0

دورهمی با دوستان (قسمت چهارم)

نتیجه لاغری
اندازه متن

زمان تعیین کردن یکی از عادت های افراد چاق در کسب نتیجه لاغری از روشی است که برای لاغری انجام می دهند.

بهترین زمان استفاده از آموزش های لاغری با ذهن باید چند وقت باشد؟‌ این یکی از سوالات پرتکرار هنرجویان لاغری با ذهن می باشد.

چرا لاغری با ذهن

شاید این سوال که چرا باید از روش لاغری با ذهن برای لاغر شدن استفاده کنم خیلی در ذهن شما ایجاد نشده باشد چون می دانید که از طریق تبلیغات یا دعوت شدن در تناسب فکری حضور ندارید.

اینکه چرا باید به این روش اعتماد کنم یا از این روش استفاده کنم بیشتر زمانی در ذهن شما ایجاد می شود که در معرض تبلیغ یا دعوت قرار بگیرید.

مسیر صحیح لاغری

اما در مقابل این سوال که برای نتیجه لاغری تا چه مدت باید از آموزش های لاغری با ذهن برای لاغری استفاده کنم به اندازه زیادی در ذهن استفاده کنندگان ایجاد و مطرح می شود.

بنابراین اطلاع از این موضوع و همچنین درک این که چه انتظاری باید از لاغری با ذهن داشته باشیم؟! می تواند به بهبود روند حرکت شما و کسب نتیجه عالی کمک کند.

  • برای نتیجه لاغری تا چه مدت باید لاغری با ذهن را ادامه دهم؟! ۳ ماه، ۶ ماه، ۱ سال و یا حتی بیشتر.
  • برای نتیجه لاغری چند تا دوره باید از تناسب فکری تهیه کنم؟ آیا با یک دوره به نتیجه لاغری ایده آل می رسم یا باید همه دوره ها را خریداری کنم؟!

این سوالات به این دلیل در ذهن مخاطب ایجاد می شود که تمام آن چیزی که درباره نتیجه لاغری در ذهن ما هست بر اساس روش هایی است که در گذشته برای لاغر شدن استفاده کرده ایم.

روش های قبلی ما برای لاغر شدن همگی مدت دار بوده است.

اگر رژیمی رو شروع کردیم مدت استفاده برای نتیجه لاغری از اول مشخص بوده که مثلا رژیم یک هفته، یک ماهه، سه ماهه است.

اگر ورزشی رو شروع می کردیم بازم یه جورایی مدت اجرا برای نتیجه لاغری مشخص بوده یا حداقل برای خودمون مدتی تعین می کردیم می گفتم حالا یه ماه میرم ببینم نتیجه لاغری چی می شه؟! سه ماه میرم ببینم نتیجه لاغری چی می شه؟!

بنابراین کلاً تصویر ذهنی ما برای نتیجه لاغری اینه که قراره یک مدتی رو ما این کار رو انجام بدیم و بعدش رها کنیم.

در صورتی که موضوعات ذهنی با موضوعات فیزیکی کاملا تفاوت داره.

حتی در زندگی روزمره شما می تونید خیلی از اهداف رو شروع کنید، مثلا برید کلاس نقاشی، کلاس خیاطی، برید مکانیکی یا هر چیزی رو شروع کنید و چند وقت بعد دوباره رها می کنید و احتمالا خیلی هامون خیلی چیزها رو در زندگی شروع کردیم و چند وقت بعد دوباره رها کردیم.

یه زمانی فکر می کردیم به موسیقی علاقه مندم و کلاس آموزشی شرکت کردیم.

یه مدت فکر می کردم به تکواندو علاقمندم و دو سه ماه باشگاه می رفتم. و حتی یه مدت به بدنسازی علاقمند شدم و بیش از دو سال این رشته رو به شکل حرفه ای دنبال می کردم.

اما همه این موارد رو نتونستم برای مدت طولانی یا به شکلی که به نتیجه دلخواه برسه ادامه بدم.

یعنی همه ای ما این تجربه رو داریم که یه کارهای فیزیکی رو شروع کردیم اما ادامه اش ندادیم اما در مورد مسائل ذهنی این تجربه رو باز داریم که چیزی که ما یاد میگیریم هیچ وقتی از ذهنمون پاک نمیشه.

خب این تفاوت کار ذهنی با کار فیزیکیه.

حالا این چیزهایی که یاد می گیریم کلاً دو دسته هستن. ما یه سری چیزای روزمره یاد می گیریم، یه سری کارهای روزمره رو ما یاد می گیریم که در مغزمون ذخیره میشه که اصلا نیازی به کلاس رفتن هم نداره. شما خیلی راحت ممکنه خیلی آدرس ها رو بلد باشید، ممکنه یه سری شماره ها رو بلد باشید، ممکنه یه سری دستور پخت ها رو بلد باشید.

خیلی از کارها رو شما بلد هستید، اما یه سری چیزا رو بخوایی یاد بگیری دیگه نمیتونی به صورت روزمره اونا رو یاد بگیری. باید براش وقت بذاری. باید تکرار کنی. باید استمرار داشته باشید.

مثل درسهایی که ما تو مدرسه، تو دانشگاه خوندیم. مثل این که شما بخوایی یک زبان جدید یاد بگیری.

این دیگه تو زندگی روزمره شما نیست که بگی خب حالا من همینجور خودبخود یاد میگرم.

الان آیدا (دخترم) چهار سالشه و ایشون میتونه حرف بزنه، اما حرف زدن دلیل بر سواد داشتن نیست. همین الان انگلیسی هم میتونه صحبت کنه خیلی از جملات رو میتونه انگلیسی بگه و ارتباط برقرار کنه ولی این دلیل بر این نیست که ایشون زبان انگلیسی رو بلده یا زبان فارسی رو بلده.

فقط میتونه حرف بزنه چون حرف زدن رو از زندگی رزمره یاد گرفته اما اگه بخواد زبان دیگر رو یاد بگیره باید حتما زمان بذاره

حالا به صورت اکادمیک شرکت کنه و خیلی مسائل مختلفی رو باید دنبال کنه.

پایان نتیجه لاغری با ذهن کجاست؟!

لاغری با ذهن چیزی نیست که شما در زندگی روزمره تون یاد گرفته باشید.

چاقی با ذهن رو شما در زندگی روزمره تون یاد گرفتید اما لاغری با ذهن رو شما نمی تونی از زندگی روزمره یاد بگیری به این دلیل که اطرافیان شما سالهاست چاقی با ذهن رو دارند زندگی می کنند اما هیچ‌کدام لاغری با ذهن را زندگی یا اجرا نکرده اند که شما از کودکی به صورت خودبخودی آن را یاد گرفته باشی.

بنابراین برای کسب نتیجه لاغری از روش لاغری با ذهن باید زمان صرف کنید و از طریق تمرین و تکرار یادش بگیری که منجر به کسب نتیجه لاغری شود.

حالا این که دوستانی که سوال می کنند: برای یادگیری با نتیجه لاغری از روش لاغری با ذهن باید چقدر زمان بذارم؟

این بستگی به توانایی تمرکز و اشتیاق خودتون داره مثل هر موضوع دیگه ای نمیشه براش زمان تعین کرد که من چقدر وقت میذارم و اون رو یاد میگیرم و به نتیجه لاغری مطلوب می رسیم. باید انجام بدید، ادامه بدید و ببینید در چه مدتی میتونید یاد بگیرید و اونو در زندگی روزمره تون اجراش کنید.

بنابراین سعی کنید اگر وارد لاغری با ذهن میشید با نگاه زماندار نباشه، برای نتیجه لاغری مدت تعین نکنید، به این موضوع فکر نکنید که من این مسیر رو شروع کنم، پایان کی خواهد بود؟

پایان مسیر وقتی است که شما به نتیجه لاغری ایده آل جسمی برسید و از نظر ذهنی اطمینان پیدا کنید که شما کار رو بلدی، اون وقت نقطه پایان هست.

من الان بعد از ده سال که در این مسیر هستم هنوز فکر نمی کنم که به نقطه پایان یا نتیجه لاغری رسیده باشم.

اصلا این ادعا رو نمی تونم بکنم که در لاغری با ذهن به نقطه پایان رسیدم، ده ساله دارم این کار رو انجام می دم ولی از اونجایی که لاغری با ذهن در حین زندگی روزمره ی من داره انجام میشه،‌ یعنی من دارم زندگی عادیم رو انجام میدم و لاغری با ذهن رو یاد میگیرم، تمرین می کنم و در زندگیمون بهش عمل می کنم، این ده سال به من سخت نگذشته.

من هیچ سابقه ای در زندگی ام ندارم که در گذشته ده سال یک روشی رو ادامه داده باشم. حالا چه رژیم باشه چه ورزش و اصلا هیچ کاری رو من ده سال ادامه ندادم. هیچ موضوع مورد علاقه ام رو من ده سال ادامه ندادم.

بنابراین الان که دارم لاغری با ذهن کار میکنم و در زندگی ازش استفاده میکنم به این دلیل که یه جورای قاطی با زندگی روزمرم هست.

از انجامش خسته نشدم یعنی برام یه چیز سخت نیست، نمی خواد براش وقت بذارم فکر کنم که امروز من باید برم کلاس لاغری با ذهن شرکت کنم، نه این یه چیزی طبیعیه تو زندگی من داره انجام میشه.

شما هم باید با این نگرش وارد لاغری با ذهن بشید که من قراره در این مسیر چیزهایی یاد بگیرم که در زندگی روزمره باید ازش استفاده کنم و یه چیزی قاطی زندگی روزمره من خواهد شد.

بنابراین زمانش مهم نیست که بگم کی به نقطه پایان یا نتیجه لاغری میرسم؟ مهم اینه که من از وقتی شروع میکنم به مرور احساس کنم که یه چیزهایی داره در من تغییر میکنه.

حالا این چیزها از لحاظ احساسی هست، از لحاظ عمل کردن هست، ترغیب های ذهنی من داره یواش یواش عوض میشه، عمل کرد های من داره یواش یواش عوض میشه، این نشون میده که شما داری یواش یواش تغییر میکنی و این بستگی به خودتون داره و برای هر شخصی رسیدن به نتیجه لاغری متفاوته.

شما اگه برای لاغری رژیم بگیری، ورزش کنی یا حتی عمل جراحی کنی نمی تونی این روشها رو در حین زندگی روزمره ات به کار بگیری و ادامه اش بدی. حتما باید براش وقت بذاری و برنامه ریزی کنی و از حالت عادی زندگی روزمره ات خارج بشی ولی

لاغری با ذهن یک روش منطبق با زندگی عادیه، برپایه زندگی عادیه، یعنی ما زندگی عادی خواهیم داشت و در حین زندگی روزمره عادیمون، در کنار خانوادمون، سر سفره خانوادمون، یواش یواش لاغری با ذهن رو یاد می گیریم و تأثیرش در ذهن ما میشه، تغییر تصاویر چاقی در ذهن ما شکل می گیره.

یواش یواش ما تمایلات و ترغیب هامون تغییر میکنه و در یک مدت خیلی معقولی جسم ما هم تغییر میکنه نه زمانش مثل ورزش و رژیم میتونه در یک هفته به شما شک وارد کنه و چند کیلو لاغر بشی و نه به این شکله که چند ماه کار کنی و هیچ نتیجه ای در خودت نبینی.

اگه درست از این روش استفاده کنید هر ماه شما کاملا متوجه هستی و نتیجه اش رو می بینید و به همین دلیل شما قدم به قدم ادامه میدی.

پس لاغری با ذهن رو بدون درنظر گرفتن زمان برای نتیجه لاغری و با این نگرش که در حین زندگی روزمره ازش استفاده خواهم کرد بپذیرید و وارد این مسیر بشید.

سوال هنرجوی لاغری با ذهن

من از طریق یه استاد دیگه با این موضوع آشنا شدم قبل از اون من رژیم گرفته بودم و اون جوری که دلم میخواست به تناسب اندم نرسیده بودم یعنی متناسب لاغر نشده بودم و از نظر چهره یه مقدار افتاده بودم و این موضوع یه مقدار ترس از لاغری در من ایجاد کرد.

وقتی که با گروه دورهمی لاغری با ذهن آشنا شدم فکر کردم که خب این روش دیگه اوکیه و یه ذهنیت دیگه ای داشتم.

وقتی بعد از یه مدت ادامه دادن و دوباره اون نتیجه مدد نظرمون نگرفتم انگار احساس کردم که این ترسه تشدید شد.

بعد با شما آشنا شدم ولی این مقاومت هنوز توی من هست و نمیتونم در واقع این ترسه رو بذارم کنار.

با خودم میگم که این روشم مثل اون یکی روشم نمیتونه منو به اون تناسبه اندامی که دلم میخواد برسونه.

یعنی از بالا تنه و پایین تنه به شکل متناسب لاغر نمیشم و فکر میکنم که این روشم اگه ورزش نباشه کنارش، من اون لاغری که میخوام رو به دست نمیارم.

پاسخ استاد عطارروشن

مسئله اول اینه که تا شما چیزی رو استفاده نکنی نمی تونی درباره اون موضوع تجربه داشته باشید.

خودت باید این روش رو استفاده کنی و بعد بگی خب حالا نتیجه لاغری چی شد؟

ما همیشه اینجوری هستیم، ذهن ما همیشه نتیجه رو برای ما پیش بینی میکنه و همیشه هم پیش بینی اش اینه که نمیشه.

شما تا الان فکر نمی کنم در هیچ کاری تصمیم گرفته باشی وارد بشی و از اول ذهن همیشه تشویق ات کرده باشه که آفرین، خوب بودی و مطمئن باش موفق میشی، تو نفر اول میشی و …

هر انسانی، هر کاری رو بخواد شروع کنه ذهنش بهش میگه: نمیشه! و این طبیعیه.

بنابراین شما باید با این نگرش که من انجامش میدم ببینم نتیجه چی میشه یه مدتی رو برای خودت در نظر بگیری، مثلا بگی من سه ماه این روش رو هر روز دنبال میکنم ببینم نتیجه لاغری چی میشه.

سه ماه چیز زیادی نیست در زندگی شما، هر چقدر شما سن داشته باشی و هر چقدر اضافه وزن داشته باشی سه ماه در برابر مدت زمانی که شما درگیر چاقی هستی اصلا زمان زیادی نیست.

بنابراین اصلا این سه ماه رو با این نگرش که ببینم چی میشه ادامه ندید بلکه نگرش شما این باشه که هرچی شد اصلا مهم نیست و نگران نتیجه اش نیستم که بخواهم از الان استرس داشته باشم. من می خوام سه ماه این روش رو انجامش بدم ببینم نتیجه لاغری چی میشه.

سه ماه در برابر کل زندگی شما اصلا مقدار زیادی نیست بنابراین پیشنهاد میکنم که این سه ماه رو خرچ کنید برای این روش. سه ماه رو برای این روش وقت بذارید بدون این که بخوای به نتیجه فکر کنید که نتیجه چه خواهد شد.

شما نباید در روش لاغری با ذهن پیش بینی کنید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

همینطور که شما الان برای سیستم های بدنتون هیچ پیش فرضی ندارید. شما اصلا به این فکر نمی کنید که چه اتفاقی خواهد افتاد، مثلا قلب من چطور کار خواهد کرد؟! الان من بخوام فردا از خونه برم بیرون احتمالا فعالیت من یکم بیشتر میشه من چجوری باید قلبم رو تنظیمی یا کنترل کنم؟!!

نکنه قلب من کم بیاره؟! نکنه اکسیژن کم بیارم؟! اینها سیستم های داخلی بدن شما هستند که هیچ اشرافی بر عمل کرده اونها ندارید.

لاغری با ذهن هم به همین شکل خست و شما هیچ اشرافی بر عمل کرده ذهنت بر جسمت ندارید. بنابراین نباید پیش بینی کنی که چه اتفاقی خواهد افتاد. شما فقط باید بگید من روش رو شروع می کنم، هر روز انجام می دم و پیش می رم تا ببینم نتیجه چی می شه.

در موضوع لاغری با ذهن خیلی ها هستن که با اسم لاغری با ذهن دارن یه سری مطالب رو ارائه میدن.

من هیچ کدومشون رو گوش نکردم و اصلا نمیدونم اونها چی دارن ارائه میدن.

من فقط محتوای خودم رو میتونم در بارش نظر بدم و مطمئن هستم و این اطمینان رو دارم که هیچ جایی همچین محتوایی ارائه نشده و نخواهد شد.

حتی محتوایی که به شکل رایگان در سایت تناسب فکری ارائه شده در هیچ جایی حتی به شکل دوره آموزشی قابل خرید هم عرضه نشده چه برسه بخواد همچین محتوایی رو رایگان برای استفاده عموم قرار بده.

بنابراین اگر شما بخوای نتیجه لاغری با ذهنی که در سایت تناسب فکری ارائه شده با نتیجه قبلی که از شخص دیگری استفاده کردید مقایسه کنید قطعا اشتباه خواهید کرد و نتیجه عالی کسب نمی کنید.

نتیجه گیری

اصلا برای نتیجه لاغری این فعالت جدیدی که شروع کردی نباید پیش بینی کنی که چه اتفاقی خواهد افتاد؟!

آیا بالاتنم لاغر میشه؟! پایین تنم لاغر میشه؟! باید ورزش کنیم یا نکنم؟!

نگرش کلی این باشه که من می خوام سه ماه از این روش استفاده کنم بدون پیش فرض و اما و اگر و ببینم نتیجه لاغری چه خواهد شد و بعد برای ادامه مسیرم تصمیم گیری می کنم.

هر فایلی رو گوش دادی هر مبحثی رو کار کردی نباید در ذهن بیای تحلیلش کنی خب حالا مثلا این موضوع چطور میخواد بدن منو فیت کنه؟!

چجور میخواد بالا تنمو لاغر کنه؟! چجور میخواد پایین تنمو فلان کنه؟! اگه اینجوری فکر کردی همش واسه خودت مانع درست میکنی، هی شک و تردید میاد سراغت و شما بهانه شک و تردید دست ذهنت بدی والا به راحتی خودت باعث شکست خودت در لاغری با ذهن میشی.

این روش رو مثل یک سفر تفریحی که شما اومدی حال و هوات عوض بشه در نظر بگیر و ازش لذت ببر و بعد ببین نتیجه اش چی میشه؟!

اگه نتیجه لاغری اش راضی کننده بود، دیگه با اطمینان بیشتری ادامه بده ولی سه ماه رو حتما باید براش وقت بذاری که بتونی بگی خب الان من میتونم نتیجه اش رو بیام برسی کنم. سه ماه هر روز.

منتظر خواندن نوشته های شما هستم

همراه همشگی شما: رضا عطارروشن

با دادن ستاره به این مطلب امتیاز بگیرید.

امتیاز 3.87 از 31 رای

https://tanasobefekri.net/?p=44857
6 نظر توسط کاربران ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

اندازه متن دیدگاه ها
      آواتار زهرا
      1403/06/05 09:50
      مدت عضویت: 503 روز
      امتیاز کاربر: 19645 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 534 کلمه

      سلام استاد صبح شما بخیر و شادی 

      خیلی خوشحالم که میتوانم این فایلهای دورهمی را دراین سایت دنبال کنم و به آگاهی من اضافه میشود چون من اینستا ندارم

      من وقتی به این سایت هدایت شدم ابتدا به صورت پراکنده چند تا فایل رایگان را گوش دادم و صحبتهای استاد حال و احساس من را خوب کرد بعد 12 گام را شروع کردم بدون عجله کردن و بعد 100گام را شروع کردم هرروز فقط یک فایل که این خودش 3 ماه بیشتر شد با خودم گفتم به قول استاد بگذار 3ماه امتحان کنم من که این همه روشها را امتحان کردم این یکی را هم امتحان کنم و بعد از 3 ماه از نتیجه ذهن خودم واقعا شگفت زده شدم باورم نمیشد بدون رژیم وورزش من سایز و وزن کم کردم و اصلا هم زشت نشدم و جالبه همه چیز میخوردم و از خوردن هیچ غذایی محروم نبودم و ترس نداشتم  و چقدر دراین روش احساس ارامش و سبکی و رها شدن دارم و چقدر خوبه که وزن کشی را حذف کردند چون این کار علاوه بر احساس بد داشتن باعث عجله کردن و لیز خوردن درمسیر میشود و خدارا شکر بعد از مدتی من خیلی تغییرات در خودم میدیدم و شگفت زده میشدم مثلا 

      من هرگز نمیتوانستم از خوردن نان خامه ای و یا بامیه پرهیز کنم و جالبه بارها این شیرینی را میدیدم و نمیخوردم 

      در هنگام ناهار خوردن زود سیر میشدم و احساس بدی از پرخوری داشتم 

      در ذهنم هرگز ورزش ورژیم را باعث لاغری نمیدانستم و به این روش اعتماد پیدا کردم 

      دیگر باور کردم که من ژنتیکی چاق نیستم و چقدر رفع این فرمول به من ارامش داد که من هم میتوانم متناسب شوم 

      تغییر نگرش و رفع موانع لاغری هر کدام باعث شادی و نشاط درمن میشدند و احساس اعتماد به نفس من بیشتر میشد 

      خدارا شکر الان یکسال و نیم است که هرروز دراین سایت هستم و در هر شرایطی که باشم این مسیررا ادامه میدهم چون میدانم رمز موفقیت درهرکاری استمرار است مثل دانشمندان که به موفقیت رسیدند اگر استمرار نداشتند نمیتوانستند نتیجه کارهای خود را دریافت کنند پس من تا وقتی زنده هستم متعهد میشوم که دراین سایت بمانم چون اگر چند روز فاصله بگیریم خانم منفی باف به سرعت مخزن ذهن مارا از افکار منفی پر خواهد کرد پس همانطور که استاد گفتند :

      1- مواظب ورودیهای ذهن خود باشیم و ان را کنترل کنیم 

      2- دراین مسیر استمرار داشته باشیم و زیاد برای دیگران توضیح ندهیم بگذاریم نتایج خودش را نشان دهد 

      3- عجله نکنیم که این کار باعث میشود احساس ما که ملاک ما دراین مسیر است بدشود و کم کم مسیررا رها کنیم 

      4- برای دیدن نتیجه زمان مشخص نکنیم که مثلا من تا فلان تاریخی باید این مقدار کم کنم خود بدن میداند چه مقدار کم کند 

      5- توجه زیاد به داشتن احساس خوب داشته باشیم و با افکار مثبت زندگی خود را ادامه دهیم و از افکار منفی و پیش بینی بد خوداری کنیم چون با افکار بد نهال متناسب رشد نمیکند 

      استاد از شما ممنون و سپاسگزارم که با این فایلهای جدید هرروز مارا تشویق میکنید که دراین مسیر بمانیم چون هرروز دراین مسیر به آگاهیهای ما اضافه میشود و شور و اشتیاق مارا برای بودن دراین مسیر زیاد میکند چون فایلها تکراری نیستند . ممنون 

      لاغر شدن با ذهن آسانترین کار دنیاست 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی مشاهده امتیاز دهندگان
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ندا مستوفي
      1403/06/04 16:11
      مدت عضویت: 8 روز
      امتیاز کاربر: 280 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 103 کلمه

      بنام خدا 

      با عرض سلام و تشكر از شما استاد گرامي                                 

      من فكر ميكنم كه اين يكي از بهترين و ساده ترين راه براي لاغري هستش ولازمه اون اينكه به دوره و شما اطمئنان داشته باشيم تا مقاومت ذهن كم بشه و به صورت مستمر از اين دوره استفاده بشه من خودم اينجوريم كه وقتي به استادي اطمئنان دارم نصف راه رو رفتم وراحت آموخته هاي قبلي رو ميزارم كنار و إصراري در اشتباه ماندن ندارم والان با اطمئنان كامل در اين دوره هستم  . با سپاس فراوان 🙏

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار مهين خليلى
      1403/06/03 16:29
      مدت عضویت: 578 روز
      امتیاز کاربر: 4405 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 438 کلمه

      سلام به دوستان خوبم واستاد عزيز

      درمورد يادگيري لاغري با ذهن ميتونم تجربه هاي كه كرد بگم

      منم اول از اموزش هاي رايگان شروع كردم صدگام واموزش زندگي با خدا خيلي نگرشم عوض شد والي هيج تغيير برام ايجاد نشده بود

      ولي حسام خيلي بهتر شده بود

      خيلي از واقعيت ها برام روشن تر واضح تر شد

      تصميم گرفتم محصولات سرزمين لاغري بخرم نتايج بهتر جسمي بگيرم

      اوايل گيج وكنك بودم فكر ميكردم من تمام واقعيت ها ميدونم ودرمورد ذهن اطلاعاتي پيدا كردم

      خيلي از نگرش هام عوض شده 

      خيلي از موانع لاغري پيدا كرد

      خيلي خوشحال خندون بودم لاغر ميشم ولي اتفاقي نيوفتاد

      تا اينكه دومين بار دوره ميكردم چنان اگاهي براي من باز شد

      واقعا نگرشم خيلي تغيير كرد

      انگار يه كد بود زده شد

      بيداري براي من ايجاد شد

       من خودم به چالش كشيدم

      اومدم شيريني جات قطع كردم  ببينم ولع به خوردن در من مثل قبل هست يا نه 

      واي انگار معجزه شده بود

      هر كجا ميرفتم رنك وارنك شيريني جات جلو بود

      انواع بستني ها ويه عالم خوراكي هاي خوشمزه وشيرين

      بهشون نگاه ميكردم حتي براي يه لحطه من تحريك به خوردنش نمي شدم 

      خودم باورم نميشد

      كه انقدر با حال دارم از كنار اين خوراكي هاي خوشمزه ميگذرم

      همه اين چيز هاي پشت سر گذاشتم مديون اون يادگيري ها مستمر بود داشتم فرمول هاي لاغري بود ياد گرفتم

      كلي وزن ازدست دادم بدون اينكه عذابي بكشم

      ًچالش بدي براي خودم ايجاد كردم نه خوردن نون وبرنج بود ديدم خيلي از اين چالش سربلند اومدم بيرون

      ياد گرفتم خودم تو شرايطي قرار ميدم كه قبلا اصلا نمي تونستم 

      دوستان عزيزم لاغري با ذهن به نظر من مفهوم درك بالايي از بدنت هست بايد انقدر خودتو تو اموزش قرار بدي

      تا مفاهيم درك كني ساختار بدنتو بشناسي  وبا احترام به بدنت جلو بري وعجله نكنيد ولي توصيه ميكنم بابت يادگيري كه داشتيد خودتون به چالش بكشونيد ببينيد اموزش ها وموانع هاي لاغري تو ذهنتون رخنه كرده يا نه

      من براي خودم هدف گزاري ماهانه درست كردم وترموستات ذهنم كوك كردم روي وزن دلخواهم پيش ميرم تا بهش برسم

      با اينكه خيلي وزن  كم كردم ولي هنوز خودم فرد متناسب نميدونم ادامه ميدم تا شگفتي ساز تناسب فكري بشم خيلي خوشحالم وخداروشكر ميكنم ميتونم به بدنم احترام بزارم خودم اسير مواد غذايي نميدونم وخدارو شكر ميكنم حس هاي سيري وگرسنگي شناختم ودرك كردم 

      خوردن تفريح ولذت نميبنم واز همه مهمتر اين ياد گرفتم بدن انسان خيلي خيلي كم مصرف خداوند بدن مارو جوري طراحي كرده با كمترين مواد غذايي بهترين انرژي رو برامون توليد ميكنه ياد گرفتم بدنمو تخريب نكنم واز خودم سوال ميكنم الان در مرحله تخريب هستم يا باسازي

      دوستان با صبوري پيش بريد وايمان داشته باشيد باور كنيد اتفاق هاي خوبي پيش روتون هست

      سپاس از شما ها تجربه منو مي خوانيد

      سپاس از استاد براي اين اگاهي هاي خوب ونابش

      در نور هستي خوش بدرخشيد

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی مشاهده امتیاز دهندگان
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار نرگس عبداللهی
      1403/06/03 14:58
      مدت عضویت: 110 روز
      امتیاز کاربر: 16460 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 322 کلمه

      سلام استاد روز شما بخیر و خوشی باشه ازشما سپاسگزارم برای فایل دورهمی

      به نظر من در گذشته من برای چاقی شرط میزاشتم یعنی چاقی لاغری رو شرطیش کرده بودم و در نتیجه همین روش اشتباه بود که به نتیجه نمی رسیدم زمان گذاشتن ووقت تعیین کردن برای هدفی که در آینده داریم در هر زمینه ای کار غلطی هست و باعث نگرانی و استرس میشه وترس از نرسیدن به اون کار توی تایم مشخص شده باعث میشد که به روند کاری که انجام میدیم فکر نکنیم وتمام فکر و ذکر خودمون بزاریم روی اون زمان معیین شده ای که در ذهن خودمون ساختیم 

      بنابراین اکثر اوقات باعث شکست در اون کار میشه 

      بطور مثال من خودم هم روزهای اولی که وارد سایت شده بودم هر روز که از خواب بلند میشدم فکر میکردم باید یک کیلو لاغر شده باشم پس چیشد ولی وقتی زمان گذشت و من از محتوای فایلها استفاده کردم لاغری با ذهن رو بلد شدم یعنی متوجه شدم که اینطور نیست ومن باید در کنار روزمرگی وداشتن حال خوب تمریناتم رو انجام بدم وبه چشم یک رفتار عادی در زندکی بهش نگاه کنم در صورتی که میدونم مقصد نهایی من چیه ولی زمان خاصی نداره و با دونستن این مفهموم خیلی خیلی راحت تر تونستم ادامه بدم وهیچ‌عحله ای نداشته باشم ونگاهم کاملا عوض شد در حال حاضر فقط به تغییرات رفتاری و ذهنی خودم توجه میکنم که خیلی عوض شده و زمینه برای تغییرات بعدی هم حتما فراهم خواهد شد از نظر من لاغری ذهنی رو آنقدر باید تمرین کنم تا بتونم مثل رفتار.های عادی روزانه مثلا آب خوردن 

      بیرون رفتن دوش گرفتن و غیره جزعی از کارهای روتین زندگی من بشه و قتی کاملا بلد شدم دیگه مهارت ش رو یاد گرفتم و نتیجه رو میبینم و تا ابد در من این رفتارها نهادینه میشه ویادش میکیرم دقیقا مثل رفتار یک فرد متناسب خداروشکر میکنم تونستم بنه حقیقت برسم وبرای پیشرفت تو این زمینه تمام تلاش خودم رو خواهم کرد 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی مشاهده امتیاز دهندگان
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار رویا موسوی
      1403/06/03 10:18
      مدت عضویت: 10 روز
      امتیاز کاربر: 85
      محتوای دیدگاه: 20 کلمه

      واقغا بی نظیر بود این مطلب  مطالبی که بارها ارزش،مطالعه داره ..میخوام بگم قدرت ذهن رو دست کم نگیرید   

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی مشاهده امتیاز دهندگان
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار صالحه
      1403/06/03 10:11
      مدت عضویت: 585 روز
      امتیاز کاربر: 40461 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 1,269 کلمه

      به نام  خدایی بخشنده ومهربان 

      سلام براستاد عطارروشن وهمه دوستان هم مسیر 

      وفتی ما تو مسیرفبلی کلی بر نامه داشتیم ‌که  به زمانی مشخص ربط داشت این زمان گذاشتن برای من هم‌بود که تا کی قرار نتیجه رو دریافت کنم‌ اویل به این شکل

      بود وارام ارام اون حس وکه قدرت گرفت حالم بهتر شد حسم بهتر شد کم کم با ادامه دادن متوجه شدم مسیر رو وارد زندگی کردم ودرام باهش زندگی میکنم به این شکل اون شد همراه زندگی من  صدای شما برای من حس یی فامیل داره که هر روز باهش ارتباط دارم شده دورهای شما برای من شده مسیر تازه برای انجه که نداشتم اگه بوده تو حسی عالی نبوده

       انگیزه رو تو زندکی افزایش دادن خودم  هرروز تو بخش لایقت به سطح بالاتر بردن حس ارزشمتدی خودم رو هر روز به خودم یاداوری کردن ودرک کنم که این‌ مسیر برای من‌فقط نتیجه لاغری رو در برنداره من‌ کل زندگیم‌ شده نتاسب  فکر

       یعتی اگه حرکتی روانجام میدم شایداون لخظه هواس نیست که طبق مسبراست یا نه ولی وفتی یی متنی رو بازم‌ تکرار میکنم‌ اون زمان‌ متوجه  میشن این کاره از کودم  دوره ومن درست وانجام دادم اون زمان یی حسی قشنگی درمن‌ ایحاد میشه یی کشف تاره بعضی زمان توهمون لحظه است و بعضی زمان ازاون که عبور میکنم متوجه میشم من طبق اموزش ویا کار روی خودم به این دست اورد رسید

      مثلا یی لبلس پوشیدن ساده که تازه تهیه شده منزل امده یی حرکتی رو انجام‌ میدم واون زمان متوجهو میشم این کار و این رفتار رو من اصلا نداشتم وحس این روز  نداشتم  حس که خوسخال هستم حالم خوب هست احساس ارامش بیشتر میکنه 

      خودو اطراف رو متوجه  میشم که با فبل چقدر فرق داره و بازخود اطراف این رو به من  ثابت میکنه که تناسب ذهنی و فکری که دارم انجام میده این نتیحه به من داده من که هنوز متناسب نشدم هنوز وزنی زیادی رو  باید کاهش بدم ولی همین یی لبخند همین یی صخبت و همین یی نگاه با لبختد رو خودم متو جه میشم فبلا اصلا نبود حالا چطور شده هست نتیجه کاری روی بخشهای  وحودی هست من که نه از منزل بیرون رفتم نه مکانی بودم که تحت تاثیر  رفتار دیگران اموزش دید ه باشم وتحریک به این کارو رفتار بشم

       این کاره جدید ورفتار وگفتار وعمل کردجدیدم هست که تجربه  جدید  رو به من داره میده واین میشه تجربه از مسیر تناسب فکری وذخخیره میشه تو ذهنم‌ تو بخش تناسب فکری من دارم بخش تناسب فکری رو پر بارتر میکنم‌تا این بخش انباسته بشه ازاین تجربه به زمان‌ و تکرار هست من‌ توزمان گوتاه  اون همه تجرله توبخش فبلی رو کسب نکردم‌ من تو دوسال که واین همه تجربه رو کسب نکردم تو این همه سال این همه تجربه روبه دست اودرم‌ که بعضی خوشایند بود ولی درکل بسیار بخش ناخوشایندداشت که باهش زندگی کردم 

       ازش میخواستم فرار کنم‌که نشد رها بشم کلی برنامه حورو اجور رو انجام دادم باهش زندگی کردم نتواستم اون زمین بزام زندگیم‌ رو بدون و این بخش انجام بدم حالا تومسیرتناسب هم‌ با این مسبر من تو کل زتدگیم  داره تاثیرات خوب ومفید رومیزاره  تغییر کوچک رو برام با ارزش میکنه خودم که بسیار راضی هستم 

      روز فبل من هرکاری کردم که چند صفحه از یی دوره پیش رفته ازش بی خیال بشم تودیدگاهم‌بنویسم اصلا نشد جون من تو تصور این بود که با دوره پاک سازی هم زمان میتوانم این دوتا دوره انجام بدم با هم شروع کردن بد دیدم‌ انکار یی بخشی رو دارم اشتباه انجام میدم دره پیش رفته توگام‌۱۷ کنارگذاشتم امد کل دره پاک سازی ذهن روانجام دادم‌ اونم با تمرکز  خوب با تکرار اون تو زندگیم‌ متوجه شدم‌ جون فقط داشتم‌ یاد اموزش میدینم اون وارد زندکیم نمیکردم  همون زمان خم یی سطح بالتر رو داشتم‌ یادمیگرفتم مثل این شد که من دره راهنمایب رونخودنده  رفتم دوره دبیرستا یا دانشکاه رو دارم میخوانم درک میکردم حسم خوب بود ولی نه به شکل زندگیم‌ نبود و داشت من کمی اذیت میکرد من با کنارگذاشت دوره پیش روفته توارامش دوره پاکسازی رو تمام‌کرده تا خواست مروهای این بخش که خیلی زیاد داشتن رو تمرین‌کردن طی ۴ماه دارم‌تمرین میکنم‌که به  جه شکل این مرورها ذهنم  رو کنترال کنم‌چه حسی رو ازش تو بعضی بخشها داشه باشم کلی کاره تمرینی ذهنی هست که من اون به شکل تفریح  برای خودم در نظر گرفتم وانجام‌ میدم 

      خوب فرق داره با اموزش هست هم تکرار به شکل فقط یار گرفتمگن  وفتی تمرین نکنم‌ عمل نکنم حتما توذهنم اصلا جاکزین نمشه به اجبار،نمشه این‌ کار رو کرد حتما باید حس خوب اول باشه حالا وفتی دارم تمرینهای حروز روز گذسته دیدم  خودم متوجه صدم جندین صفحه اون جیزی که بابد باشه نیست کلی جزور پاک‌کردم با دقت با یادگرفته  خودم‌ اون مرور کردم‌ متوجه شدم‌ جقدر فرق هست بین اون نوشته فبلی با این‌ نوشته روزفبل حتی بازم به خودم احازه خسته شدن ندادم  بیقه گذاشتم  امروز انجام بدم اگه بازم‌ نرسیدم فردا انجام بدم مهم‌ نبست چند روز اویی فایل باشم مهم برای اون دست اورد هست که کجا به کارم میداد 

      وفتی اموزش درست کامل یادبگیرم دیگه وذهنم اشتباه ذخیره نمیکنه درسترین رو ذخیره میکنه  تو زمانش اون عمل کردم منوجه میشم  که کاملا درست بوده وتازه یی بخش ازوحودمو رو با این کاره کشف کرداه موانع  خودم  برطر ف میکنم ،ونتیحه هم خوب دریافت میکنم‌ میشه زندگی با همراهی تناسب فکری که نیاز به دفتر دستک ابزار سخت نیست همه میشه راه روش مسیر  گل زندگی من ختی مسافرت رفتم اصلا فقط گوشیم  باهم بود کلی ازعمل کردم تو همون مسافرت خودم مسیرم شده بخشی اززندکی من  این دورهد دارن میسنر  زندیگی من توبخش،شدن درست شدن اگه‌کاری رو طبق همین مسیر  انجام دادم اون زمان و بد هم حالم خوب بوه وفتی تو ذهنم مرور میشه اصلا حس بد ندارم  پس درسنرین کاره بودم طبق مسیر  تازه باهش تومسافرت خم زندگی کردم کنار خانواده خودم  به همراها انها بودن ولی  با کلی تفاوت خوب که فرزندانم ازاین مسافرت هم با خودم کلی تحربه عالتری رو به دست  اودریم وکسی دیگه همراه ما نبود همین خودم ونبودیم  ولی با تغیبر  توبخش منو این مسافرت برای  اطرافم  هم‌ تغیبر  خوب داشت رنجش نداست  حس خوب داست حال خوب داشت اگه بخاطر وضعیت من نشد اون کاری که فرزدانم‌ دوست داشتن انجام بشه با اسرار من که شما برید انجام بدید کیفش رو ببر ید با این‌ که اون بخش،تفریخ رونتواستن انجان بدن ولی کلی زمان شادتری با هم گذشت که اون بخش انجام‌ نشده پوشش داد و افسوس که نشد هنوز  از دهان فرزندانم‌ من‌ نشنیدم تازه از این ومسافرت به شکل خوب یاد می کنن  

      به خودم قول دادم‌ تو شرایط بهتر این سفر رو با فرزندانم انجام بدم خودم اون بخش های انجام‌ نشده  این بار با همراهی من انجام بشه انشالله این بار تو سطح بالاتر رو به خودم  واطرافم هدیه بدم از خودم دریغ نکنم اطراف حس نشاط بهتری با بودن درکنار هم داده بشه پس فقط لاغرشدن وتنهایی کل ابعاد زندکی من رو پرنمیکنه مهم هست باید باشه این هدیه این ومسبرهست ولی تا دست یابی به هدف همین شکل  زندگی من شاد خوش حال راضی با انکیزه  نگه میداره

      هرروز به اجبار با خستگی انجام بدم  هی لحظه شماری کنم که کی من لاغر میشم  که اون زمان از زندگیم‌ لذت ببرم همین روزم  رو خراب کنم‌ به امید اینده که حتما درست نخواهد شد جون اینده من همین امروزم هست که نتیجه رو به من میده من‌ تومسبر فبلی هم هر روز تو بخش فبلی بودم  زندکی کردم  ونتیجه هی بزرگتر وبالاتر رفت 

      جرا حالا که وتومسیر  برکشت هستم هی عجله کنم‌که به اخرخط برسم  زودتر نتیحه به دست بیارم به این شکل اصلا تونگاه امکان‌ پذیر نیست وحتما دل زده خسته واز مسبر بی شک بیرون خواهم‌ شد 

      خدا پشت وپنا هتون یا حق. حق نگه دارتون 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 15 از 3 رأی مشاهده امتیاز دهندگان
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم