0
هم فکریدسته بندی: لاغری با ذهنوقتی گرسنه هستم چی بخورم؟!
بازگشت به هم فکری

وقتی گرسنه هستم چی بخورم؟!

شمیم 4 ماه قبل سؤال شد

خیلی وقتها احساس گرسنگی می کنم ولی اصلا نمی‌دونم چی دلم می خواد بخورم ،آخرهم مجبور می شم یه چیزی همینطوری بخورم واصلا حس خوبی بهم نمیده. اینجا کسی تو همچین شرایطی بوده؟

به من اطلاع بده، اگر پاسخ جدیدی به این سوال داده شد
2 پاسخ
صالحه 4 ماه قبل پاسخ داده است
مدال طلایی

سلام دوست وهمراه مسیرتناسبفکرمن وفتی. به درخواست ازخدا عزیزم وهدایت اون وارد سایت. شدم من همین سوالی. روبه ییشکل دیگه همین مکامکان سوال کردم درست. ۱۵. ماه پیش چون وفتی کارد. شدم کلی. بخورویا نخور. داشتم کلی بهانه. ولی علت ناشناخته داشتم چون. هیچ شناختی از. ذهن وعمل کردش نداشتم کل دلیل حودم از چاقی این بودکه زیاد غذاخور. مصرف گردم ژنتیک چاق دارم واینهاآخرین. اطلاعات از چاقی خودم بود ولی با ااگاهی. درست که بهش رسیدم متوجه شدم که وفتی مناسترسدارام افسردههستم نکرانی. دارم عصابم. به هم ریخته اون زمان من اجازه خوردن ندارم فقطزمان خوردن هنگامی هست که واقعا کرسنه هستم نه خیلی خودمروکرسنه نگه میدارم که. وفتی به غذا رسیدم دیگه نتوانم کنترال روی آرام. خوردن بهاندازه نیازخوردن جلوی. تلوتلویزیون نخوردن. وفتی کاره دارم اواون زمان هم غذانخورم چون. متوجه نیستم از حدنیاز بیشتر مصرف میکنم حتی. نباید وزن کشی. هم کنم چونوفتی متوجه بشم وزنم. کم شده خیالم راحت. شده که لاغر شدم به خوردن بی. نیاز بدنم انجام میدم نگاه. به مواد آمده برای خوردن. توجه نکنم با افراد چاق هم غذانشم جون تشویق به خوردن بیشتر میشم به افراد متناسب هم غذابشم پس دلیل روبایدپیداکردکه. برای چی دارم غذا مصرف میکنم وراه. برطرف کردنش روهم آموزش بینم

وفتی یادگیری کامل شدیواش یواش ذهن اون. کسترش رو پیدا کرده وارام اون. مراحل. رواجرایی. کرده. درنتیجه. این بخش. هم به. شکل. اتو ماتیک

خودش برکشت کرده وکارم ما به شکل درست انجام میشه امید دارم که کمک کرده باشم

خدا پشت وپنا هتون. یا حق حق نگه دارتون

بانوی بهار 4 ماه قبل پاسخ داده است
دیدگاه فنی

سلام دوست عزیز

وقتی گرسنه هستم چی بخورم؟

تا قبل از ورود به سایت تناسب فکری از آنجایی که فردی همه چی خور بودم به صورت ناخودآگاه و طبق عادت همیشگی، گرسنگی هم یک نیاز بود که باید رفع بشه و هدفم فقط سیر شدن بود

هر غذایی دم دستم میومد می خوردم .من با دیدین غذا تحریک می شدم و حتی شده به اندازه تست کردن هم بود از اون خوراکی می خوردم .از اونجایی که حس بویایی فوق العاده ای دارم بوی غذا رو از چند فرسخی تشخیص می دادم و تحریک به خوردن می شدم با شنیدن تعریف یک غذایی از دیگران حس کنجکاوی و چشیدن طعم اون غذا باعث تحریکم می شد و هر جور بود دنبال تهیه ی اون غذا و بعدشم حسابی می خوردم .

و در این همه سال هیچ شور و شوق و لذتی از خوردن ها به دست نمیومد . یه جورایی آداب غذا خوردنم اوکی نبود . یکی از دوستام می گفت آب رو باید جرعه جرعه بخوری ولی من یک سره می خوردم در خوردن ها عجله داشتم و دنبال تموم کردن غذا بودم تا لذت بردن از غذا.

اما از وقتی وارد سایت تناسب فکری شدم رفتار غذایی ام صد درجه عوض شد به اندازه نیازم می خورم و خیلی خوب پیام سیری رو دریافت می کنم و اصلا عجله ای در خوردن ندارم و هر غذایی که میخام بخورم با لذت می خورم حتی همون آب خوردنم هم جرعه ای شده و این سبک غذا خوردنم اینقدر برام لذت بخشه که اصلا خود غذا برام مهم نیست که چی هست چه چلو کباب باشه چه نون و ماست .اون حس قشنگ و رضایت بخشی که در غذا خوردن دارم باعث میشه تمام غذاها برام شیرین تر از عسل بشه .

توی زندگی الانم این حال خوشی که در سایت نصیبم شده باعث میشه به تمام آدم ها و اشیاء و غذاها و .. که در اطراف من هست شیرینی و لذت و آرامش ببخشه و تمام این حس ها دوباره به خودم برمیگرده و زندگی برام لذت بخش میشه .

دو روز پیش صبح زود بلند شدم و کاری باید انجام می دادم .اصلا میل به غذا نداشتم و بعد که کارم تموم شد مامانم گفت میرم برات دو تا تخم مرغ تازه درست کنم تا انرژی بگیری و گفتم نمیخام خلاصه هر چی غذا رنگ و لعاب دار داشت بهم پیشنهاد کرد و من هیچ کدوم انتخاب نکردم و آخرش یک سیب زمینی پخته برداشتم و خوردم. اینقدر این سیب زمینی توی دهنم خوشمزه و انرژی زا بود که اون لحظه واسه خودش کاملترین غذا به حساب اومد و هر لقمه غذا با تمام وجود حس می کردم و می خوردم .

زندگی یعنی لذت بردن از داشتن ها نه غصه خوردن و حسرت نداشته هامون بخوریم.

هر کسی توی زندگی یه سلیقه ای داره نمیشه سبک زندگیمون رو با نظر دیگران تطابق بدهیم و بر اساس حرف اونها زندگی کنیم .

دنبال کشف لذت توی زندگی خودت باش و سعی کن از کوچکترین خوراکی ها لذت ببری این تو هستی که با افکارو باورهایت به غذاها طعم می بخشی و باعث انرژی زا شدن اون ها می شی .

ببین شاید خنده دار باشه ولی من چشیدن قطره های باران روی شکوفه ها و گل های خونمون برام حکم اکسیر جوانی داره و وقتی یه قطره ای از اون وارد دهانم میشه سراسر وجودم پر از آرامش میشه در صورتی که وقتی آب باران جمع شده توی ظرف میخورم اصلا لذت اون یک قطره رو برام نداره.

در صورتی که همه به راحتی از کنار این درخت ها و گل ها میگذرند واصلا توجهی ندارند که بخواهند نگاهشون بکنند و اگر هم نگاه بکنند فوقش یک عکسی می گیرند و در فضای مجازی انتشار می دهند . دیدگاه ها متفاوته .

پس کاشف لذت های شیرین زندگی خودت باش و از دیدگاه خودت دنیا تو تغییر بده .

به امید موفقیت روز افزون شما دوست عزیز