی ، این قرص قدرت لاغر کردن من را دارد ،غافل از اینکه تمامی این موارد هیچ قدرتی در لاغر کردن من نداشتن بلکه این خود من بودم که به آنها قدرت می دادم با باور خود به آنها که مرا لاغر می کنند و گاهی نتیجه هم می گرفتم اما باز در وجودم این اطمینان را داشتم که به محض رعایت نکردن حتما دوباره چاق می شوم و دقیقا همین اتفاق می افتاد و من چاق می شدم.اما با آشنایی با روش و مسیر لاغری با ذهن من گام به گام به این اطمینان و باور قلبی دست پیدا کردم که من هم می توانم لاغر و متناسب شوم چون من توانایی لاغر شدن را دارم و لیاقت آن را هم دارم پس دیگر دلیلی برای لاغر نشدن ندارم چون از راه و روش درستی هم اقدام به لاغری کرده ام و با کمک و راهنمایی استاد روند لاغری ماندگار من ابتدا از طریق ذهن و نگرش من و سپس از طریق جسم و بدنم شروع می شود.من می توانم و توانایی این را دارم که لاغر و متناسب شوم تنها کافی است موانع ذهنی خود را کشف کنم و آنها را بر طرف کنم و در مسیر باقی بمانم و با اطمینان کامل از اینکه می توانم لاغر شوم به راه خود ادامه دهم و لاغری بهتر و اصولی تر را یاد بگیرم .پس باید به این نکته ی طلایی دقت و توجه داشته باشیم که این من هستم که می توانم لاغر و متناسب شوم نه اینکه فایل ها و روش لاغری با ذهن می تواند من را لاغر کند، نه ،این راه و روش در اصل به عنوان راهنما و هدایت کننده ی من می باشند که لاغری را به من آموزش می دهند و در اصل خود من هستم که می توانم با کمک و راهنمایی آنها لاغری را یاد بگیرم و اصولی لاغر بشوم.

      پس من می توانم لاغر شوم و در آن شکی نیست.

      “لاغر شدن آسان ترین و راحت ترین کار دنیاست که من می توانم آن را انجام بدهم.”

      “ یا حق ”

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 38880 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 130 کلمه

      سلام استاد گرامی
      خسته نباشید
      عالی بود
      متوجه شدم که باید اون حس اعتماد بنفس رو در خودمون کامل ایجاد کنیم و اطمینان داشته باشیم که ما میتونیم لاغر بشیم.
      باید بدونم این من هستم که قراره با آموزش دیدن خودش رو لاغر کنه،
      مثل وقتی که میخوام آموزش رانندگی ببینم،خودم دارم با آموزش دیدن به خودم یادمیدم .
      هر روز قبل گوش دادن به فایل باید بگم،
      من قدرت لاغر شدن رو دارم، من این توانایی رو دارم که لاغر بشم،من میتونم،
      فقط باید هر روز یک گام بردارم و یه چیزی از آموزشها یاد بگیرم .
      ♡اطمینان داشتن به تواناییم مهمترین موضوع ♡

      هیچ چیزی نمیتونه من رو از این مسیر با ارزش دور کنه و تحت تاثیر حرف دیگران یا رسانه و … قرار نمیگیرم
      چون اطمینان دارم به خودم و مسیر تناسب اندام با ذهن.

      ممنونم استاد عزیز

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار shahrbanou1346
      1401/01/17 13:34
      مدت عضویت: 1375 روز
      امتیاز کاربر: 22276 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 694 کلمه

      سلام‌ استاد گرامی …من به شکل اتفاقی از طریق ایمیل به این فایل هدایت شدم  فعلا فقط متن رو  خوندم   اما جذبش شدم و دلم خواست از طریق جملات این فایل با خودم حرف بزنم  و خودم رو طرف خطاب قرار دادم :

      قدم اول اینه   باور “من می توانم لاغر شوم” را در خودت بوجود بیاری ، ایجادش کنی  و قدم دوم انتخاب مسیر صحیح برای حرکت به سمت هدف.

      مسیر لاغری با ذهن قطعا مسیر صحیح برای لاغر شدنه چرا که استادو بسیاری از اعضای سرزمین لاغرها از این مسیر به رویای لاغری خود رسیده اند .

      پس برای رهایی از چاقی و خلق رویای لاغری ابتدا لازمه باور “من می توانم لاغر شوم” را در خود ایجاد کنی..

      سپس با شور و اشتیاق از مطالب آموزشی سایت تناسب فکری استفاده کنی تا قدم به قدم به سمت هدف خودت حرکت کنی..

      فردی که باور می کنه می تونه لاغر بشه و سپس قدم در مسیر لاغری با ذهن می گذاره همواره با شوق و اشتیاق در این مسیر به حرکت خودش ادامه می ده.

      روزها و هفته ها را برای لاغر شدن محاسبه نمی کنه .

      هر روز خودشو وزن نمی کنه . لباس های که برایش تنگ شدن  رو هر روز به تن نمی کنه تا متوجه بشه که لاغر شده  یا نه.

      با حرف دیگران از ادامه مسیر خود دلسرد نمی شه.

      به هر دلیلی در مسیر لاغری با ذهن لیز بخوره مجددا بلند شده و به حرکت خود ادامه می ده.

      اما فردی که باور نداره می تونه لاغر بشه و تصور می کنه روش لاغری با ذهن او را لاغر خواهد کرد روز ها را محاسبه می کنه تا مطئن بشه که لاغری با ذهن برای لاغر شدن موثر ه …

      هر روز خودشو  وزن می کنه تا مطمئن  بشه  که این روش براش جواب داده ..

      با شنیدن حرف های دیگران و پیشنهاد روش های لاغری دیگه وسوسه می شه که از روش های دیگر در کنار لاغری با ذهن استفاده کنه تا سریع تر لاغر بشه .

      هر روز سایز خودشو اندازه می گیره تا  مطمئن بشه در حال لاغر شدنه

      به محض اینکه مقداری کاهش وزن یا سایز پیدا کرد با شور و شوق به دیگران اعلام میکنه که من دارم لاغر می شم.

      اگه چند روز بگذره و روند لاغریش شروع نشه یا کند بشه به راحتی لیز خورده و توان بلند شدن و ادامه دادن رو نداره …

      عملکرد شما در مسیر لاغری با ذهن مشخص  می کنه چه باوری درباره خودت و روش لاغری با ذهن داری..

      آیا باور داری می تونی لاغر بشی یا باور دارید روش لاغری با ذهن  لاغرت می کنه …

      نتیجه این دو طرز نگرش از زمین تا آسمونه ….

      پس من  به دلایل زیر باور دارم که می تونم لاغر بشم این دلایل :

      ¤  الان نزدیک به دو ساله با سایت آشنا شدم ثبت نام کردم و یکسال هم هست که در دوره گام اول دارم تمرین می کنم  با اینکه تغییرات آنچنان محسوسی از نظر فیزیک جسمم ندارم اما هنوز لیز نخوردم و به این روش و مسیر شک نکردم  و با اشتیاق ادامه دادم ….و دیدگاههای خودمو به شکل منظم وارد سایت کردم …از طریق فعالیت در کسوت همیار لاغری مرتب با دوستان هم مسیرم حرف می زنم لایک‌می کنم و تشویقشون می کنم و از ادامه این مسیر خسته نمیشم …

      ¤  به هیچ وجه خودمو  وزن نمی کنم و دنبال سایز کردن خودم نیستم ..

      ¤  هیچ استقبالی از شیوه های دیگر لاغری نمی کنم اگر در سایتها و کانالهای مختلف تبلیغاتشونو ببینم  زود رد میشم میگم بابا برید کشکتونو بسابید من دیگه اون آدم سابق نیستم و پولمو واسه امتحان کردن روشهاتون به هدر نمی دم دنبال اینم پس اندازی داشته باشم که به تدریج دوره های گام دوم و سوم رو هم بخرم ….چون از آگاهی های جدید لاغری با ذهن لذت می برم …

      ¤  از حرف دیگران دلسرد نمیشم‌ چون اونا در فرکانس افکار من نیستن و درکی که من دارم اونا ندارن پس فقط گوش می دم و سکوت می کنم و از خدا می خوام همه ارو به این مسیر زیبا دعوت کنه تا مزه آزادی و رهایی واقعی رو بچشن    

      ولی ممکنه از حرفای مثبت و دلگرم کننده  خوشحال بشم و انرژی بیشتری بگیرم برای ادامه مسیر..

      ◇  استاد از شما بی نهایت سپاسگزارم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار متناسب شاد
      1401/01/16 21:40
      مدت عضویت: 1424 روز
      امتیاز کاربر: 6727 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 386 کلمه

      سلام

      یادم میاد پارسال اواسط ماه رمضان بود که مورد سرزنش اطرافیانم قرار گرفتم و من همونجا اعلام کردم که میخام تمرینات مرگبار پیاده روی رو از سر شروع کنم وجانانه انجامش میدم .

      اما ته دلم بود قبول دارم که انجامش میدی ولی تا کی میخای اینجوری خودت رو لاغر کنی تو گرمای بهار وتابستان درکوچه وپس کوچه های شهر سر ظهر آواره بشی .

      فکرم همینطور مشغول بود وصبر میکردم ماه رمضان تمام بشع چونکه بایستی ظرف آب همراهم بود تا هرموقع تشنم شد بنوشم و تو ماه رمضان معذور بودم .

      شب هنگام با گوشیم ور میرفتم یهو یادم اومد که سال قبلش یعنی ۹۹ من با روش لاغری با ذهن تو سایت آشنا شدم و گشت زدم و رهاش کردم . رفتم سایت رو باز کردم و چند تا از فایل ها رو درهم گوش دادم .

      نمیدونم چی شد اطمینانم زیاد شد که این دوره جواب میده .

      تصمیم جدی گرفتم که آموزشهای این دوره رو با جان ودل گوش بدم وانجام بدم تا به الان به لطف الهی و آموزشهای بی بدلیل استاد و تداوم من دراین مسیر باعث شد که الان ۱۱ ماههی هست که مجدانه تلاشم میکنم و دوتا سایز کم کنم .

      هر سری باورهای مخرب رو شناسایی میکردم انگار تمومی نداره .

      همین الان که برای بار چندم هست دارم این فایل رو گوش میدم انگار برای اولین بار هست دارم گوش میدم.

      همین چند روز پیش خاهرم گفت توچقدر لاغرشدی . ومنم بهش گفتم با لاغری با ذهن . و بااینکه یه نمای کلی از آموزش رو بهش گفتم اما انگار نمیشنوه و نمیبینه ‌. 

      والان متوجه شدم لاغری با ذهن . دمنوش ‌ گیاهخواری . رژیم . پیاده روی . دلار. تحریم . کرونا. ریس جمهور و… همه وهمه عامل بیرونی هستند برای موفقیت .

      ومن تا زمانی که روی عوامل بیرونی حساب کنم موفق نمیشم .

      این من هستم که درفایلهای اولیه دوره مسولیت چاقیم رو پذیرفتم و الان میگم لاغری با ذهن منو لاغر کرد .

      لاغری با ذهن یک نوع آموزش ذهنی هست که توسط استادش بهمون یاد میده چطوری با قدرت ذهن خودمان چاق شدیم و چطور با قدرت ذهنی که مربوط به خودمه متناسب بشم .

      اینکه من صدها بار یه آهنگی رو گوش بدم یک خواننده میشم یا اینکه من  باید برم زیردست استادش آموزش خوانندگی رو ببینم و من هستم که یاد بگیرم وعمل کنم .تا خوانندگی رو یاد بگیرم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 9 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ملکه عشق
      1401/01/09 23:05
      مدت عضویت: 1214 روز
      امتیاز کاربر: 10303 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,571 کلمه

      به نام خدایی که انتخابم کرد 

      به زمانبندی خداوند اعتماد دارم🦋

      سلام و درود دوستان هم مسیر تناسب فکر و اندام 

      قدرت لاغر شدن را دارید 

      باور کردن اینکه من می توانم لاغر شوم بسیار مهم است البته چون در سالهای گذشته از روشهای مختلف برای لاغری استفاده کردیم و یا اینکه نتیجه ای نگرفتیم و یا خیلی مقطعی و کوتاه مدت بوده این باور در ذهن ما درست شده که ما لاغر بشو نیستیم یعنی احساس ناتوانی و بی عرضه بودن در مقابل چاقی داریم و این مانع بزرگی هست برای لاغر نشدن .

      در واقع ما چاقی و چاق تر شدن را باور کردیم یعنی در تمام روشهای لاغری قبلی و تمام دست و پازدن ها و سختی ها باز مطمئن نبودیم که ما به صورت ماندگار لاغر می شویم و دلیلش هم تمام دلایل محکمی بوده که برای چاقی و چاق تر شدن خود در ذهنمون داشتیم .ما بارها در ذهن خود دلایل چاقی خود را محکم تر کردیم باور به ارثی بودن چاقی باور به سوخت و ساز بدن باور به ژنتیک و کم تحرکی باور به زن بودن و ازدواج و سن بلوغ در مورد چاقی باور به سن بالا و دارو و غذاهای چاق کننده باور به خواب زیاد و اشتها و عامل افسردگی و حرص خوردن در چاقی همه و همه بارها با تمرکز و تجزیه و تحلیل ذهنی ما و البته دیده و شنیده ها از دیگران و پزشکان و رسانه یک باور قوی و مخرب در ذهن ما درست کرده که چاقی سرنوشت توست و لاغر بشو نیستی !…

      زمانی که با سایت تناسب فکری آشنا شدم حدود یک سالی می شد که در مسیر آموزشهای ذهن قرار گرفته بودم و خیلی از آموزه ها نتایج گرفته بودم و در واقع متوجه شده بودم که باید ذهن من درست بشه و هدایت شدم به این سایت یعنی تا حدودی با فرمولهای ذهنی و عملکرد ذهن آشنایی داشتم و همین باعث شد که از همون روز بپذیرم تنها راه صحیح و ماندگار لاغری روش ذهنی است و با باور قلبی به اینکه این آموزه ها و این مسیر درست هستند شروع به یادگیری کردم .دیدن تصویر استادعزیزی که خودشون اضافه وزن بالایی داشتند و کاملا چاقی را درک می کنند و البته خواندن دیدگاه دوستان و آلبوم شگفتی سازان همه نشانه درست بودن مسیر بود و البته همه افرادی که به سایت هدایت می شوند انگار به گمشده خود و یک سیاره دیگه رسیدند و اصولا بیشتر افراد درست بودن مسیر را باور دارند اما نکته اینجاست که به قدرت خود برای لاغری باور ندارند …کاملا درست هست با شوق شروع می کنی با تعهد و استمرار ادامه می دی و چند هفته میگذره و میبینی هیچ تغییری در جسمت به وجود نیامده و از  ناخوآگاهت نجواهایی به گوش میرسه تو نمی تونی برای تو جواب نمیده و به دلیل این هست که این باور قدرتمند که من چاقم و انتظار چاقی در ذهن ما طی سالها بسیار قوی شده و بر شوق و باور ما بر اینکه مسیر صحیح هست غلبه می کنه و در نتیجه لیز می خوریم و مسیر را رها می کنیم .

      تازمانیکه رسیدن به هدف را غیر ممکن بدانید از هیچ راه و روش دیگری هم نتیجه نخواهید گرفت 

      چطور متوجه بشوم که باور به توانمندی خود دارم !؟

      فردی که با اشتیاق در مسیر یادگیری حرکت می کند و روزهای هفته را برای رسیدن به نتیجه محاسبه نمی کند /از ترازو استفاده نمی کند /لباسهای تنگ خود را سایز نمی کند/تحت تأثیر نظرات دیگران قرار نمی گیرد و اگر لیز خورد باز بلند می شود و به مسیر ادامه می دهد نتیجه میگیرد و بالعکس این موضوعات یعنی باور به قدرت ذهن و توانمندی خود ندارد و از آموزه ها مثل دمنوش یا رژیم استفاده می کند یعنی فکر می کند این محتویات قرار هست او را لاغر کند .

      ایجاد لیاقت لاغری در خود یعنی احساس لاغر شدن یعنی توجه به لاغری و توانمندی خود 

      در روند چاق شدن خود همیشه به یه جایی می رسیدیم که مطمئن بودیم چاق تر می شویم یعنی منتظر بودیم و از کجا معلوم می شد ؟!از جایی که ترس وجود ما را فرا می گرفت و شروع می کردیم به تقلا کردن تند تند خودمون را وزن می کردیم فردای آن روز روزه می گرفتیم یا برگه های رژیم پرونده شده را در می آوردیم تصمیم به پیاده روی می گرفتیم غذاهامون می شد آب پز و بخار پز و ….و همه این رفتار ما به خاطر اطمینان ما به چاقی و چاق تر شدن بود در واقع سعی داشتیم چاقی را مهار کنیم و هرچه برای نبودنش تلاش میکردیم خودرا در مقابل چاقی ناتوان تر حس می کردیم و به چاقی قدرت بیشتری می دادیم .

      در مسیر لاغری با ذهن در همان چند روز اول تغییر احساسی شگرفی و البته تغییرات و تمایلات بینشی در ما ایجاد می شود ولی ممکن است بعد از چند هفته هیچ تغییری در جسم خود نبینیم و دلیلش این هست که ما به نیت لاغر شدن و تغییر جسم دوره را شروع کردیم و دائم توجه ما روی جسممون هست دائم با نگاهمون داریم جسم خودمون را کنترل می کنیم و البته احساس قضاوت و نفرت و مقابله با چاقی را در خودمون گسترش می دهیم اما چون توجهی به احساس و بینش خود نداریم خیلی راحت آنها تغییر پیدا می کنند .

      برای لاغر شدن در روش ذهنی باید کاملا جسم را از نگاه و کنترل رها کرد !…

      این محتوا نمی تونه ما را لاغر کنه درک این موضوع خیلی مهمه اگر قرار بود این فایلها ما را لاغر کنه یعنی ما اسیر و برده این فایلها می شدیم یعنی مسخ و هیپنوتیزم می شدیم و تحت برنامه دیگری قرار می گرفتیم و چیزی جز احساس بد و اسارات و شکنجه چیزی نداشت ولی نه !…قرار هست من با توانمندی و قدرت ذهن خودم کاملا آگاهانه با باور به اینکه من خالق زندگی و جسم خودم هستم بعد از پذیرش مسئولیت چاقی و زندگی خودم بیایم و از این آگاهی ها جهت یادگیری کنترل ذهن و احساس و مهارت زندگی بهره ببرم یعنی من محتوا را دریافت می کنم ولی باید فکر کنم و بتونم با قدرت ذهنم افکار و احساسم را کنترل کنم یعنی به آموزه ها عمل کنم اگر قرار باشه برسیم به آخر دوره و هنوز مسئولیت چاقی خود را نپذیرفته باشم در واقع فقط به عنوان محتوای شادی آور لحظه ای از محتوا استفاده کرده ام یه جور مسکن یا مخدر برای رفع حال بد یا برای امید داشتن به هدف که تمام در سطح ذهن هست و با کوچکترین مسئله ای پایه آموخته ها متزلزل می شود و فرو می ریزد در واقع ما در طول روز چندساعتی ممکن است با محتوای آموزشی و تمرین و …درگیر باشیم و خیلی هم احساسمون خوب بشه اما اگر در تمام طول روز احساس ناتوانی داشته باشیم این نیرو بر جوانه های آگاهی ما غلبه می کند و نتیجه کار به تعویق می افتد و البته این به این معنا نیست که مسیر یادگیری را متوقف کنیم نه !بلکه باید در تمام طول روز تمرکز و توجه به آموزه ها داشته باشیم و البته با تکرار و تمرین  و استمرار قدرت جوانه های لاغری در ذهن بیشتر می شود و اولین نشونه جسمی این هست که روند چاقی ما متوقف بشود و این یعنی برگشت از مسیر چاقی و اولین گام طلایی .

      هرروز قبل از شروع یادگیری باید به خودمون تلنگر بزنیم که من می توانم لاغر بشوم و من می خواهم لاغر بشم و حالا در مسیر قرار میگیرم تا یک نکته ای هم یاد بگیرم از شاگرد اول های مسیر لاغری یعنی من بزذگ هستم من قدرت هستم و آموزشها در برابر عظمت من فقط نکته هستند👌😊

      اگر نوسانات احساسی بسیاری داریم یعنی تکیه ما بر فایلها هست و به دنبال شادی و امید لحظه ای هستیم ولی اگر احساس لاغری ما در طول روز و اطمینان ما به لاغری ما را به حالت آرامش میرسونه یعنی به توانمندی و قدرت خود ایمان داریم .

      بسیار مهم هست که مدرک و سند و دلایل محکمی برای ذهن خود بیاوریم که من توانمندی لاغر شدن را دارم .

      من لاغر می شوم چون متوجه شدم حالت طبیعی من لاغریست 

      من لاغر میشوم چون متوجه شدم جسم من جزئی از طبیعت است و هر لحظه در حال ترمیم و بازسازی و مشتاق به طبیعی بودن و سلامت بودن 

      من متوجه شدم من خالق زندگی خودم هستم با مهارت کنترل ذهن 

      من لاغر می شوم چون هرروز ابن هنر را یاد میگیرم 

      من لاغر می شوم چون سبک زندگی ام تغییر کرده است 

      من لاغر میشوم چون احساس خوبی نسبت به جسمم دارم 

      من لاغر می شوم چون بهای زمان و اشتیاق می پردازم 

      من لاغر می شوم چون به خودم و خداوند اعتماد دارم  

      همه ما با اطمینان به خود و توانمندیهامون برای مهارت پیدا کردن در موضوعات مورد علاقمون آموزش میبینیم و می دانیم که با شوق و تمرین و یادگیری موفق می شویم بارها در زندگی کلاسی ثبت نام کردیم و آموزش دیدیم و تمرین کردیم و در نهایت مهارتی کسب کردیم مثل رانندگی و خیاطی و آرایشگری و کامپیوتر و …و برای لاغر شدن هم ضروریست که بدانیم ، درک کنیم و به این باور برسیم که ما می توانیم لاغر شویم .

      می خواهم چون خواست خدا برای من است 

      می توانم چون نیرو درون من است 

      می شود چون او به هرچه بگوید بشو در آن واحد موجود می شود 💪💪

      خدایا سپاسگزارم از زندگی و زنده بودنم از تمام درسهایی که هرروز به من می آموزی تا آزادتر شوم 

      خدابا عاااااشقتم 

      سپاس استاد همواره سخاوتمند باشید 

      دوستان مجازی اما حقیقی در مسیر خلق رویای خود مسئولیت داشته باشیم 🤝♾😊

      عشق❤️به تن واحده 

        

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار منیره.ف
      1401/01/04 17:22
      مدت عضویت: 1668 روز
      امتیاز کاربر: 10436 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 64 کلمه

      سلام استاد واقعا یکی از مهمترین فایلهای سایت این فایل

      من خودم به شخصه تمام انتظارم این که گوش کردن فایلها لاغرم کنه و با اینکه رفتارهام عالی شده البته لاغر شدم با همین افکار معیوب چون خیلی استمرار داشتم لاغر شدم ولی در اون حدی که دوست داشتم نه 

      نکته مهم اینکه واقعا باید اصلاح بشه که من میخوام لاغر بشم و میتونم لاغر شم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار amirali2020110@gmail.com
        1401/01/08 18:18
        مدت عضویت: 1165 روز
        امتیاز کاربر: 10243 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
        محتوای دیدگاه: 299 کلمه

        بنام خدا 

        سلام خدمت همه ی دوستان و استاد روشن عزیز

        من از همان روز اول که شروع کردم به فایل گوش دادن و از دوره ۱۲ گام رایگان شروع کردم به طور عجیب هیچ فکر دیگه ای در مورد اینکه از،یه روش دیگه استفاده کنم ویا این مسیر به درد نمیخوره را اصلا نداشتم و از همان روز دارم هر روز مرتب فایل گوش می‌کنم و تمرین انجام میدم چون هیچ روشی نبوده که از لاغری با ذهن آسان‌تر باشه خیلی روش‌ها را امتحان کردم و وزن کم کردم اما نگرانی اینکه دوباره چاق میشم داغونم می‌کرد 

        پن برای چاقی خودم باورهای زیادی داشتم و طبق اون باورها هم چاق شدم یکی سن بلوغ بود یکی ازدواج بود ،بارداری و از همه پررنگتر هم خوردن بود که به شدت منو اذیت می‌کرد اما خدا را شکر تمام این موانع برطرف شده با گوش دادن به فایلها و باور اینکه من میخوام لاغر بشم من لیاقت لاغر شدن را دارم و از فایلها و استاد هم راهنمایی میگیرم دارم ادامه‌ میدم و خدا را شکر هم که الان شلوار سایز ۴۰ را میپوشم چقدر لذت داره چه احساس خوبی دارم موقع خرید و یا وقتی دیگران بهم بگن فلانی خیلی لاغر شدی البته من هیچ انتظاری،ندارم کسی بهم بگه یعنی هیچ نیازی ندارم به این گفته ها خودشون میگم منم هیچ توضیحی نمیدم و در روز همش وقتی تنها هستم با خودم حرف میزنم که تو میتونی چون بقیه و استاد تونستن پس میشه فقط با استمرار هم میشه و اصلا توجهی به جسمت نکن جسمت یواش یواش لاغر میشه اینها تمرین‌های عملی من هستن که روزانه انجام میدم .

        ممنونم استاد اگه ۱۰ بار دیگه هم هر فایل را گوش کنم باز هم حرفهای جدیدی برا گفتن دارم و انگار که اولین باره دارم گوش می‌کنم بس که مطالب عالی هستن .

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار پونه عدل تهرانی
      1400/11/21 03:22
      مدت عضویت: 1694 روز
      امتیاز کاربر: 14755 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 368 کلمه

      به نام خدای مهربون 

      وقت بخیر عزیزان 

      من الان رفته بودم مغازه ایرانی هم خرید کنیم با همسرم همون هم نهار بخوریم که من پیتزا سفارش دادم یه نفره مدل ایرانه یاد ایران میافتم همسرم هم ساندویچ  با اینکه انقدر تکه‌هاش کوچیکه و نوناش نازک ولی همه رو نتونستم بخورم و تقریبا نصفش و گذاشتم .و خرید که کردیم رنگینگ درست کرده بودن گفت خیلی خوبه بخرین و گفتیم ما تا حالا نخوردیم یه بسته جایزه داد بهمون . 

      اونهایی که در مسیر لاغری موفق می شن یا نه ؟ باید ببینین احساس لاغر شدن و دارین . چقدر احساس لیاقت داریم !

      وقتی حواسمون و به غذا می دیم وروی ترازو می ریم و ورزش می کنیم ما مطمینیم که چاق تر می شیم .ولی داریم تلاش می کنیم برای چاق نشدن .ولی اطمینان داشتیم برای همین برنامه رژیمی و شروع کردیم و اطمینان هم داشتیم که اخرش فایده نداره دوباره بعد از مقداری کم کردن به وزن و سایز قبلی برمی گردیم .

      چرا خیلی سریع احساسمون تغییر می کنه ولی جسممون نه ؟

      احساسمون و اینها همه در سطح ذهنه  و ذهن خیلی راحت تغییر می کنه ولی جسم مثل ذهن نیست .جسم میاد به اون حالت پایدار ذهن شما واکنش نشون می ده به اندازه ای که احساس لاغری پایدار در شما شکل بگیرد جسم تغییر می کند .

      در مسیر لاغری می گیم این فایلها منو لاغر می کنه . بچه ها من با اطمینان با فایلهای رایگان شروعزکردم و سه ماه تموم روی اینها کار کردم و ۶ پوند کم شدم ، 

      بعضی ها به خودشون اطمینان ندارن و فکر می کنن این فایل هاست که اونها رو لاغر می کنه .من می خوام لاغر بشم من قراره لاغر بشم این باور رو باید هر روز داشته باشین .

      من می تونم لاغر بشم و الان می خوام یادش بگیرم .به من همه می گفتن تو لاغر می شی ولی پاهات لاغر نمی شه این اونه ولی پاهای من الان خیلی از هر بار برنامه های قبلی لاغر تر شده .یعنی با هر رژیمی که گرفته بودم و ورزش هیچ وقت به اندازه الان لاغر نشده بود پاهام . 

      هر روز قبل از گوش دادن فایلها بگو من لاغر می شم حالا برم ببینم چی یاد می گیرم از این فایلها .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ملکه عشق
      1400/10/12 22:15
      مدت عضویت: 1214 روز
      امتیاز کاربر: 10303 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,529 کلمه

      سلام و درود بر شاهزاده ها👑

      شاهزاده های پادشاهی که فرمانروای عالم است✨

      آیا قدرت لاغر شدن را دارید؟

      باور کردن پیروزی خود  از قبل اینکه برای کاری اقدام کنیم نتیجه را رقم می زند …

      همانطور که سالهای بسیاری فکر می کردیم که سرنوشت ما چاقی است یا یک شرایط مالی بخور و نمیر و یا روابطی که فقط اسارت است یا زن بودن و بدبخت بودن به خاطر تمام محدودیتهاش و نگرانی هاش و ایثارهای دیکته شده در مغزش و همچنان با این باور و عقیده زندگی می کردیم و اتفاقا زندگی هم طبق انتظار ما پیش می رفت ….همانطور دقیقا باید باور کنیم که ما خالق زندگی خود هستیم با هر چه که انتظار آن را داریم و قدرت خلق کنندگی درون ماست و فرمانبردار ما !….

      منم به لطف خداوند یه جایی از زندگی حدود دوسال پیش با موضوعات ذهنی آشنا شدم و انگار دریچه ای از عشق و نور و امید به روی من گشوده شد و دقیقا از شوق خواب و خوراک نداشتم و علاقه مند شده بودم به گوش دادن و نوشتن و مطالعه کردن دقیقا مثل کسی که از قحطی در اومده و جانش هم تشنه است و هم گرسنه !…هرروزی که می گذشت و شناخت و درک بهتری نسبت به موضوعات پیدا می کردم تغییرات عجیب و غریبی هم در احساسم و هم در اطرافم ایجاد می شد شاید به ظاهر هم کوچک بودند ولی تا چند روز قبل تر همین ها هم نبودند !

      اشتیاق من و نشانه هایی که از آموزه های ذهنی دریافت می کردم باعث تغییرات عجیبی در زندگی من و رفتار دیگران با من شده بود فقط کافی بود در دلم نان تازه ای طلب کنم یا به یاد فردی در شهر دیگری بیفتم بلافاصله نتیجه ای دریافت می کردم …

      البته که از قلبم گواه می گرفتم که این درست ترین مسیر برای تحول در زندگی من هست اما دیدن این نشانه ها هم اطمینان من را برای تغییر دادن و ساختن یک زندگی عالی و ایده آل بیشتر می کرد …

      و با خود  می گفتم حتما از این راه میشه لاغر شد حتی خودم هم سعی داشتم با تسلط قدرت ناخودآگاه بر ذهنم تغییراتی ایجاد کنم که خیلی برام شگفت انگیز بود و تجربه های فردی کسب کردم اما از جائیکه خدا عاشقمه گفت لقمه آماده است بفرمایید سایت تناسب فکری 😋🎁

      و من از خوشحالی داشتم بال در می آوردم و البته چون یک سالی بود با موضوعات ذهن آشنایی داشتم خیلی خوب مطالب را می گرفتم و اصلا من با اطمینان پارسال وارد این دوره شدم و در ابتدا در دوماه اول حدود ۱۰کیلو از اضافه وزنم کم شد …

      اما برای منم این چالش پیش اومد که هر وقت از استاد می شنیدم که شما باید ادامه بدین و من خودم هنوز خطاهایی دارم می گفتم اینم که میشه رژیم یعنی قطع کنم بر می گرده !..ولی در جدال با ذهنم می خواستم حالیش کنم که نه این روش فقط یادگیری هست و از قصد چندماه مسیر را رها کردم که به خودم ثابت کنم این فایلها کاره ای نیستند قدرت منم ولی کج فهمی هایی  هم بود یه جورایی متوجه منظور استاد نمی شدم یعنی فکر می کردم ۴تا فرموله و تمام …

      به هر حال تجربه هایی کسب کردم و برگشتم و به لطف خداوند اینبار با سطح بالاتری و عمیق تری دارم پیش می رم …

      من اطمینان دارم که آموزش ذهنی برای موفقیت در تمام جنبه های زندگی تنها راهکار درست و آسان هست✨

      تمام یادگیری ها برای این هست که ما به قدرت خودمون ایمان بیاریم و این آموزشها فقط تابلوهای مسیر هستند تلنگر هستند ولی به خودی خود هیچ قدرتی ندارند یک مثال می زنم ما سالها برای بدرقه عزیزانمون قرآن بالای سرشون می گرفتیم یعنی آیا قران حافظ انسانهاست یعنی کلام و نوشته میتونه حافظ ما باشه !؟یا بارها ختم قرآن انجام می دادیم تا به سعادت دنیا و آخرت برسیم ولی شرایط امر تغییری نمی کرد!؟  این که خود شرک هست و چیزی غیر از خداست  !؟…🤔

      استفاده ی کاربردی از کلام خدا وند(میتونه ما را به راه سعادت برسونه )یعنی به تابلوهای ارزشمند این کتاب قانون اساسی توجه کنیم کدوم مسیر بیراهه است یا کجا پیچ تند هست یا سرعت گیره !…

      آگاهی ما نسبت به خودمون که چه کسی هستیم و تفکر آگاهانه ما نسبت به مسائل یعنی توانمندی و مسلط بودن بر شرایط و هرچقدر مهارت ما بیشتر بشه زندگی کردن برامون لذت بخش تر میشه !…

      بنابراین متوجه شدیم که اون روزهایی که ما چاق بودیم اطمینان داشتیم به اینکه باید چاق باشیم و این اطمینان را طی سالهای بسیاری از دیده و شنیده ها مون از خانواده و رسانه و …به دست آورده بودیم در واقع ما هزار تا دلیل برای خودمون داشتیم که چاقی برامون طبیعی هست برای ژنتیک و کم تحرکی و خواب زیاد و حرص خوردن و بارداری و ازدواج و سفر و مهمانی و ….واقعیت این بود که من از همون روزی که تصمیم می گرفتم از روشی برای لاغری استفاده کنم فکر آخرش بودم که چه طوری می تونم کنترلش کنم و نگهش دارم یعنی می دونستم سریع و خیلی خوب لاغر میشم ولی این اطمینان را داشتم که ماندگار نیست و زمانی که به یه وزنی تقریبا ایده آل می رسیدم می گفتم باید هرروز خودم را بیشتر وزن کنم که اگر کمی اضافه شده با نخوری و ورزش بسوزونمش و اگر بره بالا کار سخت میشه و بعد از چند روز همه چیز به نفع ذهن من پیش می رفت و به خود می آمدم همان آش بود و همان کاسه !..

      خیلی از افراد چاق که به سایت تناسب فکری هدایت می شوند یهویی متحیر می شوند و به وجد می آیند انگار گمشده خود را پیدا کردند و اتفاقا با شوق گام به گام حرکت می کنند و تمریناتشون را هم انجام می دهند ولی چون اطمینان ندارند که قدرت لاغر شدن را دارند توجه زیادی به تغییرات جسمی خود دارند و باعث میشه که لیز بخورند و از مسیر خارج شوند!..

      البته این افراد بعد از مدتی که در سایت هستند به این باور می رسند که تنها راه صحیح لاغری روش آموزش ذهنی است ولی چون اطمینان به لاغر شدن ندارند با شک و تردید از قدرت خودشون حرکت می کنند و در نهایت چون نتیجه ای از تغییر جسمی دریافت نمی کنند مسیر لاغری با ذهن را رها می کنند  و دلیلش هم این هست که بارها در روشهای قبلی برای لاغر شدن شکست خورده اند ….

      هر کاری که با اطمینان قلبی برای موفق شدن انجام شود 💯نتیجه عالی به همراه دارد✨

      افرادی که توجهشون کامل به جسمشون هست و هرروز خود را وزن می کنند یا لباسهاشون را سایز می کننند و یا از نظرات اطرافیان دلسرد می شوند افرادی هستند که به قدرت خود برای لاغر شدن اطمینان ندارند و قبل از شروع دوره باید این اطمینان را در خود ایجاد کنند 

      عجله کردن همیشه کار را خراب می کند و من عاشق اسم این سایتم تناسب فکری 😍

      من خودم بارها برای عجله کردنم لیز خوردم ولی جا داره امشب از خودم تقدیر و تشکر کنم که این مدت خیلی صبورتر شدم و درکی از استمرار پیدا کردم و متوجه شدم که برای موفق شدن و مهارت کافی باید در هر کاری که علاقه دارم استمرار داشته باشم آموزش لاغری یا زبان یا شنا و حتی شناخت خودم و اصلاح فرمولهام تا آخر عمرم با عشق و با اشتیاق ادامه داره 💪💪😇💕

      تغییرات در سطح افکار ما چون لطیف هستند به زودی اتفاق می افته و حتی در احساسات ما سریعتر چون خیلی لطیف هستند مثلا در ثانیه از حالت عادی ممکنه اشک شوق بریزیم یا به سرعت متعجب بشیم اما تغییرات در جسم چون کالبد سخت و فیزیکی و مادی ما هستند کمی زمانبر هست و زمانیکه ما افکار و احساس پایدار داشته باشیم روی جسممون تأثیر گذار هست ممکنه شما دوست عزیز بگوید من مدتهاست با شنیدن فایلهای آموزشی تغییرات احساسی و رفتاری دارم ولی در جسمم تغییری ایجاد نشده است ؟!

      به این دلیل هست که ما در روزمرگی خود با احساسات و افکار مختلفی سروکار داریم و ممکنه از صبح کلی گفتگوی چاقی با خود داشته باشیم و بعد حالا یک ساعتی هم حالمون از شنیدن فایلها خوب میشه و در واقع این فایلها مثل مسکن عمل می کنه برای چند ساعت ما حالمون خوبه ولی بقیه روز چی !؟

      ولی با تکرار و تمرین و استمرار در مسیر مهارت مهار کردن افکار منفی را می آموزیم و احساس پایدارتری را تجربه می کنیم .

      لاغری یک پکیج هست برای یادگیری مثل تمام آن مهارت هایی که ما در طول زندگی یاد گرفتیم هیچ وقت هم انتظار نداشتیم یک سال بریم مدرسه به ما دیپلم بدهند از اول هم می دونستیم که یک پروسه ای داره !…منفی باف میگه آخه پروسه این یادگیری معلوم نیست😁 منم که عشق می کنم می نویسم و برای همین اینجا می مونم که لذت ببرم 😉

      پس خیال خودتون را راحت کنید شما از رو نرید بزارید چاقی از رو بره و اطمینان داشته باشید که لاغر میشوید برای همیشه و همسو با حس حضور خداوند در آرامش …و اطمینان داشته باشید که شما آدم قبلی نخواهید بود و تمام جنبه های زندگیتون توسط آگاه شدن به قدرت خودتون متحول می شود🎉

      خدایا شکرت 

      خدایا عاشقتم ❤️

      مانا و پایدار باشید درود بر استاد و تمام حسن توجهشون البته با عشق بر لاغری 🍃🌸

      روح پدرو مادرتون قرین رحمت الهی باشند✨

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1400/07/27 00:44
      مدت عضویت: 1635 روز
      امتیاز کاربر: 27481 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 886 کلمه

      سلام خدمت استاد گرامی و دوستان خوبم 

      تا اینجا که اول فایل هست باید بگم در گذشته منم همه کاری میکردم که جاقتر نشم یعنی اطمینان داشتم که من به هزاران دلیل که دارم چاق میشم بنا براین همیشه میخواستم به زور و فشار و محدودیت و سختی جلوی اون رو بگیریم و انصافا خوبم عمل میکردم و کلی خودم رو لاغر میکردم اما اون اطمینانی که داشتم باعث میشد  که من دوباره  چاق بشم اون اطمینان برای  افکار و باورهای غلطی  بود که  داشتم مثلا چون ازدواج کردم و کم تحرکم و سوخت و سازم پایین و یا چون اشتهام زیاده  و  یا چون فلان دارو و قرص رو میخورم  طبیعی که چاق بشم و هر چقدر من تلاش میکردم اما  فایده نداشت و دویاره من چاق میشدم .

      و خیلی جالب بود که من با اینکه کلی وزن کم میکردم حتی در حد ۳۰ کیلو کم میکردم اما ته ذهنم میگفتم فایده نداره و اگر کمی مواظب نباشم  من دوباره چاق میشم .

      من هم جز افرادی هستم که وقتی به این سایت رسیدم  احساس کردم گمشده ی خودم رو پیدا کردم و اولین تغییر از احساس من شروع شد و بعد تغییر  در رفتارهای من شروع شد و من دیگه اون حرص،و ولعها و پرخوریهای گذشته  رو نداشتم در حالی که هنوز جسمم تعییر نکرده بود ولی از مسیر لیز نخوردم و ادامه دادم تا کم کم تغییرات رو در جسمم دیدم که انگشترم و ساعتم و کفشهام برام گشاد شدن و انگار لباسهام در تنم راحت تر میشینن   و من اوایلش  فکر میکردم اشتباه میکنم اما دیدم نه من  واقعا تغییر کردم و اطرافیان هم به من میگفتن   و این تغییرات جسمی به خاطر تغییر در افکار و  تغییر در رفتارم بود حقیقتا منم اون اوایل راه فکر میکردم این فایل گوش دادن باعث لاغری من میشه تا اینکه  استاد  در فایلی توضیح دادن نه این نیست که با این فایلها دست و دهن من فلج بشه که دیگه من  نتونم چیزی بردارم و  و یا چیزی بخورم نه استاد  گفتن  خودت باید تغییر کنی رفتار و افکار و احساس  تو باید تغییر کنه و اونجا بود که متوجه شدم جریان چیه و من از همون اویل کار  اطمینان داشتم که من میتونم لاعر بشم همانطور که در زمان چاقی من اطمینان دلشتم که من هر کاری کنم تهش چاق میشم حالا هم باور دارم با این راه من میتونم لاعر بشم و در نهایت من لاغر میشم و هر روز به خودم میگم اگر این دوستان و استاد تونستن پس منم میتونم  در واقع من عمیقا باور کردم که میتونم لاغر بشم و  در خودم حس توانایی میبینم که من میتونم لاغر بشم اگر بازم بهتر رفتار کنم چون همه چیز به عهده ی خودم هست به عهده ی افکار و رفتارم هست و لاغری چیز سختی نیست اگر در مسیر لاغری حرکت کنم و درست فکر کنم و رفتار کنم قطعا لاغر میشم  مثل استاد و دوستان مثل گذشته ی خودم و اصلا چیز سخت و پیچیده ای نیست  کافیه لاغری رو یاد بگیریم و درست رفتار کنم حتما به لاغری میرسم و انتظارم از خودم لاغری هست و من بارها به خودم میگم من فرد شجاع و توانمندی  هستم  من   فردی عاشق لاعری  هستم که سالها از راه غلط اقدام به لاغر شدن  کردم و تازه نتیجه هم گرفتم و اما ماندگار نبوده و حالا وارد مسیر درست شدم پس قطعا نتیجه میگیریم من به خودم اطمینان دارم که میتونم فقط کافیه بهتر به آموزشها عمل کنم و چند لقمه اصافه رو نخورم و حتی ترسهام کمتر بشه و وقتی حرص  ولعهام هنوزم کمتر بشه و …..من حتما لاغر میشم  دختر متناسب من امروز حاضرم به جرات بگم فقط یک عدد و نصفی  سمبوسه در کل روز +یک عدد نارنگی  خورد  همین دیگه هیچی نخورد و اما دیشب دیروقت شام خورد و ناهارم یه ساندویچ خورد و بعد شام کیک هم خورد خوب قشنگ معلومه هر وقت بخواد و نیاز داره میخوره اگر نیاز نداشته باشه بخوره محال ممکنه که بخوره  چون ذهنش متناسب و در مسیر درسته حالا کافیه منم لاعری رو آموزش ببینم و درست به نیاز جسمم پاسخ بدم قطعا به تناسب میرسم و کار سختی نیست  چون کلی از  رفتارهام و افکارم تغییر کرده و دیگه اون حرص،و ولع و ترسها رو ندارم اما هنوزم کامل لاغر نشدم اما هر گز از مسیر خارج نمیشم چون مطعنم باید لاعری رو رو بهتر یاد بگیریم که جسمم بهتر بشه و این بهتر شدن فقط با تمرین کردن بیشتر به دست میاد و به عجله کردن و ناامید شدن نیست چون اگر من با این روش  لاغر بشو نبودم پس باید  من وزن کم نمیکردم اما من تونستم خیلی راحت با این روش کلی سایز و وزن کم کنم و متناسب بشم پس من  بازم میتونم  لاغر تر بشم  چون من  قبلا از این راه نتیجه دیدم فقط باید بهتر به اموزشها عمل کنم تا بازم جسمم بهتر بشه .پس من میتونم لاغر  تر بشم   و باز م سایز و وزن کم کنم و تغییر کنم  اگر بازم افکارم و رفتارم تغییر کنه و به اموزشها عمل کنم .چون مطمعنم که میتونم متناسب بشم اخه سند از این بیشتر که خودم از این روش کلی نتیجه گرفتم پس بازم قدم  محکم برمیدارم  و با اشتیاق  آموزشها رو دنبال میکنم تا زودتر به  لاغری دلخواهم برسم و از وجود خودم و از زندگیم بیشتر لذت ببرم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار tahere.norani
      1400/07/09 04:58
      مدت عضویت: 1274 روز
      امتیاز کاربر: 555 سطح ۲: کاربر متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 2,687 کلمه

      به نام خدا
      سلام به استاد عزیزم و همه ی دوستان
      من هم وقتی وارد سایت تناسب فکری شدم به خودم و قدرت خودم در لاغری اصلا اصلاً اطمینان نداشتم، و من نمیتونستم اون کلافگی که بین ذهن خوداگاهم و ناخوداگاهم سر خوردن پیش میاد رو حل و فصل کنم، با اطلاعات تغذیه ای فراوانم چه از کانال یوتیوپ و دنبال کردن ورزشکاران بدنساز و فوق العاده خارجی(اخه من تا حدودی به زبان انگلیسی مسلط هستم) و چه در اینستاگرام و دنبال کردن مربی های ایرانی و اشنا شدن با مفهوم کالری ورودی و خروجی و محاسبه مقدار پروتین و کرب و چربی متوجه شدم که من چطور باید بخورم و چقدر، ولی همیشه نمیتونستم نکاتی که انها میگن رو رعایت کنم، همیشه با خودم میگفتم مگه ما رباتیم که باید طبق مثلا این اطلاعات بخوریم و همیشه میگفتم بابا بدن ما خودش بهتر از همه میدونه الان با این حجم از ورزش و عضله چی نیاز داره و چی باید بهش داده بشه اخه بدن ما رو خدا هوشمند افریده اگه نیاز به پروتین داشته باشه خودش تو دل ما هوس غذاهای گوشتی ایجاد میکنه اگه کربوهیدرات بخواد تو دل ما هوس برنج و جو دوسر و نان و ….ایجاد میکنه، و اینهمه وقت برای توجه به مواد غذایی نیاز نیست، ولی حقیقتا مشکل من که اینا نبود من با خوردن پروتئین و کربوهیدرات و چربی به اون مقدار مشکلی نداشتم مشکل من کیک و شیرینی و نسکافه و بیسکویت و چای و شکلات و خلاصه تمام خوراکی های شیرین بود، من دلم غش میرفت برای خوردن این خوراکی ها، اصلا همش با خودم میگفتم این مربی واقعا نمیفهمه که من الان مثلا عصر باااااااید یه چیز شیرین با چای و قهوه بخورم ؟ اصلا مگه اون تو دل منه که بفهمه الان من چقدر نیاااااز به خوردن این چیزهای شیرین دارم، و مینشستم میخوردم اصلا من مثل یه موجود کاملا بی اختیار مینشستم مثلا حدود یه کیک دوقلو سوپر مارکتی رو با نسکافه یا چای یا قهوه میخوردم یا نصف یه بسته بیسکویت ساقه طلایی کرمدار رو میخوردم (حالا بماند که بعدش عذاب وجدان میگرفتم و میگفتم حالا که خراب کردم بزار فلان چیزو و فلان چیزم بخورم که این خوردن بیشتر از روی حرص و ناراحتی بود نه نیاز، یعنی دیگه اون حالت باااااید بخوری که اولش میخوردم رو نداشتم ولی از ناراحتی و از اینکه به نظر خوشمزه میاد یا بسته بندیش قشنگه یا اصلا دلم میخواد، لج بازی با ذهن سرزنشگرم میخوردم) و همیشه فکر میکردم که بقیه که میتونن لاغر بشوند مثل خواهرم که همیشه متناسبه به این دلیله که انها مثل من نیستند یعنی انها توی بدنشون چیزی وادارشون نمیکنه که حتما باید یه چیز شیرین در روز بخورند به مقداری که قشنگ ارضا بشوند اخه من همون بیسکویت رو نمیتونستم یکی دو دونه بخورم اصلا اگه یکی دو دونه میخوردم با اینکه هیچی نخورم برام هیچ فرقی نمیکرد تازه زجرش بیشتر بود چون طعمش هم در دهانم رفته بود 😋😋 خلاصه من همیشه بین ذهن خوداگاه یا همون اطلاعاتم و ذهن ناخوداگاهم درگیری و کشمکش داشتم، ذهن خوداگاه و اطلاعاتم میگفت نباید بخوری ذهن ناخوداگاهم اصلا نمیپرسید هجوم میبرد به سمت خوردن خوراکی های شیرین. و بعد از خوردن و ارضا شدن از طعم شیرینی حالا نوبت سرزنش ها بود که وارد عمل شود🙍‍♀️🙍‍♀️ و خلاصه که من هیچوقت به این منوال لاغر نشدم و این مشکل باهام بود تا هدایت شدم به سایت تناسب فکری، البته که اویل جسته و گریخته فایل ها رو گوش میدادم در مورد باورها اینکه چاقی ارثیه و من روی فلان فرد چاق خانواده ام رفتم و …. من این باورها رو نداشتم من میگفتم من به خاطره پرخوری و اینکه از خوردن برای استراحت و ارامش و لذت استفاده میکنم چاق هستم یعنی من از خوراکی های شیرین و خوشمزه برای رفع بی حوصلگی برای استراحت کردن برای خستگی درکردن برای ارامش داشتن برای تمرکز کردن استفاده میکنم و به همین دلیل چاق هستم و البته الانم همین رو میگم من به خاطره استفاده از مواد غذایی شیرین برای رفع دیگر نیازها و نه نیاز خوردن استفاده میکنم( خداروشکر که متوجه اشتباهم شدم چون دارم روش کار میکنم). خلاصه که من وارد سایت شدم با مشکل مصرف بالای شیرینیجات، حالا با خودم میگفتم خوب لاغری با ذهن که درسته اصلا قلبم گواه میداد و از قبل هم با مفاهیم قانون جذب اشنا بودم و همچنین متوجه بودم که یک نیرویی فراتر از اراده ی من در تصمیماتم برای لاغری دخالت میکنه و به من دستور خوردن میده حالا شروع کردم فایلها رو گوش دادم و چون منظم گوش نمیدادم و فایل ها رو به ترتیب گوش نمیدادم درست درک نمیکردم . اولا منم فکر میکردم این فایلها باید من رو لاغر کنه این فایلها باید یه کاری کنه، من اگه خودم میتونستم که تا حالا لاغر شده بودم، من اگه خودم میتونستم چیزهای شیرین نخورم که تا حالا انجام داده بودم و اینقدر رژیم هام شکست نمیخورد چون من در مقدار غذا مشکلی ندارم به اندازه میخوردم ولی امان از کیک و بیسکویت😋😋 پس من که اصلا به خودم هیچ اطمینانی نداشتم یعنی روی خودم که حسابی باز نکرده بودم چون من نمیتونستم شیرینی نخورم، اصلا این رو ازم نخواه🤣🤣 و حالا اومده بودم تو سایت تا با گوش دادن فایلها به صورت خود به خود من ببینم که اااااه من دیگه اشتها ندارم اصلا از شیرینی بدم اومده و خود به خود لاغر بشم اصلا شاید انها رو هم مثل قبل بخورم ولی چون تناسب فکری ذهنی با کار کردن روی باورهام با رفتار قبل نتایجم متفاوت شود من همون ادم قبلی باشم با رفتار قبلی ولی با نتایج متفاوت🙄🙄🙄
      حالا با این دیدگاه وارد سایت شدم چی میشنیدم ؟که مواد غذایی باعث چاقی نمیشود، ترس از خوردن باعث چاقی میشود. با خودم چی فکر میکردم؟ فکر میکردم خوب پس من چون از کیک میترسیدم چاقم میکرد پس حالا میامدم کیکم رو با خیال راحت از قبل هم بیشتر میخوردم( قبلش چون میترسیدم یکم رعایت میکردم بعدش هم برای کم کردن کالری مصرفی کلی روی تردمیل میرفتم تا بیشترش رو بسوزونم) حالا چی رو نمیشنیدم؟ بله این رو نمیشنیدم که این رفتار ما در رابطه با مواد غذایی که باعث چاق شدن ما میشود🤔
      نتیجه چی میشد؟ چاقی بیشتر، اندام نامتناسب تر. بعد با خودم میگفتم ای بابا من که الان بدون ترس میخورم با لذت میخورم ، به اندازه ای که باعث ارضا شدن حالت شیرینیم بشه میخورم پس چرا چاق شدم!!!!! حالا نگو من اونموقع داشتم فرمانهای غلط چاقیم رو با فقط باخیال راحت اجرا میکردم نه اینکه رفعشون میکردم یا اینکه در حال یادگیری فرمول های لاغری باشم نه من داشتم چیزی که واقعا بودم رو بدون احساس ترس به نمایش میزاشتم. البته الان فکر میکنم این روند برای من نیاز بود تا اول چیزی که واقعا هستم تمام فرمول های چاقیم رو ببینم و به نمایش بزارم چون همیشه مقداریش رو با ورزش و تردمیل و نخوردن پنهان میکردم و خودم هم نمیدونستم تا چه حد فرمول های چاقی دارم و الان قشنگ قادر شدم خود واقعیم رو ببینم. داشتم میگفتم که من میشنیدم که نباید ترس از خوردن داشته باشید نباید به چاقیتون توجه کنید کسانی بودند که هیچ چیزم نمیخوردند ولی چاقند پس چاقی به خاطره باوره به خاطره انتظار چاقی از خودتونه به خاطره توجه به چاقیتونه به خاطره اینکه فکر میکنید ارثیه و این جور چیزها. میخوام بگم استاد خیلی از ما دچار کج فهمی میشیم فکر میکنیم ما که هیچکار نباید بکنیم همینکه بفهمیم و اگاه بشیم که مثلا چاقی ارثی نیست خود به خود لاغر میشیم و درست متوجه چیزی که شما دارید سعی میکنید به ما بگید نمیشیم. متوجه نمیشیم وقتی شما میگید چاقی ارثی نیست به این دلیله که باباااااا تو به خاطره ارث چاق نشدی ارث بهونست تو به خاطره یک سری رفتار اشتباه چاق شدی که توی ذهن ناخوداگاهته، متوجه نمیشیم وقتی میگید مواد غذایی چاق نمیکنه به این معنی نیست که هرچی بخوری چاق نمیشی چون از خوردن نمیترسی بلکه منظور شما اینکه تا وقتی که به اندازه نیاز بدنت بخوری هیچ مواد غذایی قدرت چاق کردن شما رو نداره چون بدن انقدر هوشمند هست که فرق مواد پرکاری و کم کالری رو که مصرف میکنید تشخیص بده و با توجه به موادی که واردش میشه دستور ادامه ی مصرف و متوقف شدن رو صادر کنه، پس تو بیا تمرکزت رو از فرع که چی بخورم چی نخورم بردار بزار روی اصل که شنیدن و متوجه شدن پیغام سیری است، متوجه نمیشیم وقتی میگید در روز سعی کنید احساستون رو خوب نگه دارید ورودی های خوب به خودتون بدید به چاقیتون توجه نکنید به خاطره اینکه که تمرکزتون از روی خودتون برداشته نشه بره به سمت فرع و حاشیه و بتونید با قدرت و تمرکز بیشتر روی خودتون و جوانه ی لاغریتون کار کنید، بابااااا من اگه هر روز برم خودم رو تو اینه چک کنم به جاهایی از بدنم که نامتناسبه و دوسش ندارم توجه کنم دیگه تمرکز از اصل که شناسایی فرمول های چاقی و جایگزینیش با فرمول های لاغری برداشته میشه میره روی فرع که عجله برای تغییر جسم و رو کم کنی بقیه و غیره است‌. پسر من امسال کلاس اول هست و داره با گرفتن مداد در دستش و نوشتن با مداد اشنا میشه من در حال یاد دادن بهش و کارکردن باهاش سعی میکنم یه محیط شاد و ارام بوجود بیارم مثلا تلویزیون رو خاموش میکنم ازش میخوام پشت میز بشینه قبلش به صورتش اب بزنه تا شاداب باشه و تمرکزش بواسطه ی تلویزیون یا شلوغی بهم نخوره و از طرفی هم سعی میکنم که خودم بیشتر صبور باشم اگه خطایی کرد توی نوشتن خدایی نکرده کم طاقت نشوم و سرش داد نکشم بلکه غلطش رو با خونسردی و خوشحالی پاک کنم و ازش بخوام دوباره مثلا اون خط صاف رو از بالا به سمت خط زمینه بکشه، و البته با هر خط درستی که میکشه تشویقش کنم تا شوق یادگیری درش زیاد بشه و احساس کنه که کار راحتی و حتما از پسش برمیاد و به اسانی خواندن و نوشتن رو یاد بگیره، ما خودمون اینجوری خواندن و نوشتن رو یاد گرفتین تمرین کردیم تمرین، حالا هم برای یادگیری لاغری باید تمرین کنیم برای تمرین هم به حال خوب، تمرکز، تشویق و پاک کردن خطاهامون و جایگزینیشون با فرمول های درست احتیاج داریم به جای اینکه دور خطاهامون خط بکشیم انها رو پاک کنیم و با هر رفتار درستی خودمون رو تشویق کنیم پروسه ی یادگیری از زمان تولد تا مرگ همینجوریه، نیاز به تکرار تمرین تمرکز تشویق و ببخشش و صبر داره همون کاری که با بچه هامون موقع راه رفتن، حرف زدن و یادگیری خواندن و نوشتن میکنیم با خودمون هم باید موقع یادگیری لاغری بکنیم، برای همین استاد میگن حال خوب مهمه، دوری از ورودی بد مهمه چون تمرکزتون و توجهتون رو از اصل برمیداره مثل تلویزیون که خاموشش میکنید وقتی میخواین با بچتون درس کار کنید باید برای خودتون هم موقع یادگیری ورودی های متفی رو خاموش کنید، حالا چی میخوایم یاد بگیریم لاغری، کی میخواد یاد بگیره؟ ما از کی؟ از استاد. کی باید روی خودش کار کنه؟ ما. ما کی میتونیم روی خودمون کار کنیم؟ وقتی باور داشته باشیم میتونیم به خواستمون که لاغری برسیم، میتونیم به خودمون لاغری رو یاد بدیم میتونیم درست رفتار کنیم.
      من یاد گرفتم که من یک سری رفتارها و عادات اشتباه دارم که باعث چاقی من شده و این عادات و رفتار اشتباه من در ذهن ناخوداگاه من حک شده و من چه بخوام و چه نخوام طبق اون فرمول ها و عادات و رفتار اشتباه عمل میکنم، حالا نتایجی که من از اون رفتارها و عاداتی که توی ذهن ناخوداگاهم حک شده نتایجی نیست که من دوست دارم در زندگیم تجربه کنم من نتیجه ی چاق بودن جسمم رو دوست ندارم و میخواهم تغییرش بدهم، چطوری باید اینکارو بکنم؟ باید یک سری فرمولها و رفتارها و عادات جدید رو به ذهن ناخوداگاهم اموزش بدم من باید اموزش بدهم چگونه؟ من یاد گرفتم که ذهن ناخوداگاهم حرف زور حالیش نمیشه اون عاشق خوشی لحظه ایه چون خوردن یه تیکه کیک یا بیسکویت رو که الان میتونه داشته باشه و لذتش رو ببره به لاغری که معلوم نیست کی قراره اتفاق بیوفته یا اصلا میوفته یا نه رو ترجیح میده و در مبارزه با اون قطعا من شکست میخورم بالاخره، پس در ابتدا من اصلا کاری به کار اون ندارم و میام تنها روی یادگیری لاغری کار میکنم یعنی میام اول به ذهنم یاد میدم که مثلا تو داری به خاطره رفع خستگی یا به خاطره لذت یا رفع بی حوصلگی و … میخوری نه نیاز بدنت یعنی اول متوجهش میکنم کاری که داره انجام میده اشتباه در بعضی موارد ذهن ناخوداگاه بلافاصله تا متوجه میشه ان کار اشتباهه قبول میکنه و تکرارش نمیکنه مثلا وقتی بهش میگم ببین ورزش برای لاغری اشتباهه ورزش نمیتونه تو رو لاغر کنه یا از همه مهمتر لاغر نگه داره به این دلیل و این دلیل مثلا فلانی رو ببین چقدر لاغره اصلا ورزش نمیکنه یا خود تو اینقدرم ورزش کردی همیشه هم چاق بودی پس ورزش و پیاده روی تو رو لاغر نمیکنه ذهن ناخوداگاه من با این منطق و دلیل بلافاصله بعد از اگاه شدن قبول میکنه و به همین اسانی یه فرمول اشتباه چاقی با یک فرمول درست لاغری جایگزین میشه و این اگاهی رو ذهن ناخوداگاهم میپذیره و هماهنگ میشه با خواسته ی من در مورد خیلی از باورهای دیگه مثل ارثی بودن چاقی، تیروئید و چاقی و خواب و چاقی هم ذهن با دلایل کاملا منطقی میپذیره و قانع میشه و این فرمول های چاقی به راحتی با اگاهی های درست با فرمول های لاغری جایگزین میشه، ولی حالا مثلا برای من در مورد رفتار و عادات نادرست شیرینی خوردن موضوع برای ذهن ناخوداگاه به همین راحتی نیست و نیاز به کمی تلاش بیشتر دارد البته معما چو حل شود اسان شود، اول زمان نیاز بود که من اگاه به رفتار نادرستم بشوم من بدونم که رفتار غذایی من درست نیست و باید روش کار شود من بیش از نیاز بدنم میخورم من از شیرینیجات برای رفع خستگی، بی حوصلگی و تمرکز و غیره استفاده میکنم یعنی من اول بیام بپذیرم که مشکل دارم و باید حلش کنم و بعد این اطمینان رو داشته باشم که میتونم حلش کنم بالاخره حلش میکنم هرچقدر هم که زمان نیاز داشته باشه میزارم و حلش میکنم ، من فکر میکنم مرحله ی پذیرش و قبول مشکل خیلی مهمه وقتی من تشخیص میدم بابااااا اصلا من تو این مورد مشکل دارم( من قبلن اصلا قبول نمیکردم مشکل دارم چون از حلش میترسیدم فکر میکردم نمیتونم حلش کنم فکر میکردم اینجوریم دیگه این رو اصلا نمیشه کاریش کرد اصلا نباید به این دست بزنید، این خوشی زندگیمه🤣🤣)، خوب پس من قبول کردم که من از مواد شیرین برای رفع نیازهای دیگرم به علاوه ی نیاز خوردنم استفاده میکنم و دیگه نباید اینکار رو بکنم این رو ذهن ناخوداگاهم هم با اگاهی و دلایل منطقی قبول کرد ولی خوب خوردن مواد شیرین برای ذهن ناخوداگاه من یعنی لذت، یعنی ارامش یعنی طعم خوب یعنی شادی یعنی داشتن کاری برای انجام دادن و لذت بردن یعنی تو حال خودت بودن یعنی داشتن تفریح، حالا بهش بگم اینا رو بده و تسلیم کن تا لاغر بشی تا خوش اندام بشی تا هرچی دلت بخواد بپوشی تا اعتماد به نفس داشته باشی تا از دیدن خودت تو ایینه لذت ببری تا عضلاتت رو ببینی، تا جوانتر و زیباتر باشی براش راحتتر میشه ولی بازم براش سخته چون انها لذت فوری و در دسترس در حال حاضر هست پس من میام با صبر با دلخوشی با احساس خوب با بخشش با امید یواش یواش باهاش کار میکنم مثل همون پسرم که الان دارم باهاش نوشتن رو کار میکنم همون فضا رو هم برای خودم بوجود میارم در پایان سال پسرم خواندن و نوشتن رو یاد میگیره براحتی به امید خدا و من هم لاغری با ذهن رو یاد میگیرم و از نتیجه اش لذت میبرم، همین که ذهن ناخوداگاهم پذیرفت که مشکل رفتاری داره نصف راه رو رفته و حالا خودش هم باهام همکاری میکنه تا بواسطه ی اگاهی های درست لاغری رو هم یاد بگیره و انجام بده و نتیجه اش احساس خوب و زیبای تناسب است به امید خدا، ممنونم استاد نازنینم برای این فایل عالی خیلی بهش نیاز داشتم و البته فایل پرخوری عصبی و عادت شیرینی خوردن، ممنون از زحماتتون که رایگان و سخاوتمندانه در اختیار ما گذاشتید.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 15 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار ملکه عشق
        1400/10/12 20:52
        مدت عضویت: 1214 روز
        امتیاز کاربر: 10303 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
        همیاری
        محتوای دیدگاه: 276 کلمه

        سلام و درود دوست عزیز همواره در مسیر مستقیم و پرنعمت خداونددر حرکت باشید.🍃🌸

        دیدگاهتون بسیار پر محتوا بود انقدر زیبا و به صورت جز به جز رفتار و فرمولهای ذهن چاق را بررسی کردین که من دوست دارم چندبار دیگه این دیدگاه را بخونم و در موردش فکر کنم یک موضوعی را خیلی خوب شرح دادین اجرای فرمول ذهنی چاق با خیال راحت🤔 …ازتون ممنونم واقعا من خودم فکر می کردم همین که احساست بد نشه و نترسی از خوردن هیچ اتفاقی نمی افته دیگه !..یعنی اینم می دونم که باید به اندازه نیاز بدن غذا مصرف بشه ولی انگار ذهنم دلش نمی خواد قبول کنه و دائم می گه نترسی و به معده ات فشار نیاد مشکلی نیست ؟!…و اینکه من کاملا پیغام سیری را متوجه نمی شم و بیشتر توجه دارم که معده ام درد نگیره …و یه جورایی انگار به هم ریختگی ذهن دارم در مورد تغییر رفتار و عادتها !….و از اون طرف هم با خودم تکرار می کنم که من ادامه می دهم و بالاخره یاد میگیرم و می خوام خودبه خودی این تغییرات ایجاد بشه و انگار هر وقت آگاهانه تصمیم گرفتم که به تحریک هام پاسخ ندم یا حتی به خاطرات غذایی بی اعتنا باشم انگار بیشتر تمایل به خوردن پیدا کردم ولی این موضوع هم کاملا درسته منم فکر می کنم یک تکاملی باید انجام بشه باید این فرمولها به سطح ذهن ما بیایند و ما اونها را شناسایی کنیم و بپذیریم و مرحله به مرحله اصلاح صورت می گیره !…

        خیلی سپاسگزارم از اشتراک تجربه های نابتون …

        و سپاس فراوان از استاد عزیز که کاملا با دقت نظر و سخاوتمندانه تابلو ها را در مسیر لاغری می کارند🌱🌻🌷🌻🌷🌻

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faribadeghani1371@gmail.com
      1400/06/15 11:02
      مدت عضویت: 1024 روز
      امتیاز کاربر: 1306 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 338 کلمه

      سلام
      منم اولش اینطور بودم همش فک میکردم تا محصول نخرم لاغر نمیشم ولی توان خریدم نداشتم درنتیجه حالم بد بود
      تا اینک نشستم باخددم حرف زدم گفتم اول و اخر خودتی این حرفها یک نوع اگاهی هسنش اون محصولاتم یک کلید هستن یک راهنمایی بیشتر اول اخر باید خودت خودت باشی
      الان خیلی لدت مسیرم از دیدن این فایلها
      مثل این میمونه ک تو سوار واحد بشی یا سوار تاکسی مسلما با تاکسی زودتر میرسی
      لاغری طبیعت منه و این من بودم ک خودمو از طبیعتم خارج کردم و مدام استمرار داشتم تو این مسیر
      ولی الان بیدارم و خودم خودمو نجات دادم و تو مسیر درست با احساس خوب دارم میرم جلو
      از اینک اون حالت افسرده رو ندارم هروز با ذوق بیدارمیشم و میخوابم و زندگی میکنم بزرگترین تعییر زندگی منه تغییر جسمم میاد من یک شبه چاق نشدم ک بخوام یک شبه لاغر شم حتی منی ک میگفتم من ب سرعت نور چاق میشم باز وابسته ب زمان بود
      لاغریم خودش میاد
      من لاغر . میشم و خیلی هم مطمئنم ک میشه ولی من قبل این سایت اصلا نمیدونسم ک زندگی میتونم بکنم بدون لاع۶ری ولی اینو دارم تجریه میکنم و لذت میبرم
      من خودم آزاد کردم مثل کسی ک آوار روش باشه یکی یکی اونا رو برداره بزاره کنار و ازاد بشه
      یک روز میشه ک ب افتاب و نور میرسم من هروز با امید و ذوق و اطمینان اون آوار رو از خودم برمیدارم اگه امید و اون اطمینان نبود هیچ وقت من اون نور نمیتونسم تصور کنم
      مسیر لاغری با ذهن زیباست خیلی چن باعث شد من حس هایی تجربه کنم تو حسرت رسیدن بهش بودم من قبلا اون افتاب دیدم ولمس کردم واون اوار.منو از افتاب رو کردمنم قبلا لاغر بودم و دارم میرم ک بهش برسم
      دوس دارم بیشتر و بیشتر خودمو شاد کنم با خودم دوس باشم من باخودم بیگانه بودم مثل اینک با خودم قهر بودم اصلا خودمو نمیدیم ولی الان مثل مادری ک دوس داره بچشو شاد کنه دوس دارم خودمو شاد کنم
      استاد ممنون بابت این فایل پراز اگاهی

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1400/05/25 10:44
      مدت عضویت: 1586 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 761 کلمه

      سلام

       دو تا جمله در نوشته شما نظرم رو جلب کرد

      ۱_تا زمانی که شما رسیدن به هدف را غیرممکن بدانید اهمیتی ندارد از چه روشی و برای چه مدت برای رسیدن به هدف استفاده می کنید در نهایت شما موفق نخواهید شد.

      ۲_آیا باور دارین که میتونین لاغر بشین یا باور دارین روش لاغری با ذهن میتونه شما رو لاغر کنه…

      قبل از فایل درباره اش فکر کردم و با گوش دادن به فایل متوجه شدم که بله من هم مثل همه دوستان ابتدای آشنایی با شما و دیدن تصاویر شگفتی سازان و اصلا موضوع لاغری با ذهن حسابی شور و اشتیاق پیدا کرده بودم و مطمئن بودم دیگه با این روش من لاغر میشم!!!!!

      یعنی ته ذهنم این بود که بقیه روشها بله غلط بودن که من نتونستم لاغر بشم ولی این روش من رو لاغر میکنه…..

      برای همین یه مدت تمرینهام رو نمینوشتم و فقط فایل گوش میکردم چون باور کرده بودم که این ردش من رو لاغر میکنه این آکاهیها من رو لاغر میکنه و با دیدن تصاویر شگفتی سازان و توجه به زمانی که اونا لاغر شدن به خودم نوید میدادم که منم شش ماهه لاغر میشم بعد که نمیشدم یه تصویر پیدا میکردم که ۸ ماهه لاغر شده بود بعد یکساله و….. یعنی من در اعماق باورهام اعتقاد نداشتم که من میتونم لاغر بشم ….

      و این یعنی اصلا قدرت دست من نیست 

      قدرت دست فایلهاست

      قدرت دست ذهن منه

      اگه اون تغییر کنه جسم من رو هم تغییر میده 

      خداییش این نکته خیلی ظریفه وکسی نمیگه اینو…همه اعتقاد دارن آموزشها رو که دنبال کنی موفق میشی….

      و چقدر دیدگاه شما رو دوست داشتم که بیزنسی نیست هدف کمکه کمک به همه آدمهای چاق اون افرادی که ذات و اصل و قدرت خودشون رو فراموش کردن اونایی که از بس حرف و حدیث شنیدن خسته شدن اونایی که با یه شکلات کوچولو وزن اضافه میکنن و با چهار تا قاشق برنج نخوردن وزن کم میکنن اونایی که تمام انرژی شون رو گذاشتن برای اینکه از شر این اضافه ها خلاص بشن اونایی که این همه هزینه کردن این عوارض داروها و دمنوشها و رژیمها و ورزشها رو تحمل کردن تا لاغر بشن و نشدن………چقدر این حرفها ناراحت کننده است… چرا اینطوره واقعا؟؟؟؟؟؟ چون همه ما باور داریم که شکلات و شیرینی و برنج و نون ما رو چاق میکنه چون باور داریم ژنتیک ما چاقیه  چون باور داریم متابولیسم ما پایینه …..چون باور داریم کم تحرکیم….. چون باور داریم هرکاری از دستمون بر میاد جز لاغری ….چون باور داریم ما بی اراده هستیم ….ولی همه اینها فقط به این علت هست که ما باور نداریم ما قدرت چاق کردن و لاغر کردن خودمون رو داریم …..این ماییم که چاقی رو آموختیم پس باز هم این ماییم که باید لاغری رو یاد بگیریم….

      وقتی ما از خودمون انتظار لاغر شدن نداریم قدرت رو میدیم به رژیم و ورزش و دمنوش و دارو …..و فایل آموزشی….

      در صورتیکه اصل خرابه ….پس به قول شما از هر روشی و به هر مدتی ….باز هم نتیجه نمیده….

      در موضوع ثروت هم همینه… من باور داشتم که جملات تاکیدی و گوش دادن به فایلهای آموزشی و خرید می‌کنم های مختلف من رو ثروتمند میکنه در صورتیکه این منم که باید ثروتمند بشم حالا با استفاده از روش صحیح مثل استفاده از دوره های آموزشی…..

      دیشب یه جمله توی کتاب “نیمه تاریک وجود میخوندم که خیلی عجیب و جالب بود”ما از عظمت وجودمون هراس داریم”

      ما ور وجودمون تمام این تواناییها رو داریم ولی از خودمون این توانایی و قدرت رو گرفتیم 

      ما توانایی تناسب رو داریم 

      ما توانایی ثروتمند شدن رو داریم 

      ما توانایی سلامت شدن رو داریم 

      ما توانایی معنوی شدن رو داریم 

      ما توانایی موفق شدن رو داریم ….

      و همه اینها در حد اعلی و بی نهایت… چون اصل و ذات ما از خدایی هست که همه اینها رو داره و ما از اوییم و همانطور که قطره دریا تمام خصوصیات دریا رو در خودش داره ما هم به عنوان جزیی از کل تمام خصوصیات و ویژگیهای اون کل رو داریم 

      ولی با بزرگ شدن تمام اینها رو در خودمون پوشوندیم با حرفهای بقیه و بعد هم با زدن همون حرفها به خودمون…..

      اصلا دلیل اینکه استاد میگن که خواسته ات رو کوچیک کن اینه که اصلا اون خواسته در برابر توانایی ما هیچه هییییییییچ ….عددی نیست که ما متونیم بدستش بیاریم …

      واقعا این درک بهتر چقدر حال آدم رو بهتر میکنه و این چقدر لذت بخشه

      داشتم به این فکر میکردم که این فایل باید اولین فایلی باشه که به محض ورود به سایت میبینیم و میشنویم…..چون اگه این باور ابتدا در ما ایجاد بشه چقدر نتیجه متفاوت خواهد بود ولی شاید هم من و امثال من باید در فرکانس شنیدن و درک این جملات قرار بگیریم تا بشنویم اونم چه شنیدنی….

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 15 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار fatmhadly85@gmail.com
      1400/05/23 04:37
      مدت عضویت: 1170 روز
      امتیاز کاربر: 5227 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 933 کلمه

      به نام خدایی که در این نزدیکیست.💖💖💖

      سلام به همه دوستان هم مسیرم 🙋

      مسیر لاغری من : « قدرت لاغر شدن دارید » 🌹🌹

      این فایل خیلی پر محتوا بود به قول معروف آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند من که از اول تا آخر فایل یه حس خوبی داشتم چونکه به جواب همه سوالاتی که در ذهنم بود رسیدم💃 .منم برای رسیدن به لاغری خیلی تلاش کردم و همیشه به دنبال راهی برای خلاصی از چاقیم بودم و هر وقت که از هر روشی برای لاغرشدن استفاده میکردم فکر میکردم که اون روش معجزه میکنه و من لاغر میشم و در واقع خودمو در مقابل غول چاقی ناتوان میدیدم و قدرت و از خودم میگرفتم و در عوض می‌دادم به اون روش و چون این باور مخرب و قوی که چاقی من ارثی و ژنتیکیه داشتم ، دیگه پذیرفته بودم که اگر مدت زمان استفاده از یک روشی تموم بشه طبیعیه که دوباره چاق بشم یعنی انتظارم از خودم لاغری نبود😩 و فکر میکردم که من هرکاری هم بکنم باز چاق می‌مونم🙄 چونکه استعداد چاقی دارم 😟و اصلا فکرش هم نمی کردم من بتونم لاغر بشم و لاغر بمونم واصلا لاغری برای همیشه برام غیر قابل باور بود یادمه این اواخر که کرونا اومد خیلی ناراحت بودم🥺 و با خودم میگفتم خدایا از این بعد دیگه بادکنک میشم و همسرم👩‍❤️‍👨 می‌گفت از این به بعد هر روز هم خودت هم بچه ها👫 روزی چند ساعت ورزش کنین که چاق تر نشی. ومن هر روز با بچه‌هام آهنگ میزاشتیم و کلی رقص💃👯 و ورزش🤸🤸 می‌کردیم به حدی که خیس عرق میشدم ونفس هام به شماره میوفتاد و از شدت زانو درد شبا خوابم نمی‌برد واز شدت ناراحتی به خدا میگفتم اینم ارث بود که به ما رسید به ملت ثروت های کلان⛪💰💸💸 رسیده به ما چربی اینم انصافه وهمین طور ادامه داشت تا اینکه بالاخره به این مسیر زیبا🛤️ هدایت شدم اون اوایل از شدت ذوق🥰🥰 تو پوستم نمی گنجیدم و خیلی خوب کاهش وزن و سایز داشتم و ماه اول بدون اینکه متوجه بشم که چی شد سه کیلو وزن کم کردم و همین طور هی کاهش وزن داشتم تا اینکه این اواخر متوجه شدم که انگار دیگه کاهش وزنم اون سرعت قبل و نداره و  خیلی با خودم کلنجار🧐🤔 می‌رفتم که چرا روند لاغر شدن من این قدر کند پیش میره من که فایل هارو با اشتیاق گوش میدم وبه اونا عمل میکنم ، تمرینات رو انجام میدم مطالب سایت و نظرات دوستان می‌خونم و یا با خودم میگفتم که خب حتما نکات طلایی و اصلی در فایل ها ی بعدی و جلوتر ، ویا با خودم میگفتم خب باید عجله نداشته باشم من که به همه حرف هایی که استاد در فایل ها میگن گوش و عمل میکنم بقیه شو میسپارم به خدا . تا اینکه به این فایل هدایت شدم کلی ذوق کردم وقتی حرف های استاد و شنیدم وتا آخر فایل لبخند خوشحالی🤩😍 روی لبم بود. درسته استاد ما افراد چاق این قدر که از روش های مختلف برای لاغرشدن استفاده کردیم و اونقدر گول خوردیم که انگار فراموش کردیم که بابا این منم که در استفاده از هر روشی تونستم وزن کم کنم . قدرت از منه نه از اون قرص چربی سوز ،   پودرهای لاغری ، دمنوش ، عرقیات ، کمربند …….

      در استفاده از این روش هم انگار خوب متوجه نشدیم ، انگار از ذوق این که راه درست و پیدا کردیم هیجان زده شدیم مطلب و خوب درک و هضم نکردیم باز فراموش کردیم که ما قدرتمندیم نه فایل ها ، نه …. به خودم میگم من فراموش کردم که من توانایی مقابله با غول چاقی رو دارم ، درسته که من ایمان دارم که این روش درست ترین روش برای متناسب شدن و متناسب ماندن ولی انگار ایمانم به توانمندی خودم برای لاغر شدن خیلی محکم و راسخ نبوده ، وگرنه روند لاغر شدنم این قدر کند پیش نمی‌رفت .از این لحظه به بعد به خودم یادآوری می‌کنم که من قدرت لاغر شدن و دارم و همون طوری که در زمان چاقیم انتظارم از خودم چاقی بود .و هر کاری هم میکردم تأثیری نداشت و هر روز چاق تر میشدم و روند چاق شدنم استپ نمی‌کرد . الان هم در مسیر لاغری هستم باید بر عکس مسیر چاقیم حرکت کنم  و انتظارم از خودم لاغری باشه و هیچ چیز نباید جلوی لاغرشدن منو بگیره و باید با ایمان قلبی به وجود قدرت مند خودم روند لاغر شدنم به درستی طی بشه .خدایا سپاس گذارم که منو به این مسیر زیبا🛤️ هدایت کردی . استاد سپاس گذارم 🙏🙏که بیدریغ آگاهی های ارزشمند تونو در اختیار ما قرار میدید🌹🌹 .خدایا رها شدن از جهل و نادانی و رسیدن به دانایی و درک و هضم اون چقدر لذت بخش و شیرینه خدایا شکرت 🙏🙏که متوجه مشکلم شدم . خدایا چقدر خوشحالم 😇.من قدرتمندم، من همه چربی‌های اضافی جسم مو آب میکنم و از بین می‌برم ، شکم من تخت و کوچک میشه ، انگشتان من کشیده و زیبا میشه ….. من در مسیر تناسب هستم و این مسیر زیبا رو با راهنمایی های استاد طی میکنم و مطالب و فایل های آموزشی چراغ سبز های مسیر هستن و من ایمان دارم که من قدرتمندم و میخوام و میتونم که لاغر بشم و لیاقت لاغرشدن و دارم واین خواسته مو به زمان بندی الهی میسپارم تا در زندگی واقعی من دیده بشه ان شا الله..🌹🌹🌹

      وای خدایا این فایل این قدر به دلم نشست که اصلاً نفهمیدم کی ساعت گذشت الان که متنم تموم شد چشمم به ساعت گوشیم خورد هنگ کردم . فکر کنم روی این فایل یک سه ، چهار ساعتی وقت گذاشتم .💪💪💪

      با تشکر از زحمات استاد گرامی 🌹🌹🌹

      با آرزوی بهترین ها برای همه دوستان.🌹

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار kouroshzamany95@gmail.com
      1400/05/22 02:19
      مدت عضویت: 978 روز
      امتیاز کاربر: 1850 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 449 کلمه

      سلام و درود خدمت استاد بزرگوار 

      من تازه وارد سایت شدم ولی حدود ده روزی هست که فیلهای آموزشی دوازده جلسه ای رو نگاه میکنم 

      من هم مثل دیگر دوستان پر اراده دیگر از سن پایین حدود سیزده چهارده سالگی به دنبال راهکارهای لاغری بودم والبته اضافه وزن نداشتم شاید حدود دوسه کیلو  ولی دوست داشتم متناسب باشم و متناسب بمانم ولی بدون رژیم و ورزش نمیشد ومن همیشه در حال جنگیدن بودم ودغدغه ذهنی روزانه من بود و حس میکنم بیش از پنجاه درصد توان مغزی من روزانه درگیر این مساله بود با اینکه اضافه وزن نداشتم ولی خانواده من چاق بودن و من میترسیدم از چاقی 

      واین باعث و شروع چاقی من بود و الان حدود بیست و پنج کیلو اضافه وزن دارم و من هزاران راه رو تا الان که سی و یک ساله هستم تجربه کردم حتی یه وقتایی سه چهارروز هیچ چیز نخوردم و توی همون چند روز دوسه کیلو اضاف کردم با کمال تعجب 

      تا اینکه با دوازده جلسه آموزشتون به طور اتفاقی در یوتیوب آشنا شدم که البته نظر خودم اینه که جذب کردم  درست وقتی که دنبال سابلیمینال لاغری میگشتم و گوش کردم و لذت بردم و ادامه دادم و چندین بار گوش کردم و بعد نکته برداری کردم خیلی دلم میخواست ثبت نام کنم تو دوره ورود به سرزمین لاغرها ولی الان نمیتونم به همین دلیل گفتم میتونم با همینا پیش برم و تصمیم گرفتم روزانه تمرینهای توی دوازده جلسه رو انجام بدم و تکرار کنم و یه دفتر برداشتم و اسمش رو گذاشتم دفتر خاطرات لاغری من 

      و همینجور که فایلها رو مرور میکردم فایل مسیر لاغری من رو دیدم و فکر کردم این یه دوره بوده که توی یه مدتی برگزار شده و الان دیگه نیست بازم مشتاقانه جستجو کردم تا اینجا رو دیدم وقتی اینجا رو پیدا کردم انقدررررر به وجججججدد اومدم که اگر کسی همینجوری پول برای دوره ورود به سرزمین لاغرها بم میداد به وجد نمیومدم 

      حس کردم مشتاقانه خواستم ادامه بدم و با اینکه توان مالیش رونداشتم خدا این راه رو جلوی پام گذاشت واقعا این و با تمام وجود حس میکردم و واقعا مشتاقم که ازتون تشکر کنم بابت این کار بزرگ و رایگان در عین حال کاملا ارزشمند 

      من با تمام وجودم سعی میکنم باورهام و عوض کنم و باور لاغر شدن رو در خودم جایگزین کنم و میدونم که میتونم وتمام تلاشم رو میکنم 

      به امید اون روزی هستم که پیام بدم بهتون که استاد شما من رو مدیون خودتون کردید و زندگی من رو ازون همه دغدغه و تلاطم نجات دادید با لطف خدا  ونیت پاکتون 

      و قطعا میشه این راه و باور کرد چون شما انقدر بهش ایمان دارید که رایگان در اختیار دیگران گذاشتید و این مشخصه که این هربه کسب و کار نیست 

      دست مریزاد و خداقوت 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5961 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 31 کلمه

        سلام و درود
        از اینکه ساکن سرزمین لاغرها شدید خوشحالم و خدا رو شکر که احساس بهتری دارید
        این لینک دوره رایگان مسیر لاغری من هستش می تونید از این دوره استفاده کنید
        https://tanasobefekri.com/?p=24254

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار kouroshzamany95@gmail.com
          1400/05/23 21:07
          مدت عضویت: 978 روز
          امتیاز کاربر: 1850 سطح ۳: کاربر پیشرفته
          محتوای دیدگاه: 2 کلمه

          سپاس فراوان 

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار منیره.ف
      1400/05/18 23:27
      مدت عضویت: 1668 روز
      امتیاز کاربر: 10436 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 277 کلمه

      سلام استاد گرامی سلام دوستان متعهد

      استاد واقعا پاشنه اشیل من این فایل

      من مدتهاست تودورم ولی هنوز گاهی که بیشتر میخورم احساس میکنم چاق شدم هنوز باور نکردم که میتونم لاغر شم 

      استاد اون احساس لاغری پایدار تو ذهن من ماندگار نیست

      من واقعا اوایل فکر میکردم همین که فایل گوش کنم لاغر میشم الان هم اگر از صبح تا شب احساس لاغری داشته باشم سعی میکنم به کمک احساسم کم بخورم که به نظرم خودش توجه به چاقی

      من دو سال دارم فایل گوش میکنم خیلی از رفتارهام عوض شده ولی هنوز لاغر نشدم البته تا حدودی شاید در حد پنج کیلو

      هنوز فکر میکنم برای لاغر شدن نیاز که به سبب گوش کردن فایلها خوردنم خیلی کم تر بشه تا من متناسب شم  و فکر میکنم هنوز به اون درجه و تعالی نرسیدم که لاغر بشم

      استاد فایلتون عالی بود من مطمین هستم که لاغر میشم

      افرادی که نتیجه نمیگیرن نمیتونن بپزبرن که میتونن لاغر بشن

      استاد من تو دوره ذهنی هستم ولی فقط اسمی در واقع من انتظار دارم که این دوره باید من به حالت ورزش یا رژیم برسونه البته طوری که به راحتی باهاش کنار بیام

      استاد اینکه فایلهای رایگان برام خیلی موثر بود این بود که با یک دنیای جدید اشنا شده بودم و انتظار داشتم که ذهنم لاغرم کنه

      من میتونم لاغر شم چون لایق لاغری هستم و برای یادگیری از فایل ها استفاده میکنم

      استاد دقیقا من از شنیدن بعضی از فایل ها به وجد میام یعنی ببشتر وقتی فایل گوس میکنم حالم خوب برای همین در طول روز سعی میکنم فایل بیشتر گوش کنم

      واقعا ممنون که انقدر متعهدانه چاقی ما رو ریشه یابی میکنید استاد با یادگیری این فایل امیدوارم به زودی خبرهای خوبی دد مورد لاغر شدنم بدهم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5961 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 75 کلمه

        سلام و درود
        ادامه دادن باعث عمیق تر شدن درک نسبت به موضوعات میشه
        اینکه شما ادامه میدی به مرور درک و تسلط شما از موضوع لاغری بیشتر می شه
        در مورد خوردن حتی اگه متناسب هم بشی باز این فکر ترس از خوردن به این راحتی دست بردار نیست بنابراین بهتره بهش بی توجه باشی
        ضمنا دوره پاکسازی چاقی ذهن برای ایجاد شخصیت متناسب خیلی مفیده
        از بخش محصولات تهیه کنید و این مسیر فوق العاده رو ادامه بدید

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 5 از 1 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار منیره.ف
          1400/05/20 00:47
          مدت عضویت: 1668 روز
          امتیاز کاربر: 10436 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
          محتوای دیدگاه: 6 کلمه

          ممنون استاد به پیشنهادتون فکر میکنم

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار منیره.ف
          1400/05/27 22:29
          مدت عضویت: 1668 روز
          امتیاز کاربر: 10436 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
          محتوای دیدگاه: 58 کلمه

          سلام استاد ببخشید یک سوال دارم هر کس من میبینه میگه لاغر شدی یعنی هر کی چند وقت پیش رفتم دکتر و از من خواست خودم وزن کنم من نتونستم مخالفت کنم و فقط پنج کیلو کم کرده بودم علت چی که پنج کیلو انقدر نشون میده قبلا هیچ وقت با پنج کیلو اتقدر همه نمیگفتن لاغر شدی

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
            امتیاز کاربر: 5961 سطح ۳: کاربر پیشرفته
            محتوای دیدگاه: 14 کلمه

            سلام و درود
            مردم احساس خوبت رو بهت بازگشت می دن نه مقدار وزنت رو

            برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
            امتیاز: 5 از 1 رأی
            افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
              آواتار منیره.ف
              1400/05/30 08:50
              مدت عضویت: 1668 روز
              امتیاز کاربر: 10436 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
              محتوای دیدگاه: 43 کلمه

              ممنون استاد عالی بود عالی بله من خودم یک متناسب میبینم و بقیه هم من انچیزی میبینند که هستم و در واقع من در ذهنم یک فرد متناسب هستم و بقیه همون را میبینند نه جسمم را واقعا باید جسم را رها کرد

              برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
              امتیاز: 0 از 0 رأی
              افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ainakaveh@gmail.com
      1400/05/11 10:03
      مدت عضویت: 1153 روز
      امتیاز کاربر: 25624 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 453 کلمه

      با سلام

      وآنهایی که به قدرت فوق العاده ذهن خود پی بردند.توانستند که تجربه رسیدن به اهداف خود را داشته باشند.

      اینکه ما باید باور کنیم که با قدرت ذهن وباورمان میتوانیم به عنوان ناظر چه اثرات فراوانی بر روی خودمان وچه برای دیگران داشته باشیم.بسیار شگفت انگیز است.

      دانشمندان برای بررسی تعیین باورها برکیفیت زندگی انسانها آزمایشی را در دانشگاه هاروارد انجام دادند.

      یک شهرک را بدور از هیاهو برابر با ۴۰ سال پیش ساختند.

      غذاهای ۴۰ سال پیش در این شهرک پخته میشد.

      خط روی شیشه مغازه ها..فرم مبلمان 

      آهنگها.فیلمهای قدیمی..اخباری که از رادیو وتلویزیون پخش میشد مطابق با ۴۰ سال قبل ساختند.

      بعد ۸۰ پیرمرد و۸۰ پیرزن را انتخاب کردند و از هر نظر مورد آزمایش قراردادند. تعداد موی سر..رنگ موی سر..نوع استخوان..خمیدگی بدن..لرزش دستها..لرزش صدا..میزان فشار خون وغیره..وآنها را بداخل شهرک بردند.

      بعد از گذشت ۵ الی ۶ ماه..کم کم پشتشان صاف شد.راست می ایستادند.لرزش دستهابطور ناخودآگاه از بین رفت.لرزش صدا خوب شد.ضربان قلب مثل افراد جوان….رنگ موی سر.شروع به مشکی شدن کرد وچین وچروک دست وصورت ار بین رفت..

      علت چه بود؟

      خیلی ساده است…آنها چون مطابق ۴۰ سال پیش زندگی کردند باور کرده بودند ۴۰ سال جوانتر شده اند.انسانها همانگونه که باور داشته باشند می توانند بیندیشند.

      باورهای آدمی است که در هر لحظه به او القا میکند که چگونه بیندیشد.

      اصولا فرق بین انسانها ..فرق میان باورهای آنان است.

      انسانهای موفق با..باورهای عالی موفقیت خود را خلق میکنند.

      انسانهای ثروتمند باورهای ثروث آفرین دارند که با اعتماد به نفس عالی خود و بدون توجه به تمام مسائل  به دنبال کسب ثروث می روند وبه لحاظ باورهای مثبتشان به ثروث مطلوب خود می رسند.

      قانون زندگی..قانون باور است.باورهای عالی سرچشمه همه موفقیتهای بزرگ است.

      توانمندیهای یک انسان را باورهای اوتعیین میکند.

      انسانها هر آنچه را که باور دارند خلق میکنند.

      باورهای شما دستاوردهای شما را در زندگی می سازد.

      زیرا باورها تعیین کننده کیفیت اندیشه ها…

      اندیشه ها عامل اولیه اقدام ها..‌‌

      واقدام ها عامل اصلی دستاوردها هستند.

      وخوش شانس کسی است که به این مهم پی میبرد ودر ایده ال خودش زندگی میکنند…بدون دردسر ورنجهای جانبی…یعنی فقط به فقط بجای وقت تلف کردن با موضوعات مختلف ونظر دادن و…..غیره

      روی خودش وفکر وایده خودش کار میکند وبا اطمینان به نتیجه .موفق میشود و شرایط دلخواهش را خلق کند..‌

      و کسانی که برای رسیدن به اهداف منتطر تغییرات بیرونی هستند وبا تلاش فراوان فیزیکی..هزاران فکر وبگیر ونگیر…شک وتردید با سرخوردگی وخستگی و به مقصد نرسیدن جزو نادمان …وبه جا ماندگان با حسرت.

      ایکاش که همه ما در راه درست رسیدن به اهداف خود باشیم…ودر نهایت به خواسته های خود برسیم..

      خداونداخیلی زیاد شکر گزارم که در مسیر درست وصحیح قرار گرفتم…ومتوجه این گنجینه ایی که در اختیارم‌گذاشتی بالاخره شدم…دیر شد..ولی بازم لطفتت شامل حالم شد..وبه این درک رسیدم که باید برای بیشتر شناخت ذهن در یک مسیر درست قدم بردارم…وبا لذت همواره در مسیر بوده وپیش بروم…زیرا این راه نهایی رسیدن به آرزوها است.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار maryamkhazaie0000@gmail.com
      1400/05/10 18:25
      مدت عضویت: 1194 روز
      امتیاز کاربر: 458 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 106 کلمه

      بنام خداوند بخشنده مهربان نکات طلایی ۳ شما قدرت لاغر شدن را دارید ،قدرت لاغر شدن در خود مهمترین موضوعی است ک منجر ب لاغر شدن میشه ، باید قدرت لاغر شدن رو ب خود بدهید ن به روش ک برای لاغر شدن از آن استفاده می کنید ،این جمله بالا خوب واسه ی آدم چاق ک از همه جا نا امید شده و خداوند هدایتش کرده ب این سایت درک کردنش سخته ولی خوب من خودم این طوری درک کردم و نمی دونمم چقدر درسته  با قدرت ذهن خودم می خوام لاغر شوم و با یاد گیری لاغری از طریق دوره می تونم لاغر بشم.،

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار angelikian4040@gmail.com
      1400/04/24 23:40
      مدت عضویت: 1061 روز
      امتیاز کاربر: 210 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 465 کلمه

      من چاقی رو باور کردم سالها دارم باهاش زندگی می کنم چاقی رو قدرتمندتر از خودم دونستم و نتیجش چیزی هست که الان هستم و چاقی در زندگیم همیشه و همه جا همراهم بوده و همیشه باعث محدودیت برای من شده و هر وقت کسی از اراده و باور حرف زده تلاش بیشتر و محروم شدن به یادم میومد تا امروز دلم رو به قدرت فایلها خوش کرده بودم وواقعا خودم و قدرت خودم رو نادیده گرفته بودم من نزدیک به یک سال در این مسیر هستم ولی از ماه رمضان  به اینور لیز خوردم و اشتیاقم رو از دست دادم ولی دوباره بلند شدم درسته به قول استاد این همه فاصله انداختن در این مسیر طبیعی نیست  ولی من دوباره میخوام شروع کنم ولی اینبار نه با قدرت فایلها بلکه با قدرت خودم با نیروی درونیم همون نیرویی که باعث شد استاد متناسب بشن اگر دیگران موفق شدن پس من هم میتونم قوانین  جهان  برای همه یکسان هست بعضی ها که موفق هستند از این قوانین  پیروی میکنن و بعضی از افراد که مخالف قوانین حرکت میکنن بازنده هستن و من میخوام برنده زندگی خودم باشم از چاقی و محدودیت خسته شدم و میخوام برای همیشه  از دست این مهمان  ناخوانده  راحت بشم و زیبایی زندگی  رو دوباره درک کنم و از زندگی خودم لذت ببرم فقط باید در این راه بمونم و ادامه بدم تا باور لاغر شدن  هرروز پررنگ تر بشه نباید فقط در موقع گوش دادن به فایلها و انجام تمرینات فقط این هیجان لاغرشدن همراه من باشه بلکه در تمام مدت شبانه‌روز روی باور قدرتمند لاغری کار کنم و وقتی پذیرفتم که این خود من هست که باید لاغر بشم دیگه کار آسون میشه درسته تو این مدت احساسم تغییر کرد آرامش‌  درونی پیدا کردم ولی جسمم تغییر نکرد چون به این باور نرسیدم و چون احساس لاغری من ادامه دار نبود و مقطعی بودتا زمان گوش دادن به فایلها  حالم خوب بود ولی بعد لاغری در حاشیه بود و فکر وذهن من درگیر مسائل  روزانه زندگی میشد و من تا فایل بعدی یادم میرفت هدفم چی بود و فکر میکردم یک فایل و یک تمرین باعث  لاغری من میشه ولی از جایی که استاد بزرگوار  ما میدونن کی و کجا به داد ما برسن این دفعه هم سروقت این باور رو شکستن و یک باور جدید بما دادن که باید هرروز توی زندگی ما پررنگتر بشه زندگی ما مجموعه ای از باورها و افکار ما هستند وامروز در هر جایگاهی که هستیم از باورها و افکار ماست پی باید این بذر لاغری  رو تنومند و ریشه‌ هاشو در زمین ذهن خودمون پرورش بدیم باید از این بذر نگهداری کنیم تا قدرت و باور لاغر شدن تنومند بشه و با هیچ تند بادی تکون نخوره پس آفرین به خودم و به این نیروی قدرتمند درونم ،،من می توانم لاغر بشم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار s.mohammadi8195
      1400/04/22 11:17
      مدت عضویت: 1424 روز
      امتیاز کاربر: 6727 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 294 کلمه

      با سلام

      من یاد خاطره ای از دوره راهنمایی ام افتادم .

      من کلاس اول راهنمایی بودم و خواهرم دوسال ازم بزرگتر بود اون سوم  راهنمایی بود و دریک مدرسه درس می خواندیم.  اما معلم ریاضی من و خواهرم یکی بود .

      من همش ریاضی ام خوب بود و نمره بالایی میگرفتم اما

      خواهرم ریاضی اش ضعیف بود و نمره کمی میگرفت. 

      اون همش میخواست نمره کمش رو توجیه بکنه میگفت نحوه تدریس معلم خوب نیست و من نمیتونم نمره خوبی بگیرم و من همش میگفتم پس چرا من میتونم نمره خوبی بگیرم . من وتو که معلممون یکی هست . پس خودت باید بخای و بیشتر تلاش کنی تا نمره خوبی بگیرم.  

      حالا فایل های آموزشی لاغری هم همینطوریه و به ما چطور لاغر شدن رو یاد میده وکلی هم از بچه های این دوره نتیجه گرفتن و این منم که قراره  لاغربشم نه فایل ها منو لاغرکنه ..فایل ها فقط آگاهیهای منو زیاد میکنه واین منم که با توجهات ام و باورهای درست لاغری که به مرور در ذهنم ایجاد میکنم بستر لاغری  رو در ذهنم فراهم میکنم و کم کم لاغر میشم . 

      مثلا مگه فایل ها میتونه احساس منفی رو که طی شبانه روز باهاش روبه رو میشیم مهارکنه . چون همین احساس منفی اشتیاق ما رو کم میکنه . بلکه ما خودمون هستیم که از این احساسات منفی دوری میکنیم و مرتب حس خودمون رو خوب نگه میداریم تااشتیاقمون  بالا باشه . 

      فایل خانم استرهیکس که استاد قرارداده بودند هم همین مطلب رو میرسونه .

      ایشون گفتند لاغری حس خوبه . 

      پس کارهایی که حس خوبه انجام میدیم تا بتونیم هم ارتعاش با خواستمون شویم و لاغربشیم و چقدر در مثال بستنی زیبا ارتباطش دادند .

      پس من باور میکنم که من خودم میتونم با کمک فایل ها لاغربشم . مثل استاد عزیز و دوستان شگفت انگیز سرزمین لاغری.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار zary.ahmadi
      1400/04/22 06:40
      مدت عضویت: 1359 روز
      امتیاز کاربر: 10007 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 1,733 کلمه

      شما قدرت لاغر شدن را دارید

      با سلام:قدرت بعنی چه؟توانایی انجام دادن کاری.. 

      هم قدرت فیزیکی داریم و هم قدرت روحی 

      منظور از قدرت فیزیکی همون توانایی هایی که جسم ما دارد

      قدرت روحی هم که مربوط می شه به ذهن و مغز و عملکرد آن که قدرت فیزیکی ما در اصل از قدرت ذهن ما دستور می گیرد 

      سالها که در حال رژیم و روش های مختلف برای کم کردن وزن اضافی بودم و هر بار مقداری کم می کردم و باز دوباره بر می گشتم مرتب در حال بالا و پایین رفتن بودم مثل کودکی که برای اولین بار تجربه بالا و پایین رفتن پله ها براش جالب است لاغر شدن من هم از روش های مختلف حکایت اونون بچه ایی بود که هی می رفت بالا و هی می آمد پایین یادم هست در  یک مقطعی با خودم عهد کردم که هر روز ۱۰۰۰کالری روی تردمیل بسوزم مدتها هر صبح این کار را می کردم و دریق از یک ذره کم شدن ..وزن من ثابت مانده بود 

      و این موضوع بد جوری مرا درگیر کرده بود که چطور ممکن است روزی ۱۰۰۰کالری می سوزم و کم نمی شوم  و خودم را مقعصر می دانستم که شاهد کارم را درست انجام نمی دهم و روش را تغییر دادم (غافل از اینکه اشکال در ذهن من بود )و حالا که فکر می کنم همون موقع ها از یک دکتر شنینپدم که می گفت مغز ما یاددمی گیرد که وقتی می خواهید وزن کم کنید و چون دوست ندارد stop می کند نکته جالب اینجاست که چون از دکتر این را شنیده بودم همون باور باعث شده بود با اونون همه تلاش یک ذره کم نمی کردم با یک ذوق و شوق و یک قدرت درونی شروع کردم و اطمینان داشتم کم می کنم و حالا که به این آگاهی رسیدم متوجه هستم که اطلاعات اشتباه به ذهن من وارد شده و عملکرد آن تغییر نکردن جسمم بود چون اونون باور در ذهنم  نهادینه شده بود بخاطر اینکه از یک فرد مطمعن و قابل قبول شنیده بودم (دکتر)باور قلبی پیدا کرده بودم که ذهن  هوشیار است و یاد می گیرد و مقاومت می کند که از اونی که هستی لاغرتر نشوید و حالا می فهم که چرا کم نمی کردم بخاطر فرمول اشتباه در ذهنم .مدتی گذاشت و مثل  همیشه دنبال روش های مختلف بودم و نظریه دکتر یواش یواش در ذهن من کم رنگ شد بعنی مطالب دیگه جایگزین شد که موفق  شدم از stop که در من ایجاد شده بود رها شوم و طبق زوار گذشته هی کم می کردم و باز دوبار    و. دوباره و این تکرارها و به نتیجه نرسیدن به وزن ایده ال باعث شد که لاغر شدن از نظر من سخت شده بود  و مرتب باید در حال رژیم و ورزش باشم نا بتوانم لاغر بمانم و این ناباوری خود باعث اضافه وزن می شد و هی کار مشکل تر می شد باوری که قدرت لاغر شدن را ندارم !چرا؟چون از هر روشی می رفتم به اون وزن قبل و بعد از چند سال ازدواجم نمی رسیدم اکنون که به این آگاهی رسیدم که همه چی از قدرت ذهن است . لاغری با ذهن را باور کردم اما چون باور  قدرت لاغر شدن را ندارم قوی تر است و چون سالها همدم زندگی ی من بوده براحتی بر باور صیحیح بودن لاغری با ذهن غلبه نمی کند و مانع کسب نتیجه می شود !!راه حل چیست!!؟؟؟باید اول این باور را در خود ایجاد کنیم که می توانیم لاغر شویم و قدرت لاغر شدن را داریم و این باورها تنها در مورد لاغری نبست در همه موارد صدق می کند برا ی شروع یک کاری و هدفی باید به خود اطمینان کنیم که می توانیم موفق شویم و با یک باور قوی  و با قدرت شروع کنیم  —ذهن انسان از قدرت زیادی بر خور دار است و انسان می تواند با استفاده از قدرت ذهن به خیلی از آرزوهای خود دست پیدا کند 

      افراد زیادی بودند که با استفاده از قدرت ذهنشان به اهداف و خواسته های خود رسیده اند و ما آدم‌های خوشبخت که به این روش هدایت شده ایم می توانیم از قدرت ذهن خود برای تغییرات استفاده کنیم 

      مهمترین حالتی که برای شروع لازم است بدانیم عجله نکنیم 

      وقت تعیین نکنیم 

      وزن نکنیم

      حرف دیگران تاثیری در ادامه مسیر نداشته باشدو اگر لیز خوردین دو باره با قدرت بلند شوید و با قدرت راه خود را ادامه دهید درست مثل قبل از دوره که با هر شکست و نا امیدی دوباره با شو.ر  و شوق و روش  جدید شروع می کردیم اما همه می دانیم این بلند شدن و ادامه دادن فرق دارد چون راه را بلد هستیم فقط باید صبور باشیم

      توانی ها و مهارت های حقیقی خود را کشف کنیم تا با نسخه ی بهتری از خودمون با هدفومون روبرو شویم

      مطلبی پیدا کردم طولانی اما خواندش مفید و اموزند است   

      آیا نا به حال فکر کرده اید که چطور می توانید با قدرت ذهن به تمام خواسته ها و آرزوها یی که دارید برسید؟؟؟آیا برای استفاده از قدرت ذهن حتما باید توانایی خاصی داشته باشیم یا هر کس به ابن قدرت دسترسی دارد؟

      گر برای یکی از افراد خانواده‌تان می خواهید خانه ایی بسازید به انتخاب زمین مناسب اقدام می کنید سپس به یک معمار خوب می گردید و از بهترین مصالح ساختمانی و تیر آهن و چوب و……استفاده می کنید تا بتوانید عمری را در آن به آسایش سپری کنید حالا لاغری با ذهن هم همینه ،

      معمار ما کی هست ؟ استاد خوب و مهربان 

      مصالخ خوب چیه ؟تمام آموزش ها یی که توسط استاد می گیریم و همت خودمون

      حالا برای ساختمان ذهنی خود چه طرح و برنامه ایی ریخته اید ؟

      برای رفاه و سعادت شخص خودتون چه کارهایی کرده اید ؟هر چه وارد زندگی خودتان می کنید همان مصالحی است که می خواهید در ساختمان آن خانه به کار ببرید پس از آموزش های استاد بیشترین بهره را ببرد با همت خود 

      ایا برای پایه و اساس ساختمان اندیشه و افکار خود فکری کرده اید ؟اگر افکار شما با بر داشت های ترس و اضطراب  دلواپسی تنگ نظری یاس و نامیدی همراه باشد در آن صورت بافت ذهنی شما به صورت های گوناگون غم و غصه ،ناراحتی اعصاب و محرومیت از هر نوعی تجلی  پیدا خواهد کرد

      شما می توانید از قدرت ذهن در رسیدن به آرزوها و اهداف تان استفاده کنید قدرت ذهن انسان آنقدر زیاد است که شما را می تواند به تمام اهداف و خواسته هایتان برساند اما چون خیلی از افراد این موضوع را نمی دانند از آن جهت رسیدن به آرزوها و رویاهایشان استفاده نمی کنند 

      قدرت ذهن چیست ؟

      ذهن انسان دارای قدرتی است که با استفاده از ان می توانید هر شرایطی که می خواهید خلق کنید اگر بتوانید ورودیهای ذهنتان را کنترل کنید که ورودیهای مخرب وارد نکنید بکی از دلایلی که باعث شده بسیاری از افراد نتوانند به درستی از قدرت ذهن شان استفاده کنند این است که اصلا قدرت ذهن را باور ندارند و فکر می کنند که  قرار است تا آخر در همین شرایط که الان دارند بمانند 

      ذهن انسان قدرت خلق تمام خواسته ها و آرزوها را دارد و اگر اصول آن را بدانید و بتوانید وردی های ذهنتآن را کنترل کنید می توانید از این قدرت نامحدود استفاده کنید 

      تنها فرق انسان‌های موفق و ناموفق در کره زمین این این که به درستی و نادرستی از ذهنشان استفاده می کنند 

      چطور می توانیم از قدرت ذهن استفاده کنیم و ذهنمان را کنترل کنیم ؟ایا با قدرت ذهن به تنهایی می توانید به تمام خواسته ها و آرزوها برسیم یا نه ؟ذهن انسان این قدرت را دارد که تمام خواسته ها و آرزوها را خلق کند البته علاوه بر اینکه شما از قدرت ذهن استفاده می کنید برای رسیدن به خواسته ها تلاش فیزیکی هم باید داسته باشید و اصلا کار زیادی نییست برای رسیدن به خواسته ها ۹۹در صد ذهنی و ۱در صد آن فیزیکی است 

      در مسیر لاغری با ذهن تلاش فیزیکی ما چیست ؟ نوشتن.  خواندن. گوش کردن. و انجام تمرینات 

      اگر از قدرت ذهن تان به درستی استفاده کنید و افکارتان را کنترل کنید 

      باید ذهنتان را به افکار مثبت عادت بدهید ذهن ما مرتب در حال فرستادن انرژی و ارتعاش می باشد ذهن ما خوب و بد را تشخیص نمی دهد اصلا فرقی ندارد که در خواستی که داریم در جهت خواسته ها واهدافتان باشد یا اینکه در جهت ناخواسته هایتان وظیفه ذهن ما فقط دریافت امواج مغزی ما و پاسخ دادن به آنهاست و اصلا فرقی نمی کند که دارید به خواسته هایتان توجه می کنید یا نا خواسته هایتان   ناخواسته ها که همون منفی بافی هاست 

      انرژی و ارتعاشی را که ارسال می‌کنبد باید مثبت و در جهت اهدافتان باشد در این صورت قدرت ذهن می توانید به خواسته و اهدافی که دارید برسید اگر اختیار ذهنتان را در دست بگیرید و بر روی آن کار کنید نتایج شگفت انگیزی وارد زندگیتان می شود ؟چجوری؟؟

      لحظه به لحظه زندگیتان را با افکار و اندیشه های خوب بسازید با قدرت و توانایی ذهنی خود می توانید به سلامتی  

      رابطه عالی

      ثروت 

      لاغری 

      در کل تمام خواسته هایتان 

      یکی از بهترین رمز و راز در جهت اینکه بتوانید انرژی و ارتعاشی مثبتی ارسال کنید اینه که زندگیتان را به بهترین شکل تجسم کنید 

      مثلا تجسم کنید الان که لاغر بودی چکار می کردی به داشتن آن فکر کنید 

      دلیل اینکه خیلی از افراد به خواسته هایشان نمی رسند  اصلا نمی دانند چه می خواهند و هدف و خواسته هایشان دقیقا چه چیز هایی هست  

      افکار منفی نمی گذارد شما به اهداف و خواسته هایی که دارید برسید این را بدانید که همه چیز از افکار و ذهن شما شروع می شود 

      عملی کردن افکار مثبت باعث رسیدن به خواسته و اهداف تان می شود و افکار منفی باعث ایجاد ناخواسته ها می شود 

      هر چیزی که می خواهید در ذهن تجسم کنید تصویر دهید و انرا احساس کنید 

      مثلا :اندام مورد نظر خود را با پوشیدن لباس های مورد نظر در ذهنتان بیاورید و هر چه تجسم قوی تر باشد احساستان بهتر می شود و خواسته ها یتان به درون ضمیر نا خودآگاه یتان وارد می شود اگر این تکنیک را در درون خود ایجاد کنید نتایجش را در زندگیتان خواهی دید 

      من یک عکس خوش اندام در کمد لباسم به دیوار نصب دارم و همیشه آن را می بینم و احساسش می کنم

      در ضمن من هم مثل هنر جوی شما لیلا خانم از تلفنم برای تایپ کردن استفاده می کنم الان ساعت ۲/۵ صبح است همه مطالب را روی دفتر نوشتم و باز دوباره تو سایت باید بنویسم برای همین گذاشتم برای فردا 

      کلی طول کشید که امروز تایپ کردم این را گفتم که ذوق و اشتیاق هر مانعی را از سر راه بر می دارد .با تشکر

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار amirali2020110@gmail.com
      1400/04/09 16:41
      مدت عضویت: 1165 روز
      امتیاز کاربر: 10243 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 342 کلمه

      بنام خدا 

      با سلام خدمت استاد و دوستان 

      ما باید قدرت  لاغر شدن را در خودمان ایجاد کنیم .

      بیش از یک دهه است که خیلی از روشهای لاغری با ذهن را انجام دادم ورزش ،پیادهروی ،رژیم های سر از خود یا ،رژیم های پزشکی ،دمنوش وووو نزدیک به ۱۰ کیلو هم وزن کم میکردم اما خیلی مقطعی بود و زود بر می گشت چون از همون اول فکر برگشتش بودم چون ذهن من چاق بود .

      اما از،وقتی که با سایت لاغری آشنا شدم به لطف،خدا از همون اول مسئولیت چاقی خودم را پذیرفتم و تعهد دادم که مسئول چاقی خودم هستم و خودم درستش میکنم و مسئول لاغری را بعده گرفتم چون خودم باعث چاقی خودم شدم الان هم خودم با قدرت میگم درستش میکنم نه اینکه با گوش دادن به فایلها و نوشتن منتظر باشم که انها منو لاغر کنند نه فایلها و استاد چراغ راهنمای من هستند اجرا کننده ی اصلی خود من هستم فایلها و استاد به من میگن این راهه اینم چاهه حالا کدومش منم که راه درست را انتخاب میکنم و تلاش میکنم از طریق تکرار،تمرین و عمل کردن به آنها به لذت بزرگ خودم یعنی میرسم وقتی من با توانایی خودم میگم من میتوانم لاغر بشم من ایمان دارم که لاغر میشم همیشه شادم احساسم خوبه اما اگر این شادی و احساس خوب من مقطعی باشه یعنی فقط با فایل گوش دادن و نوشتن شاد باشم و یه ساعت بعدش بازم بر گردم به حالت اولم این یعنی من هنوز قدرت لاغری را در،خودمون ندیدیم و فکر میکنیم باید با قدرت فایل و استاد لاغر بشیم خودمون هیچ این افراد اگر به این طریق پیش برن در این روش هم شکست میخورن ‌و خیلی راحت لیز میخورن و از مسیر خارج میشن 

      ولی اونایی که با توجه به چند بار لیز خوردن بلند شدن و ادامه دادن موفق میشن 

      یکی از عوامل موفقیت ما ایجاد توانمندی در خودمون هست همیشه باید قبل شروع فایل بگیم که من میتوانم لاغر یشم من قدرت لاغر شدن را دارم این طوری بیشتر در مسیر قرار می گیریم و جسم ما لاغر میشود ‌

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار متناسب موفق
      1400/04/08 18:07
      مدت عضویت: 1138 روز
      امتیاز کاربر: 13244 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 289 کلمه

      به نام خدا

      یکی از موضوعاتی که باعث میشه آدم لاغر بشه اینه که احساس لیاقت لاغری رو داشته باشیم .

      باور و یقین لاغری را داشته باشیم .

      وقتی ما روند چاقی مون زیاد میشد مطمئن بودیم که چاق میشیم  از کجا می فهمیم؟ از راههایی که شروع میکردیم به انجام دادن که چاق نشویم دست و پای که میزدی رژیمی که می‌گرفتیم ورزشی که انجام می دادیم….

       وزن و سایز ما کم میشد ولی دوباره بر می گشت چرا ؟چون اطمینانی که به چاقی داشتیم خیلی زیاد بود در زمان چاقی مطمئن بودیم که چاق میشیم یا چاق تر میشه چرا ؟چون هزار دلیل داشتیم که دوباره چاق میشیم .

      یعنی احساس چاقی رو داشتیم حتی زمانی که لاغر بودیم.

      ✅ذهن خیلی راحت میتونه احساسشو خوب یا بد کنه .

      🔴ولی جسم احساس پایدار ذهن رو گوش میده.

       در زمان چاقی اطمینان داشتیم که چاق میشیم یا نگران دوباره  چاقی خودمان بودیم .

      موقع تناسب  اصلاً لذت تناسب را نمی بردیم و مطمئن بودیم دوباره چاق میشیم .

      ✳✳در لاغری با ذهن باید اعتقاد و باور این  باشه که من می توانم لاغر بشم من می توانم متناسب بشم نه اینکه فایلها 

       حالا من می توانم لاغر بشوم چطوری ؟ از مسیر ی که استاد و دوستان رفتند حرف های استاد باید مانند یک راهنما باشه که چطور فکر کنیم.

       و باور و اطمینان از خودم ما آغاز می شود .

      باوری که مطمئن بودیم چاق میشیم خیلی قوی بود به اندازه کوه برف،ولی باوری که در این چند ماهه ایجاد کرده ام  خیلی کوچیکه اندازه یک گلوله برف ولی همین گلوله برف دارد به من کمک میکند تا لاغر و متناسب بشم .و خودش قوی وقوی تربشود .

      تنها دلیل اینکه بعضی دوستان نتیجه عالی میگیرندبعضی ها نمی تونن نتیجه عالی بگیرند . اینکه نمیتونم بپذیرند که میتوانند لاغر بشود.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 16 از 4 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فرشته مهربانF.s
      1400/04/08 16:39
      مدت عضویت: 1340 روز
      امتیاز کاربر: 7576 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 553 کلمه

      با سلام خدمت استاد گرامی وهمگی دوستان عزیزم

      واقعا درسته داشتن باور لاغر شدن من امروز که این فایل دیدم یادم اومد که قبلا ها که ۱۵ کیلو وزن خودمو کم کردم فقط با باور این مساله کم کردم وزنمو درسته ورزش پیاده روی ورژیم بودم وروشم درست نبود اما درکمال ناباوری همه من وزن کم کردم وباعث شگفتی همه شدم اما چون روشم درست نبود ونمیدونستم که ممکنه با چند کیلو کاهش وزن لیز بخورم وباور لاغر شدنم کنار بگذارم همین اتفاقم برام افتاد چون همه جا جار زدم که لاغر شدم هی خودمو وزن کردم فشار ورزش بیشتر کردم تا جایی که احساس کردم اینا منو لاغر میکنن ومن نیستم که میتونم لاغر بشم وقدرت از خودم دادم به رژیم وورزش وپیاده روی که انجام میدادم وهمین موضوع حالمو بد کرد وبعد از شل وسفت کردن دراین روش دوباره وزن من برگشت 

      از طرفیم خیلی کارارو با مخالفت شدید بقیه انجامش دادم ودرش هم بهترین شدم مثلا رانندگی من اینگونه بود ومن چون باورداشتم که میتونم از همه هم بهترم رفتم وکلاس نوشتم وقبولم شدم والانم رانندگیم از همه فامیل بهتره 

      قدرت باور نباید دست کم بگیرم یادمه اون روز داشتن استاد میگفتن شما میخواین لاغر ومتناسب بشین یا میخوایین شرایط روحی وجسمی وخانوادگیتون متعادل بشه کدوم میخوایین ومن به خاطر فشارها ومشکلات تنش های روحی مالی وجسمی وشرایطی که پشت سر گذاشته بودم واقعا باورداشتم که متعادل شدن میخوام حتی یادمه وقتی استاد گفتن این جمله رو من با صدای بلنو گفتم متعادل شدن ویه حسی بهم گفت ببین تو متعادل شدی به خواسته ات رسیدی حالا چی میخوای واقعا مبخوای همینو فقط خودم تعجب کرده بودم با خودم حرف میزدم اما داشتم به خودم جواب میدادم گفتم نه میخوام فرا تر برم ار متعادل شدن وفایل لیاقت لاغری رو باید داشته باشیم گوش دادم با خودم گفتم پس لیاقت کلید حل معمای من باید لیاقت لاغر شدن داشته باشم درست اما الان متوجه شدم تا باور من استعداد وتوان لاغری رو دارم ودر توانم هست که لاغر بشم در خودم ایجاد باید کنم 

      بعد دوباره به خودم گفتم البته که توان لاغری رو دارم 

      اگه نداشتم اینجا چی کار میکردم تازه نه تنها توانشو دارم بلکه خداهم معتقد من توانش دارم که به این مسیر هدایتم کرده حتما دارم من هر روز به خودم میگم که من استعدادلاغری رو دارم اونم به صورت خود به خودی میخوام با تمام وجودم باورش کنم من باوردارم که میتونم متناسب بشم چون توانش دارم چون استعدادش دارم وبدنم خودش باتمام وجودش منو لاغر ومتناسب وزیبا وسالم میکنه 

      من کاری ندارم چجوری میخواد با نفس کشیدنم لاغرم کنه با آب خوردنم با فعالیت هام یا هر کار دیگه ای من دخالت نمیکنم توکارش تاحالاشم دخالت کردم فقط اختلال ایجاد کردم پس باور دارم که هر روز بدنم لاغر تر ومتناسب ترم میکنه ومن هی متوجه تغییرات درخودم میشم همین الانشم تغییراتی کردم خودم حس میکنم پهلوهام جمع وجور تر شده وران هام کوچیک تر شده 

      دیگه لباس های سایز کوچکمو نمیپوشم هر وقت این لباسای روزانم به تنم زار زد از گشادی میرم سراغ لباس کوچک ترام وگرنه چی کار دارم برم هی متر کنم وخودمو اذیت کنم من همین الانشم بینهایت خوشحالم چون تازه فهمیدم که تم لیاقت متناسب شدن دارم هم توان واستعدادش فقط خود من پس خدایا شکرت بابت اندام متناسبم وهمین طور خونه وماشین خوبی که دارم وخواهم داشت وهرروزم بهتر میشن ممنونتم وعاشقتم خدای مهربونم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 20 از 4 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار هانیه
        1400/04/09 13:24
        مدت عضویت: 1099 روز
        امتیاز کاربر: 12738 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
        محتوای دیدگاه: 61 کلمه

        مرسی مرسی مرسی از این کامنت خوبت فرشته جان… این قسمتش رو خیلیی دوست داشتم: {من کاری ندارم چجوری میخواد با نفس کشیدنم لاغرم کنه با آب خوردنم با فعالیت هام یا هر کار دیگه ای من دخالت نمیکنم توکارش تاحالاشم دخالت کردم فقط اختلال ایجاد کردم} من همینو باور و تکرار و تمرین کنم نصف راه رو رفتم..بازم ممنون 🙂

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار فرشته مهربانF.s
          1400/04/09 14:55
          مدت عضویت: 1340 روز
          امتیاز کاربر: 7576 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
          محتوای دیدگاه: 48 کلمه

          سلام هانیه عزیز خواهش میکنم دوستم خوشحالم که نوشته من کمکی برای شما شد موفق ومتناسب بشی عزیزم جدیدا دارم روی عملی کردن آموزش هایی که میبینم کار میکنم وخیلی دوست دارم دوستای گلمم استفادشو ببرن وانرژی خوبشون به منم برسه به امید دیدن همدیگه درقله تناسب اندام

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 5 از 1 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار angelikian4040@gmail.com
      1400/04/07 23:14
      مدت عضویت: 1061 روز
      امتیاز کاربر: 210 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 329 کلمه

      سلام استاد مهربانی 

      چند وقتی بود که من با خودم در مورد همین مانعی که شما امروز مطرح کردید فکر می کردم ،من حدود یک سال هست با این سایت آشنا شدم دقیقا ابتدا با اشتیاق فایلها رو دنبال می کردم و تمرین ها رو انجام میدادم و احساسم عالی شد حرص و ولع من نسبت به موادغذایی از بین رفت و احساس شادی و اعتماد بنفس در من قوی شد و من بهترین عید نوروز رو داشتم بدون اینکه نسبت به شیرینی و آجیل ولعی داشته باشم عید رو پشت سر گذاشتم و همچنین بهترین ماه رمضان رو داشتم و یک ماه کامل بدون هیج ضعف و سستی روزه گرفتم ولی در جسمم تغییری ایجاد نشد و جسمم رو میبینم و سعی میکنم روش متمرکز نشم ولی نمیشه و من دوباره لیز خوردم و بی اشتیاق شدم و هر چند روز یک بار به سایت سری میزدم و یک تمرین انجام میدادم امروز که  این فایل  رو دیدم فهمیدم شما درست فرمودین من قدرت خودم رو فراموش کردم وفکر میکردم که فایلها احساس منو عوض کردن پس همین فایلها منو لاغر میکنن و خدای درونم و قدرت خودم رو دست کم گرفتم هروقت فایل می دیدم و دیدگاه میخوندم به وجد میومدم و بعد یادم می رفت که من باید بخوام لاغر بشم فکر میکردم تمرین نوشتن من که یک کار روتین روزانه هست خودش کار رو انجام میده من که فایلم رو گوش دادم و تمرینم رو انجام دادم پس ذهنم بقیه کارو انجام میده پس چرا من لاغر نمیشم و میگفتم شاید هنوز استاد اون فوت کوزه گری رو یادم ندادن و امروز فهمیدم که من قرار هست لاغر بشم من  می تونم لاغر بشم ، من باید باورم این باشه که لاغر میشم و امیدی دوباره در وجودم بوجود آمد و ممنونم استاد فرهیخته و دانا که می دونید در هر زمانی چه جوری دست هنرجوهای خودتون رو بگیرید و امروز یک بار دیگه استاد من رو از سردرگمی  نجات دادن ، ممنونم استاد عزیزم 

      خدایا شکرت

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 9 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار هانیه
        1400/04/09 13:27
        مدت عضویت: 1099 روز
        امتیاز کاربر: 12738 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
        محتوای دیدگاه: 47 کلمه

        وای عالی بود…چقدر خوشحالم که من تنها نیستم توی این حس و حال..انگار این کامنت رو خودم نوشتم…چه خوبه گشت و گذار توی کامنت ها..الان می فهمم وقتی استاد تاکید می کنن کامنت بذارین، کامنت ها رو بخونین و مشارکت داشته باشین برای چیه…خیلی ممنون دوست عزیز

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار هانیه
      1400/04/07 20:45
      مدت عضویت: 1099 روز
      امتیاز کاربر: 12738 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 553 کلمه

      به نام خدایی که راه رو نشونم میده

      سلام به همه دوستان عزیزم

      راستش اون شب که این لایو رو استاد گذاشت با شنیدن حرفهاش انگار گره های ذهنی من باز میشد. انگار این فایل برای من بود و مناسب دغدغه های من……من فهمیدم مشکلم همینه که باور نکردم لاغر میشم….واسه همین به هر ریسمانی چنگ می زنم تا خودم رو از غرق شدن توی چاقی نجات بدم. هر بار هر مسیری رو با شور و شوق و انگیزه بالا شروع میکنم و تا نیمه میرم اما شل میشم و ول می کنم و اون حس و حال روزای اول رو ندارم..حتی همینجا و دوره رایگان لاغری من … وقتی به این سایت هدایت شدم دقیقا گفتم دیگه این خودشه..مخصوصا که استاد هم می گفتن شما که اینجایی برگزیده ای .. تویی که بارها برای لاغری تلاش کردی نمیشه که بی اراده و ضعیف باشی و …. اینها مثل نور بودن توی قلبم و هر بار که فایلی رو گوش می دادم غرق میشدم و لذت می بردم..اما از اون طرف منتظر بودم..منتظر نتیجه..جلوی آینه خودمو می دیدم و لباس هایی که می پوشیدم و هیچ تفاوتی حس نمی کردم…اینم نشد! پس چرا؟ چون من وابسته به فایلها و روش های لاغریم..من وابسته به نیروی بیرونم. فکر کردم همین که گوش بدم به این فایلها کافیه اما اون شب لایو فهمیدم باید به خودم و نیروی درون خودم متکی باشم ولاغیر..هنوزم نمی دونم باید چی کار کنم اما حداقل فهمیدم که چرا چندساله دارم درجا می زنم و الانم که اینجام جلو نمیرم…نمودار لاغری من با روش اصولی همیشه سینوسیه و این به خاطر اون استیصال و به هر ریسمانی چنگ زدنه و ایمان نداشتن. من به خودم و خدای درونم ایمان ندارم که می تونم. من لاغری رو حق خودم نمی دونم انگار. من خودم رو لایق اندام متناسب نمی دونم انگار…نمی دونم چرا؟ نمی دونم چه کاری می تونم انجام بدم. اما همین که استاد گفت رو بهش توجه می کنم: هر روز که بیدار میشم به خودم میگم من می تونم لاغر بشم..در طول روز قبل از فایل گوش دادن و مطلب خوندن این رو تکرار می کنم که همونطور که چاقیم دست خودم بوده، لاغریم هم دست خودمه…من مسئول چاقی و لاغری خودمم. بدون کمک هیچ کسی چاق شدم و الانم بدون کمک کسی می تونم لاغر بشم…این فایلها و دوره ها حکم چراغ های کنار جاده رو دارن، مهم اینه که فرمون ماشین دست منه و گاز و ترمز هم زیرپای خودم…منم که می رونم و جلو میرم یا ترمز می کنم و میکشم شونه خاکی…چراغ ها مسیر رو برام روشن می کنن تا من بتونم راه رو از بیراهه تشخیص بدم و خودم رو به مقصد برسونم.. و البته مهمه که از مسیر لذت ببرم و فقط به مقصد فکر نکنم و این برای من سخت ترین کار دنیاست. من همش منتظر لاغری و اون نتیجه و تغییرم حتی شده توی یک سانت گشاد شدن شلوارم 🙁 

      خدای خوب من کمکم کن…تو بارها و بارها هدایتم کردی و راه رو بهم نشون دادی…بازم کمکم کن تا به خودم متکی بشم و به خودم و قدرت درونم اعتماد کنم و باور کنم که می تونم لاغر بشم..باور کنم نیروی ذهن من اونقدر قوی و قدرتمنده که من رو به هدفم می رسونه…من می تونم همونطور که خیلی ها تونستن..همونطور که خودم هم تونسته بودم قبلا اما این بار موندگار و همیشگی

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 17 از 4 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5961 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 85 کلمه

        سلام دوست عزیز
        از خوندن نوشته شما لذت ردم
        درسته که بخاطر نتیجه نگرفتن ها اینجا هستی و نوشتی اما درک کردن موضوعیه که هرکسی از عهده اش بر نمیاد
        این جمله در نوشته شما: “هنوزم نمی دونم باید چی کار کنم اما حداقل فهمیدم که چرا چندساله دارم درجا می زنم” خیلی عاااااالیه
        نمی دونم باید چیکار کنم اما فهمیدن مشکل از کجاست
        شناسایی مشکل مرحله اول تغییر کردنه و انسانهای کمی به مهارت پیدا کردن سرنخ ها دست پیدا می کنند
        ادامه بدید که تازه ماجرا داره شروع میشه

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 8 از 2 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار هانیه
          1400/04/09 19:28
          مدت عضویت: 1099 روز
          امتیاز کاربر: 12738 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
          محتوای دیدگاه: 35 کلمه

          چقدر ذوق زده شدم از خوندن پاسختون استاد … چه خوب گفتین…ممنون که دلگرمی میدین و تنهامون نمی ذارین … من برای همین جمله مردم : //ادامه بدید که تازه ماجرا داره شروع میشه//

          مرسی واقعا

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        آواتار amirali2020110@gmail.com
        1400/04/09 10:04
        مدت عضویت: 1165 روز
        امتیاز کاربر: 10243 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
        محتوای دیدگاه: 19 کلمه

        سلام،دوست عزیز 

        لذت بردم از نوشته ی شما چه مثال خوبی اون چراغ های کنار جاده را احسنت بر شما 

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 5 از 1 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار هانیه
          1400/04/09 13:18
          مدت عضویت: 1099 روز
          امتیاز کاربر: 12738 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
          محتوای دیدگاه: 9 کلمه

          ممنون از توجه و همراهی شما دوست عزیز 🙂

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 5410 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 970 کلمه

      به نام خداوند بخشاینده مهربان 

      روز 73: روز دوشنبه هفته سوم تکرار  7 / 4 / 1400

      درود بی پایان بر استاد محترم و همراهان شجاع و قدرتمند که باور دارند می توانند خودشان را تغییر بدهند.

      انسان اشرف مخلوقات است و با توانایی خارق العاده خود بر سایر موجودات حتی بر فرشتگان از سوی خداوند برتری داده شده است. دلیل این برتری قدرتی است که در ذهن انسان وجود دارد و مثل انرژی که در هسته اتم ذخیره شده است تا وقتی شناخته نشده و به فعل در نیامده است هیچ نمود بیرونی ندارد و تنها عده معدودی که با قدرت خارق العاده ذهن خود اشنا می شوند و آن را درک می کنند و از آن بهره می برند به اوج شکوفایی و قدرت می رسند. همانطور که اتم هیدروژن کوچکترین و سبکترین عنصر در واکنشهای طبیعی ضعیف و ناتوان و قابل کنترل به نظر می رسد و با اراده الهی قادر شده است در خورشید طی فرایند هسته ای انرژی درونی هسته خود را آزاد کرده و گرما و انرژی خورشید را که تنها منبع انرژی کل منظومه شمسی و زمین ماست را تامین کند.

      چگونه در جریان آموزشهای مختلف در طول زندگی خود که دون میگوئل روئیز در کتاب چهار میثاق از آن به عنوان اهلی کردن یاد می کند باور کردیم برای ساخت آینده رویایی خود به عاملی بیرونی و کمک دیگران نیازمند هستیم و خدای خود و باور به توانایی خود را از دست دادیم؟ 

      چه خوشبخت هستند کسانی که از این خواب غفلت و باور ناتوانی خود بیدار می شوند و می فهمند که من قدرتمندم  من توانایی تغییر سرنوشت خود را دارم  من در درون خود خدایی دارم که بالاترین قدرت است و همه چیز به دست اوست و اگر با او همسو باشم پس همه چیز به دست توانای من است.

      چه غم انگیز است زندگی کسانی که به خود باور ندارند و برای خوشبختی و شادی آویزان دیگران می شوند و با تمام قدرت سعی در کسب توجه و محبت و دوست داشتن دیگران دارند و انرژی خود را در این راه هدر می دهند و در آخر شکسته تر و مایوس تر به نقطه ای عقب تر از نقطه آغاز باز می گردند در حالیکه کلید خوشبختی  و شادی در درون ماست و باید خودمان ، خودمان را دریابیم واقعا با تمام وجود می گویم احساس آرامش برای تک تک ما از من خودمان شروع می شود. اگر من خودم را دوست داشته باشم برای دیگران هم موجودی دوست داشتنی خواهم بود و می توانم آنها را هم بدون چشمداشت دوست بدارم.

      تجربه مشابه من در داوطلبان کنکور سراسری است. داوطلب با اطمینان از ناتوانی خود و پس از طی هزاران راه مختلف و عدم کسب نتیجه مطلوب به سراغ من می آید و می گوید یعنی من با شرکت در کلاسهای شما قادر خواهم بود بالای 70% در کنکور بزنم؟ می پرسم چرا چنین تصوری داری ؟ و پاسخش این است که چون دیدم بسیاری از کسانی که در کلاسهای شما شرکت داشته اند موفق به کسب 92% و … شده اند. و پاسخ من این است که هر کس گفت تضمینی بیا در شش ماه یا n جلسه می توانی درصد بالای 70  و … در کنکور کسب کنی سراب و توهم و دروغی بیش نیست. هیچ معجزه ای در کار نیست معجزه خود تو هستی اگر خودت را و تواناییها و استعداد هایت را باور داری و تصمیم قاطع برای موفقیت گرفته ای و در این راه همه تلاش خود را به کار خواهی بست بفرما اینجا دقیقا انتخاب درست برای موفقیت شماست و اگر فکر می کنی فقط با واریز شهریه و صرفا ثبت نام در کلاسهای من به موفقیت می رسی و این کلاس من است که تو را موفق می کند و نه تلاش و کوشش خودت سخت در اشتباهی و نه اینجا که هیچ جای دیگر موفق نخواهی شد.

      ما همین روند  غلط را در زمینه غلبه در چاقی پیش گرفتیم. خود را موجودی ضعیف تصور کردیم که مورد ظلم قرار گرفته و چاق آفریده شده و شروع به آه و ناله و گله از سرنوشت خود کردیم و در هر بار اقدام برای غلبه بر چاقی از عوامل بیرونی و بدون توجه به توانایی خود و با اطمینان از ناتوانی خود برای مقابله با چاقی اقدام کردیم. تصمیم گرفتیم با رژیم فلان و قرص بهمان و کمربند لاغری و دستبند مسی و ….. یک عامل بیرونی را به جنگ چاقی خودمان بفرستیم و هر بار حتی با کسب نتایج مقطعی شکست خوردیم و دوباره چاق شدیم. چرا؟

      چون روش ما غلط بود. چون اولا این من هستم که باید باور کنم توانایی غلبه بر مشکلاتم را دارم و موجودی دارای اختیار و ذاتا متناسب آفریده شده ام و با پذیرش مسئولیت رفتارهای غلط قبلی که نتیجه اش مشکل اضافه وزن و از بین رفتن سلامتی من شده است و اصلاح آنهاست که خواهم توانست با افزایش آگاهی خودم در مسیر درست گام بردارم و رفتارهای درست را پس از کسب باورهای صحیح جایگزین باورهای غلط قبلی نمایم و به تدریج پس از اصلاح رفتاری تغییرات جسمی هم ایجاد شده و در مسیر کاهش وزن دائمی و تناسب اندام قرار خواهم گرفت.

      بله نه اینجا و نه هیچ کجای دیگر معجزه ای در کار نیست معجزه واقعی این دوره و کلام استاد عطار روشن همان است که خود گمشده مان را بیابیم و ایمان پیدا کنیم که می توانیم و تنها کسی که می تواند به ما کمک کند همانی است که در آینه می بینیم.

      قدرت خود تو هستی دوست من باور کن اگر خودت را بشناسی یقین پیدا می کنی که می توانی به هر خواسته ای که داری برسی و تناسب اندام همیشگی کوچکترین دستاوردی است که با شرکت در دوره های آموزشی این سایت پر محتوا و جذاب بدست می آوری.

      استاد نازنین از همه آنچه بی چشمداشت به همگان می آموزید سپاسگزارم و منت دار شما که کمک می کنید با افزایش آگاهی دنیا جای بهتری برای زیستن باشد.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 18 از 4 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار angelikian4040@gmail.com
        1400/04/07 22:11
        مدت عضویت: 1061 روز
        امتیاز کاربر: 210 سطح ۱: کاربر مبتدی
        محتوای دیدگاه: 13 کلمه

        ممنونم به خاطر این نگرش قدرتمند واقعا حرف های شما به دلم نشست

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        آواتار faribapiri5
        1400/04/08 21:19
        مدت عضویت: 1535 روز
        امتیاز کاربر: 2534 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
        محتوای دیدگاه: 28 کلمه

        سلام دوست عزیز . چقدر عالی بیان کردین.من باور کردم ک فقط وفقط خودم میتونم به خودم کمک کنم تا از این رنج چاقی نجات پیدا کنم .ممنونم 

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 3
      محتوای دیدگاه: 192 کلمه

      سلام استاد عزیزم و دوستان همراهم

      استاد عالی بود واقعا وصف حال چن روز و چن ماه من بود ، من فکر میکردم که چون فایل رو گوش میکنم و تغییر رفتاری فاحشی رو احساس میکنم باید لاغر بشم، الان متوجه ام که چرا بعد از چندین ماه نتونستم وزنمو کم کنم هیچ، اضافه کردم، ولی بازم خوشحالم، خوشحالم که حداقل حرص و ولع سابقو ندارم، اینکه دیگران بهم میگن رژیم بگیر رو اصلا باور ندارم و خوبی دیگش اینه که خیلی وقته دیگه ترس از خوردن رو خیلی کمتر دارم ، اگه لاغر نشدم در عوض احساسم خوبه، من  برای اینی که الان هستم خوشحالم و از این به بعد تلاشمو بیشتر میکنم برای اینکه باور کنم که میتونم لاغر شم، و یاد فایل که استاد چن وقت پیش گذاشته بودن که میگفتن که هرچند چاق باشی مهم نیست بدن ما ۳۰ تن رو تونسته هضم و دفع کنه این مقدار اضافه وزن که برای من ۲۶ کیلوئه که چیزی نیست، باید بارها تکرار کنم و یادآوری کنم روزهایی که رژیم میگرفتم و لاغر میشدم، پس من قدرت لاغری دارم ولی ایمان باوری ندارم

      خدایا شکرت برای کسب آگاهی امروزم و وجود استادم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم