اگر فقط یک انتخاب داشته باشید، از بین زندگی یا مرگ کدام را انتخاب می کنید؟
من و احتمالا شما زندگی را انتخاب می کنیم.
اگر چاقی باعث مرگ و لاغری فرصت زندگی باشد کدام را انتخاب می کنید؟
اگر انتخاب شما لاغری است، عملکرد شما چگونه است؟! به سمت زندگی است یا مرگ؟!
باور کردن توانایی خود
زندگی همیشه ما رو سر دو راهی میذاره: زندگی یا مرگ. اما جالبه بدونی خیلی وقتها ما بدون اینکه بفهمیم، انتخابمون رو کردهایم.

همهی ما لحظههایی داشتیم که کارهایی انجام دادیم و حتی خودمون هم شگفتزده شدیم 😍.
یادت هست شبی که همهی کتاب درسی رو قبل امتحان خوندی و با نمره عالی برگشتی؟ 📚🔥
یا وقتی مهارتی رو یاد گرفتی که هیچکس باور نداشت تو بتونی یاد بگیری؟
یا همون وقتی که چند کار مهم رو همزمان انجام دادی و همه از تعجب دهانشون باز موند 👏.
اینها فقط خاطره نیست! اینها سندی هستن از اینکه قدرت ذهن ما نامحدوده و وقتی اشتیاق واقعی داشته باشیم، هیچ چیز جلودارمون نیست 🚀.
🧠 اما یه نکته مهم وجود داره:
همین قدرت عظیم توسط بخش منفیباف ذهن ما سرکوب میشه. اون صدایی که مدام میگه “نمیتونی!”، “سخته!” یا “ولش کن!”. به همین خاطره که بعضی وقتها در کارهای بزرگ موفق میشیم، ولی در کارهای ساده، جا میزنیم.
💡 راز ماجرا اینجاست:
اشتیاق، همون کلید جادویی برای بیدار کردن قدرت بیانتهاست. وقتی شوق و اشتیاق بسوزونه، ذهن ما مثل موتور توربو عمل میکنه و ما رو جلو میبره 🔥.
حالا برگردیم به یکی از بزرگترین انتخابهای زندگی: چاقی یا لاغری.
این دقیقا یعنی زندگی یا مرگ! ⚖️
خیلیها چاقی رو میپذیرن، تسلیم میشن و سالها در رنج و سختی زندگی میکنن. این یعنی انتخاب مرگ تدریجی 😔⚰️.
اما عدهای دیگه هستن که به نشونههای بدنشون گوش میدن: نفسنفس زدن موقع راه رفتن 🚶♀️💨، کمر درد و پا درد 🦵😖، خستگی بیدلیل، بیخوابیها و حتی از دست دادن شادی زندگی. اینها همه هشدارهای بدنن.
کسانی که این هشدارها رو جدی میگیرن، در واقع انتخاب زندگی میکنن 🌱💪.
قدرت ذهنشون بیدار میشه، اشتیاق سوزانشون شعلهور میشه 🔥، و وارد مسیر لاغری با ذهن میشن. کمکم تغییر میکنن، سبک میشن، از بار اضافه رها میشن و یه زندگی تازه، پر از شادی و آزادی رو تجربه میکنن 🌈✨.
یادت باشه، چاقی یه بیماری خاموشه. بیصدا میاد، آروم پیشرفت میکنه، و وقتی جدی گرفته نشه، زندگی رو ازت میگیره. اون لحظهست که دیگه انتخابی نداری جز تسلیم شدن.
پس دوباره ازت میپرسم:
امروز انتخابت چیه؟ زندگی یا مرگ؟ 🤯⚖️
انتخاب زندگی یعنی شروع تغییر، یعنی باور کردن تواناییهات، یعنی اعتماد به قدرت نامحدود ذهنت و گفتن “من میتونم!” 💪🌟

نشانههای بحران چاقی ⚠️
وقتی حرف از زندگی یا مرگ میزنیم، شاید خیلیها فکر کنن موضوعی بزرگ و دور از ذهنه. اما واقعیت اینه که همین چاقی میتونه آرامآرام ما رو به سمت مرگ تدریجی ببره.
- 🔹 نفسنفس زدن موقع راه رفتن 🚶♀️💨
- 🔹 خوابهای آشفته و بیقرار 😴🌙
- 🔹 کمر درد و پا درد دائمی 🦵😖
- 🔹 سخت شدن نشستن و بلند شدن از زمین 🪑
- 🔹 از دست دادن شادی و نشاط زندگی 🌪️
- 🔹 افکار پریشان و منفی که فقط ما رو به سمت پرخوری و چاقی بیشتر هدایت میکنه 🌀
اینها فقط بخشی از نشانههای بحران چاقی هستن؛ نشونههایی که تقریبا همهی افراد با اضافه وزن تجربه کردن.
اما حقیقت اینجاست:
اگر این علائم رو جدی بگیریم و تصمیم قاطع برای رهایی بگیریم، یعنی ما زندگی رو انتخاب کردهایم 🌱💪. یعنی انتخاب کردیم از قدرت ذهنمون برای تغییر استفاده کنیم و به سمت سلامتی، شادی و آرامش حرکت کنیم ✨.
ولی اگر بیتفاوت باشیم، بگیم “اشکالی نداره، همه همینطورن”، در واقع به مرگ اجازه دادیم سرنوشت ما رو تعیین کنه ⚰️🥀.
👥 توی این فایل آموزشی ماجرای دو نفر از دوستانم رو تعریف میکنم:
یکی از اونها نشونهها رو جدی گرفت و با اشتیاق، زندگی رو انتخاب کرد. حالا سالم، سبک و سرزنده است 🌸.
اما دیگری بیتوجه موند، نشونهها رو پذیرفت، با چاقی زندگی کرد… تا در نهایت، مرگ او رو انتخاب کرد.
پس تو الان در نقطهای هستی که باید تصمیم بگیری:
زندگی یا مرگ؟ ⚖️🤯

تجربه انتخاب زندگی یا مرگ
🌱 زندگی یعنی زنده بودن، یعنی پویایی، یعنی در حرکت بودن؛ مثل رود زلال و جاری آب که هیچوقت متوقف نمیشود.
اما برای هر زنده بودنی، باید یک مرگی اتفاق بیفتد: مرگ افکار پوسیده، مرگ عادتهای تکراری که هیچ رضایتی نمیآورند، مرگ پذیرش رنج و دردهایی که لایقش نیستیم…
⚰️ مرگ یعنی پذیرفتن اینکه «همینه که هست!» یعنی تسلیم شدن در برابر شرایط، یعنی رها کردن اختیار زندگی به دست دیگران.
آن روز، روز مرگ من است؛ حتی اگر نفس بکشم، فقط یک مرده متحرک هستم.
برای من، چاقی همیشه فقط رنج بوده و هنوز هم هست.
چاقی یعنی ناامیدی، غم، درد و گرفتاری. یعنی جدا شدن از زیبایی درونیام.
یعنی یک غول انرژیخوار که تمام تمرکز و توجه منو به خودش میکشه و نمیذاره روی چیزهای ارزشمند زندگی تمرکز کنم.
چاقی بیماریای است که مثل خوره، آرامآرام از تمام احساسات خوبم تغذیه کرده.
مثل یک موجود تاریک، وارد سرزمین امید و عشق وجودم شده، لانه کرده و هدفش مرگ من بوده؛ مرگ شادیهام، مرگ دلخوشیهام و مرگ آرامش و اعتمادبهنفسم.
چاقی قاتل خاموشه؛ بدون صدا، بدون هشدار، اما بیرحم. و خطرناکتر از اون اینه که جامعه، خانواده، پزشکان و حتی خودمون، بارها با گفتن «طبیعیه»، «چیزی نیست»، «خیلیها اینجورین» بهش مهر تأیید زدیم.
اما در نهایت، من انتخاب کردم. انتخاب سختی بود: زندگی یا مرگ؟ و خداوند با لطف و اراده خودش منو به مسیر لاغری با ذهن هدایت کرد.
اولین بار که وارد این دوره شدم، حدود ۱۰ کیلو وزن کم کردم.
اما دستاورد من فقط روی ترازو نبود؛ من در جنبههای دیگه زندگیم هم رشد کردم.
بسیاری از اقوام و حتی دوستانم بهم میگفتن: «دیگه آدم قبلی نیستی!» من تونستم ویترین جدیدی از خودم به جهان نشون بدم؛ انسانی هدفمند، متعهد و پر از انرژی تازه.
اما اعتراف میکنم؛ این مسیر همیشه صاف و هموار نبوده. بارها لیز خوردم، بارها منفیباف ذهنم منو فریب داد.
اوایل میگفت: «ادامه بده، بالاخره لاغر میشی.» بعد یواشکی زمزمه میکرد: «نمیشه، چون وقتی تحریک چشمی بشی نمیتونی جلوی خودتو بگیری.»
بعد گفت: «این همون رژیمه!… مگه خوراکیها قدرت دارند؟» و وقتی من مقاومت میکردم، برمیگشت میگفت: «یعنی چاقی از تو قویتره؟!»
🙏 بارها به خدا گفتم: خدایا من تسلیمت شدم. خودت هدایتم کردی به این سایت، پس میدونم این مسیر درسته. فقط کمکم کن ادامه بدم.
وقتی میبینم صدها نفر در آلبوم شگفتیسازان تغییر کردن، لاغر شدن، خوشحالتر و آزادتر زندگی میکنن، مطمئن میشم من هم میتونم. چون خدا برای هیچکس فرق نمیذاره.
✍️ اما هنوز چالش دارم. گاهی خودمو سرزنش میکنم. گاهی زیادی راحت میگیرم و میگم «اشکال نداره، از فردا.» اما حالا میفهمم پذیرش واقعی یعنی دیدن حقیقت، یعنی ادامه دادن حتی بعد از لیز خوردن.
خدایا، هزاران بار شکر که باز اینجایم. شکر برای اینکه در مسیرم. شکر برای اینکه تابلوهای راهنمای تو هر روز جلوی چشمم سبز میشن. شکر برای آرامش حضورت که توی قلبم میریزی. خدایا، عاشقتم ❤️
دوستان هممسیرم، شما هم هر روز با قدرت الهی درونتون قدم بردارید.
از میان زندگی یا مرگ، با اطمینان و اشتیاق، زندگی رو انتخاب کنید. به نشونهها بیتفاوت نباشید. چون انتخاب امروز شما، آیندهتون رو میسازه.
✨ توجه به توضیحات فایل «زندگی یا مرگ، لاغری یا چاقی» و تأمل درباره شرایط فعلی خودمون میتونه اشتیاقمون رو برای انتخاب زندگی افزایش بده و به لطف خدا قدرت ذهنمون رو برای ادامه مسیر لاغری فعال کنه.
✍️ تمرین آموزشی: انتخاب زندگی یا مرگ ⚖️
برای رهایی از افکار و نگرشهای اشتباه درباره کاهش وزن، تنها دانستن کافی نیست! 💡
انجام تمرینها مثل نوریه که مسیر تاریک ذهن رو روشن میکنه.
وقتی تمرینها رو با دقت انجام بدی، ذهن تو کمکم باورهای قدیمی رو رها میکنه و به جای تسلیم شدن در برابر چاقی،
قدرت انتخاب زندگی یا مرگ رو پیدا میکنی.
📌 پس قبل از پاسخ دادن به سوالات، محتوای نوشتاری رو بخون و ویدیوی آموزشی رو با تمرکز تماشا کن.
📖 سوالات تمرینی زندگی یا مرگ
- آیا مقایسه کردن چاقی با مرگ و لاغری با زندگی را درست میدانید؟ چرا؟ 🤔
- زمانهایی که بدون توجه به چاقی به زندگی ادامه دادهاید، روند تغییر وزنتان چگونه بوده است؟
- به نظر شما چرا برای داشتن تجربهای عالی از زندگی، باید لاغر شویم؟ 🌱
- چاقی چه چیزهایی را از زندگی شما گرفته است؟ شرح دهید. ⚰️
- لاغری چه ویژگیها و شرایط تازهای به زندگی شما میبخشد؟ 🌈
- اگر فردی که مرگ را انتخاب کرده بود، قدرت انتخاب زندگی را داشت، اکنون در چه شرایطی بود؟
- اگر «امیر» داستان ما به مسیر قبلی ادامه میداد، چه اتفاقی برای زندگیاش میافتاد؟
- تصمیم خود برای بهبود عملکردتان در انتخاب مسیر زندگی یا مرگ (لاغری یا چاقی) را شرح دهید.
💬 دعوت به مشارکت
حالا نوبت توئه! ✨
پاسخ به سوالات بالا رو در بخش نظرات همین صفحه بنویس. 📝
فراموش نکن، تمرین نوشتاری یکی از بهترین روشها برای فعالسازی قدرت ذهن و انتخاب آگاهانه بین زندگی یا مرگ هست.
منتظریم تجربههات رو بخونیم و با هم در مسیر لاغری با ذهن قویتر بشیم 💪🌸.
منتظر کامنتهای شما هستیم! 💬👇
همراه همشگی شما: رضا عطارروشن
امتیاز 4.62 از 61 رای
با دیگران به اشتراک بگذارید تا امتیاز بگیرید!



هم میخواییم لاعر بشیم هم نمیخواییم
اما اگر هر کاری رو بخواهیم انجام بدیم تحت هر شرایطی ما اون رو انجام میدیم
هم از چاقی ناراضی هستیم هم راضی هستیم .ما باید چیکار کنیم ؟؟(واقعا درسته من هم خیلی وقتها از چاقی بدم میومد و رژیم سخت میگرفتم اما به محض خسته شدن و فشار زیاد دیگه میگفتم آخه تا کی منم دلم خیلی غدا ها رو میخواد و دیگه نمیتونم نخورم و ادمه بدم و فقط نگاه کنم و واقعا یه حاهایی میگفتم من این رو میخورم میخوام چاق بشمم خوب چاق بشم بیخیال همه چیز و چندین بسته چیپس و پفک رو با هم میخوردم و یا کلی فست فود میخوردم و یا
مثلا زمانی که در هتل با سه وعده ی رایگان غذایی بودم و یا زمانی که در مهمانی و یا عروسی بودم و یا زمانی که در رستوران بودم و یا در سفر بودم و یا بر سفره ی افطاری بودم و یا سفره ی نذری در ماه محرم بودم .. من تا جایی که میتونستم میخوردم و بعدش ناراحت میشدم و عداب وجدان داشتم ولی در همون موقع ها بود که بیخیال لاغری میشدم و فقط دلم میخواست بخورم پس منم مصداق همین حرف ها بودم که هم میخواستم لاغر بشم هم نمیخواستم لاغر بشم )
آدمهای چاق از هم عادتهای چاقی رو یاد میگیرن چون پیش فرضش رو دارن .(منم همین طور بودم و بارها از اطرافیانم چاقی رو یاد میگرفتم چون به دنبال یادگیری چاقی بودم کافی بود ببینم اطرافیانم چه غذایی رو با چه دستور جدیدی میدن یا چه دسر جدیدی یا چه آرم کیک و بیسکوییتی و یا چه رستوران جدیدی رو ادرس میدن و یا چه ادویه جدیدی که منم سریع اقدام به خرید و خوردن کنم اما حالا بیخیال تمام این حرفها شدم و هر جا حرف از خوردن بود من شرکت نمیکنم و یا اونجا رو ترک میکنم و یا اینکه شبکه رو عوص میکنم و یا اینکه پیج رو دنبال نمیکنم و به دنبال هیچ دستور آشپزی نیستم و هیچ رفتار غذایی رو من نمیخوام تقلید کنم )
یکی از ویژگی چاقی این هست چون آرام آرام غلبه میکنه نمیدونیم داره با ما چیکار میکنه و بعد از چند وقت میفهمی که تو ورزش نمیکنی و یا اون کار رو انجام نمیدی و یا خیلی از کارهایی رو که دوست داری انجام نمیدی چون ارام ارام هست ما متوجه نمیشیم ولی اگر یک دفعه در فرد چاقی به وجود بیاد فرد میره به دنبال درمانش و نمیپذیره و اما خیلی بیماریها هستن در فرد آرام ارام به وجود اومدن و عامل بیرونی نداشتن و فرد متوجه نمیشه مگر زمانی که کار دیگه خیلی گذشته باشه (من خودم بعد از ازدواجم چاق شدم و اصلا متوجه نشدم تا زمانی که دیگه میدیدم نوع لباس پوشیدنم داره فرق میکنه و یا سنگینی جسمم فرق کرده و اما من سریع برای لاعری اقدام کردم و دوباره خودم رو لاعر کردم و هیچ وقت چاقی خودم رو نپدیرفتم و همیشه به دنبال رها شدن از اون بودم حالا از راه غلط بسیار سعی و تلاش،کردم م و فق میشدم اما نتیجه ماندگار نبود .)
و در چاقی هم زمانی که وزن بالا بره به شدت علاقه به پر خوریهای بی رویه پیدا میکنی و وزن بالا میره و بیماری و مشکلات به وجود میاد و داستانی میشه تا فرد با زجر از دنیا میره (من خودم وقتی ازدواج کردم بی حد میخوردم و همیشه در حال خوردن بودم تفریحم با خوردن بود دورهمیم با خوردن بود و یا مهمانیم با خوردن بود و یا سفرم با خوردن بود و کلا با مشین هم میرفتم دور بخورم اول باید چیزی انتخاب میکردم که بخورم و علاقه داشتم به خوردن حتی هر هفته به فست فودی میرفتم و پیتزا و ساندویج میخوردم و به شدت پرخوری میکردم و واقعا هم چاق شدم و اما سریع رزین گرفتن و خودم رو لاغر کردم )
هر کس از روشهای بیرونی بخواد لاعر بشه موفق نمیشه و یا اگر بشه ماندگار نیست .(من خیلی تلاش کردم و موفق بودم و اما هیچ وقت نتیجه ماندگار نبود چون راهم غلط بود )
افراد چاقی که هیچ وقت تصمیم قاطع نگرفتن از چاقی رها بشن در رنج قرار میگیرن و چون بارها میگن ما در نهابت میمیریم پس دیگه چرا تلاش کنم؟ در نهایت بله میمیریم ولی با چه شرایطی ؟؟این فرد که دوست استاد بود دلش میخواست لاغر بشه اما هیچ وقت تصمیم قاطع نگرفت که از چاقی رها بشه .
و اما فرد چاق دیگری که بازم دوست استاد بود اما بارها با زور و فشار برای لاغری اقدام کرده بود و سختی کشیده بود و از رژیم و ورزش میترسید و دوست نداشت برای لاغری با ذهن اقدام کنه و دوباره در زجر و سختی باشه پس اقدام نکرد .تا اینکه در یک مکان گردشگردی و تفریحی که ابشار داشت و کوهنوردی سخت هم داشت و پیاده روی داشت و صخره نوردی داشت این فرد به شدت اذیت شد و به مشکل بر خورد کرد و واقعا براش سخت بود و از اونجا این فرد تصمیم جدی گرفت که میخوام لاغر بشم و چاقی رو میخوام رها کنم و با دوره های استاد شروع کرد و اون تصمیم شجاعانه کار خودش دو کرد و تصمیم قاطع کار خودش رو کرد .( من هم جز افراد ی بودم که بارها با رنج و سختی برای لاغری اقدام به لاغر شدن کردم و و این اواخر دیگه از رنج و سختی لاغری به خاطر ورزشهای سنگین و رژیم سنگین اذیت شده بودم و تتفر از چاقی داشتم هم داشتم و ترس از چاقتر شدن هم داشتم و هر کاری میکردم واقعا لاعر نمیشدم و دیگه خسته و کلافه بودم تا با این راه اشنا شدم و کلی نتایج عالی گرفتم ی اولین نتیجه اش ارامش و احساس خوب بود و بعد وکاهش سایز و وزن داشتم خدا رو سپاسگزارم )
پذیرفتن رنج چاقی که من نمیتونم لاعر بشم ادم رو به کام مرگ میکشونه و حالا چطور بمیری مهم هست و گرنه همه میمیرن .(هیچ وقت نباید چاقی خودمون رو بپدیریم و بگیم من نمیتونم لاعر بشم و بر عکس بگو من نباید چاق باشم من نباید بیمار باشم من نباید افسردگی داشته باشم و همه ی این مشکلات غیر طبیعی هست و ما ادمها باید در این دنیا بهترینا رو تجربه کنیم چون خدایی داریم بینهایت عالی و بزرگ و خوب و هر چیزی که عالی باشه رو خدا برای ما میخواد مچکرم خدا ی خودم تو برای من یک جسم عالی و متناسب در وزن ۵۹ کیلو و سایز ۳۸ رو میخوایی تو برای من بهترین حالت روحی و جسمی رو میخوای و … من با ایمان و انگیزه تلاش میکنم .)
قدرت ایمان و انگیزه و تصمیم در هر فردی هست که زندگیش ر و متحول می کنه و به هر شرایطی که بخواد میتونه برسه مثل دوست استاد و خود استاد .(منم ایمان دارم به خودم که میتونم و اطمینان دارم که میتونم خلق کنم چون تا حالا کلی تونستم با قدرت ذهنم لاعر بشم پس دوباره هم میتونم خدا رو شکر که چنین قدرتی دارم و من با این قدرت و انگیزه و اشتیاق تمام زندگی خودم رو خلق میکنم و یک زندگی زیبا و یک جسم زیبا درست میکنم اینطور که استاد و دوستانش تونستن )
یه سری کارها رو دوست داریم انجام بدیم اما انجام نمیدیم چون میگیم سخته و انجام نمیدیم .(منم لیستی از این کارها رو دارم بارها گفتم ادامه تحصیل بدم اما با بچها و همسرم برام سخت بوده و انجام ندادم و یا زبان خارجه رو دوست دارم یاد بگیریم اما گفتم سخته و نمیتونم بخونم وادامه ندادم …..اما لاعری رو گفتم میشه و همیشه از راه علط بهش رسیدیم حدود ۱۰ بار من رزیم گرفتم و متناسب شدم و حالا هم دارم از طریق لاعری با دهن اقدام میکنم و به زودی متتاسب میشم )
و چون چاقی ارام غلیه میکنه و ذهن میپذیره و چون فکر میکنیم لاغری سخته باید زجر بکشیم عرق بریزیم و دوا بخوریم انگیزه رو کمتر میکنه برای لاغری .(من همیشه کلی لنگیزه داشتم لاعر بشم و با هر سختی بوده خودم رو لاغر کردم و اما وقتی به وزن دلخواهم رسیدیم دیگه انگار انگیزم کمتر شد ودلم میخواست بخورم و خیلی سریع دوباره چاق میشدم اما دوباره اقدام می کردم به لاغری و با زور خودم رو لاعر میکردم ولی واقعا یه جاهایی دیگه خسته میشدم )
چاقی یک بیماری هست که میشه اون رو برطرف کر د و یا میشه چاقی رو نگه داری و تو رو به کام مرگ بکشونه .
برای زندگی در شرایط بهتر باید سعی و تلاش کنید .
تا دیر نشده تا بیماریها و مشکلات بیشتر نشده این تصمبم قاطع رو بگیرید و برای متناسب شدن اقدام کنید
ومیبینید زندگی در جسم جدید چقدر لذت داره و چقدر خوبه که سبک باشید و ….پس تصمیم قاطع بگیرید و از این دورها شروع کنید و حرکت کنید تا به هدف برسید (واقعا چاقی یک بیماری هست و ما باید با سعی و تلاش ذهنی خودمون رو بکنیم که در وضعیت سلامتی کامل جسمی و روحی قرار بگریم و زندگی جدید رو تجربه کنیم .چاقی همه چیز رو از آدم میگیره اعتماد به نفسش رو ارامشش رو سلامتیش رو و فعالیت و سبکی فرد رو و خوش لباسی رو کم کم فرد رو تبدیل به یک ادم با کوله باری از مشکلات و بیماریها میکنه که اونجا هست که واقعا زندگی کردن سخت میشه و چقدر عالی هست اگر فردی نپدیره اون همه سختی و مشکلات رو قدم در چنین مسیری بزاره و یک زندگی رویایی رو تجربه کنه )
نشان های دریافت شده
سلام 🙂
این فایل برای من چندین نکته آموزنده داشت که شامل موارد زیر هستند
۱-عادتهای چاقی پیشرونده است
به مرور که از سن چاقی ما میگذره عادتهای چاق کننده ما هم بیشتر میشه یه سری از اونا رو خودمون ایجاد میکنیم (مثلا در مورد من ترکیب کردن یه سری خوراکیها با هم )یه سری رو هم از اطرافیان و دوستان چاقمون یاد میگیریم
چون همیشه افراد چاق دنبال طعمهای جدیدتر و خوشمزه تر هستن تخصص پیدا میکنن در ترکیب کردن طعمها یا اینکه چی با چی خوشمزه تره چون خوشمزه تر بودن به معنی بیشتر خوردنه😉
۲_ عوارض چاقی پیش رونده است
اوایل که شروع میکنیم به چاق شدن آنچنان درد و مشکلی نداریم فقط احساسمون بد شده یا در لباس پوشیدن اون انتخابهای آزادانه و دلخواه رو نداریم ولی به مرور نگاههای اطرافیان سرزنشها و تحقیرها تذکر برای نخوردن و…اضافه میشه بعد کم کم حرکتهامون کند میشه نفس زدنهامون زیاد میشه و بعد دردهای مفاصل اضافه میشن بعدها بیماریهایی مثل فشار خون و دیابت و کانسرها و….و به مرور فرسودگی و به کام مرگ رفتن
حتی به قول استاد بعد از مردن هم باید از اینکه افراد زیادی باید جسد سنگین ما رو حمل کنن باید خجالت زده باشیم😑
۳_ دوستان و اطرافیان چقدر برما تاثیر گذارن همیشه در موضوعات موفقیت میگن شما مینگین پنج نفری هستین که بیشترین ارتباط رو بااونا دارین
خوب دوستای افراد چاق معمولا مثل خودشون چاق هستن و همگی پر از عادتهای چاق کننده مثل اینکه تمام لذتها با خوردن تکمیل میشه سفر یعنی خوردن بیرون رفتن یعنی خوردن خرید یعنی خوردن فوتبال دیدن یعنی خوردن سینما رفتن یعنی خوردن و الی ماشالا عادت پرخوری….
و در ضمن همگی هم فرمولهای چاق کننده در ذهنشون دارن که همدیگه رو تقویت میکنن و حرف و حدیث مشترکشون هم چاقیه
۴_ نحوه هدایت خداوند در انسانها متفاوته
داستان هدایت همین دوست استاد با من و سایر دوستان این سایت متفاوته و هر کدوم به نحوی با این مسیر آشنا شدیم
۵_ لاغری با ذهن هیچ محدودیتی نداره و با استفاده از قدرت ذهن لاغر میشیم هیچ کدوم از دردو رنج ها و محدودیتهایی که درسایر روشهای لاغری وجود داره در این روش نیست و به نظر من بزرگترین مزیت این روش همینه که آزادی انتخاب وجود داره 🤩🤩🤗🤗
۶_ خریدن دوره و صرف گوش کردن فایلها تاثیری در لاغر شدن ما نداره باید با گوش دادن فایلها و انجام تمرینات و تکرار فایلها کم کم شخصیت ما باید تغییر کنه و ذهنیت یه فرد متناسب رو پیدا کنیم که در هر شرایطی چطور رفتار میکنه و چه افکاری در ذهنش مرور میشه
۷_ چاقی چقدر بر ما فشار می اوره از همه جهات از نظر جسمی و از نظر روانی و ما تا به اون مرحله آخر که خستگی از چاقی هست نرسیم تصمیم قاطع نمیگیریم برای تغییر و رهایی از چاقی🤨🤨
۸_ ترس از برگشت چاقی و اضافه وزن یه مانع مهم تصمیم گیری برای لاغری میشه
از خاطراتی که خودمون از سایر روشهای لاغری داریم یا داستانهایی که دوستان و اطرافیان تعریف کردن بارها دیدیم و شنیدیم که هر کسی با کلی رنج و سختی لاغر شده دوباره چاق شده و حتی بیشتر از وزن قبلیش برگشته و خود اون محدودیتها ترس داره برگشت اون وزنی که با اونهمه سختی و نخوردن و عرق ریختن کم شده بود ترس بیشتری داره😶😶🤨🤨
۹_چقدر چاقی سرعت حرکت ما رو کم میکنه
اکثر ادمهای لاغر فرز و چابک هستن ولی اکثر ادمهای چاق کند هستن و با اندگک فعالیتی به نفس نفس زدن می افتن و نیاز به استراحت دارن😑😶
۱۰_ چقدر ادمها از همراه شدن با افراد چاق و طی گردن مسیر به کندی متنفرن
هیچ کس دلش نمیخواد با سرعت ادمهای چاق حرکت کنه که لذت تفریح براش تبدیل به رنج بشه😶😑
۱۱_چقدر مصرف در چاقها زیاده
این دوست استاد هر چی آب بوده رو خورده آخر هم تشنگیش رفع نشده در مورد بقیه خوراکیها و غذاها هم همینطوره اینجاس که استاد میگن صنعت مواد غذایی فقط به خاطر چاقهاس که داره پیشرفت میکنه چون افراد متناسب که مصرف بی رویه ندارن چاقها هستن که هم تنوع بیشتر میخوان و هم مقدار بیشتر😉😑
۱۲_ چقدر نگاه ترحم امیز یا تحقیر کننده بقیه به چاقها حس بدی داره
این مورد رو توضیح نمیدم از بس که هممون ازش خاطرات و حسهای بدی داریم😶😶😶😑😑😑
۱۳_ابشار رفتن و تفریح که باید به منظور لذت باشه چقدر رنج اور شده 😶😶😑😑
👈 و این نتیجه تصمیم شجاعانه است 👌👌👌این تناسب واقعا لذت بخش و تحسین برانگیزه👌👌👌
و میشه از هر شرایطی به تناسب اندام رسید👌👌👌
👈اینکه خیلی از ما این تصمیم شجاعانه رو نمیگیریم دلیلش اینه که ذهن نمیخواد تغییر کنه و عادت کرده در همون شرایط بمونه
از اون طرف افکار ما درباره لاغر شدن هم اشتباهه و همراه با سختی و محدودیت هست و ما هم که از رنج فراری هستیم
دوستان چاقی یه بیماریه و میشه رفعش کرد👌👌👌
👈 تصمیم با ما است که زندگی رو انتخاب کنیم یا مرگ ما رو انتخای کنه😏😮
👈👈 چقدر زندگی در لاغری لدت بخشه بدون درد بودن و درسلامت بودن سبک و فرز بودن و با اعتماد به نفس بودن و آزاد بودن در انتخاب انواع و مقدار غذاها و آزادی در انتخاب نوع جنس و رنگ لباسها
لذت بردن از اندام خودت در آینه لذت بردن از تفریح و سفر و دور همی ….🤩🤩🤩🤩
✍ در لاغری زمان اصلا مهم نیست مهم اینه که حرکت کنی تا به هدف برسی و تا رسیدن به هدف ادامه بدی و ادامه بدی👌👌👌
نشان های دریافت شده
الان نزدیک دوسال است که در این مسیر هستم انقدر ذهن من شلوغ شده بود که تا یکسال اول اصلا نمی فهمیدم چی گوش میدهم اصلا متوجه نمی شدم ذهن من پر از شلوغی ناامیدی نشدن ها بود پر از بی استعدادی
آموزش من به گونه ای بود که واقعا درکی از مطالبی گفته میشد نداشتم ولی رها نکردم سال دوم با اشتیاق بیشتر گوش دادم و تلاش برای عمل کردن کردم با اینکه فشار روحی روانی زیادی بر من بود احساس کردم راحت تر دارم با مسائل کنار میام یعنی اگه قبل از دوره هرروز حالم خراب بود سال اول شد ماهی ۲۰ رو حال خرابی و سال دوم شد ماهی ۵یا ۶روز حال خرابی و الان که وارد سال سوم شدم خیلی خیلی روزهای حال خرابیم بهتر شده امیدوار شدم افسردگی در من تمام شده شادی درونی من خیلی خیلی بیشتر شده رابطه هام با همسرم از منفی ۱۰۰۰به مثبت ۱۰۰۰رسیده رابطه ای که با جلسه ها مشاور درست نشده بود ومن فقط علت خوب شدن رابطه ام رو برنامه ریزی ذهنم میدونم ذهن من داره متناسب میشه و جالبه که ۲ماهه شبنم های تناسب اندام بهم داده میشه همسرم دوبار بهم گفت جمع تر شدی پهلوات کمتر شده واین برایم ثابت کننده ی در مسیر صحیح بودنم است زمان اهمیتی ندارد مسیر صحیح هدفش مقصد است محتویات ذهنی هر شخصی با شخص دیگر متفاوت است یعنی زمان برنامه ریزی ذهنش متفاوت است من متاسفانه در خانواده ی بزرگ شدم که اصلا محیط آرامی نداشت همش بحث جنگ اعصاب و ۴سال درگیری با سرطان مادر خودمان این ها محتویات ذهن میشود پس الان بعد از ۲سال و چند ماه که در این مسیرم از پیشرفت خودم خیلی راضی هستم و تا زمانی که ذهنم کاملا متناسب شود وبعد جسمم به بهترین شکل متناسب شود ادامه میدهم و حتی بعد از آن هم ادامه میدهم چون من عاشق این مسیر شدم ورهایش نمیکنم🙂😘😍خدایا شکرت که من جزو بندگان خاص تو بودم و چنین مسیری رو بهم نشون دادی
سلام دوست عزیز
خوشحالم که احساس بهتری دارید و به شما تبریک میگم که با اشتیاق ادامه دادید و نتیجه استمرار داشتن را تجربه می کنید
نشان های دریافت شده
سلام به استاد و دوستان هم مسیر 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
اول از همه برای دوستتون که به رحمت خدا رفتند واقعا متاسف شدم روحشون شاد باشه 🍃🍃🍃
و تبریک میگم به دوست دیگتون که عکسشون رو هر بار توی کلیپ شگفتی سازان میدیدم چقدر تحسینشون میکردم و برام انگیزه بخش بود .تازه متوجه شدم که دوست شماهستن.آفرین به ارادشون 👏👏👏آرزو میکنم همه ما روزی نزدیک تجربه کنیم اینهمه تغییر و…
چاقی حقیقتا بیماریه خطرناکیه چون جوری مارو عادت میده که اصلا خودمونم متوجهش نمیشیم زمانی بخودمون میایم که کار برامون سخت شده نشونه های زیادی میبینیم اما بیتوجهی میکنیم مثل درد پا کمر قند چربی خون فشار خون و ….باهمه این رنج ها ذهن چون عاشق وضع موجوده و خواهان راحتیه نمیزاره ما جدی وارد عمل شیم و هربار به یه بهونه ای مارو متوقف میکنه .اما کافیه راه درست و پیدا کنی و نوید راحتی و سادگی به ذهن بدی اونوقت ذهن میشه بهترین ابزار برای رسیدن به هدفت. شکر خدا هر مشکلی راه حلش قبل از خودش وجود داره . نشد نداره اما اشتیاق سوزان میخواد و تصمیمی قاطع . لاغری درون ما هست از اول بوده فقط باید دونه دونه موانع و رد کنیم گرم به گرم کم کنیم درست مثل چاقی باید طی بشه این پروسه البته که لاغری سرعتش بیشتره اما بازم صبر میخواد تا تخریب ها متوقف بشه ترمیم صورت بگیره تا لاغری که مال خودمونه رو بتونیم تو جسممون مشاهده کنیم. مسلما همه ماهایی که تو سایت هستیم زندگی رو انتخاب کردیم . من یکی از دغدغه های زندگیم این بود حتی قبل آشنایی با کل قوانین جذب و لاغری و ،که زندگی رو و کامل تجربه کنم تو همه ی ابعاد خوب زندگی کنم باکیفیت زندگی کنم و انقدر سماجت کردم تا همه درا به روم باز شد . اشتیاقم به تغییر بی نهایته و روز بروز دارم بیشتر به اهدافم که تناسب اندام روییایی مهمترینشه نزدیک میشم .
من توی روش های قبلی هم بدون بهونه و توجیه هر روشی و انتخاب میکردم درست شروع میکردم و انجام میدادم ولی چون راه غلط بوده خودبخود بهم میخورد و دوباره روش بعدی …. یعنی میخوام بگم از اول هم انتخابم زندگی بود و مشتاق لاغری بودم که خدا دستمو گرفت و راه آسون و اصولی رو بهم معرفی کرد .
دوتا ماجرایی که امروز تعریف کردید فوق العاده تاثیر گزار بود .اولی یجورای هشدار دهنده بود و این چراغ و توذهنمون روشن کرد که تادیر نشده باید فکر خودمون باشیم ،و دومی یه محرک قوی بود که بااشتیاق صدبرابری ادامه بدیم و تا آخر عمر تو مسیر درست بمونیم. عکسای دوستمون و توضیحات شما حجت و برهمه تموم میکنه که باقدرت ذهن میشه شگفتی ها خلق کرد .
اینکه همگی یروزی ازدنیا میریم پس نباید سخت گرفت و شرایط و پذیرفت باعث میشه که بدون اینکه خودمون متوجه بشیم آروم آروم بادست خودمون ……درسته همگی قراره یروزی این دنیارو ترک کنیم اما زندگی نعمت بسیار ارزشمندیه که یمدتی دراختیار ماست نباید با درد و بیماری و ناراحتی سر بشه همگی برای لذت بردن برای تجربه ی زندگی مادی اجازه ورود به دنیا رو پیدا کردیم. خیلی حیفه که همش بااسترس و درد و عذاب وجدان و ….. بگذره . اصلا آدمی که کل روز فکرش درگیر چاقی و بیماری باشه حال و حوصله ی شناختن خدا و خودش و قشنگ زندگی کردن و نداره .حتی دوکلمه نمیتونه با خدا راز و نیاز کنه حالش همیشه گرفته اس که خودهمین اتفاقای بدتر و جذب زندگیش میکنه . آدمی که متناسبه روحش هم در راحتی و آرامشه سبکباله شادو پرنشاطه .رابطش باخودش عالیه باخدا بیشتر و بهتر میتونه ارتباط بگیره . اعتماد بنفسش بالاست میتونه خیلی راحت پیشرفت کنه اجتماعی تره شرایط بهتری براش پیش میاد درهر زمینه ای …وقتی من میتونم انقدر زیبا و درجه یک زندگی کنم و بجای اینکه کلی وقت بزارم برای دوا درمون و رژیم و فکرو خیال و حسرت و غصه خوردن ،تمام وقتمو بزارم برای تجربه های باحال هیجان انگیز کشف خودم و توانایی هام ….اونوقت لحظه مرگم یه درصدم غصه نمیخورم چون زندگی رو تمام و کمال استفاده کردم و هیچ حسرتی به دلم نمونده . تازه باخیال راحت میرم به سمت خدای خودم .این سبک زندگی لحظه به لحظش سپاسگزاریه .اینجوری هم این دنیا بهشته هم اون دنیا . تو دنیا به قدری تجربه های لذت بخش هست که حدو حساب نداره وقتی بار سنگین اضافه وزن و بزاری زمین تازه فضا باز میشه برای ورود اونهمه اتفاقای جدید و باحال که تادیروز به فکرت هم نمیرسیده … خوبه که فایل ها هرروز بهتر از دیروز باعث میشن درمسیر ثابت قدم تر و مشتاق تر باشیم .💖💖💖😍😍😍😍
ممنون استاد . پاینده باشید 🌷🌷🌷🌷
نشان های دریافت شده
من زندگی رو انتخاب کردم از ۱۵سالگی مدام رژیم ورزش قرص لاغری پودر چسب آب کرفس قهوه ی تلخ شروع سیب
هزار کوفت دیگر
ولی خوشحالم چون آنقدر مسیرهای اشتباه رو رفتم تا مسیر صحیح رو پیدا کردم من الان نزدیک دوساله در دوره هستم سال اول فقط گوش میدادم و انگار هیچ درکی از مطالب نداشتم سال دوم اندکی تازه متوجه شدم و الان که باز در تکرار مجدد در امتداد مسیر هستم شبنم های جسمی نیز داره ظاهر میشه من در ایناین دوسال تغییرات مثبت زیادی داشتم خداروشاکرم من سیگار مشروب قرص اعصاب رو کنار گذاشتم شادی در من خیلی خیلی بیشتر شده من عاشق همسر خودم و زندگیم شدم من از زندگیم دارم لذت میبرم و دراین مسیر محکم ادامه میدهم چرا که محتویات ذهنی هر شخصی با دیگری فرق داره و نمیتوان مقایسه کرد من خیلی خیلی از پیشرفت هام راضی هستم خدایا شکرت راه صحیح زندگی رو بهم نشون دادی وقتی اطرافیان رو میبینم میگم خدایا شکرت که من بنده ی خاص توبودم و لذت میبرم من تا زمانی نفس دارم ادامه میدهم چون هدف من لاعری است وبه آن میرسم😍چون مسیر صحیح انتهایش نتیجه است مسیر من صحیح است
نشان های دریافت شده
واقعا هیچ چیزی در زندگی از تغییر کردن ،مهمتر ولذت بخش تر نیست من یادمه برای اولین باری که تصمیم گرفتم در دوره شرکت کنم اسفند ۹۷بود وبیمار بودم وخیلی دودل بودم که چطوری بخوام به همسرم بگم که می خوام در یه دوره شرکت کنم ولاغر بشم ،خیلی باخودم کلنجار رفتم وبالاخره منفی بافم برمن غلبه کرد وجرات عنوان کردنه اینکه می خوام یه دوره اینترنتی شرکت کنم ،ولی همش فرشته درونم بهم هر چند وقت یکبار ندا می داد که بیخال نشو پی گیر باش ومن آخرش بعداز یک عالمه کشمکش درونی تیر ماه سال بعد در دوره شرکت کردم که خدا رو شکر می کنم بخاطر هدایتم به این دوره ی شگفت انگیز ،من رو بادنیایی کاملا متفاوت از اونی که خودم می دیدم ودرک می کردم آشنا کرد ویادگرفتم که تازنده هستم باید برای خوشحالی وسلامتی خودم زندگی کنم وتصمیم قاطع خودم رو گرفتم کع باقی مانده زندگبم رو در سلامتی وتناسب اندام بسر ببرم ولذت ببرم از دیدن اندام متناسب وزیبایی که خدای مهربون بهم هدیه کرده
نشان های دریافت شده
(شرح عالی بر اساس محتوا، ذکر مثال برای درک بهتر)
.
فایل تکرار ۸۶
همه ما در زندگی کارهایی را انجام دادیم که نشدنی به نظر میرسید ولی ما خواستیم وآن را انجام دادیم مانند شب امتحان که درسی را یک شبه خواندیم ونمره قبولی گرفتیم
استاد عزیز این مثال کاملا برای من پیش آمد کلاس سوم راهنمایی بودم که به بیماری رماتیسم قلبی دچار شدم ومجبور شدم ۶ ماه در خانه استراحت کنم از آنجایبکه در مدرسه هدف درس میخواندم قانون مدرسه بسیار سخت بود اگر شاگردی نمره قبولی نمیآورد از مدرسه اخراج بود ودیگر نمیتوانست در آن مدرسه تحصیل کند هرچه پدرم مدارک پزشکی منو به مدرسه و آموزش پرورش ارایه داد قبول نمیکردند وآخر سر با اصرار پدرم حاضر شدند فرادش ساعت ۱۰ صبح من برم امتحان بدم اگر نمره ۱۲ به لالا میآوردم در دو درس ریاضی وعلوم تجربی میتوانستم در آن مدرسه بمانم واین کاری غیر ممکن بود یادمه مادرم خیلی ناراحت بود ومیگفت مگه میشه این بچه بتونه این دوکتاب را امتحان بده وقبول بشه من فقط ۲۴ ساعت وقت داشتم وخدا را شاهد میگیرم که پلک روی هم نگذاشتم وهروو کتاب را مطالعه کردم تا برای من یاد آوری شه ومن فردا پس از امتحان در درس ریاضی ۱۲ گرفتم ودر علوم ۱۱/۷۵ که ۲۵ ٪ به من دادند ودر هردو قبول شدم واقعا الان که فکر میکنم واین مثال شما منو به یاد آن انداخت فهمیدم من چه کار بزرگی انجام دادم وچقدر مادر وپدرم را شاد کردم وخودم هم که شاگرد ساعی در دروس ام بودم توانستم به موفقیت برسم وبرای سال اول دبیرستان باز هم در هدف ثبت نام شوم بله شما درست میگویید هر کسی اگر کاری را بخواهد میتواند انجام دهد به شرط خواستن توانستن است الان دیگر لاغر شدن با یادآوری این خاطره بسیار بسیار در نظرم ساده تر وآسان تر شد
من در آن شرایط به خوبی به یاد دارم که اجازه ندادم حرف منفی مادرم وپدرم در ذهن من رسوخ کنه و بهشون گفتم من قبول میشم وشدم نزاشتم منفی باف بگه سخته تو نمیتونی فقط ایمان داشتم من میتوانم وهمین باعث موفقیت من شد
اشتیاق باعث فعال شدن قدرت میشود چه جمله زیبایی بود بله چون من اشتیاق داشتم دیپلم ام از هدف باشه تا در دانشکده پزشکی بتوانم شرکت کنم همین اشتیاق به من قدرت داد تا از پس آن امتحان سخت بربیایم
در پروسه چاقی ولاغری هم باید به این شکل باشیم اشتیاق داشته باشیم برای لاغر شدن تا قدرت پیدا کنیم برای انجام تمرینات وبه منفی باف گوش ندهیم وبدانیم ما کارهای سختتری را توانستیم انجام بدهیم لاغر شدن که دیگر کاری ندارد بسیار آسان است ولذت بخش
باید بدانیم که چاقی یک نوع بیماری است که آرام آرام مانند دیابت انسان را از پای درمیاورد واگر جلوی چاقی را نگیریم مارا در نهایت با انواع بیماریهای وابسته به چاقی به کام مرگ میکشاند
چاقی آنقدر آرام پیش میرود که ما متوجه نمیشویم یهو میبینم پله بالا رفتن برای ما سخت شده یا در سربالایی نفس نفس میزنیم یا کمر درد پیدا کردیم ویا زانو درد داریم یا فشار خون پیدا کردیم ویا دجار دیابت شدیم این نشانه ها به ما یآد آوری میکند که ما داریم از تعادلمون خارج میشیم وبا تنگ شدن لباسهامون متوجه میشیم چاق وچاقتر شدیم این نشانه ها را باید جدی گرفت وبی اهمیت نبود مانند دوست استاد که این پروسه را طی کرد واهمیتی به خودش نداد چاقی را جدی نگرفت ودر آخر سر به کام مرگ رفت خدا رحمتشون کنه ولی واقعا حیف که انسان خوردن را به زندگی کردن ترجیح بده واز زیبایی های زندگی چشم بپوشه ولی خوشبختانه دوست دیگر استاد به موقع توانست خود را از چنگال دیو چاقی نجات دهد وبا انجام کامل دوره لاغری با ذهن توانست به لاغری دست پیدا کند آفرین براین همت وتصمیم قاطع آفرین براین دوست گرامی که توانستند نمونه بارز خواستن توانستن است را به نمایش بگذارند وآفرین بر دوستان عزیزی که در این دوره تلاش میکنند تا بتوانند جسم جدیدی از خودشان را به جهان هستی نشان دهند ودر آخر آفرین براستاد توانمندم که با توانایی خودشان اولین تجربه خواستن توانستن است را به ما هنرجو ها نشان دادند تا ما الگویی چون ایشان داشته باشیم وراه درست را از غلط بشناسیم
با تشکر از استاد عزیز وهمراهان متناسبم
سلام سهیلا جان
دوست خوبم، چقدر زیبا به اینکه “خواستن توانستن است” اشاره کردید. همه ما کارها و فعالیتهایی را در عمرمان انجام داده ایم، که اگر الان به انها فکر کنیم خودمون هم از اینکه از پس انجام دادن انها، بر امده ایم ، درتعجب و شگفت هستیم.💮
ما وقتی به موضوع لاغری و تناسب اندام میرسیم، همه دیدگاهمون تغییر میکند ، انگار مثلا فکر میکنیم میخواهیم شاخ غول را بشکنیم.💮
درصورتيكه لاغر شدن ذهنی مثل نمره اوردن در یک شب میتواند ساده و امکان پذیر باشد، یامیتواند ارام و بی صدا مثل گرفتن ليسانس در ۵ سال به طول بیانجامد.💮
مهم این است که ما که در این مرحله هستیم، زندگی را انتخاب کرده ایم نه مرگ را. ما فقط و فقط و فقط یک انتخاب داریم ، پس از انتخاب درست و صحیح خودمون، لذت ببریم.💮
من دیروز برای خودم ،یک شلوارک تو خونه ای خریدم چون تمام شلوارکهایی که داشتم برایم سایزشان بزرگ شده بودو هوا هم خیلی گرم شده است.💮
من بدون پرو کردن سایز small را برداشتم. الان ان را پوشیده ام ، سایزش اندازه ام است. من از انتخاب خودم در این راه، راضی هستم ، پسرم و همسرم خیلی بیشتر از خودم راضی هستند.💮
پس چرا تعلل میکنیم ؟🤔
دوستان خوبم ،خداوند یکتا حامی شما در تمام لحظات زندگى شما است ، استاد هم که شبانه روز ی اماده پاسخ گویی به سوالات شما ، پس تصميم قاطع خود را بگیرید ، اقدام کنید ، در مسیر صبورانه بمانید ، برایتان محقق میشود.💮
همانطور که دوست خوبم اشاره کردند ،ما همه میتوانیم “به کارهایی که در ابتدا نشدنی به نظرمیرسند ، جامه شدن بپوشانیم.” ما استعداد و قدرت انجام هر کاری را داریم ، لاغری و تناسب اندام دلخواهمان که چیزی نیست.💮
سهیلا جان ،چقدر خوب و زیبا گفتید که “اشتیاق باعث فعال شدن قدرت میشود” ، حالا بعد از این همه امتحان کردن ورزشها و رژیم های مختلف، ما حاضر نیستیم که مشتاق باشیم؟!؟🤔
از این راه حل ،اسانتر چه راه دیگری میتوانید پیدا کنید ؟ به خودمون بیاییم ، همانطور که سهیلا جان تذکر دادند “ما اگر جلوی چاقی را نگیریم، در نهایت با انواع بیماریهای وابسته به چاقی به کام مرگ کشانده میشویم.”💮
یکبار به خودمون بیاییم. نه به خاطر افرادی که دوستمان دارند نه به خاطر انهایی که دوستمان ندارند، بلکه فقط و فقط و فقط به خاطر “خودمان” تصمیم بگیریم از نظر ذهنی به تناسب برسیم ، با لذت زندگی کنیم و در موقع رفتن از این دنیا در ۱۰۰ سال اینده ، نه تنها حسرت نمیخوریم بلکه با لبخند و رضایت این دنیا را بدرود میگوییم.💯
با تشكر ویژه از استاد خوبمان. 😇
نشان های دریافت شده
سلام لاله جان
ممنونم عزیزم خیلی خوشحالم دوستان خوبی چون شما را دارم بله درسته واقعا لاغر شدن در برابر کارهای ناممکن که در گذشته انجام دادیم آسان ترین کار دنیاست فقط باید ایمان داشته باشیم که مسیر درست را طی میکنبم و احساس خوب خود را حفظ کنیم البته در شرایط فعلی که واقعا بی برقی و گرما همه را در ایران کلافه کرده من یعی میکنم این مسعله را به بک فرصت تبدیل کنم وبیشتر روی فایل ها تمرکز کنم چون در موقع بی برقی واقعا نمیشود کار خاصی را انجام داد پیش خودم فکر کردم پس این هم یک فرصت میتونه باشه بیشتر تمرین کنم بالاخره به هر صورت سعی میکنم احساس ام از مسایل روزمره خراب نشه ولی خدایی لاله جان خیلی سخته با شرایط ایران خوب باشیم تا احساس ام میخواد بد بشه یاد استاد میافتم که میگفتند به بیرون کاری نداشته باشین همیشه ی مسعله هست این هم در دل من بود لاله جان در ابن بی برقی 😁😁
نشان های دریافت شده
با سلام
مرگ یا زندگی مساله اینست
کلیشه بودن این جمله مهم نیست مهم مفهومیه که هرکس از اون میتونه برداشت کنه خدارو شکر میکنم که شجاعت شرکت در این دوره رو داشتم وادامه میدم استاد این دوست شما درواقع بعد از یک سال نتیجه گرفت چون ۶ ماه فقط فایل گوش کردن و۶ ماه بعدی تصمیم قاطع گرفتن برای عمل کردن وتمرین کردن وتغییر کردن هر چند که زمان مهم نیست اما به نظرم حدالقل یک سال نیاز تا تغییرات خیلی مشهود بشه من الان بعد از ۶ ماه تازه دارم تغییرات درظاهرم میبینم اما واقعا به این نتیجه رسیدم دوره تکرار که تموم کردم دوباره شروع میکنم از اول وخیلی بهتر تمریناتو انجام میدم وعملیشون میکنم درزندگیم احساس میکنم اون زمانی که شروع کرده بودم اونقدر داغون وپراز مشغله بودم که به هر چیزی فکر میکردم غیر از تناسب اندام ودراصل این دوره رو برای رسیدن به آرامش ورهایی از مشکلاتم گرفتم اما حالا که از همه استرس ها وتنش هام ومشکلاتم راحت شدم وتغییرات فیزیکی رو هم درجسمم مشاهده کردم به طوری که همسرم واطرافیانم هم اعتراف کردن که جمع وجور شدی تا حدی ایمان آوردم به درستی روش به خدای مهربانم وبه توانایی خودم پس منم تصمیم قاطع میگیرم که از امروز ودقیقا همین الان شروع کنم وبه صورت جدی ترشروع کنم وادامه بدم وتمام موانعمو بردارم مرگ حق ولی قبل مردن خوب زندگی کردن ونهایت لذت بردن هم حق من حق من متناسب بودن حق من سلامتی حق من ثروت وداشتن امکانات خوب حق من شادی ونشاط وحال خوب حق من هر روز پیشرفت کنم وحق من زندگی بهتری داشته باشم پس تا همه اینارو به حد اعلاشو بدست نیارم ومدت طولانی استفادشو نبردم نمیمیرم
نشان های دریافت شده
زندگی خیلی زیباست من هم بعد از ازدواجم چاق شدم به طوریکه هر جا میرفتم توی مجالس و مهمونی ها احساس خجالت و شرمندگی و احساس گناه میکردم انگار من گناهکارم و میگفتم خداوند این جسم رو بمن هدیه کرده و هیچوقت فکر نمی کردم بتونم به تناسب قبل ازدواجم برگردم من چند ماهی هست که خداوند من رو هدایت کرده و در این مسیر هستم بیشتر وقتم رو توی سایت هستم مطالب دوستان رو می خونم فایل گوش میدم و می نویسم از عذاب وجدان راحت شدم در غذا خوردن آرامش دارم خودم رو عاشقانه دوست دارم و هرروز که در آیینه تصویر خودم رو میبینم به خودم قول میدم که متناسب بشم از اینکه جسمم رو مورد اذیت و آزار قرار دادم معذرت خواهی میکنم خودم مسئولیت چاقی خودم رو به عهده میگیرم شاد هستم امیدوار به آینده،لباسهایم گشاد شدن،تغییرات رو در خودم حس میکنم اما عجله ندارم گرم به گرم کم میکنم چون کم کم چاق شدم حسم خوبه ،حالم خوبه همه بمن میگن لاغر شدی چکار میکنی تو که حتی از خونه بیرون نمیری،ورزش نمیکنی و من در ذهنم به قدرتی که در وجودم دارم آفرین میگم و خداوند بزرگ رو شاکرم و برای استادم سلامتی و طول عمر خواستارم
نشان های دریافت شده
سلام و درود , استاد عزيز & دوستان گرامى در سرزمين لاغرى با ذهن😊
روز هشتاد و ششم تكرار ,
آبشار خيلى زيبايى بود , كه طبيعت زيباى خداوند رو به نمايش مى زاره💙 💙تبريك به دوست عزيز ِتون كه به مسير اصلى زندگى شون برگشتن .
و همچنين متاسفم براى اون دوست عزيزتون ( روحشون در آرامش الهى ) كه برام يادآور چالش نوار زمان منفى بود , من تمام مسئوليت چاقى خودم را بر عهده مى گيرم و به تعهدى كه در اين مسير داده ام , پايبند هستم . من در اين مسير بايد هشيار و بيدار باشم كه به خداوند جهان هستى💯اعتماد كنم , و تحت تاثير ذهنِ منفى بافم كه سالها مانع از شادى و آرامشم بود ,قرار نگيرم .
فكر مى كنم , چاقى , بيمارى نيست كه با دارو درمان بشه , بلكه چاقى بيمارى ذهنى ست , در واقع ذهن بايد , از افكار منفى , باورهاى اشتباه ذهنى , نگرانى ها , و … پاكسازى بشه , و سپس آرام آرام ذهن با بدنم , همسو و هماهنگ مى شه , و بدن خود بخود در روند بازسازى و ترميم و تناسب قرار مى گيره . رفتارهايى كه در بعضى افراد متناسب كه مى شناسم , ديده ام , اينه كه اونا انرژى شونو الكى بخاطرِ اينو اون هدر نمى دن , اونا , انرژى شونو اول براى انجام كاراى خودشون صرف مى كنن , و براى ديگران معمولا وقت آزاد ندارن … فرد متناسبى رو مى شناسم كه به راحتى , احساساتشو برام بيان مى كرد و اصلا هم فكر نمى كرد كه آيا من ناراحت شدم يا نه‼️وقتى هم ناراحته , واقعا ناراحته ! وقتى هم شاده , واقعا شاده ! اما من نه ! بيشتر وقتا بر خلاف ميلم عمل مى كردم , و ناراحتى ها و نگرانى هامو در ذهنم انباشته مى كردم , و اين انباشتگى ذهن در بدن من نمايان شد ! حال در دنيايى زندگى مى كنيم كه بايد به خداوند جهان هستى 💯 اعتماد كنيم وگرنه به سمتى مى ريم كه از مسير اصلى زندگيمون به سادگى منحرف مى شيم . همانطور كه من سالها از مسير اصلى م خارج شده بودم و به لطف خداوند مهربان به مسير اصلى زندگيم برگشتم . سالها گذشت و چاقى و اضافه وزنم براى هيچكى اهميتى نداشت , همانطور كه چاقى ديگران هم براى من اهميتى نداشت ! البته سالها دوست داشتم متناسب بشم , خودم تمرين مى كردم تلاش مى كردم تا به تناسب اندام برسم اما نتيجه ى چندانى نداشت ! من در مسيرى داشتم مى رفتم كه پر از اضطراب و نگرانى و ناراحتى بود بخاطرِ مسائلى كه در زندگيم پيش مى اومد , چقدر اجازه دادم به سادگى ديگران به من احساس بد بدن , در حالى كه آگاه نبودم كه بايد احساس خوب رو در خودم ايجاد كنم .
❄️ سوْال , شما زندگى را انتخاب مى كنيد يا …⁉️
ذهن منفى بافم ( شيطان ) مى خواد منو , روز و شب , با افكار منفى و آفت هاى ذهنى در گذشته ى خودم نگه داره تا من شاد و خوشحال نباشم ! چون شادى كليد موّفقيت است . من خوشحال و سپاسگزارم در مسيرى هستم كه زندگى با حال و احساس خوب , با آرامش و شادى , با سلامتى و تندرستى و تناسب اندامى ايده آل رو انتخاب كرده ام و هر روز با استاد عزيزم و دوستان مهربان در اين سرزمين سرسبز ادامه مى دم🚶🏻♀️~~~🚶🏻♀️~~~🚶🏻♀️~~~🌈
با تشكر فراوان , شاد و پاينده باشيد🥰🎄🎄