0

آسان ترین راه کاهش وزن: روش‌های موثر و ساده برای کاهش وزن سریع (گام ۴۹)

آسان ترین راه کاهش وزن
اندازه متن

چطور لاغر شویم؟ شاید در نگاه اول فکر کنید که راهی که برای لاغر شدن باید پیش بگیرید باید کاملاً متفاوت از راهی باشد که باعث چاق شدنتان شده! 🤔

اما حقیقت این است که آسان ترین راه کاهش وزن همون راهیه که شما قبلاً ازش عبور کردید!
یعنی اگر در مسیر چاق شدن، به راحتی با عادت‌های روزمره تون اضافه وزن پیدا کردید، چرا همین عادت‌ها رو برای کاهش وزن هم به کار نبرید؟! 😎

بله! این ممکنه کمی عجیب به نظر برسه، ولی برگشتن به همون مسیر و درست کردن عاداتی که قبلاً باعث چاقی شما شده، خیلی راحت‌تر از پیدا کردن یک راه جدید و پیچیده‌ست! 🌸💪

علاقه مغز به انجام کارهای آسان 🧠✨

همه ما تجربه کرده‌ایم که وقتی از خانه خارج می‌شویم، چه برای کار، تفریح یا هر مقصد دیگری، ناخودآگاه به همان مسیری که آمده‌ایم، برمی‌گردیم. این رفتار مغز ماست که همیشه به دنبال ساده‌ترین راه‌هاست! 🌟

نقش مغز در یادگیری

مغز انسان به طور طبیعی به سمت ساده‌ترین تصمیمات گرایش دارد، بنابراین وقتی بخواهیم از مقصد به خانه بازگردیم، اولین گزینه‌ای که به ذهن می‌رسد همان مسیری است که قبلاً طی کرده‌ایم.

این ویژگی مغز، به ما کمک می‌کند که در تصمیم‌گیری‌ها صرفه‌جویی کنیم و از انرژی ذهنی زیاد اجتناب کنیم. 🚶‍♂️🚶‍♀️

حالا این را برای چاقی و لاغری در نظر بگیرید. برای مغز، چاقی و لاغری هیچ تفاوتی ندارد.

وقتی که تصمیم به لاغر شدن بگیرید، مغز اولین راه پیشنهادی‌اش این است که از همان مسیری که قبلاً برای چاق شدن رفته‌اید، بازگردید.

پس شما باید تصمیم بگیرید که از این مسیر حرکت به سمت چاقی، خارج شوید و مسیری جدید، سالم و متفاوت را انتخاب کنید. 💪🌿

پس هر زمانی که بخواهید لاغر شوید، بدانید که آسان ترین راه کاهش وزن برای مغز شما همان راهی است که قبلاً برای چاقی طی کرده‌اید.

ولی این انتخاب توسط شماست که می‌خواهید به این مسیر ادامه دهید یا یک مسیر جدید و سالم را آغاز کنید! ✨

چرا کاهش وزن من استپ شده

🌀 چرا چاق‌ها لاغر نمی‌شن؟ پاسخ در آسان ترین راه کاهش وزن پنهانه!

اولین قدم برای تغییر، اینه که ترمز چاق شدن رو بکشیم و فرمون رو بچرخونیم به سمت مسیر لاغری. 🚦🍃

حالا تقریباً همه‌ی افرادی که اضافه‌وزن دارن، دیر یا زود به این نتیجه می‌رسن که: «بَسه دیگه، باید لاغر شم!»

اما سؤال اینجاست که چرا با وجود این تصمیم، خیلی‌ها لاغر نمی‌شن؟ 🤷‍♀️🤷‍♂️

پاسخش خیلی ساده‌ست:

چون از آسان ترین راه کاهش وزن استفاده نمی‌کنن!

به‌جاش میرن سراغ رژیم‌های سخت، ورزش‌های طاقت‌فرسا، یا قرص‌های عجیب و غریب… در حالی که هیچ‌کدوم از اینا، مسیر چاق شدنشون نبوده!

ببین، مغز ما عاشق آشناییه.

وقتی راهی رو براش انتخاب کنی که براش ناآشنا یا سخت باشه، مقاومت می‌کنه.

برای همین، وقتی از روش‌هایی استفاده می‌کنی که قبلاً هیچ‌وقت برای چاق شدن ازشون استفاده نکردی، مغزت اعلام حالت فوق‌العاده می‌کنه: «هشدار! سختی در راه است!» 🚨

و نتیجه؟ زود خسته می‌شی… زود کلافه می‌شی…

و خیلی زودتر از اون چیزی که فکر می‌کنی، برمی‌گردی به همون مسیر چاقیِ آشنا! 😞

✅ پس اگه می‌خوای آسان ترین راه کاهش وزن رو پیدا کنی، باید راهی رو بری که شبیه به همون راهیه که باهاش چاق شدی؛

آسان ترین راه کاهش وزن

ناهماهنگی بین مسیر چاق شدن و مسیر لاغر شدن 🚫🛣️

اگه با ورزش یا رژیم چاق نشده باشی، چطور انتظار داری با همونا لاغر شی؟ آسان ترین راه کاهش وزن این نیست که دنبال روش‌هایی بری که با مسیر چاق شدنت جور در نمیاد.

این مثل اینه که بخوای با یه نقشه‌ی شمال بری جنوب! 🤷‍♂️🗺️ ذهن ما به مسیری که بارها تکرار شده عادت می‌کنه.

اگه چاق شدن ما بدون برنامه بوده، پس انتظار نداشته باش با برنامه و محدودیت به نتیجه‌ی پایدار برسی.

برای همین خیلی‌ها سال‌ها ورزش می‌کنن، اما هنوز هم چاقن، چون ورزش جزئی از مسیر ذهنی چاق شدنشون نبوده و به آسان ترین راه کاهش وزن نرسیدن.

پس آسان ترین راه کاهش وزن  چیه؟ 🌱💡

نه رژیم، نه ورزش، نه دمنوش، نه قرص… آسان ترین راه کاهش وزن، برگشت به مسیر طبیعی‌ایه که تو رو چاق نکرده.

یعنی چی؟

یعنی برگشتن به حالت ذهنی‌ای که توش غذا یه دل‌مشغولی همیشگی نبود. حالت طبیعی‌ای که توش با لذت غذا می‌خوردی و با سیری دست از خوردن می‌کشیدی.

حالت ذهنی‌ای که توش گرسنگی مصنوعی، استرس غذا، کالری شماری و خودتخریبی وجود نداشت.

✅ اینجاست که لاغری واقعی شروع می‌شه

✅ اینجاست که ذهن آروم می‌گیره

✅ اینجاست که مسیر درست رو پیدا می‌کنی

💬 اگه حس می‌کنی مدت‌هاست توی دور باطل رژیم و ورزش گیر کردی، بیا یه نگاه تازه به مسیر لاغری بنداز.

آسان ترین راه کاهش وزن ممکنه همین تغییر ذهنی باشه؛ پس وقتشه «لاغری با ذهن» رو امتحان کنی و یه بار برای همیشه راهتو عوض کنی ✨🧠

لاغری آسان با قدرت ذهن
آسان ترین راه لاغر شدن

🎯 آسان ترین راه کاهش وزن؛ همونی که هیچ‌کس بهم نگفته بود!

بعد از ۳۵ سال زندگی با چاقی و مشکلاتی که برام ایجاد کرده بود و تجربه کردن انواع و اقسام روش‌های لاغری، بالاخره فهمیدم آسان ترین راه کاهش وزن چیه.

برخلاف رژیم‌هایی که بعد چند روز ول می‌کردم، این بار هر روز بیشتر عاشق مسیرم می‌شدم چون احساس می‌کردم دارم به آسان ترین راه کاهش وزن رسیدم؛ راهی که با سبک زندگی‌ام هماهنگه، نه بر ضدش.

نه حذف غذاهای مورد علاقه‌م، نه تحمل گرسنگی و سختی؛ فقط تمرین‌های ذهنی که به من کمک کرد بفهمم چرا غذا می‌خورم و چطور می‌تونم با بدنم دوست باشم.

مدت‌ها تغییر توی ظاهرم نمی‌دیدم اما توی ذهنم انقلابی بود. در واقع، آسان ترین راه کاهش وزن از درون ذهنم شروع شده بود.

تا اینکه یه روز جلوی آینه ایستادم و با خوشحالی گفتم: «این منم؟!» 😍

تغییر واقعی بدون رژیم، بدون فشار و بدون سختی، فقط با هماهنگی ذهن و جسم شروع شده بود.

و به خودم گفتم: «آره، آسان ترین راه کاهش وزن همین راهه، چون با زندگی‌م هماهنگه، نه خلافش.»

چون من چاق نشده بودم به خاطر شمردن کالری، بلکه به خاطر ناآگاهی و عادت‌های ذهنی بود.

حالا دارم با همون روش ذهنی، اما با آگاهی و عشق، وزن کم می‌کنم.

پس اگر دنبال آسان ترین راه کاهش وزن هستی، وقتشه به درونت نگاه کنی. اون‌جا رازهایی هست که هیچ رژیمی نمی‌تونه بهت بگه، اما تو رو به تناسب واقعی می‌رسونه 💖

دوره ورود به سرزمین لاغرها: آسان ترین راه کاهش وزن 🚀

یکی از بهترین و آسان‌ترین روش‌ها برای رسیدن به لاغری پایدار، دوره ورود به سرزمین لاغرها است! این دوره به شما کمک می‌کند تا با استفاده از راهکارهای روانشناختی و فیزیکی، بدون نیاز به رژیم‌های سخت و دشوار، مسیر لاغری خود را پیدا کنید. 🌱

در این دوره، به شما آموزش داده می‌شود که چگونه مغزتان را به سمت عادات سالم هدایت کنید و به‌طور طبیعی به کاهش وزن برسید. این روش نه‌تنها ساده است، بلکه کاملاً با زندگی روزمره‌تان سازگار است. 💡

اگر به دنبال آسان ترین راه کاهش وزن هستید و می‌خواهید بدون دردسر و با حفظ سلامت، به نتیجه برسید، دوره ورود به سرزمین لاغرها به شما کمک می‌کند تا به راحتی و با اعتماد به نفس، این مسیر را طی کنید. 😇

✍️ تمرین آموزشی 📖

همه‌ی ما سال‌ها با سختی و تلاش‌های بسیار برای لاغر شدن دست و پنجه نرم کرده‌ایم، ولی نتیجه‌ی دلخواه حاصل نشده… اما حالا به لطف خدا، آسان ترین راه کاهش وزن پیش روی ماست! 🧠💫

وقت آن است که تمام تمرکز و انرژی خود را روی یادگیری لاغری با ذهن بگذاریم تا نتایجی فراتر از تصورمان رقم بخورد و عکس‌العمل بدنمان شگفت‌زده‌مان کند! 📸✨

یادتان باشد، قبل‌ترها با سخت‌ترین روش‌ها راه می‌رفتیم و با تحمل رنج و زحمت، دلخوش به امید لاغری بودیم. اما امروز که در مسیر آسان ترین راه کاهش وزن قدم گذاشته‌ایم، باید با انگیزه‌ای صد برابر بیشتر و با دل و جان این مسیر را ادامه دهیم! 🚀💪

برای یادگیری زبان لاغری با ذهن، هر روز کمی زمان اختصاص دهید؛ هم تمرین کنید، هم آموزش‌ها را در زندگی روزمره به کار بگیرید. به زودی خواهید دید که نتایج این روش نه فقط روی ترازو، بلکه در احساس و رفتارهای روزانه‌تان هم نمایان می‌شود! 🌱🌟

این روش آسان ترین راه کاهش وزن است چون با سبک زندگی و ذهن شما کاملاً همسوست و قرار نیست زندگی‌تان را به هم بریزد.

برای شروع جلسه:

  1. ابتدا متن بالا را با دقت مطالعه کنید.
  2. سپس ویدیوی آموزشی را مشاهده کنید.
  3. و در نهایت به سوالات زیر در بخش نظرات پاسخ دهید.

❓ سوالات تمرینی

    • 🧠 چرا به روش لاغری با ذهن اطمینان کرده‌اید؟ چه چیزی در این روش دیدید که در روش‌های دیگر نبود؟
    • 💡 به نظر شما چرا لاغری با ذهن آسان‌ترین راه لاغر شدن است؟
    • ❤️‍🩹 چه احساسی نسبت به چاقی خود دارید؟ لطفاً شرح دهید.
    • 😔 توجه به چاقی چگونه باعث ایجاد احساس تنفر و ناامیدی در شما شده است؟
    • 🌟 نظر شما درباره اهمیت بی‌توجهی به شرایط فعلی برای ادامه مسیر لاغری با ذهن چیست؟ توضیح دهید.
    • 👨‍👩‍👧‍👦 آیا شما هم تجربه کرده‌اید که افراد چاق خودشان را شبیه به یکی از اعضای خانواده می‌بینند؟ شرح دهید.
    • 🧬 چگونه می‌توانید اثبات کنید چاقی شما ربطی به ژنتیک یا دیگران ندارد؟ توضیح دهید.
  • ✍️ از محتوای ویدیوی آموزشی تمرین بسازید و تمرین خود را در بخش نظرات همین جلسه بنویسید.

منتظر کامنت‌های شما هستیم! 💬👇

همراه همشگی شما: رضا عطارروشن

با دادن ستاره به این مطلب امتیاز بگیرید.

امتیاز 4.20 از 81 رای

پادکست صوتی

باکس دانلود

https://tanasobefekri.net/?p=15119
138 نظر توسط کاربران ثبت شده است.
اندازه متن بخش نوشتن دیدگاه:

دیدگاهتان را بنویسید

اندازه متن دیدگاه ها
      آواتار ☺️s-moazamiy0🤗
      ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ۰۰:۵۹
      مدت عضویت: 1991 روز
      امتیاز کاربر: 934 سطح ۲: کاربر متوسطه

      نشان های دریافت شده

      نویسنده عالی (بیش از ۵۰ دیدگاه)
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,377 کلمه

      باعرض سلام خدمت استاد و دوستان مسیر لاغری با قدرت ذهن 😍😍
      فایل ۴۹ از مسیر لاغری من با حذف موانع لاغری، لاغر شدن آسانتر میشود 🤲🙏😊
      خب من در تمام سالهایی ک برای لاغر شدن تلاش میکردم ب همه چی فکر میکردم ک جلوی لاغر شدن منو میگیره جز قدرت ذهن..
      لاغر نشدنم رو توی پر خوری میدیدم ک اره چون زیاد میخورم چاقم ، توی بی تحرکی میدیدم ک چون بی تحرکم چاقم ، توی عرق نکردن میدیدم چون موقع تحرکم عرق نمیکنم ک چربیسوزی انجام بشه چاقم ، توی ژنتیکی میدیدم ک چون مادربزرگم و عموم چاقن منم چاقم و هر چی ک تلاش کنم لاغر بشو نیستم 😐 البته و هزار البته دوراز جون الان 🤲🙏
      در حالیک چاق شدن من هیچ ربطی ب عوامل بیرونی نداشته و نداره ، همه چیز در درون من اتفاق میفتاده ،و بزرگترین و موثرترین مانع در وجودخودم نقش داشته …چ نقشی ؟؟!!نقش فرمانروایی…
      فرمانروایی ک اگ الان دارم براتون دیدگاه شرح میدم برای اشتراک گذاشتنش ب دستور اونه ،،،اونه ک داره دستور میده ک چی بنویسم وب چ شکلی بنویسم …قدرت ذهن بی نهایته..من ۳بار این متن رو نوشتم ،۳با پاک کردم چون متنم ب دلم نمی نشست،،،
      تو فایل های قبل یاد گرفتیم ک عملکرد ذهن مثل کامپوتر هست.فقط کافیه ک چیزی ازش بخای .من از غروب دارم راجبه موانع ذهنی فکر میکردم درواقع سرچ کردم و ذهنم هزار جور موانع برام گذاشت یاد روزهای افتادم ک خیلی کمرنگتر شده بودن برام و خیلی وقته ک بهشون فکر نمیکنم،😐خب منی ک چاق شدن رو یاد گرفتم و ب ذهنم سپردمش حالا با رژیم ، ورزش ،عرق کردن ، ژنتیک ، ارث ،چربیسوزی و هزار راه برای لاغر شدن نمیتونم هزار سال لاغرش کنم .چراا چون ذهن من از خوده من چاق شدن رو آموزش دیده و من هم هر دفعه با ی رژیم ، با ی ورزش ، یا ی مدل حرکت ک عرقم دراد براش چاقتر شدنم رو پرنگتر کردم ، خب الان ازش چ انتظاری باید داشته باشم ..انتظار اینک ذهنی ک با چشم دیده افراد چاق رو ک خودم براش منطقیش کردم با توجه کردنم ب افراد چاق و طریقه ی خوردنشون ، با گوش شنیده ک همین امشب بخور ، گرون خریدم بخور ، سوغاته بخور ، نذری بخور ، تبرکه بخور ملیون ها بار شنیده ک بخور ، بخور ،بخور ،ودرکنار این بخورهاا لذت بوده ، آرامش بوده ،معلومه ک نقشه ی چاقتر شدن من رو میکشیده😐😶من خودم مانع بودم برای لاغرشدنم از طریق دیده ها و شنیده ، رفتارام ،و افکار و باور من هم هروز چاقتر و چاقتر شدن …
      خب من قبلا نمیدونستم ، خبر نداشتم ، متوجه نبودم ک چقدرر علارقم راه و روشهای اشتباهم و مسیر نادرستم چقدرر ب خودم آسیب زدم اونم درونی بوده..عزت نفسم بوده ک لهش کردم ، اعتماد ب نفسم بوده ک تقریبا نداشتمش ، غرورم بوده ک شکستمش ،لذتی بوده ک نداشتمش و آرامشی ک خیلی وقته از من دور و دور تر شده بود ،ب تعداد دفعاتی ک من هی چاقتر و چاقتر میشدم از درون تخریب و آواره تر میشدم😔😔
      راجبه تصاویر ذهنی ک ب ذهنم دادم همیشه بخاطر چاق بودنم ک الان دیگ نیست باافراد چاق نشست و برخاست میکردم ک ببینم چ رژیمی میگیره ،کدوم باشگاه میره ، چ چربیسوزی میخوره ،چیکار میکنه منم مثل اون فرد اون کارهارو انجام بدم ،ک ب خیال سطحی خودم رفاقتی ، رقابت کنیم ،باشگاه رفتنی نگاهم ب افراد چاق بود ک اومدن باشگاه تو ی ماه ببینم چقدر جمع و جور میشن ک بعدش حرکات اونارو انجام بدم حریص بودم ک کجا لاغری میدن بدوعم،،از جمله تصاویر ذهنی چاق همیشه ی سایز بزرگتر میخریدم ک برجستگی ها معلوم نشن .کم چاق بودم ..بااون لباس ها ……نگم بهتره …..

      افراد چاق اگ فقط .فقط و فقط یک دلیل برای چاق بودنشون داشته باشن همون یک دلیل کافیه برای ابنک تا همیشه چاق بمونن..فقط یک دلیل ..حالا سال ها رژیم بگیرن وورزش کنن
      اونا تا ذهنشون رو آموزش ندن برای لاغر شدن هیچوقت هیچوقت موفق ب لاغر شدن نمیشن…متاسفانه.😶
      الان ب خودم میگم سمی سر بالا. خوشحال ، قبراق ،سر حال ..تو هدایت شدی ب راه و روش و مسیر درست و درمون،،،قبلا دردت بی درمان بود ..الان دیگ درد نداری ولی درمان داری😍💃💪تواین مسیر میتونی خیلی راحت ب راحتی آب خوردن موانع ذهنیت رو پیدا کنی و حلشون کنی وکلن از سراه درستت برشونداری،،انشالله🙏
      تو دنیا هیچ کس شبیه کسی نیست…تو دنیا فقط یک نفر از ماهست ..حتی اون دسته از دوقلوها صدرصد اخلاقشون ، حسشون ، رفتارشون باهم یکی نیست ،،هرکس ی اخلاق و رفتاری داره ..اینک بعضیا میان نظرشون رو ب ما تحمیل میکنه و ب خودشون اجازه انتقاد و دخالت میدن و میگن ک عه تو شبیه فلانی .همه چی رو تو ی ظاهر میبینن..بخاژر ابن ک افراد رو ازروی ظاهر عمیشه قضاوت میکنن..واین افراد کسایی نیستن جز دبگران😐😤
      این دیگران کین ؟؟!! چیعن ؟؟!!چی میگن؟؟!!
      دیگران افراد بیکار و بیعاری هستن ک کارشون دخالت در کار بقیه افراد ، فضولی ،حسادت ، نظر دادن های بیجا ،است..و نقش بسیار پرنگی در زندگی افراد دارن..چراا چون ما بخاطر دیگران همیشه هوشتیپ بودیم ، برای مهمونیشون شاید قرض کردیم و سفرههای انچنانی انداختیم ، عروسی های ملیونی گرفتیم ک دهنشون رو ببندیم،،و خیلیییی کارهای مسخره ی دیگری ک باعث شده ب خودمون آسیب بزنیم ک دیگران خوششون بیاد ، راضی باشن ، از ماخوب تعریف کنن ، ناراحت نشن ،،نرن ،اجازه دخالت دادیم ، اجازه مسخره کردن دادیم ، اجازه انتقاددادیم ، اجازه له کردن عزت نفسمون رو خوده خوده خودمون بهشون دادیم 😐😐
      دیگرانی ک ذره ای ما ، حال ما ، دست تنگی ما ، زمین خوردن ما ، مریضی ما ، چاق و لاغر بودن ما اصلا اصلا براشون مهم نیست ،،،،
      اما دیگ بسه ب خودمون بیاییم ، لنزهای فیلتر شده رو برداریم بلک واضحتر ببینیم ،،خودمون رو ،اطرافمون رو. این دیگران رو😐اصلا امتحان کنید یبار ب اون دیگران بگو بجای لباس صورتی ،سفیدشو بخر یا بهت اهمیت نمیده ، یا میگ ب تو چ ، یا خیلی محترمانه میگ سفید دارم و صورتی ی چیزه دیگ س..
      پس دوتاازموانع ذهنی لاغر نشدن من یکیش خودم بودم درراه اشتیاه و غلط ..یکیش دیگران…..
      من برای دیگران چاق نشدم ک الان برای دیگران بخام لاغر بشم….دیگران منو حمایت نکردن در حد ی دلداری ک عیبی نداره تو سعی تو بکن خدا کمک میده ..همیشه زدن تو سرمون ک تو نمیتونی ..همینی ک هستی ..پس برای لاغر شدنمم ن ازشون نظر میخام ، ن نظر حتی لاغرشدی شون هم برام مهم نخواهد بود.. اصل خودمم ، حال خودم ، احوال خودم. لذت اززندگی خودم کنار عزیزانم،آرامش درونی خودم ،،پس دیگران گوش کنید دارم فریاد میزنم ک دبگ برام مهم نیستید✊👊💪💃😍
      ذهن سن نداره،این ما هستیم ک هر سال بالا رفتن سن شناسنامه ایمون هر سالی ک میگذره خودمون رو محدود و محدود تر میکنیم…حتی این سن رو توی ازدواج جواان ها دخالت دادن…و ازدواج رو فقط در سنهایی ۱۷تا نهایتن ۲۵سال تقریبا میدونن و اگ یکیش و ۳۰ رو رد کنه برچسب ترشیده ، ببینم چ ایرادی داره ، دختر یا پسر سطحی و خوبی نیست ،دارا نیستن ،و خیلییی دیگ ازین برچسبها نثارشون میکنن و حتی فرصت نمیدن طرف خودشو بشناس و بدون کجایی زندگیه ،،،و ابنجوری ی فرد دیگ رو شریک نداری و بدبختیهای خودشون میکنن چون ب اون درک ازدواج نرسیدن اینک یکی میاد ک تا همیشه هست..ببخشید ک از کلمه ی بدبخت استفاده کردم ..چون هر کسی با قدرت ذهن آشنایی نداره ک ب اون درک و باور توانایی خودش خبر داشته باش..
      خلاصه ک ما در هر سن و سالی ک باشیم ذهنمون با همون قدرت بدو تولد جریان داره و شگفتی سازه..وبرای هیچ کاری هیچوقت هیچوقت دیر نیست..سن فقط یک عدده و برای عده ای از افراد سن محدودیت مییاره😐😶
      حرف آخر ازاین قسمت فایل آموزشی بکرو فوق العاده..وقتیک ما موانع رو بشناسیم و سعی در رفعش کنیم ما چ بخواهیم چ نخواهیم مالاغر میشویم ..و اصلا لاغر شدن علاوه بر باور.حال خوب .اشتیاق و استمرار رفع موانع ذهنی است ک با نبوده موانع ،،مارو خیلی راحت و آسان ب مقصد ایدالمون میرسونه و این برداشتن موانع تنها و تنها در مسیر لاغری با قدرت ذهن جناب استاد عطارروشن امکان پذیرع….
      پس یادمون نره ک ما فقط و فقط برای اصل خودمون ک حال خوبه لاغرشدن را آموزش ببینیم ،تمرینات رو انجام بدیم و باتوکل بخدا ب عمل برسونیم…وباین کارهای ساده مسیر برامون لذت بخش میشه وما باجون و دل لاغرشدن رو تجربه میکنیم انشاالله 🙏
      ب امید موفقیت همه ی دوستان همسیر😍🙏

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید.
      ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی مشاهده امتیاز دهندگان
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ☺️s-moazamiy0🤗
      ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۰۲:۵۷
      مدت عضویت: 1991 روز
      امتیاز کاربر: 934 سطح ۲: کاربر متوسطه

      نشان های دریافت شده

      نویسنده عالی (بیش از ۵۰ دیدگاه)
      محتوای دیدگاه: 39 کلمه

      سلام .دوست عزیز و همسیرم..سپاس از لطف ومحبت و انرژی شما …خوشحالم ک دیدگاهم مورد پسندتون بوده..و خیلی خوشحالم از تغیراتتون و حال بهترتون..نسبت ب دیگران..اصل حال خوب خودمونه در کنار عزیزانمون..
      ب امید موفقیت و شگفتی شدن دراین مسیر😊😍🌹

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید.
      ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
1 2 3 11
گردونه هدایا گردونه هدایا