0

گام ۲۳: تنها راز لاغر شدن برای همیشه

راز لاغر شدن
اندازه متن

راز لاغر شدن دائمی استفاده از روش لاغری با ذهن است. روشی کم هزینه، ساده، لذتبخش‌، ماندگار و قابل اجرای توسط همه افراد چاق در سراسر جهان که منجر به تجربه لاغری دائمی و بدون بازگشت می شود.

این درحالی است که افراد چاق هر ساله در جهان میلیاردها تومان صرف هزینه های لاغری از طریق برنامه های رژیمی، باشگاه های ورزشی و روش های مختلف لاغری می کنند درحالی که سال بعد چاق تر می شوند.

رمز و راز موفقیت در زندگی

چند روز قبل برای ملاقات با دوستم به خارج از شهر رفتم.

در حال قدم زدن در زمین کشاورزی بودیم که مشخص بود مدت هاست در آن کشت و کاری انجام نشده است.

با صحنه ای مواجه شدم که برای من بسیار آگاهی دهنده بود و از دیدن آن لذت بردم.

در میان سنگ و خاک لانه پرنده ای را مشاهده کردم که به شکل ماهرانه ای ساخته شده بود و یک عدد تخم پرنده در مرکز آن قرار داشت.

دیدن این صحنه سبب شد که با دوستم چند دقیقه ای درباره آن صحبت کنم.

درباره اینکه:

  • این پرنده چرا لانه خود را روی زمین و در میان سنگ ها ایجاد کرده است.
  • این پرنده چند بار رفته و آمد انجام داده است تا این سنگ های ریز و تکه چوب ها را از اطراف جمع آوری کند.
  • چگونه بدون استفاده از ابزار به این دقت لانه را به شکل دایره می سازد و تخم را در مرکز آن قرار می دهد
  • و در نهایت اینکه پرنده این همه کار را انجام می دهد تا یک عدد تخم را به جوجه تبدیل کند و شاید این کار رو بیش از یک بار در سال انجام دهد.

با دیدن این صحنه به این موضوع فکر می کردم که یک پرنده چقدر تلاش میکند تا یکی مانند خودش به این دنیا اضافه کند.

چقدر در انجام ماموریت خود استمرار دارد و هر سال تمام این مراحل را تکرار می کند تا یک تخم را به جوجه تبدیل کند.

چه نیروی در پرنده اشتیاق استمرار داشتن و انجام رسالتش را ایجاد میکند؟

چگونه با این نظم و دقت سنگ ها به شکل دایره ای که به سمت مرکز شیب دارد کنار یکدیگر می چیند و این شکل زیبا را می سازد

در آن لحظه بیشتر برای من ثابت شد که یکی از مهمترین قوانین جهان هستی استمرار داشتن است که از طرف خداوند در وجود همه موجودات قرار داده شده است.

تفاوت بین انسان با سایر موجودات این است که می تواند پا از غریزه خود فراتر بگذارد و کارهای بزرگتر از توان خود را با اختراع وسایل مختلف انجام دهد.

انسان می تواند کارها را با استفاده از روش ها و ایده های خود سریع تر و ساده تر انجام دهد اما تمام این پروسه ها تحت مدیریت و هدایت نیروی خداوند صورت می گیرد.

آن روز با خودم فکر کردم که من بعنوان یک انسان چقدر در انجام رسالت خود استمرار داشته ام.

چقدر برای زندگی کردن ارزش قائل یوده ام و بدون داشتن احساس ناامیدی در مسیر خواسته هایم حرکت کرده ام.

وقتی یک پرنده برای اضافه کردن یک جوجه از جنس خودش به دنیا این همه استمرار و تلاش دارد آیا من برای اضافه کردن خواسته هایم به این دنیا استمرار و تلاشی مانند این پرنده داشته ام؟

مسیر لاغری با ذهن

وقتی با خودم فکر می کنم از سال 93 که وارد مسیر تغییر کردن با قدرت ذهن شدم از عملکرد خودم راضی هستم.

گرچه فراز و فرودهای متنوعی را تجربه کرده ام اما در کل از نحوه عملکرد و استمرار خودم در خلق خواسته هایم رضایت دارم.

بارها در فایل های آموزشی مختلف به اهمیت استمرار داشتن تاکید کرده ام، اما باز هم تاکید می کنم تنها عامل موفقیت خودم را استمرار داشتن می دانم. در واقع می توان استمرار داشتن در مسیر لاغری با ذهن را تنها راز لاغر شدن عنوان کرد.

شاید برای فردی که شرایط فعلی زندگی مرا می بیند این ذهنیت ایجاد شود که، اگر من هم در این شرایط بودم می توانستم استمرار داشته باشم.

اما نکته مهم این است که از چند سال قبل که در شرایط بسیار متفاوت از همه نظر بودم حرکت در مسیر تغییر کردن را آغاز کردم و در تمام آن سالها با همه مشکلاتی که داشتم در این مسیر ادامه دادم تا درک و تجربه من از قدرت ذهن و تغییر زندگی بیشتر شود.

تنها راز لاغر شدن من استمرار داشتن است.

  • با استمرار داشتن اشتباهات خود را کشف کرده و آنها اصلاح کرده ام.
  • با استمرار داشتن مهارت من در یادگیری، عمل کردن و ارائه موضوعات موثر در تغییر زندگی بیشتر شده است.

اگر به شرایط زندگی خود دقت کنیم امروز در هر شرایطی هستیم نتیجه استمرار داشتن در آن شرایط است.

اگر در کسب و کار موفق هستید، بخاطر استمرار در تکرار هر روز موضوعات مربوط به کسب و کارتان است.

اگر در روایط با همسر دچار مشکل هستید بخاطر استمرار در تکرار هر روز افکار و رفتاری است که رابطه شما را دچار مشکل کرده است.

اگر اضافه وزن دارید حاصل تکرار سال ها افکار و رفتارهایی است که نتیجه آن چاقی بوده است.

اگر راه رفتن، خواندن و نوشتن، خانه داری، رانندگی و …. را یاد گرفته اید به دلیل استمرار در تکرار هر کدام از این مهارت ها بوده است.

راز لاغر شدن همیشگی

اگر می خواهید لاغر شوید تنها به درک این موضوع نیاز دارید که تنها راز لاغر شدن ادامه دادن در مسیر صحیح است.

لاغری با ذهن رضا عطارروشن

سال های زیادی از عمرم درگیر چاقی بودم. از دوران کودکی چاق بودم و تا سن ۳۵ سالگی چاق و چاق تر شدن من ادامه داشت.

در آن سالها تلاش های مختلفی برای لاغر شدن انجام دادم. استفاده از انواع رژیم های لاغری، رفتن به باشگاه بدنسازی، پیاده روی های طولانی، دارو های عطاری و استفاده از وسایل ورزشی برای لاغری در خانه استفاده کردم اما نتیجه همه این تلاش و کوشش فقط ناامیدی و چاق تر شدن بود.

تلاشی که امروز حتی فکر کردن به آنها برایم سخت و رنج آور است اما در آن زمان به خاطر اشتیاقی که به لاغر شدن داشتم با انگیزه و اراده عالی برنامه های لاغری را دنبال می کردم.

من به اندازه بیشتر از حد و توانم برای لاغر شدن تلاش کردم اما حرکت در مسیر اشتباه با هر توان و انگیزه و مدتی که انجام شود هرگز به مقصد و هدف نخواهد رسید.

من در آن سالها در مسیر اشتباه برای لاغر شدن استمرار و اشتیاق داشتم اما هرگز نتیجه مطلوب کسب نکردم.

به لطف خدا سال ۱۳۹۳ ایده استفاده از قوانین جذب و قدرت ذهن برای لاغر شدن در ذهن من شکل گرفت و بدون اینکه ایده یا تجربه ای در این زمینه داشتم تصمیم گرفتم به شکل پنهانی برای لاغر شدن با قدرت ذهنم تلاش کنم.

تلاشی که از سال ۱۳۹۳ شروع شد تا به امروز همچنان ادامه دارد.

امروز که به لطف خدا در شرایط بسیار متفاوتی نسبت به چند سال قبل هستم به وضوح برایم مشخص است که تنها راز لاغر شدن دائمی ابتدا انتخاب مسیر صحیح برای حرکت کردن و سپس ادامه دادن است.

راز لاغر شدن ۱: انتخاب مسیر صحیح در اولویت است اما فقط یک بار انجام خواهد شد و پس از اینکه با اطمینان مسیر صحیح برای لاغر شدن را انتخاب کردیم تنها موضوع مهم برای شگفتی ساز شدن ادامه دادن است.

راز لاغر شدن ۲: ذکر این نکته بسیار مهم است که بعد از انتخاب مسیر صحیح برای لاغر شدن هرگز نباید در انتخاب خود دچار شک و تردید شوید.

هربار که شک و تردید در مسیر لاغر شدن بر شما وارد شود تمام استمرار و ادامه دادن های شما هدف می رود و دوباره باید از اول وارد مسیر لاغر شدن شوید.

راز لاغر شدن ۳: بنابراین بسیار اهمیت دارد که فقط یک بار انرژی خود را صرف انتخاب مسیر صحیح لاغر شدن کنید و باقی انرژی خود را صرف ادامه دادن برای کسب نتیجه عالی کنید.

در مسیر لاغری با ذهن ممکن است دچار اشتباه شویم، این کاملا طبیعی است بنابراین نیاز به انرژی و انگیزه برای اصلاح اشتباهات خود داریم.

راز لاغر شدن همیشگی

راز لاغر شدن ۴: در مسیر لاغری با ذهن ممکن است ناامید شویم،‌ این کاملا طبیعی است بنابراین نیاز به انرژی برای بهبود ذوق و اشتیاق خود برای ادامه دادن داریم.

در مسیر لاغری با ذهن ممکن است با موارد مختلفی روبرو شویم که نیاز به صرف انرژی برای اصلاح و ترمیم احساس، روحیه و مهارت های خود داشته باشیم.

راز لاغر شدن ۵:‌ برای شگفتی ساز شدن در این مسیر نیاز به تمام انرژی، تمرکز و توان ذهنی خود داریم به همین دلیل تاکید می کنم که نباید انرژی خود را با شک و تردید نسبت به مسیر لاغری با ذهن هدر دهید.

راز لاغر شدن ۶: هدر دادن انرژی به واسطه شک و تردید پیدا کردن مانند تخریب کردن هرآنچه است که با حرکت در مسیر لاغری با ذهن در ذهن خود ساخته اید.

راز لاغر شدن ۷: باید روزهای متوالی با اشتیاق و احساس خوب ورودی های صحیح را از طریق خواندن، دیدن، شنیدن و مطالعه مطالبی که در سایت تناسب فکری (سرزمین لاغرها) قرار داده شده است به ذهن خود وارد کنیم.

باید روزهای متوالی سعی در تغییر افکار و رفتار خود بر اساس آنچه گفته شده است داشته باشیم.

راز لاغر شدن ۸: باید سعی کنیم هر روز آنچه آموخته ایم را به عمل در زندگی تبدیل کنیم. عمل کردن به آموزش ها مهمترین راز لاغر شدن است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

در این صورت، نتیجه استمرار داشتن در جسم ما به صورت لاغری نمایان میشود.

من در لاغر شدن استمرار داشته ام و نتیجه آن امروز متناسب بودن است و تنها راز لاغر شدن را ادامه دادن در مسیر صحیح می دانم.

به نظر من و هزاران شرکت کننده ای که تا کنون از آموزش های لاغری با ذهن استفاده کرده اند تنها راه صحیح لاغر شدن استفاده از مسیر لاغری با ذهن است بنابراین اگر شما در حال خواندن این کلمات هستید حتما تا کنون بارها برای لاغر شدن از طریق روش های مختلف اقدام کرده و نتیجه مطلوب نگرفته اید که اکنون ساکن سرزمین لاغرها هستید.

بنابراین حتما شما هم با من و دیگران موافقید که تنها راه لاغر شدن و بلکه تنها راز لاغر شدن این است که از مسیر لاغری با ذهن برای تغییر فرمول های ذهنی و تصاویر چاق ذهنی اقدام کنیم.

در این صورت نگرش،‌تمایلات و واکنش های رفتاری و احساسی ما تغییر کرده و همسو با لاغر شدن خواهد بود و در این شرایط جسم چاره ای جز لاغر شدن ندارد.

تاکید می کنم: جسم چاره ای جز اطلاعت از ذهن و لاغر شدن ندارد.

هزاران نفر که به لطف خدا به سرزمین لاغرها هدایت شده اند و سعی در یادگیری زبان لاغری و رمز و راز لاغر شدن کرده اند امروز در شرایط روحی و جسمی بسیار متفاوتی نسبت به اولین روز حضور خود در این مکان هستند.

آنها توانستند با اطمینان مسیر لاغری با ذهن را برای خلق رؤیای لاغری انتخاب کنند و با رعایت کردن رمز و رازهای لاغر شدن در این مسیر استمرار داشتند و شگفتی ساز شدن پاداش انتخاب صحیح و استمرار آنها بوده است.

شما اکنون تمام رمز و رازهای شگفتی سازان لاغری با ذهن را می دانید و فاصله شما تا جایگاه آنها فقط عمل کردن به مواردی است که تحت عنوان راز لاغر شدن در این نوشته مطرح شدند.

سایت تناسب فکری به دلیل استمرار در بهبود عملکرد سایت و همچنین بروز رسانی مداوم محتوای آموزشی امروز بزرگترین سایت لاغری با ذهن در جهان است.

اینها بخشی از نتایحی است که فقط به واسطه استمرار داشتن ایجاد شده است.

اهمیت این موضوع و تاثیر آن در رسیدن به مقصد و کسب نتیجه سبب شد که درباره این موضوع مهم تجربه خودم در لاغر شدن را با علاقمندان به یادگیری زبان لاغری به اشتراک بذارم.

✍️ تمرین آموزشی 📖

راز لاغر شدن فقط ایجاد فرمول های صحیح و جدید همسو با لاغر شدن در ذهن است به همین منظور باید هر روز محتوای جدید به ذهن خود وارد کنید. بنابراین توصیه می کنم ابتدا محتوایی نوشتاری راز لاغر شدن را مطالعه کنید، سپس ویدیوی آموزشی را تماشا کنید و بعد از آن پاسخ سوالات مطرح شده را به صورت شرح انشایی در قسمت نظرات این جلسه ثبت کنید.

  • با توجه به تلاش های قبلی برای لاغر شدن فکر می کنید چقدر استمرار برای لاغر شدن داشته اید؟
  • چرا از روش های قبلی با همه استمرار و اشتیاقی که داشتید نتیجه نگرفتید؟ شرح دهید.
  • همه ما در استفاده از روش های قبلی برای لاغر شدن مقداری کاهش وزن و سایز را تجربه کردیم اما سریعتر از زمانی که کاهش آن زمان برد دوباره به حالت قبل برگشتیم. به نظر شما چرا بارها این اتفاق رخ داده است.
  • اگر اشتیاق و استمرار خود برای لاغر شدن در سال های قبل را در مسیر لاغری با ذهن صرف کرده بودید چه نتیجه ای را برای خود پیش بینی می کنید؟
  • به نظر شما ادامه دادن چقدر در کسب نتیجه لاغر شدن اهمیت دارد؟
  • تجربه خود از استمرار و ادامه دادن در روش های قبلی که برای لاغری استفاده کردید را شرح دهید.
  • درک خود از محتوای نوشتاری و تصویری راز لاغر شدن را بنویسید.
  • از محتوای ویدیوی آموزشی برای خود تمرین ایجاد کرده و در بخش نظرات تمرینی که باید انجام دهید را بنویسید.

منتظر خواندن نوشته های شما هستم

همراه همیشگی شما: رضا عطارروشن

با دادن ستاره به این مطلب امتیاز بگیرید.

امتیاز 4.50 از 36 رای

https://tanasobefekri.net/?p=29121
40 نظر توسط کاربران ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

اندازه متن دیدگاه ها
      آواتار گلی
      1403/04/29 19:36
      مدت عضویت: 518 روز
      امتیاز کاربر: 2665 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 372 کلمه

      به نام خدا

      خداوند را شاکرم که من را در مسیر لاغری با ذهن قرار داد تا با یادگیری آن به سمت تناسب اندام گام حرکت کنم…..

      من چندان دنبال روش های لاغر کننده نبودم. دو سه بار رژیم گرفتم. اون دو سه بار هم چون خیلی اذیت شدم بعد یکی دو ماه زود تمومش کردم. گرسنگی همون ساعت های اول بهم فشار میاورد. اصلا اسم رژیم بیاد من گرسنم میشه. بعد چند روز مدام گرسنه بودم. صورتم لاغر شده بود. روزها برام طولانی بود. شبا خوابم نمیبرد. اصلا رژیم رو دوست ندارم. من از دارو هم استفاده کردم. گ ولی زود متوقف کردم‌ . چون ترسیدم ویتامین به بدنم نرسه و مشکل برام پیش بیاد. از حلقه لاغری استفاده کردم. کمر درد شدید گرفتم. پیاده روی می رفتم، ولی بعد چند وقت خسته شدم. من هیچ وقت استمرار نداشتم. چون زود خسته میشدم. ولی از زمانی که با تین سایت و استاد عطار روشن آشنا شدم، حالم خوبه. چون همه چی میخورم و کلی تغییر کردم خوشحالم. چون ترس از غذا خوردن ندارم. نمیگم چی بخورم چی نخورم‌ . استاد عطار روشن هیچ وقت ما رو محبور به کاری نمی کنه. ما فقط می خونیم و میبینیم و مینویسیم. اونقد حرفهامو اینجا نوشتم، که یه سریا رو از بس نوشتم فراموش کردم. یادمه زمانی که باشگاه رو کنار گذاشتم شروع کردم به چاق شدن. چون همه میگفتن، بعد اینکه باشگاه نری و ورزش نکنی، چاق میشی. در واقع همین هم شد. بعد ها کرونا شد. گفتن بی تحرکی باعث چاقی میشه. و واقعا من چاق هم شدم. ولی خیلیا بودن که باشگاه رو کنار گذاشتن، دوران کرونا خونه نشین شدن، ولی لاغر موندن. یه داروی هم بود مصرف میکردم، خیلیا می گفتن اشتها رو زیاد می کنه و چاق میشی. همینم شد. خلاصه اینکه ما حرفهای همه رو باور کردیم و با باورهامون ترس اومد سراغمون. ترس از چاق شدن و بعد با هر غذا کلی استرس داشتیم و چون باور کرده بودیم، چاق شدیم..‌.

      امروز دوباره انرژی من افت کرده. با اینکه حدود ۴۰ روزه به طور جدی شروع کردم، و نتیجه گرفتم.یه مقداری حسم خوب نیست. امیدوارم انرژیم دوباره برگرده. الان خودمو وادار کردم تا بنویسم تا حالم خوب بشه. ان شاءالله تا آخر شب کامنت دوستان رو بخونم تا انرژیم برگرده

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار یلدا
      1403/04/11 19:39
      مدت عضویت: 277 روز
      امتیاز کاربر: 720 سطح ۲: کاربر متوسطه
      محتوای دیدگاه: 69 کلمه

      باسلام وقتتون بخیر

      درود بر استاد و همراهان عزیز

      باتشکر از فایل بسیارز یبا و قابل تاملتون این فایل واقعا زیبا و دوست داشتنب و قابل تامل بود و تا حد بسیاااری از لیز خوردن جلوگیری میکردو دوباره هممون با پوست و استخونمون ابن حرفارو درک کردیم و زندگیشون کردیم و همینش جالب و قشنگ بود 

      و بله درسته به من ک ثابت شده 

      راز تناسب فکری

      باور

      استمرار 

      وشگفتی ساز شدنه 

      باتشکر از آگاهی های زیباتون

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار زهره
      1403/03/08 16:08
      مدت عضویت: 383 روز
      امتیاز کاربر: 10860 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 507 کلمه

      به نام خدای مهربانم 

      سلام به استاد عزیزم ودوستان همراهم 

      تنها راز لاغری 

      باید در این مسیر فقط  ادامه بدم واستمرار داشته باشم تا نتیجه  روببینم من باید نامید نشم چون باید بدونم خدا نزدیکم هستش واون شاهد استمرار من برای رسیدن ام برای لاغری هستش و مطمئن هستم لاغر میشم وبرای هر خواسته ای که می خوام بهش برسم باید استمرار داشته باشم ولی بهش نچسبم باید با احساس امیدویقین برای رسیدن به خواستم ادامه بدم 

      من باید احساس لیاقت لاغر شدن ام رو بیشتر کنم باید خودم رو تغییر بدم تا تغییر نکنم به ولاغری  نخواهم رسید پس باید عادتهای ناجالبم رو  از خودم دور کنم اول میام عادتهای درست رو در خودم ایجاد می  کنم مثل عادت وارد کردن آگاهی های درست سایت رو تا ناخوداگاه هم عادتهای اشتباه رو کم کم از بین میبره 

      باید بپذیرم که شرایطم تغییر می کنه فقط باید ادامه بدم تا در نهایت نتیجه بگیرم 

      باید شرایط وشخصیتم رو تغییر بدم باید شروع کنم به تحلیل خودم مثل عصبانی شدن از حرف همسرم ودیگران رو تغییر بدم وجلوی افکار منفی رو بگیرم وبه گذشته وآینده ام توجه نکنم وترس نداشته باشم 

      من هم دوست دارم درباره قوانین هستی رو بدونم و فایل های جالب روبشنوم پس باید برای حال خوبم باید ادامه بدم  

      من قبلا اصلا باور نمی کردم شکم من آب بشه و اصلا اقدام نمیکردم چه برسه استمرار برای لاغری داشته باشم ولی برای چاقی استمرار داشتم که چاق تر شدم

      ولی من الان به لاغری ام ایمان دارم که من هم میتونم لاغر بشم و امید انتظارم لاغری هستش وبه همین خاطر استمرار دارم و باید آنقدر ادامه بدم تا شکم تختم رو دوباره بدست بیارم و بعدش باز هم در این سایت باید ادامه بدم 

      ببین استاد حتی لاغر شده باز هم در این مسیر هستش و ادامه میده چون این مسیر سبک زندگی خودش شده ومن نیز باید راه کسانی که موفق هستن و ادامه میدن رو ادامه بدم  من هم باید همین طور باشم 

      من مطمئن هستم لاغر میشم چرا باید رها کنم

       من بایدعادتهای درست از خودم ایجاد کنم 

      ببین زهره تغییر دادن عادتهای اشتباه سخت نیست فقط تو باید ورودی درست بدی خود به خود عادتهات تغییر میکنه 

      فقط ناامید نشو فقط باید ادامه بدی همین از تو می خوام باید ادامه بدم 

      من نباید خودم رو با دیگران مقایسه که در این مسیر هستن 

      من باید تکامل خودم رو طی کنم وهروز در این مسیر باشم تا لیز نخورم خدارو شکر اصلا لیز نخوردم باید نتیجه بگیرم باید صبور باشم چون به این مسیر اطمینان دارم هرگز لیز نمی خورم 

      خدارو شکر دارم نتیجه میگیرم من باید ادامه بدم 

      لاغری با ذهن یکمی طولانی ولی مسیری پر از احساس فوق العاده هستش 

      خدا رو شکر که من بهترین خودم هستم وخدا بامن در این مسیرهستش امیدوارتر هستم چون این راه الهی هستش 

      من هرگز از این مسیر خارج نمیشم چون دعوت شدنم از طرف خداوند هستش راه راست راه کسانی که نعمت داده و سلامتی داره و لاغرداره 

      لاغری با ذهن آگاهی صحیح هستش

      همه کار استاد انجام میده ومن باید یکار انجام بدم فقط باید ادامه بدم

      سپاس فراوان از استاد عزیزم 

      خدارو شکر در این مسیر هستم و ادامه میدم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Reza
      1403/02/27 20:21
      مدت عضویت: 511 روز
      امتیاز کاربر: 20556 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,107 کلمه

      تنها روش لاغری روش لاغری با ذهن هست

       حال چه آگاهانه و چه ناآگاهانه همانطور که چاق شدیم 

      حدود یکماه پیش طبق درخواستی که از خداوند داشتم هدایت شدم و مکلف شدم که روزه بگیرم همه چیز عالی بود و اتفاقا یک چالشی بود که ببینم با خودم چند چند هستم خیلی عالی رفتار کردم و حتی در افکارم هم فوق العاده بودم خوب میتونستم رفتار کنم هیچ ولع و حرص و کمبودی را احساس نمیکردم و برنامه ای برای خودم تنظیم کرده بودم و داشتم راحت قدم بر میداشتم تا ۱۵ روز اول  که شرایط و محیط کار تغییر کرد و باید به محیط دیگری میرفتم و خوب فشار کاری هم بیشتر شد به طوری که از صبح تا عصر توی آفتاب و کار بدنی بودم خوب چند روز اول هم خوب بود ولی یک سری رفتارهای غذاییم تغییر کرد و نسبت به شرایط میخواستم کنترلش کنم ولی از دستم در رفت

       اما چطور

       این را هم یاد آور شوم که همزمان هم آموزش هام در ذهنم مرور میشد و  دلیل رفتارهام چیه و چطور باید باشم ولی خوب بهانه فشار جسمی و خستگی گولم میزد 

      موقع افطار که میشد اصلا میلی به غذا نداشتم

       چند روز اول و یکساعت میگذشت و بعد بازم به اندازه غذا مصرف میکردم تا فرداش یعنی در روز من فقط یک وعده غذا مصرف میکردم و خیلی هم اوکی بودم و متوجه شدم و درک کردم که بدنم چقدر کم‌مصرف هست ولی بخار کم آبی و فشار تشنگی نیروی جسمانی ام تحلیل رفت و بعد چند روز دلم میخواست فقط از تنقلات و بیسکویت استفاده کنم و این در ذهنم موج میزد که حالا یه ته بندی کنم تا چند ساعت بعد که شام بخورم یه جواریی فکرم آروم بگیره ولی این مصرف بیسکویت بیش از اندازه شد و بعدش هم موقع شام مصرف شام بیشتر و ترس از محدودیت و کمبود و قحطی شدید درونم موج میزد و با اینکه میدونستم و درونم باور داشت ولی ذهن قبول نمیکرد و خودش توی قحطی میدید و دقیقا صداش را میشنیدیم که میگفت انبار کنم برای فردا که نمیتونم هیچی بخورم انگار بدنم یخچال هست و یا انبار خونه ام میفهمیدم ولی نمیتونستم این قحطی وجودیم فشار خیلی بالا بود 

      و این وسط این را کاملا بهش رسیدم چون فرمان روزه از جانب خدا صادر شده بود جاهایی در روز بود که ضعف میکردم از گشنگی ولی حتی یک نجوای ریز هم نبود و حتی سر سفره با همکاران یک وسوسه ریز هم نبود و این درسی برای شد که هر چیزی بخواهم و هر کاری بخواهم انجام بدهم با منطق مربوطش کنم به خدایم و فرمان خدا و ذهن به آسونی پذیرا میشه و انجام میدهد 

      و دلیل این رفتار غذایی ام را پیدا کردم و بخاطر توصیه هایی بود که در نوجوانی و جوانی مدام پدرم من را از خوردن تنقلات منع میکرد و میگفت فقط غذا بخورید و چون الان در این سن همه چیز در اختیار خودم هست و قدرت تصمیم گیری برای خودم داشتم و میتونستم هر کاری دلم بخواد انجام بدهم بدون اینکه به کسی پاسخ گو باشم از اون کار هم لذت میبردم دقیقا با اینکه میدونستم رفتار درستی نیست ولی اون لذتی که برام داشت مانعی ایجاد نمیکرد و بازم این میان اینقدر خوشحال بودم که مواد غذایی را اصلا عامل چاقی نمیدانستم و حتی یک لحظه بخاطر استفاده بیش از اندازه از مواد غذایی نجوایی بر چاقی نیومد ولی بخاطر شنیده هایی که ماه رمضان چاقی میشی یا بعدش هر چی کم کرده باشی دوباره برمیگرده دقیقا همین حرفها در ذهنم مرور شد و خودم هم قبول داشتم با اینکه دوره لاغری در ماه رمضان را کار کرده بودم ولی خوب مدتی بود ازش میگذشت و خیلی از اگاهی هاش را فرانوش کرده بودم و کاملا اعتراف میکنم و با تموم وجودم میگم هیچ روشی بالاتر از روش لاغری با ذهن نیست چون هیچ ترسی و برگشتی ندارد و تنها ترسم و ناراحتی این دو هفته من فقط بخاطر رفتار اشتباهی بود که داشتم انجام میدادم به حدی رسیدم که چند روز پیش از فشار پرخوری میان وعده نه حتی نهار و شام خسته شدم کلافه شدید شده بودم و اصلا نمیتونستم جلوی خودم را بگیرم و مدام افکار قحطی و ترس از محدودیت و نبود غذا در من موج میزد چیزی را میخوردن که حتی زمانی که متناسب نبودم هم میلی بهش نداشتم و شاید لب هم نمیزدم ولی چه کنم از دست این ذهن چموش که افسارش را ول کردم و برای خودش تازوند با اینحال که چند روز بود از روزه داری من گذشته بود و رفتار اشتباه در من شدیدتر شده بود و بزرگترین اشتباهم این بود که بهانه خستگی و فشار جسمی را در خودم فعال کرده بودم و بعدش هم یه جورایی لیز خوردن پشت سر هم ولی به لطف خدایم سریع خودم را جمع و جور کردم و تونستم بهتر عمل کنم درسته به اون ایده ال افکاری و رفتار و آموزس هام خودم که یکماه پیش بودم هنوز نرسیدم ولی این تجربه بسیار برام درس داشت حتی در زندگیم و کارهای دیگه ای که دارم انجام میدهم و بخاطر اموزش هام خودسرزنشی ام در حد ۱۰درصد بود و بخاطر همین تونستم دوباره سراپا بشم یه جایی نجوا اینقدر شدید اومد که چه فایده این همه تلاش کردی و حالا نمیتونی جلوی خودت را بگیری و همین نجوا کلی آموزش هام را جلوم ردیف کرد که سریع جوابش را دادم و با فایل امروز که پر از آگاهی بود و فرشته درونم اینقدر قوی شد که تونستم بنویسم و این تجربه که چند روز بود میخواستم با شما دوستان به اشتراک بزارم ولی هر کاری میکردم نمیشد و این بود که درونم مدام میگفت چه فایده ولی مرور کردم در خودم که همه این موفقیت هام بخاطر تک تک قدمهایی بود که برداشتم و مداوم و پشت سر هم بود و بخاطر شور و اشتیاقم و استمرار بود اینکه با اینکه لیز خوردم ولی چاق نشدم نه جسمی نه ذهنی 

      قدرت را به مواد غذایی ندادم و تونستم خودم باشم و بازم خودم را تحسین کنم 

      حدود یک هفته از فایلها استفاده نکردم اون جوری که درونم راضی بشه و دقیقا هر روز گمشده ای درونم داشتم و الان ۳ روزه این یوسف گمگشته بازگشته 

      در هر شرایطی هستید قدرت خودمون هستیم 

      ما ناظر بر افکارمون هستیم 

      به قول استاد ذهن فقط پیشتهاد میده اونم بخاطر ورودیهاش این من هستم که انتخاب میکنم به کدوم سمت حرکت کنم 

      با اینکه جاده خاکی زده بودم دوباره با لطف خدا تونستم به مسیر برگردم و الان دارم دوش میگیرم تا این گرد و خاک را از خودم‌ پاک کنم و تمیز و اراسته و سرحال و سرزنده حرکت کنم در مسیر تناسب ذهنی و جسمی 

      خدایا ازت سپاسگذارم که هر لحظه با من هستی و مرا هدایت حمایت و حفاظت میکنی 

      خدایا تنها تو را میپرستم و تنها از تو یاری میجویم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فریبا
      1403/02/14 11:46
      مدت عضویت: 644 روز
      امتیاز کاربر: 9360 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 738 کلمه

      سلام 

      زمان قبل اشنایی با روش لاعری با  هن من خودم وارد عمل میشدم و اصلا نمیدونستم ازخدا باید کمکم خواست فک میکردم خدا رو فقط باید برای کارهای بزرگ مخمصه ها صدا کرد غافل از اینک ک مخمصه ای بزرگتر از چاقی مگه هس ک مثل سرطان همه زندگی تو رو تحت پوشش قرار میده 

      روشهای قبلی پیشبرنده نبودند بیشتر کشنده بودند احساس تو رو عزت نفس تورو اعتماد ب نفس تورو اصلا همه چیو تو رو نابود میکنه مدام ک استمرار داری توش مدام انگارک ب اینها خوراک میدی و این ها رو قوی تر میکنی 

      ولی روش لاعری با ذهن درسته نتیجه همون دم دست نیس واما  گول اینو میخوریم و و جا میزنیم ناامید میشیم اما اون میاد اینهایی ک نابود شده رو ترمیم میکنه و درنهایت ب جسم میرسه 

      واستمرار سبب میشه تو انرژی داری رو هی اینها رو بسازی اما رفتن ک اومدن هی باعث میشه ی ذره درست شه باز در این دنیا بین ادمها قرار میگیری دوباره میریزه بهم و دوباره دوباره اما راز اینهاییک استمرار داشتن موندنشون بوده ولی من درک میکنم این ی مسیره حتی کسی ک میره انگار باید بره 

      من زمانیک خودمو ب بهترین معلم سپردم و اون خداوند مهربانم ک واقعا مثل ی بچه پیش دبستانی میموندم ک هی گله شکایت از اون عالم ازادی حالا باید بری نصف روز ی جا باشی باز بیا تکالیف انجام بدی اینجوری بودم خدا هی دست منو گرف اورد هی دست منو گرف اورد تیکه تیکه وجودمو ک اشکال داره داره بهم نشون میده هر چقدر من گوش میدم تسلیمم همون قدر کارم زودتر حل میشه اما هرچقدر سهل انگاری میکنم کار رو برا خودم سخت میکنم 

      من تو این روز های عزیز از بهترین و داناتربن اولین واخرین معلم عزیزم ک خداوند مهربانم هست سپاسگرارم ک بهترین ها رو برام یاد داد بهترین ها رو برام خواست همیشه ی همرا ه عالی بوده و منو ب معلم هایی هدایت کرده ک واقعا ی دوست بودند تا ی بیگانه از استاد عریزم ک بهترین معلم بهترین الگو هستندو من واقعا شمارو مثل ی دوست ک واقعا میشه بهش اعتماد کرد میبینم شاید فاصله بین ما هس ولی  واقعا من انرژی شمارو حس میکنم از شما برای همه کمکهاتون همراهیتون ممنونم و از خدا ممنونم ک انسانهایی مثل شمارو بمن  نشون داد و کمکم کرد 

      دیدید ک مامان مون یا ی کسی  ی چیزی رو بهمون میگه و ما اون موقع درکی ازش نداریم اما تا زمان میگذره میفهمیم اه درست میگفته الان استاد اون کلید رو داره ب ما میگه ولی این ماییم ک باور نمیکنیم و بین دو راه اون اون بیراهه رو انتخاب میکنیم 

      من شاید خیلی لیز خوردم اما ادامه دادم و میدم چن اینجا حرفهایی میشنوم ک درونم تشنه اون هس ما همگی تشنه هستیم تشنه شادی ونشاطو ارامش وسلامتی و حال خوب حس خوب وزیبایی ها 

      و کسی نمیاد مارو سیراب کنه و خودمون باید اون اب رو ب خودمون بدیم فقط خودمون 

      ومن اینجا روحمو سیراب میکنم ولذت میبرم 

      ما باید معتاد این اگاهی باشیم همانطور ک معتاد قبلیا بودیم

      من انتخاب کردم درمورد جسمم شرایطم ی سری حرفها رو نگم تا تعییر کنه اما اونقدر معتاد این کار هستم ک هی میبینم ک دارم زیر ابی میرم 

      من ب اندازه بودنم ب اندازه کاشتم برداشت خواهم داشت و همه چیز خودتی ببین ایا چی داری میکاری ایا چیزی ک میکاری رو دوست داری 

      هرچی کاشت کنی برداشت همونه 

      زندگی زیباست با انتخابهای ما 

      ی روزی اصلا فک نمیکردم من بتونم تا این حد بیتفاوت باشم ب اطرافیانم ب حرفهاشون بحث نکنم و ازای ن حرفها اما حالا میتونم شاید صدردصد ن اما باز میتونم و این پاداش بودن در اینجاست پاداش ادامه دادنه پاداش استمراره پاداش عمل کردنه پاداش اگاهییه 

      و کسی این پاداش رو دریافت میکنه بخواد وبرا خواستش همت کنه و قدم برداره براش 

      لاعری با ذهن ی مسیره ی راهه ی مسیره واین مسیربهشت منه و حوری های من اگاهی هایی هستند ک باهاشون زندگی لذت بخشتر ادمها قابل پذیرشتر میشند 

      خدا میفرماید ک هرکسی خودش بهشت و جهنمشو میسازه ماک کودک بودیم میگفتند فلان کارو کنی ی خونه تو بهشت ی درخت تو بهشت برا خودت میسازی و دورغ بگی اون درخته اون خونه نابود میشه من همیشه میترسیدم ک فلان کارو نکنم خونم نابود نشه 

      الان ک عمیق نگاه  میکنم میبینم بهشت و جهنم رو خودمون میسازیم واقعا ب نظرمن راسته ما با نگاههامون انتخابهامون و اگاهیی ک بخودمون میدیم داریم این دنیا رو هر لحظه رو بهشت یا جهنم میکنیم برا خودمون و باید  ببینم ایا ارزش داره تو داری بهشتتو ب کدوم جهنم میدی 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار abirozeh
      1403/01/28 22:18
      مدت عضویت: 1588 روز
      امتیاز کاربر: 1924 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 165 کلمه

      باسلام خدمت استاد عزیز وهمراهان‌گرامی 

      در مورد بحث این جلسه وکاملا از لاغری با ذهن اینو بگه که من خودم برای لاغر شدن تو رژیم خیلی استمرار نداشتم.چون احساس می‌کردم یکی داره کنترلم میکنه واصلا نمیتونستم مقابل ذهنم وایسم ولی چون ورزش رو بیشتر دوست داشتم خیلی تو مسیر ورزش استمرار داشتم وسایز کم میکردم..اونم تا میرفتم خونه خسته بودم بیشتر ازقبل غذا مصرف میکردم..کلی وقت گذاشتم با چه سختی بعد از کار میرفتم باشگاه البته ورزش همیشه خوبه به نظرم ولی من ۷۰ درصد به خاطر لاغری میرفتم .ولی الان به این مسیر که توسط جهان هستی هدایت شدم ..شکر میکنمومیدنم بهترین وسیعترین مسیره ودر درجه بعد شک نمیکنم چون شک ..به مسیر با عث شکست می‌شود..وانرژیم رو هدر میده.واشتیاق دارم وجدی گرفتم ..وتمرکزم رو از اینجا برنمیدار م وهستم تا نتیجه بگیرم ..لغزش هم داشتم وبرگشتم دباره ..ولی از خدا خواستم دباره هدایتم کنه وشکر که حالم خوبه ودیدگاهم داره تغییر میکنه مطمئنم که نتیجه هم تغییر میکنه 

      خدا رو شکر 

      بابت ووجود استاد 

      واین نعمت گرانبها 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار مهلا
      1402/11/29 17:44
      مدت عضویت: 329 روز
      امتیاز کاربر: 7610 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 263 کلمه

      با سلام،
      چقدر خوب که خودتون هم دارین آموزش ها رو انجام میدین و خودتون رو جدای از بقیه کاربرها نمی بینید.

      چون ذهن آماده نبوده و ما فقط به جسم یا فکر فشار آوردیم برای لاغری به همین خاطر روش های دیگه لاغری ماندگار نیست.
      و هر چی تلاش بکنیم با ورزش ،با رژیم به همون اندازه نتیجه میگیریم و چون پیش فرض ذهن ما
      چاقی هست و یا اینکه ورزش باعث لاغری میشه،رژیم باعث لاغری میشه پس تا وقتی در رژیم هستی و در حال ورزشی نتیجه مثبت هست یعنی لاغری به شرط ورزش و رژیم هست و در صورت رها کردن خب شرط از بین می‌ره بنابراین دوباره چاق میشیم.

      استمرار نه تنها در مورد لاغری در هر کاری انسان رو به مقصد می‌رسونه.
      باعث صبوری میشه،
      باعث اعتماد به نفس میشه ،
      و اینها صبوری ،اهتماد بنفس،جسارت،شجاعت ،و خیلی چیزای مثبت دیگه باعث میشه در مسیر مثبت قرار بگیریم و مسیر مثبت نتیجه مثبت به همراه داره،

      در کارهای منفی هم اگر استمرار داشته باشیم بلاخره به نتیجه میرسیم ،حتی اینم از در کارهای منفی هم اعتماد بنفس و شجاعت و جسارت طرف رو بالا می‌بره و اون رو به مقصد میرسونه،طزب انتخابی که خودش کرده به سمت و سوی منفی.

      پس در راه لاغری تا به نتیجه نرسیم ادامه میدهیم و از مسیر زیبای تغییر ذهن به سوی بهتر شدن لذت می بریم .
      امیدوارم که این استمرار در مسیر لاغری روی جنبه های دیگه زندگیم هم اثر بذاره و تغییراتم باعث بشه در مسیرهایی که نصفه نیمه رها کردم قدرت و اراده دوباره به دست گرفتن رو پیدا کنم و اونها رو هم به پایان برسونم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار تینا.عالی
      1402/10/21 20:16
      مدت عضویت: 223 روز
      امتیاز کاربر: 12043 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 343 کلمه
      • به نام الله همیشه حاضر و همیشه بخشنده،
      • درود بر شما  استاد گرامی که از صفات خدا رو برجسته کردید همان حاضر بودن همیشگی و بخشنده بودن رو برای ماهایی که اشتباه میکنیم با با تورهای غلط سست میشیم با خطا داریم ،
      • ممنونیم استاد ارجمند و گرامی واقعا ازتون انشاالله عمر با عزت طولانی و شاد و پر از برکت و سلامتی خداوند بهتون عطا کنه هر لحظه الهی آمین :
      •  
      • با توجه به تلاش های قبلی برای لاغر شدن فکر می کنید چقدر استمرار برای لاغر شدن داشته اید؟زیاد اما بی نتیجه 
      • چرا از روش های قبلی با همه استمرار و اشتیاقی که داشتید نتیجه نگرفتید؟ شرح دهید.چون باور نداشتم لهشچون رنج و زجر و تحمل داشت و پایدار نبود اعتقاد بهش نداشتم تنفر داشتم ازش لذت بخش نبود سخت بود دروغ بود و به دلم نمینشست.
      •  
      • همه ما در استفاده از روش های قبلی برای لاغر شدن مقداری کاهش وزن و سایز را تجربه کردیم اما سریعتر از زمانی که کاهش آن زمان برد دوباره به حالت قبل برگشتیم. به نظر شما چرا بارها این اتفاق رخ داده است. چون از مغز و رفتار غلط بوده نه از ذهن و باور درست و ته دلمون اعتقاد نداشتیم به روشها و میدونستم ماندگاری ندارن و تحمل باید کنیم فقط و از زندگی روزمره خارج باید کدام می‌شدیم بپز اینقدر این نوع این ساعت دیوانه شده بودیم دیگه .
      • اگر اشتیاق و استمرار خود برای لاغر شدن در سال های قبل را در مسیر لاغری با ذهن صرف کرده بودید چه نتیجه ای را برای خود پیش بینی می کنید؟الان بالاتر از اللنم‌لودم و اعصابم راحتتر آرومتر و شادتر بودم.
      •  
      • به نظر شما ادامه دادن چقدر در کسب نتیجه لاغر شدن اهمیت دارد؟تا اخر عمر ت اداهرین نفس هر چیزی مراقبت میخواد و یادگیری و مدام روبه کیفیت بهتر بالاتر سریعتر قویتر البته سریعتر بستگی به باور ما به خدا و قدرتش داره .
      •  
      • تجربه خود از استمرار و ادامه دادن در روش های قبلی که برای لاغری استفاده کردید را شرح دهید.بی نتیجه بدتر از قبل ناتوانتر و ضعیفتر و داغون تر در همه چی داشت کم‌کم نابودم میکرد.
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار افسر
      1402/10/20 19:19
      مدت عضویت: 349 روز
      امتیاز کاربر: 2690 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 653 کلمه

      با توجه به تلاش های قبلی برای لاغر شدن فکر می کنید چقدر استمرار برای لاغر شدن داشته اید

      من قبلا چند بار برای لاغر شدن استمرار داشتم و هی به سوی ان حرکت میکردم و باز کمی سست میشدم نه اینکه به طور کلی از این استمرار لاغری دست بکشم بلکه کمی ان را در ذهن خودم کمرنگ تر کرده ام و باز استمرار خودمرا جذب کرده ام که انشالله در این مسیر با استمرار محکم و پایدار به سوی این هدف حرکت کنم و خودم را از این عمل باز نگه  ندارم 

      چرا از روش های قبلی با همه استمرار و اشتیاقی که داشتید نتیجه نگرفتید؟ شرح دهید

      چون این ذهن من همیشه جلوتر بوده و همیشه ذهن من به سوی چاقی بوده و هر چه استمرار من لاغری بود که به وزن ایده ال خود برسم باز این ذهن جلوتر بود و بااین همه اشتیاق باز موفق به لاغری پایدار نبودم 

      • همه ما در استفاده از روش های قبلی برای لاغر شدن مقداری کاهش وزن و سایز را تجربه کردیم اما سریعتر از زمانی که کاهش آن زمان برد دوباره به حالت قبل برگشتیم. به نظر شما چرا بارها این اتفاق رخ داده است.
      • چون لاغری و ماندن به ان حالت ما استمرار زیادی نداشتیم و ما محکم و پایدار به سوی لاغری حرکت نکردیم و لاغری ما فقط موفقتی بوده و همیشه رژیم و پیاده روی هایی  را انجام می دادیم فقط به خاطری که اضافه وزن زیادی پیدا نکنیم و از این حالت به حالت قبل بر نگردیم و هیچ وقت ذهن و فکر ما با هم نبوده و هر کدام کار خود را انجام میدادن ووقتی ما در کارهای روز مره خودمان هم ا ستمرار و پایداری نداشته باشیم همیشه در کارهایمان ناموفق هستیم 
      • اگر اشتیاق و استمرار خود برای لاغر شدن در سال های قبل را در مسیر لاغری با ذهن صرف کرده بودید چه نتیجه ای را برای خود پیش بینی می کنید
      • من اگر قبلا در مسیر لاغری با ذهن بودم و این فایل ها را گوش میدادم  واقعا دیگر این فکر و ذهن بد نداشتم و همیشه با فکر و ذهن خوب این مسیر را دنبال میکردم و نباید تا الان این وزن سنگین و دلخوری های زیادی را تحمل میکردم و به بدن خودم این همه سختی بدم  و همیشه با خوشحالی از خوردن چیزها و نعمت هایی که خداوند به من عطا کرده لذت ببرم و همیشه از همه چیز ترس نداشتم و باز الان هم خیلی خوشحالم که خداوند من را در این مسیر قرار داده است 
      • به نظر شما ادامه دادن چقدر در کسب نتیجه لاغر شدن اهمیت دارد
      • ادامه دادن نتیجه دارد به صورتی که به ان به خوبی انجام دهیم که نتیجه ان را هم ببینیم 
      • تجربه خود از استمرار و ادامه دادن در روش های قبلی که برای لاغری استفاده کردید را شرح دهید.
      • من در روش های قبلی استمرار نداشتم اگر داشتم باز دوباره به حالت قبلی بر نمی گشتم چون اگر انسان در کارهایش استمرار محکمی داشته باشه تا به ان هدف به طور کامل نرسد از ان هدف دست بردار نیست 
      • درک خود از محتوای نوشتاری و تصویری راز لاغر شدن را بنویسید.
      • به نظر من راز لاغر شدن اطمینان به کارهایی که انجام میدهیم و در ان کار محکم و پایدار باشیم و هیچ وقت کارهایمان را باکمی سستی انجام ندهیم وقتی در کارهایمان نتیجه به زودی نمیبینیم خودمان را از ادامه دادن ان کار باز نداریم و چون ما  که چند سال چاق شدیم فکر میکنیم که با لاغری با ذهن زود نتیجه میگیریم و نمیدانیم که زود نتیجه گرفتن خوب نیست ماندگاری در ان وزن ایده ال و بر نگشتن به وزن قبلی و ترس از کارهایی که میخواهیم انجام دهیم شیرین تر از این است که دیر  نتیجه بگیریم و در ان وزن ماندگار باشیم و ترس از دوباره چاق شدن مثل قبل نداشته باشیم و از خداوند میخواهم که به من لطف عطا کند که بتوانم با استمرار زیاد و محکم مسیر خودم را ادامه دهم و از ان باز نمانم 
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار mrmr19791357@gmail.com
      1402/08/26 11:28
      مدت عضویت: 699 روز
      امتیاز کاربر: 30394 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 470 کلمه

      ب نام خداوند یکتا 

      با توجه ب تلاش‌های قبلی خودم برای لاغر شدن،خوب از وقتی که متوجه شدم باید وزن کم کنم خوب ب طور مقطعی دکتر می رفتم ورژیم این دکتر ورژیم دکتر دیگه رو باید انجام می دادم و خوب دقیق دقیق ک نمی شد انجام داد چون اصلا نمیشه یا اینکه واقعا برای من سخت بود یا نمی شد مثلادر رژیم نوشته باشه بایددر ناهار یک ران مرغ مصرف بشه واینکه منم هیچ سوالی نکرده بودم 

      خوب چ کسی رژیم لاغری می گیره ومیتونه ک هرروز مثلااین غذا رو بخوره وهم اینکه اگر کسی مقدار جزوی خطایی کنه دیگران اونو محکوم ب اجرا نکردن و بی ارادگی می کنند من دیروز خونه برادرم بودم دیدم برادرزاده بزرگم‌ ک همه از دست لاغری اینها یا غذا نخوردنشون ناراحتند دیدم برای خودش ناگت سرخ کرد و آورد وهمراه دو سه رقم سس داشت می خورد پیش خودم گفتم چقد با خیال راحت داره با سس میخوره چطور همین سس ک همه می گفتند وهم می گن چاق کننده چرا برای این لاغر کننده ب حساب میاد؟

      چرا این سس می خوره چاق نمیشه ولی برای بقیه چاق کننده محسوب میشه؟پس چیزی ک برای اون چاق کننده نیست امکان نداره برای بقیه چاق کننده باشه.

      من تو اون رژیم‌ها ک انجام می دادم بخاطر اینکه برنج ونون کم مصرف کنم هر روز برای خودم سالاد درست می کردم با وجود اینکه با خوردن سالاد خیلی اذیت می شدم ولی ناچار بودم بخورم و می خوردم.

      _چرا باوجود استمرار نتیجه نگرفتم والا هنوزم دلیلش نمیدونم شاید اینکه باید هیچ وقت هیچ وقت ول نمی کردم نمیدونم واینکه احساس می کردم دیگه بدن من جواب نمیده دیگه یعنی مقاوم شده.

      _بخاطر اینکه بخاطر محدودیت‌ها و ناراحتی‌ها اون رو رها کردیم وهم اینکه احساس خستگی کردیم و مثل یک کش رو تصور کنید یک کش رو اینقدررکشیدیم کشیدیم و ی دفعه رها کردیم ماهم فشار آوردیم سختی دادیم ویه دفعه خودمون رو رها کردیم واون کش رها شده دوباره خورد ب صورتمون.

      _ خوب مطمعنا اگه سالهای قبل بود تا ب اللن ب نتیجه می رسیدیم ومجبور نبودیم ک اللان این همه عذاب بکشیم.

      _خوب مسلما هر کاری باید برای ب نتیجه رسیدن نیاز ب ادامه دادن دارد تا موفقیت کسب شود.

      _خوب من خیلی بارها شده ک مشغول لاغر کردن خودم بودم ی بار ۳۰ کیلو کم کردم ی بار دیگه تا ی سال یعنی بعد عمل حدود ۳۵ تا کم کردم دیگه کم وبیش از دو کیلو تا ۱۰ کیلو ۱۵ کیلو کم می کردم ی بار در بیشترین زمان سه سال تونستم ۱۰۰تا کم کنم وای خدا حرصم اینه جرا برگشت چرا نتونستم نگهش دارم من البته با رژیم سه سال تونستم وزنم کم کنم 

      _اینکه تو هر مقطعی هستیم تو هر‌ پیشه ای هستیم باید علاقه و انگیزه داشته باشیم تا کمتر احساس بد داشته داشته باشیم فرق نمیکنه لاغری باشه یا چیز دیگه.

      دوستان گلم شادووپیروز و موفق باشید.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حیرت انگیز
      1402/08/09 09:41
      مدت عضویت: 417 روز
      امتیاز کاربر: 2071 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 661 کلمه

      به نام خداوندم که داننده تمام رازهاست 

      سلام خدمت استاد ارجمند و دوستان همگام 

      حل تمرینات تنها راز لاغر شدن 

      • با توجه به تلاش های قبلی برای لاغر شدن فکر می کنید چقدر استمرار برای لاغر شدن داشته اید؟
      • در تلاش‌هایی که قبلا از طریق روش‌های مختلف لاغری انجام می‌دادم گاهی استمرار داشتم و مدتها آن سبک زندگی را فقط برای حفظ نتیجه لاغری چند کیلویی و یا به امید کم کردن بیشتر وزن ادامه میدادم یا طاقتم طاق میشد و دیگر تاب و تحمل ادامه داشتن آن رنجها را نداشتم و همه چیز را رها میکردم .یعنی بسته به شرایط یا در مسیر می‌ماندم و یا اصلا وارد مسیر نمیشدم و یا در نیمه راه رها میکردم .
      • چرا از روش های قبلی با همه استمرار و اشتیاقی که داشتید نتیجه نگرفتید؟ شرح دهید.
      • در روش‌هایی که با استمرار و اشتیاق مدتها دنبال میکردم برای لاغر شدن چون این روش‌ها سخت بودند و کلا سبک زندگی من را تغییر داده بودند اما من به امید لاغری مورد نظرم آنها را ادامه میدادم ولی بعد از مدتی چون به چسبندگی وزنی می‌رسیدم و دیگر حتی با سخت تر کردن شرایط رژیم و ورزش هم نتیجه مطلوبم را کسب نمیکردم و وزنم پایین تر نمی آمد دیگر ادامه این روند برایم طاقت فرسا و بیهوده به نظر می‌رسید و همه چیز را رها میکردم .و بعد از مدتی وزن کم شده به سرعت برمی‌گشت و دلیل نتیجه نگرفتنهای من همین خستگی از استمرار و توقف مسیر بود.
      • همه ما در استفاده از روش های قبلی برای لاغر شدن مقداری کاهش وزن و سایز را تجربه کردیم اما سریعتر از زمانی که کاهش آن زمان برد دوباره به حالت قبل برگشتیم. به نظر شما چرا بارها این اتفاق رخ داده است.
      • دلیل اینکه بعد از قطع روش‌های لاغری در گذشته به سرعت وزن ما برمی‌گشت و یا حتی بیشتر از قبل میشد این است که ما بعد قطع دوره مجدد به همان سبک زندگی و عادات رفتاری خودمان برمیگشتیم و سرچشمه تمام عادت‌ها و تمایلات ما که سبک زندگی ما را شکل می‌دهند در ذهن ماست و تا ذهن ما پاکسازی نشود جسم تغییر نمی‌کند
      • و در تمام آن روش‌ها ما از پله آخر که جسم است قصد داشتیم تغییر را بوجود آوریم و این بزرگترین اشتباه ما بود
      • اگر اشتیاق و استمرار خود برای لاغر شدن در سال های قبل را در مسیر لاغری با ذهن صرف کرده بودید چه نتیجه ای را برای خود پیش بینی می کنید؟
      • قطعا اگر درصد کمی از آن همه اشتیاق و استمرار در روش‌های غلط لاغری در گذشته را در مسیر زیبای تناسب فکری به کار ببریم موفقیت ما حتمی و صد در صدی است .
      • به نظر شما ادامه دادن چقدر در کسب نتیجه لاغر شدن اهمیت دارد؟
      • برای کسب نتیجه دلخواه همیشه در رسیدن به هر خواسته ای ما باید به شکل مستمر ادامه دهیم تا آن خواسته در زمان مخصوص به خودش اتفاق بیفتد
      • اگر در آموزش رانندگی یا خیاطی یا موسیقی یا تحصیل استمرار نداشتیم و آن کارها را رها میکردیم الان هیچ کدام از آن مهارت‌ها را بلد نبودیم .
      • همانطور که اگر زخمی بر جسم ما وارد شود ترمیم آن زخم نیاز به زمان دارد لاغر شدن هم نیاز به زمان دارد
      • تجربه خود از استمرار و ادامه دادن در روش های قبلی که برای لاغری استفاده کردید را شرح دهید.
      • در روش‌های قبلی من معمولا دوره ها را کامل انجام می‌دادم اما همین که جلوتر رفتم و مثل یو یو مدام چاق و لاغر شدم ؛حالا هر چقدر زمان به جلو می‌رفت استمرار من هم در ادامه دادن رژیم‌ها و دوره های لاغری کم و کمتر میشد
      • و دیگر به جایی رسیده بودم که نهایت چند روز می‌توانستم رژیم ها را ادامه دهم
      • از بس نتیجه نمیگرفتم که دیگر انگیزه و اراده و اشتیاقی برای ادامه دادن نداشتم
      • خداوندا سپاسگزارم که به من نیرویی دادی تا در مسیر تناسب فکری استمرار داشته باشم و با شوق و انگیزه ادامه دهم
      • خداوندا در مسیر تناسب فکری هر لحظه شوق و انگیزه ما را افزایش بده و به ما قدرتی عنایت کن تا مستمر در مسیر حرکت کنیم
      • الهی به امید تو 
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حیرت انگیز
      1402/08/08 23:58
      مدت عضویت: 417 روز
      امتیاز کاربر: 2071 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 581 کلمه

      به نام خداوندم که داننده تمام رازهاست 

      سلام خدمت استاد ارجمند و دوستان همگام 

      حل تمرینات تنها راز لاغر شدن 

      • با توجه به تلاش های قبلی برای لاغر شدن فکر می کنید چقدر استمرار برای لاغر شدن داشته اید؟
      • در تلاش‌هایی که قبلا از طریق روش‌های مختلف لاغری انجام می‌دادم گاهی استمرار داشتم و مدتها آن سبک زندگی را فقط برای حفظ نتیجه لاغری چند کیلویی و یا به امید کم کردن بیشتر وزن ادامه میدادم یا طاقتم طاق میشد و دیگر تاب و تحمل ادامه داشتن آن رنجها را نداشتم و همه چیز را رها میکردم .
      • چرا از روش های قبلی با همه استمرار و اشتیاقی که داشتید نتیجه نگرفتید؟ شرح دهید.
      • در روش‌هایی که با استمرار و اشتیاق مدتها دنبال میکردم برای لاغر شدن چون این روش‌ها سخت بودند و کلا سبک زندگی من را تغییر داده بودند اما من به امید لاغری مورد نظرم آنها را ادامه میدادم ولی بعد از مدتی چون به چسبندگی وزنی می‌رسیدم و دیگر حتی با سخت تر کردن شرایط رژیم و ورزش هم نتیجه مطلوبم را کسب نمیکردم ادامه این روند برایم طاقت فرسا و بیهوده به نظر می‌رسید و همه چیز را رها میکردم .
      • همه ما در استفاده از روش های قبلی برای لاغر شدن مقداری کاهش وزن و سایز را تجربه کردیم اما سریعتر از زمانی که کاهش آن زمان برد دوباره به حالت قبل برگشتیم. به نظر شما چرا بارها این اتفاق رخ داده است.
      • دلیل اینکه بعد از قطع روش‌های لاغری در گذشته به سرعت وزن ما برمی‌گشت و یا حتی بیشتر از قبل میشد این است که ما بعد قطع دوره مجدد به همان سبک زندگی و عادات رفتاری خودمان برمیگشتیم و سرچشمه تمام عادت‌ها و تمایلات ما که سبک زندگی ما را شکل می‌دهند در ذهن ماست و تا ذهن ما پاکسازی نشود جسم تغییر نمی‌کند 
      • و در تمام آن روش‌ها ما از پله آخر که جسم است قصد داشتیم تغییر را بوجود آوریم و این بزرگترین اشتباه ما بود 
      • اگر اشتیاق و استمرار خود برای لاغر شدن در سال های قبل را در مسیر لاغری با ذهن صرف کرده بودید چه نتیجه ای را برای خود پیش بینی می کنید؟
      • قطعا اگر درصد کمی از آن همه اشتیاق و استمرار در روش‌های غلط لاغری در گذشته را در مسیر زیبای تناسب فکری به کار ببریم موفقیت ما حتمی و صد در صدی است .
      • به نظر شما ادامه دادن چقدر در کسب نتیجه لاغر شدن اهمیت دارد؟
      • برای کسب نتیجه دلخواه همیشه در رسیدن به هر خواسته ای ما باید به شکل مستمر ادامه دهیم تا آن خواسته در زمان مخصوص به خودش اتفاق بیفتد 
      • همانطور که اگر زخمی بر جسم ما وارد شود ترمیم آن زخم نیاز به زمان دارد لاغر شدن هم نیاز به زمان دارد 
      • تجربه خود از استمرار و ادامه دادن در روش های قبلی که برای لاغری استفاده کردید را شرح دهید.
      • در روش‌های قبلی من معمولا دوره ها را کامل انجام می‌دادم اما همین که جلوتر رفتم و مثل یو یو مدام چاق و لاغر شدم ؛حالا هر چقدر زمان به جلو می‌رفت استمرار من هم در ادامه دادن رژیم‌ها و دوره های لاغری کم و کمتر میشد 
      • و دیگر به جایی رسیده بودم که نهایت چند روز می‌توانستم ادامه دهم 
      • از بس نتیجه نمیگرفتم که دیگر انگیزه و اراده و اشتیاقی برای ادامه دادن نداشتم 
      • خداوندا سپاسگزارم که به من نیرویی دادی تا در مسیر تناسب فکری استمرار داشته باشم و با شوق و انگیزه ادامه دهم 
      • خداوندا در مسیر تناسب فکری هر لحظه شوق و انگیزه ما را افزایش بده و به ما قدرتی عنایت کن تا مستمر در مسیر حرکت کنیم 
      • الهی به امید تو 
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار سارا پوراشرف
      1402/08/03 23:33
      مدت عضویت: 536 روز
      امتیاز کاربر: 3220 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 539 کلمه

      به نام خدای عادل

      ردپای من در گام۲۳ مسیر لاغری من

      سلام به استاد عزیز و عاشقان مسیر لاغری

      راستش من اولین بار که با سایتتون آشنا شدم خیلی ذوق زده شدم و اون موقع ها چون هنوز سایت رو خوی نگشته بودم فکر میکردم فقط دوره ۱۲ گام رایگان هست و میشه ازش استفاده کرد و من اطمینان داشتم با همون ۱۲ گام نتیجه میگیرم مخصوصا با کیفیتی که شما فایل هارو قرار داده بودین خیلی بیشتر مطمئن شدم و شرع کردم به انجام دوره و واقعا نتیجه خوبی گرفتم  البته اون روزها این رو در نظر نگرفته بودم که چند ماه درمورد این موضوعات دارم آگاهی کسب میکنم و الان این آگاهی ها متمرکز بر لاغری شده که طی ۱۲ گام نتیجه بخش شد   من حتی به طور ناخودآگاه از قبل اشتهام و میل کاذبم کاهش پیدا کرده بود  و خلاصه که فکر کردم با این ۱۲ گام نتیجه رو گرفتم و فوقش یه ماه یا دوماه دیگه ۲۰_۲۵کیلو کم میکنم و خب وقتی دوره ۱۰۰ گام رو شروع کردم اینکه قرار بود صد روز رو ادامه بدم باعث شد به قول شما تو ذوقم بخوره و حس کنم خیلی سخته این مدلی لاغر شدن   ولی خب همونطور که خودتون هم اشاره کردین من دنبال هیچ روش دیگه ای نرفتم و بعد از چند ماه الان اینجام   و خدا روشکر میکنم که الان از اون تجربه قبل که گرفتم میدونم این مسیر رو ادامه بدم حتما به نتیجه میرسم و آرامشم بیشتر شده     یکی از چیزایی که دوباره من رو هدایت کرد به مسیر شناخت قوانین زندگی و دوباره تجربه کردن اون احساسات خوب هر روزم این بود که من توی این چندماه دستاورد های قبلم رو  از دست دادم و پیشرفت خاصی هم نکردم همینکه توی حوزه تناسب اندام وزنم برنگشت خیلی خوب بود و بهم امیدواری داد  من با خودم گفتم وقتی داری کنترل ذهن رو یاد میگیری و به این نتایح خوب رسیدی نتایج و لحظاتی که هیچوقت قبل از اون به این پررنگی حس نکرده بودی احساس شادی و آرامش عمیق و ذوق و شوق کودک درون و خیلی تجربیات خوب دیگه   من لیز خورده بودم اما این تجربه میتونه درس خوبی رو برام داشته باشه که من از این جایی که هستم بااستمرار و قدم گذاشتن گام به گام در این مسیر حتما به مقصد میرسم حتی اگه یه جاهایی به چالش بربخورم بازم وقتی  ادامه بدم میتونم اون فرمول‌هایی که مانع من برای رسیدن به اون احساس خوب درونی و بیرونی رو شناسایی کنم و  راه حلشون رو کشف کنم به لطف خدا 

      وقتی عجله کنیم و هی بخوایم زودتر و  به زور به هدفمون برسیم ن تنها جواب نمیگیریم بلکه بیشتر و بیشتر از هدفمون دور میشیم و من میخوام اول از همه آرامش رو درک  کنم اینکه توی هر شرایطی هم باشم اول از همه آروم باشم و با خودم اجازه بدم آگاهی هایی که دریافت میکنم روزم رو لذت‌بخش‌تر کنه و همین تغییر احساسی مثبت با آگاهی درست میشه موثرترین فرمول حدید به روی ناخودآگاه و روزی میرسه که بدون اینکه حتی بدونم چجوری !   فرمول‌های ذهنم روی رفتار و اعمال و جسمم اثر بزاره

      این تغییرات تکاملی و قدم به قدم از تجربه ای که داشتم نمود پیدا کرده 

      خدایا شکرت بابت احساس خوبی که دارم❤

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فهیمه
      1402/06/16 11:02
      مدت عضویت: 353 روز
      امتیاز کاربر: 7085 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 214 کلمه

      به نام خدای هستی بخش

      سلام خدمت استاد عزیز و دوستان 

      گام 23 :تنها راز لاغرشدن برای همیشه 

      برای لاغرشدن همیشگی باید ابتدا راه صحیح رو انتخاب کنیم و در اون راه بدون شک و تردید استمرار داشته باشیم   ، من در گذشته از خیلی از روش ها برای لاغری استفاده کردم و در انجام اونها هم استمرار داشتم ولی چون راه من صحیح نبوده پس نتیجه همیشگی هم نگرفتم استمرار داشتن نه تنها در بحث لاغری با ذهن خیلی مهمه بلکه در همه جنبه های زندگی هم اهمیت داره و ما در هر زمینه ای که استمرار داشتیم به نتیجه مطلوب رسیدم حالا اون زمینه مثبت باشه یا منفی مهم نیست . در طبیعت هم این استمرار داشتن وجود داره مثلا یه قطره آب وقتی به یه سنگ برخورد میکنه در ابتدا هیچ گونه تغییری در اون سنگ ایجاد نمیشه چون اصلا سنگ نفوذناپذیره ولی اون قطره با استمرار داشتن به مرور زمان در اون سنگ نفوذ میکنه و در اون شکاف ایجاد میکنه ، اگر چاقی رو مانند سنگ در نظر بگیریم و لاغری با ذهن همراه با آگاهی هایی که به ما میده رو مثل اون قطره ببینیم با استمرار داشتن بلاخره در چاقی خودمون تغییر ایجاد میکنیم و متناسب میشیم پس باید ناامید نشیم و فقط ادامه بدیم و استمرار داشته باشیم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار متناسب شاد
      1402/06/08 15:52
      مدت عضویت: 1526 روز
      امتیاز کاربر: 3947 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 404 کلمه

      به نام خدای یکتا وبی همتا

      سلام و درود بر استادعزیز و دوستان همراه

      الان که مجددا دوره رو استارت زدم و دارم با تومانینه آموزش رو طی میکنم متوجه تغییرات رفتاری ام شدم اگرچه ترس از مواد غذایی تقریبا به حالت صفر رسید و چندتا عادتی که کنارگذاشتمش یکی این هست که من همش صبح هرموقع بیدار میشدم اول صبحانه ام رو می خوردم بعد کارام رو می رسیدم اما طی یک ماهه اخیر اکثر اوقات کارام رو میرسم و هرموقع گرسنم شد صبحانم رو می خورم .

      دوم اینکه من قبلا نیم ساعت قبل غذا میوه میخوردم بعد ناهارم رو میخوردم الان اگه میخام میوه بخورم یک یا دوساعت قبل غذا باید باشه وگرنه احساس سیری میکنم و ناهار نمی تونم بخورم .

      قبلنا خیلی برای خودم برنج میکشیدم وهمش تهش میموند یا میخوردم یا می ریختم اما الانا خیلی کمتر میکشم .وسیر هم میشم 

      از لحاظ روحی هم اکثر وقتها صبح ساعت چهار ونیم پنج صبح بیدار میشم و بااشتیاق داخل حیاط خونمون با فایل اای پیاده روی پیاده روی میکنم و احساس خولی بهم میده .

      در مورد استمرار داشتن چیزی که در گذشته چاقی ام یادم میاد من اونهمه استمراری  که برای لاغرشدن با ورزش وپیاده روی و کارهای طاقت فرسا میکردم که الان فکرشو میکنم  برام جای تعجب داره . نصف اون استمرار رو  با روش ذهنی در رسیدن به خواسته هام میزاشتم به خواسته هام میرسیدم .

      واقعا چرا حاضر بودم تو این گرما ساعت ۳ بعدازظهر برم پیاده روی اونهم منطقه دور از خونمون و برای لاغری تلاش کنم  واستمرار داشته باشم با اینکه میدونستم نتیجش چیه ویک الگوی موفقی نداشتم ؟

      الان که تو این سایت همه چی حی وحاضره و فقط بایستی آموزشها رو دنبال کنم اونم تو اتاق خودم نباید استمرار داشته باشم ؟ با اینهمه نتایج فوق العاده از استاد و دوستان .

      چرا ذهنم باید نتیجه موقت با روشهای طاقت فرسا رو بخاد دنبال کنه اما اینجا که نتیجه اش هم حال خوبه و هم روش راحت وآسون .

      من باید بر ای ذهنم منطقی کنم که راه درست زتدگی کردن  و رسیدن به خواسته ها اینه که من به راحتی و به آسانی راحت زندگی کنم و به خواسته هام برسم  نه با زجر و درد ورنج .

      لاعری با ذهن بهم یاد داد وبرام منطقی کرد که میشه به آسانی وبه راحتی به خواسته هات برسی و درد ورنجی هم درکارنیست .

      خدایا شکرت بابت هدایت به این مسیر راحت و تشکر از استاد عزیز بابت آموزشهای ناب و راحت .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار negarmalekzade2377@gmail.com
      1402/06/08 07:01
      مدت عضویت: 1116 روز
      امتیاز کاربر: 3747 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 1,268 کلمه

      به نام خدای مهربان🌹

      سلام به استاد عزیز و دوستان گرامی سایت💖

      گام ۲۳ : تنها راه لاغر شدن برای همیشه.

      راز لاغر شدن دائمی استفاده از روش لاغری با ذهنه،روشی کم هزینه،ساده، لذت بخش، ماندگار و قابل اجرا توسط همه افراد چاق در سراسر جهان، که منجر به تجربه لاغری دائمی و بدون بازگشت میشه.

      یکی از مهمترین قوانین جهان هستی استمرار داشتنه که از طرف خداوند در وجود همه موجودات قرار داده شده،

      تفاوت بین انسان با سایر موجودات اینه که میتونه پا از غریزه خودش فراتر بذاره و کارهای بزرگتر از توان خودش رو با اختراع وسایل مختلف انجام بده،انسان میتونه کارها رو با استفاده از روش‌ها و ایده‌های خود سریع‌تر و ساده‌تر انجام بده،اما تمام این پروسه‌ها تحت مدیریت و هدایت نیروی خداوند صورت می‌گیره.

      پس  فکر کنم که من هم به عنوان یک انسان چقدر در انجام رسالت خودم استمرار دارم،؟؟چقدر برای زندگی کردن ارزش قائلم و بدون داشتن احساس ناامیدی در مسیر خواسته‌هام حرکت کردم؟؟

      .

      استمرار داشتن در مسیر لاغری با ذهن تنها راز لاغر شدنه،

      با استمرار داشتن اشتباهاتم رو کشف می‌کنم و اون‌ها رو اصلاح می‌کنم،با استمرار داشتن مهارتم در یادگیری و عمل کردن برای تغییر زندگی بیشتر میشه.

      و اگه به شرایط زندگیم دقت کنم در هر شرایطی که هستم نتیجه استمرارم در اون شرایطه،اگه در کسب و کار موفقم به خاطر استمرار در تکرار هر روز موضوعات مربوط به کسب و کارمه،

      اگه در روابط با همسرم دچار مشکلم، به خاطر استمرار در تکرار هر روز افکار و رفتاریه که رابطم رو دچار مشکل می‌کنه،

      اگه اضافه وزن دارم حاصل تکرار سال‌ها افکار و رفتارهاییِ که نتیجه اون چاقی بوده.

      اگه راه رفتن، خوندن، نوشتن، خانه‌داری و رانندگی رو یاد گرفتم، به خاطر استمرار در تکرار هر کدام از این مهارت‌ها بوده.

      پس اگه می‌خوام لاغر بشم تنها به درک این موضوع نیاز دارم که تنها راز لاغر شدن ادامه دادن در مسیر صحیحِ،

      حرکت در مسیر اشتباه با هر توان و انگیزه و مدتی که انجامش بدم، هرگز به مقصد و هدفم نخواهم رسید،تنها راز لاغر شدن دائمی اول انتخاب مسیرِ صحیح برای حرکت کردن و سپس ادامه دادنه،

       انتخاب کردن مسیر صحیح در اولویته، اما فقط یک بار انجام خواهد شد،و بعد از اینکه با اطمینان مسیر صحیح برای لاغر شدن رو انتخاب کردم،تنها موضوع مهم برای شگفتی ساز شدن ادامه دادنه،

      بعد از انتخاب مسیر صحیح برای لاغر شدن هرگز نباید در انتخاب خودم دچار شک و تردید بشم،هر بار که شک و تردید در مسیر لاغر شدن بر من وارد بشه تموم استمرار و ادامه دادن‌هام به هدر میره و دوباره باید از اول وارد مسیر لاغری بشم،

      پس بسیار اهمیت داره که فقط یک بار انرژی خودم رو صرف انتخاب مسیر صحیح لاغر شدن کنم،و بقیه انرژیم رو صرف ادامه دادن برای کسب نتیجه عالی کنم،در مسیر لاغری با ذهن ممکنه دچار اشتباه بشم،این کاملاً طبیعیه،بنابراین نیاز به انرژی و انگیزه برای اصلاح اشتباهاتم دارم،در مسیر لاغری با ذهن ممکنه ناامید بشم و این کاملاً طبیعیه،پس نیاز به انرژی برای بهبود ذوق و اشتیاق برای ادامه دادن دارم.

      در مسیر لاغری با ذهن ممکنه با موارد مختلفی روبرو بشم که نیاز به صرف انرژی برای اصلاح و ترمیم احساس روحیه و مهارت‌هام داشته باشم و برای شگفتی ساز شدن در این مسیر نیاز به تمام انرژی، تمرکز و توان ذهنی خود دارم،پس نباید انرژیم رو با شک و تردید نسبت به مسیر لاغری با ذهن هدر بدم، هدر دادن انرژی به واسطه شک و تردید، مثل تخریب کردن هر اونچه است که با حرکت در مسیر لاغری با ذهن در ذهنم ساختم،

      باید روزهای متوالی با اشتیاق و احساس خوب، ورودی‌های صحیح رو از طریق خوندن، دیدن، شنیدن و مطالعه مطالبی که در سایت تناسب فکری قرار داده شده به ذهنم وارد کنم،باید روزهای متوالی سعی در تغییر افکار و رفتارم بر اساس اونچه گفته شده داشته باشم،باید سعی کنم هر روز اونچه آموختم رو به عمل در زندگیم تبدیل کنم،عمل کردن به آموزش‌ها مهم‌ترین راز لاغر شدنه که باید مورد توجه قرار بگیره، در این صورت نتیجه استمرار داشتن در جسمم به صورت لاغری نمایان میشه.

      پس تنها راز لاغر شدن اینه که از مسیر لاغری با ذهن برای تغییر فرمول‌های ذهنی و تصاویر چاق ذهنیم اقدام کنم،در این صورت نگرش، تمایلات و واکنش‌های رفتاری و احساسی من تغییر میکنه و همسو با لاغر شدن میشه و در این شرایط جسمم چاره‌ای جز لاغر شدن نداره،جسم چاره‌ای جز اطاعت از ذهن و لاغر شدن نداره.

      راز لاغر شدن فقط ایجاد فرمول‌های صحیح و جدید همسو با لاغر شدن در ذهنه،برای همین باید هر روز محتوای جدید به ذهنم وارد کنم.

      در مسیر لاغری با ذهن فقط باید ادامه بدم،اگه لیز خوردم بازم بلند شم و ادامه بدم، اگه ناامید شدم  بازم ادامه بدم،هر مسئله‌ای که برام پیش اومد و تمرکزم رو به هم زد، بازم ادامه بدم،کسب نتیجه فقط در صورتی هست که من ادامه بدم،حتی اگه به تناسب اندام ایده آلم هم رسیدم، بازم باید این مسیر رو ادامه بدم و هرگز از این فضا دور نشم،چون اگه از این فضا دور بشم، بسیار در معرض خطرِ تغییر افکار و رفتارم هستم.

      اینکه بخوام بشینم مثلاً فکر کنم که به  خواسته‌هام میرسم و وارد زندگیم میشن اصلاً اینجور نیست،من باید عمل کنم،باید به سمت خواسته‌هام حرکت کنم،باید سعی کنم زندگیم رو بهتر کنم،سعی کنم خودم رو تغییر بدم،شخصیتم رو تغییر بدم.

      باید ببینم چه ضعف‌هایی دارم،چه رفتارهایی دارم که خوب نیست،چه عادت‌هایی دارم که خوب نیست و اونا رو تغییر بدم.

      وقتی که خودم رو تغییر بدم،عادت‌های بدم رو کنار بذارم،افکار بدم رو رها کنم،اون عادت‌هایی که داره منو تخریب می‌کنه رو وقتی متوقف کنم،خود به خود آدم بهتری میشم و دنیا هم باهام بهتر رفتار میکنه.

      اگر فکری به من گفته شد که با تمام فکرهای خودم فرق داشت،باید بدونم که اون یک الهامه،از نشانه‌های الهام اینه که وقتی که بهم گفته میشه، من اصلاً درباره‌اش فکری نکردم،یه وقتی که به ما الهامی گفته میشه، یه چیزیه که ما بهش فکر نکردیم و چون جدیده بلافاصله هم با منطقمون اونو سرکوب می‌کنیم، شک می‌کنیم که این چرت و پرت‌ها چیه.

      همیشه الهامات اینجورین با منطق ما جور در نمیان،

      خیلی از افراد که برای موفقیت مالی، خوشبختی و برای ثروتمند شدن، وارد مسیرش میشن و شروع می‌کنن به مطالعه و دیدن فیلم،این اشتباه رو مرتکب میشن که انتظار دارن یکی دو هفته، سه هفته، روی خودشون کار کنن، دیگه از در و دیوار براشون خوشبختی و شانس و ثروت بیاد و بباره از همه جا،ولی اصلاً اینجور نیست،در مورد کاهش وزن بدتر اینجور نیست، شاید بتونیم در زمینه پیشرفت مالی و موفقیت خیلی خوب روی ذهنمون کار کنیم، مطالب رو خوب باور کنیم، خوب فرمول سازی کنیم و بیشتر از انتظارمون نصیبمون بشه و پیشرفت کنیم،

       اما در مورد جسم به این شکل نیست که یه اتفاقی بیفته که ما مثلاً طی دو سه هفته بخواهیم متناسب بشیم و اصلاً به این شکل نیست که بخواهیم زمان براش تعیین کنیم، یا عجله کنیم برای لاغر شدن.

      آموزش ذهنی به این شکله که ما یاد می‌گیریم،و این یادگیری در ذهنمون ایجاد میشه، یواش یواش افکار ما تغییر می‌کنه،افکار که تغییر کنه، انتظارمون از مواد غذایی تغییر می‌کنه،همون بحث ترس از مواد غذایی که وقتی ما روی فایل‌ها کار می‌کنیم به مرور نگرشمون و انتظارمون از مواد غذایی تغییر می‌کنه، یه سری علاقمندی‌هامون تغییر می‌کنه، یه سری اون حرص و ولع هامون تغییر می‌کنه،اون اشتهایی که خیلی از افراد چاق ازش گله دارن که من اشتهام خیلی زیاده، اون خود به خود تغییر می‌کنه،خیلی از چیزهایی که عاشقش هستیم، یواش یواش می‌بینیم که نه، دیگه عاشقشون نیستیم و کنترل خودمون دستمون میاد.

      این اتفاقات همه میفته،تازه بعدش منتقل میشه به جسم برای تغییر در جسم،پس نباید گول بخورم به خاطر اینکه بگم چرا یک ماهه من دارم کار می‌کنم ولی نتیجه نگرفتم.

      تنها کاری که  باید انجام بدم اینه که فقط ادامه بدم تا نتیجه رو ببینم و اصلاً هم کوتاه نیام.

      سپاسگزارم از شما استاد عزیز🦋🌺🌺🙏🙏🙏🌾🌾🌾🌺🌺🌺

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار tala.kh25@yahoo.com
      1402/05/07 08:36
      مدت عضویت: 1310 روز
      امتیاز کاربر: 4421 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 458 کلمه

      عادت هایی که در من تغییر کرده:

      این رفتار جدیدمو اتفاقا دیروز به چشمم اومد. با اینکه یه سری رفتارام عوض شده اما یه مدت کوتاه شاید یک هفته نمیدونم کم کم غذا میکشم. یعنی یه مقدار که فکر میکنم سیر میشم میکشم بعد اگه بیشترخواستم نمیگم دوباره بشقابم رو پر کنن میگم به کوچولو بکش گرسنه بودم باز میگم.

      یادم میاد یکی از عادتای بدم که خیلی برجسته بود برام این بود باید تا ته بشقاب میخوردم. یعنی هر چی کشیده بودن حتی اگه سیر بودم. خب رفتار جدیدم که کاملا هم ناخوداگاهه برعکسه. جالب بود برام!

      عادت جدید دیگه ام که به همین نزدیکه اینه خیلیییی وقته(الان که فکر می کنم میفهمم) تا مرز خفگی نمیخورم. همیشه سیری لذت بخشی دارم که سنگینی نداره. خیلی خوشحالم اخه قبلا خیلی اذیت میشدم اما دست خودم نبود.

      عادت قبلی واسه همراهی خانواده مثا سفره پهن میشد منم میخوردم و یادمه بیشتر اوقات هم سیر بودم. الان نمیگم برام نگه دارین و بیشتر اواقت گرسنمه. احساس می کنم بخاطر کارمه اخه حجم کاریم زیاد شده و واقعا انرژی میبره ازم. چیزی که مهمه اینه دیگه همراهی و سیری و اینا نیست. وقتی میخورم که گرسنمه

      اهااا الان یادم اومد استاد یه تغییر احساسی هم داشتم. اینکه خجالت زده میشدم ازین که بگم گرسنمه ناهار کی اماده میشه یا بیشتر بکش برام. خخخ فکر کن استاد ازین که بگم گرسنمه عذاب وجدان می گرفتم. سر اینکه با خودم فکر می کردم الان بقیه میگن چقدر میخوری یا کلا تمرکزمم میرفت رو چاقی. اما الان نه انگار یه حس اعتماد به نفسه با اعتماد که بدنم نیاز داره دیگه. یا طبیعیه گرسنه ام شه دیگه بدن انرژی میخواد. اتفاقااااا اطرافیانم دیگه تیکه نمیندازن یا بد نگاه نمی کنن. کم کم داره یادم میاد. مثلا دیروز ب اعتماد به نفس گفتم مامان منتظر زرشک پلو با مرغتم هوس کردم. اونم برخلاف همیشههههههه که یه تیکه ای مینداخت یا یا باورای چاق کننده جوابمو میداد مثلا نه دیگه برنج کمتر بخوریم یه چیز سبک درست میکنم، اتفاقا  دیدم هیچ نگفت و درست کرد. با حس خوب درست کردااا اینو خودم تشخیص میدم.

      وااای چقدر تغییر کردم من خبر نداشتم…خوبیش اینه ناخوداگاه شده ها…

      اها ریزه خواری…قبلا عادت داشتم میرفتم اشپزخونه یه سری هم به یخچال میزدم میوه ای برمیداشتم یا شکلاتی چیزی. الان نه…انگار دیگه اکاهانه فکر نمیکنم ایا بردارم یا نه ایا گرسنمه یا نه(مثل اول مسیر تناسب فکری)الان رد میشم و میرم بعدا میفهمم ذهنم خودش قبلا فکراشو کرده که نیاز دارم یا نه. اره ریزه خواری رو خیلی باهاش مشکل داشتم خداروشکر رفع شده. چه جالب که اول مسیر تنها تغییری که کرده بودم این بود نگاه می کردم ببینم سیر شدن یا نه شکمم در چه حاله خخخ بعد بخورم یا نه. اما الان تبدیل شده به چندین تغییر. در ادامه هم بیشتر و بیشتر میشه.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار tala.kh25@yahoo.com
      1402/05/07 07:57
      مدت عضویت: 1310 روز
      امتیاز کاربر: 4421 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 437 کلمه

      به نام خدا

      در مورد اینکه گفتین در ابتدای مسیر فکر میکردین فقط با فکر کردن میشه تغییر داد و صحبت عمل که شد تو ذوقتون خورد

      دقیقا منم همینجوری بودم یه زمان طولانی هم طول کشید تا بفهمم. اینکه هیچ کاری نکنی و فقط با فکر…این به نظر من یه توهمه واقعا(بلانسبت شما) واقعا توهم زده بودم. در صورتی که برای مثال تو زمینه ی مالی باید یه خدماتی ارائه بدی به جهان تا پول بدست بیاری.حالا خب رو باورا کار کنی پوله راحت بدست میاد یا اصلا کسب و کارت میگیره. این دوتا(باور و عمل) فرق دارن و مکمل همن. 

      بعد فهمیدن این موضوع یکم برام قابل درک شد تو قران همش میگه ایمان و عمل صالح…شاید در ادامه بیشتر بفهمم منظورش از عمل صالح دقیقا چیه اما چیزی که الان به یقین رسیدم درموردش اینه که عمل و ایمان با هم هستن. حالا عمله هر چی میخواد باشه.( عمل کردن به ایده ها و حرکت های عملی که 99 درصد مطمئنم همینه)

      وای استاد مسیری که طی کردینو گفتین با اینکه اولاش خیلی تلخ بود اما خیلی امید گرفتم که ادامه بدم. ممنونم 

      واقعا حرفاتون ثابت کرد قانون وجود داره و حتما نتیجه بقول خودتون محفوظه یا مگه میشه کار کرد و نتیجه نگرفت؟ من نتیجه نگیرم پس کی بگیره؟

      اینکه میگین فایلای دوره رو دارم گوش میکنم میگم چه مطالبه خوبیه و…

      من اول که دوره ی 100 روزه رو دیدم گفتم وااااا چطور اخه مگه تناسب فکری چقدر مطلب و جزییات داره که 100 فایل تهیه شده. راستش فکر کردم همش تکراریه اما منطقمم قانع نمیشد که استفاده بیاد هی مطالب تکراری بگه؟

      الان هر فایل تازه رو گوش میکنم میبینم نمیشه حذفش کرد و دوس دارم حتی برای دونه دونه اش دوباره زمان بذارم. یعنی فقط میترسم عقب بمونم یا دیر به یه سری باورای اشتباهم که قراره در جلسات اینده از بین بره پی ببرم وگرنه به من باشه یک فایل رو هزار بار گوش میکنم و نمیرم بعدی. اینقدر لذت میبرم از مزه مزه کردنش از بیشتر درک کردنش…

      استاد میگین دوره رو دوباره شروع کردین یعنی این لاغر شدنه قراره هی ادامه پیدا کنه؟! تا کجا؟ یا فقط رفتار غذایی بهتر و بهتر میشه و نتیجه ی ظاهری نداره؟

      تو کامنت قبلیم گفتم یکم ذهنم سر یکسان نبودن سرعت نتیجه گیری سری پیش با اینسری منفی شد اما تو این فایل متوجه شدم اصلا مقایسه نکنم و نیاز به استمرار هست. اصلا کاری به زمانش نداشته باشم هر چقدر باشه ارزششو داره. 

      در مورد لانه ی پرنده هم که در متن نوشته بودین خجالت زده شدم که یه پرنده چطور استمرار و تلاش داره اونوقت من اینجوری نباشم؟ من همش بگم پس کو نتیجه؟ اگه نتیجه نیومده تلاش نمیکنم؟!

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حیرت انگیز
      1402/04/29 02:03
      مدت عضویت: 417 روز
      امتیاز کاربر: 2071 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,134 کلمه

      به نام خدای یکتایم 

      سلام خدمت استاد ارجمند و دوستان همگام 

      ادامه دادن مسیر لاغری 

      در سالهایی که دنبال کسب نتیجه لاغری بودم هیچ وقت هیچ روشی و هیچ پزشکی شرایط زیبایی که در سایت تناسب فکری و فضای پر انرژی آن هست  را برایم فراهم نکرده بود؛ اینجا حرفی از ناامیدی و تحقیر ما نیست اینجا فقط تشویق است به ما فرصت داده شده 

      ببینیم

      گوش کنیم

      بخوانیم 

      فکر کنیم

       و در آخر نتیجه تمام این ها را با به اشتراک گذاشتن کامنت و نوشتن در سایت در خودمان نهادینه کنیم؛

       وقتی می‌نویسیم آموزش‌ها را برای خودمان قابل فهم تر میکنیم بعضی از دوستان از نوشتن امتناع می‌کنند که از دیدگاه من بسیار ضرر می‌کنند ،آنها خوب گوش می‌دهند و خوب تمرین می‌کنند اما در سایت نمی‌نویسند و بازخورد استاد را دریافت نمی‌کنند پیشنهاد من به این دوستان این است که مرحله مرحله انجام دهید طبق فرمایشات استاد حتما فایل را ببینیم بعد بارها بشنویم بعد کامنتها را بخوانیم بعد فکر کنیم بعد عمل کنیم و درس امروز

       استمرار داشته باشیم ؛

      بله استمرار داشته باشیم ؛؛؛؛

      اگر مرحله به مرحله عمل کنیم قطعا بهترین نتیجه نصیب ما خواهد شد که کمترین آن متناسب شدن است 

      من تعدادی از تغییرات خودم در مدت هدایتم و در مسیر بودن را بیان میکنم شاید به درد دوستانم بخورد ،دیدگاه‌های قبلی ام در سایت  با نام کاربری مصی کوثری ثبت شده و بعد از کاهش وزن ده کیلویی ام در چهل روز نام کاربری ام را به حیرت انگیز تغییر دادم تا انرژی ام بالاتر برود و از این اسم کاربری حالم خوب میشود ؛

      من اول یه سری ایرادات خودم را پیدا کردم و دارم تلاش می‌کنم انجامشون ندهم؛

       مثلا من در زمانی که کار می‌کردم ذهنم مدام خاطرات بد و شنیده های بد را مرور می‌کرد و من اضطراب میگرفتم و حالم بد میشد پر از کینه و نفرت میشدم بعد راه کار پیدا کردم گفتم ذهن من از مرور خاطرات قطعا منظوری دارد و باید گویا من درسی از آن موضوع بگیرم؛ حالا دیگر با مرور خاطرات نمیجنگیدم ؛ مرور میکردم و بعد میگفتم

       خوب حالا که چی؟

      چی یاد گرفتی؟ 

      کجاش ناراحت شدی؟

      به نظرت بهتر بود چه کار میکردی اون لحظه؟

      تمام جوابهای سوالاتم را با آرامش میدهم و بعد می‌گویم خوب نتیجه ؟

      نتیجه اینکه اگر شرایط این چنینی مجدد پیش آمد اینگونه رفتار میکنم و از آن یک درس میگیرم و دیگر مرور آن خاطره برایم تلخی و نفرت بوجود نمی آورد و فقط نکته آموزشی آن برایم ملاک می‌شود؛

      من دیگر از کلمه لاغری استفاده نمیکنم چون کلمه لاغری در ذهن همه ما مصادف شده با زجر،سختی،انتظار،اضطراب،ترس و……که حالم را بد می‌کند برای همین همیشه از کلمه تناسب استفاده میکنم و حالم خوب میشود؛

      من با ذهن ناخودآگاهم نمیجنگم که با ذهن خودآگاهم همراه شود من ناخودآگاهم را دختر کوچک شیطان بلایی تصور کرده ام و دارم به او آموزش میدهم و به امید بزرگ شدنش بعضی شیطنت‌های او را مثل مادری مهربان تحمل میکنم و به او یاد میدهم چگونه رفتار کند؛

      من خودم را محدود نمیکنم تا احساس رژیم گرفتن به من دست دهد ،فقط تلاش می‌کنم تا دختر کوچولوی ذهنم را همگام کنم با هدفم و به اندازه از مواد غذایی مصرف میکنم از خودم رژیم نمی‌سازم ،تز نمی‌دهم که تا گرسنه نشدم نمی‌خورم نه به اندازه میخورم هر وقت بدنم یا دختر کوچولوی ذهنم نیاز داشتن به اندازه میخورم ؛

      از گفتن کلمه کاهش وزن هم استفاده نمی کنم چون مصادف است با مقاومت ذهن ناخودآگاه چون گمان می‌کند بدن در خطر است و باید بجنگد که این کاهش اتفاق نیفتد می‌گویم من در مسیر تناسب هستم و حالم خوب میشود؛

      من از تکرار و مرور فایلها لذت میبرم چون ارزش تک تک کلمات این سایت و فایلها را می‌دانم من در دوران کرونا مجبور بودم آنلاین تدریس کنم و خیلی خوب میدانم که تهیه حتی یک وویس چقدر سخت است چه برسد به همچین محتوا و آموزشی برای همین درکم از این فایلها و ارزشمندی آنها بسیار زیادست و از مرور و استمرار آن حالم خوب است و خوب عمل کردن به آموزش‌ها را نوعی شکرگذار بودن میدانم ؛ مدام در هر بار تکرار متوجه میشوم به‌به چه جاهایی تاثیر گذاری هست و من خودم احساس میکنم که با بودن در سایت چقدر تغییرات خوبی در عادات من شکل گرفته و چه دستاوردهایی داشته ام به شکر خدای یکدانه ام ؛

       من قبلا عادت داشتم پشت سر هم فقط میخوردم از وقتی بیدار میشدم تا وقتی میخوابیدم دهنم از تکان نمی افتاد اما الان یاد گرفتم در زمان نیاز جسم و ذهنم به اندازه بخورم؛

      قبلا هر بار میرفتیم بیرون من باید بستنی و هله هوله میخوردم اما الان بیرون میرم شاید فقط آب میلم بکشه 

      قبلا غذا میکشیدم یا میز غذا را جمع میکردم کلی میخوردم حتی زمانهای رژیمم هم همینطور بودم و تهش هم میگفتم من رژیمم و چیزی نخوردم ؛ ولی الان خدا رو شکر اصلا این عادت زشت و دیگه ندارم ؛

      من خیلی خوب میدونم که اگر الان تغییراتی داشتم بدلیل استمرارم در بودن در سایت و استفاده از آموزشهاست و اگر فاصله بگیرم خلل در کارم بوجود میاد من برای  کسب موفقیتم و حفظ این موفقیت باید سالها تحت آموزش باشم من و دختر کوچولوی ذهنم میدونیم که توی این مسیر نباید عجله کنیم و فقط باید با همدیگه تو این سفر خوش بگذرونیم بدون ترس بدون اضطراب زندگی معمولی خودمون و بکنیم و متناسب بشیم آخه کدوم روشی اینقدر آرامش بخشه و میتونه ما رو به آگاهی درست برسونه ،احساسمون و عوض میکنه ،انسانیت و در ما تقویت می‌کنه جز اینکه اینجا وجود خداوند موج میزنه ،هدایت پروردگار نمایانه،هیچ کدوم ما با روش‌های اشتباهی که تو مخمون کرده بودن مگه نتیجه گرفتیم ؟من که نگرفتم !!!که الان اینجام 

      ولی تو همین مدت کوتاهی که تو مسیر تناسب فکری بودم نه تنها دارم به تناسب جسمی میرسم بلکه بزرگترین چیزی که برای من کسب شده آرامشه ،کدوم روانشناسی کدوم پزشک تغذیه ای ،کدوم مقلد دینی تو این سالها تونست به من و ذهنم آرامش بده

       پس چرا باید شک کنم به بودن در این مسیر ؟

      چرا باید رها کنم ؟

      نه من با قدرتی که از خداوند درخواست کردم ادامه میدم و میدونم و یقین دارم تنها راز متناسب شدن ادامه دادن مسیر و خوب عمل کردن به آموزشهاست اینجا لقمه آماده است (فایلها آماده،هزینه های تهیه پرداخت شده ،و….)فقط ما باید نوش جان کنیم فقط باید ادامه بدیم و با گرفتن نتیجه مطلوب سپاسگزار استاد بی نظیرمان باشیم

      شکر نعمت نعمتت افزون کند 

      کفر نعمت از کفت بیرون کند

       شکر گذاری در این مسیر همان درست استفاده کردن و درست عمل کردن و کسب نتیجه است شاید گاهی لیز بخورم شاید گاهی حریف دختر کوچولوی ذهنم نشم ولی بازم پا میشم و قانعش میکنم که باهام همراه بشه

       تازه اینجا  کسی من و سرزنش نمیکنه مسخره ام نمیکنن، روم عیب و ایراد نمی‌گذارند، که من ناتوانم، اینجا همیشه با لبخند مواجهه ام، حتی اگه اشتباه کنم هستند استاد و دوستانی که هدایتم کنند و دوباره در مسیر درست قرار بگیرم پس من فقط باید با عشق ادامه بدم الهی به امید تو  

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 15 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار tala.kh25@yahoo.com
        1402/05/07 08:16
        مدت عضویت: 1310 روز
        امتیاز کاربر: 4421 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 21 کلمه

        به نام خدا

        سلام دوست با ایمان و با اراده

        فوق العاده اگاهی بخش بود. انگار داشتم ناخوادگاه یاد میگرفتم چجوری رفتار کنم.

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 5 از 1 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار حیرت انگیز
          1402/05/09 14:09
          مدت عضویت: 417 روز
          امتیاز کاربر: 2071 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
          محتوای دیدگاه: 29 کلمه

          سلام دوست متناسبم 

          باعث افتخار منه که شما کامنتم و خوندید و شکر گذار پروردگارم هستم که برای شما موثر بوده انشالله در مسیر تناسب همواره شاد و متناسب باشید 

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار زهرا
      1402/04/13 07:36
      مدت عضویت: 467 روز
      امتیاز کاربر: 13930 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 679 کلمه

      سلام استاد صبح شما و دوستان بخیر و شادی 

      در اول فایل چه مثال قشنگی زدید که یک پرنده با استمرار چقدر قشنگ و بدون هیچگونه اظطراب و ناراحتی لانه خود را ساخته و با اطمینان کامل که میتواند درآن شرایط جوجه خود را پرورش بدهد آن کار را هرروز انجام داده پس ما هم از این فایل به این نتیجه میرسیم که فقط با استمرار داشتن در این راه به تناسب اندام خواهیم رسید .

      خیلی ممنون از شما استاد که به نکته ظریفی اشاره کردید من فکر میکردم فقط با گوش دادن به فایلها و تمرینات درست دراین مسیر هستم و اصلا به تغییرات در مورد شخصیت و رفتار خودم فکر نمی کردم امروز خوب فکر کردم ببینم چه عادتی درمن تغییر کرده دیدم من در محل کارم همیشه جعبه بیسکویت داشتم و هرروز به خاطر عادت نه گرسنگی با چای در محل کار حداقل تا ظهر 3تا 4 عدد بیسکویت میخوردم و به خودم هم میگفتم من با خوردن این بیسکویتها چاق نمیشوم چون بدن من به آن نیاز دارد . الان 20 روزی است که بیسکویت من تمام شده و اصلا دلم نمیخواهد برم بخرم . یکی دیگر از عادتها من در نمایشگاه مواد غذایی همیشه برای بچه هایم انواع کیک وکلوچه تهیه میکردم و خودم هم از انها میخوردم چند روز پیش در نمایشگاه مواد غذایی شرکت کردم آگهی زده بودند در قبال یک کارتن کلوچه 14 عدد رایگان بهتون داده میشه خیلیها گرفتند ولی من اصلا میل و رغبتی برای این کار ندیدم و رفتم زیتون پرورده که سالم بود را برای خود و بچه ها گرفتم و تا منزل خدا راشکر کردم که کلوچه نخریدم و الان متوجه تغییرات شدم و خیلی مطمئن تر شدم که بهترین روش متناسب شدن لاغری با ذهن است . انشاالله استاد برای من هم تغییرات مسائل مالی پیش بیاد تا آن را هم تجربه کنم و جواب سوالها

      • با توجه به تلاش های قبلی برای لاغر شدن فکر می کنید چقدر استمرار برای لاغر شدن داشته اید؟خیلی چون من روشهای زیادی را امتحان کردم و فشار روحی و سختیهای زیادی داشت 
      • چرا از روش های قبلی با همه استمرار و اشتیاقی که داشتید نتیجه نگرفتید؟ شرح دهید.چون در روش های قبلی به خاطر رژیم معذب بودم و چون همیشه نمی توانستم مثل رژیم رفتار کنم خسته می شدم و رها میکردم 
      • همه ما در استفاده از روش های قبلی برای لاغر شدن مقداری کاهش وزن و سایز را تجربه کردیم اما سریعتر از زمانی که کاهش آن زمان برد دوباره به حالت قبل برگشتیم. به نظر شما چرا بارها این اتفاق رخ داده است. چون فرمول چاقی در ذهن ما تغییر نکرده بود و ما فقط می توانستیم جسم  را درمدت زمانی که دررژیم بودیم با فشار کمی لاغر کنیم و وقتی فشار برداشته میشد حرص و ولع ما دوباره مارا چاق تر میکرد 
      • اگر اشتیاق و استمرار خود برای لاغر شدن در سال های قبل را در مسیر لاغری با ذهن صرف کرده بودید چه نتیجه ای را برای خود پیش بینی می کنید؟ 100% متناسب شده بودم . اینقدر ناراحتی و فشار عصبی را تحمل نکرده بودم 
      • به نظر شما ادامه دادن چقدر در کسب نتیجه لاغر شدن اهمیت دارد؟ خیلی چون اگر استمرار نداشته باشی در کاری آن کار ملکه ذهن شما نمی شود و با ایراداتی همراه خواهد بود . مثل یادگیری در رانندگی ، وقتی ما از منزل تا محل کاررا رانندگی میکنیم در طول مسیر با موبایل صحبت میکنیم ، چیزی میخوریم ، اخبار گوش می دهیم ، اگر کسی همراه ما باشد با او در مسیر صحبت میکنیم ، و اصلا متوجه نمی شویم که چطور این مسیر را طی کردیم ولی اگر اوایل یادگیری بود اینقدر با توجه و ترس و سرعت پایین این کاررا انجام میدادیم که هر فرد عادی هم متوجه میشد که ما تازه گواهینامه گرفتیم 
      • تجربه خود از استمرار و ادامه دادن در روش های قبلی که برای لاغری استفاده کردید را شرح دهید. استمرار کافی نداشتم که اگر داشتم الان دراین مسیر لاغری با ذهن نبودم 
      • درک خود از محتوای نوشتاری و تصویری این جلسه را بنویسید. بسیار در این فایل مطالب آموزنده و مفید بود و محتئای نوشتاری هم عالی بود 
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 0
      محتوای دیدگاه: 129 کلمه

      سلام به استاد عزیزم 

      وای که چقدر مثال جالبی زدین واقعا لذت بردم

      البته من درکم از نعمات وسیع تر شده برای همین خیلی برام شیرین اومد و خیلی منو به فکر فرو برد که وقتی یه پرنده رسالتی داره رسالت من چی میتونه باشه 

      من هرگز این مسیر رو رها نمیکنم بلکه هر روز بیشتر مشتاق لاغری میشم و بی شک روز ب روز لاغری بیشتری در جسمم نمایان میشه فقط کافیه صبور باشم و متعهد 

      اگه از من بپرسین میگم انقدری مشتاق لاغری هستم انقدر با تموم وجود میخوامش که حس میکنم کس دیگه ای انقد تشنه لاغری نیست

      مخصوصا از راه جادویی  لاغری با ذهن 

      واقعا لاغری از این طریق به نوبه خودش تکه 

      یه راه کاملا آسون  که لذت های زیادی توشه 

      لاغری بهترین حس دنیاست

      الهی شکر ب خاطر خلق این همه زیبایی

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 44190 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 50 کلمه

      سلام استاد گرامی 

      سلام دوستان همراه 

      واقعا لذت بردم از دیدگاه دوستان 

      عالی بودند 

      این بار تقریبا همشون رو خوندم 

      خیلی قشنگ به همدیگه کمک کرده بودند 

      ممنونم …

       امیدوارم همیشه با اشتیاق در این مسیر با ارزش بمانید و هر روز نتایج عالی بگیرید.

      استاد عزیز سپاس برای فایلهای گرانبها تون 

      امیدوارم همیشه سلامت و شاد ادامه بدید.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار متناسب شاد
      1401/02/17 20:12
      مدت عضویت: 1526 روز
      امتیاز کاربر: 3947 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 231 کلمه

      سلام

      منم هرچی فکرمیکنم وبه گذشتم نگاه میکنم که منتظربودم اوضاعم خودبه خود درست بشه ولی هیچ وقت نشد .

      برگشتن به اوضاع گذشته وکاری نکردن برای خودم واتلاف وقتم با دوستانم بهم احساس بی ارزشی و پوچی میده ‌.

      یعنی اصلا دیگه نمیتونم به اون شیوه زندگی کنم .

      ادامه میدم مثل خاطرات دوران رانندگیم که دریه فایلی گفتم و ادامه دادم . وقتی تنظیمات ذهنم رو در جهت تناسب اندام قراربدم بخام نخام متناسب میشم .

      ووقتی من تواین مسیر خیلی وزن کم کردم احساس ارزشمندی کردم که تا حالا به اون حس نرسیده بودم . 

      من مدرک کارشناسی رو گرفتم اونقدر احساس ارزشمندی نکردم که تو این مسیر کردم .

      چون اونجا علاقه من نبود و بالاجبار خانواده بود ولی لاغرشدن معمای حل نشده بود تو ذهنم که خدا روشکر اونم حل شد .

      حالا ادامه دادن که بهم احساس توانمندی میده رو رها کنم برگردم به حالت قبل که چی بشه . 

      وقتی احساس سبکی وآرامشی که دادم رو رها کنم و برگردم به حالت قبل برام محاله .

      با خودم عهد کردم در موضوعات ذهنی تمام تلاشمو میکنم زندگیمو هدفدار کنم و این مسیر رو تاپایان عمرم ادامه میدم و مطمنم خیلی لذتها رو تجربه میکنم .

      به قول استاد وقتی تواین مسیراحساسم خوبه یعنی مسیرم درسته .

      البته کلی عادتهام تغییرکرد عادتهایی که فکر نمیکردم هیچ وقت تغییرش بدم .

      واین مسیر لذت بخش رو پیش میرم . راهی برگشتی وجود نداره . یا میمیرم یا موفق میشم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1400/10/06 01:09
      مدت عضویت: 1737 روز
      امتیاز کاربر: 30991 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,401 کلمه

      سلام بر استاد ارحمند و گرامی و دوستان هم مسیرم 

      ادامه دادن  در هر کاری شرط و رمز موفقیت هست .

      من همین جا میخوام بگم حتی اگر کارهام از این هم بیشتر بشن بازم ادامه میدم چون چند روزی هست  به مقدار خیلی زیادی کارهای من  بیشتر شده و چندین مسولیت جدید پیدا کردم  که واقعا اوقات بیکاری من کمتر شده ولی همینجا تعهد میدم که حتی اگر بازم  کارهام از این بیشتر  بشن نمیتون جلوی تعهد و استمرار من رو  در بهره بردن از این سایت رو  بگیرن من مدتی هست که  هر روز حوالی ساعت ۸صبح بیدار میشم چون باید  مسافت بسیار طولانی رو طی کنم تا دخترم رو به مدرسه ببرم و بعد میام خونه تا یه ناهار حاضر کنم و آشپزخونه رو ردیف کنم کلاسهای پسرم شروع میشن که حجم مطالبش امسال بیشتر  هست و وقتم رو خیلی بیشتر  میگیره و  تازه  کلاسهای حضوری پسرم هم هست  یک روز در هفته هم  هستن که باید با ایشون در مدرسه حاضر بشم و کلاسهای مشاوره تحصیلی دخترم هست که بازم باید هفته ای یک بار حصور داشته باشم که دیروز شوهرم رفت و من نرفتم و به جاش موندم و در سایت کامنت نوشتم  بماند مابقی کارهای منزل هست  که باید انجام بدم و یا کارهای شخصی خودم هست و  اما این وسط  مادرم  هست که دوست داره هر شب بهش سر بزنم بلخره هر شب یا یک شب در میان یه ساعتی هم اونجا باید برم و از همه مهمتر  بودن در این سایت هم هست و  لی به خاطر صبح  زود بیدار شدن شبها هم زود خوابم میگیره ولی مثل  امشب چون هنوز گامم رو برنداشتم نمیخوابم و اول با تعهد و علاقه در ساعت دوازده شب فایلم رو گوش میدم   و مینویسم و بعد میرم که بخوابم بنا براین میخوام بگم من در هر شرایطی ادامه میدم حتی در شرایطی مثل الان که خیلی سرم شلوع هست ولی  ادامه میدم و هر گز رها نخواهم کرد چون من دوست دارم به وزن مورد علاقه ی خودم برسم و این رو هم بگم  دو  سه ساعتی ساعتی در صبح  رو من حین انجام کارهای منزل  اختصاص میدم به گوش کردن یه سری فایلهای دیگه در زمینه ی موفقیت فردی و کار کردن روی خودم  و بعد از ظهر و یا شب  در این سایت میام و روی خودم کار میکنم و انصافا نتایج خوبی هم تا به حال داشتم هم ارامش هم حال خوب هم شادی درونی و هم  روابط عالی و هم عشق بیشتر  و هم اعتماد به نفس بهتر و هم جسم بهتر و ….‌حالا درسته هنوزم با شرایط ایده الم  مقداری فاصله دارم اما بازم با استمرار و تعهد ادامه میدم و در کنار اونها  حال خوب همیشگی دارم و مطمعنم خداوند من رو به راه های درست هدایت میکنه که در مسیر خوشبختی بیشتر قرار بگیرم .در واقع من دارم خودم رو تغییر میدم و صاحب شخصیت جدیدی  شدم .چطور ؟؟ چون خیلی از عادتها و رفتارهای من به راحتی تعییر کردن و این کم چیزی نیست هم در زمینه ی غدایی و هم در زمینه ی بقبه جنبه های زندگی انگار  که من خالی از هر کینه و نفرت و دشمنی و حسادتی شدم انگار با همه  در صلح قرار گرفتم و عاشق تمام مخلوقات خداوند و خودم شدم و …

      چقدر استاد  جالب بود که گفتین یکی از نشانه های الهام این هست که چیزی  که به ما گفته میشه جدیده و ما اصلا به اون تا به حال  فکر نکردیم برای همین نسبت به اون مقاموت داریم و میگیم این چرت و پرتها چی هست من این کار رو انجام بدم ؟؟؟ در واقع اون الهام  با منطق ما جور در نمیاد  ولی باید در مسیر درست باشی و جنس الهامات رو درک کنی و بهشون عمل کنی حقیقتا همین تقبل کردن مسولیت جدید که بردن و اوردن هر روز دخترم به مدرسه  هست و یا یک روز در هفته ی پسرم که باید کامل در کنار اون در مدرسه باشم که دوباره  برش گردونم  واقعا برام  سخت بود  ولی انگار به من الهام شد که قبول کنم در صورتی که اولش  وقتی همسرم گفت من مقاومت داشتم که  این   کار رو بپذیرم  و به همسرم گفتم نه من نمیتونم کار دارم و براشون سرویس تهییه کن ولی نمیدونم یه حس خاصی بود که گفت نه قبول کن این کار خودت هست  و خلاصه با عشق و لذت بردن از صبح زود و دیدن آسمون و هوای زیبا دارم این کار رو هر روز  انجام میدم و منتظر دریافت بقیه ی الهامات از خدای خودم هستم .

         و اما خیلی از تغییرات رفتاری و فکری  من در این مسیر جدید هست که باعث میشه من جسم جدیدی داشته باشم  چون ذهن من که  در گذشته  چاق بود ه قبلا سر ساعت همون عادت انگار که به صدا در میومد که برو اون عادتت رو تکرار کن و فلان چیز رو بخور و یا  اون  خوراکی رو بخور ولی الان دیکه  خیلی بهتر شده و رفع شده و با زم با استمرار و تکرار مهارتم به مرور در خوردن بهتر میشه و  میبینم که خیلی از چیزهایی که  در گذشته عاشقش بودم بخورم دیگه عاشق خوردنش  نیستم و نمیخورم و یا اگر از خوردن چیزی ترس داشتم دیگه ترس ندارم و راحت تر میخورم یعنی هم افکارم و هم رفتارم تغییر میکنن  مثلا .همین دیشب بود  که من دلم پفک  می خواست و  چون جا دا شتم  به راحتی اون رو بدون هیچ دلهره ای  خوردم و یا همین امشب خونه مادرم عدای مورد علاقه ی من بود اما من خیلی راحت با یه نصفه ساندویچ سیر شدم و دیگه ادامه ندادم و هر چقدر اصرار کردن دیگه نخوردم و یا همسرم  امشب اجیل خریده بود و من در گدشته محال ممکن بود اجیل باشه  و نخورم اما امشب چون سیر بودم فقط یه دونه بادام و یه دونه پسته و یه دو نه فندق تست کردم یعنی فقط سه عدد خوردم و دیگه نخواستم  اونها رو برداشتم .و یا اینکه روز جمعه  که در باغ بودم و من ظهرش خیلی غذا نخوردم چون زود سیر شدم و دیگه ادامه ندادم و گفتم هر وقت بخوام غدا هست که بخورم و به  زور هیچ چیز نمیخورم  و خلاصه به راحتی رها کردم و نخوردم حتی بعد از ناهار دو مدل شیرینی خامه ای بود چون سیر بودم هیچ  کدوم رو برنداشتم در حالی که بقیه  با چایی میخوردن و اما حدودای ساعت ۷ شب   خیلی گرسنه بودم که دیدم بساط آتیش و بلال کبابی رو راه  انداختن و من  چوناون خوراکی رو  دوست دارم خیلی راحت صبر کردم تا درست بشن و از اونها یک دو نه خوردم در حالی که بقیه چاقها میترسیدن و میگفتن نمیخوام بخورم چون کااری داره  و یا یه نصفه خوبه بخورم ولی من خیلی راحت گفتم بدن من که واقعا داره الارم گرسنگی میده و من به راحتی و باعشق و لذت خوردم و نگران نبودم چون میدونستم کارم درسته حتی بعدش هم جا داشتم و یه نصفه دیگه خوردم و دیگه سیر شدم و هر چقدر سیب زمینی آتیشی و … درست کردن من لب نزدم چون سیر بودم همون موقع گرسنه بودم و با خیال راحت بلال خوردم در حالی که میدیم بعضیا ترس دارن که بخورن و میگفتن الان چاق میشیم ولی من میگفتم یعنی چی وقتی گرسنه هستم باید بخورم و هیچ مانعی  در کار نیست و راحت انتخاب کردم و خوردم و کاری به ترسهای اونها نداشتم 

      لاغری با ذهن یه آگاهی صحیح هست بنابراین هر روش دیگه برام خنده دار و مسخره هست بنا براین عجله نمیکنم 

      و میدونم ته  این روش تناسب اندام هست کمای اینکه میبینم این روش هیچ محدودیتی نداره همین دیشب همسر من گفت پفک نخور ولی من بهش گفتم من قرار نیست هیچ چیز رو  در خوردنم حذف کنم آزادم از هر چیزی بخورم اما به اندازه نیاز جسمم و اونم خرید و خوردم و هر شب به اندازه نیازم هر شامی رو که دوست داشته باشم میخورم و هیچ محدودیتی در کار نیست  و این خیلی ارزشمند و جالب هست خصوصا وقتی من جرات استاد در خوردن رو  از طریق استوریها میبینم منم راحت تر و بدون ترس و با لذت بیشتری مقدار عذای مورد نیازم  رو  انتخاب میکنم و میخورم بدون اینکه کوجکترین فعالیتی داشته باشم حتی یه پیاده روی نمیرم  ولی مطمعنم اگر ادامه بدم نتیجه رو میگیرم .تا حالا خیلی وقتها  بوده که رفتار عدایی  نادرستی داشتم ولی  ناامید نشدم و لیز نمیخورم و نخوردم و با عشق به لاغری راهم رو ادامه میدم و همیشه در مسیر میمونم  

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 15 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faribadeghani1371@gmail.com
      1400/10/02 19:10
      مدت عضویت: 1126 روز
      امتیاز کاربر: 1406 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 254 کلمه

      سلام
      ادامه دادن و استمرارکلید اصلی لاغری با ذهن هس
      من خواهرم تازه رفته خونه خودش من میبینم ک چقدر در انجام کار خونه و اشپزی و مدیریت خونه ناشی هستش
      پختن ی سوپ ک الان برا من کاری نداره برا اون یک کار بزرگه
      ب گذشته خودم ک نگا کردم دیدم من عین اون بودم
      امابا تکرار طی سالها من الان برام چیزی نیس پختن غذا یا مدیریت لباسها و خونه
      مابا تکرار در یک کار ماهر میشیم
      و حتی چشم بسته هم انجامش میدیم
      ما الان در دنیایی زندگی میکنیم ک همه پر دغدغه هستن بر اساس نااگاهی
      من چن روز پیش ک مهمونی بودم همشون از چاقی و لاغری حرف میزدن چندین با ر در مهمونی های مختلف من دیدم خانوم ها فقط دارن از چاقی چاقترشدن چی بخورم چی نخورم حرف میزدن
      خب عزیز جان در دنیایی همش اگاهی اطلاعات درباره چاقی داره ب گوشم میرسه معلومه ک من تکرار نکنم اگاهی وارد نکنم کفه چاقی میره بالا و جسم چاقی نشون میده
      چطور مادندون هام هر روز بشوریم
      چن روز مسواک نزنیم دندونهامون زرد میشن
      اگه دندون سفید میخوای باید هرروز مسواک زدنت ادامه بدی
      لاغری با ذهنم همینه استاد با اینک این همه سال دارن با ذهن لاغری کار میکنن
      ادامه میدن و تکرار دارن ورودی دارن
      پس ماهم باید ادامه بدیم برای احساس خوبمون برای خودمون
      خوب منی ک الان اول راهم با کسی ک چن ساله تو مسیره خیلی فرق داره من باید زیاد اطلاعات واردکنم ک کفه لاغری بیاد بالا
      استاد خیلی خودمونی ساده ب ما درس میدید ممنون

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 9 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار منیره.ف
      1400/04/25 16:43
      مدت عضویت: 1770 روز
      امتیاز کاربر: 11971 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 165 کلمه

      سلام استاد من بار اول که دوره رو انجام دادم سه ماه کامل بود و خوب به تناسب رسیده بودم جوری که یادم بعد سه یک مهمانی بود که من با لباس و ارایش خیلی ساده ای رفتم استاد چون از خودم راضی بودم از تناسبم ولی دیگه ادامه ندادم هر روز میگفتم از فردا شروع میکنم و فاصله ای که افتاد همه چیز خراب کرد 

      و کلا هر بار که به پایان میرسوندم استمرار نداشتم و و نتایج عالی که میگرفتم به دلیل نداشتن ا ستمرار اون نتیجه عالی رو که منتظرش هستم نگرفتم

      استاد حرف شما کاملا درست نتیجه ای که این دوره برام داشت اینکه من دیگه هیچ رژیم و روشی برای لاغری امتحان نمیکنم و میدونم هر روش و رژیمی فقط به بدن اسیب میزنه ا

      استمرار در این روش یک جور رهایی 

      اول از همه رها شدن از رژبم

      رها شدن از ترازو

      رها شدن نخوردن

      رها شدن از ورزش و باشگاه رفتن سخت و اجباری

      پس استمرار در این دوره خیلی راحت و استمرار نداشتن کار شیطان

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faridehhasani5455
      1400/03/31 21:31
      مدت عضویت: 1703 روز
      امتیاز کاربر: 23473 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 996 کلمه

      اگر ادامه دهید ،لاغر میشوید 

      سلام استاد گرامی و دوستان همراهم 

      👌تکرار کردن مادر موفقیت هاست 

      این روزها که در چالشی برای ادامه دادن یا ندادن کلاس رقصم هستم و ذهنم هر زمانی میخواد منصرفم کنه ،مدام منو از تمریناتی که مربی م بهمون میده میترسونه و بمن گوشزد میکنه که تو کارهای مهمتری برای انجام دادن داری ووو  من به خودم میگم ،باید ادامه بدم ، ۲ ساله دارم این کلاسو میرم ،وقت گذاشتم ،پس باز هم ادامه میدم ، متوجه شدم که الان که افتادیم تو تکرار تمریناتمون ، ذهنم باهام راه نمیاد ، انگار اون تنوع  اولیه کم شده ، حرکت هارو  یاد گرفتم و الان که باید تکرار کنم تا بتونم باهاشون  اشکال  زیباتری خلق کنم ، ذهنم مقاومت میکنه و مدام بهانه گیری میکنه ، میدونم اگر بهش توجه نکنم و از لذت های با مهارت رقصیدن بگم‌ ، ذهنم خوشش میاد و منو تشویق میکنه برای ادامه دادن ، راهش همون بکار بردن اهرم لذته و مدام به خودم تاکید کردن که الان موقع درو کردن ۲ سال رفت و آمد هاته ، پس با حال خوب برو که نتایج عالی منتظرته و امروز با خودم کلی صحبت کردم و از لذت های رفتن به کلاسم گفتم  ، اتفاقا امروز که رفتم کلاس متوجه شدم ذهنم باهام همکاری  میکنه و غر نمیزنه 😊

      من تو هر کاری که با تمرکز و مستمر ادامه ندادم ،موفقیتی هم بدست نیاوردم ، نیمه کاره رها شدن ،  دوست دارم به ذهنم بگم که من اون شخصیت قبلی نیستم ،با قدرت در  مسیرهاییکه دوست دارم میمونم 

      پارسال بعد از اینکه دوره پیشرفته هم تموم کردم یه حسی داشتم‌ ، که این دوره ها هم تموم شد ، انگار بی هدف شده بودم ، مجدد دوره پیشرفته رو شروع کردم ،هر زمانیکه آگاهانه زندگی نمیکردم‌  ،یعنی هر زمانیکه  ذهنم منو میبرد به بیراهه و من بیدار میشدم ،دوباره برمیگشتم تو مسیر ،هر چند همون تاخیری که برام بوجود میومد که باعث میشد یه مسیریو  مجدد ،عقب گرد داشته باشم ، منو متوقف میکرد ،ولی به خودم که میومدم مجدد ادامه میدادم و حالا میفهمم که دلیل تا اینجا اومدنم ،فقط ادامه دادنه ست ، اگر خواب بودم و ناآگاه ،اگر خوشحال بودم و ذوق زده ،اگر غمگین بودم و ناامید ،اگر درگیر مسائل خودم و اطرافیانم بودم ،اگر امیدوار بودم‌ و شاد ،باز هم گوش دادن فایلها و نوشتن ،جزء روتین زندگیم شده بود و الان خوشحالم که تونستم از اون سربالایی های مسیرم بگذرم و به جاهای لذت بخش تر راهم رسیدم 

      به امید روزیکه آموزش های این سایت به زبان های مختلف ترجمه بشه و میلیون ها انسان نیازمند بتونن زندگی جدیدی برای خودشون بسازن

      بنظر من تغییر کردن از همون قدم های کوچیکی هست که اوایل شروعمون برمیداریم ، از ۱۰ سالگی علاقه زیادی به کتاب خوندن داشتم ، کتاب های زیاد معتبری( رمان) هم خونده بودم ،به کتاب های تاریخی علاقه داشتم و دلم میخواست یه عالمه اطلاعات در موردشون داشته باشم ، به مطالب روانشناسی هم  علاقه داشتم و یادمه ۲۰ سال پیش که دلم میخواست کتاب های مرتبط با روانشناسیو بخونم رفتم خیابون انقلاب که محل فروش کتاب بود  و به فروشنده مغازه گفتم‌ ،کتابی در مورد روانشناسی میخوام ، اون زمانها که مثل الان ،دنیای مجازی نبود ، فروشنده کتاب ۴ اثر از اسکاورلشین بهم پیشنهاد داد ،خریدمش و چندین بار خوندمش ، با سی دی ها و دوره های دکتر فرهنگ آشنا شدم و مدتی باهاشون  سرگرم بودم ، بعد در مسیرهای بعدی هدایت شدم ، ان ال پی ،روان درمانی به روش پروفسور یونگ ،کتاب های متنوع ، فایلهایی از اساتید خارجی ،کتاب های صوتی وووو  اینها مسیرهایی بود که تا ۴ سال پیش طی کرده بودم که فکر میکنم پیش نیاز ،رفتن در مسیرهای بالاتر بود ، از ۴ سال پیش هم به فایلها و آموزش های بیشماری از چندین اساتید عالی ایرانی هدایت شدم که میدونم هر کدوم از راه ها قسمتی از ذهنیت های جدید منو ساختن ، تو این سالها تمرینات زیادی برای خودم انجام دادم که شاید همشون موثر نبودن ولی باعث شدن ،من با درون خودم آشنا بشم و بخوام که  برای رسیدن به خواسته هام ،از تغییر  درونیاتم استفاده کنم 

      چند سال پیش که یکی از اساتید مرتب تاکید میکردن که به دانسته هاتون عمل کنید و ایمانی که عمل نیاورد حرف مفت است ،ذهنم بشدت مقاومت میکرد و با خودم کلنجار میرفتم که آخه من باید چکار کنم ؟ 😒 تا مدتها که گیج بودم و داشتم‌ در درونم اون اطلاعاتو جمع و جور میکردم ،تا اینکه با ادامه دادنم متوجه شدم که من باید تغییراتی داشته باشم ،نباید با خود قبلیم به خودم ،اطرافم و اتفاقات نگاه کنم ، باید  کارهای قبلی رو انجام ندم بجاش رفتار جدیدی داشته باشم و واقعا هم قسمت های زیادی از شخصیتمو تغییر دادم‌ 

      منهم اشتیاق دارم برای تکرار مجدد دوره مقدماتی که میخوام به زودی  مجدد شروع کنم ، میدونم اینبار بعد از ۱۸ ماه که میخوام اون مطالبو مجدد بشنوم ، ذهنم بهتر میپذیره و درک بهتری خواهم داشت 

      الان که به رژیم ها و متدهای قبلی فکر میکنم ،خندم میگیره که من چقدر تلاش میکردم که جسمم لاغر بشه ولی فرمانهای مغزم چاقی بوده ، بجای اینکه  مشگل اصلیو پیدا کنم و حلش کنم‌ به بدنم‌ فشار میوردم ، غذامو کم میکردم ،ورزش هامو تا حد از بین رفتن سلامتیم ،زانو درد و کمر درد ادامه میدادم ، وقتی وزنم استپ میکرد و میترسیدم که نکنه چاق بشم ،میرفتم سراغ حجم غذام ، یه زمانی به خودم اومدم دیدم مثلا من فقط دارم ۱ نون تست با ۲ قاشق تن ماهی یا مرغ آبپز میخورم تازه بنظر خودم اونهم زیاد بود و برای لاغر شدن ،همون حجم غذارو هم نباید بخورم 😒

      تغییرات سایت هم‌ که بینظیره ،سپاس از استاد

      حتی نمیتونم به راهکارهای گذشتم فکر کنم یجورایی داره از دایره خاطراتم کمرنگ میشه ،انگار که من هیچ وقت چاق نبودم و دیگه اذیتم نمیکنه ،میدونم دیگه به اون روزها برنخواهم گشت و تغییرات بزرگتری در انتظارمه ،من ادامه میدم‌ تا مسیرهای جدید ذهنی من محکمتر ساخته بشه و منو ببره در مسیر لاغری بیشتر 

      سپاس خداوندی که مارو شنید 😊 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 19 از 4 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Arezooo.1988
      1400/03/17 19:50
      مدت عضویت: 1360 روز
      امتیاز کاربر: 39338 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 575 کلمه

      سلام خدمت استاد عزیزم و بچه های موفق سایت

      من جز دانشجوهای دوره بارداری شما هستم من اضافه وزن آنچنانی ندارم و اتفاقا متناسب هستم ولی یک کم شکمو هستم که دوره کنترل اشتها سایت رو هم گوش دادم  و تمرین های اون دوره رو هم انجام دادم  ولی دلیل  اصلی حضورم در این سایت فقط به خاطر بارداری بود من اوایل که دوره رو خریدم کلی ذوق داشتم و خوشحال که دیگه تموم من دوره رو خریده ام و استاد قراره حرف از تجسم بزن و من خیلی با ذوق عکس بچه و زن های باردار رو تو گوشی ام با یک آهنگ برای بک گراند گذاشتم و آماده دوره شدم ولی وقتی دیدم قدم به قدم دارم توی دوره جلو میرم از این خبرا نیست بازی خیلی فرق داره تا الان من از اساتید موفقیت حرف از تجسم خلاق شنیدم و کتاب تجسم خلاق رو خوندم ولی در این دوره صحبت از عملکرد ذهن و قدرتی که ذهن در ایجاد اتفاق ها و تجربیات زندگی ما دارد و ما را در هم زمانی های  فضای غالب فکری مان قرار میدهد تا برای تو تجربه جسمی شود و تغییر شخصیت نه ظاهری بلکه درونی است یعنی باید آنچنان روی باورهایت و تغییر افکارت کار بکنی و تکرار و تکرار کنی تا جز شخصیتت شود من اوایل دوره دچارفریب شدم و بعد از یک ماه که دیدم نتیجه نگرفتم خواستم لیز بخورم و دوباره برگردم به مسیر گذشته ام ولی نتونستم چون راهی که آسان تر باشد برای ذهن لذت بخش تر است و من متعهد شده ام که در این مسیربمانم چون حتی بخواهیم یک زبان جدید رو یادبگیریم نیاز به گذرزمان داره یا یه بچه میخواد راه بیفته بعد از چندین بار افتادن بالاخره راه رفتن رو یاد میگیره حالا من چرا عجله کنم و به خودم قول دادم که چند تا کار رو توی مسیر انجام ندادم یکی اینکه اسیر زمان نشم که بگم پس کو چرا خواسته ام وارد زندگیم نمیشه چون همون خواسته با سرعت با این کار من داره ازم دور میشه و دوم اینکه نخوام این متد جدید رو با دیگر متدها مقایسه کنم یا خودم رو با دیگران مقایسه کنم چون بیس افکار افراد با هم فرق داره و من فقط باید خودم رو با خودم مقایسه کنم و ببینم که هر روز آرامشم و ایمانم و باورم داره بهتر و بهتر میشه و این یعنی تغییر و باید سعی کنم هر لحظه خودم رو در فرکانس شادی و بالا نگه دارم و من به هر چه نگاه میکنم روند پیشرفت همه ی وسایل و حتی انسان داره طبق تکامل پیش میره و نتیجه ی که طبق تکامل و تکرار و تکرار و ضریب خطا پیش میره مطمئن تره و گفته میشه اگه میخوای خدا رو خوب بشناسی اول به وجودش شک میکنی ولی بعد اون باورهایی که راجع به وجود خداوند در خودت ایجاد میکنی ماندگارتر من اول به این دوره شک کردم و گفتم این حرف ها یه سری حرف های قشنگ ولی با انجام تمرینات دوره و دیدن نمونه های تایید شده و دیدن طرز فکر انسان ها با تجربیات اونها در زندگیشان این موضوع که از طریق ذهن همه ی کارها انجام میشه برای من اثبات شد ک ذهن جایگاه خداوند است و قدرتمند و ما باید از این قدرتی که خداوند در وجودمان قرار داده است استفاده کنیم استاد عزیزم ممنون از آگاهی هایی که به شما داده میشود و شما در زمان مناسب برای آنهایی که آماده ی تغییر هستند گفته میشود.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 15 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حامد نویدی نیا
      1400/03/16 23:29
      مدت عضویت: 1795 روز
      امتیاز کاربر: 3653 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 600 کلمه

      سلام استاد عزیز 

      من به تناسب اندام رسیدم بعد از چد سال با شوق انگیزه که گوش دادم به فایل های شما ولی چند ماهی لیز خوردم ولی الان برگشتم برای شروعی دوباره تا ادامه بدم من توی این چند ماه که لیز خوردم چیزهایی رو متوجه شدم که قبلا میدونستم ولی فراموش کرده بودم و انگار سرعت افزایش وزن من رو بیشتر میکرد اول از همه باید درباره تجربه خودم بگم خب من حدود 130 کیلو بودم بعد از چند سال که خیلی زود گذشت (برای من البته بخاطر شوق و هیجان دیگه متوجه زمان نمیشدم ) وزنم شد 100 کیلو دیگران به من میگفتن خیلی لاغر شدی خوشبحالت ما که نمیتونیم و… ولی بعد از اینکه این همه حرف خوب از اطرافیانم شنیدم زمانی بود که شک شروع شد با خودم میگفتم نکنه دوباره برگردم به وزن قبلی وای چقدر بد میشه و …به عبارت دیگه زمانی بود که بجای اطمینان به روش لاغری با ذهن شک کردم در واقع زمانی بود که به عادت های تکرار شونده خودم شک کردم و همینطور غرور من رو گرفت که من خیلی کار بزرگی کردم خب هرچی عادت خوب ساخته بودم داشت اروم اروم کم رنگ میشد خدا رو شکر که شکست خوردم و لیز خوردم  چون بهتر لاغری با ذهن رو متوجه شدم میخوام توی این کامنت  اشتباهاتی که من مرتکب شدم  رو به اشتراک بذارم امیدوارم کمکی باشه برای دوستان اشتباه شماره یک : دوباره برای لاغری خودم زمان مشخص کردم و باعث شد لیز بخورم . اشتباه شماره دو : سعی در انکار لیز خوردنم داشتم و میگفتم من لیز نمیخورم فقط خودم رو گول میزدم  اشتباه شماره سه : میگفتم من باید کم بخورم و همین باعث ترس شک و تردید میشد و بیشتر میخوردم اشتباه شماره چهار : شروع به خوردن مواد غذایی (مثل لیموترش)برای لاغر شدن کردم و همینطور شروع به ورزش برای لاغری اشتباه شماره پنجم: برای خوردنم برنامه میچیدم مثلا امروز ظهر من فقط باید فلان چیزو بخورم که باعث بدتر شدن اوضاع شد اشتباه شماره پنج خیلی از پیج های الکی تست غذا رو فالو کردم که فیلم فست وفود و…. نشون میداد اشتباه شماره شش شروع به خوردن بیش از حد اب کردم به حدی که نفس نمیتونستم بکشم ولی همین کار باعث خوردن بیشتر هرچزی میشه مصرف رو بیشتر میکنه اب میخوردم برای اینکه به خودم بقبولونم که اب میخورم دیگه گشنم نمیشه اشتباه شماره هفت فرق تصمیم های روزمره خودم رو با فرمول های ذهنم اشتباه گرفتم فکر کردم میتونم تصمیم به انجام کاری بگیرم و یا تصمیم به انجام کاری نگیرم درحالی باور و فرمول درباره اون موضوع چیز دیگه ای هست اشتباه شماره هشت چون به خودم شک کرده بودم جلوی ایینه میرفتم و یا خودم رو هی وزن میکردم تا مبادا چاق شده باشم  در نهایت میخوام بگم که تغییر وقتی اتفاق میفته که شما اینقدر ذوق وشوق و خوشحال هستید که اصلا نمیفهمید خوشحال هستید یا ذوق وشوق دارید از هیچ چیز اگاه نیستید از نتجیه اگاه نیستید حتی نگاه نمینید تا ببینید نتیجه اومده یا نه بعد چشم هاتون باز میکنید و بعد شما تغییر رو میبینید (اینجا مواظب باشید سر نخورید ) تغییری که شما در هر لحظش شما حضور داشته باشید تغییر نیست  تغییر وقتی که اگاه نیستید اتفاق میفته چون خیلی تغییر اروم اتفاق میفته و با اگاه بودن نتیجه جز ناکامی و نامیدی نداره پس چشماتون ببندید و ادامه بدید به این فکر نکنید که اگه من لاغر بشم دیگه هم چی اوکی هست یا گه من پولدارشم همه چی اوکی میشه نه اینطور نیست همه چی برای ما عادی میشه میخواد لاغری باشه یا صاحب کره زمین شدن  خدانگهدار 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 91 از 19 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5986 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 65 کلمه

        سلام حامد عزیز
        از اینکه دوباره در مسیر لاغری با ذهن هستید خوشحالم
        لیز خوردن برای همه اتفاق می افته اما بلند شدن و دوباره ادامه دادن کار هر کسی نیست
        به شما تبریک میگم که بعد از لیز خوردن همت کردید و شجاعت دوباره شروع کردن را در خود ایجاد کردید و حرکت در مسیر لاغری با ذهن را شروع کرده اید.
        منتظر خواندن نوشته های شما هستم

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 15 از 3 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        امتیاز کاربر: 6792 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 42 کلمه

        سلام دوست هم مسیر بهتون تبریک می گم که تونستید دوباره شروع کنید وبا باور قوی تر گام هاتون رو برمی دارید انشالا با ادامه دادن مستمر به ایستگاه وزن دلخواهتون برمی گردین  ممنون بابت به اشتراک گذاشتن تجربتون خیلی مفید بود 

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        آواتار من میتوانم
        1400/03/17 15:41
        مدت عضویت: 1624 روز
        امتیاز کاربر: 10088 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
        همیاری
        محتوای دیدگاه: 130 کلمه

        با سلام نوشته ی شما برای من خیلی آموزنده و الهام بخش بود .تبریک میگم که دوباره میخواید شروع کنید مطمئنم این دفعه عالی تر عمل میکنید .ممنونم که تجربه ی لیز خوردن تان را با ما به اشتراک گذاشتین . قسمت آخر نوشته ی شما را چند بار خواندم و به نظرم خیلی درسته باید دست از چک کردن هرروزه تغییرات برداریم و به تغییراتی که در افکار ورفتارمون اتفاق میوفته بیشتر توجه کنیم و اینجوری هستش که متوجه گذر زمان نمیشیم و راحت نتیجه میگیریم و رد کردن چاقی و ورود به سرزمین لاغرها خیلی عادی برای ما اتفاق میوفته و دیگه چیزی نیست که به خاطرش شوکه بشیم بلکه خیلی طبیعی هستش و میدونیم و میتونیم که نتیجه را تا همیشه حفظ کنیم و البته بهترش کنیم.

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 9 از 2 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        آواتار shahrbanou1346
        1400/03/18 01:53
        مدت عضویت: 1477 روز
        امتیاز کاربر: 22376 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
        مدال طلایی
        همیاری
        محتوای دیدگاه: 762 کلمه

        سلام و وقت بخیر  حضور برادر ارجمند آقا حامد نویدی نیا .

        سپاسگزارم که تجربیات ارزشمند خودتو با  دوستان به اشتراک گذاشتید .

        یه مطالبی به نظرم رسید که در این ارتباط به عرض برسونم .

        فرمودید بعد از چند سال از ۱۳۰ کیلو رسیدید به ۱۰۰  یعنی ۳۰ کیلو کم کردید . جدن جای تبریک‌داره 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

        اما اینکه وزن شما  تا حد زیاد یا کم نمی دونم  برگشته به طور حتم برمی گرده  به رعایت نکردن ممنوعیتهایی که در طی دوره  یاد گرفته بودی  مثلا یکیش وزن کشی با ترازو  که خودتون هم  بیان کردید ..

        ما در فایل ۲۱ هفته سوم  تعهد می دیم که تا آخر عمر از ترازو استفاده نکنیم   ولی شما اینو فراموش کردی . پیام وزن کشی به ذهن اینه که من از چاقی مجدد یا چاقتر شدن می ترسم  .  و این حس ترس به ضرر بچه های لاغری با قدرت ذهن‌ تموم میشه .چون ثابت شده از هر چی بترسیم  سرمون می آد .ترس از چاقی  ، چاقی می آره .

        من به روزای عضویتت دقت کردم  دیدم نوشته ۶۴۹ روز یعنی یکسال و ۹ ماه و ۱۴ روز  یعنی  هنوز  دو سال  نشده .پس اینکه نوشتی چند سال  اشتباهه 🙂  

        مهم اینه به تمام اشتباهات خودت پی بردی  و دوباره بلند شدی و این خیلی عالیه ،  آفرین به همتت .

        اما این نوید باید به شما داده بشه چون یکبار طعم شیرین تناسب اندامو با روش ذهنی چشیدی  هرگز فراموشت  نمیشه  .پس کافیه دوباره برگردی به رعایت اصول این روش ، مطمین باش خیلی زود دوباره نتایج عالی به دست خواهی آورد .

        یه جا نوشتی  ، یکی دیگه از اشتباهاتت  امتحان کردن و خوردن‌ خوراکی های  که معروفن به  خاصیت لاغر کنندگی  مثل لیمو ترش .

        اما فراموش کردی که در یکی از فایلهای هفته اول یا دوم تکرار  راجع به ‌ممنوعیت  استفاده از هر خوراکی  که  به بهانه تسریع کردن لاغری تاکید شده .

        حدود دو هفته قبل  منم نزدیک بود در این تله ذهنی  بیفتم  با این استدلال که  اگر باور چاق کننده بودن یکسری از غذاها به نفع چاقی تموم شده چه اشکال داره  از باور  لاغر کننده  بودن نوعی از ادویه ها  مثل دارچین یا یکسری از آب میوه ها مثل آب  لیمو یا آب زرشک  به منظور تسریع در لاغری  و به نفع تناسب اندام‌ استفاده کنیم .این باور  می تونه خلاف باور قبلی به رسیدن به هدف به ما کمک کنه  پس باور درستیه .

        اما وقتی به خودم اومدم و به یاد ممنوعیت اینکار افتادم  این فکرو رها کردم .

        با خودم گفتم  خوردن آب زرشک ، آب لیمو  یا خوردن میوه های ترش  یا مصرف ادویه ها به منظور لاغری  چه فرقی می کنه با  خوردن  قرصای شیمیایی چربی سوز و کم کننده ی اشتها  ،   

        اگر اونا  یک عامل بیرون از خود ما هستن  و بی فایده بودنشون به اثبات رسیده خوب این  فکر هم یک باور غلطه .فراموش نکنیم‌

        خوردن هر گونه خوراکی به منظور تسریع لاغری  ممنوعه .

        چه یه لیوان آبمیوه  طبیعی باشه یا یک نوع قرص چربی سوز ،  مصرف هر دوی اینا این‌پیامو به مغز و ذهن می بره که روش ذهنی  یه جاهایی قابلیت شکسته شدن داره .

        و این فکر می تونه به روش ذهنی و پایه های  ظریف  اون در فکر و ذهن هنر جو  آسیب شدید وارد کنه .

        کافیه  فقط یک قدم بریم به سمت تاثیر گرفتن از عوامل فیزیکی و بیرون از خودمون  قطعا  دهها قدم از تناسب فکری و ذهنی دور میشیم  و کلی  رشته هایی که بافتیم پنبه میشه برامون و این عقبگرد هست به سمت چاقی و اضافه وزن سابق .،

        خیلی از اشتباهات  این برادر عزیز ، بر می گرده به فراموشی  برنامه ها و آموزه های سه هفته اول دوره مقدماتی ….

        بنابر این بر خودم فرض و واجب می دونم که تا  هر وقت لازم بشه برای  جا انداختن این آموزه ها در ذهن و فکرم  در هفته اول تکرار می مونم و می نویسم و می خونم …..

        واقعا خیلی جای کار و تمرین دارن  آموزه های سه هفته اول .و استاد یگانه ی ما به حق تشخیص دادن که باید روی برنامه های سه هفته اول به تکرار تمرین و یادآوری بشن .

        من با  انجام کامل تمرینات  هفته اول تکرار  ، در حقیقت انتظار خودمو از لاغر شدن بالا می برم ، انتظار یا همون حلقه ی مفقوده  در دوران گذر از چاقی به لاغری و تناسب 

         یعنی  بالا بردن و قوی تر کردن باوری که‌میگه  من می تونم لاغر بشم .من توانشو دارم .من شایستگی و لیاقتشو دارم .پس ادامه میدم . 

        بازم از برادر عزیزم بابت این پیام ارزشمند  تشکر می کنم .

        در پناه خداوند باشید 

                                        

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 14 از 3 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار faribadeghani1371@gmail.com
          1400/10/02 18:48
          مدت عضویت: 1126 روز
          امتیاز کاربر: 1406 سطح ۳: کاربر پیشرفته
          محتوای دیدگاه: 26 کلمه

          عالی خیلی خیلی زیبا مارو اگاه کردید ک لذت بردم
          ک چ زیبا یاد گرفتید
          و ای نشان از استمرار شماتو مسیر هس
          یک دنیا ممنون

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار angelikian4040@gmail.com
      1400/03/16 18:23
      مدت عضویت: 1163 روز
      امتیاز کاربر: 310 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 303 کلمه

      لاغری با ذهن تاثیرات زیادی در افکار و رفتار من گذاشت در طی دو ماه گذشته تغییرات بزرگی در ذهن و رفتار من ایجاد شد از جمله اینکه شادی وآرامش درونی ،حال و احساس خوب ،نداشتن ترس از موادغذایی و نداشتن حرص و ولع زیاد ،این تغییرات به حدی بود ماه رمضان ،،من یک ماه تموم روزه گرفتم و بدون هیچ مشکلی این مسیر رو طی کردم و حتی عید نوروز متفاوتی داشتم دیگه شیرینی و آجیل باعث تحریک من نمی شد حال و احساس خوب هر روز منو تشویق میکرد ادامه بدم ولی بعد از ماه رمضان احساس من عوض شد شاید به این خاطر که فکر میکردم من به یک ثبات رسیدم و لیز خوردم و از مسیر خارج شدم اشتیاقم رو از دست دادم و نتونستم ادامه بدم کم کم حرص و ولع گذشته برگشت البته چاق تر نشدم ولی در حس و حالم تغییر ایجاد شد ناامید شدم ترس از خوردن در من از بین رفت و غذای من بیشتر شد هر بار که میخواستم به مسیر برگردم یک مانع بزرگ جلوی خودم می دیدم منفی باف ذهنم منو منصرف میکرد که تو دیگه چاق نمی شی حتی اگر فایل گوش نکنی و تمرین انجام ندی ولی پادرد من که تو مدت دوره از بین رفته بود شروع شد حس آرامش در وجودم کمرنگ شد و احساس میکنم ولع من بیشتر شده و کنترلی که قبلا روی خودم داشتم الان ندارم و دوباره شروع کردم و به مسیر برگشتم و تصمیم گرفتم که از گام اول شروع کنم و استمرار داشته باشم چون این حس خوب و آرامشی که تجربه کردم رو دوست ندارم با هیچ چیزی عوض کنم و متعهد میشم تا ابد در این مسیر بسیار دل چسب بمونم من توی عمرم چنین شادی درونی و آرامش رو اصلا تجربه نکرده بودم و نمیدونم چرا لیز خوردم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 19 از 4 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار shahrbanou1346
        1400/03/18 08:35
        مدت عضویت: 1477 روز
        امتیاز کاربر: 22376 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
        مدال طلایی
        همیاری
        محتوای دیدگاه: 731 کلمه

        سلام به دوست خوبم خانم آنجلیکای عزیز ، 

        ممنون  از نظرت که به اشتراک گذاشتی ،

        خواهر ، 

        جمله ای  از پیامت نظرمو جلب کرد  :  👇👇

        “  ترس از خوردن در من از بین رفت و غذای من بیشتر شد  ”   

        مسیله ترس از خوردن یکی از مسایل  رنج آور  افراد چاقه ،چون با وجود این ترس ، لذتی از خوردن  نمی برن که هیچ ، چاقتر هم میشن .

        وقتی قراره  برنج  و نون  بخورن  میگن  دلم می خواد بیشتر بخورم  اما می ترسم‌چاق بشم . ذهن انسان  خاصیتی که داره  گسترش دهنده ی هر حسی است که داریم  . ذهن چگونه  حس ترس از خوردن رو  گسترش میده  ؟

        با‌چاقتر کردن  .

        چون  ما از چاق شدنه که‌می ترسیم .پس این ترس در همین‌جهت گسترده تر میشه .

        مثل کسی که از تاریکی می ترسه  .به طور قطع اتفاقاتی در تاریکی براش خواهد افتاد که این  ترس بیشتر بشه .

        این خاصیت ذهنه .

        البته  به جای اینکه با ذهنمون که قسمتی از وجودمونه  حس خشم و نفرت پیدا کنیم  باید از این خاصیت در جهت مثبت استفاده  کنیم ، بیاییم احساسات خوب و‌مثبت در خود ایجاد کنیم  تا  به طور اتوماتیک  از طریق خاصیت گسترش دهندگی ذهن برای بیشتر شدن اون احساسات ، حال بهتری پیدا کنیم .

        مثل حس دوست داشتن خود ، که اگر به دنبال ایجاد این حس خوب و مثبت در خود باشیم ، ذهن با زمینه سازی برای اتفاقات خوب ، کمک  میکنه   خودمونو بیشتر دوست داشته باشیم .

        شما می فرمایید ترست از غذا خوردن ریخت  و به دنبالش شروع به پرخوری کردی .

        جالبه   ،چون من در طی این چند ماه  اینجوری به اثر از بین رفتن ترس از خوردن فکر نکرده بودم .و اصلا این آرزوی همه ماست که ترسمون از خوردن بریزه . اما باید فراموش نکنیم  که از بین رفتن ترس از خوردن ،مجوز پرخوری  نیست ،بلکه  ایجاد  لذت از به اندازه خوردنه …

        زمانی که‌ما از چاق و چاقتر شدن می ترسیم (که البته حقم داریم که بترسیم   چون اگه  نترسیم که به دنبال کاهش وزن نمی ریم  تا خودمونو  نجات بدیم   )  اما مهمه که این ترس رو به چه چیزی ربط  می دیم .

        شکل اشتباه اینه که  نه تنها از چاقی می ترسیم  بلکه‌از خوردن هم می ترسیم  چون فکر می کنیم  این غذاها هستن که عامل چاقین  .مبتلا میشیم به ترس دوگانه ، وداغون‌میشیم  چون این ترس به شکل مضاعف به توسط خاصیت گسترش دهندگی از طرف ذهن ، ساپورت میشه و اوضاع  بدتر میشه  .   اتفاقاتی میفته که بیشتر از چاقی  بترسیم و وحشتزده تر بشیم این ترس سودش اینه که به فکر چاره میفتیم که خودمونو لاغر کنیم  اما ترس از غذا و  غذاهایی که می خوریم به طرز عجیبی  ، باعث چاقی میشن ، مثلا  حتی آبم می خوریم‌چاقتر میشیم .

        درسته که باید از چاقی بترسیم ، اما بایداینو مدیریتش کنیم  تا از این ترس  سود ببریم .

        اگر غذاهارو  عامل چاقی ندونیم و با افکار چاق کننده ،قبل از غذا خوردن  شارژش نکنیم  به طور حتم کمک بزرگی  برای لاغرتر شدن به خودمون  کردیم ، 

        حالا چرا از خوردن می ترسیم چون اونو باعث و بانی  چاقیمون می دونیم .

        این ترس کاملا  اشتباهه و هیچ سودی که نداره  هیچ ضرر هم داره  .چون  با این ترس  ،ما قطعا چاق و چاقتر خواهیم شد .می رسیم به یک سوال :

        غذا  چیست ؟

        غذا ماده ای است انرژی زا  برای تامین اعمال حیاتی داخل و خارج بدن انسان .

        غذا نعمتی است از جانب پروردگار  که‌هم حس لذت میده هم عامل  بقای نسل انسانه .

        آیا این ترس داره ؟ 

        خیر ، باید دیدگاهمونو تغییر بدیم .

        غذا فقط  انرژی زاست و عامل چاقی نیست مگر اینکه  بیش از حد نیاز خورده بشه که  مدیر کارخونه ، چاره ای نداره  این انرژی  اضافه ارو  بفرسته به انبارها  و ذخیره کنه …. اما نکته جالب اینجاست  اگر همین غذایی که مولد انرژی و حیاته و زیادیش در بدن تبدیل به توده های چربی  و اضافه وزن میشه با  انرژی فکری  درست مصرف کنیم  به شکل عجیبی از قدرت ذخیره  سازیشون در بدن کاسته  میشه  یا  به صفر می رسه .یعنی همون اتفاقی که در بدن متناسبها افتاده . و می بینیم متناسبهایی که خیلی بیش از ما و بی ملاحظه ، هر چی که بخوان  می خورن  اما لاغرن .

        ببین این انرژی  افکار چه می کنه با این بدن 🙂🙂‌

        خدایا سپاسگزارم  از این آگاهی های ناب که توسط  استاد نازنینم در اختیار ما گذاشتی .

        خدایا صدهزار بار ترا شکر 

        🍓🍒🍉🍈🍇🥭🍎🍏🍐🍍

        این میوه های خوشمزه ی مجازی تقدیم به دوستان 😃😍😍😍😍😍😍😍😍

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 14 از 3 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 5410 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 838 کلمه

      به نام خدای مهربان 

      روز 49:  14/ 3 / 1400

      سلام بر استاد مهربان و همه دوستان شجاع که خواهان تغییر خود و بهتر شدن هستند.

      عنوان فایل آموزشی: اگر ادامه دهید لاغر می شوید.

      موضوع : اهمیت استمرار داشتن برای رسیدن به موفقیت 

      همه ی ما یکسان به دنیا آمده ایم، برهنه، نا آگاه و هراسان!!! بعد از تولد، زندگی مان را با تصمیم های ساده  خود می سازیم. تصمیمات ما می توانند بهترین دوستان یا بدترین دشمنان ما باشند؛ می توانند ما را به اهدافمان نزدیک تر کنند و یا ما را سرگردان سازند. هر چیزی که در زندگی ما وجود دارد، نتیجه ی انتخاب های ماست. اگر چه تصمیم گیری مقوله ی پیچیده و دشواری است اما در عین حال می تواند ساده نیز باشد، چرا که ما در هر روز و هر ساعت مشغول تصمیم گیری هستیم. یک تصمیم درست و به جا زندگی ما را متحول خواهد کرد و به عکس ممکن است ما را از قله های سعادت پایین بیاورد.

      تصمیم ما از باورها و نگرشهای ما که در ذهن ناخودآگاه ما تثبیت شده اند نشات می گیرد. باورهای ما می تواند هدایتگر ما به سمت چاق تر شدن یا لاغری باشد. خداوند انسان را موجودی صاحب اختیار آفریده است. ما در مسیر زندگی خود، همواره با راه های مختلفی روبرو خواهیم شد و ناگزیریم از تصمیم گیری. 

      ما مجبوریم به صورت روزانه و مستمر برای زندگی خود تصمیم بگیریم. اگر شما این دیدگاه را می خوانید، بدان معنی است که تصمیم گرفته اید آن را بخوانید و اگر زنده هستید و نفس می کشید، یعنی تصمیم دارید زندگی تان را ادامه دهید!مثل همان پرنده که با زحمت زیاد تصمیم به محافظت از تخم ها و پرورش نسل جدید خود داشت.تفاوت ما و سایر موجودات این است که تصمیم های ما از باورهایمان و اگاهی های ذهنی ما ناشی می شود ولی آن پرنده و سایر موجودات طبق غریزه خود عمل می کنند و همگی هم رفتارهای مشابه دارند و مانند ما تنوع رفتاری ندارند.تصمیم گیری نوعی فرآیند ذهنی محسوب می شود که باعث انتخاب یک اقدام از بین سایر اقدامات جایگزین در زندگی خواهد شد. تصمیم گیری به معنی انتخاب کردن است. البته تصمیمی که می گیریم ، باید قابلیت و پتانسیل عملی شدن را داشته باشد. مثلا  نمی توانم  تصمیم به پرواز بگیرم ، چون قابلیت انجام آن را ندارم. 

      هر تصمیمی فارغ از اهمیت اش، مسیر زندگی تان را تغییر می دهد. مانند رفتن یا نرفتن به دانشگاه…. گفتن دوستت دارم یا نگفتن آن… غیبت یا سکوت…. انجام کاری قبل از پایان روز و یا واگذاری اش به فردا….ماندن در مسیر متناسب شدن با ذهن یا رها کردن تمرین ها ………

      اگر انتخابی نداشته باشیم، مانند انسان منفعلی هستیم که معتقد است هر چه پیش آید، خوش آید. باید بتوانیم تصمیم های درستی در زندگی بگیریم و از آن مهمتر در انجام آن استمرار داشته باشیم. قبلا بسیار خوب در مسیر چاق شدن استمرار داشته ایم و این اضافه وزن ما حاصل یک روز و دو روز و یک ماه و دو ماه نیست که حالا عجله داریم پس از مدت کوتاهی حضور در این دوره نتیجه جهشی و معجزه اسا ببینیم در کائنات همه چیز طبق نظم و اصول رخ می دهد مثل فصل ها و زایش حیوانات و …. کائنات عجله ندارد نتیجه عجله کردن ما فقط لیز خوردن و سخت تر کردن طی مسیر است. فقط باید اهسته و پیوسته حرکت کنیم و استمرار داشته باشیم و مرتب نتایج را پایش نکنیم صبر کنیم نتایج خودبخود ظاهر می شود به شرط آنکه در مسیر بمانیم و ناامید نشویم.اگر تصمیم به تغییر و یا راهیابی به سمت اهدافمان  را گرفته ایم ، باید از همین لحظه شروع کنیم. اما یک مانع بزرگ در سر راهمان قرار دارد: استمرار و پیگیری تصمیمی که گرفته ایم تا به نقطه هدف برسیم. تصمیم گیری به تنهایی، ما را به موفقیت نخواهد رساند بلکه باید تصمیم خود را عملی کنیم و در راه رسیدن به هدفمان از خود ممارست و استمرار نشان دهیم .کائنات هم انسان مصمم را دوست دارد چه بسیار دیده ایم قطرات آب به علت استمرار کوه را تراشیده و مسیر خود را باز کرده است. من انسانم و هیچ چیز در دنیا یارای عزم و اراده من نیست اگر بخواهم با استمرار می توانم کوه را جابجا کنم لاغر شدن که از کندن کوه اسان تر است با لطف خدای مهربان و با اراده میتوانیم به هدف خود و تناسب اندام دایمی دست پیدا کنیم. آن چیزی که باعث ترس از نرسیدن به هدف می شود، آهستگی نیست، بلکه سرعت است. برای رسیدن به اهداف بزرگ خود باید از هدف های ساده و کوچک شروع کنیم و حرکت نمایید. باید به کوچکترین تغییر مثبتی در خود دلشاد باشیم و خود را لایق هدف خود بدانیم .اگر تصمیم  برای رسیدن به تناسب اندام همیشگی گرفته ایم راهش همین است متناسب شدن با قدرت ذهن ، پس برای انجام آن برخیزیم اما در رسیدن به هدف عجله نکنیم . انتظار موفقیت یک شبه را نداشته باشیم  که این اتفاق تنها در تبلیغات رسانه ای امکان پذیر است.

      به امید رسیدن همگی مان به قله تناسب اندام همیشگی در سرزمین لاغرها 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 30 از 6 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار fatmhadly85@gmail.com
        1400/03/16 02:46
        مدت عضویت: 1273 روز
        امتیاز کاربر: 5807 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 60 کلمه

        به نام خدایی که در این نزدیکیست دوست عزیز نوشته شما رو خوندم و خیلی لذت بردم و از نوشته تون انگیزه گرفتم که در ادامه مسیر استمرار و تلاش بیشتری داشته باشم.ان سال الله که با استمرار و تکرار و تمرین و تلاش و با آرامش و صبر همه مون به هدف مون (متناسب شدن و متناسب ماندن) برسیم.

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم