0

گام ۵۴: انتظار لاغری در خودتان ایجاد کنید

انتظار لاغری داشتن
اندازه متن

انتظار لاغری داشتن مهمترین موضوع در روش لاغری با ذهن است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

ایجاد انتظار برای رسیدن به هر مقصدی از طریق فعالیت فیزیکی انجام نمی شود بلکه با ایجاد نگرش صحیح درباره لاغر شدن می توان انتظار لاغری را در خود ایجاد کنیم.

اهمیت انتظار لاغری

سالهای زیادی از زندگی را با اضافه وزن زیاد زندگی کردم و در همه این سالها علاقه شدیدی به لاغر شدن داشتم.

با تمام تلاشی که برای لاغر شدن انجام میدادم اما هر بار نتیجه مشابه قبل می شد. 

یا هیچ نتیجه ای نمی گرفتم و یا همان مقداری که با زحمت کم کرده بودم به راحتی به وزن من اضافه میشد.

چرا دوباره چاق میشم

این مساله خیلی ذهن مرا درگیر کرده بود که چرا وزنی را که به سختی کم میکنم به راحتی دوباره اضافه می کنم.

به لطف خدای مهربان از وقتی که با موضوع قدرت ذهن آشنا شدم و تصمیم گرفتم ادعای اساتید مطرح جهان درباره قدرت ذهن را در کاهش وزن و لاغری به مرحله آزمایش قرار دهم دنیای جدیدی پیش روی من قرار گرفت.

همانطور که با انجام تمرینات ذهنی و یادگیری تمرکز ذهنی برای لاغری به مرور از سایز و وزن من کاسته میشد آگاهی و دانشی نانوشته در هیچ کتابی به من داده می شد. انگار خداوند قصد کرده بود روش صحیح لاغری را به من آموزش دهد و آن لاغری با ذهن بود.

در این سال ها به این نتیجه رسیدم که برای لاغر شدن برخلاف سی و چند سال تحمل رنج و سختی روش های مختلف فقط کافی است موانع لاغر شدن را از ذهن خود پاک کنم.

به همین علت تمرکزم بر پیدا کردن موانع ذهنی لاغر شدن بیشتر شد و به مرور باورها و عادت های اشتباهی که مانع لاغر شدن می شوند یکی بعد از دیگری برای من واضح شد و به لطف خدا با برطرف کردن این موانع امروز در بهترین شرایط جسمی و روحی زندگی خود هستم.

موانع ذهنی لاغر شدن

موانع مختلف لاغر شدن را در دوره های آموزشی و از طریق فابل های نکات طلایی مطرح کرده ام اما امروز می خواهم یکی از تاثیرگذارترین آنها را با شما به اشتراک بگذارم.

یکی از مهمترین موانع لاغری در ذهن ما نداشتن انتظار لاغری از خودمان است.

مانعی که به راحتی توانسته است تمام تلاش ما برای لاغر شدن در طی سالهای قبل را به شکست منجر کند.

مانعی که به راحتی توانسته آن میزان وزن و سایزی را که به زحمت کم کرده ایم را به راحتی دوباره به دست بیاوریم.

نقطه مقابل باور مخرب نداشتن انتظار لاغری، داشتن باور مخرب انتظار چاقی است.

مانع انتظار چاقی در ذهن ما یکی از مهمترین موانع ذهنی در لاغر شدن است و چنانچه تصمیم گرفته اید لاغر شوید باید بتوانید از این مانع بلند و تاثیرگذار عبور کنید و این کار جز با تمرین و استمرار امکانپذیر نخواهد بود.

در فایل آموزشی که برای شما آماده کرده ام به طور مفصل و واضح درباره این مانع و چگونگی تاثیر آن بر چاق شدن  و البته ساده ترین راهکار ممکن برای برطرف کردن آن را توضیح داده ام.

بسیاری از افرادی که اضافه وزن دارند با این مشکل مواجه هستند، آنها در ناخودآگاهشان انتظار لاغری از خودشان را ندارند. در واقع انتظار آنها از خود چاق ماندن یا چاق تر شدن است.

این انتظار مخرب طی سالهایی که اضافه وزن داشته اند و بارها تلاش کرده اند از هر طریقی متناسب شوند و موفق نشده اند در آنها شکل گرفته است.

تقریبا همه افرادی که اضافه وزن دارند دوست دارند متناسب باشند، اما این دوست داشتن با انتظار آنها از خودشان بسیار متفاوت است.

در آموزش های لاغری با ذهن با انجام تمرینات ساده و تاثیرگذار انتظار ذهن خود را از چاق ماندن یا چاق تر شدن به متناسب شدن و متناسب ماندن تغییر می دهیم و از این طریق رویای متناسب شدن خود را خلق می کنیم.

این پروسه نیاز به آموزش و تمرین دارد که همه فنون آن در دوره های آموزشی برای علاقمندان آماده شده است.

انتظار لاغری داشتن

انتظار لاغری در خود ایجاد کنید 

مشکلی که در لاغر شدن های قبلی داشتیم این بود که ما تمام مراحل لاغر شدنو انجام میدادیم ولی در اول و آخر، انتظار لاغری نداشتیم و انتظارمون چاق شدن بود یا لاغر شدن موقتی اونم نه تناسب اندام ایده آل.

انقدر اعتماد بنفسمون کم بود که انتظار داشتیم  فقط در حدی وزن کم کنیم که بهمون  نگن چاق، مثلا من خودمو در وزن ۷۵ کیلو پسندیده بودم و راضی بودم، همینکه ۹۸ کیلو نبودم خودش جای شکرش باقی بود.

این راضی بودن برمیگشت به احساس ناتوانی در لاغر شدن، پذیرفتن شکست و پایین بودن عزت نفس که من خودمونو لایق بدن متناسب مثلا وزن ۶۰ کیلو نمیدیدم، همین که مقداری کم می کردیم از سرمونم زیاد بود و ناخودآگاه انتظار لاغری ما متوقف می شد.

حالا اگر من دلم میخواست بتونم لاغر باشم که مثلا دامن کوتاه بپوشم، مایو دو تیکه بپوشم و … دیگه فکر میکردم خیلی زیاده خواهیه، پرو میشم و خودم خودمو تخریب میکردم.

به خودم اجازه خواستنشو نمیدادم، از درون فریادش میزدم ولی خودمو ساکت می کردم که ول کن، حالا واجب نیست لباسای جیگوله بپوشی، اصلا تورو چه به این قرتی بازیا و مدام خودمو سرکوب میکردم و قبول کرده بودم من نمیتونم لذتی از بدنم و زیبایی هاش ببرم.

الان که به دوستانم تو کلاس رقص نگاه میکنم که همگی سنین پایین دارن و از بدن های متناسبشون با لباس های رقص زیبا، لذت میبرن، من با خودم فکر می کنم که تو چرا هیچ وقت خودتو لایق داشتن این تجربیات شیرین و طبیعی  ندونستی؟  

حتی نمیتونستم بهشون  فکر کنم، چرا که قبلا برای من همه راه ها رو مسدود اعلام کرده بودن و هیچ وقت انتظار لاغری در من ایجاد و اجرا نشده بود.

بجای انتظار لاغری داشتن من انتظار داشتم:

  • با رژیم گرفتن مقدار کمی وزن کم کنم.
  • انتظار شل شدن پوست بدنم رو داشتم.
  • انتظار سلولیت بدنم رو داشتم.
  • انتظار ریزش موهام رو داشتم.
  • انتظار زرد شدن پوستم رو داشتم.
  • انتظار کبودی دور چشمم رو داشتم.
  • انتظار عصبی شدن بخاطر رژیم گرفتن و لاغر شدن رو داشتم
  • انتظار چروک شدن صورتم، لاغر شدن صورتم و چاق تر شدن رو داشتم.

از قبل فرمان ها صادر شده بود و پذیرش ها انجام شده بود، من در دسته آدم های بی انتظار به سر میبردم و خودمو برگی در دست باد میدیدم و تو هیچ جنبه ای انتظار یک شرایط خاصو نداشتم و با خودم تصور میکردم من که هیچ وقت انتخاب نخواهم شد، پس بهتره بهشون فکر نکنم که بعدا سرخورده بشم.

بعد از اونهمه سرکوب شدن ها، انتظار لاغری برای من باقی نمی موند و لاغر شدن هم رفت تو دسته رویاهای دست نیافتنی.

الان که مدت هاست در حال استفاده از آموزش های لاغری با ذهن هستم هنوزم گوشه های درونم، در انتظار لاغری نیست، جدیدا  که به خودم نگاه می کنم که صبح تا شب دارم تمرینات مختلف ذهنیو برای جنبه های مختلف زندگیم و همینطور لاغری، انجام میدم، از خودم میپرسم‌، داری واسه چی تمرین انجام میدی؟ برای رفع تکلیف؟ برای اینکه بگی منم دارم کاری انجام میدم؟

آیا آگاه هستی؟ آیا از خودت انتظاراتت عوض شده؟ یا هنوزم فکر میکنی باید باهات مثل قبل برخورد بشه، یکم بیدارتر شو، تمرین ها رو جوری انجام بده که در تو انتظار لاغری بوجود بیارن، انتظارم بعد از بودن اینهمه مدت در دوره ها، نتایج عالیه 

خواب نباش لطفا فریده جان، به خودت نگاه کن، تغییراتتو ببین، خودتو تشویق و تحسین کن و محکم به خودت بگو، من انتظار لاغری از خودم دارم، چرا که من در حال پر کردن مخزن ذهنم از آگاهی درباره لاغری است.

وقتی داریم یک بشکه رو پر از آب یا نفت می کنیم، انتظارمون اینه که اون بشکه پر بشه و نتیجشو ببینیم، تو هم داری پر میشی، پس نتایجتو ببین، هوشیارتر باش.

اگر تو جاده اصفهان هستیم بالاخره به اصفهان میرسیم، انتظارمون رسیدن به اصفهانه، پس چرا الان که در جاده لاغری هستی انتظار لاغری نداری؟ ذهنت بهت چی میگه؟

ذهنت میگه حالا دیگه بسه همین قدر لاغر شدی؟ میگه بخواب فریده بیدار نشو؟ میگه توجه نکن به تغییراتت؟ میگه تو از اولشم چیزی نمیشدی؟ میگه بدن تو نمی تونه مثل بقیه لاغر بشه چون تو یه نقصی داری؟ میگه خلقت بدنت چاقیه؟

ذهنت این چیزها رو میگه که خوابت کنه، رامت کنه و ازت سوء استفاده کنه، بلند شو، گوشتو نبندو فایلها رو گوش کن، تو خواب کامنت ننویس، بیدار شو، از تک تک نوشته هات و فایلها، نکته در بیار، مثل قبل با خودت حرف بزن، با افکار قدیم و جدیدت حرف بزن تا انتظار لاغری درتو ایجاد بشه. 

فقط برای رفع تکلیف ننویس،  گوش نکن،  با درک متفاوتی پای آموزشات بشین،  اگر فقط یک خط میخونی و مینویسی، با درایت انجام بده، اصلا مسابقه ای در کار نیست، شاگرد اول کلاس، آخر کلاس نداریم، بهترینه خودت باش، اونوقت بهترین جهان هم میشی 

پس با آموزشا رابطه مجددی برقرار کن، از اینهمه در مسیر بودن، انتظار لاغری داشته باش، خودتو لایق تناسب اندام درست حسابی بدون،  نه  نصفه نیمه،  خودتو توانمند ببین، تغییراتتو درک کن، تلاش های درونتو ببین و تحسین کن، ادامه بده، به وضعیت کنونی ات عادت نکن، بخواه که لاغرتر از این بشی، وضعیت الانتو ناراحت کننده تعریف کن، تا یه شوک اساسی به درون خوابت بدی.

انتظار لاغری داشتن

نتیجه انتظار لاغری داشتن

انتظار لاغری داشتن فقط به این نیست که دوست داشته باشم لاغر شوم بلکه باید در افکار و رفتار من انتظار لاغری داشتن تاثیرگذار باشد.

اگر از بودنم در مسیر لاغری، انتظار لاغری دارم پس چرا مدام نگرانم؟

اگر انتظار لاغری دارم چرا میپرسم پس کی لاغرتر میشم؟ چرا میترسم نکنه چاقتر بشم؟

چرا خودمو تو آینه چک میکنم؟ و چراهای دیگه 

هر چقدر اطمینان و انتظار لاغری در خودمون ایجاد کنیم، ترس های ما کمتر میشه و نتایج بصورت پی در پی اتفاق میفته 

خدارو شکر به روش های دیگه اصلا فکر هم نمی کنم و فقط تمرکزم روی دوره های لاغری با ذهن است، موفقیت های بیشماری از قبل در جنبه های مختلف زندگی داشتم، در کل من به پشتکارم در هر کاری معروفم، مثلا ۳ سال و نیمه که هر هفته میرم کلاس رقص، حتی همون اولی که این ویروس وارد دنیا شد هم فقط کلاس ما ۳ ماه تعطیل بود و ما ادامه دادیم.

یا ۱ سال و نیمه کلاس انعطاف میرم و موفق هستم،  رانندگی که سالها پیش یاد گرفتم و مهارتم بیشتر شد، خیلی از ورزش هارو یاد گرفتم و انجام میدادم،  اینهمه مهارت در خانه داری، آشپزی، دوره های آموزشی چه در مورد ذهن، چه مهارت های عملی که خیلی زیادن و قبلا همشونو نوشتم.

اینکه من بالای ۲ ساله هر روز فایلهای این دوره هامو گوش میکنم و مینویسم و میخونم، کار بزرگی انجام میدم، خیلی ها حتی نمیتونن ۱ هفته مرتب فایل گوش کنن، همینطور دوره های ذهنی دیگه ایی هم هست که ۴ ساله دارم مرتب تمرین میکنم.

خیلی کارها انجام دادم که خودم میدونم کار هر کسی نبوده، دیگه لاغر شدن که چیزی نیست، اینکه بیس بدن ماست، بقول یکی از دوستان که تو کامنتش نوشته بود، شخصیت متناسب درون‌ ما لحظه شماری میکنه که آزاد بشه از درونمون، پس لاغر بودن، جزء تنطیمات کارخانه ماست، از قبل کد هاش نوشته شده بود، برنامه هاش در ما آپلود شده ست و دست یابی به لاغری کار بسیار راحتیه که باید انتظارش در ما که دقیقا برعکس این نوشته هارو باور داشتیم، ساخته بشه.

ساخته شدن انتظار لاغری و کلا هر انتظار خوبی که دوست داریم تجربه کنیم،  قدرت درونیه مارو بیدار میکنه و شجاعتمون بالاتر میره، اونوقت خودمونو لایق رسیدن به جایگاه های بالا میدونیم و اون وقته که میگیم ما هم باید ثروتمند و محترم باشیم، تازه انگار میفتیم تو جایگاه اصلی خودمون.

کوچیک کردن خواسته ها، یعنی لاغر شدن که خواسته بزرگی نیست، مگه اینهمه آدم لاغر داریم  کار سختی انجام میدن؟ نه

اونا لذتشونو میبرن ولی لاغرن، ما تو ذهنمون لاغریو  بزرگ کردیم وگرنه بیس بدن ما لاغریه، اگر اینو درک کنیم دیگه انقدر کلنجار نمیریم برای تناسب اندام، خودخواهانه میگیم آره من باید لاغر باشم.

وای که چقدر نیاز دارم بیشتر با خدا آشنا بشم، بیشتر بهش ایمان بیارم، بیشتر بهش اعتماد کنم و ازش هدایت بخوام که احساس قدرت و گرمی درونی بگیرم.

سپاسگذاری کنم برای تمام داشته و نعمت هاییکه برای من خلق شد تا ابزاری باشه برای لذت بردن و ادامه حیاط ما، مثل غذاها که قبلا باعث ترس و استرس ما بودن و الان مطمئن شدیم که باعث انرژی زایی و لذت ما هستن و همه چیز برمیگرده به افکار و باورهای ما .

پس از این به بعد از خودمون،  زندگیمون، بدنمون، حالمون و جهانمون، فقط انتظار خیر، برکت، سلامتی، عشق، حال خوب، ثروت، پول، تناسب اندام زیبا، شادی، خوشحالی و موفقیت خواهیم داشت خدایا شکرت که امروز از اول صبح آگاهی بمن رسیده تا همین الان که ۱۲ شبه. (نوشته فریده حسنی عزیز در بخش نظرات)

✍️ تمرین آموزشی 📖

برای انجام عالی این جلسه ابتدا محتوای نوشتاری را مطالعه کنید، سپس ویدیوی آموزشی را تماشا کنید و بعد از آن به سوالات مطرح شده به شکل شرح انشایی در بخش نظرات پاسخ دهید.

  • درک و نگرش شما درباره انتظار لاغری و تاثیر آن بر کسب نتیجه چیست؟
  • در گذشته که از روش های مختلف برای لاغری استفاده کردید چقدر انتظار لاغری در شما ایجاد می کردند؟
  • با توجه به اطلاعات خود درباره لاغری در چه صورت انتظار لاغری در شما ایجاد می شد؟
  • چرا بعد از هر بار لاغر شدن با استفاده از هر روش لاغری دوباره چاق می شدیم؟
  • با توجه به توضیحات ویدیوی آموزشی اطمینان ذهنی شما درباره لاغر شدن چگونه است؟
  • نشانه های داشتن انتظار لاغری در مسیر لاغری با ذهن چیست و آیا این نشانه ها را در خودتان مشاهده می کنید؟
  • لاغری با ذهن چگونه به شما کمک میکند تا انتظار لاغری را در خودتان ایجاد کنید.
  • درک و برداشت خود از محتوای نوشتاری و ویدیوی آموزشی را بنویسید.
  • از محتوای ویدیوی آموزشی برای خود تمرین ایجاد کرده و در بخش نظرات تمرینی که باید انجام دهید را بنویسید.

منتظر خواندن نوشته های شما هستم

همراه همشگی شما: رضا عطارروشن

با دادن ستاره به این مطلب امتیاز بگیرید.

Rating 4.14 from 49 votes

https://tanasobefekri.net/?p=15211
برچسب ها:
89 نظر توسط کاربران ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

اندازه متن دیدگاه ها
      آواتار تینا.عالی
      1402/11/21 19:03
      مدت عضویت: 102 روز
      امتیاز کاربر: 9708 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 723 کلمه
      • بنام خداوند مهربانم و همیشه حاضر و عاشق پیشرفت ما،
      • و درود ر حمت برکت ثروت و نعمت گذشت بخشش هدایت مغفرت عزت احترام بزرگی آرامش آسایش سعادت رشد آگاهی نور خوشبختی راستی موفقیت پیروزی عمر با عزت و طولانی خیر و نیکویی امیدواری ایمان باور تعهد یقین عزت نفس اعتماد به نفس عملگرا بودن ،شادی لذت خنده و صداقت معرفت محبت و هر آنچه که خیر هست و کمال به زندگی شما استاد عالیقدر و ارجمندوگرامی هر لحظه جاری باشد انشاالله،

      استاداز طریق ارامشو اطمینان و اینکه آدم بخواد ورزشکار هم بشه باید خرد و کوچک کنه حرکاتو و از سبک شروع کنیم تا سنگین هر چیزی آرامش و طی کردن پله را به ترتیب میخواد این روش عالی و من با لذت و آرامش دنبالش هستم الهی شکرت بابت این سایت و استاد خوبمون.

      انتظار باید مطابق هدف باشد،

      من  انتطار لاغری د آرم و خود لاغری را آسان دست یافتنی در دسترس نزدیک رسیدنی کوچک هست

      پس نباید انحرافی برم حاشیه برم با شک و تردید و و نداشتن اعتماد به خود و راهت و مسیرت و تواناییهایم.

      • واقعا یادگیری زبان سخت‌تر بوده و حتی ورزشم نه به نیت لاغری اما قبلا خیلی وحشتناک ورزش میکردم و لاغری واقعاوآسان و  خداوند کمک می‌کنه و لاغریمو کوچک میکنم و خداوند پیشرفتم‌میده و شفا میده و فراتر از دوا به ما میدهد ،
      • حالا ترس از خوردن را چگونه رها کنم؟با رها کردن و دیگه مقاومت نکنیم و درگیر نکنیم صلح کامل که جای دیگه این  نعمت ترس باید باش،فقط نگاهش کنیم بدون حس میگذاریم میگذاریم بگذره این حسمون فقط نگاهش کنیم تا فقط عبور کنه و حواسمونو پرت کنیم و بهش پرو بال نمیدیو ذکر خدا بگیم از خدا کمک بخواهیم کم کم آسون میشه این مهارت و ترسمون می‌ره چون خدا پیشمون قویتر میشه حضورش.
      • درک و نگرش شما درباره انتظار لاغری و تاثیر آن بر کسب نتیجه چیست؟استاد این انتظار رابطه مستقیمی با حس من داره اینو بهش ایمان آوردم که خدا جهانی برای پیشرفت من آفریده و همه چیز نیکوست پس لاغر میشم و شدم و الحمدالله رب العالمین .کاری نشدنی وجود نداااارد الان پیشرفت علم و کارهای شرکت تسلا مصداق این فکر و باور هست.
      • در گذشته که از روش های مختلف برای لاغری استفاده کردید چقدر انتظار لاغری در شما ایجاد می کردند؟وای گذشته اصلا نمیخوام به یادم بیاد هر چند هر بار با شادی بود بعد با تحمل و آخرش فرار نتیجه بود و برگشت سریع وزن .
      • با توجه به اطلاعات خود درباره لاغری در چه صورت انتظار لاغری در شما ایجاد می شد؟که اگر مثلا  تا این وزن برسم و لاغر بشوم شکر خدا .
      • اما الان آرام‌آرام اعتقاد دارم اگر متعادل جلو برم میتونم ت ا اهر عمرم وفادار به تناسب اندامم بمانم .
      • چرا بعد از هر بار لاغر شدن با استفاده از هر روش لاغری دوباره چاق می شدیم؟چون حس ناتوانی و بی ارادگی دشد داشتم که نمیشود و برمی‌گردم دوباره به حالتهای ولع داشتن در خوردن.
      • با توجه به توضیحات ویدیوی آموزشی اطمینان ذهنی شما درباره لاغر شدن چگونه است؟اما الان  اعتقاد دارم با روش ذهنی آرام آرام و با تکرار اگر متعادل جلو برم میتونم تا اخر عمرم وفادار به تناسب اندامم بمانم .
      • نشانه های داشتن انتظار لاغری در مسیر لاغری با ذهن چیست و آیا این نشانه ها را در خودتان مشاهده می کنید؟
      • آرامش اطمینان و لذت بردن که در این مسیرم اینکه میشه و شده تناسب مال من حق من و تمام ،
      • بله خودش ازم میپرسه ایا نیاز واقعی بدنت که الان بخوری؟
      • مدام به خوردن سعی میکنم فکر نکنم،
      • نزدیک بهم با هول و ولع نخورم عجله نکنم فکر کنم تموم میشه الان 
      •  یا بخورم تا حتما غذای بشقابم تموم بشه 
      • فکر تنوع و خوردن هوس زودگذر را دارو دور میکنم با ماندن در فضای لاغری و ذکر خدا .
      • یا مثلا میگه ،اوه دوباره که داری می‌ترسی نه شجاع باشو قوی رفتار کن انتظار چاقی نداریم فقط لاغری سوخت ساز داره بدنت میسوزونه اضافه رو اما فکر چاقی حق نداری حواسمو‌پرت کن ذکر خدا بگو شکر کن.
      • اااا حواسم هست بهت حق نداری تحقیر کنی خودتو 
      • ولعم‌رفته پرخوریم رفته هر چند باید بگم کمتر خیلی کمتر شده و انتخاب‌های درستتر و منطقی تر و متعادلتر.
      • لاغری با ذهن چگونه به شما کمک میکند تا انتظار لاغری را در خودتان ایجاد کنید.
      • درک و برداشت خود از محتوای نوشتاری و ویدیوی آموزشی را بنویسید.
      • از محتوای ویدیوی آموزشی برای خود تمرین ایجاد کرده و در بخش نظرات تمرینی که باید انجام دهید را بنویسید.مرور نکات نوشته شده .
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فهیمه
      1402/07/23 10:18
      مدت عضویت: 233 روز
      امتیاز کاربر: 7745 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 540 کلمه

      به نام خدای هستی بخش

      گام 54 : در خودتان انتظار لاغر شدن ایجاد کنید

      استاد چقدر تشبیه کردن مسیر لاغری به مسیرهایی که ما برای جابه جایی از یک مبدأ به مقصد استفاده میکنیم به جا و درسته . همان طوری که ما وقتی میخوایم از یک مبدأ به مقصد بریم مسیر خودمون رو انتخاب میکنیم و بدون توجه به سایر مسیرها اون مسیر رو با اطمینان به سوی مقصد طی میکنیم و در طی مسیر استرس نداریم که آیا مسیرمون درسته یا نه ؟ یا اینکه با خودمون نمیگیم که بزار راه های دیگه رو هم در کنار این مسیر امتحان کنم که اگه این نشد اون بشه وقتی که مسیر درست رو انتخاب کردیم حالا بر اساس هر معیاری و با تحقیق و پرس وجو از دیگران دیگه شک به دلمون راه نمیدیم و قدم در راه میزاریم و فقط از مسیر لذت میبریم و دیگه دغدغه رسیدن به مقصد رو نداریم چون مطمئنیم که به مقصد میرسیم . در مسیر لاغری با ذهن هم ما فقط میتونیم در ابتدای راه با تحقیق کردن یا پرس و جو کردن در مورد همه روش های لاغری  واطمینان از نتیجه نگرفتن از اون ها و موقت بودن نتایج  به این نتیجه برسیم که بهترین و سالم ترین راه برای رسیدن به لاغری مسیر لاغری با ذهن  و وقتی به این اطمینان و نتیجه رسیدیم باید با اطمینان قدم در راه بذاریم و دیگه توجه ای به روش های دیگه نداشته باشیم و مطمئن باشیم که مقصد ما لاغریه و فقط باید از مسیرمون لذت ببریم و دغدغه مقصد رو نداشته باشیم چون مقصد قطعیه . حالا چطور باید از مسیر لاغری با ذهن لذت برد ؟ بادیدن تغییرات ریز و درشت در افکار و رفتار ،با دیدن آرامش ذهنی، با دیدن نداشتن استرس اینا همه لذت های مسیر .دقیقاً وقتی در مسیر رفتن به یک شهر وقتی تابلوهایی که نشان دهنده درست بودن مسیر ما و نزدیک شدن به مقصد هستن , باعث حال خوبمون میشه و اطمینان مون از رسیدن به مقصد بیشتر میشه وقتی در مسیر لاغری با ذهن تابلوهای تغییر افکار و احساسمون رو میبینیم باید حالمون بهتر بشه و اطمینان ما برای رسیدن به مقصد بیشتر بشه و از این مسیر جز رسیدن به تناسب اندام انتظار دیگه ای نداشته باشیم .یه راه دیگه برای به وجود آمدن انتظار لاغری در ما اینکه لاغری رو آسون و در دسترس بدونیم و در خودمون مهارت رسیدن به لاغری رو ببینم وقتی لاغری رو کوچیک کنیم ومثل سایر مهارت هایی که قابل یادگیری هستن اون رو هم قابل یادگیری و دارای اصول و قواعد بدونیم که اگر طبق اون اصول عمل کنیم به راحتی به هدفمون میرسیم انتظار لاغری در ما به وجود میاد چون ما در حال یادگیری اون اصول و قواعد هستیم  و اگر لاغری رو یه چیز عجیب و غریب و دور از دسترس بدونیم اصلا انتظار لاغری چیز غیر منطقیه، چون چیزی که دور از دسترس باشه پس هیچ راهی برای رسیدن به اون نیست و دور از دسترس هستش. پس لاغری خیلی خیلی راحت تر و در دسترس تر از اون چیزیه که ما حتی فکرشو بکنیم اینو میتونیم با دیدن افراد متناسب به وضوح ببینیم که اصلا روتین و روزمرگی زندگیشون متناسب بودنه .پس واسه من هم میتونه روزمرگی زندگیم متناسب بودن باشه.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار متناسب شاد
      1402/07/16 14:31
      مدت عضویت: 1406 روز
      امتیاز کاربر: 6727 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 373 کلمه

      سلام و درود براستاد عزیز ودوستان همراه

      من وقتی درمسیر چاقی بودم مرتب ترس ازچاقترشدن داشتم وانتظارم هم شده بود چاق تر شدن .  و واقعا هم همینطور میشد که من چاق تر میشدم البته نگران تر . البته ناامیدتر از لاغر شدن . البته بیشتر در فضای مجازی دنبال راهکار گشتن . البته حساس تر شدن به مواد غذایی. وحساس شدن به هرچه کلمه چاق . فرد چاق و تمسخر و قضاوتها.

      اما بعد ورود به دوره لاغری با ذهن بعد گوش دادن به ۱۲ تا فایل اول . امید یه کم بیشتر . نگرانی یه کم کمتر وانتظار از لاغری یه کم بهتر . اما هرچه بیشتر جلوتر میرفتم کم کم امیدولر تر . ترسها کمتر . جستجو دراینترنت کمتر . نگرانی کمتر و رفتارهام با موادغذایی بهتر و انتظارم از لاغرشدن بیشتر وبیشتر .

      تا اونجایی که میخاستم برای خودم لباس نو بخرم به خودم گفتم فعلا نخر یه اتفاقهایی داره تو رفتارهام و درونم میافته یه کم صبر کنم بزارم لاغرتر بشم تا هی مجبورنشم مرتب لباس بخرم .

      واقعا انتظارم هر روز که میگذشت لاغرشدن بیشتر بود و واقعا هم اتفاق میافتاد و من تونستم باعکس العمل اطرافیانم و نشونه هایی درجسمم متوجه لاغرشدنم بشم .

      وبعد چندماه من که برای خرید لباس اقدام میکردم لباسهای سایز کوچکتر ازقبل رو میخریدم واندازم بود .

      یه روز جشن پسر عمه ام بود یه پیراهن مشکی مجلسی ازقبل داشتم که به زور میپوشیدم و کیپ تنم بود . واز بغل زیپ داشت .

      جشن پسرعمه ام  تو خونه پیراهن رو پوشیدم  ببینم اندازمه یا نه .و هرچی تلاش میکردم زیپ رو پیدا کنم و ببندمش دیدم زیپ نیست . مگه میشه زیپ داشت بادم میاد پس چی شد .!!

      لباس رو از تنم درآوردم نگاه کردم ببینم زیپش چی شد دیدم خدای من من لباس رو بازیپ بسته پوشیدم و با زیپ بسته از تنم درآوردم .

      اینقدرپیراهن برام گشاد شده بود . قبلا میبایستی پیراهن رو میپوشیدم و خودم رومنقبض میکردم وخواهرم یا مادرم زیپ لباسمو با فشار میبست ‌ اون روز اصلا تو ابرها بودم و چقدرمن به خودم افتخار کردم که نگاه دیدی درست بود . دیدی جواب داد . دیدی تو هم تونستی . پس نتیجه کارکردن روی باورهام جواب داد ومن تقریبا متناسب شدم .

      این بود خاطره من از لاغرشدن وکارکردن روی باورهام .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حیرت انگیز
      1402/07/15 00:50
      مدت عضویت: 297 روز
      امتیاز کاربر: 696 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 867 کلمه

      به نام خداوند مهربانم 

      سلام خدمت استاد ارجمند و دوستان همگام 

      حل تمرینات انتظار هدف 

      • درک و نگرش شما درباره انتظار لاغری و تاثیر آن بر کسب نتیجه چیست؟
      • قطعا جهان هستی طوری خلق شده که ما هر چیزی را باور داشته باشیم و انتظار ایجاد آن را داشته باشیم خداوند ما را بر مدار آن خواسته قرار می‌دهد یعنی ما هر برچسبی روی خودمان و افکارمان بزنیم نظم جهان و خداوند ناظم ما را بر همان مدار هدایت خواهد کرد و انتظار و افکار ما به شکل مادی نمود پیدا خواهند کرد 
      • من اگر از آموزش‌های لاغری با ذهن انتظار لاغری داشته باشم قطعا لاغری درو میکنم من یقین دارم که در این مسیر لاغری کوچکترین دستاورد من است چرا که این سایت و این آموزش‌ها یک جنبه و تک بعدی نیستن بلکه تمام جنبه های زندگی ما را در بر می‌گیرند که لاغری یکی از آنهاست
      • در گذشته که از روش های مختلف برای لاغری استفاده کردید چقدر انتظار لاغری در شما ایجاد می کردند؟
      • روش‌های غلط گذشته مثل رژیم و ورزش و دارو و ابزارهای مختلف لاغری برای من انتظار لاغری به همراه نداشت بلکه من به کمک آنها منتظر لاغر شدن بودم و فقط کور سوی امیدی داشتم که شاید این روش‌های سخت جواب بدهند و من لاغر بشوم 
      • به قولی دست به دامان هر چیز و هر کس و هر روشی میشدم چون منتظر بودم یکی از این روش‌ها جواب باشد و من را به لاغری برساند پس منتظر لاغری بودن با انتظار لاغری داشتن خیلی متفاوت است 
      • با توجه به اطلاعات خود درباره لاغری در چه صورت انتظار لاغری در شما ایجاد می شد؟
      • انتظار لاغری با بودن در مسیر تناسب فکری به شکل خود به خودی انفاق می افتد زیرا کسب نتیجه دست آورد تلاش است و ما برای هر کاری تلاش و استمرار و تمرین و تکرار و عشق و اشتیاق داشته باشیم رسیدن به آن هدف حتمی و شدنی است نه دور از دسترس و تبدیل به انتظار ما از هدف مسیر تناسب فکری میشود
      • چرا بعد از هر بار لاغر شدن با استفاده از هر روش لاغری دوباره چاق می شدیم؟
      • در استفاده از روش‌های مختلف لاغری چون انتظار ما چاق شدن بعد از قطع رژیم و ورزش بود این انتظار واقعی میشد و ما چاق می‌شدیم 
      • هر بار که با رنج فراوان مقداری کاهش وزن پیدا میکردم چون فرمول‌های ذهنی من همان فرمول‌های چاقی بود و من فقط جسمم را به زور و فشار فیزیکی و محرومیت از مواد غذایی لاغر کرده بودم بعد از ترک رژیم و ورزش دوباره فرمولها چاقی فعال میشدن و من با حرص و ولع بیشتری نسبت به قبل رژیم با مواد غذایی برخورد میکردم و انگار از یک قحطی و فشار وحشتناکی برگشته بودم و چشم بهم باز می‌شد و چیزی جز انتظار چاقتر شدن در من وجود نداشت و ترس از چاقی بیشتر همیشه در من نهفته بود 
      •  
      • با توجه به توضیحات ویدیوی آموزشی اطمینان ذهنی شما درباره لاغر شدن چگونه است؟
      • در روش لاغری با ذهن من اطمینان صد در صدی دارم که لاغر میشوم و حتی یقین دارم به ایده آل ترین حالت جسمی خودم میرسم و در سایت تناسب فکری لاغری دیگر رویا و آرزوی من نیست بلکه هدف من است و من برای رسیدن به هدفم از هیچ تلاش و یادگیری چشم پوشی نمیکنم 
      • با عشق و هیجان فراوان در مسیر صحیح تناسب فکری گام برمیدارم و بدون عجله و توجه به جسم دنبال کشف تغییرات بی نظیر ذهنم هستم و میخواهم ذهنم را اول لاغر کنم چون یقین دارم اگر رفتارها و ذهنیات و نگرش‌های من مانند یک شخص متناسب شود جسم من بصورت اتوماتیک لاغر می‌شود 
      • نشانه های داشتن انتظار لاغری در مسیر لاغری با ذهن چیست و آیا این نشانه ها را در خودتان مشاهده می کنید؟
      • نشانه های داشتن انتظار لاغری در مسیر لاغری با ذهن ادامه دادن مسیر با ذوق و اشتیاق است وقتی هر روز با کلی انرژی مثبت و شادی و آرامش به دنبال یادگیری و کشف رازی از رموز لاغری با ذهن هستم و انگیزه بالایی برای لاغر شدن دارم و اصلا توجهی به جسمم ندارم و مدام به تصویر ذهنی لاغرم تمرکز دارم اینها همه نشانه های روشن درست رفتن در این مسیر شگفت انگیز و جذاب برای من است 
      • لاغری با ذهن چگونه به شما کمک میکند تا انتظار لاغری را در خودتان ایجاد کنید.
      • لاغری با ذهن انگار دارد مرا لایه لایه می‌کند و یک میکروسکوپ قوی به من داده تا تک تک این لایه ها را زیر آن ببینم و از زیبایی آفرینش خودم شگفت زده شوم و هر روز راز جدیدی از آفرینشم را برایم هویدا می‌کند 
      • انگار من آلیس در سرزمین عجایبم 
      • من به عجایب زیادی به رازهای زیادی به فرمول‌های زیادی پی برده ام که هر کدام برایم جذابیت خاص خودش را داشته انگار تا قبل از سفرم به تناسب فکری هیچ چیزی از جهان خلقت نمی‌دانستم و الان پرده ها یکی یکی کنار می روند و من هر روز شگفت زده تر از روز قبل میشوم 
      • خدایا از تو بسیار سپاسگزارم که مرا به این مسیر هدایت کردی خدایا دانستن بیشتر و فهم بالاتر و درک عمیقتر را روزی ام کن خدایا به من و خانواده ام و استادم و خانواده اش و دوستان همگامم و خانواده هایشان و تمام کائنات و آفریدگانت سلامتی و آرامش و شادی و فهم و درک و ایمان به خودت را روزی بفرما 
      • الهی به امید تو 
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حیرت انگیز
      1402/07/14 21:37
      مدت عضویت: 297 روز
      امتیاز کاربر: 696 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,478 کلمه

      به نام خداوند هادی ام 

      سلام خدمت استاد ارجمند و دوستان همگام 

      انتظار هدف 

      اصلا هدف یعنی چی ؟چرا باید براش انتظار داشت؟

      اگه همین الان از خودم بپرسم مثه یه خبرنگار که هدفت از دنبال کردن سایت تناسب فکری چیه ؟چه جوابی براش دارم ؟دنبال امتحان کردن این روشم ؟دنبال معجزه ام؟چون از روش‌های قبلی نتیجه نگرفتم دنبال کشف یه فرمول جادویی ام ؟چون لاغری هدفمه؟چون لاغری آرزومه؟چون لاغری انتظارمه؟

      خوب کلا هدف یعنی یه نتیجه مطلوب یا یه آینده ای که مد نظر ما باشه رو براش برنامه ریزی کنیم و تلاش کنیم تا با تعهد و پشت کار بهش دست پیدا کنیم و از همون اول که براش تلاش می‌کنیم یه امر دست یافتنی و حتمیه یعنی انتظار داریم اتفاق بیفته 

      آیا لاغر شدن هدف منه یا آرزو یا انتظار منه؟

      آرزو از خیال من میاد که باعث میشه کمی دور از دسترس به نظر بیاد اون چیز؛ ولی هدف مبتنی بر عمله 

      هدف داشتن باعث میشه من تلاش کنم تا به نتیجه مطلوب برسم اما آرزو داشتن فقط انگیزه بهم میده تا ادامه بدم 

      خوب لاغری قبل ورود به سایت برام آرزو بود ،آرزویی که هر از گاهی با گرفتن رژیم و ورزش و دارو و……انگیزه رسیدن بهش و برای تایم کوتاهی در خودم فعال میکردم و بعد گذشت مدتی و نگرفتن نتیجه مد نظرم ، انگیزه ام فروکش می‌کرد و دوباره لاغری همون آرزوی دست نیافتنی من میشد ،

      حتی خیلی دست نیافتنی تر از قبل رژیم ،چون حالا میگفتم ببین این همه تلاش کردم ولی نشد پس لاغر شدن  فقط و فقط آرزوی محال من بود 

      وقتی وارد سایت تناسب فکری شدم لاغری برای من دیگه آرزو نبود، تبدیل شد به یک هدف ،هدفی والا و دست یافتنی که رسیدن به اون هدف ،مستلزم هیچ سختی و رنجی نبود و فقط با تمرین و تکرار و استمرار ،هر روز یک گام بهش نزدیکتر میشدم و اون هدف لاغری و به خودم نزدیکتر از روز قبل و گام قبل می دیدم 

      کلا من درباره اهدافم در زندگی دنبال معجزه نیستم ،شاید معجزه دیدن شیرین و لذت بخش باشه ،شاید معجزه دیدن سرعت رسیدن به اهداف و کوتاه‌تر کنه 

      اما من کلا مرد عملم و عکس العمل 

      من برای دستیابی به تمامی اهداف زندگی ام برنامه های متنوع دارم و تلاش های زیادی انجام میدم تا به بهترین شکل ممکن به خواسته و هدفم برسم 

      و همیشه اعتقاد دارم خداوند به اندازه تلاش هر کس غذا در بشقابش میزاره 

      مثلا برای هدف لیسانس گرفتنم ،با عشق تا صبح درس میخوندم ،از کلاسهای اساتید پربار حقوق استفاده میکردم ،کتاب‌های قانون و مطالعه میکردم ،مقاله می‌نوشتم،مقاله میخوندم ،نت برداری میکردم من کلی دفتر دارم از نکات حقوقی که یادداشت میکردم ،توی اینترنت درباره مطالب حقوقی تحقیق میکردم وو ……

      پس هدف حقوقدان شدن برای من در کسب صرف لیسانس حقوق نبود، بلکه با عشق و لذت من علم حقوق و آموختم 

      برای هدف لاغری ام هم بسیار پشتکار دارم هر روز با عشق و اشتیاق یادمیگیرم ،کامنت دوستانم که مثل خواندن کتاب‌های پر از آگاهی هستش و میخونم ،مو به مو به متد استادم عمل میکنم ،در طی روز تمرینات عملی انجام میدم ،تمرینات ذهنی انجام میدم و برای رسیدن به هدف لاغری ام از هیچ تلاشی برای بهتر یادگرفتن و بهتر عمل کردن کوتاهی نمیکنم 

      پس هدف لاغری انتظار منه ،من منتظر ننشستم تا لاغری بیاد سراغم من دارم برای رسیدن به اون تلاش می‌کنم و لاغری دیگه برام رویا و آرزو ،یا یه چشم انداز به آینده نیست بلکه هدف والای انسانی منه ،من رسالت دارم جسمم و به تناسبی که طبیعت و ذاتشه و من اونو ازش گرفتم 

      ذات و طبیعت جسم من و خلقتم تناسب و لاغریه و من به اشتباه این طبیعت و نظم و بهم زدم ؛

      اما حالا زمان جبران مافاته و من طبیعت جسمم و برمیگردونم و بقیه عمرم و لذت بخش تر و سلامت  زندگی میکنم 

      من برای رسیدن به هدف لاغری ام باید مغزم رو بروزرسانی کنم و یک سری برنامه هایی که به شکل عادت در اومدن و در مغزم عوض کنم تا به مرور و تکرار به رفتارم تبدیل بشن 

      در زندگی با ذهن چاق یک سری تمایلات چاق کننده داشتم که الان باید اونها رو با برنامه های مناسب جایگزین کنم 

      تمایلات معمولا رفتارهایی هستند که برای مغز من خوشایند شدند، مثل تمایل من به خوردن شیرینیجات یا تنقلات 

      خوب مغز زیبای من بخاطر خاطرات خوبی که از مصرف مواد غذایی بخاطر تمایلات من داره من و تشویق میکنه به تکرار اون تمایلات ،درسته خوراکی ها چاق کننده نیستن اما تکرار مکررات رفتارهای ذهن چاق نتیجه چاقی در بر دارند 

      درسته مواد غذایی ترسناک نیستن و همگی نعمتهای خداوند هستند اما هر نعمتی اگر درست استفاده نشه باعث خسران و آسیب میشه 

      مثلا کولر یک نعمته برای خنک کردن ما ،اگر در زمان نامناسب مثل زمستان از کولر استفاده کنیم یا بی رویه ازش استفاده کنیم نتیجه استفاده از این نعمت میشه سرماخوردگی و بیماری 

      غذاها هم نعمات خداوند هستن برای پرورش جسم ما و لذت بردن ما ،حالا اگر ما بجای مصرف به اندازه نیاز جسممون از غذاها استفاده کنیم نتیجه میشه چاقی و بیماری جسم ما 

      پس هیچ کدوم از نعمتهای خداوند ترس ندارند بلکه استفاده اشتباه ما از نعمت‌ها دردسر سازه 

      یادمه  زن داداشم که عاشق اناره،یک شب چندین کیلو انار و خورده بود و کلی زیاده روی در مصرف این میوه بهشتی کرده بود و فردا دیگه از خواب بیدار نشد و متاسفانه در خواب دچار سکته مغزی و قلبی همزمان شده بود و الان بیشتر از سی ساله که دستش و پاش در اثر اون سکته فلج شده 

      انار میوه بهشتی و مفیدی برای انسانه اما اون با زیاده روی باعث شد کلی رنج ببره و این همه سال از ناتوانی جسمی زجر بکشه 

      حالا ما افراد چاق هم به جای اینکه از رفتار وحشتناک خودمون با مواد غذایی بترسیم از نوع مواد غذایی ترسیدیم و این اشتباه حتم و محض هستش

      پس من باید به جای فوبیای از مواد غذایی بیام تمایلات ذهن چاقم و لیست و شناسایی کنم و تلاش کنم بخاطر رسیدن به هدف لاغری ام به کمک کد گذاری اون تمایلات و با افکار و تمایلات جایگزین پر کنم و دیگه رفتارهای ترسناک تکرار شونده ذهن چاق و انجام ندم 

      برای رسیدن به هدف لاغری ام باید انتظاراتم و منطقی کنم نباید عجله کنم و تا قبل اینکه ذهنم متناسب بشه ،نباید دنبال تناسب جسمی باشم و خودم چک کنم و دنبال معجزه تغییر وزن جسمم باشم 

      من اول باید وزن ذهن چاقم و کم کنم 

      کم شدن وزن جسم چاق بعد خود به خود اتفاق میفته 

      مهم اینه مسیر و درست برم و از بودن در مسیر لذت ببرم قطعا نتیجه خواهم گرفت چون جاده درست رو انتخاب کردم 

      من دنبال رسیدن به رویای قبل از ورودم به سایت و هدف امروزم یعنی لاغری هستم ؛

      انتظار من از لاغر شدن توسط روش لاغری با ذهن صد در صدی است هیچ روشی هیچ فرمول جادویی بجز مسیر تناسب فکری برای لاغری وجود ندارد 

      انتظار من از لاغری با ذهن لاغر شدن است 

      لاغر شدن آسان‌ترین کار دنیاست

      این انتظار نشانه هایی دارد که من وجود آنها رو در خودم حس میکنم مثل  اشتیاق من، ذوق من، برای بودن در مسیر ؛احساس خوب و آرامش من ،همگی نشانه اطمینان من به این مسیر است ؛

      باور من ایمان من لاغری با ذهن است و جهان هستی باور و اطمینان من را گسترش می‌دهد و فراتر از تصور من ،من را به سمت لاغری سوق می‌دهد 

      از بدو ورودم به سایت هر آنچه باعث انحراف من از مسیر تناسب فکری میشد را حذف یا محدود کردم ،بازی های آشپزی،اینستا و……ورودی های منفی را بستم 

      الان من هستم که انتخاب می‌کنم چه اطلاعاتی به ذهنم وارد کنم یا با چه کسانی گفتگو کنم.

       قبلا از طرق مختلف اطلاعات بدون خواست من به ذهنم وارد میشدن و آرامش من را میگرفتند

      خداوند رو بسیار بسیار شاکرم بخاطر این سبک زندگی جدیدم که برایم سراسر آرامش و شادی به ارمغان آورده 

      توجه ام را به موفقیت‌هایم داده ام و دیگر خودم را انسانی بی عرضه و بی مهارت نمی‌دانم چیزی که سالها اطرافیان خواستن من متوجه آن نشوم و آن را نبینم و آن قدرتهای من در رسیدن به اهدافم بود 

      در گذشته  مدام از هر چیزی برای خودم غول می‌ساختم و رسیدن به خواسته هایم برایم سخت و طاقت فرسا به نظر می رسید  

      اما از وقتی روی اعتماد به نفسم کار میکنم به کمک آموزشهای استاد روشن ضمیرم دیگر رسیدن به خواسته هایم سخت نیست با فرمول کوچک کردن خواسته واقعا دست یافتی و راحت شدن خواسته هایم 

      لاغری هم کوچک کردم ،چیزی نیست که غیر ممکن باشد من بارها توانایی های بالای خودم را دیده ام این که چیزی نیست من سالها خلاف جهت رودخانه جسمم حرکت کرده ام و چاقی را با آن همه سختی انجام داده ام حالا در جهت جریان طبیعت جسم حرکت کردن که خیلی راحت تر است 

      قدرت من ،قدرت اراده من به مراتب بیشتر از قدرت چاقی است 

      من تنها نیستم خداوند بی همتا و شفا دهنده ام همراه من است خواست پروردگار بر سلامتی و تناسب من است 

      پس با توکل و توسل به خداوند بی همتایم در مسیر زیبای تناسب فکری با شور و اشتیاق می آموزم و آموخته هایم را به عمل تبدیل میکنم پس

      الهی به امید تو  

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ستوده
      1402/05/25 12:01
      مدت عضویت: 232 روز
      امتیاز کاربر: 1905 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 242 کلمه

      به نام خدای مهربان سلام خدمت استادبزرگوار و دوستان عزیزم در روش لاغری با ذهن مهمترین موضوع داشتن انتظار لاغری هست. ما باید با تصحیح نگرشها وباورهای اشتباه در ذهنمون این انتظار را ایجاد کنیم . مهمتری مانعی که جلوی لاغری ما رو میگیره نداشتن انتظار لاغر شدن هست. در روشهای قبلی که انجام دادیم برای لاغری چون انتظار نداشتیم که  لاغر بمونیم پس همون طور هم میشد و ما دوباره به وزن قبلی برمیگشتیم. چون منتظر بودیم که بعد رژیم چاق بشیم و اینقدر ما اینکار رو تکرار کرده بودیم این انتظار در ما قوی شده بود و باعث نا امیدی. وقتی مااز صحت مسیرمون اطمینان داشته باشیم دیگه نگران لاغر نشدن نیستیم این یک راه الهی هست که ما قدم در اون گذاشتیم وهیچ شکی در اون نیست خداوند مارو باور داشته که به این مسیر هدایتمون کرده پس حالا چرا ما خودمون رو باور نداشته باشیم و از خودمون انتظار لاغر شدن نداشته باشیم. به لطف خداوند من از همون اول کار به این مسیر اطمینان داشتم وهر روز هم به اطمینان و اشتیاق من افزوده شده واحساس فوق العاده ای از بودن در این مسیر دارم ایمان دارم که خداوند به من نتیجه ای فراتر از انتظارم خواهد داد چون اون خداست. و من بهش ایمان دارم و سعی میکنم به آموزشها عمل کنم عجله ندارم و از مسیر زیبا لذت میبرم هرگز به دنبال روشهای دیگه نمیروم و میدونم که باتوکل بر خداوند لاغری آسونترین کار دنیاست

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار زهرا
      1402/05/18 10:09
      مدت عضویت: 347 روز
      امتیاز کاربر: 20130 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 827 کلمه

      سلام استاد صبح شما بخیر و شادی 

      خیلی از خداوند سپاسگزارم که توانستم گام 54 که انتظار لاغر داشتن از خودمان است را گوش بدهم 

      و دراین فایل متوجه شدم که جواب چگونه ما میتوانیم انتظار لاغرشدن را درخود ایجاد کنیم ؟ فقط با اشتیاق به لاغری و بدون عجله کردن و استمرار دراین مسیر و جایگزین افکار لاغری به جای افکار چاقی دراین مسیر موفق هستیم 

      ما باید دراین مسیر به چند موضوه مهم توجه داشته باشیم 

      1- به دنبال هیچ روش لاغری دیگری نباشیم و فقط روی موانع ذهنی کارکنیم 

      2- به موقعیتهایی که درزندگی درآن موفق بودیم توجه کنیم مثل درس خواندن – رانندگی- آشپزی- مادر و همسر خوب بودن – کارمند مسولیت پذیر بودن و….

      3- لاغر شدن را درذهن خودمان کوچک کنیم یعنی با یک کیلو کم کردن خیلی خوشحال باشیم و به مسیر ادامه بدهیم 

      4- دراین مسیر اصلا عجله نکنیم که عجله کردن درهر مسیری همیشه باعث پشیمانی و ناراحتی است 

      و استاد چقدر ممنون از شما که به این سوال پاسخ دادید که شاید سوالها خیلی ازدوستان باشد 

      ترس از خوردن را چگونه رفع کنیم ؟ هیچ نعمتی از خداوند ترس ندارد ، روش استفاده اشتباه ما ازنعمتها آنها را برایمان ترسناک کرده مثل ترس از خوردن خداوند با استفاده از خوردن به بدن ما انرژی و نیرو میرساند واگر ما با استفاده نادرست از این روش آنرا به پرخوری تبدیل کردیم خودمان مقصریم و باید روش استفاده از خوردن را مثل افراد متناسب درست انجام بدهیم تا بدن ما نیز متناسب شود 

      و ممنون از شما که در متن اول این فایل یک لباسی را طراحی کردید که به تن ذهنمان کنیم و متن روی لباس این است : من لاغر میشم و این جمله باعث ایجاد انگیزه درذهن ما میشود 

      • درک و نگرش شما درباره انتظار لاغری و تاثیر آن بر کسب نتیجه چیست؟ ما درکاری وقتی اعتماد کنیم و تلاش و پشتکار داشته باشیم و بدانیم میبایست مقدارزمانی را صرف آموزش کنیم و حتما نتیجه میگیریم پس در روش تناسب با ذهن هم اگر استمرار داشته و با علاقه و بدون عجله کار کنیم نتیجه آن متناسب شدن است 
      • در گذشته که از روش های مختلف برای لاغری استفاده کردید چقدر انتظار لاغری در شما ایجاد می کردند؟ اول کار یک سرابی را به ما نشان میدادند که مثلا 30کیلو کم میکنید ولی چون روش درست نبود و سختی داشت رها میکردیم 
      • با توجه به اطلاعات خود درباره لاغری در چه صورت انتظار لاغری در شما ایجاد می شد؟1- به دنبال روش دیگری نباشیم و به این روش اعتماد کنیم 2- به موقعیتهایی خوبی که درطول عمر خود بدست اوردیم فکر کنیم و بدانیم چه اراده ی قوی ای داریم 3- دراین مسیر عجله نکنیم و خودمان را وزن کشی نکنیم 4- لاغرشدن را درذهنمان کوچک کنیم چون به قولی سنگ بزرگ نشان نزدن آن سنگ است ولی اگر گوچک باشد با سرعت و پرتاب بیشتری این کار شدنی است 5- هیچ نعمتی از خداوند ترس ندارد ،مواد غذایی هنگام خوردن ترس ندارد و ما را چاقتر نمیکند 6- همیشه با اشتیاق درمسیر من لاغر میشم باشیم 
      • چرا بعد از هر بار لاغر شدن با استفاده از هر روش لاغری دوباره چاق می شدیم؟چون فرمولهای چاقی درذهن ما به فرمولهای لاغری درذهن تبدیل نشده است 
      • و هنوز از خوردن هرغذایی ترس ازچاق ترشدن داریم 
      • با توجه به توضیحات ویدیوی آموزشی اطمینان ذهنی شما درباره لاغر شدن چگونه است؟ من حتما با این روش لاغرخواهم شد چون من تمام روشهای قبلی را امتحان کردم و جواب نگرفتم و از خدا خواستم روش درست را به من بگوید و من به این سایت هدایت شدم 
      • نشانه های داشتن انتظار لاغری در مسیر لاغری با ذهن چیست و آیا این نشانه ها را در خودتان مشاهده می کنید؟ احساس خوب هنگام غذا خوردن – نداشتن ترس از غذا – اطلاع داشتن از باورهای غلط برای چاق بودن و رفع ان درذهنمان چاقی ( ژنتیک – تیروئید- کم تحرکی- داشتن رژیم – سن و سال -)- لاغرشدن به آسانی و بدون سختی – راحتر شدن برای بالا وراه رفتن از پله ها و کارهای منزل – عرق نکردن زیاد هنگام کار کردن – احساس سبکی درهنگام راه رفتن – رهایی از درد دیسک کمرو درد زانو – تبریک اطرافیان برای لاغری و خوش اندام ترشدن – انتظار داشتن لاغری از این مسیر –  بله همه را درخودم میبینم 
      • لاغری با ذهن چگونه به شما کمک میکند تا انتظار لاغری را در خودتان ایجاد کنید. با دیدن استاد و دوستان دراین مسیر اعتماد کامل به این روش دارم که لاغر خواهم شد الان باید ابتدا آموزش ببینم مثل یک دانش آموز خوب و درسخوان تا نتیجه کاررا درپایان کار ببینم 
      • درک و برداشت خود از محتوای نوشتاری و ویدیوی آموزشی را بنویسید. درک و برداشت من از این فایل بسیار آموزنده و مفید بود و من دانستم کاملا درمسیر هستم 
      • از محتوای ویدیوی آموزشی برای خود تمرین ایجاد کرده و در بخش نظرات تمرینی که باید انجام دهید را بنویسید. تمرین من این است که دیگر ترس از خوردن نداشته باشم چون نعمت های خداوند ترس ندارد و فقط دراین مسیر باشم و با اعتماد به لاغری دراین روش جلو برم 
      •  
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار عطا
      1401/12/25 17:06
      مدت عضویت: 448 روز
      امتیاز کاربر: 11045 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,302 کلمه

      سلام و درود 

      هر صبح که از خواب بیدار میشیم از خودمون انتظار لاغر بودن داشته باشیم . 

      از خودمون توقع چاق شدن نداشته باشیم . 

      انتظارمون لاغر شدن باشه 

      تاثیر انتظار بر لاغری ذهن رو برای حرکت در مسیر لاغری برنامه ریزی می کنه  

      یعنی انگار که از همون اول صبح ما داریم ذهنمون رو برای لاغری برنامه ریزی می کنیم بهش هدف میدیم و میگم قراره من لاغر زندگی کنم . پس ذهن منم تمام امکانات لازم رو  مطابق این هدفم تنظیم می کنه . 

      افکار من مطابق باوری تنظی میشه . 

      حرفایی که به خودم میگم 

      کارایی که انجام میدم 

      برخورد مناسبم با مواد غذایی با احساس بد ولع و عذاب وجدان تبدیل میشه به احساس خوب ارامش و صلح با خودم و مواد غذایی و دریافت حس سیری و داشتن حس خوب بعد از خوردن 

      فراموش کردن خورد و  خوراک در موقع سیری 

      وقتی انتظارم لاغری باشه من تمام اعمال و افکار و گفتار و رفتارم در مسیر لاغری حرکت می کنه و من راحتتر در مسیرم حرکت می کنم . 

      استاد یه پیشنهادی دارم کاش میشد فایلهای هزینه دار رو برای هر قسمت جدا هزینه میزاشتین . 

      اینجوری ما بهای اون قسمت رو همون لحظه پرداخت میکردیم و بعد همون یه قسمت رو گوش میدادیم و از محتوا استفاده می کردیم و دوباره وقتی میخواستیم بریم قسمت بعد دوباره هزینه ی همون قسمت رو میدادیم .  

      اینجوری چون ما بهای اون فایل رو همون وقت میدیم و همون وقت از فایل استفاده کنیم  بهره ی بهتری از فایل میبریم .

      فکر نمی کنم کار سختی باشه . به نظرم افراد مثلا ۵۰ هزار تومان رو خیلی راحتتر از ۵ میلیون میدن و در عین حال چون همون لحظه بها دادن ذوق و شوقشون برای انجام تمرینات بهتره 

         اگه دقت کرده باشید وقتی یه چیز رو میخریم اولهاش چقدر عالی ازش استفاده می کنیم . انگار که بهتر قدرشو میدونیم . چون پرداخت پولش همون وقت هست . برامون تازه است و ذوق و شوقشو داریم . یعنی حتی برای فایلهای به روز رسانی شده هم میتونید این  پرداخت رو داشته باشید . اینجوری به نظرم همه راضی تر باشن . 

      البته این مطلب مربوط به فایل همفکری هست که امروز دیدم تو ذهنم بود اینجا نوشتم و البته فقط یه پیشنهاد . 

      در مورد انتظار لاغری فعلا چیزی به ذهنم نمیرسه . فقط اینکه در یه فایل فرمودید از خودتون انتظار لاغری داشته باشید اما منتظر لاغری نباشید . 

      به نظرم این جمله یعنی اگه از خودمون انتظار لاعری داشته باشیم مسئولیت لاغری رو خودمون پذیرفتیم ولی اگه منتظر لاغری باشیم از بیرون از خودمون انتظار لاغری داریم .

      اولی هستی است دومی نیستی . 

      ما هر روز باید در دنیای هستی قدم بزاریم تا لاغریمون رو هست کنیم . دنیای منتظر بودن دنیای مردگانه در حالیکه دنیای انتظار داشتن دنیای زندگانه . 

      منتظر از نظر میاد یعنی نگران بودن . آرامش نداشتن . 

      انتظار هم از نظر میاد باز هم یعنی نگران بودن اما این نگران بودن یعنی نگرنده بودن . دیدن . باور داشتن . بودن . هستی . آرامش . 

      ما هر لحظه باید از دنیای مردگان به سمت دنیای دنیای زندگان حرکت کنیم . 

      یاد زامبی ها افتادم . چقدر کسانی که فیلم زامبی رو ساختن انسانهای شیطانی هستن . 

      اونها با این کار دارن انسانها از بازگشت مردگان میترسونند . در حالیکه بازگشت از  سرزمین مردگان به سمت زندگان یعنی بازگشت به حیات به زیبایی به زندگی . به خلق بهتر به آفرینش بهتر . 

      یادم نیست خودتون بودید  یا یکی دیگر از اساتید  در یه فایل فرمودید ما  انسانها داریم تمام تلاشمون رو می کنیم برای ناراحت کردن همدیگه و اگه این انرژی رو بزاریم برای خوشحال کردن هم چقدر زندگی زیباتری رو تجربه خواهیم کرد . 

      زندگی که ما اینجا داریم تجربه می کنیم . زندگی به دور از ترس و سرزنش و وحشت و هیجانهای کاذب . یه زندگی ارام و بی دغدغه و پر از زیبایی و امنیت خاطر . 

      انتظار لاغری از خود داشتن چنین حس و حالی داره . 

      تو در امنیت خاطر هستی . نمیترسی . میدونی لاغریت در دست خودته . میدونی لاغریتو خودت میسازی . در جایی بیرون از تو نیست . نگرانش نیستی . نگرنده اش هستی . منتظرش نیستی . از خودت انتظار لاغر بودن داری . بازم نه به معنای منتظر بودن به این معنا که میدونی در مسیر لاغری حرکت می کنی . 

      مثل من که میدونم وقتی شروع می کنم به نوشتن و طولانی می نویسم مدال رو میگیرم منتظرش نیستم . میدونم از خودم ناشی میشه . 

      میدونم حسش در وجود خودمه وقتی جاریش کنم از بیرون دریافتش می کنم به همین راحتی . میتونیم لاغری رو خلق کنیم . 

      وقتی جاریش کنیم از بیرون دریافتش می کنیم . 

      حالا به هر اندازه لاغری رو در وجود خودمون جاری کنیم به همون اندازه از بیرون دریافت می کنیم . 

      ما با انتظار لاغری داشتن در حقیقت  ذهن و حس و عمل خودمون رو در مسیر لاغری هدایت می کنیم و وقتی حسش در ما جاری میشه یعنی خلق شده . 

      وقتی حس لاغری داشته باشیم یعنی لاغریمون رو خلق کردیم  . 

      استاد من مسیر لاغری با ذهن رو تنها مسیر لاغر شدن میدونم . 

      چون خودمو مجبور به نخوردن نمی کنم چون فمیدم این اجبار به نخوردن رفتار اشتباه با مواد غذاییه . بلکه نخوردن یک فعله که انتخابش از درون من صورت میگیره و من وقتی از فرمولهای چاقی استفاده نکرده باشم زیاده روی نخواهم کرد و در نتیجه برای نخوردن به زور جلوی خودمو نخواهم گرفت . 

      یا مثلا فهمیدم  نباید موقع خوردن حس ولع داشته باشم . این حس ولع هم برخورد اشتباه با مواد غذاییه . وقتی من خودمو سرزنش کنم احساس چاقی به خودم بدم انتظار چاقی از خودم داشته باشم انتظار لاغر نشدن از خودم داشته باشم و خلاصه از فرمولهای چاقی استفاده کرده باشم دچار حس محدودیت میکنم خودم رو و در نتیجه حس ولعم رو بیدار می کنم انگار که هیچ پناهی به جز خوردن برای خودم پیدا نمی کنم .

      در حقیقت ما برخورد اشتباه با خودمون داریم که بعد این برخورد اشتباه با خود منجر به برخورد اشتباه با مواد غذایی میشه . 

      یا حتی تند خوردن موقع غذا به این خاطره که ما از این غذا میترسیم به خودمون برچسب پرخوری میزنیم از پرخوری میترسیم و میترسیم الان یا میخوایم جلوی خودمون رو بگیریم که نخوریم که محدود کنیم خودمون رو یا الان تموم میشه و من به هیچی نمیرسم و دیگران میخورنش و اینجور افکار  که نشون میده ما با خودمون در درجه اول رفتار اشتباه داریم که منجر به رفتار اشتباه با مواد غذایی میشه . 

      خب ما از اول صبح اگه انتظار لاغری داشته باشیم از خودمون یعنی خودمون رو باور داریم به خودمون اعتماد داریم . خودمون رو دوست داریم . خودمون به خودمون قدرت میدیم و نیازی نیست که این قدرت رو از غذا یا یه چیز بیرونی به دست بیاریم . بنابراین  احساس بدمون به خودمون در درجه اول از بین میره (سرزنش ، محدودیت ،  نفرت ، خشم ، سرکوب ، تحقیر ) بعد احساس بدمون با مواد غذایی (ولع عجله عذاب وجدان ) 

      خب در انتظار لاغری داشتن و بودن در مسیر لاغری در درجه اول مارو با خودمون صلح  میده بعد با رفتارمون و بعد با مواد غذایی . 

      ما عاشق خودمون میشیم . رفتارهای رضایتبخش انجام میدیم و نظر مثبت به مواد غذایی داریم . چون اونها رو نعمت خدا میدونیم که باید ازش درست استفاده کنیم . پس در نتیجه حالمون عالیتر میشه .

      خب در کدوم رژیم و ورزش این همه حس مثبت هست . 

      من با ایمان در این مسیر حرکت می کنم و میدونم نه به زودی و با عجله با آرامش و استمرار لاغریم رو خیلی راحت خلق می کنم . 

      چون راهی رو پیدا کردم که  میدونم هم سرش هم وسطش و هم تهش لاغریه و من در طی مسیر دارم از لاغریم و نشانه های لاغریم لذت میبرم . پس قاعدتا تهش هم چاقی جسمم هم از بین میره و بدنم به حالت طبیعی خودش برمیگرده .  من در مسیر درستی هستم و از خودم انتظار لاغر شدن و لاغر بودن دارم . 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار صالحه
      1401/12/17 16:19
      مدت عضویت: 428 روز
      امتیاز کاربر: 46635 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 589 کلمه

                              به نام الله  

                                سلام 

      عیدتون مبارک باشه عشق یا مهدی قلب یامهدی جان جان یامهدی انتظار یا مهدی منتظران یا مهدی عاشقان یا مهدی 

      ادرکنی   ادرکنی عجعل یافرج به حق محمد (  ص )وال محمد

      حسرت لاغریی + احساس نگرانی + نا امیدی =وضوح بیشتر تصاویر ذهنی چاقی 

      احساس وتغییر بهتر + امید =نشانگر تغییر تصاویر ذهنی 

      خود باوری _حسرت لاغریی + اموزش های لاغریی با ذهن = متماسب شدن 

      میزان اشتیاق حسرت برای لاغریی+ امید واری +قدم به سوی هدف _حسرت = مایوس چاقی سر نوشت باشه 

      ارامش درونی +احساس شادی پایدار + بهبود در روابط با دیگران + افزایش ارامش در خواب + افزایش اعتپاد به نفس = نتیجه اموزش لاغریی ذهن

      زیادشدناشتیاق باعث کم شدن حسرت لاغری میشه

      استمرار + تمرین + تصاویر ذهنی جدید  =    دستور رفتاری  جدید صادر کردن

      موانع هر چه بیشتر پبدا وبرداشته شه بهتر نتیجه میگیریم برای من موانع ذهنی اینها هست 

      سن    باور لاغریی    شناس     نفرت از چاقی   عجله  ارث

      نگرانی ازچاقتر شدن   ژنتیک   زمان    انتظار چاقتر شدن 

      تصویر ذهنی چاقی    ترس از چاقی     ورزش   لایقت 

      تبدیل رویای جاقی به لاغریی  عصابنیت  خاطرات   پرخوری 

      نفشه خوردن   فرمولهای چاقی    اطلاعات اشتباه  

        ایمان نداشتن      افکار خراب   لیزخورد   نفرت داشتن 

      داشتن عینک چاقی در ذهن وچشم     ویروس چاق کننده

       شاهد گرفتن برای چاقی   ترس از نگاه همسر   جامعه 

      توجه کردن به چاقی      بلد نبودن زبان لاغریی    ترس 

      غذاب وجدان   تعریف ار خوردن     حسرت لاغریی 

      با رسیدن به فایل امروز فبل از شروع انگار کسی به من گفت این موانع پیدا کن جون گوشیم شارژ نداشت کل دوره  در دفترم حدود ۲ تا ۳ ساعت مرور کردم نوشتم یاد نره تویی دفترم جدا یا داشت کنم حالا که  گام امروز دیدم فایل دیدم من داشتم جلو جلو کار میکردم من همه این موانع شناختم شاید به کار کسی که وقت کمتری داره بیاد .

      خودم بعضی رو دارم برطرف میکنم اونهای به احساس مربوط کامل برطرف کردم 

      من در این مسیر اگه میخوایم نتیجه بگیرم که داریم از ته قلب اعتماد به مسیر داریم ببینم با بودن در این مسیر سرک تویی مسیر هایی دیگه رژیمهای دیگه نمکشیم این بعنی اطمیان از بودن در مسر ونتیجه حتمی در اینجا این باعث میشه اشتیاق ما زیادبشه    استرس نواشته باشیم مرور میکنی  می نویسی .نوشته دیکران میخونی اگه این طور نباسه درست انجامنمیشه چون ذهن گول نمی خوره انتظاز از مسیر که دار درست انجام میسه داستن 

       استیاق + ارامش + اطمینان =لاغریی یا به هدف رسیدن 

      ارامش    + سلامتی کامل + بهبود درروابط = نتیجه فراتر ازاتظار ماست

      من اینحرف کامل قبول دارم جون فبل ازن دوره هر پشنادیی که کسی رو لاغر کرده بود مشنیدم وسویه برای انجا م دادنش داشتم ولی حالا اول حدود ۶۵ روزه که من اینستا نرفتم اصلا حال دلم خوب نمکنه فکر ذکرم شد سایت تناسب فکری در من که خیل اثر کرده چون راه نجات هست مسیر رها نمیکنم 

      چون انتظارم حتما حتما ار ابن مسی متناسب شدن هست بس جون کاری که خدا وند ما رو فرستاده وظیفه خودم میدون در پشکاه خدا سر بلند شوم چون شاید زمانی باید پاسخگوی  این هدایت باشم پس درست کامل انجام میدم 

      خواست پرودگار خیلی بهتر از خواسته من هست حتما باید انجام بشه  برای خودم نمونه بی نظیر  میشم  

                               انشالله 

                           یا حق حق نگه دارتون باشه 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار مریم
      1401/12/09 10:05
      مدت عضویت: 503 روز
      امتیاز کاربر: 4810 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 1,008 کلمه

       “به نام خداوند بخشنده ی مهربان ”

      درود و سلام به همگی؛ 

      گام پنجاه و چهارم : انتظار لاغری در خود ایجاد کنیم؛

      امروز سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ به لطف خدا توانستم گام پنجاه و چهارم را بر دارم ، خدایا شکرت .

      سلام استاد گرامی ، امروز دو سوال که مدتی هست ذهنم را درگیر خود کرده اند از شما می خواهم بپرسم . سوال اول :چرا در طول این پنجاه و چهار گامی که از این دوره می گذرد ‌بیان کردن یکسری از موانع دارد تکرار می شود و شما در فایل های تقریبا هر گام به این موانع اشاره می کنید و گفته می شود ؟! مثلا همین انتظار لاغر شدن ،حسرت لاغری ،باور به خود و مسیر ی که انتخاب کرده ایم و خیلی گام های دیگه مرتب پشت سر هم تکرار می شود ؟! یعنی واقعا به جزء این موانع، موانع دیگری وجود نداره که مانع لاغر شدن ما باشد ؟! شاید با خودتون بگویید که از من که پنجاه و چهار گام از مسیر لاغری من (۱۰۰ گام) را طی کرده ام این سوال بعید است ولی واقعا من هر روز با شور و اشتیاق پیگیر این مسیر هستم و وقتی گام مثلا امروز را می خواهم بردارم می بینم که باز یک موضوع تکراری است که قبلا بارها و بارها به آن اشاره شده است و من قبلا آن را آموزش دیده ام و الان شاید بگویید که این مسیر ، مسیر تمرین و تکرار است ولی حتما باید موانع ذهنی دیگری هم وجود داشته باشد که ما باید آن را بشناسیم و بر روی آن کار کنیم مثلا خود من با وجود اینکه نصف بیشتر مسیر را طی کرده ام و بسیار به این روش و مسیر ایمان و باور دارم و هر روز با شور و اشتیاق هر گام را بر می دارم و انتظار لاغر شدن را نیز به شدت در وجودم احساس می کنم و همچنین به توانایی ذهن و جسمم در این که می توانند من را به راحتی به تناسب اندام و لاغری برسانند باور و ایمان دارم و مطمئن هستم که این روش بهترین و راحت ترین روش لاغری می باشد و مهم تر از همه اینکه خداوند قادر و توانا ،حالت جسم و بدن من را به صورت پیش فرض و طبیعی به صورت لاغری آفریده است و این حالت چاقی و اضافه وزن توسط خود من با باورها و فرمول های ذهنی و مغزی اشتباه و نادرست به وجود آمده است که حالت و شرایط غیر طبیعی و ناپایدار جسم من است و من کاملا مسئولیت چاقی خود را پذیرفته ام و همچنین مسئولیت لاغری خود را نیز قبول کرده ام و این باور و ایمان محکم را دارم که در این مسیر و راه که توسط خداوند به آن هدایت شده ام کاملا توسط خداوند به من کمک و یاری می رسد تا آن را به سرانجام برسانم و مطمئنم که حتما به لاغری و تناسب اندام دلخواهم خواهم رسید و همچنین در طول این مسیر بهترین و گویا ترین الگو را خود شما استاد عزیز قرار داده ام و برای انگیزه دادن به خود از تصاویر دوستان شگفتی ساز دیدن می کنم و انگیزه می گیرم هر چند حس و حال خوب خود را نیز در نظر دارم و به این نکته هم دقت و توجه دارم که چاقی من یک روزه به وجود نیامده است تا در مدت کوتاهی هم از بین برود و تمامی این موارد را از آموزه های شما استاد گرامی یاد گرفته ام و درک کرد ه ام ، اما با تمام این توضیحات من نمیدانم چرا حتی یک کیلو هم کم نکرده ام و همچنان با وزنی که این دوره را شروع کرده ام باقی مانده ام ؟! در صورتی که من هر روز اول نوشته های شما را می خوانم و سپس فایل تصویری را کامل و دقیق می بینم و بعد از آن دیدگاه دوستان را می خوانم و در آخر هم دیدگاه خودم را در سایت می نویسم و هر زمان که بتوانم گام های قبلی را نیز مرور می کنم اما در تعجبم که چرا با وجود اینکه خودم احساس می کنم جمع و جور شده ام اما عدد ترازو چیز دیگه ای را بیان می کند ؟! این را هم بگویم که من کاملا تمرکزم فقط بر این راه و مسیر می باشد و حتی نیم نگاهی هم به راه ها و روش های دیگر ندارم و در طول این مسیر حال و احساس و نگرش من خیلی نسبت به قبل تغییر کرده است و تغییراتی هم در رفتار غذایی من به وجود آمده است مثلا نقطه ی گرسنگی و سیری خود را تا حدود زیادی متوجه می شوم، ریزه خواری من خیلی خیلی کم شده است، تفکیک مواد غذایی ندارم ،از خوردن به اندازه ی نیاز بدنم لذت می برم، تمایلم به خوردن بعضی از خوراکی ها کم شده است، از ترازو  برای وزن خودم خیلی خیلی کمتر استفاده می کنم،ترس از خوردن در من کمتر شده است، با این وجود من وزن کم نکرده ام اما باز هم ادامه داده ام و ادامه میدهم .در تابستان که برای بار اول در این دوره شرکت کردم و تا گام بیست و سوم را طی کردم ، در آن زمان من دو سه کیلویی کم کردم ولی در این تقریبا دو ماه که از شروع مجددم می گذرد کاهش وزن نداشته ام و این سوال برای من پیش آمده است که چرا وزن کم نمی کنم ؟؟؟؟!!!!!  چه فرمول و باور ذهنی در ذهن من وجود دارد که مانع لاغر شدن من می شود ؟؟!! بالاخره امروز تصمیم گرفتم که از خود شما استاد گرامی و آگاهی دهنده سوال کنم و انشاالله به جواب برسم هر چند می دانم که شما شاید بگویید که من این روش را به خوبی درک نکرده ام یا خود من باید در ذهنم کنکاش کنم که چه مانع و باوری در ذهنم وجود دارد که از لاغر شدن من جلوگیری می کند.از شما استاد عزیز می خواهم که مرا راهنمایی کنید ، چون من بودن در این مسیر را دوست دارم و می خواهم و میدانم که از آن نتیجه خواهم گرفت .

      “ یا حق ”

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5956 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 108 کلمه

        سلام و درود
        همه چیز به شکل عالی داره پیش میره و هیچ اشتباهی رخ نداده
        نتیجه فعلی رو با نتیجه قبلی مقایسه نکن
        اگه به دنبال شک کردن باشی حتما انقدر دلیل پیدا میکنی که خودت باعث شکست خودنت میشی
        اگه به دنبال تایید کردن باشی بازهم انقدر دلیل پیدا میکنی که با عشق و علاقه انقدر ادامه بدی که به هدفت برسی
        پس ادامه بده
        شما فقط تمرکزت بر لاغر شدنه به همین دلیل سایر تغییرات لازم برای لاغر شدن که در ذهن و نگرش شما در حال شکل گیری است رو مورد توجه یا اصلا نتیجه نمی دونی
        درحالی که تغییر جسم آخرین مرحله تغییر ذهن و نگرش می باشد
        موفق باشید

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 5 از 1 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار مریم
          1401/12/10 19:12
          مدت عضویت: 503 روز
          امتیاز کاربر: 4810 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
          محتوای دیدگاه: 25 کلمه

          سلام استاد گرامی ؛

          از شما ممنون بابت اینکه به سوال من پاسخ دادید و من را از شک بیرون آوردید .از راهنمایی شما بسیار سپاسگزارم.

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 5 از 1 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 0
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 768 کلمه

      سلام خدمت استاد عطار روشن عزیز و دلسوز و دوستان سایت تناسب فکری.

      من از گام 49 به بعد دیگه نتونستم تمرین حل کنم و دیدگاه بنویسم نمیدونم چرا ولی هرچی فکر میکردم آمادگی نوشتن نداشتم و بعد از دیدن این فایل گام 54 لان دوباره متوجه شدم ذهنم آماده هست برای نوشتن دیدگاه من همراه با این دوره که هرچند رایگان هست ولی برای من اصلا رایگان نیست انگار که هزینه کردم و دقیق و کامل هر روز یک گام انجام میدم و با حس و حال خوب گوش میدم و تمرین حل میکنم اومدم یک دوره دانشگاهی آنلاین ثبت نام کردم و روزهایی که کلاس دارم نمیتونم لاغری با ذهن رو انجام بدم جاش آخر شب قبل خواب انجام میدم من در حال حاضر تا همین امروز 69 روز هست که در سایت مسیر لاغری من هستم ولی چون گاهی وقتا نمیتونستم تمرین حل کنم و دیدگاه بنویسم چند روز درگیر یک گام میشدم در 43 روز اول دوره 5 کیلو کم کردم و انگار رو ابرا بودم و مدام میگفتم خدایا شکرت و چند روز پیش بازار بودم دیدم نزدیک همون داروخانه قبلی هستم که روی ترازو رفته بودم و گفتم الآن 22 روز گذشته بذار ببینم دوباره چقدر کم کردم و دیدم فقط یک کیلو کم کردم اونقدر به هم ریختم که تا مسیر رسیدن به خونه همش غر زدم که متوجه نشدم کی رسیدم خونه یک آن فکرای بیخود اومد سمتم که اگه درست وقت میذاشتی برای لاغری با ذهن بیشتر کم میکردی تو بی عرضه ای نمیتونی مثل بقیه باشی و خیلی فکرای دیگه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و از شدت ناراحتی ناهار هم نخوردم و دوباره برگشتم چندین فایلهای قبل رو نگاه کردم و دوباره آروم شدم و به خودم گفتم تو چقدر بنده ناشکری هستی توی سایت بدون هزینه ثبت نام کردی فایل رایگان گوش میدی رژیم نمی‌گیری ورزش نمی‌کنی دمنوش و قرص نمی‌خوری با حس و حال خوب راحت تونستی توی 22 روز یک کیلو کم کنی و قبلش هم 5 کیلو کم کردی یعنی  در 65 روز 6 کیلو همینو قبلاً با هزار بدبختی و تلاش و ورزش و رژیم نهایت بعد از 30 روز یک کیلو کم میکردی و خیلی زود هم برمیگشت و ناامید میشدی و الان متوجه شدم من اصلا انتظارم از خودم لاغری نبوده برعکس انتظارم از خودم چاق تر شدن بوده وگرنه برای همین یک کیلو کاهش وزن باید سپاسگزاری میکردم خوشحالی میکردم نه اینکه حس و حال خراب داشته باشم انتظار از لاغری یعنی باور کردن اینکه تو مسیرت درسته نیاز به عجله نداری و برای هر گرمی از وزنت در این روش باید خوشحال باشی چون قابل برگشت نیست سختی نداره ترس نداره محدودیت نداره زمان مشخص نداره استاد خیلی فایل عالی بود تا این فایل دیدم و تموم شد به خودم گفتم آفرین که دوباره اشتباهت رو متوجه شدی ادامه بده تو خیلی وقته gps لاغریت رو روشن کردی به خودت افتخار کن که توی ای مسیر هستی که بدون رژیم گرفتن 1 کیلو دیگه هم کم کردی و اون فکر استپ وزن برات مسخره شده پس با هر سرعتی تو این مسیر حرکت کنی نتیجه اون تناسب اندام همیشگی با حس و حال خوب هست چه با سرعت کم و یک کیلو کاهش وزن چه با سرعت زیاد و ماهی 5 کیلو آخرش کلا تناسب اندام هست چرا چون دیگه ترس ندارم پیغام سیری رو دریافت میکنم ولع خوردن کنترل شده خبری از رژیم و پیاده روی های از سر اجبار و دمنوش های بد مزه نیست میتونم خیلی راحت گاهی وقتا کیک تنقلات نوشابه چیپس و مایونز بخورم از رفتن در مهمانی جشن و مسافرت و تفریح استرسی ندارم و امیدواری بیشتر نسبت به قبل دارم پس این مسیر بهترین مسیری هست که باید ادامه بدم من یاد گرفتم که لاغری رو توی ذهن خودم کوچیک کنم الان 16 کیلو اضافه وزن دارم اما با خودم میگم این که چیزی نیست کوچیک هست همش یک کیلو دیگه باید کم کنی چرا چون وقتی خیلیا تونستن استاد تونسته از این مسیر لاغر بشه یعنی اینکه انتظار لاغر شدن رو داشتن باور داشتن و عجله نکردن پس تو هم میتونی ادامه بده که نه تنها در جنبه لاغری بلکه در همه جنبه های زندگیت تغییر میکنی چون استاد نمونه روشن این فکرای ذهنی هست و گواهی میده میتونید اگه بخواین مسیر درست رو انتخاب کنید.

      سپاسگزارم از خدا و استاد عطار روشن مهربان و آرزوی موفقیت برای همه دوستان هم مسیر و اندامی زیبا در این مسیر درست رو دارم و همچنین برای خودم آرزو میکنم که تا ابد در این مسیر بمونم و استاد من خیلی دوست دارم فایل پاکسازی ذهن رو خریداری کنم آرزو میکنم خیلی زود شرایطش برام فراهم بشه روز خوش خدانگهدار.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 38210 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 301 کلمه

      سلام استاد عزیز و دوستان هم مسیر 

      یاد گرفتم : 

      یکی از مهمترین مانع لاغر شدن :

      نداشتن انتظار لاغری از خودمان 

      و داشتن انتظار چاقی

      از مسیر لذت ببرم ،

      چون مسیر درست رو انتخاب کردیم حتما به مقصد می رسیم ،

      در مسیر لاغر شدن هم عجله مشکل ایجاد میکنه مثل رانندگی کردن ،

      انتظارم از خودم متناسب شدن است پس با اشتیاق مسیرم رو دنبال می کنم ،

      انحرافی نرم به هیچ روش لاغری دیگری توجه نکنم،

      به موفقیت های دیگرم در زنگی توجه کنم ،

      لاغر شدن در ذهنم یک امر کاملا طبیعی باشه ،

      لاغر شدن رو کوچیک کنم در ذهنم 

      و بگم لاغر شدن ساده ست،

      خیلی ساده تر از یادگیری مهارتهای دیگر است ،

      لاغر شدن بسیار آسانتر از چاق شدن است ،

      همیشه بگم من یک کیلو می خوام لاغر شم ،

      خداوند شفا میده پس بیشتر بهش اطمینان کنیم 

      و استمرار داشته باشیم .

      به مهارت هام فکر کردم :

      من انسان ماهری هستم وقتی که دانشجو بودم از ترم دوم شروع به کار کردم و شغل داشتم چون فعال بودم،

      از ترم سوم کارت مربیگری گرفتم و در ترمهای بعدی دانشگاه، ۴کارت در ۴رشته مختلف مربیگری داشتم،

      مهارت خوبی داشتم در یاددادن مطالب به صورت عملی و تئوری ،

      در دورانی که مربیگری می کردم واقعا مواظب شاگردهام بودم که اصولی یادبگیرند و بهشون آسیب نرسه ،

      پس انسان مسئولیت پذیری هستم ،

      من مدت زیادی زبان انگلیسی رو خوندم و با اینکه خیلی وقته ولش کردم باز کلمات زیادی رو بلدم ،

      من مادر عالی هستم برای دخترم و همیشه سعی کردم مواقعی که عصبانی شدم خودم رو کنترل کنم و هیچ وقت اون رو نزدم حتی یک سیلی کوچک، چون مطمئنم حتی یه ضربه ساده اون رو ترسو بار میاره و دوست ندارم دخترم انسان ترسو و بی اعتماد بنفسی باشه ,

      پس من تلاشم تربیت صحیح فرزندم است .

      بنظر خودم مهارت خونه داری ، آشپزی و همسرداریم خوبه .

      ممنونم استاد گرامی از مطالب با ارزشتون 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار متناسب شاد
      1401/03/31 18:58
      مدت عضویت: 1406 روز
      امتیاز کاربر: 6727 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 146 کلمه

      سلام

      قبل از هرشروع هر کاری باید بپذیرم  که روش لاغری با ذهن درست ترین روش برای لاغرشدن هست وقتی که این باور رو درخودم ایجاد کنم کم کم انگیزه واشتیاقم برای انجام دادن تمارین بیشتر میشود و انتظارم برای لاغرشدن بیشتر میشود .

      واین دوباره اهرمی میشه برای استمرار دراین مسیر .

      والبته تعهد میخواهد واون عمل به آموزشهاست و شناسایی ورفع موانع ذهنی برای متناسب شدن .

      ما اصل گوهره متناسب شدن وکد نویسی اون رو خودمان داریم ولازم نیست برای به وحودآوردن آن کارشقی انجام بدیم فقط کافیه که اون کدهای جدیدی که اضافه کردیم و فرمون ذهنمون روبه سمت چاقی برد دیگر ازش استفاده نکنیم تابلااثربشه . 

      وهمین یعنی لاغرشدن خیلی راحته و درذهنمان کوچیکش کنیم و انتظار متناسب شدن داشته باشیم .

      مهم نیست چندکیلو اضافه وزن داریم یا چند کیلو هستیم یا چندسالمون هست مهم ماتدن دراین مسیر وادامه دادن هست تا بتونیم به هدفمون برسیم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 7 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار amirali2020110@gmail.com
      1401/03/24 17:10
      مدت عضویت: 1146 روز
      امتیاز کاربر: 9953 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 244 کلمه

      بنام خدا 

      انتظار لاغری در خودتان ایجاد کنید

      لاغر شدن اسانترین کار دنیاست 

      من سالهاست برای لاغر شدن تلاش می‌کنم که واقعا بعد از سالها درد و رنج من به این مسیر هدایت شدم 

      مسیر روشنایی ،مسیر امید ،احساس خوب  شادی ،اعتماد به نفس و مسیر شروع یه زندگی جدید و سن و سال جدید من الان یک سال و نیم سن دارم طبق این مسیر نورانی گاهی میگفتم ای کاش زودتر به این مسیر هدایت میشدم اما دوباره میگم نه خدا اشتباه نمیکنه خدا هرگز دیر نمیکنه من به بموقع هدایت شدم .

      تمام اون روش‌هایی را که قبلا استفاده میکردم و با شکست روبرو میشدم درست من چند کیلویی کم میکردم اما چون انتظارم از خودم چاقی بود دوباره بر می گشت چون همش وزن میکردم ،ترس از غذا خوردن داشتم یه لقمه که میخوردم با درد و رنج و عذاب وجدان بود برا همین لاغر نمی‌شدم ‌اما از وقتی تو مسیر هستم همش به خودم حرف میزنم وقتی میرم سر،کار یا بر میگردم با خودم میگم لاغری خیلی آسونه تو تونستی و از این به بعد هم میتونی ،لاغری از رانندگی از،آشپزی از کار با کامپیوتر از دوچرخه سواری از همه اینها آسون تره تو خیلی،توانمندی میتونی اینم به خوبی یاد بگیری چیزی نیست و همین طوری انتظار لاغری را در خودم هر روز قوی‌تر میکنم َو با تلاش و استمرار پن به،وزن ایده الم میرسم چون واقعا انتظارم از جسم خودم لاغریه ‌

      لاغر شدن اسانترین کار دنیاست این جمله طلایی را هرگز فراموش نکنید ‌‌

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار zahrakasaeipour@gmail.com
      1401/03/16 16:54
      مدت عضویت: 771 روز
      امتیاز کاربر: 638 سطح ۲: کاربر متوسطه
      محتوای دیدگاه: 230 کلمه

      سلام و درود بر همه دوستان عزیز و سلام و درود بر استاد گرامی 

      از این فایل استفاده بسیار بردم و صمیمانه سپاسگزارم. 

      با خودم فکر می کنم ر مورد انتظار،. یادم میاد که وقتی کودک بودم هر سال به انتظار زمانی بودم که عمه جانم و بچه هامون از تهران بیاند اراک منزل ما .تو مدت انتظار همه لحظه های زندگی شیرین بود. دایم فکر میکردم که این بازی رو انجام میدیم . این وسیله رو میخریم .خونه این فامیل میریم و خلاصه برای خودم حسابی فکر و خیالتان شیرین داشتم . وقتی که نزدیک اومدن شون بود مامانم رو میدیم که خرید میکنه خونه رو تمیزتر میکنه سبزی قرمه سبزی تهیه میکنه و خلاصه حرکاتی که نشان از این میداد که انتظار داره به سر میاد. شاید بگم روزهای انتظار برابر روزهای حضور عمه این هام شآد بود و پر تحرکت.  االان که این فایل را گوش دادم یادم افتاد که من در مورد لاغری و تناسب این حس رو نداشتم. بیشتر زمان انتظار رو عجله ، حس تردید ، حس ناامیدی همراه با ترس پر کرده بود . در واقع این انتظار شیرین نبود ، بلکه بسیار اضطراب آور بود و انرژی را میگرفت. و راه را طولانی و مقصد را بسیار دور از دسترس میکرد. در حالی که در انتظار شیرین همیشه روزهای رسیدن را نزدیک میدانی در انتظار تلخ فقط استرس داری و هر لحظه بببهبه   

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار متناسب شاد
      1401/03/02 20:25
      مدت عضویت: 1406 روز
      امتیاز کاربر: 6727 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 433 کلمه

      سلام 

      همین چند روز پیش دوباره یک مانتوی نخی ام که تقریبا میشه گفت نو بود رو بخشیدم ‌ بااینکه فری سایز بود .

      چونکه حالا که کلی کاهش وزن داشتم باخودم گفتم بیام لذتشو ببرم . لذت پوشیدن لباسهای سایز خودم .و از مانتوهای سایز دار استفاده کنم . منی که سایزم ۴۶ بود سایز ۴۰ خریدم بازم برام یکم گشاد بود اما چون طرح ورنگش خوشم اومد خریدمش وفروشنده سایز کمتر از ۴۰ نداشت .

      ودیگه انتظار اینو را دارم که باز هم کاهش وزن رو تجربه کنم تا به تناسب اندام ایده آلم برسم.

      این حس زیبای انتظار متناسب شدن که قبلنا نداشتم و قبل از ورود به این دوره کلی لباسهامو که برام تنگ شده بود وبااینکه نو بودن بخشیدمش چون اصلا انتظار لاغرشدن پایدار رو نداشتم که هیچ . باخودم میگفتم نهایتا یه کوچکولو کم کنم بازم برمیگردم . 

      الانا حتی سایز کفشم  برام بزرگ شد ومنی که سایز ۳۹ میپوشیدم الان به راحتی میتونم سایز ۳۸ هم بپوشم .

      دیگه فکرشو نمیکردم که سایز پاهام هم حتی تغییر کنه .

      تازه چه جورابها که پاره میشد ومن میزاشتم به حساب به درد نخوردن جنس . ولی چرا امسال اینطوری نبود .

      وجالبه که قبلنا با کوچکترین تحرکم عرق میکردم الانا خیلی خیلی بهترشده وقبلنا چه قدر عطش داشتم درتابستان اما الانا خیلی خیلی کم شده .

      یادم میاد وقتی مدرسه میرفتم و درسم رو خوب میخوندم انتظار نمره عالی داشتم آنقدر این انتظار درمن شدید بود که بعضی وقتها نمره ۱۹.۷۵  میگرفتم ناراحت میشدم که چرا ۲۰ نشدم وپیگیر بودم کجا اشتباه نوشتم ‌

      الانم همینطوری شدم تا بخام یه کم از جاده متناسب شدن خارج شم خودم متوجه میشم ومچ خودم رو میگیرم که کجای کارم اشتباه هست درستش کنم .

      به قول آقای نظری از دوستای شگفت انگیزان مسیر لاغری اگه یه جا اشتباه کنیم دیگه خودمون میفهمیم .

      همین دو روز پیش نمیدونم چی شد سر درد گرفتم و دیدم رفتارغذاییم یه مقدار تغییر کرد  سریع متوجه شدم وباور مخربش رو پیدا کردم و کنترل کردم . 

      خدا روشکر الان خوبم و حس حالم عالیه .

      دانسته های استاد واقعن بی نظیره .چون تو همون ۱۲ قدم کاملا سنگ تموم گذاشتن درآموزش . و لپ مطلب رو ادا کردن و از اونجا بودم که اتوماتیک وار مطالب سایت رو دنبال میکردم یهو به خودم اومدم دیدم کلی وزن کم کردم .

      مگه میشه این فایل های آموزشی رو ببینیم وانجام بدیم و عمل کنیم و تغییر نکنیم .

      مگر اینکه مطالب حاشیه ای در طول روز داشته باشیم که تمرکزمون رو به هم بزنه . وما  رو از مسیر خارج کنه . 

      خدا روشکر میکنم به این سایت عالی هدایت شدم .

      تشکر از استاد عزیز بابت نشر این آگاهی ها .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار پونه عدل تهرانی
      1400/10/18 05:30
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 14745 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 286 کلمه

      به نام خدا

      وقت بخیر عزیزان

      باید انتظارمون از خودمون لاغر شدن باشه . در مسیرهای قبلی چون مسیر اشتباه بود به نتیجه نرسیدیم ولی اگر مسیر درست باشه هر چقدر هم یواش باز به هدف می رسیم..وقتی در مسیر درست باشیم دیگه نگران نیستیم .هر روز با شوق و علاقه دنبال می کنیم مسیر رو و احساست که خوب باشه یعنی در مسیر درست هستی .

      لاغر شدن و باید تو ذهن کوچیک کرد به این فکر نکنیم که حالا چقدر باید کم کنیم تکه تکه کم کم یه کیلو یه کیلو کم کنیم .تا به وزن دلخواه برسیم .

      و خدا رو باید بیشتر در مسیرمون همراهمون بدونیم چون خواست خدا هم برای ما سلامتی و تناسب اندامه .باید به خدا بیشتر اطمینان کنیم خدا شفا می ده .

      هیچ نعمتی ترس نداره واقعا ما باید از خودمون بترسیم نه از نعمتها . رفتار ما باید با نعمتها درست باشه که باعث سعادت و خوشبختی بشه .

      من الان چند وقتی می شه که دیگه استعفا دادم از کار و خونه ام و امروز مامانم بهم تلفن کرد داشتم فایل گوش می دادم بهم می گفت چقدر کار می کنی می دونه که تو این مسیرم چقدر زیاد حوصلت سر نمی ره این اون گفتم نه حوصله ام سر نمی ره خیلی چیز دارم یاد می گیرم حالا دوره های دیگه رو که نمی دونه .

      نه واقعا من از تنهایی الان لذت می برم خیلی برخلاف بقیه وای اخی تو همش تنهایی چیکار می کنی چرا هیج جا نمی ری……

      امروز من حسابی شیک کردم و به نظر خودم و رفتم توی حیاط و کلی عکس گرفتم از خودم و واقعا لذت بردم .

      و واقعا همینطوره باید خودمون و به نیروی منبع و منشع وصل کنیم تا خدا همراهیمون کنه .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 2 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فریده حسنی
      1400/10/13 23:23
      مدت عضویت: 1583 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,364 کلمه

      روز ۶۳ تکرار 

      انتظار لاغری در خود ایجاد کنید 

      سلام و درود به دوستان متناسبم و استاد گرامی ،خدارو شکر میکنم برای روزهای خوبی که برای هدف هامون قدمی برمیداریم که دونه دونه این قدم ها مارو میبره در فرکانس خواسته ها 

      مشکلی که در لاغر شدن های قبلی داشتیم این بود که ما تمام مراحل لاغر شدنو انجام میدادیم ولی در اول و آخر ،انتظارمون چاق شدن بود یا لاغر شدن موقتی اونم نه تناسب اندام ،انقدر اعتماد بنفسمون کم بود که انتظار داشتیم  فقط در حدی وزن کم کنیم که بهمون  نگن چاق ،مثلا من خودمو در وزن ۷۵ کیلو پسندیده بودم و راضی بودم ،همینکه ۹۸ کیلو نبودم خودش جای شکرش باقی بود

      که این راضی بودن برمیگشت به احساس ناتوانی در لاغر شدن ،پذیرفتن شکست و عزت نفس پایین بود که ما خودمونو لایق بدن متناسب مثلا وزن ۶۰ کیلو نمیدیدم ، همینکه یکمی کم میکردیم از سرمونم زیاد بود

      حالا اگر من دلم میخواست بتونم لاغر باشم که مثلا دامن کوتاه بپوشم ،مایو دو تیکه بپوشم ووو دیگه فکر میکردم خیلی زیاده خواهیه ،پرو میشم و خودم خودمو تخریب میکردم  

      و به خودم اجازه خواستنشو نمیدادم ،از درون فریادش میزدم ولی خودمو ساکت میکردم که ول کن ،حالا واجب نیست لباسای جیگوله بپوشی ،اصلا تورو چه به این قرتی بازیا و مدام خودمو سرکوب میکردم و قبول کرده بودم من نمیتونم لذتی از بدنم و زیبایی هاش ببرم

      الان که به دوستانم تو کلاس رقص نگاه میکنم که همگی سنین پایین دارن و از بدن های متناسبشون با لباس های رقص زیبا ،لذت میبرن ، من با خودم فکر میکنم که فریده تو چرا هیچ وقت خودتو لایق داشتن این تجربیات  شیرین و طبیعی  ندونستی؟  

      حتی نمیتونستم بهشون  فکر کنم ،چرا که قبلا برای من همه راه هارو مسدود اعلام کرده بودن و هیچ وقت انتظار لاغری در من ثبت و اجرا نشد

      بجاش ،من از  رژیمم انتظار کم کردن وزن موقتی رو داشتم ،من انتظار شل شدن گوشت و پوست بدنمو داشتم ،من انتظار سلولیت های بدنمو داشتم ،من انتظار ریزش موهامو داشتم ،انتظار زرد شدن پوستم داشتم  ،کبود شدن دور چشمام‌، چروک شدن صورتم ،چاقتر شدنم ،عصبی شدن وووو داشتم 

      از قبل فرمان ها صادر شده بود و پذیرش ها انجام شده بود ،من در دسته آدم های بی انتظار به سر میبردم و خودمو برگی در دست باد میدیدم و تو هیچ جنبه ای انتظار یک شرایط خاصو نداشتم با خودم تصور میکردم من که هیچ وقت انتخاب نخواهم شد ،پس بهتره بهشون فکر نکنم که بعدا سرخورده بشم 

      بعد از اونهمه سرکوب شدن ها ، انتظاری برای لاغر شدن نمیموند ،لاغر شدن هم رفت تو دسته رویاهای دست نیافتنی

      و هنوزم گوشه های درونم ،در انتظار  لاغری نیست ،جدیدا  که به خودم نگاه میکنم که صبح تا شب دارم تمرینات مختلف ذهنیو برای جنبه های مختلف زندگیم و همینطور لاغری ،انجام میدم ،از خودم میپرسم‌ ، فریده داری واسه چی تمرین انجام میدی ؟ برای رفع تکلیف ؟ برای اینکه بگی منم دارم کاری انجام میدم ؟

      آیا آگاه هستی ؟ آیا از خودت انتظاراتت عوض شده ؟ یا هنوزم فکر میکنی باید باهات مثل قبل برخورد بشه ،یکمی بیدارتر شو ،تمرین هارو انجام بده به نیت انتظار لاغر شدن ،انتظارم بعد از  بودن اینهمه مدت در دوره ها  ،نتایج عالیه 

      خواب نباش لطفا فریده جان  ،به خودت نگاه کن ،تغییراتتو ببین ،خودتو تشویق و تحسین کن و محکم به خودت بگو، من انتظارم از تو لاغریه ،چرا که تو در حال پر کردن مخزن آگاهی  در مورد لاغری هستی

      وقتی داریم یک بشکه رو پر از آب یا نفت میکنیم ،انتظارمون اینه که اون بشکه پر بشه و نتیجشو ببینیم ،تو هم داری پر میشی ،پس نتایجتو ببین ،هوشیارتر باش

      اگر تو جاده اصفهان هستیم بلخره به اصفهان میرسیم ،انتظارمون رسیدن به اصفهانه ،چرا تو جاده لاغری هستی انتظارت لاغری نیست ؟ ذهنت بهت چی میگه ؟

      ذهنت میگه حالا دیگه بسه همینقدر لاغر شدی ؟ میگه بخواب فریده بیدار نشو ؟ میگه توجه نکن به تغییراتت ؟ میگه تو از اولشم چیزی نمیشدی ؟میگه بدن تو نمی تونه مثل بقیه لاغر بشه چون تو یه نقصی داری ؟ میگه خلقت  بدنت چاقیه؟

      چی میگه بهت ؟ اون این چیزهارو میگه که خوابت کنه ،رامت کنه و ازت سوءاستفاده کنه ،بلند شو ،گوشتو نبندو فایلهارو گوش کن ،تو خواب کامنت ننویس ،بیدار شو ،از تک تک نوشته هات و فایلها ،نکته در بیار ،مثل قبل با خودت حرف بزن ،با افکار قدیم و جدیدت حرف بزن 

      فقط برای رفع تکلیف ننویس ،گوش نکن ، با درک متفاوتی پای آموزشات بشین ،اگر فقط یک خط میخونی و مینویسی ،با درایت انجام بده ،اصلا مسابقه ای در کار نیست ،شاگرد اول کلاس ،آخر کلاس نداریم ،بهترینه خودت باش ،اونوقت بهترین جهان هم میشی 

      پس با آموزشا رابطه مجددی برقرار کن ،انتظارت از اینهمه در مسیر بودن ،لاغری باشه ،خودتو لایق تناسب اندام درست حسابی بدون ، نه  نصفه نیمه ، خودتو توانمند ببین ،تغییراتتو درک کن ،تلاش های درونتو ببین و تحسین کن ،ادامه بده ،به وضعیت کنونیت عادت نکن ،بخواه که لاغرتر از این بشی ،وضعیت الانتو ناراحت کننده تعریف کن ،تا یه شوک اساسی به درون خوابت بدی 

      اگر انتظارم از بودنم در مسیر لاغری ،تناسب اندام است مثلا چرا مدام نگرانم ؟ چرا میپرسم پس کی لاغرتر میشم؟ چرا میترسم نکنه چاقتر بشم ؟ چرا خودمو تو آینه چک میکنم ؟ و چراهای دیگه 

      هر چقدر اطمینان و انتظار ما از خودمون لاغرشدن باشه ،ترس های ما کمتر میشه و نتایج بصورت پی در پی اتفاق میفته 

      خدارو شکر به روش های دیگه اصلا فکر هم نمیکنم و فقط تمرکزم روی این دوره است ،موفقیت های بیشماری از قبل در جنبه های مختلف زندگی داشتم ،در کل من به پشتکارم در هر کاری معروفم ،مثلا ۳ سال و نیمه که هر هفته میرم کلاس رقص ،حتی همون اولی که این ویروس وارد دنیا شد هم فقط کلاس ما ۳ ماه تعطیل بود و ما ادامه دادیم

      یا ۱ سال و نیمه کلاس انعطاف میرم و موفق هستم ، رانندگی که سالها پیش یاد گرفتم و مهارتم بیشتر شد ،خیلی از ورزش هارو یاد گرفتم و انجام میدادم ، اینهمه مهارت در خانه داری ،آشپزی ، دوره های آموزشی چه در مورد ذهن ،چه مهارت های عملی که خیلی زیادن و قبلا همشونو نوشتم 

      اینکه من بالای ۲ ساله هر روز فایلهای این دوره هامو گوش میکنم و مینویسم و میخونم ،کار بزرگی انجام میدم ،خیلی ها حتی نمیتونن ۱ هفته مرتب فایل گوش کنن ،همینطور دوره های ذهنی دیگه ایی هم هست که ۴ ساله دارم مرتب تمرین میکنم 

      خیلی کارها انجام دادم که خودم میدونم کار هر کسی نبوده ،دیگه لاغر شدن که چیزی نیست ،اینکه بیس بدن ماست ،بقول یکی از دوستان که تو کامنتش نوشته بود ،شخصیت متناسب درون‌ ما لحظه شماری میکنه که آزاد بشه از درونمون ،پس لاغر بودن ،جزء تنطیمات کارخانه ماست ،از قبل کد هاش نوشته شده بود ،برنامه هاش در ما دانلود شده ست و دست یابی به لاغری یک کار بسیار راحته که باید انتظارش در ما که دقیقا برعکس این نوشته هارو باور داشتیم ،ساخته بشه 

      ساخته شدن این‌ انتظار ، قدرت درونیه مارو بیدار میکنه و شجاعتمون بالاتر میره ،اونوقت خودمونو لایق رسیدن به جایگاه های بالا میدونیم و اون وقته که میگیم ما هم باید ثروتمند و محترم باشیم ،تازه انگار میفتیم تو جایگاه اصلی خودمون 

      کوچیک کردن خواسته ها ،یعنی لاغر شدن که خواسته بزرگی نیست ،مگه اینهمه آدم لاغر داریم  کار سختی انجام میدن ؟ نه اونا لذتشونو میبرن ولی لاغرن ،ما تو ذهنمون لاغریو  بزرگ کردیم وگرنه بیس بدن ما لاغریه ،اگر اینو درک کنیم دیگه انقدر کلنجار نمیریم برای تناسب اندام ،خودخواهانه میگیم آره من باید لاغر باشم 

      وای که چقدر نیاز دارم بیشتر با خدا آشنا بشم ،بیشتر بهش ایمان بیارم ،بیشتر بهش اعتماد کنم و ازش هدایت بخوام که احساس قدرت و گرمی درونی بگیرم 

      و سپاسگذاری کنم برای تمام داشته و نعمت هاییکه برای من خلق شد تا ابزاری باشه برای لذت بردن و ادامه حیاط ما ،مثل غذاها که قبلا باعث ترس و استرس ما بودن و الان مطمئن شدیم که باعث انرژی زایی و لذت ما هستن و همه چیز برمیگرده به افکار و باورهای ما 

      پس از این به بعد از خودمون ، زندگیمون ،بدنمون ،حالمون و جهانمون ،فقط انتظار خیر ،برکت،سلامتی ،عشق ،حال خوب ،ثروت ،پول ،تناسب اندام زیبا ،شادی ،خوشحالی و موفقیت خواهیم داشت خدایا شکرت که امروز از اول صبح آگاهی بمن رسیده تا همین الان که ۱۲ شبه  

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 6 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faribadeghani1371@gmail.com
      1400/10/08 11:36
      مدت عضویت: 1005 روز
      امتیاز کاربر: 1306 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 559 کلمه

      سلام
      امروز ب دخترم داشتم شکلات صبحانه میدادم
      ی خاطره از گذشته یادم اومد
      من در دوران کنکور مادر ی شکلات صبحانه دقیقا مثل اینی ک خریدم خرید
      من دقیقا یادم میاد اون موقع از هر قاشق خوردن اون انتظار چاقی داشتم
      واز اون موقع نخوردم چن ازش میترسیدم انتظار چاقی داشتم
      اما الان میگم خواهر منک لاغر بود عاشق شکلات صبحانه شکلات این چیزاست میخورد پس چرا چاق نمیشد
      الان دخترم داره میخوره پس چراچاق نمیشه
      شکلات صبحانه چاق نمیکنه ی نعمت مثل نعمتهای دیگس این من بودم ک بهش بر چسب میزدم
      ی فرمول یادم اومد من هزران بار از اطرافیانم شنیدم ک خوردن یک چیز شیرین زود گشنه میکنه
      و در نتیجه چاق میکنه
      یا شنیدم خوردن میوه یا سیب زود گشنه میکنه یا ترب
      اما الان ب خودم میگم دختر دایی من ک اینهمه شیرینی میخوره شکر استفاده میکنه چرا انقدر متناسبه پس شکر یا خوردن یک چیز شیرین ادم گشنه یا چاق نمیکنه این انتظار من از اون چیز ک منو چاق میکنه فریبا جانم یاد بگیر ک هیچ ماده غذایی قدرت چاق کردن من رو نداره هیچ چیز قدرت گرسنه کردن من رو نداره ن قرص ن میوه ن شیرینی ن سبزیجات
      من بدنم وقتی نیاز ب خوردن یا انرژی داشت آلارم میده همین
      الان ک بعضی روزها هی مغزم دستور خوردن میده میگم اخه امروز چرا من اینجوریم
      بعدش میبینم یکم سرماخوردگی دارم یا مریضم یا عصبیم
      اینها فرمولهای ذهنی من هستن
      من هزاران بار خودم تکرار کرده بودم ک من موقع مریضی سرماخوردگی زیاد میخورم
      و اون موقع انتظار از خودم چاقی بود
      و میگفتم مریضی چاقی همانا
      ماه رمضان و عید مسافرت و فست فود برنج رژیم نگرفتن ورزش نکردن همانا چاق شدن من هم همانا
      من انتظار چاقی داشتم از تک تک اینهاو چاق میشدم
      در حالی طبیعیش اینک وقتی مریض و بیمار شدیم ب خاطر گرفتگی بینی و گلو درد و درد بدن
      میلی ب خوردن کم بشه
      یا من میبینم خیلیا هستن ک بعد سرماخوردگی میگن لاغر شدیم
      یا دختر دایی من یا خواهرم اینها مریض نمیشن سرما نمیخورن قرص استفاده نمیکنن پس چر متناسبن
      یا دختر خالم همیشه میره مسافرت پس چرا متناسبه یا رستوران و کافه زیادمیرن چرا متناسبن
      اونها ماه رمضان و یا عید و تولد اینها ندارن ک این روزها نیستن چرا متناسب میمانن
      فریبا جانم ن مسافرت و عید رستوران و مریضی سرماخوردگی و استفاده از قرص یا ویتامین چاق نمیکنه باور کن عزیزم‌
      و انتظار لاغری مثل این میمونه من مطمئن از لاغری باشم از توانایی خودم
      فریبا تو توانایی
      تو کارهای خیلی سختی انجام دادی ک بقیه و هم سن سالهای تو نتونستن
      چرا نتونی
      لاغری ک چیزی نیس حالت طبیعی بدن تو پس خدام کنارته داره کمکت میکنه هدایتت میکنه تا تو ب سلامتی و لاغری بری
      این همه آدم لاغرن این همه هم سن سالهای تو فامیلات لاغرن چرا نباشی
      میبینی لاغری راحته اگه راحت نبود این هه ادم لاغر نبود
      لاغری خیلی اسونه چن باحس خوبه
      وچن حالت طبیعیه بدن
      بدنه داره کمک میکنه من دارم میبینم کمکشو
      چاقی سخته چرا
      چن همراه با حس بد عذاب وجدان سختی هستش چن من هر بار رژیم میگرفتم سختی میکشیدم هیچی نمیخوردم یا محروم بودم و چاق میشدم پس چاقی سخته
      لاغری راحته چن در وجود تو هستش تو فقط بایدب این باور برسی میتونی انتظارشو داشته باش ک مقصدت درسته و در مسیر درستی و قطعاویقینا میرسی ب اون نقطه میرسی از مسیر لذت ببر و بدون نهایتا میرسی

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ملکه عشق
      1400/10/04 20:57
      مدت عضویت: 1195 روز
      امتیاز کاربر: 10303 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,452 کلمه

      سلام و صد سلام به روح های آشنا 

      همواره در مسیر لاغری لذت ببرید و یهویی چشم 👀باز کنید ببینید در ایستگاه تناسب ایده آل خود هستید 👌😍💕

      انتظار لاغری را در خود ایجاد کنیم …

      این همه سالی که با چاقی گذشت و ما با تلاشهای فراوان می خواستیم متناسب بشیم و نتیجه لاغری ماندگار نداشتیم چون باورمون نمی شد که بتونیم لاغر بمونیم از بس در دفعات قبلی شکست خورده بودیم یه عالمه دلیل داشتیم و منتظر چاقی بودیم پس خیلی خیلی مهمه حالا که به لطف خداوند در مسیر صحیح و آسون قرار گرفتیم زمانی را روزانه اختصاص بدیم به تجزیه تحلیل فکری و این باور لاغری و ماندگاریشو در ذهن خودمون ایجاد کنیم ✨

      فردی که از شهر خودش قصد سفر به شهر دیگری می کنه خیالش راحته از مسیر لذت میبره عجله نمی کنه سعی می کنه تجربه کسب کنه و داره به معنای واقعی زندگی می کنه در لحظه😇 چون خیالش راحته مسیر درسته و به وقتش به مقصدش میرسه .

      بنابراین فردی که در مسیر لاغری با ذهن قرار گرفته حتما یه تاریخچه ای داره از مسیرهای بیراهه قبلیش و حتما می دونه چه طور خدا صداشو شنیده و هدایتش کرده به مسیر درست پس باید با شوق و انگیزه در مسیر لاغری هرروز یک گام برداره و از مسیرش لذت ببره باید خیالش راحت باشه مقصد لاغریه صددرصد …من با خودم می گم به هر حال یک تغییری در زندگی من ایجاد شده که قبلا نبوده فضای خالی وقت ارزشمندم که بیهوده تلف میشده الآن داره صرف آموزش میشه اول از همه احساس ارزشمندی بهم میده اینکه برای خودم و خواسته ام دارم وقت می زارم و انسانی هدفمند هستم و بعد یک سری آگاهی دریافت می کنم که در تمام جنبه های زندگیم میتونه مؤثر واقع بشه و اینکه هر کنشی یک واکنشی داره خب این عمل من حتما تغییراتی ایجاد می کنه اصلا قانونه باید تغییر ایجاد کنه …

       البته که برای هر کاری من آموزش دیدم و در اون کارمهارت پیدا کردم مثل تایپ کردن یا خیاطی کردن و …پس این آموزشها هم حتما نتیجه ای دارند ….البته من تغییر احساسی عالی و شوق که درونی هستند و تغییر فیزیکی خوبی هم دارم حس می کنم ولی بیشتر دارم در خودم کنکاش می کنم اون فرمول مخفی ها را میخوام ریشه ای حلش کنم چون می دونم یک عمر دیگه راحت زندگی می کنم پس ارزششو  داره …

      منم مدتی اینطور شده بودم که پس چی شد ؟!و دائم می گفتم این همه لباس پس کی اندازه من میشه ؟!خودمو چک می کردم و روزها را می شمردم و حالم بد می شد و استاد گفتند که هر جا حالت بده یا برات مسیر سخت میشه داری بیراهه میری استپ کن .

      در نتیجه هم در آموزش شنا و هم آموزش زبان شرکت کردم دوکاری که آرزوشو داشتم و برام خیلی لذت بخشه گفتم من زندگیمو می کنم و لاغری را ادامه می دهم البته شنیدن این لایوهای یهویی استاد اتفاقی نیست نباید این حس باشه که خب الانم خوبم حالا ادامه میدم ببینم چی میشه !؟

      نه ⁉️باید به ذهنم حالی کنم این شرایط بحرانی هست چون برای خودم دقیقا  اینطوری شده بود دائم ذهنم می گفت آفرین تو ۱۰کیلو از اضافه وزنت کم کردی و انگار براش ایده آل شده بود دیگه!… ولی ۱۰کیلو اضافه دیگه چی !؟

      یعنی باید محکم و قوی با احساس توانمندی که من میتوانم و  این ۱۰کیلو اضافه وزن که چیزی نیست ادامه داد ولی نتیجه را رها کرد ….

      دیروز به خودم اومدم دیدم من خودبه خودی به خیلی چیزها رسیدم این مدت اصلا فراموشم شده بود!.. همونهایی که مثلا ۶ماه پیش رو مخم بودند و انگار داره چرخ زندگیم به لطف و عنایت خداوند روااان می چرخه ….یکی از آرزوهام این بود که بتونم آگاهی رسانی کنم و وجودم مایه خیروبرکت باشه برای انسانها و الآن خیلی خوشحالم چون به آرزوم رسیدم و میام اینجا دیدگاه مینویسم از عمق وجودم و می دونم حتما افرادی می خونند و قدرت میگیرند و یک دامنه انرژی مثبت را گسترش میدهم …

      من همیشه فکر می کردم باید یک پیچ چندهزار نفری داشته باشم تا بتونم زکات حال خوبم و دریافتی هایم  را بدهم و از نظرم دور بود والبته مسائلی هم به دنبال داشت که باعث حال بدم می شد 

      یعنی هنوز زمانش نبوده ولی خدا اجابتم کرده در فضای امن سایت تناسب فکری و برای گوشهای شنوا می نویسم …خدایا سپاسگزارم 

      خدایا عااااااشقتم ❤️

      لاغر شدن از هر کاری آسونتره از هر کاری چون ساختار  جهان هستی برپایه سلامتی و شادی و عشق و وحدت و ثروته پس یک قدم که بر می داریم کل جهان ما را حمایت می کنه چون همسو میشیم با ذات و طبیعت خودمون و چاقی سخت ترین کار دنیا بوده که ما انجامش دادیم یعنی شاخ غول را شکوندیم انگار بر خلاف جریان پر فشار و روان آب ایستادیم و یک تنه بر خلافش حرکت کردیم وبه همین دلیل هم بوده که مثلا من در حدود ۲۰سال وزنم بیست تا سی کیلو اضافه شده چون خیلی کار پر فشاری بوده و با مقاومت روبروی طبیعتم این کار را انجام دادم و این از شگفتی قدرت ذهن من هست پس اگر بخوام طبیعی باشم که دیگه کاری نداره فقط باید باور کنم میشه و موانع ذهنیم را شناسایی کنم و اصلاح کنم …و طی یک تا دوسال میتوانم متناسب مااااندگار باشم .

      خیلی وقتها هم ذوق داریم و احساس توانمندی هم داریم اما زمانی که برای آموزشها میزاریم خیلی کمتر از حاشیه زندگی ماست در واقع ۸۰درصد درگیر فرزندو همسر و خانواده و مدرسه و همسایه ایم حالا ۲۰درصد هم وقت برای آموزش وقت میزاریم البته ادامه دادن خیلی مهمه اما با این شرایط گیرایی کم میشه یعنی آگاهی ها به لایه های زیرین ذهن ما نفوذ نمی کنه فقط سطحیه و به قول معروف فقط یه کم انگیزه میگیریم ..

      یه وقتهایی میشه دیگه …برای همه ممکنه ولی من سعی می کردم با خودم بگم خدا تا اخرش با منه من انتخاب شدم ادامه میدم تا به خودم و خدا و جهان ثابت کنم این هدف من هست و فقط یک خیال نیست !…

      ممکنه دوستی در نظرش اضافه وزنش خیلی بالا باشه یه وقتهایی ۵کیلو اضافه وزن مساویه با ۵۰کیلو اضافه وزن در ذهن و فرقی نمی کنه به خودمون بگیم یه کم یه کم از اضافه ها را کم می کنم من میگم با هر قدم یه کم از اضافه های وزنم کم میشه …

      باورهای توحیدی در تمام مراحل زندگی ما معجزه می کنند ✨

      خداوند در قرآن کریم فرمودند :من شفا می دهم و شفا به معنای طبیعی شدنه و سلامت بودن و البته چاقی نوعی بیماری و اعتیاد مهلک هست و ما در خواست شفا کردیم از خداوند که سلامت بشیم شادو زیبا بشیم پس خداوند فرمودند:هر که بخواند مرا اجابت شود …ایمان بیاریم …می خواهم و می توانم و می شود 💪💪😍

      ترس از خوردن سالها در ذهن ما ریشه گرفته و در ذهن همه افراد چاق وجود داره ولی ما اینجاییم که آروم آروم ترس هامون را به ایمان و آزادی تبدیل کنیم تمام غذاها نعمتهایی هستند که منشأ الهی دارند ولی ما هستیم که با افکارمون به اونها قدرت می دهیم و بعد هم با استفاده غیر صحیح موجب خسارت زدن به خودمون میشیم و طریقه استفاده ما از نعمتها موجب نفع یا ضرر خودمون میشه مثلا اینستاگرام میتونه عالی و مفید باشه برای دریافت آگاهی های ناب و شرکت در دوره های آموزشی ویا مطلع شدن از بیداری و صلح جهانی میتونه ما را به جهان وصل کنه میتونیم کلی نشونه دریافت کنیم یا با دوستانی آشنا شویم که قلبا آنها را می شناسیم یعنی شناخت بیرونی نداریم اما روح هایمان هم فرکانس هستند ولی همین اینستا با چت کردن یا دنبال کردن اخبار منفی و حوادث و تظاهرات و غیره یا افتادن تو دام ویترینهای تقلبی افرادی که غرق روزمرگی خودشان هستند می تونه خانمان سوز باشه یعنی تا ته جهنم سقوطت میده پس این آگاهی ماست که با احساسمون همسو میشه تادر مسیر مستقیم قرار بگیریم .

      یک تغییر عالی داشتم براتون به اشتراک میزارم برای خرید با همسرم به فروشگاه مواد غذایی رفته بودیم و بعد از انتخاب شوینده و غیره به اول راهروی تنقلات که رسیدیم ناخودآگاه دور زدم یعنی اصلا دوست نداشتم ببینم و جالبه که همسرم هم تقاضا نکرد و این دیگه کار خود خدا و اثر قوی فرکانس وجودم بود …تغییر دیگرم اینه که دیگه تو فکرش نیستم فردا چی بخوریم میگم حالا تا فردا یه چیزی میخوریم دیگه ..امروز خیلی از خودم راضی هستم بیشترین تایم را با وجود خودم بودم یعنی ۹۵درصد وقتم با آموزشی و مراقبه و مطالعه و البته در لحظه سپری شد و من همچنان در سکوتم نه به معنایی که حرف نزنم به معنایی که با فکر کردن حرف بزنم و البته بیشتر کنترل ذهن که بگو آرزو کجایی دقیقا کجایی?!😄  

      لبخند بزنید😊گاهی قوسی کوچک می تواند معماری یک سازه را عوض کند! 

      عشق❤️به عالم و آدم 🦋✨  

      خدانگهدارتون

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار zahrakasaeipour@gmail.com
        1401/03/16 16:39
        مدت عضویت: 771 روز
        امتیاز کاربر: 638 سطح ۲: کاربر متوسطه
        محتوای دیدگاه: 35 کلمه

        سلام و درود فراوان گله عشق بسیار زیبا و روان بود از اینکه این خیر را که حاصل آگاهی و تفکر بود با ما به اشتراک گذاشتید از شما بی نهایت سپاسگزارم. موفق باشید همیشه.

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 5 از 1 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار shahla mahmoudi
      1400/07/27 07:09
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 21107 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 322 کلمه

      سلام استاد گرامی و دوستان همراهم

      در این فایل انتظار لاغری در خود ایجاد کردن و باور داشتن به توانایی لاغر شدن با مثالهای بسیار ساده و قابل درک توضیح داده شد

      من موافقم که چون ما سالهای زیادی تلاش برای لاغر شدن کردیم و یا نتیجه نگرفتیم و یا دوباره به چاقی قبل رسیدیم این باور را در ما ایجاد کرد که لاغر شدن خیلی سخت است و ما توانایی آنرا نداریم

      اما هیچوقت به این فکر نکردیم که این مشکل ما نبود بلکه مشکل آن روش بود که ما موفق نشدیم چون روشی اشتباه بود

      این تجزیه و تحلیل کردن که ما با هر سرعتی در مسیر اشتباه حرکت کنیم هیچوقت به مقصد نمی رسیم خیلی واضح و باور کردنی و عالی بود

      پس ما باید اینرا به خودمان بقبولانیم که مقصر نرسیدن به هدف ما نبودیم بلکه مسیر اشتباه بود هر چند که در آن زمان خودمان را سرزنش میکردیم که ما در کارمان ایراد هست شاید هم به خاطر تبلیغاتهای دروغین که دیده بودیم که افراد متناسب را نشان می دادند که با این روش آنقدر خوش اندام شده اند و این یک دروغ بی رحمانه برای جلب کردن نظرات افراد چاق بود تا روش خودشان یا محصولات خودشان را به فروش برسانند

      یاد یک مستندی افتادم که رئیس یک شرکت چند میلیون دلاری در مورد لاغری بود میگفت این یک بیزنس است و باید تولید درآمد کند اگر مشتریان ما هر چقدر که بخواهند لاغر شوند و یا اینکه وقتیکه لاغر شدند همانطور بمانند و دوباره چاق نشوند که باز برای استفاده از برنامه های ما برنمی گردند و این یعنی متوقف شدن درآمد

      هنوز هم آن شرکتهای غول پیکر از راه سواستفاده کردن از پایین بودن اعتماد به نفس افراد چاق که خودشان را مقصر نتیجه نگرفتن میدانند پولهای کلانی به جیب میزنند

      این واقعا جای تاسف است 

      امیدوارم که افراد بیشتری به این مسیر زیبای لاغری با ذهن هدایت شوند که آسانترین و بانشاط ترین و البته ماندگار بودن تناسب اندام را تجربه کنند

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1400/07/17 19:49
      مدت عضویت: 1616 روز
      امتیاز کاربر: 26851 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,792 کلمه

      سلام خدمت استاد گرامی و دوستان خوبم 

      انتظار از هدف چی هست ؟؟؟

      من بارها شده برای رسیدن به هدفی تلاش کردم  اگر در مسیر رسیدن به اون هدف لذت ببرم قطعا موفق میشم و به نتیجه میرسم و اما اگر در مسیر رسیدن به اون هدف زجر بکشم و حالم بد باشه و … قطعا شکست میخورم 

      من خودم به شخصه بارها برای تناسب اندام اقدام کردم و رژیمهای مکرر و سخت و سنگین و درکنار ورزش سنگین  گرفتم و دست از تلاشم برنمی داشتم  اگر چه نتیجه برای من ماندگار نبود اما ناامید نمیشدم و  دوباره  تلاش میکردم و هر وقت وسط راه   خسته میشدم که چرا به اندازه تلاشم نتیجه نمیگیریم به یه چیزی از خودم ربطش میدادم که انگار من ناتوانم یا بدنم فرق داره و یا انگار اراده ندارم و …اما  حالا بعد از مدتها در سایت بودن نگرشم  فرق کرده و  به خودم میگم مندر گذشته و الان  انسان بسیار توانمند و شجاعی بودم و هستم که این همه بار  اقدام به لاغری کردم حتی الان که در لین سایتم جز دسته ی افراد عاشق لاغری و شجاع  هستم که این اواخر  با وجود تلاش بسیار و اما  لاغر نشدن بازم هم به دنبال  راهی  برای تناسب میگشتم پس کجای من سست اراده  هست ؟؟. فقط مسیر من غلط بوده و چون در مسیر غلط بودم هر چقدر سرعت داشته باشم اما به مقصد نمیرسم ممکنه از مبدا دور بشم اما دوباره به اون جای اول  خودم برمیگردم پس راهم در گدشته  غلط بوده .

      من نباید  برای لاغری عجله داشته باشم  و گرنه از نتیجه دور میشم .

      من اگر بدونم  برای امر لاغری در مسیر درستم دیگه نگران نیستم که بخوام از بقیه  بپرسم و در مورد لاغری جستجو کنم و اما  حالا بعد از مدتها در سایت بودن علاوه بر اینکه از بقیه در مورد راه های لاغری نمیپرسم و تحقیق نمیکنم تازه از نظرم راه های دیگه  بسیار عجیب و سطحی و مسخره و سخت و بی ربطی هستن که فقط به جسم فشار میارن و هیچ وقت هم نتیجه ی دایمی ندارن و همین دیشب در جمع یه عده افراد بودم که سالها هست مثل گذشته ی  خودم دارن برای تناسب  اندام تلاش میکنن و راه های بسیار سختی رو رفتن اما دوباره چاق شدن  و حالا دیشب داشتن با هم راه های لاغری رو بررسی میکردن و حرف میزدن و .. و من اینقدر از شنیدن حرفهای اونها حالم بد شد که سریع از اونجا رفتم چرا ؟؟چون هیچ راهی به جز لاغری با قدرت ذهن رو قبول ندارم و میدونم که در مسیر درستم و به زودی طعم لذت بخشه تناسب کامل رو میچشم و من عاشق این راهم که ارامش،و خود باوری و آزادی و …. داره و اصلا به این راه شک و تردید که ندارم هیچ تازه کلی تعصب  شدید هم دارم که فقط این راه درسته و خیلی وقتها خواستم به جز خودم بقیه رو هم وارد مسیر کنم اما نشده و نتونستم چون در مدار دریافت این اگاهی ها نبودن و تازه من رو هم مسخره کردن و دیگه به خودم قول دادم در این باره با هیچ کس حرف نزنم و هر کس در مسیرش باشه خدا خودش هدایتش میکنه .مثل من که هدایت شدم و از همون روز اول بدون هیچ شک و تردیدی به حرفهای استاد  گفتم این راه درسته این خود همون حلقه ی گمشده ی من هست و با تمام وجودم به  دلم  نشستن و  به تمام اموزشها عمل کردم و یک باره دیگه راه های گذشته رو مثل ورزش،و رژیم رو  کنار گذاشتم و الان چنان لدتی میبرم چنان آرامشی و آزادی و … دارم که حتی حاضر نیستم برای یک لحظه به دوران سخت رژیم و ورزش،و برگردم حتی دیشب  در اون جمع از شنیدن این جنس حرفها که در مورد رژیم و کالری شماری و وزن کردن  و …..بود هم حالم بد میشد چه برسه بخوام خودم دوباره به اون راه ها برگردم و یا در مورد راهای  دیگه تحقیق کنم فقط و فقط لاعری با قدرت ذهن رو قبول دارم و مطعنم درست ترین و بهترین راه برای تناسب اندام هست چون من خودم تقریبا دوسال هست در این مسیرم و بسیار بسیار نتایج شگفت انگیزی بدون برگشت برام داشته که قبلا آرزو داشتم اینطور رفتار کنم اما نمیشد نمیتونستم هر چقدر از بقیه بیشتر کمک میخواستم ناتوان تر میشدم حرص و ولعم بیشتر میشد پرخورهای زشت و زنندم بیشتر میشد  فشار روحیم و اضافه وزنم بیشتر میشد ناراحتی و افسردگیم بیشتر میشد اما خداشاهده من همین چند روز پیش که در سایت نبودم در یک سفر سه چهار روزه بودم که بینهایت بینهایت عالی رفتار میکردم طوری که دارم روی خانوادم هم تاثیر میزارم در این سفر  هرگز پرخوری نکردم اصلا سفر و مسافرت برای من معنی دیگه پیدا کردن اصلا توانایی من  در برخورد با مواد غدایی خیلی بیشتر شده مهارت بیشتری پیدا کردم در به اندازه خوردن  مسلط،تر بر مواد غدایی  رفتار میکنم طوری که اوتها من رو وادار به خوردن نمیکنن .

      من خیلی وقته به دنبال روشهای دیگه  برای لاغری نیستم حتی یکی از نزدیکارین افراد اطرافم با خود من  که وارد سایت شدم ایشون هم با یه رژیم بسیار گرون قیمت شروع کرد به لاغر شدن و بسیار زودتر از من لاغر لاغر شد اما من حتی یک دفعه نرفتم بپرسم فلانی چی کردی اسم رژیم تو چی هست در حالی که هنوز خودم نتیجه ای از آموزشها نگرفته بودم و تازه شروع به یادگیری  کرده بودم خیلی نجوای منفی داشتم که ببین فلانی با تو شروع کرد الان چقدر ایده ال اما تو چی هیچی برای خودت نمیکنی بعد میخوای لاعر بشی ؟؟ نه این روش فایده نداره  اما من خیلی با اطمینان و محکم جوابش میدادم نه خیر من خیلی این راه ها رو رفتم و میدونم ته اش،چی هست به جز برگشت وزن و حرص،و ولع بیشتر و افسر دگی بیشتر  هیچی  برای اون نداره و حالا که دارم براتون کامنت میزارم دوسال گدشته و اون شخص جز افراد دیشب در جمع بود که از برگشت وزن شدید خودش،و حال بدش و اون همه محدودیتهاش،به شدت ناراحت بود و هیچ راهی رو سراغ نداشت به جز رفتن به کارشناس تغدیه ی جدید و درخواست رژیم جدید و اما  برعکس من کلی در حال خوب و لدت و تناسب خیلی بیشتر از اون شخص،و ازادی صد در صد بیشتر ی از اون دارم که بارها به خودم میگفتم چقدر در مسیر درستم و ببین چقدر این راه عالی و کامل هست و چقدر از سطح بالایی به این قضیه نگاه شده که هر کسی هنوز با این متد آشنایی ندارن و بارها دعاگوی استاد عزیزم شدم و برای ایشون آرزوی موفقیتهای بیشتر دارم  .

      پس با علاقه و اشتیاق هر روز گام  برمیدارم تا لاغری دلخواهم رو زودتر ببینم چون انتطارم از خودم تناسب  اندام هست با اشتیاق خوب دنبال میکنم و مینویسم و میدونم که نتیجه میده و انتطارم این هست که من متناسب میشم چون لاعری رو دارم یاد میگیریم چون دارم درست خوردن رو یادمیگیریم و اصلا یادمیگیریم غدا چی هست سیری چیه گرسنگی چی هست و …پس قطعا من به تناسب اندام میرسم و تازه در کنار اون به خیلی چیزهای دیگه  هم میرسم مثل ارامش و شادی و حال خوب  و خود باوری و توانمندی و اعتماد به نفس و … چون انتظارم از خودم با هدفم یکی هست و نتیجه فراتر از حد تصور میشه .

      انتظارم از خودم باید متناسب شدن باشه  چطور ؟:

      *به دنبال راه های انحرافی نرو 

      موفقیتهای خودت رو  مرور کن

      *مهارتهای خودت رو مرور کن 

      *لاغر شدن رو کوچیک کنن و اون رو کار   دست یافتنی و راحتی کن و بگو خیلی آسون هست و بارها بگو چیزی نیست .و بگو خیلی راحت تر از یاد گیری زبان انگلیسی و رانندگی و …. هست .

      من خودم در گذشته کلی هنرها یاد گرفتم مثل اشپزی رانتدگی و گلسازی و کلاسهای کامپوتر و ارایشگری ونقاشی  … پس لاعری هم یکی مثل همین مهارتها و هنرها من به راحتی اون رو یاد میگیریم مثل یاد گرفتن زبان مادری و یا راه رفتن و یا نشست و برخاست من و یا مثل یادگرفتن سواد خواندن و نشستن و … من خیلی راحت اون رو یادمیگیرم حتی از اونها هم راحت تر هست و اما چاق شدن به مراتب سخت تر از لاغری هست من اگر چاق شدم چون استمرار داشتم در چاقی خودم و من اگر ۱۸ سال چاق بودم چون سالها برای اون تلاش کردم و اما حالا خیلی راحت در عرض دو سال دارم متناسب میشم و من فکر کنم الان اضافه وزنم زیاد نباشه شاید در حد ۵ کیلو باشه نمیدونم شایدم عدد دیگه باشه ولی من حدس میزنم در این حد هست  و من بارها به خودم  میگم با با این که چیزی نیست برای منی که سالها عددهای بالا از راه غلط  رو تجربه کردم در حد ۲۰ کیلو و یا ۳۰ کیلو ومن تونستم کم کنم پس این عدد که اصلا رقمی نیست و خیلی راحت هر ماه من یک کیلو کم میکنم و این اصافه وزن رو از دست می دم البته به شرطی که به جسمم فرصت ترمیم بدم و به اندازه بخورم و چیز اضافه ای وارد جسمم نکنم حتی یک لقمه اضافه و هر جا حس کردم سیرم دیگه غدا رو رها کنم در این صورت جسمم عالی خودش رو متناسب میکنه پس در هر وعده  ی عدایی فقط به اندازه نیازم میخورم و با کلی حرف که این عدا رو دوست دارم و  یا دیگه نیست و یا  اسراف نشه و یا  پولش رو دادم و … نباید بیشتر عدا بخورم و گرنه من به تناسب دلخواهم نمیرسم .

      لاغری خیلی راحت و آسان و طبیعی  در بدن من باید  به وجود میاد همانطور که کلی افراد متناسب در اطراف من هست و خیلی راحت و ساده و بدون سختی لاعر  هستن  پس منم باید لاغر بشم و بارها به خودم میگم  لاغر شدن باید در بدن من اتوماتیک به وجود بیاد مثل ضربان قلبم مثل نفس کشیدنم مثل پلک زدنم مثل گردش خونم و اصلا کار عجیب و غریبی نیست من اون رو یاد میگیریم و با تکرار کردن اون اموزشها در بدنم  به صورت اتوماتیک اجرا میشه .

      خداوند خودش در قران گفته من شفا میدم نه دوا پس فراتر از دوا هست  پس خداوند هم در این امر سلامتی  دخالت داره و خواست خداوند سلامتی ما هست و برای این خواست الهی هم که شده ما باید تلاش کنیم تا جسم سلامتی  داشته  باشیم .

      نکته :

      ترس از خوردن رو چطور رفعش کنیم ؟؟ هیچ نعمتی ترس نداره وقتی چیزی منشااش الهی باشه ترسی نداره  استفاده ی اشتباه ما از این نعمتها ترس داره مثلا چاقو یک نعمت هست که کار رو برای ما ساده کرده اما استفاده ی نادرست  اون رو برای ما دردسر ساز کرده  هیچ نعمتی ترس نداره رفتار ما باید درست باشه و این نعمتها باید باعث لدت و شادی ما باشن و این رفتار ما  هست که ترس داره نه مواد غدایی .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faribadeghani1371@gmail.com
      1400/06/09 12:52
      مدت عضویت: 1005 روز
      امتیاز کاربر: 1306 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 426 کلمه

      سلام
      انتظار لاغری هر چقدر مثال بیاریم از کارهایی ک میکنیم صد در صد باور پذیریش بیشتر میشه
      مثلا من باورم اینک الان میخوام ابگوشت درست کنم همه مواد تهیه میکنم نخود و گوشت پیاز و رب و سیب زمینی و ظرف در نهایت ایمان و باور دارم و انتظار دارم ک ابگوشت میشه ن قورمه سبزی
      الانم ک من دارم فایل گوش میدم و مینویسم و تمرین میکنم عمل میکنم ب اینها ک همون مواد اولیه هستم در نهایت انتظار دارم ک این لاعر۶ی میشه باوردارم ک اینهارو انجام میدم ک لاغریه بشه
      من ایمان دارم ک روش های قبل لاغری و کاهش اص۶افه وزن و ب وجود میآوردن اما ماندگار نبودن اما حسرت و غم توش بود ناراحتی بود حال خوب و حس خوب نداش
      باهاش حالم خوب نبود راحت نبود برام عین چی حمله میکردم خودم چندشم میشد
      اما این مسیر عالیه راه درسته چرا چن باهاش حال من حس من خوبه راحتم باهاش دیگه هی هی غذا وزن نمیکنم هی خودم از همه چیز محروم نمیکنم دیگه حیرستی نیس راحتم خیل۶ب راحت
      در نتیجه میبینیم ک لاغری اسانترین کار دنیاست و این تغییرات نیاز ب زمان دارن برا ظهورش من الان دارم تغییرات میبینم گرچه جسمی نیس ولی از درون دارم تغییر میکنم با صبر ب تغییر جسمی هم میرسه من شادم و اینو با هیچ رژیمی عوض نمیکنم دیگه وقتی شام ناهار میشه تنم نمیلرزه نگاه ب بشقاب واین واون نیس
      این همه تغییرات نشان از جی۶ه از اینه ک میشه وقتی این همه دوستان تونستن ماهم میتونیم در روش های قبل وقتی یک رژیم میگرفتم میدونستیم باهاش لاغر میشم حتی بدون تردید شروع میکردیم چن افرادی میدیدم ک با کالری شماری لاغر شدن ما هم میگرفتیم و انتظار داشتیم ک بشه چرا چن اون شده
      تو این روش هم استاد عزیز و این همه دوستان لاغر شدن پس منم دارم کارهایی ک اونا میکنن میکنم پس من میشم قطعا
      ولی روس های قبل ماندگار نبودن هزار حال بد برات میآوردن ب ازای لاغری ولی این روش هزاران ویژگی خوب برات میاره باخودش
      لاغری آسون این همه ادم لاغرن یکیشم من
      یادگیری لاغری اسون مثل یاد گرفتن یک نفری اصلا آشپزی نکرده با تمرین و تکرار میشه آسونه مثل گردگیری ما داریم گرد و غبار افکار و موانع پاک میکنیم هر چ قدر بیشتر پاک کنی بیشتر میبینی نتیجشو
      اسونه زیباست مثل سفر کردن
      آسونه از خیلی چیزها آسونه از کالری شماری ِآسونه
      از ورزش کردن اسونه از شکم رفتن اسونه
      از محرومیت آسونه از نخوردن اسونه از گشنگی کشیدن اسونه
      از غصه خوردن از حسرت از همه اینها اسونه

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار amirali2020110@gmail.com
        1400/07/16 16:44
        مدت عضویت: 1146 روز
        امتیاز کاربر: 9953 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
        محتوای دیدگاه: 409 کلمه

        بنام خدا 

        سلام به دوستان و استاد عطار 

        ایجاد انتظار تز هدفمنون 

        من سالهای زیادی با چاقی مبارزه کردم و روشهای زیادی را استفاده کردم و نتیجه نگرفتم چون انتظار ی از هدفم نداشتم که من لاغر میشم بر عکس ته دلم دوباره من چاق میشم همیشه میگفتم حالا بزار برم مسافرت ویا این عروسی رد بشه من لاغر بشم حالا بعدا میدونم که دوباره چاق میشم چرا این فکرو،میکردم چون انتظار لاغری از خودم نداشتم و در نهایت همیشه چاق می ماندم در همه ی جنبه های زندگی،این صدق می کند .

        اما از وقتی که در سایت تناسب فکری هستم چون اشتیاق دارم و هر روز استمرار دارم و ادامه میدهم با اینکه هنوز کاملا متناسب نشدم اما عجله ای ندارم چون عجله کردن خطرناکه و ما را به مقصد نمی،رسونه مثل قوانین جاده که اگر سرعت بریم خطرناکه .

        انتظار ما،از حرکتمان خیلی مهم است وقتی من مطمئن هستم از،مسیرم که درسته دیگه جای هیچ نگرانی نیست میدانم که تهش لاغریه چه بخوام ،چه نخوام لاغر میشم .

        من چندین سایز کم کردم و،لاغر شدم اما این چند وقتی است که شکمم روی اعصابم است و مرتب روزی چند بار توجه منو به خودش جلب میکنه و من میدونم که این ذهن ناخوداگاه منه که میخواد بیاد وسط و روی مخ من کار کنه اما من به قول استاد که میگه وقتی توجه ات به چاقی خودت افتاد بگو خیلی هم خوبه مگه چشه من درستش میکنم و زود فکرمو یه جا دیگه میبرم و هر روز با وجود همراه بودن چاقی خود ادامه میدم.

        منم مثل یکی از دوستان که نوشته بود به طور خود به خود همه ی روشها را کنار گذاشتم با جرات و هیچ کنجکاوی و جستجو در مورد روشی دیگه انجام ندادم چون باید اطمینان ذهنی برای خودم ایجاد کنم وهر روز با،اشتیاق و احساس خوب روشم را دنبال کنم .

        اگر به خودم استرس و نگرانی وارد کنم به این معنی است که من هنوز به این روش شک دارم و در این صورت نتیجه حاصل نمیشود. پس نباید انحرافی رفت و یا روشهای دیگه را دنبال کرد باید به موفقیت خود توجه کنیم در زندگی مثل رانندگی ،نقاشی ،یاد گرفتن زبان انگلیسی ،خیاطی ،بنایی و خیلی موفقیتهای دیگه که ما داشتیم ..

        لاغر شدن باید کوچک کرد چون خیلی،آسانتر از این کارها می باشد انتظار خود را از کاهش وزن از یک کیلو شروع کنیم و مطمئن باشیم وقتی با قدرت ذهن یک کیلو کم کنیم تا ۸۰ کیلو هم میتونیم کم کنیم .

        لاغر شدن اسانترین کار دنیاسسسسسسسست. 

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          امتیاز کاربر: 5956 سطح ۳: کاربر پیشرفته
          محتوای دیدگاه: 19 کلمه

          سلام و درود
          دیدگاه خود را به اشتباه در پاسخ به دوست دیگری نوشته اید
          لطفا در نوشتن دیدگاه دقت کنید

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Jazab
      1400/06/05 22:08
      مدت عضویت: 958 روز
      امتیاز کاربر: 237 سطح ۱: کاربر مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 569 کلمه

      سلام سلام به استاد معجزه ها و دوستان همراهم در مسیر لاغری من 

      انتظار لاغر شدن در خودمان ایجاد کنیم تا متناسب بشیم 

      دنیا براساس باور که همان انتظار است اتفاقات شرایط زندگی مارو رقم میزند 

      الان در هر شرایط در هر جنبه ای هستیم داریم نتایج باور خودمان میبینیم پس برای تغییرکردن باید باور که همان انتظار از خودمان است رو تغییر بدیم تا شرایط ما تغییر کنید 

      حالا سالها تلاش فیزیکی کردیم شکست خوردیم تا اخر هدایت شدیم به صحیح ترین و مطمعن ترین مسیر که مسیر لاغری با ذهن توسط استاد عطار روشن بنا شده هدایت شدیم حالا باید انتظار مان از خودمان در این مسیر متناسب شدن باشه تا متناسب،بشیم 

      اگه فک کردیم حالا ما همه کار کردیم چند هفته هم خودمان با این مسیر سرگرم میکنیم اگه متناسب شدیم بعد باور میکنیم این مسیرو ادامه میدیم کاملا در اشتباه هستیم چون ذهن گول نمیخوره 

      اگه فک کردیم حالا من که لاغر نمیشم بزار فایل ها ببینم بنویسم شاید معجزه شد کاملا در اشتباه هستیم چون باور ما این است که من متناسب نمیشم حالا شانس بیارم این فایل معجزه کنه و قدرت از خودمان میگیریم میدیم به فایل و این کاملا اشتباه است شکست میخوریم 

      اگه میترسیم هنوز از خوردن اگه عجله داریم اگه همش داریم وزن میکنیم ببینیم ترازو چه عددی نشان میده یا با یک حرف که فلانی چه چاق شدی فوری ناامید میشیم یعنی انتظارمان از خودمان چاق شدن است و انتظار لاغر شدن نداریم مطمعن نیستیم از مسیر خودمان و این نشان میده هنوز ما انتظار لاغر شدن نداریم و باز شکست میخوریم 

      پس انتظار لاغر شدن در خودمان ایجاد کنیم تا متناسب،بشیم 

      حالا چگونه انتظار لاغر،شدن در خودمان ایجاد کنیم 

      1. دست از جستجو در مورد روش ها دیگه درباره لاغری برداریم و یک روش انتخاب کنیم و ادامه بدیم و اگه شک داریم بریم بقیه دوره ها رو امتحان کنیم وقتی به اطمینان قلبی رسیدیم به این مسیر برگردیم و ادامه بدیم و بقیه مسیر ها و روش ها دور بریزیم من دارم تجربه خودم میگم وقتی من هدایت شدم به این مسیر به طور خودکار دیگه کاملا دست کشیدم از بقیه مسیرها 
      2. به توانایی مهارت خویش توجه کنیم و لاغر شدنم یک نوع هنر مهارت بدونیم که یاد میگیریم ما خیلی هنر ها و مهارت ها تو زندگی یاد گرفتیم من اینجا مهارت ها خودم میگم                پته بافی ،دسبند درست کردن،حسابداری،زبان انگلیسی ،رقصیدن،اشپزی کردن، سوزن انسلین زدن ،خواندن ،نوشتن، کار با گوشی،ارایشگری،همه اینها من یاد گرفتم پس لاغر شدنم یاد میگیرم  لاغر شدن هم مث همین هنر هاست تازه راحت تر از این هنر ها است وقتی من این همه مهارت یاد گرفتم پس لاغر شدنم یاد میگیرم این که چیزی نیست وقتی این همه افراد متناسب شدن پس منم میتونم متناسب بشم  این که چیزی نیست 
      3. و لاغر شدن در ذهن خودمان کوچیک کنیم تا میتونیم با دیدن افراد متناسب بگیم وقتی این فرد متناسب شده منم میتونم اینکه چیزی نیست یگیم با خودمان من میخوام یک کیلو کم کنم کلا یک کیلو تا برای ذهن راحت ساده بشه و انتظار لاغر شدن در خودمان به وجود بیاریم 

      اگه ما با علاقه ارامش اطمینان داریم مسیر طی میکنیم بعنی انتظار لاغر شدن داریم و اگه بخواهیم بفهمیم انتظار لاغر شدن داریم یا نهه نگاهی به احساس مان کنیم و اگه داریم با ارامش خیال راحت علاقه احساس خوب داریم پیش میریم در این مسیر یعنی انتظار لاغر شدن داریم و لاغر خواهیم شد و تاابد لاغر خواهیم ماند 

      شاد موفق پیروز،باشید دوستان هم مسیرم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار من میتوانم
      1400/06/04 03:52
      مدت عضویت: 1503 روز
      امتیاز کاربر: 8598 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 637 کلمه

      سلام سلام 🤩

                            انتظار لاغری داشتن 

      انتظار برای من دو معنی میده 

      اولی صبر کردن برای رسیدن به هدفی 

      دومی که فکر میکنم بیشتر مربوط هست به موضوع امروز ، توقع داشتن نسبت به تجربه کردن چیزی هست.

      توقع داشتن ، انتظار داشتن ، باور کردن همه ی اینها کار بسیار آسانی هستند در عین حال که خیلی هم پیچیده هستند.

      چون همین که مطمئن بشی که میتونی تغییر کنی و متناسب بشی، حتما میتونی و حتما میشه پس تا اینجا آسون بود اما اینکه چطوری و از چه مسیری قراره به هدفت برسی بخش پیچیده ی این ماجراست..

      به لطف خدا ما بخش پیچیده رو حل کردیم و راه و مسیر رو پیدا کردیم ، مونده بخش آسونه که برای اون باید از همین الان خودت رو همونی بدونی که میخواهی بهش برسی..با اطمینان هرکاری که منتظر بودی لاغر بشی بعد انجام بدی رو الان انجام بده..

      مثلا من خودم خیلی دوست داشتم وقتی که لاغر میشم موهایم رو کوتاه کنم و چون باور کردم که من همین الان متناسب هستم پس میرم و این کار رو انجام میدم.

      انتظار لاغری داشتن از نظر من یعنی اینکه مطمئن باشی همین الان متناسب هستی و طبق اون سیستم زندگی کنی ، ذهن ناخودآگاه چشم نداره و دسترسیش به اطلاعات پیرامون صرفا بر اساس احساس ما انجام میشه.

      گاهی چشم هایم رو میبندم و توجه به احساسم میکنم و میگم ببین ذهنت الان شرایط تو رو این احساس میدونه.این کار باعث میشه کمی درک کنم نحوه کار ذهن ناخودآگاه رو و اون موقع شرایط زندگیم برای من منطقی میشه که با این افکار این زندگی حقه منه ..

      فایل تصویری:

      لذت بردن از مسیر 

      من الان با تمام قلبم درک میکنم که چه قدر لذت بردن موضوع مهمی هستش..

      در مسیر لاغری با ذهن بارها دیدم که اشتیاقم برای طی کردن این مسیر صبح منو از خواب بیدار کرده..

      در بین تمام شلوغی هایی که داشتم همیشه وقتی باز کردم تا در جمع افراد سرزمین لاغرها حضور پیدا کنم

      و واقعا نتیجه تغییر میکنه و خیلی بهتر میشه وقتی از مسیرت لذت میبری..

      عشقت اینه که فایل گوش بدی ، تمرین بنویسی و ادامه بدی چون حالت خوبه وقتی روزت رو با این مطالب میگذرونی ..

      نتیجه فراتر از حد انتظار است.

      من داشتم چند سری سخنرانی گوش میدادم درباره ی مدارها و قانون جذب و غیره نزدیک ۴ یا ۵ ساعت بود بعدش گفتم من که همه ی این ها رو میدونستم !!

      خیلی فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که تاثیر لاغری با ذهن بوده با اینکه هیچ وقت از این مطالب حرفی زده نشده ولی وقتی زیرساخت های باورهای من درست شده من خود به خود در سطح درک بالاتری قرار گرفتم و وجود من آگاه تر شده ..

      من امروز تحلیل متفاوتی از زندگیم دارم نسبت به چند سال قبل و واقعا میگم خداروشکر که چاقی این مزیت رو داشت که باعث آشنایی من با این مطالب بشه و بزرگترین نقطه ضعف من ، باعث بشه زندگی من تغییر کنه و سمت و سوی قشنگی به خودش بگیره.

      لاغر شدن از هرکاری راحت تر است .

      لاغر شدن به این دلیل خیلی راحت است که جز طبیعت جسم است.

      مگر من برای پلک زدن زحمت میکشم؟! 

      آیا از پلک زدن خسته میشوم؟!

      خیر، چونکه تحت فرمان ناخودآگاه انجام میشود.

      و من هیچ سختی متحمل نمیشوم.

      لاغری وظیفه و حالت اصلی جسم من است..

      چونکه با رفتارهای خیلی اشتباهم، من اضافه وزن محدودی پیدا کردم اما بدنم حجم بسیار بسیار زیادی از مواد را دفع کرده است ..پس در واقع من برای چاقی جنگیده ام و با بدنم مخالفت کردم..

      برای همین هم هست که رفع موانع خود به خود باعث لاغری میشود ..

      یعنی خودت برو کنار بذار جسمت درست میکنه همه چیزو.

      انتظار لاغری داشتن یعنی اعتماد و احترام به سیستمی که خداوند منظم و طبق قاعده آفریده است ..

      و چاقی طبق سیستم خداوند نیست ..

      بلکه یک ناهماهنگی و باگ در جسم ماست..

      از این لحظه انتظارتان از خودتان ، متناسب شدن باشد .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 15 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1400/05/18 10:27
      مدت عضویت: 1567 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 701 کلمه

      سلام🙂

      باز هم موضوع انتظار لاغری…

      مهمترین باوری که در مسیر لاغر شدن باید در خودمون ایجاد کنیم چون همه ما در این باور مشکل داریم اگه مشکل نداشتیم که الان لاغر بودیم اتفاقا همه ما انتظار چاق شدن و چاقتر شدن داریم و اگه یه زمانی مقداری هم از سایز و وزن ما کم بشه اون رو به خودمون نسبت نمیدیم بلکه به برنامه غذایی یا افزایش فعالیت یا بیماری یا مصرف دارو ودمنوش ربط میدیم یعنی ما این قدرت رو به همه چی میدیم جز خودمون….

      در ذهن ما افراد چاق همه چی قدرت چاق کردن یا لاغر کردن ما رو داره ولی خودمون نه….

      اینم خودش فرافکنی هست یعنی ما حاضر نیستیم مسئولیت چاقیمون رو به عهده بگیریم و اونو گردن ژنتیک و نحوه خلقت و خواست خدا و بیماری و دارو ….میندازیم و تازمانی که این مسئولیت رو نپذیریم کاری هم نمیتونیم براش بکنیم و همینطور چاق و چاقتر میشیم

      وقتی با موضوع لاغری با ذهن آشنا میشیم اولین موضوع متفاوتی که میشنویم همین علت چاقی هست و راه برطرف کردنش که ذهن هست …هیچ جایی تاقبل از این سایت ما نشنیدیم که علت چاقی خود ما هستیم ذهنمونه و اگه میخوای لاغر بشی باید اون رو ابتدا در ذهنت درست کنی باید ذهن چاقت رو تغییر بدی و این کار فقط از طریق آموزش دیدنه

      با آموزش هست که ما یادمیگیریم تناسب ذات و طبیعت ما است و اتفاقا خواست خدا برای ما وتمام آدمها تناسب و سلامتی هست و این خود ما هستیم که از نعمتها به شیوه نادرست استفاده کردیم و حالا نتیجه شده این….

      با آموزش هست که ما یاد میگیریم که رفتار غذایی اشتباه و مکرر ما باعث ایجاد اضافه وزن در ما شده

      با آموزش هست که ما میفهمیم علت این رفتارهای اشتباه ناخودآگاه که بصورت عادت تکرارش میکنیم دستورات مغزی ما است که تحت کنترل اراده ما نیست که اونم خودمون دستکاری کردیم وگرنه از بدو تولد که دستورات مغز همه ما درست وعالی بوده

      با آموزش هست که ما یادمیگیریم یه سری باور و فرمول اشتباه در ذهنمون ذخیره کردیم که تصویر چاقی از ما درست کردن و مغز ما فقط تمام تلاشش رو میکنه که جسم ما رو به اون تصویر ذهنی برسونه…

      با آموزش هست که ما یادمیگیریم آنچه در ذهن ما به عنوان فرمول ذخیره شده حاصل دیده ها و شنیده های ما از کودکی هست که ما ناآگاهانه وارد مغزمون کردیم و یه ذهن چاق رو برای خودمون ساختیم

      با آموزش هست که میفهمیم چرا و چطور چاق شدیم و اونوقت با برگشت از همون مسیر میتونیم لاغر بشیم و نیازی به هیچ محدودیت و رنجی نیست

      با آموزش هست که ما یادمیگیریم فقط کافیه موانع رو برداریم اونوقت تناسب به زیبایی و سادگی در جسم ما جاری میشه…

      یکی از همین موانع انتظار چاقی هست و ما باید با با آموزش این انتظار رو به لاغری تغییر بدیم چطور؟؟؟؟

      ۱_ایمان داشته باشیم به این روش و چشم بپوشیم از سایر روشهای لاغری 

      ۲_تواناییها و مهارتها و موفقیتهامون رو به یاد بیاریم و بپذیریم که ما انسان توانمند و با اراده و شجاعی هستیم اگه اینهمه کار رو انجام دادیم پس لاغری رو هم میتونیم بدست بیاریم چون همه چی آموزشه لاغری هم آموزشیه

      ۳_لاغری رو کوچیک و آسون و دست یافتنی کنیم برای خودمون 

      اگه یه کیلو رو میتونیم با آموزش کم کنیم صد کیلو رو هم میتونیم

      اگه اینهمه آدم لاغر در دنیا هست ما هم میتونیم لاغر باشیم

      اگه همه این غذاها در دسترس آدمهای متناسب هست و اونا دارن ازش استفاده میکنن و لاغر هستن پس برای ما هم همینطوره فرقی نداره

      اگه جسم ما از سایر روشها تونسته وزن و سایز کم کنه از این روش صحیح که اتفاقا راحت تر و آسونتر میتونه کم کنه پس جسم ما مشکلی نداره

      اگه ژنها تحت تاثیر محیط میتونن روشن یا خاموش بشن پس آموزش که بخشی از محیط هست به راحتی میتونه ژن چاقی ما رو غیر فعال کنه و ژن تناسب رو فعال کنه

      اگه انتظار لاغری در ما شکل بگیره با شور و اشتیاق و احساس خوب آموزشها رو ادامه میدیم و تمرینات رو انجام میدیم نه از سر تکلیف نه از سر شک و تردید که حالا اینم انجام بدم ببینم چی میشه نه از سر حسرت ،نه از سر اجبار، ،بلکه از روی ایمان و احساس خوب و احساس لیاقت و توانمندی و اعتماد به نفس و لذت یادگیری….👌👌👌👌

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 15 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار من میتوانم
        1400/06/04 12:27
        مدت عضویت: 1503 روز
        امتیاز کاربر: 8598 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
        همیاری
        محتوای دیدگاه: 146 کلمه

        با سلام دوست خوبم ، ممنونم از اینکه نظرات قشنگ به اشتراک میذارید.

        این جمله در نوشته ی شما برای من خیلی جالب بود و میخوان من هم نظرم رو بنویسم: 

        “در ذهن ما افراد چاق همه چی قدرت چاق کردن یا لاغر کردن ما رو داره ولی خودمون نه ”

        در زمان چاقی من به حدی از باورهای اشتباه رسیده بودم که بارها میگفتم : من هوا هم بخورم چاق میشم.

        یعنی هوایی که وارد ریه های من میشه هم میتونست روی جسم من تاثیر بگذاره اونم تاثیر منفی..

        خوب این یعنی دقیقا انتظار چاقی داشتن ..

        نکته ی امیدوار کننده این هستش که وقتی من تونستم انتظار چاقی داشته باشم و بهش رسیدم پس حتما میتونم که انتظار لاغری هم خیلی عالی در ذهنم ایجاد کنم و بهش برسم.شاهد و اثبات این هم استاد و دوستان شگفتی سازمون هستند که تونستند خیلی عالی انتظار رو ایجاد کنند و ادامه بدهند.

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار maryamkhazaie0000@gmail.com
      1400/05/02 18:22
      مدت عضویت: 1175 روز
      امتیاز کاربر: 458 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 260 کلمه

      بنام خداوند بخشنده و مهربان سلام ب استاد عزیزم و دوستان همراه گام ۵۴انتظار لاغری در خود ایجاد کنیم ،متن قبل از فایل رو ک داشتم می خوندم ی لحظه اون تیکه از قسمتی ک در دوازده فایل توضیح میدید اگه اشتباه نکنم فایل چهارمه ک میگید شما با قدرت ذهن خودتون می خواید لاغر بشید ن با قدرت ذهن کسی دیگه ای،والله من اصلا تا این لحظه انتظار لاغری نداشته ام من فک میکنم فقط با دوره پولی ک اصولیه لاغر میشیم ولی این فایل نظرمو عوض کرد

      از صبحه دارم با خودم میگم لاغری چیزی ک نیست این همه آدم لاغر هست منم مث یکی از اینا خدا رو شکر من دیگه روش هایی دیگه رو بوسیدم کنار گذاشتم و ب این اطمینان رسیدم ک فقط و فقط با روش ذهنی می تونم نتیجه بگیرم روش هایی قبلی فقط مقطعیه ،من توی این مسیر ک بودام چاق شدم و چند تا عروسی هم در پیش داریم چند روز پیش خواهرم میگف ی کم رژیم بگیر تا لباسای قبلیت اندازت بشه ی لحظه ک بهش فک کردم گفتم اصلا نمی تونم اخرش چی میشه دوباره بر میگرده کار بیهوده ایه دوس ندارم برم لباس سایز بزرگترم بگیرم حسم بد میشه تصمیم گرفتم نرم نمی دونم درسته کارم یا نه نرم بهتره تا  ی گن تنگ بپوشم ک نمی تونم تو لباسم تکون بخورم ،حسم اصلا بد نیست ک نمی خوام عروسی برم چون میدونم این چاق شدن ی جایی ایست میکنه و ب مرور شروع میکنم ب لاغر شدن خدا رو شکر میکنم ک در این مسیرم خدایا شکرت .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار zary.ahmadi
      1400/04/02 18:06
      مدت عضویت: 1341 روز
      امتیاز کاربر: 10007 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 1,043 کلمه

      گام ۵۴

      سلام:انتظار لاغری را در خود ایجاد کنیم

      طی سالها که برای مقدار اضافه وزنم راه و روش‌های متفاوتی را انجام می دادم و به نتیجه نمی رسیدم انتظار لاغری در من سخت و ناتوان بود؟چرا ؟چون هر روشی را که می رفتم نهایتش اضافه وزن سر جاش بود و این تلاش های بی نتیجه در من باور ایجاد شده بود که لاغری کار آسان و ساده ای نیست و فکر می کردم همینه یعنی مدام باید در تکرار کردن رژیم و ورزش باشم مدام  باید در محرومیت و محدودیت باشم. مدام  باید از خوردن ترس داشته باشم و این بایدها باعث آزار روح و روان و از جمله خستگی جسم می شد و هیچگاه به وزن دلخواه خود نمی رسیدیم 

      کلید ابن معمای سخت و طاقت فرسا جای دیگری بود!!کجا!!؟؟؟در ذهن ما !!!سوراخ کلید گم شده در ذهن من بود و الان که خوش شانس بودم و پیداش کردم باید حرکت کنم !!چگونه!!؟؟

      با آموختن 

      تمرین کردن

      با اشتیاق 

      با آموختن ؟؟چطوری؟؟

      به وسیله ذهن .کلید اصلی در ذهن ماست 

      تمرین کردن باعث می شود با آموزش هایی که می بینیم تغییرات ذهنی در ما ایجاد می شود و تغییرات تبدیل به باور و باور باعث تغییر رفتار در ما می شود و باز تغییر رفتار یواش یواش بر اثر تکرار جزوه عادت ما می شود .نتیجه!!تغییر در جسم ما خواهد درخشید !وزن ایده ال 

      اموزش ها چی هستن ؟

      خواندن متن قبل از گوش کردن فایل 

      گوش کردن فایل 

      خواندن مطالب دوستان 

      و نوشتن دیدگاه

      شناخت موانع مثل :ترک عادتهای اشتباه مثلا از خوردن برای وقت بیکاری استفاده نشود  

      از خوردن برای دورهمی و سرگرمی استفاده نشود 

      از خوردن برای آرام شدن خشم استفاده نشود 

      مشخص نکردن زمان مشخص برای خوردن —مثلا چون صبح هست باید صبحانه خورد و یا ظهر هست  باید نهار خورد ‌شب باید شام خورد 

      دریافت گرسنگی و سیری -زمانی که گرسنه شدی انتخاب کن یعنی انتخابگر باشیم 

      همه اینها موانع هستند که وقتی درست و دقیق شناسایی شوند راحت ترک می شوند .ترک موانع به معنی انتظار لاغری از خود 

      نشانه های انتظار ما از خودمون چیست؟احساس خوب 

      اشتیاق

      ارامش 

      اطمینان

      وقنی تصیمیم ما قاطع باشد انتظار ما متناسب شدن است وقتی اطمینان داشته باشیم و در مسیر درست قراربگیریم فراتر تر ا آنچه انتظار داریم نتیجه می گیریم مثل سلامتی. آرامش. خودباوری. اعتماد به نفس. روابط خوب و….

      چگونه اطمینان ذهنی بوجود بیاریم؟همش دنبال روش های دیگه نباشیم 

      همه این تغییرات چگونه ایجاد می شود ؟بر اثر اموزشهایی که توسط اسناد آموزش داده می شود و تمریناتی که انجام می دهیم و باید استمرار داشته باشیم و عجله نکنیم و ادامه دهیم 

      یکی از موانعی که تا حالا به آن توجه نکرده بودم انتظار لاغری را در خود ایجاد کنیم !!چگونه؟باید اونون ناباوری که در ناخودآگاه ماست توسط تمرینات و آموزش ها ی استاد تغییر بدهیم تا از توجه چاقی به لاغری تبدیل شود تمام سالها که زحمات ما بی نتیجه بود چون انتظار چاقی در ناخودآگاه ما بر اثر نتایجی که درست به انجام نمی رسیده نهادینه شده و اکنون با آموزش ها و همت خودمون و درک مطالب باید انتظار چاقی به انتظار لاغری تبدیل شود. چگونه ؟وقتی احساس خوب داشته باشیم اگر موقع خوردن حس بد داشته باشیم یعنی هنوز انتظار چاقی از خود داریم اما وقتی با احساس خوب دنبال کنیم و با اطمینان این روش را دنبال کنیم و بخوانیم -بنویسیم-گوش کنیم و اگر همرا با استرس و نگرانی باشد یعنی هنوز در مسیر درست نبستیم

      فرض کنیم برنامه ریزی کردیم بریم سفر ،هدف ا. سفر چیست ؟لذت بردن از زندگی 

      تغییر تنوع برای روح و جسم

      افزودن آگاهی در زمینه های مختلف که در طی سفر می بینیم و می شنویم 

      دیدن جاهای دیدنی و با صفای طبیعت 

      و وقتی وارد جاده می شویم از مسیر لذت می ببریم در بین راه استراحت هم می کنیم و مهمترین موضوع انتظار رسیدن به مقصد است .لاغری با ذهن هم همینه

      هدف از لاغری چیست؟ لذت بردن از جسم متناسب 

      فکر متناسب 

      لذت بردن از سلامتی

      لذت بردن از پوشیدن لباسهای زیبا

      لذت از خوردن غذا بدون ترس

      لذت زندگی بدون دلهره و نگرانی از چاقی

      برای رسیدن به این باورها باید چه کرد؟تمرین. تکرار. 

      تکرار تمرین زمان لازم دارد تا محدودیت ها متوقف شود 

      زمان لازم دارد تا عادت های خوب جایگزین عادتهای بد بشود

      زمان لازم داریم تا به اوج خودباوری برسیم

      این زمان‌ها را چگونه بدست می آوریم ؟عجله نکنیم و زمان تعیین نکنیم فقط تمرین و ادامه دادن باعث می شه مهارت پیدا کنیم و عادت ما می شود و دهن نا خودآگاه کارها را انجام می دهد و مثل عادتهای دیگه به موقع و صیحیح انجام می دهد وبا  انجام این مراحل انتظار لاغری در ما ایجاد می شود لاغری حق طبیعی ماست من لایق رسیدن به وزن ایده الم هستم 

      ‌و لاغر شدن را تا می توانیم باید در ذهن خود کوچک کنیم روزی ۱۰گرم می خوام لاغر کنم .اصلا هیچی نیست ،خیلی راحت و آسون است در مقایسه با مهار نهایی که تا حالا آموختیم مثل حرف زدن به زبان انگلیسی خیلی هم سخت تر است 

      خدا را شکر که در این مسیر قرار گرفتم 

      اما موقعی که احساس بد موقع خوردن نداریم 

      موقعی که استرس و اضطراب موقع خوردن نداشته باشیم و اشتیاق و علاقه در انجام تمرینات داریم  استرس و اصطراب قبلی را نداریم یعنی در مسیر درستی قرار گرفتیم

      چکونه می شود انتظار رازخودمون متناسب شدن کرد؟

      بیراهه نریم

      اعتماد کنیم و دنبال روش های دیگه نباشیم

      هر متناسبی را دیدیم سوال نکنیم چکار کردی لاغر شدی چه روشی داری و…. دنبال چه بخورم و چی نخورم مباشیم

      به توانایها و مهارتهایی که داریم توجه کنیم مثل هنر خیاطی  و غیره 

      به اراده و همتی که داریم توجه کنیم که سالها راه را اشتباه داشتیم و تحت هیچ شرایطی تسلیم نشدبم و همچنان راه اشتباه را می رفتیم به امید رسیدن به مقصد 

      اموختن زبان دیگه، که یادگیری اینها به مراتب سخت تر از زبان لاغری است البته لاغری هم یک هنر است ومن فکر می کنم زیباترین هنر هنر لاغری است با یادگیری این هنر چه اتفاق‌هایی لذت بخش می افتد :مثل سلامتی که باز خودش کلی مزایا دارد .

      تناسب اندام که باز خودش کلی مزایا دارد 

      اعتماد به نفس 

      خودباوری….

      نا می تونیم باید لاغری را در ذهن خود کوچک کنیم ،طبیعی کنیم تا راحت و آسان دست یافتنی باشد باید بدونیم که لاغری اصلا سخت و رنج اور نیست خیلی هم باصفایت و واقعا داریم حال می کنیم باید مرتب با خود در تکرار باشیم که لاغری بسیار راحت و آسان است از این ساعت انتظارم از خودم متناسب شدن است و لاغری را در ذهنم کوچک می کنم

       خدا را هزاران بار شکر

      استاد سپاسگزارم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار متناسب موفق
      1400/04/02 00:25
      مدت عضویت: 1119 روز
      امتیاز کاربر: 13014 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 814 کلمه

      گام ۵۴ انتظار لاغری در خود ایجاد کنیم 

      به نام خدا 🌺🌺🌺

      وقتی باور کردیم که می توانیم در این مسیر لاغر شویم انتظار لاغری هم در ما ایجاد می‌شود .

      و مساله ی خیلی مهم چرا وزنی که به سختی کم میکنیم به راحتی برمیگردد دز مسیر لاغری باذهن نتیجه میگیریم که برای لاغر شدن احتیاج به رنج و سختی روش‌های مختلف نیست کافیه موانع آن را از ذهن خود پاک کنیم به مرور باورها و عادت های اشتباه که مانع لاغر شدن ما می شوند را پیدا میکنیم .

      ✅از تاثیرگذارترین موانع نداشتن انتظار لاغری از خودمان است مانعی که به راحتی توانسته از تمام تلاش ما  برای لاغر شدن در طی سال‌های قبل را به شکست منجر  کند.

       همه ما هر وقت رژیم می گرفتیم سختی و رنج زیادی می کشیدیم و ورزش‌های طولانی، شب گرسنه  خوابیدن های مداوم…..

       ولی همیشه در فکر و ذهن ما یک نگرانی و ترس بود که وزنی که کم کرده ام را چگونه نگه دارم هنگام تناسب  خودمان هم لذت نمی بردیم و مرتب کابوس چاقی ما را رها نمی کرد.

       انتظار ما از خودمان چاقی بود آیا گارسون جهان هستی به کسی که سفارش چاقی داده است و منتظر است جزء چاقی چه چیز رو به ارمغان می آورد.

      ✅ مانع انتظار چاقی در ذهن یکی از مهمترین موانع ذهنی در لاغر شدن است که برای عبور از آن جز با تمرین استمرار امکان پذیر نخواهد بود.

       بارها قصدکردیم از شهری به شهر مقصد برویم مسیر را با اطمینان و درست انتخاب کرده‌ایم و با لذت ادامه می‌دهیم مسیرهای دیگر هم فرقی نمی‌کند باید مسیر درست باشد و با لذت حرکت کرد.

       ما اینکه اینجایعنی کانال تناسب فکری هستیم یعنی هنوز رویای لاغری داریم بعد از رسیدن به هدفمان دست بردار نیستیم این عین شجاعت است .

      ⛔در مسیر اشتباه هر وقت که به سرعت حرکت کنی به مقصد نمیرسی فقط چند وقتی از مبدا خودمان دور می شویم حرکت در مسیری که اشتباهه باعث میشه انسان عصبی بشه همواره بترسه که دوباره اشتباه بکنه و دیگه قصدحرکت نمی کنه که مبادا اشتباه کنه و اعتماد به نفسش بیشتر خدشه دار بشود.

      فقط انسانهای با اراده و شجاع رویای لاغری دارند ناامید نمی شوند و دوباره حرکت می‌کند تا به مسیر درست هدایت بشود مسیر درست باشه چه با سرعت حرکت کنیم چه پیاده چه با ماشین چه با هواپیما ..‌‌.آخرش می رسیم.

       فقط در این مسیر نباید به خودمان سختی بدهیم باید از همان لحظه حرکت با شادی و لذت باشد بعضی ها انقدر تند می‌روند که به شهر مقصد برسد و آنجا لذت ببرند در صورتی که باید از مسیر راه لذت برد و با آرامش و اطمینان حرکت کرد و حتی از بیابان‌های مسیر هم لذت برد.

       مسیر لاغری با ذهن هم همینطوره انصافاً لیدر ما انسان دست و دلبازی است و نمی گذرد که به ما در این مسیربد بگذرد این مسیر سراسر لذت و آرامش است .

       از سه ماه پیش به شروع کردم خودم را متناسب می دیدم و انتظار تناسب داشتم .

      در قانون های جاده عجله  کردن خطرناکه مثل مسیر لاغری‌باذهن عجله خطرناک است.

       پس انتظارت از حرکت خودت خیلی مهمه وقتی شما مطمئن هستی که در مسیر درست هستی دیگه نباید شک و تردید داشته باشیم ورژیم های دیگر را بزاریم کنار.

      🔴 ذهن ما باید اطمینان پیدا کنه که این مسیر درسته .

      حالا وقتی انتظار من از این مسیر لاغرییه نتیجه اش اینکه ما با اشتیاق و حال خوب فایل ها را گوش می دهیم .نه ازروی ترس و نگرانی .

      وقتی انتظارت از مسیری که انتخاب کردی لاغر شدن هر روز با حال خوب احساس خوب و اطمینانه.

      ⛔ اگر با ترس استرسه شما هنوز به این مسیر اطمینان نداری 🔴ذهنمان گول نمی خورد باید تصمیمات قاطع باشد.

       اگر آرامش و اشتیاق داری و مطمئن هستی که در مسیر درست هستی معجزه میشه یعنی نتیجه فراتر از آن چیزی که فکر میکنید میشه .

      ✅چطور میتوانیم انتظارمان را از خودمان لاغری  کنیم

      ❇ انحرافی نرو دنبال مطالب متفرقه نرو

       ❇ موفقیت های خود را در زندگی به یاد بیاورد.

      ✴ لاغر شدن یک مهارته لاغر شدن را کوچک کنید یک امر کاملاً طبیعی وچیزعجیب و غریب نیست.

       هر وقت فکر کردی که سخته و من نمی توانم سریع توی ذهنت کوچیکش کن بگو چیزی نیست که لاغری هم خیلی راحت تر از زبان انگلیسی _

      راحت تراز زبان دوم راحت تر از آموزش گیتار

       لاغری آسان است چاق شدن به مراتب سخت تره .

      سال‌ها تلاش کردیم که به این وزن برسیم ولی در مسیر لاغری خیلی زودتر به این مهارت می رسیم.

      به  اضافه وزن فکر نکن به یک کیلو فکر کنم اگر تونستی یک کیلو بازی کم کنی دیگه شاید از ۸۰ کیلو هم بگذرد .

      از این به بعد از خودتون انتظار عالی لاغر شدن داشته باشید لاغری را برای خودمان کوچک کنیم ما باید برای خودمان نمونه باشیم .

      یک مقدار باید بیشتر خداوندرو همراه خودمان بدانیم 

      در آیات آمده که خداوند شفا میدهد.

       خواسته الهی خداوند بر سلامتی است.

      چطورترس از چاقی نداشته باشیم ؟هرچیزی نعمته هیچ نعمتی ترس نداره رفتار ما ترس داره وقتی رفتار درست باشه نمی‌ترسی وقتی رفتار اشتباهه میترسیم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 15 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار s.mohammadi8195
      1400/03/26 14:37
      مدت عضویت: 1406 روز
      امتیاز کاربر: 6727 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 240 کلمه

      سلام بر استاد و دوستان عزیزم

      این موضوع که  با اینکه میدونیم استاد ما خودش سالها چاق بوده و مشکلات چاقها رو میدونه وخودش هم با مسیر لاغری با ذهن نتیجه گرفته و عکس و فیلم و فایلهای صوتی و نوشتاری شگفت انگیزان لاغری با ذهن هستش و هم به استاد ایمان دارم و مطالب آموزنده اش و هم به خودم و توانمندیم. پس چرا هر روز با اینکه میدونم همه چی درسته و با قدرت ذهن میشه نتیجه گرفت چرا نیروی درونیم که سالهای سال در کلاسهای مختلف کمکم میکرد و نتیجه میگرفتم اینجا هی بهونه میگیره وآن رغبت قبلی رو نداره. 

      تا اینکه الان فکری اومد ذهنم و جوابش رو گرفتم . و اون اینکه ما طی این سالها هر مهارت میخواستیم یاد بگیریم حضوری بوده و مجازی نبوده و ذهن ما هم نزدیک به سی و اندی سال هست که اینجوری پیش رفته و الان هرچی میخایم بهش اطلاعات بدیم انگار با بی میلی میپذیره و همراهیمون نمیکنه و اگه بتونید یه تمرینی بهمون بدین که روی این مانع ذهنی کارکنیم که به ذهنمان آموزش بدیم که مجازی بهتره خستگی نداره تو خونه خودت جای خنک راحت هستی یادمیگیری ممنون میشیم؟

      آخه قبلن که بچه ها هم مدرسه میرفتند هم بهتر درس میخواندند و بهتر تمریناتشون رو حل میکردن  الان که اینترنتی شده انگار سختشون هست درس بخوانند و من فکر میکنم ما بزرگترها هم به این معضل دچارشدیم. و این روند کار ما رو سخت و کند میکنه .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5956 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 47 کلمه

        سلام دوست عزیز
        به موضوع بسیار مهمی اشاره کردید
        اینکه در ذهن ما آموزش و یادگیری به صورت حضوری تعریف شده
        ضمنا خودتون تمرین خوبی رو اجرا کردید
        اینکه از مزایای آموزش غیرحضوری نوشتید
        سعی کنید مزایای بیشتری پیدا کنید به این شکل اشتیاق و اطمینان شما به آموزش غیرحضوری بیشتر میشه

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 5 از 1 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار s.mohammadi8195
          1400/04/26 21:30
          مدت عضویت: 1406 روز
          امتیاز کاربر: 6727 سطح ۳: کاربر پیشرفته
          محتوای دیدگاه: 37 کلمه

          سلام استاد عزیز.  وقت به خیر

          از اینکه پاسخ سوال منو دادید بی نهایت سپاسگزارم .

          ببخشید تازه پیامتون رو خوندم . چون نمیدونستم کدوم قسمت جواب پاسختون رو ببینم . الان جیمیلم رو چک کردم متوجه شدم .

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار angelikian4040@gmail.com
      1400/03/20 17:58
      مدت عضویت: 1042 روز
      امتیاز کاربر: 210 سطح ۱: کاربر مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 590 کلمه

      ما در زندگی از زمان بچگی تا الان هر لحظه در حال آموختن یک مهارت هستیم زندگی خودمون رو مرور کنیم مشاهده میکنیم که تا امروز چیزهایی رو یاد گرفتیم که هرگز فکرش رو نمی کردیم اصلا قادر به یادگیری باشیم و همه اینها ثابت میکنه که ما انسانهای توانمندی هستیم و قادر به انجام هر کاری هستیم پیشرفتهای انسان در زمینه های مختلف گواه این ادعا ست همین گوشی که دست هر کدوم از ما هست آیا در مخیله انسانهای گذشته می گنجید که  روزی خواهد رسید که با یک گوشی به ظاهر ساده ما این همه کار بتونیم انجام بدیم مهم نیست که مخترع گوشی کی بوده مهم اینه که همه ما مثل هم هستیم من از توانایی حرف میزنم که خداوند درون تک تک وجود ما انسانها قرار داده اصلا مهم نیست که از چه نژاد و مذهبی باشیم یا در کدوم کشور زندگی کنیم شاید تا الان نتونستیم و نخواستیم این قدرت درونی رو بشناسیم ولی لاغری با ذهن قبل از هرچیز به ما آموزش داد اول وجود خودمون رو بشناسیم و بدانیم همه چیز در درون ماست در صورتیکه سالها ما بیرون دنبال این توانایی می گشتیم تمام روشهای لاغری تا همین حالا فقط به جسم توجه کردن و جسم رو تحت فشار قرار دادن با رژیم و محرومیت ما عزت نفس خودمون رو از بین بردیم به خودمون ثابت کردیم ما افراد چاق ارزش خوردن موادغذایی خوب رو نداریم باید همیشه محروم باشیم ما پر از حرص و ولع هستیم هیچ چیزی چشم ما رو پر نمی کنه ما لیاقت نداریم ما ارزشمند نیستیم و هر وقت کسی ما رو دید ما رو به چشم یک فردی که دنیا رو میخوره نگاه کرد من امروز با لاغری با ذهن درک کردم ارزشمندم ،لیاقت بهترینها رو دارم فهمیدم لاغری چیزی نیست من قدرتمندتر هستم من توانمند هستم لاغری هم مثل هزاران مهارتی که همه انسانها یاد گرفتن و الان مثل آب خوردن دارن اون مهارتها رو در زندگی شون بکار میبرن فکر نکنم لاغری از سفر کردن به مریخ سخت تر باشه تا چند سال آینده بشر برای زندگی به مریخ خواهد رفت و ما هنوز درگیر چند کیلو چربی هستیم ما با توانایی خودمون طی چندین سال  چاق شدیم پس توانایی لاغری طی دو سال چیزی نیست مهمتر اینه که تا ابد لاغر میمونی و این از برکات لاغری با ذهن هست احساس آزادی ،آرامش درونی ،اعتمادبه نفس و خیلی چیزهای خوب دیگه رو من مدیون لاغری با ذهن هستم  از جمله حس ارزشمندی ،احساس لیاقت .غیره ، پس وقتی توانایی لاغری رو داریم دیگه نباید منتظر لاغری باشیم باید انتظارمون از خودمون لاغری باشه یعنی باید لاغر بشیم و هیچ اگر و امایی وجود نداره طبیعت وجودی ما تناسب اندام هست ما داریم به حالت پیش فرض وجود خودمون برمی گردیم و چه حس عالی هست که به اصل وجودی خودت برسی من سراسر عشق به خدا و حس خوب و عالی به خودم هستم به حدی در من اشتیاق و ذوق در این مسیر وجود داره ،بهم در این مسیر خوش میگذره حالم خوبه چون مسیرم درسته چون دیگه به روشهای دیگه سرک نمی کشم کاری بهشون ندارم من در مسیر درست لاغری با احساس خوب دارم ادامه میدم و به فردای روشنی که قطعا بهش می رسم ایمان دارم من دوبار در این مسیر لیز خوردم ولی دوباره برگشتم چون ایمان دارم تنها راه لاغری با ذهن هست و با تلاش و استمرار از خداوند سپاسگزاری میکنم و میگم خدایا ممنونم که من اشرف مخلوقات تو هستم خدایا به من ببال که من نماینده تو در روی زمین هستم  خدایا سپاسگزارم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فاطمه سادات
      1400/02/10 17:11
      مدت عضویت: 1663 روز
      امتیاز کاربر: 3716 سطح ۴: هنرجوی مبتدی

      نشان های دریافت شده

      سطح مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,252 کلمه

      سلام گام ۵۴ 

      انتظار لاغری در خود ایجاد کنیم . 

      هر فایل و هر متنی و هر قدمی که ما داریم برای یادگیری لاغری بر میداریم انتظار لاغر شدن رو در ما ایجاد می کنه . 

      ما تا الان کلی چیز در مسیر لاغری یاد گرفتیم . 

      نقطه ی شروع : وزن نادلخواه 

      نقطه ی پایان : وزن دلخواه 

      مسیر حرکت : سایت تناسب فکری : 

      آموختن ، تمرین کردن ، استمرار 

      وسیله ی حرکت : ذهن 

      هدف در هر مرحله  : تغییر محتوای ذهنی ، تغییر باور ، تغییر رفتار ، تغییر عادت 

      هدف نهایی : تغییر در جسم و رسیدن به وزن ایده آل 

      مهارتها : یادگیری رانندگی با ذهن ، بنزین زدن به ماشین ذهن ، مراقبت از این وسیله برای اینکه مارا به مقصد برساند ، شناخت معایب و برطرف کردن موانعی که جلوی حرکت ما را میگیرد . تعویض و جایگزین کردن قطعاتی که کارایی ماشین را نسبت به قبل در مسیر دلخواه بهتر حرکت می دهد . 

      هدف از این سفر : لذت بردن و کسب تجربه ی بهتر زندگی کردن  .  تجربه ی زندگی در لاغری بهتر از تجربه ی زندگی در چاقیست . نه این که با چاقی مخالف باشیم ولی دوست داریم تجربه ی جدیدتر و تازه تری داشته باشیم و مقیم در سرزمین لاغری شویم . شاید در ابتدا عادت کردن به زندگی در سرزمین چاقی دوباره تمایل مارا به سمت چاقی ببرد ولی زندگی در سرزمین لاغری دیدنیهای بیشتری دارد .  رفاه بیشتری دارد . زندگی در سرزمین لاغری راحتتر است . سبکتر است . کارهای زیادتری را میتوانیم در سرزمین لاغری انجام دهیم . 

      مثلا کسی که چاق است خیلی سخت میتواند پاراگلایدر سوار شود اما شخص لاغر خیلی راحتتر میتواند این تجربه را داشته باشد و لذتش هم بیشتر است . یک فرد چاق سخت میتواند جت اسکی سوار شود ولی یک فرد لاغر به راحتی میتواند چنین تجربه ای کند . 

      ما به خاطر دلبستگی به سرزمین چاقی تنها تجربه ی مان خوردن و نشستن و خوابیدن بود اما در سرزمین لاغری علاوه بر اینکه چنین تجاربی را هم داریم تجارب جدیدتری نیز میتوانیم انجام دهیم . درست مثل سرزمین ثروت . کسی که ثروتمند است تحارب و لذتهایربیشتری را زندگی میکند . در حالیکه زندگی در سرزمین فقر تجارب خوشایندی ندارد . 

      سرزمین فقر و نبودن هر نعمتی رنج انسان را زیاد میکند . نبودن تناسب برای انسان رنج آور است . درست است که ما توانستیم مدتها در نبود چنین آپشنهایی که حق مسلم ماست زندگی کنیم اما ما انسان آفریده شده ایم و بهره مندی از هر ثروت و نعمتی حق  مسلم ماست و این حق بدون هیچ زحمتی به ما تعلق دارد . برای به دست اوردن این حق لازم نیست کار خاصی انجام دهیم . تمام کارهایی که داریم انجام فقط برای اینست که باور کنیم بودن در سرزمین لاغری هیچ زحمتی برای ما ندارد . هیچ ترسی ندارد . سرزمین امنی است . ما تنها برای اینکه این باورها را در خود تثبیت کنیم نیاز به تکرار و تمرین داریم . 

      چون ما عادت به ترس داریم 

       عادت به ایجاد محدودیت داریم

       عادت به احساس نبودن غذا و در نتیجه زیاده روی کردن در مصرف مواد غذایی داریم .

       عادت داریم که خوردنهای خود را پرخوری بدانیم و خودمان را سرزنش کنیم . 

       عادت به وابستگی به غذا داریم طوری که تنها لذت را خوردن می دانیم . 

      عادت داریم به اینکه چاقی را برای خود طبیعی بدانیم . عادت داریم به اینکه انتظار چاق شدن را برای خود طبیعی بدانیم . 

      عادت داریم به اینکه برای لاغر شدن حتما باید خود را عذاب دهیم 

       عادت داریم که برای لاغر شدن رنج بکشیم اما چاقی را به سادگی به دست بیاوریم .

       عادت داریم چاقی را حق خود بدانیم .

      عادت داریم سرزمین اصلی خود را چاقی بدانیم و بگوییم برگشت کردیم به همونی که بودم .  

      اینها همه قطعاتیست که باید تغییر کنند . قطعاتیست که حتی بعد از گذر  چندین سال شاید کمرنگ تر از گذشته باشند اما هنوز هم در ما و ذهن ما هست و عادات جدیمان هنوز نیاز به استمرار بیشتری دارند . 

      زمان میبرد که ما عادت کنیم که انتظار لاغرشدن در ما طبیعیست . 

      زمان میبرد که ما باور کنیم که عادت به ترس از چاقی نداشته باشیم . 

      زمان میبرد که ما در سرزمین لاغری احساس امنیت کنیم .

       زمان میبرد که  ایجاد محدودیت را در خود متوقف کنیم و آزادی را جایگزین کنیم . 

      زمان میبرد که  عادت به احساس نبودن غذا و در نتیجه زیاده روی کردن در مصرف مواد غذایی را متوقف کنیم و فراوانی را بپذیریم و از اندازه ی نیاز مصرف کردن لذت ببریم .

      زمان میبرد که  عادت کنیم که خوردنهای خود را پرخوری ندانیم و خودمان را سرزنش نکنیم . برعکس خودمان را دوست داشته باشیم و دوست داشتن خود را طبیعی بدانیم . 

      زمان میبرد ما به اینگونه بودن عادت کنیم . 

      زمان میبرد تا ما عادت وابستگی به غذا را رها کنیم و به غذا تنها برای برطرف کردن نیاز جسم توجه کنیم نه تنها لذت در زندگی . 

      زمان میبرد تا ما به سایر علاقه های خود توجه کنیم و بدانیم که دنیا فقط خوردن نیست و خوردن فقط چاق شدن نیست . 

      زمان میبرد که عادت کنیم  به اینکه لاغری را برای خود طبیعی بدانیم . 

      زمان میبرد به اینکه عادت کنیم که از خود انتظار لاغر شدن داشته باشیم  و انتظار لاغر شدن را برای خود طبیعی بدانیم . 

       زمان میبرد که عادت کنیم به اینکه برای لاغر شدن نیاز به هیچ گونه عذابی نیست . لاغر بودن درست مثل چاق شدن و فراتر از آن یک تجربه ی بسیار راحت و لذتبخش است . 

      زمان میبرد که  عادت کنیم که برای لاغر شدن نیاز به هیچ گونه رنجی نیست  و میتوانیم آن را به سادگی به دست بیاوریم .

      زمان میبرد که  عادت کنیم  که لاغر شدن  و لاغر بودن  را حق خود بدانیم .

      زمان میبرد کهدعادت کنییم سرزمین اصلی  ما سرزمین لاغریست و بگوییم ما در حال  برگشت به سرزمین اصلی هستیم . 

      در تمام این جمله ها توجهم به یک باور شد . عجله کردن . 

      زمان میبرد که ما عجله کردن برای لاغر شدن و لاغر بودن را از خود پاک کنیم ‌ 

      و تمامی اینها نیاز به تکرار دارد . 

      ما در تمامی این تمرینها فقط داریم تکرار می کنیم که نگرش جدید ملکه ی ذهنمان شود که محتوای جدید ذهنی ملکه ی ذهنمان شود . 

      ما باید تکرار کنیم تا ماهر شویم . 

      باید استمرار بورزیم تا عادت کنیم در سرزمین لاغری با ذهن به راحتی از دهنمان استفاده کنیم و در این سرزمین از هر تجربه ای که خواستیم به وسیله ی دهنمان بهره ببریم . 

      انتظار لاغری را در خود ایجاد کنیم و به آن عادت کنیم . طبیعیست که من با این همه تمرین لاغر شدن را تجربه کنم . 

      طبیعیست که من با یاد گرفتن لاغری لاغر شدن و لاغر بودن را تجربه کنم . 

      طبیعیست که من وزن کمتر را برای خود انتخاب کنم و  رسیدن به آن را حق مسلم خود بدانم . 

      طبیعیست که من شایستگی لاغر شدن و لاغر بودن را داشته باشم . 

      طبیعیست من به سمت لاغر شدن حرکت کنم . 

      لاغر شدن ترس ندارد . سرزمین اصلی من لاغریست . 

      من در حال برگشت به خانه هستم . رسیدن به وزن ۶۰ یا ۵۰ اصلا کاری ندارد . 

      اصلا ترسی ندارد . پس ترمز نکن . پایت را همزمان روی ترمز و گاز نگذار نترس . حرکت به سرزمین لاغری چیز ناآشنایی نیست فاطمه . تو سالهاست که داری حرکت میکنی . پایت را از روی ترمزها بردار . اجازه بده ماشین ذهنت حرکت کند تا انتظار لاغر شدن خودبه خود در تو پدید آید . 

      تو همین حالا هم خیلی خوبی 

      با نوشتن انتظار لاغری در تو بیشتر شکل میگیرد 

      پس بنویس که نوشتن تصاویر ذهنت را تغییر میدهد . 

      استاد بابت این فایل آموزشی ازتون ممنونم 

      فاطمه ازت ممنونم .خدایا سپاسگزارم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faridehhasani5455
      1400/02/07 23:55
      مدت عضویت: 1583 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,057 کلمه

      گام ۵۴  ،،انتظار لاغری را در خود ایجاد کنیم،،،  سلام استاد و دوستان همراهم ،،،یکی از سئوالات پر تکرار من از خودم و دیگران این بود که چرا من لاغر میشم ولی بسرعت وزنم برمیگرده ،انگار سالها در حال باد کردن خودم و خالی کردن بودم، تا جاییکه خسته شدم ،آخه چی در من درست کار نمیکرد؟ و مدام به جواب های اشتباه میرسیدم و اون پروسه مجدد تکرار میشد،،چقدر خدارو شکر میکنم که این آگاهی ها به استاد گفته شد و هم خودشون تونستن جواب بگیرن هم هزاران انسان مشتاق رو کمک کردند،،با اونهمه تجربیات چاقی  عوارضش،ناراحتی هاش ،دردهاش،غم هاش ،قصه هاش ،تنفرهاش ،رژیم هاش ،ورزش های اجباریش ،زشتی هاش و خجالت هاییکه کشیدیم ،نتیجه ش میشه انتظار چاقتر شدن ،،در اون مسیر فقط ناراحتی بود،چیزی به عنوان حال خوب وجود نداشت که من از خودم انتظار متناسب بودن داشته باشم،مثل اینه که توی دستگاه آبمیوه گیری سیب بریزیم ولی انتظار آب پرتغال داشته باشیم ، یا بذر گندم کاشتیم انتطار گلابی داشته باشیم ،حال بد دریافت کردیم ،میوه ش و نتیجه ش ناهنجاری و چاقی بوده ،و این پروسه ادامه داشته و بر اثر تکرار ،بزرگو و بزرگتر شده ،تا جاییکه دیگه قابل کنترل نبوده ،،و برای ترمیم اونهمه تخریب،چنگ انداختیم به عوامل بیرونی و جواب دلخواهم هم نگرفتیم ،،و جالبه سالها اون مسیر رو رفتیم و هنوز هم همه آدم ها همون مسیرهارو دارن میرن ،،انتظار من از خودم،بدنم و ذهنم چاقی بیشتر بود ،من هر وقت لباس میخریدم به خودم تاکید میکردم که ،این لباس که تا ۶ ماه دیگه تنم نمیره ،یعنی مهر تاییدو میزدم ،،داشتن انتظار لاغری در من ،چیز خنده داری بود ،حتی زمان هاییکه با رژیم های سخت وزن کم میکردم ،انتطارم برگشت وزنم بود و دقیقا وزنم برمیگشت ،،من خودمو انسان شجاعی میدونم که از ۱۰ سالگی دارم با مسئله ناراحت کننده چاقی کلنجار میرم و کوتاه هم نیومدم ،ممکنه مدتی خسته شده باشم و همه چیزو رها کرده باشم ولی مجدد برگشتم تو مسیر تلاش برای لاغر شدن ،،،اومدن تو این مسیر لاغری با ذهن مثل سفر کردنه به جاییه که ما مقصدشو میدونیم کجاست ،مثلا ما تصمیم گرفتیم هفته آینده با دوستان طبیعت گردمون ۴ روز بریم چهارمحال و بختیاری ،میدونیم کی راه میفتیم،چندتا ماشین هستیم،اونجا کجاهارو میخواییم ببینیم،چجوری اسکان داشته باشیم، مسئله خورد و خوراک و بهداشت و مراقبت های اون سفرو بلدیم ،لیدر هم داریم ،راه هم بوسیله گوگل مپ پیدا میکنیم ،جامون مشخص شده ووووو  وقتی میفتیم در مسیر ،میدونیم و مطمئن هستیم که بعد از چند ساعت به مقصد خواهیم رسید ،،از مسیرمون لذت میبریم ،از شهرهاییکه میگذریم ،از منظره  هاییکه میبینیم ووووو لذت میبریم ،مدام که توی راه  ماشینو نگه نمیداریم ،مدام که نمیخواییم دور بزنیم برگردیم،مدام که غر نمیزنیم که چرا نرسیدم ،چونکه اگر غر بزنیم و مدام ماشینو نگه داریم ،دیرتر وخسته تر به مقصد خواهیم رسید ،،و انتظار داریم که بلخره به جای مورد نظر برسیم ،وقتی مقصد چهارمحاله ،یک دفعه که سر از مشهد در نمیاریم ،حتما به مقصد خواهیم رسید ،،ولی ما تو مسیر لاغری با ذهن هستیم ،مدام نگرانیم ،استرس داریم ،آیا میرسم؟ نمیرسم؟ کی میرسم؟ چرا دیگران زودتر رسیدن؟ اصلا من میرسم ؟؟ ووووو  و داشتن این باگ ها ،راه رو سختر و رسیدن رو دیرتر میکنه ،،باید انتظار رسیدن به لاغریو در خود داشته باشیم  ،چطوره که وقتی لقمه غذامونو میخوریم ،انتظار داریم بره تو معده ،چرا نمیگیم باید بره تو کف پاهامون ؟ چون انتظارمون رفتن غذا در معده است و بس ،،پس انتظار ما از خودمون و تغییرات ذهنیمون و اینهمه شخصیت سازی که در حال ساختنش هستیم فقط و فقط لاغریه و بس ،،این طبیعیه که ما لاغر بشیم و لاغر بمونیم ،،منکه با اشتیاق فایل هارو گوش میکنم ،حتی برای اون ۴ روزیکه احتمال میدم در سفرم ،نت نداشته باشم ،فایل هامو دانلود میکنم که بتونم گوش کنم و کامنت هامو حتی اونجا مینویسم و وقتی به نت دسترسی داشته باشم میفرستم ،یعنی برنامه ریزی میکنم ،به ذهنم گرا میدم که باید چه کارهایو برای من انجام بده ،،،به تنها چیزی که دیگه حتی فکر هم نمیکنم ،مطالب لاغری به روش هایی بغیر از لاغری با ذهنه، ، ،انگار تجربیات ناراحت کننده چاقی قبلی  در من پاک  شدن، انگار اون مسیرهارو فراموش کردم ،و تصور میکنم من سالهاست که این آگاهی هارو بلدم ،برام خنده داره که بخوام برگردم به اون زمان ها ،اون زمان ها در من مرد و رفت ،،جهان  جهان تغییرو پیشرفته ،،،من موفقیت های بسیار زیادی دارم و داشتم که ذهنم دوست نداره به یاد بیارمشون و بیشتر دوست داره شکست های منو مرور کنه ،،ولی ایا من با مرور موفقیت هام به موفقیت میرسم یا با مرور شکست هام؟؟آیا من با شخصیت قدیمم میتونم لاغر بشم یا با داده های جدیدم؟؟ آیا با گوش کردن به منفی بافم میتونم به هدفم برسم یا با تاثیر نگرفتن ازش ؟ که انتخاب هر کدوم از اینها منو به مسیرهای متفاوتی میبره ،،،آخه لاغر شدن از این طریقاصلا سخت نیست و راحته ،طبیعیه که من لاغر بشم ،،منکه سختی نکشیدم ،لذت هم بردم ،،، بیس بدن ما رو به سلامتی و تناسبه ،وقتی بدنم و ذات طبیعی جسمم ، تناسبه  پس جهان و روند بدنم ،هم کمکم میکنه که بیفتم تو غلطک ، ،مثل زمانیه که توی قایقی در جهت مسیر آب رودخانه باشیم،نیازی نیست پارو بزنیم ،ما برده خواهیم شد بوسیله جریان طبیعی آب رودخانه ،،،لاغر شدن خیلی راحتر از یادگیری زبان انگلیسیه  که من به خوبی یادش گرفتم و الان ۲ روزه مجدد دارم کلاسای ان لاین استاد زبانمو تکرار میکنم و میبینم که با یکبار گوش کردن ،تمام اون اطلاعات در ذهنم بالا میاد ،،لاغر شدن خیلی راحتر از یادگیری رانندگیه ،اونم رانندگی در تهران که انقدر شلوغه ،یروزی فکرشم نمیکردم بتونم در تمام نقاط ایران رانندگی کنم ،،لاغر شدن خیلی راحتر از کاریه که الان تصمیم دارم یادش بگیرم و هیچی ازش نمیفهمم ، لاغر شدن خیلی راحتر از یادگیری اونهمه ورزش های سخته که من گذروندم ووووو  من بعد از ۲ ماه و نیم ،نتایج بیشماری در لاغری دیدم ،حتی سایز خوبی کم کردم ،ولی در زبان انگلیسی بعد از ۲ ماه پیشرفت خاصی نداشتم،،وقتی تونستم از سایز بالای ۴۶ به ۴۲ برسم ،براحتی به سایز ۴۰ هم میرسم و به ۳۸ هم خواهم رسید ،فعلا ۱ سایز دیگه  میخوام کم کنم که اونم هیچ چیزی نیست ،۴۴سال چاقیم طول کشید ،و الان با ۲ سال به تناسب میرسم و این یعنی راه و روش درست ،،،سپاسگذار خداوندی هستم که مارو شنید 

      .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 24 از 5 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Vafraze12
      1400/01/29 02:37
      مدت عضویت: 1455 روز
      امتیاز کاربر: 10646 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 212 کلمه

      با سلام من با گوش دادن این فایل خیلی چیزها یاد گرفتم اینکه از خودم انتظار لاغری را داشته باشم من این را باور کردم و دادم که تنها روشی که می تونه منو لاغر کنه روش ذهنی و استفاده از تمرینات این دوره است ولی جاهازی کوتاهی کردم به خاطر اینکه باید روی باورم کار کنم که خدادر کنار منه اون بالاترین قدرت مطلق در جهانه وقتی فکر کنی ی نفر که خیلی باورش داری باهات باشه با تطمینات قدم برمی داری من  اعتماد به نفسم را بالا می برم من زبان عربی را خوب بلدم زبانی که از همه زبانهاز دنیا سخت تره ولی بر ای من خیلی راحته من خیاطیم عالیه کارهای دستیم را هیچ کس نتونسته انجام بده من خیلی مودبانه حرف می زنم طوری که کسی فکر نمی کنه که من فارس نیستم من قرآن را خیلز قشنگ مز خونم فی البداهه در جلسات حرف می زنم نوشتنم عالیه صورتم خیلز قشنگه قدم بلنده بینز قشنگی دارم در آن واحد می ت نم چند کار را با هم انجام بدمایدهایی دارم که به ذهن هیچ کس ن رسیده نون اور خانواده ام برای دخترم تخت خریدم خونه مستقل دارم. ممنونم استاد این حس قشنگم را مدیون شما هستم خیلی خدا رو شکر می کنم که هستید. ممنون

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 0
      محتوای دیدگاه: 889 کلمه

      سلام دوستان وایتاد گرامی گام ۵۴موضوع امروز ما انتظار از هدف ما بار ها وبآرها دردزندگیمون سفر رفتیم بارها شده که قصد کرویم از شهری به شهر دیگه بریم وعتی وارد جاده شدیم جاده رو شروع کردیم چون مطمئنیم که این جاده درسته وما رو به مقصد میرسونه پس بدون هیچ دلحره ونگرانی وایترس راه ادامه میدیم تا به مقصد برسیم این فرایند در موضوعات ذهنی برای رسیدن به خواسته ها هم صدق میکنه وفرقی نمیکنه که خواسته ما چی باشه رسیدن به شهر مورد نظر یا رسیدن به تناسب اندام ایده المون مهم اینکه مسیر درسته ودر حین رسیدن به هدف از ان لذت ببریم وقتی هدف لاغری انتخاب کردیمووبرای اون هدف تلاش کردیم یعنی ادم خیلی با اراده وبا انگیزه ای بودیم چون بارها وبارها تلاش کردیم به مقصد برسیم نشد همینکه ما الان عضو سایت هستیم و یعنی هنوز بدنبال رسیدن به رویاهامون هستیم واین عین شجاعت ومقاومت چیزیکه خیلی از افراد چاق فکر میکنن اونو ندارن فکر میکنن سست اراده هستند فردیکه ۱۸ سال بدنبال لاغر شدنه چرا فکر میکنه سست اراده ست چون ما در جاده اشتباه حرکت کردیم وبه مقصد نرسیدیم این نشون میده که قوانین ثابت هستند فرقی نمیکنه از شهری به شهر دیگه سفر کنی یا از شرایط چاقی به شرایط تناسب اندام برسی یکی از قوانین جادها عجله کردنه عواقب بدی داره در تناسب اندامم همین طوره پس انتظارتداز حرکت خودت خیلی مهمه وقتی شما مطمئن باشی که در مسیر درست حرکت میکنی دیگه شک وتردید وجود نداره وقتی شما مطمئن هستی که در مسیر درست شهر مورد نظرت هستی دیگه هی نگران نیستی که بپرسی مسیر من درسته یا نه اگر میخوای لاغر بشی ی جورایی قلبت گواهی میده این مسیر درسته ارامش بیشتری تو این مسیر داری اطمینان بیشتری هست خودباوری هست اگر این دریافتها رو داری مطمئن شدی که از طریق لاغری با دهن میشه به مقصدت برسی دیگه نباید شک وتردید داشته باشی تمام مطالعات درباره رژیم روشهای لاغری رو باید بذاری کنار اینجوری میتونی بیشتر به مغزت بگی این مسیر درسته وقتی انتظار ما از این روش لاغر شدنه پس نتیجه اش چیه نتیجه اش اینکه ما هر روز با اشتیاق دنبال میکنیم ما هر روز با علاقه دنبال میکنیم از روی استرس ونگرانی نیست که من نمیتونم حالا اینا رو هم گوش میدم بلکن فرجی شد وقتی انتظارت از خودت متناسب شدنه از مسیری که امتخاب کروی متناسب میشی هر روز با احساس خوب دنبال میکنی تمرین مینویسی میخونی اگر با احساس نگرانی باشه یعنی شما هنوز انتظارت از خودت واین مسیر لاغر شدن نیست ذهن ما گول نمیخوره حالا اینم برم ببینم چی میشه باید تصمیم قاطع بگیری اگر احساست خوب اگه استرس نداری ارامش داری اگه مطمئنی که این مسیر میتونه منو به هدفم برسونه شما داری کار درست انجام میدی وقتی انتظارت از خودت لاغر شدنه معجزه میشه یعنی فراتر از حد تصورت نتیجه میگیری وقتی انتظارت مطابق با هدفت باشه وقتی انتظارت متناسب شدن باشه وقتی از این مسیر استفاده میکنی میبینی سلامتی ارامش ذهنی بهبود در روابط اعتماد به نفس داری اینو میگن فراتر از حد تصورت نتیجه میگیری چطور میتونیم انتظارمونو از خودمون متناسب شدن کنیم اول اینکه انحرافی نرو دنبال مطالب متفرقه نرو روشهای دیگه رو دنبال نکن قدم دوم اینکه به موفقیتهای خودت در زندگیت توجه کن خیلی کارها رو با موفقیت رسوندی خیلی از شماها چند زبانه هستیم زبان فارسی محلی بعضی ها زبان انگلیسی بعضی ها هم ترکی استانبولی یاد گرفتیم بغصیها هم زبانهای من در اوروی مثل زرگری بلدیم زبانیکه بعد از هر حرف ی ز باید بهش اضافه کنیم هر چیزیکه یاد گرفتی اینا مهارتهای شما هستند باید به اینها توجه کنیم لاغر شدنم ی هنری که باید در اون مهارت کسب کنی لاغر شدن رو در ذهنمون تا میتونیم کوچیکش کنیم فکر نکن با رنج وسختی میتونی کوچیک کنی نه وقتی فکر میکنی لاغر شدن سخته سریع تو ذهنت بگو لاغر شدن که چیزی نیست این همه ادم لاغر شدن منم یکی از اونها وخیلی راحتر از اموزشهای دیگه ست تک تک ما مهارتهایی بلدن که خیلی ها بلد نیستن مثل تعمیر کردن سینگ وقتی گرفتگی ایجاد میشه با اره موئی وفیبر جا سویچی درست کردن گلهای مصنوعی زیبا با ربان درست کردن وخیلی کارهای دیگه که با فکر کردن اونها رو پیدا میکنیم لاغری خیلی راحتر از یادگیری زبانهای دیگه ست لاغر شدن از گیتار زدن نقاشی کردن ساده تره اینهارو بارها به خودمون بگیم واثبات کنیم که لاغر شدن سادهست وفکر نکینم که ۸۰ کیلو اضافه وزن دارین اول یاد بگیریم تو ذهنمون که ما یک کیلو اضافه وزن داریم اول یاد بگیریم کم کردن یک کیلو رو بعد خودش از ۸۰ کیلو هم میگذره پس بیایم انتظارمونو از خودمون به شکل عالی تغییر بدیم برای متناسب شدن امتظترمون از خودمون لاغر شدن باشه لاغری رو تو ذهنمون کوچیک کنیم تا متیجه فوقالعاده بگیریم ی مقدار هم باید خداوند بیشتر در مسیرمون همراهمون بدونیم خداوندیکه بر خودش وظیفه کروه کا مارو شفا بده نگفته دوا میدم گفته شفا میدم بنابر این یکم بیشتر به این خدا اطمینان کنیم وهیج نعمتی ترس نداره استفاده اشتباه از نعمتها میتونه برای ما در سر ساز باشه هر چیزی ی نعمت چاقو ی نعمت استفاده نا درست از اون میتونه درد سر ساز باشه نعمتها ترس ندارن رفتارهای ما هستند که ترس دارن وقتی رفتارت درست باشه نعمتها باعث خوشبختی سعادت ولذت میشن اگر رفتارت اشتباه باشه همون نعمتها باعث درد سر میشن 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار zohre.taheri.345
      1400/01/17 00:58
      مدت عضویت: 1544 روز
      امتیاز کاربر: 985 سطح ۲: کاربر متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 973 کلمه

      به نام خدای مهربان
      با سلام محضر استاد عزیز عطار روشن و دوستان تلاشگر
      «انتظار از هدف»
      حرکت در مسیر لاغری با ذهن و کلا همه ی موضوعات ذهنی مثل حرکت برای رفتن به سفره…چه مثال قابل لمس و زیبایی…
      وقتی تصمیم میگریم به مسافرت بریم لوازم مورد نیاز را برمی داریم وارد جاده میشیم و از مسیری که ما را به مقصد می رسونه حرکت میکنیم و در طول مسیر نگران نیستیم که آیا به شهر مورد نظرمون می رسیم یا نه؟ و دیگه از کسی سوال نمی کنیم،استرس نداریم که نکنه به شهر مورد نظر نرسیم بلکه با خیال راحت حرکت می کنیم و از زیبایی های مسیر لذت می بریم برای رسیدن عجله نمی کنیم با احتیاط و آرامش مسیر را ادامه میدیم چون مسیر را می شناسیم و انتظارمون از حرکت در این جاده رسیدن به شهر مورد نظرمون هست…
      در مسیر لاغری با ذهن هم دو نکته مهمه یکی این که مسیر را درست انتخاب کنیم و دوم اینکه عجله نکنیم چون عجله کردن همونطور که در جاده خطرناکه در مسیری لاغری هم عواقب خطرناکی داره و مانع رسیدن به تناسب اندام میشه
      از زیبایی های مسیر لذت ببریم و انتظار مون از حرکت در این مسیر لاغری باشه و ایمان و اطمینان داشته باشیم که متناسب میشیم حتما به مقصد می رسیم…
      همه ی افراد چاق عاشق متناسب شدن هستیم و برای رسیدن به لاغری بارها و بارها تلاش کردیم سختی های زیادی را تحمل کردیم ولی چون مسیر را اشتباه رفته بودیم علیرغم زحمات زیاد به مقصد نمی رسیدیم و ناچار بودیم برگردیم و از اول شروع کنیم مثل راننده ای که در مسیر اشتباه حرکت میکنه و ناچار میشه برگرده و از اول مسیر صحیح را پیدا کنه و حرکت کنه تا به مقصد برسه….
      اینکه بارها برای لاغری تلاش کردیم روش های مختلفی را امتحان کردیم زحمات و سختی های زیادی را تحمل کردیم نشونه ی اینه که ما آدم های ضعیف و سست اراده ای نیستیم بلکه برعکس خیلی آدم های مقاوم و شجاعی هستیم اگر ضعیف بودیم یک یا دوبار که شکست می خوردیم ناامید میشدیم و دیگه برای لاغری اقدام نمیکردیم ولی اینکه باوجود سختی های زیاد هنوز پرانرژی و مصمم داریم تلاش میکنیم نشون میده که ما خیلی آدمهای قوی و با اراده ای هستیم فقط بارها مسیر را اشتباه رفتیم و برای جبرانش برگشتیم و دوباره شروع کردیم تا به لطف خدای مهربان به این مسیر عالی و رویایی هدایت شدیم که بهترین صحیح ترین مطمئن ترین و آسون ترین راه رسیدن به تناسب اندامه
      چون علاوه بر تناسب اندام احساس مون خوب و عالیه به آرامش میرسیم احساس آزادی و رهایی می کنیم انگار و تمام اون سختیهایی که مثل غل و زنجیر به دست و پامون پیچیده و ما را دچار سرگردانی و دلشوره و نگرانی و اضطراب و در پایان دچار ناامیدی میکرد از دست و پامون باز شده و احساس رهایی و پرواز داریم و از همه ی اون اما و اگرها،چی بخوریم چی نخوریم ها ،چند گرم بخوریم یا وزن کنیم و بخوریم و…هزاران رنج جانکاه رها شدیم آزاد شدیم هر چی دلمون بخواد و دوست داشته باشیم به میزان نیاز بدنمون بدون هیچ دلهره ای بلکه با لذت و آرامش می خوریم و لاغر میشیم…فقط باید حال و احساس مون خوب باشه و انتظار مون در نهایت تناسب اندام و زیبایی و لذت از زندگی و شادی باشه در این صورت حتما موفق میشیم…

      وقتی وارد این دوره شدم از همون روزهای اول اینقدر حالم و احساسم خوب بود و آرامش و شادی و رهایی را در زندگی با همه وجودم احساس کردم که با خودم می گفتم حتی اگر لاغر نشم همین که اینقدر احساسم خوبه و شادم برام کافیه در حالیکه مطمئن هم بودم که لاغر میشم همونطور که استاد عزیز تونسته بودن بر چاقی و فقر و گرفتاری های متعدد پیروز بشن و در همه ی امور به نتایج عالی رسیدن،ما هم حتما میرسیم لاغر میشم و همه لذت های زندگی را با همه ی وجود احساس می کنیم
      ما در زندگی مون کارها و مهارت های خیلی سخت تر و مشکل تر را آموختیم با زحمت زیاد درس خونیدیم مدرک گرفتیم مهارت هایی مثل آشیزی خیاطی و بافندگی کار با کامپیوتر و خیلی کارهای سخت تر را آموختیم و به مقصد رسوندیم مطمئنا آموزش لاغری با ذهن که بسیار هم آسون تره از همه ی اینهاست را هم به خوبی با سعی و تلاش و لطف و یاری خدا خواهیم آموخت چون بسیار آسون و همراه با لذت و شادی و آرامش و اشتیاق هست .نه رژیم غذایی سخت داره، نه نگرانی و استرس اینو بخوریم اونو نخوریم داره، نه دلهره ی وزن کردن غذا و کی بخور و کی نخور و چقدر بخور و چند گرم بیشتر نشه داره، نه ورزش ها و تمرین های سخت داره، نه خوردن دارو و دمنوش های تهوع آور و آزار دهنده داره و نه هیچ کار سخت و رنج آور دیگه…بلکه همه ی لحظاتش همراه با شادی و عشق و امید و رهائیه و این لذتبخش ترین و آسون ترین کار دنیاست که ما حتما به راحتی می آموزیم و عمل میکنیم و متناسب میشیم و لذت زیبایی و تناسب اندام را با همه ی وجود می چشیم به لطف خدا و تلاش و استمرار خودمون 🙏
      خدا را شکر می کنم هزاران بار که مرا به این مسیر عالی هدایت کرد و ایمان قلبی دارم همینطور که من نمیدونستم و خداوند متعال مرا هدایت کرد الان هم حتما کمکم میکنه چون بر خودش واجب کرده که اگر ازش کمک بخوایم حتما جوابمون را بده و یاری مون کنه…با ورود به این دوره حضور خدا را در زندگیم و در کنار خودم خیلی بیشتر از قبل احساس میکنم و ایمان دارم که برای رسیدن به این هدف عالی که رسیدن به کمال هست دستمون را میگیره و کمک و راهنمایی مون میکنه تا به هدف مقدس مون که رسیدن به تناسب اندام هست برسیم🙏
      به امید موفقیت همه ی دوستان عزیز

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 7 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1400/01/06 23:48
      مدت عضویت: 1616 روز
      امتیاز کاربر: 26851 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,951 کلمه

      انتظار از هدف چی هست ؟
      بارها شده در زندگی به سفر رفتیم و در مسیر لذت بردیم و مسیر رو ادامه دادیم تا به مقصد رسیدیم .
      حالا در مسایل ذهنی هم همین مساله هست باید در حین رسیدن به هدف از مسیرت لذت ببری و اگر هدفت لاغری هست که رویای خیلی از ما ها هست باید در حین حرکت در مسیر لاغری ما لذت ببریم .(من هر روز از نوشتن کامنت خودم و ودوستان و فایل استاد و نوشته های استاد لدت میبرم و با اشتیاق گوش میدم ومی نویسم و اگر ننویسم اذیت میشم و از تمام این مسیر دارم لذت میبرم چون همراه با آزادی و اعتماد به نفس و آرامش،و اطمینان و شادی و … هست )

      ما آدم توانمند و با اراده ای هستیم چون بارها برای رسیدن به لاغری تلا ش کردیم و این عین شجاعت هست و حالا اگر نتیجه برابر با تلاش من نبوده چون مسیر اشتباه بوده و در جاده ی اشتباه با هر سرعتی حرکت کنی به مقصد نمیرسی.(من هم بسیار آدم توانمند و شجاعی هستم چون از وقتی که چاق شدم یعنی بعد از ازدواجم بارها برای لاغری تلاش کردم و موفق شدم و اما نتیجه ماندگار نبود برای مقطعی بود اما این اواخر خیلی تلاشم زیاد بود هفت سال پشت سر هم در رژیم و ورزش همیشگی بود م اما نتیجه هیچ وقت به اندازه تلاشم نبود و همیشه پیش خودم میگفتم پس چرا من که اینقدر رعایت میکنم همیشه در حال اضافه وزنم ولی فلانی که بیخیال هست و هر چی بخواد به اندازه نیازش میخوره و اینقدر لاغر هست و این همیشه جای سوال بود برام چرا ؟؟چه فرقی دارن جسم من با اون فرد ؟؟)
      پس فرق نمیکنه بخواهی از شهری به شهر دیگه سفر کنی یا از وزنی یه وزن دیگه ای بخوای برسی قوانین یکی هست نباید عجله کنی فقط طبق همین اصول حرکت کن .(من هم الان در مسیر لاغری هستم همراه با لذت و آرامش و شادی و بدون عجله و دارم از قوانین استاد تا جایی که در فایلها گفتن استفاده میکنم در لاغری امیدوارم به زودی به نتایج بزرگی برسم )

      مطمعن باش اگر شما میخوای لاغر بشی و دلت گواه میده این مسیر درست هست و خود باوری و اطمینان داری که درسته پس شک و تردید نداشته باش و راه های دیگه رو جستجو نکن .
      پس به دنبال روشهای دیگه نباش و به همین روش اطمینان کن و از کنجکاوی در مورد راه های دیگه دست بردار اگر شک داری هم اشکال نداره برو جستحو کن و ببین کدوم راه بهتر هست .(
      من از همون اولین فایل رایگان استاد گفتم این راه درسته و در وسط دوره ی رایگان بودم که برای همیشه ورزش،و رژیم رو گذاشتم کنار و گفتم همین راه درسته چون با هر فایل گوش دادن کلی از جواب سوالهام رو میگرفتم و دقیقا میفهمیدم استاد چی میگه و قشنگ متوجه شدم کار من از کجا میلنگه و چقدر قشنگ آدم های چاق،و لاغر رو توصیف میکرد و چند مانع رو استاد در اون دوره رایگان توصیح دادن که دقیقا مانع های من بودن ترس از چاقی و تنفر از چاقی و باور اینکه چاق شدن آسان هست و لاغری سخت هست که من واقعا داشتم از خوشحالی بال در میوردم و میگفتم همین مشکل من هست و چقدر عالی استاد دارن توضیح میدن و من با انگیزه و اشتیاق ادامه میدادم ببینم دیگه استاد چی میگن و اطمینان صد در صد به این راه داشتم و دارم و تازنده هستم ادامه میدم )

      اگر انتظارت از خودت لاغر شدن باشه با علاقه و اشتیاق دنبال میکنی و از روی نگرانی و استرس نیست که بگی بزار گوش،بدم شاید معجزه بشه نه با احساس خوب تمرینها رو انجام میدی و مرور میکنی و دنبال میکنی و با اطمینان ادامه میدی(من خودم واقعا انتطارم از خودم لاغری هست و هر روز با حال خوب یک فایل گوش میدم و مینویسم که آگاهی هام بیشتر بشن و یک قدم بهتر برای لاغری برمی دارم و در نهایت با عمل کردن به آموزشها سعی میکنم به هدفم نزدیکتر بشم هر چند از درون احساس متناسب بودن میکنم وواقعا احساس سبکی و تناسب اندام دارم و میگم من که دارم لاغری رو یاد میگیرم پس حتما به زودی به دستش میارم و با اطمینان مسیرم رو ادامه میدم و من حتی خریدهای لباسهای با نسبت تنگی رو داشتم اما چون انتظارم از خودم لاعری بوده خرید کردم و گفتم من که تا چند وقت دیگه ایده آل میشم و اندازم میشه . )

      ببینم میشه یا نمیشه نخواهد شد ذهنت گول نمیخوره باید تصمیمت قاطع باشه و انتظارت از مسیر متناسب شدن باشه و اگر احساست خوبه و استرس نداری و اشتیاق داری و آرامش داری ادامه بده چون انتظارت مطابق با هدفت هست پس همیشه انتظارت از خودت متناسب شدن باید باشه (من انتظارم این هست که به زودی در جسم ۵۹ کیلویی قبل از ازدواجم قرار میگیریم چون مانعها رو از ذهنم دارم برمیدارم و ذهنم داره لاغر میشه و هدفم که لاغری هست با ذهنم داره هماهنگ میشه و من با اطمینان و ارامش و اشتیاق دارم هر روز جلو میرم و یک گام بر میدارم و به زودی نتیحه دلخواهم رو میگیرم و ذهنم داره هر روز لاغر تر میشه چون دستورهای خوردن من خیلی کمتر شدن و هر چیزی رو دوست ندارم بخورم و حرص،و ولعم کمتر شده و ترس از خوردنم کمتر شده و … که همه نشان از ذهن لاغر من هستن )
      پس :
      * انحرافی نرو دنبال روشهای دیگه برای لاغری نرو (من هیچ روشی رو دیگه قبول ندارم حتی بهش فکر نمیکنم و کنجکاو نیستم و همیشه میگم این بالاترین و بهترین متد برای لاغری هست و به روز ترین متد هست که خیلیها هنوز آگاهی ندارن و هنوز به دنبال این هستن که از روشهای گذشته با زجر و سختی و فشار آوردن میخوان لاغر بشن و نتیجه براشون مقطعی هست و از دستش میدن و من به دنبال روش دایمی هستم )
      *به موفقیتهای خودت در مورد زندگی توجه کن مثلا :آشپزی و رانندگی و کار با کامپیوتر و و آرایشگری و گلسازی و ورزش ایروبیک و زومبا ی حرفه ای .. تا میتونید لاغری رو در ذهنتون کوچیک کنید و طبیعی کنید تا یک امر طبیعی باشه و کوچیکش کن و نگو باید زجر و سختی بکشم تا لاغر بشم (من اگه دقیق بشم کلی آدم لاغر اطراف من هست که بدون زجر و سختی لاغر هستن برعکس در کمال آرامش،و خوشحالی و راحتی لاغر هستن و دارن زندگی میکنن منم یکی مثل اونها هستم که بدون سختی لاغر میشم و این اصلا چیزی نیست مثل نفس کشیدنم و پلک زدنم و گردش خون و … باید عمل خوردن هم برای من اتوماتیک باشه در بدنم و من به راحتی لاغری رو میبینم در جسم خودم و این ۶ کیلو اضافه وزن من برای من که قدرتمند و شجاع و آموزش دیده ی لاغری هستم که چیزی نیست و من این اضافه رو در زمان کمی از دست میدم و یک متناسب فوق العاده میشم که هر چی بخوام در کمال آرامش میخورم و لاغر هم میشم )

      هر وقت نجوا داشتی که سخته نمیشه بگو نه چیزی نیست و بگو خیلی ساده تر از مهارتهای کامپیوتر و یا یادگیری زبان انگلیسی و یا … هست .
      پس تک تک ما مهارتهایی داریم که خیلیا بلد نیستن . و لاغری خیلی ساده تر از خیلی مهارتها هست مثل یاد گیری گیتار و .. خیلی آسونتر هست پس لاغری از گیتار زدن و زبان یاد گرفتن و نقاشی کردن راحتتر هست و بگو لاغری ساده هست و قدرت بگیر بر این موضوع و چاقی سخت تر هست به مراتب سختتر هست .(من اویل این نجوا رو داشتم اما الان دیگه صدای این نجوا رو بلند تر دارم که لاغری خیلی آسان هست و میگم خیلی راحت در بدن من اتفاق میفته چون دارم یادش،میگیرم و عمل میکنم به آموزشها پس انتظارم از خودم لاعری هست و از خیلی چیزها راحتتر هست من خودم چند ترم برای آموزش زبان رفتم اما واقعا آموزش لاغری برام ساده تر و لذت بخشتر هست و این لاغری روند طبیعی جسم من هست و بوده که خودم به اشتباه از مسیر طبیعی خارجش کردم و اما دوباره با آموزشها به جسم طبیعی خودم بر میگردم لاغری خیلی ساده هست مثل نفس کشیدنم مثل التیام زخم ها در بدنم مثل پلک زدنم خیلی راحت هست و اتفاق میفته )

      پس تلاش کن برای لاغری من در دو سال یا یه سال یا کمتر با فعالیت در سایت لاغر شدم اما ۱۹ سال طول کشید تا چاق بشم پس لاغری ساده تر هست .(واقعا ساده تر هست من وقتی ازدواج کردم از وزن ۵۹ کیلو یا کمتر شایدم ۵۸ کیلو طی چندین سال شدم ۸۵ و بعدر بارداری هام شدم ۱۰۰ کیلو اما حالا با یک سال و نیم فعالیت در سایت من شدم زیر ۷۰ کیلو دقیق نمیدونم شاید ۶۴ یا ۶۵ و واقعا روند لاغری تندتر و ساده تر هست و در این لاغری من در بهترین حالت روحی و جسمی و در آزادی کامل و در خوردن و پوشیدن و فعالیت کردن و … آرامش و اطمینان قرار گرفتم که بازم نشان از ساده شدن لاغری هست )
      پس بگو من میخوام کم‌کم لاغر بشم ماهی یک کیلو اگر یادگرفتی با ذهنت وزن کم کنی بقیه اش رو هم کم میکنی .
      انتطارت از خودت لاغر شدن باشه و تا میتونی کوچیکش کن.(من یاد گرفتم با ذهنم کم کنم خوب هم کم کنم و حالا خوشحالیم از همین هست که لاغری رو برای خودم خلق کردم و اما میخوام بیشترش کنم و جسم زیباتر خلق کنم و من میخوام ۵ کیلو اصافه وزن رو که هیچ چیز خاصی برای من توانمند و شحاع نیست در زمان کم به راحتی کم کنم و لاغر و ایده ال بشم در وزن ۵۹ کیلو بشم )
      همه ی ما مثل هم هستیم من هم باید برای خودم بینطیر باشم ایمانم رو باید بیشتر کنم و به خدا ایمان داسته باشم که گفته شما رو شفا میدم نه دوا و خواست خداوند بر سلامتی ما هست .(من عاشق این خدای خودم هستم که هر چه خیر و خوبی و برکت و رخمت و نعمت هست برای من میخواد و خوبش و زیادش رو هم میخواد و هر چقدر به ما نعمت میده بازم میگه هنوز هست بیا پیش خودم که بهت بدم از من دور نشو من هستم و برای تو کافی هستم و به تو میدم فقط پیش خودم باش همین و اما در قرآن بارها اومده که مومن کسی هست که به غیب ایمان داره در واقع به تتها قدرت جهان ایمان داره و به قول استا د عاشق این خدا هسنم که ده میخوام صد میده )

      ترس از خوردن رو چطور برطرف کنم :هیچ نعمتی ترس نداره استفاده ی اشتباه ما از نعمتها ترس داره مثلا چاقو یک نعمت هست ولی استفاده ی اشتباه از اون میتونه خطر ناک باشه .

      رفتارت درست باشه نعمت با عث خو شبختی و سلامتی تو میشه
      مواد غذایی ترس نداره این خودمون هستیم که رفتارمون ترس داره (من واقعا این حرف رو بلعیدم و دارم باهاش زندگی میکنم و از هیچ چیز نمیترسم میخورم اما به اندازه نیازم و میگم خدای من اینها رو افریده که من استفاده کنم نباید بترسم ).

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1399/12/27 08:18
      مدت عضویت: 1567 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 715 کلمه

      سلام 🙂

      هدف زندگی پیدا کردن مسیر درست هست +لذت بردن از مسیر👌

      اگه ما تا حالا لاغر نشدیم به دلیل بی اراده بودن و سست بودنمون نبوده به این دلیل بوده که مسیر درست رو نرفتیم و لذتی هم برامون نداشته اون مسیر

      اتفاقا ما آدمهای شجاع و با انگیزه ای هستیم که همچنان در حال رسیدن به رویامون هستیم 😎

      عجله کردن در مسیر لاغری عواقب بدی داره

      طبق همون اصولی که در سفر طی میکنیم در لاغری هم باید طی کنیم یعنی شروع از یه مبدا و اطمینان به اینکه این مسیر ما رو به مقصد میرسونه و طی کردن راه با سرعت مطمئن حالا برای اینکه سفر لذت بخشتر هم بشه در طی مسیر از مناظر لذت ببریم و هر از گاهی یه گوشه بشینیم و چای بریزیم و گپ بزنیم و بدون عجله کردن به مقصد هم برسیم

      وقتی مطمئن هستیم مسیر صحیحه دیگه نگرانی نداره و هی پرسیدن از بقیه نداره

      شک وتردید نداره

      لاغری هم همینطوره اول اینکه هدایت شدیم به این روش و خداوند هرگز اشتباه نمیکنه دوم اینکه استاد و هزاران نفر دیگه از این مسیر رفتن و متناسب شدن سوم اینکه ادامه دادن در نهایت نتیجه گرفتنه و حالا اگه دوس داریم لذت بیشتری هم ببریم عجله کردن رو بذاریم کنار و با اشتیاق فایلها رو گوش بدیم تمرینات رو بنویسیم وبا احساس خوب ادامه بدیم که در نهایت همه ما به مقصد میرسیم

      داشتن ایمان به این مسیر و اشتیاق داشتن و به طور کلی داشتن احساس خوب نشوندهنده اینه که ما انتظارمون از خودمون متناسب شدنه👌👌👌

      اگه ایمان داریم به این روش پس

      باید جستجو درباره سایر روشها رو بذاریم کنار

      اونوقت به ذهنت اطمینان میدی که تنها روش لاغری همینه👌ذهن ما گول نمیخوره اگه با شک و تردید مسیر رو ادامه بدی فایده نداره باید قاطع باشی تا اونم همکاری کنه

      اگه هنوز به این مسیر شک داری اشکالی نداره برو روشهای دیگه رو امتحان کن اگه نتیجه گرفتی که خیلی هم عالی ولی اگه برگشتی دیگه با ایمان صد در صد باید بچسبی به این مسیر

      خوب کی مشخصه که ما انتظارمون از خودمون لاغریه؟

      👈 اینکه با اشتیاق و علاقه دنبال میکنی نشون میدی که انتظارت از خودت متناسب شدنه

      👈 اینکه با احساس خوب فایلها رو دنبال میکنی و تمرینات رو انجام میدی

      👈اینکه مطمئنی مسیر درسته و یه درصد هم شک نداری

      👈 اگه احساست خوبه مطمئنی مسیر درسته با ارامش ادامه میدی با اشتیاق فایل گوش میدی یعنی انتظارت با هدفت یکی هست

      خوب چه کارهایی که نباید انجام بدیم در این راه ؟

      ۱-انحرافی نرو

      یعنی سایر روشها رو دنبال نکن

      ۲-به موفقیت های خودت توجه کن

      به مهارتهات توجه کن همه ما مهارتهایی رو کسب کردیم که برای بقیه آدمها سخت و نشدنیه مثل رانندگی ،آشپزی ،زبان انگلیسی،همسر داری ،مشتری مداری مهارت ارتباطی ،سخنرانی و…

      لاغر شدن هم یه مهارته

      مهارتی که خیلی آسونتر از بقیه مهارتهاست که ما قبلا یاد گرفتیم

      به شرطی که لاغر شدن رو درذهنتون کوچیک کنید اسون کنید

      براتون یه امر کاملا طبیعی وکاملا در دسترس باشه ازش توی ذهنتون غول نسازین

      باور کنین چاق شدن به مراتب سخت تر از لاغر شدنه ما سالها در اون افکار اشتباه بودیم و خودمون رو چاق کردیم ولی در مدت کوتاهی لاغری اتفاق می افته این خودش نشون میده که لاغری چقدر ساده تر از چاق شدنه

      برای آسون کردن لاغری در ذهنتون

      نمیخواد به مقدار اضافه وزن فکر کنیم کافیه با خودت بگی یه کیلو میخوام کم کنم یه کیلوی اول که کم بشه میتونه۷۰ ۸۰ کیلو رو هم کم کنه

      👌👌 از امروز انتظار از خودتون متناسب شدن باشه و لاغری رو در ذهنتون کوچیک کنین اونوقت نتیجه فوق العاده میشه🤩🤩🤩

      همه ما مثل همیم همه ما بی نظیریم فقط باید ایمانمون بیشتر بشه باید خداوند رو همراه کنیم با خودمون

      خداوند بارها در قرانش گفته که من شفا میدم

      لاغرشدن همون شفا دادنه جسمه👌👌

      لاغر شدن و سلامت شدن سپاسگزاری از نعمت جسمه👌👌

      در رابطه با ترس از غذاها باید بگیم که هیچ نعمتی ترس نداره استفاده اشتباه از اون نعمت باعث نتیجه بد میشه👌

      هیچ نعمتی ترس نداره رفتار ما با نعمتها باعث میشه اون نعمت برامون عذاب بشه👌

      پس بیایم با رفتا درست از نعمتهای بی نهایت خدا لذت ببریم و لاغر بشیم که اینطوری احساسمون هم عالیه و جسممون هم سلامته و همین خودش بالاترین سپاسگزاریه🤩🤩🤩🙏🙏🙏

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ☺️s-moazamiy0🤗
      1399/12/25 16:20
      مدت عضویت: 1173 روز
      امتیاز کاربر: 734 سطح ۲: کاربر متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 1,862 کلمه

      سلام سلام😍وقتتون بخیر دوستان عزیز و همسیر لاغری باقدرت ذهن بخش (مسیر لاغری من)😊
      فایل ۵۴:«انتظار لاغرشدن درخودمون ایجاد کنیم»
      ما بارها شده در زندگیمون سفر رفتیم ، بارها شده ک ما تصمیم گرفتیم از ی شهر ب شهر یا شهرهای دیگه سفر کنیم ، ووقتیک مسیرمون رو شروع کردیم ودر جاده قرار گرفتیم ،دیگ خیالمون راحت شده ک در مسیر هستیم و ادامه دادیم ، از مسیر لذت بردم ، ی جاهایی از جاده پیاده شدیم استراحت کردیم و باز ب راهمون ادامه دادیم ، تااااا ب مقصد خودمون رسیدیم ، در موضوع تناسب اندام و متناسب شدن هم فرایند ذهنی ب همین شکله ، فرقی نمیکنه خواسته مارسیدن ب شهرمون باشه یا خواسته تناسب اندام .مهم اینه ک مسیر و درست بریم و در عین رسیدن ب هدف از مسیرمون هم لذت ببیریم ،این مهم ترین موضوع هست ک مارو ب هدف میرسونه 🤾🤸💃🤩👏👏
      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
      حالا وقتی ک ما هدفمون رو لاغر شدن انتخاب کردیم ک رویای سالهای زیادی از افراد است ک ما دوست داشتیم و دوست داریم ک متناسب بشیم و ایندفعه فقط دوست نداریم بلکه برای دوست داشتنمون تلاش هم میکنیم ، ب همین دلیله ک ما افراد شجاع ، بااراده ، و مصممی ،هستیم ک بارها برای رسیدن بهش تلاش کردیم ، چون اگر آدم مقاوم ، باانگیزه ، و توانمندی نبودیم ک همون بار اول ، دوم ک تلاش میکردیم و نتیجه نمیگرفتیم ک رها میکردیم 😐، همین ک ما تااینجا مسیر پیش اومدیم بااشتیاق ، بااستمرار این شجاعت و توانایی ماست ک نشون میده ما برای هدف لاغریمون مصمم ، هستیم ،چیزی ک خیلی از افراد چاق ندارن و میگن ک ما آدمهای ضعیفی هستیم ، سست اراده هستیم ، 😐
      کجای این اراده ی سست هست ک 10سال ، 15سال ، 30سال ، دوییدیم برای لاغر شدن حالا اگ نتیجه نگرفتیم ، یا نتیجه اش نسبی بوده برابر بااشتیاق مانبوده اون زمان ،چون مسیرمون اشتباه بوده ، همون جاده ای ک میخاسته مارو ب هدفمون ، ب مقصدمون برسونه اشتباه بوده.
      مادر جلسه های قبل یاد گرفتیم ک در جاده ی اشتباه باهر سرعتی ک حرکت کنیم ب مقصدمون نمیرسیم ، فقط ممکنه ی چند ساعتی از مقصدمون دورتر بشیم ولی ب هر حال محبوریم ک برگردیم تا ب ایستگاه ، هدف ، ویا مقصد خودمون برسیم.
      تمام تلاش های ما در روش های قبلی هم ک موفق نشدیم ب همین شکل بوده ، ما تلاش میکردیم لاغر بشیم ک ازون وزن و سایز ی ک بودیم ی خورده دور میشدیم اما دوباره برمیگشتیم سر جای اولمون چون راه و روش اشتباه بوده😐☹️😤🙄🙆😯
      واین باز نشون میده ک قوانین ثابته.فرقی نمیکنه ک ما بخایم از شهری ب شهر دیگ بریم ، یا بخایم از شرایط وزنی و جسمی ، ب شرایط جسمی ووزنی جدیدی ک دوست داریم نقل مکان کنیم و تغییر شرایط بدیم، قوانین یکیه ..در قانون های جاده بارها دیدیم ک عجله کردن ممنوع ، یا سرعت غیر مجاز جریمه داره…چون بخودمون ممکنه آسیب برسونیم.
      در مسیر لاغری با ذهن هم عجله کردن هم عواقب بدی داره و ممکنه ما رو ب دره ی سقوط بندازه ،یا لیز بخوریم و از مسیر خارج بشیم،،پس خیلی ساده س و اثباتش ک بابا لاغر شدن خیلی ساده س ، ی مسیری رو باید طبق همون اصولی ک مااز شهر خودمون ب شهر دیگ میخاییم بریم ، طبق همون اصول میتونیم از وضعیت فعلی ب وضعیت جدیدی ک دوست داریم نقلمکان کنیم پس :انتظار مون رو از خودمون بسیا بسیار مهمه، وقتیک ما مطمین هستیم و در مسیر صحیح و درست حرکت ب شهر مقصدمون قرار گرفتیم ، دیگ نگران نیستیم ، دیگ هی از دیگران نمیپرسیم ک مسیر من درسته یا درست نیست ،
      پس اگر ما میخواهیم ک لاغر بشیم و ب هر طریقی ک ما بالاغری با ذهن هدایت شدیم و یجورایی قلبمون گواهی میده ک این مسیرمون درسته نسبت ب روشهای قبل ، متفاوته ، خود باوری بیشتری هست ، اگ این دریافت هارو داریم و مطمین شدیم ک از طریق لاغری باذهن میتونیم ب هدفمون برسیم ، ک جای شک و تردید وجودنداره دیگ الان وقتشه ک کارهایی رو انجام بدیم :⁉️
      دیگه باید تمام مطالعات و جستجوها درباره ی روش های دیگ ، درباره رژیم ها ، برای لاغری های 10,20,30 روزه مقطعی رو کنار بزاریم ک خیلی وقته من این کارو کردم ، 💃🤸🤾😊😍🤩💃
      باین کارهاست ک ما میتونیم ب ذهنمون این اطمینان رو بدیم ک مسیرمون درسته 👏👌👍💪
      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
      درسته ک ماباین مسیر و روش آشنا شدیم ولی ممکنه هنوز هم باشن افرادی ک دنبال روش های دیگ هم باشن ک حالا من اینجا هستم ، اونجا هم باشم 😐😯 مگ میشه یک فرد در عین حال دوجا باشه☹️😯🙄🧐🙆خب بااین دیدگاه👀👀ذهن ما چطور باید بپذیره ک کدوم راه و روش درسته ک مارو دراون مسیر هدایت کنه🙄😐
      وقتیک ما دست برداریم از جستجو کردن و پیدا کردن روش های دیگ ،طریق های دیگ ..🤩💃👌👏👍💪
      🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
      اگر ک باین روش شک و تردید دارید ، اشکالی ندارع ، میتونید ی مدتی ازمسیر و فضا دور بشید و از این روش فاصله بگیرید برید سراغ تحقیق و بررسی ها و جستجوهاتون رژیم وورزش های قبلتون، خلاصه ک دورهاتون و بزنید اگ ب نتیجه رسیدیت تبریک و موفق باشید 🙏
      اگر نتیجه نگرفتی محکم و مصمم تر ،استوار برگرد وقتی ک برگشتی سرک توی کارهای دیگران نکش ، ک رژیمت چیه وباشگاهت کجاس و فلان،،دنبال روش های دیگ اینجوری نباش🙏
      ب این شکل ک باشه ما میتونیم اطمینان ذهنی بوجود بیاریم ک ما میتونیم ازین مسیر ب تناسب اندام برسیم 🙏😊👌💃
      خب حالا وقتیک ما انتظارمون رو ازاین مسیر لاغر شدن هست نتیجه اش چیه⁉️⁉️🙄🧐نتیجه اش اینه ک ما هروز بااشتیاق دنبال میکنیم ،ماهروز باعلاقه واحساس خوب دنیال میکنیم..
      از روی نگرانی و استرس نیست ک مثلا من نمیتونم لاغر بشم ، حالا ی چندروزی هم دراین مسیر باشم تا ببینم فایل ها چی میگن ؟!چی میشن؟!😐یا خدایا خودت معجزه کن😐اینجوریا نیست😊
      وقتیکه انتظارمون از خودمون لاغر شدن باشه از مسیر ی ک انتخاب کردیم برای رسیدن بهش هروز بااشتیاقتر و احساس خوبتر دنبال میکنیم و ادامه میدیم ،بااحساس خوب فایل هارو باز میکنیم و تمریناتش رو انجام میدیم ،مرور میکنیم ،دنبال میکنیم ، مینویسیم ، میخونیم نوشتهای دیگران رو .
      اینا همش بااحساس خوب و اطمینانه ، اگر ک با نگرانی و استرس باشه ، یعنی ماهنوز انتظارمون از خودمون و این مسیر لاغر شدن نیست 😐 بلک داریم یجورایی امتحان میکنیم ک آخر اونی ک روفوزه میشه کسی نیست جز خودمون ،این ماییم ک با میشه ، نمیشه این مسیر خودمون کیش و مات میشیم .پس با میشه ، نمیشه نیست این مسیر.چون ذهن ما گول نمیخوره -نمیتونیم ذهنمون. و گول بزنیم ،ک حالا بزار اینم بریم ببینم چی میشه و چی میگ و فلان 😐😊ک اگ شد ادامه میدم .
      تصمیم باید قاطع باشه 💪💪🤩وقتیک تصمیمون قاطع باشه انتظارمون از مسیرمون متناسب شدنه و نشانه های اینک انتظارمون از خودمون چیه ⁉️🙄🧐🤔احساسمونه😊👌
      اگر ک احساسمون خوبه ، اگ استرس های قبل رو نداریم ، اگ اشتیاق داریم ، اگ آرامش داریم ، اگ ک مطمین هستیم ک ازین مسیر میتونیم ب هدفمون برسیم ماداریم کاره درست رو انجام میدیم ووقتیک اناظارمون از خودمون لاغر شدن باشه معجزه میشه ، معجزه ن ب اون معنا ک شب فایل گوش بدیم صبح باربی شده باشیم ،بلک معجزه فراتراز حد تصور ماست.
      معجزه چیزه عجیب و غریبی نیست ، همین ک ما انتظارمون متناسب شدنه ووقتیک داریم از مسیر درست استفاده میکنیم و حالمون خوبه ، آرامش درونی داریم ، لذت داریم ،سلامتی و خیلییی چیزهای دیگ حتی بهبودروابط و اعتماد اینها همه فراتر از تصور نتیجه گرفتنه مگ غیرازاینه⁉️🤔
      💫وقتیکه انتظارمون مطابق باشه با هدفمون💫
      خیلی مهمه ک انتظارمون از خودمون متناسب شدن باشه،
      خب حالا چطور میتونم انتظارم رو از خودم متناسب شدن کنم⁉️🤔🧐
      1️⃣انحرافی نریم ، دنبال مطالب متفرقه نباشیم ، پیامهای متفرقه ،متنهای دیگران درباره ی لاغری ، روش های دیگ رو دنبال نکنیم، ک میشه (قدم اول)
      2️⃣ب موفقیت های خودمون درزندگی توجه کنیم ، ماخیلی کارهارو با موفقیت انجام دادیم خیلی کارها، مثل زبانهای دوم فارسی و انگلیسی.
      این یادگیری زبانی پروسه ی سختراز لاغر شدن بوده ک ماانجامش دادیم بازم مثل :رانندگی ، آرایشگری ، خیاطی ، خلبانی ، گل دوزی ، نقاشی ، معماری ، نجاری ، بنایی ، خانه داری🤩💪🤾🤸👏👍👌
      لاغر شدن یک مهارته مثل همه ی مهارت های ک ما در طول زندگی کردن یاد گرفتیم و این مهارت ها چیزه عجیب و غریبی نیستن و نخاد بود باز مثل معجزها….
      ماباید در ذهنمون لاغر شدن رو تا میتونیم کوچیک و کوچیکتر کنیم ، تا میتونیم باید ساده ش کنیم ، تا میتونیم باید لاغر شدن رو برای خودمون یک امر طبیعی بدونیم ودست یافتنی مثل پلک زدن ، نفس کشیدن ،
      خیلی مهمه ک در ذهنمون لاغر شدن رو کوچیک و ساده کنیم و فکر نکنیم ک کاره سختیه ، و باید براش سختی بکشیم ، عرق بریزیم ، رنج بکشیم ، و هروقت سختی لاغر شدن از طریق منفی بافمون سراغمون اومد بلافاصله این لاغر شدن رو ک هدف بزرگ ماست رو در ذهنمون کوچیک و ساده ش کنیم ک بابا لاغر شدن ک کاری نداره آسانترین کار تو دنیا لاغر شدنه🤸🤾🤩💃
      جمع بندی :پس تک تک ما مهارتهای رو بلدیم ک دیگران درانجام دادن اون گاهن عاجزو ناتوانن.
      لاغری خیلی راحتراز زبان دومه.
      ما بارها باید ب خودمون بگیم ک لاغرشدن ساده س و ب خودمون ثابتش کنیم و کوچیکش کنیم برای ذهنمون ک قدرت بگیریم برای لاغرشدن ن اینک فکر کنیم ک خیلی سخته
      چاق شدن ب مراتب سختتراز لاغر شدن هست.
      همه ی ما سالها تلاش کردیم برای چاق شدن از طریق رژیم ، ورزش ، کپسول ، دمنوش ها ، چربیسوزی ها و غیره.
      سالهاست ک در رفتار ، افکار ، و باورهای اشتباه غَلت زدیم برای چاق شدن،
      یعنی تلاش ما برای چاق شدن 10،20،30سال بوده ولی برای لاغر شدن کمتراز ۲ سال دیگ ازین واضحتر ک لاغر شدن از چاق و چاقتر شدن آسانتراست،…
      ولی بعضیا نمیخان اینو بپذیرن .و همش بفکر و دنبال اینن ک چطور من 40.50.10کیلو وزنم رو کم کنم ، بیایید ب وزن کم کردن فعلیمون نگاه نکنیم 🙏🙏ب این فکر کنیم ک ما فقط میخایم 1کیلو کم کنیم .بزرگش نکنیم برای ذهنمون ک نپذیره و سخت باشه براش این تغییرک با ما همسو و همراه نشه خدای نکرده 🙏🙆و ماهمه توانایی 1کیلو کم کردن رو داریم فقط کافیه ک زبان این یک کیلو رواز طریق لاغری با قدرت ذهن یاد بگیریم😉😉
      حرف آخر:از امروز ازین لحظه ک فایل رو دیدم و دیدگاهم در حال شرح است برای ب اشتراک گذاشتنش ،انتظارم رو از خودم بیشتراز پیش ب شکل عالی تغییر میدم ب سمت مسیر متناسب شدن و انتظارم از خودم متناسب شدن هست و خواهد بود ، و لاغری رو در ذهنم کوچک و کوچکتر خواهم کردو باتوکل بخدا نتیجه فوق العاده میشه .انشالله🙏
      خداروشکر ک در مسیری هستم سراسر زیبایی و آرامش و احساس خوب ، هروز دارم چیزای جدیدی رو یاد میگیرم .دارم تجربه های جدیدی رو یاد میگیرم واین فوقالعاده س،🤩😊ما همه مثل هم هستیم و باید برای خودمون الگو و بینظیر باشیم .وماتوانایی این مهارتهارو هم داریم ک الگو و بینظیر ، جذاب ،و زیبا و دوست داشتنی باشیم ، فقط باید ایمانمون رو تغییر و قوی کنیم .ب خودمون و خدامون ..خدایی ک وجودش رو وظیفه کرده ک مارو شفا بده.
      خداوند دوا نمیده شفا میده ، و خدایی ک مارو هدایت کرده ب مسیر و راه و روش درست .خودش هم حمایت وکمکمون میکنه ک ما رو برسونه ب هدف ومقصدمون انشاءالله 🙏😍🌹😊
      ب امید موفقیت و انتظار لاغر شدن در همهی دوستان عزیز و همسیر🤩🙏👏

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار F:sh
      F:sh
      1399/12/24 18:47
      امتیاز کاربر: 0

      نشان های دریافت شده

      انتظار لاغری داشتن
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 1,532 کلمه

      سلام استاد عزیزم ودوستان گلم در مسیر لاغری من. ❤️🌺🤩😍
      گام 54 انتظار لاغری در خود ایجاد کنیم.
      انتظار یعنی چی چجوری شکل میگیره و میشه چجوری تغییرش داد. 😍🤩
      ما قبلا بخاطر اینکه علاقه شدیدی به لاغر شدن داشتیم و متنفر بودیم از وضعیت. جسمانی خودمان وچاقی رو یک امر فیزیکی میدونستیم و باورها فیزیکی داشتیم که من چاقم طبیعی است چاق باشم وقتی من انتظارم باورم افکارم چاقی باشه معلومه که چاق میشم حالا افکار من چی بود من ژنتیک است چاقی در خانواده ما من ورزش نمیکنم باشگاه نمیرم عرق نمیکنم‌‌🤔😑😐

      خب طبیعی چاق بشم فلان مواد غذایی چربی زیادی داره چاق کننده است معلوم چاق میشم شیرینی فست فود نوشابه ته دیگ ماکارونی سالاد فصلی این ها همه در ذهن من چاق کننده بود و وقتی میخوردم انتظارم از خودم چاقی بود وچاقم میشدم حالا هرکسی هر راهی گفت واسه لاغری انجام دادم نتیجه هم میداد ولی ماندگار نبود میخواست زحمت بکشی زجر بکشی محدودیت باشه رژیم باشه حسرت باشه تا ماهی تقریبا 4کیلو هم کم کنی ولی وقتی دست می‌کشیدی در عرض ده روز 5کیلو اضافه میکردی چرا اینجوری میشد چون من باورم انتظارم از خودم چاق شدن بود و هر چیزی عامل چاقی خودم میدونستم حتی خوابیدن بعد از ناهار را دیگه فکرش کنید چقدر انتظار من قوی بود
      خب حالا من قبلا مسیر اشتباهی رفتم شکست خوردم و انتظار باورم این بود لاغر نمیشم و نمیشدمم 😨
      حالا من هدایت شدم از طرف خداوند به این مسیر که بهترین مسیر است صحیح ترین مسیر است چرا چون خداوند برای ما انتخاب کرده چون هیچ محدودیتی نداره چون خودت با توانایی ها خودت آشنا می‌کنه چون ذهنت از افکار بیهوده خالی می‌کنه و ذهنت خانه تکانی می‌کنه برای رسیدن به آنچه به طور پیش فرض خداوند بهش داده چون خودت با ذهن قدرتمندت آشنا می‌کنه خودت با خودت آشتی می‌کنی با خدای خودت آشنا میشی زندگیت دگرگون می‌کنه خداوند هیچوقت واسه بندهاش بد نمی‌خواد این ما هستیم که اطمینان نداریم ایمانمون سست است و فک میکنیم نه من باید حتما کار فیزیکی انجام بدم من حتما باید به فلانی رو بزنم پارتی من بشه تا برسم به خواسته ام من باید حتما گردن کج کنم مقابل بنده خدا برای رسیدن به خواسته ام این ما هستیم که با انتظارمان از خودمان این شرایط برای خودمان می‌سازیم. 😐 من اگه انتظارم از خودم لاغری نبود الان در این مسیر تا اینجا که 54روز است در این مسیر هستم پیش نمی‌رفتم حالا من اشتباهاتی دارم لغزش هایی دارم ولی انتظارم از خودم لاغر شدن است قبلا فک میکردم حتما بیشتر فایل گوش بدم لاغر میشم ولی الان فهمیدم من باید درک کنم عمل کنم استمرار داشته باشم به اطمینان قلبی برسم که من توانایی لاغر شدن دارم همین 🤩😍
      شاید انتظار من قوی نباشه ولی انتظارم از خودم لاغر شدن است چرا این میگم چون من صبح که چشمم باز میکنم اولین کارم اینه بیام ببینم امروز چی میخام یاد بگیرم مطالب میخونم فایل دانلود میکنم و اگه فرصت بود نگاهش میکنم واگه نبود میزارم تو فرصت قشنگ می‌شینم نگاهش میکنم دفترم میارم مطالب یاد داشت میکنم بعد میام تمرین خودم انجام میدم دیدگاه دوستان میخونم و تا آخر شب باز هر موقع وقت بود می‌شینم فایل صوتی گوش میدم و علاوه براین کارها من مطالبم در حال دوره هستم وتا گام 17تا الان دوره کردم نوشتن تمرینم در سایت بیشتر وقت بالای 50دقیقه طول می‌کشه چون وقتی شروع میکنم خودش هی حرفها میاد و تمومی نداره این یعنی من انتظارم لاغر شدن است ،😍🤩 و الان تغییراتی که داشتم لاغرتر شدم لباسم برام گشادتر شده آرامش دارم چیزی که هیچوقت نداشتم خداروشکر دراین مسیر دارم و وقتی میخام چیزی بخورم ترس ندارم و تازه من ظهر گشنم شده بود همین جوری خواستم پرتقال بخورم یهو چیپس هم دیدم گفتم دوتاش ببرم یهو تو ذهنم گفت شاید کم بود چیپسم ببر من بردم وقتی پرتقال خوردم دیدم رفع شد اون حالت ضعف در من و گفتم دیگه میل ندارم وچیپس نخوردم حالا اگه من همون دختر قبل بودم همش می‌خوردم تازه بنظرم کمم خورده بودم نگاه میخام بگم من در حال تغییر هستم حالا شاید این تغییرات در من کم باشه اونم اشکال نداره وقتی تغییرات شروع بشه تا بی نهایت ادامه پیدا می‌کنه من مسیر درست دارم میرم 😍😍دیگه نگرانی استرس ترس ندارم اگه بعضی وقتها ترسی دارم بخاطر اینه توجه ام از مسیرم برداشته میشه و منحرف میشم و حرفها منفی نمیزارن که دارم تلاشم میکنم هی روز به روز بیشتر روی خودم هدفم متمرکز باشم و وقتی میخام ناراحت بشم یا حرفی میشنوم اخبار بد هی صدا تو ذهنم میاد توجه نکن این میخاد سطح تورو طبقه رو بکشه پایین در جهان هستی و زود خودم آزاد میکنم از اون فکر حالا نمی‌گم ایده آل دارم عمل میکنم ولی من تعهد دادم به خودم که تغییر کنم و به هر آنچه استادبگه عمل کنم حالا اگه کمرنگ هست اشکالی نداره ادامه میدم تا روز به روز بهتر بشم ومطمعنم نتیجه میده. 🤩
      وقتی از مسیرت خودت انتظارت لاغری باشه با اشتیاق علاقه ادامه میدی تمرین انجام میدی وقت میزاری عمل میکنی ترس نگرانیت کمتر میشه روز به روز انگیزت بیشتر میشه و مطمعنی به هدفت میرسی و بیشتر ازحد تصورت نتیجه می گیری چون به جز لاغر شدن روی همه جنبه ها تاثیر داره سلامتی روابطت کسب کار درآمد اعتمادبه‌نفس قشنگی آرامش خوشبختی رفاه روی همه چی تاثیر داره ومعجزه می‌کنه وقتی انتظارات از خودت لاغرشدن باشه. 🤩😍🌺
      حالا چجوری بفهمیم انتظارمان از خودمان چیه نگاه به احساسمان توجه کنیم احساست چیه نگرانی استرس داری یا اشتیاق داری آرامش داری علاقه داری
      خب حالا چطور ما انتظار در خودمان به وجود بیاوریم اولا انحرافی نریم‌ دانبال راه روش ها لاغری نباشم مطالب افراد در مورد لاغر شدن دانبال نکنیم کاری به روش ها دیگه نداشته باشیم و باقاطعیت تمام مسیرمان انتخاب کنیم وادامه بدیم تا به ذهن مان ثابت بشه تنها مسیر صحیح مسیر لاغری با ذهن است 🤩😍
      دوما به موفقیت خودمان توجه کنیم به مهارت های که یاد گرفتیم به کارهایی که میتونیم انجام بدیم توجه کنیم خودمان تحسین کنیم حالا لاغرشدنم یک مهارت است مث بقیه مهارت های که یادگرفتیم مث رانندگی مث نوشتن خواندن صبحت کردن به زبان دیگر غیر از زبان مادری مث خیاطی آشپزی مث بنایی مکانیک جوشکاری کشاورزی …وخلاصه ما کلی مهارت یاد گرفتیم لاغرشدنم یک مهارت است که یاد میگیریم چیز عجیب غریبی نیست لاغرشدن در ذهن مان کوچیک کنیم بگیم این همه افراد لاغر هستن منم میتونم لاغر بشم کاری نداره لاغر شدن یک امر کاملا طبیعی است لاغری نگو من 28/کیلو اضافه وزن دارم بگو من میخام یک کیلو کم کنم تا میتونی کوچیکش کن تو ذهنت وقتی بگی یک کیلو میخام کم کنم برای ذهنت راحت میشه وبات راه میاد ولی اگه توجهات بزاری روی کل اضافه وزنت برات سخت بنظر میرسه وذهنتم انجام نمیده و باورت اینه نمیشه نمیتونی پس کوچیکش کنیم در ذهن مان پس لاغر شدن در ذهن مان کوچیک کنیم 🌺
      لاغرشدن واقعا هم آسان است چرا چون فرد 5سال طول می‌کشه تا 10کیلو اضافه وزن پیدا کنه ولی همین فرد وقتی لاغری با ذهن شروع می‌کنه تقریبا بعد یکسال حالا دیگه بستگی به تلاش خودش داره 10کیلو کم می‌کنه وبه‌وزن ایده آلش میرسه پس چاق شدن خیلی سخته ولی لاغری خیلی آسان است پس انتظارمان از خودمان لاغر شدن باشه متناسب شدن باشه تا نتیجه فوق العاده بده
      خودمان برای خودمان الگو قرار بدهیم خودمان برای خودمان بینظیر باشیم ما اشرف مخلوقات هستیم خداوند مارو هدایت کرده این توانایی در ما دیده پس به پاس شکر گزاری از نعمت ها خداوند تلاش کنیم استمرار داشته باشیم چون همیشه خداوند بهترین ها برای بندهاش میخاد وخداوند همراه خودمان بدانیم در این مسیر چون اگه نمیخاست ما الان در این مسیر نبودیم پس خداوند میخاد و ما توانایی لاغر شدن داریم فقط باید انتظارمان از خودمان لاغری باشه و ادامه بدیم به پاس تشکر از خداوند به پاس تشکر از محبت ها استاد در این مسیر. 😍🌺 موفق باشید ،😌

      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار sofiashirazi667
      1399/12/15 21:51
      مدت عضویت: 1270 روز
      امتیاز کاربر: 3599 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 17 کلمه

      سلام…من انتظارم از خودم اینکه لاغر و متناسب بشم ب اون چیزی ک قبلا بودم دوباره برسم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار پونه عدل تهرانی
      1399/11/15 04:51
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 14745 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 281 کلمه

      وقت بخیر عزیزان
      برای رسیدن به خواسته ها مهم اینکه مسیر و درست بری و در حین رسیدن به هدف از مسیر لذت ببری. همینکه الان تو این مسیر هستیم .
      انتظارت از حرکت خودت خیلی مهمه وقتی مطمعنی که در مسیر درست قرار گرفتی دیگه نگران نیستی.
      انتظارمون لاغر شدنه هر روز با اشتیاق و علاقه و احساس خوب دنبال می کنم مثلا امروز من پیاده روی کردم و الان اومدم خونه همسو با متناسب شدن بود
      و کمی از غذای ظهر و ریختم برای پرنده ها اضافه بود من اگه قبلا بود می خوردم ولی غذای خودم و خوردم بعدش یه ظرف دارم توی حیاط برای پرنده ها و یه سری حیوون مثل سنجاب هستن زیاد میان تو حیاطمون منم غذا و نون می ریزم براشون دیگه به غذا ها و نونهای ایرانی ما عادت کردن نون لواش و سنگک 😂😂
      اگر با نگرانی و استرس باشه یعنی هنوز انتظار شما لاغر شدن نیست الان که داشتم پیاده روی می کردم یاد اون نکته افتادم که به بدنم گفتم خیلی خوب اومدی جلو هی دست کشیدم به بدنم و گفتم می خوام این منحنی ها رو از بین ببرم .
      من فقط به این روش اطمینان دارم و از هیچ روش دیگه ای در کنارش استفاده نکردم و نه مطلب خوندم. و به موفقیتهام توجه می کنم پس این هم مثل بقیه چیزهای دیگه . هر کس هم که می بینم می گم لاغری که چیزی نیست من هم مثل بقیه آدم‌ها می تونم لاغر بشم کم کم یک کیلو یک کیلو تا اینجا اومدم.
      روی ایمانم هر روز کار می کنم. هیچ نعمتی ترس نداره اگر درست ازش استفاده کنی .رفتار اشتباه نباید داشته باشیم . پر خوری کردن اشتباه غذا که ترس نداره

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار سهیلا عظیمی ویشته
      1399/11/12 08:03
      مدت عضویت: 1675 روز
      امتیاز کاربر: 14108 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 674 کلمه

      انتظار لاغر شدن ۰۰۰۰۰۰۰
      من سه ساله که حسابی چاق شده بودم چرا چون که قبلا کارم در رابطه با ورزش بود چون ورزش میکردم هیچ انتظار چاقی از خودم نداشتم وهمیشه هم متناسب بودم به محض رهایی ورزش وتغذیه متعادل چاق شدم چون باورم این بود که من فقط با رژیم و ورزش متناسب میمونم بعد از رهایی این دو انتظارم از خودم چاقی بود وآهسته آهسته به سمت باورم که همان چاق شدن بود پیش رفتم باوری که در ذهن ناخودآگاه من بود و من از آن وراهکار تخریب آن باور غلط بی اطلاع بودم باعث چاقی در من شد وقتی با استاد وروش لاغری با ذهن آشنا شدم کم کم این باور مخرب در من کمرنگ شد وبه جایش انتظار وباور لاغر شدن از طریق ذهن درضمیر نا خودآگاه من شکل گرفت ویاد گرفتم چطور باید باورها وموانع ضد لاغر شدن را پیدا کنم وبا دلیل ومدرک به ذهنم ثابت کنم که آنها اشتباه است وباورها و فرمول های صحیح را به جای آن بگذارم تا این فرمولها در مغز تثبت بشود وتصاویر غلط تبدیل به تضاویر درست بشود وفرمان صحیح از مغز صادر گردد تا بدن هوشمتد من در راستای لاغر شدن پیش برود ومن لاغر شوم وقتی به این درک رسیدم فقط انتظارم از خودم لاغر شدن است واطمینان دارم که به هدفم میرسم با شور واشتیاق هر روز تمرینات ان را ادامه میدهم تکرار تمرینات کمک بزرگی است که این باور انتظار لاغری را در من تشدید میکند وقتی در مسیر درست گام برمیداریم مطمعن هستیم که به هدف امون میرسیم حالا چه این مسیر میخواد شهری به شهر دیگه باشه چه میخواد لاغر شدن باشه مهم مسیر درسته وانتظار رسیدن به هدفه بارها در گذشته ما از مسیرهای متفاوت برای لاغر شدن استفاده کردیم چون آن مسیرها اشتباه بود ما فقط جسممون را تحت فشار میگذاشتیم با گرفتن رژیم های متفاوت ورزش های سنگین خوردن قرص ودارو ودمنوش برای لاغر شدن لاغر میشدیم چون جسممون تحت فشار بود ولی چون در ذهن امون انتظار لاغر شدن را نداشتیم وانتظار داشتیم که این پروسه تمام بشه دوباره چاق میشیم برای همین به محض اتمام کارمون حالا یا از خسته شدن از آن روش وقتی رهاش میکردیم چون باورمون وانتظارمون در ذهن امون چاقی بود دوباره چاق میشدیم برای همین مسیر اشتباه بود چون فقط روی جسم کار میکردیم در صورتیکه این ذهن ما بود که باید درست میشد تا فرمولهای چاقی را پاک میکردیم وبه جایش فرمولهای لاغر ی را میگذاشتیم حالا با ورود به این دوره وآشنایی با روش درست من فقط انتظار ام از خودم لاغر شدنه وبه شدت این باور را در خودم هر روز تقویت میکنم چون میدانم که قبلا من این انتظار را در مورد چاق شدنم داشتم وچاق شدم ولی الان فقط انتظار لاغر شدن را دارم ومیدانن این انتظار لاغر شدن به ذهن من میفهمانه که باید بدن منو لاغر کنه وهیچ راهی جز لاغر شدن نداره که خوشبختانه این مسعله را ذهن من درک کرده وهمچنان به سمت لاغر شدن پیش میره من خودم را هروز تشویق میکنم برای همین انتظار م از لاغر شدن بیشتر میشه به خودم آفرین میگم که پشتکارم در این زمینه زیاده وهروز به دنبال پیدا کردن موانع در ذهن ام هستم با تکرار فایل ها سعی میکنم با دقت بیشتری به حرفهای استاد گوش کنم چون لابلای حرفهای استاد نکات ریزی هست که باید پیداشون کردوهمین جذابیت کار را زیاد میکنه وخدا را شکر نه تنها خسته نمیشم بلکه مشتاق تر هم میشم دوستان عزیزم وقتی در این مسیر گام برمیدارید فقط انتظار لاغر شدن از خودتون داشته باشید تا به موفقیت برسید موفق باشید
      با تشکر از استاد عزیزم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فرشته مهربانF.s
      1399/10/26 23:19
      مدت عضویت: 1321 روز
      امتیاز کاربر: 7576 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 558 کلمه

      لاغری وتناسب اندام یک مهارت من درست مثل زمانی که ترکی یادگرفتم وهر روز فقط یکم یادگرفتم والان خیلی عالی میفهمم وتا حد زیادی هم میتونم صحبت کنم من مهارت رانندگی رو آموختم ودر عرض چند ماه یادش گرفتم ویک سالم ماهر شدم درش من قنادی رو ماهرانه بلدم آشپزی رو سالهاست انجام میدهم وخیلی عالیم میخوام بگم که من در قنادی وشیرینی پزی ماهر شدم اما خب هنوزم خیلی چیزا هست که باید یاد بگیرم تا پیشرفت کنم دراون زمینه به نظرم من از روزی که آموزش لاغری باذهن یادگرفتم خیلی ماهر شدم مثلا در حد قورمه سبزی یا کیک خامه ای میتونم درست کنم که خیلیم خوبه وکارمو راه میندازه اما خب هدف من اینکه تا تهش برم تهش اینکه که بدن عضله ای وزیبا وجذاب داشته باشم تهش اینکه یک گرم آشغال داخل بدنم نباشه وبه وزن وسایز ایده آلم برسم ودر این وزن وسایز بمونم تهش اینکه زیباییمو به حد اعلا برسونم پوستمو خوب کنم موهامو خوب کنم به فیزیکم هم برسم ومثل کعبه لوکسش کنم وکلی خوشگلش کنم تا آخر عمرم اینا مهارت یادگرفتن میخوادیه دریا آموزش داره از بعضی از دوستان اینجا تعجب میکنم که عجله دارن برسن تهش من یک سوال دارم ازشون اون زمانی که یک مهارتی رو یاد میگرفتین چقدر منتظر تهش بودین که برسین به آخرش دوحالت داره یا اصلا بهش فکر نمیکردین چون هر مهارتی که یادبگیرین متوجه میشین ته نداره دریاست وبرای خدای اون کار شدن تمام عمرتم کافی نیست چون هر روز یه چیز جدید میاد یا اینکه تا یکم پیش رفتین ونیازتون رفع شده بیخیال ادامش شدین به همون قدر بسنده کردین کسی که تا دیروز گشنه پلو میخورده با خورشت دل ضعفه واز بس فست فود خورده بود حالش بهم میخورد ازغذا بیرون وقتی میره کلاس آشپزی یا به نحوی یاد میگیره غذا بپزه وقتی قورمه سبزی میپزه بال درمیاره وگشنگیش رفع میشه شاید با یادگیری چند تا غذا بتونه گرسنگی خودشو رفع کنه اماوقتی بخوادیک رستوران ۵ ستاره کار کنه امکان نداره تنهابا یک ماه استاد بشه اونقدر باید یادگیری رو ادامه بده سالها تابتونه یک آشپز معمولی اون رستوران بشه بعد سالها باید تلاش کنه وهر روز یاد بگیره تا سرآشپز بشه تازه سرآشپزم بشه باید سالها تلاش کنه تا ستاره طلایی بگیره وحرفه ای بشه تازه بعدشم باید یاد بگیره تا بروز باشه منظورم اینکه توقف در یادگیری یعنی مصداق تسلیم وفقط رفع نیاز آموزش لاغریم همین اگه قبلا ‌‌۱۱۰ بودم یا همین حدودا خب الان که احتمالا ۹۰ چیزی هستم خب چند تایی از نیازام رفع شده قطعا مثلا کمر وزانو وپا درد ندارم وراحت تر راه میرم برام لباس گیر میاد ولباس توی تنم قشنگ تر میشینه اما من اینو نیخواستم نهههه من اینجا متوقف نمیشم خدارو شکر میکنم بابت این تغییرا اما من ۵۸ کیلو میخوام بشم وسایز ۳۶ میخوام بدنم سفت وورزش کاری بشه میخوام پوستم خوب بشه وموهام هم خوب بشه وزیبا وبینقص بشم به دور ار حتی یک لک وخال وجوش وهمینطورم بمونم خب این نهایتش تا آخر عمرم پس هر روز یاد میگیرم با خوشحالیم یاد میگیرم لذتم میبرم وهر چی میگذره من متناسب تر میشم خوشگل تر میشم وسلامت تر وجذاب تر کاریم ندارم بدنم یک ماه میتونه طبیعی یک کیلو کم کنه ده کیلو میتونه دوگرم کم کنه یا بیست کیلو هر چی خودش صلاح بدونه با روند طبیعیش کم میشه من فقط ادامه میدم حتی بعد متناسب شدنم😊🥰

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار شیرین محصلی
      1399/10/25 16:15
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 12593 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 424 کلمه

      من تاچند روز پیش اصلا فکرش رو هم نمی کردم که باید انتظار لاغری از خودم داشته باشم وهمش به خودم می گفت آخرش لاغر می شم دیگه راه رو درست انتخاب کردم پس لاغر میشم درواقع در خودم این توانیی رو می بینم ولی یه ذره دورتر از اونجایی که هست واین بنظر من به خاطر پایین بودن ویا نبودن یانداشت اعتمادبه نفسه که مانع از این می شه که موفقیت ها وتوانایی هامون رو ببینیم یا اینکه اونها رو دورتر وسخت از حد واقعیشون بدونم ومن شاید یک هفته ایی می شه دارم روی انتظار خودم از لاغری کار می کنم فایلهایی که تاین زمینه هست رو گوش می دم راجبش فکر می کنم ودر واقع ذهنم رو شخم می زنم تا ببینم داخلش اون زیرزیرا چی مخفی کردم ونمی دونم ومی بینم خب انتظار لاغری رو دارم وی باهش یه ترس هست که اون رو کم رنگ می کنه این ترس ،ترس از لاغرنشدن نیست چون اطمینان پیدا کردم از لاغر شدنم چون جسمم حسابی لاغر شده واین گواه برتوانایی منه واین مانع فقط اعتماد بنفس پایینه که این اطمینان قلبی رو کمرنگ می کنه که دارم روش کار ی کنم وقتی کاری رو انجام می دم ککه بنسبت سخته باخودم می گم ببین چقدر توانمندی مثلا دیروز به پسرم انگلیسی درس می دادم دیدم چقدر قشنگ وعالی دارم بهش درس می دم وچقدر توانمدم در این زمینه وزبانم چقدر خوبه درسته خیلیه خوب حرف نمی زنم اماتو ی ترجمه ونوشتن خیلی عالی عمل می کنم وهمیشه پسرم برای ترجمه از من سوال می کنه وهمیشه می پرسه مامان چطوریه که زبانت ایقد خوبه واینجوری دارم ریز میشم در خودم وتوانایی ووجودم مگه خداوند گفته که ما اشرف مخلوقاتیم واز روحش در ما دمیده پس من خیلی تانمندتر وتواناتر هستم از اونی که فکرش رو می کنم واین داره روز به روز بهم ثابت می شه ،این باور رو همیشه داشتم ولی تااین حد درمن پررنگ نبوده مثل الان ،یادم چند سال پیش آجیم خیلی علاقه به پرانا داره عملمیه راجب چاکراها وهاله های اطراف بدن انسان که هر کدوم چه قدرت وانرژی دارن واز طرف خیلی فنگ شویی رو قبول داره که می گه گل مصنوعی انرژی منفی داره یا به اشیا ورنگها این توانایی رو می ده که در جلب شانس وسرنوشت انسانها سهیم هستند من همیشه اینها رو خرافات می دونستم بهش می گفتم پس اشرف مخلوقات بودن انسان چی میشه چطور می شه یک شئ در زندگی وسرنوشت من می تونه دخیل باشه پس مختار بودنم چی میشه بااینکه باذهن وتوانایهای ذهن هیچ آشنایی نداشتم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Laleh
      1399/10/14 04:26
      مدت عضویت: 1332 روز
      امتیاز کاربر: 17962 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 193 کلمه

      فایل “چگونه انتظار در ذهن خود ایجاد کنیم ؟”:

      ما باید برای لاغر شدن انتظارات واقع بینانه داشته باشیم. نمیتوان انتظار داشت که در یک روز یا یک ماه یا حتی یک سال انتظار داشت که کاهش وزن زیادی داشته باشیم. ما میتوانیم انتظار خود را طوری داشته باشيم که در نگاه به اندام خودحس خوب و واقعی به خودمان داشته باشیم.

      احتمالا این جمله را شنیده اید که اگر کاری را همیشه به یک شکل میکنیم و انتظار گرفتن نتایج متفاوت داریم ، احتمالاً دیوانه ایم. ما از ورزش زیاد از حد و رژیم گرفتن به لاغری واقعی و همیشگی نمیرسیم. مطمئنم که شما هم مثل من هزاران هزار بار این دو روش فوق را امتحان کرده اید. پس امتحان کردن ورزش و رژیم باز ما را فقط به یک لاغری موقتی که ان هم ما را عصبی و بداخلاق میکند میرسوند. ما چون اینجاییم و در این دوره هستیم ،نشان میدهد که دیگر نمیخواهیم دیوانه وار اشتباه خود را تكرار کنیم. مادنبال لاغری همیشگی هستیم. ما دنبال راه حل صحيح هستیم. ما دنبال مسیر هدایت به سوی خدا هستیم. لاغری که به ما ارامش درونی بدهد.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار emangholi azade
      1399/09/21 14:38
      مدت عضویت: 1664 روز
      امتیاز کاربر: 1420 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 110 کلمه

      به نام خدا سلام من تاقبل از آشنایی بادوره هر چند وقت به دنبال یک روش جدید برای لاغری بودم اگر از یک روش نتیجه نمیگرفتم به دنبال روش بعدی بودم ولی از روزی که با این روش آشنا شدم دیگه هیچ روش دیگه ای روامتحان نکردم حتی زمانی که فاصله افتاد ومتاسفانه مدتی ایست کردم ولی به بیراهه نرفتم وباور داشتم که تنها روشی که میتونم بااون به هدفم برسم همین روش لاغری باذهنه وبه لطف خدا دوباره حرکت روشروع کردم والان خیلی عالی وبا اشتیاق وعلاقه واعتماد دارم پیش میرم واطمینان دارم که روزی من هم شگفتی ساز خواهم شد وخداوند رو به خاطر اون روز زیبا شکرمیکنم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار شادى
      1399/09/03 20:45
      مدت عضویت: 1400 روز
      امتیاز کاربر: 22128 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 618 کلمه

      سلام و درود , استاد عزيز & دوستان گرامى در سرزمين لاغرى با ذهن😊 روز شصت و سوم تكرار ,
      فايل , چگونه انتظار لاغرى در خود ايجاد كنيم⁉️
      🔸” لاغر شدن آسان ترين كار دنياست ”
      اين جمله رو در هفته ى سوم به طور كامل با ذكر مثال انجام داده ام . اما اون موقع احساس و دركى در موردش نداشتم و الان كه هفته ها از اين تمرين مى گذره , و من در دوره ى تكرار هستم , چند روزى هست كه اين جمله رو به ميثاق نامه م اضافه كرده ام و اينكه الان درك و احساس بهترى از اين جمله دارم . مى خوام به خودم يادآورى كنم , اصلاح باورهاى ذهنى , به سرعت و يهويى اتفاق نمى افته و زمان مى بره , وقتى باورهاى ذهنى درست و صحيح در ذهن من جا بيفته , باورم قوى تَر مى شه و مسيرم هموارتر ===
      بعضى باورهاى اشتباه من , سالهاى ساله كه در ذهنم وجود دارن و من نبايد از خودم انتظار داشته باشم كه باورهاى اشتباه چندين و چند ساله م به سرعت تغيير كنن . ذهن من هشياره و هر باور اشتباهى در وقت و زمان خودش در ذهن من تغيير مى كنه , من هيچ كار سختى انجام نمى دم , و فقط فايلهاى مسير رو مى بينم و گوش مى دم و تكرار مى كنم , و از مسيرم با احساس خوب لذت مى برم , سپس ذهن من كار خودشو , خودكار انجام مى ده , به همين سادگى 😊👍بدون اينكه من به خودم سخت بگيرم . ذهن ما هوشمنده , نقش خودشو بخوبى به فرموده ى استاد عزيز , فراتر از حد تصور ما انجام مى ده . فقط كافيه كه من در مسير اصلى باشم و ادامه بدم , نااميد نشم و به خداوند 💯اعتماد كنم و اميدوار باشم .
      من انتظارم از خودم اينه كه لاغر و متناسب بشم و به مسير اصلى م لاغرى طبيعى بازگردم . من قلبا دارم در اين مسير سرسبز آرام آرام ادامه مى دم با اينكه مى دونم اين مسير پايانى هم نداره🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️البته منم در اين مسير با موانع ذهنى و محيطى برخورد كرده ام اما ادامه دادم و ادامه دادم , يكى از راهكارهاى من براى رفع موانع ذهنى و محيطى همينه كه من در اين مسير باشم منحرف نشم و رها نكنم . باورها ى اشتباه ذهنى م يكى يكى در حال تغيير هستند و من هيچ عجله اى ندارم . نشانه ها و تغييرات احساسى خودم رو هم كم كم دارم مى بينم .
      بسيارى از افرادى كه كاراى بى نظيرى در جهان انجام مى دن , نظير فوتباليست ها , خواننده ها , بازيگر ان , و ورزشكاران و … همين امروز نگاهم به page دخترى كه ژيمناست بود , افتاد , خيلى حركات پيشرفته ى انعطاف پذيرى رو به زيبايى و به راحتى انجام مى داد , بى شك و ترديد , اونم يه روزى , تمرين و تمرين كرده تا به اينجا رسيده و 💯استمرار داشته . منم در مسير لاغرى با ذهن , هر روز در حال ادامه دادن مسير هستم . فقط با تمرين و استمرار است كه ترسها كنار مى رن و راه باز مى شه , و خواسته مون كوچك و كوچكتر مى شه . حالا مى فهمم كه چگونه و چطور , لاغر شدن , آسان ترين كار دنياست , بخاطرِ اينكه لازم نيس , من كار خاصى انجام بدم , فقط كافيه در مسير اصلى با استمرار ادامه بدم و ادامه بدم و از مسيرم با احساس خوب لذت ببرم , سپس روند لاغرى خودبخود انجام خواهد شد بدون تلاش سخت فيزيكى و بدو بدو 🏃‍♀️ 🏃‍♀️ 🏃‍♀️
      با تشكر فراوان , شاد و سلامت باشيد🧡🧡

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار من میتوانم
      1399/08/30 15:28
      مدت عضویت: 1503 روز
      امتیاز کاربر: 8598 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 407 کلمه

      روز 63 تکرار:
      انتظار من از مسیری که شروع کردم، تناسب اندام است و انتظارم از خودم، جسم متناسب داشتن تا همیشه است.
      در دوران تحصیل همیشه من در دروس عمومی عالی بودم و حتی درس نخونده رو میتونستم جواب بدم و جلوتر از سطح کلاس بودم اما در مورد درس هایی مثل ریاضی یا فیزیک اینطور نبود چون فکر میکردم فقط نخبه ها فیزیک شون خوبه و در ریاضیات عالی هستن و علی رغم درس خوندن های زیاد و تلاش برای فهمیدن این دروس من نتیجه ی خاصی نمی گرفتم و همیشه در حد متوسط بودم و انتظارمم همین بود که من نمیتونم در این درس ها عالی باشم.
      یا مثلا اگر کسی میگفت من مثلا نقاشیم خوبه من اون رشته رو اشباع میدیدم و تصور میکردم دیگه جایی برای من نیست و با وجود علاقه ای که داشتم اصلا دنبالش نمیکردم. و اعتماد به نفس کم هم در این ماجرا دخیل بوده..
      اما آشنایی با لاغری با ذهن باعث شد موفقیت هر کسی رو میبینم خوشحال بشم و برام اثبات بشه که اگر من هم در این زمینه قدم بردارم و همون کارها رو انجام بدم نتیجه ی عالی برای من هم وجود داره. این افکار محدود کننده که ثروت، عشق، سلامتی، تناسب اندام و… در این جهان کمه و فقط عده ای از این نعمات بهره مند هستند، در من کمرنگ شد و دارم میبینم که تااااا دلم بخواد ثروت هست و هیچ حدی وجود نداره، بی نهایت انسان های موفق در زمینه های مختلف وجود دارند و موفقیت یک فرد به هیچ وجه مانعی برای موفقیت دیگران نشده و نمیشه بلکه راه برای بیش تر موفق شدن باز میشه.
      افراد متناسب که خیلی زیاد در جهان وجود دارند.. انسان های خوب که فکر میکردم نایاب اند، به وفور در جهان زندگی می‌کنند. عشق، اعتماد و قشنگی های خیلی زیادی که در جهان هستند اما با عینک تار و دودی بدبینی من به دنیا ناپدید می‌شدند و فکر میکردم وجود ندارند…
      با برداشتن این عینک جهان واقعی همونطور که هست رخ نمایان کرد و من خداروشکر کردم برای نعمت های بی پایان و زیبای این دنیا..
      بنابراین، اعتماد کامل دارم به خداوند که نتیجه ی انتظار من رو میده نه تلاشم رو. وقتی تلاشم همسو با انتظارم باشه نتایجی فراتر از حد تصوراتم کسب میکنم.
      من مطمئنم که از مسیر لاغری با ذهن، لاغر میشوم و راهی غیر از این وجود نداره. و انتظارم از جسمم لاغر شدن و لاغر موندن هستش و با احساس عالی و اشتیاق فوق العاده ادامه میدم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1399/08/19 00:50
      مدت عضویت: 1616 روز
      امتیاز کاربر: 26851 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 780 کلمه

      انتظار من از خودم ؟؟
      خیلی دقیق نگاه میکنم ولی بیشتر متوجه میشم که از همون موقع که وارد دوره شدم انتظارم لاغری بوده و نه هیچ چیز دیگه و با استمرار و اشتیاق و علاقه فقط دارم این باور رو قوی قویتر میکنم خیلی مواظبم که این باورم که تازه جون گرفته کسی خرابش نکنه و خودم رو هم بررسی میکنم که مانعی برای این باور نداشته باشم
      چطور :
      لاغر شدن خیلی اسان و راحت هست مثل آب خوردن
      این هدفم که لاعری هست خیلی چیز پیش و پا افتاده ای هست
      من با کلی توانمندی که دارم و در کارهام موفق بودم در لاغری هم توانمند و موفق هستم
      این همه آدم لاغر در اطراف من هست که هر چی دلشون میخواد میخورن و لاغر هستن پس منم یکی مثل این افراد هستم
      خداوند حامی من در این مسیر زیبا هست چون خودش بارها گفته شفا میدهم نه دوا

      من روز به روز دارم متناسبتر و خوش اندام تر با رفتار های غذایی عالی و صحیح میشم
      من همانطور که قبلا تونستم مدرک رانندگی و ارایشگری و گلسازی و کامپیوتر و … را بگیریم پس لاغری رو هم خیلی راحت به دست میارم و لذت میبرم و هر چند که الانم در اوج لذتم با جسم الانم و رفتارهای الانم
      چند ساعت پیش شام خوردم و قبلش هم یه بسته کرانچی خوردم ولی یکم بعد از شام معده درد و دل درد از زیادی عدا گرفته بودم و نجواهای منفی زیادی اومد سراعم که دیدی کرانچی خوردی و بعد شام تو چاق میشی و تو با این خوردنت اصلا به لاعری نمیرسی ولی خیلی سریع به خودم اومدم و به جنبه ی مثبت ماجرا نگاه کردم که چرا اینطور شدم در صورتی که مثل یکی دوهفته پیشم تا همین چند روز پیشم شام خوردم و گفتم حتما بازم این تغییرات ذهنی و جسمی جدید من در اثر استمرار در این مسیر هست که مقدار غدام فرق کرده و برای یه لحطه خندیدم تو دردها وبه خودم گفتم خدایا شکرت چقدر دارم تغییر میکنم یعنی این منم با این حجم عذا این قدر ادیت شدم حتی به حالت تهوع هم رسیدم واین وسط منفی باف هم ساکت نبود وخیلی هم من رو ازار داد ولی خودم بازم حالم رو خوب کردم با این فکر مثبت و انتظارم رو حتی در این شرایط به سمت لاغری بردم و گفتم من دارم تغییر میکنم و من دارم لاغر میشم که این حجم غذا رو که تا چند وقت پیش خوردم حالا اینقدر جسمم داره واکنش میده براش

      پس به خودم قول دادم از فردا کمتر بکشم از حدی که تا چند وقت پیش میخوردم بازم کمتر بخورم که به این حالت بد دل درد و حالت تهوع نرسم چون جسمم داره به سمت لاعری حرکت میکنه و من باید با اون همکاری کنم و به اون فرصت بدم تا من رو به مقصد برسونه

      خدا رو شکر من در هر حالی انتظارم از خودم لاعریه حتی در این مثال بالا و روی این باوز و مانع هاش ببشتر کار میکنم تا مسیرم هموارتر بشه و من سریعتر به نتیجه برسم

      منفی باف حتی به من میگفت چرا برنج خوردی در وعده شام در صورتی که من خیلی شبا خوردم به اندازه ی نیاز و اصلا ادیت نشدم و اصلا هم نترسیدم و با لدت خوردم تازه خیلی متناسبهای اطرافم رو هم که میشناسم راحت میخورن و داخل فکر این حرفها نیستن پس این باورم رو که من با وحود هر چی که بخواهم در هر زمانی که بخواهم میخورم به اندازه نیازم و لاعر میشم رو منفی باف سریع هدف گرفت ولی من تسلیم نشدم وانتطارم از خودم لاغری بود
      و بعد گفت چرا کرانچی خوردی از این هست که حالت بد و توحق نداری کرانچی بخوری چون باید در خور دن رعایت کنی که لاعر بشی و مال تو نیست خوردن این چیزها تو که هنوز چاقی نخور در صورتی که من زمانی که خوردم واقعا میلم کشید و کمی هم انگار گرسنه بودم و ترجیح دادم به جای میوه کرانچی بخورم و برای جسم من هیچ فرقی نداره که میوه یا کرانچی میخورم اون فقط انرژی مورد نیاز جسم من رو تامین میکنه و من با خیال راحت خوردم اون بسته رو بازم تسلیم منفی باف نشدم و روی خودم کار میکردم که انتظارم از جسمم لاعری هست

      اما برای دل دردم اصلا نمیخوام دوباره تجربه اش کنم پس با جسمم که علامت داد همکاری میکنم و کمتر غذا میخورم تا سیر بشم نه حالت بد تهوع و دل درد و حتما من به لاعری میرسم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ghazalgolipur
      1399/08/12 01:57
      مدت عضویت: 1395 روز
      امتیاز کاربر: 3396 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 243 کلمه

      انتظار از هدف:
      بار ها شده که بخوایم از یه شهری به شهر دیگه بریم و یک مسیری رو طی کنیم و حالا میخوایم به شهر خودمون برگردیم …
      ایا مگه میایم میگیم نکنه نرسیم ؟ راه درسته یانه ؟
      مگه ما استرس اینو داریم که مقصدی وجود نداشته باشه؟اصلا همچین چیزی ممکن نیست
      الان هم همینطوره ….من یکی روزی مسیر رو طی کردم و به چاقی رسیدم از تناسب اندام و حالا دوباره میخوام از همون مسیر برگردم برسم به جایگاه خودم ، به ایستگاه خودم ، مگه میشه از همون راهی که جلو رفتم برگردم عقب و چیزی نباشه؟
      من یک روز چاقی رو یاد گرفتم و اعمال گردم و حالا هم لاغری رو یاد گرفتم و اعمال میکنم
      مثل خیلی از مهارت های دیگه که یاد گرفتم و انجام دادم ….
      حتی لاغر شدن از بقیه مهارت ها هم اسون تره ….حتی از چاقی هم خیلی اسون تره چاقی طی سالیان زیادی به وجود اومده ….
      من از این لحظه به بعد انتظار متناسب شدن رسیدن به ۵۰ کیلو و اندام مورد علاقم رو از خودم دارم ….
      و همچنین ایمان دارم به خدایی که شفا دهندس و خدایی که خودش من رو به این مسیر هدایت کرده

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Tavassoli
      1399/08/07 09:41
      مدت عضویت: 1526 روز
      امتیاز کاربر: 17433 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 155 کلمه

      سلام به استاد و دوستان عزیز
      من انتظارم از خودم لاغری هست و هر روز با اشتیاق و علاقه، فایل ها رو گوش میدم، تمریناتم رو انجام میدم، نوشته دوستانم رو میخونم و مسیرم رو با عشق دنبال میکنم، به روش های دیگه اصلا اهمیت نمیدم و اونا رو پیگیری نمیکنم چون از مسیرم کاملا مطمئنم هستم و میدونم که انتهای این مسیر رسیدن تناسب اندام دلخواهم هست، بنابراین برای رسیدن به مقصدم هیچ عجله ای ندارم و از مسیرم لذت میبرم.
      لاغر شدن رو در ذهنم کوچیک میکنم، واقعا لاغر شدن آسونترین کار دنیاست، وقتی من تونستم کارشناسی و ارشدم رو دانشگاه دولتی روزانه قبول بشم دیگه لاغر شدن که کاری نداره. وقتی من تونستم به راحتی مدرک کامپیوتر بگیرم دیگه لاغر شدن که چیزی نیست. وقتی من تونستم دوچرخه سواری رو یاد بگیرم دیگه لاغری شدن که خیلی راحت هست، فقط باید لاغری رو آموزش ببینم و استمرار داشته باشم تا به هدفم برسم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faribab313
      1399/07/23 22:10
      مدت عضویت: 1434 روز
      امتیاز کاربر: 2943 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 206 کلمه

      ب نام خدا
      من چند روزی هست ک فهمیدم باید انتظار از خودم داشته باشم انتطارم ازخودم لاغریه همون طور ک انتطارم در شرایط سختی ک قبلن بود ایمان بود و من ایمان داشتم ک اون شرایط رو گزروندم مخام دوباره تو این مسیر هم ایم ایمان و باور رو داشته باشم ک لاغربشم راستش یکمدسخت بود ولی چندروزی هست با حس خوب عکساای مدل هارو میبنم و بخودم میگم نگا کن اینهمهههههههه ادم لاغر چقدر اسونه این لاغری اینمهههههه ادم ک لاغرن و خدارشکر مکنم بعدش ک این طعم ب فور درجهان هست منکه اینهمه سوابغ درخشان دارم ازخودم تو ذهنم تو بدست اوردن موفقیت هام خب این لاغریه جیه ک من بگم اینو نمتونم حلش کنم لاغر شدن خیلی اسونتر از یاد گیری زبان هست حتی اسون تر از دوچرخه‌سواری. من میتومم طعم لاغری و متناسب بودن رو وارد زندگیم کنم. استاد چند وقتی هست یک شلوار گرفته بودم ک وقتی متناسب بشم بپوشم هی چند وقتی است ک میگمدبرم بپوشم ببینم اندازم شده یانه حس مکنم اینم مثل همون وزنه داره تو ذهنم عمل مکنه. البته من دیگه هیچ حساسيت نصبت ب وزنه ندارم. و خیلی زود ب راحتی اون شلوارا رو میپوشم در صورتی ک برام گشاد شده…..

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار khandan614
      1399/07/14 20:42
      مدت عضویت: 1501 روز
      امتیاز کاربر: 19850 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 152 کلمه

      سلام به استاد و همه عزیزان ، مگه میشه وارد این مسیر زیبا ی تناسب شد و انتظار لاغری نداشت ، من از روز اول انتظارم لاغری بود چون احساسهای خوبی را تجربه کردم ، احساس آرامش ، احساس سبکی ، کم شدن درد هام ، سلامتی ، اعتماد به نفس و کم شدن
      سایز و مقداری وزن و از همه مهمتر از خوردن نترسیدن ، همه اینها را با هم ، هیچ دکتر تغذیه و باشگاههی نتونست به من بده ، خدا را شکر میکنم که تو این مسیر هستم و چقدر آسونو لذت بخشه ، واقعا با تک تک سلولهام حس کردم که لاغر شدن چقدر آسونه ، الان که نتایجی گرفتم و میدونم تا ایده الم فاصله دارم ولی مهم نیست چقدر طول میکشه چون ذهن براش یک کیلو و ۲۰ کیلو فرقی نداره و منو تا ته مسیر همراهی میکنه خدایا شکرت ، من به این راه ایمان دارم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار s99malekan
      1399/07/06 13:01
      مدت عضویت: 1309 روز
      امتیاز کاربر: 7470 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 322 کلمه

      سلام به استاد خوبم‌و دوستان عزیز
      استاد من از همون روزی که با شما آشنا شدم ترس از خوردن رو‌گذاشتم‌کنار…به اندازه ولی راحت و‌بدون عذاب وجدان میخورم. انتظارمم از خودم‌ لاغری و‌تناسب اندامه.‌خدا عمر با عزت بهتون بده. سالها بود بجای غذا زهر مار میخوردم و بعدش لعنت و‌نفرین به خودم .حتی با وجود‌ اینکه در حد گنجشک میخوردم.‌دا؛م هم در حال افزایش وزن بودم.دیگه تو شش ماه اومدن استرس کرونا که رمورد زدم ده‌کیلو‌زیاد شدم.‌ بخدا بجایی رسیده بودم‌میگفتم‌مرگ‌بهتر از این زندگیه. الان اما…انگار دوباره‌ متولد شدم.‌بچه کوچیکی هستم که در حال آموختنه. وچه آسونه لاغری با ذهن.بله درسته نعمت های خدا همه خوبن.‌سراسر عشقن و‌نور. طرز برخورد ما با اونا تصویر زندگی ما رو‌میسازه. مثال ماشین و‌رانندگیتون هم عالی بود.به پاسخ سیریت توجه کن.‌با خودت تکرار کن من سیرم و طعم ها همه گذرا هستن.‌سیر شدی بکش کنار.‌حتی اگه قراره بقیه غذا دور ریخته بشه. من خانمی هستم ۳۵ ،ساله کارمند با پسر دو سال و نیمه. هر کسی در این وضع باشه میدونی انجام عالی چند وظیفه‌چقد سخته .وقتی از پس اینا براومدم پس لاغری که قراره تا حد سیری بخوری کجاش سخته.‌من انتظارم از خودم لاغری و تناسب اندامه. چون مسیرم درسته.‌استاد یه بار این مسیر و رلته و‌میدونه درسته.‌هنوز تازه فهمیدم‌مسیرم اشتباه بوده.‌سریع وایسادم و دور زدم و دارم ایستگاه به ایستگاه مجموعه برمیگردم.‌احساس آرامش و شادی وشورو اشتیاق رسیدن دارم.‌اعتماد بنفسم رفته بالا. از دیدن خودم‌تو آینه بدم نمیاد و باهاش در صلحم.‌در مورد چاقی دیگه نه تحقیق میکنم و نه با کسی حرف میزنم. جایی حرف بزنن سریع موضوع رو عوض میکنم.‌قراره یک کیلو یک‌کیلو‌کم‌ کنم. براحتی. تو‌ کانال های محرک‌خوردن هیچ نمیرم. متعهد به عهدیم که یک ماه پیش با استادم بستم. ریزه خواری و شیرینی خوری خیلی خیلی کم شده.‌داره ترک‌ میشه.‌هنوز کم نشدم‌ولی اصلا عجله ندارم.‌حالم‌خوبه.‌حسم خوبه .پس میدونم‌که چند وقت دیگه شگفتی سازتون منم.‌چون انتخابم لاغریه. انتظارم با این همه تغییر فقط لاغری و تناسب اندامه….توکل به خدا….مرسی استاد نازنینم‌‌.‌..مرسی که هستی.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار maryam1398rahimi
      1399/06/28 09:33
      مدت عضویت: 1490 روز
      امتیاز کاربر: 10834 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 133 کلمه

      به نام خدا
      با سلام خدمت دوستان و استاد بزرگوار
      من از خودم انتظار لاغری رو دارم و دوم اینکه لاغری رو در ذهنم کوچیک میکنم
      من روز به روز گرم به گرم وزن کم میکنم و به سرزمین لاغرها نزدیک میشم و مطمینم این روش بهترین روش برای لاغری هستش چون از این روش دارم نتیجه می بینم خب وقتی من تونستم وزن کم کنم پس میتونم یک کیلوی دیگه هم کم کنم پایان این راه تناسبه سلامتیه خوشبختی
      من میخام تا پایان این راه برم و در همونجا سکونت کنم
      چه جاییه سرزمین تناسب ها (عشق ،ازاادی ،تناسب.سلامتی.ثروت .و …..)این سرزمین جاییه که سالیان سال ارزوش رو داشتم 🙏🏻
      انتظار من از این دوره ،متناسب شدنه
      خدایا شکرش که در جاده ی متناسب ها در حال حرکتم 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فریبا:)
      1399/06/02 21:36
      مدت عضویت: 1607 روز
      امتیاز کاربر: 1628 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 176 کلمه

      سلام
      خیلی جالب بود
      تمام علامت انتظار لاغری داشتن را من اوا دوره داشتم
      اشتیاق زیاد
      حس خوب
      عدم استرس و نگرانی
      خب چون از دوره طعم خدا نتایج خوبی گرفته بودم و به شما ایمان داشتم

      البته نجوا منفی باف بود
      ولی حریفم نمیشد اصلا
      خیلی نمیتونست رسوخ کنه
      الان دارم رویامو زندگی میکنم
      حدودا ۲ کیلو بنظرم مونده تا اون اندام آرمانیم بشم

      💙💙💙

      الانم میگم وقتی شکمم ۸۰ درصد جمع شده ۲۰ درصد مونده که چیزی نیست
      الهی شکر

      خداوندی که به خودش وظیفه کرده مارا شفا بده
      واقعا خداشناسی صحیح خیلی تو سرعت نتیجه تاثیر داره

      من تو جنبه های دیگه اینو خیلی چالش دارم
      یعنی خیلی احتیاج به تکرار دارم تا ملکه ذهنم بشه

      خواست پروردگار رشد ماست

      واقعا اتفاقات این فایل برام افتاد
      خیلی شوق داشتم اوایل دوره
      حسم عالی بود
      کیف میکردم ازینکه دارم چیزای جدید یاد میگیرم
      استاد فروش ماه قبلم خیلی رشد کرد
      اثرات طعم خداست
      البته همیشه انتظارم اینه مرداد تا مهر درآمدم رشد کنه
      ولی این بار مرداد ۴۰ درصد رشد کرد
      الهی شکر
      حالا دارم انتظارمو برای بالا رفتن درآمد در تمام ماهها منطقی میکنم

      💙💙

      ممنون از دوره خوبتون
      درسته برام عادی شده لاغریم ولی نعمت خیلی بزرگی اینروزا دارم تجربه میکنم

      ۲ شهریور ۹۹

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار سمیرا
      1399/04/07 10:29
      مدت عضویت: 1675 روز
      امتیاز کاربر: 7334 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 160 کلمه

      با سلام خدمت دوستان شگفتی سازم.
      لاغری اسان ترین کار دنیاست.همین طور که ما چاقی رو یاد گرفتیم و بدون اینکه بفهمیم گرم گرم با تکرار رفتارهای اشتباهمون روز به روز چاق تر شدیم الان هم لاغری رو اموزش میبینیم و با تکرارو استمرار رفتار صحیح به راحتی لاغری رو تجربه میکنیم.من همین طور که رانندگی رو یاد گرفتم و الان راننده خوبی هستم پس میتونم راحت هم لاغر بشم .همین طور که برشکاری رو یاد گرفتم پس میتونم به راحتی هم لاغر بشم .همین طور که تعمیر چرخ هارو و کارهای فنی رو یاد گرفتم پس میتونم راحت هم لاغر بشم.همین طور که تونستم برم سرکار و هزینه جراحی رو پرداخت کنم پس میتونم راحت هم لاغر بشم .همین طور که تونستم مدرک داروخانه بگیرم پس خیلی راحت هم میتونم لاغر بشم .و من انتظارم هر روز از خودم لاغر شدنه و میدونم که روزی شگفتی ساز میشم.ممنون از اینکه با این فایلا امید رو درون ما زنده نگه میدارید.🙏🙏

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Niikii
      1399/04/06 03:46
      مدت عضویت: 1644 روز
      امتیاز کاربر: 2176 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 28 کلمه

      با درود، من صد در صد انتظارم از این دوره و عمل به فایلهای آموزشی لاغری و تناسب بسیار عالی با لذت و آرامش و همیشگی میباشد. سپاس

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فاطمه قدیریان
      1399/03/23 13:36
      مدت عضویت: 1645 روز
      امتیاز کاربر: 477 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 21 کلمه

      از وقتی فکر میکنم میخوام یک کیلو کم کنم احساس قدرت و توانایی دارم
      لاغر شدن آسان ترین کار دنیاست
      متشکرم استاد

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار باران
      1399/03/09 19:26
      مدت عضویت: 1608 روز
      امتیاز کاربر: 3176 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 260 کلمه

      چقدر این فایل برای من الهام بخش و مفید بود.
      من اوایل دوره خیلی مصمم بودم ولی خورد به قرنطینه و بعدش ماه رمضان و با اینکه خیلییی کم میخوردم و هر روز هم یکساعت راه میرفتم ولی اصلا تغییری نکردم!!!! مدام میرفتم شلوارم رو میپوشیدم و میگفتم وا چرا گشاد نشده منکه اینهمه کمخوری میکنم و راه هم میرم و تازه متوجه شدم که راه را اشتباه میرفتم و دچار عجله شده بودم و مدام تصویر چاق به ذهن ناخوداگاهم میدادم و این باعث شده بود که لاغریم استپ کنه🌿
      این فایل برام یه تلنگر بود و فکر کردم لاغری واقعا اسانترین کار دنیاست چون یادم افتاد وقتی اولین بار امدم فرانسه خیلیییی میترسیدم چون فقط bon jour ,merci بلد بودم و یادمه چقدر سختی کشیدم تا بتونم گلیمم رو از اب دربیارم و همش وابسته به همسرم بودم که زبانشون خیلی خوب بود😔 و مثل یک تلنگر بود برام و به خودم گفتم بابا تو که تونستی فرانسه یاد بگیری و همه از سرعت یادگیریت تعجب میکردن چطوریه که لاغری برات سخته🤔 و کلی کیف کردم، واقعا نباید فکر کنم که قراره ۵٨ کیلو لاغر بشم و بابد به این فکر کنم که قراره من کم کم و با صبر و حوصله به وزن دلخواهم برسم و این راحتترین کار دنیاست🥰
      منیکه ٣۵ سال جاق بودم نمیشه ۵ ماهه متناسب بشم، زمان میبره و همش این رو تکرار میکنم و به خانم منفیباف خاکستریم میگم انقدر حرف بیخود نزن تو نمیتونی من رو از مسیرم منحرف کنی من به زمان نیاز دارم تا متناسب بشم و باید از مسیرم لذت ببرم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1399/02/29 14:16
      مدت عضویت: 1567 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 179 کلمه

      سلام استاد کاملا درسته این حرف شما،بله ما بعد از اینهمه سال چاقی،این همه تلاش برای رفع چاقی ،اینهمه باور اشتباه در مورد چاقی ،اینهمه رفتار اشتباه غذایی،اینهمه ادم چاق دور وبرمون خوب معلومه انتظارمون چاق شدن بوده و چاق هم شدیم و حالا باید با صبر و اشتیاق و لذت انتظار رو ببریم به سمت متناسب شدن ولی در مورد من اینطوره استاد که همین انتظار از متناسب شدن باعث عجله برای متناسب شدن میشه ک به قول شما روزی چندین بار میرم جلوی اینه و از پهلو ها خودم رو چک میکنم😅 ببینم از ۲ ساعت پیش تا حالا چه تغییری رخ داده 😅😅ولی میدونم و بارها هم شما گفتین این کار خودش یه ترمزه ولللش کن بابا لذت ببر از همینی که هستی همین بدن سالم حتی اگه متناسب نیست،همین بدنی که همه کارهای تورو به سادگی انجام میده و رها کن و بسپار به خودش که برگرده به اصلش،خوشحالم که با گوش دادن به فایلهای شما راحت تر نجواهای من ذهنی رو کنترل میکنم و کمتر تحت تاثیرش قرار میگیرم و حالم با خودم عالیتره❤❤

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار Faezeh.senobari.59
        1399/03/23 09:43
        مدت عضویت: 1462 روز
        امتیاز کاربر: 505 سطح ۲: کاربر متوسطه
        محتوای دیدگاه: 101 کلمه

        سلام استاد عزیز ودوستان همراه در این مسیر زیبایی متناسب شدن.خدارو شکر من ایمان دارم که متناسب میشم همون جوری که بارها متناسب شدم.
        من ایمان دارم که خداوند برای من بهترینهای خودش را می خواد. ومی خواد که من خوشتیپ باشم.می خواد که من به رویاهام برسم من هر روز مشتاقانه پیش میرم من از همین لحظه دوست دارم لذت ببرم.من
        میخوام که انتظارم را از خیلی چیزها تو زندگیم عوض کنم .
        من میخوام که رفتار صحیحی داشته باشم در برخورد با موادغذایی.واینو با تمرین واستمرار گوش کردن وعمل کردن به فایلها میتونم یاد بگیرم.همون جور که استاد تونستن پس منم میتونم…😊😊

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار پونه عدل تهرانی
      1399/02/17 05:30
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 14745 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 103 کلمه

      انتظار خودم از خودم لاغر شدن است دارم از مسیر لذت می برم و باور کردم که این تنها مسیر است که می تونه به هدفم برسونه و می دونم همونطور که خدا منو به این راه هدایت کرد در این مسیر هم منو تنها نمی ذاره !
      من از خیلی قبل از دوره و در شروع دوره اصلا یه مسیر دیگری فکر نکردم و استفاده نکردم!
      لاغر شدن هم مثل همه کارهایی که توش موفق بودم و تونستم یاد بگیرم !
      همه نعمتها خوبه اگر درست رفتار کنیم با همه نعمتها!
      لاغر شدن آسان‌ترین کار دنیاست من یه پوند یه پوند کم می شم ایشالله !

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار طوبی حاج احمدی
      1399/02/06 18:19
      مدت عضویت: 1652 روز
      امتیاز کاربر: 3344 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 197 کلمه

      سلام استاد عزیز ودوستان گرامی خسته نباشید
      من انتظار لاغری از خودم را دارم وبا اطمینان کامل در مسیر لاغری با ذهن حرکت میکنم وباشوق اشتیاق هرروزه ب صحبتهای اموزنده وبیان شیرین استاد گوش میدم سعی میکنم ک ب انها عمل کنم
      من دنبال هیچ مسیر دیگری نیستم با اطمینان قلبی و کمک خدای بزرگم این مسیر را طی میکنم لاغری را برای خودم بسیار کوچک واسان کردم وترسی برای رسیدن ب لاغری را ندارم ک نگران باشم واسترس داشته باشم با ارامش وامید ب سویش حرکت میکنم
      من انسان توانایی هستم همانطور ک توانستم سویدی یاد بگیرم ویک زبان دوم یاد گرفتم پس لاغری ک خیلی راحتره وشیرین تره….در کنار لاغری کلی نکات مثبت یاد گرفتم ک برایم خیلی مفیدست کاملا اخلاقم تغییر کروه
      خودم را بیشتر از قبل دوره دوست دارم ارامش دارم
      چهره شاد استادم روز را برایم شیرینتر میکنه ونور امید در دلم روشن میکنه یادم میاد ک خدای توانا ومهربانی دارم ک منو هدایت میکنه و هوامو داره خدایا شکرت
      استاد سپاسگذارم چند روزی میشه احساس میکنم ب قله رسیدم دزحال پایین امدن از قله هستم
      خیلی خوشحال وارامتر شدم
      استاد خوبم سلامت باشید انشاالله ??
      خداجونم شکرت ?

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faridehhasani5455
      1399/02/05 14:28
      مدت عضویت: 1583 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 288 کلمه

      روز ۶۳تکرار
      سلام
      چطور انتظار لاغریو در ذهنمون بوجود بیاریم
      منکه بلخره بعد از سالها سختی کشیدن تو مسیر تناسب اندام ،به یه متد عالی دست پیدا کردم ومحاله این آزادی و آگاهی وشادی ولذت ونتیجه رو رها کنم ،تازه این روزا بیشتر وبیشتر ازش خوشم اومده ،تازه جوانه های باورهام داره محکمتر میشه
      به یه آرامش درونی در مورد لاغری رسیدم ،که منم میتونم، انتظارم از خودم نرمال زندگی کردنه مثل همه آدم ها،این حق طبیعیه منه ،هر روز با اشتیاق وعلاقه تمریناتمو انجام میدم
      دیگه نگران نیستم،به این مسیر مطمئنم،احساسم عالیه،اصلا خیالم راحت شده ،هیچ اطاعاتی از روش های دیگه لاغری نمیگیرم،دنبال آدم های چاق نیستم ونمیپرسم واسه لاغریشون چکار میکنن وموفقیت های خودمو به خودم یاداوری میکنم ،
      همونطور که ۴سال کلاس زبان رفتم ودر اون زمان که کلاس میرفتم بهترین شاگرد اون کلاس بودم وبجای فارسی ،انگلیسی حتی فکر هم میکردم وبخوبی حرف میزدم،که استادم میگفت فریده سی دی های کلاسو قورت میده انقد روان صحبت میکردم،وقتی رانندگی که برام انقدر ترسناک وسخت بود والان راننده قهاری هستم،ورزش بدمینتون عالی عمل میکردم،الان تنیسم خوب پیش میرم ومربی م همیشه میگه فریده ضربه های مردانه میزنی وفکر نکنم خانومی بتونه جواب توپاتو بده ،تازه هنوز چندماهه تنیسو شروع کردم وحتما در آینده بهتر میشم،مثل آموزشای رقصم که روزای اول به زور حرکاتو انجام میدادم ولی الان هر زمان اراده کنم ۲ساعته یه آهنگ طراحی میکنم واجرا ،مثل غذا پختن ،مثل عکاسی وتصویربرداری که خیلی راحت یاد گرفتم وکارهای قشنگی ارائه دادم،مثل ورزشای متفاوتی که رفتم،مثل کوهنوردی،مثل کلاس آواز ،مثل کلاس موسیقی که رفتم و اوایلش برام سخت بود،مثل کلاسای کنترل ذهن که میرم،،مثل تمام کارهاییکه انجام دادم واونهمه پشتکاری که داشتم و دارم وخودم میدونم همیشه قوی عمل کردم ومیکنم
      لاغر شدن کار بسیار راحتیه
      بیشتر به خدا اعتماد کنیم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار باران
        1399/03/09 19:33
        مدت عضویت: 1608 روز
        امتیاز کاربر: 3176 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 2 کلمه

        لذت بردم

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        آواتار سمیرا
        1399/04/07 10:07
        مدت عضویت: 1675 روز
        امتیاز کاربر: 7334 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
        محتوای دیدگاه: 7 کلمه

        افرین به پشتکار و مهارت های شما👏👏👏👏

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار من میتوانم
      1399/02/02 08:01
      مدت عضویت: 1503 روز
      امتیاز کاربر: 8598 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 54 کلمه

      سلام. انتظار من از امروز از روند جسمی ام متناسب شدن است. و جسم آینده ام را ایده آل و لاغر میبینم.
      به روش های دیگر اهمیتی نمیدهم و آن ها را پیگیری نمیکنم. لاغر شدن را در ذهنم کوچک میدانم و بسیار سپاسگزارم که جسم من در حال ترمیم و متناسب کردن خودش است.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار بهار تهرانی
      1398/12/19 22:25
      مدت عضویت: 1631 روز
      امتیاز کاربر: 691 سطح ۲: کاربر متوسطه
      محتوای دیدگاه: 605 کلمه

      با سلام
      برداشت من از افزایش لاغری
      انتظار لاغری داشتن در دو مورد است : انتظار داشتن از این دوره که ما را به لاغری برساند و دیگری انتظار از خودمان که ما بتونیم لاغر بشیم . آیا این دوره می تونه یادم بده من لاغر بشم ؟ و آیا من می تونم یادبگیرم لاغر بشم ؟
      چون این دوره از راه ذهنی است و ثابت شده که ذهن خیلی قدرتمند است و در سالهای اخیر می بینیم که افراد با کار کردن روی باورها و ذهن خودشان به آرزوهاشون میرسند .اما هیچ کس تا حالا نیامده لاغری با ذهن را منحصراً آموزش بده ، اما شاهدانی داریم که موفقیت آمیز بودن روش استاد عطار روشن را اثبات می کند . خود استاد بدون هیچ کدام از این آموزش هایی که خودشون الان برای ما می گذارند با ذهن خودشون را لاغر کردند .هم چنین افراد شگفت انگیز هم ثابت می کنند روش استاد عطار روشن ما را به هدف می رساند و شکی در آن نیست .
      و اما در مورد توانایی خودمون : ما از استاد یاد گرفتیم بریم موفقیت هایی که تا به حال در زندگی داشته ایم را مرور کنیم و باور کنیم ما می تونیم ، ما قدرتمند هستیم و اگر تا به حال موفق نشدیم از راه اشتباهی رفتیم و این ربطی به ناتوان بودن من ندارد .پس ما باید خودمان را باور کنیم چون تا حالا به خیلی از اهدافمان رسیده ایم .
      پس هم روش قدرتمند و هم خود ما قدرتمند ، بنابر این موفقیت حتمی است .
      مطلب دیگری که استاد گفتند در مورد تمثیل مسیر لاغری به جاده بود .استاد گقفتند همانقدر که در مسیر بودی اگر انحراف مسیر نداشته باشی رسیدن به مقصد حتمی است .یادم از فیلم راز امد که یکی از اون افراد می گفت وقتی شما با ماشین در شب رانندگی می کنید به این فکر نمی کنید که چراغ های ماشین از همون اول کل مسیر را برای ما روشن کند . می دونیم چراغ ها صدمتر اول را که روشن کرد ما جاده را می بینیم و رانندگی می کنیم و بعد صد متر بعدی و…تا زمانی که ما به مقصد می رسیم .پس رسیدن به مقصد حتمی است و این گونه من انتظار خود را از دوره لاغری با ذهن و خودم افزایش می دهم و هر روز با شادی و لذت زندگی می کنم چون می دانم لاغری در انتظار من است

      الان که داشتم برداشتم را می نوشتم وقتی یاد حرف استاد افتادم که گفتند هدف را برای خودتون کوچک کنید به یاد نقشه های جغرافیای افتادم .اگر می خواستند فاصله شهر ها را در ابعاد واقعی ترسیم کنند اصلاً نمیشد نقشه جغرافیایی داشته باشیم چون خیلی بزرگ میشد و مشکلاتی داشت اما نقشه های جغرافیایی را در مقیاس های کوچکتر کشیده اند تا قابل حمل و مشاهده باشد . چه خوبه ما هم لاغری را مثل نقشه جغرافیای در ذهنمون کوچک کنیم تا طی مسیر برامون بسیار آسان و کوتاه باشه و ترس از اینکه چقدر طول میکشه تا به مقصد برسیم ما را از شروع حرکت باز ندارد و یا ما را از ادامه مسیر منصرف نکند .
      پس ما که وارد این راه شدیم به نقشه ذهنی نگاه می کنیم و می دونیم چون مسیر درست است (حضور شاهدان و اثبات قدرت ذهن ) عجله نمی کنیم و فقط به رفتن ادامه می دهیم و با به دنبال راه حل دیگر رفتن انحراف به چپ و راست نداریم . ببخشید خیلی طولانی نوشتم .اونقدر نوشتن برداشت به من کمک می کنه تا حرف های استاد بهتر به یادم بمونه نمی تونم از بیان اونا به زبان خودم خودداری کنم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار بهار تهرانی
        1398/12/20 01:09
        مدت عضویت: 1631 روز
        امتیاز کاربر: 691 سطح ۲: کاربر متوسطه
        محتوای دیدگاه: 11 کلمه

        سپاسگزارم که وقت می گذارید و برداشت ها را می خونید

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        آواتار سمیرا
        1399/04/07 10:15
        مدت عضویت: 1675 روز
        امتیاز کاربر: 7334 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
        محتوای دیدگاه: 68 کلمه

        من هم از نوشتتون لذت بردم دقیقا من چند روز پیش میخاستم اسنپ بگیرم و نقش روی گوشیم بزرگ بود و اون مسیر رو پیدا نمیکردم و وقتی نقشه رو کوچیک کردم هم مسیر روزودتر پیدا کردم هم جزئیات رو بهتر دیدم و تونستم کوچه رو راحت پیدا کنم.پس هر خواسته ای رو در ذهنمون کوچیک کنیم بهتر و راحت تر میتونیم به مسیر برسیم.ممنون از مثالتون 🙏

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        آواتار nana
        1399/04/21 13:50
        مدت عضویت: 1653 روز
        امتیاز کاربر: 438 سطح ۱: کاربر مبتدی
        محتوای دیدگاه: 36 کلمه

        عالی بود دوست عزیز مخصوصا کوچک کردن نقشه جغرافیا تمثیل بسیار تاثیر گزاری رو تداعی کرد. و همچنین صدمتر روشن شدن مسیر و ادامه دادن جاده تا رسیدن به مقصد سپاس از شما دوست همسفرم 🙏🙏🌹👏👏👏👏👏

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار azita
      1398/12/09 18:49
      مدت عضویت: 1659 روز
      امتیاز کاربر: 6308 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 48 کلمه

      این فایل پراز نکات عالی هستش و بهترین نکته برای من این بود که لاغرشدن را برای خودم کوچک کنم تا به راحتی بتونم به اون دست پیدا کنم و این عالیه که برای رسیدن به اهدافمون باید اونا را درنظرمون کوچک وساده کنیم ممنون از توضیحات مفیدتون

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار شیرین محصلی
      1398/11/26 18:10
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 12593 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 16 کلمه

      لاغری آسونرین کاردنیاست مثل آب خوردن می مونه فقط کافهیه برای خودمون دست یافتنی وسادش کنیم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار پونه عدل تهرانی
      1398/10/16 08:13
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 14745 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 157 کلمه

      امروز که من سرکار بودم این جمله همش تو فکرم بود که انتظارت از خودت متناسب شدن باشه و همش فکرم مشغول این بود !
      به خاطر اینکه من رژیم‌های مختلفی و امتحان کرده بودم و اینها کار ساز نبودن همیشگی نبودن من برای مدتی به دنبال یه راهی بودم که همیشگی باشه و بعد به این مسیر هدایت شدم و مطمین شدم که در مسیر درست قرار گرفته ام برای همین به دنبال چیز دیگه ای در کنار این مسیر نبودم چون خیلی وقت بود که از اون مسیرها ناامید شده بودم.
      انتظارم از خودم متناسب شدن است هر روز با احساس خوب دنبال می کنم این مسیر و!
      لاغر شدن آسان‌ترین کار دنیاست ! از هر کاری که تا حالا یاد گرفتم آسون‌تره.
      به خدا بیشتر توکل می کنم در این راه که کمکم می کنه همونطور که منو هدایت م
      کرد به این مسیر !
      و همچنان لذت می برم از مسیری که دارم طی می کنم!

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار عشق
      1398/10/11 19:46
      مدت عضویت: 1675 روز
      امتیاز کاربر: 4177 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 117 کلمه

      روز شصت و سه تکرار:
      اشاره به اینکه وقتی یه کیلو از وزنمو بتونم کم کنم پس بقیه رو هم میتونم خیلی کمک‌کننده‌ست.
      با روش های دیگه نمیشه از این توجیه استفاده کرد چون برا یک کیلو میشه رنج و سختی تحمل کرد ولی واسه کیلوهای زیاد به همون مقدار هم رنج و سختی زیاد میشه و در نتیجه عملی نیست. اما این روش که با لذت و ارامش همراهه و رنج و سختی نداره، انرژی و نشاط رو هم چند برابر میکنه و محرومیت هم نداره دیگه یک کیلو و پنجاه کیلو فرقی نداره که.
      ذهنی که تونسته منو تا اینجای راه بیاره تا رسیدن به تناسب ایده‌الم میتونه ادامه بده. فقط باید بخوام، همین.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار shahla mahmoudi
      1398/10/11 13:02
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 21107 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 55 کلمه

      سلام استاد گرامی و دوستان خوبم
      چه فایل انگیزشی و عالی است این فایل و چه ساده راهکار رسیدن به هدف را آموزش میدهد بسیار لذت بردم ???
      من احساسم خوب است من انتظارم از خودم با استمرار داشتن این است که به هدفم میرسم و این مسیر را با لذت و شادی فراوان طی میکنم ???☺?

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 895 سطح ۲: کاربر متوسطه
      محتوای دیدگاه: 218 کلمه

      باسلام خدمت استاد عزیز ودوستان خوبم
      توی فایل استاد تاکید دارند که لاغری رو برای خودمون اسون بگیریم .وگفتند حتی یاد گرفتن ان از یادیگیری زبان هم اسان تر هست .من این مطلب رو خیلی دوست داشتم و میشه گفت قبولش دارم .ودلیلش هم این میتونه باشه که ما برای یادگیری هر زبان ویا حرفه وفنی داریم یه چیز جدید رو به ذهن خودمون وارد میکنیم که هیچ اشنایی با اون نداریم .اما در اموزش لاغری اینطوری نیست .توی لاغری باذهن ما با همه مطالب وموضوعات یه جوری از قبل اشنا هستیم وباهاش مانوسیم .هم اینکه لاغری سرشت اصلی ما هست واز اول این لاغری در وجود ما بوده ،فقط ما با رفتار وافکار اشتباه اون رو فراموش کردیم والان با تمرین وتکرار دوباره اون رو به خاطر میاریم .
      همون یادگیری زبانی که اول گفتیم سخت هست اگر ما یک زمانی کلاس بریم واون رو یاد بگیریم وبعد به هر دلیلی دیگه ادامه ندیم واستفاده نکنیم وتمرین نکنیم اون رو فراموش میکنیم اما اگر بعد از اون فراموشی ر حتی بعد از چندین سال دوباره تصمیم بگیریم اون رو ادامه بدیم این بار راحت تر میتونیم این کار رو بکنیم وبا یک مرور ساده همه چیز رو به خاطر میاریم .
      الان هم مالاغری رو یادمون رفته الان به کمک استاد وفایلهاشون دوباره داریم اون رو به خاطر بیاریم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار نفیسه حبیبی
      1398/09/21 07:25
      مدت عضویت: 1611 روز
      امتیاز کاربر: 69
      محتوای دیدگاه: 11 کلمه

      آقای عطار روشن خیلی عالی صحبت میکنید.واقعا ممنون از فایلای رایگانتون?

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار شراره شيركاني
      1398/08/03 14:55
      مدت عضویت: 1652 روز
      امتیاز کاربر: 166 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 23 کلمه

      استاد عزيز و كرامي
      من لاغر شدن رو در ذهنم كوجيك كردم و هدفم رو بزرررك كردم ؛ممنونم از اين همه لطف شما

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم