چطور لاغر شویم؟ شاید در نگاه اول فکر کنید که راهی که برای لاغر شدن باید پیش بگیرید باید کاملاً متفاوت از راهی باشد که باعث چاق شدنتان شده! 🤔
اما حقیقت این است که آسان ترین راه کاهش وزن همون راهیه که شما قبلاً ازش عبور کردید!
یعنی اگر در مسیر چاق شدن، به راحتی با عادتهای روزمره تون اضافه وزن پیدا کردید، چرا همین عادتها رو برای کاهش وزن هم به کار نبرید؟! 😎
بله! این ممکنه کمی عجیب به نظر برسه، ولی برگشتن به همون مسیر و درست کردن عاداتی که قبلاً باعث چاقی شما شده، خیلی راحتتر از پیدا کردن یک راه جدید و پیچیدهست! 🌸💪
علاقه مغز به انجام کارهای آسان 🧠✨
همه ما تجربه کردهایم که وقتی از خانه خارج میشویم، چه برای کار، تفریح یا هر مقصد دیگری، ناخودآگاه به همان مسیری که آمدهایم، برمیگردیم. این رفتار مغز ماست که همیشه به دنبال سادهترین راههاست! 🌟

مغز انسان به طور طبیعی به سمت سادهترین تصمیمات گرایش دارد، بنابراین وقتی بخواهیم از مقصد به خانه بازگردیم، اولین گزینهای که به ذهن میرسد همان مسیری است که قبلاً طی کردهایم.
این ویژگی مغز، به ما کمک میکند که در تصمیمگیریها صرفهجویی کنیم و از انرژی ذهنی زیاد اجتناب کنیم. 🚶♂️🚶♀️
حالا این را برای چاقی و لاغری در نظر بگیرید. برای مغز، چاقی و لاغری هیچ تفاوتی ندارد.
وقتی که تصمیم به لاغر شدن بگیرید، مغز اولین راه پیشنهادیاش این است که از همان مسیری که قبلاً برای چاق شدن رفتهاید، بازگردید.
پس شما باید تصمیم بگیرید که از این مسیر حرکت به سمت چاقی، خارج شوید و مسیری جدید، سالم و متفاوت را انتخاب کنید. 💪🌿
پس هر زمانی که بخواهید لاغر شوید، بدانید که آسان ترین راه کاهش وزن برای مغز شما همان راهی است که قبلاً برای چاقی طی کردهاید.
ولی این انتخاب توسط شماست که میخواهید به این مسیر ادامه دهید یا یک مسیر جدید و سالم را آغاز کنید! ✨

🌀 چرا چاقها لاغر نمیشن؟ پاسخ در آسان ترین راه کاهش وزن پنهانه!
اولین قدم برای تغییر، اینه که ترمز چاق شدن رو بکشیم و فرمون رو بچرخونیم به سمت مسیر لاغری. 🚦🍃
حالا تقریباً همهی افرادی که اضافهوزن دارن، دیر یا زود به این نتیجه میرسن که: «بَسه دیگه، باید لاغر شم!»
اما سؤال اینجاست که چرا با وجود این تصمیم، خیلیها لاغر نمیشن؟ 🤷♀️🤷♂️
پاسخش خیلی سادهست:
چون از آسان ترین راه کاهش وزن استفاده نمیکنن!
بهجاش میرن سراغ رژیمهای سخت، ورزشهای طاقتفرسا، یا قرصهای عجیب و غریب… در حالی که هیچکدوم از اینا، مسیر چاق شدنشون نبوده!
ببین، مغز ما عاشق آشناییه.
وقتی راهی رو براش انتخاب کنی که براش ناآشنا یا سخت باشه، مقاومت میکنه.
برای همین، وقتی از روشهایی استفاده میکنی که قبلاً هیچوقت برای چاق شدن ازشون استفاده نکردی، مغزت اعلام حالت فوقالعاده میکنه: «هشدار! سختی در راه است!» 🚨
و نتیجه؟ زود خسته میشی… زود کلافه میشی…
و خیلی زودتر از اون چیزی که فکر میکنی، برمیگردی به همون مسیر چاقیِ آشنا! 😞
✅ پس اگه میخوای آسان ترین راه کاهش وزن رو پیدا کنی، باید راهی رو بری که شبیه به همون راهیه که باهاش چاق شدی؛

ناهماهنگی بین مسیر چاق شدن و مسیر لاغر شدن 🚫🛣️
اگه با ورزش یا رژیم چاق نشده باشی، چطور انتظار داری با همونا لاغر شی؟ آسان ترین راه کاهش وزن این نیست که دنبال روشهایی بری که با مسیر چاق شدنت جور در نمیاد.
این مثل اینه که بخوای با یه نقشهی شمال بری جنوب! 🤷♂️🗺️ ذهن ما به مسیری که بارها تکرار شده عادت میکنه.
اگه چاق شدن ما بدون برنامه بوده، پس انتظار نداشته باش با برنامه و محدودیت به نتیجهی پایدار برسی.
برای همین خیلیها سالها ورزش میکنن، اما هنوز هم چاقن، چون ورزش جزئی از مسیر ذهنی چاق شدنشون نبوده و به آسان ترین راه کاهش وزن نرسیدن.
پس آسان ترین راه کاهش وزن چیه؟ 🌱💡
نه رژیم، نه ورزش، نه دمنوش، نه قرص… آسان ترین راه کاهش وزن، برگشت به مسیر طبیعیایه که تو رو چاق نکرده.
یعنی چی؟
یعنی برگشتن به حالت ذهنیای که توش غذا یه دلمشغولی همیشگی نبود. حالت طبیعیای که توش با لذت غذا میخوردی و با سیری دست از خوردن میکشیدی.
حالت ذهنیای که توش گرسنگی مصنوعی، استرس غذا، کالری شماری و خودتخریبی وجود نداشت.
✅ اینجاست که لاغری واقعی شروع میشه
✅ اینجاست که ذهن آروم میگیره
✅ اینجاست که مسیر درست رو پیدا میکنی
💬 اگه حس میکنی مدتهاست توی دور باطل رژیم و ورزش گیر کردی، بیا یه نگاه تازه به مسیر لاغری بنداز.
آسان ترین راه کاهش وزن ممکنه همین تغییر ذهنی باشه؛ پس وقتشه «لاغری با ذهن» رو امتحان کنی و یه بار برای همیشه راهتو عوض کنی ✨🧠

🎯 آسان ترین راه کاهش وزن؛ همونی که هیچکس بهم نگفته بود!
بعد از ۳۵ سال زندگی با چاقی و مشکلاتی که برام ایجاد کرده بود و تجربه کردن انواع و اقسام روشهای لاغری، بالاخره فهمیدم آسان ترین راه کاهش وزن چیه.
برخلاف رژیمهایی که بعد چند روز ول میکردم، این بار هر روز بیشتر عاشق مسیرم میشدم چون احساس میکردم دارم به آسان ترین راه کاهش وزن رسیدم؛ راهی که با سبک زندگیام هماهنگه، نه بر ضدش.
نه حذف غذاهای مورد علاقهم، نه تحمل گرسنگی و سختی؛ فقط تمرینهای ذهنی که به من کمک کرد بفهمم چرا غذا میخورم و چطور میتونم با بدنم دوست باشم.
مدتها تغییر توی ظاهرم نمیدیدم اما توی ذهنم انقلابی بود. در واقع، آسان ترین راه کاهش وزن از درون ذهنم شروع شده بود.
تا اینکه یه روز جلوی آینه ایستادم و با خوشحالی گفتم: «این منم؟!» 😍
تغییر واقعی بدون رژیم، بدون فشار و بدون سختی، فقط با هماهنگی ذهن و جسم شروع شده بود.
و به خودم گفتم: «آره، آسان ترین راه کاهش وزن همین راهه، چون با زندگیم هماهنگه، نه خلافش.»
چون من چاق نشده بودم به خاطر شمردن کالری، بلکه به خاطر ناآگاهی و عادتهای ذهنی بود.
حالا دارم با همون روش ذهنی، اما با آگاهی و عشق، وزن کم میکنم.
پس اگر دنبال آسان ترین راه کاهش وزن هستی، وقتشه به درونت نگاه کنی. اونجا رازهایی هست که هیچ رژیمی نمیتونه بهت بگه، اما تو رو به تناسب واقعی میرسونه 💖
دوره ورود به سرزمین لاغرها: آسان ترین راه کاهش وزن 🚀
یکی از بهترین و آسانترین روشها برای رسیدن به لاغری پایدار، دوره ورود به سرزمین لاغرها است! این دوره به شما کمک میکند تا با استفاده از راهکارهای روانشناختی و فیزیکی، بدون نیاز به رژیمهای سخت و دشوار، مسیر لاغری خود را پیدا کنید. 🌱
در این دوره، به شما آموزش داده میشود که چگونه مغزتان را به سمت عادات سالم هدایت کنید و بهطور طبیعی به کاهش وزن برسید. این روش نهتنها ساده است، بلکه کاملاً با زندگی روزمرهتان سازگار است. 💡
اگر به دنبال آسان ترین راه کاهش وزن هستید و میخواهید بدون دردسر و با حفظ سلامت، به نتیجه برسید، دوره ورود به سرزمین لاغرها به شما کمک میکند تا به راحتی و با اعتماد به نفس، این مسیر را طی کنید. 😇
✍️ تمرین آموزشی 📖
همهی ما سالها با سختی و تلاشهای بسیار برای لاغر شدن دست و پنجه نرم کردهایم، ولی نتیجهی دلخواه حاصل نشده… اما حالا به لطف خدا، آسان ترین راه کاهش وزن پیش روی ماست! 🧠💫
وقت آن است که تمام تمرکز و انرژی خود را روی یادگیری لاغری با ذهن بگذاریم تا نتایجی فراتر از تصورمان رقم بخورد و عکسالعمل بدنمان شگفتزدهمان کند! 📸✨
یادتان باشد، قبلترها با سختترین روشها راه میرفتیم و با تحمل رنج و زحمت، دلخوش به امید لاغری بودیم. اما امروز که در مسیر آسان ترین راه کاهش وزن قدم گذاشتهایم، باید با انگیزهای صد برابر بیشتر و با دل و جان این مسیر را ادامه دهیم! 🚀💪
برای یادگیری زبان لاغری با ذهن، هر روز کمی زمان اختصاص دهید؛ هم تمرین کنید، هم آموزشها را در زندگی روزمره به کار بگیرید. به زودی خواهید دید که نتایج این روش نه فقط روی ترازو، بلکه در احساس و رفتارهای روزانهتان هم نمایان میشود! 🌱🌟
این روش آسان ترین راه کاهش وزن است چون با سبک زندگی و ذهن شما کاملاً همسوست و قرار نیست زندگیتان را به هم بریزد.
برای شروع جلسه:
- ابتدا متن بالا را با دقت مطالعه کنید.
- سپس ویدیوی آموزشی را مشاهده کنید.
- و در نهایت به سوالات زیر در بخش نظرات پاسخ دهید.
❓ سوالات تمرینی
-
- 🧠 چرا به روش لاغری با ذهن اطمینان کردهاید؟ چه چیزی در این روش دیدید که در روشهای دیگر نبود؟
-
- 💡 به نظر شما چرا لاغری با ذهن آسانترین راه لاغر شدن است؟
-
- ❤️🩹 چه احساسی نسبت به چاقی خود دارید؟ لطفاً شرح دهید.
-
- 😔 توجه به چاقی چگونه باعث ایجاد احساس تنفر و ناامیدی در شما شده است؟
-
- 🌟 نظر شما درباره اهمیت بیتوجهی به شرایط فعلی برای ادامه مسیر لاغری با ذهن چیست؟ توضیح دهید.
-
- 👨👩👧👦 آیا شما هم تجربه کردهاید که افراد چاق خودشان را شبیه به یکی از اعضای خانواده میبینند؟ شرح دهید.
-
- 🧬 چگونه میتوانید اثبات کنید چاقی شما ربطی به ژنتیک یا دیگران ندارد؟ توضیح دهید.
- ✍️ از محتوای ویدیوی آموزشی تمرین بسازید و تمرین خود را در بخش نظرات همین جلسه بنویسید.
منتظر کامنتهای شما هستیم! 💬👇
همراه همشگی شما: رضا عطارروشن
امتیاز 4.20 از 81 رای
با دیگران به اشتراک بگذارید تا امتیاز بگیرید!



نشان های دریافت شده
سلام گام ۴۹
لاغر شدن با حذف موانع ذهنی آسانتر میشود .
من اول جواب اون دوستی که سوال کرده بود غذاها قلقلکش میدن بدم با این جمله باور خودتون رو نشون دادید . البته توجه منم که به این جمله جلب شد نشون داد منم مشابه این باور رو در ذهن داشتم . حالا در حقیقت برای توضیح دادن به شما به خودم توضیح میدم که همین باور یک باور در مسیر چاقیه .دوست عزیز اونقدر غذا رو به خودتون محدود کردید و اونقدر غذا رو برای خودتون برابر با چاقی قرار دادید و این نگرش ها رو اونقدر تکرار کردید که غذاها براتون شد عامل تحریک به خوردن و عامل تحریک به چاقی .
اگه لاغری با ذهن رو یاد گرفته باشی اصلا غذا قلقلکتون نمیده اگه دلتون بخواد با خیال راحت میخورید هروقتم نخواید نمیخورید . وقتی لاغری با ذهن رو یاد بگیری دیگه به غذا فکر نمی کنی . اصلا یادت میره .
اگه نخوردن برات از خوردن لذت بخش تر شده باشه و طبیعت وجودت شده باشه دیگه هیچ خوردن هیچ خوراکی نمیتونه دائما تورو تحریک کنه که بخوری و مطمئنا اگه ببینی و بخوری هم دائما بهش فکر نخواهی کرد . تو وقتی هنوز به خوردن داری فکر می کنی و وسوسه ی ذهنی داری یعنی هنوز باور مربوط به خوردن رو در سرت داری . تا این باورها رو از زیر و بن شناسایی نکنی و اونها رو کنار نزاری و ازش در زندگی روزمره استفاده نکنی همچنان غذاها قلقلکت میدن .
چرا هیچ وقت پیاده روی کردن قلقلکت نمیده . چون تو از پیاده روی لذت نمیبری و از خوردن لذت میبری . چون پیاده روی برات رنجه ولی خداییش لذت پیاده روی بیشتره یا لذت خوردن . اصلا کاری به این ندارم که در ذهن ما خوردن برابر چاقیه و پیاده روی برابر با لاغری من به لذتش نگاه میکنم خداییش برای من در شرایط فعلی حرکت کردن لذتبخشتر از خوردن هست . اگه خوردن در طی شبانه روز نیم ساعت وقتم رو بگیره و پیاده روی هم یک ساعت مسلما اون یک ساعتی که من دارم پیاده روی می کنم بیشتر دارم از زندگیم لذت میبرم . خوردن خیلی هم فرایند لذبخشی نیست . غذاهای شیرین که دل آدم رو میزنند . غذاهای ترش هم که دوست ندارم خیلی غذاهای پلویی هم که آدم رو سنگین و خواب آلود می کنند . غذاهای آشی هم که آدم رو شل و وارفته می کنند . میوه رو که اصلا دوست ندارم . غذاهای چرب و چیلی هم که راه گلوی آدم رو میبندن و نفس کشیدن رو برای آدم سخت می کنند .
تازه هیچ کدوم از اینها هم که نباشه تنها فرمولی که غذا رو به آدم زهر مار میکنه چاق شدنه واقعا کدوم ویژگی غذا شمارو قلقلک میده .
ولی پیاده روی جربان خون رو حرکت بیشتری میده . گوارش رو تنظیم میکنه . آدم رو سرحال میاره مخصوصا الان در فصل بهار چقدر کیف میده استفاده از طبیعت برای لذت بردن .
واقعا توی طبیعت غیر از دیدن زیباییها و گل و گیاهها پیاده رویه که حال آدم رو جامیاره و سبک و فرز می کنه آدم رو و استفامت بدن رو بالا میبره . من و قویم می کنه . حال خیلی خوشی بهم دست میده . پاکسازی میکنه روح و روان و جسمم رو .
خب پیاده روی منو مدتیه داره قلقک میده و منم از این قلقلکش میخندم و بلند میشم حرکت میکنم .
راستی استاد در سن ۳۵ سالگی که برای شما حدودا میشه سال ۹۴ و تقریبا ۶ سال پیش هست خیلی خوبه که درامدتون ۱۰۰ برابر شده .
شما فرمولهایی رو یاد گرفتید که برای همه ی شرایط زندگی دارید ازش استفاده می کنید .
مبارکتون باشه . خیلی خوشحال شدم .
یکی از موانع من اینه که وقتی روی یک موضوعی تمرکز میکنم دیگه نمیتونم روی موضوع دیگری تمرکز کنم . این یه فرمول اشتباهه . همه ی مایی که الان لاغری با ذهن رو داریم تمرین می کنیم مسلما در قسمتهای دیگه هم داریم به مهارت میرسیم و این یعنی خودبخود با تغییر محتوای ذهنی قسمتهای دیگه ی زندگی ما هم اصلاح میشه .
الان که داشتم به تغییرات خودم فکر می کردم یکی یکی ثروتهایی که دارم در خوداگاهیم اومد و دیدم با اینکه من اصلا روی ثروت کار نکردم تغییرات زیادی داشتم . و نکته ی جالب توجهشم اینه من با اینکه ظاهرا سرکار نمیرم این جذبهای عالی رو هم داشتم یعنی شاید به ظاهر من موانعی برای خودم دارم ولی قدرت ثروت الهی برام از این موانع خیلی بزرگتره و قدرت موانع من در مقابل قدرت بخشایندگی الهی هیچه .
اما میریم سراغ برداشت من از مفاهیم متن و فایل .
حذف موانع لاغر شدن لاغر شدن را آسان می کند .
چطور میشه موانع رو شناسایی و حذف کرد . اول اینکه کلی از موانع رو استاد در هر فایل شناسایی می کنند و با منطق و دلیل و مثال اونها رو رد میکنند . مثلا مثل همین وزن کردن چقدر قشنگ به مین تشبیهشون کردن و این تا آخر در ذهن من می مونه هر وقت به ترازو فکر کنم یاد مین میفتم که الان منفجر میشه و منو از بین میبره . همین تصور به مرور اگه ادامه دار و قوی بشه دیگه وسوسه ی ذهن مبنی بر برو خودتو وزن کن تبدیل میشه به هیچی . تازه با نگاه کردن بهش یاد مین میفتی و حتی دیگه بهش نگاهم نمیکنی و کم کم یادت میره .
خب ما هم دقیقا واسه شناسایی و حذف موانع لاغری باید از همین شیوه استفاده کنیم .
یعنی چیزهایی رو که به نظرمون مانع لاغری ما میشن رو به چیزی تشبیه کنیم که اون برای ذهن مساوی بایک ضربه ی مهلک باشه و هی تکرارشم کنیم تا کم کم اون وسوسه کنار بره .
یعنی اینکار حتی برای اون دوستی که میگفت غذا قلقلکش میده هم کارسازه .
البته من خودم شخصا با منطقی کردن بهتر میتونم موانع رو شناسایی و حذف کنم تا تشبیه کردن .
یعنی از شیوه ی منطقی کردن بیشتر استفاده کردم . مثلا همین باور ارثی بودن یا مقایسه کردن خودمون با دیگران که من شبیه فلان فامیل هستم رو با دلیل به خودم ثابت کردم و ذهن خوداگاهم متقاعد شدکه این یه باور غلطه و با باور به غلط بودن این باور دیگه از اون استفاده نمیکنم و کم کم از باور جایگزینش استفاده میکنم و برای خودم تجزیه و تحلیل می کنم .
تجزیه تحلیل کردن برای من خیلی عالی جواب میده و خیلی منو به احساس بهتر میرسونه . تجزیه و تحلیل کردن رو دویت دارم و این کار یک لذت برام محسوب میشه و لاغر شدن برای من دقیقا یعنی تجزیه و تحلیل کردن . از این کار خسته نمیشم .
خب با این کار من به راحتی فرمولهای چاقی رو برای خودم شناسایی و بعد حذف و بعد فرمول جایگزین رو میزارم تکرار و استمرار دارم بازم تجزیه و تحلیل می کنم مثلا همون ارثی بودن یا مقایسه با دیگران رو اینطور میگم .
من از سه بُعد تشکیل شدم . بُعد الهی . بُعد ذهنی . بُعد جسمی .
بُعد الهی وجود من هم سه قسمته . بُعد ذاتی . بُعد صفاتی . بُعد فعلی .
من در همه ی این ابعاد زندگی می کنم .
اما من برتر یا همون من ذاتی اصل وجود منه که من باید اون رو کشف و بررسی کنم . اون همون انرژی هست که بی رنگ و بی شکل هست . این انرژی خاصیت گسترش و تبدیل و البته نزول داره .
این انرژی یا بُعد ذاتی وجود من میخواست خودشو بشناسه . پس صفات پدید اومد . اسماء و صفاتی که اتفاقا هر شب قبل افطار تلویزیونشروع میکنه به گفتن اونها صفات خود ماست . ما داریم خودمون رو وصف می کنیم . بُعد الهی وجود خودمون رو . یعنی انرژی ذاتی ما در این صفات جاری شدند و این صفات قادرن باز هم نزول کنند و به بُعد فعلی وجود انسان برسند . خب اولین مرحله ی به فعلیت رسیدن اسماء و صفاتی که انرژی ذاتی رو همراه داره ذهن ماست . اینجا خلق کردن شروع میشه . اول ما خلق الله العقل . ما افکار خودمون رو با انرژی الهی وجودمون خلق میکنیم و من ذهنی رو ایجاد می کنیم . اینها رو ما در بطن مادر انجام دادیم و بعد برای اینکه باز به تجارب دیگه و شناختهای بیشتری از خودمون برسیم خلق باید بیشتر میشد باید روشنتر میشد و باید عیانتر میشد .
به دنیا اومدیم تا خودمون رو بهتر تجربه کنیم . تا فعلیت رو بیشتر تجربه کنیم . تا دیدن رو تجربه کنیم و صفت بصیر بودن رو از طریق دیدن به نمایش بزاریم تا شنیدن رو تجربه کنیم و صفت سمیع بودن رو به نمایش بزاریم و درک کنیم و لذت ببریم . یا مثلا رشد و کنیم و بزرگ بشیم تا صفت اکبر بودن خودمون رو درک و مشاهده کنیم . بله این دنیا برای ما دنیای شهوده . ما بُعد الهی وجودمون رو در این دنیا به مشاهده نشسته ایم . خب حالا چاق یا لاغر بودن چه صفتی از مارو داره صفت اختیار و انتخاب . ما دارای اختیار و انتخاب هستیم و با متناسب شدن صفت تناسب و عدل خودمون رو به نظاره مینشینیم .
خب حالا واقعا ارثی بودن کجای این روند بود ؟ هیچ کجا . ما فقط دنیای خودمون رو انتخاب گردیم تا خودمون رو بهتر مشاهده کنیم . شخص دیگر هم برای خودش همین تجربیات رو داره و او هم به من هیچ ارتباطی نداره . تازه حتی همین امروز من هم با دیروزم زمین تا آسمون متفاوته .
پس حتی من از خود دیروزم هم چیزی رو ارث نبردم اگه چیزهای تکراری رو با خودم اوردم خب به دلیل اینه که دوسشون دارم انتخابشون کردم و به داشتنشون عادت کردم و دهن من اون فرایند رو تکرار و تکرار می کنه
خب پس باوری که به جای ارثی بودن میشه گذاشت باور استقلال و ازادی و انتخاب هست . چاقی در من یک انتخاب بود . خواستم انتخابش کنم . در انتخابش آزاد بودم و این پدیده یک پدیده ی کاملا مستقل بود پس اطرافیان منم جذب انتخابهای من شدند و من مدام افراد چاق خانوادم رو دیدم و با اتصال خودم به اونها باز هم کاملا ازادانه خواستم چاقی خودم رو گسترش بدم . پس چرا الان که من لاغرم و افراد خانوادم چاق چرا نمیگم چاقیم ارثیه . چون الان من خودمو از اونها جدا کردم و خواستم نوع دیگری از خودم رو به خودم نشون بدم پس به راحتی تغییر کردم و تغییرات دیگه هم دقیقا منوط به همین انتخاب و خواست و اختیار است .
خب پس باور ارثی بودن با تجزیه و تحلیل رد شد و باور استقلال و انتخاب و ازادی با دلیل و منطق جایگزین شد حالا تنها کار استمرار در این باور و تکرار این باورها و استفاده کردن از این باورهاست تا کم کم عادتم بشه که خیلی وقته عادتم شده این نوع طرز تفکر .
خب این همه رو من از شما استاد گرامی یاد گرفتم و به اندازه ای که استمرار داشتم و ازشون در زندگی روزمره استفاده کردم و در شناسایی باورهام قدم برداشتم نتیجه گرفتم . تازه نتایجم خیلی فراتر بوده و این آموزشها کلا از من شخصیتی دیگرگون ساخته .
من در این سه سال خیلی تعییرات عااااالییییی داشتم و همشم ناشی از آموختن از آموزشهای شما و تکرار و استمرار اونها هست . حالا هرچی بگذره این آموزشها رو بیشتر تعمیم میدم . درکم بهتر میشه . بهتر میدونم باید چطور عمل کنم . ازمون و خطا می کنم و مسلما در این مسیر فقط و فقط لذت میبرم .
بزرگترین نتیجه ی من از این همه آموزش لذت بردن از زندگیه و هرچقدر بیشتر به شناخت میرسم لذت بردنم بیشتر و بیشتر میشه .
خدایا دل همه رو شاد کن و همه رو به سمت شاد زندگی کردن هدایت کن .
یه شعر زیبا از مولانای جان هم برای حسن ختام میزارم و تقدیم میکنم به گل وجود همه ی دوستان عزیزم . امیدوارم گل وجودتون رو پیدا کنید و همگی با این گل زیبا در نهادمون عشق ورزی کنیم . این شادی رو که با تمام وجودم در سایت تناسب فکری حس میکنم تقدیم میکنم اول به استاد عزیز که پیشرو ما در این امر هستن و این راه رو به ما یاد دادن و بعد هم به دوستان گرامی .
امروز روز شادی و امسال سال گل
نیکوست حال ما که نکو باد حال گل
گل را مدد رسید ز گلزار روی دوست
تا چشم ما نبیند دیگر زوال گل
مستست چشم نرگس و خندان دهان باغ
از کر و فر و رونق و لطف و کمال گل
سوسن زبان گشاده و گفته به گوش سرو
اسرار عشق بلبل و حسن خصال گل
جامه دران رسید گل از بهر داد ما
زان میدریم جامه به بوی وصال گل
گل آن جهانیست نگنجد در این جهان
در عالم خیال چه گنجد خیال گل
گل کیست قاصدیست ز بستان عقل و جان
گل چیست رقعه ایست ز جاه و جمال گل
گیریم دامن گل و همراه گل شویم
رقصان همیرویم به اصل و نهال گل
اصل و نهال گل عرق لطف مصطفاست
زان صدر بدر گردد آن جا هلال گل
زنده کنند و باز پر و بال نو دهند
هر چند برکنید شما پر و بال گل
مانند چار مرغ خلیل از پی فنا
در دعوت بهار ببین امتثال گل
خاموش باش و لب مگشا خواجه غنچه وار
میخند زیر لب تو به زیر ظلال گل
خدایا سپاسگزارم .
استاد ازتون ممنونم .
فاطمه ازت سپاسگزارم .
سلام دوست عزیز
به این قسمت از نوشته خودتون دقت کنید: “یکی از موانع من اینه که وقتی روی یک موضوعی تمرکز میکنم دیگه نمیتونم روی موضوع دیگری تمرکز کنم . این یه فرمول اشتباهه ”
و صحیح این جمله میشه این:
“یکی از بهترین مزیت های شما اینه که وقتی روی یک موضوع تمرکز می کنی دیگه نمی تونی روی موضوع دیگری تمرکز کنی ، این صحیح ترین طریق تغییر فرمول های اشتباهه”
در مورد نتیجه ای که انتظار داری اصلا نگران نباش
بارها در فایل های مختلف تاکید کردم وقتی فرمول ها تغییر کنه روی همه جنبه ها تاثیر می ذاره
چون بسیاری از فرمول های ذهنی ما در جنبه های مختلف زندگی مشترک هستند
نشان های دریافت شده
سلام . ممنون از راهنماییتون استاد گرامی .
نشان های دریافت شده
گام ۴۹ ، سلام وقت بخیر ،لاغر شدن با حذف موانع ذهنی آسان میشود،،از وقتی به یاد دارم ،در دوران چاقی یا توپری بسر بردم ،تا مدتها فکر میکردم عوامل بیرونی مقصر چاقی من هستند مثل خوردن،ارث،ژنتیک،استخون بندی درشت،خواست خدا وووو ولی بعد از طی کردن اونهمه راهکار برای لاغر شدن و لاغر موندن ، با خودم فکر میکردم چی در من خوب کار نمیکنه ؟ و بعد از یه مدتی مطمئن شدم چیزی بغیر از اون عوامل، دخیل هستند که نمیتونستم متوجه بشم و چند سال پیش که با موارد ذهنی آشنا شدم ،فهمیدم ذهن من برنامه نویس وجوده منه ،چندین بار هم اقدام به خریدن دوره هایی کردم که مرتبط بود با ذهن ،مثل هیپنوتراپی ،ان ال پی ،آلفا ،ولی اون چیزی که میخواستم نبودن و جوابی هم نگرفتم ،تا اینکه با این متد آشنا شدم،، قبلا باور داشتم که برای بدست آوردن پول باید صبح تا شب ،سالها زحمت کشید ،تا در سنین پیری ،به پولی برسی ،نمیدونستم میزان پول من مرتبط با باورهای منه ،پس در خودم نمیدیدم که پولدار بشم ،اولا که فکر میکردم خانم ها نمیتونن پولدار بشن و فقط مردها باید پول در بیارن بدن به خانم ها ،یعنی این باورو در میارم ،وصله به یه باوره دیگه 😁 با داشتن اون حجم فرمول های منفی ،خودمو از ثروت بزرگ دور میدیدم ،گاهی فکر میکنم که من با داشتن اونهمه باورهای منفی ، بازم خوبه که خونه و ماشین و وسایل رفاهی خودمو دارم ،یعنی مسیر حرکت جهان بسمت رشده حتی زمانیکه ما داده های منفی هم داشته باشیم بازم بسمت خواسته هامون برده میشیم ،پس وقتیکه ذهنیت های آلوده رو پاک کنیم راحتر به مسیر فراوانی برده میشیم،البته من یه باوری در درونم داشتم ،که ،من باید راحت به خواسته هام برسم و دقت میکنم راحت به خواسته هام هم میرسم ،شاید دیر برسم ولی من براش تلاش خاصی نمیکنم،،در اصل وظیفه باورها ثابت کردن خودشون به ما هستند،،ولی ما تنها چیزی که یاد نگرفتیم آشنایی با ذهن و عملکردهاش بود،الان هم که بعضی چیزارو به مادرم توضیح میدم ،یجوری بمن نگاه میکنه انگار من دارم به زبان آلمانی صحبت میکنم و متوجه نمیشه ،اونا هنوزم به سبک خودشون زندگی میکنن،یعنی من اگر خودم نخواسته بودم و هدایت نمیشدم به این مسیر ،هنوزم باید با عقاید پدر ومادر و الگوهام زندگی اسفناکیو دنبال میکردم ،خدارو شکر برای این اگاهی ها ،الان فهمیدم به هر آنچه میخواهم برسم اول آلودگی های اون قسمتو پاک کنم تا خود حقیقی و فطرتم بیاد به کمکم،،مثل امروز که مسئله ایو میخواستم برای خودم حل کنم ،بعد از صبحانه رفتم توی تراس نشستم و نیم ساعت خوب و جامع اون باورو شناسایش کردم و منطقی نقضش کردم ،وقتی خوب در موردش با خودم صحبت کردم برگشتم تو خونه ،،در مورد لاغری هم هر روز با خودم صحبت میکنم ،مثلا دیشب که دخترم از سرکارش اومد خونه و یه نایلون دستش بود ،گفت مامان بیا از این کیکا بخور ،خریدم،توش نوتلا داره ،منم بدون ابنکه بهش فکر کنم ،یدونه خوردم ،بعدش هی منفی بافم دعوام میکرد که چرا اول از خودت نپرسیدی آیا میل داری یا نداری؟ ،،چرا کیکو خوردی ؟ دیدم داره منو از اونور بوم میندازه و میخواد حال منو خراب کنه ،گفتم اتفاقا خوب کاری کردم دلم خواست خوردم ،نوش جونم ،اتفاقا دیروز درهای منزلمو تعویض میکردیم و از صبح نصاب داشتم و مشغول تمیز کاری بودم ،اونهمه انرژی مصرف کرده بودم ،خوردن یه کیک شکلاتی خوشمزه ،حق طبیعیه منه و کلی هم لذتشو بردم ،ولی قبلا با خودم دیالوگ های تخریب گرانه و سرزنش گرانه داشتم و تا میتونستم خودمو اذیت میکردم ،عمل به دانسته همینه ،که به موقع از آموزه ها استفاده کنیم و از زندگیمون لذت ببریم،،در دوران کودکی بمن گفته بودن که من شبیه نوه عمه پدرم هستم و مدام منو به اون اسم صدا میزدن ،اون دختر خانم ،یک شخص سیاه چهره و نازیبای چاقی بود که به نماد گنده بودن معروف بود و من بسیار عذاب میکشیدم که شبیه ایشون بودم و خجالت میکشیدم ،در عوض به خواهر بزرگتر من لقب دختر آمریکایی داده بودن ،چونکه خواهرم سفید پوست و بلوند بود ، و دقیقا من خودمو شکل اون دختر خانم میدیدم و سالهای سال اطرافیان من منو به همون لقب صدا میزدن و من هر چقدر مخالفت میکردم هیچ تاثیری نداشت ،،خدارو شکر میکنم که با ادامه دادنم در این مسیر ،به اطمینان قلبی بیشتر و محکمتری میرسم و هر چقدر این ایمان قویتر بشه و من خودمو لایق بدونم ،لاغر بودن رو طبیعی بدونم،حق خودم بدونم ،به هدفم نزدیکتر میشم ،،،،من علاقه زیادی دارم برای لاغر شدن اول بخاطر خودم و ترمیم احساساتم ،بخاطر سلامتی و آرامشم ،برای لذت بردن بیشتر از خودم،برای بالاتر رفتن اعتماد بنفسم ،بخاطر خرید آسانتر لباس هام،برای زیباتر شدن جسمم و دوست دارم یک خانم متناسب باشم چونکه فرزندانم در کنار مادر خوش اندام لذت بیشتری میبرن، نه اینکه فقط بخاطر بچه هام بخوام لاغر بشم ولی بچه هام هم لذت میبرن ،دوست دارم لاغر بشم چونکه در جمع آدم ها راحتر ارتباط بگیرم و اینها دلایل درجه دوم و سوم من هستن ولی برای خودم لذت بخشه که بتونم در مهمانی دوستم خوش تیپ وارد بشم بجای اینکه فقط بلوز شلوارهای سیاه بپوشم که چاقیمو قایم کنم ،دوست دارم لاغر باشم در کلاس رقصم و رها و شادتر باشم و مربی م هم لذت بیشتری ببره وووووقبلا هم بخاطر خودم دوست داشتم لاغر بشم هم بخاطر اطرافیانم که نشون بدم من اراده م قویه ،من پشتکار دارم و خودی نشون بدم یا دوست داشتم بواسطه هیکلم مورد محبت دیگران قرار بگیرم ولی در این دوره ها متوجه شدم که اولویت اول و آخر باید خودم و لذت های خودم باشه و الان دیگران و نظراتشون مثل قبل برام مهم نیست ،هر چند هنوزم دوست دارم که در جمع ها با خیال راحت وارد بشم ولی متفاوت تر از قبل فکر و عمل میکنم،،،وظیفه باورهای ما ثابت کردن خودشون در زندگی ما هستند ،اگر من باور کنم حق منه لاغر باشم، اون باور منو در مسیرهای متناسب شدن خواهد گذاشت تا خودشو بمن ثابت کنه ،همونجوری که سالهای سال ،باوره * من مثل آب خوردن چاق میشم* رو بمن ثابت کرد بدون اینکه من کار سختی انجام بدم ،،،ما تایم های زیادیو برای لاغری صرف کردیم که در انتها هم جواب خاصی نگرفتیم ،حالا داریم تغییراتیو بوجود میاریم که اتفاقا لذت بخش هم هست ،بلخره برای رسیدن به هر خواسته ای ،بهایی باید پرداخت بشه،مثلا شخصی که میخواد دکتر بشه باید چندین سال دانشگاه بره بغیر از دوران دبستان تا دیپلمش ،حدودا بیست و چند سال درس میخونه ،پس زمان و وقت و پول و انرژی گذاشته ،حالا ما هم زمان،انرژی،پول،عشق و حال خوبمونو هزینه این هدف ارزشمند میکنیم و یه عمر لذتشو میبریم ،لذت هاش که بیشتر از رنج هاشه ،اصلا رنجی نداره ،،،،من از بدنیا اومدنم تپل بودم و از ۱۰ سالگی تا ۴۴ سالگی رنج بینهایت از چاق بودنم و پروسه رژیم هام، بردم ،حالا ۲ سال هم که در راه لاغر شدنم باشم چیز خاصی نیست ،تازه تو این مسیر حالم خوبه ۲سایز هم کم کردم ،تو اون مسیر فقط درد و رنج بود و در انتها شکست پشت شکست ،،،اینجا ما ماهیگیری یاد میگیریم ،،،انقدر از دوران کودکی شنیدم که پاها و بازوی من و خواهرم به عمه م رفته که الان هر چی میخوام بپذیرم که اون تفکرات اشتباه بوده ،هنوز نتونستم موفق بشم ،من باور کردم بعضی از قسمت های بدنم شبیه عمه م است ،حالا باید وقت صرف کنم و اونهارو نقض کنم تا بتونم به مسیرهای جدید هدایت بشم ،،،منم میخوام فقط شبیه خودم باشم ،،،،من دختر سوم خانواده بودم که بعد از ۲ تا خواهر بسیار لاغر بقول مادرم ۸۰۰ گرم بودن ،بدنیا اومدم و مادرم فکر میکرده خواهرام از لاغری زنده نمیمونن و وقتی من ۴کیلو نیم بدنیا اومدم ،یه عالمه حال پدر و مادرم خوب شده و احساس غرور کردن که من تپل بودم و سالها خواهرامو سرزنش میکردن که فریده رو ببینید چقدر حرف گوش کنه و هر چی ما بهش میدیم میخوره،همیشه هم سالمه و اصلا هم دفترچه بیمه ش پر نشده ، و من از همون موقع ها تشویق شدم برای چاقی و احساس قدرت میکردم ،و یکی از مواردی که الان یادم اومد ،اینکه من تا ۴ سالگیم شیر مادرمو میخوردم و پدرم اجازه نمیداده منو از شیر بگیرن ،انگار منم خیلی وابسته بودم به شیر مادرم،یادمه کودکستانمون نزدیک منزلمون بود با خواهرم میرفتیم،زنگ تفریح میرفتم خونمون یکمی شیر مادرمو میخوردم و دوباره میرفتم و یکی از دلایل درشت بودن استخون بندی و قوی بودن منو ،زیاد شیر مادر خوردن میدونستن ،هر چند من از ۱۴ یا ۱۵ سالگی متوجه شدم قوای بدنی قوی ندارم و بدنم تو ورزش ها ،زود خسته میشد و بعد از ورزش بدنم به استراحت نیاز داشت و الان هم که ورزش میکنم بعدش به استراحت نیاز دارم ،البته قبلا دیرتر کم انرژی میشدم و انگار بدنم به ورزش های سخت عادت داشت و مجبور بود انجام بده ،،،عبارت تاکیدی که با باورهای ما مغایرت داشته باشه،گفتنش هیچ فایده ای نداره ولی ولی برای ما که در دوره ها هستیم و داریم یاد میگیریم،باورسازی های جدید داریم و موانعو شناسایی میکنیم ،گفتن جمله( لاغر شدن آسانترین کار دنیاست )بسیار مفیده ،چرا ؟ چون زمانیکه در دوره نباشیم و این جمله رو تکرار کنیم ،باورهای ریشه ای ما ،یک صدا با هم با ما مخالفت میکنن و میگن اگر آسان است چرا تو چاقی؟ و ما جوابی نداریم که بدیم ،پس جواب معکوس میگیریم و بعد از یه مدت سرخورده میشیم، ولی زمانیکه در دوره هستیم و میگیم لاغر شدن آسونترین کار دنیاست براش دلیل میاریم ،میگیم آسونه چونکه من در حال ساختن فرمول های لاغر کننده هستم ،چونکه من موانع ذهنیمو شناسایی کردم ،چونکه من موانعو نقض کردم ،چونکه من به توانایی های خودم آگاه شدم ،چونکه من به قدرت های پنهانم اگاه شدم ،برای اینکه من لایق لاغر شدن هستم ،چونکه خداوند منو متناسب آفرید من با افکارم خرابش کردم ،چونکه من اشرف مخلوقاتم و میتونم انتخاب کنم که چجوری زندگی کنم وووووو و گفتن این دلایل ذهن منطقی منو قانع میکنه که آره لاغر شدن آسونترین کار دنیاست و این در جملات تاکیدی ثروت ،سلامتی و همه جنبه میتونه اثر گذار باشه ،به نحوی که توضیح دادم ،،پس صرفا گفتن ۱۰۰۰بار تکرار یک جمله ی بدون منطق و آگاهی هیچ اثری نداره و من یکی از افرادی بودم که بشدت جملات تاکیدی تکرار کردم و جوابی نگرفتم ،حالا بعضی از اساتید مطرح ایرانو میبینم که توی تمریناتشون مرتب به گفتن جملات تاکیدی اصرار دارن ولی راه درستشو نمیگن ،،،جریان این جملات تاکیدیو پارسال یکی از اساتیدم برام توضیح داد و بهم گفت اگر میخوایی جمله ایو بگی با آگاهی و دلیل به خودت بگو که حس خوب بهت بده و باورسازیتو قوی کنه و من دیگه ۱۰۰۰بار جمله ایو تکرار نکردم ،،، ممنونم برای این باورسازی های قوی و خوشحالم که من جزء هدایت شدگان هستم
نشان های دریافت شده
با سلام فریده عزیز
خیلی عالی نوشتید.من همیشه نوشته هاتون رو با لذت دنبال میکنم.وخیلیهاش گویا حرفهای خودم باشه.مثل اینکه نوشتید خوبه حالا با اون افکار ما در شرایط فعلی هستیم.واقعا خدایا شکرت.🙏🙏🙏
واینم از لطف بیکران خداوند مهربان است وبس .
والان که در مسیر هدایت هستیم باید انتظارمون بیش از این حرفها باشه وبا استمرار وتداوم در این سایت وباور به رسیدن به آرزوهاپیش بریم.
درضمن واقعا از اینکه شما رو در لایو دیدم بسیار خوشحال شدم.راستش وقتی یکی پیام داد که حاضر است در لایو شرکت کند یه احساسی بهم میگفت که اون شخص شما هستید وبالاخره شما رو می بینم.وباورتون نمیشه وقتی اومدید چند لحظه اول که از هیجان بوجد اومده بودم از اینکه احساسم چقدر درست حدس زده بود…واقعا از دیدنتون خوشحال شدم ومتوجه شدم همونطوری که حدس زدم هستید خونگرم ومهربان ....وصمیمانه بهتون تبریک میگویم بخاطر این همه درک درست ورسیدن به هدفهاتون…براتون آرزومند بهترینها هستم .
همواره در پناه خداوند شاد وسلامت وکامیاب باشید.
نشان های دریافت شده
سلام دوست عزیز
خدارو شکر میکنم که با خوندن کامنت های دوستان ،باورهای قویتری در ما شکل میگیره ،منم از خوندن نظرات شما و دوستانم لذت میبرم و استفاده میکنم در جهت بهبودسازی درونیم ، سپاسگذار این همه انرژی عالی از دوستانم هستم 🥰 من مطمئنم اومدن من تو اون لایو ،یجور هدایت خداوند بود ،اون انرژی که در من تو شرایط نامناسب ایجاد شد که اجازه نداد حتی فکر کنم ،فقط انگشتم رفت روی کلید رکوئیست و استاد هم بسرعت جواب دادن و ارتباط برقرار شد ،من فکر میکردم یه چند دقیقه ای طول میکشه که وصل بشم و من فرصت خواهم داشت ،موقعیتمو استیبل کنم ولی نشد 😊 و انگار اون جملاتی که ادا میکردم یک نوار ضبط شده ای بود که بدون دخالت من در من روشن شد ،وقتی ارتباطم قطع شد با لایو ،تازه به خودم اومدم و انگار چیز زیادی یادم نبود از گفته هام ،بعدا نگاه کردم ،دیدم چقدر حرف زدم 😊 ولی همشون از حسم و درونم بود ،من هر روز ساعتها به همون شکل با خودم صحبت میکنم و از آگاهی های درونم لذت میبرم و خدارو شکر میکنم که اون صحبتها ،به دل دوستان همراهم نشسته
ممنونم عزیزم برای انرژی خوبت ،منم خوشحالم در کنار شما خوبان ،هم قدم هستم 🥰
براتون بهترین های خداوندو آرزو دارم 🌹
نشان های دریافت شده
با سلام
واقعا براتون بسیار خوشحالم که اونتقدر باذهنتون کار کردید وفرمولهای درست رو بهش دادید که دیگه براش بحالت روتین دراومده وبصورت مطالب ضبط شده البته صحیح به مغز فرمان میده….واقعا بهتون تبریک میگم..وبصورت جدی عرض میکنم که من ازتون الگو میگیرم وبارها به نوشته هاتون مراجعه میکنم که ببینم بعد چند وقت به نتیجه رسیدید ویا در مورد فلان فلایل نگرشتون چیه…براتون آرزومند تناسب اندام دلخواه…ورسیدن به آرزوهاتون هستم.وبسیار خوشحالم که دوستان نازنینی البته بصورت مجازی در این سایت پیدا کردم.
به امید موفقیت برای تمامی دوستان در سایت وبا تشکر ویژه از استاد
نشان های دریافت شده
سلام دوست عزیز
خوشحالم از انتقال انرژی دوستانم ،واقعا ما دوستانیکه اینجا هستیم و با هم تعامل داریم از معدود انسان های ۱ درصدی جهان هستیم که دلمون خواسته متفاوت فکر ،عمل و نتیجه بگیریم ،به خودمون افتخار میکنم و لذت میبرم از بودن در کنار همسفرهای خاص
موفقتر باشی دوست همراهم 🌹
نشان های دریافت شده
🤩وااای فریده عزیزم چقدر عالی و این ۱درصدی چه انرژی داشت و منو یاد قران کریم انداخت اکثرهم لایعقلون و سالها ما هم تعقل نمی کردیم الهی شکر که انتخاب شدیم و چقدر وجودم گسترده میشه که با چنین دوستانی تعامل دارم که هیچ شناخت بیرونی نسبت به آنها ندارم ولی روحم آنها را می شناسد …
روزگار مملو برکت جانا✨🦋❄️
نشان های دریافت شده
بودن ما در این سایت بی دلیل نیست ، محاله جهان هستی افراد غیر همفرکانسو به مدت طولانی در کنار همدیگه قرار بده ،وجه اشتراک و علایق ما تقریبا در یک مدار و مسیره
منم خوشحالم با دوستان متفاوتی هم قدم هستم و به این راه افتخار میکنم ،ما دقیقا ۱درصدی های جهان هستیم که خواستیم مثل قبل زندگی نکنیم و تصمیم گرفتیم ورژن با ایمانمون رو فعال کنیم بجای اینکه نق بزنیم و شکایت کنیم ،ما خواستیم و جهان دست به کار شد برای رسوندنمون به هدف هامون
ما یک قدم برداشتیم جهان ۱۰۰ قدم برداشت ،فقط کافیه به جهان اعتماد کنیم از بهترین مسیرها مارو میرسونه البته که اول باید اعتقادشو بسازیم بعد هدایت میشیم
براتون هر لحظه هدایت های خداوندو آرزومندم
نشان های دریافت شده
سلام و درود بر فریده عزیزم چقدر این فایل را خوب و کامل و جامع و البته عامیانه توضیح دادین وقتی نوشته شما را خوندم که وقتی در مورد آموزش ذهنی به مادرتون توضیح میدین انگار آلمانی صحبت می کنم خیلی خندیدم 😄و یاد خودم افتادم که سالها تلاش میکردم با شوق و ذوق برای نزدیکانم توضیح بدهم و تو باغ نبودند و در مورد خود تخریبی هم خیلی عالی توضیح دادین یعنی متوجه احساستون بودین و یه جایی برای اینکه رفتار خودتون را تأیید کنید که قدرت را به دست بگیرید به منفی باف گفتین دلم خواسته خوردم با لذت هم خوردم من هم سالهای بسیاری خودم را قضاوت کردم و تخریب کردم چون بهم یاد دادند اولویت زندگی من راضی کردن دیگرانه و بارها حتی خواستم از مادرم در مقابل خاله یا مامان بزرگم دفاع کنم و همانجا از طریق خود مادرم روبروی اونها تحقیر و سرزنش شدم و به هر حال رنجهای من شد گنج های من و فریاد از عمق جان که تنها تو را می پرستم و تنها از تو یاری می جویم .
خوشحالم که هم مسیر هم هستیم و البته در راه مستقیم و پرنعمت که خداوند هدایتمون کرده است
عالیترینهای الهی پیش روی ماهتون ✨🦋
نشان های دریافت شده
با سلام موانع ذهنی خیلی خوبه که بجای اینکه دنبال راهکار باشیم موانع را شناسایی کنیم و بعد خود به خود به هدف می رسیم من خودم هستم یک من که منحصر به فرد هست چون وجود من در روح و جسمم ثابت می شود و روح بسیار قوی تر و مهم تر از جسم است
سلام دوستان واستاد گرامی گام ۴۹منم اول لاغری با ذهنو شروع کردم وحالا ۹ ماه میگدره والانم یکماهه که خیاطی شروع کردم وهر دو رو با اشتیاق ادامه میدماگه سر گیجه بذاره که ی نفس بکشیم خیلی سخته ولی امکان پذیره من میخوام خیاطی ادامه بدم چون دوست دارم که شغل اینده ام بشه وبتونم امران معاش کنم وازادی مالی پیدا کنموومیخوام که باور کنم که میتونم خیاطی رو یاد بگیرم وعلاقه دارم ومیخوام زندگی بهتری رو برای خودم رقم بزنمبه امید خدا ومن باور میکنم که هم میتونم در لاغری با ذهن موفق بشم وهم در خیاطی ودوست دارم مثل اون ادمهایی بشم که زود پیشرفت میکنن وبه هدفشون میرسن گام اول اینکه من میتونم متناسب بشم وگام دوم علاقه واستمراره وباقیش میشه تجربه کردن ویادگیری تمرینها ومواردیکه گفته میشه ونکته مهم اینکه برای خودمون به نتیجه برسیموومن چون یهو چاق شدم موقعیتی برای اطرافیان پیش نیومد که سرزنش کنن ودوست دارم لاغر بشم والویت اولمم خودمم هم برای لاغری هم برای خیاطی ودهن نمیتونه بپذیره که بر اساس هدف دیگران برای تو کاری کنهدکلا ذهن این چیزا رو نمیفهمهووبخوای به نتیجه برسی در زندگیت بخاطر دیگرانوپس لاعری با دهن خیلی مهمه که هدفمون خودمون باشیموواگهددر ذهنمون حتی یک در صد هم دوست داشته باشی که لاغر بشی که جلوی بقیه کم نیاری خدا رو شکر من این مشکل ندارم من چاق شدم ۲۰کیلو اضافه وزن داشتم تیروئیدم اومد بیشترش کرد کمر درد پا دردم داستم فقط وقتیکه زیاد سر پا میموندم یا راه میرفتم من سعی میکنم که استمرار داشته باشم که به این خود باوری برسم که من میتونم لاغر بشم من میتونم ی خیاط ماهر واستاد بشم واصلا توجه به شرایط فعلیم نمیکنم که چقد اضافه وزن دارم حالا چقد طول میکشه که من متناسب بشم فقط کافیه لاغری با ذهن ویاد بگیرم تغییرات خودش شروع میشه وبه جسمم میرسه نگران نباشیم چون لاغری مال ماست حق ماست منکه تو این مسیرم نرسم پس اونیکه نمیدونه لاغری با دهنچیه برسه من متناسب بشم ومنیکه ۱۸ ساله که چاق شدم حالا یکسال خیلی زمانی نیست که برای لاغر شدن حالا یکم بیشتر کمتر توفیقی نداره هدف مهمه که مال منهدوباید برای خودمون ارزش قایل بشیم وهمیشه برای دیگران کار کرویم ی زمانی رو هم برای خودمون بذاریم تا نه تنها به لاعری بلکن به سلامتی ثروت ارامش احساس خود درک کردن پیغام سیری وگرسنگی و…برسیم اینا ارزش نداره که ی زمانی رو براش صرف کنیم خیلی برای من بارزشه انقدر که نمیتونم ی قیمتی روش بذارم وممنونم از استادم وخداوند که نتیجه تلاش خودشونو برای من گذاشته ممنونم استاد پس با خودباوری وایمان اموزش میبینیم وحرکت میکنیم تا به نتیجه فوق العاده برسیم ایشالا بخش دوم منم به این باور رسیدم که وقتی موانع برداریم حالا در هر زمینه ای شرایط برامون مهیا میشه اگه بخوایم لاغر بشیم باید موانع در این زمینه از سر راهمون برداریم اگه بخوایم ثروتمند بشیم سلامت بشیم روبط عالی داشته باشیم باید موانع مربوط اون برداریم ودلیل اینکه الان ثروت نداریم اینکه ی مانعهایی وجود داره وما باید اونو برداریم اما بلد نیستیم وامیدوارم که استاد بهمون البته به من یاد بده ومنم شخصی رو میشناختم که این موضوع مال ۳۰ سال پیشه که ثروت داشت ولی بلد نبود خرج کنه واستفاده کنه چون خسیس بود ودر ضمن بیمار هم بود پنج شنبه که میشد حالا بعضی وقتا ۱۰۰تومن برمیداشت تا ببره امامزاده بلکن حاجتش خدا بده منم دارم سعی میکنم که موانع بیماری وثروت بردارم حالا نمیدونم چقدر موفقم همیشه ربا خودم میگم به به چه طعمی داره سلامتی به به چه لدتی داره ثروتمند بودن سلامتی حق منه مال منه این درستکه من سلامت باشم این درستکه من ثروتمند باشم این طبیعیه که من ثروتمند باشم سلامت باشم این طبیعیه که من شفا بگیرم این طبیعیه که من سرگیجه نداشته باشم خداوند منو سالم افریده واینارو که میگم حالم بهتر میشه ارامش میگیرم احسایم خوب میشه منم میدونم که بیماری من فقط فرمولهای اشتباه دهنی وسعی میکنم جایگزین کنم با فرمولهای صحیحچون خیلی کارها کردم برای بیماریم اما درست نشد از انواع دکتر رفتن مشاوره وتپینگ و..ولی نتیجه ماندگار نداشت فقط باید از طریق ذهن درمان بشم ایشالا در لاغری هم همین طوره وقتی موانع برداشته بشن ما لاغر میشیم با تمرین نوشتن فایل گوش دادن درک کرون و..ویکی دیگه از موانع اینکه ما فکر میکنیم شبیه یکی از اقوام هستیم حالا پدر مادر خاله عمو وهرکس دیگه منم فکر میکنم شبیه پدرم هستم از نطر چاقی نه از نظر قیافه واخلاقپدر من تقریبا ده ماه پیش بیمار شد ومن ۹ ماه پیش بیمار شدم وسرگیجه گرفتم وفکر میکنم که این بیماری بخاطر اینکه من خودمو شبیه پدرم میدونم شده وقتی الگو نا مناسب داشته باشیم در ذهنمون وذهن انسان دهن نداره وهمین دهنیکه در کودکی در ما بوده الانم هست اینده هم هست تغییر نمیکنه وقتی الگو نا مناسب در دهنمون بتشه ما خیلی سریعتر از اون به اون شرایط میرسیم الگو ذهنی ما هر چی باشه مهم نیست مهم اینکه ما تصمیم بگیریم که اگاهانه باورهای زندگیمونو عوص کنیم تصویرهای ذهنی متفاوتی از خودمون بسازیم وباور کنیم که ما میتونیم شرایط متفاوتی داشته باشیم ذهن ما زمان نمیشناسه سن نمیشناسه وقتی برنامه صحیح به مغزمون بدیم اصلا مهم نیست سنت چقدره وقتی برنامه صحیح بدیم کار انجام میشه بدون در نظر گرفتن سن جسمت از اونجاییکه ذهن سن نمیشناسه وما به خودمون میگیم من دارم پیر میشم این بدر وباور در ذهنمون میکاریم ومیبینی اون فرد دیکه پیری رو در ۷۰ یا ۸۰ سالگی تجربه کرده پیری رو در سن ۴۰ سالگی به اندازه فرد ۷۹ ساله افت بدنی مواجه میشه وچون خودمون میگیم من دارم پیر میشم ذهن به سنت کار نداره به تصویر پیری که در دهنت هست پایبنده وتو رو به اون شرایط میرسونه ودر هر زمینه سن مطرخ نیست وبه این فکر نکن که از سنم گذشته وقتی دهنتو درست برنامه ریزی کنی نتیجه ایکه برای دیگران در عرص ۲۰سال رقم خورده برای ما در عرض دوسال رقم میخوره وما پیشرفت میکنیم واگه فکر کنی من شبیه پدرم عموم خالهامو…هستم اینا ی مشت حرف بیهوده وباطل که فقط ذهنو بیمار میکنه ونمیذاره تو موفق بشی ومن شبیه هیچ کس نیستم شبیه پدرمم نیستم ونمیخوام باشم میخوام ی فرزانه جدیدی باشم وشبیه هیچ کس در زندگیت نباش اینا فکر مخربه نمیذاره تو لاغر بشی ذهنت کار به پدر ومادر عمو عمه نداره تصویر ذهنی از اونهاست که عمل میکنهدوقتی تصویرهای ذهنی عوص بشه همه چیز عوض میشه والان منم شبیه کسی نیستم من باور میکنم که زندگیمو خودم میسازم وشرایط جسمیممو خودم میسازم وکاری ندارم که پدرم کی بود ومادرم کی بود ژنتیکچی میکه هر چیزی رو باور کنی برات همون میشه وبه علمم کاری نداشته باش علم نمیتونه مارولاعر کنه
اطمینانی که افراد در این مسیر به متناسب شدن خودشون پیدا میکنن میتونه خیلی لذت بخش بلشه و دیگه وقتی به این اطمینان قلبی برسی کار تمام هست .و بقبه اش استمرار و تکرار کردن هست (من اطمینان دارم متناسب میشم چطور ؟وقتی فرد لاغر و خوش اندامی رو میبینم میگم منم به زودی همچین جسمی خواهم داشت و وقتی غذایی رو میخورم اصلا نگران نیستم و میگم این غدا برای سلامتی و تناسب اندام من هست و وقتی جسم خودم رو در آیینه میبینم لذت میبرم که تونستم یه مقدار کاهش وزن داشته باشم و میگم من ار از این بیشتر هم میتونم لاعر بشم و همیشه با اطمینان اینکه من در مسیر لاغری هستم به فایلها گوش دادم و نوشتم و اینقدر اطمینان داشتم که رژیم و ورزش رو با هم بعد از سالهای زیادی کنار گذاشتم و با ایمان در این مسیر شروع به حرکت کردم و نتایج عالی گرفتم )
اگر بخوای برای حرف دیگران و جلب رضایت دیگران کاری کنی نمیتونی و و شکست میخوری و در نهایت اون رو رها میکنی .(ذهن ما فقط مختص ما هست و هر کاری رو که برای بقیه بخواییم انجام بدیم ذهن نمیپذیره و در نهایت شکست میخوریم )
وقتی میخوایی لاغری با ذهن رو شروع کنی گام اول این هست که بگی من میتونم لاغر بشم و گام دوم علاقه و استمرار و بقیه اش میشه یادگیری و ..( برای من که ۱۶ ماه هست در این مسیرم و کلی هم کاهش وزن و سایز داشتم و اما برای ادامه ی راه پس این جمله ی بالا رو برای خودم تغییر میدم که من میتونم در مدت زمان کوتاهی ۶ یا ۵ کیلو از وزنم رو کم کنم همانطور که دوستان شگفتی ساز تونستن در دو ماه ۱۰ کیلو کم کنن پس منم میتونم برلی من کاری نداره من انتظارم از جسمم این هست که هر روز باوجود خوردن مواد عذایی مورد نیاز جسمم لاغر تر بشم تا به اندام لاغر و کشیده ی ۵۹ کیلو برسم پس با اشتیاق و کمک به ذهنم هر روز یک قدم در این مسیر لاغری بر میدارم تا به نتیجه برسم و وقتی این حرفها رو میزنم هیچ نجوای منفی رو نشنیدم پس این عالیه یعنی ذهنم همراه من هست با من هست تا ۵ کیلوی دیگه رو هم با هم کمک کنیم در مدت زمان کوتاهی )
خیلی مهم هست این لاغری رو برای خودت بخواهی و در ذهنتون نباید لاغری رو برای زمین زدن و نشون دادن به بقیه بخواهی ذهن نمیپذیره یه هدف داشته باشیم به خاطر دیگران و خیلی از خواسته ها اگر به خاطر دیگران باشن به اونها نمیرسیم و موفق نمیشیم و ذهن همکاری هم نمیکنه و تلاشت بی فایده هست اگر در ذهنتون حتی یک در صد از این افکار رو داشته باشین به سختی میفتین .(من الان لاغری رو برای خودم میخوام برای رسیدن به احساس سبکی و رهایی و آزادی و سلامتی و خوشتیپی و خوش لباسی و جوان بودن و زیبا بودن و حال خوب روحی و آرامش و …. میخوام میخوام از رنج چاقی و سختی چاقی و افسر دگی چاقی و محدودیتهاش رها باشم و شاید همین الان خیلیها بگن وزن تو خیلی خوبه بسه ولی من که برای کسی زندگی نمیکنم و کاری به حرف هیچ کس ندارم فقط به خودم و علایقم و خواستهای خودم احترام میزارم و اونها رو دنبال میکنم و نه اون موقع که بگن خوبی برام مهم هست نه اون موفع که بگن بدی برام مهم هست همانطور که بقیه در هر شرایطی باشن هیچ ار تباطی به من و زند گی من نداره پس زندگی من هم هیچ ارتباطی به بقیه نداره و جسم من شخصی ترین موضوع من هست که هر لحظه همراه من هست و من خودم میخوام تصمیم بگیریم در چه جسمی باشم و لدت ببرم )
پس چاقی ممکنه خیلی به جسم ما فشار نیاره و ما در سختی نباشیم و لی خیلی به روح ما فشار میاره .(بله من ۳۵ کیلو از وزنم رو با رژیم ورزش کن کردم وخیلی ادیت نشدم ولی بعد از اتمام رزیمم که من نوسان وزن داشتم و همش وزنم بالا و پایین میشد من خیلی تحت فشار روحی بودم و ادیت شدم که حتی گریه هم میکردم و اصلا ارامش نداشتم و آزادی نداشتم و زندگی سختی داشتم و همش در رنج بودم که جرا اضافه کردم حالا شاید در یک سال من در حد ۸ کیلو اصافه میکردم ولی همون اون ۸ کیلو خیلی من رواذیت میکرد و به مراتب بیشتر هم داشت میشد تا با اضافه وزن ۱۴ کیلو من با این مسیر آشنا شدم و خیلی سریع کاهش،وزن و سایز پیدا کردم و حالا یه مقدار کم مونده که باید کمش کنم من میتونم من بارها وزن کم کردم در حد ۲۰ یا ۳۰ کیلو و این ۵کیلو برای من چیزی نیست و به زودی بهش میرسم و موفق میشم )
وقتی کسی میگه من میخواهم لاغر بشم بیشتر به خاطر این هست که دیگران رو راضی کنه مثلا به خاطر همسر و مادر و دوستان و … میخواد لاغر بشه و بگه ببین من لاغر شدم .(من الان لاعری رو فقط برای بودن در بهترین حالت روحی و جسمی خودم و شاددابی و سبکی خودم و برای رسیدین به قدرت خلق کنندگی خودم و … میخوام قبلا شاید اینطور نبودم ولی حالا دیگه متوجه شدم که زندگی با لاغری از طریق ذهن یعنی تولد دوباره و من این لاغری رو به راحتی به دست میارم تا زندگی جدید رو تجربه کنم و من دوست دارم جسم جدید خودم رو خلق کنم و بیشتر به خودم ایمان بیارم که من میتونم و به زندگی ادامه بدم )
اگر دوستان به اعتماد به نفس و خودباوری من میتونم لاغر بشم رسیدن کار خیلی ساده تر میشه .(من هم با اعتماد به نفس من میتونم لاغر بشم رسیدم چطور ؟؟من خیلی از کارها رو به خوبی انجام دادم و مدرک گرفتم با آموزش دیدین از طریق ذهنم مثل رانندگی و آرایشگری و کامپیوتر و گلسازی و یادگیری ورزش ایروبیک و زومبا به خوبی و …بماند در زمینه لاغری بارها بیش از ده بار رژیم گرفتم و لاغر شدم و عالی نتیجه گرفتم اما ماندگار نبوده پس این بار هم از طریق آموزش به ذهنم من لاغری رو یاد میگیرم و چند کیلو اضافه رو کم میکنم هر چند مانع جدیدی دارم که انگار روند کاهش وزن من استپ کرده و یا خیلی کم شده ولی من باید بهش بگم نه من باور کردم که میتوتم فقط ادامه میدم با اشتیاق ادامه میدم و همینطور تا حالا کلی وزن کم کردم بدون هیچ کار خاصی پس دوباره هم من کلی وزن دیگه کم میکنم بدون هیچ عامل بیرونی و کار خاصی فقط از طریق گوش دادن به فایلها و نوشتن تمرینات )
هیچ وقت به کل اضافه وزنتون فکر نکنید که باید ۴۰ کیلو کم کنم و نگو چطور من لاغر بشم ؟؟فقط به یه قدم اون فکر کن و لاغری با ذهن رو یاد بگیر و تغییرات در شما به وجود میاد و تغییرات بزرگ و بزرکتر میشه تا به جایی که دوست دارید برسید .(من الان باید ۵ کیلو کم کنم البته نمیدونم از روی خودم حدسی میگم شاید کمتر یا بیشتر باشه و این برای من اصلا چیز خاصی نیست و من بارها از راه اشتباه وزنهای بالاتری رو کم کردم و من که دارم لاعری رو یاد میگیریم هیچ فرقی برام نداره یک کیلو یا ۶ کیلو باید کم کنم در نهایت من با درست رفتار کردن متناسب میشم و جای نگرانی نیست )
بعضیا ممکنه بگن چون این روش سریع نیست و مدتی طول میکشه بد هست و لی فکر کن در ۱۸ سال من چاق شدم اما الان با ۱۶ ماه فعالیت در سایت هست که حدود ۷ یا ۸ کیلو وزن کم کردم و البته برای افراد نتایج در زمانهای مختلف رقم میخوره و هرکس بستگی به میزان زمانی که میزاره و به میزان اشتیاق و استمرار و عمل کردن و … نتیجه میگیره همین چند روز پیش که استاد عکس دوست شگفتی سازی رو گذاشتن که در عرض دو ماه ده کیلو لاعر شده بود من به خودم گفتم پس میشه به این زودی نتایج بزرگی هم گرفت پس منم میخوام که ۵ کیلو اصافه رو در زمان کم از دست بدم و حتما به دست میارم ) .
فقط لاغری نیست خیلی چیزها به دست میاری(من که با این دورها خیلی چیزها یاد گرفتم و به اموزشهای دیگه هم هدایت شدم و باعث شد که اعتماد به نفس و خود باور و خودشناسی و ایمان و توکل بهتر و روابط بهتر و ثروت بهتر و ارامش بهتر و شادی درونی و … برسم )
موانع خیلی مهم هستن وقتی برداشته بشن خود به خود لاغری جاری میشه در مورد هر موضوعی این هست مثل سلامتی و روابط عالی و لاغری و تناسب همین هست .(من احساس میکنم یه مانعی دارم که روند کاهش وزن من خیلی کند و یا آهسته شده نمیدونم شایدم منفی باف هست که اینطور میگه ولی به هر حال به دنبال اینم که ذهنم رو پاکتر کنم و هیچ مانعی نداشته باشم تا خیلی زودتر نتیجه بگیریم و اگر مانعها نباشن روند لاغری سریع هست و من دو مانع رو فکر کنم دارم
۱:من هر چقدر به اخر وزنم میرسم کم کردن برام سختتر و دیرتر اتفاق میفته .
۲:من با این دورهای انگار نمیشه کامل متناسب بشم وحتما باید داخل دوری ورود به سرزمین لاعرها شرکت کنم تا لاغر بشم
و اما به ذهنم جواب میدم چه اواخر چه اوایل وزن من باشه هیچ فرقی برای جسم من نداره من لاعری رو یاد گرفتم و دارم عمل میکنم و نتیجه لاعری هست و نیاز به هسچ کار خاصی نیست و به زودی لاعر میشم .و اما من با این دورها هم خوب وزن کم میکنم چون هر چیزی که نیاز باشه استاد گفتن و من باید اگاه و دانا باشم و از این اگاهی خوب استفاده کنم و استمرار داشته باشم و عمل کنم تا نتیجه رو ببینم .)
فردی ممکنه خیلی ثروتمند باشه ولی ممکنه روابطش بسیار بد باشه چون در ذهنش موانعی برای تجربه ی عشق داره ولی برای ثروت هیچ مانعی نداره .
موانع رو پاک کن در ذهنت خود به خود لاغر میشی و نیاز نیست هیچ کاری انجام بدی همون فایلها و تمرینها رو انجام میدیم ولی راحت نتیجه میگیریم .(منم در بالا برای موانع خودم دلیل اوردم و ردشون کردم که تا به نتیجه برسم و قبلا یه مانع دیگه هم داشتم لاغری با ذهن خیلی روندش آهسته هست ولی الان به ذهنم میگم من که اینقدر وقت میزارم و فایل گوش میدم و تمرین دارم و استمرار و اشتیاق دارم قطعا باید روند کاهش وزنم استپ و یا اینقدر کم نشه و من هر هفته از هفته ی قبلم کلی لاغر تر بشم )
یکی از این موانع این هست که خودتون رو شبیه فلان آدم ببینی و یعنی باور کردی که تو شبیه فلانی هستی .
ذهن انسان سن نداره و این گذر سالها سن جسم ما هست سن روح و ذهن که نداریم و اصلا این دو افزایش سن ندارن پس اگر الگوی نامناسب ایجاد بشه ما خیلی سریعتر به اون الگو میرسیم و باید بدونیم هیچ چیز ارثی نیست و الکی به وجود نمیاد .(سن واقعا یه عدد هست و فقط انسانها رو از یک سری چیزا محروم میکنه و خودمون با این محدودیتها و نشان دادن عدد به دهن میگیم ما پیر شدیم و اصلا کار درستی نیست )
پس ذهن زمان و سن نمیشناسه و شما فارغ از سن جسمتون هستید و این عدد که هر سال روی کیک جشن تولد میزاریم اون سن جسم ما هست که کار بسیار خطرناکی هست و بیشتر باور میکنیم که ما پا به سن گداشتم و پیر شدم چون پنجاه بار تولد گرفتم و این بالارفتن سن رو دارم میبینم و از یه سنی به بعد طرف میگه من دارم پیر میشم و چون ذهن سن رو نمیشناسه و این باور رو در ذهنش میاره میبینه این فرد به جای اینکه در ۷۰ سالگی پیری رو تجربه کنه در ۴۰ سالگی تجربه میکنی اکر بگی من پیریم شما رو خیلی سریع در اون شرایط قرار میده (من کسایی رو میشناسم که در سن کم میگن من که پیر شدم همه جام درد میکنه و فقط مینالن و میگن ما بیماریم و کلی مشکل داریم و میدونم چقدر خطرناک هست و با این حرفها دهن کاری میکنه که واقعا ما در اون شرایط جسمی و روحی و مشکلات قرار ربگیریم و ذهن کارش همین هست که ما رو به تصاویر دهنی و افکار و اندیشه و باورهایی که در سر داریم برسونه پس فقط به دنبال این باش که بر نکات مثبت خودت و جسمت و سلامتیت و حال روحی خوبت تمرکز کنی تا برای بیشتر و بیشتر بشن و کاری به عدد سن نداشته باش،و من حدیدا تصمیم گرفتم برای هر تولدی به جای شمع تولدت مبارک بزارم و اون رو فوت کنیم واقعا احساسم و خودم با این کار عالی میشه و چقدر زندگی بدون محدودیت ها قشنگتر هست و مدتها هست به خاطر سنم خودم رو از هیچ چیز محروم نمیکنم و تازه طعم زندگی رو میچشم ).
و این فرد اینقدر به خودش حرفهای اشتباه گفته که از لخاط روحی و جسمی در وصع بدی قرار میگیره .
پس به ذهن برنامه صحیح بدین شروع به تغییرات میکنه .
پس اگر ذهنت رو درست برای کسب و کار برنامه ریزی کنی میرسی به نتایج بسیار بزرگی و سن و مدرک و شرایط هیچ ربطی به موفقیت تو ندارن پس ذهنت رو برنامه ریزی کن برای هدفت جدیدت و اوضاع جدیدی که میخوایی به دست بیاری .( پس همان طور که استاد بدون هیچ عامل بیرونی به موفقیت رسید در شهر خودش در کنار خانواده و بدون مدرک خاصی و فقط با کنترل ذهن و دنبال کردن این موضوعات تونست ما هم میتونیم موفق بشیم بدون هیچ عامل بیرونی من وزن کم کنم و لاغر بشم فقط از طریق کنترل ذهن و با قدرت دهنم من لاغر میشم و میگم این غذاها هیچ قدرتی ندارن که من رو چاق کنن فقط ذهن من قدرت داره من رو لاعر کنه و برای همین هر چیزی که دوست داشته باشم در حد نیازم میخورم و لاغر هم میشم چون ذهنم من رو لاعر میکنه دهنم رهبر این جسم هست و اون دستور میده کی من بخورم یا نخوزم با درست فرمان دادن من لاعر میشم من به قدرت ذهنم ایمان دارم )
اگر بذر لاغری رو در ذهنت بکاری عالی میشه پس الگوهای چاقی رد از خودت دور کن و بگو من شبیه خودم هستم و نگو من شبیه خاله هام و یا عماه هام هستم اینها حرفهای پوچ هست که ذهن شما رو بیمار میکنه شبیه هیچ کس نیستی حتی پدر و مادرت هم نیستی بگو میخوام یه فروغ جدید باشم و شبیه هیچ کس نباش
پس اگر بگی شبیه مادرم شکمم دارم پس هر چقدر تلاش کنی ذهنت نمیزاره چون ذهن تو رو به تصویرهای ذهنیت میرسونه و ذهن من کار نداره به تلاش من و تصویرهای ذهنی من مانع من هستن براز لاغری و من در ذهنم نباید تصویر داشته باشم .(واقعا من شبیه هیچ کس نیستم من عاشق ورژن جدید خودم هستم و سبک شخصی زندگی کردنم رو دوست دارم شاید خیلیها بدشون بیاد و بگن سرت رو زیر برف کردی ولی من برام مهم نیست هر کس اختیار خودش رو داره من دوست دارم و ادامه میدم و فقط به الگوهای لاعر اطرافم نگاه میکنم و اونها رو تحسین میکنم و به خودم میگم به زودی منم هم مثل شما میشم و کاری به چاقهای اطراف ندارم و مطمعنم ذهنم من رو به تصاویر لاغر اطرافم میرسونه و اصلا تصاویر لاعر خودم در دوران رژیم و یا قبل از ازدواحم رو نگاه میکنم و میگم من میهوام اون لاغر فابریک و اتوماتیک گدشته باشم نه با زور و چنگ و دندون و ناراحتی به لاعری برسم )
بگو من شبیه هیچ کس نیستم و اگر تما م پزشکان و مجلات علمی بیان داد بزنن چاقی ارثی هست من میخندم چون برای من اثبات شد چاقی ارثی نیست و من تغییر کردم و بگو من جسمم و شرایطم رو خودم خلق میکنم و بگو من کاری به هیچ چیز ندارم .پس کاری به علم و پروفسور و فلان مجله ندلشته باش اگر میتونن لاغرت کنن بفرما و اگر نه بیا اینجا و لاغر بشو .
زرنگ باشید و گوش کنید وبگو اگر اینجوری بشه چی میشه و لذت ببرید .(من هم باور کردم فقط با ذهنم لاغر میشم و مانع ندارم که چون فلان دکتر گفت چون قرص میخوری چون کم کاری تیرویید داری پس تو لاعر نمیشی نه میگم یه قرص هیچ کاری نمیتونه بکنه فقط خودم هستم که با زیاد خوردن خودم رو چاق میکنم و من که دارم یاد میگیرم به اندازه و درست بخورم پس ارگز چاق نمیشم و اگر همه پزشکان با هم بگن من باور نمیکنم )
به خاطر دیگران نخواهیم لاغر بشیم ::به خودت بگو اگر من لاغر بشم چی گیر اطرافیان میاد چه گیر من میاد و چه چیز لاغری من به نفع دیگران هست پس فقط به خاطر خودت لاغر بشو و حالا اگر تشویقت کنن اینها همه حاشیه هست و میشه انگیزه که ادامه بدی لاغر شدن شما هیچ ربطی به دیگران نداره و اصلا زندگی دیگران چه اهمیتتی بر ای من داره پس چاق و لاغری من هیچ اهمیتی برای دیگران نداره و اونها هیچ نفعی نمیبرن پس فقط به خاطر خودت زندگی کن .(قبلا که لاعر میشدم زیاد بقیه میگفتن شورتت زشت شدا بسه دیگه پوستت خراب شده دماعت بزرگ شده و انگار پیر زنی شدی ولی حالا که در این مسیر هستم اصلا برام مهم نیست چه نطری میدن و هیچ ارتباطی با هیچ کس نداره این جسم من یه چیز شخصیه که خودم باید براش تصمیم بگیریم و یا بلعکس برای هیج کس لاعر نمیشم که خوشش بیاد یا …)
هیچ وقت لاغری رو فراموش نمیکنم همانطور که هیچ وقت آدرس خونه ی مادرم یادم نمیره و یا جدول ضرب یادم نرفته چون هر چیزی رو که یاد بگیریم فراموشمون نمیشه پس محال ممکنه لاغری رو یادمون بره اگر فیلم بازی کنی چرا یادت میره.پس وقتی با ذهنت لاغر بشی لاغر خواهی ماند چون یادش گرفتی .
(چیزی که من همیشه به خودم میگم و همیشه انتطارم از خودم لاعگغری هست و هیچ وقت نگفتم دوباره چاق میشم چون ذهنم داره یادش میگیره پس هیچ وقت دیگه فراموشش نمیکنم و چاق نمیشم پس طبیعت دهن من داره تغیر میکنه و من خودم رو لاعر میدونم چون دهنم داره لاعر میشه و اصلا اموان نداره دهنم لاعر بشه و جسمم چاق باشه در نهایت هر دو در هماهنگی هستن )
درمسی ر لاغری با ذهن منتظر نتیجه نباش و تو اصلا مسیرت با وفتی که رژیم بگیری متفاوت هست .توجه به کاهش وزن نکن یعنی منتظر نباش که چرا من این هفته لاغر نشدم چرا امروز گذشت و لاغر نشدم و در واقع این فرد همش میگه میشه نمیشه من هم شاید شانس بیارم و لاعر بشم ولی کس که قبول داره ادامه میده و منتطر نتیحه نیست .(من همیشه گفتم در مسیر تغییرن و دارم لاعر میشم ولی با روند اهسته ولی خالا میخوام بگم نه در مسیر لاعری هستم و دارم لاعر میشم با روند تندتری چون آموزشهام و تجربه هام دارن بیشار میشن چون عمل کردنهام دارن بیشتر میشن چون ذهنم کلی زمان بیشتری رو در این مسیر رفته پس من انتطار دارم و حق من هست و مال من و سهم من هست که من به زودی یه شگفتی ساز ۵۹ کیلو بشم با اندام لاعر و کشیده بشم )
چطور باور کنم من شبیه خودم هست ؟خود من از لحاظ وضعیت جسمی ممکنه شبیه کسی باشیم ولی از لحاط روحی شبیه اونها نیستم پس شبیه اونها نیستیم فقط از لحاط اندام شبیه هستیم و در ۹۰ در صد موارد تو چیز دیگه ای هستی پس بزرگش نکن و به اختلافات با دیگران فکر کن و ببین جه اختلافاتی دارن و میفهمین شما انسان جدایی هستین .(من حتی شبیه یه سال پبش خودمم نیستم دیگه چه برسه به بقیه من یا ورژن جدید از خودم هستم با سبک جدید از زندگیم و خیلی با اطرافیانم فرق دارم چون اصلا نه شبیه من فکر میکنن نه رفتار میکنن پس شبیه گدشته ی خودمم نیست )
وفتی ما در زندگی به مشکلی بر میخوریم به جای اونکه مشکل رو برطرف کنیم میاییم مشکل رو بزرگ میکنیم مثلا میگیم این آزمون سخته و من اکر قبول نشم چی میشه و اون مشکل رو برزک میکنیم به جای اینکه خودشون رو بزرگ کنن و توانایی خودشون رو در حل مساله برزگ کنن و ایمانشون رو قوی کنن و بزرگ کنن مساله رو بزرگ میکنن.(ما باید هر هدف و یا خواسته ای رو تا میتونیم کوچیک کنیم و بگیم ما میتونیم حلش کنیم و این برای من و خدای من که جهانی به این بزرکی رو اداره نیکنه که اصلا چیز خاصی نیست جزیی از حز هست و حتما من به اون میرسم و با ارامش و ایمان و توکل به تودم و خدای خودم به سمت هدف گام برمیدارم برای همین لاعری من بارها گفتم این همه ادم لاعر در اطراف من هست که بدون زجر و سختی لاعرن پس من هم یکی مثل اونها و اصلا این که سخت نیست و بهش میرسم )
عبارت تاکیدی فقط برای انگیزه خوب هست که از وقتی این جمله رو شنیده باشی بهت امید بده و انگیزه و اشتیاق ایجاد بشه و همین مقدار کفایت میکنه پس اول باید باو ر های درست ایجاد کنیم (.من به راحتی لاغر میشم . من با سرعت بیشتری لاعر میشم . من بدون سختی کشیدین و هیچ عامل بیرونی با قدرت دهنم لاعر میشم . من با یادگیری لاعری برای همیشه لاعر میشم و …. )
روی ترازو رفتن یکی از ساده ترین حربه های ذهن هست که شما رو چاق کنه و وقتی رفتی روی ترلزو معلوم نیست چه بلایی سرت بیاره مثل مین جنگی هست و چاقی بیشتر برای من به ارمغان میاره(من واقعا این کار رو نکردم و متعهد هستم و یکی از علتهای اصلی ریزش،سایز و وزنم در اوایل دوره همون وزن نکردن بود چون واقعا برام شرایط رو سخت و رنج آور کرده بود و از وقتی روی ترازو نرفتم خیلی اوضاعم عالی شد )
نشان های دریافت شده
سلام 🙂
این فایل پر از نکته های مهم وظریف بود و من برای اینکه فراموش نکنم اونا رو نکته برداری کردم:
✍نکته اول..؛ باور به این جمله که…..من میتوانم لاغر بشم…. اگه اینو باور کنیم بقیه کار راحته فقط ادامه اش میشه…. استمرار و تکرار
✍
نکته دوم به خاطر خودتون لاغر بشین نه به خاطر بقیه ….عملکرد ذهن برای خودتونه نه برای راضی نگه داشتن بقیه و تو دهن بقیه زدن و …اولویت خودتون باشین…این نشونه داشتن عزت نفسه👌👌
✍ نکته سوم؛ لاغری با ذهن رو که یاد بگیرین کافیه تغییرات شروع بشه و از همون یک کیلوی اول که کم بشه تا زمانی که ادامه بدین تغییرات ادامه پیدا میکنه اصلا به اینکه چقدر باید کم کنید و اینکه چطور قراره اینهمه وزن رو کم کنید فکر نکنید🙂
به خدا خیلی نیست که برای لاغری یکی دوسال زمان بذارین و لاغری رو برای همیشه یاد بگیرین و نه فقط لاغری بلکه اعتماد به نفس احساس ارزشمندی حال خوب و… سلامتی… رو هم پیدا میکنین چون ذهن رو داری اموزش میدی و ذهن و جسم رو درتناسب با هم قرار میدی😍😍
پس با خود باوری و ایمان حرکت کنید👌👌
✍برای لاغر شدن فقططططط کافیه موانع رو برداریم لاغری جاری میشه یا برای ثروتمند شدن فقطططط کافیه موانع رو برداری
چون همه اینها وجود داره به صورت طبیعی …..👌👌👌 فقط ما در ذهنمون یه سری موانع ساختیم و جلوی این جریان رو گرفتیم
این چیزها ربطی به استعداد نداره👌👌
تفاوت ادمها به علت تفاوت در ذهنشونه فقط همین☝👌👌👌👌👌
موانع لاغری رو که رفع کنید خود به خود لاغر میشین😏😏😏
یکی از موانع لاغر شدن شبیه دونستن خودمون به یکی از اقوام هست
من خودم رو شبیه مادرم میدونم از نظر رنگ چشم رنگ پوست چاقی و…
کلا به قول برادرم ما سه تایی شبیه مادرم هستیم
این شبیه دونستن این باور رو در من تقویت کرده که چاقی منشا ژنتیکی داره
وقتی همچین الگویی در ذهنم دارم ذهن من چنان سرعتی به جسم من داده که من با بیست سال سن کمتر از مادرم هموزن مادرم هستم😮
چون من ذهنم رو مملو کردم از فرمولهای چاقی
ذهن ما که سن نداره سن مال جسمه
الگوی نامناسب که در ذهن شکل بگیره اون کاری به سن نداره و تو رو میرسونه به اون جسم😶
یا الگوی ذهنی کارمندی…..حقوق سر ماه و……
با وجودیکه ممکنه متنفر باشی از کارمندی ذهن کاری میکنه که در نهایت کارمند بشی
خدایا چه قدرتی داره این ذهن🤨🤨🤨
یا من که وام گرفتن پدرم رو سالها سرزنش میکردم و میگفتم بابای من همیشه میگن عید دیگه وامم تمومه عید میشد میگفتن برج ۸ دیگه همه بدهی ها و وامها تمومه برج ۸ که میشد میگفتن دو ماه بعد از عید ….و همچنان یه وام تموم میشه یکی دیگه میگیرن ….😁خودم بعد از شروع کار برای خرید دستگاه درگیر یه وام ۵ ساله شدم😂😂
چون ذهن منو به اون شرایط رسوند شرایزی دوسش نداشتم ولی کاری به دوس داشتن من نداره که … وقتی من بارها از پدر ومادرم شنیده بودم که ادم بدون وام گرفتن تو زندگیش جلو نمی افته معلومه که منم درگیر وام میشم چون این فرمول غالب ذهن منه👌
وقتی ذهن رو تغییر بدیم زندگیمون به طرز شگفت انگیزی در مدت کوتاهی تغییرات اساسی میکنه🤩🤩
پس تغییرات ذهنی ربطی به سن نداره و ما در هر سنی میتونیم تغییرات در ذهن ایجاد کنیم وزندگیمون تغییر کنه مثل سرهنگ ساندرس که رستورانهای kfc رو در سن بالای ۶۰ و بعد از بازنشستگی ایجاد کرد و هم کارآفرین شد و هم ثروتمند👌👌👌
جالبه در ایران اکثر آدمها بالای ۵۰ خودشون رو پیر میدونن ولی بارها دیدیم که توریستهای خارجی در سن ۷۰ به بالا تازه شروع میکنن به دنیا گردی و همه شون هم زانوها سالم واندام متناسب هست و به راحتی از پله های اتوبوس بالا پایین میرن خوب این تفاوت در چیه؟ سن که یکیه پس این تفاوت از کجا میاد؟….
همش از ذهنه عزیزم👌👌👌
پس اصلا خودت رو شبیه هیچ کسی ندون چون بعدش تو هی میخوای لاغر بشی ولی مامانت همیشه جلوی چشمته
همیشه ما در یکسری از موضوعات دیگه با بقیه متفاوتیم و این نشون میده که ما به هیچ کس شبیه نیستیم ولی درذهنمون اون موضوع رو پر رنگ کردیم فکر میکنیم که شبیه اونا هستیم و برای حل این باور کافیه اختلافاتت رو با اون فرد پیدا کنی و میبینی که در درصد بالایی اصلا شبیه نیستیم
یه کاری که برای تغییر این فرمول شبیه بودن به مامانم میتونم انجام بدم اینه که تفاوتم رو در جنبه های دیگه زندگی رو پیدا کنم من با مامانم تفاوت زیادی دارم در نوع دیدگاهم به مسائل ،در نحوه برخوردم با مشکلات، در آسون گرفتنم در زندگی ، دیر تر عصبانی میشم ،کمتر غر میزنم ،عاشق یادگیریم مخصوصا در موضوعات ذهنی ،علایقم در زندگی با مادرم متفاوته ،سلیقه هامون متفاوته ،طعم غذاهامون متفاوته ،نحوه وقت گذروندمون در روز با هم خیلی فرق داره،من تنهایی رو بیشتر از بودن در جمع دوس دارم ،مامانم خیلی در مورد تمیزی وسواس دارم من نه، . شغلمون کاملا با هم فرق داره نحوه پول خرج کردن نحوه پس انداز کردن و…..خیلی مسائل دیگه
اینا فقط یه گوشه ای از تفاوتهای من با مادرم پس من اصلا شبیه نادرم نیستم یه انسان دیگه ای هستم با تواناییها استعدادها و رفتارهای متفاوت دلیلی نداره خودم رو در موضوع چاقی هم شبیه ایشون بدونم👌👌👌😉😉
دیروز توی یه دور همی یه صحبتی شد که برای من خیلی جالب بود
قشنگ نحوه شکل گرفتن فرمولهای چاق کننده رو داشتم به چشم میدیدم یه خانمی که خودشون متناسب هستن و دخترای متناسب هم دارن میگفتن دخترای من اصلا استعداد چاقی ندارن(فرمول صحیح)
یه دختر ۸ ساله داشتن که الان لاغر بود میگفتن بچه که بوده صورت تپل داشته و خوشگل بوده و بقیه هم تایید میکردن که اره بچگیهاش صورتش تپل بوده و…الان خیلی لاغر شده و…. و داشتن فرمول لاغری =نا زیبایی رو براش میساختن ولی من که دیگه با این فرمولها و خطرات اونا آشنا هستم بلافاصله گفتم نه اتفاقا همین الان هم هم از نظر صورت هم از نظر اندام خیلی خوبه و همینطوری هم ناز وخوشگله❤❤🤗
✍استاد از یه زمانی تصمیم گرفتن و خودشون شرایط جسمی و زندگی خودشون رو رقم زدن و یه جسم جدید با شرایط مالی جدید رو ساختن🤩🤩
ما هم همگی میتونیم با آموزش ذهنی جسم جدید و زندگی جدید برای خودمون بسازیم👌👌
✍در موضوعات ذهنی کاری به دستاوردهای علمی نداشته باشید علم خیلی چیزها رو تاکنون کشف نکرده چون میخواد براساس منطق و سند ومدرک عمل کنه برای همینم عقب مونده یا اینکه با خودتون بگین اگه علم من تونسته بود منو لاغر کنه که تا حالا لاغر شده بودم اگه نتونسته پس دنبال روش دیگه ای باشید و به کسی گوش کنید که تونسته با ذهن لاغر بشه و فنجونتون رو خالی کنید تا یاد بگیرید☝️☝️
✍ تایید دیگران حاشیه است فقط ….
لاغر شدن ما فقط به ما مربوطه و فقط منفعتش برای خود مااست پس بخواه فقط واسه خودت لاغر بشی👌👌👌
ما اگه بخوایم طبق نظر دیگران زندگی کنیم که هر روز باید یه جوری زندگی کنیم🤨🤨🤨
✍ اگه هنوز نگران این هستیم که بعد از یادگیری لاغری با ذهن دوباره چاق بشیم یعنی هنوز باور نداریم که با ذهن میشه لاغر شد چیزی که شما یاد میگیرین که هرگز فراموش نمیکنید مثل ادرس خونه تون جدول ضرب، کامپیوتر ،آشپزی و رانندگی و…
✍ در مسیر لاغری با ذهن منتظر نتیجه نباشین 👌👌👌👌
اگه باور کنی کلا اشتیاقت متفاوت میشه اگه مطمئن باشی که در مسیر درست هستی هی برنمیگردی عقب خودتو چک کنی👌👌👌👌
اکر منتظر لاغر شدن باشی یعنی هنوز باور نکردی……
اونی که مطمئنه رها میکنه و فقط ادامه میده و از مسیر لذت میبره👌👌👌👌
✍ خود ما باید با ادامه دادن باورهای محدود کننده رو پیدا کنیم👌👌
✍ما باید خودمون رو بزرگ کنیم تا از مانع رد بشیم ولی ما مشکل رو بزرگ میکنیم
باید ایمان رو بیشتر کنیم باید توانایی های خودمون رو یادآوری کنیم اونوقت مشکل هم راحت رفع میشه
✍ خود باوری خیلی مهمه در موضوع لاغری با ذهن و باید بارها چیزهایی که قبلا برامون سخت بوده انجامش والان راحت انجام میدیم رو یاداوری کنیم اونوقت لاغری هم برامون راحت میشه و باور میکنیم که میتونیم لاغر هم بشیم👌👌
✍ لاغری با عبارت تاکیدی امکانپذیر نیست فقط در حد یه انگیزه است
جمله” لاغر شدن آسانترین کار دنیاس” یه جمله امید دهنده و جرقه زننده است وحتی یه بار شنیدنش هم کافیه
این جمله خیلی به دل ادم میشینه واصلا لازم نیست تکرارش کنیم به عنوان جمله تاکیدی
✍ روی ترازو رفتن یکی از ساده ترین حربه های ذهنه که شما رو چاق تر کنه👈 ترازو عین مین جنگیه وقتی روی ترازو رفتی معلوم نیست چه اتفاقی برات بیفته و چقدر حالت رو خراب میکنه و نا امیدت میکنه و تو رو از ادامه راه منصرف می کنه و باورت رو به توانایی لاغر شدن و باور به لاغری با ذهن کم میکنه
وحداقل نتیجه اش چاق شدن بیشتر خواهد بود😶
نشان های دریافت شده
به نام خدای مهربان
سلام استاد عزیز و
دوستان شجاعم
چقدر این مثال استاد عزیز زیبا و عالی بود که :مثل آب که اگر مانع را از سر راهش برداریم خودش جاری میشه: همینطور اگر موانع را از سر راه ذهن برداریم خودبخود لاغر میشیم…
و جالب اینجاست که آب بسیار لطیف و نرمه ولی با استمرار می تونه سخت ترین موانع مثل سنگ را هم سوراخ کنه و راه خودش را باز کنه و رد بشه و به مقصد برسه…
ذهن را هم اگر با فرمول ها و باورهای صحیح به جای باورهای غلط و اشتباهی که در طول عمرمون آموختیم،آموزش بدیم در واقع موانع را از سر راه لاغری مون برداشتیم. یکی از مهمترین و سرسخت ترین موانع ذهنی من برای لاغر شدن باور ژنتیکی بودن و ارثی بودن چاقی بود.شاید هزاران بار این جمله را از فامیل دوستان همسایه ها شنیده بودم که شما چاقی تون ارثیه بی خود به خودتون زحمت ندین چون با رژیم و اینکارا لاغر نمیشین شما ژنتون چاقه و رژیم گرفتن تون بی فایده س و از این قبیل فرمایشات…
و من هم که بارها و بارها این حرفها را شنیده بودم باور کرده بودم که نمی تونم لاغر بشم و بنابراین هر وقت هم که با سختی زیاد رژیم می گرفتم و قدری وزن کم میکردم چون همراه با باور و تردید لاغر نشدن بود، خیلی زود به شرایط قبل و حتی بدتر از قبل بر می گشتم و دوباره استرس و اضطراب که خودش عامل چاقتر شدنه و این هم خودش از موانع لاغریه…
بطور کلی بدلیل داشتن باورهای غلط در مسیر چاقی قرار گرفته بودم و هر روز از شرایطی که داشتم ناراضی تر بودم و احساس بد و استرس خودش عامل چاقتر شدن و من چاقتر می شدم..
یکی دیگه از موانع ذهنی من برای لاغر شدن این بود که تلاش میکردم لاغر بشم تا خودم را به دیگران ثابت کنم و یا حال کسانی که بارها چاقیم را به رخم کشیده بودن یا دست گرفته بودن را بگیرم و یا اینکه تحسین دیگران را برانگیزم،که متاسفانه خیلی از ماها کلی انرژی و وقتمون را معمولاً برای دیگران صرف می کنیم و همه ی اینها خودش مانع لاغری بود و من نمیدونستم و بی خود زحمت بیهوده می کشیدم و جسمم را آزار میدادم و باز بی نتیجه…
و خیلی باورهای غلط دیگه که همیشه ذهن من را درگیر میکردن و مسیر لاغری را دورتر و دورتر😔
و از موانع مهم دیگه این بود که به جای تمرکز کردن روی لاغری، روی چاقیم تمرکز میکردم یا خیلی بهش توجه میکردم و در واقع به جای توجه و تمرکز روی راه حل مشکلم،روی خود مشکل تمرکز می کردم و بنابراین مشکل بزرگتر میشد و توان من کم و در نتیجه چاقتر میشدم و این قصه ی تلخ تکرار و تکرار می شد…
و از موانع دیگر لاغر شدن تصویر ذهنی ماست که ملاک عمل مغزه و مغز بر اساس اون فرمان میده، و متاسفانه من همیشه تصویر ذهنی که از خودم داشتم تصویر چاق بود، به همین دلیل من هر چه بیشتر تلاش میکردم و سختی می کشیدم که لاغر بشم مغز من براساس اون تصویر چاق،فرمان چاقی صادر میکرد و من علیرغم همه ی تلاشهایم برای لاغر شدن باز هم چاقتر میشدم،از زمانی که این موضوع را فهمیدم و یاد گرفتم که تصویر ذهنی خودم را تغییر بدم و یک تصویر متناسب از خودم را در ذهنم ایجاد کنم ، لاغری ام شروع شد و مغز من براساس تصویر متناسب ذهنی ام فرمان صادر میکنه و من به لطف خدا در مسیر لاغری قرار گرفتم و روند لاغریم شروع شد🙏
خدا را شکر میکنم که با این روش آشنا شدم و باورهای غلطی را که داشتم شناختم، با موانع ذهنی آشنا شدم و فهمیدم که من هر چقدر تلاش کنم اگر موانع ذهنی ام را برطرف نکنم زحماتم بی نتیجه می مونه و یا شاید نتیجه ی عکس بده و اینکه تصویر ذهنی برای لاغر شدن خیلی مهمه و خیلی مطالب مهم دیگه ای که مسیر لاغری را برامون آسون میکنه و البته آنچه بسیار مهمه استمرار داشتن با احساس خوبه، هر چه بیشتر با این آموزش ها آشنا میشم بیشتر باور میکنم که« لاغر شدن آسون ترین کار دنیاست» خدای مهربون را بی نهایت سپاسگزارم که مرا به این مسیر زیبا هدایت کرد. اطمینان دارم که به لطف خدای مهربون و تلاش و پشتکار خودم با استمرار در انجام تمرینها حتما متناسب میشم و آرامش و سلامتی و احساس خوب و اعتماد به نفس و یک دنیا پاداش های عالی دیگه را دریافت میکنم.
به امید موفقیت همه ی دوستان
نشان های دریافت شده
باعرض سلام خدمت استاد و دوستان مسیر لاغری با قدرت ذهن 😍😍
فایل ۴۹ از مسیر لاغری من با حذف موانع لاغری، لاغر شدن آسانتر میشود 🤲🙏😊
خب من در تمام سالهایی ک برای لاغر شدن تلاش میکردم ب همه چی فکر میکردم ک جلوی لاغر شدن منو میگیره جز قدرت ذهن..
لاغر نشدنم رو توی پر خوری میدیدم ک اره چون زیاد میخورم چاقم ، توی بی تحرکی میدیدم ک چون بی تحرکم چاقم ، توی عرق نکردن میدیدم چون موقع تحرکم عرق نمیکنم ک چربیسوزی انجام بشه چاقم ، توی ژنتیکی میدیدم ک چون مادربزرگم و عموم چاقن منم چاقم و هر چی ک تلاش کنم لاغر بشو نیستم 😐 البته و هزار البته دوراز جون الان 🤲🙏
در حالیک چاق شدن من هیچ ربطی ب عوامل بیرونی نداشته و نداره ، همه چیز در درون من اتفاق میفتاده ،و بزرگترین و موثرترین مانع در وجودخودم نقش داشته …چ نقشی ؟؟!!نقش فرمانروایی…
فرمانروایی ک اگ الان دارم براتون دیدگاه شرح میدم برای اشتراک گذاشتنش ب دستور اونه ،،،اونه ک داره دستور میده ک چی بنویسم وب چ شکلی بنویسم …قدرت ذهن بی نهایته..من ۳بار این متن رو نوشتم ،۳با پاک کردم چون متنم ب دلم نمی نشست،،،
تو فایل های قبل یاد گرفتیم ک عملکرد ذهن مثل کامپوتر هست.فقط کافیه ک چیزی ازش بخای .من از غروب دارم راجبه موانع ذهنی فکر میکردم درواقع سرچ کردم و ذهنم هزار جور موانع برام گذاشت یاد روزهای افتادم ک خیلی کمرنگتر شده بودن برام و خیلی وقته ک بهشون فکر نمیکنم،😐خب منی ک چاق شدن رو یاد گرفتم و ب ذهنم سپردمش حالا با رژیم ، ورزش ،عرق کردن ، ژنتیک ، ارث ،چربیسوزی و هزار راه برای لاغر شدن نمیتونم هزار سال لاغرش کنم .چراا چون ذهن من از خوده من چاق شدن رو آموزش دیده و من هم هر دفعه با ی رژیم ، با ی ورزش ، یا ی مدل حرکت ک عرقم دراد براش چاقتر شدنم رو پرنگتر کردم ، خب الان ازش چ انتظاری باید داشته باشم ..انتظار اینک ذهنی ک با چشم دیده افراد چاق رو ک خودم براش منطقیش کردم با توجه کردنم ب افراد چاق و طریقه ی خوردنشون ، با گوش شنیده ک همین امشب بخور ، گرون خریدم بخور ، سوغاته بخور ، نذری بخور ، تبرکه بخور ملیون ها بار شنیده ک بخور ، بخور ،بخور ،ودرکنار این بخورهاا لذت بوده ، آرامش بوده ،معلومه ک نقشه ی چاقتر شدن من رو میکشیده😐😶من خودم مانع بودم برای لاغرشدنم از طریق دیده ها و شنیده ، رفتارام ،و افکار و باور من هم هروز چاقتر و چاقتر شدن …
خب من قبلا نمیدونستم ، خبر نداشتم ، متوجه نبودم ک چقدرر علارقم راه و روشهای اشتباهم و مسیر نادرستم چقدرر ب خودم آسیب زدم اونم درونی بوده..عزت نفسم بوده ک لهش کردم ، اعتماد ب نفسم بوده ک تقریبا نداشتمش ، غرورم بوده ک شکستمش ،لذتی بوده ک نداشتمش و آرامشی ک خیلی وقته از من دور و دور تر شده بود ،ب تعداد دفعاتی ک من هی چاقتر و چاقتر میشدم از درون تخریب و آواره تر میشدم😔😔
راجبه تصاویر ذهنی ک ب ذهنم دادم همیشه بخاطر چاق بودنم ک الان دیگ نیست باافراد چاق نشست و برخاست میکردم ک ببینم چ رژیمی میگیره ،کدوم باشگاه میره ، چ چربیسوزی میخوره ،چیکار میکنه منم مثل اون فرد اون کارهارو انجام بدم ،ک ب خیال سطحی خودم رفاقتی ، رقابت کنیم ،باشگاه رفتنی نگاهم ب افراد چاق بود ک اومدن باشگاه تو ی ماه ببینم چقدر جمع و جور میشن ک بعدش حرکات اونارو انجام بدم حریص بودم ک کجا لاغری میدن بدوعم،،از جمله تصاویر ذهنی چاق همیشه ی سایز بزرگتر میخریدم ک برجستگی ها معلوم نشن .کم چاق بودم ..بااون لباس ها ……نگم بهتره …..
افراد چاق اگ فقط .فقط و فقط یک دلیل برای چاق بودنشون داشته باشن همون یک دلیل کافیه برای ابنک تا همیشه چاق بمونن..فقط یک دلیل ..حالا سال ها رژیم بگیرن وورزش کنن
اونا تا ذهنشون رو آموزش ندن برای لاغر شدن هیچوقت هیچوقت موفق ب لاغر شدن نمیشن…متاسفانه.😶
الان ب خودم میگم سمی سر بالا. خوشحال ، قبراق ،سر حال ..تو هدایت شدی ب راه و روش و مسیر درست و درمون،،،قبلا دردت بی درمان بود ..الان دیگ درد نداری ولی درمان داری😍💃💪تواین مسیر میتونی خیلی راحت ب راحتی آب خوردن موانع ذهنیت رو پیدا کنی و حلشون کنی وکلن از سراه درستت برشونداری،،انشالله🙏
تو دنیا هیچ کس شبیه کسی نیست…تو دنیا فقط یک نفر از ماهست ..حتی اون دسته از دوقلوها صدرصد اخلاقشون ، حسشون ، رفتارشون باهم یکی نیست ،،هرکس ی اخلاق و رفتاری داره ..اینک بعضیا میان نظرشون رو ب ما تحمیل میکنه و ب خودشون اجازه انتقاد و دخالت میدن و میگن ک عه تو شبیه فلانی .همه چی رو تو ی ظاهر میبینن..بخاژر ابن ک افراد رو ازروی ظاهر عمیشه قضاوت میکنن..واین افراد کسایی نیستن جز دبگران😐😤
این دیگران کین ؟؟!! چیعن ؟؟!!چی میگن؟؟!!
دیگران افراد بیکار و بیعاری هستن ک کارشون دخالت در کار بقیه افراد ، فضولی ،حسادت ، نظر دادن های بیجا ،است..و نقش بسیار پرنگی در زندگی افراد دارن..چراا چون ما بخاطر دیگران همیشه هوشتیپ بودیم ، برای مهمونیشون شاید قرض کردیم و سفرههای انچنانی انداختیم ، عروسی های ملیونی گرفتیم ک دهنشون رو ببندیم،،و خیلیییی کارهای مسخره ی دیگری ک باعث شده ب خودمون آسیب بزنیم ک دیگران خوششون بیاد ، راضی باشن ، از ماخوب تعریف کنن ، ناراحت نشن ،،نرن ،اجازه دخالت دادیم ، اجازه مسخره کردن دادیم ، اجازه انتقاددادیم ، اجازه له کردن عزت نفسمون رو خوده خوده خودمون بهشون دادیم 😐😐
دیگرانی ک ذره ای ما ، حال ما ، دست تنگی ما ، زمین خوردن ما ، مریضی ما ، چاق و لاغر بودن ما اصلا اصلا براشون مهم نیست ،،،،
اما دیگ بسه ب خودمون بیاییم ، لنزهای فیلتر شده رو برداریم بلک واضحتر ببینیم ،،خودمون رو ،اطرافمون رو. این دیگران رو😐اصلا امتحان کنید یبار ب اون دیگران بگو بجای لباس صورتی ،سفیدشو بخر یا بهت اهمیت نمیده ، یا میگ ب تو چ ، یا خیلی محترمانه میگ سفید دارم و صورتی ی چیزه دیگ س..
پس دوتاازموانع ذهنی لاغر نشدن من یکیش خودم بودم درراه اشتیاه و غلط ..یکیش دیگران…..
من برای دیگران چاق نشدم ک الان برای دیگران بخام لاغر بشم….دیگران منو حمایت نکردن در حد ی دلداری ک عیبی نداره تو سعی تو بکن خدا کمک میده ..همیشه زدن تو سرمون ک تو نمیتونی ..همینی ک هستی ..پس برای لاغر شدنمم ن ازشون نظر میخام ، ن نظر حتی لاغرشدی شون هم برام مهم نخواهد بود.. اصل خودمم ، حال خودم ، احوال خودم. لذت اززندگی خودم کنار عزیزانم،آرامش درونی خودم ،،پس دیگران گوش کنید دارم فریاد میزنم ک دبگ برام مهم نیستید✊👊💪💃😍
ذهن سن نداره،این ما هستیم ک هر سال بالا رفتن سن شناسنامه ایمون هر سالی ک میگذره خودمون رو محدود و محدود تر میکنیم…حتی این سن رو توی ازدواج جواان ها دخالت دادن…و ازدواج رو فقط در سنهایی ۱۷تا نهایتن ۲۵سال تقریبا میدونن و اگ یکیش و ۳۰ رو رد کنه برچسب ترشیده ، ببینم چ ایرادی داره ، دختر یا پسر سطحی و خوبی نیست ،دارا نیستن ،و خیلییی دیگ ازین برچسبها نثارشون میکنن و حتی فرصت نمیدن طرف خودشو بشناس و بدون کجایی زندگیه ،،،و ابنجوری ی فرد دیگ رو شریک نداری و بدبختیهای خودشون میکنن چون ب اون درک ازدواج نرسیدن اینک یکی میاد ک تا همیشه هست..ببخشید ک از کلمه ی بدبخت استفاده کردم ..چون هر کسی با قدرت ذهن آشنایی نداره ک ب اون درک و باور توانایی خودش خبر داشته باش..
خلاصه ک ما در هر سن و سالی ک باشیم ذهنمون با همون قدرت بدو تولد جریان داره و شگفتی سازه..وبرای هیچ کاری هیچوقت هیچوقت دیر نیست..سن فقط یک عدده و برای عده ای از افراد سن محدودیت مییاره😐😶
حرف آخر ازاین قسمت فایل آموزشی بکرو فوق العاده..وقتیک ما موانع رو بشناسیم و سعی در رفعش کنیم ما چ بخواهیم چ نخواهیم مالاغر میشویم ..و اصلا لاغر شدن علاوه بر باور.حال خوب .اشتیاق و استمرار رفع موانع ذهنی است ک با نبوده موانع ،،مارو خیلی راحت و آسان ب مقصد ایدالمون میرسونه و این برداشتن موانع تنها و تنها در مسیر لاغری با قدرت ذهن جناب استاد عطارروشن امکان پذیرع….
پس یادمون نره ک ما فقط و فقط برای اصل خودمون ک حال خوبه لاغرشدن را آموزش ببینیم ،تمرینات رو انجام بدیم و باتوکل بخدا ب عمل برسونیم…وباین کارهای ساده مسیر برامون لذت بخش میشه وما باجون و دل لاغرشدن رو تجربه میکنیم انشاالله 🙏
ب امید موفقیت همه ی دوستان همسیر😍🙏
نشان های دریافت شده
سلام دوست عزیز
چقدر نوشته ی شما عالی بود خیلی از خوندنش لذت بردم وقتی داشتم می خوندم رفتم تو عمق زندگی خودم انگار. شما شرح زندگی منو نوشته بودین خیلی عالی بود و دقیقا با شما موافقم ما خیلی وقتا تو زندگی آرامش و لذت و شادی زندگی مون را بخاطر دیگران زیر پا گذاشتیم که حالا فلانی چی میگه نکنه ناراحت بشه نکنه خوشش نیاد نکنه ی چیزی بگه حالمو بگیره و هزار تا از این نکنه ها و اما و اگرها که زندگی را بهمون تلخ کرده….و من از وقتی با این روش آشنا شدم خیلی احساس راحتی میکنم اصلا دیگه حرف و نظر دیگران برام مهم نیست و چقدر احساسم آرامش و آسایش و آزادی میکنم اینکه از قید و بند دیگران رها بشی و فقط به خودت و احساس خوبت و به خدایی که همه چیز در دست اونه و دوست واقعیه و راهمنا و یار ویاورمونه فکر کنیم و تمرکز کنیم چقدر خوب و عالی و آرامش بخشه…
برای شما دوست عزیزم که به این درک عالی و موفقیت رسیدین آرزوی سلامتی و موفقیت بیشتر دارم.
سپاس از مطلب زیباتون
نشان های دریافت شده
سلام .دوست عزیز و همسیرم..سپاس از لطف ومحبت و انرژی شما …خوشحالم ک دیدگاهم مورد پسندتون بوده..و خیلی خوشحالم از تغیراتتون و حال بهترتون..نسبت ب دیگران..اصل حال خوب خودمونه در کنار عزیزانمون..
ب امید موفقیت و شگفتی شدن دراین مسیر😊😍🌹
نشان های دریافت شده
سلام گام چهل نهم در مسیر لاغری من
موضوع این گام لاغرشدن با حذف موانع ذهنی آسان میشود
خیلی این فایل عالی بود خیلی نکات طلایی بود در این فایل من میخوام به صورت خلاصه و نکته ای بگم خدمت دوستان هم مسیرم.
در رسیدن به هدف باید اول از همه چیز به اطمینان قلبی برسیم که ما میتوانیم لاغربشیم با روش لاغری با ذهن این خیلی نکته مهم و پایه است وکلا ستون استوار این مسیر است تا وقتی به این باور قلبی نرسی هرچقدر فایل گوش بدی تمرین انجام بدی به نتیجه دلخواهت نمیرسی و رها میکنی چون باور ناخودآگاهت این است من لاغر نمیشم پس قدم اول برای رسیدن به هدف باور قلبی است که به این هدف میرسم حتما و هیچ شکی در این مسیر نیست.
وقدم دوم در رسیدن به هدف اشتیاق استمرار و علاقه است که وقتی باور کردی به هدفت خواهی رسید خیلی راحت این اشتیاق استمرار برات به وجود میاد.
😍🤩نکته خیلی مهم اینه که برای خودتان بخواهید لاغر بشید نه دیگران وقتی اولویت ذهن شما بخاطر دیگران باشه بخاطر رضایت دیگران جلب توجه دیگران بستن ذهن اطرافیان خودنمایی کلا واسه دیگران لاغری بخواهی موفق نمیشی پس بخواه فقط برای خودت لاغر بشی نه دیگران حالا دوست داری لاغر بشی ولی ت دلت انگیزت اینه لاغر بشم چون فلانی دوست داره چون میتونم توجه دیگران جلب کنم میتونم خودی نشان بدم
حتی اگه یک درصدم بخواهی برای دیگران لاغر بشی به موانع برمیخوری وراهت سخت میکنی و شکست میخوری چون ذهن برای دیگران کاری انجام نمیده پس از این به بعد بخواه برای خودت لاغر بشی تا زندگی جدیدی رو تجربه کنی همین پس لاغری برای خودتان بخواهید نه دیگران تاموفق بشید ،🤩😍.
کافیه شما یاد بگیری لاغری با ذهن رو و تغییرات شروع بشه هرچند کوچیک تا بی نهایت ادامه پیدا میکنه چون ذهن وقتی چیزی رو یاد بگیره تمام تلاشش میکنه تا آن موضوع بیشتر در زندگی شما گسترش بده بخاطر همین وقتی آموزش دیدی و تغییرات شروع بشه تا بی نهایت ادامه پیدا میکنه.
واصلا مهم نیست چقدر وقت میزاریم ما چاقی در یکماه دوماه یکسال یاد نگرفتیم که الان انتظار داریم لاغری با دو سه ماه بدست بیاریم پس این وقتی که برای لاغر شدن میزاریم خیلی کمتر از زمانی است که چاق شدیم چاقی ما مال چندین سال است ولی لاغری ما در شیش ماه یکسال بدست میاوریم پس فک نکن ما ضرر میکنیم نه خیلی هم نفع میکنیم چون خیلی سریعترلاغر میشیم ونتایج عالی با لاغر شدن بدست میاوریم درهر جنبه از زندگی و کلی تاثیر عالی برایمان به ارمغان میآورد لاغرشدن و روی همه جنبه ها تاثیر مثبت میذاره ،
🔴 هر موضوعی که آرزو داری داشته باشی در هر جنبه ای که الان نداری فقط به این دلیل است که موانعی در ذهنت بخاطر اون موضوع و هدف است که باید اول موانع برداری تا بدستش بیاری هدفت وتحربه کنی🔴.
یکی از موانع مهم لاغر نشدن در ذهن افراد چاق که ما خودمان رو شبیه یکی از اعضای خانواده یا اعضای فامیل میدونیم از نظر جسمی ومیگیم ما ارث بردیم از پدرمان ما شکم بزرگمان روی عموهامون رفته ….بخاطر همین الگو اشتباه که به ذهن مان سپردیم وتصویر ذهنی ما براساس اون الگو شکل گرفته ما روز به روز چاق تر میشم چون ذهن براساس تصویر ذهنی پاسخ میدهد ومارو در اون شرایط قرار میدهد وکارینداره اون فرد در چه سنی هست چه وزنی داره و اصلا سن براش مهم نیست تمام تلاشش میکنه که مارو هرچه سریعتر دراون شرایط وتصویر ذهنی قرار بدهد الگو ما ممکن است طی بیس سال چنین وضعیت جسمی برای خودش به وجود آورده باشه ولی وقتی الگو ذهن ما قرار داده شد طی پنج سال مارو در اون شرایط قرار میدهد و ذهن اصلا کاری به سن و زمان نداره
باید آگاهانه تصمیم بگیریم با آموزش دیدن باور صحیح تصویرها ذهن مان را عوض کنیم و ما شبیه هیچکس نیستیم جز خودمان حتی شبیه پدر مادر مان هم نیستیم ما شبیه خودمان هستیم پاک هستیم در جهان هستی و روی هیچکس نرفتیم و ارثی نیست چاقی ما بلکه همش ساخته ذهن خودمان است.
وقتی برنامه صحیح آموزش بدی به ذهنت ذهن کار اینکه چندسالته شهرت کجاست مدرکتچیه در چه شرایطی هستی کاری به هیچ چیز نداره خیلی سریع اون آموزش در زندگیت گسترش میده و به هدفت میرسی به همین راحتی
هر باوری به ذهنت بدی دهنت تمام تلاشش میکنه که هرچه زودتر شما رو در اون شرایط قرار بده مثلا اگه بگی دارم پیر میشم مبینی سی سالته ولی اندازه یک آدم پنجاه ساله پیر میشی چون خودت این باور این تصویر ذهنی در ذهنت به وجود آوردی پس شما شبیه هیچکس در زندگیت نیستی جز خودت و بگو من شبیه خودم هستم و هرکجا زندگیم ازش خوشم نیومد تغییر میدم که همش ذهنی است باید باور کنی که من خودم با باور صحیح و رفع موانع ذهنی زندگی جدیدی برای خودم میسازم وهیچ چیز هیچ کس نمیتونه من محدود کنه چه از نظر جسمی چه از نظر شرایط مالی روابط کسب کار کلا همچی قابلیت تغییر پذیری داره و نه سن چته شهر مدرک وضعیت سرنوشت میتونه جلوی من بگیره من همه موانع ذهنی برمیداریم وزندگی جدیدی برای خودم میسازم به همین راحتی پس من میتوانم من شبیه خودم هستم و حالا که میخام یکبار زندگی کنم خودم شبیه هیچکس نمیدونم و هرچی الگو نامناسب در مورد جنبه ها مختلف زندگیم دارم میریزم دور وزندگی جدیدی برای خودم میسازم و مطمعنم ذهنم زودتر از آنچه فکرش میکنم من رو در اون شرایط طبیعی قرار میده و هرچی که باور کنی زندگی میکنی
چندتا نکته که خیلی ازش خوشم اومد و از پاسخ به سوالات دریافت کردم دوست داشتم با شما دوستان هم باز اشتراک بزارم اینه که خودمان رو در برابر مشکلاتمان کوچیک نکنیم تا بتوانیم خیلی راحت از آن مانع رد بشیم وموفق بشیم پس مشکل کوچیک کنیم خودمان رو بزرگ کنیم در برابر آن مشکل
وقتی چیزی یاد بگیری اصلا فراموش نمیکنی تا حالا هزارتا مهارت یاد گرفتیم مث آشپزی خیاطی گیتار زدن رانندگی بافندگی گلیم بافی نقاشی فارسی حرف زدن
تا حالا شده فراموش کنیم این چیزها رو نهه پس بیاییم این ترس بندازیم دور شما لاغری داری یاد میگیری و لاغر میمونی و تا ابد هم لاغر خواهی ماند به همین راحتی کسی که تظاهر میکنه و فیلم بازی میکنه اون فرد لاغری فراموش میکنه وچاق میشه
و استفاده از ترازو به طور به مکرر باعث چاقی بیشتر میشود و مانع لاغری میشود
باید در زندگیت اولویت بدی به خودت و هدفت تا لاغربشی و اولویتت جلب توجه دیگران رضایت دیگران نباشه روی خودت وهدفت متمرکز باش نه روی رضایت دیگران اول خودت برای خودت مهم باشه وقتی خودت برای خودت مهم باشی برای دیگران هم مهم خواهی شد و ارزش بزار به خودت و هدفت بعد اگه وقت کردی برای دیگران وقت بزار.
خیلی حرف زدم ببخشید به امید موفقیت دوستان در پناه حق
نشان های دریافت شده
سلام و خدا قوت استاد بزرگوار و دوستان خوب و متناسبم..فایل بسیار خوبی بود با شنیدنش من آگاه تر شدم من بعد از ازدواجم ک چاق شدم همسرم بهم میگفت ک تو مثل خواهرت و عمه هات هستی چاق میشی منم بهش می گفتم قبل ازدواج خیلی متناسب و خوب بودم من مثل اونا نیستم البته از بس خانواده و دور و اطراف می گفتن انگار قبول کرده بودم ولی دوستش نداشتم همیشه ب فکر خودم بودم تا اینکه خدا کمک کرد و با این دوره عالی آشنا شدم و الان هم فقط بخاطر خودمه ک میخوام متناسب بشم کس دیکه ای برام مهم نیس خودم برای خودم مهم هستم عاشق لاغری هستم این دوره رو هم دوست دارم و آن شالله ک همیشه باقی بمونم