0
هم فکریدسته بندی: تغییر زندگیخلق آرزوها و خواسته های مالی
بازگشت به هم فکری

خلق آرزوها و خواسته های مالی

1 سال قبل سؤال شد

سلام خدمت همه دوستای عزیز و سال نو مبارک همتون باشه.

در زمینه خلق آرزوها و خواسته های مالی باید چطور بشکل ذهنی عمل کنیم مثل روش لاغر با روش ذهنی

به من اطلاع بده، اگر پاسخ جدیدی به این سوال داده شد
4 پاسخ
بهترین جواب
بانوی بهار 1 سال قبل پاسخ داده است
مدال طلایی

سلام دوست عزیز

اولین چیزی که باید مد نظر بگیرید این هست که خداوند بسیار سخاوتمند هست و هر روز هزاران نعمت رو به جهان افزوده می کنه برای اینه ما بتوانیم بهتر و راحت تر زندگی کنیم و در بین این همه نعمت خواسته های ما مثل قطره ای در برابر دریای رحمت الهی هست .

دوم اینکه خداوند صفات انسانی مثل بخل و حسد و کینه و… در وجودش نیست و مثل انسان ها با ما رفتار نمیکنه .اگر دیروز یک کار اشتباه کردی و امروز یه خواسته ای از خدا داشته باشی اینجوری نیست که خدا بگه بزار حالش رو بگیرم و این نعمت رو بهش ندم .

یک کلیپ کوتاهی بود از خاطرات یک خلبان که وقتی بار اول سوار هواپیما می شه استادش بهش میگه یک خانه و ویلایی در نظر بگیر و شاگرد هم همین کار میکنه و در فاصله دو هزار پایی استاد میگه ویلا ت کو ؟ شاگرد میگه اونجا ست میگه ماشینت کو میگه اون ها .

استاد فاصله می گیره و میره ارتفاع سه هزار پایی اونجا همین سوال می پرسه شاگرد میگه ماشین قابل دیدن نیست ولی ویلا مشخصه بود استاد میگه پس هنوز می بینی اون رو میبره ارتفاع شش هزار پایی به شاگرده میگه الان ماشین و ویلا ت کو میگه شهر هم مشخص نیست چه برسه به ماشین و خونه .

استاده میگه آوردمت این بالا تا بهت نشون بدم خدا از این بالا ما رو می بینه و کاری به دارایی ما نداره اون فقط روح بلند ما رو میبینه .

خداوند همیشه دلش می خواهد ما در بهترین شرایط زندگی کنیم

یک ضرب المثلی هست میگه

شکر نعمت ،نعمتت افزون کند .کفر نعمت از کف ات بیرون کند

برای بهتر شدن وضع و اوضاعتون در هر زمینه ای ابتدا باید به خاطر داشتن همین چیزهایی که الان داری هر روز خدا رو شکر کنی تا به بهترین شرایط ها دست پیدا کنید .

اگر شغلی داری که حقوقت مثلا دو تومنه خدا رو شکر کن که همین شغل هم داری و یه دقیقه به این فکر کن اگر همین هم نبود چقدر وضعت بدتر بود .اگه یه ماشین داری که مدل پایینه به این فکر کن که اگه همین هم نداشتی چقدر باید تاکسی و مترو می گرفتی تا به کارهات برسی .

زندگی رو مثل یک آپارتمان در نظر بگیر که طبقه چهارم ساکنی و کف داشته های تو سقف آرزوی اون کسی هست که طبقه سوم داره زندگی می کنه .پس خدایی که تا اینجا تو رو رسونده می تونه تو رو به سقف بالاترین طبقه این آپارتمان برسونه .

ببین ما میگیم خدا روزی رسونه ولی توی عمل انتظار داریم از غیر خدا به ثروت برسیم .یقین داشته باش که فقط خدا روزی رسونه .

اگر ما در هر زمینه ای وضعمون رو به راه نیست فقط مقصر خودمون هستیم که قدرت بی نظیر خدا رو در اون زمینه نادیده گرفتیم .

نگو اعمال من خیلی خوب نیست و خدا فلان نعمت رو بهم نمیده یه آیه قرآن هست که میگه خدا هر که را بخواهد بی حساب روزی می دهد.

پس هیچ وقت شک به دلت راه نده .و خواسته هات رو به صورت واضح از خدا بخواه طوری که اگه یک بچه ۵ ساله هم نوشته ات خوند بفهمه که چی می خواهی .هر چیز رو با ذکر تمام جزئیات از خدا بخواه . مثلا فلان ماشین با رنگ و مدل و سال ساخت و دو گانه و ..

یه دوستی داشتم میگفت خدا بخیل نیست اون دنیا معلوم میشه .پس یقین پیدا کن که خدا بخیل نیست و هر چیزی بخواهی بهت میده.

من خودم به شخصه به تمام این نوشته هام رسیدم و خیلی خوب و عالی در هر زمینه ای رشد کردم و ثروت و نعمت به سمت من روانه شد و به خواسته هام رسیدم .

ذهنتون رو ثروتمند کنید و ثروتمند رفتار کنید مطمئن باشید که خدا در هر شرایطی به شما روزی می دهد و مثلا با انفاق کردن دارایی شما کم که نمی شود هیچ بلکه به دنیا ثابت می کنید که شما ثروتمند هستید و خدا هم ثروت بیشتر به سمت شما می فرستد.

تمام زندگی ما به باورهای ما بستگی داره و به همون چیزی که باور داریم و فکر می کنیم می رسیم .

پس ثروتمند بودن و به هر آرزویی رسیدن دست خودتون هست .یقین پیدا کنید و رویا پردازی کنید و به هر خواسته ای مثل آب خوردن برسید .

دوره خدا هرگز دیر نمی کند واقعا محشر هست پیشنهاد می کنم اگر استفاده نکرده اید حتما استفاده کنید چون در تمام جنبه های زندگی تون پیشرفت می کنید و حسابی حال و هواتون خوب و عالی میشه.

به امید موفقیت های روز افزون شما دوست عزیز

السا فرزانه 1 سال قبل پاسخ داده است
مدال طلایی

درود بر شما دوست هم مسیر

سال نو بر شما همایون باد

سوال شما، تجربه شخصی من هست. زمانی که دوره ورود به سرزمین لاغرها رو شروع کردم، و تغییرات شروع شد، این انگیزه رو پیدا کردم که از قوانین دوره برای اهداف دیگرم نیز استفاده کنم. و بتونم در مابقی حوزه های زندگیم نیز متناسب و متوازن و موفق بشم.

کاری که من به شخصه انجام دادم و در مدت کوتاهی درامدم رو به سه برابر و شرایط شغلیم رو بسیار ایده ال تر کرد ، این بود که از تمام تمرینات و گفته های استاد برای معادلسازی در بخش باورهای مربوط به ثروت در ذهنم استفاده میکردم.

مثلا یکی از تمرینات این بود که درباره چاقی فکر کنیم و بفهمیم در ذهن و افکارمون چاقی برابر با چه مزیت هایی هست و برای لاغری چه ترسها و موانعی: اگر لاغر شم تکیده میشم، چهره م رنگ پریده میشه، لباس به تنم قشنگ.نمیشه.

یا تمرین دیگری: الان که لاغر نیستم چه محدودیتهایی دارم و بعد از لاغرشدن چه کارهایی انجام میدم و دراولویت هستن که الان نمیتونم انجام بدم بخاطر چاقی.

من تمام این تمرینات رو مرتبه اول برای لاغری انجام دادم خلاصه نویسی کردم و بعد در سایت نوشتم

و مرتبه دوم همه رو درباره ثروت و موفقیت مالی معادلسازی کردم. و حتی دفتر جداگانه ای تهیه کردم برای نوشتن دریافته ها و خلاصه اونچه یاد گرفتم. مثلا:

چه ترسهایی از ثروتمند بودن و پول زیاد داشتن دارم؟

الان که شرایط مالیم ایده الم نیست چه محدودیت هایی دارم؟ چه کارهایی نمیتونم انجام بدم؟

وقتی به درامد ایده ال رسیدم چه کارهایی در اولویتم قراز میدم و چگونه زندگی میکنم؟

با دقت روزها و روزهابه هر تمرین فکر کرد، پاسخها و پلن هام رو یادداشت کردم.

سعی کردم در زندگی اطرافیان و تجربه های خودم ، مثالها و موقعیتهای عینی زیادی پیدا کنم تا اگاهی هام برای ذهنم بیشتر و بیشتر روشن و تثبیت بشه و باورسازی بهتر انجام بشه.

سعی میکنم از لابلای صحبتها، عکس العمل ها و واکتش های ناخوداگاه دوستان ثروتمندم به افکار و باورهاشون درباره ثروت پی ببرم.

از مساله پاکسازی هم خیلی بهره مند شدم در کنار اینها.

کتاب های محدودیت صفر و حضور در وضعیت صفر هم بسیار کمک میکنه بهتون.

عطا 1 سال قبل پاسخ داده است

سلام و درود .

من فکر میکنم ما انسانها همیشه در خلاء زندگی می کنیم . من به واسطه ی باورهام از حقیقت روحم فاصله میگیرم . همش در آرزو هستم . همش انتظار . همش احساس نداشتن . احساس دور بودن از همین لحظه ی اکنون

گذشته و آینده فرکانس ما رو از لحظه حال دور می کنه . فکر می کنم ما همه اول باید باور کنیم خودمون کانون نعمتیم و نعمت خود ماییم . چیزهایی که داریم همه از خودمون خلق میشن . ترس رو رها کنیم و تا میتونیم در لذت حال غرق بشیم و شادی و سپاسگزاری رو تجربه کنیم . اینا همه باعث میشه بین ما و خودمون خلاء نیفته و ارتعاش ما دائمی باشه و جذب نعمتهای بیرونی راحت اتفاق بیفته .

صالحه 11 ماه قبل پاسخ داده است

سلام خدمت دوست عزیز

اولشناخت خودمون هست که چه توانی داریم توچه زمینه میتوانیم فعالیت کنیم تحقیق وجستجو کنیم بعد اول اگاهی رو درست کسب کنیم بازارکاررو کامل شناسی کنیم از دید مشتری اون محصول نگاه وافکارشون درنظربگیریم وبعد بدونیم بازار فروش اون محصول فبل ازتولید کجا فروش میره که زمانی که تولید شروع شد محصول تولید شده رکی دستمون نمونه پس هرکدام ازاینه زمان میخواهد ارام ارام بدون عحله روش باید کاربشه بعد محصول تولید شده رو به فروش برسونیم پس اول اقدام کسب اگاهی وشناخت توان خودمون تواون جنبه هست مثال اگه من قراره اریشگاه بزنم اول یایدخودم این کارروکامل بلد باشم تا بتوانم انجامش بدم با چیری وه بلدنیستم امکان شکست زیادهست چون خودم تواون زمبنه سررشته ندارم هوایی اقدام گردم

پس اول هزینه نشه که کلی صرر رو به خودمون بزنبم اول روی ذهنون کاروازاین مسیرهم ازاگاهی که داده استفادهکرده ولی تو عمل کردبازم این خودمون هستیم که باید چطورعمل کردن رو درنظر بگیریم تقلیدنکیم چون باعث شکستون میشه

محیط فرش رو درنظر بگیریم چون این بخش بعدار مراحل بالا ازاهمیت زیادی برخورداهست جنس تولیدی اگه فروش نره هم مکان مارو اشغال کرده وهمهزینه بی ثمره روبه ماتحمیل میکنه ووفت زمان رو وپول وهزبنه همه رو ازدست میدیم انشالله مفید بوده باشه

چون همسرم کاره ازادداره تجربه ایشون رو میدونم دراختیارشما قراردادم