0

گام ۷۹: لاغر شدن با یادگیری هنر تغییر کردن

تغییر کردن
اندازه متن

یکی از مهمترین موانع ذهنی افراد چاق این است که آیا آنها لاغر می شوند یا خیر؟

به شما اطمینان می دهم اگر در مسیر لاغری با ذهن حرکت کنید هنر تغییر کردن و لاغر شدن را می آموزید، نگران نباشید و ادامه دهید.

هنر تغییر کردن چیست؟

هنر تغییر کردن در واقع یادگیری چگونه تغییر دادن تجربه های زندگی است. اگر شما از وضعیت جسمی، روابط، کسب و کار، مالی، سلامتی و … راضی نیستید به این دلیل است که تجربه ای تکراری از بودن در شرایط یکنواخت در زندگی را دارید.

تغییر کردن

اگر از آن تجربه راضی و خشنود نیستید باید در وضعیت خود تغییر ایجاد کنید و موفقیت در این تصمیم زمانی رخ می دهد که شما در شرایط جدید، تجربه متفاوتی داشته باشید.

بنابراین اگر از وضعیت خود در هر جنبه از زندگی راضی نیستید به این دلیل است که تجربه شما در آن وضعیت خوش آیند نیست. و اگر دوست دارید تجربه متفاوتی داشته باشید هیچ راهی جز یادگیری هنر تغییر کردن ندارید.

بسیاری از انسانها به طور ناخودآگاه از تغییر کردن هراس دارند، و علاقه ای به ایجاد تغییر در شرایط زندگی خود ندارند.

اگر می خواهید به شکلی ساده خود را محک بزنید کافی است به واکنش خود نسبت به تغییر کردن شرایط فعلی زندگی خود توجه کنید.

از آخرین باری که تغییری در مدل موی سر، ریش، آرایش و … ایجاد کرده اید، چقدر می گذرد؟

از آخرین باری که تغییری در مسیر حرکت خود به سمت مقصدی که زیاد آن را طی میکنید ایجاد کرده اید چقدر می گذرد؟

از آخرین باری که تغییری در چیدمان وسایل اتاق یا منزل خود ایجاد کرده اید، چقدر می گذرد؟

از آخرین باری که تغییری در رفتار یا عادت خود ایجاد کرده اید، چقدر می گذرد؟

اینها مثال هایی است درباره موضوعات زندگی روزمره است که نشان می دهد شما نسبت به تغییر کردن چقدر مشتاق هستید یا مقاومت دارید.

اگر از ایجاد تغییر در موضوعات روزمره و پیش پا افتاده اجتناب می کنید، شما هرگز قادر نخواهید بود در موضوعات مهم و تاثیرگذارتر زندگی خود تغییر ایجاد کنید. یادگیری هنر تغییر کردن منجر به ایجاد تحول در زندگی شما خواهد شد.

لاغر شدن

لاغر شدن نوعی تغییر کردن است

خیلی از افراد سالهاست اضافه وزن دارند و خیلی از چاقی خود رنج می برند و اتفاقا برای لاغر شدن تلاش زیادی کرده اند، اما موفق به لاغری نشده اند و یکی از مهمترین دلایل آن مقاومت افراد نسبت به تغییر کردن است که در ذهن آنها شکل گرفته است. آنها هنر تغییر کردن برای لاغر شدن را نمی دانند.

سیستم ذهنی به این شکل است که وقتی فرمولی در ذهن شکل می گیرد در تمام جنبه های زندگی تاثیرگذار خواهد بود. بنابراین اگر هنر تغییر کردن را بیاموزید نه تنها در سایر جنبه های زندگی خود می توانید تحول ایجاد کنید بلکه در جسم خود نیز شاهد شگفتی خواهید بود و آن لاغری و تناسب اندام همیشگی خواهد بود.

بعنوان مثال اگر در ذهن شما تغییر کردن در جنبه های مختلف زندگی موضوعی سخت و رنج آور تعریف شده باشد، به همین سادگی این فرمول ذهنی می تواند مانع لاغر شدن شما شود چرا که لاغر شدن در واقع تغییر کردن از وضعیت چاقی به وضعیت لاغری است.

دلیل اینکه بسیاری از انسانها سالهاست در تلاش برای موفق شدن هستند، کتابهای زیادی خوانده و در سمینارهای مختلفی شرکت کرده اند اما موفق به تغییر شرایط خود نشده اند این است که اساسا آنها نسبت به تغییر کردن مقاومت زیادی دارند.

مقاومت ذهنی ما نسبت به تغییر کردن به واسطه شنیده ها و نصیحت های که از گذشته هزاران بار شنیده ایم شکل گرفته است.

این شنیده ها به ما تذکر میداند که تنوع طلبی کار خوبی نیست، داشتن لباس هایی با رنگ های مختلف صحیح نیست، ایجاد تغییر در شکل ظاهری کار پسندیده ای نیست و بسیاری موارد دیگر که ما از انجام آنها منع شده ایم.

منع شدن ما و اهمیت ندادن به علایق ما نسبت به ایجاد تنوع در زندگی سبب شده است که ما نسبت به تغییر کردن احساس خوبی نداشته باشیم.

طبیعی بودن علاقه نداشتن ما به تغییر کردن سبب شده است که به این مانع بسیار مهم و تاثیرگذار در مسیر موفقیت توجه نکنیم.

تنها راه مقابله با این مانع ذهنی و ایجاد باوری که به شما این احساس را می دهد که تغییر خواهید کرد ، توجه به تغییراتی است که به شکل پیوسته در دنیای پیرامون ما شکل می گیرد. همچنین تغییراتی که در زندگی دیگران رخ داده است که برای ما جالب توجه است.

به این شکل می توانیم فرمول جدیدی در ذهن خود ایجاد کنیم که ما م یتوانیم تغییر کنیم چرا که مانع اصلی که سد راه افراد برای تغییر کردن است این باور است که من نمی توانم تغییر کنم.

به اندازه ای که فرد از بودن در شرایطی که خواسته او نیست ناراحت و نا امید است نسبت به تغییر شرایط احساس عجز و ناتوانی دارد.

این موضوع به قدری اهمیت دارد که اگر برای رفع آن اقدام آگاهانه نکنیم تمام تلاشهای ما برای تغییر کردن بیهوده و بی اثر خواهد شد.

لاغری آسان با قدرت ذهن

تجربه هنرجوی لاغری با ذهن

موضوع امروز باور کردن تغییر کردن بود. تغییر مثبت 

‌من از چاقی به لاغری تغییر مسیر میدم.

من باور کردم که لاغر شدن آسونه.

دولت آنست که بی خون دل آید به کنار 

ورنه با سعی و عمل باغ جنان این همه نیست

خب وقتی حرف از تغییر میزنیم همه ی ما چیزی که در ذهنمون میاد اینه باید سختی بکشیم تا یک موضوعی رو تغییر بدیم. برای همین تغییر کردن برامون سخته.

اگه میخوایم باورمون نسبت به تغییر کردن باور مثبتی بشه باید قبلش باور کنیم که تغییر کردن راحته. تغییر اگه سخت باشه دوامی نخواهد داشت.

مثلا همین شرایط کرونا درسته که خیلی چیزا تغییر کرد ولی وقتی کرونا تموم شد همه آداب و رسوم دوباره برگشت سر جاش و همه تغییرات چون سخت بودن از بین رفتن و چیزی که یک عمر تکرار شده بود دوباره جاری شد.

پس خیلی مهمه که تغییر در راستای آسانی باشه.

از ایام کرونا همه چی برگشته سرجاش فقط یه چیزی برنگشته. عزیزانی که از دست دادیم و جای خالیشون هیچ وقت پر نمیشه . عزیزانی که نتونستند در مقابل تغییر مقاومت کنند و ویروس بهشون غلبه کرد و متاسفانه اونا رو از ما گرفت.

و اونها هم راه راحت رو انتخاب کردن. انتخاب مرگ براشون راحتتر از انتخاب زندگی در شرایط سخت بود و اونها رفتن رو انتخاب کردن.

رابطه آسانی و پایداری تغییر

تغییرات سخت، موقته و از بین میره.

پس خیلی مهمه تغییرات لاغر شدن رو برای خودمون راحت کنیم تا دائمی بشه.

چون ما استمرار در عادات رو میخوایم نه موقت بودن تغییرات رو.

مثلا رژیم و ورزش خودشون تغییر هستن اما تغییرات موقت هستند و ما هیچ وقت نتونستیم افرادی رو پیدا کنیم که تا ابد در رژیم به طور مستمر باقی بمونند مگر با اجبار و زور و حال بد و سختی. اینها هرگز از زندگی لذت نمیبرن و همواره در حال رنج کشیدن هستن.

پس ویژگی دیگه تغییر اینه که شرایط قابل تغییر باید با لذت همراه باشه تا بشه به صورت مستمر ادامه اش داد . 

پس ویژگیهای تغییر تا اینجا:

اول: راحت بودن 

دوم: قابل استمرار و دائمی بودن 

سوم: تغییر باید لذت بخش باشه و در مسیرش  ما لذت ببریم وگرنه تغییر موقت خواهد بود .

لاغری با ذهن تنها راه تغییر هست که هم راحته هم لذتبخشه هم دائمیه. 

ما فرمولهای ذهنی راحت رو انتخاب می کنیم در راستاش حرکت می کنیم و در مسیرش لذت میبریم و این مسیر یه مسیر دائمیه برای ما. 

پس تغییرات پایدار هستن و ما به مرور زمان لاغر شدن رو آسان تجربه خواهیم کرد. 

تغییر فرمول های چاقی ذهن

تغییر فرمولهای چاقی ذهنی

خب من اول از آسوناش شروع می کنم. 

اول: صلح با چاقی. 

آقاجون دیگه از چاقی نترس. چاقی هیچ چیزی نیست جز ندیدن لاغری. در نتیجه انرژی لاغری زیاد شده تا تو ببینیش. ببینش تا  رهاش کنی و آزاد بشه و بره. از چاقی نترس، ترس از چاقی باعث جبس شدن چاقی در بدنت می شه، با چاقی راحت باش تا آزاد بشه و از بدنت خارج بشه. 

دوم: غذا خوردن ترس نداره

باز تغییر دیگه ای که میشه گفت اینه غذاها چاقت نمی کنند. نترس همش میسوزه میره.

هیچ غذایی هرچقدرم خورده باشی توی بدن نمی مونه. دفع میشه میره. مقداریشم که جذب میشه تجزیه میشه میره. اصلا انرژی نمیتونه یه جا بمونه دائم از شکلی به شکل دیگه داره تبدیل میشه.

این چربیها همون چربیهای دیروز و پریروز نیستن. اونا رفتن اینها جدیدن دوباره ساخته شدن وقتی رها باشیم و نترسیم بدن احساس نبازش به انرژی از بین میره و میفرستش که بره.

ما با ترسها و نیازها بدن رو نیازمند کردیم. بدن احساس نیاز می کنه از طرفی میل به دریافت انرژی رو زیاد می کنه تا انرژی بیشتری جذب کنیم و از طرفی دیرتر میفرستش بره تا مدت بیشتری اینارو ذخیره کنه چو در فرکانس نیازه. 

وقتی در فرکانس رهایی باشیم بدن هم کم کم در فرکانس رهایی میاد و ما میلمون به مصرف مواد غذایی طبیعی میشه و از طرفی دفع چربیها هم راحتتر انجام میشه چون بدن سالم میشه و احساس نیاز به انرژیش کم میشه. 

پس خیلی مهمه انرژی رو در بدن ببینیم و به خودمون حس نبودن و محدودیت انرژی ندیم. انرژی به فراوانی در دست ما هست. 

سوم: تغییر کردن باور چاقی

تغییرات دیگه ای که میشه کرد تغییر در باوره . هیچی توی این دنیا نمیتونه مارو چاق کنه مگر اینکه بپذیریمش که چاق کننده است. 

هیچ عامل چاقی در جهان وجود نداره. همه ی عوامل لاغر کننده هستند. 

در جلسات قبلی در نوشته هام به اونجا رسیدم که حتی چربیهای ما نشانه ی لاغر بودن ماست. چون اینا همون انرژی لاغری هستن که به واسطه ی نیاز ما به لاغر شدن و درخواست مکرر ما جذب شدن و هرچقدر نیاز ما بیشتر، جذب انرژی ما بیشتر.

بابا اینا همه لاغریه. ببینیمش و انقدر درخواستش ندیم انقدر خلاء ایجاد نکنیم. ما به لاغری هیچ نیازی نداریم همه این چاقیه لاغری هستن. احساس بی نیازی کنیم تا بدن هم از فرکانس نیاز بیاد بیرون و دیگه جذب نکنه. 

خب باور دیگه اینه که حتی احساس چاقی هم انسان رو لاغر می کنه. احساس چاقی دو قسمت داره. یکی قسمت لذت یکی قسمت رنج. 

ما یه زمانی از چاق شدن لذت میبردیم خب اون فرکانس در ما هست بعد از مدتی دیگه نخواستیمش رنج کشیدیم ولی نخواستنشم باز یعنی نیاز به لاغری و باز جذب انرژی. 

پس لذت و رنج چاقی هر دو ما رو چاق کرد.

ناراحت بودن از چاقی اندوه خوردن و ناراضی بودن از چاقی همه ی اینا یعنی حس نیاز به لاغری و حس نیاز به لاغری باعث جذب انرژی بیشتر و بیشتر میشه. 

بدن نیازمند انرژی رو بیشتر جذب می کنه. 

البته این باور باز خودش یه باور چاق کننده و ایمان به چاق شدنه. 

یا باید حس نیاز رو دور کرد یا باور داشت حتی اگه نیاز هم داشته باشیم بازم لاغر میشیم. چون انسان نیازمند فاقد انرژیه و قاعدتا کسی که فاقد انرژیه نمیتونه انرژی بیشتر جذب کنه. پس  در هر دو حالت ما انرژی رو دفع می کنیم و انرژی رو ذخیره نمی کنیم. 

اهمیت تداوم احساس لاغری

ما در هر حالتی باید بتونیم لاغر بودن رو به اثبات برسونیم. 

ناراحت شدن یا نشدن از چاقی باید هردوش حس لاغری بهمون بده. 

چطوره که وقتی در مسیر چاقی هستیم همه چی به ما حس چاقی میده اینجا هم باید از هر چی حس لاغری بگیریم  تا بتونیم در فرکانس رهایی باشیم. 

همه ی اینا تغییره. تغییر مسیر از مسیر چاقی به مسیر لاغری. 

شاید چاقی به واسطه ی تکرار در ما عمیقتره ولی لاغری از اون عمیقتره چون طبیعت بدن ما لاغریه. چون هر لحظه در بدن ما جاریه. 

چون در هر حالتی هست. در هر حسی لاغری وجود داره. 

حتی در حس چاقی لاغری وجود داره. چون حتی حس چاقی انرژی هست و ما اگه انرژی لاغری نداشته باشیم حتی  نمیتونیم حس چاقی بگیریم. 

انرژی ما توان ماست. 

توان ما لاغریه. 

لاغریی که توان مارو میگیره و مارو ضعیف می کنه لاغری نیست. چاقی هم که توان ما رو میگیره اونم  مسیر صحیح نیست. 

اما لاغری واقعی یعنی توان داشتن.  یعنی نیرو داشتن. 

یعنی نه اونقدر بی جون شدن که نتونیم از جامون تکون بخوریم و باز هم نه اونقدر انرژی رو ذخیره کردن که بازم از چاقی نتونیم تکون بخوریم. 

یکی از دلایلی که من دوست دارم لاغر بشم واقعا همین حرکت کردنه. 

من دوست دارم کارامو خودم انجام بدم. از تنبلی کردن خوشم نمیاد. پس نیرویی که چاقی ازم گرفته رو دوست دارم ازش بگیرم. دیگه نمیخوام به چاقی انرژی بدم. من در مسیر لاغری هستم. من انرژی لاغری دارم و میخوام عاشقانه لاغری رو انتخاب کنم. نیاز بدنم رو با افکار منفی زیاد نکنم. با نومیدی  بدنم رو نیازمند نکنم. دوست دارم به خودم  از درون انرژی بدم تا مجبور نشم به  انرژی  بیرونی نیازمند بشم. 

من وقتی اعتماد به نفس داشته باشم وقتی امیدوار  باشم. وقتی حالم خوب باشه. وقتی شاد باشم مثبت اندیش باشم  انرژی دارم و نیازی به دریافت بیشتر انرژی ندارم و بدنمم احساس نیاز بیشتر نمی کنه ولی با سرزنش و نومیدی و تنفر و ترس احساس نیازم بیشتر میشه و من همش دلم میخواد بخورم. این احساسات از افکار منفی میاد و افکار منفی مثل سیاه چاله ها انرژی خوارن و تمام انرژی منو جذب خودشون می کنند و من مجبور میشم هی بیشتر بخورم و باز نومیدی و افسردگیم بیشتر بشه. 

  • من تغییر می کنم. 
  • من غم و اندوه رو رها می کنم و شادی رو جایگزینش می کنم. 
  • من ترس رو رها می کنم و ایمان به لاغری رو جایگزین می کنم. 
  • من  سرزنش رو رها می کنم و عشق رو جایگزین می کنم. 
  • من نیاز رو رها می کنم و استغنا و فراوانی رو جایگزین می کنم. 
  • من افکار منفی رو رها می کنم و افکار مثبت رو جایگزین می کنم. 

فقط در این حالته که من خودبه خود لاعر میشم و در فرکانس رها کردن انرژی قرار میگیرم نه در فرکانس نیاز به انرژی.

من از درون خودم رو پر می کنم تا راحت و آسون تغییر کنم و بدنم هم در فرکانس راحت لاغر شدن فعال بشه. البته  او در فرکانسش هست. اما من با افکارم مانعش میشم. دیگه نمیخوام مانع طبیعت بدنم بشم. من فقط کافیه انتخابهام رو تغییر بدم تا دنیام تغییر کنه. 

(نوشته آقا عطا عزیز در بخش نظرات)

✍️ تمرین آموزشی 📖

برای انجام عالی تمرین جلسه آموزشی لاغر شدن با یادگیری هنر تغییر کردن توصیه می شود ابتدا توضیحات نوشتاری آموزشی را با دقت مطالعه کنید، سپس ویدیوی آموزشی را با تمرکز تماشا کنید و بعد از آن به سوالات مطرح شده در بخش نظرات به صورت شرح انشایی پاسخ دهید.

  • نگرش شما درباره اهمیت تغییر کردن در زندگی چیست؟ شرح دهید.
  • آیا خود را انسانی تغییر پذیر می دانید یا خیر؟ شرح دهید.
  • با ذکر مثال شرح دهید که تغییر پذیر بودن در چه شرایطی به شما کمک کرده است و در چه مواردی مقاومت کردن در برابر تغییر کردن باعث ایجاد رنج و ناراحتی برای شما شده است؟
  • ارتباط تغییر کردن با لاغر شدن چیست؟ شرح دهید.
  • در گذشته تصور شما درباره لاغر شدن و تغییر کردن چه بوده است؟ شرح دهید.
  • چرا بیشتر انسانها دربرابر تغییر کردن مقاومت دارند و ترجیح می دهند در شرایط یکنواخت زندگی کنند؟!
  • لاغری با ذهن چگونه به شما کمک کرده است تمایل به تغییر کردن در شما ایجاد و برای شما آسان شود؟! شرح دهید.
  • از محتوای ویدیوی آموزشی برای خود تمرین ایجاد کرده و در بخش نظرات تمرینی که باید انجام دهید را بنویسید.

منتظر خواندن نوشته های شما هستم

همراه همشگی شما: رضا عطارروشن

با دادن ستاره به این مطلب امتیاز بگیرید.

Rating 4.33 from 39 votes

https://tanasobefekri.net/?p=20691
برچسب ها:
68 نظر توسط کاربران ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

اندازه متن دیدگاه ها
      آواتار تینا.عالی
      1403/01/27 22:48
      مدت عضویت: 131 روز
      امتیاز کاربر: 11758 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 990 کلمه

      بنام الله یکتا مهربان و همیشه حاضر ناظر عاشقو حامی و خیر خواه و خواهان پیشرفت ما،

      و درود رحمت برکت خدا بر شما استاد گرامی و ارجمند،.

      تغییر چه چیز زیبایی فوق‌العاده هست همشمعجزه هست یکی از زیباترین خلقتهای خدا تغییر به به !

      خدایا شکرت چقدر شگفت انگیز همه چیزت،

      درک کردن بعد عمل کردن بعد نتیجه گرفتن،

      من میخواهم این استمرارمو‌ طولانی تر کنم استمرارمو هی کمی بیشتر و  طولانی تر کنم ،

      من میخوام هر روز یک قدم تغییر نسبت به روز قبلم‌ایجاد کنم،

      آرام‌آرام حتی اگر اشتباه کنم پسو پیش کمو‌زیاد اما انجامش هر چند کوچک باش میدم هر چقدر زمان ببره اصلا،

       اما کاملا هدفمند عمرمو می‌خوام بگذرونم، بدون محدودیت .

      منعطف منظم و با احساس خوب ،

      حتی به خودم گفتم تومیتونی تغییر کنی کی گفته نمیتونی به ذهن خودم دارم میگم به این دلیل بهت میگم میتونی چون قبلا هم لاغر بودی و متناسب یادت بیار چطور تونستی پس با توجه به الگوی توانایی قبلت تو میتونی 

      و نزار بترسونت اون نجوای ذهنی که وای میخواینا آخر عمرت اینکارو کنی؟

      اول اینکه من نمی‌دونم آخر عمرم کی باش؟

      و اینکه قبلا تونستم بازم میتونم تا آخر عمرم حتی آرام‌آرام البته.

      و عمرم هر چقدر هم طول بکشد من میخوام‌در راه درست بمانم و ادامه اش بدم بدون محدودیت زمان که حالا این تغییر کی ایجاد میشه براشعجله ندارم اما در مسیر درست می مانم و مبدونم‌تغییرات انتها نداره و ادامه داره همچنان روبه بهبودی ،چون من عاشق لاغریم،عاشق زندگی سالم و شادم و پیشرفت دوست دارم کنم هر روز،

      به قول حضرت علی ع: امروزت مثل دیروز نباشی هر روز بهتر از دیروز شو.

      کم کم قند با چای نمیخورم کمشکردم خیلی شاید هر چند روز یکبار اونم نمیخوام دیگه کم کم ،

      الحمدالله ترسم از غذا از بین رفته و بدون هیچ نقشه ایغذا میخورم خود ذهنم میگه کافیه ما مگه چقدر میخوریم سیر شدم بدون محدودیت حرصوولعم رفته،

      من نتیجه را فکر نمیکنم اما در نهایت گوشه چشمم به متناسب شدن و ماندن و بهتر شدن در این راهم،

      استاد از روی سخنان شما برای سئوال پیش اومد ؟؟

      و جوابشو هم در درون خودم پیدا کردم,

      هم رفتم در گوگل دیدم ببینم چی گفتن.

      استاد سئوالی که در ذهنم اومد ؟

      اگر هر تغییری نیاز به سیر تکاملی دارد!ویروس کرونا که باعث تغییرات بزرگ و یکباره شد ایا در تناقض با سیر تکاملی جهان هست؟

      قبل جواب این سئوال 

      نکاتی در ذهنم اومد:

       اولین نشانه و مدل برای اثبات وجود تغییر،

      ما یک مدل تغییر تکاملی داریم:

       نگاه به هر سو میکنیم این  تغییر تکاملی را میبینیم ،

      که اگر تطبیق خودمونو ندیم و تغییر نکنیم زیر چرخ حرکت جهان هستی از بین می‌ریم و می گندیم مثل آب راکد یا مثلا تغییر فصل پاییز به زمستان و اگر من لباس تن خودمو تغییر ندم از سرمای زمستان می میرم.

      و نمونه های دیگر اثبات از این تغییرات تکاملی:

       رشد خودمون طی نه ماه در رحم مادرمان،مثل بزرگ شدن خودمون تا الان و رسیدنمون به پیری  و  … 

      و دومین مدل برای اثبات وجود تغییر ، تغییرات ناگهانی هست :

       مثل زلزله و پدید آمدن ناگهانی دریاچه ها یا کوه ها از دل زمین یا  از زیر آب یا همین مریضیهای ناگهانی دوره ای مثل طاعون و مریضیهای دیگه و یا مثل همین کرونا و …

      نکته استفاده مفید از تغییر:«ما انسانها باید بدون قضاوت بشیم متعصب نمونیم نگیم مرغ یک پا داره باید تغییر کنیم هم مذهبی هم روحی هم جسمی به هیچ چیزی بار مثبت و منفی ندیم همه چیز در این جهان در چهار چوب دقیق قانونی عالی خداوند هست خودش به جا دقیق و درست و صحیح سر جایش قرار گرفته یا ثابت یا در حال  تغییر که اما به نظرم همه چیز در حال تغییر همان کوه که به نظرمون‌ نمیاد هم در حال تغییر

      مثلا نمونه اش نگیم نظر من که مثلا فلان چیز خوب فقط درست یا اظهار نظر کنیم چرا فلانی اینکارو کرد خوب شاید منم جاش بودم همون کارو بهتر یا بدتر میکردم و قبول کنیم قاضی و ناظم و قانونگذار فقط و فقط تنها خداست».

      اما بر میگردم به جواب سئوالم:

      اگر هر تغییری نیاز به سیر تکاملی دارد! مثلا ویروس کرونا که باعث تغییرات بزرگ و یکباره شد ایا در تناقض با سیر تکاملی جهان هست؟

      حالا به نظر من دو نوع تغییر وجود داره :

      یک تغییر : همون «کن فیکون» هست که یکباره ناگهانی بدون سیر تکاملی در صدمین از لحظه به قدرت خدا شایدم زمانم لحظه اصلا نخواهد به اراده خداوند که فقط مختص خداست بگه موجود شو هر چیزی را خداوند در همان لحظه بخواهدموجود میشود ،مثل آفرینش نوع انسان از اول ما انسان بودیم نه میمون بعد انسان 

      چون نظریه داروین اشکال زمانی بهش خورده که عمر زمین به زمانی که لازم یک میمون به انسان تبدیل میشه نمیخوره و هزاران ایراد دیگه به این نظریه.

      و دومین تغییر: تغییر تکاملی هست که ذات و لازمه اون خلق یا آفرینش بوده و هست 

      درست من انسان یکباره حلق شدم اما یک تغییر و سیر تکاملی و رشد ترتیبی هم دارم 

      این هم از تناقض و شگفتیهای باز قدرت مطلق و مختص خداست الله اکبر، 

      خدایا شکرت و من خوشحالم چنین خدای یکتا و بی نظیری دارم.

      در انتها من تغییرات را قبول دارم که مدام در حال پیشرفت و روبه جلو رفتن و به روز شدن باید باشیم 

      وگرنه مثل هزاران شهر و کاسبی و وسیله از بین می‌ریم و کنار گذاشته میشیم 

      من باور میکنم باید روبه پیشرفت و ذات عالی خودم باید روبه جلو حرکت کنم برای به روز شدن بهتر شدن که فکر میکنم لاغری با ذهن از نوع تغییر تکاملی باشد و باید آرام اما مستمر با اعتماد بهشادامه بدیمش.

      و کلا هم به این نتیجه رسیدم هیچ چیزی غیر قابل تغییر نیست به لطف الله چه ناگهانی از ذات چه تکاملیش اما به علت اینکه همه چی در حال حرکت هست ما هم باید حرکت کنیم و تغییر کنیم وگرنه چافیمارو می‌کشه ما هم که نمی‌خواهیم زود این اتفاق با زجرم برامون بیفته پس تا میتونیم باید تغییر و قدرت خدا رو بر این پایه باور کنیم که لاغری ما هم شدنی بااااید بشه و هست چون ما الان در این سایت برای همین تغییر اینجا هستیم،

      استاد تا بینهایت ممنونم 

      خداوندا بهترینم تا به همیشه ازت ممنونم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فهیمه
      1402/08/29 11:11
      مدت عضویت: 262 روز
      امتیاز کاربر: 8535 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 470 کلمه

      به نام خدای هستی بخش

      گام 79 : لاغر شدن با یادگیری هنر تغییر کردن 

      همه ما انسان ها از تغییر کردن میترسیم چون تغییر کردن برای ما کار سخت و طاقت فرسایی هستش که باید خیلی تلاش کنیم و رنج بکشیم که بتونیم تغییر کنیم و یه دلیل دیگه که ما از تغییر کردن میترسیم اینه که شرایط کنونی نقطه امن ماست و سال ها در این شرایط زندگی کردیم و در این شرایط احساس امنیت میکنیم و فکر میکنیم که تغییر کردن این نقطه امن رو بهم میزنه و ما وارد جای ناامن و ناآشنا میشیم که قراره خیلی اذیت بشیم مثل بچه ای که قراره به مدرسه بره مدرسه رفتن هم یه تغییر در زندگی ماست در روز اول مدرسه در محیط مدرسه احساس ناامنی میکنه چون از محیط امن خانواده دور شده و وارد یه محیط نا آشنا شده که معلوم نیست چه چیزی در انتظارشه و همین باعث احساس ترس و اضطراب میشه . دلیل این ترس و اضطراب از تغییر شرایط بخاطر اینکه ما شرایط کنونی رو طبیعت وجود خودمون میدونیم و تغییر کردن رو غیر طبیعی که باید خودمون رو با اون هماهنگ کنیم ولی اگر این باور رو در خودمون ایجاد کنیم که خداوند برای ما بهترین رو میخواد و رسیدن به بهترین هارو در وجود ما قرار داده و تغییر کردن اساس وجود ماست دیگه ار تغییر کردن هراس نداریم و اتفاقا برای اون شور و اشتیاق هم داریم . بشر کلا در حال تکامل و تغییره همون طوری که انسان های نخستین تغییر کردن و در برابر تغییر کردن مقاومت نکردن ما هم نباید درباره تغییر کردن مقاومت داشته باشیم . اگر بشر در ابتدا خلقت در برابر تغییر کردن مقاومت میکرد اصلا هیچ چیز کشف نمیشد و امکانات امروزی که ما در اختیار داریم به وجود نمیومد . تمام چیزهایی که در اطراف ما هستن نشانه تغییر کردن هستن که به مرور بشر از یک نقطه به نقطه دیگه در حال تغییره و این تغییر هم ادامه داره و تا بینهایت هم ادامه داره . پس ما باید تغییر کردن رو بپذیریم این یه قانون و اصل جهانه . همان طوری که انسان از نوزادی به کودکی ، از کودکی به نوجوانی از نوجوانی به جوانی و …. تغییر حالت میده همه چیز تغییر میکنه . اگر ما مقداری به اطرافمون توجه بکنیم همه چیز در حال تغییر کردنه از طبیعت و تغییر فصل ها از تغییر شب و روز و تغییر شادی و غم ،تغییر گرسنگی و سیری و تغییر مجردی و متأهلی  تغییر بیسواد و باسوادی…… و اگر بخوام مثال بزنم میتونم تا شب مثال بیارم پس تنها کاری که ما باید بکنیم اینکه این تغییر کردن رو بپذیریم و تغییر کردن از چاقی به لاغری رو مثل همه این تغییرات طبیعی و حتی آسون تر و در دسترس تر بدونیم چون اصل وجود ماست فقط باید اونو ببینیم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار منیره.ف
      1402/08/11 22:16
      مدت عضویت: 1678 روز
      امتیاز کاربر: 10481 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 120 کلمه

      یک روشی بود که توش میگفت ده کیلو در دوازده روز و من با استمرار و جدیت اون رو انجام دادم الان فکر میکنم که چه قدر واقعا ساده بودم خوب من ده کیلو که نه ولی سه کیلو کم کردم اما نتیجه چی شد اول از همه احساس عدم لیاقت چون من باور کردم که نمیتونم و اینکه اراده ندارم چون خوب هر از گاهی گریزهایی داشتم احساس ولع غیر قابل وصف یادمه برای یک هلو دستام میلرزید و اینکه بعد اون کاهش سه کیلویی افزایش پنج کیلویی داشتم

      این نتیجه تعیین زمانه

      بله استاد همه چیز در وجود ماست ولی استفاده از دوره اموزشی باعث میشه برنامه هامون اپدیت شه من تنها با دوره های رایگان خیلی خوب عمل میکردم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حیرت انگیز
      1402/08/09 13:39
      مدت عضویت: 326 روز
      امتیاز کاربر: 706 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,164 کلمه

      به نام خداوندم که هنر تغییر را در من خلق کرد

      سلام خدمت استاد ارجمند و دوستان همگام 

      لاغر شدن تغییر کردن است 

      همه ی انسانهای موفق با تغییر کردن به این موفقیت رسیده اند ،گاهی اوقات ما نیاز به تغییر کردن داریم اما هر کاری میکنیم نمی‌شود که نمی‌شود 

      دلیل این نشدنها ندانستن قوانین جهان هستی و از راه درست وارد نشدن است .

      تغییر یعنی چه؟

      تغییر یعنی حال خوب ،یعنی سبک زندگی متفاوت ،یعنی رها شدن از تکرارات ذهنی و در یک کلام تغییر یعنی حرکت به سمت موفقیت .

      چرا باید تغییر کنیم ؟

      تغییر کردن فقط مختص انسانهای بد نیست بلکه برای همه است کسی که بد است خوب شود 

      کسی که خوب است بهتر شود

      کسی که بهتر است بهترین شود و…….

      پس گمان نکنیم اگر نیاز به تغییر کردن داریم، نشانه ضعف و اشتباه و ایراد ما است .فقط باید توجه کنیم، تغییر کردن در جهت مثبت و پیشرفت باشد نه خدای نکرده در جهت منفی و عفول انسانیت ما ؛

      اولین قدم برای قرار گرفتن در مسیر تغییر کردن تصمیم گرفتن است وقتی ما با شجاعت و قدرت تصمیم می‌گیریم، راه خودمان را از بقیه جدا کنیم و افکار و باورهای منفیمان را عوض کنیم و آگاهی های جدید دریافت کنیم و موانع ذهنیمان را برداریم، تا ذات و فطرت وجودی ما نمایان شود و به هماهنگی ابعاد وجودی خودمان دست پیدا کنیم .

      زمانی که از ته دل از راهی که در آن هستیم به ستوه آمده ایم و عزم تغییر کردن میکنیم ،خواهیم دید که جهان هستی روی دیگر خودش را برایمان پرده برداری می‌کند،راه‌های جدیدی به روی ما باز می‌شوند،الهامات جدیدی به ذهنمان خطور می‌کند حتی در عالم رویا خوابهایی در رابطه با مسیر تغییرمان میبینیم و همه اینها نشانگر مسیر درست و هدایت الهی است .چون خداوند مهربان و بخشنده ما ،همیشه بهترینها را برای بندگانش می‌خواهد و زمانی که می‌بیند بنده اش کم کم دارد در جهت مثبت تغییر می‌کند و کم کم به هدف آفرینشش نزدیک می‌شود ،

      بهترینها و عالیترین های آن خواسته ما را به ما عنایت می‌کند. یکی از دلایل اینکه وقتی از خداوند کریم ،چیزی می‌خواهیم و او چندین برابر آن خواسته را به ما در بهترین حالات عنایت می‌کند همین است .

      اگر هدف ما زندگی بهتر است باید باورهای اشتباه و فرسوده ی ذهنی خودمان را شناسایی کنیم و در جهت رفع آنها تلاش کنیم و اجازه دهیم زمان و انرژی و تمرکز ما روی تغییر آن باورها کار خودشان را انجام دهند .

      نباید انتظار یک نتیجه جهشی و فوری داشته باشیم هرگز دکمه ای وجود ندارد که آن را فشار دهیم و باورهای قدرتمند و صحیح روی کار بیاییند .

      بنابراین تغییر باورها یک فرآیند است که باید کم کم و قدم به قدم طی شود و در هر قدم ما شاهد این خواهیم بود که روند تغییر ،سریعتر و بهتر در حال انجام است و ما به درک بالاتری رسیده ایم .

      ما باید با عزم راسخ در مسیر تغییر کردن تلاش کنیم به ورودی های منفی اجازه جولان دادن ندهیم ،انرژیمان را هرز ندهیم و اجازه بدهیم زمان بگذرد و طبیعت جسم ما با ذهن و روح متعالی ما به هماهنگی برسد و انسانیت ما شکوفا شود .

      البته به نظرم برای سرعت بخشیدن به  تغییر کردن و پیشرفت راههای میانبری وجود دارد که به کمک این راه‌ها می‌توانیم مسیر تغییر کردن را در سلامت بیشتر و سرعت بالاتری طی کنیم 

      مثلا:

      ما باید شاخ و برگهای اضافی را هرس کنیم و فقط به اصل هدف فکر کنیم .ما نباید به چرا و چگونگی از بین رفتن چاقی فکر کنیم ،به قول استاد :”به ما چه ربطی دارد چربی‌ها چطور و کجا می‌روند مهم این است که بروند “

      یا مثلا :مدام نگوییم” من دوست ندارم صورتم لاغر شود، ای کاش فقط شکمم آب میشد “

      اینها افکاری است که انرژی فکر اصلی ما که لاغری است را کم می‌کنند،چون گفتیم هر فکری ارتعاشی دارد و ما با شاخ و برگ دادن به شاخه اصلی لاغریمان در حال تقسیم انرژی بین شاخه های مختلف هستیم و این سرعت و نتیجه ما را تحت الشعاع قرار می‌دهد

      با یک مثال توضیح میدهم :تصور کنید قصد داریم به کمک یک لوله، آب را به مقصد مشخصی برسانیم که از قضا مسیر سربالایی است و آب باید پرفشار باشد تا بتواند این شیب را طی کرده و به مقصد برسد؛ حالا ،ما در حین مسیر مدام از این لوله اصلی انشعاباتی به جهت‌های مختلف میگیریم و فشار آب بسیار کم می‌شود و آب بدلیل افت فشار قادر به طی کردن سربالایی و رسیدن به مقصد نیست .

      این مثال واضحی از شاخ و برگ دادن به افکارمان است که  این شاخ و برگ دادن ها ،در تمام زمینه ها به راحتی انرژی فرکانسی افکار ما را محدود می‌کند و جهان هستی بر طبق قوانین ،انرژی هم اندازه همان به ما باز می‌گرداند و علت اینکه ما در مسیر موفق نمی‌شویم همین انشعابات فرعی پیرامون خواسته ما است .باید تمام تمرکز و توجه خودمان را روی اصل خواسته قرار دهیم تا کائنات هم انرژی برابر با همان ساتع کند و انرژی ما با انرژی کائنات همسو شود و با سرعت بیشتری به خواسته خودمان برسیم . 

      یا مثلا:

      خوب میدانیم که اکثر انسانهای موفق الگوهای مناسب داشته اند ،یک خیاط را در نظر بگیرید دوختن لباس با الگو راحتتر و دقیقتر و زیباتر و سریعتر می‌شود یا بدون الگو؟؟؟قطعا با الگو 

      پس در مسیر تناسب فکری، استاد روشن ضمیرمان بهترین و سر آمد ترین الگو برای ما در مسیر موفقیت هستند ؛نباید با مقایسه خود با دیگران حتی شگفت انگیزان تاکید می‌کنم حتی شگفت انگیزان خودمان را گمراه کنیم ،بارها در کامنتهای دوستان دیده ام که شاکی و نا امید بودند از اینکه چرا ما مثل فلان شگفتی ساز در همان مدت لاغر نشده ایم و یا حتی چاقتر شده ایم ؟!!

      من خودم به عنوان شخصی که در ۴۰ روز اول دوره، ده کیلو کاهش وزن داشت این تجربه را دارم که اولا عملکرد هر فردی با فرد دیگر متفاوت است دوما هر کس سبک زندگی ویژه خودش را دارد 

      مثلا خود من آدمی بودم که یک ریز بدون هیچ اغراقی یک ریز دهنم در حال خوردن بود خوب مشخص است وقتی این سبک زندگی در من تغییر کرد یکباره ورود آن حجم از مواد غذایی کم شد و من ده کیلو در آن مدت کم کردم .اما در ادامه راه دیگر وزن نکردم ولی احساس میکنم روند لاغری ام در حال شروع شدن است، به نظر سایزم کمتر شده ولی لاغر نشده ام ؛

      من دنبال لاغری سریع نیستم چون اگر بودم الان جراحی کرده بودم اینجا نبودم ؛

      من دنبال تناسب فکرم هستم 

      دنبال تغییر کردن و پیشرفت و خوشبختی هستم 

      دنبال آرامش و شادی و حال خوب هستم .

      من می‌خواهم ثروت بیشتر را وارد زندگی ام کنم 

      من می‌خواهم شغل پردرآمدی را وارد زندگی ام کنم 

      درون من کیهانها نهفته شده است من میخواهم کشفشان کنم و خداوند را بیشتر در آغوش بگیرم.

      تک تک ذرات وجود من حاوی انرژی است 

      من می‌خواهم انرژی‌هایم را در مسیر خیر و خوبی مصرف کنم

      من می‌خواهم انسان خوب تری  باشم 

      خداوندا سپاسگزارم که من را در مسیر درست تغییر کردن قرار دادی 

      خداوندا از تو می‌خواهم در تک تک لحظات این مسیر یاری ام کنی و پذیرش مرا بالاتر ببری 

      الهی به امید تو 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حیرت انگیز
      1402/08/09 09:35
      مدت عضویت: 326 روز
      امتیاز کاربر: 706 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 749 کلمه

      به نام خداوند کریمم 

      سلام خدمت استاد ارجمند و دوستان همگام 

      حل تمرینات لاغر شدن تغییر کردن است 

      • نگرش شما درباره اهمیت تغییر کردن در زندگی چیست؟ شرح دهید.
      • تغییر کردن در جهات مثبت تاثیر بی نظیری در رشد و پیشرفت و خوشبختی ما دارد 
      • به نظر من هر تغییری خوب نیست 
      • تغییر باید در جهت مثبت و صحیح باشد ،چون همین من الانی که در اکثر ما بوجود آمده نتیجه همان تغییرات منفی است که به مرور زمان در ما شکل گرفته و باورها و افکار و نگرش‌های ما را تغییر داده است .
      • مثلا اصل ما درست بوده اصل ما تناسب و لاغری بوده اما با تغییر منفی و وارد کردن افکار اشتباه خودمان را چاق کردیم.
      • پس تغییر کردن باید در جهت مثبت و پیشرفت و خوشبختی و سعادت ما باشد نه هر تغییری .
      • یک شخص چاق ،یک شخص معتاد و….نمونه واضح تغییر کردن هستند اما در جهات منفی و اشتباه  
      • آیا خود را انسانی تغییر پذیر می دانید یا خیر؟ شرح دهید.
      • من خیلی خیلی انسان تغییر پذیری هستم و همیشه میل به تغییر در جهت مثبت و پیشرفت زندگی ام هستم و با دقت در زندگی دیگران همیشه تلاش میکردم اشتباهات آنها را تکرار نکنم و نکات مثبت آنها را یاد میگرفتم ودر زندگی ام  به کار می بردم و دلیل اصلی پیشرفت من همین خاصیت تغییر پذیری من در جهت مثبت بوده است 
      • خداوندا سپاسگزارم که من را انسانی تغییر پذیر با پذیرش بالا خلق کردی الهی شکرت
      •  
      • با ذکر مثال شرح دهید که تغییر پذیر بودن در چه شرایطی به شما کمک کرده است و در چه مواردی مقاومت کردن در برابر تغییر کردن باعث ایجاد رنج و ناراحتی برای شما شده است؟
      • تغییر کردن در بیشتر موارد چون من جنبه های مثبت آن را می‌بینم در اکثر اوقات نقش کمک کننده به من را داشته است و کمتر دچار رنج و ناراحتی شده ام ‌.
      • مثلا در همین دوران کرونا من خیلی خوشحال بودم از اینکه دیگر مجبور نیستم با بعضی ها رفت و آمد کنم ؛از اینکه خانه ی ما دیگر هتل نبود خوشحال بودم چون قدرت این را نداشتم که به مهمانهای پر رویم بگویم نیایند خانه ما ،اما این ویروس باعث شد خبری از آن مهمانی های مزخرف نباشد واقعا هیچ وقت فکر نمیکردم تابستانی باشد که من مهمان نداشته باشم و این خیلی من را خوشحال می‌کرد.
      • تنها قسمت رنج آن شستشوی خریدها و بهداشت افراطی بود که آن هم به مرور عادی تر شد .
      •  
      • ارتباط تغییر کردن با لاغر شدن چیست؟ شرح دهید.
      • تغییر کردن ارتباط مستقیم با لاغر شدن دارد چطور؟
      • لاغری ذات و طبیعت وجود ماست و ما با تغییر افکار و باورها و سبک زندگیمان به مرور زمان با این تغییرات اشتباه جسممان را به سمت چاقی حرکت داده ایم و باعث شده ایم جریان لاغری متوقف شود و در جهت چاقی جریان پیدا کرده ایم .
      • در گذشته تصور شما درباره لاغر شدن و تغییر کردن چه بوده است؟ شرح دهید.
      • در گذشته تصور من درباره لاغر شدن و تغییر کردن یک اتفاق غیر ممکن و نشدنی بود ،با وجود تلاش‌های پی در پی در جهت تغییر چاقی به لاغری اما هرگز این اتفاق رقم نمی‌خورد چون من احساس خوبی به آن مدل تغییر کردن نداشتم چون آن تغییر پر از رنج و فشار بود و من نمی‌توانستم این تغییر را بپذیرم 
      •  
      • چرا بیشتر انسانها دربرابر تغییر کردن مقاومت دارند و ترجیح می دهند در شرایط یکنواخت زندگی کنند؟!
      • چون بسیاری از تغییرات به همراه تحمل رنج و فشار و سختی است .
      • ما عادت کرده ایم به یک روال و ترک کردن عادات چون ما را دچار زحمت می‌کند دچار مقاومت در برابر تغییر کردن می‌شویم و برای همین ترجیح می‌دهیم در همان حالت یکنواخت زندگی کنیم 
      • لاغری با ذهن چگونه به شما کمک کرده است تمایل به تغییر کردن در شما ایجاد و برای شما آسان شود؟! شرح دهید.
      • لاغری با ذهن تغییر کردن را برای من آسان کرده من قبلا هرگز فکر نمیکردم بتوانم در طول روز نخورم 
      • چون من مدام در حال خوردن بودم و بخاطر اینکه بخواهم دستی تغییر ایجاد کنم انواع و اقسام داروهای کاهش اشتها را مصرف میکردم انواع ادویه ها و دمنوشها انواع خوراکی های سیر کننده مثل نان جو و ….ولی هرگز موفق نبودم 
      • اما در روش لاغری با ذهن آنقدر این تغییر نرم و بدون رنج و زحمت اتفاق افتاد که من اصلا متوجه نشدم چه زمانی این عادت کهنه ترک شد و این نشانه قدرت تغییر ذهن است .
      • خدای خوبم سپاسگزارم که من را در جهات مثبت در مسیر تغییر کردن قرار دادی 
      • خدای خوبم از تو میخواهم پذیرش را بالاتر ببری و تغیرات مثبتم را هر لحظه بیشتر و بیشتر کنی الهی آمین 
      • الهی به امید تو 
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار زهرا
      1402/06/16 08:57
      مدت عضویت: 376 روز
      امتیاز کاربر: 21860 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 576 کلمه

      سلام استاد صبح شما بخیر 

      خدایا شکرت که توانستم درتاریخ 1402/06/16 گام 79 که لاغرشدن با یادگیری هنر تغییر کردن است را گوش بدهم 

      درمورد تغییر کردن باید 3 شرط را رعایت کنیم تا برای همیشه تغییر ما ثابت باشد و احساس خوبی درما شکل بگیرد و انگیزه داشته باشیم برای ادامه دادن کار 

      1- راحت بودن : یعنی اگر ما میخواهیم تغییری داشته باشیم و آن تغییر با سختی همراه باشد 100درصد احساس خوبی نداریم و بعد از گذشت زمان کوتاهی آن را رها میکنیم 

      2- قابل استمرار و دائمی بودن : اگر در هر تغییری استمرار وجود نداشته باشد که آن کار دائمی شود حتما آن تغییر را رها خواهیم کرد و به سراغ روش دیگری خواهیم رفت 

      3- لذت بخش بودن مسیر : حتما درمدت زمانی که ما میخواهیم تغییری را انجام دهیم باید احساس ما خوب باشد و با لذت مسیر را طی کنیم وگرنه از مسیر بازمیمانیم 

      برای تغییر فرمولهای ذهن چاق به لاغر هم باید شرایط زیر را درنظر بگیریم 

      1- صلح با چاقی : یعنی از بدن چاق الان خودمان متنفر نباشیم و با آن صلح کنیم و بدانیم که خودم مسئول چاقی بدنم بودم پس خودم هم میتوانم آن را لاغر کنم 

      2-غذا خوردن ترس نداره : ما نباید به خاطر ترس از چاقی خودمان را ازخوردن بعضی از غذاها محروم کنیم چون خوردن هرنوع غذا ترس نداره 

      3- تغییر کردن باورچاقی : باید به این باور برسیم که ما ازطریق ذهنمان چاق شدیم نه از طریق زیاد خوردن چون ذهنمان به ما دستور میداد زیاد بخوریم واگر اصلاح بشود ما کمتر و به اندازه میخوریم 

      • نگرش شما درباره اهمیت تغییر کردن در زندگی چیست؟ شرح دهید. ما همیشه درحال تغییر کردن هستیم فقط زیاد به آن توجه نمیکردیم و اگر انسان درزندگی تغییر نکند خیلی سریع افسردگی خواهد گرفت 
      • آیا خود را انسانی تغییر پذیر می دانید یا خیر؟ شرح دهید.بله ما انسانها چه بخواهیم یا نخواهیم بعضی از مواقع با توجه به شرایط زندگی و جامعه تغییر میکنیم مثل تغییر شرایط کرونا 
      • با ذکر مثال شرح دهید که تغییر پذیر بودن در چه شرایطی به شما کمک کرده است و در چه مواردی مقاومت کردن در برابر تغییر کردن باعث ایجاد رنج و ناراحتی برای شما شده است؟ درمورد شرایط کرونا که ماسک واستفاده از الکل خیلی سخت بود ولی خداراشکر ما تغییر را پذیرفتیم و اصلا من و خانواده ام کرونا نگرفتیم . و درمقابل کسانی که این تغییر را قبول نکردند و مقاومت میکردند باعث رنج و ناراحتی برای آنها شد 
      • ارتباط تغییر کردن با لاغر شدن چیست؟ شرح دهید. وقتی ما از چاقی به لاغری برسیم ما تغییر شگرفی درخود ایجاد کردیم 
      • در گذشته تصور شما درباره لاغر شدن و تغییر کردن چه بوده است؟ شرح دهید. با فشار برجسم میخواستیم شرایط خود را تغییر بدهیم 
      • چرا بیشتر انسانها دربرابر تغییر کردن مقاومت دارند و ترجیح می دهند در شرایط یکنواخت زندگی کنند؟! چون وقتی تغییر نکنی درشرایط امنی قرار داری و با تغییر شرایط احساس ترس و دلهره داری که درآینده با تغییر چه کاری قرار هست اتفاق بیفتد 
      • لاغری با ذهن چگونه به شما کمک کرده است تمایل به تغییر کردن در شما ایجاد و برای شما آسان شود؟! شرح دهید. لاغری با ذهن به من کمک میکند که دربرابر تغییر شرایط چاقی به لاغری با احساس خوب و بدون سختی و با استمرار دراین مسیر و با لذت تغییرات را قبول کنم 
      • از محتوای ویدیوی آموزشی برای خود تمرین ایجاد کرده و در بخش نظرات تمرینی که باید انجام دهید را بنویسید. ما نباید دربرابر تغییرات زیاد مقاومت کنیم بلکه باید درمسیر تغییرات با لذت پیش برویم 
      •  
      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار عطا
      1402/02/12 13:31
      مدت عضویت: 477 روز
      امتیاز کاربر: 11065 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,558 کلمه

      سلام و درود 

      موضوع امروز باور کردن تغییر کردن بود .

      تغییر مثبت 

      ‌من از چاقی به لاغری تغییر مسیر میدم .

      من باور کردم که لاغر شدن آسونه .

      دولت آنست که بی خون دل آید به کنار 

      ورنه با سعی و عمل باغ جنان این همه نیست .

      خب وقتی حرف از تغییر میزنیم همه ی ما چیزی که در ذهنمون میاد اینه باید سختی بکشیم تا یه نتیجه ای رو تغییر بدیم . برای همین تغییر کردن برامون سخته .

      پس اگه میخوایم باورمون نسبت به تغییر کردن باور مثبتی بشه باید قبلش باور کنیم که تغییر کردن راحته .

      تغییر اگه سخت باشه دوامی نخواهد داشت .

      مثلا همین شرایط کرونا درسته که خیلی چیزا تغییر کرد ولی وقتی کرونا تموم شد همه اداب و رسوم دوباره برگشت سر جاش و همه تغییرات چون سخت بودن از بین رفتن و چیزی که یک عمر تکرار شده بود دوباره جاری شد .

      پس خیلی مهمه که تغییر در راستای آسانی باشه .

      از ایام کرونا همه چی برگشته سرجاش فقط یه چیزی برنگشته . عزیزانی که از دست دادیم و جای خالیشون هیچ وقت پر نمیشه . عزیزانی که نتونستند در مقابل تغییر مقاومت کنند و ویروس بهشون غلبه کرد و متاسفانه اونا رو از ما گرفت .

      و اونها هم راه راحت رو انتخاب کردن . انتخاب مرگ براشون راحتتر از انتخاب زندگی در شرایط سخت بود و اونها رفتن رو انتخاب کردن .

      اما شرایط برگشت . غم نبودن این عزیزان با ما موند اما بقیه تغییرات دوباره تغییر کرد و باز هم همین نشون میده تغییرات همیشه به سمت راحتی در جریان هستند .

      تغییرات سخت موقته و از بین میره .

      پس خیلی مهمه تغییرات لاغر شدن رو برای خودمون راحت کنیم تا دائمی بشه .

      چون ما استمرار در عادات رو میخوایم نه موقت بودن تغییرات رو 

      مثلا رژیم و ورزش خودشون تغییر هستن اما تغییرات موقت هستند و ما هیچ وقت نتونستیم افرادی رو پیدا کنیم که  تا ابد در رژیم به طور مستمر باقی بمونند مگر با اجبار و زور و حال بد و سختی . اینها هرگز از زندگی لذت نمیبرن و همواره در حال رنج کشیدن هستن .

      پس ویژگی دیگه تغییر اینه که شرایط قابل تغییر باید با لذت همراه باشه تا بشه به صورت مستمر ادامه اش داد . 

      پس ویژگیهای تغییر تا اینجا 

      اول راحت بودن 

      دوم قابل استمرار و دائمی بودن 

      سوم تغییر باید لذت بخش باشه و در مسیرش  ما لذت ببریم وگرنه تغییر موقت خواهد بود .

      لاغری با ذهن تنها راه تغییر هست که هم راحته هم لذتبخشه هم دائمیه . 

      ما فرمولهای  ذهنی راحت رو انتخاب می کنیم در راستاش حرکت می کنیم و در مسیرش لذت میبریم و این مسیر یه مسیر دائمیه برای ما . 

      پس تغییرات پایدار هستن و ما به مرور زمان لاغر شدن رو آسان تجربه خواهیم کرد . 

      تغییر فرمولهای ذهنی . 

      خب من اول از آسوناش شروع می کنم . 

      اول صلح با چاقی . 

      آقاجون دیگه از چاقی نترس . چاقی هیچ چیزی نیست جز ندیدن لاغری . در نتیجه انرژی لاغری زیاد شده تا تو ببینیش . ببینش تا  رهاش کنی و آزاد بشه و بره   . از چاقی نترس  ترسیدی حبس شده بزار راحت آزاد بشه بره . 

      باز تغییر دیگه ای که میشه گفت اینه غذاها چاقت نمی کنندنترس همش میسوزه میره . هیچ غذایی هرچقدرم خورده باشی توی بدن نمی مونه . دفع میشه میره . مقداریشم که جذب میشه تجزیه میشه میره . اصلا انرژی نمیتونه یه جا بمونه دائم از شکلی به شکل دیگه داره تبدیل میشه . این چربیها همون چربیهای دیروز و پریروز نیستن . اونا رفتن اینها جدیدن دوباره ساخته شدن وقتی رها باشیم و نترسیم  بدن احساس نبازش به انرژی از بین میره و میفرستش که بره .ما با ترسها و نیازها بدن رو نیازمند کردیم . بدن احساس نیاز می کنه از طرفی میل به دریافت انرژی رو زیاد می کنه تا انرژی بیشتری جذب کنیم و از طرفی دیرتر میفرستش بره تا مدت بیشتری اینارو ذخیره کنه چو در فرکانس نیازه . 

      وقتی در فرکانس رهایی باشیم بدن هم کم کم در فرکانس رهایی میاد و ما میلمون به مصرف مواد غذایی طبیعی میشه و از طرفی دفع چربیها هم راحتتر انجام میشه چون بدن سالم میشه و احساس نیاز به انرژیش کم میشه . 

      پس خیلی مهمه انرژی رو در بدن ببینیم و به خودمون حس نبودن و محدودیت انرژی ندیم . انرژی به فراوانی در دست ما هست . 

      تغییرات دیگه ای که میشه کرد تغییر در باوره . هیچی توی این دنیا نمیتونه مارو چاق کنه مگر اینکه بپذیریمش که چاق کننده است . 

      هیچ عامل چاقی در جهان وجود نداره . همه ی عوامل لاغر کننده هستند . 

      در جلسات قبلی در نوشته هام به اونجا رسیدم که حتی چربیهای ما نشانه ی لاغر بودن ماست . چون اینا همون انرژی لاغری هستن که به واسطه ی نیاز ما به لاغر شدن و درخواست مکرر ما جذب شدن و هرچقدر نیاز ما بیشتر جذب انرژی ما بیشتر . بابا اینا همه لاغریه . ببینیمش و انقدر درخواستش ندیم انقدر خلاء ایجاد نکنیم . ما به لاغری هیچ نیازی نداریم همه این چاقیه لاغری هستن . احساس بی نیازی کنیم تا بدن هم از فرکانس نیاز بیاد بیرون و دیگه جذب نکنه . 

      خب باور دیگه اینه که حتی احساس چاقی هم انسان رو لاغر می کنه . احساس چاقی  دو قسمت داره . یکی قسمت لذت یکی قسمت رنج . 

      ما یه زمانی از چاق شدن لذت میبردیم خب اون فرکانس در ما هست بعد از مدتی دیگه نخواستیمش رنج کشیدیم ولی نخواستنشم باز یعنی نیاز به لاغری و باز جذب انرژی . 

      پس لذت و رنج چاقی هردو مارو چاق کرد 

      ناراحت بودن از چاقی اندوه خوردن و ناراضی بودن از چاقی همه ی اینا یعنی حس نیاز به لاغری و حس نیاز به لاغری باعث جذب انرژی بیشتر و بیشتر میشه . 

      بدن نیازمند انرژی رو بیشتر جذب می کنه . 

      البته این باور باز خودش یه باور چاق کننده و ایمان به چاق شدنه . 

      یا باید حس نیاز رو دور کرد  یا باور داشت حتی اگه نیاز هم داشته باشیم بازم لاغر میشیم . چون انسان نیازمند فاقد انرژیه و قاعدتا کسی که فاقد انرژیه نمیتونه انرژی بیشتر جذب کنه . پس  در هر دو حالت ما انرژی رو دفع می کنیم و انرژی رو ذخیره نمی کنیم . 

      ما در هر حالتی باید بتونیم لاغر بودن رو به اثبات برسونیم . 

      ناراحت شدن یا نشدن از چاقی باید هردوش حس لاغری بهمون بده . 

      چطوره که وقتی در مسیر چاقی هستیم همه چی به ما حس چاقی میده اینجا هم باید از هر چی حس لاغری بگیریم  تا بتونیم در فرکانس رهایی باشیم . 

      همه ی اینا تغییره . تغییر مسیر از مسیر چاقی به مسیر لاغری . 

      شاید چاقی به واسطه ی تکرار در ما عمیقتره ولی لاغری از اون عمیقتره چون طبیعت بدن ما لاغریه . چون هر لحظه در بدن ما جاریه . 

      چون در هر حالتی هست . در هر حسی لاغری وجود داره . 

      حتی در حس چاقی لاغری وجود داره . چون حتی حس چاقی انرژی هست و ما اگه انرژی لاغری نداشته باشیم حتی  نمیتونیم حس چاقی بگیریم . 

      انرژی ما توان ماست . 

      توان ما لاغریه . 

      لاغریی که توان مارو میگیره و مارو ضعیف می کنه لاغری نیست . چاقی هم که توان ما رو میگیره اونم  مسیر صحیح نیست . 

      اما لاغری واقعی یعنی توان داشتن .  یعنی نیرو داشتن . 

      یعنی نه اونقدر بی جون شدن که نتونیم از جامون تکون بخوریم و باز هم نه اونقدر انرژی رو ذخیره کردن که بازم از چاقی نتونیم تکون بخوریم . 

      یکی از دلایلی که من دوست دارم لاغر بشم واقعا همین حرکت کردنه . 

      من دوست دارم کارامو خودم انجام بدم . از تنبلی کردن خوشم نمیاد . پس نیرویی که چاقی ازم گرفته رو دوست دارم ازش بگیرم . دیگه نمیخوام به چاقی انرژی بدم . من در مسیر لاغری هستم . من انرژی لاغری دارم و میخوام عاشقانه لاغری رو انتخاب کنم . نیاز بدنم رو با افکار منفی زیاد نکنم . با نومیدی  بدنم رو نیازمند نکنم . دوست دارم به خودم  از درون انرژی بدم تا مجبور نشم به  انرژی  بیرونی نیازمند بشم . 

      من وقتی اعتماد به نفس داشته باشم وقتی امیدوار  باشم . وقتی حالم خوب باشه . وقتی شاد باشم مثبت اندیش باشم  انرژی دارم و نیازی به دریافت بیشتر انرژی ندارم و بدنمم احساس نیاز بیشتر نمی کنه ولی با سرزنش و نومیدی و تنفر و ترس احساس نیازم بیشتر میشه و من همش دلم میخواد بخورم . این احساسات از افکار منفی میاد و افکار منفی مثل سیاه چاله ها انرژی خوارن و تمام انرژی منو جذب خودشون می کنند و من مجبور میشم هی بیشتر بخورم و باز نومیدی و افسردگیم بیشتر بشه . 

      من تغییر می کنم . 

      من غم و اندوه رو رها می کنم و شادی رو جایگزینش می کنم . 

      من ترس رو رها می کنم و ایمان به لاغری رو جایگزین می کنم . 

      من  سرزنش رو رها می کنم و عشق رو جایگزین می کنم . 

      من نیاز رو رها می کنم و استغنا و فراوانی رو جایگزین می کنم . 

      من افکار منفی رو رها می کنم و افکار مثبت رو جایگزین می کنم . 

      فقط در این حالته که من خودبه خود لاعر میشم و در فرکانس رها کردن انرژی قرار میگیرم نه در فرکانس نیاز به انرژی .

      من از درون خودم رو پر می کنم تا راحت و آسون تغییر کنم و بدنم هم در فرکانس راحت لاغر شدن فعال بشه . البته  او در فرکانسش هست . اما من با افکارم مانعش میشم . دیگه نمیخوام مانع طبیعت بدنم بشم . من فقط کافیه انتخابهام رو تغییر بدم تا دنیام تغییر کنه . 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار مریم
      1402/01/29 16:40
      مدت عضویت: 532 روز
      امتیاز کاربر: 4810 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 813 کلمه

         “به نام خداوندی که سر منشاء تغییرات هستی است ”

      درود به همگی ؛

      گام هفتاد و نهم : تغییر خواهید کرد اگر باور کنید !!

      خداوندا سپاس گزار توام که به من یاری رساندی تا امروز سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ بتوانم گام هفتاد و نهم را بر دارم، پروردگارا سپاس.

      آگاهی این گام درباره ی باور کردن تغییر است .تغییر کردن در واقع تجربه کردن است .در بسیاری از افراد ترس از تغییر کردن وجود دارد و از این که شرایط فعلی خود را تغییر بدهند می ترسند و به همین دلیل بسیاری از ما انسان ها به شدت در برابر تغییر کردن مقاومت می کنیم و نمی خواهیم که شرایط زندگی خود را عوض کنیم چون با این کار نقطه ی امن خود را از دست می دهیم و با تحولات گوناگون مواجه می شویم غافل از اینکه همین تغییرات چه بزرگ و چه کوچک عامل موفقیت و پیشرفت ما در زندگی خواهد شد .مقاومت ذهنی افراد نسبت به تغییر کردن به واسطه ی شنیده ها و نصیحت هایی که از گذشته هزاران بار شنید ه اند شکل گرفته است. منع شدن ما و اهمیت ندادن به علایق ما نسبت به ایجاد تنوع در زندگی سبب شده است که ما نسبت به تغییر کردن احساس خوبی نداشته باشیم .طبیعی بودن علاقه نداشتن ما به تغییر کردن سبب شده است که به این مانع بسیار مهم و تاثیر گذار در مسیر موفقیت توجه نکنیم .تنها راه مقابله با این مانع ذهنی و ایجاد باوری که به ما این احساس را می دهد که تغییر خواهیم کرد ، توجه به تغییراتی است که در دنیای پیرامون ما شکل می گیرد .همچنین تغییراتی که در زندگی دیگران رخ داده است که برای ما جالب توجه است .به این شکل می توانیم فرمول جدیدی در ذهن خود ایجاد کنیم که ما می توانیم تغییر کنیم چرا که مانع اصلی سر راه افراد برای تغییر کردن این باور است که من نمی توانم تغییر کنم .اگر دقت کنیم در زمان ابتدای شیوع ویروس کرونا در جهان ، ناگهان زندگی تمامی انسان ها دست خوش تغییراتی زیادی شد که اگر قبل از آن کسی به این تغییرات اشاره می کرد ، دیگران باور نمی کردند و آن را محال می دانستند و اما با آمدن این ویروس کوچک در زمان کوتاهی همه این تغییرات را پذیرفتند چون آن را باور کردند .

      بر اثر افکاری که از طریق دیده ها و شنیده های خود در ذهن ما وجود دارد خیلی از باورهای درست ما مخفی و پنهان شده اند ولی با این وجود در درون ما به بهترین شکل وجود دارند. 

      باید به این نکته توجه داشته باشیم که هر چیزی را که آموزش می بینیم مانند لاغری با ذهن در اصل چیزی بر ما اضافه نمی کنند بلکه باعث می شوند که باورها و فرمول هایی که در وجود و درون ما نهفته شده اند ، آشکار شوند و خود را به سطح آگاهی ما برسانند تا ما بتوانیم از آنها به بهترین شکل استفاده کنیم . به هر چیزی که برای لاغر و متناسب شدن نیاز داریم در درون ما وجود دارد . آن چیزی که در افراد متناسب وجود دارد در من و شما که اضافه وزن  داریم هم وجود دارد .لاغر شدن یک تغییر وضعیت از چاقی به لاغری است تنها کافی است که باور کنیم .جهان بر اساس تغییر در حال حرکت است و ما نباید در برابر این تغییرات مقاومت کنیم .اگر سوار بر جریان زندگی شویم ما تغییر می کنیم و از این تغییر باید استقبال کرد. برای تغییر کردن در تمامی جنبه های زندگی (مانند لاغر و متناسب شدن )به هیچ وجه نباید زمان تعیین کنیم .یکی از مهمترین قدم هایی که برای تحول در زندگی می توانیم بر داریم این است که باور کنیم من می توانم تغییر کنم .ما باید تا جایی که می توانیم تغییر کردن را برای خود طبیعی کنیم و آن را امری طبیعی بدانیم .در مورد سوال هایی که استاد در این گام پرسیدند به یکی از آنها اشاره می کنم . باور کردن  رونق در کسب وکار در مدت کوتاه ،خود من تقریبا دو هفته ای می شود که کسب و کاری در زمینه ی اسباب بازی با کمک همسرم به راه انداخته ام و با وجود اینکه در این دو هفته حتی یک مشتری هم نداشته ام اما به شدت باور دارم که کسب و کارم رونق می گیرد چون من با توکل بر خدای مهربان و رزاق در زندگی خود تغییر ایجاد کردم و می خواهم شرایط مالی خود را بسیار بهتر کنم و می دانم که در این راه خدا پشتیبان من است و مرا یاری می کند چون من خودم مسئول زندگی خودم در تمام جنبه های آن هستم و خواهان تغییرات خوب و عالی هستم . در اینجا می خواهم تعهد خود را بیان کنم : من مریم الماسی در تاریخ سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ متعهد می شوم که تغییر کردن را با تمام وجودم باور کنم .

      یا حق ”

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 0
        محتوای دیدگاه: 284 کلمه

        بنام خدا 

        عرض سلام خدمت استاد روشن عزیز و دوستان همراه 

        فایل ۷۹ تغییر خواهید کرد اگر باور کنید 

        اگر ما باور کنیم که می‌توانیم تغییر کنیم و جسم خودمان را از حالت چاق به لاغر برسانیم قطعا موفق می‌شویم . من خودم به شخصه همیشه از تغییر هراس داشتم مثلا اگه خواستیم خونه عوض کنیم خیلی میترسیدم که چی میشه کلاه برداری نشه نکنه بفروشیم خونه گیرمون نیاد ویا برا ماشین هم همین طور همیشه میترسیدم افکار منفی داشتم از اتفاق جدید تو زندگیم میترسیدم حتی برای اقدام کردن فرزند دوم خیلی میترسیدم که نکنه از پسش بر نیام 

        وقتی رژیم میگرفتم برا لاغری چقدر از لاغر شدن صورتم میترسیدم همش تو آینه بودم به صورتم نگاه میکردم به هر کی می‌رسیدم میگفتم فلانی صورتم لاغر شده خوب اینم یه تغییر بود چون میخواستم لاغر بشم تز تغییر زندگی خیلی هراس داشتم همین الان هم همینطوره فقط از جنبه لاغری باور کردم و هراسی ندارم از جنبه زندگی باید روی خودم کار کنم نباید بترسم خیلی دارم تمرین میکنم اما گاهی انگار کم میارم و می مانم اما نیاز به تمرین دارم و زمان چون زمان زیادی میخواد تغییر زندگی صبرمیخواد نباید کم بیاری همیشه میگم من می‌توانم تغییر کنم ،من مسؤل احساس خوب خودم هستم من باید از درون تغییر کنم نباید به عوامل بیرونی برای تغییر تکیه کنم خودم باید تغییر کنم کار آسونی نیست اما شدنیه با توکل به خداوند می‌توانم آره من می‌توانم تغییر کنم و تمام تلاش خودم را بکار میگیرم به چیز خاصی نیاز ندارم همه چی درون من هست فقط باید فرمول اشتباه را شناسایی کنم تا فرمول های صحیح خودشون را نشان بدن با این وجود یواش یواش خم جسم و هم زندگی من تغییر میکنه .

        ممنون استاد عزیز 

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          امتیاز کاربر: 5961 سطح ۳: کاربر پیشرفته
          محتوای دیدگاه: 33 کلمه

          سلام و درود
          دیدگاه های جدید رو در پاسخ به دیدگاه های قبلی خودتون ننویسید که به عنوان یک نوشته جدید در لیست دیدگاه ها منتشر شود و قابلیت دریافت مدال داشته باشید

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار صالحه
      1402/01/08 14:52
      مدت عضویت: 457 روز
      امتیاز کاربر: 49890 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 451 کلمه

      سلام روز پی از امید وشادی وحالخوب براتون اروز دارم 

      من برای رسیدن به هدفم زمان مشخص نمی کنم تازه باروتون نمیشه برای خودمهم جای تعحب داره اصلا عجله دارش اصلا وجود نداره برام مسیر یاد گیری بیشتر شده تانتیجه ازاین که  دارم یاد میگیرم دلم سپردم به خدا دارم کارم میکنم چون میدونم خدا من جایخوبی فرستاده که بهتیرین نتیجه خواهم گرفت  با عجله خودم از مسیر دور  میکنه یالیز میخورم من خودم به دستهای  توامند خدایی مهربان می سپرام اگه این جان نتیحه نگیرم بطوری یقین واطمینان به هیچ وچه جای دیگه نتیجه نخواهم گرفت پس فقط درام یاد گیری رو برایخودم در الویت قرار میدم 

      خلاصه این دره گنج وجود خودمون که در خودمون هست رو پیدامیکنیم از دورنون خودمون میگشیم بیرون وبا پیدا کردنش از وجودمون وبا درست عمل کردن بهش نتیجه میگیریم 

      تو زمینه کسب کار وروبط با دیگران چقدر  اطمینان داریم تو زمان کم به بهترین نتیجه میرسیم وحتی زمان مشخص کنیم بگیم تو سه ماه کارم خلی بهتر میشه تو وربطم باهمسر تو یی هفته تایی ماه تحول عظیمی رخ میده  کلیی دلیل ومدرک میاریی  که نمشه اما هرمشکل فایل قبول هست قبول اینگه برای ماهم امکان داره که تغییرکنییم وخودمون رو به وضعییت دیگه برسونبم 

       لاغریی این کار رو انجام میدیم توسه مابد لا غربشم تمام 

      با دیدن بچه های  این دوره که چقدر تغییر کردن اگه فبلامی گفتم شایدبرای من بشه بااطمینان به خودم خیلی محکم بی هیچ اماواگرقبول کامل که حتما برای من دیگه نشد نداره به نتیجه به قدری امید بستم که کارو تمام شد ذهنم تصور میکنم فقط باید ادامه بدم 

      اولبن روزی که من وارد سایت شدم ۱۳ /۱۰ /۱۴۰۱ همین فکر  داشتم که شاید نشه با دیدن وخوندن زمان دادن نوشتن تو ذهنم تحلیل وفکر ونتیجه کامل دوره تهیه کردم شکم به یقین تندیل شد دلگرمی بیشتر شدکمی هم نتبجه دیدم وتلاشم بیشتر شد  واقدام ۵ / ۱/ ۱۴۰۲به خرید کردم 

      همین کرونا وتغییراتی که با امدنش هما چیزی کامل عوض شد من پسرم تو دیرستنان کامل تعطیل بود سوه راهنمایی رو نصف نیمه خوند ۲ سال دبرستاننهم در تعطیلی گذشت دیدن اقوام

      حتی خواهرخودم که برام عزیز بود اونم از دیدن هم جلو گیری کر دیم چون براش خطر در نظر   گرفت چون بیماری بش زمپینه داشت وترس که مباد من حامل ویروس باشه حاضر شدم نبینمش ولی باشه ودل گرم دیدن در زمان دیگه بودم وخداوک شگرهم سالم وهم دیگررودیدیم درسلامت کامل پس ما نیزتغییرخواهیم کرد کافی که شک به یقین تبدیل بشه زمان بدیم استمرا داشته باشیم وفت بزایم تا جسمون کار خودشو به نهوه احسن انجام بده جسم کارخودشو خوب خوب بلد هست باید ذهن فقط اماده کنیم اگاهی درش زیاد بشه وبا کاری گیری این اگاهی خوب ما نیز تغییر کرده لاغر میشیم 

      خدا پشت پناهتون یاحق حق نگه دارتون

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 0
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 399 کلمه

      سلام وقت بخیر استاد و همچنین دوستان هم مسیر.

      تغییر کردن برای همه تقریبا سخت هست اما غیر ممکن نیست و اون دسته از افرادی که توانایی این را پیدا کنند و تصمیم بگیرن که تغییر در مسیر زندگیشان داشته باشن بدون در نظر گرفتن زمان مشخصی حالا در هر جنبه ای میخاد باشه یعنی شجاع هستن و ایمان و تقوای زیادی نسبت به خداوند دارن که از ادامه راه جدیدش ترسی ندارد و در نتیجه زندگی خیلی خوبی هم خواهد داشت و هرکسی برای هدفی که داره زمان تعیین کنه و تا اتمام اون زمان به هدفش نرسه در نهایت سرد میشه و باورش سست میشه و نتیجه ای هم نخواهد گرفت چون به واسطه اون زمان تعیین شده میخاد تغییری داشته باشه به طور مثال خود من برج 6 که میخواستم از همین گام اول مسیری لاغری من شروع کنم با خودم گفتم تا عید یعنی 6 ماه دیگه من 30 کیلو کم کنم روی کاغذ هم حساب کردم که بتونم ماه 5 کیلو وزن کم کنم با لاغری با ذهن معجزه میشه برام و خیلی خوب پیش میره و با اشتیاق اینکه تا عید من از بقیه با روش متفاوت لاغر میشم ادامه دادم اولش در 40 روز 5 کیلو کم کردم و خیلی هم عالی بود اما به مرور شد ماه نهایت یک تا دو کیلو و گاهی ذهن من تا حدی به هم میریخت و عصبی میشدم که تا سه روز وارد سایت تناسب فکری نمی‌شدم و دوباره تصمیم می‌گرفتم برگردم به همون فایلی که ادامه اش ندادم و هر روز داشت برام سخت تر میشد فکرای منفی منو رها نمیکرد حالت سو سو داشتم یه روز خوب یه روز بد و امروز با گوش کردن و دیدن این فایل جالب متوجه این شدم که زمان تعیین کردن برای تغییر در زندگی پایانش یا ناکامی هست یا اون چیزی که میخواستی صد در صد نیست و فقط باعث میشه دیدگاهت نسبت به موضوعت و هدفت ضعیف بشه.اما هرکسی در زندگی بدون تعیین زمان فقط اون چیزی که براش درسته رو باور کنه و شروع کنه به تغییر کردن و تلاش برای اون موضوع نتیجه ای جز پیروزی نیست یک مثالش همین لاغری با ذهن اگه باورش کنی و ایمان داشته باشی که مسیرت درست هست و لاغری با ذهن آسان ترین کار دنیاست پس نیازی به تعیین زمان نداری رهاش کن و راهت را ادامه بده و تو با باور قویت تغییر خواهی کرد.سپاسگزارم استاد.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فاطمه سادات
      1401/07/17 23:47
      مدت عضویت: 1692 روز
      امتیاز کاربر: 3766 سطح ۴: هنرجوی مبتدی

      نشان های دریافت شده

      سطح مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 516 کلمه

      سلام 

      برداشت من از این متن عالی 

      بیشترین چیزی که در این متن توجه مرا جلب کرد موضوع تغییر کردن بود .

      یکی از سوالهایتان این بود که از اخرین باری که یک مسیر پر تکرار را تغییر داده اید چقدر می گذرد ؟ 

      وقتی به راه خانه ی خودم تا خانه ی مادرم فکر می کنم میبینم من همواره دنبال راحتترین و نزدیکترین راه برای رسیدن به مقصد بودم . راهی که کمتر خسته ام کند و زودتر مرا به نتیجه برساند . 

      بنابراین بهترین راه با توجه به این ویژگی هارا به عنوان مسیر حرکت برای رسیدن به خانه ی مادر انتخاب کردم .

      راه راحت تر 

      راه نزدیکتر 

      راه سریعتر 

      خب سریعترین راه اینست که با ماشین بروم ولی چون خانه نزدیک است ترجیح میدهم پیاده بروم . راه راحتتر یعنی سربالایی و پیچ و خم برای من نداشته باشد و راه نزدیکتر یعنی مسافت من تا مقصد کمترین راهی باشد که آن را طی می کنم . 

      بنابراین تا زمانی که به این سه ویژگی برسم من مرتبا راهم را تغییر میدادم تا بهترین راه را انتخاب کنم و وقتی بهترین راه را انتخاب کردم دیگر آن را تغییر نمیدهم مگر زمانیکه راه بهتر از آن نزدیکتر و راحتتر و سریعتر پیدا کنم . 

      اما میرویم سر اصل مطلب . تغییر کردن . 

      من به ذهنم ایمان دارم . اگر هر زمان در من مقاومتی ایجاد شود تقصیر ذهنم نیست من الگوی اشتباه و تحمیلی به ذهنم داده ام و  واکنش او شده مقاومت . 

      چرا ذهن ما در مقابل تغییر مقاومت دارد ؟ 

      چون ذهن ما همواره برای ما بهترین حالت را میخواهد . اگر وضعیت  جدید آسانتر و راحتتر و نزدیکتر و سریعتر و لذتبخش تر از وضعیت  قبلی باشد ذهن من نه تنها مقاومت نمی کند بلکه با تمام وجود خودش همراه و هدایتگر منست تا هر تغییری لازم است را انجام دهم او حتی تمام فرمولهای ذهنش را خودبه خود تغییر میدهد تا به  وضعیت اسانتر و لذتبخشتر برسد . 

      اما اگر تغییر بر خلاف این باشد یعنی وضعیت جدید سختتر دورتر آرامتر و دارای لذت کمتری باشد ذهن نه تنها مقاومت می کند بلکه هر طور شده هزاران مانع جذب می کند تا من به هدفم نرسم . 

      تنها دلیلی که ذهن من تغییر را میپذیرد فقط و فقط اینست که وضعیت جدید برایش با اهداف آفرینش همسو باشد . 

      اما تغییر برای لاغر شدن  . 

      خب ذهن  دو وضعیت دارد ۱- چاقی ۲- لاغری .

      ذهن اگر وضعیت چاقی را انتخاب کند قطعا آن را راحتتر دلپذیرتر و خوشایندتر از لاغری دیده . تحمیلی در آن احساس نمی کند و در نتیجه وضعیت چاقی را پذیرفته . 

      ما اگر بخواهیم وضعیت ذهن را از چاقی به لاغری تغییر دهیم راه صحیح اینست که وضعیت جدید را بسیار شیرینتر دلچسبتر آسانتر قابل دسترس تر و نزدیکتر آزادتر . لذتبخشتر  و سریعتر از وضعیت قبلی برای ذهن معرفی کنیم تا ذهن خودبخود عاشق تغییر بشه . 

      در این صورت نه تنها در مقابل تغییر مقاومت نمی کند بلکه خودش دو اسبه به سمت تغییر میشتابد چون میخواهد به راحتی بیشتر دست یابد . 

      تغییر کردن واقعا لذتبخش است اگر فقط ذهن حس کند وضعیت جدید از وضعیت قبلی آسانتر و لذتبخشتر و … است .

      خایا بابت این آگاهی شکر . 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار amirali2020110@gmail.com
      1401/07/03 13:00
      مدت عضویت: 1175 روز
      امتیاز کاربر: 10523 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 287 کلمه

      بنام خدا 

      سلام 

      من این فایل را خیلی گوش دادم و چند تا کامنت از بچه ها خوندم منم مثل سایر دوستان تغییرات زیادی داشتم اما من فکر میکردم که باید تغییرات بزرگتر داشته باشم اولا خلق و خوی من نسبت به گذشته که همیشه میگفتم من افسرده هستم خیلی بهترم ارتباطم را با کسانی که میدونستم فقط به من انرژی منفی میدن را تا حدود چشم گیری کم کردم ورودی های ذهنم را هم در شب و هم در اول صبح مثبت انجام میدم از هر فرصتی برای فایل گوش دادن و خواندن درسایت استفاده میکنم با همسرم دیگه جرو بحث نمی کنم زندگی من تا حد چشم گیر آرام شده و من آرامش دارم بیشتر ساعات روز را در احساس خوب هستم از کسی تنفر ندارم تلویزیون اصلا نگاه نمی‌کنم قبلا حتما باید اخبار،گوش میدادم خصوصا موقع بیماری و خیلی تغییر دیگه جیم من خیلی تغییر کرده خیلی خوش تیپ شدم سایز لباسم خیلی کم شده من این همه تغییر را داشتم اما گاهی منفی،باف میگه که پس چرا تو زندگیت مثلا نمیتونی این ماشینو عوض کنی که هر ماه نخواهی مقداری از حقوق را خرجش کنی یا چرا از نظر مالی تغییر نمیکنی راستش با اینکه میدونم منفی،بافته اما گاهی یه نیم ساعت بهش فکر میکنم ولی دوباره به خودم میام که مریم تو داری چکار میکنی مواظب باش لیز نخوری حتما زمانش که برسه اونا هم درست میشن و سریع خودم را جمع میکنم و میرم سراِغ فایل گوش کردن و میگم همین که احساست خوبه شاد هستی آرامش داری یعنی اینکه مسیرت درسته پس ادامه بده و ایمان،داشته باش که نتیجه عالی خواهی دید ‌ومن هم الان همین کار را میکنم و می‌دانم پشت این ادامه و استمرار یک موفقیت بزرگ هست انشالله ‌

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ملکه عشق
      1400/11/07 00:17
      مدت عضویت: 1224 روز
      امتیاز کاربر: 10303 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,315 کلمه

      سلام و درود بر دوستان هم مسیر برای مقصد لاغری 

      تغییر خواهید کرد اگر باور کنید …

      اگر احساس رضایت از شرایط زندگی خود نداریم دلیلش این هست که بارها یک موضوعی را به صورت تکراری تجربه می کنیم .برای اینکه تجربه های جدیدی از زندگیمون داشته باشیم باید تغییر وضعیت بدهیم یعنی باید شرایط بینش و نگرش و البته رفتارمون را در جهت اون موضوع تغییر بدهیم تا شرایط متفاوتی از قبل تجربه کنیم ..

      اما به نوعی ما برای تغییر کردن مقاومت داریم و از کودکی از خانواده و رسانه و جامعه آموزشهایی دریافت کردیم که در ذهنمون یک فرمول مخرب داریم و اینه که تغییر کردن دردورنج به همراه داره و همین فرمول مخرب مانع تغییر کردن ما و البته موفقیت ما میشه اگر  تغییر کردن در ذهن ما مساوی با دردو رنج باشه همین مانع لاغری ما میشه چون نیازه ما از حالت چاقی به لاغری تغییر کنیم

       البته خیلی راحت میشه متوجه شد که ما نسبت به تغییر کردن مقاومت داریم یا نه !؟…اگر به طور معمول در زندگی روزمره تغییر در ایجاد دکوراسیون منزل یا رنگ مو یا تغییر مسیر برای رفتن به محل کار و اشتیاق برای کسب تجربه های جدید داشته باشیم تغییر کردن برای ما آسونه و همراه با نوعی لذت و ماجراجویی هست اما اغلب ما از تغییر کردیم بسیار می ترسیم چون بارها از کودکی شنیده ایم که تنوع طلبی کار درستی نیست و تغیبر در ذهن ما مساوی شده باسرزنش اطرافیان یا تردشدن …

      من بارها از اطرافیانم می شنیدم که ازدواج لباس نیست که عوضش کنی خوب فکرهاتو بکن !…یا دختر با لباس سفید میره خونه بخت و با کفن میاد یعنی ترس از تغییر و طلاق بارها در ذهن ما تداعی شده و چه بسیار زندگی هایی هستند که در طلاق عاطفی هستند اما ترس از تغییر آنها را وادار به جبر و مرگ خاموش هرروزه کرده است .

      در مسیر آموزشهای ذهنی با دریافت آگاهی به درکی میرسیم که متوجه میشیم عمل کردن ما به آموزه ها میشه کیفیت زندگی ما و شاید خیلی از افراد کتابهای زیادی مطالعه کنند و یا در دوره های شناخت خود و قوانین جذب شرکت می کنند ولی موفقیت کسب نمی کنند و دلیلش این هست که به آموزه ها عمل نمی کنند یعنی می خواهند با همان شرایط فکری و رفتاری قبل تجربه ای جدید از زندگی داشته باشند و این امکانپذیر نیست ..،

      و این همان سوره ی جمعه آیه ۱۰است مثال کسانی که فقط دانش بسیار دارند و لی به دانش خود عمل نمی کنند مثل الاغی است که بار کتاب به پشت خود بسته است .

      وقتی به طبیعت و تغییرات فصلها و مهاجرت پرندگان وشکفتن گلها یا طلوع و غروب یا جزر و مد دریا نگاه می کنیم و کمی بیشتر فکر می کنیم متوجه میشویم تغییر کردن هست که زندگی را زیباتر می کنه و البته دیده افراد موفقی که تغییرات بسیاری در زندگی خود ایجاد کردند و یا دوستانی که در آلبوم شگفتی سازان هستند همه الگوهایی هستند که باعث می شود فرمول تغییر کردن در ذهن ما آسان و لذت بخش شود 

      اینکه دیگران به راحتی توانستند و نتیجه شده احساس رضایتمندی بیشتر آنها در زندگی و موفقیت بنابراین من هم می توانم …

      برای تغییر کردن هیچ زمانی نمی توانیم برای خود قرار داد کنیم چرا که تغییر کردن یک پروسه ای دارد که برای هر فردی نسبت به محتویات ذهنش و مسیر رشد و تکاملش متفاوت هست مادر سالهای بسیاری که چاق بودیم تجربه های ناخوشایندی از این موضوع زمان داریم تبلیغات رسانه ای محصولات لاغری که برای  تغییر جسم ما زمان تعیین می کردند مثلا در سه ماه ۱۰کیلو لاغر شوید یا با استفاده از فلان دستگاه ورزشی هفته ای ۲کیلو از اضافه وزن خود کم کنید و این یک توهم است تغییر کردن جهشی نیست باید آرام آرام صورت بگیرد.  

      ممکنه بارها از اساتید موفقیت شنیده باشیم که برای رسیدن به خواسته خود زمانی انتخاب کنید البته میشه از این طرح زمانی دو برداشت داشته باشیم 

       اگر انتخاب زمان باعث اشتیاق و انگیزه ای بیشتر در ما میشه که از نوعی باور و اطمینان قلبی در ما به وجود می آید که من هرروز به مقصد خود که هدفم هست نزدیکترم خیلی هم عالی ولی موضوع اینه که بیشتر افراد فقط دچار استرس و نگرانی می شوند و هرروز به پشت سر خود نگاه می کنند که یک روز دیگر هم گذشت و زمان داره به سرعت می گذره و البته توجه به تغییراتی که هنوز اعمال نشده باعث ناامیدی و حس ناتوانی در آنها می شود در نتیجه انتخاب بازه زمانی برای رسیدن به خواسته خیلی نتیجه بخش نیست و مهارت پیدا کردن احساس خوب و پایدار یعنی لذت بردن از شرایط امروزم هر چی که هست شاید اصلا فردایی وجود نداشته باشه…

      برای متناسب شدن لازم نیست چیزی از بیرون به دست بیاریم یا با تلاش و عوامل بیرونی متناسب شویم چون هرچه برای تناسب لازمه در ما به صورت اورجینال وجود داره همانطور که فردی که متناسب هست به صورت خودکار داره اینطور زندگی می کند و خودبه خودی طوری رفتار می کنه که متناسب هست .

      .

      اتفاقی که در ذهن ما افتاده این هست که آموزها و اطلاعاتی از چاقی با توجه به شنیده ها و تجربیات دیگران و خودمان  و البته ترس و نگرانیهامون باعث ایجاد انبوه افکار و البته فرمولهای چاقی در ذهن ما شده است که طبق الگو /مغز ما پیام های رفتاری ما را برای خلق تصویر چاقی ذهنمون کنترل می کند کاری که ما انجام می دهیم این است که فرمولهای  چاقی را در ذهنمون شناسایی می کنیم و الگوهای صحیح و اورحینال متناسب بودن را در ذهنمون پررنگ می کنیم .برای تغییرات شرایط  زندگی بارها خداوند را محکوم کرده ایم و شاکی از این بوده ایم که چرا هرچه تلاش می کنم زندگی من در جنبه های روابط و سلامتی و تناسب و ثروت تغییری ندارد!؟ …

      البته که در جهان تغییرات به سرعت اتفاق می افتد حتی اگر مورد رضایت ما نباشد مثل زمانی که کرونا باعث تغییرات عظیمی در سراسر جهان شد که برای ما غیر قابل پیش بینی یا غیر قابل باور بود مثل  زدن ماسک به صورتها و فاصله گرفتن از افراد بسته شدن راهها و تعطیل شدن شرکتهای دولتی یا مدارس بسته شدن مکانهای زیارتی و مساجد و بی نهایت تغییراتی که به طور عجیبی شرایط جدیدی برای تجربه کردن ما خلق کرد شاید اوایل برای ما سخت بود با این شرایط کنار بیاییم اما پذیرفتیم که زندگی ادامه دارد من باید نسبت به شرایطی که هست لذت ببرم و زندگی کنم و آرام آرام یادگرفتیم چیزهای مناسب تر و بهتری را جایگزین رفتار تکراری قبل خود کنیم و همین تغییر وضعیت ما بود که شرایط جدید و البته کیفیت بهتری از زندگی برامون رقم زد …

      .پس هر چیزی ممکنه که به راحتی اتفاق بیفته و تغییر کنه و با توجه به باور من این تغییرات رخ میده اول از همه ببینم خود من چقدر باور دارم که به زودی ثروتمند میشوم !!یا متناسب میشم ؟!مسئله اینجاست که تغییر کردن  به راحتی ممکنه واین خود ما هستیم که با توجه به فرمولهای ذهنیمون تغییر کردن را کاری سخت یا زمانبر یا دور از دسترس میبینم ولی الآن یاد گرفتیم کمی بیشتر تفکر کنیم و بپذیریم که تغییرات به آسونی ممکنه اتفاق بیفته و البته با لذت و خود به خودی و اگر این باور رادر زندگیمون داشته باشیم در تمام جنبه های زندگیمون اثرگزار هست و به راحتی تغییر و تحولات و دگرگونی های عظیمی در جهت موفقیت بیشتر در زندگیمون رخ می دهد .

      ما باید همیشه در حال تغیبر کردن باشیم چون هیچ پایانی وجود نداره همیشه شرایط و آگاهی های بالاتری از نقطه فعلی ما وجود داره بنابراین باید تغییر کردن را برای ذهنمون لذت بخش کنیم و براش منطقی کنیم که خیلی هم راحت هست و با توجه کردن به الگوهای موفق به ذهنمون سند معتبر ارائه بدهیم ..

      ودر نهایت تغییر نام مقدس خداست و او همیشه پایدار و جاودان است .

        خدایا سپاسگزارم 

      خدایا عاااااشقتم 

      دوستان مانا و برقرار باشید 

      شبتون روشن به نور ماه خدا 🍃🌸

      عشق❤️به عالم و آدم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار من میتونم تغییر کنم
      1400/11/03 09:44
      مدت عضویت: 1034 روز
      امتیاز کاربر: 1306 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 349 کلمه

      تغییر کردن
      قبلا در برابرتغییر مقاومت میکردم با عباراتی مثل این ک دنیا دو روزه ول کن
      حوصله ندارم مریضم
      وفلان ازش فرار میکردم اما تک سایت یاد گرفتم ک من با تموم وجودم خواهان تغییرم عاشق تغییر دوس دارم فریبایی بشم ک عصبانی نمیشه وشاد لبخند داره احساسش خوبه لاغرشده سالمتر شده من تغییر کردم من الان نسبت ب نقطه شروعم تغییر کردم نتیجش اونقدر شیرینه ک تو بیشتر دلت میخواد ادامه بدی تغییرات در خودت ببینی
      خیلی از کارهای بیهودم زدم خیلی از خیلی تلوزیون میبینم اینستا رو میگردم
      ازهمه مهمتر خودمو میببنم چیز ک قبلا نبوده برام الان احساس خوب ودرگیر نبودن خیلی تجربه میکنم
      زندگی دارم تجریه میکنم اینها همش با تغغیر امکان پذیره اولش فک میکردم هرکی این حرفها بشنوه تغییر میکنه اما من خودم ب پدرم گفتم اخبار گوش نده عصبانی تر شد این یعنی مقاومت د ر برابر تغییر
      با من چن تا فایل در مورد طعم با خدا رو برا خالم زدم ک شرایط زندگیش یکم سخت بود زدم حتی گوشش نداد
      این یعنی من طالب تغییر بودم باورش کرم وخیلی راضیم
      راحتر میبخشم
      ولع و حرصم خیلی کمتر شده
      رهاتر و ازادتر شدم
      دیگه تموم فکر و ذکرم غذا نیس
      منی ک همش ورزش میکردم الان نمیکنم
      همیشه خودمووزن میکزدم الان وزن نمیکنم
      همیشه رژیم داشتم الان ندارم شام مهمون خونه مامانم بودم خب کمتر میل داشتم پدرم برگشت گف باز رژیم گرفتی
      اونقدر رژیم داستم همه فک میکنن رژیم دارم
      میدونم در این مسیر تغییر هر روز بهتر بهتر میشم چن من باور درم وحس میکنم تغییرات رو
      نت قطع شده بود بچم ب حلی گوشی رف بل عروسک‌ها ش بازی کرد این یعنی تغییر زود و سریع تغییر کرد مقاومتی نکرد
      دیروز دخترم ظهر نخوابید با اینکارهر روز میخوابید این یعنی تغییر سریع
      اینجا صبحها هوا خبه ولی عصرها سرده این یعنی تغییر
      دیروز از تبریک نگفتن همسرم ی لحظه ناراحت شدم حتی بهس گفتم یدونه تبریکم نگفتی گف برا چی باید تبریک بگم فریبای قبل بود امروز تا یک هفته هم دلگیر بود اما من چن دقیقه بعد فراموش کردم این یعنی تغییر
      من خیل تغییر کردم و خواهم کرد

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار amiali2020110@gmail.com
      1400/09/12 10:53
      مدت عضویت: 877 روز
      امتیاز کاربر: 260 سطح ۱: کاربر مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 468 کلمه

      بنام خدا 

      سلام خدمت همه ی دوستان و استاد روشن .

      گام ۷۹ تغییر خواهید کرد اگر باور کنید 

      فایل بسیار آموزنده طبق معمول همیشه .

      من از وقتی که با سایت تناسب فکری آشنا شدم تغییر کردم و زندگی من داره به یه سمت دیگه هدایت میشه چه در کسب وکار م چه در روابط و چه در دوره همی های خانوادگی من یه طوری کنار گرفتم از اخبارها مخصوصا اخبار کرونایی شاید باورتون نشه من خودم کارم همینه کادر بهداشت درمانم اما همین دیشب یه دورهمی خانوادگی داشتیم ازم پرسیدن از ویروس جدید چیه و از،این حرفها گفتم من اخبار گوش نمیکنم اطلاعی ندارم فقط میدونم اگه رعایت کنی و نترسی هیچی نمیشه در صورتی که قبلا باید هر روز اخبار و مرتب گوش میکردم که چند نفر فوتی داشتیم و بقیه اطلاعات و هر کی هم میخواست اطلاعات پیدا کنه به من زنگ میزد این یکی از تغییرات بزرگ خودم بود و کلی تغییر دیگه که تو این مسیر هستم اینکه هر روز تا از سر کار میام باید نهار میخوردم الان نه گاهی نهار نمی خورم گاهی ساعت ۳میخورم متفاوت شدم از قبلا خیلی و چقدر این تغییرات لذت دارن قبلا میرفتم جایی اصلا حواسم به اطرافم نبود ولی الان هر جا میرم زیبایی‌های آنجا را نگاه میکنم انکار همه چی به چشمم زیبا هستش و لذت میبرم .چند سال گذشته از بودن بچه دوم تو زندگی خلی هراس داشتم ولی بعد که تصمیم گرفتیم صاحب بچه بشیم با آمدن فرزند دوم تو خانواده چقدر همه چیز تغییر کرد و زندگی شرین شد .یه،تغییر بسیار بزرگ تو محل کارم قبلا همه ی کارمون دفترو دستک و نوشتن و اینا بود یک دفعه یک ماه اموزش کامپیوتر فشرده دادن و به هر نفر یک کامپیوتر دادن و باید همه ی اون دفترا و نوشتن ها را جمع کنیم و وارد کامپیوتر کنیم که من اولش از این تغییر خیلی شاکی بودم که نمیتونم از من بر نمیاد حتی تا باز خرید کار رفتم و لی دوستان منصرفم کردن حوصله کار کردن نداشتم و خلاصه اینکه الان من تمام کارهامو با کامپیوتر انجام میدم بدون هیچ مشکلی و واقعا چقدر لذت داره .

      لاغری با ذهن هم همینه اگه تغییر را باور کنیم میتونیم لاغر شویم البته بدون در نظر گرفتن زمان چون اگر در هر موفقیتی زمان را در نظر بگیرم در آن کار،شکست میخورم چون لاغری و هر کار دیگه ای از راه تغییر فرمول های ذهنی امکان پذیر هستش این پروسه زمان میبره و ما نباید به زمانش کار داشته باشیم فقط باور کنیم که میشه یهو همه چی تغییر کنه مثل مثال بسیار به جا که استاد در مورد ویروس کرونا زدن که ظرف زمان کوتاهی تمام جهان را تغییر داد .

      من مریم از امروز تعهد میبندم که تغییر را از این که هست بیشتر و بیشتر باور کنم و ازش نترسم .

      از،شما هم ممنونم استاد .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 14 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار Ladybird
        1401/02/26 23:42
        مدت عضویت: 1401 روز
        امتیاز کاربر: 780 سطح ۲: کاربر متوسطه
        محتوای دیدگاه: 12 کلمه

        چقدر تغییر کردید دوست عزیز؟ ورزش میکنید ؟ باشگاه میرید؟ سبک غذاخوردنتان؟

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار shahla mahmoudi
      1400/09/09 03:21
      مدت عضویت: 1705 روز
      امتیاز کاربر: 23407 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 461 کلمه

      سلام استاد عزیز و گرامی و دوستان همراهم 

      واقعا چقدر کار ذهن و برداشتش از افکار و باورهای ما جالب است

      اینکه اگر ما با تغییر کردن مشکل داشته باشیم هر چقدر برای لاغر شدن تلاش کنیم چون این هم یک تغییر است ذهن جلوی آنرا میگیرد و ما به هدفمان نمی رسیم

      درست است که ما این تغییر را می خواهیم اما ذهن یک باور را در تمام امورات بکار میبرد و تفکیک قائل نمیشود

      پس نباید تغییر کردن را کار سخت بدانیم و باید همیشه از تغییر استقبال کنیم اصلا همیشه یکجور بودن خسته کننده است

      تغییرات به زندگی ما هیجان میدهد

      الان که یاد گرفتیم باید به ذهنمان آموزش بدهیم که ما تغییر را دوست داریم و از آن لذت میبریم تا او هم در تغییر جسم ما از چاقی به لاغری عمل کند دیگر باید بیشتر مراقب باشیم که آگاهانه در امورات روزمره زندگی مان از تغییرات کوچک شروع کنیم تا ناخواسته مانعی برای متناسب شدنمان در ذهنمان ایجاد نکنیم

      من خودم از وقتیکه این آموزش را دیدم که باید تغییر را برای ذهنمان عادی کنیم از کارهای کوچک شروع کردم مثلا مسیر های مختلف برای رفتن به محلی را طی میکنم

      دکوراسیون خانه را تغییر میدهم

      برای صبحانه هر روز یک غذای مختلفی مصرف میکنم 

      برای پیاده روی مسیرهای مختلفی را انتخاب میکنم 

      برای مسافرت کردن به شهرهای مختلف میروم 

      رنگ موهایم را هر چند وقت تغییر میدهم 

      یکبار موهایم را رنگ قرمز شرابی کرده بودم که خیلی از دوستان و فامیلها تعجب کرده بودند که چه رنگ متفاوتی برای موهایم انتخاب کردم یکی هم گفت مثل اسکاتلندی ها شدی گفتم چه اشکالی داره این هم یک تجربه است البته اون شخص منظورش تحسین کردن بود که من به چیزی که میخواهم تجربه کنم عمل میکنم و برایم مهم نیست که آیا مورد تایید اطرافیانم قرار میگیرد یا نه

      مثلا همسرم هر روز صبح یکجور غذا برای صبحانه میخورد من به او میگویم خسته نمی شوی که همیشه صبحانه ات یکجور است

      اصلا دوست ندارد غذاهای کشورهای دیگر را امتحان کند اگر هم به رستوران غیر ایرانی برویم فقط یک نوع غذا را که قبلا خورده سفارش میدهد به او میگویم حالا غذای دیگری را امتحان کن میگوید نمیدانم که آنرا دوست داشته باشم یا نه پس بهتره همین را که میدانم دوست دارم سفارش بدهم

      اما من دوست دارم غذاهای کشورهای مختلف را امتحان کنم و هر بار هم نوع مختلفی را سفارش میدهم اگر از طعمش خوشم نیامد دفعه بعد از آن سفارش نمی دهم 

      اگر انتخاب رستوران را به عهده همسرم بگذارم همیشه رستوران ایرانی را انتخاب میکند اما به خاطر من گاهی اوقات به رستورانهای ممالک دیگر میرویم

      از وقتیکه متوجه شدم برای مانع درست نکردن رسیدن به هدف متناسب شدنم باید برای ذهنم تغییر را آسان جلوه دهم بیشتر تمایل به ایجاد تغییر در امورات زندگی ام پیدا کرده ام

      ممنونم استاد عزیز برای این آگاهی های ناب و پرارزش

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1400/08/18 19:58
      مدت عضویت: 1645 روز
      امتیاز کاربر: 27891 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 2,078 کلمه

      سلام خدمت استاد گرامی و دوستان هم مسیرم 

      انتظار یک هو یی جهش کردن و تغییر کردن رو نداشته باشید که در قانون جذب امکان نداره کسی یه شبه تغییر کنه و هر کس باید تکاملش رو کامل  طی کنه تا کامل تغییر بکنه .پس برای تغییرات نمیشه زمان تعیین کنید  حتی برای لاغری نمیشه زمان تعیین کنیم و میبینم که استاد بارها تذکر میدن همچین کاری نکنید چون شما رو از مسیر دور خواهد کرد و شما لیز خواهید خورد پس با حال خوب و آرامش هر روز در مسیر باشین و قدم بردارین  بدون اینکه  تاریخ تعیین کنید .

      ما برای لاغری نیاز نیست که به دنبال چیزی بیرون از خودمون بگردیم به هر چیزی که احتیاج داریم در درون ما هست در واقع هر چیزی که یک فرد متناسب داره فرد چاق هم داره و هیچ فرقی این دو با هم ندارن فقط کافیه  یاد بگیریم موانع استفاده از اون اصل رو شناسایی کنیم یعنی ما این اصل رو داریم اما به خاطر افکار و باور و تصاویر چاق و ترس و نگرانی ها از چاقیها روی اون رو پو شوندیم و شده مشکل ما چاقی پس اصل در وجود ما هست فقط به خاطر افکار و باورهای غلط که در مورد  لاغری داریم اونها دارن عمل میکنن و نتیجه ی اونها شده چاقی در بدن ما .من خودم قبلا فکر میکردم بدن من با متناسبها فرقی داره که اینطور  چاق هستم و همیشه با حسرت به اونها نگاه میکردم ولی  دیگه مدتها هست متوجه شدم تنها فرق چاقها و متناسبها  در ذهن ااونها هست که من به لطف این دوره ها دارم هر روز تفاوت  ذهنم با اونها  رو کمتر میکنم .

      پس اگاه باشید چیزی  در دوره ها به ما اضافه نمیشه فقط با این دوره ها چیزی که در درون ما هست کشفش میکنیم و از اون استفاده میکنیم .پس برای رسیدن به موفقیت و یا لاغری ما یک مانع داریم که نمیزاره ما به اونها برسیم و اون این هست که من نمیتونم تغییر کنم همین حالا تصور کن ببین میتونی باور کنی تا یک ماه آینده کلی در کسب و کارت و یا جسمت تغییر کرده باشی ؟؟؟که احتمالا بگین نه نمیتونم باور کنم  . چرا  ؟؟ چون کلی دلیل داریم برای اون مشکل و نمیتونیم باور کنیم تا ماه اینده من یک فرد موفق در روابط در کسب و کار و در هر چیزی که دوست دارم بشم نمیتونم باور کنم زندگی من میشه کن فیکون  بشه و همه چیزش تغییر بکنه و این رو چطور باید در خودمون به وجود بیارییم با پیدا کردن مثال در زمینه ی چیزهای طبیعی میشه باور کنید   اما من خیلی وقته که تفکرم نوع نگاهم و انتظارم از خودم و شخصیتم و  زندگیم  تغییر کرده و مثل گدشته نیستم یه شخصیت جدید و زندگی جدید ی  پیدا کردم  که البته  بسیار کانون توجهم و ورودیهای خودم رو کنترل میکنم چه در زمینه ی لاغری  چه در زمینه ی موفقیتهای دیگه و بارها به خودم میگم اگر فلانی تونسته پس منم میتونم حقیقتا خوب هم باور کردم  که زندگی من تغییر میکنه و خیلی امیدوارم که میشه و منم یک روزی مثل خیلی از بچه های سایت شما و خود شما استاد عزیز  و  استاد و بچه های  سایت دیگه در زمینه ی موفقیت صاحب کلی تجربه های جدید در زندگیم بشم که حق من هستن که همواره دارم تلاش میکنم و روی خودم کار میکنم و حتی گاهی در صحبتهای  عادی با همسرم ناخود اگاه از اون انتظاراتی که از آینده در ذهنم   برای خودم دارم حرف میزنم که ایشون بسیار تعجب میکنه و میگه  مگر قرار در اینده چی بشه نکنه فکری داری و یا فلان و … و من سریع به خودم میام که چقدر باور کردم که به راحتی بر زبون هم میارم تا این حد باور کردم میتونم تغییر کنم و انصافا زندگی بسیار زیبا و رویایی در حال حاضر دارم که واقعا  فکر کنم مختص خودم هست و فکر نمیکنم هیچ کس از اطرافیانم یا حتی افراد داخل خونه ی خودم  به این حد خوشبخت  باشن و ارامش داشته باشن و کلی ثروت و نعمت در زندگیشون داشته باشن ولی خب زندگی در این دنیای مادی   اینطورهست که هی آدم  هر چقدر خوب و بالا  باشه  بازم بهتر و بالاتر و ایده التر میخواد و منم به دنبال این هستم که هنوزم تعییر کنم و وارد مدارهای بالاتر بشم حالا در کنار خود من افرادی هستن که اصلا از تغییر کردن بدشون میاد و روی افکار و باورهای خودشون تعصب دارن و میگن فقط همین افکار  درسته و دیگه  هیچ ولی من خودم آدم منعطفی هستم هم در زمینه ی سبک پوشیدن و یا دکوراسیون و یا چیدمان منزل و یا در زمینه ی سفر کردن دوست دارم هر بار جای جدیدی رو برم در زمینه ی خرید کردن ددست دارم متنوع خرید کنم در زمینه سفارش عدا دوست دارم  هر بار به یه رستوران حدید و یه مدل جدید سفارش بدم و حتی در زمینه ی مهاجرت بسیار دوست دارم تغییر کنم ا ما خب فعلا به خاطر شرایط کاری همسرم جور نمیشه و ….

      پس من کسی بودم که  زمانی با این راه  اشنا شدم این راه رو باور کردم و اصلا مقاومتی نداشتم و همون اول گفتم عجب حرفهایی این راه عالیه من باید طبق این روش جلو برم و کلی تغییر در جسمم  کردم و از وقتی که این اتفاق برام افتاده خیلی بهتر باور کردم که میتونم در بقیه ی جنبه های زندگیم هم تغییر کنم  در واقع اعتماد به نفسم بالاتر رفته و به خود باوری رسیدم که منم میتونم هنوز متناسب تر بشم  برای همین دست از تلاش برنمیدارم و هر روز اگاهانه روی خودم کار میکنم و طبق قانون باید به کلی نتایج عالی برسم .

      من باید فکر کنم که کلی موضاعات که باید به راحتی رخ میداد اما به خاطر این ویروس کرونا ا اتفاق نمیفته و جهان تعییر کرده  مثلا مدارس و دانشگاه ها  تعطیلن .عروسیها و مراسم خاکسپاری  در خلوتی برگزار میشن .دست دادن با هر کس کار زشتی محسوب میشه پس همه چیز تغییر کرده با دیدن اینها و فکر کردن به این موضوعات که کن فیکون شده پس زندگی منم میشه کن فیکون بشه چه از لحاظ سلامتی چه از لحاظ  جسمی و یا روابط،و کسب و کار من میتونم تغییر کنم و اصلا چیز سخت و پیچیده ای نیست از خدا بخواه و کاری به چگونگیش نداشته باش خودش میدونه چطور کارها رو ردیف کنه و اون در بهترین زمان ممکن به من میده  .من همون اوایل که ویروس اومده بود دو سه ماه قبلش تازه وارد این سایت و مباحث شده بودم ولی همیشه چون اون اوایل شروع کار در سایت  باشگاه میرفتم و … وقت نمیکردم روی خودم خوب کار کنم هر چند که  ناگفته نماند تلاش خودم رو  هم میکردم از خوابم میزدم و تا نصف شب بیدار میموندم و فایلها رو  گوش میدادم اما ولع شنیدن این آگاهی ها رو زیاد داشتم و دارم تاااینکه این ویروس اومد و خیلی از دید و بازدیدها و باشگاه ها و بیرون رفتنهای الکی کم شد و اولش یکم  برام سخت بود اما خدا شاهده ناراحت نشدم و بارها گفتم بهترین موقع که بشینم و  روی خودم و دوره ها کار کنم و همیشه میگفتم خدا رو شکر که این فایلها رو دارم تا به بهترین شکل زمانم رو سپری کنم که همون اوایل من یک دوره ی خودشناسی جامع تهییه کردم و اصلا با این مسیر و این فایلها و … اصلا متوجه نبودم که در اطرافم چه میگذره و  همچین ویروسی هست و هیچ خلعی رو حس نمیکردم و نمیکنم و  فقط در حال لذت بردن از تمام لحظاتم بودم و هستم و تازه بارها میگفتم دوران کرونا برای من بهترین دوران زندگیم تا به الان بوده و کلی من پیشرفت کردم و خدا رو شکر هیچ مقاومتی نکردم در برابر این همه تغییر که در جهان شکل گرفت و به جای گوش دادن به اخبار  فوتیها وو حرفهای چرت و پرت بقیه من به دنبال کشف حقیقتها ی جهان اطرافم  بودم و چقدر زندگی پر از نعمت و برکت و رحمت و سلامتی و تناسب و ثروت و عشق و خوشبختی و سعادت و  … رو .من تجربه کردم که تا به حال در این حد تجربه نکرده بودم و کلا این رو هم بگم من همیشه به دنبال تغییر کردن و تنوع در تمام جنبه های زندگیم هستم و ادم خشکی نیستم که فیط با یک روش زندگی کنم نه من همیشه عاشق تعییر کردن بودم اما نه در این حد الانم ولی حالا آگاهانه  عاشق تغییر کردن هستم و  به دنبال اون هستم چون زندگی جریان داره پس من بازم تغییر  کردن میخوام و بیشتر میخوام تغییر کنم و به این حد از  تغییر  در خودم قانع نیستم و من میخوام سوار بر جریان زندگی ، تغییر کنم و خیلیها با این دوران ویروس کرونا ضربه خوردن  اما من به لطف خدا هم خودم هم خانوادم در سلامتی کامل با وجود   این ویروس به سر میبریم و اصلا گرفتار این ویروس نشدیم که واقعا خدا رو سپاسگزارم   و چقدر من سفرهای لدت بخشی رو در این مدت تجربه کردم که هر کدوم از دیگری زیباتر و جداب تر بودن و این نشون میده من به این همه تغییر جهان منعطف بودم و با اون تعییرات حرکت کردم و با  این تعییرات مشکلی نداشتم و ندارم .

      من همیشه سعی میکنم اگاهانه ترس از تغییر کردن نداشته باشم به فرض اگر تا حالا در این مدت به یک شکل خاص با مسایل برخورد میکردم حالا دقیقا به شکل دیگه برخورد میکنم اگر تا حالا از صمیمی شدن با افرادی  که نزدیک من بودن میترسیدم  اما حالا راحت باهاشون صمیمی شدم و نتایج خوبی برام داشته در ذهن من تغییر کردن چیز بدی نیست و اگر هم در زمینه ای باشه آگاهانه روش کار میکنم تا تغییرش بدم تا اینکه قفل نشم و ضربه نخورم  واقعا دنیا در حال تعییر هست  خیلی از اداب و رسوم ما تغییر کرده .

      پس من باور دارم زندگی من میتونه تعییر کنه چه در زمینه ی جسمم چه در بقیه ی جنبه های زندگیم من هم میتونم تعییر کنم .

      من  فروغ متعهد هستم تغییر کردن رو بیشتر باور کنم چطور با مثالهای زیر :

      من فکر نمیکردم با کسی دست دادن و روبوسی کردن کار زشتی به حساب بیاد اما الان با شرایط این ویروس  بسیار کاری بدی هست .

      من فکر نمیکردم مدارس به مدت دو سال بسته باشن اما الان به خاطر این ویروس دقیقا شد .

      من فکر نمیکردم راه ها ی بین شهری و سفرها و پارکها و تفریحها در محیطهای بسته یه روزی ممنوع بشن و یا کار خطرناکی باشن که  به خاطر شرایط  جدید این طور شد .

      من فکر نمیکردم   در مراسمات عروسی و یا خاکسپاری شرکت کردن کار خطرناکی و بدی باشه ولی الان به خاطر شرایط،اینطور شد .

      من فکر نمیکردم عید  باشه و دید و بازدیدی با اقوام و اشنایان  نداشته باشم که الان به خاطر شرایط دو  ساله اینطور هستم 

      من فکر نمیکردم مراسم عزاداری برای امام حسین در شهر ما یه روزی برگزار نشه ولی این اتفاق دو ساله داره میفته 

      من فکر نمیکردم مراسم سیزده به در  باشه و مردم داخل خونه بمونن ولی این دو ساله به خاطر شرایط جدید اینطور شد 

      من فکر نمیکردم یه روزی   روضه ها و مراسم مدهبی برراشته بشن که الان دو سال برگزار نمیشن 

      من فکر نمیکردم مادرم رو به مدت دو سال نه ببوسم نه دست بدم که الان شد ه 

      پس منم دوباره  تغییر خواهم کرد و میتونم تغییر ات بیشتری رو داشته باشم .من عاشقانه به دنبال تغییر کردن هستم چون خودم رو مسول زندگیم و حال خوب و لاغری و خوشبختی خودم میدونم و منتظر نیستم تا آدمهای اطرافم تغییر کنن که من تغییر کنم من کاری به هیچ کس ندارم فقط،و فقط خودم برای خودم مهم هستم  به همین دلیل نتایج زندگی من با اطرافیانم فرق داره شاید از لحاظ مالی هنوز خیلی تغییر نکرده باشم ولی همین که سالم و سلامتم و آرامش دارم و احساس خوشبختی دارم و روابط عالی دارم و  خواب راحت دارم همسر و فرزندانی خوب دارم و آزادی زمانی و مکانی دارم ازادی در خوردن و خریدن و فعالیت کردن و پوشیدن  دارم و   خر جهای اضافی در زندگی ندارم همین یه ثروت عالی هست که نصیب هر کسی نمیشه و برای همین من هر روز به خاطر وجود این نعمتها از خداوند سپاسگزارم و در دفترم اونها رو مینویسم و سپاسگزاری میکنم .

      پس باور کنید که میتونید لاعر بشید تا لاعر بشید همانطور که خودم تونستم و استاد تونسته و کلی دوستان دیگه تونستن منم میتونم به وزنم دلخواهم برسم باید ایمان داشته باشید که میتونید متناسب بشید 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faribadeghani1371@gmail.com
      1400/07/03 15:56
      مدت عضویت: 1034 روز
      امتیاز کاربر: 1306 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 281 کلمه

      سلام
      من قبل این سایت اصلا تغییر کردن نمیدونسم چیه اصلا لمسش نکرده بودم
      یعنی از وقتی ازدواج کردم خیلی تغییر کردم ولی هیچوکدوم واینها با اگاهی نبوده
      والان از تعیرر کردن نمیترسم من موهای بلندمو کوتاه کردم رنگی ک میترسیدم و روش زدم همه میگفتن چرا اینکارو کردی حیف نبود و فلان ولی من این کارو کردم
      مثلا امروز نون نداشتم برا صبحونه قبلا اگه رژیم بودم این کار میشد کلی غصه میخودم ولعم بیشتر میشد فکرم درگیر میشد ک من صبحونه نخوردم سیب خوردم و فلان یادم میاد ک قبلا میدیم ک کسایی ک رژیم میگرفتم میوه میخوردم صبحونه با کره بادوم زمینی میزدن ب سیب و اینا من حتی جرات این کارو نداشتم ولی امروز سیب خوردم اصلا فکرم درگیر نشد
      قبلا تا بیدار میشدم باید قرص تیروئید میخوردم و نیم ساعت می گذشت من صبحونه میخوردم این زمان برام طولانی ترین زمان بود گشنه بودمو نبودم باید تا بیدارمیشدم میخوردم ولی الان ن میبینی یه ساعت گذشته من نخوردم این یک تغییر ه
      قبلا حتما باید ناهار میخوردم چ گشنه بودم چ ن ولی الان چن بار پیش اومد عصر خوردم ناهارو
      قبلا حتما جواب یه کسی ک منو میچزوندو باید میدادم الان برام مهم نیس درسته ن صد در صد ولی خب خیلی بهتر شدم
      قبلا خیلی درگیر دیگران بودم الان کمتر شده
      و خیلی تغییرات دیگر ک از گفتنشون لذت میرم و افرین میگم ب خودم
      من از تغییر کردن نمیترسم و از خدای خودم میخوام ک این تغییرات در راستای اگاهی باشه
      و من هر روز ب تناسب ذهنی و جسمی نزدیک و نزدیکتر شم
      من الان تصمیم گرفتم فیلم نبینم و تغییر کنم در مورد اخبار منفی واینا مشارکت نکنم گوش ندم و تا الان خیلی تغییر کردم و خوشحالم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 21850 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 330 کلمه

      سلام به دوستان عزيز 🌺

      اين فايل بسيار عالي رو گوش دادم ،چقدر عالي استاد توضيح دادن ؛واقعا زندگي هامون به شدت تغيير كرده و ما هم پذيرفتيم مراسم عروسي كه يكي از رسومات قديمي و ثابت بود تغيير اساسي كرد ،مراسم هاي عزاداري هم كاملا متفاوت شده ، همينطور آموزش توي مدرسه يا آموزشگاهها كاملا تغيير كرده و به صورت اينترنتي انجام ميشه و ما هم كاملا عادت كردين. 

      از وقتي كه من مسئوليت زندگي خودم رو پذيرفتم و قبول كردم كه من بايد تغيير كنم تا دنيام تغيير كنه 

      اتفاقاتي رخ داده كائنات زندگي منو داره به سمت بهتر شدن ميبره ؛سالها پيش فكر ميكردم كه براي هر كسي لازمه كه زبان انگليسي رو ياد بگيره ولي از شروع كردن و تغيير ميترسيدم و بهانه هاي مختلفي مياوردم و حتي بارها به اسرار همسرم توي خونه شروع به تمرين ميكرديم ولي بعد از مدتي رهاش ميكرديم ولي حالا كه باور كردم كه ميتونم تغيير كنم ؛همه چيز خود به خود براي اين تغيير مهيا شد بدون تلاش و خيلي راحت ؛برادر همسرم كه استراليا زندگي ميكنه از ما خواست كه همگي آموزش رو ياد بگيريم و هزينه رو ايشون پرداخت ميكنن و مربي ورزش همسرم هم توي باشگاه به ايشون گفت كه همسرم مربي زبان انگليسي هست و قرار شد كه ايشون كه مربي بسيار پر انرژي و موفقي هستند بيان خونه و به خانواده ما تدريس كنن و الان بعد از شنيدن حرفهاي استاد ياد اين مسئله افتادم كه درست زماني ما شروع به يادگيري زبان انگليسي كرديم كه باور كرديم ميتونيم تغيير كنيم و خداوند همه كارها رو درست كرد تا ما در مسير تغيير به سمت بهتر شدن قرار بگيريم  😍😍😍

      من مريم از امروز متعهد ميشوم كه تغيير كردن رو باور كنم چون  به اندازه اي كه من تغيير كنم جهان هم براي من تغيير ميكند 🌺🌺🌺

      من سئوليت زندگي خودم را ميپذيرم و ميتوانم با هدايت خداي مهربان تغييرش دهم. 

      استاد عزيز بسيار سپاسگزارم 🌸

      خداي مهربانم بي نهايت سپاسگزارم كه منو در مسير تغيير هدايت و حمايت ميكني 🌺🌺🌺

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1400/06/17 11:29
      مدت عضویت: 1596 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 717 کلمه

      سلام🙂

      زندگی ما محصول عادتهای ما است.این فایل مربوط به اوایل حضور ویروس کرونا است و سال اولی که عید دیدنی حضوری نبود و سیزده بدر نداشتیم ولی الان که حدود ۲۰ ماهه که از این شرایط جدید میگذره چقدر برامون عادی شده عید امسال برای دومین سال تبریک سال نو تلفنی بود و خیلی عادی بود برای همه نسبت به پارسال و این نشون میده ما آدمها چقدر با شرایط جدید راحت کنار میایم و برامون عادی میشه.

      بسیاری از کسب و کارها در اوایل کرونا تعطیل شد و بعد دیدیم به صورت قارچی کسب و کارهای اینترنتی رشد کرد و برای همین همون کسب و کارهای سنتی هم صفحات خودشون رو در اینستا گرام باز کردن و سایت راه انداختن و دوباره فروش ها شروع شد  و الان نسبت به ۲۰ ماه قبل اوضاع کسب و کارها بهتر شده واقعا.

      خود من کلا اطمینان به خریدهای اینترنتی نداشتم و اتفاقا چند مورد هم که خریده بودم مناسب نبود ولی بعد از این قضیه خیلی راحت تر اعتماد میکنم و حتی خریدها شوینده ها رو هم از یه شهر مرزی انجام دادم با قیمت پایینتر و کیفیت بهتر 

      اوایل چقدر برای بچه ها معلمها و والدین آموزش مجازی سخت بود چون تغییر عادت بود و الان امسال چقدر برامون راحتتره پذیرشش و بسیاری از ما حتی از اینکه آموزش مجازی باشه خیلی هم استقبال میکنیم.

      مسلم اینه که در هر صورت دنیا و شرایط تغییر میکنه و هرچی جلوتر میریم اتفاقا سرعت تغییر خیلی بیشتر میشه و ما برای اینکه از دنیا عقب نمونیم یا باید با شرایط خودمون رو وفق بدیم یا اینکه دنیا به زور ما رو تغییر میده..حتما اونایی که انعطاف بیشتری دارن و زودتر خودشون و شرایطشون رو تغییر میدن موفق تر هستن و پیشرفت بهتری هم میکنن.

      به قول شما آنچه برای رسیدن به موفقیت .سلامتی تناسب و رشد لازمه رو ما داریم و از ابتدای خلقت خداوند مثل یه ابزار در ما نصب کرده فقط ما به مرور زمان اون امکانات و تواناییها و استعدادها رو مخفی کردیم با دیده ها و شنیده هامون که از هزاران سال قبل نسل به نسل منتقل شده و ما الان لازمه برای تغییر کردن لایه لایه اون پوشش رو کنار بزنیم تا ذات الهی ما خودش رو نمایان کنه.

      فقط کاری که حتما لازمه بکنیم اینه که برای تغییرات زمان نذاریم چون زمان گذاشتن خودش محدودیت میاره و ما چون فاصله مون رو با اون خواسته زیاد میبینیم و در ضمن نگران زمان از دست رفته هم هستیم نا امید میشیم و از خواسته مون فاصله بیشتری میگیریم

      من اوایل خیلی مشتاق بودم که در زمان کم به تناسب برسم و وقتی عکسهای شگفتی سازان رو میدیدم فقط به این نکته که در چه مدت به تناسب رسیدن توجه میکردم ولی به مرور متوجه شدم که این زمان برای هر کسی متفاوته و اشکالی نداره که یه نفر ۶ ماهه متناسب میشه یه نفر ۳ ساله مهم اینه که تو ایمان داشته باشی با این روش متناسب میشی و تا رسیدن به هدفت ادامه بدی.وقتی راه آسون و راحته خوب چرا ادامه ندیم؟؟؟

      یه استادی میگفت اکثر مردم اول زمان رو انتخاب میکنن بعد هدفشون رو .واگه به یه نفر بگی یکساله میرسی به هدفت قبول میکنه ولی اگه بگی خوب ممکنه ۳ سال هم بشه میگه نه دیگه ….خیلی زمان زیادیه….و میره دنبال راهکارها و متدها و تکنیکهایی که اون رو در زمان کمتری به هدفش برسونه  و همین باعث شکستش میشه …بعد ناراحت میشه که بله فلانی دروغ گفته و….در صورتیکه تو دوست داشتی دروغ رو بشنوی ….

      به قول شما در سیستم مدارها و فرکانسها و قانون تکامل چیزی به اسم یهویی وجود نداره و این تغییر مدار پله پله است و از خود من شروع میشه و منم که با کسب آگاهی و درک اون و عمل کردن به اون خودم رو رشد میدم و مدارم رو تغییر میدم .زمان مهم نیست مهم در مسیر بودنه …و در مسیر بودن فقط با حال خوب داشتن در هر لحظه با هر شرایط جسمی و مالی امکانپذیره ..مهم لذت بردن هست از هر لحظه و اینکه لذت بردن رو موکول نکنیم به بعد از لاغر شدن یا بعد از ثروتمند شدن یا بعد از موفق شدن ….چون هیچ کدوم از ما نمیدونیم چقدر زمان داریم و مرگ کی قراره به ما برسه پس از همین لحظه و همین الان و همین شرایط زندگی لذت ببریم که بعدا حسرتی هم نداشته باشیم.🙂

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار maryamkhazaie0000@gmail.com
      1400/06/17 03:15
      مدت عضویت: 1204 روز
      امتیاز کاربر: 458 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 226 کلمه

      بنام خداوند بخشنده مهربان سلام خدمت استاد عزیز ودوستان همراه گام ۷۹ تغییر خواهید کرد اگر باور کنید .

      تغییر کردن در واقع تجربه کردن است اگر وضعیت جسمی روابط ،کسب و کار ،جسمی راضی نیستیم واسه اینه ک تجربه تکراری از بودن درآن شرایط خوب رو نداریم و اگر دوست داریم تجربه متفاوتی رو تجربه کنیم هیچ راهی جز تغییر نیست، چیزی ب اسم یهویی وجود نداره ،تغییر کردن فراتر از چیزیه ک تو زمان تعریفش کنیم ،ما باید حال خودمون رو خوب کنیم و نگیم مثلا لاغر ک شدم بعدش حالم خوب میشه بودن درحال خوبه ک اصل زندگیه چون هیچ تضمینی نداره که ما چقدر در این دنیا هستیم ،ما برا لاغر شدن ب هر چیزی ک نیاز داریم در وجود ما هست همه چی در وجود ما هست این باور ک من نمی توانم تغییر کنم ی مانع خیلی بزرگ در مسیر لاغری با ذهن هست با دیدن پیرامونمون در این اوضاع کرونا باید ب خودمون بیایم و بگیم ک منم می تونم تغییر کنم ، چطور در جهان ب یکباره اینقدر تغییر کرد ،کی فکرشو میکرد الان دوساله بچه ها مدرسه نرفتن ،هیچ ختمی دیگه برگزار نمیشه اگرم بشه فقط چند آشنایی نزدیک ،تالارها ،باشگاها،همه جا تعطیل شده و کاری نمی کنند در برابر این همه تغییر دنیا این اضافه وزن من ک چیزی نیس بابا منم ب وزن دلخواهم میرسم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار متناسب موفق
      1400/05/05 14:17
      مدت عضویت: 1148 روز
      امتیاز کاربر: 13414 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 692 کلمه

      گام ۷۹ تغییر خواهید کرد اگر باور کنید .

      به نام خدا

      یکی از مهمترین موانع ذهنی افراد چاق این است آیا آنها لاغر میشوند یا خیر به شما اطمینان میدهم اگر در مسیر لاغری با ذهن باشید تغییر خواهید کرد فقط ادامه بدهید.

       تغییر کردن در واقع تجربه کردن است اگر از واقعیت جسمی، روابط کسب و کار ،مالی ،سلامتی و…. راضی نیستید.

       به این دلیل است که تجربه های تکراری از بودن در آن شرایط دارید که باید در وضعیت خود تغییر ایجاد کنید موفقیت در این تصمیم زمانی رخ می دهد که شما در شرایط جدید تجربه متفاوتی داشته باشید.

       اگر از ایجاد تغییر در موضوعات روزمره و پیش پا افتاده اجتناب می کنید شما هرگز قادر نخواهید بود در موضوعات مهم و تاثیرگذارتر زندگی خود تغییر ایجاد کنید.

       خیلی از افراد سالهاست اضافه وزن دارند و خیلی از چاقی خود رنج می برند و اتفاقاً برای لاغر شدن تلاش زیادی کرده‌اند اما موفق به لاغری نشده‌اند .

       مهم ترین دلیل ،مقاومت افراد نسبت به تغییر کردن است که در ذهن آنها شکل گرفته است اگر در ذهن شما تغییر کردن موضوعی سخت و رنج آور تعریف شده باشد این فرمول ذهنی می تواند مانع لاغر شدن ما شود .

      چرا که لاغر شدن در واقع تغییر کردن از چاقی به لاغری است دلیل اینکه بعضی افراد تلاش برای موفقیت می کند ،کتاب زیادی می خوانند، سمینار مختلف شرکت می کنند ولی موفق نمی شوند.

       این است که اساساً آنها نسبت به تغییر کردن مقاومت زیادی دارند مقاومت ذهنی افراد نسبت به تغییر کردن به واسطه شنیده ها و نصیحت هایی که از گذشته هزاران بار شنیده ایم شکل گرفته است .

      این شنیده ها به ما تذکر می دادند که تنوع طلبی کار خوبی نیست ،داشتن لباس های با رنگ های مختلف صحیح نیست، ایجاد تغییر در شکل ظاهری کاری خوبی نیست ….

      تنها راه مقابله با این مانع ذهنی و ایجاد باوری که به شما این احساس را می دهد که تغییر خواهید کرد توجه به تغییرات است که در دنیای پیرامون ما شکل می گیرد به این شکل می توانیم فرمول جدیدی در ذهن خود ایجاد کنیم که ما می توانیم تغییر کنیم.

       قبل از کرونا از بعضی چیزها خیلی ناراحت می شدم که خیلی دلم میخواست آنها تغییر کنند  .یک درصد هم فکر نمی کردم امکانش پیش بیاد.

       من از روبوسی کردن افراطی خوشم نمی آید .باشروع کرونا نه ازدست دادن خبری است نه روبوسی ….حتی حسرت بوسیدن عزیزانمون رو داریم .خیلی وقته مادرم رو نبوسیدم ….

      مساله دیگه که خیلی بهم انرژی منفی می داد متاسفانه به لطف تبلیغات نگاه بعضی ازمردم به قشر معلمان بد شده.  شغلی  ساده ایی که کار خاصی ندارند واکثرا مواقع بیکارند می دانستند .

      آنها نمی دانند سخته است با کودگی که تا دیروز در آغوش گرم مادرش بوده والان با برنامه های خشک مدرسه در کلاس حیران و نگران به اطراف نگاه میکند .واین نگاه معلم است که آرام اش میکند و به او آموزش می دهد و نمی داند چه لطفی دارد که کودک به اشتباه او را مادر صدا میکند .

      یا نوجوانی که دراوج هیجان نوجوانی ومشکلات آن است و این هنر معلم است که به او می آموزد هم مشاوره می دهد و بااو دوست میشود .

      باید بلدباشی که چگونه به او کمک کنی که سرخورده نشود .

      متاسفانه کار پرورشی کار مهمی تلقی نمی شود .وباجمله های که شماها همیشه بیکار هستید …بارها دلم رت رنجاندند و هیچ وقت تصور اینکه اوضاع تغییر کنه رو نداشتم فقط آرزو میکردم که هرکسی که این حرفها رو میزنه فقط یک هفته معلم باشد .

      آرزوی من رو کاینات پذیرفتن .

      یک ویروس ریزه میزه کاری کرد که یک تنه درمقابل وزیر آموزش وپرورش ، نرم افزارها وسایت ها ، ۵شبکه تلویزیون ،پدرومادرها ایستاد و همه رو شکست داد ثابت کرد که با تلاش شبانه روزی اینها نمی شود کار یک معلم رو انجام داد .آخرشم که گفتند آموزش مجازی اصلا قابل قیاس باآموزش حضوری نیست . 

      کرونا به خیلی ها چیزهای زیادی فهماند که الکی قضاوت نکنیم .

      یا درمدارس برای دبیر ودانش آموز استفاده از موبایل ممنوع شده بود .ولی به فاصله اندک استفاده از موبایل مجاز شد و هرموبایل شد کلاس درس و مدرسه ….

      پس اگر ما بخواهیم وباورکنیم تغییر می کنیم چه از لحاظ روابط با خانواده چه درزمینه سلامتی وتناسب ….

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 14 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار sofiashirazi667
      1400/04/27 17:59
      مدت عضویت: 1299 روز
      امتیاز کاربر: 3599 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 78 کلمه

      سلام و خدا قوت عزیزان..من کلا تغییر و دوست دارم چیزهای ک نو و جدید بشن حال و هوامو عوض میکنه من خودم خیلی اهل رفت و آمد نبودم مثلا شلوغی عزا و عروسی رو دوست نداشتم حالا با وجود کرونا تغییر کردن از اینکه با یکی روبوسی کنم خوشم نمی اومد ولی انگاری واسه احترام مجبور بودم اینم تغییر کرد.من از وقتی وارد این دوره ی شگفت انگیز شدم خیلی تغییر کردم من عاشق این تغییر هستم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ainakaveh@gmail.com
      1400/04/12 10:59
      مدت عضویت: 1163 روز
      امتیاز کاربر: 25784 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 676 کلمه

      سلام…وقت بخیر

      من عاشق تغییرات هستم از اینکه بصورت یکنواخت زندگی کنم اصلا خوشم نمیاد…عاشق تغییر دکوراسیون خونه..زندگیم هستم….عاشق مسافرت…دیدن جاهای جدید…خوردن غذاهای جدید……

      کسانی رو میشناسم که حتی حاضر نیستند یه غذای جدید رو امتحان کنند وسخت پایبند علائق دوران بچگی خودشون هستند…

      حتی کسانی هستند که حاضر نیستند محل خرید.سوپر مارکت خودشون رو عوض کنند..

      خودم کلا چندین سال پیش احساس کردم که به یه تغییر اساسی نیاز دارم ورو همین اصل کلا محل زندگیمم رو تغییر دادم..‌جای جدید…مردم جدید…زبان جدید….البته باید خدا رو شکر کنم که همسرم همواره پشتیبان منه…والان بسیار راضی هستیم.واقعا خدا رو شکر میکنم چون بطور کلی حال واحوالم عوض شد.کلا از بعضی از رسم ورسومات خودمون خوشم نمیومد مثلا طرف عزیزشو از دست داده اونم بصورت ناگهانی درد خودش کمه که باید بفکر میهمانای باشه که از هر طرف حمله ور میشوند از شهرستانها اون چندین روز …دیگه باید هتل داری بکنه…تا هفت تموم بشه….فکر چهل وسال خلاصه واقعا گرفتاری چندین برابر و فقط این کرونا توانست این رسم بسیار بیهوده رو از بین ببره

      در این جایی که من زندگی میکنم اصلا از این خبرها نیست وکلا چقدر تعجب میکردم…نه شام وناهاری..نه مراسم آنچنانی…یه مراسم دفن ساده

      بیرون خونه میز وصندلی همسایه ها…فامیل برای تسلیت میاین..‌‌سریع تموم میشه…برای پذیرایی فقط آب..‌و دیگه بهیچ عنوان خانواده متوفی در عذاب وفکر خیال سیر کردن مردم نیستند..وچقدر راحت….تو هر مراسمی همینقدر راحت و بی دغدغه هستند…عروسیها یا غذایی نیست…پذیرایی بسیار مختصر ویا یه غذا اونم بسته بندی..‌

      خلاصه متوجه شده بودم که کل عمرم به فنا رفته اونقدری که فکر کردم چندین چند نوع پیش غذا…غذاهای متنوع…هم مرغ..هم گوشت..هم ماهی شاید یکی فقط یکنوع دوست داشته باشه.‌‌مدل به مدل دسر یعنی چه فلاکتی…به مرز هلاکت میزسیدم تا یه برنامه به نحو احسن تموم بشه..

      وآخرش هم که کلا نتیجه معلوم نبود.

      بااومدن کرونا خوب مشکلات زیادی پیش اومد ولی دیدیم که میشه راحت هم زندگی کرد..بفکر وخیال مردم…حرف مردم..این مهملات نبود…باید راحت بود وبس….بقول استاد اون کاری که بهت احساس خوب میده…حتما درسته..نه از ترس حرف مردم..رعایت سنتهای نادرست…هزار مکافات پدرت در بیاد وفقط خستگی برات بمونه

      من که در عروسی بچه هام…فوت مادرم ..فقط اون خستگی وبدو بدو یادم مونده ودر کل چیزهای که یادم میفته باعث آزارم میشه.

      که فقط سعی کردم همچی به نحو احسن انجام بشه…

      برای تغییرات ذهنی که خیلی کلاس رفتم…کتاب خوندم…سالیان زیادی یوگا رفتم…

      والانم که در این مسیر در حرکت هستم..اونقده بعضی افکارم با خونم عجین شده که با وجود شناخت فرمولهای غلط و تکرار بیشمارفرمولهای درست بعد۹ ماه هنوز اون فرمولهای غلط …غالب هستند…واقعا برام عجیب وباور نکردنی است…خوب حالا که فهمیدم درست کدومه ..اما ته دلم ..ته تمه

      افکارم حول وحوش همون فرمول قبلیها دور میزنه.

      که فقط با ادامه دادن درست میشه وبس..

      منی که سالیان طولانی با وفاداری وجدیت هر چه تمامتر برده وار بدنبال اون فرامین نادرست بودم نباید انتظار داشته باشم به این زودیها اونا کاملا محو بشونند…ولی من همواره هر روز با جدیت واستمرار در این مسیر پیش میروم.چون عاشق تغییرات هستم..‌چون دوست دارم که به اهدافم برسم…چون تازه متوجه شدم هر آنچه برایم آیه بودودرست…اصلا از ریشه نادرست وغلط بوده ومنم بی اطلاع دنباله رو یه مشت خرافات وافکار پوسیده وزجر آور..‌‌

      خدا رو شکر میکنم که به این مسیر هدایت شدم وهمانطوری که استاد در فایل این گام فرمودند..پیش زمینه طبیعت ما تناسب است…ونیاز نیست بخودم فشاری آنچنانی وارد کنیم…وقتی استاد ثابت میکنند که یه فرمول اشتباه است بدون چون وچرا قبول میکنم…وفرمول جدید را دنبال میکنم چون در زمینه وجودم فرمولهای درست قرار داشته…وحال من هستم که باید بدون در نظر گرفتن زمان..وعجله…..با تداوم واستمرار دنبال فراگیری وتمرین باشم تا رفته رفته به اهدافم برسم.

      وامیدوارم که این مرحله عالی سپری بشه..چون وقتی در عالم بیخبری ونادانی در راهی هستی بهت فشار وزوری وارد نیست….اما وقتی هوشیارانه در مسیری پیش میروی واز دست اون قوانین غلط سعی در قدم گذاشتن در جاده راحتی ودرست هستی…یه مقدار فکر وذکرت بیشتره که حالا من درست وغلط رو تشخیص دادم ومشغول طی وطریق در جاده درست هستم ولی چرا اینقده دیر جواب میده…که حتما این قضیه برای ذهن وجسم زمان بیشتری لازم داره که به امید خدا به اون روزهاب خوش هم میرسه.

      با آرزوی تناسب فکری در تمام جهات زندگی برای همراهان در گروه.🙏🙏🙏🙏🙏🙏

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 18 از 4 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار s.mohammadi8195
      1400/04/08 11:30
      مدت عضویت: 1435 روز
      امتیاز کاربر: 6727 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 688 کلمه

      سلام بر همگی 

      یکی از مهم ترین باور مخرب برای موفقیت اینه که بپذیریم که من نمیتونم تغییر کنم. 

      ولی اگه به دنیای اطرافمان دقت کنیم به وضوح شاهد تغییرات چشمگیری هستیم .

      مثلا کی فکرشو میکرد که زمانی برسه که با گوشیمون بتونیم کارهای بانکی و قبض آب وبرق و.. رو انجام بدیم .

      کی فکرشو میکرد با یه گوشی بتونیم با عزیزانمان در سراسر جهان ارتباط تصویری هم بگیریم .

      کی فکرشو میکرد گوشی میتونیم جای دوربین عکاسی رو بگیریم .

      کی فکرشو میکرد با گوشی بتونیم در دنیای مجازی درآمد هایی داشته باشیم .و…

      ومن که طی این دو ماه آموزشهای استاد رو دنبال میکنم همین دو ماه که وارد دوره شدم  من بتونم با آموزش های استاد بتونم اعتقاد چندساله خودم رو درباره چشم زخم کنار بزارم و راحت و رها به زندگیم برسم .

       من که تمام فکرم این بود که بعد ماه رمضان تمرینات مرگبار پیاده روی رو شروع کنم تا لاغربشم تونستم  در دوره لاغری با ذهن کارکنم .

      من همش آدم گوشه گیر وبا احساسات منفی بودم  تونستم با اعتماد به نفس باشم ومرتب مواظب احساس وافکار باشم تحت هر شرایطی.

      من که عاشق فیلم و سریال ایرانی بودم وقتی فهمیدم که ذهنمو برنامه ریزی میکنه گذاشتمش کنار .

      من که همش پای درد ودل دوستانم می نشستم و همدردی میکردم با همشون کات کردم و معتقدم دوستی که باعث پیشرفت آدم نمیشه برای چی باهاش ارتباط داشته باشم .

      ومهم تر از همه اینه که حاضر نیستم با هرکسی دوست باشم . با هرکسی مسافرت بدم.  هرچیزی رو بپوشم . هر مطلبی رو تو اینترنت دنبال کنم. یا هرباشگاهی برم. من که قبلن کلی وسایل دستم بود وبه خودم سخت میگرفتم و بیشترش رو پیاده میرفتم الان آژانس میگیرم .

      منی که همش از هرچیزی ایراد میگرفتم وغرمیزدم الان بی تفاوت هستم.

      منی که تمامی مشکلاتم رو تو محیط بیرون میخواستم حل کنم الان تو درونم دنبالش میگردم و درونم رو درست میکنم .

      منی که همش به خاطر دیگران سنگ تموم میراشتم الان این کار رو نمیکنم. 

      من که قبلن خودم رو دوست نداشتم الانا عاشق خودم هستم با همین اضافه وزن.  چون من با افکارم براش کارت دعوت فرستادم و تو خودم جاش کردم .

      منی که حاضر نیستم حتی خط جدیدی که گرفتم رو به هرکسی بدم و به خانواده ام گفتم که به هرکسی ندید‌ ولی قبلا به هرکی میدادم. 

       قبلن یه مسافرتی که میرفتم برام مهم نبود که هتل بریم یا تو خونه یا چادربزنیم و.. و اصلا امکانات بهداشتی اش برام مهم نبود ولی الان قبلش باید تمام ویژگیها رو بسنجم بعدش برم .

      قبلن با هرکسی از اطرافیانم مسافرت میرفتم واکثر اوقات بهم  خوش نمیگذشت.  الانا با هرکسی نمی رم. 

      قبلنا بعضی آدمها رو تو ذهنم بزرگ میکردم و به خاطر همین همش‌ وقتی خونمون میومدند تمام تلاشم این بود که سنگ تموم بزارم ولی الانا نه . من هر طور که بخوام زندگی میکنم .

      یه ویژگی خواهر بزرگترم داره که من خیلی علاقه دارم و اون اینه که وقتی مهمون میخاد بیاد خونش و زنگ میزنه تا هماهنگ کنه به راحتی میگه امروز کلاس دارم و نمیتونم میشه فلان روز بیاین و خودش روز رو هماهنگ میکنه .

      این تغییراتی که گفتم از سه سال پیش که با قانون جذب آشنا شدم در من شکل گرفت و روز به روز دارم روش کارکنم .

      پس به لطف الهی در این دوره با کمک استاد عزیزم تغییراساسی در زندگیم از تناسب اندام گرفته تا موضوعات دیگه هم در من شکل میگیره و من مطمئنم که به خواستم میرسم . من چون من به قدرت ذهن اصلا آگاهی نداشتم و دراین دوره از خواب غفلت بیدار شدم.  

      من همش فکر میکردم تحت هر شرایطی احساسم خوب باشه کافیه و روی این موضوع خیلی کارکردن وخیلی نتیجه هم گرفتم درسته به نتیجه دلخواهم نرسیدم ولی فکر میکنم نزدیکم و خیلی نزدیکم . اما این مدت که باقدرت ذهن آشنا شدم فهمیدم اگه روی ذهنم کارکنم خیلی از مشکلاتم برطرف میشه و لازم نیست مرتب در تضاد قراربگیرم تا احساسم و خوب کنم . نمونش اضافه وزنم . همش وقتی تو آینه خودم رو می دیدم یه لحظه که احساسم بد میشد دوباره خوبش میکردم وقتی خوب متناسب بشم دیگه وقتی جلو آینه قراربگیرم خود به خود احساسم خوب هست و دیگه لازم نیست روش کارکنم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5961 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 16 کلمه

        سلام دوست عزیز
        از خوندن نوشته شما لذت بردم مخصوصا اقداماتی که برای تغییر زندگی دادی
        تبریک میگم

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 5 از 1 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        آواتار Vafraze12
        1400/06/08 16:50
        مدت عضویت: 1484 روز
        امتیاز کاربر: 10776 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
        محتوای دیدگاه: 387 کلمه

        با سلام روز ۹۷ تکرار

        تغییر کردن یعنی متحول شدن یعنی نترسیدن و رها کردن حالتها و افکار گذشته و رفتن و انجام دادن یک رفتار و فکر جدید برای رسیدن به تناسب اندام تغییر لازم هست باور تغییر و پذیرفتن آن هست که ما را مسیر متناسب شدن نگه می داره و در نهایت ما را به هدف می رساند قبول تغییر قدم اول هست با قبول تغییر از هر لحظه مسیر لذت می بریم

        من وقتی تغییر را در زندگیم راه دادم خیلی چیزها تغییر کرد من فقط خواستم تغییر را در تناسب انجام بدهم ولی تغییرات زیادی در روابطم و نگارشم به دنیا پیش آمد خیلی خوشحالم.

        از حرف های استاد فهمیدم که من تازه در اول را ه تغییر کردن هستم و خوشحالم که این تغییر پذیرفتم

        ما در جهانی زندگی می کنیم که خداوند هر گونه اراده کند آن را پیش می برد خداوند با یک ویروس کوچک که با چشم غیر مسلح قابل رویت نیست کل دنیا را متحول کرد خیلی از رسومات و قانونهای در کشورهای مختلف تغییر کرد خیلی سریع اتفاق افتاد . ما بارها در قرآن و کتابهای مذهبی خواندیم که خداوند هر مخلوقی را که خلق کرده برای رسیدن انسان به کمال مطلق است چنانکه شاعر می گوید 

        شعر ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند تا تو نانی به کف آری و به غفلت نخوری

        این قسمت شعر که همه در (کارند)یعنی همه مامور هستند از طرف خداوند تا تو ی انسان به رشد و بالندگی برسی این رشد زمانی صورت می گیرد که /تغییر / را باور داشته باشی و کرونا هم یکی از مخلوقات خداوند هست تا ما را متحول کند و ما شاهد تغییر و تحول سریع در کل دنیا شدیم و هستیم . 

        خوب حالا خداوند از روحش در ما انسانها دمیده و ما توان تغییر خود را داریم مثلا برای تناسب اندام نیازی نیست زور زیادی بزنیم ما در لایه های زیرین خود شرایط و فرمولهای لازم را داریم فقط باید با تکرار و ماندن در مسیر تناسب اندام به رویای خودمان برسیم .

        گوش کردن فایل صبحگاهی و میثاقنامه روبروی آیینه و گوش دان فایل میثاقنامه و گوش کردن فایلهای صوتی هر روز و انجام اما این در سایت……. همه همه و همه راههای ماندن در مسیر و ایجاد تحولی عظیم را نوید می دهد.

        از شما استاد بزرگوارم آقای عطا روشن سپاس گذارم ممنونم

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faridehhasani5455
      1400/03/09 01:24
      مدت عضویت: 1612 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 1,314 کلمه

      گام ۷۹ ،،،، تغییر خواهید کرد اگر باور کنید ،،،سلام استاد و دوستانم ،،، موضوع فایل امروز یکی از اصلی ترین و مهمترین درک هاییه که باید در ابتدا، به این باور برسیم و تا باورش نکنیم نمیتونیم نتایج خوبی بگیریم و با بودن در تمرینات به این باور خواهیم‌ رسید ،حالا هر شخصی به اندازه اون آلودگی هاییکه در ذهنش داره دیرتر یا زودتر جواب میگیره ،، تغییر کردن برای من همیشه سخت بوده ولی با حس پشتکاری که از سالها پیش در خودم ساختم و باور کردم که من در هر شرایطی میتونم اون کارو انجام بدم و این احساس انجام تکراری یک کار به مدت طولانی ، بخاطر بودن من در ورزش های سخت و رژیم های طولانی بوده که  من پذیرفته بودم که باید ادامه بدم و انقدر اطرافیانم بهم لقب تو پشتکارت زیاده رو دادن که بعد از مدتی متوجه شدم مسئولیت پذیری من تو تمام کارهام بالاتر رفته ، الان دیگه میخوام چیزیو در زندگیم تغییر بدم اگر هم ذهنم نپدیره ،وجودم‌ میره برای انجام دادنش ،،،، مثلا برای تغییرات ظاهری من  هنوز تغییری در مدل موهام نداشتم چونکه موی کوتاه دوست ندارم  و موهام مدل ساده و بلنده  ، ناخن هم کاشت ندارم ،گاهی دخترم که ناخن کاره برام لاک میزنه 😊 البته قبلا ناخنم کاشت بود و مرتب باید میرفتم سالن برای ترمیم و یکی از معضلات سفرهام بود که در سفر یا ناخنم میشکست یا لاکم خراب میشد ،اول تصمیم گرفتم دیگه ناخن کاشت نکنم ،و بعد هم دیگه تو سفرهام حتی لاک هم نمیزدم و خودمو راحت کردم ،میخواستم فقط لذت ببرم و درگیر لاک پاک کردن و مسائل اینجوری نباشم ، در کل خیلی دنبال دیزاین و تزئینات خودم نیستم ،حتی از  طلا ها مم زیاد استفاده نمیکنم ،نمیدونم چرا دیگه علاقه خاصی به این‌ کارها ندارم ،گاهی بچه هام غر میزنن و میگن مامان اینهمه ساعت های رنگی داری چرا ازشون استفاده نمیکنی ،ولی برای یه شوک به خودم باید گاهی این کارهارو انجام بدم ،چیدمان منزلمو پارسال که این فایلو گوش دادم تغییر دادم با اینکه ذهنم اصلا دوست نداشت و مرتب بهانه میورد ، مهمترین تغییری که در زندگیم بوجود آوردم تغییر در رفتارهای خودمه که همه جانبه زیر نظر دارمش 😄 و ولش نمیکنم ،،، مثلا من یک مشکل بزرگ با عادت به خوردن شکلات داشتم که این عادت با اومدن به دوره ها تقریبا از بین رفت ،الان شکلات باشه میخورم نباشه مهم نیست ،عید که شکلات خریدم فقط ۳ تا دونه خوردم ،تغییر در رفتار غذایی  زیاد داشتم ،، ، خدارو شکر برای انجام تمرینات  لاغر شدن اصلا مقاومت نداشتم و ندارم و همیشه در راه تغییر جسم و بدنم بودم ،،،،      قبلا که وارد رژیمی میشدم ، برام مهم بود که تا یه زمان خاصی لاغر شده باشم‌،مثلا مطمئن بهم میگفتن با این رژیم ۳ ماهه ۶ کیلو کم میکنی ،خوشم میومد و اون رژیمو شروع میکردم ،دوست داشتم زمان رسیدن به هدفمو بدونم ، وقتی وارد دوره های این سایت شدم و استاد مدام بهمون یاداوری میکرد که زمان بندی نکنید ،خوشم نمیومو ،دلم میخواست بدونم کی لاغر میشم ،با دیدن نتایج بعضی از دوستان شگفتی ساز که تغییراتشون از ۳ ماه شروع شده بود و بعضی از دوستان تا ۶ ماه به نتایج مورد دلخواهشون رسیده بودن ،منهم برای خودم زمانبدی کردم و فکر کردم که سر  ۶ ماه من ۲۵ کیلو یا ۴ سایز کم میکنم و دیگه میرم دنبال کارهام😄 نگو این خبرا نبود که من زمان تعیین کنم ،بنابراین خودمو و ذهنمو سپردم به آموزش و دوره ها و اعتماد کردم ،،، مثلا من پاییز پارسال تعیین کردم که تا عید امسال یعنی تو ۶ ماه بتونم ۱۸۰ درجه بزنم تو ورزش انعطاف ولی هنوزم نتونستم و موفق نشدم و فکر میکنم ۶ ماه دیگه هم تمرین نیاز دارم‌ ،   سالها فکر میکردم من با افراد متناسب فرق دارم ، انگار پذیرفته بودم که افرادیو خداوند انتخاب میکنه برای چاق بودن و رنج کشیدن و از شانس بد من ،قرعه به نام من خورده ،،،،، حالا متوجه شدم ،هر چیزی که در وجود من هست در بقیه هم هست ، من با دیگران فرقی ندارم بجز در محتویات ذهنیمون ، اصل ما یکیه ، من در مورد چاقی زیاد شنیدم و پذیرفتم که چاق باشم ،چونکه بچه حرف گوش کنی بودم ، اصل من آلوده شد به باورهای مخرب و من چاق شدم ،در ما فرمول های مصنوعی ساخته شد که همشونم مضر بودن ، در کل افکار اشتباهی که در کودکی به ما گفته شد و ما پذیرفتیم در هر جنبه ای از زندگیمون ،باعث اختلالاتی شده وما در طول زندگی یاد گرفتیم‌ که بر اساس همون افکار اشتباه تصمیم گیری داشته باشیم که باعث تجربیات ناخوبی در ما شد ،  اگر قبلا این سئوالو از خودم میپرسیدم‌ که آیا باور میکنم بتونم تغییرات بزرگی در زندگیم داشته باشم‌؟ جوابم خیر بود ،چونکه من اصلا خودمو توانمند تو هیچ کاری نمیدیدم ،با اینکه تمام کارهامو خودم انجام میدادم ،با پشتکار و به موقع انجام‌ میدادم ولی خودمو تو هیچ کاری قبول نداشتم ،خودمو کم میدیدم ،دیگران در ذهن من بزرگ و قدرتمند بودن و خودم کوچیک و کم ارزش ،، ولی الان نظرم روی تغییراتم مثبته ،بخاطر قویتر شدنم در عزت نفس و اعتماد بنفسم ،میتونم محکمتر بگم و مطمئن باشم‌ که با دانشی که از کارایی ذهنم بدست اوردم میتونم  تا حدود زیادی به نتیجه برسم ،البته تو قسمت های مختلف متفاوت عمل و فکر خواهم کرد ،مثلا ممکنه تو روابط و چندتا گزینه با ایمان بگم میتونم ،بستگی به ترمزها و بازدارنده های ذهنم داره که کدومو قبول کنم ، به نسبت تغییر ذهنم ،کاراییشون متفاوت میشه ، اینکه باور کنم چاقیم فتوشاپه نه نمیتونم باور کنم ،،،  منم موقع ورودم به دوره ها با اطمینان کامل از عملکرد ذهنم و با شناختی که از ذهنم داشتم مطمئن بودم که راهش همینه برای همین هیچ بدون  مقاومتی دوره ها رو خریدم ، آخه من چرا نتونم تغییر کنم ،معلومه من تغییر میکنم ،من تغییر نکنم کی تغییر کنه ،منیکه هر روز در حال گوش کردن،نوشتن،خوندن و بودن در مسیر هستم باید نتیجه بگیرم، مثلا من امشب مهمان دارم ، الان ساعت ۷ غروبه ،از صبح کارهای غذامو انجام دادم ، تازه یه لایو مشترک با یکی از اساتیدم داشتم ،الان هم دارم کامنتمو مینویسم ،حالا هر قدر تونستم مینویسم بقیه شو شب که مهمانها رفتن مینویسم ،خب شخصی مثل منکه انقدر پیگیر کلاساشه باید جواب بگیره ،،،، در مورد تغییراتی که در این ۱سال ونیم داشتیم و خیلی قوانین و رسم رسومات بهم خورده و در حال تغییر کردنه ، مدل سفر کردن ها متفاوتر شد ،رفت و آمدها کمتر شد ،مثلا مراسم عقد دختر من فقط با ۱۵ تا مهمون انجام شد ، مراسم عروسی هم نمیتونن بگیرن ، در کل جهان در حال تغییر و تحول بزرگیه که از درک ما خارجه ، حتما این تحولات به نفع گسترش جهانه ، این روزها هم میگذره و ما داریم وارد عصر جدیدی از زندگی و زمین میشیم ،هر چند بعضی تغییراتشو دوست ندارم که انجام بدم ولی فعلا باید این دوران رو گذروند و باهاش پیش رفت ،، مثلا ۱سال و نیمه خریدن الکل وماسک  جزء ملزوماتمون شده ، مدارس تعطیل شده ، روبوسی کردن و دست دادن خیلی کمتر شده ، مسافرت های خارجی تقریبا ۸۰  درصد کمتر شده ، مسافرت های داخلی هم کمتر شده البته خیلی وقته که مردم جریمه شو پرداخت میکنن و از سفرهاشون نمیگذرن ، بسته شدن مساجد و مراسم روضه و عاشورا و اینجور مراسم ها بسیار کمرنگ شدن ،مثلا مادر من عادت داشت هر روز نمازشو تو مسجد محلمون بخونه الان نمیتونه مسجد بره ،عادت داشت هر روز مراسم‌ روضه بره الان تعطیل شده ووو   ،،، وقتی جهان فقط با اومدن یه ویروس بسیار کوچولو انقدر عوض شد ،دیگه چاقی من‌،چند کیلو اضافه وزن  ،دیگه ۲ سایز اضافه که مثل آب خوردن کم میشه ،با لذت هم کم میشه ، ،، من فریده حسنی تعهد میدهم‌ که تغییرات زندگیمو بپذیرم‌ و مسئولیت کامل  چاقی خودم‌ رو به عهده بگیرم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار parham.63@yahoo.com
      1400/02/23 00:33
      مدت عضویت: 1224 روز
      امتیاز کاربر: 10303 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 403 کلمه

      بیزارم از آن کهنه خدایی که تو داری 

      هر لحظه مرا خدایی دگر هستی

      🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 

      عجب فایل گسترده ای !تغییر حرکتی مقدس است که از کودکی اسمش و راه و روش آن را در ما دفن کردند انقدر شنیدیم که فلانی خوب بود یهو تغییر کرد چون دیگه نمی خواست همرنگ جماعت باشه از نظر ما بد شد!یه طور دیکتاتوری همین که هست باید باشه ته ذهنمون هست ترس از تغییر و قبول کردن به زور افراد و شرایط زندگیمون ….اما زمانی که کرونا اومد و یهو سرتا سر زمین رو تغییر فرا گرفت من با خودم می گفتم همانطوری که یک صبح بیدار شدیم و کرونا و تغییراتشو دیدیم میشه یه صبحم که بیدار بشیم صلح و شادی و ثروت و عشق رو ببینیم باورکنید میشه 🙏🏻🌹کی فکرشو میکرد مساجد بسته بشن ؟رو صورتمون ماسک بزنیم !؟مسافرت تعطیل ؟و یادمه اوایل به ندرت مطبی باز بود ….کی باورش میشد سطح مطالعه و اگاهیمون انقدر تغییر کنه ؟تنهایی با خودمون رو یاد بگیریم و بیشتر فکر کنیم لذت و تفریح و حس خوب رو تو خودمون جویا بشیم خیلی راحت در مراسم سوگواری شرکت نکنیم و تغییرات گسترده ای که ما رو از پیرامون به وجودو درونمون هدایت می کنه

      شاید خدا میخواست ما رو از درد تکراری بودن در بیهودگی ها نجات بده 🤷🏻‍♀️همون روز اول خلقت همه چی به نام ما شده فقط قرار بوده به سن قانونی برسیم تا ارث پدری رو دریافت کنیم بلوغ فکری روزیست که آگاه بشیم ما الماسی هستیم که همه چیز درونشه و فقط افکار غلطی پوششی شدند روی اون الماس و با برداشتن هر پوشش و باور غلط درخشندگی اون الماس بیشتر میشه قرار نیست چیزی از بیرون به ما برسه بلکه قراره لایه ها و پوششها برداشته بشه تغییر نوعی مرگ و تولد است که همیشه تا ابد با ماست تجربه کردن و خلق زندگی هر بار ما رو باید به طبیعت خودمون نزدیکتر کنه و زمانش اون شوقه که میگه میشه به زودی ….😍

      🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

      نگار من که به مکتب نرفت 

      به یک غمزه مسئله آموز صد مدرس شد

      اقرا …بخوان و این یک دگرگونیست که می شود باور کنیم هر شرایطی که دوست نداریم فیکه چقد دوست داشتم مثال فتوشاپ استاد رو …وقت اصلاح فقط باید undo رو زد برگرد 

      وبه اصل خویش برگرد انا لله و انا الیه راجعون 

      دلیت کن حذف کن جلوه های به ظاهر ویژه ای که ساختی اورجینال شو  😍😄خدایا شکرت عااشقتم 

      عید سعید فطر 

      جشن آزادگی و رهایی از عادتهای مخرب و بیهودگی های پوچ مبااارک 🍃🌸🍃🌸🍃🌸

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار زهرا رضاخانی
      1400/02/10 03:08
      مدت عضویت: 1705 روز
      امتیاز کاربر: 16369 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 239 کلمه

      برای خواسته هایت زمان تعیین نکن من برای هر خواسته ای زمان تعیین کردم نشد بارها برای لاغر شدن زمان تعیین کردم نشد که نشد مهم لذت بردن از زندگی بودن در مسیر وارد کردن آگاهی باور کردن وعمل کردن است

      در واقع ما فرمول های لاغری رو در وجودمون داریم ما برای لاغری نیاز به هیچ چیز نداریم تمام انسان های متناسب چیزی از خارج به وجودشون اضافه نکردن بلکه از آنچه در وجودشون بوده استفاده کردند ولی آدم های چاق اومدن با افکار چاقی تصاویر ذهنی چاق رفتارهای اشتباه نگرانی ها ترس ها روی افکار لاغری رو پوشاندن 

      ودر هر زمینه ای تو مشکل داری درواقع همین عمل رو انجام دادی وگرنه بیس صحیح بوده است تو باید تغییر کردن رو باور کنی 

      تغییر یکدفعه ای نیست یهویی نیست کاملا تکاملی است الان نگاه کن این همه تغییر ختم ها در سکوت عروسی ها با حداکثر ۲۰نفر دید بازدید تعطیل دست دادن روبوسی تعطیل کی فکر میکردی که همه جا باید ماسک زد هرچی میخوای باید بشوری از تمام آدم ها باید فاصله بگیری اگه دوسال پیش بهمون می گفتند میخندیدیم پس تغییر کردن در هر جنبه ای امکان پذیر است پس این چاقی هیچ چیز نیست فیکه میره من یه کار عالی پیدا میکنم کاملا استقلال مالی پیدا میکنم واز استعداد خودم ومدارک خودم استفاده میکنم چون من تغییر کردن رو باور دارم همینجوری که جهان در هر جهتی داره تغییر میکنه پس من هم میتونم تغییر کنم 🙂

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار farkhondeshahrivar280
      1400/02/07 17:52
      مدت عضویت: 1384 روز
      امتیاز کاربر: 687 سطح ۲: کاربر متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,300 کلمه

      سلام سلام به استاد عزیزم دوستان گلم گام 79در مسیر لاغری من 🙋               ♥️  تغییرخواهید کرد اگر باور کنید           وقتی داشتم این کلیپ می‌دیدم این شعر در ذهنم پررنگ شد بر زبانم جاری شد   👇                                            آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم، یار در خانه و ما گرد جهان می گردیم. 😍.                                ما برای رسیدن به هر خواسته ای اول میومدیم شرایط بیرون می‌خواستیم تغییر بدیم و چون شرایط بیرونم طبق انتظار ما پیش نمی‌رفت یا انجام میشد ولی مشکل ما گذری حل میشد باز همون مشکل داشتیم و نمیدونستیم واسه تغییر کردن شرایط به هیچ چیزی نیاز نیست سرچشمه اصلی فرمانروا ذهن فوق العاده ماست که در همه افراد وجود دارد ولی ما نمیدونستیم میومدیم با تغییر باشرایط بیرون میخواستیم خودمان تغییر بدیم و این باعث شد به مسیر هایی کشیده بشیم که همش بیهوده طاقت فرسا بود           این ذهن ماست که به وجود آوردنده همه چیز است در زندگی ما در جهان هستی ما ذهن داریم ما اصل داریم نیازی نیست واسه رسیدن به هر خواسته ای بیرون از خودمان دست پاه بزنیم تلاش بیهوده کنیم التماس این اون کنیم پارتی پیدا کنیم تا شرایط ما تغییر کنه    😌☺️                           😍    اصل کار ذهن که همه انسان دارند دیگه دانبال چی میکردی چی میخواه تو میخواه شرایط جدیدی به وجود بیاری مثلا الان مریضی بیماری سلامتی میخواه این سلامتی وجود داره خودت اومدی با ترسیدن با شرایط برای خودت سخت تعریف کردن با استرس نگرانی اگه من خوب نشم چی نکنه خوب نشم با باور ها اشتباه که فلانی هم گرفت بنده خدا خوب نشد فلج شد نکنه من اینجور بشم خب وقتی اینها وارد ذهنت می‌کنی و باور نداری خوب میشی سلامتی بدست میاری چجوری میخاه سلامتی بدست بیاری این سلامتی هست فقط خودت با فرمول باور تصویرها ذهنی از خودت این سلامتی در ذهنت کمرنگ کردی و مریضی پررنگ کردی معلومه همیشه باید بنالی   😐😑                                   حالا در هر جنبه ای که میخواه تغییر کنی باید باور کنی که میتونی تغییرکنی میخواه لاغر بشی بگو لاغری تناسب اندام در من وجود داره من خودم با باورها ترس ها اشتباه استرس نگرانی نکنه باز چاق بشم سخت رنجی مسیرها اشتباه خواستم لاغر بشم لاغرنشدم چون کارم اشتباه بوده روشم اشتباه بوده حالا که خداوند من هدایت کرده به این مسیر یعنی این توانایی در من دیده یعنی من لایق تناسب اندام دیده یعنی جسم من توانایی لاغرشدن داره ذهن من قدرت تغییر کردن داره پس منم باور میکنم که میتونم تغییر کنم چون خداوند گفته نشانم داده با هدایتم به این مسیر حالا فقط کافیه خودم باور کنم که میتونم تغییرکنم و به هرانچه گفته میشه عمل کنم تا لاغر بشم و دانبال چیزها دیگه بیرون از خودم نیستم چون درونی است           چون باید اول درون من تغییر کنه تا بعد شرایط بیرونم تغییرکنه واین اصل قانون است درست مث شعری است بالا گفتم   🤗آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم، یار در خانه و ما گرد جهان می گردیم  واقعا همین جور بوده یه عمر ما الکی دانبال این بودیم شرایط بیرون تغییر بدیم تا خودمان تغییرکنیم غافل از اینکه باید درون خودمان تغییر می‌دادیم   😊                                وزمان تعیین نکنیم برای رسیدن به تناسب اندام یا هر موضوع دیگه ای چرا چون وقتی زمان تعیین می‌کنی بیشتر توجهت روی شرایط الانت و روز شماری می‌کنی میگی عه خدا داره روز موعد میرسه مثلا چرا من لاغر نشدم چکار کنم وای من که هنوز چاقم این قانونم همش الکی بود سرکاری بود چیکار کنم حالا در مورد سلامتی کار روابطت هرچیزی میخواه تغییر بدی برای اون زمان تعیین نکن چون باعث دلسردیت میشه    💖♥️                         😍 کلا یاد بگیریم این که چجوری میخواهیم به خواستمان برسیم از چه راهی مثلا چطور میشه و که بهش میرسیم بزاریم دست خداوند مطمعن باش خداوند به موقع و از بهترین مسیر ما رو به هدفمان میرسونه دست خدا رو باز بزاریم برای رسیدن به خواسته هامون با اون مغز فسقلیمون نمیخاد به چطوری زمانش فک کنیم این یعنی ایمان داشتن به قدرت خداوند ایمان که نماز روزه مسجد ساختن نیست ایمان اینه که به اتفاقی هنوز نیفتاده ایمان داشته باشی اتفاق خواهد افتاد از الان شکر کنی   😍💝                                     جهان طبیعت درختان فصل ها آدم ها کارها همیشه در حال تغییر هستن.      مثلا قبلا باید واسه ظرف شستن میرفتی سرچشمه با کلی زحمت با گل برگ درختان ظرف میشستی پیاده برمیگشتی بعدها لوله کشی آب انجام شد افراد راحت تو خونه خودشان ظرف میشستن و کارشون خیلی راحت تر شده بود وباز تغییرکرد الان دیگه ماشین ظرفشویی اومده بدون اینکه بخوان ذره ای زحمت بعدن به خودشان ظرف شسته میشه  😃                         😶 قبلا اگه عروسی میشد شرکت نمی‌کردی نشانه بی احترامی دلخوری بود الان شرایط جوری تغییر کرده که اگه کسی دعوت کنی اون فرد خیلی دلخور میشه میگه تو این شرایط وضعیت من دعوت کرده و هرکاری می‌کنه که نره با یک تماس تبریک میگه و صاحب دعوت مجلس هم ناراحت نمیشه چون وضعیت مبینه                 یکسال پیش مهمونی رفتن مهمونی گرفتن رسم بود و یکی از کارها خدا پسندانه ولی الان نهه ،😃😃یک مثالی ما داریم میگه مهمان از مهمان خوش نمیاد صاحب خونه از هردوش ،😃😀دقیقا شرایط الان اینجوریه که آدم ها از هم فراری هستند شرایط تغییر کرده که افراد اینجوری شدند. 😑😊                        مراسم خاکسپاری قبلا سه ماه یکسال طول می‌کشید خاکسپاری سه روزه چهلم سالگرد و اگه کسی نمیومد دیگه جنگ بود جر دعوا بی احترامی بود و کلی دلخوری به همراه داشت ولی الان چی شده یکساعت اونم اعضا خانواده مرحوم خودش تقویم روز تموم و بقیه فقط با زنگ تسلیت میگن یه زمانی میگفتم چی میشه ما هم مث تو فیلم ها خارجی یکساعت بود مراسم 😶😀الان دقیقا همون جور شده تازه اگه اون فرد براثر کرونا بمیره همون یک روزم نداره تازه خانوادشم سرقبرش نمیتونن برن اینقدر رسم رسوم که من حتی تو رویا هم نمیدیدم یکسال با یک مریضی تغییر کرد پس ما هم میتونیم تغییر کنیم ما که خدا بهمان قدرت ذهن داده به این مسیرم هدایت مان کرده کلی دوستانی هم اومدند تو این مسیر مشکل چاقی داشتن تازه بیشتر از ما چاق بودند سنشون بیشتر از ما بوده به راحتی بدون هیچ محدودیتی فشاری ناراحتی لاغرشدن زیباتر از قبل شدند همین استاد شرایط قبلش ببین شرایط الانش روز به روز در حال پیشرفت است پس ما هم توانایی لاغر شدن داریم توانایی تغییر کردن داریم لیاقت تغییر کردن داریم قدرت تغییر کردن داریم فقط باید باور کنیم خودمون رو قدرتمون رو تواناییمون رو و شروع کنیم ما که قرار نیست چیزی از دست بدیم یه عمر با این شرایط ترس ها نمیشه فلان زندگی کردیم حالا بیاییم یه مدتم بیاییم متفاوت زندگی کنیم مسولیت خوشبختی تغییر کردن توانایی ما میتونیم تغییر کنیم بپذیریم هرگلی زدیم به سر خودمون زدیم پس من مسولیت تمام شرایط الانم می‌پذیریم و مسولیت تغییر کردن و اینکه میتونم تغییر کنم رو هم میپذیرم و در این مسیر ادامه میدم با تعهد و عمل کردن 😍🤩💖♥️💝 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1400/02/01 00:23
      مدت عضویت: 1645 روز
      امتیاز کاربر: 27891 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 3,057 کلمه

      اگر ما تمام مراحل رو طی کنیم نتیجه میگیریم دیدن اگاهی ها و بعد عمل کردن و بعد وارد شدن نتیجه داخل زندگیتون .

      نمیشه برای تغییر کردن زمان مشخص کنیم . اگر بتونیم در اون زمان که تعیین کردیم  هر روز  که به زمان موعد نزدیکتر میشیم اشتیاق و انگیره مون  بیشتر بشه چر ا موفق میشیم  اما عموم مردم  بر عکس  هستن  هر چقدر زمان میگدره و ما به زمانی که تعیین کردیم  نزدیک  تر میشیم  چون هیچ نتیجه ای  نمی ببنیم ناامید میشیم و شکست میخوریم .

      بودن در حال خوب اصل خوشبختی هست .

      هیچ تضمینی نیست ما تا کی در این دنیا هستیم که زمان تعیین کنیم .

      پس زمان برای لاغر شدن تعیین نکنید .(زمان تعیین کردن کار شیطان هست که ما رو از مسیر خارج کنه   اول  با عجله کردن و بعد با ناامیدی و یاس  که دیدی نمیتونی و نتیجه نگرفتی و باعث میشه  ما این مسیر رو رها کنیم در صورتی که لاغر شدن یک اصل هست  نزدیک به  اصل  سلامتی  و چون  خداوند در قرآن گفته  من شما رو شفا میدم   پس باید به خدا بسپارینش  و از او بخو اییم  به ما لاعری و تناسب اندام رو بده و هیچ کس از زمان این اصلها مثل سلامتی و ثروت و عمر انسانها خبر نداره و اینها دست خدا هستن نه دست من و تو و هر کس در زمان خاص خودش به اونها میرسه اگر کامل آگاهی رو به دست بیاره و به اونها عمل کنه و پا ی خدا رو هم وسط بکشه  قطعا موفق میشه )

      برای لاغر شدن نیاز نیست جستجو کنیم و چیز جدیدی درون خودمون  به وجود بیاریم  فقط  کافیه  ما از اون چیز صحیحی که در  وجود ما هست استفاده کنیم 

      ما برای لاغر شدن به هر چیزی که نیاز داریم  در وجود ما هست مثل تمام افراد متناسب اطراف ما ، اونها چیز خاصی به خودشون اصافه نکردن و کار خاصی نمیکنن  مثل ورزش و یا رژیم خاصی  ندارن و اصلا چاق و لاغری هم براشون مهم نیست پس هر چیزی که اونها دارن در  وجود ما هم هست بیس ما  یکی هست فقط کافیه موانع استفاده از اون اصل رو  برداریم  در واقع ما روی یک سری از افکار و رفتارها و تصاویر چاقی که  در ذهن خودمو ن د اریم و یک سری نگرانی و ترسها که از چاقتر شدن داریم  پافشاری میکنیم و اونها رو با هم قاطی کردیم و روی لاغری رو پوشندیم و دیگه اون رو نمیبینیم نه که لاغری وجود نداره هست اما  من  نمیبینیم .(واقعا لاغرهای اطراف خودم رو که نگاه می کنم خیلی راحت و بدون زجر و سختی لاغر هستن و اصلا براشون چاق و لاغری مهم نیست بر عکس چاقها که میخوان با زجر و سختی لاغر بشن   و  خیلی از چاقی  میترسن و تناسب اندام براشون مهم هست و چقدر لاغرهای اطراف من افکار و رفتارهای همسو با لاعری و تصویرهای لاغری از خودشون  دارن و  برای همین  هست که لاغرن اما چاقها افکار و رفتارهای چاق کننده و در کنار اونها کلی تصاویر چاق هم از خودشون دارن  که باعث چاقی اونها شده ولی با فشار به جسم میخو ان خودشون رو لاعر کنن در صورتی که نمیدونن اول باید  ذهن خودشون رو لاغر کنن و منم باور دارم خیلی راحت و اسان و بدون هیچ کار خاصی جسم من خود به خود من رو متناسب میکنه چون حرکت جسم من به سمت لاغری و سلامتی و تناسب هست اگر من باور کنم و همسو با خواسته ام فکر کنم که من میتونم و من لایق لاغری هستم )

      ما اومدیم از فرمولهای دستی که در ذهن خودمون وارد کردیم استفاده کنیم و نتیجه ی اونها در زندگی میشه چاقی و فقر و روابط بد و بیماری و مشکلات و …. پس اگر این چیزها رو داریم نه اینکه در وجود ما  نقاط مقابل اونها مثل لاعری و ثروت   روابط خوب و …..نیست نه هست فقط به خاطر افکار اشتباه که در مورد اونها داریم و به کمبودها و نبودن اونها  توجه کردیم و پر و بال دادیم نتیجه اش شده چاقی و بیماری و  مشکلات و روابط بد و فقر ومشکل با خدا و ….چون همیشه ته مشکلات میگیم خدا نخواست برای ما 

      پس هر چیزی بهترینش در ما هست فقط چون فرمو ل اشتباه در ذهن ما هست استفاده نمیکنیم 

      پس باید این فرمولهای اشتباه رو شناسایی کنیم و یواش یواش با تمرینای صحیح اون فرمول اشتباه رو برمیداریم و اون فرمول صحیح رو میارم بالا و ازاون استقاده میکنم  و به تناسب و …. میرسیم .(ذهن ما از موقع تولد مثل یک صفحه ی سفید بوده که هیچ چیز درون اون نبوده اما به مرور با بزرگ شدن ما کلی حرفها و باورها و افکار اشتباه وارد اون کردیم و در واقع از خانواده و اطرافیان و جامعه و مدرسه و … شنیدیم و دیدیم که دیگه  شدن باور ما و مثل سیمان چسبیدن در ذهن ما و  همین باورها نتیجه رو برای ما رقم زدن که ممکنه ما راصی نباشیم و اگر نتایج دلخواهمون رو میخواهیم باید جلوی ورودیهای ذهنمون رو بگیریم و کلی افکار و باورهای خوب به ذهنمون بدیم و نتایج جدید به وجود بیاریم و لذت ببریم )

      پس حقیقت این هست  که چیزی بر ما اضافه نمیشه همه چیز در وجود ما هست و ما فقط با استفاده ی از دورهای اموزشی اون چیزی که در وجود ما هست میاریم بالا و استفاده میکنیم .(درواقع ما کاری به باورهای اشتباه نداریم چون نمیشه اونها رو از بین ببریم فقط ورودی جدید میدیم و از اونها استفاده میکنیم و کازی به باورهای گدشته ی خودمون در مورد چاقی و بیماری و مشکلات نداریم  و استفاده نمیکنیم تا کمرنگ بشن مثلا باور اینکه لاعر شدن بسیار سخت هست رو من گداشتم کنار و به حاش با دلیل  باور  لاعر شدن اسانترین کار دنیا هست  رو پدیرفتم و گفتم منم لاغر میشم مثل استاد و دوستان که تونستن منم میتونم لاعر بشم و متناسب بشم مثل دوست شگفتی سازی که در عرص دو ماه ده کیلو کم کرد منم میتونم خیلی راحت این ۶ کیلو رو در زمان کم به راحتی کم کنم چون من دادم لاعری رو یاد میگیرم  )

       برای رسیدن و قرار گرفتن در مسیر تغییر کردن  هر چیزی یک مانع بسیار بزرگ  سد راه ما هست که( من نمیتونم تغییر کنم )حالا  تو چقدر باور داری که میتونی طی زمانی تغییر کنی؟ و همه چیز زیر رو رو بشه ؟چقدر میتونی باور کنی ؟

      چقدر میتونی باور کنی که تو میتونی تغییر کنی  ؟همه جواب میدن هیچی و دلیل میاریم امکان نداره  شرایط ما تغییر کنه .

      اگر کسی بگه این اضاقه وزن تو فیک و فتوشاب هست  چقدر میتونی باور کنی ؟قاعدتا نمیتونی باور کنی 

      به دلیل اینکه کلی دلیل و باور داریم 

      و  کلا نمیتونیم باور کنیم زندگی ما میتونه تغییر کنه و زیر  ورو بشه  چطور میتونیم باور کنیم با مثال آوردن از طرافمون و پدیده های طبیعی .(من  باور دارم میتونم تغییر کنم همانطور که استاد و دوستان تونستن منم میتونم همانطور که جسمم  از طریق قدرت دهن تونست مقدار زیادی از وزن من رو کاهش بده پس دوباره هم میتونم لاعر تر بشم همانطور که همه چیز در طبیعت اطراف من و جهان من داره تغییر میکنه مثل طلوع و عروب خورشید و تعییر فصلها و تغییر آب و هوا و تغییر خودم همانطور که نوزادی بودم در حد چند سانت قد و چند کیلو وزن و حالا تبدیل شدم به این انسان با قد بالای ۱۰۰ و وزن بالای ۶۰ پس حالا هم میتونم  دوباره تغییر کنم  و اصلا باید تغییر کنم چون خاصیت انسان این هست خدا به او قدرت دهن داده که انتخاب کنه و بگه میخوام به کدم  سمت حرکت کنم و اگر به راه راست هدایت بشیم خداوند حامی ما هست و من به خودم میگم من به این سایت الکی نیومدم خدا من رو هدایت کرده پس قطعا کمکم میکنه تا دوباره  لاغر بشم و به وزن ایده آل خودم برسم که سالها در اون بودم ولی با افکار و باور علط از دستش دادم  پس من تغییر میکنم به خودم ایمان دارم که تعییر میکنم در تمام جنبها من در حال تغییر هستم )

      مثلا نگاه استاد کن و ببین تونسته و دوستان شگفتی ساز رو ببین که تونسته و بگو منم میتونم .(من به خودم زیاد نگاه میکنم ببین  دستبندم و ساعتم برام گشاد شدن ببین شلوارهام برام دیگه تنگ نیست و بسیار مناسبن ببین لباسهای گدشته برام ازادتر شدن ببین سایز کفشهام تغییر کرده پس من تونستم با قدرت دهنم  لاغری خلق کنم و حالا با همین   قدرت دوباره  هم ۶ کیلو اضافه رو از دست میدم و متناسب شگفتی ساز میشم و بسیار کم هست این اصافه برای منی که بارها از راه علط وزنهای زیادی کم کردم در حد ۳۵ کیلو ییا ۲۵ کیلو و ۱۸ کیلو این دیگه چیزی نیست و به راحتی کم میکنم  )

      در نظر بگیر سالها در یک شعل خاص هستی و پیشرفت نداری و اما فلانی در زمان کم در اون شغل کلی پیشرفت داشته و خیلیا با همون  شعل  باور نمیکنن برای اونها  هم این همه موفقیت  میشه و میگن فلانی شانس داشته و اصلا خودشون رو از دیدن پیشرفت بقیه محروم میکنن (من یاد گرفتم هر موفقیتی هر زیبایی  هر پیشرفتی رو هر نکته ی مثبتی رو در این جهان تحسین کنم به قول قران صدق بلحسنی  کنم تا به سمت اونها هدایت بشم قبلا هم در هیچ زمینه ای حسادت نداشتم ولی در مورد لاعری با حسرت به متناسبها نگاه میکردم اما حالا اگاهانه میگم من و متناسب هیچ فرقی با هم نداریم مگر در افکار و رفتار و تصاویر خودمون و در نهایت در جسم خودمون پس منم میتونم تغییر کنم و یک انسان با افکار و باورها ی درست و ذهن لاعر باشم و دارم ذهنم رو تربیت میکنم که لاغری بسیار اسان هست و من غدا میخورم برای رفع نیاز جسمم نه هیچ چیز دیگه و من باید به اندازه نیازم بخورم و……)

      ولی بگو استاد تونسته پس منم میتونم استاد ۳۰ کیاو اصافه وزن داشته و تونسته پس منم میتونم با مثال پیدا کردن و دیدین افراد شگفتی ساز میتونید لاغر شدن رو بپدیرید و همه چیز تغییر میکنه 

      پس بگو منم میتونم تغییر کنم (من از وقتی فایل جدید استاد رو دیدیم هر روز میگم به خودم ببین فروغ تو هر چقدر چاق هستی هیچی نیست و در مقابل اون ۳۶ تن که مواد غذایی واردش شده و  بدن اونها رو سوزنده و یا دفع کرده  پس  این ۶ کیلو یا کمتر نمیدونم هیچ عدد خاصی نیست مثل قطره هست به دریا و باید کمش کنی و جسم من با قدرت اون رو تغییر میده و ذهنم باید با این باور هماهنگ بشه و بپذیره که جسم من این اضافه رو دفع میکنه و من لاغر میشم و نیاز به هیچ کار خاصی نیست همانطور که وقتی بیمار میشیم خودش خوب میشه حالا هم بدن من با قدرت خودش و قدرت ذهن من  این اضافه رو کم میکنه و من متناسب میشم )

      و یه چیزی که دنیا رو داره تعییر میده ویروس کرونا هست همه چیز به شکل تصاعدی داره تغییر میکنه از عید بگیر و دید و بازدید بگیر و ۱۳ به در بگیر ومدارس و باشگاه و  ….

      اصلا برای ما باور کردن اینکه مدارس  یک سال  غیر حصور هستن سخت بود (برای ذهن منم سخت بود که  بپدیرم  مدارس عیر حضوری  مفید هستن چون تا حالا ندیده بودم اما چون آدم تغییر پدیری هستم خیلی خودم رو اذیت نکردم و مقاومت نکردم  و حالا که جلو میرم میبینم بد هم نیست و میشه به این سبک هم بچه ها رو آموزش داد من میتونم بگم  آدم منعطفی هستم )

      پس خیلی تغیرات ایجاد شده که باورش برای ما سخت بوده 

      خیلی از موضوعات که برای ما باورش سخت بود اما رخ داد و خیلی کارها که برای ما عادی بودن و طبق روال بودن دیگه انجام نمیشن و این ویروس داره همه چیز  رو به سرعت تغییر میده 

      جهانی که اینقدر روی نظم بود برای ما داره تعییر میکنه و خیلی از عقاید و آداب و رسوم داره تغییر میکنه مثل مراسم کسی که به رحمت خدا میرفت باید کلی ادم جمع میشد و .. اما حالا بر عکس  شده و  مراسم ها تغییر کرده و این خیلی تغییر بزرگی هست و ریشه در فرهنگ ما داره و این خیلی زمان میخواست که تغییر کنه شاید صد سال بیشتر زمان میخواست اما حالا طی دو سه هفته تغییر کرده .

      همه چیز در حال تغییر هست و ما جزیی از جهان هستیم با دیدن و دنبال کردن این تغییرات باید به خودمون بیاییم .

      که ما هم میتونیم تغییر کنیم .( من در حال تغییر خودم هستم و تغییر کردن رو دوست دارم و دوست دارم ورژن جدیدی رو از خودم به وجود بیارم  و در همه ی ابعاد تغییر کنم هم در جسم هم در سلامتی و هم در روابط و هم در اعتقاداتم و هم در ایمان و توکلم به خدا و هم در اعتماد به نفس و هم در ثروت و هم در خوشبختیم دوست دارم با گرفتن اگاهی های جدید هم از استاد عطار روشن هم استاد های دیگر  اصول تغییر کردن رو یاد بگیریم و  عمل کنم ا تعییر در تمام جتبه ها رو  ببینم اما خوب میدونم تنها راهش از طریق بودن در سایت  این استاید و خوندن و نو شتن و 

      عمل کردن هست تا موفق  بشم )

       من باید از  زندگیم لدت ببرم و حالم رو خوب کنم 

      جهان میخواد ما تغییر کنیم و اما ترس از مواجه شدن با تعییر  باعث میشه ما تغییر نکنیم حتی  در زمینه ی شغل ما  خیلی ایده داریم اما ترس از تعییر کردن نزاشته ما تغییر کتیم و ما نمیتونیم باور کنیم .(من خودم قبلا لاغر شدن رو که یک تغییر از چاقی به لاعری بود و با رزیم و ورزش به دست میموردم دوست داشتم اما ترس های زیادی داشتم که الان صورتم زشت میشه لاعر و کشیده میشه پوستم خراب میشه  یا ترس داشتم باید پدرم در بیاد تا لاعر بشم و یا ترس از نخوردنها و محدودیتها داشتم اما با تمام اینها خودم رو بازور و فشار لاعر میکردم و اما ماندگار نبود و سریع برمیگشت و ادیت میشدم اما الان دبگه خیلی از ترسهام کمتر شده و من صورت خودم رو در وزن متناسب و لاغرم دوست دارم و اصلا  بدم نمیاد و نطر بقیه هم برام مهم نیست و یا من ترس از هیچ نخوردنی ندارم و هر چیزی که بخوام خیلی راحت  به اندازه نیازم میخورم و میگم این نیاز بدن من هست و این ماده ی غذایی هیچ قدرتی برای  چاق  کردن من نداره و من خود به خود لاعر تر میشم و به وزن ۵۹ کیلو میرسم چون بدن و ذهن من با هم هماهنگ هستن و این مقدار اضافه وزن رو به راحتی از دست میدم )

      ما از  هر شرایطی به شرایط دیگه  بریم بازم باید تغییر کنیم چون زندگی جریان داره و نباید راکت باشیم جهان بر اساس تغییر داره حرکت میکنه و هرکس در مقابل تغییر مقاوت داره زندگی سختی داره ولی هر کس تغییر کردن رو بپدیره سوار بر جریان زندگی میشه و لذت میبره .

       کسی که با تفییر کردن مشکلی نداره اون شخص،موفق میشه و هر کس به تغییر کردن احساس خوب نداره پس لاغر نمیشه اگر به لاغری احساس خوب نداری و چیز بد و زشتی باشه  برای شما لاعر نمیشی و تعییر نمیکنی و وضعیت قفل میشه  بنابراین از فرصت استفاده کنید که چطور دنیا داره تغییر میکنه و خیلی از سنتهای ما تعییر کرد ه (من خودم حتی تغییر در سبک لباس پوشیدن و چیدمان خانه و یا حتی محل زندگی و یا لوازم خانه و یا حتی در زیوالات و حتی کشور  که  در آن زندگی میکنم و …. رو دوست دارم و در جسم هم که عاشق لاعری و تعییر هستم و من بارها به خودم  می گم با لاعری زیباتر و جوانتر و شادابتر میشم با لاعری سبکتر و رها تر میشم و با لاعری آزادی بیشتر به دست میارم با لاغری در تمام جنبه ها موفق تر میشم و با لاغری به خودم و قدرت ذهنم بیشتر ایمان میارم و میدونم به زودی این ۶ کیلو اصافه وزن رو که هیچ چیزی نیست از دست میدم و متناسب مییشم خود به خود و خیلی راحت لاعر میشم )

      قبلا دست ندادن کار زشتی بود الان دست دادن کار زشتی  هست  قبلا دست دادن لذت و ثواب بود و نشان احترام بود اما حالا خیلی کار زشتی هست پس میتونه همه چیز تغییر کنه .

      زندگی میتونه تغییر کنه و یکی از مهمترین قدم ها باور کردن این هست که من میتونم تعییر کنم 

      من فروع از امرور متعهد میشم تعییر کردن رو باور کنم و در تمام جنبه ها تعییر کردن رو میبینیم .

      مثال بیارید 

      با خوندن و نوشتن اگاهی ها گسترش پیدا میکنه 

      چقدر تا حالا تغییر کردن رو دیدد مثال بیاریدمن فکر نمیکردم …‌‌‌…. اما حالا تعییر کرده پس لاعر شدن من خیلی ساده تر از مواردی هست که در جهان تعییر کرده و من لاعر میشم و من لایق تعییر کردن هستم 

      خودم مسوال زندگی کردن حال خوب و لاعری هستم و منتطر دیگران نباشید تا اونها تعییر کردن تا شما تعییر کنید .( من ۱۷ ماه هست که در مسیر تعییر کردن هستم انصافا از خودم راصی بودم و همیشه به دنبال کسب اگاهی بودم و تعییر کردن بودم و خیلی از چیزها من در خودم تغییر دادم  خیلیا هنوز کار دارن هم در جنبه ی لاعری هم در بقیه ی جنبه ها و خیلی ار اونها در من مشهود هست و هر کس از قبل من رو میشناسه متوجه میشه دیگه فروغ قبل نیستم چون طرز نگاهم  و دیدگاهم و باورهام داره تعییر میکنه و من هنوز خیلی کار دارم اما تا زندم در این مسیر میمونم و خودم رو تغییر میدم  ولی بعصی از باورها واقعا مثل سیمان در ذهن ما چسبیدن و با افکار جدید کمی اون باور سیمانی رو خیس میکنیم و اما با عمل کردن اون باور سیمانی رو میشکنیم و من همچنان در حال شکستن باورهای سیمانی خودم هستم اگر عمل کنم در تمام جنبه های زندگیم .

      و خوب میدونم خودم مسول اندام  و زندگی شخصی و تمام پیشرفتهام و موفقیتهام  هستم  و هیچ کس هیچ مسولیتی در مقابل من نداره نه کشور نه خانواده نه همسر نه فرزندان نه جامعه نه هیچ چیز دیگه و در زمینه ی لاعری هم هیچ غدایی و یا فعالیتی باعث چاقی و لاغری من نمیشه و من خودم با افکار خودم میتونم جسم جدیدیم رو رقم بزنم و لدت ببرم 

       فکر حدید من :من هر چقدر اصافه دارم مهم نیست من توانایی لاعر شدن رو دارم من لایق لاعر شدن هستم من به زودی در وزن جدید و جسم جدید قرار میگیرم )

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 4 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5961 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 23 کلمه

        سلام دوست عزیز
        فاصله بین پاراگراف هایی که می نویسید زیاده لطفا فقط یک بار دکمه اینتر را بزنید و در خط بعد بنویسید

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1400/01/23 10:56
      مدت عضویت: 1596 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 696 کلمه

      سلام🙂

       دراین فایل درباره دو تا از ترمزها در مورد رسیدن به خواسته ها که در اینجا لاغری هست صحبت میشه

      یه مورد خیلی مهم اینه که در مورد رسیدن به خواسته ها زمان نذارین

      با اینکه بارها از اساتید موفقیت شنیدیم که هدف که تعیین میکنید براش زمان بذارین اما از اونجاییکه هر چه به زمانی که تعیین کردیم نزدیکتر میشیم و به خواسته مون هم نرسیدیم اتفاقا نا امیدی بیشتری سراغمون میاد و اینجاس که خیلیها مباحث قانون جذب رو مزخرف و بی فایده میبینن و رها میکنن

      در این مورد با شما کاملا موافقم و اعتقاد دارم که باید به زمانبندی خداوند اعتماد کنیم

      وظیفه ما اینه که در مسیری که خداوند هدایت کرده با حال خوب و اطمینان و احساس خوب پیش بریم و بقیه رو رها کنیم تا در زمان خودش که چه بسا حتی زودتر از زمانی

      که براش در نظر گرفتیم باشه رخ بده

      دومین موضوع اینه که ما به همه چیزی که برای لاغری نیاز داریم در وجودمون وجود داره و اونم ذهن خلاق ما هست

      و این موضوع رو تمام افراد متناسبی که در اطراف ما وجود دارن ثابت میکنن که اونها برای این تناسب هیچ کار خاصی نمیکنن دارو نمیخورن دمنوش نمیخورن ورزش نمیکنن …

      به قول جول اوستین تمام ما مجهز شده هستیم و از ابتدای افرینش با اون فرمولهای صحیح که مثل یه بستر سفید و پاک هست پا به این دنیا گذاشتیم ولی به مرور زمان با دیده ها و شنیده هامون از محیط روی این بستر سفید رو با رنگهای دیگه در قالب فرمولهای چاقی و تصاویر چاق کننده پوشاندیم و فقط کافیه که کم کم این رنگها رو برداریم تا اون بستر سفید خودش رو نشون بده بعد مغز براساس اون فرمولهای صحیح فرمانهای رفتاری غذایی صادر کنه و جسم هم کم کم پروسه تغییر از وضعیت چاقی به لاغری رو طی کنه و همه اینها زمانبره و زمانش هم در آدمهای مختلف متفاوته یکی ۶ ماهه یکی ۹ ماهه یکی یکساله و یکی دوساله این مسیر رو طی میکنه پس زمان اصلا مهم نیست مهم اینه که تمام کساییکه این مسیر رو ادامه بدن در نهایت به این مقصد زیبا میرسن

      در ابتدای این مسیر یه ترمز ذهنی وجود داره که نداشتن خود باوری هست که باور نداریم که ما هم میتونیم لاغر بشیم و وضعیت حودمون رو از چاقی به لاغری تغییر بدیم

      برای حل این مساله باید به صورت دیداری به ذهنمون ثابت کنیم که میشه از این طریق لاغر شد 

      با دیدن تصاویر آلبوم شگفتی سازان با شنیدن وویسهاشون که پر از اشتیاق و احساس خوبه با خواندن کامنتهاشون زیر فایلهای مختلف سایت کم کم باورمون میشه که اینها هم از همین مسیر رفتن و شگفتی ساز شدن پس برای ما هم میشه اتفاق بیوفته

      وقتی تغییرات رو در محیط پیرامونمون ببینیم بیشتر میتونیم باور کنیم که تغییرات میتونه رخ بده جوری که هیچ کسی باورش هم نکنه

      مثلا در مورد ویروسی که جهان رو تغییر داده و چقدر از اداب و رسومی که قرنهاست در جوامع مختلف رواج داشته و تخطی از اون اداب و رسوم یه جورایی توهین محسوب میشده به سرعت ودر عرض چند ماه اتفاق افتاده

      مثل سیستم آموزش که کاملا از شکل سنتی حضور در مدرسه و دانشگاه بود به حالت آنلاین و غیر حضوری تغییر کرد

      یا روبوسی و دست دادن که نشانه محبت و احترام بود الان کاملا تغییر کرده و به نظرم چقدر هم عالی شده😏😊😉

      یا تبریک سال نو که امسال دومین بار هست که تلفنی انجامش دادیم و چقدر راحت بود خدایی😏

      یا مراسم ختم که کلی رسم و رسوم داشت و روز اول و سوم وهفته و چهلم و عید و سال و… همه فامیل و آشناها درگیر این مراسمها بودن و عدم حضورشون نشونه بی احترامی بود ولی الان به راحتی با یه تلفن میشه تسلیت گفت 

      خیلی از کارهای کارمندا به صورت غیر حصوری و از راه دور شده 

      انجام کار در بانکها وادارات به صورت آنلاین هم از دیگر تغییرات دوره کرونا است

      یا خیلی از کسب و کارها انلاین شده و فروشگاهها تبدیل به پیجهای اینستاگرامی شده که اتفاقا مشتری از سراسر ایران داره نه فقط اون شهر خاص

      همه این تغییرات نشون میده که وقتی جهان تحت اثر یه ویروس اینهمه تغییر کرده اونم در مدت کوتاه پس ما هم به راحتی میتونیم شرایط جسممون رو تغییر بدیم و زندگیمون هم تغییر کنه

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ☺️s-moazamiy0🤗
      1400/01/02 17:00
      مدت عضویت: 1202 روز
      امتیاز کاربر: 734 سطح ۲: کاربر متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,201 کلمه

      سلاممم🤩🖐️
      یکی از بزرگترین مانع ذهنی انسان 🧐🤔اگ باور کنیم تغییر خواهیم کرد.‌🙄خب بیاییم ی خورده راجبه باور حرف بزنیم تا ب درک بهتری نسبت بهش دست پیدا کنیم.تا بتونیم ب امید خدا شرح عالی رو ب اشتراک بزاریم 😊و باز نقش باور _زندگی ،شخصیت ،روابط ،کسب و کار ،ازدواج ،تحصیل ،موفقیت ،شکست ،همه و همه نشات گرفته از باورهای ماست.من اگ الان ی زندگی خوب دارم یا بد باور قلبیم بوده ک ب من گفته میتونم موفق باشم یان،اگ ازدواج موفق یا ناموفقی دارم بازم این باور من بوده ک برام خوب یا بد رو رقم زده ،گاهیی انسانها حالشون خوبه ،آرامش دارن ،موفق هم هستن ،،اما فقط با ی فکر محدود و منفی ذهنشو ب این باور می رسونه ک اگ ی کاری یا ی حرفی رو بزنه اون حال خوب ،اون زندگیه خراب میشه و چون بذر باور رو کاشته ،وهی باخودش گفته اگ بشه چی میشه و هی انتظارش رو کشیده بالاخره نصیبش شده ،
      خب حالا این باور رو بیاریم داخل بحث مورد علاقه خودمون. لاغرشدن
      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
      ما در تمام سالهایی ک رژیم میگرفتیم ،وورزش انجام میدادیم تغییراتی رو متوجه میشدیم اما باور نداشتیم ک این تغییرات میتونن تا همیشه باشه…و همیشه ازین تغییرات ترس داشتیم و دلهره و انتظارشو داشتیم ک کی برمیگردیم ب سرخونه اول ..ک نکنه منی ک رژیم میگیریم وورزش میکنم و هزینه کردم نتیجه نگیرم ،نکنه روی من تاثیری نداشته باشه ،نکنه برم مهمونی مجبور بشم بخورم ک طرف ناراحت نشه ،و همیشه از تغییرات ترسیدیم و چون ما باین ترسیدنها برای ذهن منطقیش کردیم ک تغییر کردن همراه با عذاب و رنج و محدودیت و محرومیت غذایی ،همراه با عرق کردن و منع کردن خودمون از علاقیقاتمونه .ذهنمون هم هیچ وقت زیر بار تغییرکردنی نمیره ک بخاد لذت و آرامشش بهم بخوره .ک اگ آرامشش بهم میخورد ..سلول های عصبانیت ما رو فعال میکنه و ما پرخاشگر میشدیم و ب زمین و زمان گیر میدادیم ،و خسته و ناتوان برمیگشتیم ب پرخوری های قبل و پروسه عذاب وجدان و فلان ..😐
      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
      مراحل آموزش باور کردن؛
      درک ⬅️عمل کردن ⬅️نتیجه گرفتن
      خب اگ ما با پلی کردن فایل های آموزشی استاد عزیزمون اگ درک و تحلیل درست و صحیحی رو برداشت کنیم .اون درک رو بعمل کردن بهش تبدیل میکنیم و این تیدیل کردن نتیجه اش رو توی زندگی روزه مره مون خودش رو ب شکل عالی نشون میده .ب چ شکل🤔🧐
      مثال: ما ی فایل آموزشی داشتیم ک تمرین عملی داشت .ک ما تا یک هفته باید تمرین کنیم ک ب نقطه سیری دست پیدا کنیم و باون حالت خفگی و فشار شکم نرسه این خوردن نیاز بدن ما.
      خب مااول درک کردیم ووقتیک ب این درک رسیدیم بهش عمل کردیم و هواسمون بود چند روزی ک صدای Stapنخوردنمون رو بشنویم و نتیجه اش کم کم و ب مرور وارد زندگی روزمره مون شد ب شکلی ک این روزا دیگ اندازه قبل پرخوری نمیکنیم و ب اندازه نیاز بدنمون از مواد غذایی خوراکی استفاده میکنیم.
      و باید دراین پروسه درک ،عمل و نتیجع انتظار جهشی از خودمون نداشته باشیم ک حالا چون یکبار درست انجام دادیم دفعه های بعدی هم پِرفک باشه چون ذهن ما مملو از افکارهای منفی و محدود است شاید ی روزایی گریبان گیر ما بشه رفتار اشتباه و دراین صورت ما نباید خودمون رو سرزنش کنیم و برچسب بی عرضه و ناتوان رو بخودمون بزنیم.و اگ جایی دنبال ی روش هایی بودیم جز لاغری ولی یهوی ی تبلیغ ،یا ی حرف ،یا ی تصویر ،دیدیم ک مقدار و زمان تعیین میکنه برای سایز ووزن کم کردن مطمین باشیم ک 💯اون راه و روش اشتباه و غلط هستن و ب هیچ عنوان امکان پذیر نیست و نخواهد بودو اونها همه جهت ترقیب ماست..و ما گول نخوریم.چرا⁉️🤔🧐
      مگه ما برای چاق شدنمون زمان و مقدار تعیین کرده بودیم ،مگ ما از رژیم و یا ورزش خاصی استفاده کرده بودیم برای چاق و یا چاقتر شدن.🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
      اگ ما انسانها برای کار یا هدفی زمان تعیین کنیم الان کار با شد و نشدش نداریم ….😊اگ تااون موقع ک زمان تعیین کردیم حالمون خوب بود ،اشتیاق داشتیم ،امیدوار بودیم ،انرژی و انگیزه داشتیم ،حسمون خوب بود ،علاقه اول راه رو داشتیم و استمرارو ادامه میدادیم هروز مطمین باشیم ک ب اون کار یا هدفمون میرسیم انشاالله 🙏😍
      اما….اگ حالمون خوب نبود ،نامید بودیم ،اعتماد و اطمینان ب خودمون و ب مسیر و راه و روشمون نداشتیم ،هروز هواسمون ب زمان باشه و خودمون رو ببینیم ک تغییری نکردیم هروز بی رمق تر ،بی اعتمادتر جلو میریم و در وسط راه کلن رها میکنیم بهترین کار دراینجور مواقع اینه ک کاری رو انجام بدیم ک حالمون رو بهترکنه این مقدار و زمان در همه ی جنبه های زندگی تاثیر داره .مخصوصا در لاغر شدن..چون بودن حال خوب اصل زندگی ماست.هیچ وقت در برابر جسم ما نمیتونیم زمان تعیین کنیم.
      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
      بخش دوم :برای لاغر شدن نیازی نیست جستجو کنیم ی چیزی رو دربیرون از خودمون.برای لاغر شدن همه چیز ک کمک میکنه ما ب تناسب اندام و لاغر شدن برسیم در وجود خودمونه…مثل همه ی افراد متناسب ک برای متناسبیشون از هیچ نوع رژیم و ورزش و دارو و چربیسوزی استفاده نکردن …اصل خودشونه ، پیش فرض خودشونه ،و اصلا کاری با چاق و لاغرشدن ندارن…و اصلا براشون مهم نیست،
      ما افراد چاق فقط کافیه ک یاد بگیریم موانع استفاده ازون اصل رو و در تلاش باشیم ک شناسایی شون کنیم ن تلاش فیزیکی و با درد و رنج😊😍
      ما هم مثل همه ی افراد متناسب اصل ما پیش فرض ما تناسب و لاغر شدنه ولی براثر ی سری افکار اشتباه و غلط .تصاویر ذهنی چاق ،و ی سری ترس و نگرانی و دلهره از چاقتر شدن اون اصل رو باین افکار و رفتار و باورها پوشوندیم و ناپدیدشون کردیم..ن اینک نباشه .هستت ولی پنهانه مثل 🤔🤔مثل درب منزل ها ک ما هرسال ی رنگ جدید میزنیم روی اون رنگها و رنگ جدیدی بدست میاد ازین در ،
      حالا چاق شدن ما همه الکیه ،فیک ،لافر شدن دروجود ما هم وجود داره .هست .اما این ما بودیم ک بایادگرفتن ی سری دیده و شنیده ،افکار اون لاغریمون رو ناپدید کردیم ..واین ی هبر خیلی خوبیه ک ما نمیخایم کاره خاص و طاقت فرسایی رو انجام بدیم ..فقط کافی بشناسیم فرمول های اشتباه رو پاکشون کنیم ب اصطلاحی بگیم کمرنگش کنیم و اون افکار درست و صحیح خودمون رو اززیر این همه بارهای منفی و محدود بکشیم بیرون وازشون از افکار و رفتاری ک برای خودمونه ،اصل خودِماست استفاده کنیم ..فقط کافیه ک صبر و اشتیاق و استمرار داشته باشیم و فقط با حال خوب ادامه بدیم….باانجام دادن تمریناتمون و جایگزین کردن فرمول های صحیح و درست.
      ما باید باور کنیم تغییرکردن .ما میتونیم ک مثل همه ی افرادی ک در کسب وکار شون موفقن ماهم موفق باشیم .چ از لحاظ درآمد ،ازدواج ،ثروت ،آرامش ،سلامتی ،تحصیلات ،خوب شدن بیماری ها ..و لاغرشدن ..‌فقط کافیه بذرشو بکاریم ..و باادامه دادن هروزه ی ما دیدن فایلها و شنیدنشون ،خوندن دیدگاهها نوشتن خودمون تقویتش میکنیم.و نتیجه ش خودشو بالاخره نشون میده…کافیع نگرش ما نسبت ب هدفهامون وچجوری رسیدن بهشون تغییر کنه.‌‌…
      پس ما هم مثل همه ی افرادی ک موفقن ،خوشبختن ،آرامش دارن و متناسبن میتونیم تغییر کنیم ..راه هایی رو ک خیلیا میتونن برن ما هم میتوانیم🖐️💪💪🤲🙏چون خدای ما تواناست و ما بنده ی همون خدای تواناییم‌….
      و تغییر کردن اصلا بد نیست بلک ی دیدگاه متفاوت تری نسبت ب خودمون واطرافمون هست …
      ب امید موفقیت همه ی دوستان همسیر

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار سهیلا عظیمی ویشته
      1400/01/01 17:18
      مدت عضویت: 1704 روز
      امتیاز کاربر: 15118 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,042 کلمه

      تمرین ۹۷ تکرار 

      یکی از بزرگترین موانع ذهنی افراد چاق این است که آیا لاغر میشوند یا خیر ؟ 
      استاد در جواب این سوال با اطمینان میگویند اگر در مسیر لاغری با ذهن حرکت کنید وادانه بدهید صد در صد تغییر خواهید کرد 

      تغییر چیست ؟ تغییر کردن یعنی بدست آوردن تجربه ایی جدید یعنی شرایط فعلی را به شرایط جدید انتقال دادن  

      چه زمانی دست به تغییر میزنیم ؟ 

      زمانی که از شرایط فعلی ( کسب وکار _روابط_چاقی_زندگی و غیره ) راضی نباشیم  در آن صورت برای تغییر کردن آماده میشویم 

      آیا با تغییر کردن میتوانیم موفق شویم ؟ ما برای بدست آوردن تجربه متفاوت دوست داریم تغییر کنبم واگر این مهم را میخواهیم باید دست به کار شویم وشرایط فعلی را دگرگون کنیم تا به موفقیت یعنی خواسته اصلی خودمون دست پیدا کنیم  

      آیا هر انسانی شرایط تغییر کردن را دارد ؟ بسیاری از انسانها از تغییر کردن میترسند واین ترس بطور ناخودآگاه در آنها وجود دارد  چون میترسند که نتواند تجربه متفاوت را در زندگی خودشان بوجود بیاورند برای همین به طور راکد به زندگی اشان ادامه میدهند 

      چفدر در زندگی خود برای تغییر کردن مشتاق هستید ؟ 
      باید از تغییراتی که حتی بطور ساده در زندگی خود بوجود میاوریم به اشتیاقمون برای تغییر کردن های بزرگ پی ببریم مثلا کی موهامون را تغییر دادیم ویا کی وسیله ایی از خونه را تغییر دادیم ویا کدوم راه روش را به جای راه روش فعلی در زندگی امون انتخاب کرده ایم  اینها مثال هایی برای اشتیاق ما میتواند برای تغییر کردن های بزرگتر در زندگی امان باشد 

      چرا افراد چاق نمیتوانند لاغر شوند ؟ بیشتر افراد چاق از تغییر کردن میترسند واین مورد به طور ناخودآگاه در ذهن افراد چاق وجود دارد چون این افراد بارها برای لاغری از روشهای متفاوت استفاده کردن روشهایی که برای این افراد با رنج وسختی همراه بوده وتغییر آن کم بنابراین این افراد به دلایل تجربه های گذشته ترس لاغر نشدن وتغییر نکردن را در ذهن خود دارند که همان مانع ذهنی این افراد برای تغییر چاقی به لاغری محسوب میشود 

       کار سیستم ذهنی را شرح دهید ؟ کار سیستم ذهنی بدین شکل است که اگر فرمولی در ذهن جای بگیرد این فرمول در تمام جنبه های زندگی تاثیر گذار است وبه یک شکل عمل میکند مثلا اگر ما از یک تغییر کردن بترسیم در تمام موضوعاتی که در زندگی برایمان پیش بیاد از تغییر آن میترسیم  

      چگونه فرمول تغییر کردن میتواند مانع لاغر شدن بشود ؟ 

      وقتی ما از تغییر کردن بترسیم مثلا برای لاغر شدن  این تغییر در ذهن ما خیلی سخت جلوه مبکند وذهن چون تجربه های گذشته لاغری را با روشهای گوناگون از طرق مختلف را داشته است وسختی ورنج را در این روشها تجربه کرده است بنابراین برای تغییر لاغر شدن میترسد چون ذهن سختی ورنج را دوست نمیدارد ومفاومت میکند ومانع تغییر از چاقی به لاغری میشود  

      مقاومت ذهنی افراد چگونه است ؟ 
      مقاومت ذهنی افراد به واسطه دیده وشنیده های اطرافیان در ذهن بوجود میاید  افرادی که نصیحت وار در گوش آنها زمزمه میکنند  که تنوع طلبی خوب نیست  یا اسرافه یا گتاه داره  و همین حرفها مقاومت ذهنی برای تغییر کردن را در ذهن فرد بوجود میاورد 

      چرا بیشتر افراد نسبت به تغییر کردن حس خوبی ندارند ؟ 
      چون با نصایح اطرافیان برای تغییر نکردن مقاومت ذهنی در ذهن افراد ایجاد میشود  منع کردن خواسته های فرد یا اهمیت ندادن به علایق فرد  همه اینها باعث حس دلسردی از تغییر کردن در فرد میشود 

      چگونه میشود این مانع ذهنی را که ایجاد مقاومت برای تغییر نکردن است از میان برداشت ؟ 

      تنها راه مقابله باراین مانع ذهنی این است که باوری فوی در خود ایجاد کنیم که میتوانیم تغییر کنبم ولایق تغییر کردن هستیم  واین باور را باید با مثالهایی که در پیرامون ما وجود دارد به اثبات برسانیم تا برای ذهن ناخود آگاه ما تغییر کردن طبیعی جلوه کند وذهن دریابد که میتواند به راحتی تغییر کند  

      چه فرمولی را باید در ذهن جای دهیم تا تغییر صورت بگیرد ؟ 

      من میتوانم تغییر کنم فرمولی بسیار قدرتمند که با تکرار آن در ذهن وآوردن مثالهای زیاد در این باره میتوان آن فرمول را در ذهن ثبت کرد تا مانع بزرگی را در ذهن از بین ببریم 
       
      من مبتوانم تغییر کنم *

      متناسب شدن که همان تغییر کردن از چاقی به لاغری است ومانع بزرگ آن این است که فرد فکر میکند نمیتواند لاغر شود چون از تغییرات میترسد ودر واقع اعتماد نمیکند  چون بارها شکست خورده دلیل این شکست ها بخاطر این بوده که گول تبلیغات را خورده وخواسته لاغری را جهشی بدست بیاورد لاز عامل وریشه این جهش همان عجله کردن است که میخواهد در مدت زمان کوتاه به نتیجه برسد برای لاعر شدن نمیشود زمان تعیین کرد ویا مقدار تعیین کرد زیرا لاغر شدن وتغییر کردن جهشی نیست بلکه باید با حوصله وصبر واستمرار در مسیر به این مهم دست پیدا کرد  
      هر چه زمان بیشتر میگذرد وخواسته لاغری وحتی هر خواسته دیگری را نشانه هایش را نبینیم مایوس ودلسرد میشویم بنا براین درستش این است که زمان ومقدار تعیین نکنید  چون شکست میخورید 

      برای لاغر شدن خود ما همه فرمول های لاغری را به صورت پیش فرض در ذهن امان داریم فقط کافی است با آموزش صحیح این فرمولها را پیدا کنیم وآنها را به کار اندازیم تا فرمولها اثر کنند ودر ضمن سعی کنیم موانع این فرمولهای درست را از میان برداریم تا جسم ما خود به خود لاغر شود 

      فرمولهای چاقی که خودمون در ذهن مان وارد کردیم ویا هر فرمول دیگری که خودمون در جنبه های دیگر زندگی به ذهن امان دادیم  والان داریم از آن ها استفاده میکنیبم ونتیجه آن هم چاقی ویا رابطه خوب نداشتن ویا کسب وکار خراب است  وحالا برای تغییر این فرمول های اشتباه باید آموزش ببینم تا موانع را بشناسیم و به جایش فرمول های درست را بگذاریم واز آن ها استفاده کنیم این فرمول های درست خودشان در ذهن ما وجود دارند فقط باید با آموزش این فرمولها را آپدیت کنیم تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم  
      ما چفدر باور داریم که سریع میتوانیم تغییر کنیم  ؟ قاعدتا هیچی  چون خیلی دلیل برای تغییر نکردن در ذهن دلریم  ولی باید این موانع و فرمولهای اشتباه را شناسایی کنیم تا زندگی امان تغییر کند وبا مثالهایی از اطرافیان میتوانیم اثبات کنیم که تغییر میتوان کرد 

      مثلا کی فکر میکرد کسی نمیتونه بره مکه  ویا چه کسی فکر میکرد پروازها برای مدتی لغو بشود ویا رفت آمدها کم شود ویا افرادی را که در آلبوم شگفتی سازان میبینیم که چقدر تغییر کردند پس من هم میتوانم تغییر کنم 

      من در برابر تغییر کردن هیچ گونه مقاومتی نخواهم داشت چون میدانم تغییر کردن باعث پیشرفت من در هر جنبه از ندگی ام میشود  در هر شرایطی میتوان تغییر کرد تا پیشرفت کرد  وبا جریان زندگی هماهنگ شد  فقط باید مقاومت ذهنی را نداشت واین مانع را برداشت برای لاغری کسب کار ویا هر جنبه ایی از ندگی باید شجاع بود واز تغییرات نهراسید ‌ من متعهد میشوم که این موانع ذهنی را برای بهتر تغییر کردن از میان بردارم تا بتوانم موفق شوم 

      من میتوانم تغییر کنم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار شادى
      1399/12/29 08:07
      مدت عضویت: 1429 روز
      امتیاز کاربر: 22463 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 1,304 کلمه

      سلام و درود , استاد عزيز & دوستان گرامى در سرزمين لاغرى با ذهن😊 روز نود و هفت
      تكرار , 
      ❄️فايل , تغيير خواهيد كرد , اگر باور كنيد . 
      بزرگ ترين موانع ذهنى انسان براى تغيير كردن >>> باور تغيير كردنه, كه با آموزش از طريق ديدن و يا شنيدن + باور كردن اون كه نتيجه ش مى شه = عمل كردن . 
      ذهن ما جهشى عمل نمى كنه بلكه تدريجى و مرحله به مرحله جلو مى ره , ما بايد در هر كارى با آرامش و قدم به قدم جلو بريم و حتى در نقل مكان , ازدواج , و حتى موارد خوب ديگه , بايد با آرامش مراحل كار انجام بشه و نه يهويى و به سرعت , اگه تدريجى و گام به گام جلو بريم , مى تونيم از مسير لذت بيشترى ببريم , دقيقا مثِ مراحل كاشت داشت و برداشت كه جهشى و يهوبى اتفاق نمى افته , و هر بذرى كه مى كاريم , زمان برداشت , بستگى به نوع بذرى هست كه كاشته ايم 🌱☘️🌱🍀🌱همينطور در مورد بذرهايى كه روزانه در ذهنم كاشته ام , و جوانه زده اند , زمان برداشت بستگى به محتويات مخزن ذهن من داره و بايد از زمان كاشت و داشت تا زمان برداشت مراقب آفت هاى ذهنى م باشم تا به بذرهاى تازه جوانه زده , آسيب وارد نشه , همينطور فاصله ى ميان داشت و برداشت , صبر با ايمان و اعتماد به خداوند است . مرحله كاشت ~~~ مرحله داشت ~~~ با صبر , ايمان و اعتماد به خداوند ~~~ و سپس برداشت🪴🪴
      همه چى در ذهن من اتفاق مى افته, مى دونم كار ساده اى نيس و اگه مراقب نباشم , ممكنه آفت هاى ذهنى م به محصول آسيب وارد كنن , اما با اشتياق و استمرار در اين مسير بيشتر مى تونم از بذرهاى جوانه زده مراقبت كنم . پس بهتره بجاى توجه به اينكه چه زمانى , چه روزى , چه ماهى به هدفم مى رسم , توجهم رو به خالى كردن افكار منفى م از ذهنم جلب كنم , و هر روز همانطور كه زباله ها رو , در سطل زباله مى ريزيم , همينطور هم , روزانه افكار و احساسات منفى م رو از ذهنم خالى كنم تا ذهنم فضاى كافى براى دريافت چيزاى خوب بيشتر داشته باشه . اگه يهويى به جشن عروسى دعوت بشم , با حال خوب و احساس خوب مى رم و نگران هم نمى شم , حتى همين حالا من واقعا نمى تونم خونه تكونى قبل از سال نو رو كامل انجام بدم و نگران كارا بودم كه ذهنم به من , يادآورى كرد , مراقب احساس خوبم باشم تا نگران كارا …
      ❄️ توجه كنيد در اين چند وقته چه تغييراتى در زندگى تون ايجاد شده⁉️چه از لحاظ رسم و رسومات , چه از لحاظِ تغيير در كسب و كارها , تغيير در جهان , چه چيزهايى كه فكر نمى كرديد الان تغيير كنه⁉️
      در فرهنگ ما , مراسم زيادى هست كه بيشتر اونا , دست و پاگير هستن , هم براى خودمون و هم براى ديگران , واقعا بايد يه تكونى مى خورد , و يه تغيير اساسى به وجود مى اومد , همين جريان كرونا براى خيليا بهتر شد , و براى خيليا نه ! در جريان اوج همين كرونا , روبروى آپارتمان ما , ساختمان بلندى در حال ساخت بود كه توجهم رو هر صبح جلب مى كرد , اون موقع كه قرنطينه خيلى جدى تَر بود , و بيشتر جاها بسته بود , اما ساختمان سازى تعطيل نشد و من هر صبح مى ديدم كه مشغول كار هستن , و چند ماه پيش كاراى ساختمان به اتمام رسيد . يا جالبه كه با اين همه هيايو و ترس و نگرانى و آمار كه البته من اصلا به آمار توجه نمى كردم , و در اوج قرنطينه و بسته شدن مراكز خريد و مغازه ها و … با اين وجود فروشگاههاى مواد غذايى همچنان باز بودن و واقعا هر روز به وفور , روزى شون مى رسيد . در حالى كه خيلى از فروشگاهها از پس هزينه هاشون بر نيومدن و جمع كردن , در همين اوضاع خيليا كارشون رونق گرفت , و زندگى شون طبق روال حتى شايد بهتر ادامه داشت و خيليا آسيب ديدن , چقدر خوب مى شد كه تلويزيونى در خونه نداشتيم , چرا بايد ما همه چى رو از همه جاى جهان ببينيم و بشنويم !!! رسانه هاى خبرى كه بازار كارشون حسابى داغه , و خداروشكر مى كنم كه ديگه به اخبارا توجه نمى كنم . 
      🔸من فكر نمى كردم كه يه روزى باشگاههاى ورزشى و همچنين باشگاه ورزشى خودم تعطيل بشه , اما به طور موقت تعطيل شد🔸من فكر نمى كردم كه مراكز خريد تعطيل بشن اما مدتى تعطيل شد🔸قبلا ديده بودم كه ژاپنى ها وقتى سرماخوردگى دارن , از ماسك استفاده مى كنن , حالا مى بينم چقدر كارشون در پيشگيرى از شيوع سرماخوردگى خوب بوده , من فكر نمى كردم يه روزى ماسك صورت اجبارى بشه , اما شد🔸من فكر نمى كردم يه روزى مجبور بشيم توو خونه بمونيم , اما شد🔸من فكر نمى كردم يه روزى آرايشگاهها بسته بشن , اما شد🔸من فكر نمى كردم مراكز آموزشى به مدت طولانى بسته بشن , اما شد 🔸من فكر نمى كردم وضعيت پروازا , بهم بريزه , و يا اصن پروازى انجام نشه , اما شد🔸من فكر نمى كردم رفت و آمدا , مهمونى ها , با هم بودنا براى مدتى رعايت بشه و دور همى نباشه , اما شد🔸من فكر نمى كردم كه مى شه به لاغرى طبيعى م برگردم , اما الان باور مى كنم كه در اين مسير , هر چيزى ممكنه تغيير كنه🔸 با خداوند , هر چيزى ممكن است , و هر چيزى مى تونه براى خيريت من به كار بره , اگه من به خدا اعتماد كنم … 
      رسانه هاى خبرى خووب كار خودشونو بلدن , با ايجاد ترس و دلهره و آمار روزانه , ذهنِ هاى منفى باف رو بيشتر تغذيه كردن و متاسفانه بعضى از مردم تحت تأثير رسانه هاى خبرى , هر چيزى رو باور مى كنن ! همانطور كه من سالها باور كردم خيلى چيزارو …
      حالا درسته يا نادرست , من اين كرونا رو از خدا نمى بينم و باور ندارم , بلكه اون ساخته ى ذهنِ انسانهاست … 
      ❄️من هم مى تونم تغيير كنم😊
      من فكر مى كنم كه يكى از نشانه هاى من براى تغيير , بودن من در اين مسير هست و اين مسير يعنى تغيير خودم و تغيير زندگى م , تغيير نگاهم به خداوند , تغيير در افكار و محتويات مخزن ذهنى م , تغيير در عادتها ى قديمى و باورهاى اشتباه ذهنى م و تغيير در همه ى جنبه هاى زندگى م , از آفت هاى تغييرات در زندگى , عجله , ترس و نگرانى ست , تغييرات ناگهانى , بخاطرِ اينكه وقتى ما از مرحله اى به مرحله ى بعدى مى ريم , يه چيزايى تغيير مى كنه اما اين تغييرات بايد با آرامش پيش بره , بعنوان مثال , هر كسى از شنيدن نام عروسى خوشحال مى شه , ازدواج , عروسى , جشن همه ى اينا عااالى هستن اما همين تغييرات عالى هم بايد با آرامش انجام بشه تا از اين مسير لذت ببريم , وقتى فردى از خونه ى پدر و مادرش مى خواد بره و يه خونه زندگى مستقلى فراهم كنه , بهتره كه اين تغييرات يهويى ( جهشى ) با سرعت يا بخاطر حرف مردم انجام نشه ! حتى در ازدواج خوب هم بايد گام به گام جلو رفت . در لاغرى با ذهن هم همينطور , همه چى در طى يه دوره ى بلند مدت به آرامى انجام مى شه چون من مى خوام از اين مسير لذت ببرم , من مى خوام از زندگى م لذت ببرم , امروز هم چندان حالم خوش نبود , اما وقتى اومدم و دوباره اين فايل رو گوش دادم و همزمان به آسمان زيبا نگا مى كردم حالم بهتر شد . در مسير بودن يعنى همين , به همين سادگى , مى شه حالمونو خوب كنيم . من از امروز متعهد مى شم كه تغيير كردن رو باور كنم . 
      با تشكر فراوان , شاد و پيروز باشيد🥰💜💙

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Laleh
      1399/11/26 08:12
      مدت عضویت: 1361 روز
      امتیاز کاربر: 18317 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 349 کلمه

      فایل “تغییر خواهید کرد ، اگر باور کنید. “: 

      مثال امروز صبح من از تغییرشگرف من :

      من ذهن سفیدی داشتم ولی با ترس و نگراني در خودم این ذهنیت را ایجاد کرده بودم که من نمیتونم تا قله کوه بروم. من حدود یکسال ونیم پیش به این شهر امدم و همیشه دوست داشتم که از این کوه بلند بالا بروم ولی هر دفعه نمیتونستم تا قله بروم چون یا نفسم به شماره میافتاد یا خسته میشدم. امروزتصمیم گرفتم که قبل از پایان دوره تا قله بروم. ساعت 4:30 صبح بیدار شدم و با همسرم به سمت کوه رفتیم. ما ساعت 5:10 صبح پایین کوه بودیم. ما شروع کردیم به کوهنوردی. من خسته میشدم یا اولش نفس کم میاوردم یا حتی قسمتهایی که خیلی سخت میشد بدون کمک همسرم دوباره تلاش میکردم و ادامه میدادم تا اینکه بالاخره من امروز تا قله رفتم. 

      وقتی بالا ی بالا و به قله رسیدیم ساعت 7:10 صبح بود. ارتفاع خیلی زیاد بود حتی خونه های خیلی بزرگ اندازه مورچه بودند. من و همسرم طلوع افتاب را تماشا کردیم و به سمت پایین حرکت کردیم. من فقط یک خرما که نصف گردو داخلش بودرا خوردم و با انرژي زيادتر از قبل به سمت پایین کوه حرکت کردم. اینقدر احساس سبکی کردم که فکر کنم 20 کیلویی سبک شدم. من با ذهنم بالا رفتم به قله رسیدم و به پایین رسیدم. 

      وقتی به خونه رسیدیم و بعد از دوش خودم را در اینه دیدم بسیار چهره ام زیبا شده بود. من اینقدر از درون بابت رسیدن به قله کوه لذت برده بودم که احساس میکنم انگارالان کاملا متناسب شده ام. دوستان من دیروز مجبور شدم برای خودم یک بلوز و شلوار برای توی خونه بخرم ،واقعاً نیاز داشتم. بلوز و شلوار من رنگ نارنجی و سایز M است و من کاملاً در ان احساس راحتی میکنم. پوست من از شادابی و سرور دورنم، برق میزند. من عاشق تغییرم. من عاشق لاغری هستم. من عاشق یادگیری هستم. من با تغییر کردن به پیشرفت میرسم. من با لاغری به شادی درونی میرسم. من با یادگیری بزرگ میشوم و فرهیخته میشوم. استاد مثل همیشه فایل شمابی نظیر بود. من از امروز 25 بهمن سال 1399 متعهد میشوم که تغییر کردن را باور کنم.من لایق تغییر کردن هستم. 🤣

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار شادى
        1399/12/29 08:12
        مدت عضویت: 1429 روز
        امتیاز کاربر: 22463 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
        محتوای دیدگاه: 18 کلمه

        دوست عزيز و همراه , درود بر شما👍👍👍
        از ديدگاه تون احساس خوبى در من ايجاد شد , موّفق باشيد😍

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار Laleh
          1400/01/01 06:18
          مدت عضویت: 1361 روز
          امتیاز کاربر: 18317 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
          محتوای دیدگاه: 4 کلمه

          شادی عزیز
          ازلطف شما سپاسگزارم.
          لاله

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار من میتوانم
      1399/11/12 11:05
      مدت عضویت: 1532 روز
      امتیاز کاربر: 8933 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 502 کلمه

      تغییر خواهید کرد، اگر باور کنید.
      من معمولا اگر به چیزی عادت کنم خیلی سخت میتونم تغییرش بدم مثلا من به موبایلم عادت کردم و وقتی مدل بالاتر و بهتر به من پیشنهاد شد، قبول نکردم 🤦🏻‍♀️..
      یا وقتی میخواستم مدل چینش کمدم رو تغییر بدم احساس ناراحتی میکردم 😂 چون وسایل ها جا به جا شده بودند ولی من طبق سیستم قبلی میرفتم دنبال شون و پیدا نمیکردم 😅…
      اما در مورد تغییرات رفتاری من خیلی خوب عمل میکنم و از هر رفتار جدید و متناسب کننده ای استقبال میکنم. 😊🤗
      یا مثلا رشته ی دانشگاهیم رو تغییر کردم و رفتم سمت رشته ای که دوست دارم و دوستانم هم گفتند که این کار شجاعت خیلی بالایی میخواد.. بعضی هاشون می‌خواستند ولی جرئتش رو نداشتند..
      میتونم بگم من ترس از تغییر کردن هم دارم..که هی میگم
      اگر این طوری بشه چی میشه؟ 🤔 مردم چی میگن؟ 🤔 🤦🏻‍♀️ و…
      یادگیری از دیگران :
      خیلی شنیدم که باید قانع بود و مثلا اگر یک دست لباس داری کافیه و بخری اسراف کردی ولی در میهمانی ها نباید قانع باشی تا میتونی تنوع در غذا د دسر بدی 😂🤷🏻‍♀️

      توجه به تغییراتی که در دنیای پیرامون ما شکل می‌گیرد :
      1. ویروس کرونا، تغییراتی بسیار گسترده در تمام جنبه های زندگی ما ایجاد کرد مثل اینکه رفت و آمد ها را محدود کرد، دید و بازدید عید را کنسل کرد، مراسم عروسی ها را تعطیل کرد، قبلا هر ساعت از شب میشد بیرون برویم اما الان 9 شب به بعد منع رفت و آمد است. دانشگاه ها و مدارس به صورت مجازی برگزار می‌شوند، روبوسی و بغل کردن ممنوع شده، مسافرت ها خیلی کمتر شده، اماکن مذهبی خلوت شده اند و تا زمانی بسته بودند،
      2.دوستم فاطمه ازدواج کرد و شرایط زندگیش از مجردی به متاهلی تغییر کرد..
      3.اون یکی دوستم زهرا که ازدواج کرد و از ایران رفت و دوتا تغییر خیلی بزرگ در زندگیش ایجاد شد..
      4.یکی دیگه از دوستام رفت سرکار و کارمند شده و زندگیش از بیکاری به شغل داشتن تغییر وضعیت داده
      5.عموی خودم، ازدواج کرد و زندگیش خیلی تغییر کرده.
      6.اون یکی عموم، بچه دار شده و مسئولیتش در زندگی بیشتر شده و رفتارهایش هم تغییر کرده.
      7.آب و هوا خیلی تغییر کرده قبلا زمستان برف می اومد ولی الان خبری نیست و بیشتر آلودگی هوا ست که در زمستان زیاد میشه..
      8.اون فامیل مون که در طی مدت کوتاهی، خیلی پولدار شدند و از شرایط فقر به ثروتمندی تغییر وضعیت دادند..
      9.به خاطر شرایط کرونا، بزرگ فامیل فوت کرد و تشييع جنازه ی خیلی معمولی و خلوتی داشت، در صورتی که همه فکر میکردند مراسم او، خیلی باشکوه برگزار خواهد شد..
      10.خیلی ها بدون عروسی و مراسم رفتند سر خونه و زندگی شون.
      11.مامان بزرگم که موهای بلند دوست داره، موهاش رو خیلی کوتاه کرده..
      12.برادرم که معمولا دیروقت بیدار میشد، صبح ها زود از خواب بیدار میشه.
      13.زهرا، دوستم، خیلی لاغر شده و جسمش تغییر کرده.
      14.استاد عطارروشن که واقعا تغییر کردند و یک انسان دیگه شدند. 🤗
      15.ساناز که رانندگی یاد گرفت و الان پشت فرمون میشینه..
      16.شب یلدا ،دیگه ما دور هم جمع نشدیم.
      17.عید و سیزده بدر نداشتیم و کلا خونه نشستیم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار mojgan
      1399/11/06 12:21
      مدت عضویت: 1672 روز
      امتیاز کاربر: 4346 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 214 کلمه

      با سلام
      قبلا تصور می کردم باور داشتن یعنی چی؟ یعنی پذیرش چیزی بی قید و شرط؟ یا قبول کردن چیزی بدون حتی یک ذره تردید؟! اما الان می دونم باور یعنی دست به عمل زدن با وجود تمام تردیدها و ترسها یعنی رها کردن هرچیز دیگه ای توی اون مسیر و فقط در چیزی که می دونی درسته قدم برداری. از وقتی با دوره اشنا شدم بارها ترسیدم بارها تردید کردم اما تصمیم گرفتم ادامه بدم و رها نکنم و نتیجه اش رو در رفتارم دیدم و در احساسم و حالا هم داره در جسمم پدیدار میشه و شکر خدا چند کیلویی کم کردم و الان می فهمم من باور کرده بودم که می تونم و تمام این مدت داشتم به باورم عمل می کردم تمرینات انجام میدم به رفتار غذاییم و افکارم توجه می کنم چون باور دارم می تونم تغییر کنم و از پسش برمیام. این روزها تصمیم گرفتم همون شکلی لباس بپوشم که دوست دارم توی اینترنت به لباسها نگاه می کنم منفی باف میگه تو که انقدر خوشتیپ نیستی من می گم چه اهمیتی داره این تیپی می شم خب بذار از حالا کیفش ببرم و الان می فهمم این یعنی باور به تغییر مثبت در خودم و باور به اینکه به وزن و تناسب اندام ایده آلم می رسم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار emangholi azade
      1399/10/23 14:10
      مدت عضویت: 1693 روز
      امتیاز کاربر: 1430 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 174 کلمه

      به نام خدا سلام
      یادمه زمانی که به دنبال روشهای مختلف لاغری بودم از اینکه بخوام کمتر بخورم یا همیشه دررژیم ومحدودیت باشم وحشت داشتم وخیلی زود خسته میشدم وهمیشه کلافه بودم وبه فکر مسیرهای میانبر وسریع بودم ونتیجه ای دریافت نمیکردم بااینکه از چاقی درعذاب بودم ولی تغییر درعادتهایی که دوستشان داشتم برایم سخت وعاب آور بود ولی من تونستم درطول دوره تغییر روبپذیرم وخیلی آرام وپله به پله این تغییرات عالی درمن شکل گرفت بدون اینکه خیلی متوجه بشم والان از این تغییراتی که به دست آورده ام نهایت لذت رومیبرم من الان شاید خیلی کمتر اززمانهایی که رژیمهای خاصی رو رعایت میکردم غذامیخورم ولی اصلا برایم عذاب آور نیست .من ایمان دارم که لاغری حق من است ومن حتما به آن میرسم وهر روز تغییرات خوب واساسی رادر رفتار م میبینم واین یعنی حتما درجسم فیزیکی من هم اتفاق می افتد ودرمسائل دیگه زندگی هم این راهکار رو پیاده خواهم کرد وعزم تغییر رادر وجودم جزم میکنم تابتوانم بهترینهارا که لایق آن هستم به لطف خدای مهربانم به دست آورم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار khandan614
      1399/10/12 23:06
      مدت عضویت: 1530 روز
      امتیاز کاربر: 20425 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 308 کلمه

      سلام و درود ، روز ۹۷ تکرار ،من قبلا وقتی یک خواسته ای داشتم بخصوص تو زمینه لاغری زمان تعیین میکردم که تا فلان تاریخ من باید چند کیلو کم کنم ، روزهای اول حالم خوب بود و انگیزه داشتم ولی بعدش استرس میومد سراغم و حالم مدام بد میشد که به تاریخ مورد نظر نزدیک میشدم و نتیجه ای که میخاستمو نگرفته بودم که خدا راشکر این مسئله تو لاغری با ذهن حل شد و من دست از عجله کردن برداشتم چون کار ذهنی زمان و مقدار نداره و با صبوری کردن نتیجه ش مشخص میشه که همراه با حال و احساس خوبه ، من در دوره لاغری با ذهن یاد گرفتم که چطور از فرمولهای لاغری استفاده کنم و اونا را جایگزین فرمولهای چاقی ذهنم کنم که به اصل وجودم که متناسب شدنه برسم ، چیزی که خداوند برای من در وجودم قرار داده که بهترین شکله و من باور کردم که میتونم با کار ذهنی به رویای خودم که لاغریه برسم و چون از قبل از دوره با مباحث ذهنی آشنا بودم پذیرفتن این مسئله برام خیلی راحت بود چون آدم کنجکاو و پر تحرکی هستم و همیشه دوست دارم راههای جدید را امتحان کنم ، هدایت شدم به این مسیر زیبا والان بعد از چند ماه نتیجه لاغری را تو جسمم دیدم و خداوند جواب اعتماد و باور من در مورد تغییر کردن از چاقی به لاغری را به خوبی داد و دوباره متعهد میشم که برای بهتر شدن تو همه جنبه های زندگی هیچ مقاومتی در برابر تغییر کردن نداشته باشم و همیشه رو به جلو حرکت کنم چون خداوند ثابت نیست و با تغییراته که جهان را گسترش میده مثل تغییر فصلها و زمین همیشه در حال نو شدنه پس منم ثابت نمیمونم و از تغییرات تو جهت مثبت استقبال میکنم و خدا همیشه منو هدایت و حمایت میکنه ، خدایا شکرت

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1399/10/06 20:26
      مدت عضویت: 1645 روز
      امتیاز کاربر: 27891 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 1,537 کلمه

      من رویای متناسب شدن و رویای تغییر کردن رو دارم .
      یکی از بزرگترین موانع انسان برای تغییر کردن رو من باید درک کنم تا نتیجه اش عالی طاهر بشه و اونم این هست که من بپدیریم میتونم تغییر کنم چون من جزیی از جهان هستم و همینطور که جهان داره تغییر میکنه و هر اتفاقی بیفته ولی بازم جهان روند خودش رو داره و به قول استاد هیچ وقت متوقف نمیشه و تغییرات زیادی میکنه منم باید تغییر کنم چند مثال از جهان که داره تغییر میکنه
      مثلا تغییر کردن فصلها یا تغییر کرد ن روز و شب و یا تغییر کرد ن …
      مراحل اموزش از طریق شنیدن و دیدن هست و نتیجه اش از طریق عمل کردن وارد زندگیتون میشه .
      و هیچ پدیده ای در قانون جدب یه هویی اتفاق نمیفته و باید به صورت تکاملی روندش رو طی کنه تا وارد زندگی شما بشه .
      پس هر راه و روش لاعری که به شما زمان و مقدار میده علط هست و صرفا برای فروش اون پکیج و محصولات خود اون شخص هست .
      پس تغییر کردن زمان نداره و فراتر از اون هست و برای هر کس در یه زمانی این تغییر کردن اتفاق میفته .
      اگر بتونیم وقتی زمان تعیین میکنیم هر روز اشتیاق و استمرارمون بهتر بشه ما زودتر به خواسته مون میرسیم اما عموم مردم با نزدیک شدن به اون زمان احساس ناامیدی میکنن و
      و یاس میکنن در نتیجه موفق نمیشن پس از هدف دور میشن و شکست میخورن و از این هست که نباید زمان تعیین کنیم .
      پس بودن در حال خوب اصلا خوشبختی و موفقیت هست . و ناامیدی و یاس شکست رو به همراه میاره .
      بنابراین ما وطیفه داریم هر لحطه راضی باشیم و احساس خوب داشته باشیم و زندگی کنیم .
      پس به دنبال زمان تعیین کردن برای لاعری نباشید چون شما رو از نتیجه دور میکنه .
      ما برای لاعر شدن به هر چیزی که نیاز داشته باشیم در وجود ما هست و متناسبها چیزی برتر از ما ندارن و در وحود چاقها و لاعرها همه چیز برابر هست فقط باید موانع رو شناسایی کنیم و اونها رو برداریم پس افکار و رفتار و تصاویر چاقی اشتباهی و ترسها و نگرانی هایی که از چاقتر شدن داریم باعث شده روی ذهن سفید خودمون رو پر از خط ها کنیم و دیگه ذهنمون سفید نیست و خط خطی شده با افکار و فرمولهای اشتباه پس ما داریم از فرمولهایی که با دستمون وارد ذهنمون کردیم استفاده میکنیم و نتیجه میشه مشکل در کسب و کار در تناسب اندام در روابط و …چون از حالت اتوماتیک که متناسبها هستن با کلی فرمول درست یا ثروتمندان و یا انسانهای سلامت و سالم هستن با فرمولهای درست خارج شده ایم و افتادیم روی حالت دستی پس در تمام جنبه ها غیر اتوماتیک ما پر از مشکل هستیم حتی مشکل در روابط با خدا که دیگه این اخرش چون وقتی مشکلات زندگیمون به خاطر باورهای غلط زیاد شد همه چیز رو گردن خدا میندازیم .
      پس ما میاییم این فرمولهای غلط رو که وارد ذهنمون کردیم شناسایی میکنیم و یواش یواش با تمرینات صحیح اونها رو برمیدارم و اون فرمولهای صحیح رو که داریم میاریم بالا و با اونها موفق میشیم .
      پس در این دورها چیزی بر ما اصافه نمیشه همه چیز درروجود ما هست و فقط ما با دورهای اموزشی فرمولهای صحیح رو میاریمشون بالا و ازشون استفاده میکنیم و این پروسه کمی زمانبر هست .که همون تغییر کردن هست که باید بپدیریم و ایمان داشته باشیم که میتونیم تغییر کنیم و در مسیر ناامید نشیم و جا نزنیم حتی اگر نتیجه رو نبینیم باید با حال خوب و اشتیاق ادامه بدیم تا نتیجه روببینیم .
      پس رسیدن و یا حرکت کردن به سمت لاعری یه مانع داره و اونم این هست که من نمیتونم تعییر کنم .
      اگر من در روابطم مشکل دارم چقدر میتونم باور کنم در چند وقت اینده روابطم تغییر میکنه ؟؟و یا در بقیه ی زمینه ها من چقدر میتونم تغییر کردن رو باور کنم ؟؟
      این اصافه وزن الکی و یا فیک هست یا فتوشاپ هست باورش نکن میتونی ؟؟؟
      من برای هر مشکلی کلی دلیل و برهان دارم در صورتی که میشه باور کنم من میتونم تغییر کنم در هر زمینه ای و فوق العاده باشم و زندگی من زیر رو رو بشه .
      من باید برای خودم مثال بیارم مثلا استاد عطار روشن عزیز که با لاعری با دهن کلی تعییر کرده و متناسب شده و یا کسب و کارش چقدر تغییر کرده یا وصع مادی استاد چقدر تغییر کرده و یا روابطش و …. پس همه چیز قابل تغیر هست و میشه تغییر کرد و منم میتونم هم لاعر بشم هم موفق بشم در تمام جنبهای زندگیم .
      من باور دارم میتونم تغییر کنم با مثال پیدا کردن و دیدن افراد در اطرافتون که کلی تغییر کرده پس باید باور کنیم من هم میتونم تغییر کنم .
      و این ویروس کرونا مثال واضحی هست برای تعییر کردن که تمام دنیا و اداب و رسوم دنیا رو تغییر داده از جمله مراسم عید نوروز یا مراسم عزاداری و یا مدارس و …. همه ی شرایط رو تغییر داده پس به تغییر کردن باید ایمان داشته باشیم و باور کنیم .
      پس تغییرات با ویروس کرونا در خیلی از جنبها های زندگی ما به وحود امده و ما خیلی از تغییرات رو شاید سالها نمیتونستیم به وجود بیاریم اما این ویروس در طی چند روز به راحتی به وجود آورد .
      خیلی از کارهای که ریشه در فر هنگ ما داشته اما طی چند هفته با این ویروس تغییر کرده و جهان تغییر کرده و ما هم جز این جهان هستیم پس میتونیم تغییر کنیم .
      مثال :من هم در باشگاه رفتن خیلی مشتاق بودم و متعهد بودم و شایدم میترسیدم نرم که اوصاع چاقیم خیلی خرابتر بشه بنابراین همیشه بجر تعطیلی باشگاه و یا نبودن من در شهرم من میرفتم و جرات نمیکردم که باشگاه رفتنم رو بزارم کنار با وجود هر سختی و مشکلاتی که داشت اما با همین ویروس کرونا باعث شده من الان ده ماه بیشتر که نرفتم و فکرشم هم نمیکردم نرم اما کم کم پدیرفتم و به جاش وقتم رو روی دورها گداشتم هم لاعرتر شدم هم کلی اگاهی و موفقیت زیاد به دست اوردم و هم کلی تغییرات عالی داشتم .
      پس از تغییر کردن نترسیم و شاید شرایط بهتری رو ببینم و سوار برجریان زندگی بشیم و تغییر کنیم .
      پس نسبت به تغییر کردن منعطف باشین و سوار بر جریان زندگی باشین و کسی سوار میشه که تغییر کردن رو بپدیر و احساس خوبی داشته باشه از تغییر کردن و ترس از تغییر کردن نداشته باشین .
      پس اگر با تغییر کردن مشکل داشته باشی حتی لاعر هم نخواهی شد چون لاعر شدن هم تغییر حالت از چاقی به لاعری هست پس باید به تغییر کردن خوب فکر کنیم .
      مثال قبلا دست دادن و روبوسی کردن با افراد خیلی کار خوبی بود که علاقه ی تو رو به اون فرد نشون میداد ولی الان اگر این کار رو بکنی خیلی کار زشتی کردی و نشون میده که میخوای تو این دنیا نباشه و دوستش نداری .
      پس تغییر کر ن رو خوب نگاه کن پس کاری که قبلا ثواب و احترام بوده حالا میشه کار خطر ناک و بسیار زشتی .
      پس من میتونم تغیر کنم و این مهمترین قدم هست که باور کنم که میتونم تغییر کنم
      من فروع ریاحی از امروز متعهد میشم تغییر کردن رو باور کنم و میتونم تغییر کنم . و من لایق تغییر کردن هستم پس اموزشها رو دنبال میکنم .
      چند مثال از تغییراتی که در ایام کرونا میبینم:
      من فکر نمیکردم اگر چند سال قبل میگفتن عید نوروز نداریم اما جهان تغییر کرد به واسطه این ویروس و ما امسال عید نداشتیم .
      من فکر نمیکردم اگر میگفتن مدارس به صورت حضوری یه سال تعطیل میشه اما جهان تغییر کرد و امسال مدارس انلاین شدن به واسطه ی این ویروس .
      من فکر نمیکردم اگر میگفتن مراسم عروسی برگزار نمیشه اما جهان تغییر کرد و ما امسال به واسطه ی این ویروس هیچ مراسم عروسی رو ندیدیم و نداشتیم .

      من فکر نمیکردم اگر میگفتن مراسم عزاداری باید برگزار نشه و اما بازم جهان تعییر کرد به واسطه ی این ویروس و هیچ مراسمی به صورت دسته جمعی برگزار نشد.
      من فکر نمیکردم که روبوسی و دست دا دن کار زشتی تلقی بشه اما بازم جهان تغییر کرد و ما این کار رو نکردیم .
      من فکر نمیکردم که رفتن به خونه ی اقوام و دوستان کار زشتی در این ایام کرونا تلقی بشه اما بازم جهان تغییر کرد .

      من فکر نمیکردم ….

      پس زندگی هم برای من میتونه تغییر کنه.
      من خودم رو مسول حال خوب خودم و مسول لاعری خودم و مسول شاد بودن خودم ومسول زندگیم و مسول لدت بردن از زندگی و مسول خوشبختی خودم میبینم و هیچ کس رو مقصر نمیدانم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Hedieh
      1399/10/01 20:18
      مدت عضویت: 1685 روز
      امتیاز کاربر: 2160 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 185 کلمه

      سلام
      من از امروز میخوام پیشرفت های دیگران الگو خودم قراربدم که هروز به خودم بگم منم میتونم تغییر کنم منم میتونم اندام ایدالم داشته باشم منم میتونم ماشین مورد علاقمو سوار شم منم میتونم خونه مورد علاقمو بخرم منم میتونم شغل پردرامدی داشته باشم و منم میتونم رابطه عالی با خانواده و دوستانم داشته باشم
      تغییراتی که من تو زندگیم میبینم این که من هیچوقت فکر نمیکردم یروز قراره دانشگاه نرم و تو اتاق خواب خودم حظور داشته باشم در کلاس های دانشگام هیچوقت فکر نمیکردم این کرونا منو از سوار شدن به مترو عمومی بترسونه هیچوقت فکر نمیکردم نتونم برم استخر هیچوقت فکر نمیکردم واس داشتن خرید موادغذایی ام بخوام از سفارش اینترنتی استفاده کنم هیچوقت فکر نمیکردم به خاطر کرونا ارتباطم با خیلی از دوستام قطع یا کمرنگ بشه هیچوقت فکر نمیکردم حسرت روزایی بخورم که کرونا نبود راحت همه جا میرفتیم دستمون همه جا میمالیدم هیچوقت فکر نمیکردم عروسی ها همه کنسل بشه که حتی خواهر خودمم نخواد عروسی بگیره
      و میخوام از همه تغیرات لذت ببرم و میخوام بیشتر بیشتر لذت ببرم و خودمو وقف بدم با تغیرات

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faribab313
      1399/09/27 19:53
      مدت عضویت: 1463 روز
      امتیاز کاربر: 3043 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 198 کلمه

      من باور دارم ک متونم تغییر کنم من دراهی هستم ک استادم و هم دوره های من اینهنه تغیبر کردن من با دیدن و باور کردن منم تونستم تغییر کنم الحمدلله منم تغییر کردم خیلی راحت.
      من عاشق تغییر کردنم متفاوت بودن و تحربه حدید در کنار دوستای همیگشیم. تغییرکردن خیلی عالیه چون یادمیگری لذت ببری از همین لحطه ک هست و ب راحتی کنار بگزااریش..
      الان ک میبینم چقدر من تغییر. کردم چقدر خانوادم بعداز مهاجرت مون تغییر کردن چقدر اخلاقا بهتر شده چقدر درک ادما بهتر شده.
      شاید قبلا صحبت کردن دخترا جلو جم زشت بود ولی الان هر دختری ازادانه میتونه رشد کنه انتخاب کنه.
      من تغییر کردن رو باور کزدم الان نصبت به چندماه قبل انسان دیگه ای هستم چون باور کردم. بادر کردن انقدر سخت نیست فقط کافیه بگی منم میتونم حالا ک اینا تونستن منم میتونم برای خودت شاهد جم کنی ینی تصویر فیلم ویا انسانی ک با هدف تو در نطر داشتی رسیدن اونموقه س ک راحته تغییر کردن. من اعتقاد داتم تغییر کرده باالتماس کردن و گریه کردن داین چیزا کسی چیزی بهت بده ینی خدا منطورمه. ولی الان خدا دوست منه درون منه و به راحتی هرچی بخام بهش میگم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ghazalgolipur
      1399/09/18 14:55
      مدت عضویت: 1424 روز
      امتیاز کاربر: 3396 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 603 کلمه

      واقعا این فایل تلنگر بود برای من ، منی که فکر میکردم خیلی خوب دارم پیش میرم و افکارم صحیحه!
      ولی با سوال هایی که پرسیده جوابم من این بود که اصلا باور نداشتم تا یک هفته دیگه بتونم وضعیت مالی متفاوتی داشته باشم !
      وسایل جدید داشته باشم تا یک هفته یا یک ماه دیگه ….اونقدرر تغییراتم رو از خودم چرا دور میدیدم ….
      نشستم فکر کردم به خواسته هایی که سفارش دادم به خدا و گفتم فکر کنم ببینم به کدوم ازینا باور دارم که ممکنه تا یک ماه دیگه اتفاق بیوفته و میگفتم نههه امکان نداره ولی چرا؟؟ چرا باید انقدر دور ببینم تغییر رو از خودم؟
      وقتی روند جهان خیلی سریع زیر و رو میشه !
      الان بخاطر این ویروسی که اومده وضعیت زندگی کل جهان به چه سرعتی تغییر کرده !
      سیستم آموزشی جهان به چه سرعتی تغییر کرده و کلا دگرگون شده !
      همه این ها نشون دهنده اینکه تغییرات به سرعت اتفاق میوفته و هیچ مانعی وجود نداره!
      من قبلا به راحتی به هر مراکزی دلم میخواست میرفتم مراکز ارایشی / تفریحی /ورزشی /و….
      ولی الان چی ؟ هروز بستس ، به راحتی باز نمیشه
      ماهایی که قبل از ویروس آنچنان آدمی نبودیم که خیلی بشوریم و بسابیم چطور شد …واقعا یک شبه رفتیم کلی ضد عفونی کننده و مواد شوینده خریدیم و شروع کردیم از مواد غذایی گرفته تا سطوح و تمیز کردن !
      اصلا این تغییر کردن سریع تو طبیعت خداهم میشه دیدش ، چند شب پیش اینجا برف میومد ! و صبح که از خواب بیدارشدیم آفتاب زده بود و خبری نبود از برف !
      آب و هوا سریع تغییر میکنه !
      تغییر کردن سریع حتی تو رفتار و اخلاق آدما خیلی زیاد وجود داره حالشون خوبه در یک آن عصبی میشن
      تا دیروز رفتار بدی باهات داشتن طولی نمیکشه باهات مهربون میشن!
      تغییرات سریعی که تویه وجود خودم بوده
      تا چند ماه پیش یک رفتار غذایی داشتم الان رفتار غدایی من ۳۶۰ درجه متفاوته !
      پس حالا که میدونم روند تغییر جهان به سرعت اتفاق میوفته
      بایدم باور کنم خواسته های منم به سرعت اتفاق میوفته ، منم میتونم تغییر کنم و به زودی به تناسب اندام دلخواهم برسم !
      منم سفارشاتی که به خدا دادم رو باور میکنم که به زودی به دست میارم خیلی زود شرایطم تغییر میکنه !
      اصلا این چه مانعیه که نمیشه تغییر کرد چرا نشه؟!
      من زمان مشخص نمیکنم که مثلا تا نهم ماه دیگه من به تناسب اندام یا خونه دلخواهم میرسم نه!
      من بر این باورم که منم میتونم به زودی تغییر کنم و متناسب شم و هیچ مانعی وجود نداره و امکانش زیاده
      من به این باورم به خواسته هام میرسم و به زودی شرایط زندگی من تغییر میکنه ….من از امروز تاریخ ۱۸ آذر ۹۹ بر این باورم که تغییرات جسمانی /شرایط زندگیم
      به سرعت اتفاق میوفته و هیچ مانعی وجود نداره و من از خودم دور نمیبینم نمیزلرم خودم رو در ده سال آینده ببینم من الان باور دارم که میشه سریع تغییر اتفاق بیوفته و اصلا عجیب نیست

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار Laleh
        1400/04/20 06:00
        مدت عضویت: 1361 روز
        امتیاز کاربر: 18317 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
        همیاری
        محتوای دیدگاه: 296 کلمه

        سلام غزل جان

        چه مثالهای زیبایی راجع به تغییرات از طبیعت گرفته تا زندگی انسانها روی کره زمین زدید.خیلی خوب است که ما با مثالهای مختلف در زندگی اطرافمون، این تمرینها را انجام دهیم، چون این جور ی هم بهتر مطالب را درک میکنیم؛ هم اینکه مطالب برامون قابل فهم تر و ملموس تر میشود.💹

        بنابراین ، به دست اوردن هدفمون که تناسب اندام و لاغری است به قول شما ،برای ما به سرعت اتفاق میافتد و دیگر مانعی سر راهمون وجود ندارد و از ما دور نیست.💹

        دیروز اتفاق جالبی برام افتاد.من حدود 340 روز است که در سایت تناسب فکری عضو هستم و همسر من هیچ وقت، راجع به تغییرات جسمی من تا حالا حرفی نزده بود ،ولی راجع به تغییرات درونی و رفتاری من، از همون هفته های اول صحبت میکرد و بسیار هم راضی به نظر میرسید.💹

        برگردیم سر دیروز. دیروز من از روی مبل پاشدم تا بروم و بشقاب روی میز را توی اشپزخانه بگذارم.  همسرم برای اولین بار به من گفت که “تو از نظر ظاهری و جسمی به طور چشمگیری تغییر کرده ام.”💹

        فکر میکنید دلیلش چیست ؛ اینکه من در طول مدتی که اینجا هستم ،باور کرده ام که تغییر میکنم  پس برای من در طول این مدت که از همسرم حتی کلمه ای راجع به تغییرات جسمی خودم ،نشنیده ام برایم خیلی تاثیر منفی به جا نگذارده است؛ چون من با تمام وجودم ،باور به تغییر داشته ام.💹

        من مطمئن بوده ام که تغییر میکنم. من عاشق تجربه لاغری باذهن بوده ام. من از این تغییرات متفاوت خودم لذت میبرم.💹

        تغییرات من خوشايند است. من از تغییر کردن هراسی ندارم، حتی برخلاف ترس، اشتیاق هم دارم. من عاشق تنوع طلبی هستم.💹

        من به خودباوری پذیرفتن امکان تغییرشرایط زندگی خودم، در تمامی جنبه های ان رسیده ام.💹

        با سپاس فراوان از استاد خوبمان و هم مسیرهای مشتاقم.🌼

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار maryam1398rahimi
      1399/09/02 09:49
      مدت عضویت: 1519 روز
      امتیاز کاربر: 10834 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 151 کلمه

      من عاشق تغییر کردن هستم و دوست دارم همیشه در همه ی مراحل تغییر کنم و در این راه هم مطمینم به نتیجه میرسم و باور دارم
      من قبل از اینکه وارد دوره بشم همیشه از خداوند میخاستم دعا میکردم یه راهی جلوی پا بزاره که بتونم از یه جایی تغییر کنم و تغییر رو شروع کنم
      تا اینکه به لطف خداوند با این دوره اشنا شدم بدون اینکه بدونم این دوره چه جوریه بغهمم کسی نتیجه گرفته یا نه
      تصمیم قطعیم رو گرفتم از وارد شدن به این دوره دلم قرص بود اصلا تو شک و دو دلی نبودم خدا رو شکر هم حال روحیم و هم جسمیم خوبه و هم از زندکی کردن لذت میبرم
      🙏🏻🙏🏻🙏🏻و الان هم که در این وضعیت هستم بازم دوست دارم تغییر کنم
      دوست دارم از حال خوب به خوبتر حرکت کنم 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
      خدایا شکر ،ممنونم استاد ازتون بابت این اگاهی های عالی 🌹🌹🌹

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار shine bright like a sky
      1399/08/13 11:35
      مدت عضویت: 1324 روز
      امتیاز کاربر: 99
      محتوای دیدگاه: 242 کلمه

      سلام سلام
      متناسب بودن، رفتار خوب، افکار خوب و … در وجود ما هستش ولی ما با افکار و رفتارهای غلط روی اون ها
      رو پوشوندیم و نمیزاریم که نمایان بشن.
      تغییر کردن خیلی خوبه و میپذیرمش، بنظرم تغییر کردن و تنوع خوبه که آدم از یکنواختی دربیاد.
      همین چند روز پیش اومدم سر موهامو کوتاه کردم و خیلی عم خوب شدن خیلیا بهم میگن چرا موهاتو کوتاه نمیکنی همیشه بلند بوده، ولی من اینطوری دوسشون دارم و دوست دارم بلند باشن.
      من از همون اول باور کردم که میشه با ذهن لاغر شد چون مقداری با قانون جذب و قدرت ذهن آشنایی داشتم و میدونستم که آدم میتونه خودشو تغییر بده.برای لاغری هم میدونستم که میشه تغییر کرد ولی نمیدونستم چطوری.
      هیچ وقت باور نمیکردم که سیستم آموزشی کلن تغییر کنه و همه و امتحانات و مجازی بدم و دیدم که چقدر هم خوبه، از قبلش بهتره.😂
      هیچ وقت فکر نمیکردم وقتی که میرم بیرون با یه عالم آدم مواجه بشم که ماسک زدن.
      هیچ وقت فکر نمیکردم که گیتار بگیرم، چون پیانو داشتم و فکر میکردم دیگه نمیتونم ساز جدید بگیرم ، ولی الان دوتا ساز بلدم.
      هیچ وقت فکر نمیکردم بچه هایی که چندین ماه باهاشون همکلاس بودم و توجهی نداشتیم بهم ،الان جزء بهترین دوستام بشن و باعث بشه حالم و زندگیم اینقدر خوب بشه.
      من باور میکنم که میتونم لاغر بشم.
      من تغییر کردن و دوست دارم.
      من متعهد میشوم که تغییر کردن و باور کنم.
      من متعهد میشوم که تغییر کنم.
      بقیه تونستن، منم تونستم ، و خواهم توانست.💫💫💫💫

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faridehhasani5455
      1399/07/29 19:46
      مدت عضویت: 1612 روز
      امتیاز کاربر: 23378 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 261 کلمه

      سلام وقت بخیر
      تغییر کردن برای ذهن کار آسونی نیست،دقیقا یه مدت طولانیه که کاریو میخوام انجام بدم که برای انجام اون کار باید تغییراتی در خودم ،شرایط زندگیم و چیزای دیگه صورت بگیره ولی هر بار خواستم شروع کنم ترس و صداهای منفی اذیتم‌ کرده و انجامش ندادم،چند روز پیش تا حالا اون اهرم فشاره درونیم بهم نهیب زده که شروع کنم و امروز با یه حال شک داری یه استارت خیلی کوچیک زدم ،اونم ذهنم مرتب میگه حالا فکر کردی موفق میشی ؟ و اجازه نمیده حالم خوب باشه در اون راه

      من از امروز تعهد میدم مشتاق تغییرات بیشتری باشم

      من هیچ وقت باور نمیکردم با تمرینات ذهنی لاغر بشم ولی لاغر شدم
      من فکر نمیکردم یه روزی توی کلاس رقص یا انعطاف ماسک بزنم و تمرین کنم
      هیچ وقت فکر نمیکردم ۹ ماه با ماسک خرید کنم،الکل همیشه وهمه جا همراهم باشه
      هیچ وقت فکر نمیکردم تو تولد ،شخص متولدو نبوسم،بغلش نکنم
      باور نمیکردم ۹ماه بیشتر مراکز تعطیل باشه
      فکرشو نمیکردم نتونم مسافرت بیرون از ایران برم
      فکرشو نمیکردم محرم محلمون مثل سالهای پیش شلوغ نباشه

      انگار جهان داره وارد عصر جدیدش میشه ،انگار حجم خواسته های مردم زیاد شده وجهان برای رسوندن اون خواسته ها باید گسترش بیشتری پیدا کنه ،جهان رو به تحول بزرگیه هر چند صدمات زیادی داشته ولی همیشه رخدادهای بزرگ و ماندگار از تخریب چیزاهایی شروع شده ،مثلا کشتی تایتانیک غرق شد تا صنعت کشتی سازی متحول بشه
      با اینکه از شرایط حال حاضر خوشم نمیاد ولی زندگی در جریانه و چه بهتر که با این جریانات زندگی همسو بشیم تا بتونیم بیشترین تغییرات رو داشته باشیم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار azita
      1399/07/27 08:36
      مدت عضویت: 1688 روز
      امتیاز کاربر: 6648 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 237 کلمه

      من تغییر کردن را دوست دارم هرسال سعی می کنم درچیدمان خونه و اتاق ها تغییراتی را به وجود بیارم مثلا جای تختخواب ها را عوض کنم توی اتاق بچه ها مثلا کتابخونه را با میز کامپیوتر جابجا می کنم گاهی بچه ها اعتراض می کنن که مامان ما به اون شرایط عادت کردیم چرا عوضش کردی!! منم میگم خوب حالا به این شرایط عادت کنین😊مدل موهامو هردو سه سالی یه بار تغییر میدم ازنظر کوتاهی و… گاهی خواهرم میگه چطوری دلت میاد کوتاهشون کنی میگم خوب چه اشکالی داره بازم رشد می کنه.
      من یه معلم هستم وامسال شیوه درس دادنم کلا تغییر کرده شاید باورشم سخت باشه که چطوری میشه ازطریق گوشی به دانش آموزان درس داد بدون این که ببینیشون ولی از اسفند سال قبل من دارم به همین روش به دانش آموزام تدریس می کنم و تازه کلی هم توی این مدت با برنامه های مختلف توی گوشی آشنا شدم و توانایی های روش تدریسم را بالاتر بردم پس من عاشق تغییر کردنم و برای تغییر کردن خدا رو شکر مقاومتی ندارم مطمئنا توی این دوره هم خیلی تغییر کردم تغییر در احساسات، تغییر در خوردن تغییر درنوع نگاه ونگرش من به لاغری که قبلا فکر می کردم سخت ترین کار دنیاست ولی با این دوره یاد گرفتم لاغری آسانترین کار دنیاست….
      من متعهد میشم که تغییر کردن را باورکنم و میخوام تغییر کنم و ادامه میدم تا راحت تر در مسیر لاغری پیش برم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فروغ ریاحی
      1399/06/09 17:47
      مدت عضویت: 1645 روز
      امتیاز کاربر: 27891 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 550 کلمه

      سلام به همگی
      من تعهد میدهم که تغییر کنم
      من در مسیر تعییر هستم هم در جسم ام هم در بقیه جوانب زندگی
      من در حال تعییر افکارم هستم .

      استاد با توجه به اینکه من همشهری شما هستم پس کاملا از مراسم پر شور تاسوعا و عاشور ا در شهر دزفول خبر دارین که چقدر پر شور و خاص برگزار میشه و خیلی از همشهریای ما که در شهرهای دیگه زندگی میکنن برای این ایام به شهر خودشون میان تا از نزدیک شاهد باشن و به طبع همسر منم چون اصالتا دزفولی هست و بسیار ارادت خاصی به این مراسم های عزاداری داره به قول خودش در این سی یا چهل سال عمرش نشده برای این دو روز یا حتی دهه ی ماه محرم دزفول نباشه و شرکت نکنه و یا حتی میگه در دوران سربازی هم که دزفول نبوده خودش رو رسونده تا این حد پایبند این مراسمات هست و حقیقتا من خودم با تمام احترامی که برای امام حسین قایلم ولی خیلی در این مراسمات شرکت نکردم و یا از نزدیک حضور نداشتم که ببینم و اگر هم بوده خیلی کم اتفاق افتاده اونم به خاط همراهی همسرم ولی خوب باید به سلیقه ای هم احترام بگزاریم و حالا نمیخوام وارد جزییات بشم و فقط بحث این هست که در کل برای من غیر قابل تصور بوده و هست که من در این دو روز در دزفول نباشم ولی همه چیز در حال تغییر هست من امسال با توجه به اینکه کرونا بود و مراسم های شهر ما هم چون خیلی ازدحام جمعیت دارن مجوز اجرا نداشتن من یه روز قبل از تاسوعا اومدم تهران و همین چند ساعت پیش داشتم با شوهرم حرف میزدم که کی باورش میشد سال دیگه من در این روز تهران باشم و شوهرم و من با هم در کار این جهان که چطور داره با این ویروس تغییر میکنه مونده بودیم که اگه کسی میومد و به ما میکفت این مراسم های پرشور عزاداری شهر من و یا هر جای دیگه برپا نمیشه و من اصلا دزفول نیستم باورمون نمیشد و میگفتیم محال ممکنه ولی شد استاد و من در این دو روز اونجا نبودم و خیلی به تغییر کردن این جهان آگاهم و این ویروس که چطور داره همه چیز رو تغییر میده بیشتر برام واضح هست
      ویه مثال دیگه از تغییر :
      تغییر خودم در خوردن در مسافرت که بینظیره استاد من تا همین سال قبل فکر میکردم مسافرت یعنی خوشگذرونی و خوش گذرونی یعنی خوردن زیاد و رستوران رفتن و همیشه در حال خوردن و … و بعد هم اضافه وزن و چاقی که حتما باید بعد از سفر داشته باشم و رزیم سخت و ورزش شدید و ناراحتی خودم بعد از سفر که چرا خوردم حالا چه کنم که دوباره برگردم ولی چاقی بیشتر نصیبم میشد ولی حالا تغییر کردم بعضی موقع ها دارم یه خطاهایی که هنوز برام تکرار میشه در مسافرت ولی چون تعدادشون کمتر شده برام تغییر به حساب میاد و خوشحالم و لی ارامشی که الان در سفر دارم به جای استرس خودش بزرگترین تغییر برای من به حساب میاد و راضیم
      من تعهد میدم که در تمام جنبه های زندگیم تغییر کننم فقط با کمک اول خدای توانمندم و مهربونم و بعد شما استاد با آگاهی های خوبتون

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار abirozeh
      1399/04/14 19:43
      مدت عضویت: 1496 روز
      امتیاز کاربر: 759 سطح ۲: کاربر متوسطه
      محتوای دیدگاه: 143 کلمه

      سلام استاد واقعا به این بیت از شعر مولانای عزیز رسیدم که قبلا خوندم ..دم او جان دهدت روز نفخت وبپذیر …..کار او کن فیکون است نه موقوف علل..بعنی برای رسیدن به تغییرات نباید به علتهایی که در ذهن ماست وانها را باعث به وجود امدن مسکلات میدانیم فکر کنیم ..چون کار خداوند کن فیکون کردن است وربطی به علل ندارد این موانع ذهنی را ما خودمان با انتقال باورها از پدر ومادر وحامعه به یدک میکشیم ..ولی کار خداوند اینطور نیست مثل قضییه کرونا که دنیا را متحول کرد ..وتمام کسب وکارها را تغییر داد وبه سمت اینترنتی شدن و ان لاین شدن برد ومن هم میتوانم تغییر کنم .وهموا ه در حال تغییر ودگرگونی هستم ..مثل کار جهان ..که همهی زرات درحال دگرگونی هستند من به بهترین خودم در هر لحظه تبدیل میشوم..خدایا من را در این راه یاری کن …

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار nooshinnn1360
      1399/02/31 14:17
      مدت عضویت: 1438 روز
      امتیاز کاربر: 24
      محتوای دیدگاه: 206 کلمه

      سلام خدمت استاد عزیز
      من تقریبا ده روزی میشه که باشماو فایلای اموزشیتون اشنا شدم من قبلا هرچی از خودم یادمه جرات تغییر کردن نداشتم از جمله درمان استرسام و یک دبیر موفق شدن پرخاشگری کردن نا امید بودن کلا تقریبا ۲۰ساله که این مدل زندگی کردم و خیلی از تغییر دادن خودم میترسیدم حتی تغییر دادن دکوراسیون خونم ولی از زمانیکه این فایل رو گوش دادم واقعا به این باور رسیدم که هرکسی توان تغییر دادن خودش رو داره و من هم میتوانم درهمه جنبه های زندگیم تغییرکنم یکی از بهترین تغییرات من این بود که به خاطر اضطرابهای همیشگیم به حدی گردنمو فشار میارم که سرگیجه میگیرم و دیگه هیچ کاری نمیتونم انجام بدم یعنی خیلی تیک عصبی پیدا کردم و با گوش دادن به فایلاتون کلا این تیکم رو ازبین بردم نهایتا خیلی خیلی کم اتراتش مونده یا اینکه من یه عمریه وقتی صبحا از خواب بیدارمیشم به حدی تپش قلب میگیرم که احساس میکنم الان میمرم ولی با اموزشهای شما کلا این حالتم از بین رفته و مطمعنم که من با عمل کردن به موضوعات شما به تناسب اندامم هم میرسم چونکه از خواب که بیدارمیشم انقدر شوق و ذوق دارم که زودتر کارام رو انجام بدم که بشینم فایلای شمارو گوش بدم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Zohreh Abotalebiyan
      1399/02/23 16:45
      مدت عضویت: 1701 روز
      امتیاز کاربر: 73
      محتوای دیدگاه: 88 کلمه

      سلام خدمت استادگرامی ودوستان خوبم
      من همیشه عاشق تغییر کردن وتغییردادن هرچیزی هستم
      هرچندوقتی وسایل خونه راجابجامیکنم وتغییری درظاهروچیدمان وسایل میدم
      هردوالی سه سال یکبارتغییری اساسی درتزئین خونه میدم مثلا مدل کاغد دیواریها راعوض میکنم یاکابینتهاراویامدل گلدونها ونوع گلهاراتغییر میدم
      والانم عاشق اینم که خودم وتغییربدم ظاهرم راازاین حالت دربیارم ومتناسبش کنم ومیدانم که باید طرز فکرم راتغییربدم
      وقتی دنیا هرروز داره تغییر میکنه چراماتغییرنکنیم
      من زندگیم راهرروزازهرجهت به بهتروبهترشدن تغییر میدم وایناباوردارم که من میتونم این کارراانجام بدم ودراین راه موفق میشم
      من عاشق تغییراتم وتغییرخواهم کرد

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار zardouzi.h
      1399/02/15 15:44
      مدت عضویت: 1519 روز
      امتیاز کاربر: 1138 سطح ۲: کاربر متوسطه
      محتوای دیدگاه: 94 کلمه

      در شرایط عادی من معمولا همان مسیر همیشگی را دنبال می کنم ولی دلیل این نیست که قدرت تغییر را نداشته باشم. اگر شرایط ایجاب نماید خود را در مسیر تغییر قرار داده و سعی می کنم از قافله عقب نمانده و همراه با تغییرات پیش بروم.دلیل این مدعا هم این است که با توجه به اینکه قبلا با حضور در کلاسهای حضوری بر طبق علاقمندی از اوقات خود استفاده می کردم با تغییر شرایط به آرامی و نا با شتاب به سوی استفاده از کلاسهای مجازی روی آورده ام.تغییر همیشه خوب بوده است.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faribab313
      1399/02/08 18:59
      مدت عضویت: 1463 روز
      امتیاز کاربر: 3043 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 94 کلمه

      من همیشه عاشق تغیر کردنم از تغیرات خوشم میاد چیز جدید خلق کرذن ولذت بردن از تغییرات کنار گذاشتن اون چیزی ک دیگه به اندازه کافی داشتی و ازش لذت بردی تغییرخیلی زیباس تو فرصت تجربه کردن یادگیری اتفاقات جدید رو داری تغغیر دادن یک رفتار اشتباه ممکنه یک تغییر خوب باشه تغییر یک عادت غلط تغییر اون حرفی ک مخاهی بزنی و ممکنه دل عزیزت رو بشکنی یا تغییر افکارت در جهت رشد اینهما تمام تغییرات هستند ک روحیه رو عوض مکنند وباعث میشه بیشتر خ شحال بود و قدر نعمت هارو ددونست

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار منیره.ف
      1399/02/05 02:58
      مدت عضویت: 1678 روز
      امتیاز کاربر: 10481 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 116 کلمه

      استاد من از بچگی از تغییر اصلا خوشم نمیومد یادم کلاس دوم ابتدایی که بودم کلاس درسمون خیلی کوچیک بود ومن اصلا از معلمون خوشم نمیومد اون خیلی چاق بود ?بعد یک ماه یک معلم مهربان و خوش اندام ک زیبا با لیستی در دست اومد واسامی از بچه ها رو خوند تا یک کلاس دیگه تشکیل بدن من با تمام رنجی که میکشیدم نمی خواستم تغییر کنم و وقتی اسمم خوانده نشد ارامش گرفتم بله واقعا برای پر وانه شدن باید تغییر کرد پدرم هیچ.وقت شرایط نمیپذیرفت و همیشه تغییر میداد به نحو احسنت بله باید تغییر کرد همون جوری.که دوست داریم قبل از اینکه شرایط ما رو اونجوری که خودش دوست داره تغییر بده

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فاطمه قدیریان
      1399/01/19 01:46
      مدت عضویت: 1674 روز
      امتیاز کاربر: 477 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 152 کلمه

      سلام من امسال عید هیج دید بازدیدی نرفتم اصلا میهمانی نرفتم مهمانی ندادم در حالی که هرسال ایام عیدهرروز یه جا مهمانی داشتیم و نوبت به همه نمیرسید!!!! واسه سیزده بدر از یک هفته قبل برنامه ریزی میکردیم و همه فامیل با هم می رفتیم و حسابی خوش می گذشت ….اصلا تصورش هم عجیب بود که نریم بیرون و نرفتیم و هیچ اتفاقی هم نیافتاد!!! لباس عید نخریدیم ونپوشیدیم و هیچی نشد …اصلا باورم نمی شد که امسال اینطوری بشه چون برنامه های زیادی داشتم ولی خیلی خوب کنار اومدیم و حال خوبی هم داریم
      اگه تغییر کردن اینقدر سریع پرداخته پس من هم میتونم در عادت های منفی خودم تغییر ایجاد کنم وامیدار باشم که موفق میشم
      این بهترین درسی بود که از کرونا گرفتیم البته مثل همیشه ذهن خلاق استاد روشن به ما تذکر داد کمک کرد
      متشکرم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار M.s
      1399/01/18 20:15
      مدت عضویت: 1657 روز
      امتیاز کاربر: 2258 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 325 کلمه

      سلام استاد
      ممنون از اگاهی جدیدتون
      من در مورد خودم چنتا تغییر جالب دیدم که بگم
      من هیچوقت فکرشم نمیکردم که بتونم روزی چندساعت درس بخونم اما الان یه مدته دارم میخونم و واقعا لذتبخشه
      من هیچوقت باورم نمیشد که بتونم طبق برنامه ریزی عمل کنم اما یه مدته اگه برنامه ننویسم نمیتونم کاری انجام بدم وهمش سر در گم‌هستم ه
      من همیشه هفته ای سه روز میرفتم خونه خانواده ی همسرم وهیچوقت فکرشم نمیکردم که ده روز نرم اونجا اماالان بخاطر کرونا ده روزه نرفتم
      من هیچوقت فکرشم نمیکردم که راهی پیدابشه که به این اسونی بشه متناسب شد اما خدا بهم نشونش داد
      حتی هیچوقت فکرشم نمیکردم که بدون حرص وولع و ترس از غذا با مواد غذایی برخورد کنم که بااین دوره تونستم
      یادمه سه چهار سال پیش که همسرم ایفون هفت بهم هدیه داد با عشقی که به ایفون داشتم اما باورم نمیشد که یه روز داشته باشم
      یه روزایی ازبس تو زندگیم ناراحت و غمدارومشکلدار بودم به خودم میگفتم یعنی میشه منم یه روز خندون وخوشحال و پرانرژی باشم؟؟
      اما به لطف خدا دوساله باایجاد تغییرات مثبت یه دنیا حال وهوای خوب دارم وهرروزم بهترمیشه
      اما خوب یادمه که از وقتیکه سنم کم بود همش دنبال چالش و تغییر و اینابودم وهیچوقت مقاومتی نداشتم حتی اوایل ازدواجم به همسرم گفتم اگه از هر برخورد و رفتار من خوشت نمیاد بگو تا تغییرش بدم
      خلاصه تمام اتفاقات خوب وقتی رقم میخوره که انسان قدم در مسیر تغییرات بذاره
      البته ماهمیشه تغییر شدید بسمت بدی ها و بدبختی هارو خیلی راحت میبینیم وفقط تغییرات مثبت را تو ذهنمون سخت ومشکل کردن
      حتی یادمه از بچگی همه میگفتن اگه تصمیم بگیری از فردا رژیم بگیری یا غیبت نکنی هزارتا موقعیت برات پیش میاد که اون کارو بکنی ومن همیشه این حرفارو باور داشتم اما الان برعکس فکر میکنم و میگم خدا عاشق خوب بودنه پس خودش کمکم میکنه و مدتهاست که هرکاری را نخواستم و دوسش نداشتم براحتی انجامش ندادم واینم از لطف خداست.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار soheilazalaki1964
      1399/01/16 21:01
      مدت عضویت: 1550 روز
      امتیاز کاربر: 6056 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 105 کلمه

      با سلام به استاد گرامی و تمام دوستانی که عضو این گروه هستن واقعا مطالب جالبی رو استاد به بحث گذاشتن واقعا اگه ما بهمون می گفتن که در تمام کره خاکی چنین ویروسی میاد که روی تمام زندگی ما تاثیرمیزاره باور نمی کردیم ولی واقعا سبک زندگی ما خیلی عوض شده دراین یکی دوماه ما خودمونو وفق دادیم پس میشه به این نکته هم فکر کرد که میتونیم به راحتی به تناسب اندام دلخواه خودمون برسیم بدون اینکه متحمل رنج زحمت بشیم بدونیم که میشه بدن ما که از سنگ نیس حتی سنگ سخت هم قابل تغییر هس به امید تغییرات خوب در زندگی

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saharezai.12887
      1399/01/16 03:31
      مدت عضویت: 1600 روز
      امتیاز کاربر: 200 سطح ۱: کاربر مبتدی
      محتوای دیدگاه: 116 کلمه

      سلام
      وقتتون پر انرژی
      استاد من ی مسئله ی بزرگ در وجود خودم پیدا کردم..
      اینکه متاسفانه من ی باور قوی دارم که من هروقت تعهد میدم پای عهدم نمیمونم?تعهد دادن واسم ی چالش بزرگ شده هروقت تعهد میدم که کاری رو انجام بدم یا ندم پاش که بیوفته عهدم رو میشکنم.. و دلیلش رو نمیفهمم و این رو هم میدونم که بر اساس قانون نباید با خودم تکرار کنم و هی فرکانس بفرستم اما متاسفانه نمیتونم یا شاید هم نمیخوام ذهنم رو کنترل کنم..
      از شما میخوام لطفا راهنماییم کنید..
      فایل تغییر بینظیر و عالی بود و برای من ی تلنگر بود
      من دوستدارم عالیتر و موفق تر باشم
      با تشکـــــــــــــر موفق و پیروز باشید…
      سحررضایی

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار طوبی حاج احمدی
      1399/01/15 19:42
      مدت عضویت: 1681 روز
      امتیاز کاربر: 3344 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 264 کلمه

      سلام استاد عزیز ودوستان گرامی خسته نباشید
      من طوبی حاج احمدی از امروز متعهد میشوم ک تغییر کردن را باور کنم
      وقتی فکر میکنم ک دراین مدت چه تغییرات بررگی در دنیا اتفاق افتاده ک حتی در خواب هم نمیدیدم واگر کسی برایمام پیش گویی میکرد حرفش را باور نمیکردیم ولی ب واقع این اتفاق رخ داد وجهان تغییر کرد بیشتر کشورها مرزهای خود رابستند مغازه هااز جنس خالی شدند سویدهایی ک همیشه برای خرید مواد غذایی فقط ب اندازه مصرف خودشان وبرای همان روز خرید میکردند حالا چرخهای خریدشان پر از مواد غذایست
      پس همه چیز میتواند تغییر کند حتی اگر باورش برای ما سخت باشد
      شوهرم ک امکان نداشت ی روز بی دلیل در خانه بماند وعاشق کار بود یکماه است ک از ترس در خانه مانده واز خانه بیرون نمیرود وباعث تعجب منه ولی اون تغییر کرده ودر خانه ماندن برایش راحت شده
      پسر مون هفته ایی دو بار ب ما سر میزد ودختر کوچولو ش می امد پیش ما میموند ک براش غذای ایرانی درست کنیم وبراش قصه تعریف کنیم ک متاسفانه یکماه است ک تلفنی باهم صحبت میکنیم وبا اینکه دلمون خیلی تنگ شده ولی باید قبول کنیم پس میشود تغییر کرد
      دیروز خاک سپاری یکی از دوستان صمیمی ما بود ک متاسفانه اجازه اینکه در مراسمش شرکت کنیم نداشتیم وفقط تونستیم از طریق اینرنت در مراسم شرکت کنیم ک خیلی سخت بود وبا مراسم های ما ک اینقدر شلوغ ودردسر ساز است فرق داشت پس هرچیزی قابل تغییر است و..
      من باور دارم، ک مبتوانم تغییر کنم وب تناسب اندام همیشگی

      من در حال تغییر کردن هستم ??

      با سپاس ?

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم