0

گام ۹۱: اهمیت پذیرش چاقی برای لاغر شدن

پذیرش چاقی
اندازه متن

همه افراد چاق دوست دارند لاغر شوند اما عدم اطلاع از اهمیت پذیرش چاقی برای لاغر شدن سبب می شود که آنها از وضعیت فعلی خود که چاقی است متنفر باشند.

متنفر بودن از چاقی باعث ایجاد تمرکز و توجه بیش از حد به چاقی می شود و یکی از مهمترین موانع تغییر کردن و لاغر شدن می باشد.

اهمیت موضوع تغییر کردن

تغییر کردن یکی از اصول تغییر ناپذیر جهان هستی است.

همه موجودات همواره در حال تغییر کردن هستند اما به واسطه کند بودن سرعت تغییر کردنشان مشاهده آن برای ما انسانها دشوار است.

شاید در تصاویر ویدویی دیده باشید که تغییر شرایط در یک شبانه روز را با سرعت بسیار بالا در چند ثانیه نمایش می‌دهند.

تغییر کردن

در این صورت است که ما می‌توانیم حرکت ابرها را ببینیم،‌ تغییر رنگ آسمان را مشاهده کنیم، طلوع و غروب خورشید به صورت نواری در زمان را ببینیم.

جسم انسانها نیز در هر لحظه تغییر می‌کند اما به واسطه کند بودن سرعت آن مشاهده تغییرات جسم برای ما امکان پذیر نیست.

البته برخی از تغییرات را می‌توانیم مشاهده کنیم مانند تغییر در اخلاق یا احساس خودمان یا دیگران چون سرعت اتفاق افتادن آن قابل مشاهده و درک است.

به عنوان مثال بارها دیده‌ایم که خودمان یا فرد دیگری با قرار گرفتن در موقعیتی خاص واکنش نشان می‌دهد و عصبانی می‌شود. این تغییر کردن از حالت آرامش به حالت عصبانیت است که برای ما قابل مشاهده است.

بیمار شدن تغییری است که از حالت سلامتی به بیماری صورت می‌گیرد و در مقابل سلامتی هم نوعی تغییر کردن به حساب می آید.

چاق شدن تغییری است از حالت متناسب به چاق و لاغر شدن هم تغییر وضعیتی است از حالت چاق به متناسب.

مثال های زیادی می‌توان بیان کرد که همه نشان از اهمیت تغییر کردن دارد.

تغییر کردن

مقاومت در برابر تغییر کردن

نکته قابل توجه این است که بسیاری از انسانها به واسطه آنچه آموخته اند تمایل به تغییر کردن ندارند. این در حالی است که در جنبه های مختلف زندگی نیاز مبرم و شدید به تغییر کردن دارند و اگر از آنها سوال شود که دوست دارید در فلان جنبه یا موضوع در زندگی شما تغییر ایجاد شود با اطمینان پاسخ می دهند که صد در صد موافق این تغییر هستند اما در ذهن ناخودآگاه خود تمایلی به تغییر کردن ندارند.

البته تمایل مغز انسان به تکرار کردن فرایندهای روزمره و مقاومتش در برابر تغییر کردن عامل موثر در تقویت مقاومت ما برای تغییر کردن است.

شاید شنیده باشید یا حتی خودتان بارها گفته باشید: چه کسی به وسایل من زده است، من گفته بودم کسی دست به وسایل من نزند. این مثالی از عدم تمایل مغز نسبت به تغییر کردن است.

شاید این تجربه را داشته باشید که مسیری که هر روز برای رفتن به محل کار،‌ دانشگاه یا هر مقصد دیگری طی می‌کنید به هر دلیل مسدود شده باشد و شما مجبور باشید از مسیر دیگری به سمت مقصد خود حرکت کنید. چه احساسی داشته اید؟

نسبت به تغییر دکوارسیون محل زندگی یا کار خود چقدر علاقمند هستید؟

نسبت به تغییر رنگ لباس هایی که استفاده می کنید چقدر حساسیت دارید؟

اینها نمونه هایی از واکنش های ما نسبت به تغییر کردن است.

شاید در مثال پیدا کردن از زندگی خود مواردی که شما نسبت به تغییر کردن مشتاق نبوده اید یا حتی مقاومت داشته اید متفاوت باشد اما در واقعیت همه آنها به واسطه ایجاد یک فرمول در ذهن صورت می گیرند.

من از تغییر کردن خوشم نمی آید.

تغییر نکردن مانع تحقق آروزهاست

مقاومت نسبت به تغییر کردن مانع بسیاری از پیشرفت ها و تجربه آرزوهای ما می‌شود.

همه انسانها آروزهایی دارند و اتفاقا خیلی دوست دارند به آرزوی‌های خود برسند اما هر آرزویی برای محقق شدن نیاز به ایجاد تغییراتی در زندگی ما دارد و از آنجا که ما تمایلی به تغییر کردن نداریم امکان رسیدن به آرزوهایمان را مسدود کرده‌ایم.

تصور کنید شما دوست دارید شغل بهتری داشته باشید با درآمد بالاتر.

این شغل وجود دارد و می‌تواند در زندگی شما محقق شود.

اما مسیر رفت و آمد به محل کار جدید با مسیری که شما هر روز طی می‌کنید متفاوت است. شاید مقداری دورتر باشد یا نیاز باشد از دو مسیر حرکت اتوبوس یا مترو یرای رفتن به محل کار جدید استفاده کنید.

اگر شما با تغییر پیدا کردن مسیر حرکت خود مشکل داشته باشید و تمایلی به این کار نداشته باشید خواسته شغل جدید در زندگی شما محقق نخواهد شد.

این مثال برای واضح کردن چگونگی تاثیرگذاری مانع علاقه به تغییر نکردن در رسیدن به خواسته ها بود.

بر اساس این فرمول می توانید موارد زیادی در زندگی خود پیدا کنید که بخاطر نیاز به تغییر پیدا کردن تمایل به تجربه شرایط جدید نداشته اید.

بسیاری از افراد بخاطر ترس از کار کردن در محل کار جدید و روبرو شدن با همکاران جدید سالها در شغل و محل کاری که مورد علاقه آنها نیست کار می کنند و تنها دلیل این واکنش رفتاری، مقاومت در برابر تغییر کردن است.

وقتی فرمول علاقه نداشتن به تغییر کردن در ذهن ما ثبت می شود در تمام جنبه های زندگی ما تاثیرگذار خواهد بود.

رابطه پذیرش چاقی با لاغر نشدن

بسیاری از افرادی که اضافه وزن دارند خیلی علاقه دارند لاغر شوند و اتفاقا تلاش زیادی برای کاهش وزن انجام می دهند اما به دلیل عدم پذیرش چاقی از تلاش های خود نتیجه مطلوب نمی گیرند.

پذیرش چاقی مهم ترین قدم برای لاغر شدن است چرا که تا وقتی با وضعیت فعلی خود که چاقی است کنار نیایید نمی توانید احساس بهتری نسبت به خود و امیدواری نسبت به تغییر شرایط و لاغر شدن داشته باشید.

اصلاح تنفر از چاقی و پذیرش چاقی یکی از اساسی ترین تغییراتی است که باید برای رسیدن به آرزویتان که لاغر شدن است در خود ایجاد کنید.

باید با پذیرش چاقی نسبت به وضعیت فعلی خود احساس تنفر یا نفرت نداشته باشید.

باید با پذیرش چاقی انگیزه حرکت کردن و امیدواری برای لاغر شدن را در خود ایجاد کنید.

تنها با پذیرش چاقی می توانید آسیب های روحی و جسمی ناشی از چاقی را نادیده گرفته و ذوق و شوق لاغر شدن را در خود ایجاد کنید.

باید با پذیرش چاقی نگاهی که نسبت به جسم خود و توانایی جسم تان را تغییر دهید تا توانایی لاغر شدن را در جسم خود تقویت کنید.

در این صوت است که ذهن توانمند شما روی دیگرش را به شما نشان می دهد و همسو با شما در جهت لاغر شدن تلاش می کند.

خیلی آرام و پیوسته تغییرات خوب در احساس،‌جسم و سایر جنبه های زندگی شما رخ می‌دهد.

شرایط شما در تمام جنبه‌های زندگی به آرامی تغییر می‌کند و شما از کیفیت بالاتری در زندگی برخوردار می شوید.

 آنچه در گذشته ما رخ داده است و شرایط امروز ما که چاقی است را رقم زده قابل تغییر است اما نه با نفرت و جنگ و کینه بلکه با پذیرش چاقی بعنوان نتیجه ای که ناآگاهانه برای خود رقم زده ایم می توانیم توانایی و قدرت لاغر شدن را در ذهن خود فعال کنیم.

اگر بپذیرید همانطور که افکار و رفتار گذشته شما شرایط امروز شما را رقم زده است،‌ افکار و رفتار امروز شما شرایط آینده شما را رقم خواهد زد برای ایجاد تغییر در شرایط امروز خود اشتیاق خواهید داشت و در این صورت پذیرش چاقی کار بسیار آسان تری خواهد شد.

در ذهن ما چاق شدن با لاغر شدن برابر است و اگر امروز در وضعیت چاقی هستیم به دلیل انتخاب چاقی توسط خودمان بوده است.

این انتخاب در بسیاری از افراد به صورت آگاهانه صورت نگرفته است. البته عده ای از افرادی که امروز چاق هستند در گذشته نه چندان دور کاملا متناسب بوده اند و به دلیل افکار و عقاید اشتباهی که عموما تاثیر گرفته از اطرافیان بوده است چاق شدن را آگاهانه انتخاب کرده اند.

ار دیدگاه محتویات ذهنی، لاغر شدن همان چاق شدن است که باید تغییر کند.

چاقی امروز ما نتیجه انبوهی از افکار چاق کننده متنوع و رفتارهای عادت گونه ای است که بارها تکرار شده‌اند و سب شکل گیری اضافه وزن امروز ما شده اند.

آنچه در گذشته رخ داده است و باعث چاقی شما شده است را سرنوشت یا تقدیر خود ندانید.

این سرنوشت را خودمان ساخته ایم، تقدیر را خودمان رقم زده ایم و اکنون با پذیرش چاقی اولین قدم برای رقم زدن سرنوشت جدید برای خودمان را برمی داریم.

اگر مسئولیت آنچه هستیم را بپذیریم و هر عاملی را که باعث چاقی خود می‌دانیم رها کنیم و باور کنیم از امروز می‌توانم با تغییر افکار و رفتارم در شرایط جسمی جدیدی قرار بگیرم،‌ اشتیاق و انگیزه شما برای لاغر شدن بیشتر خواهد شد.

در این صورت خود را اسیر گذشته نمی دانید.

گذشته شامل افکار و تصمیماتی است که هر روز اتخاذ کرده ایم و امروز نتیجه تکرار آنها است.

آینده شما هم می‌تواند مشابه امروز شما که نتیجه گذشته شماست باشد و هم می‌تواند شرایطی جدید که حاصل تغییراتی که از امروز در افکار و رفتار خود ایجاد می‌کنید باشد و هیچ ارتباطی به گذشته و حتی امروز شما نداشته باشد.

پذیرش چاقی

آینده را از گذشته جدا کنید

به قدری که احساس کنید اسیر گذشته یا چاقی خود هستید خود را از قرار گرفتن در شرایط جدید یا لاغری محروم می کنید.

اگر ارتباط امروز خود را با گذشته رها نکنید، تلاش امروز شما برای لاغر شدن اهمیتی نخواهد داشت.

اگر خود را حاکم بر زندگی تان بدانید و احساس توانمندی در ساختن شرایط جدید را در خود ایجاد کنید. در این صورت آینده شما هیچ ارتباطی به گذشته شما نخواهد داشت.

وقتی خود را اسیر گذشته بدانید انتظار شما برای آینده زندگی مشابه همان بود که امروز تجربه کرده اید و این چرخه معیوب تا روزی که زنده هستید می تواند ادامه داشته باشد.

اما اگر گذشته را با همه مسائلی که برای شما به همراه داشته و نتایجی که در زندگی امروز شما ایجاد کرده است رها کنید و تصمیم قاطع بگیرید که زندگی خود را تغییر دهید.

به مرور انتظار شما از زندگی تغییر خواهد کرد و جسم شما دنباله رو انتظار شما خواهد بود و به مرور چاقی را رها کرده و به سمت تناسب اندام حرکت خواهد کرد.

اهمیت زیاد تاثیر گذشته ما در شرایط امروز و آینده ما سبب شد تا در این فایل آموزشی توضیحات مفصلی درباره چگونه چاق شدن و لاغر شدن برای دوستانم آماده کنم.

اطمینان دارم استفاده از فایل های آموزشی و نوشتن درباره آنچه دریافت میکند و خواندن نوشته های افرادی که مانند شما در این مسیر هستند باعث خواهد شد به مرور فضای ذهنی شما تغییر کند و خود را از گذشته رها کرده و به ساختن آینده خود امیدوار خواهید شد و نتیجه این امید و اطمینان باعث حرکت شما در مسیر لاغری با ذهن خواهد شد.

✍️ تمرین آموزشی 📖

برای انجام عالی تمرین جلسه آموزشی اهمیت پذیرش چاقی برای لاغر شدن توصیه می شود ابتدا توضیحات نوشتاری آموزشی را با دقت مطالعه کنید، سپس ویدیوی آموزشی را با تمرکز تماشا کنید و بعد از آن به سوالات مطرح شده در بخش نظرات به صورت شرح انشایی پاسخ دهید.

  • نگرش شما درباره تغییر کردن چیست؟‌ چقدر مشتاق تغییر کردن هستید؟ شرح دهید
  • در گذشته مواردی را پیدا کنید که با دلیل اشتیاق برای تغییر کردن نتایج عالی کسب کرده اید.
  • در زندگی گذشته خود یا اطرافیان مواردی را شرح دهید که فرد به دلیل مقاومت داشتن برای تغییر کردن شرایط عالی را از دست داده است.
  • به نظر شما لاغر شدن می تواند نوعی تغییر کردن باشد و نگرش شما درباره این تغییر کردن چیست؟ شرح دهید.
  • در گذشته تصور شما درباره لاغر شدن چه بود؟ فکر می کردید کاری سخت و طاقت فرساست یا آسان و راحت است؟ شرح دهید
  • به نظر شما توجه به وضعیت فعلی (چاقی) چه تاثیری بر انگیزه و اشتیاق شما برای لاغر شدن دارد؟
  • نگرش خود درباره اهمیت پذیرش چاقی بعنوان یک قدم مهم برای لاغر شدن را شرح دهید.
  • قبل از آشنایی با سایت تناسب فکری نگرش شما درباره پذیرش چاقی و لاغر شدن چگونه بوده است؟
  • استفاده از آموزش های سایت تناسب فکری چه تغییری در نگرش شما نسبت به پذیرش چاقی و همچنین لاغر شدن داشته است.
  • از محتوای ویدیوی آموزشی پذیرش چاقی برای خود تمرین ایجاد کرده و در بخش نظرات تمرینی که باید انجام دهید را بنویسید.

منتظر خواندن نوشته های شما هستم

همراه همشگی شما: رضا عطارروشن

با دادن ستاره به این مطلب امتیاز بگیرید.

Rating 4.63 from 32 votes

https://tanasobefekri.net/?p=22272
برچسب ها:
77 نظر توسط کاربران ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

اندازه متن دیدگاه ها
      آواتار تینا.عالی
      1402/10/28 17:19
      مدت عضویت: 144 روز
      امتیاز کاربر: 11953 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 459 کلمه

      به نام خداوند همیشه حاضر و خواهان ه میشه پیشرفت و تغییر ما،

      درود و رحمت و  برکت و سلامتی خداوند بر شما استاد ارجمند و گرامی ،

      ضمن شکرگزاری از خداوند مهربان و تشکر از شما استاد عالیقدر ،

      پیرو مطلب آموزشی عالی و بی نظیرتون دقیقا درست می‌فرمایید استاد 

      انسان باید در این حالتها باشد،

      ۱ پذیرش و صلح با خود

      ۲ یادگیری پیوسته با تکرار و تمرین  

      ۳ تغییر با تعهد و اقدام عملی مداوم 

       ۴و سپس رها کردن و یا بخشیدن با اطمینان از ته قلب 

      و ۵حس خوب و  صداقت و  شادی درون  

      وقتی این چرخه را کامل کنیم تازه نور خورشید عشق زندگی و رسیدن به آرزوها و پیشرفت به ما می تابد،

      تازه میفهمیم اسیر نیستیم آزادیم 

      حق انتخاب داریم مجبور و محدود نیستیم 

      مفهمیم انسانی هستیم با این قدرتهای بزرگ و شگفت انگیز 

      قدرت شجاعت و آزادی را را میبینیم

      و پیشرفت و  رسیدن به ارزوهایمان را  جشن میگیریم 

      شادیم توانند و با استعداد 

       خدایا ازت ممنونم که مرا به این مسیر درخشان هدایت کردی مرا در این مسیر نگه دار تا آخرین نفسم.

      استاد از شما هم ممنونم در تمامی این فایلها از نور هدایت  و خوشبختی گفتید و بی نظیرن تک تک فایلها خدایا شکرت استاد ممنونم و ممنون از همراهان پیشرفت در زندگی،

      • نگرش شما درباره تغییر کردن چیست؟‌ چقدر مشتاق تغییر کردن هستید؟ شرح دهید تغییر کردن آرامو شدنی و پایدار هست خیلی تغییر را دوست دارم 
      • در گذشته مواردی را پیدا کنید که با دلیل اشتیاق برای تغییر کردن نتایج عالی کسب کرده اید. درورزشم و زبان خواندن و خانه دار شدنم 
      • در زندگی گذشته خود یا اطرافیان مواردی را شرح دهید که فرد به دلیل مقاومت داشتن برای تغییر کردن شرایط عالی را از دست داده است.مادرم همیشه مقاومت داشت و هیچ تغییری نکرده
      • به نظر شما لاغر شدن می تواند نوعی تغییر کردن باشد و نگرش شما درباره این تغییر کردن چیست؟ شرح دهید.بله می‌تواند زمینه ساز تمام پیشرفتهای دیگر من باشید 
      • در گذشته تصور شما درباره لاغر شدن چه بود؟ فکر می کردید کاری سخت و طاقت فرساست یا آسان و راحت است؟ شرح دهیدبله سخت بود برام 
      • به نظر شما توجه به وضعیت فعلی (چاقی) چه تاثیری بر انگیزه و اشتیاق شما برای لاغر شدن دارد؟ امیدوارم کرده که هر روز به خوشی و شادی بیدار میشوم و قدم برمیدارم
      • نگرش خود درباره اهمیت پذیرش چاقی بعنوان یک قدم مهم برای لاغر شدن را شرح دهید.توجه و تمکرز دیگه ندارم روی چاقی مقاومت از بین رفته آرامش آمده و توجه به لاغری آمده.
      • قبل از آشنایی با سایت تناسب فکری نگرش شما درباره پذیرش چاقی و لاغر شدن چگونه بوده است؟نفرت از چاقی جنگیدن با او و مقاومت لاغری بدنم با من 
      • استفاده از آموزش های سایت تناسب فکری چه تغییری در نگرش شما نسبت به پذیرش چاقی و همچنین لاغر شدن داشته است. آرامش و شناخت قدرت ذهنم و امیدوار شدنم و شناخت توانستنم و تواناییهایم. 
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فهیمه
      1402/09/15 10:58
      مدت عضویت: 274 روز
      امتیاز کاربر: 6070 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 358 کلمه

      به نام خدای هستی بخش

      اهمیت پذیرش چاقی برای لاغر شدن

      وقتی چاق هستیم و میخوایم لاغر بشیم این یه تغییر حالت از چاقی به لاغریه خوب برای این تغییر باید عواملی که باعث به وجود اومدنش شدن رو هم تغییر بدیم چاقی که خودش همین جوری به وجود نیومده که بخواد همین جوری هم از بین بره همان طوری که وقتی در یک فرمول ریاضی عدادی رو وارد میکنیم و یه عدد خاص رو به ما میده و اگر بخوایم عدد دیگه رو به دست بیاریم باید اعدادی رو که در فرمول قرار دادیم رو تغییر بدیم تا حاصل اون هم تغییر کنه پس وقتی ما متوجه شدیم که چه چیزهایی باعث چاقی ما شدن باید سعی کنیم اون عوامل رو تغییر بدیم تا لاغری اتفاق بیوفته نمیتونیم مثل گذشته نگاه چاق کننده به یک سری مواد غذایی داشته باشیم و انتظار داشته باشیم که لاغر بشیم یا نمیشه از خوردن غذاها ترس داشته باشیم و بعد انتظار داشته باشیم این ترس باعث لاغریمون بشه نمیشه خودمون رو در آینه ببینم و از چاقی خودمون متنفر باشیم و شب و روز به چاقی خودمون توجه کنیم بعد انتظار داشته باشیم نتیجه معکوس بده اگر میخوایم چاقی مون به لاغری تغییر کنه باید تمام عادت ها و رفتارمون هم تغییر کنه و متناسب با لاغری باشه و اینو سرلوحه مسیر خودمون قرار بدیم و هروقت فکر رفتار یا واکنشی نشون دادیم با خودمون مرور کنیم که آیا این فکر این رفتار این واکنش نسبت به قبل تغییر کرده یا نه آیا متناسب با لاغری هستش یا نه . ما باید بپذیریم که باید تغییر کنیم و در برابر تغییر گارد نگیریم باید بپذیریم که زندگی و سرنوشت مون تمام و کمال در اختیار خودمونه اگر شرایطی که الان در اون هستیم چه از لحاظ چاقی چه از لحاظ مالی چه از لحاظ روابط رو دوس نداریم و باب میل مون نیست مسئول 100% اون خودمون هستیم و اینو بپذیریم که خودمون میتونیم اونو به طور کامل تغییر بدیم و به یه آدم دیگه تبدیل بشیم ما باید این مسئله رو درک کنیم و بابت این موهبت که خداوند سرنوشت رو به دست خودمون داده شاکر و شکر گذار باشیم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حیرت انگیز
      1402/08/23 14:30
      مدت عضویت: 338 روز
      امتیاز کاربر: 706 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 871 کلمه

      به نام خداوند زیبایم 

      سلام خدمت استاد ارجمند و دوستان همگام 

      اهمیت پذیرش چاقی برای لاغر شدن 

      یکی دیگر از موانع ذهنی برای لاغر شدن این است که افراد چاق نمی‌توانند باور کنند که می‌توانند وضعیت چاقی خودشان را تغییر دهند .

      آنها چاقی را جزئی از سرنوشت و زندگی خودشان می‌دانند و اعتقاد بسیار قوی به این دارند که سرنوشت هر انسانی از پیش تعیین شده است و آنها قدرتی بر تغییر زندگی خودشان ندارند .و چاقی همراه همیشگی آنان است .

      اصلا چیزی به نام سرنوشت از پیش تعیین شده وجود ندارد و ما هر چه هستیم و در هر موقعیت و شرایطی قرار داریم نتیجه افکار و رفتار خودما است .

      و اگر غیر از این باشد عدل خداوند زیر سوال می‌رود.

      خداوند راهنمایی میکندخدوند الهام میکنداما به هیچ وجه در مسیری که انتخاب میکنیم. مانع قرار نمی‌دهد.به ما میگوید، که اینکار خوب یا بد است .

      ولی نه کار خوب را بدون اینکه خودمان بخواهیم برای ما انجام میدهد و نه کار بد را .مثلا:فرض کنیم که شخصی میخواهد خودش را از ارتفاع بلندی به زمین پرت کند و خودکشی کند .خداوند به او گفته است  که اینکار خوب نیست و گناه کبیره است اما جلوی آن شخص را هم نمی‌گیرد تا خودش را پرت نکند .چون آن فرد دارای قدرت انتخاب و اختیار است .اگر آن شخص بیفتد و پودر هم بشود خداوند جلوی این اتفاق را برای او نمیگیرد چون او خودش خواسته و با قوه انتخاب و اختیار و دانستن تمام عواقب دنیوی و اخروی این کار تصمیم به انجام آن گرفته است .پس هیچ سرنوشت از پیش تعیین شده ای وجود ندارد و فقط و فقط افکار ما و باورهای ما باعث میشوند که به چیزی برسیم یا نرسیم .

      فرد چاق نمی‌تواند بپذیرد که هر چه در زندگی اش کسب کرده است نتیجه افکار و رفتار و انتظار خودش از زندگی است ؛

      و هر چقدر در ذهن باور کرده باشیم که نمی‌توانیم لاغر شویم قدرت و توان ما برای لاغر شدن کمتر می‌شود. 

      لاغری یعنی تغییر 

      تغییر از حالت چاق به حالت لاغر 

      این تغییر بواسطه عوامل بیرونی مثل ورزش و رژیم و …..لاغری ماندگار به همراه ندارد بلکه برای داشتن یک تغییر اصولی و ماندگار باید از طریق یادگیری اصول ذهنی اقدام کنیم .و هر چقدر آگاهی های ما از نحوه عملکرد ذهن بالاتر می‌رود بهتر درک میکنیم که علت چاق شدن ما چه بوده است و چگونه می‌توانیم این علل را رفع کنیم .

      ما با کار کردن روی باورهای اشتباه قبلی و جایگزین کردن آنها با باورهای صحیح به راحتی می‌توانیم از حالت چاق به حالت لاغر تغییر وضعیت دهیم .

      تغییر باورها چیزی نیست که سریع انجام شود. سالها و حتی از نسل های پیش از ما،بسیاری از  باورها در درون ما ریشه دارند پس تغییر دادن این باورها نیاز به زمان و تلاش بسیار دارد تا روند تکاملی تغییر باورها اتفاقربیفتد . اما در کل مجموعه ی یه سری کارها پیش زمینه ی تغییر باورها هستند.مثلا کنترل ورودی ها و خروجی های .

       ما باید مراقب باشیم چه  میگویم، چه میشنویم، چه میخوانیم،چه میبینیم،چه احساسی داریم ؛

      باید اخبار وپیگیری های بیجا و به درد نخور در فضای مجازی را از زندگیمان حذف کنیم .

      باید از هم نشینی با افرادی که به ما چیزی اضافه نمی‌کنند پرهیز کنیم .

      باید باورهای محدود کننده که به ما احساس بدی می‌دهند را فراموش کنیم .

      مثلا همیشه در مغز ما کرده اند که 

      نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود 

      این یک باور محدود کننده است که به ما می‌گوید تا پدرمان در نیاید به خواسته هایمان نمیرسیم و برای رسیدن به خواسته های خودمان باید کلی سختی و رنج تحمل کنیم .

      وقتی نتوانیم روی افکارمان کنترل داشته باشیم و دچار نجواهای ذهنی شویم نمی‌توانیم نقشه ی ذهنی درست و مطلوبی برای رسیدن به خواسته مان در ذهنمان طراحی کنیم و همین مجموعه اشتباهات باعث میشود ما به مسیرهای چاق کننده هدایت شویم .و البته ما باید در مسیر رسیدن به خواسته هایمان برای خودمان ،الگوهای مناسب انتخاب کنیم مثل استاد روشن که بهترین الگو در مسیر زیبای تناسب فکری هستند .

      و یا دوستان شگفت انگیزمان و ما باید مدام این الگوها را برای خودمان تکرار کنیم تا برای ذهنمان منطقی شود که ما هم می‌توانیم مانند آنها لاغر و موفق شویم .برای لاغر شدن باید ورودی های جدید از طریق سایت به ذهنمان بدهیم .و یقین داشته باشیم گذشته قابل تغییر است چاقی قابل تغییر است .

      و فقط در این مسیر باید صبور باشیم و ادامه دهیم .البته ادامه دادن در این مسیر با وجود موجود بودن چاقی کار سختی به نظر می‌رسد چون ما هر لحظه چاقی را همراه خودمان داریم و برای راحت کردن ادامه مسیر با وجود چاقی باید چاقی خودمان را بپذیریم و اصلا طوری چاقی را حقیر کنیم که انگار اصلا وجود ندارد .

      او را تحقیر کنیم با ندیدنش با نشنیدندش 

      تا در مسیر تناسب بتوانیم به راحتی طی طریق کنیم و به مقصد لاغری خودمان در صحت و سلامت کامل و آرامش و احساس خوب برسیم .من به راحتی از حالت چاق به لاغر تغییر میکنم .

      من می‌توانم ذهن چاقم را به ذهنی کاملا متناسب تبدیل کنم.

      خدای مهربانم از تو سپاسگزارم که قدرت تغییر کردن را در من خلق کردی 

      خدای عزیزم از تو می‌خواهم به من قدرت بیشتری بدهی تا بتوانم تغییر کنم و زندگی ام را در مسیر خوشبختی و آرامش بیشتر تغییر دهم .

      استاد سپاسگزارم بابت درس امروز پاینده و سلامت باشید .

      الهی به امید تو 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حیرت انگیز
      1402/08/22 13:48
      مدت عضویت: 338 روز
      امتیاز کاربر: 706 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 829 کلمه

      به نام خداوند حامی ام 

      سلام خدمت استاد ارجمند و دوستان همگام 

      حل تمرینات اهمیت پذیرش چاقی برای لاغر شدن 

      • نگرش شما درباره تغییر کردن چیست؟‌ چقدر مشتاق تغییر کردن هستید؟ شرح دهید

      • تغییر کردن در جهت پیشرفت به نظر من همیشه عالی و دوست داشتنی است من به شخصه خودم عاشق تغییرات مثبت در زندگی ام هستم و از راکد بودن حالم بد میشود .دلم می‌خواهد مدام در جهت پیشرفت باشم و در این راه از یادگیری هیچ چیز خوبی دریغ نمیکنم .

      • در برابر تغییر شرایط ام هم مقاومت به خرج نمی‌دهم و هر چیزی که باعث حال بهتر و زندگی مطلوبتر بشود را با جان و دلم می‌پذیرم و آن تغییر را انجام می‌دهم.

      • در گذشته مواردی را پیدا کنید که با دلیل اشتیاق برای تغییر کردن نتایج عالی کسب کرده اید.

      • کلا سیستم من به شکر خداوند بخشنده ام طوری است که عاشق تغییرات مثبت هستم و از آنها لذت میبرم .و زمانی که ایم میل به تغییر کردن با اشتیاق و دوست داشتن همراه می‌شود قدرت رسیدن به آن خواسته در من چندین برابر می‌شود و من نتایج بی نظیری کسب میکنم .

      • مثلا من برای مهاجرت از شهر پدری ام به تهران با تغییرات فرهنگی و خانوادگی زیادی روبرو بودم اما چون برای تشکیل کانون خانواده و ازدواجم شور و شوق زیادی داشتم تلاش کردم تا این تغییرات را در جهت مثبت هدایت کنم و آنها را پله هایی کنم برای رشد و موفقیت خودم

      • مثلا: برای این مهاجرت من باید زبان مادری ام را تغییر میدادم .باید تلاش میکردم بدون لهجه صحبت کنم .

      • در زندگی گذشته خود یا اطرافیان مواردی را شرح دهید که فرد به دلیل مقاومت داشتن برای تغییر کردن شرایط عالی را از دست داده است.

      • متاسفانه افراد زیادی در اطراف من هستند که بدلیل اینکه نمی‌خواستند تغییر کنند زندگی‌شان خیلی تحت تاثیر قرار گرفت ؛هر بار هم که از من کمک می‌خواستند برای رفع مشکلاتشان با وجود گذاشتن ساعتها وقت برای مشاوره و گفتگو با آنها و راهنمایی کردنشان در نهایت تغییر نمی‌کردند و به منوال قبل به زندگی خودشان ادامه می‌دادند و فرصت‌های طلایی زندگی‌شان را یکی پس از دیگری از دست می‌دادند.

      •  

      • به نظر شما لاغر شدن می تواند نوعی تغییر کردن باشد و نگرش شما درباره این تغییر کردن چیست؟ شرح دهید.

      • لاغر شدن هم یک تغییر مثبت است که جسم ما را از چاقی به لاغری تغییر می‌دهد .

      • البته خیلی از افراد در برابر تغییر چاقی به لاغری مقاومت بالایی دارند و اصلا حاضر نیستند شرایط استیل خودشان را دچار چالش کنند .

      • در گذشته تصور شما درباره لاغر شدن چه بود؟ فکر می کردید کاری سخت و طاقت فرساست یا آسان و راحت است؟ شرح دهید

      • در گذشته من همیشه لاغر شدن را کاری سخت و طاقت فرسا می‌دانستم.

      • اما در عین حال که چنین نگرشی داشتم با چاقی موجودم هم حسابی چالش داشتم و دوست داشتم لاغر شوم و از هر دری وارد میشدم چه با سختی و رنج چه با دارو و درمان تا لاغر شوم .

      • به نظر شما توجه به وضعیت فعلی (چاقی) چه تاثیری بر انگیزه و اشتیاق شما برای لاغر شدن دارد؟

      • توجه به چاقی که موجود است و ما در هر لحظه داریم با آن زندگی می‌کنیم باعث می‌شود که ما نا امید و دلسرد از ادامه دادن مسیرمان شویم و انگیزه و اشتیاق ما در طی کردن مسیر رسیدن به هدف لاغریمان را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود ما مسیر را رها کنیم و دیگر ادامه ندهیم.

      • نگرش خود درباره اهمیت پذیرش چاقی بعنوان یک قدم مهم برای لاغر شدن را شرح دهید.

      • ما وقتی چاقی موجودمان را میپذیریم و با خودمان به صلح میرسیم و تمام توجه خودمان را به تغییرات درونی خودمان معطوف میکنیم باعث می‌شویم اشتیاق و انگیزه مان در ادامه دادن مسیر لاغری حفظ شود .

      •  

      • قبل از آشنایی با سایت تناسب فکری نگرش شما درباره پذیرش چاقی و لاغر شدن چگونه بوده است؟

      • در گذشته من اصلا نمی‌توانستم چاقی موجودم را بپذیرم برای همین به هر دری میزدم تا از هر روشی لاغر شوم .

      • و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نمیکردم .

      • استفاده از آموزش های سایت تناسب فکری چه تغییری در نگرش شما نسبت به پذیرش چاقی و همچنین لاغر شدن داشته است.

      • استفاده از آموزش‌های سایت تناسب فکری نگرش من را نسبت به چاقی موجودم به کلی تغییر داد .من با خودم به صلح رسیدم و دیگر حاضر نیستم به جسم و ذهن و روح و جانم فشار بیاورم تا از هر راهی لاغر شوم .

      • من انگار در یک سفر تفریحی هستم که در انتهای مسیر لاغری انتظار من را می‌کشد و از طی کردن مسیرم لذت میبرم و هیچ عجله ای برای تغییر فیزیک خودم ندارم و خودم را همینطور که هستم بسیار دوست دارم .

      • خدای خوبم از تو سپاسگزارم که پذیرش خود دوستی را به من عنایت کردی

      • خدای مهربانم از تو می‌خواهم هر لحظه اشتیاق من را در طی کردن مسیر لاغری ذهنی  بیشتر کنی

      • استاد سپاسگزارم از آموزش امروزم

      • الهی به امید تو 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار زهرا
      1402/06/29 11:37
      مدت عضویت: 388 روز
      امتیاز کاربر: 24120 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,126 کلمه

      سلام استاد 

      خدایا شکرت که توانستم درتاریخ 1402/06/29 گام 91 اهمیت پذیرش چاقی برای لاغری را گوش بدهم 

      بسیاری از انسانها به واسطه چیزهایی که درطول عمرشان آموخته اند تمایل به تغییر کردن ندارند و اصلا قبول ندارند این چاقی که الان همراه ما است به خاطر اعمال و رفتار گذشته ما است و ما میتوانیم با ادامه مسیر لاغری و تغییر فرمولهای ذهن چاق به فرمولهای ذهن لاغری انها را درست کنیم و این چاقی را به لاغری تبدیل کنیم 

      استاد من یک هفته پیش رمز گوشیم را عوض کردم تا به امروز هنوز هربارکه میخواهم رمزگوشی را بزنم رمز قبلی را میزنم و وقتی خطا میدهد تازه متوجه میشوم که رمز قبلی من تغییر کرده و دقیقا با اعتماد میگویم من از فرمولهای ذهنی قبلی استفاده میکنم و تا فرمولهای جدید برای تغییر رمز جا بیفتد زمان میبرد مثل فرمولهای چاقی به لاغری که باید با استمرار و تمرین اینها را به ذهنم بسپاریم که بدون اینکه ما فکر کنیم که ایا این غذا ما را چاق میکند یا نه . ترس از چاقی مثل افراد متناسب به اندازه بخوریم وذهن خودکار کارش را انجام دهد مثل ذهن متناسبها که هرموقع نباید این غذا را بخورند احساس سیری میکنند و میگویند میل ندارم و سیرم حتی اگر غذای خیلی خوشمزه ای باشد 

      الان خیلی از مواقع تغییرات را درخودم دیدم مثلا تمایل به شیرینی درمن خیلی کمتر شده ، درهنگام خوردن دیگر درد شکم ندارم – احساس سبکی درموقع از پله بالا رفتن دارم – نفس نفس نمیزنم – درانجام دادن کارهای خانه خیلی بهتر شدم و اصلا عرق و نفس نفس نمیزنم – قبلا فقط هال را جارو برقی میزدم بقدری خسته میشدم که دوبار نفس چاق میکردم و حتی استراحت میکردم الان نه حتی بعد از جارو کردن اشپزخانه و اتاقها هم انقدر خسته نمیشوم – به اندازه 5 حلب روغن 4 کیلویی سبک شدم و چقدر زیبا این مثال را زدید که هرموقع به فروشگاهها میرویم به این موضوع دقت کنیم و ادامه دهیم که هرماه حداقل مقداری از این روغنها را از بدن خودمان جدا کرده باشیم و یا مثل واگنهای قطار هرچقدرکه کمتر باشد سرعت حرکت قطار بیشتر میشود و انرژِی کمتری هم لازم است که این قطار سنگین را بکشد .

      و اگر ما هنوز درگذشت و فکر چاقی باشیم هرگز نمیتوانیم با این افکار لاغر و متناسب شویم و باید خاطرات چاقی را که درگذشته بود رها کنیم و به اینده و متناسب شدن فکر کنیم 

       واستاد درمورد نوار زمان هم خیلی خوب توضیح دادید که اگر عمر خودمان را مثل نواری درنظر بگیریم الان ما وسط این نوار هستیم مقداری از نوار زمان که گذشته و ما هیچگونه دسترسی دیگر برای تغییر آن نداریم ورنگ ان قسمت مثل برگ زرد شده باید کنار گذاشته شودو مقداری از نوار که درجلوی ماست که  رنگ سفید و مثل لوحی تمیز است باید این مسیر را برویم و هرروز آگاهیهای جدید کسب کنیم .پس افسوس برای گذشته و چاقی فایده ای ندارد پس برای رسیدن به لاغری و متناسب شدن فقط لازم است با احساس خوب و به راحتی فایلها را گوش داده و به تمرینات عمل کنیم تا انشاالله با متناسب شدن ما هم مجوز ورود به سرزمین لاغرها را داشته باشیم نه اینکه با چاقی پشت دروازه این سرزمین بمانیم و همیشه حسرت بخوریم که دیگران با اینکه خیلی دیرتر دراین مسیر آمدند ولی زودتر وارد این سرزمین شدند و یا ایکاش من هم مثل فلانی عمل کرده بودم و الان انجا بودم برای دریافت مجوز هیچ وقت دیر نیست فقط نباید ناامید شویم و استمرار داشته و عجله نکنیم که تغییر جسم خیلی با تغییر ذهن متفاوت است و دیرتر انجام میشود چون ما راه را بلد نبودیم و الان که خداراشکر استاد راهنمای ما دراین مسیر هستند با اشتیاق و با پشتکار دراین مسیر باشیم و هرروز به نتایج بهتری دست پیدا کنیم .

      • نگرش شما درباره تغییر کردن چیست؟‌ چقدر مشتاق تغییر کردن هستید؟ شرح دهید نگرش من درمورد تغییر کردن مثبت است اگر درآن تغییر سختی زیادی نداشته باشد . خیلی بخصوص درمسیر تناسب با ذهن 
      • در گذشته مواردی را پیدا کنید که با دلیل اشتیاق برای تغییر کردن نتایج عالی کسب کرده اید. بله من با اشتیاق برای تغییر درکسب مدرک تا مقطع کارشناسی ارشد با 4 فرزند رفتم و خدارا شکر نتایج عالی کسب کردم 
      • در زندگی گذشته خود یا اطرافیان مواردی را شرح دهید که فرد به دلیل مقاومت داشتن برای تغییر کردن شرایط عالی را از دست داده است.
      • بله خیلی زیاد . مثل خواهرم که بارها بهش گفتم برای فروش خانه اقدام کن و ترسید از تغییرات و هنوز درهمان مکان ناراضی زندگی میکنه 
      • به نظر شما لاغر شدن می تواند نوعی تغییر کردن باشد و نگرش شما درباره این تغییر کردن چیست؟ شرح دهید.بله 100% لاغر شدن یک نوع تغییر بسیار عالی است که چون ما بلد نبودیم از بیراهه رفتیم و روزبه روز چاقتر شدیم و نگرش من انشاالله با استمرار و اموزش ها من هم متناسب میشوم 
      • در گذشته تصور شما درباره لاغر شدن چه بود؟ فکر می کردید کاری سخت و طاقت فرساست یا آسان و راحت است؟ شرح دهید
      • چون فکر میکردم چاقی من ژنتیکی و ارثی است تصور میکردم تا پایان عمر چاق خواهم بود . فکر میکردم کاری سخت و طاقت فرساست چون چندین با رژیم گرفتم و دوباره چاق شدم 
      • به نظر شما توجه به وضعیت فعلی (چاقی) چه تاثیری بر انگیزه و اشتیاق شما برای لاغر شدن دارد؟روند لاغری مارا کندتر میکنه و ما هرروز چاق تر میشویم 
      • نگرش خود درباره اهمیت پذیرش چاقی بعنوان یک قدم مهم برای لاغر شدن را شرح دهید. وقتی ما ازچاقی خودمان متنفر نباشیم با احساس خوب و شاد دراین مسیر هستیم که این کار باعث داشتن انرژی زیاد دراین مسیر است و ما ازمسیر باز نمی مانیم
      • قبل از آشنایی با سایت تناسب فکری نگرش شما درباره پذیرش چاقی و لاغر شدن چگونه بوده است ما تا پایان عمر چاق خواهیم بود و لاغری کار بسیار سختی برای ما چاقها خواهد بود و اصلا اراده نداریم 
      • استفاده از آموزش های سایت تناسب فکری چه تغییری در نگرش شما نسبت به پذیرش چاقی و همچنین لاغر شدن داشته است. خیلی نگرش من را نسبت به چاقی تغییر داده و همچنین باعث شده است که با احساس خوب که درست درمسیر هستم این راه را ادامه بدهم 
      • از محتوای ویدیوی آموزشی پذیرش چاقی برای خود تمرین ایجاد کرده و در بخش نظرات تمرینی که باید انجام دهید را بنویسید.
      • چاقی مربوط به گذشته ما بوده و باید آن را رها کنیم و از وضعیت موجود راضی و خشنود باشیم و با استمرار دراین مسیر و با احساس خوب ، مثلا فرض کنیم از این لحظه ما در جاده چالوس و با هوای بسیار لطیف بعد از بارندگی و بوی خاکهای نمزده و با پای پیاده و با احساس خوب این مسیر را دربین درختان طی میکنیم و چقدر دلمان میخواهد این مسیر هنوز ادامه داشته باشد و هرگز به بیابان ختم نشود .
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار amirali2020110@gmail.com
      1402/05/12 13:23
      مدت عضویت: 1188 روز
      امتیاز کاربر: 10703 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 267 کلمه

      بنام خدا 

      سلام خدمت استاد عزیز و دوستان همراه 

      گام ۹۱ 

      اگر می‌خواهیم تغییر کنیم باید گذشته را متوقف کرد نمیشه همان آدم قبلی باشیم اما تغییر کنیم و لاغر بشیم .

      من در این فایل یاد گرفتم که انسان میتونه در هر شرایطی از زندگی تغییر کنه در وضعیت اقتصادی در کسب و کار در چاقی در رفتار همش قابل تغییر هست وضعیتی که من الان دارم تقدیر مت نیست که به قول استاد یک عمر فکر میکردم که خدا برام ایطور خواسته که من در این شرایط باشم چاق باشم از نظر اقتصادی ضعیفم و مشکلات رفتاری همسرم همش میگفتم سرنوشت منه نمیشه تغییرش داد اما از وقتی دارم روی خودم کار میتونم به اندازه ای که خودم کار میکنم نتیجه دیدم البته در لاغری که خدا را شکر راضی هستم اما در شرایطی دیگه مثل اقتصادی و روابط هنوز نتونستم آن طور که استاد میگه تو فایلها عمل کنم و نتیجه خاصی نگرفتم اما با این وجود هر روز دارم ادامه میدم و سعی خودمو برای بهتر شدن شرایط میکنم و ایمان دارم که موفق میشم حتی امروز که دوچرخه پسرم را فروختیم برای اینکه به پولش احتیاج داشتیم و بتوانم ببرمش یه مسافرت یک روزه البته شاید من اینو نباید می‌نوشتم چون وقتی وازگو بشن این حرفها جهان هستی بگه که من دلم از این شرایط میخواد اما من نوشتم که با وجود این شرایط هم ایمان دارم که تغییر خواهد کرد این وضعیت و یه روز به این روزها میخندم من ادامه میدم آنقدر ادامه میدم که نتیجه عالی بگیرم تو همه ی جنبه های زندگی به امید آن روز و موفقیت همه ی دوستان . 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار عطا
      1402/03/06 08:39
      مدت عضویت: 489 روز
      امتیاز کاربر: 11065 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,514 کلمه

      سلام و درود . 

      گام ۹۱  تغییر کردن از توقف گذشته آغاز می‌شود . 

      چقدر این متن سرشار از آگاهی بود . 

      چقدر آموزنده بود . 

      موضوع مقاومت در برابر تغییر کردن مانعیست بر سر راه متناسب شدنمون . 

      خب  به هر فرمولی ما حسمون بد میشه یعنی نگرشی اشتباه در مورد اون فرمول داریم . 

      در حقیقت چیزی که مارو ناراحت می کنه فرمولها یا اتفاقات  نیستن  نگرشیه که ما به اون فرمولهای ذهنی یا رفتاری داریم . 

      خب ما از تغییر کردن بدمون میاد . اما خود تغییر کردن بد نیست . پس چرا حس بد در ما ایجاد می کنه ؟ چون داریم از زاویه اشتباه به موضوع تغییر کردن نگاه می کنیم . درست مثل موضوع قبلی اراده کردن . 

      من قبلا هر وقت صحبت از اراده میشد حالم بد میشد . چرا ؟ چون نگرشم نسبت به اراده اشتباه بود . و شما در جلسه قبل چقدر قشنگ اون رو معرفی کردید . نگرش افراد چاق به اراده اینه کاری بر خلاف  میل انجام دادن و این نگرشه که احساس ما رو نسبت به اراده کردن برای لاغری بد می کنه . در حالیکه وقتی بدونیم اراده کردن یعنی همسو و هماهنگ شدن با میل بدن با میل درونی و هم جهت شدن کل وجودمون در جهت خواسته میبینیم چقدر اراده کردن خوبه و همه ی ما حتی خیلی بیشتر از انسانهای لاغر اون رو داریم . چون آفرینش های زیادی رو با همین اراده برای خودمون خلق کردیم . از جمله چاق شدن رو . 

      اصلا درک لاغری با ذهن خیلییییییی شیرینه وقتی انسان اصل موضوع رو درک می کنه با خیال راحت هر جا حسش بد شد دنبال فرمولش میگرده و وقتی راه رو بلدی چقدر قشنگ راه پیدا میشه . 

      خب حالا در ادامه ی جلسه ی قبل میرسیم به تغییر کردن . خب تغییر کردن هم دقیقا مثل اراده کردن در معنای غلط مارو ناراحت می کنه . اما این ناراحتی داره به ما میگه یه جای کار غلطه . یه چرخ دنده غلط جا افتاده . یه سیم کشی اشتباهه که چراغ قرمز داره روشن میشه . 

      پس سیم کشی های ذهن رو بررسی می کنیم . میفهمیم اشکال کار در معناییه که ما از تغییر کردن در ذهن داریم . تغییر کردن یعنی کاری بر خلاف میل انجام دادن . کاری ناهمسو با اراده انجام دادن . کاری خلاف جهت راحتی انجام دادن . 

      میل همه ی ما بر راحتیه . هر وقت تغییر کردن بر خلاف راحتی باشه ذهن ما در مقابلش ایستادگی می کنه . این سخت بودن تغییر کردنه که حس مارو بد می کنه نسبت به تغییر نه خود تغییر . 

      وقتی ما از راه درست لاغر شدن رو انتخاب کنیم تغییر نه تنها سخت نیست بلکه اشتیاقی بی نظیر در ما تولید می کنه . 

      تغییر کردن آسانترین کار دنیاست . چگونه ؟ چون کاری همسو و هم جهت خواسته ی ماست . 

      هر جا دیدیم داریم برای لاغر شدن برای تغییر کردن سختی میکشیم یعنی داریم مسیر غلط رو میریم . از این مسیر باید تغییر کرد . اعمال فرمول تغییر کردن اینجا به کار میاد وگرنه مسیر درست که تغییر نمیخواد . مسیر غلطه که تغییر میخواد . 

      اتفاقا ذهن ما در تغییر کردن استاده .  ذهن ما فرمولهای  چاقی رو با این همه سختی که در واقعیت برای ما داشت رو راحت میکرد تا در چاقی بمونیم و مسیر چاقی رو برای ما باز میکرد و سختیهاش رو آسون میکرد تا ما راحتتر در چاقی زندگی کنیم . تازه راه غلط و نادلخواه چاقی رو . 

      راهی که خلاف طبیعت بدنه فقط به یه علت چون خوردن رو دوست داشتیم  و چون خوردن رو برابر چاقی میدونستیم برای رسیدن به لذت خوردن  راه چاقی رو هی برامون راحتتر می کرد اما یه جایی دیگه ما کم آوردیم . این راه زندگی کردن نیست . بابا چاقی سخته . چاقی فشاره . چاقی تحمیله . چاقی رنجه . چاقی خلاف طبیعت بدنه . چاقی خلاف طبیعت ذهنه . ذهن اصلی ما لاغریه . ذهن یک افرینش در بعد متافیزیکه و یک خلقته و مدار هر خلقتی بر مدار راحتیه . پس حتی اگه ذهنمون تغییر کرده و چاق شده این یعنی ما آفرینشی خلاف طبیعت ذهنی انجام دادیم . 

      حتی چاق کردن ذهن بسیار کار سختی بوده که ما اون رو انجام دادیم و ذهنمون رو از یه ذهن لاغر تبدیل کردیم به یه ذهن چاق که همه جا چاقی ببینه و حس چاقی در ما ایجاد کنه . این سختترین تغییریه که ما پدر خودمون رو دراوردیم تا چاقی رو برای خودمون راحت کنیم . 

      خب حالا فهمیدیم تمام این تفکرات سخت رو نگهداشتن مارو چاق کرده و ذهن و بدن ما به نیروی عظیمی برای نگهداشتن این همه باور غلط نیاز پیدا کرد . ما با نگهداشتن باورهای غلطمون خیلی سختی به خودمون دادیم و حالا میخوایم از مسیر تغییر کنیم و بالن رو به سمت آسمون بفرستیم . آخیش راحت شدم . رها شدم . آزاد شدم . حالا من مشتاق تغییرم . تغییر واقعی این معنا رو میده . تغییر یعنی همسو شدن با طبیعت اصلی ذهن و جسم . یعنی فرمولهای سخت رو رها کردن . یعنی سختیها رو جدا کردن . یعنی بر مدار راحتی جاری شدن . 

      لاغر شدن خیلیییییی راحته . چون خود به خوده . ذهن ما خود به خود و برنامه پیش فرضش که خدا بهمون داده لاغریه . به تنظیمات اصلی کارخانه برگشتن فقط یه ریست کردنه و تمام . تمام تنظیمات به حالت اولیه بر میگرده . 

      خیلی راحت ذهن ما همه ی آشغالها رو دور میریزه . 

      نیروی فراموش کردن نیروی عجیب پاکسازی ذهن ماست . ما  هر چیزی که سخت باشه فراموش می کنیم به همین راحتی . 

      هر چیزی که یادمون مونده ازش داریم یه انرژی میگیریم . یه راحتیی میگیریم . و اگه کاری رو انجام نمیدیم چون دادیم ازش حس سختی میگیریم . حالا این راحتی رو در تغییر کردن میاریم . تغییر کردن رو برای خودمون راحت می کنیم و موندن در شرایط فعلی رو برای خودمون سخت می دونیم و واقعیت هم همینه . چاقی نقطه ی امن ذهنی و جسمی ما نیست . نه ذهن ما در چاقی احساس امنیت می کنه نه جسم ما . هردو این طفلکیها فقط خودشون رو با خواست ما همسو کرده بودن . اینها هیچ کدوم دلشون نمیخواد چاق باشن . ما با قرار گرفتن در جایگاه غلط در نگرش غلط در زاویه دید غلط باورهای چاقی رو برای خودمون ساختیم و ذهن و جسم ما مثل دو ابزار فقط با حرکت دست ما بالا و پایین شدن . 

      خدایا چطور آنچه درک کردم رو بنویسم . استاد خیلی جالبه . من وقتی هر قدم رو تازه مطالعه می کنم به برداشت خیلی خوبی میرسم ولی همون وقت اون گام رو با گام قبلی بیشتر تلفیق میدم یعنی در این قدم نوشتن در مورد اراده کردن برای من روان شده . نمیدونم چجوری منظورمو بگم میدونم متوجه میشید . 

      یعنی اون گام قبل در ناخوداگاه من داشته کار میکرده و مثل یک بذری در زمین ذهن من جوانه زده امروز که میخوام در مورد اراده بنویسم شناخت بهتری دارم تا دیروز که تازه در موردش خونده بودم . من ریشه کردن باورهای جدید رو در خودم خیلی قشنگ مشاهده می کنم . تغییر کردن امروز برای من یه بذره . یه بذری که دارم با عشق در وجودم میکارمش . این در ذهنم شروع می کنه به ریشه کردن . روزهای بعد من در مورد تغییر کردن خیلی بهتر میتونم بنویسم . چون این بذر ریشه کرده و درکم بهتر شده . استاد لاغری با ذهن واقعا شیرینه .  یعنی هر چقدر بیشتر درک می کنم بیشتر لذت میبرم . بیشتر کار برام راحت میشه . شادیم بیشتر میشه . انجام کارهام برام راحتتر میشه . فعال تر میشم . از افسردگی خارج میشم . حسم خیلی عالیتر میشه . خب اینا همه تغییره و کاملا خودبه خود ایجاد میشه . آها این تغییر راحته . تغییر کاملا خود به خود اتفاق می افته .تغییر در مدار صحیح کاملا خود به خوده . مثل رسیده شدن میوه ها . من  همین دو هفته ی قبل که اومده بودیم باغ شاهتوتها کاملا سفید بودند . امروز که اومدم داشتن رنگ می گرفتن . این یعنی تغییر . این تغییر کاملا خود به خوده . 

      آها باز پیدا کردم . تغییر کردن طبیعت آفرینشه . تغییر کردن طبیعیه . مثل رسیدن شاهتوتها . تکامل طبیعیه کاملا خود به خود . استاد حتی آفرینش چاقی ما هم از یه جایی به بعد خود به خودی میشد چون ما بذرشو انداخته بودیم در چرخه آفرینش . چون بهش اب داده بودیم و او تغییر می کرد . چاقی رو ما خلق کردیم اما لاغری رو خدا خلق کرده . وای فکر کنم این جمله خدا بود . چون موهای بدنم راست شد . خدایا شکرت ازت ممنونم . بله لاغری افرینش توست و تو چقدر قشنگ مارو تغییر میدی چقدر راحت . استاد لبریزم از شادی اشکم در اومد از شادی . اونقدر لذت داره درک این راه که دروصف نمیاد . فعلا از شوق لبریزم . از شوق آگاهی . از شوق دریافت . حالم خیلی عالیه . من همیشه مدیون شمام استاد . خدا به زندگیتون برکت بده . فعلا دیگه نمیتونم ادامه بدم . تغییر زیباترین خلقته و فقط کافیه بشینی و با عشق تماشا کنی .😍😍😍😍😍😍😍

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار مریم
      1402/02/14 16:59
      مدت عضویت: 545 روز
      امتیاز کاربر: 4810 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 442 کلمه

         “ به نام خداوندی که دوستم دارد و دوستش دارم ”

      درود به هم مسیران عزیز و استاد گرامی .

      گام نود و یکم : تغییر کردن از توقف گذشته آغاز می شود.

      خدای مهربانم از تو ممنونم که امروز 14 اردیبهشت 1402 به من کمک کردی که گام نود و یکم را بردارم خدایا شکرت.

      استاد واقعا حال و احساس شما را خریدارم و امروز به حال شما غبطه خوردم و از ته دل خواستم که من هم یک روز معادل حلب های روغن که از وزنم کم می شود را بشمارم و از احساس خوب و خوشی که به من دست می دهد لذت ببرم.من هم دقیقا به اندازه ی ده عدد حلب روغن چهار کیلویی را هر روز با خودم حمل می کنم و مطمئن هستم آنها را به زودی کنار می گذارم و راحت و سبکبال با حس و حال عالی تر به زندگی خود ادامه خواهم داد. قرار نیست که من مانند گذشته و اکنون تا آخر عمرم در این وضعیت چاقی بمانم و همچنان معادل این تعداد حلب های روغن را با خودم جا به جا کنم چون این تقدیر و سرنوشت من نیست و خداوند آن را برای من رقم نزده است بلکه این خود من بوده ام که با داده ها و اطلاعات نادرست به ذهنم و ثبت شدن آنها در مغزم باعث شده ام که نقشه ی ذهنی من برای چاق و چاق تر شدن ترسیم شود و باز این خود من هستم که می توانم با دادن داده ها و اطلاعات درست و صحیح از طریق دیدن و شنیدن فایل های تصویری و صوتی شما و نوشتن دیدگاه در هر روز و خواندن دیدگاه های دوستان هم مسیر خود هر روز خود را در فضای لاغری قرار بدهم و با این کار افکار و باورهای من تغییر خواهد کرد و همین تغییر موجب می شود که نقشه ی ذهنی من این بار دوباره برای لاغری ترسیم شود و مطمئنا من چه بخواهم و چه نخواهم متناسب و لاغر خواهم شد و چه چیزی زیباتر و لذت بخش تر از این.

      تغییر کردن یکی از اصول تغییر ناپذیر جهان هستی است .من نسبت به تغییر کردن احساس خوبی دارم و برای آن اشتیاق و انگیزه دارم و از آن استقبال می کنم به همین دلیل است که همچنان در این مسیر هستم و ادامه می دهم .ما باید بدانیم که آنچه در گذشته ی ما رخ داده است سرنوشت یا تقدیر ما نیست بلکه این خود ما هستیم که سرنوشت خود را ساخته ایم و تقدیر خود را رقم زده ایم .پس بیایید با ایمان و یقین و باور درست تقدیر و سرنوشت خود را به زیبا ترین شکل ممکن بسازیم و رقم بزنیم.

      ” یا حق ”

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار صالحه
      1402/01/14 11:02
      مدت عضویت: 470 روز
      امتیاز کاربر: 51060 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 710 کلمه

                  سلام بر استاد وهمسیران عزیز 

      اول قبول کردن تغییر وداشتن حس خوب نسبت بهش من خودم باره توزندگیم تغییرات کوچک وبزرگی اتفاق افتاده من اول فبول کردم این تغییرات تو زندگیمو 

      تویی این تغییرات تو زندگیم اشتیاق وانگیزه ایحاد کردن مخالفت نکردم بعد شرایط پذیرفتم برای بهتر شدن زندگیم برای تغییرات استقبال کردم هی خودم وهمسرم رو تشویق کردم باره دیگران از بودن توشرایط من برای خودش فابل قبول نبود ولی من توستم چون تغییرات دوست داشتم اینبه منظره ریخت پاچ هدر دادن نیست پشرفت درست هست تو زندگی بعضی ریخت پاچ بیهوده دارن کلی تغییراتی که باعث عقب افتادن تو زندگی براشون ایجاد کرده خرجشون با دخلوشون نمخونه خرج بیشتر از درامد هست با بده کاری تغییرات تو منزل انجام میدن واوضاع مالبشون تازه خرابتر مبشه تغییرات درست وفکر شده ادمه به نتیجه میرسونه نه تغییرات فکر واندیشه نشده 

      حدود ۹سالی بود که این تغییرات تو زندگیمون کم رنگ شده بود ولی بازم یک سال نیم پیسش همسر بازم خواست تغییراتی تو زندگیمون بده با سن بالاتر من مانع که نکردم کفتم تو توانشو داری با تشویق من ایشون خرید یی ماشین باقیمت بالارو انجام داد وفتی که ماشین اورد منزل بهش تبریک گفتم وفکر دیشو بهش یاد اوری کردم که تو اونم میتونی انجام بدی به فکرش باش امسال توایام تعطیل دیدم درپی همون هدف سال گذشته هست که بوته یی تغییر دوباره رو هم خودش وهم من تجربه کنیم  اشتیاق وانگیزه به تغییر هم د ر خودم وهم در همسر م ایحاد کردن واستفبال هم کردم منع نکردم 

      تو زمینه چاقی هم من اگه تغیییرات توجسم قبول نداشتم باید دست روی دست میزاشتم تا لحظه مرگ با مشکلات دست وپنجه نرم میکردم ولی من استقبال کردن برای تغییر کردن اقدام کردم باره شکستهم خوردم باره ناامید شدم هی بلتدشدم از پانشستم تاخداوند مهربون کمک کرد ابن مسیر رو پیدا کر ن در خودم انگیزه اشتیاق تمرکز وتوجه ودرک بهتر ایجاد کردم برای نتیجه  که او لاغری هست 

      یکی ازسختیرین مرحله لاغری زمانی هست که چاقی با  خودمون یدک میکشیم برای لاغر شدن وچه اون از هر مسیری که باشه ناامیدی داره رژیمها  بیهوده روشهای بیهوده 

      خسته شده رها کرده تو مسیر لاغری با ذهن تمرکز مارو ازچاق کم کرده کم کم تمرکز برداشته  اشتیاق مارو زیاد کردا تا به مرو این واکنها ازما باز شده وخومون متوجه لاغر شدن بشیم 

      تا زمانی که خود ما متوجه نشیم چا اتفاقی افتاده که ما چاق شدیم وچه اتفاقی باید بفته که ما لاغر بشیم رو متوجه نشیم نمتونیم خودمون لاغر کنیم هرچقدر عمل کرد ذهنو متوجه بشیم برامون درکش  بهتر میشه امید وانگیزمون بشتر شده  متوحه میشیم اشتیاق وانگیزه به تغیبر کردن درمابهتر شده ودلگرم به نتیحه که لاغریی یی تغییر خوب ودلچسب .هستبه دست میاریم

      من با نقسه ذهنی چاقی خودم چاق کردم وحالا دارم یاد میگیرم نقشه ذهنی لاغریی رو تو ذهنم درست کنم وبا کمک این نقشه ذهنی لاغریی خودم لاغر  کنم این نقسه ذهن ترسیم با دستی نیست بلکه بود تومسبر یاد گرفتن وانجام تمرین هر روزه باعث درست شدن نقسه ذهنی لاغریی در ذهن هست با مرو هر روز ویاد گرفتن کارهایی مربوط به اون روزتو سایت من در محیط لاغریی قرار میگیبرم وتمرکزم بیشتر به سمت لاغریی پیش میره 

      تو هر رزیم فقطاگه وزنم کم میشد در ذهنم تغییر احساس

      نمی کردم ولی همین عید امسال خودم با چشم خودم دیدم چقدر دارم تو ذهنم تغییر بوجود میارم واقعالمس کردم برام شیرین بود وفتی روهای اول که واردشدم تو سایت برام ممم بود که زود یا بگیرم وبرم بیرون از سایت ادامه بدم تا لاغر شم حیلی کاررو زود سریع وبا عجله در نظر گرفتم به مرور دیدم که من دارم چی فکر میکنم با نقشه چاقی میخوام لاغر بشم اگار که میخوام اشتباه درست کنم از همون اشتباه استفاده کنم برای درست کردن در صورتی که باید معکوس عمل کنم راه رفته برگروم ولی معکوس وبا حسهای خوب

      من در شروع هر رژیم شنبه های زندگیم بسیار مهم بود ولی همه باشکست روبرو شد ولی این بار دارم خودم اماده میکنم برای شنبه هفته دیگه کارهایی صد گام رو دارم تمام میکنم تا با شروع شنبه تغییر خوب روداشته باشم با دست پر وارد این شنبه رویای بشم یاد گیری داشته وارد دروه بشم این تغییر حالا هم تو جسمم ودر ذهنم داره صورت میگیره ولی با ورد حتما بهتروکاملترانجام میشه 

      خداوند پشت وپناهتون یاحق حق نکه دارتون

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 0
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 569 کلمه

      سلام استاد وقت بخیر.

      کاملا درسته در گذشته گیر کردن و ماندن در همه جنبه های زندگی شخص اصلا خوشایند نیست و تغییر کردن برای اکثر افراد سخت هست جز اینکه با توجه به فرمول درست دادن به ذهن خیلی راحت میشه تغییر کرد و شرایط بهتری داشت من خودم از تغییر کردن میترسیدم حتی از کوچکترین تغییر حس میکردم شرایط بهتر که نمیشه هیچ نابود هم میشه و به همین دلیل هم در لاغری خودم هم هیچوقت نتیجه نگرفتم تا با لاغری با ذهن آشنا شدم اتفاقا من کاهش وزن خیلی خوبی هم داشتم تا 20 کیلو و چندین ماه هم نگهش میداشتم اما بلاخره برمیگشت به همون وزن سابق و حتی بیشتر از اون وزن چرا چون من انتظاری از لاغری نداشتم و تغییر کردن اندامم رو سخت میدونستم انتظارم از چاقی قوی تر از لاغری بود و الان با دیدن این فایل متوجه شدم بله من در خیلی از زمینه های زندگیم اصلا قصد تغییر نداشتم و ترس داشتم از تغییر کردن دوست داشتم لاغر باشم دوست داشتم شاغل بشم دوست داشتم فلان اخلاقمو عوض کنم اما نمیتونستم و از فکر کردن به شرایط جدید ترس داشتم مثلا من قبلا خیلی دوست داشتم داروها رو بشناسم و بتونم در یک داروخانه کنار دکتر کار کنم و همیشه فقط میگفتم که دوست دارم اما به لطف خدا الان دوره اش رو گذروندنم و می‌خوام مشغول به کار در محیط داروخانه بشم من برام محال بود بدون رژیم ورزش دمنوش و سختی حتی یک کیلو کم کنم الان هم نمی‌دونم وزنم چطوره اما چون از روی کنجکاوی خودمو اندازه کردم بدون حتی یک ذره سختی با همین فایل های معجزه شما متوجه شدم که چقدر تغییر ذهن عالیه و 13 سانت از دور کمر من کم شده و خیلی خیلی خوشحالم یا مورد دیگه اینکه من اینکه هیچکس از دستم ناراحت دلخور نشه خیلی برام اهمیت داشت و اکثر مواقع در تلاش این بودم بقیه رو از خودم راضی نگه دارم حتی اگه حق با خودم باشه و از زمانی که با شما استاد خوب آشنا شدم این اخلاقم رو به کلی تغییر دادم و خداروشکر به آرامش خوبی هم رسیدم حتی چقدررررررررر تاثیر خوب روی همسرم گذاشتم چرا چون از محیطی که داره کار می‌کنه رضایتی نداره و بسیار ترس داشت از جدا شدن از اون کار اما الان تصمیم داره به شغل جدیدی فکر کنه و به این فکر جدید و زیبا که شرایطی بهتری براش مهیا هست نسبت به اون شغلی که رضایتی نداره یا مثال دیگه استاد من همیشه از اینکه بخواهیم ماشین زیر پامون رو بفروشیم تا بتونیم یه بهترش رو بخریم ترس داشتم چرا چون بر این عقیده بودم که اگه فروختیم دیگه نمیتونیم حتی مثل همونو بخریم اما الان خیلی وقته تصمیم گرفتیم به تعویض ماشینی بهتر فکر کنیم و از جدا شدن از ماشین فعلی ترسی نداشته باشم همه اینها در لاغری هم صدق میکنه و وقتی بتونی افکار چاق کننده ات رو به افکار لاغر شونده و لاغر ماندن تغییر بدی و لاغر بشی در خیلی از موارد دیگه ای هم که ترس تغییر کردن داری غلبه می‌کنی و تغییرات جدید شرایط بهتری مهیا می‌شود.

      استاد چقدر این موضوع حلب روغن جالبه الان من با خودم حساب کردم سه حلب از من جدا شده و 3 حلب دیگه باید از من جدا بشه و خیلی زودی به اون روز میرسم و بهتون پیام میدم.

      تغییر افکار نه تنها در لاغری در همه زندگیت چه بخوای چه نخوای شرایط خوبی رو فراهم می‌کنه.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5961 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 41 کلمه

        سلام و درود
        از خوندن نوشته شما لذت بردم
        چقدر عالی در مسیر تغییر کردن حرکت کردید و نتایج عالی پاداش کسانی است که با انگیزه و علاقه در این مسیر حرکت می کنند و استمرار دارند.
        مبارکتون باشه
        منتظر خبرهای عالی شما هستم👌

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          امتیاز کاربر: 0
          محتوای دیدگاه: 67 کلمه

          سلام شب بخیر استاد.

          خیلی ممنون از توجهتون و نگاه زیباتون انشاالله همیشه سالم باشید هر روز برای شما و خانواده محترم دعای خیر و سلامتی میکنم که وقت میذارید فایل های به این با ارزشی را رایگان در اختیار ما قرار میدین.انشاالله شرایط برام مهیا بشه از فایل های قسمت محصولات هم استفاده کنم به زودی عکس من هم به آلبوم شگفتی سازان اضافه میشود حق نگهدارتون.

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار amirali2020110@gmail.com
      1401/07/19 16:38
      مدت عضویت: 1188 روز
      امتیاز کاربر: 10703 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 224 کلمه

      بنام خدا 

      سلام 

      من تغییر را آغاز کردم خیلی وقته قدم تو راهی گذاشتم که لاغر بشم اونم برای همیشه و هر چه جلوتر میرم یه تغییر جدید صورت می‌گیرد من قبلا غرق در مشکلات دیگران بودم ذهنم همش مرور می‌کرد مشکلات را اخبارها ،فیلم‌های جنگی مسائل دیگران مسائل کار جرو بحث اداری و غیره اینها را اول مسیر داشتم من کاری نداشتم فقط ادامه دادم برای لاغری تا به مرور الان دیگه خبری از اخبار گوش کردن نیست با مشکلات دیگران فاصله گرفتم اصلا کاری ندارم با مسائل کاری کار ندارم تو خانه آرام شدم با همسر با بچه ها خیلی آرامش داریم هر جا حرف مشکلات و بد بختی ها هست من شرکت نمیکنم من این همه تغییر کردم نه به یکباره در طول تقریبا دو سال اما من متوجه نشدم کی شد دو سال چون غرق در آرامش احساس خوب ،سلامتی شادی و هر چی چیز خوب هست هستم ،نا گفته نماند حدود ۸ تا سایز کم کردم من تغییر کردم چون خواستم تغییر کنم و هنوز هم فکر میکنم من اول راه هستم خیلی دیگه باید تغییر کنم و برای همین هم هر روز تو مسیرم و استمرار دارم حتی گاهی اشتباهاتی دارم مثلا پرخوری میکنم اما ادامه میدم و نا امید نمیشم و میگم استاد روشن هم گاهی اشتباه داره پس باید ادامه داد و راز موفقییت ادامه دادن هست .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ملکه عشق
      1400/11/20 22:20
      مدت عضویت: 1237 روز
      امتیاز کاربر: 10303 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,678 کلمه

      به نام خداوند جان و خرد 

      سلام و درود استاد گرامی و دوستان هم مسیرم 

      تغییر کردن از توقف گذشته آغاز می شود….

      (بزرگترین مانع ذهنی خیلی از ما اینه که بارها شنیدیم همینه که هست می خوای بخواه می خوای نخواه !…)دقیقا من این فرمول را آموزش دیده بودم و متوجه شدم یه جاهایی تو عصبانیت برمی گردم می گویم همینه که هست و این در حالی است کلا من آدم دوسال قبل نیستم و کلا ویترینم از خودم جدید و به روز شده …این یعنی پذیرفتن تمام رنجها و شرایطی که دوست نداریم و بدترین حسی که القا می کنه زندانی بودنه خود اسارت در افکار و حصار ذهنی خود .

      تغییر کردن قانون جهان هستی است که هرگز تغییر نمی کند.

      در طبیعت شاهد تغییرات ابرها و ستاره هادر آسمان هستیم بارها در مستندات طبیعت فیلمهایی را دیده ام که با سرعت پخش می شوند مثل جوانه ای که به صورت گلی می شکفد یا سرعت رشد کرم برای پروانه شدن اما ما با چشممون لحظه به لحظه نمی تونیم  این تغییر را مشاهده کنیم .

      پروسه تغییر در جسم ما هم هر آن در حالت اجرایی شدن است اما سرعت آن با توجه و مقیاس ذهنی ما با تکنولوژی روز دنیا بسیار کند هست و به چشم ما نمیاد و همین باعث توقع بالایی از خودمون میشه و البته عجله کردن همانا و لیز خوردن همانا !…

      واکنشهایی که روزانه به مسائل زندگیمون نشون می دهیم تغییر سریع احساسات یا خلق و خوی ما و روند تغییر ما از بیماری به سلامتی یا چاقی به تناسب اصل قانون تغییر هست.

      ولی ممکنه با آموزشهایی که از کودکی دیده ایم نسبت به تغییر کردن مقاومت داشته باشیم مثلا من بارها شنیدم گفتند فلانی یهو تغییر کرد و زندگیش از هم پاشید و یه جورایی همیشه تغییرات انسانها در ذهن من به نوعی ترد شدن تلقی می شد!فلانی رفت مکه و اومد از خدا برگشته شد فلانی چادری بود دینشو فراموش کرد و مانتویی شد و هزاران قضاوت دیگر!…و از طرفی مغز ما تمایل به تکرار رفتار داره چون انرژی کمتری آزاد میکنه و برای تغییرات مقاومت می کنه و همین باعث میشه خیلی از افراد همه را ربط به سرنوشت بدهند و بگویند این هم تقدیر ما بوده و کاریش نمیشه کرد.

      اما برای رسیدن به هر آرزو و خواسته ای باید افکار و رفتار ما تغییر کنه تا بتونیم گامهای جدیدی برای خلق رویامون برداریم ولی اگر تمایلی به تغییر افکار و رفتار خودمون نداشته باشیم هر چه هم که تلاش کنیم و ابراز علاقه به خواستمون داشته باشیم نتیجه ای نمی گیریم.ممکنه خیلی از افراد چاق علاقه به لاغر شدن داشته باشند و خیلی هم تلاش کنند و به خود سختی بدهند اما لاغری از ذهن ما شروع میشه و جهت نما در ذهن ماست که باید بررسی بشه و در مسیر درست اصلاح بشه   

      پس ،از تغییر کردن استقبال کنیم با احساس خوب و نوعی تجربه جدید همراه بشیم و خودمون را حاکم شرایط زندگیمون بدونیم .

      مجموع تمام افکار و رفتارهای ما در گذشته شرایط امروز زندگیمون هست ولی ما محکوم به حمل کردن گذشته خود نیستیم امروز افکار و رفتار خود را تغییر می دهیم و آینده بهتری طبق علاقه مندیمون برای خود میسازیم و باید در این عملکرد ذهنی ….ارتباط گذشته را با آینده خود قطع کنیم .

      وقتی با اقتدار خود را حاکم زندگی خود بدانیم احساس توانمندی بیشتری می کنیم و با اشتیاق از تغییرات استقبال می کنیم و برای تست خودمون باید ببینیم چقدر برای تغییر دکوراسیون منزل مشتاقیم ؟!یا برای تجربه سفرهای جدید و راههای جدید آماده ایم  !؟پوشیدن لباسهایی جدید تست کردن تیپ جدید ؟!طریقه صحبت کردنمون با دیگران و …

      هرروز رسانه ها و خیلی از افراد جامعه در مورد شرایط اقتصادی و بیماری و جنگ و مسئولین و غیره صحبت می کنند (و ذهن ها ناخودآگاه برنامه ریزی می شوند شرایط بده هرروز کشتار بیشتر میشه و دزدها بیشتر میشن و اینجا جای زندگی نیست و غیره !…)و من بارها شده به همسرم گفتم فلان ماشین را می خریم به امید خدا و به خاطر آموزشهای ذهنیش می گوید خدا بیامرزد تمام شد اون دوران !…منم گفتم والا من از وقتی ۴سالم بودم همه از همون دورانها تا به امروز  می نالند!..😄یا شنیدم که دیگه مردم دل خوشی ندارند شاد نیستند پول ندارند و راهها بسته است و بیماری اومده و شرایط مملکت اینه !؟یا دیگه کی ازدواج می کنه با این شرایط خلاصه مطلب ….اگر در ذهن ما این فرمول مخرب ثبت شده باشه دیگه روی تمام جنبه های زندگی ما تأثیر می زاره یعنی برای لاغری هم ذهن مقاومت داره و به دنبال شرایط و عوامل خوب بیرون می گرده و ما را در حالت انتظار قرار میده !…پس باید این باور درست در ذهنمون ایجاد بشه که تغییرات از ذهن من شروع می شه و چاقی و لاغری یکی هست من انتخاب می کنم کدام با من باشه …

      اضافه وزن مثل واگن هرروز همراه ما هست و فردی که رژیم میگیره هرروز به سختی در مسیر حرکت می کنه و البته رنج چاقی همراهشه و چون حال دلش خوب نیست و رضایت نداره از خودش و مسیرش هرروز خودشو وزن می کنه که ببینه این واگن ها ازش جدا شدند و البته هربار با شکست مواجه میشه و در نهایت خسته میشه و مسیر را رها می کنه …افرادی که با اشتیاق زیاد و انگیزه بالاهم به باشگاه میروند که لاغر شوند هرروز رنج چاقی باهاشون و توجه به این جسمشون و رنجش از چاقی باعث میشه مغلوب اضافه وزن بشوند و مسیر را رها کنند چون این افراد از روشهای بیرونی  استفاده کردند و این روشها به اندازه کافی برای مدت طولانی نمی توانند در فرد احساس توانمندی واشتیاق و انگیزه ایجاد کنند و فرد خسته میشه و مسیر را رها میکنه ..

      تنها روشی که تمرکز را از روی چاقی بر میداره و از طرفی اشتیاق وانگیزه برای ادامه دادن  فرد در مسیر لاغری ایجاد می کنه روش لاغری با ذهن هست و این رمز شگفتی ساز شدنه✨

      اگر بخواهیم روند ایجاد نقشه ذهنی در مسیر چاقی و باورهامون را بررسی کنیم متوجه میشیم که نقشه ذهنی چاق در ذهن ما کاملا واضح و روشنه و ما با یقین در موردش صحبت می کنیم اما از روند لاغری چیز زیادی نمی دونیم یعنی نوشته ها و اطمینان و باور ما خیلی تخیلی هست چون نقشه ذهنی لاغر در ذهنمون ناقص هست و کمرنگ حالا ما میاییم هرروز با گوش دادن با فایلها و انحام تمرینات نوشتاری و خواندن دیدگاه دوستان و البته دیدن آلبوم شگفتی سازان ،ذهن خودمون را در فضای لاغری قرار می دهیم و تکرار هرروز این کار باعث میشه نقشه ذهنی لاغری در ذهن ما واضح و کامل بشه …

      به همین دلیل فردی که از طریق روشهای بیرونی با تلاش سعی داره لاغر بشه در نهایت شاید نتیجه ای کوچک و مقطعی بگیره اما نتیجه کلی یکسالش چاق تر شدنه چون نقشه ذهنی لاغری نداره و طبق الگوی ترسیم شده چاق در ذهنش باز هدایت به مسیر چاقی میشه تمام حرص و ولع خوردن ریزه خواری پناه بردن به غذا به وقت خشم رفتارهایی هستند که خودبه خودی انجام میشوند چون از نقشه چاقی در ذهن فرمانپذیرند .

      حلب های روغن ۴کیلویی که هر کدام از ما یه تعدادی از آن را سالیانی هست که با خود حمل کردیم فقط با تغییر افکار و رفتار و شخصیت سازی جدید ما از ما جدا می شوند نمیشه من همون آدم قبلی باشم و لاغر بشم اگر همون آدم قبل باشم پاداشم چاقیه و این من هستم که با کنترل ورودی های ذهنم علاقه ام به خلق شرایط جدید جسمم را ثابت می کنم و به مرور که هرروز این فایلهای آموزشی را دریافت می کنم و با تجزیه تحلیل فکری ذهنمو برنامه ریزی می کنم تمایلاتم خودبه خودی تغییر می کنه و تصمیمات و واکنشم به غذا ها عوض میشه و در نهایت جسم من تغییر می کنه .و وقتی اون حلب روغنها را روی زمین بزارم و از خودم جدا کنم در شگفت می مانم که چطور هر لحظه اونها را با خودم حمل می کردم و این دقیقا گذشته منه که باید بندازم و ازش رها بشم با آدم جدیدی بشم و از نو متولد بشم .

      همین الآن افرادی هستند که روزانه با دیدن اخبار منفی و جنگ و مسائل خیانت و دزدی و ناامنی فضای ذهنشون را از محتوای علاقه مندیشون پر می کنند و البته دارند خودشون نقشه زندگیشون را برای آینده در ذهنشون ترسیم می کنند و بعد از مدتی خلق شرایط جدید آنها را انگشت به دهان می کند و می گویند بدبیاری میاریم یا خدا از ما دور شده یا فرافکنی می کنند و تمام تقصیرها به عوامل بیرونی ربط می دهند.

      بنابراین هر چه تغییراتی که من در ذهنم و زندگیم و ورودی های ذهنم ایجاد کردم باعث شرایط آسودگی و ایمان بیشترم به خداوند شده است و این شرایط فقط برای منه در صورتیکه نزدیکانم شرایط خودشون را تجربه می کنند چربیهای اضافه و چاقی دوست نداره با ما باشه ولی مااصرار داریم باشه چون هنوز افکار و رفتار گذشته را داریم به محض اینکه من تصمیم بگیرم تغییر کنم چاقی از من دور میشه و من به حق الهی ام می رسم و در جایگاه طبیعی خودم همسو با ذات الهی ام با لاغری ماندگارم زندگی می کنم  .

      پس تمام مسئولیت چاق بودنم را می پذیرم و بعد با اشتیاق و تکرار و تمرین تا هررزمانی که قرار باشه آموزش میبینم تا به هدفم برسم و صددرصد وقتی اثر پروانه ای می گه بال زدن یک پروانه در اون طرف کره زمین باعث طوفان این طرف کره زمین میشه این زمانی که با اطمینان برای خودم و هدفم هرروز می زارم کن فیکون می کنه تمام زندگیمو 😍.

      خب وقتی من در این مسیر متوجه چطوری و چگونگی روند چاقیم میشم و باور می کنم که خودم این جسم را خلق کردم و درسته ناآگاهانه بوده و من نمی خواستم اما چون شناختی نسبت به عملکرد ذهنم بر جسمم نداشتم و خیلی از افراد متناسب بودند و تحت تأثیر حرفها و رفتار اطرافیانشون قرار گرفتند و چاق شدندخب دیگه برای من یقین میشه که با آموزش لاغری چه بخوام چه نخوام لاغر میشم ♾😍

      سپاس از تمام عواملی که منو مهمان سفرهای آسمانی کردند 

       دوستانم تاج عزت و اقتدار الهیتون همیشه بر سرتون 🍃🌸

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار من میتونم تغییر کنم
      1400/10/30 19:24
      مدت عضویت: 1047 روز
      امتیاز کاربر: 1306 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 430 کلمه

      سلام
      تغییر قبلا اسم تغییر میومد فک میکردم چقدر باید سخت باشه و من نمیتونم
      اما از ویتی تعییر رو شروع کردم میبینم ک چقدر اسونه و چقدر وابسته ب منه موفقیتم تو این مسیر ک چقدر وردی خوب بدم و چقدر از ورودی های بد دوری کنم
      الان از خودم میپرسم فریبا چ ورودی داشتی ک الان این دردها تو تو هس
      از اونها دوری کن وقتی جایی ذهنت آلارم میده اون کارو نکن
      بزار نقشه ذهنیت تغییر کنه بزار من ب سمت سلامتی حرکت کنم
      من هر روز ب خودم ورودی میدم و دارم ب سمن لاغری حرکت میکنم پس چ بخوام چ نخوام صددرصد لاغر خواهم شد
      هر چقدر ک از ورودی ها و توجه هات و احساسات بد دور باشم مطمئنا بهتر و بهنر میشم دیشب ی کاری برام پیش اومد رفتم بیرون و دیدم چ حکمت بزرگی در اون بیرون رفتن من بود
      پس فریبا حتما هم من دارم میرم ب سمت سلامتی ب سمت لاغری
      خدایا خودت هدایتم کن کمکم کن تا هر چه بهتر ب سمت سلامتی و لاغری حرکت کنم کمکم کن
      چقدر زیباست ک فک کنی وزنی ک از دست میدی مثل روغنها از خودم جدا میکنم
      و چقدر زیبا ست سبکی و راحتی بعدش

      ی گل دارم ب اسم سانسوری ک بعضی هاشون نوکشون زرد شده بود من با قیچی اون قسمت زدم الان ک نگاش کردم دیدم ک ترمیم شع داره ب رشدش ادامه میده تغییر یعنی این ک تیکه های زرد رو یاد بگیرم قیچی کنم و خودمو ترمیم کنم و ی ادم جدید بشم و هر روز بهتر از دیروز رشد کنم
      جالبه ی برگش ک قدش خیلی بلنده میبینی از ی راه مستقیم تصور کنیم سمت چپش زرد شده اما در همون قسمت سمت راس یا وسط همون سبزیه ک هس این مثل ما میمونه ک ب زندگی ادامه میدیم با منفی هامون با زردیامون اما اگه تعییر کنیم سبز سبز میشیم هم چهرمون زیبادمیشه هم سلامتیم
      تغییر کردن ب نطر من همون جهادی هس ک دربارش شنیدم جرات تغییر و کوچ کردن از جایی ک هستی ب جایی ک میخوای باشی
      خوشحالم ک تغیبر پذیرفتم و نیخوام از گذشتم رها شم گذشته ای ک ساختم با تودم ب اینده نره من میدونم ایندم چقدر زیباس چن خودم دارم میسازمش
      خدایا شکرت
      تو اینده نچندان دور من لاغر شدم من خونه خریدیم رابطم خیلی بهتر و عاشقانه تر شده
      خیلی خیلی سلامتم عالی اصلا نمیتونم ب زبون بیارم تو اینده من سوار ماشین مورد علاقم هستم
      چن دارم برای همه اینها ورودی میدم
      وای ذهنم و تفکراتم عالین کنترل دارم بر ذهنم چ زیباس دنیای من اینده من

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار متناسب شاد
      1400/10/15 11:35
      مدت عضویت: 1447 روز
      امتیاز کاربر: 6757 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 541 کلمه

      سلام خدمت استاد عزیز ودوستان همراه

      الان چند روزه که میبینم تلویزیون خونه داره مرتب برنامه مداحی پخش میکنه ودیدم که ایام شهادت هستش .

      و خودم چون حس خوبی ندارم بابت تماشای این فیلم ها. و ومادرم خیلی استقبال میکنه و گریه میکنه و با روضه ها پیش میره.

      وقتی میگم بزن یه کانال دیگه میگه که همین ها بایستی تو قیامت شما رو نجات بدن . و نرین جهنم .

      من وقتی رفتش آشپزخونه . سریع دویدم ریموت رو گرفتم که بزارم یه کانال دیگه . دیدم تمامی کانالها یا فیلم بیمارستان و سرم و خون هستش یا تصادف و گریه و غم و نداری …

      هیچی دیگه گذاشتم یه شبکه که پزشک دربار داشت وفیلم ژاپنی بود . 

      وقتی اومد داخل اتاق متوجه شد و سریع گذاشت روی شبکه مداحی . فهمید کارمنه . چون اوایل بهشون میگفتم که غم گوش بدین براتون غم میاد و… بهم میگه از بس سرت تو گوشیه خل شدی😪

      الانا دیگه واکنش نشون نمیدم چون دیدم دارم خودمو اذیت میکنم .

      یهو الان یادم اومد که بازم  مادرم چقدر بهترشده . چون یادم میاد وقتی ایام شهادت بود اجازه نداشتیم یک خونه رو جارو بکشیم میگفت شهادته شما خونه تکونی دارین . گناه هستش.

      یا یک مهمونی یا لباس قشنگ یا آهنگ یا حتی حمام رفتن رو هم گناه میدونست که با این کارها میرین جهنم وکسی نیست شفاعت شما روبکنه .

      من خودم از اون دسته آدمهایی بودم که در کودکی  غم وناراحتی رو درایام شهادت معنویت میدونستم چون بهم تزریق شده بود اگه گریه کنی  تو این روزها گناهانت بخشیده میشه .

      و مثالهایی از این قبیل که همه ما شنیدیم .

      من عاشق تعزیه بودم طوریکه یه بار آنقدر فضای احساسی سنگین بود نزدیک بود بیهوش شم .

      ولی در آیه های قرآن میخونم که مومنان نه غم دارند و نه ترس. و بارها درقرآن به آن اشاره شده . 

      حالا من تونستم تو این فضای خانوادگی بیام بیرون وتغییر کنم و روزها برام فرقی نمیکنه . فقط وفقط مراقب احساسم هستم  واگه میخام برای کسی کاری بکنم از سرعشق به خودم باشه نه ترس .

      بارها بهمون گفتن ترس نباشه ایمان نباشه .

      ولی الان میگم تا عشق نباشه ایمان نباشه.

      چون من وقتی فهمیدم حق انتخاب دارم و سرنوشتم از پیش تعیین شده نیست و زندگی هندونه سربسته نیست عاشق خدا شدم وایمانم زیاد شد .و احساس نزدیکی به خدا میکنم و کمتر در زندگی ترس رو تجربه میکنم . 

      حالا برای لاغرشدن هم بایستی عشق داشته باشیم عشق به لاغری داشته باشیم کم کم ایمانمون زیاد میشه که میتوانیم . بعدش حاضریم که تغییربدیم افکار چاقی رو به لاغری سخته اما شدنیه . 

      چون من تونستم ازتصوری که به خدایم داشتم  یک خدایی که یه چوب بالاسرمون گذاشته ویه کم خطا بریم میزنه توسرمون بیرون بیام و عاشقش بشم . 

      ما با همین افکاری که در محیطمان بهمون تزریق شد چاق شدیم و با تغییر همین افکار که دست خودمونه میتونیم متناسب بشیم . 

      یه ایمان میخاد که میتونیم با کنکاش در گذشتمون که بارها تونستیم تغییرکنیم وچقدر تجربه لذت بخشی داشت برامون .کمک بگیریم .

      بعدش با این ایمان پیش بریم و تغییر بدیم افکار وباورهای چاقی رو وآموزشهام رو دنبال کنیم و به سرزمین متناسبها کوچ کنیم .

      که این لذت حق ماست چون ما حاضرشدیم تغییرکنیم و پای درد ودل ها و موضوعات منفی نشینیم و احساسمون رو خوب نگه داریم  وبا آموزشها پیش بریم . 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار amiali2020110@gmail.com
      1400/10/11 16:03
      مدت عضویت: 890 روز
      امتیاز کاربر: 260 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 189 کلمه

      بنام خدا 

      تغییر کردن خیلی شیرین است برای من که واقعا شیرین هستش .از تغییر نباید ترسید من نترسیدم و از همان اول تعهد دادم که میخوام تغییر کنم از چاقی به لاغری پذیرفتم که در این مسیر باشم و چاقی هم همراه من هست و دارم به سمت لاغری میرم دارم نقشه ذهنی خودمو عوض میکنم به ذهنم اموزش لاغری میدم که میشه تغییر کرد و لاغر شد برای این کار نیازی به رنج و عذاب نیست فقط نیاز به تکرار و استمرار و گوش دادن به فایلها هست .من از وقتی تو سایت هستم تغییرات زیادی کردم اونم طوری که متوجه نشدم کی ایطوری شد که من با مقدار خیلی کم غذا سیر میشم ،احساسم خیلی خوب شده ،ا رامش دارم .روزانه با آدمهایی برخورد دارم که میان مرتب خودشون را وزن می‌کنند و در مورد رژیم های مختلف صحبت می‌کنند و من تو دلم می خندم که خود من یه روز دنبال این رژیم‌ها و وزن کزدن ها بودم اما الان چقدر تغییر کردم و خبری از اون گذشته من نیست و من اون آدم قبلی نیستم و از،این بابت بی نهایت خوشحالم .ازشما هم ممنونم استاد 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار azamhoseinzadeh0180@gmail.com
      1400/09/15 07:01
      مدت عضویت: 987 روز
      امتیاز کاربر: 189 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 159 کلمه

      سلام به استاد گرامی و همراهان عزیز

      تغییر کردن 

      زندگی همه اش تغییر هست ولی با سرعت کند اگه یک کم فکر کنیم از صبح که از خواب بیدار میشیم زندگی مون پر است از تغییرات فیزیکی و شیمیایی

      اگه کتری آبش به جوش نیاد ما می تونیم چایی درست کنیم

      اگه نتونیم تخم مرغ خام رو تغییر بدیم و بپزیم می تونیم بخوریم 

      ما اصلا توجهی به این همه تغییرات نمی کنیم چون عادی هست شب و روز فصل ها می گذرند و این همه تغییر رو می بینیم ولی دقت نمی کنیم

      کافیه عکس های سال قبل یا چند سال قبل مون رو نگاه کنیم خودمون می بینیم چه همه تغییر کردیم از نظر ظاهری 

      و الان من  بزرگترین تغییر م رو شروع کردم …..حرکت به سمت تناسب اندام 

      میدونم یک دفعه اتفاق نمی افته ولی نشانه هاش شروع شده چون حرکت جسم من کند تر از حرکت ذهن من هست 

      من با علاقه و پشتکار دارم ادامه می دهم و 

      چه بخواهم چه نخواهم لاغر میشم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار shahla mahmoudi
      1400/09/14 08:36
      مدت عضویت: 1717 روز
      امتیاز کاربر: 23487 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 311 کلمه

      سلام استاد گرامی و دوستان خوبم

      نقشه ذهنی اعمال و رفتار ما را کنترل میکند

      وقتی نقشه چاقی در ذهن داریم همزمانی هایی پیش می آید که به سمت چاقی بیشتر هدایت شویم

      حالا ما با یاد گرفتن فرمولهای لاغری نقشه ذهنی مان را تغییر میدهیم و همزمانی هایی در جهت لاغری برای ما پیش می آید

      تصمیمات متفاوتی میگیریم و بدون هیچ اجباری رفتارمان درست میشود و طبق نقشه ذهنی لاغری پیش میرویم

      در مورد نوار زمان من وقتیکه برای اولین بار نوار زمان به سمت چاقی را انجام دادم بقدری حالم بد شد که حد نداشت و نوار زمان به سمت لاغری برایم یک رویای شیرین بود

      شش ماه پیش که دوره ورود به سرزمین لاغرها را برای چندمین بار انجام دادم تجربه متفاوتی از انجام این تمرینها داشتم

      نوار زمان به سوی چاق شدن تاثیری چندانی در من نگذاشت مثل این بود که ذهنم آگاهی داشت که این واقعی نیست و بر عکس نوار زمان به سوی لاغری برایم کاملا واقعی بود و احساس رویا پردازی به من دست نداده بود

      اول فکر کردم چرا من اینبار دچار احساس بد در انجام تمرین نوار زمان بسوی چاقی نشدم شاید با دقت قبلی انجام ندادم

      وقتی تمریناتم را در سایت نوشتم استاد جواب دادند “اگر به شکل مرتبه قبل تحت تاثیر قرار نگرفتی به این دلیله که از اون حجم افکار منفی و تصاویر ذهنی چاق به میزان قابل ملاحظه ای کم شده

      در واقع فرمولهای ذهنی، تصاویر ذهنی و ترموستات ذهنی شما تغییر کرده و این نشانه خوبیه”

      بسیار خوشحال شدم از اینکه تمرینم را در سایت انجام دادم تا تونستم این جواب خوشحال کننده را بگیرم

      اگر مثل قبل فقط در دفترم می نوشتم به این آگاهی دست پیدا نمی کردم که ذوق و شوقم برای ادامه دادن چندین برابر شود

      ممنونم استاد عزیزم که همیشه پشتیبان ما هستید و ما را در این مسیر زیبا راهنمایی میکنید

      من به شما و به بودن در این دوره شگفت انگیز افتخار میکنم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1400/09/04 01:20
      مدت عضویت: 1658 روز
      امتیاز کاربر: 28281 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 2,221 کلمه

      سلام خدمت استاد گرامی و ارجمند و  دوستان خوب و پر تلاش و موفقم 

      تعییر جسم یعنی  حرکت  جسم از یه حالت نامناسب به حالت  مناسب هست و یا  تغییر بیماری حرکت جسم از حالت بیماری به سلامتی هست و چیز پیچیده و سختی نیست اگر ما در این روند اختلال ایجاد نکنیم  .

       گذشته ی شما حاصل افکار و باورهای شما هست و هیچ سرنوشتی در کار نیست و  شما به راحتی  میتونید شرایط فعلی خودتون رو تغییر بدید اگر تصمیم به تغییر کردن داشته باشید  .

      تغییر انتظار من از زندگی باعث شده شرایط الان  من کلی  تغییر کنه وگرنه شرایط بقیه ی افراد اطرافم که تغییر نکرده پس من تغییر کردم  که زندگیم تغییر کرده .

      من باید باور کنم که میشه  چاقی از من جدا بشه و یکی از سخت ترین مراحل لاغری  با ذهن همین ایجاد  باور هست و اگر تونستی  باور کنی به راحتی بر تمام چاقی علبه میکنی و اون رو از جسمت بیرون میکنی و تو لاغر میشی .

      من در گذشته اینقدر شوق و علاقه به  لاعری رو داشتم که بارها  سختی رزیم و ورزش سنگین رو تونستم تحمل کنم تا به لاغری ایده الم برسم و چاقی از من جدا بشه .اما چون اونها  راه ها  اشتباه بودن  من رو برای همیشه لاغر نمیکردن  و من همیشه در حال رفت و امد بین چاقی و لاغری بودم   و همین من رو خسته و ناامید کرده بود  که انگار من به خاطر فلان دلایلی که دارم نمیتونم متناسب بشم و متناسب بمونم تا با این راه آشنا شدم .و من با همون اشتیاق و  علاقه به لاغری  در این راه قدم گداشتم و باورهای صحیح هم ایحاد کردم و خدا رو شکر  تونستم تا حالا نتایج عالی بگیرم و از خودم راضی هستم .

      من  هر وقت در  سایت بخوام مورد لاعری خودم حرف بزنم خیلی با اطمینان و با ایمان بسیار  بیشتر از قبل خودم حرف میزنم چون دو سال دارم روی خودم  مرتب کار میکنم و باور کردم که میتونم به تناسب دلخواهم برسم و هیچ مانعی بر سر راهم نیست .و من دارم دقیقا از همون مسیر چاقی ولی در باند مخالفش حرکت میکنم و ارام و اهسته حرکت میکنم و به زودی به ایستگاه لاغری میرسم .

      من هر روز در سایت میام و فایل گوش میدم و مینویسم و تا   الان خیلی تغییرات  خوبی داشتم  اتفاقا من همین دو هفته پیش خیلی اتفاقی با  خوردن پفک نمکی مینو  مواحه شدم  و خیلی به نطرم مزه اش عالی اومد چون من قبلا عاشق انواع مارکها ی پفک خصوصا چی توز بودم به جز این مارک مینو و حالا  مدتی هست برعکس از این مارک  خیلی خوشم میاد و از بقبه مارکها خوشم‌نمیاد و دیگه نمیخرم و از دو هفته پیش تا حالا نزدیک چهار بار  پفک نمکی مینو خریدم و خوردم و این طور پفک خوردن در کل دو سال که در سایتم واقعا کم سابقه بوده و یا  اصلا همچین کاری نداشتم  چون مثل قبل میلم  به پفکها و چیبس نمیکشه و حتی بارها شده جلوی من بودن و من نخوردم و اون موقع احساس قدرت عالی کردم که واقعا تغییر کردم برای همین از این رفتار جدیدم  دخترم و همسرم خیلی تعجب کردن و همش،میگن تو چرا دوباره اینطوری شدی بابا  نکن چاق میشی کارت اشتباه برگشتی به دوران قدیم و ….  اما خبر ندارن و بهشون میگم نگران نباشین  برای جسم من وقتی گرسنه هستم نوع مواد غدایی فرق نداره میخوام سالاد بخورم یا پفک بخورم این چیزا اهمیت نداره  مهم به اندازه خوردن هست و در ضمن در این چند بار که پفک خریدم واقعا گرسنه بودم و دلم هیچ چیز دیگه نخواست حتی انواع شیرینی جلوی من بوده لب نزدم و انواع خوردنی بوده برای شام من نخوردم  و انتخابم خوردن یک پفک بوده نه اینکه  از روی ترس نخورم اصلا  فقط با خودم میگفتم اگر شام بخورم و سیر بشم ممکنه که نه  صد در صد دیگه جا برای خوردن اون ندارم و نمیخورم  برای همین  در زمانهایی که واقعا جا داشتم اون رو انتخاب کردم و خوردم و اصلا پرخوری نکردم و اتفاقا همین امشب شام خورده بودم و سیر بودم و دوباره چشمم به همون پفکهای مینو در سوپر مارکت  افتاد ولی انتخابش نکردم چون سیر بودم یعنی میخوام بگم هرگز زیاده روی نکردم تازه همون یه پاکت رو هم نتونستم تنهایی بخورم با دخترم و همسرم سه نفری خوردیم و واقعا بعد از خوردن هم حسم خوب بوده و اصلا پرخوری و فشار شکمی نداشتم و بارها به ذهن ترسوی خودم که میگفت وای پفک خوردی حالا چاق میشی گفتم نه رفتار تو اشتباه نبوده کاملا صحیح  بوده و هرگز تو با این کار چاق نمیشی تازه اگر من دلم میخواست اما از ترس جاقی نمیخوردم اون موقع چاق میشدم و یا  اون لقمه های اضافه که بعد از ناهار  یا شام و یا صبحانه میخورم و  فشار شکمی دارم اونها  من رو چاق میکنه پس خیالت راحت دباشه پفک خوردن من ربطی به چاقی من نداره  افکار و رفتار نادرستم من رو چاق میکنه و گرنه مواد عدایی که با هم فرقی ندارن و اونها قدرتی ندارن   .

      من نقشه ی ذهنیم واقعا تغییر کرده متوجه میشم و اما هنوزم باید ادامه بدم تا بازم بهتر رفتار کنم  و  بعد از سیری چند لقمه اضافه تر  بر نیازم نخورم من اینقدر این اگاهی ها رو تکرار میکنم تا واقعا درست تر رفتار کنم یعنی در موقع گرسنگی به سمت مواد غذایی برم و  فقط برای رفع نیازم از اونها استفاده کنم و زیاده روی نکنم .

      من دیگه اون حرص و ولع گدشته رو ندارم مثلا من قبلا که در رزیم بودم چون خوردن هر گونه شیرینی جات برای من ممنوع  بود و  من فقط،میتونستم ۳ عدد خرما بخورم  یادمه همیشه تلافی شیرینی خوردن که واقعا هوس خوردن اون رو داشتم روی خرما که مجاز بودم در میاوردم و تا میتونستم خرما جایگزین  وعده های میوه ام  میکردم و یا بیشتر از حد  مجاز خودم  میخوردم  چون واقعا دلم میخواست و اگر فصل زمستون میشد و ارده هم اضافه میشد من واقعا زیادتر  میخوردم و حتی یادم یه وقتهایی به جای شام داخل برگه ی رژیمم من کلی خرما و ارده با نون میخوردم چون واقعت حرص،و ولع شیرینی خوردن داشتم و  در اون رژیم من همچین چیزی نبود و نباید میخوردم و وقتی میرفتم پیش کارشنایس و میگفتم این کار رو کردم تعجب میکرد و میگفت نه نمیشه  کارت رو خراب نکن هم ارده چرب و پرکااری و روعن حساب میشه هم خرما به این حجم نباید بخوری و من حریص تر میشدم  و علاوه بر وعده ی  صبحانه که با شیر و گردو میخوردم میان وعده هم میخوردم و بیشتر شبها هم شام خرما و ارده میخوردم و اما امسال که سال دوم هست من در سایتم و  الان هوا ی دزفول  تقریبا سرد شده  به همسرم گفتم خرما و ارده تهییه کنه خدا شاهده اصلا میل و رعبتی به خوردن  اونها ندارم چرا ؟؟. چون آزادم  چون هر شیرینی بخوام میتونم بخورم اما من دیگه علاقه به شیرینی ندارم و فقط من  هر روز صبح با شیر یه تکه شیریتی از مدل  دلخواهم رو میخورم و الان نزدیکه یه هفته هست همسرم خرما و ارده  خریده  من  فقط روز اول سه دونه خوردم و دیگه نخوردم تا  اینکه امروز چند عدد با ارده و کنجد و گردو  خوردم  و تازه خیلی هم میام نشده بود و اینقدر برام سنگین بودن که نتونستم دیگه  شام بخورم  و هر چقدر مادرم اصرار کرد بیا شام بخور نخوردم و اما چون دیگه برام سرخ کرده بود من  یک تکه   ماهی کوچیک خوردم و  با این کار واقعا فشار شکمی داشتم و گفتم ای کاش نمیخوردم و میدونم همین کار نادرست میتونه من رو چاق کنه ولی پفک خوردن چند شب پشت سر هم من که به اندازه خوردم و اصلا فشار شکمی نداشتم من رو چاق نمیکنه در حالی که همسرم با هر دیدن من در حال پفک خوردن بهم می  گفت دوباره چاق مبشی ها نکن ولی نمیدونه به مواد عذایی نباید برچسب زد و  نباید اونها رو  تفکیک کرد  و نباید به اونها  قدرت داد و …..ولی عیب نداره برای امشبم  که فشار شکمی داشتم  بازم بهتر عمل میکنم  و اما یادم هست   شب اول که همسرم خرما و ارده خریده بود من  سه دونه  ارده و کنجد و گردو  با هم قاطی برای  شام  خوردم  و دیگه صلا نتونستم هیچ چیز بخورم    و تا فردا هم انگار اشتها برای ناهار نداشتم  اینقدر برام  سنگین هستن و  من دفعه پیش  درست رفتار کردم و به زور عذا وارد جسمم نکردم واقعا میخوام  بگم حرص،و ولع من بر ای خوردن  هر  شیرینی و بیسکوییت و  حتی خوردن خرما و ارده و کنجد و گردو  که قبلا عاشقشون بودم  واقعا تغییر کرده و دیگه مثل قبل نمیتونم بخورم  و اتفاقا چند ساعت قبل موقع خوردن خرما  داشتم به همسرم همین تغییرات رو  میگفتم که یادم قبلا چطور رفتار میکردم  و الان چطور م  و اتفاقا بهش گفتم  همش به خاطر محدود کردن دوران رژیم بود که از من اون رفتارها سر میزد و الان  این رفتارهای قشنگم به خاطر آزادی در این مسیر هست .

      پس این چاقی من که الان با من هست قرار نیست برای همیشه با من باشه و من یه جایی اون رو رها میکنم و اون قابل رها شدن هست و قابل تغییر کردن هست من به خودم میگم چاقی  مثل لباسی هست  که قبلا خریدم و به تنم کردم و  دیدم انگار مدلش و رنگش به من نمیاد پس رهاش میکنم و یا لباسم رو تغییر میدم و لباس دلخواهم رو میپوشم که تناسب اندام هست و قرار نیست من تا اخر عمر با اون لباس چاقی زندگی کنم من قدرت تغییر دادن لباسم رو دارم .

      اصلا من وقتی یاد گذشته ی خودم میفتم که چطور پرخوری میکردم وحشت میکنم و میگم چطور من اینقدرر زیاد میخوردم من اگر همین الان بهم بگن مثل قبل بخور نمیتونم بخورم حالم بد میشه فشار شکمی بسیار شدید بسیار شدید خواهم داشت من الان فک کنم اندازه یه بچه کوچیک  غذا میکشم تازه  چند لقمه اخرش رو هم  اگر بخورم فشار شکمی خواهم داشت و اذیت میشم که فکر کنم  این مقدار غدای الان من یک سوم گذشته ی خودم هست حالا اگر بخوام مثل اون موقع ها بخورم فکر کنم از شدت درد  شکم گریه کنم و به خودم بپیچم و یا استفراع کنم و من  بارها میگم این گذشته ی من  بوده ولی حالا دیگه اون رفتارها با من نیست و جدا از من هست پس این رفتار م رو که هنوز بعضی جاها شاید یکم اضافه تر بخورم رو هم به زودی با استمرار بهتر خواهم کرد یا حتی ترس از خوردن در بعضی مواقع خاص رو به مراتب بهتر خواهم کرد  اگر با تعهد  و اشتیاق همچنان ادامه بدم و تمام این رفتارها ی نادرست من  زمین میمونه و دیگه همراه من نخواهند بود چون من آدم دیگه ای  میشم و اون رفتارها از من جدا میشن 

      ولی با تکرار اموزشها ذهن من و شخصیت من که تغییر کنه رفتار و عادتهای من هم تغییر میکنه و در نهایت جسم من هم تغییر خواهد کرد و وقتی من خودم یاد گدشته ی خودم میفتم واقعا از الان خودم  لدت میبرم که نمیتونستم  سه چهار تا   خرما ارده  با  گردو  بیشتر بخورم تازه بدون نون اونم برای شام من نه میان وعده و یا اینکه من  تونستم انتخاب کنم از بین کلی مواد خوراکی که من پفک بخورم هر چقدر در اطرافم مواد خوراکی باشه من پس بزنم که برم  پفک بخرم تازه چند نفری با هم بخوریم این نشان از قدرت انتخاب من و امیر بودن من بر مواد خوراکی داره که واقعا کم تغییراتی نیستن و من حتی برای یک لحظه نمیتونم مثل  گذشته ی خودم عذا بخورم اهان یادم رفت حتی امروز من ناهارم رو دوست داشتم بدون نون بخورم در حالی که نون  بود ولی انتخاب کردم خالی بخورم واقعا مسلط تر شدم بر انتخاب  مواد عدایی  در حالی که قبلا غذای امروزم  رو  بدون نون محال بود  بخورم پس میشه تغییر کرد با دادن ورودی جدید به ذهنم نقشه ی ذهنی من تغییر میکنه و من چه بخوام چه نخوام لاغر خواهم شد اگر در این مسیر استمرار داشته باشم و تعهد داشته باشم خود من هر روز عصر بعد از کلاس انلاین پسرم میام تو سایت و تمرینات رو انجام میدم اما امروز علاوه بر کلاسش جلسه هم داشتیم و واقعا طول کشید و بعدم برای انجام کاری بیرون رفتم و خلاصه  عصر نشد  انجام بدم ولی حالا که ساعت دوازده شب هست با اشتیاق دارم فایل گوش میدم و مینوسم چون هدفم برام مهم هست چون  انگیزه دارم چون اشتیاق دارم چون تعهد دارم و من اگر همینطور ادامه بدم به زودی رفتارها و باورهای بهتری خواهم داشت و جسم بهتری هم خواهم داشت پس من باید اول تغییر کنم و قدم بردارم برای خودم  تا جسم من هم تغییر بکته و من اگر چاقی رو نمیخوام و یا این چند کیلو اصافه رو نمیخوام باید خودم عوض بشم تا جسم من عوض بشه پس من تعییر میکنم تا چه بخوام چه نخوام من لاعر بشم و من فکر کنم یک حلب و نصفی  روغن با خودم هست شایدم بیشتر یا کمتر نمیدونم  ولی به زودی اون رو زمین میزارم و  دیگه با من همراه نیستن   پس من با وجود بودن چند کیلو چاقی در جسمم ولی به راهم ادامه میدم تا موفق بشم من اینقدر کار میکنم تا حلبهای روغن از من جدا بشه و این خیلی لدت بخش هست برای خودم چون عاشق تغییر کردن هستم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faribadeghani1371@gmail.com
      1400/07/14 22:28
      مدت عضویت: 1047 روز
      امتیاز کاربر: 1306 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 120 کلمه

      سلام باید گذشته رو رها کرد
      رهایی خیلی شیرینه اینک از گذشته رها بشی و در لحظه حال باشی قشنگترین حس دنیاست ۰
      گذشته رو رها کن فریبا
      اگه سیندرلا برمیگشت کفششو برداره هیچ وقت یک پرنسس نمیشد برنگرد ب دیروز ب گذشته
      در لحظه حال باش
      یک فریبای جدید بساز فریبایی ک قویه و حرف دیگران گوش نمیده اهمیت نمیده
      برای لاغریش تلاش میکنه
      برای حس خوبش تلاش میکنه
      من میخوام ب الماس درونم دست پیدا کنم
      خدایا در این روز عزیز از تو میخوام سال دیگه این موقع موفقتر بشم کمکم کن خدا
      خدایا تو برای من کافی هستی من تو رو میخوام میخوام ته این راه ب تو برسم
      ب لاغری برسم
      ب حس خوب
      میخوام زندگی کنم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faribadeghani1371@gmail.com
      1400/07/14 18:53
      مدت عضویت: 1047 روز
      امتیاز کاربر: 1306 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 355 کلمه

      سلام
      تغییر کردن ب نطر خود من همون جهاد هستش اینک قبول کنی ک باید تغییر کنی و بخوای و وارد عمل بشی و بعدش در مسیر بمونی و عمل کنی
      من خودم با تموم وجودم تغییر کردن دعوت میکنم ب وجود خودم
      من میخوام ک دیگه از جنگ با خودم دس بردارم میخوام با خودم دوس باشم و این چاقی یک مهمان ناخوانده ای هستش ک قراره بره چرا ب خاطر این مهمان ناخوانده با خودم قهر باشم با خودم جنگ کنم
      من داشتم جارو میکشیدم کیسه جارو خالی کردم شستم وخشک شد بعد انداختمش
      و ب خودم گفتم فریبا جانم ببین ذهن توهم مثل این جارو هستش باید خالی شه از افکار از باورهایی ک تا الان ساختی باید آشغالهای مغزتو خالی کنی در عین حال ورودی ها ی بد رو کم کنی تا مخزن پر نشه از بدی هاتا بتونی ب اون رسالت خودت ب ارزوی خودت ب فابریک بودن خودت برسی
      باید قبول کنیم ک خودمون باعث چاقی باعث بیماری فقر و هزاران جیزدیگه شدیم خودمون
      من جارو خای کردم شستمش و خشک کردم بعد استفاده کردم اقا زمان برد زمان
      حالا باید افکار خودمو تغییر بدم با چی
      با بودن در مسیر با ورودی های تمیز
      که چی بشه اونقدر ک مثل یک اسب ک رام میشه و سواری میده ذهن
      منم سواری بده رام بشه
      ذهنم مثل یه مخزن بدونیم ک توش با افکار و باور های چاقی پر شده هر چقدر ک ورودی من لاغری باشه اون چاقی از اونور دفع میشه و در اخر میبینی اون مخزن پراز افکار لاغریه و میبینی ک ذهن رام شده و جسمم نشون میده تغییرو
      بیایمم فرصت بدیم برای تغییر کردن عجله نکنیم
      فرصت بدیم ب خودمون حداقل یکسال چرا عجله داریم بابا دیگران حرف خواهن زد خوب باشی میگن دیوانس بد باشی میگن خبیسه
      الانم چاق باشی میگن چاقی لاغر باشی میگن مردنیه
      ول کنیم دیگران رو
      دیگران همیشه حرف دارن برای ایراد گرفتن
      ب خاطر خودمون
      مادر خودمون بشیم و ناز خودمون بکشیم تربیت کنیم خودمون و فرصت رشد بدیم
      برای دیدن رنگین کمان باید صبر کنی
      ومن خوشحالم ک اخر این صبر شیرین لاغریه
      ممنون استاد عزیز برای فایل زیبا و پراز انرژی

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1400/07/04 09:58
      مدت عضویت: 1609 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 879 کلمه

      سلام🙂

      فایل شما رو که گوش میدادم یاد این جمله کتاب چهار اثر افتادم

      هیچ کسی نمیتواند تو رو از چیزی محروم کند جز خودت،و؟هیچ کسی نمیتواند تو رو به چیزی برساند جز خودت…

      و این جمله دقیقا معنی این کلمه عدالت خدا است

      پس چطور اینهمه ادم در کل دنیا هستن که از شرایطشون راضی نیستن چه جسمی چه روحی چه مالی چه سلامتی چه روابط ….

      چون هنوز به این اگاهی نرسیدن که همه چی دست خودشونه …همه شرایطی که در حال حاضر دارن نتیجه نقشه ذهنیشونه

      حالا نقشه ذهنی چیه و چطور ساخته شده؟؟؟؟

      حاصل دادن آگاهی به ذهن به طور پیوسته و مداوم

      وقتی داشتین درباره علاقه آدمها به اخبار و دنبال کردن موضوعات مربوط به اقتصاد ضعیف و جنگ و نوسانات بازار…. صحبت میکردین با خودم میگفتم همه ما همواره داریم آگاهی کسب میکنیم و با همین آگاهیها ذهنمون رو تربیت میکنیم و به قول شما نقشه ذهنی ترسیم میکنیم….

      ولی اکثرا هوشیار نیستیم که داریم با چه مطالبی ذهنمون رو پر میکنیم چون اصلا نمیدونیم همین مطالبی که هر روز داریم بهشون توجه میکنیم قراره آینده زندگی ما رو بسازن..اینم به این دلیله که بین دادن هر اطلاعاتی به ذهن و اتفاق افتادن شرایط مشابه اون اطلاعات و تجربه ما..‌یه فاصله زمانی وجود داره ..‌‌و همین فاصله زمانی باعث میشه ما اون اتفاق رو از بد شانش و اقبال یا قسمت و تقدیر و سرنوشتمون بدونیم و نتونیم اونا رو به هم ربط بدیم…

      در چاقی هم همین اتفاق افتاده و ما از سالها قبل دلایل چاقی و خلاصه حرفهای مربوط به چاقی و چاق شدن رو شنیدیم و دیدیم حالا از اطرافیان از رسانه ها از پزشکان ….و متخصصین تغذیه و در اون زمان ما اصلا چاق نبودیم ولی با این آگاهیها داشتیم نقشه ذهنی چاقی رو ترسیم میکردیم خیلی خیلی آروم و تدریجی و ناخودآگاهانه….

      بعد از مدتی که این نقشه ترسیم شد و واضح و پر رنگ شد ما آروم آروم شروع کردیم به انجام رفتارها یی که ما رو چاق میکردن

      از یه زمانی که نگران چاقتر شدن شدیم تصمیم گرفتیم با رژیم گرفتن یا ورزش کردن یا کم خوردن یا حذف شیرینیها و کربوهیدراتها جلوی چاقتر شدن رو بگیریم

      چون باز هم بر اساس اطلاعات قبلی غذاها رو عامل چاق شدن میدونستیم خوردن رو علت چاقی میدونستیم یا سوخت و ساز پایین رو علت میدونستیم پس میخواستیم در جهت مخالف اون اطلاعات عمل کنیم تا لاغر بشیم در حالیکه در تمام اون روشها نقشه ذهنی که تغییری نکرده بوده و انفاقا چون اون نقشه به قوت خودش باقی بوده و احتمالا با توجه ما به چاقی پررنگتر هم شده بوده یا از تلاشمون نتیجه لازم و کافی رو نمیگرفتیم یا نتیجه ما موقت بوده و دوباره به همون وزن برمیگشتیم شایدم بیشتر

      بعد از تمام این سختیها و تلاشهای بی نتیجه با لاغری با ذهن آشنا شدیم و کم کم درک کردیم که اصلا سرچشمه کجاست ؟ و علت این چاقی و چاقتر شدن چیه….

      و حالا میدونیم که با دادن آگاهی صحیح و تکرار هر روزه اون میتونیم نقشه ذهنی لاغری رو ترسیم کنیم 

      اینکه این مسیر هیچ سختی و رنجی از نظر جسمی نداره و هیچ محدودیت و رژیمی نداره و نیاز به هیچ نوع ورزشی نیست فقط فایل گوش دادن و تمرین نوشتن هست باعث شده آسونترین راه برای لاغری باشه

      ولی یه سختی خیلی بزرگ داره اونم اینه که در شروع و حین حرکت در این مسیر و ترسیم نقشه ذهنی لاغری این جسم چاق ما همراه ما است و سرعت تغییرش به قدری کند هست که اون نیاز ما به سریع لاغر شدن رو به هیچ وجه ارضا نمیکنه یعنی در عین چاقی و چاق بودن و نافرمی و مشکلات چاقی و حرف و حدیثها باید فایلهات رو گوش کنی و باور کنی که با همین آگاهی دادنها ست که لاغر میشی…و چون هیچ کدوم از کارهای فیزیکی روشهای قبلی رو نمیکنی باور کردنش هم سخته که با همین کارهای ساده روزانه میشه لاغر شد و لاغر موند…

      در صورتیکه برای چاق شدن هم تو تلاش خاصی نکردی رژیم خوردن نگرفتی ورزش نکردی برای اینکه گشنه ات بشه و بیشتر بخوری …ولی چاق و چاقتر شدی 

      پس اینکه شما میگین لاغری همون چاقی هست که باید تغییر کنه…همینه…

      تنها تفاوتش اینه که شما در روند ترسیم نقشه ذهنی اطلاعات رو نا آگاهانه وارد ذهنت کردی ولی در این روش آگاهانه باید خودت زمان بذاری و قسمتی از تایم روزانه ات رو اختصاص بری به آموزشهای این سایت و اینه اش کمی سخته

      چون عادتهای روزانه ات رو باید تغییر بدی تا برای لاغری با ذهن زمان خالی بشه و این ترک عادتهای قبلی سخته چون باور اصلی و ریشه ای ما اینه 

      که ما نمیخوایم تغییر کنیم ولی میخوایم همه چی گل و بلبل بشه …

      خوب آدم عاقل….اگه قرار بود با ادامه روند های قبلی و عادتهای روزانه قبلی شما موفق و لاغر و ثروتمند بشی که تا حالا شده بودی؟؟؟؟؟!!!!!

      پس روال قبلی جواب نمیده و باید عادتهای قبلی تغییر کنه و تنها خودت هستی که باید اقدام کنی‌.‌

      و خودت رو و عادتهات و آموزشها و آگاهیهات رو تغییر بدی..‌و این سخته وبرای همینه که بهش میگن ارتش یک نفره….‌

      تو به تنهایی باید  ذهنیت و عادتها و شخصیت قبلیت رو تغییر بدی هیچ کسی نیست هیچ یار و همراهی نیست و اتفاقا اگه بگی به بقیه مسخره ات میکنن و قدرت و توانت رو ضعیف میکنن

      ولی بعدها که ادامه دادی و نتیجه گرفتی میان ازت میپرسن چه کردی…🙂

      پس ادامه بده که خوب داری پیش میری💪

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 18 از 4 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Vafraze12
      1400/06/22 01:13
      مدت عضویت: 1497 روز
      امتیاز کاربر: 10776 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 336 کلمه

      با سلام خدمت خدای مهربانم استاد عزیز و دوستان پر انگیزه در گروه تناسب فکری.جسم ما در هر لحظه تغییر می کنه ولی چون خیلی کند هست ما نمی بینیم ما تغییرات گوناگونی در زندگی روزمره می بینیم مثل تغییر از یک حالت آرامش به عصبانیتتغییر از سلامتی به بیماری تغییر از تناسب اندام به چاقیتغییر از چاقی به تناسب اندام.و باید گفت که تغییر با مقاومت مغز مواجه می شود چون مغز دوس ت داره به کارهای تکرار روزمره بپردازد و هیچ علاقه ای به تغییر ندارد.برای رسیدن به هر آرزویی باید تغییر را در زندگی ایجاد کرد یا فرمول وجود داره :اینکه ما به  تغییر علاقه ای نداریم پس نتیجه اش می شود عدم پیشرفت .حالا چی کار کنیم برای تغییر:۱ باید احساس خوبی داشت.۲ باید اشتیاق و انگیزه داشت.۳ باید شرایط جدید را تجربه کرد.۴ باید نگاه خودمان را اصلاح کنیم.باید گذشته را رها کنیم تا آینده ای متفاوت داشته باشیم .گذشته حاص رفتارها و افکار ماست که از قبل تعیین کردیم. تغییر حاصل انتظار من از زندگی هست. من شرایطم دارد کم کم تغییر می کند چون من خواستم که این تغییر ایجاد شود .چاقی همیشه مثل واگن های قطار هر جا بریمهمراه ماست و این خیلی رنج آور هست حالا با بودن این رنج اگر اشتیاق و انگیزه برای تغییر و تناسب اندام در ما شکل بگیرد فوق العاده می شود و شرکت در دوره ما در اشتیاق و انگیزه کافی و مدامقرار می دهد . اینجوری دیگهرنج چاقی کمتر و کاملا فراموش می شود.شرکت در دوره ما را از عملکرد ذهن آگاه می کند و ما را بیشتر امیدوارتر و پر انگیزه تر می کند.در رابطه با نقشه ذهنی باید بگم که حرص و ولع برای خوردن در چاقی یک نقشه از پیش تعیین شده است ولی در تناسب اندام این نقشه با شرکت در دوره عوض می شود و دیگه از حرص و ولع خبری نیست. ممنونم استاد ممنونم احساس می کنم خیلی به خداوند نزدیک شدم از خدای مهربانم می خواهم  همیشه شما را سربلند کند.تا به اوج برسید.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار s.mohammadi8195
      1400/04/16 12:21
      مدت عضویت: 1447 روز
      امتیاز کاربر: 6757 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 246 کلمه

      سلام

      من خودم از اون دسته افرادی هستم که میل به تغییر در من خیلی زیاد هست و از تغییر لذت میبرم چونکه احساس میکنم از یکنواختی میام بیرون و شرایط جدید و دنیای جدید رو تجربه میکنم و حس قوی بودن بهم دست میده .

      الان تو خونمون بیشتر ازهمه خودم از گوشی سر در میارم و بیشتر مشکلاتی که بهش برمیخورم رو خودم حل میکنم .

      یا قبلن حاضر بودم با هرکسی دوست باشم الان میگم کسی که نتونه باعث رشد من بشه لزومی نداره باهاش ارتباط پیدا کنم .

      یا قبلن خیلی گوشه گیر بودم اعتمادبه نفسم پایین بود خدا رو شکر خیلی تغییر کردم و به خودم عشق می ورزم. 

      قبلن یه کسی یه حرفی میزد که دوست نداشتم  سریع واکنش نشون میدادم الانا خیلی کمتر شده.  

      شده من با دوستم چندین مسافرت بدون خانواده برم .

      قبلنا همش هر موضوعی رو وارد ذهنم میکردم اما الانا نه .

      قبلنا عاشق فیلم وسریال ایرانی بودم اماهمشو وقتی فهمیدم ذهنمو برنامه ریزی میکنه گذاشتمش کنار. 

      قبلنا به مسله چشم زخم و‌‌‌… اعتقاد داشتم و همش مواظب آدم های اطرافم بودم وازشون میترسیدم ولی الان به لطف آموزشهای استاد عزیزم دیگه نمی ترسم و وایمانم بیشتر شد.  

       قبلنا آدم های اطرافم رو در زندگیم به خاطر بعضی موقعیتها در ذهنم بزرگ میکردم ولی الانا نه . و هزاران موضوع دیگه. 

      پس الان هم تغییر جسمم از چاقی به لاغری رو تو ذهنم استقبال میکنم و آموزشها رو با عشق دنبال میکنم تا به یکی دیگه از تغییرات زندگیم یعنی متناسب شدن برسم .🤗

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 9 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faridehhasani5455
      1400/03/22 00:03
      مدت عضویت: 1624 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 2,102 کلمه

      گام ۹۱ ،، سلام دوستان و استاد عطارروشن ،،، تغییر کردن از توقف گذشته شروع میشود ،،،  به دلیل اینکه تغییر کردن کند انجام میشه ما خیلی متوجه نمیشیم ،،، از ۲ سال پیش که دوستم ، شروع کرد به ساختن باغشون تا الان که تقریبا در هفته چندین بار میریم‌ و بهش سر میزنیم  و کارهای زیادی در اونجا انجام شده که اگر کسی بیاد و نگاه کنه میگه ،چقدر تو این ۲ سال  تغییراتش کم بوده ، ولی ما که ۲ ساله داریم‌ این مسیرو میریم و از ریشه باهاش بودیم میفهمیم که چقدر اونجا عوض شده ،تو این مدت، هم فیلم زمینی ازش گرفتیم و هم هوایی ، وقتی فیلم و عکساشو کنار هم میذاریم تازه متوجه میشیم اونجا فقط تله ای خاک بوده که الان دارای ۶۵ تا درخت میوه است ، بناها هاییکه اونجا ساخته  شدن ،لوله کشی آب ،برق  نورپردازی ،انواع گلی که کاشتیم‌ و تنوع سبزیکاری هامون و اون رسیدگی که برای اونجا داشتیم ، که فقط خودمون لمسش کردیم‌ و با عشق بهش رسیدگی میکنیم ،بظاهر تغییر بزرگی نکرده ولی در باطن خیلی عوض شده ،،،، شاید کسی تغییرات بدن منو در ورزش انعطاف  متوجه نشه ولی  وقتی عکس های روز اوله خودمو با الان مقایسه میکنم که در حین تمرین مربی مون ازمون گرفته  متوجه میشم تغییرات کاملا بزرگو واضحه ،،،یا همین تغییرات رفتاری خودم در این دوره ها ،انقدر زیر پوستی انجام شد که متوجه نشدم ولی الان که به خودم مراجعه میکنم، میفهمم که من آدم سابق نیستم،،، اینکه ذهن دوست نداره تغییر کنه ،کاملا درسته و در مقابل یادگیری چیزهای جدید کاملا بی علاقه است ، مدام بهانه میاره و دوست نداره از دایره امنش بیرون بیاد ولی تجربه های زیادی داشتیم که وقتی از دایره امن خودمون اومدیم بیرون با اینکه ترس های زیادی داشتیم ولی در انتها رشد های چشگیریو تجربه کردیم که اونم بخاطر تسلیم شدن در رابطه با تغییرات بوده ،،،، بدن ما عادت کرده بوده چندین  سال یه کاریو تکرار کنه ، حالا داریم بهش یاد میدیم که رفتارهای جدیدی داشته باشه ، همون زمان هاییکه وارد رژیم میشدیم هم در واقع داشتیم در رفتارها و عادت های غذایی مون تغییر ایجاد میکردیم که اونهمه مقاومت داشتیم و دلمون میخواست مثل سابق باشیم ،، ما سالها عادت کردیم یه مدل خاص خودمون لباس بپوشیم ، موهامونو کوتاه کنیم‌ ، آرایش کنیم ،از یه مسیر آشنا رفت و امد میکنیم ،به مسافرت های آشنا با همون ویلاهای قبلی میریم ،با آدم های آشنا دوست داریم ارتباط بگیریم ووووو مثلا من شخصی بودم که اصلا از دنیای تکنولوژی سر در نمیوردم و زمان هم نمیذاشتم براش ، گوشی و کارایی هاشو بلد نبودم ،ازچند  سال پیش  که با دوستم آشنا شدم  و ایشون بسیار به انجام این مدل کارها  وارد هستند و هر کاریو بسرعت انجام میده ،اطلاعاتش زیاده و راهشو پیدا میکنه ، بمن اصرار میکردن که یاد بگیرم که بتونم کارهای اولیه گوشی خودمو انجام بدم  اوایلش بشدت مخالفت میکردم و دوست نداشتم ، ولی به مرور زمان که تونستم خودم کارهایو انجام بدم اعتمادبنفسم بالاتر رفت ،الان به مسئله ای در گوشیم برخورد کنم نمیترسم ،اول از دوستم سئوال میکنم ،بهم میگه چکار کنم و این تغییر باعث پیشرفت من شد ،هر چند اولش ترس داشتم و وقتی وارد ترسم شدم ،قویتر شدم ،،  اینکه باید برای تغییر کردن احساس خوب داشته باشیم کاملا صحیحه ، من هر زمان در تمرینات ورزشیم به بدنم فشار میاد و منفی بافم میخواد شروع کنه به وراجی کردن و غر زدن ،به خودم میگم آفرین ادامه بده که به زودی بدن بسیار منعطف تری خواهی داشت که هر کسی نداره و لذتشو خواهی برد ،یکی دوستانمم  باهام میاد همون کلاسو ،بچه انقدر نق میزنه و ادای آدم های خسته و درمانده رو در میاره که وقتی نگاهش میکنم انگار از کوه افتاده پایین 😄 چندین بار بهش گفتم که تو که باید این کلاسو بیایی پس برای خودت لذت بخشش کن نه رنج آور ،چندین بار هم خواسته ادامه نده ولی چونکه مربی م همچین اجازه ای بهش نمیده ،مجبوره بیاد ولی حالش خوب نیست حین انجام تمرینات ،،،،،، کلمه سرنوشت یا تقدیر رو در دوران بچگیم زیاد شنیدم ،اینکه سرنوشت ما اینه ،خدا مقدر کرده ،چاره ای نداریم خدا خواسته ، سرنوشت مارو اینجوری نوشتن ،ما بی تقصیریم تقدیرمون اینه ووووو  تا چندین سال پیش باور کرده بودم که سرنوشت من تغییر ناپذیره و من محکوم هستم که تحمل کنم و ادامه بدم حالا تو تمام جنبه های زندگی ، چاق بودن هم یکی از اون تقدیراتی بود که بمن فهمونده بودن که سرنوشتت فقط و فقط همینه ، منم پذیرفته بودم و نمیتونستم با تقدیرم بجنگم ، اولین بار که از استادی شنیدم که ما خالق زندگی خودمون هستیم ،متوجه نشدم ، فقط شنیده بودمش ، درکش نکرده بودم ،تو تمام این ۴ سالی که در دوره ها بودم هم هر روز شنیدم من خالق زندگی خودم هستم ولی انگار فقط شنیده بودم ،چند ماه پیش یکدفعه انگار دریچه ای از ذهنم کنار رفت و من متوجه شدم که منظور این جمله چیه ، یعنی من سالها روی این جمله قفل بودم 🤔 شاید هر کسی این نوشته رو بخونه بگه ،خب ما خالق زندگی خودمون هستیم دیگه ، چرا دیر متوجهش شدی ولی الان میدونم که شنیدن با درک کردنش زمین تا آسمون فرق داره ،، هزاران بار در دوره ها شنیده بودم که مسئولیت زندگی خودتونو بپذیرید ،در ظاهر میگفتم پذیرفتم ولی در اعماق وجودم نمیفهمیدمش ،اولین بار که استاد در فایلی توضیحش دادن ،تازه متوجه شدم یعنی چی ،  یعنی خوب تعریفش کردن ،مثل جریان سپاسگذاریو که استاد گفتن ،سپاسگذاری یعنی خدایا راضی م از شرایطم و حس خوب یعنی سپاسگذاری،  یعنی دیدن داشته هات و کمرنگ نشدنشون ،،، تازه چند روز بود که وارد سایت شده بودم ،استاد در فایل رایگانی از سایت گفتن ،دلایل    چاقی خودتونو بنویسید ،منم ۱ صفحه نوشتم ، بعدش گفتن ، تمام اون مقصرهارو رها کنید و بدونید مقصر چاقیتون خودتون هستید 😴 گیج شده بودم ،آخه مقصرهای چاقی من خیلی زیاد بودن ،چجوری دست از سرشون بردارم ،من عادت کرده بودم هر کسی بگه چرا چاقتر شدی ؟ بگم  من ارثی چاقم یا ژنتیکمه ، استخون بندیمو ببین ،  از بس حرص میخورم ، عصبی میشم چاق میشم‌ وووووو   در دوره ها یکی یکی مقصرها ریختن پایین و گم شدن ،من موندم و یه ذهن قدرتمند که اتفاقا مخرب برنامه ریزی شده بود و شروع کردم به پله پله بالا رفتن از آموزش ها ،،، دوست دارم مرتب این جمله رو به خودم یادآوری کنم که** من میتوانم با تغییر افکار و رفتارم  در شرایط جسمی جدیدی قرار بگیرم** همونطوری که تا حالا هم در شرایط عالیتر قرار گرفتم و دارم لذت میبرم از خلق جدیدم 😇 من در گذشته هر چه بودم تمام شده و خدارو شکر به گذشتم فکر نمیکنم ،اون فریده قدیم هیچ ربطی به الان نداره و فراموشش کردم ،میخوام با تفکرات جدیدم وارد دنیای جدیدی بشم و این تغییراتو خیلی خوب در خودم شناسایی میکنم ، یعنی منه امروز با فردام متفاوته ، همونجوری که ۱ سال و نیمه در دوره های لاغری با ذهن  هستم و در حین گوش کردن فایلها و مخصوصا نوشتن ،باورهای ریز نامحسوسی شناسایی میکنم و این قابلیت شناسایی م در این چند ماه قویتر شده و داره بهتر هم میشه ،در مسائل مالی هم در دوره و تمرین هستم ،یه عالمه باور ضد ثروتو  در خودم شناسایی کرده بودم و در حال شناسایی شون هستم،این چند روز که دارم تمرینات قویتر نوشتاری هم انجام میدم  ،یه موانع ریزه ،نامحسوسی پیدا کردم که به فکر جن هم نمیرسه که این باورهای ریز کجا قایم شدن و من ازشون بی اطلاع بودم ،مثل این ۳ ماهه اخیر که چقدر باورهای نامحسوس چاقی در خودم پیدا کردم ،  میدونم هر چقدر در مسیر تمرین باشم ،باگ های ذهنمو در میارم و این تازه شروع کار منه ،تازه به سر منشاء رسیدم ،میخوام تمام اون رابطهای منه قدیممو پاره کنم ،میخوام یادم بره که من کی بودم ، باید از نو تازه بشم ، وقتی من نو بشم ، منه نو به این چربی های اضافه نیازی نداره ،،، سالها قبل مدام دنبال مقصرین زیادی میگشتم که حلقه طناب بدبیاری هامو بندازم گردن اونها و مدام در گذشته سیر میکردم ،که چرا فلانی ۳۰ سال پیش اون کارو انجام داد ؟ چرا خانواده من  اون کارو برای من انجام ندادن ؟ و چرا های بسیار زیادی داشتم که مرتب منو لینک میکرد به سرگذشت قبلیم و یا در ترس از آینده نامعلومی بودم که بهم گفته بودن ترسناکه ،خطرناکه و هر چقدر که در معرض آموزش قرار میگیرم متوجه میشم که همه چیز با  خاموش کردن ذهن آلوده من درست میشه ،  فقط کافیه من به نجواهای ترسناکش گوش نکنم ، نجواهاییکه از صبح تا شب فقط از چاقی بیشتر بمن گفته ،از نداری،شکست،فقر،تنهایی،بیماری،درد وووووو  صدای اینها کمرنگ بشه ،روح من بیدار میشه ، قدرت من بیشتر میشه ،،خدارو شکر میکنم که هر لحظه آگاهتر میشم و هوشیارانه گوش و حواس خودمو در اختیار هدف های جدیدم قرار میدم ، قبلا برعکسشو انجام میدادم ،یعنی مدام در معرض مرور کردن خاطراتم بودم چه با خودم چه با خانواده ،،قبلا که احساس شدید  قربانی بودن داشتم و دوست داشتم مورد توجه دیگران قرار بگیرم و اون کار ،بصورت عادت در من دراومده بود ،بشدت احساس ناتوانی داشتم ،باور کرده بودم که من هیچ کاری نمیتونم انجام بدم و این حس،در تمام قسمت های زندگیم رخنه کرده بود ، از زمانیکه به شدته  تخریب این حس،  واقف شدم، دیگه تکرارش نکردم ،خودمو آرام آرام تغییر دادم ،کار راحتی نبود ولی میدونستم اگر ادامه بدم جهان هم منو در مسیرهای ضعف و مظلوم واقع شدن های بیشتری قرار میده و همین توقف ،باعث پیشرفت من در بیشتر جنبه های زندگیم شد ،اعتماد نفس تخریب شده من بهتر شد ،خودارزشمندیم بیشتر شد،حس لیاقتم بالاتر رفت ووووو  مثال جالبی استاد زدند ،چاقی مثل واگن های قطاره بدنبال ما میاد هر جاییکه بریم و واقعا ما سالها حملش کردیم ،یه موقع هایی با خودم فکر میکنم ،به بدنم فکر میکنم ،متوجه میشم ،بدن من سالهاست بار سنگینی داره تحمل میکنه ،یه روزی که میریم کوهنوردی و یه کوله پشتی چند کیلویی با خودمون حمل میکنیم چقدر احساس خستگی میکنیم ، حالا تصور کنیم بدن ما سالهاست کوله های ۲۰ کیلویی ،۳۰ کیلویی  با خودش حمل کرده و چه زجری کشیده ، ،،،  یادمه وقتی وارد دوره مقدماتی شدم و فایلهارو گوش میدادم ، اولین اتفاقی که افتاد ،امیدوارتر شدنم بود ،خوشحال شدم ،باور کردم که منهم میتونم لاغر بشم ،هر چند باورهای اون موقع م متزلزل بود و به مرور محکمتر شد ،مثل بچه ای که تازه میتونه راه بره ،اوایلش پاهای قوی و محکمی نداره و به مرور بهتر میتونه راه بره و در انتها میتونه بدوه ،، حرص و ولع ، ۲ تا از مهم ترین موردهایی بود که در من تصحیح شد ،ولع خوردن خوراکی هاییکه برای من محدودیت بود ،دلم میخواستشون ولی اجازه نداشتم بخورم ، یادمه چندین سال پیش که تو رژیم سخت گروه خونی ،بودم و نمیتونستم حتی ادویه و رب و نون گندم ووووو و شیرینی جات بخورم  ،هر جایی میرفتم بهم پاستیل و شکلات تعارف میکردن برمیداشتم و میذاشتم تو کمدم برای بعد از اتمام رژیمم که بخورم ، دوره رژیم من ۸ ماه طول کشید و وقتی رفتم به شکلاتام سر بزنم که بخورمشون ،دیدم همشون سفت شدن و قابل خوردن نبودن ،کلی ناراحت شدم 😄 چه کارهایی میکردم 😁 یعنی چه کلنجاری با جسم و جانم رفتم سالیان طولانی ،،،در واقع حرص و ولع بخاطر کمبودها،محدودیت ها و نخوری ها در ما شکل گرفته و با نداشتن محدودیت ،ولع هم از بین رفت ،،، 👈( وقتی من آدم دیگه ای بشم ،اضافه وزنم از من جدا میشه ) 👉 وقتی تعریف های   لاغری در من دانلود بشه ، این چربی ها از من جدا میشه ،دلم میخواد  این موضوع مهمو به خودم بگم، بگم که باید جای رنج و لذتو در ذهنم تغییر بدم که وقتی بچه بودم و دیگران تشویقم کردن به تپل و زیباتر بودن ،الان به خودم بگم که متناسب باشم زیباترم به خدا ،سالم ترم ،با اعتمادبنفس ترم ،لباس ها بیشتر بهم میاد ،شادترم ، سبک ترم ، و اگر چاق باشم هزارتا درد داره واسم ،رنج هاش بیشتره ،درد میکشم ،حالم  بده ، فقط کافیه ذهن من بپذیره که لاغر شدن براش مفیدتره ،فقط همین ، دست برداره از فرمول های قدیمیش ، اونوقت لاغر شدن ،خودبخود انجام میشه ،همونجوری که چاق شدن ،خودبخود انجام شد ،،، و اینهمه در دوره ها هستیم که مجدد جای لذت های ذهنو تغییر بدیم ،،، منم فکر کنم ۴ تا حلب روغن از خودم جدا کردم ،میخوام ۳ حلب دیگه ازم جدا بشه و بیام همینجا بنویسم که من ذهنمو تغییر دادم  ، خودبخود جسمم متناسبتر شد ،،ممنون برای فایل های عالی🌹

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 14 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5961 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 35 کلمه

        سلام دوست عزیز
        لطفا از اینتر برای پاراگراف بندی نوشته استفاده کنید
        باید در نوشتن هم پیشرفت داشته باشیم
        این طریق نوشتن با اینکه محتوای عالی داره ولی خوندنش به خاطر پیوسته بودن تمام جملات سخت می باشد.

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار faridehhasani5455
          1400/03/22 18:02
          مدت عضویت: 1624 روز
          امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
          محتوای دیدگاه: 9 کلمه

          سلام استاد 

          چشم استاد حتما با فاصله های بیشتری مینویسم 

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 87
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 1,120 کلمه

      سلام دوستان واستاد گرامی گام ۹۱ یکی از موامع ذهنی لاغر شدن اینکه بعضی ها نمیتونن باور کنن که گذشته ایکه تا حاا داشتند قابل تعییر کردن چنان قبول کردند وپذیرفتن که شرایط همینی که هست نمیتونن باور کنن که میشه در شرایط دیگه ای بود میشه در شرایط دیگه ای زندگی کرد ومتاسفانه از بس شرایط پیرامون ما چیزهایی میشنویم اوضاع سخت شده شرایط هر روز بد و بدتر میشه این حرفا باعث شده که ما بیشتر احساس نا توانی کنیم که ما میتونیم زندگیمونو تغییر بدیم وقتی ی فکر در ذهن شما ثبت میشه اینجوری نیست کهوفقط در یک جنبه از زندگیمون تاثیر داشته باشهدهمون فکر میتونه مانع لاعر شدن ما هم بشه وقتی این فکر در ذهن شما تقویت بشه که اصلا نمیشه خوب زندگی کرد با این اوضاع اقتصادی با این تورم نمیشه خوب زندگی کرد همین فکر نا امیدی وبی انگیزهگی ما بشه  وهمین فکر ممکنهوباعث نا بودی ما بشه چون فرقی نمیکنه تغییر جسم حرکت جسم از یک حالت نامناسب به حالتومناسب وبهبود وضعیت بیماریرحرکت وصعیت جسم از حالت بیماری به حالت سلامتی اینا همش تغییر کردن هر چقدر شما باور کرده باشی این گذشته منهدومن نمیتونم تغییرش بدم شما توان کمتری داریربرای ادامه دادنووانگیزه ی کمتری داری برای تغییر کردن گذشته شما حاصل افکار شما ورفتار شماست که از قبل تعیین نشده خدا برای این حالت قرار نداده مثل استاد که اینجوری فکر میکردن که خدا زندگی منو اینجوری خلق کرده که ی ادم چاق عینکیرکسب وکار خراب اعصاب خورد شرایط اقتصادی بد برام نوشته وهمه ما هم همینجوری فکر میکردیم دقیقا با همین مشخصات حالا یکم اینور واونور خدا اینا رو نوشته وهدفشم این بوده که منو امتحان کنه اما وقتی متوجه شدن که خدا این شرایطیتو رقم نزدهداینا حاصل افکار ورفتار ما هستند حاصل انتطار ما از زندگی بوده وهمین تغییر انتطار از زندگی باعث بهتر شدن شرایز زندگی میشه استاد که تغییر نکرده هنوزم همون جایی بوده که چند سال پیش بوده اما انتطارشون تغییر کرده شرایطتشون تعییر کردهدشرایط تغییر کرد چون تصمیم گرفتن افکار شونو تغییر بدن انتظارشونو از زندگی تغییر بدن وپدیرفتنواون چیزیکه از قبل داشتم چاقب کسب کار داعون و…بوده اینها به من نچسبیده اینا از من جدا شده مثل واگنهای که به قطار وصل بودن چاقی ی واگن که هر روز همراه ما بوده چرا هر روز میرفتیم رو ترازو چون همش به فکر این بودیم که شاید یکم عدد ترازو کم بشه وما دلخوش بشیم وی واگن چاقی از خودمون باز کنیم وچقدر خوشحال میشدیم اگر عدد کم میشد وچقدر ناراحت واعصابمون بهم میریخت اگر عدد زیادتر میشد که ۹۹ درصد زیادتر میشد چرا چون نمیتونستیم باور کنیم که این که این چاقی که به من چسبیده میتونه از من جدا بشه ویکی ازسخترین مراحل چاقی همینه که شما وقتی چاقی رو با خودت یدک میکشی وقتی در مسیر لاعری قدم برمیداری ومیبینیم وقتی افرادی میرن باشگاهبا اشتیاق میرن اما نمیتونن رنج چاقب تحمل کنن تا مقداری از این رنج کم بشه وواگنها از ما جدا بشن واینها همه بخاطر نقشه های دهنی وقتی که از لاغری با دهن استفاده میکنیم وقتی شما میدونید که چه اتفاقی افتاده که چاق شدید والان داری لاعری با دهن میگذرونی وچه اتفاقی داره میافتهدبرای لاعری خیلی انگیزت وامیدت تغییر میکنهدچون هم میدونی چیشد که چاق شدی وچه اتفاقی داره میافته که تو لاعر بشی  اطمینانت به لاعر شدن تغییر کردن بیشتر میشه واینا مربوط میشه به نقشه دهنیت که برای ادامه زندگیت ترسیم میشه  فردیکه چاق نقشه ذهنیش برای چاقتر شدن طراحی شده شاید تاشم بکنه که لاعر بشه اما نتیجه یکسالش چیه چاقی یشتر ودر دوره لاعری با دهن وقتی یاد میگیری نقشه دهن

      یتو ترسیم کنی با انجام دادن تمرینات فایل گوش کردن تمرین نوشتن هر وزت وقتی اینکارها رو هر روز تکرار میکنی خیلی راحتر نقشهذهنی لاغریت ترسیم میشه وافکارت ذهنت وجسمت در مسیر لاعری حرکت میکنن پس با ادامه دادن در مسیر لاعری قرار میگیری شما علاقه مندیهاییم داری اگر علاقه شما به رسانا اخبارها باشه شما داری هر روز ی سری اگاهیهایی میدی که داری خودتو در فصای موصوعاتتی که علاقه داری میزاری حالا شاید موصوع مورد علاقه ات بیماری باشه دزدنا امنی باشهدشما اری هر روز به خودت اگاهیهایی میدی قافل از اینکه بالاخره دهنت اینا رو تبدیل میکنه به زندگی خودت و ی مدت میگدره میبینی هی بد میاری پشت سر هم‌نقشه دهنیت تعییر کرده با توجه به چیزهایی که شنیدی شما رو هدایت میکنه به مسیرهایی که مشکلات هست وفردیکه از اموزشها استفاده میکنه یاد میگیره که چجوری ورودیهاشو کنترل کنهدوقتی نذاری هیچ فکر منفی وارد مغزت بشه از کینه حسادت عیبت تری استرس نگرانی شک وتردید غم واندوه و…اینا افکار منفی هستند وقتی نبهشون فکر نکنی داری از ورودی معزت محافطت میکنی یعنی داری ورودیهاتو کنترل میکنی چجوری اطلاعات خوب به دهنت میدی نقشه دهنیت تغییر میکنه ومسیهایی رو در زندگی طی میکنی که اتفاقات خوب تجربه مکنی در چاقی ولاعریم همین طور  فردیکه داره چاق وچاقتر میشه چیز عجیبی نیست نقشه دهنیش طراحی شده برای چاقی بیشتر واین فرد به موصوعاتی برخورد میکنه که باعث چاقی بیشترش میشه حالا وقتی نقشه دهنیت عوص بشه خیلی راحتر واکنشهای شما عوص میشه میری مهمونی میری عروسی ولی دیگه حرص ولع نداری وحرص ولع برای خوردن ی واکنش دهنیه براساس نقشه دهنی طراحی شده همش برمیگرده به نقشه دهنیتون که برای چاقی یا برای لاعری ترسیم شده وبپدیرید که چاقی که الان همراهت هست قرار نیست که تا ابد همراهت باشه شاید الان که داری روی دهنت کار میکنی همراهت باشه ولی مطمین باشید که گدشته قابل زمین گداشتن قابل رها کردن وقتی میریم استاد میرفتن فروشگاهوحلبهای روغن ۵ کیلویی رو میدیدند وفکر میکرون که چجوری اینهمه سنگینی رو با خودشون حمل میکردن وخدا رو شکر الان ده تا از این حلبها رو گذاشتن زمین واگر الان بگن فقط یکی از اونها رو شبانه روز حمل کن نمیتونن این گدشته استاد بوده که سالها همراهشون بوده اما الان گداشتن زمین واز خودشون جدا کردن واون چیزیکه الان همراه شما هست داری همش حملش میکنی قرار نیست که همیشه همراه شما باشهاگر ادم قبلی باشید وتغییر نکنید اینا هست که هیچی اصافه ترم میشه ولی وقتی شما تغییر کنی اینا میمونه زمین  ایما با گدشته ما همراه هستند وقتی شما تغییر میکنی اینا با شما نمیمونن وقتی ما ادم دیگه ای بشی اینا از شما جدا میشن وقتی شما تعییر میکنی با دادن اگاهیهای درست به ورودیهای دهنتون نقشه دهنیتون تعییر میکنه وبه روزی میرسی ومیری تو فروشگاها حلبهای که روی زمین گداشتی میشماری اگر در این مسیر حرکت کنی تمرین بنویسی فایل گوش بدی عمل کنی باید خودت عوص بشی که شرایطت عوص بشه چه بخوای چه نخوای تعییر میکن وبه اندازهایکه اصافه وزن داری باید ادامه بدی اون افراد موفق میشن با اینکه چا قی همراه هشونه ادامه میدن تا همه حلبهای روعنهاشونو پر کنن وبذارن زمین به امید ان روز 

       

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 14 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار زهرا رضاخانی
      1400/02/24 02:28
      مدت عضویت: 1717 روز
      امتیاز کاربر: 16639 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 400 کلمه

      افراد چاق نمیتونم باور کنند که گذشته قابل تغییر است در حالی که گذشته همه ی آدم ها به خاطر افکار ورفتارشون بوده اگه تو تغییر کنی رفتارت وافکارت تغییر کنه دیگه گذشته با تو نمیاد باید تغییر و آغاز کنی تا زندگی تو تغییر کند زندگی و تمام جنبه های زندگی به خاطر افکار ورفتار واستمرار رفتار ماست تمام زندگی بر اساس نقشه ی ذهنی صورت میگیرد وقتی افکار ورفتار تو عوض شود نقشه ی ذهنی عوض میشه وزندگی تو عوص میشه زندگی انسان ها بر اساس شانس نیست من همیشه فکر میکردم خدا منو میخواد آزمایش کنه در حالی که آزمایشی نبود مادر من سرطان گرفت ومن غصه میخوردم در حالی که وقتی دقت کردم مادر من طبق نقشه ی ذهنی خودش پیش رفت همیشه از این درد ترس داشت گریه میکرد از ترس آخر هم به خاطر سرطان فوت شد یا من همیشه شنیده بودم دانشگاه آخرش بیکاریه یا زن در محیط کار کارخونه نمیتونه کار کنه و همین افکار باعث بیکاری من شده بود و چاقی که ۳۳سال شنیدم ترسیدم غصه خوردم وسال به سال بیشتر شد پس زندگی دقیقا همینه تک تک جنبه های زندگی بر اساس نقشه ی ذهنی پیش میره الان اطمینان دارم چاقی من ارثی نیست به خاطر پرخوری عصبی کم تحرکی وفلا فلان نیست چون در تک تک این جنبه ها مثال های عملی پیدا کردم زندگی هرآدمی فقط فقط فقط براساس نقشه ی ذهنی خودش شکل میگیره من برای تک تک مسائل زندگیم دیگران مقصر میدانستم والان شک ندارم فقط خودم باعثش بودم پس خودمم درستش میکنم با انجام هروز تمرینات با گوش دادن فایل ها با انجام تکالیف هروز دو ساعت برای آموزش ذهنی خودم وقت میزارم چون من تصمیم قاطع خودمو گرفتم تغییر کنم دوساله در مسیرم و نتایجی گرفتم که اگه دوسال قبل بهم میگفتند باورم نمی شد الان محکم قدم بر میدارم عاشق خودم شدم میخندم لذت میبرم قدرت نه گفتن دارم قدرت انتخاب دارم دیگه برای جلب توجه دیگران زندگی نمیکنم فقط فقط برای خودم زندگی میکنم عاشق خودم شدم سبک شدم چالاک شدم عاشق همسرم شدم با عشق زندگی میکنم با امید زندگی میکنم وهروز دارم پپیشرفت بیشتری میبینم من به قدرت ذهن خودم باور دارم واز زندگیم انتظار زیباترین تناسب اندام بهترین کار عالیترین درآمد بهترین زندگی بهترین روابط عاشقانه بیشترین سلامتی رو دارم چون من بنده ی خدا هستم و خلق شدم برای تجربه ی تمام این ها نه یکی دوتا همشون

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1400/02/14 19:01
      مدت عضویت: 1658 روز
      امتیاز کاربر: 28281 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 2,765 کلمه

      یکی از موانع چاقی  این هست که  فرد نمیتونه باور کنه  زندگی و جسم گذشته ی اون فرد  تا به الان قابل تغییر کردن هست و میشه یک جسم و یک زندگی  جدید داشت و میشه تغییر کرد (من همیشه  گفتم میشه ادم تغییر کرد و ناخواسته بدون اشنایی با این مسایل ذهنی و قانون جدب همیشه در کانالها و گروه هایی بودم با عنوان انرژی مثبت و حال خوب  روانشانسی خیلی از جنبه ها مثل روانشناسی کودکان و یا  روانشناسی زندگی مشترک و همسر  داری و  همیشه میخواستم چیز جدید  یاد بگیریم  و اگاهی پیدا کنم و سبک زندگی کردنم و خودم همیشه در حال تغییر به سمت بهبودی و بهتر شدن و عالیتر شدن  باشه  از لحاظ جسمی هم که بارها گفتم  من همیشه با زور رژیم و ورزش بعد از ازدواحم در حال تغییر  وصعیت اون و بهبود دادن  جسمم به سمت لاعری بودم و خدا رو شکر  همیشه هم تونستم عالی   لاعر بشم و لی چه فایده که ماندکار نبوده در کل میشه بگم آدمی بودم که دوست داشتم تغییر کنم و برای خودم کاری انجام دادم و همیشه از تغییر کردن استقبال کردم )

      وقتی یه فکر ی یا  فرمولی در ذهن  شما ثبت بشه در همه ی جنبه ها  ی زندگی شما اثر  خواهد گذاشت مثلا  هر کس  فکرکنه نمیشه با این اوضاع خراب مملکت و کشور  تغییر کنیم چون اوضاع جامعه بده و کاری نیست و  … واقعا نمیشه هر چقدر این رو باور کنی توان کمتر و انگیزه ی کمتری داری برای تغییر کردن .

      گدشته ی شما حاصل افکار و رفتار شما هست و من قبلا بارها میگفتم خدا من رو این طور خلق کرده که هر چی بخورم چاق میشم و همیشه باید در ژجر و سختی باشم تا کمی لاعر بشم و دوباره  سریع بدون سختی چاق میشم و کلی زجر بیشتر تا دوباره لاعر بشم (من قبلا از این افکار زیاد داشتم و نتیجه هم همیشه برای من چاقی بیشتر بود اما الان خیلی راحت با خوردن خودم برخورد میکنم و خیلی لذت میبرم که من باید بخورم که زنده باشم و سلامت باشم و از طرف دیگه هم   قبول کردم باید در حد سیری بخورم نه بیشتر که فشار شکمی رو حس کنم چون بدنم به شدت کم مصرف هست و  دخترم رو میبینم چقدر به مقدار دلخواهش که خیلی کم هست همیشه در هر زمانی میخورهو بسیار لاعر اندام و زیبا هست  و بیشتر باور میکنم بدنم کم مصرف هست و منم دارم با لذت  میخورم و  متناسبتر هم میشم و اما قبلا که اصلا این حرفها نبود و این افکار رو نداشتم و چاقی هم نتیجه افکار و رفتار و باورهای من بود و حالا هم لاغری و تناسب اندام نتیجه ی همین افکار و باورهای من هستن چون دارم لاعری رو یاد میگیریم و زندگی میکنم پس لاعری حق من هست ) 

      اما کلی طول کشید تا فهمیدم زندگی گدشته ی من حاصل افکار و باورهای من بوده و همین تغییر انتطار و باورها داره زندگی من رو تغییر میده .(وقتی با سایت اشنا شدم و با همین اموزشها جلو رفتم کلی ربزش سایز و وزن داشتم اطمینانم و ایمانم چندین برابر شده که واقعا این افکار و باورهای ما و انتطارهای ما هستن که زندگی ما رو در هر جنبه رقم میزنن و ما و جسم ما فقط تجربه کننده هستیم پس چه عالی میشه اگر بهترینا رو تجربه کنیم با قدرت ذهن خودمون   نه  با هیچ عامل بیرونی دیگه ای  مثل  غداها ی رژیمی و ورزش کردن  چون اینها هیچ قدرتی برای لاغری من ندارن فقط ذهنم قدرت داره و من رو متناسب میکنه  )

       و استاد که تونسته در همه جنبه ها پیشرفت  کنه فقط به خاطر این هست که استاد خودش تغییر کرده هم افکارش هم انتطارش و گرنه نه شهر نه کشور نه هیچ چیز دیگه ی اون تغییر نکروه .(واقعا استاد یه نمونه ی عالی و الگو برای من در زمینه ی قانون جدب و لاعری اندام و موفقیت هستن چون من فقط به حرفهای افرادی دوست دارم گوش بدم که خودشون کلی نتیجه گرفته باشن و بعد حرفی برای گفتن داشته باشن و استاد در هر زمینه ای کلی نتیجه ی عالی گرفتن و تغییر کردن  و من به حرفهای ایشون واقعا ایمان و اعتماد دارم و پیرو راه  استاد هستم )

      فردی که اضافه وزن داره  و تصمیم داره لاغر  بشه هر روز چاقی با او  همراه بوده و هست  و هر وقت رفتی روی ترازو میخواستی ببینی چقدر چاقی رو  از خودت دور کردی و هیچ وقت فکر نکردی این چاقی میشه از  تو جدا بشه .و این مرحله  ی چاقی بسیار سخت هست که باور کنی میتونی لاعر بشیم (ولی من تمام  سعی و تلاش،خودم رو برای لاعری از راه رزیم و ورزش کرده بودم و دیگه ته تمام این کارها بودم و نتیجه هم نمیدیدم و همیشه میگفتم چیکار کنم من که دیگه کاری از دستم بر نمیاد و زمانی که با این سایت آشنا شدم تمام وجودم خوشحال شد و گفتم دقیقا این مشکل من هست و من میتونم لاعر بشم و جسم جدیدم رو به وجود بیارم و من از روز اول باور کردم میتونم و ایمان دارم منم میتونم مثل تمام متناسبهای اطرافم باشم در جسم عالی بدون زجر و سختی و ناراحتی و انتظارم از خودم همین بوده در طول دوره  مخصوصا وقتی اون پاد کست صوتی خدای لاعری من رو گوش میدادم فقط اشک میریختم که چقدر من خودم رو زجر دادم و به خودم بد کردم در صورتی که این راه من نبوده و خوشحال و ذوق  زده و با اشتیاق راه رو ادامه می دادم و میدهم چون این راه درست هست چون این راه منطقی هست و این راه بدون بازگشت هست و این راه اصولی هست و بسیار جداب و عالی )

      روشهای بیرونی  مثل رژیم و ورزش و قرص و دمنوش و …نمیتونن در ما  اینقدر ذوق و شوق ایجاد کنن که بتونیم رنج چاقی رو تجمل کنیم تا چاقی از ما جد ا بشه ولی در این مسیر به راحتی میتونیم به شوق عالی برسیم و اشتیاق داشته باشیم برای ادامه دادن و  اصلا خسته نمیشیم .(اما من نزدیک به ده بار تونستم با تعهد  به رزیم و ورزش خودم رو لاعر کنم حالا در کنار اون تعهد کلی زجر و سختی بود اما چون عاشق لاعری بودم تحمل میکردم و خودم رو لاغر میکردم حتی صدمه در ورزش میدیدیم و یا در رژیم میدیدم اما ادامه میدادم به عشق لاعری اما در نهایت شکست میخوردم و نمیدونستم مشکل من چیه ولی از وقتی که وارد دوره ها شدم متوجه شدم ذهنم هیج وقت لاعر نبوده و همسو با خواسته ام نبوده و از این شکست خوردم واقعا خوشحال شدم و اشتیاق پیدا کردم که دلیلش رو پیدا کردم و از اون جدابتر برام این بود که فقط خودم مقصر چاقی خودم بودم نه مربی ورزشم نه دکتر تغدیه ام نه غذاهایی که میخورم نه قرصی که مصرف میکنم نه کم کاری تیرویید م نه اشتهای زیادم فقط خودم مسول جسم خودم هستم و همین بی نهایت به من قدرت و انگیزه داد و همین جمله باعث شد خودم که خودم رو چاق کرده بودم حالا بتونم  لاغرش کنم )

      نقشه ی ذهنی  خیلی در لاغری تاثیر داره و اول باید اون به وجود بیاد تا لاعری خیلی راحت برات به وجود بیاد .

      هر چقدر اگاهی تو از عملکرد ذهن بیشتر بشه پس امید و انگیزت بیشتر میشه چون میدونی با ذهن چاق شدی و حالا  میخوایم با ذهن لاعر بشیم و کلی حالت خوب میشه و تلاش میکنی  و تعهد داری و نتیجه ی بلند مدت این فرد لاغری هست .(من حدود یک سال و نیم هست در سایتم و با حال خوب و اشتیاق هر روز دارم  یک قدم بر میدارم و هر روز دارم نقشه ی ذهنی لاعری خودم رو پرررنگتر  میکنم و  بسیار عالی نتیجه گرفتم و این نتیجه رو هم فقط از روی لباسهام موقع  پوشیدن وخرید کردن متوجه میشم و حرفهای اطرافیان که میگن خیلی عالی شدی و گرنه هیچ وقت خودم رو وزن نکردم و نمیدونم در چه وزنی هستم ولی من قبل از این همه نتیجه میدونم شخصیتم تغییر کرده و مثل متناسبها رفتار میکنم و به هیچ عنوان نمیتونم پر خوری کنم و اصلا در مواقع سیری هیچ چیزی نمیخورم و راحت میگم میل ندارم و از هیچ خوردنی لدت نمیبرم در موقع سیری و وواقعا رفتارهایی دارم که بعدا متوجه میشم چقدر عالی تغییر کردم و واقعا از این همه تغییر بیتهایت خوشحالم و خودم رو تحسین میکنم و همیشه میگم مگر میشه همچین رفتارهایی داشته باشم و لاعری دلخواهم رو نداشته باشم عیر ممکن هست مکر مانع های فکری در این راه ایجاد کرده باشم که باید اونها رو پیدا کنم و از بین ببرم )

      ترسیم نقشه ی ذهنی دستی نیست با تکرار هر روز فایلها هست و نقشه ی ذهنی تو ترسیم  میشه .(من هر روز روی خودم کار میکنم هر روز و نتیجه اش  عالی بوده بدون اینکه بخوام فیلم بازی کنم و ادا در بیارم نمیتونم بخورم و من عاشق همین یه تیکه از خودمم که نمیتونم بخورم برام جالبه که نمیتونم بخور اخه قبلا هر چیزی در اطرافم بود میخوردم و میتونستم و اگر کسی میگفت نمیتونم بخورم میگفتم یعنی چی ؟؟.خوش به حالت که نمیتونی من چون اشتهام زیاده همه چیز میتونم بخورم و همیشه حسرت  لاغرها رو میخوردم اما خودم الان طوری رفتار میکنم که باعث حیرت خیلیا میشم  حتی در آشپزی کردن چقدر تغییر کردم همینطور دارم هر روز حجم غداها رو کمتر درست میکنم و چقدر کمتر اسراف میشه و خودم لدت میبرم  چون داخل ذهنم اینه که حالا که میتونه این مقدار رو بخوره وای زیاد و قبلا همش نگران بودم نکنه کم بیام و نکنه نخورم و یا چون از بچه هام و همسرم  خیلی انتطار داشتم  عدا بخورن زیاد درست میکردم و بعدش زور میگفتم بخورین و به زور به بچه ام میدادم ولی الان محال همچین کاری بکنم  ،خورد که خورد نخورد میزارم برای یه دفعه دیگه اش یا میریزم برای پرند ه ها انگار دیگه  درکش میکنم وقتی بچه ام  میگه جا ندارم مامان نمیتونم بخورم حتی یه لقمه گداشته باشه دیگه عصبانی نمیشم میگم عیب نداره مامان جان هر چقدر میتونی بخوری و بقیه اش رو بدون اینکه خودم بخورم یا بر میدارم یا میریزم برای پرنده ها و خودم از این همه تغییر لدت میبرم و انصافا الان هر چهار نفر ما از قبل هم لاغر تر شدیم در حالی که بچه هام و همسرم و حتی خودم به شدت متناسب هستیم و هیچ اصافه وزنی نداریم همسرم یه کوچولو شکم داره و گرنه بسیار لاعر اندام هست از دخترم و پسرم هم نگم که عالین و بینطیرین و اینها همش به خاطر همین دوره های ناب استاد هستن بازم از استاد عزیز سپاسگزارم )

      خیلی از گفت و گو ها و دغدغه های  ما به مرور  داره تغییر میکنه و با خواندن و نوشتن های ما در سایت  ما در فضای لاغری قرار میگیریم .

      ممکنه موضوع مورد علاقه ی تو اخبار و حوادث باشه و هر روز با دنبال کردن اونها تبدیل به نقشه ی ذهنی تو میشه و در زندگی  همه ی اونها رو تجربه میکنی چون خودت اونها رو داری ذخیره میکنی .

      پس نقشه ی ذهنی خوب دخیره کنید  تا  ذهن شما رو هدایت کنه  به مسیرهای خوب  چون افکار شما تبدیل میشه به واقعیت زندگی شما .

      من نقشه ی  ذهنی لاغری رو داشته باشم دیگه عکس العمل من تغییر میکنه و دیگه من حرص و ولع ندارم و من دیگه پر خوری ندارم چون نقشه ی دهنی من داره تغییر میکنه و همش بر میگرده به ذهن من و  نقشه ی ذهنی من 

      این چاقی من که با من همراه هست ولی قرار نیست تا همیشه با من باشه و قابل رها کردن هست و گذشته ی من قابل تغییر کردن هست .(من چاقی رو به قول استاد مثل یک مهمان ناخوانده میدانم که در یک جاهایی از جسم من هنوز هست و من هیچ ترس و نفرت و هیچ استرسی از اون ندارم که بهش قدرت بدم خیلی  عادی باهاش برخورد میکنم  و به اندام کلی خودم که کلی لاعر شده نگاه میکنم و یا به تغییراتم نگاه میکنم  و میگم من  چقدر عالی تونستم تغییر کنم و حتی  از این متناسبتر هم  میشم و عاشقانه خودم رو دوست دارم و فقط لبسهای رن.شاد و به روز و جداب میپوشم و به خودم افتخار میکنم که اینقدر عالی دارم این مسیر رو یاد میگیریم و جلو میرم و من قبلا ارزوم این بود که دیگه وزنم  ثابت بمونه و بالا نره و حالا که در این شرایط عالی جسمی هستم چقدر خوشحالم اونم در کنار این همه آزادی و این همه  حال خوب پس به اینها تو  جه  میکنم و لدت میبرم تا به وزن ۵۹ کیلو و سایز ۳۸ برسم که هیچ فاصله ای با من نداره )

      من  فقط یک حلب روغن باید از خودم اضافه کنم شاید نمیدونم شاید ولی من به زودی این یکی رو هم رها میکنم و لاغر میشم و این گدشته ی من بوده که ۳ تا حلب داشتم و اونها رو رها کردم فقط یکی مونده .(تحسین میکنم ذهنم رو و خودم رو که تونستم اینقدر عالی عمل کنم و این راه رو با اشتیاق هر روز جلو برم و نتیجه اش برام این بوده که دو حلب رو عن تا حالا از خودم جدا کردم و سومی  رو هم به زودی زمین میزارم و بدون هیچ چیز اضافه بقیه مسیرم رو ادامه میدم )

      اگر بخوای تغییر کنی  میتونی تغییر کنی و این حلب هم از دست   تو گداشته میشه زمین  چون من یک ادم دیگه دارم میشم و این حلبهای روغن همراه اون شخصیت و عادتها و رفتارهای من هست ولی اگر افکار و رفتار و شخصیت من تغییر کنه این یه دونه حلب رو هم زمین خواهی گذاشت .(من از درون دارم تغییر میکنم و من از درون خیلی متناسبترم و به زودی این درون و بیرون من با هم هماهنگ میشن و نتیجه رو خواهم دید  من از درون متناسبم چون غدا رو برای رفع نیاز بدن میخورم چون در هر زمانی و مکانی من میخورم فقط برای رفع نیاز جسمم بدون اینکه بخوام بگم نه دیر وقت هست یا الان نباید بخورم و خیلی راحت میخورم مثل نفس کشیدنم و اما همین دیشب دلم خواست  نصف  کلوچه با چایی خوردم اما چند شب پیش  هر چقدر میخواستم بخورم نمیتونستم و میلم نمیکشیدو سیر بودم و جا نداشتم که بخورم و نمیخوردم  اما دیشب تونستم و راحت خوردم اگر قبلا بود که یه دونه کلوچه چیه چندتا باهام میخوردم ولی حالا با همون مقدار سیر شدم و لدت بردم و با چایی راحت خوردم 

      پس میشه حلبها رو کامل زمین گداشت ولی کی وقتی که من تغییر کنم با دادن ورودی حدید به ذهنم از طریق سایت و نفشه ی ذهنی من تغییر میکنه و من چه بخوام چه نخوام تغییر میکنم )

      من هر روز از کارهای بی اهمیت کم میکنم و وقتم رو صرف گوش دادن این فایلها میکنم و من به زودی میام داد میزنم استاد من هیچ حلبی همراهم نیست و همه رو زمین گداشتم من نمیخواهم  حلبی همراه من  باشه  پس باید تغییر کنم چاقی هیچ علاقه ای نداره همراه من باشه و اگر من تعییر کنم زود  از من دور میشه ولی تا وقتی آدم  قبلیم  پاداش من چاقیه 

      پس من تغییر میکنم و چه بخوام چه نخوام لاعر میشم 

      چه بخوام چه نخوام لاعر میشم اگر هر روز در این مسیر قدم بردارم 

      من الان یک حلب دستم هست و اونم نزدیک زمین هست و دارم میزارم زمین و با دستان خالی از چاقی خواهم بود چون من دارم عوض میشم چون اموزشها رو باور دارم و اونها رو انجام میدم با وجود اینکه از اول دوره چاقی همراه من بوده ولی من  این راه رو باور  کردم حتی همین الانم کمی چاقی با من هست ولی من ادامه میدم اینقدر ادامه میدم تا موفق بشم تا افکارم تغییر کنه و چاقی از من دور بشه و همین یه دونه رو هم زمین بزارم .

      من عاشق این سبک و این روش زندگی  هستم .

      من دارم جسم خودم رو خلق میکنم به خودم تبریک میکم و به استاد عزیز و اموزشهای عالی هم تبریک میگم

      (من چه بخوام چه نخوام متناسب میشم چون دارم روی خودم کار میکنم هر جا باشم هر کاری داشته باشم هر حالی داسته باشم اولویت برای من بودن در سایت تناسب فکری  هست حتی اگر شده تا نصف شب بیدار موندم تا فایل گوش دادم و دیدیگاهم رو نوشتم و جهان قطعا پاسخ این همه تعییر من رو خواهد داد و نقشه ی ذهنی من تغییر خواهد کرد چون واقعا برام اهمیت داره چون واقعا دارم عمل میکنم من عاشق این سبک زندگی کردن و خوردن هستم و همچنان ادامه میدم تا این حلب اخر روعن رو هم زمین بزارم و بسیار نزدیک به زمینم که این حلب رو رها کنم و سبک سبک بشم )

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار ainakaveh@gmail.com
        1400/04/28 17:53
        مدت عضویت: 1176 روز
        امتیاز کاربر: 26024 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
        همیاری
        محتوای دیدگاه: 117 کلمه

        با سلا به همراه عزیزم

        بسیار خوب وزیبا توضیح دادید…بهتون خیلی تبریک میگم که با آگاهیهای درست به آنچه که دوست دارید .رسیدید وبزودی همانطور میشود که میخواهید.

        از اون قسمت نوشته شما خیلی خوشم اومد چون خودم چند وقتی هست که همینطور فکر میکنم وبا خوندن اون متوجه شدم که فقط به فقط با اطمینان باید ادامه داد.

        منم هر روز ساعات زیادی را درحال فایل دیدن وگوش دادن وخواندن نوشته های دوستان ونوشتن هستم واین احساس رو پیدا کردم که از درون خیلی متناسب شدم وامروز با خوندن متن شما خوشحال شدم ودلم قرص شد که به زودی این درون وبیرون من با هم هماهنگ میشوند. ونتیجه را بزودی خواهم دید.

        ازتون واقعا ممنونم وبراتون آرزوی موفقیتهای بیشتر میکنم.🤗🙏🙏🙏

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار شادى
      1400/02/06 02:29
      مدت عضویت: 1441 روز
      امتیاز کاربر: 22503 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,563 کلمه

      سلام و درود , استاد عزيز & دوستان گرامى در سرزمين لاغرى با ذهن😊 روز صد و دوم تكرار , فايل تغيير كردن از توقف گذشته شروع مى شود . ✨من فكر مى كنم , در گذشته ماندن , يكى از فريبهاى ذهن منفى باف هست كه مانع از جلو رفتن ما در زندگى مى شه , وقتى به گذشته فكر مى كنيم , در واقع به جاى اينكه به جلو بريم , به عقب مى ريم . از قديم گفته اند , ” ماهى رو هر وقت از آب بگيرى , تازه هست “بيانگر اينه كه , هر روز شروعى تازه در زندگى هست , پاشو پاشو , از نو شروع كن , احساس گناه و پشيمونى از كارايى كه در گذشته انجام دادى , نكن  . تو هم مى تونى مثال ماهى هميشه سرزنده و شاداب باشى . ✨امروزه چندين برابر گذشته تحت فشار روحى – روانى از رسانه هاى خبرى قرار مى گيريم  , هر روز اخبارى داغ  با كلى تحليل گر … و فقط يه آدم بيكار مى خواد كه اينارو دنبال كنه , رسانه هاى خبرى در جهان شبانه روزى به هر طريقى سعى در جذب بينندگان و شنوندگان دارن , و خب شغل و كارشون اينه كه با بزرگ نمايى مردم رو به سوى شبكه هاى خودشون جذب مى كنن , در واقع اونا دارن وظيفه ى خودشونو در كار و شغل شون انجام مى دن , و وظيفه ى ما هم اينه كه توجه به اخبارا نكنيم و وروديهاى ذهنمونو كنترل كنيم , هر آنچه مى بينم , گوش مى دم , فكر مى كنم , و در موردش صحبت مى كنم , روى نقشه ى ذهنى من تأثير مستقيم مى زاره .و اگرچه اخبارا به گوشم مى رسه , اما خداروشكر و سپاس , مدتى هست كه خودم توجه چندانى  به اخبارا ندارم , و اين از مهمترين ورودى هاى ذهنى ست كه حتما بايد بيشتر مراقب باشم . من خوشحال و سپاسگزارم كه در مسير اين هدف قرار گرفته ام ,  و چاقى بيمارى و مسئله اى در ذهن منه كه در اين مسير روى اين مسئله دارم كار مى كنم  . وقتى در زمين و يا مزرعه اى مى خوان كشت و كارى انجام بدن ,  و بذرى بكارن , ابتدا زمين رو بخوبى شخم مى زنن , تا خاك مزرعه آماده ى پذيرش محصول بشه و در اين فاصله از زمان داشت تا 🌱بردااااااااااشت🪴🌾مراقبت از محصول با آبيارى مرتب و يا حتى مترسكى مى زارن كه از محصول مراقبت بيشترى بشه . ذهن من دقيقا مثال همين مزرعه ست , شخم زدن در ذهن من , همان زيرو روو كردن باورها و افكار منه كه افكار و باورها از لايه هاى زيرين ذهنم يكى يكى روو مى يان و اصلاح مى شن . ✨چالشى كه من در  نوار زمان داشتم , رسيدن به وزن دلخواهم بود و الان در اين فايل دريافتم ,  اون موقع كه من داشتم تمرين نوار زمان رو انجام مى دادم , هنوز آمادگى ذهنم در اصلاح افكار و باورها مثِ امروز نبود در تمرين زمان منفى با اينكه بايد تمرين رو انجام مى دادم اما دوست نداشتم اوضاع خيلى بد رو  تصور كنم … و در تمرين زمان مثبت دوست داشتم بيشتر رؤيا پردازى كنم , و در كل چالش ذهنى من فقط حساب و كتاب وزنم بود كه فكر مى كردم بايد در ايستگاه آخر عدد وزنى من همونى باشه كه مى خوام , الان متوجه يه چيزى شدم كه پس چالش ذهنى من , همون عدد وزنى بوده يعنى رسيدن به عدد وزنى دلخواهم در ذهنم قوى تَر بود تا لاغرى و متناسب بودن ! و لاغرى رو در عدد وزنى مى ديدم در حالى كه عدد روى ترازو براى ذهن من معنا و مفهومى نداره … و ذهنم به هم ريخته بود چون انگارى افكار و باورهاى من در حال شخم زدن ( زير و روو شدن ) بودن و هنوز جوانه نزده بودن ! در فرهنگ ما , بجاى كلمه چاقى از كلمه ى اضافه وزن بيشتر استفاده مى شه و شايد محترمانه تَر به نظر بياد ! مثلا دكتر نمى گه : شما چاق هستى , مى گه : شما اضافه وزن داريد ! يا وقتى يكى بهمون مى گه , چاق شدى , ممكنه ما به كلمه ى چاقى , واكنش نشون بديم و يا نگران بشيم . حتى در تبليغات , توجه بيشتر به كاهش اضافه وزنه تا توجه به لاغرى .✨من فكر مى كنم عدم آگاهى از شناخت ذهن  از  اصلى ترين موانع ذهنى لاغر شدن براى افرادى ست كه اضافه وزن دارن , كه باعث مى شه , نتونن باور كنن كه گذشته شون تا به امروز  , قابل تغيير كردنه , اونا قبول كردن و پذيرفتن  كه شرايط همينى كه هست !  و واقعا نمى تونن به اين فكر كنن كه مى شه  تغيير كرد , مى شه بدنى لاغر و متناسب و سالم داشت , مى شه زندگى بهترى داشت  , و مى شه از زندگى لذت برد . بارها شنيده ايم كه مى گن , فلانى ذهنِ بازى داره , يا ذهنش بازه و در اين مسير دريافتم كه در واقع وروديهاى ذهنِ ش به روى هر چيزى باز نيست ! در حقيقت موانع ذهنى همانند سدى ست كه جلو سرازير شدن آب رو گرفته ! ✨نكته ى طلايى اين فايل > گذشته ى شما حاصل افكار و رفتار و انتظار شما از زندگى بوده , و از قبل تعيين نشده , و خداوند براى من در نظر نگرفته .من هم , تا وقتى كه آگاهى به قدرت ذهنم نداشتم  و هنوز داشتم به روش خودم , لاغرى با ورزش بدون الگوهاى صحيح مصرف مواد غذايى ادامه مى دادم و شايد هر هفته يا هر ماه خودمو  وزن مى كردم و به اشتباهات ذهنى م ادامه مى دادم … بخاطر موانع ذهنى م , آگاه نبودم كه باورهاى فابريكى لاغرى با ذهن بطور خدادادى در من وجود داره , و من خودمو دست كم گرفته بودم , من در اين مسير دريافتم كه مث اون دونه هاى لوبيا همه چى در وجود خودمه🌱🌱و با توجه به مستندهايى كه در  اين مسير در مورد مصرف مواد غذايى ديده ام , انتخاب بهترى در مصرف مواد غذايى دارم , همينطور پيام سيرى از مغز كه بيشتر اوقات دريافت مى كنم  , و مهمتر از همه اينكه  , تنها راه حل نگرانى م , خوردن نيست . خب من اگه در اين مسير نبودم , چگونه و چطور باورهاى ذهنى م رو از چاقى و اضافه وزن و مصرف صحيح مواد غذايى تغيير مى دادم ! و خوشحال و سپاسگزارم كه اولين فصل زيباى بهار  در اين مسير با هدف و هدفمند زندگى مى كنم .✨نقشه ى ذهنى من , در مسير اصلى مطابق با نقشه ى لاغرى با ذهن پيش مى ره , و يكى از نشانه هاى نقشه ى ذهنى من , در مسير ماندن است و  نقشه ى ذهنى من روى عدد ترازو نيست , و خودم آگاه هستم و احساس مى كنم كه نقشه ى ذهنى من در حال تغيير است و هر روز باورهاى خدادادى من قوى و قوى تَر مى شن . من چاقى رو رها مى كنم و ادامه دادن در مسير شرط لازم در رسيدن به هدفم است . هر روش لاغرى بدون تغيير و اصلاح افكار , رفتار , الگوها و باورهاى ذهنى , ممكنه روحيه ى فرد رو تحت تأثير قرار بده , اما در اين مسير با تغيير افكار و رفتار , و روحيه ى شاد با احساس خوبى كه در خودم ايجاد مى كنم , با اشتياق ادامه مى دم , و علاوه بر اون بدون رنج و تحمل و فشار سختى , فقط بايد وروديهاى ذهن م رو مراقب باشم و با اشتياق و استمرار و با اطمينان قلبى ادامه بدم و ادامه بدم , و در اين روش توجه و تمركزم روى لاغرى ست و نه چاقى , همون لاغرى كه حق طبيعى من و همه ى ماست , درست مثِ تنفس , دم و بازدم . اين مسير نه تنها خستگى نداره بلكه ايجاد احساس خوب  از پايه هاى اين دوره ى آموزشى ست . ✨چگونه و چطور مى تونم در خودم احساس خوب ايجاد كنم⁉️   ايجاد احساس خوب با فايل صبحگاهى , ايجاد احساس خوب با اجراى ميثاق نامه بخصوص وقتى كه مى گم , من لياقت بهترين زندگى را دارم , ايجاد احساس خوب با ديدن و گوش دادن به فايلها , ايجاد احساس خوب با تكرار فايلها , ايجاد احساس خوب با ماندن در مسير , ايجاد احساس خوب با توجه به چيزاى خوب , ايجاد احساس خوب با اعتماد به خودم و به خدايى كه در من هست و همه چى رو در درونم قرار داده تا راه و مسير برام هموارتر باشه , و ايجاد احساس خوب با نوشتن ديدگاه كه بخش جالب اين دوره ى آموزشى ست بخاطر ارتباط ذهنى و روحى كه در اين مسير با همديگه داريم و همدل هستيم  و ايجاد احساس خوب با ادامه دادن در مسير و …🚶🏻‍♀️__🚶🏻‍♀️__🚶🏻‍♀️_✨نكته طلايى ,  وقتى شما تغيير كنى , اين بار اضافى ( چاقى , اضافه وزن ) همراه شما نخواهد بود , وقتى شما آدم ديگه اى بشى , اينا از شما جدا مى شه , ايده ى شمردن  قوطى هاى روغن خيلى جالبه و هر چى باشه از وزن كردن با ترازو بهتره🙃نكته طلايى , وقتى من هر روز اطلاعات صحيح به ذهن خودم بدم , تمرين انجام بدم , بنويسم و خودمو در فضاى تناسب اندام قرار بدم , اونوقته كه چه بخوام , چه نخوام لاغر مى شم . با تشكر فراوان , در آرامش خداوند باشيد🥰♥️💜

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1400/02/04 10:32
      مدت عضویت: 1609 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 641 کلمه

      سلام🙂

      ذهن ما تمایلی به تغییر کردن نداره و به محض اینکه ما بخوایم مدل دیگه ای زندگی کنیم و شرایط زندگیمون رو خودآگاهانه تغییر بدیم احساس خطر میکنه و اینجاست که میگن ذهن مقاومت داره🤨🤨🤨😶😶😶

      چون کار ذهن ایجاد و نگه داشتن امنیت هست و امنیت یعنی موندن در همون شرایط قبلی و همون افکار قبلی و همون عادات قبلی

      ولی از یه جایی ما خودمون هم خسته میشیم از اون شرایط و وقتی میبینیم بقیه در شرایط جسمی مالی و عاطفی بهتری هستن با خودمون میگیم خوب چرا برای من اینطور نیست🤨🤨🤨

       اوایل همه تقصیر ها رو میندازیم گردن بقیه …خانواده مون شهرمون کشورمون دولتمون اقتصاد  شرایط بازار همسرمون فرزندمون  و……😑😑😑😶😶😶

       بعضیها در همین قسمت میمونن و دائم شاکی هستن و غر میزنن و از شرایطشون ناراضی هستن و چون خودشون رو مسئول نمیدونن پس در تغییر شرایط هم خودشون رو ناتوان میبینن  به قول شاعر … 

      👈.انکس که نداند و نداند که نداند   

      در جهل مرکب ابد الدهر بماند👉

      به قول دکتر الهی قمشه ای تفاوت آدم با شیطان در این بود که وقتی به شیطان گفتن چرا اینکار رو کردی  و بر ادم سجده نکردی گفت خوب من بهتر از اونم و خودش رو مسئول ندونست ولی وقتی از آدم و حوا پرسیدن گفتن ما ظلم کردیم و ما مقصریم  و این طریق آدم شدنه🙂🙂🙂

      ولی درصد کمی از آدمها از این مرحله عبور میکنن و به لطف خدا هدایت میشن به مسیرهای آگاهی و با ذهن و قدرت اون در خلق زندگی آشنا میشن و با شناسایی فرمولها و باورهای محدود کننده در جنبه های مختلف متوجه میشن که مشکل از کجا اب میخوره

      کم کم متوجه میشن که این فرمولها ناشی از ورودیهایی هست که ناخودآگاه از خانواده معلمها اطرافیان تلویزیون آهنگها و… در ذهنشون بوجود اومده و با تکرار مسیرهای عصبیش در مغز حسابی محکم شده و مثل یه فیلتر یا عینک مقابل چشمشون قرار گرفته و اونها از پشت این فیلترها دارن دنیا رو میبینن

      و اینجاست که جرقه تغییر زده میشه و متوجه میشن که اولین کار برای تغییر زندگی بستن مسیر این ورودیهاس که بیشتر از این دیگه آشغال وارد نشه 👌👌

      بعد از اون با دادن ورودی صحیح با آموزشهای اساتیدی که خودشون به آموزشهاشون عمل کردن و نتیجه گرفتن سعی میکنن مسیرهای عصبی جدیدی درست کنن خوب الان این مسیرها سست هستن و پیوندهای سیناپسی این نورونهای عصبی شکننده است ؟ چه باید کرد؟ 

      👈باید مثل روش قبلی با تکرار آموزشها پیوندهای محکمتری ساخت و به مرور پیوندهای مسیر قبلی رو هم سست تر کرد😊

      در مورد چاقی و لاغری هم مثل سایر موضوعات ذهنی به همین منوال باید پیش بریم اینه که استاد بارها گفتن چاقی همون لاغری هست در مسیر برعکسش👌👌👌

      و ما باید با دادن ورودی صحیح از سایت تناسب فکری و تکرار و استمرار در این مسیر کم کم مسیر عصبی لاغری رو در ذهنمون محکمتر کنیم تا به مرور انتظار لاغری در ما شکل بگیره و با احساس خوب و امیدواری و اشتیاق و احساس توانایی در جدا کردن این چاقی از جسممون با وجودیکه چاقی همراهمونه هر روز یه قدم به سمت تناسب برداریم  در ضمن اینکه بدونیم سرعت تغییر جسم خیای کندتر از تغییر ذهنه و باید بهش فرصت بدیم و نا امید نشیم که پاداش تمام کساییکه این مسیر رو ادامه میدن تناسب اندام در کنار تغییر شخصیت هست چون در این مسیر تو دیگه آدم قبلی نیستی و به کل شخصیتت عوض میشه قویتر میشی 🙂شادتر میشی🙂 رهاتر میشی🙂 با ایمان تر میشی🙂 خودت و خدای خودت و قوانین کائنات رو بهتر میشناسی🙂 با خودت مهربانتری🙂 زیباتر و جوانتر میشی🙂 نگاهت رو از بقیه برمیداری و روی خودت متمرکز میشی🙂  تمایلی به تغییر دادن سایر آدمها نداری🙂 روزها و ساعتهای عمرت رو به نحو متفاوتی میگذرونی🙂 و اینه نتیجه تغییر  که بسیار باشکوهه🤩🤩🤩🎉🎉🎉

      و این راه و روش میشه سبک زندگیت تا پایان عمر  👌👌👌👌

      چقدر لذت بخشه وقتی دونه دونه ابن حلبهای روغن رو پر میکنی و از خودت جدا میکنی و روی زمین میذاری🤩🤩🤩🤩

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 20 از 4 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار شادى
        1400/02/06 04:32
        مدت عضویت: 1441 روز
        امتیاز کاربر: 22503 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
        محتوای دیدگاه: 38 کلمه

        سلام و درود دوست عزيز همراه , خيلى عااالى بيان كرديد , موّفق باشيد😍اين قسمت از ديدگاه ِتون توجهم رو بيشتر جلب كرد  >>> نگاهت رو از بقیه برمیداری و روی خودت متمرکز میشی🙂  تمایلی به تغییر دادن سایر آدمها نداری🙂

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ainakaveh@gmail.com
      1400/01/28 23:47
      مدت عضویت: 1176 روز
      امتیاز کاربر: 26024 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 102 کلمه

      با سلام وتشکر از شما جناب روشن

      خدایی که هر روز صبح از خواب پا میشدم سریع میرفتم سراغ موبایلم تا از خبرهای روز اگاه بشم.بعد راجع به اون مطالب که اکثرا ناگوار ه چندین ساعت حرف..بحث.فکر خلاصه اعصاب خردی..ولی الان دیگه پیگیر هیچ خبری نیستم وکم کم داره حال وروزم بهتر میشه..وبیشتر میتونم حواسم رو به فایلها جمع کنم.کلا مشکل من یه حلب روغن است.ومن سخت مجذوب راه تناسب با ذهن هستم وهرروز مطالب شگفت انگیز وجالب در گامها یاد میگیرم وحسابی ازاین راه جذاب هیجانزده هستم.

      بازم تشکر میکنم وخوشحالم از اینکه به این آگاهیها رسیدم..به امید موفقیت در تمامی مراحل زندگی

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار سهیلا عظیمی ویشته
      1400/01/13 10:53
      مدت عضویت: 1717 روز
      امتیاز کاربر: 15463 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,637 کلمه

      یکی از بزرگترین موانع برای هر جنبه از زندگی وحتی لاغر شدن پذیرفتن آنچه که در حال حاضر است میباشد وقتی انسان هرآنچه که هست را بپذیرد دیگر انگیزه ایی برای تغییر ندارد وهمین خود مانعی برای تغییر کردن است 

      در صورتیکه تغییر کردن یکی از قوانین ثابت جهان هستی است و تغییر ناپذیر است  مانند تغییر شب به روز هوای گرم به هوای سرد تغییر فصلها ماه ها وسالها تغییر بذر به جوانه وتغییر جوانه به نهال و تغییر آن به درخت تناور تغییر نطفه به جنین وجنین به یک انسان کامل پس قانون تغییر وتغییر کردن در جهان هستی جز قوانین تغییر ناپذیره 

      تمام موجودات جهان هستی در حال تغییر هستند ولی چون سرعت تغییرشان کم وکند است ما متوجه آن نمیشویم ولی این دلیلی برای تغییر نکردن نیست بلکه با دید وسیع تر میتوانیم به تغییرات جهان هستی پی ببریم وتمام این تغییرات برای تکامل جهان هستی لازم وملزوم میباشد 
      جسم انسان نیز از این تغییرات مستسنی نمی باشد وهمواره در حال تغییر کردن است ولی چون سرعت آن کند است نمیتوانیم تغییرات آن را مشاهده کنیم 
      البته بعضی از تغییرات را میشود دید مانند تغییرات احساسی چون تغییرات احساسی از ذهن سرچشمه میگیرد وسرعت ذهن بالا ست میتوانیم آن را در همان لحظه مشاهده کنیم مانند تغییر احساس خوب به بد ویا خوشحالی به ناراحتی و عصبانی شدن این تغییرات ناشی از تبدیل احساسی به احساس دیگر است که در آن واحد میتوان آن را دید 

      تغییرات جسمی مانند تغییر بیماری به سلامتی ویا چاقی به لاغری وحتی بالعکس آنها هم جز تغییراتی است که در جسم ما میتواند صورت بگیرد ولی ممکن است فرد به طور خواسته ویا ناخواسته با تغییرات مقاومت کند  

      چرا در برابر تغییرات انسان مقاومت میکند ؟ 

      اولین دلیل یک فرد برای مقاومت در برابر تغییر کردن ذهن آن فرد است  چون ذهن از تغییر کردن خوشش نمیاید چرا چون برای تغییر کردن مجبور است انرژی بیشتری مصرف کند بنابراین تغییر را دوست نمیدارد وقتی که ذهن به رفتاری ویا چیزی خو بگیرد آن را با تکرار به عادت خود درمیاورد وکد را به مغز میدهد که دستور آن را صادر کند واین عادت را گسترش میدهد تا تغییری در آن ندهد حالا اگر فرد بخواهد در یک جنبه از زندگی اش مثلا لاغر شدن را تجربه کند در وهله اول بشدت ذهن مقاومت میکند تا تغییری صورت نگیرد وذهن از حالت خودش خارج نشود حالا اگر این فرد تسلیم ذهن خود شود در هدفش شکست میخورد ولی اگر با آگاهی هایی که به دست میاورد با دلایل و مدارک مشابه آن آگاهی ها ی داده شده برای ذهن لاغری را امری طبیعی جلوه دهد وذهن را متقاعد به تغییر کند آنگاه در هدفش موفق میشود  اکثر افراد از تغییر کردن خوششان نمیاید واین فقط به دلیل ذهن اشان است که تغییر را نمیپذیرد بنابراین با راهکارهایی که از آموزش ذهنی دریافت میکنیم میتوانیم این تغییرات را به دلخواه ایجاد کنیم 

      این راه کارها به ما یاد میدهد که برای تغییر کردن همواره آماده باشیم چون جهان هستی هم مرتب در حال تغییر است وبا هماهنگی وهمسو شدن با جهان هستی میتوانیم به خلق آرزوها با تغییرات دست پیدا کنیم واین مانع بزرگ را که من تغییر کردن را دوست ندارم از میان برداریم 

      ریشه این دوست نداشتن تغییر کردن فقط ترس از تغییر است چون ترس خودش مانع بزرگی است وقتی به تغییرات وصل شود اجازه تغییر را نمیدهد وترس از بعد تغییرات را در ذهن یاد آوری میکند وخود مانع ترس از هر موضوعی در زندگی توسط نجوای شیطان است که با تکرار ترس از تغییر کردن را بوجود میاورد الان که ما در این دوره پر ارزش لاغری با ذهن شرکت کرده ایم بخوبی با این نجواها آشنا هستیم ودیگر ترسی از تغییر کردن نباید داشته باشیم 

      برای لاغر شدن افراد علاقه مند هستند که لاغر شوند ولی ترس از تغییر کردن مانع لاغری آنها میشود وبرای همین باید فرمول تغییر کردن را در ذهن خود اصلاح کنیم تا ذهن متوجه بشود که تغییرات در جنبه های مثبت باعث رسیدن فرد به آرزوهایش میشود 

      وقتی تغییری در زندگی خود میخواهیم ایجاد کنیم باید احساس خوب شورو اشتیاق وانگیزه عالی نسبت به تغییرات در خود بپروارنیم تا این تغییرات به نحو عالی شکل بگیرد در واقع باید با این احساسات خوب از تغییرات استقبال کنیم تا دیدگاه ما نسبت به تغییر نکردن تغییر کند تا با جهان هستی همسو شویم واتفافات خوب برای ما پیش بیاد در واقع بتوانیم به مدار بالاتر برویم وآرامش بیشتری را تجربه کنیم 

      شرایط ما با تغییر کردن به سمت بهتر شدن میرود ولی حتما باید با آگاهی باشد تا در جنبه مثبت تغییرات قرار بگیریم 

      باید خدا را سپاس گفت که نعمت تغییر کردن را به بشر فانی هدیه کرده چون با این نعمت عالی میتوانیم آنچه که در گذشته ما رخ داده وحال امروز ما را رقم زده قابل تغییر است  واین موهبت الهی را باید پاس بداریم 

      اگر رفتار وافکار ما در گذشته حال الان مارا رقم زده وما بدین گونه که الان هستیم و اگر راضی نیستیم پس با افکار وآگاهی های جدید میتوانیم آینده خود را آنجور که دوست میداریم تغییر دهیم  در حقیقت آینده ما افکاری است که الان داریم 

      در ذهن ما چاقی با لاغری فقر با ثروت خوشبختی با بدبختی برابر است یعنی از نظر ذهن هیچ فرقی با هم ندارند چون ذهن قدرت تشخیص را ندارد فقط احساس انسان را از آن مسعله درک وگسترش میدهد وبا تغییر احساسات از بد به خوب میتوانیم به آرزوها ی خود در هر جنبه از زندگی برسیم واین موضوع به انتخاب خود ما بستگی دارد وآگاهی های ذهنی که با آموزش صحیح بدست میاوریم وبه دست سرنوشت چیزی رقم نمیخورد بلکه این ما هستیم که سرنوشت خودمان را رقم میزنیم  وقتی مسولیت خودمان را خودمان برعهده بگیریم وبه گذشته وصل نباشیم ودیگران را مقصر عقب افتادگی در زندگی خود ندانیم وهر گونه عقاید وافکاری که در گذشته داشتیم رها کنیم و قبول کنیم من آنچه که هستم را میپذیرم وبه آنچه که دوست دارم باشم میرسم  شور واشتیاق ما برای رسیدن به خواسته هامون بیشتر میشود اگر به گذشته نگاه کنیم میبینم که افکار وعقاید و باورهایی که در گذشته داشتیم حال الان مارا تشکیل میدهددر نتیجه آینده ماهم میتواند از افکار وباورها وتصمیماتی که با تغییرات بوجود میاوریم را تشکیل دهدو آینده ما میتواند بهتر از گذشته ما رقم بخورد وآینده ما هیچ ربطی به گذشته ندارد اگر تغییراتی در افکار خود بدهیم و باید ارتباط گذشته را با آینده خود بطور کامل کات کنیم 
      هر چقدر خود را در گذشته خود اسیر ببینیم از شرایط و فرصت های فعلی دور میشویم ونمیتوانیم تغییرات مثبت در زندگی آینده خود بوجود بیاوریم مثال لاغر شدن اگر خود را در گذشته اسیر ببینم وباور این که من نمیتوانم تغییر کنم ولاغر شوم را در ذهن خود قبول کنیم از نعمت لاغری هم نمیتوانیم استفاده کنیم ولاغر شویم وتغییر کنیم 

      برای اینکه بتوانیم حاکم بر زندگی خود باشیم وبرآینده زندگی امان تسلط داشته باشیم باید حس توانمندی وقدرت تغییر شرایط موجود را درخود تقویت کنیم در این صورت آینده ما دیگر هیچ ربطی به گذشته ما نحواهد داشت اگر در گذشته بمانیم آینده ما هم مانند گذشته تکرار میشود ومانند چرخ معیوبی میچرخد وتکرار میشود اما اگر گذشته را با تمام تجربیاتی که داشتیم ونتایجی که از آن بدست آوردیم رها کنیم میتوانیم با تغییرات در افکار وباورهای خود آینده خوب وبهتری را برای خودمان رقم بزنیم وبه مرور زمان انتظارما از زندگی نیز تغییر میکند در مورد جسم هم به همین شکل است اگر گذشته چاق خود را رها کنبم وافکار نو را در ذهن بپروارنیم وانتظار لاغر شدن در آینده را داشته باشیم جسم هم چاقی را رها میکند وبه سمت لاغر شدن پیش میرود 

      وقتی باور کنید که گذشته چاقی میتواند تغییر کند ولاغر شد واین باور را به انتظار لاغری وتوانمندی خود تغییر دهیم جسم هم تغییر میکند ولاغر میشود 

      مانع تغییر نکردن در تمام جنبه های زندگی موثر است  واین مانع میتواند مارا به صورت راکد در زندگی در بیاورد  

      گذشته ما حاصل رفتارها وافکار ما بوده چیزی نیست که به سرنوشت ویا خداوند ربط داد اگر در گذشته مشکلاتی داشتیم ونخواستیم آن را تغییر دهیم وانتظار ما این بوده همان که بودیم وهستیم  شرایط الان ما را بوجود آورده وفقط با تغییر افکار وباور وانتظار مبتوانیم شرایط فعلی را به شرایط دلخواه تغییر دهیم  

      چاقی همیشه همراه ما بوده بارها از طریق رژیم و ورزش خواستیم آن چاقی را از خود دور کنیم ولی همیشه دوباره با همان روشها به چاقی توجه میکردیم واز تلاشهای خود نتیجه نمیگرفتیم ورها میکردیم حالا با آگاهی هایی که داریم میدانیم که دیگر نباید به چاقی توجه کنیم در لاغری با ذهن با تمرین اتی که انجام میدهیم با این که چاقی باز هم همراه ماست ولی دیگر به چاقی توجه نمیکنیم وتمام تمرکز ما بر روی لاغری است  تا وزن امان خود بخود کم شود وچون نقشه ذهنی در ذهن ما تغییر پیدا میکند از چاقی به سمت لاغری میرویم وانتظار امان دیگر چاق شدن نیست بلکه انتظارمان از خودمان فقط لاغر شدن است واین عملکرد ذهن را بخوبی شناسایی میکنیم وراحتتر مبتوانیم به آسانی لاغر میشویم 

      با تمام تلاشهای گذشته از روشهای پیشین ما فقط مقطعی لاغر میشدیم ولی حالا با آموزشهای لاغری با ذهن چقدر راحت وآسان لاغر میشویم ولاغر میمانیم واین فقط با ادامه دادن درابن مسیر وتکرار تمرینات و گوش کردن فابل ها میسر است  هر روز باید در فضای لاغری باشیم تمرینات دوستان را مطالعه کنیم وبه لاغری فکر کنیم وتکنیک هایی را که یاد گرفتیم به عمل اجرا کنیم تا نقشه ذهنی لاغری پر رنگتر شود  بارها در گذشته ما رژیم گرفتیم وشکستیم چون نقشه ذهنی نداشتیم وبرای همین رها میکردیم وقتی نقشه ذهنی لاغری داشته باشیم در هر شرایطی که باشیم مهمانی عروسی  یا خانه خودمان فرقی نمیکند  وطبق همان نقشه ذهنی پیش میرویم  حالا اگر این نقشه ذهنی در راستای چاقی باشد یا لاغری برای ذهن هیچ فرقی ندارد این ما هستیم که انتخاب میکنیم از کدام نقشه استفاده کنبم 

       اگر در گذشته چاق بودیم وحالا هم چاق هستیم بخواهیم همان طرز فکر گذشته را داشته باشیم همان آدم چاق باقی میمانیم ولی اگر آموزش ذهنی را بخوبی تمرین وتکرار کنیم تا افکار جدید به جای افکار گذشته در ذهن جای بگیرد ما تغییر میکنیم ونقشه ذهنی ما هم تغییر میکند ولاغر میشویم 

      اگر به طور مستمر تمرین وتکرار کنیم صد در صد موفق میشویم ولاغر میشویم در واقع چاقی علاقه ایی نداره با ما باشه این ما هستیم که با تغییر نکردن ننیخواهیم دست از سر چاقی برداریم  وقتی هر روز اظلاعات صحیح به ذهن بدهیم وتکرار کنیم چه بخواهیم وچه نخواهیم لاغر میشویم 

      فقط ادامه دادن در مسیر لاغر ی با ذهن میتواند موفقیت ما را در لاغرشدن تضمین کند 

      با تشکر از استاد عزیزم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فرشته مهربانF.s
      1399/12/26 07:10
      مدت عضویت: 1363 روز
      امتیاز کاربر: 7576 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 265 کلمه

      به نام خدا

      تازه دارم متوجه میشم که چقدر چسبیده به گذشته خودم بودم تغییر کردن همیشه برای من همراه با سختی وکلی مشقت بوده وهمیشه بزرگترین تنش ها واسترس ها رو بدنبال داشته برای همینم الان برام سخته بپزیرم که تغییر میشه کرد به راحتی اما به لطف خداواین دوره برای اولین بار تغییرات شگرفی بدون زجر وتحمل سختی برام اتفاق افتاده یه جورایی هنوز باورم نشده که این اتفاقات خوب برای من افتاده ولی باید بیدار شم وخوب نگاه کنم وببینم که واقعا این منم که کلی حالم خوب شده شاد شدم انسان با اعتماد به نفسی شدم انسان خوشحالی شدم انسانی شدم که رابطه اش با خدا وخودش واطرافیانش بهبود پیدا کرده تا حد زیادی ونسان شاکر وآزادی شدم واز چنگال یوغ چاقی رها شدم اونم درکمال آرامش ودر۹صلح کامل این منم که اینهمه تغییر در رفتارم نسبت به خوردن پیدا کردم بدون عذاب وجدان میخورم از کالری شماری خلاص شدم از ورزش های سخت خلاص شدم وآرامش به وجودم برگشته خداروشکر میکنم برای اینهمه تغییرات عالی درسلامتیم در ثروت وپول در همه چیزای خوبی که دارم وحتی درتغییرات جسمیم که آهسته وپیوسته شکل گرفت وحتی متوجه کاهشش نشدم که کی این مقدار وزنم کاهش پیدا کرد حالا دیگه وقتی این تغییرات کردم دارم مطمئن میشم که تناسب اندام هم بهش میرسم چه بخوام چه نخوام خدایا من ایمان دارم به تناسب اندام همیشگی میرسم پس یکی یکی موانع ذهنی منو کنار بزن تا زودتر از چیزی که فکرشو میکنم بهش برسم هر چند که براش زمان تعیین نکردم ولی همین که انسان دیگری بشم با همه رفتارهای صحیح خودش عالیه

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Laleh
      1399/12/01 02:07
      مدت عضویت: 1374 روز
      امتیاز کاربر: 18502 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 127 کلمه

      فایل “تغییر کردن از توقف گذشته اغاز میشود. “:

      براي تمرین و دنبال کردن نقشه ذهنی هنوز برای ما امکان خطا و اشتباه وجود دارد و من ملاکم را احساسم در نظر میگیرم. یعنی من خودم به شخصه تمامی تلاش و کوشش خودم را براي رسيدن به هدفم قرار میدهم و اگر اوضاع بر وفق مرادم و نقشه ذهنی ام پیش نرفت ، متوجه میشوم که یا نقشه ذهنی من کاملاً درست و صحیح نبوده یا اینکه خداوند نخواسته که من در ان هدف در ان زمان خاص برسم. 🌻🌻🌻

      پس برمیگردم و پشت سرم را نگاه میکنم برای لحظه ای ،مرور میکنم و به جلو پیش میروم. مهم این است که من هدف را رها نکنم و باز اقدام کنم و از تلاش و تمرین و تكرار دست بر ندارم. 🌻🌻🌻

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار mojgan
      1399/11/14 11:39
      مدت عضویت: 1685 روز
      امتیاز کاربر: 4346 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 175 کلمه

      با سلام
      خودباوری، اینکه به جای فکر کردن به شکست به موفقیت فکر کنی و اینکه به خودت بگی من می تونم زمانش مهم نیست من دست به هرکاری می زنم در اون کار موفق میشم به شکستهای گذشتت نچسبی. من از وقتی شروع کردم به خودم گفتم من توی هرکاری وارد میشم در اون موفق میشم مثل تناسب اندام بعد از چند ماه دیدم چقدر خوب دارم جواب می گیرم و الان هم هنوز در مسیرم و می دونم موفق میشم باید موفق بشم یا راهی رو شروع نمی کنم یا اگه شروع کنم مطمئنم که از پسش برمیام و تا آخر ادامش می دم . می دونم متناسب میشم و می تونم مثل یک آدم متناسب زندگی کنم. این دوره به من یاد داد در هر امری استمرار و تکرار که تو رو به موفقیت می رسونه واقعا تا قبل از این اصلا به تکرار اعتقاد نداشتم و واقعا اعتراف می کنم حالا می فهمم می گین این دوره در تمام مسائل زندگیتون تاثیر میذاره یعنی چی. به امید موفقیت های بیشتر و بزرگتر.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار emangholi azade
      1399/10/28 12:07
      مدت عضویت: 1705 روز
      امتیاز کاربر: 1430 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 188 کلمه

      به نام خدا سلام
      داشتن حال خوب ،احساس عالی طی کردن مسیر لاغری را ساده ودلپذیر میکند .توجه به تغییرات خوب وعالی که سالها برای تغییر آنها اراده کردم وتلاش کردم ولی نمیتونستم تغییرش بدم با اینکه کوهی از اراده بودم ولی هرچه فشار رو بیشتر میکردم کمتر نتیجه میگرفتم وروز به روز خسته تر ونا امیدتر میشدم ولی به لطف خداآشنایی با این دوره آرامش وعشق ولذت از زندگی رو به من برگردوند وتونستم تغییرات خیلی خوبی درخودم ایجاد کنم بدون اینکه بخوام فشاری به روح وجسمم بیارم ومن عاشق تغییراتی هستم که دروجودم میبینم ومطمئنم تغییرات ذهنی که اینقدر سریع وبدون سختی در ذهن من به وجود آمده حتما درجسمم هم به وجود خواهد آمد چون سرعت جسم پایین تر از ذهن است وبه مرور درمسیر تکامل به دست میآید .تغییر درافکار ورفتارم آنقدر زیاد شده که هر کسی که بامن برخورد میکنه بهم میگه که چقدر قشنگ فکر میکنی وچقدر تغییر کردی .من دوست دارم هرروز بیشتر تغییر کنم ودرتمام جهات زندگی به سمت بهترین ها هدایت بشم واونهارو تجربه کنم .
      خدایا شکرت برای تغییراتی که به من کمک کردی تا به وجود بیایند .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار khandan614
      1399/10/26 20:24
      مدت عضویت: 1543 روز
      امتیاز کاربر: 20625 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 219 کلمه

      سلام و عرض ادب خدمت استاد و دوستان عزیز ، روز ۱۰۲ تکرار

      سالهای زیادی را با نقشه ذهنی چاق جسم چاقی را حمل کردم من که نمیتونستم ۲ کیلو بار دستم بگیرم سالها به اندازه ۵ تا حلب روغن چربی و اضافه وزن را با خودم حمل میکردم ، واقعا از خودم تعجب کردم که چطوری میتونستم حرکت کنم جسم بیچاره من چه فشاری را تحمل میکرد ، در دوره لاغری با ذهن ، چند ماهه که با گوش دادن به فایلها و تمرین کردن و نوشتن و خواندن نظرات دوستان نقشه ذهنی من از چاقی به لاغری تغییر کرد و چون شخصیت چاق گذشته من به سمت شخصیت لاغر تغییر کرد جسم من هم تغییر کرد و لاغر شدم اما نمیدونم چند حلب روغن از خودم جدا کردم چون به تعهدم پایبند بودم و روی بمب ترازو نرفتم ، مهم اینه که از تغییراتم احساس خیلی خوبی دارم ، نمیشه که آدم شخصیت چاق داشته باشه بعد انتظارش جسم لاغر باشه ، جسم لاغر شخصیت لاغر میخاد که خدا را شکر دوره لاغری از من یک آدم دیگه ساخت که دوست داره همیشه برای بهتر شدن تو همه جنبه ها تغییر کنه مثل تناسب اندام ، روابط خوب ، سلامتی ، ثروت ، باید همیشه تو مسیر تغییر کردن باشیم ، خدایا شکرت برای تغییرات عالی

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1399/10/25 18:14
      مدت عضویت: 1658 روز
      امتیاز کاربر: 28281 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 1,162 کلمه

      یکی از موانع ذهنی لاغر شدن این هست که چاقها نمیتونن باور کنن که میتونن تغییر کنن و یک جسم و زندگی دیگه داشته باشن و چون همیشه رسانه ها و اطرافیان دارن میگن که اوضاع داره روز به روز بد تر میشه دیگه برای ما سخت میشه که زندگی خودمو ن رو تغییر بدیم و خوب زندگی کنیم و ما چون بارها شنیدیم نمیشه خوب زندگی کرد و او ضاع بد هست باعث بی انگیزگی و ناامیدی در ما میشه .
      حالا هر چقدر باور کنی گذشته ی من تا الان این هست و من نمیتو نم تغییر کنم کار سختتر میشه اما بدونید گدشته ی ما حاصل افکار و رفتار ما هست و چیزی نیست که خدا برای ما در نظر بگیرد که تو باید اینجوری زندگی کنی در چاقی و در فقر و بدختی و … زندگی کنی و من قبلا فکر میکردم هدف خدا از دادن این همه رنج و سختی و مشکلات این بوده که من رو امتحان کنه ببینه من آدمی هستم که قناعت میکنم یا گله و شکایت میکنم ؟ همانطور که استاد در فایل ارزشمندی گفتن میشه سرنوشت رو از سر نوشت پس سرنوشت هر انسان دست خودش هست و قابل تغییر هست .
      زندگی گذشته ی من حاصل انتظار من از زندگی بوده مثال : الان که استاد کلی تغییرات داشته هیچ عامل بیرونی برای اون تغییر نکرده نه شهر نه کشور و نه … ولی طرز فکر و انتطارش تغییر کرد و زندگیش تعییر کرد و ایشون پدیرفته بود که هر چیز بدی باهاش نیست و بهش چسبیده نیست و میشه از خودش جدا بشه .

      پس در حالی که چاقی رو به یدک میکشی
      باید بیتونی لاغرتر بشیی.
      چون روشهای بیرونی مثل رژیم و ورزش نمیتونه به اندا زه زیادی در شما ذوق و شو ق ایجاد کنه که شما تحمل کنید تا این چاقی از شما جدا بشه پس وسط راه ول میکنید و خسته میشید ولی لاعری با ذهن خیلی انگیزه و اشتیاق در ما ایجاد
      میکنه و ما ادامه میدیم تا لاغر میشیم پس این اشتیاق ما برای لاغری با ذهن بر رنج چاقی غلبه کنه و ما لاغر میشیم .
      هر وقت ما درمورد چاقی حرف میزنیم انگار واقعی هست ولی در مورد لاغری که حرف میزنیم انگار خیال پردازی میکنیم و این به خاطر نقشه ی ذهنی ما هست که ما اینطور فکر میکنیم .
      هر چقدر آگاهی شما از عملکردت بهتر بشه به راحتی میفهمی دار ه چه اتفاقی میفته که شما چاق میشین و الان داره چه اتفاقی میفته که دارین لاغر میشین.
      برای فر دی که چاق نقشه ی ذهنیش روی چاق شدن هست درسته یه سال یا یه مدت محدود لاغر میشه اما نتیجه چاق شدن هست .
      ادامه دادن و فایل گوش دادن و تمرین نوشتن باعث میشه شما در فضای لاغری قرار بگیرید .
      ما به هر چیزی همش توجه کنیم میشه نقشه ی ذهنی ما و ما به مسیرهایی هدایت میشیم که بر میخوریم به چیزهایی که از نظر ما میشه مشکلات.
      پس اگر کسی سالها داره چاق میشه نقشه ی ذهنی اش چاق شدن هست . افکار شما تبدیل میشه به واکنش های جسمی شما .
      حرص و ولع شما برای خوردن بر اساس نقشه ی ذهنی شما ایجاد شده که برای چاقی هست و اگر نقشه ی ذهنی تغییر کنه حرص،و ولع شما هم تغییر میکنه .
      ما باید بپذیریم این چاقی شاید الان با ما باشه ولی باید مطمعن باشم که این چاقی قابل رها شدن هست .وقتی من تغییر کنم و یه آدم دیگه بشم تمام این چاقیها از ما جدا میشه و این چاقیها همراه اون شخصیت شما شده و اگر شخصیت تو تغییر پیدا کنه این چربی ها از شما جدا میشه پس میشه رها کرد و جدا کرد وقتی که من تغییر کنم و چطور من تغییر کنم با دادن ورودی جدید به ذهنم و نقشه ی ذهنی من تغییر میکنه و من چه بخوام چه نخوام لاغر میشم اما باید در این مسیر حرکت کنم و برای این فایلها وقت بگذارم و گوش بدم و تمرین کنم پس چاقی هیچ اصراری نداره با ما باشه ماباید دست از سرش برداریم و به محص اینکه تعییر کنیم چربیها دست از سر ما برمیدارن ولی تا وقتی آدم گدشته ایم پاداشت ما چاقی هست .
      چه بخو ام چه نخوام لاغر میشم وقتی که هر روز اطلاعات صحیح بدیم و خودمون رو در فضای تناسب اندام قرار بدیم .
      پس همه ی ما میتونیم از شر چاقی خلاص بشیم در حالی که چاق با ما همراه ما هست ولی ما باید ادامه بدیم در این مسیر پس در عین حالی که چاقی با ما همراه هست کار کنید تا چاقی از شما جدا بشه و این خیلی لذت بخش هست .
      من هم احساس لیاقت و توانمندی و احساس خلق کردن اندام ایده الم رو دارم و ادامه میدم .
      منم تا حالا کلی جمع تر شدم کلی از چربی های اصافه ی خودم رو از دست دادم نمیدونم چند کیلو واقعا نمیدونم فقط از روی لباسهام و تغییر سایز لباسهام متوجه میشم که تغییر کردم به نطرم در حد ۲ یا ۳ حلب روغن چهار کیلویی از خودم جدا کردم ولی هنوزم جا داره که از خودم جدا کنم شاید یکی یا دوتا دیگه دقیق نمیدونم والا شاید کمتر شاید بیشتر ولی میدونم از این ایده ال تر باید بشم و خدا رو شکر که دارم به دستش میارم چون من دارم تغییر میکنم من داره شخصیتم تغییر پیدا میکنه یه شخصیت آدم متناسب با کلی تعییرات دیگه داره در من به وجود میاد و من ورژن جدید خودم رو دارم میبینم و بعضی جاها تعجب میکنم از فلان حرکت خودم که چه جالب حرف زدم یا رفتار کردم چقدر تغییر کردم مثلا :من داشتم بسکوییت مورد علاقه ام رو میخوردم که یکی از اطرافیان گفت خیلی کالریش بالا هست گفتم چی کالری ؟این چه حرفیه اگه واقعا میلت کشیده بخور و تو فکر نباش .
      و یا یه روز در پیک نیکی که رفته بودم آش رشته درست کردم و یکی گفت نمیخورم چون چند ساعت بعد من گرسنه میشیم و انگار هیچی نخوردم و منم خیلی راحت گفتم خوب بدنت حتما نیاز داره وقتی گرسنه شدی بخور و یا چند ماه پیش شلواری لی خریدم که یه مقدار برای من تنگ بود نه اونطور که پام نره نه رفت پای من ولی یکم سخت پای من رفت ولی چون میدونستم در مسیر لاغر شدن هستم خریدم و گفتم من قرار هست از این لاعر تر هم بشم پس عالیه میخرم بعدا برام آزاد هم میشه و کلا خیلی چیزها برام بدیهی شده و کلی تغییر افکار و باورها در من ایجاد شده که در نهایت چه بخوام چه نخو ام لاغر میشم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 7 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 0
      محتوای دیدگاه: 313 کلمه

      سلام
      همه ما از کودکی تجربه ایی را به صورت تک به تک روی هم انباشته ایم و مانند پرنده ای که برای خود لانه سازی میکند حاشیه امنی درست کردیم و از ان به شدت محافظت میکنیم مواد اولیه این اشیانه باورها و اعتقادات ما هستند و چارچوب کلی زندگی ما را تشکیل می‌دهند هر جایی که تضادی علیه این حاشیه دیده شد ما متغیر شدیم ترسیدیم اعتراض کردیم و حرص خوردیم و بسته به انعطاف پذیر بودنمان تغییرات را پذیرفته ایم آداب و رسوم ما غذایی که میخوریم طوری که زندگی میکنیم کاری که انتخاب میکنیم و درجه لی که موفق هستیم متاثر از همین حاشیه است استاد امروز گفتن که تغییر جسم با تغییر روحیات ما همراهه من باور کامل به این مسئله دارم ما تا سالها قبل آینده چاقی را برای خودم متصور بودم که جز تقدیر من است مثل مادرم خاله هایم و اطرافیانم اصلا در مخیله ام ۶م نمی‌گنجید که بعد از ۴۰ سالگی و دوتا بچه بشه تناسب اندام داشت مگه با جراحی که البته نتیجه باورهای قدیمی خودم بود من سال گذشته با یک دوره پرورش افکار کار کردم در آن زمان تمروز کمی رو این مسئله گذاشتم ولی نتیجه نگرفتم بعد از اتمام دوره مرتب به خودم یاداوری میکردم که تغییر باورها و افکار میسر است و اتفاقی در شهریور ماه با دوره اشنا شدم البته نه اتفاقی چون من در مدار آگاهی این مسئله قرار گرفتم وقتی به روحم و افکارم اجازه تغییر دادم دیگر نوبت جسمم شد وه در برابر سد بی اعتمادی به آینده مقاومت کند یاد گرفت اینده در دست من است نه در تقدیرم یاد گرفتم که من با کنترل ذهنم قدم به قدم میتوانم به تناسب نزدیک شوم دیگر دیگ گذشته ام را هم نمیزنم دیگر اطرافیانم ژنتیک و. …را به خودم تعمیم نمیدهم من به سوی آینده در حرکتم و بند سنگین گدشته را از پایم باز کردم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Hedieh
      1399/10/08 15:31
      مدت عضویت: 1698 روز
      امتیاز کاربر: 2160 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 169 کلمه

      سلام
      گذشته ها گذشته درسته من در گذشته افکار خوبی نداشتم ولی در حال حاظر افکار من در بهترین شرایط و آینده زیبایی خواهم ساخت هروز بیشتر وقتمو صرف تمرین گوش دادن و نوشتن این دوره میکنم و با اشتیاق علاقه ادامه میدم تا نقشه ذهنی من به لاغری تبدیل بشه
      نتیجه نقشه ذهنی حرص ولع به مواد غذایی از ببین میره نسبت به غذا بی تفاوت تر میشی و فقط در صورت نیاز غذا میخوری و در اخر با شادی و ارامش به هدف خودت میرسی
      من از امروز متعهد میشم گذشتمو رها کنم حلب های روغن بدنمو رها کنم ادمای اضافه زندگیمو رها کنم افکارم منفیمو رها کنم و شاد باشم و از زندگی لذت ببرم روزی برسه که به خودم بگم من کلی حلب روغن از خودم رها کردم در بهترین شرایط جسمی سلامتی هستم در بهترین وظعیت زندگی در بهترین نعمت های خداوند در بهترین احساس ها هستم چون من لیاقت بهترین زندگی را دارم و به امید خدای مهربان به آن میرسم ❤️💕

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ghazalgolipur
      1399/09/25 19:16
      مدت عضویت: 1437 روز
      امتیاز کاربر: 3396 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 237 کلمه

      افکار ما هستندکه مانع میشن یکیشون(تغییر کردن) مانع این که این افکار رو داریم که نمیتونیم تغییر کنیم!
      و انگیزه کمی داریم !
      الان چیزی هستیم که نتیجه افکار و اعمال و ما در گذشته هست !
      (حاصل انتظار از زندگی )….
      چاقی میتونه رها شه از ما ….
      در هر روشی باید تمرکز از روی چاقی برداشته بشه و بعد مسیر رو طی کنیم وگرنه اینکه گول شرایط موجود رو بخوره !
      نقشه ذهنی لاغری هم با انجام و تکرار در دوره و هروز دنبال کردن باعث میشه نقشه ذهنی تغییر کنه .این نقشه ذهنی ماست که میسازه مارو ، رفتارمون ، انتخابات و تصمیمات همسو با چاقی یا لاغری فقر یا ثروت ….
      این مقداری که الان همراهه منه قرار نیست تا ابد با من باشه و برداشته میشه بخاطر این که من میخوام !
      من آدم دیگه ای شدم و دیگه اینا نمیتونن همراه من باشند
      ایما برای غزل قبلیه و اگر من آدم دیگه ای باشم امکان نداره اینا با من باشن
      من هروز با ادامه این مسیر و انجام تمرینات هروز یک گام کوچو موفق میشم
      و من چه بخوام چه نخوام لاغر میشم♥️

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار maryam1398rahimi
      1399/09/12 07:01
      مدت عضویت: 1532 روز
      امتیاز کاربر: 10834 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 176 کلمه

      سلام به دوستان حاضر در سايت و استاد گرامي
      خدايا شكرش كه در اين مسير زيبا هستم و هر روز يك فكر جديد به افكارم اضافه ميشه 🙏🏻
      و اگاهي هاي جديدي كسب ميكنم 🙏🏻
      من از دوم راهنمايي به بعد باورهاي اشتباهم رشد كردن و در مسير جاقي قرار گرفتم و به مرور بدنم از جربي انباشته ميشده و الان ميخام اون جربي ها رو بزارم زمين جون من ميتونم تغيير كنم و اون جربي ها در بدن من ماندكار نبستن و من ميتونم از خودم جداشون كنم
      🙏🏻
      من هر روز فايل ها و تمرينات رو انجام ميدم و نقشه ذهنيم بر متناسب شدنه و هر روز مشتاق تر ميشم براي روز بعد خيلي خوشحالم كه در اين مسير زيبا در حال يادگيري هستم و دوستان و استاد بزركوار دارم كه هر روز با ما هستن
      من دو حلب روغن رو زمين گذاشتم و ٢حلب ديكه ميخام زمين بزارم تا متناسب متناسب شم 🙏🏻
      استاد سپاسگزارم ازتون ممنونم كه اين روزها حال دلم خوبه و اين باورهاي اشتباهم رو از بين ميبرم و بر اگاهي هام افزوده ميشه🙏🏻

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faridehhasani5455
      1399/08/06 20:18
      مدت عضویت: 1624 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 146 کلمه

      روز ۱۰۲ تکرار

      سلام وقت بخیر
      الان که فکرشو میکنم میبینم من بخاطر چاقی خودم  سالها درگیر مسائل مختلفش بودم و بطبع ناله و غر داشتم و بلخره هدایت شدم به این مسیر لاغری با ذهن ،واقعا اگر من اینهمه تضادهاییکه در زندگی داشتمو طی نمیکردم و از ته دل نخواسته بودم که زندگیم تغییر کنه ،اصلا با مسائل ذهنی آشنا نمیشدم،اینهمه آگاهی بدست نمی آوردم و معلوم نبود زندگیم چه شکلی بود ،واقعا چند سال پیش من چقدر ناآگاهانه زندگی میکردم ،با اون حجم منفی بافم که شهره فامیل بودم تو دیدن نیمه خالی لیوان و خوشحالم در حال حاضر سبک نگرش ونگاهم به زندگی در حال تغییر بسمت بهتره

      حسم خوبه ، میدونم در حال کشیدن نقشه ذهنی بسمت تناسب فکری وجسمی هستم

      خدارو شکر در حال ورودی دادن به ذهنم هستم و در حال تخلیه حلب روغن ها😄۳ تا دیگه حلب بریزم بیرون خوشحالتر میشم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Tavassoli
      1399/07/17 11:49
      مدت عضویت: 1568 روز
      امتیاز کاربر: 18063 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 185 کلمه

      سلام به استاد و دوستان عزیز
      از بدو تولد تا اول راهنمایی نقشه ذهنی من متناسب شدن بود. اما از اول راهنمایی به بعد، به دلیل پذیرفتن یکسری باورهای اشتباه، نقشه ذهنی من کم کم تغییر کرد و به سمت اضافه وزن رفت.
      پذیرش باورهای اشتباه، باعث شد هر تلاشی که من برای لاغر شدن انجام میدادم بی نتیجه بشه یا نتیجه گذرا داشته باشه.
      اما از وقتی که با این دوره لاغری با ذهن آشنا شدم، با تغییر باورها و فرمول های ذهنیم، مسیر زندگیم تغییر کرد.
      چون هر روز ورودی های ذهنم رو کنترل میکردم و به موضوعاتی توجه میکردم که به من احساس خوب میداد و من رو به هدفم نزدیک میکرد و به موضوعاتی که برای من جذابیت و دستاوردی نداشت توجه نمیکردم.
      خداروشکر توی این 10 ماهی که توی دوره هستم تونستم با فایلای رایگان، 2 حلب از خودم جدا کنم و روی زمین بذارم. به نظرم 2 تا حلب دیگه جدا کنم دیگه متناسب میشم. این جدا شدن 2 حلب خیلی برای من با ارزش هست چون واسه جدا شدنش هیچ سختی نکشیدم و کاملا در آرامش وزن کم کردم و زندگی کردم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار angelikia4040
      1399/07/10 19:25
      مدت عضویت: 1365 روز
      امتیاز کاربر: 217 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 198 کلمه

      من با وجود اینکه هنوز چاق هستم ولی انتظار من از خودم لاغری هست که قبلا داشتم و قدرش رو ندونستم من هر روز با ورودی های درست به ذهنم به تناسب اندام نزدیکتر میشوم با تغییر فکرم با تغییر باورهای و بالاخره تغییر در عادتهای قبلیم و این حرف استاد چقدر دلنشین بود که نمیشه اون آدم قبلی با همون عادتهای قبلی باشی و لاغر بشی و این خیلی برام مهم بود من چند وقتی داشتم راه خودمو درست می رفتم حرص و ولع زیادی نداشتم خیلی روی ذهنم کنترل داشتم بعد از مدتی یک فایل از استاد دیدم که گفتن موادغذایی قدرت و تاثیری در چاقی ندارن این حرف به مذاق من خوش. اومد و گفتم حالا که این مواد روی من تاثیری ندارن من هم تا جایی که دوست دارم می خورم استاد هم گفتن اگر با عذاب وجدان هم نباشه که خوبه با خیال راحت و با احساس خوب غذا میخوردم تا اینکه این فایل استاد باعث شد بفهمم که از موادغذایی ترس نداشته باشم ولی روی پرخوری خودم کار کنم و اونو تغییر بدم دوستان اگر این حرف من درسته از دوستان قدیمی و کهنه کار خواهش میکنم منو راهنمایی کنن ممنونم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار nana
      1399/07/01 22:03
      مدت عضویت: 1695 روز
      امتیاز کاربر: 438 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 232 کلمه

      با درود به عزیزان همسفر و استاد ارجمند
      خیلی فایل خوبیه دوبار گوش دادم دانلود کردم که اگه بشه زود به زود سری بهش بزنم . تمرکز در فراگیری لاغری عالیه . اینکه بجای تمرکز در اخبار و .‌.‌ بیاییم به اصل مطب زندگی مون و تدارکات خلق یک آفرینش زیبا برای جسم و روحمون باشیم ستودنی است . ذهن از کثافات منفی و نق زننده پاک کنیم و فقط در یافت کننده انرژی از لایتناهی باشیم .
      حلب های روغن و از خودمون بکنیم و دور بریزیم و فقط لدت برنده و سبک بال باشیم .
      اون اینو گفت می خواست خودشو مطرح کنه . اون یکی متلک گفت می خواست لج منو دربیاره رو بهش فقط پوز خند بزنیم و رد بشیم و از این کرمهای مخرب دوری کنیم .
      من که برای ناراحتی زندگی خواهر یا برادم خودمو اینطوری به این جسم رسوندم و می بینم که اونا راحت دارن با بی خیالی زندگی شونو می کنن . منم دیگه فقط به خلاصی از حلب ها ی روعن فکر می کنم . اونا هم برن قاز بچرونن . بدرک اسفل اسافلین .
      به سگ و گربه های محله مون بیشتر متمرکز می شم که غذا بخورن تا مسخره بازی های دور وری هام . همه رو به خدای تمرکز و وجود می سپارم وبرای همه دوستان هم مسیر و استاد عشق ارزوی موفقیت و سلامتی روز افزود طلب می کنم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار ainakaveh@gmail.com
        1400/04/30 19:28
        مدت عضویت: 1176 روز
        امتیاز کاربر: 26024 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 76 کلمه

        با سلام دوست عزیزم

        از خوندن نوشته شما خیلی خوشم اومد .دقیقا احساس شما رو درک میکنم.منم عمری درگیر مسائل برادرهام بودم واونقدری که به کارهای اونها فکر میکردم در فکر زندگی خودم نبودم…آخرش همون شد که شماگفتید به سگ وگربه های محله خودمون میرسیدم والا بهتر نتیجه میداد حداقل توقع اونها صد چندان نمیشد اونم با پررویی..

        خلاصه بهترین کار همین است که الان دارید انجام میدهید تنها بفکر خود وسلامتی وخوشی خودتون باشید.

        براتون آرزوی موفقیت میکنم.🤗🤗🤗

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار tara.badri
      1399/05/11 13:36
      مدت عضویت: 1383 روز
      امتیاز کاربر: 0
      محتوای دیدگاه: 10 کلمه

      ایا فقط با خرید از شما می توانیم لاغر شویم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار عشق
        1399/05/12 13:30
        مدت عضویت: 1717 روز
        امتیاز کاربر: 4227 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 39 کلمه

        خیلی‌ها با استفاده از فایلهای رایگان موفق شدن مقدار زیادی وزن کم کنن ولی وقتی وارد این سرزمین می‌شید دلتون می‌خواد که بیشتر و بیشتر بدونید برای همینه که با میل و رغبت دوره‌های مختلف رو تهیه می‌کنید.

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        آواتار الهام خوشبخت
        1399/05/15 00:48
        مدت عضویت: 1717 روز
        امتیاز کاربر: 19088 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 93 کلمه

        سلام دوست عزیزم! نه گلم خیلی ها دوره را تهیه کردن وادامه ندادن ورها کردن ونتیجه ای هم ندیدن. برای موفقیت در لاغری باید مردانه پا درین مسیر بگذاری وفایل گوش بدی تمرین انجام بدی.بنویسی بخونی شور واشتیاق داشته باشی عجله نکنی. غیرت داشته باشی به هدفت اینارو اول به خودم میگم یادم نره بعد به شما
        اگر مردش هستی این گوی این هم میدان. اگر نه خرید می‌کنم فایده نداره صرف خرید چیزی عایدت نمیشه
        فرض کن کلاس زبان ثبت نام کنی ولی براش وقت نزاری تمرین نکنی زبان یاد میگیری ؟

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار عشق
      1399/05/10 21:54
      مدت عضویت: 1717 روز
      امتیاز کاربر: 4227 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 502 کلمه

      تغییر کردن از توقف گذشته اغاز میشود:
      استاد عزیز و دوستان گرامی:
      این فایل رو سه بار گوش دادم نه برای اینکه بهتر بفهمم و یاد بگیرم بلکه برای اینکه به یاد مسیری که پیمودم بیفتم و با گذروندن دقایقی در حین یاداوری این روزهای طلایی بیشتر لذت ببرم.
      نقشه‌ی ذهنی من برای سال‌های متمادی چاق شدن بیشتر و بیشتر بود صرف‌نظر از هر تلاشی که می‌کردم هر رژیمی که میگرفتم حتی اگه در کوتاه مدت کارساز بود اما مسیر در طی سال‌ها مسیر چاقی بود هر سال چاق‌تر از سال پیش تا روزی که دیگه بریدم و با استیصال و از عمق وجودم از جهان فقط یک راه خواستم برای رهایی. راهی که نمیدونم چطوری اما منو از این چاقی نجات بده.
      بعد از اون همه چیز دست به دست هم داد تا من به سمت تناسب فکری هدایت بشم و مسیر زیبای لاغری ذهنی رو شروع کنم. تصویر ذهنیم کم‌کم از چاقی به سمت تناسب متمایل بشه، افکار و رفتارم تغییر کنه احساسم تغییر کنه نگاهم به زندگی و خودم تغییر کنه. احساس شادی و سعادت همیشه و در همه حال همراهم باشه. کم و زیاد بشه اما همیشه موجود باشه. تغییرات جسمیم کم‌کم نمود پیدا کنه و بیشتر و بیشتر شه.
      یادمه در همون ابتدای راه به فایلی گوش دادم که اونجا هم در مورد حلب‌های روغن صحبت شده بود.
      اولین بار که این صحبت رو شنیدم تصور جدا شدن اون حلب‌های روغن از من جذاب ولی غریب بود.
      با خودم فکر می‌کردم یعنی واقعا ممکنه؟
      کی میشه که یکی از این حلب‌ها بدون رژیم و سختی کشیدن از من جدا شه؟؟
      امروز، اینجا، در حالی دارم این نوشته رو مینویسم که رویای من جامه‌ی عمل پوشیده. من موفق شدم تعدادی از اون حلب‌ها رو زمین بذارم و از خودم جدا کنم. دیگه همراه من نیستن رو زمین موندن.
      کی؟
      وقتی که من تغییر کردم .
      اون حلب‌ها همراه من قدیم بوده حالا من ادم دیگه‌ای هستم. اون حلب‌ها دیگه در من جدید جایی ندارن.
      و من حالا اینجام تا خوشبختی اعتراف به این حقیقت رو به قسمتی از تجربیات زندگیم تبدیل کنم.
      نوشتن این متن روزی ارزوی من بوده ولی الان واقعیت زندگی منه.
      اومدم که بگم استاد بیش از شش تا از اون حلب‌ها از من جدا شده و قراره تعداد بیشتری رو از خودم جدا کنم. حالا که علاقه‌ی من به نگه‌داری اون حلب‌ها از بین رفته اون‌ها راهی جز جدا شدن از من ندارن.
      من هنوزم با عشق ادامه میدم. این راه راهیه که انتخاب کردم برای همیشه ادامه بدم حتی وقتی به تناسب ایده‌الم برسم هم باز ادامه میدم چون زیباترین و بهترین راهیه که تا کنون شناختم. این راه فقط راه لاغری نیست این راه راه زندگی سعادتمندانست و من دیگه نمی‌خوام بدون این سعادت زندگی کنم.
      امروز که این متن رو می‌نویسم متعهد میشم که وقتی به تناسب نهاییم رسیدم دوباره زیر همین دیدگاه این خبر رو با دوستانم شریک شم. اطمینان قلبی دارم روزی ارزوی امروزم به تجربه‌ی جدیدم بدل خواهد شد همونطور که وضعیت کنونیم روزی در رده‌ی ارزوهای محالم بوده.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار faridehhasani5455
        1399/05/12 08:00
        مدت عضویت: 1624 روز
        امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
        محتوای دیدگاه: 232 کلمه

        نوشته تون حس قشنگ وقدرتمندانه ای داره
        جمله( اون حلب ها همراه من قدیمم بود و الان من آدم دیگه ای شدم ) مطمئنت میکنه که وقتی هویتت عوض میشه دیگه اون خصوصیات باهات نمیان
        دیشب که پیش استاد دوره های ذهنیم بودم و مرتب تو صحبت هام از ترس هام ،از رفتار بد پدر ومادر در گذشته،از رنج هام و مسائلم میگفتم ،استادم گفت فریده قدیمو با تمام خصوصیات بدش فراموش کن و یک شخصیت نو بساز ،نمیتونی هویت جدید بسازی ولی خصوصیات ناراحت کننده قدیمتو با خودت بیاری ،تمام این توضیحاتو واسم روی کاغذ نوشت و واقعا متوجه شدم من هنوزم دارم با همون فریده قدیم کلنجار میرم ،اون اگر میتونست ۵متر بپره که پریده بود ،اون فقط نیم متر میتونست ،پس برای ۵متر پریدن باید هویتمو تغییر بدم ،تمام اون مسائلی که ناراحتم میکرد مال اون شخصیت قدیمم بود و حالا میخوام یکی دیگه بشم ،پس میسازمش اونجوری که خودم دلم میخواد
        این جمله شما دقیقا بحث دیشب ما بود که پاشنه آشیل منه و
        الان که نوشته شمارو خوندم جان دوباره گرفتم ونشانه ای دیدم که راهم صحیح و درسته
        و خوشحال شدم که وقتی از هویت چاق به هویت لاغر شیفت میکنیم اون حلب ها محکوم به جدا شدن از ما هستن و چقدر این دانسته ها کمک میکنه برای باورپذیرتر شدن این مسیرهای ذهنی ،واقعا لذت میبرم از این جنس آگاهی ها

        موفق باشی عشق عزیز🌹

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار عشق
          1399/05/13 09:17
          مدت عضویت: 1717 روز
          امتیاز کاربر: 4227 سطح ۳: کاربر پیشرفته
          محتوای دیدگاه: 112 کلمه

          خوشحالم که نوشته‌ی من تاثیر خوبی داشته.
          اینجا با استفاده از یکی دیگه از درس‌های استاد این تعریف رو می‌پذیرم و اجازه میدم که انرژی تعریف شما در من جریان پیدا کنه.
          فریده جان در اصل معتقدم این اگاهی‌ها انقدر شیرین تقویت کننده و لذت‌بخشه که هر کدوم از ما هر جا که دوباره باهاشون مواجه میشیم به شکلی جدید و از دریچه‌ای جدید اون‌ها رو دریافت و حس می‌کنیم و از شهد اثرشون خودمونو تغذیه می‌کنیم. چون نوشته‌های شما و دوستان دیگه هم برای من همین حکم رو داره.
          و با بارها و بارها اثر کردنه که ما امادگی تغییر درونی رو پیدا می‌کنیم و به خود جدیدمون بدل میشیم.

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
            آواتار faridehhasani5455
            1399/05/13 13:49
            مدت عضویت: 1624 روز
            امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
            محتوای دیدگاه: 107 کلمه

            واقعا شهد شیرین این آگاهی ها وعمل بهشون دریچه های متفاوت تری از زندگیو برام نمایان کرده ،هر چند بالا وپایین های درونی واحساسی شدیدیو این روزها تجربه میکنم ولی میدونم اکر تغییر واقعی باشه درد داره ،من میخوام یه آدم دیگه بسازم کندن از اون آدم قبلیه ،کار راحتی نیست ،باید تمام اونو هنونجا بذارمش ،از نو شروع کنم به ساختن ،تمام مسئولیتشو میپذیرم و برای رسیدن بهش بازم یه تعهد قویتر میدم ،تعهد میدم که مراقب جوانه های جدید خودم باشم تو تمام قسمت های وجودیم ،مثل نوزادی که ۹ماه مادر ازش مراقبت میکنه ،خوشحالم تو این مسیر متفاوت هستم با انسان های متفاوت

            برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
            امتیاز: 0 از 0 رأی
            افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
            آواتار منیره.ف
            1399/05/27 06:42
            مدت عضویت: 1691 روز
            امتیاز کاربر: 10631 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
            محتوای دیدگاه: 82 کلمه

            سلام استاد گرامی
            برای من غرق شدن و باور چاقی به حدی قوی شده بود که رویای لاغری روفراموش کرده بودم اینکه رویات فراموش کنی خیلی سخت و به نظر من فرقی با مردن نداره استاد میشه تغییر کرد میشه رویات ساخت میشه گذشته رو رها کرد وگرنه عبارتی به اسم توبه وجود نداشت از روزی چاق شدم که باور کردم چاق میشم پس لاغر میشم چون باور کردم میشه لاغر شد من هم قوطی های روغن از خودم جدا خواهم کرد انشاالله

            برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
            امتیاز: 0 از 0 رأی
            افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        آواتار الهام خوشبخت
        1399/05/15 00:59
        مدت عضویت: 1717 روز
        امتیاز کاربر: 19088 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 39 کلمه

        به به چه نوشته عالی وفوق العاده ای خانم عشق عزیز ! معلوم هست که این نوشته ها از منبع چشمه لایزال الهی تراوش کرده
        !احسنت به حس وحال الهیتون. امیدوارم این احساسها براتون پایدار وجاودان باشه

        ❤❤

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار amirali13872007
      1399/05/07 17:03
      مدت عضویت: 1603 روز
      امتیاز کاربر: 3447 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 236 کلمه

      آرزوی من همیشه این بود که در ژیمناستیک مدال بیارم ولی تاقبل از این هیچ وقت بهش فکر نمی کردم ،اما الان مدتی است که با یک باور قوی دارم بهش فکر می کنم و تغییرات آینده زندگی من باید در این مسیر باشد .۶ ماه قبل اصلا مفهوم سیر شدن برام آرزو بود ولی الان به شدت این احساس رو دارم در خیلی از اوقات ،هنوز در عمق باورهای من ورزش یک عامل لاغری هست که در حال کار کردن روی آن هستم.حالا جالبه بگم من همیشه اضافه وزن رو با گونی برنج مقایسه می کنم از بچگی ومی گم الان مثلا یک گونی برنج کم کردم و دقیقا حیرت می کنم بدن من چطور با این همه گونی برنج اضافه که رو دوشش گذاشتم تمام کارهای من رو قوی تر و بهتر از افراد متناسب انجام می ده .چقدر ازاین گونی برنج ها کم کردم وزیاد کردم در این سالها .توی یک کتاب تغذیه معروف دکترش نوشته بود اگر می خواهید رژیم رو نشکنید قسم بخورید که الان خندم گرفت .الان می فهمم تا ذهن نخواد نمی شه ،الان فکر کنم تقریبا ۲سال میشه که تلویزیون نگاه نمی کنم مگر فیلم های انگیزشی که بیشتر در مورد ورزش وژیمناستیک هست ،شبکات اجتماعی مثل تلگرام واینستاگرام هم ندارم ،به اخبار هم اهمیت نمی دم چه داخلی و چه خارجی .در دنیای خودم در حال ترسیم آینده ام هستم .ذهن چقدر شگفت انگیز وخارق العاده ست🥰🤗🙋‍♀️

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار فاطمه سادات
        1399/05/12 10:26
        مدت عضویت: 1705 روز
        امتیاز کاربر: 3766 سطح ۴: هنرجوی مبتدی

        نشان های دریافت شده

        سطح مبتدی
        محتوای دیدگاه: 406 کلمه

        سلام . وای که این عبارات چقدر عالی بود . خدایا شکرت
        ⬇⬇⬇⬇
        اگر گذشته را با همه مسائلی که برای شما به همراه داشته و نتایجی که در زندگی امروز شما ایجاد کرده است رها کنید و تصمیم قاطع بگیرید که زندگی خود را تغییر دهید.

        به مرور انتظار شما از زندگی تغییر خواهد کرد و جسم شما دنباله رو انتظار شما خواهد بود و به مرور چاقی را رها کرده و به سمت تناسب اندام حرکت خواهد کرد.

        رسیدن به اهداف با کمک ذهن
        و تغییراتی که در نحوه ی فکر کردنمون میدیم . تغییراتی که در دیدگاهمون میدیم وای خدا این راه چقدر شیرینه .
        ذهن ما طبق عادات گذشته به منفی بافتن عادت کرده ولی ما میتونیم فکرمون رو تغییر بدیم که دیگه تفکرات منفی قبل که حالمون رو میگیره رو انجام ندیم .

        تغییر جهت دادن از تفکرات منفی به سمت تفکرات مثبت باعث میشه حال ما خوب بشه و حال خوب ما منشاء هر تغییره که از کنترل ذهن ناشی میشه .

        ممنون استاد فوق العاده بود خیلی استفاده کردم .
        واقعا که چقدر عالی موانع رسیدن به اهداف رو کشف میکنید .
        ما هر روز داریم از نو متولد میشیم . هر روز بدن ما داره مرتب تغییر میکنه . اصلا لحظه ای با لحظه ی قبلی یکسان نیست . تمام کائنات هر لحظه دارن از نو خلق میشن .
        اصلا گذشته و آینده ای وجود نداره ما در همین اکنون هستیم . اکنونی که هر لحظه داره خلق میشه .
        گذشته و آینده در حافظه ی ماست .
        اگر بتونیم این ارتباط رو قطع کنیم که تنها و تنها فکر اکنون ما داره شرایط زندگی ما رو رقم میزنه و با تغییر همین فکر کل سیستم در جهت دیگه خلق میشه میتونیم بفهمیم چقدر این کار راحت انجام میشه .

        مثل گذشته فکر نکنیم . مراقب ذهنمون باشیم تا افکار امید دهنده کنه . افکاری که حال مارو خوب کنه .
        استاد کنترل ذهن واقعا یه تکنیکه . استاد ذهن رو میشه کنترل کرد که دیگه منفی بافی نکنه . هروقت میخواد منفی ببافه مچشو بگیریم که آی کجا داری میری . اون راه هیچ لذتی نداره برگرد به لذت واقعی .
        بافته هاش رو سر در بیاریم و بعد بریم سمت رویاهامون . بریم سمت ورودی های خوب . مطالعه کنیم یا گوش بدیم . ورودیهایی که دوباره مارو به گذشته و حال بدمون میبرن مراقبت کنیم .

        استاد خیلی خوب بود . ازتون ممنونم ‌

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار amirali13872007
      1399/05/07 16:30
      مدت عضویت: 1603 روز
      امتیاز کاربر: 3447 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 58 کلمه

      چقدر شنیدن ودونستن اینکه زندگی ما در دستان خودمون هست ،من رو به زندگی امیدوار می کنه .چه در زندگی مشترک و چه در زمینه سلامتی و موارد دیگه ،تغییر همه چیز در دستان من و همه رو تغییر می دم .هر روز در حال کار کردن روی باورهای هستم.موفق باشید در هر چیزی که خواسته قلبی شماست.👏🌹🙋‍♀️

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار منیره.ف
      1399/05/07 01:44
      مدت عضویت: 1691 روز
      امتیاز کاربر: 10631 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 43 کلمه

      سلام استاد فایلهای جدید که در گروه شرکت کنند قرار میدهید برای من باز نمی شود حتی گوشی موبایلم ری استار کردم ولی نشد ممنون میشم که راهنماییم کنید چون خیلی مشتاقم که گوش بدم اوایل باز میشد ولی جدیدا نمیتوانم ازشون استفاده

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار Parsa Ash
        1399/05/07 18:46
        مدت عضویت: 1717 روز
        امتیاز کاربر: 42
        محتوای دیدگاه: 33 کلمه

        سلام دوست عزیز منم مشکل شما رو داشتم و جست و جو گر fire fox رو نصب کرده ام و الان فایل ها راحت دانلود میشه با آرزوی موفقیت برای شما دوست موفق

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار mariya
          1399/05/16 11:35
          مدت عضویت: 1718 روز
          امتیاز کاربر: 12393 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
          محتوای دیدگاه: 17 کلمه

          دوست عزیزازراهنمایی شمابسیارسپاسگزارم
          من هم بانصب این برنامه موفق شدم که ازفایلهای جدیداستفاده کنم،برای شماآرزوی سلامتی وموفقیت دارم😊

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار منیره.ف
          1399/05/19 06:14
          مدت عضویت: 1691 روز
          امتیاز کاربر: 10631 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
          محتوای دیدگاه: 2 کلمه

          ممنون استاد

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار eilia.elahimanesh
      1399/05/06 20:31
      مدت عضویت: 1521 روز
      امتیاز کاربر: 103 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 155 کلمه

      من دیگه خسته شدم هربار که فایلارو گوش میدم پر انگیزه میشم اما نمیدونم باید چیکار کنم انگیزه بدون عمل دلم میخواد بعضی وقتا که فایلارو گوش میدم بینهایت دلم میخاد ورزش کنم و اینکه، غذا خوردنم بشدت خوب شده فکر میکنم از افراد متناسب هم کمتر شده ااین کار بعد از اینکه نوشتم خوبی ها وبدی های لاغری و اون عادت ها و باور ها اگر تغییر بدم چه چیزی بدست. میارم بعد اون دیگه خیلی کم خوراک شدم این 5روز پیش بود و حالاعلاقه ای شدید به ورزش پیدا کردم اما نمیدونم انجام بدم یا نه چون،این روش بدون ورزش غذا متناسب میشیم حالا نمیدونم که کم غذا خوردنم که ناخوداگاه هست و و اینکه اشتیاقی برای ورزش کردن دارم حالا نمیدونم ورزش کنم یا نه و اینکه کی میتونم واقعا متناسب بشم درسته که الان خیلی کم غذا می خورم اما وقتی میرم جلو آینه ناامید میشم لطفا کمکم کنین

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faridehhasani5455
      1399/05/06 19:59
      مدت عضویت: 1624 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 343 کلمه

      سلام
      خدارو شکر میکنم که ۷ماه پیش تصمیم گرفتم که یه شخصیت
      دیگه ای باشم
      منم تقریبا ۳تا حلب روغن از خودم جدا کردم وفکر کنم ۳تای دیگه باید جدا بشه
      وقتی باورهای مخرب چاقی در ذهن داشته باشیم هر اقدام بیرونی فقط میتونه مقطعی جواب بده وبه محض رها کردن ذهن دوباره به محل قدیمی خودش برمیگرده ،اول باید جای فرمول ها عوض بشه وبعد نتایج دیده میشه،باید به این ذهن وجسمی که سالیان سال به اشتباه برنامه ریزی شده زمان بدیم که کار خودشو انجام بده ،عجله بدترین عامل بازدارنده این روشه
      همونجوری که سالها طول کشید چاق بشیم مدتی هم اجازه بدیم تا اون مسیریو که رفته برگرده
      تا زمانیکه دیگرانو مقصر چاقی خودم میدونستم ومسئولیتشو نپذیرفته بودم دور خودم میچرخیدم وهر روز غمگین تر و ناامیدتر میشدم
      من وقتی وارد دوره شدم که ۲سال قبلش وارد دوره های کنترل ذهن شده بودم وبا آمادگی کامل این دوره رو پذیرفتم ،کاملا مطمئن بودم که همچین راهی هست ،پس از خدا هدایت خواستم و کاملا هدایتی وارد این متد شدم و خوشحال شدم وگفتم اینجا همون جای مورد نظر منه
      الانم تو دوره پیشرفته هستم،خدارو شکر میکنم بلخره اومدم تو مسیر صحیح ودارم لذت میبرم و لاغر میشم و اینهمه آزادی عمل دارم
      چند روز پیش که تولد دوستم بودم ومدل های متنوع خوراکی،غذایی وجود داشت ،جالبه ذهنم برای نخوردن میوه ،بهم میگفت اگر میوه بخوری دیگه جای شام نداری ،اگر میوه بخوری نمیتونی راحت برقصی وانقدر گفت که میوه نخوردم
      موقع شام هم چند لقمه از فینگر فود که خوردم کاملا سیر شدم واحساس کردم شکمم سنگین شد ،بدلیل اینکه کمر وشلوارمم تنگ بود ،فشار بیشتری در شکم داشتم و میزبان وبقیه مهمان ها میگفتن امشب رژیمو رها کن ،نمیدونم چرا اصرار داشتن که بمن بگن رژیم دارم،منم فقط تو وجود خودم خوشحال وخندان بودم ،آخه بیشتر مهمان ها از چاقی خودشون در دوران موندن در خونه مینالیدن وتعجب کرده بودن که من لاغر تر شدم،به تنها چیزی که نمیتونستن فکر کنن وباور کنن لاغر شدن با تغییر فرمول های ذهنی بود
      با تغییر ذهن میشه به هر چی که دلمون خواست برسیم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار sadeghbeheshti
        1399/05/11 23:43
        مدت عضویت: 1381 روز
        امتیاز کاربر: 15
        محتوای دیدگاه: 12 کلمه

        خوب چجوری باید به این باور برسیم استارتش از کجا شروع میشه؟

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار عشق
          1399/05/12 13:35
          مدت عضویت: 1717 روز
          امتیاز کاربر: 4227 سطح ۳: کاربر پیشرفته
          محتوای دیدگاه: 15 کلمه

          از تکرار بارها و بارهای دوره‌هایی که در سایت موجوده چه رایگان چه قابل خرید

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار فاطمه سادات
          1399/05/13 09:46
          مدت عضویت: 1705 روز
          امتیاز کاربر: 3766 سطح ۴: هنرجوی مبتدی

          نشان های دریافت شده

          سطح مبتدی
          محتوای دیدگاه: 301 کلمه

          سلام دوست خوب مسیر لاغری با ذهن .

          شما با ورود به این سرزمین استارتش رو زدید .

          فقط باید یاد بگیرید . لاغر شدن با ذهن آموزشه .

          شما فقط سعی کنید یاد بگیرید سوال بپرسید تجزیه و تحلیل کنید تا پی به این روش ببرید .
          این راه روشی الهیست .
          نسخه ی الهی برای لاغر شدن ماست نه ابتدایی براش متصوره نه انتهایی چون مثل خود خدا بی نهایته .
          چون آموزشش از قسمت الهیت وجود که همون روحه سرچشمه گرفته .

          شما آموزشهارو دنبال کنید ببینید هر چقدر که اشتیاقتون بیشتر باشه بیشتر یاد میگیرید .

          ما بد نبودیم ما بلدنبودیم .
          مشکل چاقی ما فقط بلد نبودن راه لاغری بود . حالا اینجا داریم یاد میگیریم .
          نتیجه رو رها کنید نتیجه رو قرار نیست شما رقم بزنید .
          نتیجه خودبخود خلق میشه بدون دخالت ما .
          تنها تلاش ما تلاش ذهنیست . یعنی آموختن تمرین کردن تکرار کردن و کسب مهارت .
          درست مثل رانندگی .
          درست مثل نقاشی
          درست مثل آشپزی .
          لاغری از طریق ذهن یه هنره .
          وقتی یادش بگیرید و تمرین کنید ماهر میشید اون وقت یه هنرمند میشید نه فقط یه لاغر .
          یه هنرمندی که با لذت میخواد آموزشهاش رو به همه فریاد بزنه .
          که بگه ایها الناس بیایین بیایید اینجا بیایید ببینید چقدر رسیدن به آرزوها راحته .
          بیایین ببینید که این راه چقدر لذت توشه .
          بیایید ببینید خدا رو میشه در اینجا به راحتی در آغوش گرفت .
          کی میگه خدا دیده نمیشه .
          خدایی که ما در اینجا شناختیم خیلی هم خوشگل دیده میشه .
          خیلی هم خوشگل میخنده .
          خیلی هم خوشگل حال دل مارو خوب میکنه .
          خیلی هم خوشگل هدایتمون میکنه به خلق زندگیمون .

          وای خدا مست شرابا طهورای وجودتم .
          وای خدا که چقدر از برگشتن به مسیر شادم .
          خدایااااا شکرت .

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 4 از 1 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
            آواتار saberizahra80
            1399/05/13 13:41
            مدت عضویت: 1609 روز
            امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
            محتوای دیدگاه: 82 کلمه

            سلام دوست عزیز چقدر از خوندن فایل شما لذت بردم،اشک توی چشمام جمع شد😊
            کاملا درسته حرفای شما و من با تمام وجود باورش دارم و صحیح ترین راهه،راهی که خدای عزیز،هدایتمون کرده بهترین و درست ترین وآسونترینه سپاسگزارم از خدای خوبم به خاطر اینکه هر لحظه ما رو هدایت ،حفاظت و حمایت میکنه ،وسپاسگزارم از استاد عطار روشن عزیز با فایلهای فوق العاده شون و سپاسگزارم از همه دوستان همفرکانسی در این مسیر سبزو زیبا و لذت بخش و پر از آگاهی😍😍😍🙏🙏🙏

            برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
            امتیاز: 0 از 0 رأی
            افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
            آواتار nana
            1399/07/01 21:43
            مدت عضویت: 1695 روز
            امتیاز کاربر: 438 سطح ۱: کاربر مبتدی
            محتوای دیدگاه: 17 کلمه

            عالی بود دوست خوبم و اینچنین شادی تو با ما شر کردی . از شما سپاسگزارم 🙏🙏🙏💜💜💜

            برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
            امتیاز: 0 از 0 رأی
            افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار سپیده منیعی
      1399/05/05 19:06
      مدت عضویت: 1698 روز
      امتیاز کاربر: 11269 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 464 کلمه

      تا سال پیش و آشنا شدن با دوره من کلا همه ی مشکلاتم از جمله چاقیو از چشم هرکس و هر چیزی میدیدم الا خودم حتی از بابام شاکی بودم که چرا با مامان که قد کوتاه و ژن چاقی داره ازدواج کرده که الان هم چاقم هم قدم کوتاهه در صورتی که خانواده پدری همه قدبلند و متناسبن .اینی که همیشه دنبال مقصر میکشتم و تعداد زیادی آدم پیدا میکردم که همه دخیل بودن واسم شبیه ی بازی روانی وحشتناک بود که نمیتونستم ازش دست بکشم ی جورایی معتادش شده بودم رنج میبردم ولی ادامه میدادم و هرروز قویتر میشد و هرروزهم مشکلات بیشتری پیدا میکردم که باید دنبال مقصرش میگشتم که چاقی کمترین و بی اهمیت ترینش بود ولی همین چاقیه بیشتر از بقیه مشکلات سوهان روحم بود و دقیقا هرروز صبح تصمیم میگرفتم امروز دیگه شروع میکنم وباید همین حالا بزارم زمین این اضافه بارو ولی به عصر نمیکشید که…ی چرخه وحشتناک روزانه.ولی الان مدتهاست که فهمیدم مقصر که نه مسئول همه ی انتخابام خودم بودم و نتیجه اش هم دیدم حالا باید انتخاب متفاوتی بکنم که نتیجه متفاوتی ببینم و همین جا اعتراف میکنم بعد از یکسال بودن تو دوره من هرروز هم که چشممو باز میکنم به اولین چیزی که فکر میکنم که وااای امروزم باید با چاقی و این حس بد زندگی کنم ولی تفاوتی که کردم اینه که کمکم دیگه از خودم به اندازه سابق متنفر نیستم کمتر به خودم فحش و انگ میبندم که چاقی حتی امروز که داشتم تو آیینه خودمو نگاه میکردم با خودم گفتم احساس میکنم داری لاغر میشی و حس بهتری داشتم ،ی جورایی دارم با خودم آشتی میکنم و میبخشمشش به خاطر تمام اشتاباهات و کارایی که کرده ،بلد نبوده طفلک مثل این میمونه که از ی بچه کلاس اولی بخوایی انتگرال حل کنه معلومه که نمیتونه .و دقیقا همینها نقشه ذهنی که بدون اینکه من زحمتی بکشم یا فشار بیارم به خودم فقط با فایل گوش دادن و البته ی ذره تنبلم تو تمرین نوشتن که حتما بهتر میشم ولی اصلا ی آدم دیگه ایی شدم با فکر بازتر روان آسوده تر .اصلا حرف زدن یاد گرفتن من با این دوره ها قبلنا فقط عصبانی میشدم و سکوت میکردم الان اینقدر قوی و محکم شدم که خیلی قاطع حرف میزنم و حرف درست و به جا میزنم نه گله و شکایت و گریه و داد وبیداد.خلاصه که نقشه ذهن من کاملا تغییر کرده من با پارسال این موقع زمین تا آسمون فرق دارم و هرروز هم دارم بهتر میشم فقط باقی مونده که در روند راحت زندگی بی دردسر این۵ قوطی روغنو از خودم جدا کنم و موفقیتمو جشن بگیرم .من مطمئنم اون روز میاد چون واقعا اگه قرار نبود که سهم من موفقیت باشه اصلا چرا هدایت شدم و ۱۴ماهه که رها نکردم دوره و هدفمو،به امید اون روز🌺🌺🌺

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار سپیده منیعی
        1399/05/06 15:48
        مدت عضویت: 1698 روز
        امتیاز کاربر: 11269 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
        محتوای دیدگاه: 105 کلمه

        متشکرم استاد عزیزم از راهنماییتون .دقیقا من از ی آدمی که فقط آرزو میکرد و میخواست ونمیتونست تبدیل شدم به آدمی که میخواد و میتونه وچقدر درست متوجه شدید حرفامو و اینکه چطور آدمی بودم و چی شدم ،چه کلمه ی قشنگی خودباوری 😊استاد من با روانشناسهای مختلفی مشاوره کردم و یا پای صحبتشون نشستم ولی واقعا هیچ کدومشون نتونستن مثل شما اینقدر تاثیر گذار و کار درست باشن و به من کمک کنن.متشکرم .چشم حتما بیشتر تمرین انجام میدم چون هر روز میفهمم مشتاق تر این راه و لاغری و تناسب فکری و جسمی هستم.خدا حفظتون کنه که یاری بخش این همه آدم شدید🌺🌺🌺

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم