0

گام ۸۲: چطور لاغر بشم؟ با رنج یا آسانی

چطور لاغر بشم
اندازه متن

چطور لاغر بشم؟ سوالی است که بارها در ذهن افرادی که اضافه وزن دارند مطرح می شود و برای یافتن جواب آن روش های مختلفی را اجرا کرده اند اما پاسخ مناسبی برای سوال خود پیدا نکرده اند.

واکنش ما به مسائل زندگی

همه ما در زندگی به مسائل و مشکلاتی برمی‌خوریم و سپس به چگونگی برطرف کردن آن فکر می کنیم.

زمانی که با چاقی مواجه می‌شویم به چطور لاغر بشم فکر می‌کنیم.

وقتی به مشکلات مالی برمی‌خوریم به چگونه ثروتمند شدن فکر می‌کنیم. و زمانی که در رابطه‌ای احساس شکست و ناامیدی می‌کنیم به چگونه داشتن رابطه‌ای عاشقانه فکر می‌کنیم.

حل مسائل زندگی

مواقعی هم در زندگی هست که با مشاهده شرایطی که فرد دیگری در زندگی دارد به چگونه رسیدن و داشتن آن شرایط فکر می کنیم.

وقتی فردی را می بینیم که هرچه دلش می خواهد می خورد اما متناسب است، دوست داریم در شرایط آن فرد باشیم و با خود درباره چطور لاغر بشم؟ فکر می کنیم.

نکته قابل توجه در پیدا کردن پاسخ مناسب برای چگونه‌هایی که در ذهن ما شکل می‌گیرد این است که ما برای برخی از چگونه‌های ذهن خود می‌دانیم که باید آموزش ببینیم.

به عنوان مثال:

اگر این سوال در ذهن ما شکل بگیرد که چگونه نوازنده شوم؟ شاید اولین پاسخی که در ذهن ما شکل می‌گیرد این باشد که باید در کلاس آموزشی شرکت کنم.

اگر بخواهیم مکانیک شویم می‌دانیم باید نزد فردی که تخصص در تعمییر خودرو دارد مشغول کار شویم یا در کلاس‌های آموزش مکانیک شرکت کنیم.

اما هر بار که این سوال در ذهن ما شکل گرفته است که چطور لاغر بشم؟ پاسخ های متفاونی در ذهن ما ایجاد شده است.

  • باید برنامه رژیم غذایی برای لاغر شدن داشته باشم.
  • باید ورزش کردن را شروع کنم و در باشگاه ثبت نام کنم.
  • باید از داروهای چربی سوز استفاده کنم.
  • باید فعالیت بیشتری داشته باشم تا سوخت و ساز بدنم بیشتر شود.
یادگیری موضوعات مختلف

یادگیری موضوعات مختلف در زندگی

اگر شما برای پاسخ هر چگونه ای که در زندگی با آن مواجه شده باشید اقدام کرده باشید،‌ حتما مقداری در رسیدن به پاسخ آن موفق بوده اید.

اگر در زندگی به چگونه رانندگی یاد بگیرم، برخورد کرده باشید، احتمالا در کلاس های آموزش رانندگی شرکت کرده‌اید و به اندازه علاقه و استمرار خود رانندگی را یاد گرفته اید.

اما چرا برای پاسخ چطور لاغر بشم؟ موفقیتی کسب نکرده‌اید!!

چون هر بار که به دنبال پاسخ چطور لاغر بشم؟ بوده ایم از روش هایی استفاده کرده‌اید که لاغر شدن را به ما آموزش نداده‌اند بلکه سعی و تلاش کرده‌اند چاقی ما را برطرف کنند و از آنجایی که مرکز یادگیری جسم ما مغز است،‌ بنابرین تلاش برای یاد دادن لاغری به جسم بی فایده خواهد بود.

همانطور که یادگیری هر موضوعی در زندگی مثل نواختن گیتار،‌ رانندگی،‌ آشپزی،‌ خیاطی،‌ مکانیکی و هرچیزی از مغز شروع شده و پس از یادگیری از طریق جسم می‌توانیم آن را تجربه کنیم،‌ یادگیری لاغری هم باید از مغز شروع شود و سپس نتیجه آن در جسم نمایش داده می‌شود.

به همین علت است که رژیم گرفتن پاسخ مناسب به سوال چطور لاغر بشم؟ نیست. چون انواع رژیم‌ها را گرفتن و پیروی از برنامه غذایی به ما لاغر شدن را آموزش نمی‌دهد بلکه سعی می‌کند با محدود کردن جسم از خوردن باعث لاغری جسم شود و چون شروع هر فعالیتی از مغز شروع شده و به جسم ختم می‌شود،‌ بنابراین نمی‌توان به صورت معکوس این روند را انجام داد.

رژیم گرفتن به امید لاغر شدن دقیقا مانند این است که بخواهیم جسم را آموزش دهیم تا مغز یاد بگیرد یا در مثالی مشابه تصمیم بگیریم به دست خود گیتار زدن را بیاموزیم بدون اینکه مغز را در امر یادگیری دخالت دهیم.

همه چیز از مغر شروع می‌شود و ما این تجربه را در جنبه های مختلف زندگی تجربه کرده ایم.

لاغری با ذهن رضا عطارروشن

چطور لاغر بشم؟!

از تجربه چاق شدن برای لاغر شدن استفاده کنیم.

همه ما در مورد چاق شدن این تجربه را داریم.

قبل از اینکه جسم ما به اضافه وزن مبتلا شود،‌ انتظار چاقی در ذهن ما شکل گرفته است،‌ و برای ما طبیعی شده است که چاق شویم. این انتظار از طریق شنیدن حرف‌اطرافیان و یادگیری رفتارها و عادت های دیگران صورت گرفته است.

سپس انتظار چاقی به دستورالعمل های مغزی تبدیل شده و در مغز ما ذخیره شده است و ما بر اساس دستورات مغزی رفتارمان تغییر کرده است و نتیجه این پروسه در مدت زمانی چند ماهه یا حتی چند ساله اضافه وزن شده است.

اگر به پروسه چاق شدن خود توجه کنید به وضوح به این اطمینان می‌رسید که ابتدا احساس چاق شدن،‌ نگرانی از چاق شدن، انتظار چاق شدن در ذهن شما شکل گرفته است و بعد از مدتی چاقی را در جسم خود تجربه کرده‌اید.

بنابراین اگر با این سوال در ذهن خود مواجه شده‌اید که چطور لاغر بشم؟ باید بدانید که فقط از طریق یادگیری لاغری می‌توانید لاغر شوید.

هیچ طریق دیگری برای لاغر شدن ساده و دائمی وجود ندارد.

سیستم عملکرد ذهن

چرا برای یافتن پاسخ چطور لاغر بشم، تاکید به لاغر شدن ساده می‌کنم؟! چون ما برای چاق شدن سختی و زجر نکشیده‌ایم. بنابراین روشی برای لاغری ماندگار، صحیح است که ما را در سختی و رنج قرار ندهد.

چون ذهن ما به شدت با رنج کشیدن مخالف است و انجام هرکاری که با سختی و رنج توام باشد را نمی‌پذیرد و انقدر مقاومت می‌کند تا ما را از انجام دادن آن منصرف کند.

این تجربه را در بارها اقدام کردن برای لاغر شدن از طریق رژیم گرفتن، ورزش کردن،‌ دمنوش خوردن و هر طریقی که برای لاغر شدن انجام داده ایم، داریم.

چون برای ذهن ما رژیم گرفتن،‌ ورزش کردن و … برای لاغر شدن سخت و رنج آور بوده است، آنقدر در انجام آنها مقاومت کرده است که ما نتوانسته ایم برای مدت طولانی برنامه لاغری خود را ادامه دهیم.

و این تجربه را در جنبه های مختلف زندگی داشته‌ایم که اگر انجام کاری برای ما سخت و رنج آور شده است از انجام آن منصرف شده‌ایم چون ذهن ما طاقت تحمل سختی و رنج را ندارد.

تصمیم صحیح برای چطور لاغر بشم

تا وقتی از روش‌های سخت و رنج آور برای لاغر شدن استفاده کنید،‌ شما لاغر نخواهید شد و همچنان چاق و چاق‌تر می‌شوید.

چون در ذهن شما لاغر شدن سخت و رنج آور اما چاق شدن سهل و آسان است.

بنابراین طبیعی است که ذهن شما چاق شدن را انتخاب و ادامه می‌دهد.

اگر می‌خواهید به پاسخ مناسبی برای چطور لاغر بشم؟ برسید، باید روشی را انتخاب کنید که برای ذهن شما ساده،‌ لذت بخش و آسان باشد.

 لاغری با ذهن تنها روشی است که تمام ویژگی های مورد علاقه ذهن را دارا می‌باشد.

دوره ورود به سرزمین لاغرها از طریق یاد دادن لاغری به شما با روش‌هایی ساده،‌ جذاب و لذت بخش،‌ ذهن شما را به راحتی متقاعد می‌کند که لاغر شدن آسان‌تر از چاق شدن است.

از آنجا که سیستم ذهنی انسان به گونه‌است که تمایل به مصرف انرژی کمتر دارد،‌ بنابراین هر روشی که ساده و آسان‌تر باشد را برای ادامه حیات خود انتخاب می‌کند.

تمام پیشرفت‌های بشر به دلیل همین سیستم شگفت انگیز ذهن است.

چون ذهن انسان تمایل به انجام کارها به شکل ساده تر و لذتبخش تر دارد بنابراین ایده هایی به ذهن انسان‌ها داده می‌شود که با کشف و تولید کردن وسایل و ابزار گوناگون زندگی را ساده تر کند.

اگر به اطراف خود توجه کنید،‌وسایل زیادی در زندگی شما وجود دارد که در چند سال قبل در جهان وجود نداشته است و همه آنها در جهت ساده‌تر کردن مساله‌ای از زندگی ما تولید شده‌اند.

پس به راحتی می‌توان به این نتیجه رسید که پاسخ سوال مهمی که در ذهن افرادی که اضافه وزن دارند شکل گرفته است،‌که چطور لاغر بشم؟ فقط باید روشی ساده و لذتبخش برای لاغر شدن باشد.

تا زمانی که انجام روش‌ انتخابی شما برای لاغر شدن،‌ سخت‌تر و رنج‌آورتر از چاق شدن باشد،‌ امکان ندارد شما لاغر شوید. اما به وضوح امکان دارد که شما چاق‌تر شوید. چون انتخاب چاق شدن برای ذهن شما ساده‌تر،‌ لذت‌بخش‌تر و آسان‌تر است.

این نوشته را بارها بخوانید و به آگاهی مطرح شده درباره چاقی و لاغری در آن فکر کنید و با آنچه در زندگی در حال تجربه کردن هستید مقایسه کنید.

به راحتی به صحیح بودن آن پی خواهید برد و در گام بعد می‌توانید تصمیم صحیح برای رسیدن به پاسخ سوال خود که چطور لاغر بشم؟ است را اتخاذ کنید.

چطور لاغر بشم لاغری آسان با قدرت ذهن

تجربه هنرجوی لاغری با ذهن

چطور لاغر بشم!؟ با رنج و سختی یا به آسانی؟!

تنها سوالی که در طی تمام سالهایی که چاق بودیم و هیچ پاسخ درستی براش پیدا نکردیم چگونگی لاغری ما بود!!؟ برای هر کاری از خود می پرسیدیم چگونه رانندگی یا شنا یا خیاطی یا آشپزی را تجربه کنم؟ یک جواب کاملا مشخص داشتیم باید آموزش ببینم و تکرار و تمرین داشته باشم.

اما برای چگونگی لاغری همیشه جوابهای متفاوت و زیادی از ذهن خود و دیگران دریافت می کردیم که اصلا علاقه ای هم به انجام دادن اون کارهای پیشنهادی نداشتیم ولی یه جورایی مجبور بودیم آنها را انجام دهیم.

وقتی به ما می گفتند باید برای لاغر شدن رژیم غذایی داشته باشی و یا بالاجبار ورزش کنی حالمون بد میشد اما چاره ای نداشتیم که برای رسیدن به رویای خود این سختی را بپذیریم و با امید به نتیجه لاغری قبول می کردیم و در نهایت بعد از مدت کوتاهی خسته می شدیم از این اسارت و محدودیت و دردو رنج و مسیر را رها می کردیم.

همه پزشکان یا نزدیکان ما سعی داشتند چاقی ما را برطرف کنند بدون اینکه بدونند ریشه و مشکل اصلی چاقی کجاست !؟ یا اصلا اطلاعاتی از پرونده ای بخشهای مختلف وجودمون در رابطه با چاقی نداشتند و خیلی از اون افراد خودشون متناسب بودند و اصلا درکی از چاقی و آنچه ما هرروز تجربه می کردیم، نداشتند و فقط با اعداد و ارقام و دانش خود می خواستند چاقی ما را رفع کنند و در نهایت هربار ما با شکست روبرو شدیم.

روش مورد علاقه من

تنها روش لاغری که تمام ویژگی های مورد علاقه ذهن ما برای چطور لاغر بشم را دارد روش لاغری با ذهن است.

روشی آسان که هیچ خبری از ورزش و رژیم و محدودیت در آن نیست و البته که بسیار هم لذت بخش است چون با آرامش و شناخت و صلح با بخشهای مختلف وجودیمون در این مسیر حرکت می کنیم.

طی تمام سالهایی که چاق بودیم فرمولهای ذهنی چاق بسیاری در ذهن ما ذخیره شده اند که به صورت خودکار دستورات را از طریق مغز ما به اندامهای ما صادر می کنند و به صورت خودکار رفتارهایی از ما سر می زند که باعث چاقی ما می شود چون بینش خود ما نسبت به اون رفتارها نتیجه چاقی دارد.

در مسیر آموزش ذهنی ما فرمولهای چاقی را شناسایی می کنیم و بعد فرمولهای صحیح لاغری را جایگزین می کنیم ولی این جایگزینی کمی زمانبر هست چون صفحه سفید ذهن ما سالها قبل با فرمولها و انبوه فکر و تجربه چاقی، خط خطی شده است و حالا باید بین خط و خطوط ذهنیمون، فرمولهای صحیح لاغری را پررنگ کنیم و این سیستم خودکار ذهن هست که ما با تکرار رفتاری خودمون مجوز صحیح بودن صادر کردیم و به طور ناخودآگاه یک سری رفتارها به صورت عادت در ذهن ما شکل گرفتند و هرروز بارها اجرا می شوند.

بارها شده الگوی رمز ورود به گوشی را تغییر دادیم و بعد از اون چندین بار الگوی قبلی را تکرار کردیم با اینکه می دونستیم و خودمون رمز جدید وارد کردیم یا وسایل داخل کابینت را جابه جا کردیم و چندین بار به جای قبلی رجوع کردیم و حالا نسبت به قدمت هر موضوعی در ذهن ما زمان نیازه که این جایگزینی انجام بشه.

مثلا استاد که حدود ۳۰ سال عینک بر چشم داشتند بعد از عمل چشم چندین ماه زمان برده تا حرکات مربوط به عینک را ترک کنند بنابراین در مسیر لاغری با ذهن هم ممکنه ما بارها اشتباه کنیم و همون لحظه یا بعد متوجه بشیم و این عالیه، یعنی هر بار متوجه شدن خودش درخواست رد فرمول چاقی و قبلی هست (یعنی فکر و ایجاد دستور جدید) و شاید چند ماه طول بکشه اما هر بار فاصله بین اشتباه کردن ما بیشتر میشه و اگر در این مسیر استمرار داشته باشیم به کارگیری فرمولهای قبلی و غیر صحیح چاقی شاید به ندرت اتفاق بیفتند ولی در عوض به صورت ریشه ای این مسئله درمان میشه.

بارها شنیدم افرادی  به اراده و خواسته خودشون از این طور چالشها در زندگی روزمره خود ایجاد می کنند مثلا روزانه تایمی را به صورت عقب عقب راه می روند یا با دست چپ غذا می خورند یا ساعت خوابشون را تغییر می دهند تا ذهنشون قدرتمند بشه یعنی هم تسلط بیشتری روی ذهن و کارایی اش پیدا می کنند و حتما تجربه هایی کسب می کنند و هم اینکه می پذیرند که تغییر یک پروسه زمانبر هست و به نوعی انعطاف پذیری می رسند.

از استادی شنیدم که می گفتند: حداقل ۶ ماه برای تغییر پایه ای یک رفتار زمان لازمه شاید شما ۱ ماه هرشب مسواک بزنید و خوشحال باشید اما نه! هرگاه ۶ ماه هرشب مسواک زدید این تغییر در ناخودآگاه شما اتفاق افتاده است و به صورت خودکار دیگه بدون مسواک زدن خوابتون نمی بره!

خب نتیجه تغییر بینش من در مسیر این دوره در طول هفته پیش به اینجا رسید که گفتم باید هر طور شده تصویر ذهنی خودم را عوض کنم. عکسهای کودکی و  نو جوانی خودم را پیدا کردم و هرروز نگاهشون کردم و گفتم من این هستم خیلی احساسی شدم و عجیب در طول چند روز داشتم تغییر می کردم کاملا متوجه بودم اما یهو نمی دونم چی شد یهو تصویر قدیمی اون هم تیکه تیکه باز در ذهنم نقش بست یعنی انگار تصویر ذهنی من یک پازله که تشکیل شده از یک تنه با بازو و با شکم و با پهلو و ران !؟

دائم تصویری که نمی خواستم و دوسش نداشتم در ذهنم نقش می بست (همون فرمول قدیمی و تصویرش) و البته تو کوچه خیابان یا اتفاقی هم این نوع اندام را می دیدم البته اتفاقی که نداریم چون تو ذهنم اومده بود خودم کائنات اجرا می کرد و می دونم چرا!؟

چون بارها و بارها از کودکی از مادرم و خانواده مادری ام شنیده ام که ما زود لاغر میشیم ولی قسمتهای چاق بدنمون تکون نمی خورند !..و همین باعث یک تصویر ذهنی نامتناسب و بدفرم در ذهن من شده است. و توجه من دوباره باعث شد که من چاق بشوم در این قسمتها! تجربه کردم به نوعی یک تصویر و فرمول شناسایی شد که مشکل کجاست!؟

تصویر ذهنی من تیکه تیکه است کلی فکر کردم که آخه کدوم گل و گیاه یا حیوانی چاقی شکمی دارند!؟ اصلا مگه میشه کار خدا نقص داشته باشه!؟ عکسهای کودکی هم که کاملا متناسب هستند!؟ مگه میشه یه قسمت لاغر بشه بعد یه قسمت نشه!؟ این فرایند به صورت کلی هست سراسر بدن من سلولهای هوشمند داره در یکپارچگی. اصلا جدا کردن کار شیطانه! من یک عضو هستم از هستی تمام عضوهای من باهم یک اسم دارند به نام انسان.

خب عصبانی شدم و کلافه و سردرگم شدم و صدای منفی باف هم بالا (که سخته و نمی تونی و ول کن و غیره …) داشت باز منو محتاج لاغری می کرد و دور از خود.

اما درسش اینه فقط ادامه بدهم، تصویر ذهنی هم خودبه خودی باید ایجاد بشه و به زور نمیشه! ولی فکر کردم من خیلی تغییر بینش داشتم مثلا به راحتی صدای روغن داغ را می شنوم و میبینم و آرومم یا مثلا دیروز که احساسم بد بود از این موضوع تصویر ذهنی وقتی ناهارم را خورده بودم و سیر بودم رفتم که یک ساندویچ دیگه و اضافه برای خودم آماده کنم که بخورم ولی قبل خوردن گفتم اینم بخورم حالم از اینم بدتر میشه و نخوردم و بعد همون باعث شد دستان خودم را نوازش کنم بگم آفرین تو داری عالی عمل می کنی.

ترسهات از خوردن کمتر شده یا به بچه هات اجبار نمی کنی اضافه بخورند یا اینکه من قبلا در هفته چند بار نان شیرین تو خونه می پختم همسرم هم خیلی استقبال می کرد، عصرون می خوردیم اما دیروز متوجه شدم من حدود دو ماهه دیگه شیرینی نپختم!؟ یا اینکه صبحانه وقتی گرسنه باشم غذا می خورم نه طبق ساعت، بارها شده لقمه اضافه داخل دهانم را متوجه شدم انداختم سطل زباله و خیلی خیلی تغییرات شگفت انگیزدیگه

 از قدیم می گفتند عقل به چشمه! عقل من جسمم را میبینه و دائم می گه چی شد پس؟! و این در حالیست که هیچ راه دیگری هم نیست هیچ راهی! اما تغییرات بینشی بسیاری در این مدت داشتم که قابل به دیدن نیست و من امروز باز امیدم به خداست و هدایتش و لطفش و می دانم که ذهنم داره پالایش میشه و فرمولهای زیرین ذهن هم اصلاح می شوند

خدایا شکرت، خدایا عاشقتم ❤️ همواره در مسیر کسب آگاهی شادمانه حرکت کنید 🍃🌸 

(نوشته ملکه عشق عزیز در بخش نظرات)

✍️ تمرین آموزشی 📖

برای انجام عالی تمرین جلسه آموزشی چطور لاغر بشم؟ توصیه می شود ابتدا توضیحات نوشتاری آموزشی را با دقت مطالعه کنید، سپس ویدیوی آموزشی را با تمرکز تماشا کنید و بعد از آن به سوالات مطرح شده در بخش نظرات به صورت شرح انشایی پاسخ دهید.

  • تجربه شما از شروع با ذوق و اشتیاق روش های مختلف لاغری را شرح دهید.
  • آیا شما هم بعد از شروع رژیم لاغری، ورزش یا هر روش دیگری به مرور ذوق و شوق خود را از دست می دادید؟ شرح دهید.
  • چرا در استفاده از روش های مختلف برای لاغر شدن به مرور ذوق و شوق خود را از دست می دادیم؟!
  • تجربه خود از ادامه دار بودن ذوق و شوق در جنبه های مختلف زندگی را شرح دهید که چگونه شد که مدتها با اشتیاق موضوعی را دنبال می کردید؟
  • تجربه خود از رها کردن دنبال کردن هر موضوعی در زندگی را شرح دهید و عنوان کنید چه عواملی باعث از بین رفتن انگیزه شما شده است.
  • چه عاملی در روش لاغری با ذهن سبب شده که ذوق و شوق خود برای ادامه دادن را حفظ کنید.
  • از محتوای ویدیوی آموزشی برای خود تمرین ایجاد کرده و در بخش نظرات تمرینی که باید انجام دهید را بنویسید.

منتظر خواندن نوشته های شما هستم

همراه همشگی شما: رضا عطارروشن

با دادن ستاره به این مطلب امتیاز بگیرید.

Rating 3.88 from 26 votes

https://tanasobefekri.net/?p=21332
برچسب ها:
78 نظر توسط کاربران ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

اندازه متن دیدگاه ها
      آواتار تینا.عالی
      1403/01/31 22:07
      مدت عضویت: 128 روز
      امتیاز کاربر: 11663 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 539 کلمه
      • بنام الله مهربان یکتا و قادر مطلق وهدایتگر و همیشه حاضر و ناظر و حامی و عاشق پیشرفت ما،

      و درود و رحمت هم خدا و هر آنچه برکتو سلامتی هست و کمالو خیر جاری به زندگی شما استاد گرامی و بی نظیر،

      هر چه بیشتر فکر میکنم 

      بیشتر متوجه عقل ناقص خودم و اطرافیانم در پیشنهادات رژیمی و ورزشیشون و سواستفاده افراد از عجله و اضطراب همدیگه میشم،درصورتیکه همه راه حلها در درون من هست اون هم زمانی که در صلح و آرامش باشم با خودم و همه کس و همه چیز،

      و قانون زیبای رهایی را بکار ببرم،

      من رها کردم چاقیمو 

      من رها کردم لاغریمو 

      من رها میکنم تمام افکار قدیمو 

      من رها میکنم اضطراب هامو هر آنچه آگاهی و الهامات خدا را  و آرامش مرا می‌گرفت 

      من باید شاهد تسلیم و رضایتمند و خوشحال باشم 

      من باید اصلا تقوا کنم همان رها کردن 

      من باید استغفرالله بگم اول برای پاکسازی وجودم بعد شمر خدای پاک و منزه و قادر و مطلق و صاحب جهان هستیپ،

      من استقامت میکنم من ایمان میارم به نادیدنیها قدرت خدا از روی نشانه هاش هر چند می‌دونم آخرش هم خدا رو که الان حس کردم اما حتما وعده خدا حق من سعادتمند و خوشبخت ‌‌وراضی از زندگیم در این دنیا خدا رو موفق میشم میبینم و خدا بهم افتخار می‌کنه بابت تلاشهام و قدر دانی عام و حال خوبم که اصل همه چیز و استفاده درست از قدرتی که بهم داده بود همان ذهن خالقم و خالص وجودم.

      من آسان میگیرم و عجله نمیکنم چون آخرش من موفقم و شادم خوب از الان حیف نیست شاد نباشمو آرام؟.

      • تجربه شما از شروع با ذوق و اشتیاق روش های مختلف لاغری را شرح دهید.تا دو سه روز اول بعدشم ناله و تنفر بود .
      •  
      • آیا شما هم بعد از شروع رژیم لاغری، ورزش یا هر روش دیگری به مرور ذوق و شوق خود را از دست می دادید؟ شرح دهید.بله کاملا تا حدی که یادم می‌رفت اصلا انگیزه امم چی بود بابت چی خوشحال بودم ذهنم نمی‌خواست چون ادامه بده.
      • چرا در استفاده از روش های مختلف برای لاغر شدن به مرور ذوق و شوق خود را از دست می دادیم؟!رنج و تنفر و موافقت نکردن ذهنم و نیومده بودم یادگیری را از ذهن و مغزم شروع کنم برعکس رفته بودم روی جسمم از همون اول به اشتباه.
      • تجربه خود از ادامه دار بودن ذوق و شوق در جنبه های مختلف زندگی را شرح دهید که چگونه شد که مدتها با اشتیاق موضوعی را دنبال می کردید؟ارام‌ارام بود رنجی نبود شادی بود عجله نبود اصلا به آخرشم فکر نمی‌کردم و استمرارو علاقه بود .
      • تجربه خود از رها کردن دنبال کردن هر موضوعی در زندگی را شرح دهید و عنوان کنید چه عواملی باعث از بین رفتن انگیزه شما شده است. سختی بیش از حد یکدفعه فشار اون کار زیاد بود ناگهانی بود و عجله بود درش.
      • چه عاملی در روش لاغری با ذهن سبب شده که ذوق و شوق خود برای ادامه دادن را حفظ کنید.یکی محدودیت ندارد عجله نداره دوم احترامو عزت داره به من به فردی که می‌خوام لاغر و متناسب بشم کاملا درک از من داره تحقیر ندارن آسان و آرام هست و انگار منطبق به ذهن من و اول و درست و اصولی از ذهنم شروع کرده فهمیده قشنگ منو در لاغری چکاری درست برام با آرامش شادی و بدون محدودیت نوع غذا و‌محدودیت زمانی.
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فهیمه
      1402/09/01 11:30
      مدت عضویت: 259 روز
      امتیاز کاربر: 8495 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 364 کلمه

      به نام خدای هستی بخش 

      گام 82 : چطور لاغر بشم ؟ با رنج یا آسانی

      همه ی ما انسان ها وقتی در زندگی به این سوال میرسیم که چطور فلان آموزش رو ببینم یا مهارت رو کسب کنم بلافاصله این موضوع در ذهن ما مطرح میشه که باید آموزش دید و مسئله مهم تر از  اموزش دیدن اینکه باید استمرار داشت مثلا اگه ما قصد یادگیری رانندگی رو داشته باشیم و در کلاس های آموزش ثبت نام کنیم و در روزهای اول با شورو اشتیاق در کلاس ها شرکت کنیم و بعد از مدتی ناامید بشیم و دیگه کلاس ها رو ادامه ندیم رانندگی رو یاد نخواهیم گرفت . پس شروع کردن با شورو اشتیاق به منزله یاد گرفتن اون مهارت نیست بلکه باید آموزش دیدن رو شروع کرد و استمرار داشت تا زمانی که اون مهارت رو به طور کامل یاد بگیریم . برای لاغر شدن هم باید آموزش دید و روال کار به این صورت نیست که فک کنیم با شروع کردن و ادامه دادن یه هفته دو هفته به نتیجه برسیم چون ما در حال آموزش هستیم و روال آموزش اینکه زمان خاص خودش باید طی بشه پس فقط باید استمرار داشت و ادامه داد . خیلی از ما تجربه داریم که کاری رو با شور و اشتیاق شروع کردیم ولی بعد از مدت کوتاهی بعلت مرور کردن نجواهای مختلف ذهنی از ادامه دادن مسیر منصرف شدیم وبه طبع به نتیجه نرسیدیم . خود من حدودا سه چهار ماه میشه که وارد سایت شدم و از دوره های رایگان استفاده میکنم و به جرأت میتونم بگم از وقتی وارد سایت شدم تقریبا هر روز فایلم رو گوش دادم بارها شده که نا امید شدم حتی وقتی بعد از بودن دو سه ماه در سایت متوجه شدم که وزن اضافه کردم و نگم که چقدر حالم بد شد ولی باز ناامید نشدم و فقط ادامه دادم حتی با حال خراب چون فقط این گفته استاد توی ذهنم مرور میشد که فقط باید ادامه داد و استمرار داشت لاغری با ذهن یه پروسه زمان بر هستش و باید زمان مورد نیاز طی بشه و من طبق این گفته های استاد همچنان ادامه خواهم داد تا زمانی که نتیجه دلخواهم رو کسب کنم .  

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حیرت انگیز
      1402/08/12 19:34
      مدت عضویت: 323 روز
      امتیاز کاربر: 706 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 709 کلمه

      به نام خداوند صبورم 

      سلام خدمت استاد ارجمند و دوستان همگام 

      حل تمرینات چطور لاغر بشوم ؟

      • تجربه شما از شروع با ذوق و اشتیاق روش های مختلف لاغری را شرح دهید.
      • در گذشته که از روش‌های رژیمی و ورزشی جهت رسیدن به لاغری تلاش میکردم از قبل شروع روش جدید پر از ذوق و شوق و انگیزه بودم و فکر میکردم این بار دیگر با دفعات قبل یک فرق حسابی دارد و من حتما حتما با این روش لاغر میشوم و با کلی انرژی و سرسختانه و اراده قوی شروع میکردم .
      • آیا شما هم بعد از شروع رژیم لاغری، ورزش یا هر روش دیگری به مرور ذوق و شوق خود را از دست می دادید؟ شرح دهید.
      • بعد از شروع روش رژیمی و ورزشی ابتدا پر از هیجان و انگیزه بودن اما به مرور هر چه جلوتر میرفتم ادامه مسیر براین سخت تر و طاقت فرساتر میشد و دیگر از آن شوق و انگیزه ابتدایی خبری نبود و گمان میکردم مشکل از من است که از آن روش‌ها نتیجه نمیگیرم و با ملامت کردن خودم اوضاع را بدتر میکردم .
      • چرا در استفاده از روش های مختلف برای لاغر شدن به مرور ذوق و شوق خود را از دست می دادیم؟!
      • در روش‌های مختلف رژیمی و ورزشی از بس این روش‌ها تحملشان برایم سخت بود که دیگر ذوقی برایم باقی نمی‌ماند و حتی اگر به زور و سرسختی و نیروی اراده هم دوره را تمام میکردم چون نتیجه مورد نظر من رقم نمی‌خورد و به آن کاهش وزن مد نظرم نمیرسیدم حالا بدتر میشد و کلا انگیزه خودم برای حفظ وزن کم شده را هم از دست میدادم و به دنبال آزادی و رهایی از آن روش‌ها بودم و بدلیل کاهش انگیزه و اشتیاق با کوچکترین لغزشی همه چیز را به یکباره میبوسیدم می‌گذاشتم کنار .
      • تجربه خود از ادامه دار بودن ذوق و شوق در جنبه های مختلف زندگی را شرح دهید که چگونه شد که مدتها با اشتیاق موضوعی را دنبال می کردید؟
      • خواسته هایی که در زندگی داشتم و تا انتهای مسیر رسیدن به آن خواسته و یا حتی بعد از آن خواسته شوق و ذوقم برقرار ماند زیاد هستند
      • مثلا من با اشتیاق زیادی رانندگی کردن را یاد میگرفتم و بر تمام ترسهایم غلبه میکردم و الان هم هر روز از رانندگی لذت میبرم مثل همان اوایل شروع آموزش رانندگی و حتی چون به مهارت بالایی در رانندگی رسیده ام خدا را شکر لذتهایم هم بیشتر شده اند و رانندگی یکی از علایق و لذتهای من است.
      • تجربه خود از رها کردن دنبال کردن هر موضوعی در زندگی را شرح دهید و عنوان کنید چه عواملی باعث از بین رفتن انگیزه شما شده است.
      • من برای رها کردن ادامه تحصیلم همیشه ناراحت بودم اما تصمیم گرفتم در ترم جاری مجدد برای خواندن فوق لیسانسم اقدام کنم ،و اگر شرط سن را برای آزمون وکالت بردارند حتما در این آزمون شرکت میکنم .
      • اما تا قبل اینکه به این تصمیمات بالا برسم را می‌گویم:
      • من داشتم با اشتیاق بالا درس می‌خواندم و اصلا قصد رها کردن تا دکترا را نداشتم و خیلی خستگی ناپذیر و با عشق ادامه میدادم تا اینکه کرونا آمد و دانشگاه تعطیل شد و مجازی شد و من مجبور شدم سرکار نروم و زندگی ام کلا متحول شد ،بخاطر شلوغی شهر و کرونا  به مدت دو سال به حاشیه شهر ، جای خوش آب و هوایی رفتیم برای زندگی که خلوت بود و امکانات مرکز شهر را نداشت و کلا زندگی من طوری پیش رفت که بیمار شدم و کلی چاق شدم و تمام انگیزه هایم از بین رفت ؛البته بارها تلاش کردم در آن دو سال که برای آزمون وکالت آماده شوم و کلی درس خواندم اما چون باورهای من درباره این آزمون اشتباه بود هرگز آزمون ندادم .
      •  
      • چه عاملی در روش لاغری با ذهن سبب شده که ذوق و شوق خود برای ادامه دادن را حفظ کنید.
      • در روش لاغری با ذهن تنوع آموزش و عدم یکنواختی و لذت یادگیری و آرامشی که حضور در سایت به من می‌دهد و تغییرات بی نظیر من از حضور در این دوره ها و تغییرات جسمی ام و کلی تغییر و تحول بی نظیر سبب شده اشتیاق من و انگیزه ام حفظ شود
      • خدای خوبم سپاسگزارم که به من اجازه دادی زندگی کنم و به این مسیر هدایتم کردی
      • خدای خوبم انگیزه و اشتیاق من را در مسیر تناسب فکری هر روز بیشتر بفرما الهی آمین
      • الهی به امید تو 
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حیرت انگیز
      1402/08/12 18:51
      مدت عضویت: 323 روز
      امتیاز کاربر: 706 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,508 کلمه

      به نام خداوند پاینده ام 

      سلام خدمت استاد ارجمند و دوستان همگام 

      چطور لاغر بشویم ؟

      همیشه دیده ایم که وقتی چیز جدید یا کار جدیدی به روند روتین زندگیمان افزوده میشود دچار یک شور و شوق عجیبی نسیت به آن مطلب میشویم ،ولی بعد از مدتی دیگر از آن اشتیاق خبری نیست و همه چیز برای ما مثل قبل عادی و روتین می‌شود 

      مثلا وقتی یک لباس جدید می‌خریم کلی ذوق و شوق داریم مراقبیم که خراب نشود ،هر جایی آن را نمیپوشیم و کلی در شست و شو و نگهداری اش با دقت عمل میکنیم.

       اما بعد از مدتی آن لباس هم مثل سایر لباسهایمان می‌شود و حالا آن لباس صرفا فقط یک لباس است و ما برای حفظ آن تلاش خاصی انجام نمی‌دهیم و بعد مدتی لباس را کلا از چرخه پوشاکمان خارج می‌کنیم .

      من هم در طی دوره رایگان و یا حتی دوره ی غیر رایگان تعجب کردم که چرا بعضیها با ذوق و شوق شروع کرده اند و آرام آرام هدفشان را فراموش کرده اند و تمریناتشان را به خوبی گذشته انجام نمی‌دهند ؛

      دنبال دلیل و چرایی آن بودم .

      چون من یک اخلاقی دارم همیشه در مسیر اهدافم ،نگاه به دیگران میکنم و رفتارهای آنها را تجزیه و تحلیل میکنم تا خودم دچار آن اشتباه نشوم .

      البته این طرز تفکر و نگرش من است و شاید تمام موارد شامل حال یک نفر نباشد ،من قصد قضاوت یا توهین به دیگران را ندارم اینها مواردی است که من گمان کردم سبب مشکل شود برای خودم و تلاش کردم آنها را انجام ندهم .فقط طرز تفکر من است.

      در این واکاوی من متوجه شدم که :

      داشتن هیجان ابتدایی 

      دوستانی که ابتدا با ذوق و اشتیاق قدم در مسیر یادگیری اصول ذهنی گذاشته اند ،چون از روش‌های قبلی لاغری و سختی و رنج آن ها و چاقی خود به ستوه آمده بودند .

      دنبال هر روزنه امید بخشی بودند تا لاغر شوند و چون از سختی بیزار بودند در ابتدا با شنیدن اینکه در مسیر تناسب فکری خبری از سختی و محدودیت و رژیم و ورزش نیست کنجکاو و مشتاق به حرکت شدند .(خودم هم ابتدا با هیجان و اشتیاق شروع کردم ،چون دیگر تحمل روشهای لاغری و چاقی خودم را نداشتم .)

      امتحان کردن مسیر لاغری با ذهن 

      آنها گفتند حالا ببینیم چه میشود؟!!!!!!!!!!!!ما که همه راهها را رفته ایم ببینیم این روش چقدر و چه زمانی ما را لاغر میکند. (خود من به قصد امتحان نیامدم بلکه می‌دانستم مشکل من ریشه در مغزم دارد و  از همان ابتدا ایمان آوردم و زمانی که استاد فرمودند ورزش و رژیم را کنار بگذارید کاملا عمل کردم و حتی قرص لاغری که خریده بودم را مصرف نکردم و با نام خدا شروع کردم به عمل به آموزشها)

      وجود باورهای منفی نسبت به لاغری

      آنها به مرور که جلوتر آمدند، چون باورها و اطلاعات ذهنیشان درباره لاغری تغییر نکرده بود، نمی‌توانستند بپذیرند که بدون انجام کارهای فیزیکی بتوان لاغر شد و لاغر شدن را مصادف میدانستند با نخوردن و تحرک و بر همان باورهای منفی گذشته خود پافشاری داشتند .بعضا عده ای از خودشان سبک و رژیم اختراع میکردند و یا فکر میکردند در این روش با کنترل ذهن و هیپنوتیزم دیگر نباید غذا بخورند و در همین فایل چیز عجیبی در کامنتها خواندم که دوست عزیزی نوشته بودند من ۲۴ ساعت به ۲۴ ساعت گرسنه نمیشوم و نمیخورم .چی بگم شاخ درآرودم مسیر ذهنی اصلا این چیزها نیست (خودم اعتماد کامل کردم به این مسیر هر چند گاهی دچار نا امیدی بخاطر وجود باورهای منفی میشدم اما ادامه میدادم و به مرور آن مشکلاتم هم رفع شدند،از خودم سبک و رژیم اختراع نکردم و واقعا لاغری را زندگی کردم مثل یک شخص متناسب.گاهی هم پرخوری کرده ام اما وا ندادم و ادامه دادم)

      یک باور منفی دیگر این است که آنها گمان می‌کنند از دوره های رایگان نمی‌توان نتیجه گرفت 

      باور دارند،چیزی که راحت بدست می آید ارزشی ندارد و این باعث میشود موقعیتهای خوب را از دست بدهند.(اما خود من با همین دوره های رایگان کلی نتایج بی نظیر کسب کرده ام)

      توجه به چاقی موجود 

      آن دسته از دوستان باز هم ادامه دادند و چند وقتی گذشت اما دیدند لاغر که نشده اند هیچ ؛چاقتر هم شده اند و گفتند بی خیال خودمان را گذاشته ایم سر کار و این روش جواب نمی‌دهد یا حداقل ما بلد نبودیم و جواب نگرفتیم و نا امید شدندو رها کردند . (من هم لاغر نشده ام اما همچنان با عشق ادامه می‌دهم و یقین دارم تا ذهنم متناسب نشود جسم متناسب فایده ای ندارد این روش نیاز به اراده یا تخصص خاصی ندارد فقط کافیست دل بدهیم و بمانیم و لذت ببریم )

      کمالگرایی 

      راستش این کمالگرایی پدر ما انسانها را در آورده است .

      این دوستان بخاطر کمالگرایی که داشتند و دلشان میخواست در کوتاهترین زمان بهترین نتیجه را بگیرند و یا اینکه چون به خودشان و قدرت‌های درونیشان و خدای مهربان ایمان کافی نداشتند لاغر شدن را سخت می‌دانستند و مدام کار کردن روی فایلها را به زمان دیگری موکول می‌کردند 

      آنها بدلیل همان کمالگرایی چون دوست دارند همه کارها به نحو احسن انجام شود کار را متوقف می‌کردند و انجام تمریناتشان را پشت گوش می انداختند ،آنها متوجه ارزش و اهمیت استمرار در رسیدن به هدف نیستند؛

       یا شاید اصلا هدف لاغری آنقدر ها هم برایشان حائز اهمیت نیست . مثلا کلی بهانه که :”الان بیمارم،امروز احساسم خوب نیست استاد گفتند با احساس خوب انجام دهم،مهمان دارم،مسافرت هستم و………به راحتی آنها را از ادامه تمرینات باز می دارد .

      (من به جای کمالگرایی در مسیر تناسب فکری به جریان تکامل خودم توجه می کنم  و به تغییرات ریز و درشتی که در افکار و احساسات و به طبع آنها در رفتارم بوجود آمده تمرکز می کنم .

      آیا من همان مصی قبل از شروع دوره هستم؟ 

      خیر من بسیار بسیار تغییرات فوق العاده و مثبتی داشته ام این تغییرات حتی در نوشته های من هم مشخص است وقتی نوشته های اوایل دوره را می‌خوانم متوجه میشوم چقدر تغییرات داشته ام 

      من کسی بودم  که به پوچی رسیده بودم و هر روز دلم می‌خواست بمیرم و خلاص شوم از زندگی ؛اما به شکر خداوند هدایتگرم و استاد خردمندم الان با چنان عشق و اشتیاقی بیدار می‌شوم و روز را به شب میکنم که کلی وقت برای اهدافم کم می آورم سرشار از زندگی و دوست داشتن شده ام .

      آرامش عجیبی دارم و از تک تک لحظاتم لذت میبرم 

      گذشته را رها کردم و کاملا در زمان حال زندگی میکنم و آینده رویایی خودم را تصور می‌کنم. 

      قدرت کنترل ورودی های زندگی ام دست من است 

      قدرت انتخاب با من است 

      برای خوش آمد دیگران خودم را قربانی نمیکنم 

      اینها فقط تعدادی از دست آوردهای زیبای من است 

      حالا در جنبه لاغری هم کلی دستاورد زیبا دارم مثلا:

      ترسم از خوردن موادغذایی رفع شده دیگر تفکیک و کالری شماری ندارم از هر نعمتی که خداوند بخشنده ام خلق کرده برایم به اندازه نیاز جسم زیبایم میخورم و لذت میبرم و خداوندم را شکر میکنم )

      ورودی های منفی

      آن دوستان توانایی بستن ورودی های منفی را نداشتند و غرق در روزمرگی شده بودند و آنقدر افکار مزاحم و پریشان سر راهشان می آمد که حتی گوش دادن به فایلها هم نمی‌توانست دردی از آنها دوا کند .

      یا درگیر مسایل و مشکلات اجتماعی و پیگیری حوادث و بحرانهای جهان و خانواده و دوستان بودند و یا حتی مسائل سطحی تر که حامل کلی ورودی منفی ذهنی و احساسی است آنها را دچار چالش و توقف می‌کند.

       مثلا :”به جای تمرینات میگویند بزار اول یه زنگ بزنم خواهرم بعد تمرینات و انجام بدم  “

      حالا با همان یک تلفن ذهنش پر می‌شود از افکار و اطلاعات و تمرکزش از هدف پرت می‌شود 

      دقت کردم دیدم در بیشتر تماس‌های تلفنی یا گفتگوهای احوالپرسی روزانه، ما خودمان اصلا مرض داریم و طبق عادات اشتباه وارد یک سری مکالمات اشتباه می‌شویم و کلی ورودی منفی برای خودمان بوجود می آوریم 

      چطور ؟

      مثلا در مکالمه اولیه می‌گوییم:

      “سلام حالت خوبه ؟

      سلامتی؟

      چه خبر؟

      رو به راهی؟”

      کافیست شخص مخاطب حالش خوب نباشد ،رو به راه نباشد و شروع کند به شکایت و نالیدن و کلی احساس و فکر منفی در ما بوجود آورد 

      واقعا مگر مرض داریم که چنین مدلی احوالپرسی کنیم 

      همین یک تلفن یا گفتگوی کوتاه منجر می‌شود به کلی حال بد و تازه بعدش کلی به آن فرد و مشکلاتش فکر می‌کنیم و غصه میخوریم دیگر به کنار .

      باید سعی کنیم حتی گفتگوهای اشتباهمان را هم کنترل کنیم تا ورودی های منفی را جذب نکنیم .

      (من تمام ورودی های منفی ام را بسته ام ،اخبار و حوادث را دنبال نمیکنم ،ارتباطات من با دیگران محدود شده به احوالپرسی سبک خودم ،زمان‌های هرز ندارم و بیشتر دنبال کسب دانش در زمینه اصول ذهنی هستم و با بودن در سایت و یا خواندن مقالات و کتابهای زیبا زمانم را پر میکنم )

      و اما 

      من هر روز یک قدم با تمرکز برمیدارم و می‌دانم باید استمرار داشته باشم و می‌دانم افکار و باورهایم در حال اصلاح شدن هستند .همچنین فرکانس و مدارهای زندگی ام در حال ارتقا و پیشرفت صعودی هستند .

      ذوق و اشتیاق من در ادامه مسیر از درونم میاد و ربطی به مسائل فیزیکی پیرامونم نداره .

      چاقی موجود نمیتونه دلیل کم شدن انگیزه من بشه چون من تمام توجه و تمرکزم بر تغییرات درونی ام است و از این تغییرات بسیار بسیار لذت میبرم 

      پروردگارا سپاسگزارم برای نعمت زندگی که امروز دوباره به من عنایت کردی 

      پروردگارا دوستت دارم و تنها از تو یاری می‌جویم. 

      الهی به امید تو 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار زهرا
      1402/06/18 10:15
      مدت عضویت: 373 روز
      امتیاز کاربر: 21690 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 584 کلمه

      سلام استاد صبح شما بخیر و شادی

      خدایا شکرت که درتاریخ 1402/06/18 توانستم گام 82چطور لاغر بشوم با رنج یا آسانی را گوش بدهم 

      استاد من به مدت 5 ماه است که دراین سایت هستم و خیلی از فرمولهای اشتباه ذهنی خودم را با راهنمایی شما کشف کردم .

      عادتهایی که درمن تغییر کرده میل به خوردن شیرینی درمن خیلی کمتر شده به حدیکه اگر قبلا شعله زرد درمنزل من بود من خودم همه را میخوردم ولی از اربعین یک ظرف دریخچال بود که کسی نخورد و من آن را به خانه ی مادرم بردم . و یا همیشه من وقتی درب یخچال را بازمیکردم به بعضی از مرباها ناخنک میزدم الان این کاررا نمیکنم . قبلا من غذا میخوردم تا شکمم درد بگیره الان احساس سیری را بعضی از مواقع دریافت میکنم . با اینکه اصلا خودم را وزن نمیکنم میدانم خیلی سبک تر شدم چند روز پیش در خیابان مجبور شدم از پل عابر پیاده بروم دربالارفتن نفس زدن و احساس سنگینی نداشتم و بدون ایستادن و نفس گرفتن کل پله ها را بالا رفتم وقتی روی پل رسیدم خیلی احساس شادی کردم و از خدای خودم سپاسگزار که متناسب شدم درروی پل استاد خیلی شما را دعا کردم شب جمعه بود و نزدیک امامزاده نصراالله خیلی استاد شما را دعا کردم و گفتم خدایا ممنون که من را به سایت اقای عطاری روشن هدایت کردی همانطورکه دل ما افراد چاق را شاد میکنند و احساس ما خوب میشود دل خود و خانواده اش را شاد کن و سلامتی به ایشان عنایت بفرما 

      استاد یک سوال ؟ تمریناتی که شما و دوستان میگویند چه تمریناتی است ؟ جواب دادن به سوالات آخر هر فایل ، تمرین گفته میشود یا خیر ممنون من را راهنمایی بفرمایید 

      تجربه شما از شروع با ذوق و اشتیاق روش های مختلف لاغری را شرح دهید؟ در ابتدا با ذوق و شوق ادامه میدادیم و چون سختی داشت و اگر نتیجه مطلوب نمیگرفتیم آن رارها میکردیم 

      • آیا شما هم بعد از شروع رژیم لاغری، ورزش یا هر روش دیگری به مرور ذوق و شوق خود را از دست می دادید؟ شرح دهید.بله چون همیشه عجله داشتیم که سریع به نتیجه برسیم و جواب بگیریم و درنتیجه بعد از نگرفتن نتیجه مطلوب رها میکردیم 
      • چرا در استفاده از روش های مختلف برای لاغر شدن به مرور ذوق و شوق خود را از دست می دادیم؟! به خاطر عجله کردن و استفاده اشتباه از مسیر لاغری 
      • تجربه خود از ادامه دار بودن ذوق و شوق در جنبه های مختلف زندگی را شرح دهید که چگونه شد که مدتها با اشتیاق موضوعی را دنبال می کردید؟ مثل اموزش رانندگی من خیلی با ذوق و شوق انجام دادم و خداراشکر الان 24 سال است راننده هستم 
      • تجربه خود از رها کردن دنبال کردن هر موضوعی در زندگی را شرح دهید و عنوان کنید چه عواملی باعث از بین رفتن انگیزه شما شده است. آموزش زبان انگلیسی که بعد از دو ترم آن را رها کردم چون اصلا ذوق و شوق نداشتم 
      • چه عاملی در روش لاغری با ذهن سبب شده که ذوق و شوق خود برای ادامه دادن را حفظ کنید. دراین روش هم راحت بودن 2- استمرار داشتن با حس و حال خوب – تغییرات با لذت انجام میشود با اندوه و غم و چقدر انگیزه ما با همراه بودن با استاد و دوستان هم مسیر زیاد میشود 
      • از محتوای ویدیوی آموزشی برای خود تمرین ایجاد کرده و در بخش نظرات تمرینی که باید انجام دهید را بنویسید. من میدانم بهترین و آسانترین مسیر برای لاغری با ذهن است و من میتوانم این کاررا به راحتی و با احساس خوب انجام دهم 
      •  
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5961 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 87 کلمه

        سلام و درود
        خوشحالم احساس بهتری داری😊
        تمام افکاری که با دیدن هر ویدیوی آموزشی در ذهن شما مرور می شه
        تمام لحظاتی که مشغول دیدن و فکر کردن برای پاسخ به سوالات یا نوشتن درباره هر جلسه اموزشی هستید دقیقا دارید تمرین انجام میدی
        سعی کنید در پاسخ به سوالات شرح بیشتری بدید
        در مورد سوال آخر هر جلسه که باید از محتوای ویدیویی تمرین درست کنید باید توجه کنید در ویدیو چه چیزی گفته میشه و چطور باید بهش عمل کنید. در دوره های آموزشی سبک تمرینات تفاوت دارد.

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار عطا
      1402/02/14 02:07
      مدت عضویت: 474 روز
      امتیاز کاربر: 11065 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,373 کلمه

      سلام و درود .

      لاغر شدن آسان را انتخاب می کنم . 

      من عادات چاق کننده ام رو مینویسم . بعد رفتارهای جایگزین رو هم مینویسم . بعد تمرین می کنم تا بتونم این رفتارهای جدید رو جایگزین کنم .

      من در دوره تغییر عادت خیلی خوب عمل کردم ولی چون دوره خیلی کوتاه بود بعد از تمام شدن دوره دوباره هم تکرارش کردم ولی باز هم نیاز به تکرار داشت چون عادتهای جدید رو دو تا ۱۷ روز تکرار کردم یعنی ۳۴ روز  و ۳۴ روز در مقابل سالها تکرار عادت چاق کننده زمان کمیه و من بعد از پایان دوره عادات جدیدم رو دیگه تکرار نکردم . 

      اما الان که به پایان این دوره دارم نزدیک میشم دارم میبینم ذهنم داره میپذیره که خودش هگعادات جدید ایجاد کنه . یعنی فقط من نیستم که دوست دارم عادات جدید ایجاد کنم . ذهنمم با من موافقت کرده . 

      چون من واقعا رنج چاقی رو چشیدم . 

      چاقی برای من اولش آسون بود لدتبخش و ساده بود ولی وقتی جسمم چاق شد دیگه چاقی برام آسون نبود  . چاقی برام زجر اور شد . پرخوری برام زجر اور شد . 

      شاید من هنوز خیلی به طور جدی با اسیبهای جسمی پرخوری روبرو نشدم که البته اگه فکر کنم دارم ولی بیشتر از جسمم این روح و روانمه که از پرخوری دچار آسیب شده . 

      من واقعا زجر روحی کشیدم . اما وقتی رفتارهای متناسب کننده و آرامش ذهنم رو دیدم خب دیدم این متعادل خوردنه چقدر درون من رو آروم کرده . البته متعادل با جسمم غذا خوردن . یعنی الگوی فکریم از زمان دوره ی من این و نخوردم تغییر کرد و نیاز جسممو فهمیدم . 

      خوردن بر اساس نیاز جسم عادت جدیدی بود که من اون رو ایجاد کردم و به من آرامش روحی و روانی زیادی داد و البته سبک شدن جسمم هم خیلی بهم حال میداد حتی ۳ کیلو هم وزن کم کردم . البته دیگه بعد از اون نکشیدم ولی تاثیر گزار بودن چالش تغییر عادت رو در ۳۴ روز دیدم . برای همین  تصمیم دارم چنین تمریناتی برای خودم بسازم که آسون و راحت باشه . 

      شاید شما تمریناتی دارید که راحت و آسون باشه و خوردن بر اساس زبان بدن رو برامون راحتتر کرده باشه ولی فعلا که من در این دوره هستم شاید خودم بتونم برای خودم تمریناتی بسازم که در جهت لاغریم باشه تا بهش عادت کنم . 

      پس اول عادات چاقیم رو مینویسم بعد رفتارهای جایگزین رو .

      اولین عادتم اینه هرچی میبینم دلم میخواد بزارم دهنم . این فرمول تو ذهنمه حالا شاید بعضی وقتها انجام ندم ولی معمولا انجام میدم 

      هرچی میبینم دلم میخواد بخورمش . 

      دومین عادتم اینه خیلی تند غذا می خورم . 

      سومین عادتم اینه بعد از خوردن معمولا عذاب وجدان میگیرم تا چندین ساعت  . یعنی به خوردنهام فکر می کنم .  حالا چه کم چه زیاد چه اندازه فرقی نداره حالا میزان عذاب وجدانش بنا به خوردنم کم و زیاده . اگه کمتر خورده باشم عذاب وجدانم کمه اگه بیشتر خورده باشم عذاب وجدانم زیاده . 

      چهارمین عادتم اینه بنا به نیاز جسمم غذا نمیخورم بلکه بنا به خوشمزه بودن غذا میخورم. 

      پنجمین عادتم اینه وقتی به کسی میگم غذا بخور و اون نمیخوره خودم میخورم . این رفتارم به عینه تقلید از مادرمه . یعنی قشنگ میبینم الگوم ایشون بوده . 

      ششمین عادتم اینه  بعد از شام که تو مغازه میخورم  وقتی  میام خونه هم باز دلم میخواد بخورم  و معمولا هم میخورم  مگر اینکه بخوام رفتار متناسب انجام بدم ولی به این کار عادت دارم که آخر شب میام خونه دوست دارم بخورم . 

      هفتمین عادتم  دقیقا همینه هر وقت از بیرون میام خونه دوست دارم بخورم و بلافاصله هم میخورم . حالا کم و زیاد فرقی نداره . اینایی که میگم فرمول های ذهنمه  که بارها و بارها تکرارشون کردم . 

      هشتمین عادت چاق کننده ام اینه وقتی سیرم هم میخورم . 

      نهمین عادت اینه غداهایی که دوست دارم و خیلی زیادتر از حد معمول میخورم . 

      دهمین عادتم اینه با چایی حتما یه چیز شیرین میخورم . 

      یازدهم : از هر چی سر سفره باشه دوست دارم شده یه لقمه از هر کدوم بخورم و چون الگوی پرخوری رو هم دارم خب مسلما گاهی این دو فرمول رو با هم اجرا می کنم . 

      دوازدهم : از چاقیم ناراحت و متنفر میشم .

      سیزدهم : بعد از پرخوری از خودم ناراحت و متنفر میشم . 

      چهاردهم : با پرخوری می جنگم .

      پانزدهم : اگه کسی بهم بگه اینو نخور یا کمتر بخور یا متعادل بخور ناراحت میشم . عصبی میشم وقتی کسی در مورد غذام حرفی می زنه  و قضاوتم می کنند . 

      خب من اگه بخوام بازم بنویسم کلی عادت چاق کننده دیگه هم دارم . 

      ولی اینا خب آشکارتر بودن . مابقی رو خیلی باید دنبالش بگردم . به نظرم اگه شروع کنم و هفته هفته سعی کنم این تمرینات رو انجام بدم و این فرمولها رو در ذهنم تغییر بدم و یک هفته تکرارشون کنم بتونم  رفتارهای جدید رو جایگزین کنم . 

      مسلما آگاهانه رفتار کردن در اول هر عادت به من کمک می کنه تا با انگیزه ی بیشتری ادامه بدم . 

      وقتی به خودم میگم خودم دارم این تغییرات رو ایجاد می کنم نه شخصی از بیرون خب انگیزه ام بیشتر میشه برای تغییر کردن . 

      خب حالا برم سراغ رفتارهای جایگزین . 

      رفتار اول جایگزین عادت اول : 

      اولین عادتم این بود که  هرچی میبینم دلم میخواد بزارم دهنم و بخورمش . 

      رفتار جایگزین : هر خوردنی میبینی  اول فکر کن ببین گرسنه ای دلت قارو قور می کنه یا نه . یکم مکث کن . بهتره این کار رو کنی چشماتو ببند تا ۵ بشمار و از خودت بپرس چقدر گرسنه ای . از ۱ تا ۱۰ در نظر بگیر . اگه گرسنگی از ۱ تا ۵ بود خب گرسنگی شدید نیست اگه از ۵ بیشتر بود میتونی بخوری . 

      پس رفتار جایگزین برداشتن غذا و گذاشتن در دهان اینه : 

      چشماتو ببند تا ۵ بشمر . درجه گرسنگی و سیری  جسمیتو تشخیص بده  از ۱ تا ۵ سیر و از ۵ تا ۱۰ گرسنه . اگه درجه از ۵ بیشتر بود میتونی برداری بخوری تا درجه گرسنگی بیاد زیر ۵ یعنی سیری . 

      عادت ۲: تند غذا خوردن 

       رفتار جایگزین عادت دوم :  آرام غذا خوردن ، با دست چپ غذا خوردن ، با تمرکز غذا خوردن . نقطه ی سیری رو پیدا کردن . با دست چپ غذا خوردن تمرکزمو روی لقمه ها بیشتر می کنند و جلوی تند غذا خوردنمو میگیره . این رفتار به نظرم تمرین خوبیه برای اینکه عادت کنم آروم غذا بخورم .  

      عادت ۳ :  عذاب وجدان و سرزنش خود بعد از خوردن

      رفتار جایگزین : فکر نکردن به رفتار قبلی . فکر نکردن به خوردن . دوباره انگیزه پیدا کردن برای انجام رفتار متناسب کننده بعدی . به فکر روح و روان خود بودن . سپاسگزاری کردن از تک تک لقمه هایی که خوردم .

      به نظرم رفتار جایگزین این باشه بعد از خوردن  ۱۰ مزیت غذایی که خوردم رو بنویسم و سپاسگزاری کنم تا عادت کنم بعد از خوردن عذاب وجدان نگیرم بلکه سپاسگزاری کنم . 

      فعلا این ۳ تا رو تمرین می کنم . برای مابقی عاداتم هم رفتار جایگزین و اسان و لذتبخش پیدا می کنم . اون رو تکرار می کنم تا عادت کنم بیشتر از اینا استفاده کنم .

      من بیشترین علتی که میخوام تغییر کنم روح و روانمه 

       دیگه طاقت فشار چاقی رو ندارم . هر چقدرم که حسمو نسبت به چاقی بی تفاوت کنم که فرکانس چاقی ندم میبینم فایده نداره . من از چاق بودنم اعتماد به نفسم گرفته شده . احساس حقارت می کنم . چاقی از من خیلی چیزا گرفته و من با تغییر همین چندتا فرمول کوچیک میخوام روح و روانمو به ارامش برسونم . چاقی مانع آرامش من میشه . اما در مسیر بودن رنج چاقی رو از من کم می کنه و امید و ایمان به لاغری رو در من زیاد می کنه و مهمتر از همه روح و روانم آرومه . 

      من میخوام تغییر کنم نه به خاطر کسی به خاطر خودم. چون من لایق آرامشم . چون من لایق زندگی در شرایط بهتری هستم . چون من باهوشم . چون من جوونم ‌. چون من توانا هستم . چون من خوشبختم . دیگه نمیخوام چاقی مانع احساس خوشبختیم بشه .میخوام لذتم دائمی بشه . 

      بیش از اندازه غذا خوردن هیچ لذتی نداره این اندام متناسبه که لذتش ماندگاره .  این همه خوردم کدوم لذتش الان با من مونده ؟ اما رنج چاقیه که با منه . من میخوام رنج چاقی رو با لذت لاغری جایگزین کنم  . 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار مریم
      1402/02/04 15:03
      مدت عضویت: 530 روز
      امتیاز کاربر: 4810 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,156 کلمه

                              “به نام خالق یکتا “

      درود به همگی ؛

      گام هشتاد و دوم : چگونه لاغر شویم ؟ با رنج یا آسانی .

      پروردگار مهربانم ، سپاس گوی تو هستم که همیشه یار و یاورم هستی و امروز دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ به من کمک کردی تا بتوانم گام هشتاد و دوم را بردارم ، خدایا شکرت .

      سوالی که بارها در ذهن افراد چاق و دارای اضافه وزن تکرار و مطرح می شود این است که “ چگونه لاغر شوم ؟ “

      نکته قابل توجه در پیدا کردن پاسخ مناسب برای چگونه هایی که در ذهن ما شکل می گیرد این است که ما برای برخی از چگونه های ذهن خود می دانیم که باید آموزش ببینیم به عنوان مثال : اگر این سوال در ذهن ما شکل بگیرد که چگونه نوازنده شوم؟ شاید اولین پاسخی که در ذهن ما شکل می گیرد این باشد که باید در کلاس آموزشی شرکت کنم .اما هر بار که این سوال در ذهن ما شکل گرفته است که چگونه لاغر شوم ؟پاسخ های متفاوتی در ذهن ما ایجاد شده است :

      باید برنامه ی رژیم غذایی برای لاغر شدن داشته باشم .

      باید ورزش کردن را شروع کنم و در باشگاه ثبت نام کنم .

      باید از داروهای چربی سوز استفاده کنم .

      باید فعالیت بیشتری داشته باشم تا سوخت و ساز بدنم بیشتر شود .

      توجه : چرا برای پاسخ چگونه لاغر شوم ؟ موفقیتی کسب نکرده ایم ؟!!

      چون هر بار که به دنبال پاسخ چگونه لاغر شوم ؟ بوده ایم از روش هایی استفاده کرده ایم که لاغر شدن را به ما آموزش نداده اند بلکه سعی و تلاش کرده اند چاقی ما را بر طرف کنند و از آنجایی که مرکز یاد گیری جسم ما مغز است بنابراین تلاش برای یاد دادن لاغری به جسم بی فایده خواهد بود .

      همه ی ما در مورد چاق شدن این تجربه را داریم :

      قبل از اینکه جسم ما به اضافه وزن مبتلا شود ، انتظار چاقی در ذهن ما شکل گرفته است ، برای ما طبیعی شده است که چاق شویم . این انتظار از طریق شنیدن حرف اطرافیان و یاد گیری رفتارها و عادت های دیگران صورت گرفته است . سپس انتظار چاقی به دستورالعمل های مغزی تبدیل شده و در مغز ما ذخیره شده است و ما بر اساس دستورات مغزی رفتارمان تغییر کرده است و نتیجه ی این پروسه در مدت زمانی چند ماهه یا حتی چند ساله اضافه وزن شده است .

      اگر به پروسه ی چاق شدن خود توجه کنید به وضوح به این 

      اطمینان می رسید که ابتدا احساس چاق شدن ، نگرانی از چاق شدن ، انتظار چاق شدن در ذهن ما شکل گرفته است و بعد از مدتی چاقی را در جسم خود تجربه کرده ایم.

      نکته : از تجربه چاق شدن برای لاغر شدن استفاده کنیم .

      بنابراین اگر با این سوال در ذهن خود مواجه شده ایم که چگونه لاغر شویم ؟ باید بدانیم که فقط از طریق یادگیری لاغری می توانیم لاغر شویم .هیچ طریق دیگری برای لاغر شدن ساده و دائمی وجود ندارد.

      باید روشی را انتخاب کنیم که برای ذهن ما ساده ، لذت بخش و آسان باشد .لاغری با ذهن تنها روشی است که تمام ویژگی های مورد علاقه ی ذهن را دارا می باشد .

      نکته : ذهن ما به شدت با رنج کشیدن مخالف است و انجام هر کاری که با سختی و رنج توام باشد را نمی پذیرد و آنقدر مقاومت می کند تا ما را از انجام دادن آن منصرف کند.

      دوستان عزیز ما باید توجه داشته باشیم که اضافه وزن و چاقی ما با درد و رنج و سختی به وجود نیامده است بلکه کاملا راحت ،آسان و لذت بخش بوده است پس ما باید روشی را برای تناسب اندام و لاغری انتخاب کنیم که راحت ،آسان و لذت بخش باشد نه سخت و رنج آور .

      با توجه به گفته های استاد در فایل تصویری من به درک و آگاهی خوبی دست پیدا کردم .در این فایل به این نکته آگاه شدم که تمامی فرمول های ذهنی و مغزی ما کم کم و آرام آرام با تکرار و استمرار مداوم و همیشگی و زمان لازم ،در ذهن ما و مغز ما به وجود آمده اند و ثبت شده اند و سپس به رفتارهای تکرار شونده ی ما یا همان عادت های ما تبدیل شده اند و ما هم باز با تکرار هر چه بیشتر آنها وضعیت کنونی را برای خود رقم زده ایم یعنی مغز و ذهن ما اینگونه توسط خود ما برنامه ریزی می شود و بر حسب همان برنامه ها عمل می کند پس ما نباید در مسیر لاغری با ذهن با چند بار تکرار کردن و مدت کوتاهی که در مسیر هستیم از نتیجه نگرفتن خود دلسرد و نا امید بشویم چون جایگزینی فرمول های جدید و ثبت آن در ذهن و مغز ما نیاز به زمان دارد و احتیاج به تکرار بسیار و استمرار زیاد .ما با تکرار و استمرار زیاد و هر روز یک گام یک گام بر داشتن در مسیر لاغری با ذهن می توانیم آرام آرام این فرمول های صحیح و جدید را در ذهن و مغز خود ثبت کنیم و در نتیجه ی آن رفتارها و عادت های جدید ما شکل خواهد گرفت و بالاخره به تناسب اندام مورد نظر خود خواهیم رسید.

      نکته ی قابل توجه و خوشحال کننده ای که وجود دارد این است که ذهن و مغز ما این قابلیت را دارند که هر چند بار که بخواهیم می توانیم آنها را از نو برنامه ریزی کنیم تا بر اساس همان برنامه ریزی ما عمل کنند تنها کافی است ما فرمول ها و باور های صحیح و لاغر کننده را یکی یکی و بدون هیچ عجله ای در ذهن خود بارور کنیم و با تکرار و استمرار بسیار آنها در مغز و ذهن خود برای همیشه ثبت کنیم.

      اگر ذهن و مغز ما درباره ی چیزی برنامه ریزی بشود حتی با تغییر آن برنامه باز هم تا مدت ها همان برنامه ی قبلی خود را انجام می دهد .استاد مثال خوب صفحه کلید خود را بیان کردند و من می خواهم مثال خود را بیان کنم : در منزل پدر شوهرم در یکی از اتاق ها بر روی طاقچه یک ساعت قدیمی قرار داشت که در این چند سال که من عروس آنها هستم هر وقت می خواستم ببینم ساعت چند است به همان قسمت نگاه می کردم و ساعت را می دیدم اما چند وقتی است که آن ساعت را از آن قسمت بر داشته اند و من با وجود اینکه میدانم دیگر در آن جا ساعتی وجود ندارد اما با گذشت چند ماه باز هم برای دیدن وقت و زمان به همان نقطه توجه می کنم و این نشان واضحی است که ذهن ما تا مدت ها کاری را که قبلا بارها و بارها انجام داده است را به راحتی فراموش نمی کند و احتیاج به زمان و تکرار دارد .

      بیایید همچنان با شور و شوق در مسیر زیبا و لذت بخش لاغری با ذهن بمانیم و با تمرین و تکرار و استمرار به آنچه که می خواهیم برسیم ، انشاالله.

      یا حق ”

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار صالحه
      1402/01/11 03:57
      مدت عضویت: 454 روز
      امتیاز کاربر: 48820 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 456 کلمه

      سلام اقا عطار روشن وهمسیران 

      چگونه لاغر شویم 

      برای چاقی اول گلی اموزش دیدیم از شنیدهها دودیها یا گرفتیم بعد به مرور عادت بهش اضافه شد ودر مرحله بعدی از  عادتها لذت بردبم با تکرار عادتها در دفعات زیاد اضافه وزن پیدا کردیم به مرور م دنبال ا جاره  گشتیم چندین مدل رژیم جندین مدل ورزش چندین مدل دمنوش  هی تکر ارکردیم به این امید لاغرشدن ابنجا دیگه ترس از چافتر هم بهش اضافه شد  چون با هر با  شکست از هر رژیمی باوره ابنکه برکشت چاقی بیشترخواهد بود ودر نتیجه هرچه تلاش کردیم برای لاغری محو شد تازه مقداری به کم کردمون اضافه شد وبرکشت چاقی بیشتری هم داشتیم در صورتی که برای همین وزن ما زمان بیشتری کشیده بود تا به این وزن برسیم ولی با رژیم برگست وزن چندین سال به چند ماه ویا کمتر از ماه هم کشید تازه با گذشت سن دوباره چندین مشکل  به چاقی اضافه وان مریضهای که همش بخاطر چاقی بود انواع نریضی که ریشش جاقبود وبس 

      جون ذهن ما از سختی گشیدن لذت نمیبره وکاری کار ذهن ازش لذت نبره وتوس سختی باسه قبول نمی کنه وبخاطر   وهمین کل هر رزیم = شکست بود 

      سالهی زیاد در پی راه حل بودم برای داشتن یی هنر باید اول اون هنر رو یاد گرفت وبعد با تکرارش تو اون زمینه ادم موفق

      بشیم 

       فشا ر جاقی که هن برجسم وهم بر  ذهن بود   با دیدن افردا لاغر به خودمون گفتم چطور لاغر شیم 

      کاری که ما برای چاقی انجام دادیم در حقیقت ما هنر جاق شدن رو درست کامل بی نقض یاد گرفتبم از عر حسهایخود باقدرت زیاداستفاده کردیم وچاقیرو درست کامل اموزش دیدم بعدتبدیل به رفتا وبعداز اون به عمل کردن به اون رفتارها وتکرار هزار با این رفتارها در ذهن فرمول چاقی درست شد 

      به مرو طیسالیانزیاد بر تعداد ابن فرمولهایاضافه شد وگسترش پیدا کرد کار به جای رسید که دیگه ترس ونگرانی که ازاین  هم چافترخوام شد پیجاره ودرمانده جطورلاغر شم درما بوحود امد تا با مسیر لاغریی با ذهن رسیدیم اموزش دیدیم تو هر مرحله داریم یاد میگیریم وکم کم از مشکلات که خودمون بوحود  اوردیم مرحله به مرحله داریم کم نیکنیم تو این زمان نشه فرمولهای ذهنی که طی سالیان زیاد در ما شکل گرفته روعوض کنیم این کار بیهوده هست ما باید فرمول جدید درست کنیم با استفاده ازفرمولهای حدید وکمتر کارکردن  با فرمو لهای قبلی ا ول در رفتاروبعد درعادتها ماتغییربوحود میاد با تکراراین عادتهی صحیح دیگه کمتر سراغ فرمولهاز چاقی نمیریم یا کمتر میریم درنتیحه دراستمرا داشتن به نتیحه میرسیم تغییر فرمولهای ذهنی زمان زیادی کار دارا با تکرار واستمرا وازمون وخطا درست میشه فقط به خودمون زمان بدیم کار کنیم تلاش کنیم وبه خودمون  وفت بدبم با تکرار اگاهی جدید ودرست رفتارکردن به نتبجه که للاغریی هست مرسیم انسالله 

      خدا پست وپتها هتون یاحق حق نگه دارتون

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار صالحه
      1402/01/09 22:22
      مدت عضویت: 454 روز
      امتیاز کاربر: 48820 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 450 کلمه

      سلام روزتون پر از خیر وبرکت باشه اقای عطارن وهمسیران 

      وفتی تو خونه ما یی جابجایی داریم وسایل کوتی کابیت رو عوض می گنیم وفتی میخوامیم وسیا رو پیدا کنیم اول پیش فرض جای قبلی هست باره اشتباهخواهیم واشت تا اکن وسیله جا بجایی رو پیدا کنیم برای تغییر کوچک ما باید زمام بدیم تا جای جدید به خاطر بسپاریم 

      تو  ساخنمان هم و  تغییر وجبجای وسایل اتاق هم مسئلهرو داریم بارها باید حی استباهی بریم وبرگشت داشته باشیم تاذهن این جابجای رو به ذهن به خاطر بسپاره ولی مااحساسمیکنیمبا شروع دوره تو زمام کم پا قادر هستیم که فرمولهای ذهنی که طی سالهای در ذهن پا ذخیره شدهاند رک تو زمان کم تغییر بدیماین امکان نداره تا یاد گیری فرمول جدیدوتکرار اون زمان میخواهد تاد  ذهن جای برای خودش پیدا کنه 

      فرومولهای چاقی سالها تکرار داشتیم چطور انتظار داریم تو زمان کم کاملا عوض بشن 

      من اموزش دیدن تازدارم یی سری فرمول جدید دارم درست میکنیم با تکرار این فرمولهای جدید در رفتار کردن وعمل کردن با این فرمولاهی جدید بعد مرحله لاغریی بعدازاستفاده ازفرمول جدید به دست میاد پس استمرا میخواهد تاعادت سالیان رو هم تغییر وهم عمل کنیم 

      با دیدن یی مدت کوتاه فایل چطور کار سالیان رو تغییر بدیم 

      باید ارارم واستمرا داشتن تو یادگیری وتگرار وتکرار د  یاد گیری واحرای کردن اموزشاه یاد گرفته کم کم در ما تغییر ایجا شده 

      ذهن ناخداگاه واصلا قبول نداره وفتی رژیم میگرفتم تا لاغر بشیم این ما بودیم که میخواستیم به زور جسمون لاغر کنیم کاری به ذهن ودستوراتش نداشتیم بدای هر اموزش مرحله اول یا گیری هست ولی چرا در مورد لاغریب هیچ اموزش نگرفته به اجبار فقط راه حل لاغریی سریع در زمان کم ونتیجه سریع رو میپسندیم دم نوش وارویی لاغریی وحتی عمل که ازهمه خطرناکتر هست رو انجاممیدیم بجای کارکردن واموزش روی ذهن ویادگیری درست فقط فشار رو به جسم میاریم که لاغریی به هر بهای صورت بگیره 

      با تکرار ارام ارام واستمرا در انجام یواش یواش فرمولهایجدید جایگزین فرمولهای اشتباه میشه شاید بعضی زمان مادوباره  برگست عادت هارو داشته باشیم این طبیعی هست نباید مایوس وناامید بشیم‌ تو‌مسیر   باشیم ادامه بدیم کم کم درست میشه ما با روش لذت بخش وارامش به نتیجه میرسیدم تا با روش سخت وخسته کننده ذهن روش سخت رو نمپزیره وبرکست چاقی خواهیم داشت ولاغریز اتفاق نمی افته 

      هرچقدر زمان دیدن فایل وگوش کردن ونوشتن دیگاه بیشتر باشه وخندن دیگاه دیگران بیشترباشه یواس یواش اشتباه تو رفنارهم کم میشه اگه اشتباهی شد با تکرا درست میشه 

      ما برای چاقی هنیشه تو فضای اموزش وتکرار چاقی قرا داشتیم برای لاغریی همچین محیطی در دست ما نیست  نیز باید همین کار رو دشته  باشیم هر چقدر د رسایت درمان بزاریم لاغریی رو حتما به دست میاریم 

      با بودن در سایت محیط قرار گرفتن رو عوض کردیم بس نتیجه بهتری میگیریم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 0
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 378 کلمه

      سلامی دوباره استاد.

      چقدررررررررر مطلب به موقع و عالی بود اینقدر لذت بردم که اشتیاقم برای ادامه دادن چندین برابر شد.

      من هم الان که فکر کردم یک موضوع خیلی شدید توی ضمیر ناخودآگاهم تاثیر گذاشته که چندین مرتبه اومدم تغییرش بدم باز حوصله ام نشده و برگشتم به تغییر و عادت قبلی حالا چی هست این موضوع من سال 88 که یه گوشی ساده برای اولین بار دستم گرفتم اومدم منوی گوشیم را از فارسی به انگلیسی تغییر دادم چون که داداشم هوش زیادی در یادگیری زبان خارجه داشت و از من هم کوچکتر بود و میخواستم منم مثل داداشم همیشه زبان رو یاد بگیرم و اولش خیلی برام سخت بود تا حدی که نمیتونستم باهاش کار کنم و هی فارسیش میکردم تا اینکه دانشگاه قبول شدم و گوشیم رو عوض کردم و یک مدل بالاتر گرفتم سال 90 بود و هنوز گوشی لمسی توی مغازه ها اینقدر زیاد نبود و من دوباره برای کلاس گذاشتن منوی گوشیم را انگلیسی کردم و دیگه تغییرش ندادم که ندادم تا همین الان کاملا 11 ساله که منوی گوشی های من اصلا فارسی نبوده و وقتی گوشی همسرم مادرم یا اطرافیان رو می‌گرفتم باهاش کاری انجام بدم طبق عادت گوشی خودم دکمه برگشت را روی گزینه های چپ میزدم و خودم خندم می‌گرفت که چطور منه فارسی زبان ایرانی اینقدر وابسته به کیبورد و منوی انگلیسی شدم که گوشی با منوی فارسی دست میگیرم اشتباه میکنم باهاش کار کنم و وقتی منوی گوشی خودمو فارسی میکنم حس میکنم فرم گوشیم کلا عوض شده و با دیدن این کلیپ عالی از شما خواستم یک چالش با خودم داشته باشم و الان منوی گوشیم را به فارسی تبدیل کردم که با تکرار و عادت های جدید ببینیم چقدر موفق هستم و این باور من قوی تر بشه که وقتی میتونی تغییرات جدیدی به ذهن ناخودآگاهت بدی یکی از اون موضوع ها لاغری هست که عادات و تغییرات خوردن هم یک چالش خوب هست برای تناسب اندام درسته 4 ماهه که در این مسیر هستم اما بازم ذهن من پر از خطاهای زیاد هست که باید تلاش کنم و برنامه جدید به ذهنم بدم و با فرمول های جدید به اون تناسبی که میخواهم برسم.استاد مثال هایی که میزنید واقعا عالی هستن خیلی مفهومی و نکته ای هستن و واقعا تاثیر خوبی دارن بسیار سپاسگزارم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فاطمه سادات
      1401/08/13 21:55
      مدت عضویت: 1689 روز
      امتیاز کاربر: 3766 سطح ۴: هنرجوی مبتدی

      نشان های دریافت شده

      سطح مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 738 کلمه

      سلام . 

      چقدر این مطلب  عالی بود . 

      سوال : چگونه لاغر شوم ؟ 

      پاسخ : لاغری را یاد بگیرم لاغر میشوم . 

      روش لاغر شدنی من را لاغر می کند که ساده تر ، لذتبخشتر و آسانتر  از چاق شدن باشد . 

      لاعری با ذهن تنها روشی است که ساده تر و لذتبخش تر و آسانتر از چاق شدن است . 

      لاغری با ذهن یعنی استفاده از نیروی یادگیری ذهن برای اموختن لاغری . 

      چاقی خیلی سخته . ما سالها برای یادگیری آن آموختیم و بعد از سالها آموزش در طی سالها اونها رو اجرا کردیم و بعد چاق شدیم ‌ 

      مثلا برای خود من ۱۶ سال پروسه ی چاق شدنم طول کشید . 

      چون تا ۱۱ سالگی فقط  آموزش ناآگاهانه بود و از ۱۱ سالگی تا ۱۶ سالگی ترس از چاقی در من ایجاد شد و از سن ۱۶ سالگی به بعد دیگه چاقتر شدنم ادامه پیدا کرد تا سن ۳۴ سالگی  که وزنم به ۹۱ کیلو رسید ولی با یادگیری لاغری در عرض ۴ ماه من توانستم به وزن ۶۸ کیلو برسم و بعد در ۴ سال توانستم وزن خودم را ثابت نگه دارم و مدتیست تصمیم گرفتم که کاهش وزن بیشتری را تجربه کنم پس نیازمند یادگیری بیشتر است . 

      من در دوره تکرار اموزش لاغری با ذهن گام اول توانستم ذهن خودم را متقاعد کنم که آگاهانه رفتار متناسب را انتخاب کند و لذت از رفتار متناسب و نخوردن  را جایگزین  لذت از رفتار  نامتناسب و خوردن کند . 

      من توانستم به خودم اثبات کنم دیگر خوردن برای من لدتی ندارد و البته که در این ۴ سال این بزرگترین مانع من برای لاغری بود هربار که میخواستم آن را بشکنم میدیدم ذهن من مانع دیگری بر سر راهم می گذاشت . 

      اما این بار گمان نمیکنم دیگر لذت از نخوردن و ررنج از خوردن را با لذت از خوردن و رنج از نخوردن جابجا کنم . 

      من آنقدر نوشتم و خواندم تا بالاخره ذهنم متقاعد شد من از خوردن لذتی نمیبرم . 

      خوردن برای من کلی رنج به بار آورد 

      انقدر نوشتم تا بالاخره به این درک رسیدم که من از نخوردن بسیار لذت میبرم . 

      فهمیدم من در نخوردن آگاهانه توانمند هستم . میتوانم رفتار متناسب آگاهانه را انجام دادم . 

      آنقدر نوشتم تا توانستم نیروی خوداگاه خودم را هم با لاغری ناخوداگاهم همسو کنم . 

      آنقدر تجزیه و تحلیل کردم که بالاخره به درکش رسیدم . 

      لاغری من دوباره آغاز شده . چون به معرفت بیشتر لاغری رسیدم . 

      چون با گوش دادن و خواندن و نوشتن دارم باز هم یاد میگیرم . 

      میدانم شاید تا دو سه ماه دیگر به راحتی به وزن ایده آلم برسم . 

      چون این مانع هم برداشته شد . عمیقا هم برداشته شد . 

      چند روز است دارم سبک سنگین می کنم شاید حدودا یک هفته ده روز طول کشید تا بالاخره توانستم این الگو را درک کنم و با لذت از آن عبور کنم . 

      حالا دیگر راه خود را تا رسیدن به وزن ایده آلم  باز میبینم . 

      چون توانستم به درک لذت آسان لاغر شدن برسم . 

      ذهن من همیشه در مقابل نخوردن مقاومت ایجاد می کرد  و همیشه حالم بد میشد . 

      رنج از نخوردن به راحتی انسان را چاق می کند ولی من با استفاده از تمرینات دوره لاغری با ذهن گام اول توانستم به راحتی رنج از نخوردن را به لذت نخوردن تبدیل کنم . 

      ذهنم دیگر دستور به خوردن نمیدهد . 

      فقط باید بیشتر و بیشتر عمل کنم . 

      عملش راحت است چون الگوها برای انجام بسیار راحت هستند . 

      من به راحتی توانستم با دادن الگوهای لذت به ذهنم آگاهانه به انجام رفتار متناسب دلخواهم اقدام کنم . 

      عملی که  بووسیله ذهن چاق حتی یک ساعت هم نمیتوانستم آن را اجرا کنم اما آگاهانه و با کمک ذهن لاغرم توانستم با کمک نوشتن به راحتی الگوی متناسب کننده دلخواهم را به ذهنم نشان دهم و رنج از نخوردن را به لذت از نخوردن و لذت خوردن را به رنج از خوردن تبدیل کنم . 

      خیلی شادم که بالاخره موفق شدم . حالا تنها لازمه این کار استمرار است . 

      من با استمرار در این کار به راحتی به وزن ایده آلم میرسم . 

      شاید باورتان نشود من به راحتی توانستم  چندین روز ۲۴ ساعت به ۲۴ ساعت چیزی نخورم و  چندین ساعت بدون خستگی  پیاده روی کنم . 

      کاری که برای ذهن چاق بسیار عذاب آور و تلخ است اما وقتی متقاعد شود همان ذهن چاق به راحتی به ذهن لاغر تبدیل میشود و تمام این کارها را به سادگی انجام میدهد . 

      معشوقه به سامان شد تا باد چنین بادا 

      کفرش همه ایمان شد تا باد چنین بادا 

      ملکی که پریشان شد از شومی شیطان شد

      باز آنِ سلیمان شد تا باد چنین بادا

      خدایا شکرت 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ملکه عشق
      1400/11/10 21:18
      مدت عضویت: 1221 روز
      امتیاز کاربر: 10303 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,369 کلمه

      سلام و درود دوستان هم فرکانسی 

      چگونه لاغر شویم !؟با رنج و سختی یا به آسانی؟!

      تنها سئوالی که در طی تمام سالهایی که چاق بودیم و هیچ پاسخ درستی براش پیدا نکردیم چگونگی لاغری ما بود!!؟برای هر کاری از خود می پرسیدیم چگونه رانندگی یا شنا یا خیاطی یا آشپزی را تجربه کنم ؟ یک جواب کاملا مشخص داشتیم باید آموزش ببینم و تکرار و تمرین داشته باشم .

      اما برای چگونگی لاغری همیشه جوابهای متفاوت و زیادی از ذهن خود و دیگران دریافت می کردیم که اصلا علاقه ای هم به انجام دادن اون کارهای پیشنهادی نداشتیم ولی یه جورایی مجبور بودیم وقتی به ما می گفتند باید  برای لاغر شدن رژیم غذایی داشته باشی و یا بالاجبار ورزش کنی حالمون بد میشد اما چاره ای نداشتیم که برای رسیدن به رویای خود این سختی را بپذیریم و با امید به نتیجه لاغری قبول می کردیم و در نهایت بعد از مدت کوتاهی خسته می شدیم از این اسارت و محدودیت و دردو رنج و مسیر را رها می کردیم .

      همه پزشکان یا نزدیکان ما سعی داشتند چاقی ما را برطرف کنند بدون اینکه بدونند ریشه و مشکل اصلی چاقی کجاست !؟…یا اصلا اطلاعاتی از پرونده ای بخشهای مختلف وجودمون در رابطه با چاقی نداشتند و  خیلی از اون افراد خودشون متناسب بودند و اصلا درکی از چاقی و آنچه ما هرروز تجربه می کردیم ، نداشتند و فقط با اعداد و ارقام و دانش خود می خواستند چاقی ما را رفع کنند و در نهایت هربار مابا شکست روبرو شدیم .

      اما تنها روش لاغری که تمام ویژگی های مورد علاقه ذهن ما را دارد روش لاغری با ذهن است .

      روشی آسان که هیچ خبری ازورزش و رژیم و محدودیت در آن نیست و البته که بسیار هم لذت بخش است چون با آرامش و شناخت و صلح با بخشهای مختلف وجودیمون در این مسیر حرکت می کنیم .

      طی تمام سالهایی که چاق بودیم فرمولهای ذهنی چاق بسیاری در ذهن ما ذخیره شده اند که به صورت خودکار دستورات را از طریق مغز ما به اندامهای ما صادر می کنند و به صورت خودکار رفتارهایی از ما سر می زند که باعث چاقی ما می شود چون بینش خود ما نسبت به اون رفتارها نتیجه چاقی دارد .

      در مسیر آموزش ذهنی ما این فرمولهای چاقی را شناسایی می کنیم و بعد فرمولهای صحیح لاغری را جایگزین می کنیم ولی این جاگزینی کمی زمانبر هست چون صفحه سفید ذهن ما سالها قبل با فرمولها و انبوه فکر و تجربه چاقی ،خط خطی شده است و حالا باید بین خط و خطوط ذهنیمون ،فرمولهای صحیح لاغری را پررنگ کنیم و این سیستم خودکار ذهن هست که ما با تکرار رفتاری خودمون مجوز صحیح بودن صادر کردیم و به طور ناخودآگاه یک سری رفتارها به صورت عادت در ذهن ما شکل گرفتند و هرروز بارها اجرا می شوند.

      بارها شده الگوی رمز ورود به گوشی را تغییر دادیم و بعد از اون چندین بار الگوی قبلی را تکرار کردیم با اینکه می دونستیم و خودمون رمز جدید وارد کردیم یا وسایل داخل کابینت را جابه جا کردیم و چندین بار به جای قبلی رجوع کردیم و حالا نسبت به قدمت هر موضوعی در ذهن ما زمان نیازه که این جایگزینی انجام بشه مثلا استاد که حدود ۳۰سال عینک بر چشم داشتند بعد از عمل چشم چندین ماه زمان برده تا حرکات مربوط به عینک را ترک کنند بنابراین در مسیر لاغری با ذهن هم ممکنه ما بارها اشتباه کنیم و همون لحظه یا بعد متوجه بشیم و این عالیه، یعنی هر بار متوجه شدن خودش درخواست رد فرمول چاقی و قبلی هست (یعنی فکر و ایجاد دستور جدید )و شاید چندماه طول بکشه اما هر بار فاصله بین اشتباه کردن ما بیشتر میشه و اگر در این مسیر استمرار داشته باشیم به کارگیری فرمولهای قبلی و غیر صحیح چاقی شاید به ندرت اتفاق بیفتند ولی در عوض به صورت ریشه ای این مسئله درمان میشه .

      بارها شنیدم افرادی  به اراده و خواسته خودشون از این طور چالشها در زندگی روزمره  خودایجاد می کنند مثلا روزانه تایمی را به صورت عقب عقب راه می روند یا با دست چپ غذا می خورند یا ساعت خوابشون را تغییر می دهند تا ذهنشون قدرتمند بشه یعنی هم تسلط بیشتری روی ذهن و کارایی اش پیدا می کنند و حتما تجربه هایی کسب می کنند و هم اینکه می پذیرند که تغییر یک پروسه زمانبر هست و به نوعی انعطاف پذیری می رسند و البته که از استادی هم شنیدم که می گفتند:حداقل ۶ماه برای تغییر پایه ای یک رفتار زمان لازمه شاید شما ۱ماه هرشب مسواک بزنید و خوشحال باشید اما نه !.،،هرگاه ۶ماه هرشب مسواک زدید این تغییر در ناخودآگاه شما اتفاق افتاده است و به صورت خودکار دیگه بدون مسواک زدن خوابتون نمی بره !…

      خب نتیجه تغییر بینش من در مسیر این دوره در طول هفته پیش به اینجا رسید که گفتم باید هرطور شده تصویر ذهنی خودم را عوض کنم عکسهای کودکی و  نو جوانی خودم را پیدا کردم و هرروز نگاهشون کردم و گفتم من این هستم خیلی احساسی شدم و عجیب در طول چند روز داشتم تغییر می کردم کاملا متوجه بودم اما یهو نمی دونم چی شد یهو تصویر قدیمی اون هم تیکه تیکه باز در ذهنم نقش بست یعنی انگار تصویر ذهنی من یک پازله که تشکیل شده از یک تنه با بازو و با شکم و با پهلو و ران !؟…دائم تصویری که نمی خواستم و دوسش نداشتم در ذهنم نقش می بست (همون فرمول قدیمی و تصویرش)و البته تو کوچه خیابان یا اتفاقی هم این نوع اندام را می دیدم البته اتفاقی که نداریم چون تو ذهنم اومده بود خودم کائنات اجرا می کردو  می دونم چرا !؟چون بارها و بارها از کودکی از مادرم و خانواده مادری ام شنیده ام که ما زود لاغر میشیم ولی قسمتهای چاق بدنمون تکون نمی خورند !..و همین باعث یک تصویر ذهنی نامتناسب و بدفرم در ذهن من شده است .و توجه من 

      دوباره باعث شد که من چاق بشوم در این قسمتها !….(خب تجربه کردم به نوعی یک تصویر و فرمول شناسایی شد که مشکل کجاست!؟)تصویر ذهنی من تیکه تیکه است کلی فکر کردم که آخه کدوم گل و گیاه یا حیوانی چاقی شکمی دارند !؟اصلا مگه میشه کار خدا نقص داشته باشه !؟عکسهای کودکی هم که کاملا متناسب هستند !؟مگه میشه یه قسمت لاغر بشه بعد یه قسمت نشه !؟این فرایند به صورت کلی هست سراسر بدن من سلولهای هوشمند داره در یکپارچگی .اصلا جدا کردن کار شیطانه !من یک عضو هستم از هستی تمام عضوهای من باهم یک اسم دارند به نام انسان .

      خب عصبانی شدم و کلافه  و سردرگم شدم و صدای منفی باف هم بالا (که سخته و نمی تونی و ول کن و غیره …)داشت باز منو محتاج لاغری می کرد و دور از خود !..،

      اما درسش اینه فقط ادامه بدهم تصویر ذهنی هم خودبه خودی باید ایجاد بشه و به زور نمیشه !..ولی فکر کردم من خیلی تغییر بینش داشتم مثلا به راحتی صدای روغن داغ را می شنوم و میبینم و آرومم یا مثلا دیروز که احساسم بد بود از این موضوع تصویر ذهنی  وقتی ناهارم را خورده بودم و سیر بودم رفتم که یک ساندویچ دیگه و اضافه برای خودم آماده کنم که بخورم ولی قبل خوردن گفتم اینم بخورم حالم از اینم بدتر میشه و نخوردم و بعد همون باعث شد دستان خودم را نوازش کنم بگم آفرین تو داری عالی عمل می کنی ترسهات از خوردن کمتر شده یا به بچه هات اجبار نمی کنی اضافه بخورند …یا اینکه من قبلا ها در هفته نان شیرین تو خونه می پختم همسرم هم خیلی استقبال می کرد عصرون می خوردیم اما دیروز متوجه شدم من حدود دوماهه دیگه نون نپختم !؟..یا اینکه صبحانه وقتی گرسنه باشم غذا می خورم نه طبق ساعت بارها شده لقمه اضافه داخل دهانم را متوجه شدم انداختم سطل زباله و خیلی خیلی تغییرات شگفت انگیزدیگه .

       از قدیم می گفتند عقل به چشمه !..عقل من جسمم را میبینه و دائم می گه چی شد پس ؟!و این درحالیست که هیچ راه دیگری هم نیست هیچ راهی !….اما تغییرات بینشی بسیاری در این مدت داشتم که قابل به دیدن نیست و من امروز باز امیدم به خداست و هدایتش و لطفش و می دانم که ذهنم داره پالایش میشه و فرمولهای زیرین ذهن هم اصلاح می شوند .

      خدایا شکرت 

      خدایا عاشقتم ❤️

      همواره در مسیر کسب آگاهی شادمانه حرکت کنید 🍃🌸 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار من میتونم تغییر کنم
      1400/11/06 13:54
      مدت عضویت: 1032 روز
      امتیاز کاربر: 1306 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 268 کلمه

      استاد همین ی فایل شما اصلا جوری منو اروم میکنه انگار ذهنم قبول میکنه اره آروم میشه
      ممنون برای این فایل ک پر از درسه
      من خودم جا رختیمو جاشو عوض کردم الان دوهفتس ولی بازم هنوز عادت نکردم ب جای قبلی هر دفعه میرم همونجا میخندم با جای جدید
      یا خیلی وقتها من ظرف میشورم دیدم ک ناخودآگاه دستم میره سمت حوله بدون اینک لحظه ای بایستم خب منی ک چن ساله عادت کردم شنیدم گفتم در مورد مواد غذایی ک این چاق میکنه اون چاق میکنه
      یا در مورد موانع حرف زدم
      باید صبر داشته باشم تا این فرمولهای جدید تغییر کنن
      گاهی مواقع ناخودآگاه در شرایط فرمولهای چاقی تکرار میکنم و بعد میگم اهان فریبا ببین هنوز فرموله داره خودشو نشون میده
      ورزش نکردن چاق نمیکنه فریبا جانم نیلوفر وستکبال کار میکرد طوری ک تو مسابقاتم میرف اما پاش اسیب دید تو خونه نشست استراحت کرد والانم اون ورزشو انجام نمیده پس چرا چاق نشده
      یا پریسا ورزش نمیکنه پس چرا متناسبه میبینم حتی بیماری و نشستن و چاق نمیکنه انها رژیم نمیگیرن پس چرا لاغرن پس نشون میده ک رژیم نگرفتن چاق نمیکنه
      این ها تو ذهنم هنوز پررنگن ن ب شدت قبل
      ولی باید ادامه بدم استمرار داشته باشم
      صبر داشته باشم
      تا ذهنم ب داده های جدید عادت کنه بپذیره و عمل کنه
      ب بچه ک ب دنیا میاد از همون اول ما توقع نداریم ک حرف بزنه راه بره میگم مرحله ب مرحله و صبر میکنیم در زمان مناسب خب ماهم لاغری با ذهن بنایی ک تازه شروع ب ساختنش کردیم و مرحله ب مرحله میریم جلو تا بشه ی خونه کامل ومجهز

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار amiali2020110@gmail.com
      1400/09/20 17:34
      مدت عضویت: 874 روز
      امتیاز کاربر: 260 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 305 کلمه

      بنام خدا 

      سلام خدمت دوستان و استاد روشن 

      تغییرات ذهنی نیاز به زمان و تکرار و استمرار داره نباید عجله کرد چون پا در یک هفته یا یک ماه و یا ۶ماه چاق نشدیم که الان بخواهیم در یه زمان کوتاهی لاغر شویم .

      من خودم الان که دارم فکر میکنم که چاقی من از کی شروع شده میفهمم که از سن بلوغ به بعد بهم میگفتن فلانی تپل هستی چقدر بهت میاد ویا یه خاله دارم هم سن خودم اون خیلی لاغر که همه بهش میگفتن چقدر لاغری و گاهی بهم میگفت خوش به حالت تپل هستی همه دوستت دارن میخوام بگم ببین از کی من با تغییرات کوچک چاقی من شروع شده و فرمول های دیگه که ازدواج کنی چاقتر میشی ،باردار بشی چاق میشی ،خودم میگفتم زیاد میخورم چاقم تند میخورم چاقم شاید تو این چند سال روزی دهها بار اینا تکرار شدن و من چاق شدم حالا چطور میخوام که این فرمول ها را مثلا در عرض ۶ ماه من تغییر بدم معلومه که نمیشه چون تغییرات از مغز باید شروع بشه و با تکرار ،تکرار تا ذهن ناخودآگاه آنها را یاد بگیره و یواش یواش لاغری در جسم ما نمایان شود .

      تغییر جای حرف پ و ژ فقط یک حرف بود که جابجا شده بود و به قول استاد ممکنه تا یک ماه طول بکشه تا ذهن این تغییر را یاد بگیره و صحیح عمل کنه اما فرمول های اشتباه ذهنی ما شاید به صدها فرمول برسه پس نگران نباشیم اول خودم و ادامه بدیم و برای هر تغییر کوچک خودمان را تحسین کنیم حتی اگر گاهی اشتباه کنیم بازم بگیم اشکال نداره دفعه بعد صحیح عمل میکنم و به این ترتیب حرکت ما به سمت لاغری شروع میشه و این راه پایانی نداره دوستان چون خیلی میسر قشنگ و زیبایی هست چون همش با لذت و احساس خوب هست .

      استاد ممنونم ‌

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار shahla mahmoudi
      1400/09/10 03:22
      مدت عضویت: 1702 روز
      امتیاز کاربر: 23387 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 107 کلمه

      سلام بر استاد عزیزمان و دوستان خوبمان

      چقدر این فایل عالی و آموزنده و آرامش دهنده بود

      اینکه ما با تکرار کردن فرمولهای جدید را در ذهنمان ثبت میکنیم تا بصورت عادت در ما بشود

      اگر هم بعضی اوقات فرمولهای پیشین چاقی رو آمد نگران نشویم چون این عادی است فقط با پذیرفتن و به یاد آوردن عملکرد ذهن به خودمان اطمینان بدهیم که آن هم کمرنگ شده و با رفتار درست جایگزین میشود

      خودمان را سرزنش نکنیم و نا امید نشویم که به رها کردن دوره ختم شود

      فقط و فقط باید تکرار و تکرار و تکرار کنیم

      باید آهسته و پیوسته در مسیر لاغری با ذهن بطرف هدف در حرکت باشیم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار azamhoseinzadeh0180@gmail.com
      1400/09/02 06:40
      مدت عضویت: 971 روز
      امتیاز کاربر: 189 سطح ۱: کاربر مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 421 کلمه

      سلام به استاد گرامی و همراهان عزیز

      گام ۸۲ با رنج لاغر شويم یا به آسانی

      رهرو آن نیست که گهی تند و گهی خسته رود 

      رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود

      فایل امروز من رو به یاد این شعر انداخت برای موفقیت در هر کاری استمرار استمرار لازمه نباید نه خودت رو خسته کنی بی حوصله انجام بدی نه افراط کنی  خیلی انجام بدی 

      باید با علاقه و پشتکار استمرار داشته باشی هدف رو ببینی و هر روز یک قدم به هدفت نزدیک بشی قرار نیست یک شبه لاغر بشیم همون طور که یک شبه چاق نشدیم 

      آموزش و یادگیری

      نکته دیگر در موفقیت در هر کاری یادگیری هست من خیلی شگفت زده شده وقتی استاد برای یادگیری مثال پیانو یا گیتار زدن رو آوردن هیچ وقت ما می خواهیم کاری انجام بدیم اول خودمون شروع نمی کنیم به پیانو زدن تا یاد بگیریم این میشه آزمون و خطا و خیلی خیلی زمان بر هست تا بتونی یک چیز رو یاد بگیری

      وقتی الان اینقدر برای هر کاری آموزش های مختلف هست می خوای کیک درست کنی یک سرچ می کنی یک دستور می گیری درست می کنی هیچ وقت نمیای هر چی دوست داری بریزی و کیک درست کنی

      پس برای لاغری هم باید یاد بگیریم باید اول مغزمون یاد بگیره در  ذهن مون فرمول سازی کنیم دستورالعمل های مغزی جایگزین قبلی ها بشن بعد رفتارمون عوض بشه

      این تغییرات کم کم هست و ممکنه نموده در جسم خیلی کم باشه

      من خودم تغییرات رو در خودم متوجه میشم می بینم خیلی از رفتارهای چاق کننده قبل رو ندارم مثل

      من فقط با چایی یک قند می خوردم می خواد یک چای باشه یا ده تا چایی فقط یک قند می خورم

      وقتی کیک برای مدرسه بچه هام درست می کنم من فقط در طول هفته یک تکه کوچیک می خورم در صورتی که قبلا هر روز چند تا می خوردم

      احساس فوق العاده خوبی دارم حالم خیلی خوبه

      ته مونده غذای بچه ها رو نمی خورم 

      از چاقی ام متنفر نیستم از خودم و زندگی ام و بدنم لذت می برم

      …………….

      و هر روز دارم یک قدم به هدفم نزدیک تر میشم و این مسیر برام لذت بخش هست دیگه مثل روش های قبلی نیست که مجبور باشم شام درست کنم و بوش تو خونه باشه و من نخورم برم سالاد بخورم 

      دیگه مجبور نیستم ورزش کنم عرق بریزم پام درد بگیره چون من پام رو عمل کردم و ورزش کردن برام سخته

      دیگه مجبور نیستم با حسرت به مواد غذایی نگاه کنم 

      چون چون چون من یاد گرفته ام مواد غذایی برای رفع نیاز بدن هست 

      من به اندازه و برای رفع نیازم غذا می خورم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1400/08/23 17:31
      مدت عضویت: 1642 روز
      امتیاز کاربر: 27781 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,255 کلمه

      سلام  خدمت استاد گرامی و دوستان خوب و پر تلاشم .

      فرمولهای ذهنی با تکرار و استمرار و تعهد عوض میشن و با یک روز و ده روز   و دو ماه عوض نمیشن  و انصافا  این تغییر کار میبره و من خودم کسی هستم که دو ساله در سایت هستم و انصافا دارم خوب ر وی  خوم کار میکنم حالا  از کجا متوجه میشم خوب دارم روی خودم کار میکنم و فرمولهای ذهنیم داره تغییر میکنه  ؟؟؟از تغییر رفتارهام متوجه میشم همین دو شب پیش من مهمان داشتم و اونها رو برای شام دعوت کردم که بریم  بیرون شام بخوریم و اتفاقا انتخاب همه فست فود بود و من اون شب من  یه دونه پیتزا به ناچار سفارش دادم (چون مدتها هست من و دخترم اشتراکی یک دونه با هم میخوریمو بیشتر نمیتونم بخورم )  ولی خیلی راحت دیدم  نصف اون پیتزا رو گذاشتم  و به خوردن ادامه ندادم  و کلی از مابقی پیتزاهای بچه ها هم موند که اوردم خونه اما شب اصلا دوست نداشتم بخورم و یا دست دست کنم در واقع باید بگم میلم نکشید که بخورم در حالی که اگر گذشته بود رحم نمیکردم علاوه بر اینکه یه پیتزای خودم رو در رستوران کامل میخوردم شب هم باقی مانده ی اونها رو  هم میخوردم .و از طرف دیگه فردای اون روز من کلی تنقلات در خونه داشتم که به خاطر مهمانی تهییه کرده بودم که همه مونده بودن  که من هیچ وقت برای خودم این همه تنقلات  با هم تهییه نمیکنم مثلا شیرینی قنادی و تخمه و میوه خشک و آجیل و کاکاییو و … بود .ولی من  الان به حدی رسیدم و بر خودم در خوردن مواد غذایی کنترل دارم که خیلی راحت انتخاب  میکنم  که من نباید از تمام اونها  با هم در زمان سیری بخورم من هر وقت نیاز داشتم  در زمان گرسنگی از هر مواد غذایی که انتخاب کنم میتونم  به اندازه نیازم بخورم و هر وقت بخوام برم پرخوری کنم ذهنم الارم میده فعلا نخور تا گرسنه باشی و من راحت از خوردنش صرف نظر میکنم این از تغییرات عالی خودم بماند که همین دوستم بعد از چند ماه دیدنم  بارها میگفت چقدر تو  لاغرتر  شدی و همش میگفت اخه دخترت  رو چیکار کردی که اینقدر عالی لاغر شده و تعجب میکردن از روند لاغری دخترم و اتفاقا گفت توکه اینقدر  لاغر تر شدی چرا صداش رو در نمیاری ؟؟ و همینجا بود که بازم بیاد آموزشها افتادم که لاغری با ذهن واقعا  بی سر و صدا هست و خیلی آسان هست و نه تنها خودم بلکه خانوادی منم دارن همینطور لاغر تر و متناسب تر میشن و این کم نعمتی نیست و بارها از خدا برای بودن در این مسیر سپاسگزاری کردم و اتفاقا خود این دوستم و دخترش و همسرش سالها هست رژیم دارن و ترس از خوردن دارن و کلی مراقبت غذایی دارن و اما دختر ایشون یه کم تپل بود و این دختر ناز ایشون با وجود کلی مهارتهای بالا که داره مثل مسلط بودن به چندین ساز زیبا و زبان خارجی و کلی کارهای هنری و …. کلی مقامهای بالا ی  علمی در سطح کشور داشتن ولی به خاطر یه مقدار تپلی اعتماد به نفس لازم رو نداشتن و بسیار خجالت میکشیدن و بارها همین دخترش به زبون میاوردکه من چاقم و اصلا خوب نیستم و به دختر من حسرت میخورد و همین جا بود که  من به خاطر این اگاهی ها که دارم دوباره متوجه شدم  که یه مقدار چاقی در این دختر خانم ناز باعث شده که اعتماد به نفس خوبی  ند اشته باشه چون مرتب در رژیم بود و بارها مادرش تذکر میداد که نخور و حواست رو بده و …معلوم بود تحت فشار هست و خودش رو با وجود اون همه موفقیت عالی که داره  فردی موفق نمیدونه و من در دلم افسوس خوردم و اتفاقا من قبلا همین راه رو به دوستم معرفی کرده بودم اما چون خوشش نیومده بود پیگیری نکرد و دیگه دنبالش نکرد برای همین دوباره بهش حرفی نزدم .

      پس با استمرار در مسیر فرمولهای ذهنی ما تغییر میکنن و حالا اگر جایی  در رفتارمون  اشتباهی داشتیم و از ما خطایی سر زد که خطا نیست همون فرمولهای گذشته هستن که بالا مبان پس نباید من نگران بشم و ناامید بشم و یا عصبانی بشیم  که انگار فایده نداره نه  باید  بازم ادامه بدیم تا در مسیر درست قرار بگیریم و  به هدف برسیم  دقیقا مثل  چالش جابه جایی دکمه های کیبورد در لپ تاب استاد که به جای عصبانی شدن  استاد  داره سعی میکنه که این تغییر رو برای ذهن خودش عادی کنه و دیگه بدون تقلا اون رو بپذیره  اتفاقا خود من زمانی که  تازه مایکرو ویو رو تهییه کرده بودم چون عادت نداشتم بارها میرفتم که غدا رو  روی اجاق گاز گرم کنم و بعد که یادم میفتاد با بشقاب خودش خیلی راحت داخل مایکرو گرم میکردم و برعکس الان اینقدر بهش عادت کردم که وقتی خونه ی مادرم و یا جایی میرم که باید غذا رو  روی گاز گرم کنم اما من طبق عادت  به دنبال مایکرو هستم که سریع و راحت با بشقاب خودش گرم بشه و اما به ناچار باید دنبال تابه و قابلمه برم یعنی میخوام بگم ذهن ما آدمها به شرایط جدید و فرمولهای حدید   عادت میکنه فقط کافیه استمرار داشته باشیم .

       من خودم با وجود این همه رفتار صحیحی که در این مدت  داشتم همین الان یه خطایی داشتم که میگم  ولی ناامید نمیشم من بارها گفتم عاشق انجیر خشک و توت خشک و  میوه  ی خشک هستم (که این غلطه و من نباید  به  مواد خوراکی خیلی  برچسب بزنم که این رو  دوست دارم و نباید از اونها خاطره داشته باشم )و حالا که بعد از مدتها به خاطر مهمانی میوه ی خشک  خریدم  به خاطر همین تعریفها که در ذهنم  از مواد خوردکی داشم  چند دونه با هم میوه ی خشک خوردم و  الان یکم فشار شکمی رو حس میکنم ولی  به خودم میگم بازم عالی رفتار کردم چون این همه شیرینی و کاکاییو اجیل و بستنی و تخمه و . .. بود میلم نشد چند دونه انجیر خشک دلم خواست خوردم بازم این خودش یه تعییر بزرگ هست  و همینکه زودی احساس سیری و یا فشار شکمی رو حس میکنم این خودش یک تغییر بزرگ هست و باید خوشحال باشم و به مرور  با تکرار دوره ها این فرمولهای جدید لاغری قویتر میشن و من بازم بهتر رفتار میکنم آخه وقتی من در مسیر چاقی بودم فرمولهای چاقی سالها تکرار شدن تا من چاق شدم و من میلیونها بار رفتار های چاق کننده رو تکرار کردم تا چاق شدم  پس حالا در این راه هم استمرار خواهم داشت و فرمولهای جدید رو  تکرار میکنم تا موفق  بشم .

      من با رژیم و عمل و قرص نمیتونم فرمولها و رفتارها و تصاویر چاقی رو درر ذهنم تعییر بدم پس  شکست میخورم .

      من در این مسیر باید صبور باشم تا فرمولهای جدید جایگزین فرمولهای قدیم بشن و من لاغر بشم پس ادامه میدم و تمرین میکنم تا همچنان تعییراتم بزرگتر و پررنگتر بشه همین  منی که عاشق چیپس و پفک خوردن بودم و باید هر روز میخوردم حالا خیلی راحت میتونم نخورم اگر جلوم نباشه و نبینم اصلا میل به خوردن اونها ندارم و دیگه نمیرم پفک و چیبس بخرم ولی حالا اگر به بارم هوس کردم خوردم اصلا از خودم ناامید نمیشم میگم  با تکرار کردن بازم بهتر میشم  و فرمولهای ذهنیم تعییر میکنن پس با تکرار کردن روند تغییر فرمولهای ذهنیم  سریعتر میشه .

      من هر روز یک قدم برای خودم برمیدارم با گوش دادن  به فایلها و انجام تمرینات من مطعنم به هدفم میرسم و به وزن ۵۹ کیلو میرسم فقط باید استمرار و تعهد و انگیزه و داشته باشم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار maryamkhazaie0000@gmail.com
      1400/07/19 12:37
      مدت عضویت: 1201 روز
      امتیاز کاربر: 458 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 170 کلمه

      بنام خداوند بخشنده و مهربان سلام ب استاد عزیز و دوستان همراه گام ۸۲ با رنج لاغر شویم یا آسانی ،

      ذهن ما راحت طلبه کار های رو انجام میده ک براش مث آب خوردن باشه و کار های سخت ازشون ممانعت میکنه و حاضر نیست اون کار رو انجام بده ،باید کاری رو ک انجام میده ازش لذت ببره و دوسش داشته باشه ،ولی ما با رژیم گرفتن ورزش کردن ،دمنوش خوردن همگی روشها باعث رنجش ذهنمون شدیم و باهاش لج کردیم و در آخر این ما بودایم ک از پا درآمدایم و دیگه اون روش رو انجام ندادیم ،متاسفانه همه ما عجله داریم برای لاغری ،و ب همین خاطر ب این روشها سخت هدایت میشدیم الان میدونم ک بهترین و صحیح ترین راه لاغر شدن از راه ذهنیه و راه ذهنی هم فقط از طریق تکرار، تکرار ،تکرار عادت ها تثبت در ذهن میشه و طبق اون ذهن ما برنامه ریزی میشه و متفاوت از قبل با مواد غذایی برخورد میکنیم ممنون از استاد عزیز مثال تون عالی بود

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faribadeghani1371@gmail.com
      1400/07/04 08:24
      مدت عضویت: 1032 روز
      امتیاز کاربر: 1306 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 299 کلمه

      سلام
      استاد عزیز واقعا ممنونم بابت این فایل این اگاهی من تا ااین گام انقدر لا۶عری با ذهنو درک نکرده بودم ک با دیدن این فایل زیبا و با مثالهای زیبایش برام باورپذیرتر شد
      اصلا لذت بردم اصلا تازه فهمیدم ماجرا چجوریه چیزی ک مدتهاست ذهن منو درگیرکرده بود و فهمیدم
      ما برای جاگیری فرمولهای ذهنی را هی باید تکرار و تکرار داشته باشیم و این تکرار جز شیرینترین تکرارهای عمر من هستش ک هر چقدر تکرارش میکنم درکم از اون فایل بیشتر میشه

      مثل جدول ضرب ک با تکرارش ما یادش گرفتیم و الان من بعد این همه سال باز یادمه و رفته ب ذهن ناخوداگاهم من از تکرار نکردن خیلی ضربه خوردم توزندگیم
      ولی اینجا این مهارت یا بهتر بگم این کلید دارم و اونقدر فایلها رو تکرار میکنم ک هم عادت کنم ب این کار هم دریافتم بیشتر و بیشتر بشه
      منوخودم ماجرای جای ساعت عوض کنیم و انجام دادم و دیدم ک چندین بار شده من برگشتم ب اون جای ساعت نگا کردم
      لاغری با ذهن اسانترین و زیباترین روش لاغری هستش ک من تا حالا دیدم
      یکنواخت نیس هر روز ی دریچه تازه ای ب اگاهی برات باز میشه
      من ی چن نفر رو می‌شناختم ک با کالری شماری اندام زیباشونو داشتن بعد میگفتم این اخه چجوری میتونه پس چرا من نمیتونم ب قول شما اونها با تکرار و استمرار یاد دادن ب ذهنشان تونستن و الا غیر ممکنه
      والان درک کردم ک چرا کاری ک اونها انجام میدادن و اصلا براش تعجبی نمیکردن و عادی شده بود براشون مثل مسواک زدن برا من تصورشم سخت بود
      من خوشحالترینمرک تو این مسیرم و من قدمهای محکم و محکم و هر روز بر میدارم تا ب شهر زیبای تناسب برسم واز تصورشم لذت میبرم
      شکر خدا جونم ک منو با این سایت آشنا کردی شکر ک روزی من تناسب شد

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1400/06/23 11:38
      مدت عضویت: 1593 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 905 کلمه

      سلام🙂

      ذهن ما طاقت تحمل رنج و سختی رو نداره و هر چیزی که برای ذهن سخت و رنج آور باشه زیر بار انجامش نمیره و اون کار رو رها میکنه.

      تغییر کردن هم برای ذهن سخته و تمایل به انجامش نداره ولی اگه مسیری رو طی کنیم که از راه آسون و راحت و لذت بخش باشه میتونیم به مرور این تغییر رو ایجاد کنیم.

      حالا چرا اینجوریه؟ چون زندگی ما محصول عادتهای ما است عادتها چطور بوجود اومدن؟ با تکرار 

      یعنی ما برای انجام کاری اون رو یادگرفتیم از طریق دیدن و شنیدن و انجامش دادیم.و انجام دادن رو بارها تکرار کردیم .اوایل برای یادگیری و انجام اون انرژی صرف میشد ولی وقتی تکرار کردیم به ضمیر نا خودآگاه سپرده شده تا دیگه انرژی ای هم نخواد و اینجوری عادتها بوجود اومدن که خیلی ساده و راحت و بدون ذره ای فکر کردن و مصرف انرژی انجام میدیمشون.

      پس رمز اینه….. تکرار 

      برای تغییر هر عادتی فقط اوایلش ممکنه سخت باشه ولی وقتی اون رفتار متفاوت رو تکرار کردیم و ذهن اونو به ناخودآگاه سپرد رفتار جدیدت عادت میشه و خیلی راحت و ساده انجامش میدی.

      وقتی ما یاد میگیریم کا چاقی حاصل تکرار عادتهای ما است میفهمیم که باید عادتهای متفاوتی رو ایجاد کنیم و اونوقت لاغری رو آموزش میبینیم با دیدن فایلهای آموزشی و سعی میکنیم عمل کنیم به تمریناتی که داده شده اونوقت هر روز این آموزه ها رو تکرار میکنیم تا به ذهن ناخودآگاه سپرده بشه و تصاویر لاغری جایگزین تصاویر چاقی بشه و جسم هم کم کم طبق دستورات مغزی که تحت تاثیر ذهن ناخودآگاه هست تغییر کنه و متناسب بشه‌

      حتی مرور این روند هم لذت بخشه واقعا…

      مثال شما بسیار عالی هست فقط یه حرف قراره تغییر کنه ولی طبق عادت شما همچنان کلید قبلی رو برای حرف پ میزنین با اینکه میدونین و یادگرفتین که کلید دیگه ای رو باید بزنین پس یادگیری فقط مرحله اوله و تا تکرار نشه بی فایده است برای همینه که میگن ما برای تغییر به آموخته های بیشتر احتیاج نداریم فقط همون قبلیها رو باید تکرار کنیم و بهشون عمل کنیم که البته خود تکرار باعث میشه عمل کنیم چون به ذهن ناخودآگاه سپرده شده.

      توی کتاب  اثر مرکب دارن هاردی نوشته شده اینکه در یه سال ۹ تا کتاب بخونی مهم نیست اگه همون یه کتاب رو ۹ بار بخونی ارزش داره و این میشه اثر مرکب…ترکیب تکرار…معجزه میکنه…

      بله درسته رفتن از یه شهر به شهر دیگه با پای پیاده فقط تکرار هزارا باره همون یه قدمه….ولی اثر مرکب میگه تکرار همین یه قدم تو رو به مقصد میرسونه….

      عاشق این هستم که شما اینقدر مسیر لاغری با ذهن رو آسون و لذت بخش میکنید بارها از شما شنیدم که لاغری رو آسون کنید فقط هر روز یه فایل گوش بدین و تمرینش رو انجام بدین بذارین جزئ روتین روزانه تون نمیخواد mp3و پرفشار فایلها رو گوش بدین نمیخواد زندگیتونو تعطیل کنین برای یادگیری لاغری نمیخواد لذت بردن از زندگی رو موکول کنید به بعد از لاغر شدن بارها گفتین حال خوبتون مهمترین هدفتون باشه بارها گفتین به چیزهایی که حالتون رو بد میکنه توجه نکنین به نافرمیهای بدنتون به چاقی شکمتون به اینکه پس چرا من لاغر نمیشم به اینکه مقایسه کنین خودتونو با بقیه ..بارها گفتین اصلا اشکالی نداره یه وقتهایی مثل قبل رفتار کنین اصلا اشکالی نداره یه وقتایی پیغام سیری رو دریافت نکنین اصلا اشکالی نداره در شرایطی حتی فایلتون رو گوش نکنین ناراحت نشین از خودتون عصبانی نباشین خودتون رو سرزنش نکنین اتفاقی نیوفتاده شما از لاغری عقب نیوفتادین حتی دوستانی که مدتی مسیر رو رها میکنین و دوباره برمیگردن رو هم شما با آعوش باز و با روی گشاده میپذیرین و سرزنش نمیکنین خودتون از زندگیتون از غذا درست کردنتون از سرخ کردنها از کیک پختن ها از لذت خوردن بارها فیلم و عکس میذارین که الگویی باشه برای ما که نترسیم از غذاها از شیرینیها لذت ببریم از خوردن از لحظات زندگیمون بارها گفتین این مسیر یه ذره عرق کردن هم نداره یه ذره پیاده روی نداره نیازی به هیچ تحرکی نیست حتی فایلهای پیاده روی شما به منظور افزایش متابولیسم نیست برای هماهنگی ذهن و جسمه….

      خدایا چه مسیری راحت تر و ساده تر و لذت بخشتر از اینجا برای لاغر شدن 

      اینجا هم یادمیگیریم زندگی کنیم هم خودمون رو دوست داشته باشیم هم با خدا ارتباط نزدیکتر و صمیمانه تری بگیریم و هم لذت ببریم از تک تک لحظات زندگیمون هم از آشپزی کیف کنیم و هم از خوردن غذاهایی که درست کردیم ،هم بعد از غذا خوردن حسمون خوب باشه سبک و پر انرژی باشیم عذاب وجدان و سنگینی و فشار شکم که همشون حس های بد هستن رو تجربه نکنیم و اینجا همون صراطالمستقیم هست پر از نعمت پر از حسهای خوب پر از ایمان و چقدر خوشبختیم که هدایت شدیم و در این مسیر داریم پیش میریم 

      اگه این مسیر پر از نعمت رو نخوایم ادامه بدیم عجیبه..‌‌ دیگه راحت تر از اینم مگه داریم …دیگه چی میخوایم واقعا….اگه این نعمت رو درک کنیم هر روز با حس خوب و عالی و با اشتیاق ادامه میدیم 

      برای من نوشتن تمرینات یه جور مراقبه است حس در لحظه بودنه و پر از حال خوب و لبخند و آگاهیه طوری که واقعا متوجه گذر زمان نمیشم و اصلا توجه نمیکنم چقدر کلمه تایپ کردم اصلا هیچ کاری من نمیکنم کلمات خودش جاری میشه روی صفحه کیپورد موبایل و بعد که میخونمش خودم هم خیلی لذت میبرم و به قول یکی  با خودم میگم من اینا رو نوشتم …واقعا کجا بریم بهتر از اینجا مرسی استاد خیلی ممنونم بابت فراهم کردن چنین فضایی …🙏🙏🙏

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 30 از 6 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار narges faraji
        1400/06/24 13:37
        مدت عضویت: 1683 روز
        امتیاز کاربر: 4629 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 26 کلمه

        سلام دوست عزیز خیلی خوشم اومدازنوشته هاتون واقعا عالی بودحرفاتون خیلی لذت بخش بودبرام دلم نشست آگاهی عالی داشت واقعا میتونم بازم این نوشته اتونوبخونم مرسی 

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار saberizahra80
          1400/06/25 10:00
          مدت عضویت: 1593 روز
          امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
          محتوای دیدگاه: 6 کلمه

          سلام دوست عزیز ممنونم از محبتتون🙏❤

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Vafraze12
      1400/06/11 16:36
      مدت عضویت: 1482 روز
      امتیاز کاربر: 10766 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 293 کلمه

      با سلام خدمت شما استاد گرامی و دوستان پر انگیزه

      خدا را سپاس گذارم دوباره به من توانایی داد تا بتوانم تمرین این بخش را بنویسم 

      خیلی حرف های شما استاد گرامی جالب بود که اگر ما یک فرمول را در ذهن خود قرار دهیم عوض کردن آن نیاز به تکرار داره و برای تکرار ما به صبر و عجله نکردن لازم داریم. ما برای آموزش هر چیز و کاری نیاز به آموزش داریم مثلا برای آموزش خیاطی و رانندگی نیاز به آموزش داریم و ما برای لاغری هم نیاز به آموزش داریم چون ما برای خیاطی و رانندگی باید آموزشهای را به مغز بدهیم تا آن کار را یاد بگیریم ولی بدون رو شدن از آموزش مغز نمی توانیم آموزش را یاد بگیریم . برای لاغری ما نیاز به آموزش داریم باید اطلاعات را به مغز بدهیم تا سرانجام جسم ما تغییر کند ولی اگر همان اول برای رسیدن به تناسب اندام سراغ جسم رفت کاملا اشتباه هست هر فرمانی اول باید از مغز رد بشود ولی اگر اول سراغ جسم برویم بدون اینکه به سراغ مغز برویم حتما شکست نتیجه آن هست باید باید اول از مغز رد شد .

      اگر ما در مغز خود یک فرمولی را ذخیره کرده باشیم و بخواهیم آن را تغییر دهیم طبیعی هست که ناخودآگاه به فرمول اولی برگردیم مثل همین مثال زیبای شما استاد گرامی که تغییر یک دکمه از کیبورد بارها بارها همان فرمول اولی ناخودآگاه جلو می آمد این نشان می دهد که شما استاد چقدر با خون و تمام ورودتان به دنبال راههائی برای تناسب فکری هستید من به شما برای داشتن چنین روحیه ای تبریک عرض می کنم و خیلی خوشحالم و به خودم افتخار می کنم که شاگرد شما هستم .

      خداوند همواره شما استاد بزرگوار را در مسیرهای موفقیت آمیز قرار دهد.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار sofiashirazi667
      1400/04/27 18:30
      مدت عضویت: 1296 روز
      امتیاز کاربر: 3599 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 35 کلمه

      بنظر من هیچی سخت نیس این ما آدم ها هستیم ک سختش و دشوار و مشکلش میکنیم همه ی ما توانایی بیشترین کارها رو داریم ک انجامش بدیم شاید در بیشتر مواقع ترسیدن مانع میشود

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار s.mohammadi8195
      1400/04/09 12:23
      مدت عضویت: 1432 روز
      امتیاز کاربر: 6727 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 241 کلمه

      سلام 

      چقدر خوب این عملکرد کیبورد رو ربط دادید به آموزشهای لاغری . و معنی استمرار و تکرار در موفق شدن این مسیر رو به ما نشون دادید . راهی که سختی نداره وراحت هستش و فقط تکرار تکرار و تکرار میخاد .

      و چقدر خوب ربط دادید که اگه به جای یک دکمه اشتباه چندین دکمه اشتباه باشه هم باید روی همه دکمه ها تکرار تکرار کنیم تا کم کم درما عادت بشه و یاد بگیریم .

      خوب مسیر لاغری با ذهن هم همینطور هست و آنقدر باید استمرار درمسیر داشته باشیم و از این آگاهیها استفاده کنیم تا به نتیجه دلخواهمون برسیم .

      و اگه تو مسیر اشتباه کردیم نباید سرخورده و ناامید بشیم و کنار بکشیم بلکه مثل استاد آنقدر با دکمه ها کارکنیم تا مهارت لازم رو به دست بیاریم . 

      من یادم میاد اوایل که میخواستم برنج بپزمم یا برنج اش سفت میشد یا شل . یا کم نمک یا شور . ولی از برنج درست کردن دست نکشیدم و آنقدر تکرار کردم اونقدر استمرار داشتم که الان نه تنها برای خودم بلکه چندین نفر هم میتونم برنج عالی بپزمم .و لذت میبرم .

      ما تو همه کارها تقریبا اینجوری هستیم اما موقع لاغری که میشه زود جا میزنیم انگار منتظر نشدینم  نه درست شدن . وفقط عجله میکنیم . و این به خاطر تعداد دفعات هست که تو این مسیر شکست خوردیم .

      ولی باید به خودمون بقبولانیم که این روش ذهنی هست اما روشهای دیگه فیزیکی بودند که ما نتیجه نگرفتیم. 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faridehhasani5455
      1400/03/11 23:08
      مدت عضویت: 1609 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,347 کلمه

      گام ۸۲ ،،، سلام وقت بخیر ،،چگونه لاغر شویم ؟ با رنج و سختی یا به آسانی ؟چجوری لاغر بشم ؟ این سئوالی بوده که یادم نمیاد اولین بار کی و در چه سنی از خودم پرسیدم ، چونکه من از کودکی چاق بودم و ۱۰۰ درصد در ابتدا پدرم این سئوالو از خودش پرسیده که فریده چجوری میتونه لاغر بشه و بعد نسخه شو برای من  پیچیده ، از ۱۰ سالگی که با کلمه رژیم از طرف پدرم آشنا شدم ، که برام توضیح داد ،رژیم یعنی شام نخوردن ،یعنی نهار هر چی دلت میخواد بخور ولی وعده شام ممنوعه ، پس در ذهن من جواب این سئوال که من چطور میتونم لاغر بشم ، داده شد ، من با نخوردن شام میتونم لاغر بشم ،من با نخوردن برنج،نون،شیرینی،چربی،تنقلات،فست فود ووووو میتونم لاغری موقت داشته باشم و به محض خوردن این خوراکی ها مخصوصا در وعده شام بسرعت چاق خواهم شد ، حالا هر وقت میخواستم لاغر بشم اون کد در من روشن میشه که خوراکی های ممنوعه رو نخور ،اونم در شب که دیگه فاجعه بود 😱 نخوردن شام و برنج ووووو  آیا برای من دلنشین بوده یا رنج آور ؟  خب جواب مشخصه ،رنج آور بوده ،،،آیا نخوردن ها ،ممنوعیات و رژیم ها برای من سخت بوده یا آسان؟ خب معلومه سخت و ناراحت کننده بوده ،،،  پس در ذهن من لاغر شدن سخت و غیر ممکن  تعریف شده بود  و کاری که لذت بخش نباشه ذهن انجامش نمیده ،،، در زندگی به  چالش هایی که برخورد میکنیم باعث رشد و ارتقاء ما میشه ، دلمون خواسته لاغر بشیم ،راه های مختلفو رفتیم ،از دیگران مشاوره گرفتیم ، دلمون پول بیشتر و رفاهو خواسته ،بدنبالش رفتیم،حالا چقدر به موفقیت رسیدیم و از چه راه هایی رفتیم بستگی به درونیات و اعتقادات ما داشت و داره ،، حالا که به موضوعات نگاه میکنم ،میبینم ما برای انجام هر کاری دوره گذروندیم ،کلاس رفتیم تا بتونیم در اونها مهارت کسب کنیم ، ولی برای لاغر شدن ،هر کسی ،هر نسخه ای ،درمانی و رهیو پیشنهاد داد پذیرفتیم و رفتیم تو اون مسیر ، بعضی اوقات هم دست به دامن  متخصصین تغذیه شدیم ، در واقع ما در حال پردازش و ساخت پوسته مسئله مون بودیم ،خبر نداشتیم مشگل در هسته است ،مدام رنگ و روی خودمونو عوض کردیم ، نمیدونستیم این درخت از ریشه خرابه ،نیاز داره از اول بازسازی بشه ، سالها به میوه های پلاسیده ش ،سم زدیم و تعجب کردیم که چرا باز هم به نتیجه اصلی نرسیدیم ،چرا به آرامش نرسیدیم ،چرا باز هم پر از ترسیم ،اگر مشکلمون حل شده چرا حالمون خوب نیست ،چرا مجدد چاقی ما برمیگرده ؟ و علامت سئوال های بیشماری در ما بوجود اومدن که هر کدومشون بوسیله دیگران به اشتباه به ما جواب داده شد ،  ما سالها یاد گرفتیم با جسممون بجنگیم ،دعواش کنیم ،گرسنه نگهش داریم ، اذیتش کنیم تحقیرش کنیم ووووو  و بلد نبودیم که مغز ما فرمان دهی کل وجود ماست ، کلید اصلی برای دستیابی به هر آنچه میخواهیم در دست مغز ماست ، آب در کوزه و ما تشنه لبان میگشتیم ، سالها مغز ما در خدمت ما بود ولی ما به بدترین شکل تربیتش کرده بودیم ،حالا داریم یاد میگیریم که اونجوری که دلمون میخواد ذهنو تربیت کنیم ، دلمون تناسب، رفاه ،سلامتی و ووووو میخواد ،ذهنو برنامه ریزی کنیم تا ببینیم که اون چقدر قدرتمنده ،، چقدر امسال معنی این مقالاتو بهتر درک میکنم😊  ما نمیتونیم به دستمون یاد بدیم گیتار بزنه ،اول مغز آموزش میبینه ،تکرار میکنه و بعد به دستان ما فرمان درست نواختنو میده ،،اول مغز تناسبو یاد میگیره و بعد به جسم یاد میده که باید متناسب باشه ، اول مغز ثروتمند میشه و مارو به مسیر درامد بیشتر و رفاه بیشتر هدایت میکنه ،،فهم همین موضوع میتونه مارو به مدارهای بالاتر هدایت کنه ،، اینکه همه چیز در منه ،در برنامه ریزی های ذهن منه ،،،، الان هر کسی ازم بپرسه چجوری لاغر بشم ،میگم اول ذهن متناسب برای خودتون بسازید ،ذهن ،خودش بلده جسم متناسب بسازه ،،  در واقع ما هیچ رنجی برای چاق شدن نبردیم ، در طی مراحل زندگی ،چاقتر شدیم بدون اینکه حتی متوجه باشیم ،با همون روش چاق شدن میتونیم لاغر بشیم ،بدون رنج و با لذت ،،، چند روز پیش در حمام و سرویس بهداشتی خونه یه تغییرات و تعمیراتی انجام دادم و کل دیزاین حمام تغییر کرده ،جای سطل زباله در حمام هم تغییر کرده ،تقریبا ۱۵ روزه این تغییرات انجام شده و من هر زمان میخوام از سطل استفاده کنم ،میرم بسمت همون جای قبلی سطل ، و بعد متوجه میشم سطل به جای دیگه ای منتقل شده ، یعنی هنوزم به جای جدیدش عادت نکردم و این موضوعو تو خیلی موارد امتحان کردم ،مثلا با تغییر جای کاما در کیبورد   گوشیم ،کل نوشتنم بهم خورده ،مدام دستم میره بسمت همون جای قبلی ،  ناخوداگاه ما برای سهولت کارهامون ،تمام دانسته هاشو سیو میکنه و بصورت یک نوار ضبط شده در ما صبح تا شب اجرا میکنه ،برای همین به تکرار نیاز داره تا یک مموری جدید ضبط بشه و جای قبلیو بگیره ،، مثال جالبیه برای عادت ها و باورهای ذهنی لاغری ، ذهن ما سالها برنامه ریزی شده برای چاقی، فقر،بیماری وووو  پس زمان میبره تا اون عادت ها کمو و کمتر بشه و فرمول های جدید جایگزین بشن ،تمرین  ، تکرار وصبر میخواد ،،، دیروز در حین تمرینات ورزشیمون ،مربی م به یکی از بچه ها گفت ،فلانی ،رژیم گرفتی که لاغر شدی ؟ همکلاسیم گفت بله ،گفت چجوریه رژیمت ؟ همکلاسیم گفت ،همه چیز میخورم ولی به اندازه ای که متخصصم میگه ،،از کلاس اومدم بیرون با خودم فکر کردم که ما سالها ،مسئولیت انتخاب نوع غذا ،حجمش و زمان خوردنمونو به عهده دیگران و متخصصین گذاشتیم ،اون به بدن ما فرمان خوردن بده ،که کی چی بخوریم و مهمتر  از همه چقدر بخوریم، چند قاشق برنج بخوریم وووو  آخه مگه متخصص تغذیه میدونه من چقدر غذا نیاز دارم ؟  مگه از احساسات من با خبره ؟ مگه علایق منو میسناسه؟  ووووو   و ما سالها از اون مسیر خواستیم که به لاغری دائمی برسیم ،تازه اون همکلاسیم نگران داشتن یه کوچولو شکمش بود ، و اطلاع دارم که مدام میگه در رژیم هستم و این کارهارو ما هم انجام دادیم ،با اینکه توی کلاسمون ،تا حدودی بچه ها میدونن من دارم ذهنی متناسب میشم ولی انگار با مسیرهای قدیم خودشون راحترن ،یا شاید باور نمیکنن که میشه بدون درد و رنج لاغر شد ، باید حتما سختی کشید تا لاغر شد ،مثل قدیمی ها که میگفتن باید سختی بکشی تا پول در بیاری ،پدر بزرگم میگفت مرد اونیه که میزنی روی شونه هاش ،خاک ازش بریزه تا مشخص بشه این مرد کاریه ،ولی حالا میبینیم که پول در آوردن راحته ،مثل نفس کشیدن ،طرف خوابه ثانیه به ثانیه داره دلار به حسابش واریز میشه ، قبلا با  اون باورها اون مدل زندگیو تجربه میکردیم الان با باورهای جدید ،زندگی راحتریو میبینیم ، چند روز پیش داشتیم با دوستم در رابطه با گذروندن دوره های ذهنی و اتفاقاتی که برامون افتاده تو این ۳ سال صحبت میکردیم ،میگفت من قبلا باور داشتم حتما باید ۵ صبح برم دنبال کارهام و شب خسته فقط بیام بخوابم ،تازه باور داشتم که کارمند خوب هم که پیدا نمیشه ، ولی الان خودم متوجه نشدم که چجوری اومدم تو مسیری که ،اصلا بیرون نمیرم برای پول بدست آوردن ، انقدر که تفریح میکنم کار نمیکنم با توجه به اینکه الان‌کارمندی هم ندارم و نمیفهمم چجوری اینجوری شد ،بهش گفتم مگه فهمیدیم که چجوری داریم لاغر میشیم؟ ما اومدیم تو مسیر ،موندیم تو مسیر ،خودش ،خودبخود داره میره تو جاده  صحیح ، و باید مدام به خودمون یادآوری کنیم که این مسیر مثل قبل نیست ،درسته هدف هر دو لاغری بوده ولی قرار نیست ما تجربیات قبلیو داشته باشیم ،،،، اینکه تو این راه ما گاهی رفتارهای گذشته مونو  انجام میدیم طبیعیه تا کلید های جدید لاغریو پیدا کنیم و بهشون عادت کنیم یک زمانی میبره و هر چقدر ما بیشتر تمرین کنیم زودتر به کلیدهای جدید عادت خواهیم کرد ،، هدف من ،هر روز یک قدم بسمت بهتر زندگی کردن است ، هر روز گوش دادن فایل هام،نوشتن ،خوندن و تفکر کردن به افکار جدیدم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 14 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار parham.63@yahoo.com
      1400/02/28 00:06
      مدت عضویت: 1221 روز
      امتیاز کاربر: 10303 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 634 کلمه

      جواب این سئوال چیه؟من چگونه لاغر شوم!؟🤔

      در زندگی وقتی به بی پولی میرسیم ،از خود میپرسیم چگونه پولدار شوم؟وقتی در روابطمون شکست میخوریم می پرسیم چطور روابطم رو خوب کنم ؟وقتی میخوام رانندگی کنم می پرسم چگونه؟و گاهی شرایط مالی و تناسب و سلامتی و روابط دیگران را که موفق هستند میبینیم و میپرسیم چگونه ⁉️و نکته قابل توجه اینه که برای جواب بیشتر این پرسش ها اولین چیزی که به ذهن ما میرسه اینه که باید آموزش ببینم تا بتونم رانندگی کنم یا خیاطی کنم یا آرایشگری و اولین کار اینه که در کلاسهای آموزشی ثبت نام کنم و یا از افرادی اون مهارت رو یاد بگیرم و به اندازه ی علاقه و استمرارم نتیجه میگیرم ،اما چرا در جواب چگونه لاغر بشم ؟ما نتیجه ماندگار نگرفتیم و موفق نشدیم تا الان با اینگه جوابهای متفاوتی دریافت کردیم ⁉️

       رژیم بگیرم ؟ورزش؟چربی سوز ؟خواب کم ؟لیزر ؟قرص؟عمل و دلیلش این بوده که ما باید لاغری رو از طریق مغزمون یاد بگیریم تا جسممون تغییر کنه و هر بار سعی داشتیم لاغری رو به جسممون یاد بدیم و این راهش نبوده مثل این میمونه که یک کتاب بزاری جلوی کودک و به زور بخوای بخونه تا الفبا یاد بگیره !

      یادگیری از مغز ما شروع میشه و الفبا داره ….ونتیجه آن در جسم ما پدیدار میشه.

      ما تاکید داریم لاغری آسانترین کار دنیاست و چون برای چاق شدن درد و رنج نکشیدیم ذهن ما به شدت از سختی و درد و رنج فراریه و همکاری نمیکنه و برای خلق تحربه ای جدید باید بدونه مسیرش لذتبخشه و آسونه و به همین دلیل در روشهای دیگر لاغری ما نتیجه نگرفتیم چون رژیم و ورزش و تمام محدودیتهای جسمی هماهنگ با تصمیم ذهن ما نبود و مسیرهای سخت و رنج آوری بودند که ذهن همکاری نمی کرد ادامه بده …

      بنابراین از تجربه چاقی برای مسیر لاغری استفاده می کنیم به راحتی 😍

      اولین قدم در چاقی انتظار ما بود که ناشی از احساس چاق شدن و نگرانی و ترسی بود که از شنیده های اطرافیان و رفتارهای آن ها و عادتهامون ناشی می شد  و باعث دستورالعملهایی در مغز ما می شد که با تکرار انها درجسم ما پدیدار می شد و مسیری ساده بود 

      اما خبر خوب اینه که لاغری خیلی ساده تره و مسیر لاغری با ذهن تمام ویژگی های لذت بخش برای لاغر شدن رو داره انتظار ما و باور و ایمان به اینکه ما گلچین شدیم به دست خدا💟 …احساس خوب که اولین نشونه هست و دیدن و خوندن و گوش دادن به مطالب سایت نوشتن دیدگاه و استفاده از تجربیات دوستان و شگفتی سازان همراه شدن با استادی که بی بهانه هدیه می دهدو راهنما مسیرمونه تماما قدمهایی است طلایی که در این مسیر که تنها راه لاغری ماندگار است ما رو شگفت زده می کنه 🥰 ولی باید هوشیار باشیم همونطور که به وقت تغییر دکوراسیون تا مدتی اشتباها به محل قبلی رجوع می کنیم یا وقتی محل کارمون تغییر میکنه،تا مدتی مسیرو تا نصف اشتباه میریم و خیلی از روزمرگی ها که عادت کردیم بهشون 

      باید با لاغری هم فرصت بدیم تا پایه هاش محکم بشه ممکنه تو مسیر یهویی پرخوری کنیم یا وزن اضافه پیدا  کنیم و رفتارهای قبل ازمون سر بزنه اما حق نداریم یقه خودمون رو بگیریم و بدونیم مسیر درسته و رفتارهای درست من خیلی بیشتره و فقط تکرار کنیم و استمرار داشته باشیم ما برای رسیدن به شهری که مقصد ماست و پیاده سفر رو شروع کردیم تنها کاری ساده انجام می دهیم و اینه که قدمهای تکراری بر می داریم و ممکنه میلیونها قدم بر داریم و با یک تکرار به اون شهر و آبادی خوش آب و هوا برسیم سرزمینی که مقصد ماست ،آن طبیعتی است که امکاناتش عشق❤️به خود ،اعتماد به نفس ،شادی ،رهاایی ،قدرت ،خلق تجربه های جدید در تمام جنبه های زندگی ✅و درک بیشتر من کیستم؟است که به تمام زمین خوردنهایش می ارزد 🌹

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 0
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 729 کلمه

      سلام استاد ودوستان گرامی گام ۸۲ باید بدونیم که فرمولهای ذهنی به این راحتی عوص نمیشن ومیای ومیگی ی هفته دو هفته ست که فلگایل گوش دادم اما لاعر نشدم تو لب تاب وقتی به کلمهای دوبخشی بر میخوریم بعصی وقتا فاصله زیاد میافته بینشون وبرای جلوگیری از این کار ی فایلی نصب میکنید که این فاصله رو از بین میبره اما جای حرف پ در صفحه کی بردم تغییر میکنه از وسط سمت راست میره بالا سمت چب وما طبق عادت میریم وپ سمت راستی که جای قبلی پ بوده رو میزنیم که حرف ژ نمایش داده میشه وباید هی پاک کنیم ودرست کنیم وادم یادش میره که جای پ عوص شده وما بخاطر این اشتباه نباید عصبانی بشیم لب تاب بشکونیم باید بدونیم که زمان میبره تا فرمول جدید جایگزین فرمول قبلی بشه وذهن ناخدا گاه ما بپدیره که باید پ سمت چپ فشار بده وقتی در نا خداگاه دخیره بشه وزمان میبرهدهر چیزی رو که ما تکرار بشه بدون اینکه هر بار فکر کنی وموصوع عینک استادشاید ۷ الی ۸ماه طول بکشه تا دهن ناخداگاه قبول کنه که استاد دیگه عینک نمیزنه واون عادتها تکرار نشن در مورد کی بوردم همین طوره فقط جای یک کلید عوص شدهدذهن قاطی کروه وهر دفعه میره جای قبلی رو فشار میده در صورتیکه میدونیم جای حرف پ عوض شده انقدر بابد تکرار کنیم وپ صحیح بزنیم دهن میفهمه کهدجاش عوص شده وپ جدید قبول کنه در مورد لاغریم همین طوره وقتی فایل گوش میدی تمرین مینویسی دیدگاه میخونی وبه اون تمرین فکر میکنی داره رفتار صحیح جایگزین رفتارهای چاقی میشه وما لاعر میشیم وسولی که بچه ها پرسیدن من داشتم خوب پیش میرفتم از شروع ماه رمصان همه چیز بهم خورده رفتارهای قبلی برگشته اینم همون داستان کی برد ودکمه پ است دیگه که ی سری رفتارهای اشتباه در نا خداگاه هست که قبلا هزاران هزار بار تکرار شده وانجام دادیم والان تازه داریم دوره شرکت میکنیم وی سری فرمول جدید ایجاد میکنیم وخیلم خوب استفاده کردیم اما اگر ی جایی برمیگروی به اشتباه قبلیت نگران نباش این زمان میبره تا کاملا مسلط بشی در مورد کی بوردم همینه چون ی حرف عوص شده بود شاید یک هفته زمان لازم داشته باشه عوص بشه حرف ا شاید یک هفته ای عوص بشه چون خیلی تکرار میشه تو تایپ کردن ولی حرفهایی مثل ژ ط ظزمان بیشتری میخواد نا  در نا خداگاه دخیره بشه در مورد چاقیم همینه رفتار وفرمولهایردهن سالهاست که دارن تکرار میشن وانتطار اینکه من یک ماهه فایل گوش میدم سه ماهه فایل گوش میدم پس چرا همه رفتارهام تعییر نکرونووچرا بعصی رفتارهامو بعصی موقعها تکرار میکنم چون شما هزاران بار اون رفتار اشتباه تکرار کردیروحالا تازه داری ی سری فرمولهای صحیح ایجاد میکنی وتکرار میکنی واینجوری نیست که ذهن نا خداگاهدسریع بپذیرهدوحرف پ جابج کنه باید انقدر تکرار کنی اشتباه بنویسی پاک کنی تا دهن بپدیره که پ سمت راستی باید فشار بده در مورد چاقیم همین طوره شما این فرمولهارو ایجاد کردی وتکرار کروی ویکی میره ی برنامه رزیم غدایی میگیره ومیخواد با رژیم گرفتن لاعر بشه این تصمیم ذهن نیست تصمیم نویسنده رژیم که تو سر ساعت غدا بخوری وچی بخوری ورژیم گرفتن سخته واگر بتونی رزیم یکسال دوسال ادامه بدی اونوقت عوص میشه الان جای ساعت خونتونو عوص کنید میبینید که هر وقت به زمان نیاز دارید چشمهاتون نا خداگاه میره به سمت جای قبلی ساعت وتا عادت کنی چند وقتی طول میکشه تا فرمولها جابجا بشن ودر مورد لاعریم همینه وما باید هر روز بیایم فایل گوش بدیم تمرین بنویسیم که روند جایگزین فرمولها بهتر بشه واگر بیشتر تکرار کنیم زمان کمتری صرف میکنی تا به نتیجه برسی اگر من در مسیر لاعری هستم وروزهاییکه خودم نیستم ورفتارهای غذاییم تعییر میکنهدپرخوری میکنم بدون که داستان کی بورد وحرف پ است وبخاطر بیاریم اروم بیشیم وبا تکارار کردن روند تعییر سریعتر انجام میشه وهدف روزانه مون این باشه که هر روز یک قدم به سمت لاغری حرکت کنیم وقتی از شهری به شهر دیگه بریم فکر کنیم که پیاده میخوایم بریم ما فقط یک قدم برمیدارین واونو انقدر یا میلونها بار تکرار میکنیم ومیبینیم به شهر دیگه رسیدیم با کلی تفاوت پس در موصوع لاغریم همینه هر زوز یک قدمتو تکرار کن ویک قدم تو چی میشه میای فایل گوش میدی تمرین مینویسی دیدگاه میخونی به تمرینت فکر میکنی این میشه قدم تو در لاعریروبه خودت تعهد بده که من این کار رو جزعه کارهای روزانه ام میدارم وحتما باید انجامش بدم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار شیرین محصلی
      1400/02/14 16:15
      مدت عضویت: 1702 روز
      امتیاز کاربر: 13343 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 214 کلمه

      این ناخوداگاه ما خیلی از رغتارهای مارو کنترل می کنه وهر کاری که ما چندین بار تکرارش کنیم رو به عادت تبدیل می کنه وحالا اگه بخوایم یه عادت رو ترک کنیم واین عادت جدید رو وارد نخوداگاهمون بشه زمان می خواد،مثلا همسرم یک هفته ی پیش به من می گفت دوست دارم چایم رو تلخ بخورم بدون شکر ولی نمی دونم چطوری؟ یکی دو روز چایش رو تلخ خورده بود ،نتونست بی خیالش شده بود الان باز می خواست بدون شکر بخوره من بهش گفتم وقتی می خوای یه عادتی که این همه سال تکرار کردی رو ترک کنی اول اینکه وقت می خواد ودوم باید کم کم این کار رو انجام بدی هر بار یه ذره از کمتر از قبل شکر بریز وسوم اینکه شکرش رو کمتر می کنی خوشحال باشی ولذت ببری حالا شاید یه چند ماهی طول بکشه ولی می شه واونم شروع کرده به کم کردن شکر چایش والان یه هفته ای می شه وهمچنان داره ادامه می ده ،این در تمام جنبه های زندگیمون هست وتغییر فرمول در ناخوداگاه زمان بره وبااستمرار ایجاد می ه ومایی که داریم روی ذهنمون کار می کنیم تا لاغر بشیم هم فقط باتمرین وتکرار فرمولهای جدید رو می تونیم جایگزین فرمولهای قبلی کنیم ومثل یه انسان کاملا متاسب رفتار کنیم ومتناسب بمونیم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار زهرا رضاخانی
      1400/02/14 02:55
      مدت عضویت: 1702 روز
      امتیاز کاربر: 16339 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 204 کلمه

      کارهای ذهنی نیازمند تکرار واستمرار است بارها پیش اومده جای وسیله ای رو عوض کردی وباز به جای قبلیش رفتی 

      تو ۳۳سال رفتارهای چاقی رو تکرار کردی ۳۳سال کم نیست هروز هرلحظه تکرار شدند نگرانی ترس ها وو و 

      پس برای جایگزینی فرمول های نوپا خودت نیز به همین شدت چاق شدن باید استمرار داشته باشی هروز در مسیر باشی با تکرار فرمول های لاعری و رفتارهای صحیح این فرمول ها رو جایگزین کنی فقط باید استمرار داشته باشی مثل تمام آموزش های دیگع ۱۲سال درس خواندی تا بهت مدرک دیپلم بدن ۴سال لیسانس ۲سال فوق لیسانس 

      پس برای لاغری هم همینه باید ادامه بدهی محکم 

      همون جور که از ۸سالگی تا ۳۳سالگی در مسیر چاقی بودی ولی از هر لحظه تکرار میکردی پس لاغری هم همینه .

      لاغری یادگرفتنی است عین رانندگی عین خیاطی 

      برا رانندگی یادته سال ۸۴ گواهی نامه گرفتی و۱۰سال بعد نشستی از زمانی نشستی و تکرار کردی روز به روز رانندگیت بهتر شد یا شنا ۳سال مرتب ادامه دادم تا ترسم ریخت و شناگر شدم پس لاغری هم همینه باید فرمول های جدیدی یاد گرفتی تکرار کنی همین

      پس من در این مسیر میمانم با احساس خوب و لذت بردن از زندگیم ادامه میدم هیچ چیز اهمیت ندارد جز من احساس من و حال خوب من

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار farkhondeshahrivar280
      1400/02/11 00:25
      مدت عضویت: 1381 روز
      امتیاز کاربر: 687 سطح ۲: کاربر متوسطه
      محتوای دیدگاه: 699 کلمه

      سلام سلام استاد گرامی دوستان هم مسیرم 🙋.                                     گام 82در مسیر لاغری من 😊.           همیشه هر وقت ناامید میشدم به چاقیم توجه میکردم یا ناراحت بودم مسیر متوقف کرده بودم  به استاد پیام میدادم استاد در جوابم به سادگی می‌گفت فقط ادامه بده دوست عزیزمن همیشه ناراحت میشدم میگفتم استاد من چاق تر شدم شرایطم سخت شده نمیتونم درس حسابی تمرکز کنم باز پرخوریم برگشته ولی استاد جواب همه این حرفها در یک کلام میگه و فک میکردم استاد حال حوصله من ندارند🤪😑🙆.                                الان فهمیدم که واقعا استاد بهترین راه حل به من دادن ولی من فکر میکردم استاد حوصله حرفها من نداره                     ما برای تغییر کردن باید آموزش ببینیم و ذهن همچنان که در حال آموزش است بازم براساس اون باور ها ناخودآگاه خودش عمل می‌کنه و باید اینقدر ادامه بدیم تا ذهن عادت کنه به فرمول ها جدید و براساس اون فرمان صادر کنه و رفتار ما وبعد جسم ما تغییر کنه 😊🤩🤗💖.                            مثال 😊وقتی ماه رمضان میشه صبح پاشدن سحری خوردن واسه ذهن یکم سخته ولی اینقدر ادامه میدیم آگاهانه تا ذهن عادت می‌کنه سر همون ساعت خاص بیدار بشه و بعد که ماه رمضان تموم میشه باز ذهن یک مدت سر همون ساعت بیدارمون می‌کنه و باز تصمیم جدید میگیریم که دوساعت بیشتر بخوابیم مثلا چند روز اول ذهن طبق آموزش عادت خودش عمل می‌کنه ولی باز ما تکرار تکرار تا ذهن باز به ساعت جدید بیدار شدن عادت می‌کنه این روند عملکرد ذهن است                تصمیم میگیری چاقی خودت به لاغری تبدیل کنی ذهن که تصمیم نگرفته این خود فرد است تصمیم گرفته و آموزش مبینه‌وحالا ذهن میاد براساس همون فرمول ها چاقی خودش عمل می‌کنه ما نباید زود خسته بشیم جا بزنیم ناامید بشیم بگیم بدن ما لاغر نمیشه …‌اینجوری نیست این ذهن ما است که طول می‌کشه تا آموزش جدید ثبت کنه حالا اینجا یه مزیتی داره به میزانی که در این مسیر قدم برداری هر روز آگاهانه فایل گوش بدی تمرین بنویسی وقت بزاری دیدگاه دوستان بخونی عمل کنی آگاهانه عمل کنی و ادامه بدی ذهن زودتر این آموزش ها یاد میگیره ثبت میشه عادت می‌کنه بهش باور های اشتباهش تغییر می‌کنه و با توجه به فرمول ها جدید دستور صادر می‌کنه و این روند تغییر 🤩♥️.  پس اگه هنوز ذهنت داره براساس فرمول ها قبلی فرمان صادر می‌کنه یا بعضی وقتها رفتار ها قبل داریم هیچ ناراحت نشید ناامید نشید جا نزنید بگید ادامه میدم اینقدر ادامه میدم تا ذهنم همین رفتار اشتباه کمتر کمتر انجام بده و هرچی بیشتر استمرار داشته باشی ادامه بدی فرمول اشتباه رفتارها اشتباه کم کم کمتر میشه و لاغر لاغر تر میشی 😊🤩😍♥️.                پس ادامه بده هر روز در مسیر قدم بردار بگو اگه باز رفتار قبلا تکرار میکنم هیچ اشکالی نداره ذهنم عادت هنوز نکرده باید اینقدر ادامه بدم تا ذهنم عادت کنه به رفتار جدید همین 😌💝💖هرچه بیشتر ادامه بدیم فرمول ها اشتباه ما کم کم کمتر میشه از اون سمت فرمول و رفتارها صحیح ما بیشتر بیشتر بیشتر میشه و این یعنی لاغر لاغرتر میشیم فقط باید زمان بدیم به ذهن مان تا عادت کنه همین ذهن ما قابل تغییر است فقط بهش زمان بدیم 😍🤩.                                           بهترین روش لاغری با ذهن است چرا چون ما از طریق ذهن چاق شدیم از طریق ذهنم لاغر میشیم باید لاغرشدن در ذهن مان آسان کنیم این رمز موفقیت است چون هرچی در ذهن آسان راحت بشه ذهن انجام میده و بعد ادامه بدیم همین وقتی ادامه میدیم فرمول اشتباه ذهنی ما کم کم کمتر میشه در عوض فرمول ها صحیح بیشتر بیشتر میشه و رفتار ما تغییر می‌کنه و لاغر میشیم پس اگه هنوز رفتار قبلا داری بگو اشکال نداره باید ادامه بدم تا ذهنم عادت کنه همین 😍🤩💖💝.     

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1400/02/04 21:03
      مدت عضویت: 1642 روز
      امتیاز کاربر: 27781 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,855 کلمه

      فرمول ذهنی به این راحتی عوض نمیشه و شمایی که با یه هفته و ده روز کار کردن مبخواید لاعر بشید به این راحتی نیست  زمان میبره .(من حدود ۱۸ ماه هست که داخل سایتم و هر   روز  دارم روی خودم کار میکنم رفتارهای بسیار عالی و متناسب گونه ای دارم که خودم رو شگفت زده میکنه و اما افکارم هم خیلی تغیر کرده ولی  خیلی وقتا منفی باف میاد که من رو اذیت کنه و اما من باید هنوزم  روی باورهام کار کنم و هیچ وقت معلوب اون نشم )

      مثال اینکه :

       در صفحه کلبد استاد جای ژ و پ تغییر کرده و هر بار استاد میخواد  تایپ میکنه به مشکل بر میخوره اما  استاد عصبانی نمیشه و میگه این کار ذهن من هست که در ناخود اگاه من  ذخیره شده کلید ژ اینجا هست و زمان میبره تا ذهن به حای جدید عادت کنه و خیلی از این مثالها در زندگی ما هست  که به ذهن ناخود اگاه ما سپرده شدن و هر بار ما تکرار میکنیم  بدون اینکه فکر کنیم مثل تغییر  استاد از عینکی بودن به عینک نداشتن تا چندین ماه بعد از عمل استاد تمام کارهای همیشگی و عا تها رو انجام میداد تا فرمولهای جدید در ذن استاد ثبت شده که تغییر کرده و عینک نداره .

      پس با تکرار کردن  یه عمل و یا رفتار ذهن متوجه  تغییرات میشه.(من خودم قبلا خیلی عادتها و رفتارها داشتم که الان دیگه ندارم  من چون سالها رژیم بودم در رژیم به من تاکید میشد با خوردن عدا فقط سالاد و یا سبزی خوردن باشه وحتی  ماست رو با هر عذایی نخوری من عادت کردم غدای خودم رو بدون هیچ دسری و یا نوشیدنی خالی بخورم و گاهی که میلم بکشه ماست بخورم سریع شکمم پر میشه و به اون حالت سیری میرسم و هر گز خوردن رو ادامه نمیدم من هم به خاطر همین  فقط غدا رو انتخاب میکنم   میخورم و هر سالاد و ماست رو اگر هوس کردم به عنوان میان وعده استفاده میکنم و عادت کردم هیچ دوغ و یا نوشیدنی نخورم و این هم یه تغییر در رفتارهای من هست که سالها رژیم داشتم )

      ممکنه یه سری رفتارهای اشتباه داشته باشیم که قبلا هزاران بار اونها رو  داشتیم و حالا هم اگر برمیگردیم به اون اشتباه ها نگران نباشید و زمان میبره تا ما تغییر کنیم .(هر وقت رفتار غلطی از من سز بزنه  اصلا خودم رو سرزنش نمیکنم و تحقیر نمیکنم و می گم  این کار  توجه به چاقی هست  و این رفتارهای غلط  من  بسیار کم و محدود هستن و اما چندین فکر و باور غلط دارم که باید اونها رو برطرف کنم  مثلا بارها بگم :هر روز جسم من داره از روز قبل لاعر تر میشه و من متناسب تر میشم و این متناسب شدن من فقط از طریق ذهنم داره اتفاق میفته نه فعالیت و یا خوردنم .

      من هر مواد عذایی که میخورم برای رفع نیاز جسمی من هست  و برای  سلامتی بدن من ضروری  هست و هیچ قدرت چاق کنندگی نداره .

       جسم من مشتاقانه دوست داره من افکار همسو با خواسته ام پیدا کنم  تا من رو هر روز به لاغری نزدیکتر بکنه )

      رفتارهای چاقی در ما سالها تکرار شده پس با چند ماه گوش دادن انتطار نداشته باش تغییر کنی چون قبلا میلیون بار تکرار میکردی و حالا ذهن سریع تغییر نمیکنه  باید بارها تکرار کنید .

      من اگر میخوام با رژیم لاعر بشم این تصمیم خودم هست تصمیم ذهنم نیست پس سخته  لاعر شدن  و لاغر ماندن با روشهای دیگه مگر سالها رژیم داشتی تبدیل به عادتهایی در شما بشه .(ذهن ما اگر تغییر کنه جسم ما هم تغییر میکنه  و اصلا جسم ما نشانده افکار وباورها و  رفتارهای ما هست من خودم تا به الان  کلی وزن کم کردم و هنوزم دارم تغییر میکنم اما دوباره به ذهنم میگم تو به راحتی این اصافه رو از دست میدی چون در مسیر درستی چون داری لاعری رو اموزش میبینی چون باورهای درستی داری که لاعر شدن اسانترین کار دنیا هست و یا لاعر شدن خود به خود در جسم ما اتفاق میفته و یا اینکه لاعر شدن  حق طبیعی من هست که باید در اون وضعیت باشم و اگر نیستم اون غیر طبیعیه من باید باور کنم هر روز میتونم وزن کم کنم و در چند وقت اینده لاعر بشم و متناسب  بشم همانطور که قبلا بودم و از دستش دادم بدون زجر و سختی من در وزن ۵۹ کیلو بودم )

      حتی با عمل معده هم نمیشه ذهن رو تغییر بدیم و دوباره از چاقی  شکست میخوریم .

      هر چیزی رو در خونه جاش رو تغییر بدی مثل ساعت خیلی زمان میبره تا دهن ناخود اگاه اون رو بپذیره و ثبت کنه .

      فرمولهای چاقی ما باعث اعصاب خوردی و افسردگی و بیماری و درد و ..شده و این همه تاثیر منفی گزاشته به راحتی در ما از بین نمیرن و تکرار میخوان .

       اگر اشتباه کردی بهم نریز  و با حس خوب بگو من میدونم در مسیر تغییر هستم و زمان میبره تا فرمولهام تغییر کنه و اینجور نیست با ده جلسه تغییر کنی استمرار میخواد تا فرمولهای جدید جایگزین فرمولهای گدشته بشه .(من هنوزم بعد از این همه مدت ذهنم مقاومت داره که لاعر لاعر بشم مثل قبلا چند سال پیشم در وزن نرمال ۵۹ کیلو باشم میترسه زشت بشم میترسه سختی بکشه و یا اینکه میگه چطور تو که کاری نمیکنی ولی من بارها بهش گفتم من اون چهره رو بسبار دوست دارم و زیبا هستم و دیگه برعکس گذشته ام  از هیچ اندام و جهر ی چاقی خوشم نمیاد و لدت نمیبرم حتی وقتی عکسهای گدشته ی خودم رو که لاعر بودم میبینم میگم چقدر زیبا بودم چطور گفتم صورتم لاعر  هست ؟من میخوام به این چهره برسم و یا میترسه  با سختی و رنج باشه ولی همیشه ارومش میکنم ببین هر چی بخوام میخورم به اندازه نیازم در هر زمانی پس نگران نباش با خیال راحت برو جلو هر وقت دیدیم گرسنه هستم حتما غدای مورد علاقه ام رو میخورم پس تو فقط به سمت لاعری برو و یا هر وقت میگه بدون هیچ سختی و رزیم و ورزش من تو رو به این وزن  که سالها پیش  در اون بودی  برسونم مگه میشه؟ بهش  میگم اره من دارم درست رفتار میکنم و درست فکر میکنم و به این نیاز  درست جواب میدم و هر چیزی میخورم حق  این بدن من هست که احتیاج داره و من بیشتر که نمیخورم پس باید به اون لاعری برسم که دارم رفتار میکنم و اصلا برای تو چیز سختی نیست که من رو هماهنگ کنی با اون رفتارهام و خواستم چون از درون متناسبم و اگر گاهی هم اشتباهی دارم مهم نیست به مرور بهتر میشم  ) 

      با تکرار  کردن حرص؛ ولع تو کمتر میشه و خیلی از چیز ا که قبلا عشق تو بوده و باید هر روز میخوردی حالا دیگه اگر نخوردی اصلا بهم نمیریزی و  تمایل نداری .

      فرمولهای ذهنی با تکرار فرمولهای جدید عوض میشن .

      با اشتیاق و احساس خوب ادامه بده و تمرین بنویس و بخون  تا روند جایگزینی بهتر بشه .

      اگر در مسیر  متناسب شدن هستی  باتکرار کردن روند تغییر کردن فرمولهای ذهنی بهتر میشود .

      من از شهر محل سکونت به هر شهری بخوام برم باید یک قدم بردارم و فقط اون قدم رو باید یک میلیون بار تکراررکنی تا به شهر دیگه برسی .

      پس هر روز بیا داخل سایت یک قدم بردار و بنویس و خودت رو موظف و متعهد کن تا قدم برداری .

      و از تکرار این کار شما به هدف میرسی .(خیلی از رفتارهای جدید که در من به وجود اومده رو میگم :

      قبلا  قبل از ناهار باید تمام ته دیگ رو خالی میخوردم و یا دو کاسه خورشت خالی میخوردم ولی حالا در حد چند تکه ته دیگ به زور با عدا میخورم و ۹۹ در صد روزها میندازم برای پرندگان چون  جز خودم هیچ کس  علاقه نداره و نمیخوره و منم دیگه هیچ علاقه ای بهش ندارم در حد یک لقمه از اون کفایت میکنه .

      قبلا باید بعد از صبحانه حتما کیک و بسکوییت میخوردم حالا به هیچ وجه بسکوییت دلخوام رو به راحتی به اندازه نیاز با شیر صبح میخورم و دیگه هیچ چیز نمیخورم .

      قبلا هر بار که به پسرم غدا میدادم باید نصفش رو خودم میخوردم و اما مدتها هست حالم بهم میخوره  وقتی که خودم سیرم کسی جلوم عدا بخوره و یا پسرم رو غدا بدم و اگر هم بخوام نوک بزنم اگاهانه صدایی رو میشنوم که میگه این کار رو نکن چون سیرم و نمیتونم بخورم و اگر اضافه موند میمونه برای وعده ی بعدی پسرم  یا عدای پرنده ها میشه .

      قبلا موقع جمع کردن سفره هر چی داخل بشقاب ها میموند من میخوردم  ولی حالا چون سیرم اصلا همچین کاری نمیکنم  چون سیرم و میزارم تا دوباره گرسنه بشم  و بعد عذا میخورم .

      قبلا هر وقت میرفتم خونه مادرم باید حتما از عدای اونجا میخوردم حالا التماس میکنه بخور میگم آخه سیرم جا ندارم و خیلی وقتا  حتی لب نمیزنم و میام خونه و بعصی وقتا یه  قاشق میخورم و میلم نمیکشه و ادامه نمیدم .

      قبلا هر وقت میرفتم سوپری کلی چیپس و پفک میخریدیم و یه جا همه رو به تنهایی میخوردم اما حالا یه بسته  پفک ویا  چیپس رو در دودفعه میخورم و  مثل قبلا میلم نمیکشه  که هر روز بخورم و هر چیزی رو نمیخورم هر وقت میلم  شد میخورم .

      قبلا موقع درست کردن عدا کلی خالی خالی میخوررم حالا اصلا نمیتونم این کار رو بکنم یا شاید در حد یه نوک زدن باشه و اگاهانه انجام نمیدم .

      قبلا وقتی دورهمی و تفریحی بود فقط میخواستم بخورم حالا به دنبال  لذت بردن از هوا  و آدمها و اون تفریح و مکانشو مناظرش  هستم و به دنبال خودم هستم که  حالم رو خوبتر کنم  و به حد نیازم غدا میخورم و بس و اگر قبلا بود فقط باید از طریق خوردن لدت میبرم و تا خوراکی بود به من خوش میگذشت  .

      و یا قبلا هر کس هر چیزی میخورد  من هم دلم میخواست بخورم ولی حالا به راحتی میگم نه سیرم و من میل ندارم و نمیخورم  و یا هر کس هر چیزی تعارف کنه من بر نمیدارم و کاملا اگاهانه و جواب به نیاز بدن رفتار میکنم 

      قبلا بسیار نسکافه و شیرینی و بیسکوییت و … میخوردم حالا اصلا علاقه ای به شیرینی ندارم و زود دلم رو میزنه مگر یه نوع خاصی هست  که صبح هامیخورم و اگر عصر خواستم چایی بخورم فقط با خرما در حد یک دونه شایدم نخورم بستگی داره و بسیار شیرینی خوردنم کم شده و دلم رو میزنه  .

      و این همه تغییرات عالی در من به وجود اومده فقط در اثر تکرار و تکرار مداوم و به خودم و به ذهنم میگم اگر من لاعر نشم پس کی لاغر بشه؟؟؟…  از من  لایق تر  مگر  هست .؟؟؟؟؟.

       حق من لاغری هست  و لاعری به این راحتی  که تغییر رفتار داشتم به این راحتی در جسمم هم به وجود میاد لاعری هر روز در من پر رنگتر میشه و من  فقط با قدرت ذهنم  میتونم  هر اضافه وزنی رو از بین برم و این مقدار کم مثل یه قطره هست در مقابل دریا چون تا حالا هر خوردنی که وارد جسم من شده یا دفع شده یا سوخته و از بین رفته و فقط این ۵ کیلو مانده که به زودی از بین میره و من متناسب میشم .من هر روز یک قدم برمیدارم .

      من به زودی یک شگفتی ساز خواهم شد 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5961 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 56 کلمه

        سلام دوست عزیز
        از اینکه با عشق و اشتیاق مسیر لاغری با ذهن را دنبال می کنید و به بهترین شکل ممکن آنچه درک کردید را با دیگران به اشتراک می گذارید از شما سپاسگزارم
        استمرار شما در درک مطالب و همچنین بهبود نوشته ها عالیه
        خدا رو شکر میکنم که دوستان عالی در سرزمین لاغرها همراه من هستند

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار فروغ ریاحی
          1400/02/05 12:00
          مدت عضویت: 1642 روز
          امتیاز کاربر: 27781 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
          محتوای دیدگاه: 113 کلمه

          سلام استاد عزیز

          بسیار از لطف و محبت  شما سپاسگزارم 

           من هر روز برای بودن در این مسیر و آگاهی های شما  از خدا  تشکر میکنم .

          وقتی آدم هایی  در اطراف من هست که هر روز  دارن از   رنج و درد و سختی های  رژیم با هم  حرف میزنن و  برای هم  دلیل میارن که من به این دلیل برای لاغری می جنگم و به هم میگن   لاغری  سخت  هست  من فقط و فقط به یاد شما و دورهای شما میفتم و خدا رو سپاسگزارم  که در این راه عالی و ناب و سرشار از اگاهی هستم .

           همیشه شاد و موفق و سربلند و پیروز و تندرست  در  پناه  خداوند باشید باشید .

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1400/01/26 10:05
      مدت عضویت: 1593 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 607 کلمه

      سلام🙂

      این فایل فوق العاده برای همه کسایی هست که دارن در این مسیر هر روز یه قدم برمیدارن

      فوق العاده انگیزه بخش و امید وار کننده 👌👌👌

      هزاران بار در فایلهای مختلف روی تکرار و استمرار تاکید کردین و شاید در هیچ فایلی به اندازه این فایل اهمیت و چرایی تکرار گفته نشده👌👌👌👌

      وقتی اینقدر زیبا نحوه عملکرد ذهن ناخودآگاه رو با جابه جا شدن یه حرف در صفحه کلید لپ تاب آموزش دادین خیلی خیلی بیشتر از قبل برام واضح شد که چقدر تکرار مهمه و ذهن ناخودآگاه چطوری کار میکنه👌👌

      از ابتدای تولد بارها و بارها از طریق دیده ها و شنیده هامون از اطرافیان درمورد خوبی ها و بدیهای چاقی و ناله ها و رنج کشیدنها و نخوریها و عادتهای چاق کننده شنیدیم و فرمولهای چاق کننده در ذهنمون شکل گرفته و با تکرار اون حرفها تثبیت شده و شده جزیی جدایی نا پذیر از ذهنمون و با تشکیل تصاویر چاقی احساس چاقی و نکرانی از چاق شدن و انتظار چاقی در ما شکل گرفته و در نهایت چاقی برای ما طبیعی شده و بعد در جسم ما خودشو نشون داده و وقتی ما توجه کردیم به چاقی با تنفر از انداممون ،با تنگ  شدن لباسهامون،با تذکر اطرافیان،با تصمیم گرفتن به رژیم و باشگاه ،با ناراحتیهامون با گریه هامون با خجالت کشیدن از حضور در جمعها ،با نگران بودن از حرف و حدیث بقیه در مورد چاقیمون ،با نگرانی از مقدار خوردنمون در جمعها و دورهمیها و عروسیها ،با تذکر دادن به خیاط که درز های لباسمون رو پهن تر بگیره تا بتونیم لباسمون رو گشاد کنیم  و….. (که همه اینها مصداق توجه به چاقی هست)با چاقی خواستیم مبارزه کنیم و در جسممون برطرفش کنیم و جالبه هیچ کسی هم به ما نگفت که اینم آموزشه و قابل یاد گرفتنه چون هیچ کسی هم آگاه نبود 😶😉

      بعد از تمام این کش و قوسها و نتیجه نگرفتنها خسته میشیم از تمام رنجهایی که برای رفع چاقی کشیدیم و فایده ای هم نداشته و دست میکشیم از تمام این روشها و میپذیریم که همینه که هست😑😑😑 

      ووقتی پذیرفتیم و تسلیم شدیم و نخواستیم توسط ذهنی که خودش مشکل رو بوجود اورده راه حل پیدا کنیم برای چاقی توسط نیروی هدایتگر جهان هستی که ما بهش میگیم خدا هدایت شدیم به این سایت و این آموزشهای فوق العاده که جواب تک تک سوالاتمون رو در فایلهای مختلف کم کم پیدا میکنیم😍😍😍

      ✍قبلا جایی شنیده بودم که فرآیند ذهنی ۴ مرحله داره

      ۱_نا آگاهی و ناشایستگی

      ۲_آگاهی و ناشایستگی

      ۳_آگاهی و شایستگی

      ۴_ناآگاهی و شایستگی

      یعنی به مرور و با تکرار آموزشهای جدید وقتی آموزش در نا خودآگاه ما قرار گرفت ما خیلی عالی رفتار میکنیم و تصمیمات همواره صحیح میگیریم

      در این فایل این چهار مرحله برای من مرور شد و فهمیدم که چرا بعضی اوقات با وجود آگاهی داشتن رفتار چاق کننده دارم البته که از آموزشهای استاد میدونستم که نباید خودم رو سرزنش کنم چون سرزنش توجه به چاقی هست و الان خیلی بیشتر از قبل متوجه شدم که  چرا استاد وقتی هر جایی کسی سوالی داره یا لغزشی داره با لبخند میگن “فقط ادامه بدین،همه اینها درست میشه”😊😊😊

      بله ادامه دادن همون رمز موفقیت هست وقتی این فرمولهای جدید هم با تکرار و تکرار در ضمیر ناخودآگاه ثبت شدن اونوقته که رفتارهای ما ناخودآگاه متناسب میشه و جسم ما هم به تدریج متناسب میشه🤗🤗🤗

      مثال قدم برای رسیدن به مقصد عااااالی بود 

      ما فقط کافیه همون یه قدم رو بارها و بارها تکرار کنیم تا به مقصد برسیم👌👌👌

      ✍قدم ما در مسیر تناسب چیه؟ اومدن به سایت و گوش دادن فایل و نوشتن درکمون از فایل و نوشتن کامنتهای دوستان و گاهی هم دیدن آلبوم شگفتی سازان به عنوان انگیزه و دادن نمونه به ذهنمون که ببین اینهمه آدم متناسب شدن پس منم میتونم و این روش جواب میده👌👌👌👌🤩🤩🤩🤩🤩  

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار maryam.modino@yahoo.com
      1400/01/22 14:03
      مدت عضویت: 1187 روز
      امتیاز کاربر: 221 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 360 کلمه

      سلام خدمت استاد روشن و دوستان عزيزم مثال استاد در مورد كيبورد خيلي جالب بود منم ميخوام يه مثال ديگه بگم دوستان كه خيلي راحت ميتونين درك كنين كه بايد استمرار داشته باشيم و با تكرار به هدفمون كه همون تناسب اندام و لاغري هست برسبم فكر ميكنم اين مورد براي خيلي از ما اتفاق افتاده باشه كه بعد از چند سال كار كردن با يك موبايل و كهنه شدن اون بك گوشي جديد تهيه كرده باشيم وقتي شما چند سال با يك گوشي كار ميكنين تمام كارهاي گوشي رو بلدين و بدون اينكه فكر كنين كارهاي مختلفي با اون گوشي انجام ميدين چون ذهنمون اينو ياد گرفته و در ناخوداگاه ما ثبت شده اون كارها و رفتارهاحالاا با خريد گوشي جديد چون هنوز كار با گوشي رو خوب بلد نيستيم خيلي به كندي ميتونيم همون كارها رو انجام بديم و دچار اشتباهات زيادي ميشيم و اين دقيقاً برميگرده به كار كرد ذهن ما چون هنوز ذهن ما كار با گوشي جديد رو  نياموخته و زمان ميبره تا دوباره مثل گوشي قبلي بتونيم با اين يكي كار كنيم بنابر اين اموزش جديد لاغري هم زمان ميبره تا ذهن بتونه اونو تجريه تحليل كنه و ياد بگيره و فرمولهاي لاغري رو جايگزين فرمولهاي چاقي كنه من چند روزه چون از لحاظ جسمي هيچ نتيجه اي رو در خودم نميديدم نااميد شده بودم و هي با خودم ميگفتم اين روش هم نتونست اثري روي من داشته باشه با اينكه خيلي از رفتارهام تغيير كرده ديگه تند غذا نميخورم ، به اندازه نياز بدنم شايد هم كمتر غذا ميخورم ، تنقلات كاملاً قطع شده از برنامه غذاييم ، شكلات و شيريني اصلاً نميخورم ولي با اين حال از لحاظ جسمي هيچ تغييري در خودم احساس نميكنم براي همين نا اميد شده بودم براي استاد پيام گذاشتم و احساسمو گفتم ايشون گفتن نااميد نشو و ادامه بده و چشمتو از اندامت بردار و بهش توجه نكن امروز كه اين فايل رو تماشا كردم به وضوح برام روشن شد كه مشكلم كجاست و فهميدم توي راه درست هستم و بالاخره موفق ميشم ممكنه زمان زيادي ببره ولي بالاخره شگفتي ساز ميشم خيلي دوست دارم منم بتونم عكسم رو بذارم توي البوم شگفتي سازانبه اميد اون روز موفق باشين 🥰

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار شادى
      1400/01/07 10:24
      مدت عضویت: 1426 روز
      امتیاز کاربر: 22463 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 752 کلمه

      سلام و درود , استاد عزيز & دوستان گرامى در سرزمين لاغرى با ذهن😊 روز نود و هشت تكرار , 
      فايل , چگونه لاغر شويم ؟ با رنج و سختى يا به آسانى ؟ 
      ❄️ ما جدول ضرب رو با رنج و سختى ياد نگرفته ايم بلكه بارها و بارها حتى شايد به صورت شعر , تكرار و تكرار كرديم تا در ذهن مون نقش بسته , طورى كه در هر شرايطى بدون فكر و حساب كردن , مى تونيم جدول ضرب رو در لحظه بيان كنيم . به همين سادگى ,  9 & 9 =⁉️🙃
      بدون رژيم غذايى , و بدون استفاده از روشى براى لاغرى , من به طور طبيعى لاغر و خوش فرم بودم , و البته شاد بودم و مى خنديدم , تا اينكه بعدها , كم كم در مدار اخبارا و شنيده ها از اينو اون حتى از تلويزيون و مجله ها و … قرار گرفتم و كم كم از مسير اصلى زندگيم منحرف شدم , و خداروشكر و سپاس بعد سالها با هدايت خداوند دوباره به مسير اصلى م برگشتم , و اين يه معجزه و فرصت طلايى براى من در زندگيم بود . آگاه هستم كه هدفم بلند مدت هست و لازمه ى موّفقيت و لذت بردن از زندگيم در اين مسير , اشتياق , استمرار , ديدن و گوش دادن به فايلهاى اين دوره ى آموزشى و حتى تكرار اونا , صبر كه لازمه ى ايمان به خداوند است , و اعتماد به خداوند كه زير بناى هر هدفى ست . همچنين آگاه هستم كه من در لاغرى با ذهن به صورت طبيعى , آرام آرام در روند تغييرات رفتارى – احساسى هستم و همه ى اين تغييرات , مستلزم زمان كافى ست , مثال كاشت 🌱~~~ دااااااشت ~~~ 🌱🌿☘️🍀و بردااااااااااشت🪴🌾
      در يكى از فايلهاى صبحگاهى , اين جمله ى الهام بخش بيان شد >>> 
      ” تنها راه تغيير عادتها , تكرار رفتارهاى تازه هست ”  در اين مسير , من با ديدن و گوش دادن به فايلها , رفتارهاى تازه رو ياد مى گيرم و به مرور زمان اين رفتارهاى تازه جايگزين رفتار هاى قديمى م مى شن , و با تكرار و تكرار , عادت هميشگى من مى شن . چند روز پيش , بعد از مدتى , من دوباره طبق عادت قديمى م رفتار كردم و همينجورى هل و هوله خوردم در حالى كه آگاه بودم كه ممكنه هر از چند گاهى عادتها و رفتارهاى قديمى م تكرار بشه , جاى نگرانى نيست و من احساس بدى نكردم و فقط آگاه بودم كه عادت قديمى م تكرار شده ! با خودمون مهربان باشيم و به خودمون فرصت و زمان بديم تا آرام آرام عادتها و رفتارهاى تازه جايگزين رفتارهاى نامناسب گذشته و قديمى بشن و در روند تغيير قرار بگيرن . من براى رسيدن به هدفم و ايجاد احساس خوب در خودم , هر روز در مسير با اشتياق و استمرار ادامه مى دم . ذهن ما هوشياره , و مى تونم درك كنم كه ما با ذهن مون زندگى مى كنيم و خيلى بايد مراقب ورودى هاى ذهن مون باشيم , جالبه كه امروز صبح كمى ذهنم نجوا داشت كه ناگهان صدايى در ذهنم گفتش , بسه ديگه✋ و اين نشون مى ده كه باورها در حال تغيير هستن . تصميماتى كه اغلب , من در زندگيم مى گرفتم بيشتر بر اساس ترس و نگرانى و بى اعتمادى به خداوند بود . آگاه نبودم , و بايد با هدايت الهى در زندگيم جلو مى رفتم و تصميماتى مى گرفتم كه , همسو و هماهنگ با ذهن ناخودآگاهم باشه , تا از زندگيم بيشتر لذت ببرم . من به خدا اعتماد مى كنم , چون با خداوند همه چى نيكوست . وقتى من خودم بدون ايمان به خدا تصميم مى گيرم حاصل آن كلافگى , خستگى و سرگردانى ست و نتيجه ى چندانى در بر نداره ! اما وقتى به خداوند اعتماد مى كنم , اون چيزى رو دريافت مى كنم كه در ذهنم , تصورش رو هم نمى كردم , زير بناى لاغرى با ذهن ايمان و اعتماد به خداوند است . 
      و حالا پاسخ به اين سوْال ,
      چگونه لاغر شويم ؟ با رنج و سختى يا به آسانى ؟ 
      ❄️ با اشتياق و استمرار , و با تكرار و تكرار فايلها , با صبر , تمركز , و توجه به چيزاى خوب , اعتماد به خداوند و اعتماد به خودم بخاطر خدايى كه در من هست و وجود داره و من به منبع جهان هستى وصل هستم , و با لذت بردن از مسير به آسانى مى شه لاغر شد , نه به سرعت , بلكه آهسته و پيوسته بايد در مسير ادامه بديم .
      با تشكر فراوان , زندگيتون شاد و بهارى🥰🌺🌸🌼

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار سهیلا عظیمی ویشته
      1400/01/04 14:55
      مدت عضویت: 1701 روز
      امتیاز کاربر: 15078 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 853 کلمه

      چگونه لاغر شویم ؟ 

      سوالی که بارها در ذهن افرادی که اضافه وزن دارند تکرار میشود وبخاطر این سوال بارها از روشهای متفاوت برای رسیدن به لاغری استفاده میکنند ولی باز هم نتیجه دلخواه اشان را از این روشهای گوناگون نمیگیرند چون مسیرشان را به اشتباه انتخاب میکنند اغلب افراد چاق میخواهند کوتاه ترین مسیر را برای رسیدن به لاغری پیدا کنند وبخاطر همین موضوع به اشتباه جسم خود را تحت هر شرایط سختی قرار میدهند از رژیم های متفاوت گرفته تا ورزشهای سنگین وقرص های لاغری ودمنوشهای های گوناگون استفاده میکنند بلکه به هدف لاغری دست پیدا کنند  این افراد چاق بخاطر نا آگاهی از پدیده چاقی اغلب راههای اشتباه را انتخاب میکنند 

      راه ومسیر درست لاغری چیست ؟ 

      مسیر اصلی وراه درست لاغر شدن فقط مسیر آموزش لاغری با ذهن است 

      بارها از خودمون پرسیده ایم که چگونه لاغر شویم ؟ چگونه ثروتمند شویم ؟ چگونه خوشبخت شویم ؟ چگونه رابطه ایی خوب داشته باشیم ؟ 

      از این قبیل سوالات وقتی در ذهن ما پیش میاید که ما با مشکلاتی در راستای این سوالها قرار بگیریم وناخودآگاه این پرسشها در ذهن ما مطرح میشود ومیخواهیم راه حلی برای این سوالها پیدا کنیم  حالا راه حل چیست ؟ 
      راه حل فقط آموزش صحیح ذهنی است در برابر تمام سوالهای ذهنی راه حل آموزش ومسیر درست را طی کردن از طریق ذهن است  
      ممکن است در این رابطه شرح مبسوطی بدهید ؟ 

      بله در این رابطه ذهنی کمی فکر کنیم ببینید برای هر کاری ما نیاز به آموزش داریم مثلا یاد گرفتن رانندگی تا آموزش نبینیم آیا میتوانیم رانندگی کنیم ویا مکانیکی آرایشگری خیاطی  ویا هر رشته دیگر حتی فضا نوردی باید برای اینکه کاری را به درستی انجام دهیم در رابطه با آن کار آموزش ببینم تا ذهن ما با آموزش درست بتواند آن کار را دنبال کند تا به نتیجه دلخواه برسد پس برای لاغر شدن هم باید آموزش دید تا ذهن لاغر شدن را یاد بگیرد وتکرار واستمرار میتواند بهتر شدن وماهر شدن را در هر جنبه از زندگی را فراهم آورد 

      چرا افراد چاق اکثرا نتیجه دلخواه را از لاغر شدن پیدا نمیکنند ؟ 

      چون اکثر افراد چاق هنوز با موضوع لاغری با ذهن آشنا نیستند ویا اگر هم آشنا باشند هنوز آن را خوب درک نکرده اند وبیشتر به همان روشهای قبلی اعتقاد دارند و هنوز نتوانستند درک کنند که دنیا تغییر کرده  ولی قوانین دنیا تغییر نکرده  وثابت است درک آگاهی های جدید را پذیرا نیستند این افراد مانند افرادی هستند که در قرآن کریم  که برای آنان پیامبری میآمد  تا به آنان آموزش صحیح زندگی را بدهد ولی آنان میگفتند ما به دین پدران خود هستیم ودین شما را نمیپذیریم  وهمچنان بر افکار اشتباه خود پایدار بودند واز رستگاری دور می مانند  

      آیا رژیم گرفتن راه حل لاغری است ؟ خیر بارها رژیم گرفتیم چه بدست آوردیم کمی لاغری ولی همراه اعصاب خراب چرا چون فقط جسم را تحت فشار قرار دادیم و با ذهن خود کاری نداشتیم در صورتیکه باید موافقت ذهن را جلب میکردیم وذهن را قانع میکردیم  که میخواهیم تغییر کنیم وراه درست را طی میکردیم نه این که رژیم میگرفتیم وجسم را تحت فشار نخوردن قرار میدادیم وخودمان را از نعمت های خداوند محروم میکردیم چون در آن رژیم ها ما فقط به چاقی توجه میکردیم  وروند چاقی را دنبال میکردیم نه لاغری را بخاطر همین بعد از مدتی که لاغر میشدیم ورژیم را رها میکردیم چون ذهن موافق نبود ودوباره ما را به تصویری که در ذهن داشت میرساند ودوباره ما چاق میشدیم  پس رژیم راه حل لاغری نیست 

      چه راهی برای لاغر شدن مطمعن وماندگار است ؟ 
      لاغری با ذهن تنها روشی است که تمام ویژگی های مورد علاقه با ذهن را دارد وتنها روشی است که به موفقیت میرسد 

      برای روش لاغری با ذهن اول باید سیستم ذهنی را شناخت وبا چگونگی آن آشنا شد تا بتوان ذهن را درک کرد تا با خود ذهن مسیر را طی کرد در هر جنبه از زندگی میتوان از قدرت ذهن استفاده کرد به شرطی که با ذهن وکارکرد آن آشنا باشیم  

      سیستم ذهنی چگونه است ؟ 
      سیستم ذهنی به شکلی است که تمایل کمتری به مصرف انرژی دارد  به گونه ایی که یک سری رفتار ها را به شکل عادت کد نویسی میکند تا انرژی کمتری برای  آن رفتارها مصرف کند  بنابراین به سختی تغییر میکند وفقط در صورت تکرار واستمرار میتوان رفتار جدیدی را به ذهن آموزش داد تا آن رفتار جدید را جایگزین رفتار قدیم کند مثال استاد که با نصب اپلیکیشن جدید جای حرف پ را روی کیبورد کامیپوترشان تغییر کرد ومدتی زمان برد تا جای پ جدید را فرا بگیرند ودر این مدت دست روی کلید قبلی پ میرفت چون ذهن اشان تغییر را نمی پذیرفت  و با تکرار آموزش جدید توانستند این کلید جدید را جایگزین کلید قبلی بکنند بنابراین نتیجه میگیریم که ذهن با آموزش وتکرار تربیت پذیر است  چون ذهن نمیخواهد از حالت فعلی خود که در آن آرامش وامنیت دارد خارج شود وبرای تغییر کردن ذهن نیاز به تکرار واستمرار آموزش جدید داریم تا ذهن قانع به همکاری با من خود شود  ذهن دوست دارد کارهای ساده وراحت ولذت بخش را ادامه دهد کاری که از آن لذت میبرد را دوست میدارد بنابراین آموزش لاغری با ذهن چون برخواسته ومطابقت با ذهن است برای ذهن لدتبخش است وتکرار واستمرار در جایگزینی فرمولهای درست وصحیح به جای فرمولهای اشتباه را میپذیرد وراه موفقیت را آسان طی میکند 

      تمام آموزش لاغری با ذهن برآسانی راه تاکید موکد دارد که این مسیر با احساس خوب همراه باشد ودرک از قوانین هستی وبوجود آوردن فرمولهای درست که مطابق با قوانین هستی باشد وچون جسم ما هم مطابق با این قوانین در جهان هستی پدید آمده پس بهترین راه برای لاغر شدن همان آموزش لاغری با ذهن است ،،،تمام م م م م م 

      با تشکر از استاد عزیز

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار شادى
        1400/01/08 01:04
        مدت عضویت: 1426 روز
        امتیاز کاربر: 22463 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
        محتوای دیدگاه: 76 کلمه

        سلام و درود , دوست عزيز و همراه , 
        فوق العاده عالى عملكرد ذهن رو بيان كرديد , اين قسمت از ديدگاه ِتون برام جالب بود >>> 
        برای روش لاغری با ذهن اول باید سیستم ذهنی را شناخت وبا چگونگی آن آشنا شد تا بتوان ذهن را درک کرد تا با خود ذهن مسیر را طی کرد در هر جنبه از زندگی میتوان از قدرت ذهن استفاده کرد به شرطی که با ذهن وکارکرد آن آشنا باشیم . 
        موّفق باشيد😍

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار سهیلا عظیمی ویشته
          1400/01/09 19:45
          مدت عضویت: 1701 روز
          امتیاز کاربر: 15078 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
          محتوای دیدگاه: 17 کلمه

          فدات شادی جان ممنونم از نظرت دوست خوبم انشالله به زودی قله موفقیت را فتح میکنیم 😘😘😘😘😘😘😘

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فرشته مهربانF.s
      1399/12/20 12:39
      مدت عضویت: 1347 روز
      امتیاز کاربر: 7576 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 455 کلمه

      فایل چگونه لاغر شویم با رنج یا آسانی
      نکات جالبی برای من داشت چند وقت پیش ساعت خونمون جاشو عوض کردیم ومن الان یک هفته ای میشه که مرتب به جای قبلی اول نگاه میکنم وساعتو نمیبینم این دقیقا مصداق فرمول های ماست که وقتی جاشونو با فرمول های لاغری عوض میکنیم هی که میخوایم یه رفتاری انجام بدیم برمیگردیم میبینیم ا اینکه نیست ورفتار درست انجام میدیم بعضی مواقع هم نه رفتار چاقی رو تکرار میکنیم یادمه وقتی که عید نوروز میشد از یک ماه قبل چنان استرس وشادی عید داشتم که حد نداشت وکلی خوراکی وشکلات وآجیل وغیره میخریدم با اینکه دختر خونه بودم اما اونقدر بال بال میزدم برای خرید خوراکی که انگار من خرج خانوادمو میدم تمام سال🤣🤣اما امان از چاقی که همش به خاطر اون بود پدرم بارها دعوام کرده بود که اینهمه خوراکی رو میخوایم چی کار برای عید ومن هر بار ناراحت میشدم که چرا اینجوری میگه خب باید عید باشکوه باشه دیگه هر سال عید چند کیلویی اضافه میکردم حتی یادمه سال اول ازدواجم اونقدر خرید کرده بودیم که اون سال همه پولمون خرج خوراکی کردیم وحتی نتونستیم لباس بخریم برای خودمون وکلی ناراحت شدیم که چرا ما پول نداریم درحالی که بیش از ده ملیون خرج کردیم فقط برای خوراکمون خلاصه این عمق فاجعه بود امسال ولی خداروشکر کلی از رفتارام تغییر کرده وکلی از باورام وکلی از افکارم همیشه به محض خریدن آجیل وشکلات یه بخشیشو جدا میکردم برای خودم تا بخورم تا عید وداخل عید وبعد عید واصلا برای مهمون نمیگذاشتم اما امسال به محض خریدن همشو به طور ناخودآگاه جمع کردمو وگذاشتم فریزر خیلی این حرکتمو دوست داشتم به خودم گفتم چه نیازی هست الکی هی بخورم وبخورم میگذارم داخل فریزر هم برای مهمونام کم نمیاد چون کمتر از هر سالی خریدیم تقریبا نصف هم اینکه بعد عیدم موند تا هر وقت میتونیم بعضی وقتا بخوریم برای انرژی گرفتن مثلا وقتایی که با عجله میریم بیرون وبیرون هله هوله میخریم برای رفع گشنگی چرا یکم آجیل شکلات نبریم یا مثلا وقتایی که همسرم شب کاره وضعف میکنه چرا براش یکم خوراکی سالم ومقوی مثل آجیل نگذارم منم که نخورده نیستم مگه آجیل چیه یه خوراکی مثل همه خوراکیا سالم ومقوی دنیا اصلا مهم نیست باشه یا نباشه جالب اینکه امسال شیرینی نخریدیم از آنجایی که خودم شیرینی عید دوست نداریم نخریدیمشم وهمون شکلات رو بهتر دونستیم چون هم با چای جذاب برای مهمون هم شیرین دیگه خودشم انواعشو خریدیم ومخلوط کردیم که بهتر بشه خیلی خوشحالم بابت هم طعم ثروت هم طعم تناسب وکلی تغییرات مثبت شخصیتی ورفتاری من انسانی شدم با آرامش رفتاری بیشتر وانضباط فکری بیشتر خداروشکر بابت همه چیزای با ارزشی که درمن ایجاد کردی وبهم عطا کردی من ممنونتم بابت راحت متناسب شدن ودر مسیر بودن

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Laleh
      1399/11/27 00:51
      مدت عضویت: 1358 روز
      امتیاز کاربر: 18302 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 288 کلمه

      فایل “چگونه لاغر شویم ؟با رنج و سختی یا به اسانی “:
      لیست رفتارهای اشتباه و چاق کننده ذهن من و تغییر انها به رفتار هاب درست در طول دوره :

      1. من هر وقت حوصله ام سر میرفت یک اسنک میخوردم ، الان میرم پارک یا دوش میگیرم یا یک فیلم کمدی میبینم. 

      2. من سر ساعت غذا یا اسنک میخوردم ، الان هر وقت گرسنه ام بشود غذا میخورم یا اسنک.

      3. من همیشه موقع خرید برای خودم اسنکهای مختلفی خریداری میکردم وبا خرید بیشتر باز هم راضی نمیشدم ، الان شاید ماهی یکبار اگر هوس کنم یک اسنک مختص خودم میخرم و با بقیه اعضای خانواد با هم میخوریم. 

      4. من عادت داشتم صبحانه زیاد بخورم تا انرژي زیاد در اول صبح داشته باشم ، الان من با صبحانه کم هم احساس سیری میکنم و نیازی به زیادتر از حد خوردن را احساس نمیکنم. 

      5. من الان مهمترین هدف زندگیم یاد گرفتن مطالب فایلها است ولی قبلاً از صبح تا شب بیشتر فکر من روی چه چیزی بخورم متمرکز بود. 

      6. من قبلا در روز باید 2 تا میوه میخوردم یا با غذا نوشیدنی بخورم الان مدتها است با غذا نوشیدنی نمیخورم مگر هوس کنم و شايد اگر میل به خوردن میوه نداشته باشم ، حتی در روز میوه نمیخورم. 

      7. من قبلاً به دفعات در یخچال را چک میکردم تا لیست خوراکیها را درذهنم مرور کنم و در برنامه غذایی روزانه ام بگذارم الان اصلاً این کار را انجام نمیدم چون دلیلی برای انجامش ندارم. من از هزاران فعالیت دیگر لذت میبرم. 

       من به پوچی رفتارها ی اشتباه ام رسیده ام پس انجامش نمیدم و این اصل داستان من است. من درکش کرده ام و از انجام ندادن رفتارهای اشتباه ذهنی ام لذت میبرم. تکرار و استمرار مرا به هدفم میرساند. سپاس مجدد از استاد. ☺☺

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saba1099sh@gmail.com
      1399/11/14 19:15
      مدت عضویت: 1207 روز
      امتیاز کاربر: 209 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 64 کلمه

      با سلام
      دقیقا شبیه رانندگی که روزهای اول حواس ادم می ره به کلاج و دنده و گاز ولی بعد تکرار های زیاد ناخداگاه دیگه فرمولش در ذهن شکل می گیره و لازم نیست به کلاج و دنده و گاز دقت کنی ناخداگاه انجامش می دیم برای تغییر فرمول های ذهنی باید استمرار داشت تا در ذهن فرمولهای جدید ثبت بشه و شکل بگیره

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار من میتوانم
      1399/11/14 11:01
      مدت عضویت: 1529 روز
      امتیاز کاربر: 8893 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 256 کلمه

      چگونه لاغر شویم؟
      تغییراتی که در زندگی مون میدیم و باعث تنوع میشه درسته اولش به حالت قبلی میخوایم رفتار کنیم ولی به مرور زمان برامون عادی میشن و طبق تغییرات جدید، ذهن ما عمل میکنه باید تا زمان طبیعی شدن تغییرات، صبور باشیم و احساس خوبی داشته باشیم 😊 تا ذهن هم در آرامش تغییرات رو اعمال کنه.
      ما چاقی را به شدت از خودمان می‌دانیم و انگار که به آن وابسته ایم و با شروع هر روشی و راه اشتباهی می‌دانستیم که دوباره بازمیگردیم، اما با لاغری با ذهن، ما از سرزمین چاقی به سرزمین لاغری هجرت میکنیم و برای همیشه با چاقی خداحافظی میکنیم و به لاغری که سرزمین مادری و اصلی جسم مان است بازمیگردیم.
      هرچیزی رو ما تکرار کنیم در ناخودآگاه ما ذخیره میشه.. ما کل کیبورد چاقی را جا به جا کردیم و الفبای جدیدی به ذهنمان داده ایم، بازگشت به جای قبلی طبیعی است اما وقتی بارها تکرار و تکرار کنیم، آگاهی جدید به ناخودآگاه سپرده میشود و کیبورد لاغری جایگزین کیبورد چاقی میشود.
      مثال تغییر عادت ها، من تصميم گرفتم که اخبار گوش ندم و دو سال هستش که این کارو دارم انجام میدم اما هنوز گاهی به باورهای قبلی برمیگردم و یک سری خبر رو پیگیری میکنم ولی زود یادم میوفته و رهاش میکنم، این برگشت من به عادت های قبلی با تکرار کردن درست میشه و میدونم که زمان میبره تا من یاد بگیرم و عادت کنم که خودم برای زندگیم خبرهای خوب بسازم😍💪🏻🌸. من میخوام خودم خبرهای هرروزم رو ایجاد کنم.. خبرهایی عالی، مثبت و خدایی❤️🌻💃🏻🌹.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار khandan614
      1399/10/15 00:47
      مدت عضویت: 1527 روز
      امتیاز کاربر: 20405 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 341 کلمه

      با سلام و درود ، فرمولهای چاقی که سالها تو ذهن ما شکل گرفتن و ما با اونها زندگی کردیم چون خیلی تکرار شده و تو ذهن ناخود اگاهمون ضبط شده براحتی پاک نمیشن و ما نمیتونیم فراموششون کنیم و زمان میبره تا فرمول جدید لاغری جایگزین فرمولهای چاقی بشه برای همین ما یکدفعه لاغر نمیشیم و مثل چاقی ما باید فرمولهای لاغری را تکرار وتکراروتکرار کنیم تا به رفتار ما تبدیل بشه و کم کم تو ذهن ناخودآگاهمون ثبت بشه تا ما به رفتارهای چاقیمون برنگردیم و این زمانبره ، مثل من وقتیکه خونه ام را عوض کردم تامدتی اشتباهی به جای خیابان خونه جدید خیابان خونه قبلی را میرفتم که وسط راه متوجه میشدم و دور میزدم چون هنوز آدرس جدید تو ذهن ناخودآگاهم ثبت نشده بود و با تکرار مسیر جدید راه قبلی از ذهنم پاک شد ، الان که چند ماه از دوره لاغری میگذره با گوش دادن فایلها و یادگیری مطالب لاغری ، رفتارهای چاقیم تغییر کرده و رفتارهای لاغری جایگزین شدن که البته بعضی وقتها یک رفتار چاقی دوباره برمیگرده و باعث پرخوری میشه که ناراحت نمیشم و به خودم میگم این طبیعیه و به مرور با تکرار کردن بیشتر این هم از بین میره ، پس لاغر شدن با ذهن اصلا کار یک هفته یا یکماه نیست چون تغییرسبک زندگیه مثل رژیم یا عمل جراحی نیست که فقط جسم تو مدت کوتاهی تحت فشار زیاد لاغر میشه ولی فرمولهای چاقی تو ذهن سرجاشون هستن و دوباره آدمو به همون سرعتی که لاغرشده با سرعت بیشتری چاق میکنه پس این روش احتیاج به صبروحوصله داره و عجله بردارنیست ، قانونش تکرار و تمرین با شوق و اشتیاقه ، من هر روز یک قدم برای هدف لاغری برداشتم فایل گوش دادم تمرین نوشتم ، نوشته های دوستان را میخوندم و رفتارم را با آنچه که یاد میگرفتم هماهنگ میکردم حالا علاوه بر تغییرات روحی تغییرات جسمم خیلی مشخص شده هر کی منو میبینه میگه لاغر شدی ، احساس خوبی دارم ، خوشحال و راضی هستم و همینطور تا نتیجه نهایی ادامه میدم ، خدایا شکرت

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1399/10/06 16:45
      مدت عضویت: 1642 روز
      امتیاز کاربر: 27781 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 716 کلمه

      من با ذوق و شوق هر روز در مسیر متناسب شدن هستم .
      فرمولهای ذهنی با عجله کردن تغییر پیدا نمیکنه
      و با یه هفته و ده روز تغییر نمیکنه که ما بخواییم لاغر بشیم.
      ما برای تغییر کردن باید صبور باشیم تا کم کم عادت های ماو فرمولهای دهنی ما تغییر پیدا کنه تا بتونیم فرمولهای جدید و عادتهای جدید رو جایگزین کنیم .
      پس در اوایل تغییر کردن عادتهای ما و رفتارهای ما چون به صورت پیش فرض هستن هر چند که میدونیم عادتمون و رفتارمون اشتباه هست ولی دوباره تکرار میشه اما ما نباید نا امید بشیم و حالمون بد بشه ما باید در حال خوب بمونیم و ناامید نشیم و این فرمولهای ذهنی طول میکشه تا تغییر کنه .
      پس ناخود آگاه ما کاری به دانستهای ما نداره که این کار غلط و نا درست هست اون بر اساس ذخیره ی اطلاعاتی که داریم همون فرمولهای ذهنی گدشته کار انجام میده.
      پس تا ذخیره ی فرمولهای ذهنی جدید که در اثر گوش دادن به فایلهاو انجام تمرینات به وجود میان و باعث میشه به صورت عادت دربیان یه مدت زمان میبره و در هر کس این زمان متفاوت هست .
      هر چیزی رو تکرار کنیم به صورت عادت در ناخوداگاه ما در میاد .
      مثال :،من با تغییر دکور خونه بعد از کاغذ دیواری جای ساعت دیواری رو تغییر دادم و لی طبق عادت هر وقت میخوام نگاه ساعت کنم همون جای قبلی رو نگاه میکنم و این زمان میبره تا من به جای جدید ساعتم عادت کنم لاعری با دهن کاری میکنه که وقتی فایلها رو گوش بدی و تمرینها رو انجام بدی رفتار درست حایگزین رفتار قبلی میشه و لاغر میشین .
      پس فرمولهای چاقی که همون رفتارهای اشتباه هست یه مدت طول میکشه تا تغییر بکنه پس اگر تا حالا اشتباه داشتی نگران نباش طول میکشه تا تو رفتار درست رو یاد بگیری .
      پس زمان باید به خودمون بدیم تا رفتارهای درست حایگزین رفتارهای علط ما که سالها تکرار شده بشه پس به این سادگی نیست که زودی حایگزینی انجام بشه و ذهن به راحتی قبولش نمیکنه باید تکرارش کنیم تا بپدیره .
      پس کسی که سالها چاق هست حالا میخواد با رژیم یا عمل یا قرص خوردن یا ورزشهای سنگین لاعر بشه نمیتونه چون ذهن اصلا تغییر نکرده و نمیتونه رفتار شما رو تغییر بده و با هیچ روشی برای لاغری ذهن ما با ما همکاری نمیکنه مگر روش لاعری با ذهن هست که ذهن درهماهنگی با تصمیم ما هست .
      انتطار نداشته باشید این چاقی که باعث درد و مرض و اعصاب خوردی و بی اعتمادی و خیلی مشکلات دیگه در من شده با یه هفته و یه ماه همه چیز تغییر کنه نه تکرار میخواد و با تکرار و تمرین موفق میشین و اگر جایی خطایی داشتی که همون پرخوری هست نگران نباش و کم نیار بگو طول میکشه تا این جایگزینی کامل انجام بشه .
      پس تکرار و استمرار میخواد تا فرمولهای جدید جایگزین فرمولهای گدشته بشه .
      پس ممکنه بعد یه مدت ببینید که خیلی از رفتارهای شما و علاقه های شما و عادتهای شما تغییر کنه ولی اگر اشتباهی هم داشتی نگران نباش چون طول میکشه تا جایگززینی انجام بشه و این به معنای شکست نیست و ما باید با اشتیاق و انگیزه ادامه بدیم و انجام بدیم .
      پس اگر در مسیر متناسب شدن هستی و اشتباهی داری باید با تکرار کردن و نوشتن و خوندن من دوباره رفتارم رو تصحیح میکنم پس اگر یه روزهایی همه چیز تغییر میکنه و رفتارهات بهم میخورن هیچ مشکلی نیست و ما با تکرار بهتر و عالیتر عمل میکنیم

      من برنامه ام این هست هر روز یه قدم برای لاعری رو بردارم .مثال ما برای رسیدن به هر شهر حدیدی باید یه قدم رو میلیون بار تکرار کنیم تا برسیم به شهر جدید پس با تکرار یه قدم به شهر جدید میرسیم فقط با تکرار همون یه قدم .
      من هر روز خودم رو متعهد کردم که باید یه قدم بردارم با گوش دادن و نوشتن فایلها و من با تکرار همین یه قدم رفتن به سایت و گوش دادن به فایلها و نوشتن من هم به هدفم میرسم
      و اگر به هدفم برسم زندگیم متحول میشه

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Hedieh
      1399/10/04 00:48
      مدت عضویت: 1682 روز
      امتیاز کاربر: 2160 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 93 کلمه

      سلام استاد عزیز خیلی خوشحالم که در این دوره هستم چون استاد واس هر موضوع مثال های خیلی خوبی میزنن و ادم قشنگ مطلب میگیره جوری که ادم فک میکنه شما هزاران سال دارید لاغری با ذهن تدریس میکنید انقد فایل ها کاملن انقد عالی آن که ادم لذت میبره
      و فایل های امروز به من فهموند که باید تمرین کنی باید تعهد داشته باشی به قدم هات تا به هدف خودت برسی من از امروز متعهد میشم که هروز یک قدم در این دوره ور دارم تا به هدف خودم برسم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ghazalgolipur
      1399/09/21 02:46
      مدت عضویت: 1422 روز
      امتیاز کاربر: 3396 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 775 کلمه

      من برنامه ای رو گوشیم نصب کردم و باید زبان گوشیم رو تغییر میدادم تا برنامه باز بشه برام ، زبان گوشی رو از فارسی به انگلیسی تغییر دادم و خب تمام آیکون های های گوشیم ، آیکون های اینستاگرام ، استوری ها ، واتساپ و تلگرامم عوض شد و سخت بود برام تا کار کنم اینطوری با گوشیم چون من به برعکسش عادت کرده بودم و برنامه رو پاک نکردم با خودم گفتم خب چند روز همینطوری میمونه تا عادت میکنم برام راحت میشه اینم !
      الان فهمیدم که منظود خودم این بود که چند روز استمرار داشته باشم برای تکرار رفتار های جدیدم فرمول رفتار های قبلی عوض میشه و این جدید ها جایگذاری میشه برام!

      اینکه ذهن با اینکه الان نزدیک ۶_۷ ناه هست توی دوره هستم ، بعضی وقت ها بخواد از فرمول های چاقی قبلی ، که ریشه چندین و چند ساله داره استفاده بکنه کاملا عادیه !
      مثلا امروز بحث قدیما بود با مادرم و من با اینکه میدونم تمام مسئولیت چاق شدنم با خودمه و اینکه میدونم برای یاد گرفتن چاقی از اطرافیانم و اطلاعات غلطی که در باره رفتار عذایی شنبدم در بچگی و من قبولشون کردم و در آخر رفتار های اشتباه زیادی داشتم به چاقی رسیدم ولی امروز که با مادرم حرف میزدم در مورد دوران کودکی یهو به مادرم گفتم یادته تا ۴ سالگیم من که لاغر بودم بعد از اون که اون قرص هارو خوردم چاقیم شروع شد !
      و سریع به خودم اومدم که نه اینطور نبوده و به خاطر رفتار و آموزش و….بوده
      و این اتفاق نشان دهنده اینکه من هنوزم ذهنم استفاده میکنه از فرمول های قبلی گاهی ، و این هم مثل من که بار ها دستم رو اشتباه سمت دیگه گوشی ذاشتم طبق عادت و بعد از تکرار بارهای رفتار جدید و پی بردن به اشتباهاتم و هی استمرار داشتن ذهنم رو به رفتار جدید عادت دادم و حالا پس از چند روز خیلی راحت دارم با زبان جدید گوشیم کار میکنم !
      و من رفتار های اشتباهم گاهی اوقات دارم حتی امروزم داشتم ولی خب ناامید نمیشم چون در راه صحیحم چون میدونم با استمرار داشتنم ابنن ها هم صحیح میشه و هیچ جای نگرانی وجود نداره و این اتفاق کاملا طبیعیه و این مهم نیست که الان چند ماه گذشته از روی تو دوره بودنم مهم اینکه ذهن نیاز به استمرار بیشتر داره به تکرار بیشتر تا کاملا براش جا افتاده بشه فرمول های جدید و عادت ها و رفتار های جدید!
      حالا من کم کم دارم درک میکمم اهمیت موضوع استمرار و تکرار داشتن رو
      و من تعهد دادم تا روزی که به تناسب اندام دلخواهم برسم و بعد از اون هم برای نگه داشتن تناسبم هروز گامی بردارم
      در این مسیر و این همون استمراره و این که دوباره از اول دوره رو تکرار کنم استمراره هروز دنبال کردن استمراره که تهش رسیدن به هدفه!♥️
      من یادمه چند سال پیش گیتار خریدم و با خودم گفتم انقدر باهاش بازی میکنم تا بتونم یاد بگیرم همینطوری بدون آموزش و کلاس که بتونم گیتار بزنم!
      خب خیلی گذشت من هروز گیتارو دستم میگرفتم شروع میکردم سیمارو زدن و هیچ وقت هم موفق نشدم !
      و بعد شروع کردم دیدن آموزش ها یادگیری نت ها و ریتم ها و بعد موفق شدم که به راحتی آهنگ هارواجرا کنم با گیتار!
      و این در چاقی هم همینطوره وقتی من بیام بخوام لاغر شم با رژیم همون میشه که بدون اموزش لاغری دارم اقدام میکنم برای لاغری و معلومه که هیچی دستگیرم نمیشه اول باید آموزش لاغری رو ببینم و بعد به راحتی و آسونی لاغر بشم ! خدایا شکرت که من در این مسیر صحیح هدایت کردی

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار maryam1398rahimi
      1399/09/05 08:00
      مدت عضویت: 1516 روز
      امتیاز کاربر: 10834 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 242 کلمه

      سلام به دوستان عزیز و استاد گرامی و بزرگوار
      من از دیروز تا حالا چند بار این فایل و گوش دادم ولی موفق نمیشدم تا اخرش ببینم خوابم میبرد اما امروز دیگه موفق شدم تا اخرش ببینم توی کامنت ها که میخوندم متوجه شدم دوستمون تینا جون هم گفتند که نمیتونستن تا اخرش ببین و بعد از چند بار گوش دادن موفق شدن ببین خیلی جالب بود برام
      اولش فکر میکردم خسته ام خوابم میبره
      اما بعد که دوستمون هم این حالت و داشتن فهمیدم که این فایل ارامش بخش بوده
      ا
      اوایل دوره تایپ کردن برام سخت بود و خیلی طول میکشید تا دیدگاهم و بنویسم ولی الان با گذشت این چند وفتی که در دوره هستم دیگه برام عادی شده و اصلا نگاه نمیکنم ببینم کجا جه حروفی قرار گرفته
      ناخوداگاه دستم میره برای تایپ کردن
      چون این روش و به ناخوداگام سپردم
      لاغری با ذهن هم همین جوره با تکرار و تکرار تمرینات و فایل ها و‌نوشتن دیدگاه میتونیم به ناخوداگاهمون بسپاریم و برای همیشه متناسب باشیم و متناسب بمونیم
      من بعضی مواقع رفتار اشتباهی ازم سر میزنه و مثل قبل با مواد غذایی روبرو میشم بیشتر از نیاز بدنم میخورم و نمیدونم چی میخورم امروز متوجه شدم که با تکرار و استمرار داشتن در این مسیر و تکرار رفتارهای صحیح می تونم برای همیشه رفتار صحیحی انجام بدم
      خدا رو شکر این فایل هم به موقع و به جا بود مثل بقیه فایل ها عالی و‌تاثیر گذار 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار الناز
      1399/08/17 18:03
      مدت عضویت: 1402 روز
      امتیاز کاربر: 81
      محتوای دیدگاه: 47 کلمه

      یه سری از نظرات رو که میخوندم توی این صفحه، متوجه شدم آقای عطار روشن به بعضی نظرات پاسخ دادند در حالی که پاسخشون موجود نیست در حال حاضر و گویی حذف شده. اگه سیستم سایت ایرادی داشته و خودتون به صورت دستی حذف نکردید، بررسی بفرمایید.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5961 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 20 کلمه

        سلام دوست عزیز
        برخی از پاسخ های داده شده به سوالات اعضای سایت پاک شده و برای همه فابل مشاهده نیست

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار الناز
      1399/08/17 16:40
      مدت عضویت: 1402 روز
      امتیاز کاربر: 81
      محتوای دیدگاه: 494 کلمه

      الهی شکرت که امروز و دقیقاً زمانی که نیاز داشتم این حرفها رو بشنوم، من رو به سمت این فایل رایگان هدایت کردی.
      با وجود اینکه دورۀ ورود به سرزمین لاغرها رو تهیه کردم، هر از گاهی (به خصوص اخیراً بیشتر شده) فایلهای رایگان رو یه نگاهی میندازم و یکیشون رو انتخاب میکنم و میشنوم. این همه فایل رایگان با موضوعات متنوع در سایت هست، و اینکه من امروز به این فایل گوش دادم، خودش یه جور هدایته. برای اینکه دیروز با شنیدم یه جملۀ “چقدر چاق شدی” از یه نفر، حس و حالم به هم ریخته بود و امروز هم داشت میرفت که بدتر بشه، که تصمیم گرفتم بشینم با خودم صحبت کنم و حرفایی رو که برای متقاعد کردن خودم به الزامِ حس خوب، به خودم گفته بودم رو تکرار کنم دوباره!!! تقریباً هر بار که کسی بهم این هشدارِ چاق شدی رو داده، ناخواسته احساسم بد شده، و با وجود اینکه کاملاً واقف هستم به اصول این دوره، به اون حرف هی فکر کردم بارها، تا بالاخره موفق شدم خودمو جمع و جور کنم.
      با خودم صحبت کردم و حسم بهتر شد. به خودم یادآوری کردم که اتفاق دیروز و گفته شدنِ اون جمله از سوی اون فرد برای محک زدن تو بوده از سوی این جهان. برای اینکه مشخص بشه لایق این هستی که بعد از چهار پنج ماه اصرار به احساس خوب داشتن، و مرتب ذهنت رو تحت آموزش های آقای عطار روشن قرار دادن، به یه مرحله بالاتر بری یا نه. آخه روز قبلش (و همچنین روز قبلترش) وقتی داشتم یکی از تمرینات دورۀ ورود به سرزمین لاغرها رو انجام میدادم، متوجه شدم که احساسم نسبت به عکسهای آلبوم شگفتی سازان تغییر کرده. جالبه که عکسها همون عکسهای قبلی هستند که من حتی یک سال پیش هم دیده بودم، اما این بار با یه احساس متفاوت داشتم تماشاشون میکردم. انگار برام باورپذیرتر شده بودن. انگار خودم رو توی وجود اون افرادی که انقدر زیبا تغییر کرده بودند، می دیدم!! انگار ذهنم مشتاق تر شده بود برای وقف کردنِ هر چه بیشترِ خودم برای این دوره!!! و یه اطمینان خاطر در من شروع به جوانه زدن کرده بود… که دیروز این حرف رو شنیدم و جوانۀ نوشکفتۀ افکارم رو باد سرد خزان لرزاند.
      حتی امروز حس کردم که خالی شدم و انرژی پیش برندۀ من برای محقق کردن اهدافم کمی افتاده پایین… بعد از صحبت کردن با خودم، و اینکه به خودم گفتم شنیدن این جمله از اون فرد، درست زمانی که تو عزمت جزم تر شده بود بی حکمت نیست، آرومتر شدم.
      بعد به خودم گفتم بهتره یه فایل گوش کنی تا ذهنت دوباره بره تو فازِ مسیرهایی که آقای عطار روشن نشون میده….. این فایل رو گوش دادم، و دیدم که توضیح داده شد اینکه هر از گاهی رفتارهای قبلی برگرده، احساسهای قبلی برگرده، کاملاً طبیعیه.
      به نظرم حتی اینکه امروز از بین این همه فایل رایگان، ن این فایل رو انتخاب کردم برای شنیدن هم، اتفاقی نیست. من در مسیر هستم و در مسیر میمونم و ادامه میدم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار shine bright like a sky
      1399/08/12 10:27
      مدت عضویت: 1321 روز
      امتیاز کاربر: 99
      محتوای دیدگاه: 107 کلمه

      سلام سلام
      زمانی که مدرسه میرفتم هر روز صبح زود باید پا میشدم و این تکرار میشد و در ناخودآگاه ذخیره شده بود ، بعد صبح جمعه دقیقا همون ساعت بیدار میشدم که برم مدرسه و تازه یادم میومد که جمعه اس.
      و جای ساعت دیواری و عوض کرده بودیم و مدام به جای قبلی ساعت نگاه میکردیم.
      لاغری با ذهن هم همینطوره ، قبلن تفکر و رفتار های چاقی داشتیم و الان که در مسیر لاغری هستیم ممکنه همون رفتار های قبلی گاهی اوغات تکرار بشن که چیز طبیعی هست، بار ها بار ها قبلن تکرار شدن. پس لاغری با ذهن هم با تکرار هر روزه به وجود میاد.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faridehhasani5455
      1399/07/30 15:58
      مدت عضویت: 1609 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 928 کلمه

      سلام‌ وقت بخیر
      این دومین کامنت من در این فایله ولی دوست دارم با دیدگاه جدیدم نظرمو بنویسم
      من تو نوشتن هام از کاما زیاد استفاده میکنم و چند وقت پیش دکمه کامای کیبورد گوشیم جابجا شده بود و بجاش علامت سئوال زده میشد و دقیقا اینکه ذهن من مجدد به همون سمت میرفت برای نوشتن کاما ،در انتها مسئله کیبوردم درست شد ولی اینکه جسم ما به ذهن ما تبدیل شده کاملا در این مثالها مشخصه
      گوش دادن مجدد این فایلها بعد از ۵ ماه درک متفاوت تریو برای من در بر داره ومتوجه میشم‌ لول شنیداری م و درکم‌ با پارسالم متفاوت شده ،دقیقا پارسال که شروع کردم گاهی برام سئوالاتی پیش میومد که گیج میشدم ،مثلا من عادت داشتم عصرها چای یا قهوه با بیسکویت یا کیک بخورم و تو اون لحطات هزارتا صدا توی سرم با هم‌ پلی میشد که چرا میخوری؟مگه تو دوره نیستی؟ بازم که اشتباه میکنی؟ یا دوباره که داری رژیم میگیری ،پس چی شد لاغری با ذهن ؟ و واقعا وقت هایی کلافه میشدم ،نمیدونستم اون بی قراری های ذهن قدیممه که نمیخواد تغییر کنه ولی من مستمر گوش دادم و اجازه دادم محتویات ۴۴ سال مموری ذهن قدیمم به سطح خودآگاهم بیاد با نوشتن نظراتم با خوندن مقالات توی سایت با خوندن نظرات دوستانم ،با گوش دادن های مکرر و من نمیفهمیدم در ذهن من چه اتفاقاتی در حال رخ دادنه ولی من به این روش و استادم اعتماد کردم گفتم اگر برای استاد شده برای منم میشه

      مثلا مربی من در تمرینات ۳ساعته تنیس در حین آموزش ،مرتب داره چند تا جمله رو برای من تکرار میکنه ،همش میگه ،،جلوی راکت بالا،،پشت دستتو ببینم،،نیم رخ وایسا، با فشار و زور ضربه تو نزن ،دستتو بکش جلو ،،زانوهاتو خم کن ،خودتو عقب نده وووووو اوایل از گفتن مرتب صداش عصبی میشدم مخصوصا که مربیم فارسی خوب صحبت نمیکنه و لحجه داره و من اوایل نمیفهمیدم چی میگه ،مخصوصا که در تنیس مربی فاصله ش با شاگردش زیاده ،دیدم عصبانیت فایده نداره ،بعد از یه مدتی احساس میکنم ذهنم میفهمه مربی م چی میگه و من در حین تمرین به صدای مربی م کاری ندارم ناخواگاه دستای من داره ضرباتو درست وصحیح میزنه و الان که تقریبا ۱ساله تمرین میکنم خیلی پیشرفتم بهتر شده ،من ۱۰ سال پیش میخواستم‌ تنیس برم ولی انقدر از این ورزش بد شنیدم که حتما باید خیلی بدن قوی داشته باشی ،دستات قوی باشه و منم که قبلا خودمو آدم بی انرژی و ضعیفی تصور میکردم بجاش بدمینتون رفتم خدارو شکر تو بدمینتون هم خیلی عالی درخشیدم واینکه ورزش بدمینتون بصورت باشگاهی بسیار توان زیادی میخواد،به هر صورت من با ذهنیت خوبی تنیس رو شروع نکردم و همیشه احساس میکردم توی تمرینات تنیس غش میکنم از ضعف ولی همچین اتفاقی نیفتاد ،من انقدر ضرباتمو محکم میزنم که توپم وارد زمین بعدی میشه گاهی اوقات که مربی م ازم خواهش میکنه با فشار کمتری بزنم 😄هر این ورزش قوای بدنی بالایو نیاز داره و من در تمام مدت تمرین دارم با خودم تکرار میکنم فریده تو دختر قوی وقدرتمندی هستی و تنیس اصلا هیچ چی نیست ،یه کار راحت واسونه که ذهنم کمکم کنه بتونم پیشرفت بیشتری داشته باشم ،برای انجام این ورزش من در حال یادگیری پیش زمینه های ضربات هستم،وقتی مربی م داره یادم‌ میده ،چشمام داره میبینه،گوشم میشنوه،حواسم وتمرکزم کاملا بالاست،یعنی ذهن وجسمم کاملا در یک راستا همکاری میکنن ،انقدر برام تکرار شده ومیشه که بعدا در جسم من میشه یه حرکت به اسم فورهند یا بک هند ،از اول که بلد نبودم نتیجه ش میشه یه بازی قشنگ ولذت بخش که با تکرار صورت میگیره،جایی خوندم که برای اینکه یه مطلبی خوب بره تو ناخوداگاهت باید ۱۰۰۰بار تکرارش کنی

      تو مسئله لاغریمونم باید اجازه بدیم گفته های استاد بشینه بر جان و وجودمون ،باید لاغریو جالب ولذت بخش کنیم برای خودمون،واقعا از این لذت بخش تر هم مگه میشه؟ بخدا به هر کی میگم من رژیم نیستم،من ورزش سنگین برای لاغر شدن نمیکنم،من قرص نمیخورم،من دارو نمیخورم ،من دمنوش نمیخورم ،،تعجب میکنن ،میگن پس چکار کردی لاغر شدی
      بخدا من محال بود جلوی اینه قدی خودمو نگاه کنم و بد وبیراه نگم ،ولی امروز یه کمد خریدم که روش آینه قدی داره ،به خودم اومدم دیدم دارم جلوی آینه قربون صدقه خودم میرم بجای بد وبیراه ،،اینا یعنی تغییر ،تغییر یعنی خودتو ببینی ،تحمل دیدن خودتو داشته باشی بدون اینکه قضاوتی کنی ،تغییر یعنی اینکه الان که نوشابه ریختم توی لیوان ،یه قلوپ خوردم و دیگه دلم نخواست ،نخوردم ،حتی بهشم فکر نکردم ،حالا پارسال بود به خودم میگفتم اخه نوشابه بخورم خوبه یا نخورم؟ اصلا وارد دوره پیشرفته شدم و اونجا کلیپ هایو دیدم که نگرش منو دگرگون کرد که نه بابا تا حالا اشتباه میرفتم و قفل هایو دونه دونه در من باز کرد که الان هیچ خوراکی منو تو فکرهای ترس نمیبره ،احساس قدرت میکنم،حس میکنم زور قدرتم بیشتر از زور ترس هام شده و این یجور حس اعتماد بنفسو در من تو همه زمینه های زندگیم بیدار کرده ،انگار یه نیروی درونی من داره روشن میشه ،اینا یعنی من از مبداء م فاصله گرفتم،یعنی راهم درسته
      همین حالا که دارم این متنو مینویسم استاد توی گروه واتزاپ نوشتن که سایت از ۵شنبه در حال تغییراتیه ،خب اینا یعنی کیفیت ما ،سایت و استادمون مرتب در حال تغییرات عالیه ،خوشحالی یعنی همین تغییرات کوچیک که نتایج بزرگی به همراه داره

      خدارو شکر میکنم که در مسیر راحت‌ لاغری قرار گرفتم و هر روز دارم لذت میبرم ،خوشحالم،سلامتم‌ و در آزادی عمل در کنار یک زندگی نرمال متناسب هم میشم ،بازم سپاسگذار خداوندی هستم که من خواستم و او اجابت کرد
      ممنونم استاد بینظیر و متفاوت

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Tavassoli
      1399/07/28 21:47
      مدت عضویت: 1552 روز
      امتیاز کاربر: 17858 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 220 کلمه

      سلام به استاد و دوستان عزیز
      یه خاصیتی که ذهن داره این هست که به راحتی هر تغییری رو قبول نمیکنه. ذهن اگه انجام کاری براش سخت باشه، تمام تلاشش رو میکنه تا ما رو منصرف کنه، چون راحت طلب هست. بنابراین برای اینکه ما به هدفمون برسیم باید استمرار داشته باشیم.
      مثل عوض شدن جای پ در کیبورد لپ تاپ، که اگه این کار تکرار بشه ذهن به جای جدیدش عادت پیدا میکنه یا عوض شدن جای ساعت روی دیوار که اگه این کار تکرار بشه ذهن به جای جدیدش عادت پیدا میکنه.
      در لاغری با ذهن هم همین قضیه صدق میکنه.
      واقعا ما با یکی دو هفته چاق نشدیم که با یکی دو هفته لاغر بشیم باید استمرار داشته باشیم، چون جهان جهشی کار نمیکنه بلکه کاملا تکاملی داره پیش میره.
      لاغری با ذهن هم یک پروسه زمان بر هست چون باید زیرساخت ها آماده بشه، اما از لحاظ کیفیت عالی هست چون کار اصولی داره پیش میره.
      اگه هر روز متعهد باشیم که یک فایل گوش کنیم، تمریناتمون رو انجام بدیم و نظرات دوستان رو بخونیم و این کار رو تکرار کنیم و همیشه در مسیر باشیم باعث میشه نتایج شگفت انگیزی کسب کنیم 😊.
      مثل راه رفتن و رسیدن به مقصد که حاصل تکرار یک قدم هست.
      خوشحالم که هر روز یک قدم ، به سمت تناسب اندام برمیدارم 😊.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار azita
      1399/07/28 09:55
      مدت عضویت: 1685 روز
      امتیاز کاربر: 6648 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 172 کلمه

      قبلا هم این فایلو گوش دادم ولی نمی دونم چرا هیچ نظری تایپ نکردم ولی الان که اول صبح روزمو با این فایل گوش کردم دوست داشتم نظرمو بنویسم بله استاد مثل همیشه حق باشماست منم گاهی که جای وسایلو توی کابینت آشپزخونه رو جابجا می کنم برای چند مدت میرم سراغ جای قبلی و بعدتازه یادم میاد که جاشونو عوض کردم چون این توذهنم تثبیت شده بود. پس برای ذهن ناخودآگاه هم طول می کشه تا به رفتارجدید لاغری من عادت کنه اما کم کم ذهن ناخوداگاه من به فرمول های جدیدی که دارم تشکیل میدم عادت می کنه قبلا فکر می کردم مگه میشه چای رو بدون شکلات خورد اصلا تصورشم نمی کردم ولی الان خیلی راحت هر وقت دلم نخواد چای رو بدون هیچ شکلاتی می خورم واز خوردنش لذت می برم بعضی وقتا هم که دلم بخواد مصرف می کنم واصلا نگرانی واسترسی بابت خوردنش ندارم.من توی این مسیر می مونم تکرار می کنم و در راه رسیدن به هدفم استمرار دارم تا به نتیجه دلخواهم برسم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار s99malekan
      1399/07/15 19:45
      مدت عضویت: 1335 روز
      امتیاز کاربر: 7470 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 473 کلمه

      سلام به استاد گرامی و دوستان گلم….
      آره .دقیقا همینطوره‌‌.ناخودآگاه ما طول میکشه یا بگیره فرمول های لاغری جدید رو‌ و جایگزین کزدن بجای فرمول های چاقی. ولی جااااااان روزی که بعد هر چند وقت یاد بگیره اون روز گلستونه. عالی میشه.‌بقول خود استاد دیگه چه بخوای چه نخوای لاغر میشی‌.فقط کافیه تو مسیر باشی و‌استمرار داشته باشی. تو‌مسیر بودن چطوره.؟ خوب هر روز با ذوق و‌شوق میای یه فایل گوش میدی .متن اولیه رو میخونی. فایل تصویری رو‌ گوش میدی. تمرین رو اینجا یا دفترچه ت مینویسی. هر چی درک کردی از آگاهی نابی که استاد در اختیارمون قرار میده . در زندگی بارها بارها عمل میکنی یعنی تو روز همه گفته ها یادمون میاد و سعی داریم انجام بدیم و سر تعهداتمون باشیم و در نهایت استمرار داریم.‌یعنی زمان برامون مهم نیست. فقط در مسیر هستیم و این راه زیبا و شیرین رو ادامه میدیم.با هر حسی که داریم.‌با هر نجوای منفی بافی که درونمون حرف میرنه فقط ادامه میدیم.‌هر روز و هر روز. بقول استاد امکان نداره اونوقت عوض نشیم.تغییر میکنیم. فرمولا عوض مبشن.تمایلاتون رفتارامون عادت هامون باورهامون انتظارمون از خودمون همه عوض میشه و یه روز که از جلوی آینه داریم رد میشیم میبینیم چقد سایز کم کردیم. من دیروز داشتم تو آینه از خودم عکس میگرفتم .بعد وقتی گالری رو باز کردم دیدم‌قبلا هم با همین لباس عکس دارم و چقد سایزم بهتر شده‌‌.زیاد نیست ولی بسیار راضی کننده و نشان دهنده مسیر درسته. به جرات میتونم بگم خیلی بیشتر از قبل میخورم در حد سیری. چون قبلا اصلا نمیخوردم و‌همش گشنه بودم و چشم دنبال یخچال و عذاب روحی و هفته ای چاق میشدم.‌چاقی مشهود…الان وقتی به اندازه میخورم. از همه چی میخورم.خوشحالم.حسم ناب نابه. خوشبختم.راضیم و…….سایز کم کردم‌بنظرتون دیگه من از خدا چی میخوام.‌ممنونم خدا جون. یه چند چیزی که در من تغییر کرده یکیش اینه که دیگه وقتی بهم میگه چاق یا چاقی مو دلیل هر کاری میدونه ناراحت نمیشم.مثلا پای من چند روزیه از زانو پیخ خورده.‌به هر کی میگم امکان نداره خوب وزنت بالاست .معلومه تحملتو نداره.اصلا شاید ده بار تو چند روز اینو شنیدم ولی ناراحت نشدم.قبلا بود بغض میکردم و سریع اشکم درمیومد..شاید بخاطر اینکه هدفی والایی دارم و خودم میدونم این وجه نامتقارن این مهمون ناخونده چند صباحی بیشتر باهام نیست و باید بره.برای کسی هم توضیح نمیدم‌.چون باید کسی در مدار ما باشه تا حرفای ما رو بفهمه.‌اگه شروع کنی به توضیح با پوزخند کج اونا و نگاه های عاقل اندر سفیه اونا روبرو میشی. دومین چیزی که در من عوض شده عادت کیک و شیرینی خوردنم بود‌که اصلا نه میخرم نه میخورم.
      سومین عادت…دریافت حس سیریه.‌من اصلا نمیدونستم چطور باید متوجه سیری بشم ولی الان میشم و به محض فهمیدن دیگه نمیخورم. نمیشه خورد. این عالیه.شما عالی هستی استاد. روشت بی نظیره استاد.من که تا آخر عمر مریدتون شدم. قول میدم بزودی عکس شگفتی مو واستون بفرستم…

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1399/06/07 01:51
      مدت عضویت: 1642 روز
      امتیاز کاربر: 27781 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 460 کلمه

      سلام استاد
      من همین الان پسرم یه بسته چیپس رو باز کرد که بخوره و من محال بوده چیپس و پفک و کرانچی و … ببینم و نخورم حالام هم نیم خیز شدم که برم از تو بسته اش یه مشت بردارم بخورم ولی برا یه لحظه فکر کردم اخه چرا باید برم بخورم نیاز که ندارم فقط با دیدن و شنیدن صدای خوردن پسرم داشتم تحریک میشدم که منم بخورم ولی جایگزین کردم که نه نرم نخورم هیچ اتفاقی هم نمیفته بلخره تونستم استاد انتخاب کنم نخوردن دیر وقت چیپس رو به جای خوردن همیشه اگه شده چند دونه ولی خوردم ولی امشب خیلی راحت انتخاب کردم نخورم به نظرم داره یه سری تغییرات رفتاری در من ایجاد میشه و در واقع به جای تایپ نشانه ی پ ممکنه ژ رو ب حسب عادت شما بزنید ولی بعد از یه مدت این تغییر رو باید بپدیریم و دیگه دستت رو به جای جدید برای تایپ پ ببریید که نتیجه
      دلخواه رو در تایپ ببینید هر چند که طول بکشه ولی با استمرار حل میشه منم تونستم این برخورد جدید رو با چیپس داشته باشم میخوام این همه تغییر که در افکارم به وجود اومده رو در عمل نشون بدم تا ذهنم ببینه که دارم تغییر میکنم
      میشد برم یه مشتم بخورم هااا فقط برای لدتی که یه لحظه با خوردن پیدا میکنم ولی بعدم حال بد و غذاب وجدان و … ولی فقط برای اثبات به خودم که نشون بدم دارم تغییر میکنم یه حرکت رو انجام ندادم و مطمعنم نتیجه در جسم هم پیدا خواهد شد
      حالا یه قدم به یک قدم شاید در طول روز یه جایی هم رفتار غذاییم خیلی پسندم نبوده ولی تونستم این رفتار رو انجام بدم که نخورم و فقط برای خودم که من خیلی فکر های گذشته رو در مقابل مواد غذایی ندارم و میتونم تغییر کنم
      استاد کلا اگه میخواییم تغییر کنیم باید عمل کنیم مثلا من میخوام رنگ خونم عوض بشه به حرف که عوص نمیشه باید رنگ بخرم بزنم به دیوار تا رنگ خونه ام عوضم بشه شما هم میخوایین ژ تایپ نکید باید سمتی رو که انگشت شما میره برای تایپ تغییر نکنه که پ تایپ بشه و گرنه هی بگو جاش عوض شده من مشکل دارم میدونی جاش عوض شده ولی مشکل شما حل نخواهد شد تا زمانی که تضمیم بگیری به سمت جدید حرکت کنی برای تایپ نشانه ی ژ
      پس منم میدونم به سمت عادتها ی قبلی ام هر چقد سماجت
      در انجام اونها به خرج بدهم هیچ تغییری نخواهم کرد مگر اینکه به سمت جدید که کلی افکار و شنیده ها و دیدهای جدید در خصوص لاغری در سایت شما هست بخواهم حرکت کنم با عمل کردن

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Tina82
      1399/03/23 02:19
      مدت عضویت: 1647 روز
      امتیاز کاربر: 1967 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 1,096 کلمه

      چقدر جالب و زیبا و دلنشین بود، این بار چهارم میخوام این فایل رو گوش بدم هربار نزدیک ۵ دقیقه گوش دادم خوابم برده خیلی مشتاق بودم ببینم این فایل چی داره که من با گوش دادن بهش انقدر ارام میشم و خوابم میبره در ساعتهای مختلف تلاش کردم گوش بدم و هر ٣ بار خوابم برد ولی بار ۴ تونستم تا اخر بیدار بمونم، خیلی چیزا رو ادم میدونه ولی انگاری نمیدونی یا نمیشنوی یا فکر نمی کنی بهش و ازش رد میشی اینم یکی دیگه از مانع های بود که از سر راهم برداشتم من بیام ٢٠ سال یا ٣٠ سال یه دکمه رو فشار بدم و مطلبی رو به ذهنم بدم و همش تکرار کنم و تکرار بعد با نصب برنامه جدید کیبورد رو بکوبم به دیوار بگم چرا من نمیتونم درست بنویسم این درست حال کسایی هست که در رسیدن به هدف عجله دارن من یکبار سال گذشته کیبوردم رو کوبیدم به دیوار چی شد وضع بدتر شد ناامید شدم گفتم این راهم نتونست کمکم کنه ولی باز بر گشتم و اینبار با پذیرش مسولیت خیلی بهتر دارم پیش میرم به هر مانعی بر میخورم اذیت نمیشم میدونم که جواب خودم رو در یکی از این فایلها پیدا میکنم، تکرار و تکرا و تکرا همراه با آرامش همراه با لبخند و در آغوش گرفتن خومون باعث میشه به نتیجه برسیم اینا تمام دانشهای جدید که از استاد روشن یاد گرفتم و هر وقت میام و پیامی بزارم همیشه میخندم و خوشحال هستم مشتاق هستم حال خوب خودم رو همه جا فریاد بزنم بگم حال من خیلی خوب دارم به هدفم میرسم و هیچ جا بهتر از نوشتن این پیامها نیست چون تمام کسانی که اینجا حضور دارن در تلاش رسیدن به هدف از راه ذهنی هستند، مدتی ناامید میشیم و درمانده و این همان کوبیدن کیبورد به دیوار است من برای بار دوم دارم دوره لاغری با ذهن رو با فاصله زمانی یک سال تکرار میکنم سال گذشته هرچند گوش میدادم و به خیال خودم تمرینها رو انجام میدادم ولی در مسیر نبودم ولی اینبار صورت مساله خیلی فرق کرده مدتی بود ناامید بودم و لی اجازه ندادم ندای شیطانی بر من غالب شود و به هر بهانهای سری به سایت میزدم تا کار بجای رسید که امروز کمی به رفتار های خودم نگاه کردم من تغییراتی در رفتارم احساس میکنم و این همان یکبار درست زدن دکمه کیبورد بعد از ٩ بار اشتباه و من اشتیاقم بیشتر شد فهمیدم حالا که این یکبار دکمه رو درست زدم پس همین زودیا از ١٠ بار ٨ بار درست میزنم و شمارش نزولی میشه و روزی میرسه کلا رفتار جدید میشه رفتار همیشگی من بله من رفتارهام عوض شده در گذشته اوقات فراقت من سرک کشیدن به یخچال و گشتن به دنبال خوراکی و تنقلات بود ولی امروز متوجه شدم من وقتی بیکار هستم دنبال هدفون میگردم و یه فایل گوش میدم من قبلا وقتی بیکار بودم فکر میکردم چی بخورم چی بپزم ولی الان دنبال فرصت هستم که پیام دوستان و تجربیات انها رو گوش بدم قبلا در خیالاتم خوراکی خوشمزه رو چک میکردم ولی الان در خیالاتم فقط دارم مسیر برگشت به تناسب رو چک میکنم چرا امروز اینها رو دیدم چون چند روزی هست در هفته تکرار هستم و وقت بیشتری برای گوش دادن به فایلات رایگان دارم یادم نمیاد دیروز یا روز قبل ترش بود استاد یه جملهای در یکی از فایلها بیان کردن گفتن برای رسیدن به تناسب همیشه در مسیر باشید این جمله واقعا من رو دگرگون کرد یعنی چطور در مسیر باشیم خوب اینطوری اومد جلوی چشمان من دارم از یه جادهی جدیدی رد میشم برای رسیدن به مقصد دو راه وجود داره بیشتر تابلوهای مسیر رو بخونیم یا فقط تابلوهای بزرگ رو بخونیم خوب اگه تابلوهای کوچیک رو هم بخونیم بیشتر مطمئن میشیم داریم درست میریم و بعضی وقتها نادیده گرفتن بعضی از تابلوها باعث می شه از مسیر خارج بشیم و بعد دوباره برگردیم و ببینیم وای همین جا که مسیر رو اشتباه رفتیم یه تابلو کوچیک نصب شده و ما ندیدم پس برای رسیدن به مقصد برای اینکه زودتر برسی و از مسیر خارج نشی باید تمام تابلوهارو بخونی و فکر و ذهنمون فقط روی نشانها و مسیر باش یعنی وقتی داری مسیر تناسب رو میری و داری روی ذهنت کار میکنی هر مطلبی که میخونی در این راستا باشه هر ویدئوی که میبینی در این راستا باش و بجای گشتن در سایت و صحفه های جور با جور میتونی سایت تناسب فکری و اینستا رو چک کنی و برای خوندن مطالبی که تو رو به هدفت نزدیکتر میشه یه سری به پیام دوستان بزنیم پیام دوستان همون تابلوهای کوچیک مسیر هستن که بعضی وقتا جواب خودمون رو همونجا پیدا میکنیم و فایلهای اینستا و رایگان استاد همون تابلوهای هستن که دارن مارو به مسیر هدایت میکنن همون تابلوهای که اگه رد کنیم شاید از مسیر خارج بشیم و تا برگردیم و راه رو پیدا کنیم انرژیمون رو بگیره، از اشتیاق احساس میکنم قلبم مور مور میشه یه حسی دارم که مطمئنم مسیر رو دارم درست میرم، استاد شما بی نظیر هستید چرا که انقدر ساده با لبخند هر چیز جدید که بهتون الهام میشه رو در خدمت همه میزارید چه اونایی که دورها رو خریداری کردن وًچه کسانی که رایگان دارن استفادن میکنن.
      انقدر حرف برای گفتن دارم انقدر تغییر رفتار دارم از شدت شوق و خوشحالی تحمل ندارم و میخوام بنویسم دوتا تغییر باورها در ذهنم باعث شده که به دو نفر در زندگیم کمک کنم ١- همسرم انسان متناسب هستن هر روز با اشتیاق ورزش میکنن ولی چربی شکم دارن همش فکر کردم تا مانع ذهنی ایشون رو بر طرف کردم و انشالله به هدفش میرسه شوهرم اعتقاد داشت چربی شکم دیر اب میشه همین باعث شده که بعد این همه سال شکمش مقدار کمی چربی داشته باش و شکر خدا و کمک استاد من این اگاهی رو بدست اوردم وهمسرم هم خوشحال هستن از پیدا کردن مانع ذهنی و اما٢- تغییری رفتاری دیگه که از استاد یاد گرفتم مقدار غذای که در ظرف دخترم میریزم خیلی کمتر از گذشته است و دخترم همون رو میخورن و سیر میشه و این باور اشتباه خودم رو پیدا کردم من از خوردن دخترم لذت میبردم و براش زیاد میریختم ولی چند روزی است براش کم میریزم یک سوم قبل و دخترم سیر میشن و میرن وقتی میگم بازم میخوای میگه نه مرسی سیر شدم😱😱😱خدایا شکرت که میتونم دخترم رو در مسیر تناسب بزارم خدایا شکرت که خیلی از باورهای اشتباه خودم رو دارم یواش یواش پیدا میکنم و مطمئنم من یکی از همون شگفتی سازان البوم زیبای سایت میشم💪🏻💪🏻💪🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻👏🏻👏🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار مریم
        1399/03/23 23:17
        مدت عضویت: 1638 روز
        امتیاز کاربر: 356 سطح ۱: کاربر مبتدی
        محتوای دیدگاه: 35 کلمه

        با تشکر از شما جالبه شوهر من هم مثل همسر شماست همین امروز صبح داشت از من می پرسید نمی دونم دیگه چکار کنم برای چربی شکم میشه لطفا بگید چطور به همسرتان کمک کردید؟

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        آواتار Tina82
        1399/03/23 23:23
        مدت عضویت: 1647 روز
        امتیاز کاربر: 1967 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 9 کلمه

        مرسی استاد، حتما از نکته برداری استفاده می کنم🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Maryam Piri
      1399/03/20 11:42
      مدت عضویت: 1670 روز
      امتیاز کاربر: 9709 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 170 کلمه

      سلام استادعزیزم ودوستان همراهم
      وقتی طبق گفته های شمادرهرمسئله ای پیش میرم میبینم که نه تنهالاغری بلکه تمام کارهاومسائل زندگیم آسان وراحته من خودم اوناراسخت میگرفتم واکثراوقات برای حل مسئله صورت مسئله راپاک میکردم یعنی یه کاری رانیمه تمام میگذاشتم دقیقامثل رژیم گرفتن که خیلی برام سخت بودوبعدازمدتی اوناکنارمیگذاشتم ولی الان بااین تغییرات وآرامشی که دارم همه چیزبرام خیلی راحت وآسون شده خداراشکر

      منم جای ساعت راروی دیوارعوض کردم تااومدم بهش عادت کنم خیلی طول کشید وخیلی ازاین مدل برام پیش اومده ممنون استادروشن که این اطلاعات ناب رادراختیارمامیگذاریدوقتی باآگاهی پیش میرم ودلیل خیلی ازکارهارامیفهمم وازعملکردذهنم آگاه میشم خیلی راحتترمواردی که پیش میادراقبول میکنم وعصبی نمیشم چون دلیلش برام روشنه 🤗
      سوالی داشتم ازتون استادپسرمن ۸سالشه شکمش یکم بزرگ شده اطرافیان خیلی بهش میگندچاق شدی وحواست باشه و…خودش خیلی ناراحته وهمش میگه من چاقم منم بهش میگم نه متناسبی و…
      بعضی وقتاگوشیمامیگیره فایلای شماراگوش میکنه
      میخواستم بدونم چی بهش بگم که این روندادامه پیدانکنه وآیااشکالی داره که فایل گوش کنه ؟
      تصمیم گرفتم فایلای صبحگاهی رابراش بریزم روی مموری تاباهدفن گوش کنه بنظرتون تصمیم درسته؟

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار Maryam Piri
        1399/03/23 16:24
        مدت عضویت: 1670 روز
        امتیاز کاربر: 9709 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
        محتوای دیدگاه: 12 کلمه

        سلام استادعزیزازراهنماییهاتون کمال تشکررادارم همیشه به موقع جواب سوالاتم رابااشتیاق میدهیدبراتون بهترینهاراازخداوندخواستارم

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار s.mohammadi8195
      1399/03/09 21:23
      مدت عضویت: 1432 روز
      امتیاز کاربر: 6727 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 62 کلمه

      سلام . وقت به خیر
      من دوره آموزش قانون جذب توسط استاد امیرشریفی رو شرکت کردم و ایشون برای پاکسازی ذهن توسط فرمول های اشتباه قبلی علاوه بر فرمولهای جدید که درهرموضوعی جایگزین میکنیم ایشون گفتند که طبق پاکسازی ذهن دکتر هیولن و آیات قرآن با استغفار هم میشه فرمولهای قبلی را پاکسازی کرد . بعدش حتمن فرمولهای جدید رو جایگزین کنیم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار nana
      1399/03/08 17:59
      مدت عضویت: 1679 روز
      امتیاز کاربر: 438 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 142 کلمه

      سلام استاد و دوستان مسیر لاغری باذهن . خخخخ دهن تایپ شد . یهو یک جرقه ساطع شد ذهن و دهن چه جالب فرقشون در داشتن و نداشتن فقط یک نقطه است . یعنی چی می خواد به من بگه ؟ ذهن به دهن مربوطه ؟یا نیست؟یا ذهن دهن و سرویس می کنه؟
      یا دهن ذهن و سرویس می کنه ؟ دهن تحت فرمان ذهنه ؟ آره فکر کنم این عقلانی تره .
      حالا اگه ذهن تحت فرمان دهن باشه چی می شع؟وای مصیبته هم ممکنه حرف های نابجا زده بشه هم خوراکی های نابجا خورده بشه؟واقعا چی دارم تایپ می کنم یک تفکری اومده ولی خام حالا هم من بهش فکر می کنم هم شما فکر کنید منتظر جواب های خوبتونم .
      اصلا چی می خواستم بگم در مورد فایل یادم رفت ولی عالی بود این جابجایی ژ و پ کار دست منم داد.😂😂😂😂😂🙏🙏🙏🙏👆

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فرخ عبادی
      1399/02/25 13:04
      مدت عضویت: 1668 روز
      امتیاز کاربر: 103 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 95 کلمه

      سلام جناب آقای عطارروشن
      خسته نباشید وخدا قوت
      به خاطر همه ی زحماتتون، اگرچه میدونم وقتی کاری باعشق انجام میشه همه اش لذته🙂
      وظیفه ی خودم دونستم که به این وسیله ازتون تشکر کنم .بخصوص برای فایلهایی مثل همین آخری. شاید مثالهایی که میزنید خیلی ساده باشند ولی چون با تصاویر همراهه و شما همراه باتصویر وتوضیحاتتون ربطش میدین به موضوع اصلی یعنی لاغری و خودشناسی ، خیلی تو ذهن ماندگاریش میره بالا.مثل همون فایلی که تو اون زمین های کشاورزی نزدیک خلوتگاهتون تهیه کرده بودید.
      عالی عالی عالی هستند. دست مریزاد.
      درپناه خداوند منان سلامت، شاد وسربلند باشید.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1399/02/23 13:21
      مدت عضویت: 1593 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 382 کلمه

      سلام استاد ممنونم بابت این یاد اوری مهم که همه چیز عادته و عادت چیزی جز تکرار نیست…
      کاملا درسته تغییر عادت موجب مرضه یعنی سختی داره ولی اگه ارزشش رو داشته باشه چی ؟اگه تغییر فرمولهای ذهنی منجر به تناسب اندامی بشه که من خودم لذتش رو ببرم از هر بار دیدن اندامم در اینه ،اگه در کنار لاغر شدن جوانتر وزیباتر بشم،اگه این لاغر شدن با شادی و لذت و بدون محدودیت باشه،اگه منجر به احساس عالیتر ،اعتماد به نفس بیشتر ،پوشیدن لباسهای شادتر بشه نمی ارزه ،واقعا نمی ارزه که روزی یه ساعت وقت بذارم و فایل گوش بدم وفرمولهای ذهن ناخود اگاهم رو عوض کنم و به سادگی به این هدف زیبای تناسب اندام برسم،واقعا می ارزه استاد،ومن با افتخار میگم که بله من یه مدتیه اینکار رو جزئ عادتهای روزانه ام قرار دادم که هر روز یه فایل از سایت شما ببینم و نظرات دوستان جان رو بخونم ولذت ببرم از دیدن عکس دوستانی که متناسب و زیبا و جوان شدن اینقدر من تکرار کردم این عادت رو که در سر لیست سرچهای من در گوگل گوشیم تناسب فکری قرار داره 😊 سپاسگزارم استاد بابت فایلهای زیاد و فوق العاده تون که هر کدوم پر از نکته های عالی برای تغییره و همینم هست که تغییرات کوچیک شروع شدن مثل اینکه من دیگه ناراحت نمیشم و به خودم نمیگیرم وقتی در جمعی در مورد چاقی صحبت میشه،اینکه اینقدر در اینه به قسمتهای نامتناسب بدنم توجه نمیکنم،اینقدر خودم رو سرزنش نمیکنم،اینقدر خودم رو مقایسه نمیکنم،تمایلم به شکلات بعد از غذا کمتر شده،روزه گرفتن برام اسونتر شده،وسوسه وزن کشی خیلی کم شده چون همیشه این جمله شما توی ذهنم هست که لاغری در ته این مسیر وجود داره و اگه من ادامخ بدم بالاخره به این هدف چندین ساله ام میرسم😊این فایل هم مثل همه فایلهای دیگه فوق العاده بود ممنون از شما ،یکی از حسهای خوبی که به من داد این بود که با فایلهای رایگان سایت هم میشه به تناسب رسید چون یه مدت بود که ذهنم درگیر بود که باید حتما دوره ورود به سرزمین لاغر ها رو بخرم تا به نتیجه برسم این فایل این مسئله رو هم برام حلش کرد ممنون از شما
      راستی استاد الان دیدم که شما ژ رو به جای پ تایپ کردید و این هم جالب بود و هم یاداوری کرد🙏🙏

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار saberizahra80
        1399/02/24 09:32
        مدت عضویت: 1593 روز
        امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 20 کلمه

        سلام استاد امروز که وارد سایت شدم با خوندن پاسخ شما یه لبخند بزرگ روی لبم نشست،ممنون از انرژی مثبت🙏🙏🙏🙏💚

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 0
      محتوای دیدگاه: 6 کلمه

      این یک ژاسخ تست شده است

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار shahla mahmoudi
      1399/02/23 05:26
      مدت عضویت: 1702 روز
      امتیاز کاربر: 23387 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 123 کلمه

      سلام استاد عزیز این نوشته و ویدیو بی نظیر است و بقدری ساده و در عین حال عالمانه بیان شده که حتی یک بچه هم میتواند آنرا به آسانی درک کرده و قبول کند و جای هیچ شک و تردیدی باقی نمی ماند 🙏😊👍🌹
      ممنونم که ما را در آموخته ها و تجربیات خودتان شریک میکنید این نهایت لطف و بزرگ منشی شماست باز هم متشکرم 🙏🙏🙏
      استاد عزیز ممنونم که در گروه شرکت کنندگان تمریناتی که میتواند برای ما مورد استفاده و مفید باشد را معرفی میکنید نمیدانم چرا بعضی اوقات وقتیکه وارد سایت میشوم آن نوشته مورد نظر شما مشخص نیست یعنی وارد صفحه اول آن تمرینات میشود اگر مایل باشید میتوانم آنها را نام ببرم وگرنه که ممنون میشوم رسیدگی شود 🙏🙏😊😊🌹🌹

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار shahla mahmoudi
        1399/02/23 10:07
        مدت عضویت: 1702 روز
        امتیاز کاربر: 23387 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
        محتوای دیدگاه: 70 کلمه

        سلام استاد عزیز تا به حال چند بار این اتفاق برایم افتاده که لینک وارد آن دیدگاه مشخص شده نمیشود
        یکی از آنها مطلب اخیر است
        هفته اول روز شنبه دیدگاه جوانترین فرد شرکت کننده در دوره لاغری با ذهن میباشد که لینک وارد صفحه اول که مقدمه ای است که شما معرفی میکنید و بعد دیدگاه تمام کسانی که نظر گذاشته اند ممنونم بابت بررسی کردن این موضوع 🙏🙏🙏

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار shahla mahmoudi
          1399/02/24 13:24
          مدت عضویت: 1702 روز
          امتیاز کاربر: 23387 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
          محتوای دیدگاه: 56 کلمه

          سلام استاد عزیز
          نمیدانم اشکال از کجاست عجیب است الان اون نوشته جوانترین شرکت کننده را باز میکند اما در مورد بقیه نوشته ها عمل نمیکند از گوگل کروم هم استفاده کردم تاثیری نداشت
          آیا ممکن است اسم آن شخصی که نوشته اش را معرفی میکنید را هم بنویسید تا من بتونم اینجوری پیدایش کنم 🙏🙏

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار shahla mahmoudi
          1399/02/26 08:09
          مدت عضویت: 1702 روز
          امتیاز کاربر: 23387 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
          محتوای دیدگاه: 62 کلمه

          استاد عزیز سلام در رابطه با باز نشدن دیدگاه های معرفی شده از طرف شما من امروز متوجه شدم که این دیدگاه ها وقتیکه در تلگرام معرفی میشود برایم باز میشوند ولیکن در واتزاپ باز نمی شوند نمیدانم چکار باید کرد چون من واقعا دوست دارم که از دیدگاه هایی که شما خواندن آنها را برای ما مفید میدانید استفاده کنم 🙏🙏🙏

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار من میتوانم
      1399/02/23 03:38
      مدت عضویت: 1529 روز
      امتیاز کاربر: 8893 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 187 کلمه

      سلام. لاغری با ذهن منطقی ترین روشی هست که برای لاغری تجربه ش کردم. استاد در فایل گفتن کدوم رژیمو میتونی دو سال طی کنی؟؟ هیچ کدوم چون سخته و رنج آور. اما من یکسال و نیم هستش که دوره رو تکرار میکنم و گاهی اصلا تغییراتم رو نمیبینم.
      تغییری که امروز در خودم دیدم : شکلاتی که من خیلی دوست داشتم ازش پنج تا مونده بود سه تا شو برادرم خورده بود امشب دیدم رفت سراغش گفتم یکی هم برای من نگه دار بعدا میخورم. بعدش مادرم اون یکی رو که باقی مانده بود خورد. من عصبانی نشدم…..
      دوتا تغییر داشتم۱٫ من توجهی نکردم که شکلاتی که دوستش دارم تمام شده و من حتی یکی هم نخوردم.
      ۲٫از اینکه کسی دیگه سهم منو خورد عصبانی نشدم. خیلی تغییر بزرگیه اگر منِ قبلا خیلی ناراحت میشدم و حتی قهر میکردم و شاید گریه هم میکردم.
      اگر این تغییر نیست پس چیه؟؟؟؟
      ولی یه عادت دیگه اینکه ماکارونی داشتیم و در خوردن اون زیاده روی کردم خب کلید ماکارونی هنوز تثبیت نشده اما شکلات خیلی عادی شده و درست شده من از این تغییر لذت میبرم و کلیدهای دیگه هم تثبیت میشن.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار fereshtehgeranpayeh
      1399/02/23 01:15
      مدت عضویت: 1566 روز
      امتیاز کاربر: 17252 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 107 کلمه

      با عرض سلام وخسته نباشید خدمت آقای عطار روشن عزیز از این که انقدر احساس مسئولیت نسبت به هنر جو های خود دارید و برای دلگرمی و ارشاد ما با این سرعت فایل پر می کنید و به سئوالات جواب میدهید کمال تشکر را دارم و واقعا چند برابر انرژی می گیرم و صد چندان مسمم می شوم که تا پایان این دوره با انرژی تمام تلاش کنم و به هیچ عنوان احساس یاس و نا امیدی نکنم و شما مثل یک حامی مواظب هر قدم ما هستید و این جای تقدیر و تشکر دارد امیدوارم همیشه پاینده و سالم و پر انرژی باشید خدا قوت

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار منیره.ف
        1399/02/30 00:52
        مدت عضویت: 1675 روز
        امتیاز کاربر: 10461 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 17 کلمه

        بله دوست عزیز من هم به نوبه خودم از پاسخگویی و حمایت استاد کمال تشکر را دارم

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faridehhasani5455
      1399/02/22 23:57
      مدت عضویت: 1609 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 577 کلمه

      سلام استاد و دوستان
      خوشحالم که هر روز ۱قدم بسمت تناسب اندام برمیدارم
      دقیقا ذهن وقتی کاری واسش عادت میشه دیگه ناخوداگاه انجامش میده،چند روز پیش که ۲روز ماشین دوستم استفاده میکردم واتومات بود وماشین خودم دنده ای،متوجه میشدم که چقدر پای کلاجمو در حین رانندگی فشار میدادم و برام گنگ بود ،روز اول به دنده نگاه میکردم وتلاش میکردم مثل ماشین خودم دنده عوض نکنم و روز دوم خیلی راحتر شدم و خوشم اومد

      یا گاهی که به ساعت بستن عادت میکنم و حتی اگر یه روز نبسته باشم ولی ناخوداگاه نگاه میکنم به مچ دستم وبعد متوجه میشم دستم نیست

      مثلا من از بدنیا اومدن تپل بودم وفرمول های ذهنی چاقی دارم ،اونم زیاد وقدیمی ،حالا که تو دوره ها شرکت کردم و دارم هر روز فایل گوش میدم،کامنت دوستانمو میخونم که خودش یه دوره مفیده واسه من،خودم مینویسم از نتایجم،از تجربیاتم و اینا باعث میشه هر روز قسمتی از فرمول های لاغری جایگزین فرمول های چاقی بشه،همینکه ۱ساعت نوشتن من طول میکشه یعنی ذهنم در حال ساختن فرمول های جدیده،یعنی من ۱قدم بسمت خواسته وهدفم برداشتم ،یعنی موفقیت،یعنی اعتمادبنفس،یعنی تجربه احساسات خوب،یعنی طعم شیرین تناسب ،یعنی نظم فکری،یعنی دوست داشتن بیشتر خودم،یعنی احترام گذاشتن واعتماد کردن به خودم،یعنی من مسئولیت چاقی خودمو بعهده میگیرم،یعنی من میخوام به افراد متناسب توجه کنم پس جسمم هم مجبوره بسمت تناسب حرکت کنه،یعنی حواسم به سیری وگرسنگی خودم هست،یعنی دیگه اجازه نمیدم مثل قدیم همش گرسنه باشم وبترسم غذا بخورم که مبادا چاق بشم ،که اگر میخوردم عذاب وجدان واحساسات بد تجربه میکردم واگر نمیخوردم حسرت وگرسنگیو تجربه میکردم،مونده بودم گرسنه میشم غذا بخورم یا نخورم،سر در گم بودم ،اونهمه ترس منو میبرد تو مسیر نگرانی وناراحتی،اونهمه ناراحتی منو میبرد تو احساسات منفی، اون منفی ها منجر به اتفاقات بد میشد ،اونوقت من همش نگران بودم که ببین بازم امسال چاقتر از پارسال شدم ،اون نگرانی ها منو مینداخت تو چرخه تکرار وتکرار وهمه اون تکرارها بصورت ناخوداگاه ،مثل یک نوار ضبط شده تو مغز من تکرار میشد ،منم که اگاهی نداشتم ،دوز ورزش و رژیمو بیشتر میکردم ،هی آسیب بیشتری میزدم،یجایی بریدم ،خسته شدم،از ۱۰سالگی تو رژیم بودم ،تقریبا ۲۵سال از عمرمو بصورت مکرر تو رژیم بودم ،کار راحتی نبود ولی من برای هدفم میجنگیدم ،فکر میکردم هر چقدر سختر به هدفم برسم یعنی کار مهمی کردم،عشق اینو داشتم که بگن فریده اراده قوی داره وجهان هم راه هایو تو مسیرم میذاشت که مجبور باشم از اراده زیاد استفاده کنم،حالا دارم یاد میگیرم که همونجوری که چاق شدم باید لاغر بشم،راحت ،بدون رژیم،بدون ورزش ،البته که من عاشق ورزش هستم و ورزش مورد علاقمو انجام میدم،قبلا هم عشق ورزشمو داشتم وهم ۸۰درصد برای لاغر شدن هم بود ولی الان فقط بدلیل علاقه خودم ورزش میکنم
      خوشحالم که هر فایلی که گوش میدم بهم یادآوری میکنه که راه ومسیرم صحیحه ،پس محکمتر قدم برمیدارم،خدارو شکر فرمول های ذهنیم شروع به جابجایی کرده ،هم تو جسمم مشهوده ،هم تو رفتارام وعاداتم
      من قبلا عاشق تنقلات بودم و باور شدید داشتم که این خوراکی ها چاق کننده هستن،یعنی این باورو تو بیشتر خوراکی ها بغیر ار سبزیحات ومیوه ها ،داشتم ،اگر تنقلاتی میخوردم همش میترسیدم وعذاب وجدان داشتم ،ولی الان که تنقلات میگیرم ،باخودم میگم همه خوراکی ها برای انرژی شدن تو بدن من بوجود اومدن نه چاق کننده هستن نه لاغر کننده پس من هر زمان میل داشته باشم میتونم به اندازه نیازم مصرف کنم،و امروز اننخاب کردم چای عصرمو بدون کیک یا بیسکویت بخورم ،با خودم گفتم خوراکی همیشه هست ومن هستم که میتونم تصمیم بگیرم ،من حاکم ذهنم هستم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم