0

ورزش کردن و لاغر نشدن

ورزش کردن و لاغر نشدن
اندازه متن

همه افرادی که اضافه وزن دارند چالش های مختلفی در ذهن خود دارند که یکی از مهم ترین آنها موضوع ورزش کردن و لاغر نشدن است.

یکی از روش های شایع برای لاغر شدن که بسیار پیشنهاد می شود “ورزش کردن” است و احتمال می دهم هر فرد چاقی برای لاغر شدن حداقل یک بار تصمیم به ورزش کردن گرفته است و البته نتیجه خاصی کسب نکرده است.

موضوع ورزش کردن یکی از راهکارهای رنج آور لاغر شدن برای افرادی است که اضافه وزن دارند.

به خاطر دارم بارها توسط دیگران ترغیب به ورزش کردن برای لاغر شدن می شدم و خیلی ها عقیده داشتند که باید کمتر بخورم و بشتر فعالیت داشته باشم تا بلکه لاغر شوم.

اتفاقا دوستانی داشتم که ورزشکار حرفه ای بودند و آنها هم مرا به ورزش کردن برای لاغر شدن ترغیب می کردند و من هم که چاره ای جز اجرای هر روشی برای لاغر شدن نداشتم مدتی با آنها به ورزش کردن مشغول شدم.

هفته ای سه روز ساعت 4 بعد از ظهر برای ورزش کردن راهی پارک جنگلی خارج از شهر می شدیم و در آن گرمای بالای 50 درجه دزفول یک ساعت نرمش و دویدن را انجام می دادیم.

به خاطر دارم دوستانم که وزنه بردار بودند به من پیشنهاد دادند برای لاغر کردن ران هایم که خیلی بزرگ شده بود بهتر است به صورت رو به عقب به حالت دویدن حرکت کنم.

من هم که خیلی دوست داشتم مقداری از سایز ران هایم کم شود با هر زحمتی بود رو به عقب می دویدم.

بارها زمین می خوردم اما باز ادامه می دادم به امید اینکه نتیجه عالی کسب کنم.

مدت ها این روش را ادامه دادم اما فقط زخم های زیادی به دلیل زمین خوردن ها روی دست و پای من ایجاد شده بود و خبری از لاغر شدن نبود.

چند مرتبه هم برای لاغر شدن اقدام به باشگاه رفتن کردم و اتفاقا برنامه تمرینی از مربی باشگاه می گرفتم و خیلی منظم و با انگیزه ورزش کردن را شروع می کردم اما طولی نمی کشید که از ادامه کار دلسرد می شدم و هر روز دنبال بهانه بودم که به باشگاه نرم و خودم رو راضی می کردم که امروز به این دلیل و فردا به آن دلیل فرصت نشد که به باشگاه برم والا من علاقه دارم اما فرصت ندارم.

خلاصه هرچه درباره مسائل ورزش کردن برای لاغر نشدن بنویسم باز هم حرف بسیار است و می دانم که بسیاری از افرادی که اضافه وزن دارند درگیر این روش رنج آوری برای لاغری بوده اند و می دانند درباره چه احساس و تلاش بی هوده ای دارم صحبت می کنم.

به لطف خدای مهربان از زمانی که در مسیر لاغری با ذهن قرار گرفتم به شکل واضح یقین پیدا کردم که ورزش کردن روش مناسبی برای لاغر شدن نیست و از آن زمان هرگز برای لاغر شدن ورزش نکردم چون اطمینان دارم علاوه بر اینکه تاثیری در لاغر شدن ندارد بلکه می تواند به راحتی باعث چاقی بیشتر افراد چاق شود.

شاید شما هم مثل من تجربه چاق تر شدن بعد از یه مدت ورزش کردن را داشته باشید.

از آنجایی که موضوع ورزش کردن یکی از باورهای قوی در ذهن افرادی است که اضافه وزن دارند درباره این موضوع مهم و نتایجی که خودم بعد از مدت ها باشگاه رفتن کسب کردم را در محصول “برنامه ریزی ذهن برای ورزش کردن” با دوستانم به اشتراک گذاشته ام.

اما لازم می دانم برای تاکید بر موضوع ورزش کردن و لاغر نشدن توضیحات بیشتری از طریق این فایل آموزشی با شما دوستان خوبم به اشتراک بگذارم.

اطمینان دارم استفاده از آگاهی این فایل آموزشی به دوستانم در تغییر باور ورزش کردن برای لاغر شدن کمک خواهد کرد.

توجه داشته باشید اگر در ذهن ناخودآگاه شما “لاغر شدن با ورزش کردن به دست می آید” ثبت شده باشد تلاش شما برای لاغری از هر روش دیگری نتیجه مطلوب و دائمی نخواهد داشت.

بنابراین از آنجا که دسترسی به محتویات ذهن ناخودآگاه نداریم و فقط از طریق بررسی عقیده خود درباره ارتباط لاغر شدن با ورزش کردن می توان تا حدودی فرمول های ذهنی خود درباره ورزش کردن و لاغر شدن را بررسی کرد بنابراین لازم است برای تغییر این فرمول مخرب و جایگزین کردن فرمول های صحیح که ارتباط بین ورزش کردن و لاغر شدن را خنثی می کند اقدام کنیم.

دیدن ویدیوهای آموزشی درباره ورزش کردن و استفاده از محصول “برنامه ریزی ذهن برای نتیجه از ورزش کردن” راهکار مناسبی برای تغییر فرمول های ذهنی ما می باشد.

منتظر خواندن نوشته های شما هستم

همراه همیشگی شما: رضا عطارروشن

با دادن ستاره به این مطلب امتیاز بگیرید.

Rating 5.00 from 7 votes

https://tanasobefekri.net/?p=23657
برچسب ها:
18 نظر توسط کاربران ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

اندازه متن دیدگاه ها
      آواتار زهرا
      1402/08/26 17:19
      مدت عضویت: 368 روز
      امتیاز کاربر: 21370 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 409 کلمه

      سلام استاد 

      خداراشکر در تاریخ ۱۴۰۲/۸/۲۵ این فایل را گوش می دهم 

      استاد این فایل بسیار فایل خ بی بود چون من هم چند بار در فایلها متوجه شدم که شما تردمیل استفاده می کنید و باشگاه می روید من می گفتم استاد واقعا برای لاغر شدن ورزش نمی‌کنند؟ و الان جواب سوالم را دریافت کردم 

      خود من چه روزهای سختی با داشتن دوتا بچه کوچک و در سرما و گرما باشگاه می رفتم و خیلی از مواقع چون کارمند بودم و خسته به خودم می گفتم نمی خواد بری و این کار کم کم باعث شد آن را رها کنم و چون فکر اینه من چون ورزش را رها می کنم چاق تر می شوم پس روز به روز چاق تر می شدم من در محل کار همکاران فکر می کنند من رژیم می گیرم و یا پیاده روی می کنم و چون باید هی توضیح بدهم به یکی از همکاران که سالمند است و ۲ ماه دیگه بازنشسته میشه گفتم اینقدر خ دت را اذیت نکن با پیاده روی صبح و گشنگی شما لاغر نمی شوید و سایت و نحوه کاررا برایش توضیح دادم ولی چون فرمول‌های اشتباه در ذهن داره اصلا وارد این سایت هم نشده و من چون باور دارم باید هدایت شده باشی به این سایت دیگر توضیح نمی دهم وخودم دقیقا باور کردم که من در این ۲۰۰ روزی که در این سایت هستم نه ورزش و نه رژیم گرفتم و خدا راشکر خیلی لاغرتر شدم پس اصلا ما با ورزش و فشار جسمی لاغر نخواهیم شد فقط باید جلو افکار چاقی خودمان را بگیریم چون مواد اصلی چاقی افکار چاقی است و در این روش چقدر احساس سبکی داری وقتی که از پله و سر بالایی بالا می روی و خدا راشکر از تنگ نفس خبری نیست چون فشار جسمی از بدن برداشته شده و انشاالله وزن خود به خود کم وکمتر می شود 

      استاد ممنون که این فایلهای به این خوبی را برای ما می گذارید که علاوه بر یادگیری خیلی از ابهامات ذهن هم برطرف می‌شود و یاد می گیریم که ورزش و فشار جسم انسان را لاغر نمی کند بلکه ما از طریق افکار چاقی . هرروز چاقتر شدیم پس باید با استفاده از افکار لاغری هم لاغر شویم و فشار به جسم که آخرین مرحله است نیاوریم باید فرمول را درست استفاده کنیم 

      افکار چاقی + مشاهده چاقی و تقویت باورهای چاقی = چاقی بیشتر 

      افکار چاقی + مشاهده و استمرار برای آموزش افکار لاغری = تغییر رفتار و عملکرد و در نهایت لاغری 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار شهربانو باقری
      1401/06/30 06:46
      مدت عضویت: 1377 روز
      امتیاز کاربر: 22276 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 221 کلمه

      سلام  دوستان گرامی و هم مسیر ،

      می خوام از فرصت استفاده کنم  و  پاسخ استاد رو  درباره  سوال و یا نظر یکی از هنرجویان  دوره گام اول  در مورد  تاثیر ورزش در لاغری در اینجا ارسال کنم … خواندن این پاسخ  از استاد خالی از لطف نیست :

                  ●●●●●

      نظر  استاد روشن به شکل خلاصه درباره  تاثیر ورزش در تناسب اندام :

             ●●●●●

      من نمی تونم بپذیرم فردی که به فکر لاغر شدن  ذهنیه  ورزش کردن رو بخاطر حال خوب انجام بده▪︎

      به نظر من گرایش شما به این موضوع  ،   ریشه در ورزش کردن برای لاغر شدن داره▪︎

      ممکنه سالها ورزش کرده باشید و لاغر نشده باشید و الان بگید من باور کردم که ورزش باعث لاغری نمیشه ولی اگه شروع ورزش کردن بخاطر لاغر شدن بوده این فرمول در ذهن شما هست▪︎

      ضمنا من عقیده دارم ورزش حتی باعث حال خوب هم نمیشه بلکه فقط  تا حدودی می تونه بهانه ای واسه فاصله گرفتن از برخی افکار باشه▪︎

      به هر حال من از نگرش شما نسبت به ورزش اطلاع ندارم ولی برای لاغر شدن ورزش کردن ممنوعه▪︎

      اگر ورزش هوازی یا همگانی در ‍پارک انجام می دید مانعی نداره

      ولی اگه باشگاه بدنسازی یا موارد مشابه دارید استفاده می کنید تصمیم با خودتونه که چقدر در ذهنتون ورزش کردن روی لاغر شدن یا حتی روی چاق نشدن تاثیر داره▪︎

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 39030 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 185 کلمه

      سلام استاد گرامی و دوستان هم مسیر 

       من هم مثل خیلی از شما عزیزان این باور اشتباه رو در گذشته داشتم و ۱۸ سال تلاش کردم و وقت گذاشتم برای ورزش کردن و با ترک ورزش کلی اضافه وزن پیدا کردم،

      بخاطر حاملگیم ورزش رو ترک کردم و در دوران حاملگی ۲۵ کیلو اضافه کردم .

      میخوام بگم حتما باید این باور اشتباه رو تصحیح کنیم ،

      من که خوشبختانه الان فقط از ورزش با دید یه راه مناسب برای کم کردن فشار از روی مفاصل با کمک تقویت عضلات نگاه میکنم،

       یعنی چون از وقتی ورزش رو ترک کردم عضلاتم کوتاه و ضعیف شده که با هر حرکتی مثلا از پله بالا و پایین رفتن  به مفاصلم فشار میاد و الان دو هفته میشه که هر روز یه سری حرکات زمینی برای تقویت عضلات انجام میدم یا توی استخر راه میرم (این هم عالیه واسه کسی که دیسک کمر یا ارتروز مفاصل داره ) 

      واقعا استاد دقیقا این قسمت ورزشکار بودن از همه جنبه هاش باارزش تره که چابکی، فرزی،سریعی ، احساس سبکی فوق‌العاده ای به آدم میده که من احساس  نوجوان بودن بهم دست میده 🙂 

      خدایا شکرت 

      ممنونم استاد عزیز

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار متناسب شاد
      1401/03/13 21:23
      مدت عضویت: 1427 روز
      امتیاز کاربر: 6727 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 126 کلمه

      سلام

      منم مدتی درگیر باشگاه و ورزش جسمی بودم اما چی فایده . جز رنج بیهوده وافسردگی زیاد برام نفعی نداشت .

      الان که دارم ورزش ذهنی انجام میدم با این دوره فوق العاده نه برام خسته کنندست و نه رنج آور . تازه کلی هم وزن کم کردم با حالت طبیعی زندگیم .

      الانا که کلی توی فضای مجازی میبینم آموزش قانون جذب و قدرت ذهن و …ولی هنوز عده کثیری وقت باارزش خود رو در باشگاهها سپری میکنن و با رژیم و… زندگی خود رو برخود تلخ میکنن .

      الیته دراین روش ذهنی هم رژیم هست رژیم ذهنی داریم رژیم  دوری از افکارمنفی . رسانه . اخبار و… . که البته چون ما خاطرات خوبی از کلمه رژیم نداریم میگوییم پرهیز یا دوری از ورودی های منفی .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار amirali2020110@gmail.com
      1401/03/01 22:23
      مدت عضویت: 1167 روز
      امتیاز کاربر: 10363 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 309 کلمه

      بنام خدا 

      عرض سلام خدمت دوستان و استاد عزیز 

      استاد فایل خیلی عالی بود من از روزی که وارد سایت شدم و از دوره های رایگان شروع کردم از همان موقع باشگاه یوگا را کنسل کردم و هیچ وقت هم پشیمان نشدم بلکه بسیار خوشحال هم شدم آخه روزی که خواستم برم باشگاه بی حوصله بودم باید ساعت ۳ میرفتم خوابم می‌برد کار داشتم خیلی از روزها متنفر بودم که میرفتم وقتی گاهی تو تقویم تعطیلی می افتاد روز باشگاه من چقدر خوش حال میشدم با تمام این وجود باید میرفتم چون مجبور بودم روزی که به طریقی نمی‌رفتم همش میگفتم تو لاغر نمی شی چون مرتب نمی ری و خودم را سرزنش میکردم آخه من اون موقع از کجا میدونستم تمام اینها موانع هست برا لاغری و خودم خبر نداشتم و به لطف خداوند از وقتی وارد سایت شدم دیگه باشگاه نرفتم و آنقدر راحت و بدون رژیم ،بدون ورزش سایز کم کردم که،خودم دارم دارم لذت میبرم با مسیرم که پر از شادی ،احساس خوب ،با نشاط ،موفقیت در کارها چقدر خوشحالم و من هر روز یه فایل تکراری را که انگار اولین بارم هست را گوش می‌کنم و در باره اش مینویسم و لذت میبرم .

      من خیلی عاشق دوچرخه سوادی هستم بلد هم نبودم و همیشه تو بعضی نوشته های دفترم می نوشتم که دوست دارم دوچرخه سواری یاد بگیرم و الان یاد گرفتم و از خوشحالی روزانه تمرین میکنم اما عجیب یک صدم هم تا حالا فکر نکردم به لاغری که مثلا برم دوچرخه سواری لاغرتر بشم نه فقط هدفم لذتی هست که موقع دوچرخه سواری دارم و اعتماد به نفس منو بالا میبره برا همین بدون هیچ فکری میرم و سرحال تر به خانه برمیگردم و همش خودم را تشویق میکنم که اینم مثل لاغری با ذهن یاد گرفتی و در آخر میخوام بگم که اصلا برا ِلاغری نمیرم ورزش .

      مرسی استاد فایل زیبایی بود .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ریحانه دوست محمدی
      1399/12/06 09:55
      مدت عضویت: 1218 روز
      امتیاز کاربر: 425 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 158 کلمه

      سلام استاد…. من هم اعتقادی به ورزش ندارم. ینی علاقه ندارم… اینکه به اجبار تایم خاصی رو بخوام حرکات سنگین انجام بدم یا تایم خاصی برم بیرون ازخونه، اصلا مورد رضایتم نیس… اما از وقتی نگرشم به طور کل تغییر کرده رو همه چیز، نگاهم به ورزش کردن هم عوض شده. اصلا برای لاغری ورزش نمیکنم، فقط برای حس خوبیه که بعد انجامش بهم میده. و حالمو خیلی خوب میکنه. یه جور تفریحبرام له حساب میاد. اتفاقا نه تردمیل دارم نه باشگاه میرم. فقط توخونه دوثابت نیم ساعته انجام میدم باچن تا حرکت ورزشی.. اونم نه هرروز، بلکه هروقت حسم بیاد و شرایطش اوکی باشه، ورزش میکنم. ولی تاالان کلی نتیجه مثبت گرفتم بااینکه ورزش دقیقی نداشتم… اما نگاه بقیه برا لاغری همیشه به ورزش کردنه. میگن ما ورزش نمیکنیم لاغر نمیشیم. بااینکه منو میبینن بدون ورزش دایم دارم نتیجه کسب میکنم… و خداروشکر که بااین فرمول درست دارم به راهم ادامه میدم و نتیجه مثبت میگیرم…. یاعلی

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Majid
      1399/11/29 23:21
      مدت عضویت: 1176 روز
      امتیاز کاربر: 203 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 92 کلمه

      سلام دوستان عزیزم و استاد بزرگوار
      خیلی نکات جالبی مطرح کردین واقعا بردرد بخور و کاربردی.
      من سه ماهی هست ورزش میکنم با هدف کاهش وزن و متناسب شدن اما تمرکزم زیاد روی چاقی و افکار منفی و عذاب اوره واین خودش یک مانع خیلی بزرگه.اما الان میفهمم که هرکاری باید با احساس خوب و لذت باشه تا بتونه تاثیر گزار باشه
      البته من از همون لحضه ای که اولین فایل شمارو در رابطه با لاغری با ذهن دیدم یک تغییر دیدگاه بزرگه پیدا کردم و این یک نعمت بزرگ برای منه.
      از شما سپاسگزارم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار smanhahmady32
      1399/10/01 12:56
      مدت عضویت: 1275 روز
      امتیاز کاربر: 9982 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 58 کلمه

      سلام دوستان عزیز.من پیاده روی میکنم اما نه برای لاغری فقط صرفا به این خاطر که هوای اول صبح خیلی حالمو خوب میکنه احساس خوب پیدا میکنم با حال بهتری سر کارم حاضر میشم .وقتی که هوای صبحگاهی به سرم میزنه روح و روانم تازه میشه .
      پس من پیاده روی میکنم نه برای لاغری بلکه برای حال خوب

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار
      1399/09/12 16:35
      مدت عضویت: 1264 روز
      امتیاز کاربر: 214 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 193 کلمه

      سلام خدمتون استاد گرامی.
      من ام مانند بقیه فکر میکردم ورزش و رژیم غذایی و دمنوشها بهترین رویشی برای لاغری است اما سالهاست ورزش کردم، باشگاه رفتم وزنه زدم، پیاده روی رفتم، هر روشی ورزشی دیگر چه در خانه و چه در بیرون برای لاغر شدن استفاده کردم اما هیچ یه از اون نتیجه عالی که رضایت من را جلب کنه نداشته. من زمانی تصمیم می‌گرفتم صبح وقت ورزش کنم تا لاغر شوم تقریبا سه ماه مکمل در این اواخر سال با تمام انرژی ورزش کردم و در عین زمان دمنوش زنجبیل با لیمو هم استفاده میکردم هیچ وزن کم نکردم وقت هاست در وزن ۶۱-۶۲ قرار دارم هیچ تغییر هم نمیکنم.
      اما روزهای که ورزش میکردم تنها یه نوع حس خوبی داشتم چون فکر لاغری در سرم بود نمیزاشتم با این حس بمانم و تنها از ورزش لذت ببرم.
      الان دیگه یاد گرفتم وقتی ورزش میکنم باید تنها در فکر این باشم چگونه احساس خوب برایم میدهد چقدر ورزش لذت بخش است بدون فشار وارد کردن بالای جسمم. فقط ورزش میکنم که از لذت ببرم
      ممنون ام استاد عزیز با توضیحات عالی تان یه موانع دیگه از ذهن ام رو برطرف کردم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ghazalgolipur
      1399/09/12 01:46
      مدت عضویت: 1417 روز
      امتیاز کاربر: 3396 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 373 کلمه

      من هم تجربه ورزش کردن ولاغر نشدن رو دارم!
      سال ها هربار که تصمیم میگرفتم دوباره ورزش و رژیم رو شروع کنم باشگاه ثبت نام میکردم در کنارش تو خونه طناب و حلقه میزدم ، پیاده روی میرفتم و کلی فعالیت میکردم که نتیجه ای هم نداشت
      یادمه هفت و نیم صبح حاضر میشم و هشت اولین نفر توی باشگاه بودم و صبحانه نمیخوردم که مثلا بهتر چربیام آب شه و نزدیک ۲ یا ۳ ساعت با گرسنگی ورزش میکردم با همون رژیمی که داشتم و بسیارم طاقت فرسا بود ….
      و موقع برگشتن به خونه خسته و گشنه و مثل یه مرده متحرک بودم که بازم نمیتونستم به مقداری که دوست دارم غذا بخورم و دوتا سیب میخوردم و فردا دوباره این روزهای سخت رو طی میکردم……
      ضعف ، سردرد ،مشکلات معده، غش کردن و کلی بلا دیگه که سرم اومد با این کار و
      تویه ماه رمضون ورزش میکردم با زبون روزه که مثلا خیلی بهتر چربیام اب شه تو گرمای تابستون و کلی تجربه ورزش کردن دارم ، اما واقعا ورزش و رژیم روی هم نتونستن من رو به چیزی که میخواستم برسونن و نگه دارن همونجا بلکه تمام تلاش من طی ۳ هفته تا ۱ ماه با رها کردن نیست و نابود میشد و من میموندم کوله بار شکستام ….
      و حالا تصمیم گرفتم که برای زیبایی اندامم و کمک به ترمیم بدنم دوره برنامه ریزی ذهن برای برای ورزش رو تهیه کنم و دوباره باشگاه برم و میدونم این دفعه من با انرژی میرم با شکم سیر با حال خوب با تصمیم خودم و کلی وزن کم کردن میرم و فعلا منتظرم که باشگاه ها باز بشه زودتر انشاالله و خیلی اشتیاق دارم برای شروع ورزش برای سلامت جسمم و روحیم و کلی اتفاقای خوب که منتظر منن

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار shine bright like a sky
      1399/08/28 10:09
      مدت عضویت: 1316 روز
      امتیاز کاربر: 99
      محتوای دیدگاه: 210 کلمه

      سلام سلام
      من چون ورزش و خیلی دوست دارم کلاس های مختلف ورزشی و باشگاه زیاد رفتم. و وقتی توی باشگاه جوری بود که باید وزنه برمیداشتیم و با دستگاه ورزش میکردیم من اصلن خوشم نمیومد چون چندین سال پیش که خیلی لاغر شده بودم و باشگاه رفتم مربی میگفت بیا با این دستگاه ها کار کن که پر تر بشی منم دوست نداشتم که پرتر بشم، ولی شدم. بعد دیگه از اون روز به بعد فکر میکردم دستگاه و وزنه آدم و چاق میکنه و فقط باید ورزش هوازی انجام بدم. و چون این فکر و داشتم واقعنم به جای اینکه لاغر بشم هرچی ورزش میکردم چاق تر میشدم و دیگه خیلی رو عصابم بود. فکر میکردم وقتی ورزش میکنم اگه غذا کم نخورم چاق میشم چون بدن سوخت و سازش بیشتره و غذا و بیشتر جذب میکنه و از این چیزا🤦‍♀️
      دیگه به جایی رسدم که دیگه گفتم ولش کن .
      رفتم یوگا که تحرک نداره گفتم لاقل حالم خوب بشه. البته خونده بودم که میشه با یوگا هم لاغر شد.🤔 با خوشحالی میرفتم یوگا تا اینکه کرونا اومد و قرنطینه شد.
      و تو خونه ورزش میکردم.
      تا اینکه با سایت تناسب فکری آشنا شدم و این افکار اشتباه اصلاح شد.
      و وقتی شرایط فراهم شد فقط برای سلامتی ورزش میکنم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار شهربانو باقری
        1401/06/30 11:21
        مدت عضویت: 1377 روز
        امتیاز کاربر: 22276 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
        همیاری
        محتوای دیدگاه: 202 کلمه

        سلام دوست عزیز،

        ممنون از نظرت که به اشتراک گذاشتی،

        اگر بخواهی بدونی  استاد  نظرش اینه که حتی برای  سلامتی هم ورزش نکنیم ،   چرا ؟  برا اینکه ما نمی تونیم برای همیشه انجام  ورزش کردن برای سلامتی رو تضمین کنیم برا  خودمون ……

        بالاخره  به دلایلی که پیش خواهد آمد ممکنه  دیگه نتونیم ورزش کنیم  …اونوقت فرمولی که در ذهن ساخته پرداخته کرده بودیم به ضررمون  وارد عمل میشه …

        فرمول ورزش  =  سلامتی   لغو میشه  ….چرا چون وقتی به هر دلیل احتمالی نتونیم ورزش کنیم  تبدیل میشه به حالا که  نمی تونی ورزش کنی  پس  بیماری و مریضی صد در صده  …..  

        ما نباید فاکتورهای مهم زندگیمونو به ورزش ربط بدیم …مثل  سلامتی و کاهش وزن و حتی حال خوب داشتن …  بهتره به دلیلی ورزش کنیم که اگر نتونستیم ادامه اش بدیم  ضرر نکنیم  …مثلا بگیم  من میرم ورزش فقط برای ایجاد نشاط به منظور  فاصله گرفتن از یکسری افکار مزاحم و منفی …..

        که اگر نتونستیم به ورزش کردن ادامه بدیم  از یه راه دیگه ای نشاط ایجاد کنیم برای خودمون    مثلا  گوش کردن به موسیقی شاد و رقص …..یعنی به دلیلی ورزش کنیم که در صورت نیاز  بتونیم  چیز دیگه ای رو جایگزینش کنیم …

        مانا باشی و پایدار …..

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1399/08/27 12:38
      مدت عضویت: 1588 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 279 کلمه

      سلام
      واقعا چقدر لذت بخشه زندگی بدون محدودیت
      آزادی زمانی،ازادی مکانی،ازادی در انتخاب انواع غذاها،
      لاغر شدن بدون رژیم،بدون ورزش،بدون عرق ریختن،بدون دمنوش،بدون مراقبه،بدون وزن شدن ،بدون سایز شدن
      این راه درست زندگی کردنه👌
      پر از لذت پر از شادی پراز حال خوب پر از عشق
      من هم سه سال به صورت غیر مداوم باشگاه میرفتم و چون به قصد لاغر شدن بود خسته میشدم و بعد از یه مدت رهاش میکردم و دوباره به خاطر چاق شدنم باشگاه رفتن رو شروع میکردم و….این روند حدود ۳ سال ادامه داشت و چون اعتقادم این بود که من غذام کمه پس علت چاق شدنم کم تحرکی و پایین بودن متابولیسم بدنم به خاطر تیروئید هست،سعی میکردم حتی اگه با رنج هم هست ادامه بدم و انواع مختلف ورزشها رو امتحان میکردم جالب اینجا بود که فقط سایز کم میکردم و از کاهش وزن هیچ خبری نبود😶
      و حتی جاهایی که من روش حساس بودم مثل رانها و بازوها اصلا کاهش سایز نمیداد و مربیمون برای دلخوشی من سایز ها رو یک سانت توی هر ماه کم میکرد و من خودم سلولیت های ناحیه رانم رو میدیدم که تغییری نمیکنه ولی از دی ماه سال قبل که به لطف خدا با روش لاغری با ذهن آشنا شدم خیلی راحت بدون هیچ ورزش،رژیم ،و در کمال لذت از انواع غذاهایی که میلم کشیده مصرف کردم و سلولیتهای ران خیلی خیلی کمتر شده و این یعنی هر جایی که مقاومت داری و داری رنج میکشی مسیر غلطه و باید تغییر مسیر بدیم به سمت سادگی و راحتی چون هدف خلقت هم همین بوده که ما بیایم توی این دنیای زیبایی که خدا خلق کرده به عنوان ناظر از تمام این زیباییها و نعمتها لذت ببریم😍😍😊😊

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار mohamadjavaheri73
      1399/08/27 07:54
      مدت عضویت: 1274 روز
      امتیاز کاربر: 15465 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 71 کلمه

      سلام من هم چهارسال هفته ای سه بار می رفتم تربیت بدنی و ورزش های هوا زی انجام می دادم ولی وزنم که کم نشد هیچ چند کیلو هم اضاف کردم وباور م
      بر این بود که ورزش تنها جواب نمی ده هم باید ورزش کنم هم رژیم بگیرم که وزنم کم بشه ومن خودم هم به این نتیجه رسیدم که ورزش باعث لاغری نمیشه با تشکر از استاد گرامی

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فرشته مهربانF.s
      1399/08/26 23:04
      مدت عضویت: 1342 روز
      امتیاز کاربر: 7576 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 61 کلمه

      با سلام خدمت استاد گرامی اول اینکه نوش جانتون وماهی بسیار عالیه منم از طرفدارانشم اما درمورد لاغری نشدن با ورزش استاد من یکی از افرادی هستم که بیشتر عمرم رو ورزش کردم برای لاغری وکاهش وزنم ولی دریغ از کاهش وزن ماندگار همیشه اونقدر ورزش های سخت انجام دادم که نتیجه نگرفتم وبا تمام وجودم میدونم که اثری نداره

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار khandan614
      1399/08/26 15:39
      مدت عضویت: 1522 روز
      امتیاز کاربر: 20280 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 290 کلمه

      سلام استاد چه فایل عالی ، اون ماهی های خوشمزه نوش جونتون باشه ، عاشق صدای جیلزولیز شون بودم خیلی لذت بخشه ، منم هر وقت ماهی سرخ میکنم با لذت نگاهشون میکنم ، بدون اینکه دیگه از غذای سرخ کرده بترسم و این از برکات دوره لاغری با ذهنه ، استاد چقدر الان احساستونو درک میکنم ، که ورزش کردن با عشق چه لذتی داره ، من یکماه پبش فایل ورزش تهیه کردم وچقدر آگاهی های عالی داشت و این یکماه با اون آگاهی ها باشگاه رفتم و چقدر لذت بردم و نتیجه این شد که من تو این ماه لاغرتر شدم و سایزم تغییر کرد چیزی که تا ماه قبل احساس میکردم کاهش وزنم استپ شده بود ، منی که سالها با نیت لاغر شدن باشگاه میرفتم و لاغر نمیشدم تو این یکماه که فقط برای انرژی بیشتر و لذت بردن رفتم باشگاه سایزم کمتر شد و خیلی انرژیم بیشتر شد تازه با خیال راحت همه جور غذای سرخ کرده هم میخوردم البته بدون اطلاع مربی😉 واقعا غذای سرخ کرده برای بدنسازی فاجعه س همین چند روز پیش مربی داشت به بعضی ها میگفت رژیمتونو خوب رعایت کنید و فقط هفته ای یک روز حق دارید آزاد غذا بخورید ، من همانجا خدا را شکر کردم که هر روز دارم آزاد غذا میخورم بدون هیچ فشار و محدودیتی و بدون نگرانی و چک کردن سایز و وزنم و گزارش دادن میزان و نوع خوردنم به مربی با لذت ورزش میکنم و چقدر آرامش دارم و خدارا هزاربار شکر میکنم که استاد بینظیری چون شما را سر راهم قرار داد که با آموزشهای فوق العاده اش میتونم یک زندگی عالی را در مسیر متناسب شدنو تجربه کنم ، خدایا شکرت . استاد همیشه سلامت و موفق باشید

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار mhossein8485
      1399/08/26 12:16
      مدت عضویت: 1454 روز
      امتیاز کاربر: 12
      محتوای دیدگاه: 16 کلمه

      سلام استاد عطار روشن من نمیتونم هیچ کدام از فایلهاتون را دانلود کنم مشکل از چیست؟

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5961 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 8 کلمه

        سلام دوست عزیز
        از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم