0

گام ۷۵: عجله کردن برای لاغر شدن

عجله کردن برای لاغر شدن
اندازه متن

هرچه از سالهای اضافه وزن من بیشتر می گذشت، عجله کردن برای لاغر شدن در من بیشتر می شد.

عجله کردن برای لاغر شدن سبب شد که از روش های لاغری که ادعا می کردند در زمان کوتاه تری مقدار بیشتری لاغر خواهم شد استفاده کنم.

توهم لاغر شدن در زمان کوتاه

هر بار که از استفاده روش های مختلف برای کاهش وزن نتیجه نمی گرفتم، افسرده و ناامید از لاغر شدن می شدم و بیشتر باورم می شد که من نمی تونم لاغر بشم و تا ابد باید با چاقی زندگی کنم.

روش لاغری سریع

اما هربار به محض مواجه شدن با تبلیغ روشی دیگر که ادعا می کرد در فلان زمان چه مقدار از وزن شما کم می شود بار دیگر امیدوار می شدم که از این طریق شاید بتوانم لاغر شوم و با اشتیاق به دنبال انجام مراحل آن روش بودم و باز داستان تکراری لاغر نشدن من از نو نوشته می شد.

تکرار بی نتیجه بودن تلاش من برای لاغر شدن باعث شده بود که بیشتر از هر زمان دیگر امیدی به لاغر شدنم نداشته باشم و بیشتر از قبل به دنبال روش و راهکاری باشم تا شاید مشکل چاقی من را برطرف کند.

شرایطی که من در دوران چاقی خودم سپری می کردم را همه افرادی که اضافه وزن دارند به شکل های محتلف تجربه کرده اند و به خوبی می دانم تکرار داستان تلاش کردن برای لاغر شدن و نتیجه نگرفتن چقدر سخت و رنج آور است و چه عواقب ناامید کننده ای برای دوستانم به همراه دارد.

از این رو همواره تلاش می کنم تا ضمن آگاه کردن دوستان از موانع ذهنی لاغر شدنشان، به آنها این اطمینان را بدهم که مقصر لاغر نشدن آنها جسم شان نیست، بلکه فرمول های اشتباهی است که ناخواسته در ذهن آنها شکل گرفته است.

از آنجایی که نتیجه نهایی جسم ما بر اساس محتوای ذهن رقم می خورد تلاش کردن برای تغییر جسم بدون اطلاع از چگونگی تغییر محتوای ذهنی کار بیهوده و طاقت فرسایی است.

عجله کردن برای لاغر شدن

نقش زمان در لاغری

یکی از پارامترهای اشتباه ذهن افرادی که اضافه وزن دارند، پارامتر زمان است که به صورت کاملا اشتباه در فرمولهای لاغری مورد استفاده قرار می گیرد و باعث ایجاد عجله کردن برای لاغر شدن می شود.

زمان لاغری عامل تحریک کننده و اشتیاق آوری برای افرادی است که اضافه وزن دارند، به صورتی که همه آنها دوست دارند در زمان کوتاهی لاغر شوند و این همان نکته مورد توجه شرکت ها و افرادی است که در زمینه تولید مواد، لوازم و روش های لاغری مشغول به فعالیت هستند.

یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در جلب مشتری ارائه اسناد و نمونه هایی است که استفاده کنندگان از این محصول در زمان کوتاهی مقدار زیادی وزن کم کرده اند.

اگر روش لاغری بتواند در ذهن افراد چاق این اطمینان را ایجاد کند که با استفاده از آن روش می شود در مدت زمانی مشخص و البته کوتاه مدت مقدار مشخص و البته قابل توجهی وزن کم کرد موفقیت دست نیافتنی در میزان فروش و کسب درآمد خواهد داشت و این همان شمشیر دولبه برای افراد چاق است.

یعنی پارامتر زمان از طرفی می تواند باعث ایجاد اشتیاق لاغر شدن در ذهن افرادی که اضافه وزن دارند شود و از طرفی دیگر می تواند باعث ایجاد افسردگی و نا امیدی شدید در آنهایی شود که موفق به کاهش وزن و سایز قابل توجه در زمان مشخص و کم نمی شوند.

بنابراین توجه به پارامتر زمان و استفاده صحیح از آن برای ایجاد اشتیاق و انگیزه برای لاغر شدن امری مهم و تاثیرگذار در پروسه لاغر شدن است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

عجله کردن برای لاغر شدن

عجله کردن برای لاغر شدن

افراد چاق به طریق عجیبی برای لاغر شدن عجله دارند. برای درک بهتر این موضوع کافی است عبارت لاغر شدن سریع یا لاغری سریع یا هر عبارت مرتبط با سریع لاغر شدن را در گوگل جستجو کنید تا هم از میل و رغبت افراد چاق برای لاغر شدن سریع و هم از ترفندها و تبلیغات روش های سریع لاغری آگاه شوید.

  • رژیم وحشتناک لاغری سریع
  • ۹ کیلو لاغر شدن در ۱۲ کیلو
  • رژیم لاغر شدن سریع شکم و پهلو در ۳ روز
  • چه چیزی باعث لاغر شدن سریع می شود
  • رژیم لاغر شدن سریع رایگان
  • رژیم لاغر شدن سریع ۲۰ کیلویی
  • معجون لاغر شدن سریع شکم
  • رژیم لاغر شدن سریع برای عروسی

عبارت های بالا نمونه هایی از جستجوهای افراد چاق برای لاغر شدن است که نشان از عجله کردن برای لاغر شدن دارد.

سی و پنج سال از زندگی ام با چاقی گذشت اما سبب شد تا درک واضح و دقیق از عملکرد ذهن افراد چاق داشته باشم. در تمام سال هایی که اضافه وزن داشتم عجله کردن برای لاغر شدن من هرگز بخاطر خسته شدن از چاقی نبود بلکه همیشه دلیل من برای عجله کردن برای لاغر شدن شرایط و افراد دیگر بودند.

نزدیک شدن به مراسم عروسی یا ایام عید و … که با همه فامیل باید روبرو می شدم.

اثبات کردن به دیگران که من هم می توانم لاغر شوم و رها شدن از فشار چاقی که توسط دیگران به من وارد می شد باعث شده بود که به دنبال روش هایی برای سریع لاغر شدن باشم.

عجله کردن برای لاغر شدن مانند عجله کردن در انجام هر کاری می تواند عواقب نامناسبی به همراه داشته باشد.

استفاده از روش های رژیمی سخت برای سریع لاغر شدن یا مصرف داروهایی که وعده لاغر شدن سریع را می دهند می تواند عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

از این رو لازم می دانم درباره این موضوع مهم و تاثیرگذار، آگاهی که سبب موفقیت من در متناسب شدن شده است را با دوستانم به اشتراک بگذارم.

موضوع زمان در لاغری با ذهن

در تمام سالها که برای لاغر شدن از روش های مختلف لاغری استفاده می کردیم و از روشی به روشی دیگر متوصل می شدیم اما هیچ گاه به آنچه آرزو داشتیم نمی رسیدیم چون مسیر را اشتباه انتخاب کرده بودیم.

نه تنها در انتخاب مسیر اشتباه کردیم بلکه دچار عجله کردن برای لاغر شدن شده بودیم غافل از اینکه این رژیم ها و روش های لاغری یک آزمون سخت و طاقت فرسایی هستند به زور به جسم خود تحمیل می کنیم و همه ما نتیجه این روش های اشتباه برای لاغر شدن سریع را تجربه کرده ایم.

وقتی دچار عجله کردن برای لاغر شدن باشیم درگیر یک حالت اضطراب و استرسی می شویم که در اثر عدم نتیجه گرفتن در ما به وجود میاد و همین اضطراب و استرس ناشی از نتیجه نگرفتن می شه که ما نمی توانیم از زندگی مان لذت ببریم و نتوانیم آرامش را تجربه کنیم.

وقتی در یک مسیر قرار می گیریم می خواهیم به واسطه اون مسیر به یک خواسته برسیم یکی از موضوعاتی که همیشه بایستی اون رو همراه خودمون داشته باشیم لذت بردن از مسیر زندگیمونه و بتونیم لحظه به لحظه از رشد کردن و پیشرفتمون لذت ببریم و بابت داشته های زندگیمون شکر گذار باشیم.

در مسیر لاغری با ذهن ما هم یاد می گیریم که از لحظه به لحظه زندگیمون لذت می ببریم و هم می آموزیم چگونه برای لاغر شدن قدم به قدم افکار، نگرش و عملکرد خود را تغییر دهیم اما وقتی به عجله کردن برای لاغر شدن مبتلا شویم نمی توانیم احساس آرامش را در زندگی تجربه کنیم چون همیشه داریم دست و پا می زنیم و اصل زندگی در این بین فراموش می شود.

تا قبل از آشنایی با روش ذهنی برای لاغر شدن از روش‌های مختلف در حال دست و پا زدن بودیم و در تمام آن سال ها زندگی کردن را فراموش کرده بودیم. یادمان رفته بود که زندگی کردن یک مسیر است و لاغر شدن باید در مسیر زندگی کردن به دست بیاید همانطور که چاق شدن در مسیر زندگی ایجاد شده بود.

یک موضوعی که من متوجه افراد متناسب شدم دیدم صبح یک قهوه بر می دارد و می رود پشت کامپیوتر و مشغول انجام دادن کارهایش می شود و ضمن اینکه کار می کند ذره ذره قهوه اش را می خورد و اصلا در خوردنش عجله ای ندارد. با لذت و آرامش همراه با انجام دادن کارش قهوه خودش را می خورد.

بکی از راههای موفقیت آمیز فروشنده ها در مسیر لاغر شدن تبلیغات زمان لاغری می باشد! چرا؟

چون می دانند افراد چاق در شرایط روحی قرار دارند که از چاق شدن خودشون در رنج هستند و وقتی تبلیقات می گوید در مدت زمان کم کلی لاغر می شوید حتی مقدار را هم تعیین می کنند، فرد چاق این را باور می کند و خود را در شرایط سخت رژیم های طاقت فرسا که کلی آسیب جسمی و روانی وارد می کند قرار می دهد و به نتیجه هم نمی رسد.

باید واقف باشیم که لاغر شدن سریع در عرض چند هفته به سلامتی ما آسیب می زند چون غیر ممکن است بدن به روند طبیعی خودش بتواند کلی وزن در مدت کوتا کم کند اما در روش لاغری با ذهن با روند طبیعی پیش می رویم و نه تنها آسیب وارد نمی شود بلکه کلی آسیب های وارده از قبل بهبود پیدا می کند.

  • اگر مقابل آینه باستید و به جسم خود گیر بدهید نشان از عجله کردن برای لاغر شدن است.
  • روی ترازو رفتن و با دیدن عقربه ها به خود و ترازو و بخت و اقبالتون بد و بیراه گفتن نشان از عجله کردن برای لاغر شدن است.
  • اگر از چاقی یا روند لاغری خود دچار خشم و استرس می شوید نشان دهنده عجله کردن برای لاغر شدن است.
  • اگر می خواهید لاغر شوید و صبور نیستی و می خواهید سریع  از شر چند کیلو اضافه وزنتان خلاص شوید نشانه عجله داشتن برای لاغر شدن است.

افراد چاق تصور می کنند بدن انسان مثل یک تکه بخ است و می توان با گذاشتن آن در معرض نور خورشید ذوبش کرد برای همین به سراغ رژیم های مختلف می روند و گول تبلیغات روش های لاغری سریع را می خورند.

دلایل دیگر عجله کردن برای لاغر شدن می تواند این باشد که شخص می خواهد خودش را برای عروسی آماده کند و براش زمان هم تعیین می کند.

مشتری عروس داشتم که لباسش را آورده بود براش درست کنم و سه هفته مانده بود به عروسی اش.

گفت: لباسم را طوری اصلاح کن کن برایم تنگ باشد چون تصمیم دارم چند کیلو کم کنم.

گفتم چه جوری؟ گفت: این سه هفته رژیم مخصوصی دارم که منجر به لاغر شدن سریع می شود و خیلی هم مطمئن بود چون تبلیغات روش اثر گذاشته بود.

یا اینکه برای عروسی دوست یا فامیل متوجه می شوید لباسی را که چند وقت قبل خریده اید براتون تنگ شده و این مقوله بد جوری روی اعصاب تون اثر می گذارد و تصمیم می گیرد که به سرعت باید لاغر شوید و این عجله کردن برای لاغر شدن بی نتیجه باعث کلی صدمات روحی و جسمی خواهد شد.

یا اینکه می خواهید وزن کم کنید که روی فلانی را کم کنید، یا وزن کم کنید که بیشتر مورد توجه واقع شوید بعنی در واقع برای خودتون نمی خواهید وزن کم کنید و این فرایند لاغر شدن را به مراتب سخت تر می کند چون ذهن ما برای کسی کار نمی کند.

در روش لاغری با ذهن با هیچگونه از این مقوله های رایج در روش های مختلف لاغری سر و کار نداریم فقط باید لاغر شدن را یاد بگیریم و استمرار داشته باشیم.

عجله نکنیم، زمان تعیین نکنیم، در احساس خوب باشیم و خود را رها کنیم ذهن خودش با گرفتن فرمول های جدید کارش را به نحوه عالی انجام می دهد همانطور که وزن اضافه کردن یکباره در ما ایجاد نشده برای کاهش وزن هم نباید عجله داشته باشیم.

وقتی ما عجول باشیم انتظار نتیجه های بزرگی رو در اول میسر داریم و به دلیل عدم تمرکز و نگرفتن نتیجه به هیچ چیزی نمی رسیم و این باعث می شه که در زندگی تنبل بشیم و کارها و قسمت های دیگه زندگیمون رو بیخیال بشیم و انجام اونارو به تاخیر بندازیم.

چون در لاغر شدن نتیجه نگرفتیم انجام دادن بقیه کارها رو بی فایده میدونیم. عجله کردن باعث می شه که نتیجه های کوچک زندگیمون رو هم نبینیم و همین باعث دلسردی در زندگی می شود پس برای گرفتن نتیجه بایستی صبر رو به جای عجله جایگزین کنیم . صبر داشتن کلید حل مسایل ماست.

✍️ تمرین آموزشی 📖

برای انجام عالی تمرین مربوط به عجله کردن برای لاغر شدن توصیه می شود ابتدا توضیحات نوشتاری را با دقت مطالعه کنید، سپس ویدیوی آموزشی را تماشا کنید و در نهایت به سوالات مطرح شده در بخش نظرات با شرح انشایی پاسخ دهید.

  • نگرش شما درباره عجله کردن برای لاغر شدن چیست؟ شرح دهید.
  • در گذشته چقدر برای لاغر شدن عجله داشتید و این نگرش به چه شکل در شما ایجاد شد.
  • تجربه خود از تحت تاثیر تبلیغات برای لاغر شدن سریع را شرح دهید.
  • استفاده از روش های لاغری چگونه باعث تشدید عجله کردن برای لاغر شدن می شود؟! شرح دهید.
  • قبل از آشنایی با سایت تناسب فکری چقدر برای لاغر شدن عجله داشتید؟
  • عجله داشتن برای لاغر شدن برای خودتان بود یا عوامل دیگر؟ شرح دهید.
  • لاغری با ذهن چگونه به شما کمک می کند تا عجله کردن برای لاغر شدن را به اشتیاق و استمرار برای لاغر شدن تبدیل کنید.
  • از محتوای ویدیوی آموزشی برای خود تمرین ایجاد کرده و در بخش نظرات تمرینی که باید انجام دهید را بنویسید.

منتظر خواندن نوشته های شما هستم

همراه همشگی شما: رضا عطارروشن

با دادن ستاره به این مطلب امتیاز بگیرید.

Rating 4.44 from 25 votes

https://tanasobefekri.net/?p=20376
برچسب ها:
67 نظر توسط کاربران ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

اندازه متن دیدگاه ها
      آواتار تینا.عالی
      1403/01/21 09:50
      مدت عضویت: 136 روز
      امتیاز کاربر: 11948 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,027 کلمه

      بنام الله یکتا قادر مطلق مهربان و همیشه حاضر و ناظر و دست گیرنده و حامی و عاشق پیشرفت ما،

      درود بر استاد ارجمند و گرامی و رحمت و خیر خداوند مهربان بر هر لحظه زندگی شما جاری باش انشاالله.

      امروز ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ مصادف با روز سه شنبه و عید سعید فطر،

      استاد در رابطه با پروسه زمان فرمودید 

      من از ۷:۵۵ دقیقه پیاده رویمو شروع کردم تا الان که ساعت ۹:۱۵ به فایهای بی نظیر واقعا بی نظیر شما گوش دادم هر بار روح از تنم می‌ره استیاقم هزار میشه و من اصلا گذر زمان را نفهمیدم و نمی فهمم وقتی در سایت شما گوش میدم و می‌نویسم اینم از لطف خداست برای شما که آنقدر بی نظیر تدریس میکنید و ما که شاگرد شما هستیم با افتخار به صحبتهای و آموزشهای عالی ‌‌کامل شما گوش دل میدیم و درس میگیریم،

      استاد ۱۱۵ روز من در سایت هستم البته دیر شد برای اصلاح چند روز بیشتر در نوشته فایل قبلیم اما در هر صورت ۱۱۴ روز یا ۱۱۷ روز در سایت شما هستم که از ۱۸ فروردین روز شنبه ۱۴۰۳ من فایل ورود به سرزمین لاغرها را شروع کردم،

       من الان متوجه معجزه درخشانتر و بی نظیر تر و عالی‌تر شما در فایلهای ورود به سرزمین  لاغری شما شدم در رابطه با همین یکی ازمعجزه خاشدقیف دارم میگم با تاکید یکی از معجزه هاش گذر زمان در این فایلهای تدریسی ورود به سرزمین لاغرهای شماست خیلی اصلا روحم‌افکارم تغییر کرده و می‌کنه که چقدر موانع را شناسایی کردم در ذهنم چقدر اشتباه فکر میکردم الان هیچگونه استرسی ندارم خرصو ولعی ندارم تماما شادی ارامشو از همه مهمتر صبور شدم و گذر زمان رو در این تدریسهای عالی شما متوجه نیستم به خداااا خدایا شکرت که آنقدر مسیرو آسان و عالی کردی برایمان و استاد ممنونم از راهنمایی هاتون واقعا،

      و اینکه این رو هم بگم این فایلهای  صد گام تا لاغری خودش دو نه به دو نه اشکمنر از معجزه نیستا!

      دونه به دونه این فایلهای صد گام تا لاغری منو قبل ورود به سرزمین لاغرها آماده کرد و ساخت تا با سرعت بیشتری آموزش ببینم در دوره ورود به یرزمین لاغرها یعنی بگم براتون هر چی در این سایت هست الماس غیر قابل توصیف ارزشش واقعا فوق فوق فوق‌العاده هست الهی خداوند بهتون ارج بده و من هزاران بار شاکر خداوند هستم و شما استاد گرامی.

      موضوعی که برای من هر بار پیش اومده بود و نتیجه نامطلوب بود همین موضوع عجله بود که تا متوجه می‌شدم مراسمی هست یا نزدیک به عید کلا من نمی‌دونم چرا بدتر میخوردم یا بدتر همه چی من بهم می‌ریخت تا قبلش آرام داشتم زندگی میکردم منظم بودم ، اما تا خبر از این مراسم‌ها میشد من اصلا یادم می‌رفت آرامشو نظم من از ذهنم و زندگیم میرفت و افسردگی استرس بدی منو می‌گرفت که زندگی عادیمم بهم میریخت ،

      اما الان واقعا چه مطالب درست به حق و زیبایی وقتی زبان یا موسیقی می‌خوایم یاد بگیریم نمیگیم من تا فردا تا سه روز یا تا شش ماه اصلا یا هر چی اصلا،زبانم کامل شده مدرک تحصلیمم گرفتم به فلان کشور رفتم و کنسرت فلان جا میرم برای اجرا درست که میتونیم تصمیم بگیریم تا حدودی پیش بینی آینده کنیم و برنامه ریزی اما نمبدونیم دقیقا می اتفاق رخ میده یا حتما برای یکسری مسائل میدونیم بالای وقت بگذاریم تا یک مدت معلومی مثل درس خواندن در دانشگاهمون دقیقا،حالا چاقی دقیقا مثل مدت زمان معلوم دانشگاه نیست یا مسافرت با هواپیما و ماشین و کیلومتر مشخص آنها تازه همونا هم می‌توانند تاخیر داشته باشن، اما چون موضوع باور و در رابطه با ذهن زمان معلوم نمیکنه ما می‌تونیم تصمیم قاطع رو بگیریم و هر روز منظم و پیگیر کارمون باشیم و تمرین کنیم با شادی و آسانی و اعتماد و حس خوب چون میدونیم‌اخرش مدرک‌لاغریو میگیریم اما مدت زمانش دست ما نیست و دقیقا به قول استاد باید آرام‌آرام طی زندگی کردن از همان مسیر چاقی به مسیر لاغری برگشت و بدستش آورد . 

      نگرش شما درباره عجله کردن برای لاغر شدن چیست؟ شرح دهید.

      من برای لاغری با عجله همیشه به زمین گرم خوردم طوری که تا چند وقت حالم بد میشد گریه میکردم و اصلا اعصاب شوهرمو خراب میکردم آنقدر بد اخلاق و عصبی و نا امید و خجالتی افسرده میشدم.لاغری با عجله یعنی نتیجه نگرفتن و بدتر شدن. 

      • در گذشته چقدر برای لاغر شدن عجله داشتید و این نگرش به چه شکل در شما ایجاد شد.
      • خیلی عجله داشتم به بهانه مناسبتها بدترم میشد و اصلا همه چی من بهم می‌ریخت با رژییمهای سخت‌تر تازه نتیجه هم نگرفتم هیچوقت جز اعصاب داغون .
      • تجربه خود از تحت تاثیر تبلیغات برای لاغر شدن سریع را شرح دهید.
      • میگفتم این دیگه بهترین معجزه هست وااای آخرین راه حلو کشف کردن بدوام برم امتحان کنم غافل از اون همه دروغ و مردابی که ساختن برامون تا بدتر فرو بریم با عجله و بدتر و و اسانتر گیر دام‌ بعدی بیفتیم .
      • استفاده از روش های لاغری چگونه باعث تشدید عجله کردن برای لاغر شدن می شود؟! شرح دهید.
      • نتیجه نمیگرفتم‌میگفتم بعدی حتما جواب میده 
      • قبل از آشنایی با سایت تناسب فکری چقدر برای لاغر شدن عجله داشتید؟خیلی عجله داشتم  میگفتم تا عید ۱۴۰۳ من عالیم اما الان اعصابم اروم وارد دنیای درست و درست و حقی شدم و اطمینان قلبی دارم که حتی زیباتر از قبل به آرامی من لاغر میشم با اعصاب راحت و لذت از زندگیم.
      • عجله داشتن برای لاغر شدن برای خودتان بود یا عوامل دیگر؟ شرح دهید.
      • یکیش خودم بقیه اش هم برا تایید و نگاه دیگران 
      • لاغری با ذهن چگونه به شما کمک می کند تا عجله کردن برای لاغر شدن را به اشتیاق و استمرار برای لاغر شدن تبدیل کنید.
      • لاغری به ذهنم اعتماد و قدرت را خودت می‌دونه،
      • فقط میگه خودت ارزشی نه دید و نگاه و حرف فلانی،
      • یاد میده خودم را توانا ببینم فقط در امور کارهام و با دل درد دیگران کاری نداشته باشم که هر کسی از روی روزی که خوب یا دنده چپ شروع کرده باش به من حرفی بزنه و من بهم بریزم اصلا به دیگران چه مربوط اصلا مربوط باش خرفهاشون برام ارزش اهمیت ندارد دیگه چه از روی دلسوزی چه از روی بدجنسی ،لاغری با ذهن باعث شده من صبور باشم با اطمینان قلبی آرام وبا لذت جلو برم و خودمو حالمو تواناییهامو اعتماد به خودم راهم خدا و استاد و اموزشهاشونو خوب نگه دارم فقط همیییین.
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فهیمه
      1402/08/17 11:03
      مدت عضویت: 266 روز
      امتیاز کاربر: 5730 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 494 کلمه

      به نام خدای هستی بخش

      گام 75 : عجله کردن برای لاغر شدن

      همه چیز در این دنیا به سپری شدن زمان نیاز داره و این یک قانونه که برای کسب نتیجه از جنبه های مختلف زندگی باید یک زمانی طی بشه مثلا ما وقتی میخوایم یک غذا رو آماده کنیم و میدونیم که برای پخت کاملش  مثلا یه ساعت لازمه دیگه عجله نمیکنیم که چرا این غذا در عرض بیست دقیقه آماده نمیشه . یا همان طوری که استاد گفتن وقتی ما در یک کلاس آموزشی شرکت میکنیم و برای یاد گرفتن اون حرفه یک زمانی لازم باشه اونو قبول میکنیم و انتظار نداریم زودتر از اون زمان ما اون حرفه رو یاد بگیریم .ولی ما برای لاغر شدن عجله میکنیم و دوست داریم زودتر لاغر بشیم چرا ؟ چون ما از شرایط چاقی مون خسته شدیم و دوست داریم زودتر از این شرایط رها بشیم و یه دلیل دیگه اینکه که بادیدن تبلیغات رژیم های مختلف در زمان مشخص به طور ناخود آگاه لاغری رو به زمان نسبت میدیم و هر وقت اسم لاغری میاد به طور ناخودآگاه میگیم که چقدر طول میکشه که لاغری اتفاق بیوفته . ما باید یاد بگیریم برای لاغری هم مثل سایر جنبه های زندگی نگا کنیم و اجازه بدیم اون مقدار زمانی که لازمه طی بشه همان طوری که اگر غذایی که دریک ساعت آماده میشه ما سر بیست دقیقه اونو از روی گاز برداریم پخته نشده و قابل خوردن نیست لاغری هم باید زمان مورد نیازش طی بشه تا در وجود ما نهادینه بشه و اصول خودش رو طی کرده باشه .لاغری با ذهن در وجود ما مثل یک نهال ضعیف و کم جون که در برابر هر چیزی آسیب پذیره و میتونه خیلی راحت از بین بره ولی اگر بهش اجازه و زمان بدیم مانند نهالی که به درخت تبدیل میشه و دیگه هر چیزی نمیتونه اونو از بین ببره. نهال لاغری هم با سپری شدن زمان و آبیاری کردنش با اطلاعات جدید به درخت تنومندی تبدیل میشه که به راحتی از بین نمیره همان طوری که وقتی باغبان یه نهال رو میکاره و در همون روزای اول ازش انتظار میوه دادن نداره و میدونه که باید از این نهال مراقبت کنه و در طی زمان این نهال به درخت تبدیل میشه و به اون میوه مورد انتظارشو میده . پس نهال لاغری در وجود ما باید با گذشت زمان تبدیل به درخت بشه و به ما میوه لاغری رو بده . باغبان وقتی نهال رو میکاره هر روز نمیره بالا سرش بگه یه هفته گذشت پس چرا میوه نداد بلکه با شور اشتیاق اون نهال رو ابیاری میکنه و از اون مراقبت میکنه تا پروسه تبدیل نهال به درخت طی بشه . پس وظیفه ما فقط نگه داری و آبیاری نهال لاغریمونه و نباید از اون انتظار میوه لاغری نداشته باشیم . میوه لاغری به موقعش وقتی زمانش برسه و پروسه اون طی بشه به ما داده میشه فقط با عجله کردن باعث حال خرابی خودمون میشیم و هیچ نتیجه دیگه ای هم نداره .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حیرت انگیز
      1402/08/05 18:02
      مدت عضویت: 330 روز
      امتیاز کاربر: 706 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 770 کلمه

      به نام خداوند پاکم 

      سلام خدمت استاد ارجمند و دوستان همگام 

      حل تمرینات عجله کردن برای لاغری 

      • نگرش شما درباره عجله کردن برای لاغر شدن چیست؟ شرح دهید.
      • عجله کردن برای لاغری بخاطر وجود باورهای اشتباهی است که از طریق فرمول‌های ذهنی اشتباه بدلیل استفاده از روش‌های غلط لاغری در گذشته در ذهن ما جا خوش کرده است.هر بار از هر روشی اقدام به لاغری میکردیم ،زمان و مقدار کاهش وزن از همان ابتدای شروع کار مشخص بود “لاغری در سه هفته ””با این روش در یک ماه هفت کیلو لاغر شوید”
      • و یک عالمه از این فرمولها و اطلاعات اشتباه در ذهن همه افراد چاق ذخیره شده و هر چقدر فردی از این روش‌ها برای لاغری استفاده کرده باشد عجول تر و شتابزده تر است و دوست دارد در کوتاهترین زمان ممکن به لاغری برسد.
      • در گذشته چقدر برای لاغر شدن عجله داشتید و این نگرش به چه شکل در شما ایجاد شد.
      • در گذشته چون تحمل گرفتن رژیم‌ها و ورزشها برایم سخت بود همیشه دنبال روش‌های زود بازده بودم و عجله داشتم تا با سخت ترین ورزش‌ها و رژیم‌ها هر چه سریعتر لاغر شوم و دوباره به سبک زندگی راحت خودم برگردم .
      • اما با هر بار استفاده از روش‌های لاغری انگار سرعت عجله کردن در من بیشتر می‌شد و گویا نوار زندگی من را روی دور تندتری تنظیم می‌کرد. 
      • تجربه خود از تحت تاثیر تبلیغات برای لاغر شدن سریع را شرح دهید.
      • متاسفانه من خیلی در گذشته تحت تاثیر تبلیغات سریع لاغری بودم و همیشه در گوگل سرم میکردم” سریعترین روش لاغری “”چربی سوزترین قرص لاغری””چگونه خیلی زود لاغر شویم “
      • و هزاران جمله شبیه به همین ……‌
      • هر دارو و قرصی یا رژیم و ورزشی که به من وعده ی زود لاغر شدن میداد را بدون کوچکترین شک و تردیدی انجام می‌دادم 
      • روزی به عطاری رفتم و گفتم برای لاغری چیزی دارید ؟
      • گفت تضمینی صد درصد اگر لاغر نشدی حتی پولت را پس می‌دهم و در یکماه ۱۲ کیلو لاغر میشوی 
      • من آن دارو را خریدم و یک هفته حدودا مصرف کردم واقعا داشتم لاغر میشدم اما به چه قیمتی 
      • نه روز میخوابیدم نه شب و اصلا نمی‌توانستم هیچ چیزی بخورم و فقط احساس تشنگی داشتم و آب میخوردم و به طرز عجیبی پر از انرژی بودم و حسابی سرحال و شاداب 
      • یک روز دارو را نخوردم حالم وحشتناک شد استخوان درد ،استفراغ ،تب و لرز و ……‌…
      • بعد از یک هفته دوا و درمان و آزمایش و بدبختی و رنجی که کشیدم دکتر گفت تست تمام مواد مخدر در این دارو مثبت بوده و ناخواسته من خودم را به چالش اعتیاد کشیده بودم و بسیار پشیمان بودم به لطف خداوند از آن رنج نجات پیدا کردم اما الان که به آن روزها فکر میکنم از خودم خجالت میکشم که بخاطر لاغر شدن تن به هر خفتی داده ام .
      • استفاده از روش های لاغری چگونه باعث تشدید عجله کردن برای لاغر شدن می شود؟! شرح دهید.
      • استفاده از روش‌های لاغری ما را عجول می‌کردند چون در تمام آن روش‌ها مژده ی سریع لاغر شدن را به ما داده بودند 
      • و از قبل شروع دوره ما منتظر بودیم آن تایم طلایی تمام شود و به وزن دلخواهمان برسیم .
      • قبل از آشنایی با سایت تناسب فکری چقدر برای لاغر شدن عجله داشتید؟
      • تا قبل آشنایی با سایت تناسب فکری من همیشه دنبال کوتاهترین راه برای لاغر شدن بودم چون واقعا از دست چاقی خسته شده بودم و تحمل شرایط چاقی برایم سخت شده بود من بیشتره از اضافه وزنم روی مغزم سنگینی می‌کرد تا روی بدنم و باعث شده بود تن به هر خاری بدهم فقط برای اینکه لاغرتر شوم .
      • عجله داشتن برای لاغر شدن برای خودتان بود یا عوامل دیگر؟ شرح دهید.
      • نه اصلا برای خودم نبود چون اصلا خودم را دوست نداشتم فقط بخاطر نظر و قضاوت دیگران تلاش میکردم لاغر شوم 
      • میخواستم لاغر  شوم تا روی این و آن را کم کنم و حرصشان را درآورم از بس به من طعنه زده بودند و اذیتم کرده بودند همیشه دوست داشتم مرا در بهترین حالت ببینند تا از دغ و غصه خفه شوند .
      • لاغری با ذهن چگونه به شما کمک می کند تا عجله کردن برای لاغر شدن را به اشتیاق و استمرار برای لاغر شدن تبدیل کنید.
      • لاغری با ذهن از من انسان دیگری ساخت 
      • اینجا خیلی چیزها یاد گرفتم و آنقدر تغییرات مثبتی داشته ام که تنها افسوس زندگی ام این شده که چرا زودتر دنبال آگاهی و یادگیری نرفته بودم .
      • من به خوددوستی رسیدم به اینکه فقط برای خودم زندگی کنم و اجازه ندهم رای و نظر دیگران روی من و سرعت زندگی ام تاثیر بگذارد .
      • اینبار اولین و تنهاترین باری است که من فقط و فقط برای خودم و دوست داشتن لاغری از تمام وجودم دنبال لاغر شدن هستم .
      • خداوندا سپاسگزارم که چشمانم را به حقایق آفرینشت باز کردی و مرا هدایت نمودی 
      • الهی به امید تو 
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حیرت انگیز
      1402/08/05 15:17
      مدت عضویت: 330 روز
      امتیاز کاربر: 706 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,347 کلمه

      به نام خداوند صبورم

      سلام خدمت استاد ارجمند و دوستان همگام 

      عجله کردن برای لاغر شدن 

      ما همیشه از دیروزی که گذشته اندوه میخوریم و از فردایی که هنوز نیامده مضطرب می‌شویم اما غافل از این هستیم که :فردا و دیروز همین امروز است زمان بالاخره می‌گذرد.جهان هستی زمانبندی خاص خودش را دارد و هر چیزی بر اساس نظم آفرینش در زمان مخصوص خودش اتفاق می افتد همانطور که  تا به حال که گذشته است.

       چه شاد باشیم و چه غمگین ،چه خوب باشیم و چه بد ،چه با عجله و شتابزده باشیم چه آرام و صبور ،چه چاق باشیم و چه لاغر ؛

      در نهایت جهان مسیر خودش را طی می‌کند پس چرا خوب زندگی نکنیم و از تک تک لحظاتمان لذت نبریم .عجله کردن لذت را برای ما از بین می‌برد؛ذهن عجول مدام ما را به تند تند انجام دادن کارها وادار می‌کند و هنوز کار در حال حاضرش را انجام نداده ایم اضطراب کار بعدی را در دل ما رشد می‌دهد .

      با توجه به چاقی موجود لذت زندگی کردن را از ما می‌گیرد و ما را به مسیر اشتباه سوق میدهد ،مدام با نجواهای ذهنی قصد دارد ما را تشویق کند سریعتر لاغر شویم و از ادامه مسیر ذهنی بدلیل زمان بر بودن کسب نتیجه ما را منحرف می‌کند. 

      ویژگیهای شخص عجول چیست ؟

      ویژگی بارز کسانی که مدام عجله و شتاب می کنند،آن است که خیلی سریع می خواهند به خواسته لاغریشان برسند آنها خیلی سریع همه چیز را در حال پایان یافتن می بینند.از بس ذهنشان درگیرِ خواسته لاغری است که اصلا از مسیر خود لذت نمی برند.صُلحِ کمتری با خود دارند.و مدام درگیر رسیدن به مقصد لاغری خود هستندخیلی مُتکی به شرایطِ بیرون و اقداماتِ فیزیکی اند و فکر می‌کنند تا کمتر نخورند و بیشتر فعالیت نکنند نتیجه مطلوب نمی‌گیرند.آنها کمتر به الهامات و نشانه ها و تغییرات رفتاری خود دقت می کنندو بیشتر تحتِ تاثیرِ حوادث بیرون هستند و چاقی موجود خودشان را مدام بررسی می‌کنند.آنها خیلی  کمتر متکی به منبعِ ثروت و خوشبختیِ درونی خودشان هستند ثروتی که با حضور در مسیر تناسب فکری به وجودش پی برده اند و تا قبل این حتی خبر از این نعمات نداشتند .

      عجله و شتاب نشانه یِ باور و ذهنیتِ کمبود به نعمت ها است “نکند عمرم تمام شود و‌من چاق بمانم ،نکند به لاغری نرسم و کار را خراب کنم،نکند و نکند و نکند و ……….”چرا ما برای هر چیزی عجله میکنیم ؟

      به نظر من کسی که مدام برای انجام کارهایش عجله میکند دلیل اصلی آن  این است که خودش را دوست ندارد و با خودش به صلح نرسیده است،اعتماد به نفس و عزت نفسش پایین است ،بلد نیست زندگی کند و فقط میخواهد هر کاری را که شروع میکند را سریع تمام کند ،انگار دنبالش کرده اند و مجبور است .

      مضرات عجله کردن چیست ؟

      کسی که در انجام کارهایش عجله میکند انگار دچار یک آفت و بیماری بزرگ شده و این آفت در تمام زندگی فرد تاثیر می گذارد و زندگی او را مختل می‌کند.  فرد عجول دوست دارد جلوتر از زمان پیش برود و دلش میخواهد بداند در آینده چه خبر است .اینجور آدمها عاشق فال گرفتن و آینده نگری هستند عجله کردن در هر کاری باعث خستگی مضاعف ما می‌شود.کسی که عجول است همیشه عصبی و خشمگین است و نمیتواند احساساتش را بصورت منطقی کنترل کند .خیلی وقتها بخاطر این عجول بودنش کاری می‌کند که  بقیه از او سوءاستفاده کنند و از زیر بار مسئولیت خودشون شانه خالی کنند و همه چیز را بیندازند گردن شخص عجول .آدم عجول  بخاطر عجله و شتابزدگی اش اجازه انجام هیچ کاری را به کسی نمی‌دهد و خودش فرمان را همیشه در دست دارد و اجازه اشتباه کردن به دیگران را نمیدهد و در حق دیگران ظلم می‌کند،  چون هر کسی خودش باید اشتباه کند و  تجربه کسب کند و اجازه نمیدهد هر کسی در جایگاه خودش قرار داشته باشد و همیشه مضطرب و نگران است و کلی ترس در وجودش دارد .فرد عجول از هیچ چیز در زندگی اش  لذت نمیبرد چون  ذهنش همیشه درگیر مسائل مختلف است و کلی تنش دارد و از صد در صد توانایی و قدرت ذهنش بخاطر نداشتن تمرکز کافی در انجام کارها استفاده نمی‌کند. شخص عجول  حتی جای خدا را هم  میگیرد و خودش را در مسند خدایی میبیند و اجازه نمیدهد جریان طبیعی جهان هستی اتفاق بیفتد .اغلب مواقع تصمیمات غلط و شتابزده میگیرد و نتیجه مطلوب نمی‌گیرد.

      اگر صبور باشیم چه چیزهایی عاید ما میشود؟

      اگر دست از عجله و شتابزدگی برداریم قطعا خودمان را بیشتر دوست خواهیم داشت و خودمان را همانطور که واقعا هستیم میپذیریم .اعتماد و عزت نفسمان بالاتر می‌رود.بیشتر مراقب سلامتی خودمان هستیم.  برای خودمون ارزش بیشتری قائل میشویم و موقع انجام کار تقسیم کار می‌کنیم تا فشار کمتری به ما وارد شود و راحت تر از دیگران درخواست کمک می‌کنیم .هم خودمان از زندگی لذت بیشتری می بریم هم کسانی که در کنار ما زندگی می‌کنند. با صبر داشتن و درست فکر کردن کارها بهتر پیش می‌رود و نتیجه کارهایمان خیلی بهتر می‌شود.با صبوری کردن بهتر تصمیم میگیریم .بهتر حرف می‌زنیم .بهتر عمل میکنیم .بهتر ازخودمان مراقبت میکنیم و در نتیجه کمتر خسارت میبینیم وکمتر دچار اشتباهات میشویم.ضمن اینکه پذیرش اتفاقات ناجالب و مقاومت ما در برابر مسائل و موضوعات زندگی خیلی خیلی بیشتر میشود و همین بالا رفتن درک و پذیرش ما زندگی ما را دگرگون می‌کند. شخص صبور به خداوند بزرگ اعتماد می‌کند و اجازه می‌دهد جهان هستی طبق زمانبندی خودش کارها را پیش ببرد .

      در مسیر لاغری با ذهن نباید عجله کنیم و باید اجازه بدهیم جسم و ذهن و روح ما به هماهنگی کامل با هم برسند و روند طبیعی تکامل ما شکل بگیرد اگر در این مسیر احساسمان خوب است و آرامش داریم یعنی صبور هستیم و در مسیر درست قرار داریم .

      حالا سوال این است 

      برای موفقیت بیشتر در مسیر لاغری از طریق ذهن چه کار کنیم؟به نظرم اگر ما به خواسته هامون نمیرسیم بخاطر اینه که نتونستیم هنوز باورهای همسو با آن خواسته رو در درون خودمون بوجود بیاریم .

      زمانی که ما باورهامون اصلاح میشن و ما باورهای درستی در مسیر خواسته لاغریمون ، را به جهان هستی می‌فرستیم خیلی راحت طبق قوانین جهان ما آن خواسته لاغری را به راحتی به سمت خودمان جذب می‌کنیم .

      در مسیر لاغری با ذهن زمانی که ما در حال آموزش اصولی هستیم باید ایمان داشته باشیم که ما کار خودمان را انجام داده ایم و مشغول و سرگرم زندگیمان باشیم و از تک تک لحظات زندگیمان لذت ببریم و بدانیم هر چیزی در بهترین زمان خودش اتفاق می افتد .

      به قولی یعنی زندگی خودمان را بند نکنیم به خواسته لاغر شدن ،بلکه از مسیر زندگی لذت ببریم و تمرین کنیم که فقط رسیدن به مقصد باعث و بانی خوشحالی و لذت ما نباشد ؛

      بلکه در زمان حال زندگی کنیم و از تمام نعمتهایی که خداوند نصیبمان کرده لذت ببریم .لاغری خودش در زمان مخصوصش ظاهر می‌شود و دیگر نباید ذهنمان را درگیر چطور و چگونگی و چه وقت آن بکنیم .

      ما باید همه چیز را به خدا بسپاریم و رها کنیم ‌.

      خداوند هرگز دیر نمی‌کند. 

      از لحاظ قانون فرکانس هم بخواهیم بررسی کنیم می‌بینیم که چون عجله کردن نوعی احساس نیاز است و بار منفی زیادی دارد،فرکانسهای بد را به سمت ما جذب میکند .

      پس من آموختم پایانی برای من وجود ندارد چرا عجله ؟وقتی مقصد تمام خوبیها و نعمتها در درون من است.آیا درختان برای رسیدن به رشد و میوه دادن  عجله و شتاب دارند ؟نه ، آن ها آرام و رها هستند ، از بودن ، از اطراف و پیرامون ،از جهان لذت می برند.و بدونِ اینکه کوچکترین نگاهی به میوه و محصول داشته باشند ، به بار خواهند نشست.من نباید عجله و شتاب برای هیچ خواسته ای داشته باشم ،تمام اخبار ها در درون من نهفته است .

      پس من از لحظات لذت میبرم و فرار نمی کنم .همه چیز در جهان از دریچه تکامل عبور میکند تکامل ، نمودارِ صبرِ خداوند استپس من میزبان این صبر خداوند میشوم ،هر سلولی از بدن من یک جهان بی انتهاست هر سلولی باید تکامل خودش را طی کند پس لاغری نیاز به زمان مخصوص خودش دارد .مقصد همین جاستپس با اشتیاق و لذت می‌مانم و مسیر تکاملم را کامل میکنم 

      پروردگارا به من بینشی عنایت بفرما تا بپذیرم و درک کنم آنچه تو روزی ام میکنی 

      پروردگارا سپاسگزارم برای آگاهی امروزم 

      الهی به امید تو  

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 0
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 497 کلمه

      به نام خداوند مهربان

      سلام خدمت استاد گرانقدر و دوستان عزیزم

      این گام راجع به عجله نکردن است.

      در نظر گرفتن زمان خاص برای هر کاری از جمله لاغر شدن فقط و فقط باعث شکست خوردن در این مسیر میشود.

      اما انسان عجول است مخصوصا در لاغر شدن ، چون از چاقی عذاب زیادی کشیده فشار روحی و روانی و عصبی باعث این عجله میشود .

      منفی باف هم که همیشه در ذهن ما فعالیت دارد وبه هر نحوی میخواهد که ما رو از مسیر درست منحرف کند .

      تبلیغاتی که همراه با زمان هستند همیشه برای من جذاب بودند و اشتیاق در ذهن من ایجاد میکردند اصلا اگه در تبلیغی  پارامتر زمان مطرح نمیشد من از خودم سوال میکردم که پس چرا این تبلیغ زمانی رو برای لاغری تعیین نکرده پس حتما به درد نمیخوره.!!! پارامتر زمان شاید اولش در ما ایجاد اشتیاق و اطمینان بکنه اما بعد از مواجه شدن با حقیقت ، برای ما ناراحتی و نا امیدی به بار میاره.

      اما خدا رو شکر مسیر لاغری باذهن اینقدر لذت بخش و شادی آور هست که در خیلی از مواقع من محو مطالبی میشم که درون سایت هست و به زمان فکر نمیکنم .اما گاهی اوقات مخصوصا زمانی که خودم رو در آیینه میبینم منفی باف میاد سراغم و میگه پس کی لاغر میشی؟؟؟

      اما من به لطف خدا دارم یاد میگیرم که به منفی باف محل نگذارم و زود بیرونش میکنم .آخر این مسیر زیبا و اللهی تناسب است پس عجله نمیکنم.

      در گذشته من برای لاغری خیلی عجله داشتم چون وضعیت روحی نامناسبی داشتم .افسردگی داشتم ناراحتی جسمی داشتم مثل کمر درد و همه ی اینها باعث میشد که دوست داشته باشم خیلی زود لاغر بشم .

      اوایل دوره هم خیلی اندام خودم رو بررسی میکردم که شاید نشانی از لاغری ببینم انتظار داشتم که همون روز های اول لاغر بشم راستش از این که دیگران من رو در اون وضعیت جسمی ببینن ناراحت بودم .

      با آموزش دیدن در سایت به تدریج یادمیگیریم که عجله نکنیم و فقط به خودمون فکر کنیم نه این که بخواهیم به خاطر دیگران زندگی کنیم و به خاطر دیگران لاغر بشیم.زندگی من به انسانهای دیگه ربطی نداره و زندگی دیگران هم به من ربطی نداره.

      خدا رو شکر که به این سایت هدایت شدم .در این سایت من به جز مطالب استاد گرامی از نوشته های دوستان زیادی هم استفاده کردم مخصوصا خانم صالحه ی عزیز که با مهربانی فراوان در من اشتیاق برای ادامه ی مسیر ایجاد کردند بسیار سپاسگذارم.

      فشار روحی و روانی که روی ماست باعث عجله کردن میشه وقتی حال و احساس ما خوب باشه عجله هم رفع میشه پس داشتن حال خوب همه چیز رودرست میکنه ترس رو برطرف میکنه ایمان رو قوی میکنه مشکلات در سایر جنبه های زندگی رو رفع میکنه سلامتی و جوانی به ما میده و باعث میشه گذر زمان رو احساس نکنیم .

      لاغری یک آموزش است و هر آموزشی زمان خود رو می‌طلبد.

      و همیشه به یاد داشته باشم که ( این خداوند است که زمان رو تعیین میکنه).

      برای همه ی دوستانم آرزوی بهترین ها رو از خداوند دارم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار زهرا
      1402/06/10 09:58
      مدت عضویت: 380 روز
      امتیاز کاربر: 23430 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 482 کلمه

      سلام استاد 

      خیلی خوشحالم که در تاریخ ۱۴۰۲/۶/۹توانستم گام عجله نکردن را گوش بدهم خدایا شکرت 

      ممنون استاد که در مورد عجله نکردن همیشه و در تمام فایلها یادآوری می کنید که عجله نکنید چون ما افراد چاق خیلی عجول هستیم که نتیجه لاغری خود را زود مشاهده کنیم و اگر موفق نشدیم سریع برویم سراغ یکی دیگه ر وش 

      من به این روش اعتقاد ۱۰۰ دارم که فقط از این روش می توان لاغر شوم پس نباید عجله کنیم خود شما گفتید بعد از ۱۵ ماه نتایج در شما نمایان شدند پس ما خیلی خوب پیش رفتیم که توانستیم در این مدت کم این همه نتایج عالی داشته باشم 

      من در کتابی خواندم شما اگر چیزی را خواسته باشید باید محکم بگویید آره من می خواهم متناسب شوم و اگر نمی خواهید محکم بگویید نه من نمی خوام چون برای رسیدن به نتیجه خوب در هر مسیری باشی با شک وتردید نتیجه نمی گیری واین برای من حرف خیلی خوب وآمورنده ای بود 

      نگرش شما درباره عجله کردن برای لاغر شدن چیست؟ شرح دهید. ما نباید در لاغر شدن عجله کنیم چون من در مدت زمان کوتاهی چاق نشدیم که حالا خواسته باشیم در مدت زمان کوتاهی لاغر شویم عجله کار شیطانه پس من به گوش به حرف شیطان نمی دهم 

      در گذشته چقدر برای لاغر شدن عجله داشتید و این نگرش به چه شکل در شما ایجاد شد. خیلی با گوش دادن به تبلیغات دروغین موسسات لاغری در کوتاهترین زمان 

      • تجربه خود از تحت تاثیر تبلیغات برای لاغر شدن سریع را شرح دهید. من در یک روش گفتند در ۳ ماه ۱۵ کیلو کم می کنید ولی این اتفاق برای من نیفتاد و خودم را سرزنش میکردم که خوب کار نکردم 
      • استفاده از روش های لاغری چگونه باعث تشدید عجله کردن برای لاغر شدن می شود؟! شرح دهید. چون زمان ووقت می دهد وقتی که می‌خواهیم زودتر برسیم باعث عجله در این روش می‌شود ووقتی نتیجه نمیگیرم ناراحت می شویم 
      • قبل از آشنایی با سایت تناسب فکری چقدر برای لاغر شدن عجله داشتید؟ من دیگه فکر می کردم من اصلا لاغر نمی شوم و از همه روشی ناامید شده باشم 
      • عجله داشتن برای لاغر شدن برای خودتان بود یا عوامل دیگر؟ شرح دهید. بیشتر فکر می کنم به خاطر دیگران بود که بگم این روش عالی است و من توانستم اینبار لاغر بشم 
      • لاغری با ذهن چگونه به شما کمک می کند تا عجله کردن برای لاغر شدن را به اشتیاق و استمرار برای لاغر شدن تبدیل کنید. در این روش یاد گرفتم اولین عاملی که من را از این مسیر ناامید میکنه عجله کردن است پش برای خودم گفتم من تا ۳ سال آینده به وزن ایده الم میرسم فقط باید در این مسیر باشم 
      • از محتوای ویدیوی آموزشی برای خود تمرین ایجاد کرده و در بخش نظرات تمرینی که باید انجام دهید را بنویسید. من نباید عجله کنم فقط استمرار داشته ‌و ادامه دهم تا الان هم خیلی نتایج خوبی داشتم واین مسیر با خوشحالی واحساس خوب حرکت می کنم 
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار عطا
      1402/02/03 09:48
      مدت عضویت: 481 روز
      امتیاز کاربر: 11065 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,270 کلمه

      سلام و درود .

      هر چقدر برای لاغر شدن عجله کنیم نشان از نداشتن لاغری داره و انرژی بیشتری جذب می کنیم و انرژی لاغری رو حبس می کنیم .

      ما از بس ارتعاش لاغری دادیم و بلافاصله اجابت شدیم انرژی زیادی به سمت بدنمون جذب کردیم و هر بار که  با عجله کردن نیازمند بودن به لاغری رها نکردنش چسبیدن بهش داریم ارتعاش میدیم لاغری  رو بیشتر و بیشتر جذب می کنیم . لاغری همون انرژیه . هر چقدر بیشتر بخوای بیشتر جذب می کنی . خب ما الان پر از انرژی هستیم . به نظرم تنها راه لاغری اینه لاغری رو در همین چربیها ببینیم . این چربیها همه انرژی هستن که از بس ما ندیدیم و هی ارتعاش لاغری دادیم بیشتر انرژی لاغری جذب کردیم اینا هی بیشتر شدن . 

      عجله کردن برای لاغر شدن یعنی دور دیدن لاغری و ارتعاش بیشتر و درخواست بیشتر و در نتیجه جذب بیشتر انرژی لاغری و حبس انرژی لاغری . رها نکردنش و در نتیجه افزون شدن انززی در بدن  . اتفاقا ما باید نخوایمش وقتی نخوایم جذبش نمی کنیم و وقتی روز به روز کمتر خواستیمش جذب انرژی روز به روز کمتر میشه و قبلیها هم کم کم میرن از بدن و ما لاغر میشیم . عجله کردن یه نوع درخواست یعنی خدایا من لاغری ندارم لاغری بده  و خدا هم اجابت می کنه و میده . ما به محض درخواست اجابت میشیم .ما همواره در احساس فقدان لاغری هستیم خب همین فقدان ظرف هست و جذب  می کنه . ما باید احساس فقدان لاغری رو کنار بزاریم تا از طرف کائنات دیگه جذب نکنیم یا کمتر جذب کنیم و از طرفی انرژیهای حبس شده هم که کم کم دارن آزاد میشن . اتفاقا ما از مسیر دریافت انرژی باید دور بشیم . 

      ما شدیدا در مسیر دریافت انرژی هستیم و خدا هی داده داده و ما هی جذب کردیم و جذب کردیم و الان خیلی بیشاز نیازمون انرژی داریم . 

      تنها راهش اینه دیگه نخوایم لاغر بشیم . چون لاغر هستیم . 

      خب نخواستن لاغری چجوریه ؟ 

      همون چیزایی که یاد گرفتیم . 

      صلح با خود . 

      پذیرش خود . 

      سرزنش نکردن خود و عشق ورزی به خود . 

      محتاج  نبودن به لاغری 

      دیدن لاغری در همین چربیها 

      رها کردن لاغری 

      درخواست ندادن لاغری توسط احساس .

      احساس فقدان لاغری نداشتن .

      ظرف درست نکردن 

      عجله نکردن 

      و …

       خدایا شکرت یه روز دیگه هم شروع شد تا من باورهای لاغر کنندمو تثبیت کنم .

      خدایا شکرت  لاغری هر لحظه در بدنم جاریه

      خدایا شکرت چربی سوزی هر لحظه در بدنم جاریه .

      خدایا شکرت ذائقه ام تنظیمه و من همیشه اندازه ی نیازم خوردم .

      خدایا شکرت که فکرم تغییر کرده و فهمیدم من همواره دارم براساس نیاز جسمم غذا میخورم و نیاز بدن من همیشه تنظیمه

      خدایا شکرت  بدن من هر غذایی که واردش کنم رو میسوزه و تبدیل به انرژی حیات میکنه

      خدایا شکرت بدن من لاغر شدن رو بلده و خیلی راحت خودبه خود لاغره

      خدایا شکرت من تک تک کدهای چاقی رو یاد گرفتم  و جریان لاغریم رو دائمی میبینم

      خدایا شکرت نگرش لاغری در من جاریه و من هر روز و هر روز این نگرش رو گسترده تر می کنم تا باور به لاغر بودنم تثبیت بشن .

      باور کردن لاغری مثل باور کردن همه ی قسمتهای جسمه  . چطور باور داریم دست داریم پا داریم باید باور داشته باشیم لاغری هم داریم

      حتی 

      چاقی  نشانه لاغریه 

      چون نشون میده این همه انرژی لاغری داری که حبسشون کردی  .

      خدایا من انرژی لاغری زیاد دارم لاغر شدن رو رها می کنم عجله نمی کنم در درخواست لاعری عجله نمی کنم . تا بدنم هم ارتعاش منو بگیره و چربیها رو رها کنه . 

      من هر وقت لاغری رو بخوام فقط کافیه یه درخواست بدم و سریعا جذبم میشه . وقتی جذب لاغری و لاغر شدن  تا این حد سریعه چرا عجله کنم .

      من با پیگیری آموزشها دیدگاهم رو در مورد لاغری تغییر دادم . میدونم تثبیت این نگرش ها زمان میبره . ولی هربار سعی می کنم این نگرشهایی که یاد گرفتم رو به خودم اثبات کنم . ‌

      من لاغر شدن رو رها می کنم . من برای لاغر شدن عجله نمی کنم . 

       تمام این چربیها همون انرژی لاغریه که من هی باور داشتم که ندارمشون و ارتعاش لاغری بیشتر دادم‌ و انرزی لاغری بیشتر و بیشتر شد  که ببین من هستم  . منو ببین . این همه انرژی ذخیره داری نترس من پیشتم . ولی هربار ما انرژی لاغری رو در چاقی  ندیدیم و حضورشو باور نکردیم و درخواست لاغری رو هی بیشتر و بیشتر کردیم و هی بیشتر و بیشتر عجله کردیم و انرژی بیشتر و بیشتر جذبمون شد .

      چاقی همون لاغریه . همه ی ین چربیها انرزی لاغری هستن که از بس درخواست کردیم و اجابت شدیم حالا نمیدونیم باهاشون چیکار کنیم . هیچی دیگه نخواه لاغری رو . این همه خواستی وضعت شد این . نخواه و درخکاست نده تا ناخوداگاه هم یاد بگیره کمتر درخواست بده و اینهایی هم که هستن به مرور رها میشن .

      . احساس خلاء نکن . عجله کردن احساس خلاء میاره . احساس خلاء یعنی درخواست به کائنات برای جذب بیشتر . 

      احساس خلاء یعنی ظرف بیشتر و دریافت بیشتر انرژی . 

      با عجله و احتیاج و چسبیدن به لاغری برای خودت ظرف درست نکن عطا . 

      تنها راه لاغر شدن رها کردن لاغریه با ایمان به اینکه حضورش رو همیشه دارم و اتفاقا وقتی نخوام ارتعاش ارسال نمیشه و انرژی زیاد لاغری جذب نمیشه و اینایی که هست کم کم پاک میشه و میره .

      ارتعاش کمتر = جذب لاغری کمتر

      چاقی محصول ارتعاش زیاد لاغریه . 

      حضورشو ببینیم . شاید درکش یکم سخت باشه ولی میشه درکش کرد . ارتعاش لاغری  چون باعث جذب انرژی میشه این چاقیها از خودشون چیزی ندارن . در اثر حس کمبود انرژی که به کائنات ارسال کردیم جذب شدن . حس فقدان و ندیدن لاغری باعث میشه ما هی  طلب کنیم و میدونیم به محض درخواست اجابت میشیم و حاصل شده این همه انرژی لاغری که روی دستمون مونده . 

      باید سیل رو از سر منشاء بست و سرمنشاء ش نخواستن لاغریه . ظرف درست نکردن با همین احساسهای کمبود لاغریه . 

      باید فراوانی لاغری رو ببینیم . 

      در همین اندام چاق پر از انرژی لاغریه . لایه لایه های چربی ما انرژی لاغریه که جذبش کردیم . 

      تمام افراد چاق بیش از همه ی افراد در ارتعاش لاغری هستن انقدر انرژی جذبشون شده که دیگه نمیبینند این همون انرژی لاغریه و اسم چاقی روش گذاشتند . چاقی اصلا نیست این لاغریه که اسم چاقی به خودش گرفته . 

      چاقی همون لاغریه 

      ما اصلا به لاغری هیچ نیازی نداریم . ما پر پریم از انرژی . وقتی درخواستشو کم و کمتر کنیم و اتفاقا به جایی برسیم که دیگه لاغر شدن رو نخوایم دیگه جذب انرژی کم میشه .مثل انسانهای لاغر اونا نمیخوان لاغر بشن . درخواست نمیدن و انرژی زیاد جدب نمی کنند . چون در ارتعاش لاغری نیستند هیچ وقت درخواستش نمی کنند و در نتیجه انرژی اضافه جذب نمی کنند .

      ما هربار که خودمون و دیدیم درخواست لاغری دادیم .

      هر بار که خوردیم درخواست لاغری دادیم . 

      چطور با چاق کننده دونستن غذاها فقدان لاغری رو در خودمون ایجاد کردیم ظرف درست کردیم و ارتعاش لاغری دادیم و لاغری جذبمون شد . 

      نگرش ما به لاغری باید تغییر کنه .

      لاغری همین چاقیهاست . 

      جذب همین درخواستها .

      خدایا نمیدونم چجوری بنویسم که حسمو انتقال بدم . 

      خدایا من نگرشم در مورد لاغری اصلاح شده . خدایا کمکم کن که روز به روز این نگرش رو در خودم گسترده تر کنم و دیگه با عجله کردن با حس کمبود با حس سرزنش با ندیدن لاغری با محتاج بودن به لاغری جذب انرژی نکنم . 

      میشه خیلی راحته از همین امروز تا میبینم حس چاقی می کنم سریع رهاش می کنم . میگم لاغری هست ظرف درست نکن درخواست نده جذب نکن  فرصت بده بزار این چربیها برن . فرصت واسه درخواست مجدد زیاد داریم . پس آروم میشم و لاغر شدن رو رها می کنم . 

      خدایا شکرت . 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار مریم
      1402/01/22 14:21
      مدت عضویت: 537 روز
      امتیاز کاربر: 4810 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 895 کلمه

                 “به نام ”الله” یگانه  پروردگار  هستی “

      درود به همگی ؛

      گام هفتاد و پنجم : عجله کردن برای لاغر شدن ؛

      امروز ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ به لطف و یاری پروردگار مهربانم ، توانستم گام هفتاد و پنجم را بر دارم ،خدایا شکر و سپاس .

      یکی از موانع لاغر نشدن ، عجله کردن برای لاغری است یا همان زمان تعیین کردن برای لاغر شدن است .                          ما در تمام جنبه های زندگی خود مسئله ی زمان را پذیرفته ایم مثلا اگر در یک کلاس برای آموزش هنر پیانو شرکت کنیم این انتظار را نداریم که با یک هفته یا یک ماه ما بتوانیم کامل روش پیانو نوازی را یاد بگیریم و پیانویست شویم و آگاه هستیم که این کار مستلزم زمان است و باید زمانی طولانی را برای آموزش دیدن سپری کنیم و یا برای گرفتن یک مدرک تحصیلی ما می دانیم که باید چند سالی را درس بخوانیم و آموزش ببینیم تا در نهایت مدرک مورد نظر را به دست آوریم و در این کار هیچ عجله ای به خرج نمی دهیم پس چرا همه ی افراد چاق و دارای اضافه وزن در موضوع لاغر شدن با مسئله ی زمان مشکل دارند و انتظار دارند که در زمان خیلی کوتاهی لاغر شوند و اضافه وزنی را که طی گذشت چندین سال به دست آورده اند می خواهند که مثلا با یک ماه یا دو ماه از دست بدهند ؟! انسان به طور ذاتی عجول می باشد و مایل است در مدت زمان کوتاهی به آنچه که می خواهد برسد اما باید بدانیم و آگاه باشیم که آموزش هر چیزی یا انجام هر فعالیتی باید پروسه ی زمان مختص خود را طی کند و در واقع نیاز به زمان مشخصی دارد پس لاغری با ذهن هم شامل همین پروسه ی گذر زمان می باشد و مستلزم این است که زمانی هر چند طولانی به آن اختصاص بدهیم و چون در موضوع لاغری ، با جسم و بدن سر و کار داریم باید بدانیم که جسم ما روند طبیعی خود را طی می کند و کاری به این ندارد که ما عجله داریم که هر چه زودتر لاغر شویم و کار خود را در زمان خود انجام می دهد .وقتی ما برای انجام کاری اشتیاق داشته باشیم و با انجام آن کار احساس خوبی داشته باشیم باز هم زمان لازم را می برد اما چون از انجام آن لذت می بریم گذر زمان برای ما سریع تر می شود و کمتر آن را احساس می کنیم.در موضوع لاغری با ذهن باید به این نکته توجه داشته باشیم که هر فردی از لحاظ درک محتوا ، محتویات ذهنی و نحوه ی عمل به آموزش ها با فرد دیگر تفاوت دارد و همین امر هم باعث تفاوت در نتیجه ی افراد می شود و هیچ کس نباید خود را با دیگری مقایسه کند بلکه باید وضعیت اکنون خود را با وضعیت زمان شروع دوره که در چه شرایط روحی و نگرشی و احساسی و در آخر جسمی که قرار داشت مقایسه کند و مشاهده خواهیم کرد که ما دیگر فردی که دوره را شروع کرد نیستیم و بسیار از لحاظ نگرش ، احساس و باورهای خود تغییر کرده ایم و خود این امر هم موفقیت محسوب می شود .لاغری علاوه بر یک پروسه ی ذهنی یک پروسه ی جسمی هم دارد اگر با حال و احساس خوب باشد گذر زمان کمتر خود را نشان می دهد .نکته ی دیگری که باید به آن توجه داشته باشیم این است که همان طور که هر عضوی از بدن ما مانند دست ، پا ، قلب و … فقط و فقط برای خود ما کار می کند نه دیگری ذهن ما هم فقط برای خود ما کار می کند و نباید در موضوع لاغری به این فکر کنیم که من به خاطر مثلا جلب توجه بیشتر همسرم ،دوستم یا هر کس دیگری باید لاغر شوم و یا مثلا باید تا عید نشده ، تا عروسی خواهرم و … باید لاغر و متناسب شوم که در این صورت نتیجه ای نمی گیریم و لاغر نخواهیم شد چون ذهن ما فقط و فقط برای خود ما کار می کند نه دیگران .خود من در طول این هفتاد و پنج گامی که بر داشته ام بارها به خود گفته ام که چرا از لحاظ جسمی تغییری نمی کنم و دچار یاس و نا امیدی می شوم و باز به خود می آیم و به خودم می گویم مگر من این اضافه وزن و چاقی را در مدت کوتاهی به دست آورده ام که الان انتظار دارم در مدت کوتاهی آن را از دست بدهم و به این آگاهی رسیده ام که بدن و جسم من پروسه ی باز سازی و ترمیم و در نهایت لاغر شدن را با سرعت ثابت و تغییر نیافتنی سپری و طی می کند و عجله برای او هیچ مفهومی ندارد و من همه چیز را به خود بدن و جسمم که می دانم از قابلیت و توانایی بالایی بر خوردار است سپرده ام و دیگر اصلا برایم مهم نیست که چقدر زمان می برد تا تغییرات در جسمم خود را نشان دهد چون من به مسیر و راهی که در آن قرار دارم ایمان قلبی دارم و می دانم که راه و روشی درست است و دیگر زمان برای من مفهومی ندارد و مهم مسیر درستی است که طی می کنم و مطمئنم که بالاخره متناسب و لاغر می شوم ، ختم کلام.

      “یا حق ”

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار صالحه
      1402/01/06 18:31
      مدت عضویت: 462 روز
      امتیاز کاربر: 50315 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 639 کلمه

               سلام ودرو بر شما وهم مسیران عزیز 

      هوای بهاری واحساس ارامش بودن دراین هوا به ادم توان حرکت به جلو رو میده 

      من خودم ادم عجلوی هستم ولی خوشبختانه تو این مسیر نپدونم چی منو نمک کیر کرده اصلا عجله ور من خیلی کم رنک شده حتی خودم تعحب میکنم من این من هینکه دارم  در باره عجله نکردن میخوام بونیسم 

      چون ورو خودم به ایمن سایت کار خدا میدونم وخداوند ازعجلو ل بودنم خبر داره کاری کرده که من باید زمانی  این دوره تهیه کنم که کلا همه مغازها بسته هیستن  من نمتونم پرنیت بگیر وای خدا من چون شما توبخش اول نوشتید که اول حتما باید پرنت گرفته بشه از یی متن من نمتونم این کاره بکنم پسباید زمام بزارم تابعد ازسیزده تا مغازها باز بشن پس تااون زمان من تویی ۱۰۰ گام کارمو  ادامه میدم .

      به اتتخاب خدا شک نکنید کارش حرف نداره من با بودن در این جا این عجلویی رو گم کردم واصلا عجله دیگه ندارم اگه تو این عجله۳ ما ه قبل دروره تهیه کرده بودم شاید این ارامش نداستم ولی امروز خیلی ارامش  دارم امرور به پسرم میگفتم امسال سال نتیجه گرفتن من هست میخوام کاری که دوست داشتم تا حالا موفق به دست اوردنش نشدم امکان شو برای خودم رقم بزنم تو بیا یی حرکت کن که یی تغییر خوب تو زندگیت باشه پسر بهمن گفت باید همه اعضای خانواده تغییر داشته باشیم تحول تو کل خانواده فقط یگی 

      نه

       خوب داره جواب  میده باورش برام سخته که پسرم برای همه خانواده تغییر میخواد تشویقش  کردم اون با سن کمش یی تغییر تو کل مبخواد من دارم نسل بعدازخودم از این چاقی رهایی میدم این زنجیرچاقی رو پاره مبکنم نسل بعداز من خدا بخواددیگه مشکل چاقی نداره خوب برای این حرکت بزگ تویی خانواده اگه زمان خیلی زیادی هم بزارم ارزش داره چون دارم برای اینده نسلم کار میکنم نه فقط خودم افرادی که تو این زمان عجله دارن ابن صحبت من شاید به کارشون بیاد اونها دارن نسل بعداز خودسون نجات میدن از چاقی پس می ارزه که زمانش  طولانی وبا کیفیت باشه 

      برای چاقی من به خودم زمان ندادم نگفتم تا عید من باید چاقی وچاقتر بشم نگفتموبرای عروسیی یا اون مهمانی باید 

      چاقتر بشم حتی نگفتم عجله دارم که زودتر وبیشتر چاق بشم 

      حالا تو باند برگشت بجای برگشت تو همون مسیر یی مسبر دیگه رو برای خودمون پیدا کردیم بودو مبخواهبم برسیم انگار کار جسم ما زود پزه که باعجله ما اونم سریع مارو لاغر بکنه 

      رمامن پیبره وقت میخوا د تا جسم ارام ارام شروع به کم کردن جسم ولاغر شدن بشه من ادم عجول دارم تو ۳ ماه کم کم به نتبجه میرسم خودم احساس میکنم وزنم کم شده چون وزن کشی ندارم از لباسها متوجه میشم مقایسه وحتی دیدن در اینه وهر چیزی که شما گفتید انجام نمیدم کم کم دارم نتیجه میگیرم‌من این پروژه رو برای خودم ۲تا۳ سال درنظرگرفتم با قرا  گرفتن تو زمانش به خودم خواهم گفت چه  خوب به خودم رمان دادم عجله نکردم حالا نتیجه گرفتم عجله امروز اون نتیجه دلچبو ازمن میگیره

       پس عجله بی عجله اگه من دو یاسه سال قبل این سایت پیدا کرده بودم حالا ا ون نتیحه گرفته بودم پس تاچشم به هم بزنیم این زمان هم میگزره چه بخواهیم وچه نخواهیم واون زمام افسوس عجله کردن در حال حاضر رو نخوریم پس به خودمون وزمان وفت بدیم استمرار داشته باشیم وفتی به نتیجه رسیدیم کیف حال خوشس مال خود ماست اول مال خود ماست نه دیگران به خاطر دیگران کاری نکنید چون ذهن برای کسی تغییر نمیکنه فقط برای خودمون تغییر کیف اول لذت اول تجربه اولش فقط فقط مال ماست وتمام بعدازاون شاید دیگران کمی از بودن ما تواون وضعییت لذت ببرن تنهاما خودمون داریم لذتشو میبریم اون زمان دیگه افسوس ای گاش به خودم وفت میدادم  عجله نمیکردم دیگه نیست 

        ( اگه امروززمان با خودمون بدیم  وقت زیاد در نظربگیرم )

      خدا پست وپنهاهتون یاحق حق نگه دارتو

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ملکه عشق
      1400/10/29 17:17
      مدت عضویت: 1229 روز
      امتیاز کاربر: 10303 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,016 کلمه

      اگر غم لشکر انگیزد که خون عاشقان ریزد 

      من و ساقی به هم تازیم و بنیادش بر اندازیم (حافظ)

      سلام و درود استاد جااان و هم مسیری های طالب حقیقت و معرفت 

      عجله کردن برای لاغر شدن…

      همه افراد چاق برای لاغر شدن عجله دارند و هرچه از تعداد سالهایی که برای لاغری تلاش کرده اند بیشتر بگذرد عجله آنها برای لاغر شدن بیشتر است از طرفی انگار لاغری در دسترس نیست و بسیار از ما دور است و از طرفی تبلیغات رسانه ای از پارامتر زمان برای فروش محصولات خود استفاده کرده اند تا اشتیاق و انگیزه برای لاغر شدن را درمشتریان ایجاد کنند …

      و دقیقا همینجا فرد چاق روی شمشیر دولبه قرار می گیرد لبه ای که به او اشتیاق و انگیزه میدهد و لبه ای که به زودی نتیجه شکست را به طور ناامیدانه ای به او القا می کند….

      منم با خود می گفتم استاد فقط می تونند عاشقانه این کاررو انجام بدهند این همه فایل و آگاهی ارزشمند که هرروز هم به اون اضافه میشه توی سایت و اینستا یک دلیلش این هست که با زمان آشتی کنیم و از مسیر لذت ببریم از عجله کردن بپرهیزیم برای هر کاری یا هر مسیری یک پروسه زمانی وجود دارد و ما به راحتی می پذیرم و گلایه نمی کنیم اما برای چاقی هر چندوقت یکبار درگیر توجه به تغییرات اندام خود می شویم این جسم ما برای تغییر کردن یک پروسه ای را باید طی کنی و نیاز به زمان داره و اگر بهش فرصت بدیم و بهش اعتماد کنیم به بهترین نحو کار خودشو انجام میده حالا گاهی هم درگیر میشیم که چطور لاغر میشیم این چربیها دفع می شوند یا سوخت می شوند یا پوستمون شل میشه و خلاصه ما فقط داریم تصویرسازی در ذهنمون انجام می دهیم و در مسیر صحیح لاغری با ذهن  اختلال ایجاد می کنیم در آموزشهای ذهنی و مهارتهای قوانین جذب هم یک قانونی داریم. خواسته خود را طلب کن ولی برایش راه انتخاب نکن !….ما یه جای زندگی از دردورنج چاقی تسلیم خداوند شدیم و به خدا سپردیم و به لطف و عنایش هدایت شدیم به سایت تناسب فکری الآن هم جزئی از کار با ماست ورودی افکار صحیح لاغری و دریافت آگاهی های مناسب مربوط به آن را داشته باشیم و ادامه بدهیم بقیه کار هم به ما مربوط نیست که چطور و چگونه فقط می سپاریم و می شود ….

      با فصلهای زندگیت نجنگ بلکه موهبت و حکمت هرروز آن را دریافت کن و به وقتش تغییر فصل انجام می شود.

      یک دلیل عمده عجله ما در مسیر لاغر شدنمون بر می گرده به اینکه لاغری برای خودمون نیست یعنی به خاطر موضوعی یا شرایطی یا افردی می خواهیم لاغر بشیم و انگار یک مسئولیت و وظیفه ای در قبال عوامل بیرونی خودمون داریم که هرروز هم کارفرما میگه پس چی شد ؟!..و ما شرمنده ایم 😳

      البته شاید به این واضحی هم در ذهنمون نباشه ولی اگر کمی فکر کنیم با سکوت می توانیم متوجه ریشه افکار و رفتارمون بشیم ….

      به لطف و اراده الله مهرباتم در این مسیر و تمام جنبه های زندگیم کمی صبور تر شده ام و متوجه شدم که مهارت در هر کاری با استمرار و تکرار و تمرین در اون حرفه امکانپذیر است و می خواهم شاگرد حرف گوش کنی باشم ولی خودم ناآگاهانه بارها در این پارامتر زمان گیر می کنم و البته منفی باف راه و روشهای خودش را همیشه دارد با توجه به اینکه من پارسال با شروع این دوره و کمتر از دوماه حدود ۱۰کیلو  از اضافه وزنم کم شد ….الآن که در تکرار دوره هستم هرچند وقتی منفی باف زیرکانه و به روشهای مختلف به نوعی منو با پارامتر زمان درگیر می کنه چرا تو این دوره خیلی تغییر نکردی !؟حتما داری اشتباه انجام می دی!… یا خوب عمل نمی کنی !….البته چون می دونه من باور دارم به این راه و می دونم این تنها راه هست از جهت سرزنش و خود تخریبی وارد میشه !….

      تنها احساس قلبی ام اینه که من اینبار از بنیاد بر اندازمش ….💪💪👑

      سرزمین ذهنم حسابی شخم خورده خراب آبادی است که نپرس !…..

      سری قبل خیلی نتیجه خوبی گرفتم و البته سریع اما تغییر بینش و ادراکم اینبار فراتر از سری قبل هست و من واقعا از انجام تمرینم و مشارکت با دوستان در سایت لذت می برم …چندروزی بود تصمیم گرفته بودم لباسی با نقوش سنتی تهیه کنم و عکس آتلیه ای بندازم همین تصمیم و ذوق آن موجب شده بود که منفی باف وارد بشه !…بگه توی عکست چاق افتی و زشت میشی!…  حالا بری خرید شاید اصلا سایزت نباشه ؟!…..و ترس و نگرانی و یه جورایی عجله افتاده بود به جانم و چرا چرا های ذهنی  که چه اشتباهی می کنی ؟!….چرا خودتو سرکار گذاشتی اگر داری هرروز وقت میزاری پس دقیق عمل کن !…..و در ذهنم انبوه افکار منفی فریاد می کردند…. که نتیجه آن هم می شود خود تخریبی و ناامیدی … 

      سعی می کنم تجربه روزمره ام را با شما به اشتراک بزارم که با شیطنتهای منفی باف آشنا شوید…الآن که فکر می کنم کمتر از ۳ماه هست که به صورت منظم دارم این دوره را تکرار می کنم و واقعا بهم خوش گذشته همین الآن نمی دونم گام چندم هستیم و از سر فصلها وارد میشم اصلا نفهمیدم چی شد و البته اگر بخواهم با استاد و روند تغییر جسمی ایشون خودم را مقایسه کنم تا۱۵ماه هم طبیعی است ….که باور دارم به اونجا نمی رسه …چون تمامی آگاهی ها و ارائه فایلها دائم به روز و پرمحتوا تر و راحتتر می شوند ….لاغری چیز عجیبی نیست که من از زندگی جابمونم تا بهش برسم با خودم گفتم میرم خریدم را می کنم و عکس را هم می اندازم قرار نیست لاغری چیزی به من بده مهم احساس کیستی خودم نسبت به خودم هست شاید امروز آخرین روز زندگی من باشه پس زندگی کنم اگر همین فردا هم به سایز تناسب خود برسم برای چندروز شوق دارم و بعد تکراری خواهد شد زندگی همانی است که بوده و است و خواهد بود زیبا آرام عااشق پس من هم با او همراه می شوم و در این مسیر وفور نعمت را در هر ایستگاه دریافت می کنم ….

      سپاس و درود بر شما هم فرکانسی های ناب پاینده باشید 🎶✨

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار من میتونم تغییر کنم
      1400/10/29 12:53
      مدت عضویت: 1039 روز
      امتیاز کاربر: 1306 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 286 کلمه

      عجله کردن
      چیزی ک همیشه در مورد لاغری تو دامش افتام همش با برنامه های مختلف زمان تعیین میکردم ک تو یه هفته چقدر کالری بخورم لاغر شم
      عجله باعث اضطراب و استرس و ناامیدی واز دست دادن اشتیاق بشه پس فریباجانم ب هیچ وجه عجله نکن
      با احساس خوب ادامه بده هر وقت شد شد تو زندگی کن زندگی خیلی شیرینه
      پس شیرینی ب تلخی تبدیل نکن
      الان تو عجله کنی چی میشه فک کنیم الان لاغر شدیم اگه زندگی کنی ب لاغری هم میرسی لاغری فرار نمیکنه همونجا هس این تویی ک باید سنگها رویک ب یک ورداری تا بهش برسی
      من حتی برای پخت عدا زمان میدم و طبیعی میدونم ک در اون زمان اون پخته میشه
      پس برای لاغری باید یک ب یک فرمولها رو کمرنگ کنی
      نگرشتو عوض کنی تا بهش برسی
      همیشه عجله داشتم برای لاغر شم برای عروسی فلانی برای اول مهر برای بعد عید
      برای عروسیم برای همسرم
      برای عید
      من لاغری روبرای همه میخواستم
      اما خودمو نمیدیدم
      و لاغری برای خودم نمیخواستم
      اما الان ب خودم فرصت دادم
      فرصت اینک خودمو بکوبم و دوباره بسازم اون‌جوری ک باید باشه
      و از خدا میخوام این فرصت رو بهم بده
      من لاغری رو سهم خودم میدونم
      پس چرا باید عجله کنم
      و
      چرا باید
      حس خودمو بد کنم
      من الان ی دو روز نتونستم بیام
      واقعا حس میکردم ی چیزیم کم شده رفتم اینستا و اینا گوش میکردم کسی منو مجبور نکرده بود
      میتونستم بهانه کنم مثل رژیم های قبل ک همش بهانه میکردیم تولده عیده و مهمونم ول کن
      من عاشق خودمم و این مسیرم و میدونم ک عجله باعث دوری من میشه
      خدایا شکرت
      ک منو با اسانترین راه لاغری اشنا کردی و لاغری اسونه چن من در مسیر درستم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار shahla mahmoudi
      1400/09/08 02:45
      مدت عضویت: 1709 روز
      امتیاز کاربر: 23447 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 122 کلمه

      سلام بر اسناد گرامی و دوستان همراهم

      موضوع عجله کردن واقعا یک چالش برای افراد با اضافه وزن است

      اما با تمرین و تکرار کردن فایلها و گوش دادن مکرر به فایلهای مربوط به عجله کردن ما میتونیم این حربه شیطان را که برای مایوس کردن ما از ادامه دادن این روش بکار میبرد مهار کنیم 

      همیشه باید این مثالهای عالی که استاد در مورد قبول کردن زمان برای مسائل دیگر را زدند به خاطر بیاوریم و ذهنمان را آرام کنیم 

      باید به خاطر داشته باشیم که عجله کردن نه تنها به ما کمک نمیکند بلکه مانع رسیدن به تناسب اندام ما میشود

      ممنونم استاد عزیز برای این فایل عالی و مثالهای عالی تر که زدید تا موضوع برای ما روشن شود و آنرا بهتر درک کنیم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار amirali2020110@gmail.com
      1400/09/02 13:30
      مدت عضویت: 1180 روز
      امتیاز کاربر: 10603 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 250 کلمه

      بنام خدا 

      با سلام 

      از قدیم گفتن عجله کار شیطونه چون این شيطان هست که مدام در گوشت پچ پچ میکنه یکسال گذشت چرا هنوز لاغر نشدی با خودم هستم من یکساله که تو سایت تناسب فکری هستم البته تو دوره های رایگان خیلی راضیم چندین سایز کم کردم و مرتب استمرار دارم خیلی آرامش دارم همین که،دوستمون هم نوشته با گوش دادن به فایلها حالم خیلی عالیه ،آرامش دارم ،تغییرات بسیاری کردم و هیچ عجله ای هم ندارم مشتاقتر از هر،روزم ادامه میدم و تا الان که یک سال هست میگذره سمت هیچ روشی دیگه نرفتم و هیچ تبلیغی هم منو وسوسه نکرده چون مسیرم درسته و می‌دانم که این جسم من نیاز به زمان داره که لاغر،بشه و من هیچ کاری ندارم چطور لاغر،میشه و تو چه مدت زمانی چون عشق هست سایت تناسب،فکری حالم خوبه و ادامه میدم .

      حالا فکر کنم من با ماشین میخوام برم مشهد از،همان اولش میدونم با توقف در،شهرهای دیگه و سیاحت کردن یک هفته طول میکشه تا برسم پس دیگه عجله ندارم لاغری هم همینه میدانم این پروسه زمان بره دیگه عجله ای،ندارم با اینکه افکار منفی را هر روز دارم که میگه تو چاقتر،شدی ،شکمت بزرگتر شده و،از این حرفها اما من بهش میگم من چاقی مو دوست دارم ازش متنفر نیستم من خودم یه روز دعوتش کردم که اومده تو جسم من و الان هم میهمانه نمیشه باهاش بدرفتاری کنم خودش داره یواش یواش میره تا موقعی که جسم من را ترک کنه من باهاش دوستم .

      ممنون استاد از فایل بسیار آموزنده. 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1400/08/15 19:19
      مدت عضویت: 1650 روز
      امتیاز کاربر: 28041 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,054 کلمه

      سلام خدمت استاد گرام و دوستان خوب و پر تلاشم 

       بازم استاد  چقدر قشنگ طی شدن پروسه لاغری رو برای ما منطقی میکنید که بابا نیاز هست یه زمانی طی بشه تا ما کامل لاغر بشیم  و با عجله  کردن هیچ چیزی درست نمیشه اصلا چرا ما در هر کاری زمان رو پذیرفتیم ولی در لاغری ما این  زمان رو نمیپزیریم و همش میگیم ما تا عید لاغر میشیم یا تا عروسی فلانی من لاغر میشم در حالی که در بقیه کارها من به راحتی میدونم باید زمان مشخصی طی بشه تا به نتیجه برسم مثلا :

      در آشپزی خوب میدونم فلان زمان نیاز هست تا عذام درست بشه .

      یا در طی کردن مسافتها میدونم فلان زمان نیاز هست تا من به مقصد برسم .

      یا در سال تحصیلی من میدونم یک سال نیاز هست تافرزندانم به مقطع بالاتر ارتقا پیدا کنن.

      یا در خیلی چیزهای  دیگه ما بحث زمان رو پذیرفتیم و عجله نمیکنیم 

      ولی بازم باید  همین جا خودم رو تحسین کنم  چون  از  وقتی که   وارد این دوره ها شدم هرگز گرفتار عجله نشدم اینقدر  در این مسیر حالم خوبه و از خودم و رفتارهای جدیدم و سیک خوردنم و آزادیم راضی هستم و لذت میبرم  که  وقتی نجوای عجله بیاد به خودم خیلی بلند و  قوی  میگم  مگر بد میگدره خب معلومه که نه چی از این بهتر که ازادنه بخورم و لدت ببرم و لاعر تر هم بشم  جیزی که در گذشته ارزوش رو داشتم و در خواب هم نمیدیدم به هین سبک لاعر شدن رو پس من ادامه میدم و کاری هم به نجواهای شیطانی ندارم در نهایت من به تتاسب دلخواهم میرسم و هرگز دوست ندارم حتی برای یک لحظه به اون سختیها و محدودیتهای دوران رژیم برگردم و اونها رو تجربه کنم پس  هر نجوای منفی هم داشته  باشم که بگه انگار لاغر تر نشدی پس چی شد انگار  دیگه دوره ها جواب نمیده و …..من خیلی راحت بهش میگم نه فقط باید ادامه بدم تا مهارتم بیشتر بشه و به درستی بیشتر به آموزشها  عمل کنم و بعد قطعا نتیجه خواهم دید پس فروغ بازم دمت گرم که  در این دو سال و خورده ای که در سایت بودی هیچ وقت نگفتی من میخوام تا فلان تاریخ لاعر بشم  و همچنان پیوسته و آهسته داری راهت  رو ادامه میدی .

       و نکته ی  دیگه که هست اینه که اصلا نباید به اینکه چطور بدن چربیها رو دفع میکنه فکر کنی  اصلا من نباید کار داشته باشم و با خودم فکر کنم بگو من با این راه به راحتی لاعر میشم اما چه جوریش رو کاری ندارم به من چه اصلا  بدن چه جوری کارش رو انجام  میده  به قول استاد میخواد ماشین بگیره ببرشون میخواد دفعشون کنه و …. به من ارتباطی نداره .مگر حالا من میدونم چه طور بدنم زخمها رو ترمیم میکنه و یا من نگران این کار بدنم میشم  ؟؟؟ نه هیچ وقت .یا اینکه من هیچ وقت نگران گردش خون و سلول سازی و … در بدنم . نمیشم و به بدنم اعتماد دارم و اونم کارش رو خوب انجام میده پس در این زمینه هم باید به بدنم اعتماد کنم و نگران نباشم .

       و اما نکته ی دیگه این هست که اگر من بخوام به خاطر کس دیگری لاغر بشم هرگز  للغری در بدن من انجام نمیشه نه تنها لاغری بلکه  هر کار دیگه ای که در زندگی بخوام به خاطر دیگری و حرف مردم انجامش بدم یا بهش نمیرسم یا اگر برسم بدون منفعت هست چون ذهن من نمیتونه کاری رو به خاطر کس دیگه انجام بده پس من بارها میگم میخوام لاغر تر بشم که خودم سلامت تر باشم خودم از لحاظ روحی شادابتر باشم خودم سبک تر بشم خودم جوانتر و زیباتر بشم خودم خوش،لباس تر بشم خودم با اعتماد به نفس تر بشم و تتها سودش برای خودم  هست نه هیچ کس دیگه و هیچ به درد اونها نمیخوره .پس در لاغر شدن ما باید لاعری رو برای خودمون بخواییم و برای لاغری نباید عجبله کنیم و زمان رو بپذیریم و بگیم اون زمان  رسیدن به لاغری جزیی از ما هست که اگر حالمون در مسیر خوب باشه ما اصلا گذر زمان رو حس نمیکنیم و انگار اون مدت زمان مثلا اگر دوسال هست میشه دو دقیقه ولی اگر حالت بد باشه و فیلم در بیاری زمان به سختی و کندی برات میگذره و من خودم کسی هستم که اصلا گذر زمان رو حس نکردم و در این مدت چنان با اشتیاق و انگیزه  هر روز یک گام برداشتم و هر روز منتظر بودم که ببینم فایل جدید چیه و چی باید بنویسم و بسیار خوشحال از بودن در این مسیر و گوش دادن به فایل جدید بودم که متوحه گذر زمان نشدم و من هنوزم مشتاقم که این راه رو هر روز با تعهد و انگیزه ادامه بدم و اصلا از بودن در سایت لذت میبرم و حالم خوب میشه و اگر نیام و فایل گوش ندم اون کار  اذیتم میکنه پس به راهم با حال خوب بیشتر ادامه میدم تا بازم کمتر حسش کنم واقعا من از بودن در  این مسیر شاداب و خوشخالم و حال بسیا بسیار عالی دارم که هر روز بابت این نعمت  و آرامش و آزادی و حال خوب از خدا سپاسگزاری میکنم .

      برای من پروسه ی زمان واقعا مخفی هست و من حالم بهتر هست اشتهام تغییر کرده و حرص، ولعم کمتر شده و  حالم بهتر شده من خیلی قشنگ دارم ادامه میدم حالا یه جاهایی هم نجوا هست اما باید بگم خودم خوب جوابش رو میدم و و ضعیفش میکنم تا برمن علبه نکنه و بیشتر اوقات در کامنتهام نوشتم که چطور ساکتش کردم و راهم رو ادامه دادم .

      پروسه ی لاعری یک پروسه ی ذهنی و جسمی  هست پس نیاز داره  عجله نکنیم .

      درسته تمام روشهای بیرونی و تبلیغات  میخوان ما رو وسوسه کنن که اون محصولات  رو تهییه کنیم پس اونها وعده ی های الکی میدن که میخوان   در یک زمان کم  نتایج بزرگ به ما بدن که اصلا اینطور نیست و ما نباید گول بخوریم .

      زمان رو با حال خوب سپری کن تا بهت فشار نیاد و لذت ببری پس بارها  بگو طبیعیه که در یک پروسه ی زمانی برای لاغری باشم و با حال خوب ادامه بده .

      بیتهایت عالی و تاثیر گدار بود و برای منی که در مسیر درستم با این فایلها قدمهام محکمتر و با تعهد تر و مشتاقانه تر میشه پس نتایج من هم  به زودی بزرگ و بزرگتر و عالیتر میشن خدا رو شکر 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار zary.ahmadi
      1400/08/07 21:48
      مدت عضویت: 1374 روز
      امتیاز کاربر: 10027 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 946 کلمه

      گام ۷۵:عجله کردن برای لاغر شدن

       با سلام:  در تمام سالها که برای لاغر شدن از روش های مختلف استفاده می کردیم و از روشی به روشی دیگر و هیچ گاه به آنچه آرزو داشتیم نمی رسیدیم چون مسیر را اشتباه داشتیم نه تنها مسیر را اشتباه داشتیم بلکه عجله هم داشتیم غافل از اینکه این رژیم ها یک ازمون سخت و طاقت فرسایی هستند آزمون سخت جسمی که به زور بدن تحمیل می شود و بعد نتیجه آش را هم همه تجربه داریم  وقتی عجول باشیم درگیر یک حالت اضطراب و استرسی می شویم که در اثر عدم نتیجه گرفتن در ما به وجود میاد و همین اضطراب و استرس ناشی از نتیجه نگرفتن می شه که ما نمی توانیم از زندگی مان لذت ببریم و نتوانیم آرامش را تجربه کنیم  وقتی در یک مسیر قرار می گیریم می خواهیم به واسطه اون مسیر به یک خواسته برسیم یکی از موضوعاتی که همیشه بایستی اون رو همراه خودمون داشته باشیم لذت بردن از مسیر زندگیمونه و بتونیم لحظه به لحظه از رشد کردن و پیشرفتمون لذت ببریم و بابت داشته های زندگیمون شکر گذار باشیم در مسیر لاغری با ذهن ما از لحظه به لحظه زندگیمون لذت می ببریم  اما وقتی عجول باشیم نمی توانیم این احساس رو تجربه کنیم چون همیشه داریم دست و پا می زنیم و اصل زندگی در این بین فراموش می شه (مثل قبل از آشنایی با روش ذهنی که برای لاغر شدن از روش‌های مختلف در حال دست و پا زدن بودیم )و اون اینه که زندگی داخل یک مسیر قرار داره زندگی در بک جای مشخص قرار نداره 

      یک موضوعی که من متوجه افراد متناسب شدنمو دیدم صبح یک قهوه بر می دارد و می  ره پشت کامپیوتر و مشغول انجام دادن کارهایش می شه و ضمن اینکه کار می کند ذره دره از قهوه آش را می خورد و اصلا در خوردش عجله ای ندارد با لذت و آرامش همراه با انجام دادن کارش قهوه خودش را می خورد 

      بکی از راههای موفقیت امیز فروشنده ها در مسیر لاغر شدن تبلیقات ؛زمان می باشد ! چرا !؟ چون می دانند افراد در شرایط روحی قرار دارند که از چاق شدن خودشونردر رنج هستند و وقتی تبلیقات می گوید در مدت زمان کم کلی لاغر می شوید حتی مقدار را هم تعیین می کنند و آن فرد چاق این را باور می کند و خود را در شرایط سخت رژیم های طاقت فرسا که کلی آسیب جسمی و روانی وارد می کند  قرار می دهد و به نتیجه هم نمی رسد باید واقف باشیم که لاغر شدن در عرض جند هفته به سلامتی ما آسیب می زند چون غیر ممکن است بدن به روند طبیعی خودش بتواند کلی وزن در مدت کوتا کم کند اما در روش لاغری با ذهن با روند طبیعی پیش می رویم و نه تنها آسیب وارد نمی شود بلکه کلی آسیب های وارده بهبود پیدا می کند

      ۱–مقابل اینه باستید و به هیکلتون گیر بدهید در واقع عجله دارید 

      ۲–روی ترازو رفتن و با دیدن عقربه ها به خود و ترازو و بخت و اقبالتون بد و بیرا بگوید در واقع عجله دارید

      ۳–دچار خشم و استرس می شوید در واقع عجله دارید 

      ۴-به هر چیزی گیر می دهید در واقع عجله دارید 

      اگر می خواهید لاغر شوید و صبور نیستی و می خواهید سریع  از شر چند کیلو اضافه وزنتان خلاص شوید در واقع ناشکیبایی در لاغر شدن کار افرادی است که تصور می کنند بدن انسان مثل یک تکه بخ است و می توان با گذاشتن آن در معرض نور خورشید ذوبش کرد برای همین به سراغ رژیم های مختلف می روند که در تبلیقات شاهد آن هستند

      دلایل دیگر عجله کردن برای لاغری شخص می خواهد خودش را برای عروسی آماده کند و براش زمان هم تعیین می کند :مشتری عروس داشتم که لباسش را آورده بود براش درست کنم و سه هفته مانده بود به عروسش ،گفت:لباسم را طوری انجام بده که تصیمیم دارم چند پوندی کم کنم ،گفتم چه جوری:گفت:این سه هفته رژیم مخصوصی دارم که به سرعت وزن کم می کند و خیلی هم مطمعن بود چون تبلیقات روش اثر گذاشته بود 

      یا اینکه برای عروسی دوست یا فامیل متوجه می شوید لباسی را که چند وقت قبل خریده اید  براتون تنگ شده  و این مقوله بد جوری روی اعصاب تون اثر می گذارد و تصمیم می گیرد که به سرعت باید لاغر شوید و این عجله بی نتیجه باعث کلی صدمات روحی و جسمی می شود 

      یا اینکه می خواهید وزن کم کنید که روی فلانی را کم کنید  یا وزن کم کنید که بیشتر مورد توجه واقع شوید بعنی در واقع برای خودتون نیستی و کار به مراتب سخت تر می کند چون ذهن ما برای کسی کار نمی کند در روش لاغری با ذهن با هیچگونه از این مقوله ها سر و کار نداریم فقط باید لاغر شدن را یاد بگیریم و استمرار داشته باشیم. عجله نکنیم زمان تعیین نکنیم در احساس خوب باشیم و خود را رها کنیم ذهن خودش با گرفتن فرمول های جدید کارش را به نحوه احس انجام می دهد همانطور که وزن اضافه کردن یکباره در ما ایجاد نشده برای کاهش وزن هم نباید عجله کرد

      وقتی ما عجول باشیم انتظار نتیجه های بزرگی رو در اول میسر داریم و به دلیل عدم تمرکز و نگرفتن نتیجه ما به هیچ چیزی نمی رسیم و این باعث می شه که در زندگی تنبل بشیم و کارها و قسمت های دیکه زندگیمون رو بیخیال بشیم و انجام اونارو به تاخیر بندازیم چون نتیجه نگرفتیم انجام دادن بقیه کارها رو بی فایده میدونیم عجله کردن باعث می شه که نتیجه های کوچک زندگیمون رو هم نبینیم و همین باعث دلسردی در زندگی می شود پس برای گرفتن نتیجه بایستی صبر رو به جای عجله جایگزین کنیم .صبر کلید حل مسایل ماست .سپاسگزارم خداوند 

      سپاسگزارم استاد 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1400/06/12 10:39
      مدت عضویت: 1601 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 519 کلمه

      >عجله کردن یکی از ترمزهای مهم لاغر شدن

      دلیلش هم همون دلایلی هست که عنوان کردین

      خسته شدن از رنج چاقی

      خسته شدن از حرف و حدیث بقیه

      خسته شدن از سالها اضافه وزن

      خسته شدن از اینهمه بار اضافی چربیها

      کلا در قرآن هم اومده و انسان رو عجول معرفی کرده و انگار این عجول بودن در ذات ما است حالا جالبه به قول شما ما در بسیاری از موضوعات پروسه زمان رو پذیرفتیم و مهارت در هر چیزی رو به زمان و تجربه ربط میدیم ولی در بعضی موضوعات دیکه مثل لاغر شدن و پولدار شدن و موفق شدن ته دلمون میخواد شب بخوابیم صبح متناسب و ثروتمند شده باشیم.

      و کاملا با حرف شما موافقم که در موضوعاتی مثل لاغر شدن و جوانسازی پوست یا پرپشت شدن و افزایش رشد موهای سر و الانم که ثروتمند شدن چون خودمون دنبال راه سریع و میانبر هستیم شرکتها هم از همین ضعف ما استفاده میکنن و محصول یا دوره ای رو معرفی میکنن که در عرض مدت کوتاهی به نتیجه میرسه قبلا در ماهواره بود الان در تلویزیون ایران هم وارد شدن اینجور تبلیغات 

      در تبلیغات ماهواره ای که من قبلا خیلی میدیدم که یه آدم ورزشکار که تمام بدن عضله است و سیکس پک داره و…رو به عنوان کسی که از محصول اونا استفاده کرده و در مدت کوتاهی به این اندام رسیده معرفی میکردن

      یا یه خانوم لاغر اندام که احتمال زیاد مدلینگ هست رو به عنوان نتیجه استفاده از اون گن لاغری معرفی میکردن

      ما هم که دلمون از چاقی پره چشممون و گوشمون هم داره میبینه و میشنوه که طرف در مدت کوتاهی به این اندام رسیده و راحت فریب این تبلیغات رو میخوریم و مشتری ثابت این شرکتهای مسخره هستیم هربار هم به شکلی فقط عنوان یا محصول عوض میشه و نتیجه هم جز عوارض چیزی نیست

      و نا امیدی و افسردگی و سرزنش خودمون و از دست دادن مبلغ زیادی هزینه….

      همینها باعث شده ما برای لاغر شدن عجله داشته باشیم و حتی با لاغری با ذهن هم که آشنا میشیم نمیپذیریم که این ذهن هست که باید تغییر کنه…

      و جسم که کاره ای نیست و در ضمن یه سرعتی داره که حتی در آدمهای مختلف هم با هم متفاوته

      محتویات ذهنی آدمها متفاوته درگیریهای ذهنیشون با هم متفاوته توجه شون به چاقی  با هم فرق میکنه و حتی درکشون از فایلها متفاوته و همین تفاوتها باعث میشه نتیجه ها هم از نظر زمانی با هم فرق داشته باشه با اینکه روش یکیه….

      ولی همه دلگرمی من به اینه که هر کسی ادامه بده بالاخره متناسب میشه.الگو و شاهد مثالش هم خود شما…‌

      هربار که ذهنم منو نا امید میکنه هربار که توجهم میره روی نافرمیها هربار که انتظارم از خودم لاغری بیشتر هست ولی جسم اونو نشون نمیده (که زیاد هم رخ میده)حرفای شما رو به ذهنم میگم شما رو مثال میزنم به عنوان کسی که ۷ ساله داره در این مسیر حرکت میکنه و با خودم میگم امکان نداره ادامه بدی و لاغر نشی…

      با خودم میگم آخه دردی که نداره محدودیتی که نداره نخوری نداره یه قدم هم لازم نیست برداری پس چرا ادامه ندی…و با همین صحبتها و اقدام برای گوش دادن فایلها ذهنم رو ساکت میکنم و قدم اون روز رو بر میدارم🙂

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 15 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار maryamkhazaie0000@gmail.com
      1400/06/10 21:34
      مدت عضویت: 1209 روز
      امتیاز کاربر: 458 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 358 کلمه

      بنام خداوند بخشنده مهربان سلام ب استاد عزیزم و دوستان همراه .گام۷۵عجله کردن برای لاغر شدن .

      عجله کردن واسه  لاغری یکی از موانع ذهن است ،واقعا چرا اینطوریه ک برا همه چی زمان تعریف شده رو قبول می کنیم ولی برا پورسه لاغری ما نمی تونیم بپذیریم ک باید زمان بگذره و پورسه نسبتا طولانیه داره ادم ها عجولن ولی ادم هایی چاق خیلی عجولن ترن ب نظرم .و اینو درک کردن این طراح ها ک محصولات لاغری میفروشن ک ادم هایی چاق شدیدا ب لاغری نیاز دارن و عجولم هستن ب خاطر همینه ک میگن توی یک ماه ۲۰ کیلو وزن کم کنید و وقتی یک ادم چاق این تبلیق رو می بینه و اطلاعی از مسیر صحیح و غلط نداره خودشو ب اب و آتیش میزنه ک اون محصول لاغری رو تهیه کنه ،من خودم خیلی با خودم حرف میزنم ک من ب خاطر خودم می خوام لاغر شم ک دوست دارم سبک تر بشم بهترین لباسها و لباسهایی ک دوس دارم بپوشم ولی منفی با ف میگه ن لاغر بشی ب خاطر عروسی  فلانی ،ک با فلانی بگی دیدی منم لاغر شدم و…در حدی اذیتم میکنه ک چند وقت پیش ی تبلیغ لاغری توی اینستا دیدم ک نوشته بود بدون ورزش و رژیم و دمنوش لاغر شو منم از روی کنجکاوی فالو کردم بعد دیدم تبلیغه الکی بوده طرف برنامه غذایی و ورزشی میده واسه لاغری ،هیچی دیگه  اون هر چند وقتی ی بار ی پست از نتایج کسایی ک نتیجه گرفتن میزاره ،امروز ک یکی منو مسخره کرده بود ب خاطر چاقیم خیلی ناراحت شدم گفتم خدایا جور بشه من این دوره رو شروع کنم فلان وبهمان بعدش از اون طرف منفی باف شروع کرد ک برو رژیم بگیر خودتو لاغر کن واسه عروسی فلانی ک بعدش اونم میاد ببینه ک تو چقدر لاغر شدی بره تو چشش و از این حرفا بعدش گفتم ن اون راه صحیحی نیست من قبلا این راه رو رفتم اینقدر اذیتم کرد رفتم اون پیج رو انفالو کردم ک کلا بی خیالم شه واقعا حال این روزام اصلا خوب نیست سعی میکنم خودمو جمع کنم باز خیلی سخته با آرزوی تناسب واسه همه ی دوستای عزیزم دوستتون دارم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار angelikian4040@gmail.com
      1400/05/25 01:01
      مدت عضویت: 1076 روز
      امتیاز کاربر: 210 سطح ۱: کاربر مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 513 کلمه

      زمان پارامتری هست که ما انسانها برای خودمون تعیین کردیم ساعت بیولوژیکی بدن ما همیشه در حالت فعالیت هست هر زمانی که از شبانه روز ما آب و مایعات بخوریم بدن ما عملکرد خودش رو به بهترین شکل انجام میده و یا هر وقت گرسنه شدیم و غذا مصرف کردیم عمل جذب و هضم و دفع در بدن ما بصورت خودکار انجام میشه وقت و زمان برای خیلی از ما انسانها بی ارزش هست ما ساعتها وقت خودمون رو به بطالت سپری میکنیم ولی برای لاغری  تضمین میخواهیم ،استاد دقیقا این اتفاق در کار من هم وجود داره من مشاور پوست و مو هستم وقتی یک محصول رو پیشنهاد میدم افراد اول موضوع زمان رو مطرح میکنن  که کی نتیجه میگیرم و تضمین صددرصد میخوان مثل شما که فرمودین برای لاغری  از شما تضمین میخوان در هیچ جای دنیا تاثیر یک عامل مشترک روی افراد جامعه یکسان نبوده چون عوامل زیادی مانند سن ،جنس ،تغذیه ،استرس و شرایط افراد وجود داره که  با هم کاملا متفاوت هستند وبه همین دلیل ما شاهد این همه محصول متنوع با عملکرد های متفاوت هستیم لاغری هم از این امر مستثنی نیست همه ما از یک فایل مشترک استفاده میکنیم ولی درک هر کدوم از ما با دیگری متفاوت هست و تاثیر اون هم فرق میکنه بعضی از افراد زود و بعضی از افراد دیرتر به نتیجه میرسن در افراد چاق مسئله زمان هم باعث اشتیاق و هم باعث ایجاد افسردگی میشه تعیین زمان در لاغری انسان رو از رسیدن به هدف دور میکنه افراد فکر میکنن فقط با مدت زمان تعیین شده در این مسیر لاغر  میشن ولی بیشترین نتیجه رو افرادی میگیرن که حال و احساس خوبی در این مسیر دارن افرادی که حال بدی دارن نمی تونن ادامه بدن و دلسرد میشن این اتفاق پارسال برای من افتاد اول مسیر رو با اشتیاق طی کردم بعد از چهار ماه منفی باف مدام میگفت چرا لاغر  نشدی اینقدر من به این منفی باف توجه کردم که نا امید شدم و لیز خوردم من اگر به تغییراتی که کرده بودم نسبت به نقطه صفر شروع توجه می کردم ناامید نمی‌شدم بلکه اشتیاقم بیشتر می‌شد و اینکه دیدگاه دوستان رو میخوندم و بچه ها می نوشتن در مدت کم لاغر  شدن بیشتر حالم بد میشد در صورتی که کار من اشتباه بود چون حتی دوقلوهای یکسان هم شرایط یکسانی ندارن و من یاد گرفتم خودم رو بعد یکسال و نیم با نقطه شروع خودم مقایسه کنم و تغییرات مثبت و عالی که در رفتار خودم می بینم، ،هرروز یک فایل و یک آگاهی ارزشمند ،اینقدر این مسیر برای من اشتیاق داره که هروقت ناامید میشم میام توی سایت و حالم خوب میشه اینجا سرزمین رویاهای من هست اینجا همه مثل هم هستیم و حرفهایی در این دیدگاه‌ها گفته میشه که شاید عزیزترین افراد در زندگی ما این حرفها رو نشنیدن و من خودم به شخصه در این سایت احساس راحتی میکنم و خداروشکر میکنم و از استاد عزیزم  سپاسگزارم که این محیط امن و عالی رو برای من فراهم کردن که دیدگاهم رو بنویسم و دیدگاه دوستانم روبخونم ،خدایا شکرت  منو به این مسیر عالی هدایت کردی

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 24 از 5 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار متناسب موفق
      1400/05/03 23:30
      مدت عضویت: 1152 روز
      امتیاز کاربر: 13474 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 512 کلمه

      گام ۷۵ عجله کردن برای لاغرشدن 

      به نام خدا

      هر کار و فعالیتی که شروع میکنیم احتیاج به زمان و فرصت دارد.از ظرف شستن ،نظافت بگیرتا آشپزی… فرصت لازم است  تا غذای مان جا بیفتد کسی  از اعضای خانواده انتظار ندارند که  خورشت یا آبگوشت خیلی زود حاضر شود.اگر از زودپز هم استفاده کنیم باز هم احتیاج به زمان دارد .

      پرندگان برای بقای خودشان تخم می گذارند اگر بخواهند ادامه زندگی و بقای خودشان را ببینند باید زمانی مشخص از ۱۲ تا ۲۱ روز را روی تخم خود باشد .و صبر می کنند  آنها مطمئن هستند که نتیجه تلاش خود را می میبیند وتخم ها را رها نمی کنند .

      برای یادگیری و آموزش وارد دبستان شدیم یک سال طول کشید تا توانستیم حروف الفبا را بشناسیم و فقط جمله کوتاه توانستیم بنویسم و بخوانیم .

      برای گرفتن یک مدرک سالیان سال صبرکردیم و تلاش کردیم هیچ وقت در همان سال‌های اول انتظار مدرک نداشتیم .بایدزمان خودش را طی می کرد.

      اینقدر فکر کردیم که تجسم کردیم ازغذا ترسیدیم و خوردیم تا سالیان بعد چاق شدیم  از همان ابتدا ۸۰ کیلو نبودم پس پروسه چاقی هم زمان لازم داشت .الان هم نباید انتظار داشته باشم به سرعت متناسب شوم.عجله کار راخراب میکنه و باعث میشه انسان مسیر رو رها کنه .

       همین که در این چهار ماهه کلی تغییرات ذهنی داشته‌ام خیلی مهم است و یک پیشرفته.چند نفر به من گفتند جمع دور شدی خودش نشانه‌ای است که من در مسیر درست هستم

      نباید بنالم چرا لباس‌هایم هیچ فرقی نکرده و یا بگویم آنها اشتباه کردند نه ….تغییر در جسم زمان لازم دارد.

      همین که ترس  از خوردن  کیک و شیرینی خیلی کمرنگ شده  بدون هیچ نگرانی هر چه بقیه میخورندرا اگر بخواهم میخورم .اصلا  نسبت به بقیه خیلی کمتر می خورم .

      میل به مواد غذایی هم خیلی کمتر شده اخساس سبکی دارم .خودم را دوست دارم مرتب جلوی آیینه خودم را برانداز نمی کنم و از خودم بدم نمیاد .این یعنی موفقیت .بالاخره روزی میرسد که لباسهایم برایم گشاد بشن .

      تناسب من در مرحله ای از پخت غذا قرار گرفته که نه خام است نه پخته.

      اگر در این مرحله ،مسیر را رها کنم‌ همانگونه  خام می مانم ولی اگر ادامه دهم کاملاً پخته می شوم و هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ باطنی عالی می شوم.

      پس منم ادامه می دهم تا به آرزویم برسم .

      تناسب یکی از آن آرزو هاست من به لطف خدا می خواهم با قدرت ذهنم سلامتی ام را به دست بیاورم .هنگام پیاده رویی  با فایل پیاده‌روی، کارهایی که  استاد برای سلامتی می‌گفت را انجام می دادم به خودم گفتم چرا برای مشکل چندین ساله ام که من را خیلی اذیتم می کند و هیچ چاره ای جز عمل ندارم.

      مگه نه این که خداوند شفا دهنده است پس چرا من هیچ تمرکزی روی قدرت الهی که خداوند به من داده نکنم چندماه تمرکزم را روی این مشکلم بگذارم.تا ذهن قدرتمند من کارشو انجام بده از امروز با خودم عهد بستم که همینطور که برای پیاده روی تمرکز می کنم بر روی سلامتی خودم هم وقت بگذارم.

       تناسب با بودن در این مسیر برایم محقق می شود کافیه به وظایف عمل کنم و بهش زمان بدم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 15 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار sofiashirazi667
      1400/04/12 20:48
      مدت عضویت: 1304 روز
      امتیاز کاربر: 3599 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 141 کلمه

      سلام و خدا قوت ب استاد بزرگوار و دوستان متناسبم…من در بیشتر کارها عجله میکنم دوست دارم خیلی زود نتیجه اش و ببینم چندین مرتبه هم اقدام ب لاغری کردم حالا یا خودم دست ب کار شدم یا در پیج ها بوده همه اش عجله داشتم ک زودی وزن کم کنم یا باشگاه میرفتم همین طور..الان ک چند ماه هستش فکر کنم ۸ ماه باشه واقعا پی ب خیلی از اشتباهاتم بردم اصلا عجله ندارم خیلی آرام و ریلکس هستم همچنان هم ادامه میدهم راضی و خرسند هستم و بودن در این راه ب من آرامش خاصی میده درس زندگی و خداشناسی از استاد بزرگوار یاد گرفتم بنظر من این جور لاغر شدن و زیبا شدن هیج جای دنیا نیست ک در کنار متناسب شدن بخوان چیزهای دیگه ای هم بهت آموزش بدن ..استاد عزیز شاد و سلامت باشید ان شالله🙏🌷🌺

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار shahrbanou1346
      1400/04/09 02:47
      مدت عضویت: 1390 روز
      امتیاز کاربر: 22276 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 307 کلمه

      به نام خدا🥀🌹

      برداشت از متن :🌹🥀

      یکی از پارامترهای اشتباه ذهن افرادی که اضافه وزن دارند، پارامتر زمان است که به صورت کاملا اشتباه در فرمولهای لاغری مورد استفاده قرار می گیرد و باعث ایجاد عجله کردن برای لاغر شدن می شود.🌹

      همه افرادی  که اضافه وزن دارند،  دوست دارند در زمان کوتاهی لاغر شوند و این همان نکته مورد توجه شرکت ها و افرادی است که در زمینه تولید مواد، لوازم و روش های لاغری مشغول به فعالیت هستند.🥀🏖🌺🌷

      روش لاغری که  بتواند در ذهن افراد چاق این اطمینان را ایجاد کند که با استفاده از آن روش می شود در مدت زمانی مشخص و اغلب کوتاه مدت مقدار مشخص و البته قابل توجهی وزن کم کرد موفقیت دست نیافتنی در میزان فروش و کسب درآمد خواهد داشت و این همان شمشیر دولبه برای افراد چاق است.🍀🍀

      یعنی پارامتز زمان از طرفی می تواند باعث ایجاد اشتیاق لاغر شدن در ذهن افرادی که اضافه وزن دارند شود و از طرفی دیگر می تواند باعث ایجاد افسردگی و نا امیدی شدید در آنهایی شود که موفق به کاهش وزن و سایز قابل توجه در زمان مشخص و کم نمی شوند.🍁

      بنابراین توجه به پارامتر زمان و استفاده صحیح از آن برای ایجاد اشتیاق و انگیزه برای لاغر شدن امری مهم و تاثیرگذار در پروسه لاغر شدن است که باید مورد توجه قرار بگیرد.🏕🏕

      ما به خاطر سال ها رنج چاقی دوست داریم که سریع شرایط جسمی متفاوتی رو تجربه کنیم ☘☘

      اما با ید با خودمون صحبت کنیم و بگیم ، لاغری خیلی بهت نزدیکه میتونی در چند ماهه آینده تجربه ش کنی.. و شرایط بعدی هم به دنبالش میان لازم نیست عجله کنی..🌹🥀

      ایمان دارم که استفاده از فایل آموزشی عجله کردن برای لاغر شدن و درک کردن آنچه موجب ایجاد اشتیاق در ذهن ما برای لاغر شدن می شود می تواند روند لاغر شدن دوستانم را ساده تر و دست یافتنی تر کند.🥀🌹🥀🌹

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ainakaveh@gmail.com
      1400/04/07 18:53
      مدت عضویت: 1168 روز
      امتیاز کاربر: 25954 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 340 کلمه

      با سلام…وقت بخیر

      من آخر شهریور به گروه ملحق شدم.‌وپیش خودم فکر کردم تا عید شش ماه وقت دارم وخلاصه اتفاقهای خوبی برام میفته.

      دیگه مشغول شخم زدن در گروه شدم..دیدن فایلها.شناختن فرمولهای غلط ذهنم.کار کردن روی فرمولهای صحیح .نوشتن دفترچه های فراوان..دیدن فایلها..خوندن نوشته های بچه ها وبرای تکمیل شدن کارم ۱۳ گام تا ۱۳ بدر رو خریدم .دو بار کار کردم ودر نهایت با نهایت شگفت زدگی دیدم چند کیلو هم به وزنم اضافه شده.😣😪

      کل عید رو تو فکر وخیال بودم.🤔🤔

      هاج و واج یه کمی دلسرد شدم..که دیگران جواب گرفتند منم که اینهمه کار کردم وتازه اضافه وزن آنچنانی نداشتم…

      اما چون حقیقتا دریافته بودم که فرمولهای قبلی ذهنم سرتاسر اشتباه بوده..‌والان این فرمولهایی که دارم درست وصحیح است وخلاصه استاد هم مکرارا

      میگفتند تکرار..کنید…تکرار..‌

      از دوباره دوره صد روزه رو شروع کردم…فایلهای دیگر رو هم می دیدیم خلاصه در حال زیر ورو کردن این مسیر بودم.چون بقول استاد اگه حالت خوبه..اگه احساست خوبه..اگه از مسیر لذت میبری.پس بدون که راهت درسته وادامه بده…در ضمن اینکه من تغییرات عالی واساسی پیدا کرده بودم.

      دیگه از خوردن نمیترسیدم..چه زمان خوردن.چی خوردن..کی خوردن…بعد خوردن حساب وکتاب چقدر خوردن وعداب وجدان..‌‌

      هیچکدوم رو نداشتم ..راحت وفارغ بال شده بودم.

      پس سعی کردم بدون عجله از مسیر لدت ببرم.من خودم همیشه براین عقیده بودم که برای مسافرت باید از مسیر لذت برد..پس اینم مثل اون چرا عجله داشته باشم.من که این راه رو صد در صد قبول دارم.

      حالم خوبه..احساسم خوبه…دیگه اون چند کیلو وزن اضافی منو زیاد اذیت نمیکنه.پس باید ادامه داد.

      با اینکه چند روزیه که همسرم چند بار گفته بنظرم یه کم چاق شدی…میخندم ومیگم تا تورو دارم نیاز به یه لشکر دشمن ندارم.😄😃😅

      ولی موضوع اصلی اینجاست که من خودم راحتم.خودم آرامش دارم..خودم در این مسیر با عشق وعلاقه پیش میرم.وبقول استادم.‌اصل هم خودم هستم.

      وتصمیم دارم با همین فرمون جلو برم  واطمینان دارم با شناخت خودم وخدای خودم…وفرمولهای صحیح ذهنم بالاخره به اهدافم میرسم.

      دیگه احساس متناسب بودن دارم..‌مثل اونهمه سالیانی که متناسب بودم.دیگه رنج نمیکشم.

      نگرانی ندارم…وبجای فکرهای بیهوده به اتفاقات جدید وخوش آیند خودم فکر میکنم.

      وبه این باور هستم که انتظارم زیاد طول نخواهد کشید..رسیدن به اهدافم نزدیک است.

      🙏🙏🙏🙏🙏🙏

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5961 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 67 کلمه

        سلام دوست عزیز
        از اینکه در این مسیر حرکت می کنی خوشحالم و به شما تبریک می گم
        اصلا نگران مقدار اضافه شده نباش
        حتی اگه واقعی باشه
        ذهن تو هنوز هم مقداری از فرمول های چاقی رو در اختیار داره و همون فرمول ها داره نتیجه میده ولی دیگه زورهای آخرشه
        فقط ادامه بده
        از حرف هیچکسی ناراحت نشو اونها در مسیر لاغری نیستند که انتظار همراهی ازشون داشته باشیم
        فقط ادامه بده

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار ainakaveh@gmail.com
          1400/04/15 18:51
          مدت عضویت: 1168 روز
          امتیاز کاربر: 25954 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
          محتوای دیدگاه: 51 کلمه

          سلام استادم

          واقعا از جوابتون سپاسگزارم.

          وبی نهایت ممنونم که همواره حواستون به تک تک هنرجوهاتون هست..از اینکه به این گروه هدایت شدم بسیار خوشحالم .واقعا خیالم راحت شد ومنبعد با اطمینان خاطر بیشتری ادامه میدهم.

          چقدر از این جمله تون لذت بردم که دیگه روزهای آخرشه…واقعا ممنونم..

          براتون آرزومند موفقیت های روز افزون هستم.

          🙏🙏🙏🙏

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار s.mohammadi8195
      1400/04/06 12:57
      مدت عضویت: 1439 روز
      امتیاز کاربر: 6727 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 250 کلمه

      سلام 

      منم یکی از خصوصیتم اینه که در هرکاری عجولم .

      راه رفتنم سریع . صحبت کردنم سریع. غذاخوردنم سریع .و همینطور سریع به مسائل اطرافم واکنش احساسی نشون میدادم که به لطف الهی این آخر یه به خاطر کارکردن روی خودم خیلی کم شده ولی هنوز دارمش.

      برای رسیدن به هدفم از دو نشونه کمک میگیرم :

      ۱. صبر 

      ۲. تحمل 

      صبر یعنی با احساس خوب منتظر گذر زمان بودن . ولذت بردن از آگاهیهای جدید و اشتیاق داشتن  برای گوش دادن فایل ها و انجام تمرینات و آرامش ام در مسیر هست  وبه استاد آموزشهاش ایمان داشته باشم که من هم میتونم .

      تحمل یعنی با احساس بد منتظر گذر زمان بودن . مرتب خودمون رو چک کنم ببینم جسمم  تغییری کرده یا نه . فایل ها رو خوب گوش ندم تمرینات رو یک درمیون حل کنم . احساس یاس ناامیدی. و خستگی. پس کو .پس چرا لاغرنشدم.؟

      مشخصه که با تحمل یه کاری دیر یا زود خسته میشم و کنار میزارم .

      اما با صبر واحساس خوب و وقت گذاشتن برای خودم و اینکه طول مسیر هم تمرینمو رو انجام بدم وهم از زندگیم لذت ببرم  به نتیجه میرسم .چون من مرحله به مرحله وزنم اضافه شد پس بایستی مرحله به مرحله کم بشه و این با تکرار آموزشها میسره .

      من برای خودم میخواهم متناسب بشم 

      من برای خودم میخواهم رفتار غذایی درست بشه 

      من برای خودم میخواهم از مزایای متناسب شدن بهره ببرم 

      من برای خودم میخواهم از زندگی لذت ببرم و‌…

      من شایسته رسیدن به بهترین چیزها رو دارم .

      برای من متناسب شدن دلچسب ترین کار دنیاست .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار maryamzadk
      1400/04/01 00:13
      مدت عضویت: 1532 روز
      امتیاز کاربر: 27825 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 205 کلمه

      سلام خدمت استاد گرامی و دوستان بزرگوار 

      قبلا با تبلیغات ماهواره که دستگاه‌های ورزشی رو نشون میداد و تبلیغ لاغری میکرد من وسوسه شدم و دوچرخه ثابت و دستگاه دراز و نشست رو خریدم و چون از باشگاه رفتن ترس داشتم فکر میکردم با این دستگاه‌ها میتونم لاغر بشم اولش با شور و هیجان شروع میکردم و تمرین میکردم ولی بعد از یه مدت خسته میشدم چون تغییری در خودم نمیدیدم میگذاشتم کنار و به عنوان یه  وسیله اضافه گوشه خونه خاک میخورد و میرفتم دنبال یه روش دیگه برای لاغری که تمام روش‌ها مقطعی بودن و میخواستم با تعیین زمان برای لاغری به تناسب اندام برسم که نتيجه ای نمیگرفتم. 

      در هر کاری اگر اشتیاق داشته باشیم برای یاد گرفتن مسلما زود یاد میگیریم مثلا خیاطی یا آشپزی یا رانندگی کردن که برای یاد گرفتن این کارها عجله‌ای نداشتیم و با صبر و حوصله یاد گرفتیم و با استمرار و تکرار در آن کارها خبره شدیم برای یادگیری لاغری با ذهن هم نباید عجله داشته باشیم بلکه باید با احساس خوب باید قدم در این راه بگذاریم با اشتیاق و احساس خوب و صبر و حوصله فرمولهای صحیح رو یاد بگیریم و با تکرار کردن فرمولها ذهن رو آماده رفتارهای درست با مواد غذایی کنیم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فاطمه سادات
      1400/03/26 14:40
      مدت عضویت: 1697 روز
      امتیاز کاربر: 3766 سطح ۴: هنرجوی مبتدی

      نشان های دریافت شده

      سطح مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,365 کلمه

      سلام .

      گام ۷۵ 

      عجله کردن برای لاغر شدن مانع لاغریست . 

      وقتی عجله می کنیم یعنی داریم بر سر راه لاغری مانع قرار میدیم مانعی که نمیزاره دستور لاغری از ذهن به جسم برسه و در نتیجه باز هم فرامین چاقی داره صادر میشه . اصلا کسی که دچار حس عجله میشه یعنی  در ذهنش چاقی هنوز فعاله . وگرنه کسی که با لاغری ذهن  زندگی کنه و سعی کنه اون رو جاری نگه داره میدونه نتیجه ، متعاقب لاغریِ ذهن ،  در جسم ظاهر میشه . 

      پس کسی که ناراحته از چاقی یعنی ذهن چاقش فعاله .

      کسی که عجله میکنه یعنی ذهن چاقش فعاله 

      کسی که به دنبال وزن کردن خودشه یعنی ذهن چاقش فعاله .

      کسی که نگران غذا خوردنشه یعنی ذهن چاقش فعاله .

      کسی که عذاب وجدان می گیره یعنی ذهن چاقش فعاله 

      کسی که ولع داره یعنی ذهن چاقش فعاله 

      کسی که پرخوری میکنه یعنی ذهن چاقش فعاله 

      کسی که حتی پرخوری خودش رو میبینه یعنی ذهن چاقش فعاله 

      کسی که تنبلی می کنه یا حتی خودش رو تنبل می دونه یعنی ذهن چاقش فعاله 

      و مهمممممممتر از همه ی اینها کسی که نمی نویسه یا گوش نمیده  و این مطالب رو مرور نمیکنه یعنی ذهن چاقش  هنوز فعاله . 

      اینا همه واکنشهای ذهن چاقه و وقتی نظام چاقی بر ذهن حاکمه مشخصه که واکنشی همچون موارد بالا در ما پدیدار میشه .۵

      پس عجله کردن یکی از واکنشهای ذهن چاقه . کسی که داره لاغری رو بر ذهنش حاکم میکنه سعی می کنه این موانع ذهنی رو از رودخانه ی لاغری لایروبی کنه . یعنی این موارد رو شناسایی و با عمل نکردن به اینها کم کم چاقی رو از ذهن پاکسازی کنه 

      ما وقتی دچار عجله میشیم علاوه بر اینکه خود اون احساس  نشان چاقی ذهنه بلکه دیدن و توجه کردن به این احساس نیز نشان از چاقی ذهنه . چون کسی که ذهنش لاغر شده حتی دیگه نمیبینه و توجهی نمی کنه به این احساسات . 

      یعنی توجه کردن به این احساس هم خودش باز واکنش ذهن چاقه و اگر  این توجه نباشه باز به لاغری ذهن نزدیکتره . البته دقیقا این حالتها مثل تغییرات طیف رنگه  

      اینا همش مراحل تکامله و مهم در صلح قرار گرفتن با این مراحل هست . 

      عجله کردن و دیدن عجله شاید جزء ذهن چاق باشه ولی اگر ما در دیدگاه لاغری ذهن باشیم با بودن  این احساس دچار احساس مبارزه و جنگ نمیشیم بلکه حتی با این احساس هم در صلحیم و میدونیم این احساس تاثیری در جریان لاغری ما نداره . ولی وقتی ذهنمون چاقه با احساس عجله  هم دچار جنگ میشیم . پس اینم یه حالته که در موقع مشاهده ی احساس عجله میشه به لاغری نزدیکترش کرد و این احساس رو برطرف کرد . 

      پس از سه منظر احساس عجله بررسی شد .

      ۱- خود احساس عجله واکنش ذهن چاقه .

      ۲- دیدن و توجه کردن به احساس عجله واکنش ذهن چاقه .

      ۳- جنگیدن با احساس عجله بازم واکنش ذهن چاقه . 

      حالا  واکنش ذهن لاغر در مورد این احساس چیه ؟

      ۱- اول اینکه اون اصلا احساس عجله نداره . چون میدونه لاغره . چون میدونه نتیجه میاد . چون ایمان داره در مسیر لاغریه . چون تردید نداره . یقین داره . پس اصلا این احساس در ذهن لاغر ایجاد نمیشه .

      ۲- حالا یه مرحله میاییم پایینتر . اگه احساس عجله رو داشتیم واکنش ذهن لاغر بهش چیه ؟ واکنش ذهن لاغر به احساس عجله اینه که بهش توجهی نمی کنه . نمیبینیدش و کم کم این احساس رو پاکسازی می کنه و به فراموشی میسپره و باز میره مدار بالاتر لاغری . 

      ۳- حالا باز میاییم مدار پایینتر کسی که احساس عجله داره بهشم توجه میکنه و باهاشم می جنگه واکنش ذهن لاغر به این حالتها چیه ؟ واکنش ذهن لاغر صلح با این حالتهاست . یعنی میگه  اشکالی نداره . خب ممکنه یه زمانهایی انسان دچار این حالتها بشه بررسی می کنیمش تحلیلش می کنیم . راجع بهش صحبت میکنیم . مینویسیم و کم کم این حس رو پاکسازی می کنیم  

       ما بیشتر در این مرحله از لاغری هستیم (مرحله ی سوم ) . موانع رو شناسایی می کنیم باهاش به صلح میرسیم برطرفش می کنیم تا مدارمون بالاتر بره و به لاغری اصلی نزدیکتر بشه . البته لاغری ذهن بی نهایته و ما با بررسی و تحلیل مدارهامون رو به لاغری و طیف لاغری نزدیکتر می کنیم  . 

       وگرنه ذهن بی نهایته و شاید نشه نقطه ای رو به عنوان لاغری مطلق در نظر گرفت  . همون جور که چاقی ذهن بی نهایت بود و چاقی یه نقطه نبود یه مسیر بود . یه طیف بود که ما در جهتش حرکت میکردیم و هیچ وقتم پایانی نداشت .  اول هدایت و بعد انتخاب ما بود که از یه جایی از مسیر چاقتر شدن برگشتیم و به مسیر لاغری و لاغرتر شدن وارد شدیم و حرکت کردیم و ادامه دادیم . الانم این انتخاب ماست که تا کدوم مرحله ی لاغری پیش بریم . در هر مداری که باشیم دو تا مدار بالاترم میبینیم و همون دو تا مدار بالاتر به ما اشتیاق میده که ما بازم حرکت کنیم . الان مثلا اینکه ما به مداری برسیم که اصلا احساس عجله در ما پدید نیاد دو مدار بالاتر از مداریه که داریم این احساس رو تحلیل و بررسی می کنیم و باهاش به صلح میرسیم  .  وقتی مدار بالاتر در ما تثبیت بشه طوری که واقعا هیچ احساس عجله ای برای ما پدید نیاد باز مدارهای بالاتر بهمون نشون داده میشه . درست مثل حرکات ماشین در شب که چراغ ماشین  تا صد متر جلوتر رو روشن می کنه تا ما حرکت کنیم و پیش بریم . 

      پس ما وقتی در مدار لاغری به جلوتر حرکت می کنیم میبینیم  احساسات جدیدتری در ما پدید میاد . مثلا احساس لذت بیشتر . احساس ایمان بیشتر . احساس آرامش بیشتر . رها کردن نتیجه .  زندگی با لاغری . مشاهده ی لاغری  و … 

      اما نکته ی دیگری نیز در این فایل توجهم رو جلب کرد : 

      زمان لاغری عامل تحریک کننده و اشتیاق آوری برای افرادی است که اضافه وزن دارند، به صورتی که همه آنها دوست دارند در زمان کوتاهی لاغر شوند و این همان نکته مورد توجه شرکت ها و افرادی است که در زمینه تولید مواد، لوازم و روش های لاغری مشغول به فعالیت هستند.

      نظر ذهن لاغر در مورد زمان لاغری چیست  ؟ 

      ذهن لاغر در همه ی ما هست . خیلی مهمه موقعی که میخوایم تحلیل کنیم نگرش کنیم تفکر کنیم ببینیم با ذهن چاق داریم تحلیل و بررسی می کنیم یا با ذهن لاغر (متناسب ) . ذهن متناسب رنج نمیکشه ولی ذهن چاق رنج می کشه . این اولین نشانه ی تشخیص ذهن چاق از ذهن لاغره . 

      پس میریم سراغ تفسیر زمان لاغری  از نگاه تناسب . 

      زمان در ذهن  متناسب وجود ندارد . چون ذهن متناسب  دارای فرمولهای الهیست . اندیشه ی الهی زمانی بی آغاز و بی پایان است ‌. یعنی همیشه میتوان با آن زندگی کرد .  پس وقتی از نگاه لاغری به زمان نگاه می کنیم میبینیم  تمام زمانها به لاغری اختصاص دارد و ما در هر لحظه داریم با لاغری زندگی می کنیم . نشانه ی بیرونی آن هم اینست که آرامش داریم . دوست داریم حرکت کنیم . احساس سبکی داریم . احساس ولع نداریم . از به اندازه خوردن غذا لذت میبریم .  توجهمان از مواد غذایی برداشته میشود . برای حل تمارین اشتیاق داریم . دوست داریم در سایت بنویسیم و بخوانیم و گوش دهیم و تحلیل کنیم و فکر کنیم و در زندگی از آن استفاده کنیم . تغییر کردن را دوست داریم و دوست داریم قدمهای کوچک در راه لاغری برداریم . خب تمامی این عملها در بیس زمان صورت میگیرد . خب وقتی ما همیشه داریم با لاغری زندگی می کنیم دیگر احساس عجله سراغمان نمی آید . عجله زمانیست که ما از چیزی دوریم و می خواهیم به ان برسیم ولی وقتی ما راه لاغر شدن دائمی را آموخته ایم فقط کافیست  زمان زندگیمان را در محتوای لاغری زندگی کنیم وقتی محتوای زندگی ما تغییر کرد قطعا ظاهر جسم ما هم که دائما و البته آرام در حال تغییر است مطابق با زندگی  جدید ما شکل می گیرد . یعنی خود ما آن را شکل می دهیم و زمان زندگیمان را با لاغری زندگی کرده ایم . 

      پس باز هم به این اصل مهم میرسیم محتوای لاغر کننده را تکرار و تکرارو تکرار کنیم در راهمان استمرار داشته باشیم . ادامه دهیم لاغر میشویم . 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faridehhasani5455
      1400/03/05 00:27
      مدت عضویت: 1616 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 866 کلمه

      گام ۷۵ ،،،، عجله کردن برای لاغر شدن ،،سلام وقت بخیر دوستان و استاد عزیز ،،مقوله عجله کردن ،که تو هر کاری باعث توقف موفقیت ها میشه،، ، شخصیت قبلی من بسیار عجول بود و الان که فکر میکنم متوجه میشم  اون حالت اضطرارم در هر کاری ، کمتر شده ،در کل آدم تند کاری هستم یعنی سریع کارهامو انجام میدم ،مثلا تو باشگاه بعد از اتمام تمرینمون ،اولین کسی که آماده شده ،لباس پوشیده داره از سالن بیرون میره ،منم ،همه هم بهم میگن فریده سریع آماده شد بره ، هر کاریو دوست دارم سریع انجام بدم ،قبلا خیلی ها بهم میگفتن ،عجولی ولی خودم حس میکنم اون التهاب درونیم تو بعضی از کارهام ،کمتر شده 👌 در لاغر شدن هم طبیعیه که همه دوست دارن زودتر نتیجه جسمیشونو ببینن ،قبلا که مدام با ترازو رفتن، چک کردن با لباسها و آینه ،خودمونو رصد میکردیم ،یادمه آخرین رژیمی که قبل از شروعم در این دوره ها، گرفته بودم ، تازه ۹ روز از رژیمم گذشته بود که به متخصص رژیمم پیام دادم ،که آقای فلانی ،چرا من لاغر نشدم ،آخه میدیدم تو پیجش همه از نتایج ۱ هفته ای شونم میگن ،منم انتظار داشتم زودتر لاغر بشم ،آخه اون زمانیکه من اون رژیمو شروع کردم اواسط آبان بود و من میخواستم اول بهمن مسافرت برم و دلم میخواست حسابی لاغر شده باشم ،هر چند اگر اون رژیمو ادامه میدادم حتما ۱۰ کیلویی میریختم ،چونکه تو همون ۱۵ روز که گرفتم ،۳ کیلو کم  شده بودم ولی بعد از ۱۵ روز با این سایت آشنا شدم و اونجارو رها کردم و اومدم اینجا اونم با اشتیاق😁 اوایل این دوره هم عجله داشتم برای جواب گرفتن  ولی انقدر استاد در طول دوره در مورد عجله نداشتن ،صحبت کردن و تاکید کردن، که در انتها قبول کردم که نباید عجله کنم ،نمیدونم چقدر تونستم در عملکردهام اجراش کنم ولی میدونم که دارم با موج تکرار به راهم ادامه میدم ،، رژیم های مختلفی گرفتم که  بیشترشون بر پایه زود و سریع لاغر شدن بنا شده بود ،یادمه یه رژیمه ۱۵ روزه خیلی سخت  گرفتم چونکه میخواستم برم‌ عروسی ،۸ کیلو لاغر شدم ولی  بعد از عروسی مجدد ۸ کیلو مثل عقربه های ساعت برگشت سر جاش 🥴 جالبه که سالها از این رژیم تو اون رژیم بودم ،کوتاهم نمیومدم ، شکست میخوردم ولی بازم ادامه میدادم ،انقدر ادامه دادم که متوجه نشدم سالیان ساله که دارم کلنجار میرم با خودم   👈 سالها جدال کردن با جسم و بدنم ،جنگ با غذاها و خوراکی ها،ترسیدن ازشون ،نپذیرفتن خودم وووو   که فکر میکردم راه درست و صحیح لاغر شدن  همینه که هر چقدر کمتر بخورم و بیشتر ورزش و بدو بدو و تحرک داشته باشم لاغر تر میشم تازه متوجه شدم که جسم من مشکلی نداشته ،تمام ایرادها از ذهن بیمار من بوده ،یعنی تمام اون سالها اشتباه رفته بودم ،فشار الکی به خودم آورده بودم ، حالا میدونم اگر ریشه ها تمیز بشن ،میوه ها سالم و خوشمزه خواهند بود ، اون روزها من فقط به میوه های گندیده توجه میکردم و میخواستم به زور میوه های سالم داشته باشم ،خدارو شکر میکنم که چندین ماهه در حال تمیزکاری ذهنم هستم و شاهد میوه های تر و تازه هم هستم ،این یعنی کار درست ،راه درست 😊  برای خبره شدن تو هر کاری باید زمان و تمرین بذاریم تا بتونیم‌ در اون کار موفقتر باشیم ، مثلا من ۱۰ سال پیش ،۴ سال مدام کلاس زبان انگلیسی رفتم و در انتها پیشرفت زیادی داشتم ،حتی الان که ۱۰ سال از کلاسم گذشته و جدیدا دارم اون کلاسامو ،گوش میکنم و تصمیم گرفتم مجدد شروعشون کنم ،در حین گوش کردن به کلاسم متوجه میشم ،سریع اون اطلاعات بالا میان، با اینکه ۱۰ سال ازشون گذشته ،حتی شوخی هاییکه استادم تو کلاس داشت هم همشونو یادمه ، اتفاقا کلاسای حضوری همین استادمو به دوستم معرفی کردم و ایشون هم الان ترم آخر زبان هستن و وقتی تو ماشین ،فایل کلاسشو میذاره که گوش کنیم و بیشتر جملاتشو منم تکرار میکنم ،میگه فریده هنوز یادته ؟ میگم آره من حتی مدل خندیدن و حرف زدن استادمون هم ،تصویرش میاد جلوی چشمم ،این بخاطر تکرار کردنه ،،،   یا الان که ۲ ساله   تنیس تمرین میکنم هنوز هم  کامل و قوی نشدم و کار و تمرین میبره، ما در همه کارهامون انتظار یدفعه جواب گرفتن نداریم ولی بحث شیرین لاغری که پیش میاد ،دلمون میخواد ۶ ماهه باربی بشیم ،حالا افرادی هم هستن که تونستن تو تایم های کمتر جواب های بهتری بگیرن که اونم بستگی به ذهنیت هاشون و نوع تفکرات،درک  و عملکردهاشون داره ،،،، قبلن ها قسمتی از دلیل لاغر شدنم بخاطر دیگران هم بود ، دلم میخواست لاغر بشم که زیباتر باشم و دیگران مدام بهم نگن چرا چاق شدی ،انگار از اظهار نظر دیگران میترسیدم ولی بعد از آموزش ها ،دیگه به دیگران فکر نکردم ،،، باید به لاغری هم مثل یادگیری مهارتی نگاه کنیم ،مثلا برای یادگیری زبان تا حرفه ای شدن در اون بالای ۲ سال زمان و تمرین میبره برای لاغر شدن هم بالای ۲ سال وقت بذاریم تا نتایج عالیتری بگیریم‌، تازه کار ما از بعد از این‌ شروع میشه ،میخواییم بیشتر خودمون و جسم و جانمونو بشناسیم ،میخواییم ارتباط بهتری باهاش برقرار کنیم و در کنار هم زندگی راحتر ،زیباتر و سلامت تری داشته باشیم    

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 14 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 0
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 926 کلمه

      گام ۷۵ سلام دوستان واستاد گرامی خیلی از ما در زندگیمون خیلی از کارها رو انجام میدیم که در اون زمان پدیرفتیم مثلا وقتی میخوایموبریم سفر میدونیم که این مسیر انقدر زمان میبره ووقتی یکساعت از حرکتمون میگذره هی نمیگیم پس چرا نرسیدیم وپذیرفتیم   که باید این پروسه زمانی بگدره تا ما به مقصد برسیم یا میخوای ی هنری مثل خیاطی یاد بگیری اینو هم میپدیریکه باید پروسهدزمانی بگدره واموزشت به پایان برسه وتازه کارت شروع میشه که باید کار کنی تمرین کنی مهارت پیدا کنی وپدیرفتی که این پروسه زمانی باید طی بشه تا تو ی خیاط بشی تازه نه در حد حرفه ای وبا تاش بیشتر تو حرفه ای مبشیم ووقتی ی ما دوماه پنج ماه که گذشت نمیگیم پس چرا من خیاط ماهر نشدم ولی چطور در مورد لاعری اینجوری فکر نمیکنیم به نطر من چون میبینیم ومیشنویم که فلانی در عرص ۶ ماه ۳۰ یا ۴۰ کیلو وزن کم کرده ی سوال تو دهنمون ایجاد میشه چطورکه فلانی امیر اقا میگم در عرص ۶ ماه انقد کم کرده ولی من در عرص ۱۰ ماه وزن کم نکردم یا اگرم کم کرده باشم انقد نبوده که قابل دید باشه واگر منم احساس کنم که روند لاعریم شروع شده طبعا اشتیاقم بیشتر میشه امیدوار میشم انگیزه میگیرم وبا شور واشتیاق ادامه میدم تا به وزن ایده الم بگیرم فکر میکنم یکم حسودی کردم به امیر اقا که اون تونسته ۴۰ کیلو وزن کم کرده اما من نتونستم از مثلا ۲۵ کیلو ی مقدارشم کم کنم ببخشید نمیدونم چرا حسودی کردم  وما در تمام از جنبهای زندگیمون این پروسه زمان میپدیریم ولی در مورد لاعری زمان در نطر نمیگیریم جسممونو در نطر نمیگیریم‌بابا این جسم پروسه داره زمان میبرهدکلی کار باید انجام بده تا این وصعیت به وصعیت دیگهوتغییر کنه وما هیج جا عجله نمیکنیم ونمیگیم حالا ۳ ماه گدشت و۱۰ ماه گدشت من خیاط نشدم وهیچ وقت در دهنمون این سوال مطرح نشده که من بتونم ۳ماهه خیاط بشم گیتاریست بشم فوتبالیست بشم و…وما میدونین که در عرص ۳ماه نمیشه مهارت کسب کرد واون استادی که گیتاریست شده سالها زحمت کشیده تا تونسته این مهارت کسب کنه ومن بینهایت سپاسگزارم از استاد عزیزم که این مهارت کسب کرده ورایگان در اختیار من قرار داده تا منم بتونم مثل خودش تغییر کنم در تمام جنبه های زندگیم بسیار سپاسگزارم استاد وهیچ وقت نباید برای لاعری زمان مطرح کنیم این ی پروسه ست وزملن بره وتحلیلم نمیکنم که چجوری میخوان چربیهام اب بشن و وزنم کم بشه حالا اگر میخوای لاعر بشی واینو باید به عنوان ی تغییر قبول کنیم وکلمات در دهن ما بار یا قدرت دارن حالا میتونه این بار در جهت منفی باشه ومئشه در جهت مثبت باشهلاعر شدن مثل تیع دو لبه ست میتونی اشتیاق داشته ایجاد کنیم ومیتونیم ترس ایجاد کنیم اگر بتونیم از کلمه لاعری بنفع خودمون استفاده کنیم وانگیزه بگیریم زندگی جدید ی رو شروع کنیم شور واشتیاق پیدا کنیم وسلامت بشیم لباسهای مورد علاقه مونو بپوشیم به تناسب اندام ایده المون برسیم وانگیزه میتونیم ینجوری فکر کنیم وانگیزه بگیریم اگر بخوایراجازه بدی به سمت عجله کردن بری وزودتر لاغر بشم فلانی رو سر جاش بشونم لاعر بشم حرص دیگری رو در بیارم خودتو بخوای به دیگران اثبات کنی اگر بخوای بخاطر دیگران لاعر بشی مطمین باشیم که لاعر نمیشیم چون دهن ما اینکارو نمیکنه چون دهنومون براساس نیاز دیگران کاری میکنه وذهنمون فقط برای خدودمون کار میکنه ما در کلام میگیم قلبم برای تو میتپه تو ی انسان واحدی هستی همین طور که دستت برای توئه همین طور که قلبت برای توئه دهنتم برای تو کار میکنه ما باید موصوع عجله کردن مهار کنیم واصلا دلیل این همه عجله کردن چیه بخاطر سالها اصافه وزن داشتیم بخاطر رنجو  چاقیه بخاطر خطرات که احساس کردیم بخاطر فشار عصبی وروانی که در ماست میخوایم زودتر از این وصعیت خلاص شیم در مورد لاعریم باید زمان بپدیریم زمان جز این ماجرا هستند وقتی در مسیر لاعری هستیم وقتی احساسمون خوبه انگیزه داریم اشتیاق داریم پروسه زمانی طی میشه ولی برای ما بحالت بهتری طی میشه چون ما خوشحالیم وحالمون خوبه زمان کمتر احساس میکنیم مثل این میمونه که ما در ی مجلسی هستیم که خیلی داره بهمون خوش میگدره ویکدفعه ساعت نگاه میکنیم که میبینیم ۵ساعت گدشته برای ما که تو مجلسیمو حالمون خوبه وبهمون خوش میگدره زمان ۵ ساعته مثل یکساعت گدشته اما برای مادرمون که تو خونه ست منتطر منه ۵ ساعت میتونه ۵۹ ساعت گدشته باشه برای دونفر زمان همون ۵ ساعته برای کسیکه در احساس خوب بوده ۵ ساعت یک ساعت مثل یکساعت گدشته برای اونیکه احساس بد داشته ۵ساعت ۵۰ ساعت میگدره واگر این زمان با احساس خوب طی کنی زمان میگدره ولی تو کمتر حسش میکنی خسته نمیشی وسرحالی سشادی واگر برای منم یکم تعییر جسمی به وجود بیاد انگیزه میگیرم امیدوارمیشم وبا اشتیاق ادامه میدم‌چون میدونم که مسیری که توشم درسته وخدا منو انتخاب وهدایت کرده وبالاترین تصمین داره وقتی بعصی وقتا برامون زمان زود میگدره ی وقتاییم زملن دیر میگدره وقتی استرس داری و نگرانی زمان دیر میگدره اما اگر احساسمون خوب باشه زمان زود میگدره در هیچ مورد از زندگیمون این انتظار از خودمون نداریم ولی در مورد لاعری که ی پروسهدذهنیه وی پروسه جسمی ای کار میبره زمان میخواد ودر تبلیعاتم برای لاعریروپوست میان از زمان استفاده میکنن این کرم بگیر ی هفته ای پوستت جوان میشه این کمر بند بگیر ی ماهه لاعر میسی هیچ مهارتی رو نمیشه ی روز ی هفته طی کرد پروسه زمانی خودشو داره لاعریم همین طوره علاوه بر اینکه باید لاعری رو یاد بگیری ی پروسه جسمی هم داره وجسمم‌باید تغییر کنه وفقط میشه با احساس خوب زمان سپری کرد تا بهت فشار نیاد 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار زهرا رضاخانی
      1400/02/09 02:45
      مدت عضویت: 1709 روز
      امتیاز کاربر: 16459 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 297 کلمه

      عجله کردن یکی از موانع بزرگ لاغری است ما در تمام مسائل زندگی مسئله ی زمان رو پذیرفتیم مثلا وقتی وارد دانشگاه شدم میدونستم باید ۴سال خوب درس بخوانم تا مدرک لیسانس رو بگیرم  وبعد از گذشت دوترم نگفتم چرا مدرک من رو نمیدن یا وقتی فوق لیسانس قبول شدم میدونستم دوتا دوسال نیم باید دانشگاه باشم در هر مورد نگاه میکنم مسئله زمان پذیرفتم ولی از بس این همه سال تلاش برای لاغری بود ونشد عجله بیشتر شده 

      افراد چاق به خاطر سال ها چاقی عقده ی نپوشیدن لباس های قشنگ حرف دیگران سرکوفت دیگران عجله دارند ولی باید بپذیری این جسم تو به خاطر ۳۳سال تکرار رفتار چاق کننده وافکار چاقی است ۳۳سال هروز در مسیر چاقی بودی پس برای لاغری باید پروسه تکاملی طی شود و تنها راه موفقیت تو تکرار واستمرار با حال خوب است و حذف زمان

      چون تو زمانی چاق شدی اصلا نمی گفتی سال دیگه اینقد چاق بشم وبعد از ۳۳سال شد ۵۰کیلو چاقی لاغری دقیقا همین روندهه ولی سرعت لاغری خیلی بیشتر از چاقی است چون لاغری سلامتی ویسکی وشادی طبیعی جسم است اما چاقی نه

      پس با احساس خوب حال خوب ادامه بده همون جوری دست تو فقط برای توهه پای تو فقط برای توهه ذهن تو هم برای توهه تو نمیتونی برای دیگران لاغر بشی هر چیزی که هدفش دیگران باشند تو بهش نمیرسی هدف لاغری تو فقط باید خودت باشی نه کس دیگه ای 

      پس برای لاغری زمان تعیین نکن برای چشم دراوردن شخص دیگه ای به فکر لاغری تلاش

      من فقط برای خودم برای سلامتی و تندرستی جسمم شادی درونی خودم احساس خوب خودم وپوشیدن لباس های زیبا و لذت بردن از خریدم وپوشیدن خریدهام میخوام لاغر بشم حرف هیچکس نگاه هیچکس برایم مهم نیست من برای خودم زندگی میکنم ولذت میبرم

      تا زمانی زنده هستم ادامه میدهم با حال خوب

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار parham.63@yahoo.com
      1400/02/03 23:22
      مدت عضویت: 1229 روز
      امتیاز کاربر: 10303 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 378 کلمه

      عجله کردن هم یک نیرویی است که به ذهن فشار وارد می کند و دائم درگیری ایجاد می کند که زود باش پس چی شد؟شبیه همون فشارهایی که به جسم وارد می کردیم کلا ساختار این جهان بر پایه صلحه با محدویت و فشار نتیجه ای دریافت نمیشه⁉️ 

      ما در زندگی هرروز و هرلحظه مقصد و هدفهای روزمره ای داریم که خیلی راحت زمان و طول مسیر آنها رو می پذیریم مثلا گاهی در صف های طویل نانوایی می ایستیم و هدفمون اینه که اون نون تازه و خوشمزه رو بخریم اینطور نیست که بگیم اگر تو ۵دقیقه نون به من داده نشه اصلا نمی خوام⁉️چون اون هدف خوشمزه است مثل تناسب اندام 😋یا یادم میاد به خاطر فرمولهای اشتباه ذهنی که همه می گفتند دوران بارداری سخته خلاصه داشت سخت می گذشت اما می دونستم باید تا ۹ماه با این موضوع کنار بیام مثلا نشده بود فکر کنم که من باید ۲ماهه زایمان کنم 😅چون هدف یه صورت ماه بود از خدا …اما واقعا ریشه این عجله کردن برای لاغری در چیست؟به خاطر تبلیغاتی که همیشه با زمان محدود به ما پیشنهاد شده  و در اصل به خاطر تاییدیه گرفتن از دیگران ⁉️یعنی اولویت زندگی ما چرا باید همیشه دیگران باشند ؟درسته که تعریف و تمجید دیگران از ما حالمون رو خوب می کنه اما اگر محسوس فکر کنیم می بینیم که این خود نوعی بند بودن به دیگرانه یعنی خود شرک یعنی از غیر خدا لایک گرفتن ….امروز به لطف خداوند هشیاریم که خودمون جسم و روح و ذهنمون از حضور خدا متجلی شده و از هر چیزی تو این دنیا با ارزشمند تره پس من عاشق لاغری ام چون با ذات و طبیعتم همراه می شم 😍چون جلوه ی آفرینش می شوم به تناسب و تعادل 😍چون میتونه این مسیر زندگی منو متحول کنه و منو به این باور برسونه که من می خواهم و می توانم و می شود 😍چون با خودم به صلح میرسم با خدای خودم و تمام مواد غذایی و زمان و مکان آشتی می کنم ❤️🔥و من برای این مقصد خوشمزه 😋با اشتیاق حرکت می کنم چون می دونم مسیرم درسته لذت میبرم از تمام آموزه های مسیرم تا به هدفم برسم 

      دست از طلب ندارم تا کااام دل برآید 🍃🌺

      خدایا شکرت عاااشقتم ❤️

      سپاس استاد جااان خداراشاکرم هم مسیر شما هستم 🙏🏻🌹

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار farkhondeshahrivar280
      1400/02/03 18:52
      مدت عضویت: 1388 روز
      امتیاز کاربر: 687 سطح ۲: کاربر متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 859 کلمه

      سلام به استاد عزیزم دوستان هم مسیرم گام 75.   🤩😍                           👣 عجله کردن برای لاغر شدن.               🤪 یکی از موانع مهم  لاغر نشدن عجله کردن برای لاغری است یا همان زمان تعیین کردن                                  😑😐 ما برای اینکه از چاقی فراری هستیم خجالت میکشیم از جسممان و خیلی محدودیت فشار به ما میاره و برای اینکه توجه دیگران جلب کنیم یا دهن بقیه رو ببندیم رو کم کنی  دوست داریم هرچه زودتر از شرچاقی رها بشیم          واسه همین عجله میکنیم واسه لاغرشدن                                       و چون انسان ذاتا عجول است شرکتها تبلیغات خود را براساس کمترین بازده زمانی تبلیغ میکنن و افراد چاق که خیلی دوست دارند زودتر لاغر بشوند گول تبلیغات میخورند چون نشان میدهد در 10روز 20کیلو کاهش وزن و افرادی نشان میدهد که بر اثر مصرف بدون هیچ عوارضی به وزن دلخواه رسیدن یا در مورد محصولات ارایشی چون میدونن زن ها عاشق ارایش زیبایی هستن  محصولاتی تبلیغ میکنن در یکماه مصرف تمام چروک ها شما از بین میرود صورتی درخشان صاف گیاهی بدون هیچ عوارضی وخیلی راحت افراد با این تعیین زمان به دام میندازند.                                       باید بپذیریم که لاغر شدن یک پروسه زمان بر است که مث هرکار دیگه نیاز به زمان مورد نظر خودش داره و این باید برای ما جا بیفته که با عجله کردن نمیشه به هیجا رسید و هرکاری زمان خودش لازم داره وقتی ما میخواهیم غذا درس کنیم میدونیم مثلا دوساعت لازم داره پخت این غذا و هر ده دقیقه نمیاییم بگیم چیشد چرا درس نشد نکنه درس نشه زیر گاز بلند کنم تا زودتر بپزه این کارها نمیکنیم و ارامش بدون عجله میدونیم چقدر زمان لازم داره و با خیال راحت سپری میکنیم زمان رو       در مورد مسافرت رفتن آموزش رانندگی  درس خواندن کاشتن بزر درخت میوه دادن همچی پذیرفتیم که زمان لازم داره و عجله نمیکنیم برای لاغر شدن هم باید بپذیریم که لاغر شدن هم نیاز به زمان داره و هرکسی نسبت به اینکه چقدر تلاش میکنه ذهنش در اختیار هدفش که لاغری است میزاره و ذهنش ازاد میکنه از افکار بیهوده و تمام قدرت ذهنش میزاره روی هدفش نتیجه اش متفاوت است یکی مبینی خوب اموزش به عمل تبدیل میکنه در طی یکماه8 کیلو لاغر میشه یکی هم شیش ماه هست ولی وزن کم نمیکنه یا در حد سه چهار کیلو وزن کم میکنه این افراد دارند به اندازه تلاش خود نتیجه میگیرند پس اگه خیلی وقت عضو سایت هستی نتیجه نگرفتی نباید عجله کنی یا ناامید بشی باید بررسی کنی ببینی چقدر صحیح عمل کردی چکارهایی که به ضررت بوده رها کردی چه جاهایی استمرار کردی کوتاهیی نکردی.          😊🤗  خب حالا اولا نباید لاغری واسه دیگران بخواهیم واسه حرف مردم توجه مردم واسه رسیدن به یک هدف دیگه چون ذهن کاری که واسه دیگران باشه انجام نمیده وماشکست میخوریم              ☺️ دوما واسه لاغر شدن زمان تعیین نکنیم تا عید تا عقد فلانی تا یکماه دیگه زمان تعیین کردن یک مانع است واسه لاغرشدن چون شما وقتی زمان تعیین کنی همش توجهت به بدنت جسمت است و هر روز تست میکنی خودت ببینی لاغر شدی یا نهه وباعث ناامیدی ودلسرد شدن میشه  و این توجههه کردن به چاقی است و برای ذهن توجه کردنت ملاک است نهه نیت تو نه تصمیم تو   وبه هرچی به هرشکلی توجه کنی اون موضوع بیشترمیکنی در زندگیت                                      😌😉  سوما با احساس خوب سپری کردن مسیر باعث میشه گذر زمان احساس نکنیم و توجهه ما از زمان گرفته بشه و بااحساس خوب سپری بشه             حالا من تصمیم گرفتم در زمان بیکاری که میام تو اینستا چرخ میزنم و در مورد مشکلات ناراحتی مریضی کلیپ مبینم یا فکر به مشکلاتم میکنم و احساسم بد میکنم یا توجه میکنم به چاقیم بیام کارهایی   که احساسم خوب میکنه انجام بدم دیشب واسه اولین بارتصمیم گرفتم برم تلگرام و کانال استاد لاغری با ذهن یک نگاهی بندازم وقتی رفتم اینقدر برام جالب بودکه دوساعت‌توکانال‌بودم‌‌میخوندم‌واصلا‌خسته‌نشدم‌یه لحظه نگاه ساعت کردم تعجب کردم و هنوزم اشتیاق داشتم باز بخونم بیشتر وخیلی احساس خوبی داشتم و یاد گرفتم چطور احساسم خوب نگه دارم وقتهایی که گلهام اب میدم خیلی انرژی میگیرم وقتهایی که خودم با دست خودم وسیله ای میسازم مث جا مدادی قاب اشپزی خیلی بهم انرژی میده و میخام تلاش کنم بیشتر در احساس خوب بمونم                             بارهاکردن کارهایی که باعث رنج ناراحتی حال بد میشه و جاش کارهایی انجام بدی که دوست داری احساست خوب نگه میدارع و ایده ها بهتری هم بهت میده که زمان با خوشی لذت بیشتری بگذرونیم و اینجوری مسیر برامان با لذت میگذره ،😍🤩😊 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار شیرین محصلی
      1400/02/02 00:26
      مدت عضویت: 1709 روز
      امتیاز کاربر: 13553 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 184 کلمه

      عجله کردن برای لاغری،عجله یک خصلت ذاتی در انسانه ونمی شه از بینش برد فقط می شه کنترلش کرد و بنظر من دلیل پیشرفت بشریت تا این حد به خاطر عجول بودنش بوده چون دوست به هر چیزی زود دست پیدا کنه تاتونسته بااختراعات گوناگون خیلی چیزها رو سریع وفوری کرده نسبت به قبل،من بااینکه برای لاغری عجله ندارم ولی بعضی وقتا درگیرش می شم مثلا وقتی خودم توآینه نگاه می کنم ومی بینم چقدر لاغرشدم وچقدر بدنم جمع وجور شده ولی منفی باف بهم می گه این همه وقت شرکت کردی فقط اینقدر تغییر کردی مخصوصا وقتی تعداد روزهای شرکتم در دوره رو می بینم این عجله بیشتر در من ایجاد می شه ولی خیلی وقتا اهمیت نمی دم چون خوب درک کردم که چقدر تغییر کردم من همین که دوره ورود به سرزمین لاغرها رو تموم کردم باردار شدم ونتونستم مثل قبل دوره رو اجراکنم ولی بعد از زایمان سریع وزنم کم شد هر چند در ماه آخر بارداری کاهش وزنم شروع شد واصلا اضافه وزن زیادی هم نداشتم وبازم خدرو شکر می کنم که من رو به این دوره هدایت کرد

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1400/01/27 14:30
      مدت عضویت: 1650 روز
      امتیاز کاربر: 28041 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,265 کلمه

      یکی از این افکار که باعث میشه افراد چاق قید لاغری رو بزنن همون عجله کردن هست .

      و این عحله کردن خیلی راحت افراد رو مایوس و ناامید میکنه(ولی من جز افرادی بودم که هر بار برای لاغری اقدام کردم چون واقعا تعهد داشتم به رژیم و ورزشم سریع نتیجه گرفتم و ناامید نشم و به همه هم گفتم من زود لاعر میشم و برام چیز محالی نبوده ولی هیچ وقت نتیجه ماندگار نبوده و من رو محدودیت و رژیم همیشگی اذیت کرده و در نهایت اون همه سختی رو رها کردم و دوباره بعد از مدتی   که از چاقی خودم خسته شدم  دوباره شروع به رژیم و ورزش کردم و دوباره لاعری خیلی سریع برای من حاصل شده ولی از این همه سختی کلافه شدم و دوباره اون رو رها کردم و …)

      ما خیلی از کارها در زندگی  انجام میدیم که به راحتی زمان رو پذیرفتیم  مثلا میخوایی سفر کنی از اول میدونی تا مقصد کلی راه هست و  زمان اون رو پذیرفتی چون میدونی مقصد کجا هست و یا در  مورد درس خوندن وقتی دانشگاه قبول بشی میدونی تا مدت زمان گرفتن مدرک باید فلان مقدار زمان رو طی کنی و عجله نمیکنی 

       باید در جنبه های مختلف زندگی  این زمان رو طی کنی  مثلا بخوایی گیتار یاد بگیری هیچ وقت نمیگی من تا سه ماه دیگه گیتاریست خوبی میشم ؟و یا نمیگی من  تا  عروسی خودم گیتاریست خوبی میشم  و خوب گیتار میزنم ؟؟ نه ما هیچ جا عجله نمیکنیم و بحث زمان رو خوب پذیرفتیم مثلا در یاد گرفتن هر هنری مثل گیتار و ….ما خیلی راحت زمان رو میپذیریم و میگیم این  یک پروسه هست و خیلی خنده دار هم هست .( مثلا در جنبه ی هر بیماری و یا سرما خوردگی ما به خوبی میدونیم از وقتی بیمار بشیم تا وقتی که خوب بشیم حالا یه زمانی نیاز هست و هیچ وقت از روز اول انتظار قطع شدن بیماری رو نداریم و میدونیم با گدر زمان ما خوب میشیم یا حتی دربریدن  و یا زخم شدن قسمتی از بدن ما به خوبی میدونیم  یه زمانی نیاز هست  تا این زخم و یا بریدگی خوب بشه و یا در زمینه ی آشپزی و یا کارهای خونه من میدونم فلان غدا خیلی زود حاضر میشه اما اون غدا خیلی دیر خاصر میشه یا حتی نیاز هست از شب من اون رو سر گاز بزارم تا فردا طهر و هیچ وقت عجله نمیکنم )

      کدام استاد رو دیدی سه ماه کار کنه و به درحه ی استادی برسه و او کی  بشه ؟؟.نمیشه باید کار کنی  روی خودت .

      تمام ادمها عحول هستن باید لاعری رو در ذهن خودتون منطقی کنید .(من بارها به خودم گفتم این راه احتیاج به زمان داره و باید ارام ارام به تناسب برسی مثل جهان هستی  که همه چیز در اون ارام ارام اتفاق میفته و هیچ چیز یک شبه نیست از تغییر فصلها تا طلوع و عروب خورشید تا بزرگ شدن یک بذر  و … همه چیز در جهان  احتیاج به زمان داره  )

      چرا  بعضیا میگن من باید تا فلان موقع لاغر بشم خوب نمیشی و احساس یاس و ناامیدی میکنی آخه این یک جسم هست و نمیدونیم در بدن چه اتفاقی افتاد پس تجزیه تحلیل نکن (من هیچ وقت در این مسیر لاغری با ذهن نگفتم تا  فلان زمان خاصی باید من لاغر بشم  و همیشه به خودم گفتم من که دارم جلو میرم و همه چیز که خوب هست  حالا هر وقت لاغر شدم که چه بهتر اگر هم نشدم من که دارم جلو میرم و احساسم و آرامشم هم که عالی هست و دارم لدت میبرم  و از این اگاهی ها استفاده میکنم .)

      کلمات در ذهن ما بار  و قدرت دارن مثلا :

      در ذهن افرادی که اضافه وزن دارن لاغر شدن یک تیغ دولبه هست هم میتونه در فرد اشتیاق ایجاد کنه و هم میتونه فرد رو نااامید کنه باید از این کلمه به نفع خودت استفاده کنی برای روحیه جدید لباس جدید و اندام جدید اما اگر حواست بره سر این که زود لاغر بشم که بقیه رو ادب کنم یا  لاغر کنم که فلانی من رو رها نکنه و یا  لاغر بشم که فلانی خوشش بیاد اصلا بهش نمیرسی و چون ذهن  تو به هیچ چیز که مربوط به خودت نیست بهش نمیرسه یا اگر برسه هی نتیجه ی خوبی برات نداره چون ذهن ما بر اساس نیاز دیگران نمیتونه کار کنه مثل اینکه بگی قلب من میتپه برای فلانی خنده دار  هست شاید در کلام میگیم اما در عمل همچین چیزی  ممکن نیست پس ذهن ما هم فقط برای خود ما  کار میکنه .(من هر هدفی دارم باید اون رو فقط برای آرامش بیشتر خودم و لذت بیشتر خودم در این دنیای مادی  بخوام و نمیشه به هدفی برسم به خاطر فلانی  و حالا میگم من میخوام لاعر بشم که خودم یه زندگی جدید دیگه رو تجربه کنم با اندام جدید  و سبک جدید زندگی و چقدر لدت بخش هست این لاعری چون من به بهترین حالت روحی و جسمی و ازادی و اعتماد به نفس و روابط و ….من میرسم و فقط و فقط سودش برای خودم هست نه هیچ کس دیگه ای چون من سبکتر میشم من رهاتر میشم من سالمتر میشم من حالم بهتر میشه و برای بقیه چه فرقی داره من للعر باشم و یا چاق باشم هر کس زندگی خودش رو داره و  جسم خودش رو حمل میکنه منم به زودی این جسم جدید ۵۹ کیلو و سایز ۳۸ رو به دست میارم و لذت میبرم هرچند الانم در حال خوب و آرامش هستم حالا شد که بهتر اگرم نشد مهم نیست دارم زندگیم رو میکنم و از اون لذت میبرم حالا لاغری هم یک اپشن خوب برای من هست که از این زندگی لدت بیشتر ببرم و بدم نمیاد تجربه اش کنم   ) 

      ما باید این عحله کردن رو مهار کنیم به خاطر رنج چاقی 

      ما باید در موضوع متناسب شدن زمان رو بپذیریم و این جز ماجرا هست .

      و حالا هر روز با فایل گوش دادن و تمرین نوشتن  این پروسه ی زمان گدشتن رو برای خودتون با حال خوب و بهتر طی کنید .

       پس با احساس خوب دورها رو و زمان رو بگدرونید  تا کمتر حسش کنی و چون شادی و خوشحالی و  لذت میبری و دیگه عجله نمیکنی و تمرکزت از روی زمان تا حدودی برداشته میشه .

      احساس خوب و یا احساس بد  میتونه گذر زمان رو تندو یا کند  کنه .

      ما در هیچ جنبه ای از زندگی عجله نمیکنیم و زمان رو پدیرفتم  اما در زمینه ی لاعری چون بارها راه رو  اشتباه رفتیم تحریک شدیم زود  نتیجه بگیریم در خیلی از تبلیغ های لاغری هم میبینیم که میان از زمان کم برای رسیدن به نتایج بزرگ  حرف میزنن و چون انسان عجول هست اون رو تحریک میکنه و منحرف میکنن اما اینطور نیست .( به نظرم تمام ما که در این مسیر هستیم دوست داریم لاغری رو تحربه کنیم و وارد زندگیمون بشه اما هیچ وقت نباید عجله کنیم چون عجله از سمت شیطان میاد و برای منحرف کردن ما هست  و اما باید صبر داشته باشیم اونم با حال خوب و انگیزه و اشتیاق تا پاداش این صبرمون رو بگیریم و اصلا کاری به حرف کسی و اطرافیان  نباید داشته باشیم که به ما چی میکن ما اگر اطمینان داشته باشیم و بدونیم که قطعا نتیجه میگیریم اما هر کس در زمان خودش چون بستگی به سعی و تلاش ما و تعهد ماداره پس ناامید نمیشیم و ناراحت نمیشیم و قطعا به راهمون به خوبی ادامه میدیم و  نتیجه میگیریم  و حتی اگر انوز چاقی خودم رو در ایینه ببینم یا در لباسی و یا کسی بگه اصلا ناراحت نمیشم و با یک ایمان قوی میگم من به زودی لاعر میشم و اطمینان دارم نتیجه رو به زودی میگیرم )

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 13 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1400/01/19 18:01
      مدت عضویت: 1601 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 655 کلمه

      سلام🙂خیلی ممنونم از فرمت جدید و باحال قسمت کامنتهااین فایل خیلی کند پلی میشد و دانلودش هم خیلی طول کشید ولی انصافا کیفیت بی نظیر بود استاد👌👌👌موضوع عجله کردن برای لاغر شدنیکی از موانع بزرگ ذهنی در مسیر لاغر شدن مخصوصا از طریق ذهنمن فکر میکنم موضوعات ذهنی اینطوری هستن که ما موضوع زمان رو میخوایم در اون حذف کنیم یا کوچیک کنیم تا زودتر نتیجه بگیریم😏😉در مورد ثروت هم همینطوره اکثرا فکر میکنیم با یه هفته جمله تاکیدی گفتن و ده روز سپاسگزاری نوشتن قراره دیگه از در ودیوار آسمون وزمین ثروت بباره😉وبه نظرم دلیلش اینه که ما نمیخوایم بپذیریم این موضوعات ذهنی هم در واقع یاد گرفتن هست و یاد گرفتن در هر حال زمانبره 👌👌چطوره که در یادگیری هر مهارتی زمان رو میپذیریم ولی در این موضوعات نمیخوایم قبول کنیم که اینم یادگیری هست و زمان میبره تا با تغییر محتویات ذهن  ما تصمیماتی بگیریم که ما رو پله پله ثروتمند کنه یا مرحله به مرحله لاغر کنه👌البته شاید دلیلش هم واضح باشه غیر از اینکه ما انسانها عجول هستیماز بس رنج چاقی و رنج فقر و نداری زیاد هست ما برای اینکه زودتر از این رنج رها بشیم و به آزادی برسیم  میخوایم این پروسه زودتر تموم بشه 👌👌و از اونجاییکه فکر میکنیم یه دوره است و تموم میشه و بذار دوباره برگردیم به همون حال و هوای قبلیمون زمان برامون طولانی میشه در صورتیکه واقعا اینطور نیست موضوع ثروت یا موضوع لاغری چیزی هست که تا آخر عمر همراه ما است و تاثیرات اون وقتی همیشگی و ماندگار هست که ما این آموزش رو سبک جدید زندگیمون بدونیم و از موقعی که یادش گرفتیم تا همیشه بر این اساس عمل کنیم وگرنه اگه بخوایم از این فضا خارج بشیم باز همون فرمولهای قبلی که به قول استاد عباسمنش مثل سیمان به مغز ما چسبیدن دوباره وارد عمل میشن👌👌👌پذیرش زمان واینکه این یه فرآیند هست که یادگیریش باید طی بشه و در موضوع لاغری حتی فرآیند تغییر جسم رو هم بعد از یادگیری ذهنی داریم کمک میکنه راحت تر و با حال و احساس بهتری مسیر رو ادامه بدیم👌👌به نظر من اینکه درک کنیم وظیفه ما در این ساعت و این روز چیه واونو انجام بدیم و نتیجه رو رها کنیم هم از فشار زمان و رنج چاقی کمتر میشه و هم با احساس بهتری مسیر رو پیش میریمو همین که میدونیم در مسیر هستیم حالمون رو خوب میکنه👌👌😊😊چقدر این جملات شما رو دوس دارم چون با تمام وجود درکش کردم وقتی میگید ذهن شما فقط برای خود شماست و به خاطر دیگران کاری انجام نمیده من در این مدت که در سایت هستم به تازگی حرف ونظر دیگران برام کم اهمیت شده و متوجه شدم که فقط برای خودم برای سلامتیم برای احساس عالی خودم برای اعتماد به نفسم برای آزادیم در انتخاب غذاها و خوراکیها برای آزادیم در انتخاب سایزها و رنگها برای آزادیم در انتخاب مقدار غذا برای لذت بردنم از نعمت خوردن و برای لذت بردن خودم از جسم خودم برای خلق جسم متناسب هست که میخوام لاغر بشمو این اتفاق هم کم کم داره می افته😊😊و تا قبل از این زمان به خاطر بقیه برای اینکه ثابت کنم میتونم لاغر بشم منم میتونم خوش اندام باشم  و‌….خلاصه جلوگیری از حرف و حدیثهای بقیه و پز دادن و نشون دادن اندامم جلو بقیه و نشون دادن تواناییم به بقیه بود که میخواستم لاغر بشم والانه که راحت اینو اعتراف میکنم چون درکش کردم تفاوت اینکه بخوای برای بقیه لاغر بشی تا بخوای برای خودت لاغر بشی چقدر زیاده🤨🤨🤨و خود این مساله چقدر کمک میکنه که زمان رو بذاری کنار و عجله نداشته باشی چون وقتی برای خودت هست دیگه عید و عروسی فلانی و…مهم نیست هر روز با اشتیاق و حال خوب فایلت رو گوش میدی و همینکه برنامه اونروز رو انجام دادی از خودت راضی هستی 👌👌😏در مسیر آگاهی یاد میگیریم که زمان معنی نداره و تنها زمان موجود لحظه حال هست و وقتی در این لحظه حالت خوبه واز اینکه هستی راضی هستی کافیه 🙂🙂🙂 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار جاودانگی
      1400/01/17 00:00
      مدت عضویت: 1427 روز
      امتیاز کاربر: 490 سطح ۱: کاربر مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 725 کلمه

      🌹سلام به همگی 🌹
      عجله کردن آفتی هست که در همون ابتدای مسیر اون بذری که تازه در حال جوونه زدن هست رو نابود میکنه . هدف هرچی که باشه عجله کار و خراب میکنه و فرد و مایوس و افسرده میکنه .
      حالا این عجله از کجا سرچشمه میگیره اول ازونجاییکه اکثر افراد چاق سال های زیادی از چاقی و مشکلاتش رنج بردن از خیلی کارها و تفریحات و پوشیدن لباسای مورد علاقشون دور موندن که دوست دارن هرروش جدیدی که پیدا میکنن سریعا جواب بده تا شاید از اون سختی و رنج و محدودیت ها خلاص بشن .و دوم بخاطر حرف دیگرانه.
      نمیشه گفت همه ی کسایی که اضافه وزن دارن اما عده ی زیادی مهم ترین دلیلی که میخوان لاغر بشن اینه که به بقیه ثابت کنن که بالاخره تونستن لاغر بشن که روی فلانی و فلانی رو کم کنن که تلافی حرفایی که شنیدن دربیاد یا توی مراسما و جاهای مختلف همه به به چه چه کنن که چقدر خوب شدی لاغر شدی و…
      اما غافل از این هستن که ذهن ما اصلا براش تعریف نشده که مثلا این شخص رو کمک کن لاغر شه تاهمسرش بیشتر ازش خوشش بیاد یا لاغر شه تا روی دوست و رفیق و فامیلاش کم شه 😆😐
      ذهن نگاه میکنه ببینه من چی رو از ته قلب میخوام بهش توجه و تمرکز دارم چه شرایطی رو میخوام منو میبره به اون سمت .همونطور که قلب و دست و پا و همه اعضای بدن هر انسانی فقط و فقط درخدمت همون آدمه ذهن هم به همین شکل عمل میکنه .مگه میشه قلب من برای کسی دیگه بتپه یا پاهای من به جای یه شخص دیگه حرکت کنه پس ذهنمم نمیتونه بجز من برای کسی دیگه کاری انجام بده .همونطور که ما نمیتونیم زندگی دیگرانو تحت تاثیر قرار بدیم و بارها شده صبح تاشب برای کسی دعا کردیم اما مستجاب نشده این به چه علته؟
      بخاطر اینه که ما نمیتونیم هیچ رقمه برای دیگران کاری کنیم مگر اینکه خودش بخواد . پس عملا عجله کردن برای لاغرشدن از ترس حرف دیگران و بخاطر دیگران امکان پذیر نیست .اینکه من بگم سه ماه دیگه عروسیمه یا مراسم خاصی دعوتیم پس باید لاغر بشم بزرگترین مانعه برای نتیجه گرفتنم بقول استاد مگه میشه من سه ماهه توقع داشته باشم گیتاریست حرفه ای بشم .یا زودتر از 4سال مگه به من مدرک دانشگاهی میدن حالا هی من تلاش کنم هی اصرار کنم گریه و زاری کنم بهم مدرک میدن !!!
      هر کاری یه سلسله مراتبی داره تا اون مراحل طی نشن مشخصه که نتیجه نمیده . مادری رو سراغ دارید که اصرار کنه که نوزاد من مثلا باید 4ماهه به دنیا بیاد چون من عجله دارم دیگه طاقت ندارم میخوام زودتر بچه مو ببینم !همه به همچین آدمی میخندن .پس چون همه میدونن که نوزاد 9ماه زمان احتیاج داره تا تکامل پیدا کنه بدون هیچ عجله ای صبر میکنن خیلی عادی و بدون هیچ حرفی!ولی به لاغری که میرسه همگی توقع داریم تا تاریخ خاصی نتیجه ی عالی بگیریم و کلی سایز و وزن کم کنیم اما روند لاغر شدن در روش ذهنی اینطوری نیست اصلا .اول تغییرات فقط درسطح فکره کم کم جلوی چاقی گرفته میشه اشتها تغییر میکنه عادتها عوض میشن و بشرط استمرار و تکرار و احساس خوب و اشتیاق داشتن نتیجه در جسم به وجود میاد . خداوند بااون همه عظمت و قدرتش این جان و چندروزه خلق کرد نه درعرض یک دقیقه و برای هر چیزی مدت معینی تعیین کرده . یک دونه رو که میکاریم امکان نداره فردا صبح سبز بشه اول جوونه میزنه بعد کلی مراحل طی میشه تا سبز بشه و رشد کنه و….
      باید اینو به خودمون بارها و بارها یادآوری کنیم که لاغری هیچ فرقی بااین مثال هایی که زدیم نداره باید مراحلش طی بشه تا ماندگار باشه وگرنه مثل روش های قبلی اگه فوری و غیراصولی اقدام کنیم دوروز دیگه برمیگردیم به حالت قبل . روش ذهنی این مزیت و داره که اولا ساده و راحته دوما بخاطر تنوع فایل ها خسته کننده نیست و تا آخر عمر میشه ادامش داد اصلا یه سبک زندگیه . حالا تو این مدت هر مراسمی هراتفاقی هم افتاد با حال خوب با آرامش و شادی لذت میبرم در همین حال هم میشه لباسای شاد و قشنگ پوشید میشه خوش تیپ بود پس فکرمون رو بخاطر این مسائل بی اهمیت درگیر نکنیم تا از مسیر خارج نشیم .
      سپاسگزارم استاد 🌷🌷🌷🌷🌷

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار سهیلا عظیمی ویشته
      1399/12/24 14:03
      مدت عضویت: 1708 روز
      امتیاز کاربر: 15228 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 566 کلمه

      تمرین تکرار روز ۹۶ 

      عجله کردن برای لاغر شدن 

      عجله کردن برای لاغر شدن فرمول اشتباهی است که در ذهن افراد چاق وجود دارد ومانع بزرگی برای لاغر شدن است  تمام افراد چاق بواسطه رنجی که از اضافه وزن میبرند در صدد انجام راههایی که سریع منجر به لاغری میشود شرکت کنند چون عجله دارند که سریع لاغر شوند بخاطر همین حس عجله فرمول عجول بودن در ذهن افراد چاق گسترش بیشتری پیدا میکند واین فرمول باعث میشود که گول هر نوع روش وتبلیغی را بخورند  چون حس عجله نیاز به لاغر شدن هم در وجود فرد چاق بوجود میاورد واین حس نیاز به دنبال راهکارهای متفاوت گشتن را وتلاش های بیهوده به همراه داشتن است ودر نهایت وقتی فرد چاق میبیند که تلاشش به نتیجه نرسیده دچار یاس ونا امیدی وشکست میشود در واقع تمام این فرمولها به شکل زنجیر متصل به هم هستند تا در نهایت احساس شکست وشکست خوردن در فرد جاق تداعی کنند 

      یکی از موانع مهم در لاغر شدن پارامتر زمان است یعنی فرد احساس میکند در زمان کمتر بتواند به لاغری دست پیدا کند واز این رو به سمت تبلیغات هر نوع روشی مثل رژیم ورزش دمنوش قرص روی میاورد تا بتواند در مدت زمان کم  غول چاقی را از پای درآورد 
      پارامتر زمان مثل شمشیر دولبه است یعنی هم میتواند اشتیاق فرد را برای لاغر شدن بیافزاید وهم میتواند  فرد را دچار یاس ونا امیدی کند پس باید از این پارامتر به نحو صیحیح استفاده کرد تا اشتیاق برای لاغری ادامه پیدا کند  

       گاهی عجله کردن میتواند کاری کند که فرد از لاغر شدن منصرف شود چون میخواهد در مدت زمان کوتاهی به نتیجه عالی برسد  ولاغر شود وپروسه تکامل در زمان خودش را در نظر نمیگیرد  

      ما در هر کاری پروسه زمان را در نظر میگیریم مثلا گرفتن مدرک دانشگاهی  که خودش ۴ سال حداقل زمان بر است ویا سفر کردن از شهری به شهر دیگر  که پروسه زمان را در بر دارد   ما برای هر کاری پروسه زمان را در نظر میگریم الا در مورد لاغر شدن  بیشتر افراد چاق  این پروسه زمان را نادیده میگیرند وجسم خود را در نظر نمیگیرند که برای تغییر این جسم هم زمان لازم است   

       زمان تعیین کردن برای لاغری همان عجله کردن است که مانع بزرگی برای لاغر شدن است 

      در تمام جنبه های زندگی وقتی کاری را میخواهیم انجام دهیم به راحتی زمان را میپذیریم مانند باد گیری رانندگی ویا خیاطی وموسیقی  اما در پروسه لاغر شدن اینطور نیستیم و فکر میکنیم باید زود لاغر شویم  ما باید لاغر شدن را در ذهن منطقی کنیم وهیچ وقت نباید برای لاغر شدن زمان تعیین کنیم چون سرعت ترمیم هر جسم با هم متفاوت است  وقتی لاغری با ذهن را کار میکنیم وآگاهی های جدید ودرستی را پیدا میکنیم به این مهم دست پیدا میکنیم که زمان برای لاغر شدن معنا ندارد وهر جسمی طبق روند خودش لاغر میشود واز این آگاهی ها استفاده میکند ونتیجه را رقم میزند  هیچ وقت نباید بخاطر دیگران لاغر شد ویا حتی کاری را بخاطر دیگران انجام بدهیم چون ذهن یک امر شخصی است ومختص به خود شخص است ودیگران برای ذهن معنا ندارد  در موضوع لاغر شدن زمان را باید بپذیریم تا جسم خودش رابا ذهن که آگاه شده است هماهنگ کند وفرمولهای اشتباه را به فرمولهای درست تبدیل کند واین هماهنگی وقتی با احساس خوب همراه شود مدت زمان را کوتاه به نظر میاورد چون احساس خوب  در این مسیر لذت لاغر شدن را زیاد میکند واین دوره بخاطر همین با اشتیاق طی میشود  وبا فایل های گوناگون  اشتیاق ادامه دادن  باعث میشود پروسه زمان کمرنگ شود وفشاری برای هنرجو های لاغری با ذهن بوجود نیاید  همیشه باید مراقب افکار منفی مثل عجله کردن باشیم واجازه ندهیم زمان باعث بهم خوردگی اهداف ما در این راه شود  و به بدن امان اعتماد کنیم که خودش در زمان مناسب اش لاغر میشود  

      با تشکر از استاد عزیز

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار شادى
      1399/12/24 11:27
      مدت عضویت: 1433 روز
      امتیاز کاربر: 22473 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 1,113 کلمه

      (شرح عالی و تاثیرگذار، ذکر مثال برای درک بهتر، اشتیاق و استمرار)
      .
      سلام و درود , استاد عزيز & دوستان گرامى در سرزمين لاغرى با ذهن😊
      روز نود و شش تكرار , 
      🟠 فايل , عجله كردن براى لاغر شدن , 
      براى هر كار و هدفى كه تصميم داريم انجام بديم يه دوره ى كوتاه مدت و يا بلند مدت رو در نظر مى گيريم , بازم مراحل كاشت , داشت و برداشت در مزرعه مثال بارزى ست كه مى توان آن را سر لوحه ى اهداف و يا كارامون قرار بديم . وقتى هر روز بذر مناسب رو در ذهن مون مى كاريم , بذرها آرام آرام شروع مى كنن به جوانه زدن و در اين فاصله از داشت تا ~~~ برداشت , ايمان ما , صبر ما , زمان برداشت رو تعيين مى كنه , ( صبر توأم با ايمان ) و در هر فردى , بسته به محتويات مخزن ذهنى ش زمان برداشت متفاوت است . بخاطر همينه كه اهميت داره هر روز ورودى هاى ذهنى مونو كنترل و مراقبت كنيم تا برداشت فوق العاده عالى درو كنيم . از قديم زياد شنيده ايم كه , عجله كار شيطونه !همينطور يكى از موانع ذهنى , عجله كردن است , حتما شنيده ايد كه به سوى كار خير بشتابيد , اما من فكر مى كنم حتى در امر ازدواج و خيلى كارايى كه عالى و پسنديده هم هست , نبايد عجله كرد , من وقتى ازدواج كردم , همه چى تقريبا در كوتاه مدت پيش رفت , حتى در ازدواج هم بايد , آرام آرام پيش بريم , اين خيلى عاليه كه مراحل نامزدى , عقد و سپس جشن عروسى برگزار مى شه حتى بهتره كه در هر مرحله , زمان كافى باشه , چطور كه براى تولد نوزادمون , 9 ماه با آرامش در انتظار هستيم , اما براى ازدواج اينقدر عجله و شتاب !!! كه خيليا به محض آشنايى و خواستگارى در يكى دو هفته همه چى رو به سرعت و با عجله جمع و جور مى كنن , مسئله اينه كه در كشور ما , بخاطر محدوديت فرهنگى , شناختى از جنس مخالف نداريم و از اين رو بايد زمان بيشترى رو جهت آشنايى قرار داد و بعد از اون مرحله به مرحله جلو رفت , تا ذهنمون هماهنگ با خواسته ى ما بشه , و يا ذهن من با ذهن همسرم همسو و هماهنگ بشه و اين مستلزم زمان كافى ست . 
      من يادم نمى ياد در كارى عجله كرده باشم , عجله و شتاب , روحيه مو بهم مى ريزه , دستپاچه و كلافه مى شم و نمى تونم درست تصميم بگيرم , اما متاسفانه گاهى تحت تاثير تصميمات عجولانه ى همسرم بوده ام . و در خيلى از تصميمات بخاطر اينكه بحث نشه , ديگه اصرارى هم نداشتم ! با اينكه اصل كار خوب بوده , اما عجله و شتاب از آفت هاى ذهنى ست , كه همون لذت بودن در مسير رو از دست مى ديم . متاسفانه مسائلى هم بخاطر عجله ى در كارها پيش اومده ! 
      لازمه ى هر كارى , وقت كافى ست , حتى براى انعطاف بدن هم حداقل 3 ماه تمرين لازمه . تمام آدماى موّفقى كه روى صحنه چند دقيقه نمايش خارق العاده اى رو نمايش مى دن , حاصل روزها , هفته ها و ماهها كار و كوشش و تلاش اونا در پشت صحنه است , و در واقع اونا استعداد شونو پرورش دادن , استعداد و توانايى شون , بذرى بود كه جوانه زد و با تمرين و تمرين و تمرين شكوفا شد , قطعا مى دونم كه اونا فقط با اشتياق و استمرار تمرين و تمرين كردن , و موّفق شدن , اما ما فقط همون چند دقيقه رو مى بينيم , البته اين استعداد و توانايى در درون همه ى ما وجود داره مثِ همون دانه ى لوبيا كه همه چى در درونش براى جوانه زدن داره , 
      يه فرد متناسب هميشه اول به فكر خودشه , چرا بايد دعوت به عروسى , تلنگرى براى متناسب بودن من باشه ! چرا من اينطور فكر نمى كنم كه من بايد براى خودم متناسب باشم و نه ديگران ! و دقيقا همينا نشون مى ده كه من خودم رو دوست نداشتم ! من عجله اى براى لاغرى ندارم چون آگاه هستم كه اين روند آرام آرام و هوشمندانه انجام مى شه , من ترجيح مى دم با شادى , آرامش , حال خوب و احساس خوب به جشن عروسى برم و از همين حالا آمادگى شركت در جشن هاى عروسى و مهمانى ها رو دارم , بخاطر اينكه من مى خوام شاد باشم و از زندگيم لذت ببرم . 
      من بعضى ها رو ديده ام كه با رژيم غذايى در كوتاه مدت لاغر شدن , اما چهره شون اون طراوت و شادابى رو نداشت , من فكر مى كنم بخاطر اينه كه اونا بدون توجه و آگاهى به ذهن شون , فقط روى بدن شون كار كردن , و اين روى چهره شون اثر مى زاره , تازه ممكنه آب بدن شون رو بجاى چربى سوزى از دست داده باشن و كاهش وزن شون هم , بخاطر كم آبى بدن شون باشه , وگرنه چربى سوزى به همين سرعت اتفاق نمى افته !!! متاسفانه چيزى كه ما ازش غافل هستيم , روحيه ى شاد , آرامش و احساس خوب مون هست كه مى تونه مارو جذاب تَر و متناسب تَر نشون بده , لاغرى ما نبايد به چيزى وابسته باشه , لاغرى فقط بايد براى خودم و براى خدايى كه در من هست , باشه . اما متاسفانه لاغرى ما بخاطر جشن عروسى , بخاطر مهمانى , بخاطر اينكه ديگران مارو تاييد كنن و به به و چه چه كنن !!! و چون زمان كافى براى كاهش وزن نداريم و مى خوايم به سرعت لاغر بشيم , بخاطر همين آرامش كه نداريم , نگران هم كه مى شيم و اينا همه روى چهره ى ما اثر مى زاره . هيچكى به جز خودم براى ذهن من اهميت نداره , پس من فقط براى خودم دوست دارم متناسب باشم , براى اينكه از متناسب شدنم لذت مى برم و احساس خوبى دارم , و در واقع ماهيت اصل وجود من لاغرى طبيعى ست . من دوست دارم به روش طبيعى لاغر شم , حتى اگه در بلند مدت هم باشه , ارزشش رو داره , چون در اين روش هيچ آسيب جسمى , روحى و روانى , نمى بينم و تازه ذهنم در آرامش هست , وقتى هم ذهنم در آرامش باشه , سطح انرژى م افزايش پيدا مى كنه , من در اين دوره ى آموزشى در روند تناسب اندام هستم و هر روز يك قدم رو به جلو ادامه مى دم , حالا اگه جشنى , مراسمى هم باشه من ديگه نگران نيستم , چون حال و احساس من خوبه . آرامش در چهره ى من , اهميت بيشترى از لاغرى بدون هماهنگى با ذهن داره . لذت بردن از زندگى در اين مسير , اولويت من است . 
      با تشكر فراوان , در آرامش خداوند باشيد🥰☃️⛄️

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فرشته مهربانF.s
      1399/12/17 11:59
      مدت عضویت: 1354 روز
      امتیاز کاربر: 7576 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 470 کلمه

      به نام خدای مهربان وبخشنده
      سلام به همگی
      وقتی داشتم نوشته های دوست عزیزمونو میخوندم متوجه شدم که چقدر شبیه هم فکر میکردیم بارها پاروی دلم گذاشته بودم برای اینکه دیگران ناراحت نشن یک عالمه غذا میپختم وهمیشه کلی اضافه میومد همیشه اونقدر درگیر چند نوع غذا ودسر وسالاد وپیش غذا وپس غذا وحتی شیرینی با چای هم میپختم بودم که یک هفته قبل هر مهمونی که میدادم کلی کار میکردم بازم روز مهمونی از خستگی درحالی که جونم درمیومد بازم کار میکردم یعنی غروب که میشد دلم میخواست تک تک مهمونامو با کتک بیرون کنم 😂😂از بس خسته بودم تا یک هفته بعدشم درد پا وکمر وزانو داشتم وخلاصه یک هفته خوابیدن موجب میشد که کلی از کارام تلمبار بشه ودوباره با یک خونه کثیف وکلی کار روبرو بشم اما الان واقعا تغییر کردم اصلا اصراری به اونهمه اذیت کردن خودم ندارم حتی وقتی کار خونه که انجام میدم اگه خسته بشم دراز میکشم وکلی به خودم استراحت میدم وازشم لذت میبرم وبعدشم بلند میشم وسر صبر کارامو ادامه میدم چند روز پیش مهمونی بودم تمام چیزای خوشمزه مورد علاقه من بود کیک شکلات کباب وخلاصه من اگه قبلا بود خیلی میخوردم اما درکمال تعجب خودم خیلی به اندازه خوردم چون فاصله کباب تا کیک فقط یک ساعت بود زیاد میل نداشتم اول دسر اوردن اما من بیشترشو نخوردم ومتوجه شدم وقتی ژله زیاد دوست ندارم لزومی نداره بخورمش حالا این یکم خوشمزه بود منم یکم خوردم کیک تولدم که همیشه عاشقش بودم وهمیشه بزرگترین تیکه اشو میخوردم فقط وسط کیک خوردم دقیقا جایشو که دوست داشتم ودوسومش باقی موند ودیگه میلم نکشید ونخوردم وخیلی سبک خوابیدم تازه یه چیزدیگه هم متوجه شدم که بیشتر به خانم های متناسب جمع توجه کردم وچند تایی چیز ازشون یاد گرفتم اینکه بیشتر وقتشون به حرف زدن وخوش گذروندن میگذرونن به جای خوردن زیاد نمیشینن وراحتن ومعذب نیستن درضمن اوناهم کیکشونو خیلیشو نخوردن واصلا میلشون نکشید خیلی احساس نزدیکی کردم بهشون چیزی که قبلا وحشت داشتم وهمش فاصله میگرفتمو وفکر میکردم منو قضاوت میکنن اما واقعا لذت بردم واعتماد به نفسم عالی بود اوایل منم روز شماری لاغری داشتم اما الان اصلا عجله ای براش ندارم اصلا دلم میخواد این دوره رو تموم کنم ودوباره با اشتیاق وصبر وتکرار بیشتر هر فایل گوش کنم وکلی لذت ببرم چون احساس میکنم خیلی دوست دارم حالا که حال دلم خوش حالا دوباره شروع کنم منکه دراین شش ماه با همه احوال بدم اینهمه تغییر مثبت کردم واینهمه برکت وعشق اومد درزندگیم واینهمه سلامتی وتناسب اندام بدست آوردم اگه شش ماه دیگه با این حال خوش تکرار وتمرین کنم چقدر همه چیز معجزه وفوق العاده خواهد شد به به خدایا شکرت بابت اینهمه خوشبختی وسلامتی وتناسب اندام بابت مهر وپول وثروت وآرامش خدایا شکرت من خیلی زن خوشبختیم هر روز بیشترش کن وهر روز به ما برکت وروزی بیشتری بده ممنونتم خدایا عاشقتم عاشقتم عاشقتم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Laleh
      1399/11/25 01:54
      مدت عضویت: 1366 روز
      امتیاز کاربر: 18387 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 264 کلمه

      فایل “عجله کردن برای لاغر شدن. “: 

      وقتی به سن 16 رسیدم تازه متوجه شدم که پدر و مادر من به خاطرحرف مردم زندگي میکنند. خیلی تلاش کردم که به خاطر خودم زندگي کنم ولی خوب والدینم من را اینجوری تربیت کرده بودند و من باید خیلی تلاش میکردم تا خودم را تغییر دهم. البته فهمیدن این داستان خودش قسمت بزرگی از مساله را حل میکند ولی باز تمرین زیادی میخواهد تا بتونم همه ان افکار اشتباه را تغییر دهم. البته الان فرزند مورد علاقه والدینم نیستم چون دارم یاد میگیرم که برای خودم و به خاطر خودم زندگى کنم. والدین من حدود 70 تا 80 ساله هستند ، اصلا از زندگیشون لذت نبرند ، همیشه در سختی و رنج بودند و الان که پیر شدند همچنان همان رویه را دنبال میکنند. هفته پیش سال فوت دو تا از خواهر زاده هایم بود. من هر سال خیلی حالم این موقع بد میشد ولی امسال خیلی بهتر بودم حتی همسرم گفت چقدر تمرینهای تناسب ذهنی تو خوبه چون تو خیلی ارامتر و صبورتر از هر سال رفتار کردی. دوستان من خوشحالم که اینجام. خیلی هامیمیرند و از پیش ما میروند ولی ما زنده هستیم و میتوانیم با شادی زندگي کنیم. من از استاد ممنونم که ما را هدایت میکنند و بسیار برایم لذت بخش است که میخواهم تغییر کنم. امروز 5:30 صبح پاشدم تا تمرینهایم را گوش کنم و از سحر گاه ،خودم را تغییر دهم ، خواب که هميشه هست و نااگاهی در همه جای دنیا به چشم میخورد. پس من سحرگاه پاشدم تا سالهای بعد ،افسوس نادانیم و نااگاهیم را نخورم بلکه طعم شیرین لذت اگاهی و تغییر را بچشم. در پناه حق باشيد. 😀😀😀😀😀😀😀

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار من میتوانم
      1399/11/11 22:19
      مدت عضویت: 1537 روز
      امتیاز کاربر: 9008 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 524 کلمه

      عجله کردن برای لاغر شدن:
      وقتی در ماهواره، تبلیغ وسایل ورزشی رو میدیدم و افرادی هم درباره ی نتیجه شون صحبت می‌کردند و عکس قبل و بعد استفاده از آن دستگاه هم نشان داده می‌شد، و بیان میشد که در مدت مثلا 3 ماه 50 کیلو کاهش وزن داشته اند و خیلی قلمی شدند، من هم وسوسه میشدم که هرچی تبلیغ میشه رو تهیه کنم..
      حتی یک بار دستگاه دراز نشست هم خریدم ولی بیشتر از چند ماه نتونستم استفاده کنم.. آخه برای ورزش هم برنامه ی ذهنی و مسیرش ایجاد بشه تا اون حس استمرار هم بوجود بیاد.. ورزشی که برای کمک به سلامتی و افزایش روحیه ی خوب در ما باشه 😊 و الا میدونیم که ورزش باعث لاغری نمیشه 👌🏻.
      من چند روز پیش در سایت دیدم که 500 تا کامنت نوشتم. و با خودم گفتم که چه وقتی میرسه به 530؟ 🤔 همینو گفتم و رد شدم. و امشب دیدم که 526 تا شده و اصلا من نفهمیدم کِی اینهمه متن نوشتم در سایت 😅.. به نظرم لاغری هم باید اینطور باشه.. تا آسان بشه و خیلی راحت بهش برسیم… من والا زیاد شدن تعداد کامنت هام در سایت هیچ تاثیری روی زندگیم نداشت ولی دوست داشتم که زیاد بشه ولی عجله نکردم و هرروز ادامه دادم تا خود به خود زیاد شد.. اما فکر میکنم با لاغر شدن اتفاق خاصی قراره بیوفته بنابراین در فاصله ای دوردست میبینمش و از طرف دیگر برای رسیدن بهش عجله میکنم..
      مثلا قبلا میگفتم لاغر بشم، خونه مون بزرگ میشه، ازدواج میکنم، کلی سفر میرم و… بنابراین چون رسیدن به اینها رو مستلزم گذشت سال ها میدونستم لاغری رو هم از خودم دورتر میکردم. از طرفی هم به خاطر سال ها رنج چاقی دوست داشتم که سریع شرایط جسمی متفاوتی رو تجربه کنم.
      اما با خودم صحبت کردم و گفتم لاغری خیلی بهت نزدیکه میتونی در چند ماهه آینده تجربه ش کنی.. و شرایط بعدی هم به دنبالش میان لازم نیست عجله کنی.. لاغر بشی هیچ اتفاق خاصی به خدا برات نمیوفته.. همین خونه، همین پدر و مادر، و همین زندگی رو خواهی داشت بنابراین عجله اصلا معنا و مفهومی نداره 🙈.
      اهدافی که در جهت راضی کردن دیگران باشد، نتیجه ای ندارد…
      بارها شده که شنیدم این کارو نکنیم فلانی ناراحت میشه، یا این کارو انجام بدیم فلانی دوست داره و…
      همیشه هم از خودم میپرسیدم اخه 🤦🏻‍♀️ فلانی چه اهمیتی داره که من باید پا بذارم روی خواسته ی خودم؟ 🤔
      و خیلی خوشحالم که در این مسیر فهمیدم عقیده ی من درست بوده و خیلی محکم سر حرفم هستم. و فقط سعی می کنم برای بهتر کردن شرایط خودم اقدام کنم.. اگر میخوام لاغر بشم، هدفم سلامتی و احساس بهتره خودمه، اگر میخوام خوشبخت باشم، برای لذت بردن خودم از زندگی هستش اگر طعم ثروت رو میخوام تجربه کنم برای آرامش و احساس بهتره خودم هستش 😉😊 و زندگی کردن برای خودت خیلی لذت بخشه 😍💃🏻.
      وقتی احساس خوبی داشته باشی، گذر زمان برای شما کوتاه میشود..

      🎀قبلا فایل صوتی رو بارها گوش داده بودم اما اینبار تصویری رو تماشا کردم و دیدم خیلی برداشتم و درک من از محتوا بهتر شد.. گفتم این تجربه را هم با دوستای خوبم به اشتراک بذارم. 🤗🤩

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار Laleh
        1400/04/15 01:29
        مدت عضویت: 1366 روز
        امتیاز کاربر: 18387 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 5 کلمه

        بسیار بسیار عالی بود ممنون.

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 5 از 1 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار mojgan
      1399/11/05 12:08
      مدت عضویت: 1677 روز
      امتیاز کاربر: 4346 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 136 کلمه

      با سلام
      بسیار بسیار عالی بود ممنون، اعتماد کردن به خودت و بدنت باعث میشه عجله کردن کمرنگ بشه با گذر زمان، دوره و طی کردن این پروسه برای من منطقی شده. این روزها راحت تر از قبل می پذیرم که برای متناسب شدن نیاز به زمان دارم و دلیلی نداره بگم دو ماه دیگه یا سه ماه دیگه لاغر شدم ؟ البته که شدم اما اندازه اش رو نمیدونم مهم هم نیست مهم اینه در مسیر درست باشم با رفتار درست بله اینکه دوره رو منطقی بپذیریم به نظر من خودش یه پروسه جداست من الان نگاه هم بسیار متفاوت تره حتی نسبت به زمانی که دوره تکرار رو شروع کردم. فایل امروز هم بسیار به من احساس خوبی داد که این زمانی که داره سپری میشه طبیعیه و من در مسیر درست هستم تشکر.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1399/10/27 18:40
      مدت عضویت: 1650 روز
      امتیاز کاربر: 28041 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 1,006 کلمه

      یکی از اون افکاری که باعث میشه افراد قید لاغر شدن رو بزنن عجله برای لاغری هست .
      و این موضوع بسیار مهم هست طوری که افراد رو مایوس و ناامید میکنه و افراد ادامه نمیدن .
      ما خیلی کارها انجام میدیم که در اونها زمان رو پدیرفتیم مثلا ما میخواییم بریم خرید از یه مغازه ای که میدونیم کجاست و ما میدونیم یه فاصله ای هست تا برسیم به مقصد پس غر نمیزنیم و مسیر رو میریم تا برسیم و یا درس خواندن در دانشگاه ما میدونیم باید زمانی رو طی کنیم تا به ما مدرک بدن پس ما در تمام جنبه های زندگی این پروسه ی زمان رو میپذیریم .مثلا میخواییم بریم گیتار زدن رو یاد بگیریم من میرم دوره میگذرونم تا گیتاریست ماهری بشم و هیچ وقت نمیگم من الان میرم آموزش و تا یه ماه دیگه گیتاریست ماهری میشم و در عروسی فلانی
      میتونم گیتار بزنم نه هیچ وقت همچین حرفی نمیزنیم اما برای لاغری بارها گفتیم میخواییم تا دوماه یا یه ماه دیگه لاغر بشیم در صورتی که این جسم هست و زمان میبره تا تغییر کنه ما برای آموختن هر هنری میدونیم باید زمانی رو سپری کنن تا مهارت پیدا کنیم پس میپذیریم زمانی میخواهد تا ما مطرح بشیم و میبینیم هر استادی در هر زمینه ای سالها هست کار مینه تا به درجه ای عالی برسه و اینطور نیست با یکی دوماه به استادی برسه منم قبلا بارها در زمینه ی لاعری عجله کردم با رزیم و ورزش خواستم لاعری بشم ولی حالا باید منطقی فکر کنیم و برای خودمون زمان تعیین نکنیم که تا فلان موقع باید لاغر بشم چون پروسه ی تغییر جسم رو ما نمیدونیم چی هست و ما چطور لاغر میشیم ؟
      کلمات خیلی بار دارن میتونن هم بار منفی هم بار مثبت ایجاد کنن کلمه ی لاغری هم یه تیغه ی دولبه هست این کله در ذهن افراد دو معنی میاره اگر بتونی با این کلمه روحیه خوب و افکار مثبت و جدید و انگیزه و اشتیاق ایحاد کنی که عالیه ولی اگر بگی من لاغر بشم که به بقیه نشون بدم من لاغر بشم که حال فلانی رو بگیرم برم فلان جا خودی نشون بدم هیچ نتیجه ای نمیگیرید.
      چون ذهن ما بر اساس نیاز دیگران نمیتونه کارکنه ذهن ما در خدمت ما هست پس نمیشه بگی به خاطر همسرم به خاطر حرف مردم میخوام لاعر بشم یا بهش نمیرسی یا اگر برسی هیچ سود و منفعتی برات نداره مثل این هست که بگی قلب من برای فلانی میتپه این در حد حرف هست و لی درواقعیت قلبت برای خودت کار میکنه و این خنده دار هست .
      ما باید این عحله کردن رو مهار کنیم در واقع ما به خاطر خیلی از فشارهای روحی و روانی و عصبی و حرف مردم و … هست که میخواییم عحله کنیم و لاغر بشیم ولی باید زمان رو بپدیریم و این جز ماجرا هست .
      ما با وجود دورها زمان رو طی میکنیم بدون اینکه خیلی استرس و نگرانی داشته باشیم در واقع وقتی انگیره و اشتیاق داشته باشی این زمان طی میشه اما کمتر حسش میکنی چون حس و حالت خوب هست گذر زمان رو خیلی حس نمیکنی اما اگر احساست بد باشه زمان بهت فشار میاره و گذر زمان رو خیلی حس میکنی و تو خسته میشی
      پس با احساس خوب در دورها گذر زمان رو خیلی حس نمیکنیم .
      پس ما بعد از مدتی از شروع این دوره ها چون با تغییر اشتها و کمتر شدن ترس از خوردن و نداشتن حرص و ولع برای خوردن و … رو به رو میشیم و اینها رو حس میکنیم انگیزه و اشتیاق ما رو بیشتر میکنه که ادامه بدیم تا به هدف برسیم و با احساس خوبمون میتونیم بر چاقی غلبه کنیم و اون رو شکست بدیم .
      پس مراقب این فکر متفی و فرمول اشتباه باشین و باید این پروسه ی زمان رو برای خودتون منطقی بکنید تا عجله نکنید و ما هیچ وقت در هیچ زمینه ای عجله نمیکنیم ولی در مورد لاغری میگیم نه باید دو هفته ای لاعر بشم یا یه ماه یا کمتر ما انتطار لاغری داریم چرا ؟چون در حال بد و استرس و نگرانی هستیم گدر زمان رو خیلی حس میکنیم.
      ماباید با حال خوب این پروسه رو طی کنیم که گدر زمان رو حس نکنیم و ما باید مثال برنیم که این زمان خیلی طبیعی هست .اگر بخواهیم مثال بزنیم در خیلی چیزها در اطراف ما گذر زمان رو ما پدیرفتیم مثلا :یه خانم از وقتی که متوجه میشه باردار هست تا زمان به دنیا امدن فرزندش میدونه خیلی عالی باید ۹ ماه صبر کنه و هر عجله ای در این روند باعث میشه این پروسه به مشکلاتی بر بخوره پس کاملا زمان رو پدیرفته ایم .
      یا وقتی سرما میخوریم میدونیم در حد یه هفته یا حالا کمتر و بیشتر زمان میبره تا ما خوب بشیم .یا ما اگر خیلی دقیق تو طبیعت نگاه کنیم میبینیم که یه روز ۲۴ ساعت و به عجله کردن نیست و این پروسه باید طی بشه و ما پدیرفتیم و یا هر فصل ۳ ماه هست و خوب این پروسه رو پدرفتیم و عجله نمیکنیم و یا در سفر کردن ما فاصله تا رسیدن به مقصد رو پدیرفتیم و خوب میدونیم باید فلان ساعت صبر کنیم تا برسیم و هیچ گله و شکایتی هم نیست .. و یا ما پذیرفتیم که نوزاد تا یه سالگی راه میره حالا کمی اینور اون ور ولی دیگه از روز اول که به دنیا اومد عحله نمیکنیم و پدیرفتیم این پروسه رو و یا خیلی چیزهای دیگه
      پس در تمام جنبه های زندگی ما این پروسه ی زمان رو پدیرفتیم و هیچ عجله ای نمیکنیم اما در لاغری برای ما به خاطر آموزشهای اشتباه عجله کردن زیاد پیش میاد و ما رو ناامید و شکست خورده میکنه اما باید ما واقف باشیم این زمان رو بپدیریم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5961 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 15 کلمه

        عجله کردن تنها موضوعی است که باعث مایوس شدن چاق ها از لاغر شدن میشه

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار emangholi azade
      1399/10/22 23:26
      مدت عضویت: 1697 روز
      امتیاز کاربر: 1430 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 120 کلمه

      به نام خدا سلام
      وقتی به خودم وتواناییهام وقدرت خدا ایمان آوردم دیگه عجله برام بی معنی شد توجه به تغییرات خوب رفتارهام باعث میشه که عجله کردن برام کمرنگ بشه من چندین سال تلاش کردم عادتهای اشتباهم رو ترک کنم ولی نمیشد وخودمو ناتوان میدیدم حالا به راحتی تونستم تغییر کنم وعادتهای که اذیتم میکرد دیگه تکرار نمیشه پس یعنی من میتونم به هدف ایده الم برسم ودیگه عجله ندارم چون نه محدودیت دارم نه از چیزی محروم هستم نه مجبور به کار ناخوشایندی هستم که بخوام ازش خلاص بشم پس با آرامش درمسیر میمونم وحتی بعد از کسب نتیجه هم دوست ندارم دوره رو ترک کنم ودوست دارم تا آخر عمرم ادامه بدم تابتونم خوب وعالی زندگی کنم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار khandan614
      1399/10/11 13:23
      مدت عضویت: 1534 روز
      امتیاز کاربر: 20540 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 410 کلمه

      به نام خدای مهربان ، سلام ، من برای یادگیری هر کاری مثل رانندگی ، شنا ، درس خوندن ، آشپزی ، خیاطی کردن ، دوره ای گذروندم و مدرک گرفتم اونموقع از خودم انتظار نداشتم که همه را خوب بلد باشم و به مهارت رسیده باشم به خودم میگفتم باید اینقدر تکرار کنم تا تو هر کدوم عالی بشم و براشون زمان تعیین نکرده بودم و هر کدوم را که بیشتر علاقه داشتم بیشتر تکرار کردم ، تو اون زمینه عالی شدم ، فقط تو زمینه لاغری من همیشه زمان تعیین میکردم و خیلی عجله داشتم که زود نتیجه ببینم و هر روشی که تبلیغ میشد که زود نتیجه میداد میرفتم سراغش ، مثلا حتما ۳ ماه قبل از عید با هر سختی که رژیم و ورزش یا قرص و دمنوش لاغری بود چند کیلو وزن کم میکردم و سایزم خوب میشد که بتونم راحت لباس بخرم و اینکه عید هرجا برم چاق و زشت نباشم ولی چه فایده تا اول اردیبهشت وزن و سایز کم شده بعد از یکماه برمیگشت و این کار هر سال من بود و یا برای عروسی خواهر و برادرهام هم این قصه تکرار میشد که قبل عروسی وزن کم میکردم و یکماه بعد از عروسی دوباره برمیگشت و من همون آدم چاق قبلی میشدم ، بعد از اینکه با لاغری با ذهن آشنا شدم برای اولین بار بود فهمیدم که برای لاغر شدن نباید زمان تعیین کرد ، مگه من برای چاق شدن زمان تعیین کرده بودم من به مرور و کم کم در طی چند سال چاق شدم ولی حالا برای لاغر شدن میخاستم تو زمان کوتاهی به اندام ایده آلم برسم بدون اینکه توجه کنم ذهنم نمیپذیره و جسمم باید چه مراحلی را طی کنه ، خدا را شکر تو دوره یاد گرفتم که صبور باشم از مسیر لاغری لذت ببرم و فکر زمان تعیین کردن را تو ذهنم پاک کنم و تقریبا این موضوع برام حل شده البته بعضی وقتا خانم منفی یک خودی نشون میده که زمان زیادی گذشته اما من بهش توجه نمیکنم و اونم خاموش میشه و چون دوره جذاب بود من اصلا نفهمیدم که چطور ۱۰ ماه گذشت در صورتیکه تو روشهای گذشته من هر روز را حساب میکردم و منتظر بودم که زودتر اون روش تموم بشه ، خدا را شکر میکنم که به این روش هدایت شدم که دلم نمیخاد هیچ وقت تموم بشه ، استاد از شما ممنونم که با آموزشهای خوبتون دغدغه زمان را از من گرفتید

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Hedieh
      1399/10/01 02:24
      مدت عضویت: 1689 روز
      امتیاز کاربر: 2160 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 165 کلمه

      سلام
      من تا الان دوتا چیز تو زندگیم خیلی خوب متوجه شدم اولیش عجله داشتن منتظر بودن چیزی باعث شده به اون چیزی که میخوام نرسم اخرشم ناراحت تر میشم دومیش این جایی میخوام برم یا چیزیو میخوام بشه دقیق برنامه ریزی میکنم و در اخر یه اتفاق هایی میوفته که کلن اون روز یا اون چیزی که میخوام نمیشه همه اینا به من ثابت میکنه فقط باید خدا بخواد مام اگه چیزیو میخوایم نباید خیلی منتظر یا عجله یا برنامه ریزی کنیم براش همچیو بسپاریم به خدا وقتی همچیو بسپاریم بهش به خدا به همونی که میخوایم میرسیم و سعی میکنم جدیدن هر چیزیو میخوام درست شه از خدا درخواست کنم به خودش بسپارم و با صبوری خیلی زیاد رهاش میکنم تا خدا درخواست منو انجام میده و در ۱۰۰درصد مواقع همونی که میخوام میشه در زودترین زمان ممکن قانون زندگی صبور باش همچیو بسپار به خدا همیشه خدایا من و دوستانم رو در مسیر لاغری در مسیر خواسته هاشون همراهی کن❤️

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ghazalgolipur
      1399/09/18 03:04
      مدت عضویت: 1429 روز
      امتیاز کاربر: 3396 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 408 کلمه

      همیشه اطرافیانم بهم میگفتن که چه قدر تو آدم آرومی هستی ! چه قدر یواشی چه خونسردی، چه قد سرعتت کمه !و این حرفا…‌
      و خب من اینو قبول کرده بودم که من آدم عجولی نیستم و هیچ وقتم عجله نمیکنم !
      همیشه آروم و کوچیک کوچیک حرکت میکنم ….زمانی هم که میخواستم دوره رو بخرم خوب میدونستم که روش روش ذهنیه و خب خیلی فرق داره با بقیه روش ها ! اصلا این دوره دوره آموزشیه !
      پس میدونستم که نباید عجله کنم ،
      و هم از طرفی در اوایل دوره که هیچ عجله ای نداشتم کلی فایل درمورد عجله کردن هم بود تویه دوره و من عجله کردن رو مانع مهمی دونستم !
      درکل بخوام نگاه کنم از اول دوره تاحالا خیلیم عجله نداشتم و نمیدونم واقعا ۶_۷ماه چجوری گذشت🤷🏻‍♀️
      ولی جاهاییم که فکر عجله کردن میزد به سرم میگفتم که من که آدم عجولی نیستم ! من اصلا بعیده بخوام عجله کنم
      و اینکه عجله کردن سرعت کار رو که زیاد نمیکنه ، جهان و سیستمش که با عجله من کاری نداره ! این منم که میتونم با عجله کردن مانع لاغری بشم و با مرور همین افکار عجله رو کم رنگ میکردم برای خودم
      و اینکه میگفتم به خودم این مسیر به این قشنگی ، این همه لذت میبرم ،این همه قانونای جهان و میفهمم ، این همه حالم خوب شده این همه……پس چرا باید هروز نادیده بگیرم این هارو و بشینم فکر کنم به لاغر نشدن ! اصلا فکر کنم من برای لاغر شدن ثبت نام نکردم ولی ببین چه جای خوبی اومدم !
      الانم خداروشکر چون درک بهتری دارم و همین که تغییراتی داشتم میدونم این رو که تغییرات وقتی به وجود بیاد همینطوریی ادامه خواهد داشت و حالا مانع های ذهنی کمتری دارم عجله هم در من خیلی کمتر شده ! و منِ همیشه آروم هروز گام کوچیک خودم رو برمیدارم و لذتمو میبرم و هروز م بدن من درحال ترمیم کردنه و به منم ربط نداره و خودش کار خودشه خوب بلده ….!

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار maryam1398rahimi
      1399/09/01 08:54
      مدت عضویت: 1524 روز
      امتیاز کاربر: 10834 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 154 کلمه

      به نام خدا
      سلام به دوستان عزیزم و استاد گرامی
      من قبلا خیلی عجول بودم و دوست داشتم یک ماهه یا دو ماهه لاغر بشم میرفتم پیاده روی ،باشگاه ،کمی سایز و وزن کم میکردم
      و اطرافیان بیشتر بهم فشار می اوردن هی بهم میگفتن وای چقدر خراب شدی اصلا بهت نمیاد و این حرف و حدیث ها باعث شد که دیگه اون مسیرو ادامه ندم و بعد از چند وقتی دوباره به حالت اول برمیگشتم
      خدا رو شکر در این مسیر زمان برام مهم نیس و همانطور که به مرور تمام پروسه های زندگیم رو طی میکنم متناسب شدن هم پروسه داره و به مرور به تناسب اندامم میرسم
      همین که در این مسیر شاد و خوشحالم و حال روحیم خوبه و متوجه ی گذر زمان نمیشم برام کافیه و مطمینم بدون توجه به زمان به هدفم میرسم
      خدایا سپاس که متفاوت از دیگران زندگی میکنم و استمرار برای ادامه ی مسیر دارم 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار shine bright like a sky
      1399/08/16 16:01
      مدت عضویت: 1328 روز
      امتیاز کاربر: 99
      محتوای دیدگاه: 53 کلمه

      سلام سلام
      من میدونستم که نباید عجله کرد و زمان تعیین کرد. ولی انگار یه جورایی نامحسوس و اینکه خودمو گول میزدم زمان تعیین کرده بودم.
      از الان دیگه زمان مهم نیست، در اون زمان هیچ اتفاقی قرار نیست بیوفته و چیزی تغییر کنه، پس مسیر و با خیال راحت و هموار ادامه میدم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فاطمه قدیریان
      1399/08/09 12:27
      مدت عضویت: 1679 روز
      امتیاز کاربر: 477 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 134 کلمه

      سلام استاد عزیز
      تبلیغات بیشتر باعث شده که ما تصور مون از لاغری یه چیز شگفت انگیز باشه یه آرزو که غول چراغ جادو برآورده می‌کنه
      البته بیشتر شون هم ناامید میکنن افراد رو جواب گو هم نیستن
      ولی من یادمه پارسال از استاد سوال کردم تا عروسی پسرم لاغر میشم 🥳 واستاد گفتن زمان تعیین نکن🙃🤔
      منم دیگه بهش فکر نکردم وذفایل ها رو گوش میکردم و…..
      خلاصه شب عروسی پسرم فامیل های که مدتی دور بودیم از هم به من میگفتن چیکار کردی لاغر شدی،🤭😀😀😀😀
      بله بدون توجه زیاد اتفاق خوبی افتاده بود
      ممنونم از برنامه خوبتون استاد من دوره لاغری با ذهن رو کار کردم و میکنم وانشاالا دوره پیشرفته رو هم شرکت میکنم
      پیش بسوی هدف سلامتی و تناسب فکر وذهن

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار s99malekan
      1399/07/28 20:42
      مدت عضویت: 1343 روز
      امتیاز کاربر: 7470 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 522 کلمه

      سلام استاد گرامی و دوستان خوبم….
      مانع عجله‌….
      یادمه آخرین بارایی مه رژیم گرفتم از سایت اینترنتی خریدم.میکفت دو هفته ۷ کیلو لاغر میشی.‌اون موقع اگه من هفت کیلو‌کم مبشدم خیلی عالی میشدم.‌سریع خریدم.‌اینقدم سخت بود.‌فقط سبزی و اب و میوه بود.‌تا ۹۰ درصد بگم رغایت کردم.‌هر روز رو ترازو‌ بودم و دریغ از یک کیلو.تا اینکه یک هفته ده روز شد پیام دادم به مثلا مشاورشون که کم نشدم.جوابی نگرفتم .طبق معمول من متهم بودن به درست رعایت نکردن.‌استاد تو یه فایلی فرمودین هرکسی به شدت و مدت سالهایی که از اضافه وزن زجر کشیده به همون نسبت واسه لاغری عجله داره و فکر نکنم کسی اندازه من عذاب واقی کشیده باشه. زبلن چاقی مشترکه‌ .همه الان متوجه میشن من چی میگم.چه روزهایی قشنگی از عمرمون که به ناراحتی و غصه گذشت. وقتی تو عروسی حتی با وجود زیباترین و‌فی المثل گرون ترین لباسها اعتماد به نفس حضور در جمع نداشتم.‌با وجود نمره الف بودن پزشکی ‌در خودمون لیاقت و شجاعت ریاست ندیدم.صورت زیبا پشت کوهی از چربی‌گم میشد.‌هنوز هم‌همینه.‌بعد انتظار از اینکه از ما بخواین تنهای تنهای واسه خودمون لاغر شیم نه که قشنگ‌و‌موثر در قدرت ذهن نباشه فقط سخته.‌منی که اوایل به عشق زیبا شدن برای همسر و‌جامعه وبعد بذای خودم اومدم.‌به لطف خدا و تکرار شما الان اینجوری نیست.فقط خودمو میبینم.‌اینکه راحت و سبک شم.‌سالم شم.‌یه باری از روی زانوهام برداشته شه و بعد برای پوشیدن لباسای سایز ۳۶ خوشگل . در نهایت رسیدن به آرامش و‌تولد آگاهانه …من دیروز عکسای دوازده سال پیش مو بطوور اتفاقی دیدم. یادم‌اومد پس من یه دوره هایی با رژیم و این چیزا موقتا متناسب بودم.فقط میخوام اونقدری شم.تو ذهنم هی اون اندام رو یادم میارم و خودمو تحسین میکنم و انتظارم از دوره لاغری با ذهن رسیدن به اون اندامه.‌چقد سن پایین و شاد وسرحال و سبک بودم.عجله ای هم ندارم. بقول شما داره بهمون خوش میگذره. عجله چرا‌‌. خدا خواسته استارت رو زدیم.‌خودش هدایت مون کرده خودش کمک میکنه ادامه بدیم.‌داریم ایستگاه به ایستگاه راه رفته اشتباه روبر میگردیم.‌۳۵ سال راه رفته رو اگه مثلا تو یک سال برگردی زیاده؟ نه.خیلیم خوبه. تازشم افراد با هم متنفاوتن. برین سرگذشت شگفتی سازا رو ببینین بعضیاشون تو سه ماه شش ماه تا یکسال متناسب شدن.‌دیگه چی میخوایم.فقط شرطش اینه که با دقت و درک بالا و تمرکز بخونیم گوش بدیم بنویسیم عمل کنیم و فقط و فقط استمرار داشته باشیم.استاد یه جا باز تو یه فایلی گفتین اگه شما در یه مدتی به هر علتی کم نکردین به این دلیل نیست که شما درست متوجه نمیشین یا مقاومت ذهنی دارین یا مسیر اشتباهه..نه …فقط باید بیشتر ادامه بدین.مثل همون پروسه زمان باشگاه وچهار ستل دانشگاه و مسافت مساقفرت و اینا…
      مرسی استاد که هستین….
      من مس،له زمان و‌عجله رو خیلی وقته با خودم حل کردم و شکر خدا نفمیدم کی هفت هفته شد….منی که دو هفته رو‌ تاب نمیاوردم و هی وزن میکردم و نگرانی و استرس.حالا هفت هفته با شمام و درسته وزن کم نکردم در حد مقایسه عکس ها فقط کاهش متوجه میشم ولی نمود بیرونی نداره ولی راضیم.حسم خوبه. آروم آرومم. نگران نیستم.میدونم مسیرم درسته.‌باورم اینه.انتظارم هم تناسب اندامه بزودی.
      بزودی زود عکس شگفتی مو واستون میفرستم…بذارینش اون جای خالی…..

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار azita
      1399/07/26 15:41
      مدت عضویت: 1693 روز
      امتیاز کاربر: 6648 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 175 کلمه

      یادمه وقتی می رفتم باشگاه ورزشی آخرین جلسه که مثلا چهارشنبه بود و دو روز نمی رفتم شنبه اولین کارم این بود که برم رو ترازو و خودمو چک کنم حالا فکر می کردم که چقدر این دو روز وزن کم کردم😂😂
      چقدر عجله داشتم یا وقتی می خواستم خودمو واسه رفتن به یه جشنی آماده کنم می گشتم تو اینترنت دنبال رژیم های یک هفته ای ویا رژیم ۲۱ روزه حس می کردم خیلی سریع منو به نتیجه دلخواهم می رسونه و اوایل دوره هم عجله داشتم و دلم می خواست زود نتیجا بگیرم حتی عکسای آلبوم دوستان شگفت انگیزرا هم نگاه می کردم و می گفتم مثلا این تو۴ماه اینطور نتیجه گرفته پس منم همینطور ولی وقتی دوره را تموم کردم خیلی تغییر نکردم اما به خاطر این که علاقه داشتم و مطمئن بودم که با این روش به نتیجه دلخواهم می رسم استمرار خودمو حفظ کردم و تغییرات منم شروع شد واینو از سایز لباسام متوجه شدم و الان هم خیلی به هدفم نزدیک شدم پس با اشتیاق به مسیرم ادامه میدم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faridehhasani5455
      1399/07/26 11:10
      مدت عضویت: 1616 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 304 کلمه

      سلام به دوستان واستاد گرامی
      این دومین کامنت من برای این فایله

      موضوع این فایل در مورد عجله است ،منکه به شخصیت عجول خونه معروف بودم ،دوست داشتم تمام کارهام زود تموم بشه وبرم سراغ کارای دیگه،تند تند انجام دادن کارها شده بود عادت من که البته هنوزم ادامه داره ولی با دوز کمتر
      زمان هاییکه در رژیم بودم وعجله داشتم زودتر لاغر بشم ،مثلا وقتی ۲۳ساله بودم ودومین دخترمو تازه زایمان کرده بودم ومیخواستم عروسی برم ،هیچ لباس قبل از بارداریم اندازم نبود،پس تصمیم گرفتم رژیم ۱۵ روزه بگیرم ،دقیقا ۱۵ روز قبل از عروسی،فقط اجازه خوردن نصف سینه مرغ آبپز رو در روز داشتم ،فقط ۱وعده بدون نون یا برنج،صورتم زرد وبی رمق شده بود ،تو ۱۵ روز ۸ کیلو کم کردم ،عروسی رفتم ودقیقا بعد از رها کردن رژیم ۸کیلو در عرض چند روز برگشت ،انگار منو مجدد باد کردن😄همیشه تو عجله برای کم کردن وزن و تمام کردن رژیم بودم و توی اون لوپ تکرار گیر کرده بودم
      برای شروع دوره هم فکر میکردم دیگه تا ۶ ماه به سایز ۳۸ میرسم ،چونکه دیده بودم بعضی از شرکت کننده ها رسیدن واین اتفاق رخ نداد و در طی مسیر یاد گرفتم که به بدنم و ذهن قدرتمندم زمان بدم که خودشو ترمیم کنه،رهاشون کنم و به تمریناتم بپردازم ،هنوزم صدایی بمن میگه پس چرا یه ریزش اساسی نمیکنی که چشمگیر باشه ولی من بهش توجه نمیکنم ومطمئنم این صدا کمرنگتر و دورتر میشه به مرور ،زمانیکه فرمول های جدید در من بارگذاری بشه دیگه خودبخود بدن من بسمت لاغری وتماسب حرکت میکنه،هرچند الانم در حال حرکته و من نمیبینم داره تو بدنم چه اتفاقی میفته،متاسفانه ما انتظار بیش از حد از خودمون داریم
      در کل منکه از عملکردم راضی هستم ،نزدیک ۱۱ماهه اینجا هستم وخواهم بود،دوره هام تا پیشرفته تمام شده و در حال تکرارشون هستم دارم لذت میبرم ونتیجه میگیرم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1399/06/17 19:05
      مدت عضویت: 1650 روز
      امتیاز کاربر: 28041 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 311 کلمه

      سلام
      من یاد گرفتم لاغری با ذهن چون یک اصل نزدیک به اصل سلامتی هست پس زمان مشخصی نداره و برای هر کس در یک زمان اتفاق میفته که بستگی به خود اون شخص داره که چقدر تعهد داره چقد استمرار داره و چقدر باور داره و عمل میکنه
      چقد جالب چه هم زمانی جالبی استاد من امروز جلسه بودم برای پسرم که سال تحصیلی جدیدش رو میخواد شروع کنه و اونم کلاس اول و معلمش مرتب به ما هشدار میداد که عجله نکنید و من در این یک سال تحصیلی به خوبی همشون رو میرسونم و جای نگرانی نیست و کاملا ما رو آماده کرد که در این یک سال بچه های ما راه میفتن و خوندن و توشتن رو یاد میگرن و هیچ مادری انتظار نداره از هفته ی دوم یا سوم یا ماه دوم بچه اش به خوبی بخونه و بنویسه و این چیزی هست که ما پذیرفتیم و عجله نمیکنیم تا آخر سال که بچه ها در وضعیت ایده آل خودشون قرار بگیرن
      پس لاغری با دهنم مثل هر آموزش دیکه نیاز به زمان داره نیاز به استمرار داره و حتما برای هر کس اتفاق میفته اگه به درستی انجام بده
      و من به شخصه این ده ماه که در این مسیرم اصلا حس نکردم زمان رو و باورم نمیشه که ده ماه شده تا دیروز که داشتم داستان هدایتم به این سایت رو در قسمت دیدگاه مینوشتم مجبور بودم زمانش رو بنویسم و اونجا بود که متوجه شدم و گرنه خودم فکر میکنم هنوز که خیلی نیست آشنا شدم حالا سه یا چهار ماه و گدر زمان رو حس نکردم
      و استاد من دارم با آرامش و با انتظار لاغری که از خودم به وجود آوردم در کنار آموزشهای شما جسم ام رو اون جور که میخواهم متناسب کنم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار jahandide.220
      1399/01/19 09:20
      مدت عضویت: 1495 روز
      امتیاز کاربر: 2926 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 135 کلمه

      اما این فایل را چندین بار گوش دادم و میخوام اینو بالاخره به خودم یاد بدهم که هیچی انتهایی برای لاغری درنظر نگیر چون همش ذهنم داره داره دنبال انتهاش میگرده چون همیشه عادت داشته براش زمان درنظر بگیرم مثلا یک ماه فشرده شنا کن دوماه فشرده برو باشگاه که هیچکدوم هم نتیجه نداده
      امیدوارم ذهنم اینو قبول کنه که دیگه تا همیشه شرایط همین طوره آگاهانه غذا خوردن بیشتر از سیری نخوردن غیر از موارد گرسنگی نخوردن و…
      راستی من عکسهای دوران عروسی ام را گذاشتم جلو چشمم و هربار که نگاشون میکنم کلی انرژی میگیرم و تصویر سازی میکنم و خودم را از الان مثل اونموقع دارم لاغر تصور میکنم و میگم این حق منه و اون اصل ذات منه و قطعا به اصلم برمیگردم .ممنونم از نکته های عالی و جذابتون .به امید پیروزی

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار jahandide.220
      1399/01/19 09:13
      مدت عضویت: 1495 روز
      امتیاز کاربر: 2926 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 125 کلمه

      با سلام خدمت استاد عزیزم
      ممنونم از توضیحات عالی تون
      من همیشه به خودم میگفتم که یک ماه فشرده رعایت کن دوماه رعایت کن و شام نخور برنج نخور شیرینی نخور هله هوله نخور و….بعدش دیگه راحت میشی یعنی درحقیقت به خودم میگفتم دوماه نخور بعدش آزادی بخور.وذهنم لابد پیش خودش حساب کتاب میکرده خب اگر قراره بعدش آزادباشه خب دوباره چاق میشم پس این کار بیهوده و غیرمنطقیه پس بخور….
      از طرفی چون مثلا دوماه زمان کمی هست اگر یک وعده را رعایت نمیکردم یا هله هوله میخوردم عذاب وجدان میگرفتم چون میگفتم دوماه مگه چندوعده است که تو اینم ازدست دادی و ناامید میشدم و میگفتم ای بابا تو که حتی دوماه هم نمی توووونی جلو خودتو بگیری پس بی خیال و باز فاز ناامیدی….

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Razi
      1399/01/13 07:18
      مدت عضویت: 1602 روز
      امتیاز کاربر: 511 سطح ۲: کاربر متوسطه
      محتوای دیدگاه: 22 کلمه

      با دوباره گوش کردن این فایل الان متوجه شدم ناخودآگاه زمان در نظر گرفته بودم برای نتیجه.با اینکه میدونستم نباید زمان بدیم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Razi
      1399/01/08 04:55
      مدت عضویت: 1602 روز
      امتیاز کاربر: 511 سطح ۲: کاربر متوسطه
      محتوای دیدگاه: 186 کلمه

      بعد از چندین بار رژیم گرفتن و‌ ورزش اجباری و‌دوباره چاقتر شدن و دیدن همه افرادی که در حال طی کردن این دور باطل بودن همیشه به این فکر میکردم که امکان نداره این راه حل تناسب اندام باشه. اینکه همه چیز اجباری و با فشار باشه. رژیم اجباری ورزش اجباری.و نهایتا بازگشت به وزن اولیه
      الان فهمیدم که درست فکر میکردم. همه چیز در ذهن آدماست. ریشه همه مشکلات برنامه ریزی نادرست ذهن هست.
      من عادت کرده بودم همه چیز رو با فشار از ذهنم بخوام. به همین دلیل برنامه ریزی مجدد ذهنی اگرم مدتی جواب میداد به دلایلی دوباره به حالت اولیه برمیگشتم.
      به این نتیجه رسیدم حتی به ذهن هم نباید فشار آورد که برنامه جدید رو بپذیره. به قول یکی از دوستان همه چیز با محبت باید باشه. حتی با ذهنمون باید مهربون باشیم و بهش فشار نیاریم که زودتر برنامه ریزی بشه. بلکه با آرامش و آهسته و با شادی و دل خوش باید پا به پاش حرکت کنیم تا اونم جوابمو بده بدون اینکه اذیت بشه و اذیت بشیم.
      مرسی ذهن خوبم که منو یاری می کنی تا به اهدافم برسم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Razi
      1399/01/08 04:43
      مدت عضویت: 1602 روز
      امتیاز کاربر: 511 سطح ۲: کاربر متوسطه
      محتوای دیدگاه: 52 کلمه

      برای هر چیز ارزشمند باید زمان گذاشت هم زمانی برای کار کردن روی آن و هم زمانی برای نتیجه دادن. طبعا بدنی که در طی سالیان طولانی ذره ذره چربی اندوخته نیازمند زمانی برای توجه و ترمیم خود است. بدن ارزشمند ما ارزش انتظار کشیدن و زمان گذاشتن برای بهبودش را دارد

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار fatemehbordbar
      1398/12/05 13:21
      مدت عضویت: 1631 روز
      امتیاز کاربر: 36
      محتوای دیدگاه: 31 کلمه

      سلام استاد .من یادم‌میره سوالاتمو کدوم روز مطرح کردم ونمیدونم چطور پیداشون کنم ببینم جوابی دادین یانه تا جواب سوالمو بفهمم.ایا راهی هست که مستقیم برم سر سوالاتی که پرسیدم ؟؟

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار amirali13872007
      1398/12/03 20:41
      مدت عضویت: 1594 روز
      امتیاز کاربر: 3447 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 83 کلمه

      حرفهای شما را کاملا قبول دارم،افرادصاحب نظر در زمینه پرورش استعدادها می گویند یک فعالیت خاص را باید بالای ۱۰۰۰ ساعت تمرین کنی تا در آن حرفی برای گفتن داشته باشی،ولی ما عجله داریم .حتی ارتودنسی یا عمل های زیبایی نیز حداقل یک سال زمان می خواهند تا نتیجه را نشان دهند.استاد این فایل به موقع بود ،باعث انرژی برای ادامه راه می شود درحالی که اطرافیان مثل شما فکر نمی کنند و ممکن است حس عجله وشتاب را در ما بیشتر کنند.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار mhshabazaz
      1398/11/27 00:06
      مدت عضویت: 1538 روز
      امتیاز کاربر: 3161 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 43 کلمه

      من الان هفته پنجم هستم و با وجود اینکه در دوره چند بار در این مورد صحبت شد ولی باز هم از دیروز درگیر عجله شده بودم و شنیدن این فایل در کنار فایلهای دوره کمکم کرد تا به مسیر برگردم. استاد سپاسگذارم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار arezoorasooli60
      1398/11/26 22:47
      مدت عضویت: 1551 روز
      امتیاز کاربر: 622 سطح ۲: کاربر متوسطه
      محتوای دیدگاه: 127 کلمه

      سلام ،من روز هشتم برنامه هستم ، ولی بخاطر اینکه نتونستم ۳ روز اخر رو کامل گوش کنم و متمرکز نبودم امروز دوباره از روز اول شروع کردم و احساس میکنم مطلب عمیق تر در ذهنم نشست
      من بشدت روی وزن و شکل ظاهریم حساس بودم و هرچه میخوردم با ولع و زیاده روی بود وبعد حس بد و عذاب وجدان داشتم ولی در این چند روز بدون تغییر خاصی دربرنامه غذاییم و نداشتن تمرکز خاصی روی لاغری، میل به پرخوریم کمتر شده و حدود یک کیلو‌وزن کم کردم، احساس امید و انگیزه بیشتری دارم و‌تمام این مسیر و اتفاقات رو به خدا سپردم و توکل کردم و حرکت میکنم ، حرکتی با ارامش الهی ، سپاس از خداوند مهربانم و سپاس از استاد ارزشمند?????

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faridehhasani5455
      1398/11/24 14:52
      مدت عضویت: 1616 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 227 کلمه

      سلام استاد و دوستانم
      دقیقا اوایل دوره لاغری منم زیاد فکر میکردم که باید تا اول بهمن که میرم مسافرت لاغر شده باشم که لباسای مورد علاقه مو بپوشم وکلی برنامه ریزی میکردم واسه خودم ولی بعد از شروع دوره متوجه شدم که باید تمام عجله ایی که دارمو به اشتیاق تبدیل کنم وبعدش خیلی آروم تر شدم
      منم اوایل هدف از لاغریم جلب رضایت وتایید از اطرافیانم بود که ببینن من مثل قبل چقدر توانایی لاغر شدن دارم،آخه قبلنا تا ۲روز رژیم سخت و ورزش میکردم یدفعه وزن وسایزم میریخت و۵سالی میشد که من نه رژیم بودم ونه ورزش میکردم،در اصل خسته شده بودم از اونهمه تلاش ودلم میخواست آزاد ورها باشم ،و با خودم میگفتم منکه رژیم باشم تپلم ،نباشمم چاقم پس چرا خودمو اذیت کنم،و همه میگفتن دیگه سن که بره بالای ۴۰سال متابولیسم بدن میاد پایین ،یا اینکه تو چونکه ورزش ورژیم نداری ،طبیعیه که چاقتر بشی ،و من سال ها در کابوس رژیم و ورزشای سخت واضطراب وحال بد بودم و بسیار از خودم متنفر بودم وخودزشت بینی شدید داشتم وهنوزم دارم ولی داره آروم آروم بهتر میشه
      الان که تو مسیر زیبای لاغری با ذهن هستم احساس امنیت وخاصی دارم ،انگار بعد سال ها که تو جاده صعب العبور وتاریک وترسناکی که بودم ،الان افتادم تو جاده صاف،آرام،امن،قشنگ،سرسبز،شاد،خیال راحت ،آرامش و دارم لذت میبرم و یاد میگیرم ومیدونم نتیجه های عالی در پیش است

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار jahan.1368
      1398/11/24 13:43
      مدت عضویت: 1612 روز
      امتیاز کاربر: 483 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 249 کلمه

      سلام استاد عزیز
      خیلی بهتون تبریک میگم که از آموزه های استاد عباس منش، در عمل استفاده کردید. و آموزه ها رو در این مورد خاص به دیگران هم انتشار میدید.
      تمام فایل هاتون قابل تحسینه. تک تکشون با ارزشن. سایتتون خیلی جذابه(ux) خوبی داره. برای من خیلی دلچسب بود. حس خوب و انرژی مثبت فراوان، انگیزه از صحبتتاتون، فونتها و قالب سایت، از تصاویر…همه…همه چی عالی ان.
      من حدود ۸ کیلو اضافه دارم، همیشه ام همینقدر بوده، در طی ورزش و رژیم کم میشد، دوباره رها میکردم، برمیگشت. بطور جد تصمیم گرفتم تمام آموزه های شمارو دنبال کنم. از اینکه علاوه بر محصول، فایلهای رایگان هم در اختیار کاربران قرار میدید بازم ممنونم. البته ما خانوادگی کاربر سایت هستیم، خانوادگی گوش میدیم و تمرین میکنیم و صحبت میکنیم درباره مطالب.
      به امید الله، من بعد از لاغری، قصد دارم روی فرم دهی بدن تمرکز کنم. یه پیشنهاد هم در این باره برای شما داشتم. خداروشکر در زمینه ی لاغر شدن به نتایج رسیدید. اگر براتون مقدور بود برای فرم دهی بدن هم باورهای درست و فایلها و محصولات هم تهیه کنید.
      چون علاوه بر خودم، اطرافیانم هستند که لاغر هستند و خیلی مایلند که مثلا فلان قسمت بدنشون کمی پرتر و خوش فرم تر بشه. و البته با باشگاه رفتن و طی کردن برنامه های ورزشی به این نتایج هم میرسن ولی ممکنه دوباره از فرم دربیاد. از طرفی وقتی خیلی راحت میشه با ذهن به هرآنچه میخواهیم برسیم، چرا تمرینات سخت انجام دهیم.
      سپاسگزارم.
      برات آرزوی ثروت و سلامتی و سعادت میکنم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم