0
هم فکریدسته بندی: لاغری با ذهنچگونه متناسب شویم
بازگشت به هم فکری

چگونه متناسب شویم

فرشته مهربانF.s 1 سال قبل سؤال شد

با سلام خدمت همگی عزیزان سوالم اینکه چطوری درزندگیمون معجزه تناسب اندام ایجاد کنیم؟

به من اطلاع بده، اگر پاسخ جدیدی به این سوال داده شد
5 پاسخ
السا فرزانه 1 سال قبل پاسخ داده است
دیدگاه فنی

درود بر شما دوست عزیز و هم مسیر،نازنینم، مهمترین مساله ای که باید بهش توجه باشید اینه که هر کدام از ما با هر میزان اضافه وزنی که داریم و اینجا دور هم جمع شدیم، پیش از اینکه در جسممون دچار اضافه وزن بشیم در ذهن ، باورها و دنیای درون مون به چاقی دچار شدیم. و در طول زمان این باورها، ترس ها، و نگرانی ها در ذهن ما انباشته و قوی شده. هر موضوعی که در ذهن نقش ببنده (چه آگاهانه نقشش بدیم و چه ناخوداگاه از طریق مخیط نقش ببنده) ، بدون شک در زندگی ما بطور عینی متجلی میشه. این قانونی هست که دیگه بعید میدونم کسی بهش شک داشته باشه یا قبولش نداشته باشه. بنابراین اولین رسالت ما به عنوان هنرجوی دوره های استاد در تناسب فکری، پاکسازی و ترمیم این افکار و دنیای درونی مونه. که تمام قدمهای تصفیه و پاکسازی باورها و افکارمون توسط استاد عزیز در دوره ها و تمرین ها و حتی در فایل های هدیه نیز، با درایت و هوشمندی کامل ، قدم به قدم، با دیسیپلین خاصی، تولید محتوا شده .

پس قدم اول برای چگونه متناسب شدن، مرید استاد شدنه. باید چشم و گوش روی هرچیزی جز دوره ها ببندیم و فقط و فقط تمرکز و توجه کامل مون رو بگذاریم روی مطالب و اگاهی دوره ها. قدم دوم اجرایی کردن اموخته هامون در زندگی روزمره ست.

یک قانون خیلی مهم که من از استاد اموختم اینه که: ما در زندگی روزمره بدون تلاش چاق شدیم. ما برای چاق شدن تلاش نکردیم ما برای چاق شدن نجنگیدیم مابرای چاق شدن رژیم نگرفتیم و دستور غذایی خاصی رو پی نگرفتیم ما یک جایی به خودمون امدیم فهمیدیم چاق شدیم. پس اگر الان میخوایم لاغر شیم و لاغر بمونیم باید از همین مسیر که امدیم برگردیم یعنی در زندگی روزمره بطور طبیعی بدون تلاش فیزیکی در قالب رژیم و ورزش، لاغرشیم. پس این قانون اهمیت تصفیه فکر رو برای ما هایلایت میکنه.

وقتی ما رفتار و عملکردمون در راستای فکر درست و تصفیه شده کنترل میشه، وقتی انچه از استاد می اموزیم ذره به ذره در زندگی مون پیاده میکنیم، خود به خود بدون زجر رژیم و ورزشهای سنگین و غیره و غیره، جوانه های متناسب شدن در وجود ما متجلی میشه و اولین نشانه ها از راه میرسه: حرص و ولع خوردن در ما از بین میره ، کم کم میل و انتخاب مون به ریزه خواری و اضافه خوردن برامون بی معنی میشه، اعتماد به نفس مون حسابی افزایش پیدا میکنه چون به این درک میرسیم که من مسئول خودم و زندگیم هستیم و هیچ فاکتوری از بیرون قدرت کنترل و مدیریت من رو نداره،

جسارت و شجاعت این رو پیدا میکنیم ک با خود واقعی مون روبرو شیم و بفهمیم کی هستیم، چه توانمندی و قدرتی داریم، از زندگی چی میخوایم، چه هدفی داریم، و به کجا میخوایم برسیم، خودسرزنشی و خود تحقیری رو خود به خود دیگه انجام نمیدیم چون احساس لیاقتمندی مون افزایش پیدا میکنه، و هزاران تغییر کوچیک و بزرگ دیگه که به جرات میگم شخصیت جدید و تازه و بهاری ای پیدا میکنیم. دوباره متولد میشیم این بار با شخصیتی کمال یافته که آگاهانه ایجادش کردیم.

حالا از این نقطه به بعد وظیفه ی ما حفظ و نگهداری این شخصیته. چطور باید نگهش داریم؟

با حفاظت از شوق و اشتیاق مون. البته شور و اشتیاق از همون قدم اول پیش نیاز مهم موفقیته ، نه در مسیر تناسب در هر هدفی. اما از اینجا به بعد هرچه شور و اشتیاق مون بیشتر باشه، موفق تر میشیم و شخصیت جدیدمون قوی تر تثبیت میشه و در وجود ما نقش می بنده و پایاتر میشه. بنابراین اصلا لازم نیست تلاش خاصی کنیم برای متناسب شدن. همینکه با شور و اشتیاق با شادی، فایلها رو گوش بدیم و به نظم و انضباط مون در گوش دادن فایل ها و انجام تمرین ها متعهد باشیم، خود به خود در جریان تناسب قرار میگیریم عین برگی که روی رودخانه شناور و به آرامی بدون تلاش با مسیر رودخونه و جریان آب پیش میره ، ما هم در جریان تناسب به آرامی پیش میریم و هر روز وجودمون بیش از قبل ارتقا پیدا میکنه و به معرفت و درک بیشتری میرسیم.

اولین نتیجه عینی این معرفت و درک، تناسب جسمی و لاغریه. یادمون باشه صرفا گوش دادن به فایلها تاثیری نداره. ما باید فایلها رو با اشتیاق و تمرکز کامل گوش بدیم ، محتوای فایلها رو کاملا درک کنیم، تکرار و مرور کنیم در زندگی روزمره و رفتار غذایی مون، در مواجه شدن با موقعیتها و خوراکی ها ، اون اگاهی و محتوای فایل ها و تمرینها رو اجرا کنیم،

با خودمون زیاد حرف بزنیم: به این صورت که مثال ها و موقعیت های مشابه زیادی در ازتباط با هر تمرین پیدا کنیم و به خودمون گوشزد کنیم ، بابت رفتارها ی درست و تغییرات مثبت مون خودمون رو تشویق و تایید کنیم. ، هر شب موقع خواب و هر صبح به محض بیداری از خودمون تشکر کنیم. ایمان داشته باشین با برداشتن همین قدمها و دل به فایل ها و اجرای تمرین ها بدین، نه تنها متناسب که بزودی شگفتی ساز میشین.

منتظر شنیدن خبرهای عالی موفقیت تون هستم. نور و روشنایی به راه تون بتابه.

الهام خضرلو 1 سال قبل پاسخ داده است

سلام به فرشته مهربان

به نظرمن تا زمانی که تناسب اندام برای ما معجزه باشه وبزرگ مابه تناسب اندام نمیرسیم لاغریروبایدبرای ذهن کوچک ک

بانوی بهار 1 سال قبل پاسخ داده است
دیدگاه فنی

سلام دوست عزیز

معجزه یک هسته زمانی هست که از درون بشکفد و جوونه بزنه و تبدیل به یک نهال زیبا و بعد به ثمر دهی برسد .

معجزه تناسب اندام هم ابتدا در درون شما ( باورها و افکار) رخ میده . همین که از درون حالتون خوبه همین که احساس شادی و نشاط داری و کارهات رو با لذت انجام می دهی و حال امروزت از دیروز و ماه و سال های قبل ت بهتره یعنی تو معجزه کردی .

یه هسته هم وقتی در دل خاک می شکفد به خوبی میدونه که برای ثمر ده شدن باید زمان بگذرد تا ریشه در زمین قرص کند و جوونه بزنه و نهال بشه و درخت جوان و بعد میوه دار میشه .

هسته در دل خاک می شکفد ما هم الان در دل هزاران باور اشتباه تازه شکفته شدیم .

هسته ریشه در دل خاک قرص می کنه ما هم باید باورهای صحیح لاغری رو در دل این همه باور اشتباه چاق شونده جای بدهیم و جایگزین کنیم .

بعد هسته جوونه میزنه ما هم کم کم علائم لاغر شدن رو در جسم خودمون مشاهده می کنیم

هسته به خوبی میدونه که زمان لازمه و باید هر روز نور آفتاب و آب و اکسیژن بهش برسه تا رشد کنه ما هم باید هر روز باورهای صحیح وارد ذهنمون کنیم و احساس خوب رو در خودمون پرورش بدهیم و رفتارهای صحیح رو داشته باشیم تا به تناسب همیشگی دست پیدا کنیم .

جسمی که الان ما داریم حاصل هزاران باور اشتباهی هست که از طریق خانواده دوست فامیل و رسانه ها به خورد ما دادند و ما سال ها این باورها رو قبول کردیم و ساعت ها بهش فکر کردیم و رویا پردازی کردیم و در اون موقعیت ها زندگی کردیم .

وقتی ما گرم به گرم به وزنمون اضافه می شد کوچک ترین احساس ناراحتی نداشتیم برای همین به خوبی و خوشی وزن اضاف کردیم در واقع ما در یک برهه زمانی با حال خوش به چاقی رسیدیم

وقتی روی ترازو می رفتیم یکم عدد ترازو کم و زیاد که می شد ما وزن های بالاتر رو برای خودمون ترسیم می کردیم و انتظار رسیدن به اون وزن های بالاتر داشتیم و خیلی راحت بهش می رسیدیم .

به یه جایی رسیدیم که باورمون شد سرنوشتمون چاقی هست ولی غافل از اینکه جسم ما فوق العاده فعال هست و توی این سی سالی که ما در حال زندگی کردن بودیم چندین تن مواد غذایی مصرف کرده و به راحتی همه رو دفع کرده و ما از این همه مواد خوراکی مصرفی فقط چند کیلو در بدن خودمون ذخیره داریم .

بدنی که این همه مواد رو دفع کرده که چند کیلو کم کردن براش کاری نداره و مثل آب خوردن می تونه متناسب بشه .و این چند کیلو هم حاصل باورهای اشتباهی هست که گویا جسم ما در قحطی بوده و باید ذخیره سازی می کرده و با تکرار رفتارهای اشتباه چاق شونده این جسم رو برا خودمون ساختیم .

پس جسم ما در این همه سال هیچ مشکلی با تناسب اندام نداشته و مشتاق بوده که ما بهترین لذت ها رو بچشیم . همون جوری که انسان های بسیاری از مواد های خوراکی مصرفی ما استفاده کرده اند و کاملا متناسب هستن .

ولی جسم ما تحت تاثیر باورهای مخربی بودند که سال ها در ذهن ما لانه سازی کرده بودند و تمام تلاششون می‌کردند که در جسم ما فرمانروایی کنند و موفق هم شدند و برای همین جسم ما نتونست متناسب بشه .

قانون زندگی ما بر سه اصل استوار هست

یک باور دو احساس سه عمل

ما برای چاق شدن هیچ کار خاصی و فعالیتی نکردیم فقط به باورهای اشتباه بها دادیم و تصویر سازی کردیم و احساس چاقی رو در خودمون پرورش دادیم و رفتارهای چاق کننده از خودمون نشون دادیم و به این جسم رسیدیم .

در این مسیر ما هیچ عجله ای نکردیم و تمام مسیر پر بود از شور و نشاط بدون هیچ فشار و اعصاب خردی و محدودیتی به چاقی رسیدیم .چاقی ابتدا در درون ذهن ما شکل گرفت بعد ما اون رو احساس کردیم و رفتارهای مطابق با اون انجام دادیم بعد چاقی در جسم ما خودنمایی کرد .

الان هم باید در همین مسیر با بها دادن به باورهای صحیح متناسب شدن و احساس شاد و تصویر سازی جسمی متناسب و رفتارهای صحیح غذایی و بدون هیچ گونه عجله ای و در کمال آرامش قدم برداریم . تا متناسب شدن در جسم ما خودنمایی کند .

وقتی یقین داشته باشیم که همون جوری که مثل آب خوردن چاق شدیم میشه متناسب شد و این که هیچ کدوم از مواد غذایی قدرت چاق کردن ما رو ندارند پس با لذت میشه از همه مواد غذایی به اندازه نیازمون بخوریم و اینکه اگر ما تا الان متناسب نشدیم به خاطر مسیر های اشتباهی بوده که قدم گذاشتیم و ما قوی و قدرتمند هستیم و لیاقت رسیدن به بهترین زندگی رو داریم خیلی راحت میشه به تناسب اندام دست پیدا کرد

خودتون و حالتون دست کم نگیرید شما قادر هستید کوه ها رو جا به جا کنید تناسب اندام که چیزی نیست .

به امید موفقیت روز افزون و شگفتی ساز شدن شما دوست عزیز

عطا 1 سال قبل پاسخ داده است

سلام و درود در فرکانس و احساس تناسب باشیم .

کاری انجام ندیم که پیوندهای چاقی فعال بشن .

ما در وجودمون زامبی داریم با کوچکترین حرکتی فعال میشن و تیکه پارمون می کنند . نرم و آسته قدم بر داریم . باورهامون رو آهسته آهسته تغییر بدیم و طوری رفتار نکنیم که احساس چاقی سر بلند کنه که اول روح و روانمون رو داغون می کنه بعد هم جسممون رو که البته حتی اینجور صحبت هم بهش قدرت میده . اونا فقط از توجهات ما قوی میشن .

به چاقی توجه نکنیم لاغریم

صالحه 11 ماه قبل پاسخ داده است
مدال طلایی

سلام بردوست عزیز

ابنجا معحزه صورت نمگیره ابنحا اول اوموزش واگاهی کسب میکنی با کسب این اگاهی ازوجودخودت خودت واقعی تومیشناسی با خودمون اشتی کرده ازبودن دیدن خودمون لذت میبریم از بودن تو نسییر که با احساس عالی همراهمون هست وداره موتورحرکت مون میشه استفاده

کرده ذهنواز فشارهای که داشت سبک کرده با نوشتن تو دیدگاه از فشارش کم کرده ذهنواماده دریافت اگاهی درست میکنیم در نتیجه با تمرین ویادگیری درست به ذهن اون اماده کروه که اول ابن اگاهی رو کسب کنه بعد اون به شکل افکارداربیاره وبعداون افکاررو به رفتارتبدیل میکنیم تواین قسمت حتما فقط خودمون الگویی خودمون باشیم ازکسی تقلید نکینیم به مروراول احساس سبکی رو تجربه میکنیم وکم کم وزنم هم پاین میاد وخودمون لمس درک میکنیم

تکرار وتمرین کردنواستمرداشتنوعجله نکردن همه اموخته ها درزمان خودش چوابگو هست بستگی داره ما ازاموختهای خودمون چطوراستفاده کنیم با خودمون درارتباط باشیم بخشهای وحودی خودمون کامل شناسی کنیم ازچه بخش داریم قسمت داریم استفاده وکمک میگیریم توقسمت منفی خودمون قرارنگیریم بابخش مثبت بیشتر درارتباط باشیم درنتیجه به تناسب که حاصل همه یادگرفته ها وعمل کردنهای ماست رو به دست میاریم

پس معجزهای درکارنیست یی سری یادگیری ویی سری عمل کردن وتوجه داشتن ویی سری وفت شناسی وچگونه عمل کردن تواون زمان هست هرکدوم زمان مبخواد که اول اگاهی رو کامل کسب به عمل تبدیل در برخوردوزمان قرارگرفتن وچگونه عمل کردن هست که میشه تناسب ذهنی اول ذهنمون ار استباهاتش کم کردا اون قسمت لاغر کرده بعد جسم اون تجربه هما هنگ یی بین روح وذهن ناحداگاه رو تجربه کرده درجسم این تجربه رو شاهد خواهیم بود به تناسبرسیدنولاغرشدهست

        به امیدخدا انشالله