اگر فقط یک انتخاب داشته باشید، از بین زندگی یا مرگ کدام را انتخاب می کنید؟
من و احتمالا شما زندگی را انتخاب می کنیم.
اگر چاقی باعث مرگ و لاغری فرصت زندگی باشد کدام را انتخاب می کنید؟
اگر انتخاب شما لاغری است، عملکرد شما چگونه است؟! به سمت زندگی است یا مرگ؟!
باور کردن توانایی خود
زندگی همیشه ما رو سر دو راهی میذاره: زندگی یا مرگ. اما جالبه بدونی خیلی وقتها ما بدون اینکه بفهمیم، انتخابمون رو کردهایم.

همهی ما لحظههایی داشتیم که کارهایی انجام دادیم و حتی خودمون هم شگفتزده شدیم 😍.
یادت هست شبی که همهی کتاب درسی رو قبل امتحان خوندی و با نمره عالی برگشتی؟ 📚🔥
یا وقتی مهارتی رو یاد گرفتی که هیچکس باور نداشت تو بتونی یاد بگیری؟
یا همون وقتی که چند کار مهم رو همزمان انجام دادی و همه از تعجب دهانشون باز موند 👏.
اینها فقط خاطره نیست! اینها سندی هستن از اینکه قدرت ذهن ما نامحدوده و وقتی اشتیاق واقعی داشته باشیم، هیچ چیز جلودارمون نیست 🚀.
🧠 اما یه نکته مهم وجود داره:
همین قدرت عظیم توسط بخش منفیباف ذهن ما سرکوب میشه. اون صدایی که مدام میگه “نمیتونی!”، “سخته!” یا “ولش کن!”. به همین خاطره که بعضی وقتها در کارهای بزرگ موفق میشیم، ولی در کارهای ساده، جا میزنیم.
💡 راز ماجرا اینجاست:
اشتیاق، همون کلید جادویی برای بیدار کردن قدرت بیانتهاست. وقتی شوق و اشتیاق بسوزونه، ذهن ما مثل موتور توربو عمل میکنه و ما رو جلو میبره 🔥.
حالا برگردیم به یکی از بزرگترین انتخابهای زندگی: چاقی یا لاغری.
این دقیقا یعنی زندگی یا مرگ! ⚖️
خیلیها چاقی رو میپذیرن، تسلیم میشن و سالها در رنج و سختی زندگی میکنن. این یعنی انتخاب مرگ تدریجی 😔⚰️.
اما عدهای دیگه هستن که به نشونههای بدنشون گوش میدن: نفسنفس زدن موقع راه رفتن 🚶♀️💨، کمر درد و پا درد 🦵😖، خستگی بیدلیل، بیخوابیها و حتی از دست دادن شادی زندگی. اینها همه هشدارهای بدنن.
کسانی که این هشدارها رو جدی میگیرن، در واقع انتخاب زندگی میکنن 🌱💪.
قدرت ذهنشون بیدار میشه، اشتیاق سوزانشون شعلهور میشه 🔥، و وارد مسیر لاغری با ذهن میشن. کمکم تغییر میکنن، سبک میشن، از بار اضافه رها میشن و یه زندگی تازه، پر از شادی و آزادی رو تجربه میکنن 🌈✨.
یادت باشه، چاقی یه بیماری خاموشه. بیصدا میاد، آروم پیشرفت میکنه، و وقتی جدی گرفته نشه، زندگی رو ازت میگیره. اون لحظهست که دیگه انتخابی نداری جز تسلیم شدن.
پس دوباره ازت میپرسم:
امروز انتخابت چیه؟ زندگی یا مرگ؟ 🤯⚖️
انتخاب زندگی یعنی شروع تغییر، یعنی باور کردن تواناییهات، یعنی اعتماد به قدرت نامحدود ذهنت و گفتن “من میتونم!” 💪🌟

نشانههای بحران چاقی ⚠️
وقتی حرف از زندگی یا مرگ میزنیم، شاید خیلیها فکر کنن موضوعی بزرگ و دور از ذهنه. اما واقعیت اینه که همین چاقی میتونه آرامآرام ما رو به سمت مرگ تدریجی ببره.
- 🔹 نفسنفس زدن موقع راه رفتن 🚶♀️💨
- 🔹 خوابهای آشفته و بیقرار 😴🌙
- 🔹 کمر درد و پا درد دائمی 🦵😖
- 🔹 سخت شدن نشستن و بلند شدن از زمین 🪑
- 🔹 از دست دادن شادی و نشاط زندگی 🌪️
- 🔹 افکار پریشان و منفی که فقط ما رو به سمت پرخوری و چاقی بیشتر هدایت میکنه 🌀
اینها فقط بخشی از نشانههای بحران چاقی هستن؛ نشونههایی که تقریبا همهی افراد با اضافه وزن تجربه کردن.
اما حقیقت اینجاست:
اگر این علائم رو جدی بگیریم و تصمیم قاطع برای رهایی بگیریم، یعنی ما زندگی رو انتخاب کردهایم 🌱💪. یعنی انتخاب کردیم از قدرت ذهنمون برای تغییر استفاده کنیم و به سمت سلامتی، شادی و آرامش حرکت کنیم ✨.
ولی اگر بیتفاوت باشیم، بگیم “اشکالی نداره، همه همینطورن”، در واقع به مرگ اجازه دادیم سرنوشت ما رو تعیین کنه ⚰️🥀.
👥 توی این فایل آموزشی ماجرای دو نفر از دوستانم رو تعریف میکنم:
یکی از اونها نشونهها رو جدی گرفت و با اشتیاق، زندگی رو انتخاب کرد. حالا سالم، سبک و سرزنده است 🌸.
اما دیگری بیتوجه موند، نشونهها رو پذیرفت، با چاقی زندگی کرد… تا در نهایت، مرگ او رو انتخاب کرد.
پس تو الان در نقطهای هستی که باید تصمیم بگیری:
زندگی یا مرگ؟ ⚖️🤯

تجربه انتخاب زندگی یا مرگ
🌱 زندگی یعنی زنده بودن، یعنی پویایی، یعنی در حرکت بودن؛ مثل رود زلال و جاری آب که هیچوقت متوقف نمیشود.
اما برای هر زنده بودنی، باید یک مرگی اتفاق بیفتد: مرگ افکار پوسیده، مرگ عادتهای تکراری که هیچ رضایتی نمیآورند، مرگ پذیرش رنج و دردهایی که لایقش نیستیم…
⚰️ مرگ یعنی پذیرفتن اینکه «همینه که هست!» یعنی تسلیم شدن در برابر شرایط، یعنی رها کردن اختیار زندگی به دست دیگران.
آن روز، روز مرگ من است؛ حتی اگر نفس بکشم، فقط یک مرده متحرک هستم.
برای من، چاقی همیشه فقط رنج بوده و هنوز هم هست.
چاقی یعنی ناامیدی، غم، درد و گرفتاری. یعنی جدا شدن از زیبایی درونیام.
یعنی یک غول انرژیخوار که تمام تمرکز و توجه منو به خودش میکشه و نمیذاره روی چیزهای ارزشمند زندگی تمرکز کنم.
چاقی بیماریای است که مثل خوره، آرامآرام از تمام احساسات خوبم تغذیه کرده.
مثل یک موجود تاریک، وارد سرزمین امید و عشق وجودم شده، لانه کرده و هدفش مرگ من بوده؛ مرگ شادیهام، مرگ دلخوشیهام و مرگ آرامش و اعتمادبهنفسم.
چاقی قاتل خاموشه؛ بدون صدا، بدون هشدار، اما بیرحم. و خطرناکتر از اون اینه که جامعه، خانواده، پزشکان و حتی خودمون، بارها با گفتن «طبیعیه»، «چیزی نیست»، «خیلیها اینجورین» بهش مهر تأیید زدیم.
اما در نهایت، من انتخاب کردم. انتخاب سختی بود: زندگی یا مرگ؟ و خداوند با لطف و اراده خودش منو به مسیر لاغری با ذهن هدایت کرد.
اولین بار که وارد این دوره شدم، حدود ۱۰ کیلو وزن کم کردم.
اما دستاورد من فقط روی ترازو نبود؛ من در جنبههای دیگه زندگیم هم رشد کردم.
بسیاری از اقوام و حتی دوستانم بهم میگفتن: «دیگه آدم قبلی نیستی!» من تونستم ویترین جدیدی از خودم به جهان نشون بدم؛ انسانی هدفمند، متعهد و پر از انرژی تازه.
اما اعتراف میکنم؛ این مسیر همیشه صاف و هموار نبوده. بارها لیز خوردم، بارها منفیباف ذهنم منو فریب داد.
اوایل میگفت: «ادامه بده، بالاخره لاغر میشی.» بعد یواشکی زمزمه میکرد: «نمیشه، چون وقتی تحریک چشمی بشی نمیتونی جلوی خودتو بگیری.»
بعد گفت: «این همون رژیمه!… مگه خوراکیها قدرت دارند؟» و وقتی من مقاومت میکردم، برمیگشت میگفت: «یعنی چاقی از تو قویتره؟!»
🙏 بارها به خدا گفتم: خدایا من تسلیمت شدم. خودت هدایتم کردی به این سایت، پس میدونم این مسیر درسته. فقط کمکم کن ادامه بدم.
وقتی میبینم صدها نفر در آلبوم شگفتیسازان تغییر کردن، لاغر شدن، خوشحالتر و آزادتر زندگی میکنن، مطمئن میشم من هم میتونم. چون خدا برای هیچکس فرق نمیذاره.
✍️ اما هنوز چالش دارم. گاهی خودمو سرزنش میکنم. گاهی زیادی راحت میگیرم و میگم «اشکال نداره، از فردا.» اما حالا میفهمم پذیرش واقعی یعنی دیدن حقیقت، یعنی ادامه دادن حتی بعد از لیز خوردن.
خدایا، هزاران بار شکر که باز اینجایم. شکر برای اینکه در مسیرم. شکر برای اینکه تابلوهای راهنمای تو هر روز جلوی چشمم سبز میشن. شکر برای آرامش حضورت که توی قلبم میریزی. خدایا، عاشقتم ❤️
دوستان هممسیرم، شما هم هر روز با قدرت الهی درونتون قدم بردارید.
از میان زندگی یا مرگ، با اطمینان و اشتیاق، زندگی رو انتخاب کنید. به نشونهها بیتفاوت نباشید. چون انتخاب امروز شما، آیندهتون رو میسازه.
✨ توجه به توضیحات فایل «زندگی یا مرگ، لاغری یا چاقی» و تأمل درباره شرایط فعلی خودمون میتونه اشتیاقمون رو برای انتخاب زندگی افزایش بده و به لطف خدا قدرت ذهنمون رو برای ادامه مسیر لاغری فعال کنه.
✍️ تمرین آموزشی: انتخاب زندگی یا مرگ ⚖️
برای رهایی از افکار و نگرشهای اشتباه درباره کاهش وزن، تنها دانستن کافی نیست! 💡
انجام تمرینها مثل نوریه که مسیر تاریک ذهن رو روشن میکنه.
وقتی تمرینها رو با دقت انجام بدی، ذهن تو کمکم باورهای قدیمی رو رها میکنه و به جای تسلیم شدن در برابر چاقی،
قدرت انتخاب زندگی یا مرگ رو پیدا میکنی.
📌 پس قبل از پاسخ دادن به سوالات، محتوای نوشتاری رو بخون و ویدیوی آموزشی رو با تمرکز تماشا کن.
📖 سوالات تمرینی زندگی یا مرگ
- آیا مقایسه کردن چاقی با مرگ و لاغری با زندگی را درست میدانید؟ چرا؟ 🤔
- زمانهایی که بدون توجه به چاقی به زندگی ادامه دادهاید، روند تغییر وزنتان چگونه بوده است؟
- به نظر شما چرا برای داشتن تجربهای عالی از زندگی، باید لاغر شویم؟ 🌱
- چاقی چه چیزهایی را از زندگی شما گرفته است؟ شرح دهید. ⚰️
- لاغری چه ویژگیها و شرایط تازهای به زندگی شما میبخشد؟ 🌈
- اگر فردی که مرگ را انتخاب کرده بود، قدرت انتخاب زندگی را داشت، اکنون در چه شرایطی بود؟
- اگر «امیر» داستان ما به مسیر قبلی ادامه میداد، چه اتفاقی برای زندگیاش میافتاد؟
- تصمیم خود برای بهبود عملکردتان در انتخاب مسیر زندگی یا مرگ (لاغری یا چاقی) را شرح دهید.
💬 دعوت به مشارکت
حالا نوبت توئه! ✨
پاسخ به سوالات بالا رو در بخش نظرات همین صفحه بنویس. 📝
فراموش نکن، تمرین نوشتاری یکی از بهترین روشها برای فعالسازی قدرت ذهن و انتخاب آگاهانه بین زندگی یا مرگ هست.
منتظریم تجربههات رو بخونیم و با هم در مسیر لاغری با ذهن قویتر بشیم 💪🌸.
منتظر کامنتهای شما هستیم! 💬👇
همراه همشگی شما: رضا عطارروشن
امتیاز 4.62 از 61 رای
با دیگران به اشتراک بگذارید تا امتیاز بگیرید!



درود بر شما بسیار فایل تاثیر گذاری بود وقتی که داشت بسیار منو تحت تاثیر قرار میداد منفی باف سرعتشو زیاد کرده بود دلایل دیگه رو ارزیابی میکرد ولی من گفتم ساکت شو از شما ممنونم برای عکسها خیلی ایده جالبی بود
نشان های دریافت شده
سلام به استاد گرامی و دوستان متناسبم….
استاد من شش هفته ست که تصمیم قاطع خودم رو گرفتم. دارم از دوره های رایگان استفاده میکنم .و بزودی به لطف خدا بعد تهیه هزینه دوره رو هم خریداری میکنم.استاد حرفای شما رو باید با طلا نوشت و قاب گرفت.تا کی این همه عذاب و ناراحتی.تا کی سنگینی .تا کی بیماری. من چند وقتیه که زانوی پام تو یه حرکت ساده ورزشی آسیب دیده. درسته حادثه برای همه پیش میاد و نمیخوام حرف بقیه رو باور کنم که میگن بخاطر وزن بالات برات پیش اومده ولی میدونم اگه لاغر نشم و دیوانه وار به چاقی مثل دوست شما ادامه بدم حتما تو سن بالا دچار این زانو درد میشدم. کمر درد.تنگی نفس.سخت بلند شدن و نشستن.نپوشیدن لباسای قشنگ….داغ دلم تازه شد. استاد چند وقت پیش از آشنایی با شما وقتی کمد مانتوهای رنگارنگم واسم تنگ شده بود رفتم مانتو بگیرم. چشتون روز بد نبینه.واسه من گونی میاورد میگفت سایز شما اینا مونده.خجالت از یه طرف عذاب وجدان و ناراحتی داشت منو خفه میکرد وبعد گله شکایتیکه همون روز به خدا کردم منو به یایت شما هدایت کرد.به مسیر زیبای لاغری. قسم میخورم به این اشتیاقی که دارم و به این خونی که در رگهای من میجوشه تا زندههستم در این مسیر میمونم و ادامه میدم.میدونم بزوذی به تناسب اندام خواهم رسید.شاید اوایل کنار همه دلالیل م برای لاغری دید مردمهم بود که مثلا فلانی و فلانی ببینن من چطور زیبا شدم ولی الان هر روز کهبا شما ایستگاه به ایستگاه مسیر اشتباه رفته رو برمیگردم تو ذهنم فقط به خودم فکر میکنم و اهمیت میدم.اینکه زیبا بسم سبک بشم،بیماری سراغم نیاد،مادر قوی وتوانمندی برای پسرم بشم و اونو سالم به جامعه تحویل بدم.سالم جسمی و ذهنی. وای که کاش والدین ما هم ذهن سالمی داشتن و ما در ناخودآگاهمون ذهن سالم میداشتیم.استاد ممنونمکه هستین.خدایا شکرت که منو با عزیزانم آشنا کردی.مطم،نم شگفتی ساز بعدی شما منم.مثل همین برادر گرامی عکس های شگفتی مو براتون میفرستم تا بهم افتخار کنین و به خودتون ببالین که سرآمد همه استادهای دنیا هستین…..
نشان های دریافت شده
اری به درستی که تصمیم قاطع گرفتن در هر کاری خیلی مهمه و مارو به هدفمون میرسونه .خدارو شکر میکنم که در این مسیر زیبا قرار گرفتم و از استاد ممنونم که تصمیم به همچین کار بزرگی کردن .من همیشه فکر میکردم برای چاقی هیچ راهی وجود نداره ولی الان میبینم که چقدر عالی دوستان نتیجه عالی کسب کردند و خیلی دوست دارم که منم عکس خودمو توی گروه شگفتی سازان بزارم.هیچ حسی بهتر از تناسب اندام نیست.خدایاااااا شکرت به خاطر این پیشرفت .تبریک میگم به اقا امیر خیلی عالی مسیر زندگیتون رو تغییر دادین .مسیر جدید مبارکتون باشه..
سلام
چقدر تصمیم درست گر فتن عالی هست
من هم تصمیم گرفتم لاغر بشم
و هر روز برای رسیدن به تصمیم ام فایلها رو گوش میدهم و تکرار و تکرار میکنم و تمرین ها رو هر روز انجام میدهم و سعی میکنم عمل کنم به تمام آموزشهایی که دیدم و مطمعنم هر کس در این مسیر باشه به هدفش میرسه حالا زمان رسیدن هر کس بستگی به خود آن شخص داره که چقدر زمان میذاره چقدر عمل میکنه چقدر متعهد هست و چقدر باور میکنه
من به شخصه دارم تمام تلاشم رو میکنم که به هدفم برسم
ولی با این فایل انگیزه و تلاشم بیشتر شدن برای رسیدن به لاغری و تناسب اندام
اینکه یک جسم سالم و متناسب داشته باشیم حق همه هست حق مسلم هر فردی هست ولی با افکار و نگاه و راه غلط خودمون رو از این نعمت و خیلی نعمت دیگه محروم میکنیم
پس زندگی رویایی همراه با تناسب اندام رویایی و حال خوب و سلامتی و ثروت و سعادت و خوشبختی و هم در دنیا و هم در آخرت برای همه آرزومندم❤❤❤
نشان های دریافت شده
سلام و عرض ادب .
من بدنبال گوش کردن این فایل ارزشمند استاد که یکی از دوستان عزیزشان به خاطر چاقی و عوارض آن جونشون رو از دست داده بودندبعداز یکسال شرکت در دوره ،تکان شدیدی خوردم وبه خودم گفتم ،به خودت بیا و اینقدر عذر و بهانه در مسیر رسیدن به هدفت برای خودت نیار ،البته من خدا را شکر در این مدت شرکتم در دوره، تغییرات بسیار رضایت بخش روحی و فکری گرفته ام ودر مسیر هم، با اشتیاق دارم پیش میرم،وازلحاظ جسمی دو سه سایز کم کرده ام .ولی من همیشه خودم را چاق اورژانسی نمی دیدم ویه جورهایی با اضافه وزنم در ناخودآگاهم راحت بودم ولی خودآگاه سختی ها و فشار اون رو همیشه داشته ام .من قبل از دوره هفتادوپنج کیلو بودم ووزن متناسب من پنجاه و هفت کیلو هست ودراین میان به این باور نگهبان منفی در خودم پی بردم که افرادی که از وزن من بیشتر دارن و حتی افرادی که صدوبیست یا سی والی آخر دارند ودر دوره می دیدم که چقدر سریع مثل همان دوستتان که درشش ماه وزن بسیار بالایی کم کرده بودند، در ذهن ونجوای منفی همیشه به این جور افراد می گفتم کم شدن وزن توی این افراد با این سرعت عادی هست ولی برای وزنهای پایین تر مثل وزن ما سختتر هست ودیدم دلیلی که باور نگهبان من بود، این بود که اضافه وزنهای نزدیکتر به وزن نرمال هر آدم سختتر آب میشود و این هم به این خاطر این هست که همیشه هرجا باشگاه، وهرجاورزش میرفتم برای لاغر شدن، می گفتندچربیهای قدیمی خیلی سفت تر هستند وخیلی باسختی آب میشوند ومن همیشه و حتی این اواخر با این همه آموزش که می دیدم ،بازاین فکر دارم که حتما باید در هر حالتی مقدار غذایم کمتر شود تا بیشتر بتوانم این چربی ها رو از خودم دور کنم ،ونشستم وبرای خودم چربی های یک گوسفند رو مثال زدم که مگر ما چربی ودنبه ی یک گوسفند متوسط ویک گوسفند چاق که میخریم وبرش میدهم ومیپزیم باهم ،بافتشان فرق میکند ویکی دور میپزد ویکی زود به خاطر سفتی ونرمیشان،و آیا وقتی چربی یک جای بدن با جای دیگرشمیبینیم رنگ وظاهرش باهم فرق دارد ؟ نه ،همه یک کیفیت دارند .ولی در ذهن من به خاطر گفته هایی که شنیده بودم این تصویر و کلیپ بود که قسمتهای سطحی در یک فرد چاقتر ،آبکی تر وضعیفتر هست و زودتر آب میشود ولی چربی من که اضافه وزنم زیر هشتاد یا زیر صد هستم پرتر ،سفت تر، ومحکم تر هست و زمان چند برابر آنها یعنی فوق العاده چاقها،میبرد تا متناسب بشوم ومیگفتم من حالا حالا ها باید صبر کنم تا این چربی های خیلی سفت شده، به مرور زمان نرم شود و حذف شود و حالا میبینم با این تصورات اشتباهم دوتا حلب روغن چهارکیلویی سمت راستم و دوتا سمت چپم ،با این فکر اشتباه داشته ام با این همه سختی و رنج و مشقت حمل میکرده ام.
نشان های دریافت شده
سلام استاد عزیز.ودوستان همراهم.
چند روزیی گوشی ام خراب شده بود ودسترسی نداشتم به فایلها انگار یک.چیزیی تو وجودم کم بود.
چقدر عالیه تصمیم گرفتن وحرکت کردن وبه نتیجه رسیدن.قطعا این مسیری است که به نتیجه میرسیم اگه استمرار داشته باشیم وتکرار کنیم وبه آن چیزی که یاد میگیریم عمل کنیم.
نشان های دریافت شده
واقعا آدم تا به یک مشکلی بر نخوره همت نمی کنه برای انجام کاری !
این دوست شما هم ماشالله از اون اومدن آبشار تصمیم گرفت یه کاری انجام بده آفرین و چه قدر خوب متناسب شدن تبریک می گم به ایشون و شما هر دو !
من هم خیلی خوشحالم که در مسیر قرار دارم و دیگه الان یک سال هست که مسیری تغییر کرده و راضیم از خودم و انتخاباتم !
علاوه بر لاغری درس زندگی اموزشهای خوب برای زندگی بهتر و دارم می بینم و خدا رو شکر می کنم همواره روی احساسم کار می کنم و سعی می کنم که همیشه حالم خوب باشه انتخاب می کنم هر روز حال خوب و اگه هم شیطونه بخواد حالم و بد کنه سعی می کنم نزارم حالم و بد کنه !
و خدایا ممنونم که مرا به این مسیر همیشگی هدایت کردی خوشحالم و سپاسگزار !
نشان های دریافت شده
سلام وقت بخیر
وای خدای من منو ببخش ک چقدر ابروی تورا بردم
چقدر در باره خودم ودیگران اشتباه کردم وابروی تو را بردم از زمین وزمان ناراحت بودم وهمیشه گله وشکایت کردم چقدر ابروی خدا را بردم
از خودم شکایت میکردم ولی نمیدونستم ای دل غافل ابروی خداوند را میبرم خدایا ببخش وکمک کن ک تغییر کنم وکمتر ابروی تو راببرم
خدایا کمکم کن ک ب جز زیبایی نبینم
خدایا کمکم کن ک ابروی تورا نبرم
چگونه باید ابروی خدا را نبرد،؟؟؟
سعی میکنم چشمانم را گنترل کنم چیزهای خوب راببینم قضاوت نکنم در مورد کسی
خدایا شکرت ک ابروی ما را نمیبری وهمیشه ابروی بنده هاتو حفظ میکنی
خدایا کمکمان کن ماهم از تو الگو برداری کنیم وبنونیم همانجوری ک تو ابروی مارا حفط میکنی ما هم ابروی تو را حفط کنیم
حداجونم شکرت ک ب جز زیبایی نیافریدی
استاد عزیز خدا حفاظت باشه وهمیشه ذهنت پر باشه از درسهای خوب وزیبا برای شاگردانت
استاد سپاسگذارم
خدا جونم از این ب بعد ابروداری میکنم
خدا جونم سپاسگذارم مرا ب سمت این راه زیبا هدایت کردی خدایا شکرت
نشان های دریافت شده
روز ۸۶تکرار
سلام وقت بخیر
خدارو شکر که تو مسیر سلامتی وتناسب قرار گرفتم
احساس بسیار خوبی دارم با اینکه آخرای دوره هستم ولی دوره پاکسازی و دوره سوم هم هنوز مونده وخدا میدونه چقدر آگاهی های بیشتری بدست خواهم آورد و اون آگاهی ها چه ها کند 😃
۲روزه یه خانمی تو اینستاگرام بهم پیام میده البته فالورهای استاد هستن ومرتب از دوره میپرسه که دوره چطوره ؟ ایا شما نتیجه گرفتید ومیخواد مطمئن بشه ومنم تا اونجاییکه تونستم کمکش میکنم ،ایشون حتی نمیتونست وارد سایت بشه وفایلارو پیدا کنه وخدارو شکر الان تونسته وارد بشه وخیلی اضطراب داره ومرتب میگه من ارداه ندارم ،به هیچ روشی اعتماد ندارم ووووووو منم واسش چندتا ویس فرستادم وتوضیحاتیو بهش گفتم وایشون میگفتن من نمیتونم دوره هارو بخرم آیا کسی بوده که با فایلای رایگان لاغر شده باشه و یه عالمه سئوال واسش پیش اومده بود ،من بهش پیشنهاد دادم یه مدت طولانی روی تمام فایلا ومقالات ودوره های سایت کار کنن و در انتها هدایت میشه به دوره های پولی
دوست داشتم فریاد بزنم وبگم بخدا درست اومدی ،بمون ،تو خیلی خوشبختی که با این دوره آشنا شدی ،بخدا من هیچ مشوقی نداشتم برای هیچ کدوم از کارهاییکه انجام دادم ،واسه این دوره هم همینطور،الانم کسی نمیدونه دارم چکار میکنم ،هیچ کس بهم انگیزه نمیده ،کسی واسم این سایتو تعریف نکرد،من زمانی وارد سایت شدم که ایران نتش قطع شد؛بال بال زدم تا نت باز شد ؛وتونستم فایلارو گوش بدم ،سرتاپا شور وهیجان بودم،خودم بودم وخودم ،میترسیدم به اطرافیانم بگم مبادا مسخره م کنن ،اونا هر وقت من هندزفری تو گوشمه میگن فریده بازم داره یه کارایی میکنه
دوست دارم هر کسی نیاز داره وتو فرکانسش هست بیاد اینجا
اینجا نیاز به اراده نداره نیاز به عشق داره به تکرار وهمکاری داره
این خانم مرتب میگفت من اراده ندارم بهش گفتم اراده نمیخواد عشق به خودت و راهت میخواد بلند شو وشروع کن
خیلی از خودم راضی م
خیلی از خدای خودم راضی م
خیلی از استاد عطار روشن راضی م
خوشحالم که ۳سال پیش انتخاب کردم که یه شخص وآدم دیگه ای باشم ووارد دوره های کنترل ذهن شدم ،خوشحالم که الان اینجام؛خوشحالم که لایق شنیدن وخوندن ونوشتن در این سایت هستم ،خوشحالم که اینهمه آگاهی های ناب وارد گوش و ذهن وجانم میشه ،خوشحالم که من یه ادم دیگه ای شدم،خوشحالم که به کمک خدا و دستان قویش مسیر زندگیم تغییر کرد،خوشحالم که دارم لاغر ومتناسب میشم،خوشحالم که عزت نفس واعتماد بنفسم داره عالی میشه ،خوشحالم که انتخاب کردم زندگی متفاوتی برای خودم بسازم
خوشحالم که تو مسیر راحت وشاد وآسون ولذت بخشی هستم
نشان های دریافت شده
چقد حالم خوب شد با خوندن این دیدگاه😍
نشان های دریافت شده
خوشحالم از خوب بودن حال دوستانم😍
نشان های دریافت شده
نوشتتون پراز احساس خوب بود که انتقال داد به من .ممنون از این همه انرژی و شور
نشان های دریافت شده
سلام خدمت استاد عزیز و دوستان ما ژنتیکی دچار فشار خون هستیم من بخاطر فشار بالا دکتر بهم گفت که باید وزنتو بیاری پایین البته آزمایش که دادم چربیم مرز بود چند بار که رفتم پیش دکتر وزنم زیاد تغییر نکرد تا اینکه با این سایت آشنا شدم آخرین باری که برای چکاب رفتم دکتر گفت اگه نمی تونی وزنتو پایین بیاری یه آمپول زیر پوستی برات بنویسم وزنتو میاره، پایین که قبول نکردم گفتم خودم میخوام سعی کنم وزنمو بیارم پایین . ازم قول گرفت دفعه بعد با اوضاع بهتری برم سراغش . من مطمئنم و ایمان دارم که بدون عجله کردن و آرام آرام وزنم کم میشه . با اینکه نزدیک عید هستیم اصلا عجله ای ندارم که حتما تا اون موقع به وزن خاصی برسم .
با تشکر فراوان از استاد محترم
نشان های دریافت شده
سلام . با راهنماییهای شما حتما همینطور میشه من ایمان دارم .
نشان های دریافت شده
سلام استاد گرامی و مهربان
استاد عزی من دقیقا وقتی با سایت شما آشنا شدم ک حال خیلی بدی داشتم .ریه هام آمبولی کرده بود و تمام دکترها خیلی نا امید بودند فقط تمام تلاش شون این بود ک من باید وزنم رو پایین بیارم .و تمام مراحل عمل وای پاس معده و روده را برام انجام دادن حتی اجازه نداشتم از تخت پایین بیام. دستگاه اکسیژن و دستگاه تنظیم قلب و فشار به بدنم وصل بود.خاهرم وقتی اومد بیمارستان دیدن من.و من رو این شرایط دید خیلی ناراحت شد و فایل های استاد عزیز را برام فرستاد گفت گوش بده بعد تصمیم بگیر .ومن بعد از گوش دادن با فایل های استاد تصمیم خودم را گرفتم وبا رضایت خودم از بیمارستان مرخص شدم و تا یک ماه بعد هم استراحت مطلق بودم.واز همون روز هر روز فایل های زندگی با طعم خدا و دوره لاغری باذهن و خیمه خود را جابجا کن رو مرتب گوش میدادم و نگاه میکردم واقعا واقعا معجزه ای بود در زندگی من الان بعد از ۵ ماه ک از این ماجرا میگذره امید ب زندگی من چند برابر شده خیلی احساس سبکی میکنم .هر ۲ روز یک بار از اکسیژن در مواقع ضروری استفاده میکنم .خیلی خیلی خدارو سپاس گذارم.امیدوارم خدا چندین برابرش رو ب زندگی استاد ببخشه