0
هم فکریدسته بندی: تغییر زندگیدرمان بیماری با افکار خوب
بازگشت به هم فکری

درمان بیماری با افکار خوب

مهدیه 8 ماه قبل سؤال شد

یکسال پیش متوجه بیماری شدم و ناگفته نماند که پزشک اصلاح سبک زندگی رو پیشنهاد داد و سه ماه رژیم غذایی داشتم ک هم وزنم باهاش ی. مقدار اومد. پایین ولی بعد. از ی مدتی خسته شدم وگذاشتمش کنار من برای لاغر شدن رژیم نگرفتم. برای درمان ناباروری اینکار رو کردم حالا الان سوالم اینه. ک چیکار کنم؟؟ بهتره ک با همین فایلهای رایگانی ک استاد توی سایت گذاشتن جلو برم. یا برگردم پیش پزشکم ؟؟ اصلاح. سبک اینجوریه ک باید شیرینی‌های مصنوعی و لبنیات و هر چیزی ک کارخونه ای تولید میشه رو حذف کنی به جاش خوراک سالم و تازه داشته باشی ک همین ارگانیک بودن مواد غذایی به سختی پیدا میشه .استاد روشن لطفا راهنمایی بفرمایید.

به من اطلاع بده، اگر پاسخ جدیدی به این سوال داده شد
5 پاسخ
بهترین جواب
سحر 8 ماه قبل پاسخ داده است
مدال طلایی

سلام استاد و دوستان گرامی

من در تکمیل کامنت قبلی مطلبی به ذهنم رسید و گفتم بهتره که با دوستان در میون بذارم، من متوجه شدم وقتی ما از طریق آموزش های سایت طرز فکرمون متناسب میشه در واقع داریم سعی میکنیم که ذهن و متعاقبا فرمان های مغزی رو به حالت اولیه یعنی اونجوری که سرشت و طبیعت ماست برگردونیم و جسم ما بسیار بسیار هوشمند طراحی شده و میتونه میزان نیازش به مواد غذایی رو تشخیص بده و وقتی آموزش های لاغری با ذهن در ذهن و فکر ما تثبیت بشه متوجه میشیم که میزان خوردو خوراک ما نسبت به قبل تفاوت میکنه نمیخوام الزاما بگم خیلیی کمتر بلکه بهتره بگم متناسب میشه و وقتی میزان خوردو خوراک ما متناسب میشه بدنِ ما فرصت میکنه خیلییی بهتر خودش رو ترمیم کنه و متوجه میشیم انرژی و سلامتی مون نسبت به قبل ارتقا پیدا میکنه یعنی همزمان هم باورها و نگرش ما نسبت به مواد خوراکی اصلاح میشه و هم بدن فرصت ترمیم و پاکسازی خودش رو پیدا میکنه من با آموزش ها ی سایت پرخوریم خیلی کمتر شده میتونم بگم که از خواهرم که از بچگی تا به الان که ۲۹ سالشه کاااملا متناسب و تقریبا لاغر هست میزان خوردو خوراکم کمتر شده اما میزان خواب آلودگی و نیاز به خواب من کمتر شده من نسبت به قبل ساعت های بیشتری بیدار میمونم و سطح انرژیم بالاتر رفته و باورهای سلامتیم خیلی خیلی بهتر شدن و احساس سلامتی بیشتری نسبت به قبلِ خودم دارم و در عمل هم شاهد این موضوع هستم.میخواستم این موضوع رو تاکید کنم که آموزش ها تاثیر بسیار مستقیمی در ارتقای کیفیت سلامتی دارن و نباید از این موضوع غافل بشیم و خیلی از مسائل جسمی که قبلا ذهن مارو درگیر کردن ناخودآگاه حل میشن.

البته من یه پیشنهاد عالی دیگه ای هم دارم که خودم دارم از این راه حل استفاده میکنم و اون اینه که آموزش های لاغری با ذهن رو شما نه تنها برای تمام مشکلات میتونید با الگوبرداری استفاده کنید مخصوصا در سایر مشکلات جسمی کاربرد عالی میتونن داشته باشن یعنی یه دور به قصد لاغری و تناسب متن فایل ها و ویدیوی آموزشی و تمرینات رو استفاده کنید یه دور مخصوصا برای مشکل جسمی یا بیماری دیگه ای که ذهن شمارو درگیر کرده الگو برداری کنید میتونید متن فایل رو با تغییر و جایگزین کردن اون بیماری به جای لاغری برای خودتون بازنویسی کنید و تمرینات رو در پاسخ به اون مشکل جسمی به صورت انشایی پاسخ بدید و معجزات رو خواهید دید و استاد بسیار سخاوتمندانه در اکثریت قریب به اتفاق فایل ها این نکته رو متذکر شدن که میتونید این آموزش هارو برای سایر مسائلتون ب کار ببرید و من دارم همینکارو برای یکی از مسائل جسمی خودم انجام میدم و فکر میکنم بهبودهای عالی پیدا کردم.

نکته دیگه اینکه این آموزش ها بسیار بسیار عالی کمک میکنن ما با خودمون به صلح برسیم بتونیم با خودمون دوست بشیم و خودمون رو با پذیرش مسئولیت مشکلات پیش اومده دوست داشته باشیم و نتیجه به صلح رسیدن با خود ارتقای روزانه و مستمر سلامتی فکری و روحی و جسمی هست.🌹🙏🏻

سحر 8 ماه قبل پاسخ داده است
دیدگاه فنی

سلام و وقت بخیر میگم به استاد عزیزم و دوستان گرامی

من جزء افرادی بودم که طی دو سال تمام تلاش خودمو کردم که با حذف ارادی یک سری مواد خوراکی هم بگم سالم زندگی کنم وهم وزن کم کنم که البته قصد اصلی کاهش وزن بود و من بیشتر برای قانع کردن خودم میگفتم زندگی سالم و اگر بخوام از تجربه عملی خودم بگم کنترل آگاهانه و منع کردن خودم از خوردن به مدت دو سال شاید اولش تقریبا راحت بود اما در ادامه نه تنها انرژی بر بود و تمرکز زیادی ازم برد اما کم کم حرص و ولع من بشدت نسبت به هر ماده خوراکی زیاد شد حتی اون خوراکی هایی که قبل از رژیم خودسرم مورد علاقه چندان من نبودو من بعد از تقریبا نزدیک به دو سال متوجه شدم که مدت ۴ ماه هست پرخوری من زیاد شده و من متعجب اینکه چطور تا قبل از این من پرخوری نمیکردم اما الان ایینقد رفتارام تغییر کرده مدت ۱ ماه خیلیی رفتارامو رصد کردم و دیدم اصلااا توان مقابله با پرخوری خودم رو ندارم تا اینکه بعد استیصال و تسلیم به سایت تناسب فکری هدایت شدم و تا الان که تقریبا ۳ ماه هست صرفا از محتواهای رایگان سایت استفاده کردم و به طرز قابل توجهی حرص و ولعم و پرخوریم داره کنترل میشه و واقعا میتونم بگم عالی کاهش پیدا کرده و جالب اینجاست که خیلیی از خوراکی هایی که به زعم اکثریت جامعه مضر هستن و ناسالم بدون اینکه من بخوام آگاهانه تلاش کنم از کانون توجه من خارج شدن و دیگه میلی برای خوردن اونها ندارم و شما هم اگر از دوره های استاد استفاده کنید بهتون قول میدم خیلیی از خوراکی هایی که الان دارید با تلاش سعی میکنید مصرف نکنید کم کم بدون اینکه خودتون متوجه بشید یا مصرف نمیکنید یا به مقدار خیلییی کم مصرف میکنید و اگر الان برای استفاده از محصولات سایت آمادگی ندارید از دوره های رایگان استفاده کنید و من فکر میکنم برای آماده کردن ذهنتون با محتوای آموزشی بسیار بسیااار عالی هستن و کم از محصولات ندارن منتها جهت اطمینان خودتون میتونید از محتوای رایگان شروع کنید.و شما رفته رفته متوجه میشید میل شما به مصرف مواد خوراکی دفعات گرسنه شدنتون حجم غذایی که مصرف میکنید به صورت ناخودآگاه تغییر میکنه و تغییرات هم عالی هستن و بدون اینکه بخواید آگاهانه تصمیم بگیرید بعد مدتی متوجه میشید سبک غذا خوردنتون سالم شده چون فکر شما سالم شده و نمیتونید با فکر متناسب و سالم سبک زندگی ناسالمی داشته باشید.هر چند استاد در مورد عقاید و نگرش نسبت به مواد خوراکی توضیحات خیلیی عالی میدن و ما یاد میگیریم که نسبت به مواد خوراکی نباید نگرش خاصی داشته باشیم و منطق و دلیل این گفته رو خیلیی عالی آموزش میدم.من بهتون تبریک میگم که به این سایت هدایت شدید چون در صورت استفاده و تاکید میکنم استمرار در استفاده از محتوای های سایت،تصمیم گیری ها و نگرشون در تمام ابعاد زندگیتون متحول میشه سبک غذا خوردن و قصد تناسب اندام یک هدف اولیه اس اما بعدها متوجه میشید که اهداف متعالی دیگه ای در دستور کارتون قرار میگیره و نگرشون در تمام ابعاد زندگی تغییر میکنه و باورهای سلامتی جسم و روحتون ناخودآگاه ارتقا پیدا میکنه.

دوست عزیز این تجربه من در طول کمتر از ۳ ماه از حضور مداوم و مستمر در سایت هست اما امیدوارم خودتون تجربه کنید و بیاید از تجربه های زیباتون به ما بگید.

بانوی بهار 8 ماه قبل پاسخ داده است
دیدگاه فنی

سلام دوست عزیز

بزرگترین درسی که من از سایت تناسب فکری گرفتم این هست که غذاها هیچ گونه تاثیری در سیستم بدنی ما ندارند و این ما هستیم که با باورهایمان مشخص میکنیم که چه تاثیری بر روی آن بگذاریم .

وقتی طرز تفکر آدمی خراب باشه آب هم بخوری چاق میشی ولی وقتی طرز فکرت درست باشه همون آب میشه سر منشا شادی و لذت برات.

یک نکته بسیار مهم دیگه که یاد گرفتم این هست که همیشه به اندازه نیازم غذا بخورم و جمله میل ندارم رو توی زندگی ام در مواجه با افرادی که خوراکی تعارفم میکنن به کار ببرم .

یادمه استاد میگفت اگر همین جمله که میل ندارم رو تنها به کار بگیریم صد درصد لاغر می شویم. یعنی اینقدر به اندازه نیاز غذا خوردن ارزش داره .

پس همیشه سعی کن همه غذا ها رو بخوری و ممنوعیت غذایی برا خودت درست نکنی ولی به اندازه باید بخوری .

یه شعار ی هست میگه نه افراط نه تفریط اسلام اعتدال هست .من همین شعار رو ملکه ذهنم برای همه اموراتم کردم که نه افراط (زیاده روی ) میکنم نه تفریط (محرومیت ) .

دکتر هر چند متخصص باشه هم فقط میتونه روی جسمت تاثیر مثبت بگذارد و هیچ وقت روی روح و روانت نمیتونه اثر بگذارد و دلشادت کنه . تمام مریضی های ما ناشی از افکار منفی هست که روح و روان ما رو خراب کرده و به تبع روح و روان، جسم ما هم در گیر اون مریضی شده .

من بارها امتحان کردم در صحت و سلامتی کامل دارم زندگی میکنم کافیه یه کم مثلا به گوش درد فکر کنم بلافاصله بعد از چند ساعت گوش درد می گیرم بعد باورم درست میکنم و به سلامتی فکر میکنم انگار نه انگار که گوش دردی هم داشتم .

دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم آغشته به افکارهای منفی و مثبتی هست که برخی از این افکار باعث بهتر شدن حال خوب ما میشه و برخی هاشون باعث افسرگی حال ما .

من خودم به شخصه تا قبل از آشنایی با سایت تناسب فکری اصلا توی فکر افکار نبودم ، راسیتش اصلا علم و اطلاع دقیقی از افکار ها نداشتم . بارها شنیده بودم که آدم به هر چی فکر کنه بهش میرسه . ولی پیش خودم می گفتم مگه میشه من بنشینم و فکر کنم و به فلان نعمت برسم .

برای همین بیخیال این حرف شدم که فکر اینقدره کارسازه . بیشتر به حرف های دیگران بها دادم و چوب این اعتماد به حرف های پوچ دیگرانم خوردم .

من توی عمرم دو بار بیشتر دکتر نرفتم یکی بچه که بودم از بس شیطونی می کردیم برای تفریح پشتی کنار دیوار به صورت مایل و شبیه سرسره گذاشتم و رفتم سرسره بخورم با کله رفتم توی دیوار و لبم بخیه خورد . یکی هم دبیرستان یه گلو درد شدید گرفتم و دکتر لازم شدم و با دوا خوب شدم .

توی این همه سال بارها مریض شدم ولی دیگه هیچ وقت دکتر نرفتم و خودم طبیب خودم بودم و خیلی خوب و عالی درمان خودم کردم . چون در این همه سال ها من فقط به خودم ایمان داشتم .به اصطلاح به خودم میگفتم من مثل مردها قوی هستم و هیچ وقت مریض نمیشم همین یک باور منجر شد که سال ها هیچ بیماری قدرت موندن در جسم من نداشته باشه .

زمان کرونا همه رو میدیدم که مریض شدن و کارشون به استراحت و کلی قرص و دوا رسید ولی من نه . با وجود اینکه ماه رمضون بود و بابام هم فوت کرده بود کل مریضی من به خاطر کرونا فقط یه روز معده درد بود و بی سحری روزه رفتم واز فرداش خوب و عالی بودم ولی مامانم و برادرم 10 روز گرفتار مریضی شدن . همکارم هم همینطور همیشه ترس از کرونا داشت و آخرش 10 روز گرفتار شد.

خلاصه که بعد از ورود به سایت تناسب فکری فهمیدم همه ی این ها ناشی از افکار مثبتی هست که من در مورد خودم داشتم و همین افکار منجر شد که من هیچ مریضی نگیرم.

استاد یه حرف خیلی خوبی توی یکی از فایل ها میزنه میگه که هرکسی بهترین دکتر برای خودش هست چون خودش بهتر از مریضی خودش خبر داره .

واقعا که این حرف رو باید با طلا نوشت .یعنی عین حقیقت هست من وقتی یکم حالم خوب باشه سعی میکنم تمام حال خوبم رو به دیگران سرایت بدهم ولی وقتی یکم حالم بد هست هیچ کس جز خودم نمیتونه حالم رو خوب کنه چون من بهتر از هرکسی از سیستم بدنی ام و افکار هایم آگاهم و میتونم درمان خودم کنم .

و این ها همه ناشی از باور ما هست .باورها خیلی قوی هستن تا اونجایی که یه پیرزنی پا درد داشت و هر دکتری میرفت خوب نمی شد تا اینکه نوه اش رشته دکتری قبول شد و پیرزن میگفت نوه ام فرق داره با دکتر های دیگه . رفت پیش نوه اش و گفت یه دوایی بهم بده تا خوب بشم .نوه اش تازه دانشجو بود و هیچ از مریضی سر نمی آورد وجریان رو به استادش میگه .

استادش گفت الان تو هر دارویی به مادر بزرگت بدهی اون خوب میشه چون باور داره دوای تو اون رو درمان میکنه و پسره هم می آید و یکم کرم با خمیردندون قاطی میکنه و توی یه قوطی میریزه و میده مادر بزرگش و از فرداش مادر بزرگه خوب و سالم بدون هیچ پا دردی میشه .و این هست قدرت باور ما.

برعکسش هم همسایه بنگاهمون یک پیرمردی بود که همیشه از کرونا و افراد سر تا پا سفید پوش توی تلوزیون وحشت داشت هرچی بهش گفتن بابا اینا ترس نداره و تو هیچیت نمیشه باور نکرد که نکرد .آخرشم یکم مریض احوال شد و رفت بیمارستان حالش خوب بود بعد از تموم شدن سرم قرار بود مرخص بشه ویکم خسته شد و توی راهرو روی تخت نشسته بود که چند تا از این پرستارهای سفید پوش ماسک زده می آیند از کنارش رد بشوند به محض اینکه این صحنه رو می بینه درجا سکته کرد و فوت کرد.

یک باور و ترس منجر به بهبود و سلامتی میشه و یک باور منجر به فوت فرد میشه .این ما هستیم که کدوم مسیر رو انتخاب کنیم.

من اگه به جای شما بودم با درست کردن افکارهایم، برای همیشه طبیب خودم می شدم و به قول گفتنی افسار زندگی ام رو در دست می گرفتم .

سعی کن وجودت رو از افکار منفی و نا امید کننده پاک کنی به طور معجزه آسایی به تمام خواسته هات می رسی .همانطور که من رسیدم شما هم میتونی.

به امید موفقیت های روز افزون شما

ایام به کامتون خوش و خرم 😊

مهدیه 8 ماه قبل پاسخ داده است

مرسی دوست قشنگم که دستی از دستهای خداوند هستی برای رسیدن ب جواب.منم مدتیه ک دارم از این سایت استفاده میکنم و به نظرک نگرشم نسبت به مواد غذایی کمی عوض شده یادمه سال گذشته که از بیماریم مطلع شدم و پزشک بهم پیشنهاد داد ک اصلاح سبک کنم از مواد غذایی به شدت ترس داشتم جوری ک همیشه باید نون مخصوص به خودمو همه جا میبردم و این بدترین مشکل من بود چون باید برای دیگران توضیح میدادم و این داستان منو مضطرب تر از قبل میکرد ولی وقتی با این سایت آشنا شدم و شروع به تغییر رفتارم کردم خیلی احساس بهتری دارم اینکه به اندازه غذا بخورم و از مواد غذایی ترس نداشته باشم.ولی از ائنجایی که من هنوز تکامل پیدا نکردم و خیلی راه دارم ک نتایج شگفت انگیزتر بگیرم گاهی دلشوره و اضطراب میاد سراغم.امید دارم ک با راهنمایی های خداوند بتونم توی مسیر درست بمونم.ممنون ک جواب دادید

صالحه 8 ماه قبل پاسخ داده است

سلام دوست عزیز

به شکر خدا تواین سایت برای هر مشکلاتی راه حل است برای مشکل شما دوره بادهای هست که اگه دوست داشتید تهیه کرده ازفایل هاش استفاده کنید چون بارها استاد ازکسانی که مثل شما مشکل باردارایداستن با تهیه این دورها وتودوره شرکت کرده نتایح خوبی رو کسب کنید اولین شریط موفق نداشتن هیچ شک وتردی هست فبول کامل پیدا کنید که ازاین مسیر اون نتیجه که دوست دارید رو تواین گرفت لعد خوب یادگیری داسته باشید ‌اون یادگرفته خودتون روبه رفتار وعمل کردخوب نبدیل کرده اون به شکل زندکی روزانه خودتون در نظر گرفته باهش زندگی کنید روی باورهای خودتون کار کرده عجله روبه کل کنارگذاشته همه هوستون فقط رویی یادگیری خوب وعمل کرده خوب

خلاصه که شداوننتیجه روهم به دست میارید من چونخود هم مشکل ًمفصل زانو دارم برای به دست آوردن سلامتی این ًًعضو تو بخش خدا هرکز دیر نمی کند شرکت کرده چون تازه تویی این مسیر ‌قرارگرفتم متوجه شدم هرچیزی که به میرسیده ازاین وافکارخودمون بوده که اول اون توذهنم خودمون باره مرو کرده به شکل باوره در آورده بهدفبول کرده درنتیجه چون ابن باوره روفبول کردیم خداوند وذهنمون اون له ما داده چه خوبه بد پس اول روی باورهای خودمون کاره کنیم ازقسمت منفی خودمون روبیرم کشیده توبخش مثبت ذهنمون باشیم افکار اشتباه خودمون رو بررسی کنیم ازاواهی درست توذهنمون جای بدیم اون زمان خدامد ‌هم‌کمکرده چون خواسته ما توبخش مثبت با احساس خوب که خودمون به خودمون دادیم لا داشتن احساس خوب دریافتی ما هم به کمکهداوند همان جیزی خواهد بودکه رویای خواستنی پا باسه واون بشه هدف برای به دست آوردن وفتی رویاییخواستنی ما آمدید ما کاری شدنی بشه بی شک اون به دست آورده درنظر بکین چون ما اگه چیزروخواسته باسیم ولی توذهنمون اون دست‌یافتنی ند نیم این حس یی مانع میشه برای نرسیدن وبه دست نیاوردن

انشاله که توانسته باشم کمک کرده باشم

خداوند پشت وپناهتون یا حق حق نگه دارتون