0

رسیدن به آرزوها با قدرت ذهن (قسمت دوم)

اندازه متن

هر انسانی در زندگی خود آروزهای زیادی دارد که به برخی از آنها می رسد، به برخی دیگر مقداری می رسد اما به تعدادی از آرزوهای خود هیچ وقت دست پیدا نمی کند.

تا چند سال قبل روند زندگی من به شکلی بود که به تعدادی از آرزوهای خود رسیده بودم، آرزوهایی مانند داشتن دوچرخه، کامپیوتر، ست شلوار و گرمکن مورد علاقه ام و برخی آرزوهای از این دست که البته بسیاری از آنها را پدرم در زمانی که در قید حیات بود برای من تهیه کرده بود.

به برخی آرزوهای خود رسیده بودم اما به صورت بسیار اندک و ناچیز.

یکی از آروزهای من داشتن مغازه بود که بعد از چند سال کار کردن در شرکت دولتی و چند سال شاگرد نجاری کردن بالاخره به رویای دوران کودکی ام رسیده بودم و مغازه ابزار و یراق داشتم اما نتیجه آن بسیار ناچیز بود.

یادم میاد هر وقت به مغازه های دیگر که ابزار و یراق بودند می رفتند خیلی احساس حقارت و ناامیدی می کردم و اصلا دوست نداشتم که کسی متوجه شود من هم مغازه دار هستم و اتقاقا در کار ابزار و یراق فعالیت می کنم.

هربار که فردی از دوستان یا آشنایان به مغازه من می آمد، در تمام مدتی که جضور داشت از اینکه مشتری نداشتم احساس بدی پیدا می کردم.

زمانی که فردی درباره کسب و کار من صحبت می کرد و به من دلداری می داد که اوضاع خوب میشه همون احساس بدی که وقتی درباره چاقی من صحبت می کردند در من ایجاد می شد.

دوست نداشتم هیچ فردی از دوستان یا آشنایان به مغازه من مراجعه کند.

مغازه داشتن یکی از آرزوهای من بود و اتفاقا آن آرزو به واقعیت تبدیل شده بود اما به آن شکلی که مرا راضی کند.

همیشه احساس می کردم آرزوی من قطره قطره وارد زندگی ام می شود.

در مورد بیشتر آرزوهایم نتیجه به همین شکل بود، یعنی آروزی من محقق شده بود اما به صورت ناقص به واقعیت تبدیل شده بود.

و در مورد بخش سوم این دسته بندی، آرزوهای زیادی داشتم که هیچ نشانی از محقق شدن آنها در زندگی ام نبود و البته امیدی هم به واقعیت تبدیل شدن آنها نداشتم.

مثل لاغری، داشتن ماشین خوب، خونه خوب، سفر خارجی رفتن، بدهکار نبودن، لب تاب داشتن و خیلی موارد ریز و درشت دیگر .

من تصور می کنم برای همه انسانها روند رسیدن به آرزوهایشان به همین شکل است.

به برخی از آرزوهای خود رسیده اند که اتفاقا جز آرزوهای کوچک آنها بوده است.

برخی از آرزوهای آنها که مقداری بزرگتر بوده اند به شکل ناقص یا نصفه و نیمه به واقعیت تبدیل شده اند.

و برخی از آرزوها که به نظر خودشان خیلی بزرگ هستند اصلا به واقعیت تبدیل نمی شوند.

به لطف خدا از زمانی که در مسیر خلق رویای لاغری با قدرت ذهن قرار گرفتم به شک و تردید زیاد قدم در این مسیر گذاشتم و تقریبا بدون اینکه تصور کنم نتیجه ای خواهد داشت فقط به این دلیل که احساس خوبی به من می داد هر روز زمان زیادی را صرف نوشتن و انجام تمرینات ذهنی برای لاغری می کردم.

بعد از چندین ماه وقتی اولین نشانه های تغییر کردن جسمم را تجربه کردم، انگیزه من برای رسیدن به رویای لاغری با قدرت ذهن بیشتر شد و با اشتیاق و انگیزه بیشتری مسیر را ادامه دادم تا به لطف خدا به بیشتر آنچه درباره لاغری در رویای خودم داشتم رسیدم.

بعد از تجربه لاغری، اعتماد به نفس من برای خلق رویاهای دیگر با قدرت ذهن بیشتر شد و تصمیم گرفتم تغییر شرایط کسب و کار را به عنوان رویای بعدی با قدرت ذهنم خلق کنم که نتیجه آن را بعد از چند سال به صورت سایت تناسب فکری مشاهده می کنید.

در مورد خلق خانه رویایی با قدرت ذهن در فایل رسیدن به آرزوها با قدرت ذهن (قسمت اول) توضیح دادم.

هرچه آرزوهای بیشتری را با قدرت ذهن به واقعیت تبدیل می کردم انگیزه و اشتیاق من برای خلق رویایی دیگر بیشتر می شد تا جایی که تصمیم گرفتم در شرایطی که همه شواهد نشان از باردار نشدن همسرم می داد با قدرت ذهن فرزند سوم را به زندگی ام دعوت کنم.

رویایی که از نظر منطق و ذهن خودآگاه من با دیگر رویاها تفاوت داشت و موانع ذهنی بسیاری برای خلق آن داشتم.

تا قبل از این همه موفقیت های من در زمینه کسب و کار و خانه و ماشین و … بود. اما این بار می خواستم انسانی را در تجربه زندگی ام خلق کنم.

شرایط از نظر ذهن من کاملا متفاوت بود اما با اشتیاق و انگیزه قدم در مسیر خلق تجربه پدر شدن برای مرتبه سوم گذاشتم اما به شکلی متفاوت.

تصمیم داشتم جنسیت، رنگ چشم و برخی مشخصات دیگر را در فرزند سوم از طریق قدرت ذهن حلق کنم.

توجه داشته باشید تصمیم به خلق آرزویی داشتم که در وجود من شکل نمی گرفت و اتفاقا همسرم به دلیل چند سال که از بارداری دوم گذشته بود باور کرده بود که دیگر نمی تواند باردار شود و حتی به چند پزشک هم مراجعه کرده بود و نتیجه نگرفته بود.

در این شرایط کار سخت تر خواهد بود چرا که موضوع فقط خودم نبودم که بتوانم هر طور شده قدرت ذهنم را روی موضوع دلخواه متمرکز کنم بلکه همسرم در این خلق رویا نقش اصلی را داشت که اتفاقا عقیده ای به این موضوعات مورد علاقه من نداشت.

مشخصات رویای خود را تعیین کردم و تصمیم گرفتم با استفاده از قدرت ذهن رویای خود را به واقعیت تبدیل کنم.

نتیجه این تصمیم و تلاش برای حلق رویا، دخترم آیدا است که امروز 10 ماه است در جمع خانواده ما و در تجربه زندگی من است.

چندین ماه قبل از باردار شدن همسرم، لباس دخترانه ای خریدم و چند روز بعد از آن یک جفت النگو تهیه کردم و تا قبل از بارداری همسرم که چند ماه بعد از شروع مسیر خلق رویای من بود مقدار زیادی لباس و اسباب بازی دخترانه خریده بودیم بدون اینکه هنوز نشانه واقعی شدن رویای خود را دیده باشیم.

اما نتیجه همان شد که من می خواستم تجربه کنم و امروز 10 ماه است که مشغول لذت بردن از رویای خود هستم.

اینها فقط چند مثال واقعی از رسیدن به آرزوها با قدرت ذهن است که البته درباره برخی از آنها در فایل های مختلف توضیح داده ام.

هرچه بیشتر در این مسیر حرکت می کنم بیشتر به این واقعیت پی می برم که آرزوها از نظر ما با هم تفاوت دارند درحالی که از نظر خداوند هیچ خواسته ای رویا نیست بلکه واقعیتی است که از نظرها پنهان است.

و تنها راه ظاهر کردن آنچه پنهان است خلق رویای خود از طریق قدرت ذهن است.

اهمیت درک قدرت ذهن در رسیدن به خواسته ها سبب شد تا آنچه در این مسیر درک کرده ام را با دوستانم از طریق فایل های آموزشی رایگان و محصولات آموزشی به اشتراک بگذارم تا آنان که شجاعت و اشتیاق تجربه کردن به واقعیت تبدیل کردن آرزوهای خود را دارند فرصتی برای تجربه کردن آرزوهای خود داشته باشند.

تصمیم دارم آنچه در این چند سال آشنایی با قدرت ذهن درک و در زندگی ام به کار گرفته ام و نتایج واقعی استفاده از قدرت ذهن در خلق آرزوها را تجربه کرده ام از طریق دوره های آموزشی ” رسیدن به آرزوها با قدرت ذهن” با دوستانی که علاقمند به درک و به کارگیری این قوانین هستند به اشتراک بگذارم.

برای تهیه بخش اول و قدم گذاشتن در این مسیر رویایی دوره آموزشی – عملی “رسیدن به آرزوها با قدرت ذهن – بخش اول” را تهیه کنید.

منتظر خواندن نوشته های شما هستم

همراه همیشگی شما: رضا عطارروشن

با دادن ستاره به این مطلب امتیاز بگیرید.

Rating 4.59 from 27 votes

https://tanasobefekri.net/?p=23769
برچسب ها:
24 نظر توسط کاربران ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

اندازه متن دیدگاه ها
      آواتار زهرا
      1402/05/12 14:24
      مدت عضویت: 369 روز
      امتیاز کاربر: 21410 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 522 کلمه

      سلام استاد 

      چقدر خوشحال هستم که خداوند توفیق گوش دادن به این فایل خلق آرزوها را به من داد، استاد چقدر مثال شیر آب برای وارد شدن نعمت‌ها در زندگی ما انسانها قشنگ بود و این که گفتید واقعا نعمت‌ها تا کنار گوش ما است فقط شیر آب که افکار ما نسبت به شناخت خداوند است باید تعویض گردد که مشخص خواهد کرد چه میزان ثروت،  سلامتی ، شغل ، مسکن ،باغ و هر نعمتی که مد نظر ماست وارد زندگی میشود و ما بندگان چقدر از شناخت خداوند متعال غافلیم و فقط وقتی مشکل و خواسته ای داریم توجه زیادی به خداوند داریم ودر بیشتر مواقع در زندگی هرچه برایمان فراهم شود کلمه شانس را به آن می‌دهیم و می‌گوییم شانس اینبار درب خانه ی مارا زده والان که فکر میکنم می بینم خداوند متعال چقدر مهربان و صبور در برابر ناسپاسی بندگانش است و چقدر خوشحالم که می توانم تمام خواسته‌هایم را به خداوند بگویم و مطمئن هستم خداوند تک‌تک آنها را برآورده خواهد نمود استاد من چند وقتی است که فکر داشتن باغ بزرگ ۵۰۰۰متری در سرم افتاده ومن آرزویم را خط نمیزنم چون اطمینان کامل دارم که فکر کردن به این موضوع از طرف خداوند است و در یک برگه آچار کل مشخصات باغ و نوع درختان ، میزان آب،  استخر بزرگ ، باغچه کاشت سبزیجات ونوع ساختمان  غیره را مشخص کردم و آن را در جلو کامپیوترم گذاشتم و هرروز صبح بعد از شکر گزاری از خداوند درخواست باغ را برای خدا می گویم کاری هم ندارم از کجا پولش باید تامین شود ، متراژ آن  بزرگ است یا نه فقط به خدا می‌گویم خدا طمع داشتن این چنین باغی را برای من بچشان چون در روی زمین خیلی باغ است حالا یکی هم به من برسه برای خداکه کاری نداره من شناختم را برای دریافت نعمت از خداوند زیاد کنم تا خداوند هم شیر آب نعمتهایی را به زندگی من باز کند 

      استاد ممنون از شما که این همه آگاهی را به ما می آموزید انشاالله بتوانم هرروز شناخت خودمان را نسبت به خداوند بیشتر کنیم و از خدایی که قبلا برای خود ساخته بودیم که باید راضی باشیم به هرآنچه خداوند داده و زیاد از خداوند نخواهیم را اصلاح کنیم و هرروز بیشتر از خداوند بخواهیم نعمتهایی را برایمان ارزانی کنه چون خداوند گفته من ازرگ گردن به شما نزدیکترم پس درخواست کنید تا اجابت کنم شما را، استاد در هفته قبل یک کار برای پسرم را با جرقه ای در ذهنم و با یک تلفن به یک همکار ی که فقط یکبار در محل کار ایشان را دیده بودم بدست آوردم و خداراشکر الان پسرم یک هفته ای است سرکاره وخداراشکر راضی است خداشکرت و ممنونم ازت که حواست به تمام بنده هات است 

      خدایا سپاسگزارم ، خدایا دوستت دارم ، خدایا شکرت و خدایا من را ببخش که حضور تورا در کنار خودم کم رنگ می دیدم و شناخت من نسبت به تو خیلی کمه که انشاالله روز به روز شناخت خودم را نسبت به خداوند قوی‌تر میکنیم مثل شما استاد عزیز و انشاالله بتوانم هزینه دوره خلق آرزوها را بدست بیاورم تا سریعتر آن را خریداری کنم و شناختم را به خداوند بیشتر کنم ، 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار صالحه
      1402/03/28 06:14
      مدت عضویت: 451 روز
      امتیاز کاربر: 48630 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,035 کلمه

      سلام برخدابی بی همتا که نعمتش بیکران خلایقیتش بی نظیر مهوبونیش بی حد  عشق به انسانها وموجودان اززات حق اوست نه چیزه دیگه 

      سلام براستاد ابن مسیر دل انکیز وهمه عریزان 

      ابن فایل شما یی انکیزه بسیارقویی رو تو ذهن پن روشن گردکل شب گذشته رو درگیر اون شیر ابی بودم‌که توذهنم بستم وادرام دمبالش سلامتی جسم میکردم 

      وفتی با دقت به افکارمراجعه کردم چندبن جواب رو به دست اوردم ولی برام بازم به درک کامل نبود چون به شکل واضح درک نکردم ولی صبح که بیدار شدم برای نماز وفتی اولین قدم می خواستم بردارم به خودم گفتم به خدا اطمینان کن نترس که زمین بخوری پاتو سفت روی زمین قرار بده چرا می ترسی پس من جواب رو از خدا گرفتم 

      ابن شیر ابی که من روی سلامتی پام بستم ترس اززمین خودرن هست که جرات من رو کم کرده تا با قدرت خودم رو به سوی سلامتی پام به جلو بکشم 

      من دچارترسهای زیادی توزندکیم هستم که با گذشتن ازاون ترسهای دارم مرحله به مرحله به جلو حرکت مبکنم توقسمت رایگان ترس از عمل معده رو که ازبین بردم کلی به خودم کمک کرد که بتوانم‌اون مرحله رو پشت سر بزارم وتواین مرحله ترس از افتادن رو متوجه شدم که عامل نگه دارنده من شده تا اون شیر سلامتی رو که ازرک کر ن به من واراده خداوندی درکنارش قرار داره رو بدست بیارم چون من با ترسم اون از خودم گرفتم من با ترسم دارم اون نعمت بی کران خداونی رو به کناریی میزارم اگه اون ترس ازبین ببرم اون نعمت رو به دست میارم که از دید خودم واقعا برای من یی زندگی پر تلاش رو به من هدیه میده چرا با ترسم اون از خودم گرفتم ودرک نکردم که چه کاری دارم میکنم 

      جرا ابن ترسها درمن بوجودامده ؟

      ازچی انقدر ترس به خودم میدم ؟

      من حتی از ازبین رفتن وخوردن زمین ونوهام  وخانواده ام هم خیلی ترس درمن بوجودامده 

      چون به خدا اعتمادندارم یا ازنگاه خودن رو ادم ضعیفی میبینم که با ترسم اون پنهان میکنم من که هرساعت هر لحظه به یاد خداوند هستم نباید اینهمه ترس به خود راه بدم که کلی مانع پسرفت من شده 

      من که به خداایی مهربون ولطفش اطمینان دارم جرا با  ترسهایخودم نمجنگم تا ازبین ببرم 

      بعضی زمان به خودم میگم توامدی تواین مسیر که اول لاغریی روبه دست بیاری اون چاقی یی نعمت بزرک برای تو شد که بخاطرش این همه اطلااعات عالی رو به خودت بدی اون ذهن غیر فعال رو به حرکت واداشتی پس بودت تواین مسیر کلی برای من تاثیری داره که به حقیقت وجودم برسم امروز با پیدا گردن ابن ترسهای یی راهی برای بر طرف کردنش رو خدای جلوی پای من قراره بدم که من ازاین همه ترس ها  رهایی پیدا کنم که با این ترسهای هم خودم رو دچار مشکل گردم وهم اطرافیان خودم رو چون در ویدمن با داشتناین ترسها یی نگه دارنده ار خطر جلوه گره درصورتی که اون نگه دارنده من از زندگی شده نه نگه دارنده از خطر داره تو هرمرحله زندکیم زیادتر شده اون به تعداش اضافه  شده مثل

      فرمولهای چاقی که طی زندگی من به تعدادش اضافه شده ازدید شما من چه روشی رو درپیش بیگرم که بتوانم این همه ترس از خودم دورکنم چه کاری رو انجام بدم که موفق به ازبین بردن کاملش بشم ازتباطم رو با خداوند جهان نهستی بهدحد عالتری برسونم اون همیشه گنارم  خودم حسش کنم که با حسش به خودم قوت قبل بیشتری رو هدبه بدم من که عاشق خداوند هستم جرا ابن همه ترس دارم ازچی این دنیا میترسم بهش وابستکی دارم بهش دلبستی دارم از مردن که نمترسم پس جرا این همه ترس به من هجوم اورده این ترسهای ناشی ازچی هست ناشی ازدست دادن هست که درکودکی با مرک برادرم من من جه ازبین رفتم شدم نمدونم اون مرک نگهانی براردم چه اسبب بزرگی ی به روحم من وارد کردکه امروز با ابن همه ترسهای دیگه امیخته شده که من دچارمشکل کرده 

      چرا باید توسن ۵۷ سالی با وجود خدای مهربوم که من به ابن سمت هدابت گرده ودائم داره من حمایت مبکنه دارم با ترسهای خودم میجنکم ولی روش درستی رو باید پیدا کنم که موفق بشم اون روش جی هست که من اون هم شیر ابش بستم اون روش ازرک کردن به من نردیکترهست درپی بافتنش باید باشم با ازبین رفتن ابن ترسها من به ازادی کامل میرسم اون آزادی که توذهنم با وردبه سایت داشتم وکم کم دارم بهش نردیک میشم تا اون به سگل واققی لمس درکش کنم اون توچه مرحله به من میرسه توکدوم بخش این مسیر دریافتش میگنم 

      چقدرانگیزه به من داد ابن فایل شما کلی اطلاعات من توزمبنه ازبین بردن ترسها دراه کسترش میده که با وجوداین همه ترس جطور ازخودم انتظار ر دا م که به هدفم برسم ابنه که یی مانع عظبم به حساب میاد چطور راین مانع رو برطرف کنم 

      به بر طرف گردنش به خودم کلی اتژی عالی خداونی رو درکنارم خواهم داشت  باید باهاش دوستی کنم تا اون بتوانم کنترال کنم درست مثل زمانی که ازچاقی تواین مسیر که همراه لودتا رسیدن به مقصد اون مثل یی دوست درنظر گرفتم تا رسیدن به لاغری جاشو با هم عوض کنم تواین مرحله به نظرم با ترسم هم باید دوستی بر قرارکنم که به شجاعت که رسیدم جاشو با ترس عوض کنم به شکل همراه خودم درکنارچاقق هست تا با لاغری که رسیدم اون زمان ترسم با شجاعت جاشو عوض کنه 

      توقسمت لاغری کمک  خوب جواب داده توقسمت ازبین بردن ترسها بینم چطور عمل میکنه به امید خدا 

      من همه ترسهای خودم رو پرواز میدم میره بهش بال میدم پروازکنه ازذهنم جسم بیرون بره چون من با هبس توذهنم وحسمبه خودم اسیب میزنم من‌که خدای بررک رو دارم چه 

      احتیاج به این همه ترس دارم اینها که کم کنده نیست یی مانع برای نرسیدن هست من ازامروزبه خودم قول میدم به عیرازخدای زعزیزمازهیچ چیزهبج کس نترسم چون مهربونی خدایی رو درکنارم باد داشته باشم جرا ازخدا بترسم اون که ابن همه مهربون وبخشنده با سقاوت هست جه جای ترس پس من باید فقط به خدا تکه کنم واز همه ترسها رهابشم اون تکه کاه من هست به شکل واقعی بهش ایمان دارم توعمل هم باهش ابمان دارم پس من ترسهای خودم رو به کنای میزنم برای رهای واذای این اولین فدم من برای ازبین بردن این همه ترس دروحودم هست   خدایی مهربون کمک گنه که موفق بشم انشالله 

      خدا پشن وپناهتون یا حق حق نگه دارتون 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 39030 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 606 کلمه

      به نام خدا

      سلام استاد عزیز و دوستان هم مسیر

      خیلی وقته دلم میخواد این دو فایل خلق آرزو رو گوش بدم .شکر خدا امروز فرصت شد .

      بسیار عالی بود .

      چقدر برام جالب و عجیب بود رسیدن به آرزوی استاد ،مبارکتون باشه خونه ی زیباتون ،هرچند خیلی گذشته اما خوشحالم که به همچین رویای خوبی دست یافتید .

      از فایلها یاد گرفتم که مطالعه کردن ، تحقیق کردن ، تلاش کردن برای پیشرفت و فکر کردن  پاداش داره .اینکه من وقتم رو هدر نمیدم ، همینجوری وقت تلف نمیکنم با وب گردی و اخبار و حال بد کردن … قطعا من پاداش میگیرم .چقدر خوبه که ما به دنبال شناخت خدا و شناخت قوانین الهی هستیم و به دنبال راهی که حال خودمون و دیگران رو خوب کنیم .و ایمان دارم خداوند جواب این کارهای خوب ما رو میده ،من هم مثل شما استاد آرامش دارم که مسیرمون خیلی باارزشه و قطعا لایق پاداش گرفتن هستیم .

      بسیار نکته ی مهمی بود :{اگر قرار باشه خداوند به ما پاداش نده پس به کی پاداش میده }

      ما داریم جهاد میکنیم ، ما داریم در مقابل چاقی و بیماری ، نارحتی ، مشکلات و هر چیزی که ما رو از تناسب و سلامتی دور میکنه میایستیم .

      مثال شیر آب خیلی جالب بود .نعمت آب ، ثروت ، سلامتی و… هیچ کدومشون از طرف خدا ، با هم فرقی ندارند ، اگر ما نعمتی رو دریافت نمیکنیم احتمالا یه جایی بسته شده ، یه مشکلی در آخر وجود داره مثل اون شیر آب که استاد در موردش گفتند .که شیر آب در اینجا میشه افکار اشتباه ما .

      [افکار اشتباهی که ۹۹درصد در رابطه با خداوند و فکریست که ما در مورد خداوند داریم .وقتی این جمله رو شنیدم یاد پدرم خدا بیامرزدش، افتادم ،پدرم همیشه احساس میکرد ثروت آدم رو از خدا دور میکنه ،یعنی خدا شاهده اگر این فکر اشتباه رو نداشت زندگی ما کلا یه جور دیگه میشد ، اون زمان که پدرم شغل آزاد داشت و در کارش موفق بود و اکثر افراد دوستش داشتن و ازش خرید میکردند اگر مقاومت نمیکرد برای ثروتمند نشدن ، خیلی ثروتمند میشدیم .همیشه از ثروتمند شدن میترسید ، همش میگفت قناعت و فقط در فکر اون روز بود یعنی در حال زندگی میکرد ،کاملا مخالف وام گرفتن و پول جمع کردن بود ، خدا رحمتش کنه خصوصیات مثبت بسیار زیادی داشت اما این فکر اشتباه رو هم داشت و در افکار فرزندانش هم خیلی تاثیر گذاشت .«بابام شیر پولش رو بسته بود »یعنی یکی نبود بگه تو که این همه عاشق خیر رسوندن به افراد نیازمندی و فکر و ذکرت شده مردم و کمک بهشون به صورت مادی و معنوی ، حالا بیا ثروتمند شو و نترس ، در اون حالت میتونی کمک بیشتری بکنی ]

      باور کردم هر جایی در زندگی احساس کمبود داریم ، نعمتش بیخ گوشمونه و باید اون رو درست کنیم .

      چقدر این جمله مهم و عالیه :✓خداوند با تمام نعمتهاش از رگ گردن به ما نزدیک تره ، نه فقط خودش ✓

      فشار خداوند در نعمت سلامتی ، ثروت ، خوشبختی ،عشق و … ته نداره .هرقدر ما شیر ها رو عوض کنیم (افکارمون رو درست کنیم)بیشتر میشه نعمتها .

      «چقدر لذت بردم از حرفاتون استاد ، خدا خیرتون بده ،با اون مثال رنالدو و مسی در مورد فشار نعمتهای خدا خیلی خوب درک کردم 🙂 »

      هر شغلی داشته باشیم میتونیم ثروتمند بشیم ، شغل داشتن راه ورود ثروت است .

      «پس نعمتها با فشار بی نهایت بیخ گوش ما هستند و کافیه ما شیرش رو عوض کنیم و افکارمون رو درست کنیم،یعنی با شناسایی افکار نادرست در مورد خداوند و شناخت بهتر خداوند ما میتونیم به بهترین نعمتها برسیم »

      خدایا شکرت که اینجا هستم ، ممنونم ازت .

      استاد گرامیم سپاسگذارم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فریبا فروغی
      1401/12/10 15:30
      مدت عضویت: 536 روز
      امتیاز کاربر: 14660 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 323 کلمه

      باسلام خدمت شما،

      من هم به این باور دارم هم که نعمت های خدا بی نهایت هستند و هر چقدر ما افکار خودمان را در رابطه با به دست آوردن این نعمت ها و ورود آنها در زندگیمان درست کنیم بهتر می شود،و این خیلی خوب است که نسبت به خدا با یک افکار قوی و یک باور درست فکر کنیم و از او نعمت های خوب و زیادی بخواهید می تواند این نعمت ها ثروت باشند می تواند سلامتی باشد می تواند عشق باشد و یا هر چیزی که به آن برای یک زندگی خوب و یک احساس عمیق و آرامش بخش نیازمند هستید هیچ وقت دنبال عوامل بیرونی برای درست کردن افکار تان نباشید و به ورودی ذهن خودتان بیشتر دقت کنید که چه چیزهایی رو در طول روز وارد ذهن خودمان می کنیم این خیلی مهم است که اگر از یک مورد کوچک در طول روز خسته و ناراحت می شویم افکار خودمان را دوباره بچینیم و پازل های ذهنمان را از نو کنیم تا بتونیم در ادامه این مسیر ها و در ادامه اهدافمون محکم تر قدم به هر داریم از این نترسید که گاهی عصبانی شوید یا از کوره در بروید چون که ما هم هنوز انسان هستیم و این طبیعی هست که واکنش هایی بر اثر جسم و ذهنمان داریم و اگر که به این حد بسیار بالا از کنترل ذهنتان رسیده باشید آنگاه کمتر دچار نوسان های فکری خواهید شد،

      از شیرچکان ذهنتان ناامید نباشید و شیره را به افکارتان را که چکه میکند درستش کنید و در به دست آوردن نعمت ها درباره خودتان مطمئن باشید زمانی که با احساس خوب با افکار درست با باورهای قوی درباره نعمت های خدا فکر کنید و از خدا هر آنچه که میخواهید رو طلب کنید دیگر از این نمی ترسیم که نکنه نعمت های خدا کم بیآید یا وارد زندگیمان شود افکارتان را درست و در راستای اهداف تان با مثبت فکر کردن و احساس خوب به کار ببرید،

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faribadeghani1371@gmail.com
      1400/04/12 09:25
      مدت عضویت: 1028 روز
      امتیاز کاربر: 1306 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 147 کلمه

      استاد عزیز واقعا بی نطیر بود واقعا یجوری توضیح دادید راحت واسون
      واقعای جا خونده بودم ک باید ب خدا اعتماد کرد در هر حیطه زندگی منوتو رندگیم خیلی سختی کشیدم و لی ی لحظهرباردار شم ب خدا گفتم اخه چرا چندین ماه گریه کددم گفتم چرا این بچه هس ولی الان میبینم چیه برای هر لحظه حصور دخترم از خداوند عزیزم سپاسگزارم خداوند بزرگترین لطف ور حق من کرد الان چندین ماهددر مسسری فرار گرفتم ک دارم معجزاتشو میبینم و برکات این معجزات الان چن روزه در مسیر لاغری با ذهن قرا گرفتم کاز خداوند در هایی ب روم داره باز میکنه من کاقعا لذت میبرم میگم خدا اگه اون همه سختی اخراش اینا بودن شکر از خداوند عزیزم سپاسگزارم برا نعمتهایی ک ی رور نمیدونسم اون نعمتها چی میشن شکر میکن ک دخترم هس شکر هر لحظه شاهد قد کشیدنشم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ریحانه دوست محمدی
      1399/11/23 14:58
      مدت عضویت: 1220 روز
      امتیاز کاربر: 425 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 408 کلمه

      سلام استاد…. بلاخره بعد چن وقت تونستم این فایلو نگاه کنم، و هربار که اومدم سراغش و نگاهش کنم، نت کم بود و نمیشد راحت نگاه کنم،. حتی یبار تانصفه نگاه کردم و نت قطع شد. یبار تا نصفه نگاه کردم و نتم تموم شد..یبار گزاشتم باهمسرم باهمدیگه نگاه کنیم، اصلا باز نشد. و امروز به همسرم گفتم من روی هدفم متعهدم… من اگه تعهد داشته باشم هیچ چیز مانع رسیدن من به خواسته هام نمیشه، حتی اگه چن بار مانع رسیدنم شده باشه، من باز به مسیرم ادامه میدم تا برسم بهش. و خداروشکر امروز تااخر فایلو نگاه کردم و کلی آگاهیی جدید وارد ذهنم شد. و منتظرم بی صبرانه همسرم بیاد خونه، و دوباره باایشون نگاه کنم و عمیق تر در ذهنم ثبت کنم این اگاهی هارو…. چقدر خداوند مهربانه و نعمتهاش فراوان برای همه.. اینکه هرکس به هراندازه میچشه، ازشیراب تفکراتش وباورش درباره ی خداوند استفاده میکنه… من تاالان خیلی روی باورم درباره ی خدا تمرین کردم و سعی داشتم نگرانی هایی که درباره ی روزی که وارد زندگیم میشه رو تغییر بدم و ازبین ببرم.. خیلی حالم از لحاظ روحی و ارامش ذهنی خوبه ب لطف خداوند، اما یه موانعی برامون در زندگی پیش اومده از لحاظ مالی، که من فقط مدام در ذهنم میگم این موانع طبیعیه، و همش نداهاو دام های شیطانه. چون نمیخواد ما ارامش داشته باشیم و سعی میکنه مارو ازاین طریق از راه راست منحرف کنه. چون دقیقا دست گزاشته رو نقطه ضعف هامون… اینکه قبلا تایجایی پول کم میاوردیم و به ته میرسیدیم وباید چشم انتظار حقوق همسرم و یارانه و… می‌بودیم، کلی گله و شکایت از خداوند داشتیم که همه راحت خرج میکنن اما ما باید چشم انتظار اول برج باشیم و کلی گله و شکایت و آه و ناله…الان بااینکه این اتفاق افتاده، اما من تمام حواسم به دام های شیطان و نعمتهای روزافزون خداونده که برای همه سرازیر میکنه.. اجازه نمیدم شیطان درونم باورمو درباره ی خداوند سست کنه. و همه ی این موانع رو طبیعی و گذری میبینم. چون هرکس درمسیر تغییر و هدایت قرار بگیره، شیطان امانش نمیده.. و به جز به بنده های خاص خداوند تسلطی نداره. اون بنده ها کسایی هستن که میدون به شیطان نمیدن. و تمام تمرکزشون روی شناخت و باور درست خداونده.و تعهد دارند و استمرار. خداروشکر که من هم در مسیر سرازیری نعمت قرار گرفتم.. و شیراب های فمرو ذهنمو عوض میکنم و تقویتشون میکنم تا نعمت ها شدت بیشتری پیدا کنه….. عمرتون بابرکت… یاعلی

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1399/10/21 10:51
      مدت عضویت: 1639 روز
      امتیاز کاربر: 27591 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 754 کلمه

      من هم دوست دارم خدای خودم رو بهتر بشناسم و رویاهای خودم رو خلق کنم دوست دارم ریشه در افکار و باور و اعمال صحیح داشته باشم .
      هر چقدر در این مسیر باشم و بیشتر گوش بدم و کامنت بزارم ایمان دارم نتیجه میگیرم چون من به جای انجام کارهای بیهوده و گله و شکایت داشتن و انتشار اخبار بد و تمرکز داشتن روی نقاط منفی جهان من دارم روی خودم کار میکنم و حتما پاداشت هم خواهم گرفت .
      اگر من که این همه دارم روی خودم کار میکنم نتیجه نگیرم پس کی میگیره (حرف استاد)پس بریم و دنبال کنید تا در اون دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم که اینقدر من وقت گزاشتم و کلی به دنبال کشف قوانین تو بودم پس چی شد ؟چرا جوابی ندادی ؟چرا تنهام گذاشتی ؟
      پس ما که زمانمون رو صرف اینجور کارها کردیم و به دنبال موضوعاتی بودیم که حال ما رو بهتر میکرد قطعا پاداش میگیریم و نتیجه میگیریم و اگر جواب نده پس این دنیا الکی هست.
      ما داریم سعی میکنیم در راه درست و شادی و راه صحیح قدم برداریم حتما جواب سعیمون رو میگیریم ما داریم جهاد میکنیم بر علیه هر چیزی که ما رو گمراه میکنه اما در مقابلش ایستادیم پس جوابش رو میگیریم جهاد فقط به جنگ و جدال نیست همین کارهایی ‌ که ما انجام میدیم جهاد هست .
      خداوند گفته به هر سو بنگری من رو میبینی دقیقا درست هست ولی ما متوجه نیستیم .
      مثال :همین شیر آب سینک ظرفشویی خونه ی استاد.
      در تمام جنبهای زندگی داستان همین هست خیلی وقتها همون شیر آب آخری خراب هست اما ما میریم دنبال عوامل بیرونی مثل مملکت و دولت و اوصاع خراب و کرونا و …
      وقتی افکار اشتباه رو شناسایی کردم مثل همین جریان آب که رخ داده بی نهایت ثروت و نعمت و برکت وارد زندگی من میشد .
      نعمت آب با نعمت ثروت و سلامتی هیچ فرقی نداره و همه با هم یکی هستن و همه ی اینها بیخ گوش ما هست اگر وارد نمیشه باید یه شیر ابی رو که همون افکار اشتباه ما هست رو عوض کنیم که ۹۹ در صد افکار اشتباه در مورد خداوند هست .
      اب نعمت هست و ثروت هم نعمت هست و هر دو به یک اندازه وارد زندگی تو میشون فقط افکار اشتباه در مورد ثروت داری .

      در هر جای زندگی اگر ما کمبود داریم نعمتش بیخ گوش ما هست و خداوند خودش گفته من از رگ گردن به شما نزدیکتر هستم و خداوند با تمام نعمتهاش به تو نزدیک هست و نباید از هم جداشون کنید وقتی میگی خداو ند به ما نزدیک هست خداوند با تمام نعمتهاش به ما نزدیک هستن پس انتطارها و افکارهای اشتباه رو برای ما بردار.که همون مثل شیر اب هست که باید اون رو برداری .
      اگر میخواهی برای تمام نعمتها که وارد زندگیت میشه بری دنبال عوامل بیرونی کارت سختی میشه باید بری سراع فکار خودت و درون خودت تا وارد زندگیت بشه .
      نعمتهای خداوند در زندگی ما انتها ندارن و هر چقدر که ما کار کنیم نعمتهای بیشتری وارد زندگی ما میشه مثلا خداوند همیشه بارون بر سر مردم بارانده از همان روز اول تا به امروز و هیچ وقت بارون کم نیومده پس نعمتهای خداوند ته نداره انتها نداره .
      افکار خودت رو هر چقدر بهتر کنید نعمتهای بیشتری وارد زندگی شما میشه و از رگ کردن به ما نزدیکتر هستن این نعمتها .
      ثروت بی نهایت همانطور بیخ گوش ما هست مثل شیر آب سینک طرفشویی.
      ثروت وارد زندگی هر کس میشه فارغ از نوع شعل و زمان و مکان جنیست و … هر شعلی میتونه ثروت رو وارد زندگیتون کنه .
      اول باید باورت رو در مورد خدا درست کنی و بعد بری در مورد باورهای ثروت و روابط و .. کار کن نمیشه میانبر بری بدون شناخت خدا به دنبال ثروت وسلامتی .. باشی .
      ما باید نگرشمون رو در مورد خدا درست کنیم و نگاهی که نتیجه بده نه فقط نگاهی که حالمون رو خوب کنه .
      استاد این فایل بی نطیر بود عجیب هست که تا حالا من این فایل رو ندیده بودم و برای بار اول گوش میدادم چقدر عالی بود چقدر قشنگ با یه مثال شیر آب فراوانی نعمت که نزدیک ما هست رو نشان دادیدخدایا شکرت چقدر این باور من که ثروت هم یه نعمت هست و به راحتی میتونه وارد زندگی تو بشه قویتر شد به شرط اصلاح افکار و نگرش اشتباه خودمون .

      .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار asmagazban
      1399/09/25 16:54
      مدت عضویت: 1296 روز
      امتیاز کاربر: 6149 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 460 کلمه

      سلام استاد ودوستان من امروزاین تصمیم برای تغییر روخیلی محکم وقوی وباتمام وجودگرفتم دیروزیک اتفاقی افتاد که خیلی منوناراحت کردوباینکه من از برنامه های ذهنی استاد خیلی نتایج گرفته بودم وبازچندبارهم مشکلاتی ازنظرعجله برایتناسب ویاهرچیزی داشتم بازبرمیگشتم به سمت تمرینات وخودم هرچندیه مدت زمانی براخودم وقت میگذاشتم وتمریناتوانجام میدادم تااینکه دیروزخیلی اوج گرفت این شدت ناراحتی و من خیلی ناراحت بودم وواقعااحساس ناامیدی میکردم چندوقت بودازهفته ی پیش من احساس می کردم که دیگه شورواشتیاق قبل برای لاغری روندارم واحساس میکردم اشتیاق برای زندگی روهم ندارم و گاهی وقتا که میخواستم بخوابم میگفتم امیدوارم فردابیدارنشم امانشستم باخودم فکرکردم مشکل اصلی چیه چرا من این طور شدم وامروزبه جواب رسیدم اینکه من زندگیمو همیشه از نگاه ادمهامیدیدم به خاطر همین هم آرزوهام برآورده نمیشدوبه هیچکدوم نمی رسیدم یااگرمیرسیدم دوام و پایداری نداشت و اینکه من همیشه ازخودم غافل بودم اصلا خودم رونمیشناختم خودم روازحرف اطرافیانم میشناختم ازچیزهایی که اونها میگفتن ازصفت هاییکه اونهابه من نسبت میدادن وبه این رسیدم که واقعا باید یه کارای اساسی برای خودم انجام بدم درسته دارم تمرین حل میکنم ومینویسم ولی عملی نتیجه ای نگرفتم و همون موقع بود که یکی ازپرنده های مرغ عشق که دارم جوجه ی اون دراومدومن دیدم چطورشروع کردبهش کمک کردن تابتونه راحت بیاد بیرون واون چقدرصبرکردبرای اینکه این تخم جوجه بشه ومن هرروز می‌دیدم که این پرنده درهرحالتی بودمیرفت وازش مراقبت میکردومن خودم اومدم فکرکردم یک آن یادیه پرنده ی دیگه افتادم که حرف میزنه وبال هاش چون کوتاه کردیم نمیتونست پرواز کنه تابیادطبقه ی بالا اماپله پله بامن میومدوازپله هابانوکش اون گلیم رومیکشید وهی سعی می‌کرددخودشو من برسونه تابتونه تزیینات دامنمو بکنه واون هم میخواد دا که اینطوری شادباشه شایدبراتون خنده دار باشه اما برای من درس بزرگی بودوحقیقتش از افکارورفتارخودم باخودم خجالت کشیدم و معذرت خواهی کردم ازخودم وقتی خودم که من یه انسانم واشرف مخلوقات هستم امااین قدرزودخودموباختم به خاطر نرسیدن به نتیجه ی سریع وبه خاطرحرف دیگران عجله کردم و ناامید شدم و از خودم فاصله گرفتم ازخودم معذرت خواهی کردم وبه خودم قول دادم ومتعهدشدم که هرچقدر بتونم زمان بذارم ولذت ببرم و تمرین کنم تاشخصیتم تغییرکنه منم میتونم همونطورکه یه پرنده ی کوچولومیتونه به آرزوش برسه وتمام وقتشوبرای رسیدن به خواسته می‌کنه وصبرمیکنه چرامن نتونم منم میتونم من که ادعای انسان بودن واشرف مخلوقات وبودنودارم چطورمیتونم به اندازه ی یک پرنده صبوری به خرج بدم به خودم قول دادم که دراین مسیرخیلی باباورمحکمتروقویتری قدم بردارم ومیدونم که میتونم که موفق میشم چون همه چیز ازدرون شروع میشه پس ازدرون خودم روازنوتربیت میکنم وازاونو تکرارمیکنم واین باریک زیرساخت محکم مبسازم وتمرین میکنم تاموفق بشم که به صورت واقعی تجربه کنم قدرت ذهن رووصبوری میکنم و به خودم و خدای خودم اعتماد میکنم ممنون از شما استادعزیزودوستان گرامی خدارو شکر که درمسیرکاملادرست قرارگرفتم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار رضا بهادری زاده
      1399/09/18 00:21
      مدت عضویت: 1230 روز
      امتیاز کاربر: 239 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 664 کلمه

      با سلام و مهر خدمت دوست عزیزم و استاد بزگوارم جناب آقای رضا عطارروشن گرامی
      خدای مهربان را شاکرم که امروز عضو سایت شکوهمند و توحید محور تناسب فکری شدم
      کائنات با شعور را سپاس می‌گویم که این فایل‌های بینظیر از استاد عطارروشن را دیدم و درک کردم

      فکر کنم اولین جرقه‌های تغییر در ذهن من در سال 1377 با مطالعه کتاب تکنولوژی فکر خورد. در آن کتاب برای اولین بار با قوانین جهان هستی آشنا شدم اما خیلی مبهم و رازگونه. ولی همان ادراک مبهم به من احساس خوبی می‌داد. یک حسی از درون به من می‌گفت این کتاب حرف حساب می‌زند. هر چند کامل ادراکش نکرده بودم، اما پس از مطالعه آن کتاب در ذهن من این فکر وجود داشت که من می‌توانم تغییر کنم و زندگی‌ام را متحول کنم. می‌توانم به خواسته‌های خودم برسم. ایمانی که در وجودم بود، قوی‌تر از گذشته شکل گرفت و همیشه گوش به زنگ بودم که این درک مبهم از قانون جهان هستی در وجود من گسترش یابد
      پس از گذشت سال‌ها و با توجه به احساس من نسبت به قانونمندی جهان هستی، اساتید برجسته‌ای یکی پس از دیگری از راه رسیدند که به من درس‌هایی دادند. این اساتید یا واقعا اساتید حوزه موفقیت مانند استاد عطارروشن بودند که به صورت درس و تمرین مرا آموزش دادند، و یا افراد آدم‌ها و کسانی بودند که در زندگی روزمره من آمدند و رفتند و من از هر آمدن و رفتنی سعی کردم قوانین جهان هستی را درک کنم و ردپای آن را در زندگی خودم بیابم
      من از همان موقع دنبال تغییر زندگی خود بودم. کسانیکه من را از نزدیک می‌شناسند گاها از تغییرات عمده من شگفت زده می‌شدند. در طی این سالیان یک جمله زیبا همراه خود داشتم که همیشه حال من را خوب کرده است.
      آدم باید قائم به ذات باشد نه قائم به غیر
      اما کدام ذات؟ ذاتی که همان ذات اقدس الله است و آن تکه‌ای از من است که با کائنات بسیار هوشمند در ارتباط است و درخواست من را که با ایمان همراه باشد به کائنات عرضه می‌کند و نتیجه آن را در زندگی خودم مشاهده می‌کنم
      من در حال حاضر با قائم به ذات بودن دارم زندگی را تجربه می‌کنم که هیچ ارتباطی به گذشته من ندارد. مکان جغرافیایی زندگی من تغییر کرده است. تمامی آدم‌هایی که با من در اتباط هستند تغییر کرده‌اند. موقعیت اجتماعی من تغییر کرده است. میزان ثروت و موفقیت من تغییر کرده است. سلامتی و تندرستی من تغییر کرده است. احساس رضایتمندی و سپاسگزاری من از زندگی تغییر کرده است. نحوه تعامل من با سایرین تغییر کرده است و…
      اما این تغییرات چگونه ممکن شدند؟!
      فقط با تغییر ذهن، تغییرات در زندگی من ممکن شد. فقط با تغییر در افکار و نگرش و باورهای گذشته بود که تغییر در زندگی من ممکن شد. فقط با تغییر در نوع نگاه و افکار غالب روزانه است که تغییرات را در زندگی ممکن می‌کند.
      سعی کردم همیشه خودم به چالش بکشم و به جلو هُل بدهم. باور کردم اگر بیشتر می‌خواهم باید بیشتر بشوم. تلاش کردم ذهن خودم کنترل کنم. در پی آن بودم ورودی خوب به ذهنم بدهم. تلاش کردم ورودی‌های منفی را حذف کنم. بیش از 15 سال است که هیچ تلویزیونی نگاه نمی‌کنم. همیشه بر آن بودم که وارد شبکه اجتماعی نشوم و اگر شدم هدفمند بوده و دنبال اخبار نگشتم. سخت بودم ولی کوشش وافری داشتم که غُر نزنم. بر روی تخصص خودم متمرکز شدم. شرکت خودم را تاسیس کردم و به اذن رب پای در مسیرهای جدید گذاشتم.
      من در سال 1388 از شهرم به تهران مهاجرت کردم. در تهران مطلقا دوست یا آشنایی نداشتم الا رب. دستاوردهای من در ده سال بعد از مهاجرتم به تهران هزاران برابر بیشتر از سی سالی بود که در شهر زادگاهم داشته بودم.
      هنوز که هنوز است خودم را دانشجوی این بینهایت کائنات می‌دانم. خدا را شاکرم که دوستی استادی در این زمینه چون استاد رضا عطارروشن دارم. خدا را شاکرم که می‌توانم از راهنمایی و مشاوره ایشان استفاده کنیم. خدا را شکر که اینجا هستم و قصد دارم از استاد عزیزم بیشتر یاد بگیرم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار الهام خوشبخت
        1399/09/20 15:46
        مدت عضویت: 1698 روز
        امتیاز کاربر: 18738 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 33 کلمه

        آفرین به شما به خاطر ایمان وشجاعت وخودباوری در تغییر زندگیتون. خوشحالم دوستان فرکانس بالا در این سایت حضور دارند. حضور شما باشکوه هست خیلی خوشحالم از آشنایی با دوستان موفق وفوق العاده.

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار رضا بهادری زاده
          1399/09/20 21:52
          مدت عضویت: 1230 روز
          امتیاز کاربر: 239 سطح ۱: کاربر مبتدی
          محتوای دیدگاه: 66 کلمه

          سپاسگزارم از بذل توجه شما
          ممنونم شما به من لطف داشتید
          اعتقاد قلبی من این است که زندگی کردن به این شیوه یک انتخاب و سبک زندگی است که تا وقتی داریم این دنیای مادی رل تجربه می‌کنیم باید ادامه داشته باشد.
          خداوند در قرآن می‌فرماید: کلا اُمد، هولاء و هولاء
          حالا که ما بازی را یاد گرفتیم پس نتایج زندگی ما حکایت از انتخابات ما در گذشته خواهد داشت

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار نرگس مرادی
      1399/09/13 14:49
      مدت عضویت: 1670 روز
      امتیاز کاربر: 7386 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 471 کلمه

      سلام خدمت همه ی دوستان خوبم .
      نمونه این اتفاقی که در قسمت شیر آب سینک شما استاد عزیزم در آشپز خانه منزلتان افتاده است ،بارها و بارها در زندگی من پیش آمده و متاسفانه چشم بینایی نبوده که دنبال علت آن باشد،مثلا من برای اینکه صاحب فرزند دومم بشوم خیلی مساعل و مشکلات زیاد پزشکی را پشت سر گذاشتم واز هر روش نوین که برای خانمهای باردار برای باردار شدن استفاده میکردند من اجرا کردم وآن راهها را رفتم چون برای خانواده ام فرزند دوم خیلی مهم وحیاتی شده بود ،وبه همین دلیل من از تمام پزشکان حاذق وچیره دست شهرمان برای بارداری کمک گرفتم و نوبت های چند ماهه ،روش های بارداری پیشرفته ،از هر نوع که علم روز بود وبه فکر پزشکان می رسید برای من استفاده میکردند ولی به هیچ نتیجه ای نمیرسیدم و بسیار درمانده وخسته و ناامید شده بودم که حالا بعد از داشتن فرزند من بخواهم نازا بشوم و این خیلی برایم باورش سخت بود،و آنقدر هزینه کرده بودم که صدای همسرم بیرون آمده بود ولی تحمل میکرد ،خلاصه همه خوانها را رفته بودم و پشت سر گذاشتم، وبه این نتیجه رسیدم که دیگه چیکارش کنم من که هرکاری دستم آمده انجام دادم ،واز علمی ترین روشهای جهانی رفته ام ،زوری که نیست و قضیه رو رها کردم وکلا بی خیال شدم وبه خدا سپردم وگفتم هر چی خودش بخاد همون میشه زوری که نمیشه ،ومن این زمزمه را با خودم کردم و دیگه سراغ دکتر نرفتم و تمام پرونده ها رو جمع کردم وبه کناری گذاشتم ،و باور کنید یک ما ه وخورده ای نشد از این قضیه که من بایک آزمایش متوجه شدم که باردارهستم ،واین اتفاق را خیلی طول کشید تا توانستم باور کنم ودر ذهنم جا نمیگرفت، که مگر میشود من دوسال وخورده ای نتیجه نگیرم ولی با یک رها کردن وباور خیلی خیلی ساده ،بدون دکتر ،بدون هزینه،بدون رنج ،بدون استرس و مثل آب خوردن من نتیجه بگیرم ولی،این همه علم و صنعت و دستاوردهای علمی اینقدر قاصر وکوچک وبی خاصیت باشد در مقابل قدرت باور و ذهن واین قضیه همیشه برایم نقطه ی اوجی در باور هایم بود ولی درک و آگاهی از چگونگی و فرمول آن نداشتم وآنرا شانسی میدانستم ولی حالا باورم شده، ودارم در این مسیر روز به روز معجزات زندگیم را در قدرت های نهفته ی خودم میدانم ومی بینم و عاشق وجود این انسان توانمند ،و قدرتمند درونیم هستم،که میتوانم به تمام احساسات خوبی که میخواهم، وبه تمام آرزوهایی که دارم برسم،وخودم سکان دار کشتی زندگیم بشوم وآنرا در سمت خوشبختی و خوشحالی هدایت کنم و چیزی بالاتر از این هدف در زندگی نمیتوانم داشته باشم چون این هدف نقطه ی عطف در زندگی هر انسانی که خلق میشود میباشد،خداراشکر که با شما هستم وشاهداین عظمت درونی وشکفته شدنمان هستم .خدای عزیزم سپاس گذارم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار الهام خوشبخت
      1399/09/13 10:54
      مدت عضویت: 1698 روز
      امتیاز کاربر: 18738 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 390 کلمه

      سلام بر استاد عزیزو مهربانم
      من این فایل رو خیلی دوست داشتم وخیلی آگاهی های اصل وبزرگ برای من داشت ممنونم از شما مثالهایی که از زندگی خودتون میزنید رو من خیلی دوست دارم وبرام باور پذیر ترمیشه .توایران خودمون با شرایط مساوی وبرابر هستند کسانی که خواستن تغییر کنن وجهان رویایی شون رو هر روز بهتر از دیروز دارن می سازن من فقط تا آخر فایل تحسینتون کردم فقط می گفتم افرین استاد آفرین افرین به شجاعت وجسارتت خوشحالم ازین که استاد صاف وصادق وسرشار از عزت نفس واگاهی دارم که مطالب را با زبان خودش با درک وتجزیه وتحلیل خودش داره بیان می کنه وعالی هم بیان می کنه. من این دوره رو تو لیست آرزو هام نوشتم واین رویام رو هم خط نمی زنم تا بهش برسم. من به امید خدا این دوره ارزشمند رو هم خریداری می کنم وازش نهایت استفاده ولذت ونتیجه رو می گیرم. استاد اونجا که گفتین خدا از رگ گردن به ما نزدیک تره خدا همون ثروته همون قدرته همون سلامتی هست همون عشق هست همون توانایی هست اینها هم خدا هستن همه چیز خداست واز رگ گردن به ما نزدیک تر پس ثروت هم از رگ گردن به ما نزدیک تر هست باید باور کنیم به خدا ایمان بیاریم وخدا رو بهتر بشناسیم تا جریان خوشبختی وثروت وارد زندگی مون بشه ثروت از رگ گردن به ما نزدیک تره ما باید شیر اب رو عوض کنیم ومقاومت رو کنار بگذاریم .استاد اگر از همون اول به شیر اب گران بها ومدل بالا وخارجی شون اعتماد نمی کردند ودنبال پیدا کردن اصل مشکل بودن چند سالی روی با شیر آب کم فشار رو مخ سر نمی کردند وخودشونو تو سختی نمی نداختن اینقدر هم هزینه برای لوله کش وتعمیر کار پرداخت نمی کردند. شیر آب همون باورهای اشتباه هست که ما فکر میکنیم درستن ونیاز به تغییر ندارن وما سالها با باورهای اشتباه زندگی می کنیم حتی به آنها افتخار میکنیم ومقاومت جانانه در برابر تغییر اونها نشون میدیم وفکر میکنیم همه چیز رو بلدیم واشکال کار رو از مردم از دولت از کشور محل تولد از گرونی از دلار از اختلاس از دزدی از امریکا وهزاران عوامل خارجی وبیرونی می دونیم ونمیخوایم قبول کنیم که شیر آب که همین نزدیکی هست خرابه افکارمون اعتقاداتمون غلطه وسالها رنج وسختی می کشیم .بابا شیر آب خرابه اونو عوض کن مشکل ار شیر ابه

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار نرگس مرادی
      1399/09/11 22:28
      مدت عضویت: 1670 روز
      امتیاز کاربر: 7386 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 164 کلمه

      باعرض سلام خدمت همه عزیزان و استاد عزیزم،مرحبا و آفرین برشما استاد عزیزم ،من واقعا خیلی حظ بردم ازاین فایل بسیار بسیار مهم ،که آنقدر تاثیر گذار و واقعی بیان کردید که من نسبت به تایید این فرمایشات شما و قبول وباور صد درصد نسبت به این واقعیت هایی که بیا ن کردید ، ناخودآگاه به حال گریه ی شدید و پشت سر هم افتادم و انگار روحم به این نتیجه وگفته ی شما ایمان واقعی داشت ،واقعااا بسیار تاثیر برانگیز و شگفت انگیز این دوقضیه به هم ارتباط پیدا کرده اند، ومن از همان لحظه گریه کنان با شوق از خداوند تقاضای فرو فرستادن الهامات محکم ورهایی بخش به سمت زندگیم طلبیدم ومانند کسی که به در باز شده ای استمداد طلبیده من هم بسیار زیبا ومتحولانه به حال واحساس شما پیوستم ،و امیدوار هستم که خداوند درهای بزرگ وبزرگتر ازرحمت وبرکاتش را به سوی شما استاد عزیز و همه ی ماوهمه ی کسانی که بر درش می کوبند باز کند.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فرشته مهربانF.s
      1399/09/11 16:34
      مدت عضویت: 1344 روز
      امتیاز کاربر: 7576 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 69 کلمه

      با سلام خدمت شما استاد گرامی من واقعا عاشق تهیه این دوره هستم اما الان برام امکان پذیر نیست پولش پولامو جمع میکنم وحتما خریداریش میکنم لطفا برای شاگردان دوره های دیگه تون فایل های رایگان بگذارید تا ما هم درمسیر برآورده کردن آرزوهامون باشیم واز مسیر خارج نشیم وبعد از خرید می‌کنم به صورت اصولی روی باور هامون کار کنیم با تشکر فراوان از شما استاد عزیز ومهربان

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار مژگان آرامش
      1399/09/11 14:02
      مدت عضویت: 1698 روز
      امتیاز کاربر: 2706 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 138 کلمه

      سلام استاد سپاسگزارم بابت فایلهای عالی و بسیار آموزنده
      مگه شروعی زیباتر از این داریم ،خداروشکر که روزم رو با این فایل عالی که نشونه ای از طرف خداوند برای من بود شروع کردم
      و شک ندارم که نتیجه خوب بودن و درخواست دیروزم از خداست
      استاد چرا من وقتی که در طول روز باخدا صحبت می‌کنم
      سپاسگزاری میکنم
      ویا به داشته هام توجه میکنم حالم خیلی خوبه وبهتره بگم عالیم
      اما وقتی که نماز میخونم اصلأ اون حس به من دست نمیده و آگاهانه سعی میکنم که خودم رو وارد اون حس خوب سپاسگزاری بکنم
      درحالی که در موارد دیگه ناخودآگاه وارد اون حس خوب سپاسگزاری ولذت بردن از داشته ها م میشم؟
      ممنون میشم اگه به این مورد بسیار مهم برای من که همیشه بهش فکر میکنم وباهاش درگیرم در فایل ها اشاره ای داشته باشید.
      سپاسگزارم وبراتون آرزوی موفقیت روزافزون وسلامتی دارم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5961 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 17 کلمه

        سلام دوست عزیز
        خوشحالم احساس بهتری دارید
        انشاالله درباره این موضوع مهم در دوره آموزشی توضیح داده می شود

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار 1369ehsan
      1399/09/11 13:38
      مدت عضویت: 1383 روز
      امتیاز کاربر: 136 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 269 کلمه

      یک سوال
      دوستان من چند سالی در اینترنت کار می کنم در واقع یک باور قوی که من از زمانی که اینترنت را شناختم در من بوجود امد که باید کسب و کارم اینترنتی باشد یادم میاد زمانی که تازه اینستاگرام امد من یک پیجی زدم و سفارشات چاپ روی لباس و قاب گوشی انجام میدادم و طرح خاصی خودم پیشنهاد میدادم که اون زمان حتی از خارج کشور سفارش می گرفتم ولی خب مشکل ارسال داشتم. گذشت و گذشت کم و بیش کار می کردم خوب فکر می کردم اما موقعه عمل انجام نمیدادم که اخیرا متوجه شدم همون باور های محدود کننده که از خانواده بهم تحمیل شد مانع پیشرفت من میشد و همیشه بقول استاد عوامل بیرونی را عامل میدانستم انواع شیوه بازاریابی و.. خیلی از دوره ها را شرکت می کردم اما فایده نداشت.
      خلاصه سرتون درد نیارم دو ماه پیش این ایده به ذهنم رسید که افراد زیادی در حوزه انگیزشی در کشور درحال کار هستند بعد دیدم سایت خاصی نیست که محصول فیزیکی برای این دسته از افراد ارائه کند لذا سایتی راه اندازی کردم محصولات انگیزشی و باورسازی را ارائه می کند در کمتر از دوماه بدون تبلیغات خداشکر چند نفر مشتری داشتم و دارم .
      اما الان یک سوال برام پیش آمد که چطور راحت تر پول دربیارم؟
      دوتاه راه امد جلوم
      1- مثل استاد محصولات که فیزیکی نباشند بفروشم که 100درصد سود باشد و دیگه دغدغه ساخت ،چاپ و ارسال نداشته باشم
      2- اینکه خودم تمرکز بزارم روی سایت و قسمت چاپ و ارسال را بدم دست فردی که برام کار کند
      چون شما بیشتر از من روی قوانین کار کردید می خواهم کمک کنید .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار مژگان آرامش
      1399/09/11 13:25
      مدت عضویت: 1698 روز
      امتیاز کاربر: 2706 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 150 کلمه

      سلام استاد سپاسگزارم بابت فایلهای عالی و بسیار آموزنده
      مگه شروعی زیباتر از این داریم ،خداروشکر که روزم رو با این فایل عالی که نشونه ای از طرف خداوند برای من بود شروع کردم
      و شک ندارم که نتیجه خوب بودن و درخواست دیروزم از خداست
      استاد چرا من وقتی که در طول روز باخدا صحبت می‌کنم
      سپاسگزاری میکنم
      ویا به داشته هام توجه میکنم حالم خیلی خوبه وبهتره بگم عالیم
      اما وقتی که نماز میخونم اصلأ اون حس به من دست نمیده و آگاهانه سعی میکنم که خودم رو وارد اون حس خوب سپاسگزاری بکنم
      درحالی که در موارد دیگه ناخودآگاه وارد اون حس خوب سپاسگزاری ولذت بردن از داشته ها م میشم؟
      ممنون میشم اگه به این مورد بسیار مهم برای من که همیشه بهش فکر میکنم در فایل ها اشاره ای داشته باشی
      (چون مطمئنأ تنها جایی که میتونم به راحتی این سوألم رو بپرسم همین جاست)
      سپاسگزارم وبراتون آرزوی موفقیت روزافزون وسلامتی دارم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار 1369ehsan
      1399/09/11 10:15
      مدت عضویت: 1383 روز
      امتیاز کاربر: 136 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 143 کلمه

      سلام وقت بخیر
      ابتدا چقد حال کردم با لفظ خدا خومون من بختیاری هستم و علاقه زیادی به زبان لری دارم و کلی با کلمه خومون حال کردم استاد.
      نکته خیلی خوبی گفتید ما آدما همیشه می خواهیم کاری انجام بدهیم که بدونیم نتیجه ان خوب است اما واقعیت این است که اگه به خواهیم از نتیجه خبر داشته باشیم باید کارهای پیش پا افتاده که همه انجام میدن انجام بدهیم. شجاعت می خواهد کار جدید کرد و خداوند به انسان های شجاع پاداش خواهد داد.
      استاد درمورد دوره این که مرحله ای است خیلی خوبه ممنون فقط اینکه از لحاظ قیمت گذاری اگه قیمت مناسب باشد خیلی بهتر است راستش افراد مثل من که می خواهند تغییر کنند بخاطر افکار گذشته درگیر قسط های زیاد شدند و این تعطیلات خسارت های زیادی زد
      پس اگر لطف کنید قیمت مناسب کنید عالی میشه.
      با تشکر از شما

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فرشته مهربانF.s
      1399/09/11 10:08
      مدت عضویت: 1344 روز
      امتیاز کاربر: 7576 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 124 کلمه

      با سلام خدمت شما استاد گرامی واقعا ممنونتونم که همچین فایل هایی رو تهیه ودراختیار شاگردانتون قرار میدهید خیلی خیلی به این فایل احتیاج داشتم ومدت هاست که دنبال خلق آرزوهام میگردم ونمیدونستم چطور امکان پذیر الان وقتی چشمام رو باز کردم دیدم خداوند لطفشو در حق من تموم کرده وامروزم قرار این فایل فوق العاده رو بهم هدیه بده امید وارم به همه آرزوهاتون در زندگیتون برسید وخداوند همیشه عشق ومهربانی رو در زندگی شما با همسر وبچه های گلتون جاری کنه 💐میخوام با تمام وجودم شگفتی ساز بشم وروزی برسه توان جبران محبت های شما رو هر چند ناچیز را داشته باشم وباعث افتخار شما بشم ومنم بتونم وسیله ای بشم برای برآورده کردن آرزو ها ی هم خودم هم دیگران

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saeid.zamany66@gmail.com
      1399/09/11 03:18
      مدت عضویت: 1273 روز
      امتیاز کاربر: 3276 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 36 کلمه

      مشتاقم و حتما از کاربران اولیه خواهم بود. من قانون جذب زیاد کار کردم و همه دوره‌ها ارزشمند هستند اما روش دوره لاغری با ذهن منحصر به فرد هست و کاملا در قلب آدم رسوخ می‌کند.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار من میتوانم
      1399/09/11 02:56
      مدت عضویت: 1526 روز
      امتیاز کاربر: 8823 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 21 کلمه

      سلام استاد. هر قسمت قیمت جداگانه داره؟ مثلا کسی که بخش اول تهیه کرده برای بخش دوم هم باید هزینه بده؟

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5961 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 10 کلمه

        سلام ذوست عزیز
        بله هر قسمت مبلغ جداگانه باید پرداخت شود.

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم