0

گام ۸۱: راهنمای جامع عمل بای پس معده

عمل بای پس معده
اندازه متن

عمل بای پس معده آخرین تیر افرادی است که اضافه وزن دارند. آنها پس از سالها تلاش بی فایده برای لاغر شدن از طریق رژیم غذایی و روش های مختلف لاغری خود را برای انجام عمل بای پس معده آماده می کنند.

روشی که با اما و اگرهای فراوان همراه است اما آخرین امید افراد چاق برای رهایی از وضعیت موجود است.

تجربه ۳۵ سال چاق بودن

سال های زیادی از عمرم را با اضافه وزن سپری کردم و به خوبی رنج و سختی های چاقی را می دانم. کودکی من با تپل بودن شروع شد و به مرور تبدیل به درشت بودن و بعد چاق بودن شد.

داستان چاقی من
  • هرچه بزرگتر می شدم بیشتر مسائل و مشکلات چاقی را درک می کردم، هر بار که مورد تمسخر همکلاسی هایم قرار می گرفتم بیشتر از متفاوت بودنم با دیگران ناراحت می شدم.
  • هربار به من گفته می شد خودتو لاغر کن، بیشتر از ناتوانی خودم برای لاغر شدن عصبانی می شدم.
  • هربار مرا تشویق به کم خوری و ورزش می کردند بیشتز از لاغر شدن ناامید می شدم.

اگر این نوشته ها را می خوانید و اضافه وزن دارید خیلی خوب مثال های من را درک می کنید و می دانم که به راحتی می توانید ده ها مثال دیگر برای درد و رنج چاقی از زندگی خودتان بیاورید.

آنچه از چاقی در ذهنم حک شده بود

در سال های زیادی که با چاقی زندگی کردم بخاطر توجیه چاق بودنم به دیگران می گفتم:

  • چاقی من ارثی و ژنتیکی است و با ژنتیک نمی توان مبارزه کرد.
  • چاقی من بخاطر استخوان بندی درشت من است و من هرکاری کنم لاغر نمی شوم.
  • چاقی من بحاطر تقدیر و سرنوشت من است و تقدیر را نمی توان تغییر داد.
  • چاقی من بخاطر فلان بیماری و عوارض مصرف فلان دارو است.
  • چاقی من بخاطر سوخت و ساز پایین بدن من است و کاری از من ساخته نیست.
  • چاقی من بخاطر طبع سرد یا گرم یا بلخمی بودن من است و هرکاری کنم لاغر نمی شوم.

و دلایل مختلف دیگر که هر فردی که اضافه وزن دارد برخی از این دلایل را برای چاق بودنش دارد.

بخشی از آنچه در دوران چاقی تجربه کرده بودم را نوشتم تا بدانید ناآشنا با وضعیت افرادی که چاق هستند نیستم بلکه خوب می دانم چه احساسی دارند، چه تجربیاتی دارند، چه نفرت هایی دارند و حتی چه آرزوهایی دارند.

رنج چاقی و رویای لاغری

در همه سال های که اضافه وزن داشتم با تمام دلیل و منطقی که برای چاقی خودم داشتم اما هرگز نتوانستم شرایط چاقی را بپذیرم و همیشه در تلاش نافرجام برای لاغر شدن بودم.

  • بارها رژیم های مختلفی که افراد دیگر استفاده کرده بودند اجرا می کردم، چون خانواده من باورشان این بود که چاقی در خانواده ما ژنتیکی است و قبول نمی کردند هزینه ای برای دکتر رفتن و برنامه رژیمی گرفتن پرداخت کنند.
  • بارها ورزش های مختلف را انجام می دادم، چندین بار در آن سال ها باشگاه بدنسازی می رفتم تا بلکه لاغر شوم.
  • مدتی کلاس تکواندو می رفتم چون شنیده بودم به خاطر لباس های زخیمی که داره باعث میشه زیاد عرق کنی و لاغر بشی، اما بعد از چند ماه تلاش کردن نتیجه ای نداشت.
  • پیاده روی می کردم و کلی حواسم را جمع می کردم وقتی کسی در خیابان نبود،  با هر سختی بود می دویدم تا حسابی عرق کنم و سوخت و ساز بدنم بیشتر شود، اما لاغر که نشدم هیچ بلکه کمر درد هم به رنج چاقی اضافه شد.
  • مسیر خانه تا مدرسه را با دوچرخه می رفتم و بر می گشتم و از مسیرهای طولانی تر می رفتم که بیشتر رکاب بزنم و بیشتر چربی سوزی کنم اما نتیجه آن تلاش بی هوده زانو درد بود نه لاغری
  • داروهای عطاری تلخ و بدمزه را هر طور شده می خوردم و فکر می کردم هرچه تلخ تر یا ترش تر باشند بیشتر می توانند من را لاغر کنند.

این ها بخشی از سعی و تلاش من برای لاغر شدن بود و مطمئنم بسیاری از افرادی که اضافه وزن دارند تلاش های متعددی برای لاغر شدن انجام داده اند و نتیجه همه آنها ناکامی، احساس بد، احساس شکست و دوباره چاق تر شدن بوده است.

در آن سال ها تازه صحبت از عمل بای پس معده می شد و چون شبکه های مجازی گسترش پیدا نکرده بود اطلاعات کمی در این باره وجود داشت. اما از چندین نفر شنیده بودم که افرادی که خیلی چاق باشند با عمل بای پس معده، مقداری از حجم معده آنها را کم می کنند و آن فرد دیگر نمی تواند غذای زیادی بخورد و خودبخود لاغر می شود.

حتی درباره پیکرتراشی و برداشتن چربی های زیر پوست زیاد شنیده بودم و در دوران عقد به اصرار خانواده همسرم که دوست داشتند لاغر شوم تشویق شدم تا جراحی پیکر تراشی انجام بدم.

درباره آن تحقیق کردم و متوجه شدم برای بخش های مختلف بدن هزینه جداگانه دریافت می کنند، آن روزها برای برداشتن چربی های سینه مبلغ دویست هزارتومان باید پرداخت می کردم که توان مالی پرداخت هزینه را نداشتم.

آن سال ها با همه رنج و سختی هایش سپری می شد و من در عین حالی که بارها از روش های مختلف برای لاغر شدن اقدام کرده بودم و شکست خورده بودم اما رویای لاغر شدن را همیشه در ذهنم داشتم و بارها از خدا خواسته بودم اگه شده حتی یک روز من لاغر بشم و بعد از این دنیا برم تا طعم لاغری را چشیده باشم.

به لطف خدا پس از ۳۵ سال چاقی در مسیر درک قوانین جهان هستی و قدرت ذهن قرار گرفتم و شور و اشتیاق عجیبی در من شکل گرفت که سعی کنم زندگی خودم را تغییر دهم و آن سعی بعد از مدتی در من به ایده لاغری با قدرت ذهن تغییر پیدا کرد.

همه کتاب ها و سخنرانی هایی که خوانده و شنیده بودم درباره قدرت ذهن در خلق رویا و آرزوها بود و من با خودم گفتم رویای من لاغر شدن است. اگر قانون جذب و آنچه درباره قدرت ذهن گفته می شود درست است که تقریبا باور کرده بودم درست است پس حتما برای لاغر شدن هم می توان از آن استفاده کرد و این جرقه ی شروع لاغری با قدرت ذهن در من بود.

عمل بای پس معده باعث لاغری می شود؟

در مسیر تحقیقاتم برای لاغر شدن با قدرت ذهن به این درک رسیدم که منشاء چاقی من در ذهن من است نه در جسم من.

همانطور که می دانید همه فرمان های حیاطی بدن توسط مغز ما صادر و مدیریت می شود و اگر جسم ما در وضعیت چاقی قرار گرفته است بخاطر فرمان های مغز است نه عملکرد جسم.

چون جسم به خودی خود قدرت مدیریت و مستقل عمل کردن را ندارد بلکه تمام دستورات از مغز صادر شده و توسط اندام ها و اعضای درونی بدن اجرا می شود.

مثلا در زمان افزایش فعالیت بدن، مغز فرمان بالا رفتن ضربان قلب را صادر می کند و ضربان قلب افزایش می یابد و در زمان کاهش فعالیت بدن، مغز مجددا فرمان کاهش ضربان قلب را صادر کرده و قلب آن فرمان را اجرا می کند، قلب در تشخیص بالا و پایین رفتن ضربانش نقش مدیریتی ندارد بلکه نقش اجرایی دارد.

این قضیه درباره تمام اندام بدن از جمله معده ما صدق می کند.

فرمان گرسنه بودن یا سیر بودن توسط معده ما صادر نمی شود بلکه توسط مغز ما صادر می شود.

نقش معده در پروسه حیات، هضم کردن مواد غذایی وارد شده و تبدیل آنها به انرژی و انتقال مواد باقیمانده غیرقابل مصرف به سیستم دفع و خارج شدن آن از بدن است.

معده ما حتی در سیستم دفع نیز نقشی ندارد و فقط وظیفه هضم و تبدیل مواد به انرژی را بر عهده دارد.

میل به خوردن، گرسته شدن، سیر شدن، میل به شیرینی، علاقه داشتن به غذایی خاص و هر موردی که مربوط به رفتار غذای ما می باشد ارتباطی با معده ندارد بلکه به طورکلی توسط مغز مدیریت و دستورات لازم صادر می شود.

وقتی بارها درباره چاق شدن و دلایل چاق شدن خود از دیگران حرف هایی می شنویم و با تکرار آن شنیده ها باور می کنیم که طبیعی است چاق شویم، ابتدا تصویر چاقتر از وضعیت فعلی در ذهن ما شکل می گیرد و سپس آن تصویر به صورت کدهایی به مغز داده می شود و مغز به دلیل تسلط بر تمام سیستم بدن، با صادر کردن دستورات چاق کننده باعث تغییر شکل ظاهر ما از متناسبب به چاق، یا از چاق به چاق تر می شود.

اگر زیاد گرسنه می شوید و زیاد غذا می خوردی بخاطر دستورات مغزی است نه اندازه و حجم معده.

ابتدا دستورات پرخوری صادر شده است و سپس غذای بیشتر از نیاز بدن وارد معده شده است و هربار احساس سنگینی و پرخوری در ما شکل گرفته است و فقط معده به خاطر کم بودن جا برای دریافت مقادر بیشتر غذا درخواست بزرگتر شدن را داده است و باز هم مغز دستور اضافه شدن حجم معده را صادر کرده است.

پس ابتدا دستورات چاق شونده در مغز شما شکل گرفته و سپس توسط شما به آن دستورات عمل شده و بعد حجم معده افزایش پیدا کرده است.

به همین دلیل است که فردی مثل من که ۳۵ سال اضافه وزن داشته است و به مرور چاق شده است در تمام مراحل اضافه وزنم احساس پرخوری و فشار معده را تجربه کرده ام چون هرچقدر که معده من بزرگتر شده و حجم بیشتری غذا در خود جای میداد باز هم من با پرخوری های بیشتر فضای اضافه شده را پر کرده و باز هم مقدار بیشتر از قبل غذا وارد معده ام می کردم و بار دیگر نیاز بود که حجم معده بزرگتر شود و این روند در تمام سال های اضافه وزن من تکرار شده است.

در این صورت حتی اگر با عمل بای پس معده گنجایش معده را کم کنیم یا به طریق دیگر فضای داخل معده را با مواد غیرقابل هضم پر کنیم، این اقدامات سبب تغییر فرمول های چاق کننده مغز نخواهد شد و به همین علت بعد از عمل و در دوران سپری کردن دوران بعد از عمل افراد کاهش وزن چشم گیری را تجربه می کنند.

دست کاری سیستم بدن به حدی اختلال در عملکرد جسم ایجاد می کند که فرد توانایی خوردن غذا حتی در حد و اندازه های خیلی کم را هم ندارد و البته به این افراد برنامه غذایی داده می شود که همان رژیم های سابق است و اگر فردی بتواند همان رژیم به تنهایی را رعایت کند به کاهش وزن چشم گیری خواهد رسید و نیازی به عمل بای پس معده نخواهد بود.

اما به مرور که از زمان عمل می گذرد و مراحل ترمیم در بدن شکل می گیرد و اوضاع جسمی به حالت عادی بر می گردد، به مرور دستورات چاقی مغز مجددا صادر می شود. چون با عمل جراحی بای پس معده، تصاویر چاقی که از خودمان در ذهن داریم تغییر نمی کند.

همچین با عمل جراحی و یا هر روش دیگری فرمول های چاق کننده مغز ما تغییر نمی کند، فقط برای مدتی ما به واسطه روشی که برای لاغری در پیش گرفته ایم از عمل کردن به دستورات مغزی سرپیچی کرده و مقاومت می کنیم.

تجربه ما از رژیم ها و روش های مختلف لاغری

همانطور که همه ما تجربه کرده ایم، هرچه از شروع رژیم و محدودیت غذایی سپری می شود اجرای آن سخت تر و طاقت فرساتر می شود چرا که عمل نکردن به دستورات چاق کننده مغز باعث ایجاد جنگ روانی در ما می شود.

تحمل این نزاع و درگیری کار دشواری است و به همین دلیل بارها رژیم های غذایی را شروع می کنیم اما بعد از مدتی خسته شده و رها می کنیم.

ما در دوران رژیم در واقع بر خلاف دستورات مغزی چاق کننده رفتار می کنیم و این باعث تحریک عصبی ما می شود و ادامه دادن هر روش لاغری را سحت و طاقت فرسا می کند تا جایی که فرد از ادامه دادن روش لاغری خود منصرف می شود.

در مورد عمل بای پس معده هم به همین صورت است و فرد بعد از مدتی که از عمل جراحی می گذرد و به شرایط عادی جسمی بر می گردد و به این دلیل که مقداری کاهش وزن و سایز را تجربه کرده است به این اطمینان می رسد که لاغر شده است.

به مرور با توجیه کردن خود با گفتگوهایی که در ذهنش دارد و به خودش می گوید من که خیلی لاغر شدم حالا این چند لقمه اضافه تر که باعث چاق شدن من نمی شود، من که خوب لاغر شدم پس امروز اشکالی نداره یه کم زیاده روی کنم، یه کم کیک بیشتر بخورم، حالا اشکال نداره یه ذره هم بستنی بخورم و به همین ترتیب عادت هایی غذایی قبل که همه دستورات ذهنی چاق کننده هستند را به اجرا می گذارد.

از طرفی تصاویر چاقی از قبل در ذهن او وجود دارد و مغز وظیفه دارد واقعیت فرد را مطابق با تصاویر ذهنی و انتظارش از خودش کند.

بنابراین دستورات لازم برای خوردن های بیشتر از نیاز، برای چربی سازی بیشتر، برای اضافه شدن حجم معده و سایر دستورات لازم برای برگشت به حالت قبل توسط مغز صادر می شود و فرد بعد از چند ماه مطابق قبل از عمل بای پس معده می شود.

در این حالت علاوه بر حسرت از دست دادن لاغری و نفرت از چاقی در فرد بیشتر می شود و احساس شکست و افسوس برای هزینه پرداخت شده و آن همه درد و رنجی که متحمل شده است بر رنج چاقی اضافه می شود.

لاغری آسان با قدرت ذهن

راه حل صحیح لاغر شدن چیست؟

راه حل صحیح لاغر شدن، حرکت کردن از مسیر چاق شدن است.

همانطور که قبلا در فایل “لاغر شدن همان چاق شدن است که باید تغییر کند” توضیح داده شد باید سمت مخالف مسیر چاقی را برای لاغر شدن طی کنیم.

همانطور که چاق شده ایم باید لاغر شویم.

همه افزادی که اضافه وزن دارند مسیر چاقی خود را می دانند.

مرحله اول: شنیدن درباره چاق شدن است

از کودکی بارها درباره دلایل چاق شدن از اطرافیان خود شنیده ایم، حتی زمانی که نمی دانستیم چاقی چیست و چه مسائلی به همراه دارد اما از بزرگترها بارها شنیده ایم که چرا و چگونه چاق شده اند و احساس عجز و ناتوانی آنها برای لاغر شدن را نیز هزاران بار شنیده ایم.

مرحله دوم: تصویر سازی ذهنی درباره چاق شدن است

شنیده های ما درباره چاقی با تصاویری افراد چاقی که درباره چاقی صحبت می کردند ترکیب شده و تصاویر از چاق بودن و چاق شدن افراد در ذهن ما شکل می گیرد.

مرحله سوم: باور پذیری چاقی و طبیعی شدن چاق شدن

به دلیل تکرار شنیده ها و دیده های ما درباره چاقی برای ما باورپذیر می شود و به عبارتی دیگر ما می پذیریم که طبیعی است من چاق شوم و انتظار چاقی در ما شکل می گیرد.

دقت داشته باشید این مرحله بسیار مهم و نقطه شروع چاق شدن است به همین علت افرادی که تا سالها در تناسب اندام عالی بوده اند اما به دلیل شنیدن صحبت هایی درباره خطر چاق شدن به دلیل مصرف دارویی خاص، یا چاق شدن به دلیل مبتلا شدن به بیماری و یا هر صحبتی که توسط پزشک یا فردی که مورد اعتماد و اطمینان آنان است به راحتی باور چاق شدن در آنها شکل گرفته و از آن لحظه انتظار چاق شدن را دارند و این انتظار به شکل ترس از چاق شدن در آنها قابل تشخیص است.

مرحله چهارم: کدنویسی مغز برای صدور فرمان های چاق کننده

در این مرحله تمام تصاویر چاق شونده بعلاوه شنیده ها و انتظار ما برای چاق شدن به صورت مجموعه کدهای چاق شونده در مغز ایجاد و تثبیت می شوند و به مرور مغز ما فرمان های صادر می کند که باعث ایجاد ترس از خوردن، ترس از چاق شدن، وسواس برای وزن کردن، احساس گرسنگی بیشتر، احساس سیری ناپذیر بودن، علاقه به خوردن غذاهای خاص و به انواع حالت های منجر به چاق شدن می شود.

مرحله پنجم: تجربه اضافه وزن در جسم

بعد از طی شدن مراحل قبل در مرحله آخر تغییرات جسمی ایجاد می شود و آنچه انتظارش را می کشیدیم یا نگران و مضطرب از رخ دادنش بودیم در ما شکل می گیرد و به مرور لباس های ما تنگ شده و احساس ما روز به روز بدتر شده و ترس از چاقی بیشتر در ما تقویت می شود و تقلای ما برای چاق نشدن بیشتر می شود و تلاش ما برای جلوگیری از چاق شدن بیشتر می شود اما غافل از آن هستیم که همه تلاش ما برای جلوگیری از چاق شدن در واقع باعث تشدید چاق شدن و افزایش سرعت چاق شدن جسم ما می شود.

و بسیاری از افرادی که اضافه وزن دارند این تجربه را دارند که در سال های اول چاق شدن، سرعت چاق شدن آنها کندتر بوده و هرچه از زمان چاقی آنها می گذرد سرعت چاق تر شدن آنها افزایش پیدا کرده است.

اینها خلاصه ای از مراحل چاق شدن است و اگر رویای لاغری دارید باید آگاه باشید که فقط با طی کردن همین مسیر برای لاغر شدن می توانید رویای خود را تجربه کنید.

باید ابتدا با استفاده از آموزش های لاغری با ذهن درباره لاغری و لاغر شدن بشنوید.

سپس با انجام تمرینات ارائه شده تصویرهای مناسب درباره لاغری در ذهن خود ایجاد کنید.

به مرور با گوش دادن به محتوای دوره های آموزشی و انجام تمرینات باورپذیری توانایی لاغر شدن در شما شکل می گیرد.

با استمرار در مسیر لاغری با ذهن کدهای دستوری جدید و لاغر شونده در ذهن شما ایحاد می شود که البته بخش زیادی از این کدهای دستوری از ابتدا در مغز ما وجود داشته است اما با کدنویسی چاقی ذهن خود باعث شده ایم که از دستورات جدید برای مدیریت جسم ما استفاده کند.

و در نهایت تجربه لذتبخش لاغری در جسم شما نمایان خواهد شد.

این مسیر صحیح و دائمی لاغر شدن است، مسیری که سراسر لذت، شادی، احساس خوب، آرامش ذهنی، سلامتی جسمی، بالا رفتن اعتماد به نفس و … است.

عمل بای پس معده برای شما شادی و لذت و آرامش ذهنی به ارمغان نمی آورد.

عمل بای پس معده، رژیم های غذایی، مصرف دارو، استفاده از کمربندهای لاغری، خوردن دمنوش ها و قرص های لاغری، انجام حرکات ورزشی با وسایل خاص برای لاغر شدن و هر کاری که شما برای لاغری انجام می دهد که شروع آن از جسم باشد باعث تغییر کدنویسی مغز شما و ایجاد تصاویر ذهنی لاغر کننده در شما نمی شوند.

پس آگاه باشید، چاقی از ذهن شما شروع شده و به جسم شما ختم شده است بنابراین اگر رویای لاغری دارید بدانید که باید لاغری از ذهن شما شروع و به جسم شما ختم شود.

هر روش یا ایده یا راهکاری که لاغری را از جسم شروع میکند بدون استثناء منجر به شکست خواهد شد.

منتظر خواندن نوشته های شما هستم

همراه همشگی شما: رضا عطارروشن

با دادن ستاره به این مطلب امتیاز بگیرید.

Rating 4.31 from 35 votes

https://tanasobefekri.net/?p=20854
برچسب ها:
60 نظر توسط کاربران ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

اندازه متن دیدگاه ها
      آواتار تینا.عالی
      1403/01/30 17:41
      مدت عضویت: 132 روز
      امتیاز کاربر: 11868 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 577 کلمه

      بنام الله یکتا و مهربان و همیشه حاضر ناظر و حامی و عاشق پیشرفت ما ،

      و درود و رحمت پاک خداوند و تماما خیرو برکت سلامتی شادی آگاهی و کمال از سوی خدا رو به افزونی و جاری در هر لحظه به زندگی شما استاد گرامی و ارجمند،

      استاد این فایل دقیق تر از قبل بیشتر از قبل ذهن منو تنظیم کرد 

      اینکه این دنیا اینطوری نیست به بیانی خیلیییی ساده،

      بزنی فرار کنی چیزی هم نشه،

      یعنی خوردیم چاق شدیم مراحلو و ترسشو طی کردیم،

      فرکانسشو فرستادیم و حالا با یک میانبری مثل عمل لاغری 

      جا خالی بدین و فرار کنیم ،

      ذهن و مغز ما سند سازی میکنند و فرمول سازی 

      راه به جایی نداریم مگر این پادشاه و وزیر بعد از توبه ما به اذن الله مهربان ما رو ببخشن و ما هم در عمل نشان بدهیم با آرامش و استقامت و  احساس خوب و ایمان واقعی که توبه کردیم از چاقی و آرام آرام داریم  جبرانش میکنیم 

      وگرنه بدون توبه ازچاقی و طی کردن مراحل لاغری با ذهن که آرامش و ایمان و شادی لازم داره ،

      با اون راه میانبر عمل معده که یک نوع تقلب هست ما راه فراری نداریم تمام اون فرکانسهای فرستاده شده چون دنیا دایره ای هست بازتابش، باید برگرده بهمون این همون عدالت خداست ،

      و صد البته تنها راهی که فقط میتونیم از این قانون و چرخه خارج بشیم،توبه واقعی و استقامت کردن و پناه آوردن به الرحمن و الرحیم بودن خداست، وگرنه راه برگشتی نبوده و نیست واکر  خداوندمون نمیبخشید مارو چکار میکردیم ؟منکه خودم صف اول جهنم بودم با هزار کیلو وزن خدایا شکرت خدایا هزاران بار شکرت که الرحمن و الرحیمی و راه گذاشتی برای برگشت ولی همون راه هم برای سنجش میزان اخلاص ما با استقامت و صبوری گذاشتی ببینی ما چند مرده حلاجیم ادم عمل هستیم واقعا توبه کردیم قلبا،

      خدایا چقدر میزانی با عدالتی دقیقی و بخشنده و مهربانی شکرت ای عزیزترین آنقدرم مهربانی وقتی توبه کردیم در مسیر موفقیت هولمون میدهی از هر راهی شده برگردیم و بعداً تازه بر سرعتمون هم می افزایی و بیشتر و بهتر از نتیجه به ما عطا می‌کنی ،نه اون عجله از نوع شیطان که انتهای مقصد تنهایی بدبختی نا امیدی و ته دره رفتن‌ و نرسیدن به مقصد نه، من منظورم آسانی بیشتر میشه و راحتی بیشتر میشه و  سرعت از نوع خداوندگونه هست و خوشی بیشتر میشه در کارهامون  که انتهای مسیرمون رسیدن به مقصد و نتیجه خوب ،

      خدایا من ممنونم ازت تا بی نهایت بار به اندازه پلک زدنم بدون هیچ فاصله ای در لحظه من تشکر میکنم ازت تا ابد به همیشه ،خدایا مرا ببخش دستم را بگیر ،

      خدایا تو چه دنیات را آنقدر زیبا آفریدی و قانون‌هایش را،

      و چه ما را آنقدر زیبا شگفت انگیز و قدرتمند کیف میکنم هر چه بیشتر آگاه تر میشوم،

      یعنی آنقدر دقیق میزان عادل مهربان بخشنده شگفت انگیز!!!!!

       راست میگن پس برای قضاوت خودت برای خودت کافی هستی ،

      و این قضیه چاقی من نمبدونم‌حسم میگه ریشه تمام این گیر کردنها و سخت بودنش که بیشتر افراد درگیرش میشن و رهایی ازش برامون دردناک میشه برمیگرده به داستان سیب خوردن و دل به هوس دادن اون سیب هست البته نظر من فقط،

      و الهی هر چی هست خدا مثل آدم و حوا توبه ما رو هم بپذیرند از چاقی و این غلطک مارو که راه انداخته به دعوت خودش مهربانترینم، بر سرعتش هم بیفزاید هر چند می‌دونم کاملتر عالی‌تر کافیتر لازمتر و بالاتر و بهتر و بیشتر برای ما همه همیشه تقدیم میکند، اون خداوند بینهایت ثروتمند و بخشنده هست خالق کل جهان  و ما.

      خداوندا ممنونم 

      استاد ممنونم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فهیمه
      1402/08/30 11:58
      مدت عضویت: 262 روز
      امتیاز کاربر: 8610 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 364 کلمه

      به نام خدای هستی بخش 

      گام 81 : راهنمای جامع عمل بای پس معده

      همه ما انسان ها مغز داریم و تمام فرمان های لازم برای کنترل عملکرد جسم ما از طریق مغز صادر میشه و جسم ما فقط اجرا کننده ست . ولی در همه روش هایی که برای لاغری باب شده و که برای افراد چاق تجویز میکنن انگار که جسم فرمان دهنده چاقی هستش و همه ی روش ها بر جسم تمرکز دارند از جمله عمل بای پس معده که با دست کاری معده سعی در لاغر شدن دارند درصورتی که مغز تمام فرمان های چاق شدن رو صادر میکنه از قبل از خوردن تا حتی بعد از خوردن . قبل از خوردن با مرور افکار چاق کننده در حین غذا خوردن باز با مرور افکار چاق کننده و دستورات لازم به اندام های مختلف برای ذخیره سازی چربی و تاثیر مستقیم بر عمل هضم و جذب و در آخر هم عذاب وجدان بعد از خوردن ، اینها همه دستورات مغزی هستند و جسم در اونها هیچ دخالتی نداره و فقط اجراکننده ست پس اگر ما میخوام که اصولی و برای همیشه لاغر بشیم باید از همون روشی که چاق شدیم برای لاغری اقدام کنیم یعنی با استفاده از ذهن مون که این خودش یه پروسه زمان بر هستش و نباید عجله بکنیم همان طوری که چاقی ما سال ها طول کشیده برای لاغری هم باید زمان گذاشت ولی نه به اندازه چاقی چون چاقی واقعیت و طبیعت جسم ما نبوده و حالت غیر طبیعی جسم ماست پس خیلی بیشتر زمان برده که به وجود بیاد چون وجود نداشته و ما باید اونو از ابتدا و اساس در خودمون به وجود میاوردیم ولی لاغری به طور پیش فرض در وجود ما هست فقط باید بهش فرصت شکوفا شدن داد و اطمینان کرد که هست که در وجود ما هستش و نیازی نیست که اونو به وجود بیاریم وقتی اینو باور کنیم متوجه میشیم که لاغری چقدر راحت اتفاق میوفته چون ما همیشه اعتقاد داشتیم که مثل آب خوردن چاق میشیم چیزی که واقعیت ما نیست باور داشتیم که مثل آب خوردن اتفاق میوفته پس در مورد لاغری که واقعیت وجود ماست از آب خوردن هم راحت تره فقط کافیه که باور کنیم . 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حیرت انگیز
      1402/08/11 17:40
      مدت عضویت: 326 روز
      امتیاز کاربر: 706 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,567 کلمه

      به ناک خداوند حکیمم 

      سلام خدمت استاد ارجمند و دوستان همگام 

      لاغری با جراحی 

      امروز این گام آرامش عجیبی به من منتقل کرد و بخاطر هدایتی که خداوند بزرگم روزی ام کرده بسیار شکر گزار هستم  همانطور که در درسهای قبل آموختیم مغز فرمانده جسم ماست و تمام اعضا و جوارح ما به دستور مغز  فعالیت می‌کنند. 

      برخی از فعالیتهای مغزی غریزی و ذاتی است و بصورت خودبخودی و بدون دخالت ما از زمان جنینی تا زمان مرگ فعالیت می‌کنند مثل تپش قلب ،تنفس و غیره 

      اما برخی از فعالیتهای مغزی آموختنی است و برای انجام آن کارها نیاز به یادگیری وجود دارد که ما در طی سالیان عمرمان از طرق مختلف اطلاعاتی را در ذهنمان ذخیره میکنیم و زمانی که مغز می‌خواهد دستوری مطابق با خواسته ما انجام دهد فرامین مخصوص که در ذهن انباشته شده را صادر می‌کند 

      و به طور کلی چه در سیستم غریزی چه در سیستم یادگیری این مغز است که فرماندهی می‌کند و دستور می‌دهد. 

      مثال :

      صحبت کردن هم نیاز به سیستم غریزی دارد هم یادگیری 

      سیستم غریزی شامل : نیازمند به دهان و زبان و بزاق و حنجره و تارهای صوتی و گوش و غیره است 

      سیستم یادگیری که دستوراتش توسط مغز صادر می‌شود شامل :  نیازمند  یادگیری زبان مخصوص و طریقه بیان کلمات ،جمله بندی و غیره است.

      نوزادان سیستم غریزی را دارند یعنی زبان و دهان و…..

      اما چون هنوز یاد نگرفته اند صحبت کنند مغز آنها دستوری پیرامون صحبت کردن صادر نمی‌کند. 

      سوال 

      خوب حالا برای اینکه نوزادی صحبت کند می‌شود زبانش را درازتر یا کوتاه‌تر کرد؟!!!!!!؟

      آیا عقلانی است ؟!!!!!؟

      واقعا خنده دار و احمقانه نیست؟!!!!؟

      در مورد فعل خوردن هم ما نیاز به یک سری ابزار غریزی داریم و یک سری یادگیری های محیطی 

      حالا فعل خوردن را بررسی کنیم :

      سیستم غریزی خوردن شامل :نیازمند به دهان،دندان،بزاق،زبان،مری،معده،بینی،چشم،دست،روده ،مقعد و کلی سیستم داریم که این ارگانها به دستور مغز و با هماهنگی همدیگر تلاش میکنند غذای ما را هضم و جذب و در نهایت اضافات را دفع کنند .

      سیستم یادگیری شامل:نحوه خوردن غذا ،مقدار و زمان خوردن،جویدن ،بلعیدن ،قورت دادن و غیره است.

      خوب معده ما در سیستم گوارشی فرقی با سایر اعضای سیستم گوارش ندارد ،فرمانده چیز دیگری است و این اعضا هر کدام طبق دستور فرمانده وظیفه انجام کاری را دارند .

      مثلا دندان‌ها غذاها را خرد می‌کنند تا معده راحتتر آنها را هضم کند 

      معده وظیفه هضم و جذب مواد غذایی را برعهده دارد 

      روده کوچک محل جذب مواد غذایی مورد نیاز بدن است و…

      پس مثلا بگوییم :

      چون دندان‌های ما غذاها را خرد می‌کنند ما باید دندانهایمان را بکشیم تا نتوانیم غذای زیادی بخوریم تا لاغر شویم  ؟!!!!!

      چون زبان ما طعم‌ها را می‌چشد و باعث می‌شود ما لذت بیشتری از خوردن ببریم و زیاد بخوریم پس زبانمان را بوتاکس کنیم تا فلج شود و مزه ها را نفهمد تا ما لاغر شویم ؟!!!

      یا مثلا چون ما با دستمان غذا برمی‌داریم و داخل دهانمان می‌گذاریم باید دستمان را قطع کنیم تا نتوانیم غذا وارد دهانمان کنیم و لاغر شویم  ؟!!!!!

      چطور است که انجام کارهای بالا احمقانه و مسخره به نظر می‌رسد اما جراحی های معده یا راسته روده کردن انسانها،یا جدیدا بوتاکس و فلج کردن معده ،کارهای  طبیعی و علمی و لاغر کننده است ؟!!

      مگر نه اینکه معده هم مثل سایر اعضای دستگاه گوارش ،فقط در حال انجام وظیفه خودش است ؟!!!

      یا بعضا افراد چاق باور کرده اند که ما معده مان گشاد است برای همین زیاد میخوریم و دست خودمان نیست !!!!!

      خوب این فکر اشتباه را من هم داشته ام ولی کافی است دست از باور اشتباهمان برداریم ،خواهیم دید معده ما فرقی با یک شخص لاغر ندارد چون بدن همه ما طبق یک سیستم خلق شده و معده ما گشاد نیست این ذهن ماست که گشاد شده و پر شده از باورها و افکار اشتباه که تکرار آن باورها عادات و تمایلات ما را شکل داده اند.

      از لحاظ علمی می‌گویم،من بدلایل پزشکی هر ۶ماه یکبار سونوگرافی و چکاپ کامل شکمی انجام می‌دادم. 

      در تمام آن سونوگرافی ها اندازه و سایز معده من نرمال و طبیعی بود با اینکه بسیار چاق بودم اما هرگز عدد ابعاد معده در این سونوگرافی ها تغییر نکرده بود .

      خوب اگر معده در حال تنگ و گشاد شدن بود بالاخره طی این چند سال باید عدد و اندازه ها فرق می‌کرد 

      پس گشاد بودن معده فقط یک ذهنیت و باور اشتباه در افراد چاق است 

      جنس معده من همان قدر کشسانی است که جنس معده یک فرد لاغر .

      خوردن هیچ ربطی به گشاد یا تنگ بودن معده ندارد و به گنجایش ذهن که از تجربيات شیرین پرخوری سرریز شده است مربوط است .

      کسی که معده اش را کوچک می‌کند دارد سیستم بدنش را مختل می‌کند چون این بدن برای تامین انرژی نیاز دارد روزانه از تمام گروه‌های غذایی به اندازه مصرف کند و زمانی که شخصی معده اش را کوچک می‌کند در اصل به اجبار ظرفیتش را کم کرده اما نیازش همچنان باقی است .

      تصور کنید ماشین برای روشن شدن نیاز به یک مقدار مشخصی بنزین دارد ،برای حرکت در مسافت مشخص هم نیاز به مقدار مشخصی بنزین دارد ،این مصرف بنزین به نوع و اندازه و سیستم ماشین ها هم بستگی دارد ،مثلا مصرف سوخت پراید  با مصرف سوخت پرادو متفاوت است .

      آیا می‌شود باک بنزین ماشین‌ها را کوچک کرد تا بنزین کمتری مصرف کنند ؟!!!!

      وقتی سیستم ماشین طوری تنظیم شده که مثلا نیاز دارد برای طی ۱۰۰ کیلومتر ۱۰ لیتر بنزین مصرف کند آیا می‌شود گنجایش  باک ماشین را کمتر کرد تا مثلا ماشین ۱۰۰ کیلومتر را با ۲لیتر بنزین طی کند ؟!!!

      بدن افراد چاق هم برای سوخت و ساز نیاز به انرژی بیشتری دارد برای فعالیت هم بدلیل اضافه بار جسمی نیاز به سوخت بیشتری دارد ،

      حالا با دستکاری سیستم بدن و کوچک کردن معده می‌شود نیاز به انرژی مثلا ۱۵۰۰ کالری را به ۵۰۰ کالری رساند 

      آیا این فرد دچار بیماری‌های مختلف و نقص سیستم ایمنی نمی‌شود  

      در اصل با انجام جراحی های لاغری ،افراد چاق یک درد را تبدیل به هزاران درد می‌کنند 

      تا قبل جراحی فقط درد چاقی داشتند اما بعد جراحی اوایل همه چیز عالی جلوه می‌دهد اما به مرور بیماری‌ها و کمبودهای بدن مثل دمل چرکی یکی یکی سرباز می‌کنند و حداقل عمر شخص ده سال کمتر می‌شود. 

      در تحقیقاتی که انجام دادم درباره جراحی و مقالاتی که خواندم به نکات جالب توجهی رسیدم که آنها را با شما دوستان به اشتراک میگزارم .

      افرادی که عمل معده یا روده انجام می‌دهند،لاغر شدنشان بخاطر حذف قسمتی از معده یا روده نیست بلکه بدلیل سبک زندگی است که به اجبار بعد از جراحی باید رعایت کنند و اگر رعایت نکنند دچار بیماری و درد و عذاب وحشتناکی می‌شوند 

      مثلا :

      کالری دریافتی روزانه کسانی که  جراحی لاغری انجام داده اند  باید حداقل در ۱۲ ماه اول پس از جراحی بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ کالری باشد و از ۱۰۰۰ کالری در روز تجاوز نکند.(خوب بدون جراحی هم همین رژیم کلی کاهش وزن به همراه دارد )

       همواره  باید سعی کنند که آهسته غذا بخورند و لقمه های کوچک بگیرند و کاملا هر لقمه را بجوند.مثلا در مدت ۱۰-۱۵ دقیقه حدود ۲ قاشق غذاخوری از غذایی که مجاز هستند، بخورند در این حد آرام و لاک پشتی .(خوب بدون جراحی هم آرام غذا بخوریم در ۲۰ دقیقه اول به راحتی پیغام سیری صادر میشود)

      باید ۳۰ تا ۴۵ دقیقه در روز ورزش کنند .(خوب ورزش که اصلا لاغر نمیکند)

      رعایت رژیم غذایی مخصوص و پر از محدودیت (خوب بدون جراحی هم با رژیم میشد لاغر شد)

      با نگاه به همین چند مورد بالا احساس کردم بیشتر چاقها را سرگرم میکنند با این روش‌ها و انگار دارند همان رژیم و ورزش را اجرا می‌کنند منتها لقمه را چند دور ،دور سر ما میچرخانند بعد 

      چاقی ما شده منبع پول درآوردن دکترها و ……

      احساس اسکول بودن کردم که قبلا از انجام جراحی لاعری دیگران حسرت میخوردم 

      و اما تعدادی از عوارض جراحی های لاغری 

      ریزش شدید مو و شل شدن پوست و پیری چهره 

      یک نوع پشیمانی روانی و دچار وسواس فکری شدن چون ذهن‌ می‌خواهد از غذاخوردن و چشیدن طعم‌های مختلف لذت ببرد، اما معده اجازه نمی‌دهد.

      بد فرم شدن بدن و احساس افسردگی و نا امیدی و سرخوردگی 

      غذاخوردن مانند یک کار طاقت فرسا به نظر می‌رسد به طوری که بسیاری از بیماران از انجام آن بیزارند.

      و کلی عوارض دیگر که پزشکان هرگز به ما نمی‌گویند. 

      در اطراف من زندایی همسرم جراحی معده انجام داد و الان باز هم چاق شده است .

      عروس برادرم هم معده و هم روده اش را جراحی کرد و بعد دو سال الان دوباره دارد چاق می‌شود

       پس عمل بای پس معده و هر روش دیگری ، سبب تغییر فرمول های ذهنی چاق کننده ما نمی‌شود و فقط به صورت دستی و دستوری ما بواسطه عوامل بیرونی و اشتباه گذشته که همان رژیم و ورزش‌ها و داروها بودند ذهنمان را دچار مقاومت بیشتری میکنیم و لاغر شدن را سخت تر میکنیم.  

      راه حل صحیح لاغر شدن ،فقط و فقط از طریق یادگیری اصول ذهنی امکان پذیر است .

      و هر روش دیگری که از جسم شروع میشود بدون استثنا اشتباه است و شکست میخورد .

      پس هر چقدر رژیم بگیرید وعمل کنید چون اندازهای جسم در ذهن کد نویسی شده باز جسم پس از لاغری به همان اندازه که در ذهن اخرین ورژن را داشته برمیگردد مغز کدهای قبلی را دارد و دوباره ما را برمی گرداند به همان ابعاد و اعداد ،حالا فرق ندارد از چه روشی وزنمان را کم کرده باشیم 

      مثلا اگر دست شما ببرد وقتی جسم میخواهد ترمیم شود باز به همان شکل که قبلا بوده برمیگردد،چون تصویر وکد آن در مغز و ذهن وجود دارد حتی خط های انگشتان به همان شکل ظاهر میشود 

      پس ما در این گام یقین و ایمانمان به مسیر لاغری با ذهن بیشتر شد 

      خداوندا سپاسگزارم که امروز این آگاهی و آرامش را روزی ام کردی 

      خداوندا لذتهای اشتباه را در درون من نابود بفرما 

      الهی به امید تو 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار fatmhadly85@gmail.com
      1402/07/04 21:25
      مدت عضویت: 1182 روز
      امتیاز کاربر: 5402 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,063 کلمه

      به نام خدایی که در این نزدیکیست ❤️

      سلام

      خدایا حالمو بهتر کن: امروز من به این قسمت از سایت هدایت شدم

      راهنمای جامع عمل بای پس معده

      خداوند اشتباه نمیکنه و بنده هاشو به بهترین شکل هدایت میکنه

      اولش که عبارت فایل و خوندم با خودم گفتم عمل بای معده چه ارتباطی به من داره ولی وقتی متن و خوندم و فایل و گوش دادم خیلی هیجان زده شدم و گفتم خدایا این متن و فایل مخصوص من بود 

      مدتها بود که داشتم با خودم فکر میکردم که حتما معده ام گشاده و چون مدتها بود که چاق بودم و اضافه وزن زیادی داشتم و الان چون در این مسیرم و دارم روی ذهنم کار میکنم و چون سن چاقیم زیاد بوده پس  فکر میکردم که در طول این مدت معده‌ام بزرگ شده و زمان میبره تا معده‌ام جمع و جور و کوچیک بشه و هر وقت افراد لاغر و متناسب و می دیدم که کم غذا می‌خورند اولین چیزی که به ذهنم می‌رسید این بود که اینا معده شون کوچیکه بخاطر همین زود سیر میشن و چون خودم دیر سیر میشدم با خودم میگفتم که من معده‌ام گشاد و بزرگه پس مجبورم که غذای بیشتری بخورم تا سیر بشم ( منظورم از بیشتر و دیر سیر شدن  یه بشقاب کوچیک غذاست دارم در مقایسه با دخترم و همسرم میگم ) البته که من رفتار و عملکردم  خیلی خوب شده و خیلی کم پیش میاد که رفتار نادرست غذایی داشته باشم دارم در مورد افکارم در مورد معده ام صحبت میکنم که چطور روی جسمم عمل می‌کرد

       در گذشته خودمو مقصر نمی دونستم و میگفتم اونا شانس دارن و مقصر اصلی چاقی مو ارث و ژنتیک و در نهایت خدا میدونستم ولی الان مسولیت چاقی و لاغری مو پذیرفتم و اگه هنوز به وزن ایده آلم نرسیدم می‌دونم که هنوز موانع ذهنی دارم که باید ادامه بدم تا اون موانع رو شناسایی کنم و در این قسمت یکی دیگه زد بیرون و من و هیجان زده کرد

      و هنوزم با اینکه در مسیرم بازم موقع غذا خوردن این افکار رو داشتم که معده ام هنوز بزرگه و طول می‌کشه تا کوچیک بشه آخه این چه فکری بود که داشتم چرا ما افراد چاق این قدر در مورد جسم مون نظریه داریم 

      بارها دیدم که همسرم که کاملا متناسبه اتفاقا خیلی زود به زود گرسنه اش میشه ولی وقتی پای غذا خوردن میشینه در حد چند لقمه میخوره و تمام و ، وقتی بهش میگم چه زود سیر شدی در جواب میگه همینه دیگه من فقط میخواستم ضعفم بر طرف بشه و یا دخترم هر وقت گرسنه اش بشه حتی اگه وعده غذای اصلی شو نخورده باشه می‌ره سر یخچال چند تا دونه میوه بر می داره و میخوره بعدش میگه سیر شدم و ، وقتی بهش میگم برات غذا بکشم بخوری میگه نه جا ندارم سیر شدم و من همیشه با خودم فکر میکردم که اینا چون معده شون کوچیکه نمیتونن زیاد غذا بخورند ولی خودم زمانی که گرسنه میشدم البته قبلا دیگه متوجه  سیری و گرسنگی نبودم در حد سیری و فشار شکمی می خوردم و همراه غذا کلی ترشی و بعدش آبلیمو می‌خوردم که مثلاً چربیهای غذا رو از بین ببره و فکر میکردم چون معده ام گشاده باید حجم بیشتری غذا وارد معده‌ام کنم در صورتیکه مشکل از معده‌ام نبوده و مشکل از ذهن چاقم بوده که مغزم دستورات چاقی صادر می کرده حالا ببین غذا خوردن افراد لاغر کجا و غذا خوردن افراد چاق کجا بین سیری و گرسنگی افراد چاق و لاغر زمین تا آسمون تفاوت وجود داره و انجام این اعمال و رفتارهای درست غذایی و استمرار در اون باعث داشتن اندام زیبا در افراد متناسب و بر عکس داشتن اندام نازیبا در افراد چاق میشه نه ارث و ژنتیک و شانس و هزار تا دلیل دیگه که افراد چاق با اونا خود شونو توجیه می کنند 

      و الان در این قسمت از هدایتم فهمیدم که من استپ وزنی و یا مقاومت ذهنی و هیچ چیز دیگه ای ندارم بلکه من هنوز موانع ذهنی دارم که باید با ادامه دادن مسیر اونا رو کشف و شناسایی کنم و با دلیل و برهان اونا رو رد کنم و فرمول جدید و درست جایگزین شوند کنم و یک چراغ در ذهن من روشن شد که معده من هیچ مشکل و ایرادی ندارد نه گشاده و نه بزرگه معده من صحیح و سالمه و به درستی کار می‌کنه خداوند اندام منو متناسب آفریده من باید به صدای بدنم گوش کنم و زمانی گرسنه شدم به این چیزا فکر نکنم که چون چاق بودم پس معده ام گشاده شده پس حالا حالا ها طول می‌کشه تا کوچیک بشه و با این افکار غلط فکر نکنم که من دیرتر سیر میشم و دخترم و همسرم زودتر سیر میشن 

      و الان که این مانع ذهنی برام شناسایی شد متوجه شدم که با اینکه تغییراتم خیلی خوب و قابل شده ولی مغزم هنوزم داشت دستورات چاقی صادر می‌کرد و این مانع ذهنی باعث میشد که دیرتر سیر بشم البته خوردن یا دیر و زود سیر شدن باعث چاقی و لاغری نمیشه بلکه این افکاری که با خوردن ادغام میکنیم باعث چاقی میشه و مهم این افکار هستن نه عمل خوردن  الان خیلی خوشحالم که متوجه این موضوع شدم و از این لحظه به بعد دیگه موقع غذا خوردن به این چیزا فکر نمیکنم بلکه از این به بعد این فرمول و در ذهنم جایگزین میکنم که  معده من صحیح و سالمه و با معده دختر و معده همسرم هیچ فرقی نداره تفاوت فقط در ذهن ماست منم با امید و انگیزه و اشتیاق بیشتری ادامه میدادم تا ذهنم مثل اونا متناسب بشه

      خدایا شکرت به خاطر دریافت آگاهی جدید به ذهنم در این لحظه و چراغی که برام روشن شد 

      در مورد عمل بای معده من اصلاً از انجام اون خوشم نیومده و نمیاد اصلا از این کارا می‌ترسم

      حتی از عمل بینی ،تزریق ژل ، بوتاکس و پرسینگ این چیزا میترسم و افرادیکه این کارو انجام میدن اولاً که تقریبا همه شون یه شکل میشن و بعدشم نشون میده که خیلی مصنوعی هستند تازه علاوه بر هزینه هنگفتی که متحمل میشن عوارض زیادی گریبان شونو میگیره و حتی خیلیا جان شونو سر این قضیه از دست دادن البته هر کسی حق داره هر جوری که دوست داره زندگی شو تجربه کنه و من قصد جسارت ندارم و به کسی توهین نمیکنم فقط میگم خداوند اشتباه نمیکنه و بنده هاشو به بهترین شکل آفریده 

      و به نظرم هر چیزی حالت طبیعی خودش خیلی قشنگ تر و دوست داشتنی تر هستش

      خدایا ممنونم که در این لحظه حالمو بهتر کردی 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار زهرا
      1402/06/17 16:17
      مدت عضویت: 376 روز
      امتیاز کاربر: 21920 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 236 کلمه

      سلام استاد 

      خدایا شکرت که در تاریخ ۱۴۰۲/۶/۱۷ توانستم این فایل را گوش بدهم 

      من خدا راشکر هرگز به فکر عمل به معده نبوده و نیستم و چقدر خوشحالم که من اصلا اعتقادی به دستکاری اعضای بدنم مثل ابرو  لب گونه شکم  معده ندارم و به قولی اعتقاد دارم خداوند بهترین خلاقیت را در خلقت من بکار برده و من باید سپاسگزار باشم که سالمم و تفاوت با دیگران از نشانه های بزرگی پروردگار مهربان است . 

      جالبه من دیروز بعد از ظهر خوابیده بودم در خواب دیدم در یک جایی در ده بودم کنار آب و یکی از آشنایان من آمد و در خواب نوه اش را نشان دادکه ببین نوه من چقدر لاغر شده و با رژیم راحت ، در خواب رنگ نوه اش زرد بود و بیمار گونه من با قاطعیت گفتم فقط لاغری با ذهن را قبول دارم و تمام اینها قابل برگشت است و فقط می گفتم باید از طرف خداوند هدایت بشی به این سایت وگرنه اگر این روش را باور نداشته باشی رها میکنی اول ایمان بیاور و بعد بیا از این روش استفاده کن 

      استاد خیلی برایم جالب بود که حتی در خواب هم با قاطعیت می گفتم من فقط روش تناسب اندام با ذهن را قبول دارم و این من را خوشحال کرد که اصلا عجله نکنم چون ذهنم قبول کرده روش درست لاغری را و باید در این مسیر بمانم و راهم را آدمه بدهم تا به سرزمین لاغرها برسم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 0
      محتوای دیدگاه: 275 کلمه

      بنام خدا عرض سلام خدمت دوستان و استاد عزیز

      عمل بای پس معده 

      من خودم تمام روش‌ها را برای لاغری استفاده کردم اما به این عمل فکر نمیکردم چون خیلی وزنم بالا نبود اما خوب اگر هم می ماندم ممکن بود به آن مرحله هم می‌رسیدم یادمه چقدر به خودم فشار می آوردم با ورزش و با رژیم چقدر عذاب آور بود چون فکر میکردم چاقی در جسم منه اما این چند وقت هست که با سایت تناسب فکری آشنا شدم فهمیدم که نه چاقی در ذهن من هست من از نوجوانی فرمول اشتباه چاقی در ذهن من جوانه زدو شروع به رشد کردن کرد با هر باور قوی این فرمول ها زیادتر شدن باور اینکه ازدواج آدمو چاق میکنه بارداری ،مواد غذایی ،داروها اینها همه باورهایی بودند که من میگفتم طبیعی هست من چاق بشم و هی چاقتر میشدم .

      اما الان با هدایت خداوند به این سایت من متوجه علت چاقی خودم شدم و هر روز دارم ادامه میدم فایلها را گاهی هم پیش اومده نا امید شدم اعصابم خراب بوده اما ادامه دادم نمیگم متناسب شدم اما خیلی سایز کم کردم همین الان که دارم مینویسم یکم اعصابم خراب شد از یه مسئله اما گوشی را گرفتمو نوشتم چون میدونستم حالم بهتر میشه و واقعا هم خیلی آرام شدم لاغری با ذهن یعنی آرامش یعنی احساس خوب یعنی نشاط من واقعا اگه روزی نتونم خوب فایل گوش کنم آن روزم خوب نیست من برا شاد بودنم فایل گوش می‌کنم برای اینکه قوی باشم لذت ببرم از زندگی گوش می‌کنم لاغری یکی از این موارد هست 

      لاغری با ذهن روی تمام زندگی داره 

      من خیلی خوش حالم که در این مسیر زیبا هستم خدایا ممنونم استاد ممنونم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار عطا
      1402/02/13 06:59
      مدت عضویت: 477 روز
      امتیاز کاربر: 11065 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,081 کلمه

      سلام و درود .

      این فایل هم برای من خیلی عالی بود .

      گرچه فایل روز ۸۰ برای من حجت رو تموم کرد اما این فایل باز هم در جهت اصلاح فرمولهای ذهنی بود .

      کسی که به روشهای جسمی برای لاغر شدن رو میاره ذهنش پر از فرمولای اشتباهه . او با پناه بردن به روشهای جسمی میخواد اضافه وزن جسمشو برداره در حالیکه چاقی ذهنش هنوز هست و مسلما دوباره اضافه وزن رو تولید میکنه .

      ما باید در انتخاب الگوها دقت کنیم تا در ذهنمون  متقاعد بشیم که دیگه چاقی رو تولید نکنیم .

      کلام مولا علی حجت رو بر من تمام کرد . اگه میخوام ذهنم در صلح باشه و بدنم سالم تعادل در خوردن داشته باشم .

      تمام فرمولای لاغری بر ذهن جاری میشه وقتی در خوردن تعادل رو برقرار کنم . 

      این دست منه که این الگو رو انتخاب کنم و من چون الگوی عظیم و اعتقادی رو انتخاب کردم انگار که یک حامی بزرگ پیدا کردم که درهای دیگه رو بهم بست .

      روشهای جسمی که یکی از اونها عمل بای پس معده است فقط فشار به جسم و ذهن میاره و در ذهن درگیری ایجاد میکنه . چون ما میدونیم دستور خوردن از مغز صادر میشه و وقتی مغزی چاق باشه و دستور خوردن و نخوردنش به تعادل و صلح نرسیده باشه این شخص مجددا چاق میشه یا تاابد در حسرت نخوردنه . گرچه شاید عاداتش عوض بشه و دیگه کلاً به خاطر اینکه نمیتونه زیاد بخوره فرمولهای چاقی ذهنش غیر فعال بشن ولی این روش توهین به اختیار انسانیه .

      این شخص از زور و اجبار برای لاغر شدن خودش داره استفاده می کنه در حالیکه برای چاق شدنش کاملا از اختیار خودش استفاده کرد .پس این راه لاغری نیست .

      راهی راه لاغریه که من کاملا در انتخابش آزاد باشم و من با نیروی انسانی خودم اون رو انتخاب کنم .

      تنها راهی که این لاغری رو برام رقم میزنه راه لاغری با ذهنه .

      من اونقدر مینویسم و تکرار می کنم تا در ذهنم متقاعد بشم که لاغری صحیح اصلا زور و اجبار و سختی کشیدن نیست . عمل لاغر کننده ای که در لاغری با ذهن جاریه عمل زور و اجبار نیست بلکه عملیست که ذهن خودش اون رو پیدا کرده . عملیه که ذهن رو از درگیری نجات میده .

      عملیه که  خوردن و نخوردنش با زجر نیست .

      من وقتی گرسنه میشم دیگه کسی تو ذهنم نمیگه نخور و وقتی سیر میشم کسی تو ذهنم نمیگه بخور . خوردن و نخوردن دقیقا متعادل و متناسب با نیروی درونمه . من و اون به صلح رسیدیم و در نتیجه اینجوری دیگه چاقی درست نمی کنیم ‌و کاملا با انتخاب و اختیار خودمون لاغری رو تولید می کنیم .

      مولا علی فرمودند تعادل در خوردن ذهن رو صالح و جسم رو سالم می کنه . جسمی که چربی ذخیره می کنه بیماره . این بیماری رو من ایجاد کردم اونم با فرمول پرخوری . استفاده از فرمول پرخوری ذهن منو دچار درگیری و جنگ بین خوردن و نخوردن کرد و جسم منو پرخور و چاق کرد و همینطور ضعیف و رنجور و ناتوان به خاطر محدودیتها . 

      اما مولا علی فرمول تعادل خوری رو به ما معرفی کردن .

      این فرمول ذهن مارو از جنگ و درگیری نجات میده و جسم مارو سالم میکنه و باعث میشه به مرور تمام بیماری چاقی از بدن دفع بشه .

      من همین یه فرمول رو که حمایت اولین امام شیعیان پشتشه رو امتداد میدم . در زمین دلم میکارم . آبش میدم بهش توجه می کنم و سایر روشها رو کنار میزارم . 

      من در لاغری با دهن درست اندیشیدن و درست عمل کردن رو یاد گرفتم و فقط کافیه استمرار در مسیرم داشته باشم . لاغر شدن روشن و واضحه . خیلی راحت به دست میا و دقیقا همونطور که من چاقی رو انتخاب کردم لاغری رو هم انتخاب می کنم بدون زجر عملها و رژیمها و سایر روشهای جسمی که فقط جسم منو بیمارتر کردن . 

      من از دیروز عطای دیگه ای شدم . ذهنم اروم شد و درگیری در ذهنم به پایان رسید . کلام مولا علی به دل و جانم نشست و معیار فکر و عملم محکمتر شد . فکر صالح . من فکر صالح رو درک کردم و با انتخاب کلام مولا همه ی شک و تردیدها از ذهنم رفت . من در مسیر تناسب فکری یگانه شدم و از خدا میخوام کمکم کنه که میدونم می کنه که این راه راحت رو هر روز انتخاب کنم . خیلی خوشحالم . من لاغر شدم . چون در ذهنم معیار عمل رو پیدا کردم . متقاعد شدم بهترین فرمول عمل که ذهن منو در صلح قرار میده چیه . چون کاملا میدیدم تمام عقایدم نسبت به خودم غذاها اطرافیانم ذهنم فرمولها چقدر عالی تغییر کرده بود و انگار شما مثل یک باغبان زبردست زمین دل منو کاملا آماده و پرداخته کردین برای ساخت بذرهای لاغری و بدر کلام مولا علی بهترین بذری بود که به محض کاشتن در دلم جوانه زد و حتی از دیروز تا امروز من این بذر متعالی رو دارم میبینم که چطور داره در زمین ذهن و دلم   گسترده میشه . این بذر شمشیر حضرت علی رو به همراه داره و دیگه درخت تنومند چاقی زورش بهش نمیرسه . چون بذر من ذوالفقار علیه . سنش کمه اما پرزور و توانمنده چون نیروی علی پشتشه و من عطاعلی هستم . من با اختیار و انتخاب خودم لاغری رو انتخاب می کنم . چون لاغر شدن خیلی راحته و فقط استمرار میخواد تا نتایج جسمی هم برام به ظهور برسه . 

      از همین حالا دارم لاغریمو میبینم . ذهن صالح و اندام سالم  . به به چقدر عالیه . چقدر لذت میبرم از تناسب فکری . از صلح و اشتیاق درونم . از سالم شدن جسمم . از اینکه دیگه چاقی و بیماری تولید نمی کنم . از حس انتخاب و اختیارم .

      واقعا کدوم راه و روش غیر از لاغری با ذهن این همه لذت به ما میده . من در لاغری با ذهن لذت اختیار  رو می چشم در حالیکه سایر روشها فقط زجرو اجبار و اندوه و درگیری میارن . ته دل ناراحته ولی راه دیگه ای نداره مجبوره این روش رو انتخاب کنه . گرچه خدا بازم همونا رو هم کمک می کنه . چون خدا همه رو هدایت می کنه اما اونها هم وقتی ذهنشون متقاعد بشه راه درست رو پیدا می کنند . راه درست لاغری لاغری با ذهنه و راههای دیگه فقط و فقط باعث عذاب جسم و ذهن و روحه . 

      من تنها راهی که برای لاغر شدن با کمال میل انتخاب می کنم راه لاغری با ذهنه . چون همسو با خواست و میل  و اختیار درونمه . 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار مریم
      1402/02/02 09:43
      مدت عضویت: 533 روز
      امتیاز کاربر: 4810 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 818 کلمه

                 “به نام یکتا معبود هستی ” الله” “

      درود به شما هم مسیران عزیز و استاد گرامی ؛

      گام هشتاد و یکم : لاغری با عمل بای پس معده ؛

      معبودا ،سپاس تو را که یاری گر من هستی و در همه حال هوایم را داری .از تو ممنونم که به من کمک کردی تا امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ بتوانم گام هشتاد و یکم را بردارم  ،خدایا شکرت .

      این گام مصادف شد با عید سعید فطر و از همین جا این عید بزرگ را به همه ی شما هم مسیران عزیز و استاد ارجمند تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم هر روز من و شما عید باشد ،انشاالله.

      وقتی نوشته های قبل از فایل تصویری این گام را خواندم یاد قبلا خودم افتادم که بعد از رژیم ها و کارهایی که برای کاهش وزن انجام می دادم و نتیجه ی خاصی از آنها نمی گرفتم گاهی اوقات با خودم می گفتم که مریم این طوری تو لاغر و متناسب نمی شوی و هر بار با یک روش خاص نهایتا سه یا چهار کیلو کم می کنی که فایده ای نداره تنها راه تو برای راحت شدن از چاقی عمل است حالا یا بای پس معده یا عملی که در آن بخشی از معده را بر می دارند و معده کوچک می شود اما به محض فکر کردن به آن به خودم می لرزیدم و می ترسیدم و هیچ وقت نتوانستم خودم را قانع کنم که بهترین روش لاغر شدن عمل است و بعد از مدتی حتی جرئت فکر کردن به این روش را نداشتم و تمایل چندانی هم برای انجام این کار که آن را انجام بدهم به هر شکلی که شده است را هم در خودم نمی دیدم و به هر حال خدا را شکر به طور کلی تحت هیچ شرایطی حاضر به انجام این کار حتی به توصیه ی دکتر فوق تخصص هم نشدم و همیشه به خدای خودم می گفتم که روشی را سر راه من قرار بده که بدون هر کار زجر آور و خطرناکی به راحتی و آسانی لاغر شوم و به تناسب اندام برسم و خدا را هزار مرتبه شکر که با روش لاغری با ذهن آشنا شدم و قدم در این مسیر زیبا و لذت بخش گذاشتم ، خدا را شکر.

      همان طور که می دانیم فرمان های حیاتی بدن توسط مغز ما صادر و مدیریت می شود و اگر جسم ما در وضعیت چاقی قرار گرفته است به خاطر فرمان های مغز است نه عملکرد جسم ،چون جسم به خودی خود ، قدرت مدیریت و مستقل عمل کردن را ندارد بلکه تمام دستورات از مغز صادر شده و توسط اندام ها و اعضای درونی بدن اجرا می شود مثلا در زمان افزایش فعالیت بدن ، مغز فرمان بالا رفتن ضربان قلب را صادر می کند و ضربان قلب افزایش می یابد و در زمان کاهش فعالیت بدن ، مغز مجددا فرمان کاهش ضربان قلب را صادر کرده و قلب آن فرمان را اجرا می کند ، قلب در تشخیص بالا و پایین رفتن ضربانش نقش مدیریتی ندارد بلکه نقش اجرایی دارد .این قضیه درباره ی تمام اندام بدن از جمله معده ی ما صدق می کند.

      نکته ی ۱ : منشاء چاقی در ذهن است نه در جسم .

      نکته ی ۲ : فرمان گرسنه بودن یا سیر بودن توسط معده ی ما صادر نمی شود بلکه توسط مغز ما صادر می شود .

      نکته ی ۳ : اگر زیاد گرسنه می شویم و زیاد غذا می خوریم به خاطر دستورات مغزی است نه اندازه و حجم معده .

      نکته ی ۴ : عمل بای پس معده و هر روش دیگری ، سبب تغییر فرمول های چاق کننده ی مغز نخواهد شد بلکه فقط برای مدتی ما به واسطه ی روشی که برای لاغری در پیش گرفته ایم از عمل کردن به دستورات مغزی سر پیچی کرده و مقاومت می کنیم .

      توجه : راه حل صحیح لاغر شدن ، حرکت کردن از مسیر چاق شدن است .

      در اصل لاغر شدن همان چاق شدن است که باید تغییر کند.

      در این قسمت مراحل چاق شدن را به اختصار بیان می کنم :

      مرحله ی اول : شنیدن درباره ی چاق شدن .

      مرحله ی دوم : تصویر سازی ذهنی درباره ی چاق شدن .

      مرحله ی سوم : باور پذیری چاقی و طبیعی شدن چاق شدن.

      مرحله ی چهارم : کد نویسی مغز برای صدور فرمان های چاق کننده .

      مرحله ی پنجم : تجربه ی اضافه وزن در جسم .

      این پنج مرحله خلاصه ای از مراحل چاق شدن است و اگر رویای لاغری داریم باید آگاه باشیم که فقط با طی کردن همین مسیر برای لاغر شدن می توانیم رویای خود را تجربه کنیم .پس آگاه باشیم ، چاقی از ذهن ما شروع شده و به جسم ما ختم شده است بنابراین اگر رویای لاغری داریم بدانیم که باید لاغری از ذهن ما شروع و به جسم ما ختم شود..

      نکته ی ۵ : هر روش یا ایده یا راهکاری که لاغری را از جسم شروع می کند بدون استثناء منجر به شکست خواهد شد .

      “یا حق ”  

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار صالحه
      1402/01/09 11:06
      مدت عضویت: 458 روز
      امتیاز کاربر: 49940 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 711 کلمه

              سلام  استاد خوب پر توان اینمسیر وهم مسیران 

      با خوردن ترش چربی رو اب میکنه از بین می بره تومن که تازهوباعث درد معده هم شد پش یی کار بیهوه ومخرب هستبه همه به یی شگل کار کردنداره ولی اونم هم با تکرار کردن تاثیرشو بعدهها اینم  مشکل به مشکلاتشوت اضافه میشه من از اول پا درد نداشتم به مرو زمان با اضافه شدن وزنم این مشکل به مشکلاتم اضافه شد ماافراد چاقی با ادمه دادمکدا ن چاقی در طول زمان هی داریم یی مشکل بهبیقه مشکلاتم اضافه میکنم نه کم شاید تاحالابه این فکر نکردم  دارم تعدا مشکلات رو زیادمیکنم با زیاد شدن چاقی قبلی که حل نکردم بهش اضافه کردم‌ هر چی زمان ومدت چاقی بیشت وبه تعداشم هم اضافه شده نه کم 

      افرای که فکر میکنکه معدشون گشاده دلیل چاقیاین افرادهست پس تصمیم میگیرن معده رو گوچک کرده در نتبجه با کوچک سدن معده اونها لتغر میشن درست شاید در مدت رمام ابن کار شدنی باشه ولی برگست هم داره چند سال اول تو مسیرلاغر شدنپیش میرن ولی با گذشت رمان برگشت دارن  خودمدیدم که در طی چندستل فرد عمل کروه دکبتر داسته چاق میشده کبار یی کارحدید انجام داده تا در طی یی زمان دیگه بازم هم لتغر بمونه این کارهای حدید تموم شدنی نیست ادامه دارهست 

      مابا خوردن بیش ازنیا معده بیچاره خراب کردیم با بهش رحم نکردابه تیغ جراحی هم سپردیم برای بهتر شدن اشتباه تا کجا

      رفتارهی چاق کننده معده روگشاد میکنه بعد عملچونمعده کنجایش غذارو نداره شمالاغر شدیدباتکرا رفتاراشتباه دردفعات زیادبازهمون اش وهمون کاسه بازم برگست  هیت فقطدر تعدا خوردن زیاد کردیم اگه فبلا تو یی وعده یی بشقاببزگ غذا میخوردی حالا اکن تو چندین مرتبه می خورن در نتیجا دوباره چاقی برگشتداره

      چاقیاولین واخرین دلیلش ذهن هست ما میام ابرشو برداریم میزنم چشمش گور نیکنیم 

      چیزی که بهچاقیما رتبط نداره ازبین میبریم بوباره برگشت داریم مثل زمان گول خوردن از رژیمهای اینم یی گول خوردن مدت داره بازم برگشت داره منبا چشم خودم دیدم کع فرد لتغر شده پوستاسخون شده تو یی مرحله دوباره بر گشتع بتزم یی کار جدید کرده روی بدنخوش داره کارهی ازمایش انجام میده برای لاغری که تا یی زمان دیگه اون فرد رو خوش فرم نش ون بده خلاصه تو اکثرسون که برگشت داره مگه فردی باشه که تحمل وتکرار کارهای حدید وامتحانش روی جسم بیچاره هست بحای تغییر تو ذهن 

      کنه کرد در بلخ اهنگریی   به شوشتر زدن گردن مس گری 

      اون بیچاره معده هیچ نقشی تو   چاقی نداره وانوفت باید عمل بشه برای لاغریی 

      فرمان خوردن ازمغز صادر شده کاری به معده کاری نداره 

      این افراد بخاطر عمل کرده چون تغییر در عمده نمتونن بخورن ولی به زمان که بگزره چاقی این افراد برگشت داره

      من فبلی از این مسیر بار ه به کسانی که ارنتیجه لاغریی ارمن سوال میکردن بهشون میگفتم وفتی لاغر میشم مثل بی موج کوچ لاغر میشم با کنار گذاشتن رژیم یی توفان عطیم میاد ساحل لاتغریی من رو واژگون میکنه چاقیم از قبل  هم یشترمیشه حالا دلیل شوفهمیدم واونترس ونگرانی ازبرگشت چاق تاثیرش که چاقی بیستری رو بر ای خودم درست میکردم نه کمتر من موتور حرکت چاقیرو تاره قویتر میکردم از وزن قبلی بتونه رعد بشه برای چاقی بیشتر 

      من سال قبل یی دره تا اینساتا پیدا کردم که اونم حرفش کار با ذهن برای لاغریی بود من حدو د۸ ماهی درنو اون مسی حرکت کردم ولی با یی رژیم که اون اقا میگفت وزنم به ۳ قسمت تیدیل میگرد اونعدد به۶ قسمت واین میشد تعداد لقمه که من میتونستم بخوربرای پن۷ لقمه تو ۶ وعده بود 

      ولی کلی برای خوش حی در باره ذهن یی چیزی میگفت که برام من حالابافراگرفتن  این مسیرهمون رژیم بود در قالب 

      ذهن اصلاکاری به ذهنن نداشت با اموزشی که من حالا دیدم 

      فقط یی رژیم بود درپوشش ذهن تمام هر سری باید لقمه کمتر  میکردی در نهایت به۴ لقنه در ۶ وعده تمام میشود یی کم خوری درپوشس ذهن من این روش قبول کردم ولی اطمینان نداشتم چون کمی بهش شک داشتم ولی تواین میسر اول اطمیان در من ۱۰۰ در صد شو تا خرید انجام دادم 

      پس اطمینان باعث نتیجه خواهد داد این بهاطر روشهایاشتباه باعثبیاطمینانیادم میشه تو مسیر درست هم که باشی ته ذهن ادم یی بی اطمیمانی هست خدارو شکر که مالمناز ۷۰ به۱۰۰۰ رسید ارامش من شده که نتیجه میگیزم 

      گه ا زخدارو شکر من مسیر درست پیدا کردم ودارم نتیجه میگیرم 

      خدا پست وپنهتون یا حق حق نگه دارتون 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 0
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 296 کلمه

      سلام استاد وقت بخیر.

      کاملا درسته منم همیشه فکر میکردم معدم گشاده و پرخوری من فقط بخاطر همین هست باید عملش کنم و خیلیم پیگیرش بودم تا موقعی مجرد بودم مدام به مادرم میگفتم تا اینکه ازدواج کردم و همسایمون به دلیل چاقی زیاد معده اش رو عمل کرده بود و سه ماه بعد از عمل فوت شد و این شد یه ترس تو وجود من که بیخیالش بشم چون تقریبا همه روش ها رو انتخاب کرده بودم و بی نتیجه مونده بود و چند مدت پیش که حسابی چاق شده بودمو از 80 وزنم گذشته بود توی سایتها می‌گشتم سرچ میکردم برای عمل پرس شکم و کشیدن چربی شکم و پهلو و زیر شکم که به شدت ازش رنج می‌بردم و بعد از هدایت شدن من با این سایت عالی الان خدا را هزاران بار شکر میکنم که تن به هیچ کار اشتباهی ندادم و سپردم به زمان که با تغییر افکارم خوردنم هم تغییر کنه و در نتیجه لاغر شدن ذهن من تاثیر روی جسم من داره و الان که دارم این متن رو می‌نویسم تا رسیدن به وزن نرمال و ایده آلم هنوز خیلی تفاوت دارم اما اون روز برای من دیگه دیر نیست و جز رویاهام هم نیست و دیگه اعتقادی به بزرگ بودن معده ام رژیم و ورزش های طاقت فرسا دمنوش و قرص لاغری ندارم و زمانی ورزش را شروع میکنم که هدفم سلامتی باشه نه لاغری اما تا همین جا هم خداروشکر میکنم چون که در شهریور ماه دور کمر من 96 سانت بود و الان 83 هست یعنی 13 سانت کم شده اون هم فقط با دیدن فایل های تصویری استاد و تمرین نوشتن همین و بس درسته خطا زیاد دارم اما میدونم که آخر این مسیر تناسب اندام دائمی هست بدون هیچ اذیت شدنی بدون هیچ عجله ای.سپاس

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فاطمه سادات
      1401/08/11 21:59
      مدت عضویت: 1693 روز
      امتیاز کاربر: 3766 سطح ۴: هنرجوی مبتدی

      نشان های دریافت شده

      سطح مبتدی
      محتوای دیدگاه: 360 کلمه

      سلام . فقط همین یک متن از کل سایت اگر در طی یک سال تمرین بشه تضمین میکنم لاغری دائمی همیشه همراه ماست . 

      به نظر من این متن خلاصه ای از تمام فایلها و گفت و شنودهای سایت تناسب فکری هست که کاملا راه و روش لاغری با ذهن آموزش داده شده . 

      مخصوصا عبارات آخرش خیلی برام جالب بود و در قسمتهای دیگه به چشمم نخورده بود . 

      پس آگاه باشید، چاقی از ذهن شما شروع شده و به جسم شما ختم شده است بنابراین اگر رویای لاغری دارید بدانید که باید لاغری از ذهن شما شروع و به جسم شما ختم شود.

      خب من تا حالا فکر می کردم لاغری فقط و فقط با ذهنه . اما الان فهمیدم روش ما روش لاغری با ذهن نیست . 

      روش ما لاغری از ذهنه . روشهایی نثل رژیم و ورزش و خلاصه هر روش فیزیکی لاغری از جسمه ولی روش ما لاغری از ذهنه . 

      از …. یعنی شروع مسیر . 

      مثلا  کم خوردن از جسم نباید شروع بشه . 

      کم خوردن باید از ذهن شروع بشه . تا ذهنمون کم خور نشه جسم کم خور نخواهد شد . 

      تا از ذهن مصرف مواد غذایی کم نشه در جسم مصرف مواد غذایی کم نخواهد شد . 

      تا پرخوری از ذهن کم نشه از جسم کم نخواهد شد . 

      تا تناسب از ذهن شروع نشه تناسب از جسم شروع نخواهد شد . 

      خلاصه که فهمیدم روش ما لاغری از ذهنه و تفاوتش با سایر روشها  در نقطه ی شروع هست ما از ذهن حرکت رو شروع می کنیم اون روشها از جسم . 

      همه ی ما دلمون میخاد لاغر باشیم زیبا باشیم . آزاد باشیم . ایمن باشیم . ولی وقتی با محتوای لاغری ذخیره شده در ذهن روبرو میشیم این تصویر تصویر زجر آور آزار رسان سختی دهنده و کم نتیجه است که فقط میخواهد جان انسان را بکاهد . 

      این تصویر در مورد لاغری هرگز اجازه نمیدهد که ذهن این تصویر را از ذهن به جسم انتقال دهد . 

      برای همین این تصویر لازم است تغییر کند ‌ . 

      لاغری لذتبخش است . 

      لاغری حیاتی دوباره است . زندگی دوباره . 

      لاغری بینشی نو است . 

      لاغری رفتاری تازه است . 

      لاغری سبک زندگی جدید است . 

      لاغری راحت است .

      لاغری عشق است . 

      لاغر شدن راحتترین کار دنیاست . 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 39270 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 80 کلمه

      سلام استاد عزیز و هم مسیران گرامی 

      توضیحات بسیار عالی بود ،

      باز هم اطمینان بیشتری پیدا کردم که هیچ روشی غیر از لاغری با ذهن نمیتونه ما رو لاغر نگه داره 

      و تفاوت بسیار زیادی با هر روشی داره در مسیرش چون هر روشی باعث اذیت ما میشه و سختی بسیار زیادی رو باید تحمل کنیم در حالی که این مسیر هر روز نتنها زجر نمیکشیم بلکه به ما آرامش بیشتری داده و لذتبخش.

      خدا رو شکر می کنم برای هدایتم.

      ممنونم استاد ارجمند 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار متناسب شاد
      1401/03/05 23:05
      مدت عضویت: 1435 روز
      امتیاز کاربر: 6727 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 541 کلمه

      سلام

      خوبه ما دربرابر فشار جسمی و سرزنش اطرافیان بابت چاقی خودمان تسلیم نشدیم . ما کوتاه نیومدیم . ما درد کشیدیم اما ادامه دادیم میدونی چرا ؟ چون ما این حالت جسمی رو درشان خودمان ندیدیم چون روح وجودی ما میدونست که راهی هست فقط میخاست ببینه چقدر خواستمون شدیده .

      ما هزار راه رفتیم دیدن که هرکاری میکنیم اما باز سرزنشمون میگردن و میانداختن به حساب بی عرضگیمون .

      گفتن و یادآوری این حرفها سخت است اما میخام به خودم بگم من از راهی که آخرش معلوم بود شکست است تسلیم نشدم چون من ندیدم کسی بااین روشهای فیزیکی نتیجه بگیره .

      اما ادامه دادم . حالا بعد اینهمه جنگیدن خسته ودرماتده افتادیم ته جاده خاکی و چشمانمون به آسمان دوخته شده بود . خدایا چی کارکنم تو راه رو نشونم بده بقیش بامن . من به خاطر هدفم هرکاری میکنم حتی شده کان فن یکون میکنم .

      پیغام آمد بنده من میدونم تو برای خواستت هرکاری میکنی پس تو لایق هدایت هستی . هدایت شدم به لطف الهی به این مسیر شگفت انگیز .

      مسیری که نه تنها سرزنش نبود . دلگرمی بود وپشتیبانی . وکلی گوش شنوا. راهنمای مسیر کلن کاربلد بود و آرام آرام ما رو راهنمایی کرد .

      انگار اون هم از طرف خدا ماموریت داشت تا ما رو به سرانجام نرسونه آرام نداشته باشه . گام به گام باما بوده وهست .

      ترسها کم کم فرو ریخت . آرامش کم کم برقرار شد . و ما آرام آرام دراین رودخانه هدایت شدیم به ساحل زیبا‌ 

      آنقدرهم که فکرشو میکردم سخت نبود از بس تحت فشار بودم کوله بارم سنگین شده بود وپاهام قفل کرده بود ورمقی برای حرکت نداشت .

      اما آرام آرام ذهن سرکشم رو رام کردم و اون رو برای تناسب اندام زیبام تربیت کردم ومیکنم . حالا اگر من بخام سرکشی کنم ذهنم نمیزاره .

      میگه مگه یادت نیست چه عذابهایی میکشیدی . حیف نیست که بیراهه بری . و ذهنت رو برای هرچیزی خرج کنی .

      اطرافیانم مرتب ازم انتقاد میکنن که تو خرافاتی شدی ازبس هندزفری به گوش هستی . خوب که چی ؟

      وقتی میگم کمترین نتیجه که لاغری هست رو درمن میبینی . اما آنها نمیتونن بپذیرن . حق هم دارن و مرتب ایراد میگیرن .

      منم کاری بهشون ندارم . هرکس تو زندگی مسیر خودش رو میره .

      آنقدر این مسیر زیبا برام نتایج خوب داشت که به هزارتا سرزنش می ارزه . اونها فقط ظاهر چاقی منو میدیدن اما سختی های جسمی رو که بروز نمیدادم چون باز سرزنش میشدم .

      خودم بودم وخدای خودم .

      الان که به لطف الهی خیلی وزن کم کردم یک سری نتایج عالی داشت که اصلن پیش بینی اونها رو نکرده بودم اما نصیبم شد .

      من درزمستان باکوچکترین تحرکی عرق میکردم شدید وهمش درعذاب بودم اما الان درگرما اون وضعیت رو ندارم . گفتنش آسان هست اما تجربش اندازه دنیا لذت بخش ونشاط آوره .

      یا وقتی برای خرید لباس میری که انگار دنیا رو بهت دادن شادی .

      چقدراعتماد به نفس میره بالا .چقدراحساس ارزشمندی میکنی . خیلی خیلی این روزها قشنگ هست . 

      خدایانمیدونم چطور ازت تشکرکنم وبا زبان بی زبانی میگویم شکرت .

      و تشکر میکنم از استاد عزیز که این ماموریت الهی رو به ایشون واگذار کردی وایشون سنگ تموم گذاشتن .

      خدایا کمکم کن لایق اینهمه نعمتهای زیبایت شوم ولذت ببرم .

      میدونم سالها غافل بودم اما اکنون تلاشم رومیکنم که درست رفتار ودرست زندگی کنم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار سنا سعادت
      1400/11/18 06:56
      مدت عضویت: 1693 روز
      امتیاز کاربر: 347 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 104 کلمه

      با عرض سلام، من در مورد لاعر شدن ولاغر ماندنهیچ شکی ندارم که صحیح ترین  تنها ترین راه لاغری از طریق ذهن هست، چون علاوه بر لاغری ارامش هم هدیه این نوع لاغر شدنه، که مهم تر از خود لاغریه، دوستم از طزیق بای پاس 50 کیلو کم کرد ولی  همیشه ترس همراه با لاغری داره، ک مبادا ذوباره معده اش جا باز کنه ودوباره پرخوری کنه،، به اضافه اینکه همیشه بجای لذت بردن از خوردن، رنج حال تهوع رو تحمل میکنه، اما لاغری باذهن هم لذت از زندگی وخوردن داره هم ارامش اعصاب بدون تحمل رنج عمل جراحی،، ممنون از فایلهای بارزش تون 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 8 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ملکه عشق
      1400/11/08 21:58
      مدت عضویت: 1225 روز
      امتیاز کاربر: 10303 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,078 کلمه

      سلاااااام و درود بر عالم و آدم 

      لاغری با عمل بای پس معده …

      آخرین تیر افراد چاق برای لاغری 🧗‍♀️

      همه افرادی که تجربه چاقی دارند و البته تلاشهای بسیار در روشهای مختلف برای لاغر شدن داشته اند و بارها شکست خوردند به عنوان آخرین راه خواستند عمل جراحی بای پس معده یا پیکر تراشی را تجربه کنند .،،منم مثل خیلی دوستان هم دوست داشتم از شر اضافه وزنم یهویی و به راحتی خلاص بشم هم می ترسیدم و میگفتم دخالت تو کار خداست از طرفی هزینه عمل را هم نداشتم خیلی وقتها هم می گفتم اضافه وزن من اونقدر بالا نیست میشه با ورزش و رژیم کنترلش کرد ولی دقیقا یکی دوماه قبل از آشنایی ام با این سایت که در مسیر چاق تر شدن بودم شنیدم یکی از بستگان که وزن بالایی داشت جراحی معده کرده واقعیتش خیلی حسودی کردم گفتم خوش به حالش راحت شد و هیچ تحقیق و اطلاعاتی هم از این روش نداشتم .همون وقتها تسلیم شدم و از خداوند معجزه خواستم ✨

      وبه لطف خداوند هدایت شدم به این مسیر صحیح و بعد از خواندن دیدگاههای دوستان متوجه شدم که چقدر خداوند به من لطف داشته است.

      تمام فرمان ها از مغز ما به انداممون صادر میشه یعنی وقتی فعالیت ما زیاد میشه این مغز ما هست که  دستور ضربان بیشتر قلب را صادر میکنه و از طرفی برای خنک کردن بدن دستور عرق کردن صادر می شود ..طی آموزشهای غلطی که سالها از خانواده و رسانه و جامعه و پزشکان دریافت کردیم سالها فکر می کردیم معده ما مشکل داره یعنی گشاد شده و درخواست غذای بیشتری می کنه منم اینطور فکر می کردم ولی همیشه برام سئوال بود که پس چرا ماه رمضان غذای کمتری طلب می کنم با خودم می گفتم معده من مثل جورابه 😄وقتی زیاد بخورم گشاد میشه وقتی کمتر بخورم جمع میشه !…خب کاملا درسته معده از روز اول به اندازه بوده ولی رفتار اشتباه ما بوده که با پرخوری های مکرر به جسم فشار آوردیم و معده از مغز درخواست فضای بیشتری کرده و فضای داخلی معده بیشتر شده است .

       ولی به خاطر همین طرز تفکر اشتباه هست که خیلی از دوستان سعی دارند قسمتی از فضای حجم معدشون را بردارند یا با بالن و حلقه و ….قسمتی از آن را پر کنند  ..

      واقعیت اینه که تصویری که ما از خودمون به صورت چاق در ذهنمون داریم باعث فرمانهای مغزی ما میشه و پیام گرسنگی و سیری از طرف مغز ما صادر میشه نه معده ما !..

      دقیقا تو خانواده ما هم این باور غلط وجود داشت که ترشیجات یا سرکه ای مزه چربی را می سوزانه مثلا کلی کله پاچه پرخوری می کردیم بعدا روی آن آبلیمو می خوردیم که چربیش بسوزه !..،این اواخر من قهوه تلخ می خوردم یعنی عادت نداشتم به این کار و شدیدا تهوع می گرفتم اما چون از کارشناس تغذیه شنیده بودم هرچی تلخ تر باشه بیشتر چربی سوزی میکنه با زجر مصرف می کردم  !.،،

      و اصلا ربطی نداشته و با همین ترفند ها ما خواراکیها را در ذهنمون دسته بندی کردیم و متأسفانه خیلی از انها در دسته چاق کننده و چربی و شیرینی قرار گرفتند و خودمون با این طرز تفکرمون باعث می شدیم با ترس و نگرانی غذا مصرف کنیم و در مسیر چاقی بیشتر قرار بگیریم .

      فردی که عمل کرده بوده اوایل به خاطر فشار و دردو سختی که به جسمش وارد شده و البته رژیم غذایی محدودکننده (که دوستان نوشته بودند مثلا یک ماه فقط آبمیوه بخوری یا نتونی یک پرتقال کامل بخوری و البته کمبود ویتامینهای بدن و اختلال شدید در سیستم گوارش و انرژی بدن )بعد از عمل برای مراقبت،کاهش وزن چشمگیری داشته است .

       اما بعد از مدتی طبق الگوی ذهنی و تصویری که در ذهنش داشته روند چاقیش شروع شده یعنی هر نیم ساعت یکبار درخواست غذا داشته و حرص و ولع خوردن در واقع مغز کمبود مدتها را داشته جبران می کرده و می خواسته هماهنگی بین تصویر ذهنی و جسم به وجود بیاره .،،

      از خواندن دیدگاه دیگر دوستان متوجه شدم که فردی که عمل می کنه بعد از مدتی تمایل به خوردن پیدا می کنه و با خودش میگه من که دیگه چاق نمی شم و حالا یک لقمه است چیزی نمیشه و می خوره چون فرمول پرخوری و ریزه خواری در ذهنش اصلاح نشده و ریشه مسئله چاقی درذهن بوده که همچنان حل نشده ….و بعد آرام آرام چاق میشه و اینبار میترسه که داره چاق میشه و ترس و نگرانی از این موضوع هم اضافه میشه و در مسیر چاق شدن قرار میگیره و چون در ذهن خودش یک عددی از آخرین اضافه وزنش داره و دائم تمرکز می کنه که مثلا به۱۲۰کیلونرسه اتفاقا سرعت مسیر بیشتر میشه و اینبار ۱۲۰کیلو را رد می کنه و بیشتر چاق میشه یعنی ما هم در تمام سالهایی که رژیم می گرفتیم وقتی بعد از نتیجه مقطعی در مسیر چاقتر شدن قرار می گرفتیم به همین صورت از عدد آخرین اضافه وزنمون عبور می کردیم و هر بار با هر شکست یک جراحت نمی توانم در ذهن ایجاد می کردیم و از طرفی مسیر چاق تر شدن روشنتر و واضح تر می شد .بنابراین اگر زیاد گرسنه میشیم و یا زیادتر از حد اندازه غذا می خوریم فقط به خاطر انبوه فرمولهای چاقی در ذهن ما هست و البته فرمانهای مغزی ما !…

      در مسیر آموزش لاغری با ذهن با دریافت آگاهی و محتوای آموزش ذهنی به صورت روزانه کفه ی ترازوی لاغری را با چاقی اول مساوی میکنیم و به تعادل می رسونیم و چاقی متوقف می شود و با ادامه در مسیر یادگیری کفه اطلاعاتی لاغری را سنگین تر می کنیم و در نهایت درمسیر لاغر شدن قرار می گیریم …

      هدف ما آسونی مسیر لذت از سلامتی و ماندگاری لاغری است که تنها راه و روش و البته آسانترین کار دنیا لاغری با ذهن است .

      در مسیر لاغری با ذهن کمی زمان بیشتری می خواهیم تا از ریشه مسئله چاقی را در ذهنمون حل کنیم و این در صورتی است که بیشتر اطرافیان ما در فضای ذهنی قبلی ما هستند و ما یک تنه داریم بر خلاف ذهن عموم مردم حرکت می کنیم و به نوعی یک تکاور هستیم که برای طبیعی بودن و سلامتی و اشاعه و گسترس حقانیت در مسیر مستقیم و پرنعمت خداوند در حرکت هستیم و نتیجه این عمل مقدس ما که با آرامش و اقتدار و سلامتی همراه است لاغری ماندگار هست .

      و من با خود تکرار می کنم 

      تو یکی نِه ای ،هزاری /تو چراغ خودبرافروز 

      اراده خداوند برای خلق عالیترینها جاریست 

      و هر که بخواند او را اجابتش کند.

      دوستان عزیز دل آرام و بیدار دل باشید ✨🦋

      روزگار مملو برکت 🍃🌸 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار من میتونم تغییر کنم
      1400/11/05 10:33
      مدت عضویت: 1035 روز
      امتیاز کاربر: 1306 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 374 کلمه

      سلام
      همیشه فک میکردم چقدر معده من بزرگه
      مادرم همیشه میگه برادرمیوه زیاد میخوره معدش بزرگ میشه
      یا چندین بار شنیدم ک طرف ب کس دیگه توصیه میکنه مواظب باش معدت بزرگ نشه
      همیشه مسئول چاقی خودمو معدم میدونستم و سعی میکردم کوچیکش کنم
      اما الان میدونم همه اینها افسانه است چرا چن الان واقعا غذای من کمه خیلی کمتر از ی بچه من میخورم پس اگر بحث معده بود بایدالان من لاغر میشدم
      معده هم یک عضو مثل دیگر عضوهای بدن است ما هیچ وقت نمیایم بگیم کلیه من بزرگ دستشویی زیاد میرم
      اصلا دخالتی توش نداریم یا در این مورد هی میگفتم اب زیاد میخورم دستشویی زیاد میرم اما بار خودمون مقصر میدونیم کلیه رو مقصر نمیدونیم
      اما در مورد معده هی میگیم بزرگه
      اگه بزرگ بود الان خواهر ن ک از من لاغرتر ه همیشه از من بیشتر میخوره پس چجوریه
      فرمان گرسنه بودن ویا سیربودن توسط معده ما صادر نمیشه بلکه توسط مغز ما صادر میشه
      نقش معده در پروسه حیات هضم مواد غذایی ویا تبدیل آنها ب انرژی وانتقال مواد غذایی غیر مصرفی ب سیستم دفع است
      میل ب خوردن .گرسنه شدن سیر شدن. میل ب شیرینی و علاقه داشتن غذاها ب رفتار ما ربط داره ن ب معده ما بله همه وهمه اینها توسط مغز مدیریت میشود ودستور اجرایی داده میشود
      اگر زیاد گرسنه میشوید وزیاد غذا میخوری بخاطر دستورات مغزی است ن اندازه وحجم معده
      پس چاقی و لاغری من ب خاطر ذهن من و فرمولهای ذهنی
      ن از خوردن ن از موادغذایی ن از ارث ن از خواب ن از ازدواج ن بارداری
      فقط و فقط بر اساس شنیده هاو گفته ها و رفتارهای هس ک من بااستمرار در اونها باعث شدم ب مرحله چاقی برسم
      الانم دیر نشده خداو شکر در مسیر درستم و ادامه میدم اونقدر ک باور کنم طبیعی بشه برام لاغری
      ب توانایی خودم ایمان بیارم و تجربه کنم طعم شیرین لاغری
      لاغری اسونترین کار دنیاست
      من میتونم لاغر شم چن لاغری در من هس جز طبیعت من هس
      یک عکس از ۵سالگیم هس ک خیلی لاعرم ب خالم میگم خالم برگشت گف مگه تو لاغرم بودی
      حتی تصویر دیگران از من چاقیه پس باید تصاویر چاقی من تعییر کنن با بودن استمرار
      تا من ب باور برسم باور این لاغری در من هس
      من میتونم لاغر بشم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار shahla mahmoudi
      1400/09/10 02:02
      مدت عضویت: 1705 روز
      امتیاز کاربر: 23407 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 367 کلمه

      سلام استاد عزیز و گرامی و دوستان خوبم 

      چقدر این فایل و نوشته های آن اطلاعات عالی و ارزشمندی در اختیار ما گذاشت

      راههای رسیدن به تناسب اندام بطور خیلی منطقی به ما آموزش داده شد

      استاد عزیز از ما خواستید که اگر اطلاعاتی در مورد کسانیکه این عمل 

      بای پس را انجام داده اند بنویسیم

      یکی از مشتریان مغازه لاستیک فروشی ما این عمل را انجام داده است و زمانی که برای خرید پیش ما آمد و همسرم از او راجع به این عمل پرسید او گفت این بزرگترین اشتباه زندگی اش بود او نمی تواند به اندازه کافی غذا بخورد و ویتامینهای لازم به بدنش نمیرسد 

      دچار کمبود انرژی شده است و باید از قرص های ویتامین استفاده کند اما هنوز از ظهر به بعد بقدری کم انرژی است که توانایی هیچ کاری را ندارد

      همسرم میگفت این شخص قبلا که چاق بود پر از انرژی بود و صورت بشاش و شادی داشت و با همه کارگرها خوش و بش میکرد اما اینبار افسرده و بدون انرژی بود که حتی از ماشینش پیاده هم نشد 

      این نشان میدهد که این شخص حتی نخواست لاغر شدنش را به کسی نشان دهد

      همسرم گفت چه اشکالی داشت که همانطور چاق میماند به جای اینکه این عمل را انجام دهد و این نتیجه را بگیرد 

      به او گفتم تو هیچوقت چاق نبودی و نمی توانی احساس افراد چاق را درک کنی

      اینکه آنها با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم میکنند  هم فیزیکی و هم روحی تا به حدی که زیر تیغ جراح میروند و این درد و رنج را تحمل میکنند فقط به خاطر اینکه لاغر شدن را تجربه کنند

      البته این راه اشتباه است و تنها راه لاغر شدن به همان صورتی است که چاق شدند و این از راه ذهنی است

      ولی خوب همه کس این موقعیت را به دست نمی آورند که با سایت تناسب فکری آشنا شوند تا به آرزویشان از راه درست برسند

      از طریق آموزشهای بسیار ارزشمند ذهنی تا خیلی ساده و با نشاط و شادی و آرامش این مسیر زیبا و دل انگیز را طی کنند و تناسب اندام همیشگی را تجربه کنند

      از خوردن غذا به اندازه نیاز بدنشان لذت ببرند غذاها را دسته بندی خوب و بد نکنند خودشان را از خوردن هیچ غذایی محروم نکنند تا حسرت خوردن آنها به دلشان نماند

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1400/08/20 17:53
      مدت عضویت: 1646 روز
      امتیاز کاربر: 27901 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,333 کلمه

      سلام خدمت استاد گرامی و دوستان خوب و پر تلاشم 

      اول از همه   بگم من  برای لاغری هیچ وقت به این روش عمل معده فکر نکردم و در موردش تحقیق هم نکرده بودم  چون تنها راه اصولی لاعر شدن رو رژیم و ورزش همراه هم میدونستم و از هر دوا و دکتر و قرص و امپول هم میترسیدم هم بیزار بودم برای همین هیچ وقت حتی بهش فکر هم نکردم تا خدا رو شکر به این راه هدایت شدم .

      چقدر جالب منم همین تجربه رو  در گذشته داشتم که  اگر  خیلی غدا می خوردم و پرخوری  می کردم   بعدش باید  کلی چیز ترش،و تلخ  مثل سرکه سیب و آب لیمو  و یا آب غوره و یا چایی با لیمو امانی و یا ….. میخوردم که در بدنم چربی سوزی بشه ولی حالا خوب میدونم همچین چیزی نیست .

      یادمون باشه که چاقی جسم  ما از معده نیست و باید اگاه باشیم که  اصلا معده پیغام گرسنگی رو نمیده  و اصلا معده ی ما در چاقی کاره ای نیست و اگر کسی بگه نه  میدونی چیه اصلا معده ی من بزرگ و گشاد شده و  برای همین من خیلی غدا میخورم  باید بهش جواب بدیم بابا درسته  معده ی تو بزرگه  ولی از اول که بزرگ نبوده اون اول درست بوده اما چون تو خیلی  غذا خوردی و  دفعات خوردن تو بیشتر شده و مقدار خوردن تو بیشتر شد  که اون هم  گشاد شده حالا با عمل بای پس معده میخوای اون رو تنگ کنی و  لاغر بشی ؟؟؟؟ نه باید بگم  فرمان خوردن و سیری از مغز ما صادر میشه همه ی ما میدونیم تمام فرمانهای  جسمی ما از مغز  ما صادر میشه حتی همین حرف زدن از طریق مغز صادر میشه برای همین بچه های کوچیک وقتی به دنیا میان تارصوتی و دهان و زبان دارن ولی نمیتونن حرف بزنن  چون هنوز مغزش کلمه ای یاد نگرفته که بخواد اون رو بزنه پس همه چیز از معز هست ولی چطور  هست که برای خوردن که یک فرمان مغزی هست ما میخواییم بریم معده رو کوچیک کنیم . فرمان خوردن از مغز میاد نه از معده برای همین خیلی از  افرادی که عمل معده میکنن بعد از یه مدت بازم شروع به پرخوری و اضافه وزن میکنن مثل همین دوستمون و  در فاصله های زمانی کم غذا میخورن چرا ؟ باید به اون شخص بگیم تو که عمل کردی پس چرا تند تند دوباره عذا میخوری و پرخوری د اری و  چاق میشی ؟؟؟چون دستور خوردن از مغز هست و کاری به اندازه ی معده نداره و همون اول هم که این افراد عمل میکنن کلی لاغر میشن بیشتر به خاطر رعایتهای غدایی ست که پزشکبه اونها  میده و باید  این افراد رعایت کنن ولی بعد از مدتی که از عمل گذشت  دوباره این افراد برمیگردن به پرخوری گذشته  چون فرمولهای چاقی در ذهن این افراد هست .

      پس مهم نیست من با چه روشی چه مقدار کم کنم مغز من دوباره برمیگره  به اون فرمولهای گذشته و رفتارهای گذشته  من رو چاق میکنه .

      نمیشه من جسمم رو لاغرکنم در حالی که ذهنم لاغر نشده  چون دوباره ذهنم که رهبر جسم من هست میتونه  و من رو چاق میکنه .

      من با هر روشی که در گذشته میتونستم  کلی وزن کنم  و  اما دوباره بعد از مدتی چاق میشدم اوضاع خیلی برام  بدتر میشد چون این دفعه همراه با چاقی یک چیز دیگه به اسم  ترس و نگرانی  هم همراه  بود من خودم آخرین بار که ۳۰  کیلو در این حدودا کم کرده بودم  خوشحال بودم و اما تا یکم رژیم رو ول میکردم چون واقعا حرص،و ولع شدید برای خوردن پیدا کرده بودم سریع وزنم بالا میرفت و مدام خودم رو بر روی ترازو چک میکردم که نکنه خیلی بالا بره و تا وزنی حدود ۵ یا ۶ کیلو اضافه میشدم شروع به رژیم سخت میکردم و همش میترسیدم نکنه دوباره برگردم به اون وزن اولم و هی سختی و زجر  من در کم کردن و نگرانی من از دفعه ی قبل بیشتر  میشد و من سالها در حال سعی و تلاش بودم که وزن خودم رو با چنگ و دندون  کم کنم و بلخره تا حدودی موفق میشدم اما زمانی که متوجه شدم به خاطر فلان داروها من هر ماه چاقتر میشم اون موقع خیلی ترسیدم و نگران شدم و همش میخواستم جلوی چاقی خودم رو بگیرم خیلی فشار به جسمم میوردم و برعکس هر ماه وزنم داشت بالاتر میرفت و واقعا ترس و نگرانی من دو چندان شده بود هر چی از قبل داشتم دوبله شده بود چون پزشکان به من گفته بودن تو محکوم به چاقی هستی و منم باور کرده بودم و  من داشتم با سرعت  خیلی  زیادتر  از  قبل از وزن متناسبم دور میشدم تا در نیمه ی راه با این سایت آشنا شدم و گرنه خدا میدونه من الان در چه جسمی و اندامی می  بودم  و حال روحی و جسمی من چه میشد .

      پس تنها راه کاهش وزن که از این داستانها نداشته باشم کاهش،وزن ذهنی هست که باید صبر کنیم و در این راه استمرار داشته باشم تا کفه ی ترازوی لاعری ما  از کفه ی  ترازوی چاقی ما سنگین تر شودو ما خواه ناخو اه لاغر میشیم .پس عجله نکنید که از مسیر دور میشید و گول روشهایی رو  که نوید سریع لاغر شدن رو میدن رو نخورید .

      من از وقتی در این مسیرم چشمم رو بر روی تمام روشهای لاغری بستم و در مورد هیچ روشی تحقیق نمیکنم و به دنبال کالری شماری و محاسبه و برچسب زدن به غداها نیستم و ترس از خوردن رو که از قبل  در وجود من هست دارم به خوبی  کنترل میکنم و تا حدودی که رعایت کردم موفق شدم .

      من حاضرم به جرات بگم در این  دو سال که من در مسیر بودم شاید نجوایی بوده و من کمی احساس  کردم  که انگار لاعرتر  نشدم و یکم خسته شدم اما هرگز این نبوده که ولش،کنم و از راه خرج بشم و برم دنبال روش دیگه و بعد از مدتها برگردم نه بسیار به این روش ایمان داشتم و باور داشتم که فقط لاغری با قدرت ذهن درسته و من باید از این طریق لاغر بشم اما چون در دوره ی اصلی شرکت نداشتم یه جاهایی کمی خسته میشم که انگار چون وارد دوره های اصلی نشدم دیگه از این لاغر تر نمیشم اما خیلی محکم و با صدای بلند دوباره جوابش رو دادم اگر من به همین اموزشهای رایگان عالی عمل کنم صد در صد بازم لاغر تر خواهم شد و  لاغری من هیچ ربطی به زیاد کردن اگاهی ها نداره مهم عمل کردن به اموزشها هست که  نتیجه رو رقم میزنه .

      من بارها میگم من  به این روش اطمینان دارم 

      من بارها میگم من به این روش ایمان دارم .

      من بارها میگم من عاشق این روشم .

      پس ادامه میدم تا به نتیجه ی دلخواهم برسم و همیشه در وزن دلخواهم باقی بمونم چون با این روش من لاغری رو یاد  میگیریم و در ذهنم حک میشه پس برای همیشه من لاغر میشم پس تا میتونم من روی خودم کار میکنم تا درک من از این روش بهتر بشه .

      هر روش لاغری که به من بگه در چه زمانی چه مقدار کم میکنم فقط  برای تحریک کردن من هست که اون محصول رو تهییه کنم چون در لاغری افراد نمیشه مقدار و زمانش رو تعیین کنیم  چون این کار جز سیستم بدن هست و در افراد مختلف متفاوت هست پس چطور کسی میاد همچین ادعایی  میکنه ؟؟؟

      من که دیگه محال گول  این تبلیعات و روشهای اشتباه رو بخورم و حدودا دو سال هست که از این حرفها دور هستم و به لطف خدا در آرامش،و حال خوب و اندام زیباتری و اعتماد به نفس بالاتری و رابطه ی عالیتری با خودم و اطرافیانم هستم و شادابی و نشاط بیشتری دارم که تمام اینها در کنار هم  باعث  موفقیت میشه و خدا رو شکر چاقی در جسم من  بسیار کم دیده میشه که مطعنم  به زودی بساطش رو جمع می کنه و از جسم من خارج میشه چون چاقی یه اختلال در ذهن من هست که داره از طریق همین اموزشها  برطرف میشه و در کنار اون   همزمان من دارم در تمام جنبه های زندگیم  پیشرفت میکنم ‌.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار maryamkhazaie0000@gmail.com
      1400/07/18 23:49
      مدت عضویت: 1205 روز
      امتیاز کاربر: 458 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 186 کلمه

      بنام خداوند بخشنده و مهربان سلام ب استاد عزیز و دوستان همراه گام ۸۱ عمل بای پس معده .

      من هم مث تمامی عزیزانی ک اضافه وزن داشتند همیشه خواستم عوامل بیرونی رو باعث اضافه وزنم بدونم وبا  ،دمنوش خوردن ،چای سبز خوردن ،حلقه های سنگین زدن ،ورزش کردن کم کردن غذا،خام خواری ،و… وزن خودم رو پایین بیارم تا اینکه به این سایت آشنا شدم و آرام آرام ب این درک رسیدم ک ما از طریق ذهن چاق شدایم و از طریق ذهن هم باید لاغر بشیم در مورد عمل معده من هیچ وقت بهش فکر نکردم و عمه همسرم انجام دادن ،از وقتی ک عمل کردن کاهش وزن داشتن و کاملا رژیم هستن میوه در روز یک واحد باید بخورن غذا هم یک اندازه مشخصی ،شاید ی بیست کیلویی کم کردن و خیلی پوستشون شل شده خیلی شکسته نشون میدن و از نظر من احساس میکنم استپ هم کردن چون چند بار اخیری ک من ایشون رو دیدم تغییری ندیدم ک وزنی کم کرده باشن .خدا رو شاکرم ک ب این سایت هدایت شدم ،من مطمئنم ب زودی  دوره ورود ب سرزمین لاغرها خریداری میکنم💪💪💪

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faribadeghani1371@gmail.com
      1400/07/03 23:50
      مدت عضویت: 1035 روز
      امتیاز کاربر: 1306 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 316 کلمه

      سلام
      من خودم اینو لمس کردم ک هر وقت رزیم گرفتم و ول کردم چندین برابر افزایش وزن داشتم این اواخر ک کاملا برای هر لقمه عذاب وجدان داشتم دیگه روانی شده بودم همه چیزو همه چیو خوردنی میدیم همش ب خوردن فک میکردم واقعا نمیخواستم ولی اینطوری شده بودم عین ی معتاد ک همش میخواد منم معتاد بودم واقعا قبولش دارم دیگه از خودمو و از رفتارم بدم میومد شب همش فکر میکردمش چی میخورم صبح فک میکردم چی میخورم دیگه همش غذا غذا جز غذا چیزی نمیدیم کم میخوردم ولی همش تو فکرم بود
      ولی الان خیلب درگیر نیستم نیگم صد در صد ولی خیلی بهتر از اون موقع ها هستم زندگی همش خوردن نیس برام
      کالری شماری و رژیم پروتئین سالم خوری و رژیم شیر و ورزشهای سخت باشگاه حلقه تردمیل هیچ کدوم منو ب ارزوم نرسوند هیچ کدوم مسیر درست نبود ولی ایمان دارم ک اینجا مسیر درسته و ادامه میرم و ایمان و باور دارم ک با این مسیر و تو این مسیر میرسم ب تناسبی ک همش میخواستم و طبیعت منه
      من از این و اون اونقدر گ شنیدم ک میگن تحرک نداری و ژنتیک اینطوریه استخونت درشته سوختت کمه طبع سرده و زیاد میخوابی چن شیرینی دوس داری و میخوری و چن برنج میخوری چن دیر وقت میخوری چاق میشی من اینا رو شنیدموو باور کردموو تصویر ذهنم تشکیل شده و هربار با خوردن اینها ترسیدم چاق و چاقتر شدم
      خوردن چاق نمیکنه من با چشماهای خودم دیدم ک بچه برادرشوهرم اونقدر میخوره ک اصلا قابل وصف نیس چندین وعده چندین بشقاب. با نون میخوره ولی چن بچس هنوز فرمولهاش تعییر نکردن چاق نشده
      من ب این باور رسیدم ک منی ک ب اندازه ی بچه نمیخورم چاق شدم مشکل خوردنه نیس مشکل ذهن منه
      و من ب خودم و ذهنم قول میدم با استمرار تو این مسیر و ایمان و باورم ب خودم ثابت کنم ک ایندفعه اشتباه نکردم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1400/06/21 10:43
      مدت عضویت: 1597 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 869 کلمه

      سلام🙂

      چقدر لذت بردم از خوندن مقاله کامل ابتدای فایل وبعد هم که دیدن فایل این لذت رو تکمیل کرد.

      همه جملات شما رو انگار با گوش جانم میشنیدم و در دلم همه رو تایید میکردم و از اینکه به این مسیر هدایت شدم و از اینکه استمرار داشتم خیلی خدا رو شکر کردم.

      کلا موضوعات آموزشی ذهنی اینطوریه که انگار هر چی بیشتر گوش میدی و میشنوی لایه های عمیقتری از اون برات آشکار میشه و به قول شما صد بار هم که فایل رو گوش بدی باز هم برات تازگی داره و از اینکه آگاهیهای عمیقتری رو ازش دریافت میکنی لذت بیشتری میبری چون تمام این آگاهیها از الهاماتی هست که از اون منبع نامحدود آگاهی اومده برای همین هم همیشه فرش و تازه است وبا اون روح الهی و ذات الهی ما در هماهنگی کامله و همینه که شنیدن این آگاهیها اینقدر لذت بخشه چون اون ذات الهی ما رو سیراب میکنه.

      عمل بای پس معده و اعمالی شبیه به این با این طرز فکر بوجود اومد که راهکاری جراحی باشه برای رهایی از چاقی.

      از بسکه همه آدمهای چاق از این چاقی در رنج و عذاب هستن و از بس تمام بیماریها رو به گونه ای به چاقی و اضافه وزن ربط میدن و از بسکه نسبت به قبل چاقی گسترده تر شده و دیگه روشهای قبلی هم میزان شکستشون خیلی بیشتر از موفقیتشون در کنترل چاقی بوده جراحی هم به این روشها اضافه شد و نه تنها آدمهای عادی بلکه پزشکان هم با این فکر که علت پرخوری افزایش حجم معده است و اگه این حجم رو کوچیکتر کنیم غذای کمتری توش جا میشه و اونوقت به راحتی میشه میزان کالری ورودی رو کم کرد و اینطوری وزن رو کاهش داد جراحیهای مختلف رو طراحی و اجرا کردن که الان بعد از چندین سال از شروع این روش میبینیم که علاوه بر اینکه نا موفق بوده عوارض زیادی رو هم از نظر جسمی و روحی برای فردی که تحت این عمل قرار گرفته بوجود آورده.

      به نظر من که کاملا شکست خوردست ولی اون پزشکایی که هنوز بهش اعتقاد دارن برای کاهش برگشت چاقی میان رژیم میدن و یه عالمه محدودیت غذایی اونم مادام العمر برای اون بیمار میذارن یا برای کاهش عوارض کم خونی و ریزش مو و..‌‌یه عالمه مکمل غذایی میدن که همه میدونیم که هیچ دارویی نیست که بی عارضه باشه و بیمار در کنار هزینه سنگین عمل و سختیها و محدودیتهای بعد از عمل با یه عالمه عوارض جانبی ناشی از خود جراحی و رژیم و داروها در نهایت باقی میمونه و به قول شما حتی اون چند کیلو کاهش وزن هم به مرور کم کم برمیگرده چون ذهن که تغییر نکردا کدهای مغزی که تغییر نکردن دوباره همون ها فعال میشن و دوباره مغز دستور ساخت و ترمیم سلولهای معده رو میده و معده به همون شکل و شمایل سابقش برمیگرده و بیمار هم که از این جنگ روانی مغزی خسته میشه بالاخره کم کم رژیم رو به اون سفتی و سختی اولیه نمیگیره و حرص و ولعها برمیگرده و چاقی آروم آروم در جسم ظاهر میشه.چقدر پروسه نا امید کننده و غم انگیزی هست…..

      وقتی داشتین مثال گوی رو میزدین و فشاری که بر گوی در وزن پایینتر وارد میکنیم و اون گوی با اون فشار سرعت بیشتری میگیره و از وزن اولیه قبل از رژیم رد میکنه منم برام فنر تداعی شد که مثلا در وزن ۸۰ کیلو یه مقدار فشار روی فنر هست وقتی فرد خودش رو به وزن ۶۰ میرسونه با هر روشی غیر از روش ذهنی مثل اینه که داره این فنر رو فشردا تر میکنه و در نهایت در این فنر فشرده نیروی خیلی زیادی ذخیره شده برای همین به محض برداشتن فشار فنر با سرعت و قدرت خیلی بیشتری باز میشه و فرد از اون ۸۰ کیلوی اولیه هم میگذره و بعد ثابت میشه.

      چقدر جای شکر داره که همه ماها در مسیری هستیم که هیچ کدوم از این سختیها رو نباید تحمل کنیم نه سختی رژیم نه سختی ورزش کردن وعرق ریختن نه هزینه های سنگین عملهای جراحی نه دمنوشهای تلخ و ترش و بدمزه نه عوارض داروها و عملهای جراحی و دستگاههای لاغری….

      با آرامش و با حال خوب و با اطمینان به درست بودن این آموزشها و ایمان به خداوندی که همواره به بهترین مسیرها و آسانترین ها هدایت میکنه و با باور به خودمون برای لاغر شدن ادامه میدیم وهمگی به رویای زیبای تناسب میرسیم.

      زیبایی موندن در این مسیر به مرور بیشتر میشه و اینکه درکت از آگاهیها بالاتر میره بقدری لذت بخشه که هرگز حاضر نیستی این مسیر رو رها کنی و دنبال راههای سخت و عجیب لاغری بگردی همون راههایی که تو رو به عنوان یه انسان نامحدود و آزاد نشناختن و برای تغییر جسم تو زمان و مقدار رو مشخص میکنن…این دو تا نشونه باشه برات ..‌هرجا اسمی از زمان و مقدار بردن اون راه هر چه که باشه و توسط هر کسی در هر لباس و پوششی و در هر مقام و جایگاهی اشتباهه…

      تو نامحدودی پس در قالب زمان و مقدار نامخدود نمیگنجی….پس ادامه بده حالا که هدایت شدی حالا که راه ساده و روانش رو یاد گرفتی و خودت رو درگیر زمان نکن هرچقدر طول بکشه وقتی حالت خوبه و آرومی و از بودن در مسیر لذت میبری چه اشکالی داره فقط ادامه بده چون ادامه دادن مساوی هست با نتیجه گرفتن🙂

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار kamatayab63@gmail.com
        1400/08/15 22:27
        مدت عضویت: 1129 روز
        امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 9 کلمه

        تشکر دوست عزیز از نوشته شما لذت بردم 🥰🥰

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار maryamzadk
      1400/04/13 23:45
      مدت عضویت: 1529 روز
      امتیاز کاربر: 27695 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 249 کلمه

      سلام 

      در مورد عمل معده زیاد شنیده بودم ولی خرجش  زیاد بود و من هیچوقت بهش فکر نمیکردم . راههای دیگر رو خیلی امتحان کرده بودم صبح ها ناشتا سرکه سیب و عسل یا آبلیمو و عسل میخوردم ظهر ها دمنوش نعنا میخوردم عصرها دو تا دمنوش دیگه که یکی ترش بود و یکی دیگه بدمزه ، شبها هم یه دمنوش میخوردم که از بس ترش بود میرفتم زیر پتو 🙈 یه مدت هم گفتن تخم کتان بخور اینقدر خوردم با زیره آسیاب شده که الان  هورمون هام بهم خورده و یک بار اتاق عمل رفتم و سه ماه آمپول گرونی رو زدم بعد از شش ماه بهتر شدم . یعنی بیچاره تر از ما آدمهای چاق کسی نیست که همه چیز برامون تجویز میکنن و اگه ما نبودیم اینهمه تبلیغات لاغری نبود و اینهمه آدمها پول به جیب نمی‌زدند.  همه این کارها رو که برای لاغری انجام می‌دادیم در واقع جسم رو تحت فشار قرار می‌دادیم در صورتی که تمام فرمان‌های بدن رو مغز ما صادر میکنه فرمان خوردن رو هم مغز میده ولی در اثر اشتباهات ما در گذشته فرمول هاش رو دستکاری کرده بودیم و در مسیر چاق شدن قرار گرفته و بهترین روش اینه که از همون طریق که چاق شدیم باید لاغر بشیم و لاغر بمونیم حالت طبیعی بدن ما متناسب هست و زمانی که ما از طریق صحيح لاغری رو یاد بگیریم بدن مون زودتر به حالت تناسب خودش میرسه و با تکرا و استمرار داشتن در این مسیره که موفق میشیم انشاالله 🙏

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار s.mohammadi8195
      1400/04/09 10:57
      مدت عضویت: 1435 روز
      امتیاز کاربر: 6727 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 115 کلمه

      سلام 

      چاقی در ما مانند درختی هست که ریشه زده و هرچقدر که ما شاخه های آن درخت رو هرس کنیم باز این درخت قابلیت این رو دارد که دوباره شاخه جدیدی بزند و اگه خوب توجه کنیم که در تلاش برای رویش شاخه جدید هست ساقه آن هم ضخیم تر از قبل میشود .

      در روند چاقی هم همینطور هست  ما اگه بخواهیم وزن خودمان رو با روشهای جسمی کم کنیم و تا حدودی هم موفق میشیم بعد مدتی میبینیم دوباره که ادامه نمیدیم چاق تر از قبل میشیم . 

      ما با دستکاری ذهنمان از مرحله متناسب شدن خارج شدیم و دقیقا بایستی از طریق ذهنمان لاغربشیم و اینکه بیایم با تلاش فیزیکی لاغربشیم امکان نداره . 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faridehhasani5455
      1400/03/10 15:07
      مدت عضویت: 1612 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,433 کلمه

      گام‌ ۸۱ ،،،  سلام وقت بخیر ،،،لاغری با عمل بای پس معده 😱😱تا حالا از چندین نفر شنیدم که اطرافیانشون عمل بای پس معده انجام دادن ، ،  چندین سال پیش با خواهرم رفتیم منزل یکی از اقوام ،خواهرم بهم گفت ،این مادر و دختر معده شونو کوچیک کردن ، منم هیچ اطلاعی نداشتم از این نوع  عمل ،ولی یادمه همون زمان هم خیلی ترسیدم و دوست نداشتم اون عملو انجام بدم ،  انگار بعد از عمل نمیتونن حتی یک پرتغال کامل رو بخورن ، چهارشنبه سوری امسال که با دوستان طبیعت گردمون رفته بودیم توی طبیعت و داشتیم تفریح میکردیم ، یدفعه یکی از اون آقایونی که تو اون جمع بودن اومد نزدیک ما و با دوستم که اضافه وزن داره ،شروع کرد به صحبت کردن در مورد خوبی های عمل بای پس ،گفت من ۱۵۰ کیلو بودم و ۴۰ کیلو کم کردم و انقدر خوشحال بود ،یکمی از عادت های بد غذایی این عمل این بوده  ،که ، ۱ ماه فقط میتونسته آبمیوه بخوره ووووو  خیلی هیجانی صحبت میکرد ،مدام به ما پیشنهادش میداد و میگفت ،نمیدونید چقدر خوشحالم ،چقدر احساسم خوبه ،ما فقط نگاش کردیم و از پیشنهادش تشکر کردیم ،تو دلم باز هم خوشحال شدم که ما چقدر از آدم های دیگه  تو اینجور مسائل جلوتر هستیم ، میدونستم اون هیجان مال اولشه و آروم آروم ترس های خوردن و چاقتر شدن بازم شروع خواهد شد ولی من ترجیح میدم به اعمال مردم کاری نداشته باشم و تمرکزم روی کارهای خودم باشه ، مهم اینه که الان در مسیر لاغر شدن صحیح هستم 😊 راه ها و مسیرهای زیادی  برای لاغر شدن رفتم و همگی اونها با شکست مواجه شدن ،ورزش که جزء الزامات زندگیم بود ،از هر چیزی برای تحرک استفاده میکردم ،اگر یه روزی میرفتم پیست دوچرخه سواری ،خودمو میکشتم که بیشتر عرق بریزم ، تند رکاب میزدم و در انتها هیچ لذتی از اون ورزشم نمیبردم ،خدارو شکر این روزها دوچرخه سواری برای من فقط دوچرخه سواریه و لذت بردن ، تقریبا ۱ ساله دوچرخه خریدم ،چندین بار سواری گرفتم ازش ،بدلیل اینکه پیست دوچرخه سواری از منزلم دوره ، زیاد استفاده ش نمیکنم ،چندین بار باهاش رفتم تو خیابون های اطراف منزلمون ولی چونکه خیابون های تهران شلوغه و یکبار هم خوردم زمین و زانوهام بشدت آسیب دیده ،دیگه دوست ندارم لابه لای ماشینا دوچرخه سواری کنم ، ولی اگر قبلا بود ،چندین ساعت با دوچرخه خودمو اذیت میکردم ، تا شاید یکمی لاغر بشم،،، ، منهم سالها فکر میکردم لاغر شدن از طریق معده است 😒 مثلا انقدر حجم غذامو کم کرده بودم که معده م کوچیک بشه ،نمیدونستم پیام های خوردن از طرف مغز صادر میشه ،، اون زمان هاییکه در فشار زیاد کم خوردن بودم ،حس میکردم معده م کوچیک‌ شده به محض خارج شدنم از رژیم ،حس میکردم کنترل معده م از دستم میره ،به خودم و دیگران میگفتم  ،حالا که لاغر نمیشم ،خدا کنه علاقم و اشتهام به غذاها کم بشه ، نگو اون وقتا بخاطر محدودیت ها ،ولع خوردن در من زیاد بوده ،همش میترسیدم که دیگه نمیتونم این خوراکی هارو بخورم ،بدنم مثل قحطی زده ها ،ولع داشته ، در اصل محتویات ذهنی آشفته ای داشتم که هیچ نظمی در اون نبوده ، هر روز یه برنامه براش تدارک میدیدم ، بدنم قاطی کرده بوده ،نمیدونسته ،بخوره ،نخوره،کی بخوره،چیو نخوره ،بعد انتظار داشتم از اون وجود داغون یک باربی بزنه بیرون 🤔   یه مدت آموزش دیده بودم که قبل از غذا سالاد بخورم که حجم معده م برای غذا کم بشه ،انقدر سالاد میخوردم و بعدش یکمی غذا میخوردم  که نمیتونستم تکون بخورم ،از بس معده م ورم میکرد ،تازه خوشحالم بودم که مثلا ۵ قاشق برنج خوردم با یه بشقاب سالاد بدون کالری ،،  تو اون دوران متنفر بودم از سالاد کاهو ،،، مشکل در نوع نگاه ماست به خودمون ، ما تصویر چاقی از خودمون در مغزمون ثبت کردیم ، درونیات  ما چاقه ولی ما میخواییم لاغر بشیم ، بذر ما گندمه ،دلمون برداشت پرتغال میخواد ،نمیشه که ،هی میاییم به زمین کود و آب پرتغال میدیم فکر میکنیم زمینی که گندم کاشتیم پرتغال میده 😒در واقع کل زندگیم با جنگ روانی بین دستورات مغزیم و خواسته لاغریم گذشت ، هیچ کدوم کوتاه هم نمیومدیم ،در انتها من مغلوب شدم و رها کردم هر چی محدودیت بود و تن دادم به دستورات ذهنیم که چاقی بیشتر بود ، مگه یک آدم چند سال میتونه درد بکشه ،بجنگه ،من از ۱۰ سالگی تا ۳۸ سالگی ادامه دادم و ۸ سال پیش همه چیزو رها کردم ، دیگه تحمل محدودیتو نداشتم ،میخواستم راحت زندگی کنم ،ولی برنامه ریزی ذهن من روی راحتی نبود و چاقی من مجدد برگشت ولی ۸ سال با خود چاقم زندگی کردم و هیچ اقدامی نکردم ،یعنی تنها راه ، رژیم  و ورزش بود که دلم نمیخواستشون،،از کودکی تا همین الان بارها از چاقی و چاق شدن شنیدم ،از ترسیدن آدم ها شنیدم ،از عوارضش شنیدم و منهم بارها همراه اونها ترسیدم ،به همراه اون شنیدن ها ،تصویر یک شخص چاق در من شکل گرفته ، در انتها من باور کردم و پذیرفتم که چاق باشم و استارت چاقی من زده شده ،آخه ورودی های چاقی از همه طرف به ما وارد شده ،اون وقتا تلوزیونو روشن میکردی داشت از چاقی و عوارضش میگفت،خوراکی های رژیمی تبلیغ میکرد ،دکترا در موردش  صحبت میکردن ،ورزشگاه ها همینطور ،مربی ها ،خانواده ها وووو دیشب داشتم به دوستم میگفتم ،اگر امشب دکتری ،پروفسوری بیاد تو تلوزیون بگه که ماده ای در قلب  کشف کردن که نشون میده انسان ها ،۲۰۰ سال در سلامتی کامل قلب و عروق میتونن زندگی کنن ،از فردا هیچ قلب دردی نخواهیم داشت و طول عمر انسان تا ۲۰۰ سال بالا میره ،ولی دقیقا به ما برعکسش گفته شده  مدام در رسانه ها ، دکترها وووو از ترس ها و بدبیاری ها اطلاع رسانی میکنن ،مادر من عادتشه مدام از بیماریش صحبت کنه یا یه دردی به خودش بچسبونه ،چند روز پیش که داشت میگفت فلان قسمت بدنم درد میکنه ووو  بهش گفتم مامان خداوند قلب انسان رو برای ۴۰۰ سال برنامه ریزی کرده که مثل ساعت کار کنه ،چرا انقدر نق میزنی ،مامانم گفت ،واقعا؟ گفتم آره ، باورش شد ،گفت خدارو شکر😊 ،یعنی تا این حد میشه با باور کردن یه مسئله ،خوب زندگی کرد یا بد ،،، حالا در وجود ما تصاویر چاقی ساخته شده ،باورشونم کردیم ،مغز فرمان جدید صادر میکنه ،فرماهای چاق کننده ، ترس از خوردن ،ترس از چاقی،حساس  شدن ،پرخوری وووو   و ضربه نهایی به ما زده میشه که لباس ها شروع به تنگتر شدن میشه ،جسم ورم میکنه وووو  ترس از چاقتر شدن در سالیان طولانی که به تکرار چاق و لاغر شدیم و هر بار که شروع چاق شدنه خودمونو احساس کردیم که ای وای انگار دارم مجدد برمیگردم و حس بسیار ترسناکی بود 😭 که میدونستیم باید مجدد بریم تو لوپ تکرار و عذاب دهنده بود ، که هر بار شکست خوردنمون باعث خط انداختن روی ذهنم بوده و انگار یه علامت از شکست در ما ثبت شده ،هر ثبت علامتی در ما پایه شکست بعدی رو برای ما  ساخته و این تکرار ها مارو  در دایره چرخیدن و چرخیدن در مدار اشتباه ،سالها نگه داشته بود ، خدارو شکر میکنم که با آگاهی قبلی از ذهن وارد دوره ها شدم و اینجا درکم و اطلاعاتم از ذهن تکمیلتر شد ،خوشحالم که در مسیر موندم و همچنان ادامه میدم ،،با اطمینان کامل وارد دوره شدم ،چونکه به کارایی ذهنم اعتماد داشتم و میدونستم این مسیر هدایت  خداوند بوده ،،، جلسه اول زبان انگلیسیم ،وقتیکه استادم داشت از آموزش زبان صحبت میکرد ،بهمون گفت ، وقتی یک نوزاد بدنیا میاد ۲ سال طول میکشه که بتونه با کلمات زبان مادریش ارتباط برقرار کنه ،درکشون کنه ،یادشون بگیره و بعد بتونه صحبت کنه ، بهمون گفت ۲ سال تکرار و تمرین لازم دارید که بتونید به زبان دیگری مسلط بشید و دقیقا بعد از ۲ سال که در کلاس موندم فهمیدم میتونم به زبان انگلیسی  صحبت کنم ،،،برای لاغر شدن به روش ذهنی هم باید زمان بذاریم تا حروف زبان لاغریو یاد بگیریم و با در کنار هم گذاشتنشون  بتونیم جملات زیبای تناسب رو خلق کنیم ،، اوایل دوره های ذهنی وقتی استادی میگفت حال درونیت یا شادیت و آرامشت بسیار مهمه و با حال خوبه که میتونی به زندگی بهتر برسی ،تعجب میکردم ،فکر میکردم ،آخه چجوری ؟ من یاد گرفته بودم که با اتفاقات بیرونی حالم باید خوب بشه و اینجا کاملا برعکس بود ،برای همین یاد گرفتم ،یعنی دارم تلاش میکنم که یاد بگیرم که هر لحظه حواسم به حالات درونیم باشه ،مرتب از خودم حس رضایت داشته باشم ،تا به جهان هم حس رضایت بفرستم و جهان هم لاجرم منو در مسیر اتفاقاتی قرار خواهد داد که همشکل احساسات من باشه 😊   

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 24 از 5 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار ملکه عشق
        1400/11/08 21:06
        مدت عضویت: 1225 روز
        امتیاز کاربر: 10303 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
        همیاری
        محتوای دیدگاه: 249 کلمه

        سلام و درود فریده عزیز 

        همواره در مسیر تغییر کردن در اقتدار و شادمانی به سر ببرید از خوندن دیدگاهتون که کاملا صمیمانه نوشته شده بود بسیار لذت بردم و آگاهی کسب کردم اینکه طی سالها ما به صحبت پزشکانمون و صحبتهاشون باور داریم و اگر انقدر دانش متافیزیکی کنار دانش فیزیکی داشتند که واقعا حال دل ادمها را خوب می کردند یک لحظه در ذهنم تصویرسازی شد و یاد جمله ای افتادم که اوایل روزهای کرونایی که پزشکی هم سردرگم بود خواندم 

        درنهایت پزشکان هم به این نتیجه خواهند رسبد که درمان سردرد بوسه بر پیشانی است …خیلی عمیق بود ومن با تمام وجودم عشق و مهر روزافزون را برا تمام مردم جهان آرزومندم از طرفی به لطف خداوند حدود ۲ماه هست که در مسیر آموزش یادگیری زبان هستم و  یادآوری اینکه یک کودک که کاملا لوح ذهنش سفید هست و آماده برای یادگیری ۲سال زمان میبره صحبت کنه اونم کلمه کلمه یعنی حرف زدنش باز هنوز کاملا روان هم نیست خیلی قابل تأمله که در هر کاری برای نتیجه موفقیت آمیز باید استمرار داشته باشیم .

        خب منم متعهد شدم لاغری و زبان را کنار هم ادامه بدهم و به قول معروف دست از طلب ندارم /تا کام دل برآید و آخر نوشته شما این بود که در نهایت بعد از دوسال توانستید صحبت کنید یهویی دلم قنج رفت و احساس خوبی پیدا کردم مطمئن شدم منم می تونم سپاس از اشتراک تجربه های خوبتون و حس خوبی که به من منتقل کرد . 

        همواره مانا و پایدار باشید متشکرم 🍃🌸

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار فریده حسنی
          1400/11/09 23:19
          مدت عضویت: 1612 روز
          امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
          همیاری
          محتوای دیدگاه: 232 کلمه

          سلام دوست گرامی 

          خدارو شکر که نوشته من براتون مفید بوده 

          خودم مجدد کامنت خودمو خوندم چونکه واقعا یادم نبود چه چیزهایی نوشته بودم و هر بار که کامنتی از خودم میخونم کلی لذت میبرم که چه مطالب خوبی نوشتم که هیچ کدوم از هزارو خورده ای کامنتم شبیه به هم نیستن 

          در انتها تمام تلاش های از راه و مسیر صحیح ما به نتیجه خواهد رسید به شرط ادامه دادن و باور کردن

          اینکه باور کنیم که ما هم میتونیم لاغر بشیم ،چرا ؟ چونکه تناسب اندام یک موضوع طبیعیه و ما هم در مسیر درستش هستیم و اینکه هزاران نفر از این راه به نتیجه رسیدن 

          در درون منهم ذهن و توانایی هاش هست که میتونم با شناخت موانع و رفعشون به هدف هام برسم

          درک این موضوع درهای بیشماریو به روی ما باز میکنه ،در حقیقت خودمون باید در ورود خواسته هارو باز کنیم 

          هدف ها اومدن که بیان تو زندگی ما و تجربه بشن ولی آیا ما همین نوشته هارو هم باور داریم ؟ نتایج ما نشان دهنده است

          هر چند نوشتن و تکرار کردن همین نوشته ها در انتها به سلول سازی های جدید ما ختم میشه ،اونیکه میمونه همیشه میبره 

          شما هم حتما در زبان آموزیتون موفق خواهید بود 

          در نهادینه و درونی کردن آموزه های ذهنی موفق خواهید شد 

          و اینها ریتم زندگیه که ما انتخاب کردیم که نخواستیم   چیزهاییکه گذشتگان در ما دیکته کردند رو مجدد زندگی کنیم‌

          براتون بهترین های خداوندو آرزو دارم دوستم🌹

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
            آواتار ملکه عشق
            1400/11/10 20:01
            مدت عضویت: 1225 روز
            امتیاز کاربر: 10303 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
            محتوای دیدگاه: 66 کلمه

            درود بر شما و کلام پرقدرت و احساستون 

            عاااااشق آدمهایی هستم که روندبازی گذشتگان را به هم می زنند و ماجراجو ی تجربه ای جدید از مسیرزندگیشون ، برای خلق عالیترین نسخه خودشون  و شما از اون دسته آدمهای ناب هستید و چقدر نکته خوبی بود آیا به نوشته های خود باور داریم!؟قابل تأمله 🤔از نتیجه کار معلومه !…

            سپااااس فراوان 🙏طلب خیر نثار وجود پُر مهرتون 🍃🌸 

            برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
            امتیاز: 0 از 0 رأی
            افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
              آواتار فریده حسنی
              1400/11/14 21:57
              مدت عضویت: 1612 روز
              امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
              محتوای دیدگاه: 18 کلمه

              درود به شما دوست عزیز

              ممنون از شما و انرژی تون 😊

              همچنین طلب خیر برای شما ملکه عشق عزیز🌹

              برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
              امتیاز: 0 از 0 رأی
              افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 0
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 1,161 کلمه

      سلام دوستان واستاد گرامی گام ۸۱ عمل بای پس معده منم خیلی روشهارو انجام دادم بجز عمل بای پس معده وحلقه انداختن واینکارا یعنی اگه پول داشتم حتما انجام داده بودم دارهای بسیار تلخ مصرف کردم مثل دمنوش مریم گلی بینهایت تلخ وموقع خوردن حالت تهوع میگیری اما من میخوردم وفایده هم نداشت ومنم کاور کت وشلوار بستهای میخریدم ومثل لباس درستمیکردم ومیپوشیدم که عرق کنم اینم فایده نداشت اشره زیره هم خوردم ترشی نمیخوردم چون فکر میکردم که اشتهامو زیاد میکنه وافکار چاق کننده همیشه با ما هست باید ما تو مسیر باشیم واجازه ندیم که این افکار در ما دوباره زنده بشن وخیلی از ما فکر میکنیم چاقیمون از معدمونهدفکر میکنیم معدمون گشاد شده از اول که معدمون گشاد نبود واینها چون خیلی عذا میخورن معدشون گشاد میشه والان فکر میکنن چون معدشون گشاد شده غذا خیلی میخورنووچون عادتها اشتباه تکرار میکنن معدشون گشاد شده واین موصوع به شکلهای مختلف برای افراد وجود داره ودوستی که فکر میکنه که درد پا ودرد کمر داره نمیتونه لاعر بشهدودر مورد معده هم همین طوره میگن معدم گشاد شده خیلی میخورم من دیر سیر میشم وباید زیاد عذا بخورم شم که اول معدتون درست بوده چون خیلی میخوریم یواش یواش دفعات خوردنتون زیاد میشه معدتون گشاد میشه حالا که میخوای لاعر بشی فکر میکنی بری معدتو کوچیک کنی لاعر بشی به نطر من اینا نتیجه تبلیعاته که انقد بلدن ادم زود قانع کنن که به پول هنگفتی برسن ما هم که از دنیا بیخبر ومحتاج لاعر شدن به این عمل تن میدیم کی گفته فرمانهای خوردن وفرمانهای سیری وگرسنگی از معده صادر میشه اگر نه اینکهوتمام فرمانها از مغز صادر میشه دیگه اینو همه قبول داریم حرفهاییکه میشنویم بعد حرکت دست وزبان دهان اون کارو انجام میدن وصدا تولید میشه وبرای همینکه بچه ها ی کوچیک نمیتونن صحبت کنن زبان دارن تار صوتی هم دارن دهانم دارن ولی کلام ندارن که حرف بزنن هنوز مغز یاد نگرفتهدکه حرف بزنه همه چیز از مغز صادر میشه نه از معده وچطور فکر میکنیم که معدمونمن کوچیک شده پن کمتر غذا میخورم حالا که معدت کوچیک شده چرا بازم نیم ساعت به نیم ساعت عذا میخوری وبعد از چند ماه بدن با تغییر وفق پیدا میکنه ودوباره بدن شروع میکنه به چاق شدن وقتی ما عدد ترازو میبینیم حالمون بد میشهدوتصویری از عدد ترازو با احساس بد ما قاطی میشه وی تصویری به معز میفرسته که این وزن واقعی منهداما شرایط جسمی معز خودش داره وقتی دستت بریده میشهدبعد از مدتی مثل اولش میشهدوخب میشه وتصویر شکل انگشت در دهن ما هستدحتی خطهای انگشت هم مثل قبلش ترمیم میشهدچون کدهاش از قبل نوشته شده که سایز منکمرا چقدره بازوهات خمه رو داره ومهم نیست به چه روشی وزن کم کردی معزت شما رو بر میگردونه به اون ابعاد قبلیت دو اتفاق در شما شکل میگیره اول ترس ونگرانی از چاقتر شدن واحتما برگشت به وزن قبلیت ویا یکم بیشتر از اون دوستی که ۸۰ کیلو یه قبل از اینکه لاعر بشه ترسی داره بر مبنا ۸۰ کیلو حاا لاعر میشه ۶۹ کیلو میرسه خطرش اینکه به هر طریقی در معرص چاقی قرار میگیره از همون روزوزن ۶۱ یا ۶۲ با معیار ۸۰ کیلو ترس به سمت چاقی حرکت میکنه یعنی با ی نیرو ترس بیشتر چاق شدن به سمت ۸۰ کیلو میره ومطمینا ۸۰ رد کرد ترسش ی مقدار کم میشه واینا همه بصورت کدهای ذهنی وتنها روشی که میتونه لاعر بشه لاعری با دهنه وتنها راه نتیجه رفتن صبر داشتنه ادامه دادنه واگر چاقی ولاعری رو دو کفه ترازو در نطر گیری ما از قبل کفه ترازو چاقی پر شده وبا اموزش دهنی تازه میایم کفه ترازو لاعری پر میکنیم ی مدت که بگدره تازه کفه لاعری با کفه چاقی مساوی میشه واین چند وقت بستگی داره که تمرگز افراد که از این دورها استفاده میکنه وباوریکهواین فرد نسبت به این روش داره وخیلی تفوت دارهدکهوفرد قبل از اینکه وارد سایت بشه باور داشته باشه که جهان از ی سری قوانینوکار میکنهدقدرت دهنی چقدر تاثیر دارهداصول دهنی داره وخودش ی سری نتیجه در زمینهای مختلف گرفته باشه وقتی با این مسیر اشنا بشی وشروع کنی از فایلهای رایگان استفاده کنی تازه ی مدت زمان میبره تا بپدیره که میشه با این روش لاعر شد انتطار نداشته باشید همه به ی اندازه نتیجه بگیرن به اندازه ایکه شما تمرکز ت به این روش باشه نتیجت زکدتر میشهدپس وقتی با روش لاعری اشتا میشی وشروع میکنی باید نگرشتو از روشهای دیگه برداری که من چند روزه لاعر میشم چقدر بعد نتیجه میگیرم دژیمش چجوریه خوردنش چجوریه اگر بتونی از همون اول تمام دانستهاتو در همه روشها دور بریزی گفتها رو بهتر میتونی باور کنی ونتیجه بهتر میشه روند شما بهتر میشهدخیلی از بجه ها که دوره تهیه کردن اسیر عجله میشن ورها میکنن ومیرن وچاقتر از قبل برمیگردن وبا ازمینان بیشتر شروع میکنن قبول کردن با اطمینان داشتن فرق میکنه شما ی فرد قبول دارشتی  که این فرد ادم خوبیه حالا ی چیزی میشنوی ازش برداشت تو ی چیز دیگهست خیلی راحت نطرت نسبت بهش عوص میشه این میشه قبول کردن اما تطمینان داشتن شما به ی فردی اطمینان داری وی حرفهایی ازش میشنوی تو هم ی شنیده ها ودیدهایی از قبل دربارش داشتی وتو باور نمیکنی میگی نه بابا اینجوری نیست حتما داستان ی چیز دیگه ست وبه نطر من از حسودی در این مورد که من سراع داشتم ونمیتونی بپدیری که اطمینان که از اون فرد دارشتی از بین ببره اما قبول داشتن با ی جمله مخالف نطرت نسبت بهش عوص میشهدوباید این مسیر ادامهدبدی تا اطمینانت بیشتر بشه وچونکه ما قرار نیست چند ما ادامه بدیم لاعر بشیم ما باید این مسایل اصولی یاد بگیریم میخوایم فرمولهای تو دهتمون حک بشن وچون قرار لاعر بمونیم وتکرار کرون روی دورها باعث میشه درک بیشتر از محتوا پیدا کنی ومنم وقتی از دوره رایگان لاعری استفاده میکردم با اینکه هر کدوم حد اقل ۶ یا ۷ بار گوش دادم اما الان وقتی تومسیر لاعری هستم وگوش میدم انگار بعصی از جملاتو اصلا نشتیدم ودرکم بهتر شده ودر همه چیز اینجوریه اگر تکار نکنی فراموشت میشه من تو سال ۹۴ گواهینامه رانندگی گرفتم‌ولی الان چون چند سالیه که ماشین ندارم همه چیز که نه بعصی چیزا رو یادم رفته تا فکر میکنم یادم میاد   لاعریم همین جوره وقتی تکرار نکنی فرمولهای چاقی که تو دهن ما از بین نمیرن فقط کمرنگ میشن وقتی تکرار نکنی فرمولهای لاعری کمرنگ میشن چاقی پرنگ در نتیجه تو دوبتره رفتارهای عذایت تغییر میکنه وچاق میشی وواگر کسی اومد گفت که من ی روشی میدونم که در عرص یکماه ۱۰ کیلو وزن کم میکنی بدون که اون روش صحیح نیست ونمیتونه تو رو به مقصد برسونه ولاعری برای هر کسی فرق داره که چقدر باور کنی که میتونی لاعر بشی چقدر به این روش اطمینان داری چقدر تمرکز داری میتونی لاعر بشی وبه نطر من اگه شرایتشو داری دوره تهیه کن تا اصولی وزودتر به نتیجه برسوی این که گفتم تبلیع نبود بلکه تجربه بود تصمیم با شما دوست عزیزم منکه اگه شرایتشو داشتم همین جا رها میکردم ومیرفتم وایشال که میتونم دوره تهیه کنم به امید اون روز  

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار شیرین محصلی
      1400/02/13 13:07
      مدت عضویت: 1706 روز
      امتیاز کاربر: 13393 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 259 کلمه

      با عرض سلام خدمت استاد خوبم ودوستان شگفتی سازم ،عمل بای پس معده؟ من قبل از اینکه از چگونگی این عمل اطلاع داشته باشم بااهاش مخالف بودم چون با هر چیزی که خلقت خدارو دستکاری کنه مخالفم مگه می شه ما از اون بهتر بلد باشیم که اون عضو چطوری بهتر کار می کنه ،اون همیشه کارش درسته حالا بعضی وقتا می بینی در اون عضو اشکالی بوجود میاد ومشکلاتی رو برای کل بدن بوجود میاره اون موقع نیاز به درمان وعمل داره  وتازه که نوشته های استاد رو خوندم وعکس مربوطه رو نگاه کردم دیدم ای خداچه بلایی سر این معده وانسان میارن در واقع یه کاری می کنن که غذا بدون هضم شدن در معده وارد روده می شه وچون درمعده هضمی صورت نگرفته ،رودها هم نمی تونن مواد غذایی رو جذب کنن اینجوری اون شخص دچار کمبود مواد غذایی وسو تغذیه می شه ؟ولاغر نمی شه واگه هم لاغر بشه کلی ضعف می کنه وبی حال می شه ،واین در حالیه که این معده ی بیچاره هیچ قدرت تصمیم گیری از خود نداره وفقط دستورات مغزی رو اجرا می کنه وهمش به ذهن برمی گرده وفقط باآموزش لاغری به ذهن می شه لاغرشد وباید دست از شکنجه وعذاب دادن این جسم نازنین برداشت وباآرامش وحس خوب لاغر شد که تنها از طریق ذهن امکان پذیره چون ذهن ما از طریق فرمولهایی که در خودش ذخیره کرده که اونها رو از طریق محیط اطراف دریافت کرده گفته وشنیده ها ،رسانه ها ودستور دادن به مغز ومغزم به بدن دستور میده پرخوری کنه واینجوری چاق وچاقتر می شیم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 2 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار زهرا رضاخانی
      1400/02/13 03:13
      مدت عضویت: 1705 روز
      امتیاز کاربر: 16399 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 569 کلمه

      عمل معده فرد را لاغر نمیکند یکی از اقوام من عمل بای پس انجام داد و درسال اول نزدیک ۵۰کیاو کم کرد وبه عمل دیگه برا برداشت پوست های اضافه انجام داد اما اون خانم از حدود یک سال نیم بعد از عمل شروع کرد چاق شدن جوری که من دیدمش تعجب کردم اون باز نالان بود باز برای من بیشتر ثابت شد عمل جراحی راه لاغری نیست چرا که فرمان سیری و گرسنگی رو معده صادر نمیکند بلکه تمام فرمان ها در بدن ما توسط مغز صادر میشود وشخص روز اول معدش گشاد نبوده بس رفتار چاق کنندگی رو تکرار کرده معده اش گشاد شده پس درس نیس برای لاغری به سراغ معده رفت چون عمل معده فرمول های مغزی رو عوض نمیکنه

      تو باید به همون طریقی چاق شدی لاغر بشی و هیچ راه دیگه ای نیست در مسیر چاقی مدام در مورد ارثی بودن چاقی شنیدی مدام شنیدی حتی بارها خودت تکرار کردی سختی چاقی رو در مادرت دیدی وشد باور چاقی ومداماز مادرت شنیدی نمیا نه لاغر بشه هرکار کرده نشده ترس چاقی استرس چاقی رو دیدی شد فرمول های چاقی و باور کردی و از ۸سالگی شروع کردی چاق شدن مدام به اسم های مختلف صدا میشدم کپل خپل بچه فیل و ووووو واین ها همه باعث میشد کفه ی چاقی من روز به روز سنگین تر شود بزرگتر شدم متوجه متفاوت بودن خودم با هم سن سالام شدم نمیتونستم بدوم راه بروم ورزش کنم همیشه نمره ورزش من زیر ۱۵ بود تمام درس هام ۱۹یا ۲۰ واین برا من شده بود غصه روز به روز بیشتر این تفاوت احساس میکردم تو مدرسه تو خونه تو دانشگاه همه جا بارها به من گوشزد میشد رژیم های متنوع گرفتم چند سایز کم میکردم باز چاق میشدم ورزش های مختلف بدنسازی اروبیک پیاده روی رقص شنا سنا باز نشد قرص های لاغری مختلف پودر لاغری چسب لاغری باز نشد چون با این روش ها نمی شد فرمول های لاعری رو عوض کرد من میخواستم ضرب ۲در ۲در میشود ۴ 

      نتیجه ۴رو عوض کنم مگه میشه؟؟؟؟؟؟؟بیس خراب بود

      و الان دوساله در این مسیرم سال اول چاقتر شدم و همه میگفتن من محکم ادامه دادم چون حالم بهار بود شاد شدم امیدوار شدم برای خودم ارزش قائلم خودمو دوست دارم رها نکردم سال دوم ثابت شدم وسایز من بالا نرفت و الان ۳ماه دارم لاغر میشم الان حدود ۴تا ۵سایز کم کردم لباسام کمی گشاد شده شلوارم گشاد شده صورتم زیباتر شده راحتتر راه میرم راحتتر کارهای خانه رو انجام میدم اخلاقم بهتر شده اعتماد بنفس گرفتم الان فقط حال خودم برام مهمه دیگران اصلا مهم نیستند🙂۳۳سال برای دیگران زندگی کردم ۳۳سال دوم میخوام برا خودم واحساس خودم زندگی کنم 

      تنها راه لاغری از طریق قدرت ذهنه و تنها راه موفقیت در این مسیر استمرار تکرار صبر و ادامه با حال خوب واحساس عالی است

      محتویات ذهنی افراد متفاوت است چون در خانواده های متفاوت آموزش دیدند پس درک کردن این دوره برای افراد مختلف زمان مختلف میبره فقط باید ادامه داد با حال خوب

      تا فرمول های چاقی رو شناسایی کنی نباید پول های صحیح لاغری جایگزین کنی تناسب فکری باعث پیشرفت در تمام مراحل زندگی تو میشود من روابطم با همسرم بهتر شده زندگیم شیرین تر شده حالم خوبه امیدوار شدم پس ادامه میدهم چون ۳۳سال از چشیدن چنین طعم هایی در زندگیم محروم بودم من الان آرامش دارم ندارم از زندگیم وزنده بودنم لذت میبرم پس چرا مسیر را رها کنم؟

      خدایا شکرت برای قرار دادن من در این مسیر  

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 8 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار ainakaveh@gmail.com
        1400/04/13 16:33
        مدت عضویت: 1164 روز
        امتیاز کاربر: 25809 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
        همیاری
        محتوای دیدگاه: 120 کلمه

        با سلام…دوست عزیز همگروه

        واقعا ازتون ممنونم..از خواندن نوشته شما خدایی خیالم راحت شد.در این مسیر با جدیت واعتماد در حال حرکت بودم ولی همش بخودم میگفتم ۹ ماه داری در این مسیر با پیگیری زیاد پیش میری وبعضی نوشته های دوستان نشون میده که چند ماهه به نتیجه رسیدند یا حداقل لاغریشون آغاز شده…ولی وقتی خواندم که شما در سال اول تازه یه هوا هم چاق شده بودید وهمچنان ادامه دادید وبه مرحله لاغر شدن رسیدید..خیالم راحت شد.

        واقعا خدا خیرتون بده که خیلی واضح وقشنگ توضیح دادید..البته من اطمینان داشتم که مسیر درسته وپیش میرفتم ولی دلم میخواست یه نشونه ایی ببینیم که دیگه با خوشحالی وخیال راحت پیش برم….بازم ازتون تشکر میکنم وبراتون آرزومند رسیدن به اهدافتون هستم….موفق باشید.

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار farkhondeshahrivar280
      1400/02/09 17:36
      مدت عضویت: 1384 روز
      امتیاز کاربر: 687 سطح ۲: کاربر متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 867 کلمه

      سلام به استاد عزیزم دوستان هم مسیرم 🙋.                                             گام 81در مسیر لاغری من         وقتی عنوان متن خوندم یاد فامیلیمون افتادم که با عمل جراحی خودش لاغر کرده بود کلا مشکلاتی که بعدش براش پیش اومد تو ذهنم پررنگ شد                                      خیلی چاق بود یادم گفتن فلانی عمل کرده معدش کوچیک کرده واسه لاغری خیلی تو دلم دوست داشتم از نزدیک ببینمش ولی خودم اصلا جرعت همچنین کاری نداشتم همیشه می‌ترسیدم اگه خودمم بخواستمی خانوادم نمیذاشتن دیگه تو دلم میگفتم نکنه منم باید عمل کنم تا لاغر بشم تا اینکه اون فرد بعد چند ماه دیدم حالا تو تصورم خیلی لاغر تصورش میکردم دیدمش تا همون جور است حتی یکم چاق تر که بعد ها گفت معدم مشکل درست کرده کلی مریضی باخودش داشت همین عملش                          و بعداً که به این مسیرهدایت شدم فهمیدم این ذهن که باید لاغری یاد بگیره جسم ما هیچ دخالتی در چاقی ما ندارند جسم که چاق کننده نیست جسم فقط نمایانگر افکار ذهن ماست  ذهن خالق جسم و شرایطی که الان تجربه میکنیم چه جسمی چه سلامتی چه روابط چه کسب کار همش زایده ذهن  خودمون است 🤷                   حالا من کلی دلیل داشتم واسه چاقیم پرخوری مصرف شیرینی مصرف فست فود ورزش نکردن باشگاه نرفتن صبح ها زود بیدار نشدن دمنوش نخوردن ارث ….‌.🤦.                                   حالا میومدم چکار میکردم هرچی تلخی شوری بود می‌خوردم میخک صبح ها ناشتا مث چایی درس میکردم می‌خوردم آب لیمو عسل ناشتا می‌خوردم ظهر صبح ها زود از خواب ناز میزدم با اعصبانیت بدبیرا گفتن میرفتم پیاده روی شیرینی برنج نان سفید نمی‌خوردم هرچی کوفت زهر مار بود می‌خوردم حالا تاثیرش چی بود دوسه کیلو کم میکردم از ترس اینکه نکنه دوباره وزنم برگرده ادامه میدادم یه مدت بعد خسته میشدم حرص می‌خوردم همه راحت میخورن ولی من فقط باید نگاه کنم بی خیال روش برنامه میشدم می‌خوردم بعد پشیمون میشدم وزن میکردم ای من که جون کندم سه ماه سه کیلو کم کردم تو ده روز چهار کیلو اضافه میکردم حالا من با این مسیر سراسر اشتباه داشتم چاقی در خودم تقویت میکردم بعد میگفتم چرا لاغر نمیشم من که نمی‌دونستم میگفتم آره معده من بزرگ شده هرچی میخورم سیر نمیشم ای خدا چیکار کنم چرا همش من گشنمه چرا مث قحطی زده ها هستم میخورم سیر نمیشم میگفتم حتما معده من بزرگ شده که پر نمیشه 😀🤦🙆.                                       الان وقتی هدایت شدم به این مسیر با ذهن آشنا شدم فهمیدم بابا همچی در اختیار ذهن است همه چی ذهن میسازه                                          حالا نکته مهم اینجاست ذهن از کجا اطلاعات میاره مخزن خودش پر می‌کنه با استفاده از باورها خودمان افکار خودمان ترس هامون وقتی من میرم روی ترازو وزن خودم مبینم حالم بهم میخوره میترسم میگم خدا بالاتر نره اگه بیشتر بشه چی میشه خب ذهن مغز ما که چشم نداره میاد براساس احساس ما و ترسمون تصویر ذهنی میسازه در راستا چاق شدن و مغزم میاد براساس تاثیر از ذهن دستور خوردن بیشتر میده ما چاق تر میشیم پرخوری میکنیم میگیم معده من بزرگ شده چربی گرفته دیگه ای نمیشه نمیدونیم که بابا تمام فعالیت بدن دستور از مغز ما میگیره و مغزتاثیر از ذهن مامیگیره این روند به وجود آورند شرایط ما است ☺️🤗.باید یاد بگیریم تا ذهن مان تغییر ندیم هیچ شرایطی حتی با عمل جراحی تصادف هم تغییر نمیکنه           این ذهن که باید تغییر کنه چطوری هر روز آگاهانه در مسیر صحیح آگاهی صحیح به ذهن دادن عمل کردن به گفته ها آموزش ها عجله نکردن حسرت نخوردن وزن نکردن توجه به چاقی نکردن تنفر از چاقی نداشتن ترس نداشتن از خوردن مواد غذایی این ها همه میشه آموزش لاغری به ذهن وقتی آگاهانه عمل کنی و ادامه بدی اول احساست بعد رفتارت بعد جسمت تغییر می‌کنه این مسیر صحیح 😊🤩😍💖.                                 تنها روش صحیح و ماندگار لاغری با ذهن است جسم ما هیچ دخالتی در چاقی ما نداره مواد غذایی هیچ دخالتی در چاقی ما نداره شرایط بیرون ورزش ارث مریضی قرص هیچ دخالتی در شرایط ما نداره 🤩😍😊.                  از طریق ذهن چاق شدی از طریق ذهنم باید لاغر بشی همین از همون راهی که چاق شدی باید از همون راهم لاغر بشی کل داستان همینه 🤩😍😊لاغر شدن از طریق ذهن آسان ترین کار دنیاست صحیح ترین روش است و ماندگار ترین روش با خودتون تکرار کنید تا ملکه دهنتون بشه همچین ذهنی است من چاق شدم هیچ اشکالی نداره الانم لاغر میشم از طریق ذهن آگاهانه هر روز با استمرار در مسیر حرکت میکنم 🤩😍😊💖🤗👯

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1400/02/03 17:44
      مدت عضویت: 1646 روز
      امتیاز کاربر: 27901 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,651 کلمه

      من هم قبلا بارها رژیم گرفتم و ورزش کردم  تا لاعر شدم و اون اوایل بعد از ازدواجم که چاق شده بودم حتی از اون دستگاه های  برقی که برق به خودشون وصل میکنن  من هم استفاده کردم که لاغر بشم ولی اینقدر دردناک و بد بود که نرفتم  دیگه و اصلا جواب نداد و خیلی به دنبال چای سبز و و بعضی از چیزهای عطاری رفتم که چون جواب ندادن و اعتقادی هم به خوردنشون نداشتم و میدونستم عوارض دارن ادامه ندادم و یا قبلا فکر میکردم هر چقدر خوراکی تلختر و ترش تر باشه بهتر من رو لاعر میکنه و من رو از چربیها خلاص میکنه و خیلی وقتها بعد از عدا اب لیمو و یا نارانج و یا حتی یادم هست سر که ی سیب میخریدیم و میخوردم و کلی از این کارها کردم اما نتیجه بر عکس میشد برای من .

      من قبل از ازدواجم که لاعر بودم هر چه میخواستم میخوردم و لاعر هم بودم و اصلا هیچ غدایی رو از هم تفکیک نمیکردم  ولی بعد از ازدواجم همون مواد غدایی رو عامل چاقی خودم میدونستم و میگفتم تقصیر فلان خوردنی هست که سرخ شده و یا پر کالری هست و یا تقصیر غداهای چرب و سنگین هست در صورتی که غذاها فرقی نکرد ه بودن مقدار خوردن من تغییر کرده بود و من بسیار پرخور شده بودم و این هم به خاطر یه سری فرمولهای غلط و برنامه و فعالیتهای دهنی بود که در ذهن من از قبل بودن و باعث چاقی من شده بودن  مثلا ازدواج کنم چاق میشم و یا باردار بشم چاق میشم و یا شیر بدم چاق میشم و تمام این فرمولها در ذهن من بود و من رو  در موقع خودشون چاق کردن و لی من خوب میدونم ذهن من چاق شده بود که من چاق شده بودم و یک عالمه نافرمی و چاقی رو در بدنم میدیدم .

      رهبر این جسم ما ذهن ما هست و این ذهن ما تمام بدن ما رو کنترل میکنه و فعالیتهاش رو انجام میده مثلا ضربان قلب ما در حالت عادی با زمانی که فعالیت سنگین داره  فرق میکنه و بالاتر میره و دستور این  بالار فتن ضربان از مغز ما میاد و قلب ما فقط یک اجرا کننده هست و به خودی خود قلب ما  بدون مغز ما هیچ کاره هست .

      و حالا در رابطه با  معده هم باید خوب و با آگاهی بدونیم این معده جایی هست که غدا وارد اون میشه و هصم میشه و اون هیچ دخالتی در مقدار خوردن ما نداره و این دستورهای خوردن و پر خوری  های ما همه از مغز ما میان که در چاقها ذهن هم در کنار مغز کلی دخالت داره و با اون فرمولها و تصویرهای چاقی  که در ذهن فرد چاق هست باعث میشه مغز  دستور های بیشتری برای خوردن صادر کنه و ما رو  وادار به خوردنهایی میکنه که حتی شاید بعدش پشیمون بشیم و ناراضی باشیم  و عذاب وجدان داشته باشیم اما  همون لحظه که بدن  ما در مقابل دستور خوردن  که از مغز میاد تسلیم هست و نمیتونه هیچ کاری بکنه  و تنها راهش تغییر ذهن ما هست از  ذهن چاق به ذهن لاعر که فقط از طریق اموزشهای ذهنی ما به این  تغییر میرسیم .

      در واقع باید طوری به ذهنمون اگاهی بدهیم  و اون رو تربیت کنیم و فرمولهای ذهنی و تصویرهای ذهنی لاغری بدیم که کفه ی ترازوی لاعری از کفه ی ترازوی چاقی در ذهن ما سنگینتر بشه و ما به سمت لاغری حرکت کنیم و این حرکت فقط در گرو استمرار و تعهد ما در این مسیر هست .

      پس از هر راه ی که قبلا برای لاعری اقدام میکردی دیگه دنبال نکن و جستجو نکن و ایمان داشته باش که فقط از این راه تو لاعر میشی حتی با عمل بای پس معده که ما معده رو عمل میکنیم  فکر میکنیم معده دلیل چاقی هست و دیگه از این به بعد لاعر میشیم  اما اخه تو فقط معده ات رو عمل میکنی ذهن تو که همون ذهن قبلی با همون فرمولها و تصاویر هست  پس به مرور زمان تو دوباره به همون جسم  قبلی میرسی  پس با عمل معده  تو لاعر نمیشی چون پیام سیری و گرسنگی از مغز ما میاد و معده هیچ کاره هست .

      پس هیچ راهی تو رو لاعر نمیکنه مگر از طریق دهن .

      ما خیلی  جاها میتونیم درک کنیم  مغز در بدن ما همه کاره هست و همه ی فعالیتهای جسم ما تحت تاثیر معز ما هست حتی فعالیت خرف زدن ما تحت تاثیر معز ما هست چون یک  نوزاد همه چیز که داره هم دهان هم تار صوتی ولی بلد نیست حرف بزنه چون مغزش حرف زدن رو  یاد نگرفته و فقط صدهای بی معنی رو بیرون میده اما به مروز حرف زدن رو یاد میگیره .

      پس خوردن ما هم تحت تاثیر معز ما هست .وقتی من اصافه وزن پیدا میکم و چاق میشم درسته با چشممون ما عدد رو میبینیم ولی معز ما که چشم نداره ققط اون ترکیب احساس بد با عدد رو معز ما میگیره و بهش پیام میدیم این وزن ما هست و کدهای جسم چاق رو به مغز میدیم و هر چقدر ما به خودمون فشار بیاریم فایده نداره مغز ما کاری میکنه که ما به اون تصویرهای چاقی برسیم .و ما هر چقدر تلاش می  کنیم خودمون رو لاعر کنیم ولی چون ترس از چاقی دوباره داریم و نگران هستیم و استرس داریم همین باعث چاقی بیشتر ما میشه  من قبلا همیشه از چاقی ترس و تنفر  داشتم و همین ا باعث شده بود من با سرعت بسیار بیشتری به سمت چاقی حرکت کنیم .و من هر ماه چاقتر میشدم و ترسم و نگرانیم بیشتر میشد و با زور کمی خودم رو لاغر تر میکردم اما دوباره با شدت بیشتری در زمان کمتری من چاق میشدم و اما حالا میدونم تنها راهش که  میتونم برای همیشه لاغر بشم لاغری از طریق ذهن هست .

      من اطمینان دارم جسمم داره هر روز من رو به سمت لاعری عالی حرکت میده و اضافه وزن من رو کم  میکنه چون ذهنم داره لاعری رو آموزش میبینه و هر روز از روز قبل اگاهی اش بیشتر هست و خوب واقفم چقدر ذهن من قدرت داره و  چاقی من و لاعری من فقط از طریق ذهنم امکانپدیر هست و جسم من به خودی قدرتی نداره و این ذهن در بدن ما خیلی عضو پر قدرت و تاثیر گذاری هست که ما رو با باورها و تصویرهای درست لاغر  و لاغر  تر میکنه .

      من هر چقدر ذهن منفی بافم میخواد من رو منحرف کنه که تو لاعر نشدی انگار نمیتونی لاعر بشی اما من گول نمیخورم و به این راه اعتماد دارم که  من در مسیر لاعری هستم و میگم به زودی متناسب میشم مثل متناسبهای اطرافم به راحتی و خیلی راحت لاعر میشم و الانم خودم احساس متناسب بودن دارم و کلی از رفتارهای من شبیه متناسبها شده و کلی افکار خوب دارم که میتونم لاعر بشم  مثلا از خوردن ترس ندارم  میگم این عدا نیاز بدن من هست  و هیچ قدرتی برای چاقی من نداره .

      حتی اگر داخل اینه برم و چشمم جاقی اندامی رو ببینه و یا لباسشی بپوشم و چاقی اندامی رو در اون حس کنم اصلا ناامید نمیشم و میگم من در راه درستی هستم که دارم از درون تغییر میکنم و دارم رفتارهای درست و افکار درست رو یاد میگیریم و به زودی نتیجه در جسم من پیدا میشه و هر جا مانعی داشتم روی اون کار میکنم تا اون رو از بین ببرم مثلا روند کاهش وزن من انگار استپ شده و تو لاعر تر نشدی اما به دهنم میگم امکان نداره جسم من همواره در خال ترمیم و از بین بردن اختلالها هست و اگر من رفتارم و افکارم درست باشه با این خواسته ی لاغری هماهنگ میشم و  فرصت ترمیم رو به جسمم میدم که من رو به سمت لاعری ببره .

      و هیچ وقت من برای لاعری خودم زمان و مقدار تعیین نمیکنم چون این کار شیطان هست و خوب میدونم هر شخص با شخص دیگر  زمان نتیجه گرفتنشون متفاوت هست من  هم عالی تا حالا وزن  کم کردم و بقیه ی این اضافه وزن من در مقابل اون خیلی کم و ناچیز هست و به زودی  چاقی  این مهمان ناخوانده از بدن من میره و من به تناسب اندام میرسم .با لدت و حال خوب و ارامش در این مسیر میمانم و ادامه میدم تا جسم جدید خودم رو خلق کنم .

      افکار خوب من :

       من با قدرت ذهن خودم چاق شدم حالا هم با قدرت ذهن خودم لاغر و لاغر تر میشم  .

      من بدون هیچ زجر و فشاری چاق شدم حالا هم بدون زجر لاعر میشم .

      من با یادگیری چاقی چاق شدم و حالا هم با یادگیری لاعری لاعر میشم .

      بعد از ادواج چاقی برای من طبیعی بود و من چاق شدم و حالا بعد از این دوره ها لاغری برای من طبیعی هست و من به اون میرسم و انتظار من از خودم رفتن در وزن مناسب ۵۹ کیلو و سایز دلخواه ۳۸ هست .

      من بدون هیچ عامل بیرونی مثل قزص،و دارو و.. .چاق شدم  و حالا هم بدون هیچ عامل بیرونی لاغر میشم .

      من بسیار جسم توانمند و عالی دارم  و هر بار خواستم  که لاعر بشم من رو از راه غلط لاغر کرده و وزنهای زیادی رو از دست دادم و حالا از راه درست همین جسم من رو  لاغر میکنه و ۵ کیلو اضافه وزنم رو از دست میدم .

      من غدا  خوردن رو وسیله ای  برای تامین  انرژی جسمم میدونم نه هیچ علت  دیگه ای مثل رفع خستگی و یا سردرد و یا تفریح و لدت و یا ….

      من از هر مواد غدایی در اطرافم بود نمیخورم مگر واقعا نیاز داشته باشم و بدنم واکنشهایی نشون بده .

      من به دهنم ارامش میدم تو  فقط به اندازه نیازت بخور چون هر وقت  به هر مواد غذایی احتیاج داشتی به راحتی میتونی بخوری و محدودیتی در کار نیست .

      من به ذهنم میگم  تو خیلی قدرت داری تو  باعث شدی من اشرف مخلوقات بشم  پس با قدرت خودت بزار لاعر بشم بدون دخالت هیچ عامل بیرونی و این ۵ و یا ۶ کیلو کم کردن برای تو هیچ چیز خاصی نیست 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1400/01/25 09:43
      مدت عضویت: 1597 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 648 کلمه

      سلام🙂

      عجب فایل فوق العاده ای👌👌👌

      به نظر من تمام افرادی که اضافه وزن دارن حتما زمانی به جراحی معده یا پیکر تراشی و از این دست عملهای زیبایی فکر کردن و به قول شما تیر خلاص رو جراحی دونستن😑

      و شاید خیلی از کساییکه در این مسیر  تناسب فکری هم قرار میگیرن چون سرعت تغییرات کند هست و استمرار و تکرار و صبر میخواد و از اونجاییکه رنج چاقی به خاطر حرف و حدیثهای اطرافیان یا فشار جسمی و روانی چاقی خیلی زیاد هست مسیر رو رها میکنن و میرن دنبال سایر روشهایی که در مدت زمان کمتری مقدار بیشتری از وزن رو کم کنه😮

      مدلهای زیادی برای جراحی شکم وجود داره مثل حلقه مثل بای پس که قسمتی از معده و به ابتدای روده وصل میکنن و بقیه معده رو برمیدارن یا مدل اسلیو و… که همگی به صورت تکاملی اضافه شدن و هربارکه جراحان با عوارض جراحی یا برگشت چاقی  مواجه شدن روش دیگری رو جایگزین کردن یا تغییراتی در روش قبلی دادن 😶😶

      روشهای غیر جراحی مثل لیپو ساکشن یا پیکر تراشی هم هست که با خطر امبولی ومرگ همراهه و در واقع هیچ کدوم از اینها بدون عارضه نیستن😮😮

      من خودم در جریان دو تا  از عوارض جراحی شکم و برداشتن چربیهای شکم که یه روش قدیمی هست برای دو تا از فامیلهای نزدیکم قرار گرفتم که یکیشون مدتها قسمت پایین شکم که محل بخیه ها بود ترشح ابکی داشتن و زخم تا چند ماه بسته نمیشد😮 یکی دیگه هم از داخل شکم در محل جراحی ابسه بوجود اومد و مدتها بیمارستان بستری بودن و انواع و اقسام انتی بیوتیکهای تزریقی  رو دریافت کردن😑😑

      بعد از اون جراحیهای معده که باب شد یکی از همسایه های مادرم که عمل کرده بودن و ۲۵ کیلو کم کرده بودن مادرم رو دیده بودن و مادر رو تشویق کرده بودن برای جراحی که من وقتی تلفنی ازشون سوال کردم گفتن دو سه ماه اول برنج ماکارونی نون و شیرینیجات کلا ممنوعه و نوشابه تا آخر عمر ممنوعه و….😮😮🤨🤨😶😶 و من بهشون گفتم شما عمل هم نمیکردین با این رژیم سخت همینقدر وزن کم میکردین😏

      کاملا این صحبتهای شما رو الان درک میکنم در صورتیکه قبلا هم خودم با این جراحیها موافق نبودم به خاطر عوارضش ،ولی الان که کاملا باور دارم که چاقی ذهنی هست و ربطی به معده و جسم و ژنتیک و متابولیسم و داروها و …نداره خیلی بیشتر مخالفم با جراحی👌👌

      وقتی باور کنیم که چاقی ریشه در ذهن ما داره و ناشی از فرمولهای چاق کننده ایست که در طی سالها وارد مغزمون کردیم و تصاویر چاق و چاقتر از خودمون ساختیم اونوقت باور میکنیم که میشه با تغییر این فرمولها به آسونی و با لذت و ارامش هم به تناسب رسید اونوقت تمام این روشهای سخت و عجیب و پر عارضه برامون بی معنی میشن😏😏

      الان درک میکنم که چرا جراحی هم جوابگوی معضل چاقی نیست الان درک میکنم که برداشتن چربی با هر روشی موقتی هست و تا زمانی که ذهن تغییر نکرده دستورات مغزی همون دستورات قبلی هست و تا زمانی که بخوای مقاومت کنی در برابر این دستورات درگیری شدید رخ میده و در نهایت این ماییم که تسلیم میشیم 😑😑

      اونوقت تمام اون رنجی در سایر روشها کشیدیم و تمام هزینه هایی که پرداختیم و نتیجه نگرفتیم ما رو از چاقی متنفرتر میکنه و خودمون رو بیشتر از قبل ناتوان میبینیم 😶😶😶🤨🤨

      اگه ایمان داریم به خدایی که هر لحظه داره ما رو هدایت میکنه پس با ایمان در این مسیر عالی و لذت بخش ادامه بدیم تا هم به مرور درکمون بهتر بشه و هم هم کم کم نتایج فوق العاده اش رو در تمام جنبه های زندگی ببینیم چون این روش تناسب فکر هست و وقتی فکر متناسب شد نه فقط جسم بلکه تمام جنبه های زندگی ما مثل احساس اعتماد به نفس روابط ارامش و..‌‌ در تعادل و تناسب قرار میگیره و این پاداش تمام کسانی هست که با اشتیاق و ایمان این مسیر رو ادامه میدن و تناسب ذهنی رو جزیی از شخصیت خودشون میکنن🌻🌻🎁🎁🎁

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار شادى
      1400/01/04 08:03
      مدت عضویت: 1429 روز
      امتیاز کاربر: 22463 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 914 کلمه

      سلام و درود , استاد عزيز & دوستان گرامى در سرزمين 
      لاغرى با ذهن😊 روز نود و هفت تكرار , 
      فايل تصويرى – صوتى , آيا با عمل باى پس معده مى توان لاغر شد؟
      ❄️وقتى موضوع اين فايل رو ديدم , چندان علاقه اى به اينكه در اين مورد آگاهى كسب كنم نداشتم , اما موضوعاتى ارزشمند در فايل گفته شد كه بازم در روند لاغرى با ذهن تأثير بسزايى داره , جالبه كه قبل از اين دوره ى آموزشى , تا مطلبى در مورد چاقى مى ديدم , توجهم رو جلب مى كرد كه ببينم موضوع چيه ! در مورد كاهش وزن چى گفته ! اما در اين مسير , ديگه علاقه اى به موضوع چاقى ندارم , بخاطرِ اينكه توجهم به موضوع لاغرى ست . 
      ❄️خودم كه اصن به موضوع فايل تا حالا فكر هم نكرده ام , البته من فكر مى كنم كه روش باى پس معده رو افرادى انجام مى دن كه آگاهى ندارن و يا جزو افرادى هستن كه چاره اى جز اين كار ندارن و اينكه فكر مى كنن اين تنها راه حله , و البته خودشونم شايد تصميم نگرفتن , اما به توصيه ى دكتر , و يا آشنايان و اطرافيان تحت تأثير قرار گرفتن , و در اين ميان , توصيه ى دكتر , بيشترين تأثير رو در تصميم گيرى اونا داشته , اما در مجموع عدم آگاهى و اينكه فكر مى كنن كه اين تنها راهه . ❄️ اشتياق , استمرار , صبر داشتن و تكرار كردن , توجه و تمركز , ايمان و اعتماد به خداوند و اعتماد به خودم , از اركان موّفقيت در اين مسير است . راهى كه من انتخاب كرده ام , مسير لاغرى با ذهن است , و من با اشتياق , استمرار , صبر و تكرار فايلها , توجه و تمركز , ايمان و اعتماد به خداوند و اعتماد به خودم در اين مسير مشتاقانه ادامه مى دم . من هر روز در اين مسير در روند لاغرى با ذهن هستم و هر چند كه خيلى آرام آرام ادامه مى دم , نتيجه مى گيرم , درست مثِ 9 ماه مراحل تكامل يه نوزاد , منم به هدفم مى رسم . در اين مسير من دريافتم كه همه چى در درون خودمه و من از درون خودم تغيير مى كنم و هر روز در روند افزايش رشد , درك و آگاهى در اين مسير هستم , درست مثِ اون دونه ى لوبيا كه جوانه زد , من هم به خودم ايمان دارم , ايمان دارم بخاطر اينكه خداوند در من وجود داره , و من به منبع انرژى جهان هستى وصل هستم . كار درونيه , نه بيرونى . 
      من در مسير لاغرى با ذهن تمركزم بيشتر روى تغييرات احساسى و رفتاريم هست , و خداروشكر و سپاس , با اطمينان قلبى در اين مسير هستم و ادامه مى دم . 
      ❄️ لاغرى با ذهن در اين مسير , مثال ساختمانى با واحدها ى زيادى ست كه زيربناى آن , اشتياق , استمرار , صبر , توجه و تمركز 
       ايمان و اعتماد به خداوند و خودم است , بايد در هدفى كه داريم , بطور اساسى و حرفه اى جلو رفت , چون پاى ذهن وسطه , ذهن خيلى زيركه, و از اين شاخه به اون شاخه مى پره , ساختمان هاى بسيار بلند در حال ساخت مثال برج رو ديده ام كه روى تابلوى آن حداقل يك سال يا بيشتر , زمان براى ساخت تعيين كرده , و در اين مدت ولو اينكه هر اتفاقى هم پيش بياد , اونا همچنان متعهد هستن و به ساخت و سازشون ادامه مى دن , حتى در اوج كرونا و اوضاع جدى قرنطينه , ساخت و ساز ساختمان روبروى آپارتمان ما , طبق روال به كار ادامه داد , و به پايان رسيد . 
      هدف و استمرار , يعنى اين كه بدون توجه به آمار و اوضاع رسانه هاى خبرى , تو به كار خودت ادامه بدى , و من هر صبح كه اونارو از پنجره ى آپارتمان مون مى ديدم , واقعا احساس خوبى داشتم , و به همسر و فرزندانم مى گفتم كه چه مديريت عالى داره . لاغرى با ذهن هم , درست مثال ساخت و ساز ساختمان نياز به زير بنا داره تا محكم و پابرجا باشه , حتى شايد ساختارش ضد زلزله هم باشه , بايد باورها از زير بناى اعماق ذهنِ ما , بازسازى بشن , و همه ى ابزار ساخت و ساز در درون من وجود داره , فقط من بايد با ديدن و گوش دادن به فايلها , و استمرار در اين مسير , حس درونى م رو كه سالها بخاطرِ موانع ذهنى بسته شده بود , بيدار كنم . تغيير باورهاى اشتباه ذهنى از درون اصلاح مى شه . 
      ❄️كد لاغرى در ذهنِ من وجود داره , بخاطرِ همينه كه سالها خودمو رها نكردم و براى اينكه متناسب باشم ورزش مى كردم , و البته استمرار نداشتم ! 
      و شايد به همين خاطرِ كه سالها من به دنبال اين بودم كه دوباره لاغر شم , و اين فكر منو رها نمى كرد ! بخاطر اينكه كد ذهنى من , لاغرى طبيعى م بود كه اين كد با چاقى و اضافه وزن من هماهنگى نداشت , و من رو به سمت لاغرى هُل مى داد , و از اين رو , يكى از دغدغه هاى ذهنى من همين مسئله بوده كه انرژى منو كاهش مى داد و ذهنمو مشغول مى كرد …
      ❄️خداروشكر و سپاس , فصل پاييز و زمستون رو با حال و احساس خوب و سلامتى در اين مسير گذروندم . 
      و فصلهاى زيباى سال رو در اين مسير فصل به فصل ادامه مى دم . 
      عيدِ نوروز✨سال نو ✨شروع فصل زيباى بهار✨و بودن و استمرار در اين مسير زيبا و سرسبز✨مبارك باد✨🥰♥️♥️

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 7 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار سهیلا عظیمی ویشته
      1400/01/02 12:09
      مدت عضویت: 1705 روز
      امتیاز کاربر: 15128 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,322 کلمه

      تمرین ۹۷ تکرار 
      عمل بایپس معده 

      افراد بالای ۱۰۰ کیلو وقتی از لاغر شدن نا امید میشوند وخود را در برابر لاغری ناتوان میبیند بعداز گرفتن رژیم های متعدد ومتفاوت ورزشهای سنگین وقرص ها ودمنوشهای لاغری ونگرفتن نتیجه قطعی ناگزیر رو به عمل بای پس معده میآورند این افراد پس از سالها رنج از چاقی چاره خود را در عمل کوچک کردن معده میدانند چون فکر آنها این است که معده اشان گشاد شده وپرخوری خود را به بزرگی معده نسبت میدهند اویل چاقی وچاق شدنشان دلایل دیگری را مد نظر دارند مانند چاقی من ارثی است چاقی من به خاطر مصرف دارو است چاقی من بخاطر افسردگی است چاقی من به خاطر مزاج منه چاقی من بخاطر ………. وازاین دست بخاطر ها روز به روز برچاقی اشان میافزایند تا جایی که دیگر دلیلی جز بزرگی معده ندارند وچاره کارشان عمل معده است  این افراد بخاطر افسردگی ناشی از چاقی ورنج های فراوان آن که در جسم خود مشاهده میکنند از خود نفرت پیدا میکنند وهمین نفرت واحساس بد داشتن نسبت به خود وحرفهای دیگران که اظهار نظر در باره چاقی اشان دارد آنها را کلافه وسردرگم میکند و ناخود آگاه تن به عمل میدهند تا از بار این فشارها خود را خلاص کنند  

      منشاء چاقی در کجاست ؟ 

      منشاء چاقی فقط در ذهن افراد میباشد  چون بارها از طرق مختلف سعی در لاغر کردن جسم داشتیم چون فکر میکردیم جسم است که چاق است در صورتیکه الان با آموزشهای صحیح لاغری با ذهن درک کردیم که جسم فقط نمایشگر افکار ماست وقتی افکار چاق داشته باشیم در نتیجه جسم چاق هم خواهیم داشت پس منشاء چاقی در ذهن ماست تمام فرمانها از مغز به جسم میرسد وجسم فقط اجرا کننده فرمان های مغز است  جسم به خودی خود قدرت مدیریت وعملکرد را ندارد بلکه فرمانی که از مغز به آن میرسد را اجرا میکند ونمایش میدهد اگر جسم ما در وضعیت چاق قرار گرفته بخاطر فرمانهای مغز است نه خود جسم دستورات از مغز صادر میشود وجسم واندام درونی آن دستورات را به مرحله اجرا در میاورند بنابراین چاقی در افکار ماست نه در جسم ما 

      فرمان گرسنه بودن یا سیر بودن توسط چه عضوی صادر میشود ؟ این فرمان توسط مغز صادر میشود نه معده   

      نقش معده در بدن چیست ؟ 

      نقش معده در پروسه حیات هضم کردن مواد غذایی وتبدیل آنها به انرژی وانتقال مواد زائد به دستگاه دفع وخارج شدن از بدن است معده ما حتی قدرت دفع را ندارد فقط هضم مواد وتبدیل به انرژی را انجام میدهد 

      امیال ما نسبت به خوردن چگونه است ؟ اکثرا فکر میکنند هوس های غذایی مانند شیرینی شوری یا گرسنگی وسیری توسط معده انجام میگیرد در صورتیکه این رفتارهای غذایی فقط به دستور مغز انجام پذیراست واین دستورات توسط فرمولهایی که کد بندی در مغز شده است تبدیل به رفتارهای غذایی ما میگردد وهیچ ربطی به معده ما ندارند  

      پروسه چاق شدن یک فرد را شرح دهید ؟ 
      یک فرد چاق از کودکی در معرض دیده ها وشنیده های چاقی قرار میگیرد توسط والدین ورسانه ها وجامعه اخباری را میشنود ویا میبیند کم کم با تکرار این اخبار باور میکند که چاقی یک امر طبیعی است وقتی امری برای ذهن طبیعی جلوه کند ذهن شروع به تصویر سازی میکند وتصویری چاقتر از وضعیت فعلی فرد ترسیم میکند پس از آن تصویر به صورت کدهایی به مغز داده میشود وطبق آن فرمولهای چاقی ساخته میشود وآنگاه این فرمولها تبدیل به رفتارهای چاق کنتده میشوند تا جسم را به صورت تصویری که در مغز شکل گرفته برساند بدین شکل یک فرد که از اول متناسب به دنیا آمده تحت این شریط به سمت چاقی پیش میرود 

      پرخوری وپرخور شدن فقط دستورش از سمت مغز صادر میگردد وربطی به بزرگی معده ندارد 

      چه زمانی حجم معده اضافه میگردد؟ 
      زمانی که دستورات مغزی برای پرخوری صادر میگردد فرد چاق غذای اضافه تر از نیاز خود را وارد معده میکند و معده چاره ایی برای این حجم غذا ندارد ومجبور به بزرگتر شدن میگردد وبا بزرگتر شدن معده مغز هم دستور بیشتری برای پرخوری بیشتر صادر میکند 

      آیا عمل بای پس معده چاره کار چاقی میباشد یا خیر ؟ 
      خیر حتی با عمل کردن معده نمیتوان چاقی را درمان کرد زیرا فرمولهای چاقی در ذهن است نه در معده افراد  

      عمل معده شاید برای مدتی بتواند چاقی را به طور موقت تسکین دهد وبه سمت لاغر شدن برود ولی چون فرمولهای چاقی در ذهن است ودرمانی برای این فرمولها نشده است پس از مدتی که جسم در برابر چاقی بخاطر عمل مقاومت میکند ولاغر میشود در نهایت این جسم تاب نمیآورد چون فرمولهای چاقی دوباره شروع به کار میکنند وآرام آرام جسم را دوباره به سمت آخرین تصویر چاقی فرد را که داشته میرساند  

      تحمل رژیم برای بدن چون با هماهنگی ذهن صورت نمیگیرد کاری بس دشوار است ونتیجه خوبی هم در بر ندارد فقط زمانی میشود خوب لاغر شد ولاغر ماند که از طریق ذهن به فرمولهای اشتباه دسترسی پیدا کنیم وبا روشهای آموزشی صحیح ابن فرمولهای اشتباه را تبدیل به فرمولهای پیش فرض تناسب کنیم در آن زمان است که براحتی جسم بدون مقاومت لاغر میشود ولاغر میماند 

      مراحل چاق شدن را شرح دهید ؟ 

      ۱ _ اولین مرحله چاقی شنیدن در باره چاقی  
      دومین مرحله تصویر سازی ذهنی در باره چاقی 
      سومین مرحله باور پذیری چاقی وطبیعی شدن چاقی 

      جهارمین مرحله کد نویسی مغز برای تصویر های چاقی وصدور فرمان های چاقی توسط مغز 

      مرحله پنجم تجربه اضافه وزن در جسم 

      حالا برای لاغری بهترین راه را ذکر کنبد ؟ 
      بهترین راه برای لاغرز صحیح برگشت از همین راه است یعنی مراحلی را که در چاقی تجربه کردیم ازهمین مراحل برای لاغری استفادا کنیم 

      یعنی با آموزشهایی که میشنویم  وبا انجام تمرینات تثویر سازی کنبم ودر نتیجه کد نویسی مغز تغییر میکند ودستورات لاغری صادر میگردد ودر نهایت جسم لاغر میشود 

      در نتبجه عمل بای پس نه تنها لاغری ماندگار ندارد بلکه هم هزینه وهم خطر مرگ را نیز به دنبال دارد من خودم شاهدی برمرگ عزیزی هستم که این عمل را انجام داد ودیگر افراد فامیل که عمل انجام دادند بعد از دوسال باز به وزن قبلی برگشت داشتند  وقتی عادات اشتباه غذایی در مغز فرد وجود داشته باشد واین عادات اشتباه مرتب تکرار شود معده بزرگ وگشاد میشود  واین عادات اشتباه ریشه اش در ذهن است نه در معده فرد  خوردن های زیاد ودفعات پرخوری  بخاطر رفتارهای چاق کننده است واین فرمانها از مغز صادر میشود ودستور پرخوری باعث گشادی معده میشود 

      هر چقدر بدن را دستکاری کنیم با عمل ویا رژیم های متعدد وغیره باز جسم به حالتی برمیگرده که در ذهن است   
      مثلا اگر دست شما ببرد وقتی جسم میخواهد ترمیم شود باز به همان شکل که قبلا بوده برمیگرد چون تصویر وکد آن در مغز و ذهن وجود دارد حتی خط های انگشتان به همان شکل ظاهر میشود  
      پس هر چقدر رژیم بگیرید وعمل کنید چون اندازهای جسم در ذهن کد نویسی شده باز جسم پس از لاغری به همان اندازه که در ذهن اخرین ورژن را داشته برمیگردد 

      با رژیم های متعدد ترس از چاقی در ذهن بیشتر میشود  هرچقدر که کم کنید باز ترس از چاقی در وزن قبلی بیشتر میشود وبیشتر از قبل چاقتر میشویم  

      وزن بالا مثلا ۱۰۰ کیلو خودش ترسناکنه وقتی رژیم میگریم مثلا ۸۰ کیلو میشویم در وزن ۸۰ کیلو ترس چاقی ۱۰۰ کیلو را داریم وهمین ترس باعث چاقی بیشتر میشود واز ۱۰۰ هم رد میکند وچاقتر میشویم  

      وقتی آموزش لاغری با ذهن را شروع مبکنیم کفه ترازو لاغریرا سنگین تر از کفه چاقی میکنیم اول این دوکفه برابر میشوند وچاقی در این حالت متوقف میشود وبعد با آموزشهای بیشتر فرمولهای صحیح بهتر وبیشتر کفه لاغری را سنگین تر میکنیم وبه سمت لاغری پیش میرویم  

      اگر از اول هرچه دانسته های لاغری را که از اطرافیان وجامعه فرا گرفتیم بریزیم دور بهتر میتوانیم فرمولهای جدید را جایگزین کنیم چون فضای ذهنی را خالی تر کردیم وبا اطمینان واعتماد بیشتر میتوانیم از آگاهی هایی که استاد میدهند جایگزین کنیم وبه سمت لاغری پیش برویم  

      به همین دلیل فقط با ادامه دادن در این مسیر وداشتن احساس خوب وحک کردن فرمولهای صحیح وتبدیل آن به عادات درست غذایی میتوان به موفقیت رسید و هر چه ادامه بدهیم درک بهتری از تناسب ذهنی بدست میاوریم  وبهتر این مسیر را طی میکنیم تکرار تمرینات کمک بزرگی در این معقوله میباشد  وزمان را در نظر نباید گرفت گول تبلیغات را نباید خورد چون لاغر شدن زمان ومقدار ندارد هر شخصی در باره لاغری زمان ومقدار تعیین کرد باور نکنید چون این باور مخرب جز هزینه اضافه و از دست رفتن اعتماد چیز دیگری ندارد به لاغری با ذهن اعتماد کنید چون تمام دستورات از مغز صادر میشود چه چاقی چه لاغری دستوراتش در ذهن فرد است سعی کنید احساس خوب داشته باشید وبا شور شوق ادامه بدهید اولویت کارتون انجام تمرینات باشد  وکوتاهی نکنید تا نتیجه خوب وموفقیت آمیز را بگیرید 

      سپاس از دوستان همراه واستاد عزیزم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار شادى
        1400/01/04 23:09
        مدت عضویت: 1429 روز
        امتیاز کاربر: 22463 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
        محتوای دیدگاه: 8 کلمه

        دوست عزيز و همراه , 
        عااالى بود , موّفق باشيد😍

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Laleh
      1399/11/26 08:16
      مدت عضویت: 1362 روز
      امتیاز کاربر: 18317 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 409 کلمه

      فایل “ایا با عمل بای پس معده میتوان لاغر شد ؟”:

      من خوشبختانه درباره عمل بای پس معده اطلاع خاصی ندارم و حتی هیچوقت هم علاقه ای به این عمل و یا عمل دماغ و یا ساکشن و یا زیبایی نداشته ام. اما متاسفانه یک خبر واقعی اما تلخ را اینجا براتون عنوان میکنم که باور کنید که همه دستورهای بدن ما از مغز ماست. 

      متاسفانه چند روز پیش پسرخاله همکار همسر من در سن 22 سالگی فوت کرد و حتی دکترها هم نتونستند براش کاری بکنند. خیلی تعجب کردم وقتی دليل مرگش رارژیم گرفتن شنيدم ،چون فکر میکردم که او از ویروس کرونا مرده است اما وقتی داستان را شنیدم برایم غیر قابل باوربود ولی واقعی بود.

      این پسر جوان بسیار چاق بوده است، برای همین یک رژیم خیلی سخت امریکایی را با دقت بالا در طول 6 ماه دنبال میکند. من از جزییات ان رژیم اگاه نیستم ولی این پسر جوان اینقدر موادغذایی خاصی را در طول شش ماه میخورد و بر روی بسیاری دیگر از بقیه مواد غذایی برچسب میزند و طبق رژیم برای خودش ممنوعیت میگذارد که خانواده اش متوجه میشوند که چهره پسرشان به رنگ زرد تبدیل شده و خون بدنش کم شده. پسر را سریع به بيمارستان در امریکا منتقل میکنند اما اینقدر این پسر جوان به بدن خودش به خاطر رژیمی که ان را به جای رویای لاغری ویا به بقیه موفقیتها ی دیگر ، اسیب رسانده بوده که بعد از یک شب فردای ان روزدر بیمارستان فوت میکند و دکترها هم نمیتوانند زندگی را به او برگردانند. این خانواده جوان خود را از دست دادند به خاطر نادانی و نااگاهی پسرشان و یا خودشان . قضاوت خیلی سخت است. 

      من این داستان واقعی تلخ را بیان کردم که به شما عزیزان بگویم دوستان لطفا خودتون را باور کنید. بهترین و مطمین ترین و اسان ترین راه لاغری فقط و فقط و فقط از طریق تناسب ذهنی است برای همیشه. روشی ماندگار تازمانیکه زنده هستیم. من توی این دوره اینقدر مطالب زیادی یاد گرفته ام که مسلما اگر اعضای خانوداه من ، من راببینند مطمئن هستم که دیگر من رانشناسند. تكرار و تکرار و تکرار و استمرار و استمرار و استمرار تنها فاکتورهای موفقیت شما برای دنبال کردن این دوره باشد. فقط انجام دهید و صبور باشید ، برایتان اتفاق میافتد. اطمينان پیدا کنید ، به این روش ایمان بیاورید و جادو رخ میدهد. من برای همه ارزوی سلامتی و شادی میکنم. خوشحالم در این دوره هستم و به خودم افتخار میکنم دوستان خوبی مثل شمادارم و استاد فرهیخته ای مثل استاد عطار روشن. 😇

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار من میتوانم
      1399/11/12 14:26
      مدت عضویت: 1533 روز
      امتیاز کاربر: 8963 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 602 کلمه

      عمل بای پس معده:
      راستش من هیچ وقت به عمل فکر نکردم چون میترسیدم.. و حتی وقتی مادرم در بیمارستان بود، تخت بغلی یک دختر خانمی تقریبا هم سن و سال خودم ولی خیلی چاق تر بود که عمل اسلایو معده انجام داده بود و همش درد داشت آه و ناله میکرد و مادرش هم میگفت به روزهایی فکر کن که لباس خوشگل و جذب تنت کردی 😶😶 من با خودم گفتم والا من نمیتونم اینهمه عذاب به خودم بدم برای یک لباس 😂😂..
      بنابراین اشتیاقی هم برای فایل امروز نداشتم، اما خط قرمز من که از استاد یاد گرفتم ادامه ندادن هستش.. بنابراین حتما موضوعاتی برای من هم وجود داره و با اشتیاق مطالب این قسمت رو هم دنبال میکنم.

      باور چاقی من به خاطر استخوان بندی درشت من است، را من هم داشتم ولی با دیدن استاد و دیگر شگفتی سازان که خیلی تغییر کردند و جثه آنها ریز شده این باور در من منهدم شد 😂 🔥
      تجربه ی من از مسیر چاقی:
      مرحله اول : شنیدن درباره ی چاقی
      شنیدن بارها و بارهای این حرف که چاقی ما ارثی است و دیدن افرادی که چاقی خود را به ژنتیک خانواده ‌شان نسبت میدادند.

      مرحله دوم :تصویر سازی ذهنی درباره ی چاق شدن
      تجسم جسم خودم در حالت چاق تر، مثل اینکه هروقت روی ترازو میرفتم عددی رو میدیدم، میترسیدم و تصمیم میگرفتم که نذارم این عدد بیشتر بشه اما ترس من، منو بیشتر به سمت مسیر چاقی هدایت میکرد.
      مرحله سوم:باور پذیری چاقی و طبیعی شدن چاق شدن
      وقتی دیدم با گذشت زمان، جسم من تغییر میکنه و کاری هم از رژیم و محدودیت ها برنمیاد قبول کردم که این چاقی طبیعت من هست و نمیشه تغییرش داد..
      مرحله چهارم :کدنویسی مغز برای صدور فرمان های چاق کننده
      سایز بزرگ، وزن بیشتر در مغز من ثبت شده بود و من هرچه تلاش میکردم با روش های بیرونی جسمم رو کوچیک کنم، بعد از مدتی مغز من جسم رو به اندازه هایی که ذخیره کرده بود میرسوند.
      مرحله پنجم :تجربه ی اضافه وزن در جسم

      همونطور که قبلا نمیتونستم درک کنم لاغری با ذهن یعنی چی الان هم نمیتونم درک کنم که چرا خیلی ها با فشار بیرونی به جسم میخواهند لاغر بشوند..
      البته من هم قبلا در زمره ی همین گروه دوم بودم و جسمم رو در فشارهای شدید میذاشتم تا تغییر کنه اما آگاه نبودم و حتی یک لحظه هم به فکرم نرسید که بابا این جسم هیچ کاره س.. مغز اون بالا بیکار نشسته بعد جسم سرخود تصمیم میگیره چاق بشه؟ 🤔 🤦🏻‍♀️… الان رژیم گرفتن و ورزش کردن و.. برای لاغری خیلی مسخره است برای من.. دیگه جسمم رو نمیبینم گاهی هم که چشمم میوفته به بهش میگم تقصیر تو نبوده من اطلاعات اشتباه دادم به ذهن اونم دستور داده به مغز و تو به این روز افتادی.. نگران نباش من درستش میکنم.. و شرایط رو تغییر میدم تا راحت تر باشیم…
      خواهر دوست پدرم، معده اش را جراحی کرده‌بود و من بعد از فکر کنم یکسال دیدمش دوباره چاق بود.. خودش گفت فقط مایعات میتونم بخورم یا غذای پوره شده و منم در تعجب بودم که اخه یعنی مایعات و پوره، آنقدر دوباره اینو چاق کرده؟ 🤔 😶😳
      و دلم براش سوخت که هم به خودش ضربه زد، هم دیگه نمیتونه لذت غذا خوردن مثل یک آدم عادی ببره، هم دوباره چاق شد 🤦🏻‍♀️ تازه اون موقع به خودم افتخار کردم که راحت میتونم غذا بخورم 🤣🤣
      دوستم میگفت باید بریم پیکر تراشی حتی اسمش هم ترسناکه 😱😰 ولی خداروشکر من با روش ذهنی آشنا شدم.. یک نفس راحت کشیدم که آخيش میتونم یک زندگی عادی با سبکی جدید و آسان داشته باشم و لاغر هم بشوم. 😍😍

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار شادى
        1400/01/04 23:23
        مدت عضویت: 1429 روز
        امتیاز کاربر: 22463 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
        محتوای دیدگاه: 19 کلمه

        دوست عزيز و همراه , 
        خيلى عااالى بود , واقعا خداروشكر و سپاس فراوان , در اين مسير هستيم . موّفق باشيد😍

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار emangholi azade
      1399/10/23 19:41
      مدت عضویت: 1693 روز
      امتیاز کاربر: 1430 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 288 کلمه

      به نام خدا سلام
      پارسال که باشگاه میرفتم یکی از دوستام عمل اسلیو معده انجام داده بود وخودش میگفت اونجا که بودم یه آقایی یکبار این عملو انجام داده بود ودوباره وزنش برگشته بود و اومده بود دوباره عپل کنه واین بار عمل بای پس معده چون ن ن رعایت نکرده بود من گفتم خوب اگر که به رعایت کردنه چرا عمل کردی وکلی دلیل وبرهان آورد که نه واینجوری وفلان وبهمان که هیچ کدوم برای من قانع کننده نبود وهمونجا مطمئن شدم که حتی جراحی هم نمیتونه به لاغری کمک کنه من هم بااینکه به این روش ایمان داشتم ولی مدتی ترک کردم ولی دیگه هیچ روشی رو امتحان نکردم وحتی بهش فکر هم نکردم ووقتی شروع به تکرار دوباره کردم دیدم که چقدر سطح آگاهیم بالا رفته ودرکم از فایلهابیشتر شده وبه راحتی میتونستم مسائلی که گفته میشه درزندگی عادی عملی کنم ومتوجه شدم که چقدر زیاد تکرار کردن تاثیر گذاره ویادم میاد زمانی که آموزشگاه خیاطی میرفتم هر چیزی که تازه یاد میگرفتم خیلی برام سخت بود وبه مرور میدیدم که چقدر راحت میتونم کاری که یه روز برام خیلی سخت بود به راحتی انجامش بدم وازش لذت ببرم .ما هر چیزی که تا به حال آموختیم باتمرین وتکرار بوده وهست مثل یاد گرفتن حروف الفبا ،یادگیری ریاضی،جدول ضرب ،حتی غذادرست کردن ونظافت کردن باتکرار برای ماساده وراحت شده ومطمئنا اگر درانجام هر کاردیگه ای مثل اینها تکرار داشتیم موفقیت حتمی بود درموردلاغری باذهن هم این صدق میکنه وهر چند بار که تکرار بشه بهتر وبیشتر درک میکنیم ودرناخودآگاهمون حک میشه ودیگه پاک. نمیشه وموندگار میشه .من ایمان دارم که هیچ روشی به جز روش ذهنی منو به لاغری نخواهد رسوند پس من این روشو اونقدر ادامه میدم تادریافت هدف وتا آخر عمر رهایش نمیکنم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار khandan614
      1399/10/12 18:19
      مدت عضویت: 1531 روز
      امتیاز کاربر: 20425 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 373 کلمه

      سلام و درود ، روز ۹۷ تکرار
      منم در گذشته فکر میکردم چون معده ام بزرگه غذا زیاد میخورم و علت مهم چاقیمو بزرگی معده و زیاد خوردن میدونستم ، چون اصلا نمی فهمیدم کی سیر میشم و تا خفگی میخوردم حتی داروهای گیاهی بد مزه زیادی میخوردم که حجم معده ام کم بشه ولی فایده ای نداشت اون موقع نمیدونستم که پیغام سیری از مغز صادر میشه نه از معده ، من تو دوره لاغری یاد گرفتم که چطور به پیغام سیری مغز توجه کنم و دیگه بیشتر نخورم کم کم حجم غذای من کم شد و با کمتر خوردن معده ام جمع و کوچیک شد که دیگه الان اصلا نمیتونم زیاد بخورم پس چاقی ربطی به معده نداره بلکه به فرمولهای چاقی در مغز مربوطه و هیچ کس با کوچک کردن معده اش به لاغری پایدار نمیرسه ، من چند نفر را دیدم که معده شون را عمل جراحی کردن وبا سختی و رژیم لاغر شدن ولی بعد از ۱ یا ۲ سال دوباره چاق شدن چون تصویر چاقی تو مغزشون وجود داشت و رفتارهای چاق شونده دوباره برگشته بودن ، پس جراحی راه کاملا غلطیه و خدا را شکر تنها روشی بود که سراغش نرفتم اما رژیم و داروی های زیادی را برای لاغرشدن امتحان کردم که چند کیلو کم میکردم ولی همیشه ترس از چاق شدن دوباره داشتم که با هر بار کم کردن بعد از مدت کوتاهی وزنم با مقدار بیشتری اضافه میشد تو لاغری با ذهن اول استپ وزنی داشتم وزنم از اون چیزی که بود دیگه بالاتر نرفت بعد از چند ماه فرمولهای لاغری تو ذهنم تثبیت شد و کفه ترازوی لاغری یه کمی سنگین شد که نتیجه لاغری تو جسم من آرام آرام ظاهر شد و سایزم کم شد ، من به این روش اطمینان دارم و اینقدر ادامه میدم تا به نتیجه دلخواهم برسم با صبر و حوصله بدون عجله کردن ، چون هر روشی که سریع آدمو لاغر کنه نتیجه نمیده و همه روشهایی که تبلیغ میشه که زمان و مقدار راتعیین میکنه همه زودبازده و کوتاه هستن و نتیجه پایدار ندارن و من با یادگیری این روش ذهنی دیگه گول اون تبلیغات وسوسه کننده را نمیخورم ، خدایا شکرت که به این آگاهی رسیدم و با آرامش ذهنی مسیر لاغری را طی میکنم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Hedieh
      1399/10/02 02:02
      مدت عضویت: 1686 روز
      امتیاز کاربر: 2160 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 168 کلمه

      سلام
      عمل بای پس معده من اثرات این عمل دیدم دوتا از عمه ها و دختر عمه ام این عمل رو انجام دادن به کنار که چقد اولش سختی کشیدن و یزره غذا بیشتر میخوردن حالشون بد میشد و کلی وزن کم کردن ولی الان بعد یسال دوباره چاق شدن و اصن انگار نه انگار عمل کردن تازه بدترم شدن چون قبلن هر نیم ساعت یساعت یچی میخوردن به مقدار کم الانم هر نیم ساعت یساعت یچی میخوردن ولی به مقدار زیاد من که خونشون میرم دیوانه میشم چون فک کن هر نیم ساعت یچی زوری تعارف میکنن به ادم 😂
      ولی در کل این عمل نه تنها خوب نیست بلکه باعث میشه ذهن ادمم راجب خوردن بهم بریزه بنظرم بدترین روش اشتباه لاغری
      خداروشکر که ما با این دوره اشنا شدیم و با صبوری داریم به هدفمون نزدیک میشیم من چند روزه شدید دارم رو صبوری نه تنها رو لاغری رو همه جوانب زندگیم استفاده میکنم و حس میکنم ارامشم بیشتر شده
      گر صبر کنی زغوره حلوا سازم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ghazalgolipur
      1399/09/20 02:11
      مدت عضویت: 1425 روز
      امتیاز کاربر: 3396 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 327 کلمه

      بعد از سال ها چاق بودن و امتحان کردن روش های مختلف و سخت
      و بودن در این دوره که الان هم آخراشم

      کاملا فهمیدم که هر روشی جز این روش اشتباهه و هیچ فایده ای هم نداره
      ما چاقی رو یاد گرفتیم ، چاقی و کد های چاقی ، فرمول های چاقی و دستورات چاقی دراصل در مغز ما هستند و ما هر بار که از هر روشی جز این روش اقدام میکنیم(ورزش رژیم عمل جراحی دمنوش ‌….. ) داریم از بیرون فشار وارد میکنیم و دستورات و فرمول های ذهنی ما تغییر پیدا نمیکنه و هر طور که شده دوباره ما به رفتار قبلیمون به پرخوری قبلی عادت هامون برمیگردیم ،بارها پیش اومده …..
      ولی وقتی از روش ذهنی استفاده میکنیم فرمول های چاقی رو از ذهن تغییر میدیم و دستورات ذهن هم دیگه همسو با لاغری میشن و ما دیگه به صورت ناخودآگاه رفتار درستی داریم ،علایقمون تغییر میکنه ، و….
      حتی اخلاق و اعتماد به تفس هم تغییر میکنه و هر حس و رفتاری که واسه دوران چاقی بود کم کم عوض میشن و در آخر هم نتیجه تغییر رفتار ها تغییر جسممونه و این اندامی که هم الان داریم نتایج افکار و رفتار چاق کننده قبلیمونه و بااین شرایط کاملا مشخصه که جواب گرفتن از این روش صددرصد هست !
      و نتایج دوستان هم این رو نشون میده!
      نه اون روش هایی که بار ها انتخاب کردیم
      و نتیجه هم ندیدیم …
      خدارو بینهایت سپاس گذارم که با این روش صحیح آشنا شدم و درجال تغییر کردنم و من به آرومی و آسانی با کلی حس خوب هروز در راه رسیدن به تناسب اندام گام بر میدارم و مطمئن هستم که شگفتی ساز خواهم شد♥️

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار maryam1398rahimi
      1399/09/03 07:40
      مدت عضویت: 1520 روز
      امتیاز کاربر: 10834 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 288 کلمه

      سلام من هم هميشه ورزش و پياده روي ميكردم و جند وقتي كه ميگذشت خسته ميشدم و رهاش ميكردم و يه مدتي هم رژيم ميگرفتم و حدود چند ماهي تو رزيم بودم ديكه رهاش ميكردم و باز به وزن قبلي برميكشتم و ديكه جون اين كارها ساله ها تجربه كرده بودم ديكه هيج وقت نميخواستم ادامه اش بدم و ميدونستم پايان اين رزيم ها و ورزش ها بركشت هستش به همين دليل دلسرذ شده بودم دوستانم رو ميديدم كه دمنوش هاش لاغري يا ژل لاغري سفارش ميدادن ولي من ميدونستم اينا هم فايده نداره و هر كي هر جي ميكفت رو قبول نداشتم انكار دل نميبستم بهشون و هميشه از خداوند كمك ميخاستم كه راهي جلوي روم بزاره كه بتونم لاغر بشم و هيج وقت هم باورم نميشد بتونم به وزن قبليم برگردم يعني زماني كه متناسب بودم من هميشه ميكفتم بيشتر از ٣/٤كيلو ديكه نميتونم لاغر بشم كافيه همين قدر ،
      خدا رو شكر يكي از اقوام هامون اومد خونمون و بهم كفت كه ميدونم تو لاغري رو دوس داري و عاشق لاغري هستي و هميشه تلاش ميكني يه دوره اي هس بدون ورزش و رزيم برادرم بهم كفته برادرم هم يكي از دوستاش من بدون اينكه بخام فكر كنم يا بخام در موردش جيزاي ديكه بشنوم قبول كردم و شماره استاد عزيز رو برداشتم و به استاد زنك زدم و وارد دوره شدم
      🙏🏻🙏🏻🙏🏻الان همون دوستم خودش اين روش رو رها كرده و هميشه براش ارزوي سلامتي و خوشبختي ميكنم از طرف خدا بود كه ميخاس مرو به اين دوره اشنا كنه
      خدايا شكرش 🙏🏻
      الحمدالله عمل معده و هيج روش ديكه اي انجام ندادم
      جون كارم به اونجاها نكشيده شده بود
      خدا رو شكر زود باخبر شدم از اين دوره گرانبها و با ارزش 🙏🏻

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار s99malekan
      1399/08/19 20:20
      مدت عضویت: 1339 روز
      امتیاز کاربر: 7470 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 563 کلمه

      سلام به استاد عزیز و دوستان گلم…
      منم مثل همه افراد چاق طی 35سال چاقیم خیلی زجر و عذاب کشیدم.‌عکسای بچگیم نشون میده از اون موقع چاقم.‌چقد دوره ای رژیم گرفتم و البته تو خیلیاشون بجز این اواخر نتیجه خوب هم گرفتم ولی موقتی.باشگاه. تردمیل. رژیم فلان رژیم بهمان… آخریش همین رژیم شیر خرما بعد شش ماهگی پسرم بودکه با ادامه دادنش 13کیلو کم کردم و یک سالمم نگهش داشتم ولی تو شش ماه کرونا من ده کیلو زیاد کردم.ولی هیچوقت به فکر عمل کردن معده نیوفتادم.‌راستش از این چیزا میترسم.‌عوارض زیاد داره‌‌… تا قبل شروع وآشنایی با سایت لاغری با ذهن که همیار ترازو بودم و عدد دارم خیلی بالا رفته بودم.دیگه نمیدونم چقد شدم.‌داشتم بسرعت بالا میرفتم.وحشت کرده بودم.‌هفته ای و ماهانه راحت سه کیلو زیاد میشدم‌.وای چه ترسی بالاتر از این .‌غم عالم روی دلم بود. تازه من دا،م الرژیم بودم.‌یعنی اصلا بچه ده ساله بیشتر از من میخوردد.‌پر خوری شدید عصبی گرفته بودم. بداخلاق بودم. افسرده و غمزده و بی پناه.‌دیگه واسه اینکه طعنه تحقیر بقیه اذیتم نکنه میگفتم من همینم که هستم‌.باید باهاش بسازم.شوهرمم باید باهاش کنار بیاد و بپذیره.من تلاش زیاد کردم.نشد.نتونستم.‌چیکار کنم……تا اینکه یه روز که سر ناهار سر سفره نرفتم و بعدش از شدت پوچی زندگی زدم زیر گریه خدا رو قسمش دادم خودش یه راهی بذاره جلوی پام در حالی که ته دلم امیدی نداشتم….ولی غافل از اینکه در ناامیدی بسی امید است….پایان شبه سیه سپید است‌…یه روز تو اینستا بخیال خودم دنبال رژیم لاغری بودم چون من بقول استاد اصلا ذهنم نمیتونست با قضیه چاقیم کنار بیاد وبپذیره … که تا زدم لاغری اومد لاغری با ذهن.‌همیشه مینوشتم نمیومد این دفعه فرق داشت.خدا اراده کرده بود زندگی من عوض بشه و شد.رفتم و وارد سایت شدم و تا اولین فایل رو خوندم و دیدم مثل بچه ها ذوق میکردم.یادمه لا یه لبخندی روی لبم خوابم برده بود. بعد مدت ها گمشده مو پیدا کرده بودم.شک نداشتم. استاد حرف از باور و ایمان و یقین میزنین .‌من انگار در مدار شما بودم.‌باور عمیقی داشتم که خودشه.این همون مسیر خوشبختیه.‌اطمینان داشتم. هم به شما و هم به سبک لاغری بی همتا تون. پیش رفتم.‌تا اینکه بخودم اومدم دیدم چقد آرومم.چقد سبک بالم.‌استاد من تو ماه سوم آشنایی با شمام.‌غیر خودم تغییرات مو چه اندکی جسمی و چه روحی کسی هنوز متوجه نمیشه ولی همین کافیه.همینکه خودم خوبم.‌حسم خوبه.‌تازه دارم میفهمم زندگی زیبا بوده ومن نمیدیدم. اصلا کمتر عصبی میشم.‌من هر روز مثل امروز که از خستگی شیفت سرم درد میکرد و کف پام میسوخت نخوابیدم‌ .مگه فکرم میذاشت.‌یه چیزی امروز کم بود ….به عشق لاغری اومدم و فایل تونو گوش دادم و سرمست خوشحالی و آرامش شدم و دارم با اشتیاق واستون مینویسم. قول دادم بهتون شگفتی ساز بشم و میشم تا هم خودم هم شما بهم افتخار کنین. تا پسرم به مادر قدرت مندش افتخار کنه. استاد من میتونم. من عاشق لاغریم.من لایق لاغریم….
      لایق اینکه آرامش دا،می داشته باشم. اعتماد به نفس داشته باشم.‌سبک بال بشم.‌متناسب بشم….
      استاد چند وقتیه دو تا عکس 14 سال پیش که هم کم سن و هم با رژیم متناسب شده بودم رو گذاشتم جلو آینه و نگاه میکنم. خیلی تاثیر داشت. من دیگه وقتی میخوام خودم و تو ذهنم بیاد بیارم همونقدی با همون استایل یاد میارم.‌میدونم دارم تو مسیر درست لاغری با ذهن بسرعت سمت تناسب اندام میتازم و بزودی موفق میشم و به هدفم میرسم….
      یه روزی عکس شگفتی مو واستون میفرستم‌‌..
      ممنونم خدای مهربون
      سپاس استاد خوبی ها…‌

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Tavassoli
      1399/07/30 11:12
      مدت عضویت: 1556 روز
      امتیاز کاربر: 17928 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 464 کلمه

      سلام به استاد و دوستان عزیز
      حقیقتش من تا قبل از آشنایی با روش لاغری با ذهن هیچ شناختی نسبت به ذهن و مغز نداشتم. فقط توی دبیرستان چون رشته ام تجربی بود، یادمه که توی کتاب زیست گفته شده بود که “مغز مرکز فرماندهی بدن هست و همه اعضای فرمانشون رو از مغز میگیرن”. منم فقط این جمله رو شنیدم دیگه دنبال تحلیلش نرفتم.
      با اینکه واقعا شناختی از ذهن نداشتم ولی وقتی برای اولین بار صحبت استاد در مورد لاغری با ذهن شنیدم واقعا با جون و دل قبول کردم و حرف های استاد برام کاملا منطقی بود و منم به این نتیجه رسیدم که مشکل اضافه وزنم ذهنی هست نه جسمی. وقتی که باورم شد مشکل اضافه وزنم ذهنی هست با خودم عهد کردم که آموزش های ذهنی رو یاد بگیرم و همیشه در این مسیر باقی بمونم.
      اما در مورد موضوع عمل معده، خداروشکر وضعیت جسمی من جوری نبود که بخوام به عمل معده فکر کنم چون خیلی اضافه وزن نداشتم. ولی کسانی رو میشناسم که عمل معده انجام دادند و اوایلش به خاطر محدودیت های شدیدی که داشتند یه 20 کیلویی کم کردند ولی بعد از 2 سال اضافه وزنشون برگشت و بیشترم شد.
      نمونه دیگه هم که شاید همگی بدونند عمل معده بازیگر کشورمون خانم نعیمه نظامدوست بود که توی مصاحبه با تی وی پلاس گفتند: ” اشتباه بزرگی که توی زندگیم داشتم همین عمل معده بود که برای لاغری انجام دادم” و تعریف میکرد: “زمستون با چندتا از دوستام برای زیارت رفته بودم مشهد. اما بعد از عمل معده، چون وزنم خیلی زیاد شده بود و خیلی فشار به کمرم و پام وارد میشد به سختی راه میرفتم، ابتدای حرم که رسیدم دیگه اصلا نمی تونستم راه برم، که در همین حین، یکی از خادم های حرم برام ویلچر آورد که با ویلچر برم حرم. اما متاسفانه روی ویلچر هم جا نشدم و همه افرادی که اونجا بودند داشتند منو نگاه میکردند و من اون موقع از نگاه سنگین مردم خیلی حالم بد شد، و دوستام و خادم حرم که میخواستند به من دلدادی بدهند گفتند که به خاطر لباس زمستونیت هست که نمیتونی روی ویلچر جا بشی و …”.
      در پایان مصاحبه خانم نظامدوست گفتند: ” ازتون خواهش میکنم که عمل معده رو انجام ندید و اشتباه من رو تکرار نکنید، چون من به جایی رسیدم که حتی روی ویلچر هم جا نمیشدم “.
      توصیه و تجربه خانم نعیمه نظامدوست رو اینجا نوشتم، ممکنه کسی این مصاحبه رو ندیده باشه و در اطرافیان شما شاید کسی باشه که قصد عمل معده داشته باشه و واقعا به این تجربه نیاز داشته باشه و شما بهشون کمک کنید.
      خداروشکر که ما بچهای لاغری با ذهن، راه صحیح خودمون رو پیدا کردیم. انشالله که خدا همه افرادی رو که از چاقی رنج میکشند به این سایت هدایت کنه تا بتوانند زندگی جدیدی رو تجربه کنند😊.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faridehhasani5455
      1399/07/29 21:41
      مدت عضویت: 1612 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 621 کلمه

      سلام به دوستان متناسبم و استاد عطارروشن
      الان که یاد افکار گذشته خودم میفتم چقدر خوشحال میشم که هدایت شدم به این سایت و دوره های بینظیرش
      تمام عمر ولحظات شیرین زندگیمو که میتونستم صرف موارد بهتر کنم خرج رفع کردن چاقیم وعوارضش کردم
      تمام ذهن وفکرم چی بخورم چی نخورم بود،وقت غذا بجای اینکه لذت ببرم زجر میکشیدم،رستوران میرفتم عذاب وجدان از قبل از رفتن داشتم تا چند روز بعدش که باید یک شب رستوران رفتنا تا چند روز ورزش های بسیار سنگین و گرسنگی های چند روزه جبران میکردم و در انتها بهمم خوش نمیگذشت،همیشه با حسرت و ناسزا توی ذهنم به آدم های متناسب نگاه میکردم،خودمو وخدا وخانواده مو لعنت میکردم که چرا منو این شکلی آفریدن
      هر نوع خوراکی بدمزه رو میخوردم قرص های ناشناخته،بهم گفته بودن کش محکم وسفت ببند دور کمرت وقت غذا که معده ت جمع بشه نتونی چیزی بخوری،قبل از غذا انقدر آب بخور که شکمت ورم کنه ،سالاد زیاد بخور و چه زجر هاییکه میکشیدم وچه سرزنش هاییکه از خانواده واطرافیان و در انتها در ذهن خودمون کلنجاری میرفتم ،چه زندگی محدود وبی کیفیتی داشتم واقعا ،آخه خوردن و آشامیدن که حق طبیعی و واجب بدنم بودو نمیتونستم داشته باشم
      چند سال پیش یه کلیپ از یه دکتر هندی دیدم که دستور دمنوش گیاهی میداد ،چند تا گیاه های بو دار متنوع و نمک سیاه 🤒مگه نمک سیاه گیر میومد،بلخره با زحمت زیاد نمک سیاه گیر اوردم ،انقدر بد بو بود که مجبور بودم بیرون از محیط خونه نگهداریش کنم،سنگ توسی سیاه گوگردی بود که از معادن آب گرم ها استخراج میشد ،دماغمو میگرفتم و مجبورن روزی ۳ لیوان میخوردم،عذابی میکشیدم
      خلاصه تمام عمر در پی لاغری بودم و تمام راه ها بجز عمل معده رو انجام دادم ،نگو که من داشتم بیرونمو تغییر میدادم ولی درون من مسئله داشت

      با توجه به اینکه با ذهنیت کاملا بازی نسبت به عملکرد ذهن وارد دوره شدم هم این متد رو باور داشتم هم اعتماد ۱۰۰ درصد
      و میدونم نتایج فوق العاده ای میشه با تغییر فرمول های اشتباه گرفت تو هر زمینه ای

      خوشحالم که در این مسیر هستم که حتی بدون یک روز گرسنگی کشیدن هم لاغر شدم هم سرحال وشاداب وهم از مسیرم لذت بردم،کلی آگاهی های ناب بدست آوردم که مطمئنم ۹۵درصد از مردم روحشونم خبر نداره
      امروز داشتم با دوستم تلفنی صحبت میکردم وازش میپرسیدم که چرا دیروز کلاس نیومده و ایشونم گفت فشارم بالا بود رفته بودم دکتر ،این دوستم ۱ساله که توی رژیم سختیه ،لاغر هم شده از وزن ۸۲ به ۶۹ رسیده ،ظاهرمونو نگاه کنی من از ایشون بیشتر وبهتر لاغر شدم ،با اینکه ۱ساله داره منو میبینه که چه قشنگ دارم نتیجه میگیرم ولی همچنان اصرار داره که به راهش ادامه بده و مرتب به من میگه منکه رژیم نیستم من سالم خوری دارم 😄 دیروز من یه استوری تو اینستام از آتیش بازی و کباب بازی گذاشتم که اتفاقا سیب زمینی آتیشی هم درست کردم ،بنده خدا دوستم دیده بود ،امروز میگفت فریده از دکتر که اومدم انقدر دلم سیب زمینی تنوری با قارچ میخواست ،گفتم گور بابای رژیم ،رفتم رستوران و سیب زمینی سفارش دادم ،،،،تو دلم گفتم حالا اولشه ،داره غر غر کردن های وجودت بیدار میشه و از این به بعد باید با ترس از خوردن هات روبرو بشی و بازم خدارو شکر کردم که چقدر دارم متفاوت وبهتر زندگی میکنم

      خدارو شکر میکنم که در آرامش بیشتری زندگی میکنم‌ با یادگیری اموزش های ذهنی
      من در این راه میمونم و با قدرت ادامه میدم،من چیزی یاد نمیگیرم فقط اون چیزهایو که در وجودم دارم و دی اکتیو شده رو دوباره اکتیو میکنم و آلودگی هاییکه در این مدت وارد ذهن وجان من شده رو از ذهنم پاک میکنم

      خوشحالم که جزء انتخاب شده ها هستم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Maryam Piri
      1399/03/21 10:57
      مدت عضویت: 1674 روز
      امتیاز کاربر: 9709 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 223 کلمه

      سلام خدمت استادگرامی ودوستان عزیزم
      من هم روشهای مختلف رژیم راامتحان کرده بودم وداروهاودمنوشهای مختلفی استفاده کرده بودم ولی نتیجه برگشتن به حالت قبل بودودیگه خودم راپذیرفته بودم ومثل اینکه رهاکرده بودم چاقی راوبهش فکرنمیکردم ومیگفتم خدامنا اینطوری آفریده وبایدخودموهمینطوری دوست داشته باشم اگه کسی هم بهم حرفی میزد جوابی نمیدادم وپیش خودم میگفتم دیگه من همینم چقدرتلاش کنم ورژیم بگیرم
      بعدازمدتی بطورخیلی اتفاقی که اصلادرفکرلاغرشدن هم نبودم ازطرف یکی ازدوستام بااین سایت آشناشدم والان بعدازگذشت مدتی که توی این دوره شرکت کردم متوجه شدم که دوستم اصلادوره خریداری نکرده وفقط چندتاازفایلای رایگان راگوش داده بودوبه من معرفی کردوخودش حتی دیگه رایگانهاهم استفاده نکرده بااین حال خیلی بهش گفتم که شروع کنه ولی قبول نکردواینجابه این حرف استادایمان کامل آوردم که هدایت من به این سایت اتفاقی نبوده وهرجایی که باشم درهرحالتی خداوندحواسش بهم هست وخیلی خداراشکرمیکنم که به طورخیلی خاصی من راانتخاب کردانگاراین دوستم ماموربودکه این سایت رابهم معرفی کنه وخودش بره کنار واقعادرکش خیلی سخته که خداازهرطریقی که من حتی فکرشم نمیکنم من راهدایت میکنه گاهی وقتاازدیدن نشانه هاواتفاقاتی که میفته خشک میشم ودیگه حرفی نمیتونم بزنم وفقط اشک شوق میریزم ومیگم خدایاشکرت وبجزاین دوکلمه دیگه چیزی نمیتونم برزبان بیارم خدایاشکرت خداوندطبیعی کارنمیکنه بلکه غیرطبیعی کارمیکنه ازعشقی که نسبت به بنده هاش داره ازذوقی که داره خدافراترازاین حرفابرای بنده هاش کارمیکنه خداجونم عاشقتم دوست دارم ازت ممنونم سپاسگزارم شکرت بخاطرهمه چیز😍

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار منیره.ف
      1399/02/30 00:42
      مدت عضویت: 1679 روز
      امتیاز کاربر: 10481 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 223 کلمه

      استاد فایلتون عالی بود دوست دارم یک تجربم بیان کنم
      دیماه ۹۸ به ویلای یکی از اقوام دور رفتیم و فقط قصد داشتیم یکی دو روز بمونیم ولی به خاطر سردی هوا و بارش برف تقریبا یک هفته موندیم جالب بدونید که اونها زوج کاملا متناسبی هستن و خداوند به تازگی و بعد سالها بهشون فرزند عطا کرده واقعا رفتارهای تغذیه ایشون برای من جالب بود و مرتب با خانواده خودم که همگی چاقن وقتی به مسافرت میریم مقایسه میکردم و اینکه با خودم گفتم اینها اگر همیشه همینطور عمل کنند صد سال هم بگذره چاق نمیشن از مقدار غذایی که درست میکردن و عدم تنوع در پخت و لذت بردن از مسائلی در زندگی غیر از خوردن ویلاشون پر از گل کرده بودن که رسیدگی به اونها واقعا نیاز به توجه و گزاشتن وقت داره خانم خانه خیلی خیلی روغن کم توی غذاها میریخت و حتی بچه کوچولوشون با اینکه هشت ماه داشت خیلی طبق میلش بهش غذا میدادن و اتفاقا ماشالله خیلی سرحال بود و از تپلی معقولی که از یک بچه انتظار میره برخوردار بود یادم خودم وقتی پسرم کوچیک بود چه قدر به زور بهش غذا میدادم و اصلا بچه از خوردن زده شده بود لاغر و رنگ پریده بود از وقتی با دوره اشنا شدم بچه هام هم طبق میلشون غذا میخورن ممنون استاد موفق و موید باشید

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار باران
      1399/02/17 20:25
      مدت عضویت: 1638 روز
      امتیاز کاربر: 3176 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 208 کلمه

      سلام استاد
      خدا قوت
      این فایل عالیییی بود عالی🙏🏻🙏🏻🙏🏻
      من هر راهی رو برای لاغری امتحان کردم، از لیزر، قرص، ماساژ، دمنوش، رژیمهای سخت، ورزش، پیاده روی و ….. و بارها وزن کم کردم ، اولین بار سال بعد از کنکورم رژیم گرفتم و طی ۴ ماه از ١١٠ کیلو شدم ٧٨ کیلو ولی همش برگشت و سال ٩٣ معدم رو عمل پیلیکاسیون کردم پیش بهترین دکتر تهران و اون موقع فقط ٨.۵ میلیون بابت لاپاراسکوپی عمل کردن پول دادم ولی بعد از ۴ سال برگشتم به قبل و بدتر از همه اینکه بعد از عمل بارها و بارها کارم به بیمارستان کشید و معدم کلا ناقص شد😔😔
      و محبورم هر روز قرص معده بخورم و تا عصبی بشم معدم بهم میریزه و باید برم بیمارستان و مورفین بزنم تا بتونم نفس بکشم و الان مدتهاست دیگه اش و سوپ و قهوه و چای که میخورم حالم بد میشه😔
      با عمل معده ۴٠ کیلو لاغر شدم ولی همش برگشت😭
      و فقط خودم را ناقص کردم ولی الان که حدود ۵ ماه هست تو دوره شرکت کردم با لذت دارم به تناسب میرسم و تا حالا دو سایز کم کردم و مطمینم با کمک اموزش های خوبتون به وزن و سایز دلخواهم میرسم و ممنونم از شما و این همه لطف و پشتیبانی که میکنید🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فرخ عبادی
      1399/02/09 03:57
      مدت عضویت: 1671 روز
      امتیاز کاربر: 103 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 32 کلمه

      سلام خدمت شما آقای عطار روشن
      سپاس به خاطر زحماتی که برای تهیه ی فایلهای باارزشتون میکشید.
      این فایل هم عالی بود ومعلوم است که توسط فردی باباورهای قوی و باتجربه نوشته شده.
      موفق باشید??

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار طوبی حاج احمدی
      1399/02/06 11:44
      مدت عضویت: 1681 روز
      امتیاز کاربر: 3344 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 88 کلمه

      سلام استاد عزیز ودوستان گرامی خسته نباشید
      استاد خیلی عالی بود من اطمینان دارم ک تنها روش لاغری همین لاغری ذهنی ست با شادی وارامش ادامه میدم من هرروز با ذوق وعشق ازخواب بیدار میشم ک فایلهای اموزشی راگوش کنم تمرینات را عنل کنم ب طوریکه شوهرم میگه چرا تو هرکجا میری تلفنت همراهته مشغول گوش دادن ب صحبتهای استادی
      منم کلی لذت میبرم از اینهمه اطلاعات خوبی ک استاد عزیزمون در اختیار ما میزارند استاد بی نهایت سپاسگذارم
      خدایا شکرت ک مارا در مسیر درست هدایت کردی

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار عشق
      1399/02/06 00:13
      مدت عضویت: 1705 روز
      امتیاز کاربر: 4227 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 643 کلمه

      دیروز کانال منو و تو با یکی از کارمنداش که عمل اسلیو انجام داده مصاحبه می‌کرد. ایشون میگفت پنجاه کیلو در شش ماه کم کرده و از تجربش می‌گفت. من معمولا تلویزیون نگاه نمی‌کنم و ترجیح میدم وقتمو به شکل مفیدتری استفاده کنم اما چون همسرم تلویزیونو روشن کرده بود توجهم جلب شد. ناگهان متوجه شدم که چه احساس خوبی از انتخاب روش تناسب فکری دارم. لبخند شیرینی بر لب داشتم و از ته دل احساس سپاسگزاری کردم که درست سر بزنگاه با سایت آشنا شدم. یاد زمانی افتادم که تصمیم داشتم قدمی اساسی در زندگیم در ارتباط با اضافه وزنم بردارم. داشتم به جراحی فکر می‌کردم اما اصلا راضی به این کار نبودم فقط چون راه دیگه‌ای پیش روم نبود خودمو مجبور میدیدم. همش فکر می‌کردم شاید کسانی که زیاد غذا می‌خورن با جراحی لاغر بشن اما من چون غذام زیاد نبود و بیشتر با سبزیجات سر می‌کردم میترسیدم هم ریسک جراحی رو به جون بخرم هم نتیجه‌ی فوق‌العاده‌ای نگیرم هم بعد جراحی دیگه معده‌ام توانایی تحمل سبزیجات رو نداشته باشه و مشکل معده هم به مشکلاتم اضافه بشه. ضمن اینکه بعد از کلی تحقیق راجع به اسلیو کردن به این نتیجه رسیده بودم که بعد از حدود حداکثر پنج سال کم‌کم وزن بالا میره چون بدن خودشو با شرایط جدید وفق میده مگر اینکه حتما برنامه‌ی غذایی کاملا کنترل شده‌ای رعایت بشه. از قبل از انجامش غصه‌ی اون برنامه‌ سفت و سخت رو می‌خوردم و احساس یأس زیادی می‌کردم. خواهر یکی از آشناها همزمان اسلیو کرد با خودم فکر کرده بودم برای اجتناب از جراحی و از اونجا که ادم با اراده‌ای هستم رژیم غذایی ایشونو بگیرم و بدون جراحی منم اجراش کنم اما متوجه شدم که یکماهی فقط باید مایعات بخوره مثلا هفته‌ی اول کل غذاش فقط به اندازه‌ی یه بطری اب معدنی کوچک ابمیوه بوده. دیدم بدون جراحی انجامش تقریبا غیر ممکنه و عملی نیست. در همون ایام بود که خوشبختانه با سایت تناسب فکری آشنا شدم. در نوشته‌های قبلیم داستان کامل این آشنایی رو توضبح دادم برای همین دیگه اینجا تکرارش نمی‌کنم. قلبم بهم میگفت که راهی رو که دنبالش بودم پیدا کردم اون روز چند تا از فایل‌های رایگانو گوش دادم و تصمیممو گرفتم به خودم گفتم چند ماهی این روشو امتحان می‌کنم فوقش اگر نشد میتونم بعد جراحی کنم.
      تنها یه مشکل بود که فکرمو درگیر می‌کرد اونم اینکه موافقت همسرمو جلب کنم چون تا اون لحظه منم مثل اون اصلا به مسئله‌ی جذب و کارای ذهنی اعتقادی نداشتم چه برسه در مورد لاغری و اینا رو روش‌هایی برای سرکیسه کردن افراد ساده‌لوح و فقط در جهت سوء‌استفاده‌ی مالی فرض می‌کردم. مخصوصا نوع اینترنتیش رو که دست ادم به جایی هم بند نیست…
      اما چهره‌ی جناب روشن، صداقتی که در چشم‌هاش حتی از ورای فایل تصویری هم حس میشد. اطمینانی که خودشون به صحبت‌هاشون داشتن و‌به بیننده هم منتقل میشد باعث شد که من همون شب برای خرید اقدام کنم. حتی با خودم فکر کرده بودم که در صورت عدم موافقت همسرم باز هم این کارو بکنم برای همین شب باهاش صحبت کردم. (در خونه‌ی ما قانونی حاکمه که اگر یکی از ما با موضوعی مخالف باشه یا باید طرف مقابلو قانع کنه یا منصرف بشه) بهش گفتم من تصمیمی گرفتم که با رفتار معمول ما متفاوته اما حتی اگر باهاش مخالفه در این مورد به حس من اعتماد کنه و خوشبختانه اونم به راحتی قبول کرد.
      امروز دیدم اتفاقا استاد فایلی در ارتباط با جراحی اماده کردن. فکر کردم خالی از لطف نیست که در قسمت نظرات احساسمو از دیدن اون برنامه به اشتراک بذارم.
      حالا من هر روز بیشتر از دیروز از بودن در این مسیر سپاسگزار و خوشحالم.
      به دوستانی هم که تناسب فکری رو دنبال می‌کنن توصیه می‌کنم به ندای درونشون گوش بدن و اگر شنیدن محتوای فایل‌ها حسشونو خوب می‌کنه و جوانه‌های امید رو در دلشون میکاره در ادامه‌ی این راه تردید نکنن.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار mehdiamini0098
      1399/02/05 18:43
      مدت عضویت: 1465 روز
      امتیاز کاربر: 133 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 89 کلمه

      سلام خیلی ممنون بابت این اطلاعات زیبابیشترازاین به بعد درباره عملکرد ذهن وفرمانهای مغزی مطالعه میکنم تابیشتریادبگیرم چه زندگی رودارم تجربه میکنم وازخدانشکرکنم که تومسبردرست قرارگرفتم اسم من اسما ست وتازه تواین گروه واردشدم وازخداوندمتشکرم که منوپیش دوستان متناسب ودرست وبافکارمتناسب قرارداده سرزمین شگفتی های آفرینش ? سرزمین عجایب خلقت وهستی خدایاشکرت که ناامیدی و مایوس شدن روبه امیدواری واشتیاق وعشق برای متناسب شدن درمن قراردادی من کلاس اولی هستم وخوشحال هستم که به جمعتون واردشدم دوستان عزیز واستادگرامی خدایا شکرت بابت همه چیز ونشونه هاییکه توزندگیم قراردادی?????

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faribapiri5
      1399/02/05 02:11
      مدت عضویت: 1546 روز
      امتیاز کاربر: 2564 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 525 کلمه

      با سلام خدمت استاد عزیزم
      خدارو هزاران بار سپاس گذارم ک من را با دوره آشنا کرد.
      من یکی از افرادی بودم ک ب آخر خط رسیده بودم درمونده و افسرده ،روزهای خیلی سختی رو پشت سر می گذاشتم. مدتی بود یکی از افراد فامیل وقتی من رو میدید مرتب با حرفاش من رو چنان تخریب میکرد که خودم از خودم بدم میومد .
      مرتب به من میگفت فلان دوستم جراحی کرده بقدری زیبا شده،
      یکی دوستام معدش رو عمل کرده و۷۰ کیلو تو ۳ ماه کم کرده شده مثل ی دختر ۱۴ ساله.
      خلاصه هر بار ک من را میدید رو مخ من راه میرفت .تا اینکه من تصمیم گرفتم عمل بای پس معده و روده رو انجام بدهم.با سختی زیاد ک تو شرایط مالی بدی بودم تمام مراحل عمل ک نظیر چندین نمونه آزمایش کامل کونولوسکوپی و اندوسکوپی بود رو انجام دادم .مرتب از ۳ماه قبل عمل باید دارو میخوردم ک معده من هیچ گونه میکروب نداشته باشه. یعنی ۲هفته یک بار باید آزمایش میکروب معده میدادم تا ک معدم پاک بشه.این مدت خیلی استرس داشتم ک این عمل چطوریه .وای بعد از عمل چ به سر من میاد .چون دکتر بهم گفت بعد از عمل تا ۶ ماه ب هیچ عنوان برنج نان ،گوشت ،مرغ نمیتونی مصرف کنی فقط باید مایعات مصرف کنی و همانند ی نوزاد ب مقدار ۳ یا ۴ قاشق میتونی مایعات مصرف کنی، ریزش مو پیدا میکنی شدید،اگ ی لقمه غذا خوردی احتمال پاره شدن جای عمل هست و با همه اینها قبول کردم ک عمل کنم .
      دقیقا ۳محرم ۹۸ نوبت عمل برای من زده شد .ولی هر چه ب عمل نزدیکتر میشدم حال من بدتر میشد اعصابم داغون شده بود .۲ شب قبل عمل خیلی دعا کردم و از خدا خاستم راهی جلو پام بزاره ،عجیب ترسیده بودم ،شبش پسرم خاب دید ک من عمل کردم و حال خیلی بدی دارم و دیگه نمیتونم از جام بلند بشم. فردای اونروز از سر کارش بهم زنگ زد و گفت .مامان ما تو رو همینطور ک هستی دوست داریم جان من نرو عمل کن ،گفتم براچی من همه کارهام رو انجام دادم و تصمیم قاطع گرفته بودم ،ی دفعه زد زیر گریه و گفت من چنین خابی دیدم من خیلی میترسم .نمیزارم بری ،گفتم حالا فکرا مو میکنم.بدجور بهم ریختم ب خاهر م زنگ زدم .اون هم گفت ما همه دیشب جم بودیم و خیلی نگرانیم ولی خاستیم خودت تصمیم بگیری .و دوره استاد رو به من معرفی کرد .من یکی فایل استاد رو دیدم و زنگ زدم با قرآن استخاره گرفتم بسیار بد اومد از جایی ک ب استخاره خیلی اعتقاد داشتم با دکترم تماس گرفتم وعملم رو کنسل کردم.
      الان ک حدود ۲ماه ونیم هست در دوره هستم هزاران بار سپاسگذار خداوند هستم ک این عمل سخت و غیر قابل تحمل رو انجام ندادم .
      الان کلی روحیه ی من شاد شده،انگیزه وهدف برای زندگی کردن در من ایجاد شده.جسمم خیلی سبک شده.سایز کم کردم .خیلی خیلی عالی هستم ک هر روز دارم متناسب میشم.
      امیدوارم تمام عزیزانی ک نیاز ب این دوره و لاغر شدن دارند خداوند عزیزم راه رو ب آنها نشان بده.
      استاد عزیزم شما فرشته نجات من شدید ..از شما سپاسگزارم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار منیره.ف
        1399/02/30 00:32
        مدت عضویت: 1679 روز
        امتیاز کاربر: 10481 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 48 کلمه

        تجربتون خیلی عالی بود و در دو حالت نشانه شجاعت شما رو میداد چه اونموقع که باتصمیم عمل خواستین تغییر کنید و شرایط نپزیرفتین چه موقعی که تصمیم گرفتین عمل نکنید و فکر میکنم این دوره هدیه خدا به خاطر توکل کردن به اوست موفق باشی دوست عزیر

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faridehhasani5455
      1399/02/05 01:19
      مدت عضویت: 1612 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 261 کلمه

      سلام وقتتون بخیر
      منم خوشحالم که در مسیر متناسب شدن قرار گرفتم
      من قبل از اینکه وارد دوره بشم از نتایج این روش مطمئن بودم،بدلیل اینکه نزدیک ۲سال ونیم بود که داشتم روی کنترل ذهن تمرین میکردم و خودم به این نتیجه رسیده بودم که مسئله من ذهنیه و از منبعی که به اینجا هدایت شدم بهش اعتماد داشتم واونو یه نشونه دیدم وبا دید بازی وارد سایت شدم ،اول بیشتر فایلا ومقاله هارو خوندم، اون روزا مواجه شدم با قطعی نت در ایران و بعدا هر ۳تا دوره رو با هم خریدم،از ۱۵آذر ۹۸ شروع کردم ،با اشتیاق زیاد ،تمریناتشو انجام میدم،هر روز داره انتظاراتم از خودم بیشتر میشه،انتظار تناسب اندام،شادی،سلامتی،ثروت
      تغییرات زیاد درونی وبیرونی داشتم و دارم خدارو شکر
      آرامش،احساس آزادی ،اعتمادبنفس،عزت نفس،کم کردن سایز،قشنگتر شدن صورتم،یه مدتیه به خودم توجه میکنم میبینم یه تغییر خاصی توی صورتم بوجود اومده،خودمم متوجه نمیشم چیه،مثل جوانتر شدن،سفید وشفاف تر شدن صورتم،قبلا تا رژیمو شروع میکردم ولاغر میشدم ،دور چشمام گود میرفت وسیاه میشد،صورتم لب حال و زرد میشد،صورتم زشت میشد وچروک ولی الان صورتم بهتر شده ،اونم مال عملکرد صحیح بدنمه
      هر روز احساس میکنم داره فرکانسای لاغری م بالاتر میره،یعنی هر چند وقت یکبار متوجه یه جهش ذهنی خودم میشم وبه سطح بالاتری از آگاهی میرسم ومیدونم دارم به نتایج عالی نزدیکتر میشم ،باید نزدیک بشم ،این انتظار منه حق منه ،مگه اینهمه آدم لاغر وجود نداره ،،منم میخوام لاغر ومتناسب باشم
      وقتی لاغریو مثل چاقی یاد بگیرم وقشنگ بره تو ضمیرناخوداگاهم،بصورت خودکار ذهنم برنامه های لاغریو اجرا میکنه ،من فقط کافیه بازم تمرین وتکرار کنم که همیشه تو مسیر بمونم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم