0

گام ۹۷: قیمت لاغری با ذهن چند؟

قیمت لاغری
اندازه متن

افراد چاق در سراسر جهان هرساله بهای سنگینی برای کاهش وزن با استفاده از روش های لاغری پرداخت می کنند اما نتیجه نمی گیرند.

قیمت لاغری یکی از دغدغه های افراد چاق برای ادامه تلاش برای لاغر شدن است و اینکه آیا این روش لاغری با این قیمت ارزش پرداخت کردن دارد یا خیر؟!

جستجو برای قیمت لاغری

افراد چاق در ابتدا برای برطرف کردن چاقی از روش های معمول و بدون هزینه مانند رژیم گرفتن های من درآوردی و حرکات ورزشی در خانه اقدام می کنند اما هربار که از نتیجه تلاش خود راضی نباشند برای بهبود روند لاغری خود به سراغ برنامه های رژیمی و سایر روش های لاغری می روند.

قیمت لاغری

هرچه بیشتر افراد چاق از اجرای روش های لاغری نتیجه نگیرند به استفاده از روش هایی که قیمت لاغری بالاتری دارند فکر کرده و درباره آن جستجو می کنند.

  • قیمت لاغری موضعی با لیزر
  • قیمت دستگاه لاغری اگزیمیا
  • قیمت لاغری با دستگاه rf
  • قیمت جلسات لاغری
  • قیمت لاغری با دستگاه کویتیشن
  • قیمت لاغری هر جلسه آر اف
  • قیمت لاغری با عمل جراحی معده

عبارت های گوناگون در رابطه با قیمت لاغری از طریق روش های مختلف توسط افراد چاق جستجو می شود و این در حالی است که هیچ کدام از این افراد برای چاق شدن خود قیمت چاقی را جستجو نکرده است.

قیمت لاغری با ذهن چند؟!

درباره تعیین قیمت هر روش لاغری می توان محاسبه کرد که هر جلسه مشاوره لاغری یا هر جلسه استفاده از هر دستگاهی برای لاغری و …. چقدر می باشد اما درباره روش لاغری با ذهن به این طریق نمی توان قیمت گذاری انجام داد.

هر بار که در مطب پزشک برای پیگری لاغر شدن حضور پیدا کنید آنچه دریافت می کنید شامل برنامه رژیمی و یا توصیه های مختلف برای لاغر شدن است.

هربار که در محل استفاده از دستگاه های مختلف برای لاغری حاظر می شوید آنچه دریافت می کنید چند دقیقه استفاده از دستگاه برای تاثیر بر نقطه ای خاص از بدن خود هستید.

اما هربار که از محتوای لاغری با ذهن استفاده می کنید نمی توانید تعیین کنید چه چیزی به دست آورده اید. چون شما آگاهی دریافت می کنید. آگاهی باعث تغییر نگرش و عملکرد شما در زندگی می شود.

تغییر نگرش و عملکرد شما نه تنها بر زندگی شما تاثیر می گذارد بلکه بر نگرش و واکنش های اطرافیان شما نیز تاثیرگذار است.

نتیجه آگاهی لاغری با ذهن تنها محدود به لاغر شدن نیست بلکه باعث بهبود وضعیت سلامت روحی و جسمی افراد می شود.

باعث افزایش احساس آرامش و شادی درونی می شود. به میزان قابل توجهی ترس و نگرانی افراد از وضعیت سلامتی و آینده زندگی خود را کاهش می دهد.

تاثیر آگاهی های لاغری با ذهن قابل بررسی و محاسبه به شکل دقیق نیست بنابراین نمی توان ارزش و نتیجه استفاده از این آگاهی را قیمت گذاری کرد.

اگر قیمت لاغری با قدرت ذهن هرچقدر باشد ارزش و نتیجه ای که دریافت می کنید چند ده برابر قیمتی است که برای استفاده از این آموزش ها پرداخت کرده اید.

تفاوت پرداخت قیمت با پرداخت بها

 همه ما تجربه خوردن غذا بدون پرداخت بها را داریم.

تجربه داشتن لباس مورد علاقمان را بدون پرداخت بها داریم.

برای خیلی از ما اتفاق افتاده که دوست داشتیم وسیله ای را داشته باشیم و چند روز بعد همان وسیله را به صورت هدیه از فردی دریافت کرده ایم.

موارد زیادی در زندگی ما وجود دارد که به خواسته خود رسیده ایم بدون اینکه بهایی پرداخت کرده باشیم.

از طرفی بر اساس آموزش های اشتباه ذهنی در جامعه ما عده زیادی به دنبال دسترسی رایگان به هر موضوعی هستند.

دانلود رایگان فیلم و سریال، دانلود رایگان موسیقی، دانلود رایگان مقالات آموزشی و کلا هرچیزی نیاز داشته باشند اول به دنبال پیدا کردن طریق رایگان رسیدن به آن هستند.

این فرمول ذهنی سبب شده است که در ذهن ناخودآگاه مان برای پرداخت قیمت موضوع مورد نظر مقاومت داشته باشیم.

لاغری آسان با قدرت ذهن

بهای یادگیری لاغری با ذهن

از روزهای اولی که لاغری با ذهن را آموزش می دادم افراد زیادی از طریق شبکه های اجتماعی به من مراجعه کرده و درخواست یادگیری لاغری با ذهن به صورت رایگان را داشتند.

دوره آموزشی لاغری با ذهن به صورت رایگان در تلگرام ارائه می شد و عده بسیار زیادی از افرادی که اضافه وزن داشتند به این محتوا دسترسی داشتند.

اما نکته جالب توجه این بود که همه آن افراد نتیجه دلخواه را کسب نمی کردند.

عده ای بسیار عالی نتیجه می گرفتند.

عده ای مقداری نتیجه می گرفتند و عده ای اصلا نتیجه نمی گرفتند.

از آنجایی که در آن زمان با عده زیادی از استفاده کنندگان دوره های رایگان لاغری با ذهن در ارتباط بودم این تفاوت در نتیجه آنها برای من سوال شده بود که چرا عده ای نتیجه عالی کسب می کنند و عده ای نتیجه نمی گیرند.

طبیعی بود دوستانی که نتیجه مطلوب نمی گرفتند بیشتر به من مراجعه می کردند و سوالات زیادی درباره علت نتیجه نگرفتن خود می پرسیدند و من به این دلیل که بتوانم به آنها کمک کنم سوالاتی مطرح می کردم تا از طریق بررسی پاسخ های آنها بتوانم علت نتیجه نگرفتن آنها را کشف کنم.

نکته ای که از نتایج عده زیادی از شرکت کننده ها برایم جالب توجه بود، اشتیاق نداشتن آنها بود.

لازم به توجه است که افرادی که نتیجه دلخواه را کسب نمی گرفتند دو دسته بودند:

دسته اول افرادی که لاغری از طریق ذهن را به خوبی باور نکرده بودند و فقط چون شنیده یا دیده بودند دیگران نتیجه گرفته اند ترغیب به استفاده از محتوای آموزشی رایگان شده بودند.

دسته دوم افرادی بودند که واقعا لاغری با ذهن را باور کرده بودند و آگاهی نسبتا خوبی از مسائل ذهنی داشتند و برخی از آنها مطالعات قبلی مناسبی در باره ذهن و تمرکز و کلا قوانین ذهن داشتند.

موضوعی مشترک بین دو دسته که باعث نتیجه نگرفتن آنها شده بود اشتیاق نداشتن بود.

اشتیاق آنها به اندازه ای نبود که برای لاغری با ذهن از لحاظ اهمیت دنبال کردن و انجام تمرینات اولویت قائل باشند.

آنها دوست داشتند از طریق ذهن و یادگیری اصول لاغری با ذهن به رویای خود برسند اما این روش و آموزش ها را در کنار سایر موضوعات زندگی که بیشتر آنها باعث ایجاد احساس بد در آنها می شد و همچنین بخش زیادی از تمرکز روزمره زندگی آنها را به خود اختصاص می داد انجام می دادند به همین دلیل نتیجه خاصی کسب نکرده بودند.

مواجه شدن با افرادی که از یک نوع محتوا که نیاز به پرداخت بها نداشت استفاده کرده بودند و نتایج مختلف کسب کرده بودند سبب شد که نگاه من درباره محتوای رایگان لاغری با ذهن تغییر کند.

از آن زمان من به وضوح برایم مشخص شد که شاید برای استفاده از محتوای رایگان نیاز به پرداخت بهای مالی نیست اما آنان که تصمیم قاطع گرفته اند از این طریق لاغر شوند بهای لاغر شدن خود را به طریق مختلف پرداخت می کنند.

آنها از وقت روزانه خود بخشی را بعنوان بهای قیمت لاغری پرداخت می کنند.

بخشی از توجه و تمرکز روزمره خود را برای لاغر شدن بعنوان بهای قیمت لاغری صرف می کنند.

آنها با کمتر کردن زمان انجام کارهای روزمره ای که نتیجه خاصی برای آنها ندارد زمان بیشتری را برای لاغر شدن صرف می کنند. در واقع در این مثال ها زمان حکم پول را دارد و افرادی که موفقیت عالی کسب می کنند پول خود که همان زمان است را صرف کارهای بیهوده نمی کنند تا پول یا زمان بیشتری را صرف پرداخت قیمت لاغری خود کنند.

افرادی که شگفتی ساز می شوند موارد متفاوتی از زندگی خود را برای لاغر شدن بعنوان قیمت لاغری پرداخت می کنند.

امروز که سال ها از آن روز ها می گذرد و به لطف خدا سایت تناسب فکری بعنوان گام بعدی و تکامل یافته لاغری با ذهنی ایجاد شده است، بیشتر از قبل به این موضوع اعتقاد دارم که لاغر شدن رایگان نیست.

لاغر شدن به صورت رایگان امکان پذیر نیست

در حقیقت لاغر شدن بدون پرداخت بها امکانپذیر نیست.

عده ای که از محتوای رایگان این سایت استفاده می کنند در صورت پرداخت بهای لاغری از زندگی روزمره خود که شامل زمان،‌ تمرکز،‌ اشتیاق و … است در مسیر لاغری با ذهن پیشرفت خواهند کرد تا جایی که شگفتی ساز می شوند.

عده ای که بهای مالی تهیه دوره های لاغری با ذهن را پرداخت کرده و از محتوای متفاوتی برای یادگیری لاغری با ذهن استفاده می کنند در صورتی که بهای لاغری را از زندگی خود پرداخت کنند شگفتی ساز خواهند شد.

پرداخت بهای مالی تهیه دوره های لاغری با ذهن تضمین کننده لاغر شدن نیست بلکه پرداخت بهای لاغر شدن از زندگی روزمره خود تضمین کننده موفقیت شما در لاغری با ذهن است.

با پرداخت قیمت لاغری فقط دسترسی شما به محتوای کامل تر و اصولی تر فراهم می شود اما دسترسی شما به لاغری همیشگی فقط از طریق پرداخت بهای لاغری از زندگی روزمره شما امکان پذیر خواهد شد. این تفاوت بین پرداخت قیمت لاغری و بهای لاغری است.

پرداخت بهای لاغری

بهایی که باید از زندگی روزمره خود برای لاغر شدن پرداخت کنید به شرح ذیل است:

  • باید شجاعت پرداخت بهای اعتماد به روش لاغری با ذهن را در عین احساس ناامیدی برای لاغر شدن به دلیل سالها تلاش بی نتیجه برای لاغری داشته باشید.
  • باید اشتیاق لاغر شدن در شما به حدی باشد که در حالی که اضافه وزن دارید و از چاقی رنج می برید هر روز در مسیر لاغری با ذهن حرکت کنید و با امیدوار بودن برای لاغر شدن بهای آن را بپردازید.
  • باید با شنیدن یا دیدن هر فایل آموزشی و انجام تمرینات مربوط به آن و نوشتن در بخش نظرات و همچنین خواندن نوشته های دوستان خود در این مسیر بهای زمانی لاغر شدن را پرداخت کنید.
  • باید با عمل کردن به آنچه از فایل های آموزشی درک می کنید و استمرار در عمل کردن به آموخته های خود بهای عمل کردن برای نتیجه گرفتن را پرداخت کنید.
  • باید با توجه به تغییرات احساسی که در شما ایجاد می شود و ایجاد احساس توانمندی در خود برای لاغر شدن به اعتماد به نفس لازم برای تغییر کردن دست پیدا کنید و از این طریق بهای خودارزشی برای لاغر شدن را پرداحت کنید.

اینها نمونه هایی از بهای لاغری است که باید در زندگی روزمره خود پرداخت کنید تا لیاقت لاغر شدن را در خود ایجاد کنید.

اگر به موضوع پرداخت بها برای رسیدن به هر خواسته ای فکر کنیم به قانون ثابتی پی خواهیم برد که می گوید به اندازه ای که ما برای رسیدن به خواسته خود اشتیاق و ایمان داشته باشیم در کسب نتیجه موفق خواهیم بود فارغ از اینکه چه بهای مالی برای رسیدن به خواسته خود پرداخت می کنیم.

به لطف خدای مهربان از زمانی که به اهمیت موضوع پرداخت بها برای رسیدن به خواسته های خود پی بردم سعی کردم کمتر به دنبال رسیدن به خواسته های خود از مسیر رایگان باشم.

برای من واضح شد اگر اشتیاق و انگیزه لازم برای موفق شدن در هر جنبه از زندگی را در خودم ایجاد کرده باشم هر بهای مالی برای درک و یادگیری بهتر مسیر رسیدن به خواسته ام را بپردازم ارزشش را دارد چرا که به من کمک خواهد کرد تا شور و اشتیاق موفق شدن را در مسیر صحیح به کار گرفته و نتایج عالی کسب کنم.

اهمیت پرداخت بها برای رسیدن به هر خواسته ای سبب شد نا از طریق فایل آموزشی این بخش توضیحات مهم و تاثیرگذاری را با شما دوستان خوبم به اشتراک بگذارم.

اطمینان دارم با به کارگیری آگاهی که از طریق این نوشته و همچنین توضیحات تصویری ارائه شده است می توانید به شکل عالی در مسیر صحیح رسیدن به خواسته های خود قرار گرفته و نتایج عالی کسب کنید.

✍️ تمرین آموزشی 📖

برای انجام عالی تمرین جلسه آموزشی قیمت لاغری با ذهن چند؟ توصیه می شود ابتدا توضیحات نوشتاری آموزشی را با دقت مطالعه کنید، سپس ویدیوی آموزشی را با تمرکز تماشا کنید و بعد از آن به سوالات مطرح شده در بخش نظرات به صورت شرح انشایی پاسخ دهید.

  • در گذشته برای لاغر شدن چه مبالغی را بعنوان قیمت لاغری پرداخت کرده اید؟! شرح دهید.
  • آیا پرداخت قیمت لاغری در گذشته منجر به لاغری شده است؟
  • چرا پرداخت قیمت لاغری به تنهایی منجر به لاغری نمی شود؟!‌ شرح دهید.
  • تفاوت روش لاغری با ذهن با سایر روش ها از نظر قیمت لاغری چیست؟ شرح دهید.
  • به نظر شما تفاوت پرداخت قیمت لاغری با پرداخت بهای لاغری چیست؟ شرح دهید.
  • در روش های قبلی برای لاغر شدن شما قیمت لاغری را پرداخت می کردید یا بهای لاغری را؟‌ شرح دهید.
  • در روش لاغری با ذهن چرا علاوه بر پرداخت قیمت لاغری باید بهای لاغری را نیز پرداخت کنید؟
  • از نظر اهمیت پرداخت قیمت لاغری مهمتر است یا پرداخت بهای لاغری؟ شرح دهید.
  • از محتوای ویدیوی آموزشی برای خود تمرین ایجاد کرده و در بخش نظرات تمرینی که باید انجام دهید را بنویسید.

منتظر خواندن نوشته های شما هستم

همراه همشگی شما: رضا عطارروشن

با دادن ستاره به این مطلب امتیاز بگیرید.

Rating 4.72 from 25 votes

https://tanasobefekri.net/?p=23075
برچسب ها:
58 نظر توسط کاربران ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

اندازه متن دیدگاه ها
      آواتار فهیمه حیاتی
      1402/09/22 10:01
      مدت عضویت: 261 روز
      امتیاز کاربر: 8535 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 449 کلمه

      به نام خدای هستی بخش 

      گام 97 : قیمت لاغری باذهن چند ؟

      این یه حقیقته که در این دنیای مادی هر چیزی بهایی داره از چیزهای فیزیکی که ما برای خریدنشون پول پرداخت میکنیم در واقع برای داشتن و استفاده کردن از اون وسایل و امکانات بهای اون رو می پردازیم . لاغری با ذهن هم بها داره بهاش اینه که براش زمان صرف کنیم ، براش اشتیاق صرف کنیم ، براش باور خرج کنیم ، براش استمرار خرج کنیم و …… و همان طوری که وقتی بهای هر چیزی رو پرداخت کردی اونو به دست میاری وقتی بهای لاغری با ذهن رو پرداخت کنیم اونو هم به دست میاریم . پس اگر برای لاغری با ذهن عجله کنیم بهای زمانش رو پرداخت نکردیم اگر هر موقع خودمون رو توی آینه دیدیم و یا با مشکلات چاقی روبه رو شدیم  به حرفای شیطان گوش بدیم و نا امید بشیم و بگیم این روش برای من تاثیر نداره و و مسیر رو رها کنیم بهای استمرار رو پرداخت نکردیم ،اگر روش لاغری با ذهن رو باور نکنیم و با شور و اشتیاق اونو ادامه ندیم بهای اشتیاق رو پرداخت نکردیم اگر با خودمون بگیم که این روش رو هم انجام بدم ببینم چی میشه بهای باور رو پرداخت نکردیم ، چطور وقتی هیچ بهایی برای لاغری با ذهن پرداخت نمیکنیم انتظار داریم که خیلی سریع لاغری برای ما اتفاق بیوفته و وقتی مدتی میگذره و تغییری نمیکنیم معترض میشیم که چرا هیچ تغییری نکردم ؟ چرا در همه جنبه های دیگه زندگی اینو پذیرفتیم که باید بها پرداخت کنیم ولی در مورد لاغری نه ؟ باید سعی کنیم یکی از چیزهایی که از سایت تناسب فکری یاد میگیرم این باشه که لاغری هم بها داره و سعی کنیم بهای اونو پرداخت کنیم تا به لاغری لذت بخش برسیم .قانون جهان هستی ثابته اگر برای هر چیزی وقت و زمان بزاری به اون چیز خواهی رسید . یه چیز دیگه از گفته های استاد که خیلی به دلم نشست این بود که اگر با بودن در سایت حالمون بهتر شده اگر آرامش بیشتری داریم اگر دیگه از خوردن نمیترسیم اگر با لذت غذا میخوریم اگر امیدوار شدیم این یعنی خوشبختی و زندگی بهتر چرا همش سعی داریم خوشبختی رو یه چیز خیلی سخت و دور در نظر بگیریم ؟ همین که من حس هایی رو دارم تجربه میکنم که تا پیش از این نداشتم این یعنی خوشبختی .خوشبختی رو نه تنها به لاغری به هیچ چیز دیگه گره نزنیم هروقت حالمون بهتر بود این یعنی خوشبختی هروقت آرامش داشتم این یعنی خوشبختی وقتی شاد باشیم و از مسیر و تغییرات مون لذت ببریم نتیجه خود به خود برامون رقم میخوره و اون هم یکی از خوشبختی های ماست نه همه خوشبختی !!!!!!!!!! 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حیرت انگیز
      1402/08/28 14:40
      مدت عضویت: 325 روز
      امتیاز کاربر: 706 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 676 کلمه

      به نام خداوند همراهم 

      سلام خدمت استاد ارجمند و دوستان همگام 

      حل تمرینات قیمت لاغری با ذهن 

      • در گذشته برای لاغر شدن چه مبالغی را بعنوان قیمت لاغری پرداخت کرده اید؟! شرح دهید.
      • در گذشته من مبالغ مادی زیادی برای رسیدن به خواسته لاغری ام پرداخته ام اما هرگز نتیجه ای ماندگار و لاغری که دوست داشتم و انتظارم بود را کسب نکردم .
      • کلی پول دارو و دمنوش و رژیم و وسایل ورزشی و ژل و کرم و گن و باشگاه و مربی خصوصی و دکتر و…………پرداختم که الان مبالغ آنها در خاطرم نیست .
      • آیا پرداخت قیمت لاغری در گذشته منجر به لاغری شده است؟
      • هیچ کدام از آن مبالغی که برای لاغری هزینه کردم منجر به لاغری من نشد .تازه با هر بار چنگ زدنم به یک روش جدید مقاومت ذهنی ام بیشتر از قبل میشد و باورهای مخرب ذهن چاقم بیشتر جولان می‌دادند. 
      • چرا پرداخت قیمت لاغری به تنهایی منجر به لاغری نمی شود؟!‌ شرح دهید.
      • هیچ وقت پرداخت بها باعث لاغری نمیشود حتی در همین سایت تناسب فکری .
      • خیلی ها هستند پول می‌دهند و دوره ها را تهیه می‌کنند اما درک درستی ندارند و نتیجه نمی‌گیرند. 
      • خیلی ها هم اصلا در همان اوایل رها می‌کنند. 
      • در روش‌های قبلی لاغری هم همینطور بود بارها ما رژیم خریدیم ،دارو خریدیم ،ابزارهای لاغری خریدیم ولی از هیچ کدام استفاده نکردیم .
      • من خودم یه تایمهایی تردمیلم تبدیل شده بود به جالباسی و اصلا مدتی هم قصد فروشش را داشتم اما دیشب که به لطف خداوند بعد از مدتها با فایل پیاده روی استاد از آن استفاده کردم خیلی لذت بردم و خوشحال شدم و شکرگزاری کردم که خداوند به من تردمیل داده و پاها و بدنی سلامت که بتوانم راه بروم .الهی شکرت .
      • پس پرداخت هزینه باعث لاغری نمیشود.
      • تفاوت روش لاغری با ذهن با سایر روش ها از نظر قیمت لاغری چیست؟ شرح دهید.
      • لاغری با ذهن را اصلا نمی‌توان با هیچ روشی مقایسه کرد .این روش زندگی ما را متحول می‌کند. لاغری در اصل بهانه است .این روش باعث رشد و پیشرفت و خوشبختی ما در همه جنبه های زندگی می‌شود. و این دستاوردهای عظیم و کارآمد با هیچ مادیاتی با هیچ پولی قابل جبران نیست .استاد سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم……………
      • به نظر شما تفاوت پرداخت قیمت لاغری با پرداخت بهای لاغری چیست؟ شرح دهید.
      • پرداخت قیمت لاغری یعنی همان بهای مادی و ریالی.
      • اما بهای لاغری یعنی گذاشتن وقت و حرکت در مسیر لاغری با شور و شوق و اشتیاق و انگیزه بالا ،یعنی وقت گذاشتن و تلاش کردن .
      • در روش های قبلی برای لاغر شدن شما قیمت لاغری را پرداخت می کردید یا بهای لاغری را؟‌ شرح دهید.
      • در اکثر روش‌های لاغری قبلی من فقط قیمت لاغری را پرداخت میکردم و زیاد مقید به دادن بهای لاغری نبودم چون ذهنم پر از باورهای منفی چاقی بود که مدام در من نجواهای خلق می‌کرد که تو لاغر بشو نیستی این روش روی تو جواب نمیدهد بیخیال شو و لذتت را ببر مگر چقدر دیگر زنده ای و کلی از این نجواها که باعث می‌شد من بهای لاغری را نپردازم .
      • در روش لاغری با ذهن چرا علاوه بر پرداخت قیمت لاغری باید بهای لاغری را نیز پرداخت کنید؟
      • در روش لاغری با ذهن پرداختن بهای لاغری بسیار مهمتر از پرداخت قیمت لاغری است چون اگر ما حتی پول بدهیم و دوره ها را تهیه کنیم ولی استفاده درست نکنیم هیچ ارزشی کار ما ندارد بماند تازه نتیجه هم نمیگیریم و زحمات استاد هم خدای نکرده هدر می‌رود. 
      • اما اگر مقید و ملزم به پرداخت بهای لاغری باشیم خداوند خودش پول تهیه دوره ها را از جایی که نمی‌دانم کجاست فراهم می‌کند فقط باید بخواهیم .
      • از نظر اهمیت پرداخت قیمت لاغری مهمتر است یا پرداخت بهای لاغری؟ شرح دهید.
      • قطعا پرداخت بهای لاغری مهمتر است چون اگر ارزشمندی این آموزش‌ها را نفهمیده باشیم حتی اگر پول هم بدهیم و دوره تهیه کنیم باز هم نتیجه نمیگیریم .
      • و کسی که بهای لاغری را پرداخته خیلی خوب می‌داند که طبق قوانین جهان دیگر نباید نگران قیمت لاغری باشد چون خودش جور می‌شود فقط باید خواست .
      • خدای خوبم از تو سپاسگزارم که به من فرصت دادی بهای لاغری ام را بپردازم 
      • استاد سپاسگزارم از شما واقعا زحمات و تلاش شما با هیچ قیمتی جبران نمیشود .
      • الهی به امید تو 
      •  
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حیرت انگیز
      1402/08/28 14:20
      مدت عضویت: 325 روز
      امتیاز کاربر: 706 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 924 کلمه

      به نام خداوند طاهرم 

      سلام خدمت استاد ارجمند و دوستان همگام 

      قیمت لاغری با ذهن 

      استاد عزیز  سپاسگزار هستم بخاطر اینکه شما در کمال بخشندگی و سخاوت این دوره های رایگان را تهیه کردید و هم، زمان و هم انرژی خودتان را که ارزش آن  با هیچ پولی قابل مبادله نیست را، گذاشتید. و هم هزینه های تهیه دوره ها و هزینه های سایت را تقبل کردید تا ما وارد زندگی جدیدی شویم .و زندگی را زندگی کنیم. یک دنیا ممنونم .

      و اما من و دوستان همگامم

      ضمن عرض تبریک به همه دوستان عزیزم که با اشتیاق و انگیزه بالا تا این گام مسیر را ادامه داده اند عرض تبریک دارم و برای تک تکشان بهترینها را از خداوندم خواستارم .

      خیلی خوب می‌دانیم که:

      همه ما که تا این گام آمده ایم کاملا متوجه شده ایم که این فایلها به هیچ وجه برای ما رایگان نبودند و نیستند و نخواهند بود .

      شاید ما هزینه مادی و ریالی بابت این فایلها پرداخت نکرده باشیم .اما از لحاظ وقت و انرژی که بزرگترین سرمایه های هر انسانی است بهای زیادی پرداخت کرده ایم .

      اگر موفق شده ایم به تغییر زندگیمان به تغییر نگرشهایمان به تغییر ذهنیاتمان و در آخر به تغییر جسممان بخاطر همین هزینه ای است که پرداخته ایم و استمراری که داشته ایم .

      همه ما خواستیم و ماندیم و قطعا نتیجه هم گرفتیم .

      حالا ممکن است کسی نتیجه جسمی اش هنوز آشکار نشده باشد ولی قطعا نتایج ذهنی و نگرشی را تمام افراد کسب کرده اند .نباید عجله داشت باید تکرار کرد ،چطور منطق ما برای انجام هر کاری به ما میگوید که ممکن است شکست بخوریم یا نیاز به بارها تکرار و مداومت باشد اما در لاغری بر همان روال فرمول‌های غلط گذشته عمل میکنیم و دلمان می‌خواهد همه چیز ضرب العجلی اتفاق بیفتد و خیلی راحت و سریع ما لاغر شویم واقعا منطقی است؟!!!!!!

      ب نظرم بی قراری  و عجله ما از باور کمبود ما نشات می‌گیرد.

      باور کمبود یعنی چه ؟

      یعنی فکر می‌کنیم الان لاغری تمام می‌شود و به ما نمی‌رسد. یا فقط لاغری برای قشر خاصی است و ما نصیبی از آن نداریم. ولی چنین چیزی نیست .

       اگر ما باور داشته باشیم که لاغری در دنیا فراوان است و برای همه ما قابل دسترسی و کسب کردن است. هیچ وقت نگران بدست آوردن آن نمیشویم.بی قرار بودن و عجله کردن ، احساس نگرانی و تشویش در ما بوجود خواهد آورد و نتیجه احساس بدطبق قوانین جهان هستی قطعا اتفاقات بد است .

      اینکه در مورد لاغری نگران باشیم و به وقوع آن شک داشته باشیم و بگوییم:” من که لاغر نمی‌شوم یا این روش روی من تاثیر نداشت” . 

      یعنی هنوز باور نداریم ک آن را داریم و به آن خواسته خواهیم رسید .

      پس ما هنوز داشتنش را باور نکرده ایم .

      و ب همین علت ب آن محتاج و وابسته ایم.

      اگر ما بارها داشتن لاغری را تجسم کنیم  تا باور داشتنش را داشته باشیم و بتوانیم رهایش کنیم (قانون رهایی)

       سریع به لاغریمان می رسیم .

      وابستگی و بی قراری یعنی محتاج و نیازمند بودن و نتیجه اش  فقط دور شدن از خواسته است.

      ما در این مسیر آنقدر تغییرات مثبت و فوق العاده ای بدست آورده ایم که لاغر نشدن ما چیزی از ارزش‌های این مسیر کم نمی‌کند. 

      ما اینجا لاغری را زندگی کردیم بدون اینکه به شکل مادی و جسمی آن را داشته باشیم .

      ما اینجا اعتماد به نفس و عزت نفس از دست رفته مان را دوباره احیا کردیم.

      ما اینجا خدای درونمان را و خودمان را عاشقانه شناختیم و دوستشان داریم .

      ما اینجا به معجزه شکر گزاری و قدردانی پی بردیم من خودم در انتهای تمام تمریناتم از خداوند و از استاد سپاسگزاری میکنم و حال دلم عالی تر میشود .

      ما اینجا رابطه گمشده مان با خداوند را درست کردیم و با تمام وجودمان به ریسمان الهی چنگ زده ایم .

      ذکر بعد نماز ظهرم همیشه  همین بود ولی الان معنای واقعی این ذکر را درک کردم با بودن در این مسیر .

      (بالله اعتصمت و بالله اثق و الی الله اتوکل )

      (به ریسمان خداوند چنگ میزنم و بر خدا توکل میکنم و به خداوند اعتماد می نمایم )

      من در این مسیر به آرامش درون رسیدم 

      در این مسیر به آرامش بیرون و ظاهر رسیدم .

      منطقی تر،صبورتر،مهربانتر،بخشنده ترو………شدم .

      من خوب میدانم که:

       خواسته من همین الان در جهان وجود دارد و ب زودی با آن برخورد خواهم کرد.من همین الانم خواسته ام را دارم.دنیا پر از ثروت و نعمت است ک همگیشان با سرعت ب سوی من در حرکتند.

      دنیا پر از لاغری و سلامتی و تناسب است که بهترینش روزی من است و به سمت من شتابان می آید.من هرچه را بخواهم خداوند مهربان بهترین ها و بیشترینهایش را به من خواهد داد .من در هر لحظه آرامش و احساس خوب دارم. و میدانم که ،اگر بتوانم احساس آرامش را در بیشتر لحظات زندگی ام داشته باشم سریعتر ب اهدافم خواهم رسید.موفقیت در یک قدمی من است.

      کافی است با حفظ آرامش خود اجازه ورودش را به زندگی ام بدهم.

      من وقتی در تکرار مسیر در ادامه دادن مسیر استمرار داشته باشم به مرور زمان طرز تفکرم درباره لاغری تغییر می‌کند،محتویات ذهنی ام در جهت لاغری پیش می‌رود و گفتار من لاغری می‌شود و عملکرد من لاغری می‌شود و جسم من هم چه بخواهم چه نخواهم لاغر می‌شود. 

      به همین سادگی و به همین راحتی 

      لاغری با ذهن آسان‌ترین کار دنیاست .

      خدای مهربانم از تو سپاسگزارم که من را تا این گام از مسیر همراهی کردی الهی شکرت

      خدای خوبم از تو سپاسگزارم که بهدمن فرصت دادی تا من بیاموزم و تغییر کنم .

      استاد سپاسگزارم برای سخاوت شما و برای وقت ارزشمندتان که آن را برای تهیه فایلهای رایگان گذاشتید یک دنیا ممنونم 

      خدای خوبم استاد روشن را در پناهت در بهترین حالات ممکن حفظ بفرما الهی آمین 

      الهی به امید تو  

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار زهرا
      1402/07/04 09:55
      مدت عضویت: 375 روز
      امتیاز کاربر: 21860 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 978 کلمه

      سلام استاد 

      خدایا شکرت که توانستم در تاریخ 1402/07/04 فایل 97 قیمت لاغری با ذهن جند را گوش بدهم 

      استاد همانطورکه به قول شما ما ازطرف خداوند هدایت شدیم به این سایت به نظر من شما هم از طرف خداوند هدایت شدید که این سایت ، چون برای افراد چاقی که عاجزانه ازخداوند درخواست کردند یا بمیرم یا لاغر بشوم، استاد و راهنما باشید و گوش دادن به این آموزشها اصلا و ابدا رایگان نیست چون اولا درهیچ کتاب علمی نوشته نشده است و ضمنا تجربه ای که شما درطول 35 سال چاقی برای پیدا کردن موانع متناسب شدن شناسایی کردید حتما از طرف خداوند حکمتی داشته که بتوانید دقیق و با تجربه ان را شناسایی کنید و به ما افراد چاق باورهای مخرب را یاد بدهید .اصلا این فایلها برای شما و ما رایگان نخواهد بود و با هیچ ثروتی هم قابل معامله نخواهد بود.و چقدر درگذشته ما بایت لاغری انواع رژیم – دمنوش ا – باشگاه و غیره هزینه دادیم و نتیجه نگرفتیم .بیت شعر مثنوی که میگوید 

      ور وقت رود ز دستت انسان                                                                                   با هیچ گهر خرید نتوان

       پس بدانیم و اگاه باشیم که این مطالب علاوه بر تلاش شبانه روزی استاد برای ضبط فایلها ، همراه با تجربه 35 سال رفتن عمرایشان است و آیا میتوان با هیچ پولی یک سال از عمر ایشان ان را برگردانید .و این یعنی بهترین الگوی علمی و عملی که خداوند ایشان را راهنما و استاد ما قرار دادند .که هرچه سوال و فکر منفی ما داشته باشیم ایشان به این فرمولها آشنا باشند و به ما راهکار ارائه بدهند . پس دوستان ازخداوند سپاسگزار باشیم که اولا ما را به این سایت هدایت کردند که استاد عزیز راهنما و مشوق و دلسوز ما دراین راه باشند که انشاالله با ادامه دادن و استمرار و عجله نکردن فقط به خاطر دیگران نه خودمان دراین مسیر قرار بگیریم و نتایج عالی کسب کنیم که درپایان راه هم خداوند و استاد از نتیجه کارما خشنود باشندو اصلا وقت گذاشتن برای هر کاری رایگان نیست رفتن عمر خود را به پای ان گذاشتید .

      من هرگز درطول این چند ماه یکبار هم درذهنم خطورنکرده که این فایلها رایگان است و همیشه از خداوند و استاد عزیز ممنون و سپاسگزار بودم که واقعا خیلی وقت و زمان گذاشتند تا ما دراین مسیر لیز نخوریم و ادامه بدهیم و چقدر ما از شناخت خداوند غافل بودیم وحضور خداوند را درطول زندگی خود کم رنگ میدیدیم و سعی داشتیم زندگی خودمان را با اراده شخصی جلو ببریم نه اراده خداوند و فقط زبانی میگفتیم هرچه خداوند مصلحت بداند ولی خیلی زورالگی میزدیم و فکر میکردیم هرکاری که درست پیش رفت با اراده و تلاش خودمان است به قولی حالا کم کم داریم بزرگ می شویم و از کودک درون خودمان کمی فاصله میگیریم تا خداوند را بیشتر و بهتر بشناسیم و راه رسیدن به متناسب شدن را دوباره یاد بگیریم  

      • در گذشته برای لاغر شدن چه مبالغی را بعنوان قیمت لاغری پرداخت کرده اید؟! شرح دهید. خیلی بارها وقتی بعد از مدتی میشنیدیم که فلانی با فلان رژیمی لاغر شده و وقتی می دیدیم سریع هزینه را پرداخت میکردیم ووقتی نتیجه نمیگرفتیم رها میکردیم و دوباره هزینه ای دیگر و روشی دیگر 
      • آیا پرداخت قیمت لاغری در گذشته منجر به لاغری شده است؟ خیر فقط هزینه ای بیشتر و روشهای متعدد بیشتری تجربه کردیم و شکست خوردیم 
      • چرا پرداخت قیمت لاغری به تنهایی منجر به لاغری نمی شود؟!‌ شرح دهید.چون ما از ذهن چاق شدیم و الان فقط روی جسم که اخرین مرحله است فشار میاوریم که لاغر شود 
      • تفاوت روش لاغری با ذهن با سایر روش ها از نظر قیمت لاغری چیست؟ شرح دهید. خیلی متفاوت است چون با این که به نوعی رایگان است و هزینه ای نداردفقط کسانی که اشتیاق دارند و به این سایت هدایت شدند ادامه میدهند و کسی که بهایی بابت ان پرداخت نکند مثل استمرار – وقت گذاشتن – را کردن خیلی از کارهای بیهوده درطول روز – و…..از این مسیر خارج میشود 
      • به نظر شما تفاوت پرداخت قیمت لاغری با پرداخت بهای لاغری چیست؟ شرح دهید. بهای لاغری یعنی اینکه وقت بگذار اموزش ببین و فرمولهای ذهنی لاغری را یاد بگیر و لاغر شو ولی قیمت لاغری فقط دوره ها را خریداری کن و گوش نده 
      • در روش های قبلی برای لاغر شدن شما قیمت لاغری را پرداخت می کردید یا بهای لاغری را؟‌ شرح دهید. قیمت لاغری با خرید انواع رژیمها و دمنوش ها 
      • در روش لاغری با ذهن چرا علاوه بر پرداخت قیمت لاغری باید بهای لاغری را نیز پرداخت کنید؟ چون وقتی که شما هزینه پرداخت کنید که اموزش بهتر و مستمری یاد بگیری و درکنار ان اشتیاق داشته باشی که دراین مسیر باشی هر دو را با هم انجام میدهی 
      • از نظر اهمیت پرداخت قیمت لاغری مهمتر است یا پرداخت بهای لاغری؟ شرح دهید. بهای لاغری چون که وقت گذاشتی تا ان را اموزش ببینی پول که همه میتوانند پرداخت کنند و دوره ها را بخرند 
      • از محتوای ویدیوی آموزشی برای خود تمرین ایجاد کرده و در بخش نظرات تمرینی که باید انجام دهید را بنویسید. من از این ویدیو یاد گرفتم یاد گرفتن و اموزش این فایلها اصلا رایگان نیست به خاطر این شرایط که ما درخود ایجاد کردیم 
      • 1- بابت شجاعتی که به خرج دادیم و از خیلی از کارهایمان زدیم تا بیشتر و بهتر دراین دوره ها باشیم و اموزش لاغری را یاد بگیریم 
      • 2- بابت اشتیاقی که دراین مسیر داشتیم درحالی که چاق بودیم ولی امیدوار که در اخر کار لاغر میشویم 
      • 3- بابت زمانیکه برای خواندن و نوشتن و گوش دادن به این فایلها صرف میکردیم 
      • 4- با عمل کردن به فرمولهای ذهنی لاغری و تمرکز برای شناسایی باورهای مخرب چاقی 
      • 5- با تغییر احساس لاغری درخود که من لیاقت لاغر شدن را دارم و دراین مسیر با احساس خوب و عالی پیش میرفتم 
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار عطا
      1402/03/21 09:19
      مدت عضویت: 476 روز
      امتیاز کاربر: 11065 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,100 کلمه

      سلام و  عرض ادب 

      از وقتی وارد مسیر لاغری من شدم مسیر لاغریمو پیدا کردم . 

      ما سه روش داریم که به ذهنمون نشون بدیم 

      ۱- روش چاقی 

      ۲- روش لاغری غیر طبیعی 

      ۳- روش لاغری طبیعی 

      ما به واسطه ی آموزشهایی که از طریق ذهن دیدیم راحت چاق شدیم . 

      چاقی تا زمانیکه باهاش مشکلی نداشتیم خوب بود و مسیر راحتی بود از یه جایی به بعد دیگه نمیخواستیم چاق باشیم چرا ؟ 

      چون زندگی در چاقی سخت بود . درسته که ما مسیر چاقی با ذهن رو آسون طی کردیم و چاق شدیم اما وقتی به سرزمین چاقی رسیدیم دیدیم هدف خوبی نبوده و برامون فشار ذهنی و جسمی زیادی داره . 

      بنابراین با وجود اینکه راه رسیدن آسون بوده اما مقصد از یه جایی به بعد دیگه اون چیزی که دلمون میخواست نبود .

      بنابراین تصمیم به کوچ گرفتیم . 

      کوچ از سرزمین چاقی به سرزمین لاغری . 

      حالا مایی که نمیدونستیم چطور چاق شدیم بلد نیستیم از چه مسیری بریم به سمت هدف لاغری  و در این بین افراد ناآگاه و سودجو وارد میدان شدند و انواع روشهای لاغری غیر طبیعی به وجود اومد که با انجام هر کدوم مقاومت ما نسبت به لاغری بیشتر و بیشتر شد .

      به هر میزان که از رژیمها و ورزشها به عناوین مختلف استفاده کردیم و ناهمسو با طبیعت بدن حرکت کردیم و تصویر مسیر لاغری در ذهن ما سختتر و سختتر شد . 

      مسیری که بدن خودش داره طی می کنه همیشه و هر لحظه برای ما شد بمبست بزرگی که هر بار استفاده از روشهای غیرطبیعی لاغری اون رو بیشتر میبست . 

      در این بین افراد دو انتخاب داشتند یا برای همیشه به چاقی تن بدن و در چاقی بمونند و یا وارد مسیر سخت و پر پیچ و خم لاغری غیر طبیعی بشن و با آسیبهای فراوان موقتا لاغری رو به دست بیارن اما به دلیل سخت بودن اصلا ویژگی استمرار در این روشها پایدار نبود و دوباره مسیر راحت چاقی رو انتخاب میکردیم و حالا اینبار باورهای چاقیمون بسیار قدرتمند تر از قبل میشدند . 

      تا اینکه خدا ما رو بیدار کرد و هدایتمون کرد به مسیر لاغری با ذهن که طبیعت بدن و همسو با کل وجودمونه . 

      ما در این راه تمام تصاویری که از لاغری غیر طبیعی در ذهنمون بود واکاوی کردیم و تصویر لاغری واقعی و طبیعی رو نشونش دادیم . 

      حالا این لاغری مسیرش از مسیر چاقی راحتتره و نتیجه اش از لاغری غیر طبیعی هزاران هزار فرسنگ فاصله داره . 

      من مسیر لاغری من رو شرح میدم . 

      مسیر لاغری من تغییر دیدگاه من نسبت به چاقی و لاغری بود .

      لاغری واقعی و طبیعی ، طبیعت اصلی ذهن و بدن منه .

      نه تنها جسمم که ذهنم هم این مسیر جذاب رو بلده .

      ذهن و بدنم در این لاغری با هم همسو و هم جهت هستند و به یگانگی و وحدت رسیدند .

      این مسیر بسیار مسیر آسان و لذتبخشیه .

      ذهن من همواره به این مسیر دستور میده 

      ذهن من کاملا موافق این مسیر زیبا هست 

      ذهن من عااشق این مسیر آسان و زیبا و لذتبخشه 

      هدف به راحتی و آسان به دست میاد 

      هیچ آسیبی به بدن من نمیرسه 

      من کلی کاهش وزن رو تجربه کردم . و لذت لاغری طبیعی رو در مسیر لاغری من چشیدم 

      نه موهام ریخت 

      نه پوستم شل شد نه خشمگین و عصبانی شدم نه زانو درد و کمر درد گرفتم تازه حس می کنم موهام بیشتر شده چون باورام اصلاح شده .

      حس می کنم سلامتتر شدم . حس میکنم حالم خیلی بهتره . اصلا این مسیر جذاب برای من نتایج فوق العاده ای داشته . من مسیر لاغری من رو پیدا کردم و اونقدر راه رو برای خودم راحت کردم که دیگه ذهنم لاغر شدن رو پذیرفته و اتفاقا خودش دیگه دستور میده هر چی میخوام بخورم رو درش حضور دارم .سم من به  جسم اون غذا نیاز داره و ذهن من به حس اون غذا . ما هر وقت که غذا میخوریم شاید به جسممون غذا میدادیم ولی به ذهنمون غذا نمیدادیم . 

      ذهنمونم غذا میخواد وقتی با حس بد عجله ترس نفرت برچسبهای پرخوری و … غذا میخوری ذهن ما مدام داره غذای نفرت انگیز میخوره و گرسنه تر میشه و ولع مارو بیشتر می کنه تا ما به اون لذته برسیم و اونم بتونه به تغذیه اش برسه . ذهن ما هم غذا میخواد . غذای ذهن آرامشه . نوره عشقه محبته سپاسگزاریه . تاییده و … انسان چاق ذهنش همیشه گرسنه است برای همینه که انقدر ولع داره وقتی غذای ذهن رو بهش میدیم ذهن به سیری میرسه و به آرامش . 

      ذهن ما هم مثل جسم ما سیر میشه و تمام حالتهای منفیش از بین میره چون ما فهمیدیم ذهن ما دشمن ما نیست او بهترین دوست ماست که همسو با بدن دارن مارو به آرزوی لاغری می رسونند .

      حالا این مسیر جذاب قابل استمراره و من به سیری ذهن و جسم رسیدم . 

      متناسب شدم . شکم بزرگم رفته . چربیهای پشتم آب شدن . پاهام باریک شدن  و من فقط لذت میبرم و شادم . چقدر تواناییم بالاتر رفته انرژیهام آزاد شدن کلی کار میتونم انجام بدم . 

      چون به طبیعت اصلی ذهن و جسمم رسیدم . 

      چون مسیر لاغری من رو به خوبی درک کردم و به نتایج عالی رسیدم نتایجی که لذتش بیشتر از قبل در ذهنم ثبت میشه و تصویر لاغری واقعی در ذهنم نقش میبنده . این تصویر انقدر جذاب و عالیه که خود به خود توجه منو به خودش جلب می کنه و اون دوراه قبلی رو به دست فراموشی میسپره . 

      تمام این مقدمات رو گفتم که بگم من بهای لاغریم رو پرداخت کردم . البته من نه . خود خدا بهاش رو پرداخت کرد من فقط تسلیم اراده ی آفریدگار درونم بودم و قدم به قدم حرکت کردم و از افکارم محافظت کردم و حالا دیگه افکارم به ثمر نشستند اونم چه ثمری . میوه ای که روح و جان منو تازه می کنه و منو بیش از پیش عاشق زندگی کرده .

      بله من بهای لاغریم رو پرداخت کردم . با تغییر نگرشم . با گذشتن از باورهای محدود کننده و پرورش باورهای لاغری طبیعی ذهن و بدنم . من بهای لاغریم رو با تغییر نگرشم پرداخت کردم و این تغییر نگرش  اشتیاقی غیر قابل وصف در من پدید آور . اشتیاقی که سر تا پای وجود منو در بر گرفت و منو به آرزوی همیشگیم رسوند . من تناسبم رو درک کردم . تناسب واقعی ذهن و بدنم و باورهایی پیدا کردم که طبیعت اصلی ذهن و بدنم بود . من تسلیم خدای وجودم شدم . چرا که او تناسب رو همیشه در ذهن و جسم من قرار داده بود . من رو هدایت کرد به اینجا و من وقت گذاشتم برای یادگیری و مسیر لاغری خودم رو کشف کردم . من بهای دوره رو عالی پرداخت کردم . 

      خدارو شکر می کنم که وارد این راه زندگی شدم . در پناه حق

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار مریم
      1402/02/24 12:19
      مدت عضویت: 532 روز
      امتیاز کاربر: 4810 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 748 کلمه

      “ به خداوندی که از رگ گردن به من نزدیک تر است\”

      درود به همراهان عزیز و استاد گرامی ؛

      گام نود و هفتم : بهای لاغری را پرداخت کنید. 

      پروردگار جانم ، از تو سپاسگزارم که امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ مرا یاری دادی تا بتوانم گام نود و هفتم را بردارم ، خدایا شکرت .

      اوایل که وارد سایت شدم و متوجه شدم که فایل های رایگان هم وجود دارد تا امثال من هم بتوانند از محتوای آن استفاده کنند بسیار خوشحال شدم و در دوره ی مسیر لاغری من (۱۰۰ گام) با شور و شوق و اشتیاق شرکت کردم و حتما هم به لطف خدا خواهم توانست دوره های دیگر را نیز بخرم و از آنها هم استفاده کنم .در یکی از فایل های ابتدایی استاد بیان کردند که فکر نکنید این فایل ها رایگان است و اثری ندارد شما باید با وقت گذاشتن و انجام تمرینات قدم به قدم بهای آن را بپردازید.من خودم را متعهد کردم که تا آخر این مسیر را طی کنم و آگاهی های لازم را به ذهن خود بدهم و چون به محض آشنایی با این روش و مسیر اطمینان و ایمان داشتم که تنها ترین و موثرترین روش لاغری ماندگار همین روش است پس با یقین و باور قلبی پا در این مسیر زیبا گذاشتم و ادامه دادم.الان که در گام نود و هفتم هستم و آخرین گام های این دوره را سپری می کنم اما در فکر تکرار دوباره ی آن و شرکت در دیگر دوره ها چه رایگان و چه پولی هستم چون این مسیر را بسیار دوست دارم و جزء بزرگی از زندگی من شده است و تا جایی که بتوانم در این مسیر باقی خواهم ماند .در این دنیا هر چیزی بهایی دارد و من با وقت گذاشتن و خواندن متن های قبل از فایل و دیدن فایل تصویری و خواندن دیدگاه های دوستان هم مسیر و شنیدن فایل های صوتی و با کنار گذاشتن کارهای بیهوده ای مانند اینستا گرام گردی و دیدن و شنیدن اخبار و حوادث ، توجه به مشکلات دیگران و درگیر کردن خود به مسائل پیرامون خودم و خیلی کارهای دیگر در واقع در حال پرداخت بهای خودم به این آگاهی های روشنی بخش هستم.خیلی از ما انسان ها فکر می کنیم که بها تنها هزینه ی مالی است اما این گونه نیست و بها می تواند شامل صرف زمان ، وقت ،انرژی و تمرکز و توجه انسان به موضوع خاصی نیز باشد و من در این مسیر از هیچ گونه از این نوع بها و هزینه برای هدف خود کم نگذاشته ام و نخواهم گذاشت و با این وجود من چه بخواهم و چه نخواهم به هدفم خواهم رسید.از زمانی که در این مسیر گام بر می دارم بارها و بارها شده است که نجواهای منفی ذهنم به صدا در آمده اند که چرا با وجودی که در مسیر هستی اما تغییر چندانی از لحاظ جسمی نداشته ای و این روش هم فایده ای ندارد و تو لاغر بشو نیستی و یا گاهی اوقات بعضی از اطرافیان به من گفته اند که چاق تر شده ای و چون تعدادی از آنها اطلاع دارند که من در حال آموزش ذهنی هستم با تمسخر می گویند که چی شد پس چرا لاغر نشدی تازه چاق ترم شدی ؟ اما من به آن ها توجه نکرده ام و نمی کنم و مسیر خود را با اطمینان بیشتر ادامه داده ام و از یک بخشی به بعد دیگر نتیجه برایم مهم نیست و با خود گفته ام من ادامه میدهم شد شد نشد نشد . من در این راه و مسیر خیلی آگاهی های خوبی کسب کرده ام و بسیاری از عادت ها و رفتارهای بیهوده ام مانند پی گیری اخبار و دیدن خیلی از سریال ها و وقت تلف کردن در فضای مجازی و گوش دادن حرف های خاله زنک بازی اطرافیان و … را ترک کرده ام و آنها را خیلی کم کرده ام و هر روز در حال آگاهی دادن لاغری به ذهنم هستم و این آگاهی ها زمانی که به حد نصاب خود برسد تبدیل به گفتار ، رفتار و عملکرد من می شود و در آخر نیز منجر به نتیجه ی دلخواه من می شود .الان من در مرحله ی تغییر افکار و باورهای خود هستم که در گفته های من و بسیاری از رفتارهای من خود را نمایان کرده است و مطمئنم به زودی نتیجه را نیز کسب خواهم کرد ، کافی است که من همچنان با شور و شوق و اشتیاق در مسیر بمانم و ادامه دهم و استمرار داشته باشم که خدا را شکر دارم .

      “ یا حق ”

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار صالحه
      1402/01/16 23:33
      مدت عضویت: 456 روز
      امتیاز کاربر: 48960 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 560 کلمه

      سلام خدای شکرت  که امروز این قسمت زمانی که بهای دوره سرزمبن لاغری رو پرداخت کردم میبینم اگه نه که احسایم خراب میشد که درست عمل نکردم 

      من بهای دره رایگان را تو زندگیم دادم ساعتهای زیادی از کارهایی بیهوده خونه زدم تا با اگاهی درست برسم 

      زماتی زیادی رویرای  یاد گیری درست داشم وفتی کارم تموم میشه  شب بضی زمان پاهام سره میشه بای پاشم پاهم ماساژبدم تا بوتنم کارهای که مونده رو انجام بدم تو ا ین بخش هم سعی دا رم کم کاری نکنم 

      تواین قسمت من هیچ بهای پرداخت نکردم برای من ریگان بود ولی من بهایشو مرداخت کردم اونم ارامش احیاس عالی تفکر فروان اندیشیدن فکر کردندرمدتهای بسیا زیاد حتی بعضی فایلهاز از خواب شبهم زردم تا خوب درست متوجه نشدم رها نکردم بی سب چالش من ابن نخوردم که داشتم کار میکردم گوشیمسارژ تموم شد نتوستنم اون بخش کار کنم

      خوابدیم توساعت دو نیم شب انکارکسی من روبلند کرد وفکرم شروع به کار گردن ابن فایل چطور درکش کنم چطور بر اش مثال بزنم چطوراون رو در بخش دیگه بکار بگیرم خلاصه تا صبح ساعت ۸ و تمام که شد ودیگاهمو که نوشتم وبعداز رفتن اعضای خانواده خوابید  تواین بخش تا یادگیری کامل نشد ارام و قرار نداشتم بهره توفکر کردن غذاییخانواده رو درست کردم حتی موقع دم کردن چای داشتم به موضوع فکر میکردم من با این مدل کارکردن بهای این بخسو پرداخت کردم که اگی کسیخواستاز دیگاهم استفاده کنه من کم کاری نکرده باشم 

      ولی در عوض کاری که من کردم چنان تحولی هم توفکرم هم تو نوشته ام وهم تو درک بوجود امد کار خوادند عزیز بود بازم میگم کار من نبود من برای خودم  درک بعضیاز بخشهای این قسمتجالببود چطوری تونستم متوجه بشم اول خدایی مهربان وبعد بانویی دو عالم حضرت زهرا (  ع   ) میدونم چون از این بانو خواست م واسطه بشه برای اجابت دعام پس من بازم

       میگم کار خودم نمیدونم ولی من هم کم کاری نکردم  از بودن تو این قسمت کامل استفاده کردم  حتی من۵ عید خرید داستم وهمه مغازهای  تعطیل بود ولی تااموز که ۱۶ فرودین هست به انواع مختلف هنوزمن موفق به گرفتن کپی ازحزوع نشدم حکمتی توش هست ولیسعی خودم میکنم تا شنبه این کارم تمام واماده بشم برای وردبه دوره 

      امروز با فایل قبلی که من توضیح دادم به طور یقین بدون هیچ کم وکاست این صبحبت سما رو کاملا قبول گردم که اگه کسی تسلیم واقعی نشده بتشه واماده دربافت این اگاهی رو نواشته باشه امکانحضورش در اینستیتنیست اگه هم باسه درکش نمکنه با مهر وسند به من ثابت شد فردی که امروز من نتونستم قانعش کنم کسی بود باره ازمنتوضیح خواسته بود وکاملدرمن یقین که اینفرد اماده برایحضکر درسایتاست ولی امروز با عصبانیتش از درک نکردن همه توضحات خودم شکم به یقین رسید کا اون هنوز اماده نیست وبهش  وخودقول دادم که درباره این سایت تا کسی از من کمک نخواسته به هیج  وجه کمک نکم تجربه بسیار با ارزشی بود تاییدی بود برای این فایل که بهش بخوردم 

      من باره گفتم برای بعضی از فایلها که میخوام کار کنم عین همون فایل برام یا تجربه میشه یاپیش میاد امروز با تعجب که چراین طوری شد ولی مدرکی بود برای تایید صحبتهایشما

      حتی امشب۵ دقیقه از فایل امشب تونستم بازش کنم از بیقهصبحبتهایشما رو نتوستم بیبنم ولی این اتفاق رو امروز همین امروز برام پیش امد امروز من ۳ تا فایا کار کردم که زکدت فایلها تمام بشه کارخدا بی حکمت نیست 

      خدا پشت وپنهاهون یاحق  حق نگهدارتون 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار پونه عدل تهرانی
      1400/12/25 21:25
      مدت عضویت: 1704 روز
      امتیاز کاربر: 15155 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 554 کلمه

      به نام خدای مهربون

      وقت بخیر عزیزان 

      خدایا شکرت برای دیدن یه روز دیگه که بهمون فرصت دادی تا لذت ببریم . چهار شنبه سوریتون مبارک دوستان البته با تاخیر . دیشب مال ما بود .

      این فایلهای رایگان خیلی مفید هستن من خیلی این فایلها و گوش دادم و استفاده کردم بعضی ها فکر می کنن هر چی مجانی باشه بی خودیه ولی من اصلا به این عقیده نداشتم بعضی ها در همه چی خرید کردن و اینها هم فکر می کنن نه هر چیزی گرونتر باشه بهتره ولی من اصلا از این فکرت ندارم هر چی به نظرم قشنگ باشه اوکیه حالا فلان مارک و فلان مغازه ….

      حکایت همین فایلهاست من از ابتدا با همین فایلهای رایگان شروع کردم و سه ماه ادامه دادم دسترسی نداشتم که  دوره ها رو بخرم نه می خواستم به کسی بگم همش خدا خدا می کردم من چه جوری بتونم دوره ها رو تهیه کنم که بالاخره به برادرم گفتم که اون برام تهیه کرد اونم به کسی نگفت من اینجا هم به کسی نگفتم فقط شروع کردم با اینکه اون موقع هم در مرحله ای بودم که افکارم خیلی پریشان بود با این حال شروع کردم و ادامه دادم تا الان . الان هم ممکنه که یه روزهایی نتونم ولی باز ادامه دادم .

      این دوره های دیگه طعم خدا و زندگی با اراده خداوند بسیار عالیه و من خیلی آگاهی گرفتم از خوندن و گوش دادن به اینها 

      واقعا هم دیدم که من به هر کی این سایت و معرفی کردم حتی حاضر نشده بچرخه ببینه چی داره و استفاده کنه همش دنبال پولی ها هستن که اونها رم نمی خرن من می گم یکی که بخواد استفاده کنه این همه هست که استفاده کنه . 

      و واقعا هم اینها رایگان نیست چون فقط افرادی که آماده شنیدنش هستن میان اینجا و خیلی ها وارد سایت می شن ولی استفاده نمی کنن . بهاش همین انگیزه و اشتیاقی که داره آدم بهاش همین ارزشی که برای خودت قابل هستی.

      بهای مالی پرداخت نمی کنی برای فایلهای رایگان . اگر بهای انگیزه و اشتیاق هم نداشته باشی حوصله نداری پس رایگان نیست و بهای مالی هم نداره برای همه نیست .اونهایی که در این فضا باشن فقط استفاده می کنن و دارن بهاشو پرداخت می کنن و نتیجه می گیرن .

      منم الان دیگه خیلی وقتم و با کتاب خوندن می گذروندم و کم می رم بیرون همه هی می گن اخه تو هیچ جا نمی ری حوصلت سر نمی ره می گم نه . تنها مسیری که باعث می شه تغییر کنی ورودی منطبق با خواستتون رو به خودتون بدین .قدم اول برای لاغری، آگاهی مربوط به لاغری رو به ذهنت بدی و به مرور طرز تفکر شما درباره لاغر شدن تغییر می کنه . مرحله بعد کلامت عوض می شه و حرف‌هایی که قبلا می زدی و نمی زنی ،حرفهای جدید و می زنی و مرحله سوم رفتار شما و عملکرد شما تغییر می کنه و بعد نتیجه شما تغییر می کنه . اگر این فایلها و گوش نکنی همون افکار پوچ چاقی میاد سراغتون .

      بیشتر عجله کردن هم به خاطر دیگرانه نمی دونم ولی من دوست دارم زودتر از خودم بیشتر لذت ببرم .و هدفم خوب زندگی کردنه . . و باید اون احساسی و که با لاغر شدن به دست میاری و از همین الان حسش کنی و ببینی چه نتیجه ای می گیری .و ادامه می دم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ملکه عشق
      1400/11/26 21:24
      مدت عضویت: 1223 روز
      امتیاز کاربر: 10303 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,569 کلمه

      سلام و درود همکلاسی های مداربالا 😉

      با پرداخت بها لاغری حتما لاغر می شوید !…

      ✨✨✨

      تعریف پرداخت بها به دوصورت هست بخش اول پرداخت هزینه مالی و بخش دوم بهای اشتیاق و زمانی که برای خواسته میزاریم .

      از کودکی یه طوری آموزش ذهن دیدیم که استفاده رایگان از هر چیزی برای ما لذت بخشه و همیشه برای گرفتن غذای رایگان (نزری) دانلود کتاب صوتی و فیلم و آموزش آشپزی و خیلی چیزها دوست داریم از طرح رایگان استفاده کنیم .

      از زمانیکه در مسیر خودشناسی هدایت شدم به لطف و اراده خداوند تغییرات خیلی عالی در برنامه ریزی ذهنم ایجاد شده به طوری که حدود یکسال هست وقت خریدکردن به هیچ عنوان تخفیف نمی گیرم و اتفاقا تمام کالاهای اعلا با تخفیف در مسیر زندگیم قرار می گیرند استاد عزیزی گفتند به هیچ عنوان چیزی را رایگان دریافت نمی کنم چون احساس ضعف بهم دست میده و من میخوام در اقتدار خداگونه ام باشم و مدتی برام سئوال شده بود و احساس دین می کردم در مورد این دوره رایگان و انگار می خواستم یه طور جبران کنم هزینه ای پرداخت کنم یا یک دوره کوتاه مدت بخرم که زیر دین نباشم !…

      ولی در کتاب ۴اثر خانم اسکاول شین خودندم که هر هدیه ای از جانب خداست و باید هرچند یک تمبر باشد با خوشی دریافت کردو سپاسگزار بود.

       همانطور که gpsلاغری کاملا روشن هست کاملا به وقت به این فایل رسیدم .رایگان چیزی است که من به دنبال آن هستم و حس بدنیاز مندی و محتاج بودن به آدم القا می کنه نوعی گدایی یا التماس اما هدیه با عشق هست با سخاوتمندی و البته همانطور که من بلاشرط هدیه ای به جهان می دهم که شاید دانه دادن به پرندگان باشد جهان هستی هم متقابلا هدیه های ارزشمند در مسیر زندگیم قرار می دهد خیلی سپاسگزارم که استاد عنوان این دوره را از رایگان به هدیه تغییر دادند و احساس من نسبت به این فایلها خیلی بهتر شد.

      به لطف خداوند من از اساتید دیگری قبلا دوره هایی تهیه کردم و هزینه دریافت آگاهی را در این کائنات بارها پرداخت کردم و هربار لازم باشه و شهودم بگه حتما باز پرداخت می کنم !!اما حتی فرصت نشده دوره ها بارخوانی کنم و با این سایت آشنا شدم البته هر گلی یه بویی میده ولی دانش به عمل کردنِ بنابراین با این همه دانشی که خدا در اختیارم گذاشته اگر عملکرد خوبی داشته باشم حتما خود خدا دانشی که ندارم را هم بر من عطا می کنه و بارها شده کدهایی برام باز شده یا تمریناتی و مثالهایی که فقط از خلاقیت درونیم سرچشمه میگیره .و اما در مورد بهای معنوی ….فقط افرادی که آماده دریافت باشند می توانند هم مسیر با این آگاهی ها بشوند.

      بهااز اشتیاق از زمان از هدفمندی از خودارزشی حتما نتیجه به همراه داره .

      طریق تغییر کردن این هست که ورودی های ذهن را منطبق کنیم با خواسته مثلا فردی که می خواهد استاد زبان انگلیسی بشه کتابها و فایل های مربوط به آن را تهیه می کنه نمیره ادبیات فارسی بخونه!…

       پس برای لاغر شدن هم آگاهی مربوط به لاغری را دریافت می کنیم و طرز تفکر و بینش و نگرش ما نسبت به موضوع چاقی تغییر می کنه توجه میره سمت لاغری و بعد خودشو در کلام ما نشون میده یعنی با نوشتن ما در موردش صحبت می کنیم با خودمون و دوستان هم مسیری و بعد در رفتارمون تغییر ایجاد میشه و در نهایت تغییر فیزیکی در جسم ما به صورت لاغری نمایان میشه .

      هر فردی که در مسیر آموزش ذهنی هست چون اصولا اطرافیانش هم مسیر آموزه هاش نیستند باید با خودش حرف بزنه یعنی آگاهی دریافتی را تبدیل به کلامش کنه نوعی تجزیه و تحلیل ذهنم میشه و اگر اینکار را نکنیم صدای نجواهای شیطان بلند میشه .

      بهای بودن در مسیر صحیح اینه که از مسیر بیراهه و پوچ همون مسیرهایی که القا کننده حس ناامیدی و حس بی ارزشی و نداری و ناتوانی به ما می کنه دوری کنیم .

      به لطف خداوند یکسال هست تلوزیون ما در کارتنش هست گوشه خونه و این در حالیست که تلوزیون ما طی سالهای قبلش اول از همه صبح بیدار میشد و آخر از همه شب میخوابید و صدای بلند در گوش همه نجوا می شد بهای تغییر کردن این بوده که به اراده خداوند و معجزه او به جای اینستاگردی ،دورهمی های دوستانه و تلفن کردن به بهونه صله رحم ولی گوش کردن به بدبختیهای دیگران و همدردی کردن با اونها دنبال کردن سریالهای ترکیه ای پراز جنایت و خیانت شنیدن موسیقی ها غمناک ،دوره کردن هرروزه ذهنیه حقارتها از کودکی تا …..

      به لطف تنها خالق بی همتایم و عشقش کتابهای ناب مطالعه می کنم عاشق کتابهام هستند جون دارند باهاشون حرف می زنم تمرینات نوشتاری دارم تجزیه و تحلیل فکری در مورد مسائل روزانه که حسم را بد کرده شنیدن موسیقی های بی کلام ورزشی که سالها دوست داشتم و برام تفریح و لذت بود مثل شنا ….آموزش زبان برای نقطه اشتراک با انسانها برای گستردگی ارتباطم ….دریافت فایلهای آموزشی ،صحبت با دوستان ناب نوری به طور خیلی محدود و البته در مورد تجربه های شناختی مسیر و  تغییر و ….هم نشینی فقط با اساتید عشق از طریق همراهی کردن سایتهاشون و آموزه هاشون و این یعنی طلب و حتما اجابت شده است چون خودش هدایتگرم بوده است .

      من به چه دلیلی اینجا هستم ؟

      ۱/من یهویی نیفتادم تو دیگ چاقی طی سالها آموزش دیدم و تکرار و تمرین کردم و نتیجه خیلی منطقی شده چاقی !خودم با قدرت ذهنم خلقش کردم درسته بلد نبودم و نمی دونستم اما بهونه ای شده که قدرت ذهنم را بشناسم تا بتونم شگفتی های بیشتری خلق کنم 😍

      ۲/اینجا هستم که درسش کنم حالا دیگه فهمیدم که داستان از چه قرار بوده باور بیشتر شده و ترسهام به لطف خدا کمتر و پذیرشم بیشتر اومدم اینجا لاغری را یادبگیرم که چی بشه !؟هستم که کاری کنم گامی بردارم !…

      به حالت طبیعی و اورجینال خودم برسم آیا لاغری قراره چیزی بهم بده ؟….نه !

      من به لاغری قراره یک حال خوب بدم یک قدرت ناب و توجه بیشتر تا عیان بشه اگر اینجا هستم دانش آموز محسوب میشم باید شاگرد حرف گوش کنی باشم به راه بلدم (استاد عزیز) اعتماد کنم و به خودم فرصت تغییر بدهم بودن تو این سایت یا دوره های اختصاصی منو لاغر نمی کنه !حتی فایل گوش کردن الکی و به زور و نوشتن هم !اگر ندونم چرا می نویسم کاری نمیکنه!.،،. اونی که قراره شگفتی خلق کنه خود منم !؟من کی هستم اون ذهنم آیا ؟!نه من روح پاک الهی هستم جزئی از کل باید به این شناخت و درک مطلب هرروز بیشتر برسم تا بتونم با اقتدار و خیال راحت این مسیر فوق العاده را طی کنم .

      ما در تمام مراحل زندگی به وقت آموزش و مهارت خیلی منطقی رفتار می کنیم مثلا در کسب و کار میگیم اولشه باید منو بشناسند کارم جا بیفته چم و خم کار دستم بیاد !یا موقع درست خوندن مقطع جدیده تا راه بیفتم و با اخلاق معلمهاآشنا بشم ودرست میشه! اما در مورد چاقی عجله داریم و این چالش برای همه افراد چاق هست که خیلی وقتها باعث میشه مسیر را رها کنند تمام عجله برای خودمون هم نیست برای دیگرانه که تأییدیه بگیریم یا خودمون را حسابی براشون بگیریم و تلافی روزهای حقارت و سرزنش و کمبودهای عاطفی و ….را دربیاریم .

      ولی چاقی بامنه و لاغری هم مال منه چه رنج چاقی و چه لذت لاغری هردو فقط برای خودمه پس تو چاه عجله نیفتم .با خودم فکر کنم که میخوام لاغر بشم که چیکار کنم ؟

      نزدیکی بیشتر به خودم به جایگاه طبیعی ام 

      همسو شدن با طبیعت و کائنات حس یکرنگی 

      آزادی و قدرت انتخاب در غذا و لباس و اما …

      من می خوام لباسهای سایز کوچیک و روشن را تست کنم تجربه کنم .😍

      می خوام تفریحات هوایی داشته باشم پرش و اینا خب حتما میگین چه ربطی به چاقی داره ؟!به خاطر ترس از خوردن ها حتی از ارتفاع هم می ترسیدم ولی مدتیه حس می کنم میتونم و دلم می خواد از یه جای بلند برای تفریح بپرم 😇

      برای شنا انگار لاغر باشی فرزتری و حتی تو کوهنوردی 

      دیدن خودم  تو آینه که نگو فقط ضعف میرم برای خودم🥰 

      اقتدارم و راه رفتنم انگار با طمأنینه بیشتری میشه . 

      اما آیا باید منتظر باشم تا بعد از اون تاریخ که لاغر شدم زندگی کنم ؟شاید اون وقت نباشم اصلا !؟!!!!!!!….

      تمام خواسته های ما نیازهای ما هستند چون فکر می کنیم اگر بهشون برسیم احساسمون خوب میشه و خوشبخت میشیم اما در مسیر آموزش ذهنی یادمیگیرم تا احساست خوب نباشه به هیچ خواسته ای نمی رسی !….😲

      چون قراره یادبگیریم من همینطوری هم همه چی تموم هستم عاااالیم هستم و زنده و خلیفه خدا در بالاترین جایگاه و مقام هستی .

      پس همه چیز باید به خدمت من دربیاد من الآن دارم آموزش میبینم که در جایگاه درست خودم قرار بگیرم و اگر در این مسیر حسم خوبه خب نتیجه حاصل شده و زندگی همینه حس رضایت و حال خوب .

      بنابراین اگر بهای این دوره هدیه را با شوق و انگیزه و تمرکزو توجه بپردازیم حتما نتیجه میگیریم ولی اگر فقط رفع تکلیف و غرغر و چی شد و نشد و فلان باشه فقط سرکاریم و فقط ادامه دادن مسیر را هموار میکنه ادامه ادامه ادامه 💪💪🤩

      سپاس از لطف و کرم خالق که روزی رسان بی حساب است امروز هم مهمان سفره های آسمانی به وفور شدیم شکر❤️

      سپاس و درود استاد جان 

      دوستان همواره پایدار و برقرار باشید 

      روز مرد مبارک همون مردهای روزگار 

       اونهایی که بر خلاف جهت اکثریت حرکت می کنند همه یک مرد تمام عیارند💎تا جلوه حضور یار حقیقی باشند و بس !درود درود درود

      خدا حاااافظ جان و عشق و ایمانتان  

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار FARIDEH. T
        1400/12/11 18:46
        مدت عضویت: 1256 روز
        امتیاز کاربر: 4883 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        همیاری
        محتوای دیدگاه: 123 کلمه

        درود دوست عزیز،

        چقدر زیبا ودلنواز می نویسید ، از خواندن دست نوشته هاتون لذت می برم وچقدر آگاهانه وروح پرور!

        خوشحالم که با شما در مسیرم واز تک تک لحظه های این جهان هستی لذت می بریم ،با شور واشتیاق  وانگیزه ، واین یعنی خود زندگی!

        درست گفتی دوست من مهم نیست کی وکجا به مقصد می رسیم ،مهم این است که از زندگی کردن همچنان لذت ببریم وعاشقی کنیم با اصل وجودمان که  از یک سرشت ویک گوهر است ،

        ما در واقع در مسیر این آگاهی ها ،می خواهیم ومی توانیم برگردیم به اصل خویش !

        تنها کافیست دیده دل بگشاییم ورها سازیم خویش را از هرچه وابستگی ودلبستگی است  به ناهمگون های زندگی !

        دوست من دیده دلت همیشه روشن وافق نگاهت همچنان درخشان !

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار ملکه عشق
          1400/12/12 07:11
          مدت عضویت: 1223 روز
          امتیاز کاربر: 10303 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
          همیاری
          محتوای دیدگاه: 109 کلمه

          سلام و درود بر دوست نوریِ عزیز و همدلم😊

          سپاس از اظهار لطف و محبتتون

          سخن که از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند 

          خداوند را هزاران بار شاکرم که از جریان حضورش و چشمه نورش همگی می نوشیم و سیراب می شویم .

          هرکه دور ماند از اصل خویش/روزگاری باز جوید وصل خویش 

          آگاهی و عشق نثار تن واحده❤️ (تمام بشریت)

          امروز شما با اظهار نظرتون باز یک تلنگر👌به من زدین که حواسم باشه!… به خودم به گوهر وجودم به اصلم مرسی دوست عزیزم بسیار خرسندم که هم مسیر دوستان دریادلی همچو شما هستم .

          عالیترینهای الهی پیش روی ماهتون ✨

          امید دارم ،همواره در مسیر مستقیم و هموار و پرنعمت الهی گام بردارید 🍃🌸 

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        آواتار zahrakasaeipour@gmail.com
        1401/06/20 08:50
        مدت عضویت: 799 روز
        امتیاز کاربر: 658 سطح ۲: کاربر متوسطه
        محتوای دیدگاه: 15 کلمه

        سلام و درود عالی در یک کلام. خدایار و یاور تان در تمام مراحل زندگی.

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار من میتونم تغییر کنم
      1400/11/22 21:21
      مدت عضویت: 1034 روز
      امتیاز کاربر: 1306 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 375 کلمه

      سلام
      اولش ک میخواستم بیام سایت هی صدایی در وجودم میگف میای میبینی عاشق این راه میشی نمیتونی محصولو بگیری غصه میخوری
      اما من از راه رایگان هم خیلی تغییرات داشتم
      من بها پرداختم
      وقتم اشتیاقم بیروت رفتنام اینستا گردی و خیلی چیزهای دیگه زدم تا تغییر کنم
      قبلا از اسم تغییر وحشت داشتم اما حالا در این مسیر یاد گرفتم تغییررو
      ماها فک میکنیم بها فقط پوله
      من خودم بهای زیادی پرداختم ک راضی نبودم بهای جوونی ارامش عشق شور نشاط لاغری
      چن اگاه نبودم اینها رو از دست دادم بهای گرونی
      سلامتی لبخند
      همه اینها ی کلمه هستن اما برای من تموم زندگیم بود
      من خودمو از دس دادم
      جوری خودمو فراموش کردم ک حتی قیافه خودم نمیتونستم ب یادبیارم
      من خودمو سرزنش کردم خودمو نابود کردم ب خاطر بقیه بخاطر چاقی
      گاهی چیزهایی ک پرداختم حیفم میاد
      ولی الان ک خدا راه دوباره ب دست اوردنشونو داره بهم نشون میده شکر میکنم
      فقط پول نیس خیلیا پولشو دارن ولی جراتشو ندارن ک خودشونو تغییر بدن
      من خودم برا خاله ام ک حال روحیش بهم خورده بود فایلهای طعم زندگی منفی رادارم اما حتی یکیشو گوش نداد
      پس پول نیس ک داوری میکنه تا من موفق بشم یا ن
      بلک
      انتخاب و جرات و خواستن پذیرفتن
      پذیرفتن اینک من در این زمینه خوب نیستم کار هرکسی نیس
      من جوری درگیر حرفها و انتظارات و عقیده و رفتار و احیای دیگران بودم ک خودمو فراموش کردم
      اون فریبایی ک آزاد بود رها بود مثل پرنده
      فریبایی ک عاشق بود عاشق زندگی خودش و خداش
      شد مثل دیواری ک هرکی ی خطی روش مینداخت
      اونقدر این خطها زیاد شدن ک دیوار مشخص نبود
      اما من خودم پاشدم تا این خطها رو پاک کنم و دیوار زیبا رو ببینم
      من چیزهایی ک از دست دادم دوباره ب دست میارم چن خدا رو دارم خدابرای من کافی است
      توکل میکنم ب خدای مهربانم ک مهربانیش در همه چیز حتی در ی مورچه ام قابل مشاه ه است
      خیلی خوشحالم ک خدا منو ب خودم اورد منو ب حال خودم نزاشت
      و فرصت تغییر قبل مرگ بهم داد تا حسرت نخورم
      شکر میکنم مثل دیگران رفتار نمیکنم فکر نمیکنم انتخاب میکنم
      من بهای رو پرداختم برای شادی نشاط برای لاغر شدن برای زندگی کردن و خوشحالم من از لحظه خدا رو دارم گاهی حس میکنم بغلم کرده
      همین بس است چن با خدا همه چیز داری

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار amirali2020110@gmail.com
      1400/10/27 17:40
      مدت عضویت: 1174 روز
      امتیاز کاربر: 10513 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 301 کلمه

      سلام دوستان و استاد عزیز 

      من یک سال پیش توسط دوستی به سایت معرفی شدم اول من هیچی ازش نمیدونستم و آن دوستم فایلهای رایگان دانلود شده بهم داد کمی تعجب کردم یه توضیح مختصر داد و اومدم و همان روز شروع کردم اتفاقا آن روزها مشغله فکری زیادی داشتم به خاطر بیماری پدر اما با وجود این همه دغدغه ها همان هفته اول احساس کردم لباسم کمی گشاد شده من اون موقع فقط تو دفتر می نوشتم و فقط فایل صوتی گوش میکردم کم کم علاقه من زیاد شد و باورم بیشتر شد هر روز فایلها را تکراری گوش می کردم ،احساسم خوب شد 

      نتیجه هر روز بهتر میشد می گم من فقط گوش میدادم و یه چیزی تو،دفتر می نوشتم همین و تغییرات را می دیدم بعد عضو سایت شدم و از،دیگر فایل های رایگان استفاده کردم هر روز ۲ساعت یا بیشتر مشغول این فایلها بود م اشتیاقم هر،روز بیشتر و بیشتر می شد چون می دیدم بدون هیچ زحمتی دارم سایز کم می کنم خوش اندام شدم اما این لابه لا کمی هم خجالت می کشیدم که چرا من همش باید از فایل های رایگان استفاده کنم تا اینکه تو یکی از،فایلها قبلا استاد گفته بود که اونایی از فایلهای رایگان استفاده بهای آن را با وقت گذاشتن پرداخت می کنند و دلم آروم شد و الان که این فایل را گوش دادم خیلی آروم تر شدم و مطمئن هستم شگفتی ساز میشم چون هر روز،با تمام مسائل زندگی فایلها را گوش می‌کنم و سعی میکنم بنویسم تو کامنت چون تو دفتر هم می نویسم به جرات میگم ۸ سایز کم کردم چیزی که قبلا با آن ورزش‌های سنگین شاید ۲ الی ۳ سایز کم می شد از این بابت خیلی خوش حالم .

      از شما هم ممنونم استاد همیشه راهنمایی می کنید فایلهاتون همیشه به داد من رسیدن .

      بسیار ممنون 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار متناسب شاد
      1400/10/21 12:06
      مدت عضویت: 1434 روز
      امتیاز کاربر: 6727 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 408 کلمه

      سلام خدمت استاد عزیز و دوستان همراه

      از آنجاییکه ذهن ما در بدو خلقت به صورت یک کاغذسفید وتمیز بوده است و ما نا آگاهانه یا آگاهانه دروازه ذهنمون رو کلا باز گذاشتیم برای هرکسی که بیاد خط خطیش کنه و بره خوب معلومه چه اتفاقی میافته .

      الان واقعا خودم رو مقصر تمام ناکامیهام در زندگیم میدونم امروز که سایت رو باز کردم یهو کامنت ریحانه عزیزم روصفحه ظاهرشد یک دختری که کلاس پنجم ابتدایی هست و اومده با قدرت ذهن متناسب بشه .

      وقتی کامنتشو خوندم واقعا لذت بردم که وقتی مادرش بهش گفت یه فایلی هستش بیا گوش کن . بعد گوش دادنش بدون مقاومتی پذیرفت و داره گام به گام با دوره پیش میره .

      حالا که پذیرفتیم با قدرت ذهنمون میشه زندگیمونو تغییربدیم باید بپذیریم این تغییر بها میخاد .

      بها اینکه جلوی ورودیهای ذهنمون رو بگیریم و 

      از گله وشکایت پیش اطرافیان دست برداریم که من هرکاری میکنم لاغرنمیشم

      از همدردی با اطرافیان منفی نگر دست برداریم 

      از گریه وزاری پیش خدا دست برداریم مگه خدا انسانه که دلش بسوزه . یه سیستم گذاشته اون سیستم رو رعایت کن.

      از حسادت به آدمهای لاغر دست برداریم 

      از نفرت از خودمون دست برداریم وقبول کنیم ای بابا چیزی نشده با باورمون چاق شدیم با اصلاح باورمون متناسب میشیم 

      از کارهای که سودی برای موفقیتمون نداره دست برداریم و وقتمون رو با کارهای بیهوده هدر ندیم .

      یه مقدار وقت بزاریم برای خودشناسی و رسیدن به رویاهامون .از متقاعد کردن دیگران دست برداریم ما مسول موفقیت دیگران نیستیم هرکی تو مداریادگیری این حرفها باشه خدا هدایتش میکنه .

      بخایم به خاطر خودمون متناسب بشیم نه به خاطر دیگران . 

      متناسب شدن ما چه تاثیری در موفقیت دیگران داره.

      دیگه دنبال مسایل چاقی و راهکاراش نباشیم و به این مسیر واستادش اعتماد کنیم .

      واینو بپذیریم که خدا بیشترازما میخاد که ما متناسب بشیم و به اصل وجودی خودمون برگردیم .

      و….

      همه اینها بهای لاغری هست که روش زندگیمونو با افکارمون عوض کنیم . 

      یه شاگرد میبینی مدرسه غیرانتفاعی میره با کلی امکانات نتیجه نمیگیره ولی یکی رو میبینیم تو منطقه محروم میتونه تو کنکور با رتبه عالی قبول بشه .

      مهم خواستن واستمرار واشتیاقه . که میتونیم متناسب شدن رو به خودمون هدیه بدیم . چون شایستگیشو داریم .

      ماکه بتونیم متناسب بشیم خواه ناخواه از زندگی لذت بیشتری میبریم و باورمان به آموزشهای ذهنی بیشتر میشه ونتیجه گرفتن در باقی موضوعات دیگه زندگی راحت تر.

      خدایا شکرت که به سایت تناسب فکری هدایت شدم .

      واز استاد عزیز بینهایت ممنونم که این بستر رو برای ما فراهم کرد تا به رویای متناسب شدنمون برسیم . 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار shahla mahmoudi
      1400/09/24 04:21
      مدت عضویت: 1704 روز
      امتیاز کاربر: 23407 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 324 کلمه

      سلام استاد عزیز و گرامی و دوستان خوبم 

      چه فایل جالبی بود اینکه فایلها رایگان نیست تنها مبلغی مالی برای آنها داده نمیشود اما به طریق دیگری پرداخت میشود

      از طریق اشتیاق از طریق اعتماد و اطمینان به این روش از طریق وقت گذاشتن از طریق نگاه نکردن ویدیوهای دیگر و یا گشت و گذار در فضای مجازی

      خیلی به جا بود این نظر که این فایلها برای همه نیست فقط برای کسانی هست که در این مدار باشند و بخواهند برای خودشان کاری انجام دهند چونکه برای خودشان ارزش و اعتبار قائل هستند و این افراد نتیجه میگیرند 

      این نتیجه بهای غیر مالی که پرداخت کرده اند میباشد 

      موضوع منطقی نبودن ما در مورد کاهش وزن هم خیلی جالب بود واقعا همینطور است 

      ما عجله کردنمان برای خودمان نیست بلکه برای ثابت کردن توانایی خودمان به دیگران است 

      این موضوعی است که باید خیلی مراقب باشیم 

      ما از طرفی با عجله کردن خودمان را در خطر منحرف شدن از مسیر می گذاریم و از طرف دیگر چون ذهن ما برای هیچکس دیگر کاری انجام نمیدهد بلکه فقط برای ما حاضر است کاری انجام دهد ما با خواستن لاغر شدن برای دیگران ذهن را از ادامه دادن مسیر برای رسیدن به تناسب اندام متوقف میکنیم

      بستگی به اینکه ما چه مدت چاق بودیم و اضافه وزن داشتیم عجله کردن ما برای متناسب شدن متفاوت است چونکه واقعا در سختی و عذاب بودیم و حالا که به لطف خداوند مهربان به مسیر لاغری با ذهن هدایت شدیم و اعتماد و اطمینان به نتیجه گرفتن داریم می خواهیم هر چه زودتر طعم شیرین متناسب شدن را تجربه کنیم

      اما باید همیشه اینرا در نظر داشته باشیم که عجله کردن نه تنها سرعت ما را برای رسیدن به هدف بیشتر نمیکند بلکه ما در خطر مایوس شدن و ادامه ندادن مسیر میکند

      برای اینکار میتوانیم پروسه رشد و نمو گیاهان را به خاطر بیاوریم که قانون جهان هستی برای همه یکسان است و ما هم قسمتی از این جهان هستیم و جهان هستی برای ما استثنا قائل نمیشود

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 15 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار azamhoseinzadeh0180@gmail.com
      1400/09/21 07:08
      مدت عضویت: 973 روز
      امتیاز کاربر: 189 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 235 کلمه

      سلام به استاد عزیز و همراهان گرامی 

      گام ۹۷ پرداخت بهای لاغرشدن

      لاغر شدن رایگان نیست و باید هزینه و بهای اون رو بدهیم 

      اولین بهای اون داشتن انگیزه و اشتیاق هست دومین خود ارزشی و سوم بهای انجام تمرینات و بعد زمان 

      چه فایل عالی بود استاد ما برای هر کاری زمان می ذاریم منتظریم عجله نداریم و بها پرداخت می کنیم هیچ کس در یک ماه لیسانس نگرفته حداقل بین ۳ ترم یا ۵ ترم بوده سرعت افراد متفاوت هست ولی هیچ کس انتظار نداره در یک ترم بهش مدرک لیسانس بدن

      من دارم بهای این دوره رو پرداخت می کنم با صبح زود بیدار شدن ساعت ۶ که با دقت گوش بدم 

      با اشتیاق و علاقه هر روز گوش میدم می خونم می نویسم و تمرین می کنم خیلی کم تلویزیون نگاه می کنم اخبار اصلا کمتر در دورهمی های بیهوده و الکی هستم دیگه سعی می کنم غیبت نکنم و نذارم خواهرم وقتی میاد غیبت کنه تغییرات زیادی هم داشتم خصوصا از نظر روحی که به نظر خودم اصلش هم همینه که من لذت ببرم لز زندگی ام چه چاق باشم چه لاغر

      سفر همیشه مقصد نیست گاهی اوقات مسیر هم می تونه لذت بخش باشه و جزئی از سفر هست

      ما الان در مسیر لاغری هستیم و از مسیر لذت می‌بریم و هیچ عجله ای نداریم چون مسیر برامون خیلی با حاله آرامش داریم مسیری که طی میشه خیلی مهم تره که با آرامش سلامتی به مقصد برسی 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1400/09/10 01:01
      مدت عضویت: 1645 روز
      امتیاز کاربر: 27851 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,309 کلمه

      به نام خداوند بخشنده  و مهربان 

      سلام بر استاد گرامی و ارجمند و دوستان پر انرژی خودم 

       عجب عنوان این فایل تاًثیر گذار هست با پرداخت بهای لاغری حتما لاغر میشوید من که عاشق  عنوانش شدم .

      این فایلها درسته که بدون پرداخت بها ی مالی دارن  به دست من میرسن اما این رایگان بودنشون   به این معنی نیست که دیگه چون رایگان هست همه میتونن استفاده کنن  خیر فقط افرادی که در مدار شنیدن این اگاهی ها باشن به این فایلها دسترسی دارن و درسته که بهای مالی پرداخت نکردم  اما بهای اصلی که برای اونها پرداخت کردم بهای انگیزه و اشتیاق و وقتی هست که برای اونها میزارم بهای اونها ارزشی هست که برای خودم قایلم  هستم  پس رایگان به اون معنی نیست که هر کس خواست بیاد استفاده کنه نه افراد خاصی که در این فضا هستن   استفاده میکنن و لذت میبرن .

      پس منی که دوسال  هست در این فضام و دارم بهاش رو پرداخت میکنم قطعا نتیجه میگیرم چون بهاش انگیزه و اشتیاق و هدفم هست و ارزشی که برای خودم قایلم هستم و انصافا مثل بقیه اطرافیانم وقتم رو با دیدن سریال و اخبارهای الکی و رفتن در فضای مجازی و گشتن در اینستا و کانالهای خبری هدر نمیدم و یا اینکه وارد هر جمعی و مکانی و دورهمی نمیشم و وقتم رو هدر نمیدم تا حایی  که برام مقدور باشه از زمانم برای بودن در این مسیر استفاده میکنم و حالم رو بهتر میکنم و به خودم اگاهی مناسب میدم در حالی که خیلیها نمیتونن این بها رو پرداخت کنن واقعا خیلیها نمیتونن از سریالهایی که میبینن از اخبارهای که میبینن از حرف زدنهای بیهوده با اطرافیان بگذرن و بیان حتی این  فایل رو نگاه کننن  پس من دارم بها پرداخت میکنم خود من  بارها شده در مورد این قانون و سایتهای آموزشی در این زمینه  و یا در مورد این راه لاغری با قدرت ذهن   با خیلیها حرف زدم ولی اصلا وارد این مسیرها نشدن و دنبال نکردن و خوششون نیومده و یا یکی از اطرافیانم که  یکم خوشش اومده بود یه مدت دنبال کرد ولی سریع ول کرد و تازه در اون مدت هم فقط گوش میداد و من خیلی وقتها رفتارهاش و یا حرفهاش رو که میشنیدم متوجه میشدم ایشون اصلا در مسیر نیستن و تغییر نکردن فقط فایلی رو گوش دادن .

      من خودم شخصی هستم که در این دوسال مرتب دارم آگاهی های  به ظاهر رایگان این سایت  رو  تکرار میکنم و حالا در کنارشون یک دوره ی کوتاه هم  خریدم که اون رو هم مرور میکنم و  انصافا خوب هم نتیجه گرفتم و مطعنم بهتر از اینها نتیجه میگیرم چون من هیچ چیز مانع فایل گوش دادن من نمیشه هر کاری داشته باشم هر جایی بخوام برم هر کلاسی داشته باشم ولی اخرش باید بیام داخل سایت و یک گام بردارم  حتی کلاسهای مجاری پسرم که تمام ماداران اطرافم  ناله میکنن که  وقت گیر و سخت هستن و به کارهای منزلشون و خودشون نمیرسن   ولی من اونها رو با صبر و حوصله در کنار پسرم میگذرونم و بعدش میام سراغ سایت درسته کارهام بیشتر شده ولی از خواب ظهرم میزنم صبح زودتر پا میشم شبها دیرتر میخوابم که بتونم اگاهی بیشتری دریافت کنم پس این بها نیست برای رسیدن به اهدافم تازه من حین انجام کارهای خونه از نظافت تا گردگیری و اتو و یا اشپزی و جارو کردن و ….من هندزفری دارم اونم بی سیم که راحت باشم و دارم مدام فایلهای این سایت و یه سایت دیگه در زمینه ی موفقیت فردی  رو گوش میدم   پس این بها نیست ؟ منی که نمیدونم تلویزیون چی بخش میکنه و نگاه نمیکنم این بها نیست ؟؟مدتها هست  من به هر جایی نمیرم منی که قبلا حاضر بودم به هر بهانه ای از خونه بیرون برم و بگردم و یا حتی داخل ماشین بمونم تا همسرم خرید کنه حالا برعکس شده حاضرم تا  کار واجبی  نباشه از خونه بیرون نرم  و اگر برم و معطل بشم و بیکار باشم داخل ماشین حالم بد میشه که چرا وقتم رو دارم به صورت الکی هدر میدم  و بارها به خودم میگم کاش خونه بودم  و روی خودم کار میکردم و اون فایل دلخواهم رو گوش میکردم .

      پس حالا که عاشق این اگاهی های لاغری با ذهن هستم سعی میکنم هر روز تکرارشون کنم و  به اونها عمل کنم تا نتیجه بگیریم .در واقع من با تکرار کرد ن این اگاهی ها  افکارم و رفتارم و باورهام و حرفهام و اعمالم  تغییر میکنه که نمیشه در مورد این آگاهیها با  هر کسی حرف بزنم که در مسیر نباشه چون ما رو مسخره میکنن و نمیزارن باورهای جدید  ما  قوی بشن و جون بگیرین پس بهترین جا برای مرور این اگاهی ها و حرف زدن در مورد اونها همین سایت هست و واقعا چه کسی بهتر از خودم برای شنیدن اونها  و هیچ کاری به هیچ کس ندارم و منم در طول روز مرتب یا فایل و یا آهنگ دلخواهم رو گوش میدم و یا دارم با خودم در مورد این قوانین حرف میزنم چون اگر این کارها رو نکنم نجواهای شبطانی من رو  اذیت میکنن پس با کنترل ذهنم دیگه صدای اون شیطان رو نیست و متوجه نمیشم  و من حالم بهتره پس با نوشتن در سایت هم همین قضیه  برای من هست که دارم درمورد این اگاهی مینویسم و با خودم حرف میزنم و  این خودش یک نوع مراقبه و کنترل نجوای ذهنی هست .

      من الان در هر وزنی هستم و خودم رو میبینم نباید  ناراحت بشم باید بارها به خودم یگم خودم مقصر صد در صد جسم چاقم بودم  و  اون هیچ ارتباطی به هیچ عامل بیرونی نداره  پس من که میتونم خودم رو چاق کنم میتونم خودم رو هم لاغر کنم پس کاری به نجواهای شیطانی ندارم که نه انگار من چاقتر شدم و یا اینکه انگار برای من این دوره ها  جواب نمیدن پس خوبه دیگه اونها   رو رها کنم ندارم اگر رها کنم خوب افکار منفی بیشتری از قبل   سراغ من میان و من حالم بدتر میشه .پس من هر چند روندم کند باشه ولی ادامه میدم بلخره یه روزی نتیجه دلخواهم رو مبگیرم من باید به بدنم فرصت بدم من با تکرار و استمرار که مهارتم بیشتر بشه بهتر رفتار میکنم و و افکار بهتری دارم و نتیجه بهتری هم میگیرم پس نباید عجله کنم باید ارام و صبور باشم تا به وزن دلخواهم برسم من در هر موردی قضیه زمان رو پدیرفتم  مثلا میدونم پسر و دختر من  باید حتما  ۹ ماه درس بخونن تا به مقطع بالاتر تحصیلی  برن و به عجله کردن من نیست پس در گذشته که برای لاغری خیلی عجله داشتم چقدر بی منطق بودم و جالبه که این دیدگاه در  تمام سنین هست که به دنبال راه های سریع برای لاغری هستن یعنی چاقی کاری کرده به ذهن ما و اینقدر نفود کرده که منطق ما رو از بین برده باید قدم به قدم جلو بری .

      بیشتر عجله کردن من در گذشته و بقیه دوستان به خاطر خودم نبوده و من بیشتر میخوام لاغر بشم که نشان بقبه بدم که ببین منم بلخره لاغر شدم اما حالا  سعی میکنم تمام لاغری رو به خاطر خودم بخوام که جوانتر و زبباتر و شادابتر و ازادتر و رهاتر در لباسها و سبک تر و سلامت تر و ….. باشم .پس من اگر لاعر بشم همه سودش برای خودم هست نه هیچ کس دیگه چون جسم من تغییر میکنه پس ادامه میدم تا نتیجه رو بگیرم .

      اصلا گیرم لاعرتر نشم و در همین وزن بمونم (که اینطور نیست  )بازم من ممنونم که در این راهم و خوشحالم از خودم چون با این مقدار لاغری که به دست اوردم کلی ارامش و حال خوب و آزادی کسب کردم و بماند نتایج بینطیر دیگه که واقعا برام ارزشمند هستن مگر من به دنبال چی هستم عیر از  زندگی با حال خوب و لدت بردن هستم  پس باید من در این مسیر استمرار داشته باشم تا به لاغری برسم من چه بخوام چه نخوام لاعر میشم چون واقعا عاشق لاعری هستم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 15 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faribadeghani1371@gmail.com
      1400/07/22 11:32
      مدت عضویت: 1034 روز
      امتیاز کاربر: 1306 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 534 کلمه

      سلام
      من ب شدت ایمان دارم ک برای هر چی باید بها پرداخت کرد من الان از لحاظ مالی نمیتونم از دوره ها استفاده کنم چرا چن یک زن هستم ک پولی از خودش نداره و توان مالی همسرش هم نمیزاره ک زورش کنه تا بده
      ولی من بهاشو پرداخت کردم دوبار کل روزم گریه کردم ک من محصول میخوام
      ولی بعدش باخودم حرف زدم گفتم خدا ب وقتش اون محصول مال تو میکنه
      ولی من ننشستم بهاشو پرداختم بهای اعتماد بخودم ب دوره رایگان.
      ب زمانی ک میزارم .تفریحاتم کلا زدم.ن فیلم میبینم ن بیرون میرم منی ک هر روز خونه مامانم بودم الان نمیرم
      منی ک همش تو اینستا بودم الان نمیرم
      منی ک همش همسرم شاکیه چرا گوش میدی اینا چرت و پرتن تو لاغر نمیشی تو همینی
      ولی من ادامه دادم
      بهاشو پرداختم زمانی ک مامانم گف رژیم بگیر
      بهاشو تا ب اینجا برام سنگین بوده ولی شیرین من خیلی راضیم
      شدم یه دختر ب سن ۱۴ احساس شادی شور و شوق و خوشحالی دارم قوی شدم اعتماد ب نفسم بالا رفته در حالی ک هنوز من جسمم لاغر نشده ک هیچ چاقم شده
      بهای این راه کور و کر بودن
      باید کر باشی در مقابل حرف بقیه
      باید کور باشی درمقابل چاقیت
      من از دیروز هروقت خودمو میبینم زود نجوای ذهنی میگه ببین چاق شدی ببین شکمتو و فلان ولی من هر دفعه میگم فریبای عزیزم این چاقی مهمون ناخوانده ای ک میره عجله نکن عشقم
      همه ما از عجلمونه ک ضربه میخوریم من خودم ک میرم عکس شگفتی سازها رو میبینم ک نوشته ۴ ماه و ۵ ماه اینا هی نجوا میگه ببین اون لاغر شده ببین چقد زود ولی تو نمیشی چن پول ندادی چن نمیتونی دوره بگیری
      ولی من بهاشو دادم بازم موندم و بازم ادامه میدم اونقدر ک تصویر ذهنی من تغییر کنه اونقدر ک لاغر بشم اونقدر این ذهنم بگه بسه بابا قبول کردم
      من یک باغبانم ک دارم کویر ذهنمو آباد میکنم دارم بذر میکارم و میدونم در اینده ای ن چندان دور شاهد سرسبزی این کویر خواهم بود
      من ایمان دارم
      فریبایی ک با هر چیزی اشکش در میومد الان قوی شده و حس شو حالشو در مقابل جاهلیت بقیه خراب نمیکنه
      من یکبار در عمرم ب خودم فرصت دادم فرصت زندگی کردن
      چ چاق باشی چ لاغر
      باید زندگی کردن یاد بگیری
      باید یاد بگیری خودت باشی
      خودت ب خودت ارزش بدی
      من میخوام تموم جاهایی ک از نوازش همسر یا از توجه همسر یا بقیه تهی هستم خودم پر کنم
      خودم ب خودم احترام بزارم خودم ب خودم ارزش بدم خود خودمو تحویل بگیرم
      خودم از خودم تشکر کنم
      خودم بجای دیگران از خودت معذرت بخوام
      شنیده بودم ک انسان تو تنهایی هاش قوی میشه من تنهایی تو این مسیر مرد شدم و میشم
      چن با تموم وجودم دارم فریاد میزنم و میخوام
      رهایی رو
      رهایی از دیگران
      میخوام برای خودم باشم بسه چقدر فدارکاری کردم ندیدن چقد ار خودگذشتگی کردم ندیدن
      میخوام از فرصتی ک خدا بهم داده استفاده کنم
      تا الان زندگی نکردم
      از این ب بعد زندگی کنم قدر خودمو بدونم و بفهمم ک هیچکس اندازه خودم با ارزش و دوست و رفیق من نیس میخوام اینبار ک برای خودم از خودگذشتگی کنم
      و گوشهامو بگیرم تا دیگران را نشنونم چشمامو بندم تا دیگران رو نبینم دهانمو ببندم تا دلم قوی تر بشم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 19 از 4 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1400/07/11 08:56
      مدت عضویت: 1595 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 843 کلمه

      سلام🙂

      پرداخت بها یکی از اصلی ترین اصول موفقیته…

      و همیشه هم فقط به صورت مالی نیست

      اتفاقا هزینه مالی فقط بخش خیلی کوچیکی از موفقیته

      واگر با این طرز فکر دوره ای رو تهیه کنی ولی براش زمان نذاری براش اشتیاق نداشته باشی انگیزه نداشته باشی حاضر نباشی از بقیه سرگرمیهات بزنی فقط پولت رو هدر دادی ..‌

      بها از زمانه از عشقه از اشتیاقه از انگیزه است از حذف بقیه سرگرمیهاست …از ادامه دادنه از خسته نشدنه در نهایت هدف زمانی بدست میاد که به قول شما با خودت بگی این تو بمیری دیگه از اون تو بمیریها نیست…یا میمیرم یا لاغر میشم

      شما هزاران بار گفتین لاغر شدن مرحله آخره…ولی باز هم ما میخوایم سریع لاغر بشیم چند تا فایل گوش میدیم خودمونو چک میکنیم و انتظار لاغر شدن داریم… همه مون دنبال یه روشی هستیم کا سریع ما رو لاغر کنه و چرا اینقدر رژیم با اسامی مختلف مثل قارچ هر روز در میاد؟؟؟؟؟چون رژیم با اون محدودیتهای غذایی شدیدی که درست میکنه خیلی خوب وزن و سایز رو کم میکنه هییییچ روشی در سرعت به رژیمها نمیرسه..‌نه ورزش نه دمنوش و قرص …حتی عملهای جراحی هم به واسطه رژیم سفت و سخت بعدش اینقدر خوب وزن رو کم میکنه….و همه ما با اینکه بارها رژیم گرفتیم و دیدیم که نتیجه موندگار نیست دیدیم که با اعصاب خوردگی و جنگ اعصاب همراهه ولی باز هم وقتی اسم لاغر شدن میاد اولین روشی که به نظرمون میرسه رژیم گرفتنه.چون درمدت کوتاهی مقدار خوبی از وزن کم میشه…همینه که میبینیم بسیاری از افراد چاق در طول عمرشون بارها رژیمهای مختلف رو امتحان کردن یه موقع جمع و جورترن یه موقع دوباره چاقن…

      ولی افراد لاغر و متناسبی که میشناسیم هر وقت دیدیمشون همون شکلی ان…

      اتفاقا همین افراد رو که میبینیم باید بیشتر به لاغری با ذهن ایمان بیاریم چون محتویات ذهنی ای که با لاغری با ذهن بدست میاریم نتیجه ما رو شبیه به اون لاغرها میکنه که همیشه در سایز و وزن خوبی هستن

      ایمان بیاریم به لاغری با ذهن اگه میخوایم همیشه متناسب بمونیم

      اگه میخوایم بدون هیچ رنج و سختی و محدودیت و نخوری لاغر بشیم و لاغر بمونیم

      اگه میخوایم لاغر بشیم و جوان تر بشیم

      لاغر بشیم و شاداب تر بشیم

      لاغر بشیم  و علاوه بر آزادی جسممون از چاقی ذهن و فکرمون هم از چاقی آزاد بشه و رها باشه

      کاملا قبول دارم حرف شما رو که عجله ما برای لاغر شدن به خاطر بقیه است…به خاطر اینکه ثابت کنیم داشتن اشتباه میکردن ثابت کنیم که اراده قوی داریم ثابت کنیم که حرفاشون ما رو قویتر کرده نه ضعیفتر …میخوایم لباس سایز بپوشیم که چشم همه رو در بیاریم که اینقدر لاغر شدن براشون مهمه…

      در صورتیکه تمام منافع لاغر شدن برای خودمونه….برای اون احساس سبکی…برای اون اعتماد به نفس….برای اون حس توانایی…..برای اون سلامتی…برای اون چابکی…..برای اون زیبایی….برای اون آزادی در انتخاب غذا و لباس و رنگ و طرح…. برای حس خوب خودمون …..برای ثابت شدن توانایی ذهنمون به خودمون…..

      اصلا ۹۹ درصد منفعتش برای خودمونه شاید یه درصدش برای پز دادن جلوی بقیه باشه

      ولی ما داریم اون ۹۹ درصد رو فدای اون یک درصد میکنیم…و با عجله ای که داریم هدف رو از خودمون دور و دورتر میکنیم…

      اوایل که فایلها رو گوش میدادم واقعا این درک رو نداشتم انگار فقط سطحی میشنیدم که نباید به خاطر دیگران لاغر بشیم و این خودش مانع هست نباید عجله کنیم و عجله خودش مانع هست …ولی واقعا درکش نمیکردم وبرای همین وقتی کسی بهم میگفت فلانی چاقتر شدی انگار خیییییلی ناراحت میشدم و میخواستم بهش ثابت کنم که نه اینطور نیست و….

      و جالبه به مرور همین ناراحتی از این حرف تبدیل شد به ناراحتی برای اینکه چرا نگفتن لاغر شدی؟؟؟؟……..

      میبینین چقدر تایید دیگران برامون مهمه….

      یه جورایی اینقدر برای خودمون بزرگش کردیم که انگار فقط برای دیگران داریم زندگی میکنیم…پولدار بشیم برای اینکه توی چشم دیگران مهم بشیم….موفق بشیم که توی نظر بقیه خوب باشیم….لاغر بشیم که نظر دیگران رو جلب کنیم….فلان مدل بگردیم که از نظر بقیه مورد تایید باشه….فلان ماشین رو سوار شیم که توی چشم بقیه بیایم….پس خودمون چی؟؟؟؟؟؟ خودمون دل نداریم؟؟؟؟؟؟ احساس خوب خودمون چی؟؟؟؟ مهم نیست؟؟؟؟؟؟

      چیزی که من متوجه شدم اینه که به مرور با بودن در مسیر این آموزه ها نظر بقیه برات کم اهمیت تر میشه و نظر خودت و حال و احساس خودت مهمتر البته که هرگز ۱۰۰ درصد برای خودت نمیشه ولی خیلی بهتر میشه …اونوقت موفق شدن لاغر شدن پولدار شدن ماشین خوب داشتن تیپ خوشگل زدن یه درصد زیادی اش هم برای لذت بیشتر خودت میشه  و کم کم فشار “به خاطر دیگران”از روت برداشته میشه اونوقت با حال و احساس و روحیه بهتری ادامه میدی و عجله ات هم کم تر میشه و به سرعت جسمت برای تغییر بیشتر اعتماد میکنی  و اونوقته که کم کم مقیم لحظه حال میشی و کاری که دوس داری رو با اشتیاق و علاقه و عشق بیشتری دنبال میکنی و چیزایی که به رشد و پیشرفتت و حال خوبت کمکی نمیکنه رو راحت تر کنار میذاری…اونوقت گذاشتن زمانی از تایم روزانه ات رو برای آموزش و دریافت آگاهی با فایل گوش دادن و تمرین نوشتن و کتاب خوندن رو بها نمیدونی عشق میدونی و لذت میبری از اینکه روزت رو بهتر از قبل بگذرونی👌😊

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Vafraze12
      1400/06/28 02:02
      مدت عضویت: 1484 روز
      امتیاز کاربر: 10766 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 287 کلمه

      با سلام خدمت خدای مهربانم و دوستان عزیزم در گروه تناسب فکری .کلمه رایگان برای ما اینطوری تعریف شده  که هزینه پرداخت نکنیم.اما افرادی که در سایت تناسب فکری مطالب را رایگان دنبال می کنند در واقع این افراد هم بها یی پراخت می کنند  همین که اشتیاق داریم خودشون را دوست دارند .۲ وروی را درست بدهیم وقتی به لاغری علاقه داریم بیاییم اگاهی که مربوط به لاغری هست را به دهنمان بدهیم نه مطالب غیر مرتبط  . با انجام تمرینات دوره و تکرار و استمرار تفکر ما عوض می شه در مرحله دوم کلام ما عوض می شه و درمرحله سوم رفتار ما و در مرحله آخر نتیجه ما تغییر می کنه .مثل سخن امام علی(ع)که فرمودند مواظب افکارت باش که به گفتارت تبدیل می شوند مواظب گفتارت باش که به رفتارت تبدیل می شود و مواظب رفتارت باش که شخصیت تو را تشکیل می دهد.۳ نمی شه که یهویی بپریم و لاغر بشیم ماکه یهویی چاق نشدیم یهویی ما رارا توی چاقی پرت نکردند  فقط و فقط خودت می تونی خودتو تغییر بدی ۴. برای خیلی کارها ما منطقی برخورد می کنیم اینکه یک معازه زدیم اگر همون روزهای اول یکی از ما بپرسه چی شد چرا پیشرفت نمیکنی ما منطقی جواب می دهیم باید صبر کنم هنوزاول راهه باید زمان بگزره که پیشرفت کنم.ولی بر ای لاغری  که اقدام می کنیم همش عجله داریم چرا یک ماهه و من تغییر نکردم این عجله حربه شیطان و ذهن منفی باف ماست چون ما عجله داریم به خاطر دیگران . اینکه حال یکی رو بگیرم اینکه همسرم به من توجه کنه وووووککک .من با گوش دادن فایلها ک شرکت در دوره حال دلم خوبه و این یعنی زندگی و من راضیم خیلی ممنون که وقت گذاشتید‌.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ainakaveh@gmail.com
      1400/05/11 00:04
      مدت عضویت: 1163 روز
      امتیاز کاربر: 25784 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 422 کلمه

      با سلام خدمت استاد عزیز ودوستان همگروه

      از نظر من این فایلها نه تنها رایگان نیست بلکه آنچنان ارزش والایی داره که من تمامی وقتم را با کمال میل ورغبت ساعتهای طولانی مشغول بررسی ویادگیری آنها هستم..

      یاد اون کارتون زبل خان افتادم..الان دیگه من زبل خان هستم…زبل خان اینجا( صدگام)…زبل خان اونجا(چالش من اینو نخوردم) زبل خان همه جا (زندگی با طعم خدا…زندگی با اراده خدا)

      من‌دربست در خدمت سایت هستم…با اشتیاق وعلاقه…از صبح فایل دیدن…خوندن متن قبل از فایل تصویری…صوتی…خوندن دیدگاه بچه ها..نوشتن دیدگاه خودم..حالا یا تو دفتر ویا تو گروه

      آنچنان مشغولم ..همه مطالب برام جذاب وجدیده..که روزهای اول همسرم میگفت .خسته نمیشی همش صدای این آقا تو خونست…بعد از ده ماه حالا بدلیلی یه کم دیرتر میرم سر وقت فایلها..همسرم میگه صدای این آقا نمیاد.

      وبقول دوست عزیز همگروه خانم سهیلا اگر تا کنون نتیجه ای در جسمم مشاهده نکردم  باید باز هم ذهنم بیشتر پاکسازی شود.واینبار بدون عجله به امید خدا به تغییرات جسمی هم میرسم…

      ولی کلی نتیجه وتعییرات روحی بسیار دلپذیر داشتم که از بعضی از آنها واقعا شگفتزده هستم.

      وبقول استاد وقتی تغییرات مثبت درشما ایجاد شد.شک نکنید وبه راه خودتون ادامه بدهید..ومنم حسابی در امتداد جاده در حال ادامه دادن هستم..با حال وهوای بسیار عالی ولذت بخش وبا اشتیاق زیاد برای آگاهیهای بیشتر وپیاده کردن این آگاهیها در زندگی روزمره…

      چرا باید این فکر را داشت که بذار متناسب  بشم وتازه زندگی ایده آلم رو شروع کنم…نخیر این کاملا اشتباه است.‌‌من همین الان هم خوبم.‌وبا همون احساس دلخواه تناسب اندامم زندگی میکنم. با خیال راحت لباسهای رنگی وبا مدلهای دلخواه میپوشم…‌وبدون دغدغه خیال از آگاهیها ومطالب جدید که واقعا پنجره جدیدی به رویم باز شده دنیا را طور دیگری میبینم..واز این همه آگاهیهای جدید حیرتزده وشگفتزده میشوم…ولی با لذت هر چه تمامترتمامی وقتم را با گذراندن در فایلها سپری میکنم..نوشته بچه ها رو با اشتیاق میخونم وتازه امتیاز هم میدهم…

      وحتی زمانی که در بیرون از منزل هستم سخنان استاد در باره فایل جدید همواره تو گوشمه ومدام اونو تکرار میکنم….زمان خواب در حال تکرار هستم در ذهنم…وصبح که از خواب بیدار شدم قبل از اینکه چشمهامو بار کنم تکرار شب قبل توی ذهنم تکرار میشه…یعنی من با جان ودل در حال استفاده از این فایلهای رایگان هستم…شده که خرید پولی از جایی داشتم وبرام جذاب نبوده واصلا وقتم را تلفش نکردم.

      ومسلما این همه تلاش برای یادگیری اثراث خوبی برمن…همسرم وتک .تک خانواده ام دارد…وبازتاب گسترده بر اطرافیان خواهد شد.

      به امید اینکه این آگاهیهای درست در بین مردم گستره شود..وهمگان را شامل گردد…وثوابش هم به استاد عزیز برسد.

      وبا این آگاهیهای درست بزودی شاهد زندگیهایی در نهایت آرامش وآسایش ودلخواه برای همه باشیم.

      آمین

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faridehhasani5455
      1400/03/27 15:54
      مدت عضویت: 1611 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,885 کلمه

      گام ۹۷ 

       سلام وقت بخیر

       با پراخت بها لاغری حتما لاغر میشوید 

       اولین بار که فایلی از لاغری با ذهنو گوش کردم ،نمیدونم شاید یکی از لایوهای سیو شده بود ، تا ساعتها هنگ بودم و البته خوشحال ، تمام فایلهاییکه در سایت هست رایگانه ولی چقدر ازشون استفاده کنیم مهمه ، یعنی تو ذهن ما هر چیزی که پولی براش پرداخت کنیم ارزشمندتر میشه ،سئوال خیلی از دوستان که در سایت هستن اینه که آیا با دوره های رایگان هم لاغر میشن؟ و شاهد نتایج دوستانی هستیم که فقط از فایلهای سایت استفاده کردن و لاغر شدن ، آگاهی اگاهیه ،برای آگاهی چه فرقی میکنه که در چه قسمتی ارائه بشه ، کافیه ما با تمام عشق و اشتیاق خودمون پای هدفمون باشیم و بخواییم که بهش برسیم 

      همه ما هر روز  با افکار و مسائل پیرامون زندگیمون میکنیم ، هر روز بهمون خبرهایی از اقوام میرسه که شاید بعضی از اونها خوشایند نباشه ، مواردی در زندگی خودمون هست که اذیت کننده است ، بصورت همیشگی ،اخبارهایی در جهان و کشورمون وجود داره که ناراحت کننده است وووووو  که اگر بخواییم به همشون رسیدگی کنیم و وقت بذاریم کل زمان ما به اونها میگذره و من قبلا   شخصی بودم که از صبح تا شب درگیر مسائل خودم و پیرامونم بودم و کاملا طبیعی بود که حال و روزم خوب نباشه چونکه با مسائل خوبی سرگرم نبودم ،یادمه تو اونمهه فکر مشغولی هام ،تازه از یکی از اطرافیانم یاد گرفته بودم که قسمت حوادث روزنامه همشهری بخرم و بخونم ،ببینم کی چه بلایی سرش اومده ،کجا تصادف شده ،یعنی ذهنم به دنبال اخبار خطرناک بود ، یا یه سریال  ماهواره ایو دنبال میکردیم با همون شخص ، که در مورد دلایل  سقوط هواپیماها بود  و برای ما بسیار جالب بود 😢 ببین کانون توجه ما روی چه چیزهایی  ناآگاهانه بوده 😤 اونوقت انتظار اتفاقات خوبو داشتیم‌  ، یجورایی از صبح تا شب دنبال این بودیم که بفهمیم کی نصف شده ،کی در حال نصف شدنه وووو

      خدارو شکر میکنم تغییر مسیر و رویه دادم و الان اصلا وقت اضافه ندارم که حتی بتونم به اون  مسائل فکر کنم و در مسیر کاملا برعکس اون زمانهام هستم و نتایجی که الان دارم ،شخصیت درونی م و آدم هاییکه الان در کنارم هستن ،متضاد اون قبلی هاست 

      بهایی که من الان پرداخت میکنم برای هدفم : گوش دادن فایلها هر روز بدون استثنا ، نوشتن در سایت ، خوندن نظرات دوستان ، تفکر به اون آگاهی جدید ، صحبت کردن در مورد باورسازی های لاغری با ذهن ، انجام ندادن رفتارهای اشتباه قبلی ، عمل کردن به دانسته ها و آگاهی های جدید ، مراقبت از جوانه های لاغری م ، نبودن در جمع هاییکه در مورد چاقی صحبت میکنن ، نگاه متفاوت به خودم  و همینطور بهای مالی که برای دوره هام پرداخت کردم ،نشان دهنده اینه که من در مسیر کاملا صحیح هستم 

      خریدن دوره های لاغری با ذهن ،تضمینی برای لاغری نیست ، موفقیت در این راه یک عشق ممتد میخواد ، حال خوب میخواد که با لذت منتظر گوش کردن به فایل هات باشی و و در طول 👈  روز به آموزش هات فکر  کنی 👉 با خودت در موردشون حرف بزنی ،که این فایل چی بمن یاد داد ؟  کجای قسمت های وجودم نیاز به تغییر داره ؟ من باید چکار کنم ؟ چه فکری بمن کمک میکنه ؟ آیا این کاری که انجام میدم وضعیت  منو تخریب میکنه یا ترمیم میکنه ؟ برای من مفیده یا نه ؟ و شناسایی کنم محتویات ذهنمو ، وقتی روی یه مسئله چاقی ت کار میکنی انگار زدی به لونه مورچه ها ،یدفعه با یه عالمه باورهای نامحسوس روبرو میشی که زنجیروار بهم وصل هستن ، همیشه یکی از اساتیدم میگفت ، باورهای ما مثل زنگوله بهم وصل هستن ،به زنگوله بالایی بزنی،  ۱۰۰ ها زنگوله ی پایین تر هم بصدا در میان ،چونکه بهم برخورد کردن و من تجربه صحبت کردن در مورد یک باورو داشتم که بعد از ۱ ساعت ،کندوکاو  ، به باورهای عمیقتری دست پیدا کردم ،شناسایشون کردم و بعد به بعدی ها رسیدم و تعجب کردم که آخه چقدر فرمول تو مغز منه ،هر چقدر بیشتر بکاوی بیشتر تخلیه میشن از ذهنت 

       دیروز با دوستم صحبت میکردم متوجه شدم که سرحال نیست  ، ازش پرسیدم ،گفت بخاطر انتخابات ریاست جمهوریه ، گفتم چرا نگرانی ؟ گفت اگر فلانی رای بیاره ،بازار کار ایران خرابتر میشه ،ما هم که کارمون با دلار و واردات و گمرک وووو اینهاست ، ضرر میکنیم ، تعجب کردم از صجبتاش ، آخه خود ایشون هم در دوره های ذهنی هستن ، بهش گفتم مگه عامل بیرونی دخیله تو کسب درامد شما ؟ گفت نه ولی تو نمیدونی ما که درگیر گمرک و دلارو وووو اینها هستیم چی میگیم ، بلخره ربط داره و شروع کرد به قانع کردن من 😒 توی صحبت هاش یه عالمه باور مالی مخرب داشت که در حین گفتن هاش میریخت بیرون ، که حالشو بد میکرد و نمیخواست بپذیره که داره قدرتو به عوامل بیرونی میده ، چند ساعت باهاش حرف نزدم و خودش اومد اعتراف کرد که چقدر شرک آمیز بوده افکارش و باورش نمیشد که اونهمه بازدارنده در عقایدش داشته که با حرف زدن صحیح از ذهنش بیرون ریخته ،  کلی باهاش صحبت کردم ،انگار تخلیه ذهنی شد ، گفتم حالا این مانعو شناسایی کردی ،برو با صحبت کردن با خودت  کمرنگش کن و بعد ببین که موجی از برکت و فراوانی وارد زندگیت میشه ، تا حالا هم خودت جلوی فراوانیو گرفته بودی ،این یکی از تمرین های مورد علاقه منه که یا با خودم به تنهایی انجام میدم که یه موضوعیو که دارم در موردش صحبت میکنم  یا با دوستم و یا با شخصی که این قوانینو بلده و این تمرین بسیار  کمک کننده است ، حالا اون موضوع مالی باشه یا لاغری 

      من به دوره لاغری با ذهن اعتماد کامل دارم ، چونکه در حال شناسایی ذهن خودم هستم و با خودشناسی به هر آنچه میخوام میرسم که یکی از مهمترین هاش لاغریه ،امید من به فایلها نیست ، به تغییر ذهنمه بر اساس گوش دادن به آگاهی ها و عمل کردن به اونهاست 

      من با اینکه هنوز هم دلم میخواد بیشتر لاغر بشم ، با اشتیاق در مسیر خواهم ماند و از راهم لذت میبرم

      من با اعتمادبنفس کامل پای هدفم می ایستم و به خودم افتخار میکنم که ۱سال ونیمه    در سایت هستم   

      من به چندین نفر از دوستانم همین ۱۰۰ گامو پیشنهاد دادم که چاق هستن و دارن رنج میبرن از زندگیشون ،حتی بهشون گفتم من براتون سایتو ثبت نام میکنم ،شما شروع کنید ولی حتی نخواستن امتحان هم کنن ،یا حتی برای بعضی ها ،سایتو ثبت نام کردم ولی حتی سری هم نزدن ، اینها افرادی هستن که در مدار شنیدن و تغییر کردن نیستن ، کسب آگاهی به زور و اجبار امکان پذیر نیست ،عشق و اشتیاق میخواد 

      تمرین جادویی نوشتن بینظیره ،، وقتی مینویسم یعنی دارم با خودم حرف میزنم ،،چه کسی بهتر از  خودم که حرفامو گوش بده ، چه کسی دلسوز تر از خودمه ؟  و دقیقا زمانیکه داریم مینویسیم داریم با درونمون ارتباط مستقیم میگیریم ولی با عشق ،قبلا با خودمون حرف میزدیم فقط از چاقیمون میگفتیم،  از بدبختی هامون و رنج کشیدن هامون شکایت داشتیم ، خودمونو سرزنش میکردیم ،مقایسه میکردیم و خودمونو دوست نداشتیم ، الان به خودمون میگیم که‌ چقدر خوبه ،ارزشمنده ،دوست داشتنیه ، خودمونو تشویق میکنیم و قدرت های درونی خودمونو بیدار میکنیم ، با خودمون ارتباط عالیتری داریم ،جلوی آینه خودمونو میبینیم ،از خودمون تشکر میکنیم ، خویشتن پذیری داریم ، خودمونو دور نمینداریم ،خودمونو بقل میکنیم وووو اینها یعنی تغییر ،یعنی رشد و چونکه متفاوتر از قبل و متفاوتر از دیگران رفتار و عمل میکنیم ،نتایجمون هم متفاوت از دیگران میشه 

      منم هر زمانیکه نجواها میاد سراغم ،آگاهانه با خودم حرف میزنم که فشار اون کمتر بشه ،اونکه حرفای جالبی نمیزنه ،همش میخواد منو بترسونه ،بگه تو که لاغر نمیشی ،تو که سلامت نمیشی ، تو که پولدارتر نمیشی ،تو که عاقبت به خیر نمیشی ووووووو

       و هرچقدر ازش تاثیر نگیریم میتونیم روی زندگیمون تاثیر بهتر بذاریم ،همه اتفاقات زندگی ما برمیگرده به همون نجواها و تاثیری که ما ازش میگیریم ، مثلا از جلوی آینه رد میشی ،یدفعه میخکوبت میکنه ، برای چی ؟ برای تمجید ازت ؟ نه ،برای تخریبت  ، میخواد چکت کنه ببینه که آیا بازوهات لاغرتر شدن ؟ نشدن ؟  خب ،پس حالتو حسابی میگیره ،که ببین تو چندین ماهه در دوره ای ،پس کو ، چقدر خودتو معطل میکنی ،برای تو جواب نمیده وووو و اگر بهش اهمیت بدی تا شب حالتو بد میکنه که تو مجبور بشی چندین بار بیایی جلوی  آینه و خودتو نگاه کنی و حرفای اونو تایید کنی و حسابی که حالت بد شد ،رهات میکنه تا خودت به ساختن فکرهای منفی بعدی و بعدی برسی و به خودت میایی میبینی چندین ماهه نفهمیدی که چطور انقدر حالت بد بوده و تونسته   خوب بترسونتت و این کارو در تمام جنبه های زندگی  با ما انجام میده 

      از زمانیکه اطراف خودمو درک کردم ، یادمه حرف چاقی و عوارضشو شنیدم ، یه عده آدم‌ که وقتی دور هم جمع میشدن فقط از خودشون ایراد گرفتن و تاکید کردن که ما چاره ای نداریم ارثی چاق هستیم ، منم شنیدم و پذیرفتم ، به اندازه  اون میلیاردها باری که دیدم و شنیدم هم، الان باید ،خوراک به ذهنم بدم تا کفه ترازوی ذهنم برابر بشن ،  اگر فایل گوش نکنم کجا برم که در مورد لاغری بشنوم ؟ هیچ منبعی جز اینجا ندارم ،اطرافیانم که هنوزم تو افکار ۵۰ سال پیش خودشون هستن ،متخصصین و دکترها هم که معلومه چی میگن ، فقط اینجا تنها جاییه که میشه حرف زد و شنید ، پس باید موند و تغییر داد هر آنچه رو که قبلا به عنوان اصل زندگی پذیرفتیم ،هر کسی این روشو درک کنه تا آخرش میمونه و از نتایج طلایش لذت میبره

      ذهن کارهایو برای ما انجام میده که براش طبیعی شده باشه ،قبلا که تناسب اندام رو حق خودمون نمیدونستیم و برای ما طبیعی نبود که لاغر باشیم ،بسختی هم لاغر میشدیم و چونکه برای ذهن ،طبیعی نبود ،برگشت مجدد داشتیم به حالت طبیعی بدنمون که چاقی بود پس  با طبیعی کردن لاغری برای ذهنمون میتونیم به حق طبیعیمون برسیم که اونم با بودن در دوره ها امکان پذیره 

      و نکته دیگه ای که باید تغییرش بدیم هدفمون از لاغر شدنه که باز هم ذهن هدف هاییکه بخاطر خودمون نباشه رو برای ما انجام نمیده ،حتما باید هدف از لاغری خودمون و لذت هامون باشه ،آخه این ذهن ماست و فقط برای ما ساخته شده ،ذهن دیگران که نیست ،پس بخاطر دیگران نخواییم که لاغر بشیم که بهشون ثابت کنیم ما انسان های قوی هستیم ،پس عجله نکنیم 

      هدف خوب زندگی کردن باشه ، اگر من لاغر بشم چه احساسی خواهم داشت 😁 با فکر بهش هم صورتم شاد شد ، آرامش اولین حس عمیقیه که خواهم داشت ،خیال راحت ،شادی ،خوشحالی ،نرمال بودن ، راضی بودن ،حس خوب ،سپاسگذار بودن ، به خدا بیشتر اعتماد میکنم میدونم که خدا هدایتم کرده ، ایمانم قویتر میشه که بتونم به خواسته های دیگه هم برسم ،اعتمادبنفسم بالاتر میره ،حس دوست داشتنی بودن دارم ، از خودم بیشتر خوشم میاد ، انرژی م عالیتر میشه و دیگران هم از انرژی خوب من بهره مند میشن ،دیدم به جهان قشنگتر میشه ،عزت نفسم قویتر میشه ، با عشق لباس سایز ۳۸ میخرم ، به خودم افتخار میکنم که تونستم خودم جسم جدیدمو ،متفاوت بسازم ، دیگران منو میبینن و امیدوار میشن به لاغر شدن خودشون وووو

      منکه در این مسیر ادامه میدم و میدونم چه بخوام یا نخوام لاغر میشم 😊 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 25 از 5 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 364 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 8 کلمه

        عالی بود عزیزدلم چفدر زیبا گفتین ممنونم 😍😍😍

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار فریده حسنی
          1400/06/09 18:42
          مدت عضویت: 1611 روز
          امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
          محتوای دیدگاه: 4 کلمه

          خدارو شکر مفید بوده🥰🌹

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        آواتار zahrakasaeipour@gmail.com
        1401/06/20 09:00
        مدت عضویت: 799 روز
        امتیاز کاربر: 658 سطح ۲: کاربر متوسطه
        محتوای دیدگاه: 10 کلمه

        سلام و درود خانم حسنی پرقدرت عالی بود عالی سپاسگزارم. 

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار parham.63@yahoo.com
      1400/03/19 00:37
      مدت عضویت: 1223 روز
      امتیاز کاربر: 10303 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 850 کلمه

      سلام بر استاد جااان و دوستان متناسبم 😍

      خیلی وقتها تو زندگیمون هدیه هایی دریافت کردیم که بابت اونا بهای مالی پرداخت نکردیم و با توجه به آموزشهایی که از جامعه و اطرافیان و رسانه کسب کردیم به صورت ناخودآگاه برای پرداخت بها مالی و هزینه هر چیزی مقاومت داریم یعنی همش دنبال طرح رایگانیم حالا اگر قرار شد بهایی هم پرداخت کنیم مقایسه می کنیم و دنبال اونی می گردیم که بهاش کمتره در نهایتم تخفیف می گیریم بعد هم تا مدتی تو فکریم که نکنه بهای زیادی پرداخت کرده باشیم ⁉️🤣

      خلاصه این رایگانا خیلی می چسبه😋 ….اما به اون افرادی که این طرح ها رو هدیه ای از جانب خداوند می دونند قدردان هستند و از شوق و تمرکز و توجه و زمان خودشون مایه می زارند یعنی بهای مالی قسمتی از بهای هر خواسته ای هست یه وقتی ممکنه هزینه یک دوره و یا یک کتاب هم پرداخت کنیم ولی تا مدتها نتونیم ازش استفاده کنیم پس بهای اصلی اون اشتیاق و انگیزه ما هست و این یکی از قوانین جهان هستیه که هر چیزی بهایی داره و هر کس بهایی برای علاقه مندیش پرداخت کنه حتما نتیجه می گیره .

      مثلا/بنده خودم برای دوره های مربوط به جذب و ذهن بهای مالی پرداخت کردم و بیش از اون، وقت و انرژی عاااشقانه تأکید می کنم عااشقانه ❤️گذاشتم شب و روزم اموزش بود حتی وقت غذاخوردن و خوابیدن ….و بهای اون کارها شد هدایتم به سایت تناسب فکری و این هدیه ارزشمند و خدا سوپرایزم کرد  

      🎁و انقدر که ذوق داشتم بسیار عالی هم نتیجه گرفتم و در حدود کمتر از دوماه ۱۰کیلو از اضافه وزنم کم شد ….همین الان افرادی هستند که در روزمرگی زندگیشون غرق هستند دنبال سریال و اخبار و سیاست و خلاصه تلاشهای فیزیکی برای تغییر زندگیشون هستند و خواسته هاشون یک رویای دست نیافتنی شده براشون 

      اما به لطف خداوند ما در سایت تناسب فکری ثبت نام کردیم  قدم های کوچکی بر داشتیم هر روز آگاهی های مثبت و صحیح به ذهنمون می دیم و این یعنی تغییر 

      اصل تغییر کردن :ورود آگاهی صحیح منطبق با خواسته به ذهنمون بدیم  بعد اینها تبدیل به کلام می شوند مثلا به صورت نوشتاری تمرینات رو انجام میدیم به مرور در عملکرد و رفتار ما تغییر انجام می شه و در نهایت نتیجه در جسم دیده میشه .بنابراین با اشتیاق و انگیزه زمانی را صرف دیدن و شنیدن و نوشتن فایلهای آموزشی لاغری با ذهن می کنیم و بعد فکر می کنیم و تجزیه تحلیل و با خودمون صحبت می کنیم اصلا وقتی با خودمون صحبت می کنیم نجوای شیطان خاموش میشه چه کسی بهتر از خودمون این حرفها رو به چه کسانی میشه گفت ؟!شروع می کنیم به نوشتن و واکنشهای رفتاری ما تغییر می کنه و به نتیجه می رسیم و این برای ذهنمون منطقی هست چون زمانی که در دبیرستان هم انتخاب رشته می کردیم باید دروس منطبق با اون رشته مورد علاقمون رو پاس می کردیم .اما بعضی از دوستان می گند ما از جلوی آینه رد میشیم خودمون رو میبینیم حالمون بد میشه دیگه انگیزه نداریم نمی تونیم ادامه بدیم !!پس باید چیکار کرد اگر قرار باشه مثل قبل زندگی کنیم که میشه ۲۰ساله دیگه مسیر چاقی و چاق تر شدن😳 باید روند روزمرگی ما تغییر کنه آگاهی لاغری به خودمون بدیم با اشتیاق و امیدواری و باور به اینکه من لاغر میشم ادامه بدیم 

      اصلا هدف ما خوب زندگی کردنه یعنی ما می خواهیم به خولسته هامون برسیم تا یک احساس آرامش و لذت از زندگی رو تجربه کنیم خب الان اگر با این مسیر و آموزشهای ذهنی حالمون خوبه احساس عالی داریم پس ما همین الان به خواسته هامون رسیدیم اگر فکر می کنیم که من باید لاغر بشم تا از اون تاریخ زندگی کنم فقط دارم بهای عمرم رو می سوزونم 🔥فقط کسانی موفق می شوند که از مسیر رسیدن به خواسته هم لذت می برند .✅و چه بخوان چه نخوان لاغر می شن یعنی خود به خودی .

      یکی از چالش های ذهن افراد چاق موضوع عجله کردنه که اونها رو شکست می ده و در مورد چاقی منطق ندارند یه طوری می گند وااای یک هفته شد چرا من لاغر نشدم که انگار صد سال گذشته ‼️

      اما جالبه در تمام جنبه های زندگی بسیار هم منطقی و سخت بودیم برای شروع کسب و کار و یا مهارتهایی مثل رانندگی و غیره می گفتیم حالا اولش ممکنه هی بخوریم زمین هیچ عجله ای نیست زمان میبره تا دستمون بیاد چیکار کنیم و از همه جالبتر اینه که این عجله هم برای خودمون نیست برای دیگرانه ‼💥

      می خواهیم خودمون رو ثابت کنیم که من تونستم یا تأییدیه بگیریم و یا تلافی تموم اون تحقیرها رودر بیاریم ..

      اما از خود بپرسیم من می خوام لاغر بشم که چیکار کنم ؟احساس توانمندیم بیشتر بشه  /احساس رهایی و سبکی /از وجود خودم بیشتر لذت میبرم /عزتمندانه و قدرتمندانه راه می رم /احساس جوانی بیشتری پیدا می کنم /می تونم بیشتر خوش تیپ باشم 🌟/اون صلحی که با خودم و خدا و غذاها پیدا می کنم همسو میشم با طبیعت و ذاتم😍🌟 /لباسهایی که دوسشون دارم منتظرم هستند و ازشون لذت میبرم 🥰

      و در نهایت لاغر شدن آسانترین کار دنیاست 

      من می خواهم /می توانم /می شود 🙏🏻😇

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 14 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار shahrbanou1346
        1400/06/11 08:03
        مدت عضویت: 1384 روز
        امتیاز کاربر: 22276 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 35 کلمه

        خواهرم ،سلام 

        می خوام بگم عالی نوشتی .و شایسته مدال طلات هستی .  فقط یک اشکالی که داره  ،تمرین خودتو درقسمت پاسخ دیدگاه خانم فریده حسنی نوشتی …..اینو بیار در متن دیدگاههای اصلی ….

        قربانت ،شهربانو  

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 0
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 999 کلمه

      گام ۹۷ سلام دوستان واستاد گرامی فایلهایی هست در منو قسمت تغییر زندگی که رایگان یعنی پولی بابتش پرداخت نمیکنیم اما در اصل رایگان نیست چرا چونکه افرادیکه اماده شنیدن اون باشند به اون فایلها دسترسی پیدا میکنند پس شمایی کهداز این فایلها استفاده میکنید شاید بهایی پرداخت نکنید اما بهاشو داری پرداخت میکنی بهاش انگیزه ست بهاش اشتیاقته بهاش اون هدفی که تایین کردی بهاش ارزش قایل بودن برای خودته که دنبال یادگیری وارتقا خودت هستی واز این مسیر استفاده میکنی وفایلهای تناسب فکری رایگان نیست به معنی اینکهدهر کسی بیاد استفاده کنند وبهایی هم ندن اما برای اونهاییکه در این فصا باشند واستفاده کنند رایگان وقتی شما عصو سایت هستی وموندی داری بهای اونو میدی ونتیجه میگیری داری بهاشو پرداخت میکنی خیلیا هستند که تو اینستا میچرخن یا فیلم وسریال میبینند وتوجهی به این فایلها ندارن ولی شما که وقت میداری میای موصوع مورد علاقتو پیدا میکنی وفایل گوش میدی اطلاعات خوب به مغز ت میدی به نتیجه میرسی خیلیا همین کارم نمیتونن انجام بدن وقت بدارن فایل گوش بدن ووقتی بها پرداخت میکنی مطمئنن به نتیجه میگیری وتنهاومسیری که شما میتونید تعییر کنیدداینکه اولورودی منطبقربه خوایتتو بهوخودتون بدید شما اگه علاقه داری به رشته فیزیک‌نمیتونی کتابهای شیمی بخری وشیمی بخونی بائد دروس فیزیک‌مطالعه کنید بنابر این شما اگر به لاعری علاقه دارید قدم اولداینکهواگاهی مربوط به لاعری رو باید به دهنت بدی استاد من به ثروتم خیلی علاقه دارم چطور باید اگاهیهایرمربوط به ثروت به ذهنم بدم وقتی ور این کار استمرار داشتی ومحنویات جدیدی در دهنتوایجاد کنیربه مرور طرز تفکرتوشما درباره دلاعرشدن تعییر میکنه  تا قبل از اینکه این اگاهیها رو بشنوی چه تصوریردرباره لاعری داشتی وچه تصوری درباره چاقی داشتی منکه درباره لاعر شدن تصوری نداشتم همش فکر میکردم چکار کنم که لاعر بشم اما منفی باف میگفت نمبشه نمیتونی اینهمه رژیم گرفتی چیشد بازم چاق شدی تو تبم بخوری چاق مبشی وتصورم درباره چاقیم همین طور که من فکر کنم تا اخر عمرم باید چاق بمونم چاق شدن اسونه ولاعر شدن سخت  من هر چی بخورم چاق میشم واز این تصورات وخدا رو شکر که با لاعری اشنا شدم وبکل تصوراتم تعییر کرده که من لاعر میشم چرا من نباید لاعر بشم منکه در مسیر درستی قرار دارم منوکه خدا انتخاب کرده وهدایت کرده منکه تمرینتاتم بخوبی انجام میدم وبسیار منکه های دیگر چرا نباید لاعر بشم پس همسایه که از این روش استفاده نمیکنه میخواد لاعر بشه من به نتیجه دلخواه م مبرسم وقتی طرز فکرت عوص بشه مرحله بعدش کلامت تغییر میکنه دیگه حرفهای قبل رو نمیزنی پس به نتیجه میرسی وحرفها رو باید بنوبسی چه بهتر که با خودت حرف بزنی کچه کسی بهتر از خودتدوقتی با خودت حرفدمیزنیردیگه صدای منفی باف نمیشنوی وقتی داری تمرین مینویسی داری با خودت حرفدمیزنی وقتی اگاهی درست به دهن خودت میدی در مرحله اول طرز فکرت تغییر میکنهووبعد کلامت تغییر میکنه که به صورت نوشتاری پیام‌میتوبسی در دیدگاهوسایت ومرحله سوم رفتارت وعملکردت به مرور تغییر میکنه ودر نهایتوشما به نتیجه میرسی واین پروسه رو نمیشه جهشی عمل کرد باید پروسه رو طی کنی حالا در هر جنبه از زندگب بتید پروسه طی بشهدما در چاقی تمام این مراحل طی کردیم در مورد چاقی شنیدیم بعد انتطارمون در مورد چاقی تغییر کرد تعریفهامون در مورد چاقی تغییر کرد بعد حرفهامون تعییر کرو کهدمیترسم چاق لشم نکنه چاق بشم اینو بخورم چاق میشم و… بعد رفتارمون عوص شد ما چاق شدیم وهمین روال برای لاغری انجام میدیم واگر شما اون اگاهی که درباره لاعدی به معزت ندی میخوای چکار کنیرچی میشه میخوای لاعر بشی اگر فایل گوش ندی پس چکار باید بکنی باید خودت گوش کنی ولاعر بشی وقتی از جلوی اینه رد مبشی وخودتو میبینی ومیگی دیگه فتیل گوش نمیدم وقتی شما فایل جدید گوش ندی درباره لاعری گوش ندی همون اخبار پوچ وبیهوده وکسل کننده وچاقی هی برات مرور میشه وشما بیشتر در چاقی غرق میشی چون درباره لاعری حرف نمیزنی وحرفم نمیشنوی ومدتهاست که ورباره چاقی حرف زدی وعمل کردی نتایجت این هست دیگه وچون انتطار داری دو سه هفته هست فایل گوس دادم پس چرا لاعر نشدم‌انگتر این روشم فایده نداره یکم بزرگ بشیم منطقی باشیم وما برای هر چیزی منطق داریم اما لاعری نداریم وقتی کسب وکارت رونق نداره میگی خوب طبیعیه اولشه من باید یاد بگیرم باید برم وبیام تا مردم ببیند که اینجا فلان معازه باز شده تا کسب وکارم رونق بگیره وتو رانندگی هم همین طوره دوچرخه سواریم همین طوره اما درباره لاعدی اینجوری نیستیم عجله داریم وباید قدم به قدم پیش بریم وعجله نکنین عجله کردن یکی از بارزترین چالس که بچه ها رو از مسیر خارج میکنه ولبسترین دلیل عجله کردن خودمون نیستیم بخاطر دیگرانه که لاعر بشم فلانی رو بنشونم سر جاش لتعر بشم بهشون ثابت کنم که منم میتونم لاعر بشم لاعر بسم که فلان لباس بپوشم وبرم مهمونی پوز بزنم و… واینجوری فکر نمیکنیم که من لاعر بشم که از این وصعیت رها بشم وصعیت جدیدی پیدا کنم وسوتل که اگه لاعر شی میخوای چکار کنی من برای کسی نمیخوام لاعر بشم عقط برای وجود خودم دکست دارم لاعر بشم ولدت ببرم واحساس خوبی داشته باشم ی زندگی جدیدی که سالها ازش دور بودم دوباره تجربه کنم زندگی با طعم تناسب اندام با طعم  بهوزن ایده الم ریدن تجربه کنم تا دیگه مشکلات چاقی نداشته باشم وبتونم راحت نفس بکشم راه برم پله بالا برم وهزاران باید دیگه وباید ادامه بدی ببینی نتیجه رو اگر شما هدفتون خوب زندگی کردنه بهمحص اینکه با فایلها اشم بشی اگر حالتونو بهتر کرد احساستونو بهتر کرد روجیه تو نو بهتر کرو اینا خوب اصل زندگی دیگه چرا فکر میکنی من حتما باید لاعر بشم بعد از اون تاریخ به بعد میتونم زندگب خوبی داشته باشم فکرت اشنباه اگر شما میخکای در لاعر شدنت تا ابد لاعر بمونی باید از همین الان با همون احساس فتیلها دو گوش بدی وامیدوار باشیرِین چه نتیجه ای میگیری نه اینکه هر روز با گریه وزاری فتیل گوش بدی تا لاغر بشی پس چرا من لاعر نشدم نباید ناامید بشی که من لاعر نمیشم یا میمیرم یا لاعر مبشم ادامه باید بدید واون زمان چه بخوای چه نخکای لاعر مبشید 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 12 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار shahrbanou1346
        1400/06/11 12:11
        مدت عضویت: 1384 روز
        امتیاز کاربر: 22276 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 48 کلمه

        سلام خانوم فرزانه 

           عزیز ،خیلی زحمت کشیدی برای نوشتن این متن ، 

        حتما که ارزشمنده ولی من‌تا نیمه بیشتر نتونستم بخونم .

        شما سعی کنید از نقطه و ویرگول و پاراگراف بندی هم استفاده کنید تا دوستانت بهتر بتونن از نتیجه کار شما بهره بگیرن .

            ممنون از شما 

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار شادى
      1400/03/12 01:32
      مدت عضویت: 1428 روز
      امتیاز کاربر: 22463 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 1,309 کلمه

      سلام و درود استاد عزيز & دوستان گرامى در سرزمين لاغرى با ذهن😊روز صد و هفتم تكرار , فايل با پرداخت بهاى لاغرى حتما لاغر مى شويد . 🔸من از youtube با لاغرى با ذهن آشنا شدم و فايل هاى رايگان رو هم مى ديدم و برام خيلى جالب بود و فقط يه بار اومدم شروع كردم به نوشتن ديدگاه روى كاغذ …✍️📝 اما دريافتم كه بهتره در اين دوره ى آموزشى ثبت نام كنم , بخاطر اينكه در دوره ى آموزشى من احساس مسئوليت بيشترى مى كنم و بايد هر روز و هر روز وقت بزارم و طبق برنامه پيش برم , اما در دوره ى رايگان اين احساس رو نداشتم و به لطف خداوند مهربان به سرزمين لاغرى با ذهن هدايت شدم , و بهاش اينه كه من هر روز آهسته و پيوسته در اين مسير هستم و خوشحال و سپاسگزارم كه وقت خودم رو در اين دوره ى آموزشى مى گذرونم ,  و زندگى م بى برنامه نيست , خداروشكر و سپاس , هدفمند زندگى مى كنم , و ذهنم رو آرام آرام  در اين مسير پاكسازى مى كنم البته من نه ! بلكه با ديدن و گوش دادن به فايلهاى اين دوره ى آموزشى همه چى خودكار انجام مى شه .🔸خيلى از كليپ ويدئوهاى فضاى مجازى كه حداقل يه ساعت كمتر , يا بيشتر زمان مى بُرد و فقط جنبه ى سرگرمى داشت و ذهن منو پُر مى كرد از اطلاعات انباشته شده كه نقشى هم , در روند لاغرى و تناسب اندام و حتى در زندگى بهتر من نداشت خيلى از اون كليپ ويدئوهارو مدتى ست , دنبال نكرده ام , و يا توجه به رسانه هاى خبرى  ندارم , البته نه صد در صد اما نگاه  و اعتمادمو  از روى رسانه هاى خبرى برداشته ام و به خدا اعتماد مى كنم ( تمرين مى كنم )🙃و اينجورى آرامش بيشترى هم دارم , وگرنه هر روز اخبار و اتفاقات ناگوار در سراسر جهان هست , اما بايد آگاه باشيم كه در مقابل , اتفاقات خوب هم در جهان هست , و همه چى تيره و تار نيست ! بايد به نور و روشنايى هم نگا كنيم و سپاسگزار  نعمتها و رحمتها در زندگى مون باشيم . 💫نكات طلايى اين فايل , تنها مسيرى كه باعث مى شه شما تغيير كنيد , اينه كه , ورودى منطبق  با خواسته تونو به خودتون بديد , كه خداروشكر و سپاس من در اين مسير مطابق و هماهنگ با خواسته و هدفم جلو مى رم ,  و بايد بيشتر مراقب خودم باشم تا از مسير اصلى م منحرف نشم ! هدف من لاغرى با ذهنه و در همين جهت ادامه مى دم . ▫️سوْال▫️تا قبل از اين كه اين آگاهى ها رو بشنوى , شما چه تصورى در باره ى لاغرى داشتيد⁉️چه تصورى در باره چاقى داشتيد⁉️قبل از اين دوره ى آموزشى , من ناآگاهانه وروديهاى ذهنم باز بود , اما در اين مسير و دوره ى آموزشى , توجهى به كليپ ويدئوهاى افراد چاق ندارم , و ديگه دنبال موضوعات چاقى نيستم , كه ببينم چه راههايى براى مقابله با چاقى وجود داره !🙃بلكه اعتمادم به همين روش هست , و دوست دارم كه با اين روش زندگى كنم , و در اين مسير طورى فكر مى كنم كه آگاهانه افكار و باورهام در باره ى لاغرى ست و نه چاقى و چاق شدن … البته بايد ادامه بدم چون اين افكار و باورها ى جوانه زده در ذهن ,  نياز به مراقبت دارن و من بايد با ادامه دادن و ماندن در مسير از جوانه هام مراقبت كنم و همچنين مراقب آفت هاى ذهنى خودم و ديگران  باشم . و موضوع گفتگوهاى من با ديگران خودبخود چاقى و چاق شدن نيست , و تعريف اشتباه از مواد غذايى چاق كننده هم در ذهنم اصلاح شده .🔸من فكر مى كنم ,خوندن ديدگاههاى دوستان عزيز هم , قسمتى از روند لاغرى با ذهن است . نوشتن ديدگاه پل ارتباطى ميان من با استاد عزيزم و همچنين با دوستانم هست كه بهترين راه ارتباطى از نظر ذهنى و  روحى ست .💫نكته طلايى اين فايل , وقتى من با خودم حرف مى زنم , مى تونم جلو نجواى ذهنى م رو بگيرم , كه اون با من حرف نزنه ! هر روز موضوع من در اين مسير لاغرى ست , و اين فوق العاده س😍چرا كه قبل از اين دوره ى آموزشى بيشتر در باره ى چاقى و چاق شدن  مى گفتم و مى شنيدم تا لاغرى , و كلمات چاقى بيش از لاغرى و تناسب اندام در ذهنم مرور مى شد , حتى اگه صحبت نمى كردم اما بهش فكر مى كردم و انرژى زيادى از من مى كاست . 🔸در مورد عجله , خداروشكر و سپاس , من حتى براى اينكه مى خواستم لاغر بشم هميشه هدفم بلند مدت بود و نه كوتاه مدت , بخاطرِ اينكه از كارشناسان برنامه هاى تلويزيونى شنيده بودم كه كاهش وزن نيم كيلو در هفته طبيعى ست و نه بيشتر … بخاطرِ همين منم حداقل 6 ماه يا يك سال رو در نظر مى گرفتم و صبرم زياد بود , و به خودم فرصت مى دادم , و تا چند كيلويى هم كاهش وزن نتيجه مى گرفتم البته اين خطاى ذهنى من بود كه روى وزنم تمركز مى كردم و بدون توجه و آگاهى از افكار و باورهاى ذهنى م , عدد روى ترازو رو عامل لاغرى م مى دونستم … و اين عدد ثابت نبود و سالها نوسان داشت , وزنم كم و زياد مى شد تا اينكه به لطف خداوند مهربان به اين مسير هدايت شدم  . ▫️اگه هدف از لاغرى و تناسب اندام , بخاطر همسر , فرزندان و يا ديگران باشه , به سرعت در طى چند روز , يه هفته , و يا يه ماه , من مى خوام زودتر نتيجه بگيرم تا خودمو به ديگران نشون بدم , اما مگه قراره اونا از تناسب اندام من احساس خوب داشته باشن😀😀😀نه ! من *خودم *مى خوام احساس خوبى داشته باشم و از زندگيم لذت ببرم . علاوه بر اين  , ذهن من هيچوقت براى ديگران , تغيير نمى كنه ! ذهن من مثِ قلب من فقط براى خود من تغيير مى كنه و نه براى خوشنودى ديگران !😍و اگه هدف از لاغرى و تناسب اندام , سلامتى خودم  , شادى خودم , حال خوب خودم باشه , پس من مى تونم يه هدف بلند مدت رو با حال خوب ادامه بدم و از هر روز زندگيم لذت ببرم . وقتى من از زندگيم لذت ببرم , ديگران هم خود بخود انرژى منو دريافت مى كنن , مهم حال خوب  منه , احساس خوب منه🥳 لاغرى با حال خوب و احساس خوب با شادى و نشاط روحى خوبه , وگرنه خيليا لاغر هستن , و شايد قدر لاغرى و تناسب اندامشونو نمى دونن , مث خودم كه متأسفانه اينطور بودم !🙃من مى خوام لاغرى م رو دوباره تجربه كنم اما اينبار با آرامش , سلامتى و تندرستى , با  شادى و نشاط  و البته به روش💯كاملا طبيعى . و استمرار رمز موّفقيت در اين مسير است . عجله كردن يكى از آفت هاى ذهنى ست كه خداروشكر و سپاس من عجله اى ندارم , طبيعت من طوريه كه عجله و شتاب روحيه مو بهم مى ريزه … ▫️سوْال▫️اگه لاغر بشى چه احساسى خواهى داشت⁉️من در روند لاغرى با ذهن هستم و سوْال رو براى ذهنم اينطورى تغيير مى دم >>> حالا كه در روند لاغرى با ذهن هستى , چه احساسى دارى⁉️اينكه از مسير چاقى و افكار و باورهاى چاقى به سمتِ مسير لاغرى با افكار و باورهاى لاغرى هدايت شدم , احساس خوبى دارم  و سپاسگزارم . خداروشكر و سپاس , با خودم ارتباط بهترى پيدا كرده ام ,  و به خودم نزديكتر شده ام . چقدر ناآگاهانه با نگرانى زندگى مى كردم و از خودم دور شده بودم , خداروشكر و سپاس آنچه كه من در اين لحظه هستم و احساس مى كنم , نشون مى ده كه من در چه مسيرى هستم , و خوشحال و سپاسگزارم , و احساس مى كنم در مسير درستى هستم . با تشكر فراوان , شاد و سرزنده باشيد🥰♥️💚

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1400/02/22 20:45
      مدت عضویت: 1645 روز
      امتیاز کاربر: 27851 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 1,734 کلمه

       بعضی فایلها در سایت استاد رایگان هستن اما از نظر استاد رایگان نیست فقط افرادی که آماده ی شنیدن این حرفها باشن اونها رو دریافت میکنن (واقعا قبول دارم من اون زمان که تازه وارد سایت شده بودم اینقدر هیجانی میشدم که بارها به دوستان و اطرافیان میگفتم    اما بقیه مثل من نبودن یا میخندیدن یا میگفتن این که راه حل نمیده  فقط حرف میزنه یا میگفتن لاغری با ذهن امکان نداره و تازه ارتعاش من رو هم پایین میوردن و چون دیدیم به ضررم هست نه تنها خودشون وارد مسیر نمیشن من رو هم میخوان از مسیر خارج کنن دیگه حرفی نگفتم و نمیگم هر چقدر داخل جمعها از چاقی حرف میزنن من هیچ نمیگم  و میگم خدا خودش بهتر کی باید وارد سایت بشه   و هر کس که  نیاز داشته باشه قطعا  هدایت میشه )

      پس اگر من  از دوره های رایگان استفاده میکنم شاید از نظر مالی پولی پرداخت نکردم اما بهاش اشتیاق و انگیره ی من هست بهاش تعهد من هست  بهاش هدف داشتن من هست و ….

       درسته از نظر مالی پولی پرداخت نکردم اما رایگان نیست چون رایگان یعنی هر کسی بیاد استفاده کنه و اما فقط کسایی که در این فضا هستن میان استفاده میکنن و بهاش انگیزه و اشتیاقی هست که داری و یا هدفی هست که  داری و  یا بهاش اون ارزشی هست که برای خودت قایلی  و به جای کارهای بیهوده میایی آگاهی مناسب میدی و این بها ش هست خیلیا نمیتونن از سریال خودشون بزنن  و یا اینکه در اینستاگرام هستن و بی هدف میچرخن و اما وارد این سایت نمیشن  این اگاهی ها رو گوش نمیدن و اما ما  داریم  بهاش رو پردا خت میکنیم (من جز افرادی هستم که از همون اول ورو دم به سایت با اشتیاق،و انگیزه تمام فایلها رو نه تنها در زمینه ی  لاغری بلکه در  دوره ی زندگی با طعم خدا و  تمام فایلها در زمینه ی تغییر زندگی و تمام فایلهای صبحگاهی روو پادکست ها رو  من گوش دادم و هر روز مشتاقتر شدم و از  خوابم  و از تفریحم از بیرون رفتنهای الکیم از حرف زدن های الکی از تی وی دیدن   های الکی و بیهوده و یا پرخیدن در فضای مجازی  گدشتم و اما به دنبال کسب اگاهی جدید برای تغییر کردن بودنم نه به زور و احبار و یا از روی  حس بد نه عاشق گوش دادن به این فایلها بودم عاشق این سبک زندگی و تغییر کردن بودن هر روز تشنه تر از قبل شدم برای شنیدن این اگاهی ها و حتی چون در آمد مستقل ندارم چند باری از همسرم پول خواستم و در دور ه های استاد عطار روشن  و بقیه ی استادان شرکت کردم و بهای  مالیش رو هم تا حدودی   پرداخت کردم  اما دوست دارم هر روز بیشتر آگاهی کسب کنم هر روز موفقتر بشم هر روز بیشتر تغییر کنم و به مدارهای بالاتر برم و همچنان دنبال میکنم و مطمعنم این همه تعهد و انگیزه و اشتیاق و هدف داشتن من بی حواب نمیمونه و به زودی از هر لحاظی من تغییر میکنم  و به اون چیزی که دوست دارم میرسم )

      استاد هم کلی بها پرداخت کرده در این چند سال هیچ فیلم و سریالی ندیده و به جاش برنامه های مورد علاقه و کتاب مورد علاقه اش رو دنبال کرده و مدتهاس در جمع های دوستانه و هر جمعی نرفته و به جاش کتاب خونده کتابی که حال خوب بهش میده  پس هم بهای مالی   هم بهای  اشتیاق و انگیزه   رو پرداخت کرده و همین چیزیها  باعث تغییر میشه (واقعا استاد میتونن یک نمونه و  الگو باشن برای ما که  بدون هیچ تغییر عوامل بیرونی  موفق شدن پس منم  میتونم مو فق بشم هم جسم عالی تر  خلق کنم هم یک زندگی عالی تر  از هر جنبه خلق کنم و در آرامش،و لذت بیشتر باشم  پس ذهن کوچیک من ببین میشه تو نمیدونی چطور ولی خدای من که میدونه پس فقط هر روز در مسیر باش،و با تعهد جلو برو به موقع هدایت میشی به بهترین راه ها که اصلا برای خودت درکش سخته چه برسه به اطرافیان من در مسیر تغییرم و عاشق تغییر کردنم ) 

       همیشه به ذهنتون ورودی منطبق با هدف رو   بدید یعنی  برای هدف لاغری آگاهی مربوط به لاغری رو بدید و بعد میبینید که طرز تفکرت تغییر میکنه و بعد مرحله ی بعد کلام ما تغییر میکنه و این حرفها رو باید در سایت بنویسیم چون هر کسی این حرفها رو گوش نمیده پس با خودت حرف بزن تا جلوی نجوای شیطانی رو بگیری اگر با خودت حرف بزنی دیگه صدای اون نیست وقتی داخل سایت مینویسی داری اگاهی درست میدی و در نهایت نتیجه ی شما تغییر میکنه و نمیشه جهشی این پروسه رو طی کرد باید  این پروسه رو  کامل طی کنیم (من هم هر روز  بعد از شنیدن  فایلهای  های استاد  حتما نظرم رودر سایت  مینویسم تا برای خودم یاد آور بشه کجا بودم و حالا کجا هستم تا به خودم بیشتر ایمان بیارم که میتونم تغییر کنم و به تغییراتم هر چند کوچیک نگاه کنم تا همیشه در مسیر باشم و از مسیر خارج نشم و اصلا برام عادی نشن و نگم حالا که چی ؟؟ بدونم باید هر روز روی خودم کار کنم تا نتیجه رو بگیرم و باید علاوه بر شنیدن این اگاهی به اونها فکر کنیم و در مورد اونها بنویسیم تا وارد ذهن ما بشن تا بتونیم به اونها عمل کنیم چون واقعا کسی در اطراف ما نیست در این مسیر که با اهاش در باره ی این فایلها حرف بزنیم بهترین مکان همین سایت هست من هر روز به گذشته ی خودم نگاه میکنم و امروز خودم رو با گذشته ی خودم مقایسه میکنم و این همه تغییرات جسمی و رفتاری رو به خودم یاد آوری میکنم تا ذهنم متوجه بشه من میتونم من قدرتمندم  من از همین روش کلی نتیجه گرفتم پس بقیه ی مسیر که در حد کمی اضافه وزن دارم اونم چیزی نیست و به راحتی از دستش میدم من نمیخوام مغلوب شیطان درونم بشم و اگر ناامید بشم یعنی اون من رو شکست داده و خودم از خودم شکست خوردم هرگز نمیزارم به اینجا برسم همچنان با اشتیاق جلو میرم و خدا هم من رو هدایت و حمایت میکنه و بهای این همه انگیزه و اشتیاق  رو میده )

      پروسه ی چاقی 

      تعریفهام از خودم  تغییر کرد و بعد حرفهام تغییر کرد و بعد رفتارم تغییر کرد و بعد دیدم چاق شدم حالا همین پروسه رو باید برای لاغری به کار ببریم 

      همه ی  ما که یک دفعه چاق نشدیم یک شبه چاق نشدیم باید بپذیریم  روندش رو طی کردیم وبیاییم داخل سایت برای خودمون کاری کنیم تا لاغر بشیم اما باید عجله نکنیم و پروسه ی لاغری   رو کامل طی کنیم تا لاغر بشیم  یکم بزرگتر فکر کنیم و منطقی تر فکر کنیم  قبلا انتظار داشتم در یک زمان کم  جواب بگیرم  اما برای بقیه ی  کارها خیلی منطقی برخورد میکردم مثلا برای بعضی کارها  مثل رانندگی میگفتم نیاز به زمان داره تا یاد بگیریم یا آشپزی و … همینطور اما برای لاغری میگفتم نه باید زود لاغر بشم پس چرا چند ماه هست رژیمم اما لاغر نشدم و این افکار  به سن و سال نیست .

      چاقی اینقدر در ما نفوذ کرده که منطق ما رو از بین برده  باید قدم به قدم جلو بیاییم و عجله نکنیم ( عجله همیشه کار رو خراب میکنه هیچ چیز در جهان و طبیعت با عجله نیست همه چیز ارام ارام و روند خودش رو طی میکنه و ما هم جز طبیعت هستیم و با ید بپدیریم این تغییر کردن زمات میبره و تغییر افکار  و ذهن  که متافیزیکی هست خیلی راحت تر و در زمان خیلی کمتری هست اما تغییر جسم که فیزیکی هست زمان بیشتری میخواد و اصلا این دو  تغییر در یک زمان نیستن و نباید همین ما رو به سمت مشکلاتو ناامیدی  ببره چون ممکنه ما مدتها در حال خوب و افکار خوب باشیم ا ما خبری از اون جسم دلخواه نباشه هیچ عجله نکنید جسم  ما هم مثل هر پدیده طبیعی کم‌کم  روندش رو طی میکنه و تغییر میکنه مثل طلوع و غروب خورشید مثل تغییر فصلها مثل رشد یه بذر و یا دانه مثل رشد گیاهان هیچ چیز یک شب نیست پس عجله نکنید )

      عجله یکی از بارزترین مشکلاتی هست  که ما رو از مسیر خارج میکنه و عجله ی ما همیشه به خاطر بقیه هست که لاغر بشم  تا جواب بقیه رو بدم که میگفتن نمیتونی  لاغر بشی  یا بزار لاعر بشم و فلان لباس رو بپوشم  تا  جواب بقیه رو بدم و هیچ وقت لاغری رو برای خودمون نخواستیم  و همیشه میخواییم  لاغر بشیم و بریم فلان جا جواب فلانی رو بدیم (من بارها گفتم این لاعری من چه به درد اطرافیان من میخوره چه تاثیری در زندگی اونها داره ولی برای  زندگی  خودم خیلی  تاثیر گداره چون سبک تر میشم در لباسها رها تر میشم در بهترین حالت روحی و جسمی قرار میگیریم و هر وقت لباسی میپوشم خوشتیپ تر میشم و ذوق میکنم از دیدن اون جسم لاعر خودم در ایینه و لباسها با اعتماد به نفس بیشتری در همه جا ظاهر  میشم و روابط بهتری با همه پیدا میکنم و جوانتر و شادابتر میشم و میتونم هر فعالیتی رو انجام بدم و لذت بیشتری از خوردن میبرم  و آزادی در هر جنبه مخصوصا خوردن  و خرید کردن و…. پیدا میکنم پس این یک موضوع کاملا شخصی هست و فقط سود و زیانش برای خودم هست که  هر لحظه با من همراه هست  )

      من در اول دوره همیشه با اشتیاق و تعهد و انگیزه  جلو رفتم و اون او ایل  نتیجه هم ممکنه خیلی واضح نبوده  اما ادامه دادم و کوتاه نیومدم  در حالی که حرفهای بقیه بودن که بسه دیگه چقدر گوش میدی ولی من ادامه دادم 

      اگر میخوای تا ابد لاغر بشی  باید در حال خوب باشی و امیدوار باشی  تا نتیجه بگیری نه با حال بد و نگرانی که چرا من لاغر نمیشم نه ؟؟من  اگر لاعر بشم چه احساسی دارم اگر با اون احساس هر روز فایلها رو دنبال کنی چه نتیحه ای میگیری ؟؟

      به خودت بگو یا میمیرم یا لاغر میشم پس ادامه میدم و چه بخوام چه نخوام لاعر میشم .(من میدونم احساس خوب سرچشمه ی همه مو فقیتها  هست پس اول باید احساست رو خوب کنی و بعد چه بخواهی چه نخواهی موفق میشی من واقعا با انگیزه و تعهد و اشتیاق و با هدف  دارم جلو میرم و کلی هم نتیجه دیدم  واما هنوزم باید عالیتر بشم و منتظر دریافت نتیجه های بیشتر هستم و چه بخو ام چه نخوام من لاغر میشم چون ذهنم داره آموزش میبینه )

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1400/02/10 09:46
      مدت عضویت: 1595 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 900 کلمه

      سلام🙂

      وااااای چقدر لذت بخش بود انگار تک تک این جملات به شخص من داشت گفته میشد 

      حس اطمینان و محکم بودن در نگاه و زبان بدن شما آدم رو میخکوب این فایل میکرد خلاصه که من خیلی لذت بردم سپاسگزارم🙏🙏

      در کتاب بینویشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل که یکی از مرجعهای معروف موفقیت هست یکی از مهمترین قوانین  قانون پرداخت بها است

      همیشه وقتی اسم بها به گوشمون میخوره بهای مالی و پول و هزینه به ذهنمون متبادر میشه در صورتیکه خیلی اوقات اینطور نیست اره برای استفاده از یک وسیله و داشتن اون وسیله بها پرداخت مالی هست ولی در موضوعات ذهنی پرداخت مالی به تنهایی اصلا کافی نیست  باید وقت بذاری و باید قسمتی از اوقات روزمره زندگیت رو بذاری برای آموزش دیدن کتاب خوندن و در واقع این کار باید سبک زندگی ات بشه اینجور نیست که یه دوره مقطعی هم بیای در این مسیر و بعد رها کنی و و انتظار داشته باشی روی روند خوب و مثبت بمونی نه….. اینطور نیست فریب ذهنت رو نخور استادای موفقیت رو ببین همشون سالهاس در این مسیر هستند و همین باعث شده که رشد کنن و سطح زندگیشون بالاتر بره چون آگاهیهاشون سطحش بالاتر رفته همیننننن👌👌👌👌

      اگه دنبال آگاهی هستی همه جا فایل رایگان درباره هر موضوعی میتونی پیدا کنی و لازم نیست حتما بهای مالی پرداخت کنی ولی به مرور که با اشتیاق ادامه میدی خودت مشتاقتری برای دریافت آگاهیهای بالاتر و اونوقت با لذت و اشتیاق هم بهای مالی آگاهیهای بالاتر رو پرداخت میکنی

      شروع رو خیلیها ممکنه انجام بدن ولی ادامه رو نه😏😏😏 

      و تفاوت در همین جاست👌👌👌😏😏

      در لاغری با ذهن هم چون موضوع یادگیری هست همینه و فرقی نداره

      همه ما به طریقی هدایت شدیم به این سایت و این آگاهیهای فوق العاده و چقدر هیجان انگیز بود برامون که ارررررره بالاخره راه درمان رو پیدا کردم ته ته دلمون کاملا اطمینان داشتیم که این روش درسته و وقتی پیداش کردیم از خوشحالی سر از پا نمیشناختیم

      من هر وقت روز اول رو به یاد میارم که با کانال تلگرام لاغری با ذهن آشنا شدم تمام اون احساس شیرین و لذت بخش” اره کشف کردم “دوباره برام زنده میشه😍😍😍

      اگه به موضوعی علاقه داریم خیلی منطقی هست که درباره اون موضوع اطلاعات صحیح به ذهنمون بدیم نمیشه من بخوام لاغر بشم ولی ذهنم پر از محتویات چاقی باشه 😑😑😑

      سی و هفت سال ذهنم رو در فضای چاقی قرار دادم و نتیجه شده چاقی نباید انتظار داشته باشم با ذهن چاق یک هفته و یه ماهه و حتی یکساله لاغر بشم

      باید انقدر به ذهنم آگاهی در مورد لاغری بدم تا بالاخره کفه ترازوی ذهنم روی لاغری  سنگین تر بشه و کم کم در جسمم تغییرات رو ببینم و این مراحل زمان میبره و در هر کسی هم با دیگران متفاوته و من باید این رو بپذیرم وقتی پذیرفتم دیگه عجله کمتر میشه دیگه از دیدن چاقیم حالم بد نمیشه دیگه منتظر تایید دیگران نیستم گفتگوهای ذهنی من عوض میشه و خودم  خودم رو تشویق میکنم به ادامه مسیر خودم رو قانع میکنم برای اینکه ادامه بدم نتایج کوچیک رو میبینم و با اطمینان بیشتر ادامه میدم  اینقدر ادمه میدم تا بالاخره  نتیجه بگیرم امکان نداره ذهنت رو این فضا قرار بدی ولی نتیجه نگیری امکان نداره👌👌👌👌

      من اینقدر اشتیاق دارم برای اینکه تمرینای روزانه ام رو که همون قدمهای من در مسیر لاغری هستن رو انجام بدم که حتی اگه مهمون داشته باشم یا به مهمونی دعوت باشم یا خلاصه برنامه ای برای بیرون از خونه داشته باشم صبح زودتر بلند میشم تا قدم اونروزم رو بردارم بعد با خیال راحت به اون برنامه ام میرسم اگه هم نشده در تایم صبح انجام بدم از خواب عصر زدم و تمرینم رو انجام دادم حتی یه بار نوبت دندانپزشکی داشتم فایلم رو گوش دادم توی خونه و وقتی در نوبت دندانپزشکی منتظر بودم کامنتم رو نوشتم در قسمت نوت گوشیم و بعد سر فرصت توی سایت فرستادم

      الان که دارم اینو تعریف میکنم خودم از این تعهدو اشتیاقی که دارم خیلی لذت میبرم🤗🤗🤗

      قبول دارم کاملا این حرفتونو که دلیل عجله کردن ما خودمون نیستیم و دیگران هستن بله منم اینطور بودم اوایل میخواستم با لاغر شدن یکماهه ثابت کنم که من راه درست لاغر شدن رو پیدا کردم و لاغر شدم وشما هم بیاین استفاده کنین و….. بعدها وقتی فایلهای رایگان رو برای دو سه نفر فرستادم و بعد دیدم که اصلا بازش هم نکردن فهمیدم که قرار نیست همه این آگاهیها رو بشنون و بعد تر متوجه شدم که تا زمانی که خودم نتیجه نگرفتم حرفم تاثیری نداره چون نتیجه ای ندارم در این دوره بارها حرف دیگران درباره چاقیم رو شنیدم و بارها خواستم که دفاع کنم و بگم نه من دارم آموزش میبینم که لاغر بشم ولی دیدم فایده ای نداره و طبق تمرین استاد فقط سکوت کردم  اصلا یاد گرفتم که هر کسی به وقت خودس هدایت میشه برای دریافت این آگاهیها و لازم نیست من بقیه رو به زور هل بدم هرکسی در فرکانس دریافتش باشه به طریق منحصر به فرد خودش هدایت میشه من فقط وظیفه دارم خودم رو تغییر بدم و روی خودم کار کنم و ذهنم رو از چیزهایی پر کنم که منو به خواسته ام میرسونه  و حواسم باشه که آشغال وارد ذهنم نکنم  همین …..👌👌👌😉😉

      با ادامه این مسیر و دریافت این آگاهیها و تجزیه تحلیل اونا برای خودم و حرف زدن با خودم به صورت نوشتن در سایت بالاخره چه بخوام چه نخوام لاغر میشم😍😍😍 راه دیگه ای نداره🤨🤨 نمیشه تو هرروز در مسیر شیراز یه قدم برداری ولی به اصفهان برسی 😏   امکان نداره😏😏😏😏👌👌👌 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 9 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار شادى
        1400/03/12 02:06
        مدت عضویت: 1428 روز
        امتیاز کاربر: 22463 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
        محتوای دیدگاه: 14 کلمه

        سلام دوست عزيز و همراه , خيلى از خوندن ديدگاه ِتون لذت بردم , موّفق باشيد🥰

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار جاودانگی
      1400/02/07 19:35
      مدت عضویت: 1422 روز
      امتیاز کاربر: 490 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 256 کلمه

      🌷سلام به همگی 🌷 

      جاداره یکبار دیگه برای فایل های رایگان که خیلی ارزشمند هستن و چند ماهه به واسطه همین آگاهی ها رفتارام 360 درجه تغییر کرده ازتون تشکر کنم . من اگه از هر روشی هم استفاده میکردم و کلی هم بهاشو میپرداختم مطمانا هیچ نتیجه ای نمیگرفتم حالا دارو یا دمنوش چربی سوز باشه کنترل اشتنها باشه یا هر ورزش و رژیم خاصی که باآب و تاب تبلیغشون میکنن .پس این فایلا رایگان نیستن درواقع خودشون یه دوره کاملن ووا هرجا که ما اراده کنیم ادامه خواهد داشت تمومی نداره آگاهیای این سایت  . من هر روز هرچندتا فایل ،مقاله  که مورد نیازمه بخوام خیلی راحت در دسترسمه دیدگاه   ستان هم مسیرمو میتونم بخونم و کلی نطلب جدید یاد بگیرم و ذهنم اونجوری که میخوام برنامه ریزی کنم  که اینا نشون از خوبی و لطف شماست . و ما هم با وقت گذاشتن ،با شور و اشتیاق امیدواری و باور به اینکه صدرصد جواب میده باید بهای این کار باارزش شما رو پرداخت کنیم . باید به جای بهونه اوردن به  این حرف برسیم که یا میمیرم یا لاغر میشم و بعد با همون حسی که وقتی لاغر بشیم قراه از زندگی لذت ببریم،باهمون حس با اشتیاق به راهمون ادامه بدیم و ادامه بدیم ….و وروی صحیح مرتبط با خواستمون به ذهن بدیم از خیلی کارای بیهوده که تاثیری تو موفقیت ما ندارن و فقط  قت و انرژیمون میگیرن بزنیم و فقط خوراک مناسب (مطالب سایت تناسب فکری)رو وارد ذهنمون کنیم . دراینصورته که چه بخواهیم چه نخواهیم لاغر میشیم💞💞💞

      با سپاس فراوان 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار سهیلا عظیمی ویشته
      1400/01/21 20:03
      مدت عضویت: 1703 روز
      امتیاز کاربر: 15108 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 903 کلمه

      سلام استاد من یک دیدگاه برای پاکسازی ذهن نوشتم با اجازه همین قسمت ارائه دهم  پاکسازی ذهن مغز انسان پیچیده ترین وعجیب ترین عضو در بدن انسان است وشبیه ترین دستگاهی که تا به حال انسان توانسته بسازد که شبیه به مغز باشد کامپیوتر استرایانه ویا کامپیوتر میتواند اطلاعات داده شده را در مدت کم پردازش کند که همین کار را مغز هم میتواند انجام دهد ولی در حال حاضر کامپیوتر سرعت اطلاعات داده شده را بیشتر از مغز میتواند به کار برد  چون انسان های حاضر از مغز خود به حد عالی استفاده نمیکنند  بنابراین سرعت پردازش رایانه بیشتر از مغز انسان میشود  در صورتیکه همین رایانه را انسان ساخته است    در مغز انسان ۹۰  میلیارد سلول عصبی وجود دارد  وهر سلول عصبی با یکدیگر در ارتباط هستند  وراههای عصبی را تولید میکنند که این راهها به صدها تریلیون میرسد  یعنی در هر میلیمتر مربع در مغز انسان  صد هزار سلول عصبی وجود دارد   با این حال انسان فقط از قسمت کمی از مغز خود استفاده میکند و حافظه  خود را به کار میگیرد     وکلی داده وآگاهی را در همین قسمت کم از مغز ذخیره میکند  شباهت رایانه و  مغز ویا ذهن انسان از نظر داده هایی که به رایانه میدهیم  ورایانه بعد از پردازش آن اطلاعات   جواب ها را به ما برمیگرداند   ذهن انسان هم به همین شکل عمل میکند  اطلاعات را میگیرد وپردازش میکند  و از همان نوع اطلاعات را برمیگرداند وشرایط زندگی ما در هر جنبه نتیجه داده هاییی  است که ما به ذهن خودمان دادیم وذهن ما آن را پردازش میکند و از همان نوع داده ها را به ما برمیگرداندچاق شدن  افراد هم به همین شکل است  اطلاعات وداده هایی به ذهن داده شده  وپس از پردازش آن وصدور دستور  فرد چاق میشودبرای لاغر شدن از طریق ذهن   باید  آموزش ذهنی در میان باشد تا ذهن اطلاعات درست را دریافت کند  و ذهن مملو از فرمول های درست وصحیح شود  وبعد این اطلاعات در ذهن  کد بندی شود وبه مغز داده شود ومغز این اطلاعات را طبق کد هایی که دارد  مصور کند و دستورات را تغییر دهد  تا رفتار ها تغییر کند و بعد در جسم مشهود شود  همانطور که کامپیوتر میتواند اطلاعات را  بگیرد و ممکن است که در لابلای اطلاعات یک ویروس وارد رایانه شود وتنظیم برنامه ها را بهم بزند  در این صورت برای از بین بردن ویروس که خودش هم یک نوع داده است باید آنتی ویروس نصب کرد تا این داده از بین برود   تا کامپیوتر درست کار کند   خود کامپیوتر مشکلی ندارد مشکل از همان داده  ایی است که اختلال ایجاد کرده  داده ایی که خودش درست است وبه عنوان ویروس دارد کار میکند در ذهن هم به همین شکل است وقتی آموزش ذهنی را شروع میکنیم ترس از خوردن از بین میرود  ترس از جاقی ازبین میرود غذا را به حد نیاز میخوریم طبق قوانین لاغری با ذهن رفتار میکنیم  ولی ممکن است روند لاغر شدن ما کند باشد  واین ممکن است به داده هایی باشد  که خودش از نظر فرمول چاقی درست است  ولی پنهان در لابلای فرمولهای ذهنی باشد و مانند یک ویروس در کامپیوتر عمل کند وعملکرد ذهن را برای پیش بردن در لاغری با ذهن مختل کنددر این موقع رفتار های ناگهانی  از خود بروز میدهیم   با این که کلی اطلاعات رفتاری از آموزش ذهنی کسب کردیم  ولی ممکن است یهو با یک حرف شخص دیگر بهم بریزیم و تمام آن اطلاعات را فراموش کنیم واین مورد بخاطر همان داده درست چاقی در ذهن ماست   که مانند یک ویروس عمل میکند  ورو میاید و این ویروسها نیاز به پاکسازی دارد  وباید حتما با تخصص این کار انجام شود تا  پاکسازی شوند  که داده های جدید وصحیح بتوانند بهتر عمل کنند وتحت تاثیر این ویروسها قرار نگیرند  چطور میتوانیم این ویروسها را شناسایی کنیم ؟خود ویروس ها را نمیشود شناسایی کرد بلکه باید از واکنش رفتاری آنها را بشناسیم هر چیزی که در ما تغییر ناگهانی بوجود بیاورد  البته بعد از آموزش ذهنی  میتواند ویروس ذهنی باشد  که رفتار ما آن را نشان میدهد  چون داده های اشتباه از قبل در ذهن ما هست  ولی ما آنها را نمیشناسیم با واکنش ونتیجه رفتاری میتوانیم آن را بشناسیممانند کامپیوتر که عملکردش مختل میشود وما متوجه میشویم ویروسی شده و آنتی ویروس نصب میکنیماگر تا اینجای دوره خیلی تغییر نکرده باشیم باید باز هم ذهن پاکسازی شود تا فرمولهای دیگر را که پنهان شده اند ومثل ویروس در ذهن هستند  وداده های صحیح مارا از بین میبرد   پاکسازی شوندداده های ذهنی که در ما رفتارهای چاق کننده ایجاد میکنند همان ویروس های ذهنی هستند که دادهای صحیح ذهنی را ازبین میبرد  ویروس یابی ذهنی را میتوان در تمام جنبه های زندگی استفاده کرد ولی حتما باید روش کار درست وبا تخصص باشد   وآموزش دیدمن که خیلی خوشحالم استاد به زودی دوره پاکسازی را شروع میکنم  چون واقعا احتیاج دارم  ذهن خود را پاکسازی کنم  در بعضی روزها  عملکرد رفتاری من تغییر میکند  ممکن است گاهی کمی بیشتر بخورم ویا گاهی هنوز ترس از خوردن را دارم  با این که سعی کردم   خوب وعمیق این اطلاعات ذهنی را درک کنم  ولی باز میدانم هنوز داده های چاقی در ذهن من پنهان هستند ومن نمیتوانم آنها را بشناسم ولی از رفتارهای ناگهانی خودم میفهمم که هنوز وجود دارند  ولی خوشبختانه با شروع پاکسازی ذهنی باز هم میتوانم گام محکمتری در راه پیشرفت  آموزش  لاغری با ذهن بردارم    وافکار اشتباه را شناسایی کنم واز بین ببرم  با تشکر از استاد عزیزم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 13 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار سهیلا عظیمی ویشته
      1400/01/21 12:49
      مدت عضویت: 1703 روز
      امتیاز کاربر: 15108 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 696 کلمه

      بهای لاغری را پرداخت کنید لاغر میشویدوقتی در هر کجا صحبت از پرداخت بها برای منظوری  مبشود اکثرا فکر میکنند که این پرداخت باید به شکل مادی باشد   در زندگی جنبه های زیادی وجود دارد که برای یادگیری آن موضوع باید بهایی پرداخت کنیم حالا این پرداخت بها میتواند مادی باشد ویا  معنوی   باید ببنیم که پرداخت بهای هر چیز چه میباشد تا آن را بپدارزیمبرای آموزش ذهنی لاغری دو راه پرداخت بها داریم ۱- پرداخت مادی  ۲ پرداخت معنویدر پرداخت بهای آموزش ذهنی به شکل مادی  پرداختی که برای هزینه فایل های آموزشی میدهیم ولی دریافت ما از آن آموزش بسیار بالاتر از پرداخت مادی آن میباشد باید پرداخت معنوی آن را  هم نیز بدهیم وآن گذاشتن وقت و زمان است  برای گوش دادن به فایل های آموزشی وانجام تمرینات و خواندن نظریات دوستان هم دوره  اگر فقط بخواهیم به پرداخت مادی آن فکر کنیم که چون دوره را خریدیم  پس لاغر میشویم زهی خیالی باطل است زیرا هیچ کسی پیدا نمیشود که با خرید می‌کنم به تنهایی لاغر شده باشد چون این دوره  بر اساس  محتوایات ذهنی تدوین شده است که باید این محتویات در ذهن جای بگیرد ومستلزم تلاش وکوشش در راه انجام آن میباشد  پرداخت بهای معنویدر این نوع از پرداخت بها  استاد لطف کردند آموزش های ذهنی را به صورت رایگان در اختیار هنرجویان قرار دادند ولی چون این آموزش ها رایگان است وبهای مادی ندارد باید باز پرداختی به شکل معنوی برایش در نظر گرفت وآن هم گذاشتن وقت و زمان وشور واشتیاق  است ودنبال کردن تمرینات و تکرار واستمرار در انجام آنبرای موفق شدن در آموزش ذهنی لاغری  دو دسته افراد وجود دارند  عده ایی موفق میشوند که  پرداخت بهای لاغری با ذهن را چه به صورت مادی ویا معنوی داده باشند وشور واشتیاق آنها در انجام تمرینات باقی بماند واحساس آنها خوب باشد اولویت کارشان در زندگی روزمره  انجام تمرینات اشان باشد وبا جان دل گوش بدهند وانتظار لاغر شدن را از این دوره ومحتوا داشته باشنداما دسته نا موفق کسانی هستند که درکی از لاغری با ذهن را ندارند  فقط آمدند ببیند اینحا چه خبری هست   شاید چند تمرین را انجام بدهند وزود هم خسته شوند ورها کنند  وباوری به موفقیت در آموزش ذهنی نداشته باشند  پس از مدتی هم رها میکنند  ومیگویند  فایده ایی برای ما نداشتپرداخت بهای‌ لاغری با آموزش ذهنی  حتی دوره رایگان آن باید با اشتیاق وعشق همراه باشد تا نتایج خوب هم بدست آورد   الان که من از آموزش ذهنی سرزمین لاغری استفاده میکنم ودر این دوره ثبت نام کردم بارها خودم را سرزنش کردم چرا زودتر اقدام نکردم در این یکسال آنقدر از نظر نگرش روحی وذهنی تغییر داشتم که حاضر نیستم به هیچ عنوان این دوره ها را تا آخر عمرم رها کنم وبه دوستانی که رایگان استفاده میکنند پیشنهاد میکنم  هر چه زودتر امکان ثبت نام را در دوره فراهم کنند چون آنوقت است که در دنیای جدیدی به رویشان باز میشود که شگفت زده میشوند مانند من   یادمه قبل ثبت نام از استاد پرسیدم  استاد من تمام فایل های رایگان شما را گوش دادم آیا دوره شما  باز هم چیزی دارد  که بیشتر از این گفته ها باشد   استاد گفتند وقتی شرکت کنی شگفت زده میشوی  و واقعا هم همینطور بود هروز اشتیاق داشتم ببینم فردا استاد چی میگه  چه چیزی که برای من تازه تر باشه   آیا  فایل بعدی  محتواش از امروزی بهتره آیا من  آموزش جدیدی را میشنوم   وباز هم استاد  من ودوستان ام را شگفت زده میکرد  وحرف تازه تری داشت   از اینجا باید متوجه بشیم که این دوره فقط هدایت خداست که امثال ما افراد چاق که خسته و فرسوده از ورزش و رژیم های متفاوت وروشهای دیگر هستند و دیگر تاب وتحمل سختی رژیم ونخوری آن را ندارند  در رحمت خداوند با این دوره شگفت انگیز باز شده  وباید برای ورود به آن پرداخت مادی ومعنوی آن را داد تا از آن بهره برد برای ورود به بهشت خدا وند هم باید بهای آن را با تقوا و گناه نکردن پرداخت کرد   چه در این دنیا وچه در جهان آخرت  قانون خداوند ثابت است ویکی از آن قوانین ثابت خداوندی پرداخت بها برای هر چیزی است که میخواهیم به دست بیاوریمبا تشکر از استاد عزبزم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 27 از 7 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ریحانه دوست محمدی
      1399/12/25 16:33
      مدت عضویت: 1225 روز
      امتیاز کاربر: 425 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 397 کلمه

      سلام…. بهای لاغری پول نیس..خرید می‌کنم ها نیس…. دیدن دوره های رایگان نیس.. فقط همون اشتیاق و علاقه است.که برای هر راهی علاقه باشه، نتیجه داره. منم وقتی بار اول که وارد سایت شده بودم اصلا تمایل به نگاه کردن فایل ها نداشتم. دنبال لاغری بودم ولی بدون انجام کار سخت حتی تمرین و تکرار اموزش ها… بااینکه رایگان بود مطالب سایت ولی انگیزه نداشتم براش چون عاشق نبودم اشتیاق نداشتم. دنبال یه لقمه ی حاضر اماده بودم که بهم بدن و بگن بیا اینم لاغری…. ولی الان نزدیک 4ماهه دارم از مطالب رایگان سایت نهایت استفاده رو میبرم. بهاشو دارم میدم ودرنتیجه بهای تلاشم شده تغییرات جمسمی و روحی و ذهنیم. وقتم صرف خوندن و نگاه کردن و نوشتن شده.. . اتفاقا من همین سایتو به یکی از اطرافیان معرفی کردم.ولی بااینکه من گفتم کلی مطالب رایگانه و میتونی ازش استفاده کنی، علاقه ای نشون نداد و دیگه دنبال نکرد… البته که اینم هدایت الهیه که باید خدا بهت عنایت کنه و تورو درمسیر واقعی و اصلی لاغری که همین جاس، بزاره. خداروشکر من هدایت شدم و دارم بهای هدایتمو با گزروندن دراین سایت و خوندن و نوشتن، پرداخت م. واقعا که مطالب رایگان، ارزشش کمتراز مطالب پولی نیست.هرکس که بهاشو بده نتیجه براش واقعی و قابل لمس میشه. برای لاغری هم من تمام علاقم برای دل خودم بود. اتفاقا روز اول همسرم ازم سوال ک تو هدفت چیه؟ برا چ و کی میخای لاغر کنی؟ من تورو همینجوری دوست دارم… من گفتم واسه علاقه و دل خودم.. خسته شدم از حمل بار اضافی چربی و وزن زیادم…. اصلا بقیه برام مهم نبودن و منتظر تشویق دیگران هم نبودم که بخوان بگن لاغر شدم یا نه…. فقط به هدفم فکر کردم و عاشق هدفم شدم…. تا الان کلی نتیجه عالی کسب کردم. الان همه میگن بسه دیگه. خیلی لاغر شدی. زشت میشی. ولی من هنوز به ایده ال شدنم نرسیدم. و اعتنایی به حرفاشون نمیکنم. چون باحرف اون ها من راهمو شروع نکردم که بخوام باحرف ایناراهمو به پایان برسونم.البته که این مسیر ته نداره… هرچی جلوتر میری تشنه تر میشی و دنبال اگاهی های جدید تر و تغییرات بزرگ تر میشی. هروقت خودم احساس کردم از خودم و جسمم راضی هستم، اونجاس که به تناسب همیشگیم رسیدم. و خداروشکر بخاطر همه ی این مدت که باهدایت اون به این نتیجه رسیدم و دارم لذت میبرم. و پایانی نداره این هدایت.. عمرتون بابرکت. . یاعلی

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار asmagazban
      1399/12/13 17:03
      مدت عضویت: 1301 روز
      امتیاز کاربر: 6149 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 618 کلمه

      (َشرح عالی بر اساس محتوا، ذکر مثال برای شرح بهتر)
      .
      بنام خدا 🌸 بهای لاغری.
      اشتیاق وانگیزه برای رسیدن به لاغری. مهمترین پارامتر برای رسیدن به لاغری است .
      در تمام سال‌های زندگیم راستشو بخواین معنی تغییردرک نمی‌کردم درذهن من تغییرکردن به این معنابودکه یک فردار فقربه پول برسه امانه بازحمت خودش بلکه بهش بدن توذهنم این بود که مثلاً یک دختر بزرگ که شدعروسی کنه ویااینکه حتمابایداتفاقی بیرونی میفتادکه تغییربه وجودبیادتوذهن من تغییردادن فرش و گلیم وتمیزشدن اشیاء تغییر بودواصلا هیچ فکری درباره‌ی درون و تغییر درون نداشتم درذهن من تغییرکردن تعریف نشده بود اون طور که باید درتمام این مراحل از زندگی که اتفاق می افتاد و فیلم های عاشقانه و …می‌دیدم توذهن من تغییرازبیرون همیشه صورت می‌گرفت زمانیکه چاق بودم و رژیم میگرفتم وپول میدادم برای لاغرشدن ویاخودمواجبارمیکردم کاری که دوست ندارمو انجام بدم بهای اون لذت من بود که ازدست میدادمش بهای زندگی من زندگیم بودمن زندگی میکردم توچاقی خودم درواقع من تغییرنمیدونستم یعنی چی وبهانمیدونستم یعنی چی توبچگی بهای چاقی من نداشتن دوست بودونداشتن عزت نفس امابازهم نمی‌دونستم که این یک بهاس چون کلمه ی بهادرذهن من تعریف درستی نداشت درذهن من تغییرکردن تعریف نشده بود ومن فقط به پول به عنوان بزرگترین بهانگاه میکردم چیزی درموردذهن ودرون نمی‌دونستم نوزندگیموبسازم هرکسی بایدبهایی پرداخت کنه برای عشق: عاشقی کردن برای لذت.: لذت بردن وبرای احترام :احترام گذاشتن من حتی نمی‌دونستم که معنی واقعی عزت نفس یعنی چی ومعنای واقعی صبوری یعنی چی درذهنم تحمل کردنبه عنوان صبور بودن معنی شده بود و حتی درتغییرجسم من که ازچاقی به لاغری بودمن به دنبال این بودم که لاغربشم وجسمم فقط تغییرکنه تغییرکردن درذهن من تغییرکردن این بود که زمانیکه پول داشته باشی میتونی هرکاری بکنی و درموردکسی جسم هم به این شکل بودفکرمیکردم اگرپول داشتم میتونستم عمل جراحی کنم و لاغربشم وحالموخوب کنم یا مثلاً میتونستم دوست داشته باشم و چیز های که ارزوشونودارم بهشون برسم وزمانیکه ازدواج کردم هنوز هم معنی تغغییررومتوجه نشده بودم اونطورکه بایدوحالاکه دراین مسیرقرارگرفتم فهمیدم که تغییرکردن بهامیخوادولزواتغییرکردن نیازبه پول نداره همینکه مثل بقیه فکرنکنماین یعنی اینکه دارم به خودم احترام میذارم وبهاپرداخت میکنم اینکه کارایی که بقیه میکنن ناچیزی از بیرون حالشونوخوب کنه روانجام نمیدم درعوض کاری میکنم که حالم خوب بمونه و اینکه هرچیزی روواردذهنم نمیکنم این هم یعنی بهادادن بهاییکه خودم برای خودم پرداخت میکنم بدون نیاز به کسی بدون نیاز به اینکه کسی کمک کنه حالم خوب بشه تغییروجودداره ووبهاوجودداره چون قدرت انتخاب وحق انتخاب داریم من الان بهش که نگاه میکنم می بینم درطی این مدت که هستم دراین سایت خیلی تغییر کردم ازنظرفکری وازنظردرونی برای هر کسی پیش میاد که دچار لغزش بشه ومن هم شدم .امابهاشوپرداخت کردم بهای زندگیم . :زندگیم بوده ازهرلحظش بهاپرداخت کردم و خودم نمی‌دونستم .لاغری وجودداره اماچون باافکارم فتا چاق کننده ذهنموپرکردم جابرای لاغری تنگ شده بود ولی الان می‌دونم که من یک انسانی هستم که لاغربایدباشم وهیچ راهی وجودنداره جزاینکه لاغرباشم چون دارم بهاپرداخت میکنم همون طور که بهای چاقی روپرداخت کردم بیستوچهارسال زندگی الآن هم بهای لاغری روپرداخت میکنم برای تمام عمر این حرف هایی که میزنم فک نکنید شعاره عزیزان همه ی مابرامون معنای بهاوتغییرکردن رودرست توضیح ندادن به خاطر همین هم وضعیت خوبی در جنبه های مختلف زندگیمو ن روتجربه نمی‌کنیم .من تمام این لحظه ها رو دیدم وام تک اونها رو می‌دونم بهای باقی زندگی من صبرمه اشتیاق وعلاقمه ولذت بردن ازتغییرکردنه.تغییردرمن شکل گرفته من همونی هستم که زمانی از .ازدست دادن عزیزانم برام وحشتناک بود به چاقی یابه خاطرطرزفکرم یاعملکردم وترس ازواکنش اونها داشتم اماحالااون ترس به شجاعت تبدیل شده واین آدم داره یادمیگیره خودش خودشودوست داشته باشه وبهای زنده بودن و زندگی کردن ولذت زندگی روپرداخت میکنه وپذیرش هم یک بهاازبین بهای زندگیه که من پذیرفتم ومتعهدشدم که برای خودم زندگی کنم و لذت ببرم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Laleh
      1399/12/05 20:57
      مدت عضویت: 1360 روز
      امتیاز کاربر: 18317 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 156 کلمه

      فایل “پاکسازی چاقی ذهن را بیاموزیم. “:

      داشتن بد افزار یا ویروس در کامپیوتر مثل نیش و کنایه اطرافیان مامیموند که با اینکه ما ان افراد را دوست داریم ولی به مرور در طول مدت زمان دوره از حرفها ی انها ناراحت میشویم ولی در عین حال متوجه وجود انها نمیشویم. حتی ممکن است ما از این نیش و کنایه ها افسرده هم شویم. حالا ما بارفتار خودمون و با بی خیالی میتوانیم ان را به مرور برطرف کنیم. 😁😁

      اینجاست که ما میتوانیم پاکسازی را شروع کنیم اون موقع دیگر حتی حرفها ، کنا یه ها و حتی متلکهای دیگران نميتواند ما را به هم بریزد. انگا ر ما انتی ویروس را روی خودمون و روی ذهنمون و روی فکرمون نصب کرده باشيم. 😁

      زمانی ما به موفقيت میرسیم که میزان داده های صحيح ما به داده های نادرست ما تسلط پیدا میکند و ما بر اوضاع ذهن خود غلبه پیدا میکنیم و ما مدیر ذهن خود شویم. 😁

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Laleh
      1399/12/05 20:56
      مدت عضویت: 1360 روز
      امتیاز کاربر: 18317 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 200 کلمه

      فایل “با پرداخت بها لاغری حتماً لاغر میشوید. “:

      اولین چیزی که بعد از شنیدن کلمه “بها” در ذهن ما به وجود میاید هزینه ، پول و قیمت است در صورتیکه بها میتواند یکی از موارد زیر باشد :

      1. وقت گذاشتن براي دوره تناسب فکری پرداخت بها لاغری است. 😀
      2. عمل کردن به تمرینهای سایت تناسب فکری پرداخت بهالاغری است. 
      3. باور به لاغر شدن در دوره تناسب فکری پرداخت بها لاغری است. 
      4. تغییر طرز فکر ماپرداخت بها لاغری است. 
      5. تغییر کلام ماپرداخت بها است. 
      6. اندیشیدن ما به فایلهای دیده و شنیده شده پرداخت بها لاغری است. 
      7. نوشتن تمرینها و یا خواندن تمرینهای دیگران پرداخت بها لاغری است. 
      8. تغییر نتیجه در رفتار و کردار ما پرداخت بها لاغری است. 😀
      9. دریافت اگاهی و رسیدن به سطح اگاهی بالاتر پرداخت بها لاغری است. 
      10. داشتن منطق برای لاغری پرداخت بها لاغری است. 
      11. استفاده از معیار احساس پرداخت بها لاغری است. 
      12.قدم به قدم عمل به تمرینهای دوره پرداخت بها لاغری است. 
      13. صبور بودن در طول دوره و بعد از ان پرداخت بها لاغری است. 
      14. استمرار در دوره تناسب فکری پرداخت بها لاغری است. 
      15. زندگی کردن لاغری در ذهن و اميدوار بودن پرداخت بها لاغری است. 
      16. با احساس لاغری زندگی کردن پرداخت بها لاغری است. 😁😇

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 9 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار khandan614
      1399/11/10 16:01
      مدت عضویت: 1529 روز
      امتیاز کاربر: 20425 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 192 کلمه

      با سلام و درود خدمت همه عزیزان ، من بهای لاغریمو میپردازم هم بهای پولی هم بهای وقت هم بهای انگیزه و اشتیاق و هم بهای استمرار داشتن ، چون از راهی که میرم لذت میبرم و اصلا دوست ندارم وقتم را صرف چیزهای دیگه بکنم نه اینترنت گردی نه تلویزیون نه بیرون رفتن ها و رفت و آمدهای بی نتیجه که حال آدمو بد میکنه ، خلاصه تمام وقت و انرژیم صرف بهبود زندگیم و لاغری میشه که نتیجه گرفتم والان هر کی منو میبینه میگه چقدر لاغر شدی چقدر تو این اوضاع نابسامان گرونی و بیماری آرامش داری چقدر سلامت شدی و چقدر بانشاطی ، که برای همه عجیبه ولی برای من عجیب نیست چون برای خودم وقت گذاشتم و بها پرداختم و میگم هر کسی هم که بهای لاغری و بهبود زندگیشو بده و وقتشو صرف خودش کنه ، همین نتیجه را میگیره ، خدا را شکر میکنم که در مسیر درست زندگی قرار گرفتم و لیاقت دریافت این آگاهی ها را پیدا کردم و خداوند به بهترین شکل منو هدایت و حمایت کرد و تا زنده هستم این راه خوب و عالی را ادامه میدم ، خدایا شکرت

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار emangholi azade
      1399/11/03 11:04
      مدت عضویت: 1692 روز
      امتیاز کاربر: 1430 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 182 کلمه

      به نام خدا سلام
      با پرداخت بهای لاغری میتوان لاغر شد ولاغر ماند .هرروز زمان زیادی که برای وب گردی وگشتن دراینستاگرام وتلگرام میذاشتم واخبار مختلف که شاید بیشتر آنها بد وناامید کننده بود رو دنبال میکردم را به مقدار خیلی زیاد کاهش دادم واون وقت با ارزشو برای خودم گذاشتم وبه فایلها ی استاد عزیز گوش دادم وبه آنها فکر کردم وسعی کردم که همه را درزندگی عملی کنم وکم کم توانستم موفقیت کسب کنم وتغییر در افکار وگفتار ورفتارم به وجود آمد.عجله کردن راکنار گذاشتم چون عجله کار شیطان است واین شیطان درون ماست که با دائم درگوش ما افکار منفی را وارد میکند .سعی کردم خودم را دوست داشته باشم وهر کاری میکنم به خاطر فقط وفقط خودم باشد وبس نه دیگران .من میخواهم لاغر شوم که سلامت باشم وخودم بتوانم از زندگی لذت ببرم‌ واز احساس سبکی ودور شدن از رنج چاقی وترس ازبیماری ناشی از چاقی لذت ببرم ومن لاغر میشوم فقط برای خودم وبرای به دست آوردن این موفقیت هرروز بهای آن را با وقت گذاشتن وتکرار واستمرار میپردازم .وایمان دارم که کسب نتیجه حتمی است

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1399/10/23 01:17
      مدت عضویت: 1645 روز
      امتیاز کاربر: 27851 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 1,186 کلمه

      فایلهای رایگان سایت به این معنی رایگان هست که نمیخواد براشون بهای مالی پرداخت کنیم اما از دید بالاتر رایگان نیستن فقط افرادی استفاده میکنن که در مدارش هستن خیلیها هستن به این فایلها برخوردمبکنن اما دوست ندارن گوش بدن و ادامه بدن پس ما که داریم گوش میکنیم بهای مالی پرداخت نکردیم اما بهای انگیزه بهای استمرار بهای خود باوری رو پرداخت کردیم پس این فایلها رایگان نیست ولی بهای مالی هم نداره پس اگر در این سایت موندید و فایلها رو گوش کردید مطمعن باش بهاش رو پرداخت کردی و نتیجه هم میگیری پس به جای اینکه سریال ببینی و اخبار و تلویزیون رو ببینی از این کاراهای الکی زدین و به جاش فایل گوش کردید و نوشتید و خوندید پس هر کس که بهای وقتش رو انگیزه و اشتیاق و استمرارش رو پرادخت میکنه قطعا نتیجه میگیره همان طور که استاد سالها به جای دیدن تلویزیون و تفریحهای الکی و اخبار بیخودی و … فایل گوش داده و کتاب خونده و و …. پس این بها پرداخت کردن نیست ؟
      منم خیلی جاها بهای وقت و بهای عشق و یا بهای انگیزه رو پرداخت کردم .
      من باید ورودی منطبق با خواستم رو وارد ذهنم کنم مثلا اگر به فیزیک علاقه دار ی باید کتابهای در ارتباط با فیزیک بخری نه شیمی پس اگر لاغری رو دوست داری باید آگاهی در این خصوص وارد ذهنت کنی تا لاغری به وجود بیاد وفتی از این آگاهی ها وارد کنی طرز تفکرت عوض میشه و کلام شما تعییر میکنه و نتیجه تغییر میکنه اما چون افراد در اطر اف ما در این مسیر نیستن پس ما این حرفها رو میاییم با خودمون میزنیم با نوشتن داخل سایت و یا گوش دادن و یا خوندن مطالب .
      این پروسه رو نمیشه جهشی طی کنیم باید مرحله به مرحله جلو بریم پس ما در باره چاقی شنیدیم و انتطارمون تغبیر کرد و بعد کلامون تغییر کرد و بعد رفتارمون تغییر کرد و نتیجه چاقی شد حالا برای لاغری هم همین طور باید پروسه رو طی کنیم .
      ما یه شبه که چاق نشدیم یه دفعه که چاق نشدیم مدتها طول کشیده پس نباید یه دفعه انتطار لاعزی هم داشته باشیم و اگر جلوی افکار پوچ چاقی رو نگیریم ما چاقتر میشیم ولی باید در این دورها شرکت کنیم و افکار لاغری به ذهنمون بدیم تا نتیجه تغییر کنه اما نه با عجله که چرا من چند روز شرکت کردم اما نتیجه نگرفتم این نمونه ی بارز بی منطقی هست چون من برای بیشتر کارها میدونیم هیچ عحله ای نیست و زمان میبره تا ما مهارت پیدا کنیم مثلا رانندگی و یا درس خوندن و …ولی برای لاغری اصلا چنین طرز فکری نداریم و میگیم حتما این راه هم فایده نداره که لاغر نشدم و چقدر ما بی منطق هستیم .
      چاقی اینقدر در ما نفوذ کرده که منطق رو در ما از بین برده پس عجله ما رو از مسیر خارج میکنه و بیشتر این عجله کردنها برای خودمون نیست برای این هست که دهن بقیه رو سرویس کنیم و به بقیه نشون بدیم و اصلا برای خودمون نیست و باید لاغری رو برای خودمون بخواهییم که اگر لاعر شدین زندگی ما چه تغییری میکنه خیلیا میخوان لاعر بشن که با فلان لباس برن داخل فلان مهمانی شرکت کنن این غلط هست تو زندگیت چه تغییری به وجود میاد .
      ما باید ادامه بدیم تا نتیجه رو ببینیم .
      اگر میخوای لاعر شدن رو تا ابد ببینم باید لاعر شدن رو در زندگیت ببینی و با همون احساس فایلها رو ببینی و کامنت بنویسی .
      من اگر لاعر بشم چه احساس خواهم داشت ؟اگر با اون احساس هر روز فایلها رو دنبال کنم چه نتیجه ی عالی خواهم داشت؟ .
      چقدر دیدگاهم با این فایل تغییر کرد چقدر تا حالا میگفتم من از فایلهای رایگان استاد استفاده کردم و اینقدر نتیجه گرفتم ولی حالا فهمیدیم رایگان که بهای مالی پرداخت نکردم بله ولی کلی بهای دیگه پرداخت کردم من بهای توجه و تمرکزم رو پرداخت کردم من هم بهای امید و انگیره ام رو پرداخت کردم منم بهای اشتیاق و استمرار رو پرداخت کردم منم بهای تعهد داشتن رو پرداخت کردم منم بهای صبور بودن رو پرداخت کردم منم بهای وقتم رو پرداخت کردم
      منم بهای کنترل افکارم رو پرواخت کردم
      منم بهای ورودی های جدید و آگاهانه رو پرداخت کردم
      منم بهای ارامش داشتن در این مسیر رو پرداخت کردم
      منم بهای خود باوری و توانمندی خو دم رو پرداخت کردم .
      منم بهای خیلی چیزها رو پرداخت کردم پس چه بخوام چه نخوام لاعر میشم و زندگی من با لاغری چه تغییراتی خواهد داشت من اگر لاعر بشم حرص،و ولع خوردن ندارم و خیلی آهسته غدا میخورم که خیلی با کلاس هست .
      من اگر لاعر بشم لباسها ی سایز کوچیک و کفشهای سایز کوچک رو میخرم .
      من اگر لاعر بشم همیشه به راحتی در کمترین زمان کلی خرید میکنم برای خودم .
      من اگر لاغر بشم بسیار خوشتیپ و خوش لباس میشم من اگر لاعر بشم چهر ه ای جوان و زیبا خواهم داشت . من اگر لاعر بشم سنم کمتر نشون داده میشه .من اگر لاعر بشم سبک و رها میشم من اگر لاعر بشم به راحتی در هر جایی میتونم بشینم و خودم رو جا بدم .من اگر لاعر بشم ازادی در تمام کارهام خواهم داشت . من اگر لاغر بشم هر روز با دیدن خودم در آینه و آزادی در لباسها کلی حال روحی بهتر و عالیتری خواهم داشت من اگر لاعر بشم جسم ام در سلامتی بیشتری خواهد بود من اگر لاعر بشم تمام غداها رو مدیریت میکنم نه اونها من رو مدیریت کنن ‌.من اگر لاعر بشم هیچ زمان و مکان و موقعیتی در خوردن من تاثیر نمیزاره .من اگر لاغر بشم حتی میتونم از سایزهای کوچک که در حراجی میزارن خرید کنم و لدت ببرم یا اگر لاعر بشم حتی میتونم سایز مانکن رو بخرم .من اگر لاغر بشم با اعتماد به نفس در هر جایی حضور پیدا میکنم .من اگر لاِغر بشم حتی آشپزی من هم تغییر میکنه و کمتر غذا درست میکنم .من اگر لاغر بشم حتی فرزندان لاغرتری خواهم داست و به اونها در خوردن اصرار نمیکنم .من اگر لاغر بشم روابط عالی تری رو خواهم داشت . من اگر لاغر بشم اینقدر وابسته به مواد غذایی نیستم و راحت تفریح میکنم و لذت میبرم از هر لحطه ی خودم لذت میبرم.من اگر لاِغر بشم میتونم از لباسهای دخترم استفاده کنم . من اگر لاغر بشم تمام لباسها و شلوار و مانتو های گذشته ام آزاد میشن و همه رو میبخشم و نو میخرم ویا کلی از لباسهای شیک گدشته رو میپوشم که برام تنگ شدن و من خیلی ذوق میکنم و من اگر لاغر بشم دست و پای کشیده و زیباتری خواهم داشت من اگر لاغر بشم شانه ها و کتف و پهلوهای لاعر و کمر باریکی خواهم داشت و روی معده و شکم من خیلی صاف خواهد بود و من اگر لاعر بشم ایده ال خودم میشم و در بهترین حالت روحی و جسمی خودم قرار خواهم گرفت

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faribab313
      1399/10/10 18:13
      مدت عضویت: 1462 روز
      امتیاز کاربر: 3043 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 77 کلمه

      فایل ب موقه مثل همیشه.من چند وقتی بود داشتم غکر مکردم م این دوره رو به خالم معرفی کنم چون خیلیاز چاقی رنج میبره و هروزم چاقتر میشه ولی میترسیدم چون اون مثل من اصلا فکر نمکنه میگفتم اگه معرفی کنم مسخرهmکنه یا هی بمن بگه من نتیجه نگرفتم یا راجب این دوزه چیزی بگه بمن و… خلاصه الان درسته حرفتون استاد اون خودش باید درمسبر قرار بگیره من مسول چاقی خودمم فقط ن دیگران.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ghazalgolipur
      1399/10/02 19:24
      مدت عضویت: 1424 روز
      امتیاز کاربر: 3396 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 520 کلمه

      روز صدو هفتم تکرار:💕
      من همواره درحال هموار کردن مسیر خودم هستم چه ذهنی چه محیطی که بتونم به شکل عالی قدم بردارم در راه رسیدن به بزرگترین تصمیم و هدف زندگیم 🌼🌼🌼
      اشتیاق نداشتن باعث نتیجه نگرفتن میشه چون وقتی اشتیاق برای لاغر شدن نباشه اهمیت و اولویت هم فرد قائل نمیشه !
      تمرکز باید روی همین مسیر باشه
      نه سایر موضوعات زندگی که احساس بد در ما ایجاد کنه !
      من (وقت ، تمرکز ، توجه )خودم رو به عنوان بهای لاغری هروز پرداخت میکنم . چون
      ×× لاغر شدن بدون پرداخت بها امکان پذیر نیست ××
      با پرداخت بها میشه شگفتی ساز شد
      پرداخت بهای لاغر شدن اضمین کننده موفقیت در لاغری با ذهن است.
      (با خوندن نوشته های دوستانم بها رو پرداخت میکنم با عمل کردن به کارهایی که روزانه گفته شده با ……….
      من همین الان یاد این جمله افتادم که میگه هرچی بیشتر پول بدی همونقدرم آش میخوری…..
      هر چه بیشتر بها (وقت ، تمرکز ، توجه ) پرداخت کنی همونقدر لاغر میشی !
      با کم کردن فیلم و سریال
      کم کردن اینستا گردی
      کم کردن کارهایی که هیچ نقش مثبتی رو زندگی ما نداره…….
      بها یعنی وقت گذاشتن روی این مسیر
      من الان در حال آموزش لاغری هستم پس ورودی های منم باید مربوط به لاغری باشه !
      و این کار نیاز به استمرار داره تا زمان رسیدن به تناسب اندام دلخوام و حتی فراتر ….
      ما حتی بهای چاقی هم پرداخت کردیم ، ما روزانه بهای چاقی رو پرداخت کردیم با هر بار ناراحتی واسش با هروز گریه کردن و حال بد داشتن با ترس از خوردن غذا و عذاب وجدان و……اتفاقا در پرداخت بهای چاقی هم استمرار داشتیم زیاد ….
      به اندازه چیزی که الان هستیم بهای چاقی رو پرداخت کردیم )
      برای لاغری هم نیاز به زمان و تکرار و استمرار و پرداخت بها داریم به راحتی و و لذت ♡♡♡
      عجله کردن هم که حربه بزرگه شیطانه و واقعا دلیل اینکه هیچوقت آنچنان عجله ای در این مسیر نداشتم این بود که فقط بخاطر خودم میخوام لاغر شم و حالا هم دارم لذت میبرم از مسیر و به لاغری هم برسم باز هم لذت بیشتری میبرم پس ادامه میدهم ادامه میدهم و ادامه میدهم
      **از همین حالا قایقتو از ساحل امنت باز کن در چاقی خبری نبود و نیست ، شجاع باش و دل به دریای لاغری بزن و تجربه کن بهترین حس دنیارو که لاغر بودن***

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار maryam1398rahimi
      1399/09/17 14:31
      مدت عضویت: 1518 روز
      امتیاز کاربر: 10834 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 282 کلمه

      با سلام ،من به چند نفر از دوستان که در رزیم بودند این پیشنهاد و دادم که بیان در این دوره و به اسونی مثل اب خوردن در اسایش و راحتی بدون سختی و زجر به تناسب اندام دلخواهشون برسن یکیشون میگفت اره رفتم تو لینکش دوره رو نگاه کردم ولی دیگه ادامه نداد چند نفر دیگه هم هیچ اصلا نرفته بودند و اینا کسانی هستند که در مدارش نیستند و به زور نمیشه وادارشون کنی برای گوش دادن

      هر کسی هدایت شده باشه با عشق و علاقه و استمرار خودش از یه راهی وارد این دوره میشه
      من با عشق و علاقه وارد این دوره شدم چشم بسته بدون اینکه تحقیق چیزی کنم یا از کسی بپرسم سریع ثبت نام کردم چون هدایتی بود از طرف خدا
      و الان ۹ماهه در این دوره هستم و این دوره رو به اتمام رسوندم و میخام دوره رایگان هم گوش کنم چون با گوش دادن حالم خوبه و استمرار زیاد دارم برای ادامه ی این دوره ها ود‌وست دارم چیزی که باعث حال خوبم میشه برای همیشه ادامه بدم و هیچ عجله ای هم ندارم من دوست دارم متناسب بشم برای اینکه اعتماد به نفس بیشتری داشته باشم سبک و راحت باشم سالم و سلامت باشم لباس های دلخواهم رو بپوشم برای لذت بردن از زندگی دوست دارم متناسب باشم من لاغری رو دوست دارم و دوست دارم تجربه اش کنم 🙏🏻
      من تمام وقتم رو صرف این دوره کردم و در هنگام کارهای خانه هم هدفون تو گوشمه و فایل هارو گوش میدم و‌دوست ندارم برم جایی یا کسی بیاد خونه
      از تنهایی لذت میبرم و سریع وقتم هم میگذره
      عاشق تنهایی هستم که بشینم فایل گوش بدم و با خودم حرف بزنم 🙏🏻

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار من میتوانم
      1399/09/14 00:06
      مدت عضویت: 1532 روز
      امتیاز کاربر: 8933 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 625 کلمه

      خیلی صادقانه میگم وقتی استاد این فایل رو گذاشتند من نه برای خواندن متن و نه برای گوش دادن به فایل وارد سایت نشدم . چون آن زمان فکر کردم که خوب این یک تبلیغ برای دوره های پولی هستش و حتما استاد گفته اگر اینارو تهیه نکنید لاغر نمیشید!!!!!

      خلاصه گذشت تا امشب که به تازگی علاقه مند شدم به جز دوره های خودم ،در سایت میچرخم و مطلب میخونم ، نظر میذارم فایل میبینم و گوش میدم و …. خیلی خوش میگذره چون تا چشم کار میکنه مطالب مثبت و آموزنده برای تغییر زندگی وجود داره و به نظرم میتونه جایگزین عالی اینستاگرام گردی های هرروزه ام بشه ..
      امشب به این فایل رسیدم و اول متنش را خواندم و دیدم که مهم تر از پول ، زمانه منه دیگه ..به قول معروف وقت طلاست و من این طلا رو در مسیر لاغری با ذهن مصرف میکردم و میکنم اما راستش بعد از پایان دوره انتظار نتیجه جدید در اعماق قلبم از این دوره نداشتم چون فکری داشتم که مطالب هرچی جدیدتر باشه نتیجه هم بهتر میشه و امشب دو تا موضوع رو فهمیدم یکی که این مانع من بوده که آگاهی که یکبار دریافت کردم رو یکبار مصرف و برای همون دفعه میدونستم و دوم اینکه راه نفوذ در ناخودآگاه تکرار هستش .در واقع عمق هستش که اهمیت داره و مطالب باید به جان و ضمیر بنشینه تا نتیجه و حاصل بده .
      بعد با خودم گفتم خوب اگر همه ی دوره ها هم تهیه کنی بعد استفاده آنها هم تکراری میشوند پس مهم تکرار این آموزش هایی هست که در اختیار داری و نکته ی مهم تر باید این انتظار رو داشته باشی که نتیجه میده و راه لاغر شدن ،فایل گوش دادن و تکرار و عمل به آموزش هاست همین کاری که من مدت هاست انجام میدهم .اما منتظر بودم تا از طریق تهیه ی دوره های بیشتر لاغر شوم .

      فایل را پِلی میکنم و از مطالب شگفت زده میشوم …هر دفعه به خودم میگم دیگه مطلبی نمونده که گفته نشده باشه اما باز موضوعی جدید، یا وجهی جدید از یک موضوع ،برداشتی متفاوت بیان میشود که واقعا فوق العاده است .
      در اینستاگرام گردی های دیشبم ، استوری های یک پیج را دیدم که صاحب آن درباره زندگی خود و همسرش توضیح داده بود و گفت که همسرش در کار طلا ، جواهر ، و الماس است و 17 شعبه در جهان دارد . با خواندن آن یک آگاهی وسیع در ذهنم ایجاد شد . جهان چه قدر وسعت دارد و مفهوم کمبود چه قدر بی معنی و ناشکری است در برابر آفریدگار این جهان بی انتها . همین الماس که میگوییم کم است و نایاب یک نفر با آن به چه ثروتی دست یافته است و حتما شرکت های بزرگتر از آن هم در جهان وجود دارد که 100 ها شعبه دارند . محدودیت و کمبود از بچگی در ذهن من کاشته شده . همیشه باید قناعت میکردم تا خدا مرا دوست داشته باشد، هر چیزی میخواستم و میگفتم با این حرف که نداریم و پول نیست مواجه میشدم و تصویر جهانی محدود ، بی رحم و سرشار از ناگواری از دنیا داشتم . وقتی پیشرفت های عالی دیگران در زندگی شان را میبینم که با جهان ذهنی من تفاوت زیادی دارد بسیار خوشحال میشوم که دنیایی که برای من ترسیم کرده اند واقیعت ندارد و در جهان واقعی کمبود وجود ندارد اما… رسیدن به فراوانی بهایی دارد و هرکس آن بها را بپردازد لایق دریافت فراوانی می شود و آن بها سختی و دردسر کشیدن نیست بلکه متفاوت فکر کردن و متفاوت عمل کردن از دیگران است .
      وقتی زمان ، افکار و احساس خودمان را متفاوت خرج کنیم و در جاییکه انتخاب خودمان است بهایی هم که دریافت میکنیم باب میل ما میباشد .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار من میتوانم
      1399/09/13 23:36
      مدت عضویت: 1532 روز
      امتیاز کاربر: 8933 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 20 کلمه

      با سلام .استاد اون فایلی که در ابتدا گفتید به دوره ورود به سرزمین لاغر ها اضافه میکنید اسمش چیه؟

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faridehhasani5455
      1399/07/17 12:47
      مدت عضویت: 1611 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 660 کلمه

      سلام وقت بخیر
      خدارو شکر میکنم که ۱۰ ماهه در دوره ها هستم ،۳روز پیش دوره پیشرفته هم به پایان رسید ،آگاهی های نابی بمن داده شد،تمرینات بینظیری انجام دادم،ترس های زیادی در من شکسته شد،سایز زیادی از من کم شده،شخصیت و هویت جدیدی در من در حال ساخته شدنه که با استمرار نورون های جدید در من محکم تر میشه وقتی یک رفتار به عادت تبدیل میشه ،غده پینه آل من پیام های جدید به جهان صادر میکنه و من در موقعیت های جدیدی قرار میگیرم که هر آنچه نیاز داشته باشم در اون شرایط یافت میشه ،تغییرات من شروع شده ،چه جسمی ،چه درونی ،این روزها افکار من متفاوته با سال قبلم ،چونکه متفاوت فکر میکنم،متفاوت زمان بندی میکنم نتایج متفاوت خواهد بود ،من ۳ساله tv منزلمو حتی روشن هم نکردم،اخبار نگاه نمیکنم،با دیگران در ارتباط نیستم،با هر کسی هم صحبت نمیشم،تو هر جمعی وارد نمیشم،اگر صحبتاشون مورد پسند ذهن جدیدم نباشه یا اون محلو ترک میکنم یا هندزفری توی گوشم میذارم،از صبح که بیدار میشم برنامه ریزی جدید دارم،اول صبح تمرینات دوره های عزت نفس و کنترل ذهن،نوشتن وسپاسگذاری ،خوندن میثاق نامه،گوش دادن به فایل صبحگاهی که کمی همراه با قر میباشد😁گوش دادن گام اون روزم، نوشتن و خوندن نظرات دوستان،مشارکت در سایت،من حتی موقع انجام کارهای منزل هم در حال گوش دادن فایلهای ذهنی هستم،موقع پیاده روی،در حین مسافرت،توی ماشین و هرجاییکه فرصتی داشته باشم ،ذهنمو بیکار نمیذارم بمونه ،میدونم اگر بیکار باشه میخواد برگرده به اموزش های قبلیش

      اینکه افرادی به این سایت و آگاهی هاش هدایت میشن که واقعا آماده پذیدش این جنس آموزه ها هستن کاملا صحیح ودرسته،من یادمه ۳ساله پیش که وارد دوره های ذهنی شدم و ناوارد بودم،دوست داشتم به همه اطرافیانم در موردش صحبت کنم و خیلی تلاش میکردم بهشون بفهمونم این راه درسته شما هم بیایید،ولی از من گفتن بود و از اونها نشنیدن،حتی گروهی تشکیل دادم و هر روز مطلب های ذهنی اونجا میذاشتم، بعد از چند ماه دیدم اون کار بی فایده است و خواهرای خودم بهم انگ توهم زدن و گفتن تو واقعیت جامعه و مردم رو نمیبینی و سرتو کردی زیر برف و من تنهایی این مسیرو طی کردم،خدارو شکر پیشرفت های زیادی تو زندگیم داشتم که الان همون خواهرام مرتب ازم راهکار میخوان مرتب ازم مشورت میخوان،اونا همچنان دور خودشون میچرخن و عوامل بیرونی مثل دولت خانواده ،جهان و خدارو مسبب مشکلاتشون میدونن و متعجبن از اینکه چرا من تو این شرایط دارم خوب و راحت و پرآرامش زندگی میکنم ،اونا ندیدن که من صبح تا شب و شب تا صبح فایل توی گوشمه و دارم ذهنمو برنامه ریزی میکنم ،فقط شرایط خوب الانمو میبینن،من حتی الان هم صبح تا شب ،شب تا صبحم با دوره هام میگذره،داشتن نتایج عالی حق طبیعیه منه،وقتی متفاوت فکر و عمل میکنم باید جواب های متفاوت دریافت کنم
      من هم هزینه مالی پرداخت کردم هم هزینه تایمی هم از تفریحاتم زدم،وقتی همه دور هم جمع میشدن و میشن از هر دری صحبت میکنن من دارم تمریناتمو انجام میدم ،پس باید یه فرقی بین من و اونا باشه
      مثلا استاد دوره های عزت نفسم توی یه کامنتی پیشنهاد خوندن کتاب آشتی با کودک درون رو داد و من دیشب ساعت ۲نصف شب از سایتی خریداریش کردم و ساعت ۹صبح دانلودش کردم و داشتم گوشش میدادم ،اینا میشه بهای پرداخت موفقیت ها،من سالهاست در حال خریدن کتاب و دوره هستم
      من اگر متناسب تر از این بشم قطعا زندگی با کیفیت تری خواهم داشت،حالم بهتره،شادترم،سلامت ترم،انتخاب های بیشتری برای خرید لباس خواهم داشت،اعتمادبنفسم بیشتر میشه،از خودم راضی تر میشم،ترسام کمتر میشه و نتایج بیشماری خواهم گرفت
      من تعهد میدم ،همونطور که ۱۰ ماهه در دوره هستم ،هرچند دوره هام به اتمام رسیده ولی من همچنان در مسیر خواهم بود و تلاش میکنم با اشتیاق و علاقه تمام آموزه های جدیدی که از طریق این دوره ها در من کاشته شده قوی ومحکم بشه،قشنگ بچسبه به مغزم ،در پی تکرار وتمرین عادت های جدیدی در من بوجود میاد که اون ها باعث میشن مسیر زندگیم بسمت تناسب و خواسته هام باشه

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار shahrbanou1346
      1399/07/12 23:32
      مدت عضویت: 1384 روز
      امتیاز کاربر: 22276 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 419 کلمه

      سلام به استاد عزیز مهربان سختکوش و بلند همت و بلندنظر
      من صمیمانه‌از شما به خاطر قرار دادن دوره ی رایگان لاغری با ذهن مقالات ارزشمند و نکات طلایی و دوره های تغییر زندگی و طعم‌خدا سپاسگزارم
      این آثار شما فوق العاده ارزشمندن و ما قدر اونارو خوب می دونیم براشون ارزش قایلیم

      من به شخصه احساسم خیلی عالی میشه با خوندن متنها و گوش دادن فایلهای لاغری
      ازتمام برنامه ها و سریالهای تلویزیون و ماهواره
      صرف نظر کردم و تا جایی که بتونم بیرون‌نمی رم خونه اقوام نمی رم که وقت داشته باشم برای کارکردن هر چه بیشتر روی تغییر فرمولهای ذهنیم
      مهمان سرزده بیاد اگر چه از آمدنش خوشحال میشم اما خدا خدا می کنم زودتر بره تا من بیام
      سراغ تمریناتم نوشته هام در سایت خواندن نوشته های دوستان و فایلها و نوشته های ارزشمندتون که
      حقیقتا باید با آب طلا نوشتشون ….

      من هنوز احساس می کنم که‌می تونم با تمرکز روی اطلاعات رایگانتون به موفقیتهایی برسم
      من حتما باید از این روش و از همین دوره رایگان یه پنج کیلو کم کنم که هم خانواده و همسرم به این روش تا حدی ایمان بیارن
      و دیگه با حرفای نا امید کننده اشون منو به رنج
      نندازن
      تا بتونم برای خرید می‌کنم ی پولی اقدام کنم …

      من فکر می کنم بهتره بگیم از قبل از آشنا شدن با این سایت سالها به دنبال پرداخت بهای لاغری بودیم
      چقدر برای ویزیت و برنامه از کارشناسان تغذیه
      پول دادیم
      چقدر برای قرصای چربی سوز و کاهش اشتها پول دادیم
      چقدر برای خرید کتالهای متعدد با نامهای فریبنده در امر لاغری و کاهش وزن پول دادیم
      چقدر برای باشگاه و خرید ادوات و وسایل کاهش وزن در منزل پول دادیم
      چقدر وقت گذاشتیم و انرژی فکر و جسم بالای همه‌اینا دادیم

      خوب اینا همه قسمتی از بهای به دست آوردن تناسب اندام بوده این رهاورد آنچنان ارزشمنده که همچنان چه پولی چه وقتی چه انگیزشی
      باید براش بها بپردازیم
      هنوز جا داره برای پرداخت بها
      چون هنوز نتیجه ی دلخواهو کسب نکردیم

      هر وقت به تناسب رسیدیم دیگه پرداخت بها متوقف میشه و زمان لذت و احساسات عالی و برداشت محصول فرا می رسه …..

      امیدوارم بزودی شرایطی فراهم‌بشه که بتونم برای خرید می‌کنم اقدام‌کنم
      والسلام خانم شهربانو مهر ۱۳۹۹

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Tavassoli
      1399/07/06 20:17
      مدت عضویت: 1554 روز
      امتیاز کاربر: 17868 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 148 کلمه

      سلام به استاد و دوستان عزیز
      برای رسیدن به هدفمون، همیشه باید نگاهمون به افراد موفق در اون حوزه باشه و اونا رو الگوی خودمون قرار بدیم.
      چون آدم های موفق، برای رسیدن به هدفشون اشتیاق دارند.
      آدم های موفق، تحت هر شرایطی علایق شون رو دنبال میکنند.
      آدم های موفق، برای کارشون وقت میذارند.
      آدم های موفق، برای رسیدن به هدفشون استمرار دارند.
      آدم های موفق، روی کار مورد علاقه شون تمرکز دارند.
      آدم های موفق، به آموخته هاشون عمل میکنند.
      آدم های موفق، بهای زندگی رو پرداخت میکنند.

      من هم بهای لاغری از زندگی رو پرداخت میکنم:
      با اعتمادی که به روش لاغری با ذهن دارم.
      با اشتیاقی که برای لاغر شدنم دارم.
      با گوش دادن به فایل ها و انجام تمرینات و زمانی که برای دادن آگاهی به ذهنم میذارم.
      با احساس توانمندی و اعتماد به نفسی که برای لاغر شدن دارم.
      با استمرار داشتن در عمل به آموخته هام، بهای لاغری رو پرداخت میکنم تا شگفتی ساز شوم😊.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 18
      محتوای دیدگاه: 54 کلمه

      سلام استاد من از فایلهای شما نتیجه گرفتم ولی این پایان راه نیست و هر روز با استمرار و دوست داشتن به ادامه مسیر قدم برمیدارم با این فایل بیشتر پی بردم و برام یادآوری شدکه وقت گذاشتن برای چیزی که دوست دارید بهش برسی چقدر مهمه .ممنون که همراه همیشگی ما هستید

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار s99malekan
      1399/07/01 18:53
      مدت عضویت: 1337 روز
      امتیاز کاربر: 7470 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 218 کلمه

      سلام استاد. خیلی قشنگ بود.‌یه بار دیگه هم گوش داده بودم احتمالا تو پیج اینستاتون ولی بازم با عشق و اشتیاق گوش کردم.استاد من هر رپز فایلاتون و میخونم.گوشمیدم. اینجا مینویسم. عمل میکنم وقول میدم استمرار داسته باشم.‌یه اشتیاقی دارم برای اینکه کی بشه من تو روز فرصت داسته باشم فایلاتونو گوش کنم.قبلانم گفته بودید اولین نشانه های بودن‌تو‌مسیر درست لاغری با ذهن اون حس آرامش و اشتیاق و ایمان یه که داریم. من باور کردم لاغری با ذهن تنها مسیریه که میتونم لاغر شم و میتونم.‌اینقد راه رفتم‌و نشده که از زمین و زمان زده شده بودم. خدا رو شکر خدا شما رو جلوی راه من قرار داد و منو به سایت شما هدایت کرد‌.قبلانم گفته بودین توجه به چاقی و عجله عوامل بازدارنده هستن. موانع لاغری هستن.من ۳۵ساله که چاق بودم‌چه‌انتظاریه بخوام‌یه ماهه عوض شم.‌البته هنوز تا این فایل رو‌نشنیده بودم یواشکی سایز میگرفتم که قول میدم دیگه انجام ندم ولی ترازو رو کنار گذاشته م.‌با بدن خودم آشتیم و دوسش دارم.‌قبول دارم همه بلاهایی که سرش اووده و چاق شده و خودم سرش آوردم و متعهد هیتم که وزن مو کم کنم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکنم.‌تعهد به آموزشهام دارم.‌‌دیر در جواب تعارفی گفتم سیرم.‌این خیلی منو متعجب کرد.‌اسناد ممنونم.‌مرسی که هستی. آره وقتی مینویسی اون نجوای منفی باف ساکته.‌

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1399/06/30 09:07
      مدت عضویت: 1595 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 318 کلمه

      سلام استاد،چه فایل بی نظیری،چه اگاهی نابی،با اینکه بار دوم بود که گوش میدادم بازهم بسیار لذت بردم این حرفها هزار بار هم شنیده بشه بازهم شیرین و لذت بخشه
      در مورد پرداخت بها طبق کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل که یکی از مهمترین کتابهای موفقیت هست از اولین اصول موفقیت هست و بهای مالی فقط یکی از اون بهاهایی هست که باید پرداخت بشه
      وقتی که میذاریم برای یادگیری مطالب جدید و مرور اونها به نظر من اصلیترین بهایی هست که پرداخت میکنیم
      طبق آموزه های دکتر جو دیسپنزا با شنیدن آگاهیهای جدید اتصال نورونی جدیدی در مغز شکل میگیره هرچه این اگاهی تکرار بشه و مرور بشه به تدریج شبکه نورونی تشکیل میشه و شبکه نورونی مواد جدیدی رو ترشح میکنه واین مواد پیامهای جدیدی رو از طریق اعصاب منتقل میکنن و با تکرار و تکرار شبکه عصبی محکمتر و قویتر ومواد جدید بیشتر و پیام عصبی تکراری به اندامهای مرتبط و نتیجه تغییر و متفاوت شدن هست،جالبه که چون این شبکه جدید فعالتر هست از شبکه هایی که قبلا تشکیل شده بوده چسب سیناپسی رو برداشت میکنه و اون نورونهای قبلی اتصالشون ضعیف و ضعیفتر میشه و کم کم محو میشن
      دلیل اینکه اینهمه شما تاکید دارین روی تکرار و استمرار روی آگاهیهای لاغری با ذهن همینه…. قویتر شدن شبکه جدید نورونی لاغری با ذهن و اینجاست که به قول شما چه بخوایم چه نخوایم لاغر میشیم😍😍😍😍
      من عاشق تغییرم ،عاشق یادگیری ام،عاشق تمام موضوعات ذهنی ام،عاشق هر چیزی که براحتی و بدون زحمت و عرق ریختن بوجود میاد،عاشق خدایی هستم که این سیستم فوق العاده رو در بدن همه ما گذاشته،عاشق کار کردن روی ذهنم هستم،عاشق زمانی هستم که برای خودم خالی میکنم،عاشق اینم که وقتم رو با سایت شما و با کانالهای موفقیت میگذرونم،عاشق این سبک زندگیم هستم
      خدایا شکرت به خاطر هدایتم به این مسیر ،خدایا هزار بار شکرت به خاطر این خلقت بی نظیر،خدایا شکرت که منو توی صراط مستقیم قرار دادی سپاسگزارم،سپاسگزارم ،سپاسگزارم🙏🙏🙏🙏

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار shahla mahmoudi
      1399/06/30 05:15
      مدت عضویت: 1704 روز
      امتیاز کاربر: 23407 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 198 کلمه

      سلام استاد عزیز و دوستان متناسبم
      این فایل هم مثل بقیه فایلها بسیار زیبا آموزنده و دلگرم کننده بود ممنونم از شما استاد عزیزم 🙏
      من چند روزی بود که مثل قبل برنامه آموزشی ام را دنبال نکرده بودم و مثل قبل که هر روز به چند فایل گوش میکردم اینکار را انجام نداده بودم و به وضوح تغییر احساس و رفتارم که مطابق میلم نبود را تجربه کردم مثل قبل کم حوصله عجول و حساس بیش از حد در موارد مختلف زندگی ام نه لاغر شدن شده بودم
      امروز که دوباره به این فایل گوش دادم متوجه شدم که من از زیر بار پرداخت بهای ایجاد تغییر در زندگی ام شانه خالی کرده بودم و برای همین به سمت رفتارها و احساسات قبلی ام سوق داده شده بودم
      الان خوشحالم که به این موضوع پی برده و تجربه اش کردم و از راه منحرف شده به راه درست و اصلی برگشتم 🤲😊😍
      من بهای تغییر کردن را با به دست آوردن دوباره اشتیاق و وقت گذاشتن و ارزش قائل شدن برای خودم پرداخت میکنم و سعی میکنم که دیگر از مسیر منحرف نشوم 🤲🤲🙏🙏👌👌
      باز هم ممنونم اسناد عزیزم که همیشه و در همه حال در کنار ما و مشوق ما هستید 🙏🙏🙏🙏

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1399/06/30 02:28
      مدت عضویت: 1645 روز
      امتیاز کاربر: 27851 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 1,112 کلمه

      چه جالب من الان تو کانال لاعری با دهن بودم که این فایل رو دیدم همین الان
      حقیقتش نوشته ی شما در بالای فایل از داخل دل من بود دقیقا من هم همین نطر رو دارم حتی یکی دو روز پیش داخل دیدگاهم برای زوج شگفتی ساز بدون اینکه این لایو رو ببینم اشاره کردم که من حدودا ده ماه داره میشه یازده ماهی هست داخل سایت شما هستم و فعالیت میکنم خدا گواه هر روز هروز مگر خیلی روز خاصی بوده که گوش نداده باشم که در این یازده ماه شاید سه یا چهار روز داشتم نه بیشتر که برام واقعا جور نشده ولی بگم فردا اتفاقا تلافیش رو در آورده ام و چندتا بیشتر از همیشه گوش دادم نه اجباری تو کار بوده نه ناراحتی با ذوق و شوق و انگیزه زیاد دوست داشتم و گوش دادم و اونم فقط از مطالب رایگان سایت البته تمام مطالب از زندگی با طعم خدا تا تغییر زندگی فایلهای صبحگاهی تا لاعری با دهن و مقاله ها و نکات طلایی بارها و بارها گوش دادم و همیشه خودتون اشاره داشتین اگه کسی بخواهد با همین فایلها هم میشه تغییر کنه و دقیقا من همیشه به خودم و بقیه عین این حرف رو زدم که بابا درسته رایگان هستن ولی فوق العاده عالی و تاثیر گذارن ولی خیلی از اطرافیان رو که گفتم اصلا یا گوش ندادن یا خوششون نیومده و یا قبول ندارن و دیگه تصمیم گرفتم هیچ کس رو نگم تا هر کس که به صلاح هست از طرف خداوند هدایت بشه اما خودم به قدری با فایلها ی رایگان شما تغییر کردم در دیدگاهم و افکارم و حالا هم جسم ام و باورهام و سبک زندگی کردنم و ایمانم و نزدیکیم به خدا و روابطم که یکم بر میگردم به عقب خودم تعجب میکنم که اه چی بودم چی شدم اما حاظرم به جرات بگم تو این یازده ماه نه تلویزیون نه اخبار نه تلفن بیخودی نه بیرون رفتن های الکی و نه حرف زدنهای بی خودی و نه اینستا گردی و چت کردن های الکی یا ارسال مطالب به گروه و …. هزار تا کار بیخودی دیگه رو انجام ندادم و در عوص همیشه مشتاق و بیقرارم برای افزایش آگاهی و تغییرم در این مسیر که کل زندگیم رو متحول کرده از حال روحی و حسمی و ایمان و ارتباط با خودم و خدای خودم و حتی باعث شد در یه مداری قرار بگیرم که دورهایی از یه استاد نازنین دیگه تهیه کنم و فوق العاده در زمینه خود شناسی به من کمک کردن اون رو پولی گرفتم و بهای مالی دادم ولی سایت شما رو کاملا رایگان از لحاط مالی دارم استفاده میکنم به جز یه دوره ی ۱۳ گام تا ۱۳ به در که یک ماهی میشه تهییه کردم ولی بازم میگم دورهای رایگان شما برام خیلی ارزشمند هستن و حتی من با دورهای زندگی خود را تغییر دهیم و زندگی با طعم خدا و فایلهای نکات طلایی زندگی اینقدر تحت تاثیر قرار میگرفتم که فقط نمیدونستم به کی بگم اوایل دلم میخواست فقط کسی باشه بگم ببین ببین این چی میگه من چی شنیدم و خیلی جاها هم که هیجانی میشدم و خودم تنها بودم حتی اشک میرختم و گوش میدادم و بزار بگم با اون فایلهای انگزیشی لاعری با دهن که مکالمه ی خدای لاعری با بنده اش بود چه حالی داشتم یا اون فایلهای تغییر زندگی آبروی خدا رو برده ایم یا فایلهای زندگی با طعم خدا خیمه ی خود رو جابه جا کنید و…. حالا فایل های لاغری بماند که وقتی میفهمیدم دوست داشتم به هر کس که چاق و از بعلم رد میشه و حتی نمیشناسمش ادرس سایت شما رو بدهم که اینکارم اوایل میکردم ولی دیدم فایده نداره تازه انگار مسخره هم میشدم و اینقدر وابسته به این سایت شدم که خودم به این آگاهی رسیدم به هر کسی نگم چی گوش میکنم که لااقل اگه خودشون نمیخوان گوش کنن یه دفعه من رو از راه خارج نکن و نمیخواستم حتی نطر منفی کسی رو در این خصوص بشنوم و در این ده ماه اینقدر مشعول اهداف خودم و باورها و فایل های شما شدم که وقتی کسی رو میبینم تو واتساپ ویا تلگرام یا اینستا داره مطلب میفرسته حالا یا خبر یا جک یا حرفی میگم چقدر وقت آزاد و تاسف میخورم که چرا الکی دارن هدر میدن وقتشون رو اما از اونجایی که آموزش دیدم هر کس مسول زندگی خودش و افکار خودش هست و هیچ کس رو به زور نمیتونی بیاری داخل این مدارها باید تو این فضا باشه تا بیاد دیگه هیچ نمیگم و به اهدافم بیشتر فکر میکنم و باانگیزه دنبال میکنم من بارها در طول روز به بچها و خودم و شوهرم و اطرافیانم میگم وقت ندارم برای فلان کار یا فلان جا رفتن که خیلی باعث تعجب بقیه میشه که چرا مگر چه خبره من در دلم خندم میگیره ولی حرفی نمیزنم و به این همه پشتکار خودم احسنت میگم
      اصلا شاید باورش برای شما که نه برای خودم سخت باشه من که همیشه میگفتم خوابم رو به هیچ چیز نمیدهم ولی طوری بهم شده شب و روزم در فکر تغییرم و در حد شاید ۵ یا ۶ ساعت بخوابم منی که ده یا ۱۲ ساعت قشنگ قبلا میخوابیدم الان به قدری کم خواب شدم اونم نه با حال بد و کسل بودن نه بااشتیاق روزم رو با خدای مهربانم شروع میکنم که خودم باورم نمیشه دیگه چی برسه به بقیه
      اصلا هر وقت برم بیرون از خونه سریع دلتنگ تنهایی های خودم وخلوتهای خودم با خودم و فایلهام و دورهای سایت میشم که نگو
      اینم خواستم بگم که هر کس بخواد میتونه متحول بشه من هم شدم و درجسم هم دارم شگفتی ساز میشم شاید هنوز کمی جا دارم ولی مطمعنم میشم بدون خریدن دوره ی ورد به سرزمین لاغرها و هیچ وقت این رو برای خودم خلا ندونستم که از رسیدن به هدفم دورم کنه بلعکس دوست دارم کنکاش کنم تو سایت تو نوشته های بچها تا کل قصیه رو خودم درک کنم و بهش برسم و مطمعنم هر کس زیرک باشه و کمی پشتکار داشته باشه میرسه همین طور که خودم دارم میرسم و اصلا به دوره ی اصلی هیچ وقت فکر نکردم
      نمیگم اون بده خیلی هم عالیه ولی انگار من یه جورایی احساس میکنم همین دورها هم من رو موفق میکنن و به هر چی که بخواهم میرسونن چون مرتب که بهشون اصافه میشه و هر کدوم با یه بار گوش دادن که کافی نیست پس ووووه کلی میتونم وقتم رو باهاشون باشم و اگاهی بگیرم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار سهیلا عظیمی ویشته
        1399/06/30 23:13
        مدت عضویت: 1703 روز
        امتیاز کاربر: 15108 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
        محتوای دیدگاه: 168 کلمه

        سلام دوست عزیز منم دقیقا حالتهای شما را دارم ۷ ماهه که تو دوره هستم اما ۶ ماه تو دوره های رایگان بودم دقیقا مثل شما شور اشتیاق دارم فقط تنها باشم و وقت آزاد داشته باشم طوری شده که حتی اگر مسافتی چه پیاده چه با اتومبیل جایی بخوام برم هندسفری تو گوشمه ودارم فایل گوش میکنم ولی پیشنهاد میکنم حتما بیان تو دوره سرزمین لاغرها آنوقت چنان حرفهایی از استاد میشنوید که شگفت زده مشید من قبل شرکت تو دوره میگفتم استاد که همه چیو گفته دیگه چی میخواد تو دوره بگه حتی همین سوال را قبل ثبت نام ازشون پرسیدم ایشون گفت تشریف بیارید خودتون شگفت زده میشید و دقیقا به حرفشون رسیدم و خیلی خوشحال وراضی هستم از این که شرکت کردم امیدوارم شما هم با این همه انگیزه تو دوره کنار ما باشین دوست عزیزم وتبریک هم بهتون میگم برای این پشتکار عالیتون موفق باشید

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم