0

استمرار در مسیر لاغری (قسمت دوازدهم)

استمرار در مسیر لاغری
اندازه متن

استمرار در مسیر لاغری با ذهن تضمین کننده رسیدن به تناسب اندام ایده آل برای همیشه خواهد بود.

برای کسب نتیجه عالی از این روش شگفت انگیز نه تنها باید تا کسب نتیجه از آموزش ها همراهی کنید بلکه تا مدتها بعد از کسب نتیجه عالی برای تثبیت شرایط ایده آل باید محتوای آموزشی را تکرار کنید.

خب، به سلامتی و دل خوش، ۱۱ جلسه از دوره‌ی رایگان لاغری با ذهن رو با هم گذروندیم. 🎉

تا همین‌جا کلی اتفاق قشنگ افتاده! احساس شما، تغییر نگرش‌هاتون، سبک جدید فکر کردن‌تون و حتی کارهایی که انجام می‌دید، همه داره خبر از یک چیز بزرگ می‌ده: شما آماده‌اید شگفتی بسازید!

اما یه سوال مهم اینجاست:

الان که یازده جلسه رو با موفقیت طی کردید، باید چیکار کنید؟

جواب خیلی ساده‌ست: ادامه بدید!

اما نه فقط برای رسیدن به وزن دلخواه، بلکه برای اینکه این تناسب موندگار بشه و بخشی از شخصیت شما بشه.

اهمیت استمرار در مسیر لاغری با ذهن

لاغر شدن فقط درباره‌ی از دست دادن چند کیلو وزن نیست.

لاغر شدن یعنی برگشتن به خود واقعی‌مون.

یعنی دوباره عاشق خودمون شدن، اعتمادبه‌نفس پیدا کردن، آزاد شدن از اسارت رژیم‌ها و بدرفتاری با جسممون.

و این فقط در صورتی ممکنه که ما استمرار در مسیر لاغری داشته باشیم، آگاهانه و با عشق، آموزش‌ها رو تکرار کنیم و در مسیر بمونیم.

روش لاغری با ذهن

این فقط شروع ماجراست…

یازده جلسه‌ی گذشته، یه نمای کلی از مسیر لاغری با ذهن بودن.

اما مسیر اصلی، از این‌جا شروع می‌شه…

وقتی تصمیم می‌گیری با خودت، با بدنت، با خدای درونت آشتی کنی و ادامه بدی.

استمرار در مسیر لاغری با ذهن؛ پلی بین رؤیا و واقعیت

تصورش رو بکن… تو یه جاده خلوت داری رانندگی می‌کنی. مسیر قشنگه، آهنگ دلخواهت تو گوشته و حس می‌کنی داری به جایی که همیشه آرزوش رو داشتی نزدیک می‌شی.
ولی یه‌هو، بعد از چند کیلومتر، از آینه بغل یه ماشین میاد کنار دستت و می‌گه: «هی! زیادی طول کشید، برگرد خونه!»

تو چی کار می‌کنی؟ خب معلومه که ادامه می‌دی!

اما تو مسیر لاغری، خیلی وقتا همین اتفاق می‌افته. فقط اون ماشینی که کنار دستمون میاد، صدای خودِ ذهن‌مونه که می‌گه:

«بابا ولش کن! اینم جواب نمی‌ده. مگه تا حالا چند بار سعی نکردی؟!»

و اونجاست که اگه استمرار در مسیر لاغری رو بلد نباشیم، مسیر رؤیایی‌مون نصفه می‌مونه.

⏳ چرا استمرار در مسیر لاغری مهم‌تر از سرعت است؟

اگه تو هم مثل خیلی‌ها بارها برای لاغری شروع کردی، رژیم گرفتی، باشگاه رفتی یا حتی کلی برنامه نوشتی و بعدش نیمه‌کاره رها کردی، بدون تنها نیستی 🤝 این تجربه مشترک خیلی از ماست.

اما بذار یه حقیقت مهم رو همین اول بگم:

بدن ما سال‌ها با یه الگوی خاص زندگی کرده. هیچ‌وقت نمی‌شه انتظار داشت که فقط با چند روز رژیم سخت یا چند هفته تمرین ذهنی، همه اون الگوها و سال‌ها چاقی به راحتی پاک بشه.

استمرار در مسیر لاغری یعنی اینکه حتی وقتی خسته‌ای، حتی وقتی انگیزه‌ت کم شده، حتی وقتی ترازو عددی که می‌خواستی رو نشون نداده، باز هم ادامه بدی.

  • امروز غذای سالم‌تری انتخاب کردی 🥗؟ فردا هم همین کار رو بکن.
  • امروز چند دقیقه برای ذهنت وقت گذاشتی 🧘؟ فردا هم بذار.
  • امروز یه اشتباه کردی و پرخوری شد 🍕؟ اشکالی نداره، دوباره برگرد به مسیر.

🔑 راز موفقیت همینجاست: ثبات و استمرار در مسیر لاغری. چون مغز انسان برای تغییر واقعی نیاز به تکرار مداوم داره.

🧠 دانشمندا بهش می‌گن neuroplasticity یا «انعطاف‌پذیری مغز».

هر بار که یه فکر جدید یا یه رفتار تازه رو تمرین می‌کنی، مغزت مثل یه جاده‌ی جدید می‌سازه. بار اول سخته، بار دوم راحت‌تر، و هرچی بیشتر ادامه بدی، اون جاده محکم‌تر و پایدارتر می‌شه.

💡 نوراپلاستیسیته یعنی چی؟

نوراپلاستیسیته یا انعطاف‌پذیری مغز، توانایی مغزه برای تغییر ساختار و عملکرد خودش در پاسخ به تجربه‌ها، یادگیری و تمرین‌های مداومه.

  • مغز انسان برخلاف تصور قدیمی، در هر سنی می‌تونه خودش رو بازسازی کنه.
  • وقتی یک مهارت یا فکر جدید رو بارها تکرار می‌کنی، اتصالات عصبی جدیدی بین سلول‌های مغزی ساخته می‌شه.
  • این فرآیند برای بهبود عادت‌ها، درمان آسیب‌های مغزی، ترک عادات منفی و حتی رشد ذهنی ضروریه.
  • نوراپلاستیسیته با تمرین مداوم، تمرکز، یادگیری فعال و حذف عوامل مزاحم تقویت می‌شه.

این یعنی تغییرات بزرگ هیچ‌وقت با انگیزه‌های ناگهانی و کوتاه‌مدت اتفاق نمی‌افته. تغییر موندگار فقط وقتی ساخته می‌شه که تو استمرار در مسیر لاغری رو به یه عادت همیشگی تبدیل کنی. 🌱

یادت باشه:

  • سرعت مهم نیست 🏃‍♂️، پایداری مهمه.
  • عدد ترازو معیار نیست ⚖️، ادامه دادن معیار اصلیه.
  • انگیزه‌های زودگذر می‌رن و میان 🌪️، ولی استمرار همیشه می‌مونه.

✨ پس هر بار که قدمی برمی‌داری—even کوچیک—بدون که داری به هدفت نزدیک‌تر می‌شی.

لاغری واقعی و پایدار، جایزه‌ی کسانیه که انتخاب کردن بمونن در مسیر، نه کسایی که فقط سریع شروع کردن. 💪🌟

🧠 مغز مثل یه عضله‌ست؛ فقط با تمرین مداوم ساخته میشه

فکر نکن که چون داری با ذهن کار می‌کنی و نه با دمبل و تردمیل، قضیه راحته! اتفاقاً ذهن از بدن لج‌بازتره.

برای لاغری با ذهن، باید عادت‌های ذهنی‌ای مثل:

  • غذا خوردن احساسی
  • مقایسه خود با دیگران
  • احساس گناه بعد از پرخوری
  • یا انتظار نتیجه فوری رو، یکی‌یکی و به‌طور مستمر اصلاح کنی.

دوره‌ی ورود به سرزمین لاغرها دقیقاً برای همینه که طراحی شده؛ مثل یه باشگاه برای مغزه. هر فایلش، هر تمرینش، یه پرس تمرینیه برای ذهنی که سال‌ها با باورهای غلط درباره چاقی زندگی کرده.

👩‍💼 تجربه کسی که ادامه داد و نتیجه گرفت…

یکی از هنرجوهای دوره، خانمی بود حدود ۴۵ ساله، که همیشه می‌گفت: «من دیگه از این سن به بعد لاغر نمی‌شم.»

ولی یه چیزی رو متفاوت انجام داد.

شروع کرد و ادامه داد.

بدون اینکه منتظر نتیجه سریع باشه. فقط تمرین‌ها رو گوش داد، نوشت، فکر کرد، و وقتی اشتباه می‌کرد، برمی‌گشت سر مسیر.

الان نه تنها وزن کم کرده، بلکه می‌گه برای اولین بار تو زندگی، از خوردن نمی‌ترسه.

استمرار در مسیر لاغری، چیزی نیست که تو روز اول قشنگ به چشم بیاد، ولی تو ماه سوم و چهارم، تبدیل می‌شه به نوری که ته تونل چاقی ر. روشن میکنه.

استمرار در مسیر لاغری

🔁 توهم بی‌نتیجه بودن؛ دام بزرگ ذهن

ذهن ما گاهی نامرده!

مثلاً یه هفته تمرین ذهنی می‌کنی، احساساتت بهتر می‌شه، ولع غذا کمتر می‌شه، ولی لباست که آزادتر نمیشه، یه‌هو مغز می‌گه:

«این همه تلاش کردی که چی؟ ولش کن بابا!»

این دقیقا خطای شناختی نتیجه فوری خواستنه. یعنی مغز عادت کرده فقط با نتیجه آنی خوشحال بشه؛

در حالی که تغییر واقعی، آهسته اتفاق می‌افته؛ درست مثل جوش آوردن آب.

تو ثانیه اول که آب نمی‌جوشه. باید پای کتری وایسی. اما خیلی‌ها، درست وقتی که آب داره به نقطه جوش می‌رسه، خاموشش می‌کنن!

🧭 چطور استمرار در مسیر لاغری رو حفظ کنیم؟ (نسخه عملی)

خب حالا که می‌دونی استمرار چقدر مهمه، بریم سر اصل مطلب:

۱. موفقیت‌های کوچک رو بنویس
اگه وزن کم نکردی؟ اشکالی نداره.
اگه کمتر پرخوری کردی، اگر یک روز از روی آگاهی غذا خوردی، بنویس. اینا طلاست. ✨
۲. محیط حمایتی بساز
دوره «ورود به سرزمین لاغرها» فقط یه سری فایل نیست.
یه جامعه ذهنیه. 💬
وقتی توی بخش گفتگوی مخصوص دوره می‌بینی بقیه هم دارن تلاش می‌کنن، انگیزه‌ات چند برابر می‌شه. 🚀
۳. گفت‌وگو با ذهن چاق رو یاد بگیر
ذهن چاق با جمله‌هایی مثل:
«نمی‌تونی» ❌
«بی‌فایده‌ست» 😞
«الان بخور، بعداً جبران کن» 🍩
می‌خواد تو رو از مسیر خارج کنه. ولی اگه یاد بگیری باهاش حرف بزنی و جوابشو بدی، اون‌وقت رئیس تویی. 👑
۴. مرور گذشته، نه برای سرزنش؛ برای انگیزه
یه نگاه به پشت سرت بنداز. همین که هنوز داری این مقاله رو می‌خونی یعنی دنبال راهی، یعنی هنوز تسلیم نشدی. 💪
و این یعنی تو لیاقت لاغر شدن رو داری. 🌟

جمع‌بندی: استمرار، زیربنای لاغری واقعی

بیایید با خودمون روراست باشیم.

لاغری با ذهن یه سبک زندگیه. قراره تا آخر عمرت با مغزت زندگی کنی، پس بهتره بهش درست فکر کردن رو یاد بدی.

نه با عجله، نه با زور… بلکه استمرار در مسیر لاغری

و اگر هنوز دوره «ورود به سرزمین لاغرها» رو شروع نکردی، بدون که این دوره طراحی شده برای کسایی که دیگه از رژیم خسته‌ان، اما تصمیم گرفتن با استمرار در مسیر لاغری سبک و رها زندگی کنن.

✍️ تمرین آموزشی 📖

✍️ تمرین امروز: با استمرار در مسیر لاغری جاده ذهنی خودت‌رو بساز!

💡 هدف تمرین: ساختن مسیرهای عصبی تازه در مغز با نوشتن افکار و تصمیم‌های متناسب

📌 کاری که باید انجام بدی:
دفترت رو بردار و همین حالا به این سؤال‌ها پاسخ بده. نه با عجله، نه با حس تکلیف… بلکه با شوق ساختن ذهنی تازه!

  • سه فکری که امروز کمکم می‌کنه استمرار در مسیر لاغری، داشته باشم چیه؟
    (مثلاً: من می‌تونم تغییر کنم / بدنم بهم گوش می‌ده / اشتهای من قابل تنظیمه…)
  • اگر مغزم مثل یه جاده بود، دوست دارم جاده‌ی ذهن من از این به بعد چه شکلی باشه؟
    (خیالی، تصویری و الهام‌بخش بنویس… مثل: پر از نور، خلوت، امن، مستقیم…)
  • اگه امروز فقط یه کار کوچیک برای تقویت مغز متناسبم انجام بدم، اون کار چیه؟
    (مثلاً گوش دادن به فایل روز / نوشتن چند خط / خوردن آگاهانه یه وعده غذا…)

📌 یادآوری طلایی:
هر بار که این تمرین رو انجام می‌دی، یه سیم‌کشی جدید تو مغزت انجام می‌شه.
داری خودت رو دوباره می‌سازی… به‌جای جنگیدن با اضافه‌وزن، داری با استمرار در مسیر لاغری متناسبت می‌شی! 💪✨

منتظر کامنت‌های شما هستیم! 💬👇

همراه همشگی شما: رضا عطارروشن

📻 رادیو لاغری

(قوانین و نحوه ارسال)

با دادن ستاره به این مطلب امتیاز بگیرید.

امتیاز 4.28 از 154 رای

پادکست صوتی

باکس دانلود

https://tanasobefekri.net/?p=14740
89 نظر توسط کاربران ثبت شده است.
اندازه متن بخش نوشتن دیدگاه:

دیدگاهتان را بنویسید

اندازه متن دیدگاه ها
      آواتار زهره قادرنیا
      1404/02/30 15:45
      مدت عضویت: 589 روز
      امتیاز کاربر: 8665 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته

      نشان های دریافت شده

      نویسنده عالی (بیش از ۵۰ دیدگاه)
      نویسنده ممتاز (بیش از ۱۰۰ دیدگاه)
      نویسنده حرفه‌ای (بیش از ۱۵۰ دیدگاه)
      محتوای دیدگاه: 200 کلمه

      باسلام لاغر شدن یعنی برگشتن به خود واقعیمون ،یعنی دوباره عاشق خودمون بشیم اعتماد به نفس بالا بره و مهمتر از همه از زندان رژیم‌های غذایی رها بشیم

      مغز ما برای تغییر نیاز به تکرار اطلاعات جدید داره واین تغییر در هر سنی اتفاق می‌افته فقط لازمه اون تکرار و استمرار داشتن در تکرار!!!

      وبرای لاغری با ذهن باید عادتهای غذایی احساسی و مقایسه خودمون با دیگران و احساس گناه بعد از پرخوری یا انتظار نتیجه فوری رو اصلاح کرد واین ممکن نمیشه مگر با تکرار و استمرار در تکرار عادتهای جدید

      من در این مدت دوازده روز احساسم خیلی تغییر کرده احساس آرامش میکنم ودر طول این مدت نسبت به غذا میلم کم شده ولع قبلی را ندارم وجالب این جاست که میلم به شیرینی هم کاهش داشته 😍

      وجمله فکری من اینست :من حق انتخاب دارم و میتوانم انتخاب کنم که قدرت دست من باشد یا غذا!

      اگر ذهن من یک جاده بود دلم میخواست یک جاده آرام ، روشن وپر از صدای آب وپرندگان وبوی خوش شالیزار میبود🥰

      وکار مورد قبولم که امروز انجام میدهم گوش کردن به صدای بدنم ونوشتن احساساتم بر روی کاغذ ودلجویی  از رنجشهایی که تا بحال آنها را نادیده گرفتم وبا پر خوری سعی در فراموشی آنها داشتم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید.
      ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار اسما غضبان
      1404/02/24 17:34
      مدت عضویت: 2093 روز
      امتیاز کاربر: 14028 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته

      نشان های دریافت شده

      نویسنده عالی (بیش از ۵۰ دیدگاه)
      نویسنده ممتاز (بیش از ۱۰۰ دیدگاه)
      محتوای دیدگاه: 146 کلمه

      بنام خدا 

       ادامه دادن. مسیر نیاز به  خواستن ادامه دادن داره اینکه بخوای ادامه بدی  این یعنی  اینکه میشه . به خواستم برسم اگر این رو داشته باشم . تو ذهنم و بهش محکم باشم و مقاوم  همون طور که به رژیم  و ورزش و ادامه دادن برای رسیدن به نتیجه ایستادم و ادامه دادم برای این مسیر باید هم ادامه  بدم تا نتیجه بگیرم  و  خواستم به عمل دربیاد و  این هم توسط خودم به وجود میاد عمل کردن و ادامه دادن  براساس باور کردن   .  باور چیزهایی که گفته میشه و برای رسیدن به باور عمل هست که نتیجه رومیسازه استفاده از جسم و ذهن  از دست برای نوشتن و از مغز برای کمک  به عمل کردن و به نتیجه و محصول رسیدن در این مسیر واضح شدن تصویر  ذهنی  .  ودر انتها به وجود اومدن اون تصویر به صورت کاملا واقعی در زندگیم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید.
      ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار م ج
      1404/01/07 12:04
      مدت عضویت: 671 روز
      امتیاز کاربر: 11685 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 159 کلمه

      بنام خدا

      تی که مرا خوانده ای راه رانشانم بده 

      سلام استاد ودوستان عزیر

      خداراشکر میکنم که یازده گام را طی کردم وخیلی خوشحالم وافکارم نسبت به قبل تغییر کرده ممنون استادازنوشته های زیبا وفایل های نابتون خیلی عالی بودن وممنون از دوستان که نوشته های عالی درسایت قرار دادن تا بخونیم ان شاءالله که همه ما به تناسب اندام خود برسبم ودیگه از چاقی خود رنج نبریم من بعداز این صدگام را دوباره شروع میکنم قبلا دپره صدگام راهر روز یک فایل را گوش میدادم اما دیدگاه نمینوشتم اما این باردبدگاهم را هم مینویسم حتما دراین راه متناسب ولاغر میشم چون لاغرشدن اسانترین کار دنیاهست و بعداز صد گام اگه بتونم دوره ی ورود به سر زمین لاغرهارا خریداری کنم خیلی خوشحال هستم که دراین بهشت زیبا هستم از خداوند متعال هم سپاسگزارم که مرابه این راه هدایت کرد استاد ان شاءالله همیشه سلامت وشاد باشیدکنار خانواده محترمتان 

      من ایمان اوردم که لاغرمیشم ارامشمم بیشتر شده خدایاشکرت خدایاشکرت خدایاشکرت هزاران بار شکرت

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید.
      ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار مینا
      1403/11/28 11:59
      مدت عضویت: 793 روز
      امتیاز کاربر: 6520 سطح ۳: کاربر پیشرفته

      نشان های دریافت شده

      نویسنده عالی (بیش از ۵۰ دیدگاه)
      محتوای دیدگاه: 58 کلمه

      سلام استاد ممنون به خاطر دوره های عالیتون 

      خدارو شکر این دوره را به خوبی گذروندم و حس و حال خوبی دارم من هر روز با این فایل ها انرژی می گیرم و چند روز هست که دوره ی زندگی با طعم خدا را شروع کردم.الان شرایط خرید ندارم ولی حتماً دوره ورود به سرزمین لاغر ها را میخرم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید.
      ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Paris.R
      1403/08/29 23:28
      مدت عضویت: 711 روز
      امتیاز کاربر: 5490 سطح ۳: کاربر پیشرفته

      نشان های دریافت شده

      نویسنده عالی (بیش از ۵۰ دیدگاه)
      محتوای دیدگاه: 71 کلمه

      سلام من این دوازده گام را دیدم حسابی لذت بردم ورفتم سراغ صدگام آنها که دیگه برای خودشون چیزی خاصی هستند دیگه خدا می دونه دوره‌های موجود در درسرزمین لاغرها چگونه است فعلا شرایط خریداریشو ندارم ولی آن شالله به زودی درست میشه خیلی مشتاقم بدونم توی سرزمین لاغر ها چه خبر ه ومنم بشم جزئی از آنها تصمیم دارم تا زنده هستم دست ازاین سایت برندارم وحضور مداوم داشته باشم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید.
      ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 0
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 379 کلمه

      سلام به استاد عزیز و تمامی همراهان و دوستان

      آفرین به هممون که تا این مرحله اومدیم و جایی هستیم که داریم تجربه های دوستانی که به گام 12 رسیدن رو میخونیم.

      من  164 روز پیش با این سایت که به نظر من میشه بهش باغِ بهشتِ ذهن گفت آشنا شدم.از جلسه اول تا آخر برای من این همه روز طول کشید و همه تمرین هارو نوشتم (فقط شرایط تایپش رو هنوز ندارم اما به زودی انجامش میدم).چون اجازه دادم تمام کشمکش های درونیم در رابطه با این موضوع آروم بگیره به مرور زمان.

      نمی دونم شاید وقت زیادی صرف کرده باشم اما خودم راضیم.چون هربار که خواستم ادامه بدم جلسات رو با میل کامل خودم و آگاهانه انتخاب کردم و خودمو مجبور نکردم.

      خیلی حس خوبی دارم دیگه خودمو  تحت فشار و عذاب وجدان از خوردن نمی بینم همچنین ترسی از خوردن موادی که بهشون چاق کننده میگن و من خوردنشون رو دوست دارم ندارم.(حتی گاهی یهو یه ترسی توی دلم میاد که چاق میشیا اینطوری داری میخوری)اما من بهش گوش نمیدم.چون خیلیارو می شناسم که هرچی میخوان میخورن و متناسب هستند. همینطور دیگه با دیدن خودم توی آینه پیش خودم برای خودم سر به نشونه ی تاسف از چاقیم تکون نمیدم بجاش میگم آبتون میکنم و میخندم.

      فقط نکته ای که ذهنم رو یکم مشغول کرده اینه که وقتی نظرات دوستان رو در مراحل آخر میخوندم متوجه شدم  ازینکه دیگه میلی به خوردن مثلا شیرینی و.. ندارن صحبت میکنن درصورتیکه قبلا اینطوری نبودن.

      اما برای من اینجوری نیست من هنوزم خوردن شیرینی و شکلات رو خیلی دوست دارم و انجامش میدم.نمیدونم جایی نکته ای رو خوب دقت نکردم که میل من همچنان هست یا نه…

      و اینکه طی دو سه هفته گذشته احساس ترک خوردن پوست شکم که به همراه خارش و رگه های کبودی هست رو کم و بیش در خودم حس میکنم.از طرفی 2نفر بهم گفتن که لاغر شدم. 

      راستش این دو مورد خیلی گیج و نگرانم کرده.اگر بشه در این خصوص راهنماییم بفرمایید ممنون میشم.

      1)اینکه چرا میل من به خوردن شیرینی و … همچنان باپرجاست

      2) اینکه یکم دچار تردید شدم که نکنه از مسیر راست منحرف شدم که داره پوستم میترکه اما چرا 2نفر بهم گفتن لاغر شدم.نکنه اشتباه کردن…

      تمام تلاشم رو برای مقابله با این احساس ناخوشایند میکنم و میخوام 100 گام رو شروع کنم.

      خدایا به امید خودت و تلاش خودم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید.
      ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 6661 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 84 کلمه

        سلام و درود
        به شما تبریک میگم که با اشتیاق و انگیزه داری ادامه میدی
        به نشانه های مثبت محیطی توجه کن و به افکار و نگرانی هایی که درباره چاقی یا لاغری در ذهنت ایجاد میشه اصلا توجه نکن و مسیری که در پیش گرفتی رو ادامه بده
        هرچه بیشتر و منظم تر ادامه بدی درک و نتیجه شما بهتر میشه
        سعی کنید با سرعت منطقی تری مراحل آموزشی رو طی کنید
        ۱۶۴ روز برای طی کردن ۱۲ جلسه زمان زیادی است
        موفق باشید
        منتظر خبرهای عالی شما هستم👌

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید.
        ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        آواتار م ج
        1404/01/07 11:45
        مدت عضویت: 671 روز
        امتیاز کاربر: 11685 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
        محتوای دیدگاه: 45 کلمه

        سلام دوست عزیز ممنون از مطالب قشنگتون 

        من هم درمورد شیرینی خوردن حسم تغییر نکرده ناراحت نباش واین راه ادامه بده تا متناسب بشی واصلا همش به لاغری فکر نکن ففط این راه را ادمه بده تا ابد این راه بهترین واسانترین راه متناسب شدن هست 

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید.
        ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار مژگان نوحی
      1403/06/26 18:03
      مدت عضویت: 661 روز
      امتیاز کاربر: 9080 سطح ۴: هنرجوی مبتدی

      نشان های دریافت شده

      نویسنده عالی (بیش از ۵۰ دیدگاه)
      نویسنده ممتاز (بیش از ۱۰۰ دیدگاه)
      محتوای دیدگاه: 195 کلمه

      سلام استاد و دوستان عزیزم 

      امروز روز دوازدهم من بود 

      تغییرات من به این شکله که من قبل خواب دیگه مدیتیشن لاغری میکنم به تناسب اندامم فکر میکنم وبعد می‌خوابم 

      هر روز فایلها رو دوباره گوش میدم یادداشت برداری میکنم 

      خیلی راحت و با افتخار میگم نه میل ندارم 

      میلی به خوردن یکسری چیزها که قبلا دیوونم می‌کردند ندارم

      میل به خوردن کاهو و سالاد پیدا کردم و موقع سریال میخورم

      خواب راحت و زندگی با آرامش تری دارم

      رفتارم با همسر و پسرم بهتر شده سر هر چیز جرئی دیگه با کسی بحث نمیکنم و آرامشم رو بهم نمی‌زنم 

      لباسهای رنگی و شاد می‌پوشم و تو آینه هر روز خودمو میبینم

      لذت متناسب شدن رو هر روز حس میکنم و بهش فکر میکنم و لبخند میزنم 

      در مورد چاقی با کسی صحبت نمی‌کنم تمام پیجهای آشپزی و خوردنی و رژیم  رو از گوشیم آنفالو کردم 

      باشگاه نمیرم رژیم نمیگیرم 

      و روز به روز دارم لاغرتر میشم رو ترازو نمیرم از سایز شلوارم امروز فهمیدم 

      هر روز خدا رو شکر میکنم منو تو مسیر درست آسانترین راه لاغری و با لذت قرار داد 

      لاغری با ذهن آسانترین راه لاغری دنیاست همراه با لذت و لبخند

      چقدر من استاد روشن رو دوست دارم و برای خودش و خانواده ش دعای خیر میکنم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید.
      ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار golestan2222
      1403/06/05 00:17
      مدت عضویت: 2138 روز
      امتیاز کاربر: 21899 سطح ۵: هنرجوی متوسطه

      نشان های دریافت شده

      نویسنده عالی (بیش از ۵۰ دیدگاه)
      نویسنده ممتاز (بیش از ۱۰۰ دیدگاه)
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 583 کلمه

      قدم دوازدهم – پایان12  دوره ی لاغری باذهن 

      باسلام . از اینکه در این دوره شرکت کردم ، بس جای خوشحالی است . کلی اگاهی و تغییر در نگرش من ایجاد شد . من از اون حالت حس بد و جنگ با اضافه وزن فاصله گرفتم . به راحتی میخورم و در عین خوردن ،تمام واکنش های رفتاری من به خوردن از بین رفته . انگار دیگه از بیرون کنترل نمیشم و میدونم هرقدم برای من سرشار از آگاهی و آرامشه و حس خوبی دارم . امروز تمرینی نبود ولی همین که به پله ی آخر این دوره رسیدم و تمام افکار و نگرشم انگار از چاقی زیرو رو شده و من مثل قبل چاقی را یک موجود غول پیکر نمیدانم و به صلح بیشتری نسبت به خودم و همین طور به مساله ی چاقی دارم و احساس میکنم نفرت و واکنش احساسی من به چاقی کمتر شده . احساس بهتر ،شادی بیشتر و احساس میکنم که میتوانم برای همیشه درقالبی که مقدر شده و تناسب اندام است ،میتوانم زندگی با صلح بیشتر باخودم ادامه بدهم  . آماده ام که با اشتیاق وارد ورود به سرزمین لاغرها بشم و از اینکه دوباره قراره آگاهی بیشتر و شناخت بیشتر ذهن و جسمم و پذیرش صلح بیشتر باخودم را هرروز زندگی کنم ، بسیااااار خوشحالم … 

      پس گام بعدی من ،ورود به سرزمین لاغر هاست … 

      به نظرم لازم بود که قدم به قدم این 12 گام را طی کنم ،چون فوق العاده سرشار از آگاهی بود و دید من و نگرش من نسبت به این روش قابل فهم شده و نقش خودم در مسیر را درک کردم . قبلا ذهنم چون خلق تناسب اندام را آنی میخواست ، ناخوداگاه با روش های قبلی مقایسه میکردم و چون همیشه مسیری پر از محدودیت ،حس بد و خلاف جهت ذهن بود ، دوست داشتم سریع نتیجه بگیرم تا کمتر در مسیر دردورنج باشم و جالبه با اگاهی الان ، که لابه لای صحبتهام بیان میشه که چقدر نگرشم متفاوت شده ،در مسیر لاغری با ذهن قدم  بردارم. 

      دراین دوره ای که تجربه کردم به واسطه ی آگاهی و  پله پله اضافه شدن به آگاهی قبلی ،انگار پازل و درک آن اسانتر و دلپذیر تر میشه . 

      پیشنهاد میکنم به دوستان عزیزم:

      • حتما قدم به قدم پیش برید ! عجله نکنید !  وقتی مطلبی یاد میگیرید ، اوایل تکرار میکنید و اصلا بد نیست ولی حتما بنویسید و نوشتن شما و دست به قلم بردن شما اون جمله و آن دانستن را از دل تجربیات شما میکشد و جای دانستن ،اینبار فهم خلق میشود و وفتی خلق شد ، حس وحال متفاوتتری را تجربه خواهید کرد .
      • وسواس نداشته باشید . یادداشت کنید و چیزی که مهم است را به زبان خودتان از فهمی که از جمله کردید ،بنویسید . خود به خود در طول مسیر ذهن شما درگیر میشود و ذهن خودش در درک بیشتررا در طول زمان در قدم در این مسیر به شما نشان میدهد .
      • در هر مسیری که تصمیم گرفتید و انتخاب کردید ، بهترین خودتان در  مسیر باشید . نتیجه را رها کنید و مسیر را طی کنید ! چون ذهن شما در گیر مسیر است ، بهترین نتیجه را خلق میکند و ایمان داشته باشید .

       با این 12 گام تونستم متوجه بشم که نقش من در این مسیر چیه ! ذهنم را شناختم . مساله ی چاقی و اضافه وزن را شناختم و با اطمینان بالایی میتوانم مسیررا حرکت کنم . 

      ادامه ی رد پای من در دوره ی ورود به سرزمین لاغرهاست و مشتاق آگاهی و تجربه ی این مسیر هستم .پیش به سوی دوره ی بعددددی …. 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید.
      ثبت امتیاز
      امتیاز: 30 از 6 رأی مشاهده امتیاز دهندگان
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 0
      محتوای دیدگاه: 133 کلمه

      به نام خدای مهربان 

      با سپاس از استاد عزیزم 

      خوشحالم دوره رایگان رو پا به پای دوستانم در تلگرام گذراندم و لذت بردم من الان در دوره سرزمین لاغرها هستم و روحیه خوبی دارم و به امید خدا به وزن دلخواهم میرسم انشاله 

      در این دوره یاد گرفتم که لاغری خیلی آسونه و ما به راحتی به ام می‌رسیم فقط کافیه فرمول‌های ذهنی رو تغییر بدیم 

      خداروشکر خیلی رفتار غذایی من بهتر شده من به محض پیام سیری دیگه نمی‌خورم دیگه ریزه خواری نمیکنم توجه من به غذا نیست امروز صبح گرسنه نبودم صبحانه نخوردم واقعا میلی نداشتم قبلا احساس میکردم باید صبحانه بخورم حتی اگه سیر بودم الان نه حتی ظهر موقع ناهار یا شام باشه و گرسنه نباشم نمی‌خورم و مثل افراد متناسب رفتار میکنم 

      خداروشکر در این مسیر خوشحالم و شادم و نا امید نمیشم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید.
      ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی مشاهده امتیاز دهندگان
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 7480 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 522 کلمه

      با درود و احترام حضور استاد عزیز و هنر جویان راه زیبای لاغری با ذهن 

      خدای مهربان رو شکرگزارم که نزدیک به سه ماه، تقریبا به طور مستمر ، با آرامش و بدون هیچ عجله ای دوازده جلسه این دوره رو دیدم و شنیدم و خواندم و مهم ترین دستاورد برای من در این مدت ایجاد احساس عالی نسبت به خودم بود. 

      باور اینکه لاغر شدن آسان ترین  و لذت بخش ترین کار دنیاست که تا چندی قبل بیشتر برایم همچون آرزویی دست نیافتنی بود. 🤔🙂

      پذیرش اینکه من در عین اینکه مسئول چاقی خودم در طی سالیان گذشته بودم، نه تنها چیزی از ارزش های انسانی من کم نمی کند، بلکه مرا ارزشمندتر از هر لحظه ای در زندگی می کند. پذیرش اینکه نه تنها من انسان ضعیفی نیستم بلکه بسیار قدرتمندم ، زیرا علی رغم اینکه بارها و بارها و بعد از تلاش های فراوان ، نتوانستم به تناسب اندام برسم ، اما ناامید نشدم و دوباره و دوباره برای رسیدن به تناسب اندام تلاش کردم . درسته که خیلی زمان برد ، درسته که هر بار خسته تر و شکسته تر از قبل دوباره شروع کردم اما بالاخره به مسیر درست هدایت شدم .🥲 😌

      در نومیدی بسی امید است 

      پایان شب سیه سپید است 💖

      و من به این سپیدی هدایت شدم .  اما به درستی می دانم که من در ابتدای مسیر آموختن هستم . 😊

      کار من تازه شروع شده . تصمیم دارم تمام فایل های رایگان که هر یک به تنهایی حکم گنجی گرانبها رو داره گوش کنم و بینم و روحم رو با آگاهی های جدید سیراب کنم. 😌🌈

      به جرات می تونم بگم که در خصوص گوش کردن به فایل های این دوره اهمال کاری من در حد قابل توجهی کاهش پیدا کرد. 😊

      من هر روز با شوق و اشتیاق بیشتر نسبت به روز قبل وارد سایت شدم و فایل ها رو گوش کردم و دیدم . گاهی یک فایل رو بیشتر از ده بار نگاه کردم . برای من که انجام یک کار بیشتر از دو بار خسته کننده است ، هنوز هم این رفتار بسیار متعجب کننده است .😯

       نمی دونم دلیلش چی بود و هست اما هر چی که هست نتیجه اش بسیار فوق العاده بود . 

      در طی دوره ۱۲ قدم ، عادت ریزه خواری من در حد محسوس و قابل توجهی کاهش پیدا کرد. بدون هیچ زحمت و تلاش آگاهانه ای . 👏

      لباس هایی که برای محل کارم خریدم و تا جای ممکن دکمه های مانتوم رو جابه جا کردم تا لباس توی تنم آزادتر باشه در حد قابل توجهی گشاد شده . 👏👏

      وقتی جلوی آینه می ایستم و خودم رو می بینم نه تنها دیگه از خودم بدم نمیاد بلکه با عشق و لبخند خودم رو نگاه می کنم و لذت می برم که ذهنم همسو با علاقه ی جسمم برای رسیدن به تناسب اندام داره روز به روز زیباتر میشه .🥰

      و تمام این ها رو مدیون کلام زیبا و شیوای شما هستم استاد عزیز. 🙏 

      من به زمان بندی خدا ایمان دارم ، چون دقیقاً در زمان و مکان مناسب به سایت وزین تناسب فکری هدایت شدم .💜

      مسیر من تا رسیدن به تناسب فکری کامل ادامه داره 💪

      بی نهایت سپاسگزارم .

      در نور و آرامش جاری باشید 🌈🤲💖

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید.
      ثبت امتیاز
      امتیاز: 15 از 3 رأی مشاهده امتیاز دهندگان
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
گردونه هدایا گردونه هدایا