0

نتیجه فراتر از حد تصور است

نتیجه فراتر از حد
اندازه متن

نتیجه فراتر از حد تصور است برای آنان که با اشتیاق و انگیزه در مسیر لاغری با ذهن حرکت می کنند.

همه ما در زندگی مهارت های مختلفی را آموزش دیده ایم، مانند رانندگی، مکانیکی، طراحی، آشپزی و …

در همه آموزش های ما نتیجه محدود به موضوع مورد آموزش بوده است. بعنوان مثال نتیجه آموزش نقاشی در نهایت نقاش شدن است

نتیجه آموزش موسیقی در نهایت نوازنده شده است. آموزش خیاطی در نهایت خیاط شدن است.

در همه آموزش های فیزیکی نتیجه فقط به دست آوردن نتیجه در یک موضوع مشخص است.

اما آموزش ذهنی با تمام آموزش های دیگر متفاوت است به این دلیل که نتیجه آموزش ذهنی قابل پیش بینی نیست

وقتی شما شروع به یادگیری اصول و قواعد کار ذهنی میکنید نتایج آن به اندازه باور شما در تغییر کردن میتواند گسترده باشد

به همین دلیل لست که دوره های آموزشی لاغری با ذهن نتایج فراتر از متناسب شدن برای استفاده کنندگان در بر دارد

چرا که وقتی شما به شکل اصولی قواعد کار ذهنی را می آموزید و ذهن شما در هماهنگی با روح درونی شما و جسم شما قرار میگیرد نتایج قابل تصور نیست

تغییرات عالی در سلامتی، افزایش چشمگیر آرامش درونی، احساس شادی پایدار، بهبود روابط با دیگران، افزایش آرامش در خواب، افزایش اعتماد به نفس تنها بخشی از نتایجی آموزش های لاغری با ذهن است.

این تغییرات به قدری چشمگیر و لذت بخش است که بارها شاهد پیام دوستانم بوده ام که استفاده از آموزش های لاغری با ذهن تحول عظیمی در زندگی آنها ایجاد کرده است و همه اینها لطف خدا در تنظیم قوانین جهان هستی است.

خداوند سیستم ذهنی ما را به این شکل تنظیم کرده است که میتواند خالق شرایط خود در دنیای مادی باشد و فردی که شجاعت اقدام کردن برای یادگیری آموزش های ذهنی را داشته باشد نتایج عالی پاداش اقدام او خواهد بود.

دوره های آموزشی لاغری با ذهن از این رو که به صورت کاملا عملی طراحی شده است تاثیر فوق العاده ای در کسب نتایج عالی دارد چرا که شما در این دوره با تمرین های زیادی که انجام میدهید به سادگی کنترل ذهن و تمرکز بر خواسته و چگونگی تغییر احساس خود به احساس عالی را می آموزید و با استفاده از این آموزش ها در روند روزمره میتوانید نتایج عالی را در زندگی تجربه کنید.

این پروسه نیاز به آموزش و تمرین دارد که همه فنون آن در دوره های آموزشی برای علاقمندان آماده شده است.

خواندن نوشته خانم فروغ به گسترش آگاهی در ذهن ما کمک می کند.

“ما در جنبه های مختلف زندگی هر آموزشی ببینیم یک نتیجه ی خاص دارد مثلا من اقدام کنم برای یادگیری نقاشی یه نقاش خوب میشم یا اقدام کنم برای یادگیری فوتبال یه فوتبالیست خوب میشم

ولی در آموزشهای ذهنی نتیجه رو در جنبه های مختلف زندگی میبینیم.

پس من تمام اموزشهای ذهنی رو با هدف تناسب اندام دنبال میکنم چون از هرنتیجه ای برای من مهمتر هست و چاقی مانع لدت بردن من از هر نتیجه ای میشه پس اقدام کردم برای یادگیری اصول ذهنی با سایت استاد عطار روشن و گام به گام جلو میرم.

پس وقتی آموزشها رو دنبال کردم افکار من و رفتار من و روابط من و..‌و جسم من کلی تغییر کرد.

پس یادگیری اصول ذهنی یه نتیجه ی خاص نداره بلکه در هر زمینه ای نتیجه میده مثلا در روابط یا ثروت در آرامش در کسب و کار در سلامتی و …

پس تنها مزیت اضافه وزن همین کنترل ذهن و آموزش ذهنی بود و افرادی که پی میبرن لاعر شدن از طریق ذهن امکان پدیر هست پس این شرایط برای اونها مهیا میشه مثل اینکه پاداش اطمینان اونها به این آموزشها هست.

تمرین عملی که تغییر در افکار و رفتار ما به وحود بیاره در این دورهای ذهنی خیلی مهم هست و فرد آموزش رو یاد میگیره.

مثلا تصویر سازی ذهنی خیلی مهم هست و لی نه با فکر کردن و مدیتیشن بلکه در این دورها با تمرین عملی یاد میگیرین.

پس یادگیری اصول ذهنی رو نمیشه براش نتیجه در نظر گرفت و خیلی گسترده هست و هر چقدر فرد بیشتر دوست داشته باشه این مسایل رو دنبال کنه نتیجه براش بیشتر میشه چون ما میخواهیم با آموزشها به اون فطرت پاک برسیم و اون فطرت پاک از جنس خداوند هست و بی نهایت هست پس نتیجه هم میتونه بی انتها باشه.

پس هر چقدر جلوتر میری انگار مشتاقتر میشی پس باید با اشتیاق ادامه بدی و تمرینها رو انجام بدی تا نتیجه فراتر از حد تصور خود کسب کنید.

پس اگر اضافه وزن داری اصلا اون رو چیز بدی ندون و اون رو منبع خیر و برکت و خوبی بدون چون اگر چاقی ما نبود ما هم در این دورها نبودیم و این اموزشها رو دنبال نمیکردیم.

هیچ وقت یادگیری اصول ذهنی رو نباید برای یه مقطع بدونی باید همیشه تا ابد دنبال کنیم و جز علاقه مندی های ما بشه.

پس در مورد موضوعات ذهنی بدون که نباید اونها رو رها کنی چون سریع افکار منفی مثل علفهای هرز شروع میکنن به بزرگ شدن چون یه بخشی در وجود ما متعلق هست به شیطان و شیطان هم قسم خورده همیشه ما رو گمراه کنه پس همیشه افکار منفی رو داریم ولی چو ن انسان به عنوان موجودی که خوشبختی اش از طرف خداوند تضمین شده و اگر انسان به خداو ند ایمان داشته باشه شیطان نمیتونه بر اون غلبه کنه.

حالا چرا شیطان غلبه میکنه؟

چون همیشه فعالیت میکنه ولی ما نه یه ساعت دو ساعت روی خودمون کار میکنیم پس ضربه های کوچیک میزنه ولی همیشه میزنه پس روی خودتون کار کنید تا نتیجهای بسیار گسترده ای ببینید.

به هر طریقی شده آموزش ذهنی رو شروع کنید و علاقه مند باشید که زندگی شما رو میسازه .

چقدر من از خوبیهای این دوره بگم بازم کمه و دوباره میگم که در همه ی زمینه ها تاثیر گذار هست و واقعا نتیجه فراتر از حد تصور است.

مهترین چیزی که از این دورهای ذهنی خوشم میاد کنترل ورودی های ذهن هست که باعث شده من هر چیزی رو گوش ندم با هر کسی دوست نشم هر حرفی نزنم و هر فکری و رفتاری رو نداشته باشم و هر فیلم و اهنگ و اخبار ی روگوش نکنم و ….

از دید خیلیا اینطور که نمیشه زندگی کرد من انگار تو این دنیا نیستم و سرم رو کردم زیر برف و ….

ولی من با وجود تمام این حرفهایی که از اطرافیانم میشنوم خودم و دنیام رو دوست دارم هر چند که بعصی جاها سخته و هم صحبت ندارم و یا از حرف زدن در مورد خیلی چیزها خوشم نمیاد و داخل جمع و اطرافیانم ساکت هستم

اینم از مزیتهای لاعری با ذهن هست که من عاشق مثبت اندیشی این دورها و تمرکز بر روی خوبیها و تمرین شکرگداری وبه صلح رسیدن با خودم و بقیه تمرینها …. هستم

من از طریق لاغری با ذهن با دورهای قانون جدب اشنا شدم و در مسیر این دورها هستم ولی آرامشی که از این لاغری با دهن میگیریم فوق العاده هست و همچنان متعهد به این دوره هستم و خواهم بود با گوش دادن و تمرین کردن و حال خوب و استمرار داشتن و دوره رو تکرار کردن من همیشه برای رسیدن به وزن دلخواهم هر کاری کردم ولی این دفعه با همیشه فرق داره و من از طریق دورهای این سایت به تناسب دلخواهم میرسم و نتیجه فراتر از حد خواهد شد.

من اصافه وزنم رو منبع خیر و برکت و خوبی برای خودم میدونم که وارد این دورها شدم و من با شوق و اشتیاق ادامه میدهم و تا روزی که زنده هستم ادامه میدهم و من در این مسیر میمونم تا علفهای هرز رشد نکنن و من رو منحرف نکنن.

پس فردی که به خدا وصل باشه و به نیروهای درونی اش وصل باشه نمیتونه شیطان بر اون علبه کنه”

ایمان دارم استفاده از آموزش های لاغری با ذهن به شما کمک میکند رویای متناسب شدن خود را خلق کنید.

با آرزوی روزهایی سرشار از شادی و موفقیت برای تک تک شما همراهان

منتظر خواندن نوشته های شما هستم

همراه همیشگی شما: رضا عطارروشن

با دادن ستاره به این مطلب امتیاز بگیرید.

Rating 4.37 from 27 votes

https://tanasobefekri.net/?p=15178
برچسب ها:
84 نظر توسط کاربران ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

اندازه متن دیدگاه ها
      آواتار الی
      1402/12/08 19:50
      مدت عضویت: 69 روز
      امتیاز کاربر: 6350 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 97 کلمه

      بنام خدای مهربانم 

      سلام به استاد عزیز

      راهی که انتخاب کردم  راهی که خدای خوبم هدایت کرده منو بهش اعتماد دارم راه ذهنی راعی،کع منو بل خواسته هام میرسونه از،وقتی وارد سایت شدم میتونم روی ذهنم کنترل داشته باشم .میتونم حرفهاشو بفهمم در تما جنبه های،زندگیم تاثیر گذاشته مدت زیادی نیست که اینجام و هنوز،مسیر های مونده که قدم بزارم تو راهی که منو بیشتر به هدف های زندگیم برسونه .

      و به این اعتقاد دارم که ذهن کارهای میکنه که همه ماهارو متعجب میکنه از این همه قدرت .

      همیشه خداروشکر میکنم که من رو در این مسیر قرار داد 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار تینا.عالی
      1402/11/18 17:21
      مدت عضویت: 103 روز
      امتیاز کاربر: 9708 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 631 کلمه

      بنام خدای بخشنده خیرو حاضر و عاشق کمال ما،

      درود رحمت برکت عشق ایمان باور شجاعت قدرت نعمت دو جهان شرافت ابرو اعتبار و هدایت صداقت راستی رشد آگاهی نور پیشرفت لذت معرفت وفاداری متعادل بودن استقامت تقوا تعهد یقین عامل بودن در راه خدا تا آخرین نفس ماندن و پایداری و ثروت مادی معنوی ارامش آسایش سعادت دنیوی و اخروی کمال بی نهایت رستگاری شایستگی لیاقت عمر طولانی با عزت و احترام و پیروزی ابدی و ابدی بودن سرشار بودن غنی بودن و بی نیاز بودن پر بودن مهربان و با محبت بودن رها و بخشنده بودن امیدوار و با توکل و توسل دائمی بودن شادمانی لذت همیشگی زندگی ابدی داشتن از ازل تا ابد زنده بودن مغفرت عزت احترام اعتماد اعتقاد باور انتظار همه نیکوییها و خیرها  همیشه از سوی خداوند هر لحظه به زندگی شما استاد گرامی وارجمند و  عالیقدر جاری باشد انشاالله .

      استاد من هر چه بگویم کم و غیر قابل توصیف و ووصف که بخوام دعاتون کنم،

      م ن اول از خدا ممنونم و بعد از شما بنده خوب خدا واقعا چی بگم زبانم یاری نمیکنه،

      استاد اصول یادگیری با ذهن فکر میکنم درست متوجه شدم ؟؟؟

      یکجا الان نوشته بودید 

      ذهن شما وقتی با هماهنگی روح درونی شما و جسمتان قرار بگیرد شما نتایجی فراتر از لاغری بدست میارید که بسیار گسترده تر هست الله اکبر ،

      واقعا هم همینطوره من الان دارم تمرین شجاعت میکنم این ترسیدن منو میکوبید اما الان نبگم‌خدارو دارم بیشتر حس میکنم منو از چی میترسونی ؟؟؟

      از چیزی که وجود نداره یا میترسونی تا خلقش کنم نه 

      دیگه گول شیطانو نمی‌خورم بسته آنقدر برام اضطراب افسردگی استرس ناراحتی غم غصه و بیماریهای عصبی آورد بسته آنقدر محدودیتی که فقط تو ذهن من بود رو برام آورد بسته می‌خوام با یادگیری اصول ذهنی نه تنها به لاغری به کمال خودم و به خدای خودم برسم،

      به قول خانوم فروغ که بیشتر هم خودم گفتم خدایا شکرت همه چی تو نعمت و بر سر حکمت ،من چاق شدم تا تورا پیدا کنم قدرت خودمو پیدا کنم با استاد و دوستان همراهم اشنادبشم‌از قدرتمون دانایی پیدا کنیم 

      خدایا موفق بشم در همه زمینه ها و نجاتم‌بدی ازت ممنونم ای حکیم ای دانا ای قادر ای حافظ مطلق 

      مرسی داری بهم درس:

      تعهد شجاعت پایداری یقین عملگرا بودن و ایمان و باور را همراه با آرامش آسایش اطمینان و اعتقاد و اعتماد به خوبیها همراه آسانی و لذت و حس خوب بهم میدی 

      مرسی ازت خدا ممنونم‌ در هر لحظه ازت تشکر میکنم و اگر شکرگزارت هم تا آخر عمرم باشم کم،البته اگر نه حتما شکرگزارتم خدای مهربان چقدر به من محبت مردی و ادامه داره هنوز این عشق و حد این عشقت وصف نشدنی ای عاشق و معشوق من .

      خدایا ممنونم همه چیز را از جنس خودت در درون خودم و اطرافم قرار دادی از همسرم خانواده خوبم و خانواده خوب همسرم و آموزشهام و یادگیری هام و و دوستانم و کارم شغلم و ثروتم و سلامتیم‌و مهمترینش:

       عاشقی با خودت اطمینان و ایمان به خودت را در زندگی به من از طریق اصول یادگیری ذهنی باز هم از طریق هدایت خودت عطا کردی،

      خدایا شکرت از طریق اصول یادگیری ذهنی:

      بصورت عملی فراتر از حتی فقط لاغری در همه زمینه های زندگیم بهم کمک داری می‌کنی از طریقهایی مثلا 

      تمرینات روزانه عملی مثل تکرار تمرکز توجه خواندن و نوشتن و شنیدن و دیدنهای درست تا بینهایت در همه زمینه ها و از طریق و مرور درسهام‌در ذهنم که با عشق انجام میدم و همه چیو داره ذهنم یاد میگیره ایمان اطمینان شجاعت رها کردن حس خوب امیدواری و …در نهایت رسیدن به بینهایت خوبی‌های ذات خداوند،خدایا شکرت چه آرامشی دارم به به چه حسسسس خدایی و بهشتی دارم به به خدایا سکرت چاقم کردم تا بیام لاغر بشم اما فقط لاغری نیست خوشبختی واقعیم در همه زمینه ها تا بینهایت تا اخر عمرم هست،خدایا شکرت،  

      خدایا تا بی نهایت ازت ممنونم ،

      استاد خیلی تا بی نهایت ازتون ممنونیم. 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار نگار جوینی
      1402/09/17 19:20
      مدت عضویت: 112 روز
      امتیاز کاربر: 50
      محتوای دیدگاه: 14 کلمه

      سلام

      تشکر از استاد عزیز

      من با کنترل ذهن موافقم

      هنوز اول کارم انشا الله موفق میشم🌹🙏

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار صالحه
      1402/09/04 22:48
      مدت عضویت: 429 روز
      امتیاز کاربر: 46645 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 819 کلمه

      سلام ب استاد وهمه ودوستان هم مسیر

      برای باره دوم‌ به این متن  فایل بر خورد داشتم باره اول هنوز من دوره رایگان بودم وداشتم آموزش میدیم اون زمان هم  فهم از این  مسیر داشتم این زمان  من کلی آگاهی بیشتری رویه ذهنم‌ هدیه دادم‌ و به درک بهتری نسبت توبخش رایگان به شکر  پیدا. کردم 

      اون زمان  من یابت هدایت وحمایت به این مسیر نگاه خوبی داشتم  نگاه تازه روبه خودم داده بودم‌ و  داشتم از بودن لذت میبردم‌ ولی امروز نگاه به دیگاهم  انداختم متوجه شدم اون روزایی دریافتی این زمان رو تو همون شرایط اصلا تصورنداشتم که در اینده آگاهی که دریافت میکنم‌ به چه شکل درمن تحول به وجود خواهد   آرود 

       این زمان دارمبرای تحول آینده خودم رو آماده میکنم  درآینده هم اگه خداوند کمک کنه ادامه بدم به سطح بالاتری ازهمین زمان هم خواهم داشت خوبی وقشنگ این مسیر تو دید من رشد پیشرفت روبه سطح بالاتر آست ودراثر تکرار وتمرین‌ و توجه و تحلیل به کسترش آگاهی به ذهن رو افزایش داده وبه آنچه دریافت گردن رازی نمیشم‌ و دوست دارم که به سطح  بالاتری هدایت بشم درمن‌که با کمک خداوند به این شکل هست  من فقط امدم‌که خودم رو از چاقی واضافه وزن رها کنم‌. البته با هدایت خداوند واجازه وردم روبه این‌مسیر رو داد وفتی آمدم توقسمت رایگان آگاهی دریافت گردم تو فایل ۷۰ دوره رایگان دریافت کردم‌که بای من این باسازی رو از ریشه انجام بدم‌ دنبال شاخه برگ‌ کشتن‌تا اونها رو ترمیم‌کنم اصلا برای من جواب گو نیست دوره  ورد به سرزمین لاغریی روتهیه کردم  ایام‌عید بود تهیه کردم ولی هم زمانی تعطیلات عید سبب شد من‌به لطف خداوند کل ۱۰۰‌گام رو طی کرده بعداز عید با خیال راحت وارد دورهام  بشم  وفتی  که دورهام  رو  برای  باره اول به شکل که برای خودم فابل فبول بود به اتمام‌روسدنم‌وکمی. خیال ازبابت یادگیری مسیرم  راحت شد که  یادگیری خوبی روبه خودم‌  دادم‌ و به سطح بالاتری رفتم‌به این رازی نشدم‌

      وبرای باره دوم‌تکرار از دوره ودر به سرزمین لاغرها رو هم به اجازه خداوند  شروع کردم ولی بازم انکار دلم به این سطح هم رضایت نداد وبا خرید دوره خدا هرگز دیرنمکنه که تودیدم بهترین‌کارم بعداز  لاغریی با ذهن بود چون با رفع وکم شدن مشکلم که خیلی برم بزرگ خدا شناسی خودم روهم باید بازبینی بهتری میکردم که خدایی که من به این مسیر هدایت کرده روهم بهتر بشناسم من برای این مسیر هم اول خداوند مت روبه سمت نوسته باورساز زندگی با اراده خداوند هدایت کرده با بودن ادامه دادن تو اون  نوشته به این درک رسیدم که تواین مسیر هم نیاز دارم‌ تجدید نظر به دیگاهم نسبت به خداوند داشته باشم واگه اون بخش هم مشکلی هست که له ارتباط با خداوند درست نیست روترمیم‌کنم وبا وردم به این بخش کلی تمرین تواین بخش هم به تمرین‌های خودم اُافه شد  وبا . بودن بودکار رو کستزش داده کلاس زبان رو هم شروع گردم‌که هیچی از زبان‌انگلیس بلدنبوم امروز که داستم‌کل دفتر زبانم رو مرو داسشم‌کلی توبجش زبان‌کاره گردم‌ ولی اول صبح با روشنای روز اولین حرکت مرو ر که مسیر لاغری با ذهن تمرین‌های هرروزم  مرو اون تمرنها میثاق نامه نوارزمان تمرین تلقین تعهد دوره خدا هرگز دیرنمکند ومسئولین احساس خودم روفبول کردن وکلی کارهایی منزل روانجام دادم بعد  داشتم فایل ۱۹ دوره خدا هرگز دیر نمیکند رو گوش دادم بعدازظهر ۶ فایل همین‌مسیر رو پمرو توجزوه که خودم‌نوشتم‌ رو مرو کردم ومطاب اون رو به شکل بهتری به ذهنم‌هدیه دادم واین ساعت کلاس زبان من روز پرباری رو سپری کردم و۳ تا هم‌ دیگاه تو بخشهای مختلف داشتم اکه نشان از افکار وآگاهی که یاد گرفتم‌ ومرو و تکرار اون آگاهی که یاد گرفتم پس من تو دیدم‌ اصلا هیچ زمانی امروز به هدر ندادم 

      کمی احساسهای بدم داشتم ولی خودم و مسیر رو تو دیدم ازهرچیزی که من ازاین مسیر دورکنه نگه میدارم چون دریافت قطاری که تو حرکت هست بهش سنگ پرتاب میشه قطارایستاده که جای پرتاب  سنگ رو نداره 

      افردی دراطراف من هستن‌که به این فرکانس این‌مسیر راه ندارن وبا گفتم‌ مطلبی که از اونها کارم  رو  دست  نمیدوم وبعضی حتی اطلاع ازمسیرم ندارن ولی من کارم  رونصفه کاره رها. نکرده ادامه میدم‌ تا به سطح بالاتری رفته وبه دک درستی راه پیدا کنم‌که این کاره کمک خیلی بیشتری روبه من خواهد کرد انشالله پس این مسیربه یی لاغر شدن که تویدم‌ امدم‌ اتمام‌ نمیشه  به جندین مسیر تقسم میشه وبازم با ادامه دادن مسیرهای جدید وسطح بالاتری پیش میریم من دارم ازبودن تواین مسیر کاری به قدری درمن انرژی زیادی به وجود  آورده  که اصلا خستکی روبه خودم‌ راه  نمیدم تا اخر شب همه کا رهایم روانجام‌میدم وبا خیال راحت به رختخواب میریم اگه کم‌کاری کنم‌اوم شب حس خوبی رو ندارم خیلی کم شاید ۳ یا ۴ بار طی این زمان داشتم ولی به شکر خدا همه سعی خودم رو گذاشتم‌که آگاهی خیلی خوبی توهر زمانی که هستم به خودم ومسیرم بدم به امید خداوند میدونم هر آنچه که امروز یادمیکریم‌ در زمان  آینده به رشد بیشتری خواهم رسید 

      خدا پشت  وپنا هتون. یا حق حق. نگه. دارتون. 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حیرت انگیز
      1402/07/10 20:51
      مدت عضویت: 297 روز
      امتیاز کاربر: 696 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,194 کلمه

      به نام خداوند مصورم 

      سلام خدمت استاد ارجمند و دوستان همگام 

      نتیجه آموزش لاغری با ذهن فراتر از حد تصور است 

      عجب جمله زیبایی من با تمام وجودم این جمله رو حس کردم به شکرانه هدایت بزرگی که خداوند بی همتایم روزی ام کرد در طی این چند ماه که در حال آموختن اصول ذهنی هستم نه تنها لاغری و تناسب اندام بلکه تمام جنبه های زندگی ام تحت تاثیر قرار گرفته 

      بارها شده که تحت آموزش مهارتی قرار گرفته باشم ولی بعد از مدتی چون اون آموزش تک بعدی بود و من به مهارت لازم در آن زمینه می‌رسیدم ادامه مسیر خسته کننده میشد و رها میکردم.

       شاید علت اینکه هر کدام از ما در رشته های مختلف مهارت کسب کرده ایم همین تک بعدی بودن آموزش‌ها بوده 

      ولی در مسیر لاغری با ذهن نه تنها بعد لاغری و تناسب اندام به سرعت و آسانی قابل دسترس است بلکه ابعاد دیگر زندگی ما هم به طرز عجیبی دچار تغییرات مثبت می‌شود 

      نتایج آموزش ذهنی محدود به لاغری نیست 

      نتیجه یادگیری اصول ذهنی در هر چیزی که احساس می‌کنید برای خوشبختی شما لازم است تاثیر گذار است 

      تنوع این آموزش به حدی است که نه تنها خستگی در آن معنا ندارد بلکه از هر بار تکرار هم لذت میبرم و خوب میدانم که در چه مسیر ارزشمندی قرار گرفته ام و خداوند را بسیار شاکرم 

      در این مسیر  هستم 

      در مسیر تناسب فکری دستاوردهای بی نظیری در زندگیم و نگرش‌ها و افکارم بدست آوردم 

      اولین چیز این بود که مسئولیت چاقی خودم و به عهده گرفتم و متوجه شدم فقط خودم هستم که میتونم به خودم کمک کنم نه انواع رژیم‌ها و ورزش‌ها و پزشکان و داروها و یکبار برای همیشه متوجه شدم که هر آنچه امروز دستاورد من شده (چاقی)چیزی است که من سالها آن را با لذت کسب کرده ام و این نفرت امروزی که نسبت به آن دارم تفکری غیر منطقی است من پذیرفتم خودم مسئول چاقی خودم هستم و با خودم عهد بستم که مسئولیت کارم و بپذیرم و در رفع این مشکل هرگز کوتاهی نکنم 

      دیگه منتظر یه منجی که بیاد و من و از رنج چاقی نجات بده نیستم (دکتر و رژیم و دستگاه و دارو و….)و میدونم فقط خودم هستم و خودم 

      و بهانه نمیارم تا  مشکلاتم رو گردن دیگران بندازم چاقی من چیزیه که خودم بوجودش آوردم نه خدا ،نه اطرافیان ،نه نعمتهای خداوند 

      هر آنچه الان هستم چون خودم خواستم باشم پس بهانه بی بهانه 

      دومین چیز این بود که یاد گرفتم  ورودی های منفی را کنترل کنم و اجازه ندهم حال روحی ام دچار چالش و بد حالی بشه و چقدر این یادگیری و فرمول شادی و آرامش برام به ارمغان آورد چقدر دستاوردهای بی نظیری ازش نصیبم شد 

      آدمهای اضافی زیادی اطرافم بودن که جز بدحالی چیزی از اونها سالها بود نصیبم نبود و من هیچ وقت هیچ وقت جرأت حذف هیچ کدومشون و نداشتم ولی اینجا من جسارت پیدا کردم چشمام بینا شد گوشم شنوا شد مغزم کار کرد و فصل جدیدی از زندگی و برام رقم زد و بابت این نعمت هر چقدر شکر گزاری کنم کمه الهی شکرت

      یادگرفتم چطور احساس شادی و آرامش در خودم بوجود بیارم هدفمند زندگی کنم متعهد به مسیرم باشم و  وقت شناسی و یاد گرفتم که هر طور شده هر روز یه کاری برای رسیدن به هدفم انجام بدم و هرگز توقف نکنم 

       اعتماد به نفس و عزت نفسم بسیار بسیار بالا رفته 

      من قبلا آدم بدون اعتماد به نفسی بودم و مقصر نداشتن عزت نفسم و چاقی میدونستم.

       گوشه گیر بودم ،خودم و کوچیک میدیم ،جسارت نداشتم، خجالتی بودم ،از حقم دفاع نمیکردم ،ولی الان هیچ کدوم از این مشکلات و ندارم شاید کمی ته مانده قبل مونده باشه چیزی که گاهی حسش کنم اما خیلی هاش از بین رفته خیلی کمرنگ شدن در حال محو ابدی هستن به حمدالله 

      من چیزهای بزرگی که در کنار آموزش لاغری با ذهن یاد گرفتم و از حس‌های ناب جدیدی  بهره مند شدم 

      دستاورد دیگرم که با نوشتن در سایت اتفاق افتاد قدرت تجزیه و تحلیل من به طرز شگفت انگیزی تغییر کرد و ارتقای زیادی در این خصوصیت تجربه کردم که برایم بسیار جذاب بود و پیشنهادم به دوستان هم گامم این است که در نوشتن دیدگاه حتی شک هم نکنید .

      وقتی شروع به نوشتن میکنم از ابتدا نمی‌دانم چه میخواهم بنویسم و هر چه مینویسم واقعا خداوند جاری می‌کند و من با تمام وجودم این را در هر بار نوشتنم احساس میکنم و بسیار حس شیرین و لذت بخشی است و خدا را شاکرم که از ابتدای شروع مسیر تناسب فکری 

      مو به مو و نخ به نخ طبق گفته های استاد قدم برداشتم و از  این اعتمادی که کردم و وقتی که صرف کردم بسیار راضی و خوشحالم و نتایجی که گرفتم وصف نشدنی است 

      اینجا یاد گرفتم رویاهای دیگران و زندگی نکنم و یا حتی بچه هام و وادار نکنم که رویاهای من و زندگی کنند 

      دیگه حتی ذره ای دلم نمیخواد برای خوش آمد دیگران خودم و آزار و شکنجه بدم یه عمر تمام تلاشم در زندگی راضی نگه داشتن دیگران بود و من قربانی همیشگی تاریخ زندگی خودم بودم 

      یادگرفتم به کم قانع نباشم خداوند خسیس نیست خداوند بخیل نیست هر آنچه من طلب کنم او چندین برابر آن نعمت را به من می‌دهد یاد گرفتم بگم خدایا من لاغری و میخوام و دارم براش تلاش می‌کنم و یقین دارم زمانبندی خداوند دقیق است و من به خواسته ام خیلی راحت و آسان میرسم چون خداوند کار عبث و بیهوده انجام نمی‌دهد خداوند خودش مرا به این مسیر هدایت کرد و خودش در تمام طول مسیر با سختی و آسانی هایش در کنارم بوده و من او را احساس کرده ام پس هیچ ترسی ندارم که پناهم خدایی است که بی مانند است

      من اینجا خودم را باور کردم به قدرت‌های ذاتی درونم آگاهتر شدم و فهمیدم اگر لاغری را می‌خواهم قطعا بدستش می آورم دیگر آرزوی لاغری برای دور از دسترس نیست شاید گاهی شیطان مرا گمراه کند و لیز بخورم اما چون خداوند قدرت مطلق است مرا از شر شیطان و وسوسه و وسوسه گران نجات می‌دهد و با بودن در مسیر تناسب فکری هر روز ذهنم آپدیت می‌شود من یقین دارم خداوند تمام کائنات را برای رسیدن من به هدفم گسیل کرده و هر چالشی هم کائنات در مسیرم قرار می‌دهد درسی در خودش پنهان کرده که من باید آن  درس را کشف کنم 

       من نمی‌توانم رو رها کردم 

      من می‌توانم 

      من حیرت انگیزم من یک شگفتی ساز حیرت انگیزم 

      من ترمز خودم را در مسیر تناسب فکری رها کردم دیگه روی هر گام با وسواس نمی ایستم ترمز ممنوع 

      ترمز باعث میشه شک کنم باعث میشه بلغزم باعث میشه مسیر طولانی و رسیدن به هدف دور دست بشه باعث میشه بترسم تمام انسانهای موفق اهل ریسک هستن ترمز یجا نمی‌کنند من هم ترمز را رها کردم و بسیار این رها کردن ترمز هم نتایج جذابی به من داد 

      دیگه منتظر لحظه طلایی برای گام برداشتن نیستم من خودم لحظات طلایی خلق میکنم من ثابت قدم و مقید آموزش‌هام و دنبال میکنم و از تک تک لحظات زندگیم برای رسیدن به هدفم استفاده میکنم پس با توکل به خداوند با عشق ادامه می‌دهم 

      این چند دستاوردی که کوتاه و مختصر گفتم تنها گوشه ای از چیزهایی بود که من در این مدت کوتاه به شکر خدای مهربانم و آموزش‌های استاد بزرگوارم کسب کرده ام و میدانم خیلی چیزهای زیاد دیگری هست که در انتظار رسیدن به آنها هستم پس

      الهی به امید تو 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ستوده
      1402/05/19 16:14
      مدت عضویت: 233 روز
      امتیاز کاربر: 1905 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 462 کلمه

      سلام اول از همه میخام از شما آقای عطار روشن تشکر کنم به خاطر راه اندازی این سایت عالی واز خدا میخواهم که بیش از پیش شما رو در تمام کارهاتون موفق کنه. من دیروز عضو سایت شدم والان که دارم نظرمو مینویسم خیلی خوشحالم و از اینکه شما نوشته ی منو میخونید هیجان زده هستم و خدا رو شکر میکنم.من تا گام ۵۰ بدون این که عضو بشم از آموزشها استفاده کردم واصلا قصد نداشتم عضو بشم و  دیدگاه بنویسم فقط چون دیگه نتونستم فایلهارو ببینم واز مطالب اونها استفاده کنم مجبور شدم عضو بشم چون شما کاری کردین که فقط افرادی بتونن فایلهارو نگاه کنن که عضو شده باشن و من هم اولش خیلی ناراحت شدم بعدش با خودم گفتم عیبی نداره من میتونم فقط با خوندن متن ها به اهدافم برسم چون من تا حالا تو هیچ سایتی عضو نشدم و این کار برای ذهن من خیلی سخت بود به خاطر همین هم الان هیجان زده هستم و میدونم که همه ی اینها کار خداست چون از لحظه ای که عضو شدم شور و شوق من صد برابر شده با خودم میگم از این به بعد حرفای من رو استاد میخونن و هم چنین دوستان عزیز سایت. دوست دارم چند ساعت بشینم و بنویسم اینقدر که حرف واسه ی گفتن دارم. ولی میخام چیزی رو که تا الان یاد گرفتم رو بگم البته تا اون جایی که یادم بیاد. من یاد گرفتم که احساس حرف اول رو میزنه یعنی وقتی که رفتاری از ما سر میزنه چه غذایی چه غیر غذایی باید توجه کنیم به احساس خودمون که آیا خوبه یا بد وسعی کنیم آگاهانه رفتارهایی رو انجام بدیم که حالمونو بد نکنن رفتارهایی در شان یک انسان چون خداوند برای ما ارزش قایل شده وما رو اشرف مخلوقات آفریده پس ماهم باید سعی کنیم که در تمام جنبه ها و صد البته در غذا خور دنمون شان خودمون رو رعایت کنیم ومن خوشحالم و خدا رو بی اندازه سپاس گذارم که به جایی هدایت شدم که میتونم با یادگیریه مطالب فوق العاده ی این سایت به خواسته ی خدا عمل کنم . من عاشق خدام . عاشق هر چیزی که منو به یاد اون بندازه ومن عاشق مطالب این سایتم چون حس میکنم همه ی مطالب الهی هستن و وقتی اینجام حس بسیار خوبی دارم حس خوشحالی عمیق که نا خودآگاه لبخند میزنم و فکر میکنم همه ی دوستان هم مثل من باشن چون همه ی انسانها ذات پاک و خدایی دارن و هر چیزی رو که مربوط به خدا ببینن عاشق اون میشن.مطالب این سایت در همه ی جنبه های زندگیمون مفیده و من میخام تا آخر عمرم از این مطالب استفاده کنم. و آرزو میکنم که هر روز به استفاده کننده های این سایت اضافه بشه و به شمار انسانهای خوب و با ایمان افزوده بشه.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5956 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 30 کلمه

        سلام و درود
        به سرزمین لاغرها خوش آمدید
        حضور در جمع شگفتی سازان و فعالیت کردن خودبخود ذهن را برای شگفتی ساز شدن برنامه ریزی می کنه
        منتظر خبرهای عالی شما هستم👌

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار ستوده
          1402/05/19 19:45
          مدت عضویت: 233 روز
          امتیاز کاربر: 1905 سطح ۳: کاربر پیشرفته
          محتوای دیدگاه: 51 کلمه

          خیلی ممنونم استاد بزرگوار .درسته من همین که عضو شدم احساس میکنم بهتر مطالب رو درک میکنم اصلا فکرشو نمیکردم تا این حد عضویت و نوشتن در سایت تاثیر گذار باشه انشاالله یک روز نتیجه ی فوق العاده ی خودم رو به شما ودوستان خوبم اطلاع میدم .با سپاس از شما.

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار عطا
      1401/12/22 08:19
      مدت عضویت: 448 روز
      امتیاز کاربر: 11045 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 919 کلمه

      سلام و درود 

      نکته قابل توجه در این فایل برای من کارکرد دائمی شیطان بود و اینکه ما خودمون اگه روی باورهامون کار نکنیم چون شیطان همیشه کار می کنه پس علفهای هرز ذهن زیاد میشه و ما نابود میشیم . 

      اما در عوض ما هم خدا رو داریم . یعنی همونجور که شیطان دائما داره وسوسه می کنه خدا هم دائما داره هدایت می کنه . خدا هم لحظه ای از ما دور نیست و اونم دائما داره بهمون راه درست رو از راه شیطان نشون میده . 

      راه خدا راه حال خوب هست و راه شیطان راه حال بد . 

      اما نقش من این وسط انتخاب هست . انتخاب کنم که راه خدا رو انتخاب کنم یا راه شیطان رو . 

      راه توجهات مثبت رو انتخاب کنم یا راه توجهات منفی رو . راه  پرورش افکار مثبت رو  انتخاب کنم یا پرورش افکار منفی رو . 

      راه چسبیدن به آرزو رو انتخاب کنم یا راه رهایی آرزو رو . 

      من همیشه انتخابگرم بین راه خدا و راه شیطان . 

      بین حال خوب و حال بد . 

      جالبش اینه وقتی راه خدا رو انتخاب می کنم حتی ذهنیتم نسبت به شیطان مثبت میشه . 

      به قول شما شیطان رو هم موهبتی میدونم که  در جهت خواسته ام داره منو هدایت می کنه حالا با چراغ قرمز .

      وقتی حالم بد میشه شیطانه که داره بهم چراغ قرمز نشون میده که ایست کن . وقت ایست کردنه . راه رو رها کن . نرو . ادامه نده . حالت بد میشه . حال بد یه نعمته درست مثل حال خوب که به ما میگه تغییر جهت بده . منتها ما بلد نیستیم از شیطان استفاده کنیم . 

      به نظرم ما اینجا داریم یاد میگیریم حتی از نیروهای منفی هم به نفع نیروهای مثبتمون استفاده کنیم . 

      شناسایی باورهای چاقی دقیقا همینه . ما باورهای چاقی رو شناسایی می کنیم . از روی چی میفهمیم باور چاقیه . از روی حسمون . حس چاقی که در ما شروع به کار کنه یعنی  باور چاقی فعال شده . یعنی توجه به چاقی کردیم . یعنی تصویر سازی چاقی کردیم . 

      پس شیطان داره رو نشون میده . آقا وقت ایسته . ایست کن . ادامه نده . حال بدتو متوقف کن . این راه رو ادامه بدی حال بدت بیشتر و بیشتر میشه . 

      پس علاوه بر خدا شیطان هم داره مارو هدایت می کنه . 

      و ما در این راه حتی فنون برخورد با شیطان رو هم  یاد میگیریم  .  دقیقا مثل برخورد با مواد غذایی که چطور بهش حس چاقی نداشته  باشیم . با احساسات چاقی نخوریمش . نسبت بهش محدودیت در ذهنمون ایجاد نکنیم . ولع ایجاد نکنیم . با حس عجله و با حس چاقی سیری ناپذیری نخوریمش . به خودمون بی احترامی نکنیم . رفتارهای دون شان انسانی نداشته باشیم . در عین حال نسبت به رفتارهامون بد بین نباشیم . رفتارهای چاقی به خودمون نسبت ندیم . انتظار لاغری و تامین انرژی از رفتارهای غذایی داشته باشیم . با رفتارمون به صلح برسیم  و بدونیم انتخاب خودمون بوده تا به خودمون قدرت بدیم نه اون رفتار . 

      خب حالا نوبت به این رسیده که من در مواجهه با شیطان هم برخورد مناسب از خودم نشون بدم . 

      اول شناسایی باورهای شیطانی . 

      باورهای شیطانی باورهایی هستن که امتداد در اون مسیر  حال منو بد می کنه . خب شیطان با چراغ قرمز خودش که حال بد منه داره به من میگه این مسیر اینجوریه . میخوای انتخاب کن میخوای نکن . تازه باز با انتخاب خودم برام خوشگل هم می کنه . مثلا مسیر چاقی . ما مسیر سخت چاقی رو برای خودمون راحتش کردیم و شیطان هم تا میتونست در این راه کمکمون کرد و راه رو راحتتر نشون میداد برامون . خب اون کمک میکرد که راه سختتر نشه که حالم بدتر نشه . ولی از یه جایی به بعد ما حتی از شیطانم جلو زدیم . از یه جایی به بعد حتی شیطانم داد میزد نرو نرو اونجا حالتو بد می کنه حتی منم همراهت نیستم که راه رو برات آسون کنم . نرو . یعنی از یه جایی به بعد شیطان از ما درس میگرفت . بله ما شیطان رو هم تابع امیال خودمون کردیم و حال بدمون روز به روز بیشتر و بیشتر میشد . یعنی الارم ها و چراغ قرمزها همچنان بود تا جاییکه بالاخره با هدایت خدا ما ایست کردیم و جهت حرکت رو تغییر دادیم و توبه کردیم و از مسیری که تخته گاز داشتیم میرفتیم برگشتیم . 

      به نظر من گناهمون رو گردن شیطان انداختن هم نوعی قدرت دادن به شیطانه . در حالیکه شیطان رو هم خودمون ساختیم با توجهات منفی بهش قدرت دادیم . باهاش مبارزه کردیم و شیطان رو بزرگ و بزرگتر کردیم درست مثل چاقی . ما با مبارزه کردن با چاقی اون رو بزرگ و بزرگتر کردیم  ولی در اینجا فهمیدیم با چاقیمون هم باید به صلح برسیم . پس با شیطان هم باید به صلح برسیم و دست از مبارزه باهاش برداریم . 

      چون اونم یه موهبتیه که داره در مسیر لاغری با ایجاد حال بد باورهای چاقی رو بهمون نشون میده . 

      ما وقتی حالمون بد میشه کارمون اینه ایست کنیم  . تفکر کنیم . دارم چیکار می کنم حواسمون رو جمع کنیم . باور رو شناسایی کنیم و جهتش رو تغییر بدیم تا حال خوب بهمون دوباره رو کنه . هر وقت حالمون خوب شد یعنی آلارم های شیطان تموم شده . یعنی باور درست رو انتخاب کردیم و با حال خوب در مسیر امتداد میدیم . 

      در عین حال به آرزو نمیچسبیم . به لاغری نمیچسبیم . بلکه به تلاش ذهنی خودمون در این مسیر زیبا ادامه میدیم تا نتایج خود به خود خودش رو به ما نشون بده . 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار صالحه
      1401/12/16 14:48
      مدت عضویت: 429 روز
      امتیاز کاربر: 46645 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 665 کلمه

            سلام عید برعاشقان مبرک باد

       نیمه شعبان نیمه راه چه فال نیک جه روز زیبا خوشاانان که الله یارشون بود 

      وفتی من به کار کردن همسر دقت دادم اون برای بازکردن هر پیچ از یی اچار استفاده میکنه این اچارها به تعداد زیا دهست ولی وفتی میخواد از ابزار برای همه پیچهای کا ربگشه ازاچار فراسنه استفاده میکنه 

      ما با رود به این سایت اول از نظرم خودم فقط برای لاغریی بود تامتناسب بشم روزی که وارد شدم از چاقی دیگه به عرش رسیده بودم حا دلم اوضاش خراب خراب حسم اون خراب شادی آز ته قلب نداشتم اگه بود زود گذر چون جسمم به قدری فشار روی مغزم داشتم فکر کردن هم درست انجام نمیشد اینها وهمه من رو به این سوی از طرف خداوند هدایت شدم به این مسیر روز اول که واردم شدم مثل کسیکه وارد یی دنیایی دیگه شدم رفتارمیکردم عجیب بود کنک  بودم ابنجا چه خبره این افراد این جاچه کار میکنن یعنی چی وچراهای فراون توی ذهنم روشن میشد دلم میخواستم تویی هر بخش برم  اونجا چه خبره من تا اون روز در خودم این حس کنجکاویی نداشتم در هیج زمینه به این شدت نبود .خودم ارام کردم شروع به اول رفتم دوره صد گام دوسه تا فایل دیدم نجوای ذهنی اون روز اسمشو نمی دوستم شروع شد حوصله دارریی ۱۰۰روز دنبال کنی ابن روش نتیجه نداره شاید وحتما بی فایده است این همه وفت صرف کنی برای هیچ  برو ۱۲ قدم اونجا دور یاد بگیر تمام هم زود یا گرفتی وهم سریع تموم میشه وزودنتیجه می گیری  دره ۱۲ قدم شدم گفتم این یاد بگیرم تمام شده وفتی تموم شدبه خودم گفتم همین من که خیلی چیزی یاد نگرفتم چون احساس کرده

      خلاصه همه مطالب بود به خودم گفتم من خیلی تغییر در خودم ندیدم یاد اوری  میکنم تویی این دوره من ازنوشتن فراری بودم تویی یی دفتر بزگ یاداشت میکردم  رفتم قسمت صد گام از هر گام یاد گیری رو درست درست انجام دادم تا رسیدم به گام که شما ازما میخواستید برای شما بنوسیم شما از خوندن دیگاهای لذت مبرید تازه کار شروع شد روز اول به قدری سخت بود که نگو نمی دونم چرا هی  پشر فت اموزش درمن تاثیرات شو گذاشت حالا ازامروز دارم به خودم میگم این ۱۰۰ گام تمام بشه چه کار کنم چطور ودر کجا ادامه بدم چون تاثیراتشو فقط درلاغریی نیست در همه جنبه دارم حس میکن

      من این دوره وتاثیراتشو در هر زمینه وکارکردشون برای خودم

                            )(  آچار فرانسه    )(    

        نامگذاری میکنم تمام اچاریی رو باز میکنه چون همه کاره هست این اموزش ذهنی تویی کسب کار تویی همسر داری تویی ثروت تویی روابط با  دیگران تویی احساستویی ارامش عزت نفس  تویی شادی  تویی همه همه مسیرکار برد داره اگه مابخوایم استفاده کنیم وفتی مابذر گاشتیم داره رشت میکنه هر وفت ازش عافل بشیم به گیاهمون اسیب زدیم اگه بهش رسیدگی نکینم میسوزه میگنده خراب میشه تشنه میشه علف هرز ودروشو میگیره وگیاهمون خراب میکنه ولی اگه بهش برسیم یی درخت تومند میشه که با رشتش سایه عظیمی به اطراف میده وانتهایی نداره  من در یی فیلم دیدم زیر سایه یی درخت تنها یی درخت خدود۱۰۰ نفر جلسه داشتن ما انسانها وفتیبه ابن دوره وارد میشیم ازچاقی فراری وراه نجات میگردیم ولی غافل از اینیم که این همه این اموزشهایکه مادیدم سر منش اون چاقی که ما به واسته اون انحاهستیم ویاد گیری این همه مطالب موفید پاداش این اضافه وزنه و تاثیرات این اموزشهای در همه جنبه های زندگی کار امد هست یادگیری برای ذهنتا زمانی که ما نفس میگشیم باید ادامه داشته باشه متوفق نمیشه چون انتهایی نداره توی این مسیر کنترل ذهن  یادگیری اصولی کار ذهن    توجه به نکات مثبت      احساس خوب    تا مازنده هستم ادمه دارباشه اگه ما ازاین دو ره غافل بشیم نجوای ذهنی مثل علفهای هرز تمام کارمون رو خراب میکنه جون شیطان قسم خورده وتلاش شیطان۲۴ ساعت هست ولی کار ما زمان انجامش کمه برای پیروزی باید استمرا وتااخر عمرباشه تا از مسیرخارج نشیم به امید خدا.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار مریم
      1401/12/07 22:27
      مدت عضویت: 504 روز
      امتیاز کاربر: 4810 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 585 کلمه

           “به نام خداوندی که همه نور است و امید “

      درود و سلام ؛

      گام پنجاه و دوم : نتیجه فراتر از حد تصور است ؛

      امروز یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ به لطف خداوند توانستم گام پنجاه و دوم را بردارم .همه ی ما در زندگی خود مهارت های مختلفی را کسب کرده ایم مانند :مهارت رانندگی ،نقاشی ،نواختن یک نوع ساز ،آشپزی ،نجاری ،مکانیکی و … در همه ی این آموزش ها نتیجه محدود به موضوع مورد آموزش بوده است .به عنوان مثال نتیجه ی آموزش نجاری در نهایت نجار شدن می باشد. در همه ی آموزش های فیزیکی نتیجه فقط به دست آوردن مهارت در یک موضوع مشخص است .اما آموزش های ذهنی با تمام آموزش های دیگر متفاوت است به این دلیل که نتیجه ی آموزش ذهنی قابل پیش بینی نیست .وقتی ما شروع به یادگیری اصول و قواعد کار ذهنی می کنیم نتایج آن به اندازه ی باور ما در تغییر کردن می تواند گسترده باشد.به همین دلیل است که دوره های آموزشی لاغری با ذهن نتایج فراتر از متناسب شدن برای ما استفاده کنندگان در بر دارد .چرا که وقتی ما به شکل اصولی قواعد کار ذهنی را می آموزیم و ذهن ما در هماهنگی با روح درونی ما و جسم ما قرار می گیرد نتایج قابل تصور نیست .این تغییرات به قدری چشمگیر و لذت بخش است که استفاده از آموزش های لاغری با ذهن تحول عظیمی در زندگی ما ایجاد می کند و همه این ها لطف خدا در تنظیم قوانین جهان هستی است .خداوند بزرگ و توانا ، سیستم ذهنی ما را به شکلی تنظیم کرده است که می تواند خالق شرایط خود در دنیای مادی باشد و فردی که شجاعت اقدام کردن برای یادگیری آموزش های ذهنی را داشته باشد، نتایج عالی پاداش اقدام او خواهد بود . 

      دوره های آموزش لاغری با ذهن از این رو که به صورت کاملا عملی طراحی شده است ، تاثیر فوق العاده ای در کسب نتایج عالی دارد چرا که ما در این دوره با تمرین های زیادی که انجام می دهیم به سادگی کنترل ذهن و تمرکز بر خواسته و چگونگی تغییر احساس خود به احساس عالی را می آموزیم و با استفاده از این آموزش ها در روند روزمره می توانیم نتایج عالی را در زندگی تجربه کنیم .این پروسه نیاز به آموزش و تمرین دارد، چرا ؟! چون در قسمتی از ذهن ما همیشه شیطان که قسم خورده است تا آخرین لحظه تلاش کند تا ما را از راه به در کند و ناامید و بی ایمان و همیشه ناراحت و نگران باشیم ، وجود دارد و بیست و چهار ساعته با ضربه های کوچک در این راه استمرار دارد و تلاش می کند و همین ضربه های کوچک بالاخره کار ساز می شوند ، در صورتی که ما نهایتا دو یا سه ساعت در روز کافی است که تلاش کنیم تا از رشد و نمو افکار و باورهای منفی در ذهن خود مانند علف هرز جلوگیری کنیم  چون خداوند تضمین کرده است که اگر انسان با ایمان و یقین و باور به خدا و خود ، در مسیر درستی که قرار دارد تلاش کند خوشبختی و سعادت او قطعی است زیرا همیشه نور و روشنایی و خیر  پیروز بر تاریکی و شر می باشد تنها اگر خود ما با توکل بر خداوند آن را بخواهیم .پس نتیجه می گیریم که نتیجه فراتر از حد تصور است برای آنان که با اشتیاق و انگیزه در مسیر لاغری با ذهن حرکت می کنند و این برای من و شما هم مسیران عزیز نیز صدق می کند .

      “یا حق ”

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار متعهد بمان
      1400/11/05 17:27
      مدت عضویت: 1671 روز
      امتیاز کاربر: 5293 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 247 کلمه

      سلام به همه

      من امروز به یه موردی برخوردم که نمیخوام تعریفش کنم ولی باعث شد به خودم بیام و بیشتر به لاغری با ذهن ایمان بیارم و با تعهد خیلی خیلی بیشتری این مسیر و ادامه بدم، انگار یه تلنگر از طرف خدا برای من بود نمیدونم هرچی که بود ایمان و تعهد منو به درست عمل کردن و بودن تو مسیر بیشتر کرد، و مطمئنم از امروز به بعد نتایج شگفت انگیزتری رو خواهم داشت که در آینده بهتون میگم

      آموزش ذهنی مال یه ماه و یه سال نیست مال کل عمرمونه، همین لاغری با ذهن برامون کم نتیجه داشته؟؟؟ لاغری فقط یه قسمتشه، من جواب سوالایی رو از این فایلها گرفتم که اصلا ربطی به لاغری نداشته، تونستم به خیلی از نجواهای ذهنم کنترل داشته باشم، آرامشم عالی شده، خودمو دارم با 1 ماه قبل خودم مقایسه میکنم و میدونم عالی تر هم میشه، من حتی تو این هفته اونجوری که خودمو راضی کنه عمل نکردم ولی فایلهامو گوش دادم چرا‌؟؟ چون تو خیلی از جنبه های زندگی کمکم میکنه، فقط برای لاغری بهشون گوش نمیدم، این مسیریه که نتیجش واقعا فراتر از تصور ماست

      حتما برای همتون پیش اومده که مدتی عادات قبلی رو ممکنه تکرار کرده باشین و باعث کلافگی تون شده باشه منم تو همین نقطه بودم که باز هم خدا با یه تلنگر منو به خودم آورد و گفت تعهد نداشته باشی چیزی که نمیخوای اتفاق میفته

      و من با تعهد واقعی از امروز ادامه میدم و مطمئنم سورپرایزهای خدا تو راهه

      5 بهمن 1400

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار من میتونم تغییر کنم
      1400/10/24 18:36
      مدت عضویت: 1006 روز
      امتیاز کاربر: 1306 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 260 کلمه

      سلام
      لاغری با ذهن در تموم جنبه های زندگی و انسان اثر میزاره من خودم رفتارم خیلی فرق کرده اعتماد بنفس خویشتن دوستیم سلامتیم روابطم
      لذت بردن پس لاغری با ذهن در تموم جنبه ها اثر داره
      مم از چاقی خودم ممنون ک منو با این مسیر اشنا کر د تا علفهای هرز ذهنمو یک ب یک کمرنگ کمرنگ کنم
      ما مدام از بیرون خودمون در حال تعلیم و شنیدن هستیم اونها متوقف نمیشن پس اگه از اینور منو ادامه ندم ک با اونها پر میشه واون خودشو نشون میده ما مثل دورنگ میمونیم سبز و قرمز
      یک برنامه ای شروع شده ب اسم جوکر فوق‌العاده برنامه خنده داریه اونها بابد طبق قانون جلوی خندشونو بگیرن و اونها سعی میکنن نخندن ولی اطرافیان مدام در تلاش برای خندون اونها هستن مثل ماک داریم ذهنمونو کنترل میکنیم ولی اطرافیان ک نمیخوان پس از اینور من اگه تلاش نکنم رنگ قرمز بیشتر نمایان میشه و از راه درست تغییر مسیر میده
      قبل ایم دوره من ب هیچ وجه از انجام کارهام احساس خوب نداشتم مثلا همیشه ک خونمو گردگیری میکردم حرص میخوردم میگفتم اخه یعنی چی اینها هی کثیف میشن وای الان من اونهارو با حس خوب انجام میدم و لذت میبرم
      اگه من استمرار در تمیز کردن نداشته باشم اونها هی روشون پر میشه از گردو خاک و زیبایی خودشون از دس میدن هم غیر قابل استفاه میشن اگه یبار پاک نکنم نمیگه دیروز پاک کرده کثیف نشم سیستم اینه
      پس ماهم باید در ورودی هامون کنترل ذهنمون مدام استمرار داشته باشم و زندگیش کنیم یادش بگیریم و عمل کنیم و لذت ببریم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فریده حسنی
      1400/10/08 00:37
      مدت عضویت: 1583 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 971 کلمه

      جلسه ۶۱ تکرار 

      نتیجه فراتر از حد تصور است 

      سلام و درود به همراهانم و استاد گرامی ،سپاسگذار خداوندم که چند روز صبح ها استاد عزیز لایوهاییو میذارن و ما هم استفاده میکنیم و در مسیر قویتر حرکت میکنیم ،امروز هم در مورد شور و اشتیاق صحبت کردن و باز هم برای من تداعی شد که در تمام مراحل زندگی این حس عالیو زنده نگه دارم و سرگرم روزمرگی ها نشم و در ناخوداگاهم زندگی نکنم

      جالبه که ۲ خط اول مقاله امروز هم در مورد اشتیاق و انگیزه است ، دنیای multi verse ( متافیزک) دنیای بینهایت وسیعیه که به شعور کیهانی وصله ،یه نوع آگاهیه که نمیشه براش حد و اندازه قائل شد ،دنیای زمان_ مکانه ،یعنی میشه در بی زمانی در هر مکانی بود

      این روزها که بر اثر تضادهایی مجدد  به کتاب های دکتر جودیسپانزا هدایت شدم تازه متوجه میشم ما چقدر میتونیم ماوراءطبیعه زندگی کنیم ولی متاسفانه در زندان ذهن و ذهنیت ها گیر کردیم 

      دنیای آگاهی میتونه مارو به هر آنچه میخواییم برسونه به شرط یادگیری و تمرین کردن ،برای همین وقتی وارد دوره های ذهنی میشی ،تغییراتی در کل زندگیت بوجود میاد ،خیلی ها خبر ندارن که در مغز و سیستم درونیشون چه اتفاقاتی در حال رخ دادنه و زمانیکه ما داریم غر میزنیم که چرا زودتر نتیجه نمیگیریم اگر ادامه بدیم ،مسیرهای جدید  سیناپسی مغز در حال بوجود اومدن هستن

      و موضوع مهمی که متوجه شدم و قبلا هم بارها تکرار کردیم ولی درکم به این واضحی نبود اینه که  باید باید احساساتی مثل نگرانی ،غم ،حس شکست ،ترس وووو جاشونو با احساسات  متعالی مثل سپاسگذاری ،عشق ،شادی ،محبت ووو عوض کنن 

      احساسات متعالی دقیقا روی انرژی درون اتم ها اثر میذارن و دنیای جذاب تریو برای ما میسازن ،همون فرمول طلایی حال خوب ،اتفاقات خوب ،که اگر بتونیم نگاهمونو به هر موضوعی که قبلا ناراحتمون میکرد تغییر بدیم و یجوری حال خودمونو ببریم بسمت بهتر دیدن ،یواش یواش میریم بسمت تشکیل احساسات متعالی ( البته که نباید با احساسات ناراحت درون بجنگیم،  بعد از دیدن و پذیرفتنشون ،باید ازشون رد بشیم)

      اگر بخواییم آموزش های ذهنیو به چاقی و لاغری ربط بدیم ،باز هم احساس خوب ،اولین قدم برای رفتن تو مسیر لاغریه ،چونکه جهان هستی با احساسات و افکار ما شکل میگیره ،اینکه قبلا به چه چیزهایی فکر میکردیم و چه احساساتیو تجربه میکردیم ؟

      دیگه همه افراد چاق میدونن چه احساسات درب و داغونی به جهان ارسال کردن و همونها به خودمون بازتاب شده ،در واقع نگاه ما نگاه قشنگی به سلول ها نبوده و الان میدونیم که اتم ها فقط به نگاه ما پاسخ میدن و شکل ماده میگرن 

      با یادگیری و تغییر محتویات ذهن ،آرام آرام احساسات و افکار ما بهتر و زیباتر و امیدوارانه تر شدن ،که همه اینها احساسات متعالی هستن که مارو میبرن تو مسیرهای رشد و نور 

      برای همین تو بیشتر جنبه ها حال زندگیمون خوب شده ،چونکه انرژی با کیفیتری در بدن،مغز و جهان ساطع میشه ،همه چیز در جهان انرژیه ،الان چه انرژی داریم ساطع میکنیم ؟ انرژی اطمینان ،انرژی عشق به خود، انرژی صلح با خود و با خدا ،انرژی عشق به همه چیز و همه کس

      انرژی زیباتر شدن ،قشنگتر شدن ،لایق تر بودن ،انرژی ارزشمندی ،اعتماد بنفس ،شادی ،حال خوب،انرژی آرامش ووو

      ما خوبخود با تمرینات در مسیر انرژی های خوب قرار گرفتیم و اگر ادامه بدیم ،همچنان در حال تولید نگاه ناظر زیبا به خودمون و جهانمون هستیم ،در واقع جهان بینی ما تغییر کرده 

      در مسیر انرژی های خوب ،فقط اتفاقات خوب هست ،تو وسط جاده انرژی های خوب  یدفعه یه اتفاق مرتبط با انرژی سیاهی که نمیاد ،ما میتونیم یا به سمت لاغری بریم یا چاقی ،اگر داریم بسمت لاغری میریم یعنی تو ریل قطار حرکت بسمت ایستگاه لاغری هستیم و اونجا خبری از چاقی نیست ،ایستگاه قطار چاقی جای دیگریست 

      پس همواره با اشتیاق در مسیر جاده لاغری و انرژی های عالی باشیم تا هدایت بشیم به جاهای زیباتر ،راحتر ،شادتر و متناسب تر 

      یکی از مزایای دوره های لاغری با ذهن اینه که تمریناتی برای اتجام دادن داریم که مارو هدایت میکنه بسمت جلوتر رفتن و آموزش ها در حد گوش دادن چندتا فایل خلاصه نمیشه و هر روز چیزی برای نوشتن و تفکر کردن داری 

      انجام همین تمرینات که به ذهن ما نقشه راه نشون میده ،مثل افرادی که به دنبال گنج هستند و با یک نقشه به مسیرشون ادامه میدن که اگر نقششونو گم کنن نمیتونن مسیر رسیدنو پیدا کنن 

      ما هم هر روز به ذهنمون نقشه میدیم ،هدف میدیم چونکه نقشه و هدفی که قبلا در ما سیو شده ،نقشه خوبی نیست ،مثلا نقشه چاقیه ،فقره ،شکسته ،بیماریه ووو حالا متوجه شدیم اونهارو نمیخواییم ،خب نقشه جدید میدیم وگرنه ذهن برمیگرده مجدد به برنامه های قبلیش و اونهارو اجرا میکنه 

      پس بودن در مسیر ،هر روز اطلاعات جدیدمون رو تقویت میکنیم و بدونیم که با تکراره که اطلاعات میچسبه به سطح مغز ، حالمونو خوب نگه میداریم ،انرژی هامونو تعدیل میکنیم ( مراقبه و سکوت ذهن) از آموزه ها در عمل استفاده میکنیم در واقع آموزش هارو زندگی میکنیم و بعد میبینیم که چقدر تغییر و رشد در ما ایجاد شده و ما کیلومترها با شخصیت قبلیمون فاصله گرفتیم که حتی به یاد نمیاریم که کی بودیم و تمام گذشته چاق خودمونو یک توهم میبینیم 

      و چاقی برامون تبدیل به برکت و پیدا کردن راه های بهتری برای زندگی میشه ،برای رشد میشه ،ما مثل قبل لاغر نمیشیم ،ما از ریشه لاغر میشیم ،ذهن ما سبک میشه  از ترس ها ،از شکست ها ،از چاقی ها ووو

      وقتی ذهن و مغز سبک بشه ،ما حس سبک بالی خواهیم داشت اونوقت لاغری ما یه مزه دیگه داره که باهاش خیلی چیزا اتفاق افتاده مثل کرم ابریشمی که پروانه میشه ،با عشق و آزادی لاغر میشیم که هیچ اطلاعات  مضری دیگه در ما وارد نمیشه ،ما به اصلمون نزدیک میشیم ،پس مدل لاغر شدن ما تعمق برانگیزه 

      و خدارو سپاسگذارم که هنوز با اشتیاق در مسیر هستیم و به یاری و حمایت رب العالمین به موفقیت های بزرگی خواهیم رسید که در شان ما باشه  

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار من میتونم تغییر کنم
        1400/10/24 23:53
        مدت عضویت: 1006 روز
        امتیاز کاربر: 1306 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 16 کلمه

        سلام
        دوست عزیر واقعا نوشته زیبایی بود یک تصویر زیبا برای من از اینده دادی ممنون

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faribadeghani1371@gmail.com
      1400/10/06 10:18
      مدت عضویت: 1006 روز
      امتیاز کاربر: 1306 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 277 کلمه

      سلام
      لاغری با ذهن یک سبک زندگیه ک اضافه وزن باعث شدمن با این سبک اشنا بشم و تغییر کنم تغییری ک برام خیلی شیرینه اونقدر تغییر رفتاری داشتم ک ب اونها خیلی بیشتر احتیاج داشتم تالاغری
      مطمئنم اگه لاغر بودم باز شاد نبودم چن بلد نبوم احساس خب حفظ کنم
      لاغری با ذهن پکیج تغییره
      من خیلی خوشحالم ک تو این مسیرم ب قول استاد هر چقدر ک پیش میری بیشتر تشنه اگاهی میشی انگار ک ی گونی نمک خوردی اونطوری ک مشتاقی ک بشنوی تو مسیر باشی لذت ببری
      من حتی تو خوابم نمیدیدم ی روزی بشه فریبا ارامش داشته باشه بیخیال باشه
      لاغری با ذهن راه برای رسیدن ب هر انچه ک میخوای
      من ب خودم و ب این مسیر ایمان دارم
      من با گوشی ک فایلها رو میدیدم چشمام میسوخت ی الهام کوچک ک گف گوشیت حالت چرخش داره
      من اونو زدم و اون فایل برا سه برابر بزرگ شد ومن خیلی خیلی از دیدن فایلها لذت بردم خیلی چشمام فرق کرد
      من اون امکان داشتم ولی با اینک روزانه چندین بار هم میدیمش اما ازش استفاده نمیکردم از مزایاش لذت نمیبردم با اینک داشتش
      لاغری با ذهنم همون چرخش هستش من لاعری دارن شادی سلامتی دارمشون ولی استفاده نکردم بلد نبود نمیدونستم ولی لاغری با ذهن ی الهام شیرین بود ک با استفاده کردنشون انگار ک دکمه فعال هر کدوم ار اینها رو زدم
      دنیای من بزرگ شد خودم بزرگ شدم افکام بزرگ شد
      لاعری با ذهن همون مروارید توی صدفه تا بازش نکنی نمیتونی از دیدنش لذت ببری
      فریبا بدون ک باید برای دیدن اون مروارید باید هر روز بری اون صدف بازکنی تا لذت ببری تا بدرخشی تا
      نور اون مروارید بتابه ب تو

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ملکه عشق
      1400/10/02 20:07
      مدت عضویت: 1196 روز
      امتیاز کاربر: 10303 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,064 کلمه

      به نام خدایی که جریان حضورش آرامش است 

      درود بر استاد همیشه همراه و هم نیمکتی های مجازی پاینده باشد🍃🌸

      نتیجه آموزشهای ذهنی فراتر از حد تصور است …

      ما در تمام مسیر زندگیمون از کودکی تا به امروز آموزشهای بسیاری در زمینه های مختلف دیده ایم گاهی از اطرافیان و گاهی با ثبت نام در کلاسهای آموزشی کلاس نقاشی یا خوشنویسی کلاس گل آرایی یا خیاطی کلاس تایپ یا فتوشاپ و در نتیجه در همان زمینه توانستیم به اندازه ای که علاقه داشتیم و استمرار داشتیم موفق باشیم 

      اما به نظر من مادر تمام آموزشها (آموزش ذهنی است …یعنی پایه و مقدمات باید آموزش ذهن باشه و اگر اینطور بود ما در هر زمینه ای که شرکت می کردیم یک نتیجه فوق العاده می گرفتیم شاید انقدر این کلاس و اون کلاس نمی کردیم و در جایگاه و مسیر طرح الهی زندگیمون قرار می گرفتیم ؟!..)

      خیلی از آموزشها را رها کردیم یا کاربردی در زندگی ما ندارند شاید هم در زمینه ای موفق بودیم و همچنان داریم ادامه می دهیم و مهارت استادی داریم ؟!

      اما نتیجه ی آموزش های ذهنی در بر گیرنده تمام جوانب در زندگی ما هستند یعنی با یک تیر بی نهایت نشونه داریم می گیریم چون اینبار از مبدا از درون از ریشه داریم به پیرامون نگاه می کنیم و اصلاحشون می کنیم …

      در دایره قسمت ما نقطه پرگاریم (حافظ)

      تناسب اندام و طبیعی شدن حق طبیعی ماست همسویی با ذات الهی و کائنات یک صلح درونی و بیرونی برامون ارمغان میاره ولی این اضافه وزن یک بهانه ای شده برای  اینکه ما به گنجی دسترسی پیدا کنیم که درروجودمون مخفی است و اون فطرت پاک ما هست شاید با هر قدم ایمان بیشتر روزنه ای نورانی از آن گنج عیان می شود که تمام زندگی ما را روشن تر می کند شاید هم هر قدم نزدیک شدن به آن گنج احساس نزدیکی و پیوندی عمیقتر ایجاد می کند نمی دانم ؟!آن اقیانوس بی پایان است که فقط من تا کنون در ساحلش قدم زده ام و سرمست شده ام 😇

      ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ 

      پس یادمون بمونه هیچی تو این عالم بد و متعفن نیست حتی از درون فاضلابها گلهای معطر و چشم نواز رشد می کنند همانطور که دردو رنج از چاقی هم ما را به فراسوی عالم ماده سوق می دهد .

      وقتی دوسال پیش به لطف یکدانه ام به مسیر خودشناسی هدایت شدم اولین دغدغه ام رهایی بود چون در اسارت و فشار همه جانبه ای از زندگی بودم و آنچه عمری با ذهن ناآگاهانه ساخته بودم همچون زالوهای بسیار انرژی خوار مرا قورت می دادند و همین که به اولین تمرین عمل کردم که کنترل ورودی های ذهنم بود خیلی زود احساس آرامش را تجربه کردم و اولین خواسته ام لاغری بود روزها در دفتر آرزوهام می نوشتم و خودم را تصور می کردم که قدی کشیدی و اندامی لاغر دارم .درسته که تمام جنبه های زندگیم نیاز به بهبود و بازسازی داشت اما فشار چاقی باعث می شد رویای لاغری اولین خواسته من در سطر یک دفترم باشد …ولی هرروز معجزه ها اتفاق می افتادند من در سکوت با دنیای درون خودم هرروز در پی ماجراجویی بودم و در بیرون همه چیز خودبه خودی داشت درست می شد همسایه ای به خاطر تعمیر نکردن کف منزلش چندین بار باعث زحمت برای ما شده بود و هیچ اعتنایی نمی کرد ….با کمال احترام خودش آمد و تعمیرات منزل خودش و سقف ما را انجام داد …یکی از بستگان که از ازدواج من تا اون روز منزل ما نیامده بودند فقط انگار آمده بودند تا کارهای قفسه بندی و رسیدگی به منزل ما را انجام دهند؟!

      واین فقط شروع داستان بود به لطف و اراده خداوند تا به امروز تغییرات خیلی گسترده در تمام جنبه های زندگی و به خصوص عزت نفس و رهایی از شرطی شدگی های آداب و رسوم داشته ام و تا آخرین نفس با عشق با شوق با اطمینان این مسیر مستقیم و پرنعمت را دنبال می کنم 💪💪👑…

      یعنی در نظر من راه دیگری نیست نمی تونه باشه راهی که خودش هرروز ارتقا پیدا می کنه و کاملا هوشمندانه تجربیاتی فراتر از زمین دراختیارم قرار میدهد .

      احساس ایمنی و آرامش 

      ارتباط صمیمانه با خالق بی همتا و کائنات 

      احساس ارزشمندی و شایستگی 

      قدرت نه گفتن 

      دریافت شهود و الهامات 

      خواب عمیق 

      حل شدن مسائل و سپردن به خداوند به راحتی

      رها کردن و بی نیازی از غیر خدا  

      هم مسیرشدن با انسانهای هدفمند و با نگیزه 

      لذت از بودن و زندگی کردن 

      و بی نهایت تجربه و شناخت از خود و عالم 

      تمرین عملی یکی از مهمترین بخشهای آموزش  ذهنی هست یعنی هر دریافتی که شامل شنیدن و دیدن فایلهای آموزشی میشه باید پردازش بشه یعنی در موردش تجزیه و تحلیل فکری صورت بگیره  منطقی بشه و هماهنگ با باورهای توحیدی ما بشه و همسو بشه با کیستی ما ؟!…و نوشتن فوق العاده است اولین معلم من یک خانم عزیز بودند که ۱۰سال پیش در مسیر زندگیم قرار گرفتن تا مرا با خود حقیقی ام آشنا کنند و با اینکه اصلا از روشهای آموزش ذهنی مطلع نبودیم چون عرفانی کار می کردیم .ایشون تأکید داشتند که ما باید بنویسیم …من از تمرین آینه هم خیلی نتیجه و احساس خوب و دوستی با خود دریافت کردم ولی عشق نوشتن دارم شاید هرروز بالای ۱۰صفحه می نویسم تفکر و دلیل و اهرم رنج و لذت و ….دلنوشته با خدا …

      ولی اگر این ورودی  آموزها قطع بشوند سریع علفهای هرز (منفی باف رشد می کنند شبیه لوبیای سحر آمیز هستند🤔)تأکید استاد :فقط ادامه بده تو هر حالی هستی تو هر شرایط هستی ادامه بده !…👌💯

      دلیلش اینه که قسمتی از ذهن ما در اختیار منفی باف هست و اون ۲۴ساعته داره ضربه های کوچک می زنه مثل تیک تاک ساعت اما ما روزانه حالا  می خواهیم یک ساعت وقت بزاریم و آموزش ببینیم البته چون خداوند وعده داده است که کسانی که ایمان آورند از شیطان در امان هستند نشانه اینه که قدرت با ماست ولی فردی که نمک گیر این مسیر بشه شوق داره اصلا تو ابرهاست یک ساعت چیه ؟!…انگار پس از سالها تشنگی و عطش در کویر سوزان به چشمه آب زمزم مکه رسیده باشی 😇✨

      فردی که در مسیر خودشناسی و آموزشهای ذهنی قرار بگیره حال خوبش بر حال بدش غالب میشه و هرچقدر در این مسیر سرسبز با اشتیاق حرکت کنه و استمرار داشته باشه میتونه از چالشهای زندگی پله و پل بسازه برای پیشرفتش و قویتر شدنش …

      خدا را بی نهایت بار سپااااسگزارم که انتخابم کرده است تا از نو زندگی کنم زندگی که ارزش زیستن داشته باشد🙏🏻

      خدایا شکرت

      خدایا عااااشقتم ♾❤️ 

      قدمهاتون محکم و استوار در مسیر حق 

      عشق الهی نوش جان کنید 🦋✨

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار پونه عدل تهرانی
      1400/09/26 23:55
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 14745 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 326 کلمه

      به نام خدای مهربان

      وقت بخیر عزیزان

      منم همیشه پیش خودم می گم که این اضافه وزنم باهی شد که من با موضوعات ذهنی آشنا بشم و این همه آگاهی یاد بگیرم ولی اگه متناسب بودم که به این سایت هدایت نمی شدم . و واقعا هم خیلی عالیه این کنترل ذهن نمی دونم این همه مطالب و آموزش هر  دوره ای و شروع می کنم تو سایت می بینم یه دوره دیگه اضافه شده یه وقتا کم میارم به خدا نمی دونم چیکار کنم خیلی عالیه ولی من به این سرعت نمی تونم ولی کم کم از همه مطالب استفاده می کنم و به قول شما این دوره ها خوبیش اینه که عملیه و تیموری نیست یادمه اون موقع ها که مدرسه می رفتیم ما و دانشگاه هیچ وقت آزمایشگاه و اینا نداشتیم که استفاده کنیم چون آدم وقتی عملی کار کنه خیلی تو ذهنش می مونه مثلا من رشتم کامپیوتر بود اون موقع خودم که کامپیوتر نداشتم و توی دانشگاه هم که سر کلاسها نبود باید می رفتیم وقت می گرفتیم که سال بالایی ها همیشه استفاده می کردن و به ما نمی دادن مثل حالا نبود که همه یه کامپیوتر داشته باشن برای همین اخه ما چه طوری می تونستیم برنامه نویسی کنیم و اشکالاتش و ببینیم نتونستم اینو تجربه کنم من و همیشه دوست داشتم مه چیزها و عملی یاد بگیرم .مثلا ورزش هم ما هیچ کاری نمی کردیم توی سال بعد امتحان که می شد می گفتن باید انقدر بپری . انقدر بار فیکی بزنی یادش بخیر ..

      تصویر سازی خیلی مهمه و در خلال این تمرینات یاد می گیریم به طور ناخوداگاه و خیلی نتایج می گیرن چون ذهنشون کلا برنامه ریزی می شه و می ره به سوی اون آکبند ی که از اول خدا همونطور آفریده بودش .

      خدایا شکرت برای تمام این اگاهیها و در ضمن این آگاهی ها تموم شدنی نیست برای زمان خاصی نیست همیشه ما باید از این اموزشها استفاده کنیم خودمون و اپدیت کنیم چون خیلی مفصله 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1400/07/11 17:06
      مدت عضویت: 1617 روز
      امتیاز کاربر: 26851 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,090 کلمه

      سلام خدمت استاد گرامی و دوستان خوبم 

      اسم  فایل امروز  این هست : نتیجه فراتر از حد تصور هست  من این حرف رو واقعا از ته دلم قبول دارم چون خودم زمانی که وارد این سایت شدم برای لاغری  وارد شدم و در واقع اومدم که از  شر چاقی خلاص بشم  اما همزمان با تعییر جسمم اعتماد به نفسم و خود باوریم و ایمانم و  توکلم و آرامشم و شادی درونیم و خود شناسیم و  روابطم و کلی چیزهای دیگه که حالا یادم نمیاد در من تغییر کرد  که واقعا این حجم از تغییرات در کل جنبه های زندگی   من رو شگفت زده میکنه و  اینکه دوره ها چقدر میتونن افراد رو در تمام جنبه ها  ی زندگیشون تغییر بدن و اصلا من یه ورژن جدید از خودم دارم میبینم که با گذشته ی خودم قابل مقایسه نیست و من عاشق ورژن جدید خودم هستم  هنوزم دوست دارم خودم رو ارتقا بدم و بالاتر برم و شخصیت جداب تر و بهتری  رو تجربه کنم و اما  هنوزم دوست دارم متناسب تر بشم اما اینقدر تناسب اندام با قدرت ذهن رو باور کردم که اصلا انگار چه بخوام چه نخوام به اون میرسم و از بابت اون خیالم راحته و خیلی وقتها میگم ای کاش برام جور میشد در فلان دوره ی استاد مثل رسیدن به آرزوها با قدرت ذهن و یا خدا هرگز دیر نمیکند و …. شرکت میکردم و  به طرز عجیبی لاغری  با قدرت ذهن رو خیلی اطمینان دارم که بهش،میرسم و اصلا نگران اون نیستم و در بقیه موارد هم همینطور ، مطعنم خداوند حامی و هادی من هست  و من رو به بهترین و با کیفیت ترین و عالی ترین ورژن خودم میرسونه فقط کافیه در مسیر باشم و از از راه اصلی دور نشم نتایج فوق العاده رو خواهم دید .

      اصلا من بارها به خودم میگم اگر با قدرت ذهنم بتونم جسم دلخواهم رو خلق کنم که دارم خلق میکنم پس بقیه ی جنبه های  زندگیم رو هم میتونم خلق کنم و خودم رو  خالق زندگی خودم میدونم  و من با تناسب اندام خود باوری  بیشتری رو تجربه خواهم کرد و من احساس قدرت بیشتری میکنم و به قول استاد وقتی به تناسب دلخواهم برسم  بقیه موفقیتها هم پشت سر هم برای من خواهند امد ، انصافا دوباره میگم نتیجه  ی این آموزشها فراتر از حد تصور هست خود من قبلا  بارها برای آموزش دیدن فلان چیز اقدا م کردم و واقعا نتیجه در همون حد بود مثلا  من برای آموزش نقاشی رفتم و یا برای آموزش ورزشهای فیتنس و ایروبیک و زومبا  رفتم و یا برای اموزش کامپیوتر رفتم و یا برای آموزش گلسازی رفتم و یا برای اموزش ارایشگری رفتم و یا برای آموزش رانندگی رفتم و یا برای آموزش کامپیوتر در دو سطح رفتم و یا برای …. رفتم اما واقعا  آموزش در همون حد نتیجه داده و در نهایت من یک ورزشکار و راننده و آرایشگر و نقاش و … خوبی شدم نه چیز دیگه پس در این سایت بمونید و با انگیزه و تعهد و اشتیاق گام بردارید تا نتایج جدید وارد زندگی شما بشه و شما سعادت و خوشبختی  بیشتری رو تجربه میکنید و من خودم ایمانم و توکلم و توحیدم چقدر بهتر شده که هنوزم جای کار داره ولی خوشحالم که  تا حالا کلی پیشرفت کردم و خدا رو بهتر درک کردم و شناختم  .

       من از وقتی وارد این سایت شدم دارم با تمرینهای عملی تصویرهای ذهنیم تغییر میکنه و اصلا با فکر کردن و یک جا نشستن چیزی درست نمیشه باید آموزشها رو خوب یاد بگیریم و دنبال کنیم تا خود به خود تغییراتی در ما به وجود بیاد و هر چقدر ادامه بدیم تعییرات هم بیشتر و بزرگتر میشن 

      و من همیشه میگم اضافه وزن من منبعی شد برای خوشبختی و سعادتم  و هدایتم به راه درست و همیشه میگم خدایا شکرت که اون  تضادها و مشکلات رو  در گذشته داشتم که الان اینجا باشم واقعا بودن در این آموزشها و این سایت و سایتهای دیگه ی این چنینی ارزشمند هست من تا قبل از ورودم به اینجا صلا نمیدونستم قدرت ذهن و این مسایل چی هستن ؟؟خیلی تصادفی من   از روی کنجکاوی  و آشنایی خانوادگی  با ایشون وارد  پیج  استاد شدم و بعد وارد سایت شدم اما حالا به جرات میگم نه این تصادفی نبوده خداوند من رو انتخاب کرده و هدایتم کرده و اصلا همین یه مورد که من انتخاب شده ی خداوند هستم و با این مسایل  ذهنی اشنایی دارم خیلی به من احساس خوب و شادی  اعتماد به نفس و ارامش و …میده که انگار من از بقیه جلوترم و از سطح بالاتری به همه چیز نگاه میکنم  و  انگار خداوند رو بیشتر در کنارم حس میکنم که انگار آینده ی من خیلی روشن و زیبا خواهد بود پس من از اضافه وزن خودم در گدشته ناراحت نیستم و خیلی هم خوشحالم و همیشه به خودم میگم وای من اینطورم که اون  چاقی رو منبع خیر و برکت    برای خودم میدونم  پس چقدر استاد باید از اضافه وزن خودش  که در  گدشته  داشته خوشحال بوده باشه که الان منبع ثروت و سلامتی و برکت و ارامش و … در زندگی  ایشون  شده و اصلا باعث شده استاد رسالت خودش رو در این دنیای مادی پیدا کنه که الگو باشه برای خیلیها و دنیا رو به جای بهتری تبدیل کنه واقعا  استاد گرامی جایگاه شما قابل تحسین هست و  امیدوارم منم بتونم به فردی تاثیر گدار و مثبت  تبدیل بشم که هم خودم خوب زندگی کنم و هم   دنیا رو  به جای بهتری برای زندگی کردن تبدیل کنم .

      من باید  بدونم و به خودم بگم  تا زندم باید در این مسیر باشم و روی خودم کار کنم چون شیطان داره همواره تلاش میکنه ما رو به سمت نابودی بکشونه چون قسم خورده پس تلاشش رو میکنه و اما ما انسانهایی که اشرف مخلوقاتیم و خداوند تضمین کرده خوشبختی ما رو اگر به  خود خدا ایمان داشته باشیم  موفق میشیم  چون خداوند پشت  و پناه ما هست تنها قدرت کیهان در هر لحظه  با ما  همراه هست اما خیلی از   ما  ها زود ناامید میشیم و کنار میکشیم و مغلوب شیطان میشیم اما شیطان که رانده شده ی خداوند هست و  تنها هست و هیچ حامی مثل خداوند نداره  ناامید نمیشه و همواره تلاش میکنه و کارش رد انجام میده  تا ما رو وارد راه های نادرست کنه پس این فرق انسان و شیطان هست پس همواره ادامه بدید و استمرار و تلاش کنید و تعهد داشته باشید تا زندگی شما با کیفیت عالی ساخته بشه  و از زندگی خودتون لذت ببریید .

      من عاشق این سبک زندگی  کردن و تغییر کردنم و همواره تلاش میکنم تا در مسیر  درست بمونم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار من میتوانم
      1400/06/02 03:12
      مدت عضویت: 1504 روز
      امتیاز کاربر: 8598 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,204 کلمه

      سلام سلام 🤩

      گام پنجاه و دوم : 

      استفاده از مطالب سایت تناسب فکری ،شرکت در چند دوره از محصولات این سایت و نفس کشیدن در این اتمسفر در من تغییرات زیادی ایجاد کرد.

      برای مثال علاقه ی من برای مطالعه و کتاب خوانی بیشتر شد ..

      همینه که میگن “ نتیجه ، فراتر از حد تصور است” 

      چون من فقط به هدف لاغر شدن وارد این راه شدم و باعث شد که عادتی خیلی قشنگ و مفید در من ایجاد بشه.

      در متن توضیحات نوشته شده که با شروع آموزش ذهنی ، شما نتایجی دریافت میکنید که این نتایج بسته به اینکه باور شما چه قدر قوی است میتواند بهتر و بهتر شود.

      در قسمتی از توضیحات خانم فروغ که به تصویر سازی ذهنی اشاره کردند که به مرور و با تمرین کردن این توانایی ما تقویت میشود و بهبود میابد ، من هم میخواهم نظرم را بنویسم.

      وقتی به کسی که اطلاعی از آموزش ذهنی به خصوص لاغری با ذهن ندارد، درباره ی مطالب توضیح بدهیم احتمال قوی آن را قبول نمیکند.و میگوید : با نشستن و فکر کردن که نمیشه لاغر شد..

      به دو دلیل این حرف را میزند؛ 

      ۱.اطلاعی از آموزش های ذهنی ندارد.

      ۲.این آموزش ها را با شنیده های قبلی اش مقایسه میکند.

      و دلیل اینکه حضورمان در این مسیر را “هدایتی” از سمت خداوند میدانیم ، هم همین است.

      چون قلب ما را مطمئن به این راه کرد و ما توانستیم تمام قضاوت ها و حرف ها را کنار گذاشته و در سکوت کامل فکری بی هیچ پیش داوری ای این مسیر را شروع کنیم و ادامه بدهیم.

      با گذشت زمان و البته حضور مستمر ما در این مسیر ، خود به خود تصاویر ذهنی ما تغییر میکنند یا بهتر است بگویم که توجه ذهن از سمت چاقی به مسیری دیگر جلب میشود و این مسیر صرفا مسیر لاغری نیست ..

      این تغییر مسیر از چاقی به بزرگراهی به نام “ خوشبختی” است..

      احساسی که خیلی ها با وجود داشتن نعمات بی شمار مادی آن را در زندگی خود حس نمی کنند..

      احساسی که که خیلی از انسان ها در دنیای بیرون به دنبال آن هستند.

      و احساسی که خیلی ها خودشان را لایق تجربه اش نمی دانند..

      برای من تجربه ی خوشبختی ما دست و پنجه نرم کردن با معضلی به نام چاقی در زندگیم کلید خورد…

      من ، انقدر تلاش و ممارست کردم تا لاغر بشم و دست آخر از خدا درخواست کردم ( درخواستی که به نظر خودم ۱۰۰٪ خالصانه از خدا خواستمش .)

      و جواب آن ، هدایتم به سایت تناسب فکری و آشنایی با استاد عطارروشن بود..

      هدایتی که همیشه به خاطر آن خوشنود و سپاسگزارم.

      من خیلی نتایج عالی گرفتم و دلیل اینکه همچنان ادامه میدهم “عشق” به مسیری است که روزی آغاز کردم…

      در هر گوشه و کنار سایت که حس کنم احساس خوبی دارم در هر ساعتی از شبانه روز حضور پیدا میکنم و لذت میبرم…

      نتیجه گیری: 

      نتیجه فراتر از حد تصور است …

      ● در بخش دیگری خانم فروغ ، اشاره کردند به اینکه دیگر تلویزیون و اخبار و… تماشا نمیکنند (به عنوان یکی از نتایج) 

      من هم میخواهم تجربه ی خودم را بنویسم و اینکه چطور من با خواندن این قسمت به اهمیت استمرار داشتن پی بردم…

      خوب من هم چند وقتی که از آشناییم با لاغری با ذهن گذشته بود ، اشتیاقی برای تماشای فیلم و سریال نداشتم و اخبار هم که از  قبل پیگیری نمیکردم..

      ولی در طی مسیر جریاناتی ایجاد شد که مثل موج تمرکز مرا به خود برای چند روز جلب میکرد و آن موقع ها بود که میدیدم چه قدر این ذهن بازیگوش است و برای مسئله ای که اصلا ارتباطی به من ندارد خیلی سریع داستان بافی میکند و فکر من در طول روز را به خود اختصاص میدهد که من برای رسیدن به این تمرکز و دقت در موضوعات ذهنی مثل لاغری با ذهن باید تلاش خیلی بیشتری میکردم تا این حجم از توجه ذهنم را به دست آورم…

      این مواقع بود که خداوند را سپاس میگفتم که من هنوز در مسیر رویایی ام هستم و با انرژی بیشتر سعی میکردم پاکسازی کنم و مسیرم را بی توجه به حاشیه های بی نهایت موجود و بی نهایت بی ربط به من، ادامه بدهم.

      فایل تصویری : 

      نکته ای که در صحبت های استاد برای من جالب بود این بود که گفتند: 

      “ نتیجه یک چیز خاص نیست، در هر جنبه ای که نیاز داری به خوشبخت شدن،تغییر ایجاد میشه.”

      من با خودم فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که پس یعنی در تنظیمات ذهن ما خوشبخت شدن هدف و دلیل زندگی هستش ..شاید بهتر باشه بگم خوشبخت بودن..

      یعنی همین که هدیه ی زندگی به ما هرروز داده میشه پس ما خوشبخت هستیم و برای باقی ماندن در مسیر خوشبختی شاید باید کاری انجام ندیم تا خوشبخت بمونیم..مثلا نباید توجه به ناخواسته ها داشته باشیم ( چاقی رو دوست نداری؟! خوب بهش توجه نکن ! ) 

      نباید توجهی به حاشیه های پیرامون داشته باشیم ، نباید افکار منفی داشته باشیم، نباید گله و شکایت کنیم و..

      اینجوری میشه که خیلی راحت در مسیر خوشبختی حرکت میکنیم..

      و بعدش استاد گفتند که این نتایج بی انتها ، پاداش شما برای استفاده و کنترل ذهن هستش ..

      پس من باید خودم را لایق پاداش بدانم و مطمئن باشم که مسیرم مرا به خوشبختی میرساند..

      من به خاطر رشته ام ، پادکست به زبان های مختلف گوش میکنم و معمولا انتخابم مسائل ذهنی هست تا ببینم بقیه چه حرف هایی برای گفتن دارند..

      چه جالب که اتفاقا امشب پادکستی که گوش کردم درباره ی احساس سپاسگزاری و اهمیتش بود و خانمی که صحبت میکرد به عنوان تمرین گفت که هرروز ۱۰ تا چیزی که به خاطرش سپاسگزار هستید ، به مدت ۲۱ روز یادداشت کنید تا به احساس زیبای سپاسگزاری برسید.

      و من وقتی به تغییر خودم توجهم میکنم میبینم که من هیچ جمله ای روزی ننوشتم که به نیت سپاسگزار و حق شناس بودن باشه ولی ناخودآگاه این اتفاق در وجود من افتاد و من مثلا هروقت نگاهم به چیزی میوفته که در زندگی من وجودش مهم هست میگم خدایا شکرت ، شاید هم نگم ولی احساس خوبی که بهم دست میده من رو به سمت سپاسگزاری سوق میده ..خیلی راحت بدون حتی نوشتن جمله ای درباره ی اون موضوع..

      خوب درست هم هست دیگه چون در این مسیر 

      نتیجه فراتر از حد تصور است 😊

      درباره ی رشد افکار منفی هم صحبت شد ..

      برای من مثل علف های هرزی هستند که هر لحظه آماده ی لیز خوردن ما هستند تا شروع کنند به رشد کردن..

      بعضی از عادات ما هم اینجوری هستند مثلا عادت پرخوری به دلیل سابقه ی طولانی چند ساله در کمین هستش ولی میشه با ادامه دادن کمرنگ و کمرنگ ترش کرد.

      استاد گفتند : به هر طریقی شده شروع کنید آموزش لاغری با ذهن رو 

      ولی من میخوام به خودم و برای خودم بگم که : 

      به هر طریقی شده ادامه بده ، راهی که پیدا کردی رو دو دستی بچسب و ولش نکن…

      تغییر امروز من 😍: 

      همین‌طور که میدونید در مسیر لاغری با ذهن ما نخوردن و محدودیت در خوردن نداریم..

      ولی الکی خوردن ها که از اون آفت های آسیب زا هستند ، هربار انجام ندادن شون به معنای موفقیت و یک گام به سمت هدف نزدیک تر شدن هستش .

      من امشب دلم یک کیک کروسان خواست و گذاشتم روی میز که بعد که کارم تموم شد بخورم که اصلا یادم رفت و بعدش مسواک زدم و یادم افتاد که ااا من اینو نخوردم 🥰

      و میگم موفقیت چون من قبلا محال بود خوردن خوراکی یا غذایی فراموشم بشه و بهش بی اهمیت باشم..

      خدایا شکرت 😊😇 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Jazab
      1400/06/02 00:17
      مدت عضویت: 958 روز
      امتیاز کاربر: 237 سطح ۱: کاربر مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 992 کلمه

      سلام گام ۵۲ 

      مسیر لاغری من 

      ما در زندگی خود خیلی اموزش ها دیدیم و نتیجه ای جز اون اموزش مربوطه کسب نکردیم 

      ما اموزش رانندگی یاد گرفتیم و نتیجه اش شد راننده شدن 

      اشپزی یاد گرفتیم و نتیجه اش شد اشپز شدن 

      خیاطی یاد گرفتیم و نتیجه اش شد خیاط شدن 

      اموزش پژشکی یاد گرفتیم و در نهایت پژشک شدیم 

      و هراموزش دیگه ای که یاد گرفتیم به طور فیزیکی نتیجه اش محدود به همان اموزش بوده 

      ولی اموزش از طریق ذهن نتایحی فراتر از حد تصور دارد وقتی اموزش از طریق ذهن شروع بشه نتایج هم متفاوت است 

      ما اموزش مبینیم واسه لاغر شدن از طریق ذهن ولی در تمام جنبه ها زندگی ما تاثیر گذار است وقتی داریم کنترل ذهن لاغری اموزش مبینیم در احساس ما رفتار ما در شرایط مالی ،کسب کار.اخلاق.نحوه خوردن انتخاب غذا انتخاب لباس اعتماد بنفس سلامتی روابط همچی تحت تاثیر قرار میدهد و تغییرات مثبتی در همه جنبه ها به وجود میاد قبل از اینکه متناسب بشیم شاهد تغییرات دیگه جنبه زندگی مان خواهیم بود

      پس روش ذهنی نتیجه اش فراتر از حد تصور است 

      واقعا فراتر از حد تصور است نتیجه اموزش ذهنی من خودم از وقتی با لاغری از طریق ذهن اشنا شدم شروع کردم به انجام تمرینات احساسم عالی شده نحوه خوردنم خیلی فرق کرده امیدم اشتیاق ام بیشتر شده خودم باور کردم که میتونم زندگیم تغییر بدم خوش اخلاق تر شدم خودم بهتر از قبل میتونم کنترل کنم نجواه های ذهنی ام رو اعتماد بنفسم بهتر،شده روابط ام بهتر شده متناسب تر شدم اینها نتیجه انوزش ذهنی بوده است

       من واسه لاغر شدن شروع کردم ولی تاثیراتش به وضوح در تمام جنبه ها زندگیم میبینم و این نتایج داره روز به روز بیشتر میشه و نتیجه های بهتری دارم میگیرم از روش لاغری با ذهن واسه لاغر شدن اومدم ولی نتایجی خیلی بالاتر از لاغر شدن است در تمام جنبه ها زندگیم تاثیراتش مشاهده میکنیم 

      و یک تفاوت داره این روش لاغری با ذهن با بقیه روش ها ذهنی قانون جذب

      بقیه روش ها ذهنی بیشتر بصورت تئوری است وتوضیحات دارد مثلا تمرین سپاس گذاری توجه به نکات مثبت تجسم این حرفها واسه همین بعدیک مدت خسته کننده است چون دیگه جذابیتی ندارد عادی میشه برای فرد 

      ولی روش لاغری با ذهن استاد عطار روشن خیلی متفاوت تر است بقیه روش ها ذهنی است و برای همین نتایج فوق العاده ای در تمام جنبه ها دارد و افراد با اشتیاق علاقه مسیر طی میکنن و نتایجی عالی در همه جنبه ها زندگی دست خواهند یافت 

      حالا تفاوت روش لاغری با ذهن استاد عطا روشن در این است که تمرینات روش استاد عملی است و عملی افراد تمرین انجام میدهند واسه همین باعث اشتیاق انگیزه فرد میشه و چون اموزش ها استاد همراه با عمل است نتایجی عالی در همه جنبه ها زندگی فرد کسب میکنه 

      به طور کلی عملی یاد میگیرد و این خیلی خیلی نتایج فوق العاده ای واسه فرد دارد 

      روش ذهنی تمریناتش تئوری است و فرد زود خسته میشه تکراری میشه تمرین براش ولی روش لاغری با ذهن استاد عطار روشن تمریناتش عملی است و فرد به طور عملی تمرین میکنه نتیجه میگیرد و اشتیاق انگیزه فرد بیشتر بیشتر میشه واسه ادامه دادن 

      اموزش ذهنی حد و پایانی ندارد هرچه قدر ادامه بدی پیش بری نتایج عالی بدست بیاری هنوزم به این نتیجه میرسی که انگار به هیجا نرسیدی و هنوزم جا واسه تغییر کردن داری و پایانی ندارد 

      ذهن  هر اموزشی ببینه به طور خودکار گسترش میده این اموزش رو و نتایج ان در زندگی فرد روز به روز بیشتر بیشتر میشه مثلا اگه اموزش ثروت مند شدن ببینه این اموزش روز به روز بیشتر میکنه و فرد روز به روز ثروت مند تر میشه و پایانی ندارد ثروت چون ثروت از نعمت ها خداوند است و خداوند محدود پایانی ندارد نعمت هاش 

      پس ما باید خیلی هم خوشحال باشیم که چاق شدیم چون اگه چاق نبودیم هیچوقت با این روش قدرت ذهن اشنا نمیشدیم پس میتونیم بگیم چاقی باعث خوشبختی ما در این دنیا واخرت شد و خوشحال باشیم که چاق شدیم و هدایت شدیم به این روش لاغری با ذهن چون از این طریق هم خودمان باور کردیم شناختیم با قدرت خودمان اشنا شدیم که خودمان خلق کننده زندگی مان هستیم هم با خدای خویش اشنا شدیم و وصل شدیم به وجود بی نهایت بی محدود خداوند 

      من که خیلی خوشحالم که چاق شدم و چاق شدن یک نعمت میدونم چون اگه چاق نمیشدم الان با این مسیر اشنا نمیشدم و زندگیم مث یک کالا میدونستم که بهم تحویل دادن جای اعتراض برگشتش نیست 

      ولی فهمیدم زندگی من دست خودمه و هرجوری بخوام میتونم تغییرش بدم فقط با قدرت ذهن خودم 

      باید همیشه این مسیر ادامه بدیم تا ذهن مان کنترل کنیم و به خواسته ها خودمان برسیم و هرموقع از مسیر خارج شدیم ذهن مان رو به حال خودش قرار دادیم و اموزش ندیدم فوری شیطان دشمن قسم خورده انسان شروع میکنه به نجواها ذهنی و منفی بافی ها و از اصل خویش دور میشیم چون شیطان دشمن ما انسان هاست و هر دقیقه هر ساعت در حال تلاش است واسه ناامید کردن انسان و شکست دادن انسان پس نباید میدان واسه شیطان خالی کنیم که ضربه بزنه و ماروشکست بده و از خداوند دورکنه 

       ذهن مانند ماشین است وقتی ماشین روشن باشه راننده ولش کنه ماشین به چپ راست میخوره در اخر هم اتیش میگیره یا سقوط میکنه

      حالا اگه ذهن ام به حال خودش رها کنیم شیطان دست به کار میشه و ذهن پر از نجواها منفی میکنه و دراخر فرد بدبخت بیچاره میشه و یهو به خودش میاد تا دیگه زندگیش تموم شده است هیچ کاری نکرده و زندگیش شده غم غصه مشکلات درد و دراخر یا خودکشی میکنه واسه مشکلاتی که دارد یا حسرت ناراحتی غم از دنیا میرود و اینجا شیطان به هدف خودش میرسد 

      پس رها نکنیم ذهن مان رو و ادامه بدیم مسیر صحیح روش لاغری با ذهن رو و مطمعن باشیم به همه چی میرسیم فقط کافیه خودمان باور کنیم و اطمینان کنیم و ادامه بدیم با شور علاقه وعمل کنیم تا پیروزشاد موفق بشیم در تمام جنبه ها زندگی 

      شاد پیروز موفق باشید دوستان هم مسیر همراهم در روش لاغری با ذهن

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1400/05/14 12:42
      مدت عضویت: 1568 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 510 کلمه

      سلام🙂

      موضوعی که در حین گوش دادن فایل به نظرم اومد این بود که موضوعات ذهنی مخصوصا لاغری با ذهن اعتیاد آوره…. برای من که اینطور بوده اونقدر که اگه اونروز فایلم رو نتونم طبق برنامه ام انجام بدم به خاطر شرایطی که هر روز پیش میاد حس ام خوب نیست مثل کسی که مواد بهش نرسیده و وقتی فایل رو گوش میدم و مخصوصا تمرینم رو مینویسم حسابی شارژ میشم و احساسم عالی میشه …

      منم اولین بار که با موضوعات ذهنی و قانون جذب آشنا شدم سال ۹۵ بود و به خاطر ثروتمند شدن بود و یه دوره یکساله رو با یکی از شاگردهای استاد عباسمنش شروع کردم و چون تمرینات نوشتاری خیلی داشت همیشه منتظر بودم که این یکسال تموم بشه و من ثروتمند بشم و دیگه تمام….

      توی این مدت اتفاقا دوره های مختلف شرکت کردم و کتابهای مختلف خوندم دوره های رایگان و پولی رو شرکت کردم و مدتهاست میدونم که این مسیر پایانی نداره بارها گول ذهنم رو خوردم که تو که همه رو بلدی همه اساتید که یه چیز رو میگن همه اینها فقط تکرار مکررات هست یا بارها نا امیدم کرده که کو اینهمه نوشتی اینهمه فایل گوش دادی اینهمه پول دادی برای دوره ها اینهمه کتاب خوندی خوب پس هنوزم که ثروتمند نشدی ولللللش کن بابا اینها همش الکیه این دوره ها فقط برای پر کردن جیب خودشونه چرا اینهمه آدم هم شرکت کردن باز هم نتیجه نگرفتن و….از این حرفا 

      ولی استاد یادگیری و لذت کشف و درک مسایل ذهنی یه جوری آدم رو شارژ میکنه که همش دلت میخواد این حس رو تجربه کنی….

      من که در این مسیر موندم با لاغری با ذهن آشنا شدم و از زمان آشنایی با شما خیلی بهتر هم مسائل رو درک میکنم

      درکی که الان از خدا از ایمان از الهام از سپاسگزاری از احساس خوب از خلق کردن از ثروتمند شدن از نحوه حل مسایل به شیوه متفاوت دارم حتی از اینکه انتخاب میکنم وقتم رو با چه مسائلی بگذرونم کجاها برم کجاها نرم چی رو بشنوم چی رو نشنوم حتی علاقه هام رو کشف کردم خیلی خیلی متفاوت از قبل از آشنا شدن با این موضوعات ذهنی هست و همین خیلی جذابه…برای من هم بقدری یادگیری جذابیت داره که دوس دارم هیچکس کاری به من نداشته باشه من فقط فایل گوش بدم و کتاب بخونم و کارای مورد علاقه ام رو انجام بدم…

      تفاوت آموزشهای شما با سایر اساتید هم در اینه که خیلی ساده و آسون و عملی همه این اصول ذهنی رو یاد میگیریم اونم ناخودآگاه نه اینکه امروز فلان تصویر سازی ذهنی رو انجام بدیم یا فردا بابت اندام دلخواهمون سپاسگزاری کنیم آموزشهای شما به روزه با حس و حال اونروز شما و بادرک همون موقع شما مرتبطه برای همینه که انقدر نفوذ داره منکه واقعا لذت میبرم و چه کاری مهمتر از این و چه کاری لذت بیشتری از این کار میده به قول یکی از دوستان اینم یه کاره ….. ولی کاری که حالت رو خوب میکنه کاری که نتیجه اش فراتر از تصوره چون با احساس سر وکار داره اونم احساس خوب و مگه همه قانون همین نیست ….حال خوب=اتفاقات خوب😊

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 19 از 4 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار من میتوانم
        1400/06/02 03:16
        مدت عضویت: 1504 روز
        امتیاز کاربر: 8598 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
        همیاری
        محتوای دیدگاه: 89 کلمه

        سلام دوست عزیز 

        کاملا با شما موافقم که آموزش های ذهنی اعتیاد آوره..

        اتفاقا چند روزه خودم به این موضوع فکر میکردم که طبیعیه که من اگر روزی فایلی گوش ندم حالم بده؟! 

        تا اینکه به کامنت شما رسیدم و برای من ثابت شد که بله .. 

        وقتی استفاده از این مسیر و کسب و تجربه ی نتایج عالیش برای من لذت بخشه معلومه که وقتی در مسیر نباشم احساس خوبی هم نخواهم داشت ..

        چه قدر خوبه که با نوشتن و خواندن نظرات هم به پیشرفت هم کمک میکنیم ..

        ممنون از شما 💐

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار saberizahra80
          1400/06/05 15:57
          مدت عضویت: 1568 روز
          امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
          محتوای دیدگاه: 8 کلمه

          سلام بله زیباترین اعتیاد دنیا  یادگیری و آگاهیه👌👌

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار maryamkhazaie0000@gmail.com
      1400/04/31 03:14
      مدت عضویت: 1175 روز
      امتیاز کاربر: 458 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 122 کلمه

      بنام خداوند بخشنده و مهربان سلام ب استاد عزیز و دوستان همراه گام ۵۲ نتیجه فرا تر از حد تصور است ، واسه کسایی ک در مسیر لاغری با ذهن با اشتیاق و انگیزه حرکت میکنند در همه ی آموزش هایی ما نتیجه محدود است ب موضوع مورد آموزش بوده است مثلا خیاطی در نهایت خیاط شدن موسیقی آخرش نوازنده شدن  اما در آموزش هایی ذهنی با تمام آموزش هایی دیگر متفاوت است ما در این آموزش ها می خوام ب فطرتمون ارتباط برقرار کنیم و فطرتمون  از ذات الهی و درنتیجه نتایج بی نهایته چون ک خداوند بی نهایته .چقدر اونجایی  حرفاتون قشنگ بود ک گفتید اضافه وزن رو  ی بهونه واسه یاد گرفتن این قوانین می دونیدخدایا شکرت ممنونم استاد

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار متناسب موفق
      1400/03/31 11:18
      مدت عضویت: 1119 روز
      امتیاز کاربر: 13014 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 762 کلمه

      گام ۵۳ نتیجه فراتر از حد تصور است

      به نام خدا🌺🌺🌺

      وقتی اقدام می کنی برای نقاشی در نهایت نقاش خوبی می شود.

       کسی که اقدام می کنه برای فوتبال در نهایت یک فوتبالیست خوب میشه.

       ولی در زمینه لاغری باذهن اینطور نیست نتایج آن مربوط به موضوع خاصی نمیشه نتایج قابل تصور نیست .

       استاد زمانی با موضوع ذهنی آشنا شد دلیلش تناسب بود مهمترین موضوع تناسب اندام بود.

      🔴 اضافه وزن یک مانع بود برای همه موفقیت ها

       وقتی اقدام میکنیم برای اصول ذهنی نتیجه خاصی ندارد نتایج زیادی دارد در هر چیزی که نیاز داریم برای خوشبختی تاثیر میزاره.

       یکی از مزیت های چاقی این است که افرادی که مشتاق میشن برای یادگیری اصول ذهنی ⏪ پاداش شون تغییر جنبه‌های زندگی است .

      ⛔نقاط ضعف آموزش ها اینکه تمرین ندارد همه شان تئوری است تمرین که روی ذهن ما تاثیر بزاره ندارد.

       یکی از ویژگی های منحصر به فرد دوره لاغری با ذهن اینه که تمرینات عملی دارد فردی که از این آموزش ها استفاده میکنه تصویر سازی ذهنی یا تجسم را یاد میگیره 

      به خاطر تمرین هایی که انجام میده خود به خود تصویر سازی می کنه.

       یادگیری اصول ذهنی را نمی‌توان براش نتیجه قرار داد هر چه بیشتر تلاش کنیم نتایج بیشتر.

       ما می خواهیم کاری کنیم که به روح درونی مان دست پیدا کنیم .

      ✳کسانی که اضافه وزن دارند همین اضافه وزن می تونه منبع خیروخوشبختی برای مون بشه وقتی بهانه‌ای بشه برای یادگیری اصول ذهن.

      🔴 یادگیری اصول ذهنی باید تا ابد باشه و جز زندگیمون بشه ⛔یادگیری اصول ذهنی را اگر رها کنیم افکار منفی سریع مثل علف هرز رشدمی کنه چون قسمتی از ذهن ما جایگاه شیطان شیطان قسم خورده که به ما آسیب برساند و مرتب در حال آسیب رساندن به ماست.

      ✅ تفاوت وجود انسان ها با شیطان هم اینه که شیطان ۲۴ ساعت در حال تلاش برای فریب ماست برای آسیب ماست ولی ما با یک یا دو ساعت فایل گوش دادن می‌خواهیم با شیطان مقابله کنیم.

       پس آموزش اصول ذهن را شروع کنیم چون زندگیمان تغییرپیدا می‌کند.

      ✳✳ جمله زیبا و شورانگیز نتیجه فراتر از از حد تصور است.

       برای آنان که با اشتیاق و انگیزه در مسیر لاغری با ذهن حرکت می کند.

       وقتی ما به شکل اصولی قواعد کار ذهنی را می آموزیم ذهن ما در هماهنگی با روح درونی ما و جسم ما قرار می‌گیرد نتایج قابل تصور نیست.

       🔴تغییر عالی در سلامتی 

      🔴افزایش چشمگیر آرامش درونی 

      🔴احساس شادی پایدار 

      🔴و بهبود روابط با دیگران

      🔴 افزایش آرامش در خواب 

      🔴افزایش اعتماد به نفس

       تنها برخی از نتایج آموزش های لاغری با ذهن است خداوند سیستم ذهنی ما را به این شکل تنظیم کرده که می‌تواند خالق شرایط خود در دنیای مادی باشد.

       و  فردی که شجاعت اقدام کردن برای یادگیری آموزش های ذهنی  داشته باشد⏪ نتایج عالی پاداش اقدام او خواهد بود.

       هنوز من اول راه هستم مانند استاد و دوستان نتایج زیادی نگرفته ولی در این سه ماه آرامش عجیبی دارم و اگر حالم گرفته و ناامید  بشود با این مسیر دوباره شارژ میشود.

       رشته بر گردنم افکنده دوست 

      میکشد هرجا که خاطرخواه اوست.

       پسرم سال آینده کنکور داره چند وقته که باهاش حرف میزنم 

      کارهاش مثل اوایل شروع این دوره ی خودمه که میگفتم حتما لاغر میشم باز  یکدفعه ناامید میشدم افکار چاق کننده بهم فشار میاورد میگفتم  چطوری ؟ باید چکارکنم تا متناسب بشم ؟اصلا ذهن وقدرتشو نمیفهمیدم .

       کم کم که یقین پیدا کردم میتونم لاغر بشم و باعشق شروع به نوشتن میکردم .دیدم نکاتش به درد جنبه های مختلف زندگیم میخوره .گفتم چرا برای پسرم استفاده نکنم .

      وقتی از رسیدن به هدفش ناامید میشد میگفتم فقط ادامه بده خسته نشو .

      درسی براش سخت بودمیگفتم بزرگش نکن به خودت وذهنت اعتماد کن مهارت پیدا کنی.

       وقتی از این رشته مورد علاقه اش میگه و اینکه یک چیزی میگه تو موفق نمی‌شوی ..

      گفتم منفی باف ذهنته بهشت اعتنا نکن فقط ادامه بده سعی وتلاش کن اون صدا کمرنگ وکمرنگ تر میشه.

       یا بهش گفتم هدف کوچک کن و بگو این رشته و شهر چیزی نیست خیلی ها سال‌های پیش در این رشته و این شهر قبول شدند منم یکی مثل بقیه.

      داری تلاش میکنه هدفداری پس حتما بهش میرسی قدرت ذهن تو دست کم نگیرین ها و برای خودت تصویرسازی کن و مطمئن باش که به هدفت میرسی .

      اینهاخلاصه‌ای از راهنمایی های من که از فایلها گرفتم بود هر وقت نقطه‌ای از فایلها میگیرم و به او هم میگم .

      خداروشکر از لحاظ روحی آرامش میگیره .

      میگه وقتی می بینم که خودتم در رسیدن به هدفت تلاش می کنی و مرتب درحال فایل گوش کردن و نوشتن هستی از تو انرژی میگیرم و میگم من هم مانند مادرم اراده قوی دارم .

      ۵ فایل افکار منفی رو براش فرستادم و اوقات فراغت گوش میکنه از شما استاد گرامی واقعا سپاسگزارم که این موقعیت سخت می توانم به فرزندم کمک کنم.💞💞

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 25 از 5 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار zary.ahmadi
      1400/03/28 20:46
      مدت عضویت: 1341 روز
      امتیاز کاربر: 10007 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 732 کلمه

      گام۵۰:

      نتیجه فراتر از حد تصور است

      اگر به قدرت ذهن پی ببریم و یاد بگیریم چطور از آن استفاده کنیم معجزه ها می کنیم .تمام اگتشافات و اختراعات ازکجا آمده ؟از آسمان  به رمین پرتاب شده و یا از زمین بیرون  آمده !!؟؟نه!همه اینها ساخت ذهن بشر است .مهم اینه کهیاد بگیریم چطور از ذهن خود بهره ببریم همین اخیرا !واکسن کرونااز کجا اومد؟؟از ذهن آدم‌هایی که در این زمینهسالها کار کردند و مهارت دارند و توانستند در یک فاصله کوتاه چند نوع واکسن را درست کنند این یعنی معجزه .یعنیذهن ما معجزه ها می کندهمه ما می دانیمپس حالا که به ابن آگاهی رسیدیم باید باد بگیریم که چطور از ذهن خودبرای شرایط دلخواه خود استفاده کنیم و بهره ببریم

      تمام  اعضای بدن ما تحت کنترل ذهن ماست. درد را چکونه حس می کنیم؟با سیگنال ذهن

      شادی را چگونه ؟با سیگنال ذهن

      سرما و گرما خوشی یا ناخوشی همه اینها تحت فرمان سیگنالهای ذهنی انجام می شوند

      ذهن قدرتمند است و ما می توانیم تغییرش بدهیم و خوب و بد را هم تشخیص نمی دهد پس چه خوبه که ورودهایذهنی مثبت باشد تا تغییرات مثبتی صادر شودذهن از همه جا اطلاعات می گیرد تمام تجربیاتی که داریم !!؟؟از کجاداریم !!؟؟ از ذهن خود که توسط خودمون ایجاد شده. چه مثبت و چه منفی چه شیرین و چه تلخ چه سخت و چه آسانهمه وهمه توسط خودمون در ذهن ما ساخته شده و حتی آموزش چاقی یا اضافه وزن توسط خودمون از طریق شنیدنو دیدن از رسانه ها و اطرافیان ایجاد سده و همه اینها تبدیل به رفتار و عادت و حس ودرنهایت در جسم ما و برایهمین می توانیم لاغری را هم در ذهن خود دوباره زنده و سرحال کنیم چون لاغری از اول در ذهن ما و جسم ما بوده کهدر طول سالها بر اثر نادانی و نا آگاهی توسط خودمون دستکاری شده و از مسیر اصلی خارج شده

      اموزش ذهنی خیلی گسترده است ما تمرکز می کنیم به خواسته خودمون که لاغری است و کنترل می کنیم ذهن خود راو تغییر احساس در ما ایجاد می شود و تمرکز روی لاغری شامل شاخه های زیادی می باشد مانند یک درخت تنومندکه تمام شاخ و برگ‌ها بر روی یک تنه با استقامت ایستاده است فرض کنید تنه اصلی لاغری است و تمام شاخ و برگ‌هااونون نتیجه ای است که بر اثر آموزش لاغری آموخته ایم مثل :اعتماد به نفس. عزت به نفس. خودباوری. آرامش. شادی. افزایش خواب. مثبت اندیشی……وبرای همین گسترده است و فراتر از حد تصور

      باید ادامه دهیم و هیچوقت رها نکنیم چون افکار منفی همیشه هستند و نا لیز بخوریم به دست و پای ما مثل علفهای هرز می پیچنند

      باید به این آگاهی برسیم که هیچ وقت تحت هیچ شرایطی آموزش را رها نکنیم

      چرا شیطان غلبه می کند؟کار شیطان همینه !اونون ما هستیم که باید بر افکارخود مسلط باشیم که قادر نباشد بهورودی مخزن ما وارد بشه اگر شیطان یک روزنه باریکی پیدا کند سعی خواهد کرد وارد شود برای اینکه موفق نشه بایدمواظب ورودیها باشیم. چطوری؟از شنیدن اخبار های بد خودداری کنیم ار منفی بافی ها دوری کنیم و بجای آن بادبگیریم که هر روز و هر لحطه شکرگزار نعمت هایی که داریم باشیم .

      در آموزش های فیزیکی نتیجه در یک موضوع مشخص آست اما آموزش ذهنی کاملا متفاوت است چون قابل پیشبینی نیست چون بستگی به میزان باور ما دارد بستگی به استمرار ما دارد بستگی عشق و علاقه ما دارد در آموزشذهنی ذهن ما در هماهنگی با روح درونی ما و جسم ما قرار می گیرد و نتیجه قابل تصور نیست چون با تغییرات عالیکه در همه موارد  بدست می آوریم مثل سلامتی. آرامش جسم و روح. اعتماد به نفس و …….تحول عظیمی بر زندگیما بوجود می اید قبل از آشنایی با این روش اصلا اعتماد به نفس نداشتم اما بعد از استفاده از آموزش ها متوجه سدمکه کاملا اعتماده نفس من تغییر کرد !چطوری؟قبلا در جمعی که بودیم اصلا حرف نمی زنم در حالی که اکنون متوجهسدم نه تنها حرف می زنم بلکه تحلیل می کنم و نظر خود را در مورد موضوع ارابه می دهم. بخاطر اینه که در دورهآموزش لاغری با ذهن تمرین انجام می دهیم و می توانیم بر ذهن خود کنترل و بر خواسته خود تمرکز و تغییراحساس عالی را می اموزیم و چون بصورت عملی است این نتایج عالی دارد و در هر زمینه ای نتیجه می دهدمثلا درروابط در کسب و کار در ثروت و آرامش

      نتیجه :ذهن قدرتمند ما معجزه ها می کند اگر یاد بگیریم چطور باهش کار کنیم. سپاسگزارم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار s.mohammadi8195
      1400/03/26 10:35
      مدت عضویت: 1406 روز
      امتیاز کاربر: 6727 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 313 کلمه

      سلام بر همگی

      اینکه فردی که از لحاظ ذهنی آموزش ببینه و خودش رو تغییر بده نتایج آن محدود به اون موضوع خاص نمیشه بلکه در جنبه های دیگه  زندگی  هم تاثیراتی رو هم می بینه. 

      برای من که یک ماه و نیم هستش که این دوره رو دارم با اشتیاق و هر روزه  دنبال میکنم در جنبه های دیگه زندگی ام خیلی تاثیر بسزایی داشت . اینکه اعتمادبه نفسم چند برابر شد یه نمونه بهتون بگم . کامپیوترم نزدیک به دوسال بود که هرکاری میکردم با اینکه به چاپگر شیر بود چاپ نمیگرفت تا اینکه طی همین روزا رفتم سراغش ومرتب به خودم میگفتم میتونم درستش کنم و به راحتی وصل شد و چاپ گرفت .

      ویا وقتی روی رفتار غذایی ام متمرکز شدم که مثل انسان رفتار کنم و مونده غذاها رو نخورم و هر موقع سیر شدم دست ا  خوردن غذا بکشم  و هرکسی بهم غذا تعارف کرد موقعی که سیرم بگم میل ندارم و خلاصه از این رفتارهای غذایی. 

      الانا متوجه شدم در لباس پوشیدن من هم تاثیر گذاشت وقتی میخام برم بیرون هر لباسی رو نمی پوشم و لباسهای شیک خودمو می پوشم و برای خودم ارزش قائل میشم در حالی که قبلابه خاطر اینکه لباسم نو  هست خراب میشه لباس قدیمی تر رو می‌پوشیدم . الانا خواهرم میگه شبیه مدیرا لباس میپوشی؟ 

      یا اگه بازارمیرفتم وکلی خرید میکردم خودم با تاکسی  سر محل پیاده میشدم و بقیه راه رو تا خونه پیاده میرفتم ولی الان آنقدر خودمو دوست دارم تا یه کم خریدم زیاد میشه یا هوا گرم باشه آژانس میگیرم . وخیلی تغییرات دیگه…

      میخام بگم من که تازه مدت کمی تو مسیر لاغری با ذهن هستم  و برای متناسب شدن تو این دوره اومدم کلی تغییرات تو زندگیم رخ داد .

      پس با اشتیاق تمام این دوره و آموزشهاشو دنبال میکنم و تو زندگیم روی ذهنم کار میکنم و تا بتونم رشد کنم و یه زندگی رویایی برای خودم خلق کنم . 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار angelikian4040@gmail.com
      1400/03/13 16:23
      مدت عضویت: 1043 روز
      امتیاز کاربر: 210 سطح ۱: کاربر مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 809 کلمه

      ما از کودکی برای ادامه زندگی به آموزش مهارتهای جسمی زیادی نیاز داشتیم و همه معلمین و والدین و مدرسه و جامعه به آموزش پرداختند و به پرورش روح ما اهمیتی ندادن تمام صفات الهی در وجود ما وجود داره تمام احساسات و عواطف ما در درون ما هستن و اونها هم به پرورش نیاز دارن و همه ما از این مهم غافل بودیم تا زمانی که با لاغری با ذهن آشنا شدیم افراد زیادی در دنیا هستن که ظاهرا همه چیز دارن ولی به پوچی رسیدن خیلی از افراد خودکشی کردن و خیلی از افراد کلا بی خیال وجود خودشون هستن وجود ما انسانها خیلی ارزشمند هست اگر واقعا پی ببریم چرا خداوند ما رو به عنوان اشرف مخلوقات قرار داده و چرا تمام جهان رو مسخر ما کرده می تونیم درک کنیم چه گوهر گرانبهایی در وجود ماست چه نیروی عظیمی ما داریم که می تونیم شرایط خودمون رو در دنیای مادی خلق کنیم لاغری با ذهن نگرش منو عوض کرد زندگی من تغییرات بسیار زیادی کرد مگر من تا قبل از آشنایی با این سایت مهارتهای زیادی کسب نکردم چرا این تغییرات مثبتی که الان شاهدش هستم اون موقع بوجود نیامده بود چون آموزشهای ذهنی داره جواب میده پاداش اطمینان به این آموزشها در زندگی من هر روز خودش رو نشون میده من آدم عصبی و زود رنجی بودم قیافه  من همیشه اخمو بود مشکلی نداشتم ولی هر کس منو میدید میگفت از چیزی ناراحتی و من واقعا ناراحت نبودم شکرگزار نبودم از داشته های خودم راضی نبودم امید نداشتم نگران آینده وخیلی اوضاع بد روحی داشتم و چاقی من هم مشکلات منو بیشتر کرده بود خدا گواه که از روزی که با این آموزشها آشنا شدم و تا الان که در بطن این آموزشها هستم شادی توی تموم زندگی من راه پیدا کرده بحدی پر انرژی هستم که همسرم رو تغییر دادم ما از آدمهای منفی باف و غرغرو به آدمهای شاد و شکرگزار تبدیل شدیم اوضاع مالی ما بسیار خوب شده خداروشکر میکنم قدر داشته هام و میدونم نگاهم به جهان هستی و وجود خدا مثبت شده تموم مسئولیتهای خودم رو پذیرفتیم و دارم تلاش میکنم بهشون عمل کنم از نظر سایز سه سایز کم کردم و هر چی از این دوره بگم کم گفتم خداوند متعال همیشه از دل بنده هاش خبر داره و از خواسته هاشون میدونه که چی نیاز دارن تا بهشون بده ومن رو راهنمایی کرد به جایی که کل زندگیم تغییر کنه لاغری با ذهن با تمرینات عملی باعث تغییر باورها و نگرش من شد نه تنها لاغری رو بمن هدیه میده بلکه در تمام جنبه های زندگی که باعث خوشبختی من میشه بمن کمک میکنه تصویر سازی و تجسم خلاق رو عملی یاد میگیریم کنترل ذهن ،احساس خوب ،تغییر افکار و رفتار ،کسب مهارت در ایجاد روابط خوب و موفقیت در کسب و کار ،تناسب اندام ،همه و همه از نتایج آموزشهای ذهنی هست و اگر با احساس خوب و اشتیاق استمرار و ادامه پیدا کنه نتیجه فراتر از ذهن خواهد بود البته من در این مسیر دو بار لیز خوردم دفعه اول واقعا اعتماد نکردم و لیز خوردم و دفعه دوم از اعتماد زیاد به خودم لیز خوردم چون در مدت کم به این همه نتایج خوب رسیدم فکر کردم دیگه من احتیاج به ادامه موندن در این مسیر رو ندارم و گول خوردم یک مدت از این مسیر دور بودم و احساس کمبود شدیدی در زندگیم میکردم و به نیاز خودم به این آموزشها پی بردم و دوباره به مسیر برگشتم و متعهد میشم تا ابد در  مسیر این آموزشها بمونم همون شیطانی که استاد ازش اسم بردن منو به زیر کشید و من از این مسیر عقب موندم افکار منفی مثل علف هرز داشتن رشد میکردن که من دوباره به داد خودم رسیدم و با ایمان و اشتیاق دوباره به این مسیر برگشتم و مطمئن هستم لاغری یکی از هزاران پاداش اطمینان به این مسیر خواهد بود من معنی زندگی واقعی رو وقتی فهمیدم از وقتی که با این سایت آشنا شدم اغراق نمیکنم چون همه لااقل با خودش رو راست هستن یادگیری اصول ذهنی بینهایت هست پس نتایج اون هم بی انتهاست چون خداوند وعده داده که هر کس به نیروهای درونی خودش ایمان بیاره تا ابد خوشبخت خواهد شد هر چقدر با علاقه و اشتیاق بیشتری در این مسیر پیش بریم  و با عشق یاد بگیریم نتیجه بدون محدودیت و بدون پایان خواهد بود تا به فطرت پاک خودمون و به خدا برسیم و این اوج کمال و خوشبختی یا انسان خواهد بودرسد آدمی به جایی که بجز خدا نبیند.                  استاد عزیزم شما یک فرشته زمینی هستین ازتون بسیار سپاسگزارم که زندگی منو تغییر دادین امروز من این حال خوشم رو اول مدیون خداوند و بعد مدیون شما هستم از خداوند مهربانم سپاسگزار و از شما ممنونم و بهترینها رو برای شما آرزو میکنم        امیدوارم حق مطلب رو توانسته باشم ادا کنم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 24 از 5 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار فروغ ریاحی
        1400/03/14 15:13
        مدت عضویت: 1617 روز
        امتیاز کاربر: 26851 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
        همیاری
        محتوای دیدگاه: 121 کلمه

        سلام دوست خوبم 

        دقیقا منم الان دارم زندگی رو میکنم که شاید ارزوی خیلیا باشه چون همیشه شاد و پرانرژی و  با حال خوبم که همینا رو من سپاسگزاری از خدا ی خودم که همیشه داره هدایت و حمایتم میکنه  میدونم  چون  سپاسگزاری با کلام رو   اصلا قبول ندارم اصل سپاسگزاری رو من  تازه پیدا کردم و دارم انجام میدم  و اینقدر من الان راضیم از همه چیز  که بعضی وقتها خودم از خودم لذت میبرم  و من برای لاغری  وارد این سایت شدم اما حالا به دنبال خیلی از چیزهای دیگه هستم که مطمعنم به زودی به همشون میرسم و تمام اینا رو مدیون استاد عطار روشن نازنین  هستم و از خداوند برای ایشون سلامتی و موفقیت رو خواهانم .

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فاطمه سادات
      1400/02/08 11:29
      مدت عضویت: 1664 روز
      امتیاز کاربر: 3716 سطح ۴: هنرجوی مبتدی

      نشان های دریافت شده

      سطح مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,766 کلمه

      سلام 

      گام ۵۲ 

      نتیجه فراتر از حد تصور است . 

      وقتی که کار روی ذهن رو یاد بگیریم و بدونیم چطور میشه از ذهنمون برای خلق شرایط دلخواه استفاده کرد نتیجه ای که کسب می کنیم فراتر از حد تصور هست . چون ما داریم کار کردن با ابزاری رو یاد میگیریم که در خلق همه ی اتفاقات نقش اساسی داره . 

      این ابزار ذهن هست . شاید هنوز کسی پیدا نشده فلسفه ی دقیقی از ذهن ارائه بده . اما همه ی ما با اینکه شاید ندونیم ذهن چی هست و چگونه شکل میگیره و چگونه کار می کنه اما میتونیم درکش کنیم . 

      یعنی ما ذهن رو با خود ذهن درک می کنیم . 

      همونطور که همه چیز رو هم با ذهن درک می کنیم . مثلا بوی یک گل رو یا دیدن یک تصویر زیبا رو یا شنیدن یک آوای خوب رو یا چشیدن یک غذای خوشمزه رو  یا لمس کردن یک شئ لطیف رو . گرچه اینها توسط چشم و گوش و بینی و زبان و دست  صورت  میگیره اما درک اینها توسط ذهن صورت میگیره . دست قدرت حس داره ولی قدرت درک نداره . و تفاوت بین انسان و حیوان هم دقیقا همینه . حیوانات حواس دارند اما قدرت درک ندارند . 

      پس درک کردن توسط ذهن صورت میگیره و شناخت ذهن هم توسط خود ذهن صورت میگیره . درک کردن و شناخت ذهن توسط خود ذهن انجام میشه . 

      چون این قابلیت ذهن هست . 

      آگاهی در ذهن اتفاق می افته . اما ذهن خلق هست هم ایجاد میشه و هم از بین میره . قابل تغییره . ذهن خدا نیست . ذهن آفریده است . ابزار قدرتمندیه اما چون خلق هست پس قدرت این رو داریم که تغییرش بدیم . اما باید قبلش بدونیم چطور شکل میگیره که بعد بتونیم تغییرش بدیم . 

      ذهن چطور شکل میگیره . شکل گیری ذهن برمیگرده به آغاز تولد . فعلا به زندگیهای گذشته و زندگیهای آیندمون کاری ندارم . زندگی فعلی رو که برای هممون قابل درک هست تجزیه تحلیل می کنیم . 

      تمام تجربیات ما توسط ذهن خلق میشه . یعنی ذهن ما توسط ما ایجاد میشه اما قادره تمام اتفاقات و تجربیات چه مثبت و چه منفی ما رو رقم بزنه . 

      شکل گیری ذهن ابتدا توسط والدین صورت میگیرد . یعنی حتی در زمان بارداری هم تربیت پدر و مادر روی فرزند اثر دارد و در شکل گیری ذهن او دخیل است . 

      البته این تربیت هم مطابق خواست خود فرد هست چون انتخاب  پدر و مادر هم جذب خودش بوده . 

      ذهن ناخوداگاه همیشه بوده و هست و شاید تحت تاثیر زندگیهای گذشته ی ما بوده و ما بیشتر تجربیات خودمون رو از ارتعاش این سطح از ذهنمون داریم تجربه میکنیم . 

      اما ذهن خوداگاه سطح محدودتری از ذهن است و نسبت به ذهن ناخوداگاه برای ما قابل درک تر است ورودی ذهن ناخوداگاه محسوب میشود . گرچه ذهن ناخوداگاه از سویی دیگر با روح در ارتباط است و بسیاری از کدهای ذخیره شده از آن از طریق روح حاصل شده است اما به دلیل قدرت انتخاب ما ورودی  ذهن خوداگاه بیشتر تحت تاثیر عوامل بیرونی قرار گرفته و از طریق حواس پنجگانه تغذیه میشود . 

      چون درک این حواس راحتتر از درک روح توسط ذهن خوداگاه هست برای همین اطلاعاتی که از طریق حواس پنجگانه  به ما انتقال داده میشود توسط افکار خوداگاه ما به مرور وارد ذهن ناخوداگاه میشود و ظهور کدهای اولیه و پیشفرض و الهی را تغییر میدهند . یعنی به جای اینکه ما کدهای الهی را به نمایش بگذاریم کدهایی را که از محیط بیرون از خود دریافت کرده ایم را به نمایش میگذاریم . 

      البته نظریه ای دیگر نیز در اینجا مطرح میشود که ذهن چیزهایی را جذب میکند که در حافظه ی خود دارد . پس حتی ما تربیتهایی را دریافت میکنیم که خواستار آن هستیم و کدهای آن را از بیرون خودمان جذب کرده ایم به صورت ناخوداگاه . 

      با این نظریه حتی انتخاب نوع تربیت نیز دقیقا جذب خودمان است و ما خودمان میخواهیم که این اطلاعات روی ما اثر بگذارد . 

      نتایج  تغییر محتوای ذهن فراتر از حد تصور و فراتر از حد انتظار است . 

      چون وقتی ما تصمیم به تغییر خود میگیریم باز هم شرایطی را جذب می کنیم که این تغییر در بستر آن صورت بگیرد . یعنی به عنوان مثال ما سایت تناسب فکری را جذب کردیم چون کاملا خودبخود  به این سایت هدایت شدیم و نیروی خوداگاهی ما هیچ نقشی در این جذب نداشت . 

      نحوه ی تغییر ذهن به این گونه است :

      آموزش 

      تکرار 

      استفاده کردن از فرمولها در زندگی روزمره 

      ثبت 

      باور 

      ابتدا این پروسه باید طی شود تا باور شکل بگیرد باور که شکل گرفت بقیه ی کار به سطح ناخوداگاه ذهن سپرده میشود و خودبخود روند لاغری ما ادامه دار میشود . 

      بسیاری از ما از نحوه ی به کار گیری از فرمولها در امور روزمره مشکل داریم . چون فرمولهای قبلی به صورت عادت در ما شکل گرفته اند که شاید در نظر ما  قدرتشان از این فرمولهای جدید بیشتر باشد اما در حقیقت اینگونه نیست . قدرت این باورها بیشتر است چون ریشه ی آن در وجود ما عمیقتر است . 

      فرمولهای چاقی بعد از تولد یا سالها بعد از تولد در ما ایجاد شده است . یکبار ایجاد شده است و سالها تکرار شده است . اما فرمولهای پیشفرض ما در نهاد ما ریشه دوانده و آنها به صورت ناخوداگاه در ما شروع به کار میکردند . ما در ظاهر میوه ی چاقی را در جسم خود مشاهده می کنیم اما در حقیقت لاغری در این سالها همواره همراه ما بوده و کلی از چاقی های ما را خودبخود و ناخوداگاه برطرف میکرده . 

      پس قدرت لاغری در ما خیلی قویتر است . اما با آموزش ، ما این فرمولها را به یاد میاوریم و با توجه کردن به لاغری و تغییر محتوای ذهنی اجازه ی ظهور آنها را در عمل میدهیم . 

      غیر ممکن است وقتی ذهن ما پر از چاقیست عمل ما لاغر کننده باشد .عمل لاغر کننده خودبخود در اثر تغییر محتوای ذهنی در ما خلق میشود . 

      حالا استفاده از ذهن برای رسیدن به خواسته چگونه است ؟ 

      ما عدد وزن ایده آل را به ذهن میدهیم . مهم احساسیست که ما از این عد به جسم میدهیم  . وگرنه خود عدد و رقم در ضمیر ما تاثیری ندارد  او در جا شروع به ارتعاش احساس  این عدد به جسم میکند . اما دیری نمیپاید احساس این عدد در ما شروع به کم شدن میکند و طبق عادت مثلا به واسطه ی یک عملکرد مثل پرخوری یا کم تحرکی  ما دوباره احساس چاقی  را به ذهن ارتعاش میدهیم . در حقیقت ما چون تازه شروع به کار کردیم و ضمیر ما هنوز همان ارتعاش قبلی را دارد و میخواهد در مدار قبلی باشد ما احساس میکنیم  در روند لاغری ما اختلال ایجاد میشود .

       هر احساسی که بیشتر تکرار شود جسم در زمانهای بیشتر این  احساس و ارتعاش را از ذهن دریافت میکند برای همین بین خواسته ی ما  و رسیدن به جسم زمان زیادی سپری میشود چون طبق عادت ما زمانهای بیشتری را در احساس چاقی سپری می کنیم و زمانهای کمتری را در احساس لاغری . با این وجود باز هم ذهن و جسم ما در حال حذف این موارد از ماست و اصل ارتعاش ما بر لاغر شدن و حذف چاقیست . 

      ما باید بتوانیم مدت زمان بیشتری ارتعاش و احساس لاغری را با خود نگه داریم تا به آن عادت کنیم . برای نگهداشتن احساس لاغری لازم است محتوای ذهنی لاغری در ذهن ما مرور شود برای همین هم هست استاد میگویند تمرین و تکرار کنید تا این محتواها و ذهنیت جدید احساس ما را در مسیر لاغری نگه دارند و به اندازه ای که ما در احساس خود تغییر ایجاد کرده ایم جسم ما بیشتر تغییر می کند و نتایج فراتر از حد انتظار میشود . 

      پس استمرار در مسیر باعث میطود ما احساس عدد دلخواه را در بیشتر اوقات با خود حس کنیم و در این احساس را در ذهن نگه داریم حالا اگر بتوانیم کمتر پرخوری کنیم راحتتر میتونیم احساس خودمون رو در مسیر لاعری نگه داریم . چون فرمول ذهن ما پرخوری = چاق شدن است . وقتی این کار را انجام میدهیم یعنی ذهنیت چاق ما دوباره وارد کار شده  . چون خوب نگهداشتن احساس بعد از پرخوری کار سختیست و ما ناخوداگاه در حال ملامت خود هستیم . 

      برای همین هم هست استاد تمارین عملی هم دارند . به صورت عملی حفظ احساس متناسب بودن خیلی راحتتر است اما در هنگام عمل هم باور من اینست که ذهن من با عمل متناسب کننده ناهمسوست و مقاومت تولید می کند . در حقیقت این نشان از میدهد که خودم میخواهم چاقی را برای خودم نگه دارم و الکی ذهنم را متهم میکنم . ذهن آنچیزی را میخواهد که من بخواهم . وقتی من تمام تمرکزم را روی لاغری بگذارم  پس ذهنم در رفتار نیز با خواسته ی من همسو میشود . یعنی خواسته ی من ذهن من را تحت تاثیر قرار می دهد و فرمولهای آن را تغییر میدهد . پس عملی که احساس مرا بد می کند از من سر نمیزند و خلاصه ذهن مرا یاری می کند که به خواسته ی جدیدم برسم و خودبخود محتواهای قبلی را در عملکرد روزمره به کار نمیگیرد . 

      من هم که آگاهانه این کار را نکنم تا احساسم بد شود یا اگر فراموش کردم هدف خود را و باز این کار را انجام دادم سریع احساسم را پاکسازی کنم و کاری انجام دهم که به احساس بهتر برسم با این کار به ذهنم اعلام میکنم من در مسیر کاهش وزن ثابت قدم هستم و تصمیم قاطع گرفته ام تا  به وزن ایده آلم برسم . در این صورت فاصله ی بین من و ارزویم کم میشود و اگر در این کار ماهر شویم به جایی میرسیم که خداوند در قرآن سوره ی یاسین میفرماید : إِنَّمَا أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَيْئًا أَنْ يَقُولَ لَهُ كُنْ فَيَكُونُ ﴿٨٢﴾

      شأن او این است که چون پدید آمدن چیزی را اراده کند، فقط به آن می گوید: باش، پس بی درنگ موجود می شود. (۸۲)

      انسان به اینجا میرسد همانطور که ما در چاقی دقیقا به همین مهارت رسیده بودیم که به محض اینکه در خاطرمون گذر میکرد که آب میخورم چاق میشم این اتفاق میفتاد . 

      خب الان هم دقیقا ما میتونیم از همین مهارت در لاغری هم استفاده کنیم . البته بعد از انجام مراحل آموزش ممارست مهارت  و رسیدن به باور اینکه من توانایی لاغر شدن دارم چون  نداشتن ایمان به توانایی و درک نکردن قدرت هایی که داریم سبب میشود این آیه در لاغری ما حاصل نشود . 

      اما هرچقدر آگاهتر شویم و تمرین کنیم و ماهرتر شویم نتایجی که برای ما حاصل میشود فراتر از حد تصور ماست . 

      البته تمام اینهایی که گفتم تئوری عمل هست و باید تمرین کنم تا این تئوریها در عمل نیز قویتر شوند و من به نتایج بهتری برسم . 

      خدایا سپاسگزارم .

      استاد ازتون ممنونم .

      فاطمه ازت سپاسگزارم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 30 از 6 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار shahrbanou1346
        1400/02/09 18:49
        مدت عضویت: 1357 روز
        امتیاز کاربر: 22276 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 99 کلمه

        سلام فاطمه جان 

        بازم هنر نمایی کردی و حرفای قشنگی زدی .خوش به سعادت شما در حالی حرف می زنی و تجزیه و تحلیل می کنی که  در اوج موفقیت هستی .

        چه لذتی داره در اوج حرف زدن .

        جدن دلم می خواد زمانی که در جایگاه شما واقع  شدم  پای ثابت  همیار لاغری  در سایت باشم .و لذت ببرم از حس و حال و هوای این جایگاه .

        آخ که چقدر  منتظر همچین روزی ام .  فاطمه جان برام دعا کن  .تو الان به خدا نزدیکتری و روحت در این مسیر جلا گرفته و دعای تو به اجابت نزدیکتر .

        دوستدارت  باقری 

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 4 از 1 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار فاطمه سادات
          1400/02/10 18:44
          مدت عضویت: 1664 روز
          امتیاز کاربر: 3716 سطح ۴: هنرجوی مبتدی

          نشان های دریافت شده

          سطح مبتدی
          مدال طلایی
          همیاری
          محتوای دیدگاه: 1,278 کلمه

          سلام شهربانو جان ممنون از لطف شما ‌ 

          شکست نفسی میفرمایید . ما هممون به خدای وجودمون نزدیکیم . اصلا نزدیک و دور معنایی نداره . ما هممون متصل به خدای درونمون هستیم  . یکی هستیم با او . وقتی خداوند میفرماید از رگ گردن به ما نزدیکتره و هیچ تفاوتی هم بین انسانها قرار نداده و از طرفی وقتی میفرماید هرکجا که شما باشید من هستم این آیات به طور کامل روشن میکند ما همگی همون خدایی هستیم که همیشه دنبالش گشتیم . 

          کسی که خودشو بشناسه خدارو میشناسه و در حقیقت در همه جا میتونه خدارو ببینه . منتها خدا جلوه های مختلفی داره و در هر کدوم از ما به شکلی خودشو نمایش میده . در حقیقت این ما هستیم که از کانالهای دلخواه ، انرژی الهی را دریافت می کنیم و به شکلی که میخوایم  اورو شکل میدیم و میبینیمش . دریچه ی دریافت رو خودمون انتخاب می کنیم . . شاید این گفته ها براتون غیر قابل باور باشه ولی ما خدا رو شکل میدیم . خدا یک منبع بی شکل و بی حده که ما هرچقدر دلمون بخواد میتونیم ازش استفاده کنیم . 

          و باورهای ما انتخابهای ما نشون میده ما دوست داریم خدارو به چه شکلی مشاهده کنیم .همه ی ما از خداوند برخورداریم و عدل خداوندی  به همه ی انسانها مدام و بی نهایت داره انرژی شو میرسونه و بهشون قدرت اختیار داده تا هرچقدر دلشون میخواد از این انرژی استفاده کنند . 

          ما تا حالا خدارو به شکل چاقی دراورده بودیم یعنی اون انرژی رو در سطح چاقی حرکت داده بودیم و مدام باورهایی رو میپذیرفتیم که خدا رو بیشتر به شکل چاق کننده به ما نشون میداد .

           حالا داریم یاد میگیریم که تغییر مسیر بدیم کم کم و آهسته آهسته . ما همه در راهی قدم گذاشتیم که فهمیدیم که خدا فقط به شکل چاقی نیست . این ماییم که او رو اینگونه باور کردیم وقتی باورهای خودمون رو تغییر بدیم وقتی عجله نداشته باشیم و فقط به طور مستمر حرکت در مسیر لاغری رو طی کنیم اون وقت به مرور میبینیم آگاهیها و ایمانمون داره تغییر میکنه . این تغییر هیچ وقت تموم نمیشه . تا بی نهایت ادامه داره . چون خدا تموم نمیشه . مگر اینکه خودمون بخوایم و در جایی به خودمون ایست بدیم . اما به محض اینکه بخوایم دوباره حرکت کنیم حرکتمون آغاز میشه . 

          پس اینکه فکر کنید من به خدا نزدیکتر از شمام در حقیقت کفران به خدای وجود خودتونه .  ما انسانها هیچ فرقی با هم نداریم و همه ی انسانها در هر حالتی دارن  خدا رو به هم نشون میدن . حالا مجراها با هم متفاوته . دیدگاهها با هم متفاوته و رنگ خدا تغییر میکنه . 

          ولی در اصل همه از یک انرژی بی رنگ و بی شکل و بی حد سرچشمه گرفته . 

          من و شما و بقیه هیچ فرقی با هم نداریم . ما باید شایستگی خودمون رو عمیقا درک کنیم و در این درک استمرار بورزیم چون ما همه عادت کردیم به شکست نفسی . 

          خیلی از ما عادت کردیم خدای وجودمون رو در شکست نفسی به ظهور برسونیم  اینم خوبه اما ما از وقتی وارد این مسیر شدیم یادگرفتیم خدا رو در احساس شایستگی خودمون به ظهور برسونیم تا بتونیم بیشتر باورش کنیم تا توانمندیهامون رو بیشتر ببینیم . 

          ما باید احساس لیاقت و شایستگی کنیم . تا کم کم تاثیر عادت کوچک کردن خودمون رو از یاد ببریم . ما برای اینکه بتونیم به کارهایی که دلمون میخواد برسیم باید خودمون رو بزرگتر کنیم . باید باور کنیم ما بزرگیم و هر لحظه در حال بزرگتر شدن هستیم . ما الله اکبریم و خدای اکبر در ما جاریست . 

          البته بعضی ها در بندگی کردن برای خدا اون بزرگی رو درک می کنند و توجهشون میره سمت اکبر بودن الله . اما اینجوری یعنی تو و خدا دو تا هستی و شرک به خدا اینجا خودشو نشون میده . 

          هروقت باور کردیم ما خودِ خداییم یگانگی پدید میاد همون وحدتی که خودش همیشه مارو بهش دعوت کرده . 

          وقتی عادت کنیم اینجوری بیندیشیم اونوقت کارهامون با قبل متفاوت میشه البته نه یهویی . آرام آرام پله پله . به میزانی که باورمون تغییر کنه عملکردمون تغییر می کنه و  انجام کارها برامون لذتبخشتر میشه . احساس ناتوانی میره . احساس اندوه و خودکم بینی میره . احساس عزت نفس میاد . اون وقت شما میبینی وای چقدر خودتون رو دوست دارید . چقدر برای خودتون عزیز میشید . چقدر دوستداشتنی هستید . چقدر بزرگ هستید . چون باورهاتون تغییر کرده . 

          منم باید بیشتر تمرین کنم یعنی چون خدا بی نهایته هیچ وقت نمیتونی بگی راه تموم میشه . چون تا خدا هست راه هست ما تموم نمیشیم پس هرچقدرم که راه بریم به انتها نمیرسیم مگر خودمون توقف رو انتخاب کنیم که اونم یه جلوه است . 

          شما همین حالا هم به خدا نزدیک هستید و عالی هستید و عالیترین هستید . و حالا قدرت خدای وجودتون رو میخواین در راه لاغری به کار بگیرید و عالی دارید تمرین میکنید تا خدا رو در لاغری جاری کنید که البته پیشفرض وجود ماست . 

          در اوج بودن یک باوره . 

          همه ی نقاط میتونه اوج باشه . مثلا برای یک ساختمان ده طبقه طبقه دهم اوجه برای یک ساختمان صد طبقه طبقه صدم اوجه ولی دیگه طبقه دهم براش فروده و برای کسی که مثلا در کره ی ماهه اونجا اوجه ولی طبقه هزارم کره ی زمین فروده . 

          در اوج بودن یک دیدگاهه . اگه شما عادت کنید که این دیدگاه رو همواره در خودتون ببینید الانم در اوج بودن رو میتونید حس کنید . هر جایی برید در اوج بودن رو میتونید حس کنید . 

          منتها در باور خیلی از ما احساس در اوج بودن یعنی خودخواهی وای نکنه مغرور بشم نکنه شیطان بشم  میترسیم از اینکه احساس در اوج بودن داشته باشیم . یا باور داریم حتما باید شرایطی خاص باید داشته باشیم تا احساس در اوج بودن داشته باشیم  و تا به اون شرایط دلخواه نرسیم نمیتونیم حس در اوج بودن داشته باشیم در حالیکه این دید همیشه مارو تحت و در فرود نگه میداره . چون احساس در اوج بودن رو در هر شرایطی کاملا میشه حسش کرد 

          ما همین حالا هم در اوج هستیم . شما همین حالا هم در اوج خودتون هستید حتی اگه باورتونم نباشه بازم در اوجید منتها اگه باور کنید لذتشو میبرید . 

          همه ی ما هر آنچه بخواهیم داریم و میتونیم به ظهور بیاریمش . همین حالا هست . حتی اگه باورشم نکنیم بازم هست ولی  اگه باورش کنیم میتونیم لذتشو ببریم . میتونیم بودنشو حس کنیم نه نبودنشو . 

          شما در اوج بودن رو همین حالا هم حس کنید . لازم نیست طور دیگری باشید که احساس اوج کنید . اوج و تحت معنایی نداره . خدای وجود ما بی تحت و بی اوج و بی چپ و راسته . او همه جا هست . همه جا در آن واحد هم میتونه بالا باشه هم میتونه پایین باشه . 

          پس وقتی من در آن واحد میتونم هم بالا بودن رو حس کنم هم پایین بودن چیزی رو انتخاب میکنم که بیشتر بهم لذت بده باور کنید هیچ فرقی نمیکنه کدوم دیدگاه رو انتخاب کنید فقط با پذیرش خودتون با عزت نفستون با دوست داشتن خودتون و با احساس شایستگی و لیاقت و در اوج بودن همین حالا به خودتون اجازه ی لذت بردن میدید و هرچقدر بیشتر لذت ببرید راه ظهور  لاغر شدن در جسم هم براتون بیشتر باز میشه ‌ .

          شما همین حالا هم فرد شایسته ای هستید . 

          شما همین حالا هم در اوج هستید ‌.

          شما همین حالا هم بسیار دوستداشتنی هستید 

          و ازتون ممنونم که وجودمو به جوشش میارید تا بنویسم و منم این عزت نفس رو که در همه ی ما مشترکه بیشتر حس کنم . 

          در پناه خدا  شاد باشید و احساس خوشبختیتون بر دوام . 

          ببخشید صحبتم طولانی شد اصلا متوجه نشدم چطور نوشتم . ازتون سپاسگزارم شهربانو جان . 

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 53 از 11 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
            آواتار shahrbanou1346
            1400/02/11 01:27
            مدت عضویت: 1357 روز
            امتیاز کاربر: 22276 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
            محتوای دیدگاه: 65 کلمه

               سلام فاطمه جان 

            ممنون  وقت گذاشتی  و با حرفای  عرفانی و زیبات  به من  احساس خوبی  انتقال دادی  .

            متوجه منظورت شدم …عالی نوشتی  ممنون . 

            من فردا وارد هفته سوم تمریناتم در دوره مقدماتی میشم ..

            امیدوارم  هفته متفاوتی رو تجربه کنم  و از آموزشها بهره ی بیشتری ببرم .

            ممنونم از زحمتت و وقتی که بهم اختصاص دادی .از لطف شما خواهر خوبم  بی نهایت سپاسگزارم  

            برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
            امتیاز: 0 از 0 رأی
            افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
              آواتار فاطمه سادات
              1400/02/11 05:00
              مدت عضویت: 1664 روز
              امتیاز کاربر: 3716 سطح ۴: هنرجوی مبتدی

              نشان های دریافت شده

              سطح مبتدی
              محتوای دیدگاه: 5 کلمه

              موفقیتتون جاوید دوست نازنین . 

              برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
              امتیاز: 0 از 0 رأی
              افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
            آواتار farideh.ganjoortehrani@yahoo.com
            1400/02/11 10:58
            مدت عضویت: 1228 روز
            امتیاز کاربر: 4883 سطح ۳: کاربر پیشرفته
            همیاری
            محتوای دیدگاه: 98 کلمه

            درود به شما دوست عزیز، 

            خداروشکر می کنم که دراینجا حال وهوای عاشقیست، از نوشته زیباتون که سراسر از مکنونات قلبیتون بود بسیار لذت بردم  وخوشحالم که اینجا هستم با همراهان عزیزی چون شما ، وخواستم اضافه کنم ما همگی هرکدام قطره ای هستیم از یک اقیانوس بی انتها ، با همون خصوصیات واحساسات وایکاش در این عصر اکواریوس که دوران آگاهی وشناخت بشریت نسبت به خود هست ،هرچه بیشتر گامهایمان را رو به نور و روشنایی برداریم ودنیای بهتری بسازیم .وبه قول شاعر : 

            رسد آدمی به جایی که به جز خدا نبیند 

            بنگر تا چه حد است ،مقام آدمیت

            برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
            امتیاز: 0 از 0 رأی
            افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
              آواتار shahrbanou1346
              1400/02/11 14:16
              مدت عضویت: 1357 روز
              امتیاز کاربر: 22276 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
              محتوای دیدگاه: 64 کلمه

              سلام و درود به دوست و هم مسیر عزیز خانم فریده  تهرانی 

              متنی که نوشتی کاملا متین و منطقی.

              خوشحالم که دوستانی چون شما دارم .فاطمه سادات که حرف نداره   شما و سایر دوستانم  یکی از یکی بهتر .

              عزیزم ممنون از لطف و مهربونیت 

              برای خودم و شما  آرزوی موفقیت و تندرستی دارم .

              وعده ی دیدار ما 

              سرزمین  پر از نور و شادی لاغرها …

              ارادتمند  شهربانو باقری 

              برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
              امتیاز: 10 از 2 رأی
              افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
            آواتار eli_naz_188@yahoo.com
            1400/02/12 10:55
            مدت عضویت: 1071 روز
            امتیاز کاربر: 95
            مدال طلایی
            همیاری
            محتوای دیدگاه: 579 کلمه

            سلام

            ممنون از جواب كاملي كه به دوست عزيزمون دادين.من سه نفرو اينجا فالوو ميكنم يكيش شماييد.

            من نوشته هاي شمارو كامل ميخونم واقعا هميار استاد هستيد.شما خانوم هستيد و روحيات زنان رو بيشتر داريد من عاشق قدرت قلم يك زن هستم 

            بوي قلم زنانه كه توي هر نوشته اي باشه منو بيشتر تحت تاثير قرار ميده 

            انگار من هم از زنانگي م به وجد ميام 

            نه اينكه وقتي يك مرد مينويسه من لذت نميبرم

            هيچ تناقض جنسي در قدرت فكري وجود نداره اما انگار كه تاريخ و فرهنگ تمام دنبا زنان رو اولويت دوم گزاشته شايد اين باعث شكست نفسي بيشتر زنان شده 

            شايد اصلا اين هم يكي از دلايل متعددي هست كه تعداد زنان ذهن چاق بيشتر از مردان ذهن چاقه.

            من خدارو توي خودم ميبينم.من خود خدا هستم 

            خدا از نظر من يك زنه،چون من زنم.

            اگر من مرد بودم خداي من خودم بودم و مرد بودم.

            چقدر خوب گفتي اون قسمتشو كه كه ما خود خداييم و چون خدارو ما بزرگ و بي نظير ميدونيم اگه ما به اين باور عميق برسيم كه ما خداييم ما نمود خداييم اونوقت ما خودمون رو بزرگ و بي نظير خواهيم ديد

            يعني اين ميشه دقيقا يه معادله كه جوابش ماييم كه با شكوههيم.

            حالا هر چي بيشتر روزانه تلاش كنيم تا سلولهاي بيشتريمون رو به اين باور برسونيم كه ما با شكوه و خداييم اونوقت هر صفت كوچيك و ضعيفي ناخواداگاه از وجودمون رونده ميشه.

            چاقي تنها يكي از اون صفات ضعيفه.واسه اينه كه تو اين دوره لاغري با ذهن ما نه تنها لاغر ميشيم بلكه هزاران صفت و خصلت خوب تو وجودمون بيشتر ميشه اوليش همون حال خوبه كه هممون بلا استثنا تو روز اول حس ميكنيم.

            قدم كه بر ميدارم محكم قدم بر ميدارم مثل خدا قوي هستم 

            دوستانم تو خارج از كشور هر كسي كه منو و بيزينسمو و تمام تلاشي كه سالها توي تنهايي بدون كمك هيچ كس خودم كردم و به دست اوردم ميديدن هميشه از من به عنوان رييس خانوم ياد ميكردن و ميگفتن كاش ما هم يه روز مثل تو قوي و با اعتمادبنفس باشيم.

            من هميشه دختر با ايماني بود و هر روز خدارو تو تمام لحظاتك ميديدم.

            همه فكر ميكردن من همه چيز دارم و بايستي خوشبخت ترين ادم روي زمين باشم.

            من قوي بودم اعتماد بنفس خوبي داشتم زيبا بودم چاق نبودم اما تنها و تنها ضعف من اين بود كه فكر ميكردم چاقم و اين منو تو گوشه هاي خلوت زماني كه كسي نبود و تنها بودم شكنجه ميداد من ميترسيدم من كاملا بي اعتماد بنفس بودم تو تنهاييم.

            هنوز دارم تلاش ميكنم رگه ها و ويشه هاي اين ضعفم رو اينجا درمان كنم.

            چطور من اعتقاد دارم به خدا ايمان دارم چطور توي ظاهر هم نشانه هاي خداي باشكوه و قدرتكند رو نشون ميدم اما تو تنهايي و خلوتم خودم رو مقابل عذا ضعيف و حقير ميديدم.

            پس يه جاي اين ايمان كذبه

            پس يك جاي اين ايمان كفره 

            حالا من اينجام و هر كسي حرف خدارو ميزنه من با تمام وحودم ميخونم و باز ميخونم و اونقدر ميخونم تا بفهمم خودم رو خدام رو و اشتباهم رو.

            ممنونم كه مينويسين 

            ممنونم كه كمكم ميكنيد و كاملا دستتون رو گزاشتين روي ضعف و مشكل من 

            ما انسانها شايد ظاهر شهر محل تولد و خونواده ها ي متفاوتي داشته باشيم اما گاها از يك جنس و حسيم.

            من تمام نوشته هاي شمارو با قلب و ذهني كه درهاش كاملا بازه ميخونم و ميخونم چون اين حرفها از دل شما بيرون مياد و كاملا بر دل من ميشينه.

            حرف حق جاي حق ميشينه 

            باز هم بنويسين 

            هر روز بنويسين 

            و من هر روز اينجام كه از شما و استاد مهربون انرژي و خدايي بودن رو به ذهنم هديه بدم.

            متشكرم

            الهام ❤️

            برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
            امتیاز: 0 از 0 رأی
            افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
              آواتار فاطمه سادات
              1400/02/13 18:45
              مدت عضویت: 1664 روز
              امتیاز کاربر: 3716 سطح ۴: هنرجوی مبتدی

              نشان های دریافت شده

              سطح مبتدی
              مدال طلایی
              همیاری
              محتوای دیدگاه: 466 کلمه

              سلام به روی ماهتون بانوی زیبا و قدرتمند . ببخشید من پاسخ شمارو دیر دیدم . خیلی لذت بردم از خوندن نوشته ی شما .  بانویی که خدای وجودش رو کاملا درک کرده و اون رو در خودش پیدا کرده  . بانویی که   عزت نفس  در وجودش فریاد میزنه صفات الهی را در نوشتتون دیدم . مقتدر .  غنی بالذات . بلند مرتبه  . عدل و …. خیلی خوب بود و حس خوبی  بهم داد . 

              یه نکته ی خیلی خوبی گفتید گفتید چاقی فقط یکی از صفات ضعیفه و خدا هم که ضعیف نیست . بله خدا قویست و کسی که متناسب هست هم قویست  . ما از چاقی درونی که فاصله بگیریم چاقی بیرونی توسط جسم خودبه خود برطرف میشه . 

               چاق بودن  یه انتخابه . چون ما خوب یادش گرفتیم و مدتها تکرارش کردیم دیگه میخوایم تجربه ی لاغر بودن رو حس کنیم و لذتشو ببریم . 

              برای همین دیگه کم کم باید چاقی رو سرزمین لذتبخشی برای ذهنمون تعریف نکنیم و متناسب  بودن و ایستا بودن و راست قامت بودن رو برای خودمون لذتبخش کنیم . کسی که چاقه میتونه اعتماد به نفس داشته باشه . در چاقی هم میشه به همه ی صفات خدا رسید اما ما دیگه نمیخوایم خدای وجودمون رو به این شکل به ظهور برسونیم . خدای ما زیباست و لایق زیبایی و او دارای صفت برتره . یعنی  زیباتر قویتر .    ما لایق زیبا بودن و زیباتر بودن هستیم . زیبایی سهم ماست . اندام زیبا سهم ما از زندگیه . ما با خودمون نمیجنگیم فقط میخوایم خودزیباتری رو به نمایش بزاریم . 

              وقتی  یادبگیریم و در لاغر شدن هم ماهر بشیم اعتماد به نفس و زیبایی رو  زیباتر و دلخواه تر تجربه میکنیم. 

              بینایی خدای چشمه 

              درسته که نابینایی هم گاهی اوقات به ظهور میرسه ولی خدای چشم نیست . بینایی خدای چشمه . واسه همین ما از بینایی لذت میبریم و از نابینایی رنج . 

              چاقی هم دقیقا همینه . درسته که مدتی  انتخابش کردیم ولی تناسب خدای جسمه و ما داریم سعی میکنیم خدای برتر رو بر جسم حاکم کنیم . درست مثل بینایی شنوایی لامسه قدرت گفتار . برای جسم ما هم تناسب زیباست و تناسب سهم جسم ماست و ما به راحتی این سهم رو در دست بگیریم فقط باید باورش کنیم . 

              به نظر من  چیزی که بین ما و حقمون فاصله انداخته باور نکردنه ‌ نمیتونیم باور کنیم ساده باید به دست بیاد . 

              باز احساس نتوانستن از ضعف میاد پس باید خدای وجودمون رو قویتر کنیم باید خودمون رو باور کنیم . قوی بودن رو باور کنیم . خالق بودن رو باور کنیم .  زندگی ما از آسمون و زمین ساخته نمیشه . خودمون باید بسازیمش . قدرت فقط دست خودمونه . باید باورش کنیم و همین حالا هم قدرت متناسب شدن در وجود ما هست و متناسب بودن یعنی قدرتمند بودن و قدرتمندتر شدن . 

              برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
              امتیاز: 10 از 2 رأی
              افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        آواتار ainakaveh@gmail.com
        1400/03/19 12:12
        مدت عضویت: 1135 روز
        امتیاز کاربر: 25344 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 86 کلمه

        با سلام فاطمه عزیز

        خیلی زیاد از نوسته هاتون نکاتی رو که لازم داشتم رو آموختم .با وجود ممارست وتمرین زیاد بطوری که به جدیت بگویم بیشتر وقتم در طی روز در راه تناسب ذهنی میگذره..البته با اشتیاق ولذت ….

        ولی خوب احساس میکنم هنوز یه گیریهای در وجودم وجود داره.واقعا که نوشته هاتون بسیار واضح وعالی وبا توضیحات کافی بود وبسیار برای من بدرد بخور وعالی…ازت خیلی متشکرم وامیدوارم که در تمامی مراحل زندگیت در تحقق آرزوهایت به خوشی وخرمی بگذرد.

        وتمامی دوستان به هدفهای نهایی خود برسند.

        🙏🙏🙏🙏🙏🙏

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        آواتار فریبا
        1402/03/11 18:52
        مدت عضویت: 524 روز
        امتیاز کاربر: 3875 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 25 کلمه

        سلام واقعا نوشته ی شما پر از اگاهی بود برام 

        ممنون برای تک تک کلماتی ک پر از اگاهی هستند برام

        از خوندن نوشته هاتو لذت میبرم

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 354 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 87 کلمه

      با سلام 

      همونطور که استاد فرمودن با یاد گرفتن لاغری با ذهن و در قرار گرفتن دراین دوره به خیلی از چیزاهایی که تونستم رسیدم بغیر از لاغر شدنم به اندازه دلخواهم که اون هم با ادامه دادنم حتما بهش میرسم خیلی از احساس های من خوب شده و از لحاظ مالی موفق تر شدم و رفتار غذاییم خداروشکر خیلی بهتر شده و حتی رفتارم نسبت به افراد هم تغییر کرده دوست دارم بیشتر و بیشتر در این مسیر باشم و روش های صحیح تر رو یاد بگیرم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faridehhasani5455
      1400/02/04 23:25
      مدت عضویت: 1583 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 576 کلمه

      گام ۵۲،، نتیجه فراتر از حد تصور است برای آنهانی که با اشتیاق و انگیزه در مسیر لاغری با ذهن حرکت میکنند،،،،آموزش های ذهنی بینهایت جذاب و جالبه و میتونه تو تمام جنبه های زندگی ،تغییرات بزرگیو بوجود بیاره ،،سالها ذهن ما به یک سمت و راهی متفاوت از خود ما رفته و اینها هیچ وقت در یک مسیر نبودند ، ما دلمون متناسب بودنو میخواسته ،ذهن ما بدنبال چاقی بیشتر بوده و مدام مارو در مسیر چاقی بیشتر قرار داده ، هر چقدر فشار ما به جسممون بیشتر میشد ، مسیر رسیدن به تناسب اندام سختر و دورتر میشد و ما سالها در این جنگ درونی که عوارضش در بیرون و جسم ما مشهود بود درگیر بودیم ،،،با آموزش های ذهنی و همسو کردن جسم و ذهن ،بیشتر مسائل ما رو به بهبودی رفت ،،ولع خوردن کم شد،آرامش در ما بیشتر شد ،نگرانی های بخور نخور کمرنگ شدن ،اون التهاب درونیمون ملایم شد ،ما آرامتر شدیم،مهربانتر شدیم،خوش اخلاقتر شدیم ،امیدوارتر شدیم و آرام آرام حرکت کردیم به مسیرهای بهتر ،با تغییر کانون توجهات خودمون ،که قبلا مدام توجه میکردیم به میزان خوردن،نوع خوردن،زمان خوردن،مدل خوردن،مواد تشکیل دهنده خوراکی ها،حجم خوردن ،چیو با چی نخورم ،به دنبال لباس های تیره و گشاد بودن،استرس و نگرانی ها و بی اعتماد بنفسی وووووو حالا توجه میکنیم بر آرامش،حال خوب،خوبی های خودمون،تمریناتمون،لاغری و زیبایی هاش ،لباس های رنگی و سایز کوچیکتر،اعتمادبنفس بالا،خود ارزشمندی ووووو پس لاجرم به مسیرهای لاغری هدایت خواهیم شد ،،وقتی نگاهمون به راست باشه ،حرکتمون و هر آنچه در سمت راسته خواهیم دید و اگر نگاهمون به چپ باشه بسمت چپ حرکت خواهیم کرد ،بستگی داره که ما به کدام سمت توجه کنیم، در موردش حرف بزنیم  قبلا با  خودمون و با دیگران فقط حرف چاقی و عوارضش و راه های درمانش صحبت میکردیم ،الان با خودمون ،با دوستان سایت و استاد فقط حرف هایی در مورد تناسب فکر و جسم میزنیم  ،نتیجه چی میشه ؟ لاغری بیشتر ،آرامش بیشتر ،حال خوب بیشتر و تجربه لذت های عالیتر ،،،من با اینکه با تمرین سپاسگذاری خیلی موافق نبودم و خود قدیمم بشدت ناسپاس و ناشکر بود و تنبلی میکردم ولی انجامش میدم‌ چونکه میدونم با این تمرین توجهم بر داشته هام میره و تا میخوام گلایه و شکایت کنم به خودم یادآوری میکنم که چقدر داشته هام زیاد هستن ،،،مدیتیشن هم انجام میدم برای آرامش درون و سکوت ذهن ،نه برای لاغر شدن ،صرفا برای درونیاتم ،در کل عاشق تمرینات ذهنی هستم‌،دوره های خودهیپنوتیزم و انرژی درمانی هم گذروندم ،،و هر آنچه که به ذهن مربوط میشه رو دوست دارم تجربه کنم،،شاید ازشون استفاده نکنم ولی وارد پروسه شون میشم ،،،هر مهارتیو یاد بگیریم حتی اگر خیلی هم خبره بشیم در اون ولی یه مدتی رهاش کنیم ،وقتی که میخواییم مجدد شروعش کنیم ،اولش برامون سخته ،،مثال زبان انگلیسی، تو فایل دیروز گفتم ،یروزی فکر هم نمیکردم که زبانیو که من اونقدر درش مسلط بودم ،فراموش کنم ،یا بعد از عید که کلاس رقصمون شروع شد ،بدلیل اینکه ۱۵ روز عیدو تمرین نکرده بودیم ،همه بچه های کلاس یجوری بودن ،انگار هنوزم تنبلیمون میشد ،یا اگر ۱ هفته وقفه بیفته در تنیسم ،بعدش که برم کلاس به  بدنم  فشار میاد ،یعنی به محض قطع کردن تکرار یه کاری ، اون از ذهن ما کمرنگ میشه  ، پس تکرار و تمرین نیازه ،،،یکی از خصوصیات خوب دوره های این سایت،داشتن تمرینات عملی و نوشتاریه که باعث میشه از ریشه ،مسائل ما شخم زده بشه و آلودگی ها تمیز بشه و جا برای بذرهای سالم و سرحال باز بشه 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 15 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5956 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 36 کلمه

        سلام دوست عزیز
        اشتیاق و استمرار شما قابل تحسینه
        البته قابل درک است که آگاهی جاذبه دارد
        هرچه بیشتر به درک کنید بیشتر به سمتش کشیده می شوید و این سرگرمی عالی برای ایام حضور در دنیای مادی است.

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 0
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 873 کلمه

      سلام دوستان واستاد گرامی گام ۵۲ تاثیرات اموزشی ذهنی ما در جنبه های مختلف زندگی هر اموزشی رو یاد بگیریم یک نتیجه خاص داره مثلا وقتی نقاشی یاد بگیریم در نهایت ما یک نقاش میشویم واگه خیاطی اموزش ببینیم در نهایت ی خیاط حرفه ای میشیم یعنی هر اموزشی نتیجه خاص خودشو دارهداما در اموزش ذهنی به این شکل نیست فردیکه از لحاظذهنی خودشو تغییر میده واموزشهای ذهنی رو یاد میگیره نتایج اون محدود به موضوع خاصی نمیشه در تمام جنبه های زندگی نتیجه داره ومنم فقط بخاطر لاغر شدن اومدم وشروع کردم بلد نبودم وچقد خوبه ممن وقتی با *** آشنا شدم اولش فقط ی اسم بود بعد فایلهای متعدد صوتی داشت وگوش میدادم چون تمرین نداشت زود یادم میرفت وچقدر خوبه که وقتی اموزش ذهنی یاد میگیری در تمام جنبه های زندگی تاثیر داره ودیگه نمیخوایم که حالا که لاغر شدم باید برم ی دوره های دیگه هم شرکت کنم که اعتماد به نفسمو ببرم بالا ارامش بگیرم احساسم خوب بشه وبرای ثروت وسلامتی و…خدارو شکر با یک تیر هزار نشون میزنیم ومن بینهایت از استادم سپاسگزارم بابت این فایلهای اموزنده ومنم الان ی سری تغییرات داشتم احساسم بهتر شده ارامشم بیشتر شده اعتماد به نفسم یکم بالا رفتهدسلامتیم بهتر خشده خدا رو شکر مثل اولا سرگیجه ندارم وانقد شدید نیست خدارو شکر واگهواین بیماری نباشه ترامش ذهنی هم دارم واینها همش نتیجه اموزش ذهنیه ووقتی که ما اقدام میکنیم برای اموزش ذهنی نتیجه مثل سایر اموزشها نیست نتیجه ی چیز خاص نیست وقتی اموزش ذهنی یاد میگیری نتیجهودر هر چیزی که ما نیاز داریم به خوسبختی برسیم دراون جنبه ها هست اگر به روابط خوب نیاز داریم روابطت بهتر میشه اگه نیاز به ثروت داری در اوضاع مالی وکسب وکارتوبهتر میشه ودر سلامتی ارامش ذهنی و.. همین طور نتیجه ش بینهایته وتنها مزیتکه اضافه وزن داره همینهدوقتی که ما سعی میکنیم از طریق اموزش دهنی وکنترل ذهن جسمتو تغییر بدی نا خداگاه در جنبه های ویگه زندگیت هم تغییرات انجام میشه وافرادیکه به این‌واقعیت پی میبرن که لاعر شدن از طریق ذهن امکان پذیره وبراشون باور پذیره میشه مشتاق میشن وشروع میکنن یاد گیری اصول زندگی رو وبرای لاغر شدن شرایط لاغر شدن براشون مهیا میشه ی جورایی این پاداشه اونهاست که در تمام جنبه های زندگیشون تغییر ایجاد بشهدچون دارن اصولی کارو یاد میگیرن واز ویزگیهای دوره لاغری با ذهن اینکهوتمرین عملی داره وشما به صورت عملی اصول لاغری رو یاد میگیری وتغییر در افکار وطرز فکر ما بوجود بیاره منم سالها پیش نمیدونم‌چند سال ولی فکر میکنم ۶ الی ۷ سال پیش با سمینارهای دکتر مرتضی احمدی منش اشنا شدم خوب برای اون موقع من خیلی عالی بود فقط محدودیت داشت شما میتونستی نهایت در ۵ پارامتر موفق بشی سلامتی ثروت شکر گزاری معنویت وخدمت به دیگران وشکر کذاریشم اینجوری نبود که صب بیدار میشی شروع کنی به شکر کزاری هر وقت ی غذای خوبی خوردی یا یک اتفاق خوبی افتاد تو زندگیت شکر گزاری میکردی چون این موضوع در مورد موفقیت بود مجله داشت اما من به اخرهاش رسیدم وزود جمع شد خلاصه بگم‌که بینهایت خوشحالم که در این مسیر قرار گرفتم چون فقط برای لاغری کاری انجام میدم اما در تمام جهات زندگیم تاثیر میزاره خدایا شکرت بنابر این یکی از ویژگیهای منحصر به فرد دوره لاغری با دهن اینکه تمرینات عملی داره وفردیکه از این اموزشها استفاده میکنهدیاد میگیرهدچجوری ذهن باید کنترل کرد تصویر سازی ذهنی رو یاد میگیره تجسم یاد میگیره وفایل مخصوصم نداریم که مخصوص تجسم سازی باسه این کار در طول انجام تمرینات بصورت نا خداگاه انجام میده ویاد میگیره وهر چقدر فرد بیشتر علاقه مند باشه تمرکز کنه دوست داشته باشه در این ماجرا بیشتر پیشرفت میکنهدواین امکانات انتها نداره بینهایته چون خدا بینهایته وباید علاقه مند باشیم اشتیاق داشته باشیم وادامه بدیم واین نوید برای اونهاییکه اضافه وزن دارن وفکر میکنن اضافه وزن چیز بدیه نفرت انگیزه وبرامون محدویت داره میخوام بگم که تینجوری نیست همین اضافه وزن میتونهدمنبع خیر وبرکت سلامتی خوشبختی برای ما باسه واضافه وزن واقعا بهانه ست که که ما بیام در این مسیر قرار بگیریم واین مسیر انتها ندارهدمن تصمیم دارم وقتی این دوره تموم شد وبه تاسب واندام رسیدم وبه ثروت رسیدم شروع میکنم‌یکی یکی دوره ها رو تهیه کردن چون میخوام ی ادم موفق تو هر دوره باشم وتمام تمرکزمو بذارم برای دوره تا نتیجه فراتر از ذهنمو بدست بیارم واولین چیزم که تهیه میکنم دوره خدا هرگز دیر نمیکند چون میخوام با خدای خودم اشتا بشم بشناسمش باهاش زندگی کنم‌واگه ما اموزش ذهنیمونو رها کنیم بهترین فرصت برای شیطان مهیا کرویم چون اون با اوردن افکار منفی تو ذهن ما علفای هرز وفرکانسهایرمنفی وارد زندگی ما میکنهدچون ما یک بخش از وجودمون از ذهنمون جایگاه شیطان وچون شیطان ۲۴ ساعته تلاش میکنهدکه حال مارو بد کنهدوکوتاهی هم نمیکنه وما در طول روز یکی دوساعت کار میکنیم میتونه برما پیروز بشه امتدما بعنوان انسان بعنوان موجودیکه از طرفدخداوند انتخاب شده وهدایت شده وتضمین شده خوسبختی ما وغلبه اش بر افکار منفی شیطان نمی تونه برمادغلبه داشته باشهدوتفاوت شیطان با ما اینکه شیطان ۲۴ سلعته کار میکنه تلاش میکنه که بر ما علبه کنه اما ما فقط یکی دوساعت کار میکنیم پس نگاهتون به تموزش ذهنی برای ی مقطع کوتاه ۵یا ۶ ماهه نباشهدنگاهتون بهداموزشهای ذهنی برای یک‌نتیجه خاص نباشه بینهایت میتونه تاثیر گدار باشهد چونکه برای استادم اینجوری بوده برای ما هم‌همینجوری میشه 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 9 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1400/01/04 00:31
      مدت عضویت: 1617 روز
      امتیاز کاربر: 26851 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,750 کلمه

      تاثیرات آموزش ذهنی :
      ما در جنبه های مختلف زندگی هر آموزشی رو یاد بگیریم در نهایت یک نتیجه ی خاص داره مثلا آموزش نقاشی رو یاد بگیریم در نهایت یک نقاش میشیم و یا آموزش فوتبال رو یاد بگیریم در نهایت یک فوتبالیست میشیم اما در مورد آموزش ذهنی اینطور نیست هر کس این آموزشهای ذهنی رو یاد بگیره میتونه در جنبه های مختلف زندگیش اثر بزاره (ذهن ما رهبر جسم ما هست و ما هر انتظاری که از خودمون و جسممون که داریم باید از طریق ذهن اقدام کنیم و و اون رو یاد بگیریم مثل همون هنرهایی که داریم رانندگی و آشپزی و خیاطی و آرایشگری و .. تا در نهایت اون انتطارمون از خودمون بر آورده بشه و حالا چه خوبه تمام موضوعات ذهنی و شناخت ذهن و کنترل ذهن و … رو یاد بگیریم تا بتونیم از روی اصول جلو بریم و ما کلی میتونیم نتایج در جنبه های مختلف زندگی دریافت کنیم پس به ذهن و کار کرد اون آگاه باشید تا زندگی شما عالی و بی نظیر بشه )

      من خودم زمانی که وارد این سایت شدم برای لاغری اومدم و آگاهی ها رو دنبال کردم ولی دیدم استاد حرف از خیلی چیزها میزنه مثل ثروت و سلامتی و روابط عالی و اعتماد به نفس که اگر اونها رو بخواهیم به دنبال لاغری با ذهن همه میان و ما یک متناسب فوق العاده میشیم (من خودم واقعا به این قصد اومدم که یه متناسب بشم اما تا کجاها رفتم و به دنبال موضوعات ذهنی رفتم و هر روز از روز قبل مشتاقتر میشم که اونها رو دنبال کنم و نتایج خوب و بزرگ بگیریم بعضی وقتها اینقدر دنبال این آگاهی ها میرم که دیگه لاغری رو برای خودم یه چیز صد در صد میبینم که میرسم و دوست دارم به چیزهای دیگه هم برسم و روی اونها هم کار کنم و اما الان من دارم در خیلی از جنبه ها نتیجه میگیرم در کنار لاغری و این برای من بسیار لذت بخش هست و من خوشحالم که در چنین مسیر رویایی هستم و هر روز دوست دارم یک قدم برای خودم بردارم )

      پس وقتی ما بریم خیاطی یاد بگیریم میتونیم یه لباس خوب بدوزیم یا بریم نقاشی یاد بگیریم یه نقاش خوب میشیم ولی این آموزش ذهنی نتیجه اش بی نهایت هست ( من قبلا آرامش نداشتم اعتماد به نفس نداشتم خود باوری نداشتم و سلامتی رو کامل نداشتم و …‌ اما حالا با این دوره های ذهنی من دارم به تمام این نتایج میرسم و اولین نتیجه ی این دورها احساس آرامش هست و بعد بقیه هم به وجود میان )

      و این تنها مزیت اضافه وزن هست که وقتی بخواهیم از طریق ذهنی اصافه وزن رو کم کنیم و و مشتاق بشیم انگار پاداش اون تلاشهای ذهنی ما این هست که در تمام جنبه ها پیشرفت میکنی.(واقعا مزیت خوبی هست و من هم همیشه به خودم میگم که چقدر این اضافه وزن برای من خوب شد و چقدر برای استاد خوب شد حقیقتا خیلی به این موضوع فکر میکنم که استاد عطار روشن چه حالی دارن که تمام کسب و کار و موفقیتهای ایشون از همون اضافه وزنی هست که همیشه از اون متنفر بودن و اذیت میشدن از اون و حالا شده براش یه عامل خیر و خوبی و یه عامل پیشرفت و موفقیت و براش شده یه عامل خوشبختی خدایا شکرت که ما رو هم در این مسیر آوردی و چاقی ما رو عاملی برای پیشرفت و موفقیت و خیر و خوبی و برکت قرار دادی ولی دوست دارم به جایی برسم که مثل خیلی از دوستان و استاد که موفق بودن و نتایج بزرگی گرفتن منم نتایج بزرگ و موفقیتهای بزرگ رو ببینم پس برای رسیدن به هدفهام و موفقیت هام هر روز تلاش میکنم و گام بر میدارم و تا جایی که تونستم عمل میکنم و تعهد دارم و اشتیاق و انگیزه هر روز در من بیشتر و بیشتر داره میشه پس قطعا نتایج بزرگ هم برای من رقم میخورن )

      تمرینات عملی که تغییر در افکار و در رفتار ما به وجود بیاره وقعا تاثیر گذار هست که در خیلی از دوره های قانون جذب به اونها اشاره میشه مثل تمرین سپاسگزاری ولی چون هر روز به ما میگن انجام بده مثل یه وظیفه برای ما میشه و دیگه جذاب نمیشه و احساس خوب هم به ما نمیده ولی استاد کاری میکنه که ما در این سایت تمرینات عملی رو به خوبی یاد بگیریم و انجام بدیم .(تمرینات عملی رو باید عمل کنیم تا نتیجه به وجود بیاد فقط به حرف زدن نیست باید به اونها عمل کنیم تا نتایج برای ما رقم بخورن و اگر میخواهیم که آروزهای ما به واقعیت تبدیل بشن باید از ابزاری به نام عمل کردن به آموزشها و تمرینها استفاده کنیم )
      ودر این مسیر کنترل ذهن انتهایی وجود نداره چون ما داریم روی موضوعی کار میکنیم که میخواییم به اون فطرت پاک برسیم و در زمانی که به اون برسیم البته به در صدی از اون برسیم اون اتتهایی نداره چون اون فطرت ما هست که انتها نداره
      پس هر چقدر جلو میری مشتاقتر میشی و دوست داری جلو بری و پیشرفت کنی ( واقعا انتها نداره من خودم ۱۷ ماه هست که در سایت هستم و اما هر روز مشتاقتر از روز قبل هستم و با میل خودم با حال خوب و با انگیزه و اشتیاق زیاد میام فایلها رو گوش میدم و مینویسم و خیلی دوست دارم سطح آگاهی هام بالاتر بره و قدرت عمل کردنم به آموزشهای ذهنی و تعهد م به آموزشها بالاتر بره تا مدار من تغییر کنه و به اطلاعات بالاتر و بهتر برسم و نتایج بزرگتر بگیرم و در نهایت تمام این آموزشها طوری هست که باید به اون خود مقدس درونت و اون فطرت پاکت برسی و به قول استاد هر کس تونسته به اندازه یک ذره به اون برسه و وصل بشه کلی زندگیش تغییر کرده )

      حالا بعضیا فکر میکنن اضافه وزن خیلی بد هست و برای ما محدودیت داره نخیر اگر بهانه ای بشه برای یاد گیری اصول ذهنی پس منبع خیر و برکت برای همه میشه .(من الان زندگیم در این ۱۷ ماه با قبل از اون قابل مقایسه نیست و بسیار زندگی روان و راحت و آرام و پر از پرکت و رحمت دارم و زندگی سرشار از موفقیت و شادی و خوشبختی و ثروت دارم که همه رو مدیون چاقی و اون اضافه وزنم میدونم هر چند بقیه اینطور فکر نمیکنن و میگن بسه چقدر از این چیزا گو ش میدی و یا اینکه این حرفها به دردت نمیخوره و تو تا کی میخوای اینطور زندگی کنی ولی من خودم تمام این موفقیتام رو مدیون همین دورها میدونم و کوچکترین عامل مثبت و موفقیت رو در زندگیم به خاطر کار کردن روی خودم و نزدیک شدی به خدای درونم میدونم و لدت میبرم که اینطور برام میسازه و اگر هم که اتفاق ناخوشایندی برام رخ بده میگم ببین از خدای خودم دور شدم و خودم رو کنترل نکردم و نتیجه هم برام بد شد و گرنه خدا منتظر هست که من به عنوان تنها قدرت جهان باورش کنم تا از انبار خوشبختیهاش به من بده )

      و اگر مشتاق و علاقه مند شدی میتونی ادامه بدی و برای یک مقطع نیست و باید بدونی این اصل ماجرا هست و باید به دنبال یادگیری تا ابد باشی نه برای یه مدت کوتاه شرکت کنی و دیگه ادامه ندی .(من الان طوری شدم که هر روز مشتاقم که گوش کنم و در این مسیر باشم و اگر در شرایطی باشم که به موبایل و اینترنت و دورها دسترسی نداشته باشم سریع دلتنگ میشم و فقط برای یکی دو روز شاید دوام بیارم هر چقدر بهم خوش بگدره و لی دلتنگ خلوت خودم و اوقات خودم که به این مدل فعالیت در سایتها و گوش دادن به فایلهای شخصیم هست میشم و دوست دارم الان خونه باشم و تتها باشم و در این مسیر قدمی بردارم پس تا زندم در این مسیر هستم فقط دوست دارم به مدارهای بالاتر برم که به موفقیت و پیشرفتهای بزرگ برسم )

      کافیه یه مدت این موضوعات ر و دنبال نکنی افکار منفی و علفهای هرز شروع به رشد میکنن چون یه جایی در بدن ما متعلق به شیطان هست که ۲۴ ساعت داره کار میکنه تا حال ما رو بد کنه چون قسم خورده نزاره آب خوش از گلوی ما پایین بره اما خداوند تضمین کرده هر کس به خداوند ایمان داره شیطان هیچ غلبه ای بر ما نداره و اما علت اینکه اون بر ما غلبه داره چو ن ما روزی یک ساعت یا دو ساعت روی خودمون کار میکنیم اما شیطان همیشه کار میکنه .(بله همانطور که نمیشه بگی من برای یه هفته میخوام غدابخورم یا برای یه هفته میخوام آب بخورم و دیگه نخورم پس نمیشه بگی من یه روز فایل گوش بدم برای یه هفته و دیگه بسه هر چقدر هم مسلط باشیم ولی نیاز به تمرین و تکرار هست چون شیطان درون ما همیشه مشعول به کار هست و ما رو به سمت بد میبره پس ما با فایل گوش دا ن هر روز در مسیر میمونیم و منحرف نمیشیم و به راه های بهتر هم هدایت میشم .)

      پس همیشه روی خودتون کار کنید تا وسعت تغییرات و اشتیاق شما بیشتر بشه و تمام جنبه ها رو تحت تاثیر قرار بده و شما بر این موضوعات ذهنی مسلط میشید .(من مثل کسی که معتاد شده باید هر روز به خودم از فایلها تزریق کنم تا آرامش و حال خوب رو داشته باشم و همچین کسی فکر نکنم بتونه ترک کنه این دورها و آموزشها رو و اگر بخوام بزارم کنار بسیار اذیت میشم و تقریبا غیر ممکنه و اگر هر روز روی خودم کار نکنم بازم اذیتم و ارامش ندارم در واقع این دوره ها و فایلهای اونها خوراک هر روز روح من شدن که اگر روح من تغدیه نشه اذیت و ناراحت میشه و آرامش و شادی و نشاط نداره و بقیه چیزها هم به دنبالش میلن مثل خدشبختی و سعادت و ….)

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 21 از 5 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار shahrbanou1346
        1400/02/09 19:30
        مدت عضویت: 1357 روز
        امتیاز کاربر: 22276 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
        همیاری
        محتوای دیدگاه: 432 کلمه

        فروغ عزیز   سلام 

        اینقدر زیبا  و قابل تحسین نوشتی که اشگ منو درآوردی .آنقدر زیبا که  استاد قسمتهایی از صحبتاتو  در متن توضیحی خودش گنجونده    .

        من از طریق صحبتای فاطمه سادات که برام ایمیل شده به اینجا  هدایت شدم  وقتی دیدم که استاد از صحبتای شما  گلچین کرده گذاشته در متن اصلی  این فایل  گفتم حتما طلا گرفتی  بیام پیدا کنم و یه دستمریزاد و خسته نباشی خدمتت عرض کنم  و در تایید حرفات چند کلمه ای هم من حرف دلمو بزنم ولی توی طلایی ها نبودی  گفتم حتما در قسمت دیدگاه فنی  هستی و البته  با مشورتی که قبلا  با استاد کردم فهمیدم ارزش تشویقی دیدگاه فنی بالاتر از طلاست .خلاصه که  این مدالی که گرفتی مبارکت باشه .الهی هر چه زودتر بتونی به دوره  مقدماتی راه پیدا کنی  حتما لیاقتش رو داری و من از صمیم قلبم برات دعا می کنم  آخه حیفه که تو با این  افکار زیبا که  الهام گرفته از بیانات الهی استاد هست در این دوره نباشی .الهی که از یک راه شگفت انگیز به  دوره  راه پیدا کنی .

        حالا کدوم قسمت از حرفات در متن اصلی توجه منو جلب کرد اونجایی که نوشتی  ما باید این چاقی و اضافه وزنمونو دوست داشته باشیم و منبع خیرات و برکات بدونیم  .این جمله منو تکون داد واقعا  اشگم سرازیر شد . این جمله ات   تلنگری به من  بود که  به اندام چاقم  با توجه منفی نگاه  می کردم .و هر چی تمرین می نوشتم نمی تونستم مثبت بهش نگاه کنم اما از همین حالا به خودم قول دادم که  واقعا خودمو با همین چاقی و اضافه وزنم عاشقانه دوست داشته باشم چرا که اگر ما چاق نبودیم  اینجا چکار می کردیم  این همه اطلاعات ناب  رو کجا  لاغرهای طبیعی  رزقشون شده که بشنون و تجربه کنن .

        قبل اینکه به این قسمت از آگاهی های  سایت هدایت بشم تازه  فایل صوتی  بیست و چند دقیقه ای میثاق نامه ارو به متن درآورده بودم که همه اش راجع به دوست داشتن خودمونه و اینکه چرا باید خودمونو دوست داشته باشیم  بعد از اینکه کارم تموم شد و ارسالش کردم  باز گریه ام گرفت  به خودم گفتم خانوم واقعا خسته نباشی  خیلی کار مهمی کردی  چنان دقیق  صوت استادو به گفتار برگردون کردی که اگر هنر جویی نتونه فایلو گوش کنه  و بیاد متن تو رو بخونه  چیزی از دست نداده .اگر چه گوش کردن اهمیت خاص خودشو داره . بعد گفتم  شما بانوی پرتلاش حقته که لاغر بشی  خودتو لایق بدون و منتظرش باش .

        و حالا میرم کل متن ارسالیتو  می خونم 

        فروغ جان برات آرزوی موفقیت دارم .

         وعده ی ملاقات ما سرزمین لاغرها ….

          ارادتمندت  شهربانو باقری 

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 3 از 1 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        آواتار Laleh
        1400/03/04 05:51
        مدت عضویت: 1333 روز
        امتیاز کاربر: 17962 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 22 کلمه

        فروغ جان

        متن شما یکی ازبهترین نوشته هایی بود که تا حالادر دوره خوانده بودم. افرین به شما، سپاس مجدد ازشما دوست مهربانم.

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1399/12/25 12:12
      مدت عضویت: 1568 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 693 کلمه

      سلام🙂
      چقدر این دیدگاه رو به چاقی دوس دارم و خودم هم مدتی هست به همین نتیجه رسیدم که چاقی یه موهبت و نعمت بوده برای ما که بهانه ای بشه برای اینکه روی ذهن کار کنیم و نه فقط به تناسب برسیم در همه جنبه های زندگی تغییرات اساسی درست کنیم
      واین چقدر لذت بخشه🤩🤩🤩
      من خودم از اواخر سال ۹۵ با موضوع قانون جذب و… آشنا شدم و دلیلش هم ثروتمند شدن بوده
      جالبه که دوره ای یکساله رو شروع کردم و تمرینات شامل نوشتنهای بسیار زیاد جملات تاکیدی و شکر گزاری های اول صبح بود و یکسری تمرینات تجسم و …
      از اون زمان که دوره یکساله تموم شد من دوره رو تمدید نکردم ولی به قدری به این موضوعات علاقمند بودم که هدایت شدم به سایت *** و اساتید مختلف این حوزه مثل *** و…. خلاصه اساتید خارجی و البته اساتید ایرانی مثل استاد عباس منش و…. و از اون زمان تا حالا همچنان دوره اساتید مختلف شرکت کردم یا از فایلهای رایگانشون استفاده کردم تا اینکه پارسال با شما آشنا شدم و اصلا لذت دنیا و آخرت نصیب من شده بود که بالاخره برای این موضوع چاقی هم راهکار ذهنی پیدا شد و خداوند منو هدایت کرد برای تحقق این آرزوی من که هر سال اول سال به عنوان هدف مینوشتمش 🙏🙏🙏🙏
      البته که چندین سال ورزش رفتم و راههای دیگه ای مثل مراقبه ای اف تی سوجوک تراپی و…. رو هم امتحان کردم ولی نتیجه نداده بود
      اوایل به عنوان یه وظیفه موقت و اینکه هزینه داده بودم انجامش میدادم و باید اعتراف کنم که واقعا بعضی وقتها خسته کننده بود
      و قبول دارم این حرف شما رو که تمرین شکر گزاری به مرور اون حس و حال و اشتیاق اولیه رو نداره
      در ضمن از شما یاد گرفتم که اصلا مفهوم شکر گزاری همون رضایت از زندگی شادی درونی و احساس خوشبختی هست نه گفتن کلمه خدایا شکرت یا الحمدلله و….
      یعنی احساس مهمه نه صرف تکرار کلمات بدون احساس👌👌👌
      در مورد جملات تاکیدی هم باز از شما یاد گرفتم که تکرارش کاری نمیکنه اتفاقا وقتی خودم مدتها تکرار میکردم یا مینوشتم و منتظر نتیجه بودم اونوقت جواب نمیداد حسم هم بد میشد
      اینکه شما در این دوره ها بارها گفتین که منتظر نتیجه نباشین ولی انتظار لاغری داشته باشین رو درک میکنم چون منتظر بودن خودش مانع میذاره بر سر راه دریافت
      ولی وقتی کار میکنی روی ذهنت و انتظارت میشه موفق شدن…. نتیجه رو رها میکنی چون مطمئنی که مسیر درسته و نتیجه در راهه🤩🤩
      اونوقت هر روز هر روز خودت رو چک نمیکنی که اگه نتیجه ندیدی حست بد بشه و نا امید بشی که اینم نتیجه نمیده
      استاد الان فضای مجازی بخصوص اینستاگرام پر شده از افرادی که هنوز خودشون هم مفهوم قانون جذب و….رو درک نکردن ولی دارن آموزش میدن چون این زمینه هزینه ای نمیخواد نتیجه هم اگه نگیرن میگن شما درست انجام ندادین😁😁
      و اساتیدی مثل شما که متعهدانه پای آموزششون وایسادن و برای اینکه همه کسایی که این آموزشها رو استفاده میکنن کلی آموزش رایگان میذارن و هر باور و ترمزی رو از جنبه های مختلفش بررسی میکنن و آموزش میدن مثل جواهر هستن و من بسیار خوشحال و سپاسگزارم از خداوند که اساتیدی رو در مسیر من قرار داد که حرفه ای و متعهد هستن و آموزش اصولی و صحیح رو رسالت خودشون میدونن و خودشون هم بعد از سالها همچنان در مسیر یادگیری هستن👌👌👌👌
      آموزشهای ذهنی برای یه دوره موقت نیستن اینا باید جزئی ازسبک زندگی ما باشن و در واقع اینها رو اصل و اساس کارهای روزانه مون بدونیم و ایمان صد در صد داشته باشیم که اینها نتیجه زندگی ما رو رقم میزنن نه کارهای فیزیکی که انجام میدیم👌👌👌👌
      و خبر لذت بخش اینه که نتیجه کار کردن روی ذهن بی انتها است
      چون ما با اینکار داریم برمیگردیم به ذات و طبیعت اصلیمون که همون خدا است و خدا هم بی نهایته
      به قول یکی از اساتید بعد از ۲۵ سال کار ذهنی تازه مثل یه نفر هستیم که کنار یه اقیانوس آگاهی ایستاده و فقط انگشتهای پاش خیس شده
      به مرور که جلو میریم دریچه ای از آگاهی بالاتر برامون باز میشه و نتیجه اش هم به همین اندازه میتونه بی انتها باشه در تمام جنبه ها🤗🤗🤗🤗

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار F:sh
      F:sh
      1399/12/22 18:43
      امتیاز کاربر: 0

      نشان های دریافت شده

      نتیجه فراتر از حد
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 1,277 کلمه

      سلام به استاد عزیزم و دوستان گلم گام 52🙂🤩👣.
      نتیجه فراتر از حد تصور است 🌟
      ما از کودکی هر آموزشی دیدیم یک نتیجه به همراه داشته و تاثیری روی بقیه زمینه ها وشرایط زندگی نداشته.
      مثلاً کسی که زبان انگلیسی آموزش می‌دیده فقط میتونسته انگلیسی صبحت کنه و بنویسه ترجمه کنه. و روی جسم روابط سلامتی شادی خوشبختی تاثیری نداشته نقاشی رانندگی آشپزی خیاطی هر کدام در زمینه خودشان تاثیر داشتن اگه مثلا خیاطی یاد بگیری میتوانی خیاط خوبی بشی و مهار بشی در زمینه خیاطی ،🙂.
      ولی آموزش ذهنی و کنترل ذهن اصول یادگیری ذهنی تاثیرات فوق العاده ای میزاره در همه جنبه ها زندگی چون ما میاییم روی ذهن مان کار میکنیم خوباوری اعتماد بنفس خودشانسی لیاقت خودمان همه رو افزایش میدیم و واسه لاغر شدن شروع میکنیم از طریق ذهن ولی در همه جا زندگی ما تاثیرات فوق العاده ای میزاره در روابط سلامتی ثروت کسب درآمد شادی اعتماد بنفس خودشناسی خداشناسی در همه جنبه ها زندگی تاثیر فوق العاده ای میزاره ❤️
      وقتی ما خودمان رو باور کنیم این نعمت فوق العاده ای که خداوند. به ما عطا کرده بهش ایمان بیاوریم و از این نیرو درونی استفاده کنی و ایمان بیاوریم با کنترل افکار تغییر باور ها انتظارات میتونیم همچی تغییر بدیم که کوچکترین آن متناسب شدن از طریق ذهن است یعنی ایمان به خداوند به نعمت ها خداوند ایمان به خودمان به توانایی خودمان و مابا این روش به طور اصولی تمرین ها عملی یاد میگیریم و در زندگی ازش استفاده میکنیم و نتایج آن را در زندگی خواهیم دید روش لاغری با ذهن به ما به طور عملی یاد میده چطور باور کنیم اصلا باور چیه چطور به وجود میاد چطور میشه تغییرش داد چطور میشه به خواسته هامان برسیم با کوچیک کردن خواسته میتوانیم برسیم چطور خودمان و طبقه الانم رو در جهان هستی تغییر بدیم با تغییر باور هامان و همچی به طور عملی یادمون میده درصورتی که در بقیه آموزش ها ذهنی به ما میگن با تغییر باور ها به آنچه میخواهی برس صبح شکرگزاری کن تجسم کن ولی راهش روشش یاد ما نمی‌دن فقط به طور تئوری میگن ولی روش لاغری با ذهن استاد عطار روشن همچی کلمه به کلمه به طور مفید به ما یاد میده به طور عملی که نتایجش در زندگی مان خواهیم دید و این تفاوت روش لاغری با ذهن استاد عطار روشن با بقیه روش ها است. 😍🤩و استاد عطار روشن الگو واضح در همه جنبه ها زندگی است که از صفر به صد و بالاتر رسیده و بیشتر اینم پیشرفت می‌کنه چون در حال گسترش است و آموزش است و دست از یادگیری برنداشته و روز به روز در حال پیشرفت است پس استاد بهترین الگو ما در رسیدن به همچی است و از استاد میتوانیم انگیزه بگیریم برای مشتاق شدن ادامه دادن تمرین انجام دادن..بگیم استاد هم شرایط مارو داشته تونسته ما هم میتونیم بقیه شگفتی سازان هم توانستند ما هم میتونیم به همین راحتی 😍.
      یادگیری اصول ذهنی خیلی نتایج گسترده ای داره و نمیشه بگی چه نتایجی دانبال داره چون در همه چی تاثیر گذار است حالا ما هرچی بیشتر وقت بزاریم بیشتر تلاش کنیم تلاش ذهنی بیشتر روی ذهن مان کار کنیم روی افکارمان نتایج بهتری به همراه داریم این آموزش ها محدود به هدف خاصی یا زمان خاصی نیستند این نتایج گسترده است و هرچه بیشتر کار کنی بیشتر موفق تر میشی بیشتر پیشرفت می‌کنی و محدودیتی نداره ،🌟❤️.
      من خودم قبل این روش خیلی ناراحت بودم فک میکردم خداوند من دوست نداره من نابود شدم من زندگیم سیاه شده من دیگه هیچکس دوست نداره من بدرد هیچی نمی‌خورم این چاقی چی بود چرا من زشت شدم از خودم چاقیم متنفر بودم ولی الان خیلی خوشحالم که چاق شدم چون اگه چاق نمی‌شدم هیچوقتم به این روش آشنا نمی‌شدم هیچوقت با این مسیر آشنا نمی‌شدم و همیشه به آنچه دریافت میکردم قانع میشدم و فک میکردم این سرنوشت من است این خدا داده بهم نمیشه تا آخر عمر باید اینجور زندگی کنم و هیچوقت از این نعمت الهی که ذهن است که خیلی قدرتمند پیشرفته است ازش استفاده نمی‌کردم و مث خانوادم یه زندگی معمولی انتخاب میکردم و رشد پیشرفتی نمی‌کردم ولی الان فهمیدم که من همچی برمیگرده به خودم به ذهنم باورهام افکارم و با تغییر باور هام با خود باوری با کوچیک کردن خواسته در ذهنم میتوانم به همچی برسم و کاری به اینکه بابام وضعش اینه مملکت وضع اقتصادیشون خرابه اخبار این گفت مریضی همه رو گرفته این چیزها کاری ندارم خودم ذهنم خدای خودم به همچی میرسم حتی اگه مردم خون گریه کنن برای من می‌تونه همچی به شکل عالی تغییر کنه. ❤️🌟😍
      حالا ما باید همیشه در حال آموزش دیدن باشیم نگیم استاد گفته این محصول سه ماه است تموم شد دیگه بیخیال دیگه رسیدم نمیخاد ادامه بدی ادامه دادن این مسیر مث زندگی کردن است مگه میشه بگی من یکسال زندگی کردم دیگه تمومه نهه ما باید یادگیری زندگی کنیم ازش استفاده کنیم نه حفظ کنیم نه نقش بازی کنیم نه برای مردم بریم سرمنبر و حرفها قشنگ بزنیم ولی درون خودمان پرباشه از افکار منفی ناامیدی یاس نشدن ها ..‌ماباید این آموزش ها به عمل تبدیل کنیم در زندگیمان وازش استفاده کنیم و اگه ما از این آموزش غافل بشیم بی خیال یادگیری ادامه دادن بشیم فوری دشمن قسم خورده انسان شیطان دست به کار میشه و باورها منفی حرفها منفی افکار منفی در ذهن مان رو اشغال میکنن و مث علف ها هرز که محصول فرار میگیره جلو رشد محصول میگیره و باعث نابودی اون محصول میشه این افکار منفی هم باعث نابودی رشد ما میشه و مارو از پیشرفت کردن موفق شدن دور می‌کنه واحساس بد واتفاقات بد برای ما رقم میزنه. 😫
      ما از طرف خداوندخوشبختی ما تضمین شده در همه جنبه ها زندگی وقتی ایمان به خداوند داشته باشیم و به خودمان انرژی درونمان که ذهن مان است ایمان آورده باشیم دیگه شیطان نمیتونه بر روی ما اثر بذاره چون شیطان 24ساعته در حال تلاش کردن و فرصتی برای ضربه زدن به ما انسان ها است پس باید ما هم همیشه در حال آموزش ذهنی باشیم و افکار صحیح به ذهن مان بدهیم و دیدگاهمون انتظارمون از خودمان از آموزش ها ذهنی برای یک زمان کوتاه نباشه همیشه زندگی کنیم این آموزش هارو و همیشه در حال پیشرفت کردن خودمان باشیم تا نتایج فوق العاده ای بدست بیاوریم پس لاغری با ذهن رو برای مقطع گذرا نخواهیم و از این آموزش ها به طور عملی استفاده کنیم در زندگیمان نه فقط در نوشتن فعال باشیم باید عمل کنیم تا نتیجه بگیریم ،🤩😍🌟

      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ☺️s-moazamiy0🤗
      1399/12/22 17:58
      مدت عضویت: 1173 روز
      امتیاز کاربر: 734 سطح ۲: کاربر متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 1,206 کلمه

      سلام وقتتون بخیر دوستان عزیزو همسیر😍 فایل ۵۲ ازمسیر لاغری من (نتیجه فراتراز حد تصور )
      درک ، تحلیل ، و برداشت من🖐️ ازین قسمت از آموزشها :راستش وقتیک من وارد سایت شدم دنبال لاغر شدن بودم ، اولشم هیچ نگرش و دیدگاهی نسبت ب آموزش و توانایی ها و مهارت ها نداشتم …من دنبال لاغر شدن بودم اما تو دلش داشتم ی چیزهایی دیگ ای رو بدست میاوردم ک لاغر شدن رو برام بی اهمیت نکرد ولی فکرمو از روی چاقی و چاق تر شدن برداشت،،
      تاثیرات آموزش ذهنی برای من ، تو روزهای اول تاهمین الان ک دارم براتون برداشتمو شرح میدم اول نمیدونم از چی ؟؟از کجا ؟؟چرااصلا خیالمو راحت کرد مثل وقتیک دندونت درد میکنه وقتیک میکشیش دیگ اون درد و نداری با خیال راحت ی نفس عمیق میکشی و میگی آخییشششش راحت شدم ، یا زمانهایی ک حالا برای خانمها بچه ای بدنیا میاد و ازون درد زایمان خلاص میشیم و دیگ کاری با بقیه کارها نداریم ،بعدازینک خیالم راحت شد ،آروم شدم ،هروز ک میگذشت آرومتر و آرومتر ، بعد حالم خوب شد راحتر نفس میکشیدم توی دود و دم تهران انگار هوا آبی تر و آفتابی تر بود،انگار درختا و گل تازه شکوفه و غنچه کرده بودن و بوی خوبی ازشون فضامو پر میکرد،،بخدا اینایی ک میگم توهم نیست ، خیال نیست ، برام اتفاق افتاده ،،،بعدش ی شورو انگیزه ای داشتم بی دلیل ،ذوق داشتم دلم لبریز بود از احساس های خوب خوب ،منی ک چند روز قبلش با پسرم بد حرف میزدم ، براثر بی حوصله گی و کلافگی اون و گیر میوردم و بهش گیر میدادم و میزدمش ، بهش اهمیت نمیدادم این روزا بغلش میکنم. بوش میکنم ،و میبوسمش،و قربون صدقه اش میرم ،،منی ک با همسرم سر کوچکترین مسله مثلا برای ی خرید جزیی بحث میکردم ، دعوا میکردم و اون فقط سکوت میکرد.بعد هر چی از دهنم درمیومد میگفتم بعدش ک همسر چیزی نمیگفت از خجالت میرفتم تو اتاق و با خدا حرف میزدم ک خدا کجایی کمکم کن ، از همه چی خسته ام ، بریدم ، وقتیک پسرم میخابید تو خواب بوسش میکردم ب چ دردش میخورد ک متوجه نمیشد ک دوسش دارم وفردا روزاز نو روزی از نو.الان خوبم ..در حد عالی ن شاید از ده تا رفتار خوب ۸تاش و درست انجام بدم ولی روی اون دوتا دیگ کار میکنم ببینم ضعفم کجاست..در حالی ک قبلا میگذشتم و میرفتم و برام مهم نبود…نمیدونم چقدراز عمرم رو بیهوده و بی معنی و مفهوم گذروندم ،نفهمیدم تو سن ۲۶سال کی وسط موهام چند تا دونه مو سفید هم پیدا شد ..نمیدونم کی پسرم 6سال و نیمش شد و چند ماه دیگه میخاد بره کلاس اول ،نمیدونم کی بزرگ شد و هیچی ازش یادم نمیاد ،،یوقتایی میگفتم من افسرده شدم ،الکی گریه ، گله و شکایت ، ب خودم ، ب همسرم ، ب خداا،یوقتایی میگفتم من مُرده ام چون هیچ حسی نسبت ب هیشکی نداشتم جز حس تنفر بیش از حد ب خودم ، ب چاقیم ، ب بد تیپیم ، ب . ب . ب
      اما …اما با وارد شدنم ب این سایت با گوش دادن هروزه ی ی فایل دونه ب دونه زخمای تنم خوب شد .کلن تنم ترکش و بود و زخمی و و تواوج درد بودم ترکش از حرفا ، تمسخرها ، راه های رفته و نرسیده ، خسته خسته تا جایی ک سر پا شدم..آرامش و بدست اوردم .وشروع کردم ب ترمیم ذهن خسته و خراب و مملو از افکار ، رفتار ، باورهای منفی و محدود و خانمان سوز،،،و ازین بابت خدارو هراران بار شکر میکنم و شکر🙏🙏
      مادر جنبه های مختلف زندگی هر آموزشی رو ک ببینیم و یاد بگیریم یک نتیجه خاص داره مثل :نقاشی ، خیاطی ، آرایشگری ، آشپزی ، خلبانی ، دکتری ، معلمی ، مهندسی ،مکانیکی ، کامپیوتر ، معماری و غیره.
      اما در اموزش ذهنی ب این شکل نیست فردی ک آموزش ذهنی میبینه و یاد میگیره نتایجش محدود ب موضوع خاصی نمیشه و در همه ی جنبه های زندگیش تاثیر گذار خواهد بود…
      پس من تمام اموزشهای ذهنی رو با هدف لاغر شدن دنبال میکنم چون از هرنتیجه ای برای من مهمتر هست در کنار حال خوب ، آرامش درونی و لذت اززندگی کردن،، و چاقی مانع لذت بردن من از هر نتیجه ای میشه…پس وقتی آموزشها رو دنبال کنم افکار من ، رفتار من ،باورها و..‌و جسم من تغییرخواهد کرد . انشاءالله 🙏
      پس یادگیری اصول ذهنی یه نتیجه ی خاص نداره بلکه در هر زمینه ای نتیجه میده مثلا در روابط یا ثروت در آرامش در کسب و کار در سلامتی و …پس تنها مزیت اضافه وزن ک دمش گرم باعث شد راه و روش زندگی کردن از روی عشق و محبت رو پیدا کنم همین کنترل ذهن و آموزش ذهنی بود و افرادی که متوجه بشن ک لاغر شدن از طریق ذهن امکان پذیر ه این شرایط هم برای انها مهیا میشه مثل اینکه پاداش اطمینان انها به این آموزشها هست …😊😍.
      تمرین عملی که تغییر در افکار و رفتار ما به وجود میاره در این دورهای ذهنی خیلی مهم هست و فرد آموزش رو یاد میگیره .مثلا تصویر سازی ذهنی خیلی مهم هست و لی نه با فکر کردن و چشم هارو ببندیم بلکه در این دورها با تمرین عملی یادمیگیریم .با تمرین نوشتن.دیدگاه خوندن و آموزش هارو وارد روزمره خودمون کردن،،،
      پس یادگیری اصول ذهنی رو نمیشه براش نتیجه در نظر گرفت و خیلی گسترده هست و هر چقدر فرد بیشتر دوست داشته باشه این مسایل رو دنبال کنه نتیجه براش بیشتر میشه چون ما میخواهییم با آموزشها به اون فطرت پاک برسیم و اون فطرت پاک از جنس خداوند هست و بی نهایت هست پس نتیجه هم میتونه بی نهایت باشه .
      پس هر چقدر جلوتر میریم انگار مشتاقتر میشیم پس باید با اشتیاق ادامه بدیمو تمرینها رو انجام بدیم .
      پس اگر اضافه وزن داریم اصلا اون رو چیز بدی ندونیم و اون رو منبع خیر و برکت و خوبی تصور کنیم چون اگر چاقی ما نبود ما هم در این آموزشها نبودیم و این روش رودنبال نمیکردیم
      ما نباید یادگیری اصول ذهنی رو برای یه مقطع خاص بدونیم باید همیشه تا ابد دنبال کنیم و جز علاقه مندی های ما بشه پس در مورد موضوعات ذهنی بدونیم که نباید آنها رارها کنیم چون سریع افکار منفی و محدود و چاق کننده مثل علفهای هرز شروع میکنن به بزرگ شدن چون یه بخشی در وجود ما متعلق هست به شیطان و شیطان هم قسم خورده همیشه ما رو گمراه کنه پس همیشه افکار منفی رو داریم ولی چو ن انسان به عنوان موجودی که خوشبختی اش از طرف خداوند تضمین شده و اگر انسان به خداو ند ایمان داشته باشه شیطان نمیتونه بر اون غلبه کنه.🙏👌
      چرا شیطان غلبه میکنه؟ چون همیشه فعالیت میکنه ولی ما نه یکی ساعت دو ساعت روی خودمون کار میکنیم پس ضربه های کوچیک میزنه ولی همیشه میزنه پس روی خودتون کار کنیم تا نتیجهای بسیار گسترده ای ببینیم .🙏
      به هر طریقی ک شده انشالله علاقه مندان ب لاغر شدن و تغیر درزندگی آموزش ذهنی رو شروع کنن و بااشتیاق و استمرار و ادامه دادنشون زندگیشون رو بساازن انشاءالله 🙏
      پس من ادامه میدم لاغری با ذهن رو خیلی روی این دوره کار میکنم بارها تکرارش میکنم
      بیشتر نظرات دوستانم رو میخونم بیشتر دقت میکنم و وقت بیشتری میزارم و سعی میکنم خیلی خوب در این مسیر قدم بردارم.
      ب امید موفقیت و شگفتی شدن دوستان همسیر🙏😍

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار zohre.taheri.345
      1399/12/21 00:03
      مدت عضویت: 1545 روز
      امتیاز کاربر: 985 سطح ۲: کاربر متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 619 کلمه

      به نام خدای مهربان
      سلام استاد عزیز و
       دوستان شگفتی ساز
      وقتی که داشتم این فایل را گوش می دادم یاد این ضرب المثل افتادم (چون که صد آمد نود هم پیش ماست) این که وقتی ذهن آموزش ببینه برای هر موضوعی که باشه روی همه ی جوانب زندگی ما تاثیر میذاره و داشتم فکر میکردم که ذهن ما چه اعجوبه ایه چقدر قدرتمنده!!!!!که وقتی آموزش ببینه چه در جنبه های مثبت و چه در چه جنبه های منفی کل زندگی مون را تحت تاثیر قرار میده و خیلی افسوس خوردم که چرا این موضوعات به این مهمی در نظام آموزشی ما هیچ جایگاهی نداره؟!
      فکر کردم اگر آموزش ذهن از ابتدای تحصیل یک دانش آموز به جای اینهمه مطالب غیرمفید و بی نتیجه در دستور کار آموزش و پرورش قرار می‌گرفت چقدر انسان های شاد و سالم و کارآفرین و موفقی داشتیم که وجود هر کدومشون یک دنیا نتیجه ی مثبت برای خودشون و کشور عزیزمون داشت….
      دقیقا بدلیل ناآگاهی از وجود ذهن و تاثیر شگفت انگیزش بر جسم، ما بارها و بارها ذهنمون را با اطلاعات و آموزش های غلط و مخرب پر کردیم و نتایج اسف بارش را هم دیدیم ولی نمیدونستیم که با دست خودمون داریم این نتایج رنج آور را برای خودمون رقم می زنیم…
      ایکاش به جای اینهمه‌ برنامه های بی ارزش و بی محتوا که با صرف هزینه های هنگفت تولید و از صدا و سیما پخش میشه و روح و روان مردم مون را تحت تأثیر قرار میده و افسردگی و پوچی و بی هدفی را در بین مردم رواج میده، برنامه هایی هم در این مورد ساخته میشد تا سلامت و شادی جامعه مون تضمین بشه…
      خودم من از روزهای اولی که با این روش آشنا شدم نتایج مثبت بی نهایتی را بدست آوردم مثلا آشتی و دوستی با خودم،قبل از این آموزش ها همیشه از خودم متنفر بودم برای همین از آینه و دوربین فرار میکردم اگر هم گاهی اتفاقی خودم را در آینه میدیدم کلی بد و بیراه به خودم می گفتم ولی الان در آینه نگاه میکنم و قربون صدقه ی خودم میرم.اعتماد به نفس بالایی بدست آوردم،
      به نگاه ها و قضاوت های دیگران اصلا اهمیت نمیدم و اون کاری را که میدونم درسته با اعتماد به نفس کامل انجام میدم حرف های دیگران ناراحتم نمیکنه،خیلی احساس م خوبه و واقعا به آرامش رسیدم و خیلی اتفاق های خوب دیگه که هر کدام به تنهایی یک دنیا ارزش داره برام…
      اگر چه من برای لاغر شدن این دوره را تهیه کردم ولی وقتی آموزش ها و تمرینهاش را شروع گردم و اینهمه نتایج عالی گرفتم،دیگه چاقیم روی مخم نیست و بهش فکر نمی کنم و به شیطان فرصت نمیدم که با افکار و فرکانس های منفی و مخرب افکارم را پریشان و حالم را خراب کنه…چون شیطان به قول معروف دشمن قسم خورده ی ماست و همیشه در صدد بدست آوردن کوچکترین فرصته تا با افکار منفی و مخرب احساس و حالمون را بد کنه و ما را به نابودی بکشونه،به لطف خدا این فرصت را ازش میگیرم و اجازه نمیدم که بر روح و ذهن من مسلط بشه و با آرامش و اشتیاق و علاقه ی روزافزون فایل ها را گوش میدم و تمرینها را انجام میدم و هیچ عجله ای هم ندارم و از نتایج خوبی که هر روز نصیبم میشه خوشحال میشم و از مسیر لاغری با ذهن لذت میبرم و به لطف خدا و همت و پشتکار خودم کم کم لاغری ام هم شروع شده و در مسیر لاغری قرار گرفتم… خدا را بینهایت سپاسگزارم که به این مسیر عالی هدایتم کرد و من دارم روزهای خیلی خوب و عالی را تجربه میکنم و ایمان و اطمینان دارم که به لطف خدا و راهنمایی های استاد عزیز و همت و پشتکار خودم حتما حتما شگفتی ساز خواهم شد…
      خدایا هزاران بار شکر🙏🙏🙏

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار sofiashirazi667
      1399/12/13 20:33
      مدت عضویت: 1271 روز
      امتیاز کاربر: 3599 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 74 کلمه

      سلام..بنظر من هم لاغری بهانه ای شد ک وارد این دوره بسیار زیبا و شگفت انگیز بشم و از این خوابی ک چند سال بودم بیدار بشم آگاه بشم تا الان ب همراه متناسب شدنم خیلی چیزها یاد گرفتم ک خیلی برام ارزش داشته این دوره فقط مختص لاغری نیس عالیه👌من تو ذهنم همه اش اندام قبل ازدواج کنم و یاد خودم میارم ک چ جوری بودم فقط دوست دارم برسم ب اون حالت

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار پونه عدل تهرانی
      1399/11/11 06:10
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 14745 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 172 کلمه

      وقت بخیر عزیزان
      فردی که اموزشهای ذهنی و یاد می گیره در تمام جنبه های زندگیش تاثیر می زاره . چاقی هم بهانه ای شد تا آگاهی های زیادی در همه موارد کسب کنیم واقعا اگر لاغر بودم به این حد آگاهی نمی رسیدم خوشحالم و سپاسگزارمکه تمام این دوره هایی که شرکت کردم همه عالی هستن و همه یه جورایی مرتبط به هم. من تا قبل از این دوره‌ها هیچ کلاس خاصی شرکت نکرده بودم راجع به این چیزها یادمه اوایل که اومده بودم اینجا مادر شوهرم از ایران اومده بودن دیدنمون می گفتن که برادر شوهرم و خانمش می‌رن کلاس خودشناسی ….خلاصه اینو می گم که من یه سری از این خودشناسی و از معلم یوگا جسته و گریخته شنیدم همون موقع تمرین یوگا و من اون موقع خیلی نیاز داشتم با یوگا آشنا شدم و مدیتیشن و یاد گرفتم و تمرینات تنفسی که برای اعصابم خیلی خوب بود و کلا خیلی آرام شده بودم
      این اموزشهای ذهنی تا همیشه هست تموم شدنی نیست چون ذهن وجودش از خداست و بی نهایته

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 0
        محتوای دیدگاه: 58 کلمه

        سلام دوستان من ی سوال دارم من بلد نیستم از این دیدگاه استفاده کنم هر وقت نیاز به پاک کردن دیدگاه دارم میره اول دیدگاهم وننیدونم چقدر شو پاک کردم میشه لطفا به من یاد بدید چجوری استفاده کنم انقد صفحه تکون نخوره هم چشامو اذیت میکنه هم‌با عث میشه غلط املایی زیاد داشته باشم با تشکر فراوان 

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار سهیلا عظیمی ویشته
      1399/11/09 18:32
      مدت عضویت: 1675 روز
      امتیاز کاربر: 14118 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 466 کلمه

      آموزش ذهنی نتیجه فراتر از حد تصوره۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
      وقتی برای آموزش خاصی قدم برامیداریم در همان آموزش میتوانیم موفق شویم مثلا اگر نقاشی رایاد بگیریم میتونیم نقاش خوبی بشیم ویا هر آموزش دیگر نتیجه خاص خودش داره اما در آموزش ذهنی نتایج محدود به موفقیت خاصی نمیشود بلکه در تمام جنبه های زندگی میشود از آن استفاده کرد و موفق شد وقتی در دوره لاغری با ذهن شرکت کردم فکر نمیکردم در جنبه های دیگه هم بتونم پیشرفت کنم مثلا من اول فهمیدم من خیلی آدم توانایی بودم ولی فراموشش کرده بودم من نجوای منفی باف ذهنم را شناختم فهمیدم چرا وقتی میخوام کاری را شروع کنم هنوز شروع نکرده منصرف میشدم چون نجوای منفی باف در ذهن من صداش بلند بود من یاد گرفتم به آن نجوا توجهی نکنم وکار خودم را ادامه بدهم با تمرینات عملی که در این دوره انجام دادم سعی کردم آموزش ها را عملی کنم شاید هنوز خیلی خوب نتوانم انجام دهم اما چون در این آموزش ها دارم یاد میگیرم چطور کنترل ذهن را به دست خودم بگیرم به مرور تمرین عملی من هم بهتر میشود من یاد گرفتم که ذهن قدرت فوق العاده ایی داره واگر خوب یاد بگیرم میتوانم در زندگی خودم وحتی اطرافیانم تاثیر گذار باشم من یاد گرفتم به جنبه های مثبت بیشتر توجه کنم وتصاویری که به ذهن ام میدهم تصاویر درستی باشد چون ذهن شعور این را ندارد که این تصویر به نفع من است یا نه ذهن همان را در زندگی مادی من مجسم میکند باد گیری اصول ذهنی باعث هماهنگی روح وجسم وذهن میشود ونتایج خوبی از این هماهنگی بدست میاوریم مثل دوست داشتن خودمان احساس خوب داشتن زندگی را از دریچه زیبای هاش نگاه کردن احساس سپاسگذاری از خداوند بخاطر نعمت هایی که به ما داده وقتی ما به آرامش واحساس خوب برسیم وایمان داشته باشیم به راحتی میتوانیم در لاغری با ذهن ام پیشرفت کنیم وتاثیرات خوب را در جسم خودمون ببینیم ویک مورد عالی که در این دوره یاد گرفتم که دیگر در هیچ موردی عجله نکنم وصبور باشم چون همه چی در زمان خودش اتفاق میافته وعجله کردن فقط باعث خستگی روح میشه ویک حربه از حربه های شیطانه با صبر وحوصله وبا تکرار و تمرین باید این دوره را گذروند ولی حتی بعد از رسیدن به نتیجه نباید آن را رها کنیم چون که موضوعات ذهنی تمامی ندارد وهمیشه ادامه دارد
      با تشکر از استاد عزیز

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Laleh
      1399/10/12 16:41
      مدت عضویت: 1333 روز
      امتیاز کاربر: 17962 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 100 کلمه

      فایل “تاثيرات اموزش ذهنی فراتر از حد تصور است. “:

      ما بایست خود را در اینده مطلوبمان ببینیم. تمام چیزهای مثبتی که مد نظرمان راجع به تناسب اندام دلخواهمان داریم را باید به صورت واضح ببینیم تا به انچه که میخواهیم برسم. کافی است فکر کنیم و تصور کنیم. ما باید تصور کنیم به لاغری رسیده ایم تا لاغر شویم. ما بایست به طور دایم در اینده خیالی خود، اندام متناسبی که منتظریم داشته باشیم را ببینیم و تنها یک نتیجه موفقیت امیز که همان تناسب اندام دلخواهمان و لاغری است را ببینیم. ما بایست به خود عشق بورزیم.😊

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار شیرین محصلی
      1399/10/09 19:08
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 12593 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 198 کلمه

      مرسی استاد بابت توضیحاتتون ،من درک کردم که مواضع ذهنی یادر واقع دنیا ذهن پهناور وهر گوشش یه دنیایی برای خودش داره ولی نمی دونستم که بی نهایته واز وقتی وارد سرزمین لاغرها شدم که بیشتر از یک سال می شه تازه دلیل خیلی چیزها داره برام روشن می شه ومتوجه می شم وتازه بعد این مدت تازه یه ذره ش رو یادکرفتم ولی همون طور که شما گفتید آدم رو سمت خودش می کشه مثل یه آهنربا هی دوست داری بیشتر یاد بکیر ودلیل این سوالم رو بفهمم ویه جوری حریص می شی توی یادگیری من که اینجوری شدم هر دوره ای که استاد می ذاره که مربوط به این زمینه است سریع شرکت می کنم درست که فرست نمی کنم بااستاد پیش برم ونیاز به زمان خیلی بیشتری دارم برای درک وتحلیل این اطلاعات ولی باز شرکت می کنم تازه سرنخ افتاده دستم ومی خوام تا ژی تونم ادامه بدم دنیای عجیبیه یه افق تازه پیش روی آدم باز می شه که بهت نشون می ده که تاالان چقدر اشتباه فکر می کرد اصل موضوغ یه چیز دیگه است وتازه کم کم داریم یادمی گیریم اصلاح می کنم خودم رو برای منکه خیلی لذت بخشه وجذاب

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1399/10/09 17:02
      مدت عضویت: 1617 روز
      امتیاز کاربر: 26851 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 552 کلمه

      ما در جنبه های مختلف زندگی هر آموزشی ببینیم یک نتیجه ی خاص دارد مثلا من اقدام کنم برای یادگیری نقاشی یه نقاش خوب میشم یا اقدام کنم برای یادگیری فوتبال یه فوتبالیست خوب میشم
      ولی در آموزشهای ذهنی نتیجه رو در جنبه های مختلف زندگی میبینیم .
      پس من تمام اموزشهای ذهنی رو با هدف تناسب اندام دنبال میکنم چون از هرنتیجه ای برای من مهمتر هست و چاقی مانع لدت بردن من از هر نتیجه ای میشه پس اقدام کردم برای یادگیری اصول ذهنی با سایت استاد عطار روشن و گام به گام جلو میرم .
      پس وقتی آموزشها رو دنبال کردم افکار من و رفتار من و روابط من و..‌و جسم من کلی تغییر کرد .
      پس یادگیری اصول ذهنی یه نتیجه ی خاص نداره بلکه در هر زمینه ای نتیجه میده مثلا در روابط یا ثروت در آرامش در کسب و کار در سلامتی و …پس تنها مزیت اضافه وزن همین کنترل ذهن و آموزش ذهنی بود و افرادی که پی میبرن لاعر شدن از طریق ذهن امکان پدیر هست پس این شرایط برای اونها مهیا میشه مثل اینکه پاداش اطمینان اونها به این آموزشها هست .
      تمرین عملی که تغییر در افکار و رفتار ما به وحود بیاره در این دورهای ذهنی خیلی مهم هست و فرد آموزش رو یاد میگیره .مثلا تصویر سازی ذهنی خیلی مهم هست و لی نه با فکر کردن و مدیتیشن بلکه در این دورها با تمرین عملی یادمیگیرین .
      پس یادگیری اصول ذهنی رو نمیشه براش نتیجه در نظر گرفت و خیلی گسترده هست و هر چقدر فرد بیشتر دوست داشته باشه این مسایل رو دنبال کنه نتیجه براش بیشتر میشه چون ما میخواهییم با آموزشها به اون فطرت پاک برسیم و اون فطرت پاک از جنس خداوند هست و بی نهایت هست پس نتیجه هم میتونه بی انتها باشه .
      پس هر چقدر جلوتر میری انگار مشتاقتر میشی پس باید با اشتیاق ادامه بدی و تمرینها رو انجام بدی .
      پس اگر اضافه وزن داری اصلا اون رو چیز بدی ندون و اون رو منبع خیر و برکت و خوبی بدون چون اگر چاقی ما نبود ما هم در این دورها نبودیم و این اموزشها رودنبال نمیکردیم
      هیچ وقت یادگیری اصول ذهنی رو نباید برای یه مقطع بدونی باید همیشه تا ابد دنبال کنیم و جز علاقه مندی های ما بشه پس در مورد موضوعات ذهنی بدون که نباید اونها رو رها کنی چون سریع افکار منفی مثل علفهای هرز شروع میکنن به بزرگ شدن چون یه بخشی در وجود ما متعلق هست به شیطان و شیطان هم قسم خورده همیشه ما رو گمراه کنه پس همیشه افکار منفی رو داریم ولی چو ن انسان به عنوان موجودی که خوشبختی اش از طرف خداوند تضمین شده و اگر انسان به خداو ند ایمان داشته باشه شیطان نمیتونه بر اون غلبه کنه.
      حالا چرا شیطان غلبه میکنه؟ چون همیشه فعالیت میکنه ولی ما نه یه ساعت دو ساعت روی خودمون کار میکنیم پس ضربه های کوچیک میزنه ولی همیشه میزنه پس روی خودتون کار کنید تا نتیجهای بسیار گسترده ای ببینید .
      به هر طریقی شده آموزش ذهنی رو شروع کنید و علاقه مند باشید که زندگی شما رو میسازه .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار emangholi azade
      1399/09/19 12:15
      مدت عضویت: 1664 روز
      امتیاز کاربر: 1420 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 70 کلمه

      به نام خدا سلام هیچوقت فکر نمیکردم آموزشهای ذهنی تااین حد روی احساسم وروحم تاثیر گذار باشه اوایل با استرس دوره رو دنبال میکردم چون باورم خیلی ضعیف بود ولی الان دردوره تکرار با آرامش وباور وصف نشدنی دارم پیش میرم وبه لطف خداوند اتفاقات خیلی خوبی داره در زندگیم پیش میاد که هیچوقت باور شون نمیکردم وخدا را هزاران بار سپاسگذارم که من را به مسیر درست هدایت کرد

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار شادى
      1399/08/27 07:07
      مدت عضویت: 1400 روز
      امتیاز کاربر: 22138 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 533 کلمه

      سلام و درود , استاد عزيز & دوستان گرامى در سرزمين لاغرى با ذهن😊 روز شصت و يكم تكرار ,
      🔸فايل تصويرى – صوتى , تاثيرات آموزش ذهنى فراتر از حد تصور است .
      سرچشمه ى منبع ذهن من از پرودگار است , و به همين خاطر مى گن , با خدا باش , پادشاهى كن , و خوشبختى و سعادت من در شناخت خودم و قدرت شگفت انگيز ذهنم است , وقتى من تصميم گرفتم در اين دوره ى آموزشى شركت كنم , در واقع هدفم فقط لاغرى نبود ! من در فضاى مجازى , youtube , اينستاگرام و حتى كتابا , بيشتر به دنبال روشى براى سبك زندگى بهتر , آرامش , شادى و حال خوبم بودم , وقتى هم , موضوع لاغرى با ذهن رو در youtube ديدم , زمينه ى مختصرى از قدرت ذهن داشتم , هر بار هم كه story هاى استاد عزيز در اينستاگرام رو مى ديدم , خيلى انرژى مى گرفتم و حال خوبى داشتم و بيشتر بخاطرِ ايجاد حال خوبم مشتاق شدم كه در اين دوره ى آموزشى شركت كنم . البته من فكر نمى كردم كه اين دوره ى آموزشى اينقدر وسيع و هوشمندانه باشه , فكر مى كردم كه من در دوره ى مقدماتى و پيشرفته شركت مى كنم و لاغر مى شم و كار تمام 🙃اما در اين مسير متوجه فكر و باور اشتباه ذهنى م شدم و شايد هم بخاطرِ همين باور اشتباه ذهنى م , سالها گذشت و لاغر نشدم ‼️ و در اين مسير دريافتم كه متناسب شدن اونم با احساس خوب , يه دوره ى محدود نيست و پايانى هم , نداره و بايد هر روز از زندگيم رو با احساس خوب در جهت متناسب شدن با استمرار زندگى كنم و اين هميشگى ست . در موضوع سپاسگزارى من چند سال قبل , يه دوره سپاسگزارى رو در دفترم انجام دادم و خيلى هم خوب بود , اما دور ِ دوم رو با اينكه دوست داشتم , انجام بدم اما انجام ندادم‼️ من فكر مى كنم سپاسگزارى از نعمتها و رحمتهاى خداوند , زمان و مكان خاصى نمى خواد , براى سپاسگزارى از نعمتهاى خداوند , بايد هر لحظه شكرگزار و سپاسگزار باشم . همانطور كه سعدى در گلستان فرموده , در هر نفسى دو نعمت موجودست و بر هر نعمتى شكرى واجب . پس بايد لحظه لحظه ى زندگيم شكرگزار و سپاسگزار نعمتها و رحمتهاى خداوند مهربان باشم . خيلى زياد اين عبارت رو از مثنوى مولانا هم , شنيده بودم ,
      “شكر نعمت , نعمتت افزون كند , كفر , نعمت از كفت بيرون كند ”
      خداروشكر و سپاس , به لطف و فيض الهى , بعد از سالها , من رو در مسير و هدفى قرار داد كه براى هميشه با شادى , سلامتى , حال خوب و احساس خوب , آرامش و لاغرى زندگى كنم و از زندگيم لذت ببرم .
      ” هر آنچه پيش مى آيد , براى خيريت من در كار است ” چاقى و اضافه وزنم , من رو به اين مسير هدايت كرد .
      و من در اين مسير از دستاوردهاى ذهن شگفت انگيز م بهره مند مى شم و زندگيم رو با طعم شيرين احساس مى كنم .
      با تشكر فراوان , شاد و سرسبز باشيد🧡🧡

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1399/08/23 22:29
      مدت عضویت: 1617 روز
      امتیاز کاربر: 26851 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 345 کلمه

      چقدر من از خوبیهای این دوره بگم
      ولی بازم کمه و دوباره میگم که در همه ی زمینه ها تاثیر گذار هست
      و من مهترین چیزی که از این دورهای ذهنی خوشم میاد کنترل ورودی های ذهن هست که باعث شده من هر چیزی رو گوش ندم با هر کسی دوست نشم هر حرفی نزنم و هر فکری و رفتاری رو نداشته باشم و هر فیلم و اهنگ و اخبار ی روگوش نکنم و ….
      از دید خیلیا اینطور که نمیشه زندگی کرد من انگار تو این دنیا نیستم و سرم رو کردم زیر برف و ….
      ولی من با وجود تمام این حرفهایی که از اطرافیانم میشنوم خودم و دنیام رو دوست دارم هر چند که بعصی جاها سخته و هم صحبت ندارم و یا از حرف زدن در مورد خیلی چیزها خوشم نمیاد و داخل جمع و اطرافیانم ساکت هستم
      اینم از مزیتهای لاعری با ذهن هست که
      من عاشق مثبت اندیشی این دورها و تمرکز بر روی خوبیها و تمرین شکرگداری وبه صلح رسیدن با خودم و بقیه تمرینها …. هستم
      من از طریق لاغری با ذهن با دورهای قانون جدب اشنا شدم و در مسیر این دورها هستم ولی ارامشی که از این لاغری با دهن میگیریم فوق العاده هست و همچنان متعهد به این دوره هستم و خواهم بود با گوش دادن و تمرین کردن و حال خوب و استمرار داشتن و دوره رو تکرار کردن من همیشه برای رسیدن به وزن دلخواهم هر کاری کردم ولی این دفعه با همیشه فرق داره و من از طریق دورهای این سایت به تناسب دلخواهم میرسم
      و من اصافه وزنم رو منبع خیر و برکت و خوبی برای خودم میدونم که وارد این دورها شدم و من با شوق و اشتیاق ادامه میدهم و تا روزی که زنده هستم ادامه میدهم و من در این مسیر میمونم تا علفهای هرز رشد نکنن و من رو منحرف نکنن
      پس فردی که به خدا وصل باشه و به نیروهای درونی اش وصل باشه نمیتونه شیطان بر اون علبه کنه

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار الناز
      1399/08/19 15:46
      مدت عضویت: 1377 روز
      امتیاز کاربر: 81
      محتوای دیدگاه: 157 کلمه

      جالبه که فایلهایی که قبلاً به دفعات شنیدم رو اخیراً وقتی دوباره گوش میکنم برام جدید و تازه میان. حرفها که همون حرفهان، پس چرا برام تازه هستن؟ چون تغییرات احساسی رو در خودم دارم می بینم. همون تغییراتی که به عنوان گام اول وعده اش داده شده بود، که حالا تازه بعدش باید منتظر اتفاقات جالب و جدید در زندگی بود!!! قبلاً اگه توی فایلها می شنیدم که “لاغری با ذهن روی خیلی از جنبه های زندگی من تأثیرش رو سریعتر نشون داد، مثلاً سلامتی، احساس، روابط و …” فقط برام یه جملۀ مثبت اندیشانه و انگیزه بخش بود. اما حالا چون خودم هم کمی از این تجربیات رو دارم درک میکنم در زندگیم و در وجودم، این جملات برام مفهوم تازه ای دارند!!! و ذهنم موقع گوش دادن به فایلها جستجو میکنه، دنبال حرفهای دیگه ای میگرده که شاید قبلاً نظرمو جلب نکرده، تا بتونم پیشاپیش اتفاقات بعدی که قراره رخ بده رو بدونم!!!

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ghazalgolipur
      1399/08/10 04:55
      مدت عضویت: 1396 روز
      امتیاز کاربر: 3396 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 174 کلمه

      از موقعی که شروع کردم این دوره رو روی تمام جنبه های زندگیم تاثیر گذار بود مخصوصا ارامش و همینطور شادی من ففط تناسب اندام میخواستم ولی حالا در تمام جنبه های زندگیم تاثیر گذاشته و اگه روزی من نتونم فایل گوش کنم اون روز واقعا حالم بده و من فکر نکنم بدون گوش دادن به فایل انجام تمرینات بتونم زندگی خوبی از هرلحاظی داشته باشم
      پس من ادامه میدم لاغری با ذهن رو خیلی روی این دوره کار میکنم بارها تکرارش میکنم
      بیشتر نظرات دوستانم رو میخونم بیشتر دقت میکنم و وقت بیشتری مزارم و سعی میکنم خیلی خوب در این مسیر باشم و حتما دوره های دیگه هم تهیه میکنم چون میدونم گه هر کدوم از این دوره ها چه قدررر هیجان انگیز و پراز اتفاقات خوبه پر از هیجان پراز حس و شادی خوبه و تا عمر دارم این راه رو ادامه میدم لاغری رو ادامه میدم یادگیری های ذهنی رو ادامه میدم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Tavassoli
      1399/08/04 11:42
      مدت عضویت: 1526 روز
      امتیاز کاربر: 17433 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 268 کلمه

      سلام به استاد و دوستان عزیز
      خداروشکر از وقتی که با دوره لاغری با ذهن آشنا شدم و آموزش ذهنی رو یاد گرفتم واقعا نتیجه اش فراتر از حد تصورم شد، چون من فقط به خاطر متناسب شدن در این مسیر قدم گذاشتم اما نتایج فوق العاده دیگه هم گرفتم، مثلا: احساسم خوب شد، روابط خیلی بهتر شد، سلامتی بدست آوردم، آرامشم خیلی بیشتر شد، ورودی های ذهنم کنترل شد و …
      واقعا ویژگی منحصر به فرد لاغری با ذهن این هست که تمرینات عملی داره، این تمرینات عملی باعث میشه که تغییر در افکار و رفتار ما به وجود بیاد و در ما تثبیت بشه.
      من که واقعا عاشق موضوعات ذهنی شدم و دوست دارم آموزش های ذهنی رو بیشتر یاد بگیرم و پیشرفت کنم. چون میدونم هیچ وقت کنترل ذهن، پیشرفت، موفقیت و آرامش درونی به انتها نمیرسه چون انتهایی براش وجود نداره و من هم به دنبال خوبی های بی پایان هستم پس باید در یادگیری آموزش های ذهنی استمرار به خرج بدم تا به هدفم برسم. چون اگه یادگیری اصول ذهنی به صورت مقطعی انجام بشه، دوباره اون افکار منفی گذشته مثل علف های هرز در ذهن ما رشد میکنه. چون بخش منفی باف ذهن ما در اختیار شیطان هست که 24 ساعته داره فعالیت میکنه تا حال ما رو بد کنه و قسم خورده که ما رو به سمت نابودی بکشونه و کوتاهی هم نمیکنه و درسته شیطان ضرباتش کوچیک هست ولی چون استمرار داره در رسیدن به هدفش موفق هست. پس من هم باید به بخش مثبت ذهنم بیشتر توجه کنم و در رسیدن به هدفم استمرار داشته باشم تا بتونم زندگیم رو تغییر بدم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار s99malekan
      1399/07/18 18:14
      مدت عضویت: 1310 روز
      امتیاز کاربر: 7470 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 450 کلمه

      سلام بر استاد عزیز و‌ دوستان گلم…
      من‌هنوز هم‌ کاملا به دوره ها و‌آموزش هام‌‌ کاملا تعهد دارم و انجام میدم.‌فقط چون همونطور که گفتین این روش دیگه دا,می و حتی بعد رسیدن به تناسب اندام هم ادامه داره و ما به میل خودمون باهاش هستیم پس اشکالی نداره که آهسته و پیوسته بریم.‌اولا شاید بخاطر اینکه شاید شور و شوقم بیشتر بود یا نه بخاطر اینکه انگار فکر میکردم زودتر باید فایلا رو تموم کنم روزی دو تا فایل یک ساعته با تمریناش ایده های بچه ها همه رو انجام میدادم و میخوندم و پنج ساعتی در روز با شما بودم.‌الانم هستم.روزی یک فایل و تمارینش. هنوزم همون شور و شوق رو دارم. چون بچه کوچیک دارم که دا,م گوشی من شده اسباب بازیش.منتظرم آقا کوچولو کی بعدازظهرا میخوابه تا من بیام و الوعده وفا.فایلی از استاد رو با شوق گوش کنم و حالم خوب بشه و تعهدم رو دوباره به خودمو کا,نات گوشزد کنم.‌قبلا فکر میکردم باید حرفای استاد رو مو به مو حفظ کنم الان نه.‌فقط عمیق درک میکنم و سعی میکنم نکات طلایی شو در زندگی عملی کنم.استاد ولی گاهی دچار فراموشی کوچیکی میشم.مدت ها بود موقع خوردن به پیام سیری دقت میکردم حسم خوب بود و خیلیم زود سیر میشدم.‌ریزه خواری که هیچ نداشتم.‌‌من مدتیه پام‌بعلت افتادن مشکل دار شده.‌چون حواسم پی درد و‌فکرم مشغوله یکم سست شدم در رعایت نکات.امروز به خودم اومدم وگفتم حواست کجاست.حسم‌خوبه ها .ترس از مواد غذایی ندارم ولی گفتم قبلنا زودتر سیر میشدم و الان زمان زیادیه سر سفره نشستم.پس خبریه.‌فکر کردم‌و باز افسار این اسب چموشی که تو‌مسیر لاغری سوارش بودم‌ و تو مسیری که من میخواستم میذفت و‌کشیدم وگفتم آهای داری اشتباه میری.قرار بود توجه به غذا نکنیم.‌درست…قرار بود حسمون خوب باشه.درست….ولی بی فکر غذا خوردنم درست نیست.‌اندازه بخور.‌اندازه تعریف داره.‌باید بفهمی که سیر شدی و دست از غذا بکشی.‌موقع خوردت تمرکز مخفی داشته باش.‌باشه.‌قول میدم.‌دوباره اومدم تو‌مسیر.‌میخواستم بگم ببینین چطور روزمرگی یا یه مشکل یواشکی مسیر رو‌کج‌ میکنه و اصلانم نمیفهمیم.همیشه باید در دو نقش باشیم .یکی خودمون و یکی ناظر بر رفتار خودمون…بعد میبینین چقد نتیجه قشنگ میشه‌.درسته استاد.نتیجه لاغری با ذهن تو‌همه جنبه های زندگی موثره.احتمالا اونایی که خیلی وقته تو‌مسیرن از ماهایی که تازه واردیم و‌دو ماه با شماییم بهتر میفهمن.زندگی تو دگرگون میکنه.‌این باور منه.‌انتظارمه.‌من با همه وجود به شما و‌ روش بینظیرت لاغری با ذهن ایمان آوردم و عاشقانه دارم تو‌این مسیر قدم بر میدارم.‌شاید اوایل دوست داشتم یه چیزی زیر پام‌بذارم تا بلند شم و‌ اون ته مسیر رو‌عجولانه ببینم ولی حالا نه. دارم عطر گلای نرگس رو‌ بو میکشم و آروم‌آروم پیش میرم.‌مسیر که درسته مطم،نم بزودی به مقصد میرسم و آرزوم بعد 35سال برآورده میشه.پس.. . میخونم گوش میدم مینویسم عمل میکنم واستمرار دارم…بزودی عکس شگفتی مو‌ واستون میفرستم….

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار khandan614
      1399/07/07 15:59
      مدت عضویت: 1501 روز
      امتیاز کاربر: 19850 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 271 کلمه

      با سلام و وقت بخیر ، من از نوجوانی عاشق کتابهای روانشناسی بودم بعد از ازدواج بیشتر سمینارهای روانشناسی تو شهرمونو میرفتم و از مطالبشون نکته برداری میکردم ، cd هاشونو میخریدم ودر حد درکم تو زندگیم بکار میبستم ، همیشه به خودم میگفتم باید زندگی من با خانواده و تمام کسایی که میشناسم فرق داشته باشه تو این مسیر آزمون و خطاهای زیادی داشتم تا ۳ سال پیش که با قانون جذب آشنا شدم خیلی دوست داشتم ، اول فکر میکردم من که چند سالو تو کتابها و اساتید روانشناسی سر کردم الان قانون جذبو سه سوته یاد میگیرم ولی هر چی اومدم جلوتر دیدم اینجوری هم نیست فکر میکردم ی روز که کار میکنم برای چند روز کافیه و چون تمرین روزانه مشخصی هم نداشتن ، تو اجرا سردرگم میشدم ، وقتی به لطف خدای مهربان هدایت شدم به لاغری با ذهن دیدم آموزشهای شما همراه با تمرین چقدر ساده و قابل اجراس ، اینقدر راحته که آدم فراموش نمیکنه و دوست داره هر روز کار کنه و این کار کردن روزانه نه تنها تو لاغری بلکه توتمام مسائل زندگیم تاثیر گذاشته مثل سلامتی ، روابطم با دیگران ، آرامشم تو تمام جنبه ها دیگه نگرانی بابت چیزی ندارم همه کارها براحتی انجام میشه و شادی درونی دارم و هر لحظه تو احساس خوب هستم ، اینها را مدیون شما استاد گرامی هستم خوشحالم که لاغری بهانه ای شد تا من کار کردن با قدرت ذهن بهتر یاد بگیرم چون من عاشق زندگی کردن با قدرت ذهنم و تا آخر عمرم با اشتیاق این راهو ادامه میدم ، ( خدایا شکرت ) استاد از شما هم بسیار سپاسگذارم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار maryam1398rahimi
      1399/06/25 15:43
      مدت عضویت: 1491 روز
      امتیاز کاربر: 10834 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 82 کلمه

      به نام خدا
      سلام خدمت دوستان عزیز و استاد گرامی
      من از زمانی که وارد این دوره شدم تغییرات زیادی داشتم از جمله اعتماد به نفس ،ارامش ،صبور بودن ،تناسب اندام شاداب بودن احساس خوب داشتن 😍
      اموزش از طریق ذهن بهترین شیوه هس چون در کل جنبه های زندگیم تغییر به وجود اومده 🙏🏻🙏🏻خدایا سپاس گزارم ازت

      خدا رو شکر که اصافه وزنم از طریق راه درست بهش پی بردم و از طریق اموزش ذهنی به تناسب اندام دلخواهم میرسم 🙏🏻

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار nana
      1399/04/15 12:19
      مدت عضویت: 1654 روز
      امتیاز کاربر: 438 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 261 کلمه

      سلام و عرض ادب و احترام
      عالی بود و تاثیر گذار . من مسیرو در فلاتی پهناور و سر سبز دیدم که در افق بی نهایت بود و خوشحالم وقتی لبخند و در چهره شما در هر فایل می بینم به خودم می بالم و خدارو شکر می کنم که بازم فایل دارم و بایستی گوش بدم و بلافاصله فکر دوره های بعدی می افتم و قیمت دوره ها و تگاه به شما و لبخندتون تمام فکر رو پاک می کنه . و خودمم از ته دل لبخند میزنم و اینکه امروز گفتید این راه ادامه داره و باید تا همیشه باشه دلم قرص شد و اینکه این مسیر جاودانه شده . و البته در دوره های یوگا مربی مون مارو مجبور به نوشتن و تعدد عدی در ۲۱ روز می کرد ولی مثل این دوره نبود تصویر سازی هم نداشت که این دوره تصویر سازی و تجسم دهنی ش بی نظیره .من شاگرد خوبی تبودم و در ۲۱ روز مجاب نمی شدم تا مشکل و با شما مطرح کردم و صریح گفتید ادامه نده لابد برات مهم نیست . و من استیکر گریه ارسال کردم . و از همون لحظه شروع کردم با دوتا سر رسید و دفتر و جزوه و جدول بندی مجدد و …. و مثل سریش چسبیدم به تکرار . ولی چرا؟ الان واقعا احساسم عالیه . به نزدیکترین فرد تو زندگیم که بیشتری انرژی منو تحلیل میده در حد دو دقیقه توجه می کنم و ارومم . سپاس بودنم را سپاس . در مسیر قرار گرفتن را سپاس . سلامتی استاد و عزیزان همسفرم را سپاس🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار سمیرا
      1399/03/29 08:26
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 7334 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 154 کلمه

      با سلام خدمت دوستان شگفتی سازم .به درستی که چه سالهایی از چاقی رنج میبردیمو نمیدونستیم لاغری اسانترین کار دنیاست اگه ذهن ما اموزش ببینه .من از وقتی در دوره شرکت کردم خیلی راحت با همه چیز کنار میام .در مورد مساله ای با هیچ کس بحث نمیکنم بیشتر به ارامش خودم فکر میکنم .و اصلا استرس چاق شدن رو ندارم و بدون استرس زندگی کردن چقدر لذت بخشه .به اینکه کجای دنیا باید لباس گیر بیارم فکر نمیکنم .خیلی به مثبت ها توجه میکنم و این باعث حال خوبم میشه.وقتی ذهن اموزش ببینه همه چیز در زندگی رنگ و بوی دیگه ای پیدا میکنه .و از اینکه میدونی که همه چیز قابل تغییر هست شگفت زده میشی و امیدوار میشی.
      همیشه از زیر بحث هایی که حالمو بد میکنه در میرم که نخام بشنوم یا حرف بزنم .هرچیو میخام بهش توجه میکنم.
      تمام حسرت هام تبدیل شده به شکرگزاری و خواستن.ممنون استاد از فایل زیباتون🙏🙏

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فاطمه قدیریان
      1399/03/22 03:30
      مدت عضویت: 1646 روز
      امتیاز کاربر: 477 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 167 کلمه

      با سلام و درود خدمت شما استاد عزیز
      کاملا درسته ….تمامی هنرجوها قطعا همراه آموزش لاغری نتایج بسیار عالی در زمینه های دیگر میگیرند
      خود من تغییرات بسیار زیادی داشتم، آرامش و نوع تفکرم،ارتباطم با دیگران،اعتماد به نفس و عزت نفس،ارتباطم با خدای مهربان و…..همه خیلی بهتر شده و از شما بسیار متشکرم
      امشب بعداز چندین ماه یک مهمونی و دورهمی بودیم که من اونجا متوجه تغییرات بسیار زیاد خودم شدم و متوجه شدم که چقدر عوض شدم…اونجا حرف های سیاست و نرخ طلا و کرونا و….بود و موج منفی های زیادی بین افراد رد و بدل می‌شد و من برخلاف گذشته که در این جمع ها بودم اصلا دخالتی نمی‌کردم و (حتی واکنش من به مواد غذایی هم بسیار تغییر کرده بود) و حتی گاهی به بهانه کاردیگری جمع را ترک میکردم و واقعا اصلا خوشم نمیومد که گوش کنم و خییییلی از این حالت لذت بردم و خدارو صد هزار بار سپاسگزارم که این همه تغییر کردم و در مسیر کنترل ذهن و جسمم قرار دارم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار faribab313
        1399/07/19 00:31
        مدت عضویت: 1434 روز
        امتیاز کاربر: 2943 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 4 کلمه

        خوشحالم برات دوست عزیز

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Faezeh.senobari.59
      1399/03/21 11:56
      مدت عضویت: 1463 روز
      امتیاز کاربر: 505 سطح ۲: کاربر متوسطه
      محتوای دیدگاه: 169 کلمه

      سلام. استاد عزیز ودوستان همراه.
      واقعا استاد من به این صحبتهاتون ایمان دارم چرا من بخاطر چاقی ام ورسیدن به تناسب اندام کلی زندگیم تغییر کرد وبزرگترین مساله ام در زندگیم که چاقی بود موهبتی شد در زندگی ام چرا که باعث شد من خودم وجهانم را بشناسم .با قدرتهای هر دوجهانم آشنا بشم وبتونم از اونا استفاده کنم .درست مثل این میمونه که یک دستگاه داشته باشی با کلی قابلیتها ولی فقط بلد باشی از ساده ترین عملکرد اون استفاده کنی وروزی به خودت میای که اون دستگاه بدون اینکه استفاده درست ازش شده باشه کهنه وفرسوده شده ودیگه نمیشه ازش استفاده کرد.قدرتهای ذهن ما بهمین شکل است باید یاد بگیریم .باید قوانین ثابت وعالی خداوند را نیز یاد بگیریم وجهانمان را به شکلی که دوست داریم خلق کنیم لاغری که ساده ترین کار دنیاست با یادگیری قدرتهای ذهن …استاد عزیز واقعا سپاسگزارم بخاطر آموزشهای عالیتون که مثل کاتولوگی میمونه از ذهن ما
      وهر چی که بیشتر می خونیم وبیشتر کار میکنیم مسلط تر میشیم……خدایا سپاس گزارم برای هدایتت🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1399/03/01 09:35
      مدت عضویت: 1568 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 298 کلمه

      سلام استاد
      استاد من ۳سال و خورده ای هست که با این مسیر راز و قانون جذب و … آشنا هستم منم مثل خیلیهای دیگه به خاطر ثروت وارد این مسیر شدم و جالبه توی سال اول نتایج خیلی خوبی هم گرفتم ولی در بقیه جنبه های زندگی هم خیلی اروم اروم تاثیر گذاشت وبه نظر من مهمترین تاثیری که داره در رابطه با خودشناسی و ارتباط با خدا است که به قول شما انتهایی هم نداره،آرامشی که وارد میشه به زندگی نتیجه همین اموزشهاست که عددی رو به عنوان ارزش اوندنمیتونیم بیان کنیم،کنترل ذهن با توجه کردن به زیباییها که اصلا صفر وصد نداره و هر لحظه باید رخ بده ،دوست داشتن خودت یه موضوعی هست که اول خیلی ساده به نظر میاد ولی هرچی جلوتر میری عمیقتره و موضوعات زیادی رو شامل میشه،خلاصه این مسیر انتها نداره و به قول شما هر چی بیشتر میدونی میفهمی که هیچی نمیدونی …😊ولی مسیر سرسبز ،پر از لذت،شادی ،ارامش،احساس خوب و رضایته و همین عالیه،همین که میبینی چقدر شادتری،بی خیالتری،ارومتری،حتی توی رانندگی عجله ای نداری،ترسی از بیمارشدن نداری،نگرانی بابت سلامت و امنیت عزیزانت نداری،ترس از مرگ نداری،ترس از خوردن نداری،نمیخوای بقیه رو تغییر بدی ،با تنهایی خودت حال میکنی و احتیاجی به بودن در کنار بقیه نداری و…. همینها نشون میده راهی که داری میری درسته فقط کافیه که ادامه بدی توی این شاهراه و توی ایستگاههای سر راه تک تک خواسته هاتو برداری😊
      استاد خوبی اموزشهای شما نسبت به بقیه سادگی اونهاست و احساس نزدیکی که من شاگرد با شمای استاد میکنم . خیلی از اساتید که نحوه زندگی و نتایجشون برای من غول مرحله اخره ولی حتی مسیری که شما برای لاغری رفتین رو خیلی از اساتید قانون جذب اصلا نمیدونن چیه،ممنون که اینقدر ساده و عملی و با لذت و ارامش ما رو در این مسیر همراهی میکنید🙏🙏🙏

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار پونه عدل تهرانی
      1399/02/13 04:54
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 14745 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 115 کلمه

      این یادگیری ذهنی خیلی چیز خوبیه مثلا شما که گفتین می خواستین اینو یاد بگیرن برای چیزهای دیگه ولی در لاغری استفاده کردین !
      شاگردان شما هم همگی مطمینم در چیزهای دیگه هم استفاده کردن اگر خوب یاد گرفته باشن مثلا این وضعیت اخیر و الان من خیلی تونستم استفاده ببرم از ذهنم و توجه نکنم چون خیلی در معرض این حرف و حدیثا هستم ولی اگر قبلا بود ممکن بود ذهنم و درگیر می کرد ! خدا رو شکر می کنم برای این !
      و هر روز سعی می کنم چیز منفی وارد ذهنم کمتر بکنم و این چیزهایی که دوست ندارم و اگه دیدم یا شنیدم دیگه تکرار نکنم برای کسی تعریف نکنم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار طوبی حاج احمدی
      1399/02/03 15:46
      مدت عضویت: 1652 روز
      امتیاز کاربر: 3344 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 110 کلمه

      سلام استاد عزیز ودوستان گرامی خسته نباشید
      هرچه جلوتر میرویم این مسیر برایم شیرینتر میشود وهرروز با علاقه بیشتر تمرینات را انجام میدم وکلی مسائل تازه از گوش دادن ب فایلها یاد میگیرم ک شوق وذوق زیادی در من بوجود میاد وافسوس ک زمان خیلی زود میگذره ومن مجبور میشم ک تمرینات را رها کنم وب کارهای دیگرم برسم ولی تازه یاد گرفتم در اون زمانها حواسم پیش فایلهاست وبا خودم مرور میکنم بهشون فکر میکنم وسعی میکنم عمل کنم
      استاد چقدر این جاده ها زیباست ومن سپاسگذارم ک اجازه دادید همراه شما باشم واز این مسیر لذت ببرم
      براتون ارزوی سلامتی وموفقیت همیشگی دارم استاد روشن ??
      خدایا سپاسگذارم ?

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار بهار تهرانی
      1398/12/16 11:29
      مدت عضویت: 1631 روز
      امتیاز کاربر: 691 سطح ۲: کاربر متوسطه
      محتوای دیدگاه: 269 کلمه

      با سلام
      فایل امروز فوق العاده بود .هم موضوع بحث مهم بود و هم توضیحات شما عالی بود . من مدتهاست در مورد ذهن و آموزش های صحیح ذهنی مطالعه دارم و همیشه باورم این بود که چون آموزش ذهنی را شروع کردم و ذهنیتم عوض شد خدا این دوره لاغری با ذهن را برای من فرستاد یعنی به نوعی جذب من بوده.وگرنه شاید من هر گز با این دوره آشنا نمیشدم .همانطور که خیلی از دوستان چاق من هنوز در این مورد چیزی نمی دانند.استاد شما خیلی سخاوتمند و مهربان هستید که همه برداشت های خودتون را از مطالعاتتون و دوره هایی را که گذرانده اید را با اینکه ظاهراً ربطی به لاغری ندارد و نیازی نیست به گفتنش اینجا می گوئید. این که اصرار دارید آموزش های ذهنی را دنبال کنیم و در همه موارد زندگی به کار ببریم هم دلیل دیگری بر دلسوز بودن شماست .خدا را شکر که استادی چون شما داریم .به قول شما سایر آموزش ها تمرینات عملی یا ندارند یا کم دارند و من در کنار مطالعاتم از این دوره برای سایر جنبه های زندگی ام هم استفاده می کنم و ازاین جهت شکرگزار خدا و مدیون شما هستم .چون مطالبی را می خوانم و حرف های شما و تمرینات شما آنها را تثبیت می کند برای من . ذهن و قانون های آن همیشه بوده ، اما من در جهت عکس خواسته هایم استفاده می کرد ه ام .اما کم کم دارم یاد میگیرم و تمرین می کنم در جهت درست به کار ببرم که شما در این راه کمک بزرگی برایم بوده اید .موفق تر از قبل باشید

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار پونه عدل تهرانی
      1398/10/14 05:23
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 14745 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 43 کلمه

      و یک نکته دیگه که در هر چیزی به جنبه مثبت اون چیز توجه کنین اینه که شما استاد گفتین
      از مزایای چاقی به واسطه متناسب شدن در همه جنبه ها تغییر می کنه زندگیشون و اینکه تمرینات عملی داره خیلی مفیده
      ممنون

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار faridehhasani5455
        1399/02/03 11:53
        مدت عضویت: 1583 روز
        امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
        محتوای دیدگاه: 344 کلمه

        روز ۶۱تکرار
        سلام و وقت همگی بخیر وشادی
        از زمانیکه ۱۰ساله بودم احساس میکردم از کتاب خوندن خوشم میاد،نامادریم تازه از آمریکا اومده بود ویه عالمه کتاب های خارجی تاریخی وداستانی داشت ،من عاشق جایی بودم که کتاباشو گذاشته بود،همشونو ازش قرض میگرفتم و میخوندم
        اون زمان ها که اطلاعات به این وسعت نبود،اینترنت نبود،منبع نبود ولی من یادمه میرفتم خیابون انقلاب تهران که منبع کتابه،ودنبال کتابی میگشتم که روش نوشته باشه روانشناسی یا ذهن ،علاقه شدیدی داشتم با این مطالب آشنا بشم،،کتاب ۴اثر خانم اسکاورلشین تو ۲۵سالگی میخوندم ،الان که فکرشو میکنم میبینم اصلا درکی نداشتم از مطالبش ولی میخوندم،دکتر شاهین فرهنگ اون زمانا رو بورس بود که کارگاهاشو میرفتم ویه دوره طولانی از این مطالب دور شدم ومجدد ۶سال پیش به دلایل تضاد های زیاد دلم خواست خودم به خودم کمک کنم واز خدا خواستم وهدایت شدم به روان درمانی به روش پروفسور یونگ وبعد ان ال پی ،اساتید دیگه وبعد استاد عباسمنش وبعد اساتید دیگه وبعد به این سایت هدایت شدم واین آموزشا همچنان ادامه داره وقصد دارم تا آخر عمر در حال یادگیری باشم
        وقتی میتونم با یادگیری زندگی بهتری برای خودم بسازم دلیلی نداره انجام ندم
        کلاسای استاد عطارروشنو دوست دارم هم به دلیل آگاهی بالایی که داره ومنتقل میکنه به هنرجو وهم تمریناتش عالیه،بقول استاد بیشتر کلاسای ذهنی ،تمرین نمیدن ،شاید یه تمرین کوچیک داشته باشن ولی اینجا تمریناتشو میشه تو همه جنبه های زندگی بکار برد ومنم خیلی خوشحالم که جزء آدم هایی هستم که خواستم وهدایت شدم به آموزشای ذهنی، من کلا کار با ذهنو دوست دارم واز خدا خواسته بودم یه راهیو بهم‌ معرفی کنه که راحت به هدفم برسم وچقدر هم خوب و درست هدایتم کرد ،جاییکه دارم اینهمه موارد یاد میگیرم بغیر از لاغری دارم مهارت زندگیو یاد میگیرم،خودمو یاد میگیرم که چطور باهاش برخورد کنم،زبان لاغریو یاد میگیرم،ارتباط با دیگرانو وخودمو یاد میگیرم ومهم ترینش یه استاد عاشق داریم که خودش بیشتر از آموزشای خودش لذت میبره واین عشقو با آموزش هاش به هنرجوش منتقل میکنه واسه همین انقدر اطلاعات بر دل وجان دوستان میشینه و جواب میگیرن
        ممنونم استاد محترم

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 4 از 1 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار پونه عدل تهرانی
      1398/10/14 05:20
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 14745 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 86 کلمه

      امروز شیطونه هی می خواست اذیت کنه که بسه دیگه چه خبره فقط اینا رو گوش می دی …
      ولی من گوش نکردم به خودم گفتم من همچنان ادامه می دم تا حالا که نتیجه گرفتم و پس ادامه می دم همین تمرینات و هر روز !
      و این هم به من ثابت شده که در تمامی جنبه های زندگی تاثیر گذااره این اموزشهای ذهنی و خیلی جالبه برام !
      واقعا خوشحالم که من هدایت شدم به این مسیر خدا رو شکر!
      همچنان با احساس خوب ادامه خواهم داد!

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار پونه عدل تهرانی
        1398/10/14 22:12
        مدت عضویت: 1676 روز
        امتیاز کاربر: 14745 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
        محتوای دیدگاه: 16 کلمه

        ممنون از لطف شما استاد
        منظورتون همون فانوس لاغری هست امروز دیدم تو اینستا!
        بی صبرانه منتظر هستم

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار shahla mahmoudi
      1398/10/10 17:05
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 21107 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 56 کلمه

      سلام استاد عزیز و گرامی و دوستان خوبم
      چقدر هیجان انگیز است آموختن قدرت ذهن و به کار گیری آن در موارد مختلف زندگی ???
      هدف ما تناسب اندام است اما در خیلی مسائل این یادگیری در زندگی ما تاثیر گذاشته است و با یادگیری بیشتر و تمرین مداوم تغییرات بیشتر و بهتری را تجربه میکنیم ???

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار عشق
      1398/10/09 01:25
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 4177 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 159 کلمه

      روز شصت‌و‌یک تکرار:
      از وقتی دوره رو شروع کردم چندین بار با خودم فکر کردم که اگر من چاق نمیبودم و اگه از همه‌ی راه‌های موجود ناامید نمیشدم با تناسب فکری هم آشنا نمی‌شدم و در نتیجه هرگز این فایلها رو نمیشندیدم و در مسیر اموزش ذهنم قرار نمیگرفتم. از دنیایی از اطلاعات بی‌نظیر غافل می‌موندم و حتی اگه برای موارد دیگه مثل موفقیت یا جذب ثروت هم با روش‌های اموزش ذهنی آشنا می‌شدم احتمال اینکه بپذیرم و باور کنم خیلی پایین می‌بود. چاقی باعث‌شد من به کورسوی امیدی که دیدم با تمام وجودم چنگ بزنم و ازش برای نجات خودم استفاده کنم. اگه چاقی نبود این دریچه‌ی خوش‌منظر از جهان هستی همیشه به‌روی من بسته می‌موند و من با همون افکار محدود کننده‌ای که انسانهای زیادی رو به بند کشیده اسیر می‌موندم و زندگی در رهایی و ازادی رو هرگز تجربه نمی‌کردم. چون نبودن راه‌چاره‌ هست که انسان‌ها رو وادار می‌کنه معجزه رو باور کنن.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 81
      محتوای دیدگاه: 168 کلمه

      با سلام طبق معمول عالى و پر از مطالب آموزنده همانطور كه استاد فرمودند در اموزش لاغرى با ذهن نتايج بسيارى در همه ى جنبه هاى زندگى به وجود مياد من خودم بعد از شركت در دوره ى لاغرى با ذهن تغييرات زيادى در زندگى ام به وجود اومد الان حدود يك ساله كه دار م تمرين ميكنم با اينكه هنوز تناسب اندام دلخواهم را به دست نياورده ام ولى از نظر روابطم با همسر و فرزندانم خيلى تغيير كرده ام احساس آرامش زيادى دارم و با اينكه هنوز به نتيجه نرسيدهام ولى باور دارم كه موفق ميشوم و اين راه مرا به هدفم ميرساند و هر روز با اشتياق دوره را دنبال ميكنم و تمام زندگى ام را وقف اين اموزشها كرده ام و دنبال اين هستم كه كارهايم را سريع انجام دهم تا به فايلهايم گوش كنم خيلى لذت بخش است و از خداوند سپاسگزارم كه مرا به اين مسير هدايت كرد و از او ميخواهم ياريم كند تا اخر عمرم اين راه را ادامه دهم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم