چطور لاغر شویم؟ شاید در نگاه اول فکر کنید که راهی که برای لاغر شدن باید پیش بگیرید باید کاملاً متفاوت از راهی باشد که باعث چاق شدنتان شده! 🤔
اما حقیقت این است که آسان ترین راه کاهش وزن همون راهیه که شما قبلاً ازش عبور کردید!
یعنی اگر در مسیر چاق شدن، به راحتی با عادتهای روزمره تون اضافه وزن پیدا کردید، چرا همین عادتها رو برای کاهش وزن هم به کار نبرید؟! 😎
بله! این ممکنه کمی عجیب به نظر برسه، ولی برگشتن به همون مسیر و درست کردن عاداتی که قبلاً باعث چاقی شما شده، خیلی راحتتر از پیدا کردن یک راه جدید و پیچیدهست! 🌸💪
علاقه مغز به انجام کارهای آسان 🧠✨
همه ما تجربه کردهایم که وقتی از خانه خارج میشویم، چه برای کار، تفریح یا هر مقصد دیگری، ناخودآگاه به همان مسیری که آمدهایم، برمیگردیم. این رفتار مغز ماست که همیشه به دنبال سادهترین راههاست! 🌟

مغز انسان به طور طبیعی به سمت سادهترین تصمیمات گرایش دارد، بنابراین وقتی بخواهیم از مقصد به خانه بازگردیم، اولین گزینهای که به ذهن میرسد همان مسیری است که قبلاً طی کردهایم.
این ویژگی مغز، به ما کمک میکند که در تصمیمگیریها صرفهجویی کنیم و از انرژی ذهنی زیاد اجتناب کنیم. 🚶♂️🚶♀️
حالا این را برای چاقی و لاغری در نظر بگیرید. برای مغز، چاقی و لاغری هیچ تفاوتی ندارد.
وقتی که تصمیم به لاغر شدن بگیرید، مغز اولین راه پیشنهادیاش این است که از همان مسیری که قبلاً برای چاق شدن رفتهاید، بازگردید.
پس شما باید تصمیم بگیرید که از این مسیر حرکت به سمت چاقی، خارج شوید و مسیری جدید، سالم و متفاوت را انتخاب کنید. 💪🌿
پس هر زمانی که بخواهید لاغر شوید، بدانید که آسان ترین راه کاهش وزن برای مغز شما همان راهی است که قبلاً برای چاقی طی کردهاید.
ولی این انتخاب توسط شماست که میخواهید به این مسیر ادامه دهید یا یک مسیر جدید و سالم را آغاز کنید! ✨

🌀 چرا چاقها لاغر نمیشن؟ پاسخ در آسان ترین راه کاهش وزن پنهانه!
اولین قدم برای تغییر، اینه که ترمز چاق شدن رو بکشیم و فرمون رو بچرخونیم به سمت مسیر لاغری. 🚦🍃
حالا تقریباً همهی افرادی که اضافهوزن دارن، دیر یا زود به این نتیجه میرسن که: «بَسه دیگه، باید لاغر شم!»
اما سؤال اینجاست که چرا با وجود این تصمیم، خیلیها لاغر نمیشن؟ 🤷♀️🤷♂️
پاسخش خیلی سادهست:
چون از آسان ترین راه کاهش وزن استفاده نمیکنن!
بهجاش میرن سراغ رژیمهای سخت، ورزشهای طاقتفرسا، یا قرصهای عجیب و غریب… در حالی که هیچکدوم از اینا، مسیر چاق شدنشون نبوده!
ببین، مغز ما عاشق آشناییه.
وقتی راهی رو براش انتخاب کنی که براش ناآشنا یا سخت باشه، مقاومت میکنه.
برای همین، وقتی از روشهایی استفاده میکنی که قبلاً هیچوقت برای چاق شدن ازشون استفاده نکردی، مغزت اعلام حالت فوقالعاده میکنه: «هشدار! سختی در راه است!» 🚨
و نتیجه؟ زود خسته میشی… زود کلافه میشی…
و خیلی زودتر از اون چیزی که فکر میکنی، برمیگردی به همون مسیر چاقیِ آشنا! 😞
✅ پس اگه میخوای آسان ترین راه کاهش وزن رو پیدا کنی، باید راهی رو بری که شبیه به همون راهیه که باهاش چاق شدی؛

ناهماهنگی بین مسیر چاق شدن و مسیر لاغر شدن 🚫🛣️
اگه با ورزش یا رژیم چاق نشده باشی، چطور انتظار داری با همونا لاغر شی؟ آسان ترین راه کاهش وزن این نیست که دنبال روشهایی بری که با مسیر چاق شدنت جور در نمیاد.
این مثل اینه که بخوای با یه نقشهی شمال بری جنوب! 🤷♂️🗺️ ذهن ما به مسیری که بارها تکرار شده عادت میکنه.
اگه چاق شدن ما بدون برنامه بوده، پس انتظار نداشته باش با برنامه و محدودیت به نتیجهی پایدار برسی.
برای همین خیلیها سالها ورزش میکنن، اما هنوز هم چاقن، چون ورزش جزئی از مسیر ذهنی چاق شدنشون نبوده و به آسان ترین راه کاهش وزن نرسیدن.
پس آسان ترین راه کاهش وزن چیه؟ 🌱💡
نه رژیم، نه ورزش، نه دمنوش، نه قرص… آسان ترین راه کاهش وزن، برگشت به مسیر طبیعیایه که تو رو چاق نکرده.
یعنی چی؟
یعنی برگشتن به حالت ذهنیای که توش غذا یه دلمشغولی همیشگی نبود. حالت طبیعیای که توش با لذت غذا میخوردی و با سیری دست از خوردن میکشیدی.
حالت ذهنیای که توش گرسنگی مصنوعی، استرس غذا، کالری شماری و خودتخریبی وجود نداشت.
✅ اینجاست که لاغری واقعی شروع میشه
✅ اینجاست که ذهن آروم میگیره
✅ اینجاست که مسیر درست رو پیدا میکنی
💬 اگه حس میکنی مدتهاست توی دور باطل رژیم و ورزش گیر کردی، بیا یه نگاه تازه به مسیر لاغری بنداز.
آسان ترین راه کاهش وزن ممکنه همین تغییر ذهنی باشه؛ پس وقتشه «لاغری با ذهن» رو امتحان کنی و یه بار برای همیشه راهتو عوض کنی ✨🧠

🎯 آسان ترین راه کاهش وزن؛ همونی که هیچکس بهم نگفته بود!
بعد از ۳۵ سال زندگی با چاقی و مشکلاتی که برام ایجاد کرده بود و تجربه کردن انواع و اقسام روشهای لاغری، بالاخره فهمیدم آسان ترین راه کاهش وزن چیه.
برخلاف رژیمهایی که بعد چند روز ول میکردم، این بار هر روز بیشتر عاشق مسیرم میشدم چون احساس میکردم دارم به آسان ترین راه کاهش وزن رسیدم؛ راهی که با سبک زندگیام هماهنگه، نه بر ضدش.
نه حذف غذاهای مورد علاقهم، نه تحمل گرسنگی و سختی؛ فقط تمرینهای ذهنی که به من کمک کرد بفهمم چرا غذا میخورم و چطور میتونم با بدنم دوست باشم.
مدتها تغییر توی ظاهرم نمیدیدم اما توی ذهنم انقلابی بود. در واقع، آسان ترین راه کاهش وزن از درون ذهنم شروع شده بود.
تا اینکه یه روز جلوی آینه ایستادم و با خوشحالی گفتم: «این منم؟!» 😍
تغییر واقعی بدون رژیم، بدون فشار و بدون سختی، فقط با هماهنگی ذهن و جسم شروع شده بود.
و به خودم گفتم: «آره، آسان ترین راه کاهش وزن همین راهه، چون با زندگیم هماهنگه، نه خلافش.»
چون من چاق نشده بودم به خاطر شمردن کالری، بلکه به خاطر ناآگاهی و عادتهای ذهنی بود.
حالا دارم با همون روش ذهنی، اما با آگاهی و عشق، وزن کم میکنم.
پس اگر دنبال آسان ترین راه کاهش وزن هستی، وقتشه به درونت نگاه کنی. اونجا رازهایی هست که هیچ رژیمی نمیتونه بهت بگه، اما تو رو به تناسب واقعی میرسونه 💖
دوره ورود به سرزمین لاغرها: آسان ترین راه کاهش وزن 🚀
یکی از بهترین و آسانترین روشها برای رسیدن به لاغری پایدار، دوره ورود به سرزمین لاغرها است! این دوره به شما کمک میکند تا با استفاده از راهکارهای روانشناختی و فیزیکی، بدون نیاز به رژیمهای سخت و دشوار، مسیر لاغری خود را پیدا کنید. 🌱
در این دوره، به شما آموزش داده میشود که چگونه مغزتان را به سمت عادات سالم هدایت کنید و بهطور طبیعی به کاهش وزن برسید. این روش نهتنها ساده است، بلکه کاملاً با زندگی روزمرهتان سازگار است. 💡
اگر به دنبال آسان ترین راه کاهش وزن هستید و میخواهید بدون دردسر و با حفظ سلامت، به نتیجه برسید، دوره ورود به سرزمین لاغرها به شما کمک میکند تا به راحتی و با اعتماد به نفس، این مسیر را طی کنید. 😇
✍️ تمرین آموزشی 📖
همهی ما سالها با سختی و تلاشهای بسیار برای لاغر شدن دست و پنجه نرم کردهایم، ولی نتیجهی دلخواه حاصل نشده… اما حالا به لطف خدا، آسان ترین راه کاهش وزن پیش روی ماست! 🧠💫
وقت آن است که تمام تمرکز و انرژی خود را روی یادگیری لاغری با ذهن بگذاریم تا نتایجی فراتر از تصورمان رقم بخورد و عکسالعمل بدنمان شگفتزدهمان کند! 📸✨
یادتان باشد، قبلترها با سختترین روشها راه میرفتیم و با تحمل رنج و زحمت، دلخوش به امید لاغری بودیم. اما امروز که در مسیر آسان ترین راه کاهش وزن قدم گذاشتهایم، باید با انگیزهای صد برابر بیشتر و با دل و جان این مسیر را ادامه دهیم! 🚀💪
برای یادگیری زبان لاغری با ذهن، هر روز کمی زمان اختصاص دهید؛ هم تمرین کنید، هم آموزشها را در زندگی روزمره به کار بگیرید. به زودی خواهید دید که نتایج این روش نه فقط روی ترازو، بلکه در احساس و رفتارهای روزانهتان هم نمایان میشود! 🌱🌟
این روش آسان ترین راه کاهش وزن است چون با سبک زندگی و ذهن شما کاملاً همسوست و قرار نیست زندگیتان را به هم بریزد.
برای شروع جلسه:
- ابتدا متن بالا را با دقت مطالعه کنید.
- سپس ویدیوی آموزشی را مشاهده کنید.
- و در نهایت به سوالات زیر در بخش نظرات پاسخ دهید.
❓ سوالات تمرینی
-
- 🧠 چرا به روش لاغری با ذهن اطمینان کردهاید؟ چه چیزی در این روش دیدید که در روشهای دیگر نبود؟
-
- 💡 به نظر شما چرا لاغری با ذهن آسانترین راه لاغر شدن است؟
-
- ❤️🩹 چه احساسی نسبت به چاقی خود دارید؟ لطفاً شرح دهید.
-
- 😔 توجه به چاقی چگونه باعث ایجاد احساس تنفر و ناامیدی در شما شده است؟
-
- 🌟 نظر شما درباره اهمیت بیتوجهی به شرایط فعلی برای ادامه مسیر لاغری با ذهن چیست؟ توضیح دهید.
-
- 👨👩👧👦 آیا شما هم تجربه کردهاید که افراد چاق خودشان را شبیه به یکی از اعضای خانواده میبینند؟ شرح دهید.
-
- 🧬 چگونه میتوانید اثبات کنید چاقی شما ربطی به ژنتیک یا دیگران ندارد؟ توضیح دهید.
- ✍️ از محتوای ویدیوی آموزشی تمرین بسازید و تمرین خود را در بخش نظرات همین جلسه بنویسید.
منتظر کامنتهای شما هستیم! 💬👇
همراه همشگی شما: رضا عطارروشن
امتیاز 4.20 از 81 رای
با دیگران به اشتراک بگذارید تا امتیاز بگیرید!



نشان های دریافت شده
سلام خدمت همه دوستان من با گوش دادن به این فایل فهمیدم مشکلم کجاست اینکه اولا در باور به اینکه من میتونم لاغر شم چون من همیشه ترسی در ته دلم داشتم که شاید نشه و استمرار استمرار استمرار
میگن که من شکمی درست مثل مادرم دارم که ۲۵ کیلو اضافه وزن مادرم مربوط به شکمش است و درست شکم من هم الان این شکلیه
ومن از امروز غیر از خودم شبیه هیچ کس هیچ کس هیچ کس نیستم
خدا فقط و فقط ۱ شیلان رو آفریده و دومی نداره
نشان های دریافت شده
عرض سلام و ادب و احترام به استاد و همه ی عزیزان همسفرم .
این فایل فلبداهه در لایو بسیار عالی بود ودو یا سه نکته اساسی که من شنیدم واقعا صحیح و درسته چون هر بار که این فایل و می بینم یک سری از آمو زه هارو می شنویم و با تکرار و تکرار بالاخره آویزه ذهنمون می شه اولی اینکه شباهت و دنبال مقصر گشتن . هیچ کس مثل کسی نیست به قول استاد الهی قمشه ای هر کس منحصر بفرده چون دارای اثر انگشتیه که عین شماره موتور که روی ماشین میزنن در جریده عالم ثبت شده وهر کسی خودشه و خودش . و در مورد سن که من واقعا با فرمایش استاد موافقم و حدودا ده سالی هستش که در سن ۲۳ سالگی موندم و دارم لذتش و می برم و هر کدوم از هم دوره ای هام که مرتب عدد سن و تکرار می کنن و یک تذکر میدم که انقدر عدد و برای خودتون تکرار نکنید بقول استاد شاهد جمع نکنید و با این فایل یاد گرفتم که این عدد عدد جسمی ماست و عدد ذهنی بعد تفکری ماست که باید در نهایت لذت و شعف برای خودش جوان بمونه و لذت ببره . و کلام اخر که یادم مونده از این فایل عدم استفاده از ترازو که مثل مین مخربه و بی نهایت تخریب گر .
سپاس بودنم را سپاس . جوانی و شادابی ام را سپاس . که در سن ۲۳ سالگی مانده ام . بودنم در این مسیر راسپاس .🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹🌹
نشان های دریافت شده
درود بر همراهان، من هم یه عمر بهم گفتن شبیه کیا هستم چند نفری را اسم میبردن. خداروشکر که این فایل را گوش دادم و باز هم نکته مهمی را یاد گرفتم. من شبیه خودم فقط هستم. من هیچوقت به فرزندم نگفتم شبیه کی هست و خداروشکر میکنم که الان متوجه شدم که هیچوقت اینکارو نکنم و یه بار بیشتر به روی دوشش نگذارم. من باور دارم مسیر تناسب فکری مرا به تناسب مورد علاقم میرساند و این همیشگی و با لذت هست. من میخواهم با تناسب و تعادل و توازن زندگی کنم. من باور دارم که خالق زندگی خوم هستم. خدارو شکر و سپاس از استاد عطار روشن.
با سلام ،وقتی به موضوع صحبت های امروز استاد فکر میکنم یادم میاد که دو سه سال پیش خواهرم به من گفت که اندام من شبیه به خاله ماست ، البته من اون زمان هم مقداری اضافه وزن داشتم اما نه به شدت امروز ، خلاصه این حرف خواهرم منو ناراحت کرد و اون لحظه اصلا اون رو نپذیرفتم چون واقعا دوست نداشتم به اون اندازه چاق باشم و بین خودم و خاله ام شباهتی نمیدیدم اما بعد از اون روز هر بار که جلوی آینه میرفتم خودم رو چک میکردم و دنبال شباهتی بودم برای اینکه بفهمم روی چه حسابی خواهرم این حرف رو زد و کم کم شباهت ها پیدا شد. اما حالا با آگاهی به این موضوع به سلول به سلول بدنم اعلام میکنم که عزیزانم شما سلول های بدن من هستید، فقط من نه هیچکس دیگه ای ، من یکی هستم منحصر به فرد به هیچکس شباهتی ندارم ، من از سلول های بدنم خواهش میکنم که به زیباترین و متناسبترین حالت ممکن شکل بگیرند و سلامت و تناسب رو برای من به ارمغان بیاورند.
نشان های دریافت شده
با سلام خدمت همه دوستان شگفتی سازم.من هم از بچگی پدر و مادرم شباهت هایی رو به من نسبت میدادن که تو استخوان بندیت روی پدرت رفته و شانه های پهنی داری و کلا پهن هستی و من هر چه بزرگتر میشدم بیشتر فرم کمر و شانه های پدرم رو میگرفتم و میگفتن ما ارژی سینه درشتی داریم و روی عمه هایمان رفتیم .من با این باور اشتباه تصویرسازی ذهنی رو برای خودم درست کردم و روز به روز مثل اونها شدم .
از امروز میخام شبیه خودم باشم یه شیرین جدید با اندامی که همیشه رویای اون هست و قراره به اون سایز برسه .من شبیه عمه ام نیستم چون هم قیافه من با اون فرق داره و هم سن من و رفتار من اصلا شبیه اون نیست و من هیچ شباهتی به پدرم هم ندارم نه از لحاظ اخلاقی و نه سنی ونه هیچ چیز دیگه ای .من خودم هستم و فقط و فقط میخااااام برای خودم لاغر بشم و به تناسب دلخواهم برسم .میخام چون سلامت و زیبا شدن من هیچ فایده ای برای هیچ کس به جز خودم فایده ای نداره و من میخام برای سلامتی داشتن متناسب بشم من میخام برای زیبا پوشیدن به تناسب اندام برسم برای احساس خوب داشتن به تناسب برسم و برای اعتمادبه نفس داشتن به تناسب برسم.
ما اگه لاغری رو اموزش ببینیم و تکرار و استمرار داشته باشیم هیچ وقت این اموزش رو فراموش نمیکنیم .مثل زمانی که من ماشین نداشتم و بعد از چند سال ماشین خریدم و بعد وقتی سوار ماشین شدم ذهن من تمام اموزش ها و تصویر هارو برای من باز کرد و من از اونها استفاده کردم و باز رانندگی کردم .پس با اموزش و استمرار هیچ چیز از یاد ما نمیره و به ذهن ناخوداگاه سپرده میشه.
من باور دارم که میتونم لاغر بشم و به تناسب اندام برسم .چون همیشه موقع خرید به سایزهای کوچیک توجه میکنم و خود به خود چشمم دنبال سایزهای بزرگ نیست.من باور دارم که به تناسب و سایز دلخواهم میرسم و خداروبسیار سپاسگزارم که من رو دراین مسیر زیبا قرار داد.
نشان های دریافت شده
سلام
خدا رو شکر میکنم که من ایمان پیدا کردم به لاغری باذهن واحساسم عالیه وبا عشق هر روز فایلها را گوش میکنم .ترازو کلا از خونه ما حذف شده وجالبه دیروز لباسی خریدم با خودم گفتم اگه اندازه ام نبود میدم به دخترم ولی وقتی اونو پوشیدم متوجه شدم که کاملا اندازه ام است خیلی خوشحال شدم.
من ایمان دارم که لاغری آسونترین کار دنیاست.
نشان های دریافت شده
سلام ممنونم از صحبت های عالی تون
علاوه بر لاغری این فایل ما رو کمکدر میکنه تا موانع ذهنی رو در ارتباطات خودمون هم از بین ببریم ورضایت از زندگی مون رو بالا ببریم
من شخصا استفاده زیادی میبرم از صحبتهای استاد در زمینه های مختلف زندگیم
در زمینه لاغری هم بعد از مدت زیادی که در دوره بودم کم کم دارم نشانه های تناسب جسم رو حس میکنم و مدتی هم هست که تناسب فکرم خیلی عالی شده
متشکرم.
نشان های دریافت شده
سلام به همگی
من دارم لاغری رو یاد میگیرم و تا وقتی که با سلامتی زنده هستم این اموختم فراموشم نمیشه و به زودی به تناسب دلخواهم میرسم و برای همیشه متناسب میمانم🥰
این فایل فوق العاده بود و این یکً حقیقته که وقتی چیزی رو الگوی ذهنیمون قرار میدیم کم کم شبیه ان موضوع میشیم و به قول شاعر:
هر چیز که در جستن آنی، آنی
و چه بهتر که مدام در حستجوی سلامتی و تناسب و شادی و ثروت باشیم😇
و من مطمین هستم که منحصر به فرد هستم و میتونم زندگیم رو همانطور که دوست دارم بسازم و از لحظه لحظه امروزم لذت میبرم و اینده را به خدای مهربانم میسپارم و با یاری خداوند بهترین زندگی را برای خودم میسازم.
اولویت اول زندگیم خودم هستم و تا من شاد نباشم و سلامت نمیتونم حس خوب به کسی بدم و کمک حال کسی باشم بنابراین باید هر روز برای خودم وقت بگذارم🥰
من تو دوره ی پیکر تراشی شرکت کردم و دارم بدنم را همانطور که سالها رویاش رو داشتم میتراشم و شکل میدم و به زودی یک مجسمه ی زیبا حاصل میشه از تمرینهام🥰
نشان های دریافت شده
سلام استاد سپاسگزارم بابت این همه اگاهی فوق العاده،امروز روز دوم عید فطر سال ۹۹ هست دیروز و امروز من نتونستم طبق روال روزانه ام فایل گوش کنم و به روزمرگی مهمونی رفتن و مهمونی دادن و در جمع بودن گذشت و دیروز عصر حس من نسبت به خودم واندامم بد بود ،میخواستم هم به زبون نیارم ولی اخرش طاقت نیاوردم اخر شب از همسرم پرسیدم من چاقتر شدم گفت نه…و امروز هم مهمون مامانم که مادرخانم داداشم بودن و ادم متناسبی هستن البته طبق روال همه دفعاتی که منو میبینن بهم گفتن زهرا خانم تپل تر شدی من گفتم نه از دفعه قبلی که منو دیدین نه فرقی نکردم،البته شاید بهترین کار بی توجهی هست ولی من انکار کردم حداقل خوشحالم که نقش قربانی رو نگرفتم ولی بازم حسم بد شد اومدم خونه وبه همسرم گفتم فلانی اینو گفت وهمسرم فقط لبخند زد خوابیدم بعد از بیدارشدن احساس خیلی بدی داشتم به خودم و با خودم گفتم دلیلش اینه که من امروز فایل گوش ندادم و برای گوش و چشم و حس خودم ارزش قایل نشدم و برگشته بودم به روال قدیمی ….استاد واقعا حالا میفهمم که چقدر تایید دیگران برام مهمه البته قبلا هم میدونستم ولی بهتر متوجه شدم و این خودش یه مانع ذهنیه و فقط کار رو سخت میکنه و یه موضوع دیگه هم اینه که وقتی تو روی ذهنت وقت میذاری و کار میکنی در واقع به خوراک ذهنت اهمیت میدی چقدر حالت بهتره وسطحت بالاتره وقتی توی همین یکی دوروز کار نمیکنی وبرمیگردی به همون سبک زندگی ای که ۹۷درصد مردم دارن زندگی میکنن خیلی جالبه که حتی بحث سیاسی و اوضاع مملکت و…. هم شروع شد کمی هم خودم درگیرش شدم ولی به خودم اومدم و پاشدم از مهمونی اومدم بیرون،واین فایل شما مناسب حال واحوال الان من بود و اوایل فایل که در مورد تایید دیگران بود حتی اشکم برای خودم در اومد وبه تدریج حالم بهترشد و اخرای فایل هم که پاسخها هم فوق العاده بود و جواب سوالهای من و تقریبا همه افراد چاق داده شد سپاسگزارم از شما که اینهمه فایل رایگان در سایت عالیتون قرار دادین که تک تک سوالهای ریز و درشت ما رو در این مسیر جواب میدم،ممنونم ،جالبه که هر فایل که میبینم میگم این بهترینه دوباره فایل بعدی همین نظر رو دارم💚💚💚🤩🤩🤩🤩👌👌👌
نشان های دریافت شده
اولین نکته رو من باور کردم که می شه ذهنی لاغر شد ! بعد استمرار که الان یک ساله که در دوره هستم و هیچی نتونسته مانع این کارم بشه !
و این یاداوری خوبی بود چون من این نکته و فراموش کرده بودم که من شبیه هیچ کس نیستم و شبیه خودم هستم چون سالها مامانم بهم گفته بود که من به عمه هام رفتم و ….
ولی من می دونم من فقط شبیه خودم هستم و شکل هیچ کس نیستم عین خودم اخلاقم و بدنم به هیچ کی نرفتم و به بچم هم نمی گم تو شکل اینی تو شکل اونی!
لاغر شدن آسانترین کار است و این جمله ها باعث تشویق آدم می شه من بدون هیچ عرق ریختن و تلاش فیزیکی سخت یعنی منظورم یه برنامه سخت ورزش که هر روز باید انجام داد بدون اون دارم به هدفم می رسم گاهی هم ورزش می کنم ولی نه هر روز خدا رو شکر