0

استمرار در مسیر لاغری (قسمت دوازدهم)

استمرار در مسیر لاغری
اندازه متن

استمرار در مسیر لاغری با ذهن تضمین کننده رسیدن به تناسب اندام ایده آل برای همیشه خواهد بود.

برای کسب نتیجه عالی از این روش شگفت انگیز نه تنها باید تا کسب نتیجه از آموزش ها همراهی کنید بلکه تا مدتها بعد از کسب نتیجه عالی برای تثبیت شرایط ایده آل باید محتوای آموزشی را تکرار کنید.

خب، به سلامتی و دل خوش، ۱۱ جلسه از دوره‌ی رایگان لاغری با ذهن رو با هم گذروندیم. 🎉

تا همین‌جا کلی اتفاق قشنگ افتاده! احساس شما، تغییر نگرش‌هاتون، سبک جدید فکر کردن‌تون و حتی کارهایی که انجام می‌دید، همه داره خبر از یک چیز بزرگ می‌ده: شما آماده‌اید شگفتی بسازید!

اما یه سوال مهم اینجاست:

الان که یازده جلسه رو با موفقیت طی کردید، باید چیکار کنید؟

جواب خیلی ساده‌ست: ادامه بدید!

اما نه فقط برای رسیدن به وزن دلخواه، بلکه برای اینکه این تناسب موندگار بشه و بخشی از شخصیت شما بشه.

اهمیت استمرار در مسیر لاغری با ذهن

لاغر شدن فقط درباره‌ی از دست دادن چند کیلو وزن نیست.

لاغر شدن یعنی برگشتن به خود واقعی‌مون.

یعنی دوباره عاشق خودمون شدن، اعتمادبه‌نفس پیدا کردن، آزاد شدن از اسارت رژیم‌ها و بدرفتاری با جسممون.

و این فقط در صورتی ممکنه که ما استمرار در مسیر لاغری داشته باشیم، آگاهانه و با عشق، آموزش‌ها رو تکرار کنیم و در مسیر بمونیم.

روش لاغری با ذهن

این فقط شروع ماجراست…

یازده جلسه‌ی گذشته، یه نمای کلی از مسیر لاغری با ذهن بودن.

اما مسیر اصلی، از این‌جا شروع می‌شه…

وقتی تصمیم می‌گیری با خودت، با بدنت، با خدای درونت آشتی کنی و ادامه بدی.

استمرار در مسیر لاغری با ذهن؛ پلی بین رؤیا و واقعیت

تصورش رو بکن… تو یه جاده خلوت داری رانندگی می‌کنی. مسیر قشنگه، آهنگ دلخواهت تو گوشته و حس می‌کنی داری به جایی که همیشه آرزوش رو داشتی نزدیک می‌شی.
ولی یه‌هو، بعد از چند کیلومتر، از آینه بغل یه ماشین میاد کنار دستت و می‌گه: «هی! زیادی طول کشید، برگرد خونه!»

تو چی کار می‌کنی؟ خب معلومه که ادامه می‌دی!

اما تو مسیر لاغری، خیلی وقتا همین اتفاق می‌افته. فقط اون ماشینی که کنار دستمون میاد، صدای خودِ ذهن‌مونه که می‌گه:

«بابا ولش کن! اینم جواب نمی‌ده. مگه تا حالا چند بار سعی نکردی؟!»

و اونجاست که اگه استمرار در مسیر لاغری رو بلد نباشیم، مسیر رؤیایی‌مون نصفه می‌مونه.

⏳ چرا استمرار در مسیر لاغری مهم‌تر از سرعت است؟

اگه تو هم مثل خیلی‌ها بارها برای لاغری شروع کردی، رژیم گرفتی، باشگاه رفتی یا حتی کلی برنامه نوشتی و بعدش نیمه‌کاره رها کردی، بدون تنها نیستی 🤝 این تجربه مشترک خیلی از ماست.

اما بذار یه حقیقت مهم رو همین اول بگم:

بدن ما سال‌ها با یه الگوی خاص زندگی کرده. هیچ‌وقت نمی‌شه انتظار داشت که فقط با چند روز رژیم سخت یا چند هفته تمرین ذهنی، همه اون الگوها و سال‌ها چاقی به راحتی پاک بشه.

استمرار در مسیر لاغری یعنی اینکه حتی وقتی خسته‌ای، حتی وقتی انگیزه‌ت کم شده، حتی وقتی ترازو عددی که می‌خواستی رو نشون نداده، باز هم ادامه بدی.

  • امروز غذای سالم‌تری انتخاب کردی 🥗؟ فردا هم همین کار رو بکن.
  • امروز چند دقیقه برای ذهنت وقت گذاشتی 🧘؟ فردا هم بذار.
  • امروز یه اشتباه کردی و پرخوری شد 🍕؟ اشکالی نداره، دوباره برگرد به مسیر.

🔑 راز موفقیت همینجاست: ثبات و استمرار در مسیر لاغری. چون مغز انسان برای تغییر واقعی نیاز به تکرار مداوم داره.

🧠 دانشمندا بهش می‌گن neuroplasticity یا «انعطاف‌پذیری مغز».

هر بار که یه فکر جدید یا یه رفتار تازه رو تمرین می‌کنی، مغزت مثل یه جاده‌ی جدید می‌سازه. بار اول سخته، بار دوم راحت‌تر، و هرچی بیشتر ادامه بدی، اون جاده محکم‌تر و پایدارتر می‌شه.

💡 نوراپلاستیسیته یعنی چی؟

نوراپلاستیسیته یا انعطاف‌پذیری مغز، توانایی مغزه برای تغییر ساختار و عملکرد خودش در پاسخ به تجربه‌ها، یادگیری و تمرین‌های مداومه.

  • مغز انسان برخلاف تصور قدیمی، در هر سنی می‌تونه خودش رو بازسازی کنه.
  • وقتی یک مهارت یا فکر جدید رو بارها تکرار می‌کنی، اتصالات عصبی جدیدی بین سلول‌های مغزی ساخته می‌شه.
  • این فرآیند برای بهبود عادت‌ها، درمان آسیب‌های مغزی، ترک عادات منفی و حتی رشد ذهنی ضروریه.
  • نوراپلاستیسیته با تمرین مداوم، تمرکز، یادگیری فعال و حذف عوامل مزاحم تقویت می‌شه.

این یعنی تغییرات بزرگ هیچ‌وقت با انگیزه‌های ناگهانی و کوتاه‌مدت اتفاق نمی‌افته. تغییر موندگار فقط وقتی ساخته می‌شه که تو استمرار در مسیر لاغری رو به یه عادت همیشگی تبدیل کنی. 🌱

یادت باشه:

  • سرعت مهم نیست 🏃‍♂️، پایداری مهمه.
  • عدد ترازو معیار نیست ⚖️، ادامه دادن معیار اصلیه.
  • انگیزه‌های زودگذر می‌رن و میان 🌪️، ولی استمرار همیشه می‌مونه.

✨ پس هر بار که قدمی برمی‌داری—even کوچیک—بدون که داری به هدفت نزدیک‌تر می‌شی.

لاغری واقعی و پایدار، جایزه‌ی کسانیه که انتخاب کردن بمونن در مسیر، نه کسایی که فقط سریع شروع کردن. 💪🌟

🧠 مغز مثل یه عضله‌ست؛ فقط با تمرین مداوم ساخته میشه

فکر نکن که چون داری با ذهن کار می‌کنی و نه با دمبل و تردمیل، قضیه راحته! اتفاقاً ذهن از بدن لج‌بازتره.

برای لاغری با ذهن، باید عادت‌های ذهنی‌ای مثل:

  • غذا خوردن احساسی
  • مقایسه خود با دیگران
  • احساس گناه بعد از پرخوری
  • یا انتظار نتیجه فوری رو، یکی‌یکی و به‌طور مستمر اصلاح کنی.

دوره‌ی ورود به سرزمین لاغرها دقیقاً برای همینه که طراحی شده؛ مثل یه باشگاه برای مغزه. هر فایلش، هر تمرینش، یه پرس تمرینیه برای ذهنی که سال‌ها با باورهای غلط درباره چاقی زندگی کرده.

👩‍💼 تجربه کسی که ادامه داد و نتیجه گرفت…

یکی از هنرجوهای دوره، خانمی بود حدود ۴۵ ساله، که همیشه می‌گفت: «من دیگه از این سن به بعد لاغر نمی‌شم.»

ولی یه چیزی رو متفاوت انجام داد.

شروع کرد و ادامه داد.

بدون اینکه منتظر نتیجه سریع باشه. فقط تمرین‌ها رو گوش داد، نوشت، فکر کرد، و وقتی اشتباه می‌کرد، برمی‌گشت سر مسیر.

الان نه تنها وزن کم کرده، بلکه می‌گه برای اولین بار تو زندگی، از خوردن نمی‌ترسه.

استمرار در مسیر لاغری، چیزی نیست که تو روز اول قشنگ به چشم بیاد، ولی تو ماه سوم و چهارم، تبدیل می‌شه به نوری که ته تونل چاقی ر. روشن میکنه.

استمرار در مسیر لاغری

🔁 توهم بی‌نتیجه بودن؛ دام بزرگ ذهن

ذهن ما گاهی نامرده!

مثلاً یه هفته تمرین ذهنی می‌کنی، احساساتت بهتر می‌شه، ولع غذا کمتر می‌شه، ولی لباست که آزادتر نمیشه، یه‌هو مغز می‌گه:

«این همه تلاش کردی که چی؟ ولش کن بابا!»

این دقیقا خطای شناختی نتیجه فوری خواستنه. یعنی مغز عادت کرده فقط با نتیجه آنی خوشحال بشه؛

در حالی که تغییر واقعی، آهسته اتفاق می‌افته؛ درست مثل جوش آوردن آب.

تو ثانیه اول که آب نمی‌جوشه. باید پای کتری وایسی. اما خیلی‌ها، درست وقتی که آب داره به نقطه جوش می‌رسه، خاموشش می‌کنن!

🧭 چطور استمرار در مسیر لاغری رو حفظ کنیم؟ (نسخه عملی)

خب حالا که می‌دونی استمرار چقدر مهمه، بریم سر اصل مطلب:

۱. موفقیت‌های کوچک رو بنویس
اگه وزن کم نکردی؟ اشکالی نداره.
اگه کمتر پرخوری کردی، اگر یک روز از روی آگاهی غذا خوردی، بنویس. اینا طلاست. ✨
۲. محیط حمایتی بساز
دوره «ورود به سرزمین لاغرها» فقط یه سری فایل نیست.
یه جامعه ذهنیه. 💬
وقتی توی بخش گفتگوی مخصوص دوره می‌بینی بقیه هم دارن تلاش می‌کنن، انگیزه‌ات چند برابر می‌شه. 🚀
۳. گفت‌وگو با ذهن چاق رو یاد بگیر
ذهن چاق با جمله‌هایی مثل:
«نمی‌تونی» ❌
«بی‌فایده‌ست» 😞
«الان بخور، بعداً جبران کن» 🍩
می‌خواد تو رو از مسیر خارج کنه. ولی اگه یاد بگیری باهاش حرف بزنی و جوابشو بدی، اون‌وقت رئیس تویی. 👑
۴. مرور گذشته، نه برای سرزنش؛ برای انگیزه
یه نگاه به پشت سرت بنداز. همین که هنوز داری این مقاله رو می‌خونی یعنی دنبال راهی، یعنی هنوز تسلیم نشدی. 💪
و این یعنی تو لیاقت لاغر شدن رو داری. 🌟

جمع‌بندی: استمرار، زیربنای لاغری واقعی

بیایید با خودمون روراست باشیم.

لاغری با ذهن یه سبک زندگیه. قراره تا آخر عمرت با مغزت زندگی کنی، پس بهتره بهش درست فکر کردن رو یاد بدی.

نه با عجله، نه با زور… بلکه استمرار در مسیر لاغری

و اگر هنوز دوره «ورود به سرزمین لاغرها» رو شروع نکردی، بدون که این دوره طراحی شده برای کسایی که دیگه از رژیم خسته‌ان، اما تصمیم گرفتن با استمرار در مسیر لاغری سبک و رها زندگی کنن.

✍️ تمرین آموزشی 📖

✍️ تمرین امروز: با استمرار در مسیر لاغری جاده ذهنی خودت‌رو بساز!

💡 هدف تمرین: ساختن مسیرهای عصبی تازه در مغز با نوشتن افکار و تصمیم‌های متناسب

📌 کاری که باید انجام بدی:
دفترت رو بردار و همین حالا به این سؤال‌ها پاسخ بده. نه با عجله، نه با حس تکلیف… بلکه با شوق ساختن ذهنی تازه!

  • سه فکری که امروز کمکم می‌کنه استمرار در مسیر لاغری، داشته باشم چیه؟
    (مثلاً: من می‌تونم تغییر کنم / بدنم بهم گوش می‌ده / اشتهای من قابل تنظیمه…)
  • اگر مغزم مثل یه جاده بود، دوست دارم جاده‌ی ذهن من از این به بعد چه شکلی باشه؟
    (خیالی، تصویری و الهام‌بخش بنویس… مثل: پر از نور، خلوت، امن، مستقیم…)
  • اگه امروز فقط یه کار کوچیک برای تقویت مغز متناسبم انجام بدم، اون کار چیه؟
    (مثلاً گوش دادن به فایل روز / نوشتن چند خط / خوردن آگاهانه یه وعده غذا…)

📌 یادآوری طلایی:
هر بار که این تمرین رو انجام می‌دی، یه سیم‌کشی جدید تو مغزت انجام می‌شه.
داری خودت رو دوباره می‌سازی… به‌جای جنگیدن با اضافه‌وزن، داری با استمرار در مسیر لاغری متناسبت می‌شی! 💪✨

منتظر کامنت‌های شما هستیم! 💬👇

همراه همشگی شما: رضا عطارروشن

📻 رادیو لاغری

(قوانین و نحوه ارسال)

با دادن ستاره به این مطلب امتیاز بگیرید.

امتیاز 4.28 از 154 رای

پادکست صوتی

باکس دانلود

https://tanasobefekri.net/?p=14740
89 نظر توسط کاربران ثبت شده است.
اندازه متن بخش نوشتن دیدگاه:

دیدگاهتان را بنویسید

اندازه متن دیدگاه ها
      آواتار qazal.jahangiri.73
      1399/01/08 10:17
      مدت عضویت: 2294 روز
      امتیاز کاربر: 312 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 139 کلمه

      سلام استاد عزیز و خیر خواهم سال نو مبارک من یک ماهی هست که به جمع گرم و صمیمیتون اضافه شدم توی همین یک ماه پالسای سیری رو که دریافت میکنم باعث شده اصلا میلی به غذا نداشته باشم و شاید در روز یه بار گرسنه ام بشه ولی این تغییر ناگهانی من همسرم رو نگران کرده و چون من دو بار سقط داشتم و هر بار کم خونی بیشتری و ضعف بیشتری رو تجربه کردم الان که غذای من به طرز قابل توجهی کم شده امکان داره که اشتباه کرده باشم و به بدن خودم آسیب بزنم ؟یا همین مقدار غذا پاسخ گوی انرژی بدنم هست ؟ممنون میشم کمک کنید بهم چون همه بهم متذکر میشن که تو بارداری های بعدی باز هم ممکنه این اتفاق تکرار بشه چون من به بدنم انرژی کافی نمیرسونم با تشکر.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید.
      ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار qazal.jahangiri.73
        1399/01/08 19:42
        مدت عضویت: 2294 روز
        امتیاز کاربر: 312 سطح ۱: کاربر مبتدی
        محتوای دیدگاه: 54 کلمه

        ممنون که راهنماییم کردین من شش کیلو باید کم کنم که به ایده آل بدنم برسم قبل از سقط دومم با ورزش و رژیم ایده آل بودم ولی متاسفانه برگشت در جست و جوی روشی بدون بازگشت بودم که خدای سمیع من شما رو بهم معرفی کرد ازتون سپاسگزارم امیدوارم جز شگفتی ها بشم

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید.
        ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 0
      محتوای دیدگاه: 518 کلمه

      ?بنام رب یکتا?

      سلام عرض میکنم خدمت استاد عزیز و دوستان همراه متناسبم

      خداوند را سپاسگذارم برای هدایت شدنم و بودن در چنین سایت ارزشمندی.????

      از خدای مهربانم بهترین آرزوها را برای استاد عزیزم میخواهم که به من آموزش دادن چطور راهم را پیدا کنم…???

      من چند سال بود با قوانین جذب آشنا بودم اما مستمر در مدار هدایتم نبودم و مدام از مسیر خارج میشدم… تا اینکه به سایت شما هدایت شدم و این شد نقطه ی عطف تحول درونی من….???

      آشنایی من با شما تلنگری بود که بفهمم مسیرم را گم کردم.
      وقتی با شما استاد عزیز آشنا شدم… به خودم آمدم دیدم که من خیلی از خودم دور شدم…

      الان که آگاهی هام خیلی بیشتر شده و به اطرافیانم نگاه میکنم میبینم چقدر درگیر زندگی روزمره اند و از اصل دلیل بودنشان در این دنیا غافل هستند….

      الان نزدیک دو ماهه که در این سایت عضو هستم… هر کس که منو بعد مدتی میبینه تغییرات واضح منو بهم میگه و من تقریبا به وزن ایده الم نزدیک شدم. وزن من 68 بود و وزن مورد نظرم 50 بود.خودم را وزن نکردم ولی احساس میکنم حدود 12 کیلو کم کرده ام.چون لباس‌های قبل از بارداری ام اندازه ام شدند و کمی هم در تنم لق می‌زنند….فکر می‌کنم الان لاغرتر از قبلی بارداری ام شده ام.???

      این معجزه ی جسم توانمندم بود که با آموزش‌های استاد عزیز به آن دست پیدا کردم.هر روز خدای خوبم را سپاسگذار تر میشم برای بودن در این مسیر زیبا….جدا از اندام و زیبایی جسمم درونم هم هر روز زیباتر میشه که این ارزشمندترین چیزی بود که از شما استاد عزیز آموختم.???

      چند روز پیش مجلس عروسی دعوت بودیم و من لباسی زیبا و اندامی برای خودم دوختم و با اعتماد بنفس عجیبی به وسط مجلس رفتم و کلی رقصیدم شاد بودم و در هنگام رقصیدن به خودم عشق می‌ورزیدم… خوشحال از رسیدن به اعتماد بنفس از دست رفته ام که دوباره پیدا کرده بودمش و با جسمی زیبا و سرحال می‌رقصیدم و شادی میکردم… این شادی را مدیون شما بودم استاد.شما منو دوباره با خودم آشتی دادین و من خودمو پیدا کردم…???

      من از مداری که قبلا در آن بودم خارج شده بودم و به مدارهای پایین و پایین تری در حال سقوط بودم اما خداوند مرا به واسطه ی خواسته ی واضح و مشخصم که خیلی به آن نیازمند بودم به سمت شما هدایت شدم و من متعهد شدم که نه تنها در تناسب اندام در تمام جوانب زندگی ام خودم را متناسب کنم. ???

      من هر روز در فرصت‌هایی که برام پیش میاد یکی از فایل های شما رو گوش میدم و تمریناتم را انجام میدم.

      ???????????????
      من عاشقانه منتظر روزی هستم که با درآمدی که از کارم که این روزها استارتش رو زدم محصولات شما را خریداری کنم نه برای آنکه لاغر بشم چون من با همین فایلهای رایگان پر از آگاهی،دارم ناخود آگاه خیلی متفاوت از قبل عمل میکنم و  در حال رسیدن به وزن ایده الم هستم. عاشقانه منتظرم چون من عاشق رسیدن به این آگاهی ها هستم و دوست دارم هر روز به علم خودم بیفزایم و خدای درونم را بیشتر و بیشتر بشناسم…
      ???????????????

      ?خدایا شکرت… خدایا شکرت… خدایا شکرت برای همه چیز?

      ?دوستتون دارم.?
      ?خداوند همراه تمام لحظاتتون?

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید.
      ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی مشاهده امتیاز دهندگان
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 0
        محتوای دیدگاه: 7 کلمه

        ?ممنون استاد از لطفتون و دعای قشنگتون.??

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید.
        ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار azar mahboob
      1398/07/27 07:58
      مدت عضویت: 2464 روز
      امتیاز کاربر: 321 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 106 کلمه

      سلام استاد عزیز
      ممنونم از شما که این دوره رو تهیه کردین
      اینجا برای من پایان راه نیست بلکه شروع دوباره است. من نتیجه ی این دوره رو چشیدم و تا به خواسته ام نرسم دست بردار نیستم و دوباره و دوباره شروع میکنم دوره رو با اشتیاق بیشتر و احساس عالی ادامه میدم و تکرار میکنم آرامشی که در این مسیر پیدا کردم برام خیلی با ارزش هستش .یه پیشنهاد هم داشتم اینکه یه گروه تلگرامی برای افرادی که در دوره رایگان شرکت میکنند تشکیل بشه که تبادل نظر داشته باشیم مطمئنم تاثیر زیادی خواهد داشت و اشتیاقمون بیشتر میشه.
      ممنون از زحماتتون

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید.
      ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار shahrbanou1346
        1399/08/05 16:09
        مدت عضویت: 2177 روز
        امتیاز کاربر: 41886 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته

        نشان های دریافت شده

        نویسنده حرفه‌ای (بیش از ۱۵۰ دیدگاه)
        نویسنده ممتاز (بیش از ۱۰۰ دیدگاه)
        نویسنده عالی (بیش از ۵۰ دیدگاه)
        محتوای دیدگاه: 30 کلمه

        سلام دوست عزیز

        از پیشنهاد خوبت استقبال می کنم منم‌همین نظرو دارم
        اگر یک‌گروه تلگرامی برای بچه های دوره رایگان تشکیل بشه خیلی عالیه ….

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید.
        ثبت امتیاز
        امتیاز: 5 از 1 رأی مشاهده امتیاز دهندگان
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        آواتار جاودانگی
        1400/02/10 23:56
        مدت عضویت: 2214 روز
        امتیاز کاربر: 990 سطح ۲: کاربر متوسطه

        نشان های دریافت شده

        نویسنده عالی (بیش از ۵۰ دیدگاه)
        محتوای دیدگاه: 13 کلمه

        سلام دوست متناسبم  . پیشنهاد خیلی خوبیه بشدت موافقم 👍✔✔✔امیدوارم این اتفاق بیفته

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید.
        ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار shad Shadi
      1398/06/09 07:24
      مدت عضویت: 2492 روز
      امتیاز کاربر: 200 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 35 کلمه

      سلام .خسته نباشید من دوره رایگان را چند ماه پیش خواندم و یک دور عمل کردم ولی بعدش ول کردم .نمیشه دوره اصلی را با شما بگذرونم .هزینه اش زیاده نمیتونم بدم .ممنون از لطفتون

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید.
      ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ناهید بزرگی
      ناهید بزرگی
      1398/02/31 20:05
      امتیاز کاربر: 0

      نشان های دریافت شده

      استمرار در مسیر لاغری
      محتوای دیدگاه: 9 کلمه

      ببخشید استاد من فایل تصویری دارن هاردی را ندارم.

      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ناهید بزرگی
      ناهید بزرگی
      1398/02/31 20:02
      امتیاز کاربر: 0

      نشان های دریافت شده

      استمرار در مسیر لاغری
      محتوای دیدگاه: 14 کلمه

      فایل تصویری دارن هاردی برای تمرین سه شنبه را من ندارم.ویا پیدا نمی کنم.

      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ناهید بزرگی
      ناهید بزرگی
      1398/02/30 19:21
      امتیاز کاربر: 0

      نشان های دریافت شده

      استمرار در مسیر لاغری
      محتوای دیدگاه: 85 کلمه

      من همیشه متناسب بودم تا برای لاغری بیشتر به انواع روشها رو اوردم ودر نتیجه از راه طبیعی تغذیه وزندگی دور شدم .این رژیم ها دلهره واسترس و زمان عدم موفقیت افسردگی را به من داده لذت زندگی را که مستحق ان بودم از من گرفتند.ونیز اعتماد بنفسم را متزلزل کردند.در روش لاغری با ذهن هر انچه را که بناحق از من گرفته شده رادوباره بدست خواهم اورد.روشی است طبیعی و لذا ماندگار وغیر قابل برگشت خواهد بود ونشاط و سرزندگی رابه ارمغان خواهد داشت.

      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ناهید بزرگی
      ناهید بزرگی
      1398/02/29 15:35
      امتیاز کاربر: 0

      نشان های دریافت شده

      استمرار در مسیر لاغری
      محتوای دیدگاه: 92 کلمه

      اضافه وزن عددیست روی ترازو، ولی چاقی احساس بد وتوام با تگرانی واسترس ماست،اینکه نمیتونم لاغر شم وذهنیست وباورهاییست که طی سالیان در ذهن ما بوجود امده است.
      برای لاغری خام گیاه خواری ،روش دکتر کرمانی،کالری شمردن و…..ازموده ام.همانها مرا نسبت به خوردن حساس وتوام با استرس وحریص تر نمود.کلا اضافه وزن من حدود6 الی 7 کیلو میباشد.ذهن انسان بسیار قدرتمند است وهر چه را بخواهد بدست میاورد.سعی میکنم به لاغر شدن فکر نکنم بلکه از این دوره دست اوردهای بالاتری را مد نظر قرار دهم لاغری هم خود به خود حاصل میشود.

      امتیاز: 1 از 1 رأی مشاهده امتیاز دهندگان
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار سادات
      سادات
      1397/12/14 11:25
      امتیاز کاربر: 0

      نشان های دریافت شده

      استمرار در مسیر لاغری
      محتوای دیدگاه: 448 کلمه

      سلام . هر کدوم داریم برای رسیدن به اهدافمون از یه اصطلاح و یا مجموعه ی اطلاعاتمون استفاده میکنیم .
      بچه ها ما داریم به سمت هدف حرکت میکنیم .
      یاد گرفتیم که چطور لاغر بشیم .ناخوداگاه برنامه های مارو دریافت میکنه .
      بچه ها قدرت رفتار بر ناخوداگاه خیلیییی قویه . البته رفتار منظورم رفتاری که از ناخوداگاه سربزنه . باید ابتدا عادت کنیم تا رفتار ناخوداگاهمون تصحیح بشه .
      قدرت افکار وقتی به رفتار کشیده میشه تاثیرش بر ناخوداگاه فوق العاده تاثیر گزاره .
      ما از ناخوداگاه میخوایم رفتارهامون رو مطابق رفتارهای یک انسان مثلا …. کیلویی تنظیم کنه و واقعا اون این کار و میکنه . درست مثل هدایت افکار ، هدایت رفتار هم صورت میگیره و رفتار ناخوداگاه ما هم مطابق وزنی که میخوایم تنظیم میشه . خیلی شیرینه .
      هدایت رفتار
      هدایت افکار
      هدایت احساس
      هدایت تصویر ذهنی
      هدایت عدد ذهنی
      اینها همه باعث میشه کاهش وزن جسم رو مشاهده کنیم .
      با اینکه استاد با ترازو مخالف هستن اما به نظرم ترازو خوبه چون عملکرد ناخوداگاهمون رو میبینیم . البته استاد چون خیلی تمرین کردن دیگه به احساساتشون ایمان دارن ولی من خودم شخصا ماهی یکبار دلم میخواد وزن کنم اگه کاهش داشته باشم یعنی درست عمل کردم و اگه کاهش نداشته باشم یعنی دارم اشتباه میکنم . چون شیطان یه وقتهایی به آدم القا میکنه که داری درست عمل میکنی اما در حقیقت باز چاقی داره کار خودشو میکنه . وقتی کاهش وزن یا سایز انجام نشده یعنی یکی از این مراحل مشکل داره و باید بگردیم دنبال مانع . البته این کار تا زمانیکه لاغری عادت ذهنیمون نشده لازمه وگرنه کسی که دیگه روی ریل افتاده دیگه نیازی به چک کردن خودش نداره . کسی که لاغر شدن رو یاد میگیره دیگه خودش رو یه فرد متناسب میبینه و ناخوداگاه متوجه میشه اشتباهش کجاست . مسلما وقتی این ۵ کار انجام بشه و با عشق همراه باشه ما صد درصد به اهدافمون میرسیم . من این بار با روش ذهنی داریم عمل میکنیم و دیدن نتیجه ی روش ذهنی واقعا شیرینه . ما به روش ذهنی ایمان داریم و مطمئنیم نتیجه رو مشاهده میکنیم و دیدن نتیجه روی ترازو به نظرم لذتبخش ترین نتیجه ایست که میشه دریافت کرد . البته میدونم استاد با این کار مخالفن ولی استاد شما که استاد ما هستید امتحان کنید فرمول ترازو= چاق شدن رو تبدیل کنید به ترازو= متناسب شدن .
      به خدا نتیجه خیلی لذتبخشه .
      البته جسارت منو ببخشید . ولی واقعا مگه میشه شما بدر تناسب رو بکارید و نتیجه رو بی خیال بشید . همه ی لذت کاشتن درخت به دیدن محصوله . شما که ریشه ی درختتون رو سم زدایی کردین حیف نیست نمیخواین نتیجه رو به عدد ببینید ؟

      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار shahrbanou1346
        1399/08/05 16:34
        مدت عضویت: 2177 روز
        امتیاز کاربر: 41886 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته

        نشان های دریافت شده

        نویسنده حرفه‌ای (بیش از ۱۵۰ دیدگاه)
        نویسنده ممتاز (بیش از ۱۰۰ دیدگاه)
        نویسنده عالی (بیش از ۵۰ دیدگاه)
        محتوای دیدگاه: 46 کلمه

        سلام سادات عزیز

        لباسی که با وزن قبلی به تنمون تنگ‌بوده اما مدتیه راحت‌می ایسته
        آدم وسوسه میشه بره روی ترازو و با دیدن عددی که نشون می ده بدون هیچ رنجی کم کردی واقعا لذتبخشه و یک‌موفقیت بزرگ‌

        سپاسگزارم
        ۵ آبان ۹۹ خانم شهربانو

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید.
        ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار رز
      رز
      1397/11/14 18:09
      امتیاز کاربر: 0

      نشان های دریافت شده

      استمرار در مسیر لاغری
      محتوای دیدگاه: 9 کلمه

      سلام .ببخشید آیا میشه هزینه دوره را اقساطی پرداخت

      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
1 2 3 8
گردونه هدایا گردونه هدایا