0

آسان ترین راه کاهش وزن: روش‌های موثر و ساده برای کاهش وزن سریع (گام ۴۹)

آسان ترین راه کاهش وزن
اندازه متن

چطور لاغر شویم؟ شاید در نگاه اول فکر کنید که راهی که برای لاغر شدن باید پیش بگیرید باید کاملاً متفاوت از راهی باشد که باعث چاق شدنتان شده! 🤔

اما حقیقت این است که آسان ترین راه کاهش وزن همون راهیه که شما قبلاً ازش عبور کردید!
یعنی اگر در مسیر چاق شدن، به راحتی با عادت‌های روزمره تون اضافه وزن پیدا کردید، چرا همین عادت‌ها رو برای کاهش وزن هم به کار نبرید؟! 😎

بله! این ممکنه کمی عجیب به نظر برسه، ولی برگشتن به همون مسیر و درست کردن عاداتی که قبلاً باعث چاقی شما شده، خیلی راحت‌تر از پیدا کردن یک راه جدید و پیچیده‌ست! 🌸💪

علاقه مغز به انجام کارهای آسان 🧠✨

همه ما تجربه کرده‌ایم که وقتی از خانه خارج می‌شویم، چه برای کار، تفریح یا هر مقصد دیگری، ناخودآگاه به همان مسیری که آمده‌ایم، برمی‌گردیم. این رفتار مغز ماست که همیشه به دنبال ساده‌ترین راه‌هاست! 🌟

نقش مغز در یادگیری

مغز انسان به طور طبیعی به سمت ساده‌ترین تصمیمات گرایش دارد، بنابراین وقتی بخواهیم از مقصد به خانه بازگردیم، اولین گزینه‌ای که به ذهن می‌رسد همان مسیری است که قبلاً طی کرده‌ایم.

این ویژگی مغز، به ما کمک می‌کند که در تصمیم‌گیری‌ها صرفه‌جویی کنیم و از انرژی ذهنی زیاد اجتناب کنیم. 🚶‍♂️🚶‍♀️

حالا این را برای چاقی و لاغری در نظر بگیرید. برای مغز، چاقی و لاغری هیچ تفاوتی ندارد.

وقتی که تصمیم به لاغر شدن بگیرید، مغز اولین راه پیشنهادی‌اش این است که از همان مسیری که قبلاً برای چاق شدن رفته‌اید، بازگردید.

پس شما باید تصمیم بگیرید که از این مسیر حرکت به سمت چاقی، خارج شوید و مسیری جدید، سالم و متفاوت را انتخاب کنید. 💪🌿

پس هر زمانی که بخواهید لاغر شوید، بدانید که آسان ترین راه کاهش وزن برای مغز شما همان راهی است که قبلاً برای چاقی طی کرده‌اید.

ولی این انتخاب توسط شماست که می‌خواهید به این مسیر ادامه دهید یا یک مسیر جدید و سالم را آغاز کنید! ✨

چرا کاهش وزن من استپ شده

🌀 چرا چاق‌ها لاغر نمی‌شن؟ پاسخ در آسان ترین راه کاهش وزن پنهانه!

اولین قدم برای تغییر، اینه که ترمز چاق شدن رو بکشیم و فرمون رو بچرخونیم به سمت مسیر لاغری. 🚦🍃

حالا تقریباً همه‌ی افرادی که اضافه‌وزن دارن، دیر یا زود به این نتیجه می‌رسن که: «بَسه دیگه، باید لاغر شم!»

اما سؤال اینجاست که چرا با وجود این تصمیم، خیلی‌ها لاغر نمی‌شن؟ 🤷‍♀️🤷‍♂️

پاسخش خیلی ساده‌ست:

چون از آسان ترین راه کاهش وزن استفاده نمی‌کنن!

به‌جاش میرن سراغ رژیم‌های سخت، ورزش‌های طاقت‌فرسا، یا قرص‌های عجیب و غریب… در حالی که هیچ‌کدوم از اینا، مسیر چاق شدنشون نبوده!

ببین، مغز ما عاشق آشناییه.

وقتی راهی رو براش انتخاب کنی که براش ناآشنا یا سخت باشه، مقاومت می‌کنه.

برای همین، وقتی از روش‌هایی استفاده می‌کنی که قبلاً هیچ‌وقت برای چاق شدن ازشون استفاده نکردی، مغزت اعلام حالت فوق‌العاده می‌کنه: «هشدار! سختی در راه است!» 🚨

و نتیجه؟ زود خسته می‌شی… زود کلافه می‌شی…

و خیلی زودتر از اون چیزی که فکر می‌کنی، برمی‌گردی به همون مسیر چاقیِ آشنا! 😞

✅ پس اگه می‌خوای آسان ترین راه کاهش وزن رو پیدا کنی، باید راهی رو بری که شبیه به همون راهیه که باهاش چاق شدی؛

آسان ترین راه کاهش وزن

ناهماهنگی بین مسیر چاق شدن و مسیر لاغر شدن 🚫🛣️

اگه با ورزش یا رژیم چاق نشده باشی، چطور انتظار داری با همونا لاغر شی؟ آسان ترین راه کاهش وزن این نیست که دنبال روش‌هایی بری که با مسیر چاق شدنت جور در نمیاد.

این مثل اینه که بخوای با یه نقشه‌ی شمال بری جنوب! 🤷‍♂️🗺️ ذهن ما به مسیری که بارها تکرار شده عادت می‌کنه.

اگه چاق شدن ما بدون برنامه بوده، پس انتظار نداشته باش با برنامه و محدودیت به نتیجه‌ی پایدار برسی.

برای همین خیلی‌ها سال‌ها ورزش می‌کنن، اما هنوز هم چاقن، چون ورزش جزئی از مسیر ذهنی چاق شدنشون نبوده و به آسان ترین راه کاهش وزن نرسیدن.

پس آسان ترین راه کاهش وزن  چیه؟ 🌱💡

نه رژیم، نه ورزش، نه دمنوش، نه قرص… آسان ترین راه کاهش وزن، برگشت به مسیر طبیعی‌ایه که تو رو چاق نکرده.

یعنی چی؟

یعنی برگشتن به حالت ذهنی‌ای که توش غذا یه دل‌مشغولی همیشگی نبود. حالت طبیعی‌ای که توش با لذت غذا می‌خوردی و با سیری دست از خوردن می‌کشیدی.

حالت ذهنی‌ای که توش گرسنگی مصنوعی، استرس غذا، کالری شماری و خودتخریبی وجود نداشت.

✅ اینجاست که لاغری واقعی شروع می‌شه

✅ اینجاست که ذهن آروم می‌گیره

✅ اینجاست که مسیر درست رو پیدا می‌کنی

💬 اگه حس می‌کنی مدت‌هاست توی دور باطل رژیم و ورزش گیر کردی، بیا یه نگاه تازه به مسیر لاغری بنداز.

آسان ترین راه کاهش وزن ممکنه همین تغییر ذهنی باشه؛ پس وقتشه «لاغری با ذهن» رو امتحان کنی و یه بار برای همیشه راهتو عوض کنی ✨🧠

لاغری آسان با قدرت ذهن
آسان ترین راه لاغر شدن

🎯 آسان ترین راه کاهش وزن؛ همونی که هیچ‌کس بهم نگفته بود!

بعد از ۳۵ سال زندگی با چاقی و مشکلاتی که برام ایجاد کرده بود و تجربه کردن انواع و اقسام روش‌های لاغری، بالاخره فهمیدم آسان ترین راه کاهش وزن چیه.

برخلاف رژیم‌هایی که بعد چند روز ول می‌کردم، این بار هر روز بیشتر عاشق مسیرم می‌شدم چون احساس می‌کردم دارم به آسان ترین راه کاهش وزن رسیدم؛ راهی که با سبک زندگی‌ام هماهنگه، نه بر ضدش.

نه حذف غذاهای مورد علاقه‌م، نه تحمل گرسنگی و سختی؛ فقط تمرین‌های ذهنی که به من کمک کرد بفهمم چرا غذا می‌خورم و چطور می‌تونم با بدنم دوست باشم.

مدت‌ها تغییر توی ظاهرم نمی‌دیدم اما توی ذهنم انقلابی بود. در واقع، آسان ترین راه کاهش وزن از درون ذهنم شروع شده بود.

تا اینکه یه روز جلوی آینه ایستادم و با خوشحالی گفتم: «این منم؟!» 😍

تغییر واقعی بدون رژیم، بدون فشار و بدون سختی، فقط با هماهنگی ذهن و جسم شروع شده بود.

و به خودم گفتم: «آره، آسان ترین راه کاهش وزن همین راهه، چون با زندگی‌م هماهنگه، نه خلافش.»

چون من چاق نشده بودم به خاطر شمردن کالری، بلکه به خاطر ناآگاهی و عادت‌های ذهنی بود.

حالا دارم با همون روش ذهنی، اما با آگاهی و عشق، وزن کم می‌کنم.

پس اگر دنبال آسان ترین راه کاهش وزن هستی، وقتشه به درونت نگاه کنی. اون‌جا رازهایی هست که هیچ رژیمی نمی‌تونه بهت بگه، اما تو رو به تناسب واقعی می‌رسونه 💖

دوره ورود به سرزمین لاغرها: آسان ترین راه کاهش وزن 🚀

یکی از بهترین و آسان‌ترین روش‌ها برای رسیدن به لاغری پایدار، دوره ورود به سرزمین لاغرها است! این دوره به شما کمک می‌کند تا با استفاده از راهکارهای روانشناختی و فیزیکی، بدون نیاز به رژیم‌های سخت و دشوار، مسیر لاغری خود را پیدا کنید. 🌱

در این دوره، به شما آموزش داده می‌شود که چگونه مغزتان را به سمت عادات سالم هدایت کنید و به‌طور طبیعی به کاهش وزن برسید. این روش نه‌تنها ساده است، بلکه کاملاً با زندگی روزمره‌تان سازگار است. 💡

اگر به دنبال آسان ترین راه کاهش وزن هستید و می‌خواهید بدون دردسر و با حفظ سلامت، به نتیجه برسید، دوره ورود به سرزمین لاغرها به شما کمک می‌کند تا به راحتی و با اعتماد به نفس، این مسیر را طی کنید. 😇

✍️ تمرین آموزشی 📖

همه‌ی ما سال‌ها با سختی و تلاش‌های بسیار برای لاغر شدن دست و پنجه نرم کرده‌ایم، ولی نتیجه‌ی دلخواه حاصل نشده… اما حالا به لطف خدا، آسان ترین راه کاهش وزن پیش روی ماست! 🧠💫

وقت آن است که تمام تمرکز و انرژی خود را روی یادگیری لاغری با ذهن بگذاریم تا نتایجی فراتر از تصورمان رقم بخورد و عکس‌العمل بدنمان شگفت‌زده‌مان کند! 📸✨

یادتان باشد، قبل‌ترها با سخت‌ترین روش‌ها راه می‌رفتیم و با تحمل رنج و زحمت، دلخوش به امید لاغری بودیم. اما امروز که در مسیر آسان ترین راه کاهش وزن قدم گذاشته‌ایم، باید با انگیزه‌ای صد برابر بیشتر و با دل و جان این مسیر را ادامه دهیم! 🚀💪

برای یادگیری زبان لاغری با ذهن، هر روز کمی زمان اختصاص دهید؛ هم تمرین کنید، هم آموزش‌ها را در زندگی روزمره به کار بگیرید. به زودی خواهید دید که نتایج این روش نه فقط روی ترازو، بلکه در احساس و رفتارهای روزانه‌تان هم نمایان می‌شود! 🌱🌟

این روش آسان ترین راه کاهش وزن است چون با سبک زندگی و ذهن شما کاملاً همسوست و قرار نیست زندگی‌تان را به هم بریزد.

برای شروع جلسه:

  1. ابتدا متن بالا را با دقت مطالعه کنید.
  2. سپس ویدیوی آموزشی را مشاهده کنید.
  3. و در نهایت به سوالات زیر در بخش نظرات پاسخ دهید.

❓ سوالات تمرینی

    • 🧠 چرا به روش لاغری با ذهن اطمینان کرده‌اید؟ چه چیزی در این روش دیدید که در روش‌های دیگر نبود؟
    • 💡 به نظر شما چرا لاغری با ذهن آسان‌ترین راه لاغر شدن است؟
    • ❤️‍🩹 چه احساسی نسبت به چاقی خود دارید؟ لطفاً شرح دهید.
    • 😔 توجه به چاقی چگونه باعث ایجاد احساس تنفر و ناامیدی در شما شده است؟
    • 🌟 نظر شما درباره اهمیت بی‌توجهی به شرایط فعلی برای ادامه مسیر لاغری با ذهن چیست؟ توضیح دهید.
    • 👨‍👩‍👧‍👦 آیا شما هم تجربه کرده‌اید که افراد چاق خودشان را شبیه به یکی از اعضای خانواده می‌بینند؟ شرح دهید.
    • 🧬 چگونه می‌توانید اثبات کنید چاقی شما ربطی به ژنتیک یا دیگران ندارد؟ توضیح دهید.
  • ✍️ از محتوای ویدیوی آموزشی تمرین بسازید و تمرین خود را در بخش نظرات همین جلسه بنویسید.

منتظر کامنت‌های شما هستیم! 💬👇

همراه همشگی شما: رضا عطارروشن

با دادن ستاره به این مطلب امتیاز بگیرید.

امتیاز 4.20 از 81 رای

پادکست صوتی

باکس دانلود

https://tanasobefekri.net/?p=15119
138 نظر توسط کاربران ثبت شده است.
اندازه متن بخش نوشتن دیدگاه:

دیدگاهتان را بنویسید

اندازه متن دیدگاه ها
      آواتار ملکه عشق
      ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۰۰:۱۵
      مدت عضویت: 2014 روز
      امتیاز کاربر: 10613 سطح ۴: هنرجوی مبتدی

      نشان های دریافت شده

      نویسنده عالی (بیش از ۵۰ دیدگاه)
      نویسنده ممتاز (بیش از ۱۰۰ دیدگاه)
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 2,182 کلمه

      به نام خالق بی همتا و یگانه ام که هر مخلوقش را شاهکار و اثری تکرار نشدنی آفرید 

      درود به هم مسیرانم که جلوه های زیبایی و عزت خداوند هستید 🍃🌸

      لاغر شدن آسان است اگر موانع ذهنی برطرف شوند..

      در تمام سالهایی که اضافه وزن داشتیم و در تلاش بودیم تا با روشهای بیرونی مثل رژیم و ورزش و غیره لاغر اندام شویم در مسیرمون با موانعی برخورد می کردیم مثلا امروز دورهمی هستیم و مهمانیم دیگه کاریش نمیشه کرد یا عید شد و هرروز که عید نیست یا مادرم مهمان دعوت کرده و درست نیست و بنابراین ما به تمام این موارد قدرتی می دادیم که مانع از استمرار و تعهد ما می شدند در صورتی که تمام قدرت از آن ما بود و باید به این باور توانمندی در خودمون می رسیدیم که اولویت زندگی من چیه یا هدفم چیه ؟!اینکه من تصمیم گیرنده هستم نه هیچ عامل دیگری!..

      جریان آب به راحتی و خود به خودی جاریست ولی اگر بخواهیم مسیرش رو تغییر بدیم یا مانع جریانش بشیم باید سختی بکشیم و تلاش مضاعف کنیم یا هزینه های گزاف بپردازیم …

      سلامتی و ثروت عشق و آگاهی و تناسب و زیبایی هم جاریست و همین الآن وجود داره ولی ما تو ذهنمون سد زدیم و مانع درست کردیم انقدر در طی سالها با توجه به دیده و شنیده هامون دلیل داریم که ممانعت کنیم از جریان سلامتی و تناسب اندام و ثروت !….جسم ما به صورت طبیعی می خواهد سلامت و متناسب باشه و هر لحظه در حال ترمیم و بهبود و بازسازی خودش هست اما ما هستیم که با قدرت ذهنمون در کارش و روند تناسب اختلال ایجاد می کنیم پس در تمام جنبه های زندگی اگر مسائلی داریم باید موانع را شناسایی کنیم و خود به خودی همه چیز به حالت طبیعی خودش بر می گرده و هر بار بیشتر این موانع را بر می داریم هماهنگی بیشتری با ذات الهیمون پیدا می کنیم .

      باور کردن توانمندیمون و احساسی که از کاری که برای هدفمون انجام می دهیم دریافت می کنیم .تضمین موفقیت ما هست .که در کنارش آموزش و تمرین و استمرار کمک کننده است .

      نکته مهم:بایددلیل لاغر شدنم فقط برای خودم باشه نه برای راضی نگه داشتن دیگران .چون ذهن هماهنگی لازم را انجام نمی ده و کار و روند تغییر سخت میشه 

      افراد چاق سالها از طریق اطرافیان دچار سرزنش و تحقیر شدند مسخره شدند و کم محلی بهشون شده و وقتی یه روزنه امید پیدا می کنند می خواهند تمام آن پتانسیلی که سالها از خشم و ناراحتی در خود ذخیره کرده اند را منفجر کنند می خواهند توانمندی و تلاش و هر آنچه را از دست دادند به دست بگییرند و جار بزنند ببینید من هستم ..ولی در مسیر رشد و آگاهی آموزش ذهنی با تمرینهای مختلف مثل همین نوشتن تخلیه افکار و پتانسیل صورت می گیره و اولین نشونه ها برای فرد تغییر احساسی است و کم کم به این نتیجه می رسد که لاغری اش تمام و کمال برای خودش است صاحبش خودش هست چون سلامتی و زیبایی را خودش تجربه می کند لذت پوشیدن لباسهای شیک و رنگی و سایز متناسب احساس ارزشمندی و آزادی و قدرت درون خودش هست و تمام لذت برای خودش هست و دیگران نفعی از این موضوع نخواهند برد حالا اگر تشویقی هم از بیرون صورت میگیره باید باعث انگیزه بیشتر برای موفقیت های بیشتر ما باشه و قبل از اینکه نیاز داشته باشیم کسی به ما توجه کنه باید خودمون را تأیید وتشویق کنیم و به خودمون تبریک بگیم و این نوع آزادی بسیار لذت بخش است .

      هر فردی ممکنه در زمینه هایی موفق باشه و در زمینه هایی شکست خورده !…فردی که عاشقه ممکنه بیمار باشه یا فردی که سلامته ممکنه بی پول باشه و تمام این شرایط از موانع ذهنی افراد باعث اختلال در مسیر زندگیشون میشه ولی با آموزش ذهنی تغییراتی در برنامه ریزی ذهن ایجاد میشه که در تمام جنبه های زندگی مؤثره .فرد چاق برای لاغرشدن با ذهن آموزش میبینه ولی  باور به توانمندیش و عزت نفس و تغییرات احساسیش روند زندگی کردنش را متحول می کنه ….

      برای افرادی هم این زمان رسیدن به نتیجه خیلی مهمه و در واقع دست و پا گیر اونها میشه و فکر می کنند مثلا یک سال آموزش زیاده ولی باید در نظر داشته باشیم که ما سالها چاق بودیم و الآن داریم از ریشه و بنیاد درستش می کنیم و برای یک عمر از لاغری دائم و حال خوبمون لذت میبریم و یک سال در برابر چندین سال هیچیییییی نیست هیچیییییی.

      به فلانی رفتی !؟…🙄یک موانع ذهنی برای موفقیت است .

      متأسفانه ما یادگرفتیم بچه که به دنیا میاد کلی خط کش می زاریم ببینیم به کی رفته و شروع میشه این داستان و بچه بارها میبینه و میشنوه که ظاهرش یا رفتارش به فلانی رفته و باب شده می گویند بچه حلالزاده به داییش میره !…و هر آن داره در ذهنش الگو سازی می کنه و ذهن طبیعی میدونه و سعی داره تصویر و الگو را به واقعیت تبدیل کنه در واقع موضوع سن و زمان مربوط به جسم ما هست و ذهن و روح ما زمان نداره و مثلا پدری که چاقه و ۴۰سالشه و الگوی چاق در ذهن پسر ۱۵سالش هست چاقی پسر نسبتا به پدرش بیشتره یعنی ذهن تشخیص نمی ده که باباش تو ۱۵سالگی مثلا ۳کیلو اضافه وزن داشته و الآن روندش تا ۴۰سالگی شده ۲۰کیلو اضافه وزن و پسر ممکنه الآن در این سن ۲۰کیلو اضافه وزن داشته باشه ….

      من بارها شنیدم از مادرم و خانواده اش که تو به ما رفتی پاهات و پایین تنه ات چاقه ….پارسال که رد شدم و گفتم نه من الگو ندارم ؟!….به محض شنیدن این فایل از لایه های زیرین ذهنم متوجه شدم که شاید مادرم را الگوی چاقی خود قرار دادم بعد منفی باف خواست که بگه نه توکه اخلاقت فرق می کنه و راه و روش زندگیت ؟!اما یادم افتاد یک ماه پیش یکی از اقوام خیلی دور منو  دید و گفت چقدر شکل مامانت شدی !…منم لبخند زدم و خوشم اومد چون مامان زیباست ،حتی ما چال گونه داریم و جد مادرم چال گونه داشت و بعضی نوه و نتیجه ها هم چال دارند و چقدر شبیه سازی شدیم در صورتیکه برای هر کسی متفاوته !…،فهمیدم که اونروز جهان خواسته اینو بهم بگه و متوجه نشدم یعنی حتما درونم بوده که جهان برام آورده همین باعث شد امروز فکر کنم من هیچوقت دوست نداشتم شبیه مامانم باشم البته بسیار زیبا و کدبانو و مردم دوست و خیرخواه و البته مذهبی هست مادرم. از طرفی وقتی دیگران از موارد خوب به من نسبت می دادند که مثل مادرت کدبانویی خیلی خوشم می اومد ولی همیشه سعی داشتم رفتارم با فرزندانم دقیقا برعکس مادرم باشه یعنی ثابت کنم من اونطوری نیستم که به قول خانم لوییز هی نویسنده کتاب شفای زندگی دقیقا یعنی من هستم و متوجه شدم که من همون رفتاری را با فرزندانم و خودم دارم که با من والدینم داشتند این مانع ذهنی من بوده و هست و تلنگر#به جایی بود.خدایا شکرت 🙏🏻

       …خیلی جالبه امروز صبح که رفته بودم بیرون قبل از اینکه به این فایل گوش بدم داشتم به آسمون نگاه عمیقی می کردم و با زمینم با هر قدم سپاسگزاری عشقبازی می کردم . با خود گفتم یعنی چه طوری میشه واقعا این همه آدم از اول خلقت هر کدام یک اثرانگشت مختص خودشون دارند و یکدونه هستند ؟!…در عرفان هم خونده بودم که هرذره با ذره ی دیگر متفاوت است و انقدر شگفت انگیزه که قابل درک نیست ولی از خداوند شناخت و درکش را طلب می کنم …

      درسته از کودکی منو شبیه سازی کردند و همیشه با مقایسه ها به ذهنم الگو دادند اما به لطف و عظمت خالقم امروز در مسیر صحیح قرار گرفتم تا به شکوه و جلال خودم و وجودم پی ببرم اینکه تو کل عالم از من یکدونه هست سوگلی هستم و چقدر خاصم برای خالقم با چه عشقی منو خلق کرده و چقدر خوبه درک کنم این عشق بی پایانشو 😇♾❤️….

      از این لحظه من خودم هستم و شبیه خودم من تنها اثری هستم که هرگز تکرار نخواهم شد من یک دانه ام یک دانه خاص و محبوب خدا ✨

      من خودم خالق زندگیم هستم و مسئول ساختن یک زندگی عالی برای خودم هستم ✨

      بخش پرسش و پاسخ:

      یعنی ممکنه بعد از لاغر شدن من چاق بشم ؟مگه وقتی زبان مادریم را یاد گرفتم فراموش کردم؟!..من چاقی را هم یاد گرفتم و سالها زندگیش کردم بنابراین لاغری یک زبان و هنره مثل جدول ضرب که در عمق وجودمونه و سالهاست به یاد داریم اگر لاغری را خوب یاد بگیریم میشه انتخاب زندگیمون و اصلا نمیشه فراموشش کرد مثل زبان مادری 

      توجه به نتیجه لاغری چه پیامدی داره !؟…

      اگر باور به مسیر صحیح لاغری داشته باشیم با خیال راحت حرکت می کنیم یعنی توجه را میزاریم روی آموزشها چون باور داریم لاغر میشیم و تا ابد لاغر میمونیم دقیقا مثل وقتی که از شهرمون قصد سفر می کنیم و باور داریم در نهایت اگر ترافیک باشه یا در مسیر تایمی استراحت کنیم بالاخره ما به مقصد می رسیم 

      فردی که خانواده متناسب داره باید دنبال چه فرمول ذهنی غیرصحیحی بگرده !؟هر کدام از ما هزاران فرمول در ذهنمون داریم که خودمون باید شناسایی کنیم چون یک سری مخصوص به افکار و فرهنگ و آداب و رسوم و یا شرایط تربیتی مسیر زندگی خودمون هست …

      اگر فرد چاقی که خانواده متناسبی داره از کودکی چاق شده حتما چاقی را آموزش دیده است رقابت بین مادران برای داشتن فرزندی هیکلی و گرفتن رتبه لایق بودن برای مادر  یا توجه به حرف پزشکی میتونه یک باور ذهنی چاق باشه و با استفاده از فایلهای آموزشی و خواندن دیدگاه دوستان این فرمولها شناسایی می شوند و جوینده یابنده است . 

      چطور به این باور برسم که من شبیه خودم هستم؟! …

      فکر کردن به اختلاف ها و نوشتن و ساعتها تجزیه تحلیل فکری و البته بی توجهی به شباهتها میتونه راه گشا باشه و  با باور توحیدی که خداوند یگانه است و از یگانگی خودش خاص بودن و یکی بودن را به من هدیه کرده است روند کار بهتر میشه با تفکر و استمرار میشه  این باور را قدرتمند کرد  ..

      آیا با گفتن عبارات تآکیدی میشه لاغر شد؟!.

      به نظر من و البته تجربه خودم اگر کسی کمی به شناخت و باور توحیدی برسه برای تلنگرو یادآوری به خودش میتونه از عبارات تآکیدی کمک بگیره من روبروی آینه این عبارات را تاکید می کردم ۱۰تای اولی با قدرت و احساس بود ولی بعد میشد طوطی وار …البته اگر این باشد که کلام من هم قدرتمند است بی اثر نیست اما چیزی که متوجه شدم گفتار و افکار و احساس که باهم جمع بشوند قدرت فوق العاده و فرکانس بالایی می گیرند و اما من مدتی است این کار را می کنم مثلا در دفترم می نویسم من بسیار کشیده و لاغر اندام هستم بعد در ادامه از خودم می پرسم چرا و چگونه ؟!

      با فکر و احساس جواب می دهم چون سلامتی و تناسب حالت طبیعی منه چون مثل آب روان جاریست چون جسمم مشتاقه طبیعی باشه و مثل جنگل سوخته که سریع بهبود پیدا می کنه و خودشو ترمیم می کنه جسم من هم درروند بازسازی هست چون قدرت در دست منه و اراده کردم طبیعی باشم چون آموزش لاغری میبینم چون بهاشو می دم چون احساسم خوبه چون بارها توانستم موفق بشم در هر کاری چون جسم من در طول عمرم ۴۰تن غذا را هضم و جذب و دفع کرده و این ۱۲کیلو هیچییییی نیست هیچیییی .چون من خالق زندگی خودم هستم .چون انتخاب شده خدا هستم .چون من خالق جسم خودم هستم . سلولهای جدیدی که در جسمم متولد میشوند شعور و حافظه سلولی سلامتی دارند و این یکی از تمرینهای فوق العاده عالی منه که هرروز صبح انجام میدم خیلی احساسی میشم و گاهی اشک شوق هم میریزم و قدرت میگیریم و می نویسم پول هست بعد جواب می دم چون هرذره قابلیت تبدیل شدن به هر شکلی را داره هرذره بی نهایت فراوانی پول داره و با قانون تقاضای من به من عرضه میشه و پول از هزاران راه الهی به سمت من جاری میشه مگه خدا نگفته بخوان تا اجابتت کنم !؟….(هدیه شب یلداتون 🎁😊)

       ولی آینه را خیلی دوست دارم خود حقیقی ام را میبینم و دلتنگ خودم که هستم حالمو عالی میکنه 

      من خیلی باحالم در طی این دوسال که وارد دوره های خودشناسی شدم میرم جلوی آینه و خودم را نوازش می کنم و قربون صدقه خودم میرم اوایل یواشکی بود و با خجالت ولی به قدرت و عزت خدا قسم جلوی بچه ها و همسرم و بلند بلند اصلا انگار وجود خارجی ندارند ایندافراد (و پسرم میگه چه طور روت میشه ؟!گاهی هم برعکسشو میگه و منو قدرتمند تر میکنه )و چقدر اعتماد به نفس گرفتم 😊💪💪 

      من امروز دلم خواست یک گردو خوردم گرسنه نبودم و چون فایلی از استاد دیده بودم امروز آزادتر بودم و گفتم دلم خواسته خوردم هرروزی که نیست و کاری هم که نمیتونه بکنه (یعنی لاغری با ذهن خیلی عمق داره هرچه به عمش برسی آزادتر میشی و کار ساده تر میشه و فقط با تکرار و استمرار میسره ….

      عشق به تن واحده 

      عشق به زمان و مکان 

      عشق به هزاران نفری که استاد را پرورش دادند تا تمام آموزه هاشون را  به من هدیه کنند

      برای چندساعت درروز در لحظه حالم رها از زمان و مکان و حاااالم عالیه خدایا شکرت و عاشقتم ❤️

      همواره در مسیر تغییر کردن رها از پیله های ذهن باشید🦋✨

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید.
      ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی مشاهده امتیاز دهندگان
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ملکه عشق
      ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ ۱۲:۰۷
      مدت عضویت: 2014 روز
      امتیاز کاربر: 10613 سطح ۴: هنرجوی مبتدی

      نشان های دریافت شده

      نویسنده عالی (بیش از ۵۰ دیدگاه)
      نویسنده ممتاز (بیش از ۱۰۰ دیدگاه)
      محتوای دیدگاه: 44 کلمه

      سلام و درود بر شما دوست عزیز 

      سپاسگزارم از حس توجهتون به دیدگاهم و اظهار لطف و محبتتون .

      و بزرگان فرمودند: دعای دیگران در حق شما از دعای خودتان نسبت به خودتان گیراتر است .

      همواره در مسیر مستقیم و پرنعمت الهی شادمانه گام بردارید 😊

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید.
      ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ملکه عشق
      ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ ۱۴:۲۴
      مدت عضویت: 2014 روز
      امتیاز کاربر: 10613 سطح ۴: هنرجوی مبتدی

      نشان های دریافت شده

      نویسنده عالی (بیش از ۵۰ دیدگاه)
      نویسنده ممتاز (بیش از ۱۰۰ دیدگاه)
      محتوای دیدگاه: 60 کلمه

      🤩وااای فریده عزیزم چقدر عالی و این ۱درصدی چه انرژی داشت و منو یاد قران کریم انداخت اکثرهم لایعقلون و سالها ما هم تعقل نمی کردیم الهی شکر که انتخاب شدیم و چقدر وجودم گسترده میشه که با چنین دوستانی تعامل دارم که هیچ شناخت بیرونی نسبت به آنها ندارم ولی روحم آنها را می شناسد …

      روزگار مملو برکت جانا✨🦋❄️

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید.
      ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ملکه عشق
      ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ۲۱:۳۰
      مدت عضویت: 2014 روز
      امتیاز کاربر: 10613 سطح ۴: هنرجوی مبتدی

      نشان های دریافت شده

      نویسنده عالی (بیش از ۵۰ دیدگاه)
      نویسنده ممتاز (بیش از ۱۰۰ دیدگاه)
      همیاری
      محتوای دیدگاه: 201 کلمه

      سلام و درود بر فریده عزیزم چقدر این فایل را خوب و کامل و جامع و البته عامیانه توضیح دادین وقتی نوشته شما را خوندم که وقتی در مورد آموزش ذهنی به مادرتون توضیح میدین انگار آلمانی صحبت می کنم خیلی خندیدم 😄و یاد خودم افتادم که سالها تلاش میکردم با شوق و ذوق برای نزدیکانم توضیح بدهم و تو باغ نبودند و در مورد خود تخریبی هم خیلی عالی توضیح دادین یعنی متوجه احساستون بودین و یه جایی برای اینکه رفتار خودتون را تأیید کنید که قدرت را به دست بگیرید به منفی باف گفتین دلم خواسته خوردم با لذت هم خوردم من هم سالهای بسیاری خودم را قضاوت کردم و تخریب کردم چون بهم یاد دادند اولویت زندگی من راضی کردن دیگرانه و بارها حتی خواستم از مادرم در مقابل خاله یا مامان بزرگم دفاع کنم و همانجا از طریق خود مادرم روبروی اونها تحقیر و سرزنش شدم و به هر حال رنجهای من شد گنج های من و فریاد از عمق جان که تنها تو را می پرستم و تنها از تو یاری می جویم .

      خوشحالم که هم مسیر هم هستیم و البته در راه مستقیم و پرنعمت که خداوند هدایتمون کرده است 

      عالیترینهای الهی پیش روی ماهتون ✨🦋

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید.
      ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ملکه عشق
      ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ۲۰:۴۹
      مدت عضویت: 2014 روز
      امتیاز کاربر: 10613 سطح ۴: هنرجوی مبتدی

      نشان های دریافت شده

      نویسنده عالی (بیش از ۵۰ دیدگاه)
      نویسنده ممتاز (بیش از ۱۰۰ دیدگاه)
      همیاری
      محتوای دیدگاه: 138 کلمه

      سلام و درود بر شما😍 چقدر خوب روی

      این  فایل متمرکز شدین و چه جالب گفتین حتی اگر تغییرات جزیی و لذت بخشی از دیگران در ذهنمون الگوسازی بشه در واقع ذهن متوجه نیست و یک الگو از شخصیت کامل فرد داره و ممکنه خیلی از مسائل ما را و شرایط جسمی و زندگی ما را شباهت سازی کنه ولی خبر خوش این بود که شما متوجه شدین و حتما تا الآن مانع را برطرفش کردین و این که الآن شما خودت درمانگر خودت هستی قدرت داری و اراده داری و مژده اینه که قراره شکم شما صاف و تخت بشه و البته موهاتون و ابروهاتون پرپشت و زیباتر از قبل چون شما شاهکار خلقتی و اثری تکرار نشدنی ….این صحبتها نشونه است از خداوند برای شما خدا را سپاسگزارم که پیک حق بودم .روزگارتان همواره شادمانه و آگاهانه.🍃🌸

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید.
      ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
1 2 3 11
گردونه هدایا گردونه هدایا