0
هم فکریدسته بندی: لاغری با ذهنچگونه انگیزه ی جدید برای لاغری ایجاد کنیم؟
بازگشت به هم فکری

چگونه انگیزه ی جدید برای لاغری ایجاد کنیم؟

بی همتا 1 سال قبل سؤال شد

سلام به همه ی دوستان

چطوری میشه دوباره شروع کرد بعد از چند بار لیز خوردن؟

به من اطلاع بده، اگر پاسخ جدیدی به این سوال داده شد
3 پاسخ
بانوی بهار 1 سال قبل پاسخ داده است
دیدگاه فنی

سلام دوست عزیز

نمیدونم چرا وقتی سوال شما رو خوندم یاد تبلیغ تلوزیون افتادم که برای خرید لوازم خانگی هست که اون طرف یه جمله خوبی به زبون میاره . میگه میری میگردی ولی برمی گردی . آخرشم خانمه میگه اشتباه کردیم الکی همه جا رفتیم و باید از اولش می آمدیم همین جا .

حکایت یک عمر زندگی ما هم همین طوره سال ها مسیر های اشتباه رفتیم و چقدر هزینه کردیم و وقت گذاشتیم و نتیجه ای دائم و همیشگی نگرفتیم .

الان دقیقا ما بعد از این همه سال که از عمرمون رفته تازه گم شد مون پیدا کردیم و راه درست متناسب شدن و حال خوش داشتن وبا لذت زندگی کردن رو یاد گرفتیم .

تناسب فکری هم همینه . کافی هست خودت رو قبل از ورود به این سایت با بعد از ورود به این سایت مقایسه کنی .

همین یک مقایسه کافی هست که با عزم و اراده قوی محکم و استوار قدم بگذاری در مسیری که جز شادی و لذت و خوشی چیزی در آن نیست چون مطمئنم در این مسیر حال خوش درونی نصیبت شده که در هیچ دوره ای وجود نداشته .

ببین هر کس که وارد این سایت میشه شرایط خاص خودش داره و هر کسی بر اساس میزان اضافه وزن و انگیزه ای و استمراری که داره نتیجه خاص خودش می گیره .پس به هیچ عنوان خودت رو با دیگران مقایسه نکن که فلانی با من فرق داره اون تونسته و من نمی تونم .

اتفاقا برعکس بگو ببین این همه آدم تونستن متناسب بشوند پس منم می توانم .خواستن توانستن هست به شرطی که خواستن با برخواستن همراه بشه .

تو قوی ترین شخص در زندگی خودت هستی و هیچ کس قدرت و توانایی رسیدن به عزم و اراده تو رو نداره .و تو کسی هستی که کاری نشد برایش وجود ندارد پس در پی آرزو ها و خواسته هات برو و هیچ وقت دست از خواسته های شیرین و لذت بخش ات نکش .

استاد یه فایلی دارند که توی اون فایل باید چندین سال آینده خودت رو اگه هر سال چند کیلو اضافه وزن داشته باشیم رو باید برای خودمون تصویر سازی می کردیم و شرایط خودمون می نوشتیم .این فایل واقعا افکار خفته آدم رو بیدار می کنه خیلی تاثیر گذار هست سعی کنید این تمرین رو حتما انجام بدهید

و فایل بعدی اون برعکس اولی باید چند سال آینده خودمون اگر چند کیلو کم کنیم و متناسب بشویم باید برای خودمون می نوشتیم و تصویر سازی می کردیم .خیلی انگیزه بخش و حال خوب کن هست .من که واقعا روح و روانم شاد شد وقتی تصویر سازی کردم و یک انرژی و انگیزه ای سراسر وجودم فرا گرفت که هنوز همراه من هست .این تمرین هم حتما انجام بدهید واقعا شگفت انگیزه .

بعد دیگه خودت می مانی و آینده ای که قراره برا خودت رقم بزنی هیچ کس جز خودت نمیتونه انگیزه بخش ات بشه پس خودت دست خودت بگیر و به سمت خوشی ها حرکت کن .

من خودم به شخصه قبل از ورود به این سایت مزه غذا ها رو حس نمی کردم از غذا خوردن لذت نمی بردم و غذاها دشمن خوشی های من بودن و هیچ لذتی از مهمونی ها و دورهمی ها نمی بردم و مدت ها بود ترکشون کرده بودم .اعتماد به نفس داشتم ولی خیلی از کارها رو توان رسیدن بهشون رو به خاطر اضافه وزن در خودم نمی دیدم و با کوچک ترین طعنه ای افسرده خاطر می شدم و ساعت ها روح و روانم درگیر حرف مردمی می شد که حال من براشون مهم نبود .

اما با ورود به سایت تناسب فکری ارزش واقعی خودم رو شناختم و فهمیدم هیچ کس با ارزش تر از خودم نیست و هیچ کس حق آزرده خاطر کردن من رو نداره و به خودم و توانایی هایم ایمان آوردم و با اراده قوی قدم در مسیری گذاشتنم که اعتماد به نفسم فوق العاده رفت بالا . با لذت تمام زندگی می کنم و خدا رو هر لحظه در کنارم می بینم .نگران هیچی توی زندگی نیستم چون خدایی دارم که بی حساب روزی میده .آرامشی سرتاسر وجود من فرا گرفته که هیچ کس قدرت بر هم زدن این آرامش رو نداره .خیلی راحت و با خیال آسوده زندگی می کنم در صورتی که خیلی ها فقط زنده هستن و هیچ لذتی از زندگی نمی برند .

الان به هیچ عنوان حاضر نیستم این سایت رو کنار بگذارم چون با این سایت حال خودم و هزاران آدم اطراف خودم رو خوب کردم و هر روز بر این حال خوبمون اضاف میشه .

هیچ کس جز خودت نمیتونه تو رو به سمت بهترین خواسته هات به پیش ببره .پس اجازه نده هیچ کس و هیچ چیز مزاحم رسیدن به خوشی و لذت همیشگی ات بشه

انگیزه ات رو قوی کن و مصمم باش

شاد باشی و سلامت . ایام به کامت خوش

طاهره فروغی 1 سال قبل پاسخ داده است
مدال طلایی

سلام خدای مهربونم

سلام استاد عزیز و دوستان خوبم

ایجاد انگیره به نظر من یک امر درونی است

من خودم وقتی عاشق لاغریم از کوچکترین حرکت در دوره به خودم انگیزه میدم

هر روز به خودم در موقع خوندن میثاق نامه تعهد میدم که حالم خوب باشه و ادامه بدم

در روشهای قبلی باید به دنبال انگیزه و حرفهای دیگران برای انگیزه یافتن بودیم

همیشه تمام سختی ها رو به جون میخریدیم تا بتونیم با یک حرف و تعریف دیگران انگیره بگیریم

ولی در این دوره که تمام انگیره است

اول میثاق نامه

فایل صبحگاهی که منبع انرژی مثبت و انگیزه هست

سخنان استاد از بزرگان

لحن پر انرژی استاد

و فایلهای پر از شگفتی

همه به من انگیزه میدن و دیگه منتظر تایید دیگران نیستم

من وقتی خودم رو پذیرفتم و عاشق خودم شدم

من وقتی در این دوره حالم خوبه

من وقتی به ارامشی رسیدم که هیچ وقت نداشتم

دیگه دنبال انگیزه و اشتیاق کجا بگردم

همینجا همه چیز هست

عزیزم این سرزمین مثل شهری است که همه امکانات برای شادی رفاه داره و نیاز نیست برای انگیزه جای دیگه برم

پس من میتونم چون اشتیاق دارم

ما میتونیم چون عاشق لاغری هستیم و عاشقی تعهد ایجاد میکنه

پس متعهد میشم برای لاغری

متعهد میشم برای اشتیاق

متعهد میشم برای عاشقی

خدایا در این مسیر یاریم کن تا عاشقی را با نحو احسنت انجام دهم

در پناه خدا باشید

صالحه 11 ماه قبل پاسخ داده است
دیدگاه فنی

سلام بر دویت عزیز

من چون دوراه تمام نشده ودارم تومسیر وتمرینهای خودم رو کامل انجام میدم بخش ازتمرینها تودورام هست که اگه دوباره شماانهارو کامل درک کنید باره راهکار رو خود اسناادگفتن که اگه پبشامد جه کارکنیم سما به حزوهاتون مراجعه کنید ومطالعه کنید متوجه میشی کدوم قسمت درست اجرا نکردیدکه این مشکل پیش امده

چون فقط خودتون علت میتوانید کشف کنید

من یی صحبت اقای عطارروشن کامل درک کردم تواون فابل استادگفتن تومرحله یادگیر همه ما به شکل اگاهی کسب میکنبم بسته به زمانی که ما صرف اموختن میکنیم متوجه مطالب میشوییم کسی یک بار وکسی شاید ۶بار ولی مطالب برای همه یگسان هست توقسمت اجرا ازهیچ کس تقلید نکید حتی خود ایشون رو الگو برای عمل کردن قرارندید من تواون فایا ازایسون غزارخواری کردم وگفتم توقست عمل کرد ازایشون هیچ الگو برداری نمیکنم وتو زمان کم برام نتجه هم داده

پس شما باید دردیدمن به قستهای تمرینی جزوه مراحعه کنید اول علت لیزخوردن بدونید وراهگارشو که تو جزوهست عمل کنید چون استاد برای هر مرحله راهکارکاملی رو درنظرگرفتن بسته به هرفرد هر زمان راهکارهست اول علت مشخص بسه بعد راهکارمودراستعاده قراربگیره تومرحله اول باید سناسی بسه که کار سختر نشه چون هر لیزخوردن اول یینسانه حتمت داره وبعد اتفاق میفته اول به نشانه توجه داسته باشید جواب گوهست به نظرمن چون من وفتی دقت مت جه فرقحالاتون ورفنرتون خواهید بود که دارید ازمسبر دورتر میشد اول به احساستون دقت کنید که بودن درمسی اگه میخواهی بدونید هستید داشتن احساس خوب هست زمانیکه این احساسدر شما داره کم رنک میشه علت سریع جستجوکنید تا درمان بشه نزارید احساسوتون کم رنک بشه

خدا پشت وپناهتون یاحق حق نگه دارتو